Nedelja, 18.12.2011.

08:45

Jovanović: "Postoje problemi"

Trener Partizana mt:s Vladimir Jovanović nije bio zadovoljan izdanjem svog tima na duelu protiv Cedevite u Zagrebu.

Izvor: B92

Jovanoviæ: "Postoje problemi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Grobar NS

pre 14 godina

Ne znam ljudi, pročitao sam sve komentare i slažem se sa svima koji kritikuju Jovanovića, upravu su svi, delim mišljenje! Nije on za Partizan! Podrazumeva se da ću biti na utakmici protiv Armanija ali mislim da je vreme, iako bi to zvučalo krajnje surovo, da se oglasimo svi zajedno i kažemo Jovanoviću ono što je svima, sem njemu, očigledno! Bez obzira na ishod te utakmice! Retko kada sam imao ovakav osećaj pred važnu utakmicu, volim Partizan svim srcem ali prosto nemam vere u pobedu sa ovakvom taktikom koju Jovanović tera iz utakmice u utakmicu, Čakarević,Milosavljević, Raduljica i Law, nemaju pojma a dobijaju ogromnu minutažu, čim uđu protivnik nas ubija, i to lako! Andjušić na klupi gotovo ceo meč, Miljenović ne gleda parketa, ni Đekić, pa gde je tu logika Jovanoviću? Do sada je Partizan sa njime kao trenerom izgurao rezultate iz zaleta, iz igre koju su preneli Božić, Kecman i još neki, iz vremena maestra Vujoševića koji nije tepao igračima na tajm autu nego im uterivao strah u kosti ako pogreše! Dok Veseli nije otišao takodje je znatno pomogao, Peković ove sezone takođe a znalo se da će i on otići kad-tad. Jovanović je OK lik ali mislim da je vreme da shvati da je on krivac za bezidejnu igru sa 3, 4 pročitane akcije i lošom petorkom. Treba da ode sam, da ne dođe do ružnog scenarija što sam spomenuo, da se u Pioniru prolomi Vlado odlazi... Naravno da ostajem pri ovom stavu iako naš Partizan izbori Top16 !

Obodo

pre 14 godina

Odlaskom Pekovica vise nemamo dominantnog odbrambenog igraca. Iako nam fizikalije koje posedujemo dozvoljavaju da igramo zversku odbranu ne retko primamo po 50 na poluvremenu, sto je u danasnje vreme smesno, meni i zalosno. Posle prve tekme na jadranu ove sezone, protiv zagreba, koju smo odigrali perfektno, ponadao sam se da cemo gledati odlican basket ali... Nemamo pleja koji moze da organizuje napad i doda loptu u pravo vreme. Lou nije igrac za nas odavno se vidi, prevede loptu, doda pas krilu na vrhu reketa i spusta se u cosak... Svaki sledeci pas prosledjuje... Zbog toga Milosavljevic i Lucic sutiraju 40% napada u zadnjoj sekundi... Andjusic Mora da igra, Mora da sutne svojih 8 lopti, jednostavno Mora... Posto igramo basket na poen vise ne vidim zbog cega klinac sa takvom prackom sedi na klupi do 3 min pre kraja tekme... Daleko nam je top 16 i jadran ove sezone, uzecemo domace prvenstvo i to bi bilo to... Bozica i Kecmana ne vidim u Partizanu sledece sezone, dajte klince ako boga znate... Pavkovic bi nam zavrsio posao samo tako, sigurno za manju kintu nego u Radnickom... Ima kvaliteta i energije, treba to uklopiti, Vlade nesto radi, za sada nije dobro. Ajmo crno beli, stisnite redove protiv zabara, prodjemo li, sve ce vam biti oprosteno... I naravno - Ziveo PARTIZAN i majka SRBIJA!!!

DRAGAN AN

pre 14 godina

Reaalno ni jedan navijač Partizana koji barem malo poznaje košarku ne može reći da Vlada nije problem,jel od stare slave se ne živi i zaista mislim da Partizan i bez trenera prošle sezone je mogao osvojiti domaće prvenstvo možda je ABA liga bila malo jača.U evroligi je Pionir donosio rezultate,ali Partizan ne igra lepo za oko jako je teško gledati mučenje na terenu,bez ideje,odbrana koja je uvek bila simbol užas nama ko hoće da 90-100 poena,gubili smo i ranije ali ne tako.Zato mislim da bi Vlada trebao da prepusti mesto nekome ko bi mogao da izvuče maksimum od ekipe.
Ovo isto sam mislio i prošle sezone i misliću i ako dobijemo Armani treba nam bolji trener.

radoslav

pre 14 godina

Šta reći...pa iz aviona se vidi da kada Pera Božić uđe ekipa igra brže i bolje...e pa sada vi vidite šta čovek sa iskustvom znači...kada je delio lopte Mačvanu ekipa je dobro funkcionisala....Law ne da ne deli lopte nego i one koje mu daju uprska...pa šta mislite ko je napravio karijere Veličkoviću ,Tepiću i Tripkoviću pa Pera...on to i dalje može i te kako...ali šta vredi kadVlade ne kapira da mu minuti tog čoveka više donose nego Law...celu utakmicu...Pera bi delkao klincima lopte ali klinci i ne igraju...ma nema veze pera zna...šta treba a to će koristiti kad tad...ako ne skapiraju na vreme da treba da koriste njegovo i Kecmanovo iskustvo TOP 16 biće sve dalje

Jerry Drake

pre 14 godina

Problem br.1: Raduljica (centra nemamo!!!)

Problem br.2: Low (pleja nemamo!!!)

Problem br.3: Ovo nece niko javno da kaze a svi to znamo!

Pop

pre 14 godina

@NICK PRASKATON
Sta ti nije jasno u onome sto sam napisao? Koji deo? Napisano je da Cedevita igra bolju kosarku od Partizana. Gde vidis podcenjivanje? Da li su navedeni igraci Cibonini “otpaci”, jesu. Nisam rekao da su losi ali su to igraci koji su daleko presli svoj zenit i koji otaljavaju svoje ugovore. Hoces reci da je Princ buducnost hrvatske kosarke? Hrvatska je dala veliki broj kosarkasih asova ali ja takvog ne mogu da pronadjem u Cedeviti. Nije mi bio problem kada smo gubili od Jugoplastike, Cibone ili Zadra jer su to bili timovi s vrhunskim igracima. Cedevita, na tvoju zalost nije iz te price.

Vojislav

pre 14 godina

Jedini problem Partizana je alibi trener koji ima dve akcije, zasnovane na igracu kojije otisao. Trener koji izvodi igraca ako promasi 1 sut, izvodi igraca ako veze 10 poena, trpi nebuloze Milosavljevica i igra sa 7 igraca jer nema herca,da da sansu mladima koji ne bi losije odigrali od ovih ubijenih u pojam. DAJ SANSU ANDJUSICU, STO SI SLEP KAD SVI VIDE DA DECKO JEDINI ZNA DA SUTNE!!! Sramota je kako igramo, probudi se Jovanovicu !!! Znas li ko su Besovic,Bogdanovic,Miljenovic,Andjusuc... alooooooooo , a ja gledam Gagija kako gubi lopte i promasuje sa 2m kos... Malo samokritike treneru .

NICK PRASKATON

pre 14 godina

U stvari, kad gledam igrace Partizana cini mi se da oni ne igraju nego rade kosarku. Uplaseni pogledi, grc na licu, ni traga od radosti. Za Partizan navijam bio on prvak ili ne, nije mi problem kad nas nadigra Real ili Maccabi ali da tim sastavljen od Ciboninih otpadaka (Princ, Vukusic, Bagaric, Bazdaric) i par basketanera (Car, Opacak, Draper) igra bolju kosarku od Partizana to sam samo za vreme V. Jovanovica doziveo.
(Pop, 18. decembar 2011 11:15)


Baš me zanima sa koliko vas razlike treba razglavit da nebi ovakve komentare pisali,da Cibonini otpadci...to kaže navijač kluba čiji centri sa metar i po nemogu pogodit ni olimpijski bazen,kad bi bili malo ponizniji i nebi neutemeljeno podcijenjivali možda i nebi izgubili 20 razlike.

GROBAR

pre 14 godina

Braco Grobari zasto minusi na komentar da se vraca Dule i da dolzae Savovic,Vujanic i Maric,sta vam je bre,jel vam se ova vest ne svidja pa udarate minuse,jel ste zadovoljni i podrzavate Jovanovica koji nam je sve zivce pokidao?Daj boze da se vrai Dule i da dodju Vujanic i Maric dva vrhunska igraca i Savovic kao druga cetvorka i idemo na f4,budite uvejeni u to!

Pilumnus

pre 14 godina

Objektivno, Partizanu su trenutno potrebna dva kvalitetna igrača- centar i nisko krilo (sa punim ugovornim angažmanima), kao i iskusniji trener.

ofk

pre 14 godina

(Nenad, 18. decembar 2011 11:57)
Sinak nije bitno ko za koga navija vec truo sistem iz koga proizilaze losi ljudi,treneri,bivsi sportisti,politicari,jovanovici,pesici

Ponosno kazem svima :)

pre 14 godina

Dusko Vujosevic vraca se na mesto prvog trenera Partizana. Inicijativu za povratak DV na klupu Partizana pokrenuo je sadasnji prvi trener kluba Vlade Jovanovic. Na sednici UO KK Partizan koja je odrzana dan posle utakmice u Madridu, Vlade Jovanovic je trazio od uprave da se Dusko Vujosevic vrati na mesto sefa strucnog staba, a on da nastavi kao prvi pomocni trener. Vlade Jovanovic smatra da nije spreman na toliki pritisak od kluba i navijaca, koji od njega ocekuju
trofeje na domacoj sceni i "cuda" na evro-sceni.
Dusko Vujosevic vraca se na klupu posle nove godine, to jest posle raskida jos vazeceg ugovora sa CSKA. Uz to najvaznije je da Vlade Jovanovic uvede Partizan u TOP 16 Evrolige, jer ulaskom medju 16 najboljih, stigla bi pojacanja za dalji tok takmicenja (Milos Vujanic, koji vec 15 dana trenira sa ekipom Partizana, kojeg i individualno trenira Dusko Vujosevic, takodje krilni centar Hemofarma Boris Savovic, kao i centar atinskog Panatinaikosa Alex Maric, nekadasnji igrac Partizana dolazi na pozajmicu do kraja sezone.
Utakmica u cetvrtak sa Emporio Armaniem je utakmica sezone, od ove utakmice sve zavisi ! Inace info od potparolke KK PARTIZAN !!!

Srki

pre 14 godina

Raduljicu i Čakarevića treva oterati iz Partizana, Milosavljeviću bar zabranii da šutira, a za Loa i Vladu Jovanovića ne znam šta da kažem...

Borko

pre 14 godina

Svake godine ista prica. Krene traljavo, a onda Pera pozira sa trofejima! Ne sumnjam da ce biti tako i ove sezone...pozdrav svim Grobarima, svi u Pionir u cetvrtak!!! Treba biti uz klub i kad ne ide.

dva zadnja vezna

pre 14 godina

mozda je za nas i najbolje da ne prodjemo armani i prekinemo zltni niz na jednu sezonu. U tom slucaju bi mirno mogli da odmah otpustimo Loa koji nebi ispunio ocekivanja da bi to mesto dobili Jaramaz i Miljenovic do kraja sezone, naravno i Andjusic i Bogdanovic da dobiju sansu u odnosu na MIrosavljevica koji je sve svoje sanse ispucao, Besovic pa i DJekic takodje da dobiju sansu, pa ako ni to nije dovoljno da se bude konkurentan na fajnal fouru ABA lige onda pre pocetka nase lige dati sansu i novom treneru a ovom zbunjenom momku sto daje ovakve izjave se tada zahvaliti na poverenju.

