Petak, 10.08.2012.

09:55

Ni BMW M3 nije svemoguć

Ni BMW M3 nije svemoguæ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Grune

pre 13 godina

Vozio sam BMW X5 sa full opremom.Motor V8, 4400cc, 300 konja ali nisam na vreme zamenio gume.Iznenada pade sneg i napravi se poledica.Iako imam pogon 4x4 sa losim letnjim gumama,prosto je nemoguce voziti auto.Na parkingu ja levo on pravo,ja na kocnicu on pravo.To mi je bio prvi i poslednji put da nisam zamenio gume na vreme.Ne kaze se dzabe,GUMA GLAVU CUVA!!!

Dragan

pre 13 godina

Malo zakasneli komentar. M3, pored elektronike (diskutabilne korisnosti) ima i MEHANICKI zatvarac diferencijala (pogledao na BMW sajtu, ima cak i slika), cime je sva diskusija o problemima zadnjeg pogona bespredmetna. Ovo je resenje daleko skuplje od elektronike, mnogi automobili ga zato nemaju, i tek mi sada postaje jasna logika i naslova i podnaslova teksta.

Nišlija

pre 13 godina

Što se tiče kontrole vozila 4x4 pogon, elektronika i pažljiva vožnja i ovako nešto je maltene nemoguće. A ne lik navikao da divlja bembarom na suvom pa misli isto je to i kada kišica pada... Svako vozilo je mnogo bezbednije kada se ono vozi oprezno...

Igor

pre 13 godina

Meni liči da je u pitanju greška i to kakva lika koji je vozio BMW. Kao da je skrenuo u zid. Treba znati voziti M3.
Da i ja dam svoje mišljenje o "zadnjoj vuči". Činjenica je da BMW bez elektronike je ekstremno nemiran po klizavom, šta god njegovi obožavaoci tvrdili. Imao sam priliku voziti BMW po kiši bez elektronike, u Bulevaru mira kad daš jak gas iz zadnji kraj auta ne miruje.Ponaša se kao muva u tegli i to je činjenica. Vozio sam i 325 koji ima kontrolu vuče, ESP itd itd i druga je priča skroz.
Slažem se da je ovde moguće pitanje guma, poznato je da azijati obožavaju drifting, a M3 sa isključenom elektronikom je rođen za to. Ko zna naravno.
U svakom slučaju za vozila preko 300KS bi trebalo proveravati vozačke sposobnosti ljudima koji ih voze. To stvarno nije igračka.

Somi

pre 13 godina

@ vozac x guglaj malo pa vidi kakvi automobili imaju " zadnju vucu "... Mercedes je poznat po tome ( i C63 AMG je sa " zadnjom vucom " ).Vozim BMW i po kisi i snegu, dobre gume i pazljiva voznja ( to se odnosi na sve automobile a ne samo na one sa " zadnjom vucom " ) i nema problema. A na suvom probaj i sam pa ces videti ;) .

balboa

pre 13 godina

mozemo se prepirati do sutra... logicno je da ce tamo gde je veca tezina bolje prijanjati na asfaltu..prednja vuca,prednji pogon, i cepaj...kakav 50:50 , daj da probamo bez elektronike i razne dzidza midze pa cemo videti da li prijanja bolje zadnja ili prednja vuca!

Timer

pre 13 godina

Vidim nekoliko komentara "ti nikada nisi seo za volan BMW-a".Mi ostali vozaci smo svesni da su vozaci pomenutog proizvodjaca potpuno drugaciji od normalnih vozaca,ne morate nas ubedjivati u to.Uostalom i snimak to dokazuje.

Miki

pre 13 godina

Idi begaj, sve sami BMW/zadnja vuca (neko napise gurka) eksperti - mislim da je vreme da BMW/MERCEDES BENZ dodju kod nasu Srbiju da cuju neku pametnu od nasih silnih lokalnih strucnjaka koji su popili pamet celome svetu. Najtuznije je to sto svima sline cure dok gledaju tako skupa kola i trace vreme na netu da bi saznali dimenzije, jacinu motora, getribu itd., a kuci nemaju ni za lebac. Sto bi rekli anglosaksonci GO GET A LIFE.
DOSVIDANJA

qq

pre 13 godina

Greska vozaca BMW-a. Umesto da je lagano usao u levu traku on je pokusao da se prestroji sto pre. Isto tako, u pravu je covek koji rece da vrlo verovatno nema odgovarajuce pneumatike jer je otklizao isuvise lagano. I na kraju, cemu hvalisanje BMW-a kao da je alfa i omega autoindustrije? Jeste kvalitetan ali i od njega ima bolje. Skyline anyone?

Dragan

pre 13 godina

Ima samo par dobrih komentara o "zadnjoj vuci" tj "gurki" sto je pravilnije. Ostali komentarisu sa visine vozaca M3, uz pominjanje glupog izraza "zadnja vuca". Zadnji pogon je imperativ za snaznije motore, to i teorija kaze. Za akvaplaning nije bitna ni vuca/gurka ni elektronika, nego vrsta gume. Generalno, vise vredi guma nego cak i kvatro sa svim elektronskim zevzecima! Dobrom gumom postujete zakone fizike, a ima naivnih koji misle da elektronika to moze da prevari. Dobra guma i elektronika vrede vise nego dobra guma bez elektronike, ali losa guma i elektronika vrede manje nego dobra gume bez elektronike, sto tranzicioni bogatasi i u Srbiji i u Kini ...itd... zaboravljaju. A u Bgd cesto vidjam novi BMW ili Mercedes sa neadekvatnim gumama.

an error occurred

pre 13 godina

Onaj ko misli da ce auto sa poslednjom tehnologijom od njega napraviti vozaca grdno se vara. Ne oslanjajte se puno na tehniku.

Hm. . .

pre 13 godina

@ vozac x

Prvi put cujem da Mercedes C klase ima pogon napred. . .
Ako je pogon odnapred dobar zasto onda svi trkacki automobili imaju pogon pozadi, zasto isto tako imaju pogon pozadi i kamioni, a i zasto ljudi guraju auto kad im se pokvari umesto da ga vuku. . .

Iks

pre 13 godina

Ok... Dakle, citajuci komentare pojedinaca ovde, covek bih dosao do zakljucka da je Svaba namenski konstruisao BMW da bude samo LETNJI auto...znaci sve drugo ( kisa, sneg, poledica ) parkiraj u garazu i autobus... Mislim stvarno ljudi...ja zaista ne razumem zasto ljudi pricaju svasta o BMW-u a da pritom nisu ni seli za volan istog???
Zivim u Kanadi... Ovakvi vremenski uslovi su normalna pojava, o zimi da i ne pricam... Trenutno vozim BMW 335i ...bi-turbo... Izuzetno snazan i brz auto.... Vozim po svim vremenskim uslovima... Bez ikakvih problema.. Zimi su naravno obavezne kvalitetne zimske gume i zadnja vuca je ko bombona.. Auto ko zvaren za put... Pa i ako prokliza malo, to postane zabava, onako udje pod kozu...
Bmw je " neizleciva" bolest.. Jednom ga probas i navucen si do kraja zivota...
Imam puno postovanja za svaciji izbor.. Takodje puno razumevanja da nemoze svaciji budzet da priusti sebi Bmw-a...
Ne bIh da komntarisem vozacko umece vozaca BMW-a... Svakako da je rizicno po takvim vremenskim uslovima naglo prebacivanje iz trake u traku.. Tu ne pomaze bilo kakva vuca... Vec dobre GUME I sreca....
I jos da dodam na komentar gospodina Ivana koji pise o motoru napred i pogonu nazad..mislim da je to Bmw davno prevazisao taj "problem". Postoji nesto sto se zove 50:50 WEIGHT RATIO..raspodela tezine napred nazad... Mozete citati o tome na svakom auto sajtu...
Bimmer 4ever

mita

pre 13 godina

kakvi komentari ,najludje od svega je sto BMW komentarisu ljudi koji nikad nisu ni seli u isti , ja sam zimus ako se jos uvek secate kakav je sneg bio vozio BMW 740is ( 300 ks ) bez ikakvih problema . Svaki auto pa i BMW treba ZNATI voziti.

