Sreda, 30.05.2012.

11:03

Koliko novca treba za letovanje?

Izvor: B92

Koliko novca treba za letovanje? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Danijela

pre 10 godina

Svasta sam procitala ovde..ne znam dali da komentarisem ili da ostanem suzdrzana...Samo cu reci da sam prosle godine letovala sa muzem u Grckoj u Messini(Peloponez)hotel GMP Bouka beach..10 nocenja sa doruckom 360eura..plaza 50 metara od hotela..ukucajte i pogledajte tu lepotu..jonsko more..2013 smo bili u Marathopoli(Peloponez) cena 400eura 8 nocenja..jedino sto putujemo u jednom pravcu preko 1500km..Ove godine idemo u Kardamili gradic skroz na kraju Peloponeza..Mogu vam reci da sto juznije ulazite u Grcku..sve povoljnije..Toliko toga mozete da pogledate..starih tvrdjava..do prelepih plaza..Jednostavno receno..oduzevljenje veliko..toliko..

nijedanije

pre 12 godina

Odmor od 300 evra po osobi: to vam je Ohrid u spicu sezone, voz do Skopja +bus do Ohrida, super opremljen stancic u centru grada, kombi do plaza, lezaljke i suncobrani na plazi, hrana i pice gde i kad vam se prohte, obilasci tvrdjava i crkvica, izlasci, biseri za suvenir...a sve lepo. Ili pak Grcka u septembru, prevoz, put, smestaj u solidnom apartmanu, deo klope od kuce, deo tamo kupujete, malo kafica, malo girosa, malo obilaska ili krstarenja, lezaljka i suncobran iznajmljeni, magneti za frizider kao suvenir... Svako prema svom nahodjenju.

Branka021

pre 12 godina

Idem ovog leta na Tenerife, avio karte kupljene,smestaj rezervisan i imam pitanje-koliko treba novca za troje,..tj koje su cene?

vlada

pre 13 godina

Supruga,cerka od 12god. i ja,tura Francuska-Spanija-Italija, busom 7nocenja lloret de mar hotel 3* , kan 1 nocenje hotel 4* , milano 1 nocenje hotel 4* obilazak Nice,Monaka,Monte Karla,Barselone,Venecije. ukupno 14dana i sve to za samo 960€ !
Bilo je predivno, toliko toga se vidi i obidje,a cena smesna.
Smatram da je bolje dati 100-200€ vise i videti najlepse drzave ggradove evrope,nego bacati novac na hotele po grckoj i cg .

'ajmo svi konkretno

pre 13 godina

Grcka, Halkidiki, Hotel sa 4 zvezdice. Zena, dete i ja, 12 nocenja, polupansion, prevoz sopstvenim kolima + malo troskova van hotela (nista preterano, s obzirom da smo sve imali u hoelu), 2100E.
(Spira, 31. maj 2012 09:24)

Nije to baš ni jeftino, meni bolje zvuči Italija, Sardinija, porodica sa malim detetom, avion, bez klope, ali nisam ni ja aždaja koja jede 500 eura nedeljno 16 dana, 1.700 EUR, sa sve rent-a-car za sve dane. Naravno, google-tours, nikako agencija :)

Aleksandar

pre 13 godina

@Putnik
Ja ti nisam lupio minus, ako ti to nešto znači :)))
Isto mi nije jasno zašto ima toliko minusa, tvoj scenario izgleda baš onako lepo, iako mi ni Egipat ni Hrvatska nisu u planu za narednih 10 godina bar. Ovo prvo me ne zanima, ne volim rezervate, a ovo drugo sam kao klinac napamet naučio svaku plažu na sjajnoj obali, ali jednostavno ne želim da za svoje pare razmišljam da li ću među 1.000 ljudi sresti jednog ludaka ili ne.

Evo konkretno:
Ako ste za letovanje sa super plažama - Lefkada
Ako ste za planinski doživljaj šetnje i bicikla - Alpi
I jedno i drugo je moguće i sa prosečnim platama, pa ako odete, javite da li sam vas "prešao" :)

Koliko god da imamo u džepu ja mislim da je ok da se 1-2 plate izdvoje za putovanje od 15 dana. Jer putovanje je nešto najvrednije što sebi možeš kupiti!
Ako baš neko nema, u kola pa za produženi vikend na jezera kod Bele Crkve, bicikli obavezni, smeštaj smešno jeftin. Nije Srbija samo Zlatibor.

Putnik

pre 13 godina

Nije mi jasno zbog čega ste mi lupili toliko minusa na prethodni komentar? Mada, trebalo bi da mi jasno, kad živim u zemlji međ šljivama i glavni moto je da i komšiji crkne krava.

beda smo

pre 13 godina

@(Novosadjanin, 31. maj 2012 14:39)
...SVE preko 400eu za suprugu i mene UKUPNO (put, smečtaj, klopa) je IDIOTIZAM...
...Suma sumarum MANJE OD = 500eu...
Matori,jel 400 ili 500 ili ipak treba malo vise?
Da si isao u sezoni sve bi to kostalo 800-1000 evra ili oko 500 evra po osobi sto sam ja na pocetku i tvrdio.
Evo sticajem okolnosti i ja bio na Tasosu prosle godine.500 fotografija sam napravio samo sa galebovima na trajektu od Keramotija do Limenasa,od kojih sam neke uspesno prodao i sa tim parama vec finansirao neka druga putovanja.Ukupno 4500 fotografija za 12 dana.
Sto se tice plaza,obisao sam "sve" u krug od Tarzanasa do Makrijamosa i Mermerne plaze (bio sam u Potosu).Bar 25 plaza.
Na Makrijamosu je ulaz kostao 13 evra(auto + lezaljke i suncobran).
Kompleks je zatvoren,pa je glupo unositi bilo sta sa strane.Dva frapea i dva sladoleda ujutro(12 evra),plus cetiri soka i cetiri sendvica za rucak(20 evra),plus gorivo (5-6 litara,100 i vise km Potos-Limenas-Potos 10 evra),plus uvece setnja i pice u Limenasu (15 evra),plus cetiri girosa i cetiri soka po povratku u Potos (18 evra).Sa doruckom na pocetku dana,ukupno ode skoro 100 evra za jedan dan bez ikakvog luksuza.Nismo jeli ni supu,ni salatu,ni morske plodove,nismo pili koktele,ni izlazili po diskotekama.
Ako je za nekoga luksuz ili snobizam da popije kafu ili sok na plazi ili u kaficu,ja se stvarno svima izvinjavam,promasio sam temu,ili mesto na kom ostavljam komentare.
P.S.Lepo se provedite gde god da odete.

hambo

pre 13 godina

@beda smo. kupis hidro termo sator,kopanje rova oko satora pola sata posla,sator postavljas na relativno zasticenom mestu(iskustvo)telefon pa bio i android iskljucen jer cemu svrha odmora, uzivanje u prirodi neprocenjivo!!!uzgred nigde nisam pominjao koliko me kosta letovanje ali znam da za 400 evra koje umesto da bacim na apartman,u kome provedem minimum vremena ,obidjem vidim i dozivim mnogo vise!!!bekpeking je nacin zivota i nije povezan za kolicinu novca koju pojedinac poseduje!!!

zavisi

pre 13 godina

Ako nemam novca ne zelim da budem tamo gde su ljudi koji ga imaju,jer se to zove blamaza.
(beda smo, 31. maj 2012 13:57)

Ima tu istine, ali pravo da ti kažem mene je baš briga za to.
Srce mi je bilo puno sreće da se šetkam po Monte Karlu i uživam sa suprugom, okružen ljudima koji kao da su sišli sa filmskog platna. Ne zavidim onima koji imaju više, radim najbolje sa onim što imam i ne osećam da se blamiram. Ne plaćam firmirane papuče, volim da idem bos, ali ako mi treba fotoaparat od 1.000 eura onda ga kupim ako imam. Umesto da platim 2.000 eura smeštaj, preko neta upoznao neku babu iz Engleske koja mi je iznjamila stan za nedelju dana za 700 eura, seo u kola i otišao sa ženom, odluka pala u 2 dana... Relax, neki put odeš u restoran, neki put na svojoj terasi sa ženom uz sveće kad sami spremite klopu.
Radije ćemo sami da spremamo klopu u apartmanu u Malagi nego što ću da se razbacujem po restoranima u Paraliji, nije čak ni tolika razlika, ako izuzmemo avion.

Aleksandar

pre 13 godina

@(Novosadjanin, 31. maj 2012 13:13)
@(Nikita, 31. maj 2012 10:26)

Bravo za poruke! Nije ovde tema ko ima koliku platu nego za koliko može da se letuje. A to znači od 100-10.000 EUR, zavisi gde, sa kim i kolika su ti primanja. Ko ima i želi, neka da, ko nema neka radi po svojoj meri.
Ali skroz se slažem sa onima koji misle da količina para nije presudna. Na kraju, uvek je važnije umeti nego imati.

Ako mi je do jela i luksuzne spavaće sobe onda ću to sebi priuštiti kod kuće, a nema razloga da na odmor idem samo da bih spavao u lepšem krevetu, nego da doživim nešto lepo van tog apartmana u kome budan provedem 1 sat dnevno. Zato podržavam one koji i dalje vole šatore, mada ni to više nije mnogo jeftinije od sobe (iskustvo iz Grčke (Armenistis) i Slovenije (Bovec)).

beda smo

pre 13 godina

@(hambo, 31. maj 2012 14:12)

Nemam nista protiv letovanja u satoru ili prikolici.Ako svoj sator ili prikolicu postavis na za to namenjenim mestima (kampovima) onda ce te to kostati skoro isto kao i u apartmanu sa klimom.Ako sator postavljas po sumama i plazama bez prikljucka za struju i vodu,onda to definitivno nije izbor za vecinu ljudi,a pitanje je i da li je legalno.

P.S. Gde punis android telefon kad postavis sator u sumi?Na upaljac u automobilu?
Nosis agregat?Kad pada kisa kopas kanale oko satora?Kad duva vetar pakujes sve sto imas?Bas vam zavidim na odmoru.

Novosadjanin

pre 13 godina

@
(beda smo, 31. maj 2012 13:57)

Kao što sam već rekao:
Neću da pričam šta ja, ali SVE preko 400eu za suprugu i mene UKUPNO (put, smečtaj, klopa) je IDIOTIZAM, odnosno, ŽELJA DA BAR TIH 10 DANA ŽIVIM KAO NEKO TAMO... Tužno je to prijatleji moji...


Matori, meni je MNOGO zanimljivije da za tu razliku u ceni za jelo iznajmim auto i vozam se 7 od 10 dana i nešto VIDIM...

No, svako kako voli, ja volim da odem jeftino, da jedem sendvič na plaži i giros uveče, ali da ostatak para dam za kola ili ATV i UŽIVAM ceo odmor na različitim plažama...
Moj primer prošle godine:
-Tasoa žena i ja put i smeštaj krajem maja = 150eu ukupno
-Hyundai Atos 7 dana sa gorivom = 160eu
-Poneli nešto sitno paštetica i viršli (mahom kupovali u nekom velikom marketu tamo)= oko 100eu (pivo je o.5eu konzerva ;) )
-Ostalo tipa sladoledi, pivo na plaži i girosi još = 150eu
Suma sumarum MANJE OD = 500eu...
Slika oko 500 komada + prelepi video zapisi zalazaka sunca, hranjenja galebova, plivanja i ronjenja = NEPROCENJIVO!!!


Ali to tako ja volim, nekom je draže dupe od puta, ali, šta ja znam, ja OVAKO volim i idem SVAKE godine, ove godine Lefkada u drugoj polovini septembra za 160eu ;)

hambo

pre 13 godina

prosto je neverovatno sve ovo sto citam,bavim se poslom koji donosi nesto vise od prosecne plate ali sa porodicom letujem u satoru(promenim vise destinacija odmor mi traje 20 i vise dana) i usput srecem gomilu stranaca koji nose i po 2000 do 3000€ i ne pate od toga da li su u apartmanu sa klimom jer je svrha svega odmor ali srbi su toliko nadobudan narod da je za njih letovanje u satoru,sacuvaj me boze, pa insekti ,pa kako da vrsim nuzdu u prirodi(nema vode da otera praziluk) bitno je samo kad se vrate svi znaju kako je bilo siroko, a to sto ce do nove godine da jedu klot pasulj nema veze!!!a od izjava tipa il idem ko grof il ne idem mi se prevrce utroba!!!

Novosadjanin

pre 13 godina

Auuuuu kako smo mi bahat narod, ccc...

VOLEO bih da mi OSOBE koje nisu "PARADAJZ" turisti kažu da li oni tako žive i U STVARNOM ŽIVOTU, tj, da li tako jedu i kući???

Pa majku mu da li je to prokleto JELO jedino što je bitno na moru???

Pa jel pijemo samo u kafanama ili možda malo i kući?
Pa jel jedeno samo po restoranima (brza hrana....) ili jedemo i kući???

Neću da pričam šta ja, ali SVE preko 400eu za suprugu i mene UKUPNO (put, smečtaj, klopa) je IDIOTIZAM, odnosno, ŽELJA DA BAR TIH 10 DANA ŽIVIM KAO NEKO TAMO... Tužno je to prijatleji moji...

SNOBIZAM ljudi moji, to je ono št ovas krasi... (pod uslovom da imate PROSEČNA primanja u Srbiji ili manje, onda treba da se nađete u reči wanabee SNOB, a onaj ko ima veća primanja njemu svaka čast, i ja bih tako letovao bez daljnjeg...)

beda smo

pre 13 godina

@(Novosadjanin, 31. maj 2012 13:13)
@(Nikita, 31. maj 2012 10:26)

Ne radi se ni o kakvom snobizmu,vec koliko para toliko i muzike.Ako nemam novca ne zelim da budem tamo gde su ljudi koji ga imaju,jer se to zove blamaza.Placam rucak u Grckoj za cetvoro 35-50 evra,a pored mene sedi neki Madjar,verovatno kondukter ili masinbravar,placa rucak za sedmoro (sve redno) 370 evra i ostavlja baksis konobaru od 30 evra.Restoran pun (dvadesetak stolova),a mi smo jedini Srbi u restoranu.Ostali Srbi su bili u apartmanu i rucali pastetu i virsle.
Postavlja se pitanje sta je normalno.Po meni ako u nekom Grckom seocetu ima jedan ili dva marketa i 20-30 taverni,onda je normalno rucati u tavernama jer to radi vecina onih koji tu borave.
Sa druge strane 10 dana za cetvoroclanu porodicu u Sokobanji,sa sve ruckovima i vecerama po restoranima,obilascima fantasticne prirode i istorijskih mesta u okolini itd,ne moze da kosta vise od 600 evra bruto.
Kako kaze nas narod opruzi se onoliko koliki ti je guber.
Inace vozim auto od 5000 evra,nemam laptop i nosim Nokiu staru 5 godina.Uzgred placam purenjake i sladolede deci od gospode koja u Grcku dodju sa novim autom (naravno na kredit),Samsung Galaxy S (naravno na rate),skockani od glave do pete (i to na rate), i sa 200 evra u dzepu za celo letovanje (naravno dozvoljeni minus).
Nemojte se vise blamirati,molim vas.

Sanja

pre 13 godina

Sve ove informacije da porodica može da letuje za nekih 400-500 evra, su smesne, t.j. takve informacije proturaju turističke organizacije, Možda je za tolike pare jedino moguće letovati u Crnoj Gori, a za ostale destinacije je moguće letovati samo preko 1000 evra.