Boki

pre 14 godina

Lo i Cakarevic moraju da odu! Lo ubedljivo najlosiji stranac u Partizanu ikada, ne znam na koju foru igra u NBA, Draper je za njega Jordan, a Cakarevic je verovatno najlosiji i najbezmudiji igrac u istoriji Partizana. Raduljica isto katastrofa, ali boljeg nemamo, valjda ce mu poseci korenje koje je pustio pa ce ponovo poceti da se krece, u odnosu na njega Vranes je okretan kao cigra. Samo da Macvan pocne da igra u ABA ligi inace smo propali.

nemojte tako

pre 14 godina

Nisam gledao Cedevitu, posto sam iz Kg-a, a radnickibio u isto vreme.
Mnogo se siroko id u ovim pisanjima. Ne moze se na osnovujedne utakmice zakljucivati tako. Sve sto je Vlada rekao nije sporno.
Veliki je sok odlazak Pekovica, sto dolazi do veceg izrazaja da Raduljica nije igrac kakav je bio u FMP-u ili na Univerzijadi (razlozi su sada nebitni).
I u prethonih 5-6 sezona skoro svaki put je odlucivala poslednja utakmica u Evroligi za top 16.
Inace mnogo remeti i sto Macvan nije stalno u timu. Znaci dva najbolja igraca protiv Maccabi-a danas juce nisu igrala, a Cedevita je po kvalitetu minimum treca ekipa ove lige, ili ako se ima u vidu izostanak Macvana i druga.
Law stvarno nije na visini zadatka, i da se nasalim mnogo bi bilo bolje da on ne igra u Jadranskoj ligi, a Macvan igra. Jednostavno se ne snalazi jos uvek, mozda i nece uopste, i najbolje se videlo da protiv Maccabi-a bez njega dobro funkcionise Partizan.
S druge strane Partizan je one godine kada je isao na final 4 imao 6 poraza u Jadranskoj ligi i to bez Maccabi-a (sada 3 sa Pekovicem). Tacno je da se nisu desavali Zlatorog i Cedevita, ali nije Partizan ni tako kvalitetan kao sada. Jos plus Kecman i Bozic su stariji dve godine (ne mislim da ove godine igraju lose)
Na kraju Vlada ima za sada dobre rezltate i kritika ne stoji, a sto se tice taktike, i postavke napada to se nama moze ne svidjati, alion je za to odgovoran i jos plus skolovaniji za to od svih nas zajedno.
Nadamo se pobedi nad Italijanima, i neka bude da sve sto nije htelo sada tada ide...
Pozdrav

Mladen

pre 14 godina

Ako Raduljica iz utakmice u utakmicu pravi iste greske, ili mu Jovanovic ne ukazuje na te greske, ili ovaj mora da odmori od startne petorke. Nadajmo se pobjedi, ali mi Jovanovic vise lici na filozofa nego na trenera

sasa

pre 14 godina

u debelim problemima...ovaj cakarevic..cime se bavi on?koji sport je igrao prije nego sto je dosao u partizan...ne metlom,nego lopatom ga treba iscerati,i d\a on plati za sve greske sto je pravio iz utakmie u utakmicu...najgori igrac u istoriji partizana..ono ne lici na kosarkasa...pii

verninavijac

pre 14 godina

Najveci problem si ti...
kakve god igraci da ti se daju ti igras isto...(shvati da nemas vise jednog veselog na 3, nemas 5-cu razbijaca i plej koji nije igrao evropu- pa se zapitaj da li si kadar da osmislis kakvu igru treba da igramo, vujosevic odavno zna)
nemas viziju i autoritet...
potpisimo ti povratak na mesto pomocnog i povratak velikog maga
http://www.peticije24.com/dulevujosevic-kk_partizan

Ssss

pre 14 godina

Od početka sezone smo zasnivali igru naigraču za koga se znalo da će otići kad tad, i za sve to vreme ne naći alternativu u napadu je van pameti, čak i kad je lock out bio pri kraju niko ništa nije preuzeo. Umesto potpune promena sistema igre u skladu sa novonastalim okolnostima mi i dalje igramo po fazonu baci loptu centru pa šta bude, to je jedina stvar koja me nervira u košarci. Raduljica je jedno obično drvo i to se videlo i dok je Pekman bio tu i baš zbog toga je tada trebalo naći zamenu. Ali neeee... ni slučajno nemoj da uvedeš Anđušića, Jaramaza, Đekića.. I prošle sezone smo gubili nekih prvih 6-7 utakmica u gostima zbog neuigranosti Lafajeta i Jawaia i Gist je došao već kad je sezona počela, ali se bar nismo ovako brukali..

Boby

pre 14 godina

Sram i stid neka bude ovu Cedevitu ili Koktu. Otkud im pravo da pregaze najljepsi, najbolji, najposteniji klub u Univerzumu - MTS Partizan Igokeu.
Mada, ipak mislim da su sudije opet krive za sve.

ivan

pre 14 godina

ocigledan je nesklad izmedju igraca i trenera.Vlado ne moze ili ne zna da vodi ovu ekipu i da iz njih izvlaci ono najbolje,kao sto je to radio Dule.Par utakmica je dobio srecno i to mu daje kredibilitet kod sve manjeg broja onih koji ga podrzavaju.Ovakvom igrom ne dobijamo nista,'crni' Lo je inferioran totalno,ne vidi kos ko svinja nebo.Uz promenu trenera,mladji bi dobili sansu i sigurno bi doslo do boljih rezultata,ovo je postalo mucno za gledanje.

misa kecman

pre 14 godina

ako vec zrtvujemo aba ligu,za prolaz u top 16,zasto ne bi utakmicu izneli Andjusic,Katic,Cakarevic,Djekic.Za prolece nam treba dobra ruka Milosavljevica,Andjusica,Cakarevica.Jos jednom poziv (svi u pionir)!!!

JOE

pre 14 godina

Pa PEKOVIC I MACVAN su 60% partizana, iskreno Vladi se treba odmah nakon armanija zahvaliti i traziti novog trenera! Bogdanovic, Andjusic, Besovic, Miljenovic e njih treba gurati JER SU ONI BUDUCNOST! VLADO ODLAZI, UPRAVA PODUZMITE NESTO!

Nenad

pre 14 godina

Nisu u Partizanu problem igraci, nisu oni losi...problem je u treneru koji nezna to da materijalizuje i ukomponuje. Igraci se jedva krecu, nemotivisani, bezvoljni, vidljivo je da i atmosfera u ekipi nije na zavidnom nivou, iskrice medju igracima. Sve se to moze popraviti, ali ovaj Vlade to sigurno ne moze...i zato pod hitno novi-stari trener. U redu je cuvati i ne menjati u sezoni trenera, ali ovaj je bas van kosarke, ali vreme je da Danilce sredi situaciju.
ofkovci i ostala sitna boranija neka brine svoje mnogobrojne brige...

Pop

pre 14 godina

Kada sam pre vise od 30 godina poceo da pratim kosarku zavoleo sam je bas zbog Partizana. Ne zato sto je stalno bio prvak (jer nije) nego zato sto smo imali znalce i smekere u timu. Imali smo Kicu i Praju kao svetske asove, Arsenija Pesica koji je tada zakucavao kako danas nijedan igrac Partizana ne ume, Bobana Petrovica (ko se ne seca njegovog i Vilfanovog gafa na utakmici), Miska Marica,... Cak je i veliki zvezdas Slavnic u sezoni 1981/1982 igrao za nas. Posle par godina pauze stigli su Djordjevic pa Divac, Paspalj, Danilovic, Nakic, Pecarski,.. Nismo ni tada osvojili trofeja koliko smo mogli ali ta kosarka koju smo igrali je bila kosarka za nezaborav. Jedan Pecarski koji nije bio ekstra igrac je svojim zakucavanjima odusevljavao nas partizanovce. Mozemo li to videti danas od nasih centara? I 90-tih smo imali miks vrhunskih igraca i smekera u ekipi. Rebraca, Brkic, Beric, Tomasevic, Drobnjak, Cubrilo,..... Kao sto rekoh, nije se uvek pobedjivalo, bilo je i krize i losih partija ali ovako losu kosarku Partizan nikad nije igrao.
U stvari, kad gledam igrace Partizana cini mi se da oni ne igraju nego rade kosarku. Uplaseni pogledi, grc na licu, ni traga od radosti. Za Partizan navijam bio on prvak ili ne, nije mi problem kad nas nadigra Real ili Maccabi ali da tim sastavljen od Ciboninih otpadaka (Princ, Vukusic, Bagaric, Bazdaric) i par basketanera (Car, Opacak, Draper) igra bolju kosarku od Partizana to sam samo za vreme V. Jovanovica doziveo.

Libero Boskan

pre 14 godina

Dosadiste ljudi sa prizivanjem Vujosevica.
Bez ikakve namere da branim Jovanovica koji ocigledno mora da se poboljsa, hajde da se dogovorimo da resenje ne trazimo u cekanju Vujosevica jer taj film necemo gledati. Iz jednog vrlo prostog razloga: covek je uzeo brdo love od CSKA za DVE godine ugovora. Oni su ga otkacili vec posle par meseci, ali po ugovoru moraju i dalje da mu isplacuju kintu do isteka druge godine. Ako se ne varam to je maj-juni 2012. U medjuvremenu Dule ima na raspolaganju dve varijante:
1. da kulira kuci i broji kintu koja dolazi svakog meseca iz Rusije.
2. da se vrati trenerskom poslu, da prestane primati platu od CSKA, i pocne je dobijati od Partizana.
Koliki se novac moze dobiti od Partizana u odnosu na CSKA?
Da li mislite da bi iko normalan odbacio opciju 1 i presao na opciju 2? Ja sasvim razumem Duleta i ne ocekujem nista od njega. A nasem Partizanu ce trebati i srece i mnogo vise angazovanja u nastavku sezone...

ofk

pre 14 godina

Problem su ljudi!U Srbiji su problem ljudi i onog trenutka kad vas drzava napusti na videlo ce izaci ljudi tipa Danilovic,Todoric,Jovanovic,Telgeltlija.Slicno kao u Zvezdi gde je sve puklo i trenutno su bubasvabe na polozaju....

Nex

pre 14 godina

U poslednjih godinu dana Kecman nije poceo kao starter nijednu utakmicu. Imamo najboljeg sutera, Andjusica, koji svaku drugu utakmicu dobije po 3 minuta priliku. Ni sa jednim igracem ne radis individualno, a najbolji primer su Lucic, Cakarevic i Raduljica. Ne znas da branis zonu i pik end rol, a napad ti je potpuno bezidejan. Juce, postava Bozic, Kecman, Milosavljevic, Lucic i Katic skinu razliku na 12, ti zamenis kompletnu postavu i naravno sve vrate. Izmene se prave kad treba, a ne samo da bi se rotiralo. Ne treba nikog da kupimo, samo ti idi, a ekipu moze da vodi igrac-trener Kecman i Bozic.

slobodan

pre 14 godina

Da li je normalno da najbolji suter (Andjusic), sedi na klupi i ne dobije ni sekund vremena da igra? Vlada je potpuno izgubljen i ocigledno nije sposoban da donosi racionalne odluke u vodjenju ekipe.Savetujem ga dobronamerno da do utakmice sa Armanijem o svemu kosultuje Duleta Vujosevica, Grbovica, Danilovica, Todorica i druge Partizanove legende.

kewic

pre 14 godina

Jao Vlado znaci opet ti nisi kriv ni malo? Pa citaju te brate jer u napadu imas samo tri ipo kombinacije, a u odbrani ako se igra tvrdo ne znaci da se pravi faul pri svakom protivnickom napadu. Nista ti nisi naucio od Duleta.

UrosBg

pre 14 godina

Niko od nas ne kritikuje igrace i Jovanovica zato sto mrzimo Partizan, vec upravo suprotno. Uvek smo tu kad treba da ih podrzimo, da navijamo i da busemo sesti igrac. E kad stvari ne idu kako treba onda hocemo i da kazemo da to ne valja. Jovanovic kao i obicno prica price posle utakmice o losem pristupu i slabom izdanju. Pa ko je kriv covece za to? Da li si ti svestan kao trener da je to tvoja krivica? Ljudi moji pripremamo se za najvazniju utakmicu sezone a on prica o losem pristupu. Ja verujem da on ni sam nije svestan koliko je utakmica dobio na srecu, odnosno individualnim kvalitetima igraca a ne svojim taktickim postavkama. Gusi ove mlade talente, umesto da im pruzi prilku da se razvijaju. Neka nam je dragi Bog na pomoci u cetvrtak, i naravno da cemo da dodjemo da bodrimo svoj tim. Jedno znam, moze Jovanovic i evroligu da osvoji ja cu i dalje da tvrdim na nije trener za Partizan, nema covek jednostavno ni karizmu, ni autoritet.

http://hoopsuniverse.net

Miloš

pre 14 godina

Pa ja zaista ne vidim problem da se pronadje jos jedan stranac na poziciji 1/2 i jedna cetvorka..Pa svake godine imamo tri stranca a sada sem Macvana zaista nemamo dominantnog igraca koji moze da napravi razliku..Ako svesno preskacemo ovu sezonu bilo bi fer to i podeliti sa navijacima i to zaista nije problem s obzirom na rezultate u prethodnih 10 godina.Medjutim ako je cilj titula u ABA i nacionalnoj ligi uz neki pomak u top 16 onda smo u velikom a ne "nekom" problemu..