Tw

pre 13 godina

Za mikija. Miki, ovaj sto je "snimao" kako kazes nije snimao, to je obavezna oprema ovde na Tajvanu, jer na ovom ostrvu ima vise automobila nego li ljudi. Pretrazi internet i videces da se takva oprema proizvodi. Ovde se na konto snimka utvrdjuje ko je kriv, prema tome svi su obavezni da imaju 4 kamere. Jedna ispred, druga iza, i po jedna sa strane odmah ispod retrovizora. Ovaj vozac od koga je snimak uzet, vozio je ispravno, barem po Tajvanskim pravilima (imam njihovu vozacku dozvolu) nije vozio na desnoj strani gde se pretice, ovde je dozvoljeno preticanje na autoputu i sa leve i desne strane. Neiskustvo vozaca i neprilagodjena brzina je glavni uzrok ovakvih stvari.

vozac x

pre 13 godina

Meni je odavno poznato da vozaci BMW-a izbegavaju sneg, led odnsono klizav put, bas zbog zadnje vuce. Tako da ni ja ne razumem naslov "cak i BMW nije uspeo". Pa on ce prvi proklizati. Pa ne stavlja se dzabe prednja vuca u veliku vecinu automobila, da je zadnja vuca dobra svi bi je ugradjivali (i fica je imao zadnju vucu). BMW cuva tu tradiciju zadnje vuce koja je totalno glupa. Mercedesu (u ovoj klasi) bi se ovo mnogo teze desilo.

not a game

pre 13 godina

@(Ђокица, 11. avgust 2012 00:38)

Mnogo si rizikovao kakav god auto da imas, nadam se da vise neces. Dobri su ovi klipovi na netu iz jednog razloga jer skrecu paznju. Pogledaj ih ima ih puno pa ces videti sta se sve moze dogoditi. Nadam se da su ovi ljudi dobro.

Miki

pre 13 godina

Realno je ovaj magarac sto snima kriv za ovo...ovaj mucenik je morao da ga obilazi sa desne strane po onakvom kijametu jer pametnjakovic vozi kao puz u levoj brzoj preticajnoj traci!
Ruku na srce, ni BMW vozac nije previse iskusan kad onako koci sumanuto, verovatno u panici.

Nemanja

pre 13 godina

Kod akvaplaninga nema veze kakva je vuca! Vuca pomaze kada tockovi imaju kontakt sa podlogom a bez kontakta moze da ima i 20x20. Problem je sto kod akvaplaninga najcesce gube stabilnost prednji tockovi i onda nema upravljanja (mada cesto svi izgube prianjanje). I te zakone fizike ne mozete pobediti koji god auto da vozite. Elektronika moze pomoci da se ti zakoni dovedu do limita (naravno kada tockovi imaju kontakt), nista vise. Samo gume ovde mogu pomoci, i nadam se da sada svi oni koji kukaju zasto zimske gume, zasto menjati letnje kada sara padne ispod 4 mm... sada vide. Voziti gume sa plitkim sarama je katastrofa po kisi, voziti letnje na snegu takodje. Gume su jedini kontakti sa podlogom i na njima ne treba stedeti.
Kod akvaplaninga netreba kociti ni naglo okretati upravljac, treba popustiti gas i sacekati da gume ponovo uhvate kontakt, sa sto manje naglih reakcija. A pri kojoj ce se brzini javiti akvaplaning iskljucivo zavisi kakve gume imate i za sta su namenjene...

Bolero

pre 13 godina

"Radnja se desava u kini sa bmwom koji je napravljen u kini sa kineskim gumama na kineskom auto putu", prava je sreca sto nemogu da ga izvoze sirom sveta.

Miloš

pre 13 godina

@Mladen

Nije Japan, tamo se vozi sa leve strane. Pismo je kinesko, nije japansko, dakle može biti Kina, ali verovatnije da je Tajvan, rekao bih po putnoj infrastrukturi, ne liči mi na kinesku kao ni znakovi pored puta. U Hong Kongu nema ovakvih puteva, tamo sigurno nije.

MrX

pre 13 godina

Za sve Vas koji smatrate da BMW ima zadnju vuču, odgovorno tvrdim da ima zadnju gurku....vozim i održavam BMW 3 coupe 15 godina (E30,36,46...)! Da to ne valja konj bi imao prednju vuču, a i ker i mačka....Ako nemaju nokte, tj.šaru na gumama završiće isto kao i ovaj nesrećnik...Pitam se samo u čemu su Vas, koji evidentno imate nešto protiv BMW-a (ili ste ljudi od predrasude, koji su čuli od drugara koji ima druga, koji je vozio jednom BMW, od jednog druga koji....tralalala),vozili Vaši roditelji jer, za Vas vrsne poznavaoce automobila tipa Kia, Hjundai,Volkswagen,Opel, Renault i ostalih za koje delove možete da pronađete u Maxiju u kinder jajetu, želim samo da Vas podsetim da ste odrasli na zadnjem pogonu tj.gurci...setite se Fikusa, Smokviča, Tristuarda, Volge, Lajke...budimo realni! Priznajte da ste uvek maštali o BMW-u, a ne o Pasatu dieselu karavanu ili o sličnom dostavnom vozilu! ;)

Ђокица

pre 13 godina

Возио сам 160-180 по горем времену и имао аквапланинг више пута, па се кола нису заносила. Додуше, предња вуча, јак мотор... далеко од тога да препоручујем било шта слично...

rale

pre 13 godina

ja sam se tako lepo zakuco u kola koja izletese niotkuda a kocio sam sigurno 20-30 metara.. kisa pa ni xi nije pomogo...steta totalna..

Mile

pre 13 godina

Naravno da svaki automobil ima svoje granice.Snažni automobili traže dobre uslove a BMW nije za vožnju na granicama mogućnost po ovakvom vremenu.Za ovakvo vreme je poželjniji recimo AUDI sa kvatro pogonom ili Porshe Cayenne ali svemoćni ne postoje.Na auto-putu Beograd-Niš sam naučio bolje 15 minuta kasnije stići nego završiti u bolnici.

aleksandar

pre 13 godina

Kad se kupuje BMW nista se ne potpisuje po pitanju slik guma i nanosenja stete, nego se da novac za auto xD na videu je najvise kriv vozac u kolima sa kamerom jer je vozio lijevom stranom, a bmw je izgubio kontrolu zbog brze promjene trake iz lijeve u desnu, a potom vracanja u lijevu i pri tome je put mokar, vozac je vjerovatno neki pozer i tako dalje...

x

pre 13 godina

@ Milojko

" Ljudi, ovaj auto je nemoguce zaneti, 4-matic, ESP, DSR ... ", rece Andrej Kulundzic vise puta testirajuci najnoviju S klasu na Kosutnjaku pre par godina.