Cik pogodi!

pre 13 godina

Ja cu svojih 6 radnih dana da odvojim za letovanje, mislim da ce biti dovoljno za dve osobe i jos necu sve potrositi, siguran sam u to.

neko_iz_mase

pre 13 godina

ISkreno bih zamolio da oni koji odredjuju prosecne plate izuzmu gasterbajtere iz te price ili neka prosecna plata bude minimalac ja bih vam od srca bio zahvalan za to. Mozda da se napravi anketa po gradovima Srbije onako na ulici recimo sto ispitanika pa da pitate da li ljudi rade za vise ili manje od petnaest hiljada dinara. Mislim da biste se sokirali. More nisam video poslednjih sedam godina a kako vidim ni narednih sedam necu... Sto rece lik sa youtube-a " Radim ko crnac, nista me ne placaju!"

Nikita

pre 13 godina

Uzasavam se kad citam pojedine komentare...stvarno strasno kako razmisljaji ljudi koji raspolazu sa malo vise novca od prosecnog Srbina!
Pa zar ja i ostali ljudi u Srbiji koji imaju prosek plate od 30-ak hiljada dinara ne treba da odu na more, zar su moja deca gora od vase i ne treba da vide more i da se igraju na pesku?
Ja na more ne odlazim da bi tamo potrosio brdo para i da bi ziveo tih 10-ak dana kako ustavri ne zivim ni kuci. Odlazim na more jer volim more, jer zelim da se odmorim, da osetim miris mora, pesak pod nogama, da se kupam, suncam i uzivam u setnji, da se igram sa klincima na pesku...milion razloga je za odlazak na more koji nepodrazumevaju trosenje velike kolicine novca.
Vidim da se ljudi gadjaju sa ciframa od 2000-3000 eura.
Ja na more u grcku idem od 12-og ili 22-og juna u cetvorokrevetni apartman na 50-ak metara od plaze za 300 eura, 200 eura me kosta put i jos 300 potrosim u samom mestu letovanja.
Ne hranim se po restoranima, ne kupujem sladoled i pice na plazi ali moja deca pojedu sta god hoce ali na 50-ak metara od plaze u radnjama koje su normalne i gde su cene kao i kod nas...ja se i kuci ne hranim po restoranima pa se tako ponasam i na letovanju.
Moje letovanje nije nocna mora kako neko u komentaru rec, moje letovanje ja pravo uzivanje.

Spira

pre 13 godina

Grcka, Halkidiki, Hotel sa 4 zvezdice. Zena, dete i ja, 12 nocenja, polupansion, prevoz sopstvenim kolima + malo troskova van hotela (nista preterano, s obzirom da smo sve imali u hoelu), 2100E.

surfer

pre 13 godina

Skoro ne videh gluplji prilog!! A gde je nasa bratska crna gora??? Sve me cesce iznenadjuje neobrazovanost nekih clanova redakcije...

iggy

pre 13 godina

Bio sam i u Spaniji i potrosio 800 evra i u Nesebaru gde sam potrosio 200 evra za 10 dana. Na oba letovanja sam se odlicno proveo. A vi koji ponizavate sve te 'obicne' destinacije nikad se nigde necete lepo provesti jer ste snobovi i novokomponovani bogatasi kojima je samo bitno da nakace na fejs fotke sa tih letovanja i pokazu da su tamo bili. Fuj

Maui

pre 13 godina

Evo vam informacije o letovanju na Havajima za nekoga ko živi u Kaliforniji:
povratne karte - $350 po osobi
nedelju dana apartman (kompletno uređen stan, bicikli, internet, itd.) - $800
rentakar nedelju dana+gorivo - $400
prodavnice, restorani - $400 po osobi

Dakle, za dvoje oko $2700, iliti ?2100.

Putnik

pre 13 godina

Na sreću, ove godine ću čak 3x otići na more, od toga prvi put idem u Egipat, po drugi put u Hrvatsku (oduševio sam se prošli put),a zatim, nakon kraja studentske godine, ponovo u Egipat. Ukupna računica (samo za sebe) je negde oko 1200 eura. Naravno treba uračunati i džeparac, da kažemo još 300e u vrh glave. Pa sad vi vidite, da li za 1500 vredi 3x ići na more, ja ne žalim ni dinara.

nigde nema, ali lepo zvuci

pre 13 godina

Hotel Avalon 4* za 4 osobe 10 dana 132€, povratne avionske karte 73€, pretplata u restoranu za 10 dana 63€. Sve ukuno za 10 dana 4 osobe =268€

ivan jagodina

pre 13 godina

a zasto bi se kupala u bazenu? plaza je bila prelepa a more je malo hladnije tj. okean ali smo se kupali. plaza u juznom delu, costa adeje, je fenomelna, crn pesak, ima tuseva, sve je cisto, mek donalds je na samoj plazi. jeste putovanje malo vece cimanje za nas iz Srbije ali vredi da se vidi i povoljnije je od grcke. mi smo bili u trokrevetnom apartmanu koju je imao oko 40 kvm plus terasa od nekih 20kvm sa lezaljkama, stolom i stolicama i sa slavinom a apartman je bio sa kuhinjom a cak smo imali i peglu i dasku za peglanje. cena za 10 noci u maju je ukupno 390 evra za hotel koji ima 2 velika bazena i besplatan djakuzi. 50m od mora. to mislim da u grckoj nema. temp je bila oko 27C a nocu oko 23. i uvek je prolece...

gerilac

pre 13 godina

Zivojine, mrznja skodi. Ja da sam ti, i da patim od bolesne mrznje prema svemu sto je srpsko, ne bih se ni "sunjao" po srpskim sajtovima...

normalan_i_skroman

pre 13 godina

Devojka i ja sedam dana busom u grcku 170 evra.Za trosak 250 evrica i bombonica.I opet mnogo bolje nego u crnoj gori bar necu dobiti batina od nabenjenih crnogoraca

barsa

pre 13 godina

Ostavite se više Grčke i tih apartmana. Španija, Lloret de mar, hotel sa 3*, pun pansion, 10 dana, sa bus prevozom 400 e, avionom nešto preko 500. A i prelepa Barselona ispred nosa, a uz put obidjete Kan, Nicu, Monte Karlo, Veneciju...

dejan

pre 13 godina

Ja zena i dete u sutomore 5 dana, apartman po 25e to je 5 nocenja 125e, gorivo 1100km prosek 5l otvoren put to je oko 55-60litara to je 100ak evra... hranu ne racunam jer jedem i dole isto kao i ovde i tako mi prodje sve sa nekih 250e i bude nam fino... e sad dok sam bio momak trosio sam sam i duplo vise :)... ne bude mi neki odmor ali opet znaci malo se osoliti i isuncati.

Jelena

pre 13 godina

Tenereife? Interesantno ostrvo sa naturalisticke tacke gledista; ali putovati 5 sati (a sa 2 presedanja mnogo vise), da bih se kupala u bazenu...ne vidim svrhu. Interesantno je da su grcke cene o kojima govorite za mene neverovatno niske, zivim u Italiji i odavde Grcka uopste nije jeftina, preko agencija, a ako sama nadjem smestaj jeftina je u odnosu na Italiju, hotel 4 zvezdice, nocenje sa doruckom oko 130 evra, natravno, na nekom pristojnom mestu. Na zalost, avionske karte su preskupe.
Za razliku od Grcke Egipat je bagatelno jeftin, 4 zvezdice all inclusive leti (sto se ovde smatra vansezonom), nedelju dana manje od 300 evra. Zimi, narocito u periodu Bozica, je duplo skuplje, ali ipak najjeftinija medju destinacijama gde je i zimi vreme pristojno (iako ne pretoplo). Leti se u Egipat ne ide, osim, eventualno, sredozemne obale. Ali, osim lepog mora i hotelskog kompleka tamo nema nicega (mislim na Marsa Matruh i El Alamejn).

skeptijt

pre 13 godina

Ada dobila PLAVU ZASTAVICU,ima da letujem na Adi,gde god sam bio na moru nisam video tako napucane kafice na plazi,tako dobar izbor klope a da ne govorim o "kolicini" LEPIH DEVOJAKA..u Grckoj,Spaniji sto sam video nesto od devojaka a da vredi,govorila je Srpski..a i sto se tice nocnog provoda sa letom u BG retko koje mesto na moru moze da se meri.

klaja

pre 13 godina

Egipćanin nemoj da se lažemo u Egiptu 5* all inclusiv kosta sa dvoje male dece bar 1600 i vise bio sam zadnjih pet godina u Hurgadi u pet razlicitih hotela.Prosle godine sam jako dobro prosao u Amwaju u Soma bay-u i to sam platio kao sto rekoh za dvoje dece oko 1300 i bilo je divno a ove godine mi je klinac napunio 2godine i za njega placam kartu za avion i kao sto rekoh isti hotel ove godine ispada preko 1600.I to je hotel sa 4* i to je jedan od retkih hotela gde je smestaj za dvoje dece free.Gledao sam more hotela u Egiptu mada moram priznati da se malo plasim,nikada nisam imao neki problem u Egiptu ali posle njihovih izbora sve je moguće pa i to da se zene kupaju u trenerci.

pa da

pre 13 godina

@(zivojin, 30. maj 2012 16:58) Gosodine, cetitam na punom pogotku! Pravo u centar! U godinama, kad nisam mogao da deci i sebi priustim pravi i bezbrizan odmor, provodili smo ga "kod bake na selu"! Bar su deca imala slobodu da se istrce i izigraju sa drustvom do mile volje, a ja i supruga nismo morali da patimo od nesanice brojeci zadnje "crkavice". Ali kad smo isli, onda smo isli onako GALA!! Ne onako kao Pirocanac kad kaze detetu: "Ako budes dobar vodi te tatko u carsiju da gledas kako deca jedu sladoled";-)

Aleksandar

pre 13 godina

Zaista ne razumem zašto bi bilo ko želeo da se maletretira sa dugom vožnjom, kuvanjem, nošenjem peškira, suncobrana, prodavnicom, kada za iste pare može da uživa u luksuzu.
(Egipćanin, 30. maj 2012 17:16)

Zato što su ukusi različiti. Luksuz imam kod kuće, a shvatio sam da ako hoću zaista da se odmorim, onda je dobro da ambijent promenim što je moguće više, vidim nove stvari i udahnem život punim plućima, doživim kontakt sa prirodom. Da svaki dan obilazim nove plaže, biciklom, motorom, kolima, autostopom. Svako prema željama.
Odmor u hotelskom kompleksu na ležaljkama, svaki dan na istoj poziciji meni ne znači ništa.
Zato što se u Egiptu ne osećam slobodno da uzmem rent-a-car i da obilazim samostalno okolo gde god mi padne na pamet, zato nemam želju da tamo idem. Možda kao drugo letovanje van sezone, ali kao jedino, nikako. Stvar ukusa.
Više sam se smejao i zezao sa ekipom u šatoru nego u svili i kadifi a video sam i jedno i drugo, stvar ukusa i izbora... Želim vam svima lepo vreme i lepe avanture :)

Zoran

pre 13 godina

Ja sa platom od 34.000 mogu bez velikih zahteva da letujem u kupatilos, to je juzni deo mog iznajmljenog stana. Ako mojoj lepsoj polovini isplate platu koja kasni 3 meseca, mozda povedem i decu zajedno sa sve taštom.

ivan jagodina

pre 13 godina

upravo dodjoh sa Tenerifa. 12 noci sa prevozom i sa smestajem je 425 evra po osobi. bez hrane a hrana je jevtinja nego u Grckoj. dorucak 3 evra u restoranu, rucak 7,50 evra po osobi a krigla piva 1 evro! videli smo i Barselonu i Madrid. jeste da je naporno sto mora da se preseda ali se isplatilo.

qwerty

pre 13 godina

Vecina ljudi sigurno ima nesto prece da kupi, renovira... nego da ide na letovanje. Ne mogu svi sebi da priuste letovanje, i ne znam sto nekoga prozivati ako se odluci ipak da ode i trudi se da prodje jeftinije. Da imam svoj stan, godisnje bi bio bolji za 2400e...mogao bih da uzivam na nekom egzoticnom mestu. Ovako, to ce biti negde u okolini, u zavisnosti od mogucnosti drustva sa kojim idem. Bitno je gde ides, ali je bitno i sa kim.

Egipćanin

pre 13 godina

Čitam ove komentare. Većina su se složila da za 10 dana u privatnom smeštaju u Grčkoj, malo kuvanja/malo restorana treba u proseku oko 1000 eur za dvoje (+ dvoje male dece, ali to ne utiče bitno na cenu). Za te pare ili neznatno više možete da odete u all-inclusive hotel sa 5* u Hurgadi ili Šarm el Šeiku. Zaista ne razumem zašto bi bilo ko želeo da se maletretira sa dugom vožnjom, kuvanjem, nošenjem peškira, suncobrana, prodavnicom, kada za iste pare može da uživa u luksuzu.

beda smo

pre 13 godina

Letovanje u Grckoj za cetvoroclanu porodicu (10-12) dana u mom slucaju ne moze ispod 2000 evra.
Nista luksuzno,nista ekskluzivno.
Apartman sa dve sobe i 4 kreveta u blizini plaze.
Dorucak u apartmanu,rucak u restoranu a vecera giros ili pica.Ponekad giros za rucak a vecera u restoranu.
Par organizovanih izleta(camac,brod i sl.),puno voznje do obliznjih plaza.
Gde se placaju lezaljke,platim lezaljke.
Kad nam se pije kafa,pivo ili nesto trece pijemo to sto nam se pije.
Kad deca traze sladoled,palacinku ili vocnu salatu,dobiju to sto su trazili,a ne samarcinu i grdnju da to vise ne pominju dok su u Grckoj.
Sve u svemu,svi vi koji se hvalite da letujete za 200-300 evra(bruto) po osobi,nemojte se vise hvaliti,odlicno znam kako izgleda to letovanje.
To je u stvari letovanje za komsije,da se hvalite kad se vratite,a u praksi vise lici na nocnu moru.

zivojin

pre 13 godina

E braco i sestre Srbi. Mnogo lazete. Sunjao sam se po mnogo destinacija o kojima pisete. I retko gde sam, ali bas retko, video Srbina sa porodicom u restoranu. Uglavnom setaju i kupuju uplakanoj decici ulicna jela i sladolede. Toliko od mene.

Kejt

pre 13 godina

Tasos, računica je sledeća (za dve osobe):
Smeštaj 30ex10dana = 300e
Prevoz kolima = 220e
Klopa (pekara ujutru, restoran uveče) 50ex10 dana= 500e

Suma sumarum, za dvoje 10 dana letovanja na Tasosu izađe oko 1050, 1100 evrića. Naravno može i za manje para, ali ovo je neka računica kada se ljudi ne štekaju. Ako hoćete da kuvate i da sami spremate doručak možete i da prođete sa 700-800 evra za dvoje + ako se ide busom eto uštede.

Neverovatno

pre 13 godina

U jednom clanku pre manje od nedelju dana se govorilo o Crnoj Gori kao jednoj od tri destinacije gde idu ljudi iz Srbije.

Odjednom je nigde nema.

Pre svega citaoci respektuju tacnost podataka, a ne necije politicke stavove, animozitete, prioritete ...

