Ponedeljak, 20.08.2012.

22:35

Žarkovo: Maloletnik pregazio pešaka

Beograđanin B. S. (75) godina poginuo je oko 21h u Žarkovu, u Ulici Ratka Mitrovića, kada je na njega naleteo audi kojim je upravljao maloletni V. M.

Izvor: Tanjug

Žarkovo: Maloletnik pregazio pešaka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

Jovo

pre 13 godina

ljudi vama svaka cas na vasim komentarima ...Ali ja mladica poynajem i nije kriv sto ce sud i dokazati nadam se...A deda je pretrcavao zasto niko nezna!! A i sta ste se svi uvatili "AUDI", pa sta sto vi neradite nesto pa nezaradite ...sta da je vozio "Yugo" sta nije onda tatin sin??Pa nemojte tako decko je jako dobar covek !! I nemojte tako to moze svima da se desi! Sudbina je cudo!! :(

aa

pre 13 godina

Daj bre ne znate sta pricate covek je samo izleteo iznenada nije stigao ni da zakoci i cim se to desilo izaso je iz auta i pozvao hitnu decko nije kriv nit ista sto vi tu pricate.Ovde ne pise sta se tacno desilo tako da nemate pravo da prozivate njegove roditelje i njega kad je ovo moglo svakom da se desi.... :S

Goran

pre 13 godina

"(1)“audi” koji se verovatno kretao malo brže i udario je čoveka."
"(2) Od siline udarca starac je leteo desetak metara."

Koliko je to "malo brze"? 100 km/h? 150 km/h?

korak napred

pre 13 godina

Bahatost, neodgovornost, delikvencija, narkomanija, nezrelost...dokone nezaposlene omladine zasta drzava snosi ogromnu krivicu, moze se ublaziti uvodjenjem korisno proverenih radnih akcija i vracanje obaveznog sluzenja vojnog roka.

Mihalic

pre 13 godina

Ne verujem da sam usamljeni slucaj koji je trcao i na pesackom prelazu od vozaca koji su vozili "malo brze" uz takt njihovih novokomponovanih socnih psovki.

Aleksandar

pre 13 godina

(ZLOBEX, 21. avgust 2012 09:14)

Pesak nije u obavezi da poseduje osiguranje od auto-odgovornosti, ili taban-odgovornosti, tako da nema od koga naplatiti tu stetu sem preko gradjanske parnice za nanesenu vam stetu.

Ako imate kasko osiguranje onda ce vam vase osiguranje pokriti stetu cija god da je odgovornost.

Aleksandar

pre 13 godina

Zato što mu sve mama i tata obezbedjuju i misle za njega umesto da mu prenesu osećaj socijalne odgovornosti prema drugima.
(siki, 21. avgust 2012 11:19)

Pa bas zato roditelje i treba kazniti!

siki

pre 13 godina

Zašto roditelje kažnjavati? Dokle će se u Srbiji odgajivati deca bez trunke odgovornosti za svoje postupke? Sve će mama i tata da ti kupe, obezbede ti stan a ti samo sine/kćeri da slušaš ko' robot. Pa zato i vozi bez dozvole i toliko brzinom u gusto naseljenom mestu da obaci pešaka 10 m!! Zato što mu sve mama i tata obezbedjuju i misle za njega umesto da mu prenesu osećaj socijalne odgovornosti prema drugima.

Neko iz Ratka Mitrovića ulice

pre 13 godina

Saučešće porodici, ali i kako da se ne dešavaju ovakve stvari, kada ja kao vozač koji svakodnevno tuda prolazim nisam video čike u plavom već MESECIMA.Pa šta očekujemo, vruće ljudima, a treba raditi posao koji je benificiran, treba primati paltu a NIŠTA NE RADITI, kao i većina državnih službenika, lezi lebu da te jedem.A možda im je i mala plata, pa sada razmatraju početak štrajka od 1. Septembra.Svaki dan patrola sedi na OMV pumpi u Rdničkoj, u ovoj istoj ulici je parkiran polo POLICIJSKI, uvek na trotoaru ibahato.Ovi sa dvokolicama non-stop su po ulicama, a uveče negde posle pola jedanaest može se ovo ulicom čuti turiranja i škripa guma, vratolomne voženja.Naročito kod tzv MILKA prodavnice, ima jedna krivina dala dušu za ove sa malo mozga u glavi.Da ne pričam koliko ovih zaštićenih tu ima koji voze automobile NE REGISTROVANE, motore NE REGISTROVANE, ali to NEMA U OVOJ ZEMLJI KO DA SANKCIONIŠE I KAŽNJAVA.U ovoj zemlji goroj od Divljeg Zapada, samo se kažnjava NORMALNOST, POŠTOVANJE PROPISA, RAD PO PRAVILIMA.Sve ostalo je dozvoljeno u neograničenim količinama.

зврк

pre 13 godina

Природно стање човека је да хода на своје две ноге, а све остало је неприродно. Што значи, да су аутомобили у градској средини "залутали",а људи који њима управљају су странци и тако треба да се односе ( То свим возачима треба утувити у главу). Прелазак ван пешачког прелаза, законски је дозвољен када нема означеног прелаза на прописаном растојању, а и коловоз је само прописана путања којом МАШИНЕ могу да се крећу, а не богом дано место за лечење разних комплекса. Људи су разни, склеротични, луди, слепи, зато постоје и ограничења брзина да би возач на време реаговао и зауставио ауто. А ово је само још један чланак у низу без икаквих чињеница да би се народ свађао: "Ви возачи се такви, а ви пешаци сте такви". А и једни и други су оба.

NN

pre 13 godina

Mladić je pogrešio bez sumnje, ali nije bio bahat - sedeo je na trotoaru i plakao je svo vreme. I sama supruga poginulog je izjavila da je pokojni suprug iznenada, iz neobjašnjivih razloga, krenuo da prelazi ulicu van pešačkog prelaza. A slažem se da bi policija trebala bolje da radi svoj posao, previše ljudi gine!

Nikola

pre 13 godina

Nije lako poboljsati sigurnost u saobracaju. Moramo svi da se ukljucimo. Sa 30 god. sam zbog posla postao iskusan vozac i u pocetku sam se plasio samo kazne, a vremenom sam shvatao da od ovakvih stvari nema vece kazne. Neopreznost uvek prati i neki nemio dogadjaj, makar on ne kostao ni zivota ni novca, trebalo bi da posluzi kao opomena, jer nekad umesto zakacenog ivicnjaka, moze biti dete.
Nadam se da ce bar deo onih koji citaju ovu vest i moj komentar, bar na kratko razmisliti da li su nekad pogresili u voznji i da ce sebi da obecaju da ce se potruditi da to ne ponove.

Bgd_

pre 13 godina

Pesaci ne smeju da se gaze ni na pesackom ni van pesackog prelaza. Maloletni vozac ne sme da vozi bez pratnje i nije bitno koji je auto u pitanju. Auto je odbacio coveka vise od deset metara i vozac nije stigao ni da prikoci sto znaci da je vozio dosta preko 50 km/h odnosno dosta brze od "malo brze". Da je neka drzava ovaj vozac vise ne bi nikada vozio dok bi roditelji dobili malo zatvorske kazne i vise novcane kazne toliko da im ne bi ostalo novca ni za audi star 15 godina. Ali...

Antiprotivan

pre 13 godina

Policija kažnjava zbog gluposti, maltretira zbog sitnica, trenira strogoću za njih karakterističan način (osiono, arogantno), ali suštinski ništa ne čini u poboljšanju bezbednosti u saobraćaju ( i u društvu generalno). Ali, to je matrica ponašanja represivnog aparata u jednom poluslobodnom. okruženju
( društvenom poretku) , bez civilne kontrole i kontrole javnog mnjenja i medija.Ne čudi privrženost SPS-a, nereformisane, totalitarne stranke nad takvim represivnim apatatom.Smrt tog starijeg ćoveka je samo kolateralna šteta u u ovoj nesretnoj državi.
Kao za početak objavite ime tom maloletniku “ubici“!!!!

nije mi bas jasno...

pre 13 godina

PRVO, STRASNO JE TO STO SE DESILO ALI POLAKO SA PLJUVANJEM...
Lice je maloletno zato sto po novom zakonu o saobracaju ima pravo da dobije probnu vozacku dozvolu i pre sticanja punoletstva... Sto se tice pesaka, stoji da su apsolutno neodgovorni sa svojim pretrcavanjima, istrcavanjima, kuckanjem sms-ova i sl..., ali ono sto mi uopste nije jasno, jeste kako je taj auto mogao da se krece "malo brze" a da telo preminulog bude desetak metara odbaceno...?
Saucesce porodici preminulog.

Dark

pre 13 godina

A jel taj maloletnik ima probnu dozvolu? Ako ima, zasto niko nije sedeo pored njega kako zakon propisuje? U svakom slucaju je prekrsio vise zakona i nadam se da ce da odgovara. Ako ne on, onda bar roditelji.

ZLOBEX

pre 13 godina

Ako te pešak, kao jedan od učesnika u saobraćaju,8 udari van pešačkog prelaza, da li ti oiguravajuća kuća isplaćuje celokupan iznos štete na automobilu

srBIN

pre 13 godina

Mladog vozaca u popravni dom do punoletstva bez mogucnosti posete i izlaza, kad napuni 18 na sudjenje pa 10 godina zatvora, ne mora vise! Ocu maloletnog oduzeti starateljstvo ako imaju jos dece, oduzeti dozvolu za upravljanje motornim vozilima, presuditi mu placanje odstete baki dok ziva! Ja zaboravio dozvolu kuci, oni me iskljuce iz saobracaja iako sam 10godina vozac pa me i pandur poznaje! Ovaj maloletni ubije coveka i ne sme se znati ko je ni ko mu je otac! Necete vala majci tako, ima da se zna ko je
pa se zataskava ciji je Audi, verovatno crni sa doplacenim iznosom za ekstra oznake. Ako ne kazu sami, saznacemo mi, pa cemo da poguramo malo sami...

Jao, Bože

pre 13 godina

Ja sanjarim o tome da doživim starost sa mojom suprugom. Oni su živeli to i onda krenuli u još jednu šetnju... Meni je ovo tako tužno:-(

phreak

pre 13 godina

Prelaženje ulice van pešačkog prelaza je dozvoljeno ako je najbliži obeleženi prelaz udaljen više od 100 metara. Dakle, kao što ne znamo da li je ubica bahati tatin sin, tako ne znamo ni da li je pešak sklerotični deda koji pretrčava ulicu izmedju automobila. Stanje u našim glavama najbolje opisuju ovi komentari u kojima se brani vozač. Navikli smo da saosećamo sa nasilnikom, a da ne poštujemo žrtve. U ovom slučaju, zna se ko je žrtva a ko ubica i nikakvo podsećanje na loše zakone, njihovo sprovodjenje (ili nesprovodjenje) i korumpiranost policije to ne može da promeni. Svako ko sedne za volan je potencijalni ubica i to je prvo što bi trebalo vozačima utuviti u glavu.

