Sreda, 06.06.2012.

08:51

Novi Golf GTI sa 264 ks

Izvor: B92

Novi Golf GTI sa 264 ks IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

20 Komentari

Sortiraj po:

Peec

pre 12 godina

(@q, 6. jun 2012 19:27)
Ili prostije receno, snaga na radilici(BHP), snaga na zamajcu(dyno) i snaga na tockovima(WHP)(isto na dynou)
Fabrike najcesce reklamiraju BHP. Dok WHP(tj. stvarna snaga na tockovima) se dobija nakon sto se svime optereti motor(menjac, vrsta vuce i dosta toga) i potom izmeri(gubici variraju od 10 do 30%(AWD)).

Peec

pre 12 godina

(A37, 6. jun 2012 18:07)
tako je, mada 2.0 benzinci su jos uvek u nekom reonu od 150-160 konja radi bolje ekonomicnosti(l/100) a u nekim slucajevima i zbog izduvnih gasova.
Lancer evo X je odstupio od 276 konja npr zato sto je auto dobio dodatnih 100kg za razliku od prethodnika, tako da sadasnja verzija ima 295 konja.
Mislim da se sve vise povecava jaz izmedju laganih trkaca(900-1100 kg i solidna konjaza koja nije preterana(oko 300)) i sportskih tenkova(1600kg+, 500 konja+)
Evo primera sportskog auta cija je druga generacija podbacila(Honda Type-R), auto je dobio 150kg vise i samo 2 konja, i sa prethodnikom u direktnom okrsaju je izgledala ko raga.
Golf GTI 1 generacije je isto bio neprikosnoven iz razloga masa/konjaza.

goran

pre 12 godina

2 litra i 264 konja.. meni sve ovo vise lici na Megapixel borbu... ne moze niko da me ubedi da 2 litra i 270 konja i 4 litra i 270 konja moze da bude isti, juri se za nekim brojkama, ali perfomanse tesko da se unapredjuju... cisto da uporedim Nissan 350Z imao je 280 konja iz 3.5 litra, Caymann 265 iz 2.9, BMW 130i 6 cilindra rednih... mislim da tu ovaj volfsburger nema sta da trazi sa dva litra friziranih na isti otor koji ima i 150 konja mozda...

JA

pre 12 godina

Sve preko 160 ks na prednjoj osovini je vise nego besmisleno. Ne pricam za ovog Golfa nego uopsteno za sve automobile. Jednostavno ta snaga ne moze da se prenese lepo i u krivinama nos ne moze da zadrzi pravac. Da nije tako ne bi svi trkacki automobili imali pogon na zadnje tockove. Cak ni pogon na svim nije za brzu voznju. Jeste najstabilniji, ali ako pricamo o brzini u krivinama nije dobar.

Marko

pre 12 godina

@(ime, 6. jun 2012 19:46)

Da, to je svemirski auto i nema ni jednu manu pa svi koji su ga vozili moraju da ga hvale. O cemu ti to pricas? Hvala bogu pa postoje i drugi proizvodjaci pa mozes da vozis pravi automobili a ne Narodni auto.

alexizsvedske

pre 12 godina

Ruzan i Skoro isti kao stari..
Pre bi kupio Astru. Mnogo lepsa.
Volkswagen je tako sterilan auto..
Ko da su dali designerima otkaz..
Totalno neintresantan..
I Astra je auto sa najmanje kvarovima ako se Dekra pita..Astra prva a Insigna druga..
Polako vreme stize volkswagena i njihovu politiku oko marke. Nije niko lud da placa velike pare a za iste delove kao u skodi ili seata..Imao sam A4 2.0 Tfsi preko preduzeca i nikad nebi kupio Audi za moje pare..tosio mi 1,5 L ulja mesecno, kad sam mu dao gas on dimi ko dizelas. Jednom nisam mogo nista sbog pokvarene elektricne rucne kocnice, itd..
Premium auto od 42000 E..Nikada opet..

