Četvrtak, 18.10.2012.

11:10

The Pirate Bay ode u "oblake"

The Pirate Bay ode u "oblake" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

:-) samo za svoju dusu !

pre 13 godina

@(Dzemal, 20. oktobar 2012 22:21)
nikad nece staci na kraj pirateriji koliko god da se bore protiv toga :)

U pravu si oni ce uvek naci neki nacin, a posto nisi u toku i primetio da mogu stati na put svim internet provajderima koji preko svojih servera dele podatke skinute sa piratskih i to svojim internet korisnicima pa nemogu da preuzimaju vec ih vrte u krug.Drugim recima ako nemogu dilere spreciti onda mogu zavisnike od kleptomanskih navika.

Vec su 95% free downloada ukinuli iako nisu zaveli AKTU pa ni kapcha vise nefunnckionise a preko torenta i slicnih kada nesto snimite bude prazan folder ili sasvim nesto bezveze.

Naravno ni ja nepostujem one koji su sa "druge strane zakona" sto spijuniraju, kradu i unistavaju licne podatke od korisnika a te uvek stigne njihova sudbina od policije za sajber kriminal vrlo cesto ih objave u hronici ako povremeno citate.

Zato najbolji savet za one koji zele da imaju svoju privatnost i uzitak na internetu je da imaju dva razlicita racunara jedan za rad a drugi za web i necete se kajati, a mnogi vec jesu :)

eu.anonymous

pre 13 godina

Ovi komentatori sto stalno hvale The Pirate Bay nisu nikakvi pirati nego su lesinari koji sakupljaju evropske ostatke koje niko nece jer su zastareli a pravi pirati se bave biznisom i neborave po komentarima koji bi im policiji otkrili tragove.

A anonimusi su ti moderni robin hudovi koji uploaduju i razmenjuju se sa podacima namenjenih sirotinji koja nemoze da priusti originale.A nije ni lepo da se od njih kraducka pa omasti brk i ponovo prodaje sirotinji.

Ako zelite da sacuvate slobodu informacija onda napravite zajednicki web od svega sto ste do sada prikupili da bude dostupno Srpskoj sirotinji a ne da im naplacujete na ulici ili po oglasima, jer se poklonu negleda u zube.

To veoma vredja eu anonimuse a mogu i oni da vam srede sve free download-e
tako da od vaseg skidanja necete imati nista, sve dokle ne shvatite da ne sebicno delite a ne da prodajete.Tu smo mi sa vama uvek i svugde a sa nama se ne zeza.

Download fanatik

pre 13 godina

@(stellarossa)

Fenomenalan savet, warez-bb zaista radi uz ovu prepravku. Sasvim sigurno je neka od država (a zna se ko kontroliše kičmu interneta i DNS servere) blokirala na DNS serverima pristup warez-bb sajtu. Ali zato postoje ovako pametni saveti od pametnih ljudi.
Puno hvala i ogroman pozdrav!

Dzemal

pre 13 godina

Kada bi stavili da su pjesme jeftine, da su filmovi, softweri i ostale stvari jeftiniji onda bi bilo lako i biti legalan pa kupiti sve to. Medjutim kada covjek ima platu da jedva prezivi a neki mozda i manje, kako onda oni da kupe ista od toga?!
Svi kradu, i te izdavacke kuce kradu od pjevaca, nabijaju im velike namete a onda ovi dizu cijene u prodaji a narod blesavi ti finansira.
Treba pustit sve da prodje mjesec, dva od njene premijere a onda skinuti, slusati i gledati ili se obuciti na nekom programu a ako na tome pocnes zaradjivati onda kupi original i plati licencu. Licno nisam za kradju, ali download filmova, muzike, programa i slicno ne smatram kradjom sve dok ove usluge ne budu pristupacni narodu u cijenama koje taj narod moze platiti. Zivio pirat, svi smo mi koristili pirat, pa cak i oni koji se bore protiv toga ;) ali nikad nece staci na kraj pirateriji koliko god da se bore protiv toga :)

Sasa

pre 13 godina

Da li ovo ima veze sa LOW ORBIT SERVER STATION o kome se pricalo kada je u pitanju Pirate Bay. Tad je bilo u planu da se sajt bukvalno preseli u oblake to jest da server bude u niskoj orbiti oko zemlje.

obrazovanje !, a ne pametovanje?

pre 13 godina

@ (Nexus 7, 19. oktobar 2012 18:59) digitalna intelektualna svojina nije vise ista kao 90-tih. Poredis fizicku kradju, otimanje predmeta i digitalno dijeljenje!!?

Prijatelju ovo jeste 21 vek a ne 19 vek kada poredis fizicku kradju onda te privedu u aps, a kada digitalno krades onda te optuze za spijunazu,sabotazu i moguc terorizam.

Gledaj realno da je u pitanju neko tajno oruzije u koje je ulozeno na stotine milione evra u plate konstruktora,inzinjera istrazivanje i razvoj prototipa i neko upadne u njihov pc i ukrade taj nacrt i proda njihovom neprijatelju, sta mislite sta ce oni da urade nego ce da ga masovno izradjuju i upotrebe protiv svih ko im stanu na put.

E sada zamisli da neko koje ulozio vise godisnji rad u neki patent ili lek ili dizajn pa vidi kad se pojavi sav njegov rad na tim vasim torentima od tih hakera koji vam daju besplatan windows tako preradjen da se domognu svih vasih licnih podataka iz pc i zarade na njima.

Kako bi ste se vi osecali da li bi ste imali na savesti da je nekom zivotna sansa upropascena ili oduzeta.

Jedno je piraterija zabavne industrije film,igre,mp3,znanje,xxx od kojih aturi vec imaju profit od svih raprodatih proizvoda po shopovima a drugo su intelektualna prava i digitalnih podataka licnih korisnika koji tu zavrsavaju kao roba.

To je razlog sto vam ukidaju free download jer je sve to maska, trojanski konj da vi mislite da je to utopija a ustvari je kontrola i trgovina ilegalnim podacima kako vasim licnim tako i XXX.

Teodosije

pre 13 godina

"Give them nothing,but take from them everything!" Dejv Grol iz Foo Fighters-a je poprilicno veliki borac protiv licenci i sl. Pronadjite par njegovih komentara.

Marina

pre 13 godina

Veoma razumem šta znači krađa autorskih prava. Ali, potpuno razumem ovu grupu, svi mi koristimo nelegalan softver, jer bi u suprotnom imala para da kupim npr samo Photoshop i to ako štedim dugo, dugo. Znači, ništa filmovi, ništa muzika, ništa bilo koji ozbiljniji program, ništa Windows i sl, uprkos freeware programima. Pa naravano da podržavamo piratske kopije i zbog robovlasničkog odnosa Microsofta. Razumela bih da prodaju operativni sistem jednom i to je to. Ali, imaju sistem da mi u suštini iznajmljuju za dal' beše samo dva računara i to na godinu dana, pa onda plaćam u suštini za obnovu licence. Tako nekako, pa naravno da nam ne pada na pamet da plaćamo, nego da uzmemo sve što može da se neplati. Uostalom piraterija je oko 30% i kod npr Norvežana i Šveđana.

Nexus 7

pre 13 godina

@Vax, Prijatelju, ovo je 21 vijek i digitalna intelektualna svojina nije vise ista kao 90-tih. Poredis fizicku kradju, otimanje predmeta i digitalno dijeljenje!!?

Da firme zele da zastite Software, one bi ti uradile, ali nece jer koriste pirateriju kao besplatnu reklamu. Probas program, a ako hoces da ga koristis u firmi moras da ga kupis, odnedavno cak i kod nas i Brckom, jer su inspekcije pocele da izlaze. Iz prilozeog, svako sa par grama mozga kapira da je piraterija pozeljna, u odredjemoj mjeri, a onda se vrsi pritisak na sve drzave da svojim pravnim licima zabrane pirateriju... probas - vidis da valja, e ajd sad kupi! NE VIDIM DA JE TU NEKO NA GUBITKU!

Trebalo

pre 13 godina

@Vax

Ja sam rekao da je to poredjenje nema smisla a ne da opravdavam obijanje stana. Pre nego sto sudite o necijem izlaganju barem to izlaganje procitajte. Ja sam lepo rekao da stanovi i software ne mogu da se porede.

Sto se tice obaveze vlasnika da dobro obezbedi sadrzaj:
Moje misljenje je da crack-ove za software prave ili daju uputsva sami prodavci istog. Iole iskusnom programeru nije ni malo tesko da napravi zastitu koja se ne moze (tako lako) probiti, zatim je tu internet verifikacija kupovine... Proizvodjaci software-a imaju milion (1 000 000) nacina da svoj software bolje obezbede ali to ne rade.
Kako to da imas crack software za sve EA igre 10 god unazad, mislite da EA ne zna nista o tome?

Saldzo je to lepo objasnio.

I jos jednom da se ponovim..
Da hoce da se zastite oni bi se zastitili.

Saldzo

pre 13 godina

Pitanja za velike korporacije:

Ako ja kupim originalni DVD sa nekim filmom i drugarima narezem 5 kopija kako bi gledali taj film to je nelegalno, je li tako? A ako ja tih 5 ortaka pozovem na gajbu, pa zajedno gledamo taj film sa originala, to je, tom logikom, isto nelegalno? Ili ako kupim Pro Evolution Soccer i sedimo nas 5 kod mene i picimo igru? To je onda isto nelegalno kao da sam im narezao kopiju? Ili ako skinem legalno pesmu sa neta ili kupim CD i onda to pustim na svom rodjendanu time krsim zakon o zastiti intelektualne svojine? Da li to znaci da niko osim mene ne sme da slusa tu pesmu sa tog MP3 fajla ili CD-a? Ne smem da pozajmim taj CD drugaru? Nelegalno je sto sam podelio ono sto sam kupio sa drugim ljudima? Koliko ja znam, nelegalno je tudju intelektualnu svojinu koristiti zarad svog profita, a na TBP sve je besplatno i oni ne zaradjuju na pirateriji. Dokle god oni taj softver, filmove ili muziku ne naplacuju, ne ugrozavaju nicija autorska prava. Uostalom, oni ne hostuju taj materijal na svojim serverima, korisnici taj materijal dele medjusobno, oni su samo "most" izmedju njih. Ne dajte se TPB, dok je nas, bice i vas.

moze_li

pre 13 godina

A cek cek, zasto svi pricate samo o torrentu? Ima i drugih nacina da se skidaju stvari.

Evo prvi primer, sta ako sam u zemlji EU (Nemacka, Francuska, Engleska, Austrija...), i skinem npr knjigu preko filecrop, rapidshare, filesonic, fileserve...

Evo drugi primer, sta ako odem na neki sajt gde se mogu gledati online filmovi (solarmovie, movie2k, ima raznih), i preko Realdownload playera ili slicnog softvera koji moze da downloaduje i streamuje skinem taj film.

Sta onda biva? Jel zna neko? Jel mogu da uhvate?

Vax

pre 13 godina

Auuuu, ovakvi komentari mogu da se procitaju samo na srpskim sajtovima ili mozda sajtovima jos nekih banana drzava. Pretpostavljam da ovakve vesti citaju i komentarisu uglavnom mladi ljudi ali to nikako ne opravdava kolicinu nemorala koji isti prikazuju. Takodje broj ljudi koji se javno zalaze za kradju je zaista neverovatan i dovoljno govori oi neinformisanosti naseg drustva. Sa druge strane puna su nam usta o korupciji, kradjama i slicno...

Zmislite komentar, nemam dovoljno para pa skidam nelegalno muziku sa interneta. Da li to znaci da posto nemas dovoljno para za auto opravdavas kradju? Ako nemas pare za muziku slusaj radio, nije tacno da nemas izbora.

Jos gluplji su komentari da je obaveza vlasnika sadrzaja da ga bolje obezbedi da ne bi mogao da se krade! Da li to znaci da opravdavas obijanje stana zato sto brava nije dovoljno sigurna?

Sa ovakvim stavovima mladih u Srbiji o moralu, intelektualnoj svojini, pravdanju kradje i nerazumevanju funkcionisanja savremenog drustva, plasim se da nam se ne pise lepo u buducnosti. Verovatno i zivimo tako kao zivimo bas zato sto smo nespremni da se suocimo sa greskama i pravdamo nemoral i kradju onda kada nam je u licnom interesu.

NikolaTK

pre 13 godina

Mi Srbi i ovako zivimo u jednoj od najbogatijih zemalja na svetu, imamo najvece plate, sta je za nas jos da pocnemo da kupujemo filmove, muziku, igre :)
Bravo za pirate bay!

Boki

pre 13 godina

@Trebalo: "pricamo o proizvodu koji se prodaje u elektroskoj formi, da li se stan/trafika prodaje u elektronskoj formi? "

Upravo o tome se radi, ne kupuje se proizvod, vec licenca. Kada kupite neki program, to nije vase vlasnisvo, vi ste samo dobili dozvolu da ga koristite.

Bolje bi bilo da se prodaje usluga koriscenja tog proizvoda, sto se upravo radi pomeranjem na cloud. Kada trosis, placas, kada ne trosis, ne placas. Na to sam mislio kada sam rekao da kompanije treba da promene nacin poslovanja. Tako ce biti i jeftinije, i dostupnije, a i teze za piraterisanje. Upravo u tom smeru sada idu veliki igraci.

Sto se trafike tice, nije bitna forma, vec zastita. Vi ste rekli da je sve dozvoljeno zato sto nije dovoljno zasticeno, to jednostavno nije tacno. Zamislite da recimo neko provali u vas bank account i pokupi vam novac sa racuna (dakle, elekotrnski) uz opravdalje da zastita nije bila dovoljno dobra.

mickey

pre 13 godina

@pitanjce
U Nemackoj ce da te uhvate ako skidas sa torrent sajtova, ali samo za njihove izvodjace i filmove jer oni jedini angazuju lovce. Znaci sve sto je neNemacko mozes da se opustis, al za ove njihove domace dobijas kaznu na kucna vrata.

jaaa

pre 13 godina

@pitanjce i ostali

Sluzbeno sam bio u Italiji pre 2 nedelje, i tamo je PirateBay sajt blokiran, otvara se obavestenje da je skidanje fajlova nelegalno. Naravno, nisu svi torrent sajtovi blokirani :)

a sada sam cuo i vic, mozda je mator, ali meni je nov. Elem,

Negde u Bosni

- Mama, mama, kako kompjuter zna moje ime?
- Joj, Admine, bolan, otkud bi' ja to znala?

Tz

pre 13 godina

@pitanjce, mogu da te nadju na vise nacina, ali svi se svode na tvoju IP adresu. Ako bas hoces da skidas, nabavi VPN (kosta oko 5 evrica mesecno) i onda si bezbedan 99% (100% ako odes kod provajdera koji ne cuva logove).

stellarossa

pre 13 godina

@code381

nisam siguran da ces ovo videti, ali warez-bb je i dalje savrseno funkcionalan, mada izgleda da imaju problema sa DNS-om, ili im neko drugi pravi probleme.

u svakom slucaju, odes u c:\windows\system32\drivers\etc i tu nadjes 'hosts' fajl (ako se ne vidi - tools->options->show hidden files) onda desni klik na njega pa properties pa destikliras 'read only' i otvoris ga u notepad-u.

konacno, skroz na kraj dodas:

119.42.146.34 www.warez-bb.org
119.42.146.36 www.warez-bb.org

naravno, nemoj da stavljas '#' tagove ispred, dakle samo prekopiraj ovo gore na kraj fajla. save i to je to. sada ce ti svaki put kada ukucas www.warez-bb.org zaobilaziti DNS i ici direkt na njihov server.

opet, nadam se da ces ovo videti, i srecno!

qweas

pre 13 godina

Moje misljenje je da celokupni sistem za zastitu prava treba menjati i naci drugaciji model za finansiranje, umesto sto nam danas prodaju programe po ceni i od nekoliko hiljada dolara za "license", tj. prava na koriscenje. Takav license cak kasnije ne moze da se "proda" drugom kada vam nije potreban, kao recimo kada kupite auto, pa prodate kada vam ne treba.
(Boki, 18. oktobar 2012 13:08)

Ne bas... Mozes prodati licni racunar sa instaliranim softverom na svoje ime...

Drugo, bas niko ti ne zabranjuje da npr original fizicki disk igre koju si kupio prodas posle nekom. Industrija se "bori" protiv toga sto za neke delove igre, najcesce multiplayer daje dodatni key za pristup koji je vezan za nalog igraca...

Sto se tice ovog za licenciranje softvera, ne moze nikako da se poredi sa kolima. Kad kupis kola, proizvodjaca/prodavca apsolutno ne zanima sta ti radis sa tim kolima.
Kad ti npr kupis igru, da li to znaci da firma treba da ti obezbedi servere za multiplayer u narednih 100 godina? Tebi i svakom ko kupi taj isti disk? Kola se "trose", program ne.

I sta je problem sa softverom "i od nekoliko hiljada dolara"?
Ocigledno taj softver ima svoje kupce... Ne vidim stvarno kako su regularni korisnici na udaru?

I sve to sto pricate se mahom seli u cloud. Npr Adobe-u vise nije cilj da vam proda PhotoShop/Illustrator etc. Zeli da vam proda mesecne usluge cloud-a, uz koje i dobijete i softver...

Model placanja se stvarno menja, necete placati jednom, placacete mesecno...

...

pre 13 godina

kupujem samo neki put igrice sto ne mogu da igram multiplayer bez originalne igrice...kao battlefield 3, ali sve ostalo skidam sa thepiratebay.se i kat.ph , a pod sve mislim na filmove,serije, ostale igrice sto ne bih igrao online, muziku, programe(koji nisu besplatni)... ja ne zivim u japanu pa da mogu da kupim svakog meseca 500 pesama sa amazon mp3, ili da odem za jednu platu na odmor(pa zato te pare sto bih potrosio na filmove i serije ostavim sa strane da bih mogao jednom godisnje da odem na letovanje...)...piraterija je ilegalna u americi, japanu, norveskoj, svedskoj.... ali kod nas gde 45% ljudi nema posao piraterija bi trebala da bude 100% legalna i da nije pirata vecina srba ne bi gledalo vise od 2 filma mesecno....i to u bioskopu...

nijebitno

pre 13 godina

Sve je ovo jedna farsa sa piraterijom. Na zapadu postoji kultura kupovine legalnog softvera i saddzaja. Procenat piraterije i finansijski gubitak na tome je zanemariv za kompanije koje prave/prodaju sadrzaj koji je predmet piraterije a pozitivno utice na edukaciju i rasprostranjenost te automatski popularnost. Najvise procentualno piratstvo je prisutno u zemljama u razvoju ili nerazvijenin zemljama a protiv toga se bore drzave jer nije njima stalo do microsofta, adobe-a ili sony-ja nego donporeza koji bi platili na taj sadrzaj :-) tako da je moj stav da piratstvo ima jako uporiste kod samih vlasnika sadrzaja....

mali radojica

pre 13 godina

@Qweas To što pričaš je potpuno tačno ali sad zamisli internet mrežu,pa zamisli njeno matematičko/geometrijsko širenje iz dana u dan pa zamisli desetine hiljada novih članova ove piratske priče,i to iz dana u dan. Jednom rečju bitka je završena a uskoro će i rat protiv pirata i to kapitulaciojom onih koji su izmislili internet pa umislili da mogu da ga stave pod svoje. Nisu samo ovi cloud serveri u pitanju, tu su i public serveri Rusije, Kine, Tajvana i da ne pominjem neke druge zemlje koje čak Ameri nemaju hrabrosti i da upozore da prestanu da budu nevaljala dečica. Uskoro će internet sa zemlje da se seli na satelite(jer će svaka zemlja moći da ih šalje tamo negde odakle je Felix skočio)pa će biti potpuno bespredmetno pričati o bilo kavim zabranama a Wikileaks i Asange će postati deo slavne istorije jer će sad svako moći da kači šta mu se prohte na internet bez mogućnosti cenzure i bez mogućnosti razotkrivanja. Filmskoj industriji polako se primiču crni dani jer će sa napretkom digitalne tehnologije svaki sledeći CAM snimak okačen na net biti sve bolji i bolji. Ko je uzeo pare uzeo ostali će skupljati siću. A i ova lakrdija sa Kim Dotcom-om prvo sa njegovim hapšenjem pa puštanjem iz proceduralnih razloga, mislim stvarno je smešno.

gile

pre 13 godina

Kad vec pominju kriptovane fajlove, u Engleskoj je na snazi ovakav zakon: kome nadju kriptovane podatke na hard disku policija mu trazi kljuc za desifrovanje. Ako se vlasnik tih podataka pravi lud, smatra se da je odbio da policiji da kljuc i stvar ide na sud, jer to je krivicno delo za koje je propisana kazna do 2 godine robije. Bez obzira da li su kriptovani podaci nesto ilegalno ili ne. I bez obzira da li je vlasnik podataka stvarno znao (ili zaboraavio) kljuc.

Qweas

pre 13 godina

@pitanjce
Nije bitno gde zivis, ne skidas ti sadrzaj sa sajta, ti skidas "upustvo" kako skinuti sadrzaj koji zelis od drugih korisnika poput tebe.
Cim ti ukljucis da skidas torent ti automatski i delis to sto si skinuo dalje.
Bilo ko ko krene da preuzima ili sharuje torent moze da ti vidi adresu racunara, koja se pamti kod tvog provajdera. Tako da teoretski mogu da te nadju i na osnov

Trebalo

pre 13 godina

@Boki
"Da li to znaci da je legalno obiti stan/trafiku zato sto nije imala bolju zastitu? Naravno da nije legalno"

hahahaha,

pricamo o proizvodu koji se prodaje u elektroskoj formi, da li se stan/trafika prodaje u elektronskoj formi?

Nemoj Boki, malo procitaj kako radi P2P pa onda pricaj jeli legalno ili ne.

pitanjce

pre 13 godina

Ajde ako se neko razume u ove stvar, ako ja zivim u Austriji ili Nemackoj ili tako negde, i skidam nesto sa TPB jel postoji mogucnost da me uhvate? Jel Svabe i Austrijanci kontrolisu TPB ili samo kontrolisu sa njihovih sajtova? Ovo pitam posto koliko vidim sajt TPB se zavrsava sa .se, sto znaci da je valjda Svedska, sta li vec. E moje dakle pitanje da li Austrijanci i Svabe to hvataju.

Hvala na svakom odgovoru.

Dule Zh

pre 13 godina

@ pitanjce:

Pa evo ja sam u Svajcarskoj vec 10 godina, skidam sve sto zelim i kad pozelim i u Beogradu i u Cirihu. Nema veze gde zivis, ti si jedan od zilion na mrezi. Mene niko ne cima zbog toga. Zato... Skidaj sve i opusti se.

rakijica-hot

pre 13 godina

Pa i Megaupload je bio untouchable pa pade ko zrela kruska.
Ovako "p*vanje" sebi moze da pristu samo neko - kome drugi drzi ledja.

95% komentatora ovde ni ne zna kako funkcionise niti sta je zapravo Cloud.
Bitno je da se gledaju blok basteri.

Go read a book. Even a pirated one.

miloš Novi Sad

pre 13 godina

Da bi napravili pirata, prvo MORAJU da kupe original.
(Trebalo, 18. oktobar 2012 11:34)

Ne moraš ništa da kupiš. Dovoljno je da nešto leakuje i paf, imaš piratsku verziju pre nego što i izađe igra/album/film. Pa šta misliš kako je pola Srbije igralo PES tri dana nego što je igra zvanično izašla, kako ljudi slušaju novi In Flames mesec dana pre izlaska albuma?

qweas

pre 13 godina

Bravo za Pirate Bay... Cepaj milionere. Ionako ne znaju šta će sa parama.
Piraterija je jedina svetla tačka za nas sirotinju. Torrenti nam omogućavaju da skidamo filmove, programe, muziku potpuno besplatno. Ja nemam para da kupujem muziku i filmove, pa ovo vidim kao jedini način kako da se kulturno uzdižem. Nije legalno, al' šta ću.
(Paja Kiflica, 18. oktobar 2012 11:26)

Lako je nama Srbima, posto smo sirotinja, sve nam je dopusteno!
Igramo se Robin Huda, ali samo na nasu korist :)

Boki

pre 13 godina

@Trebalo: "Legalno je. Nek izmisle zastitu koja nece moci da se probije."

Da li to znaci da je legalno obiti stan/trafiku zato sto nije imala bolju zastitu? Naravno da nije legalno.

Moje misljenje je da celokupni sistem za zastitu prava treba menjati i naci drugaciji model za finansiranje, umesto sto nam danas prodaju programe po ceni i od nekoliko hiljada dolara za "license", tj. prava na koriscenje. Takav license cak kasnije ne moze da se "proda" drugom kada vam nije potreban, kao recimo kada kupite auto, pa prodate kada vam ne treba.

Menjanje license-a i drugicije finansiranje da, kradja ne.

Njaziu

pre 13 godina

Ja nemam para da kupujem muziku i filmove, pa ovo vidim kao jedini način kako da se kulturno uzdižem. Nije legalno, al' šta ću.
(Paja Kiflica, 18. oktobar 2012 11:26)
Kulturno mozes da se uzdizes samo knjigama i dokumentarcima, a filmovi i muzika sluze za razonodu. Probaj nekad i biblioteku.
Inace ja sam ustedio ogromne pare psto nisam morao da kupujem knjige. Iako mi je malo krivo sto "kradem" od raznih autora, nazalost realnost je takva kakva jeste. Verujem da bi obrazovanje/ znanje trebalo da bude dostupno svima pa zbog toga punu podrsku sajtu.

Blade

pre 13 godina

The Pirate Cloud

So, first we ditched the trackers.

Then we got rid of the torrents.

Now? Now we've gotten rid of the servers. Slowly and steadily we are getting rid of our earthly form and ascending into the next stage, the cloud.

The cloud, or Brahman as the hindus call it, is the All, surrounding everything. It is everywhere; immaterial, yet very real.

If there is data, there is The Pirate Bay.

Our data flows around in thousands of clouds, in deeply encrypted forms, ready to be used when necessary. Earth bound nodes that transform the data are as deeply encrypted and reboot into a deadlock if not used for 8 hours.

All attempts to attack The Pirate Bay from now on is an attack on everything and nothing. The site that you're at will still be here, for as long as we want it to. Only in a higher form of being. A reality to us. A ghost to those who wish to harm us.

Adapt or be forever forgotten beneath the veils of maya.

Trebalo

pre 13 godina

@Paja Kiflica

Nije legalno?
Da nije legalno ti bi bio u zatvoru.

Neko je proizvod kupio i nasao nacin da ga podeli to sto je kupio sa drugima, a onda korporacije kazu da su izgubile milione zato sto ih nisu zaradile.

Legalno je.

Nek izmisle zastitu koja nece moci da se probije.

Trebalo

pre 13 godina

Ugasili bi oni vas da od vas nemaju koristi.

Prljava medijska hajka kako vas napadaju sluzi da utice na psihu ljudi da vide ogromne korporacije kao "dobre momke".

Citasmo ovde pre par dana, i rekoh da bi bilo dobro da ta vest stoji na naslovnoj citav mesec, distributeri piratskog software-a su ustvari najbolje musterije proizvodjacima istog.

Da bi napravili pirata, prvo MORAJU da kupe original.

Paja Kiflica

pre 13 godina

Bravo za Pirate Bay... Cepaj milionere. Ionako ne znaju šta će sa parama.
Piraterija je jedina svetla tačka za nas sirotinju. Torrenti nam omogućavaju da skidamo filmove, programe, muziku potpuno besplatno. Ja nemam para da kupujem muziku i filmove, pa ovo vidim kao jedini način kako da se kulturno uzdižem. Nije legalno, al' šta ću.

Paja Kiflica

pre 13 godina

Bravo za Pirate Bay... Cepaj milionere. Ionako ne znaju šta će sa parama.
Piraterija je jedina svetla tačka za nas sirotinju. Torrenti nam omogućavaju da skidamo filmove, programe, muziku potpuno besplatno. Ja nemam para da kupujem muziku i filmove, pa ovo vidim kao jedini način kako da se kulturno uzdižem. Nije legalno, al' šta ću.

Trebalo

pre 13 godina

@Paja Kiflica

Nije legalno?
Da nije legalno ti bi bio u zatvoru.

Neko je proizvod kupio i nasao nacin da ga podeli to sto je kupio sa drugima, a onda korporacije kazu da su izgubile milione zato sto ih nisu zaradile.

Legalno je.

Nek izmisle zastitu koja nece moci da se probije.

Blade

pre 13 godina

The Pirate Cloud

So, first we ditched the trackers.

Then we got rid of the torrents.

Now? Now we've gotten rid of the servers. Slowly and steadily we are getting rid of our earthly form and ascending into the next stage, the cloud.

The cloud, or Brahman as the hindus call it, is the All, surrounding everything. It is everywhere; immaterial, yet very real.

If there is data, there is The Pirate Bay.

Our data flows around in thousands of clouds, in deeply encrypted forms, ready to be used when necessary. Earth bound nodes that transform the data are as deeply encrypted and reboot into a deadlock if not used for 8 hours.

All attempts to attack The Pirate Bay from now on is an attack on everything and nothing. The site that you're at will still be here, for as long as we want it to. Only in a higher form of being. A reality to us. A ghost to those who wish to harm us.

Adapt or be forever forgotten beneath the veils of maya.

jaaa

pre 13 godina

@pitanjce i ostali

Sluzbeno sam bio u Italiji pre 2 nedelje, i tamo je PirateBay sajt blokiran, otvara se obavestenje da je skidanje fajlova nelegalno. Naravno, nisu svi torrent sajtovi blokirani :)

a sada sam cuo i vic, mozda je mator, ali meni je nov. Elem,

Negde u Bosni

- Mama, mama, kako kompjuter zna moje ime?
- Joj, Admine, bolan, otkud bi' ja to znala?

Dule Zh

pre 13 godina

@ pitanjce:

Pa evo ja sam u Svajcarskoj vec 10 godina, skidam sve sto zelim i kad pozelim i u Beogradu i u Cirihu. Nema veze gde zivis, ti si jedan od zilion na mrezi. Mene niko ne cima zbog toga. Zato... Skidaj sve i opusti se.

Njaziu

pre 13 godina

Ja nemam para da kupujem muziku i filmove, pa ovo vidim kao jedini način kako da se kulturno uzdižem. Nije legalno, al' šta ću.
(Paja Kiflica, 18. oktobar 2012 11:26)
Kulturno mozes da se uzdizes samo knjigama i dokumentarcima, a filmovi i muzika sluze za razonodu. Probaj nekad i biblioteku.
Inace ja sam ustedio ogromne pare psto nisam morao da kupujem knjige. Iako mi je malo krivo sto "kradem" od raznih autora, nazalost realnost je takva kakva jeste. Verujem da bi obrazovanje/ znanje trebalo da bude dostupno svima pa zbog toga punu podrsku sajtu.

miloš Novi Sad

pre 13 godina

Da bi napravili pirata, prvo MORAJU da kupe original.
(Trebalo, 18. oktobar 2012 11:34)

Ne moraš ništa da kupiš. Dovoljno je da nešto leakuje i paf, imaš piratsku verziju pre nego što i izađe igra/album/film. Pa šta misliš kako je pola Srbije igralo PES tri dana nego što je igra zvanično izašla, kako ljudi slušaju novi In Flames mesec dana pre izlaska albuma?

qweas

pre 13 godina

Bravo za Pirate Bay... Cepaj milionere. Ionako ne znaju šta će sa parama.
Piraterija je jedina svetla tačka za nas sirotinju. Torrenti nam omogućavaju da skidamo filmove, programe, muziku potpuno besplatno. Ja nemam para da kupujem muziku i filmove, pa ovo vidim kao jedini način kako da se kulturno uzdižem. Nije legalno, al' šta ću.
(Paja Kiflica, 18. oktobar 2012 11:26)

Lako je nama Srbima, posto smo sirotinja, sve nam je dopusteno!
Igramo se Robin Huda, ali samo na nasu korist :)

...

pre 13 godina

kupujem samo neki put igrice sto ne mogu da igram multiplayer bez originalne igrice...kao battlefield 3, ali sve ostalo skidam sa thepiratebay.se i kat.ph , a pod sve mislim na filmove,serije, ostale igrice sto ne bih igrao online, muziku, programe(koji nisu besplatni)... ja ne zivim u japanu pa da mogu da kupim svakog meseca 500 pesama sa amazon mp3, ili da odem za jednu platu na odmor(pa zato te pare sto bih potrosio na filmove i serije ostavim sa strane da bih mogao jednom godisnje da odem na letovanje...)...piraterija je ilegalna u americi, japanu, norveskoj, svedskoj.... ali kod nas gde 45% ljudi nema posao piraterija bi trebala da bude 100% legalna i da nije pirata vecina srba ne bi gledalo vise od 2 filma mesecno....i to u bioskopu...

Trebalo

pre 13 godina

Ugasili bi oni vas da od vas nemaju koristi.

Prljava medijska hajka kako vas napadaju sluzi da utice na psihu ljudi da vide ogromne korporacije kao "dobre momke".

Citasmo ovde pre par dana, i rekoh da bi bilo dobro da ta vest stoji na naslovnoj citav mesec, distributeri piratskog software-a su ustvari najbolje musterije proizvodjacima istog.

Da bi napravili pirata, prvo MORAJU da kupe original.

stellarossa

pre 13 godina

@code381

nisam siguran da ces ovo videti, ali warez-bb je i dalje savrseno funkcionalan, mada izgleda da imaju problema sa DNS-om, ili im neko drugi pravi probleme.

u svakom slucaju, odes u c:\windows\system32\drivers\etc i tu nadjes 'hosts' fajl (ako se ne vidi - tools->options->show hidden files) onda desni klik na njega pa properties pa destikliras 'read only' i otvoris ga u notepad-u.

konacno, skroz na kraj dodas:

119.42.146.34 www.warez-bb.org
119.42.146.36 www.warez-bb.org

naravno, nemoj da stavljas '#' tagove ispred, dakle samo prekopiraj ovo gore na kraj fajla. save i to je to. sada ce ti svaki put kada ukucas www.warez-bb.org zaobilaziti DNS i ici direkt na njihov server.

opet, nadam se da ces ovo videti, i srecno!

Trebalo

pre 13 godina

@Boki
"Da li to znaci da je legalno obiti stan/trafiku zato sto nije imala bolju zastitu? Naravno da nije legalno"

hahahaha,

pricamo o proizvodu koji se prodaje u elektroskoj formi, da li se stan/trafika prodaje u elektronskoj formi?

Nemoj Boki, malo procitaj kako radi P2P pa onda pricaj jeli legalno ili ne.

mali radojica

pre 13 godina

@Qweas To što pričaš je potpuno tačno ali sad zamisli internet mrežu,pa zamisli njeno matematičko/geometrijsko širenje iz dana u dan pa zamisli desetine hiljada novih članova ove piratske priče,i to iz dana u dan. Jednom rečju bitka je završena a uskoro će i rat protiv pirata i to kapitulaciojom onih koji su izmislili internet pa umislili da mogu da ga stave pod svoje. Nisu samo ovi cloud serveri u pitanju, tu su i public serveri Rusije, Kine, Tajvana i da ne pominjem neke druge zemlje koje čak Ameri nemaju hrabrosti i da upozore da prestanu da budu nevaljala dečica. Uskoro će internet sa zemlje da se seli na satelite(jer će svaka zemlja moći da ih šalje tamo negde odakle je Felix skočio)pa će biti potpuno bespredmetno pričati o bilo kavim zabranama a Wikileaks i Asange će postati deo slavne istorije jer će sad svako moći da kači šta mu se prohte na internet bez mogućnosti cenzure i bez mogućnosti razotkrivanja. Filmskoj industriji polako se primiču crni dani jer će sa napretkom digitalne tehnologije svaki sledeći CAM snimak okačen na net biti sve bolji i bolji. Ko je uzeo pare uzeo ostali će skupljati siću. A i ova lakrdija sa Kim Dotcom-om prvo sa njegovim hapšenjem pa puštanjem iz proceduralnih razloga, mislim stvarno je smešno.

Qweas

pre 13 godina

@pitanjce
Nije bitno gde zivis, ne skidas ti sadrzaj sa sajta, ti skidas "upustvo" kako skinuti sadrzaj koji zelis od drugih korisnika poput tebe.
Cim ti ukljucis da skidas torent ti automatski i delis to sto si skinuo dalje.
Bilo ko ko krene da preuzima ili sharuje torent moze da ti vidi adresu racunara, koja se pamti kod tvog provajdera. Tako da teoretski mogu da te nadju i na osnov

mickey

pre 13 godina

@pitanjce
U Nemackoj ce da te uhvate ako skidas sa torrent sajtova, ali samo za njihove izvodjace i filmove jer oni jedini angazuju lovce. Znaci sve sto je neNemacko mozes da se opustis, al za ove njihove domace dobijas kaznu na kucna vrata.

NikolaTK

pre 13 godina

Mi Srbi i ovako zivimo u jednoj od najbogatijih zemalja na svetu, imamo najvece plate, sta je za nas jos da pocnemo da kupujemo filmove, muziku, igre :)
Bravo za pirate bay!

rakijica-hot

pre 13 godina

Pa i Megaupload je bio untouchable pa pade ko zrela kruska.
Ovako "p*vanje" sebi moze da pristu samo neko - kome drugi drzi ledja.

95% komentatora ovde ni ne zna kako funkcionise niti sta je zapravo Cloud.
Bitno je da se gledaju blok basteri.

Go read a book. Even a pirated one.

Saldzo

pre 13 godina

Pitanja za velike korporacije:

Ako ja kupim originalni DVD sa nekim filmom i drugarima narezem 5 kopija kako bi gledali taj film to je nelegalno, je li tako? A ako ja tih 5 ortaka pozovem na gajbu, pa zajedno gledamo taj film sa originala, to je, tom logikom, isto nelegalno? Ili ako kupim Pro Evolution Soccer i sedimo nas 5 kod mene i picimo igru? To je onda isto nelegalno kao da sam im narezao kopiju? Ili ako skinem legalno pesmu sa neta ili kupim CD i onda to pustim na svom rodjendanu time krsim zakon o zastiti intelektualne svojine? Da li to znaci da niko osim mene ne sme da slusa tu pesmu sa tog MP3 fajla ili CD-a? Ne smem da pozajmim taj CD drugaru? Nelegalno je sto sam podelio ono sto sam kupio sa drugim ljudima? Koliko ja znam, nelegalno je tudju intelektualnu svojinu koristiti zarad svog profita, a na TBP sve je besplatno i oni ne zaradjuju na pirateriji. Dokle god oni taj softver, filmove ili muziku ne naplacuju, ne ugrozavaju nicija autorska prava. Uostalom, oni ne hostuju taj materijal na svojim serverima, korisnici taj materijal dele medjusobno, oni su samo "most" izmedju njih. Ne dajte se TPB, dok je nas, bice i vas.

Boki

pre 13 godina

@Trebalo: "Legalno je. Nek izmisle zastitu koja nece moci da se probije."

Da li to znaci da je legalno obiti stan/trafiku zato sto nije imala bolju zastitu? Naravno da nije legalno.

Moje misljenje je da celokupni sistem za zastitu prava treba menjati i naci drugaciji model za finansiranje, umesto sto nam danas prodaju programe po ceni i od nekoliko hiljada dolara za "license", tj. prava na koriscenje. Takav license cak kasnije ne moze da se "proda" drugom kada vam nije potreban, kao recimo kada kupite auto, pa prodate kada vam ne treba.

Menjanje license-a i drugicije finansiranje da, kradja ne.

Tz

pre 13 godina

@pitanjce, mogu da te nadju na vise nacina, ali svi se svode na tvoju IP adresu. Ako bas hoces da skidas, nabavi VPN (kosta oko 5 evrica mesecno) i onda si bezbedan 99% (100% ako odes kod provajdera koji ne cuva logove).

pitanjce

pre 13 godina

Ajde ako se neko razume u ove stvar, ako ja zivim u Austriji ili Nemackoj ili tako negde, i skidam nesto sa TPB jel postoji mogucnost da me uhvate? Jel Svabe i Austrijanci kontrolisu TPB ili samo kontrolisu sa njihovih sajtova? Ovo pitam posto koliko vidim sajt TPB se zavrsava sa .se, sto znaci da je valjda Svedska, sta li vec. E moje dakle pitanje da li Austrijanci i Svabe to hvataju.

Hvala na svakom odgovoru.

nijebitno

pre 13 godina

Sve je ovo jedna farsa sa piraterijom. Na zapadu postoji kultura kupovine legalnog softvera i saddzaja. Procenat piraterije i finansijski gubitak na tome je zanemariv za kompanije koje prave/prodaju sadrzaj koji je predmet piraterije a pozitivno utice na edukaciju i rasprostranjenost te automatski popularnost. Najvise procentualno piratstvo je prisutno u zemljama u razvoju ili nerazvijenin zemljama a protiv toga se bore drzave jer nije njima stalo do microsofta, adobe-a ili sony-ja nego donporeza koji bi platili na taj sadrzaj :-) tako da je moj stav da piratstvo ima jako uporiste kod samih vlasnika sadrzaja....

qweas

pre 13 godina

Moje misljenje je da celokupni sistem za zastitu prava treba menjati i naci drugaciji model za finansiranje, umesto sto nam danas prodaju programe po ceni i od nekoliko hiljada dolara za "license", tj. prava na koriscenje. Takav license cak kasnije ne moze da se "proda" drugom kada vam nije potreban, kao recimo kada kupite auto, pa prodate kada vam ne treba.
(Boki, 18. oktobar 2012 13:08)

Ne bas... Mozes prodati licni racunar sa instaliranim softverom na svoje ime...

Drugo, bas niko ti ne zabranjuje da npr original fizicki disk igre koju si kupio prodas posle nekom. Industrija se "bori" protiv toga sto za neke delove igre, najcesce multiplayer daje dodatni key za pristup koji je vezan za nalog igraca...

Sto se tice ovog za licenciranje softvera, ne moze nikako da se poredi sa kolima. Kad kupis kola, proizvodjaca/prodavca apsolutno ne zanima sta ti radis sa tim kolima.
Kad ti npr kupis igru, da li to znaci da firma treba da ti obezbedi servere za multiplayer u narednih 100 godina? Tebi i svakom ko kupi taj isti disk? Kola se "trose", program ne.

I sta je problem sa softverom "i od nekoliko hiljada dolara"?
Ocigledno taj softver ima svoje kupce... Ne vidim stvarno kako su regularni korisnici na udaru?

I sve to sto pricate se mahom seli u cloud. Npr Adobe-u vise nije cilj da vam proda PhotoShop/Illustrator etc. Zeli da vam proda mesecne usluge cloud-a, uz koje i dobijete i softver...

Model placanja se stvarno menja, necete placati jednom, placacete mesecno...

Boki

pre 13 godina

@Trebalo: "pricamo o proizvodu koji se prodaje u elektroskoj formi, da li se stan/trafika prodaje u elektronskoj formi? "

Upravo o tome se radi, ne kupuje se proizvod, vec licenca. Kada kupite neki program, to nije vase vlasnisvo, vi ste samo dobili dozvolu da ga koristite.

Bolje bi bilo da se prodaje usluga koriscenja tog proizvoda, sto se upravo radi pomeranjem na cloud. Kada trosis, placas, kada ne trosis, ne placas. Na to sam mislio kada sam rekao da kompanije treba da promene nacin poslovanja. Tako ce biti i jeftinije, i dostupnije, a i teze za piraterisanje. Upravo u tom smeru sada idu veliki igraci.

Sto se trafike tice, nije bitna forma, vec zastita. Vi ste rekli da je sve dozvoljeno zato sto nije dovoljno zasticeno, to jednostavno nije tacno. Zamislite da recimo neko provali u vas bank account i pokupi vam novac sa racuna (dakle, elekotrnski) uz opravdalje da zastita nije bila dovoljno dobra.

Marina

pre 13 godina

Veoma razumem šta znači krađa autorskih prava. Ali, potpuno razumem ovu grupu, svi mi koristimo nelegalan softver, jer bi u suprotnom imala para da kupim npr samo Photoshop i to ako štedim dugo, dugo. Znači, ništa filmovi, ništa muzika, ništa bilo koji ozbiljniji program, ništa Windows i sl, uprkos freeware programima. Pa naravano da podržavamo piratske kopije i zbog robovlasničkog odnosa Microsofta. Razumela bih da prodaju operativni sistem jednom i to je to. Ali, imaju sistem da mi u suštini iznajmljuju za dal' beše samo dva računara i to na godinu dana, pa onda plaćam u suštini za obnovu licence. Tako nekako, pa naravno da nam ne pada na pamet da plaćamo, nego da uzmemo sve što može da se neplati. Uostalom piraterija je oko 30% i kod npr Norvežana i Šveđana.

moze_li

pre 13 godina

A cek cek, zasto svi pricate samo o torrentu? Ima i drugih nacina da se skidaju stvari.

Evo prvi primer, sta ako sam u zemlji EU (Nemacka, Francuska, Engleska, Austrija...), i skinem npr knjigu preko filecrop, rapidshare, filesonic, fileserve...

Evo drugi primer, sta ako odem na neki sajt gde se mogu gledati online filmovi (solarmovie, movie2k, ima raznih), i preko Realdownload playera ili slicnog softvera koji moze da downloaduje i streamuje skinem taj film.

Sta onda biva? Jel zna neko? Jel mogu da uhvate?

gile

pre 13 godina

Kad vec pominju kriptovane fajlove, u Engleskoj je na snazi ovakav zakon: kome nadju kriptovane podatke na hard disku policija mu trazi kljuc za desifrovanje. Ako se vlasnik tih podataka pravi lud, smatra se da je odbio da policiji da kljuc i stvar ide na sud, jer to je krivicno delo za koje je propisana kazna do 2 godine robije. Bez obzira da li su kriptovani podaci nesto ilegalno ili ne. I bez obzira da li je vlasnik podataka stvarno znao (ili zaboraavio) kljuc.

Dzemal

pre 13 godina

Kada bi stavili da su pjesme jeftine, da su filmovi, softweri i ostale stvari jeftiniji onda bi bilo lako i biti legalan pa kupiti sve to. Medjutim kada covjek ima platu da jedva prezivi a neki mozda i manje, kako onda oni da kupe ista od toga?!
Svi kradu, i te izdavacke kuce kradu od pjevaca, nabijaju im velike namete a onda ovi dizu cijene u prodaji a narod blesavi ti finansira.
Treba pustit sve da prodje mjesec, dva od njene premijere a onda skinuti, slusati i gledati ili se obuciti na nekom programu a ako na tome pocnes zaradjivati onda kupi original i plati licencu. Licno nisam za kradju, ali download filmova, muzike, programa i slicno ne smatram kradjom sve dok ove usluge ne budu pristupacni narodu u cijenama koje taj narod moze platiti. Zivio pirat, svi smo mi koristili pirat, pa cak i oni koji se bore protiv toga ;) ali nikad nece staci na kraj pirateriji koliko god da se bore protiv toga :)

Download fanatik

pre 13 godina

@(stellarossa)

Fenomenalan savet, warez-bb zaista radi uz ovu prepravku. Sasvim sigurno je neka od država (a zna se ko kontroliše kičmu interneta i DNS servere) blokirala na DNS serverima pristup warez-bb sajtu. Ali zato postoje ovako pametni saveti od pametnih ljudi.
Puno hvala i ogroman pozdrav!

Vax

pre 13 godina

Auuuu, ovakvi komentari mogu da se procitaju samo na srpskim sajtovima ili mozda sajtovima jos nekih banana drzava. Pretpostavljam da ovakve vesti citaju i komentarisu uglavnom mladi ljudi ali to nikako ne opravdava kolicinu nemorala koji isti prikazuju. Takodje broj ljudi koji se javno zalaze za kradju je zaista neverovatan i dovoljno govori oi neinformisanosti naseg drustva. Sa druge strane puna su nam usta o korupciji, kradjama i slicno...

Zmislite komentar, nemam dovoljno para pa skidam nelegalno muziku sa interneta. Da li to znaci da posto nemas dovoljno para za auto opravdavas kradju? Ako nemas pare za muziku slusaj radio, nije tacno da nemas izbora.

Jos gluplji su komentari da je obaveza vlasnika sadrzaja da ga bolje obezbedi da ne bi mogao da se krade! Da li to znaci da opravdavas obijanje stana zato sto brava nije dovoljno sigurna?

Sa ovakvim stavovima mladih u Srbiji o moralu, intelektualnoj svojini, pravdanju kradje i nerazumevanju funkcionisanja savremenog drustva, plasim se da nam se ne pise lepo u buducnosti. Verovatno i zivimo tako kao zivimo bas zato sto smo nespremni da se suocimo sa greskama i pravdamo nemoral i kradju onda kada nam je u licnom interesu.

Trebalo

pre 13 godina

@Vax

Ja sam rekao da je to poredjenje nema smisla a ne da opravdavam obijanje stana. Pre nego sto sudite o necijem izlaganju barem to izlaganje procitajte. Ja sam lepo rekao da stanovi i software ne mogu da se porede.

Sto se tice obaveze vlasnika da dobro obezbedi sadrzaj:
Moje misljenje je da crack-ove za software prave ili daju uputsva sami prodavci istog. Iole iskusnom programeru nije ni malo tesko da napravi zastitu koja se ne moze (tako lako) probiti, zatim je tu internet verifikacija kupovine... Proizvodjaci software-a imaju milion (1 000 000) nacina da svoj software bolje obezbede ali to ne rade.
Kako to da imas crack software za sve EA igre 10 god unazad, mislite da EA ne zna nista o tome?

Saldzo je to lepo objasnio.

I jos jednom da se ponovim..
Da hoce da se zastite oni bi se zastitili.

Nexus 7

pre 13 godina

@Vax, Prijatelju, ovo je 21 vijek i digitalna intelektualna svojina nije vise ista kao 90-tih. Poredis fizicku kradju, otimanje predmeta i digitalno dijeljenje!!?

Da firme zele da zastite Software, one bi ti uradile, ali nece jer koriste pirateriju kao besplatnu reklamu. Probas program, a ako hoces da ga koristis u firmi moras da ga kupis, odnedavno cak i kod nas i Brckom, jer su inspekcije pocele da izlaze. Iz prilozeog, svako sa par grama mozga kapira da je piraterija pozeljna, u odredjemoj mjeri, a onda se vrsi pritisak na sve drzave da svojim pravnim licima zabrane pirateriju... probas - vidis da valja, e ajd sad kupi! NE VIDIM DA JE TU NEKO NA GUBITKU!

Teodosije

pre 13 godina

"Give them nothing,but take from them everything!" Dejv Grol iz Foo Fighters-a je poprilicno veliki borac protiv licenci i sl. Pronadjite par njegovih komentara.

Sasa

pre 13 godina

Da li ovo ima veze sa LOW ORBIT SERVER STATION o kome se pricalo kada je u pitanju Pirate Bay. Tad je bilo u planu da se sajt bukvalno preseli u oblake to jest da server bude u niskoj orbiti oko zemlje.

:-) samo za svoju dusu !

pre 13 godina

@(Dzemal, 20. oktobar 2012 22:21)
nikad nece staci na kraj pirateriji koliko god da se bore protiv toga :)

U pravu si oni ce uvek naci neki nacin, a posto nisi u toku i primetio da mogu stati na put svim internet provajderima koji preko svojih servera dele podatke skinute sa piratskih i to svojim internet korisnicima pa nemogu da preuzimaju vec ih vrte u krug.Drugim recima ako nemogu dilere spreciti onda mogu zavisnike od kleptomanskih navika.

Vec su 95% free downloada ukinuli iako nisu zaveli AKTU pa ni kapcha vise nefunnckionise a preko torenta i slicnih kada nesto snimite bude prazan folder ili sasvim nesto bezveze.

Naravno ni ja nepostujem one koji su sa "druge strane zakona" sto spijuniraju, kradu i unistavaju licne podatke od korisnika a te uvek stigne njihova sudbina od policije za sajber kriminal vrlo cesto ih objave u hronici ako povremeno citate.

Zato najbolji savet za one koji zele da imaju svoju privatnost i uzitak na internetu je da imaju dva razlicita racunara jedan za rad a drugi za web i necete se kajati, a mnogi vec jesu :)

eu.anonymous

pre 13 godina

Ovi komentatori sto stalno hvale The Pirate Bay nisu nikakvi pirati nego su lesinari koji sakupljaju evropske ostatke koje niko nece jer su zastareli a pravi pirati se bave biznisom i neborave po komentarima koji bi im policiji otkrili tragove.

A anonimusi su ti moderni robin hudovi koji uploaduju i razmenjuju se sa podacima namenjenih sirotinji koja nemoze da priusti originale.A nije ni lepo da se od njih kraducka pa omasti brk i ponovo prodaje sirotinji.

Ako zelite da sacuvate slobodu informacija onda napravite zajednicki web od svega sto ste do sada prikupili da bude dostupno Srpskoj sirotinji a ne da im naplacujete na ulici ili po oglasima, jer se poklonu negleda u zube.

To veoma vredja eu anonimuse a mogu i oni da vam srede sve free download-e
tako da od vaseg skidanja necete imati nista, sve dokle ne shvatite da ne sebicno delite a ne da prodajete.Tu smo mi sa vama uvek i svugde a sa nama se ne zeza.

obrazovanje !, a ne pametovanje?

pre 13 godina

@ (Nexus 7, 19. oktobar 2012 18:59) digitalna intelektualna svojina nije vise ista kao 90-tih. Poredis fizicku kradju, otimanje predmeta i digitalno dijeljenje!!?

Prijatelju ovo jeste 21 vek a ne 19 vek kada poredis fizicku kradju onda te privedu u aps, a kada digitalno krades onda te optuze za spijunazu,sabotazu i moguc terorizam.

Gledaj realno da je u pitanju neko tajno oruzije u koje je ulozeno na stotine milione evra u plate konstruktora,inzinjera istrazivanje i razvoj prototipa i neko upadne u njihov pc i ukrade taj nacrt i proda njihovom neprijatelju, sta mislite sta ce oni da urade nego ce da ga masovno izradjuju i upotrebe protiv svih ko im stanu na put.

E sada zamisli da neko koje ulozio vise godisnji rad u neki patent ili lek ili dizajn pa vidi kad se pojavi sav njegov rad na tim vasim torentima od tih hakera koji vam daju besplatan windows tako preradjen da se domognu svih vasih licnih podataka iz pc i zarade na njima.

Kako bi ste se vi osecali da li bi ste imali na savesti da je nekom zivotna sansa upropascena ili oduzeta.

Jedno je piraterija zabavne industrije film,igre,mp3,znanje,xxx od kojih aturi vec imaju profit od svih raprodatih proizvoda po shopovima a drugo su intelektualna prava i digitalnih podataka licnih korisnika koji tu zavrsavaju kao roba.

To je razlog sto vam ukidaju free download jer je sve to maska, trojanski konj da vi mislite da je to utopija a ustvari je kontrola i trgovina ilegalnim podacima kako vasim licnim tako i XXX.

Trebalo

pre 13 godina

Ugasili bi oni vas da od vas nemaju koristi.

Prljava medijska hajka kako vas napadaju sluzi da utice na psihu ljudi da vide ogromne korporacije kao "dobre momke".

Citasmo ovde pre par dana, i rekoh da bi bilo dobro da ta vest stoji na naslovnoj citav mesec, distributeri piratskog software-a su ustvari najbolje musterije proizvodjacima istog.

Da bi napravili pirata, prvo MORAJU da kupe original.

rakijica-hot

pre 13 godina

Pa i Megaupload je bio untouchable pa pade ko zrela kruska.
Ovako "p*vanje" sebi moze da pristu samo neko - kome drugi drzi ledja.

95% komentatora ovde ni ne zna kako funkcionise niti sta je zapravo Cloud.
Bitno je da se gledaju blok basteri.

Go read a book. Even a pirated one.

Njaziu

pre 13 godina

Ja nemam para da kupujem muziku i filmove, pa ovo vidim kao jedini način kako da se kulturno uzdižem. Nije legalno, al' šta ću.
(Paja Kiflica, 18. oktobar 2012 11:26)
Kulturno mozes da se uzdizes samo knjigama i dokumentarcima, a filmovi i muzika sluze za razonodu. Probaj nekad i biblioteku.
Inace ja sam ustedio ogromne pare psto nisam morao da kupujem knjige. Iako mi je malo krivo sto "kradem" od raznih autora, nazalost realnost je takva kakva jeste. Verujem da bi obrazovanje/ znanje trebalo da bude dostupno svima pa zbog toga punu podrsku sajtu.

Boki

pre 13 godina

@Trebalo: "Legalno je. Nek izmisle zastitu koja nece moci da se probije."

Da li to znaci da je legalno obiti stan/trafiku zato sto nije imala bolju zastitu? Naravno da nije legalno.

Moje misljenje je da celokupni sistem za zastitu prava treba menjati i naci drugaciji model za finansiranje, umesto sto nam danas prodaju programe po ceni i od nekoliko hiljada dolara za "license", tj. prava na koriscenje. Takav license cak kasnije ne moze da se "proda" drugom kada vam nije potreban, kao recimo kada kupite auto, pa prodate kada vam ne treba.

Menjanje license-a i drugicije finansiranje da, kradja ne.

gile

pre 13 godina

Kad vec pominju kriptovane fajlove, u Engleskoj je na snazi ovakav zakon: kome nadju kriptovane podatke na hard disku policija mu trazi kljuc za desifrovanje. Ako se vlasnik tih podataka pravi lud, smatra se da je odbio da policiji da kljuc i stvar ide na sud, jer to je krivicno delo za koje je propisana kazna do 2 godine robije. Bez obzira da li su kriptovani podaci nesto ilegalno ili ne. I bez obzira da li je vlasnik podataka stvarno znao (ili zaboraavio) kljuc.

Vax

pre 13 godina

Auuuu, ovakvi komentari mogu da se procitaju samo na srpskim sajtovima ili mozda sajtovima jos nekih banana drzava. Pretpostavljam da ovakve vesti citaju i komentarisu uglavnom mladi ljudi ali to nikako ne opravdava kolicinu nemorala koji isti prikazuju. Takodje broj ljudi koji se javno zalaze za kradju je zaista neverovatan i dovoljno govori oi neinformisanosti naseg drustva. Sa druge strane puna su nam usta o korupciji, kradjama i slicno...

Zmislite komentar, nemam dovoljno para pa skidam nelegalno muziku sa interneta. Da li to znaci da posto nemas dovoljno para za auto opravdavas kradju? Ako nemas pare za muziku slusaj radio, nije tacno da nemas izbora.

Jos gluplji su komentari da je obaveza vlasnika sadrzaja da ga bolje obezbedi da ne bi mogao da se krade! Da li to znaci da opravdavas obijanje stana zato sto brava nije dovoljno sigurna?

Sa ovakvim stavovima mladih u Srbiji o moralu, intelektualnoj svojini, pravdanju kradje i nerazumevanju funkcionisanja savremenog drustva, plasim se da nam se ne pise lepo u buducnosti. Verovatno i zivimo tako kao zivimo bas zato sto smo nespremni da se suocimo sa greskama i pravdamo nemoral i kradju onda kada nam je u licnom interesu.

Boki

pre 13 godina

@Trebalo: "pricamo o proizvodu koji se prodaje u elektroskoj formi, da li se stan/trafika prodaje u elektronskoj formi? "

Upravo o tome se radi, ne kupuje se proizvod, vec licenca. Kada kupite neki program, to nije vase vlasnisvo, vi ste samo dobili dozvolu da ga koristite.

Bolje bi bilo da se prodaje usluga koriscenja tog proizvoda, sto se upravo radi pomeranjem na cloud. Kada trosis, placas, kada ne trosis, ne placas. Na to sam mislio kada sam rekao da kompanije treba da promene nacin poslovanja. Tako ce biti i jeftinije, i dostupnije, a i teze za piraterisanje. Upravo u tom smeru sada idu veliki igraci.

Sto se trafike tice, nije bitna forma, vec zastita. Vi ste rekli da je sve dozvoljeno zato sto nije dovoljno zasticeno, to jednostavno nije tacno. Zamislite da recimo neko provali u vas bank account i pokupi vam novac sa racuna (dakle, elekotrnski) uz opravdalje da zastita nije bila dovoljno dobra.

Paja Kiflica

pre 13 godina

Bravo za Pirate Bay... Cepaj milionere. Ionako ne znaju šta će sa parama.
Piraterija je jedina svetla tačka za nas sirotinju. Torrenti nam omogućavaju da skidamo filmove, programe, muziku potpuno besplatno. Ja nemam para da kupujem muziku i filmove, pa ovo vidim kao jedini način kako da se kulturno uzdižem. Nije legalno, al' šta ću.

Trebalo

pre 13 godina

@Paja Kiflica

Nije legalno?
Da nije legalno ti bi bio u zatvoru.

Neko je proizvod kupio i nasao nacin da ga podeli to sto je kupio sa drugima, a onda korporacije kazu da su izgubile milione zato sto ih nisu zaradile.

Legalno je.

Nek izmisle zastitu koja nece moci da se probije.

Blade

pre 13 godina

The Pirate Cloud

So, first we ditched the trackers.

Then we got rid of the torrents.

Now? Now we've gotten rid of the servers. Slowly and steadily we are getting rid of our earthly form and ascending into the next stage, the cloud.

The cloud, or Brahman as the hindus call it, is the All, surrounding everything. It is everywhere; immaterial, yet very real.

If there is data, there is The Pirate Bay.

Our data flows around in thousands of clouds, in deeply encrypted forms, ready to be used when necessary. Earth bound nodes that transform the data are as deeply encrypted and reboot into a deadlock if not used for 8 hours.

All attempts to attack The Pirate Bay from now on is an attack on everything and nothing. The site that you're at will still be here, for as long as we want it to. Only in a higher form of being. A reality to us. A ghost to those who wish to harm us.

Adapt or be forever forgotten beneath the veils of maya.

qweas

pre 13 godina

Moje misljenje je da celokupni sistem za zastitu prava treba menjati i naci drugaciji model za finansiranje, umesto sto nam danas prodaju programe po ceni i od nekoliko hiljada dolara za "license", tj. prava na koriscenje. Takav license cak kasnije ne moze da se "proda" drugom kada vam nije potreban, kao recimo kada kupite auto, pa prodate kada vam ne treba.
(Boki, 18. oktobar 2012 13:08)

Ne bas... Mozes prodati licni racunar sa instaliranim softverom na svoje ime...

Drugo, bas niko ti ne zabranjuje da npr original fizicki disk igre koju si kupio prodas posle nekom. Industrija se "bori" protiv toga sto za neke delove igre, najcesce multiplayer daje dodatni key za pristup koji je vezan za nalog igraca...

Sto se tice ovog za licenciranje softvera, ne moze nikako da se poredi sa kolima. Kad kupis kola, proizvodjaca/prodavca apsolutno ne zanima sta ti radis sa tim kolima.
Kad ti npr kupis igru, da li to znaci da firma treba da ti obezbedi servere za multiplayer u narednih 100 godina? Tebi i svakom ko kupi taj isti disk? Kola se "trose", program ne.

I sta je problem sa softverom "i od nekoliko hiljada dolara"?
Ocigledno taj softver ima svoje kupce... Ne vidim stvarno kako su regularni korisnici na udaru?

I sve to sto pricate se mahom seli u cloud. Npr Adobe-u vise nije cilj da vam proda PhotoShop/Illustrator etc. Zeli da vam proda mesecne usluge cloud-a, uz koje i dobijete i softver...

Model placanja se stvarno menja, necete placati jednom, placacete mesecno...

qweas

pre 13 godina

Bravo za Pirate Bay... Cepaj milionere. Ionako ne znaju šta će sa parama.
Piraterija je jedina svetla tačka za nas sirotinju. Torrenti nam omogućavaju da skidamo filmove, programe, muziku potpuno besplatno. Ja nemam para da kupujem muziku i filmove, pa ovo vidim kao jedini način kako da se kulturno uzdižem. Nije legalno, al' šta ću.
(Paja Kiflica, 18. oktobar 2012 11:26)

Lako je nama Srbima, posto smo sirotinja, sve nam je dopusteno!
Igramo se Robin Huda, ali samo na nasu korist :)

Trebalo

pre 13 godina

@Boki
"Da li to znaci da je legalno obiti stan/trafiku zato sto nije imala bolju zastitu? Naravno da nije legalno"

hahahaha,

pricamo o proizvodu koji se prodaje u elektroskoj formi, da li se stan/trafika prodaje u elektronskoj formi?

Nemoj Boki, malo procitaj kako radi P2P pa onda pricaj jeli legalno ili ne.

pitanjce

pre 13 godina

Ajde ako se neko razume u ove stvar, ako ja zivim u Austriji ili Nemackoj ili tako negde, i skidam nesto sa TPB jel postoji mogucnost da me uhvate? Jel Svabe i Austrijanci kontrolisu TPB ili samo kontrolisu sa njihovih sajtova? Ovo pitam posto koliko vidim sajt TPB se zavrsava sa .se, sto znaci da je valjda Svedska, sta li vec. E moje dakle pitanje da li Austrijanci i Svabe to hvataju.

Hvala na svakom odgovoru.

...

pre 13 godina

kupujem samo neki put igrice sto ne mogu da igram multiplayer bez originalne igrice...kao battlefield 3, ali sve ostalo skidam sa thepiratebay.se i kat.ph , a pod sve mislim na filmove,serije, ostale igrice sto ne bih igrao online, muziku, programe(koji nisu besplatni)... ja ne zivim u japanu pa da mogu da kupim svakog meseca 500 pesama sa amazon mp3, ili da odem za jednu platu na odmor(pa zato te pare sto bih potrosio na filmove i serije ostavim sa strane da bih mogao jednom godisnje da odem na letovanje...)...piraterija je ilegalna u americi, japanu, norveskoj, svedskoj.... ali kod nas gde 45% ljudi nema posao piraterija bi trebala da bude 100% legalna i da nije pirata vecina srba ne bi gledalo vise od 2 filma mesecno....i to u bioskopu...

miloš Novi Sad

pre 13 godina

Da bi napravili pirata, prvo MORAJU da kupe original.
(Trebalo, 18. oktobar 2012 11:34)

Ne moraš ništa da kupiš. Dovoljno je da nešto leakuje i paf, imaš piratsku verziju pre nego što i izađe igra/album/film. Pa šta misliš kako je pola Srbije igralo PES tri dana nego što je igra zvanično izašla, kako ljudi slušaju novi In Flames mesec dana pre izlaska albuma?

nijebitno

pre 13 godina

Sve je ovo jedna farsa sa piraterijom. Na zapadu postoji kultura kupovine legalnog softvera i saddzaja. Procenat piraterije i finansijski gubitak na tome je zanemariv za kompanije koje prave/prodaju sadrzaj koji je predmet piraterije a pozitivno utice na edukaciju i rasprostranjenost te automatski popularnost. Najvise procentualno piratstvo je prisutno u zemljama u razvoju ili nerazvijenin zemljama a protiv toga se bore drzave jer nije njima stalo do microsofta, adobe-a ili sony-ja nego donporeza koji bi platili na taj sadrzaj :-) tako da je moj stav da piratstvo ima jako uporiste kod samih vlasnika sadrzaja....

Dule Zh

pre 13 godina

@ pitanjce:

Pa evo ja sam u Svajcarskoj vec 10 godina, skidam sve sto zelim i kad pozelim i u Beogradu i u Cirihu. Nema veze gde zivis, ti si jedan od zilion na mrezi. Mene niko ne cima zbog toga. Zato... Skidaj sve i opusti se.

mickey

pre 13 godina

@pitanjce
U Nemackoj ce da te uhvate ako skidas sa torrent sajtova, ali samo za njihove izvodjace i filmove jer oni jedini angazuju lovce. Znaci sve sto je neNemacko mozes da se opustis, al za ove njihove domace dobijas kaznu na kucna vrata.

obrazovanje !, a ne pametovanje?

pre 13 godina

@ (Nexus 7, 19. oktobar 2012 18:59) digitalna intelektualna svojina nije vise ista kao 90-tih. Poredis fizicku kradju, otimanje predmeta i digitalno dijeljenje!!?

Prijatelju ovo jeste 21 vek a ne 19 vek kada poredis fizicku kradju onda te privedu u aps, a kada digitalno krades onda te optuze za spijunazu,sabotazu i moguc terorizam.

Gledaj realno da je u pitanju neko tajno oruzije u koje je ulozeno na stotine milione evra u plate konstruktora,inzinjera istrazivanje i razvoj prototipa i neko upadne u njihov pc i ukrade taj nacrt i proda njihovom neprijatelju, sta mislite sta ce oni da urade nego ce da ga masovno izradjuju i upotrebe protiv svih ko im stanu na put.

E sada zamisli da neko koje ulozio vise godisnji rad u neki patent ili lek ili dizajn pa vidi kad se pojavi sav njegov rad na tim vasim torentima od tih hakera koji vam daju besplatan windows tako preradjen da se domognu svih vasih licnih podataka iz pc i zarade na njima.

Kako bi ste se vi osecali da li bi ste imali na savesti da je nekom zivotna sansa upropascena ili oduzeta.

Jedno je piraterija zabavne industrije film,igre,mp3,znanje,xxx od kojih aturi vec imaju profit od svih raprodatih proizvoda po shopovima a drugo su intelektualna prava i digitalnih podataka licnih korisnika koji tu zavrsavaju kao roba.

To je razlog sto vam ukidaju free download jer je sve to maska, trojanski konj da vi mislite da je to utopija a ustvari je kontrola i trgovina ilegalnim podacima kako vasim licnim tako i XXX.

jaaa

pre 13 godina

@pitanjce i ostali

Sluzbeno sam bio u Italiji pre 2 nedelje, i tamo je PirateBay sajt blokiran, otvara se obavestenje da je skidanje fajlova nelegalno. Naravno, nisu svi torrent sajtovi blokirani :)

a sada sam cuo i vic, mozda je mator, ali meni je nov. Elem,

Negde u Bosni

- Mama, mama, kako kompjuter zna moje ime?
- Joj, Admine, bolan, otkud bi' ja to znala?

moze_li

pre 13 godina

A cek cek, zasto svi pricate samo o torrentu? Ima i drugih nacina da se skidaju stvari.

Evo prvi primer, sta ako sam u zemlji EU (Nemacka, Francuska, Engleska, Austrija...), i skinem npr knjigu preko filecrop, rapidshare, filesonic, fileserve...

Evo drugi primer, sta ako odem na neki sajt gde se mogu gledati online filmovi (solarmovie, movie2k, ima raznih), i preko Realdownload playera ili slicnog softvera koji moze da downloaduje i streamuje skinem taj film.

Sta onda biva? Jel zna neko? Jel mogu da uhvate?

Trebalo

pre 13 godina

@Vax

Ja sam rekao da je to poredjenje nema smisla a ne da opravdavam obijanje stana. Pre nego sto sudite o necijem izlaganju barem to izlaganje procitajte. Ja sam lepo rekao da stanovi i software ne mogu da se porede.

Sto se tice obaveze vlasnika da dobro obezbedi sadrzaj:
Moje misljenje je da crack-ove za software prave ili daju uputsva sami prodavci istog. Iole iskusnom programeru nije ni malo tesko da napravi zastitu koja se ne moze (tako lako) probiti, zatim je tu internet verifikacija kupovine... Proizvodjaci software-a imaju milion (1 000 000) nacina da svoj software bolje obezbede ali to ne rade.
Kako to da imas crack software za sve EA igre 10 god unazad, mislite da EA ne zna nista o tome?

Saldzo je to lepo objasnio.

I jos jednom da se ponovim..
Da hoce da se zastite oni bi se zastitili.

mali radojica

pre 13 godina

@Qweas To što pričaš je potpuno tačno ali sad zamisli internet mrežu,pa zamisli njeno matematičko/geometrijsko širenje iz dana u dan pa zamisli desetine hiljada novih članova ove piratske priče,i to iz dana u dan. Jednom rečju bitka je završena a uskoro će i rat protiv pirata i to kapitulaciojom onih koji su izmislili internet pa umislili da mogu da ga stave pod svoje. Nisu samo ovi cloud serveri u pitanju, tu su i public serveri Rusije, Kine, Tajvana i da ne pominjem neke druge zemlje koje čak Ameri nemaju hrabrosti i da upozore da prestanu da budu nevaljala dečica. Uskoro će internet sa zemlje da se seli na satelite(jer će svaka zemlja moći da ih šalje tamo negde odakle je Felix skočio)pa će biti potpuno bespredmetno pričati o bilo kavim zabranama a Wikileaks i Asange će postati deo slavne istorije jer će sad svako moći da kači šta mu se prohte na internet bez mogućnosti cenzure i bez mogućnosti razotkrivanja. Filmskoj industriji polako se primiču crni dani jer će sa napretkom digitalne tehnologije svaki sledeći CAM snimak okačen na net biti sve bolji i bolji. Ko je uzeo pare uzeo ostali će skupljati siću. A i ova lakrdija sa Kim Dotcom-om prvo sa njegovim hapšenjem pa puštanjem iz proceduralnih razloga, mislim stvarno je smešno.

Tz

pre 13 godina

@pitanjce, mogu da te nadju na vise nacina, ali svi se svode na tvoju IP adresu. Ako bas hoces da skidas, nabavi VPN (kosta oko 5 evrica mesecno) i onda si bezbedan 99% (100% ako odes kod provajdera koji ne cuva logove).

NikolaTK

pre 13 godina

Mi Srbi i ovako zivimo u jednoj od najbogatijih zemalja na svetu, imamo najvece plate, sta je za nas jos da pocnemo da kupujemo filmove, muziku, igre :)
Bravo za pirate bay!

Marina

pre 13 godina

Veoma razumem šta znači krađa autorskih prava. Ali, potpuno razumem ovu grupu, svi mi koristimo nelegalan softver, jer bi u suprotnom imala para da kupim npr samo Photoshop i to ako štedim dugo, dugo. Znači, ništa filmovi, ništa muzika, ništa bilo koji ozbiljniji program, ništa Windows i sl, uprkos freeware programima. Pa naravano da podržavamo piratske kopije i zbog robovlasničkog odnosa Microsofta. Razumela bih da prodaju operativni sistem jednom i to je to. Ali, imaju sistem da mi u suštini iznajmljuju za dal' beše samo dva računara i to na godinu dana, pa onda plaćam u suštini za obnovu licence. Tako nekako, pa naravno da nam ne pada na pamet da plaćamo, nego da uzmemo sve što može da se neplati. Uostalom piraterija je oko 30% i kod npr Norvežana i Šveđana.

Sasa

pre 13 godina

Da li ovo ima veze sa LOW ORBIT SERVER STATION o kome se pricalo kada je u pitanju Pirate Bay. Tad je bilo u planu da se sajt bukvalno preseli u oblake to jest da server bude u niskoj orbiti oko zemlje.

Dzemal

pre 13 godina

Kada bi stavili da su pjesme jeftine, da su filmovi, softweri i ostale stvari jeftiniji onda bi bilo lako i biti legalan pa kupiti sve to. Medjutim kada covjek ima platu da jedva prezivi a neki mozda i manje, kako onda oni da kupe ista od toga?!
Svi kradu, i te izdavacke kuce kradu od pjevaca, nabijaju im velike namete a onda ovi dizu cijene u prodaji a narod blesavi ti finansira.
Treba pustit sve da prodje mjesec, dva od njene premijere a onda skinuti, slusati i gledati ili se obuciti na nekom programu a ako na tome pocnes zaradjivati onda kupi original i plati licencu. Licno nisam za kradju, ali download filmova, muzike, programa i slicno ne smatram kradjom sve dok ove usluge ne budu pristupacni narodu u cijenama koje taj narod moze platiti. Zivio pirat, svi smo mi koristili pirat, pa cak i oni koji se bore protiv toga ;) ali nikad nece staci na kraj pirateriji koliko god da se bore protiv toga :)

eu.anonymous

pre 13 godina

Ovi komentatori sto stalno hvale The Pirate Bay nisu nikakvi pirati nego su lesinari koji sakupljaju evropske ostatke koje niko nece jer su zastareli a pravi pirati se bave biznisom i neborave po komentarima koji bi im policiji otkrili tragove.

A anonimusi su ti moderni robin hudovi koji uploaduju i razmenjuju se sa podacima namenjenih sirotinji koja nemoze da priusti originale.A nije ni lepo da se od njih kraducka pa omasti brk i ponovo prodaje sirotinji.

Ako zelite da sacuvate slobodu informacija onda napravite zajednicki web od svega sto ste do sada prikupili da bude dostupno Srpskoj sirotinji a ne da im naplacujete na ulici ili po oglasima, jer se poklonu negleda u zube.

To veoma vredja eu anonimuse a mogu i oni da vam srede sve free download-e
tako da od vaseg skidanja necete imati nista, sve dokle ne shvatite da ne sebicno delite a ne da prodajete.Tu smo mi sa vama uvek i svugde a sa nama se ne zeza.

Qweas

pre 13 godina

@pitanjce
Nije bitno gde zivis, ne skidas ti sadrzaj sa sajta, ti skidas "upustvo" kako skinuti sadrzaj koji zelis od drugih korisnika poput tebe.
Cim ti ukljucis da skidas torent ti automatski i delis to sto si skinuo dalje.
Bilo ko ko krene da preuzima ili sharuje torent moze da ti vidi adresu racunara, koja se pamti kod tvog provajdera. Tako da teoretski mogu da te nadju i na osnov

stellarossa

pre 13 godina

@code381

nisam siguran da ces ovo videti, ali warez-bb je i dalje savrseno funkcionalan, mada izgleda da imaju problema sa DNS-om, ili im neko drugi pravi probleme.

u svakom slucaju, odes u c:\windows\system32\drivers\etc i tu nadjes 'hosts' fajl (ako se ne vidi - tools->options->show hidden files) onda desni klik na njega pa properties pa destikliras 'read only' i otvoris ga u notepad-u.

konacno, skroz na kraj dodas:

119.42.146.34 www.warez-bb.org
119.42.146.36 www.warez-bb.org

naravno, nemoj da stavljas '#' tagove ispred, dakle samo prekopiraj ovo gore na kraj fajla. save i to je to. sada ce ti svaki put kada ukucas www.warez-bb.org zaobilaziti DNS i ici direkt na njihov server.

opet, nadam se da ces ovo videti, i srecno!

Nexus 7

pre 13 godina

@Vax, Prijatelju, ovo je 21 vijek i digitalna intelektualna svojina nije vise ista kao 90-tih. Poredis fizicku kradju, otimanje predmeta i digitalno dijeljenje!!?

Da firme zele da zastite Software, one bi ti uradile, ali nece jer koriste pirateriju kao besplatnu reklamu. Probas program, a ako hoces da ga koristis u firmi moras da ga kupis, odnedavno cak i kod nas i Brckom, jer su inspekcije pocele da izlaze. Iz prilozeog, svako sa par grama mozga kapira da je piraterija pozeljna, u odredjemoj mjeri, a onda se vrsi pritisak na sve drzave da svojim pravnim licima zabrane pirateriju... probas - vidis da valja, e ajd sad kupi! NE VIDIM DA JE TU NEKO NA GUBITKU!

Saldzo

pre 13 godina

Pitanja za velike korporacije:

Ako ja kupim originalni DVD sa nekim filmom i drugarima narezem 5 kopija kako bi gledali taj film to je nelegalno, je li tako? A ako ja tih 5 ortaka pozovem na gajbu, pa zajedno gledamo taj film sa originala, to je, tom logikom, isto nelegalno? Ili ako kupim Pro Evolution Soccer i sedimo nas 5 kod mene i picimo igru? To je onda isto nelegalno kao da sam im narezao kopiju? Ili ako skinem legalno pesmu sa neta ili kupim CD i onda to pustim na svom rodjendanu time krsim zakon o zastiti intelektualne svojine? Da li to znaci da niko osim mene ne sme da slusa tu pesmu sa tog MP3 fajla ili CD-a? Ne smem da pozajmim taj CD drugaru? Nelegalno je sto sam podelio ono sto sam kupio sa drugim ljudima? Koliko ja znam, nelegalno je tudju intelektualnu svojinu koristiti zarad svog profita, a na TBP sve je besplatno i oni ne zaradjuju na pirateriji. Dokle god oni taj softver, filmove ili muziku ne naplacuju, ne ugrozavaju nicija autorska prava. Uostalom, oni ne hostuju taj materijal na svojim serverima, korisnici taj materijal dele medjusobno, oni su samo "most" izmedju njih. Ne dajte se TPB, dok je nas, bice i vas.

Teodosije

pre 13 godina

"Give them nothing,but take from them everything!" Dejv Grol iz Foo Fighters-a je poprilicno veliki borac protiv licenci i sl. Pronadjite par njegovih komentara.

Download fanatik

pre 13 godina

@(stellarossa)

Fenomenalan savet, warez-bb zaista radi uz ovu prepravku. Sasvim sigurno je neka od država (a zna se ko kontroliše kičmu interneta i DNS servere) blokirala na DNS serverima pristup warez-bb sajtu. Ali zato postoje ovako pametni saveti od pametnih ljudi.
Puno hvala i ogroman pozdrav!

:-) samo za svoju dusu !

pre 13 godina

@(Dzemal, 20. oktobar 2012 22:21)
nikad nece staci na kraj pirateriji koliko god da se bore protiv toga :)

U pravu si oni ce uvek naci neki nacin, a posto nisi u toku i primetio da mogu stati na put svim internet provajderima koji preko svojih servera dele podatke skinute sa piratskih i to svojim internet korisnicima pa nemogu da preuzimaju vec ih vrte u krug.Drugim recima ako nemogu dilere spreciti onda mogu zavisnike od kleptomanskih navika.

Vec su 95% free downloada ukinuli iako nisu zaveli AKTU pa ni kapcha vise nefunnckionise a preko torenta i slicnih kada nesto snimite bude prazan folder ili sasvim nesto bezveze.

Naravno ni ja nepostujem one koji su sa "druge strane zakona" sto spijuniraju, kradu i unistavaju licne podatke od korisnika a te uvek stigne njihova sudbina od policije za sajber kriminal vrlo cesto ih objave u hronici ako povremeno citate.

Zato najbolji savet za one koji zele da imaju svoju privatnost i uzitak na internetu je da imaju dva razlicita racunara jedan za rad a drugi za web i necete se kajati, a mnogi vec jesu :)