Sledeci kadar mu je bio u kanalu.

P.S. Samo je Audi doveo do savrsenstva pogon na 4 tocka.

Milojko

pre 13 godina

@Ivan
Bas se vidi da u zivotu nisi vozio BMW sa makar DSC-om.
Noviji BMW cak i sa preko 300 konja gotovo je nemoguce zaneti, tj. driftvati zadnjim krajem sa ukljucenom elektronikom, cak i po mokrom. Da bi driftovao moras prvo komplet da iskljucis DSC.
Inace BMW je od 2010. izbacio RFT iz M modela pa tako najnoviji M3 nema kamene slikove koji su katastrofa po mokrom.

Dragan

pre 13 godina

Srpska mitologija: Maaa je napisao, a njih 70 i vise preporucilo, da je vozac M3 retardiran. On/ona je samo previse samouveren, M3 mu je dao lazni osecaj sigurnosti, a svakako ne retardiran. A sto su akteri ostali citavi... da li bi bili citavi da su se vozili nekim od automobila omiljenim od srpskih mitomana? "Moj Golf II dizel me je vec vise puta iscupao iz ovakve situacije!"
Cesto mi se cini da redakcija daje ovakve tekstove da bi po komentarima i preporukama procenila koliko daleko ide nasa glupost.

phreak

pre 13 godina

Jedan zauzeo levu traku umesto da se prestroji u desnu i propusti brže vozilo, drugi pretiče sa desne strane... Sve i da je suvo, ovo su dva debila, ko zna šta bi bilo...

Vozim M3

pre 13 godina

Sto volim ove komentare koji komentarisu zadnju vucu i sl. Da ste nekad provozali nesto na zadnju vucu a pogotovu BMW takve komentare ne bi pisali. Da je BMW dobar auto nije istina on je najbolji, tu zadnju vucu je dotarao do savrsenstva. Al' sta njemu to vredi ako onaj za volanom ima malo vecu rupu u glavi. . . U takvom slucaju bez obzira sta vozi pomoci nema, moze da vozi i bicikle i u zid ce se zakucati pre ili kasnije. . . A ako malo bolje pogledate snimak videcete da je zemlja porekla kina, a posto je to zemlja poznata po automobilizmu ovakav snimak i ne cudi. . .

montenegrino

pre 13 godina

Ivan-e - Kad te zanese na ovakvu kisu pri toj brzini ni prednja vuca ti ne moze pococ,a nekad ni qattro. Drugo uopste ne stoji tvrdnja da BMW najvise zanosi...stariji modeli prije 2000e to da,ali ovo novije tesko bez ako ga vozis bez ukljucenog sistema za proklizavanje. Inace Mercedes neuporedivo vise zanosi i BMW je.mnogo bolje izbalansiran auto pogotovo M3,M5... jer u Mercedese stavljaju previse jake motore za zadnju vucu... Na Top Gear i Fifth gear ti je lijepo objasnjeno sve.

Mladen

pre 13 godina

Zar ne vidite po natpisima na autoputu da se ovo dogodilo u Japanu . I oni imaju zaustavne trake sa obe strane puta . Na BMW-u je bio upaljen levi žmigavac kada je završavao preticanje , što je po propisu . I čini mi se da nije vozio prebrzo , možda oko 130 , ali već na 100 ako je voda duboka auto se podiže na vodu i kontrole nema . I pri kiši se uvek vozi oprezno , skoro kao po snegu . Sam je kriv .

vladimir

pre 13 godina

Moje misljenje je da je vozac koji ke snimio moralno kriv, autoputem se vozi prvom trakom, a druga je za preticanja. Da je on bio na prvoj traci, to se ne bi dogodilo.

Ivan

pre 13 godina

Vi naglasavate da se "CAK i BMW M3" zaneo na putu... Pa upravo BMW najvise i zabacuje zadnji kraj, jaki motori, zadnja vuca, dobitna su kombinacija za nezeljeni drift po kolovozu. Sto je podloga klizavija, to lakse dodje do proklizavanja. Kao sto neko rece-to su zakoni fizike.

Ovich

pre 13 godina

Vozio sam 160 na autostradi po najvecem pljusku i grmljavini sa serijom 5 530d. DSC se nije nijednom ni upalio. Kocenje je bila druga prica.

Ovde je verovatno mnogo trznuo volan i sigurno potpuno iskljucio pomocne elektronske sisteme. Pritom ovaj auto ima gume sirine barem 300 i to svakako nije dobro za brzu voznju po kisi.

perajoe

pre 13 godina

kad kupujete m3 potpisujete da ste svesni da su na autu "slik" gume i da ne rade na mokroj poglozi i prihvatate odgovornost za eventualnu stetu.

Dragan

pre 13 godina

Svako sa bilo kakvim prirodno-tehnickim obrazovanjem zna da elektronika ne moze da se protivi zakonima fizike. Oni sa drustvenim obrazovanjem, cesto imaju i vise novaca, kupe skupu igracku i misle da mogu da se igraju sa zakonima fizike - zato su savremeni automobili cesto opasniji od zastarelih.

Dragan

pre 13 godina

Svako sa bilo kakvim prirodno-tehnickim obrazovanjem zna da elektronika ne moze da se protivi zakonima fizike. Oni sa drustvenim obrazovanjem, cesto imaju i vise novaca, kupe skupu igracku i misle da mogu da se igraju sa zakonima fizike - zato su savremeni automobili cesto opasniji od zastarelih.

Ivan

pre 13 godina

Vi naglasavate da se "CAK i BMW M3" zaneo na putu... Pa upravo BMW najvise i zabacuje zadnji kraj, jaki motori, zadnja vuca, dobitna su kombinacija za nezeljeni drift po kolovozu. Sto je podloga klizavija, to lakse dodje do proklizavanja. Kao sto neko rece-to su zakoni fizike.

phreak

pre 13 godina

Jedan zauzeo levu traku umesto da se prestroji u desnu i propusti brže vozilo, drugi pretiče sa desne strane... Sve i da je suvo, ovo su dva debila, ko zna šta bi bilo...

Ovich

pre 13 godina

Vozio sam 160 na autostradi po najvecem pljusku i grmljavini sa serijom 5 530d. DSC se nije nijednom ni upalio. Kocenje je bila druga prica.

Ovde je verovatno mnogo trznuo volan i sigurno potpuno iskljucio pomocne elektronske sisteme. Pritom ovaj auto ima gume sirine barem 300 i to svakako nije dobro za brzu voznju po kisi.

Mladen

pre 13 godina

Zar ne vidite po natpisima na autoputu da se ovo dogodilo u Japanu . I oni imaju zaustavne trake sa obe strane puta . Na BMW-u je bio upaljen levi žmigavac kada je završavao preticanje , što je po propisu . I čini mi se da nije vozio prebrzo , možda oko 130 , ali već na 100 ako je voda duboka auto se podiže na vodu i kontrole nema . I pri kiši se uvek vozi oprezno , skoro kao po snegu . Sam je kriv .

Dragan

pre 13 godina

Srpska mitologija: Maaa je napisao, a njih 70 i vise preporucilo, da je vozac M3 retardiran. On/ona je samo previse samouveren, M3 mu je dao lazni osecaj sigurnosti, a svakako ne retardiran. A sto su akteri ostali citavi... da li bi bili citavi da su se vozili nekim od automobila omiljenim od srpskih mitomana? "Moj Golf II dizel me je vec vise puta iscupao iz ovakve situacije!"
Cesto mi se cini da redakcija daje ovakve tekstove da bi po komentarima i preporukama procenila koliko daleko ide nasa glupost.