@q

pre 12 godina

Razlika u snazi motora ne postoji. Postoje samo dva različta standarda za deklarisanje snage motora - DIN i ISO.

Po jednom se snaga motora meri na probnom stolu, bez nekih elemenata koji se nalaze u motoru ugrađenom u auto, npr. komplet izduvni sistem za konkretan model automobila, tako da podaci sa probnog stola uvek daju više snage, dok se po drugom standardu uzima snaga motora sa svim agregatima, pumpama, kompletnim izduvnim sistemom i sl. te ispada da motor ima manju snagu.

A37

pre 12 godina

Ima toliko konja jer ce auto tezak barem 1.500kg pa samim time treba vise ks da bi isao isto a za bolje je potrebno i mnogo vise... Danas automobili imaju puno ks samo zbog mase... Ranije je za auto od 4,5m bilo vise nego dovoljno 100-120 ks iz 2.0 benzinca a danas za auto iste velicine je minimum 150ks a mnogi su i to presisali (bmw je na 170-80ks ako se ne varam)...

Nenad

pre 12 godina

@ Đorđe
Slažem se, mada je sigurno da GTI neće imati pogon na sve točkove.
Što se tiče vrha ponude, po klasama, VW grupa oprema integralnim pogonom samo u Golf R, dok će novi Audi S3 i RS 3, kao i do sada, imati pogon na sve točkove.
Isto je i sa VW Polo GTI - Audi S1, a sledeće godine izlazi i Polo R sa 2.0 TSI i 230 KS sa pogonom na prednje točkove, dok će Audi RS1 imati pogon na sve točkove.

021IS

pre 12 godina

Obzirom na to koliko su napredovali poslednjih 15-tak godina kada je dizajn u pitanju, mozda je pametnije da ne skidaju sa njega tu šarenu ciradu sa prve slike.Neka ga tako ponude vernim i odanim kupcima (nove, teško da će pronaći)!

q

pre 12 godina

Golf R20 seste generacije ima 271ks.

Max speed 250 kph (155 mph)
0 - 40 kph 1.4 s
0 - 100 kph 5.2 s
0 - 200 kph 22.7 s
0 - 100 mph 12.5 s
1/4 mile 13.5 s
Engine
Power 199 kw (267 bhp / 271 ps) @ 6000 rpm
Torque 350 Nm (259 lb-ft) @ 5000 rpm
Displacement 2 liters (122 ci)
Engine type inline4 16V DOHC turbo
Engine location front

Znaci nista se nisu pomerili
I ne znam dokle cete da nazivate "spijunske" slike kad su postavili auto na sred javne povrsine i na javnoj stazi. Davno prosla fora sa tim kvazi spijuniranjem

Redakcija:

Ovde je reč o Golfu GTI i poređenju sa prethodnom generacijom istog modela, za sada još uvek nemamo informacije o novoj R verziji.

021IS

pre 12 godina

Obzirom na to koliko su napredovali poslednjih 15-tak godina kada je dizajn u pitanju, mozda je pametnije da ne skidaju sa njega tu šarenu ciradu sa prve slike.Neka ga tako ponude vernim i odanim kupcima (nove, teško da će pronaći)!

q

pre 12 godina

Golf R20 seste generacije ima 271ks.

Max speed 250 kph (155 mph)
0 - 40 kph 1.4 s
0 - 100 kph 5.2 s
0 - 200 kph 22.7 s
0 - 100 mph 12.5 s
1/4 mile 13.5 s
Engine
Power 199 kw (267 bhp / 271 ps) @ 6000 rpm
Torque 350 Nm (259 lb-ft) @ 5000 rpm
Displacement 2 liters (122 ci)
Engine type inline4 16V DOHC turbo
Engine location front

Znaci nista se nisu pomerili
I ne znam dokle cete da nazivate "spijunske" slike kad su postavili auto na sred javne povrsine i na javnoj stazi. Davno prosla fora sa tim kvazi spijuniranjem

Redakcija:

Ovde je reč o Golfu GTI i poređenju sa prethodnom generacijom istog modela, za sada još uvek nemamo informacije o novoj R verziji.

