Sreda, 13.06.2012.

10:30

15 razloga zašto su fini momci poslednji

15 razloga zašto su fini momci poslednji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Unkas

pre 6 godina

Mene bas zanima kako da postanem taj alfa baja. Jer, vidite, ja jesam taj slabic, kukavica ili sta vec. Naime, upoznao sam tu slatku konobaricu. U jednom momentu sam osetio da imamo to "nesto" a kad sam joj rekao da osecam nesto prema njoj dobio sam odbijanje tipa "Rekla sam ti da nisam za vezu". Jesam li trebao da joj kazem da nisam ni ja za vezu vec za seks kao taj alfa? Posle nekog vremena video sam je sa mojim bivsim drugom koji je "susta suprotnost od moje finoce" ali ima to nesto ili je to samo laz. Mada mi je receno sa trece strane da su samo drugovi. Mene zanima samo kako da se u pocetnim 40-im godinama promenim od nestabilnog, lika bez stava I slabica u tog alfu koji ne znam kako dobija sve te devojke? Jel stvarno treba da devojke tretiramo kao seksualni objekat I odemo dalje na drugi "cvet" ili da ih I dalje postujemo, cenimo pa ako se smiluju da nas prihvate kao momke...?

danijel

pre 9 godina

ja eto recimo nikad nisam imao devojku bilo je prilika ali sam imao tremu kad treba da je poljubim posto nece ona prva imao sam prilika mada nisam uspeo jbga takva mi je sudbina sve mislim bice bolje sto se tice toga i ja sam jedan od tix baksuza realno i sve mislim nacicu neku ali nesto mi se cini da se to nece desiti :(

Stefan

pre 10 godina

Ako sa nekim zelis da resis problem na miran nacin to je nije slabost vec zrelost...Momci sa kojima moze da se brise pod nisu fini to je velika greska da se staljaju u takvu kategoriju a to jest kako se nazivaju papucarima....Kaze se da fini momci nisu drustveno jaki pa da ih niko ne vidi pa zasto nikog to nezanima niko se nije zapitao gde su.....Oni su tu svuda samo niko ih ne trazi..Svako ima svoj izbor ali neke osobe koji deluju kao slabici ili otiraci njih gledati kao fine momke u kategoriju nije ni bas istina....

realno

pre 13 godina

Ja sam se pronasao u svih 15 tacaka...ali nijedna od ovih tacaka me nije sprecila da stojim u stranu i imam devojke isto onoliko koliko i onaj koji se mangupira i glumi svo znanje sveta....tiha voda breg roni....

dragutin

pre 13 godina

Ako hoces da je smuvas i navatas moras da imas bilo kakvu pricu da budes duhovit i da te zabole sta ona hoce i dali joj se svidjas.Nikada je ne komplimentisi ne placaj joj pica i ne pokazuj ni recima ni telom (GOVOR TELA JE IZUZETNO BITAN OBRATI PAZNJU NA DRZANJE,GLAS I NA NEKE TIKOVE KOJI UKAZUJU DA SI NERVOZAN) da joj se svidjas.Samo joj pomalo nagovesti da ima neke zanimljive osobine ali da nije tvoj tip ili nije dovoljno dobra za tebe sto je cesto i istina da budemo realni.Lepota nije zasluzena sa tim je se rodila i nije merilo bilo cega.Obrni pricu da ona tebe juri i da mora da te zasluzi i bice ih ko blata i sto ih vise bude to ce i tvoj status rasti pa ces biti kao Nikola iz Mi nismo andjeli.A zadrzati ih je mnogo teze zato sto moras imas svoj identitet da znas sta zelis koliko zelis i kuda ides i kako se ona uklapa u to itd.Ako to nije regulisano imaces samo povremene flertove gomilu sexa i osecaj da si los u vezama.Muvanje je lako ali je tesko demnstrirati visu vrednost ako ne mozes da se ostvaris kao covek.Zene su prazne i nemaju pojma sta zele i hoce da budu zavedene tako da se osecaju da je neko drugi kriv a ne one.Uvek je muskarac odgovoran za sve i ako nisu srecne lako ce prebaciti na njega i ostaviti ga za nekoga pored koga ce se osecati srecno.

Maki

pre 13 godina

ima istine da mnoge devojke retko zavrse sa 'finim' momcima.Cesto cujem price gde se devojke zabavljaju sa agresivnim i nametljivim momcima, trpe uvrede, dozvoljavaju da ih ponizavaju na razne nacine. Ja licno ne bih bila sa momkom koji me ne postuje,koji se ponasa bahato prema meni,ko cini da se osecam bezvrednom. Ako je neko los prema meni moze da izazove samo da budem jednako losa prema njemu. Problem je sto danas u glavnom vlada ono sto si gori to su ljudi bolji prema tebi.A ti bucni momci,zeljni paznje su cesto takvi bas zbog nesigurnosti i vise odglume samopouzdanje nego sto ga stvarno imaju,samo sto su ljudi cesto plitkih razmisljanja,neznaju da procene ljude i proniknu u neciju licnost pa veruju u sve sto im se servira
Ono sto primetim je da mnoge devojke ne postupaju u skladu sa svojim zeljama,cesto pricaju kako zele paznju,romanticnog partnera a zavrse sa onim koji ne mogu to da im pruze.Agresivni bahati tip im svakako to nece pruziti.traze 'uspesne' a takvi su najcesce ljudi sa visokim egom,zeljni dokazivanja, orijentisani isljucivo na karijeru, paznju tesko da ce od njih dobiti.Uopste grese sto u muskarcu traze oslonca a kad se taj oslonac izmakne same stradaju.U mesto da neku sigurnost,finasijsku ili bilo koju stvore same i podju od sebe one to traze od partnera.Nezavisna,jaka i stabilna zena ne zavisi ni od cijeg novca,stabilnosti,uspehu jer moze sve to sama sebi da priusti.Muskarac treba da bude potpora i podrska ali oslonac treba traziti iskjucivo u sebi

Beogradjanin

pre 13 godina

..ne dopustam da mi drugi s**u o tome kako ja treba da zivim i sta ja treba da radim...
ZADOVOLJAN SOBOM

@Gile


Kao da si Nemac,nikad ti se nije dogodilo da zakasnis na posao? Dobro malo sale.Ali ovo prepisano od tebe su cinjenice bar za mene koje
su bitne. Nije bitno po meni da li si fin,dobar,grub, itd. Neko je napiso zato sto je neko postao oprezan,sad je odjednom osvetoljubiv,pa da razmisli da li je fin. Zena ma je najbitnije da je muskarac predstavlja IZAZOV.Cak bih rekao nedostizan. Zasto ona njega smatra takvim,nisu sve devojke iste i izazov predstavlja nesto drugo. Tako da tu fini momci, i nemaju neke sanse. Ipak svi mi imamo neku slicni definiciju finog momka,jer ovo u tekstu je nesto drugo.A ti koji predstavlju izazov,imaju neku zajednicku crtu koja ih spaja.I ne nisam ja jedan tih...

@Žena jednog “finog” muža

Ne znam,ispada da si opisala coveka koji nikad nece reci ne.Citirao sam ovo, sto mnoge devojke u slicnim situacijama zele da muskarac uvek,pa uvek odreaguju tako,kao alfa muzjak.Odvratn primer si dala,na primer
imao sam neki problem na poslu i sad i sutra cu biti okupiran njime i sad ja zbog minuta trebam da regujem nesto sto ipak cini neprijatnost barem meni u tom trenutku.Jeste problem ako se neko uvek tako ponasa kao u tvom primeru. Ali mnoge devojke su od mene ocekivale takvo ponasanje alfa,skoro u svakom trenutku i kad se ne odreaguje tako..Sta reci...

umešač

pre 13 godina

@ alfa

iz pouzdanih izvora, mislim da taj očekuje dete, i treba mu malo mira. mislim da bi bilo fer, jer dugo se piše o njemu, da ne kažem, truje, laže i podmeće.

alfa

pre 13 godina

Ovo sto ste opisali nije fin momak nego slabic. Godinu dana sam izgubila u pokusaju da jednom dokazem da sam normalna zena i da volim normalne muskarce, ne neke dripce. Ali dzaba, covek je slabic i nesiguran. Imam stresan i tezak posao, na kome sam ja alfa, i sve sto zelim kad sam van posla je da moj muskarac bude alfa, da se ja oslonim na njega, a ne on na mene, da ne moram ja da vucem, iniciram, vodim racuna o svemu. Dzaba, ovaj je u svemu trazio razloge da sebe sazaljeva, u cemu je sve slabiji nego ja, umesto da prosto uzme sve sto mu se daje i samo da me voli, da mi bude rame na koje mogu i hocu da naslonim glavu, da me zagrli i utesi kad treba. Bez obzira koliko sam jaka i sposobna, u vezi hocu da budem zena, a ne musko.

Кажу фин момак

pre 13 godina

НЕ слажем се са текстом у већини ставки делује као опис неког хомосексуалца.
Што се тиче наслова текста он је нажалост 100 одсто истинит, увек се трудим да испоштујем личност жене са којом имам контакт ма како изгледала и колико година имала. Али онда њихов мозак то обради и стекну утисак да разговарају баш са неким млакоњом. Нисам тип који ће да насрће на девојке чак ни када сам под тежим "гасом".
Оно што је трагедија за момке попут мене је пто им младост прође у надањима и лажним обећањима, јер ће те људи овде увек искористити кад виде да си добре душе. А да кажем себи-Е ајде да се мало промениш да будеш агресивнији простији, навалентнији, бучнији и остало да бих био с више девојака-не желим. Жене са ових простора су једна заиста велика мистерија. Остаћу и даље овакав макар се никад не оженио.
И још нешто фин момак не врбује девојке на коментарима текстова.

Ana

pre 13 godina

@ (A gde je tu ljubav??, 14. jun 2012 15:40)
nisi skontao decak, navela sam osobine koje bih zelela da ima MOJ DECKO, znaci decko-jedan jedini, a kad kazem dobar drug, prijatelj pod tim podrazumevam masu osobina, slaganje, kontanje, svadju i mirenje :), a ne kao sto si mislio prijateljstvo s beneficijama, cega se gnusam.. i ja budala pravdam se nekom animosusu na b92

A gde je tu ljubav??

pre 13 godina

@(Ana, 14. jun 2012 12:11)

E bas fino, i ja trazim samo prijateljice za dobar sex, imam ih nekoliko i bas umem.. Hajde koliko vas ima jos sa tim 'prostim' razmisljanjem?? A o ljubavi.. pa ne znam mozda cu da pomislim jednom i o tome... Ako ne izgubim sve iluzije do tad. Nisko ste pale drage moje.. ko da vas uzme za ozbiljno!?

Ona

pre 13 godina

@gile

Amin!

PS Razlika izmedju takozvane sirovine i "finog" je da i jedan i drugi po svaku cenu hoce da isteraju svoje samo ti ovaj prvi bar odmah na stavi do znanja, pa mozes da se evakuises na vreme ako mozga imas, a ovaj drugi se duri i histerise letnji dan do podne. S tzv. "Fincima" mozes vek da izgubis.

Dakle, da za fine, a ne za "fine". Uzimam slobodu da kazem da je to vazno zenama koje od muskarca ocekuju slicno sto i od sebe. U ime onih drugih se ne usudjujem da kazem ista.
Stvarno fini nemaju sta da traze sa zenskom varijantom sirovine, jer time rizikuju da se brzo presele u kategoriju "finih" i ogorcenih ili kategoriju sirovina.

Btw. Interesantno je da se slicne polemike sa gotovo identicnim argumentima vode i u mnogo bogatijim zemljama.

Zorzo

pre 13 godina

Nije sasvim netacno sto su napisali u ovom tekstu, ali se mogu sloziti sa vecinom komentara da je po sredi ipak jedno uopstavanje.Postavlja se pitanje definicije "finog" momka. Nije zlato sve sto sija, pa tako ni momci koji su na prvi pogled "fini" nekad ne izgledaju tako. Ali ako upotrebimo recimo termin pristojan, kulturan neko ko je sa obe noge na zemlji, takav kakav je, sa svim manama i slabostima,mislim da na kraju ovde ipak nema sta da trazi.Cini mi da ovde "finoca" uopsteno ne prolazi,ne samo kada su u pitanju musko zenski odnosi. Sto je dublja kriza, ljudi se sve vise kvare, a oni su jako kvarljiva roba. Svako od nas je imao prilike da dozivi razne neprijatnosti na bilo kom mestu, pocev od poste, bolnice, suda, opstine, pa na dalje. I na kraju se vi morate spustiti na nivo nekog dripca, agresivnog i primitivnog sa pola mozga, koji se potpisuje sa palcem da bi mogli da nesto uradite. Ovde nema gradjanskog drustva i kulture,vec jedne parohijalne, da ne kazem primitivne u kome vlada sve sama laz i prevara. U takvoj sredini oni koji su finiji i mozda malo povuceniji, jos vise se povlace u sebe i ne zele mnogo da se upustaju u bilo kakav odnos da ne govorim o nekoj vezi ili romantici. Cenim citateljke koje su se pozitivno izrazile o finim momcima i koje kod muskarca ipak cene neke druge osobine, a ne ove negativne koje sam nabrojao. Ali uopsteno,gledajuci neke moje fine,normalne prijatelje, poznanike,njihovu decu,mislim da ih ne ceka neka sjajna perspektiva..