Jasna

pre 13 godina

Svoju nepaznju pesak je platio zivotom anjegova zena dozivotnom traumom.Sad treba da plati onaj koji je ubio pesaka,onaj ko mu je to omogucio davanjem kola,oruzja u rukama maloletnika.i onaj ko to kaznama ne sprecava,cak primanjem mita potstice.

Niki

pre 13 godina

@Bojan
Kazne su potpuno odgovarajuće, samo je fora da se naplaćuju 100% bez izuzetka. Recimo za prelazak van pešačkog prelaza je za srpske uslove 1.000 do 2.000 dinara primerena kazna, ako bi bila na celoj teritoriji Srbije strogo naplaćivana. Ovako, možeš ti da staviš i 100.000 dinara, ali ko će to da plati, da se vuče po sudu godinama i onda je sistem besmislen. U ovom slučaju su krivi obojica i vozač i pešak. Ako je pešak leteo 10 m, Audi se onda kretao minimalno 20 m/s, što je 72km/h. Tragedija, saučešće porodici poginulog i porodici mladog vozača, koji će imati veliki teret na duši.

pera kojot genije

pre 13 godina

vec vidim epilog, posto je junior vozio tatinog audija, vozio je MALO brze, da je vozio keca, verovatno bi pisalo da jurcao, divljao, leteo...

s.

pre 13 godina

Pešaci moraju da shvate da je kolovoz za automobile, slažem se sa prethodnim komentatorom, zaista, takođe vozači moraju da shvate da je trotoar za pešake, na za parkirane automobile, isto tako je pešački prelaz za pešake da pređu ulucu (objasniti onoj tv voditeljki i mnogim drugima).Svi se moramo upristojiti i početi da poštujemo jedni druge, na žalost ne očekujem da bude tako.

mirjana

pre 13 godina

sta reci imamo novi zakon o saobracaju koji niko ne postuje, cak ni oni koji treba da ga primenjuju i sprovode
cesto putujem po evropi, ali ovako brzo se ne vozi nigde po gradovima kao u beogradu

Južni

pre 13 godina

Skoro sam se doselio u Dobanovce i mogu da konstatujem da je i ovde ista priča, od devet uveče do 2 ujutru je po glavnim ulicama kao auto put, to se divlja kao muva bez glave. Molim vas neobeležen auto sa radarom i postavite ga negde dva tri dana noću, ovo je stvarno prevršilo svaku meru!

S

pre 13 godina

17 godina, i odmah u zver od automobila - AUDI. Kad napravi udes da njemu ne bude ništa. Novim vozačima bih uveo ograničenje i na kubikažu i na brzinu kojom mogu da voze.

Flavie sa Slavije

pre 13 godina

Ne zavaqravajmo se vise, kriminal je oko nas, deca voze skupe automobile, bave se kriminalom od svoje rane mladosti. Nema vaspitanja, malodusnost, skole ocajne, perspektive nigde. Nezaposlenost i beda. Samo politicari i kriminalci prosperijaju. Dokle tako. Pa policija samo na semaforu da napravi raciju, poreklo imovine 90% ne bi moglo da dokaze. Uzmimo bivseg ministra Markovica, odakle njemu jahta od pola miliona. Vozio je pre cetri godine juga. Kad je kupio jahtu, kupio je onda i dobar vozni park, kuce.. Stati na put svemu tome je najteze, katarza, to nam treba i politicare udaljiti iz svih svera zivota.

zoom

pre 13 godina

ovde u New York-u pešaci prelaze ulice na crveno pa čak to radi I saobraćajni policajac ali nikom neće padati na pamet da ide da gazi ljude ko ovaj bahati klinac, pre svega šta će on kao maloletan da upravlja kolima koji nije ni zaradio za taj Audi, pa bože mogao je I da gazi ljude po trotoaru ko da igra GTA. Razumem ja da postoje ne savesni pešaci koji prelaze ulicu kako oće I gde oće I to zna da nervira ali bolje I usporiti ili zaustaviti vozilo nego nositi čoveka na duši, zanimljivo je to koliko bahatih vozača ima u beogradu misle ako imaju neka nemačka kola koji su verovatno uzeli na kredit koji sednu za volan I misle da je cela ulica očevima,a još koji neće da stanu na pešačkom prelazu nego oni se još ljute što je crveno sveto na semaforu. A što se tiče klinca I njegovih roditelja kazna zatvora I oduzimanje vozačke I oduzeti pravo da polaže za vozačku I oduzimanje automobila :p

sm

pre 13 godina

"vozio malo brze?" sta to znaci malo brrze ako neko leti 10 metara od siline udara?
To sto je maloletan na zalost ce mu biti olaksavajuca okolnost ali takvome ne treba dozvoliti da ikada ima dozvolu.
Sredice to tata koji mu je i dao auto.
Zivot jednog coveka je prekinut kad mu vreme nije a zena ostade sama. Ko ce njoj pomoci? Niko. a tata ce uz pomoc korumpiranog pravosudja da dokaze da oni nisu smeli da predju ulicu tu (sto je tacno) a to sto maloletnik vozi audija "malo brze" to ce ostati neopazeno...
Srbija je zemlja jedanput

solja

pre 13 godina

sta ce maloletnik za volanom audija, koja budala daje deci da voze audi cim su polozili, ako su uopste polozili po pravilima. A i mogao je da ocekuje da ce neko da prelazi ulicu van pesackog to se kod nas stalno radi.

NemanjaBB

pre 13 godina

Moze li mala dopuna texta ?
Prvo, nije bitno sta je vozio, vec da li je vozio brze od ogranicenja.
Ako je maloletnik, da li ima preko 17 god i da li ima probnu vozacku.
Audi je mogao biti i 80-o god koji vredi 300 eura...ali se ovde nagadja vec da je to neki crn, zatamnjen od 5 m.
Hvala.

boki

pre 13 godina

Maloletnikove roditelje u zatvor,a njemu staviti zabranu da polaze i upravlja vozilom 20 godina.I nista manje od toga,ljudi mora tako.Jer koliko god da su problem pesaci koji prelaze van pesackog jedno 50 puta su veci problem napaljeni manijaci klinci koji divljaju misleci da je ceo svet njihov.Fuuj!!

potresen

pre 13 godina

Nema veceg soka za posmatraca nego kada uzivo vidi gazenje pesaka...ne mogu ni da zamislim kako je jadnoj zeni i ostalima koji su to videli...pre dva meseca sam prisustvovao takvom dogadjaju i dva dana sam bio za psihijatra samo, totalno beskoristan...

Dzoki

pre 13 godina

sad gledam ovde u zemunu u prvomajskoj kod maxija se skupljaju 'maxi klosari' i divljaju golfovima i bmwima starim po 25 godina. Policija to sigurno zna samo ih boli uvo. Izgleda se ceka da i ovde ubiju nekoga pa da se nesto uradi. To se desava svako vece.

Bojan

pre 13 godina

Šta reći za državu gde policajac uzima 500 dinara za prekršaj gde su kazne 20-30 hiljada dinara!? Mi svi to gledamo i ćutimo! A kazna za prelaženje van pešačkog prelaza je samo 5.000 dinara, a ovakvi vozači se kažnjavaju samo kada ubiju nekog. Zapitajte se malo da li bi ljudi prelazili ulicu da je ta kazna veća i da je neko zaista plaća!
Živim preko puta mesta nesreće i ovde je uobičajeno da se vozi brže od propisane brzine u pravcu ka Vidikovcu, ali još uvek niko nije stavio ležećeg policajca (u smeru ka Banovom brdu postoji).
Ovo je već drugi smrtni slučaj u poslednje četiri godine. 30 metara dalje pre 4 godine je poginuo motociklista vozeći nekontrolisanom brzinom. Isto je vozio u pravcu ka Vidikovcu ulicom Ratka Mitrovića.
Takođe veliki problem je što u naseljenom mestu je razdaljina između 2 pešačka prelaza oko 800-900 metara pa i ja sam prelazim ulicu van pešačkog prelaza. Neka saobraćajna policija malo razmisli o ovome.

Фирга

pre 13 godina

Audi, bmw, Audi, bmw, Audi, vw, bmw, Audi... ово је редослед аутомобила у вестима о бахатим возачима.

Filip

pre 13 godina

pa po novom zakonu maloletna lica mogu da voze automobil pod uslovom da imaju vozacku dozvolu i suvozaca koji ima dozvolu najmanje 5 godina, e sad me zanima sta moze da promeni taj suvozac???

Vozac

pre 13 godina

Mimo pesackog prelaza moze da se prelazi ulica ukoliko ne postoji pesacki prelaz na 100 metara ili blize. Dakle, gotovo nebitna cinjenica je sto su presli "van pseackog prelaza". Mnogo bitnija cinjenica je da se auto "verovatno kretao malo brze". Kakvo tepanje maloletnom kriminalcu! Taj stav naklonosti prema kriminalcu je pravi uzrok problema u nasoj zemlji. Pregazeni pesak je samo posledica te naklonosti.

Vlada

pre 13 godina

Ja se slazem sa njegovom suprugom, ona je kriva "jer ga je naterala da se proseta". Pa oni bi jos da se setaju, dok momak zuri da se parkira ispred kafica. Ja bih je poslao u zatvor, a ovom decku da plati odstetu za ostecen auto i pretrpljen dusevni bol.

veliki strumf

pre 13 godina

@kolubarac Dodati jos samo ciji je sin. Ne moze bas svako da vozi audi, a jos manje da kupi jedan maloletnom detetu koje ni dozvolu nema. Ej, detetu dati audi. Ja vozim audi, paklena je to masina koja te tera da ga brzo vozis. Zato je i bitno imati iskustvo u voznji a ne da se uci da vozi na audiju.

Harold

pre 13 godina

Molim, objavite fotografiju vozaca.
Sa briznim roditeljima.
Mama desno, tata levo, a Mamino Sunce, odnosno Tatin K...nja u sredini.
I da se smeskaju.

Nebojša

pre 13 godina

Čekaj te bre ljudi ili ja ne čitam dobro ili vi znate nešto što ja ne.
Prvo možda je audi jaje iz 90te od 1500eur
Drugo ako je maloletan možda ima probnu dozvolu
Treće udario ga je van pešačkog prelaza.
Odma audi bahato itd možda je i tako ali iz ove vesti se to ne vidi.