A37

pre 12 godina

Ima toliko konja jer ce auto tezak barem 1.500kg pa samim time treba vise ks da bi isao isto a za bolje je potrebno i mnogo vise... Danas automobili imaju puno ks samo zbog mase... Ranije je za auto od 4,5m bilo vise nego dovoljno 100-120 ks iz 2.0 benzinca a danas za auto iste velicine je minimum 150ks a mnogi su i to presisali (bmw je na 170-80ks ako se ne varam)...

Nenad

pre 12 godina

@ Đorđe
Slažem se, mada je sigurno da GTI neće imati pogon na sve točkove.
Što se tiče vrha ponude, po klasama, VW grupa oprema integralnim pogonom samo u Golf R, dok će novi Audi S3 i RS 3, kao i do sada, imati pogon na sve točkove.
Isto je i sa VW Polo GTI - Audi S1, a sledeće godine izlazi i Polo R sa 2.0 TSI i 230 KS sa pogonom na prednje točkove, dok će Audi RS1 imati pogon na sve točkove.

alexizsvedske

pre 12 godina

Ruzan i Skoro isti kao stari..
Pre bi kupio Astru. Mnogo lepsa.
Volkswagen je tako sterilan auto..
Ko da su dali designerima otkaz..
Totalno neintresantan..
I Astra je auto sa najmanje kvarovima ako se Dekra pita..Astra prva a Insigna druga..
Polako vreme stize volkswagena i njihovu politiku oko marke. Nije niko lud da placa velike pare a za iste delove kao u skodi ili seata..Imao sam A4 2.0 Tfsi preko preduzeca i nikad nebi kupio Audi za moje pare..tosio mi 1,5 L ulja mesecno, kad sam mu dao gas on dimi ko dizelas. Jednom nisam mogo nista sbog pokvarene elektricne rucne kocnice, itd..
Premium auto od 42000 E..Nikada opet..

Marko

pre 12 godina

@(ime, 6. jun 2012 19:46)

Da, to je svemirski auto i nema ni jednu manu pa svi koji su ga vozili moraju da ga hvale. O cemu ti to pricas? Hvala bogu pa postoje i drugi proizvodjaci pa mozes da vozis pravi automobili a ne Narodni auto.

goran

pre 12 godina

2 litra i 264 konja.. meni sve ovo vise lici na Megapixel borbu... ne moze niko da me ubedi da 2 litra i 270 konja i 4 litra i 270 konja moze da bude isti, juri se za nekim brojkama, ali perfomanse tesko da se unapredjuju... cisto da uporedim Nissan 350Z imao je 280 konja iz 3.5 litra, Caymann 265 iz 2.9, BMW 130i 6 cilindra rednih... mislim da tu ovaj volfsburger nema sta da trazi sa dva litra friziranih na isti otor koji ima i 150 konja mozda...

Peec

pre 12 godina

(A37, 6. jun 2012 18:07)
tako je, mada 2.0 benzinci su jos uvek u nekom reonu od 150-160 konja radi bolje ekonomicnosti(l/100) a u nekim slucajevima i zbog izduvnih gasova.
Lancer evo X je odstupio od 276 konja npr zato sto je auto dobio dodatnih 100kg za razliku od prethodnika, tako da sadasnja verzija ima 295 konja.
Mislim da se sve vise povecava jaz izmedju laganih trkaca(900-1100 kg i solidna konjaza koja nije preterana(oko 300)) i sportskih tenkova(1600kg+, 500 konja+)
Evo primera sportskog auta cija je druga generacija podbacila(Honda Type-R), auto je dobio 150kg vise i samo 2 konja, i sa prethodnikom u direktnom okrsaju je izgledala ko raga.
Golf GTI 1 generacije je isto bio neprikosnoven iz razloga masa/konjaza.

