Subota, 19.05.2012.

15:46

Ponovo dekan, a optužen za "Indeks"

Za dekana Pravnog fakulteta u Kragujevcu ponovo je izabran dosadašnji dekan Predrag Stojanović, koji je jedan od 87 optuženih u aferi „Indeks“.

Izvor: Tanjug

Ponovo dekan, a optužen za "Indeks" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

filip

pre 13 godina

Na osnovu cega se temlji ova tvoja procena? Jesi li mozda zavrsila oba fakulteta pa si merodavna da ocenjujes?
Da ne bude zabune, ja sam zavrsio fakultet u Beogradu ali mi nisu bile potrebne veze da bih se zaposlio, dovoljno je bilo znanje i sposobnost. I naravno da mi ne smetaju ti koji dolaze iz unutrasnjosti.
Mislim da je u pitanju cista ljubomora. U duelu nesposonih i nestrucnih sirom Srbije (pa i u Beogradu) pobedjuju oni sa jacom vezom a oni sa slabijom ostaju da oplakuju svoju sudbinu.
Umesto zalopojki, knjige u ruke. Ulozite u svoje znanje a za sposobne i vredne uvek ce biti posla u ma kojoj drzavi i ma ko bio na vlasti.
P.S. Iz ovoga iskljucujem pojedine poslove koji su ograniceni samo na drzavnu sluzbu i gde ne vladaju trzisni principi.

soraya

pre 13 godina

Clan Saveta u vreme izbijanja afere Indeks, a i kasnije, bila je i Slavica Djukic-Dejanović. Bila je i na funkciji predsednika saveta PF, a clanstva u savetu se nije odrekla ni nakon izbijanja afere.

Dr Smislov

pre 13 godina

treba ih sve pohapsiti ! ceo savet fakulteta,reizborom tog prevaranta su samo pokazali koliko su u istom poslu sa njim i da taj posao još uvek funkcioniše samo je sad sve skuplje jer je bilo u novinama,ništa više! taj lik će odatle i da ode u penziju i to dobru. da ima pravde tj. da funkcioniše pravna država on bi sedeo u zatvoru do presude a ne ovako!! lopovi ga uhapsili pa ga pustili pa se sad tali sa njima a vi nam javljate da je sad to skuplje!

Milos

pre 13 godina

То што неки у коментарима кажу да је Стојановић 'врхунски професор', не знам само на основу чега су они то закључили, кад тај није одржао ниједно предавање од како је изашао из притвора, одн. притворске болнице где је све време био. Мора да их је Стојановић задужио јер им је уписао оцену у индекс без одговарања, баш као што је и полицајцу Спасићу уписао оцену а да се човек није ни појавио на испиту.

ius

pre 13 godina

@ Jelena: Prosek 6 na Pravnom fakultetu u Beogradu jednak je proseku 8 na Pravnom u Kragujevcu, pa bi zato i bilo normalno da se pre zaposli nekog ko je završio Pravni u Beogradu, pa makar bio i prosek 6! Ne možeš ih izjednačavati! A s druge strane, ja imam završen Pravni fakultet u Beogradu i master i pravosudni i ne mogu da se zaposlim. Šta misliš zašto? Zato što Vi što ste iz unutrašnjosti koristite ovde veze i od Vas čovek ne može da se zaposli!

Milorad petrović

pre 13 godina

Ponovo postao dekan?! Da li je moguće?! Vidiš da smo mi u nekoj normalnoj zemlji, optužen si za neko delo, pa iako prođe izvesno vreme, stvarno je nerealno da opet ti daju šansu da to delo ponoviš.... ja lično ni za sebe ,a pogotovu za nekog nemogu da garantujem. Da je kod nas kako treba napraviš mrlju u karijeri, to ti stoji u dosijeu, izgubio bi privilegiju, tj. pravo da se baviš takvim poslom. Ne bi on da se ja pitam bio u predškolskom a kamoli na fakutetu. Taksi, obezbeđenje, prodavac, fizički radnik.....pa ti biraj, radiš savesno i pošteno, nema bojazni za tvoju karijeru, pogrešiš, biraj drugo zanimnanje!

PF

pre 13 godina

@GIMNAZIJALAC Prvo se probudi otvori oci i nemoj spavati.Drugo,bivsi dekan Simic je radio na PF u KG i zbog toga je optuzen,bio je u zatvoru i bog da mu dusu prosti zavrsio je.Trece,ovi ne bi smeli da rade nigde dok se ceo proces ne okonca.Cetvrto,pravda ne postoji.I da pozdravim one koji pljuju drzavne fakultete, i trude se da na sav nacin opravdaju privatne i njihovo postojanje,npr. studirate menadzment koliko god da traje ceo fax,meni je ind. menadzment izborni predmet na fakultetu na 4-oj godini.O privatnom pravnom,dijametralno suprotna su znanja koja se sticu na istoj vrsti fakluteta u dravnom i privatnom vlasnistvu.

Branko

pre 13 godina

Kvazi drzava ima kvazi institucije, kvazi politicare. kvazi fakultete, kvazi profesore,kvazi diplome za kvazi radna mesta u drzavnoj sluzbi.Nazalost mi smo jedno veliko KVAZI.

Dantes

pre 13 godina

@ (Aleksandar, 19. maj 2012 16:29)

A ti izgleda citas samo jelovnike!

Covek nije osudjivan, a nije ni pod istragom jer je ona zavrsena onog trenutka kada je poceo sudski proces!

Nenad

pre 13 godina

Ja ne razumem ljude koji zele da budu sudije ili pravnici ili bilo sta a ne zele da nauce kako to da rade, kako to da budu, nego kupuju ispite, diplome etc. I to postaje tipicno za Srbiju, da imate gomile strucnjaka a niko nista ne ume da radi. Odes kod lekara i nisi vise siguran da li on uopste zna svoj posao ili se samo pretvara. U civilizovanim zemljama postoji mocne institucije i mocno javno mnjenje koje sprecavaju da do toga dodje.

Gimnazijalac

pre 13 godina

Citajuci ove komentare,imam potrebu da i ja napisem nesto...Naime,ja sam djak Prve kragujevacke gimnazije,najstarije gimnazije u Srbiji..Vukovac u osnovnoj skoli i vukovac u gimnaziji.Oduvek sam volela prava i oduvek sam zelela to i da studiram.S obzirom na to da sam veoma dobar djak (ne zelim da zvucim prepotentno,ali zaista je tako) mnogi su me pitali zasto upisujem prava,iako pravnika ima ½milion½...Ja smatram da je bitno u zivotu raditi ono sto volis,a ja volim advokaturu i sudstvo,s toga cu upisati pravni fakultet...Moja velika zelja je bila da upisem Pravni fakultet u Beogradu,medjutim,moji roditelji nisu u finansijskoj mogucnosti da mi to obezbede (poznato je da se dom u prvoj godini ne moze dobiti,jedino ukoliko imate vezu...u drugoj moze na osnovu proseka)...Postavlja se pitanje:da li ja treba da budem nerazumna i da od roditelja zahtevam studiranje u prestonici s obzirom na dosadasnje rezultate...Naravno da ne...Ja sam razumna i shvatam u kojoj se situaciji nalaze moji roditelji...Tako da cu upisati Pravni fakultet u Kragujevcu...Svesna sam toga da je ovaj fakultet obelezen zbog afere ½Indeks½...ali,od 43 profesora koja su ucestvovala u aferi,vise od pola su profesori sa beogradsog i niskog univerziteta...kragujevac se stalno pominje zato sto je afera tu otkrivena,ali akteri su i iz Beograda i iz Nisa....Hocu reci,cinjenica je da je afere bilo,ali nazalost,u istom kosu su i studenti koji su placali ispite,kao i oni koji su iz radnicke porodice i koji su vredno ucili i na posten nacin polagali ispite i dobili diplomu...Medjutim,lako se moze proveriti ko je na posten,a ko na neposten nacin dosao do diplome...Kako?Pa na osnovu znanja...Nista ne znaci tim ½kupcima dipoloma½ ta diploma ako nemaju znanje...Oni koji su zavrsili na posten nacin tj. mukotrpnim radom i ucenjem,lako se prepoznaju...Ja zaista verujem u to...verujem da ZNANJE i STRUCNOST pobedjuju.Ne treba da se zavaravamo i mislima da jedino na ovom fakultetu postoji kupovina diploma...Potsetimo se price koja je bila u medijima ovih dana...Naime,student koji je imao toboze 25 desetki na fizickom fakultetu u Beogradu i koji je dobio stipendiju od drzave u vrednosti od 6-7000 evra je otisao u Svajcarsku...medjutim,uskoro je otkriveno da je te silne desetke dobio na neposten nacin ... Hocu reci,ne treba da se pravimo ludi i da mislimo da samo postoje nelegalne radnje na fakultetima na kojima su afere otkrivene...Postoji svuda...Ali sta moze da nas ohrabri i kako cemo razlikovati ljude koji su do diploma dosli na posten nacin i oni koji nisu?Upravo na osnovu znanja i strucnosti...Ja verujem u to i verujem da ce se ova nasa prelepa Srbija promeniti ...I da ce konacno biti uspostavljen pravi sistem vrednosti...Kao buduci pravnik,trudicu se i boricu se da dodje do reforme i nezavisnosti sudstva...Nadam se da ste razumeli sta sam htela da kazem...

mile

pre 13 godina

Ministar Zarko je potpuno u pravu . Zasto bi odgovarali samo profesori iz Kragujevca kada se i na drugim unverzitetima kupuju ispiti . Jedina objektivna odgovornost kragujevackih profesora je losa organizacija celog posla (zato su i pali ). Jos jednom puna podrska ministru Obradovicu u borbi za ravnopravnost svih profesora u Srbiji !

iii

pre 13 godina

To sto je on dekan nije problem, postoji pretpostavka nevinosti, dok se ne dokaze suprotno. Prava sramota je sto jos uvek nista nije dokazano, odnosno ceo proces se razvlaci u nedogled (dok ne zastari kao ostali slucajevi povezani sa SPS-om)

Jelena

pre 13 godina

Zbog takvih kao sto je on,''odlicnih'' i ''postenih'' profesora,i studenata koji su kupovali diplome i placali ispite,ceo fakultet je na losem glasu,i svi su jako skepticni kada neko od buducih studenata zeli da upise Pravni u Kg-u...a niko ne vidi da ima i nas postenih,koji smo stvarno upisali taj fakultet da bismo ga zavrsili,sutra hvala bogu nasli posao,i ziveli jednim pristojnim zivotom. Naravno,mene ce verovatno sutradan za posao preteci neko ko je zavrsio Pravni u Beogradu,pa cak i sa prosecnom ocenom 6,samo zato sto sam ja studirala na Pravnom u Kragujevcu.......a sve to,zbog afere ''Index''...

Дане

pre 13 godina

Водоинсталатер је мозак операције, а шофер му је десна рука. Какви професори, декани, министти, какви бакрачи... Водоинсталатер, кад вам кажем!

Pustite KG na miru!

pre 13 godina

Alo ljudi,ovu temu pokrece beogradski pravni svake godine pred upis.To sto se desavalo pre 5 godina,je jedno,a to kako sadasnja uprava vodi fakultet je drugo.Aj da sacekamo sudsku presudu,pa onda da pricamo.Ja samo znam,da kao student prve godine i jos 500 mojih kolega deremo dupe od ucenja,i necu da dozvolim da neko to nipodastava ovakvim pricama.A zelim da porucim upravi Pravnog u Bg-u : Sa ovakvim pricama samo pokazujete koliko ste jadni u pokusajima da odvucete studente iz Kragujevca,a i ove godine ce biti sva mesta na ovom Fakultetu,tkd gospodo,niste uspeli u vasoj podloj nameri.Toliko od mene.