Goran

pre 13 godina

Deca posle prve godine srednje skole sedaju legalno za volan i obucavaju se za upravljanje autom. Ljudi, zivimo li mi to u crtanom filmu?? Mnoga od te dece su jos uvek na tom nivou, a imaju oruzje u rukama u vidu automobila, pa vi vidite.

molim?!

pre 13 godina

Vozio je, kažete, "malo brže" pa je čovek leteo deset (10) metara? A šta je to vozio - raketu?
Onog ko je tom klincu dao auto, pa još audi, treba poslati u zatvor.

mishko

pre 13 godina

@Srba

Ne stasavaju generacije same od sebe. Ne postaju deca bahata sama od sebe. Drugim recima - kako sejes, tako zanjes. Ne razumem zasto se svi pravimo da smo iznenadjeni.

bosko

pre 13 godina

Ajde prekinite sa svojim predrasudama. Ako je maloletan i vozio je audi, odmah je u vasim ocima bahati tatin sin. Mozda je vozio audi star 20 godina, kakve veze ima, decko nije kriv. A i to sto je maloletan nista ne znaci na prvi pogled, jer i 17ogodisnjaci imaju dozvole, ako ste zaboravili.
Ja licno iskreno zalim za izgubljenim zivotom, ali se i uzasno osecam zato sto znam da to nista nece promeniti. I dalje ce ljudi prelaziti ulicu gde im see hoce. Ja licno imam iskustva sa tim jer zivim na zrenjaninskom putu. Svaki dan vidjam pesake koji prelaze 4 trake van pesackog prelaza, sa kutijama i cegerima punim cveca (posto se tu nalazi pijaca cveca), pritom cesto i direktno iza autobusa sto je najopasnije. I po onome sto vidim mogu vam reci da su stari i romi najgori. Nije mi namera nikog da diskriminisem, vec samo da ukazem da postoji hronican nedostatak edukacije ucesnika u saobracaju koji nisu vozaci.

ja

pre 13 godina

U ovoj prici je apsolutno SVE kako ne treba. Pesak pretrcava (pa jos stariji gospodin), vozac je maloletan i vozi prebrzo!? Ja se brinem za sopstvenu bezbednost jer ste vi meni ovime rekli da u saobracaju postoje osobe koje su maloletne i voze bez dozvole (logicno). Katastrofa. Pesaci-kamikaze su svakodnevna pojava, o njima bismo tek mogli da pricamo. Svakako, da je na mestu vozaca bio neko, ko zapravo IMA dozvolu, mozda bi tragedija bila izbegnuta, bez obzira na to sto je covek pretrcavao... Mali off: skoro sam gledala kako kod Vukovog spomenika, baba i deda "pretrcavaju" ulicu po sred srede, i umalo nisu poginuli (znate kakav je tu horor). Ostala sam zapanjena... Imam dedu koji to isto radi, ne mozes mu objasniti. Pritom covek ima parkinson i usporen je, zamislite onda njegovo "pretrcavanje". Rekla sam mu "deda, ti si ****" a on se naljutio!? Zbog njega i njemu slicnih, ovo se i desava. Naravno, za maloletnog vozaca nemam reci osim - katastrofa!

D.K.

pre 13 godina

Baka krivi sebe :(

Nisi ti bako kriva sto si izvela muza u setnju, krivi smo svi mi sto smo hiljadu puta citali ovakve vesti gde maloletnici voze automobile, a nista konkretno ne preduzimamo i vec sutra zaboravimo! U nekim drzavama vlasniku se odmah oduzima auto cim za upravljacem sedi lice bez dozvole, ne mora ni izazvati nezgodu. Zakon se poostrava konstantno. A kod nas tate daju sinovima automobile jos se hvale kako "voze bolje od njega". I mi cutimo i gledamo.

Saucesce.

zebra

pre 13 godina

Pesak i jeste kriv, prelazio je ulicu van pesackog. Maloletnik moze da odgovara za voznju bez dozvole i (eventualno) pod dejstvom alkohola/narkotika (ako se utvrdi) ali za smrt pesaka ne. Da je bilo na pesackom, totalno druga prica (cak i da je crveno na pesackom, opet je vozac kriv). Ovako...

Lovac na Jelene

pre 13 godina

kolovoz je deo pua predviđen za vozila, a pešaci moraju da shavte da auto ne moze da se zaustavi u mestu. Na stranu Audi, maloletnik itd, ovo pricam kao pesak, biciklista, motociklista i vozac automobila. Pre 4 dana sam video bakicu koja na samo 20 metara od pešačkog (sa semaforom) prelazi ulicu tako što se provlači kroz koloni vozila. Dovoljan je dodir s autom i ne daj Boze udarac glavom da je više nema. Ne znam šta se dešava kad čovek ostari (nadam se da ću imati priliku da saznam), sve više viđam starijih ljudi kako se igraju životom i "pretrčavaju" ulicu van pešačkog.

Damir

pre 13 godina

Steta, ode još jedan život.
Klinaca koji divljaju ima previše, ali ne zavaravajmo se. U poslednjih 5 dana sam mogao da pregazim bar 10 ljudi koji prelaze ulicu ne gledajući da li ko nailazi, pritom pesackog nigde. Dok sam nailazio i na ljude koje ocigledno ne zanima sto nailazim, koji jednostavno ocekuju da stanem u metu kako bi oni presli ulicu gde oni to žele. Treba celoj naciji nova vrsta vaspitanja, kako bi se bar malo smanjio procenat ovakvih nesreća. Mnogo više onih "užasnih" reklama i apela da se ljudima te slike urežu...

Natasa

pre 13 godina

Maloletnik i vozi audi to su roditelji krivi,ja sam prosla pored mesta nesrece i prozor je bio zastrasujuci. Jos se jezim kad pomislim na to.

Sto jes'-jes', najbolji je...

pre 13 godina

Ja mislim da je posle razresenja PLJACKE VEKA panasonik bicikla i hapsenja OKORELE grupe Tiniti, krajnje vreme da Dacic uhapsi FABRIKU AUDI !

Ljudi, salu na stranu, saobracaj je postao ruski rulet, nisam video saobracajnog policajca mesecima na kljucnim punktovima u gradu i okolini. Sem, naravno, kada se sami bahato parkiraju ili piju kafu sa vlasnicima istih takvih audija.
Jedini nacin da se ovo ne desava su KAZNE

Milan

pre 13 godina

Ja sam prošao pred mesta nesreće, na audiju je sa suvozačeve strane bila smrskana šoferšajbna, a papuče nastradalog u odnosu na telo su bile najmanje deset metara udaljene.
Nadam se da će neoprezni pešaci snositi odgovrnost gde i kako prelaze ulicu, kao i ovaj bahati vozač i još maloletni.

Srba

pre 13 godina

Maloletnik? Gde su roditelji? Pod hitno najstrože kazniti roditelje!!!Deca su raspuštena! Sede noću po kafićima ( toga nema nigde u svetu), bahato se ponašaju, nevaspitano i bezobrazno (čast izuzecima)! Neka nam je Bog u pomoći sa generacijama koje stasavaju!

zoran

pre 13 godina

“audi” koji se verovatno kretao malo brže...

AUDI je mogao da se kreće MNOGO brže. To vam kažem iz iskustva jer vozim od 1973. i odlično znam koliko brzo i neoprezno moroni umeju da divljaju.
Žao mi penzosa. Stradao je i svojom nepažnjom svakako ali ako se utvrdi da je AUDI prekoračio brzinu od 50 KM/h treba gada u ćorku barem dvadeset godina.

prefplay

pre 13 godina

po našem pravosudju maloletnici su zaštićeni ko beli medvedi, a decu vaspitava ulica, dok roditelji precutkuju i kriju probleme, tako da je nažalost ovo sistemski problem i ovoga će sve više biti...

Bole

pre 13 godina

koliko god da mi je dosta baba i deda koji sa operisanim kukovima uporno trce preko ulice na najcudnijim mestima ukljucujuci i prelazenje autoputa, najmanje 100x vise mrzim tu ***** koja divlja za volanom.

S.O.S.

pre 13 godina

Pobise nas kao zeceve. Zaustavite ovo vec jednom! Ne moze svaka budala da ima automobil i da ga vozi gde, kada i kako hoce. Automobil u nasim uslovima treba da se tretira kao oruzje. Ucinite nesto dok nismo svi stradali!

S.O.S.

pre 13 godina

Pobise nas kao zeceve. Zaustavite ovo vec jednom! Ne moze svaka budala da ima automobil i da ga vozi gde, kada i kako hoce. Automobil u nasim uslovima treba da se tretira kao oruzje. Ucinite nesto dok nismo svi stradali!

zoran

pre 13 godina

“audi” koji se verovatno kretao malo brže...

AUDI je mogao da se kreće MNOGO brže. To vam kažem iz iskustva jer vozim od 1973. i odlično znam koliko brzo i neoprezno moroni umeju da divljaju.
Žao mi penzosa. Stradao je i svojom nepažnjom svakako ali ako se utvrdi da je AUDI prekoračio brzinu od 50 KM/h treba gada u ćorku barem dvadeset godina.

Srba

pre 13 godina

Maloletnik? Gde su roditelji? Pod hitno najstrože kazniti roditelje!!!Deca su raspuštena! Sede noću po kafićima ( toga nema nigde u svetu), bahato se ponašaju, nevaspitano i bezobrazno (čast izuzecima)! Neka nam je Bog u pomoći sa generacijama koje stasavaju!

Bole

pre 13 godina

koliko god da mi je dosta baba i deda koji sa operisanim kukovima uporno trce preko ulice na najcudnijim mestima ukljucujuci i prelazenje autoputa, najmanje 100x vise mrzim tu ***** koja divlja za volanom.

prefplay

pre 13 godina

po našem pravosudju maloletnici su zaštićeni ko beli medvedi, a decu vaspitava ulica, dok roditelji precutkuju i kriju probleme, tako da je nažalost ovo sistemski problem i ovoga će sve više biti...

Damir

pre 13 godina

Steta, ode još jedan život.
Klinaca koji divljaju ima previše, ali ne zavaravajmo se. U poslednjih 5 dana sam mogao da pregazim bar 10 ljudi koji prelaze ulicu ne gledajući da li ko nailazi, pritom pesackog nigde. Dok sam nailazio i na ljude koje ocigledno ne zanima sto nailazim, koji jednostavno ocekuju da stanem u metu kako bi oni presli ulicu gde oni to žele. Treba celoj naciji nova vrsta vaspitanja, kako bi se bar malo smanjio procenat ovakvih nesreća. Mnogo više onih "užasnih" reklama i apela da se ljudima te slike urežu...

Milan

pre 13 godina

Ja sam prošao pred mesta nesreće, na audiju je sa suvozačeve strane bila smrskana šoferšajbna, a papuče nastradalog u odnosu na telo su bile najmanje deset metara udaljene.
Nadam se da će neoprezni pešaci snositi odgovrnost gde i kako prelaze ulicu, kao i ovaj bahati vozač i još maloletni.

Natasa

pre 13 godina

Maloletnik i vozi audi to su roditelji krivi,ja sam prosla pored mesta nesrece i prozor je bio zastrasujuci. Jos se jezim kad pomislim na to.

Sto jes'-jes', najbolji je...

pre 13 godina

Ja mislim da je posle razresenja PLJACKE VEKA panasonik bicikla i hapsenja OKORELE grupe Tiniti, krajnje vreme da Dacic uhapsi FABRIKU AUDI !

