Luna
pre 5 godina
Kada bi bilo više žena kao ovih koje ostavljaju komentare bilo bi super ovako više se svi hvale i spinuju u realnosti imaš ih dosta na netu pričaš sa likovima u kraju svi bili sa njom jednote iste u krug neko i njih oženi na kraju.
pre 5 godina
Kada bi bilo više žena kao ovih koje ostavljaju komentare bilo bi super ovako više se svi hvale i spinuju u realnosti imaš ih dosta na netu pričaš sa likovima u kraju svi bili sa njom jednote iste u krug neko i njih oženi na kraju.
pre 13 godina
Ja razmisljam na sledeći nacin: cifra kao cifra nije bitna ( naravno ako ne govorimo o nekim enormnim 40+ ). Jer ako je devojka uspela da sabere tu "cifricu" pre udaje oko 27-28 godine, to ipak mnogo govori o njenom moralu, i sposobnosti da se veže za nekog muškarca i bude njegova i SAMO njegova.Naravno tu je i pitanje kriterijuma, jer ako neko uspe da postigne te cifre onda nema kriterijum kada su muškarci u pitanju, a ako nema kriterijum za tako vazan aspekt zivota kao sto je intima,ljubav, i na kraju krajeva njeno samopoštovanje, onda nema kriterijume ni za šta u životu. Od nje treba da očekujem da mi sutra usmerava i vaspitava decu ( ne daj bože ćerku, pa da vucne na mamu.)A ako govorimo o nekim normalnijim ciframa i tu se devojke moje mnogo gleda vaš kriterijum ( a ako mislite da to možete da sakrijete, grdno se varate), jer pre cu da oberucke prihvatim onu koja je imala njih 20, a kad pogledaš tih 20 sve normalni, fini momci kojima nema šta da se zameri, nego onu koja je imala njih 5, ali tih 5 su neke ljige i amebe koji glume mangupe, opasne momke i face nad facama! Evo ja sam uvek bio vaspitan i kulturan momak koji se prema drugima ophodio sa poštovanjem ako to zaslužuju. Sada fakultetski obrazovan, sa prilično plaćenim poslom, i sada me jure neke od tih što su volele "mangupe", a ja naravno ne želim ni da gledam u njihovom pravcu.Sad sam cenjen u društvu, i za 3 dana olovkom i papirom zaradim koliko "mangup" za 30 dana fizikalisanja kojekude.I ko je sad mangup?
pre 14 godina
(Anchi, 22. novembar 2011 13:30)
1.Austrija nije problem :)))
2.Da ti ne objasnjavam sad zbog cenzure :)))
3.Ko je pricao o lepoti?
4.Vidi tri
pre 14 godina
Ma da, totalno je isto da li je riba imala 20 preko raznih kombinacija i ona koja je imala 3,4 iz ozbiljnih veza. To su totalno iste devojke, sa istim moralnim vrednostima i shvatanjima, i totalno je svejedno koju cete da ozenite jer ce obe danas-sutra da budu dobre zene i majke. Ha ha! Zene, samo se vi tesite! :) Poz za devojke kome je spavanje sa deckom poseban i emotivan cin.
pre 14 godina
@ Silvester
pa ako skoknes do Austrije, moze :)))
A zasto bi ti sa mnom na kafu?! Mozda sam ruzna i nikakva:)))?! A mozda si ti?! :)
pre 14 godina
Anchi, 19. novembar 2011 18:26
Anchi, moze kafa? I do not care about numbers...
pre 14 godina
Nepisano pravilo: ako devojka kaze da je spavala sa cetvoricom, pomnozite sa 3 i dobicete realniju cifru (4x3=12), dok je kod muskaraca obrnuto proporcijalno! Ako decko tvrdi da je bio sa njih 15, podelite sa 3, znaci bio je sa max. 5 riba! :)))
A vi muskarci ako (ponovo) cujete da ste drugi, to je zbog cistog zenskog senzibiliteta, jer mi znamo koliko ste sujetni! Uostalom sami ste krivi, jer (naucite vec jednom): glupo je uopste pitati!!!
pre 14 godina
@anchi
mislim da ti je svaka na mestu. drago mi je da si otvorena povodom broja muskaraca. ja ne pitam devojke za broj, jer ne zelim da znam, a i ne interesuje me. kad je devojka u mom krevetu, onda je samo moja :) imam 35god i iskustvo iza sebe, a iskustvo kod devojke izuzetno cenim i uzivam u istom.
pozdrav
pre 14 godina
ja o tome ne pricam! od kad sam jednom frajeru pre nekoliko godina rekla koliko sam ih imala, a on je pozuteo i pozeleneo, mada mi uopste nije neka velika brojka - nikad vise nikom! niti se mene tice koliko ih je on imao. samo mogu da kazem da imam 33 godine, jako lepo izgledam, i koliko njih me je spopadalo i jurilo sve ove godine, ja sam se jos i dobro branila, i birala sam samo najbolje.
A mnogo ste mi i vi frajeri naivni, ovamo gnusate se svake cifre, a u krevetu volite da moze sve, i ovako, i onako, pa kad vas zena dovede do ludila u krevetu - onda vam je super, je l da?! Pa onda prestanite da se zalite na broj! Sta mislite odakle sve to iskustvo - iz knjiga???, nijeeee, nego iz zivota dragi muskarci, ili da nije mozda da mislite da ste vi toliko dobar ljubavnik, pa ste to izvukli iz nje, inace ne bi ona to nikad, haha, hoce i to zene da kazu :))). i jos nesto, da vam kazem u poverenju - ove sto vam i kazu neku cifru, verujte - u 99% slucajeva lazu, ja znam mnogo devojaka - sramotno i grozno je koliko one lazu muskarcu o tome, pa onda sve mi ispadamo lose zbog takvih, kao fol njemu prica da ih je imala 3 - to su zvanicne veze koje je imala, a ovamo spavala sa pola srednje skole, pola fakulteta, a ove iz kraja ni ne racuna.
proslost je proslost - deal with it! ako ste vi necija buducnost, to nikako nece imati veze sa brojem partnera, bilo njenih, bilo vasih.
pre 14 godina
Ja sam sa mojih nepunih 26 god imao 7 partnerki, nemam sta da lazem, fino izgledam, lepo sam gradjen, obrazovan, vaspitan ali eto dokaz da ne razmisljaju svi muskarci SA ONOM STVARI!
pre 14 godina
Ko bi rekao da jedno obično trenje kože o kožu može toliko da se izdramatizuje. Sex je kao bilo koja fizička radnja. Igranje rekreativnog fudbala je mnogo diskutabilnija tema, jer je rizik od povreda mnogo veći.
pre 14 godina
@Omnia
Potpisujem. Svaku. Recenicu.
:)
pre 14 godina
Nije stvar u fizickom aspektu seksa (da se tako izrazim), zena se nece potrositi cestim upraznjavanjem istog ili menjanjem partnera, naprotiv, bice vestija i u boljoj kondiciji. Ali mi nije jasno zasto i muskarci i zene uporno pokusavaju emocije da odvoje od svega moguceg...pa valjda je u tome neka sustina! Ja zaista ne mogu da zamislim kako izgleda sex bez ljubavi i zasto bih to sebi radila ako mogu da imam oboje, jer oboje mi je poterebno. Valjda je cilj naci najbolju mogucu osobu po fizickim i mentalnim karakteristikama (svako prema svojim mogucnostima).Ja do 23. godine nisam upoznala 20 osoba koje bi mi se toliko dopale da bih spavala s njima, ako je neka devojka imala srece da tako mlada upozna 20 "kvalitetnih muskih primeraka" kako to ni sa jednim od njih nije uspela nesto vise?
i muskarci i zene danas omalovazavaju sex, pricaju koliko ga vole a upraznjavaju ga sa osobama o kojim imaju lose misljenje i vrlo cesto ih omalovazavaju. Najgore je sto veliki broj devojaka se toliko napije tokom izlazaka i onda imaju sex s kim stignu (znam takve). A medju muskarcima ima takvih svinja koji ce vrlo rado iskoristiti takvu devojku, jos ce je "preporuciti" ortacima.Onda se i jednima i drugima mnogo povecava broj partnera, a zbog nacina na koji su ih stekli, moraju da se stide i da kriju.Nikada ne bih osudila devojku ili muskarca koja/i je imao/la npr. 10 partnera ako je u te odnose ulazila svesno, iskreno, zbog svojih licnih potreba, a ne stava okoline, dokazivanja u drustvu i slicno.
Ne bih volela da budem sa deckom koji je "prejahao" pola grada.Umem sama da procenim ko mi odgovara i nije mi potreban copor njegovih bivsih da bi mi se on dopao. Seksualne vestine se sticu vezbanjem (moze i sa jednim partnerom) a ne menjanjem.
pre 14 godina
...a ja mislim da svako ima pravo na svoju proslost.
pre 14 godina
Au, brate znaci ne smem da imam ljubavnike da ne kazu ovo ili ono. Pa jel mogu onda da lepo da predjem u biseksualke pa da imam cura koliko volim posto se one ne broje, a??? Ili ce muskima i to da smeta?
(A jel moze..?, 12. novembar 2011 23:38)
PREDJI, NECE DA NAM SMETA:)
pre 14 godina
@Musko
Pretpostavljam taj zapad nije Skandinavija :D? Salu na stranu, nekada se nije vodio tako intenzivan zivot, ali svaki put kada bih cula to pitanje od muskarca to je bio kraj...Zato sto postavljanje tog pitanje daje automatski odgovor odgovor o mnogim drugim stavovima te osobe, o njegovoj licnoj psiholoskoj cvrstini (t.j. odsustvu iste), posedovanju duplih standarda i...Sve dok je on cist crno na belo na papiru od bolescina (to me je vise zanimalo, a trebalo bi i vas) i dok ne pravi gluposti dok smo u vezi, prethodan broj ne govori ama bas nista, a ko mi i garantuje da to sto je receno je i tacno.
Inace u pravu si, ima svakakvih stavova svuda, ali Balkan je kao u mnogo cemu vrlo konzervativan i iskljuciv (muskarci i zene, bez razlike) i sto je jos bitnije agresivno netolerantan i sklon dvostrukim standardima.
pre 14 godina
Nikada ne pitam tipa sa koliko riba je bio,jer to smatram nepristojnim,a obrnuto takodje vazi.Čim tip počne da se raspituje o tome, žaključim da je sirovina,a takvi nisu nizašta.
pre 14 godina
Ne pitam, ne pričam. Svima lepo.
Ono što ne znaš ne može da te boli.
Ljudi koji su oženili prostitutke često govore da ih poštuju kao cara.
Ko tu može da bude pametan.
Ja samo znam da je svaka žena različita i zato ću da citiram Pinkija "jedino mi za tu crnkinju žao što nisam probao, a za Ajfelovu kulu me zabole rodjaci".
pre 14 godina
zgranuta sam nekim komentarima... i dalje mi je neverovatno da neki muskarci ne mogu da shvate da i zene vole orgazam i da vole sex, i da to ne mora da ima nikakve veze sa ljubavlju... nisam nesto iskusna, stvarno sam imala samo dva partnera (drugi mi je i muz), ali ono sto ne mogu da shvatim je to, odakle vam ideja da zene to rade samo iz ljubavi!? to nema veze sa zivotom. poznajem devojku koja je prevarila momka, iskljucivo zbog toga sto je bio nesposoban u krevetu, a odgovarao joj je na svim ostalim poljima! sa strane je trazila ono sto joj fali - a to je sex! neke zene varaju SAMO zbog zabave, seksa, a neke se upustaju u 'kombinacije', opet samo zbog seksa. zasto ne mozete to da prihvatite, u 21-om veku? zene VOLE seks isto kao i vi! postoji zenski orgazam, znate. o broju partnera ne bih pisala, jer ne mislim da je bas normalno da devojka ili decko ima preko 100 partnera, za to postoji dijagnoza... ali niko vise ne ulazi u brak nevin, i to treba reci... zgranuta sam nekim srednjevekovnim razmisljanjima koje sam procitala, a odnose se na to da zene 'to' rade samo iz ljubavi... ajde odrastite! to su gluposti
pre 14 godina
I zena je kljuc koji otvara muske "brave";) i ima pravo da otvori brava koilko joj dusa i telo zele;) Brojku nije duzna nikom da kaze. Ono sto bude pruzala onom koga odabere da joj bude muz i otac njene dece bice upravo proizvod njenog iskustva. Posto svaki voli da mu zena bude dobra i vesta u krevetu, muskarci pokrite se i cutite, vezbala je zbog vas;)
pre 14 godina
Au, brate znaci ne smem da imam ljubavnike da ne kazu ovo ili ono. Pa jel mogu onda da lepo da predjem u biseksualke pa da imam cura koliko volim posto se one ne broje, a??? Ili ce muskima i to da smeta?
pre 14 godina
Vi sto spominjete Balkan, srednji vek, zaostalost i slicno, verovatno nikad niste ni bili na zapadu. Ja jesam, 6 meseci i za to vreme sam upoznao dosta studentkinja. Iako ne volim generalizaciju, svejedno cu usporediti devojke... Tamo ima manje samih, kao da im veze duze traju, a kod nas ima vise samih devojaka, ali su imale vise kratkih avantura, iako se ne bi reklo po ponasanju, tamo ima viseprilazenja, muvanja... A muskarci sa zapada razmisljaju slicno kao mi, malo ko bi hteo devojku za dugu vezu koja je promenila veliki broj partnera.
pre 14 godina
Najveci problem sa laganjem je to sto istina kad tad izadje na videlo. Zene sa vise od 20 partnera jako tesko nadju nekog ko hoce da bude u braku ili duzoj vezi sa njima.