Kraljevčanin

pre 13 godina

Iz Kraljeva je pored Predraga Stojanovića i Sloboda Svorcan i Srđan Đorđević koji su takođe optuženi u aferi "Indeks". Sramota za Kraljevo! Onjima se sve zna i ko su i šta su radili i kome su pomogli da završe fakultet! Javna tajna ! A lekari ZC "Studenica " bolešljivom dekanu radovno daju dokaze za sud da je bolestan! On još uvek nije dao iskaz, a prošlo je pet godina ! Gde mi živimo?????

temida

pre 13 godina

Dekan je vrhunski profesor i svi koji govore lose o njemu tako govore o sebi.
(student pravnog u kg, 19. maj 2012 21:03)

Niko ne spori njegove profesorske sposobnosti. Pitanje je da li neko ko je optuzen za krivicno delo moze biti izabran za dekana i da li moze uopste biti profesor na PRAVNOM fakultetu, fakultetu koji treba da zavrse buduce sudije. Kako mislite da treba da sudi sudija koji je "polozio" ispite kod takvih profesora. Kojim moralnim vrednostima ce profesori koji prodaju znanje odnosno neznanje nauciti buduce pravnike? Da je sve na prodaju pa i obraz?

milan

pre 13 godina

Stojanovic je iz Kraljeva i bio je jedan od lidera DOS a,5.oktobra u KV kao clan DHSS. U kojim je politickim kombinacijama danas niko ne zna ali ovo je strasno .Pozdrav Milan

Pera pisar iz administrativnog odeljenja Zabele

pre 13 godina

Ovde neki zamenjuju teze u svojim komentarima. mozda je on vrhunski pravnik, ali je celo to drustvo uhvaceno u lopovluku sa puno dokaza, a za to se ide u zatvor. Slazem se da prvo treba da budu pravosnazno osudjeni, ali do tada ima suspenzija. Sada je pravi trenutak da losi studenti kod ovog isposluju svoje sestice. Neko je tu nekom u vlasti blizak, ili rod, ili kum, ili prijatelj, pa ce ovo verovatno da zastari. Nije to jedini slucaj u Kragujevcu da prljava politika kadrovski radi prljav posao. Eto, Kredi banka, G 17 udomio dvojicu iz NS kao rukovodioce (valjda ih u Novom Sadu niko nece jer ih tamo znaju), pa kad njih procesljaju tek ce onda izaci prljavstine, ali do tada strani vlasnik isisace mnogo iz ove zemlje. Valjda nam tako i treba.

.,.

pre 13 godina

Зашто та нама говоре, реците то DS - u i SPS -u. УСТАЈ ПРАВА СРБИЈО, ЗНАМО ДА ПОСТОЈИШ! ! !

alek

pre 13 godina

Ovaj izbor govori sve o ljudima koji uce decu ove zemlje. Mozda on legalno i ima pravo da bude izabran, ali za direktora klanice ili poljoprivrednog dobra ali nikako za ucitelja, sve dok se ne okonca sudski proces protiv njega.

sarlo

pre 13 godina

Ne mozete sada na osnovu Pravnog fakulteta da govorite da nijedan drzavni u Kg ne valja.Npr.kod nas na FILUM-u sam gotovo 100% ubedjen da se ne kupuju ispiti..

Nikola

pre 13 godina

Увек када се приближи упис наредне генерације студената активира се ова тема. То шта се дешава на факултетима у Београду никада нећемо моћи да прочитамо . Афера "Лука Београд" и друге остаће у другом плану све док су професори и БУ јачи и од саме државе.

delta

pre 13 godina

Gde su oni koji se kunu u državne fakultete i njihovu poštenost? A tek o poštenju profesora na državnim fakultetima da i ne govorimo....

Max

pre 13 godina

Ova afera ce se zavrsiti, na nasu zalost, kao i afera Kolesar-Janjusevic, sa malim clankom u novinama u kojem nas obavestavaju da je slucaj zastareo, ili da su oslobodjeni. Ipak, kada pogledam Fijonu kako preti prsticem, kako prica o uspehu reforme, kako hvali pripravnicu i naziva je, pazi ovo, ekspertom, pitam se, pitam odakle potice sav taj njen prostakluk, kad ono, cale joj reketira studente pravnog fakulteta, moze joj se, zna ona da od toga nema nista.

smile

pre 13 godina

G. Ministre prosvete, OSTAVKA je casno resenje. Ne trenutno, ali istorije radi, mozda vredno! Vi ste "vrh ledenog brega", koji vec dve decenije, u partiji kojoj pripadate, uspesno radite na urusavanju svih, za "normalna" drustva, uobicajenih i nepovredivih vrednosti.

Dejan Stanić

pre 13 godina

OPTUŽEN ali je DOSADAŠNJI i BUDUĆI!!??? Ko zna koliko DOSADAŠNJIH i BUDUĆIH ministara je tu diplomiralo pa ne diraju u "pandorinu kutiju".
Omladino: KRADITE,VARAJTE,FALSIFIKUJTE,OTIMAJTE,PLJAČKAJTE... to vam država i njena elita poručuju!

Boban

pre 13 godina

Evropska Unija znaci zajednicu zemalja koje dele iste, evropske, vrednosti. Profesor koji ucenjuje studente i uzima novac u Evropi bi mogao da ucestvuje jedino u radu zatvorske biblioteke. Zato smo mi vekovima daleko od EU.

Mladen

pre 13 godina

Ja strajkovao gladju ispred suda u Kragujevcu.Podneo prijavu za korupciju u pravosudju.I DOBIO DVE POTERNICE ZAMNOM!!!Srecom izgleda da su diplomirali u Kg pa nisu raspisali nagradu!!!!!!!!!

Kalimero

pre 13 godina

Covek je nevin dok se ne dokaze suprotno.
(Mosquito, 19. maj 2012 18:36)

U pravi si.
Ali dok je covek pod istragom ili bilo sta slicno tj. dok se ne dokaze njegova nevinost ili krivica,ne bi smeo ni da pridje fakultetu.
Fakultet je mesto 'zlocina'.

distanca

pre 13 godina

Penzionisani profesor Branislav Marković, jedan od učesnika afere Indeks, je otac gospodje Jelene Marković Trivan. Da li možda zbog toga proces ni posle nekoliko godina nije okončan? Svi su uvereni da je to zato.

whynot

pre 13 godina

Bilo bi dobro,zarad celovitosti informisanja, samo jos da nas obavestite u koju je partiju presao ovaj pomenuti covek.
(Dopuna, 19. maj 2012 17:54)
Ne znam u kojoj je sad stranci optuženi dekan, ali je u politici 20 godina. Bio je i poslanik na listi dhss-a, predsednik skupštinskog odbora za pravosuđe, a bio je, čini mi se, i vd predsednika opštine Kraljevo neka 3 meseca.
Inače kriminal na pravnom u Kragujevcu (i ne samo pravnom) trajao je godinama, par studenata je živelo od sređivanja ispita. 90% ispita je moglo da se kupi. Ovo znaju svi koji su studirali u Kragujevcu od devedesetih do danas. Garantujem da tuželaštvo može da nađe na desetine svedoka ako želi. Ali pravda i zemlja Srbija ne idu zajedno.

bane

pre 13 godina

Ko zna koliko stotina i hiljada lažnih pravnika iz Kragujevca danas sudi, radi u privredi ili državnim organima. I na drugim državnim fakultetima se prodaju ispiti i diplome samo bolje kriju. Da nije ove provale ni u Kragujevcu ne bi bilo nikakve afere, bez obzira što im se dekan javno se razmetao i vozio džip Hamer a profesori bembare. To je samo pokazatelj koje su razmere korupcije u državi Srbiji koja je daleko najkorumpiranija u Evropi pa i u svetu. Da sam ja poslodavac, nikada ne bih zaposlio pravnika sa kragujevačkog pravnog fakulteta. I u svetu se opravdano ne priznaju srpske muljatorske diplome niti nam bilo ko više šalje decu na školovanje jer srosju obrazovni sistem ne vredi ni pišljivog boba.
Oni koji nisu imali pare da plate ispite a učili su (da li ima takvih uopšte je pitanje) sada su debelo oštećeni jer su im diplome devalvirali rodjeni profesori, pa ne bi bilo loše i sniziti školarine na adekvatni nivo.

jurica

pre 13 godina

Kragujevac - Beograd, to je isto kao i sa dopingom u sportu. Na jednog zapadnog sportistu optuženog za doping dolazi barem 30 sportista koji ne pripadaju demokratskom i civilizovanom zapadnom svetu. U Srbiji je takav odnos između Beograda i ostalih mesta. Pokušavati da se tu nešto promeni - potpuno je uzaludno. Ali, na kraju krajeva, to i nije posebno bitno. Ima nešto, najvažnije u celoj priči: korupcija je bila, jeste i biće društveno prihvatljiva u celoj Srbiji.

student

pre 13 godina

Kako neko ko je upisao Pravni fakultet univerziteta u Kragujevcu nakon afere moram da priznam da sam sokiran sto neki od ovih ljudi jos uvek predaju na fakultetu. Naravno sada je takvih stvari nema jer su pod konstantnom prismotrom a i dobar deo tih profesora vise ne predaje. Ja smatram da sada dobijam dobro obrazovanje na ovom fakultetu koje ce mi omoguciti da budem dobar pravnik. Ima dosta kvalitetnih profesora kao sto su prof. krivicnog prava Snezana Sokovic ili prof. porodicnog Ponjavic i dr.

Stevan

pre 13 godina

Bice kod nas svega i nadalje, ko god bio na vlasti... postavljace se i nadalje po politickoj liniji... Evo u Leskovcu vec najavljaju postavljanje nekih ljudi na neka funkcionerska mesta.... ako se desi bice strasno... planiraju se ljudi (iz SPS) koji su, kako se to kaze, poznati policiji. Ivica dacic bi morao pod hitno da se pozabavi tim slucajem ako ne zeli da se njegova stranka ogadi svima. a tom postavljanju u Kragujevcu je suvisno govoriti... Deca kratko i jasno kazu: BLJAK

N

pre 13 godina

Opet sudstvo.Šta treba? Da se dokaže da nije kriv pa da ga država isplati pa da nagrdi.Lako će ga najuriti kad ga osude ako je kriv.Tako optužili čoveka da je krao gorivo.Odmah disciplinska,na sud, sud odužiiiooo(namerno ili nenamereno)i prodje par godina.Nedostatak dokaza,oslobode ga,vrate na posao a država,i zaostale plate i odštetu i ovo i ono.Ma grdne pare uzeo od države.Samo sudstvo.

kiki

pre 13 godina

video snimak,obeležene novčanice ... i ništa! Oni su maheri i dobro plivaju u ovom sistemu koji su kreirali ljudi poput njih.Avanti popolo...

djoka

pre 13 godina

Sramota, bruka! Medjutim, kao sto ne mogu reci da su svi studenti sa privatnih fakulteta neposteni i neznalice, tako isto nije fer reci da su svi koji su zavrsili pravni u kragujevcu prevaranti. Ima vrednih i radnih, a s druge strane lopova svuda...

nova afera

pre 13 godina

za koju godinu izacice nova afera, kada se sazna da se na fakultetima vec nekoliko godina zaposljava iskljucivo kadar iz sps-a.

KG

pre 13 godina

@ voleli ili ne ali
PRVO:
Prezumpcija nevinosti postoji, naravno,ALI: Za zaposlenje je potrebno da se donese potvrda da NISI POD ISTRAGOM. Znaci prvo se pokrece istraga, pa na osnovu nje podize optuznica, pa treci nivo je sudjenje. Ovi su DVA NIVOA blize krivici, pa ne ispunjavaju uslov uopste ni da se zaposle, a kamoli da budu vaspitaci. Prema tome ne mesajte dve stvari.
DRUGO: sto se akredutacuje tice: Pravni fakultet u Kragujevcu je trebalo DA BUDE ZATVOREN 20. februara 2007. godine. Po zakonu treba da imaju 70 % zaposlenih u stalnom radnom odnosu (ostalih 30 % mogu da budu honorarci). Pravni fakultet u tom trenutku nije ispunjavao taj OSNOVNI uslov, posto mu je tri cetvrtine (75 %) profesora bilo U ZATVPORU. Ali, predsednik Komisije za akreditaciju, koja je odluku o TRENUTNOM zatvaranju tog fakulteta trebalo da donese, je danasnji rektor Univerziteta u Kragujevcu. Mislim da to SVE objasnjava.
TRECE: Zasto se neko ne zapita zasto se proces vodi u Smederevu (kao satro tu je glavni okrivljeni) a ne u Kragujevackom sudu? Pa ne mogu da im sude oni koji su dobili diplome na tom fakultetu.
Zakljucke izvedite sami.