JA

pre 12 godina

Sve preko 160 ks na prednjoj osovini je vise nego besmisleno. Ne pricam za ovog Golfa nego uopsteno za sve automobile. Jednostavno ta snaga ne moze da se prenese lepo i u krivinama nos ne moze da zadrzi pravac. Da nije tako ne bi svi trkacki automobili imali pogon na zadnje tockove. Cak ni pogon na svim nije za brzu voznju. Jeste najstabilniji, ali ako pricamo o brzini u krivinama nije dobar.

Peec

pre 12 godina

(@q, 6. jun 2012 19:27)
Ili prostije receno, snaga na radilici(BHP), snaga na zamajcu(dyno) i snaga na tockovima(WHP)(isto na dynou)
Fabrike najcesce reklamiraju BHP. Dok WHP(tj. stvarna snaga na tockovima) se dobija nakon sto se svime optereti motor(menjac, vrsta vuce i dosta toga) i potom izmeri(gubici variraju od 10 do 30%(AWD)).

@q

pre 12 godina

Razlika u snazi motora ne postoji. Postoje samo dva različta standarda za deklarisanje snage motora - DIN i ISO.

Po jednom se snaga motora meri na probnom stolu, bez nekih elemenata koji se nalaze u motoru ugrađenom u auto, npr. komplet izduvni sistem za konkretan model automobila, tako da podaci sa probnog stola uvek daju više snage, dok se po drugom standardu uzima snaga motora sa svim agregatima, pumpama, kompletnim izduvnim sistemom i sl. te ispada da motor ima manju snagu.

021IS

pre 12 godina

Obzirom na to koliko su napredovali poslednjih 15-tak godina kada je dizajn u pitanju, mozda je pametnije da ne skidaju sa njega tu šarenu ciradu sa prve slike.Neka ga tako ponude vernim i odanim kupcima (nove, teško da će pronaći)!

A37

pre 12 godina

Ima toliko konja jer ce auto tezak barem 1.500kg pa samim time treba vise ks da bi isao isto a za bolje je potrebno i mnogo vise... Danas automobili imaju puno ks samo zbog mase... Ranije je za auto od 4,5m bilo vise nego dovoljno 100-120 ks iz 2.0 benzinca a danas za auto iste velicine je minimum 150ks a mnogi su i to presisali (bmw je na 170-80ks ako se ne varam)...

q

pre 12 godina

Golf R20 seste generacije ima 271ks.

Max speed 250 kph (155 mph)
0 - 40 kph 1.4 s
0 - 100 kph 5.2 s
0 - 200 kph 22.7 s
0 - 100 mph 12.5 s
1/4 mile 13.5 s
Engine
Power 199 kw (267 bhp / 271 ps) @ 6000 rpm
Torque 350 Nm (259 lb-ft) @ 5000 rpm
Displacement 2 liters (122 ci)
Engine type inline4 16V DOHC turbo
Engine location front

Znaci nista se nisu pomerili
I ne znam dokle cete da nazivate "spijunske" slike kad su postavili auto na sred javne povrsine i na javnoj stazi. Davno prosla fora sa tim kvazi spijuniranjem

Redakcija:

Ovde je reč o Golfu GTI i poređenju sa prethodnom generacijom istog modela, za sada još uvek nemamo informacije o novoj R verziji.

@q

pre 12 godina

Razlika u snazi motora ne postoji. Postoje samo dva različta standarda za deklarisanje snage motora - DIN i ISO.

Po jednom se snaga motora meri na probnom stolu, bez nekih elemenata koji se nalaze u motoru ugrađenom u auto, npr. komplet izduvni sistem za konkretan model automobila, tako da podaci sa probnog stola uvek daju više snage, dok se po drugom standardu uzima snaga motora sa svim agregatima, pumpama, kompletnim izduvnim sistemom i sl. te ispada da motor ima manju snagu.

alexizsvedske

pre 12 godina

Ruzan i Skoro isti kao stari..
Pre bi kupio Astru. Mnogo lepsa.
Volkswagen je tako sterilan auto..
Ko da su dali designerima otkaz..
Totalno neintresantan..
I Astra je auto sa najmanje kvarovima ako se Dekra pita..Astra prva a Insigna druga..
Polako vreme stize volkswagena i njihovu politiku oko marke. Nije niko lud da placa velike pare a za iste delove kao u skodi ili seata..Imao sam A4 2.0 Tfsi preko preduzeca i nikad nebi kupio Audi za moje pare..tosio mi 1,5 L ulja mesecno, kad sam mu dao gas on dimi ko dizelas. Jednom nisam mogo nista sbog pokvarene elektricne rucne kocnice, itd..
Premium auto od 42000 E..Nikada opet..