Ana

pre 13 godina

sta napraviste od nas zena, aman!
a prosto je, ja samo hocu dobrog prijatelja s kojim cu imati dobar seks, i sto da se takve dve osobe ne zavole vremenom i da to traje. prosto

gile

pre 13 godina

Tekst pokusava da kaze: budi musko, pa ce te i zene postovati. Nazalost, tekst momcima namece dve krajnosti: krpa ili sirovina. Musko mora da bude tacno na sredini izmedju ta dva modela ponasanja. Dobar i fin nije isto sto i: razmazen, lenj, nesposoban, neborben, pasivan, plasljiv, povucen. Kao sto ni musko ne znaci biti: grub, sirov, samoziv, bezobrazan, neotesan. Ni jednu ni drugu krajnost zene sigurno ne cene! Da bi te zene primetile moras da izgradis najpre sebe kao muskarca koji je ZADOVOLJAN SOBOM, zna sta hoce i spreman je da se bori da to i ostvari bez oslanjanja na druge i prebacivanja krivice na druge kada stvari ne idu zeljenim tokom! To zahteva ozbiljan rad na sebi, disciplinu, izgradnju karaktera kroz cvrste principe i pravila koje sam sebi postavis. To nije lako i moze da potraje i vise godina, ali moras da budes spreman na to da ces to vreme provesti sam, gradeci i jacajuci sebe. Presao sam taj put pre 10 godina, bio sam totalno sam 3 godine, ali je vredelo. Bavio sam se sportom intenzivno, promenio ishranu i navike iz korena, procitao dosta saveta poznatih na temu jacanja samopouzdanja, po savetu iz jedne knjige upisao i prosao trening asertivnosti, stekao nove i PRAVE prijatelje, prestao da se druzim sa onim laznim itd. Danas sam sasvim drugi covek, ne zivciram se suvise zbog nekih gluposti i ne dopustam da mi drugi s**u o tome kako ja treba da zivim i sta ja treba da radim. Vecina prepreka na ovom svetu su U NASIM GLAVAMA i realno ne postoje van njih!

Nemanja

pre 13 godina

Uvek sam smatrao sebe za finog momka, smatrale su me i devojke, ali se ne uklapam ni u 2 od ovih 15 tacaka. Ako ovo znaci biti fin niko vise nece ni zeleti to da bude.

Konec

pre 13 godina

Bravo Tamara, niko od nas suštinski ne želi da mu iko, a pogotovo ovakvi tekstovi utiču na vezu. Nego ljudi se iz radoznalosti i dokolice hvataju za ovo što bih poistovetio kao radoznalost kad hoćeš da vidiš da li če mudžahedinova ljubavnica da otkrije da je ona u stvari sama sebi majka. Odoh po x-ti put odavde. Sve sam deja vu bez kraja.

Milica123

pre 13 godina

Sramota je da se fini momci ovako opisuju! Nema ništa lepše od finog, kulturnog mladića...a ako neko takvog momka može da poistoveti sa ovim tekstom...sramota!

Tamara

pre 13 godina

Prvo, glupo je razdeliti bilion muskaraca u dve grupe. Oni koji su fini i oni koji nisu. Jako puno stvarčica ima između ove dve suprotnosti. :) A najgore od svega, što se u ovom tekstu žene predstavljaju kao jedna, ARHEžena koja voli da bude pljas-pljas-beng-beng. Pa sad. Jako su neukusni i gorki ovi tekstovi... ako samo jedna osoba iščita ovaj tekst i on loše utiče na njega(a imajući u vidu da je tekst neizmerljivo glup), dolazi se do čega ->loš, neistinit tekst -> utiče loše na osobu... šta mislite recimo neki momak mene želi da startuje već mesecima, prikuplja snage, i onda pročita tekst i odustane...i možda sad ostajem uskraćena za jedan srećan život sa njim, sa decom i bla, bla, bla(jeste da zakon verovatnoće nije na mojoj strani, ali ipak :) )...mora da postoji neki filter kroz koji prolaze ovi tekstovi.

mirjana

pre 13 godina

ej, da se ne lazemo! ako te ne privlaci seksualno, moz' na trepavicama da dubi. ja sam ludo volela jednog jako finog momka koji mene nije bas tako ludo voleo:) i sad nesto razmisljam, jes' da je bio fin, ali vise bih ga okarakterisala kao slabica. tekst je glupav jer opisuje vise nekog kilavca nego finog momka. FINI MOMCI, najbolji ste.
da se vratim na pricu, sad me juri jedan jako fin momak, ali kad ne mogu ni da se poljubim sa njim. a grdim se stalno sto dusa nece, ali sta da radim...

MARIJANA

pre 13 godina

Samo ću dodati da upoznajem mnogo ljudi,karaktere dobro poznajem,svašta sam videla,priča sam čula svakakvih, kačili su mi se razni likovi,ali ja kuliram,eto ja ne volim grubijane,sirovine,nisam ih nikada volela,plaše me,nekako,sitna sam,nežna,mada sam oštra ponekad,u suštini,svako sebi bira,kada sam rekla iskusna nisam mislila da je bila sa lošima,i sa gomilom lovarnih,pa sad kao zna,mada sam i takve posmatrala,nije to kod njih sloboda nego žešće ludilo i mazohizam,a ima i sadizma,zato su sa sponzorušama,i one su mazohisti,trpe štošta,nego znam normalne žene koje su bile sa takvima,mačo tipovima.Žene su istraumirane...i za kraj..pametan se uči na tudjim greškama,a budala na sopstvenim,tako da ja posmatram i učim,i slušam,više slušam, a manje pričam.....pa svašta i vidim,posmatrajte malo,puno,ima svašta da se vidi.

Žena jednog “finog” muža

pre 13 godina

Ja mislim da je ovaj tekst odličan samo je termin “fini momci” malo nespretno izabran. Da je ovo “fini” upotrijebljeno u navodnicima ili zamjenjeno terminom “mlakonja” npr., (što po meni mnogo više odgovara opisima u tekstu), komentari ovdje bi bili mnogo drugačiji. Iz iskustva znam da nije lako biti sa jednom takvom “finom” osobom. Vrlo često ne mogu da se oslonim na njega, moram da ga verbalno branim, da pregovaram u njegovo ime. Sve svoje “impotencije” krije pod maskom finoće, kulture, odgoja, obrazovanja. Njemu je iz poniženja postaviti na svoje mjesto ženu koja nam neki dan bez “izvinite” staje u red ispred nas...a mi sa malom bebom. Ma ne tražim ja da se svađa sa njom nego da joj kulturno ali čvrsto kaze da red mora da se poštuje i da ne moze ni Bog da stane u red ispred njegove žene i bebe, a da ne pita za dozvolu. Nisam se ni ja svađala. Bila sam kulturna, a ona je završila na kraju reda.

MARIJANA

pre 13 godina

A osoba koja je napisala Marijana nadam se,ja ne znam ko je, bez potpisa...,mora da se potpiše,ili se možda poznajemo pa neće da se potpiše,sve je moguće..ima jedan alfa što me udavi,a ja zauzeta sa beta mužjakom,ali beta ima stav,nije beskičmenjak....ne fali mu ništa,ironija je što ovaj alfa glumi mi frajera,a ni za šta je, kad prepotencija skriva impotenciju,on ne zna da ja sve znam,rekle mi sponzoruše,šta ću kad ljudi svašta mi ispričaju,hahahahaha,hoće da leči komplekse..mislim možda nije ista osoba,ali potpis molim.

leonard_ojler

pre 13 godina

Citao sam komentare i gledao broj pozitivnih i negativnih ocjena na njima, i dosao do zakljucka da zenska populacija ili ne cita ove tekstove ( u sta sumnjam ) ili ih mrzi da ocjenjuju, jer mi je na neki nacin tesko da povjerujem da su pasvne ili se slazu sa komentarima u kojima se implicira da se trebaju tretirati kao domace zivotinje?

ime

pre 13 godina

@MARIJANA

Ja recimo uopste ne volim takve iskusne.. Tako da uglavnom dolazimo do zakljucka da iskusne zene ispastaju i one su poslednje. Pre bih ziveo sam i nemao nikakvo iskustvo nego sa "iskusnom".. ma kako da izgledala..

MagiMa

pre 13 godina

(Pogled iz tame, 13. jun 2012 14:06)
Drugi deo tvog komentara ukazuje na to da si osvetoljubiv:)
Hm... To nije odlika fine osobe, zar ne? :)

alfa, beta, pa i gama

pre 13 godina

Šta je miševi!? Kukate nad sudbinom umesto da uzmete stvar u svoje ruke, lupite šakom o sto i kažete "dosta bre". Stav je vrlo bitan. Budi dobar koliko hoćeš, ali ne i "krpa" od čoveka. Kad se rukuješ neka stisak bude jak, pogled siguran i ceo svet je tvoj. Žene s pravom traže čvrstoću u više pogleda, a ne mekoću, jer se zna da od nje nema "leba". Da zaključim: u tekstu mešaju babe i žabe. Opisuju sunđera, a ne dobru osobu.

RealTalk

pre 13 godina

Ima ovde dosta istine,ali ni meni se ne svidaju mnogo "obične devojke" kao i što se devojkama ne svidaju obični momci.Mislim da kod takivh likova devojke najviše odbija neka "beskičmenost" a devojke vole "čvrstu ruku" žele pravo muško a ne nekog slabića i mlakonju..razumite i njih..Ali na kraju najlakše je naći opravdanje,pun je grad devojki ali ako u BG ne nadjete nekog onda se nesposobni...

maki

pre 13 godina

Postoji razlika izmedju biti "fin i dobar" momak i biti "mlakonja"...Isto tako, ne mozete reci da je svaki decko koji je glasan, nametljiv, agresivan, ujedno i "los".

nikola

pre 13 godina

Jedan moj drug je zapazio da su prodavacice, kasirke, radnice, uopste zene srednjih godina koje rade nake obicne i pomalo teske poslove, uvek jako fine, dobro raspolozene i otvorene prema njemu. I pitao se zasto je to tako. A onda mu je jedan drug odgovorio, pa ti si taj fin decko koga su one nekad davno mogle imati ali su ga ostavile, izgubile i sada zale za tim.

Dragana

pre 13 godina

Kakav tekst...pun budalastina...Zene(normalne)vole fine momke(koji uopste ne odgovaraju opisima u tekstu)...Jedino sto zene bas ne vole jeste kada je momak dosadan....Moze on da bude najlepsi,najzgodniji,sa brdo para u dzepu,i najfiniji na svetu,al ako je dosadan-dzaba...Bilo je super momaka sa kojima sam izlazila,koji su bili pravi dzentlmeni,pazljivi-ali nekad ne vredi...Ako me ni malo intelektualno ne inspirisu,ako sa njima nema ni malo uzbudjenja,ako sa njima ne mogu da pricam o knjigama,o smislu zivota ,o svemu sto zelim..onda ne vredi ni svo dzentlmenstvo i dobrota...Srela sam par jako dobrih momaka,koji ni mrava ne bi zgazili,al njihova stalna prica o sportu,sportu,sportu je uzasno dosadna...I to uzasno odbija...zene zele muskarca sa kojim o svemu mogu da pricaju...Za zenu je jako bitno da joj muskarac deluje intelektualno superiorno,da misli da je taj muskarac pametan...i samim tim se oseca sigurno sa njim...A to da zene vole grubijane,to je nevidjena glupost..Mozda ima po neka mazohistkinja koja uziva u tome da je neko muci i tuce,al vecina zena to ne voli...Mislim da se cesto zamenjuju teze-zene ne vole grubijane i sirovine,ali vole muskarca sa stavom koji im uliva sigurnost,da se pored njega osecaju zasticeno-da osete da ce je on zastititi ako je neko fizicki napadne,a ne pobeci ko neka pi*kica...

Pogled iz tame

pre 13 godina

Sad mi je jasno zašto me devojke nikad nisu uzimale za ozbiljno, zašto nikada nisam bio "dobro parče" u njihovim očima iako sam dobro građen, zašto im je smetao moj ljudski odnos prema njima, zašto su emocije koje sam gajio prema njima bezočno ubijale, zašto im je moja romantika smetala, zašto su ljubav koju sam pokušao da im pružim, pod noge bacale. Gde mi je pamet bila, kako to da ovo nisam mogao sam da ukapiram, ne mogu da shvatim da sam ostao glup i pored završene visoke škole, kako je moguće da nisam bio u stanju da vidim ono što svi znaju, ono što je očigledno? Zašto ovaj tekst niste objavili ranije, da ovom slepcu oči otovorite, bilo bi ljudski i humano sa vaše strane, pa spasili biste jednu ljudsku dušu velike patnje. Stalno sam sebi postavljao pitanje, a gde to grešim, šta to loše radim, jesam li ja to neka nakaza kad od mene tako beže. Hvala Vam Gospodo sa B92 što mi oči otvoriste, sada mi je sve jasno, osim jedne stvari. Kako je moguće da te koje su do juče od mene bežale, sada mi se u naručje bacaju, kako je moguće da te koje nisu htele samnom da stanu, sada hoće za mene da se udaju, a one koje su se poudale, sada hoće da im budem ljubavnik? Šta je to sa vama moje drage dame, dosadile vam batine i poniženja, uvrede i šikaniranja, pa vam sada treba malo ljubavi i romantike, lepa reč i malo topline, kao da to raste na grani pa samo čeka da ga vi uberete? Biće topline baš ovih dana, ništa se vi ne brinite, al na ljubav moju zaboravite jer ona više ne stanuje ovde !!!

Mare

pre 13 godina

"Sve nedostatke pokušavaju da nadoknade agresivnošcu, galamom, drskim ponašanjem i veoma cesto fizickom silom. Takvi su odmah upadljivi i naravno da se o njima više prica i govori nego o onima koji pošteno žive."