@aleksa

pre 13 godina

:) ovde pricamo o putovanju, sigurno se ne misli na sav luksuz koji se moze proziveti na istom. Mogu ja da potrosim i 10 000evra za 10 dana, veruj mi. Od krstarenja, iznajmljivanja jahti, voznja skuterom, preko svakodnevnih obroka u najskupljim restoranima pa sve do sopinga u Kavali. Ja sam pricao o letovanju 'srednje klase'. Za celih 500e(u kojih je 230e smestaja) sam obisao pola severnog dela ostrva, uz pomoc iznajmljenih bicikli, motora, brodic-izleta pa cak je bilo para i za krstarenje. Nekoliko veceras u restoranu, gde su obroci bili od pice do male ajkule. Tako da, mislim da opet niste u pravu. Jedino ruku na srce sto ste vi sa porodicom, pa ste imali dodatne troskove, ja sam ovde pricao o prosecnom letovanju za jednu osobu. Pozdrav

klaja

pre 13 godina

Letovanje za dvoje odraslih i dvoje dece u polihronu u dobrom hotelu na plazi sa sve lezaljkama i suncobranima polupansion naravno svedski sto za 600 eu naravno plus prevoz krajem avgusta.Samo treba gledati i biti spreman da platis u aprilu.CG ne HR ne.

Rista realista

pre 13 godina

Proslo leto ja i supruga potrosismo oko 800 EUR za dve nedelje u Crnoj Gori ali nismo placali smestaj. Nismo skrtarili, tipa da pravimo sendvic pa da nosimo na plazu, ali nismo se ni bas razbacivali. Dorucak je bio kod kuce, klasika a zatim rucak negde uz plazu u restorancicu. Plus pivo, sladoledi, lezaljke itd. Naravno u tih 800 EUR je uracunato i gorivo. I na moru smo se vozikali, pa ne mozes svaki dan na plazi da lencaris. Ovo leto planiramo Grcku tako da racunamo da nam treba izmedju 1000 i 1500 EUR (NARAVNO BEZ NOSENJA KONZERVI IZ SRBIJE!!!).

Miso

pre 13 godina

Ne bih ja isao u Nesebar za 5e kad bih imao "prosecnu srpsku platu od 400 i kusur evra", volim ja i Grcku i Hrvatsku, nego moja mesecna plata moze da pokrije samo taj Nesebar, meni je bitno da sam ja srecan i zadovoljan a ko ima para neka ide gde moze. Pozdrav

aleksa

pre 13 godina

gospodine @aleksa, ti ides autobusom sa jos 50 ljudi oko sebe, ja svojim kolima sa zenom i decom, ti si zakucan u limenasu(luka) ako ne iznajmis auto 20-30 evra dnevno, a ja za 10 dana predjem 400km po tasosu i vidim od antickog grad u alikiju do svoje masnih prstiju od jagnjetine u teologosu, znaci, ako idem, idem da mi bude lepo, i da ne gledam hoceli me racun izaci 35 ili 55 evra, ako rmbacim dan i noc cele godine realno je da sebi i svojoj porodici mogu prijustiti zemlju dembeliju na 10 dana sa sve pivom. Aufiderzajn.

Bojan

pre 13 godina

a sta niko vise ne ide u crnu goru???
ja sam letos na hvaru u 8. mesecu sreo bar 50-al beogradjana, tako da verujem da je vec velik broj turista koji biraju i HR?

deki

pre 13 godina

Beogradjani ni ne razmišljaju koliko novaca da ponesu,samo sednu u auto (obavezno) i pravac Grčka, ili avionom (ne pitaju pošto je karta) na Krit,Krf, Lefkadu itd. Biti Beograđanin, pa to je privilegija! Naravno,termini su početkom juna ili kraj septembra, da ih ide što više, sa detetom od 17 dana ili 15 godina,nije bitno, samo da se ode.

@aleksa

pre 13 godina

Ja ne znam na koji si ti Tasos isao za tolike pare?! Ja sam prosle godine u spicu sezone(10. avgust) isao preko neke agencije za 230e sve placeno! I put i smestaj i trajekt! Smestaj bio perfektan, blizu plaze, bio sam u gradu Tasos(Limenas) a te cifre koje ti spominjes su smesne. Roditelji su mi takodje isli na Tasos kolika, za jos manje pare od mene. Nesto si ti, prijatelju, pomesao.

?

pre 13 godina

Proverite prvo u kakvom vam je stanju bela tehnika i da li vam je vreme za krecenje stana. Kad vidim u kakvim stanovima ljudi zive a potrose cetiri plate za deset dana na moru oci mi refleksno zakolutaju.

Laki (je malo nervozan)

pre 13 godina

8 dana Azurna obala - Kan + 6 dana skijanja u Les 2 Alpes-u, cirka 300 eura bez SKI-PAS-a, to je još nekih 120, za trošak 200-250, i sve to sa autobuskim prevozom!
Sračunajte samo i preračunajte dal možete sebi da priuštite aktivan odmor o kom će te godinama pričati prijateljima!
Bio svojevremeno i toploga preporučujem svakom!
Skijaški pozdrav!

macan

pre 13 godina

ja shvatim letovanje kao odmor. Volim da se vozim avionom, solidan hotel sa AL dva odrasla plus dete može da se nađe za 1200 evra plus može na rate. To je mnogo jeftinije nego da voziš 10 sati nosiš peškire suncobrane prebrojavaš svaki dinar. Najgore je ujutro kad moraš da ideš u prodavnicu.

Mikele

pre 13 godina

Vecina komentara potvrdjuje istoriju izraza "paradajz turista". Ako cu da idem na more i da spavam po supama i da jedem sarmu i punjene paprike koje sam poneo od kuce tih 10-15 dana, pa necu ni da idem bre. Ili cu da idem kao covek ili necu da idem. Za tu sica lovu bolje ostanite kuci pa kupite nesto novo za kucu ili idite po Srbiji a ne ko slepci na more samo da komsija vidi da ste isli.

princeps

pre 13 godina

Grčka, Tasos, Liemnas: put sa trajektom, smeštaj (10 dana/9 noćenja) i osiguranje 179E + 200E za hranu i piće (kombinacija market+restoran par puta) + 100E za ostale troškove = 480E. Mislim da je 300E za 10 dana u Grčkoj sasvim dovoljno, možda čak i više nego dovoljno za pristojan odmor?

ccc

pre 13 godina

ja idem u Nesebar svake godine nadjem adektvatan smestaj za 5e krevet, 40e za prevoz, dakle 90e. Tamo potrosim 100-130e tako da sa oko 200e letujem, bombona...
(Miso, 30. maj 2012 12:15)


J...m ti ljetovanje,moj Mišo!!!

aleksa

pre 13 godina

Ja gledam ovako. Vec tri godine letujem u Grckoj, Tasos, smestaj i put sa svim dazbinama plus trjekt izadje oko 500 evra, i od toga ne moze jeftinije. Nesto hrane ponesemo ali u tih 10 dana rucamo 7-8 puta u restoranu, prosek oko 35 evra, jel sam dosao kolima i nisam uvek blizu smestaja i nemam sporet uvek pri sebi, a i zelim da vidim sto vise, ali zakljucak da bez 1000 evropljana nema pomisli na neki odmor, i jos uzmem od matoraca koju stotku, ako ne do bog se nesto desi sa autom.

Galaktus

pre 13 godina

Misha... Pa šta si time novo rekao? To je standardno poznato... Mada možeš da nađeš i povoljnije ako su ti deca mlađa... Recimo, imaš hotel na Atosu, polupansion do Juna... 25EUR/dan, deca free.

Misha

pre 13 godina

Iz Niša, povratno kolima oko 80 Eura za gorivo, smeštaj za 7 dana u Leptokoriji je 200 Eura ako umete da se cenkate, i ako jedete iz marketa ostaju vam 30 Eura dnevno, a to je dovoljno. Ovo je računica za minimalnu potrošnju, tzv paradajs turizam.

Milos

pre 13 godina

Cetvoroclana porodica dete 5god beba 1god:
Varijanta 1: Grcka-paradajz tura/Hanioti-10 dana smestaj 320 eur, gorivo put/lokal(plin i benz.) 130 eur. auto put 30eur,pasosi za decu i mene oko 50eur.Hrana za 10 dana oko 300 eur.(minimum).Za "ne daj boze" pozajmljenih jos 300 eur.Internacionalna vozacka 15 eur. Medjunarodno osiguranje oko 40 eur.Novac za pripremu puta oko 50 eur. Troskovi u toku puta 20 eur.(stajanje sladoledi sokovi) Suma sumarum 955 eur + 300 za svaki slucaj.

Varijanta 2:Igalo-Smestaj za 10 dana 200eur.hrana u restoranu/odmaralistu 10 dana za 2 odrasle osobe 90eur(supa ili corba, jedno od 2 jela po izboru, desert). Gorivo-100eur.Priprema za put 50eur.Suncobran-nash, veliki.Troskovi u toku puta 20 eur.Dodatni troskovi dorucka i vecere u nasem izvodjenju 10 dana 150 eur. Suma sumarum 610 eur + 300 za svaki slucaj. Isto nam se nudi ali bez klope u odmaralistu u nekom selu ispod Bara. Kad ovako sagledam, nema sanse da idemo u Grcku....

Miso

pre 13 godina

Ja idem u Nesebar svake godine nadjem adektvatan smestaj za 5e krevet, 40e za prevoz, dakle 90e. Tamo potrosim 100-130e tako da sa oko 200e letujem, bombona...

KoleM

pre 13 godina

Moj primer: Grcka 15 dana apartman blizu plaze, rana uplata, nas cetvoro 43000 din 15 dana jula. Prevoz i osiguranje 220 evra. Hrana me slicno kosta ko u Srbiji.

Joki

pre 13 godina

Molio bih komentatora Misu da pojasni racunicu o 500 evra za letovanje posle cega neka se kandiduje za ministra ekonomije a potom neka kontaktira i Nobelov komitet.

Misha

pre 13 godina

Ako krenete u sopstvenom aranžmanu, recimo u Leptokariju, http://www.tt-group.net/Grcka/Leptokarija/ četvoročlana porodica, put, smeštaj, u zavisnosti da li sami spremati ili jedete po restoranima, od 500 do 1000 Eura. Govorim iz iskustva u sezoni. Ne pre ili post sezoni, tada je mnogo jeftinije.

ccc

pre 13 godina

ja idem u Nesebar svake godine nadjem adektvatan smestaj za 5e krevet, 40e za prevoz, dakle 90e. Tamo potrosim 100-130e tako da sa oko 200e letujem, bombona...
(Miso, 30. maj 2012 12:15)


J...m ti ljetovanje,moj Mišo!!!

Mikele

pre 13 godina

Vecina komentara potvrdjuje istoriju izraza "paradajz turista". Ako cu da idem na more i da spavam po supama i da jedem sarmu i punjene paprike koje sam poneo od kuce tih 10-15 dana, pa necu ni da idem bre. Ili cu da idem kao covek ili necu da idem. Za tu sica lovu bolje ostanite kuci pa kupite nesto novo za kucu ili idite po Srbiji a ne ko slepci na more samo da komsija vidi da ste isli.

Miso

pre 13 godina

Ne bih ja isao u Nesebar za 5e kad bih imao "prosecnu srpsku platu od 400 i kusur evra", volim ja i Grcku i Hrvatsku, nego moja mesecna plata moze da pokrije samo taj Nesebar, meni je bitno da sam ja srecan i zadovoljan a ko ima para neka ide gde moze. Pozdrav

Zoran

pre 13 godina

Ja sa platom od 34.000 mogu bez velikih zahteva da letujem u kupatilos, to je juzni deo mog iznajmljenog stana. Ako mojoj lepsoj polovini isplate platu koja kasni 3 meseca, mozda povedem i decu zajedno sa sve taštom.

Joki

pre 13 godina

Molio bih komentatora Misu da pojasni racunicu o 500 evra za letovanje posle cega neka se kandiduje za ministra ekonomije a potom neka kontaktira i Nobelov komitet.

?

pre 13 godina

Proverite prvo u kakvom vam je stanju bela tehnika i da li vam je vreme za krecenje stana. Kad vidim u kakvim stanovima ljudi zive a potrose cetiri plate za deset dana na moru oci mi refleksno zakolutaju.

beda smo

pre 13 godina

Letovanje u Grckoj za cetvoroclanu porodicu (10-12) dana u mom slucaju ne moze ispod 2000 evra.
Nista luksuzno,nista ekskluzivno.
Apartman sa dve sobe i 4 kreveta u blizini plaze.
Dorucak u apartmanu,rucak u restoranu a vecera giros ili pica.Ponekad giros za rucak a vecera u restoranu.
Par organizovanih izleta(camac,brod i sl.),puno voznje do obliznjih plaza.
Gde se placaju lezaljke,platim lezaljke.
Kad nam se pije kafa,pivo ili nesto trece pijemo to sto nam se pije.
Kad deca traze sladoled,palacinku ili vocnu salatu,dobiju to sto su trazili,a ne samarcinu i grdnju da to vise ne pominju dok su u Grckoj.
Sve u svemu,svi vi koji se hvalite da letujete za 200-300 evra(bruto) po osobi,nemojte se vise hvaliti,odlicno znam kako izgleda to letovanje.
To je u stvari letovanje za komsije,da se hvalite kad se vratite,a u praksi vise lici na nocnu moru.

Nikita

pre 13 godina

Uzasavam se kad citam pojedine komentare...stvarno strasno kako razmisljaji ljudi koji raspolazu sa malo vise novca od prosecnog Srbina!
Pa zar ja i ostali ljudi u Srbiji koji imaju prosek plate od 30-ak hiljada dinara ne treba da odu na more, zar su moja deca gora od vase i ne treba da vide more i da se igraju na pesku?
Ja na more ne odlazim da bi tamo potrosio brdo para i da bi ziveo tih 10-ak dana kako ustavri ne zivim ni kuci. Odlazim na more jer volim more, jer zelim da se odmorim, da osetim miris mora, pesak pod nogama, da se kupam, suncam i uzivam u setnji, da se igram sa klincima na pesku...milion razloga je za odlazak na more koji nepodrazumevaju trosenje velike kolicine novca.
Vidim da se ljudi gadjaju sa ciframa od 2000-3000 eura.
Ja na more u grcku idem od 12-og ili 22-og juna u cetvorokrevetni apartman na 50-ak metara od plaze za 300 eura, 200 eura me kosta put i jos 300 potrosim u samom mestu letovanja.
Ne hranim se po restoranima, ne kupujem sladoled i pice na plazi ali moja deca pojedu sta god hoce ali na 50-ak metara od plaze u radnjama koje su normalne i gde su cene kao i kod nas...ja se i kuci ne hranim po restoranima pa se tako ponasam i na letovanju.
Moje letovanje nije nocna mora kako neko u komentaru rec, moje letovanje ja pravo uzivanje.

zivojin

pre 13 godina

E braco i sestre Srbi. Mnogo lazete. Sunjao sam se po mnogo destinacija o kojima pisete. I retko gde sam, ali bas retko, video Srbina sa porodicom u restoranu. Uglavnom setaju i kupuju uplakanoj decici ulicna jela i sladolede. Toliko od mene.

aleksa

pre 13 godina

Ja gledam ovako. Vec tri godine letujem u Grckoj, Tasos, smestaj i put sa svim dazbinama plus trjekt izadje oko 500 evra, i od toga ne moze jeftinije. Nesto hrane ponesemo ali u tih 10 dana rucamo 7-8 puta u restoranu, prosek oko 35 evra, jel sam dosao kolima i nisam uvek blizu smestaja i nemam sporet uvek pri sebi, a i zelim da vidim sto vise, ali zakljucak da bez 1000 evropljana nema pomisli na neki odmor, i jos uzmem od matoraca koju stotku, ako ne do bog se nesto desi sa autom.