JA

pre 12 godina

Sve preko 160 ks na prednjoj osovini je vise nego besmisleno. Ne pricam za ovog Golfa nego uopsteno za sve automobile. Jednostavno ta snaga ne moze da se prenese lepo i u krivinama nos ne moze da zadrzi pravac. Da nije tako ne bi svi trkacki automobili imali pogon na zadnje tockove. Cak ni pogon na svim nije za brzu voznju. Jeste najstabilniji, ali ako pricamo o brzini u krivinama nije dobar.

goran

pre 12 godina

2 litra i 264 konja.. meni sve ovo vise lici na Megapixel borbu... ne moze niko da me ubedi da 2 litra i 270 konja i 4 litra i 270 konja moze da bude isti, juri se za nekim brojkama, ali perfomanse tesko da se unapredjuju... cisto da uporedim Nissan 350Z imao je 280 konja iz 3.5 litra, Caymann 265 iz 2.9, BMW 130i 6 cilindra rednih... mislim da tu ovaj volfsburger nema sta da trazi sa dva litra friziranih na isti otor koji ima i 150 konja mozda...

Nenad

pre 12 godina

@ Đorđe
Slažem se, mada je sigurno da GTI neće imati pogon na sve točkove.
Što se tiče vrha ponude, po klasama, VW grupa oprema integralnim pogonom samo u Golf R, dok će novi Audi S3 i RS 3, kao i do sada, imati pogon na sve točkove.
Isto je i sa VW Polo GTI - Audi S1, a sledeće godine izlazi i Polo R sa 2.0 TSI i 230 KS sa pogonom na prednje točkove, dok će Audi RS1 imati pogon na sve točkove.

Marko

pre 12 godina

@(ime, 6. jun 2012 19:46)

Da, to je svemirski auto i nema ni jednu manu pa svi koji su ga vozili moraju da ga hvale. O cemu ti to pricas? Hvala bogu pa postoje i drugi proizvodjaci pa mozes da vozis pravi automobili a ne Narodni auto.

Peec

pre 12 godina

(@q, 6. jun 2012 19:27)
Ili prostije receno, snaga na radilici(BHP), snaga na zamajcu(dyno) i snaga na tockovima(WHP)(isto na dynou)
Fabrike najcesce reklamiraju BHP. Dok WHP(tj. stvarna snaga na tockovima) se dobija nakon sto se svime optereti motor(menjac, vrsta vuce i dosta toga) i potom izmeri(gubici variraju od 10 do 30%(AWD)).

Peec

pre 12 godina

(A37, 6. jun 2012 18:07)
tako je, mada 2.0 benzinci su jos uvek u nekom reonu od 150-160 konja radi bolje ekonomicnosti(l/100) a u nekim slucajevima i zbog izduvnih gasova.
Lancer evo X je odstupio od 276 konja npr zato sto je auto dobio dodatnih 100kg za razliku od prethodnika, tako da sadasnja verzija ima 295 konja.
Mislim da se sve vise povecava jaz izmedju laganih trkaca(900-1100 kg i solidna konjaza koja nije preterana(oko 300)) i sportskih tenkova(1600kg+, 500 konja+)
Evo primera sportskog auta cija je druga generacija podbacila(Honda Type-R), auto je dobio 150kg vise i samo 2 konja, i sa prethodnikom u direktnom okrsaju je izgledala ko raga.
Golf GTI 1 generacije je isto bio neprikosnoven iz razloga masa/konjaza.