Ljudi, salu na stranu, saobracaj je postao ruski rulet, nisam video saobracajnog policajca mesecima na kljucnim punktovima u gradu i okolini. Sem, naravno, kada se sami bahato parkiraju ili piju kafu sa vlasnicima istih takvih audija.
Jedini nacin da se ovo ne desava su KAZNE

molim?!

pre 13 godina

Vozio je, kažete, "malo brže" pa je čovek leteo deset (10) metara? A šta je to vozio - raketu?
Onog ko je tom klincu dao auto, pa još audi, treba poslati u zatvor.

Harold

pre 13 godina

Molim, objavite fotografiju vozaca.
Sa briznim roditeljima.
Mama desno, tata levo, a Mamino Sunce, odnosno Tatin K...nja u sredini.
I da se smeskaju.

Bojan

pre 13 godina

Šta reći za državu gde policajac uzima 500 dinara za prekršaj gde su kazne 20-30 hiljada dinara!? Mi svi to gledamo i ćutimo! A kazna za prelaženje van pešačkog prelaza je samo 5.000 dinara, a ovakvi vozači se kažnjavaju samo kada ubiju nekog. Zapitajte se malo da li bi ljudi prelazili ulicu da je ta kazna veća i da je neko zaista plaća!
Živim preko puta mesta nesreće i ovde je uobičajeno da se vozi brže od propisane brzine u pravcu ka Vidikovcu, ali još uvek niko nije stavio ležećeg policajca (u smeru ka Banovom brdu postoji).
Ovo je već drugi smrtni slučaj u poslednje četiri godine. 30 metara dalje pre 4 godine je poginuo motociklista vozeći nekontrolisanom brzinom. Isto je vozio u pravcu ka Vidikovcu ulicom Ratka Mitrovića.
Takođe veliki problem je što u naseljenom mestu je razdaljina između 2 pešačka prelaza oko 800-900 metara pa i ja sam prelazim ulicu van pešačkog prelaza. Neka saobraćajna policija malo razmisli o ovome.

Lovac na Jelene

pre 13 godina

kolovoz je deo pua predviđen za vozila, a pešaci moraju da shavte da auto ne moze da se zaustavi u mestu. Na stranu Audi, maloletnik itd, ovo pricam kao pesak, biciklista, motociklista i vozac automobila. Pre 4 dana sam video bakicu koja na samo 20 metara od pešačkog (sa semaforom) prelazi ulicu tako što se provlači kroz koloni vozila. Dovoljan je dodir s autom i ne daj Boze udarac glavom da je više nema. Ne znam šta se dešava kad čovek ostari (nadam se da ću imati priliku da saznam), sve više viđam starijih ljudi kako se igraju životom i "pretrčavaju" ulicu van pešačkog.

Jao, Bože

pre 13 godina

Ja sanjarim o tome da doživim starost sa mojom suprugom. Oni su živeli to i onda krenuli u još jednu šetnju... Meni je ovo tako tužno:-(

Dzoki

pre 13 godina

sad gledam ovde u zemunu u prvomajskoj kod maxija se skupljaju 'maxi klosari' i divljaju golfovima i bmwima starim po 25 godina. Policija to sigurno zna samo ih boli uvo. Izgleda se ceka da i ovde ubiju nekoga pa da se nesto uradi. To se desava svako vece.

bosko

pre 13 godina

Ajde prekinite sa svojim predrasudama. Ako je maloletan i vozio je audi, odmah je u vasim ocima bahati tatin sin. Mozda je vozio audi star 20 godina, kakve veze ima, decko nije kriv. A i to sto je maloletan nista ne znaci na prvi pogled, jer i 17ogodisnjaci imaju dozvole, ako ste zaboravili.
Ja licno iskreno zalim za izgubljenim zivotom, ali se i uzasno osecam zato sto znam da to nista nece promeniti. I dalje ce ljudi prelaziti ulicu gde im see hoce. Ja licno imam iskustva sa tim jer zivim na zrenjaninskom putu. Svaki dan vidjam pesake koji prelaze 4 trake van pesackog prelaza, sa kutijama i cegerima punim cveca (posto se tu nalazi pijaca cveca), pritom cesto i direktno iza autobusa sto je najopasnije. I po onome sto vidim mogu vam reci da su stari i romi najgori. Nije mi namera nikog da diskriminisem, vec samo da ukazem da postoji hronican nedostatak edukacije ucesnika u saobracaju koji nisu vozaci.

Vozac

pre 13 godina

Mimo pesackog prelaza moze da se prelazi ulica ukoliko ne postoji pesacki prelaz na 100 metara ili blize. Dakle, gotovo nebitna cinjenica je sto su presli "van pseackog prelaza". Mnogo bitnija cinjenica je da se auto "verovatno kretao malo brze". Kakvo tepanje maloletnom kriminalcu! Taj stav naklonosti prema kriminalcu je pravi uzrok problema u nasoj zemlji. Pregazeni pesak je samo posledica te naklonosti.

Фирга

pre 13 godina

Audi, bmw, Audi, bmw, Audi, vw, bmw, Audi... ово је редослед аутомобила у вестима о бахатим возачима.

Vlada

pre 13 godina

Ja se slazem sa njegovom suprugom, ona je kriva "jer ga je naterala da se proseta". Pa oni bi jos da se setaju, dok momak zuri da se parkira ispred kafica. Ja bih je poslao u zatvor, a ovom decku da plati odstetu za ostecen auto i pretrpljen dusevni bol.

Južni

pre 13 godina

Skoro sam se doselio u Dobanovce i mogu da konstatujem da je i ovde ista priča, od devet uveče do 2 ujutru je po glavnim ulicama kao auto put, to se divlja kao muva bez glave. Molim vas neobeležen auto sa radarom i postavite ga negde dva tri dana noću, ovo je stvarno prevršilo svaku meru!

Goran

pre 13 godina

Deca posle prve godine srednje skole sedaju legalno za volan i obucavaju se za upravljanje autom. Ljudi, zivimo li mi to u crtanom filmu?? Mnoga od te dece su jos uvek na tom nivou, a imaju oruzje u rukama u vidu automobila, pa vi vidite.

ja

pre 13 godina

U ovoj prici je apsolutno SVE kako ne treba. Pesak pretrcava (pa jos stariji gospodin), vozac je maloletan i vozi prebrzo!? Ja se brinem za sopstvenu bezbednost jer ste vi meni ovime rekli da u saobracaju postoje osobe koje su maloletne i voze bez dozvole (logicno). Katastrofa. Pesaci-kamikaze su svakodnevna pojava, o njima bismo tek mogli da pricamo. Svakako, da je na mestu vozaca bio neko, ko zapravo IMA dozvolu, mozda bi tragedija bila izbegnuta, bez obzira na to sto je covek pretrcavao... Mali off: skoro sam gledala kako kod Vukovog spomenika, baba i deda "pretrcavaju" ulicu po sred srede, i umalo nisu poginuli (znate kakav je tu horor). Ostala sam zapanjena... Imam dedu koji to isto radi, ne mozes mu objasniti. Pritom covek ima parkinson i usporen je, zamislite onda njegovo "pretrcavanje". Rekla sam mu "deda, ti si ****" a on se naljutio!? Zbog njega i njemu slicnih, ovo se i desava. Naravno, za maloletnog vozaca nemam reci osim - katastrofa!

sm

pre 13 godina

"vozio malo brze?" sta to znaci malo brrze ako neko leti 10 metara od siline udara?
To sto je maloletan na zalost ce mu biti olaksavajuca okolnost ali takvome ne treba dozvoliti da ikada ima dozvolu.
Sredice to tata koji mu je i dao auto.
Zivot jednog coveka je prekinut kad mu vreme nije a zena ostade sama. Ko ce njoj pomoci? Niko. a tata ce uz pomoc korumpiranog pravosudja da dokaze da oni nisu smeli da predju ulicu tu (sto je tacno) a to sto maloletnik vozi audija "malo brze" to ce ostati neopazeno...
Srbija je zemlja jedanput

Nebojša

pre 13 godina

Čekaj te bre ljudi ili ja ne čitam dobro ili vi znate nešto što ja ne.
Prvo možda je audi jaje iz 90te od 1500eur
Drugo ako je maloletan možda ima probnu dozvolu
Treće udario ga je van pešačkog prelaza.
Odma audi bahato itd možda je i tako ali iz ove vesti se to ne vidi.

mishko

pre 13 godina

@Srba

Ne stasavaju generacije same od sebe. Ne postaju deca bahata sama od sebe. Drugim recima - kako sejes, tako zanjes. Ne razumem zasto se svi pravimo da smo iznenadjeni.

Filip

pre 13 godina

pa po novom zakonu maloletna lica mogu da voze automobil pod uslovom da imaju vozacku dozvolu i suvozaca koji ima dozvolu najmanje 5 godina, e sad me zanima sta moze da promeni taj suvozac???

D.K.

pre 13 godina

Baka krivi sebe :(

Nisi ti bako kriva sto si izvela muza u setnju, krivi smo svi mi sto smo hiljadu puta citali ovakve vesti gde maloletnici voze automobile, a nista konkretno ne preduzimamo i vec sutra zaboravimo! U nekim drzavama vlasniku se odmah oduzima auto cim za upravljacem sedi lice bez dozvole, ne mora ni izazvati nezgodu. Zakon se poostrava konstantno. A kod nas tate daju sinovima automobile jos se hvale kako "voze bolje od njega". I mi cutimo i gledamo.

Saucesce.

Bgd_

pre 13 godina

Pesaci ne smeju da se gaze ni na pesackom ni van pesackog prelaza. Maloletni vozac ne sme da vozi bez pratnje i nije bitno koji je auto u pitanju. Auto je odbacio coveka vise od deset metara i vozac nije stigao ni da prikoci sto znaci da je vozio dosta preko 50 km/h odnosno dosta brze od "malo brze". Da je neka drzava ovaj vozac vise ne bi nikada vozio dok bi roditelji dobili malo zatvorske kazne i vise novcane kazne toliko da im ne bi ostalo novca ni za audi star 15 godina. Ali...

pera kojot genije

pre 13 godina

vec vidim epilog, posto je junior vozio tatinog audija, vozio je MALO brze, da je vozio keca, verovatno bi pisalo da jurcao, divljao, leteo...

Flavie sa Slavije

pre 13 godina

Ne zavaqravajmo se vise, kriminal je oko nas, deca voze skupe automobile, bave se kriminalom od svoje rane mladosti. Nema vaspitanja, malodusnost, skole ocajne, perspektive nigde. Nezaposlenost i beda. Samo politicari i kriminalci prosperijaju. Dokle tako. Pa policija samo na semaforu da napravi raciju, poreklo imovine 90% ne bi moglo da dokaze. Uzmimo bivseg ministra Markovica, odakle njemu jahta od pola miliona. Vozio je pre cetri godine juga. Kad je kupio jahtu, kupio je onda i dobar vozni park, kuce.. Stati na put svemu tome je najteze, katarza, to nam treba i politicare udaljiti iz svih svera zivota.