Miso

pre 13 godina

Ja idem u Nesebar svake godine nadjem adektvatan smestaj za 5e krevet, 40e za prevoz, dakle 90e. Tamo potrosim 100-130e tako da sa oko 200e letujem, bombona...

Rista realista

pre 13 godina

Proslo leto ja i supruga potrosismo oko 800 EUR za dve nedelje u Crnoj Gori ali nismo placali smestaj. Nismo skrtarili, tipa da pravimo sendvic pa da nosimo na plazu, ali nismo se ni bas razbacivali. Dorucak je bio kod kuce, klasika a zatim rucak negde uz plazu u restorancicu. Plus pivo, sladoledi, lezaljke itd. Naravno u tih 800 EUR je uracunato i gorivo. I na moru smo se vozikali, pa ne mozes svaki dan na plazi da lencaris. Ovo leto planiramo Grcku tako da racunamo da nam treba izmedju 1000 i 1500 EUR (NARAVNO BEZ NOSENJA KONZERVI IZ SRBIJE!!!).

Aleksandar

pre 13 godina

Zaista ne razumem zašto bi bilo ko želeo da se maletretira sa dugom vožnjom, kuvanjem, nošenjem peškira, suncobrana, prodavnicom, kada za iste pare može da uživa u luksuzu.
(Egipćanin, 30. maj 2012 17:16)

Zato što su ukusi različiti. Luksuz imam kod kuće, a shvatio sam da ako hoću zaista da se odmorim, onda je dobro da ambijent promenim što je moguće više, vidim nove stvari i udahnem život punim plućima, doživim kontakt sa prirodom. Da svaki dan obilazim nove plaže, biciklom, motorom, kolima, autostopom. Svako prema željama.
Odmor u hotelskom kompleksu na ležaljkama, svaki dan na istoj poziciji meni ne znači ništa.
Zato što se u Egiptu ne osećam slobodno da uzmem rent-a-car i da obilazim samostalno okolo gde god mi padne na pamet, zato nemam želju da tamo idem. Možda kao drugo letovanje van sezone, ali kao jedino, nikako. Stvar ukusa.
Više sam se smejao i zezao sa ekipom u šatoru nego u svili i kadifi a video sam i jedno i drugo, stvar ukusa i izbora... Želim vam svima lepo vreme i lepe avanture :)

Misha

pre 13 godina

Ako krenete u sopstvenom aranžmanu, recimo u Leptokariju, http://www.tt-group.net/Grcka/Leptokarija/ četvoročlana porodica, put, smeštaj, u zavisnosti da li sami spremati ili jedete po restoranima, od 500 do 1000 Eura. Govorim iz iskustva u sezoni. Ne pre ili post sezoni, tada je mnogo jeftinije.

Misha

pre 13 godina

Iz Niša, povratno kolima oko 80 Eura za gorivo, smeštaj za 7 dana u Leptokoriji je 200 Eura ako umete da se cenkate, i ako jedete iz marketa ostaju vam 30 Eura dnevno, a to je dovoljno. Ovo je računica za minimalnu potrošnju, tzv paradajs turizam.

iggy

pre 13 godina

Bio sam i u Spaniji i potrosio 800 evra i u Nesebaru gde sam potrosio 200 evra za 10 dana. Na oba letovanja sam se odlicno proveo. A vi koji ponizavate sve te 'obicne' destinacije nikad se nigde necete lepo provesti jer ste snobovi i novokomponovani bogatasi kojima je samo bitno da nakace na fejs fotke sa tih letovanja i pokazu da su tamo bili. Fuj

macan

pre 13 godina

ja shvatim letovanje kao odmor. Volim da se vozim avionom, solidan hotel sa AL dva odrasla plus dete može da se nađe za 1200 evra plus može na rate. To je mnogo jeftinije nego da voziš 10 sati nosiš peškire suncobrane prebrojavaš svaki dinar. Najgore je ujutro kad moraš da ideš u prodavnicu.

deki

pre 13 godina

Beogradjani ni ne razmišljaju koliko novaca da ponesu,samo sednu u auto (obavezno) i pravac Grčka, ili avionom (ne pitaju pošto je karta) na Krit,Krf, Lefkadu itd. Biti Beograđanin, pa to je privilegija! Naravno,termini su početkom juna ili kraj septembra, da ih ide što više, sa detetom od 17 dana ili 15 godina,nije bitno, samo da se ode.

pa da

pre 13 godina

@(zivojin, 30. maj 2012 16:58) Gosodine, cetitam na punom pogotku! Pravo u centar! U godinama, kad nisam mogao da deci i sebi priustim pravi i bezbrizan odmor, provodili smo ga "kod bake na selu"! Bar su deca imala slobodu da se istrce i izigraju sa drustvom do mile volje, a ja i supruga nismo morali da patimo od nesanice brojeci zadnje "crkavice". Ali kad smo isli, onda smo isli onako GALA!! Ne onako kao Pirocanac kad kaze detetu: "Ako budes dobar vodi te tatko u carsiju da gledas kako deca jedu sladoled";-)

KoleM

pre 13 godina

Moj primer: Grcka 15 dana apartman blizu plaze, rana uplata, nas cetvoro 43000 din 15 dana jula. Prevoz i osiguranje 220 evra. Hrana me slicno kosta ko u Srbiji.

aleksa

pre 13 godina

gospodine @aleksa, ti ides autobusom sa jos 50 ljudi oko sebe, ja svojim kolima sa zenom i decom, ti si zakucan u limenasu(luka) ako ne iznajmis auto 20-30 evra dnevno, a ja za 10 dana predjem 400km po tasosu i vidim od antickog grad u alikiju do svoje masnih prstiju od jagnjetine u teologosu, znaci, ako idem, idem da mi bude lepo, i da ne gledam hoceli me racun izaci 35 ili 55 evra, ako rmbacim dan i noc cele godine realno je da sebi i svojoj porodici mogu prijustiti zemlju dembeliju na 10 dana sa sve pivom. Aufiderzajn.

qwerty

pre 13 godina

Vecina ljudi sigurno ima nesto prece da kupi, renovira... nego da ide na letovanje. Ne mogu svi sebi da priuste letovanje, i ne znam sto nekoga prozivati ako se odluci ipak da ode i trudi se da prodje jeftinije. Da imam svoj stan, godisnje bi bio bolji za 2400e...mogao bih da uzivam na nekom egzoticnom mestu. Ovako, to ce biti negde u okolini, u zavisnosti od mogucnosti drustva sa kojim idem. Bitno je gde ides, ali je bitno i sa kim.

dejan

pre 13 godina

Ja zena i dete u sutomore 5 dana, apartman po 25e to je 5 nocenja 125e, gorivo 1100km prosek 5l otvoren put to je oko 55-60litara to je 100ak evra... hranu ne racunam jer jedem i dole isto kao i ovde i tako mi prodje sve sa nekih 250e i bude nam fino... e sad dok sam bio momak trosio sam sam i duplo vise :)... ne bude mi neki odmor ali opet znaci malo se osoliti i isuncati.

barsa

pre 13 godina

Ostavite se više Grčke i tih apartmana. Španija, Lloret de mar, hotel sa 3*, pun pansion, 10 dana, sa bus prevozom 400 e, avionom nešto preko 500. A i prelepa Barselona ispred nosa, a uz put obidjete Kan, Nicu, Monte Karlo, Veneciju...

ivan jagodina

pre 13 godina

upravo dodjoh sa Tenerifa. 12 noci sa prevozom i sa smestajem je 425 evra po osobi. bez hrane a hrana je jevtinja nego u Grckoj. dorucak 3 evra u restoranu, rucak 7,50 evra po osobi a krigla piva 1 evro! videli smo i Barselonu i Madrid. jeste da je naporno sto mora da se preseda ali se isplatilo.

Bojan

pre 13 godina

a sta niko vise ne ide u crnu goru???
ja sam letos na hvaru u 8. mesecu sreo bar 50-al beogradjana, tako da verujem da je vec velik broj turista koji biraju i HR?

klaja

pre 13 godina

Letovanje za dvoje odraslih i dvoje dece u polihronu u dobrom hotelu na plazi sa sve lezaljkama i suncobranima polupansion naravno svedski sto za 600 eu naravno plus prevoz krajem avgusta.Samo treba gledati i biti spreman da platis u aprilu.CG ne HR ne.

Milos

pre 13 godina

Cetvoroclana porodica dete 5god beba 1god:
Varijanta 1: Grcka-paradajz tura/Hanioti-10 dana smestaj 320 eur, gorivo put/lokal(plin i benz.) 130 eur. auto put 30eur,pasosi za decu i mene oko 50eur.Hrana za 10 dana oko 300 eur.(minimum).Za "ne daj boze" pozajmljenih jos 300 eur.Internacionalna vozacka 15 eur. Medjunarodno osiguranje oko 40 eur.Novac za pripremu puta oko 50 eur. Troskovi u toku puta 20 eur.(stajanje sladoledi sokovi) Suma sumarum 955 eur + 300 za svaki slucaj.

Varijanta 2:Igalo-Smestaj za 10 dana 200eur.hrana u restoranu/odmaralistu 10 dana za 2 odrasle osobe 90eur(supa ili corba, jedno od 2 jela po izboru, desert). Gorivo-100eur.Priprema za put 50eur.Suncobran-nash, veliki.Troskovi u toku puta 20 eur.Dodatni troskovi dorucka i vecere u nasem izvodjenju 10 dana 150 eur. Suma sumarum 610 eur + 300 za svaki slucaj. Isto nam se nudi ali bez klope u odmaralistu u nekom selu ispod Bara. Kad ovako sagledam, nema sanse da idemo u Grcku....

princeps

pre 13 godina

Grčka, Tasos, Liemnas: put sa trajektom, smeštaj (10 dana/9 noćenja) i osiguranje 179E + 200E za hranu i piće (kombinacija market+restoran par puta) + 100E za ostale troškove = 480E. Mislim da je 300E za 10 dana u Grčkoj sasvim dovoljno, možda čak i više nego dovoljno za pristojan odmor?

Kejt

pre 13 godina

Tasos, računica je sledeća (za dve osobe):
Smeštaj 30ex10dana = 300e
Prevoz kolima = 220e
Klopa (pekara ujutru, restoran uveče) 50ex10 dana= 500e

Suma sumarum, za dvoje 10 dana letovanja na Tasosu izađe oko 1050, 1100 evrića. Naravno može i za manje para, ali ovo je neka računica kada se ljudi ne štekaju. Ako hoćete da kuvate i da sami spremate doručak možete i da prođete sa 700-800 evra za dvoje + ako se ide busom eto uštede.

Galaktus

pre 13 godina

Misha... Pa šta si time novo rekao? To je standardno poznato... Mada možeš da nađeš i povoljnije ako su ti deca mlađa... Recimo, imaš hotel na Atosu, polupansion do Juna... 25EUR/dan, deca free.

Neverovatno

pre 13 godina

U jednom clanku pre manje od nedelju dana se govorilo o Crnoj Gori kao jednoj od tri destinacije gde idu ljudi iz Srbije.

Odjednom je nigde nema.

Pre svega citaoci respektuju tacnost podataka, a ne necije politicke stavove, animozitete, prioritete ...

Egipćanin

pre 13 godina

Čitam ove komentare. Većina su se složila da za 10 dana u privatnom smeštaju u Grčkoj, malo kuvanja/malo restorana treba u proseku oko 1000 eur za dvoje (+ dvoje male dece, ali to ne utiče bitno na cenu). Za te pare ili neznatno više možete da odete u all-inclusive hotel sa 5* u Hurgadi ili Šarm el Šeiku. Zaista ne razumem zašto bi bilo ko želeo da se maletretira sa dugom vožnjom, kuvanjem, nošenjem peškira, suncobrana, prodavnicom, kada za iste pare može da uživa u luksuzu.

klaja

pre 13 godina

Egipćanin nemoj da se lažemo u Egiptu 5* all inclusiv kosta sa dvoje male dece bar 1600 i vise bio sam zadnjih pet godina u Hurgadi u pet razlicitih hotela.Prosle godine sam jako dobro prosao u Amwaju u Soma bay-u i to sam platio kao sto rekoh za dvoje dece oko 1300 i bilo je divno a ove godine mi je klinac napunio 2godine i za njega placam kartu za avion i kao sto rekoh isti hotel ove godine ispada preko 1600.I to je hotel sa 4* i to je jedan od retkih hotela gde je smestaj za dvoje dece free.Gledao sam more hotela u Egiptu mada moram priznati da se malo plasim,nikada nisam imao neki problem u Egiptu ali posle njihovih izbora sve je moguće pa i to da se zene kupaju u trenerci.

skeptijt

pre 13 godina

Ada dobila PLAVU ZASTAVICU,ima da letujem na Adi,gde god sam bio na moru nisam video tako napucane kafice na plazi,tako dobar izbor klope a da ne govorim o "kolicini" LEPIH DEVOJAKA..u Grckoj,Spaniji sto sam video nesto od devojaka a da vredi,govorila je Srpski..a i sto se tice nocnog provoda sa letom u BG retko koje mesto na moru moze da se meri.

normalan_i_skroman

pre 13 godina

Devojka i ja sedam dana busom u grcku 170 evra.Za trosak 250 evrica i bombonica.I opet mnogo bolje nego u crnoj gori bar necu dobiti batina od nabenjenih crnogoraca

Novosadjanin

pre 13 godina

Auuuuu kako smo mi bahat narod, ccc...

VOLEO bih da mi OSOBE koje nisu "PARADAJZ" turisti kažu da li oni tako žive i U STVARNOM ŽIVOTU, tj, da li tako jedu i kući???

Pa majku mu da li je to prokleto JELO jedino što je bitno na moru???

Pa jel pijemo samo u kafanama ili možda malo i kući?
Pa jel jedeno samo po restoranima (brza hrana....) ili jedemo i kući???

Neću da pričam šta ja, ali SVE preko 400eu za suprugu i mene UKUPNO (put, smečtaj, klopa) je IDIOTIZAM, odnosno, ŽELJA DA BAR TIH 10 DANA ŽIVIM KAO NEKO TAMO... Tužno je to prijatleji moji...

SNOBIZAM ljudi moji, to je ono št ovas krasi... (pod uslovom da imate PROSEČNA primanja u Srbiji ili manje, onda treba da se nađete u reči wanabee SNOB, a onaj ko ima veća primanja njemu svaka čast, i ja bih tako letovao bez daljnjeg...)

@aleksa

pre 13 godina

Ja ne znam na koji si ti Tasos isao za tolike pare?! Ja sam prosle godine u spicu sezone(10. avgust) isao preko neke agencije za 230e sve placeno! I put i smestaj i trajekt! Smestaj bio perfektan, blizu plaze, bio sam u gradu Tasos(Limenas) a te cifre koje ti spominjes su smesne. Roditelji su mi takodje isli na Tasos kolika, za jos manje pare od mene. Nesto si ti, prijatelju, pomesao.