MrX

pre 13 godina

Za sve Vas koji smatrate da BMW ima zadnju vuču, odgovorno tvrdim da ima zadnju gurku....vozim i održavam BMW 3 coupe 15 godina (E30,36,46...)! Da to ne valja konj bi imao prednju vuču, a i ker i mačka....Ako nemaju nokte, tj.šaru na gumama završiće isto kao i ovaj nesrećnik...Pitam se samo u čemu su Vas, koji evidentno imate nešto protiv BMW-a (ili ste ljudi od predrasude, koji su čuli od drugara koji ima druga, koji je vozio jednom BMW, od jednog druga koji....tralalala),vozili Vaši roditelji jer, za Vas vrsne poznavaoce automobila tipa Kia, Hjundai,Volkswagen,Opel, Renault i ostalih za koje delove možete da pronađete u Maxiju u kinder jajetu, želim samo da Vas podsetim da ste odrasli na zadnjem pogonu tj.gurci...setite se Fikusa, Smokviča, Tristuarda, Volge, Lajke...budimo realni! Priznajte da ste uvek maštali o BMW-u, a ne o Pasatu dieselu karavanu ili o sličnom dostavnom vozilu! ;)

Nemanja

pre 13 godina

Kod akvaplaninga nema veze kakva je vuca! Vuca pomaze kada tockovi imaju kontakt sa podlogom a bez kontakta moze da ima i 20x20. Problem je sto kod akvaplaninga najcesce gube stabilnost prednji tockovi i onda nema upravljanja (mada cesto svi izgube prianjanje). I te zakone fizike ne mozete pobediti koji god auto da vozite. Elektronika moze pomoci da se ti zakoni dovedu do limita (naravno kada tockovi imaju kontakt), nista vise. Samo gume ovde mogu pomoci, i nadam se da sada svi oni koji kukaju zasto zimske gume, zasto menjati letnje kada sara padne ispod 4 mm... sada vide. Voziti gume sa plitkim sarama je katastrofa po kisi, voziti letnje na snegu takodje. Gume su jedini kontakti sa podlogom i na njima ne treba stedeti.
Kod akvaplaninga netreba kociti ni naglo okretati upravljac, treba popustiti gas i sacekati da gume ponovo uhvate kontakt, sa sto manje naglih reakcija. A pri kojoj ce se brzini javiti akvaplaning iskljucivo zavisi kakve gume imate i za sta su namenjene...

Vozim M3

pre 13 godina

Sto volim ove komentare koji komentarisu zadnju vucu i sl. Da ste nekad provozali nesto na zadnju vucu a pogotovu BMW takve komentare ne bi pisali. Da je BMW dobar auto nije istina on je najbolji, tu zadnju vucu je dotarao do savrsenstva. Al' sta njemu to vredi ako onaj za volanom ima malo vecu rupu u glavi. . . U takvom slucaju bez obzira sta vozi pomoci nema, moze da vozi i bicikle i u zid ce se zakucati pre ili kasnije. . . A ako malo bolje pogledate snimak videcete da je zemlja porekla kina, a posto je to zemlja poznata po automobilizmu ovakav snimak i ne cudi. . .

vladimir

pre 13 godina

Moje misljenje je da je vozac koji ke snimio moralno kriv, autoputem se vozi prvom trakom, a druga je za preticanja. Da je on bio na prvoj traci, to se ne bi dogodilo.

perajoe

pre 13 godina

kad kupujete m3 potpisujete da ste svesni da su na autu "slik" gume i da ne rade na mokroj poglozi i prihvatate odgovornost za eventualnu stetu.

Milojko

pre 13 godina

@Ivan
Bas se vidi da u zivotu nisi vozio BMW sa makar DSC-om.
Noviji BMW cak i sa preko 300 konja gotovo je nemoguce zaneti, tj. driftvati zadnjim krajem sa ukljucenom elektronikom, cak i po mokrom. Da bi driftovao moras prvo komplet da iskljucis DSC.
Inace BMW je od 2010. izbacio RFT iz M modela pa tako najnoviji M3 nema kamene slikove koji su katastrofa po mokrom.

Dragan

pre 13 godina

Ima samo par dobrih komentara o "zadnjoj vuci" tj "gurki" sto je pravilnije. Ostali komentarisu sa visine vozaca M3, uz pominjanje glupog izraza "zadnja vuca". Zadnji pogon je imperativ za snaznije motore, to i teorija kaze. Za akvaplaning nije bitna ni vuca/gurka ni elektronika, nego vrsta gume. Generalno, vise vredi guma nego cak i kvatro sa svim elektronskim zevzecima! Dobrom gumom postujete zakone fizike, a ima naivnih koji misle da elektronika to moze da prevari. Dobra guma i elektronika vrede vise nego dobra guma bez elektronike, ali losa guma i elektronika vrede manje nego dobra gume bez elektronike, sto tranzicioni bogatasi i u Srbiji i u Kini ...itd... zaboravljaju. A u Bgd cesto vidjam novi BMW ili Mercedes sa neadekvatnim gumama.

Mile

pre 13 godina

Naravno da svaki automobil ima svoje granice.Snažni automobili traže dobre uslove a BMW nije za vožnju na granicama mogućnost po ovakvom vremenu.Za ovakvo vreme je poželjniji recimo AUDI sa kvatro pogonom ili Porshe Cayenne ali svemoćni ne postoje.Na auto-putu Beograd-Niš sam naučio bolje 15 minuta kasnije stići nego završiti u bolnici.

Tw

pre 13 godina

Za mikija. Miki, ovaj sto je "snimao" kako kazes nije snimao, to je obavezna oprema ovde na Tajvanu, jer na ovom ostrvu ima vise automobila nego li ljudi. Pretrazi internet i videces da se takva oprema proizvodi. Ovde se na konto snimka utvrdjuje ko je kriv, prema tome svi su obavezni da imaju 4 kamere. Jedna ispred, druga iza, i po jedna sa strane odmah ispod retrovizora. Ovaj vozac od koga je snimak uzet, vozio je ispravno, barem po Tajvanskim pravilima (imam njihovu vozacku dozvolu) nije vozio na desnoj strani gde se pretice, ovde je dozvoljeno preticanje na autoputu i sa leve i desne strane. Neiskustvo vozaca i neprilagodjena brzina je glavni uzrok ovakvih stvari.

Miloš

pre 13 godina

@Mladen

Nije Japan, tamo se vozi sa leve strane. Pismo je kinesko, nije japansko, dakle može biti Kina, ali verovatnije da je Tajvan, rekao bih po putnoj infrastrukturi, ne liči mi na kinesku kao ni znakovi pored puta. U Hong Kongu nema ovakvih puteva, tamo sigurno nije.

montenegrino

pre 13 godina

Ivan-e - Kad te zanese na ovakvu kisu pri toj brzini ni prednja vuca ti ne moze pococ,a nekad ni qattro. Drugo uopste ne stoji tvrdnja da BMW najvise zanosi...stariji modeli prije 2000e to da,ali ovo novije tesko bez ako ga vozis bez ukljucenog sistema za proklizavanje. Inace Mercedes neuporedivo vise zanosi i BMW je.mnogo bolje izbalansiran auto pogotovo M3,M5... jer u Mercedese stavljaju previse jake motore za zadnju vucu... Na Top Gear i Fifth gear ti je lijepo objasnjeno sve.