zalosna sova

pre 14 godina

Ponovo prepricavanje utakmice od strane Vlade,kao da je mi nismo gledali.Glavni problem Partizana je nedorastao trener za takav klub i lose odradjen prelazni rok.Nazadovanje u svakom pogledu je bilo prisutno i u prosloj sezoni,ali ipak pod inercijom Duletovog rada osvojeni su trofeji,sto je doprinelo samozavaravanju o strucnim (ne)kvalitetima Jovanovica.Sto se tice pojacanja,ove sezone je u tom smislu napravljen debakl.
Lou je potpuni promasaj,meni zaista nije jasno kako je taj igrac imao NBA karijeru,to je samo dokaz da i kod njih ima igraca izuzetno sumnjivih kvaliteta.Covek je nesposoban da pogodi bilo sta dalje od zicera,a videli smo da cak i sa zicerima ima velikih problema,broj izgubljenih lopti je mnogo veci od broja asistencija a igra u odbrani je vrlo problematicna.On konstantno brani igraca iza bloka a ne ispred bloka i tako daje vremena da se protivnik namesti na sut.S obzirom da taj nedostatak konstatno ponavlja ,zakljucak je da mu trener ocigledno i ne sugerise,niti ista preduzima da se to eliminise.
Cakarevic je u Radnickom pokazivao odredjeni kvalite,ali momak ocigledno ima psiholoskih problema igranja u velikom klubu.Takav strah u igri i takvu stegnutost,koja traje evo skoro pola godine,ja u zivotu nisam video,ona je tolika da se manifestuje ne samo u ocajnom sutu,koji doduse nikad nije bio njegov glavni kvalitet,nego u nemogucnoti i paralizovanosti cak i pri dodavanju,sto se manifestuje velikim brojem izgubljenih lopti,i lakim poenima koje Partizan prima.Nivo njegove igre u takvom stanju je daleko ispod minimuma ne samo evrolige,nego i jadranske lige,te se bojim, da je momak apsolutno neupotrebljiv.
Raduljica je definitivno najvece razocarenje,momak ne da nije napredovao za vreme dok nije bio u zemlji,nego je nazadovao koracima od sedam milja.
Njegovo besomucno nabacivanje lopte na obruc bez ikakvog osecaja,i pivotiranje po svaku cenu postaje izuzetno kontraproduktivno za tim i za njegov ucinak,i zajedno sa fintiranjima i kada treba ,a jos vise kada ne treba,doprinosi ogromnim brojem izgubljenih lopti.Kada se tome doda njegov temperament,i ogromna nervoza koju prenosi i na druge igrace,dobijemo ogroman negativan ucinak,pri cemu vidimo da nas trener nije sposoban za individualan rad sa njime radi ispravljanje tih nedostataka,jer Raduljica po fizickim sposobnostima ima potencijala da bude odlican igrac.Medjutim posebna prica je ocajna njegova odbrana od pikenrola,pri kome on uopste nema osecaja koliko izaci na beka a da se pritom protivnicki centar kontolise i ne dozvole laki poeni od njega.Ocigledno da od Pekovica nije nista naucio,a kako rekoh od naseg trenera nema nikakve vajde.
I konacno Milosavljevic, koji malo bolje igra nego predhodne sezone,ali cija najveca boljka je nedostatak kosarkaske (a boga mi i svake druge) inteligencije,sa ogromnim brojem izgubljenih lopti i,neverovatno glupim faulovima,obicno bez lopte,i obavezno kad smo u bonusu.
Takodje mislim da je problem ovog tima i u fizickoj nespremnosti,barem u poredjenju sa ranijim sezonama,sto se narocito vidi u ucinku Kecmana,posebno u odbrani,koja je ranije bila njegovo veliko oruzje.I ono glavno,potpuni nedostatak borbenosti i motivacije,koja je kod Duleta bila njegovo ubedljivo najjace oruzje, i kojim je Partizan i dolazio do rezultata koja su objektivno daleko nadmasivala njegov kvalitet.

Sasa The Grobar

pre 14 godina

Postoje problemi ali vise kod tebe nego u igracima.Dve utakmice dobijemo 5 izgubimo.Davno sam ja rekla da nam treba Vujosevic,inace propadamo.
(anonimus, 18. decembar 2011 08:44)

Ma, kako si ti samo pametna..... Oci su nam otvorene

Pedja

pre 14 godina

Ajde momci, ajmo Vlado, deceniju nam donosite radost i pokazujete sta je volja, zalaganje, hrabrost i rad. Dajte sve od sebe u cetvrtak i to je to. I kad rezultati izostanu, napominjem DESET godina, nemoguce je uvek biti na vrhu, pravi navijaci ce vam pevat "i kada ne budes prvi ti", ali to nece biti sada. NEMA PREDAJE!!!

Viktor

pre 14 godina

Partizan još od vremena Đorđevića,Danilovića,Rebrače, nije imao talentovanije svoje klince, trojka Jaramaz, Anđušić, Bešević bi trebao uz njihov paklen rad da već ove sezone dobiju veću minutažu. Od Beševića bi uz pravilan trening , garantovano u roku od šest meseci , stvorio novog Rebraču. Ali po njegovim pokretima je ne primećujem nikakav specijalan rad , ubačen je u nekakav kalup , i tako i razmišlja . I mislim da je Pera Božić prirodan naslednik Partizanovog sistema , a ne Vlade Jovanović , a da Dule Kecman treba da bude neka vrsta savetnika ili pomoćnog trenera.

mirko

pre 14 godina

Ova izjava Jovanovića je skup fraza koje može izgovoriti svaki trener, bilo kojeg tima kada izgubi utakmicu. Zašto nam ne kaže nešto o svojoj ulozi, on ima na raspolaganju Anđušića,Bogdanovića,Miljenovića koji uopšte nisu igrali, a najslabiji igrači poput Božića,Čakarevića,Milosavljevića dobijaju bezbroj prilika.Tim koji mu igra selektirao je lično on, i ne može se vaditi bezličnim frazama za ne slabu nego katastrofalnu igru.Mislim da vodeći ljudi u Partizanu treba da razmisle o posledicama ovakvog pristupa igri i brukanju Partizana. Razumem da se izgubi utakmica, ali na ovakav način i onda jedna bezlična izjava, kao desilo se i nikom ništa. Voleo bi da grešim, ali čini mi se da tek slede prava razočarenja, zbog toga mislim da i uprava kluba mora povuči odgovarajuće poteze

kiza

pre 14 godina

Prosle i ove godine se videlo:
- napreduju samo centri (setite se samo Katica prosle godine na pocetku i na kraju)
- dobar skauting, slaba realizacija - ako na drugoj strani imamo trenera koji menja igru (plan B, C, ...) - nemamo odgovor
- kada nama postave igru koja nam ne odgovara (a to nije tesko jer igramo jedno te isto) - nemamo odgovor
- ne postavljamo igru prema igracima koje imamo nego ih uporno teramo da igraju ono sto smo zamislili (npr. Cakarevic je prosle godine davao preko 20 po utakmici)
- u principu ne znamo sta da radimo sa igracima koji su brzi i imaju sut - Djekic, inace klasicna cetvorka za koju non-stop govorimo da nam fali, prosle godine na pozajmici, ove igra po par minuta i to ne u evroligi, zanimljivo je to da je kod Duleta imao mesta u timu iako je konkurencija bila veca i bio je dve godine mladji

Pisem ovo u mnozini jer izgleda da tako treba - jos nisam cuo trenera da je rekao "ja" kada nesto ne valja.

Ali ne cudi mene trener - svako ima svoje granice. Cudi me Sale Danilovic - da li je moguce da se ne seca kako je to izgledalo kada je on igrao za Partizan ili repku: protivnik nikad nije znao kakvu odbranu da postavi jer se nije znalo sa koje strane vise duva, a dobijali smo uvek zato sto smo davali kos vise.
Uostalom, sta vredi dobra odbrana ako posle toga ne das kos - gubis snagu, koncentraciju, zivce ...

O tome da mladi i perspektivni sede na klupi je iluzorno govoriti - to su vec svi primetili.

sig

pre 14 godina

Nemoj slučajno da daš Anđušiću priliku da se pokaže. A ako dobije priliku i postigne trojku ili dve ti ga odma izvadi da se oladi. Mogli bi slučajno pobediti sa njim, to je nedopustivo.
MIlosavljević nije za Evroligu, čim on igra više od 30 minuta mi gubimo utakmicu, ubaci više Kecmana i Danila u rotaciju.
Ako ti Law i Raduljica divljaju i prangijaju na parketu, zameni ih sa Perom i Rastkom da makar unesu malo solidnost i smirenost u našu igru.

Matori Grobar

pre 14 godina

Nema opravdanja... Nikakvog! Samo akteri u sportskom takmičenju znaju tačno kako im je i gde škripi. Znam kolika je frustracija kada negde ne možeš da prođeš ni na koji način, kada se na drugoj strani trudiš da nadomestiš nedostatke, kad sve pokušaš i na kraju ne uspeš... Kad te pobedi neko ko je bolji i uigraniji... Ali to ovde nije slučaj! Nisu bolji. Vidi se i zna se da nisu. I vidi se da niste sve pokušali. I ranije je Partizan započinjao sezone sa potpuno novim timom, i ranije je bilo povuci - potegni, ali je sada pad očigledan iz sezone u sezonu. Jedina konstanta u te dve sezone je trener. Ne uđemo li u top 16, Vlade Jovanović MORA iz Partizana. Odmah! Vujošević je od potpunih anonimusa pravio timove za respekt i igrače za NBA. Izivnite Vlade, dobili ste težak domaći zadatak, ali ste imali i najboljeg učitelja. Očigledno je da niste slušali na časovima. Ćao!

Branko's

pre 14 godina

Kost, ovaj Raduljica je stvaaaarno ocajan. Ne mogu da verujem covek od 2.20 koliko je cicera pod kosem promasio u poslednjih 5,6 utakmica.
Ipak ostajem uz svoj tim uvek i svuda, bio 1. ili poslednji. Nasao sam kartu i dolazim vozem na utakmicu protiv Armanija, ubedjen sam da cemo uz gromoglasnu podrsku sa tribina izboriti plasman gde nam je i mesto. Mada se i ne uzdam mnogo u tu mogucnost, ali da mi neko ponudi odmah bih prihvatio i poraz od 3 razlike. Valjda nece imati sut kao prosli put kad su gostovali u "Pioniru"
Ako Raduljica ne napravi korake vise od 2 puta i ne promasi vise od 3 zicera pod kosem, dobijamo.
Rasko 1. centar i ove sezono, Covek se bori kao lav!

puna podrska crno belima!!!

pre 14 godina

Vlado, pravi navijaci Partizana su uz tebe i nas voljeni klub uvek. Kada kazem na prave navijace mislim zaista na njih, a ne ne izivljene huligane koji nemaju pojma o zivotu, a jos manje o sportu!

anonimus

pre 14 godina

Postoje problemi ali vise kod tebe nego u igracima.Dve utakmice dobijemo 5 izgubimo.Davno sam ja rekla da nam treba Vujosevic,inace propadamo.

kiza

pre 14 godina

Prosle i ove godine se videlo:
- napreduju samo centri (setite se samo Katica prosle godine na pocetku i na kraju)
- dobar skauting, slaba realizacija - ako na drugoj strani imamo trenera koji menja igru (plan B, C, ...) - nemamo odgovor
- kada nama postave igru koja nam ne odgovara (a to nije tesko jer igramo jedno te isto) - nemamo odgovor
- ne postavljamo igru prema igracima koje imamo nego ih uporno teramo da igraju ono sto smo zamislili (npr. Cakarevic je prosle godine davao preko 20 po utakmici)
- u principu ne znamo sta da radimo sa igracima koji su brzi i imaju sut - Djekic, inace klasicna cetvorka za koju non-stop govorimo da nam fali, prosle godine na pozajmici, ove igra po par minuta i to ne u evroligi, zanimljivo je to da je kod Duleta imao mesta u timu iako je konkurencija bila veca i bio je dve godine mladji

Pisem ovo u mnozini jer izgleda da tako treba - jos nisam cuo trenera da je rekao "ja" kada nesto ne valja.

Ali ne cudi mene trener - svako ima svoje granice. Cudi me Sale Danilovic - da li je moguce da se ne seca kako je to izgledalo kada je on igrao za Partizan ili repku: protivnik nikad nije znao kakvu odbranu da postavi jer se nije znalo sa koje strane vise duva, a dobijali smo uvek zato sto smo davali kos vise.
Uostalom, sta vredi dobra odbrana ako posle toga ne das kos - gubis snagu, koncentraciju, zivce ...

O tome da mladi i perspektivni sede na klupi je iluzorno govoriti - to su vec svi primetili.

zalosna sova

pre 14 godina

Ponovo prepricavanje utakmice od strane Vlade,kao da je mi nismo gledali.Glavni problem Partizana je nedorastao trener za takav klub i lose odradjen prelazni rok.Nazadovanje u svakom pogledu je bilo prisutno i u prosloj sezoni,ali ipak pod inercijom Duletovog rada osvojeni su trofeji,sto je doprinelo samozavaravanju o strucnim (ne)kvalitetima Jovanovica.Sto se tice pojacanja,ove sezone je u tom smislu napravljen debakl.
Lou je potpuni promasaj,meni zaista nije jasno kako je taj igrac imao NBA karijeru,to je samo dokaz da i kod njih ima igraca izuzetno sumnjivih kvaliteta.Covek je nesposoban da pogodi bilo sta dalje od zicera,a videli smo da cak i sa zicerima ima velikih problema,broj izgubljenih lopti je mnogo veci od broja asistencija a igra u odbrani je vrlo problematicna.On konstantno brani igraca iza bloka a ne ispred bloka i tako daje vremena da se protivnik namesti na sut.S obzirom da taj nedostatak konstatno ponavlja ,zakljucak je da mu trener ocigledno i ne sugerise,niti ista preduzima da se to eliminise.
Cakarevic je u Radnickom pokazivao odredjeni kvalite,ali momak ocigledno ima psiholoskih problema igranja u velikom klubu.Takav strah u igri i takvu stegnutost,koja traje evo skoro pola godine,ja u zivotu nisam video,ona je tolika da se manifestuje ne samo u ocajnom sutu,koji doduse nikad nije bio njegov glavni kvalitet,nego u nemogucnoti i paralizovanosti cak i pri dodavanju,sto se manifestuje velikim brojem izgubljenih lopti,i lakim poenima koje Partizan prima.Nivo njegove igre u takvom stanju je daleko ispod minimuma ne samo evrolige,nego i jadranske lige,te se bojim, da je momak apsolutno neupotrebljiv.
Raduljica je definitivno najvece razocarenje,momak ne da nije napredovao za vreme dok nije bio u zemlji,nego je nazadovao koracima od sedam milja.
Njegovo besomucno nabacivanje lopte na obruc bez ikakvog osecaja,i pivotiranje po svaku cenu postaje izuzetno kontraproduktivno za tim i za njegov ucinak,i zajedno sa fintiranjima i kada treba ,a jos vise kada ne treba,doprinosi ogromnim brojem izgubljenih lopti.Kada se tome doda njegov temperament,i ogromna nervoza koju prenosi i na druge igrace,dobijemo ogroman negativan ucinak,pri cemu vidimo da nas trener nije sposoban za individualan rad sa njime radi ispravljanje tih nedostataka,jer Raduljica po fizickim sposobnostima ima potencijala da bude odlican igrac.Medjutim posebna prica je ocajna njegova odbrana od pikenrola,pri kome on uopste nema osecaja koliko izaci na beka a da se pritom protivnicki centar kontolise i ne dozvole laki poeni od njega.Ocigledno da od Pekovica nije nista naucio,a kako rekoh od naseg trenera nema nikakve vajde.
I konacno Milosavljevic, koji malo bolje igra nego predhodne sezone,ali cija najveca boljka je nedostatak kosarkaske (a boga mi i svake druge) inteligencije,sa ogromnim brojem izgubljenih lopti i,neverovatno glupim faulovima,obicno bez lopte,i obavezno kad smo u bonusu.
Takodje mislim da je problem ovog tima i u fizickoj nespremnosti,barem u poredjenju sa ranijim sezonama,sto se narocito vidi u ucinku Kecmana,posebno u odbrani,koja je ranije bila njegovo veliko oruzje.I ono glavno,potpuni nedostatak borbenosti i motivacije,koja je kod Duleta bila njegovo ubedljivo najjace oruzje, i kojim je Partizan i dolazio do rezultata koja su objektivno daleko nadmasivala njegov kvalitet.

sig

pre 14 godina

Nemoj slučajno da daš Anđušiću priliku da se pokaže. A ako dobije priliku i postigne trojku ili dve ti ga odma izvadi da se oladi. Mogli bi slučajno pobediti sa njim, to je nedopustivo.
MIlosavljević nije za Evroligu, čim on igra više od 30 minuta mi gubimo utakmicu, ubaci više Kecmana i Danila u rotaciju.
Ako ti Law i Raduljica divljaju i prangijaju na parketu, zameni ih sa Perom i Rastkom da makar unesu malo solidnost i smirenost u našu igru.