Najgora stvar sto moze zena da uradi jeste da slaze o svom prethodnom seksualnom zivotu i da tako pokusa da ostvari duzu vezu. Jer istina se kad tad sazna, i to posle moze ugroziti brak ili duzu vezu.
Jednostavno muskarci ne vole kada je zena previse slobodna jer takav obrazac ponasanja onda ocekuju i u samoj vezi sa tom zenom.
pre 14 godina
Ja mislim da svi komentari na izjavu Jece govore sami za sebe. Svi su kao liberalni, a kad je samo jedna rekla otvoreno cifru, svi ste osuli drvlje i kamenje na nju. da smo u Aganistanu verovatno bi je kamenovali. Sustina je da prosecni muskarac voli da ga lazu: "Ti si prvi, ti si najbolji, samo mi je sa tobom ovako, ne vidim druge muskarce osim tebe i sl". A cak iako zna da to mozda nema veze sa istinom, lazi sestro, sve je super!
pre 14 godina
Kad je društvo nametnulo da je dobro kada je muškarac bio sa mnogo žena, jer je onda kao baja. A kada žena bude sa više muškaraca, onda je drolja. Ljudi su skolni predrasudama i stvaranju različitih standarda po polovima.
pre 14 godina
Po komenatarima vidim da smo još u 20.veku klasični Balkanci tradicionalno vaspitani,devojke se u Srbiji teže "otvaraju" znam da ima svakavih ali moraš baš da se polomiš da bi sredio nešto.Poznajem brdo normalnih likova i slabo ko nešto završava uglavnom sve spadne na prodavačice ljubavi,udjite beogradski klub i vidieće da nema akcije,ribe igraju sa drugaricama,momci ne prilaze i to je to to je realnost,a ova devojka koja kaže da je bila sa njih 20 masno laže,a i treba paziti ima svačega po gradu raznih boleština od koji nema leka...
pre 14 godina
"Ključ koji otvara više brava je dobar ključ.
Brava koju otvara više ključeva je loša brava."
pre 14 godina
Veoma sam iznenadjen koliko ima komentara ljudi sa teskim predrasudama u vezi seksa? Na vise mesta pominje se brojka od 50-ak partnera, kao neka "norma" na ZAPADU, sto je (po meni) teska zabluda - moje iskustvo je potpuno drugacije! Zivim i radim u Rusiji, putovao sam dosta puta u Ukrajinu i Belorusiju, a u vise EU zemalja proveo sam vise od 14 god. i video dosta sveta... Odgovorno tvrdim da su zene ovde mnogo slobodnije (superiorne lepote i zenstvenosti!) nego u Nemackoj, Austriji, Svedskoj, Danskoj, Holandiji, Finskoj, Britaniji, USA i na kraju u mojoj zemlji Srbiji (doduse, jedino nase zene mogu da im pariraju po zenskim kvalitetima!). Ovde su zene potpuno oslobodjene i one biraju muskarce bez straha da ce ih vredjati isfrustrirani muskarci, poput nekih koji su ovde komentarisali (npr. nije neobicno da vas zena pita za ples ili vam plati pice!), vrlo promiskuitetne i, da uporedim sa Jecom (koju su ovde mnogi napali!) u 23 godine su imale bar dvostruko vise muskaraca od nje... Zene od 25-30 god. obicno imaju bar jedno dete i u velikom procentu su se razvele bar jednom. Ovde sam od dosta zena i muskaraca cuo da je Seks=Zdravlje (u svakom smislu!) i da samo zdravi ljudi mogu da ga imaju, pa sad dragi moji i drage moje (sto rece veliki humorista Minimax!) sami izvucite zakljucak...
p.s. mislim da ovim sto sam napisao nikog nisam uvredio i da bi to trebalo objaviti, posebno posto ima mnogo negativih, konzervativnih i komentara na ivici vredjanja!
pre 14 godina
Kada sam bio u svojim 20im zgrozavao sam se, a negde i plasio zena koje su bile sa mnogo muskaraca. Secam se izjave Pamele Andersen "andjeoske plavuse" da je promenila 30ak muskaraca do 28 godine mislim...
U medjuvremenu sam i ja izmenjao mnogo partnerki i vise me nista ni ne cudi niti sokira. Mozda sam emotivno izbledeo ili sam poceo da sagledavam zene onakvima kakve zaista jesu (mada se i one naravno medjusobno razlikuju). Moj motiv za "promiskuitet" je radoznalost. Mozda ce neki reci cemu sve kad su "sve zene iste" ne bih se slozio , a verujem ni drugi muskarci koji su probali vise zena.
U svakom slucaju kakav god obrazac ponasanja izabrali on ce imati svoje prednosti i mane jer zivimo u komplikovanom svetu, a i muskarci i zene imaju zasebne liste seksualnih i zivotnih prerogativa koje se cesto samo po nekim stavkama poklapaju....
pre 14 godina
@Njam Njam
"Kako drugacije zena da iskaze svoju ljubav i da pokaze da joj je stalo do doticne osobe nego sexom"
Wow, iz koje galaksije si ti pao na zemlju? Sexom se iskazuje ljubav? A da li si ti nekad cuo za sex iz strasti ili privlacnosti prema drugoj osobi? Da li muskarci vole svaku zenu sa kojom se upuste u sexualne odnose? Uf koliko njih je onda mene volelo? Ili cekaj, ja sam k. zato sto ja njih nisam volela?
pre 14 godina
Zene kriju jer imaju sliku o sebi na koju nikome ne daju da im zvrlja...
pre 14 godina
Nemam nista protiv promiskuitetnih zena- svako sebi kroji zivot onako kako zeli.
Ali evo mog misljenja: feminizam je pomogao zenama u mnogim oblastima, kao sto su pravo na obrazovanje, zaposljavanje i slicno, ali ih je masno zeznuo kada je poceo da prodaje ideju da zene mogu da se u intimnim odnosima (u nedostatku boljeg izraza)ponasaju kao muskarci. Promiskuitet je muska igra i zene mogu da je igraju ali neretko izvuku fizicki, psihicki,emocionalni deblji kraj. Tip sa puno recki je frajer- devojka koja je spavala sa mnogo muskaraca je k****. Tako je oduvek bilo i uvek ce biti. Neko ce reci hipokrizija ja velim surova realnost.
pre 14 godina
Nije mi jasno šta uopšte ima bilo ko ,muško ili žensko,od menjanja partnera i još se time hvale,kurva je kurva bilo kojeg pola bila.Meni je 50 godina a sa svojom dragom sam od 1979 godine i ponosim se što mi je prva i jedina,naopako da neodmerim dobru žensku ali tu je kraj.
pre 14 godina
@Milos
Te sto osipaju paljbu po drugim zenama su jos gore od ovih takozvanima "gresnicama". Potipisujem.
pre 14 godina
@Musko
Dodaj jos jednog na tih 10 i eto fudbalskog tima.
Urnebesno. Ovo je neprevaziđena tema.
pre 14 godina
@Jeca
Draga Jeco, sličnih smo godina i mogu da ti kažem da mi se gade devojke poput tebe i tvojih drugarica. 20 partnera sa 23 godine ?! Pa nije zalud narod izmislio gomilu izraza za one koji praktikuju takvo.."ponašanje" Inače,za neku godinu kada poželiš da se udaš,nećeš više pričati "otvoreno" sa svojim izabranikom,već ćeš lagati ako se povede razgovor na temu cifre,veruj mi. Žao mi je samo onog nesrećnika koji ti poveruje,ali s druge strane,ako ne bude znao da proceni,sam je kriv.
p.s. što se tiče "jednakosti prava" ,žene su prve spremne da ospu paljbu po drugim ženama koje se ponašaju promiskuitetno,nisu to izmislili samo muškarci,to je jednostavno - priroda.
pre 14 godina
Mislim da neko ko ni sam nije spavao sa vecim brojem muskaraca/zena ne zeli nekoga ko jeste jer ipak to pokazuje neke osobine i stavove, ne znaci to nuzna nista lose nego vise u smislu npr. vi ste vise za mirne veceri u dvoje,a partner hoce da luduje u gradu, jednostavno se ne slazete. Ja sam uvek zeleo ako moze jednu osobu sa kojom cu biti ceo zivot i seksualno gledano, naravno ne bih ostavio neku devojku koju volim zato sto je imala vise partnera nego sto ja mislim da je mnogo, ipak smo svi razliciti, ali mi ne bi bilo svejedno. Da li se za nekoga ko je imao mnogo partnera bilo to musko ili zensko moze reci da je upitnog morala, ne znam bas, ali mislim da to nema nuzno toliko veze sa brojem partnera. Fali nam vise tolerancije i razumevanja, moze neko biti i sa vise ljudi, da ih je ponela strast, ljubav, zaljubljenost bilo sta pa nisu zato promiskuitetni. Ja sam prvi put spavao sa devojkom sredinom svojih 20ih, da sam ranije nasao takvu osobu ranije bih, da sam kasnije, kasnije bih ali sve u svemu nije me zanimalo sta drugi misle posto ja mislim da tako treba. Vise tolerancije, razumevanja, svako treba da bude svoj i da radi kako misli da je ispravno ili kako oseca. Ja bih bio presrecan da ostanem sa ovom devojkom i da mi bude jedina. Poz
pre 14 godina
Phh, ne volim ni ja kad mi muskarac u svojim tridesetim kaze da je spavao sa njih 50, dragi muskarci. Iako je na zapadu to sasvim korektna cifra, cak minorna, za mene, koja sam ocigledno u tom smislu tradicionalna, je to neko ko je labilan, ko ce lako da ode u krevet tek tako. Koji on kriterijum jos moze da ima? Koja mu se nasmesi, ode on. To je patnja za partnera. Zatim, motaju mi se po glavi polne bolesti, mada nije nuzno da ih je zaradio. Ali ja se pitam - sta je taj covek u zivotu radio sem sto je j...? Znamo, za raditi posao, studirati, posvetiti se icemu kvalitetnom, dakle gradjenju sebe, potrebno je ozbiljno odricanje, zrtva, je li, nekakva askeza, da svoje vreme vrlo smisleno rasporedjujemo. KAD je taj covek postigao cifru od 50? I sex coveku oduzima zivotnu energiju, ako cete da letite od cveta do cveta, to ce vas konzumirati, nista drugo, a ni to samo, necete postici.
Ali onda gledam ovaj komentar - 23 godine, 20 partnera... Ja sam shokirana, to je neko usvojeno ponasanje, nametnuto, trend, to prosto NIJE u zenskoj prirodi, zena se, narocito tako mlada, daje kada joj se neko SVIDJA, kako moze toliko njih da joj se dopadne? Zena tad nije ni sexualno potpuno zrela, kako god dobra delovala u krevetu, to je usvojeno ponasanje, koje namece kultura u kojoj se stasava. Cenim neistomisljenike, cenim tudju iskrenost, ali ja sam sablaznuta.
pre 14 godina
Meni je moj decko stvarno drugi. Ja ne mogu da prebolim sto je moj decko imao previse partnerki za moj ukus. Ne zna im se ni broj, ali preko 20 sigurno. Smeta mi i boli. Osecam kao da je na taj nacin umanjen znacaj nase vese. Jeste da to nema smisla, ali to osecas i gotovo. Tako da momci, razumem vas, ali isto vazi i za vas. Barem kad sam ja u pitanju.
pre 14 godina
Super tekst. Ja govorim otvoreno sa svojim momcima. Do sada sam imala oko 20
partnera sa 23 godine, kao i mnoge moje drugarice istog godista u BG. Pozdrav muskarcima!