Tzar

pre 13 godina

Pa da, ako nisi takav kakav tekst opisuje onda si sirovina. Skroz je nemoguce biti normalan covek sa samopostovanjem, sopstvenim misljenjem i spremnosti da se isto brani, zanimljivim zivotom itd. Svako ko ispunjava te karakteristike je kreten i sirovina.
Mnogo je lakse umesto raditi na sebi, optuziti druge ili reci da devojke vole samo $$$. Inace, slazem se da devojke vole muskarce koji imaju $$$, ali ne zaboravite da te pare daju muskarcima dobar nivo samopouzdanja i slobode, koji drugi ljudi nemaju. A i pare nisu neophodne da bi se privukle devojke.

@MARIJANA slazem se, kada se devojka izj*** sa alfa muzjacima i bogatasima i ko zna kime sve ne, onda shvati da je ipak beta laksi za kontrolisanje, da ce je uvek stavljati ispred sebe i bice joj veran, pa onda taj neiskusan beta dobije tu iskusnu zenu i sve dodje na svoje. Pitam se samo, za koga?

Душан

pre 13 godina

Фини момци немају своје ставове, слажу се са свима и не улазе у расправе? Каква глупост! Ја мислио да сам фин до малопре...

vaske

pre 13 godina

Bog te maz'o ovaj text unisti kredibilitet zenske populacije. Ispada da su sve zenske gomila skotova koje ne skidaju gace ako im prvo ne odvalis dva dlana. Feministkinje bi trebale da reaguju na ovaj text. Ovo kao da je pisao neki muski sovinist, najgora prfuknjaca, ili neko ko nema pojma o ljudskom mentailitetu, jer galamdzije stavlja u kategoriju ljudi sa samopuzdanjem.
Galamdzije su galamdzije jer upravo nemaju samopouzdanja. Nedostatak samopuzdanja ih tera na galamu, jer time skrecu paznju na sebe. Galamom pokusavaju da sakriju nedostatak pravog samopouzdanja i naprave laznu sliku da su jaki i silni.
Coveku koji ima dovoljno(mozda i previse) samopouzdanja nije potrebno skretanje nicije paznje na sebe, niti nametanje svoje volje drugima galamom, mrstenjem ili pretnjama. Bas zato sto ne galame se ne primecuju iz daljine, ali cim im se pridje blize, sama pojava pokazuje karakterna osobe koje se sama ne namece nikome, ali ni ne odstupa i ne popusta ni pred kim.
Zene imaju slicno ponasanje. Zene koje nemaju, ali misle da imaju samopouzadnje se primecuju na kilometar. Galamamom, si*e i du*e na izvol'te uztezanjem u dekoltee i helanke, kratke suknje, ku*vanjsko smejanje na svaku glupu salu, parfem te gusi itd. Mislis "Nemam sanse" ali, uz malo umeca i mnoooogo upornosti, imaju ih svi, od direktora do sofera. Sa druge strane, imas one koje se ne utezu i ne skrecu namerno paznju, ali samom pojava i ponasanjem skrecu pozitivnu paznju na njih. Ali kod takvim mali broj ima sanse.

fina seka

pre 13 godina

Citam tekst, citam, i mislim se "uf, kako cu slatko da prokomentarisem ovo, pocevsi od promasenog opisa finog momka", kad stignem do sledece recenice:

"Fini momci su osetljiviji i brižniji, ALI i oni mogu biti divni partneri za ceo život."

...prevrnem se od smeha i odustanem.

the ugly truth

pre 13 godina

@(MARIJANA, 13. jun 2012 10:39)

a gde su te iskusne zene?

ja znam da ih preko ima ali u ovde kazu ljudi da su redje od ptice dodo..

Angie

pre 13 godina

ruzan i uvredljiv tekst za normalne, fine mladice, vi ste ovde opisali neku iskompleksiranu licnost a ne finog momka. ako je neko fin i pristojan ne znaci da nema samopostovanje i da ne sme da iskaze svoje misljenje, bas naprotiv, fin mladic nece da ulazi u raspravu sa nekom primitivnom osobom, on svoje stavove i ideje cuva za sebi ravnog govornika. fin mladic nikog ne vredja zato sto ima druge, pristojne nacine da kaze osobi sta misli o njoj, njegove zelje i ideje su romanticne, uvek ce saslusati stavove svoje devojke zato sto je postuje i zato sto je kavaljer. i sto je najvaznije nikada nece uvrediti ni udariti svoju devojku i ja ovde glasam za finog momka naspram nezgrapnog, primitivnog galamdzije koji ide i naokolo i vredja ljude, po svaku cenu iznosi svoje stavove, gura se i prelazi granice normalnog ponasanja.

mi nismo andjeli

pre 13 godina

-Uostalom ne znam uopste sta sve one vide u tebi...nezreo si, tretiras zene kao stoku.
- Mislim da je ovo poslednje presudno.

truth

pre 13 godina

Eto vam svima odgovora.

http://www.youtube.com/watch?v=S_zkocjBT-c

Ali isto vazi i za suprotni pol. I muskarci vrlo cesto varaju npr fine devojke sa nekim skotovima, i vrlo cesto se lepe za neke karakondzule koje im piju krv. Tako da izgleda niko ne voli fine ljude pored sebe, bilo m bilo z.

Daki

pre 13 godina

Dobar momak moze,ali ne mora da bude po autiomatizmu naivan,dosadan,sa manjkom samopouzdanja itd.Bez obzira jeste li religiozni ili ne,u svetom pismu ima jedna lepa recenica "Budite mudri kao zmije i bezazleni kao golubovi".Biti dobar ne znaci da dozvoljavas da te svi gaze i sl.Postoji razlika izmedju onih koji su "dobri" iz razloga sto imaju manjak samopouzdanja pa se nikada ne isticu i dobrih koji su takvi jer nemaju komplekse i imaju ispravne zivotne stavove.

captain obvious

pre 13 godina

konacno neki tekst da podrzi zene u srbiji :D

eto sad imate i podrsku interneta da se udajete za bahate, za one koji vas varaju, za alkose, za siledzije!

a za buducnost ne brinite, tu su sigurne kuce...

the ugly truth

pre 13 godina

@(Dare, 13. jun 2012 10:56)

Potpuno si u pravu!
I mene su isto pogresno vaspitali roditelji, ali ja sam otisao preko i naisao na sve suprotno od ovog ove...

Na ovom podneblju ima muskaraca balkanaca ali ima jos vise zena balkanica koje obozavaju ove balkance i sav njihov bezobrazluk i prostakluk, koje ce normalno vaspitanog i finog muskarca proglasiti za pederka, shonju, i sta vec...

Nije bitno

pre 13 godina

Zaci da budem djubre? :-D
Glup tekst jako.
Evo,ne vredjam zato sto sam tako vaspitan,u rasprave ne ulazim sa onima koji misle da svet postoji zbog njih samo,njima nema leka,drzim do sebe itekako,a neke osobine ovih tzv alfa muzijaka u mom krugu ljudi nazivaju alfa seljacinama. Ovo ovde je primer sonje a ne finog momka.

zesceusamljentip

pre 13 godina

Cinjenica je da devojke zaista izbegavaju fine momke to vam kazem iz licnog iskustva milion puta pomislim cime li je ovaj dripac zasluzio da ima devojku kad je ne postuje i kad je vara sa drugim devojkama laze je, nema strpljenja i razumevanja za nju i njene zelje i potrebe,nekulturan,nemoralan,sebican,vulgaran,agresivan tip a on ima devojku a ja nemam gde je tu pravda?Naravno nema pravde seljacine furaju lepe devojke a mi fini momci mozemo samo da im zavidimo ili da postanemo kao i oni al ja nikad ne bi odustao od svojih stavova i svog sistema vrednosti i od svojih ideala pa taman da ceo zivot prozivim bez devojke.

Dare

pre 13 godina

Konacno neko da mi otovori oci, mislio sam da je kulturno i fino vaspitanje dobraosobina.
Znaci, moram da budem agresivan alfa muzjak, koji svoje misljenje brani psovanjem i fizickim napadom, isto tako da osvaja devojke, isto da primeni ako se neko malo sali na njegov racun, a obavezno da provocira i vredja druge muskarce, startuje i otima tudje devojke i na kraju....da se uvek gura preko reda i skace i galami u muskom drustvu da bi bio primecen.

Pogresno me vaspitali roditelji.

MARIJANA

pre 13 godina

Fini momci u početku loše prodju,ali se na kraju zadnji smeju,jer dosta iskusnih žena shvati da loš momak ima težak karakter,i da nije za duže varijante,sve ima svoje.

djentlmen

pre 13 godina

Sve devojke kazu da traze fine, kulturne, romanticne momke, kukaju kako vise nema dzentlmena a u stvari jeidno padaju na prostacke fore i dubok dzep.

Kad god sam prema devocji bio iskren i uljudan, zavrsio bih sa pedalom. Onda kada sam se ponasao kao sirovina, nisam mogao da je otkacim od sebe. Sta ces... cudan ti je taj zenski svet.

stevan

pre 13 godina

ako se nekom alfa muzjaku dopadne devojka finog momka on nece imati snage da mu se suprotstavi?

sta ovo uopste znaci!? ako neko krene da mi muva devojku, njena je obaveza da ga odbije, a ne moja, ukoliko zeli da ostane verna. koja je poenta da se mesam u takve stvari, izazivajuci verbalne i kasnije mozda fizicke sukobe?!

captain obvious

pre 13 godina

konacno neki tekst da podrzi zene u srbiji :D

eto sad imate i podrsku interneta da se udajete za bahate, za one koji vas varaju, za alkose, za siledzije!

a za buducnost ne brinite, tu su sigurne kuce...

Dare

pre 13 godina

Konacno neko da mi otovori oci, mislio sam da je kulturno i fino vaspitanje dobraosobina.
Znaci, moram da budem agresivan alfa muzjak, koji svoje misljenje brani psovanjem i fizickim napadom, isto tako da osvaja devojke, isto da primeni ako se neko malo sali na njegov racun, a obavezno da provocira i vredja druge muskarce, startuje i otima tudje devojke i na kraju....da se uvek gura preko reda i skace i galami u muskom drustvu da bi bio primecen.

Pogresno me vaspitali roditelji.

stevan

pre 13 godina

ako se nekom alfa muzjaku dopadne devojka finog momka on nece imati snage da mu se suprotstavi?

sta ovo uopste znaci!? ako neko krene da mi muva devojku, njena je obaveza da ga odbije, a ne moja, ukoliko zeli da ostane verna. koja je poenta da se mesam u takve stvari, izazivajuci verbalne i kasnije mozda fizicke sukobe?!

djentlmen

pre 13 godina

Sve devojke kazu da traze fine, kulturne, romanticne momke, kukaju kako vise nema dzentlmena a u stvari jeidno padaju na prostacke fore i dubok dzep.

Kad god sam prema devocji bio iskren i uljudan, zavrsio bih sa pedalom. Onda kada sam se ponasao kao sirovina, nisam mogao da je otkacim od sebe. Sta ces... cudan ti je taj zenski svet.

MARIJANA

pre 13 godina

Fini momci u početku loše prodju,ali se na kraju zadnji smeju,jer dosta iskusnih žena shvati da loš momak ima težak karakter,i da nije za duže varijante,sve ima svoje.

Pogled iz tame

pre 13 godina

Sad mi je jasno zašto me devojke nikad nisu uzimale za ozbiljno, zašto nikada nisam bio "dobro parče" u njihovim očima iako sam dobro građen, zašto im je smetao moj ljudski odnos prema njima, zašto su emocije koje sam gajio prema njima bezočno ubijale, zašto im je moja romantika smetala, zašto su ljubav koju sam pokušao da im pružim, pod noge bacale. Gde mi je pamet bila, kako to da ovo nisam mogao sam da ukapiram, ne mogu da shvatim da sam ostao glup i pored završene visoke škole, kako je moguće da nisam bio u stanju da vidim ono što svi znaju, ono što je očigledno? Zašto ovaj tekst niste objavili ranije, da ovom slepcu oči otovorite, bilo bi ljudski i humano sa vaše strane, pa spasili biste jednu ljudsku dušu velike patnje. Stalno sam sebi postavljao pitanje, a gde to grešim, šta to loše radim, jesam li ja to neka nakaza kad od mene tako beže. Hvala Vam Gospodo sa B92 što mi oči otvoriste, sada mi je sve jasno, osim jedne stvari. Kako je moguće da te koje su do juče od mene bežale, sada mi se u naručje bacaju, kako je moguće da te koje nisu htele samnom da stanu, sada hoće za mene da se udaju, a one koje su se poudale, sada hoće da im budem ljubavnik? Šta je to sa vama moje drage dame, dosadile vam batine i poniženja, uvrede i šikaniranja, pa vam sada treba malo ljubavi i romantike, lepa reč i malo topline, kao da to raste na grani pa samo čeka da ga vi uberete? Biće topline baš ovih dana, ništa se vi ne brinite, al na ljubav moju zaboravite jer ona više ne stanuje ovde !!!