Iks

pre 13 godina

Ok... Dakle, citajuci komentare pojedinaca ovde, covek bih dosao do zakljucka da je Svaba namenski konstruisao BMW da bude samo LETNJI auto...znaci sve drugo ( kisa, sneg, poledica ) parkiraj u garazu i autobus... Mislim stvarno ljudi...ja zaista ne razumem zasto ljudi pricaju svasta o BMW-u a da pritom nisu ni seli za volan istog???
Zivim u Kanadi... Ovakvi vremenski uslovi su normalna pojava, o zimi da i ne pricam... Trenutno vozim BMW 335i ...bi-turbo... Izuzetno snazan i brz auto.... Vozim po svim vremenskim uslovima... Bez ikakvih problema.. Zimi su naravno obavezne kvalitetne zimske gume i zadnja vuca je ko bombona.. Auto ko zvaren za put... Pa i ako prokliza malo, to postane zabava, onako udje pod kozu...
Bmw je " neizleciva" bolest.. Jednom ga probas i navucen si do kraja zivota...
Imam puno postovanja za svaciji izbor.. Takodje puno razumevanja da nemoze svaciji budzet da priusti sebi Bmw-a...
Ne bIh da komntarisem vozacko umece vozaca BMW-a... Svakako da je rizicno po takvim vremenskim uslovima naglo prebacivanje iz trake u traku.. Tu ne pomaze bilo kakva vuca... Vec dobre GUME I sreca....
I jos da dodam na komentar gospodina Ivana koji pise o motoru napred i pogonu nazad..mislim da je to Bmw davno prevazisao taj "problem". Postoji nesto sto se zove 50:50 WEIGHT RATIO..raspodela tezine napred nazad... Mozete citati o tome na svakom auto sajtu...
Bimmer 4ever

Grune

pre 13 godina

Vozio sam BMW X5 sa full opremom.Motor V8, 4400cc, 300 konja ali nisam na vreme zamenio gume.Iznenada pade sneg i napravi se poledica.Iako imam pogon 4x4 sa losim letnjim gumama,prosto je nemoguce voziti auto.Na parkingu ja levo on pravo,ja na kocnicu on pravo.To mi je bio prvi i poslednji put da nisam zamenio gume na vreme.Ne kaze se dzabe,GUMA GLAVU CUVA!!!

an error occurred

pre 13 godina

Onaj ko misli da ce auto sa poslednjom tehnologijom od njega napraviti vozaca grdno se vara. Ne oslanjajte se puno na tehniku.

Miki

pre 13 godina

Realno je ovaj magarac sto snima kriv za ovo...ovaj mucenik je morao da ga obilazi sa desne strane po onakvom kijametu jer pametnjakovic vozi kao puz u levoj brzoj preticajnoj traci!
Ruku na srce, ni BMW vozac nije previse iskusan kad onako koci sumanuto, verovatno u panici.

x

pre 13 godina

@ Milojko

" Ljudi, ovaj auto je nemoguce zaneti, 4-matic, ESP, DSR ... ", rece Andrej Kulundzic vise puta testirajuci najnoviju S klasu na Kosutnjaku pre par godina.

Sledeci kadar mu je bio u kanalu.

P.S. Samo je Audi doveo do savrsenstva pogon na 4 tocka.

Igor

pre 13 godina

Meni liči da je u pitanju greška i to kakva lika koji je vozio BMW. Kao da je skrenuo u zid. Treba znati voziti M3.
Da i ja dam svoje mišljenje o "zadnjoj vuči". Činjenica je da BMW bez elektronike je ekstremno nemiran po klizavom, šta god njegovi obožavaoci tvrdili. Imao sam priliku voziti BMW po kiši bez elektronike, u Bulevaru mira kad daš jak gas iz zadnji kraj auta ne miruje.Ponaša se kao muva u tegli i to je činjenica. Vozio sam i 325 koji ima kontrolu vuče, ESP itd itd i druga je priča skroz.
Slažem se da je ovde moguće pitanje guma, poznato je da azijati obožavaju drifting, a M3 sa isključenom elektronikom je rođen za to. Ko zna naravno.
U svakom slučaju za vozila preko 300KS bi trebalo proveravati vozačke sposobnosti ljudima koji ih voze. To stvarno nije igračka.

Hm. . .

pre 13 godina

@ vozac x

Prvi put cujem da Mercedes C klase ima pogon napred. . .
Ako je pogon odnapred dobar zasto onda svi trkacki automobili imaju pogon pozadi, zasto isto tako imaju pogon pozadi i kamioni, a i zasto ljudi guraju auto kad im se pokvari umesto da ga vuku. . .

mita

pre 13 godina

kakvi komentari ,najludje od svega je sto BMW komentarisu ljudi koji nikad nisu ni seli u isti , ja sam zimus ako se jos uvek secate kakav je sneg bio vozio BMW 740is ( 300 ks ) bez ikakvih problema . Svaki auto pa i BMW treba ZNATI voziti.

not a game

pre 13 godina

@(Ђокица, 11. avgust 2012 00:38)

Mnogo si rizikovao kakav god auto da imas, nadam se da vise neces. Dobri su ovi klipovi na netu iz jednog razloga jer skrecu paznju. Pogledaj ih ima ih puno pa ces videti sta se sve moze dogoditi. Nadam se da su ovi ljudi dobro.

Somi

pre 13 godina

@ vozac x guglaj malo pa vidi kakvi automobili imaju " zadnju vucu "... Mercedes je poznat po tome ( i C63 AMG je sa " zadnjom vucom " ).Vozim BMW i po kisi i snegu, dobre gume i pazljiva voznja ( to se odnosi na sve automobile a ne samo na one sa " zadnjom vucom " ) i nema problema. A na suvom probaj i sam pa ces videti ;) .

Miki

pre 13 godina

Idi begaj, sve sami BMW/zadnja vuca (neko napise gurka) eksperti - mislim da je vreme da BMW/MERCEDES BENZ dodju kod nasu Srbiju da cuju neku pametnu od nasih silnih lokalnih strucnjaka koji su popili pamet celome svetu. Najtuznije je to sto svima sline cure dok gledaju tako skupa kola i trace vreme na netu da bi saznali dimenzije, jacinu motora, getribu itd., a kuci nemaju ni za lebac. Sto bi rekli anglosaksonci GO GET A LIFE.
DOSVIDANJA

Timer

pre 13 godina

Vidim nekoliko komentara "ti nikada nisi seo za volan BMW-a".Mi ostali vozaci smo svesni da su vozaci pomenutog proizvodjaca potpuno drugaciji od normalnih vozaca,ne morate nas ubedjivati u to.Uostalom i snimak to dokazuje.

rale

pre 13 godina

ja sam se tako lepo zakuco u kola koja izletese niotkuda a kocio sam sigurno 20-30 metara.. kisa pa ni xi nije pomogo...steta totalna..