Sanja

pre 13 godina

Sve ove informacije da porodica može da letuje za nekih 400-500 evra, su smesne, t.j. takve informacije proturaju turističke organizacije, Možda je za tolike pare jedino moguće letovati u Crnoj Gori, a za ostale destinacije je moguće letovati samo preko 1000 evra.

@aleksa

pre 13 godina

:) ovde pricamo o putovanju, sigurno se ne misli na sav luksuz koji se moze proziveti na istom. Mogu ja da potrosim i 10 000evra za 10 dana, veruj mi. Od krstarenja, iznajmljivanja jahti, voznja skuterom, preko svakodnevnih obroka u najskupljim restoranima pa sve do sopinga u Kavali. Ja sam pricao o letovanju 'srednje klase'. Za celih 500e(u kojih je 230e smestaja) sam obisao pola severnog dela ostrva, uz pomoc iznajmljenih bicikli, motora, brodic-izleta pa cak je bilo para i za krstarenje. Nekoliko veceras u restoranu, gde su obroci bili od pice do male ajkule. Tako da, mislim da opet niste u pravu. Jedino ruku na srce sto ste vi sa porodicom, pa ste imali dodatne troskove, ja sam ovde pricao o prosecnom letovanju za jednu osobu. Pozdrav

neko_iz_mase

pre 13 godina

ISkreno bih zamolio da oni koji odredjuju prosecne plate izuzmu gasterbajtere iz te price ili neka prosecna plata bude minimalac ja bih vam od srca bio zahvalan za to. Mozda da se napravi anketa po gradovima Srbije onako na ulici recimo sto ispitanika pa da pitate da li ljudi rade za vise ili manje od petnaest hiljada dinara. Mislim da biste se sokirali. More nisam video poslednjih sedam godina a kako vidim ni narednih sedam necu... Sto rece lik sa youtube-a " Radim ko crnac, nista me ne placaju!"

Laki (je malo nervozan)

pre 13 godina

8 dana Azurna obala - Kan + 6 dana skijanja u Les 2 Alpes-u, cirka 300 eura bez SKI-PAS-a, to je još nekih 120, za trošak 200-250, i sve to sa autobuskim prevozom!
Sračunajte samo i preračunajte dal možete sebi da priuštite aktivan odmor o kom će te godinama pričati prijateljima!
Bio svojevremeno i toploga preporučujem svakom!
Skijaški pozdrav!

beda smo

pre 13 godina

@(Novosadjanin, 31. maj 2012 13:13)
@(Nikita, 31. maj 2012 10:26)

Ne radi se ni o kakvom snobizmu,vec koliko para toliko i muzike.Ako nemam novca ne zelim da budem tamo gde su ljudi koji ga imaju,jer se to zove blamaza.Placam rucak u Grckoj za cetvoro 35-50 evra,a pored mene sedi neki Madjar,verovatno kondukter ili masinbravar,placa rucak za sedmoro (sve redno) 370 evra i ostavlja baksis konobaru od 30 evra.Restoran pun (dvadesetak stolova),a mi smo jedini Srbi u restoranu.Ostali Srbi su bili u apartmanu i rucali pastetu i virsle.
Postavlja se pitanje sta je normalno.Po meni ako u nekom Grckom seocetu ima jedan ili dva marketa i 20-30 taverni,onda je normalno rucati u tavernama jer to radi vecina onih koji tu borave.
Sa druge strane 10 dana za cetvoroclanu porodicu u Sokobanji,sa sve ruckovima i vecerama po restoranima,obilascima fantasticne prirode i istorijskih mesta u okolini itd,ne moze da kosta vise od 600 evra bruto.
Kako kaze nas narod opruzi se onoliko koliki ti je guber.
Inace vozim auto od 5000 evra,nemam laptop i nosim Nokiu staru 5 godina.Uzgred placam purenjake i sladolede deci od gospode koja u Grcku dodju sa novim autom (naravno na kredit),Samsung Galaxy S (naravno na rate),skockani od glave do pete (i to na rate), i sa 200 evra u dzepu za celo letovanje (naravno dozvoljeni minus).
Nemojte se vise blamirati,molim vas.

hambo

pre 13 godina

prosto je neverovatno sve ovo sto citam,bavim se poslom koji donosi nesto vise od prosecne plate ali sa porodicom letujem u satoru(promenim vise destinacija odmor mi traje 20 i vise dana) i usput srecem gomilu stranaca koji nose i po 2000 do 3000€ i ne pate od toga da li su u apartmanu sa klimom jer je svrha svega odmor ali srbi su toliko nadobudan narod da je za njih letovanje u satoru,sacuvaj me boze, pa insekti ,pa kako da vrsim nuzdu u prirodi(nema vode da otera praziluk) bitno je samo kad se vrate svi znaju kako je bilo siroko, a to sto ce do nove godine da jedu klot pasulj nema veze!!!a od izjava tipa il idem ko grof il ne idem mi se prevrce utroba!!!

beda smo

pre 13 godina

@(Novosadjanin, 31. maj 2012 14:39)
...SVE preko 400eu za suprugu i mene UKUPNO (put, smečtaj, klopa) je IDIOTIZAM...
...Suma sumarum MANJE OD = 500eu...
Matori,jel 400 ili 500 ili ipak treba malo vise?
Da si isao u sezoni sve bi to kostalo 800-1000 evra ili oko 500 evra po osobi sto sam ja na pocetku i tvrdio.
Evo sticajem okolnosti i ja bio na Tasosu prosle godine.500 fotografija sam napravio samo sa galebovima na trajektu od Keramotija do Limenasa,od kojih sam neke uspesno prodao i sa tim parama vec finansirao neka druga putovanja.Ukupno 4500 fotografija za 12 dana.
Sto se tice plaza,obisao sam "sve" u krug od Tarzanasa do Makrijamosa i Mermerne plaze (bio sam u Potosu).Bar 25 plaza.
Na Makrijamosu je ulaz kostao 13 evra(auto + lezaljke i suncobran).
Kompleks je zatvoren,pa je glupo unositi bilo sta sa strane.Dva frapea i dva sladoleda ujutro(12 evra),plus cetiri soka i cetiri sendvica za rucak(20 evra),plus gorivo (5-6 litara,100 i vise km Potos-Limenas-Potos 10 evra),plus uvece setnja i pice u Limenasu (15 evra),plus cetiri girosa i cetiri soka po povratku u Potos (18 evra).Sa doruckom na pocetku dana,ukupno ode skoro 100 evra za jedan dan bez ikakvog luksuza.Nismo jeli ni supu,ni salatu,ni morske plodove,nismo pili koktele,ni izlazili po diskotekama.
Ako je za nekoga luksuz ili snobizam da popije kafu ili sok na plazi ili u kaficu,ja se stvarno svima izvinjavam,promasio sam temu,ili mesto na kom ostavljam komentare.
P.S.Lepo se provedite gde god da odete.

Aleksandar

pre 13 godina

@Putnik
Ja ti nisam lupio minus, ako ti to nešto znači :)))
Isto mi nije jasno zašto ima toliko minusa, tvoj scenario izgleda baš onako lepo, iako mi ni Egipat ni Hrvatska nisu u planu za narednih 10 godina bar. Ovo prvo me ne zanima, ne volim rezervate, a ovo drugo sam kao klinac napamet naučio svaku plažu na sjajnoj obali, ali jednostavno ne želim da za svoje pare razmišljam da li ću među 1.000 ljudi sresti jednog ludaka ili ne.

Evo konkretno:
Ako ste za letovanje sa super plažama - Lefkada
Ako ste za planinski doživljaj šetnje i bicikla - Alpi
I jedno i drugo je moguće i sa prosečnim platama, pa ako odete, javite da li sam vas "prešao" :)

Koliko god da imamo u džepu ja mislim da je ok da se 1-2 plate izdvoje za putovanje od 15 dana. Jer putovanje je nešto najvrednije što sebi možeš kupiti!
Ako baš neko nema, u kola pa za produženi vikend na jezera kod Bele Crkve, bicikli obavezni, smeštaj smešno jeftin. Nije Srbija samo Zlatibor.

Maui

pre 13 godina

Evo vam informacije o letovanju na Havajima za nekoga ko živi u Kaliforniji:
povratne karte - $350 po osobi
nedelju dana apartman (kompletno uređen stan, bicikli, internet, itd.) - $800
rentakar nedelju dana+gorivo - $400
prodavnice, restorani - $400 po osobi

Dakle, za dvoje oko $2700, iliti ?2100.

Jelena

pre 13 godina

Tenereife? Interesantno ostrvo sa naturalisticke tacke gledista; ali putovati 5 sati (a sa 2 presedanja mnogo vise), da bih se kupala u bazenu...ne vidim svrhu. Interesantno je da su grcke cene o kojima govorite za mene neverovatno niske, zivim u Italiji i odavde Grcka uopste nije jeftina, preko agencija, a ako sama nadjem smestaj jeftina je u odnosu na Italiju, hotel 4 zvezdice, nocenje sa doruckom oko 130 evra, natravno, na nekom pristojnom mestu. Na zalost, avionske karte su preskupe.
Za razliku od Grcke Egipat je bagatelno jeftin, 4 zvezdice all inclusive leti (sto se ovde smatra vansezonom), nedelju dana manje od 300 evra. Zimi, narocito u periodu Bozica, je duplo skuplje, ali ipak najjeftinija medju destinacijama gde je i zimi vreme pristojno (iako ne pretoplo). Leti se u Egipat ne ide, osim, eventualno, sredozemne obale. Ali, osim lepog mora i hotelskog kompleka tamo nema nicega (mislim na Marsa Matruh i El Alamejn).

gerilac

pre 13 godina

Zivojine, mrznja skodi. Ja da sam ti, i da patim od bolesne mrznje prema svemu sto je srpsko, ne bih se ni "sunjao" po srpskim sajtovima...

nigde nema, ali lepo zvuci

pre 13 godina

Hotel Avalon 4* za 4 osobe 10 dana 132€, povratne avionske karte 73€, pretplata u restoranu za 10 dana 63€. Sve ukuno za 10 dana 4 osobe =268€

beda smo

pre 13 godina

@(hambo, 31. maj 2012 14:12)

Nemam nista protiv letovanja u satoru ili prikolici.Ako svoj sator ili prikolicu postavis na za to namenjenim mestima (kampovima) onda ce te to kostati skoro isto kao i u apartmanu sa klimom.Ako sator postavljas po sumama i plazama bez prikljucka za struju i vodu,onda to definitivno nije izbor za vecinu ljudi,a pitanje je i da li je legalno.

P.S. Gde punis android telefon kad postavis sator u sumi?Na upaljac u automobilu?
Nosis agregat?Kad pada kisa kopas kanale oko satora?Kad duva vetar pakujes sve sto imas?Bas vam zavidim na odmoru.

zavisi

pre 13 godina

Ako nemam novca ne zelim da budem tamo gde su ljudi koji ga imaju,jer se to zove blamaza.
(beda smo, 31. maj 2012 13:57)

Ima tu istine, ali pravo da ti kažem mene je baš briga za to.
Srce mi je bilo puno sreće da se šetkam po Monte Karlu i uživam sa suprugom, okružen ljudima koji kao da su sišli sa filmskog platna. Ne zavidim onima koji imaju više, radim najbolje sa onim što imam i ne osećam da se blamiram. Ne plaćam firmirane papuče, volim da idem bos, ali ako mi treba fotoaparat od 1.000 eura onda ga kupim ako imam. Umesto da platim 2.000 eura smeštaj, preko neta upoznao neku babu iz Engleske koja mi je iznjamila stan za nedelju dana za 700 eura, seo u kola i otišao sa ženom, odluka pala u 2 dana... Relax, neki put odeš u restoran, neki put na svojoj terasi sa ženom uz sveće kad sami spremite klopu.
Radije ćemo sami da spremamo klopu u apartmanu u Malagi nego što ću da se razbacujem po restoranima u Paraliji, nije čak ni tolika razlika, ako izuzmemo avion.

Putnik

pre 13 godina

Na sreću, ove godine ću čak 3x otići na more, od toga prvi put idem u Egipat, po drugi put u Hrvatsku (oduševio sam se prošli put),a zatim, nakon kraja studentske godine, ponovo u Egipat. Ukupna računica (samo za sebe) je negde oko 1200 eura. Naravno treba uračunati i džeparac, da kažemo još 300e u vrh glave. Pa sad vi vidite, da li za 1500 vredi 3x ići na more, ja ne žalim ni dinara.

Spira

pre 13 godina

Grcka, Halkidiki, Hotel sa 4 zvezdice. Zena, dete i ja, 12 nocenja, polupansion, prevoz sopstvenim kolima + malo troskova van hotela (nista preterano, s obzirom da smo sve imali u hoelu), 2100E.

Novosadjanin

pre 13 godina

@
(beda smo, 31. maj 2012 13:57)

Kao što sam već rekao:
Neću da pričam šta ja, ali SVE preko 400eu za suprugu i mene UKUPNO (put, smečtaj, klopa) je IDIOTIZAM, odnosno, ŽELJA DA BAR TIH 10 DANA ŽIVIM KAO NEKO TAMO... Tužno je to prijatleji moji...


Matori, meni je MNOGO zanimljivije da za tu razliku u ceni za jelo iznajmim auto i vozam se 7 od 10 dana i nešto VIDIM...

No, svako kako voli, ja volim da odem jeftino, da jedem sendvič na plaži i giros uveče, ali da ostatak para dam za kola ili ATV i UŽIVAM ceo odmor na različitim plažama...
Moj primer prošle godine:
-Tasoa žena i ja put i smeštaj krajem maja = 150eu ukupno
-Hyundai Atos 7 dana sa gorivom = 160eu
-Poneli nešto sitno paštetica i viršli (mahom kupovali u nekom velikom marketu tamo)= oko 100eu (pivo je o.5eu konzerva ;) )
-Ostalo tipa sladoledi, pivo na plaži i girosi još = 150eu
Suma sumarum MANJE OD = 500eu...
Slika oko 500 komada + prelepi video zapisi zalazaka sunca, hranjenja galebova, plivanja i ronjenja = NEPROCENJIVO!!!


Ali to tako ja volim, nekom je draže dupe od puta, ali, šta ja znam, ja OVAKO volim i idem SVAKE godine, ove godine Lefkada u drugoj polovini septembra za 160eu ;)

Aleksandar

pre 13 godina

@(Novosadjanin, 31. maj 2012 13:13)
@(Nikita, 31. maj 2012 10:26)

Bravo za poruke! Nije ovde tema ko ima koliku platu nego za koliko može da se letuje. A to znači od 100-10.000 EUR, zavisi gde, sa kim i kolika su ti primanja. Ko ima i želi, neka da, ko nema neka radi po svojoj meri.
Ali skroz se slažem sa onima koji misle da količina para nije presudna. Na kraju, uvek je važnije umeti nego imati.

Ako mi je do jela i luksuzne spavaće sobe onda ću to sebi priuštiti kod kuće, a nema razloga da na odmor idem samo da bih spavao u lepšem krevetu, nego da doživim nešto lepo van tog apartmana u kome budan provedem 1 sat dnevno. Zato podržavam one koji i dalje vole šatore, mada ni to više nije mnogo jeftinije od sobe (iskustvo iz Grčke (Armenistis) i Slovenije (Bovec)).

surfer

pre 13 godina

Skoro ne videh gluplji prilog!! A gde je nasa bratska crna gora??? Sve me cesce iznenadjuje neobrazovanost nekih clanova redakcije...