free lancer

pre 13 godina

1. Zadivljujuce je kako javnost u Srbiji svaku plasiranu pricu koja govori o kriminalu uzima za istinitu bez bilo kakve provere.
2. Tacno je da snimak postoji, ali on govori o samo jednom profesoru i o jednom davanju mita.
3. Treba se podsetiti ko je i kada aferu lansirao (Kostunica-Jocic-Bulatovi), sa kojih ciljem itd. Zbog cega su predmet istrage bili samo profesori koji se pominju u tekstu i istrazi, a ne neki drugi? Gde su ti drugi bili politicki angazovani i koji je razlog za njihovo preskakanje?
4. Ciji kadrovi u tuzilastvu, inace poznati siroj javnosti kao kragujevacki studenti, sa visokim prosecnim ocenama (izmedju 6 i 7) su aferu lansirali?
5. Ako je vec sve tako cisto kako se u medijima tvrdi, poslednjih par meseci, zbog cega se ne presudi? Nemam utisak da sud ne zeli to da zavrsi, pitanje je samo kako, tacnije za nekolicinu od njih lako, bez muke, a sta cemo sa ostalima za koje nema nista.
6. Da li ce se naci neko pametan da presece pricu i da ostavi ono sto se moze presuditi. Ostalima ce gradjani Srbije da plate svaki dan proveden u pritvoru, uvecan za sudske troskove. Nematerijalna steta koju trpe se svakim danom uvecava, kao i troskovi.
Bojim se da niko nece kragujevackom studentu koji je ovu pricu fingirao, na ovaj nacin, a koji je sve to cinio kao visoki drzavni cinovnik, na kraju ispostaviti racun za sve ono sto ce Srbija platiti, kao i za sve ono sto je Srbija vec platila i placa po njegovim veleumnim optuznicama.
Sta ce Srbija kad stecajna mafija bude trebala da se plati.
Najbolje da se njemu ispostavi racun, pa neka mu Kostunica i njegova ekipa, zajedno sa Miskovicem kojem su pomogli oko C marketa lansiranje afere tzv stecajna mafija, pomognu da drzavi nadoknadi stetu koju ce svi oni naplatiti.
Uostalom, kakav debil treba neko da bude, pa da u sudnicu uvede preko osamdeset lica. U startu mora da zna da je to gotovo nemoguce.
Ne sudite preostro i ne sudite na osnovu medijskog spina. Vecina od pomenutih profesora zasluzuju svako postovanje.

arsa

pre 13 godina

Nisu smeli da dobiju akreditaciju. Ovo je teska bruka za nase visoko skolstvo. Hrvati su isti ovakakv slucaj zavrsili za 6 meseci, osudili koga je trebalo i to je to.

endi

pre 13 godina

Sramota, jedino logično objašnjenje je da su ga za dekana postavili, ili da ga štite, oni koji mu (im) duguju uslugu zbog sredjenih ispita.

Berlinac

pre 13 godina

Nista ne razumem . Evo zivim vec 20-tak godina u fala-bogu inostranstvu , pa se bas ne secam svega ,al koliko se secam lopovi i prevaranti su se kod nas uvek slali na vise funkcije ...

Ana

pre 13 godina

Mislim da je stvarno neposteno prema postenim i vrednim studentima koji su studirali na kragujevackim fakultetima da se objavljuju oglasi koji traze pravnike ali da nisu sa kg fakulteta. Mozemo mi sada da se lazemo da mita nema nigde vise ali to jednostavno nije tacno! Ima ga na svakom univerzitetu i svakom fakultetu. To ne inicira zakljucak da su svi kupili diplome jer onaj ko nije imao para verujte da je morao da nauci i za sve one koji jesu! stvarno ljudi ne mogu svi poloziti ispit, pa padaju oni koji ne kupuju, da bi utvrdili gradivo. E ali je zato za svaki komentar tipa : sta studirao si u kg ? Hm!, za svaku sramotu.

joe

pre 13 godina

e zbog toga nikad necemo u evropu niti ziveti bolje, takav covek ne bi smeo da pridje iole kakvoj funkciji nikad vise... treba da radi za fiksnu platu od 30k do kraja zivota..

Velja

pre 13 godina

Pravo reformisano pravosuđe. Gde njih da hapsite i ponižavate, pa oni su profesori! Čista srpska inteligencija. Nadam se da će za rektora Univerziteta u Kragujevcu izabrati nekoga iz Pink Panter grupe. Oni su ipak najinteligentniji i najvredniji.

3.3 IPK

pre 13 godina

Samo u Srbiji video snimak nije validan dokaz, još službenog lica. Još neverovatnije je da obeležene novčanice nisu bile dovoljne kao dokaz što je jedinstven slučaj ja mislim na svetu. Kakav je to teror manjine . A babu bi te iste sudije , što su oslobodile ove kriminalce sa #titulama# , za gajbicu jadoda što prodaje ispred pijace oterali u zatvor.

Mika

pre 13 godina

Nije kod nas sporo sudstvo nego izvršna vlast stalno pritiska sudove koji onda ne mogu normalno da rade. Treba ovo oko indeksa dovesti do kraja, a ne ovako da ne znamo na čemu smo.

Pera Detlic

pre 13 godina

Zasto je ovo bez epiloga...? Zato sto bismo bili zapanjeni koliki broj politicara i funkcionera (bez ijednog dana radnog staza) a sa kragujevackom diplomom, vodi Srbiju u ...

Goran

pre 13 godina

Zbog ovoga me je sramota i da spomenem da sam bilo sta studirao u Kragujevcu, a kamoli pravo. Cudi me da ovakvu "borbu protiv kriminala" niko nije spomenuo u predizbornog kampanji. Bice da su svi akteri u kampanji bili srafčići u toj mašineriji. Najveca sramota Srbije otkad postoji, i to trostruka - sramota "profesora", sramota države (ponajviše pravosuđa) i sramota aktuelnih vlasti.
Ali, šta to beše "sramota"?

sheva7

pre 13 godina

Pa da li je moguce? U kojoj drzavi mi zivimo? Koje fakultete mi studiramo? Kako su ljudi odjednom ostali bez obraza??! Stvarno je pitanje kako ostajemo normalni kad procitamo vest poput ove...

Student

pre 13 godina

Pravni fakultet u Kragujevcu je najkvalitetniji pravni fakultet u zemlji i svi znamo da toga ima i u Beogradu,Nisu,Novom Sadu.To se Gaso Knezevic zamerio Kragujevcu,pa je hteo da se razracuna.Sva podrska profesorima u Kragujevcu!

zapitani

pre 13 godina

Neki dan JE objavljeno u novinama da je pocelo sudjenje jezdimiru vasiljevicu. najpre sam mislio da je to vic. upravo zbog ovakve brzine rada naseg sudstva, ovaj covek ciji moralni kredibilitet je i njemu samom sumnjiv, moze da ceka pravosnaznu presudu. u ovoj zemlji, u svakom gradu u srbiji, niko nema razloga da se plasi sto ukrade, podvaljuje, pljacka, uvek ce moci da kaze nema pravosnazne presude jer je nece ni biti. sa ovim pravnim sistemom, pravosudjem, moguce je da dekan pravnog akuteta, ej prvanog ne sumarskog recimo, nema problema sto se ruga pravu. kakve casove ovaj covek drzi studentima boze dragi.
Samo se pitam kako se osecaju oni nesrecni inspektori i policajaci koji su pohvatali ovu bandu!Zemljo otvori se!

voleli ili ne ali...

pre 13 godina

Pretpostavka nevinosti
Član 3
Svako se smatra nevinim sve dok se njegova krivica za krivično delo ne utvrdi pravnosnažnom odlukom suda.
Ne postoji deo u zakonu ili pravilima upošljavanja koji traži odgovor da li se protiv nekoga vodi istraga. Na kraju krajeva, istraga se može voditi i protiv Vas a da to i ne znate. Ili da budete osumnjičeni a posle toga i oslobođeni zbog nedostatka dokaza, rodbine u vlasti, kume sudije ili nevinosti, pa da onda tužite jer vam je bilo onemogućeno da normalno i ravnopravno živite tudjom nesposobnošču

Aleksandar

pre 13 godina

Zna li Obradovic onaj deo pri zaposljavanju "da li ste pod istragom", "da li ste osudjivani"??? Ne bi mu skodilo da procita malo zakon, a ne jelovnik u nekom restoranu.

karta u jednom pravcu za tadzikistan

pre 13 godina

Ma kakva afera index, svi ce biti oslobodjeni jer nije u interesu da se sazna ko je sve platio ispit i diplomu. Kao i svaka druga nerasvetljena afera u Srba, prekrice je pesak vremena i bice zaboravljena kao i prosle. Sadasnja situacija je jos gora, policajci zavrsavaju ispite svojim ljubavnicama, uzimaju mito od Kineza, studentkinje se prodaju za par kineskih krpica... Dno je upravo dobilo novu dimenziju.

it is I

pre 13 godina

Šta reći a ne zaplakati? svuda u svetu je bar za najbanalnije prestupe u službi kazna udaljavanje iz službe,doživotno...Uzalud je komentarisati. . .

Aleksandar

pre 13 godina

Zna li Obradovic onaj deo pri zaposljavanju "da li ste pod istragom", "da li ste osudjivani"??? Ne bi mu skodilo da procita malo zakon, a ne jelovnik u nekom restoranu.

3.3 IPK

pre 13 godina

Samo u Srbiji video snimak nije validan dokaz, još službenog lica. Još neverovatnije je da obeležene novčanice nisu bile dovoljne kao dokaz što je jedinstven slučaj ja mislim na svetu. Kakav je to teror manjine . A babu bi te iste sudije , što su oslobodile ove kriminalce sa #titulama# , za gajbicu jadoda što prodaje ispred pijace oterali u zatvor.

karta u jednom pravcu za tadzikistan

pre 13 godina

Ma kakva afera index, svi ce biti oslobodjeni jer nije u interesu da se sazna ko je sve platio ispit i diplomu. Kao i svaka druga nerasvetljena afera u Srba, prekrice je pesak vremena i bice zaboravljena kao i prosle. Sadasnja situacija je jos gora, policajci zavrsavaju ispite svojim ljubavnicama, uzimaju mito od Kineza, studentkinje se prodaju za par kineskih krpica... Dno je upravo dobilo novu dimenziju.

Velja

pre 13 godina

Pravo reformisano pravosuđe. Gde njih da hapsite i ponižavate, pa oni su profesori! Čista srpska inteligencija. Nadam se da će za rektora Univerziteta u Kragujevcu izabrati nekoga iz Pink Panter grupe. Oni su ipak najinteligentniji i najvredniji.

arsa

pre 13 godina

Nisu smeli da dobiju akreditaciju. Ovo je teska bruka za nase visoko skolstvo. Hrvati su isti ovakakv slucaj zavrsili za 6 meseci, osudili koga je trebalo i to je to.

Pera Detlic

pre 13 godina

Zasto je ovo bez epiloga...? Zato sto bismo bili zapanjeni koliki broj politicara i funkcionera (bez ijednog dana radnog staza) a sa kragujevackom diplomom, vodi Srbiju u ...

it is I

pre 13 godina

Šta reći a ne zaplakati? svuda u svetu je bar za najbanalnije prestupe u službi kazna udaljavanje iz službe,doživotno...Uzalud je komentarisati. . .

distanca

pre 13 godina

Penzionisani profesor Branislav Marković, jedan od učesnika afere Indeks, je otac gospodje Jelene Marković Trivan. Da li možda zbog toga proces ni posle nekoliko godina nije okončan? Svi su uvereni da je to zato.

Goran

pre 13 godina

Zbog ovoga me je sramota i da spomenem da sam bilo sta studirao u Kragujevcu, a kamoli pravo. Cudi me da ovakvu "borbu protiv kriminala" niko nije spomenuo u predizbornog kampanji. Bice da su svi akteri u kampanji bili srafčići u toj mašineriji. Najveca sramota Srbije otkad postoji, i to trostruka - sramota "profesora", sramota države (ponajviše pravosuđa) i sramota aktuelnih vlasti.
Ali, šta to beše "sramota"?

zapitani

pre 13 godina

Neki dan JE objavljeno u novinama da je pocelo sudjenje jezdimiru vasiljevicu. najpre sam mislio da je to vic. upravo zbog ovakve brzine rada naseg sudstva, ovaj covek ciji moralni kredibilitet je i njemu samom sumnjiv, moze da ceka pravosnaznu presudu. u ovoj zemlji, u svakom gradu u srbiji, niko nema razloga da se plasi sto ukrade, podvaljuje, pljacka, uvek ce moci da kaze nema pravosnazne presude jer je nece ni biti. sa ovim pravnim sistemom, pravosudjem, moguce je da dekan pravnog akuteta, ej prvanog ne sumarskog recimo, nema problema sto se ruga pravu. kakve casove ovaj covek drzi studentima boze dragi.
Samo se pitam kako se osecaju oni nesrecni inspektori i policajaci koji su pohvatali ovu bandu!Zemljo otvori se!

kiki

pre 13 godina

video snimak,obeležene novčanice ... i ništa! Oni su maheri i dobro plivaju u ovom sistemu koji su kreirali ljudi poput njih.Avanti popolo...

sheva7

pre 13 godina

Pa da li je moguce? U kojoj drzavi mi zivimo? Koje fakultete mi studiramo? Kako su ljudi odjednom ostali bez obraza??! Stvarno je pitanje kako ostajemo normalni kad procitamo vest poput ove...

whynot

pre 13 godina

Bilo bi dobro,zarad celovitosti informisanja, samo jos da nas obavestite u koju je partiju presao ovaj pomenuti covek.
(Dopuna, 19. maj 2012 17:54)
Ne znam u kojoj je sad stranci optuženi dekan, ali je u politici 20 godina. Bio je i poslanik na listi dhss-a, predsednik skupštinskog odbora za pravosuđe, a bio je, čini mi se, i vd predsednika opštine Kraljevo neka 3 meseca.
Inače kriminal na pravnom u Kragujevcu (i ne samo pravnom) trajao je godinama, par studenata je živelo od sređivanja ispita. 90% ispita je moglo da se kupi. Ovo znaju svi koji su studirali u Kragujevcu od devedesetih do danas. Garantujem da tuželaštvo može da nađe na desetine svedoka ako želi. Ali pravda i zemlja Srbija ne idu zajedno.

Dejan Stanić

pre 13 godina

OPTUŽEN ali je DOSADAŠNJI i BUDUĆI!!??? Ko zna koliko DOSADAŠNJIH i BUDUĆIH ministara je tu diplomiralo pa ne diraju u "pandorinu kutiju".
Omladino: KRADITE,VARAJTE,FALSIFIKUJTE,OTIMAJTE,PLJAČKAJTE... to vam država i njena elita poručuju!

Ana

pre 13 godina

Mislim da je stvarno neposteno prema postenim i vrednim studentima koji su studirali na kragujevackim fakultetima da se objavljuju oglasi koji traze pravnike ali da nisu sa kg fakulteta. Mozemo mi sada da se lazemo da mita nema nigde vise ali to jednostavno nije tacno! Ima ga na svakom univerzitetu i svakom fakultetu. To ne inicira zakljucak da su svi kupili diplome jer onaj ko nije imao para verujte da je morao da nauci i za sve one koji jesu! stvarno ljudi ne mogu svi poloziti ispit, pa padaju oni koji ne kupuju, da bi utvrdili gradivo. E ali je zato za svaki komentar tipa : sta studirao si u kg ? Hm!, za svaku sramotu.

Kalimero

pre 13 godina

Covek je nevin dok se ne dokaze suprotno.
(Mosquito, 19. maj 2012 18:36)

U pravi si.
Ali dok je covek pod istragom ili bilo sta slicno tj. dok se ne dokaze njegova nevinost ili krivica,ne bi smeo ni da pridje fakultetu.
Fakultet je mesto 'zlocina'.

joe

pre 13 godina

e zbog toga nikad necemo u evropu niti ziveti bolje, takav covek ne bi smeo da pridje iole kakvoj funkciji nikad vise... treba da radi za fiksnu platu od 30k do kraja zivota..

KG

pre 13 godina

@ voleli ili ne ali
PRVO:
Prezumpcija nevinosti postoji, naravno,ALI: Za zaposlenje je potrebno da se donese potvrda da NISI POD ISTRAGOM. Znaci prvo se pokrece istraga, pa na osnovu nje podize optuznica, pa treci nivo je sudjenje. Ovi su DVA NIVOA blize krivici, pa ne ispunjavaju uslov uopste ni da se zaposle, a kamoli da budu vaspitaci. Prema tome ne mesajte dve stvari.
DRUGO: sto se akredutacuje tice: Pravni fakultet u Kragujevcu je trebalo DA BUDE ZATVOREN 20. februara 2007. godine. Po zakonu treba da imaju 70 % zaposlenih u stalnom radnom odnosu (ostalih 30 % mogu da budu honorarci). Pravni fakultet u tom trenutku nije ispunjavao taj OSNOVNI uslov, posto mu je tri cetvrtine (75 %) profesora bilo U ZATVPORU. Ali, predsednik Komisije za akreditaciju, koja je odluku o TRENUTNOM zatvaranju tog fakulteta trebalo da donese, je danasnji rektor Univerziteta u Kragujevcu. Mislim da to SVE objasnjava.
TRECE: Zasto se neko ne zapita zasto se proces vodi u Smederevu (kao satro tu je glavni okrivljeni) a ne u Kragujevackom sudu? Pa ne mogu da im sude oni koji su dobili diplome na tom fakultetu.
Zakljucke izvedite sami.

Boban

pre 13 godina

Evropska Unija znaci zajednicu zemalja koje dele iste, evropske, vrednosti. Profesor koji ucenjuje studente i uzima novac u Evropi bi mogao da ucestvuje jedino u radu zatvorske biblioteke. Zato smo mi vekovima daleko od EU.

Kraljevčanin

pre 13 godina

Iz Kraljeva je pored Predraga Stojanovića i Sloboda Svorcan i Srđan Đorđević koji su takođe optuženi u aferi "Indeks". Sramota za Kraljevo! Onjima se sve zna i ko su i šta su radili i kome su pomogli da završe fakultet! Javna tajna ! A lekari ZC "Studenica " bolešljivom dekanu radovno daju dokaze za sud da je bolestan! On još uvek nije dao iskaz, a prošlo je pet godina ! Gde mi živimo?????

smile

pre 13 godina

G. Ministre prosvete, OSTAVKA je casno resenje. Ne trenutno, ali istorije radi, mozda vredno! Vi ste "vrh ledenog brega", koji vec dve decenije, u partiji kojoj pripadate, uspesno radite na urusavanju svih, za "normalna" drustva, uobicajenih i nepovredivih vrednosti.

.,.

pre 13 godina

Зашто та нама говоре, реците то DS - u i SPS -u. УСТАЈ ПРАВА СРБИЈО, ЗНАМО ДА ПОСТОЈИШ! ! !

Mladen

pre 13 godina

Ja strajkovao gladju ispred suda u Kragujevcu.Podneo prijavu za korupciju u pravosudju.I DOBIO DVE POTERNICE ZAMNOM!!!Srecom izgleda da su diplomirali u Kg pa nisu raspisali nagradu!!!!!!!!!

milan

pre 13 godina

Stojanovic je iz Kraljeva i bio je jedan od lidera DOS a,5.oktobra u KV kao clan DHSS. U kojim je politickim kombinacijama danas niko ne zna ali ovo je strasno .Pozdrav Milan

Mika

pre 13 godina

Nije kod nas sporo sudstvo nego izvršna vlast stalno pritiska sudove koji onda ne mogu normalno da rade. Treba ovo oko indeksa dovesti do kraja, a ne ovako da ne znamo na čemu smo.

Max

pre 13 godina

Ova afera ce se zavrsiti, na nasu zalost, kao i afera Kolesar-Janjusevic, sa malim clankom u novinama u kojem nas obavestavaju da je slucaj zastareo, ili da su oslobodjeni. Ipak, kada pogledam Fijonu kako preti prsticem, kako prica o uspehu reforme, kako hvali pripravnicu i naziva je, pazi ovo, ekspertom, pitam se, pitam odakle potice sav taj njen prostakluk, kad ono, cale joj reketira studente pravnog fakulteta, moze joj se, zna ona da od toga nema nista.

temida

pre 13 godina

Dekan je vrhunski profesor i svi koji govore lose o njemu tako govore o sebi.
(student pravnog u kg, 19. maj 2012 21:03)

Niko ne spori njegove profesorske sposobnosti. Pitanje je da li neko ko je optuzen za krivicno delo moze biti izabran za dekana i da li moze uopste biti profesor na PRAVNOM fakultetu, fakultetu koji treba da zavrse buduce sudije. Kako mislite da treba da sudi sudija koji je "polozio" ispite kod takvih profesora. Kojim moralnim vrednostima ce profesori koji prodaju znanje odnosno neznanje nauciti buduce pravnike? Da je sve na prodaju pa i obraz?

Berlinac

pre 13 godina

Nista ne razumem . Evo zivim vec 20-tak godina u fala-bogu inostranstvu , pa se bas ne secam svega ,al koliko se secam lopovi i prevaranti su se kod nas uvek slali na vise funkcije ...

bane

pre 13 godina

Ko zna koliko stotina i hiljada lažnih pravnika iz Kragujevca danas sudi, radi u privredi ili državnim organima. I na drugim državnim fakultetima se prodaju ispiti i diplome samo bolje kriju. Da nije ove provale ni u Kragujevcu ne bi bilo nikakve afere, bez obzira što im se dekan javno se razmetao i vozio džip Hamer a profesori bembare. To je samo pokazatelj koje su razmere korupcije u državi Srbiji koja je daleko najkorumpiranija u Evropi pa i u svetu. Da sam ja poslodavac, nikada ne bih zaposlio pravnika sa kragujevačkog pravnog fakulteta. I u svetu se opravdano ne priznaju srpske muljatorske diplome niti nam bilo ko više šalje decu na školovanje jer srosju obrazovni sistem ne vredi ni pišljivog boba.
Oni koji nisu imali pare da plate ispite a učili su (da li ima takvih uopšte je pitanje) sada su debelo oštećeni jer su im diplome devalvirali rodjeni profesori, pa ne bi bilo loše i sniziti školarine na adekvatni nivo.

Pera pisar iz administrativnog odeljenja Zabele

pre 13 godina

Ovde neki zamenjuju teze u svojim komentarima. mozda je on vrhunski pravnik, ali je celo to drustvo uhvaceno u lopovluku sa puno dokaza, a za to se ide u zatvor. Slazem se da prvo treba da budu pravosnazno osudjeni, ali do tada ima suspenzija. Sada je pravi trenutak da losi studenti kod ovog isposluju svoje sestice. Neko je tu nekom u vlasti blizak, ili rod, ili kum, ili prijatelj, pa ce ovo verovatno da zastari. Nije to jedini slucaj u Kragujevcu da prljava politika kadrovski radi prljav posao. Eto, Kredi banka, G 17 udomio dvojicu iz NS kao rukovodioce (valjda ih u Novom Sadu niko nece jer ih tamo znaju), pa kad njih procesljaju tek ce onda izaci prljavstine, ali do tada strani vlasnik isisace mnogo iz ove zemlje. Valjda nam tako i treba.

nova afera

pre 13 godina

za koju godinu izacice nova afera, kada se sazna da se na fakultetima vec nekoliko godina zaposljava iskljucivo kadar iz sps-a.

delta

pre 13 godina

Gde su oni koji se kunu u državne fakultete i njihovu poštenost? A tek o poštenju profesora na državnim fakultetima da i ne govorimo....

N

pre 13 godina

Opet sudstvo.Šta treba? Da se dokaže da nije kriv pa da ga država isplati pa da nagrdi.Lako će ga najuriti kad ga osude ako je kriv.Tako optužili čoveka da je krao gorivo.Odmah disciplinska,na sud, sud odužiiiooo(namerno ili nenamereno)i prodje par godina.Nedostatak dokaza,oslobode ga,vrate na posao a država,i zaostale plate i odštetu i ovo i ono.Ma grdne pare uzeo od države.Samo sudstvo.

Nikola

pre 13 godina

Увек када се приближи упис наредне генерације студената активира се ова тема. То шта се дешава на факултетима у Београду никада нећемо моћи да прочитамо . Афера "Лука Београд" и друге остаће у другом плану све док су професори и БУ јачи и од саме државе.

endi

pre 13 godina

Sramota, jedino logično objašnjenje je da su ga za dekana postavili, ili da ga štite, oni koji mu (im) duguju uslugu zbog sredjenih ispita.

djoka

pre 13 godina

Sramota, bruka! Medjutim, kao sto ne mogu reci da su svi studenti sa privatnih fakulteta neposteni i neznalice, tako isto nije fer reci da su svi koji su zavrsili pravni u kragujevcu prevaranti. Ima vrednih i radnih, a s druge strane lopova svuda...

alek

pre 13 godina

Ovaj izbor govori sve o ljudima koji uce decu ove zemlje. Mozda on legalno i ima pravo da bude izabran, ali za direktora klanice ili poljoprivrednog dobra ali nikako za ucitelja, sve dok se ne okonca sudski proces protiv njega.

Stevan

pre 13 godina

Bice kod nas svega i nadalje, ko god bio na vlasti... postavljace se i nadalje po politickoj liniji... Evo u Leskovcu vec najavljaju postavljanje nekih ljudi na neka funkcionerska mesta.... ako se desi bice strasno... planiraju se ljudi (iz SPS) koji su, kako se to kaze, poznati policiji. Ivica dacic bi morao pod hitno da se pozabavi tim slucajem ako ne zeli da se njegova stranka ogadi svima. a tom postavljanju u Kragujevcu je suvisno govoriti... Deca kratko i jasno kazu: BLJAK

Student

pre 13 godina

Pravni fakultet u Kragujevcu je najkvalitetniji pravni fakultet u zemlji i svi znamo da toga ima i u Beogradu,Nisu,Novom Sadu.To se Gaso Knezevic zamerio Kragujevcu,pa je hteo da se razracuna.Sva podrska profesorima u Kragujevcu!

student

pre 13 godina

Kako neko ko je upisao Pravni fakultet univerziteta u Kragujevcu nakon afere moram da priznam da sam sokiran sto neki od ovih ljudi jos uvek predaju na fakultetu. Naravno sada je takvih stvari nema jer su pod konstantnom prismotrom a i dobar deo tih profesora vise ne predaje. Ja smatram da sada dobijam dobro obrazovanje na ovom fakultetu koje ce mi omoguciti da budem dobar pravnik. Ima dosta kvalitetnih profesora kao sto su prof. krivicnog prava Snezana Sokovic ili prof. porodicnog Ponjavic i dr.

voleli ili ne ali...

pre 13 godina

Pretpostavka nevinosti
Član 3
Svako se smatra nevinim sve dok se njegova krivica za krivično delo ne utvrdi pravnosnažnom odlukom suda.
Ne postoji deo u zakonu ili pravilima upošljavanja koji traži odgovor da li se protiv nekoga vodi istraga. Na kraju krajeva, istraga se može voditi i protiv Vas a da to i ne znate. Ili da budete osumnjičeni a posle toga i oslobođeni zbog nedostatka dokaza, rodbine u vlasti, kume sudije ili nevinosti, pa da onda tužite jer vam je bilo onemogućeno da normalno i ravnopravno živite tudjom nesposobnošču

jurica

pre 13 godina

Kragujevac - Beograd, to je isto kao i sa dopingom u sportu. Na jednog zapadnog sportistu optuženog za doping dolazi barem 30 sportista koji ne pripadaju demokratskom i civilizovanom zapadnom svetu. U Srbiji je takav odnos između Beograda i ostalih mesta. Pokušavati da se tu nešto promeni - potpuno je uzaludno. Ali, na kraju krajeva, to i nije posebno bitno. Ima nešto, najvažnije u celoj priči: korupcija je bila, jeste i biće društveno prihvatljiva u celoj Srbiji.

Gimnazijalac

pre 13 godina

Citajuci ove komentare,imam potrebu da i ja napisem nesto...Naime,ja sam djak Prve kragujevacke gimnazije,najstarije gimnazije u Srbiji..Vukovac u osnovnoj skoli i vukovac u gimnaziji.Oduvek sam volela prava i oduvek sam zelela to i da studiram.S obzirom na to da sam veoma dobar djak (ne zelim da zvucim prepotentno,ali zaista je tako) mnogi su me pitali zasto upisujem prava,iako pravnika ima ½milion½...Ja smatram da je bitno u zivotu raditi ono sto volis,a ja volim advokaturu i sudstvo,s toga cu upisati pravni fakultet...Moja velika zelja je bila da upisem Pravni fakultet u Beogradu,medjutim,moji roditelji nisu u finansijskoj mogucnosti da mi to obezbede (poznato je da se dom u prvoj godini ne moze dobiti,jedino ukoliko imate vezu...u drugoj moze na osnovu proseka)...Postavlja se pitanje:da li ja treba da budem nerazumna i da od roditelja zahtevam studiranje u prestonici s obzirom na dosadasnje rezultate...Naravno da ne...Ja sam razumna i shvatam u kojoj se situaciji nalaze moji roditelji...Tako da cu upisati Pravni fakultet u Kragujevcu...Svesna sam toga da je ovaj fakultet obelezen zbog afere ½Indeks½...ali,od 43 profesora koja su ucestvovala u aferi,vise od pola su profesori sa beogradsog i niskog univerziteta...kragujevac se stalno pominje zato sto je afera tu otkrivena,ali akteri su i iz Beograda i iz Nisa....Hocu reci,cinjenica je da je afere bilo,ali nazalost,u istom kosu su i studenti koji su placali ispite,kao i oni koji su iz radnicke porodice i koji su vredno ucili i na posten nacin polagali ispite i dobili diplomu...Medjutim,lako se moze proveriti ko je na posten,a ko na neposten nacin dosao do diplome...Kako?Pa na osnovu znanja...Nista ne znaci tim ½kupcima dipoloma½ ta diploma ako nemaju znanje...Oni koji su zavrsili na posten nacin tj. mukotrpnim radom i ucenjem,lako se prepoznaju...Ja zaista verujem u to...verujem da ZNANJE i STRUCNOST pobedjuju.Ne treba da se zavaravamo i mislima da jedino na ovom fakultetu postoji kupovina diploma...Potsetimo se price koja je bila u medijima ovih dana...Naime,student koji je imao toboze 25 desetki na fizickom fakultetu u Beogradu i koji je dobio stipendiju od drzave u vrednosti od 6-7000 evra je otisao u Svajcarsku...medjutim,uskoro je otkriveno da je te silne desetke dobio na neposten nacin ... Hocu reci,ne treba da se pravimo ludi i da mislimo da samo postoje nelegalne radnje na fakultetima na kojima su afere otkrivene...Postoji svuda...Ali sta moze da nas ohrabri i kako cemo razlikovati ljude koji su do diploma dosli na posten nacin i oni koji nisu?Upravo na osnovu znanja i strucnosti...Ja verujem u to i verujem da ce se ova nasa prelepa Srbija promeniti ...I da ce konacno biti uspostavljen pravi sistem vrednosti...Kao buduci pravnik,trudicu se i boricu se da dodje do reforme i nezavisnosti sudstva...Nadam se da ste razumeli sta sam htela da kazem...

Nenad

pre 13 godina

Ja ne razumem ljude koji zele da budu sudije ili pravnici ili bilo sta a ne zele da nauce kako to da rade, kako to da budu, nego kupuju ispite, diplome etc. I to postaje tipicno za Srbiju, da imate gomile strucnjaka a niko nista ne ume da radi. Odes kod lekara i nisi vise siguran da li on uopste zna svoj posao ili se samo pretvara. U civilizovanim zemljama postoji mocne institucije i mocno javno mnjenje koje sprecavaju da do toga dodje.

free lancer

pre 13 godina

1. Zadivljujuce je kako javnost u Srbiji svaku plasiranu pricu koja govori o kriminalu uzima za istinitu bez bilo kakve provere.
2. Tacno je da snimak postoji, ali on govori o samo jednom profesoru i o jednom davanju mita.
3. Treba se podsetiti ko je i kada aferu lansirao (Kostunica-Jocic-Bulatovi), sa kojih ciljem itd. Zbog cega su predmet istrage bili samo profesori koji se pominju u tekstu i istrazi, a ne neki drugi? Gde su ti drugi bili politicki angazovani i koji je razlog za njihovo preskakanje?
4. Ciji kadrovi u tuzilastvu, inace poznati siroj javnosti kao kragujevacki studenti, sa visokim prosecnim ocenama (izmedju 6 i 7) su aferu lansirali?
5. Ako je vec sve tako cisto kako se u medijima tvrdi, poslednjih par meseci, zbog cega se ne presudi? Nemam utisak da sud ne zeli to da zavrsi, pitanje je samo kako, tacnije za nekolicinu od njih lako, bez muke, a sta cemo sa ostalima za koje nema nista.
6. Da li ce se naci neko pametan da presece pricu i da ostavi ono sto se moze presuditi. Ostalima ce gradjani Srbije da plate svaki dan proveden u pritvoru, uvecan za sudske troskove. Nematerijalna steta koju trpe se svakim danom uvecava, kao i troskovi.
Bojim se da niko nece kragujevackom studentu koji je ovu pricu fingirao, na ovaj nacin, a koji je sve to cinio kao visoki drzavni cinovnik, na kraju ispostaviti racun za sve ono sto ce Srbija platiti, kao i za sve ono sto je Srbija vec platila i placa po njegovim veleumnim optuznicama.
Sta ce Srbija kad stecajna mafija bude trebala da se plati.
Najbolje da se njemu ispostavi racun, pa neka mu Kostunica i njegova ekipa, zajedno sa Miskovicem kojem su pomogli oko C marketa lansiranje afere tzv stecajna mafija, pomognu da drzavi nadoknadi stetu koju ce svi oni naplatiti.
Uostalom, kakav debil treba neko da bude, pa da u sudnicu uvede preko osamdeset lica. U startu mora da zna da je to gotovo nemoguce.
Ne sudite preostro i ne sudite na osnovu medijskog spina. Vecina od pomenutih profesora zasluzuju svako postovanje.

iii

pre 13 godina

To sto je on dekan nije problem, postoji pretpostavka nevinosti, dok se ne dokaze suprotno. Prava sramota je sto jos uvek nista nije dokazano, odnosno ceo proces se razvlaci u nedogled (dok ne zastari kao ostali slucajevi povezani sa SPS-om)

Дане

pre 13 godina

Водоинсталатер је мозак операције, а шофер му је десна рука. Какви професори, декани, министти, какви бакрачи... Водоинсталатер, кад вам кажем!

Branko

pre 13 godina

Kvazi drzava ima kvazi institucije, kvazi politicare. kvazi fakultete, kvazi profesore,kvazi diplome za kvazi radna mesta u drzavnoj sluzbi.Nazalost mi smo jedno veliko KVAZI.

Milorad petrović

pre 13 godina

Ponovo postao dekan?! Da li je moguće?! Vidiš da smo mi u nekoj normalnoj zemlji, optužen si za neko delo, pa iako prođe izvesno vreme, stvarno je nerealno da opet ti daju šansu da to delo ponoviš.... ja lično ni za sebe ,a pogotovu za nekog nemogu da garantujem. Da je kod nas kako treba napraviš mrlju u karijeri, to ti stoji u dosijeu, izgubio bi privilegiju, tj. pravo da se baviš takvim poslom. Ne bi on da se ja pitam bio u predškolskom a kamoli na fakutetu. Taksi, obezbeđenje, prodavac, fizički radnik.....pa ti biraj, radiš savesno i pošteno, nema bojazni za tvoju karijeru, pogrešiš, biraj drugo zanimnanje!

Milos

pre 13 godina

То што неки у коментарима кажу да је Стојановић 'врхунски професор', не знам само на основу чега су они то закључили, кад тај није одржао ниједно предавање од како је изашао из притвора, одн. притворске болнице где је све време био. Мора да их је Стојановић задужио јер им је уписао оцену у индекс без одговарања, баш као што је и полицајцу Спасићу уписао оцену а да се човек није ни појавио на испиту.

sarlo

pre 13 godina

Ne mozete sada na osnovu Pravnog fakulteta da govorite da nijedan drzavni u Kg ne valja.Npr.kod nas na FILUM-u sam gotovo 100% ubedjen da se ne kupuju ispiti..

Jelena

pre 13 godina

Zbog takvih kao sto je on,''odlicnih'' i ''postenih'' profesora,i studenata koji su kupovali diplome i placali ispite,ceo fakultet je na losem glasu,i svi su jako skepticni kada neko od buducih studenata zeli da upise Pravni u Kg-u...a niko ne vidi da ima i nas postenih,koji smo stvarno upisali taj fakultet da bismo ga zavrsili,sutra hvala bogu nasli posao,i ziveli jednim pristojnim zivotom. Naravno,mene ce verovatno sutradan za posao preteci neko ko je zavrsio Pravni u Beogradu,pa cak i sa prosecnom ocenom 6,samo zato sto sam ja studirala na Pravnom u Kragujevcu.......a sve to,zbog afere ''Index''...

Pustite KG na miru!

pre 13 godina

Alo ljudi,ovu temu pokrece beogradski pravni svake godine pred upis.To sto se desavalo pre 5 godina,je jedno,a to kako sadasnja uprava vodi fakultet je drugo.Aj da sacekamo sudsku presudu,pa onda da pricamo.Ja samo znam,da kao student prve godine i jos 500 mojih kolega deremo dupe od ucenja,i necu da dozvolim da neko to nipodastava ovakvim pricama.A zelim da porucim upravi Pravnog u Bg-u : Sa ovakvim pricama samo pokazujete koliko ste jadni u pokusajima da odvucete studente iz Kragujevca,a i ove godine ce biti sva mesta na ovom Fakultetu,tkd gospodo,niste uspeli u vasoj podloj nameri.Toliko od mene.

Dr Smislov

pre 13 godina

treba ih sve pohapsiti ! ceo savet fakulteta,reizborom tog prevaranta su samo pokazali koliko su u istom poslu sa njim i da taj posao još uvek funkcioniše samo je sad sve skuplje jer je bilo u novinama,ništa više! taj lik će odatle i da ode u penziju i to dobru. da ima pravde tj. da funkcioniše pravna država on bi sedeo u zatvoru do presude a ne ovako!! lopovi ga uhapsili pa ga pustili pa se sad tali sa njima a vi nam javljate da je sad to skuplje!

soraya

pre 13 godina

Clan Saveta u vreme izbijanja afere Indeks, a i kasnije, bila je i Slavica Djukic-Dejanović. Bila je i na funkciji predsednika saveta PF, a clanstva u savetu se nije odrekla ni nakon izbijanja afere.

ius

pre 13 godina

@ Jelena: Prosek 6 na Pravnom fakultetu u Beogradu jednak je proseku 8 na Pravnom u Kragujevcu, pa bi zato i bilo normalno da se pre zaposli nekog ko je završio Pravni u Beogradu, pa makar bio i prosek 6! Ne možeš ih izjednačavati! A s druge strane, ja imam završen Pravni fakultet u Beogradu i master i pravosudni i ne mogu da se zaposlim. Šta misliš zašto? Zato što Vi što ste iz unutrašnjosti koristite ovde veze i od Vas čovek ne može da se zaposli!

PF

pre 13 godina

@GIMNAZIJALAC Prvo se probudi otvori oci i nemoj spavati.Drugo,bivsi dekan Simic je radio na PF u KG i zbog toga je optuzen,bio je u zatvoru i bog da mu dusu prosti zavrsio je.Trece,ovi ne bi smeli da rade nigde dok se ceo proces ne okonca.Cetvrto,pravda ne postoji.I da pozdravim one koji pljuju drzavne fakultete, i trude se da na sav nacin opravdaju privatne i njihovo postojanje,npr. studirate menadzment koliko god da traje ceo fax,meni je ind. menadzment izborni predmet na fakultetu na 4-oj godini.O privatnom pravnom,dijametralno suprotna su znanja koja se sticu na istoj vrsti fakluteta u dravnom i privatnom vlasnistvu.

mile

pre 13 godina

Ministar Zarko je potpuno u pravu . Zasto bi odgovarali samo profesori iz Kragujevca kada se i na drugim unverzitetima kupuju ispiti . Jedina objektivna odgovornost kragujevackih profesora je losa organizacija celog posla (zato su i pali ). Jos jednom puna podrska ministru Obradovicu u borbi za ravnopravnost svih profesora u Srbiji !

Dantes

pre 13 godina

@ (Aleksandar, 19. maj 2012 16:29)

A ti izgleda citas samo jelovnike!

Covek nije osudjivan, a nije ni pod istragom jer je ona zavrsena onog trenutka kada je poceo sudski proces!

filip

pre 13 godina

Na osnovu cega se temlji ova tvoja procena? Jesi li mozda zavrsila oba fakulteta pa si merodavna da ocenjujes?
Da ne bude zabune, ja sam zavrsio fakultet u Beogradu ali mi nisu bile potrebne veze da bih se zaposlio, dovoljno je bilo znanje i sposobnost. I naravno da mi ne smetaju ti koji dolaze iz unutrasnjosti.
Mislim da je u pitanju cista ljubomora. U duelu nesposonih i nestrucnih sirom Srbije (pa i u Beogradu) pobedjuju oni sa jacom vezom a oni sa slabijom ostaju da oplakuju svoju sudbinu.
Umesto zalopojki, knjige u ruke. Ulozite u svoje znanje a za sposobne i vredne uvek ce biti posla u ma kojoj drzavi i ma ko bio na vlasti.
P.S. Iz ovoga iskljucujem pojedine poslove koji su ograniceni samo na drzavnu sluzbu i gde ne vladaju trzisni principi.

Student

pre 13 godina

Pravni fakultet u Kragujevcu je najkvalitetniji pravni fakultet u zemlji i svi znamo da toga ima i u Beogradu,Nisu,Novom Sadu.To se Gaso Knezevic zamerio Kragujevcu,pa je hteo da se razracuna.Sva podrska profesorima u Kragujevcu!

voleli ili ne ali...

pre 13 godina

Pretpostavka nevinosti
Član 3
Svako se smatra nevinim sve dok se njegova krivica za krivično delo ne utvrdi pravnosnažnom odlukom suda.
Ne postoji deo u zakonu ili pravilima upošljavanja koji traži odgovor da li se protiv nekoga vodi istraga. Na kraju krajeva, istraga se može voditi i protiv Vas a da to i ne znate. Ili da budete osumnjičeni a posle toga i oslobođeni zbog nedostatka dokaza, rodbine u vlasti, kume sudije ili nevinosti, pa da onda tužite jer vam je bilo onemogućeno da normalno i ravnopravno živite tudjom nesposobnošču

free lancer

pre 13 godina

1. Zadivljujuce je kako javnost u Srbiji svaku plasiranu pricu koja govori o kriminalu uzima za istinitu bez bilo kakve provere.
2. Tacno je da snimak postoji, ali on govori o samo jednom profesoru i o jednom davanju mita.
3. Treba se podsetiti ko je i kada aferu lansirao (Kostunica-Jocic-Bulatovi), sa kojih ciljem itd. Zbog cega su predmet istrage bili samo profesori koji se pominju u tekstu i istrazi, a ne neki drugi? Gde su ti drugi bili politicki angazovani i koji je razlog za njihovo preskakanje?
4. Ciji kadrovi u tuzilastvu, inace poznati siroj javnosti kao kragujevacki studenti, sa visokim prosecnim ocenama (izmedju 6 i 7) su aferu lansirali?
5. Ako je vec sve tako cisto kako se u medijima tvrdi, poslednjih par meseci, zbog cega se ne presudi? Nemam utisak da sud ne zeli to da zavrsi, pitanje je samo kako, tacnije za nekolicinu od njih lako, bez muke, a sta cemo sa ostalima za koje nema nista.
6. Da li ce se naci neko pametan da presece pricu i da ostavi ono sto se moze presuditi. Ostalima ce gradjani Srbije da plate svaki dan proveden u pritvoru, uvecan za sudske troskove. Nematerijalna steta koju trpe se svakim danom uvecava, kao i troskovi.
Bojim se da niko nece kragujevackom studentu koji je ovu pricu fingirao, na ovaj nacin, a koji je sve to cinio kao visoki drzavni cinovnik, na kraju ispostaviti racun za sve ono sto ce Srbija platiti, kao i za sve ono sto je Srbija vec platila i placa po njegovim veleumnim optuznicama.
Sta ce Srbija kad stecajna mafija bude trebala da se plati.
Najbolje da se njemu ispostavi racun, pa neka mu Kostunica i njegova ekipa, zajedno sa Miskovicem kojem su pomogli oko C marketa lansiranje afere tzv stecajna mafija, pomognu da drzavi nadoknadi stetu koju ce svi oni naplatiti.
Uostalom, kakav debil treba neko da bude, pa da u sudnicu uvede preko osamdeset lica. U startu mora da zna da je to gotovo nemoguce.
Ne sudite preostro i ne sudite na osnovu medijskog spina. Vecina od pomenutih profesora zasluzuju svako postovanje.

sarlo

pre 13 godina

Ne mozete sada na osnovu Pravnog fakulteta da govorite da nijedan drzavni u Kg ne valja.Npr.kod nas na FILUM-u sam gotovo 100% ubedjen da se ne kupuju ispiti..

student

pre 13 godina

Kako neko ko je upisao Pravni fakultet univerziteta u Kragujevcu nakon afere moram da priznam da sam sokiran sto neki od ovih ljudi jos uvek predaju na fakultetu. Naravno sada je takvih stvari nema jer su pod konstantnom prismotrom a i dobar deo tih profesora vise ne predaje. Ja smatram da sada dobijam dobro obrazovanje na ovom fakultetu koje ce mi omoguciti da budem dobar pravnik. Ima dosta kvalitetnih profesora kao sto su prof. krivicnog prava Snezana Sokovic ili prof. porodicnog Ponjavic i dr.

ius

pre 13 godina

@ Jelena: Prosek 6 na Pravnom fakultetu u Beogradu jednak je proseku 8 na Pravnom u Kragujevcu, pa bi zato i bilo normalno da se pre zaposli nekog ko je završio Pravni u Beogradu, pa makar bio i prosek 6! Ne možeš ih izjednačavati! A s druge strane, ja imam završen Pravni fakultet u Beogradu i master i pravosudni i ne mogu da se zaposlim. Šta misliš zašto? Zato što Vi što ste iz unutrašnjosti koristite ovde veze i od Vas čovek ne može da se zaposli!

jurica

pre 13 godina

Kragujevac - Beograd, to je isto kao i sa dopingom u sportu. Na jednog zapadnog sportistu optuženog za doping dolazi barem 30 sportista koji ne pripadaju demokratskom i civilizovanom zapadnom svetu. U Srbiji je takav odnos između Beograda i ostalih mesta. Pokušavati da se tu nešto promeni - potpuno je uzaludno. Ali, na kraju krajeva, to i nije posebno bitno. Ima nešto, najvažnije u celoj priči: korupcija je bila, jeste i biće društveno prihvatljiva u celoj Srbiji.

Ana

pre 13 godina

Mislim da je stvarno neposteno prema postenim i vrednim studentima koji su studirali na kragujevackim fakultetima da se objavljuju oglasi koji traze pravnike ali da nisu sa kg fakulteta. Mozemo mi sada da se lazemo da mita nema nigde vise ali to jednostavno nije tacno! Ima ga na svakom univerzitetu i svakom fakultetu. To ne inicira zakljucak da su svi kupili diplome jer onaj ko nije imao para verujte da je morao da nauci i za sve one koji jesu! stvarno ljudi ne mogu svi poloziti ispit, pa padaju oni koji ne kupuju, da bi utvrdili gradivo. E ali je zato za svaki komentar tipa : sta studirao si u kg ? Hm!, za svaku sramotu.

delta

pre 13 godina

Gde su oni koji se kunu u državne fakultete i njihovu poštenost? A tek o poštenju profesora na državnim fakultetima da i ne govorimo....

Nikola

pre 13 godina

Увек када се приближи упис наредне генерације студената активира се ова тема. То шта се дешава на факултетима у Београду никада нећемо моћи да прочитамо . Афера "Лука Београд" и друге остаће у другом плану све док су професори и БУ јачи и од саме државе.

bane

pre 13 godina

Ko zna koliko stotina i hiljada lažnih pravnika iz Kragujevca danas sudi, radi u privredi ili državnim organima. I na drugim državnim fakultetima se prodaju ispiti i diplome samo bolje kriju. Da nije ove provale ni u Kragujevcu ne bi bilo nikakve afere, bez obzira što im se dekan javno se razmetao i vozio džip Hamer a profesori bembare. To je samo pokazatelj koje su razmere korupcije u državi Srbiji koja je daleko najkorumpiranija u Evropi pa i u svetu. Da sam ja poslodavac, nikada ne bih zaposlio pravnika sa kragujevačkog pravnog fakulteta. I u svetu se opravdano ne priznaju srpske muljatorske diplome niti nam bilo ko više šalje decu na školovanje jer srosju obrazovni sistem ne vredi ni pišljivog boba.
Oni koji nisu imali pare da plate ispite a učili su (da li ima takvih uopšte je pitanje) sada su debelo oštećeni jer su im diplome devalvirali rodjeni profesori, pa ne bi bilo loše i sniziti školarine na adekvatni nivo.

Velja

pre 13 godina

Pravo reformisano pravosuđe. Gde njih da hapsite i ponižavate, pa oni su profesori! Čista srpska inteligencija. Nadam se da će za rektora Univerziteta u Kragujevcu izabrati nekoga iz Pink Panter grupe. Oni su ipak najinteligentniji i najvredniji.

Pustite KG na miru!

pre 13 godina

Alo ljudi,ovu temu pokrece beogradski pravni svake godine pred upis.To sto se desavalo pre 5 godina,je jedno,a to kako sadasnja uprava vodi fakultet je drugo.Aj da sacekamo sudsku presudu,pa onda da pricamo.Ja samo znam,da kao student prve godine i jos 500 mojih kolega deremo dupe od ucenja,i necu da dozvolim da neko to nipodastava ovakvim pricama.A zelim da porucim upravi Pravnog u Bg-u : Sa ovakvim pricama samo pokazujete koliko ste jadni u pokusajima da odvucete studente iz Kragujevca,a i ove godine ce biti sva mesta na ovom Fakultetu,tkd gospodo,niste uspeli u vasoj podloj nameri.Toliko od mene.

arsa

pre 13 godina

Nisu smeli da dobiju akreditaciju. Ovo je teska bruka za nase visoko skolstvo. Hrvati su isti ovakakv slucaj zavrsili za 6 meseci, osudili koga je trebalo i to je to.

mile

pre 13 godina

Ministar Zarko je potpuno u pravu . Zasto bi odgovarali samo profesori iz Kragujevca kada se i na drugim unverzitetima kupuju ispiti . Jedina objektivna odgovornost kragujevackih profesora je losa organizacija celog posla (zato su i pali ). Jos jednom puna podrska ministru Obradovicu u borbi za ravnopravnost svih profesora u Srbiji !

Gimnazijalac

pre 13 godina

Citajuci ove komentare,imam potrebu da i ja napisem nesto...Naime,ja sam djak Prve kragujevacke gimnazije,najstarije gimnazije u Srbiji..Vukovac u osnovnoj skoli i vukovac u gimnaziji.Oduvek sam volela prava i oduvek sam zelela to i da studiram.S obzirom na to da sam veoma dobar djak (ne zelim da zvucim prepotentno,ali zaista je tako) mnogi su me pitali zasto upisujem prava,iako pravnika ima ½milion½...Ja smatram da je bitno u zivotu raditi ono sto volis,a ja volim advokaturu i sudstvo,s toga cu upisati pravni fakultet...Moja velika zelja je bila da upisem Pravni fakultet u Beogradu,medjutim,moji roditelji nisu u finansijskoj mogucnosti da mi to obezbede (poznato je da se dom u prvoj godini ne moze dobiti,jedino ukoliko imate vezu...u drugoj moze na osnovu proseka)...Postavlja se pitanje:da li ja treba da budem nerazumna i da od roditelja zahtevam studiranje u prestonici s obzirom na dosadasnje rezultate...Naravno da ne...Ja sam razumna i shvatam u kojoj se situaciji nalaze moji roditelji...Tako da cu upisati Pravni fakultet u Kragujevcu...Svesna sam toga da je ovaj fakultet obelezen zbog afere ½Indeks½...ali,od 43 profesora koja su ucestvovala u aferi,vise od pola su profesori sa beogradsog i niskog univerziteta...kragujevac se stalno pominje zato sto je afera tu otkrivena,ali akteri su i iz Beograda i iz Nisa....Hocu reci,cinjenica je da je afere bilo,ali nazalost,u istom kosu su i studenti koji su placali ispite,kao i oni koji su iz radnicke porodice i koji su vredno ucili i na posten nacin polagali ispite i dobili diplomu...Medjutim,lako se moze proveriti ko je na posten,a ko na neposten nacin dosao do diplome...Kako?Pa na osnovu znanja...Nista ne znaci tim ½kupcima dipoloma½ ta diploma ako nemaju znanje...Oni koji su zavrsili na posten nacin tj. mukotrpnim radom i ucenjem,lako se prepoznaju...Ja zaista verujem u to...verujem da ZNANJE i STRUCNOST pobedjuju.Ne treba da se zavaravamo i mislima da jedino na ovom fakultetu postoji kupovina diploma...Potsetimo se price koja je bila u medijima ovih dana...Naime,student koji je imao toboze 25 desetki na fizickom fakultetu u Beogradu i koji je dobio stipendiju od drzave u vrednosti od 6-7000 evra je otisao u Svajcarsku...medjutim,uskoro je otkriveno da je te silne desetke dobio na neposten nacin ... Hocu reci,ne treba da se pravimo ludi i da mislimo da samo postoje nelegalne radnje na fakultetima na kojima su afere otkrivene...Postoji svuda...Ali sta moze da nas ohrabri i kako cemo razlikovati ljude koji su do diploma dosli na posten nacin i oni koji nisu?Upravo na osnovu znanja i strucnosti...Ja verujem u to i verujem da ce se ova nasa prelepa Srbija promeniti ...I da ce konacno biti uspostavljen pravi sistem vrednosti...Kao buduci pravnik,trudicu se i boricu se da dodje do reforme i nezavisnosti sudstva...Nadam se da ste razumeli sta sam htela da kazem...

karta u jednom pravcu za tadzikistan

pre 13 godina

Ma kakva afera index, svi ce biti oslobodjeni jer nije u interesu da se sazna ko je sve platio ispit i diplomu. Kao i svaka druga nerasvetljena afera u Srba, prekrice je pesak vremena i bice zaboravljena kao i prosle. Sadasnja situacija je jos gora, policajci zavrsavaju ispite svojim ljubavnicama, uzimaju mito od Kineza, studentkinje se prodaju za par kineskih krpica... Dno je upravo dobilo novu dimenziju.

.,.

pre 13 godina

Зашто та нама говоре, реците то DS - u i SPS -u. УСТАЈ ПРАВА СРБИЈО, ЗНАМО ДА ПОСТОЈИШ! ! !

Dantes

pre 13 godina

@ (Aleksandar, 19. maj 2012 16:29)

A ti izgleda citas samo jelovnike!

Covek nije osudjivan, a nije ni pod istragom jer je ona zavrsena onog trenutka kada je poceo sudski proces!

Pera Detlic

pre 13 godina

Zasto je ovo bez epiloga...? Zato sto bismo bili zapanjeni koliki broj politicara i funkcionera (bez ijednog dana radnog staza) a sa kragujevackom diplomom, vodi Srbiju u ...

Mika

pre 13 godina

Nije kod nas sporo sudstvo nego izvršna vlast stalno pritiska sudove koji onda ne mogu normalno da rade. Treba ovo oko indeksa dovesti do kraja, a ne ovako da ne znamo na čemu smo.

it is I

pre 13 godina

Šta reći a ne zaplakati? svuda u svetu je bar za najbanalnije prestupe u službi kazna udaljavanje iz službe,doživotno...Uzalud je komentarisati. . .

Aleksandar

pre 13 godina

Zna li Obradovic onaj deo pri zaposljavanju "da li ste pod istragom", "da li ste osudjivani"??? Ne bi mu skodilo da procita malo zakon, a ne jelovnik u nekom restoranu.

distanca

pre 13 godina

Penzionisani profesor Branislav Marković, jedan od učesnika afere Indeks, je otac gospodje Jelene Marković Trivan. Da li možda zbog toga proces ni posle nekoliko godina nije okončan? Svi su uvereni da je to zato.

Kalimero

pre 13 godina

Covek je nevin dok se ne dokaze suprotno.
(Mosquito, 19. maj 2012 18:36)

U pravi si.
Ali dok je covek pod istragom ili bilo sta slicno tj. dok se ne dokaze njegova nevinost ili krivica,ne bi smeo ni da pridje fakultetu.
Fakultet je mesto 'zlocina'.

sheva7

pre 13 godina

Pa da li je moguce? U kojoj drzavi mi zivimo? Koje fakultete mi studiramo? Kako su ljudi odjednom ostali bez obraza??! Stvarno je pitanje kako ostajemo normalni kad procitamo vest poput ove...

joe

pre 13 godina

e zbog toga nikad necemo u evropu niti ziveti bolje, takav covek ne bi smeo da pridje iole kakvoj funkciji nikad vise... treba da radi za fiksnu platu od 30k do kraja zivota..

KG

pre 13 godina

@ voleli ili ne ali
PRVO:
Prezumpcija nevinosti postoji, naravno,ALI: Za zaposlenje je potrebno da se donese potvrda da NISI POD ISTRAGOM. Znaci prvo se pokrece istraga, pa na osnovu nje podize optuznica, pa treci nivo je sudjenje. Ovi su DVA NIVOA blize krivici, pa ne ispunjavaju uslov uopste ni da se zaposle, a kamoli da budu vaspitaci. Prema tome ne mesajte dve stvari.
DRUGO: sto se akredutacuje tice: Pravni fakultet u Kragujevcu je trebalo DA BUDE ZATVOREN 20. februara 2007. godine. Po zakonu treba da imaju 70 % zaposlenih u stalnom radnom odnosu (ostalih 30 % mogu da budu honorarci). Pravni fakultet u tom trenutku nije ispunjavao taj OSNOVNI uslov, posto mu je tri cetvrtine (75 %) profesora bilo U ZATVPORU. Ali, predsednik Komisije za akreditaciju, koja je odluku o TRENUTNOM zatvaranju tog fakulteta trebalo da donese, je danasnji rektor Univerziteta u Kragujevcu. Mislim da to SVE objasnjava.
TRECE: Zasto se neko ne zapita zasto se proces vodi u Smederevu (kao satro tu je glavni okrivljeni) a ne u Kragujevackom sudu? Pa ne mogu da im sude oni koji su dobili diplome na tom fakultetu.
Zakljucke izvedite sami.

iii

pre 13 godina

To sto je on dekan nije problem, postoji pretpostavka nevinosti, dok se ne dokaze suprotno. Prava sramota je sto jos uvek nista nije dokazano, odnosno ceo proces se razvlaci u nedogled (dok ne zastari kao ostali slucajevi povezani sa SPS-om)

3.3 IPK

pre 13 godina

Samo u Srbiji video snimak nije validan dokaz, još službenog lica. Još neverovatnije je da obeležene novčanice nisu bile dovoljne kao dokaz što je jedinstven slučaj ja mislim na svetu. Kakav je to teror manjine . A babu bi te iste sudije , što su oslobodile ove kriminalce sa #titulama# , za gajbicu jadoda što prodaje ispred pijace oterali u zatvor.

nova afera

pre 13 godina

za koju godinu izacice nova afera, kada se sazna da se na fakultetima vec nekoliko godina zaposljava iskljucivo kadar iz sps-a.

djoka

pre 13 godina

Sramota, bruka! Medjutim, kao sto ne mogu reci da su svi studenti sa privatnih fakulteta neposteni i neznalice, tako isto nije fer reci da su svi koji su zavrsili pravni u kragujevcu prevaranti. Ima vrednih i radnih, a s druge strane lopova svuda...

Stevan

pre 13 godina

Bice kod nas svega i nadalje, ko god bio na vlasti... postavljace se i nadalje po politickoj liniji... Evo u Leskovcu vec najavljaju postavljanje nekih ljudi na neka funkcionerska mesta.... ako se desi bice strasno... planiraju se ljudi (iz SPS) koji su, kako se to kaze, poznati policiji. Ivica dacic bi morao pod hitno da se pozabavi tim slucajem ako ne zeli da se njegova stranka ogadi svima. a tom postavljanju u Kragujevcu je suvisno govoriti... Deca kratko i jasno kazu: BLJAK

whynot

pre 13 godina

Bilo bi dobro,zarad celovitosti informisanja, samo jos da nas obavestite u koju je partiju presao ovaj pomenuti covek.
(Dopuna, 19. maj 2012 17:54)
Ne znam u kojoj je sad stranci optuženi dekan, ali je u politici 20 godina. Bio je i poslanik na listi dhss-a, predsednik skupštinskog odbora za pravosuđe, a bio je, čini mi se, i vd predsednika opštine Kraljevo neka 3 meseca.
Inače kriminal na pravnom u Kragujevcu (i ne samo pravnom) trajao je godinama, par studenata je živelo od sređivanja ispita. 90% ispita je moglo da se kupi. Ovo znaju svi koji su studirali u Kragujevcu od devedesetih do danas. Garantujem da tuželaštvo može da nađe na desetine svedoka ako želi. Ali pravda i zemlja Srbija ne idu zajedno.

Dejan Stanić

pre 13 godina

OPTUŽEN ali je DOSADAŠNJI i BUDUĆI!!??? Ko zna koliko DOSADAŠNJIH i BUDUĆIH ministara je tu diplomiralo pa ne diraju u "pandorinu kutiju".
Omladino: KRADITE,VARAJTE,FALSIFIKUJTE,OTIMAJTE,PLJAČKAJTE... to vam država i njena elita poručuju!

alek

pre 13 godina

Ovaj izbor govori sve o ljudima koji uce decu ove zemlje. Mozda on legalno i ima pravo da bude izabran, ali za direktora klanice ili poljoprivrednog dobra ali nikako za ucitelja, sve dok se ne okonca sudski proces protiv njega.

milan

pre 13 godina

Stojanovic je iz Kraljeva i bio je jedan od lidera DOS a,5.oktobra u KV kao clan DHSS. U kojim je politickim kombinacijama danas niko ne zna ali ovo je strasno .Pozdrav Milan

Pera pisar iz administrativnog odeljenja Zabele

pre 13 godina

Ovde neki zamenjuju teze u svojim komentarima. mozda je on vrhunski pravnik, ali je celo to drustvo uhvaceno u lopovluku sa puno dokaza, a za to se ide u zatvor. Slazem se da prvo treba da budu pravosnazno osudjeni, ali do tada ima suspenzija. Sada je pravi trenutak da losi studenti kod ovog isposluju svoje sestice. Neko je tu nekom u vlasti blizak, ili rod, ili kum, ili prijatelj, pa ce ovo verovatno da zastari. Nije to jedini slucaj u Kragujevcu da prljava politika kadrovski radi prljav posao. Eto, Kredi banka, G 17 udomio dvojicu iz NS kao rukovodioce (valjda ih u Novom Sadu niko nece jer ih tamo znaju), pa kad njih procesljaju tek ce onda izaci prljavstine, ali do tada strani vlasnik isisace mnogo iz ove zemlje. Valjda nam tako i treba.

Kraljevčanin

pre 13 godina

Iz Kraljeva je pored Predraga Stojanovića i Sloboda Svorcan i Srđan Đorđević koji su takođe optuženi u aferi "Indeks". Sramota za Kraljevo! Onjima se sve zna i ko su i šta su radili i kome su pomogli da završe fakultet! Javna tajna ! A lekari ZC "Studenica " bolešljivom dekanu radovno daju dokaze za sud da je bolestan! On još uvek nije dao iskaz, a prošlo je pet godina ! Gde mi živimo?????

PF

pre 13 godina

@GIMNAZIJALAC Prvo se probudi otvori oci i nemoj spavati.Drugo,bivsi dekan Simic je radio na PF u KG i zbog toga je optuzen,bio je u zatvoru i bog da mu dusu prosti zavrsio je.Trece,ovi ne bi smeli da rade nigde dok se ceo proces ne okonca.Cetvrto,pravda ne postoji.I da pozdravim one koji pljuju drzavne fakultete, i trude se da na sav nacin opravdaju privatne i njihovo postojanje,npr. studirate menadzment koliko god da traje ceo fax,meni je ind. menadzment izborni predmet na fakultetu na 4-oj godini.O privatnom pravnom,dijametralno suprotna su znanja koja se sticu na istoj vrsti fakluteta u dravnom i privatnom vlasnistvu.

Goran

pre 13 godina

Zbog ovoga me je sramota i da spomenem da sam bilo sta studirao u Kragujevcu, a kamoli pravo. Cudi me da ovakvu "borbu protiv kriminala" niko nije spomenuo u predizbornog kampanji. Bice da su svi akteri u kampanji bili srafčići u toj mašineriji. Najveca sramota Srbije otkad postoji, i to trostruka - sramota "profesora", sramota države (ponajviše pravosuđa) i sramota aktuelnih vlasti.
Ali, šta to beše "sramota"?

Berlinac

pre 13 godina

Nista ne razumem . Evo zivim vec 20-tak godina u fala-bogu inostranstvu , pa se bas ne secam svega ,al koliko se secam lopovi i prevaranti su se kod nas uvek slali na vise funkcije ...

endi

pre 13 godina

Sramota, jedino logično objašnjenje je da su ga za dekana postavili, ili da ga štite, oni koji mu (im) duguju uslugu zbog sredjenih ispita.

N

pre 13 godina

Opet sudstvo.Šta treba? Da se dokaže da nije kriv pa da ga država isplati pa da nagrdi.Lako će ga najuriti kad ga osude ako je kriv.Tako optužili čoveka da je krao gorivo.Odmah disciplinska,na sud, sud odužiiiooo(namerno ili nenamereno)i prodje par godina.Nedostatak dokaza,oslobode ga,vrate na posao a država,i zaostale plate i odštetu i ovo i ono.Ma grdne pare uzeo od države.Samo sudstvo.

kiki

pre 13 godina

video snimak,obeležene novčanice ... i ništa! Oni su maheri i dobro plivaju u ovom sistemu koji su kreirali ljudi poput njih.Avanti popolo...

Boban

pre 13 godina

Evropska Unija znaci zajednicu zemalja koje dele iste, evropske, vrednosti. Profesor koji ucenjuje studente i uzima novac u Evropi bi mogao da ucestvuje jedino u radu zatvorske biblioteke. Zato smo mi vekovima daleko od EU.

Mladen

pre 13 godina

Ja strajkovao gladju ispred suda u Kragujevcu.Podneo prijavu za korupciju u pravosudju.I DOBIO DVE POTERNICE ZAMNOM!!!Srecom izgleda da su diplomirali u Kg pa nisu raspisali nagradu!!!!!!!!!

Дане

pre 13 godina

Водоинсталатер је мозак операције, а шофер му је десна рука. Какви професори, декани, министти, какви бакрачи... Водоинсталатер, кад вам кажем!

Milorad petrović

pre 13 godina

Ponovo postao dekan?! Da li je moguće?! Vidiš da smo mi u nekoj normalnoj zemlji, optužen si za neko delo, pa iako prođe izvesno vreme, stvarno je nerealno da opet ti daju šansu da to delo ponoviš.... ja lično ni za sebe ,a pogotovu za nekog nemogu da garantujem. Da je kod nas kako treba napraviš mrlju u karijeri, to ti stoji u dosijeu, izgubio bi privilegiju, tj. pravo da se baviš takvim poslom. Ne bi on da se ja pitam bio u predškolskom a kamoli na fakutetu. Taksi, obezbeđenje, prodavac, fizički radnik.....pa ti biraj, radiš savesno i pošteno, nema bojazni za tvoju karijeru, pogrešiš, biraj drugo zanimnanje!

Milos

pre 13 godina

То што неки у коментарима кажу да је Стојановић 'врхунски професор', не знам само на основу чега су они то закључили, кад тај није одржао ниједно предавање од како је изашао из притвора, одн. притворске болнице где је све време био. Мора да их је Стојановић задужио јер им је уписао оцену у индекс без одговарања, баш као што је и полицајцу Спасићу уписао оцену а да се човек није ни појавио на испиту.

zapitani

pre 13 godina

Neki dan JE objavljeno u novinama da je pocelo sudjenje jezdimiru vasiljevicu. najpre sam mislio da je to vic. upravo zbog ovakve brzine rada naseg sudstva, ovaj covek ciji moralni kredibilitet je i njemu samom sumnjiv, moze da ceka pravosnaznu presudu. u ovoj zemlji, u svakom gradu u srbiji, niko nema razloga da se plasi sto ukrade, podvaljuje, pljacka, uvek ce moci da kaze nema pravosnazne presude jer je nece ni biti. sa ovim pravnim sistemom, pravosudjem, moguce je da dekan pravnog akuteta, ej prvanog ne sumarskog recimo, nema problema sto se ruga pravu. kakve casove ovaj covek drzi studentima boze dragi.
Samo se pitam kako se osecaju oni nesrecni inspektori i policajaci koji su pohvatali ovu bandu!Zemljo otvori se!

smile

pre 13 godina

G. Ministre prosvete, OSTAVKA je casno resenje. Ne trenutno, ali istorije radi, mozda vredno! Vi ste "vrh ledenog brega", koji vec dve decenije, u partiji kojoj pripadate, uspesno radite na urusavanju svih, za "normalna" drustva, uobicajenih i nepovredivih vrednosti.

Max

pre 13 godina

Ova afera ce se zavrsiti, na nasu zalost, kao i afera Kolesar-Janjusevic, sa malim clankom u novinama u kojem nas obavestavaju da je slucaj zastareo, ili da su oslobodjeni. Ipak, kada pogledam Fijonu kako preti prsticem, kako prica o uspehu reforme, kako hvali pripravnicu i naziva je, pazi ovo, ekspertom, pitam se, pitam odakle potice sav taj njen prostakluk, kad ono, cale joj reketira studente pravnog fakulteta, moze joj se, zna ona da od toga nema nista.

temida

pre 13 godina

Dekan je vrhunski profesor i svi koji govore lose o njemu tako govore o sebi.
(student pravnog u kg, 19. maj 2012 21:03)

Niko ne spori njegove profesorske sposobnosti. Pitanje je da li neko ko je optuzen za krivicno delo moze biti izabran za dekana i da li moze uopste biti profesor na PRAVNOM fakultetu, fakultetu koji treba da zavrse buduce sudije. Kako mislite da treba da sudi sudija koji je "polozio" ispite kod takvih profesora. Kojim moralnim vrednostima ce profesori koji prodaju znanje odnosno neznanje nauciti buduce pravnike? Da je sve na prodaju pa i obraz?

Jelena

pre 13 godina

Zbog takvih kao sto je on,''odlicnih'' i ''postenih'' profesora,i studenata koji su kupovali diplome i placali ispite,ceo fakultet je na losem glasu,i svi su jako skepticni kada neko od buducih studenata zeli da upise Pravni u Kg-u...a niko ne vidi da ima i nas postenih,koji smo stvarno upisali taj fakultet da bismo ga zavrsili,sutra hvala bogu nasli posao,i ziveli jednim pristojnim zivotom. Naravno,mene ce verovatno sutradan za posao preteci neko ko je zavrsio Pravni u Beogradu,pa cak i sa prosecnom ocenom 6,samo zato sto sam ja studirala na Pravnom u Kragujevcu.......a sve to,zbog afere ''Index''...

Nenad

pre 13 godina

Ja ne razumem ljude koji zele da budu sudije ili pravnici ili bilo sta a ne zele da nauce kako to da rade, kako to da budu, nego kupuju ispite, diplome etc. I to postaje tipicno za Srbiju, da imate gomile strucnjaka a niko nista ne ume da radi. Odes kod lekara i nisi vise siguran da li on uopste zna svoj posao ili se samo pretvara. U civilizovanim zemljama postoji mocne institucije i mocno javno mnjenje koje sprecavaju da do toga dodje.

Branko

pre 13 godina

Kvazi drzava ima kvazi institucije, kvazi politicare. kvazi fakultete, kvazi profesore,kvazi diplome za kvazi radna mesta u drzavnoj sluzbi.Nazalost mi smo jedno veliko KVAZI.

Dr Smislov

pre 13 godina

treba ih sve pohapsiti ! ceo savet fakulteta,reizborom tog prevaranta su samo pokazali koliko su u istom poslu sa njim i da taj posao još uvek funkcioniše samo je sad sve skuplje jer je bilo u novinama,ništa više! taj lik će odatle i da ode u penziju i to dobru. da ima pravde tj. da funkcioniše pravna država on bi sedeo u zatvoru do presude a ne ovako!! lopovi ga uhapsili pa ga pustili pa se sad tali sa njima a vi nam javljate da je sad to skuplje!

soraya

pre 13 godina

Clan Saveta u vreme izbijanja afere Indeks, a i kasnije, bila je i Slavica Djukic-Dejanović. Bila je i na funkciji predsednika saveta PF, a clanstva u savetu se nije odrekla ni nakon izbijanja afere.

filip

pre 13 godina

Na osnovu cega se temlji ova tvoja procena? Jesi li mozda zavrsila oba fakulteta pa si merodavna da ocenjujes?
Da ne bude zabune, ja sam zavrsio fakultet u Beogradu ali mi nisu bile potrebne veze da bih se zaposlio, dovoljno je bilo znanje i sposobnost. I naravno da mi ne smetaju ti koji dolaze iz unutrasnjosti.
Mislim da je u pitanju cista ljubomora. U duelu nesposonih i nestrucnih sirom Srbije (pa i u Beogradu) pobedjuju oni sa jacom vezom a oni sa slabijom ostaju da oplakuju svoju sudbinu.
Umesto zalopojki, knjige u ruke. Ulozite u svoje znanje a za sposobne i vredne uvek ce biti posla u ma kojoj drzavi i ma ko bio na vlasti.
P.S. Iz ovoga iskljucujem pojedine poslove koji su ograniceni samo na drzavnu sluzbu i gde ne vladaju trzisni principi.