(Jeca, 11. novembar 2011 23:06)
Jeco kojim momcima s` obzirom na tvoje godine i broj partnera u sexu ja bih ti savetovao da nista ne govoris, bg je mnogo mali, a ti ako si vec pricala o toj cifri ili se seli iz bg-a ili ces naci nekog brdjanina koji nema sanse da sazna. Blago tvojoj glavi:p
pre 14 godina
Ne znam zasto i Srbiji, i Istocnoj Evropi generalno, momci i devojke misle da je normalno imati 50 partnera. Zapadna Evropa je kao liberalna ali nije bas tako. da kazem 70- 80% ljudi koje znam imaju stalno neke duge veze i imali 1,2 ili 3 partnera. Mnogo momaka i devojaka je bilo cak i nevino tik pre 30-e.. ljudi se bave i drugim stvarima, a imaju dugu vezu, vole se, ispunjeni su. Mi definitivno ne postujemo sebe, dajemo se i muski i zenski. Devojka koja je spavala sa 20 momaka u SRB mozda jeste k.... za neke(isto i muskarci), da li je tako ja ne znam, ali znam da je ona/on daleko od necek dobrog.
Bilo kako bilo, ljudi koji brinu o sebi izgledaju zdravije i bolje u mentalnom i fizickom smislu, i kao mladi i kao ljudi.
pre 14 godina
@Njam Njam
Lupetas kao niko. Ljubav se stice poverenjem, ne sexom. To, sto ti gajis Americki nacin zivota i ljubavi, izvoli, ali ne uci druge da budu promiskuitetni. Promiskuitetan/na osoba, sa njom/njim nije nesto kako treba. Stalna promena partnera uz veliki rizik od hepatitisa B i HIV-a, ne vode na dobro. Retko ko je TOLIKO MALOUMAN kao ti da stalno menja partnere. Kondom nije najsigurnija zastita. Vec je bilo par slucajeva kad ni kondom nije pomogao. Zato, pamet u glavu pre odlaska po kondome i u obilazak po komsiluk. ;)
pre 14 godina
@Jeca
Sa 23 godine 20 partnera... Zasto su svi bivsi? Da li si neke varala i kako bi se osecala da tebe neko vara? Da li zelis brak u buducnosti? Da li mislis da bi mogla da budes verna? Da li si sigurna da nisi pokupila neki HPV virus ili neku slicnu SPB? Da li si sa svakim uzivala? Ima tu jos mnogo pitanja zbog kojih bi mogla da razmislis o svom ponasanju. Ali ako tebi u zivotu nije cilj naci ljubav, pravog prijatelja i ljubavnika, zivotnog saputnika i stvoriti porodicu, onda ok. Nemamo svi iste zelje za buducnost...
pre 14 godina
Dragi muskarci, upravo zbog ovakvih komentara koje ste ostavili ovde, mi cemo da nastavimo da vas lazemo. Sa normalnim, open minded muskarcima u krevetu bicemo ono sto jesmo - sexy, divlje, glasne, opustene i zadovoljne, dok sa vama primitivcima samo cemo se izvrnuti na ledja i pustiti vas da mislite da ste nam "drugi"!!!
Now, who's missing out on all the fun????
pre 14 godina
"Muskarci su tri puta neverniji od zena. Zato na svaku nevernu zenu, dolazi tri neverna muskarca"
Dusko Radovic (Beograde, dobro jutro)
pre 14 godina
Muškarci (koji to ne znaju, a po komentarima izgleda da ih je dosta?) shvatite jedno - žene su u svemu ravnopravne sa nama! Zašto žene smanjuju broj svojih ljubavnika? Upravo zbog nas, naše sujete, ponosa, nesigurnosti, pošto nama malo treba da se obeshrabrimo i ''padnemo'' tamo gde ne treba... Zato nas one ''dižu'' hraneći našu sujetu kako smo upravo mi najbolji ljubavnici itd...
pre 14 godina
@jeca-sve dodje na naplatu
pre 14 godina
Koji sredjevekovni tekst!Modernoj i socijalno nezavisnoj zeni sex dolazi iza racionalne za nju prihvatljive slike o muskarcu.Sexualni cin je kraj njene vizije o muskoj osobi, a ne pocetak.
pre 14 godina
Dvostruki standardi! Ako žena spava sa mnogo muškaraca, onda je "kurva", a ako muškarac radi to isto - onda je "peder"...
pre 14 godina
Ja ne krijem, ali niko to ne voli da cuje
pre 14 godina
Skoro mi je jedan tip objasnio kako muskarac nikada ne bi trebao da se vezuje za samo jednu zenu, jer to prosto nije normalno i prirodno. Muskarac bi trebao da bude lovac i "seje" svoje seme gde god stigne. Za zene, naravno, isto je nedopustivo. Po ovoj logici, isti tip bi trebao da k... sve sto hoda, dok ce sve one sa kojima je bio sedeti kod kuce, cekati samo na njega i svoj red. Hajde bre, muskarci koji stvarno veruju da su Bogom dani pa mogu da rade sta hoce, a posle hoce da zene nevine, na kraju uvek ispadnu najvece rogonje. A tako i treba da bude. Hvala 21. veku na seksualnoj slobodi!
pre 14 godina
Musko sam. Al izgleda da je istinit onaj stari vic kad su pitali babu kome je lepse muskarcima ili zenama, a ona odgovori: "Pa kad vas svrbi uvo i vi se pocesete, kome je lepse prstu ili uvetu?".
pre 14 godina
Hvala svima koje govore da si drugi. Kada sam pročitao Jecin komentar, sablaznuo sam se na pomisao da tako nešto čujem. Ti ne treba ni pitati. Zamisliš broj i kažeš dobra je to devojka.
pre 14 godina
@(Dzoni, 11. novembar 2011 19:26)
jeste drugi, ali tog dana verovatno ;-)
@(Kol, 11. novembar 2011 20:19)
kada se fokus aktivnog ucesnika muvanja i veze prebaci na zene onda mogu da ocekuju da bude obrnuto, do tada (ili jos bolje do nekog balansa) posto se od nas ocekuje da pridjemo i da budemo "osvajaci" bice ovako kako jeste :-)
pre 14 godina
Zasto?Zasto? Pa evo reci cu vam ja zashto iz ugla jednog muskarca...Kako drugacije zena da iskaze svoju ljubav i da pokaze da joj je stalo do doticne osobe nego sexom...Kako drugacije muskarac da stekne poverenje u nju ako je spavala sa svima naokolo...Sta sad treba da musko ode na posao da radi ceo boziji dan da bi obezbedio za svoju porodicu a komsija uvek na "kafi"...Najgore shto zena uradi muskarcu je to da vas vuce za nos da trpite sve i svashta i na kraju nishta a posle vas spava sa nekim likom koga zna mozda 2 nedelje pa kako bi vi okarekterisali doticnu devojku...dajte molim vas toga moderno doba jednakost polova 21 vek ostale gluposti neke stvari ce uvek ostati iste ma koje god da je vreme.
pre 14 godina
uporno se zaboravlja zbog odvratne polne korektnosti(najogavnijeg izuma zapada),da su žene vlasnici najtraženije 'robe' na planeti zemlji,samim time tražene i u mnogo povoljnijoj poziciji od muškaraca koji su 'tražioci'
zato muškarci umiru mladji.svo zlo ovog sveta proizišlo je zbog frustracije 'tražioca' za 'robom'.
i kao da to nije dovoljno, priča se o nekim smanjenim pravima žena,a zapravo manja prava imaju muškarci u svakom pogledu, jer umiru ranije u potrazi za'robom'.a žene se rode sa većim pravima!
čista nepravda.
pre 14 godina
Super tekst. Ja govorim otvoreno sa svojim momcima. Do sada sam imala oko 20
partnera sa 23 godine, kao i mnoge moje drugarice istog godista u BG. Pozdrav muskarcima!
pre 14 godina
Mozete me smatrati sovinistom, ali svejedno nikad ne bih bio u vezi sa zenom preko koje je presao fudbalski tim. Ne bih da formalisem previse, recimo 10-ak partnera je ok za zenu od 30 godina. Nije to samo zbog evolucije i kulture tako, preterano menjanje partnera govori dosta i o zeninom karakteru.
pre 14 godina
@Dzoni
Samo jedan je prvi, svi ostali su - drugi ;)
pre 14 godina
Ma cutite, dobro je dok znaju sa koliko...hahahahaha....
pre 14 godina
Svaka sa kojom sam bio, a i sadasnja su mi rekle da sam joj drugi. Ne znam zasto ovo zene govore, nismo mi tako glupi kao sto zene misle xD
pre 14 godina
glup tekst
pre 14 godina
Zato sto zivimo u svetu u kome je zena ako je imala pa recimo vise od 5 partnera k...., dok je muskarac zavodnik! Ali tako stvari stoje i tesko da ce se promeniti..
pre 14 godina
Svaka sa kojom sam bio mi je rekla da sam drugi!Pa ti im sad veruj ostalo.
pre 14 godina
Da ne bi dobile etiketu. A za to u ovoj zemlji tako malo treba..
pre 14 godina
Zašto prodavci automobila smanjuju kilometražu vozila kad prodaju svoj auto? :)
pre 14 godina
Zašto prodavci automobila smanjuju kilometražu vozila kad prodaju svoj auto? :)
pre 14 godina
@Dzoni
Samo jedan je prvi, svi ostali su - drugi ;)
pre 14 godina
Ma cutite, dobro je dok znaju sa koliko...hahahahaha....
pre 14 godina
Svaka sa kojom sam bio mi je rekla da sam drugi!Pa ti im sad veruj ostalo.
pre 14 godina
Da ne bi dobile etiketu. A za to u ovoj zemlji tako malo treba..
pre 14 godina
Svaka sa kojom sam bio, a i sadasnja su mi rekle da sam joj drugi. Ne znam zasto ovo zene govore, nismo mi tako glupi kao sto zene misle xD
pre 14 godina
Zato sto zivimo u svetu u kome je zena ako je imala pa recimo vise od 5 partnera k...., dok je muskarac zavodnik! Ali tako stvari stoje i tesko da ce se promeniti..
pre 14 godina
Mozete me smatrati sovinistom, ali svejedno nikad ne bih bio u vezi sa zenom preko koje je presao fudbalski tim. Ne bih da formalisem previse, recimo 10-ak partnera je ok za zenu od 30 godina. Nije to samo zbog evolucije i kulture tako, preterano menjanje partnera govori dosta i o zeninom karakteru.
pre 14 godina
Zasto?Zasto? Pa evo reci cu vam ja zashto iz ugla jednog muskarca...Kako drugacije zena da iskaze svoju ljubav i da pokaze da joj je stalo do doticne osobe nego sexom...Kako drugacije muskarac da stekne poverenje u nju ako je spavala sa svima naokolo...Sta sad treba da musko ode na posao da radi ceo boziji dan da bi obezbedio za svoju porodicu a komsija uvek na "kafi"...Najgore shto zena uradi muskarcu je to da vas vuce za nos da trpite sve i svashta i na kraju nishta a posle vas spava sa nekim likom koga zna mozda 2 nedelje pa kako bi vi okarekterisali doticnu devojku...dajte molim vas toga moderno doba jednakost polova 21 vek ostale gluposti neke stvari ce uvek ostati iste ma koje god da je vreme.
pre 14 godina
Super tekst. Ja govorim otvoreno sa svojim momcima. Do sada sam imala oko 20
partnera sa 23 godine, kao i mnoge moje drugarice istog godista u BG. Pozdrav muskarcima!
pre 14 godina
Phh, ne volim ni ja kad mi muskarac u svojim tridesetim kaze da je spavao sa njih 50, dragi muskarci. Iako je na zapadu to sasvim korektna cifra, cak minorna, za mene, koja sam ocigledno u tom smislu tradicionalna, je to neko ko je labilan, ko ce lako da ode u krevet tek tako. Koji on kriterijum jos moze da ima? Koja mu se nasmesi, ode on. To je patnja za partnera. Zatim, motaju mi se po glavi polne bolesti, mada nije nuzno da ih je zaradio. Ali ja se pitam - sta je taj covek u zivotu radio sem sto je j...? Znamo, za raditi posao, studirati, posvetiti se icemu kvalitetnom, dakle gradjenju sebe, potrebno je ozbiljno odricanje, zrtva, je li, nekakva askeza, da svoje vreme vrlo smisleno rasporedjujemo. KAD je taj covek postigao cifru od 50? I sex coveku oduzima zivotnu energiju, ako cete da letite od cveta do cveta, to ce vas konzumirati, nista drugo, a ni to samo, necete postici.
Ali onda gledam ovaj komentar - 23 godine, 20 partnera... Ja sam shokirana, to je neko usvojeno ponasanje, nametnuto, trend, to prosto NIJE u zenskoj prirodi, zena se, narocito tako mlada, daje kada joj se neko SVIDJA, kako moze toliko njih da joj se dopadne? Zena tad nije ni sexualno potpuno zrela, kako god dobra delovala u krevetu, to je usvojeno ponasanje, koje namece kultura u kojoj se stasava. Cenim neistomisljenike, cenim tudju iskrenost, ali ja sam sablaznuta.
pre 14 godina
uporno se zaboravlja zbog odvratne polne korektnosti(najogavnijeg izuma zapada),da su žene vlasnici najtraženije 'robe' na planeti zemlji,samim time tražene i u mnogo povoljnijoj poziciji od muškaraca koji su 'tražioci'
zato muškarci umiru mladji.svo zlo ovog sveta proizišlo je zbog frustracije 'tražioca' za 'robom'.
i kao da to nije dovoljno, priča se o nekim smanjenim pravima žena,a zapravo manja prava imaju muškarci u svakom pogledu, jer umiru ranije u potrazi za'robom'.a žene se rode sa većim pravima!