Jasna

pre 13 godina

Svoju nepaznju pesak je platio zivotom anjegova zena dozivotnom traumom.Sad treba da plati onaj koji je ubio pesaka,onaj ko mu je to omogucio davanjem kola,oruzja u rukama maloletnika.i onaj ko to kaznama ne sprecava,cak primanjem mita potstice.

potresen

pre 13 godina

Nema veceg soka za posmatraca nego kada uzivo vidi gazenje pesaka...ne mogu ni da zamislim kako je jadnoj zeni i ostalima koji su to videli...pre dva meseca sam prisustvovao takvom dogadjaju i dva dana sam bio za psihijatra samo, totalno beskoristan...

S

pre 13 godina

17 godina, i odmah u zver od automobila - AUDI. Kad napravi udes da njemu ne bude ništa. Novim vozačima bih uveo ograničenje i na kubikažu i na brzinu kojom mogu da voze.

boki

pre 13 godina

Maloletnikove roditelje u zatvor,a njemu staviti zabranu da polaze i upravlja vozilom 20 godina.I nista manje od toga,ljudi mora tako.Jer koliko god da su problem pesaci koji prelaze van pesackog jedno 50 puta su veci problem napaljeni manijaci klinci koji divljaju misleci da je ceo svet njihov.Fuuj!!

solja

pre 13 godina

sta ce maloletnik za volanom audija, koja budala daje deci da voze audi cim su polozili, ako su uopste polozili po pravilima. A i mogao je da ocekuje da ce neko da prelazi ulicu van pesackog to se kod nas stalno radi.

zoom

pre 13 godina

ovde u New York-u pešaci prelaze ulice na crveno pa čak to radi I saobraćajni policajac ali nikom neće padati na pamet da ide da gazi ljude ko ovaj bahati klinac, pre svega šta će on kao maloletan da upravlja kolima koji nije ni zaradio za taj Audi, pa bože mogao je I da gazi ljude po trotoaru ko da igra GTA. Razumem ja da postoje ne savesni pešaci koji prelaze ulicu kako oće I gde oće I to zna da nervira ali bolje I usporiti ili zaustaviti vozilo nego nositi čoveka na duši, zanimljivo je to koliko bahatih vozača ima u beogradu misle ako imaju neka nemačka kola koji su verovatno uzeli na kredit koji sednu za volan I misle da je cela ulica očevima,a još koji neće da stanu na pešačkom prelazu nego oni se još ljute što je crveno sveto na semaforu. A što se tiče klinca I njegovih roditelja kazna zatvora I oduzimanje vozačke I oduzeti pravo da polaže za vozačku I oduzimanje automobila :p

phreak

pre 13 godina

Prelaženje ulice van pešačkog prelaza je dozvoljeno ako je najbliži obeleženi prelaz udaljen više od 100 metara. Dakle, kao što ne znamo da li je ubica bahati tatin sin, tako ne znamo ni da li je pešak sklerotični deda koji pretrčava ulicu izmedju automobila. Stanje u našim glavama najbolje opisuju ovi komentari u kojima se brani vozač. Navikli smo da saosećamo sa nasilnikom, a da ne poštujemo žrtve. U ovom slučaju, zna se ko je žrtva a ko ubica i nikakvo podsećanje na loše zakone, njihovo sprovodjenje (ili nesprovodjenje) i korumpiranost policije to ne može da promeni. Svako ko sedne za volan je potencijalni ubica i to je prvo što bi trebalo vozačima utuviti u glavu.

Antiprotivan

pre 13 godina

Policija kažnjava zbog gluposti, maltretira zbog sitnica, trenira strogoću za njih karakterističan način (osiono, arogantno), ali suštinski ništa ne čini u poboljšanju bezbednosti u saobraćaju ( i u društvu generalno). Ali, to je matrica ponašanja represivnog aparata u jednom poluslobodnom. okruženju
( društvenom poretku) , bez civilne kontrole i kontrole javnog mnjenja i medija.Ne čudi privrženost SPS-a, nereformisane, totalitarne stranke nad takvim represivnim apatatom.Smrt tog starijeg ćoveka je samo kolateralna šteta u u ovoj nesretnoj državi.
Kao za početak objavite ime tom maloletniku “ubici“!!!!

veliki strumf

pre 13 godina

@kolubarac Dodati jos samo ciji je sin. Ne moze bas svako da vozi audi, a jos manje da kupi jedan maloletnom detetu koje ni dozvolu nema. Ej, detetu dati audi. Ja vozim audi, paklena je to masina koja te tera da ga brzo vozis. Zato je i bitno imati iskustvo u voznji a ne da se uci da vozi na audiju.

NemanjaBB

pre 13 godina

Moze li mala dopuna texta ?
Prvo, nije bitno sta je vozio, vec da li je vozio brze od ogranicenja.
Ako je maloletnik, da li ima preko 17 god i da li ima probnu vozacku.
Audi je mogao biti i 80-o god koji vredi 300 eura...ali se ovde nagadja vec da je to neki crn, zatamnjen od 5 m.
Hvala.

Niki

pre 13 godina

@Bojan
Kazne su potpuno odgovarajuće, samo je fora da se naplaćuju 100% bez izuzetka. Recimo za prelazak van pešačkog prelaza je za srpske uslove 1.000 do 2.000 dinara primerena kazna, ako bi bila na celoj teritoriji Srbije strogo naplaćivana. Ovako, možeš ti da staviš i 100.000 dinara, ali ko će to da plati, da se vuče po sudu godinama i onda je sistem besmislen. U ovom slučaju su krivi obojica i vozač i pešak. Ako je pešak leteo 10 m, Audi se onda kretao minimalno 20 m/s, što je 72km/h. Tragedija, saučešće porodici poginulog i porodici mladog vozača, koji će imati veliki teret na duši.

srBIN

pre 13 godina

Mladog vozaca u popravni dom do punoletstva bez mogucnosti posete i izlaza, kad napuni 18 na sudjenje pa 10 godina zatvora, ne mora vise! Ocu maloletnog oduzeti starateljstvo ako imaju jos dece, oduzeti dozvolu za upravljanje motornim vozilima, presuditi mu placanje odstete baki dok ziva! Ja zaboravio dozvolu kuci, oni me iskljuce iz saobracaja iako sam 10godina vozac pa me i pandur poznaje! Ovaj maloletni ubije coveka i ne sme se znati ko je ni ko mu je otac! Necete vala majci tako, ima da se zna ko je
pa se zataskava ciji je Audi, verovatno crni sa doplacenim iznosom za ekstra oznake. Ako ne kazu sami, saznacemo mi, pa cemo da poguramo malo sami...

mirjana

pre 13 godina

sta reci imamo novi zakon o saobracaju koji niko ne postuje, cak ni oni koji treba da ga primenjuju i sprovode
cesto putujem po evropi, ali ovako brzo se ne vozi nigde po gradovima kao u beogradu

nije mi bas jasno...

pre 13 godina

PRVO, STRASNO JE TO STO SE DESILO ALI POLAKO SA PLJUVANJEM...
Lice je maloletno zato sto po novom zakonu o saobracaju ima pravo da dobije probnu vozacku dozvolu i pre sticanja punoletstva... Sto se tice pesaka, stoji da su apsolutno neodgovorni sa svojim pretrcavanjima, istrcavanjima, kuckanjem sms-ova i sl..., ali ono sto mi uopste nije jasno, jeste kako je taj auto mogao da se krece "malo brze" a da telo preminulog bude desetak metara odbaceno...?
Saucesce porodici preminulog.

zebra

pre 13 godina

Pesak i jeste kriv, prelazio je ulicu van pesackog. Maloletnik moze da odgovara za voznju bez dozvole i (eventualno) pod dejstvom alkohola/narkotika (ako se utvrdi) ali za smrt pesaka ne. Da je bilo na pesackom, totalno druga prica (cak i da je crveno na pesackom, opet je vozac kriv). Ovako...

s.

pre 13 godina

Pešaci moraju da shvate da je kolovoz za automobile, slažem se sa prethodnim komentatorom, zaista, takođe vozači moraju da shvate da je trotoar za pešake, na za parkirane automobile, isto tako je pešački prelaz za pešake da pređu ulucu (objasniti onoj tv voditeljki i mnogim drugima).Svi se moramo upristojiti i početi da poštujemo jedni druge, na žalost ne očekujem da bude tako.

Nikola

pre 13 godina

Nije lako poboljsati sigurnost u saobracaju. Moramo svi da se ukljucimo. Sa 30 god. sam zbog posla postao iskusan vozac i u pocetku sam se plasio samo kazne, a vremenom sam shvatao da od ovakvih stvari nema vece kazne. Neopreznost uvek prati i neki nemio dogadjaj, makar on ne kostao ni zivota ni novca, trebalo bi da posluzi kao opomena, jer nekad umesto zakacenog ivicnjaka, moze biti dete.
Nadam se da ce bar deo onih koji citaju ovu vest i moj komentar, bar na kratko razmisliti da li su nekad pogresili u voznji i da ce sebi da obecaju da ce se potruditi da to ne ponove.

Neko iz Ratka Mitrovića ulice

pre 13 godina

Saučešće porodici, ali i kako da se ne dešavaju ovakve stvari, kada ja kao vozač koji svakodnevno tuda prolazim nisam video čike u plavom već MESECIMA.Pa šta očekujemo, vruće ljudima, a treba raditi posao koji je benificiran, treba primati paltu a NIŠTA NE RADITI, kao i većina državnih službenika, lezi lebu da te jedem.A možda im je i mala plata, pa sada razmatraju početak štrajka od 1. Septembra.Svaki dan patrola sedi na OMV pumpi u Rdničkoj, u ovoj istoj ulici je parkiran polo POLICIJSKI, uvek na trotoaru ibahato.Ovi sa dvokolicama non-stop su po ulicama, a uveče negde posle pola jedanaest može se ovo ulicom čuti turiranja i škripa guma, vratolomne voženja.Naročito kod tzv MILKA prodavnice, ima jedna krivina dala dušu za ove sa malo mozga u glavi.Da ne pričam koliko ovih zaštićenih tu ima koji voze automobile NE REGISTROVANE, motore NE REGISTROVANE, ali to NEMA U OVOJ ZEMLJI KO DA SANKCIONIŠE I KAŽNJAVA.U ovoj zemlji goroj od Divljeg Zapada, samo se kažnjava NORMALNOST, POŠTOVANJE PROPISA, RAD PO PRAVILIMA.Sve ostalo je dozvoljeno u neograničenim količinama.

Mihalic

pre 13 godina

Ne verujem da sam usamljeni slucaj koji je trcao i na pesackom prelazu od vozaca koji su vozili "malo brze" uz takt njihovih novokomponovanih socnih psovki.

NN

pre 13 godina

Mladić je pogrešio bez sumnje, ali nije bio bahat - sedeo je na trotoaru i plakao je svo vreme. I sama supruga poginulog je izjavila da je pokojni suprug iznenada, iz neobjašnjivih razloga, krenuo da prelazi ulicu van pešačkog prelaza. A slažem se da bi policija trebala bolje da radi svoj posao, previše ljudi gine!