Angie

pre 13 godina

ruzan i uvredljiv tekst za normalne, fine mladice, vi ste ovde opisali neku iskompleksiranu licnost a ne finog momka. ako je neko fin i pristojan ne znaci da nema samopostovanje i da ne sme da iskaze svoje misljenje, bas naprotiv, fin mladic nece da ulazi u raspravu sa nekom primitivnom osobom, on svoje stavove i ideje cuva za sebi ravnog govornika. fin mladic nikog ne vredja zato sto ima druge, pristojne nacine da kaze osobi sta misli o njoj, njegove zelje i ideje su romanticne, uvek ce saslusati stavove svoje devojke zato sto je postuje i zato sto je kavaljer. i sto je najvaznije nikada nece uvrediti ni udariti svoju devojku i ja ovde glasam za finog momka naspram nezgrapnog, primitivnog galamdzije koji ide i naokolo i vredja ljude, po svaku cenu iznosi svoje stavove, gura se i prelazi granice normalnog ponasanja.

nikola

pre 13 godina

Jedan moj drug je zapazio da su prodavacice, kasirke, radnice, uopste zene srednjih godina koje rade nake obicne i pomalo teske poslove, uvek jako fine, dobro raspolozene i otvorene prema njemu. I pitao se zasto je to tako. A onda mu je jedan drug odgovorio, pa ti si taj fin decko koga su one nekad davno mogle imati ali su ga ostavile, izgubile i sada zale za tim.

zesceusamljentip

pre 13 godina

Cinjenica je da devojke zaista izbegavaju fine momke to vam kazem iz licnog iskustva milion puta pomislim cime li je ovaj dripac zasluzio da ima devojku kad je ne postuje i kad je vara sa drugim devojkama laze je, nema strpljenja i razumevanja za nju i njene zelje i potrebe,nekulturan,nemoralan,sebican,vulgaran,agresivan tip a on ima devojku a ja nemam gde je tu pravda?Naravno nema pravde seljacine furaju lepe devojke a mi fini momci mozemo samo da im zavidimo ili da postanemo kao i oni al ja nikad ne bi odustao od svojih stavova i svog sistema vrednosti i od svojih ideala pa taman da ceo zivot prozivim bez devojke.

Milica123

pre 13 godina

Sramota je da se fini momci ovako opisuju! Nema ništa lepše od finog, kulturnog mladića...a ako neko takvog momka može da poistoveti sa ovim tekstom...sramota!

the ugly truth

pre 13 godina

@(Dare, 13. jun 2012 10:56)

Potpuno si u pravu!
I mene su isto pogresno vaspitali roditelji, ali ja sam otisao preko i naisao na sve suprotno od ovog ove...

Na ovom podneblju ima muskaraca balkanaca ali ima jos vise zena balkanica koje obozavaju ove balkance i sav njihov bezobrazluk i prostakluk, koje ce normalno vaspitanog i finog muskarca proglasiti za pederka, shonju, i sta vec...

Daki

pre 13 godina

Dobar momak moze,ali ne mora da bude po autiomatizmu naivan,dosadan,sa manjkom samopouzdanja itd.Bez obzira jeste li religiozni ili ne,u svetom pismu ima jedna lepa recenica "Budite mudri kao zmije i bezazleni kao golubovi".Biti dobar ne znaci da dozvoljavas da te svi gaze i sl.Postoji razlika izmedju onih koji su "dobri" iz razloga sto imaju manjak samopouzdanja pa se nikada ne isticu i dobrih koji su takvi jer nemaju komplekse i imaju ispravne zivotne stavove.

gile

pre 13 godina

Tekst pokusava da kaze: budi musko, pa ce te i zene postovati. Nazalost, tekst momcima namece dve krajnosti: krpa ili sirovina. Musko mora da bude tacno na sredini izmedju ta dva modela ponasanja. Dobar i fin nije isto sto i: razmazen, lenj, nesposoban, neborben, pasivan, plasljiv, povucen. Kao sto ni musko ne znaci biti: grub, sirov, samoziv, bezobrazan, neotesan. Ni jednu ni drugu krajnost zene sigurno ne cene! Da bi te zene primetile moras da izgradis najpre sebe kao muskarca koji je ZADOVOLJAN SOBOM, zna sta hoce i spreman je da se bori da to i ostvari bez oslanjanja na druge i prebacivanja krivice na druge kada stvari ne idu zeljenim tokom! To zahteva ozbiljan rad na sebi, disciplinu, izgradnju karaktera kroz cvrste principe i pravila koje sam sebi postavis. To nije lako i moze da potraje i vise godina, ali moras da budes spreman na to da ces to vreme provesti sam, gradeci i jacajuci sebe. Presao sam taj put pre 10 godina, bio sam totalno sam 3 godine, ali je vredelo. Bavio sam se sportom intenzivno, promenio ishranu i navike iz korena, procitao dosta saveta poznatih na temu jacanja samopouzdanja, po savetu iz jedne knjige upisao i prosao trening asertivnosti, stekao nove i PRAVE prijatelje, prestao da se druzim sa onim laznim itd. Danas sam sasvim drugi covek, ne zivciram se suvise zbog nekih gluposti i ne dopustam da mi drugi s**u o tome kako ja treba da zivim i sta ja treba da radim. Vecina prepreka na ovom svetu su U NASIM GLAVAMA i realno ne postoje van njih!

Душан

pre 13 godina

Фини момци немају своје ставове, слажу се са свима и не улазе у расправе? Каква глупост! Ја мислио да сам фин до малопре...

Кажу фин момак

pre 13 godina

НЕ слажем се са текстом у већини ставки делује као опис неког хомосексуалца.
Што се тиче наслова текста он је нажалост 100 одсто истинит, увек се трудим да испоштујем личност жене са којом имам контакт ма како изгледала и колико година имала. Али онда њихов мозак то обради и стекну утисак да разговарају баш са неким млакоњом. Нисам тип који ће да насрће на девојке чак ни када сам под тежим "гасом".
Оно што је трагедија за момке попут мене је пто им младост прође у надањима и лажним обећањима, јер ће те људи овде увек искористити кад виде да си добре душе. А да кажем себи-Е ајде да се мало промениш да будеш агресивнији простији, навалентнији, бучнији и остало да бих био с више девојака-не желим. Жене са ових простора су једна заиста велика мистерија. Остаћу и даље овакав макар се никад не оженио.
И још нешто фин момак не врбује девојке на коментарима текстова.

vaske

pre 13 godina

Bog te maz'o ovaj text unisti kredibilitet zenske populacije. Ispada da su sve zenske gomila skotova koje ne skidaju gace ako im prvo ne odvalis dva dlana. Feministkinje bi trebale da reaguju na ovaj text. Ovo kao da je pisao neki muski sovinist, najgora prfuknjaca, ili neko ko nema pojma o ljudskom mentailitetu, jer galamdzije stavlja u kategoriju ljudi sa samopuzdanjem.
Galamdzije su galamdzije jer upravo nemaju samopouzdanja. Nedostatak samopuzdanja ih tera na galamu, jer time skrecu paznju na sebe. Galamom pokusavaju da sakriju nedostatak pravog samopouzdanja i naprave laznu sliku da su jaki i silni.
Coveku koji ima dovoljno(mozda i previse) samopouzdanja nije potrebno skretanje nicije paznje na sebe, niti nametanje svoje volje drugima galamom, mrstenjem ili pretnjama. Bas zato sto ne galame se ne primecuju iz daljine, ali cim im se pridje blize, sama pojava pokazuje karakterna osobe koje se sama ne namece nikome, ali ni ne odstupa i ne popusta ni pred kim.
Zene imaju slicno ponasanje. Zene koje nemaju, ali misle da imaju samopouzadnje se primecuju na kilometar. Galamamom, si*e i du*e na izvol'te uztezanjem u dekoltee i helanke, kratke suknje, ku*vanjsko smejanje na svaku glupu salu, parfem te gusi itd. Mislis "Nemam sanse" ali, uz malo umeca i mnoooogo upornosti, imaju ih svi, od direktora do sofera. Sa druge strane, imas one koje se ne utezu i ne skrecu namerno paznju, ali samom pojava i ponasanjem skrecu pozitivnu paznju na njih. Ali kod takvim mali broj ima sanse.

Nije bitno

pre 13 godina

Zaci da budem djubre? :-D
Glup tekst jako.
Evo,ne vredjam zato sto sam tako vaspitan,u rasprave ne ulazim sa onima koji misle da svet postoji zbog njih samo,njima nema leka,drzim do sebe itekako,a neke osobine ovih tzv alfa muzijaka u mom krugu ljudi nazivaju alfa seljacinama. Ovo ovde je primer sonje a ne finog momka.

alfa, beta, pa i gama

pre 13 godina

Šta je miševi!? Kukate nad sudbinom umesto da uzmete stvar u svoje ruke, lupite šakom o sto i kažete "dosta bre". Stav je vrlo bitan. Budi dobar koliko hoćeš, ali ne i "krpa" od čoveka. Kad se rukuješ neka stisak bude jak, pogled siguran i ceo svet je tvoj. Žene s pravom traže čvrstoću u više pogleda, a ne mekoću, jer se zna da od nje nema "leba". Da zaključim: u tekstu mešaju babe i žabe. Opisuju sunđera, a ne dobru osobu.

mi nismo andjeli

pre 13 godina

-Uostalom ne znam uopste sta sve one vide u tebi...nezreo si, tretiras zene kao stoku.
- Mislim da je ovo poslednje presudno.

Tzar

pre 13 godina

Pa da, ako nisi takav kakav tekst opisuje onda si sirovina. Skroz je nemoguce biti normalan covek sa samopostovanjem, sopstvenim misljenjem i spremnosti da se isto brani, zanimljivim zivotom itd. Svako ko ispunjava te karakteristike je kreten i sirovina.
Mnogo je lakse umesto raditi na sebi, optuziti druge ili reci da devojke vole samo $$$. Inace, slazem se da devojke vole muskarce koji imaju $$$, ali ne zaboravite da te pare daju muskarcima dobar nivo samopouzdanja i slobode, koji drugi ljudi nemaju. A i pare nisu neophodne da bi se privukle devojke.

@MARIJANA slazem se, kada se devojka izj*** sa alfa muzjacima i bogatasima i ko zna kime sve ne, onda shvati da je ipak beta laksi za kontrolisanje, da ce je uvek stavljati ispred sebe i bice joj veran, pa onda taj neiskusan beta dobije tu iskusnu zenu i sve dodje na svoje. Pitam se samo, za koga?

Tamara

pre 13 godina

Prvo, glupo je razdeliti bilion muskaraca u dve grupe. Oni koji su fini i oni koji nisu. Jako puno stvarčica ima između ove dve suprotnosti. :) A najgore od svega, što se u ovom tekstu žene predstavljaju kao jedna, ARHEžena koja voli da bude pljas-pljas-beng-beng. Pa sad. Jako su neukusni i gorki ovi tekstovi... ako samo jedna osoba iščita ovaj tekst i on loše utiče na njega(a imajući u vidu da je tekst neizmerljivo glup), dolazi se do čega ->loš, neistinit tekst -> utiče loše na osobu... šta mislite recimo neki momak mene želi da startuje već mesecima, prikuplja snage, i onda pročita tekst i odustane...i možda sad ostajem uskraćena za jedan srećan život sa njim, sa decom i bla, bla, bla(jeste da zakon verovatnoće nije na mojoj strani, ali ipak :) )...mora da postoji neki filter kroz koji prolaze ovi tekstovi.

Mare

pre 13 godina

"Sve nedostatke pokušavaju da nadoknade agresivnošcu, galamom, drskim ponašanjem i veoma cesto fizickom silom. Takvi su odmah upadljivi i naravno da se o njima više prica i govori nego o onima koji pošteno žive."

dragutin

pre 13 godina

Ako hoces da je smuvas i navatas moras da imas bilo kakvu pricu da budes duhovit i da te zabole sta ona hoce i dali joj se svidjas.Nikada je ne komplimentisi ne placaj joj pica i ne pokazuj ni recima ni telom (GOVOR TELA JE IZUZETNO BITAN OBRATI PAZNJU NA DRZANJE,GLAS I NA NEKE TIKOVE KOJI UKAZUJU DA SI NERVOZAN) da joj se svidjas.Samo joj pomalo nagovesti da ima neke zanimljive osobine ali da nije tvoj tip ili nije dovoljno dobra za tebe sto je cesto i istina da budemo realni.Lepota nije zasluzena sa tim je se rodila i nije merilo bilo cega.Obrni pricu da ona tebe juri i da mora da te zasluzi i bice ih ko blata i sto ih vise bude to ce i tvoj status rasti pa ces biti kao Nikola iz Mi nismo andjeli.A zadrzati ih je mnogo teze zato sto moras imas svoj identitet da znas sta zelis koliko zelis i kuda ides i kako se ona uklapa u to itd.Ako to nije regulisano imaces samo povremene flertove gomilu sexa i osecaj da si los u vezama.Muvanje je lako ali je tesko demnstrirati visu vrednost ako ne mozes da se ostvaris kao covek.Zene su prazne i nemaju pojma sta zele i hoce da budu zavedene tako da se osecaju da je neko drugi kriv a ne one.Uvek je muskarac odgovoran za sve i ako nisu srecne lako ce prebaciti na njega i ostaviti ga za nekoga pored koga ce se osecati srecno.

realno

pre 13 godina

Ja sam se pronasao u svih 15 tacaka...ali nijedna od ovih tacaka me nije sprecila da stojim u stranu i imam devojke isto onoliko koliko i onaj koji se mangupira i glumi svo znanje sveta....tiha voda breg roni....

truth

pre 13 godina

Eto vam svima odgovora.

http://www.youtube.com/watch?v=S_zkocjBT-c

Ali isto vazi i za suprotni pol. I muskarci vrlo cesto varaju npr fine devojke sa nekim skotovima, i vrlo cesto se lepe za neke karakondzule koje im piju krv. Tako da izgleda niko ne voli fine ljude pored sebe, bilo m bilo z.