Cik pogodi!

pre 13 godina

Ja cu svojih 6 radnih dana da odvojim za letovanje, mislim da ce biti dovoljno za dve osobe i jos necu sve potrositi, siguran sam u to.

hambo

pre 13 godina

@beda smo. kupis hidro termo sator,kopanje rova oko satora pola sata posla,sator postavljas na relativno zasticenom mestu(iskustvo)telefon pa bio i android iskljucen jer cemu svrha odmora, uzivanje u prirodi neprocenjivo!!!uzgred nigde nisam pominjao koliko me kosta letovanje ali znam da za 400 evra koje umesto da bacim na apartman,u kome provedem minimum vremena ,obidjem vidim i dozivim mnogo vise!!!bekpeking je nacin zivota i nije povezan za kolicinu novca koju pojedinac poseduje!!!

Putnik

pre 13 godina

Nije mi jasno zbog čega ste mi lupili toliko minusa na prethodni komentar? Mada, trebalo bi da mi jasno, kad živim u zemlji međ šljivama i glavni moto je da i komšiji crkne krava.

ivan jagodina

pre 13 godina

a zasto bi se kupala u bazenu? plaza je bila prelepa a more je malo hladnije tj. okean ali smo se kupali. plaza u juznom delu, costa adeje, je fenomelna, crn pesak, ima tuseva, sve je cisto, mek donalds je na samoj plazi. jeste putovanje malo vece cimanje za nas iz Srbije ali vredi da se vidi i povoljnije je od grcke. mi smo bili u trokrevetnom apartmanu koju je imao oko 40 kvm plus terasa od nekih 20kvm sa lezaljkama, stolom i stolicama i sa slavinom a apartman je bio sa kuhinjom a cak smo imali i peglu i dasku za peglanje. cena za 10 noci u maju je ukupno 390 evra za hotel koji ima 2 velika bazena i besplatan djakuzi. 50m od mora. to mislim da u grckoj nema. temp je bila oko 27C a nocu oko 23. i uvek je prolece...

'ajmo svi konkretno

pre 13 godina

Grcka, Halkidiki, Hotel sa 4 zvezdice. Zena, dete i ja, 12 nocenja, polupansion, prevoz sopstvenim kolima + malo troskova van hotela (nista preterano, s obzirom da smo sve imali u hoelu), 2100E.
(Spira, 31. maj 2012 09:24)

Nije to baš ni jeftino, meni bolje zvuči Italija, Sardinija, porodica sa malim detetom, avion, bez klope, ali nisam ni ja aždaja koja jede 500 eura nedeljno 16 dana, 1.700 EUR, sa sve rent-a-car za sve dane. Naravno, google-tours, nikako agencija :)

vlada

pre 13 godina

Supruga,cerka od 12god. i ja,tura Francuska-Spanija-Italija, busom 7nocenja lloret de mar hotel 3* , kan 1 nocenje hotel 4* , milano 1 nocenje hotel 4* obilazak Nice,Monaka,Monte Karla,Barselone,Venecije. ukupno 14dana i sve to za samo 960€ !
Bilo je predivno, toliko toga se vidi i obidje,a cena smesna.
Smatram da je bolje dati 100-200€ vise i videti najlepse drzave ggradove evrope,nego bacati novac na hotele po grckoj i cg .

Danijela

pre 10 godina

Svasta sam procitala ovde..ne znam dali da komentarisem ili da ostanem suzdrzana...Samo cu reci da sam prosle godine letovala sa muzem u Grckoj u Messini(Peloponez)hotel GMP Bouka beach..10 nocenja sa doruckom 360eura..plaza 50 metara od hotela..ukucajte i pogledajte tu lepotu..jonsko more..2013 smo bili u Marathopoli(Peloponez) cena 400eura 8 nocenja..jedino sto putujemo u jednom pravcu preko 1500km..Ove godine idemo u Kardamili gradic skroz na kraju Peloponeza..Mogu vam reci da sto juznije ulazite u Grcku..sve povoljnije..Toliko toga mozete da pogledate..starih tvrdjava..do prelepih plaza..Jednostavno receno..oduzevljenje veliko..toliko..

nijedanije

pre 12 godina

Odmor od 300 evra po osobi: to vam je Ohrid u spicu sezone, voz do Skopja +bus do Ohrida, super opremljen stancic u centru grada, kombi do plaza, lezaljke i suncobrani na plazi, hrana i pice gde i kad vam se prohte, obilasci tvrdjava i crkvica, izlasci, biseri za suvenir...a sve lepo. Ili pak Grcka u septembru, prevoz, put, smestaj u solidnom apartmanu, deo klope od kuce, deo tamo kupujete, malo kafica, malo girosa, malo obilaska ili krstarenja, lezaljka i suncobran iznajmljeni, magneti za frizider kao suvenir... Svako prema svom nahodjenju.

Branka021

pre 12 godina

Idem ovog leta na Tenerife, avio karte kupljene,smestaj rezervisan i imam pitanje-koliko treba novca za troje,..tj koje su cene?

deki

pre 13 godina

Beogradjani ni ne razmišljaju koliko novaca da ponesu,samo sednu u auto (obavezno) i pravac Grčka, ili avionom (ne pitaju pošto je karta) na Krit,Krf, Lefkadu itd. Biti Beograđanin, pa to je privilegija! Naravno,termini su početkom juna ili kraj septembra, da ih ide što više, sa detetom od 17 dana ili 15 godina,nije bitno, samo da se ode.

Mikele

pre 13 godina

Vecina komentara potvrdjuje istoriju izraza "paradajz turista". Ako cu da idem na more i da spavam po supama i da jedem sarmu i punjene paprike koje sam poneo od kuce tih 10-15 dana, pa necu ni da idem bre. Ili cu da idem kao covek ili necu da idem. Za tu sica lovu bolje ostanite kuci pa kupite nesto novo za kucu ili idite po Srbiji a ne ko slepci na more samo da komsija vidi da ste isli.

Milos

pre 13 godina

Cetvoroclana porodica dete 5god beba 1god:
Varijanta 1: Grcka-paradajz tura/Hanioti-10 dana smestaj 320 eur, gorivo put/lokal(plin i benz.) 130 eur. auto put 30eur,pasosi za decu i mene oko 50eur.Hrana za 10 dana oko 300 eur.(minimum).Za "ne daj boze" pozajmljenih jos 300 eur.Internacionalna vozacka 15 eur. Medjunarodno osiguranje oko 40 eur.Novac za pripremu puta oko 50 eur. Troskovi u toku puta 20 eur.(stajanje sladoledi sokovi) Suma sumarum 955 eur + 300 za svaki slucaj.

Varijanta 2:Igalo-Smestaj za 10 dana 200eur.hrana u restoranu/odmaralistu 10 dana za 2 odrasle osobe 90eur(supa ili corba, jedno od 2 jela po izboru, desert). Gorivo-100eur.Priprema za put 50eur.Suncobran-nash, veliki.Troskovi u toku puta 20 eur.Dodatni troskovi dorucka i vecere u nasem izvodjenju 10 dana 150 eur. Suma sumarum 610 eur + 300 za svaki slucaj. Isto nam se nudi ali bez klope u odmaralistu u nekom selu ispod Bara. Kad ovako sagledam, nema sanse da idemo u Grcku....

Miso

pre 13 godina

Ja idem u Nesebar svake godine nadjem adektvatan smestaj za 5e krevet, 40e za prevoz, dakle 90e. Tamo potrosim 100-130e tako da sa oko 200e letujem, bombona...

Bojan

pre 13 godina

a sta niko vise ne ide u crnu goru???
ja sam letos na hvaru u 8. mesecu sreo bar 50-al beogradjana, tako da verujem da je vec velik broj turista koji biraju i HR?

ccc

pre 13 godina

ja idem u Nesebar svake godine nadjem adektvatan smestaj za 5e krevet, 40e za prevoz, dakle 90e. Tamo potrosim 100-130e tako da sa oko 200e letujem, bombona...
(Miso, 30. maj 2012 12:15)


J...m ti ljetovanje,moj Mišo!!!

skeptijt

pre 13 godina

Ada dobila PLAVU ZASTAVICU,ima da letujem na Adi,gde god sam bio na moru nisam video tako napucane kafice na plazi,tako dobar izbor klope a da ne govorim o "kolicini" LEPIH DEVOJAKA..u Grckoj,Spaniji sto sam video nesto od devojaka a da vredi,govorila je Srpski..a i sto se tice nocnog provoda sa letom u BG retko koje mesto na moru moze da se meri.

Laki (je malo nervozan)

pre 13 godina

8 dana Azurna obala - Kan + 6 dana skijanja u Les 2 Alpes-u, cirka 300 eura bez SKI-PAS-a, to je još nekih 120, za trošak 200-250, i sve to sa autobuskim prevozom!
Sračunajte samo i preračunajte dal možete sebi da priuštite aktivan odmor o kom će te godinama pričati prijateljima!
Bio svojevremeno i toploga preporučujem svakom!
Skijaški pozdrav!

aleksa

pre 13 godina

gospodine @aleksa, ti ides autobusom sa jos 50 ljudi oko sebe, ja svojim kolima sa zenom i decom, ti si zakucan u limenasu(luka) ako ne iznajmis auto 20-30 evra dnevno, a ja za 10 dana predjem 400km po tasosu i vidim od antickog grad u alikiju do svoje masnih prstiju od jagnjetine u teologosu, znaci, ako idem, idem da mi bude lepo, i da ne gledam hoceli me racun izaci 35 ili 55 evra, ako rmbacim dan i noc cele godine realno je da sebi i svojoj porodici mogu prijustiti zemlju dembeliju na 10 dana sa sve pivom. Aufiderzajn.

Putnik

pre 13 godina

Na sreću, ove godine ću čak 3x otići na more, od toga prvi put idem u Egipat, po drugi put u Hrvatsku (oduševio sam se prošli put),a zatim, nakon kraja studentske godine, ponovo u Egipat. Ukupna računica (samo za sebe) je negde oko 1200 eura. Naravno treba uračunati i džeparac, da kažemo još 300e u vrh glave. Pa sad vi vidite, da li za 1500 vredi 3x ići na more, ja ne žalim ni dinara.

Egipćanin

pre 13 godina

Čitam ove komentare. Većina su se složila da za 10 dana u privatnom smeštaju u Grčkoj, malo kuvanja/malo restorana treba u proseku oko 1000 eur za dvoje (+ dvoje male dece, ali to ne utiče bitno na cenu). Za te pare ili neznatno više možete da odete u all-inclusive hotel sa 5* u Hurgadi ili Šarm el Šeiku. Zaista ne razumem zašto bi bilo ko želeo da se maletretira sa dugom vožnjom, kuvanjem, nošenjem peškira, suncobrana, prodavnicom, kada za iste pare može da uživa u luksuzu.

?

pre 13 godina

Proverite prvo u kakvom vam je stanju bela tehnika i da li vam je vreme za krecenje stana. Kad vidim u kakvim stanovima ljudi zive a potrose cetiri plate za deset dana na moru oci mi refleksno zakolutaju.

macan

pre 13 godina

ja shvatim letovanje kao odmor. Volim da se vozim avionom, solidan hotel sa AL dva odrasla plus dete može da se nađe za 1200 evra plus može na rate. To je mnogo jeftinije nego da voziš 10 sati nosiš peškire suncobrane prebrojavaš svaki dinar. Najgore je ujutro kad moraš da ideš u prodavnicu.

zivojin

pre 13 godina

E braco i sestre Srbi. Mnogo lazete. Sunjao sam se po mnogo destinacija o kojima pisete. I retko gde sam, ali bas retko, video Srbina sa porodicom u restoranu. Uglavnom setaju i kupuju uplakanoj decici ulicna jela i sladolede. Toliko od mene.

@aleksa

pre 13 godina

Ja ne znam na koji si ti Tasos isao za tolike pare?! Ja sam prosle godine u spicu sezone(10. avgust) isao preko neke agencije za 230e sve placeno! I put i smestaj i trajekt! Smestaj bio perfektan, blizu plaze, bio sam u gradu Tasos(Limenas) a te cifre koje ti spominjes su smesne. Roditelji su mi takodje isli na Tasos kolika, za jos manje pare od mene. Nesto si ti, prijatelju, pomesao.

surfer

pre 13 godina

Skoro ne videh gluplji prilog!! A gde je nasa bratska crna gora??? Sve me cesce iznenadjuje neobrazovanost nekih clanova redakcije...

Joki

pre 13 godina

Molio bih komentatora Misu da pojasni racunicu o 500 evra za letovanje posle cega neka se kandiduje za ministra ekonomije a potom neka kontaktira i Nobelov komitet.

beda smo

pre 13 godina

Letovanje u Grckoj za cetvoroclanu porodicu (10-12) dana u mom slucaju ne moze ispod 2000 evra.
Nista luksuzno,nista ekskluzivno.
Apartman sa dve sobe i 4 kreveta u blizini plaze.
Dorucak u apartmanu,rucak u restoranu a vecera giros ili pica.Ponekad giros za rucak a vecera u restoranu.
Par organizovanih izleta(camac,brod i sl.),puno voznje do obliznjih plaza.
Gde se placaju lezaljke,platim lezaljke.
Kad nam se pije kafa,pivo ili nesto trece pijemo to sto nam se pije.
Kad deca traze sladoled,palacinku ili vocnu salatu,dobiju to sto su trazili,a ne samarcinu i grdnju da to vise ne pominju dok su u Grckoj.
Sve u svemu,svi vi koji se hvalite da letujete za 200-300 evra(bruto) po osobi,nemojte se vise hvaliti,odlicno znam kako izgleda to letovanje.
To je u stvari letovanje za komsije,da se hvalite kad se vratite,a u praksi vise lici na nocnu moru.

barsa

pre 13 godina

Ostavite se više Grčke i tih apartmana. Španija, Lloret de mar, hotel sa 3*, pun pansion, 10 dana, sa bus prevozom 400 e, avionom nešto preko 500. A i prelepa Barselona ispred nosa, a uz put obidjete Kan, Nicu, Monte Karlo, Veneciju...

princeps

pre 13 godina

Grčka, Tasos, Liemnas: put sa trajektom, smeštaj (10 dana/9 noćenja) i osiguranje 179E + 200E za hranu i piće (kombinacija market+restoran par puta) + 100E za ostale troškove = 480E. Mislim da je 300E za 10 dana u Grčkoj sasvim dovoljno, možda čak i više nego dovoljno za pristojan odmor?

Spira

pre 13 godina

Grcka, Halkidiki, Hotel sa 4 zvezdice. Zena, dete i ja, 12 nocenja, polupansion, prevoz sopstvenim kolima + malo troskova van hotela (nista preterano, s obzirom da smo sve imali u hoelu), 2100E.