зврк

pre 13 godina

Природно стање човека је да хода на своје две ноге, а све остало је неприродно. Што значи, да су аутомобили у градској средини "залутали",а људи који њима управљају су странци и тако треба да се односе ( То свим возачима треба утувити у главу). Прелазак ван пешачког прелаза, законски је дозвољен када нема означеног прелаза на прописаном растојању, а и коловоз је само прописана путања којом МАШИНЕ могу да се крећу, а не богом дано место за лечење разних комплекса. Људи су разни, склеротични, луди, слепи, зато постоје и ограничења брзина да би возач на време реаговао и зауставио ауто. А ово је само још један чланак у низу без икаквих чињеница да би се народ свађао: "Ви возачи се такви, а ви пешаци сте такви". А и једни и други су оба.

siki

pre 13 godina

Zašto roditelje kažnjavati? Dokle će se u Srbiji odgajivati deca bez trunke odgovornosti za svoje postupke? Sve će mama i tata da ti kupe, obezbede ti stan a ti samo sine/kćeri da slušaš ko' robot. Pa zato i vozi bez dozvole i toliko brzinom u gusto naseljenom mestu da obaci pešaka 10 m!! Zato što mu sve mama i tata obezbedjuju i misle za njega umesto da mu prenesu osećaj socijalne odgovornosti prema drugima.

Aleksandar

pre 13 godina

Zato što mu sve mama i tata obezbedjuju i misle za njega umesto da mu prenesu osećaj socijalne odgovornosti prema drugima.
(siki, 21. avgust 2012 11:19)

Pa bas zato roditelje i treba kazniti!

Dark

pre 13 godina

A jel taj maloletnik ima probnu dozvolu? Ako ima, zasto niko nije sedeo pored njega kako zakon propisuje? U svakom slucaju je prekrsio vise zakona i nadam se da ce da odgovara. Ako ne on, onda bar roditelji.

korak napred

pre 13 godina

Bahatost, neodgovornost, delikvencija, narkomanija, nezrelost...dokone nezaposlene omladine zasta drzava snosi ogromnu krivicu, moze se ublaziti uvodjenjem korisno proverenih radnih akcija i vracanje obaveznog sluzenja vojnog roka.

Goran

pre 13 godina

"(1)“audi” koji se verovatno kretao malo brže i udario je čoveka."
"(2) Od siline udarca starac je leteo desetak metara."

Koliko je to "malo brze"? 100 km/h? 150 km/h?

aa

pre 13 godina

Daj bre ne znate sta pricate covek je samo izleteo iznenada nije stigao ni da zakoci i cim se to desilo izaso je iz auta i pozvao hitnu decko nije kriv nit ista sto vi tu pricate.Ovde ne pise sta se tacno desilo tako da nemate pravo da prozivate njegove roditelje i njega kad je ovo moglo svakom da se desi.... :S

Aleksandar

pre 13 godina

(ZLOBEX, 21. avgust 2012 09:14)

Pesak nije u obavezi da poseduje osiguranje od auto-odgovornosti, ili taban-odgovornosti, tako da nema od koga naplatiti tu stetu sem preko gradjanske parnice za nanesenu vam stetu.

Ako imate kasko osiguranje onda ce vam vase osiguranje pokriti stetu cija god da je odgovornost.

ZLOBEX

pre 13 godina

Ako te pešak, kao jedan od učesnika u saobraćaju,8 udari van pešačkog prelaza, da li ti oiguravajuća kuća isplaćuje celokupan iznos štete na automobilu

Jovo

pre 13 godina

ljudi vama svaka cas na vasim komentarima ...Ali ja mladica poynajem i nije kriv sto ce sud i dokazati nadam se...A deda je pretrcavao zasto niko nezna!! A i sta ste se svi uvatili "AUDI", pa sta sto vi neradite nesto pa nezaradite ...sta da je vozio "Yugo" sta nije onda tatin sin??Pa nemojte tako decko je jako dobar covek !! I nemojte tako to moze svima da se desi! Sudbina je cudo!! :(

zoran

pre 13 godina

“audi” koji se verovatno kretao malo brže...

AUDI je mogao da se kreće MNOGO brže. To vam kažem iz iskustva jer vozim od 1973. i odlično znam koliko brzo i neoprezno moroni umeju da divljaju.
Žao mi penzosa. Stradao je i svojom nepažnjom svakako ali ako se utvrdi da je AUDI prekoračio brzinu od 50 KM/h treba gada u ćorku barem dvadeset godina.

S.O.S.

pre 13 godina

Pobise nas kao zeceve. Zaustavite ovo vec jednom! Ne moze svaka budala da ima automobil i da ga vozi gde, kada i kako hoce. Automobil u nasim uslovima treba da se tretira kao oruzje. Ucinite nesto dok nismo svi stradali!

bosko

pre 13 godina

Ajde prekinite sa svojim predrasudama. Ako je maloletan i vozio je audi, odmah je u vasim ocima bahati tatin sin. Mozda je vozio audi star 20 godina, kakve veze ima, decko nije kriv. A i to sto je maloletan nista ne znaci na prvi pogled, jer i 17ogodisnjaci imaju dozvole, ako ste zaboravili.
Ja licno iskreno zalim za izgubljenim zivotom, ali se i uzasno osecam zato sto znam da to nista nece promeniti. I dalje ce ljudi prelaziti ulicu gde im see hoce. Ja licno imam iskustva sa tim jer zivim na zrenjaninskom putu. Svaki dan vidjam pesake koji prelaze 4 trake van pesackog prelaza, sa kutijama i cegerima punim cveca (posto se tu nalazi pijaca cveca), pritom cesto i direktno iza autobusa sto je najopasnije. I po onome sto vidim mogu vam reci da su stari i romi najgori. Nije mi namera nikog da diskriminisem, vec samo da ukazem da postoji hronican nedostatak edukacije ucesnika u saobracaju koji nisu vozaci.

zebra

pre 13 godina

Pesak i jeste kriv, prelazio je ulicu van pesackog. Maloletnik moze da odgovara za voznju bez dozvole i (eventualno) pod dejstvom alkohola/narkotika (ako se utvrdi) ali za smrt pesaka ne. Da je bilo na pesackom, totalno druga prica (cak i da je crveno na pesackom, opet je vozac kriv). Ovako...

Srba

pre 13 godina

Maloletnik? Gde su roditelji? Pod hitno najstrože kazniti roditelje!!!Deca su raspuštena! Sede noću po kafićima ( toga nema nigde u svetu), bahato se ponašaju, nevaspitano i bezobrazno (čast izuzecima)! Neka nam je Bog u pomoći sa generacijama koje stasavaju!

Damir

pre 13 godina

Steta, ode još jedan život.
Klinaca koji divljaju ima previše, ali ne zavaravajmo se. U poslednjih 5 dana sam mogao da pregazim bar 10 ljudi koji prelaze ulicu ne gledajući da li ko nailazi, pritom pesackog nigde. Dok sam nailazio i na ljude koje ocigledno ne zanima sto nailazim, koji jednostavno ocekuju da stanem u metu kako bi oni presli ulicu gde oni to žele. Treba celoj naciji nova vrsta vaspitanja, kako bi se bar malo smanjio procenat ovakvih nesreća. Mnogo više onih "užasnih" reklama i apela da se ljudima te slike urežu...

Nebojša

pre 13 godina

Čekaj te bre ljudi ili ja ne čitam dobro ili vi znate nešto što ja ne.
Prvo možda je audi jaje iz 90te od 1500eur
Drugo ako je maloletan možda ima probnu dozvolu
Treće udario ga je van pešačkog prelaza.
Odma audi bahato itd možda je i tako ali iz ove vesti se to ne vidi.

veliki strumf

pre 13 godina

@kolubarac Dodati jos samo ciji je sin. Ne moze bas svako da vozi audi, a jos manje da kupi jedan maloletnom detetu koje ni dozvolu nema. Ej, detetu dati audi. Ja vozim audi, paklena je to masina koja te tera da ga brzo vozis. Zato je i bitno imati iskustvo u voznji a ne da se uci da vozi na audiju.

Vozac

pre 13 godina

Mimo pesackog prelaza moze da se prelazi ulica ukoliko ne postoji pesacki prelaz na 100 metara ili blize. Dakle, gotovo nebitna cinjenica je sto su presli "van pseackog prelaza". Mnogo bitnija cinjenica je da se auto "verovatno kretao malo brze". Kakvo tepanje maloletnom kriminalcu! Taj stav naklonosti prema kriminalcu je pravi uzrok problema u nasoj zemlji. Pregazeni pesak je samo posledica te naklonosti.

Milan

pre 13 godina

Ja sam prošao pred mesta nesreće, na audiju je sa suvozačeve strane bila smrskana šoferšajbna, a papuče nastradalog u odnosu na telo su bile najmanje deset metara udaljene.
Nadam se da će neoprezni pešaci snositi odgovrnost gde i kako prelaze ulicu, kao i ovaj bahati vozač i još maloletni.

Sto jes'-jes', najbolji je...

pre 13 godina

Ja mislim da je posle razresenja PLJACKE VEKA panasonik bicikla i hapsenja OKORELE grupe Tiniti, krajnje vreme da Dacic uhapsi FABRIKU AUDI !

Ljudi, salu na stranu, saobracaj je postao ruski rulet, nisam video saobracajnog policajca mesecima na kljucnim punktovima u gradu i okolini. Sem, naravno, kada se sami bahato parkiraju ili piju kafu sa vlasnicima istih takvih audija.
Jedini nacin da se ovo ne desava su KAZNE

Bole

pre 13 godina

koliko god da mi je dosta baba i deda koji sa operisanim kukovima uporno trce preko ulice na najcudnijim mestima ukljucujuci i prelazenje autoputa, najmanje 100x vise mrzim tu ***** koja divlja za volanom.

Harold

pre 13 godina

Molim, objavite fotografiju vozaca.
Sa briznim roditeljima.
Mama desno, tata levo, a Mamino Sunce, odnosno Tatin K...nja u sredini.
I da se smeskaju.

Natasa

pre 13 godina

Maloletnik i vozi audi to su roditelji krivi,ja sam prosla pored mesta nesrece i prozor je bio zastrasujuci. Jos se jezim kad pomislim na to.

prefplay

pre 13 godina

po našem pravosudju maloletnici su zaštićeni ko beli medvedi, a decu vaspitava ulica, dok roditelji precutkuju i kriju probleme, tako da je nažalost ovo sistemski problem i ovoga će sve više biti...

D.K.

pre 13 godina

Baka krivi sebe :(

Nisi ti bako kriva sto si izvela muza u setnju, krivi smo svi mi sto smo hiljadu puta citali ovakve vesti gde maloletnici voze automobile, a nista konkretno ne preduzimamo i vec sutra zaboravimo! U nekim drzavama vlasniku se odmah oduzima auto cim za upravljacem sedi lice bez dozvole, ne mora ni izazvati nezgodu. Zakon se poostrava konstantno. A kod nas tate daju sinovima automobile jos se hvale kako "voze bolje od njega". I mi cutimo i gledamo.