Ponosno kazem svima :)

pre 14 godina

Dusko Vujosevic vraca se na mesto prvog trenera Partizana. Inicijativu za povratak DV na klupu Partizana pokrenuo je sadasnji prvi trener kluba Vlade Jovanovic. Na sednici UO KK Partizan koja je odrzana dan posle utakmice u Madridu, Vlade Jovanovic je trazio od uprave da se Dusko Vujosevic vrati na mesto sefa strucnog staba, a on da nastavi kao prvi pomocni trener. Vlade Jovanovic smatra da nije spreman na toliki pritisak od kluba i navijaca, koji od njega ocekuju
trofeje na domacoj sceni i "cuda" na evro-sceni.
Dusko Vujosevic vraca se na klupu posle nove godine, to jest posle raskida jos vazeceg ugovora sa CSKA. Uz to najvaznije je da Vlade Jovanovic uvede Partizan u TOP 16 Evrolige, jer ulaskom medju 16 najboljih, stigla bi pojacanja za dalji tok takmicenja (Milos Vujanic, koji vec 15 dana trenira sa ekipom Partizana, kojeg i individualno trenira Dusko Vujosevic, takodje krilni centar Hemofarma Boris Savovic, kao i centar atinskog Panatinaikosa Alex Maric, nekadasnji igrac Partizana dolazi na pozajmicu do kraja sezone.
Utakmica u cetvrtak sa Emporio Armaniem je utakmica sezone, od ove utakmice sve zavisi ! Inace info od potparolke KK PARTIZAN !!!

Pop

pre 14 godina

Kada sam pre vise od 30 godina poceo da pratim kosarku zavoleo sam je bas zbog Partizana. Ne zato sto je stalno bio prvak (jer nije) nego zato sto smo imali znalce i smekere u timu. Imali smo Kicu i Praju kao svetske asove, Arsenija Pesica koji je tada zakucavao kako danas nijedan igrac Partizana ne ume, Bobana Petrovica (ko se ne seca njegovog i Vilfanovog gafa na utakmici), Miska Marica,... Cak je i veliki zvezdas Slavnic u sezoni 1981/1982 igrao za nas. Posle par godina pauze stigli su Djordjevic pa Divac, Paspalj, Danilovic, Nakic, Pecarski,.. Nismo ni tada osvojili trofeja koliko smo mogli ali ta kosarka koju smo igrali je bila kosarka za nezaborav. Jedan Pecarski koji nije bio ekstra igrac je svojim zakucavanjima odusevljavao nas partizanovce. Mozemo li to videti danas od nasih centara? I 90-tih smo imali miks vrhunskih igraca i smekera u ekipi. Rebraca, Brkic, Beric, Tomasevic, Drobnjak, Cubrilo,..... Kao sto rekoh, nije se uvek pobedjivalo, bilo je i krize i losih partija ali ovako losu kosarku Partizan nikad nije igrao.
U stvari, kad gledam igrace Partizana cini mi se da oni ne igraju nego rade kosarku. Uplaseni pogledi, grc na licu, ni traga od radosti. Za Partizan navijam bio on prvak ili ne, nije mi problem kad nas nadigra Real ili Maccabi ali da tim sastavljen od Ciboninih otpadaka (Princ, Vukusic, Bagaric, Bazdaric) i par basketanera (Car, Opacak, Draper) igra bolju kosarku od Partizana to sam samo za vreme V. Jovanovica doziveo.

Vojislav

pre 14 godina

Jedini problem Partizana je alibi trener koji ima dve akcije, zasnovane na igracu kojije otisao. Trener koji izvodi igraca ako promasi 1 sut, izvodi igraca ako veze 10 poena, trpi nebuloze Milosavljevica i igra sa 7 igraca jer nema herca,da da sansu mladima koji ne bi losije odigrali od ovih ubijenih u pojam. DAJ SANSU ANDJUSICU, STO SI SLEP KAD SVI VIDE DA DECKO JEDINI ZNA DA SUTNE!!! Sramota je kako igramo, probudi se Jovanovicu !!! Znas li ko su Besovic,Bogdanovic,Miljenovic,Andjusuc... alooooooooo , a ja gledam Gagija kako gubi lopte i promasuje sa 2m kos... Malo samokritike treneru .

Matori Grobar

pre 14 godina

Nema opravdanja... Nikakvog! Samo akteri u sportskom takmičenju znaju tačno kako im je i gde škripi. Znam kolika je frustracija kada negde ne možeš da prođeš ni na koji način, kada se na drugoj strani trudiš da nadomestiš nedostatke, kad sve pokušaš i na kraju ne uspeš... Kad te pobedi neko ko je bolji i uigraniji... Ali to ovde nije slučaj! Nisu bolji. Vidi se i zna se da nisu. I vidi se da niste sve pokušali. I ranije je Partizan započinjao sezone sa potpuno novim timom, i ranije je bilo povuci - potegni, ali je sada pad očigledan iz sezone u sezonu. Jedina konstanta u te dve sezone je trener. Ne uđemo li u top 16, Vlade Jovanović MORA iz Partizana. Odmah! Vujošević je od potpunih anonimusa pravio timove za respekt i igrače za NBA. Izivnite Vlade, dobili ste težak domaći zadatak, ali ste imali i najboljeg učitelja. Očigledno je da niste slušali na časovima. Ćao!

Viktor

pre 14 godina

Partizan još od vremena Đorđevića,Danilovića,Rebrače, nije imao talentovanije svoje klince, trojka Jaramaz, Anđušić, Bešević bi trebao uz njihov paklen rad da već ove sezone dobiju veću minutažu. Od Beševića bi uz pravilan trening , garantovano u roku od šest meseci , stvorio novog Rebraču. Ali po njegovim pokretima je ne primećujem nikakav specijalan rad , ubačen je u nekakav kalup , i tako i razmišlja . I mislim da je Pera Božić prirodan naslednik Partizanovog sistema , a ne Vlade Jovanović , a da Dule Kecman treba da bude neka vrsta savetnika ili pomoćnog trenera.

Nex

pre 14 godina

U poslednjih godinu dana Kecman nije poceo kao starter nijednu utakmicu. Imamo najboljeg sutera, Andjusica, koji svaku drugu utakmicu dobije po 3 minuta priliku. Ni sa jednim igracem ne radis individualno, a najbolji primer su Lucic, Cakarevic i Raduljica. Ne znas da branis zonu i pik end rol, a napad ti je potpuno bezidejan. Juce, postava Bozic, Kecman, Milosavljevic, Lucic i Katic skinu razliku na 12, ti zamenis kompletnu postavu i naravno sve vrate. Izmene se prave kad treba, a ne samo da bi se rotiralo. Ne treba nikog da kupimo, samo ti idi, a ekipu moze da vodi igrac-trener Kecman i Bozic.

anonimus

pre 14 godina

Postoje problemi ali vise kod tebe nego u igracima.Dve utakmice dobijemo 5 izgubimo.Davno sam ja rekla da nam treba Vujosevic,inace propadamo.

UrosBg

pre 14 godina

Niko od nas ne kritikuje igrace i Jovanovica zato sto mrzimo Partizan, vec upravo suprotno. Uvek smo tu kad treba da ih podrzimo, da navijamo i da busemo sesti igrac. E kad stvari ne idu kako treba onda hocemo i da kazemo da to ne valja. Jovanovic kao i obicno prica price posle utakmice o losem pristupu i slabom izdanju. Pa ko je kriv covece za to? Da li si ti svestan kao trener da je to tvoja krivica? Ljudi moji pripremamo se za najvazniju utakmicu sezone a on prica o losem pristupu. Ja verujem da on ni sam nije svestan koliko je utakmica dobio na srecu, odnosno individualnim kvalitetima igraca a ne svojim taktickim postavkama. Gusi ove mlade talente, umesto da im pruzi prilku da se razvijaju. Neka nam je dragi Bog na pomoci u cetvrtak, i naravno da cemo da dodjemo da bodrimo svoj tim. Jedno znam, moze Jovanovic i evroligu da osvoji ja cu i dalje da tvrdim na nije trener za Partizan, nema covek jednostavno ni karizmu, ni autoritet.

http://hoopsuniverse.net

GROBAR

pre 14 godina

Braco Grobari zasto minusi na komentar da se vraca Dule i da dolzae Savovic,Vujanic i Maric,sta vam je bre,jel vam se ova vest ne svidja pa udarate minuse,jel ste zadovoljni i podrzavate Jovanovica koji nam je sve zivce pokidao?Daj boze da se vrai Dule i da dodju Vujanic i Maric dva vrhunska igraca i Savovic kao druga cetvorka i idemo na f4,budite uvejeni u to!

slobodan

pre 14 godina

Da li je normalno da najbolji suter (Andjusic), sedi na klupi i ne dobije ni sekund vremena da igra? Vlada je potpuno izgubljen i ocigledno nije sposoban da donosi racionalne odluke u vodjenju ekipe.Savetujem ga dobronamerno da do utakmice sa Armanijem o svemu kosultuje Duleta Vujosevica, Grbovica, Danilovica, Todorica i druge Partizanove legende.

JOE

pre 14 godina

Pa PEKOVIC I MACVAN su 60% partizana, iskreno Vladi se treba odmah nakon armanija zahvaliti i traziti novog trenera! Bogdanovic, Andjusic, Besovic, Miljenovic e njih treba gurati JER SU ONI BUDUCNOST! VLADO ODLAZI, UPRAVA PODUZMITE NESTO!

Boki

pre 14 godina

Lo i Cakarevic moraju da odu! Lo ubedljivo najlosiji stranac u Partizanu ikada, ne znam na koju foru igra u NBA, Draper je za njega Jordan, a Cakarevic je verovatno najlosiji i najbezmudiji igrac u istoriji Partizana. Raduljica isto katastrofa, ali boljeg nemamo, valjda ce mu poseci korenje koje je pustio pa ce ponovo poceti da se krece, u odnosu na njega Vranes je okretan kao cigra. Samo da Macvan pocne da igra u ABA ligi inace smo propali.

mirko

pre 14 godina

Ova izjava Jovanovića je skup fraza koje može izgovoriti svaki trener, bilo kojeg tima kada izgubi utakmicu. Zašto nam ne kaže nešto o svojoj ulozi, on ima na raspolaganju Anđušića,Bogdanovića,Miljenovića koji uopšte nisu igrali, a najslabiji igrači poput Božića,Čakarevića,Milosavljevića dobijaju bezbroj prilika.Tim koji mu igra selektirao je lično on, i ne može se vaditi bezličnim frazama za ne slabu nego katastrofalnu igru.Mislim da vodeći ljudi u Partizanu treba da razmisle o posledicama ovakvog pristupa igri i brukanju Partizana. Razumem da se izgubi utakmica, ali na ovakav način i onda jedna bezlična izjava, kao desilo se i nikom ništa. Voleo bi da grešim, ali čini mi se da tek slede prava razočarenja, zbog toga mislim da i uprava kluba mora povuči odgovarajuće poteze

kewic

pre 14 godina

Jao Vlado znaci opet ti nisi kriv ni malo? Pa citaju te brate jer u napadu imas samo tri ipo kombinacije, a u odbrani ako se igra tvrdo ne znaci da se pravi faul pri svakom protivnickom napadu. Nista ti nisi naucio od Duleta.

Branko's

pre 14 godina

Kost, ovaj Raduljica je stvaaaarno ocajan. Ne mogu da verujem covek od 2.20 koliko je cicera pod kosem promasio u poslednjih 5,6 utakmica.
Ipak ostajem uz svoj tim uvek i svuda, bio 1. ili poslednji. Nasao sam kartu i dolazim vozem na utakmicu protiv Armanija, ubedjen sam da cemo uz gromoglasnu podrsku sa tribina izboriti plasman gde nam je i mesto. Mada se i ne uzdam mnogo u tu mogucnost, ali da mi neko ponudi odmah bih prihvatio i poraz od 3 razlike. Valjda nece imati sut kao prosli put kad su gostovali u "Pioniru"
Ako Raduljica ne napravi korake vise od 2 puta i ne promasi vise od 3 zicera pod kosem, dobijamo.
Rasko 1. centar i ove sezono, Covek se bori kao lav!