Rista realista

pre 13 godina

Proslo leto ja i supruga potrosismo oko 800 EUR za dve nedelje u Crnoj Gori ali nismo placali smestaj. Nismo skrtarili, tipa da pravimo sendvic pa da nosimo na plazu, ali nismo se ni bas razbacivali. Dorucak je bio kod kuce, klasika a zatim rucak negde uz plazu u restorancicu. Plus pivo, sladoledi, lezaljke itd. Naravno u tih 800 EUR je uracunato i gorivo. I na moru smo se vozikali, pa ne mozes svaki dan na plazi da lencaris. Ovo leto planiramo Grcku tako da racunamo da nam treba izmedju 1000 i 1500 EUR (NARAVNO BEZ NOSENJA KONZERVI IZ SRBIJE!!!).

beda smo

pre 13 godina

@(Novosadjanin, 31. maj 2012 13:13)
@(Nikita, 31. maj 2012 10:26)

Ne radi se ni o kakvom snobizmu,vec koliko para toliko i muzike.Ako nemam novca ne zelim da budem tamo gde su ljudi koji ga imaju,jer se to zove blamaza.Placam rucak u Grckoj za cetvoro 35-50 evra,a pored mene sedi neki Madjar,verovatno kondukter ili masinbravar,placa rucak za sedmoro (sve redno) 370 evra i ostavlja baksis konobaru od 30 evra.Restoran pun (dvadesetak stolova),a mi smo jedini Srbi u restoranu.Ostali Srbi su bili u apartmanu i rucali pastetu i virsle.
Postavlja se pitanje sta je normalno.Po meni ako u nekom Grckom seocetu ima jedan ili dva marketa i 20-30 taverni,onda je normalno rucati u tavernama jer to radi vecina onih koji tu borave.
Sa druge strane 10 dana za cetvoroclanu porodicu u Sokobanji,sa sve ruckovima i vecerama po restoranima,obilascima fantasticne prirode i istorijskih mesta u okolini itd,ne moze da kosta vise od 600 evra bruto.
Kako kaze nas narod opruzi se onoliko koliki ti je guber.
Inace vozim auto od 5000 evra,nemam laptop i nosim Nokiu staru 5 godina.Uzgred placam purenjake i sladolede deci od gospode koja u Grcku dodju sa novim autom (naravno na kredit),Samsung Galaxy S (naravno na rate),skockani od glave do pete (i to na rate), i sa 200 evra u dzepu za celo letovanje (naravno dozvoljeni minus).
Nemojte se vise blamirati,molim vas.

Kejt

pre 13 godina

Tasos, računica je sledeća (za dve osobe):
Smeštaj 30ex10dana = 300e
Prevoz kolima = 220e
Klopa (pekara ujutru, restoran uveče) 50ex10 dana= 500e

Suma sumarum, za dvoje 10 dana letovanja na Tasosu izađe oko 1050, 1100 evrića. Naravno može i za manje para, ali ovo je neka računica kada se ljudi ne štekaju. Ako hoćete da kuvate i da sami spremate doručak možete i da prođete sa 700-800 evra za dvoje + ako se ide busom eto uštede.

Misha

pre 13 godina

Ako krenete u sopstvenom aranžmanu, recimo u Leptokariju, http://www.tt-group.net/Grcka/Leptokarija/ četvoročlana porodica, put, smeštaj, u zavisnosti da li sami spremati ili jedete po restoranima, od 500 do 1000 Eura. Govorim iz iskustva u sezoni. Ne pre ili post sezoni, tada je mnogo jeftinije.

hambo

pre 13 godina

@beda smo. kupis hidro termo sator,kopanje rova oko satora pola sata posla,sator postavljas na relativno zasticenom mestu(iskustvo)telefon pa bio i android iskljucen jer cemu svrha odmora, uzivanje u prirodi neprocenjivo!!!uzgred nigde nisam pominjao koliko me kosta letovanje ali znam da za 400 evra koje umesto da bacim na apartman,u kome provedem minimum vremena ,obidjem vidim i dozivim mnogo vise!!!bekpeking je nacin zivota i nije povezan za kolicinu novca koju pojedinac poseduje!!!

@aleksa

pre 13 godina

:) ovde pricamo o putovanju, sigurno se ne misli na sav luksuz koji se moze proziveti na istom. Mogu ja da potrosim i 10 000evra za 10 dana, veruj mi. Od krstarenja, iznajmljivanja jahti, voznja skuterom, preko svakodnevnih obroka u najskupljim restoranima pa sve do sopinga u Kavali. Ja sam pricao o letovanju 'srednje klase'. Za celih 500e(u kojih je 230e smestaja) sam obisao pola severnog dela ostrva, uz pomoc iznajmljenih bicikli, motora, brodic-izleta pa cak je bilo para i za krstarenje. Nekoliko veceras u restoranu, gde su obroci bili od pice do male ajkule. Tako da, mislim da opet niste u pravu. Jedino ruku na srce sto ste vi sa porodicom, pa ste imali dodatne troskove, ja sam ovde pricao o prosecnom letovanju za jednu osobu. Pozdrav

klaja

pre 13 godina

Letovanje za dvoje odraslih i dvoje dece u polihronu u dobrom hotelu na plazi sa sve lezaljkama i suncobranima polupansion naravno svedski sto za 600 eu naravno plus prevoz krajem avgusta.Samo treba gledati i biti spreman da platis u aprilu.CG ne HR ne.

dejan

pre 13 godina

Ja zena i dete u sutomore 5 dana, apartman po 25e to je 5 nocenja 125e, gorivo 1100km prosek 5l otvoren put to je oko 55-60litara to je 100ak evra... hranu ne racunam jer jedem i dole isto kao i ovde i tako mi prodje sve sa nekih 250e i bude nam fino... e sad dok sam bio momak trosio sam sam i duplo vise :)... ne bude mi neki odmor ali opet znaci malo se osoliti i isuncati.

zavisi

pre 13 godina

Ako nemam novca ne zelim da budem tamo gde su ljudi koji ga imaju,jer se to zove blamaza.
(beda smo, 31. maj 2012 13:57)

Ima tu istine, ali pravo da ti kažem mene je baš briga za to.
Srce mi je bilo puno sreće da se šetkam po Monte Karlu i uživam sa suprugom, okružen ljudima koji kao da su sišli sa filmskog platna. Ne zavidim onima koji imaju više, radim najbolje sa onim što imam i ne osećam da se blamiram. Ne plaćam firmirane papuče, volim da idem bos, ali ako mi treba fotoaparat od 1.000 eura onda ga kupim ako imam. Umesto da platim 2.000 eura smeštaj, preko neta upoznao neku babu iz Engleske koja mi je iznjamila stan za nedelju dana za 700 eura, seo u kola i otišao sa ženom, odluka pala u 2 dana... Relax, neki put odeš u restoran, neki put na svojoj terasi sa ženom uz sveće kad sami spremite klopu.
Radije ćemo sami da spremamo klopu u apartmanu u Malagi nego što ću da se razbacujem po restoranima u Paraliji, nije čak ni tolika razlika, ako izuzmemo avion.

Misha

pre 13 godina

Iz Niša, povratno kolima oko 80 Eura za gorivo, smeštaj za 7 dana u Leptokoriji je 200 Eura ako umete da se cenkate, i ako jedete iz marketa ostaju vam 30 Eura dnevno, a to je dovoljno. Ovo je računica za minimalnu potrošnju, tzv paradajs turizam.

aleksa

pre 13 godina

Ja gledam ovako. Vec tri godine letujem u Grckoj, Tasos, smestaj i put sa svim dazbinama plus trjekt izadje oko 500 evra, i od toga ne moze jeftinije. Nesto hrane ponesemo ali u tih 10 dana rucamo 7-8 puta u restoranu, prosek oko 35 evra, jel sam dosao kolima i nisam uvek blizu smestaja i nemam sporet uvek pri sebi, a i zelim da vidim sto vise, ali zakljucak da bez 1000 evropljana nema pomisli na neki odmor, i jos uzmem od matoraca koju stotku, ako ne do bog se nesto desi sa autom.

pa da

pre 13 godina

@(zivojin, 30. maj 2012 16:58) Gosodine, cetitam na punom pogotku! Pravo u centar! U godinama, kad nisam mogao da deci i sebi priustim pravi i bezbrizan odmor, provodili smo ga "kod bake na selu"! Bar su deca imala slobodu da se istrce i izigraju sa drustvom do mile volje, a ja i supruga nismo morali da patimo od nesanice brojeci zadnje "crkavice". Ali kad smo isli, onda smo isli onako GALA!! Ne onako kao Pirocanac kad kaze detetu: "Ako budes dobar vodi te tatko u carsiju da gledas kako deca jedu sladoled";-)

Nikita

pre 13 godina

Uzasavam se kad citam pojedine komentare...stvarno strasno kako razmisljaji ljudi koji raspolazu sa malo vise novca od prosecnog Srbina!
Pa zar ja i ostali ljudi u Srbiji koji imaju prosek plate od 30-ak hiljada dinara ne treba da odu na more, zar su moja deca gora od vase i ne treba da vide more i da se igraju na pesku?
Ja na more ne odlazim da bi tamo potrosio brdo para i da bi ziveo tih 10-ak dana kako ustavri ne zivim ni kuci. Odlazim na more jer volim more, jer zelim da se odmorim, da osetim miris mora, pesak pod nogama, da se kupam, suncam i uzivam u setnji, da se igram sa klincima na pesku...milion razloga je za odlazak na more koji nepodrazumevaju trosenje velike kolicine novca.
Vidim da se ljudi gadjaju sa ciframa od 2000-3000 eura.
Ja na more u grcku idem od 12-og ili 22-og juna u cetvorokrevetni apartman na 50-ak metara od plaze za 300 eura, 200 eura me kosta put i jos 300 potrosim u samom mestu letovanja.
Ne hranim se po restoranima, ne kupujem sladoled i pice na plazi ali moja deca pojedu sta god hoce ali na 50-ak metara od plaze u radnjama koje su normalne i gde su cene kao i kod nas...ja se i kuci ne hranim po restoranima pa se tako ponasam i na letovanju.
Moje letovanje nije nocna mora kako neko u komentaru rec, moje letovanje ja pravo uzivanje.

Novosadjanin

pre 13 godina

Auuuuu kako smo mi bahat narod, ccc...

VOLEO bih da mi OSOBE koje nisu "PARADAJZ" turisti kažu da li oni tako žive i U STVARNOM ŽIVOTU, tj, da li tako jedu i kući???

Pa majku mu da li je to prokleto JELO jedino što je bitno na moru???

Pa jel pijemo samo u kafanama ili možda malo i kući?
Pa jel jedeno samo po restoranima (brza hrana....) ili jedemo i kući???

Neću da pričam šta ja, ali SVE preko 400eu za suprugu i mene UKUPNO (put, smečtaj, klopa) je IDIOTIZAM, odnosno, ŽELJA DA BAR TIH 10 DANA ŽIVIM KAO NEKO TAMO... Tužno je to prijatleji moji...

SNOBIZAM ljudi moji, to je ono št ovas krasi... (pod uslovom da imate PROSEČNA primanja u Srbiji ili manje, onda treba da se nađete u reči wanabee SNOB, a onaj ko ima veća primanja njemu svaka čast, i ja bih tako letovao bez daljnjeg...)

Novosadjanin

pre 13 godina

@
(beda smo, 31. maj 2012 13:57)

Kao što sam već rekao:
Neću da pričam šta ja, ali SVE preko 400eu za suprugu i mene UKUPNO (put, smečtaj, klopa) je IDIOTIZAM, odnosno, ŽELJA DA BAR TIH 10 DANA ŽIVIM KAO NEKO TAMO... Tužno je to prijatleji moji...


Matori, meni je MNOGO zanimljivije da za tu razliku u ceni za jelo iznajmim auto i vozam se 7 od 10 dana i nešto VIDIM...

No, svako kako voli, ja volim da odem jeftino, da jedem sendvič na plaži i giros uveče, ali da ostatak para dam za kola ili ATV i UŽIVAM ceo odmor na različitim plažama...
Moj primer prošle godine:
-Tasoa žena i ja put i smeštaj krajem maja = 150eu ukupno
-Hyundai Atos 7 dana sa gorivom = 160eu
-Poneli nešto sitno paštetica i viršli (mahom kupovali u nekom velikom marketu tamo)= oko 100eu (pivo je o.5eu konzerva ;) )
-Ostalo tipa sladoledi, pivo na plaži i girosi još = 150eu
Suma sumarum MANJE OD = 500eu...
Slika oko 500 komada + prelepi video zapisi zalazaka sunca, hranjenja galebova, plivanja i ronjenja = NEPROCENJIVO!!!


Ali to tako ja volim, nekom je draže dupe od puta, ali, šta ja znam, ja OVAKO volim i idem SVAKE godine, ove godine Lefkada u drugoj polovini septembra za 160eu ;)

Zoran

pre 13 godina

Ja sa platom od 34.000 mogu bez velikih zahteva da letujem u kupatilos, to je juzni deo mog iznajmljenog stana. Ako mojoj lepsoj polovini isplate platu koja kasni 3 meseca, mozda povedem i decu zajedno sa sve taštom.

normalan_i_skroman

pre 13 godina

Devojka i ja sedam dana busom u grcku 170 evra.Za trosak 250 evrica i bombonica.I opet mnogo bolje nego u crnoj gori bar necu dobiti batina od nabenjenih crnogoraca

nigde nema, ali lepo zvuci

pre 13 godina

Hotel Avalon 4* za 4 osobe 10 dana 132€, povratne avionske karte 73€, pretplata u restoranu za 10 dana 63€. Sve ukuno za 10 dana 4 osobe =268€

Aleksandar

pre 13 godina

@(Novosadjanin, 31. maj 2012 13:13)
@(Nikita, 31. maj 2012 10:26)

Bravo za poruke! Nije ovde tema ko ima koliku platu nego za koliko može da se letuje. A to znači od 100-10.000 EUR, zavisi gde, sa kim i kolika su ti primanja. Ko ima i želi, neka da, ko nema neka radi po svojoj meri.
Ali skroz se slažem sa onima koji misle da količina para nije presudna. Na kraju, uvek je važnije umeti nego imati.

Ako mi je do jela i luksuzne spavaće sobe onda ću to sebi priuštiti kod kuće, a nema razloga da na odmor idem samo da bih spavao u lepšem krevetu, nego da doživim nešto lepo van tog apartmana u kome budan provedem 1 sat dnevno. Zato podržavam one koji i dalje vole šatore, mada ni to više nije mnogo jeftinije od sobe (iskustvo iz Grčke (Armenistis) i Slovenije (Bovec)).

Miso

pre 13 godina

Ne bih ja isao u Nesebar za 5e kad bih imao "prosecnu srpsku platu od 400 i kusur evra", volim ja i Grcku i Hrvatsku, nego moja mesecna plata moze da pokrije samo taj Nesebar, meni je bitno da sam ja srecan i zadovoljan a ko ima para neka ide gde moze. Pozdrav

Neverovatno

pre 13 godina

U jednom clanku pre manje od nedelju dana se govorilo o Crnoj Gori kao jednoj od tri destinacije gde idu ljudi iz Srbije.

Odjednom je nigde nema.

Pre svega citaoci respektuju tacnost podataka, a ne necije politicke stavove, animozitete, prioritete ...