Saucesce.

korak napred

pre 13 godina

Bahatost, neodgovornost, delikvencija, narkomanija, nezrelost...dokone nezaposlene omladine zasta drzava snosi ogromnu krivicu, moze se ublaziti uvodjenjem korisno proverenih radnih akcija i vracanje obaveznog sluzenja vojnog roka.

Vlada

pre 13 godina

Ja se slazem sa njegovom suprugom, ona je kriva "jer ga je naterala da se proseta". Pa oni bi jos da se setaju, dok momak zuri da se parkira ispred kafica. Ja bih je poslao u zatvor, a ovom decku da plati odstetu za ostecen auto i pretrpljen dusevni bol.

NemanjaBB

pre 13 godina

Moze li mala dopuna texta ?
Prvo, nije bitno sta je vozio, vec da li je vozio brze od ogranicenja.
Ako je maloletnik, da li ima preko 17 god i da li ima probnu vozacku.
Audi je mogao biti i 80-o god koji vredi 300 eura...ali se ovde nagadja vec da je to neki crn, zatamnjen od 5 m.
Hvala.

aa

pre 13 godina

Daj bre ne znate sta pricate covek je samo izleteo iznenada nije stigao ni da zakoci i cim se to desilo izaso je iz auta i pozvao hitnu decko nije kriv nit ista sto vi tu pricate.Ovde ne pise sta se tacno desilo tako da nemate pravo da prozivate njegove roditelje i njega kad je ovo moglo svakom da se desi.... :S

Goran

pre 13 godina

Deca posle prve godine srednje skole sedaju legalno za volan i obucavaju se za upravljanje autom. Ljudi, zivimo li mi to u crtanom filmu?? Mnoga od te dece su jos uvek na tom nivou, a imaju oruzje u rukama u vidu automobila, pa vi vidite.

molim?!

pre 13 godina

Vozio je, kažete, "malo brže" pa je čovek leteo deset (10) metara? A šta je to vozio - raketu?
Onog ko je tom klincu dao auto, pa još audi, treba poslati u zatvor.

Filip

pre 13 godina

pa po novom zakonu maloletna lica mogu da voze automobil pod uslovom da imaju vozacku dozvolu i suvozaca koji ima dozvolu najmanje 5 godina, e sad me zanima sta moze da promeni taj suvozac???

srBIN

pre 13 godina

Mladog vozaca u popravni dom do punoletstva bez mogucnosti posete i izlaza, kad napuni 18 na sudjenje pa 10 godina zatvora, ne mora vise! Ocu maloletnog oduzeti starateljstvo ako imaju jos dece, oduzeti dozvolu za upravljanje motornim vozilima, presuditi mu placanje odstete baki dok ziva! Ja zaboravio dozvolu kuci, oni me iskljuce iz saobracaja iako sam 10godina vozac pa me i pandur poznaje! Ovaj maloletni ubije coveka i ne sme se znati ko je ni ko mu je otac! Necete vala majci tako, ima da se zna ko je
pa se zataskava ciji je Audi, verovatno crni sa doplacenim iznosom za ekstra oznake. Ako ne kazu sami, saznacemo mi, pa cemo da poguramo malo sami...

ja

pre 13 godina

U ovoj prici je apsolutno SVE kako ne treba. Pesak pretrcava (pa jos stariji gospodin), vozac je maloletan i vozi prebrzo!? Ja se brinem za sopstvenu bezbednost jer ste vi meni ovime rekli da u saobracaju postoje osobe koje su maloletne i voze bez dozvole (logicno). Katastrofa. Pesaci-kamikaze su svakodnevna pojava, o njima bismo tek mogli da pricamo. Svakako, da je na mestu vozaca bio neko, ko zapravo IMA dozvolu, mozda bi tragedija bila izbegnuta, bez obzira na to sto je covek pretrcavao... Mali off: skoro sam gledala kako kod Vukovog spomenika, baba i deda "pretrcavaju" ulicu po sred srede, i umalo nisu poginuli (znate kakav je tu horor). Ostala sam zapanjena... Imam dedu koji to isto radi, ne mozes mu objasniti. Pritom covek ima parkinson i usporen je, zamislite onda njegovo "pretrcavanje". Rekla sam mu "deda, ti si ****" a on se naljutio!? Zbog njega i njemu slicnih, ovo se i desava. Naravno, za maloletnog vozaca nemam reci osim - katastrofa!

phreak

pre 13 godina

Prelaženje ulice van pešačkog prelaza je dozvoljeno ako je najbliži obeleženi prelaz udaljen više od 100 metara. Dakle, kao što ne znamo da li je ubica bahati tatin sin, tako ne znamo ni da li je pešak sklerotični deda koji pretrčava ulicu izmedju automobila. Stanje u našim glavama najbolje opisuju ovi komentari u kojima se brani vozač. Navikli smo da saosećamo sa nasilnikom, a da ne poštujemo žrtve. U ovom slučaju, zna se ko je žrtva a ko ubica i nikakvo podsećanje na loše zakone, njihovo sprovodjenje (ili nesprovodjenje) i korumpiranost policije to ne može da promeni. Svako ko sedne za volan je potencijalni ubica i to je prvo što bi trebalo vozačima utuviti u glavu.

ZLOBEX

pre 13 godina

Ako te pešak, kao jedan od učesnika u saobraćaju,8 udari van pešačkog prelaza, da li ti oiguravajuća kuća isplaćuje celokupan iznos štete na automobilu

mishko

pre 13 godina

@Srba

Ne stasavaju generacije same od sebe. Ne postaju deca bahata sama od sebe. Drugim recima - kako sejes, tako zanjes. Ne razumem zasto se svi pravimo da smo iznenadjeni.

Bojan

pre 13 godina

Šta reći za državu gde policajac uzima 500 dinara za prekršaj gde su kazne 20-30 hiljada dinara!? Mi svi to gledamo i ćutimo! A kazna za prelaženje van pešačkog prelaza je samo 5.000 dinara, a ovakvi vozači se kažnjavaju samo kada ubiju nekog. Zapitajte se malo da li bi ljudi prelazili ulicu da je ta kazna veća i da je neko zaista plaća!
Živim preko puta mesta nesreće i ovde je uobičajeno da se vozi brže od propisane brzine u pravcu ka Vidikovcu, ali još uvek niko nije stavio ležećeg policajca (u smeru ka Banovom brdu postoji).
Ovo je već drugi smrtni slučaj u poslednje četiri godine. 30 metara dalje pre 4 godine je poginuo motociklista vozeći nekontrolisanom brzinom. Isto je vozio u pravcu ka Vidikovcu ulicom Ratka Mitrovića.
Takođe veliki problem je što u naseljenom mestu je razdaljina između 2 pešačka prelaza oko 800-900 metara pa i ja sam prelazim ulicu van pešačkog prelaza. Neka saobraćajna policija malo razmisli o ovome.

boki

pre 13 godina

Maloletnikove roditelje u zatvor,a njemu staviti zabranu da polaze i upravlja vozilom 20 godina.I nista manje od toga,ljudi mora tako.Jer koliko god da su problem pesaci koji prelaze van pesackog jedno 50 puta su veci problem napaljeni manijaci klinci koji divljaju misleci da je ceo svet njihov.Fuuj!!

Jao, Bože

pre 13 godina

Ja sanjarim o tome da doživim starost sa mojom suprugom. Oni su živeli to i onda krenuli u još jednu šetnju... Meni je ovo tako tužno:-(

Antiprotivan

pre 13 godina

Policija kažnjava zbog gluposti, maltretira zbog sitnica, trenira strogoću za njih karakterističan način (osiono, arogantno), ali suštinski ništa ne čini u poboljšanju bezbednosti u saobraćaju ( i u društvu generalno). Ali, to je matrica ponašanja represivnog aparata u jednom poluslobodnom. okruženju
( društvenom poretku) , bez civilne kontrole i kontrole javnog mnjenja i medija.Ne čudi privrženost SPS-a, nereformisane, totalitarne stranke nad takvim represivnim apatatom.Smrt tog starijeg ćoveka je samo kolateralna šteta u u ovoj nesretnoj državi.
Kao za početak objavite ime tom maloletniku “ubici“!!!!

Dark

pre 13 godina

A jel taj maloletnik ima probnu dozvolu? Ako ima, zasto niko nije sedeo pored njega kako zakon propisuje? U svakom slucaju je prekrsio vise zakona i nadam se da ce da odgovara. Ako ne on, onda bar roditelji.

siki

pre 13 godina

Zašto roditelje kažnjavati? Dokle će se u Srbiji odgajivati deca bez trunke odgovornosti za svoje postupke? Sve će mama i tata da ti kupe, obezbede ti stan a ti samo sine/kćeri da slušaš ko' robot. Pa zato i vozi bez dozvole i toliko brzinom u gusto naseljenom mestu da obaci pešaka 10 m!! Zato što mu sve mama i tata obezbedjuju i misle za njega umesto da mu prenesu osećaj socijalne odgovornosti prema drugima.

Aleksandar

pre 13 godina

Zato što mu sve mama i tata obezbedjuju i misle za njega umesto da mu prenesu osećaj socijalne odgovornosti prema drugima.
(siki, 21. avgust 2012 11:19)

Pa bas zato roditelje i treba kazniti!

Lovac na Jelene

pre 13 godina

kolovoz je deo pua predviđen za vozila, a pešaci moraju da shavte da auto ne moze da se zaustavi u mestu. Na stranu Audi, maloletnik itd, ovo pricam kao pesak, biciklista, motociklista i vozac automobila. Pre 4 dana sam video bakicu koja na samo 20 metara od pešačkog (sa semaforom) prelazi ulicu tako što se provlači kroz koloni vozila. Dovoljan je dodir s autom i ne daj Boze udarac glavom da je više nema. Ne znam šta se dešava kad čovek ostari (nadam se da ću imati priliku da saznam), sve više viđam starijih ljudi kako se igraju životom i "pretrčavaju" ulicu van pešačkog.

Dzoki

pre 13 godina

sad gledam ovde u zemunu u prvomajskoj kod maxija se skupljaju 'maxi klosari' i divljaju golfovima i bmwima starim po 25 godina. Policija to sigurno zna samo ih boli uvo. Izgleda se ceka da i ovde ubiju nekoga pa da se nesto uradi. To se desava svako vece.

