Četvrtak, 27.09.2012.

13:10

Dveri: SPS ima jak gej lobi

Pokret Dveri zalaže se da se i u Srbiji, kao u Rusiji, gej parade zabrane u narednih sto godina. Oni kažu i da u SPS deluje jak gej lobi.

Izvor: B92

Dveri: SPS ima jak gej lobi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

142 Komentari

Sortiraj po:

Aaa

pre 13 godina

SPS je uclanio seksualne manjine u svoje redove i neka ih, njihov problem SPS-ovski. Ali, treba zabraniti paradu jer ce biti lomljave po ulicama i opet cemo biti prikazani u svetu kao necivilizovana zemlja.
(milos, 28. septembar 2012 00:56)
Pa kad bismo bili civilizovani ne bi ni lomili

Dak

pre 13 godina

Dveri pobedile u Kanadi
Toronto -- Pokret "Dveri" osvojio najviše glasova kanadskih Srba na parlamentarnim izborima na biračkom mestu u Torontu. Najviše glasova za novog predsednika dobio Tadić.

milos

pre 13 godina

SPS je uclanio seksualne manjine u svoje redove i neka ih, njihov problem SPS-ovski. Ali, treba zabraniti paradu jer ce biti lomljave po ulicama i opet cemo biti prikazani u svetu kao necivilizovana zemlja.

Zika

pre 13 godina

A ovaj patrijota nema nista pametnije i bolje da radi za svoju zamlju i narod. Moze na primer kao volonter da sanira posledice pozara, zemljotresa ... Moze da radi milion korisnih i produktivnih poslova. Jedino sta kao profesionalni patrijota ume je da siri mrznju i poziva na linc navodno braneci sve srbsku stvar.

Roditelj

pre 13 godina

Drage Dveri, ja ne zelim da mi deca budu izlozena vasim stavovima i ideologijom pa mi i iz frizidera izlazi. Sva sreca, misle svojom glavom pa im vasa propaganda nece uticati na ideolosku orijentaciju... (Kao sto ni na prave heteroseksulace ne utice nikakva gej propaganda - ideologija ili sta ste vec ono lupili...)

savo matic

pre 13 godina

gey parada je u stvari test za gradjane koliko su tolerantni
prema drugim i drukcijima, prema tome u eu stvaraju sliku naseg
drustva u odnosu na zidove, rome i druge manjine i neistomisljenike,
po tome se vidi i demokraticnost neke stranke...

Maki

pre 13 godina

@ (Bob Rock, 27. septembar 2012 14:05)

Alal vera za komentar, potpisujem!

Izgleda du su dverašima gejevi (i Rusija) teška patološka fikasacija, s kojom su dosadili i (svom) bogu i ljudima!
Gde bi nam kraj bio kad bi sa samo pola energije koju troše na održavanje svoje mržnje i idiotske zatucanosti protestovali protiv poskupljenja, nezaposlenosti, korupcije, lopovluka, lošeg života, beznađa, urušavanja i uništavanja države i društva, da ne nabrajam dalje, spisak je na više stranica, a NIJEDAN od problema u njemu se neće i ne može rešiti zabranjivanjem gej prajda.
Srbija je terminalno bolesna od raka, a oni bi da joj zaleče bubuljicu na nosu!

Crno na belo

pre 13 godina

Molim odgovorne ljude iz MUP-a da objave koliko kosta obezbedjivanje Prajda. I da li postoje u Srbiji prece stvari od toga? Narod nema da jede,da plati racune,da skoluje decu a vi se igrate "zace&gejeva". Napravite Prajd na Avali,snimite, slikajte,saljite u svet i da zavrsimo sa tim. Inace Dveri imaju pravo da se bore protiv Prajda, to je u redu. Ne vidim u tekstu borbu protiv gejeva vec protiv Prajda. Jasno ko dan.

Gabrijel Savic Ra

pre 13 godina

Dveri i njima slicni bi trebalo da snose zakonsku odgovornost, jer sire govor mrznje (a sebe nazivaju Hriscanima - ne secam se da je hrist ikad govorio o mrznji). Zalazu se za obustavljanje gay parade, a gde su njihovi stavovi o siromastvu u Srbiji, o povecanom broj beskucnika, silovanjima, o zlostavljenim zenama i deci - to ih najmanje brine. A sto se tice blokiranih ulica, pa sta smo svi mi radili tokom devedesetih, da li se neko tada bunio o tome kako bi slobodno prosetao ulicama sa svojom porodicom. Zanemarimo da li je i koliko je bitna parada za ulazak u EU, vec obratimo paznju i da su homoseksualci deo srpske nacije i da su to nasa braca i sestre (posle svega sto smo proziveli na ovim prostorima zasluzuju bar malo postovanja - budimo toliko covecni). A sto se tice Pravoslavne crkve, kao sledbenike Isusovog ucenja, ako nisu sposobni da podrze paradu, makar neka ne dolivaju ulje na vatru (posebno Amfilohije - covek koji kao svesteno lice je pun toliko mrznje). Onome kome smeta parada nije u obavezi da ide na nju, a ti kontramitinzi o kojima Dveri govore me toliko podsecaju na one kontramitinge organizovane za vreme Milosevica. Vreme je da Srbija postane drzava kojom ce se ponositi svi njeni gradjani, heteroseksualci i homoseksualci. Zavrsicu ovaj komentar citatom Patrijarha Pavla: "Cuvajmo se neljudi, ali se jos vise cuvajmo da mi nepostanemo neljudi." Dveri i njima slicni cini mi se da su otisli u taj okvir "neljudi".

alex

pre 13 godina

Ne kazem da sam za paradu, ali ne kazem ni da sam protiv, jednostavno sam neutralan po tom pitanju. Smatram da svako ima pravo da sa svojim zivotom radi sta mu je volja. Oblik javnog predstavljanja navijaca na utakmicama je dozvoljen, a koliko se secam oni su razbijali izloge i tukli se. Jedina zajednicka stvar izmedju navijaca i prajda je u tome sto ima mnogo policije, a razlike je u tome sto policija na utahmicama stiti izloge od patriota sa nike patikama, dok ovde stiti ljude, sto je zapravo i njen posao. Međutim, da ostavimo sve to na stranu. Meni je posebno zanimljiv ovaj ideoloski deo o kome govori gospodin Glisic. Glisic koji je pripadnik ultradesnicarske ideologije koju zastupa preko svog kako kaze politickog pokreta, nema pravo da prica o totalitarizmu. Sramotno je da totalitarista kaze za drugog da je totalitarista. Zajednicko je za njih je u tome sto Dveri zastupaju kolektivna prava i duh i porodicne vrednosti, dok ovi drugi zahtevaju individualizam i samodovoljnog pojedinca. Preteranost i u jednom i u drugom je totalitarizam. Onda slobodno mozemo reci da su Dveri jedna totalitaristicko-fasisticka partija, dok ovi ljudi jednostavno traze ono sto svi ostali imaju. Zbog toga cu kao neutralan pre podrzati dan parade, nego li sto cu podrzati proteste protiv ljudi, koji zahtevaju ono sto imamo mi koji nismo kao oni, ali smo dovoljno raziliciti da budemo posebni kao sto i oni jesu.

Vladislava

pre 13 godina

HomoFobija... ne zove se slucajno tako. U osnovi svake fobije je STRAH! A takodje u osnovi svakog agresivnog ponasanja je STRAH!
Odrastao covek a u stvari malo malecko PREPLASENO BICE!

blato

pre 13 godina

Naravno da sam protiv gej parade.Naravno da nemam nista protiv homosekualaca to je njihovo seksualno opredeljenja i to postujem.Ali parada nema apsolutne nikakve veze sa ljudskim pravima i demokratijom.To je jos jedna prevara neoliberalnog kapitalizma i svako ko je malo politicki obrazovan to zna.Nazalost ljudska prava i demokratija je u velikom padu u zadnjih 12godina(mnogi zakoni koji su doneti na zapadu,kao borba protiv terorizma, ogranicavaju slobodu)ovakve gluposti nam stvaraju nerealan privid kako je sve dobro.Svetu je potrebno katarza kako bi se promenio put kojim ide jer je danas sloboda,demokratija mnogo manja,a siromastvo mnogo vece nego pre 30godina,a ovakve parade sluze samo za skretanje paznje sa velikih problema.

Boki Nish

pre 13 godina

Zasto Dveri ne protesvuju protiv nezaposlenosti i poskupljenja? To mnogo vise ubija porodicu nego parada koja nikog ne ugrozava! Nek idu malo da porade nešto umesto da lome Bgd. Muka mi je od takvih likova.....nek ljudi prodju,,,ovo nije srednji vek...

Mene to ne interesuje

pre 13 godina

@momabrazil

Care, gej se ne postaje. Nije to da li ces da budes kriminalac ili posten covek. Tu je genetika umesala prste. Covek jedino sto u zivotu ne moze da bira to su roditelji i nasledjeni genetski kod. Da li su oni krivi za to? Ako ne prave nered i ne provociraju neka setaju. Zamisli da se zabrani "parada" bajkera ili sindikalni protest. Ko ga to intersuje otici ce da vidi koga ne interesuje naci ce pametnije da utrosi vreme.Ja sam protiv toga da neki tip neke desnicarske stranke kaze ovo moze a ovo ne moze. Ko je on? I koga predstavlja??

Miki

pre 13 godina

Чини ми се, да би било најбоље када би грађани Београда напустили тај део града где ће бити одржана парада и да им на тај начин ставе до ѕнања шта мисле о њима. Надам се да су они толико паметни да би схватли суштину поруке.

SMM

pre 13 godina

@(Sunce Slobode, 27. septembar 2012 15:41)
Prvo, grad nije blokiran zbog parade nego zbog huligana. U vašoj iskrivljenoj percepciji su verovatno žrtve silovanja krive za silovanje jer nose suknje? Ja razumem da želite da prošetate gradom sa svojom suprugom i decom i da ne želite da žrtvujete taj jedan dan u godini, ali šta ćemo sa ljudima koji svih 365 dana ne mogu da prošetaju ulicom sa svojim partnerom? Da li i oni postoje ili mislite da ste vi bitniji? Šta da rade i kako da traže svoja prava ljudi koji dobiju mesarski ćekić u glavu kad se upute uveče u klub?

ivan78bg

pre 13 godina

LOL.Necemo da pricamo o uzasnim poskupljenjima koje slede,necemo da pricamo o tome sto je ne zaposlenost nikada veca nego ima da pricamo o paradi,gay lobiju,kafanskoj tuci i na koncu o kosovu.I shto je najgore vecina naroda pada na tu pricu......

ee da ste tako branili patrijahalno uredjenje..

pre 13 godina

ne razumem kako to šaka jada gejeva utiču loše na našu decu, kad nam ćerke koje nisu gejevi rade 100k abortusa godišnje??
da nije to ipak istresanje frustracije po gejevima, zbog narušenih porodičnih odnosa i gubljenja muške pozicije u porodici??
Iskreno,mislim da je to u pitanju.
muškarac je izgubio ulogu vodje u porodici zbog emancipacije,naturanja novih 'vrednosti' i novih članova zakona koji podržavaju to(a koje su izglasali opet muškarci-protiv sebe), pa smo se ostrvili na sićušnu, beznačajnu gej populaciju.

nisu nam gejevi krivi što smo postali papučari!

woah

pre 13 godina

Pa snimi njega! on će nešto da kaže??? neki se ljudi toliko trude da budu ''muškarci'' da žene, prosto, na sve strane sevaju iz njih

Bole

pre 13 godina

pa dobro kako vas nije sramota tim ljudima i inace nije do zivota, svaki dan moraju da se pretvaraju da su nesto drugo da ne bi dobili noz u stomak, i vi morate jos vise da im zagorcavate zivot, pri tome tvrdite da oni sire totalitarnu ideologiju? pa sve bih vas u zatvor, trujete iznad svake granice!

Detalj

pre 13 godina

Protiv parade nemam nista, a protiv ovih iz Dveri imam svasta. Nego sam hteo nesto drugo. Molim Vas nemojte zatvarati vise puteve. Ja sve razumem i potrebu da se protestuje i da sam zitelj glavnog grada i da moram povremeno da istrpim da neko iskaze protest ili proslavi nesto ali stvarno vise ne razumem zatvaranja ulica i puteva po Srbiji svaki cas. Ko god da ima nesto da kaze blokira put ili evo od skora i reke. Pa ima i drugih ljudi koji imaju neke svoje potrebe, ne razumem sto nekog toliko cini srecnim da neko drugi ne moze da prodje. Ajde da nema gde nema ali ima i parkova i platoa ali se bas mora na ulicu.

str6

pre 13 godina

Zasto se ovom coveku i dalje daje medijski prostor?

Gay ljudi bi najsrecniji bili da nema potrebe da se odrzi parada, svako zasto, ima svoje zato, tako je i sa paradom. Ocigledno je da nesto nije u redu sa drustvom kada i dalje ne mogu da ih prihvate, ali sva sreca, pa se i ta brojka ljudi svakim danom sve vise smanjuje.

Sve najbolje organizatorima prajda, i hrabrosti koju poseduju!

koko

pre 13 godina

Cinjenica je da bi zbog te parade bilo onemoguceno kretanje ljudima kroz siri centar grada, vikendom, kada vecina ljudi koja radi ima vremena da se posveti svojoj porodici i da sa istom proseta gradom. Ne zanima me nikakva parada, zelim da se u svom gradu krecem slobodno, a ne da mi stoje patrole zandarmerije na svakom cosku, od svetosavskog platoa do Kalemegdana. Necu da ijedan dan ztrvujem zbog tudjih kaprica i hirova. Nadam se da nece biti te setnje i blokade grada. . .
(Sunce Slobode, 27. septembar 2012 15:41)

Onemogućeno kretanje porodicama? Pa kretanje je onemogućeno i za vreme vojne parade koja se održava svake godine. Ne razumem komentar, osim homofobije koja pokušava da se opravda "porodicom" i nekim banalnim razlozima.

genije

pre 13 godina

Ne vidim zašto parada ne bi mogla da se održi ali ne vidim ni šta će pozitivno doneti lgbt populaciji... Ne vide ni moji prijatelji koji se javno deklarišu kao takvi. Ali ako neko misli da hoće, eto mu parade.

Nego, od ovog "političara" je ovako nešto za očekivati.
Ono što je neočekivano je količina gneva i netolerancije u komentarima od strane onih koji sebe smatraju tolerantnima.

Momcilo Jovanovic

pre 13 godina

Cemu u opste ta Parada i kakav "Ponos"????!!!! Pa da se Ponosimo a nemamo hleba da jedemo,sve poskupilo,Deca nam nemaju uslova za zivot,odlaze trbuhom za kruhom a u Srbiji Posla nigde....
Kakva GEJ Parada im pada na pamet i sta hoce oni sa tom paradom..Koliko ljudi ce ih obezbedjivati i koliko to kosta??!!! Ljudi opametite se propadosmo i to "turbo"!!!! Pozdrav za Dveri i zabraniti to glupiranje po ulicama!!

darko

pre 13 godina

ljudi bez posla, nema para, juce onaj hrabri pilot zrtvovao zivot da ne bi jos neko poginuo a ovj som prica o gej paradi ( koga jos to interesuje ) i prica kako cirilica treba da bude zvanicno pismo, bdw vec jeste!

Sunce Slobode

pre 13 godina

Cinjenica je da bi zbog te parade bilo onemoguceno kretanje ljudima kroz siri centar grada, vikendom, kada vecina ljudi koja radi ima vremena da se posveti svojoj porodici i da sa istom proseta gradom. Ne zanima me nikakva parada, zelim da se u svom gradu krecem slobodno, a ne da mi stoje patrole zandarmerije na svakom cosku, od svetosavskog platoa do Kalemegdana. Necu da ijedan dan ztrvujem zbog tudjih kaprica i hirova. Nadam se da nece biti te setnje i blokade grada. . .

mare

pre 13 godina

Hajde svi da pustimo LGBT osobe da prosetaju, da ih ignorisemo. To ce za njih biti najveci poraz. Kako ne kapirate da njima ovakve izjave idu u korist. Sto se mene tice nek setaju taj jedan dan ,meni je svejedno, samo je bitno da javnnost ne dize frku.

Wukadin

pre 13 godina

Ako će biti dozvoljena parada onda treba, ne MORA (ako smo pravna država) da bude dozvoljen i ovaj skup. Policija neka obezbeđuje.
Posebno zato što na skupovma Dveri nikad nije bilo incidenata.

pu pu pu daleko bilo

pre 13 godina

Zamisljam kako bi izgledao da neki clan Obraza,Dveri ili Nasih sazna da mu je dete gay?Oterao bih svoje dete od kuce ili mozda bi i ubio?
(x, 27. septembar 2012 14:26)

Ja ne bih dirao dete ali bi sebe sigurno ubio.

Bato

pre 13 godina

Ni Dveri ni Gej parada. Ok je biti gej, ali ne znam sto svi to moraju znati, kao da ce ih huligani privoljet sa tom paradom. Ko prihvata gej populaciju prihvata, ko ne, nista se gej paradom nece uspjet. Fino od malih nogu uciti djecu na toleranciju i prihvatanje razlicitih ljudi i eto.

dare

pre 13 godina

Opsednutost Dveri gejevima je daleko veća nego kod svih ostalih stranaka zajedno..
Mislim da ni gejevi sami ne misle toliko o sebi koliko oni o njima.

Lupus

pre 13 godina

Ako igde u ovoj zemlji vlada tzv. lobi onda je to svakako SPC. Uvukli su se u svaku poru društva i ispod te glazure brižnih, pravoslavnih ljudi krije se ogromna manufaktura zla i loše propagande, ispunjena kriminalom i kršenjem svega za šta se oni po pravilu zalažu, so called deset Božijih zapovesti.
Ovom čoveku je potrebna stručna pomoć i lekarski nadzor jer mislim da je opsednut homoseksualcima i paradama. Vidi ih i tamo gde ih nema.

mrmlj

pre 13 godina

jedna grupa ljudi se bori da ostvari svoja prava, a druga grupa ljudi se bori da im ta prava uskrati.
u slicnoj poziciji su kroz istoriju bili robovi koji su trazili slobodu, zene koje su trazile pravo glasa i dalje se bore za ravnopravnost, crnci koji su trazili da ne budu tretirani kao gradjani drugog reda u sopstvenoj drzavi itd.

normalna osoba se ne moze ni jednog trenutka dvoumiti kojem ce se privoleti carstvu.
samo je pitanje ko ima ono sto treba da ima da bi se usprotivio primitivcima.

dejan

pre 13 godina

Jel imaju ovi jos neku tacku programa ili jos neki cilj u zivotu, osim da dodatno zagorcavaju zivot ljudima kojima je u najvecem broju slucajeva zivot vec dovoljno tezak? Bedna grupica antigay profitera.

elektra

pre 13 godina

Dveri ne shvataju da EU uslovljava novu vladu...Ako bismo odlozili gej paradu onda bi se oprostili od ulaganja MMF-a,kao i clanstvom u EU...

blabla

pre 13 godina

oni koji imaju problem sa gej populacijom obicno su latentni gejevi, zar ne?
(Boban, 27. septembar 2012 13:35)

Uh što volite reč " latentan ", otkad ste je čuli ne prestajete da je koristite. Parade neće biti !

Pera

pre 13 godina

Ovom zatucanom mladicu iz dveri treba objasniti da se kaze "dobro jutro, carsijo, na sve cetiri strane", a ne "pomozi boze na sve cetiri strane"... Doduse, mozda se tako kaze u njegovoj domovini, Rusiji...

grbavi

pre 13 godina

ne kontam da josh ima toliko zadrtih kao sto su dveri na koji nachin dveri misle da povecaju natalitet i da spasu srbiju od izumiranja zabraniti nekom da se javno izjasni o svojoj seksualnoj orijentaciji to slabo da ce pomoci kako bi bilo da se bavite nekim svrsishodnijim pitanjima izgleda da o tome pojma nemate ziloti

pc

pre 13 godina

Nije mi jasno zbog cega im toliko smetaju LGBT. O cemu se radi? Vredjaju im muskost? Pa ne bira covek kako ce da se rodi i kakve ce gene da dobije. Trebali bi pametnije da iskoriste vreme i snagu.

Nedjo

pre 13 godina

Opsednutost Dverjana gejevima mi je jako sumljiva. Pa oni niocemu drugom ne pricaju. Imam nekog kolegu velikog pravoslavca koji stalno nesto metanise o gejevima i kao prica sa gadjenjem kako oni rade ovo i ono. Sve u svemu normalnom coveku takve perverzije ne bi pale na pamet.

bezimena

pre 13 godina

U ovakvoj drzavi zabranio bi ja i jedne i druge i trece dok se ne srede stvari i pocisti sljam.
(smaraci, 27. septembar 2012 13:42)

Država je ovakva, nikakva, upravo zbog nedostatka prava i sloboda, koji su uslov da se ima za "leba i slaninicu"! Kada shvatite vezu, podržaćete svaki protest protiv diskriminacije, u kakav spada i Parada ponosa!

boobee lee

pre 13 godina

@(Boban, 27. septembar 2012 13:35)
Upravo tako. Zato mi je zanimljivo da gledam kako se ovi iz Dveri "junački" bore protiv gej parade. Biće da su se žestoko uplašili izazova. Teško je protiv prirode, zar ne.

hallucinoman

pre 13 godina

Ovim ljudima je gay parada razlog postojanja, ko bi njih slušao o bilo čemu inače?

Ova parada im svake godine pruža osećaj nekakvog identiteta, bilo kakvog, i gistro ideala... koji su u suštini davno prevazidjeni, nazadni i destruktivni za društvo i pojedince.

Isto je i sa Obrazom, Našima, 1389, i ostalim "desničarskim" organizacijama, nazaposlenim blejačima i društvenim patazitima koji ne znaju šta će sa sobom izmedju dva vikenda i fudbalskih utakmica.

Tužno je to što se oni zovu desnica, i mi ekonomski desničari moramo sebe da nazivamo levicom (ako je politika LDP-a i DS-a "levičarska" kao što kaže Vesić)... mi jesmo liberalni u sociološkim pitanjima, ali veoma konzervativni u ekonomskim... mi smo protiv opšte preraspodele... i šta smo onda mi, ako su Dveri i ostali intelektualni imbecili - desnica?

SPS nema gay lobi... jesu uzeli onog jednog lika iz GS alijanse, ali naravno da se on ništa ne pita, niti je ličnost koja bi mogla išta da promeni, pa i nečije mišljenje... a "prodao" se jeste, ali ne iz opšteg interesa nego ličnog... taj "angažman" je bio samo da se ovoj populaciji i Evropi zamažu oči, a svi dobro znamo šta Dačić i SPS glasači misle o drugačijima.

mein kampf

pre 13 godina

stavara se klima kao sa jevrejima pred Drugi svetski rat. Za sve su oni krvi. A nas narod je sklon preziru tajnih zaverenika Masona, Jevreja, pa sad i gejeva. Da se razumemo, ne podrzavam paradiranje. Imaju Dom sindikata, Pionir, Arenu, pa neka tamo prave ceremonije. Ali ovi anitigejevi su mi jos jeziviji

popustanje

pre 13 godina

Ja Dveri razumem,oni dele porodicne vrednosti i zalazu se za heteroseksualne odnose u Srbiji.Sasvim legitimno i uredu.Medjutim da li oni mogu da prihvate cinjenicu da na ovakvim stvarima treba popustiti pre nego na statusu Kosova.Situacije nam je nezgodna pa onda i vi morate da razumete donekle vlast i da taj dan ,niko ne pravi nerede.Jer ima se utisak da postoje i oni koji bi mozda i voleli neki takav razvoj situacije, da bi nam na drugi nacin podmetniuli klip pod tockove.Drugo je Rusija.Jaka ,bogata,naoruzana i pri tom joj niko nista ne moze.Ali poznajuci njih i kod njih ima gej populacije ,koju niko ne napada,medjutim umesto gej parade, ona se u Rusiji koristi ne za ljudska prava vec da se preko nje rusi legalno izabrani predsednik.Tako da je to razlog neodrzavanja a ne neka mrznja prema gejevima.

Psihoterapeut

pre 13 godina

Čista psihologija, Glišiću. Projekcija je jedan od najpoznatijih mehanizama odbrane. Sastoji se od težnji i sklonosti osobe da svoje želje, impulse ili sadržaje podsvesti koji nisu prihvatljivi za sopstveni ego, projektuje na druge osobe pripisujući im slične osobine. Trebalo bi da se zapitaš i ti i tebi slični, što si bre toliko homofobičan?

Bob Rock

pre 13 godina

Da li mislis da je moguce da neki gej na sred ulice izbode nozem ili pretuce stanglom nekog "postenog pravoslavnog srbina", nekog pripadnika dveri?

A sta mislis, da li je moguce obrnuto?

Kada u srbiji ne bude opasnosti da neko bude pretucen ili ubijen samo zato sto je gej, stranac ili ima sal nekog fudbalskog kluba, onda nece biti potrebe za gej paradom... Do tada, zavuci se u misiju rubu, puni svojoj deci glavu paranojom, napravi od njih psihoticne srbende i posalji ih u sledeci rat koji tvoji sefovi vec planiraju...

zos

pre 13 godina

Ne mozemo da pustimo LGBT zajedbnicu na miru kad ovo odrzavanje parade kostace drzavu pitaj boga..ljudi nemaju sta da jedu, a neko bi da paradira

Milos

pre 13 godina

E, ajde vi malo protestvujte protiv nezposlenosti, protiv korupcije, protiv PDVa na bebi opremu, protiv korupcije u zdravstvu, protiv divlje privatizacije, protiv malih plata... Kada to sve rešimo gejevi nam više neće biti problem, ovako ili onako.

Stupid Flanders

pre 13 godina

@(Boban, 27. septembar 2012 13:35)
oni koji imaju problem sa gej populacijom obicno su latentni gejevi, zar ne?

Sve češće čujem ove teorije i moram priznati da su mi vrlo interesantne.
Zaključak je sledeći: Znači ja sam homofobičan i alergičan na gejeve, jer sam u stvari potajno u dubini duše jedan od njih. Zanimljivo. Onda ispada i da to što mrzim hipije i hipstere znači u stvari da duboko u sebi maštam da šetam gradom ko klošar?! Ma, pazi Boga ti.

Toliko ste egocentrični, drski i bezobrazni, a iz godine u godinu sve bezobzirniji. Za jednu manjinu, prilično ste drčni!

Pravite tu paradu, baš me briga, ne moram ni da dolazim do grada, imam 2 primerka u zgradi na spratu, da se ceo dan sigram.

Coco Bill

pre 13 godina

Pa nije to slučajno. Jednostavno ako "prođe" gej parada i ako to ljudi jednostavno prihvate, kao nešta normalno što nikog ne ugrožava, javiće se ono što pojedine krugove naročito zabrinjava, a to je tolerancija. A još gore, po njihovom mišljenju, to je "razbijanje" raznih klišea u bilo čemu. Tolerancija kod čoveka daje jednu širinu u razmišljanju i takvog čoveka teže je kontrolisati, vladati njime i "pričati" mu razne nebuloze i bajke. Tačnije možeš mu pričati te "nebuloze", ali on neće reagovati histerično, fobično, sa puno mržnje ili nekim predrasudama, nego će razmisliti o svemu tome i doneti neki svoj sud koji će u suštini biti prihvatljiv za sve. To "određene krugove" najviše plaši jer tako neće moći da kontroliš ljude i da im "ubacuju" putem "infomisanja" razne "strašne" stvari po naciju, ovog onog a da narod reaguje histerično

sanja

pre 13 godina

Razumem da Dveri zele da ukinu gej paradu,kao i Rusi na 100 godina.To zelim i ja,ali trenutno to je nemoguce...Jos nismo resili pitanje Kosova,clanstva u EU,kao i investiranja u Srbiji i krpljenje rupe u budzetu.Sve bi to palo u vodu ako ne bismo odrzali gej paradu jer je to uslov koji nam je dat od strane EU...

srele

pre 13 godina

Ne mogu da verujem da jedna grupa ljudi u srbiji moze da uslovljava celu drzavu? sta, ako nema parade, nema ni pregovora sa EU...sramota, dalu su sebi vise za pravo nego sto bi trebali

Radovan III

pre 13 godina

Ma za sta se oni zalazu, kakve porodicne od odnose? Gde su mama i tata i deca jel?! Kao da drugacijih situacija nema... Za to da žena kuva pere mu gaće a ON se izživljava!!!! Šovinizam

nema deda mraza

pre 13 godina

juce su nd dveri izjavile da rade na ukidanju autonomije vojvodini.

ukidanju reona u kojem su usli u vlast? seci granu na kojoj sedis?