Nišlija

pre 13 godina

Što se tiče kontrole vozila 4x4 pogon, elektronika i pažljiva vožnja i ovako nešto je maltene nemoguće. A ne lik navikao da divlja bembarom na suvom pa misli isto je to i kada kišica pada... Svako vozilo je mnogo bezbednije kada se ono vozi oprezno...

aleksandar

pre 13 godina

Kad se kupuje BMW nista se ne potpisuje po pitanju slik guma i nanosenja stete, nego se da novac za auto xD na videu je najvise kriv vozac u kolima sa kamerom jer je vozio lijevom stranom, a bmw je izgubio kontrolu zbog brze promjene trake iz lijeve u desnu, a potom vracanja u lijevu i pri tome je put mokar, vozac je vjerovatno neki pozer i tako dalje...

vozac x

pre 13 godina

Meni je odavno poznato da vozaci BMW-a izbegavaju sneg, led odnsono klizav put, bas zbog zadnje vuce. Tako da ni ja ne razumem naslov "cak i BMW nije uspeo". Pa on ce prvi proklizati. Pa ne stavlja se dzabe prednja vuca u veliku vecinu automobila, da je zadnja vuca dobra svi bi je ugradjivali (i fica je imao zadnju vucu). BMW cuva tu tradiciju zadnje vuce koja je totalno glupa. Mercedesu (u ovoj klasi) bi se ovo mnogo teze desilo.

Dragan

pre 13 godina

Malo zakasneli komentar. M3, pored elektronike (diskutabilne korisnosti) ima i MEHANICKI zatvarac diferencijala (pogledao na BMW sajtu, ima cak i slika), cime je sva diskusija o problemima zadnjeg pogona bespredmetna. Ovo je resenje daleko skuplje od elektronike, mnogi automobili ga zato nemaju, i tek mi sada postaje jasna logika i naslova i podnaslova teksta.

Bolero

pre 13 godina

"Radnja se desava u kini sa bmwom koji je napravljen u kini sa kineskim gumama na kineskom auto putu", prava je sreca sto nemogu da ga izvoze sirom sveta.

qq

pre 13 godina

Greska vozaca BMW-a. Umesto da je lagano usao u levu traku on je pokusao da se prestroji sto pre. Isto tako, u pravu je covek koji rece da vrlo verovatno nema odgovarajuce pneumatike jer je otklizao isuvise lagano. I na kraju, cemu hvalisanje BMW-a kao da je alfa i omega autoindustrije? Jeste kvalitetan ali i od njega ima bolje. Skyline anyone?

Ђокица

pre 13 godina

Возио сам 160-180 по горем времену и имао аквапланинг више пута, па се кола нису заносила. Додуше, предња вуча, јак мотор... далеко од тога да препоручујем било шта слично...

balboa

pre 13 godina

mozemo se prepirati do sutra... logicno je da ce tamo gde je veca tezina bolje prijanjati na asfaltu..prednja vuca,prednji pogon, i cepaj...kakav 50:50 , daj da probamo bez elektronike i razne dzidza midze pa cemo videti da li prijanja bolje zadnja ili prednja vuca!

vladimir

pre 13 godina

Moje misljenje je da je vozac koji ke snimio moralno kriv, autoputem se vozi prvom trakom, a druga je za preticanja. Da je on bio na prvoj traci, to se ne bi dogodilo.

MrX

pre 13 godina

Za sve Vas koji smatrate da BMW ima zadnju vuču, odgovorno tvrdim da ima zadnju gurku....vozim i održavam BMW 3 coupe 15 godina (E30,36,46...)! Da to ne valja konj bi imao prednju vuču, a i ker i mačka....Ako nemaju nokte, tj.šaru na gumama završiće isto kao i ovaj nesrećnik...Pitam se samo u čemu su Vas, koji evidentno imate nešto protiv BMW-a (ili ste ljudi od predrasude, koji su čuli od drugara koji ima druga, koji je vozio jednom BMW, od jednog druga koji....tralalala),vozili Vaši roditelji jer, za Vas vrsne poznavaoce automobila tipa Kia, Hjundai,Volkswagen,Opel, Renault i ostalih za koje delove možete da pronađete u Maxiju u kinder jajetu, želim samo da Vas podsetim da ste odrasli na zadnjem pogonu tj.gurci...setite se Fikusa, Smokviča, Tristuarda, Volge, Lajke...budimo realni! Priznajte da ste uvek maštali o BMW-u, a ne o Pasatu dieselu karavanu ili o sličnom dostavnom vozilu! ;)

Ђокица

pre 13 godina

Возио сам 160-180 по горем времену и имао аквапланинг више пута, па се кола нису заносила. Додуше, предња вуча, јак мотор... далеко од тога да препоручујем било шта слично...

Ivan

pre 13 godina

Vi naglasavate da se "CAK i BMW M3" zaneo na putu... Pa upravo BMW najvise i zabacuje zadnji kraj, jaki motori, zadnja vuca, dobitna su kombinacija za nezeljeni drift po kolovozu. Sto je podloga klizavija, to lakse dodje do proklizavanja. Kao sto neko rece-to su zakoni fizike.

perajoe

pre 13 godina

kad kupujete m3 potpisujete da ste svesni da su na autu "slik" gume i da ne rade na mokroj poglozi i prihvatate odgovornost za eventualnu stetu.

vozac x

pre 13 godina

Meni je odavno poznato da vozaci BMW-a izbegavaju sneg, led odnsono klizav put, bas zbog zadnje vuce. Tako da ni ja ne razumem naslov "cak i BMW nije uspeo". Pa on ce prvi proklizati. Pa ne stavlja se dzabe prednja vuca u veliku vecinu automobila, da je zadnja vuca dobra svi bi je ugradjivali (i fica je imao zadnju vucu). BMW cuva tu tradiciju zadnje vuce koja je totalno glupa. Mercedesu (u ovoj klasi) bi se ovo mnogo teze desilo.

x

pre 13 godina

@ Milojko

" Ljudi, ovaj auto je nemoguce zaneti, 4-matic, ESP, DSR ... ", rece Andrej Kulundzic vise puta testirajuci najnoviju S klasu na Kosutnjaku pre par godina.

Sledeci kadar mu je bio u kanalu.

P.S. Samo je Audi doveo do savrsenstva pogon na 4 tocka.

Vozim M3

pre 13 godina

Sto volim ove komentare koji komentarisu zadnju vucu i sl. Da ste nekad provozali nesto na zadnju vucu a pogotovu BMW takve komentare ne bi pisali. Da je BMW dobar auto nije istina on je najbolji, tu zadnju vucu je dotarao do savrsenstva. Al' sta njemu to vredi ako onaj za volanom ima malo vecu rupu u glavi. . . U takvom slucaju bez obzira sta vozi pomoci nema, moze da vozi i bicikle i u zid ce se zakucati pre ili kasnije. . . A ako malo bolje pogledate snimak videcete da je zemlja porekla kina, a posto je to zemlja poznata po automobilizmu ovakav snimak i ne cudi. . .

Ovich

pre 13 godina

Vozio sam 160 na autostradi po najvecem pljusku i grmljavini sa serijom 5 530d. DSC se nije nijednom ni upalio. Kocenje je bila druga prica.

Ovde je verovatno mnogo trznuo volan i sigurno potpuno iskljucio pomocne elektronske sisteme. Pritom ovaj auto ima gume sirine barem 300 i to svakako nije dobro za brzu voznju po kisi.

Bolero

pre 13 godina

"Radnja se desava u kini sa bmwom koji je napravljen u kini sa kineskim gumama na kineskom auto putu", prava je sreca sto nemogu da ga izvoze sirom sveta.

Miki

pre 13 godina

Realno je ovaj magarac sto snima kriv za ovo...ovaj mucenik je morao da ga obilazi sa desne strane po onakvom kijametu jer pametnjakovic vozi kao puz u levoj brzoj preticajnoj traci!
Ruku na srce, ni BMW vozac nije previse iskusan kad onako koci sumanuto, verovatno u panici.