Maki

pre 13 godina

ima istine da mnoge devojke retko zavrse sa 'finim' momcima.Cesto cujem price gde se devojke zabavljaju sa agresivnim i nametljivim momcima, trpe uvrede, dozvoljavaju da ih ponizavaju na razne nacine. Ja licno ne bih bila sa momkom koji me ne postuje,koji se ponasa bahato prema meni,ko cini da se osecam bezvrednom. Ako je neko los prema meni moze da izazove samo da budem jednako losa prema njemu. Problem je sto danas u glavnom vlada ono sto si gori to su ljudi bolji prema tebi.A ti bucni momci,zeljni paznje su cesto takvi bas zbog nesigurnosti i vise odglume samopouzdanje nego sto ga stvarno imaju,samo sto su ljudi cesto plitkih razmisljanja,neznaju da procene ljude i proniknu u neciju licnost pa veruju u sve sto im se servira
Ono sto primetim je da mnoge devojke ne postupaju u skladu sa svojim zeljama,cesto pricaju kako zele paznju,romanticnog partnera a zavrse sa onim koji ne mogu to da im pruze.Agresivni bahati tip im svakako to nece pruziti.traze 'uspesne' a takvi su najcesce ljudi sa visokim egom,zeljni dokazivanja, orijentisani isljucivo na karijeru, paznju tesko da ce od njih dobiti.Uopste grese sto u muskarcu traze oslonca a kad se taj oslonac izmakne same stradaju.U mesto da neku sigurnost,finasijsku ili bilo koju stvore same i podju od sebe one to traze od partnera.Nezavisna,jaka i stabilna zena ne zavisi ni od cijeg novca,stabilnosti,uspehu jer moze sve to sama sebi da priusti.Muskarac treba da bude potpora i podrska ali oslonac treba traziti iskjucivo u sebi

fina seka

pre 13 godina

Citam tekst, citam, i mislim se "uf, kako cu slatko da prokomentarisem ovo, pocevsi od promasenog opisa finog momka", kad stignem do sledece recenice:

"Fini momci su osetljiviji i brižniji, ALI i oni mogu biti divni partneri za ceo život."

...prevrnem se od smeha i odustanem.

Zorzo

pre 13 godina

Nije sasvim netacno sto su napisali u ovom tekstu, ali se mogu sloziti sa vecinom komentara da je po sredi ipak jedno uopstavanje.Postavlja se pitanje definicije "finog" momka. Nije zlato sve sto sija, pa tako ni momci koji su na prvi pogled "fini" nekad ne izgledaju tako. Ali ako upotrebimo recimo termin pristojan, kulturan neko ko je sa obe noge na zemlji, takav kakav je, sa svim manama i slabostima,mislim da na kraju ovde ipak nema sta da trazi.Cini mi da ovde "finoca" uopsteno ne prolazi,ne samo kada su u pitanju musko zenski odnosi. Sto je dublja kriza, ljudi se sve vise kvare, a oni su jako kvarljiva roba. Svako od nas je imao prilike da dozivi razne neprijatnosti na bilo kom mestu, pocev od poste, bolnice, suda, opstine, pa na dalje. I na kraju se vi morate spustiti na nivo nekog dripca, agresivnog i primitivnog sa pola mozga, koji se potpisuje sa palcem da bi mogli da nesto uradite. Ovde nema gradjanskog drustva i kulture,vec jedne parohijalne, da ne kazem primitivne u kome vlada sve sama laz i prevara. U takvoj sredini oni koji su finiji i mozda malo povuceniji, jos vise se povlace u sebe i ne zele mnogo da se upustaju u bilo kakav odnos da ne govorim o nekoj vezi ili romantici. Cenim citateljke koje su se pozitivno izrazile o finim momcima i koje kod muskarca ipak cene neke druge osobine, a ne ove negativne koje sam nabrojao. Ali uopsteno,gledajuci neke moje fine,normalne prijatelje, poznanike,njihovu decu,mislim da ih ne ceka neka sjajna perspektiva..

maki

pre 13 godina

Postoji razlika izmedju biti "fin i dobar" momak i biti "mlakonja"...Isto tako, ne mozete reci da je svaki decko koji je glasan, nametljiv, agresivan, ujedno i "los".

leonard_ojler

pre 13 godina

Citao sam komentare i gledao broj pozitivnih i negativnih ocjena na njima, i dosao do zakljucka da zenska populacija ili ne cita ove tekstove ( u sta sumnjam ) ili ih mrzi da ocjenjuju, jer mi je na neki nacin tesko da povjerujem da su pasvne ili se slazu sa komentarima u kojima se implicira da se trebaju tretirati kao domace zivotinje?

Dragana

pre 13 godina

Kakav tekst...pun budalastina...Zene(normalne)vole fine momke(koji uopste ne odgovaraju opisima u tekstu)...Jedino sto zene bas ne vole jeste kada je momak dosadan....Moze on da bude najlepsi,najzgodniji,sa brdo para u dzepu,i najfiniji na svetu,al ako je dosadan-dzaba...Bilo je super momaka sa kojima sam izlazila,koji su bili pravi dzentlmeni,pazljivi-ali nekad ne vredi...Ako me ni malo intelektualno ne inspirisu,ako sa njima nema ni malo uzbudjenja,ako sa njima ne mogu da pricam o knjigama,o smislu zivota ,o svemu sto zelim..onda ne vredi ni svo dzentlmenstvo i dobrota...Srela sam par jako dobrih momaka,koji ni mrava ne bi zgazili,al njihova stalna prica o sportu,sportu,sportu je uzasno dosadna...I to uzasno odbija...zene zele muskarca sa kojim o svemu mogu da pricaju...Za zenu je jako bitno da joj muskarac deluje intelektualno superiorno,da misli da je taj muskarac pametan...i samim tim se oseca sigurno sa njim...A to da zene vole grubijane,to je nevidjena glupost..Mozda ima po neka mazohistkinja koja uziva u tome da je neko muci i tuce,al vecina zena to ne voli...Mislim da se cesto zamenjuju teze-zene ne vole grubijane i sirovine,ali vole muskarca sa stavom koji im uliva sigurnost,da se pored njega osecaju zasticeno-da osete da ce je on zastititi ako je neko fizicki napadne,a ne pobeci ko neka pi*kica...

A gde je tu ljubav??

pre 13 godina

@(Ana, 14. jun 2012 12:11)

E bas fino, i ja trazim samo prijateljice za dobar sex, imam ih nekoliko i bas umem.. Hajde koliko vas ima jos sa tim 'prostim' razmisljanjem?? A o ljubavi.. pa ne znam mozda cu da pomislim jednom i o tome... Ako ne izgubim sve iluzije do tad. Nisko ste pale drage moje.. ko da vas uzme za ozbiljno!?

Žena jednog “finog” muža

pre 13 godina

Ja mislim da je ovaj tekst odličan samo je termin “fini momci” malo nespretno izabran. Da je ovo “fini” upotrijebljeno u navodnicima ili zamjenjeno terminom “mlakonja” npr., (što po meni mnogo više odgovara opisima u tekstu), komentari ovdje bi bili mnogo drugačiji. Iz iskustva znam da nije lako biti sa jednom takvom “finom” osobom. Vrlo često ne mogu da se oslonim na njega, moram da ga verbalno branim, da pregovaram u njegovo ime. Sve svoje “impotencije” krije pod maskom finoće, kulture, odgoja, obrazovanja. Njemu je iz poniženja postaviti na svoje mjesto ženu koja nam neki dan bez “izvinite” staje u red ispred nas...a mi sa malom bebom. Ma ne tražim ja da se svađa sa njom nego da joj kulturno ali čvrsto kaze da red mora da se poštuje i da ne moze ni Bog da stane u red ispred njegove žene i bebe, a da ne pita za dozvolu. Nisam se ni ja svađala. Bila sam kulturna, a ona je završila na kraju reda.

ime

pre 13 godina

@MARIJANA

Ja recimo uopste ne volim takve iskusne.. Tako da uglavnom dolazimo do zakljucka da iskusne zene ispastaju i one su poslednje. Pre bih ziveo sam i nemao nikakvo iskustvo nego sa "iskusnom".. ma kako da izgledala..

alfa

pre 13 godina

Ovo sto ste opisali nije fin momak nego slabic. Godinu dana sam izgubila u pokusaju da jednom dokazem da sam normalna zena i da volim normalne muskarce, ne neke dripce. Ali dzaba, covek je slabic i nesiguran. Imam stresan i tezak posao, na kome sam ja alfa, i sve sto zelim kad sam van posla je da moj muskarac bude alfa, da se ja oslonim na njega, a ne on na mene, da ne moram ja da vucem, iniciram, vodim racuna o svemu. Dzaba, ovaj je u svemu trazio razloge da sebe sazaljeva, u cemu je sve slabiji nego ja, umesto da prosto uzme sve sto mu se daje i samo da me voli, da mi bude rame na koje mogu i hocu da naslonim glavu, da me zagrli i utesi kad treba. Bez obzira koliko sam jaka i sposobna, u vezi hocu da budem zena, a ne musko.

Stefan

pre 10 godina

Ako sa nekim zelis da resis problem na miran nacin to je nije slabost vec zrelost...Momci sa kojima moze da se brise pod nisu fini to je velika greska da se staljaju u takvu kategoriju a to jest kako se nazivaju papucarima....Kaze se da fini momci nisu drustveno jaki pa da ih niko ne vidi pa zasto nikog to nezanima niko se nije zapitao gde su.....Oni su tu svuda samo niko ih ne trazi..Svako ima svoj izbor ali neke osobe koji deluju kao slabici ili otiraci njih gledati kao fine momke u kategoriju nije ni bas istina....

the ugly truth

pre 13 godina

@(MARIJANA, 13. jun 2012 10:39)

a gde su te iskusne zene?

ja znam da ih preko ima ali u ovde kazu ljudi da su redje od ptice dodo..

Nemanja

pre 13 godina

Uvek sam smatrao sebe za finog momka, smatrale su me i devojke, ali se ne uklapam ni u 2 od ovih 15 tacaka. Ako ovo znaci biti fin niko vise nece ni zeleti to da bude.

Ana

pre 13 godina

sta napraviste od nas zena, aman!
a prosto je, ja samo hocu dobrog prijatelja s kojim cu imati dobar seks, i sto da se takve dve osobe ne zavole vremenom i da to traje. prosto

Ona

pre 13 godina

@gile

Amin!

PS Razlika izmedju takozvane sirovine i "finog" je da i jedan i drugi po svaku cenu hoce da isteraju svoje samo ti ovaj prvi bar odmah na stavi do znanja, pa mozes da se evakuises na vreme ako mozga imas, a ovaj drugi se duri i histerise letnji dan do podne. S tzv. "Fincima" mozes vek da izgubis.

Dakle, da za fine, a ne za "fine". Uzimam slobodu da kazem da je to vazno zenama koje od muskarca ocekuju slicno sto i od sebe. U ime onih drugih se ne usudjujem da kazem ista.
Stvarno fini nemaju sta da traze sa zenskom varijantom sirovine, jer time rizikuju da se brzo presele u kategoriju "finih" i ogorcenih ili kategoriju sirovina.

Btw. Interesantno je da se slicne polemike sa gotovo identicnim argumentima vode i u mnogo bogatijim zemljama.

danijel

pre 9 godina

ja eto recimo nikad nisam imao devojku bilo je prilika ali sam imao tremu kad treba da je poljubim posto nece ona prva imao sam prilika mada nisam uspeo jbga takva mi je sudbina sve mislim bice bolje sto se tice toga i ja sam jedan od tix baksuza realno i sve mislim nacicu neku ali nesto mi se cini da se to nece desiti :(

Konec

pre 13 godina

Bravo Tamara, niko od nas suštinski ne želi da mu iko, a pogotovo ovakvi tekstovi utiču na vezu. Nego ljudi se iz radoznalosti i dokolice hvataju za ovo što bih poistovetio kao radoznalost kad hoćeš da vidiš da li če mudžahedinova ljubavnica da otkrije da je ona u stvari sama sebi majka. Odoh po x-ti put odavde. Sve sam deja vu bez kraja.

MARIJANA

pre 13 godina

A osoba koja je napisala Marijana nadam se,ja ne znam ko je, bez potpisa...,mora da se potpiše,ili se možda poznajemo pa neće da se potpiše,sve je moguće..ima jedan alfa što me udavi,a ja zauzeta sa beta mužjakom,ali beta ima stav,nije beskičmenjak....ne fali mu ništa,ironija je što ovaj alfa glumi mi frajera,a ni za šta je, kad prepotencija skriva impotenciju,on ne zna da ja sve znam,rekle mi sponzoruše,šta ću kad ljudi svašta mi ispričaju,hahahahaha,hoće da leči komplekse..mislim možda nije ista osoba,ali potpis molim.

mirjana

pre 13 godina

ej, da se ne lazemo! ako te ne privlaci seksualno, moz' na trepavicama da dubi. ja sam ludo volela jednog jako finog momka koji mene nije bas tako ludo voleo:) i sad nesto razmisljam, jes' da je bio fin, ali vise bih ga okarakterisala kao slabica. tekst je glupav jer opisuje vise nekog kilavca nego finog momka. FINI MOMCI, najbolji ste.
da se vratim na pricu, sad me juri jedan jako fin momak, ali kad ne mogu ni da se poljubim sa njim. a grdim se stalno sto dusa nece, ali sta da radim...

RealTalk

pre 13 godina

Ima ovde dosta istine,ali ni meni se ne svidaju mnogo "obične devojke" kao i što se devojkama ne svidaju obični momci.Mislim da kod takivh likova devojke najviše odbija neka "beskičmenost" a devojke vole "čvrstu ruku" žele pravo muško a ne nekog slabića i mlakonju..razumite i njih..Ali na kraju najlakše je naći opravdanje,pun je grad devojki ali ako u BG ne nadjete nekog onda se nesposobni...