Cik pogodi!

pre 13 godina

Ja cu svojih 6 radnih dana da odvojim za letovanje, mislim da ce biti dovoljno za dve osobe i jos necu sve potrositi, siguran sam u to.

hambo

pre 13 godina

prosto je neverovatno sve ovo sto citam,bavim se poslom koji donosi nesto vise od prosecne plate ali sa porodicom letujem u satoru(promenim vise destinacija odmor mi traje 20 i vise dana) i usput srecem gomilu stranaca koji nose i po 2000 do 3000€ i ne pate od toga da li su u apartmanu sa klimom jer je svrha svega odmor ali srbi su toliko nadobudan narod da je za njih letovanje u satoru,sacuvaj me boze, pa insekti ,pa kako da vrsim nuzdu u prirodi(nema vode da otera praziluk) bitno je samo kad se vrate svi znaju kako je bilo siroko, a to sto ce do nove godine da jedu klot pasulj nema veze!!!a od izjava tipa il idem ko grof il ne idem mi se prevrce utroba!!!

KoleM

pre 13 godina

Moj primer: Grcka 15 dana apartman blizu plaze, rana uplata, nas cetvoro 43000 din 15 dana jula. Prevoz i osiguranje 220 evra. Hrana me slicno kosta ko u Srbiji.

Aleksandar

pre 13 godina

Zaista ne razumem zašto bi bilo ko želeo da se maletretira sa dugom vožnjom, kuvanjem, nošenjem peškira, suncobrana, prodavnicom, kada za iste pare može da uživa u luksuzu.
(Egipćanin, 30. maj 2012 17:16)

Zato što su ukusi različiti. Luksuz imam kod kuće, a shvatio sam da ako hoću zaista da se odmorim, onda je dobro da ambijent promenim što je moguće više, vidim nove stvari i udahnem život punim plućima, doživim kontakt sa prirodom. Da svaki dan obilazim nove plaže, biciklom, motorom, kolima, autostopom. Svako prema željama.
Odmor u hotelskom kompleksu na ležaljkama, svaki dan na istoj poziciji meni ne znači ništa.
Zato što se u Egiptu ne osećam slobodno da uzmem rent-a-car i da obilazim samostalno okolo gde god mi padne na pamet, zato nemam želju da tamo idem. Možda kao drugo letovanje van sezone, ali kao jedino, nikako. Stvar ukusa.
Više sam se smejao i zezao sa ekipom u šatoru nego u svili i kadifi a video sam i jedno i drugo, stvar ukusa i izbora... Želim vam svima lepo vreme i lepe avanture :)

ivan jagodina

pre 13 godina

upravo dodjoh sa Tenerifa. 12 noci sa prevozom i sa smestajem je 425 evra po osobi. bez hrane a hrana je jevtinja nego u Grckoj. dorucak 3 evra u restoranu, rucak 7,50 evra po osobi a krigla piva 1 evro! videli smo i Barselonu i Madrid. jeste da je naporno sto mora da se preseda ali se isplatilo.

Jelena

pre 13 godina

Tenereife? Interesantno ostrvo sa naturalisticke tacke gledista; ali putovati 5 sati (a sa 2 presedanja mnogo vise), da bih se kupala u bazenu...ne vidim svrhu. Interesantno je da su grcke cene o kojima govorite za mene neverovatno niske, zivim u Italiji i odavde Grcka uopste nije jeftina, preko agencija, a ako sama nadjem smestaj jeftina je u odnosu na Italiju, hotel 4 zvezdice, nocenje sa doruckom oko 130 evra, natravno, na nekom pristojnom mestu. Na zalost, avionske karte su preskupe.
Za razliku od Grcke Egipat je bagatelno jeftin, 4 zvezdice all inclusive leti (sto se ovde smatra vansezonom), nedelju dana manje od 300 evra. Zimi, narocito u periodu Bozica, je duplo skuplje, ali ipak najjeftinija medju destinacijama gde je i zimi vreme pristojno (iako ne pretoplo). Leti se u Egipat ne ide, osim, eventualno, sredozemne obale. Ali, osim lepog mora i hotelskog kompleka tamo nema nicega (mislim na Marsa Matruh i El Alamejn).

gerilac

pre 13 godina

Zivojine, mrznja skodi. Ja da sam ti, i da patim od bolesne mrznje prema svemu sto je srpsko, ne bih se ni "sunjao" po srpskim sajtovima...

Sanja

pre 13 godina

Sve ove informacije da porodica može da letuje za nekih 400-500 evra, su smesne, t.j. takve informacije proturaju turističke organizacije, Možda je za tolike pare jedino moguće letovati u Crnoj Gori, a za ostale destinacije je moguće letovati samo preko 1000 evra.

klaja

pre 13 godina

Egipćanin nemoj da se lažemo u Egiptu 5* all inclusiv kosta sa dvoje male dece bar 1600 i vise bio sam zadnjih pet godina u Hurgadi u pet razlicitih hotela.Prosle godine sam jako dobro prosao u Amwaju u Soma bay-u i to sam platio kao sto rekoh za dvoje dece oko 1300 i bilo je divno a ove godine mi je klinac napunio 2godine i za njega placam kartu za avion i kao sto rekoh isti hotel ove godine ispada preko 1600.I to je hotel sa 4* i to je jedan od retkih hotela gde je smestaj za dvoje dece free.Gledao sam more hotela u Egiptu mada moram priznati da se malo plasim,nikada nisam imao neki problem u Egiptu ali posle njihovih izbora sve je moguće pa i to da se zene kupaju u trenerci.

Maui

pre 13 godina

Evo vam informacije o letovanju na Havajima za nekoga ko živi u Kaliforniji:
povratne karte - $350 po osobi
nedelju dana apartman (kompletno uređen stan, bicikli, internet, itd.) - $800
rentakar nedelju dana+gorivo - $400
prodavnice, restorani - $400 po osobi

Dakle, za dvoje oko $2700, iliti ?2100.

iggy

pre 13 godina

Bio sam i u Spaniji i potrosio 800 evra i u Nesebaru gde sam potrosio 200 evra za 10 dana. Na oba letovanja sam se odlicno proveo. A vi koji ponizavate sve te 'obicne' destinacije nikad se nigde necete lepo provesti jer ste snobovi i novokomponovani bogatasi kojima je samo bitno da nakace na fejs fotke sa tih letovanja i pokazu da su tamo bili. Fuj

beda smo

pre 13 godina

@(hambo, 31. maj 2012 14:12)

Nemam nista protiv letovanja u satoru ili prikolici.Ako svoj sator ili prikolicu postavis na za to namenjenim mestima (kampovima) onda ce te to kostati skoro isto kao i u apartmanu sa klimom.Ako sator postavljas po sumama i plazama bez prikljucka za struju i vodu,onda to definitivno nije izbor za vecinu ljudi,a pitanje je i da li je legalno.

P.S. Gde punis android telefon kad postavis sator u sumi?Na upaljac u automobilu?
Nosis agregat?Kad pada kisa kopas kanale oko satora?Kad duva vetar pakujes sve sto imas?Bas vam zavidim na odmoru.

Galaktus

pre 13 godina

Misha... Pa šta si time novo rekao? To je standardno poznato... Mada možeš da nađeš i povoljnije ako su ti deca mlađa... Recimo, imaš hotel na Atosu, polupansion do Juna... 25EUR/dan, deca free.

ivan jagodina

pre 13 godina

a zasto bi se kupala u bazenu? plaza je bila prelepa a more je malo hladnije tj. okean ali smo se kupali. plaza u juznom delu, costa adeje, je fenomelna, crn pesak, ima tuseva, sve je cisto, mek donalds je na samoj plazi. jeste putovanje malo vece cimanje za nas iz Srbije ali vredi da se vidi i povoljnije je od grcke. mi smo bili u trokrevetnom apartmanu koju je imao oko 40 kvm plus terasa od nekih 20kvm sa lezaljkama, stolom i stolicama i sa slavinom a apartman je bio sa kuhinjom a cak smo imali i peglu i dasku za peglanje. cena za 10 noci u maju je ukupno 390 evra za hotel koji ima 2 velika bazena i besplatan djakuzi. 50m od mora. to mislim da u grckoj nema. temp je bila oko 27C a nocu oko 23. i uvek je prolece...

beda smo

pre 13 godina

@(Novosadjanin, 31. maj 2012 14:39)
...SVE preko 400eu za suprugu i mene UKUPNO (put, smečtaj, klopa) je IDIOTIZAM...
...Suma sumarum MANJE OD = 500eu...
Matori,jel 400 ili 500 ili ipak treba malo vise?
Da si isao u sezoni sve bi to kostalo 800-1000 evra ili oko 500 evra po osobi sto sam ja na pocetku i tvrdio.
Evo sticajem okolnosti i ja bio na Tasosu prosle godine.500 fotografija sam napravio samo sa galebovima na trajektu od Keramotija do Limenasa,od kojih sam neke uspesno prodao i sa tim parama vec finansirao neka druga putovanja.Ukupno 4500 fotografija za 12 dana.
Sto se tice plaza,obisao sam "sve" u krug od Tarzanasa do Makrijamosa i Mermerne plaze (bio sam u Potosu).Bar 25 plaza.
Na Makrijamosu je ulaz kostao 13 evra(auto + lezaljke i suncobran).
Kompleks je zatvoren,pa je glupo unositi bilo sta sa strane.Dva frapea i dva sladoleda ujutro(12 evra),plus cetiri soka i cetiri sendvica za rucak(20 evra),plus gorivo (5-6 litara,100 i vise km Potos-Limenas-Potos 10 evra),plus uvece setnja i pice u Limenasu (15 evra),plus cetiri girosa i cetiri soka po povratku u Potos (18 evra).Sa doruckom na pocetku dana,ukupno ode skoro 100 evra za jedan dan bez ikakvog luksuza.Nismo jeli ni supu,ni salatu,ni morske plodove,nismo pili koktele,ni izlazili po diskotekama.
Ako je za nekoga luksuz ili snobizam da popije kafu ili sok na plazi ili u kaficu,ja se stvarno svima izvinjavam,promasio sam temu,ili mesto na kom ostavljam komentare.
P.S.Lepo se provedite gde god da odete.

qwerty

pre 13 godina

Vecina ljudi sigurno ima nesto prece da kupi, renovira... nego da ide na letovanje. Ne mogu svi sebi da priuste letovanje, i ne znam sto nekoga prozivati ako se odluci ipak da ode i trudi se da prodje jeftinije. Da imam svoj stan, godisnje bi bio bolji za 2400e...mogao bih da uzivam na nekom egzoticnom mestu. Ovako, to ce biti negde u okolini, u zavisnosti od mogucnosti drustva sa kojim idem. Bitno je gde ides, ali je bitno i sa kim.

Aleksandar

pre 13 godina

@Putnik
Ja ti nisam lupio minus, ako ti to nešto znači :)))
Isto mi nije jasno zašto ima toliko minusa, tvoj scenario izgleda baš onako lepo, iako mi ni Egipat ni Hrvatska nisu u planu za narednih 10 godina bar. Ovo prvo me ne zanima, ne volim rezervate, a ovo drugo sam kao klinac napamet naučio svaku plažu na sjajnoj obali, ali jednostavno ne želim da za svoje pare razmišljam da li ću među 1.000 ljudi sresti jednog ludaka ili ne.

Evo konkretno:
Ako ste za letovanje sa super plažama - Lefkada
Ako ste za planinski doživljaj šetnje i bicikla - Alpi
I jedno i drugo je moguće i sa prosečnim platama, pa ako odete, javite da li sam vas "prešao" :)

Koliko god da imamo u džepu ja mislim da je ok da se 1-2 plate izdvoje za putovanje od 15 dana. Jer putovanje je nešto najvrednije što sebi možeš kupiti!
Ako baš neko nema, u kola pa za produženi vikend na jezera kod Bele Crkve, bicikli obavezni, smeštaj smešno jeftin. Nije Srbija samo Zlatibor.

Putnik

pre 13 godina

Nije mi jasno zbog čega ste mi lupili toliko minusa na prethodni komentar? Mada, trebalo bi da mi jasno, kad živim u zemlji međ šljivama i glavni moto je da i komšiji crkne krava.

'ajmo svi konkretno

pre 13 godina

Grcka, Halkidiki, Hotel sa 4 zvezdice. Zena, dete i ja, 12 nocenja, polupansion, prevoz sopstvenim kolima + malo troskova van hotela (nista preterano, s obzirom da smo sve imali u hoelu), 2100E.
(Spira, 31. maj 2012 09:24)

Nije to baš ni jeftino, meni bolje zvuči Italija, Sardinija, porodica sa malim detetom, avion, bez klope, ali nisam ni ja aždaja koja jede 500 eura nedeljno 16 dana, 1.700 EUR, sa sve rent-a-car za sve dane. Naravno, google-tours, nikako agencija :)

neko_iz_mase

pre 13 godina

ISkreno bih zamolio da oni koji odredjuju prosecne plate izuzmu gasterbajtere iz te price ili neka prosecna plata bude minimalac ja bih vam od srca bio zahvalan za to. Mozda da se napravi anketa po gradovima Srbije onako na ulici recimo sto ispitanika pa da pitate da li ljudi rade za vise ili manje od petnaest hiljada dinara. Mislim da biste se sokirali. More nisam video poslednjih sedam godina a kako vidim ni narednih sedam necu... Sto rece lik sa youtube-a " Radim ko crnac, nista me ne placaju!"

vlada

pre 13 godina

Supruga,cerka od 12god. i ja,tura Francuska-Spanija-Italija, busom 7nocenja lloret de mar hotel 3* , kan 1 nocenje hotel 4* , milano 1 nocenje hotel 4* obilazak Nice,Monaka,Monte Karla,Barselone,Venecije. ukupno 14dana i sve to za samo 960€ !
Bilo je predivno, toliko toga se vidi i obidje,a cena smesna.
Smatram da je bolje dati 100-200€ vise i videti najlepse drzave ggradove evrope,nego bacati novac na hotele po grckoj i cg .

Branka021

pre 12 godina

Idem ovog leta na Tenerife, avio karte kupljene,smestaj rezervisan i imam pitanje-koliko treba novca za troje,..tj koje su cene?

nijedanije

pre 12 godina

Odmor od 300 evra po osobi: to vam je Ohrid u spicu sezone, voz do Skopja +bus do Ohrida, super opremljen stancic u centru grada, kombi do plaza, lezaljke i suncobrani na plazi, hrana i pice gde i kad vam se prohte, obilasci tvrdjava i crkvica, izlasci, biseri za suvenir...a sve lepo. Ili pak Grcka u septembru, prevoz, put, smestaj u solidnom apartmanu, deo klope od kuce, deo tamo kupujete, malo kafica, malo girosa, malo obilaska ili krstarenja, lezaljka i suncobran iznajmljeni, magneti za frizider kao suvenir... Svako prema svom nahodjenju.

Danijela

pre 10 godina

Svasta sam procitala ovde..ne znam dali da komentarisem ili da ostanem suzdrzana...Samo cu reci da sam prosle godine letovala sa muzem u Grckoj u Messini(Peloponez)hotel GMP Bouka beach..10 nocenja sa doruckom 360eura..plaza 50 metara od hotela..ukucajte i pogledajte tu lepotu..jonsko more..2013 smo bili u Marathopoli(Peloponez) cena 400eura 8 nocenja..jedino sto putujemo u jednom pravcu preko 1500km..Ove godine idemo u Kardamili gradic skroz na kraju Peloponeza..Mogu vam reci da sto juznije ulazite u Grcku..sve povoljnije..Toliko toga mozete da pogledate..starih tvrdjava..do prelepih plaza..Jednostavno receno..oduzevljenje veliko..toliko..