Dragan

pre 13 godina

Svako sa bilo kakvim prirodno-tehnickim obrazovanjem zna da elektronika ne moze da se protivi zakonima fizike. Oni sa drustvenim obrazovanjem, cesto imaju i vise novaca, kupe skupu igracku i misle da mogu da se igraju sa zakonima fizike - zato su savremeni automobili cesto opasniji od zastarelih.

Dragan

pre 13 godina

Srpska mitologija: Maaa je napisao, a njih 70 i vise preporucilo, da je vozac M3 retardiran. On/ona je samo previse samouveren, M3 mu je dao lazni osecaj sigurnosti, a svakako ne retardiran. A sto su akteri ostali citavi... da li bi bili citavi da su se vozili nekim od automobila omiljenim od srpskih mitomana? "Moj Golf II dizel me je vec vise puta iscupao iz ovakve situacije!"
Cesto mi se cini da redakcija daje ovakve tekstove da bi po komentarima i preporukama procenila koliko daleko ide nasa glupost.

aleksandar

pre 13 godina

Kad se kupuje BMW nista se ne potpisuje po pitanju slik guma i nanosenja stete, nego se da novac za auto xD na videu je najvise kriv vozac u kolima sa kamerom jer je vozio lijevom stranom, a bmw je izgubio kontrolu zbog brze promjene trake iz lijeve u desnu, a potom vracanja u lijevu i pri tome je put mokar, vozac je vjerovatno neki pozer i tako dalje...

Milojko

pre 13 godina

@Ivan
Bas se vidi da u zivotu nisi vozio BMW sa makar DSC-om.
Noviji BMW cak i sa preko 300 konja gotovo je nemoguce zaneti, tj. driftvati zadnjim krajem sa ukljucenom elektronikom, cak i po mokrom. Da bi driftovao moras prvo komplet da iskljucis DSC.
Inace BMW je od 2010. izbacio RFT iz M modela pa tako najnoviji M3 nema kamene slikove koji su katastrofa po mokrom.

mita

pre 13 godina

kakvi komentari ,najludje od svega je sto BMW komentarisu ljudi koji nikad nisu ni seli u isti , ja sam zimus ako se jos uvek secate kakav je sneg bio vozio BMW 740is ( 300 ks ) bez ikakvih problema . Svaki auto pa i BMW treba ZNATI voziti.

montenegrino

pre 13 godina

Ivan-e - Kad te zanese na ovakvu kisu pri toj brzini ni prednja vuca ti ne moze pococ,a nekad ni qattro. Drugo uopste ne stoji tvrdnja da BMW najvise zanosi...stariji modeli prije 2000e to da,ali ovo novije tesko bez ako ga vozis bez ukljucenog sistema za proklizavanje. Inace Mercedes neuporedivo vise zanosi i BMW je.mnogo bolje izbalansiran auto pogotovo M3,M5... jer u Mercedese stavljaju previse jake motore za zadnju vucu... Na Top Gear i Fifth gear ti je lijepo objasnjeno sve.

phreak

pre 13 godina

Jedan zauzeo levu traku umesto da se prestroji u desnu i propusti brže vozilo, drugi pretiče sa desne strane... Sve i da je suvo, ovo su dva debila, ko zna šta bi bilo...

Mile

pre 13 godina

Naravno da svaki automobil ima svoje granice.Snažni automobili traže dobre uslove a BMW nije za vožnju na granicama mogućnost po ovakvom vremenu.Za ovakvo vreme je poželjniji recimo AUDI sa kvatro pogonom ili Porshe Cayenne ali svemoćni ne postoje.Na auto-putu Beograd-Niš sam naučio bolje 15 minuta kasnije stići nego završiti u bolnici.

balboa

pre 13 godina

mozemo se prepirati do sutra... logicno je da ce tamo gde je veca tezina bolje prijanjati na asfaltu..prednja vuca,prednji pogon, i cepaj...kakav 50:50 , daj da probamo bez elektronike i razne dzidza midze pa cemo videti da li prijanja bolje zadnja ili prednja vuca!

Miki

pre 13 godina

Idi begaj, sve sami BMW/zadnja vuca (neko napise gurka) eksperti - mislim da je vreme da BMW/MERCEDES BENZ dodju kod nasu Srbiju da cuju neku pametnu od nasih silnih lokalnih strucnjaka koji su popili pamet celome svetu. Najtuznije je to sto svima sline cure dok gledaju tako skupa kola i trace vreme na netu da bi saznali dimenzije, jacinu motora, getribu itd., a kuci nemaju ni za lebac. Sto bi rekli anglosaksonci GO GET A LIFE.
DOSVIDANJA

Iks

pre 13 godina

Ok... Dakle, citajuci komentare pojedinaca ovde, covek bih dosao do zakljucka da je Svaba namenski konstruisao BMW da bude samo LETNJI auto...znaci sve drugo ( kisa, sneg, poledica ) parkiraj u garazu i autobus... Mislim stvarno ljudi...ja zaista ne razumem zasto ljudi pricaju svasta o BMW-u a da pritom nisu ni seli za volan istog???
Zivim u Kanadi... Ovakvi vremenski uslovi su normalna pojava, o zimi da i ne pricam... Trenutno vozim BMW 335i ...bi-turbo... Izuzetno snazan i brz auto.... Vozim po svim vremenskim uslovima... Bez ikakvih problema.. Zimi su naravno obavezne kvalitetne zimske gume i zadnja vuca je ko bombona.. Auto ko zvaren za put... Pa i ako prokliza malo, to postane zabava, onako udje pod kozu...
Bmw je " neizleciva" bolest.. Jednom ga probas i navucen si do kraja zivota...
Imam puno postovanja za svaciji izbor.. Takodje puno razumevanja da nemoze svaciji budzet da priusti sebi Bmw-a...
Ne bIh da komntarisem vozacko umece vozaca BMW-a... Svakako da je rizicno po takvim vremenskim uslovima naglo prebacivanje iz trake u traku.. Tu ne pomaze bilo kakva vuca... Vec dobre GUME I sreca....
I jos da dodam na komentar gospodina Ivana koji pise o motoru napred i pogonu nazad..mislim da je to Bmw davno prevazisao taj "problem". Postoji nesto sto se zove 50:50 WEIGHT RATIO..raspodela tezine napred nazad... Mozete citati o tome na svakom auto sajtu...
Bimmer 4ever

Timer

pre 13 godina

Vidim nekoliko komentara "ti nikada nisi seo za volan BMW-a".Mi ostali vozaci smo svesni da su vozaci pomenutog proizvodjaca potpuno drugaciji od normalnih vozaca,ne morate nas ubedjivati u to.Uostalom i snimak to dokazuje.

qq

pre 13 godina

Greska vozaca BMW-a. Umesto da je lagano usao u levu traku on je pokusao da se prestroji sto pre. Isto tako, u pravu je covek koji rece da vrlo verovatno nema odgovarajuce pneumatike jer je otklizao isuvise lagano. I na kraju, cemu hvalisanje BMW-a kao da je alfa i omega autoindustrije? Jeste kvalitetan ali i od njega ima bolje. Skyline anyone?

Mladen

pre 13 godina

Zar ne vidite po natpisima na autoputu da se ovo dogodilo u Japanu . I oni imaju zaustavne trake sa obe strane puta . Na BMW-u je bio upaljen levi žmigavac kada je završavao preticanje , što je po propisu . I čini mi se da nije vozio prebrzo , možda oko 130 , ali već na 100 ako je voda duboka auto se podiže na vodu i kontrole nema . I pri kiši se uvek vozi oprezno , skoro kao po snegu . Sam je kriv .