čista nepravda.
pre 14 godina
@Jeca
Draga Jeco, sličnih smo godina i mogu da ti kažem da mi se gade devojke poput tebe i tvojih drugarica. 20 partnera sa 23 godine ?! Pa nije zalud narod izmislio gomilu izraza za one koji praktikuju takvo.."ponašanje" Inače,za neku godinu kada poželiš da se udaš,nećeš više pričati "otvoreno" sa svojim izabranikom,već ćeš lagati ako se povede razgovor na temu cifre,veruj mi. Žao mi je samo onog nesrećnika koji ti poveruje,ali s druge strane,ako ne bude znao da proceni,sam je kriv.
p.s. što se tiče "jednakosti prava" ,žene su prve spremne da ospu paljbu po drugim ženama koje se ponašaju promiskuitetno,nisu to izmislili samo muškarci,to je jednostavno - priroda.
pre 14 godina
Meni je moj decko stvarno drugi. Ja ne mogu da prebolim sto je moj decko imao previse partnerki za moj ukus. Ne zna im se ni broj, ali preko 20 sigurno. Smeta mi i boli. Osecam kao da je na taj nacin umanjen znacaj nase vese. Jeste da to nema smisla, ali to osecas i gotovo. Tako da momci, razumem vas, ali isto vazi i za vas. Barem kad sam ja u pitanju.
pre 14 godina
Muškarci (koji to ne znaju, a po komentarima izgleda da ih je dosta?) shvatite jedno - žene su u svemu ravnopravne sa nama! Zašto žene smanjuju broj svojih ljubavnika? Upravo zbog nas, naše sujete, ponosa, nesigurnosti, pošto nama malo treba da se obeshrabrimo i ''padnemo'' tamo gde ne treba... Zato nas one ''dižu'' hraneći našu sujetu kako smo upravo mi najbolji ljubavnici itd...
pre 14 godina
@Jeca
Sa 23 godine 20 partnera... Zasto su svi bivsi? Da li si neke varala i kako bi se osecala da tebe neko vara? Da li zelis brak u buducnosti? Da li mislis da bi mogla da budes verna? Da li si sigurna da nisi pokupila neki HPV virus ili neku slicnu SPB? Da li si sa svakim uzivala? Ima tu jos mnogo pitanja zbog kojih bi mogla da razmislis o svom ponasanju. Ali ako tebi u zivotu nije cilj naci ljubav, pravog prijatelja i ljubavnika, zivotnog saputnika i stvoriti porodicu, onda ok. Nemamo svi iste zelje za buducnost...
pre 14 godina
Po komenatarima vidim da smo još u 20.veku klasični Balkanci tradicionalno vaspitani,devojke se u Srbiji teže "otvaraju" znam da ima svakavih ali moraš baš da se polomiš da bi sredio nešto.Poznajem brdo normalnih likova i slabo ko nešto završava uglavnom sve spadne na prodavačice ljubavi,udjite beogradski klub i vidieće da nema akcije,ribe igraju sa drugaricama,momci ne prilaze i to je to to je realnost,a ova devojka koja kaže da je bila sa njih 20 masno laže,a i treba paziti ima svačega po gradu raznih boleština od koji nema leka...
pre 14 godina
glup tekst
pre 14 godina
Mislim da neko ko ni sam nije spavao sa vecim brojem muskaraca/zena ne zeli nekoga ko jeste jer ipak to pokazuje neke osobine i stavove, ne znaci to nuzna nista lose nego vise u smislu npr. vi ste vise za mirne veceri u dvoje,a partner hoce da luduje u gradu, jednostavno se ne slazete. Ja sam uvek zeleo ako moze jednu osobu sa kojom cu biti ceo zivot i seksualno gledano, naravno ne bih ostavio neku devojku koju volim zato sto je imala vise partnera nego sto ja mislim da je mnogo, ipak smo svi razliciti, ali mi ne bi bilo svejedno. Da li se za nekoga ko je imao mnogo partnera bilo to musko ili zensko moze reci da je upitnog morala, ne znam bas, ali mislim da to nema nuzno toliko veze sa brojem partnera. Fali nam vise tolerancije i razumevanja, moze neko biti i sa vise ljudi, da ih je ponela strast, ljubav, zaljubljenost bilo sta pa nisu zato promiskuitetni. Ja sam prvi put spavao sa devojkom sredinom svojih 20ih, da sam ranije nasao takvu osobu ranije bih, da sam kasnije, kasnije bih ali sve u svemu nije me zanimalo sta drugi misle posto ja mislim da tako treba. Vise tolerancije, razumevanja, svako treba da bude svoj i da radi kako misli da je ispravno ili kako oseca. Ja bih bio presrecan da ostanem sa ovom devojkom i da mi bude jedina. Poz
pre 14 godina
Dragi muskarci, upravo zbog ovakvih komentara koje ste ostavili ovde, mi cemo da nastavimo da vas lazemo. Sa normalnim, open minded muskarcima u krevetu bicemo ono sto jesmo - sexy, divlje, glasne, opustene i zadovoljne, dok sa vama primitivcima samo cemo se izvrnuti na ledja i pustiti vas da mislite da ste nam "drugi"!!!
Now, who's missing out on all the fun????
pre 14 godina
"Ključ koji otvara više brava je dobar ključ.
Brava koju otvara više ključeva je loša brava."
pre 14 godina
Musko sam. Al izgleda da je istinit onaj stari vic kad su pitali babu kome je lepse muskarcima ili zenama, a ona odgovori: "Pa kad vas svrbi uvo i vi se pocesete, kome je lepse prstu ili uvetu?".
pre 14 godina
Super tekst. Ja govorim otvoreno sa svojim momcima. Do sada sam imala oko 20
partnera sa 23 godine, kao i mnoge moje drugarice istog godista u BG. Pozdrav muskarcima!
(Jeca, 11. novembar 2011 23:06)
Jeco kojim momcima s` obzirom na tvoje godine i broj partnera u sexu ja bih ti savetovao da nista ne govoris, bg je mnogo mali, a ti ako si vec pricala o toj cifri ili se seli iz bg-a ili ces naci nekog brdjanina koji nema sanse da sazna. Blago tvojoj glavi:p
pre 14 godina
Nije stvar u fizickom aspektu seksa (da se tako izrazim), zena se nece potrositi cestim upraznjavanjem istog ili menjanjem partnera, naprotiv, bice vestija i u boljoj kondiciji. Ali mi nije jasno zasto i muskarci i zene uporno pokusavaju emocije da odvoje od svega moguceg...pa valjda je u tome neka sustina! Ja zaista ne mogu da zamislim kako izgleda sex bez ljubavi i zasto bih to sebi radila ako mogu da imam oboje, jer oboje mi je poterebno. Valjda je cilj naci najbolju mogucu osobu po fizickim i mentalnim karakteristikama (svako prema svojim mogucnostima).Ja do 23. godine nisam upoznala 20 osoba koje bi mi se toliko dopale da bih spavala s njima, ako je neka devojka imala srece da tako mlada upozna 20 "kvalitetnih muskih primeraka" kako to ni sa jednim od njih nije uspela nesto vise?
i muskarci i zene danas omalovazavaju sex, pricaju koliko ga vole a upraznjavaju ga sa osobama o kojim imaju lose misljenje i vrlo cesto ih omalovazavaju. Najgore je sto veliki broj devojaka se toliko napije tokom izlazaka i onda imaju sex s kim stignu (znam takve). A medju muskarcima ima takvih svinja koji ce vrlo rado iskoristiti takvu devojku, jos ce je "preporuciti" ortacima.Onda se i jednima i drugima mnogo povecava broj partnera, a zbog nacina na koji su ih stekli, moraju da se stide i da kriju.Nikada ne bih osudila devojku ili muskarca koja/i je imao/la npr. 10 partnera ako je u te odnose ulazila svesno, iskreno, zbog svojih licnih potreba, a ne stava okoline, dokazivanja u drustvu i slicno.
Ne bih volela da budem sa deckom koji je "prejahao" pola grada.Umem sama da procenim ko mi odgovara i nije mi potreban copor njegovih bivsih da bi mi se on dopao. Seksualne vestine se sticu vezbanjem (moze i sa jednim partnerom) a ne menjanjem.
pre 14 godina
Dvostruki standardi! Ako žena spava sa mnogo muškaraca, onda je "kurva", a ako muškarac radi to isto - onda je "peder"...
pre 14 godina
"Muskarci su tri puta neverniji od zena. Zato na svaku nevernu zenu, dolazi tri neverna muskarca"
Dusko Radovic (Beograde, dobro jutro)
pre 14 godina
Ja ne krijem, ali niko to ne voli da cuje
pre 14 godina
Ne znam zasto i Srbiji, i Istocnoj Evropi generalno, momci i devojke misle da je normalno imati 50 partnera. Zapadna Evropa je kao liberalna ali nije bas tako. da kazem 70- 80% ljudi koje znam imaju stalno neke duge veze i imali 1,2 ili 3 partnera. Mnogo momaka i devojaka je bilo cak i nevino tik pre 30-e.. ljudi se bave i drugim stvarima, a imaju dugu vezu, vole se, ispunjeni su. Mi definitivno ne postujemo sebe, dajemo se i muski i zenski. Devojka koja je spavala sa 20 momaka u SRB mozda jeste k.... za neke(isto i muskarci), da li je tako ja ne znam, ali znam da je ona/on daleko od necek dobrog.
Bilo kako bilo, ljudi koji brinu o sebi izgledaju zdravije i bolje u mentalnom i fizickom smislu, i kao mladi i kao ljudi.
pre 14 godina
@(Dzoni, 11. novembar 2011 19:26)
jeste drugi, ali tog dana verovatno ;-)
@(Kol, 11. novembar 2011 20:19)
kada se fokus aktivnog ucesnika muvanja i veze prebaci na zene onda mogu da ocekuju da bude obrnuto, do tada (ili jos bolje do nekog balansa) posto se od nas ocekuje da pridjemo i da budemo "osvajaci" bice ovako kako jeste :-)
pre 14 godina
Nije mi jasno šta uopšte ima bilo ko ,muško ili žensko,od menjanja partnera i još se time hvale,kurva je kurva bilo kojeg pola bila.Meni je 50 godina a sa svojom dragom sam od 1979 godine i ponosim se što mi je prva i jedina,naopako da neodmerim dobru žensku ali tu je kraj.
pre 14 godina
Skoro mi je jedan tip objasnio kako muskarac nikada ne bi trebao da se vezuje za samo jednu zenu, jer to prosto nije normalno i prirodno. Muskarac bi trebao da bude lovac i "seje" svoje seme gde god stigne. Za zene, naravno, isto je nedopustivo. Po ovoj logici, isti tip bi trebao da k... sve sto hoda, dok ce sve one sa kojima je bio sedeti kod kuce, cekati samo na njega i svoj red. Hajde bre, muskarci koji stvarno veruju da su Bogom dani pa mogu da rade sta hoce, a posle hoce da zene nevine, na kraju uvek ispadnu najvece rogonje. A tako i treba da bude. Hvala 21. veku na seksualnoj slobodi!
pre 14 godina
Veoma sam iznenadjen koliko ima komentara ljudi sa teskim predrasudama u vezi seksa? Na vise mesta pominje se brojka od 50-ak partnera, kao neka "norma" na ZAPADU, sto je (po meni) teska zabluda - moje iskustvo je potpuno drugacije! Zivim i radim u Rusiji, putovao sam dosta puta u Ukrajinu i Belorusiju, a u vise EU zemalja proveo sam vise od 14 god. i video dosta sveta... Odgovorno tvrdim da su zene ovde mnogo slobodnije (superiorne lepote i zenstvenosti!) nego u Nemackoj, Austriji, Svedskoj, Danskoj, Holandiji, Finskoj, Britaniji, USA i na kraju u mojoj zemlji Srbiji (doduse, jedino nase zene mogu da im pariraju po zenskim kvalitetima!). Ovde su zene potpuno oslobodjene i one biraju muskarce bez straha da ce ih vredjati isfrustrirani muskarci, poput nekih koji su ovde komentarisali (npr. nije neobicno da vas zena pita za ples ili vam plati pice!), vrlo promiskuitetne i, da uporedim sa Jecom (koju su ovde mnogi napali!) u 23 godine su imale bar dvostruko vise muskaraca od nje... Zene od 25-30 god. obicno imaju bar jedno dete i u velikom procentu su se razvele bar jednom. Ovde sam od dosta zena i muskaraca cuo da je Seks=Zdravlje (u svakom smislu!) i da samo zdravi ljudi mogu da ga imaju, pa sad dragi moji i drage moje (sto rece veliki humorista Minimax!) sami izvucite zakljucak...