Фирга

pre 13 godina

Audi, bmw, Audi, bmw, Audi, vw, bmw, Audi... ово је редослед аутомобила у вестима о бахатим возачима.

solja

pre 13 godina

sta ce maloletnik za volanom audija, koja budala daje deci da voze audi cim su polozili, ako su uopste polozili po pravilima. A i mogao je da ocekuje da ce neko da prelazi ulicu van pesackog to se kod nas stalno radi.

sm

pre 13 godina

"vozio malo brze?" sta to znaci malo brrze ako neko leti 10 metara od siline udara?
To sto je maloletan na zalost ce mu biti olaksavajuca okolnost ali takvome ne treba dozvoliti da ikada ima dozvolu.
Sredice to tata koji mu je i dao auto.
Zivot jednog coveka je prekinut kad mu vreme nije a zena ostade sama. Ko ce njoj pomoci? Niko. a tata ce uz pomoc korumpiranog pravosudja da dokaze da oni nisu smeli da predju ulicu tu (sto je tacno) a to sto maloletnik vozi audija "malo brze" to ce ostati neopazeno...
Srbija je zemlja jedanput

Južni

pre 13 godina

Skoro sam se doselio u Dobanovce i mogu da konstatujem da je i ovde ista priča, od devet uveče do 2 ujutru je po glavnim ulicama kao auto put, to se divlja kao muva bez glave. Molim vas neobeležen auto sa radarom i postavite ga negde dva tri dana noću, ovo je stvarno prevršilo svaku meru!

zoom

pre 13 godina

ovde u New York-u pešaci prelaze ulice na crveno pa čak to radi I saobraćajni policajac ali nikom neće padati na pamet da ide da gazi ljude ko ovaj bahati klinac, pre svega šta će on kao maloletan da upravlja kolima koji nije ni zaradio za taj Audi, pa bože mogao je I da gazi ljude po trotoaru ko da igra GTA. Razumem ja da postoje ne savesni pešaci koji prelaze ulicu kako oće I gde oće I to zna da nervira ali bolje I usporiti ili zaustaviti vozilo nego nositi čoveka na duši, zanimljivo je to koliko bahatih vozača ima u beogradu misle ako imaju neka nemačka kola koji su verovatno uzeli na kredit koji sednu za volan I misle da je cela ulica očevima,a još koji neće da stanu na pešačkom prelazu nego oni se još ljute što je crveno sveto na semaforu. A što se tiče klinca I njegovih roditelja kazna zatvora I oduzimanje vozačke I oduzeti pravo da polaže za vozačku I oduzimanje automobila :p

pera kojot genije

pre 13 godina

vec vidim epilog, posto je junior vozio tatinog audija, vozio je MALO brze, da je vozio keca, verovatno bi pisalo da jurcao, divljao, leteo...

s.

pre 13 godina

Pešaci moraju da shvate da je kolovoz za automobile, slažem se sa prethodnim komentatorom, zaista, takođe vozači moraju da shvate da je trotoar za pešake, na za parkirane automobile, isto tako je pešački prelaz za pešake da pređu ulucu (objasniti onoj tv voditeljki i mnogim drugima).Svi se moramo upristojiti i početi da poštujemo jedni druge, na žalost ne očekujem da bude tako.

nije mi bas jasno...

pre 13 godina

PRVO, STRASNO JE TO STO SE DESILO ALI POLAKO SA PLJUVANJEM...
Lice je maloletno zato sto po novom zakonu o saobracaju ima pravo da dobije probnu vozacku dozvolu i pre sticanja punoletstva... Sto se tice pesaka, stoji da su apsolutno neodgovorni sa svojim pretrcavanjima, istrcavanjima, kuckanjem sms-ova i sl..., ali ono sto mi uopste nije jasno, jeste kako je taj auto mogao da se krece "malo brze" a da telo preminulog bude desetak metara odbaceno...?
Saucesce porodici preminulog.

NN

pre 13 godina

Mladić je pogrešio bez sumnje, ali nije bio bahat - sedeo je na trotoaru i plakao je svo vreme. I sama supruga poginulog je izjavila da je pokojni suprug iznenada, iz neobjašnjivih razloga, krenuo da prelazi ulicu van pešačkog prelaza. A slažem se da bi policija trebala bolje da radi svoj posao, previše ljudi gine!

Neko iz Ratka Mitrovića ulice

pre 13 godina

Saučešće porodici, ali i kako da se ne dešavaju ovakve stvari, kada ja kao vozač koji svakodnevno tuda prolazim nisam video čike u plavom već MESECIMA.Pa šta očekujemo, vruće ljudima, a treba raditi posao koji je benificiran, treba primati paltu a NIŠTA NE RADITI, kao i većina državnih službenika, lezi lebu da te jedem.A možda im je i mala plata, pa sada razmatraju početak štrajka od 1. Septembra.Svaki dan patrola sedi na OMV pumpi u Rdničkoj, u ovoj istoj ulici je parkiran polo POLICIJSKI, uvek na trotoaru ibahato.Ovi sa dvokolicama non-stop su po ulicama, a uveče negde posle pola jedanaest može se ovo ulicom čuti turiranja i škripa guma, vratolomne voženja.Naročito kod tzv MILKA prodavnice, ima jedna krivina dala dušu za ove sa malo mozga u glavi.Da ne pričam koliko ovih zaštićenih tu ima koji voze automobile NE REGISTROVANE, motore NE REGISTROVANE, ali to NEMA U OVOJ ZEMLJI KO DA SANKCIONIŠE I KAŽNJAVA.U ovoj zemlji goroj od Divljeg Zapada, samo se kažnjava NORMALNOST, POŠTOVANJE PROPISA, RAD PO PRAVILIMA.Sve ostalo je dozvoljeno u neograničenim količinama.

Goran

pre 13 godina

"(1)“audi” koji se verovatno kretao malo brže i udario je čoveka."
"(2) Od siline udarca starac je leteo desetak metara."

Koliko je to "malo brze"? 100 km/h? 150 km/h?

potresen

pre 13 godina

Nema veceg soka za posmatraca nego kada uzivo vidi gazenje pesaka...ne mogu ni da zamislim kako je jadnoj zeni i ostalima koji su to videli...pre dva meseca sam prisustvovao takvom dogadjaju i dva dana sam bio za psihijatra samo, totalno beskoristan...

S

pre 13 godina

17 godina, i odmah u zver od automobila - AUDI. Kad napravi udes da njemu ne bude ništa. Novim vozačima bih uveo ograničenje i na kubikažu i na brzinu kojom mogu da voze.

Flavie sa Slavije

pre 13 godina

Ne zavaqravajmo se vise, kriminal je oko nas, deca voze skupe automobile, bave se kriminalom od svoje rane mladosti. Nema vaspitanja, malodusnost, skole ocajne, perspektive nigde. Nezaposlenost i beda. Samo politicari i kriminalci prosperijaju. Dokle tako. Pa policija samo na semaforu da napravi raciju, poreklo imovine 90% ne bi moglo da dokaze. Uzmimo bivseg ministra Markovica, odakle njemu jahta od pola miliona. Vozio je pre cetri godine juga. Kad je kupio jahtu, kupio je onda i dobar vozni park, kuce.. Stati na put svemu tome je najteze, katarza, to nam treba i politicare udaljiti iz svih svera zivota.

mirjana

pre 13 godina

sta reci imamo novi zakon o saobracaju koji niko ne postuje, cak ni oni koji treba da ga primenjuju i sprovode
cesto putujem po evropi, ali ovako brzo se ne vozi nigde po gradovima kao u beogradu

Jasna

pre 13 godina

Svoju nepaznju pesak je platio zivotom anjegova zena dozivotnom traumom.Sad treba da plati onaj koji je ubio pesaka,onaj ko mu je to omogucio davanjem kola,oruzja u rukama maloletnika.i onaj ko to kaznama ne sprecava,cak primanjem mita potstice.

Niki

pre 13 godina

@Bojan
Kazne su potpuno odgovarajuće, samo je fora da se naplaćuju 100% bez izuzetka. Recimo za prelazak van pešačkog prelaza je za srpske uslove 1.000 do 2.000 dinara primerena kazna, ako bi bila na celoj teritoriji Srbije strogo naplaćivana. Ovako, možeš ti da staviš i 100.000 dinara, ali ko će to da plati, da se vuče po sudu godinama i onda je sistem besmislen. U ovom slučaju su krivi obojica i vozač i pešak. Ako je pešak leteo 10 m, Audi se onda kretao minimalno 20 m/s, što je 72km/h. Tragedija, saučešće porodici poginulog i porodici mladog vozača, koji će imati veliki teret na duši.

Bgd_

pre 13 godina

Pesaci ne smeju da se gaze ni na pesackom ni van pesackog prelaza. Maloletni vozac ne sme da vozi bez pratnje i nije bitno koji je auto u pitanju. Auto je odbacio coveka vise od deset metara i vozac nije stigao ni da prikoci sto znaci da je vozio dosta preko 50 km/h odnosno dosta brze od "malo brze". Da je neka drzava ovaj vozac vise ne bi nikada vozio dok bi roditelji dobili malo zatvorske kazne i vise novcane kazne toliko da im ne bi ostalo novca ni za audi star 15 godina. Ali...

Nikola

pre 13 godina

Nije lako poboljsati sigurnost u saobracaju. Moramo svi da se ukljucimo. Sa 30 god. sam zbog posla postao iskusan vozac i u pocetku sam se plasio samo kazne, a vremenom sam shvatao da od ovakvih stvari nema vece kazne. Neopreznost uvek prati i neki nemio dogadjaj, makar on ne kostao ni zivota ni novca, trebalo bi da posluzi kao opomena, jer nekad umesto zakacenog ivicnjaka, moze biti dete.
Nadam se da ce bar deo onih koji citaju ovu vest i moj komentar, bar na kratko razmisliti da li su nekad pogresili u voznji i da ce sebi da obecaju da ce se potruditi da to ne ponove.

зврк

pre 13 godina

Природно стање човека је да хода на своје две ноге, а све остало је неприродно. Што значи, да су аутомобили у градској средини "залутали",а људи који њима управљају су странци и тако треба да се односе ( То свим возачима треба утувити у главу). Прелазак ван пешачког прелаза, законски је дозвољен када нема означеног прелаза на прописаном растојању, а и коловоз је само прописана путања којом МАШИНЕ могу да се крећу, а не богом дано место за лечење разних комплекса. Људи су разни, склеротични, луди, слепи, зато постоје и ограничења брзина да би возач на време реаговао и зауставио ауто. А ово је само још један чланак у низу без икаквих чињеница да би се народ свађао: "Ви возачи се такви, а ви пешаци сте такви". А и једни и други су оба.

Mihalic

pre 13 godina

Ne verujem da sam usamljeni slucaj koji je trcao i na pesackom prelazu od vozaca koji su vozili "malo brze" uz takt njihovih novokomponovanih socnih psovki.

Aleksandar

pre 13 godina

(ZLOBEX, 21. avgust 2012 09:14)

Pesak nije u obavezi da poseduje osiguranje od auto-odgovornosti, ili taban-odgovornosti, tako da nema od koga naplatiti tu stetu sem preko gradjanske parnice za nanesenu vam stetu.

Ako imate kasko osiguranje onda ce vam vase osiguranje pokriti stetu cija god da je odgovornost.

Jovo

pre 13 godina

ljudi vama svaka cas na vasim komentarima ...Ali ja mladica poynajem i nije kriv sto ce sud i dokazati nadam se...A deda je pretrcavao zasto niko nezna!! A i sta ste se svi uvatili "AUDI", pa sta sto vi neradite nesto pa nezaradite ...sta da je vozio "Yugo" sta nije onda tatin sin??Pa nemojte tako decko je jako dobar covek !! I nemojte tako to moze svima da se desi! Sudbina je cudo!! :(