MARIJANA

pre 13 godina

Samo ću dodati da upoznajem mnogo ljudi,karaktere dobro poznajem,svašta sam videla,priča sam čula svakakvih, kačili su mi se razni likovi,ali ja kuliram,eto ja ne volim grubijane,sirovine,nisam ih nikada volela,plaše me,nekako,sitna sam,nežna,mada sam oštra ponekad,u suštini,svako sebi bira,kada sam rekla iskusna nisam mislila da je bila sa lošima,i sa gomilom lovarnih,pa sad kao zna,mada sam i takve posmatrala,nije to kod njih sloboda nego žešće ludilo i mazohizam,a ima i sadizma,zato su sa sponzorušama,i one su mazohisti,trpe štošta,nego znam normalne žene koje su bile sa takvima,mačo tipovima.Žene su istraumirane...i za kraj..pametan se uči na tudjim greškama,a budala na sopstvenim,tako da ja posmatram i učim,i slušam,više slušam, a manje pričam.....pa svašta i vidim,posmatrajte malo,puno,ima svašta da se vidi.

umešač

pre 13 godina

@ alfa

iz pouzdanih izvora, mislim da taj očekuje dete, i treba mu malo mira. mislim da bi bilo fer, jer dugo se piše o njemu, da ne kažem, truje, laže i podmeće.

Beogradjanin

pre 13 godina

..ne dopustam da mi drugi s**u o tome kako ja treba da zivim i sta ja treba da radim...
ZADOVOLJAN SOBOM

@Gile


Kao da si Nemac,nikad ti se nije dogodilo da zakasnis na posao? Dobro malo sale.Ali ovo prepisano od tebe su cinjenice bar za mene koje
su bitne. Nije bitno po meni da li si fin,dobar,grub, itd. Neko je napiso zato sto je neko postao oprezan,sad je odjednom osvetoljubiv,pa da razmisli da li je fin. Zena ma je najbitnije da je muskarac predstavlja IZAZOV.Cak bih rekao nedostizan. Zasto ona njega smatra takvim,nisu sve devojke iste i izazov predstavlja nesto drugo. Tako da tu fini momci, i nemaju neke sanse. Ipak svi mi imamo neku slicni definiciju finog momka,jer ovo u tekstu je nesto drugo.A ti koji predstavlju izazov,imaju neku zajednicku crtu koja ih spaja.I ne nisam ja jedan tih...

@Žena jednog “finog” muža

Ne znam,ispada da si opisala coveka koji nikad nece reci ne.Citirao sam ovo, sto mnoge devojke u slicnim situacijama zele da muskarac uvek,pa uvek odreaguju tako,kao alfa muzjak.Odvratn primer si dala,na primer
imao sam neki problem na poslu i sad i sutra cu biti okupiran njime i sad ja zbog minuta trebam da regujem nesto sto ipak cini neprijatnost barem meni u tom trenutku.Jeste problem ako se neko uvek tako ponasa kao u tvom primeru. Ali mnoge devojke su od mene ocekivale takvo ponasanje alfa,skoro u svakom trenutku i kad se ne odreaguje tako..Sta reci...

Unkas

pre 6 godina

Mene bas zanima kako da postanem taj alfa baja. Jer, vidite, ja jesam taj slabic, kukavica ili sta vec. Naime, upoznao sam tu slatku konobaricu. U jednom momentu sam osetio da imamo to "nesto" a kad sam joj rekao da osecam nesto prema njoj dobio sam odbijanje tipa "Rekla sam ti da nisam za vezu". Jesam li trebao da joj kazem da nisam ni ja za vezu vec za seks kao taj alfa? Posle nekog vremena video sam je sa mojim bivsim drugom koji je "susta suprotnost od moje finoce" ali ima to nesto ili je to samo laz. Mada mi je receno sa trece strane da su samo drugovi. Mene zanima samo kako da se u pocetnim 40-im godinama promenim od nestabilnog, lika bez stava I slabica u tog alfu koji ne znam kako dobija sve te devojke? Jel stvarno treba da devojke tretiramo kao seksualni objekat I odemo dalje na drugi "cvet" ili da ih I dalje postujemo, cenimo pa ako se smiluju da nas prihvate kao momke...?

Ana

pre 13 godina

@ (A gde je tu ljubav??, 14. jun 2012 15:40)
nisi skontao decak, navela sam osobine koje bih zelela da ima MOJ DECKO, znaci decko-jedan jedini, a kad kazem dobar drug, prijatelj pod tim podrazumevam masu osobina, slaganje, kontanje, svadju i mirenje :), a ne kao sto si mislio prijateljstvo s beneficijama, cega se gnusam.. i ja budala pravdam se nekom animosusu na b92

MagiMa

pre 13 godina

(Pogled iz tame, 13. jun 2012 14:06)
Drugi deo tvog komentara ukazuje na to da si osvetoljubiv:)
Hm... To nije odlika fine osobe, zar ne? :)

Ana

pre 13 godina

sta napraviste od nas zena, aman!
a prosto je, ja samo hocu dobrog prijatelja s kojim cu imati dobar seks, i sto da se takve dve osobe ne zavole vremenom i da to traje. prosto

RealTalk

pre 13 godina

Ima ovde dosta istine,ali ni meni se ne svidaju mnogo "obične devojke" kao i što se devojkama ne svidaju obični momci.Mislim da kod takivh likova devojke najviše odbija neka "beskičmenost" a devojke vole "čvrstu ruku" žele pravo muško a ne nekog slabića i mlakonju..razumite i njih..Ali na kraju najlakše je naći opravdanje,pun je grad devojki ali ako u BG ne nadjete nekog onda se nesposobni...

mirjana

pre 13 godina

ej, da se ne lazemo! ako te ne privlaci seksualno, moz' na trepavicama da dubi. ja sam ludo volela jednog jako finog momka koji mene nije bas tako ludo voleo:) i sad nesto razmisljam, jes' da je bio fin, ali vise bih ga okarakterisala kao slabica. tekst je glupav jer opisuje vise nekog kilavca nego finog momka. FINI MOMCI, najbolji ste.
da se vratim na pricu, sad me juri jedan jako fin momak, ali kad ne mogu ni da se poljubim sa njim. a grdim se stalno sto dusa nece, ali sta da radim...

MagiMa

pre 13 godina

(Pogled iz tame, 13. jun 2012 14:06)
Drugi deo tvog komentara ukazuje na to da si osvetoljubiv:)
Hm... To nije odlika fine osobe, zar ne? :)

alfa

pre 13 godina

Ovo sto ste opisali nije fin momak nego slabic. Godinu dana sam izgubila u pokusaju da jednom dokazem da sam normalna zena i da volim normalne muskarce, ne neke dripce. Ali dzaba, covek je slabic i nesiguran. Imam stresan i tezak posao, na kome sam ja alfa, i sve sto zelim kad sam van posla je da moj muskarac bude alfa, da se ja oslonim na njega, a ne on na mene, da ne moram ja da vucem, iniciram, vodim racuna o svemu. Dzaba, ovaj je u svemu trazio razloge da sebe sazaljeva, u cemu je sve slabiji nego ja, umesto da prosto uzme sve sto mu se daje i samo da me voli, da mi bude rame na koje mogu i hocu da naslonim glavu, da me zagrli i utesi kad treba. Bez obzira koliko sam jaka i sposobna, u vezi hocu da budem zena, a ne musko.

djentlmen

pre 13 godina

Sve devojke kazu da traze fine, kulturne, romanticne momke, kukaju kako vise nema dzentlmena a u stvari jeidno padaju na prostacke fore i dubok dzep.

Kad god sam prema devocji bio iskren i uljudan, zavrsio bih sa pedalom. Onda kada sam se ponasao kao sirovina, nisam mogao da je otkacim od sebe. Sta ces... cudan ti je taj zenski svet.

Dragana

pre 13 godina

Kakav tekst...pun budalastina...Zene(normalne)vole fine momke(koji uopste ne odgovaraju opisima u tekstu)...Jedino sto zene bas ne vole jeste kada je momak dosadan....Moze on da bude najlepsi,najzgodniji,sa brdo para u dzepu,i najfiniji na svetu,al ako je dosadan-dzaba...Bilo je super momaka sa kojima sam izlazila,koji su bili pravi dzentlmeni,pazljivi-ali nekad ne vredi...Ako me ni malo intelektualno ne inspirisu,ako sa njima nema ni malo uzbudjenja,ako sa njima ne mogu da pricam o knjigama,o smislu zivota ,o svemu sto zelim..onda ne vredi ni svo dzentlmenstvo i dobrota...Srela sam par jako dobrih momaka,koji ni mrava ne bi zgazili,al njihova stalna prica o sportu,sportu,sportu je uzasno dosadna...I to uzasno odbija...zene zele muskarca sa kojim o svemu mogu da pricaju...Za zenu je jako bitno da joj muskarac deluje intelektualno superiorno,da misli da je taj muskarac pametan...i samim tim se oseca sigurno sa njim...A to da zene vole grubijane,to je nevidjena glupost..Mozda ima po neka mazohistkinja koja uziva u tome da je neko muci i tuce,al vecina zena to ne voli...Mislim da se cesto zamenjuju teze-zene ne vole grubijane i sirovine,ali vole muskarca sa stavom koji im uliva sigurnost,da se pored njega osecaju zasticeno-da osete da ce je on zastititi ako je neko fizicki napadne,a ne pobeci ko neka pi*kica...

Ana

pre 13 godina

@ (A gde je tu ljubav??, 14. jun 2012 15:40)
nisi skontao decak, navela sam osobine koje bih zelela da ima MOJ DECKO, znaci decko-jedan jedini, a kad kazem dobar drug, prijatelj pod tim podrazumevam masu osobina, slaganje, kontanje, svadju i mirenje :), a ne kao sto si mislio prijateljstvo s beneficijama, cega se gnusam.. i ja budala pravdam se nekom animosusu na b92

MARIJANA

pre 13 godina

A osoba koja je napisala Marijana nadam se,ja ne znam ko je, bez potpisa...,mora da se potpiše,ili se možda poznajemo pa neće da se potpiše,sve je moguće..ima jedan alfa što me udavi,a ja zauzeta sa beta mužjakom,ali beta ima stav,nije beskičmenjak....ne fali mu ništa,ironija je što ovaj alfa glumi mi frajera,a ni za šta je, kad prepotencija skriva impotenciju,on ne zna da ja sve znam,rekle mi sponzoruše,šta ću kad ljudi svašta mi ispričaju,hahahahaha,hoće da leči komplekse..mislim možda nije ista osoba,ali potpis molim.

Pogled iz tame

pre 13 godina

Sad mi je jasno zašto me devojke nikad nisu uzimale za ozbiljno, zašto nikada nisam bio "dobro parče" u njihovim očima iako sam dobro građen, zašto im je smetao moj ljudski odnos prema njima, zašto su emocije koje sam gajio prema njima bezočno ubijale, zašto im je moja romantika smetala, zašto su ljubav koju sam pokušao da im pružim, pod noge bacale. Gde mi je pamet bila, kako to da ovo nisam mogao sam da ukapiram, ne mogu da shvatim da sam ostao glup i pored završene visoke škole, kako je moguće da nisam bio u stanju da vidim ono što svi znaju, ono što je očigledno? Zašto ovaj tekst niste objavili ranije, da ovom slepcu oči otovorite, bilo bi ljudski i humano sa vaše strane, pa spasili biste jednu ljudsku dušu velike patnje. Stalno sam sebi postavljao pitanje, a gde to grešim, šta to loše radim, jesam li ja to neka nakaza kad od mene tako beže. Hvala Vam Gospodo sa B92 što mi oči otvoriste, sada mi je sve jasno, osim jedne stvari. Kako je moguće da te koje su do juče od mene bežale, sada mi se u naručje bacaju, kako je moguće da te koje nisu htele samnom da stanu, sada hoće za mene da se udaju, a one koje su se poudale, sada hoće da im budem ljubavnik? Šta je to sa vama moje drage dame, dosadile vam batine i poniženja, uvrede i šikaniranja, pa vam sada treba malo ljubavi i romantike, lepa reč i malo topline, kao da to raste na grani pa samo čeka da ga vi uberete? Biće topline baš ovih dana, ništa se vi ne brinite, al na ljubav moju zaboravite jer ona više ne stanuje ovde !!!

MARIJANA

pre 13 godina

Fini momci u početku loše prodju,ali se na kraju zadnji smeju,jer dosta iskusnih žena shvati da loš momak ima težak karakter,i da nije za duže varijante,sve ima svoje.