p.s. mislim da ovim sto sam napisao nikog nisam uvredio i da bi to trebalo objaviti, posebno posto ima mnogo negativih, konzervativnih i komentara na ivici vredjanja!
pre 14 godina
I zena je kljuc koji otvara muske "brave";) i ima pravo da otvori brava koilko joj dusa i telo zele;) Brojku nije duzna nikom da kaze. Ono sto bude pruzala onom koga odabere da joj bude muz i otac njene dece bice upravo proizvod njenog iskustva. Posto svaki voli da mu zena bude dobra i vesta u krevetu, muskarci pokrite se i cutite, vezbala je zbog vas;)
pre 14 godina
@jeca-sve dodje na naplatu
pre 14 godina
Ja mislim da svi komentari na izjavu Jece govore sami za sebe. Svi su kao liberalni, a kad je samo jedna rekla otvoreno cifru, svi ste osuli drvlje i kamenje na nju. da smo u Aganistanu verovatno bi je kamenovali. Sustina je da prosecni muskarac voli da ga lazu: "Ti si prvi, ti si najbolji, samo mi je sa tobom ovako, ne vidim druge muskarce osim tebe i sl". A cak iako zna da to mozda nema veze sa istinom, lazi sestro, sve je super!
pre 14 godina
zgranuta sam nekim komentarima... i dalje mi je neverovatno da neki muskarci ne mogu da shvate da i zene vole orgazam i da vole sex, i da to ne mora da ima nikakve veze sa ljubavlju... nisam nesto iskusna, stvarno sam imala samo dva partnera (drugi mi je i muz), ali ono sto ne mogu da shvatim je to, odakle vam ideja da zene to rade samo iz ljubavi!? to nema veze sa zivotom. poznajem devojku koja je prevarila momka, iskljucivo zbog toga sto je bio nesposoban u krevetu, a odgovarao joj je na svim ostalim poljima! sa strane je trazila ono sto joj fali - a to je sex! neke zene varaju SAMO zbog zabave, seksa, a neke se upustaju u 'kombinacije', opet samo zbog seksa. zasto ne mozete to da prihvatite, u 21-om veku? zene VOLE seks isto kao i vi! postoji zenski orgazam, znate. o broju partnera ne bih pisala, jer ne mislim da je bas normalno da devojka ili decko ima preko 100 partnera, za to postoji dijagnoza... ali niko vise ne ulazi u brak nevin, i to treba reci... zgranuta sam nekim srednjevekovnim razmisljanjima koje sam procitala, a odnose se na to da zene 'to' rade samo iz ljubavi... ajde odrastite! to su gluposti
pre 14 godina
Ko bi rekao da jedno obično trenje kože o kožu može toliko da se izdramatizuje. Sex je kao bilo koja fizička radnja. Igranje rekreativnog fudbala je mnogo diskutabilnija tema, jer je rizik od povreda mnogo veći.
pre 14 godina
Nikada ne pitam tipa sa koliko riba je bio,jer to smatram nepristojnim,a obrnuto takodje vazi.Čim tip počne da se raspituje o tome, žaključim da je sirovina,a takvi nisu nizašta.
pre 14 godina
Vi sto spominjete Balkan, srednji vek, zaostalost i slicno, verovatno nikad niste ni bili na zapadu. Ja jesam, 6 meseci i za to vreme sam upoznao dosta studentkinja. Iako ne volim generalizaciju, svejedno cu usporediti devojke... Tamo ima manje samih, kao da im veze duze traju, a kod nas ima vise samih devojaka, ali su imale vise kratkih avantura, iako se ne bi reklo po ponasanju, tamo ima viseprilazenja, muvanja... A muskarci sa zapada razmisljaju slicno kao mi, malo ko bi hteo devojku za dugu vezu koja je promenila veliki broj partnera.
pre 14 godina
Hvala svima koje govore da si drugi. Kada sam pročitao Jecin komentar, sablaznuo sam se na pomisao da tako nešto čujem. Ti ne treba ni pitati. Zamisliš broj i kažeš dobra je to devojka.
pre 14 godina
@Njam Njam
"Kako drugacije zena da iskaze svoju ljubav i da pokaze da joj je stalo do doticne osobe nego sexom"
Wow, iz koje galaksije si ti pao na zemlju? Sexom se iskazuje ljubav? A da li si ti nekad cuo za sex iz strasti ili privlacnosti prema drugoj osobi? Da li muskarci vole svaku zenu sa kojom se upuste u sexualne odnose? Uf koliko njih je onda mene volelo? Ili cekaj, ja sam k. zato sto ja njih nisam volela?
pre 14 godina
Ne pitam, ne pričam. Svima lepo.
Ono što ne znaš ne može da te boli.
Ljudi koji su oženili prostitutke često govore da ih poštuju kao cara.
Ko tu može da bude pametan.
Ja samo znam da je svaka žena različita i zato ću da citiram Pinkija "jedino mi za tu crnkinju žao što nisam probao, a za Ajfelovu kulu me zabole rodjaci".
pre 14 godina
@Njam Njam
Lupetas kao niko. Ljubav se stice poverenjem, ne sexom. To, sto ti gajis Americki nacin zivota i ljubavi, izvoli, ali ne uci druge da budu promiskuitetni. Promiskuitetan/na osoba, sa njom/njim nije nesto kako treba. Stalna promena partnera uz veliki rizik od hepatitisa B i HIV-a, ne vode na dobro. Retko ko je TOLIKO MALOUMAN kao ti da stalno menja partnere. Kondom nije najsigurnija zastita. Vec je bilo par slucajeva kad ni kondom nije pomogao. Zato, pamet u glavu pre odlaska po kondome i u obilazak po komsiluk. ;)
pre 14 godina
Nemam nista protiv promiskuitetnih zena- svako sebi kroji zivot onako kako zeli.
Ali evo mog misljenja: feminizam je pomogao zenama u mnogim oblastima, kao sto su pravo na obrazovanje, zaposljavanje i slicno, ali ih je masno zeznuo kada je poceo da prodaje ideju da zene mogu da se u intimnim odnosima (u nedostatku boljeg izraza)ponasaju kao muskarci. Promiskuitet je muska igra i zene mogu da je igraju ali neretko izvuku fizicki, psihicki,emocionalni deblji kraj. Tip sa puno recki je frajer- devojka koja je spavala sa mnogo muskaraca je k****. Tako je oduvek bilo i uvek ce biti. Neko ce reci hipokrizija ja velim surova realnost.
pre 14 godina
@Milos
Te sto osipaju paljbu po drugim zenama su jos gore od ovih takozvanima "gresnicama". Potipisujem.
pre 14 godina
Najveci problem sa laganjem je to sto istina kad tad izadje na videlo. Zene sa vise od 20 partnera jako tesko nadju nekog ko hoce da bude u braku ili duzoj vezi sa njima.
Najgora stvar sto moze zena da uradi jeste da slaze o svom prethodnom seksualnom zivotu i da tako pokusa da ostvari duzu vezu. Jer istina se kad tad sazna, i to posle moze ugroziti brak ili duzu vezu.
Jednostavno muskarci ne vole kada je zena previse slobodna jer takav obrazac ponasanja onda ocekuju i u samoj vezi sa tom zenom.
pre 14 godina
Au, brate znaci ne smem da imam ljubavnike da ne kazu ovo ili ono. Pa jel mogu onda da lepo da predjem u biseksualke pa da imam cura koliko volim posto se one ne broje, a??? Ili ce muskima i to da smeta?
(A jel moze..?, 12. novembar 2011 23:38)
PREDJI, NECE DA NAM SMETA:)
pre 14 godina
...a ja mislim da svako ima pravo na svoju proslost.
pre 14 godina
Kad je društvo nametnulo da je dobro kada je muškarac bio sa mnogo žena, jer je onda kao baja. A kada žena bude sa više muškaraca, onda je drolja. Ljudi su skolni predrasudama i stvaranju različitih standarda po polovima.
pre 14 godina
Au, brate znaci ne smem da imam ljubavnike da ne kazu ovo ili ono. Pa jel mogu onda da lepo da predjem u biseksualke pa da imam cura koliko volim posto se one ne broje, a??? Ili ce muskima i to da smeta?
pre 14 godina
Zene kriju jer imaju sliku o sebi na koju nikome ne daju da im zvrlja...
pre 14 godina
@Musko
Pretpostavljam taj zapad nije Skandinavija :D? Salu na stranu, nekada se nije vodio tako intenzivan zivot, ali svaki put kada bih cula to pitanje od muskarca to je bio kraj...Zato sto postavljanje tog pitanje daje automatski odgovor odgovor o mnogim drugim stavovima te osobe, o njegovoj licnoj psiholoskoj cvrstini (t.j. odsustvu iste), posedovanju duplih standarda i...Sve dok je on cist crno na belo na papiru od bolescina (to me je vise zanimalo, a trebalo bi i vas) i dok ne pravi gluposti dok smo u vezi, prethodan broj ne govori ama bas nista, a ko mi i garantuje da to sto je receno je i tacno.
Inace u pravu si, ima svakakvih stavova svuda, ali Balkan je kao u mnogo cemu vrlo konzervativan i iskljuciv (muskarci i zene, bez razlike) i sto je jos bitnije agresivno netolerantan i sklon dvostrukim standardima.
pre 14 godina
Kada sam bio u svojim 20im zgrozavao sam se, a negde i plasio zena koje su bile sa mnogo muskaraca. Secam se izjave Pamele Andersen "andjeoske plavuse" da je promenila 30ak muskaraca do 28 godine mislim...
U medjuvremenu sam i ja izmenjao mnogo partnerki i vise me nista ni ne cudi niti sokira. Mozda sam emotivno izbledeo ili sam poceo da sagledavam zene onakvima kakve zaista jesu (mada se i one naravno medjusobno razlikuju). Moj motiv za "promiskuitet" je radoznalost. Mozda ce neki reci cemu sve kad su "sve zene iste" ne bih se slozio , a verujem ni drugi muskarci koji su probali vise zena.
U svakom slucaju kakav god obrazac ponasanja izabrali on ce imati svoje prednosti i mane jer zivimo u komplikovanom svetu, a i muskarci i zene imaju zasebne liste seksualnih i zivotnih prerogativa koje se cesto samo po nekim stavkama poklapaju....
pre 14 godina
ja o tome ne pricam! od kad sam jednom frajeru pre nekoliko godina rekla koliko sam ih imala, a on je pozuteo i pozeleneo, mada mi uopste nije neka velika brojka - nikad vise nikom! niti se mene tice koliko ih je on imao. samo mogu da kazem da imam 33 godine, jako lepo izgledam, i koliko njih me je spopadalo i jurilo sve ove godine, ja sam se jos i dobro branila, i birala sam samo najbolje.
A mnogo ste mi i vi frajeri naivni, ovamo gnusate se svake cifre, a u krevetu volite da moze sve, i ovako, i onako, pa kad vas zena dovede do ludila u krevetu - onda vam je super, je l da?! Pa onda prestanite da se zalite na broj! Sta mislite odakle sve to iskustvo - iz knjiga???, nijeeee, nego iz zivota dragi muskarci, ili da nije mozda da mislite da ste vi toliko dobar ljubavnik, pa ste to izvukli iz nje, inace ne bi ona to nikad, haha, hoce i to zene da kazu :))). i jos nesto, da vam kazem u poverenju - ove sto vam i kazu neku cifru, verujte - u 99% slucajeva lazu, ja znam mnogo devojaka - sramotno i grozno je koliko one lazu muskarcu o tome, pa onda sve mi ispadamo lose zbog takvih, kao fol njemu prica da ih je imala 3 - to su zvanicne veze koje je imala, a ovamo spavala sa pola srednje skole, pola fakulteta, a ove iz kraja ni ne racuna.
proslost je proslost - deal with it! ako ste vi necija buducnost, to nikako nece imati veze sa brojem partnera, bilo njenih, bilo vasih.
pre 14 godina
@Musko
Dodaj jos jednog na tih 10 i eto fudbalskog tima.
Urnebesno. Ovo je neprevaziđena tema.
pre 14 godina
@Omnia
Potpisujem. Svaku. Recenicu.