Borko

pre 14 godina

Svake godine ista prica. Krene traljavo, a onda Pera pozira sa trofejima! Ne sumnjam da ce biti tako i ove sezone...pozdrav svim Grobarima, svi u Pionir u cetvrtak!!! Treba biti uz klub i kad ne ide.

puna podrska crno belima!!!

pre 14 godina

Vlado, pravi navijaci Partizana su uz tebe i nas voljeni klub uvek. Kada kazem na prave navijace mislim zaista na njih, a ne ne izivljene huligane koji nemaju pojma o zivotu, a jos manje o sportu!

dva zadnja vezna

pre 14 godina

mozda je za nas i najbolje da ne prodjemo armani i prekinemo zltni niz na jednu sezonu. U tom slucaju bi mirno mogli da odmah otpustimo Loa koji nebi ispunio ocekivanja da bi to mesto dobili Jaramaz i Miljenovic do kraja sezone, naravno i Andjusic i Bogdanovic da dobiju sansu u odnosu na MIrosavljevica koji je sve svoje sanse ispucao, Besovic pa i DJekic takodje da dobiju sansu, pa ako ni to nije dovoljno da se bude konkurentan na fajnal fouru ABA lige onda pre pocetka nase lige dati sansu i novom treneru a ovom zbunjenom momku sto daje ovakve izjave se tada zahvaliti na poverenju.

Pedja

pre 14 godina

Ajde momci, ajmo Vlado, deceniju nam donosite radost i pokazujete sta je volja, zalaganje, hrabrost i rad. Dajte sve od sebe u cetvrtak i to je to. I kad rezultati izostanu, napominjem DESET godina, nemoguce je uvek biti na vrhu, pravi navijaci ce vam pevat "i kada ne budes prvi ti", ali to nece biti sada. NEMA PREDAJE!!!

Srki

pre 14 godina

Raduljicu i Čakarevića treva oterati iz Partizana, Milosavljeviću bar zabranii da šutira, a za Loa i Vladu Jovanovića ne znam šta da kažem...

Mladen

pre 14 godina

Ako Raduljica iz utakmice u utakmicu pravi iste greske, ili mu Jovanovic ne ukazuje na te greske, ili ovaj mora da odmori od startne petorke. Nadajmo se pobjedi, ali mi Jovanovic vise lici na filozofa nego na trenera

Jerry Drake

pre 14 godina

Problem br.1: Raduljica (centra nemamo!!!)

Problem br.2: Low (pleja nemamo!!!)

Problem br.3: Ovo nece niko javno da kaze a svi to znamo!

misa kecman

pre 14 godina

ako vec zrtvujemo aba ligu,za prolaz u top 16,zasto ne bi utakmicu izneli Andjusic,Katic,Cakarevic,Djekic.Za prolece nam treba dobra ruka Milosavljevica,Andjusica,Cakarevica.Jos jednom poziv (svi u pionir)!!!

Pilumnus

pre 14 godina

Objektivno, Partizanu su trenutno potrebna dva kvalitetna igrača- centar i nisko krilo (sa punim ugovornim angažmanima), kao i iskusniji trener.

verninavijac

pre 14 godina

Najveci problem si ti...
kakve god igraci da ti se daju ti igras isto...(shvati da nemas vise jednog veselog na 3, nemas 5-cu razbijaca i plej koji nije igrao evropu- pa se zapitaj da li si kadar da osmislis kakvu igru treba da igramo, vujosevic odavno zna)
nemas viziju i autoritet...
potpisimo ti povratak na mesto pomocnog i povratak velikog maga
http://www.peticije24.com/dulevujosevic-kk_partizan

sasa

pre 14 godina

u debelim problemima...ovaj cakarevic..cime se bavi on?koji sport je igrao prije nego sto je dosao u partizan...ne metlom,nego lopatom ga treba iscerati,i d\a on plati za sve greske sto je pravio iz utakmie u utakmicu...najgori igrac u istoriji partizana..ono ne lici na kosarkasa...pii

Ssss

pre 14 godina

Od početka sezone smo zasnivali igru naigraču za koga se znalo da će otići kad tad, i za sve to vreme ne naći alternativu u napadu je van pameti, čak i kad je lock out bio pri kraju niko ništa nije preuzeo. Umesto potpune promena sistema igre u skladu sa novonastalim okolnostima mi i dalje igramo po fazonu baci loptu centru pa šta bude, to je jedina stvar koja me nervira u košarci. Raduljica je jedno obično drvo i to se videlo i dok je Pekman bio tu i baš zbog toga je tada trebalo naći zamenu. Ali neeee... ni slučajno nemoj da uvedeš Anđušića, Jaramaza, Đekića.. I prošle sezone smo gubili nekih prvih 6-7 utakmica u gostima zbog neuigranosti Lafajeta i Jawaia i Gist je došao već kad je sezona počela, ali se bar nismo ovako brukali..

ivan

pre 14 godina

ocigledan je nesklad izmedju igraca i trenera.Vlado ne moze ili ne zna da vodi ovu ekipu i da iz njih izvlaci ono najbolje,kao sto je to radio Dule.Par utakmica je dobio srecno i to mu daje kredibilitet kod sve manjeg broja onih koji ga podrzavaju.Ovakvom igrom ne dobijamo nista,'crni' Lo je inferioran totalno,ne vidi kos ko svinja nebo.Uz promenu trenera,mladji bi dobili sansu i sigurno bi doslo do boljih rezultata,ovo je postalo mucno za gledanje.

Pop

pre 14 godina

@NICK PRASKATON
Sta ti nije jasno u onome sto sam napisao? Koji deo? Napisano je da Cedevita igra bolju kosarku od Partizana. Gde vidis podcenjivanje? Da li su navedeni igraci Cibonini “otpaci”, jesu. Nisam rekao da su losi ali su to igraci koji su daleko presli svoj zenit i koji otaljavaju svoje ugovore. Hoces reci da je Princ buducnost hrvatske kosarke? Hrvatska je dala veliki broj kosarkasih asova ali ja takvog ne mogu da pronadjem u Cedeviti. Nije mi bio problem kada smo gubili od Jugoplastike, Cibone ili Zadra jer su to bili timovi s vrhunskim igracima. Cedevita, na tvoju zalost nije iz te price.

Boby

pre 14 godina

Sram i stid neka bude ovu Cedevitu ili Koktu. Otkud im pravo da pregaze najljepsi, najbolji, najposteniji klub u Univerzumu - MTS Partizan Igokeu.
Mada, ipak mislim da su sudije opet krive za sve.

Miloš

pre 14 godina

Pa ja zaista ne vidim problem da se pronadje jos jedan stranac na poziciji 1/2 i jedna cetvorka..Pa svake godine imamo tri stranca a sada sem Macvana zaista nemamo dominantnog igraca koji moze da napravi razliku..Ako svesno preskacemo ovu sezonu bilo bi fer to i podeliti sa navijacima i to zaista nije problem s obzirom na rezultate u prethodnih 10 godina.Medjutim ako je cilj titula u ABA i nacionalnoj ligi uz neki pomak u top 16 onda smo u velikom a ne "nekom" problemu..

Libero Boskan

pre 14 godina

Dosadiste ljudi sa prizivanjem Vujosevica.
Bez ikakve namere da branim Jovanovica koji ocigledno mora da se poboljsa, hajde da se dogovorimo da resenje ne trazimo u cekanju Vujosevica jer taj film necemo gledati. Iz jednog vrlo prostog razloga: covek je uzeo brdo love od CSKA za DVE godine ugovora. Oni su ga otkacili vec posle par meseci, ali po ugovoru moraju i dalje da mu isplacuju kintu do isteka druge godine. Ako se ne varam to je maj-juni 2012. U medjuvremenu Dule ima na raspolaganju dve varijante:
1. da kulira kuci i broji kintu koja dolazi svakog meseca iz Rusije.
2. da se vrati trenerskom poslu, da prestane primati platu od CSKA, i pocne je dobijati od Partizana.
Koliki se novac moze dobiti od Partizana u odnosu na CSKA?
Da li mislite da bi iko normalan odbacio opciju 1 i presao na opciju 2? Ja sasvim razumem Duleta i ne ocekujem nista od njega. A nasem Partizanu ce trebati i srece i mnogo vise angazovanja u nastavku sezone...

nemojte tako

pre 14 godina

Nisam gledao Cedevitu, posto sam iz Kg-a, a radnickibio u isto vreme.
Mnogo se siroko id u ovim pisanjima. Ne moze se na osnovujedne utakmice zakljucivati tako. Sve sto je Vlada rekao nije sporno.
Veliki je sok odlazak Pekovica, sto dolazi do veceg izrazaja da Raduljica nije igrac kakav je bio u FMP-u ili na Univerzijadi (razlozi su sada nebitni).
I u prethonih 5-6 sezona skoro svaki put je odlucivala poslednja utakmica u Evroligi za top 16.
Inace mnogo remeti i sto Macvan nije stalno u timu. Znaci dva najbolja igraca protiv Maccabi-a danas juce nisu igrala, a Cedevita je po kvalitetu minimum treca ekipa ove lige, ili ako se ima u vidu izostanak Macvana i druga.
Law stvarno nije na visini zadatka, i da se nasalim mnogo bi bilo bolje da on ne igra u Jadranskoj ligi, a Macvan igra. Jednostavno se ne snalazi jos uvek, mozda i nece uopste, i najbolje se videlo da protiv Maccabi-a bez njega dobro funkcionise Partizan.
S druge strane Partizan je one godine kada je isao na final 4 imao 6 poraza u Jadranskoj ligi i to bez Maccabi-a (sada 3 sa Pekovicem). Tacno je da se nisu desavali Zlatorog i Cedevita, ali nije Partizan ni tako kvalitetan kao sada. Jos plus Kecman i Bozic su stariji dve godine (ne mislim da ove godine igraju lose)
Na kraju Vlada ima za sada dobre rezltate i kritika ne stoji, a sto se tice taktike, i postavke napada to se nama moze ne svidjati, alion je za to odgovoran i jos plus skolovaniji za to od svih nas zajedno.
Nadamo se pobedi nad Italijanima, i neka bude da sve sto nije htelo sada tada ide...
Pozdrav

Nenad

pre 14 godina

Nisu u Partizanu problem igraci, nisu oni losi...problem je u treneru koji nezna to da materijalizuje i ukomponuje. Igraci se jedva krecu, nemotivisani, bezvoljni, vidljivo je da i atmosfera u ekipi nije na zavidnom nivou, iskrice medju igracima. Sve se to moze popraviti, ali ovaj Vlade to sigurno ne moze...i zato pod hitno novi-stari trener. U redu je cuvati i ne menjati u sezoni trenera, ali ovaj je bas van kosarke, ali vreme je da Danilce sredi situaciju.
ofkovci i ostala sitna boranija neka brine svoje mnogobrojne brige...

radoslav

pre 14 godina

Šta reći...pa iz aviona se vidi da kada Pera Božić uđe ekipa igra brže i bolje...e pa sada vi vidite šta čovek sa iskustvom znači...kada je delio lopte Mačvanu ekipa je dobro funkcionisala....Law ne da ne deli lopte nego i one koje mu daju uprska...pa šta mislite ko je napravio karijere Veličkoviću ,Tepiću i Tripkoviću pa Pera...on to i dalje može i te kako...ali šta vredi kadVlade ne kapira da mu minuti tog čoveka više donose nego Law...celu utakmicu...Pera bi delkao klincima lopte ali klinci i ne igraju...ma nema veze pera zna...šta treba a to će koristiti kad tad...ako ne skapiraju na vreme da treba da koriste njegovo i Kecmanovo iskustvo TOP 16 biće sve dalje

Sasa The Grobar

pre 14 godina

Postoje problemi ali vise kod tebe nego u igracima.Dve utakmice dobijemo 5 izgubimo.Davno sam ja rekla da nam treba Vujosevic,inace propadamo.
(anonimus, 18. decembar 2011 08:44)

Ma, kako si ti samo pametna..... Oci su nam otvorene

NICK PRASKATON

pre 14 godina

U stvari, kad gledam igrace Partizana cini mi se da oni ne igraju nego rade kosarku. Uplaseni pogledi, grc na licu, ni traga od radosti. Za Partizan navijam bio on prvak ili ne, nije mi problem kad nas nadigra Real ili Maccabi ali da tim sastavljen od Ciboninih otpadaka (Princ, Vukusic, Bagaric, Bazdaric) i par basketanera (Car, Opacak, Draper) igra bolju kosarku od Partizana to sam samo za vreme V. Jovanovica doziveo.
(Pop, 18. decembar 2011 11:15)


Baš me zanima sa koliko vas razlike treba razglavit da nebi ovakve komentare pisali,da Cibonini otpadci...to kaže navijač kluba čiji centri sa metar i po nemogu pogodit ni olimpijski bazen,kad bi bili malo ponizniji i nebi neutemeljeno podcijenjivali možda i nebi izgubili 20 razlike.

ofk

pre 14 godina

(Nenad, 18. decembar 2011 11:57)
Sinak nije bitno ko za koga navija vec truo sistem iz koga proizilaze losi ljudi,treneri,bivsi sportisti,politicari,jovanovici,pesici

Obodo

pre 14 godina

Odlaskom Pekovica vise nemamo dominantnog odbrambenog igraca. Iako nam fizikalije koje posedujemo dozvoljavaju da igramo zversku odbranu ne retko primamo po 50 na poluvremenu, sto je u danasnje vreme smesno, meni i zalosno. Posle prve tekme na jadranu ove sezone, protiv zagreba, koju smo odigrali perfektno, ponadao sam se da cemo gledati odlican basket ali... Nemamo pleja koji moze da organizuje napad i doda loptu u pravo vreme. Lou nije igrac za nas odavno se vidi, prevede loptu, doda pas krilu na vrhu reketa i spusta se u cosak... Svaki sledeci pas prosledjuje... Zbog toga Milosavljevic i Lucic sutiraju 40% napada u zadnjoj sekundi... Andjusic Mora da igra, Mora da sutne svojih 8 lopti, jednostavno Mora... Posto igramo basket na poen vise ne vidim zbog cega klinac sa takvom prackom sedi na klupi do 3 min pre kraja tekme... Daleko nam je top 16 i jadran ove sezone, uzecemo domace prvenstvo i to bi bilo to... Bozica i Kecmana ne vidim u Partizanu sledece sezone, dajte klince ako boga znate... Pavkovic bi nam zavrsio posao samo tako, sigurno za manju kintu nego u Radnickom... Ima kvaliteta i energije, treba to uklopiti, Vlade nesto radi, za sada nije dobro. Ajmo crno beli, stisnite redove protiv zabara, prodjemo li, sve ce vam biti oprosteno... I naravno - Ziveo PARTIZAN i majka SRBIJA!!!

DRAGAN AN

pre 14 godina

Reaalno ni jedan navijač Partizana koji barem malo poznaje košarku ne može reći da Vlada nije problem,jel od stare slave se ne živi i zaista mislim da Partizan i bez trenera prošle sezone je mogao osvojiti domaće prvenstvo možda je ABA liga bila malo jača.U evroligi je Pionir donosio rezultate,ali Partizan ne igra lepo za oko jako je teško gledati mučenje na terenu,bez ideje,odbrana koja je uvek bila simbol užas nama ko hoće da 90-100 poena,gubili smo i ranije ali ne tako.Zato mislim da bi Vlada trebao da prepusti mesto nekome ko bi mogao da izvuče maksimum od ekipe.
Ovo isto sam mislio i prošle sezone i misliću i ako dobijemo Armani treba nam bolji trener.

ofk

pre 14 godina

Problem su ljudi!U Srbiji su problem ljudi i onog trenutka kad vas drzava napusti na videlo ce izaci ljudi tipa Danilovic,Todoric,Jovanovic,Telgeltlija.Slicno kao u Zvezdi gde je sve puklo i trenutno su bubasvabe na polozaju....

Grobar NS

pre 14 godina

Ne znam ljudi, pročitao sam sve komentare i slažem se sa svima koji kritikuju Jovanovića, upravu su svi, delim mišljenje! Nije on za Partizan! Podrazumeva se da ću biti na utakmici protiv Armanija ali mislim da je vreme, iako bi to zvučalo krajnje surovo, da se oglasimo svi zajedno i kažemo Jovanoviću ono što je svima, sem njemu, očigledno! Bez obzira na ishod te utakmice! Retko kada sam imao ovakav osećaj pred važnu utakmicu, volim Partizan svim srcem ali prosto nemam vere u pobedu sa ovakvom taktikom koju Jovanović tera iz utakmice u utakmicu, Čakarević,Milosavljević, Raduljica i Law, nemaju pojma a dobijaju ogromnu minutažu, čim uđu protivnik nas ubija, i to lako! Andjušić na klupi gotovo ceo meč, Miljenović ne gleda parketa, ni Đekić, pa gde je tu logika Jovanoviću? Do sada je Partizan sa njime kao trenerom izgurao rezultate iz zaleta, iz igre koju su preneli Božić, Kecman i još neki, iz vremena maestra Vujoševića koji nije tepao igračima na tajm autu nego im uterivao strah u kosti ako pogreše! Dok Veseli nije otišao takodje je znatno pomogao, Peković ove sezone takođe a znalo se da će i on otići kad-tad. Jovanović je OK lik ali mislim da je vreme da shvati da je on krivac za bezidejnu igru sa 3, 4 pročitane akcije i lošom petorkom. Treba da ode sam, da ne dođe do ružnog scenarija što sam spomenuo, da se u Pioniru prolomi Vlado odlazi... Naravno da ostajem pri ovom stavu iako naš Partizan izbori Top16 !

puna podrska crno belima!!!

pre 14 godina

Vlado, pravi navijaci Partizana su uz tebe i nas voljeni klub uvek. Kada kazem na prave navijace mislim zaista na njih, a ne ne izivljene huligane koji nemaju pojma o zivotu, a jos manje o sportu!

Boby

pre 14 godina

Sram i stid neka bude ovu Cedevitu ili Koktu. Otkud im pravo da pregaze najljepsi, najbolji, najposteniji klub u Univerzumu - MTS Partizan Igokeu.
Mada, ipak mislim da su sudije opet krive za sve.

ofk

pre 14 godina

Problem su ljudi!U Srbiji su problem ljudi i onog trenutka kad vas drzava napusti na videlo ce izaci ljudi tipa Danilovic,Todoric,Jovanovic,Telgeltlija.Slicno kao u Zvezdi gde je sve puklo i trenutno su bubasvabe na polozaju....

NICK PRASKATON

pre 14 godina

U stvari, kad gledam igrace Partizana cini mi se da oni ne igraju nego rade kosarku. Uplaseni pogledi, grc na licu, ni traga od radosti. Za Partizan navijam bio on prvak ili ne, nije mi problem kad nas nadigra Real ili Maccabi ali da tim sastavljen od Ciboninih otpadaka (Princ, Vukusic, Bagaric, Bazdaric) i par basketanera (Car, Opacak, Draper) igra bolju kosarku od Partizana to sam samo za vreme V. Jovanovica doziveo.
(Pop, 18. decembar 2011 11:15)


Baš me zanima sa koliko vas razlike treba razglavit da nebi ovakve komentare pisali,da Cibonini otpadci...to kaže navijač kluba čiji centri sa metar i po nemogu pogodit ni olimpijski bazen,kad bi bili malo ponizniji i nebi neutemeljeno podcijenjivali možda i nebi izgubili 20 razlike.

GROBAR

pre 14 godina

Braco Grobari zasto minusi na komentar da se vraca Dule i da dolzae Savovic,Vujanic i Maric,sta vam je bre,jel vam se ova vest ne svidja pa udarate minuse,jel ste zadovoljni i podrzavate Jovanovica koji nam je sve zivce pokidao?Daj boze da se vrai Dule i da dodju Vujanic i Maric dva vrhunska igraca i Savovic kao druga cetvorka i idemo na f4,budite uvejeni u to!

nemojte tako

pre 14 godina

Nisam gledao Cedevitu, posto sam iz Kg-a, a radnickibio u isto vreme.
Mnogo se siroko id u ovim pisanjima. Ne moze se na osnovujedne utakmice zakljucivati tako. Sve sto je Vlada rekao nije sporno.
Veliki je sok odlazak Pekovica, sto dolazi do veceg izrazaja da Raduljica nije igrac kakav je bio u FMP-u ili na Univerzijadi (razlozi su sada nebitni).
I u prethonih 5-6 sezona skoro svaki put je odlucivala poslednja utakmica u Evroligi za top 16.
Inace mnogo remeti i sto Macvan nije stalno u timu. Znaci dva najbolja igraca protiv Maccabi-a danas juce nisu igrala, a Cedevita je po kvalitetu minimum treca ekipa ove lige, ili ako se ima u vidu izostanak Macvana i druga.
Law stvarno nije na visini zadatka, i da se nasalim mnogo bi bilo bolje da on ne igra u Jadranskoj ligi, a Macvan igra. Jednostavno se ne snalazi jos uvek, mozda i nece uopste, i najbolje se videlo da protiv Maccabi-a bez njega dobro funkcionise Partizan.
S druge strane Partizan je one godine kada je isao na final 4 imao 6 poraza u Jadranskoj ligi i to bez Maccabi-a (sada 3 sa Pekovicem). Tacno je da se nisu desavali Zlatorog i Cedevita, ali nije Partizan ni tako kvalitetan kao sada. Jos plus Kecman i Bozic su stariji dve godine (ne mislim da ove godine igraju lose)
Na kraju Vlada ima za sada dobre rezltate i kritika ne stoji, a sto se tice taktike, i postavke napada to se nama moze ne svidjati, alion je za to odgovoran i jos plus skolovaniji za to od svih nas zajedno.
Nadamo se pobedi nad Italijanima, i neka bude da sve sto nije htelo sada tada ide...
Pozdrav

Ponosno kazem svima :)

pre 14 godina

Dusko Vujosevic vraca se na mesto prvog trenera Partizana. Inicijativu za povratak DV na klupu Partizana pokrenuo je sadasnji prvi trener kluba Vlade Jovanovic. Na sednici UO KK Partizan koja je odrzana dan posle utakmice u Madridu, Vlade Jovanovic je trazio od uprave da se Dusko Vujosevic vrati na mesto sefa strucnog staba, a on da nastavi kao prvi pomocni trener. Vlade Jovanovic smatra da nije spreman na toliki pritisak od kluba i navijaca, koji od njega ocekuju
trofeje na domacoj sceni i "cuda" na evro-sceni.
Dusko Vujosevic vraca se na klupu posle nove godine, to jest posle raskida jos vazeceg ugovora sa CSKA. Uz to najvaznije je da Vlade Jovanovic uvede Partizan u TOP 16 Evrolige, jer ulaskom medju 16 najboljih, stigla bi pojacanja za dalji tok takmicenja (Milos Vujanic, koji vec 15 dana trenira sa ekipom Partizana, kojeg i individualno trenira Dusko Vujosevic, takodje krilni centar Hemofarma Boris Savovic, kao i centar atinskog Panatinaikosa Alex Maric, nekadasnji igrac Partizana dolazi na pozajmicu do kraja sezone.
Utakmica u cetvrtak sa Emporio Armaniem je utakmica sezone, od ove utakmice sve zavisi ! Inace info od potparolke KK PARTIZAN !!!

anonimus

pre 14 godina

Postoje problemi ali vise kod tebe nego u igracima.Dve utakmice dobijemo 5 izgubimo.Davno sam ja rekla da nam treba Vujosevic,inace propadamo.

kiza

pre 14 godina

Prosle i ove godine se videlo:
- napreduju samo centri (setite se samo Katica prosle godine na pocetku i na kraju)
- dobar skauting, slaba realizacija - ako na drugoj strani imamo trenera koji menja igru (plan B, C, ...) - nemamo odgovor
- kada nama postave igru koja nam ne odgovara (a to nije tesko jer igramo jedno te isto) - nemamo odgovor
- ne postavljamo igru prema igracima koje imamo nego ih uporno teramo da igraju ono sto smo zamislili (npr. Cakarevic je prosle godine davao preko 20 po utakmici)
- u principu ne znamo sta da radimo sa igracima koji su brzi i imaju sut - Djekic, inace klasicna cetvorka za koju non-stop govorimo da nam fali, prosle godine na pozajmici, ove igra po par minuta i to ne u evroligi, zanimljivo je to da je kod Duleta imao mesta u timu iako je konkurencija bila veca i bio je dve godine mladji

Pisem ovo u mnozini jer izgleda da tako treba - jos nisam cuo trenera da je rekao "ja" kada nesto ne valja.

Ali ne cudi mene trener - svako ima svoje granice. Cudi me Sale Danilovic - da li je moguce da se ne seca kako je to izgledalo kada je on igrao za Partizan ili repku: protivnik nikad nije znao kakvu odbranu da postavi jer se nije znalo sa koje strane vise duva, a dobijali smo uvek zato sto smo davali kos vise.
Uostalom, sta vredi dobra odbrana ako posle toga ne das kos - gubis snagu, koncentraciju, zivce ...

O tome da mladi i perspektivni sede na klupi je iluzorno govoriti - to su vec svi primetili.

Sasa The Grobar

pre 14 godina

Postoje problemi ali vise kod tebe nego u igracima.Dve utakmice dobijemo 5 izgubimo.Davno sam ja rekla da nam treba Vujosevic,inace propadamo.
(anonimus, 18. decembar 2011 08:44)

Ma, kako si ti samo pametna..... Oci su nam otvorene

Nenad

pre 14 godina

Nisu u Partizanu problem igraci, nisu oni losi...problem je u treneru koji nezna to da materijalizuje i ukomponuje. Igraci se jedva krecu, nemotivisani, bezvoljni, vidljivo je da i atmosfera u ekipi nije na zavidnom nivou, iskrice medju igracima. Sve se to moze popraviti, ali ovaj Vlade to sigurno ne moze...i zato pod hitno novi-stari trener. U redu je cuvati i ne menjati u sezoni trenera, ali ovaj je bas van kosarke, ali vreme je da Danilce sredi situaciju.
ofkovci i ostala sitna boranija neka brine svoje mnogobrojne brige...

Pedja

pre 14 godina

Ajde momci, ajmo Vlado, deceniju nam donosite radost i pokazujete sta je volja, zalaganje, hrabrost i rad. Dajte sve od sebe u cetvrtak i to je to. I kad rezultati izostanu, napominjem DESET godina, nemoguce je uvek biti na vrhu, pravi navijaci ce vam pevat "i kada ne budes prvi ti", ali to nece biti sada. NEMA PREDAJE!!!

Libero Boskan

pre 14 godina

Dosadiste ljudi sa prizivanjem Vujosevica.
Bez ikakve namere da branim Jovanovica koji ocigledno mora da se poboljsa, hajde da se dogovorimo da resenje ne trazimo u cekanju Vujosevica jer taj film necemo gledati. Iz jednog vrlo prostog razloga: covek je uzeo brdo love od CSKA za DVE godine ugovora. Oni su ga otkacili vec posle par meseci, ali po ugovoru moraju i dalje da mu isplacuju kintu do isteka druge godine. Ako se ne varam to je maj-juni 2012. U medjuvremenu Dule ima na raspolaganju dve varijante:
1. da kulira kuci i broji kintu koja dolazi svakog meseca iz Rusije.
2. da se vrati trenerskom poslu, da prestane primati platu od CSKA, i pocne je dobijati od Partizana.
Koliki se novac moze dobiti od Partizana u odnosu na CSKA?
Da li mislite da bi iko normalan odbacio opciju 1 i presao na opciju 2? Ja sasvim razumem Duleta i ne ocekujem nista od njega. A nasem Partizanu ce trebati i srece i mnogo vise angazovanja u nastavku sezone...

sig

pre 14 godina

Nemoj slučajno da daš Anđušiću priliku da se pokaže. A ako dobije priliku i postigne trojku ili dve ti ga odma izvadi da se oladi. Mogli bi slučajno pobediti sa njim, to je nedopustivo.
MIlosavljević nije za Evroligu, čim on igra više od 30 minuta mi gubimo utakmicu, ubaci više Kecmana i Danila u rotaciju.
Ako ti Law i Raduljica divljaju i prangijaju na parketu, zameni ih sa Perom i Rastkom da makar unesu malo solidnost i smirenost u našu igru.

sasa

pre 14 godina

u debelim problemima...ovaj cakarevic..cime se bavi on?koji sport je igrao prije nego sto je dosao u partizan...ne metlom,nego lopatom ga treba iscerati,i d\a on plati za sve greske sto je pravio iz utakmie u utakmicu...najgori igrac u istoriji partizana..ono ne lici na kosarkasa...pii

ofk

pre 14 godina

(Nenad, 18. decembar 2011 11:57)
Sinak nije bitno ko za koga navija vec truo sistem iz koga proizilaze losi ljudi,treneri,bivsi sportisti,politicari,jovanovici,pesici

Matori Grobar

pre 14 godina

Nema opravdanja... Nikakvog! Samo akteri u sportskom takmičenju znaju tačno kako im je i gde škripi. Znam kolika je frustracija kada negde ne možeš da prođeš ni na koji način, kada se na drugoj strani trudiš da nadomestiš nedostatke, kad sve pokušaš i na kraju ne uspeš... Kad te pobedi neko ko je bolji i uigraniji... Ali to ovde nije slučaj! Nisu bolji. Vidi se i zna se da nisu. I vidi se da niste sve pokušali. I ranije je Partizan započinjao sezone sa potpuno novim timom, i ranije je bilo povuci - potegni, ali je sada pad očigledan iz sezone u sezonu. Jedina konstanta u te dve sezone je trener. Ne uđemo li u top 16, Vlade Jovanović MORA iz Partizana. Odmah! Vujošević je od potpunih anonimusa pravio timove za respekt i igrače za NBA. Izivnite Vlade, dobili ste težak domaći zadatak, ali ste imali i najboljeg učitelja. Očigledno je da niste slušali na časovima. Ćao!

JOE

pre 14 godina

Pa PEKOVIC I MACVAN su 60% partizana, iskreno Vladi se treba odmah nakon armanija zahvaliti i traziti novog trenera! Bogdanovic, Andjusic, Besovic, Miljenovic e njih treba gurati JER SU ONI BUDUCNOST! VLADO ODLAZI, UPRAVA PODUZMITE NESTO!

dva zadnja vezna

pre 14 godina

mozda je za nas i najbolje da ne prodjemo armani i prekinemo zltni niz na jednu sezonu. U tom slucaju bi mirno mogli da odmah otpustimo Loa koji nebi ispunio ocekivanja da bi to mesto dobili Jaramaz i Miljenovic do kraja sezone, naravno i Andjusic i Bogdanovic da dobiju sansu u odnosu na MIrosavljevica koji je sve svoje sanse ispucao, Besovic pa i DJekic takodje da dobiju sansu, pa ako ni to nije dovoljno da se bude konkurentan na fajnal fouru ABA lige onda pre pocetka nase lige dati sansu i novom treneru a ovom zbunjenom momku sto daje ovakve izjave se tada zahvaliti na poverenju.

Borko

pre 14 godina

Svake godine ista prica. Krene traljavo, a onda Pera pozira sa trofejima! Ne sumnjam da ce biti tako i ove sezone...pozdrav svim Grobarima, svi u Pionir u cetvrtak!!! Treba biti uz klub i kad ne ide.

Pop

pre 14 godina

@NICK PRASKATON
Sta ti nije jasno u onome sto sam napisao? Koji deo? Napisano je da Cedevita igra bolju kosarku od Partizana. Gde vidis podcenjivanje? Da li su navedeni igraci Cibonini “otpaci”, jesu. Nisam rekao da su losi ali su to igraci koji su daleko presli svoj zenit i koji otaljavaju svoje ugovore. Hoces reci da je Princ buducnost hrvatske kosarke? Hrvatska je dala veliki broj kosarkasih asova ali ja takvog ne mogu da pronadjem u Cedeviti. Nije mi bio problem kada smo gubili od Jugoplastike, Cibone ili Zadra jer su to bili timovi s vrhunskim igracima. Cedevita, na tvoju zalost nije iz te price.

Vojislav

pre 14 godina

Jedini problem Partizana je alibi trener koji ima dve akcije, zasnovane na igracu kojije otisao. Trener koji izvodi igraca ako promasi 1 sut, izvodi igraca ako veze 10 poena, trpi nebuloze Milosavljevica i igra sa 7 igraca jer nema herca,da da sansu mladima koji ne bi losije odigrali od ovih ubijenih u pojam. DAJ SANSU ANDJUSICU, STO SI SLEP KAD SVI VIDE DA DECKO JEDINI ZNA DA SUTNE!!! Sramota je kako igramo, probudi se Jovanovicu !!! Znas li ko su Besovic,Bogdanovic,Miljenovic,Andjusuc... alooooooooo , a ja gledam Gagija kako gubi lopte i promasuje sa 2m kos... Malo samokritike treneru .

Srki

pre 14 godina

Raduljicu i Čakarevića treva oterati iz Partizana, Milosavljeviću bar zabranii da šutira, a za Loa i Vladu Jovanovića ne znam šta da kažem...

UrosBg

pre 14 godina

Niko od nas ne kritikuje igrace i Jovanovica zato sto mrzimo Partizan, vec upravo suprotno. Uvek smo tu kad treba da ih podrzimo, da navijamo i da busemo sesti igrac. E kad stvari ne idu kako treba onda hocemo i da kazemo da to ne valja. Jovanovic kao i obicno prica price posle utakmice o losem pristupu i slabom izdanju. Pa ko je kriv covece za to? Da li si ti svestan kao trener da je to tvoja krivica? Ljudi moji pripremamo se za najvazniju utakmicu sezone a on prica o losem pristupu. Ja verujem da on ni sam nije svestan koliko je utakmica dobio na srecu, odnosno individualnim kvalitetima igraca a ne svojim taktickim postavkama. Gusi ove mlade talente, umesto da im pruzi prilku da se razvijaju. Neka nam je dragi Bog na pomoci u cetvrtak, i naravno da cemo da dodjemo da bodrimo svoj tim. Jedno znam, moze Jovanovic i evroligu da osvoji ja cu i dalje da tvrdim na nije trener za Partizan, nema covek jednostavno ni karizmu, ni autoritet.

http://hoopsuniverse.net

verninavijac

pre 14 godina

Najveci problem si ti...
kakve god igraci da ti se daju ti igras isto...(shvati da nemas vise jednog veselog na 3, nemas 5-cu razbijaca i plej koji nije igrao evropu- pa se zapitaj da li si kadar da osmislis kakvu igru treba da igramo, vujosevic odavno zna)
nemas viziju i autoritet...
potpisimo ti povratak na mesto pomocnog i povratak velikog maga
http://www.peticije24.com/dulevujosevic-kk_partizan

mirko

pre 14 godina

Ova izjava Jovanovića je skup fraza koje može izgovoriti svaki trener, bilo kojeg tima kada izgubi utakmicu. Zašto nam ne kaže nešto o svojoj ulozi, on ima na raspolaganju Anđušića,Bogdanovića,Miljenovića koji uopšte nisu igrali, a najslabiji igrači poput Božića,Čakarevića,Milosavljevića dobijaju bezbroj prilika.Tim koji mu igra selektirao je lično on, i ne može se vaditi bezličnim frazama za ne slabu nego katastrofalnu igru.Mislim da vodeći ljudi u Partizanu treba da razmisle o posledicama ovakvog pristupa igri i brukanju Partizana. Razumem da se izgubi utakmica, ali na ovakav način i onda jedna bezlična izjava, kao desilo se i nikom ništa. Voleo bi da grešim, ali čini mi se da tek slede prava razočarenja, zbog toga mislim da i uprava kluba mora povuči odgovarajuće poteze

Viktor

pre 14 godina

Partizan još od vremena Đorđevića,Danilovića,Rebrače, nije imao talentovanije svoje klince, trojka Jaramaz, Anđušić, Bešević bi trebao uz njihov paklen rad da već ove sezone dobiju veću minutažu. Od Beševića bi uz pravilan trening , garantovano u roku od šest meseci , stvorio novog Rebraču. Ali po njegovim pokretima je ne primećujem nikakav specijalan rad , ubačen je u nekakav kalup , i tako i razmišlja . I mislim da je Pera Božić prirodan naslednik Partizanovog sistema , a ne Vlade Jovanović , a da Dule Kecman treba da bude neka vrsta savetnika ili pomoćnog trenera.

kewic

pre 14 godina

Jao Vlado znaci opet ti nisi kriv ni malo? Pa citaju te brate jer u napadu imas samo tri ipo kombinacije, a u odbrani ako se igra tvrdo ne znaci da se pravi faul pri svakom protivnickom napadu. Nista ti nisi naucio od Duleta.

slobodan

pre 14 godina

Da li je normalno da najbolji suter (Andjusic), sedi na klupi i ne dobije ni sekund vremena da igra? Vlada je potpuno izgubljen i ocigledno nije sposoban da donosi racionalne odluke u vodjenju ekipe.Savetujem ga dobronamerno da do utakmice sa Armanijem o svemu kosultuje Duleta Vujosevica, Grbovica, Danilovica, Todorica i druge Partizanove legende.

Pop

pre 14 godina

Kada sam pre vise od 30 godina poceo da pratim kosarku zavoleo sam je bas zbog Partizana. Ne zato sto je stalno bio prvak (jer nije) nego zato sto smo imali znalce i smekere u timu. Imali smo Kicu i Praju kao svetske asove, Arsenija Pesica koji je tada zakucavao kako danas nijedan igrac Partizana ne ume, Bobana Petrovica (ko se ne seca njegovog i Vilfanovog gafa na utakmici), Miska Marica,... Cak je i veliki zvezdas Slavnic u sezoni 1981/1982 igrao za nas. Posle par godina pauze stigli su Djordjevic pa Divac, Paspalj, Danilovic, Nakic, Pecarski,.. Nismo ni tada osvojili trofeja koliko smo mogli ali ta kosarka koju smo igrali je bila kosarka za nezaborav. Jedan Pecarski koji nije bio ekstra igrac je svojim zakucavanjima odusevljavao nas partizanovce. Mozemo li to videti danas od nasih centara? I 90-tih smo imali miks vrhunskih igraca i smekera u ekipi. Rebraca, Brkic, Beric, Tomasevic, Drobnjak, Cubrilo,..... Kao sto rekoh, nije se uvek pobedjivalo, bilo je i krize i losih partija ali ovako losu kosarku Partizan nikad nije igrao.
U stvari, kad gledam igrace Partizana cini mi se da oni ne igraju nego rade kosarku. Uplaseni pogledi, grc na licu, ni traga od radosti. Za Partizan navijam bio on prvak ili ne, nije mi problem kad nas nadigra Real ili Maccabi ali da tim sastavljen od Ciboninih otpadaka (Princ, Vukusic, Bagaric, Bazdaric) i par basketanera (Car, Opacak, Draper) igra bolju kosarku od Partizana to sam samo za vreme V. Jovanovica doziveo.

Boki

pre 14 godina

Lo i Cakarevic moraju da odu! Lo ubedljivo najlosiji stranac u Partizanu ikada, ne znam na koju foru igra u NBA, Draper je za njega Jordan, a Cakarevic je verovatno najlosiji i najbezmudiji igrac u istoriji Partizana. Raduljica isto katastrofa, ali boljeg nemamo, valjda ce mu poseci korenje koje je pustio pa ce ponovo poceti da se krece, u odnosu na njega Vranes je okretan kao cigra. Samo da Macvan pocne da igra u ABA ligi inace smo propali.

zalosna sova

pre 14 godina

Ponovo prepricavanje utakmice od strane Vlade,kao da je mi nismo gledali.Glavni problem Partizana je nedorastao trener za takav klub i lose odradjen prelazni rok.Nazadovanje u svakom pogledu je bilo prisutno i u prosloj sezoni,ali ipak pod inercijom Duletovog rada osvojeni su trofeji,sto je doprinelo samozavaravanju o strucnim (ne)kvalitetima Jovanovica.Sto se tice pojacanja,ove sezone je u tom smislu napravljen debakl.
Lou je potpuni promasaj,meni zaista nije jasno kako je taj igrac imao NBA karijeru,to je samo dokaz da i kod njih ima igraca izuzetno sumnjivih kvaliteta.Covek je nesposoban da pogodi bilo sta dalje od zicera,a videli smo da cak i sa zicerima ima velikih problema,broj izgubljenih lopti je mnogo veci od broja asistencija a igra u odbrani je vrlo problematicna.On konstantno brani igraca iza bloka a ne ispred bloka i tako daje vremena da se protivnik namesti na sut.S obzirom da taj nedostatak konstatno ponavlja ,zakljucak je da mu trener ocigledno i ne sugerise,niti ista preduzima da se to eliminise.
Cakarevic je u Radnickom pokazivao odredjeni kvalite,ali momak ocigledno ima psiholoskih problema igranja u velikom klubu.Takav strah u igri i takvu stegnutost,koja traje evo skoro pola godine,ja u zivotu nisam video,ona je tolika da se manifestuje ne samo u ocajnom sutu,koji doduse nikad nije bio njegov glavni kvalitet,nego u nemogucnoti i paralizovanosti cak i pri dodavanju,sto se manifestuje velikim brojem izgubljenih lopti,i lakim poenima koje Partizan prima.Nivo njegove igre u takvom stanju je daleko ispod minimuma ne samo evrolige,nego i jadranske lige,te se bojim, da je momak apsolutno neupotrebljiv.
Raduljica je definitivno najvece razocarenje,momak ne da nije napredovao za vreme dok nije bio u zemlji,nego je nazadovao koracima od sedam milja.
Njegovo besomucno nabacivanje lopte na obruc bez ikakvog osecaja,i pivotiranje po svaku cenu postaje izuzetno kontraproduktivno za tim i za njegov ucinak,i zajedno sa fintiranjima i kada treba ,a jos vise kada ne treba,doprinosi ogromnim brojem izgubljenih lopti.Kada se tome doda njegov temperament,i ogromna nervoza koju prenosi i na druge igrace,dobijemo ogroman negativan ucinak,pri cemu vidimo da nas trener nije sposoban za individualan rad sa njime radi ispravljanje tih nedostataka,jer Raduljica po fizickim sposobnostima ima potencijala da bude odlican igrac.Medjutim posebna prica je ocajna njegova odbrana od pikenrola,pri kome on uopste nema osecaja koliko izaci na beka a da se pritom protivnicki centar kontolise i ne dozvole laki poeni od njega.Ocigledno da od Pekovica nije nista naucio,a kako rekoh od naseg trenera nema nikakve vajde.
I konacno Milosavljevic, koji malo bolje igra nego predhodne sezone,ali cija najveca boljka je nedostatak kosarkaske (a boga mi i svake druge) inteligencije,sa ogromnim brojem izgubljenih lopti i,neverovatno glupim faulovima,obicno bez lopte,i obavezno kad smo u bonusu.
Takodje mislim da je problem ovog tima i u fizickoj nespremnosti,barem u poredjenju sa ranijim sezonama,sto se narocito vidi u ucinku Kecmana,posebno u odbrani,koja je ranije bila njegovo veliko oruzje.I ono glavno,potpuni nedostatak borbenosti i motivacije,koja je kod Duleta bila njegovo ubedljivo najjace oruzje, i kojim je Partizan i dolazio do rezultata koja su objektivno daleko nadmasivala njegov kvalitet.

Miloš

pre 14 godina

Pa ja zaista ne vidim problem da se pronadje jos jedan stranac na poziciji 1/2 i jedna cetvorka..Pa svake godine imamo tri stranca a sada sem Macvana zaista nemamo dominantnog igraca koji moze da napravi razliku..Ako svesno preskacemo ovu sezonu bilo bi fer to i podeliti sa navijacima i to zaista nije problem s obzirom na rezultate u prethodnih 10 godina.Medjutim ako je cilj titula u ABA i nacionalnoj ligi uz neki pomak u top 16 onda smo u velikom a ne "nekom" problemu..

Pilumnus

pre 14 godina

Objektivno, Partizanu su trenutno potrebna dva kvalitetna igrača- centar i nisko krilo (sa punim ugovornim angažmanima), kao i iskusniji trener.

Branko's

pre 14 godina

Kost, ovaj Raduljica je stvaaaarno ocajan. Ne mogu da verujem covek od 2.20 koliko je cicera pod kosem promasio u poslednjih 5,6 utakmica.
Ipak ostajem uz svoj tim uvek i svuda, bio 1. ili poslednji. Nasao sam kartu i dolazim vozem na utakmicu protiv Armanija, ubedjen sam da cemo uz gromoglasnu podrsku sa tribina izboriti plasman gde nam je i mesto. Mada se i ne uzdam mnogo u tu mogucnost, ali da mi neko ponudi odmah bih prihvatio i poraz od 3 razlike. Valjda nece imati sut kao prosli put kad su gostovali u "Pioniru"
Ako Raduljica ne napravi korake vise od 2 puta i ne promasi vise od 3 zicera pod kosem, dobijamo.
Rasko 1. centar i ove sezono, Covek se bori kao lav!

Mladen

pre 14 godina

Ako Raduljica iz utakmice u utakmicu pravi iste greske, ili mu Jovanovic ne ukazuje na te greske, ili ovaj mora da odmori od startne petorke. Nadajmo se pobjedi, ali mi Jovanovic vise lici na filozofa nego na trenera

Nex

pre 14 godina

U poslednjih godinu dana Kecman nije poceo kao starter nijednu utakmicu. Imamo najboljeg sutera, Andjusica, koji svaku drugu utakmicu dobije po 3 minuta priliku. Ni sa jednim igracem ne radis individualno, a najbolji primer su Lucic, Cakarevic i Raduljica. Ne znas da branis zonu i pik end rol, a napad ti je potpuno bezidejan. Juce, postava Bozic, Kecman, Milosavljevic, Lucic i Katic skinu razliku na 12, ti zamenis kompletnu postavu i naravno sve vrate. Izmene se prave kad treba, a ne samo da bi se rotiralo. Ne treba nikog da kupimo, samo ti idi, a ekipu moze da vodi igrac-trener Kecman i Bozic.

radoslav

pre 14 godina

Šta reći...pa iz aviona se vidi da kada Pera Božić uđe ekipa igra brže i bolje...e pa sada vi vidite šta čovek sa iskustvom znači...kada je delio lopte Mačvanu ekipa je dobro funkcionisala....Law ne da ne deli lopte nego i one koje mu daju uprska...pa šta mislite ko je napravio karijere Veličkoviću ,Tepiću i Tripkoviću pa Pera...on to i dalje može i te kako...ali šta vredi kadVlade ne kapira da mu minuti tog čoveka više donose nego Law...celu utakmicu...Pera bi delkao klincima lopte ali klinci i ne igraju...ma nema veze pera zna...šta treba a to će koristiti kad tad...ako ne skapiraju na vreme da treba da koriste njegovo i Kecmanovo iskustvo TOP 16 biće sve dalje

ivan

pre 14 godina

ocigledan je nesklad izmedju igraca i trenera.Vlado ne moze ili ne zna da vodi ovu ekipu i da iz njih izvlaci ono najbolje,kao sto je to radio Dule.Par utakmica je dobio srecno i to mu daje kredibilitet kod sve manjeg broja onih koji ga podrzavaju.Ovakvom igrom ne dobijamo nista,'crni' Lo je inferioran totalno,ne vidi kos ko svinja nebo.Uz promenu trenera,mladji bi dobili sansu i sigurno bi doslo do boljih rezultata,ovo je postalo mucno za gledanje.

misa kecman

pre 14 godina

ako vec zrtvujemo aba ligu,za prolaz u top 16,zasto ne bi utakmicu izneli Andjusic,Katic,Cakarevic,Djekic.Za prolece nam treba dobra ruka Milosavljevica,Andjusica,Cakarevica.Jos jednom poziv (svi u pionir)!!!

DRAGAN AN

pre 14 godina

Reaalno ni jedan navijač Partizana koji barem malo poznaje košarku ne može reći da Vlada nije problem,jel od stare slave se ne živi i zaista mislim da Partizan i bez trenera prošle sezone je mogao osvojiti domaće prvenstvo možda je ABA liga bila malo jača.U evroligi je Pionir donosio rezultate,ali Partizan ne igra lepo za oko jako je teško gledati mučenje na terenu,bez ideje,odbrana koja je uvek bila simbol užas nama ko hoće da 90-100 poena,gubili smo i ranije ali ne tako.Zato mislim da bi Vlada trebao da prepusti mesto nekome ko bi mogao da izvuče maksimum od ekipe.
Ovo isto sam mislio i prošle sezone i misliću i ako dobijemo Armani treba nam bolji trener.

Obodo

pre 14 godina

Odlaskom Pekovica vise nemamo dominantnog odbrambenog igraca. Iako nam fizikalije koje posedujemo dozvoljavaju da igramo zversku odbranu ne retko primamo po 50 na poluvremenu, sto je u danasnje vreme smesno, meni i zalosno. Posle prve tekme na jadranu ove sezone, protiv zagreba, koju smo odigrali perfektno, ponadao sam se da cemo gledati odlican basket ali... Nemamo pleja koji moze da organizuje napad i doda loptu u pravo vreme. Lou nije igrac za nas odavno se vidi, prevede loptu, doda pas krilu na vrhu reketa i spusta se u cosak... Svaki sledeci pas prosledjuje... Zbog toga Milosavljevic i Lucic sutiraju 40% napada u zadnjoj sekundi... Andjusic Mora da igra, Mora da sutne svojih 8 lopti, jednostavno Mora... Posto igramo basket na poen vise ne vidim zbog cega klinac sa takvom prackom sedi na klupi do 3 min pre kraja tekme... Daleko nam je top 16 i jadran ove sezone, uzecemo domace prvenstvo i to bi bilo to... Bozica i Kecmana ne vidim u Partizanu sledece sezone, dajte klince ako boga znate... Pavkovic bi nam zavrsio posao samo tako, sigurno za manju kintu nego u Radnickom... Ima kvaliteta i energije, treba to uklopiti, Vlade nesto radi, za sada nije dobro. Ajmo crno beli, stisnite redove protiv zabara, prodjemo li, sve ce vam biti oprosteno... I naravno - Ziveo PARTIZAN i majka SRBIJA!!!

Ssss

pre 14 godina

Od početka sezone smo zasnivali igru naigraču za koga se znalo da će otići kad tad, i za sve to vreme ne naći alternativu u napadu je van pameti, čak i kad je lock out bio pri kraju niko ništa nije preuzeo. Umesto potpune promena sistema igre u skladu sa novonastalim okolnostima mi i dalje igramo po fazonu baci loptu centru pa šta bude, to je jedina stvar koja me nervira u košarci. Raduljica je jedno obično drvo i to se videlo i dok je Pekman bio tu i baš zbog toga je tada trebalo naći zamenu. Ali neeee... ni slučajno nemoj da uvedeš Anđušića, Jaramaza, Đekića.. I prošle sezone smo gubili nekih prvih 6-7 utakmica u gostima zbog neuigranosti Lafajeta i Jawaia i Gist je došao već kad je sezona počela, ali se bar nismo ovako brukali..

Jerry Drake

pre 14 godina

Problem br.1: Raduljica (centra nemamo!!!)

Problem br.2: Low (pleja nemamo!!!)

Problem br.3: Ovo nece niko javno da kaze a svi to znamo!

Grobar NS

pre 14 godina

Ne znam ljudi, pročitao sam sve komentare i slažem se sa svima koji kritikuju Jovanovića, upravu su svi, delim mišljenje! Nije on za Partizan! Podrazumeva se da ću biti na utakmici protiv Armanija ali mislim da je vreme, iako bi to zvučalo krajnje surovo, da se oglasimo svi zajedno i kažemo Jovanoviću ono što je svima, sem njemu, očigledno! Bez obzira na ishod te utakmice! Retko kada sam imao ovakav osećaj pred važnu utakmicu, volim Partizan svim srcem ali prosto nemam vere u pobedu sa ovakvom taktikom koju Jovanović tera iz utakmice u utakmicu, Čakarević,Milosavljević, Raduljica i Law, nemaju pojma a dobijaju ogromnu minutažu, čim uđu protivnik nas ubija, i to lako! Andjušić na klupi gotovo ceo meč, Miljenović ne gleda parketa, ni Đekić, pa gde je tu logika Jovanoviću? Do sada je Partizan sa njime kao trenerom izgurao rezultate iz zaleta, iz igre koju su preneli Božić, Kecman i još neki, iz vremena maestra Vujoševića koji nije tepao igračima na tajm autu nego im uterivao strah u kosti ako pogreše! Dok Veseli nije otišao takodje je znatno pomogao, Peković ove sezone takođe a znalo se da će i on otići kad-tad. Jovanović je OK lik ali mislim da je vreme da shvati da je on krivac za bezidejnu igru sa 3, 4 pročitane akcije i lošom petorkom. Treba da ode sam, da ne dođe do ružnog scenarija što sam spomenuo, da se u Pioniru prolomi Vlado odlazi... Naravno da ostajem pri ovom stavu iako naš Partizan izbori Top16 !