Žena jednog “finog” muža

pre 13 godina

Ja mislim da je ovaj tekst odličan samo je termin “fini momci” malo nespretno izabran. Da je ovo “fini” upotrijebljeno u navodnicima ili zamjenjeno terminom “mlakonja” npr., (što po meni mnogo više odgovara opisima u tekstu), komentari ovdje bi bili mnogo drugačiji. Iz iskustva znam da nije lako biti sa jednom takvom “finom” osobom. Vrlo često ne mogu da se oslonim na njega, moram da ga verbalno branim, da pregovaram u njegovo ime. Sve svoje “impotencije” krije pod maskom finoće, kulture, odgoja, obrazovanja. Njemu je iz poniženja postaviti na svoje mjesto ženu koja nam neki dan bez “izvinite” staje u red ispred nas...a mi sa malom bebom. Ma ne tražim ja da se svađa sa njom nego da joj kulturno ali čvrsto kaze da red mora da se poštuje i da ne moze ni Bog da stane u red ispred njegove žene i bebe, a da ne pita za dozvolu. Nisam se ni ja svađala. Bila sam kulturna, a ona je završila na kraju reda.

alfa, beta, pa i gama

pre 13 godina

Šta je miševi!? Kukate nad sudbinom umesto da uzmete stvar u svoje ruke, lupite šakom o sto i kažete "dosta bre". Stav je vrlo bitan. Budi dobar koliko hoćeš, ali ne i "krpa" od čoveka. Kad se rukuješ neka stisak bude jak, pogled siguran i ceo svet je tvoj. Žene s pravom traže čvrstoću u više pogleda, a ne mekoću, jer se zna da od nje nema "leba". Da zaključim: u tekstu mešaju babe i žabe. Opisuju sunđera, a ne dobru osobu.

dragutin

pre 13 godina

Ako hoces da je smuvas i navatas moras da imas bilo kakvu pricu da budes duhovit i da te zabole sta ona hoce i dali joj se svidjas.Nikada je ne komplimentisi ne placaj joj pica i ne pokazuj ni recima ni telom (GOVOR TELA JE IZUZETNO BITAN OBRATI PAZNJU NA DRZANJE,GLAS I NA NEKE TIKOVE KOJI UKAZUJU DA SI NERVOZAN) da joj se svidjas.Samo joj pomalo nagovesti da ima neke zanimljive osobine ali da nije tvoj tip ili nije dovoljno dobra za tebe sto je cesto i istina da budemo realni.Lepota nije zasluzena sa tim je se rodila i nije merilo bilo cega.Obrni pricu da ona tebe juri i da mora da te zasluzi i bice ih ko blata i sto ih vise bude to ce i tvoj status rasti pa ces biti kao Nikola iz Mi nismo andjeli.A zadrzati ih je mnogo teze zato sto moras imas svoj identitet da znas sta zelis koliko zelis i kuda ides i kako se ona uklapa u to itd.Ako to nije regulisano imaces samo povremene flertove gomilu sexa i osecaj da si los u vezama.Muvanje je lako ali je tesko demnstrirati visu vrednost ako ne mozes da se ostvaris kao covek.Zene su prazne i nemaju pojma sta zele i hoce da budu zavedene tako da se osecaju da je neko drugi kriv a ne one.Uvek je muskarac odgovoran za sve i ako nisu srecne lako ce prebaciti na njega i ostaviti ga za nekoga pored koga ce se osecati srecno.

MARIJANA

pre 13 godina

Samo ću dodati da upoznajem mnogo ljudi,karaktere dobro poznajem,svašta sam videla,priča sam čula svakakvih, kačili su mi se razni likovi,ali ja kuliram,eto ja ne volim grubijane,sirovine,nisam ih nikada volela,plaše me,nekako,sitna sam,nežna,mada sam oštra ponekad,u suštini,svako sebi bira,kada sam rekla iskusna nisam mislila da je bila sa lošima,i sa gomilom lovarnih,pa sad kao zna,mada sam i takve posmatrala,nije to kod njih sloboda nego žešće ludilo i mazohizam,a ima i sadizma,zato su sa sponzorušama,i one su mazohisti,trpe štošta,nego znam normalne žene koje su bile sa takvima,mačo tipovima.Žene su istraumirane...i za kraj..pametan se uči na tudjim greškama,a budala na sopstvenim,tako da ja posmatram i učim,i slušam,više slušam, a manje pričam.....pa svašta i vidim,posmatrajte malo,puno,ima svašta da se vidi.

nikola

pre 13 godina

Jedan moj drug je zapazio da su prodavacice, kasirke, radnice, uopste zene srednjih godina koje rade nake obicne i pomalo teske poslove, uvek jako fine, dobro raspolozene i otvorene prema njemu. I pitao se zasto je to tako. A onda mu je jedan drug odgovorio, pa ti si taj fin decko koga su one nekad davno mogle imati ali su ga ostavile, izgubile i sada zale za tim.

Dare

pre 13 godina

Konacno neko da mi otovori oci, mislio sam da je kulturno i fino vaspitanje dobraosobina.
Znaci, moram da budem agresivan alfa muzjak, koji svoje misljenje brani psovanjem i fizickim napadom, isto tako da osvaja devojke, isto da primeni ako se neko malo sali na njegov racun, a obavezno da provocira i vredja druge muskarce, startuje i otima tudje devojke i na kraju....da se uvek gura preko reda i skace i galami u muskom drustvu da bi bio primecen.

Pogresno me vaspitali roditelji.

vaske

pre 13 godina

Bog te maz'o ovaj text unisti kredibilitet zenske populacije. Ispada da su sve zenske gomila skotova koje ne skidaju gace ako im prvo ne odvalis dva dlana. Feministkinje bi trebale da reaguju na ovaj text. Ovo kao da je pisao neki muski sovinist, najgora prfuknjaca, ili neko ko nema pojma o ljudskom mentailitetu, jer galamdzije stavlja u kategoriju ljudi sa samopuzdanjem.
Galamdzije su galamdzije jer upravo nemaju samopouzdanja. Nedostatak samopuzdanja ih tera na galamu, jer time skrecu paznju na sebe. Galamom pokusavaju da sakriju nedostatak pravog samopouzdanja i naprave laznu sliku da su jaki i silni.
Coveku koji ima dovoljno(mozda i previse) samopouzdanja nije potrebno skretanje nicije paznje na sebe, niti nametanje svoje volje drugima galamom, mrstenjem ili pretnjama. Bas zato sto ne galame se ne primecuju iz daljine, ali cim im se pridje blize, sama pojava pokazuje karakterna osobe koje se sama ne namece nikome, ali ni ne odstupa i ne popusta ni pred kim.
Zene imaju slicno ponasanje. Zene koje nemaju, ali misle da imaju samopouzadnje se primecuju na kilometar. Galamamom, si*e i du*e na izvol'te uztezanjem u dekoltee i helanke, kratke suknje, ku*vanjsko smejanje na svaku glupu salu, parfem te gusi itd. Mislis "Nemam sanse" ali, uz malo umeca i mnoooogo upornosti, imaju ih svi, od direktora do sofera. Sa druge strane, imas one koje se ne utezu i ne skrecu namerno paznju, ali samom pojava i ponasanjem skrecu pozitivnu paznju na njih. Ali kod takvim mali broj ima sanse.

captain obvious

pre 13 godina

konacno neki tekst da podrzi zene u srbiji :D

eto sad imate i podrsku interneta da se udajete za bahate, za one koji vas varaju, za alkose, za siledzije!

a za buducnost ne brinite, tu su sigurne kuce...

stevan

pre 13 godina

ako se nekom alfa muzjaku dopadne devojka finog momka on nece imati snage da mu se suprotstavi?

sta ovo uopste znaci!? ako neko krene da mi muva devojku, njena je obaveza da ga odbije, a ne moja, ukoliko zeli da ostane verna. koja je poenta da se mesam u takve stvari, izazivajuci verbalne i kasnije mozda fizicke sukobe?!

ime

pre 13 godina

@MARIJANA

Ja recimo uopste ne volim takve iskusne.. Tako da uglavnom dolazimo do zakljucka da iskusne zene ispastaju i one su poslednje. Pre bih ziveo sam i nemao nikakvo iskustvo nego sa "iskusnom".. ma kako da izgledala..

Angie

pre 13 godina

ruzan i uvredljiv tekst za normalne, fine mladice, vi ste ovde opisali neku iskompleksiranu licnost a ne finog momka. ako je neko fin i pristojan ne znaci da nema samopostovanje i da ne sme da iskaze svoje misljenje, bas naprotiv, fin mladic nece da ulazi u raspravu sa nekom primitivnom osobom, on svoje stavove i ideje cuva za sebi ravnog govornika. fin mladic nikog ne vredja zato sto ima druge, pristojne nacine da kaze osobi sta misli o njoj, njegove zelje i ideje su romanticne, uvek ce saslusati stavove svoje devojke zato sto je postuje i zato sto je kavaljer. i sto je najvaznije nikada nece uvrediti ni udariti svoju devojku i ja ovde glasam za finog momka naspram nezgrapnog, primitivnog galamdzije koji ide i naokolo i vredja ljude, po svaku cenu iznosi svoje stavove, gura se i prelazi granice normalnog ponasanja.

Nije bitno

pre 13 godina

Zaci da budem djubre? :-D
Glup tekst jako.
Evo,ne vredjam zato sto sam tako vaspitan,u rasprave ne ulazim sa onima koji misle da svet postoji zbog njih samo,njima nema leka,drzim do sebe itekako,a neke osobine ovih tzv alfa muzijaka u mom krugu ljudi nazivaju alfa seljacinama. Ovo ovde je primer sonje a ne finog momka.

Tzar

pre 13 godina

Pa da, ako nisi takav kakav tekst opisuje onda si sirovina. Skroz je nemoguce biti normalan covek sa samopostovanjem, sopstvenim misljenjem i spremnosti da se isto brani, zanimljivim zivotom itd. Svako ko ispunjava te karakteristike je kreten i sirovina.
Mnogo je lakse umesto raditi na sebi, optuziti druge ili reci da devojke vole samo $$$. Inace, slazem se da devojke vole muskarce koji imaju $$$, ali ne zaboravite da te pare daju muskarcima dobar nivo samopouzdanja i slobode, koji drugi ljudi nemaju. A i pare nisu neophodne da bi se privukle devojke.

@MARIJANA slazem se, kada se devojka izj*** sa alfa muzjacima i bogatasima i ko zna kime sve ne, onda shvati da je ipak beta laksi za kontrolisanje, da ce je uvek stavljati ispred sebe i bice joj veran, pa onda taj neiskusan beta dobije tu iskusnu zenu i sve dodje na svoje. Pitam se samo, za koga?

maki

pre 13 godina

Postoji razlika izmedju biti "fin i dobar" momak i biti "mlakonja"...Isto tako, ne mozete reci da je svaki decko koji je glasan, nametljiv, agresivan, ujedno i "los".

leonard_ojler

pre 13 godina

Citao sam komentare i gledao broj pozitivnih i negativnih ocjena na njima, i dosao do zakljucka da zenska populacija ili ne cita ove tekstove ( u sta sumnjam ) ili ih mrzi da ocjenjuju, jer mi je na neki nacin tesko da povjerujem da su pasvne ili se slazu sa komentarima u kojima se implicira da se trebaju tretirati kao domace zivotinje?

Milica123

pre 13 godina

Sramota je da se fini momci ovako opisuju! Nema ništa lepše od finog, kulturnog mladića...a ako neko takvog momka može da poistoveti sa ovim tekstom...sramota!

gile

pre 13 godina

Tekst pokusava da kaze: budi musko, pa ce te i zene postovati. Nazalost, tekst momcima namece dve krajnosti: krpa ili sirovina. Musko mora da bude tacno na sredini izmedju ta dva modela ponasanja. Dobar i fin nije isto sto i: razmazen, lenj, nesposoban, neborben, pasivan, plasljiv, povucen. Kao sto ni musko ne znaci biti: grub, sirov, samoziv, bezobrazan, neotesan. Ni jednu ni drugu krajnost zene sigurno ne cene! Da bi te zene primetile moras da izgradis najpre sebe kao muskarca koji je ZADOVOLJAN SOBOM, zna sta hoce i spreman je da se bori da to i ostvari bez oslanjanja na druge i prebacivanja krivice na druge kada stvari ne idu zeljenim tokom! To zahteva ozbiljan rad na sebi, disciplinu, izgradnju karaktera kroz cvrste principe i pravila koje sam sebi postavis. To nije lako i moze da potraje i vise godina, ali moras da budes spreman na to da ces to vreme provesti sam, gradeci i jacajuci sebe. Presao sam taj put pre 10 godina, bio sam totalno sam 3 godine, ali je vredelo. Bavio sam se sportom intenzivno, promenio ishranu i navike iz korena, procitao dosta saveta poznatih na temu jacanja samopouzdanja, po savetu iz jedne knjige upisao i prosao trening asertivnosti, stekao nove i PRAVE prijatelje, prestao da se druzim sa onim laznim itd. Danas sam sasvim drugi covek, ne zivciram se suvise zbog nekih gluposti i ne dopustam da mi drugi s**u o tome kako ja treba da zivim i sta ja treba da radim. Vecina prepreka na ovom svetu su U NASIM GLAVAMA i realno ne postoje van njih!

Ona

pre 13 godina

@gile

Amin!

PS Razlika izmedju takozvane sirovine i "finog" je da i jedan i drugi po svaku cenu hoce da isteraju svoje samo ti ovaj prvi bar odmah na stavi do znanja, pa mozes da se evakuises na vreme ako mozga imas, a ovaj drugi se duri i histerise letnji dan do podne. S tzv. "Fincima" mozes vek da izgubis.

Dakle, da za fine, a ne za "fine". Uzimam slobodu da kazem da je to vazno zenama koje od muskarca ocekuju slicno sto i od sebe. U ime onih drugih se ne usudjujem da kazem ista.
Stvarno fini nemaju sta da traze sa zenskom varijantom sirovine, jer time rizikuju da se brzo presele u kategoriju "finih" i ogorcenih ili kategoriju sirovina.

Btw. Interesantno je da se slicne polemike sa gotovo identicnim argumentima vode i u mnogo bogatijim zemljama.

A gde je tu ljubav??

pre 13 godina

@(Ana, 14. jun 2012 12:11)

E bas fino, i ja trazim samo prijateljice za dobar sex, imam ih nekoliko i bas umem.. Hajde koliko vas ima jos sa tim 'prostim' razmisljanjem?? A o ljubavi.. pa ne znam mozda cu da pomislim jednom i o tome... Ako ne izgubim sve iluzije do tad. Nisko ste pale drage moje.. ko da vas uzme za ozbiljno!?

zesceusamljentip

pre 13 godina

Cinjenica je da devojke zaista izbegavaju fine momke to vam kazem iz licnog iskustva milion puta pomislim cime li je ovaj dripac zasluzio da ima devojku kad je ne postuje i kad je vara sa drugim devojkama laze je, nema strpljenja i razumevanja za nju i njene zelje i potrebe,nekulturan,nemoralan,sebican,vulgaran,agresivan tip a on ima devojku a ja nemam gde je tu pravda?Naravno nema pravde seljacine furaju lepe devojke a mi fini momci mozemo samo da im zavidimo ili da postanemo kao i oni al ja nikad ne bi odustao od svojih stavova i svog sistema vrednosti i od svojih ideala pa taman da ceo zivot prozivim bez devojke.

fina seka

pre 13 godina

Citam tekst, citam, i mislim se "uf, kako cu slatko da prokomentarisem ovo, pocevsi od promasenog opisa finog momka", kad stignem do sledece recenice:

"Fini momci su osetljiviji i brižniji, ALI i oni mogu biti divni partneri za ceo život."

...prevrnem se od smeha i odustanem.

Maki

pre 13 godina

ima istine da mnoge devojke retko zavrse sa 'finim' momcima.Cesto cujem price gde se devojke zabavljaju sa agresivnim i nametljivim momcima, trpe uvrede, dozvoljavaju da ih ponizavaju na razne nacine. Ja licno ne bih bila sa momkom koji me ne postuje,koji se ponasa bahato prema meni,ko cini da se osecam bezvrednom. Ako je neko los prema meni moze da izazove samo da budem jednako losa prema njemu. Problem je sto danas u glavnom vlada ono sto si gori to su ljudi bolji prema tebi.A ti bucni momci,zeljni paznje su cesto takvi bas zbog nesigurnosti i vise odglume samopouzdanje nego sto ga stvarno imaju,samo sto su ljudi cesto plitkih razmisljanja,neznaju da procene ljude i proniknu u neciju licnost pa veruju u sve sto im se servira
Ono sto primetim je da mnoge devojke ne postupaju u skladu sa svojim zeljama,cesto pricaju kako zele paznju,romanticnog partnera a zavrse sa onim koji ne mogu to da im pruze.Agresivni bahati tip im svakako to nece pruziti.traze 'uspesne' a takvi su najcesce ljudi sa visokim egom,zeljni dokazivanja, orijentisani isljucivo na karijeru, paznju tesko da ce od njih dobiti.Uopste grese sto u muskarcu traze oslonca a kad se taj oslonac izmakne same stradaju.U mesto da neku sigurnost,finasijsku ili bilo koju stvore same i podju od sebe one to traze od partnera.Nezavisna,jaka i stabilna zena ne zavisi ni od cijeg novca,stabilnosti,uspehu jer moze sve to sama sebi da priusti.Muskarac treba da bude potpora i podrska ali oslonac treba traziti iskjucivo u sebi

danijel

pre 9 godina

ja eto recimo nikad nisam imao devojku bilo je prilika ali sam imao tremu kad treba da je poljubim posto nece ona prva imao sam prilika mada nisam uspeo jbga takva mi je sudbina sve mislim bice bolje sto se tice toga i ja sam jedan od tix baksuza realno i sve mislim nacicu neku ali nesto mi se cini da se to nece desiti :(

the ugly truth

pre 13 godina

@(MARIJANA, 13. jun 2012 10:39)

a gde su te iskusne zene?

ja znam da ih preko ima ali u ovde kazu ljudi da su redje od ptice dodo..

truth

pre 13 godina

Eto vam svima odgovora.

http://www.youtube.com/watch?v=S_zkocjBT-c

Ali isto vazi i za suprotni pol. I muskarci vrlo cesto varaju npr fine devojke sa nekim skotovima, i vrlo cesto se lepe za neke karakondzule koje im piju krv. Tako da izgleda niko ne voli fine ljude pored sebe, bilo m bilo z.

mi nismo andjeli

pre 13 godina

-Uostalom ne znam uopste sta sve one vide u tebi...nezreo si, tretiras zene kao stoku.
- Mislim da je ovo poslednje presudno.

Mare

pre 13 godina

"Sve nedostatke pokušavaju da nadoknade agresivnošcu, galamom, drskim ponašanjem i veoma cesto fizickom silom. Takvi su odmah upadljivi i naravno da se o njima više prica i govori nego o onima koji pošteno žive."

Tamara

pre 13 godina

Prvo, glupo je razdeliti bilion muskaraca u dve grupe. Oni koji su fini i oni koji nisu. Jako puno stvarčica ima između ove dve suprotnosti. :) A najgore od svega, što se u ovom tekstu žene predstavljaju kao jedna, ARHEžena koja voli da bude pljas-pljas-beng-beng. Pa sad. Jako su neukusni i gorki ovi tekstovi... ako samo jedna osoba iščita ovaj tekst i on loše utiče na njega(a imajući u vidu da je tekst neizmerljivo glup), dolazi se do čega ->loš, neistinit tekst -> utiče loše na osobu... šta mislite recimo neki momak mene želi da startuje već mesecima, prikuplja snage, i onda pročita tekst i odustane...i možda sad ostajem uskraćena za jedan srećan život sa njim, sa decom i bla, bla, bla(jeste da zakon verovatnoće nije na mojoj strani, ali ipak :) )...mora da postoji neki filter kroz koji prolaze ovi tekstovi.

Zorzo

pre 13 godina

Nije sasvim netacno sto su napisali u ovom tekstu, ali se mogu sloziti sa vecinom komentara da je po sredi ipak jedno uopstavanje.Postavlja se pitanje definicije "finog" momka. Nije zlato sve sto sija, pa tako ni momci koji su na prvi pogled "fini" nekad ne izgledaju tako. Ali ako upotrebimo recimo termin pristojan, kulturan neko ko je sa obe noge na zemlji, takav kakav je, sa svim manama i slabostima,mislim da na kraju ovde ipak nema sta da trazi.Cini mi da ovde "finoca" uopsteno ne prolazi,ne samo kada su u pitanju musko zenski odnosi. Sto je dublja kriza, ljudi se sve vise kvare, a oni su jako kvarljiva roba. Svako od nas je imao prilike da dozivi razne neprijatnosti na bilo kom mestu, pocev od poste, bolnice, suda, opstine, pa na dalje. I na kraju se vi morate spustiti na nivo nekog dripca, agresivnog i primitivnog sa pola mozga, koji se potpisuje sa palcem da bi mogli da nesto uradite. Ovde nema gradjanskog drustva i kulture,vec jedne parohijalne, da ne kazem primitivne u kome vlada sve sama laz i prevara. U takvoj sredini oni koji su finiji i mozda malo povuceniji, jos vise se povlace u sebe i ne zele mnogo da se upustaju u bilo kakav odnos da ne govorim o nekoj vezi ili romantici. Cenim citateljke koje su se pozitivno izrazile o finim momcima i koje kod muskarca ipak cene neke druge osobine, a ne ove negativne koje sam nabrojao. Ali uopsteno,gledajuci neke moje fine,normalne prijatelje, poznanike,njihovu decu,mislim da ih ne ceka neka sjajna perspektiva..

Кажу фин момак

pre 13 godina

НЕ слажем се са текстом у већини ставки делује као опис неког хомосексуалца.
Што се тиче наслова текста он је нажалост 100 одсто истинит, увек се трудим да испоштујем личност жене са којом имам контакт ма како изгледала и колико година имала. Али онда њихов мозак то обради и стекну утисак да разговарају баш са неким млакоњом. Нисам тип који ће да насрће на девојке чак ни када сам под тежим "гасом".
Оно што је трагедија за момке попут мене је пто им младост прође у надањима и лажним обећањима, јер ће те људи овде увек искористити кад виде да си добре душе. А да кажем себи-Е ајде да се мало промениш да будеш агресивнији простији, навалентнији, бучнији и остало да бих био с више девојака-не желим. Жене са ових простора су једна заиста велика мистерија. Остаћу и даље овакав макар се никад не оженио.
И још нешто фин момак не врбује девојке на коментарима текстова.

Daki

pre 13 godina

Dobar momak moze,ali ne mora da bude po autiomatizmu naivan,dosadan,sa manjkom samopouzdanja itd.Bez obzira jeste li religiozni ili ne,u svetom pismu ima jedna lepa recenica "Budite mudri kao zmije i bezazleni kao golubovi".Biti dobar ne znaci da dozvoljavas da te svi gaze i sl.Postoji razlika izmedju onih koji su "dobri" iz razloga sto imaju manjak samopouzdanja pa se nikada ne isticu i dobrih koji su takvi jer nemaju komplekse i imaju ispravne zivotne stavove.

the ugly truth

pre 13 godina

@(Dare, 13. jun 2012 10:56)

Potpuno si u pravu!
I mene su isto pogresno vaspitali roditelji, ali ja sam otisao preko i naisao na sve suprotno od ovog ove...

Na ovom podneblju ima muskaraca balkanaca ali ima jos vise zena balkanica koje obozavaju ove balkance i sav njihov bezobrazluk i prostakluk, koje ce normalno vaspitanog i finog muskarca proglasiti za pederka, shonju, i sta vec...

Душан

pre 13 godina

Фини момци немају своје ставове, слажу се са свима и не улазе у расправе? Каква глупост! Ја мислио да сам фин до малопре...

umešač

pre 13 godina

@ alfa

iz pouzdanih izvora, mislim da taj očekuje dete, i treba mu malo mira. mislim da bi bilo fer, jer dugo se piše o njemu, da ne kažem, truje, laže i podmeće.

realno

pre 13 godina

Ja sam se pronasao u svih 15 tacaka...ali nijedna od ovih tacaka me nije sprecila da stojim u stranu i imam devojke isto onoliko koliko i onaj koji se mangupira i glumi svo znanje sveta....tiha voda breg roni....

Konec

pre 13 godina

Bravo Tamara, niko od nas suštinski ne želi da mu iko, a pogotovo ovakvi tekstovi utiču na vezu. Nego ljudi se iz radoznalosti i dokolice hvataju za ovo što bih poistovetio kao radoznalost kad hoćeš da vidiš da li če mudžahedinova ljubavnica da otkrije da je ona u stvari sama sebi majka. Odoh po x-ti put odavde. Sve sam deja vu bez kraja.

Nemanja

pre 13 godina

Uvek sam smatrao sebe za finog momka, smatrale su me i devojke, ali se ne uklapam ni u 2 od ovih 15 tacaka. Ako ovo znaci biti fin niko vise nece ni zeleti to da bude.

Unkas

pre 6 godina

Mene bas zanima kako da postanem taj alfa baja. Jer, vidite, ja jesam taj slabic, kukavica ili sta vec. Naime, upoznao sam tu slatku konobaricu. U jednom momentu sam osetio da imamo to "nesto" a kad sam joj rekao da osecam nesto prema njoj dobio sam odbijanje tipa "Rekla sam ti da nisam za vezu". Jesam li trebao da joj kazem da nisam ni ja za vezu vec za seks kao taj alfa? Posle nekog vremena video sam je sa mojim bivsim drugom koji je "susta suprotnost od moje finoce" ali ima to nesto ili je to samo laz. Mada mi je receno sa trece strane da su samo drugovi. Mene zanima samo kako da se u pocetnim 40-im godinama promenim od nestabilnog, lika bez stava I slabica u tog alfu koji ne znam kako dobija sve te devojke? Jel stvarno treba da devojke tretiramo kao seksualni objekat I odemo dalje na drugi "cvet" ili da ih I dalje postujemo, cenimo pa ako se smiluju da nas prihvate kao momke...?

Beogradjanin

pre 13 godina

..ne dopustam da mi drugi s**u o tome kako ja treba da zivim i sta ja treba da radim...
ZADOVOLJAN SOBOM

@Gile


Kao da si Nemac,nikad ti se nije dogodilo da zakasnis na posao? Dobro malo sale.Ali ovo prepisano od tebe su cinjenice bar za mene koje
su bitne. Nije bitno po meni da li si fin,dobar,grub, itd. Neko je napiso zato sto je neko postao oprezan,sad je odjednom osvetoljubiv,pa da razmisli da li je fin. Zena ma je najbitnije da je muskarac predstavlja IZAZOV.Cak bih rekao nedostizan. Zasto ona njega smatra takvim,nisu sve devojke iste i izazov predstavlja nesto drugo. Tako da tu fini momci, i nemaju neke sanse. Ipak svi mi imamo neku slicni definiciju finog momka,jer ovo u tekstu je nesto drugo.A ti koji predstavlju izazov,imaju neku zajednicku crtu koja ih spaja.I ne nisam ja jedan tih...

@Žena jednog “finog” muža

Ne znam,ispada da si opisala coveka koji nikad nece reci ne.Citirao sam ovo, sto mnoge devojke u slicnim situacijama zele da muskarac uvek,pa uvek odreaguju tako,kao alfa muzjak.Odvratn primer si dala,na primer
imao sam neki problem na poslu i sad i sutra cu biti okupiran njime i sad ja zbog minuta trebam da regujem nesto sto ipak cini neprijatnost barem meni u tom trenutku.Jeste problem ako se neko uvek tako ponasa kao u tvom primeru. Ali mnoge devojke su od mene ocekivale takvo ponasanje alfa,skoro u svakom trenutku i kad se ne odreaguje tako..Sta reci...

Stefan

pre 10 godina

Ako sa nekim zelis da resis problem na miran nacin to je nije slabost vec zrelost...Momci sa kojima moze da se brise pod nisu fini to je velika greska da se staljaju u takvu kategoriju a to jest kako se nazivaju papucarima....Kaze se da fini momci nisu drustveno jaki pa da ih niko ne vidi pa zasto nikog to nezanima niko se nije zapitao gde su.....Oni su tu svuda samo niko ih ne trazi..Svako ima svoj izbor ali neke osobe koji deluju kao slabici ili otiraci njih gledati kao fine momke u kategoriju nije ni bas istina....