:)
pre 14 godina
Ma da, totalno je isto da li je riba imala 20 preko raznih kombinacija i ona koja je imala 3,4 iz ozbiljnih veza. To su totalno iste devojke, sa istim moralnim vrednostima i shvatanjima, i totalno je svejedno koju cete da ozenite jer ce obe danas-sutra da budu dobre zene i majke. Ha ha! Zene, samo se vi tesite! :) Poz za devojke kome je spavanje sa deckom poseban i emotivan cin.
pre 14 godina
Koji sredjevekovni tekst!Modernoj i socijalno nezavisnoj zeni sex dolazi iza racionalne za nju prihvatljive slike o muskarcu.Sexualni cin je kraj njene vizije o muskoj osobi, a ne pocetak.
pre 14 godina
Ja sam sa mojih nepunih 26 god imao 7 partnerki, nemam sta da lazem, fino izgledam, lepo sam gradjen, obrazovan, vaspitan ali eto dokaz da ne razmisljaju svi muskarci SA ONOM STVARI!
pre 14 godina
Nepisano pravilo: ako devojka kaze da je spavala sa cetvoricom, pomnozite sa 3 i dobicete realniju cifru (4x3=12), dok je kod muskaraca obrnuto proporcijalno! Ako decko tvrdi da je bio sa njih 15, podelite sa 3, znaci bio je sa max. 5 riba! :)))
A vi muskarci ako (ponovo) cujete da ste drugi, to je zbog cistog zenskog senzibiliteta, jer mi znamo koliko ste sujetni! Uostalom sami ste krivi, jer (naucite vec jednom): glupo je uopste pitati!!!
pre 14 godina
@anchi
mislim da ti je svaka na mestu. drago mi je da si otvorena povodom broja muskaraca. ja ne pitam devojke za broj, jer ne zelim da znam, a i ne interesuje me. kad je devojka u mom krevetu, onda je samo moja :) imam 35god i iskustvo iza sebe, a iskustvo kod devojke izuzetno cenim i uzivam u istom.
pozdrav
pre 14 godina
Anchi, 19. novembar 2011 18:26
Anchi, moze kafa? I do not care about numbers...
pre 14 godina
@ Silvester
pa ako skoknes do Austrije, moze :)))
A zasto bi ti sa mnom na kafu?! Mozda sam ruzna i nikakva:)))?! A mozda si ti?! :)
pre 13 godina
Ja razmisljam na sledeći nacin: cifra kao cifra nije bitna ( naravno ako ne govorimo o nekim enormnim 40+ ). Jer ako je devojka uspela da sabere tu "cifricu" pre udaje oko 27-28 godine, to ipak mnogo govori o njenom moralu, i sposobnosti da se veže za nekog muškarca i bude njegova i SAMO njegova.Naravno tu je i pitanje kriterijuma, jer ako neko uspe da postigne te cifre onda nema kriterijum kada su muškarci u pitanju, a ako nema kriterijum za tako vazan aspekt zivota kao sto je intima,ljubav, i na kraju krajeva njeno samopoštovanje, onda nema kriterijume ni za šta u životu. Od nje treba da očekujem da mi sutra usmerava i vaspitava decu ( ne daj bože ćerku, pa da vucne na mamu.)A ako govorimo o nekim normalnijim ciframa i tu se devojke moje mnogo gleda vaš kriterijum ( a ako mislite da to možete da sakrijete, grdno se varate), jer pre cu da oberucke prihvatim onu koja je imala njih 20, a kad pogledaš tih 20 sve normalni, fini momci kojima nema šta da se zameri, nego onu koja je imala njih 5, ali tih 5 su neke ljige i amebe koji glume mangupe, opasne momke i face nad facama! Evo ja sam uvek bio vaspitan i kulturan momak koji se prema drugima ophodio sa poštovanjem ako to zaslužuju. Sada fakultetski obrazovan, sa prilično plaćenim poslom, i sada me jure neke od tih što su volele "mangupe", a ja naravno ne želim ni da gledam u njihovom pravcu.Sad sam cenjen u društvu, i za 3 dana olovkom i papirom zaradim koliko "mangup" za 30 dana fizikalisanja kojekude.I ko je sad mangup?
pre 14 godina
(Anchi, 22. novembar 2011 13:30)
1.Austrija nije problem :)))
2.Da ti ne objasnjavam sad zbog cenzure :)))
3.Ko je pricao o lepoti?
4.Vidi tri
pre 5 godina
Kada bi bilo više žena kao ovih koje ostavljaju komentare bilo bi super ovako više se svi hvale i spinuju u realnosti imaš ih dosta na netu pričaš sa likovima u kraju svi bili sa njom jednote iste u krug neko i njih oženi na kraju.
pre 14 godina
Super tekst. Ja govorim otvoreno sa svojim momcima. Do sada sam imala oko 20
partnera sa 23 godine, kao i mnoge moje drugarice istog godista u BG. Pozdrav muskarcima!
pre 14 godina
Dragi muskarci, upravo zbog ovakvih komentara koje ste ostavili ovde, mi cemo da nastavimo da vas lazemo. Sa normalnim, open minded muskarcima u krevetu bicemo ono sto jesmo - sexy, divlje, glasne, opustene i zadovoljne, dok sa vama primitivcima samo cemo se izvrnuti na ledja i pustiti vas da mislite da ste nam "drugi"!!!
Now, who's missing out on all the fun????
pre 14 godina
Zasto?Zasto? Pa evo reci cu vam ja zashto iz ugla jednog muskarca...Kako drugacije zena da iskaze svoju ljubav i da pokaze da joj je stalo do doticne osobe nego sexom...Kako drugacije muskarac da stekne poverenje u nju ako je spavala sa svima naokolo...Sta sad treba da musko ode na posao da radi ceo boziji dan da bi obezbedio za svoju porodicu a komsija uvek na "kafi"...Najgore shto zena uradi muskarcu je to da vas vuce za nos da trpite sve i svashta i na kraju nishta a posle vas spava sa nekim likom koga zna mozda 2 nedelje pa kako bi vi okarekterisali doticnu devojku...dajte molim vas toga moderno doba jednakost polova 21 vek ostale gluposti neke stvari ce uvek ostati iste ma koje god da je vreme.
pre 14 godina
Zašto prodavci automobila smanjuju kilometražu vozila kad prodaju svoj auto? :)
pre 14 godina
Mozete me smatrati sovinistom, ali svejedno nikad ne bih bio u vezi sa zenom preko koje je presao fudbalski tim. Ne bih da formalisem previse, recimo 10-ak partnera je ok za zenu od 30 godina. Nije to samo zbog evolucije i kulture tako, preterano menjanje partnera govori dosta i o zeninom karakteru.
pre 14 godina
uporno se zaboravlja zbog odvratne polne korektnosti(najogavnijeg izuma zapada),da su žene vlasnici najtraženije 'robe' na planeti zemlji,samim time tražene i u mnogo povoljnijoj poziciji od muškaraca koji su 'tražioci'
zato muškarci umiru mladji.svo zlo ovog sveta proizišlo je zbog frustracije 'tražioca' za 'robom'.
i kao da to nije dovoljno, priča se o nekim smanjenim pravima žena,a zapravo manja prava imaju muškarci u svakom pogledu, jer umiru ranije u potrazi za'robom'.a žene se rode sa većim pravima!
čista nepravda.
pre 14 godina
@Jeca
Draga Jeco, sličnih smo godina i mogu da ti kažem da mi se gade devojke poput tebe i tvojih drugarica. 20 partnera sa 23 godine ?! Pa nije zalud narod izmislio gomilu izraza za one koji praktikuju takvo.."ponašanje" Inače,za neku godinu kada poželiš da se udaš,nećeš više pričati "otvoreno" sa svojim izabranikom,već ćeš lagati ako se povede razgovor na temu cifre,veruj mi. Žao mi je samo onog nesrećnika koji ti poveruje,ali s druge strane,ako ne bude znao da proceni,sam je kriv.
p.s. što se tiče "jednakosti prava" ,žene su prve spremne da ospu paljbu po drugim ženama koje se ponašaju promiskuitetno,nisu to izmislili samo muškarci,to je jednostavno - priroda.
pre 14 godina
Ko bi rekao da jedno obično trenje kože o kožu može toliko da se izdramatizuje. Sex je kao bilo koja fizička radnja. Igranje rekreativnog fudbala je mnogo diskutabilnija tema, jer je rizik od povreda mnogo veći.
pre 14 godina
"Ključ koji otvara više brava je dobar ključ.
Brava koju otvara više ključeva je loša brava."
pre 14 godina
Veoma sam iznenadjen koliko ima komentara ljudi sa teskim predrasudama u vezi seksa? Na vise mesta pominje se brojka od 50-ak partnera, kao neka "norma" na ZAPADU, sto je (po meni) teska zabluda - moje iskustvo je potpuno drugacije! Zivim i radim u Rusiji, putovao sam dosta puta u Ukrajinu i Belorusiju, a u vise EU zemalja proveo sam vise od 14 god. i video dosta sveta... Odgovorno tvrdim da su zene ovde mnogo slobodnije (superiorne lepote i zenstvenosti!) nego u Nemackoj, Austriji, Svedskoj, Danskoj, Holandiji, Finskoj, Britaniji, USA i na kraju u mojoj zemlji Srbiji (doduse, jedino nase zene mogu da im pariraju po zenskim kvalitetima!). Ovde su zene potpuno oslobodjene i one biraju muskarce bez straha da ce ih vredjati isfrustrirani muskarci, poput nekih koji su ovde komentarisali (npr. nije neobicno da vas zena pita za ples ili vam plati pice!), vrlo promiskuitetne i, da uporedim sa Jecom (koju su ovde mnogi napali!) u 23 godine su imale bar dvostruko vise muskaraca od nje... Zene od 25-30 god. obicno imaju bar jedno dete i u velikom procentu su se razvele bar jednom. Ovde sam od dosta zena i muskaraca cuo da je Seks=Zdravlje (u svakom smislu!) i da samo zdravi ljudi mogu da ga imaju, pa sad dragi moji i drage moje (sto rece veliki humorista Minimax!) sami izvucite zakljucak...
p.s. mislim da ovim sto sam napisao nikog nisam uvredio i da bi to trebalo objaviti, posebno posto ima mnogo negativih, konzervativnih i komentara na ivici vredjanja!
pre 14 godina
Nemam nista protiv promiskuitetnih zena- svako sebi kroji zivot onako kako zeli.
Ali evo mog misljenja: feminizam je pomogao zenama u mnogim oblastima, kao sto su pravo na obrazovanje, zaposljavanje i slicno, ali ih je masno zeznuo kada je poceo da prodaje ideju da zene mogu da se u intimnim odnosima (u nedostatku boljeg izraza)ponasaju kao muskarci. Promiskuitet je muska igra i zene mogu da je igraju ali neretko izvuku fizicki, psihicki,emocionalni deblji kraj. Tip sa puno recki je frajer- devojka koja je spavala sa mnogo muskaraca je k****. Tako je oduvek bilo i uvek ce biti. Neko ce reci hipokrizija ja velim surova realnost.
pre 14 godina
Super tekst. Ja govorim otvoreno sa svojim momcima. Do sada sam imala oko 20
partnera sa 23 godine, kao i mnoge moje drugarice istog godista u BG. Pozdrav muskarcima!
(Jeca, 11. novembar 2011 23:06)
Jeco kojim momcima s` obzirom na tvoje godine i broj partnera u sexu ja bih ti savetovao da nista ne govoris, bg je mnogo mali, a ti ako si vec pricala o toj cifri ili se seli iz bg-a ili ces naci nekog brdjanina koji nema sanse da sazna. Blago tvojoj glavi:p
pre 14 godina
I zena je kljuc koji otvara muske "brave";) i ima pravo da otvori brava koilko joj dusa i telo zele;) Brojku nije duzna nikom da kaze. Ono sto bude pruzala onom koga odabere da joj bude muz i otac njene dece bice upravo proizvod njenog iskustva. Posto svaki voli da mu zena bude dobra i vesta u krevetu, muskarci pokrite se i cutite, vezbala je zbog vas;)
pre 14 godina
Najveci problem sa laganjem je to sto istina kad tad izadje na videlo. Zene sa vise od 20 partnera jako tesko nadju nekog ko hoce da bude u braku ili duzoj vezi sa njima.
Najgora stvar sto moze zena da uradi jeste da slaze o svom prethodnom seksualnom zivotu i da tako pokusa da ostvari duzu vezu. Jer istina se kad tad sazna, i to posle moze ugroziti brak ili duzu vezu.