Grxy

pre 13 godina

Nije mi jasno zasto se dopusta ova parada,pa majku mu oni blokiraju centar grada i celog dana tu nema prolaza,nema saobracaja,stvaraju se guzve bespotrebno.Ja da imam neku prodavnicu u delu grada gde se odrzava ta parada tuzio bih grad zato sto zbog gejeva i policije niko ne moze da dodje u radnju i gubim profit.
Ne zivim u Beogradu pa mi je svejedno

ivana

pre 13 godina

Da ne postoje Dveri i njima slicni ne bi bilo ni potrebe da se odrzava gej parada... Recimo da ljudi pocnu da osudjuju i napadaju druge ljude koji se farbaju ili su rodjeni plavi...naravno da bi svi plavi ljudi imali potrebu da protestuju protiv toga!

Sunny

pre 13 godina

Zamena teza.
Parada nije da se promovise homoseksualnost, vec, naprotiv, da se prestane sa osudjivanjem ljudi koji su drugaciji i da to da li je neko gey ili ne prestane da bude bitno.

marko, nis

pre 13 godina

Zasto Dveri nisu to sto jesu u zatvorenom prostoru, nego javno na ulici iskazuju svoje stavove? Zasto se ovi ljudi ponasaju tako neprincipijelno? Zar tradicija na koju se pozivaju selektivno ne kaze - ne pozeli drugom ono sto ne zelis da se desi tebi?

Ђорђе Новак

pre 13 godina

Просто је невероватно шта је све допуштено овој особи. Савим јасне и отворене претње којe су директно упућене геј популацији односе се и на целу либералну и демократску Србију, на све оне који будућност земље не виде у диктарури и тоталитаризму него у демократији и Европској унији. Уколико власт и даље буде оклевала, бар ћемо знати на чијој је страни.

Djordje

pre 13 godina

Dveri? To je ona stranka ciji je smisao postojanja bio da odvuce birace SRS, tako da SRS ne prodje cenzus? Cilj su ostvarili, ne znam sta jos traze na politickoj sceni...

alpinista

pre 13 godina

Izađimo na ulice.

Ne samo zbog Dveri.

Izađimo da pokažemo da smo zdravi, da imamo normalne odnose, da smo protiv boleština a za zdravu porodicu.

Nenad

pre 13 godina

Smarate i jedni i drugi. Parada je sad jako velik problem a to sto vase koalicione kolege pljackaju drzavu uzduz i popreko, to je u redu. Sa druge strane gejevi bi da prave mesec dana festival u njihovu cast, paz' da ne bude...

Slankamen

pre 13 godina

Ovi iz dveri nisu usle u parlament jer nemaju ljudstvo.Pa ovih iz LGBT populacije i nama kojima je sve jedno da li ce da setaju ili ne ima vise nego Dveri.Cime se vi bavite moj narode,a cene posibale gore,plate kao ostale iste,a drzava ih smanjila kroz poreze,dakle plate su smanjene,a vi se zanimate i homoseksualcima.
Ja nemam pojma kako dveri ne muci tema privreda,nego kao homosexualci i jos gore.
Inace sad mi pade na pamet porodicna setnja,pa onaj povracaj poreza na bebi opremu,bice muljaze identica ona kao i sa svercom na kosovu

Milosh

pre 13 godina

A da li ce nas neko da zastiti od vas?! Ako se pozivate na hriscanstvo, onda bi trebalo da znate da ono posebno poziva na "ne mrzite nikoga", a upravo vase osnovno nacelo je mrznja i otpornost na sve sto je u suprotnosti sa vasim stavovima. Mislim da su vam biraci rekli sve, a nadam se da ce i drzava da vas zabrani kao i ostale nadri organizacije zbog kojih normalni ljudi ne mogu svaki dan u setnju, jer ne daj Boze mozda se u gradu odrzava nesto sto vi ne podrzavate! Zveri van iz Srbije! Eto mozete da vidite kad budete bili u Ruskom domu da vam omoguce da zivite u Rusiji, ali sta bi onda pricali sledecih 100 godine, ne bi imali prostora za vase suplje i isprazne price.

Nikola

pre 13 godina

U Srbiji deluje jak pravoslavni lobi. Hoće li neko da zaštiti nas ateiste od štetnog uticaja SPC i njihovih fanatičnih glasnogovornika poput ove osobe?

само помпезно

pre 13 godina

"тоталитарна идеологија хомосексуализма", ко вам је ово састављао, Дрецун?

star-trek

pre 13 godina

Pocinjem da sumnjam da je ovaja Glisic gay!!! Covej je opsednut geyevima.... Covece mani se vise, smaras celu Srbiju!! Vidis gde vam je mesto, ispod cenzusa!!! Bolje idite na Kosovo pa se busajte u grudi!!! Sektasi!!!

marija

pre 13 godina

Pustite vi LGBT zajednicu.
Bolje nam kazite sta mislite o tome sto ce drzava Srbija pregovarati sa tzv. Kosovom na najvisem nivou? Cutite o tome i vi i DSS.

niko bitan

pre 13 godina

pa ko si ti da govoris o tome?po kom osnovu si ti tako siguran da u sps vlada lgbt lobi?
Sps nije Ivica Dacic,Boris,ili ministar prosvete,sps smo svi mi koji podrzavamo,radimo,zivimo za stranku tako da niste kompetabilni da govorite o nama.
A sto se tice parade ja bi zaista voleo da ste vlast bar mesec dana pa da osetite pritisak sa svih strana.politika je mac sa 5 ostrica i zalosno je da ako ste vec usli u ozbiljne politicke vode niste politicki potkovani...

milos 88

pre 13 godina

daj bre glisicu molim te..ne treba ti da protestvujes ,srbija treba da protestvuje protiv ljudi kao sto si ti,i tvoji sledbenici...a to mozemo i protiv "brace" rusa koju su jos veci olos nego vi

Sikter

pre 13 godina

Evo ga jos jedan iz plejade rusofila. Alo bre. Nismo mi Rusija.Ako ti je mila Rusija kofer u ruke i pravac Moskva. Rusija je zemlja "demokratije"
Neverovatno sta radi politicka strankka SPC

to vam kaže patriota

pre 13 godina

ajde bre pustite ljude na miru nek paradiraju zabole me i za njih i za vas!
dosta ste nas brukali i kompromitovali pa posle dobijamo po ušima za stvarne srpske interese.

momabrazil

pre 13 godina

Ej ljudi dosadiste vise sa tim homoseksualcima. Kad biste ulozili samo delic energiuje koje sad ulazete oko tog pitanja za neki drugi razlog kao zastita zivotne sredine imali biste mnogo vise glasova. Ovako ste zaista poceli da sirite mrznju i da ulazite u red minornih grupacija iako ste postigli odredjeni uspeh na izborima.
Meni prvom nije normalno da se bude gej. Ne mogu da zamislim dva muskarca kako se ljube i ste sve ne drugo sto cine. To mi je blago recheno odvratno. Ali takvi su kakvi su. Razliciti. Ne napadaju druge , imamo ih mozda i medju rodjacima i medju nekim prijateljima a da i samo to ne znamo. Nemaju rogove to sigurno. Oni ce da prosetaju. Onda ce da pozivaju na mir i na ljubav. Niko od njih sigurno nece da se skida go na ulici , uhapsice takve sigurno. Ti ljudi jednostavno zele da se prosetaju i da skrenu paznju na sebe.E sad hocu da znam koji ste vi to pametnjakovici da pretite silom da cete da lomiti razbijati i sta sve sve. Pa nad pópom ima pop. Sto kao homoseksulaci ne mogu da se naoruzaju, kao nema ih snagatora i ludaka? Ima i to kako. Mozete da napravite i istog dana demosntracije protiv njih i to je legitimno, al nije legtimno da primenjujete silu. To je vec kukavicki. Ja bih prvo skocio da odbranim nekog ugrozenog homoseksualca pred vandalima . Drzava mora da obezbedi taj skup i mora da energicno stane na put svakom divljaku koji ce da lomi sopstevni grad ili da napada sugradjanina zato sto je drugaciji. Stidite se jos jednom !

smaraci

pre 13 godina

Meni se malo smucile vise ovakve vesti u drzavi u kojoj narod nema za luk i slaninicu oni pricaju o gejevima,gejevi o njihovoj paradici..
I to su trenutno glavni problemi,a sto narod ode u provaliju to nikom nista.
U ovakvoj drzavi zabranio bi ja i jedne i druge i trece dok se ne srede stvari i pocisti sljam.

gej

pre 13 godina

Ruski lobi ulaže za džaba u vas, samo se ponavljate i izigravate cirkuzante, a i pokazujete koliko vam je jaka gej orijentacija. Opušteno, ima toga oduvek, pa i kod životinja, a SVI ljudi su biseksualni. Pozdrav

acinic

pre 13 godina

Haaaaaaa, haaaa!!! Evo su opet ovi sto im samo gej alijansa smeta! Haaaaaaaaaa, haaaa! Tajkuni i lopovi ne? Iskorumpirani politicari im ne predstavljaju problem!!! To nije njihov problem!!!

prostakluk

pre 13 godina

Gospodinu bih porucio da ima toliko stvari kojima moze da se bavi na dan Pridea, covece ako si vec orijentisan na porodicu, pa odvedi ih u prirodu, napravite piknik!!!

Sikter

pre 13 godina

Evo ga jos jedan iz plejade rusofila. Alo bre. Nismo mi Rusija.Ako ti je mila Rusija kofer u ruke i pravac Moskva. Rusija je zemlja "demokratije"
Neverovatno sta radi politicka strankka SPC

Nikola

pre 13 godina

U Srbiji deluje jak pravoslavni lobi. Hoće li neko da zaštiti nas ateiste od štetnog uticaja SPC i njihovih fanatičnih glasnogovornika poput ove osobe?

Milosh

pre 13 godina

A da li ce nas neko da zastiti od vas?! Ako se pozivate na hriscanstvo, onda bi trebalo da znate da ono posebno poziva na "ne mrzite nikoga", a upravo vase osnovno nacelo je mrznja i otpornost na sve sto je u suprotnosti sa vasim stavovima. Mislim da su vam biraci rekli sve, a nadam se da ce i drzava da vas zabrani kao i ostale nadri organizacije zbog kojih normalni ljudi ne mogu svaki dan u setnju, jer ne daj Boze mozda se u gradu odrzava nesto sto vi ne podrzavate! Zveri van iz Srbije! Eto mozete da vidite kad budete bili u Ruskom domu da vam omoguce da zivite u Rusiji, ali sta bi onda pricali sledecih 100 godine, ne bi imali prostora za vase suplje i isprazne price.

само помпезно

pre 13 godina

"тоталитарна идеологија хомосексуализма", ко вам је ово састављао, Дрецун?

to vam kaže patriota

pre 13 godina

ajde bre pustite ljude na miru nek paradiraju zabole me i za njih i za vas!
dosta ste nas brukali i kompromitovali pa posle dobijamo po ušima za stvarne srpske interese.

marija

pre 13 godina

Pustite vi LGBT zajednicu.
Bolje nam kazite sta mislite o tome sto ce drzava Srbija pregovarati sa tzv. Kosovom na najvisem nivou? Cutite o tome i vi i DSS.

Bob Rock

pre 13 godina

Da li mislis da je moguce da neki gej na sred ulice izbode nozem ili pretuce stanglom nekog "postenog pravoslavnog srbina", nekog pripadnika dveri?

A sta mislis, da li je moguce obrnuto?

Kada u srbiji ne bude opasnosti da neko bude pretucen ili ubijen samo zato sto je gej, stranac ili ima sal nekog fudbalskog kluba, onda nece biti potrebe za gej paradom... Do tada, zavuci se u misiju rubu, puni svojoj deci glavu paranojom, napravi od njih psihoticne srbende i posalji ih u sledeci rat koji tvoji sefovi vec planiraju...

star-trek

pre 13 godina

Pocinjem da sumnjam da je ovaja Glisic gay!!! Covej je opsednut geyevima.... Covece mani se vise, smaras celu Srbiju!! Vidis gde vam je mesto, ispod cenzusa!!! Bolje idite na Kosovo pa se busajte u grudi!!! Sektasi!!!

acinic

pre 13 godina

Haaaaaaa, haaaa!!! Evo su opet ovi sto im samo gej alijansa smeta! Haaaaaaaaaa, haaaa! Tajkuni i lopovi ne? Iskorumpirani politicari im ne predstavljaju problem!!! To nije njihov problem!!!

milos 88

pre 13 godina

daj bre glisicu molim te..ne treba ti da protestvujes ,srbija treba da protestvuje protiv ljudi kao sto si ti,i tvoji sledbenici...a to mozemo i protiv "brace" rusa koju su jos veci olos nego vi

Milos

pre 13 godina

E, ajde vi malo protestvujte protiv nezposlenosti, protiv korupcije, protiv PDVa na bebi opremu, protiv korupcije u zdravstvu, protiv divlje privatizacije, protiv malih plata... Kada to sve rešimo gejevi nam više neće biti problem, ovako ili onako.

Ђорђе Новак

pre 13 godina

Просто је невероватно шта је све допуштено овој особи. Савим јасне и отворене претње којe су директно упућене геј популацији односе се и на целу либералну и демократску Србију, на све оне који будућност земље не виде у диктарури и тоталитаризму него у демократији и Европској унији. Уколико власт и даље буде оклевала, бар ћемо знати на чијој је страни.

momabrazil

pre 13 godina

Ej ljudi dosadiste vise sa tim homoseksualcima. Kad biste ulozili samo delic energiuje koje sad ulazete oko tog pitanja za neki drugi razlog kao zastita zivotne sredine imali biste mnogo vise glasova. Ovako ste zaista poceli da sirite mrznju i da ulazite u red minornih grupacija iako ste postigli odredjeni uspeh na izborima.
Meni prvom nije normalno da se bude gej. Ne mogu da zamislim dva muskarca kako se ljube i ste sve ne drugo sto cine. To mi je blago recheno odvratno. Ali takvi su kakvi su. Razliciti. Ne napadaju druge , imamo ih mozda i medju rodjacima i medju nekim prijateljima a da i samo to ne znamo. Nemaju rogove to sigurno. Oni ce da prosetaju. Onda ce da pozivaju na mir i na ljubav. Niko od njih sigurno nece da se skida go na ulici , uhapsice takve sigurno. Ti ljudi jednostavno zele da se prosetaju i da skrenu paznju na sebe.E sad hocu da znam koji ste vi to pametnjakovici da pretite silom da cete da lomiti razbijati i sta sve sve. Pa nad pópom ima pop. Sto kao homoseksulaci ne mogu da se naoruzaju, kao nema ih snagatora i ludaka? Ima i to kako. Mozete da napravite i istog dana demosntracije protiv njih i to je legitimno, al nije legtimno da primenjujete silu. To je vec kukavicki. Ja bih prvo skocio da odbranim nekog ugrozenog homoseksualca pred vandalima . Drzava mora da obezbedi taj skup i mora da energicno stane na put svakom divljaku koji ce da lomi sopstevni grad ili da napada sugradjanina zato sto je drugaciji. Stidite se jos jednom !

dejan

pre 13 godina

Jel imaju ovi jos neku tacku programa ili jos neki cilj u zivotu, osim da dodatno zagorcavaju zivot ljudima kojima je u najvecem broju slucajeva zivot vec dovoljno tezak? Bedna grupica antigay profitera.

Mene to ne interesuje

pre 13 godina

@momabrazil

Care, gej se ne postaje. Nije to da li ces da budes kriminalac ili posten covek. Tu je genetika umesala prste. Covek jedino sto u zivotu ne moze da bira to su roditelji i nasledjeni genetski kod. Da li su oni krivi za to? Ako ne prave nered i ne provociraju neka setaju. Zamisli da se zabrani "parada" bajkera ili sindikalni protest. Ko ga to intersuje otici ce da vidi koga ne interesuje naci ce pametnije da utrosi vreme.Ja sam protiv toga da neki tip neke desnicarske stranke kaze ovo moze a ovo ne moze. Ko je on? I koga predstavlja??

pc

pre 13 godina

Nije mi jasno zbog cega im toliko smetaju LGBT. O cemu se radi? Vredjaju im muskost? Pa ne bira covek kako ce da se rodi i kakve ce gene da dobije. Trebali bi pametnije da iskoriste vreme i snagu.

prostakluk

pre 13 godina

Gospodinu bih porucio da ima toliko stvari kojima moze da se bavi na dan Pridea, covece ako si vec orijentisan na porodicu, pa odvedi ih u prirodu, napravite piknik!!!

Bole

pre 13 godina

pa dobro kako vas nije sramota tim ljudima i inace nije do zivota, svaki dan moraju da se pretvaraju da su nesto drugo da ne bi dobili noz u stomak, i vi morate jos vise da im zagorcavate zivot, pri tome tvrdite da oni sire totalitarnu ideologiju? pa sve bih vas u zatvor, trujete iznad svake granice!

Psihoterapeut

pre 13 godina

Čista psihologija, Glišiću. Projekcija je jedan od najpoznatijih mehanizama odbrane. Sastoji se od težnji i sklonosti osobe da svoje želje, impulse ili sadržaje podsvesti koji nisu prihvatljivi za sopstveni ego, projektuje na druge osobe pripisujući im slične osobine. Trebalo bi da se zapitaš i ti i tebi slični, što si bre toliko homofobičan?

gej

pre 13 godina

Ruski lobi ulaže za džaba u vas, samo se ponavljate i izigravate cirkuzante, a i pokazujete koliko vam je jaka gej orijentacija. Opušteno, ima toga oduvek, pa i kod životinja, a SVI ljudi su biseksualni. Pozdrav

Radovan III

pre 13 godina

Ma za sta se oni zalazu, kakve porodicne od odnose? Gde su mama i tata i deca jel?! Kao da drugacijih situacija nema... Za to da žena kuva pere mu gaće a ON se izživljava!!!! Šovinizam

SMM

pre 13 godina

@(Sunce Slobode, 27. septembar 2012 15:41)
Prvo, grad nije blokiran zbog parade nego zbog huligana. U vašoj iskrivljenoj percepciji su verovatno žrtve silovanja krive za silovanje jer nose suknje? Ja razumem da želite da prošetate gradom sa svojom suprugom i decom i da ne želite da žrtvujete taj jedan dan u godini, ali šta ćemo sa ljudima koji svih 365 dana ne mogu da prošetaju ulicom sa svojim partnerom? Da li i oni postoje ili mislite da ste vi bitniji? Šta da rade i kako da traže svoja prava ljudi koji dobiju mesarski ćekić u glavu kad se upute uveče u klub?

str6

pre 13 godina

Zasto se ovom coveku i dalje daje medijski prostor?

Gay ljudi bi najsrecniji bili da nema potrebe da se odrzi parada, svako zasto, ima svoje zato, tako je i sa paradom. Ocigledno je da nesto nije u redu sa drustvom kada i dalje ne mogu da ih prihvate, ali sva sreca, pa se i ta brojka ljudi svakim danom sve vise smanjuje.

Sve najbolje organizatorima prajda, i hrabrosti koju poseduju!

Lupus

pre 13 godina

Ako igde u ovoj zemlji vlada tzv. lobi onda je to svakako SPC. Uvukli su se u svaku poru društva i ispod te glazure brižnih, pravoslavnih ljudi krije se ogromna manufaktura zla i loše propagande, ispunjena kriminalom i kršenjem svega za šta se oni po pravilu zalažu, so called deset Božijih zapovesti.
Ovom čoveku je potrebna stručna pomoć i lekarski nadzor jer mislim da je opsednut homoseksualcima i paradama. Vidi ih i tamo gde ih nema.

dare

pre 13 godina

Opsednutost Dveri gejevima je daleko veća nego kod svih ostalih stranaka zajedno..
Mislim da ni gejevi sami ne misle toliko o sebi koliko oni o njima.

koko

pre 13 godina

Cinjenica je da bi zbog te parade bilo onemoguceno kretanje ljudima kroz siri centar grada, vikendom, kada vecina ljudi koja radi ima vremena da se posveti svojoj porodici i da sa istom proseta gradom. Ne zanima me nikakva parada, zelim da se u svom gradu krecem slobodno, a ne da mi stoje patrole zandarmerije na svakom cosku, od svetosavskog platoa do Kalemegdana. Necu da ijedan dan ztrvujem zbog tudjih kaprica i hirova. Nadam se da nece biti te setnje i blokade grada. . .
(Sunce Slobode, 27. septembar 2012 15:41)

Onemogućeno kretanje porodicama? Pa kretanje je onemogućeno i za vreme vojne parade koja se održava svake godine. Ne razumem komentar, osim homofobije koja pokušava da se opravda "porodicom" i nekim banalnim razlozima.

marko, nis

pre 13 godina

Zasto Dveri nisu to sto jesu u zatvorenom prostoru, nego javno na ulici iskazuju svoje stavove? Zasto se ovi ljudi ponasaju tako neprincipijelno? Zar tradicija na koju se pozivaju selektivno ne kaze - ne pozeli drugom ono sto ne zelis da se desi tebi?

ivan78bg

pre 13 godina

LOL.Necemo da pricamo o uzasnim poskupljenjima koje slede,necemo da pricamo o tome sto je ne zaposlenost nikada veca nego ima da pricamo o paradi,gay lobiju,kafanskoj tuci i na koncu o kosovu.I shto je najgore vecina naroda pada na tu pricu......

Sunny

pre 13 godina

Zamena teza.
Parada nije da se promovise homoseksualnost, vec, naprotiv, da se prestane sa osudjivanjem ljudi koji su drugaciji i da to da li je neko gey ili ne prestane da bude bitno.

darko

pre 13 godina

ljudi bez posla, nema para, juce onaj hrabri pilot zrtvovao zivot da ne bi jos neko poginuo a ovj som prica o gej paradi ( koga jos to interesuje ) i prica kako cirilica treba da bude zvanicno pismo, bdw vec jeste!

ivana

pre 13 godina

Da ne postoje Dveri i njima slicni ne bi bilo ni potrebe da se odrzava gej parada... Recimo da ljudi pocnu da osudjuju i napadaju druge ljude koji se farbaju ili su rodjeni plavi...naravno da bi svi plavi ljudi imali potrebu da protestuju protiv toga!

Boki Nish

pre 13 godina

Zasto Dveri ne protesvuju protiv nezaposlenosti i poskupljenja? To mnogo vise ubija porodicu nego parada koja nikog ne ugrozava! Nek idu malo da porade nešto umesto da lome Bgd. Muka mi je od takvih likova.....nek ljudi prodju,,,ovo nije srednji vek...

Pera

pre 13 godina

Ovom zatucanom mladicu iz dveri treba objasniti da se kaze "dobro jutro, carsijo, na sve cetiri strane", a ne "pomozi boze na sve cetiri strane"... Doduse, mozda se tako kaze u njegovoj domovini, Rusiji...

nema deda mraza

pre 13 godina

juce su nd dveri izjavile da rade na ukidanju autonomije vojvodini.

ukidanju reona u kojem su usli u vlast? seci granu na kojoj sedis?

hallucinoman

pre 13 godina

Ovim ljudima je gay parada razlog postojanja, ko bi njih slušao o bilo čemu inače?

Ova parada im svake godine pruža osećaj nekakvog identiteta, bilo kakvog, i gistro ideala... koji su u suštini davno prevazidjeni, nazadni i destruktivni za društvo i pojedince.

Isto je i sa Obrazom, Našima, 1389, i ostalim "desničarskim" organizacijama, nazaposlenim blejačima i društvenim patazitima koji ne znaju šta će sa sobom izmedju dva vikenda i fudbalskih utakmica.

Tužno je to što se oni zovu desnica, i mi ekonomski desničari moramo sebe da nazivamo levicom (ako je politika LDP-a i DS-a "levičarska" kao što kaže Vesić)... mi jesmo liberalni u sociološkim pitanjima, ali veoma konzervativni u ekonomskim... mi smo protiv opšte preraspodele... i šta smo onda mi, ako su Dveri i ostali intelektualni imbecili - desnica?

SPS nema gay lobi... jesu uzeli onog jednog lika iz GS alijanse, ali naravno da se on ništa ne pita, niti je ličnost koja bi mogla išta da promeni, pa i nečije mišljenje... a "prodao" se jeste, ali ne iz opšteg interesa nego ličnog... taj "angažman" je bio samo da se ovoj populaciji i Evropi zamažu oči, a svi dobro znamo šta Dačić i SPS glasači misle o drugačijima.

mrmlj

pre 13 godina

jedna grupa ljudi se bori da ostvari svoja prava, a druga grupa ljudi se bori da im ta prava uskrati.
u slicnoj poziciji su kroz istoriju bili robovi koji su trazili slobodu, zene koje su trazile pravo glasa i dalje se bore za ravnopravnost, crnci koji su trazili da ne budu tretirani kao gradjani drugog reda u sopstvenoj drzavi itd.

normalna osoba se ne moze ni jednog trenutka dvoumiti kojem ce se privoleti carstvu.
samo je pitanje ko ima ono sto treba da ima da bi se usprotivio primitivcima.

smaraci

pre 13 godina

Meni se malo smucile vise ovakve vesti u drzavi u kojoj narod nema za luk i slaninicu oni pricaju o gejevima,gejevi o njihovoj paradici..
I to su trenutno glavni problemi,a sto narod ode u provaliju to nikom nista.
U ovakvoj drzavi zabranio bi ja i jedne i druge i trece dok se ne srede stvari i pocisti sljam.

Slankamen

pre 13 godina

Ovi iz dveri nisu usle u parlament jer nemaju ljudstvo.Pa ovih iz LGBT populacije i nama kojima je sve jedno da li ce da setaju ili ne ima vise nego Dveri.Cime se vi bavite moj narode,a cene posibale gore,plate kao ostale iste,a drzava ih smanjila kroz poreze,dakle plate su smanjene,a vi se zanimate i homoseksualcima.
Ja nemam pojma kako dveri ne muci tema privreda,nego kao homosexualci i jos gore.
Inace sad mi pade na pamet porodicna setnja,pa onaj povracaj poreza na bebi opremu,bice muljaze identica ona kao i sa svercom na kosovu

Nedjo

pre 13 godina

Opsednutost Dverjana gejevima mi je jako sumljiva. Pa oni niocemu drugom ne pricaju. Imam nekog kolegu velikog pravoslavca koji stalno nesto metanise o gejevima i kao prica sa gadjenjem kako oni rade ovo i ono. Sve u svemu normalnom coveku takve perverzije ne bi pale na pamet.

woah

pre 13 godina

Pa snimi njega! on će nešto da kaže??? neki se ljudi toliko trude da budu ''muškarci'' da žene, prosto, na sve strane sevaju iz njih

mein kampf

pre 13 godina

stavara se klima kao sa jevrejima pred Drugi svetski rat. Za sve su oni krvi. A nas narod je sklon preziru tajnih zaverenika Masona, Jevreja, pa sad i gejeva. Da se razumemo, ne podrzavam paradiranje. Imaju Dom sindikata, Pionir, Arenu, pa neka tamo prave ceremonije. Ali ovi anitigejevi su mi jos jeziviji

srele

pre 13 godina

Ne mogu da verujem da jedna grupa ljudi u srbiji moze da uslovljava celu drzavu? sta, ako nema parade, nema ni pregovora sa EU...sramota, dalu su sebi vise za pravo nego sto bi trebali

Djordje

pre 13 godina

Dveri? To je ona stranka ciji je smisao postojanja bio da odvuce birace SRS, tako da SRS ne prodje cenzus? Cilj su ostvarili, ne znam sta jos traze na politickoj sceni...

Coco Bill

pre 13 godina

Pa nije to slučajno. Jednostavno ako "prođe" gej parada i ako to ljudi jednostavno prihvate, kao nešta normalno što nikog ne ugrožava, javiće se ono što pojedine krugove naročito zabrinjava, a to je tolerancija. A još gore, po njihovom mišljenju, to je "razbijanje" raznih klišea u bilo čemu. Tolerancija kod čoveka daje jednu širinu u razmišljanju i takvog čoveka teže je kontrolisati, vladati njime i "pričati" mu razne nebuloze i bajke. Tačnije možeš mu pričati te "nebuloze", ali on neće reagovati histerično, fobično, sa puno mržnje ili nekim predrasudama, nego će razmisliti o svemu tome i doneti neki svoj sud koji će u suštini biti prihvatljiv za sve. To "određene krugove" najviše plaši jer tako neće moći da kontroliš ljude i da im "ubacuju" putem "infomisanja" razne "strašne" stvari po naciju, ovog onog a da narod reaguje histerično

boobee lee

pre 13 godina

@(Boban, 27. septembar 2012 13:35)
Upravo tako. Zato mi je zanimljivo da gledam kako se ovi iz Dveri "junački" bore protiv gej parade. Biće da su se žestoko uplašili izazova. Teško je protiv prirode, zar ne.

Vladislava

pre 13 godina

HomoFobija... ne zove se slucajno tako. U osnovi svake fobije je STRAH! A takodje u osnovi svakog agresivnog ponasanja je STRAH!
Odrastao covek a u stvari malo malecko PREPLASENO BICE!

alpinista

pre 13 godina

Izađimo na ulice.

Ne samo zbog Dveri.

Izađimo da pokažemo da smo zdravi, da imamo normalne odnose, da smo protiv boleština a za zdravu porodicu.

Nenad

pre 13 godina

Smarate i jedni i drugi. Parada je sad jako velik problem a to sto vase koalicione kolege pljackaju drzavu uzduz i popreko, to je u redu. Sa druge strane gejevi bi da prave mesec dana festival u njihovu cast, paz' da ne bude...

mare

pre 13 godina

Hajde svi da pustimo LGBT osobe da prosetaju, da ih ignorisemo. To ce za njih biti najveci poraz. Kako ne kapirate da njima ovakve izjave idu u korist. Sto se mene tice nek setaju taj jedan dan ,meni je svejedno, samo je bitno da javnnost ne dize frku.

bezimena

pre 13 godina

U ovakvoj drzavi zabranio bi ja i jedne i druge i trece dok se ne srede stvari i pocisti sljam.
(smaraci, 27. septembar 2012 13:42)

Država je ovakva, nikakva, upravo zbog nedostatka prava i sloboda, koji su uslov da se ima za "leba i slaninicu"! Kada shvatite vezu, podržaćete svaki protest protiv diskriminacije, u kakav spada i Parada ponosa!

ee da ste tako branili patrijahalno uredjenje..

pre 13 godina

ne razumem kako to šaka jada gejeva utiču loše na našu decu, kad nam ćerke koje nisu gejevi rade 100k abortusa godišnje??
da nije to ipak istresanje frustracije po gejevima, zbog narušenih porodičnih odnosa i gubljenja muške pozicije u porodici??
Iskreno,mislim da je to u pitanju.
muškarac je izgubio ulogu vodje u porodici zbog emancipacije,naturanja novih 'vrednosti' i novih članova zakona koji podržavaju to(a koje su izglasali opet muškarci-protiv sebe), pa smo se ostrvili na sićušnu, beznačajnu gej populaciju.

nisu nam gejevi krivi što smo postali papučari!

grbavi

pre 13 godina

ne kontam da josh ima toliko zadrtih kao sto su dveri na koji nachin dveri misle da povecaju natalitet i da spasu srbiju od izumiranja zabraniti nekom da se javno izjasni o svojoj seksualnoj orijentaciji to slabo da ce pomoci kako bi bilo da se bavite nekim svrsishodnijim pitanjima izgleda da o tome pojma nemate ziloti

Momcilo Jovanovic

pre 13 godina

Cemu u opste ta Parada i kakav "Ponos"????!!!! Pa da se Ponosimo a nemamo hleba da jedemo,sve poskupilo,Deca nam nemaju uslova za zivot,odlaze trbuhom za kruhom a u Srbiji Posla nigde....
Kakva GEJ Parada im pada na pamet i sta hoce oni sa tom paradom..Koliko ljudi ce ih obezbedjivati i koliko to kosta??!!! Ljudi opametite se propadosmo i to "turbo"!!!! Pozdrav za Dveri i zabraniti to glupiranje po ulicama!!

genije

pre 13 godina

Ne vidim zašto parada ne bi mogla da se održi ali ne vidim ni šta će pozitivno doneti lgbt populaciji... Ne vide ni moji prijatelji koji se javno deklarišu kao takvi. Ali ako neko misli da hoće, eto mu parade.

Nego, od ovog "političara" je ovako nešto za očekivati.
Ono što je neočekivano je količina gneva i netolerancije u komentarima od strane onih koji sebe smatraju tolerantnima.

Detalj

pre 13 godina

Protiv parade nemam nista, a protiv ovih iz Dveri imam svasta. Nego sam hteo nesto drugo. Molim Vas nemojte zatvarati vise puteve. Ja sve razumem i potrebu da se protestuje i da sam zitelj glavnog grada i da moram povremeno da istrpim da neko iskaze protest ili proslavi nesto ali stvarno vise ne razumem zatvaranja ulica i puteva po Srbiji svaki cas. Ko god da ima nesto da kaze blokira put ili evo od skora i reke. Pa ima i drugih ljudi koji imaju neke svoje potrebe, ne razumem sto nekog toliko cini srecnim da neko drugi ne moze da prodje. Ajde da nema gde nema ali ima i parkova i platoa ali se bas mora na ulicu.

Sunce Slobode

pre 13 godina

Cinjenica je da bi zbog te parade bilo onemoguceno kretanje ljudima kroz siri centar grada, vikendom, kada vecina ljudi koja radi ima vremena da se posveti svojoj porodici i da sa istom proseta gradom. Ne zanima me nikakva parada, zelim da se u svom gradu krecem slobodno, a ne da mi stoje patrole zandarmerije na svakom cosku, od svetosavskog platoa do Kalemegdana. Necu da ijedan dan ztrvujem zbog tudjih kaprica i hirova. Nadam se da nece biti te setnje i blokade grada. . .

niko bitan

pre 13 godina

pa ko si ti da govoris o tome?po kom osnovu si ti tako siguran da u sps vlada lgbt lobi?
Sps nije Ivica Dacic,Boris,ili ministar prosvete,sps smo svi mi koji podrzavamo,radimo,zivimo za stranku tako da niste kompetabilni da govorite o nama.
A sto se tice parade ja bi zaista voleo da ste vlast bar mesec dana pa da osetite pritisak sa svih strana.politika je mac sa 5 ostrica i zalosno je da ako ste vec usli u ozbiljne politicke vode niste politicki potkovani...

blabla

pre 13 godina

oni koji imaju problem sa gej populacijom obicno su latentni gejevi, zar ne?
(Boban, 27. septembar 2012 13:35)

Uh što volite reč " latentan ", otkad ste je čuli ne prestajete da je koristite. Parade neće biti !

Roditelj

pre 13 godina

Drage Dveri, ja ne zelim da mi deca budu izlozena vasim stavovima i ideologijom pa mi i iz frizidera izlazi. Sva sreca, misle svojom glavom pa im vasa propaganda nece uticati na ideolosku orijentaciju... (Kao sto ni na prave heteroseksulace ne utice nikakva gej propaganda - ideologija ili sta ste vec ono lupili...)

Miki

pre 13 godina

Чини ми се, да би било најбоље када би грађани Београда напустили тај део града где ће бити одржана парада и да им на тај начин ставе до ѕнања шта мисле о њима. Надам се да су они толико паметни да би схватли суштину поруке.

Grxy

pre 13 godina

Nije mi jasno zasto se dopusta ova parada,pa majku mu oni blokiraju centar grada i celog dana tu nema prolaza,nema saobracaja,stvaraju se guzve bespotrebno.Ja da imam neku prodavnicu u delu grada gde se odrzava ta parada tuzio bih grad zato sto zbog gejeva i policije niko ne moze da dodje u radnju i gubim profit.
Ne zivim u Beogradu pa mi je svejedno

Bato

pre 13 godina

Ni Dveri ni Gej parada. Ok je biti gej, ali ne znam sto svi to moraju znati, kao da ce ih huligani privoljet sa tom paradom. Ko prihvata gej populaciju prihvata, ko ne, nista se gej paradom nece uspjet. Fino od malih nogu uciti djecu na toleranciju i prihvatanje razlicitih ljudi i eto.

Zika

pre 13 godina

A ovaj patrijota nema nista pametnije i bolje da radi za svoju zamlju i narod. Moze na primer kao volonter da sanira posledice pozara, zemljotresa ... Moze da radi milion korisnih i produktivnih poslova. Jedino sta kao profesionalni patrijota ume je da siri mrznju i poziva na linc navodno braneci sve srbsku stvar.

Gabrijel Savic Ra

pre 13 godina

Dveri i njima slicni bi trebalo da snose zakonsku odgovornost, jer sire govor mrznje (a sebe nazivaju Hriscanima - ne secam se da je hrist ikad govorio o mrznji). Zalazu se za obustavljanje gay parade, a gde su njihovi stavovi o siromastvu u Srbiji, o povecanom broj beskucnika, silovanjima, o zlostavljenim zenama i deci - to ih najmanje brine. A sto se tice blokiranih ulica, pa sta smo svi mi radili tokom devedesetih, da li se neko tada bunio o tome kako bi slobodno prosetao ulicama sa svojom porodicom. Zanemarimo da li je i koliko je bitna parada za ulazak u EU, vec obratimo paznju i da su homoseksualci deo srpske nacije i da su to nasa braca i sestre (posle svega sto smo proziveli na ovim prostorima zasluzuju bar malo postovanja - budimo toliko covecni). A sto se tice Pravoslavne crkve, kao sledbenike Isusovog ucenja, ako nisu sposobni da podrze paradu, makar neka ne dolivaju ulje na vatru (posebno Amfilohije - covek koji kao svesteno lice je pun toliko mrznje). Onome kome smeta parada nije u obavezi da ide na nju, a ti kontramitinzi o kojima Dveri govore me toliko podsecaju na one kontramitinge organizovane za vreme Milosevica. Vreme je da Srbija postane drzava kojom ce se ponositi svi njeni gradjani, heteroseksualci i homoseksualci. Zavrsicu ovaj komentar citatom Patrijarha Pavla: "Cuvajmo se neljudi, ali se jos vise cuvajmo da mi nepostanemo neljudi." Dveri i njima slicni cini mi se da su otisli u taj okvir "neljudi".

Stupid Flanders

pre 13 godina

@(Boban, 27. septembar 2012 13:35)
oni koji imaju problem sa gej populacijom obicno su latentni gejevi, zar ne?

Sve češće čujem ove teorije i moram priznati da su mi vrlo interesantne.
Zaključak je sledeći: Znači ja sam homofobičan i alergičan na gejeve, jer sam u stvari potajno u dubini duše jedan od njih. Zanimljivo. Onda ispada i da to što mrzim hipije i hipstere znači u stvari da duboko u sebi maštam da šetam gradom ko klošar?! Ma, pazi Boga ti.

Toliko ste egocentrični, drski i bezobrazni, a iz godine u godinu sve bezobzirniji. Za jednu manjinu, prilično ste drčni!

Pravite tu paradu, baš me briga, ne moram ni da dolazim do grada, imam 2 primerka u zgradi na spratu, da se ceo dan sigram.

Wukadin

pre 13 godina

Ako će biti dozvoljena parada onda treba, ne MORA (ako smo pravna država) da bude dozvoljen i ovaj skup. Policija neka obezbeđuje.
Posebno zato što na skupovma Dveri nikad nije bilo incidenata.

blato

pre 13 godina

Naravno da sam protiv gej parade.Naravno da nemam nista protiv homosekualaca to je njihovo seksualno opredeljenja i to postujem.Ali parada nema apsolutne nikakve veze sa ljudskim pravima i demokratijom.To je jos jedna prevara neoliberalnog kapitalizma i svako ko je malo politicki obrazovan to zna.Nazalost ljudska prava i demokratija je u velikom padu u zadnjih 12godina(mnogi zakoni koji su doneti na zapadu,kao borba protiv terorizma, ogranicavaju slobodu)ovakve gluposti nam stvaraju nerealan privid kako je sve dobro.Svetu je potrebno katarza kako bi se promenio put kojim ide jer je danas sloboda,demokratija mnogo manja,a siromastvo mnogo vece nego pre 30godina,a ovakve parade sluze samo za skretanje paznje sa velikih problema.

Maki

pre 13 godina

@ (Bob Rock, 27. septembar 2012 14:05)

Alal vera za komentar, potpisujem!

Izgleda du su dverašima gejevi (i Rusija) teška patološka fikasacija, s kojom su dosadili i (svom) bogu i ljudima!
Gde bi nam kraj bio kad bi sa samo pola energije koju troše na održavanje svoje mržnje i idiotske zatucanosti protestovali protiv poskupljenja, nezaposlenosti, korupcije, lopovluka, lošeg života, beznađa, urušavanja i uništavanja države i društva, da ne nabrajam dalje, spisak je na više stranica, a NIJEDAN od problema u njemu se neće i ne može rešiti zabranjivanjem gej prajda.
Srbija je terminalno bolesna od raka, a oni bi da joj zaleče bubuljicu na nosu!

Crno na belo

pre 13 godina

Molim odgovorne ljude iz MUP-a da objave koliko kosta obezbedjivanje Prajda. I da li postoje u Srbiji prece stvari od toga? Narod nema da jede,da plati racune,da skoluje decu a vi se igrate "zace&gejeva". Napravite Prajd na Avali,snimite, slikajte,saljite u svet i da zavrsimo sa tim. Inace Dveri imaju pravo da se bore protiv Prajda, to je u redu. Ne vidim u tekstu borbu protiv gejeva vec protiv Prajda. Jasno ko dan.

pu pu pu daleko bilo

pre 13 godina

Zamisljam kako bi izgledao da neki clan Obraza,Dveri ili Nasih sazna da mu je dete gay?Oterao bih svoje dete od kuce ili mozda bi i ubio?
(x, 27. septembar 2012 14:26)

Ja ne bih dirao dete ali bi sebe sigurno ubio.

popustanje

pre 13 godina

Ja Dveri razumem,oni dele porodicne vrednosti i zalazu se za heteroseksualne odnose u Srbiji.Sasvim legitimno i uredu.Medjutim da li oni mogu da prihvate cinjenicu da na ovakvim stvarima treba popustiti pre nego na statusu Kosova.Situacije nam je nezgodna pa onda i vi morate da razumete donekle vlast i da taj dan ,niko ne pravi nerede.Jer ima se utisak da postoje i oni koji bi mozda i voleli neki takav razvoj situacije, da bi nam na drugi nacin podmetniuli klip pod tockove.Drugo je Rusija.Jaka ,bogata,naoruzana i pri tom joj niko nista ne moze.Ali poznajuci njih i kod njih ima gej populacije ,koju niko ne napada,medjutim umesto gej parade, ona se u Rusiji koristi ne za ljudska prava vec da se preko nje rusi legalno izabrani predsednik.Tako da je to razlog neodrzavanja a ne neka mrznja prema gejevima.

savo matic

pre 13 godina

gey parada je u stvari test za gradjane koliko su tolerantni
prema drugim i drukcijima, prema tome u eu stvaraju sliku naseg
drustva u odnosu na zidove, rome i druge manjine i neistomisljenike,
po tome se vidi i demokraticnost neke stranke...

sanja

pre 13 godina

Razumem da Dveri zele da ukinu gej paradu,kao i Rusi na 100 godina.To zelim i ja,ali trenutno to je nemoguce...Jos nismo resili pitanje Kosova,clanstva u EU,kao i investiranja u Srbiji i krpljenje rupe u budzetu.Sve bi to palo u vodu ako ne bismo odrzali gej paradu jer je to uslov koji nam je dat od strane EU...

zos

pre 13 godina

Ne mozemo da pustimo LGBT zajedbnicu na miru kad ovo odrzavanje parade kostace drzavu pitaj boga..ljudi nemaju sta da jedu, a neko bi da paradira

alex

pre 13 godina

Ne kazem da sam za paradu, ali ne kazem ni da sam protiv, jednostavno sam neutralan po tom pitanju. Smatram da svako ima pravo da sa svojim zivotom radi sta mu je volja. Oblik javnog predstavljanja navijaca na utakmicama je dozvoljen, a koliko se secam oni su razbijali izloge i tukli se. Jedina zajednicka stvar izmedju navijaca i prajda je u tome sto ima mnogo policije, a razlike je u tome sto policija na utahmicama stiti izloge od patriota sa nike patikama, dok ovde stiti ljude, sto je zapravo i njen posao. Međutim, da ostavimo sve to na stranu. Meni je posebno zanimljiv ovaj ideoloski deo o kome govori gospodin Glisic. Glisic koji je pripadnik ultradesnicarske ideologije koju zastupa preko svog kako kaze politickog pokreta, nema pravo da prica o totalitarizmu. Sramotno je da totalitarista kaze za drugog da je totalitarista. Zajednicko je za njih je u tome sto Dveri zastupaju kolektivna prava i duh i porodicne vrednosti, dok ovi drugi zahtevaju individualizam i samodovoljnog pojedinca. Preteranost i u jednom i u drugom je totalitarizam. Onda slobodno mozemo reci da su Dveri jedna totalitaristicko-fasisticka partija, dok ovi ljudi jednostavno traze ono sto svi ostali imaju. Zbog toga cu kao neutralan pre podrzati dan parade, nego li sto cu podrzati proteste protiv ljudi, koji zahtevaju ono sto imamo mi koji nismo kao oni, ali smo dovoljno raziliciti da budemo posebni kao sto i oni jesu.

elektra

pre 13 godina

Dveri ne shvataju da EU uslovljava novu vladu...Ako bismo odlozili gej paradu onda bi se oprostili od ulaganja MMF-a,kao i clanstvom u EU...

Aaa

pre 13 godina

SPS je uclanio seksualne manjine u svoje redove i neka ih, njihov problem SPS-ovski. Ali, treba zabraniti paradu jer ce biti lomljave po ulicama i opet cemo biti prikazani u svetu kao necivilizovana zemlja.
(milos, 28. septembar 2012 00:56)
Pa kad bismo bili civilizovani ne bi ni lomili

milos

pre 13 godina

SPS je uclanio seksualne manjine u svoje redove i neka ih, njihov problem SPS-ovski. Ali, treba zabraniti paradu jer ce biti lomljave po ulicama i opet cemo biti prikazani u svetu kao necivilizovana zemlja.

Dak

pre 13 godina

Dveri pobedile u Kanadi
Toronto -- Pokret "Dveri" osvojio najviše glasova kanadskih Srba na parlamentarnim izborima na biračkom mestu u Torontu. Najviše glasova za novog predsednika dobio Tadić.

alpinista

pre 13 godina

Izađimo na ulice.

Ne samo zbog Dveri.

Izađimo da pokažemo da smo zdravi, da imamo normalne odnose, da smo protiv boleština a za zdravu porodicu.

Grxy

pre 13 godina

Nije mi jasno zasto se dopusta ova parada,pa majku mu oni blokiraju centar grada i celog dana tu nema prolaza,nema saobracaja,stvaraju se guzve bespotrebno.Ja da imam neku prodavnicu u delu grada gde se odrzava ta parada tuzio bih grad zato sto zbog gejeva i policije niko ne moze da dodje u radnju i gubim profit.
Ne zivim u Beogradu pa mi je svejedno

Momcilo Jovanovic

pre 13 godina

Cemu u opste ta Parada i kakav "Ponos"????!!!! Pa da se Ponosimo a nemamo hleba da jedemo,sve poskupilo,Deca nam nemaju uslova za zivot,odlaze trbuhom za kruhom a u Srbiji Posla nigde....
Kakva GEJ Parada im pada na pamet i sta hoce oni sa tom paradom..Koliko ljudi ce ih obezbedjivati i koliko to kosta??!!! Ljudi opametite se propadosmo i to "turbo"!!!! Pozdrav za Dveri i zabraniti to glupiranje po ulicama!!

pu pu pu daleko bilo

pre 13 godina

Zamisljam kako bi izgledao da neki clan Obraza,Dveri ili Nasih sazna da mu je dete gay?Oterao bih svoje dete od kuce ili mozda bi i ubio?
(x, 27. septembar 2012 14:26)

Ja ne bih dirao dete ali bi sebe sigurno ubio.

Sikter

pre 13 godina

Evo ga jos jedan iz plejade rusofila. Alo bre. Nismo mi Rusija.Ako ti je mila Rusija kofer u ruke i pravac Moskva. Rusija je zemlja "demokratije"
Neverovatno sta radi politicka strankka SPC

Nikola

pre 13 godina

U Srbiji deluje jak pravoslavni lobi. Hoće li neko da zaštiti nas ateiste od štetnog uticaja SPC i njihovih fanatičnih glasnogovornika poput ove osobe?

Miki

pre 13 godina

Чини ми се, да би било најбоље када би грађани Београда напустили тај део града где ће бити одржана парада и да им на тај начин ставе до ѕнања шта мисле о њима. Надам се да су они толико паметни да би схватли суштину поруке.

Milosh

pre 13 godina

A da li ce nas neko da zastiti od vas?! Ako se pozivate na hriscanstvo, onda bi trebalo da znate da ono posebno poziva na "ne mrzite nikoga", a upravo vase osnovno nacelo je mrznja i otpornost na sve sto je u suprotnosti sa vasim stavovima. Mislim da su vam biraci rekli sve, a nadam se da ce i drzava da vas zabrani kao i ostale nadri organizacije zbog kojih normalni ljudi ne mogu svaki dan u setnju, jer ne daj Boze mozda se u gradu odrzava nesto sto vi ne podrzavate! Zveri van iz Srbije! Eto mozete da vidite kad budete bili u Ruskom domu da vam omoguce da zivite u Rusiji, ali sta bi onda pricali sledecih 100 godine, ne bi imali prostora za vase suplje i isprazne price.

blabla

pre 13 godina

oni koji imaju problem sa gej populacijom obicno su latentni gejevi, zar ne?
(Boban, 27. septembar 2012 13:35)

Uh što volite reč " latentan ", otkad ste je čuli ne prestajete da je koristite. Parade neće biti !

Sunce Slobode

pre 13 godina

Cinjenica je da bi zbog te parade bilo onemoguceno kretanje ljudima kroz siri centar grada, vikendom, kada vecina ljudi koja radi ima vremena da se posveti svojoj porodici i da sa istom proseta gradom. Ne zanima me nikakva parada, zelim da se u svom gradu krecem slobodno, a ne da mi stoje patrole zandarmerije na svakom cosku, od svetosavskog platoa do Kalemegdana. Necu da ijedan dan ztrvujem zbog tudjih kaprica i hirova. Nadam se da nece biti te setnje i blokade grada. . .

Stupid Flanders

pre 13 godina

@(Boban, 27. septembar 2012 13:35)
oni koji imaju problem sa gej populacijom obicno su latentni gejevi, zar ne?

Sve češće čujem ove teorije i moram priznati da su mi vrlo interesantne.
Zaključak je sledeći: Znači ja sam homofobičan i alergičan na gejeve, jer sam u stvari potajno u dubini duše jedan od njih. Zanimljivo. Onda ispada i da to što mrzim hipije i hipstere znači u stvari da duboko u sebi maštam da šetam gradom ko klošar?! Ma, pazi Boga ti.

Toliko ste egocentrični, drski i bezobrazni, a iz godine u godinu sve bezobzirniji. Za jednu manjinu, prilično ste drčni!

Pravite tu paradu, baš me briga, ne moram ni da dolazim do grada, imam 2 primerka u zgradi na spratu, da se ceo dan sigram.

zos

pre 13 godina

Ne mozemo da pustimo LGBT zajedbnicu na miru kad ovo odrzavanje parade kostace drzavu pitaj boga..ljudi nemaju sta da jedu, a neko bi da paradira

само помпезно

pre 13 godina

"тоталитарна идеологија хомосексуализма", ко вам је ово састављао, Дрецун?

sanja

pre 13 godina

Razumem da Dveri zele da ukinu gej paradu,kao i Rusi na 100 godina.To zelim i ja,ali trenutno to je nemoguce...Jos nismo resili pitanje Kosova,clanstva u EU,kao i investiranja u Srbiji i krpljenje rupe u budzetu.Sve bi to palo u vodu ako ne bismo odrzali gej paradu jer je to uslov koji nam je dat od strane EU...

niko bitan

pre 13 godina

pa ko si ti da govoris o tome?po kom osnovu si ti tako siguran da u sps vlada lgbt lobi?
Sps nije Ivica Dacic,Boris,ili ministar prosvete,sps smo svi mi koji podrzavamo,radimo,zivimo za stranku tako da niste kompetabilni da govorite o nama.
A sto se tice parade ja bi zaista voleo da ste vlast bar mesec dana pa da osetite pritisak sa svih strana.politika je mac sa 5 ostrica i zalosno je da ako ste vec usli u ozbiljne politicke vode niste politicki potkovani...

Wukadin

pre 13 godina

Ako će biti dozvoljena parada onda treba, ne MORA (ako smo pravna država) da bude dozvoljen i ovaj skup. Policija neka obezbeđuje.
Posebno zato što na skupovma Dveri nikad nije bilo incidenata.

srele

pre 13 godina

Ne mogu da verujem da jedna grupa ljudi u srbiji moze da uslovljava celu drzavu? sta, ako nema parade, nema ni pregovora sa EU...sramota, dalu su sebi vise za pravo nego sto bi trebali

Nenad

pre 13 godina

Smarate i jedni i drugi. Parada je sad jako velik problem a to sto vase koalicione kolege pljackaju drzavu uzduz i popreko, to je u redu. Sa druge strane gejevi bi da prave mesec dana festival u njihovu cast, paz' da ne bude...

smaraci

pre 13 godina

Meni se malo smucile vise ovakve vesti u drzavi u kojoj narod nema za luk i slaninicu oni pricaju o gejevima,gejevi o njihovoj paradici..
I to su trenutno glavni problemi,a sto narod ode u provaliju to nikom nista.
U ovakvoj drzavi zabranio bi ja i jedne i druge i trece dok se ne srede stvari i pocisti sljam.

Ђорђе Новак

pre 13 godina

Просто је невероватно шта је све допуштено овој особи. Савим јасне и отворене претње којe су директно упућене геј популацији односе се и на целу либералну и демократску Србију, на све оне који будућност земље не виде у диктарури и тоталитаризму него у демократији и Европској унији. Уколико власт и даље буде оклевала, бар ћемо знати на чијој је страни.

to vam kaže patriota

pre 13 godina

ajde bre pustite ljude na miru nek paradiraju zabole me i za njih i za vas!
dosta ste nas brukali i kompromitovali pa posle dobijamo po ušima za stvarne srpske interese.

marija

pre 13 godina

Pustite vi LGBT zajednicu.
Bolje nam kazite sta mislite o tome sto ce drzava Srbija pregovarati sa tzv. Kosovom na najvisem nivou? Cutite o tome i vi i DSS.

popustanje

pre 13 godina

Ja Dveri razumem,oni dele porodicne vrednosti i zalazu se za heteroseksualne odnose u Srbiji.Sasvim legitimno i uredu.Medjutim da li oni mogu da prihvate cinjenicu da na ovakvim stvarima treba popustiti pre nego na statusu Kosova.Situacije nam je nezgodna pa onda i vi morate da razumete donekle vlast i da taj dan ,niko ne pravi nerede.Jer ima se utisak da postoje i oni koji bi mozda i voleli neki takav razvoj situacije, da bi nam na drugi nacin podmetniuli klip pod tockove.Drugo je Rusija.Jaka ,bogata,naoruzana i pri tom joj niko nista ne moze.Ali poznajuci njih i kod njih ima gej populacije ,koju niko ne napada,medjutim umesto gej parade, ona se u Rusiji koristi ne za ljudska prava vec da se preko nje rusi legalno izabrani predsednik.Tako da je to razlog neodrzavanja a ne neka mrznja prema gejevima.

gej

pre 13 godina

Ruski lobi ulaže za džaba u vas, samo se ponavljate i izigravate cirkuzante, a i pokazujete koliko vam je jaka gej orijentacija. Opušteno, ima toga oduvek, pa i kod životinja, a SVI ljudi su biseksualni. Pozdrav

elektra

pre 13 godina

Dveri ne shvataju da EU uslovljava novu vladu...Ako bismo odlozili gej paradu onda bi se oprostili od ulaganja MMF-a,kao i clanstvom u EU...

Radovan III

pre 13 godina

Ma za sta se oni zalazu, kakve porodicne od odnose? Gde su mama i tata i deca jel?! Kao da drugacijih situacija nema... Za to da žena kuva pere mu gaće a ON se izživljava!!!! Šovinizam

SMM

pre 13 godina

@(Sunce Slobode, 27. septembar 2012 15:41)
Prvo, grad nije blokiran zbog parade nego zbog huligana. U vašoj iskrivljenoj percepciji su verovatno žrtve silovanja krive za silovanje jer nose suknje? Ja razumem da želite da prošetate gradom sa svojom suprugom i decom i da ne želite da žrtvujete taj jedan dan u godini, ali šta ćemo sa ljudima koji svih 365 dana ne mogu da prošetaju ulicom sa svojim partnerom? Da li i oni postoje ili mislite da ste vi bitniji? Šta da rade i kako da traže svoja prava ljudi koji dobiju mesarski ćekić u glavu kad se upute uveče u klub?

star-trek

pre 13 godina

Pocinjem da sumnjam da je ovaja Glisic gay!!! Covej je opsednut geyevima.... Covece mani se vise, smaras celu Srbiju!! Vidis gde vam je mesto, ispod cenzusa!!! Bolje idite na Kosovo pa se busajte u grudi!!! Sektasi!!!

blato

pre 13 godina

Naravno da sam protiv gej parade.Naravno da nemam nista protiv homosekualaca to je njihovo seksualno opredeljenja i to postujem.Ali parada nema apsolutne nikakve veze sa ljudskim pravima i demokratijom.To je jos jedna prevara neoliberalnog kapitalizma i svako ko je malo politicki obrazovan to zna.Nazalost ljudska prava i demokratija je u velikom padu u zadnjih 12godina(mnogi zakoni koji su doneti na zapadu,kao borba protiv terorizma, ogranicavaju slobodu)ovakve gluposti nam stvaraju nerealan privid kako je sve dobro.Svetu je potrebno katarza kako bi se promenio put kojim ide jer je danas sloboda,demokratija mnogo manja,a siromastvo mnogo vece nego pre 30godina,a ovakve parade sluze samo za skretanje paznje sa velikih problema.

dejan

pre 13 godina

Jel imaju ovi jos neku tacku programa ili jos neki cilj u zivotu, osim da dodatno zagorcavaju zivot ljudima kojima je u najvecem broju slucajeva zivot vec dovoljno tezak? Bedna grupica antigay profitera.

str6

pre 13 godina

Zasto se ovom coveku i dalje daje medijski prostor?

Gay ljudi bi najsrecniji bili da nema potrebe da se odrzi parada, svako zasto, ima svoje zato, tako je i sa paradom. Ocigledno je da nesto nije u redu sa drustvom kada i dalje ne mogu da ih prihvate, ali sva sreca, pa se i ta brojka ljudi svakim danom sve vise smanjuje.

Sve najbolje organizatorima prajda, i hrabrosti koju poseduju!

milos 88

pre 13 godina

daj bre glisicu molim te..ne treba ti da protestvujes ,srbija treba da protestvuje protiv ljudi kao sto si ti,i tvoji sledbenici...a to mozemo i protiv "brace" rusa koju su jos veci olos nego vi

Bato

pre 13 godina

Ni Dveri ni Gej parada. Ok je biti gej, ali ne znam sto svi to moraju znati, kao da ce ih huligani privoljet sa tom paradom. Ko prihvata gej populaciju prihvata, ko ne, nista se gej paradom nece uspjet. Fino od malih nogu uciti djecu na toleranciju i prihvatanje razlicitih ljudi i eto.

mare

pre 13 godina

Hajde svi da pustimo LGBT osobe da prosetaju, da ih ignorisemo. To ce za njih biti najveci poraz. Kako ne kapirate da njima ovakve izjave idu u korist. Sto se mene tice nek setaju taj jedan dan ,meni je svejedno, samo je bitno da javnnost ne dize frku.

Bole

pre 13 godina

pa dobro kako vas nije sramota tim ljudima i inace nije do zivota, svaki dan moraju da se pretvaraju da su nesto drugo da ne bi dobili noz u stomak, i vi morate jos vise da im zagorcavate zivot, pri tome tvrdite da oni sire totalitarnu ideologiju? pa sve bih vas u zatvor, trujete iznad svake granice!

Psihoterapeut

pre 13 godina

Čista psihologija, Glišiću. Projekcija je jedan od najpoznatijih mehanizama odbrane. Sastoji se od težnji i sklonosti osobe da svoje želje, impulse ili sadržaje podsvesti koji nisu prihvatljivi za sopstveni ego, projektuje na druge osobe pripisujući im slične osobine. Trebalo bi da se zapitaš i ti i tebi slični, što si bre toliko homofobičan?

acinic

pre 13 godina

Haaaaaaa, haaaa!!! Evo su opet ovi sto im samo gej alijansa smeta! Haaaaaaaaaa, haaaa! Tajkuni i lopovi ne? Iskorumpirani politicari im ne predstavljaju problem!!! To nije njihov problem!!!

darko

pre 13 godina

ljudi bez posla, nema para, juce onaj hrabri pilot zrtvovao zivot da ne bi jos neko poginuo a ovj som prica o gej paradi ( koga jos to interesuje ) i prica kako cirilica treba da bude zvanicno pismo, bdw vec jeste!

koko

pre 13 godina

Cinjenica je da bi zbog te parade bilo onemoguceno kretanje ljudima kroz siri centar grada, vikendom, kada vecina ljudi koja radi ima vremena da se posveti svojoj porodici i da sa istom proseta gradom. Ne zanima me nikakva parada, zelim da se u svom gradu krecem slobodno, a ne da mi stoje patrole zandarmerije na svakom cosku, od svetosavskog platoa do Kalemegdana. Necu da ijedan dan ztrvujem zbog tudjih kaprica i hirova. Nadam se da nece biti te setnje i blokade grada. . .
(Sunce Slobode, 27. septembar 2012 15:41)

Onemogućeno kretanje porodicama? Pa kretanje je onemogućeno i za vreme vojne parade koja se održava svake godine. Ne razumem komentar, osim homofobije koja pokušava da se opravda "porodicom" i nekim banalnim razlozima.

Pera

pre 13 godina

Ovom zatucanom mladicu iz dveri treba objasniti da se kaze "dobro jutro, carsijo, na sve cetiri strane", a ne "pomozi boze na sve cetiri strane"... Doduse, mozda se tako kaze u njegovoj domovini, Rusiji...

Mene to ne interesuje

pre 13 godina

@momabrazil

Care, gej se ne postaje. Nije to da li ces da budes kriminalac ili posten covek. Tu je genetika umesala prste. Covek jedino sto u zivotu ne moze da bira to su roditelji i nasledjeni genetski kod. Da li su oni krivi za to? Ako ne prave nered i ne provociraju neka setaju. Zamisli da se zabrani "parada" bajkera ili sindikalni protest. Ko ga to intersuje otici ce da vidi koga ne interesuje naci ce pametnije da utrosi vreme.Ja sam protiv toga da neki tip neke desnicarske stranke kaze ovo moze a ovo ne moze. Ko je on? I koga predstavlja??

Bob Rock

pre 13 godina

Da li mislis da je moguce da neki gej na sred ulice izbode nozem ili pretuce stanglom nekog "postenog pravoslavnog srbina", nekog pripadnika dveri?

A sta mislis, da li je moguce obrnuto?

Kada u srbiji ne bude opasnosti da neko bude pretucen ili ubijen samo zato sto je gej, stranac ili ima sal nekog fudbalskog kluba, onda nece biti potrebe za gej paradom... Do tada, zavuci se u misiju rubu, puni svojoj deci glavu paranojom, napravi od njih psihoticne srbende i posalji ih u sledeci rat koji tvoji sefovi vec planiraju...

Crno na belo

pre 13 godina

Molim odgovorne ljude iz MUP-a da objave koliko kosta obezbedjivanje Prajda. I da li postoje u Srbiji prece stvari od toga? Narod nema da jede,da plati racune,da skoluje decu a vi se igrate "zace&gejeva". Napravite Prajd na Avali,snimite, slikajte,saljite u svet i da zavrsimo sa tim. Inace Dveri imaju pravo da se bore protiv Prajda, to je u redu. Ne vidim u tekstu borbu protiv gejeva vec protiv Prajda. Jasno ko dan.

momabrazil

pre 13 godina

Ej ljudi dosadiste vise sa tim homoseksualcima. Kad biste ulozili samo delic energiuje koje sad ulazete oko tog pitanja za neki drugi razlog kao zastita zivotne sredine imali biste mnogo vise glasova. Ovako ste zaista poceli da sirite mrznju i da ulazite u red minornih grupacija iako ste postigli odredjeni uspeh na izborima.
Meni prvom nije normalno da se bude gej. Ne mogu da zamislim dva muskarca kako se ljube i ste sve ne drugo sto cine. To mi je blago recheno odvratno. Ali takvi su kakvi su. Razliciti. Ne napadaju druge , imamo ih mozda i medju rodjacima i medju nekim prijateljima a da i samo to ne znamo. Nemaju rogove to sigurno. Oni ce da prosetaju. Onda ce da pozivaju na mir i na ljubav. Niko od njih sigurno nece da se skida go na ulici , uhapsice takve sigurno. Ti ljudi jednostavno zele da se prosetaju i da skrenu paznju na sebe.E sad hocu da znam koji ste vi to pametnjakovici da pretite silom da cete da lomiti razbijati i sta sve sve. Pa nad pópom ima pop. Sto kao homoseksulaci ne mogu da se naoruzaju, kao nema ih snagatora i ludaka? Ima i to kako. Mozete da napravite i istog dana demosntracije protiv njih i to je legitimno, al nije legtimno da primenjujete silu. To je vec kukavicki. Ja bih prvo skocio da odbranim nekog ugrozenog homoseksualca pred vandalima . Drzava mora da obezbedi taj skup i mora da energicno stane na put svakom divljaku koji ce da lomi sopstevni grad ili da napada sugradjanina zato sto je drugaciji. Stidite se jos jednom !

Lupus

pre 13 godina

Ako igde u ovoj zemlji vlada tzv. lobi onda je to svakako SPC. Uvukli su se u svaku poru društva i ispod te glazure brižnih, pravoslavnih ljudi krije se ogromna manufaktura zla i loše propagande, ispunjena kriminalom i kršenjem svega za šta se oni po pravilu zalažu, so called deset Božijih zapovesti.
Ovom čoveku je potrebna stručna pomoć i lekarski nadzor jer mislim da je opsednut homoseksualcima i paradama. Vidi ih i tamo gde ih nema.

savo matic

pre 13 godina

gey parada je u stvari test za gradjane koliko su tolerantni
prema drugim i drukcijima, prema tome u eu stvaraju sliku naseg
drustva u odnosu na zidove, rome i druge manjine i neistomisljenike,
po tome se vidi i demokraticnost neke stranke...

Gabrijel Savic Ra

pre 13 godina

Dveri i njima slicni bi trebalo da snose zakonsku odgovornost, jer sire govor mrznje (a sebe nazivaju Hriscanima - ne secam se da je hrist ikad govorio o mrznji). Zalazu se za obustavljanje gay parade, a gde su njihovi stavovi o siromastvu u Srbiji, o povecanom broj beskucnika, silovanjima, o zlostavljenim zenama i deci - to ih najmanje brine. A sto se tice blokiranih ulica, pa sta smo svi mi radili tokom devedesetih, da li se neko tada bunio o tome kako bi slobodno prosetao ulicama sa svojom porodicom. Zanemarimo da li je i koliko je bitna parada za ulazak u EU, vec obratimo paznju i da su homoseksualci deo srpske nacije i da su to nasa braca i sestre (posle svega sto smo proziveli na ovim prostorima zasluzuju bar malo postovanja - budimo toliko covecni). A sto se tice Pravoslavne crkve, kao sledbenike Isusovog ucenja, ako nisu sposobni da podrze paradu, makar neka ne dolivaju ulje na vatru (posebno Amfilohije - covek koji kao svesteno lice je pun toliko mrznje). Onome kome smeta parada nije u obavezi da ide na nju, a ti kontramitinzi o kojima Dveri govore me toliko podsecaju na one kontramitinge organizovane za vreme Milosevica. Vreme je da Srbija postane drzava kojom ce se ponositi svi njeni gradjani, heteroseksualci i homoseksualci. Zavrsicu ovaj komentar citatom Patrijarha Pavla: "Cuvajmo se neljudi, ali se jos vise cuvajmo da mi nepostanemo neljudi." Dveri i njima slicni cini mi se da su otisli u taj okvir "neljudi".

nema deda mraza

pre 13 godina

juce su nd dveri izjavile da rade na ukidanju autonomije vojvodini.

ukidanju reona u kojem su usli u vlast? seci granu na kojoj sedis?

Roditelj

pre 13 godina

Drage Dveri, ja ne zelim da mi deca budu izlozena vasim stavovima i ideologijom pa mi i iz frizidera izlazi. Sva sreca, misle svojom glavom pa im vasa propaganda nece uticati na ideolosku orijentaciju... (Kao sto ni na prave heteroseksulace ne utice nikakva gej propaganda - ideologija ili sta ste vec ono lupili...)

pc

pre 13 godina

Nije mi jasno zbog cega im toliko smetaju LGBT. O cemu se radi? Vredjaju im muskost? Pa ne bira covek kako ce da se rodi i kakve ce gene da dobije. Trebali bi pametnije da iskoriste vreme i snagu.

woah

pre 13 godina

Pa snimi njega! on će nešto da kaže??? neki se ljudi toliko trude da budu ''muškarci'' da žene, prosto, na sve strane sevaju iz njih

Nedjo

pre 13 godina

Opsednutost Dverjana gejevima mi je jako sumljiva. Pa oni niocemu drugom ne pricaju. Imam nekog kolegu velikog pravoslavca koji stalno nesto metanise o gejevima i kao prica sa gadjenjem kako oni rade ovo i ono. Sve u svemu normalnom coveku takve perverzije ne bi pale na pamet.

Detalj

pre 13 godina

Protiv parade nemam nista, a protiv ovih iz Dveri imam svasta. Nego sam hteo nesto drugo. Molim Vas nemojte zatvarati vise puteve. Ja sve razumem i potrebu da se protestuje i da sam zitelj glavnog grada i da moram povremeno da istrpim da neko iskaze protest ili proslavi nesto ali stvarno vise ne razumem zatvaranja ulica i puteva po Srbiji svaki cas. Ko god da ima nesto da kaze blokira put ili evo od skora i reke. Pa ima i drugih ljudi koji imaju neke svoje potrebe, ne razumem sto nekog toliko cini srecnim da neko drugi ne moze da prodje. Ajde da nema gde nema ali ima i parkova i platoa ali se bas mora na ulicu.

Boki Nish

pre 13 godina

Zasto Dveri ne protesvuju protiv nezaposlenosti i poskupljenja? To mnogo vise ubija porodicu nego parada koja nikog ne ugrozava! Nek idu malo da porade nešto umesto da lome Bgd. Muka mi je od takvih likova.....nek ljudi prodju,,,ovo nije srednji vek...

Djordje

pre 13 godina

Dveri? To je ona stranka ciji je smisao postojanja bio da odvuce birace SRS, tako da SRS ne prodje cenzus? Cilj su ostvarili, ne znam sta jos traze na politickoj sceni...

dare

pre 13 godina

Opsednutost Dveri gejevima je daleko veća nego kod svih ostalih stranaka zajedno..
Mislim da ni gejevi sami ne misle toliko o sebi koliko oni o njima.

mein kampf

pre 13 godina

stavara se klima kao sa jevrejima pred Drugi svetski rat. Za sve su oni krvi. A nas narod je sklon preziru tajnih zaverenika Masona, Jevreja, pa sad i gejeva. Da se razumemo, ne podrzavam paradiranje. Imaju Dom sindikata, Pionir, Arenu, pa neka tamo prave ceremonije. Ali ovi anitigejevi su mi jos jeziviji

ivana

pre 13 godina

Da ne postoje Dveri i njima slicni ne bi bilo ni potrebe da se odrzava gej parada... Recimo da ljudi pocnu da osudjuju i napadaju druge ljude koji se farbaju ili su rodjeni plavi...naravno da bi svi plavi ljudi imali potrebu da protestuju protiv toga!

ee da ste tako branili patrijahalno uredjenje..

pre 13 godina

ne razumem kako to šaka jada gejeva utiču loše na našu decu, kad nam ćerke koje nisu gejevi rade 100k abortusa godišnje??
da nije to ipak istresanje frustracije po gejevima, zbog narušenih porodičnih odnosa i gubljenja muške pozicije u porodici??
Iskreno,mislim da je to u pitanju.
muškarac je izgubio ulogu vodje u porodici zbog emancipacije,naturanja novih 'vrednosti' i novih članova zakona koji podržavaju to(a koje su izglasali opet muškarci-protiv sebe), pa smo se ostrvili na sićušnu, beznačajnu gej populaciju.

nisu nam gejevi krivi što smo postali papučari!

Zika

pre 13 godina

A ovaj patrijota nema nista pametnije i bolje da radi za svoju zamlju i narod. Moze na primer kao volonter da sanira posledice pozara, zemljotresa ... Moze da radi milion korisnih i produktivnih poslova. Jedino sta kao profesionalni patrijota ume je da siri mrznju i poziva na linc navodno braneci sve srbsku stvar.

prostakluk

pre 13 godina

Gospodinu bih porucio da ima toliko stvari kojima moze da se bavi na dan Pridea, covece ako si vec orijentisan na porodicu, pa odvedi ih u prirodu, napravite piknik!!!

marko, nis

pre 13 godina

Zasto Dveri nisu to sto jesu u zatvorenom prostoru, nego javno na ulici iskazuju svoje stavove? Zasto se ovi ljudi ponasaju tako neprincipijelno? Zar tradicija na koju se pozivaju selektivno ne kaze - ne pozeli drugom ono sto ne zelis da se desi tebi?

Milos

pre 13 godina

E, ajde vi malo protestvujte protiv nezposlenosti, protiv korupcije, protiv PDVa na bebi opremu, protiv korupcije u zdravstvu, protiv divlje privatizacije, protiv malih plata... Kada to sve rešimo gejevi nam više neće biti problem, ovako ili onako.

boobee lee

pre 13 godina

@(Boban, 27. septembar 2012 13:35)
Upravo tako. Zato mi je zanimljivo da gledam kako se ovi iz Dveri "junački" bore protiv gej parade. Biće da su se žestoko uplašili izazova. Teško je protiv prirode, zar ne.

genije

pre 13 godina

Ne vidim zašto parada ne bi mogla da se održi ali ne vidim ni šta će pozitivno doneti lgbt populaciji... Ne vide ni moji prijatelji koji se javno deklarišu kao takvi. Ali ako neko misli da hoće, eto mu parade.

Nego, od ovog "političara" je ovako nešto za očekivati.
Ono što je neočekivano je količina gneva i netolerancije u komentarima od strane onih koji sebe smatraju tolerantnima.

Vladislava

pre 13 godina

HomoFobija... ne zove se slucajno tako. U osnovi svake fobije je STRAH! A takodje u osnovi svakog agresivnog ponasanja je STRAH!
Odrastao covek a u stvari malo malecko PREPLASENO BICE!

Sunny

pre 13 godina

Zamena teza.
Parada nije da se promovise homoseksualnost, vec, naprotiv, da se prestane sa osudjivanjem ljudi koji su drugaciji i da to da li je neko gey ili ne prestane da bude bitno.

Slankamen

pre 13 godina

Ovi iz dveri nisu usle u parlament jer nemaju ljudstvo.Pa ovih iz LGBT populacije i nama kojima je sve jedno da li ce da setaju ili ne ima vise nego Dveri.Cime se vi bavite moj narode,a cene posibale gore,plate kao ostale iste,a drzava ih smanjila kroz poreze,dakle plate su smanjene,a vi se zanimate i homoseksualcima.
Ja nemam pojma kako dveri ne muci tema privreda,nego kao homosexualci i jos gore.
Inace sad mi pade na pamet porodicna setnja,pa onaj povracaj poreza na bebi opremu,bice muljaze identica ona kao i sa svercom na kosovu

bezimena

pre 13 godina

U ovakvoj drzavi zabranio bi ja i jedne i druge i trece dok se ne srede stvari i pocisti sljam.
(smaraci, 27. septembar 2012 13:42)

Država je ovakva, nikakva, upravo zbog nedostatka prava i sloboda, koji su uslov da se ima za "leba i slaninicu"! Kada shvatite vezu, podržaćete svaki protest protiv diskriminacije, u kakav spada i Parada ponosa!

mrmlj

pre 13 godina

jedna grupa ljudi se bori da ostvari svoja prava, a druga grupa ljudi se bori da im ta prava uskrati.
u slicnoj poziciji su kroz istoriju bili robovi koji su trazili slobodu, zene koje su trazile pravo glasa i dalje se bore za ravnopravnost, crnci koji su trazili da ne budu tretirani kao gradjani drugog reda u sopstvenoj drzavi itd.

normalna osoba se ne moze ni jednog trenutka dvoumiti kojem ce se privoleti carstvu.
samo je pitanje ko ima ono sto treba da ima da bi se usprotivio primitivcima.

hallucinoman

pre 13 godina

Ovim ljudima je gay parada razlog postojanja, ko bi njih slušao o bilo čemu inače?

Ova parada im svake godine pruža osećaj nekakvog identiteta, bilo kakvog, i gistro ideala... koji su u suštini davno prevazidjeni, nazadni i destruktivni za društvo i pojedince.

Isto je i sa Obrazom, Našima, 1389, i ostalim "desničarskim" organizacijama, nazaposlenim blejačima i društvenim patazitima koji ne znaju šta će sa sobom izmedju dva vikenda i fudbalskih utakmica.

Tužno je to što se oni zovu desnica, i mi ekonomski desničari moramo sebe da nazivamo levicom (ako je politika LDP-a i DS-a "levičarska" kao što kaže Vesić)... mi jesmo liberalni u sociološkim pitanjima, ali veoma konzervativni u ekonomskim... mi smo protiv opšte preraspodele... i šta smo onda mi, ako su Dveri i ostali intelektualni imbecili - desnica?

SPS nema gay lobi... jesu uzeli onog jednog lika iz GS alijanse, ali naravno da se on ništa ne pita, niti je ličnost koja bi mogla išta da promeni, pa i nečije mišljenje... a "prodao" se jeste, ali ne iz opšteg interesa nego ličnog... taj "angažman" je bio samo da se ovoj populaciji i Evropi zamažu oči, a svi dobro znamo šta Dačić i SPS glasači misle o drugačijima.

Maki

pre 13 godina

@ (Bob Rock, 27. septembar 2012 14:05)

Alal vera za komentar, potpisujem!

Izgleda du su dverašima gejevi (i Rusija) teška patološka fikasacija, s kojom su dosadili i (svom) bogu i ljudima!
Gde bi nam kraj bio kad bi sa samo pola energije koju troše na održavanje svoje mržnje i idiotske zatucanosti protestovali protiv poskupljenja, nezaposlenosti, korupcije, lopovluka, lošeg života, beznađa, urušavanja i uništavanja države i društva, da ne nabrajam dalje, spisak je na više stranica, a NIJEDAN od problema u njemu se neće i ne može rešiti zabranjivanjem gej prajda.
Srbija je terminalno bolesna od raka, a oni bi da joj zaleče bubuljicu na nosu!

grbavi

pre 13 godina

ne kontam da josh ima toliko zadrtih kao sto su dveri na koji nachin dveri misle da povecaju natalitet i da spasu srbiju od izumiranja zabraniti nekom da se javno izjasni o svojoj seksualnoj orijentaciji to slabo da ce pomoci kako bi bilo da se bavite nekim svrsishodnijim pitanjima izgleda da o tome pojma nemate ziloti

ivan78bg

pre 13 godina

LOL.Necemo da pricamo o uzasnim poskupljenjima koje slede,necemo da pricamo o tome sto je ne zaposlenost nikada veca nego ima da pricamo o paradi,gay lobiju,kafanskoj tuci i na koncu o kosovu.I shto je najgore vecina naroda pada na tu pricu......

alex

pre 13 godina

Ne kazem da sam za paradu, ali ne kazem ni da sam protiv, jednostavno sam neutralan po tom pitanju. Smatram da svako ima pravo da sa svojim zivotom radi sta mu je volja. Oblik javnog predstavljanja navijaca na utakmicama je dozvoljen, a koliko se secam oni su razbijali izloge i tukli se. Jedina zajednicka stvar izmedju navijaca i prajda je u tome sto ima mnogo policije, a razlike je u tome sto policija na utahmicama stiti izloge od patriota sa nike patikama, dok ovde stiti ljude, sto je zapravo i njen posao. Međutim, da ostavimo sve to na stranu. Meni je posebno zanimljiv ovaj ideoloski deo o kome govori gospodin Glisic. Glisic koji je pripadnik ultradesnicarske ideologije koju zastupa preko svog kako kaze politickog pokreta, nema pravo da prica o totalitarizmu. Sramotno je da totalitarista kaze za drugog da je totalitarista. Zajednicko je za njih je u tome sto Dveri zastupaju kolektivna prava i duh i porodicne vrednosti, dok ovi drugi zahtevaju individualizam i samodovoljnog pojedinca. Preteranost i u jednom i u drugom je totalitarizam. Onda slobodno mozemo reci da su Dveri jedna totalitaristicko-fasisticka partija, dok ovi ljudi jednostavno traze ono sto svi ostali imaju. Zbog toga cu kao neutralan pre podrzati dan parade, nego li sto cu podrzati proteste protiv ljudi, koji zahtevaju ono sto imamo mi koji nismo kao oni, ali smo dovoljno raziliciti da budemo posebni kao sto i oni jesu.

Coco Bill

pre 13 godina

Pa nije to slučajno. Jednostavno ako "prođe" gej parada i ako to ljudi jednostavno prihvate, kao nešta normalno što nikog ne ugrožava, javiće se ono što pojedine krugove naročito zabrinjava, a to je tolerancija. A još gore, po njihovom mišljenju, to je "razbijanje" raznih klišea u bilo čemu. Tolerancija kod čoveka daje jednu širinu u razmišljanju i takvog čoveka teže je kontrolisati, vladati njime i "pričati" mu razne nebuloze i bajke. Tačnije možeš mu pričati te "nebuloze", ali on neće reagovati histerično, fobično, sa puno mržnje ili nekim predrasudama, nego će razmisliti o svemu tome i doneti neki svoj sud koji će u suštini biti prihvatljiv za sve. To "određene krugove" najviše plaši jer tako neće moći da kontroliš ljude i da im "ubacuju" putem "infomisanja" razne "strašne" stvari po naciju, ovog onog a da narod reaguje histerično

Dak

pre 13 godina

Dveri pobedile u Kanadi
Toronto -- Pokret "Dveri" osvojio najviše glasova kanadskih Srba na parlamentarnim izborima na biračkom mestu u Torontu. Najviše glasova za novog predsednika dobio Tadić.

milos

pre 13 godina

SPS je uclanio seksualne manjine u svoje redove i neka ih, njihov problem SPS-ovski. Ali, treba zabraniti paradu jer ce biti lomljave po ulicama i opet cemo biti prikazani u svetu kao necivilizovana zemlja.

Aaa

pre 13 godina

SPS je uclanio seksualne manjine u svoje redove i neka ih, njihov problem SPS-ovski. Ali, treba zabraniti paradu jer ce biti lomljave po ulicama i opet cemo biti prikazani u svetu kao necivilizovana zemlja.
(milos, 28. septembar 2012 00:56)
Pa kad bismo bili civilizovani ne bi ni lomili