Grune

pre 13 godina

Vozio sam BMW X5 sa full opremom.Motor V8, 4400cc, 300 konja ali nisam na vreme zamenio gume.Iznenada pade sneg i napravi se poledica.Iako imam pogon 4x4 sa losim letnjim gumama,prosto je nemoguce voziti auto.Na parkingu ja levo on pravo,ja na kocnicu on pravo.To mi je bio prvi i poslednji put da nisam zamenio gume na vreme.Ne kaze se dzabe,GUMA GLAVU CUVA!!!

Hm. . .

pre 13 godina

@ vozac x

Prvi put cujem da Mercedes C klase ima pogon napred. . .
Ako je pogon odnapred dobar zasto onda svi trkacki automobili imaju pogon pozadi, zasto isto tako imaju pogon pozadi i kamioni, a i zasto ljudi guraju auto kad im se pokvari umesto da ga vuku. . .

rale

pre 13 godina

ja sam se tako lepo zakuco u kola koja izletese niotkuda a kocio sam sigurno 20-30 metara.. kisa pa ni xi nije pomogo...steta totalna..

Nemanja

pre 13 godina

Kod akvaplaninga nema veze kakva je vuca! Vuca pomaze kada tockovi imaju kontakt sa podlogom a bez kontakta moze da ima i 20x20. Problem je sto kod akvaplaninga najcesce gube stabilnost prednji tockovi i onda nema upravljanja (mada cesto svi izgube prianjanje). I te zakone fizike ne mozete pobediti koji god auto da vozite. Elektronika moze pomoci da se ti zakoni dovedu do limita (naravno kada tockovi imaju kontakt), nista vise. Samo gume ovde mogu pomoci, i nadam se da sada svi oni koji kukaju zasto zimske gume, zasto menjati letnje kada sara padne ispod 4 mm... sada vide. Voziti gume sa plitkim sarama je katastrofa po kisi, voziti letnje na snegu takodje. Gume su jedini kontakti sa podlogom i na njima ne treba stedeti.
Kod akvaplaninga netreba kociti ni naglo okretati upravljac, treba popustiti gas i sacekati da gume ponovo uhvate kontakt, sa sto manje naglih reakcija. A pri kojoj ce se brzini javiti akvaplaning iskljucivo zavisi kakve gume imate i za sta su namenjene...

Igor

pre 13 godina

Meni liči da je u pitanju greška i to kakva lika koji je vozio BMW. Kao da je skrenuo u zid. Treba znati voziti M3.
Da i ja dam svoje mišljenje o "zadnjoj vuči". Činjenica je da BMW bez elektronike je ekstremno nemiran po klizavom, šta god njegovi obožavaoci tvrdili. Imao sam priliku voziti BMW po kiši bez elektronike, u Bulevaru mira kad daš jak gas iz zadnji kraj auta ne miruje.Ponaša se kao muva u tegli i to je činjenica. Vozio sam i 325 koji ima kontrolu vuče, ESP itd itd i druga je priča skroz.
Slažem se da je ovde moguće pitanje guma, poznato je da azijati obožavaju drifting, a M3 sa isključenom elektronikom je rođen za to. Ko zna naravno.
U svakom slučaju za vozila preko 300KS bi trebalo proveravati vozačke sposobnosti ljudima koji ih voze. To stvarno nije igračka.

Dragan

pre 13 godina

Ima samo par dobrih komentara o "zadnjoj vuci" tj "gurki" sto je pravilnije. Ostali komentarisu sa visine vozaca M3, uz pominjanje glupog izraza "zadnja vuca". Zadnji pogon je imperativ za snaznije motore, to i teorija kaze. Za akvaplaning nije bitna ni vuca/gurka ni elektronika, nego vrsta gume. Generalno, vise vredi guma nego cak i kvatro sa svim elektronskim zevzecima! Dobrom gumom postujete zakone fizike, a ima naivnih koji misle da elektronika to moze da prevari. Dobra guma i elektronika vrede vise nego dobra guma bez elektronike, ali losa guma i elektronika vrede manje nego dobra gume bez elektronike, sto tranzicioni bogatasi i u Srbiji i u Kini ...itd... zaboravljaju. A u Bgd cesto vidjam novi BMW ili Mercedes sa neadekvatnim gumama.

not a game

pre 13 godina

@(Ђокица, 11. avgust 2012 00:38)

Mnogo si rizikovao kakav god auto da imas, nadam se da vise neces. Dobri su ovi klipovi na netu iz jednog razloga jer skrecu paznju. Pogledaj ih ima ih puno pa ces videti sta se sve moze dogoditi. Nadam se da su ovi ljudi dobro.

Somi

pre 13 godina

@ vozac x guglaj malo pa vidi kakvi automobili imaju " zadnju vucu "... Mercedes je poznat po tome ( i C63 AMG je sa " zadnjom vucom " ).Vozim BMW i po kisi i snegu, dobre gume i pazljiva voznja ( to se odnosi na sve automobile a ne samo na one sa " zadnjom vucom " ) i nema problema. A na suvom probaj i sam pa ces videti ;) .

Dragan

pre 13 godina

Malo zakasneli komentar. M3, pored elektronike (diskutabilne korisnosti) ima i MEHANICKI zatvarac diferencijala (pogledao na BMW sajtu, ima cak i slika), cime je sva diskusija o problemima zadnjeg pogona bespredmetna. Ovo je resenje daleko skuplje od elektronike, mnogi automobili ga zato nemaju, i tek mi sada postaje jasna logika i naslova i podnaslova teksta.

Miloš

pre 13 godina

@Mladen

Nije Japan, tamo se vozi sa leve strane. Pismo je kinesko, nije japansko, dakle može biti Kina, ali verovatnije da je Tajvan, rekao bih po putnoj infrastrukturi, ne liči mi na kinesku kao ni znakovi pored puta. U Hong Kongu nema ovakvih puteva, tamo sigurno nije.

Tw

pre 13 godina

Za mikija. Miki, ovaj sto je "snimao" kako kazes nije snimao, to je obavezna oprema ovde na Tajvanu, jer na ovom ostrvu ima vise automobila nego li ljudi. Pretrazi internet i videces da se takva oprema proizvodi. Ovde se na konto snimka utvrdjuje ko je kriv, prema tome svi su obavezni da imaju 4 kamere. Jedna ispred, druga iza, i po jedna sa strane odmah ispod retrovizora. Ovaj vozac od koga je snimak uzet, vozio je ispravno, barem po Tajvanskim pravilima (imam njihovu vozacku dozvolu) nije vozio na desnoj strani gde se pretice, ovde je dozvoljeno preticanje na autoputu i sa leve i desne strane. Neiskustvo vozaca i neprilagodjena brzina je glavni uzrok ovakvih stvari.

an error occurred

pre 13 godina

Onaj ko misli da ce auto sa poslednjom tehnologijom od njega napraviti vozaca grdno se vara. Ne oslanjajte se puno na tehniku.

Nišlija

pre 13 godina

Što se tiče kontrole vozila 4x4 pogon, elektronika i pažljiva vožnja i ovako nešto je maltene nemoguće. A ne lik navikao da divlja bembarom na suvom pa misli isto je to i kada kišica pada... Svako vozilo je mnogo bezbednije kada se ono vozi oprezno...