Jednostavno muskarci ne vole kada je zena previse slobodna jer takav obrazac ponasanja onda ocekuju i u samoj vezi sa tom zenom.
pre 14 godina
Zato sto zivimo u svetu u kome je zena ako je imala pa recimo vise od 5 partnera k...., dok je muskarac zavodnik! Ali tako stvari stoje i tesko da ce se promeniti..
pre 14 godina
glup tekst
pre 14 godina
Da ne bi dobile etiketu. A za to u ovoj zemlji tako malo treba..
pre 14 godina
Phh, ne volim ni ja kad mi muskarac u svojim tridesetim kaze da je spavao sa njih 50, dragi muskarci. Iako je na zapadu to sasvim korektna cifra, cak minorna, za mene, koja sam ocigledno u tom smislu tradicionalna, je to neko ko je labilan, ko ce lako da ode u krevet tek tako. Koji on kriterijum jos moze da ima? Koja mu se nasmesi, ode on. To je patnja za partnera. Zatim, motaju mi se po glavi polne bolesti, mada nije nuzno da ih je zaradio. Ali ja se pitam - sta je taj covek u zivotu radio sem sto je j...? Znamo, za raditi posao, studirati, posvetiti se icemu kvalitetnom, dakle gradjenju sebe, potrebno je ozbiljno odricanje, zrtva, je li, nekakva askeza, da svoje vreme vrlo smisleno rasporedjujemo. KAD je taj covek postigao cifru od 50? I sex coveku oduzima zivotnu energiju, ako cete da letite od cveta do cveta, to ce vas konzumirati, nista drugo, a ni to samo, necete postici.
Ali onda gledam ovaj komentar - 23 godine, 20 partnera... Ja sam shokirana, to je neko usvojeno ponasanje, nametnuto, trend, to prosto NIJE u zenskoj prirodi, zena se, narocito tako mlada, daje kada joj se neko SVIDJA, kako moze toliko njih da joj se dopadne? Zena tad nije ni sexualno potpuno zrela, kako god dobra delovala u krevetu, to je usvojeno ponasanje, koje namece kultura u kojoj se stasava. Cenim neistomisljenike, cenim tudju iskrenost, ali ja sam sablaznuta.
pre 14 godina
@Jeca
Sa 23 godine 20 partnera... Zasto su svi bivsi? Da li si neke varala i kako bi se osecala da tebe neko vara? Da li zelis brak u buducnosti? Da li mislis da bi mogla da budes verna? Da li si sigurna da nisi pokupila neki HPV virus ili neku slicnu SPB? Da li si sa svakim uzivala? Ima tu jos mnogo pitanja zbog kojih bi mogla da razmislis o svom ponasanju. Ali ako tebi u zivotu nije cilj naci ljubav, pravog prijatelja i ljubavnika, zivotnog saputnika i stvoriti porodicu, onda ok. Nemamo svi iste zelje za buducnost...
pre 14 godina
Muškarci (koji to ne znaju, a po komentarima izgleda da ih je dosta?) shvatite jedno - žene su u svemu ravnopravne sa nama! Zašto žene smanjuju broj svojih ljubavnika? Upravo zbog nas, naše sujete, ponosa, nesigurnosti, pošto nama malo treba da se obeshrabrimo i ''padnemo'' tamo gde ne treba... Zato nas one ''dižu'' hraneći našu sujetu kako smo upravo mi najbolji ljubavnici itd...
pre 14 godina
Svaka sa kojom sam bio mi je rekla da sam drugi!Pa ti im sad veruj ostalo.
pre 14 godina
Meni je moj decko stvarno drugi. Ja ne mogu da prebolim sto je moj decko imao previse partnerki za moj ukus. Ne zna im se ni broj, ali preko 20 sigurno. Smeta mi i boli. Osecam kao da je na taj nacin umanjen znacaj nase vese. Jeste da to nema smisla, ali to osecas i gotovo. Tako da momci, razumem vas, ali isto vazi i za vas. Barem kad sam ja u pitanju.
pre 14 godina
Kad je društvo nametnulo da je dobro kada je muškarac bio sa mnogo žena, jer je onda kao baja. A kada žena bude sa više muškaraca, onda je drolja. Ljudi su skolni predrasudama i stvaranju različitih standarda po polovima.
pre 14 godina
Ja mislim da svi komentari na izjavu Jece govore sami za sebe. Svi su kao liberalni, a kad je samo jedna rekla otvoreno cifru, svi ste osuli drvlje i kamenje na nju. da smo u Aganistanu verovatno bi je kamenovali. Sustina je da prosecni muskarac voli da ga lazu: "Ti si prvi, ti si najbolji, samo mi je sa tobom ovako, ne vidim druge muskarce osim tebe i sl". A cak iako zna da to mozda nema veze sa istinom, lazi sestro, sve je super!
pre 14 godina
Koji sredjevekovni tekst!Modernoj i socijalno nezavisnoj zeni sex dolazi iza racionalne za nju prihvatljive slike o muskarcu.Sexualni cin je kraj njene vizije o muskoj osobi, a ne pocetak.
pre 14 godina
Au, brate znaci ne smem da imam ljubavnike da ne kazu ovo ili ono. Pa jel mogu onda da lepo da predjem u biseksualke pa da imam cura koliko volim posto se one ne broje, a??? Ili ce muskima i to da smeta?
pre 14 godina
@jeca-sve dodje na naplatu
pre 14 godina
Nije mi jasno šta uopšte ima bilo ko ,muško ili žensko,od menjanja partnera i još se time hvale,kurva je kurva bilo kojeg pola bila.Meni je 50 godina a sa svojom dragom sam od 1979 godine i ponosim se što mi je prva i jedina,naopako da neodmerim dobru žensku ali tu je kraj.
pre 14 godina
zgranuta sam nekim komentarima... i dalje mi je neverovatno da neki muskarci ne mogu da shvate da i zene vole orgazam i da vole sex, i da to ne mora da ima nikakve veze sa ljubavlju... nisam nesto iskusna, stvarno sam imala samo dva partnera (drugi mi je i muz), ali ono sto ne mogu da shvatim je to, odakle vam ideja da zene to rade samo iz ljubavi!? to nema veze sa zivotom. poznajem devojku koja je prevarila momka, iskljucivo zbog toga sto je bio nesposoban u krevetu, a odgovarao joj je na svim ostalim poljima! sa strane je trazila ono sto joj fali - a to je sex! neke zene varaju SAMO zbog zabave, seksa, a neke se upustaju u 'kombinacije', opet samo zbog seksa. zasto ne mozete to da prihvatite, u 21-om veku? zene VOLE seks isto kao i vi! postoji zenski orgazam, znate. o broju partnera ne bih pisala, jer ne mislim da je bas normalno da devojka ili decko ima preko 100 partnera, za to postoji dijagnoza... ali niko vise ne ulazi u brak nevin, i to treba reci... zgranuta sam nekim srednjevekovnim razmisljanjima koje sam procitala, a odnose se na to da zene 'to' rade samo iz ljubavi... ajde odrastite! to su gluposti
pre 14 godina
Skoro mi je jedan tip objasnio kako muskarac nikada ne bi trebao da se vezuje za samo jednu zenu, jer to prosto nije normalno i prirodno. Muskarac bi trebao da bude lovac i "seje" svoje seme gde god stigne. Za zene, naravno, isto je nedopustivo. Po ovoj logici, isti tip bi trebao da k... sve sto hoda, dok ce sve one sa kojima je bio sedeti kod kuce, cekati samo na njega i svoj red. Hajde bre, muskarci koji stvarno veruju da su Bogom dani pa mogu da rade sta hoce, a posle hoce da zene nevine, na kraju uvek ispadnu najvece rogonje. A tako i treba da bude. Hvala 21. veku na seksualnoj slobodi!
pre 14 godina
@Dzoni
Samo jedan je prvi, svi ostali su - drugi ;)
pre 14 godina
Dvostruki standardi! Ako žena spava sa mnogo muškaraca, onda je "kurva", a ako muškarac radi to isto - onda je "peder"...
pre 14 godina
@Njam Njam
Lupetas kao niko. Ljubav se stice poverenjem, ne sexom. To, sto ti gajis Americki nacin zivota i ljubavi, izvoli, ali ne uci druge da budu promiskuitetni. Promiskuitetan/na osoba, sa njom/njim nije nesto kako treba. Stalna promena partnera uz veliki rizik od hepatitisa B i HIV-a, ne vode na dobro. Retko ko je TOLIKO MALOUMAN kao ti da stalno menja partnere. Kondom nije najsigurnija zastita. Vec je bilo par slucajeva kad ni kondom nije pomogao. Zato, pamet u glavu pre odlaska po kondome i u obilazak po komsiluk. ;)
pre 14 godina
Nije stvar u fizickom aspektu seksa (da se tako izrazim), zena se nece potrositi cestim upraznjavanjem istog ili menjanjem partnera, naprotiv, bice vestija i u boljoj kondiciji. Ali mi nije jasno zasto i muskarci i zene uporno pokusavaju emocije da odvoje od svega moguceg...pa valjda je u tome neka sustina! Ja zaista ne mogu da zamislim kako izgleda sex bez ljubavi i zasto bih to sebi radila ako mogu da imam oboje, jer oboje mi je poterebno. Valjda je cilj naci najbolju mogucu osobu po fizickim i mentalnim karakteristikama (svako prema svojim mogucnostima).Ja do 23. godine nisam upoznala 20 osoba koje bi mi se toliko dopale da bih spavala s njima, ako je neka devojka imala srece da tako mlada upozna 20 "kvalitetnih muskih primeraka" kako to ni sa jednim od njih nije uspela nesto vise?
i muskarci i zene danas omalovazavaju sex, pricaju koliko ga vole a upraznjavaju ga sa osobama o kojim imaju lose misljenje i vrlo cesto ih omalovazavaju. Najgore je sto veliki broj devojaka se toliko napije tokom izlazaka i onda imaju sex s kim stignu (znam takve). A medju muskarcima ima takvih svinja koji ce vrlo rado iskoristiti takvu devojku, jos ce je "preporuciti" ortacima.Onda se i jednima i drugima mnogo povecava broj partnera, a zbog nacina na koji su ih stekli, moraju da se stide i da kriju.Nikada ne bih osudila devojku ili muskarca koja/i je imao/la npr. 10 partnera ako je u te odnose ulazila svesno, iskreno, zbog svojih licnih potreba, a ne stava okoline, dokazivanja u drustvu i slicno.
Ne bih volela da budem sa deckom koji je "prejahao" pola grada.Umem sama da procenim ko mi odgovara i nije mi potreban copor njegovih bivsih da bi mi se on dopao. Seksualne vestine se sticu vezbanjem (moze i sa jednim partnerom) a ne menjanjem.
pre 14 godina
@Njam Njam
"Kako drugacije zena da iskaze svoju ljubav i da pokaze da joj je stalo do doticne osobe nego sexom"
Wow, iz koje galaksije si ti pao na zemlju? Sexom se iskazuje ljubav? A da li si ti nekad cuo za sex iz strasti ili privlacnosti prema drugoj osobi? Da li muskarci vole svaku zenu sa kojom se upuste u sexualne odnose? Uf koliko njih je onda mene volelo? Ili cekaj, ja sam k. zato sto ja njih nisam volela?
pre 14 godina
Nikada ne pitam tipa sa koliko riba je bio,jer to smatram nepristojnim,a obrnuto takodje vazi.Čim tip počne da se raspituje o tome, žaključim da je sirovina,a takvi nisu nizašta.
pre 14 godina
Svaka sa kojom sam bio, a i sadasnja su mi rekle da sam joj drugi. Ne znam zasto ovo zene govore, nismo mi tako glupi kao sto zene misle xD
pre 14 godina
Ma cutite, dobro je dok znaju sa koliko...hahahahaha....
pre 14 godina
Hvala svima koje govore da si drugi. Kada sam pročitao Jecin komentar, sablaznuo sam se na pomisao da tako nešto čujem. Ti ne treba ni pitati. Zamisliš broj i kažeš dobra je to devojka.
pre 14 godina
Kada sam bio u svojim 20im zgrozavao sam se, a negde i plasio zena koje su bile sa mnogo muskaraca. Secam se izjave Pamele Andersen "andjeoske plavuse" da je promenila 30ak muskaraca do 28 godine mislim...
U medjuvremenu sam i ja izmenjao mnogo partnerki i vise me nista ni ne cudi niti sokira. Mozda sam emotivno izbledeo ili sam poceo da sagledavam zene onakvima kakve zaista jesu (mada se i one naravno medjusobno razlikuju). Moj motiv za "promiskuitet" je radoznalost. Mozda ce neki reci cemu sve kad su "sve zene iste" ne bih se slozio , a verujem ni drugi muskarci koji su probali vise zena.
U svakom slucaju kakav god obrazac ponasanja izabrali on ce imati svoje prednosti i mane jer zivimo u komplikovanom svetu, a i muskarci i zene imaju zasebne liste seksualnih i zivotnih prerogativa koje se cesto samo po nekim stavkama poklapaju....
pre 14 godina
Vi sto spominjete Balkan, srednji vek, zaostalost i slicno, verovatno nikad niste ni bili na zapadu. Ja jesam, 6 meseci i za to vreme sam upoznao dosta studentkinja. Iako ne volim generalizaciju, svejedno cu usporediti devojke... Tamo ima manje samih, kao da im veze duze traju, a kod nas ima vise samih devojaka, ali su imale vise kratkih avantura, iako se ne bi reklo po ponasanju, tamo ima viseprilazenja, muvanja... A muskarci sa zapada razmisljaju slicno kao mi, malo ko bi hteo devojku za dugu vezu koja je promenila veliki broj partnera.
pre 14 godina
Ja sam sa mojih nepunih 26 god imao 7 partnerki, nemam sta da lazem, fino izgledam, lepo sam gradjen, obrazovan, vaspitan ali eto dokaz da ne razmisljaju svi muskarci SA ONOM STVARI!
pre 14 godina
@(Dzoni, 11. novembar 2011 19:26)
jeste drugi, ali tog dana verovatno ;-)
@(Kol, 11. novembar 2011 20:19)
kada se fokus aktivnog ucesnika muvanja i veze prebaci na zene onda mogu da ocekuju da bude obrnuto, do tada (ili jos bolje do nekog balansa) posto se od nas ocekuje da pridjemo i da budemo "osvajaci" bice ovako kako jeste :-)
pre 14 godina
Au, brate znaci ne smem da imam ljubavnike da ne kazu ovo ili ono. Pa jel mogu onda da lepo da predjem u biseksualke pa da imam cura koliko volim posto se one ne broje, a??? Ili ce muskima i to da smeta?
(A jel moze..?, 12. novembar 2011 23:38)
PREDJI, NECE DA NAM SMETA:)
pre 14 godina
Ne znam zasto i Srbiji, i Istocnoj Evropi generalno, momci i devojke misle da je normalno imati 50 partnera. Zapadna Evropa je kao liberalna ali nije bas tako. da kazem 70- 80% ljudi koje znam imaju stalno neke duge veze i imali 1,2 ili 3 partnera. Mnogo momaka i devojaka je bilo cak i nevino tik pre 30-e.. ljudi se bave i drugim stvarima, a imaju dugu vezu, vole se, ispunjeni su. Mi definitivno ne postujemo sebe, dajemo se i muski i zenski. Devojka koja je spavala sa 20 momaka u SRB mozda jeste k.... za neke(isto i muskarci), da li je tako ja ne znam, ali znam da je ona/on daleko od necek dobrog.
Bilo kako bilo, ljudi koji brinu o sebi izgledaju zdravije i bolje u mentalnom i fizickom smislu, i kao mladi i kao ljudi.
pre 14 godina
Mislim da neko ko ni sam nije spavao sa vecim brojem muskaraca/zena ne zeli nekoga ko jeste jer ipak to pokazuje neke osobine i stavove, ne znaci to nuzna nista lose nego vise u smislu npr. vi ste vise za mirne veceri u dvoje,a partner hoce da luduje u gradu, jednostavno se ne slazete. Ja sam uvek zeleo ako moze jednu osobu sa kojom cu biti ceo zivot i seksualno gledano, naravno ne bih ostavio neku devojku koju volim zato sto je imala vise partnera nego sto ja mislim da je mnogo, ipak smo svi razliciti, ali mi ne bi bilo svejedno. Da li se za nekoga ko je imao mnogo partnera bilo to musko ili zensko moze reci da je upitnog morala, ne znam bas, ali mislim da to nema nuzno toliko veze sa brojem partnera. Fali nam vise tolerancije i razumevanja, moze neko biti i sa vise ljudi, da ih je ponela strast, ljubav, zaljubljenost bilo sta pa nisu zato promiskuitetni. Ja sam prvi put spavao sa devojkom sredinom svojih 20ih, da sam ranije nasao takvu osobu ranije bih, da sam kasnije, kasnije bih ali sve u svemu nije me zanimalo sta drugi misle posto ja mislim da tako treba. Vise tolerancije, razumevanja, svako treba da bude svoj i da radi kako misli da je ispravno ili kako oseca. Ja bih bio presrecan da ostanem sa ovom devojkom i da mi bude jedina. Poz
pre 14 godina
Ma da, totalno je isto da li je riba imala 20 preko raznih kombinacija i ona koja je imala 3,4 iz ozbiljnih veza. To su totalno iste devojke, sa istim moralnim vrednostima i shvatanjima, i totalno je svejedno koju cete da ozenite jer ce obe danas-sutra da budu dobre zene i majke. Ha ha! Zene, samo se vi tesite! :) Poz za devojke kome je spavanje sa deckom poseban i emotivan cin.
pre 14 godina
@Musko
Pretpostavljam taj zapad nije Skandinavija :D? Salu na stranu, nekada se nije vodio tako intenzivan zivot, ali svaki put kada bih cula to pitanje od muskarca to je bio kraj...Zato sto postavljanje tog pitanje daje automatski odgovor odgovor o mnogim drugim stavovima te osobe, o njegovoj licnoj psiholoskoj cvrstini (t.j. odsustvu iste), posedovanju duplih standarda i...Sve dok je on cist crno na belo na papiru od bolescina (to me je vise zanimalo, a trebalo bi i vas) i dok ne pravi gluposti dok smo u vezi, prethodan broj ne govori ama bas nista, a ko mi i garantuje da to sto je receno je i tacno.
Inace u pravu si, ima svakakvih stavova svuda, ali Balkan je kao u mnogo cemu vrlo konzervativan i iskljuciv (muskarci i zene, bez razlike) i sto je jos bitnije agresivno netolerantan i sklon dvostrukim standardima.
pre 14 godina
...a ja mislim da svako ima pravo na svoju proslost.
pre 14 godina
ja o tome ne pricam! od kad sam jednom frajeru pre nekoliko godina rekla koliko sam ih imala, a on je pozuteo i pozeleneo, mada mi uopste nije neka velika brojka - nikad vise nikom! niti se mene tice koliko ih je on imao. samo mogu da kazem da imam 33 godine, jako lepo izgledam, i koliko njih me je spopadalo i jurilo sve ove godine, ja sam se jos i dobro branila, i birala sam samo najbolje.
A mnogo ste mi i vi frajeri naivni, ovamo gnusate se svake cifre, a u krevetu volite da moze sve, i ovako, i onako, pa kad vas zena dovede do ludila u krevetu - onda vam je super, je l da?! Pa onda prestanite da se zalite na broj! Sta mislite odakle sve to iskustvo - iz knjiga???, nijeeee, nego iz zivota dragi muskarci, ili da nije mozda da mislite da ste vi toliko dobar ljubavnik, pa ste to izvukli iz nje, inace ne bi ona to nikad, haha, hoce i to zene da kazu :))). i jos nesto, da vam kazem u poverenju - ove sto vam i kazu neku cifru, verujte - u 99% slucajeva lazu, ja znam mnogo devojaka - sramotno i grozno je koliko one lazu muskarcu o tome, pa onda sve mi ispadamo lose zbog takvih, kao fol njemu prica da ih je imala 3 - to su zvanicne veze koje je imala, a ovamo spavala sa pola srednje skole, pola fakulteta, a ove iz kraja ni ne racuna.
proslost je proslost - deal with it! ako ste vi necija buducnost, to nikako nece imati veze sa brojem partnera, bilo njenih, bilo vasih.
pre 14 godina
Po komenatarima vidim da smo još u 20.veku klasični Balkanci tradicionalno vaspitani,devojke se u Srbiji teže "otvaraju" znam da ima svakavih ali moraš baš da se polomiš da bi sredio nešto.Poznajem brdo normalnih likova i slabo ko nešto završava uglavnom sve spadne na prodavačice ljubavi,udjite beogradski klub i vidieće da nema akcije,ribe igraju sa drugaricama,momci ne prilaze i to je to to je realnost,a ova devojka koja kaže da je bila sa njih 20 masno laže,a i treba paziti ima svačega po gradu raznih boleština od koji nema leka...
pre 13 godina
Ja razmisljam na sledeći nacin: cifra kao cifra nije bitna ( naravno ako ne govorimo o nekim enormnim 40+ ). Jer ako je devojka uspela da sabere tu "cifricu" pre udaje oko 27-28 godine, to ipak mnogo govori o njenom moralu, i sposobnosti da se veže za nekog muškarca i bude njegova i SAMO njegova.Naravno tu je i pitanje kriterijuma, jer ako neko uspe da postigne te cifre onda nema kriterijum kada su muškarci u pitanju, a ako nema kriterijum za tako vazan aspekt zivota kao sto je intima,ljubav, i na kraju krajeva njeno samopoštovanje, onda nema kriterijume ni za šta u životu. Od nje treba da očekujem da mi sutra usmerava i vaspitava decu ( ne daj bože ćerku, pa da vucne na mamu.)A ako govorimo o nekim normalnijim ciframa i tu se devojke moje mnogo gleda vaš kriterijum ( a ako mislite da to možete da sakrijete, grdno se varate), jer pre cu da oberucke prihvatim onu koja je imala njih 20, a kad pogledaš tih 20 sve normalni, fini momci kojima nema šta da se zameri, nego onu koja je imala njih 5, ali tih 5 su neke ljige i amebe koji glume mangupe, opasne momke i face nad facama! Evo ja sam uvek bio vaspitan i kulturan momak koji se prema drugima ophodio sa poštovanjem ako to zaslužuju. Sada fakultetski obrazovan, sa prilično plaćenim poslom, i sada me jure neke od tih što su volele "mangupe", a ja naravno ne želim ni da gledam u njihovom pravcu.Sad sam cenjen u društvu, i za 3 dana olovkom i papirom zaradim koliko "mangup" za 30 dana fizikalisanja kojekude.I ko je sad mangup?
pre 14 godina
Musko sam. Al izgleda da je istinit onaj stari vic kad su pitali babu kome je lepse muskarcima ili zenama, a ona odgovori: "Pa kad vas svrbi uvo i vi se pocesete, kome je lepse prstu ili uvetu?".
pre 14 godina
@Musko
Dodaj jos jednog na tih 10 i eto fudbalskog tima.
Urnebesno. Ovo je neprevaziđena tema.
pre 14 godina
@Milos
Te sto osipaju paljbu po drugim zenama su jos gore od ovih takozvanima "gresnicama". Potipisujem.
pre 14 godina
@Omnia
Potpisujem. Svaku. Recenicu.
:)
pre 14 godina
Nepisano pravilo: ako devojka kaze da je spavala sa cetvoricom, pomnozite sa 3 i dobicete realniju cifru (4x3=12), dok je kod muskaraca obrnuto proporcijalno! Ako decko tvrdi da je bio sa njih 15, podelite sa 3, znaci bio je sa max. 5 riba! :)))
A vi muskarci ako (ponovo) cujete da ste drugi, to je zbog cistog zenskog senzibiliteta, jer mi znamo koliko ste sujetni! Uostalom sami ste krivi, jer (naucite vec jednom): glupo je uopste pitati!!!
pre 14 godina
Zene kriju jer imaju sliku o sebi na koju nikome ne daju da im zvrlja...
pre 14 godina
Ne pitam, ne pričam. Svima lepo.
Ono što ne znaš ne može da te boli.
Ljudi koji su oženili prostitutke često govore da ih poštuju kao cara.
Ko tu može da bude pametan.
Ja samo znam da je svaka žena različita i zato ću da citiram Pinkija "jedino mi za tu crnkinju žao što nisam probao, a za Ajfelovu kulu me zabole rodjaci".
pre 14 godina
Ja ne krijem, ali niko to ne voli da cuje
pre 14 godina
"Muskarci su tri puta neverniji od zena. Zato na svaku nevernu zenu, dolazi tri neverna muskarca"
Dusko Radovic (Beograde, dobro jutro)
pre 14 godina
@anchi
mislim da ti je svaka na mestu. drago mi je da si otvorena povodom broja muskaraca. ja ne pitam devojke za broj, jer ne zelim da znam, a i ne interesuje me. kad je devojka u mom krevetu, onda je samo moja :) imam 35god i iskustvo iza sebe, a iskustvo kod devojke izuzetno cenim i uzivam u istom.
pozdrav
pre 14 godina
Anchi, 19. novembar 2011 18:26
Anchi, moze kafa? I do not care about numbers...
pre 14 godina
@ Silvester
pa ako skoknes do Austrije, moze :)))
A zasto bi ti sa mnom na kafu?! Mozda sam ruzna i nikakva:)))?! A mozda si ti?! :)
pre 14 godina
(Anchi, 22. novembar 2011 13:30)
1.Austrija nije problem :)))
2.Da ti ne objasnjavam sad zbog cenzure :)))
3.Ko je pricao o lepoti?
4.Vidi tri
pre 5 godina
Kada bi bilo više žena kao ovih koje ostavljaju komentare bilo bi super ovako više se svi hvale i spinuju u realnosti imaš ih dosta na netu pričaš sa likovima u kraju svi bili sa njom jednote iste u krug neko i njih oženi na kraju.
66 Komentari
Sortiraj po: