Petak, 21.10.2011.

13:07

Paraćin: Učenik pucao u učionici

Učenik Gimnazije u Paraćinu, za vreme odmora, pucao je u učionici, ali niko nije povređen, saopštila je danas Policijska uprava u Jagodini.

Izvor: B92

Paraæin: Uèenik pucao u uèionici IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

115 Komentari

Sortiraj po:

lana

pre 14 godina

Jedne davne 90 i neke kada sam radila kako profesor u gimnaziji na jugu Srbije, ucenik (inace "cvecka" od prvog razreda) nam je doneo bombu u skolu, igrao se njom na odmoru u ucionici i samo je ludom srecom domar skole to video i uspeo da mu je oduzme. Vece je raspravljalo o slucaju i pogodite koliko je profesora glasalo za ucenikovo iskljucenje iz skole? Dvoje (2), od kojih sam jedna bila ja. Ucenik je ostao u gimnaziji, zavrsio istu sa jos par slicnih ekscesa. Danas je ugledni gradjanin Srbije sa respektabilnim vezama u burazersko-krimogeno-bizMismenskom establishmentu. Tako to ide kod nas.

Ostadoh ovde

pre 14 godina

Ja ne razumem šta je ovde nekima čudno. Kada sam ja išao u školu, nas su vodili u muzeje, pozorišta, bioskope... Većina moje generacije, na žalost, sada je raštrkana po belom svetu. Njima je bar toliko dobro, da im ne pada na pamet da se vrate ovde.
Danas decu vode na stadione da gledaju vežbe naše trapave policije. Pa šta se onda ljudi čude. Nije li sve potpuno jasno!?!

Mozda bi bilo dobro i da je takav zakon

pre 14 godina

Dragi roditelji ovako se cuva oruzije kod kuce, nije skupo, a moze zivot da spasi. http://www.tgscom.com/images/sharedimages/glockworld/lock.png

Roditelj

pre 14 godina

Pitam se još koliko ispuštene dece donosi oružje na časove, ali ne bude nespretno i ne opali. Apsolutno je sigurno da ovaj mladić nije izolovani slučaj u ovoj našoj tužnoj državi.
E sada čovek bi mogao da se priupita šta se to dešava sa nekom decom pa se ponašaju tako. Deca nisu sama sebe pravila. Pa ko ih je takvim napravio?
Nije u pitanju jedan krivac, krivaca je jako mnogo. Krivac je celo naše društvo i izvrnuti sistem vrednosti. Neki će reći da je direktorka postupila ispravno i odlučno. Da li je? Momak će biti isteran iz škole, verovatno neće moći da upiše ni jednu drugu. Problem rešene, zar ne? Pa... rekao bih NE! Ne sam da problem nije rešen, već smo od velikog problema napravili katastrofalan problem. Ako je taj momak u školu donosio oružje, sada kada je gurnut na marginu društva samo je pitanje trenutka kada će unesrećiti nekoga, možda moje ili vaše dete. Kako su ljudi tako slepi. Umesto da se problemi rešavaju, mi ih stalno guramo pod tepih a onda se posle čudimo kada se ponovo pojave kao mnogo veći i nerešivi.

kabadahija

pre 14 godina

A šta očekujete kada na televiziji bruje o reklami za DEVEDESETE.
Pazi molim te povratak u devedesete. Kao da je tad bilo blagostanje u zemlji.
Ma j**** ti ja sve ovo.

logika

pre 14 godina

svidja mi se princip rehabilitovanja dece sa problemom u srpBskom drustvu.izbacite ga na ulicu, neka ga se i roditelji odreknu jer je napravio glupost, ali molim vas. u cilju pokajanja i kusnje, ostavite mu oruzje.

master

pre 14 godina

Treba uvesti vaspitno-disciplinski postupak za roditelje. Da su decka vaspitali kako treba ne bi mali nosio oruzje u skolu i ****** se.

cinik

pre 14 godina

Kriv je samo i iskljucivo vlasnik pistolja, za nesavesno drzanje oruzja. Koji to suvi genije drzi pistolj neobezbedjen, s okvirom punim municije, a, sto je jos verovatnije, s metkom u cevi?!

Roditelji umeju da budu pravi biseri neodgovornosti. Ljubi ga pametnog patriotska majka...
(zabrinut, 21. oktobar 2011 18:01)

VLASNIK pištolja je POKOJNI deda. Znači on treba da odgovara.Niko nije odjavio ni vretio pištolj kada je on umro. Evo i ja imam u ambaru tenk iz II rata ostao od pradede. Ako ga provozam po kraju ko će biti kriv??? Deda Vasa? Pa punoletni smo valjda i imamo malo mozga u glavi, ili ne?

Ivan

pre 14 godina

Sad sam gledao po televiziji kaže žena da će isključiti tog dečaka. Izgleda kao da je bila nesreća. Pištolj od dede - verovatno nije ni znao da je metak unutra. No pištolj se ne nosi u školu i za to treba sankcije.

Ono što je meni zasmetalo je kad sam video kakav je ulaz u tu školu. E pa svi ti učitelji i direktor škole bi mogli da se samoisključe jer izgleda nisu sposobni da održavaju svoju školu kako treba. Neko će reći nema sredstava. E pa nije izgovor. Jednom akcijom bi mogli sami da malo okreče i srede fasadu i stepenice i promene vrata. Ali dobro ako njima ne smeta da rade u takvom kršu od radnog mesta u redu.

bez posla posle 34 godine staza i 58 godina zivota

pre 14 godina

Culo dete kako je jedan sa kalsnjikovim orobio NBJ i nije nista odlezao, jos se uvek razbacuje tudjom lovom, pa sto da ne, kalasnikov i pistolj resavaju probleme

Maka

pre 14 godina

Uf, citam komentare i ne mogu da verujem, stvarno. Poprilicno davno sam isla u osnovnu skolu, mnogo pre 90-tih i iste su se stvari desavale. Donese sin, sta da radimo, ali uvek sin, (i uvek vojnog lica) pistolj u skolu i svi saznaju, tera se cirkus, sin dobije ukor, prica se sa roditeljima, skola bruji, ostali roditelji galame,...Nije to propast drustva, to su situacije koje se desavaju i na koje treba da se reaguje na pravi nacin. Hajde sada svi da padnemo u depresiju i cicimo kako smo propalo drustvo i kako nam nema spasa i da prestanemo da reagujemo!

misa

pre 14 godina

Mislim da je naše društvo i logiga u njemu okrenuta naopačke.Kakve nove šanse za decu koja su za par godina ljudi.Deca treba da znaju da za to što rade treba da snose neku odgovornost a ne logika da je nako uvek drugi kriv ili roditelji ili društvo ili profesori to su gluposti treba da znaju da ukoliko nešto urade oni snose posledice a ne neko drugi u tome je sva suština

Nema frke

pre 14 godina

Ma nema frke,klinac ce biti izbacen, pa ce onda ministarstvo doneti odluku da se uz ukor razrednog staresine vrati u skolu,pojacace se pedagosko-vaspitni rad(pedagog,psiholog i ko sve ne, napisace tonu papira koje ionako niko nece da procita),deca vide da nikako ne mogu da budu sankcionisana(sta god da urade) i mali postaje frajer u skoli,fejsbuku, profesori ce strepeti za svoje zivote i polako ce se sve zataskati...sve dok neki drugi napaljeni klinac(koji po onoj staroj,, sta zna dete") u nekoj drugoj skoli ne ucini nesto jos gore ili ,NE DAO BOG, ne povredi nekoga.
Jednostavno svima su puna usta o decijim pravima(koja ,naravno, i moraju da imaju) ali koje su njihove obaveze ili u ovom slucaju sankcije?
Drustvo sa ovim problemom nece SE ozbiljno pozabaviti a svi zaboravljaju da ce oni iz te skole izaci i sta onda? Prenece svoje fustracije na maltretiranje porodice,komsija itd.
Sve dok se ne donese neki normalan zakon u kome se svi nasilnici adekvatno kaznjavaju,ovakve stvari ce se i dalje desavati
A o roditeljima da ne pricam(kakav je to covek koji ne krije oruzje od sopstvene dece.
Nadam se da se ovo vise nikada nece desiti

Svasta

pre 14 godina

"Ako direktor skole bude postovao Zakon o osnovama sistema obrazovanja i vapsitanja, onda je vec pokrenuo vaspitno-disciplinksi postupak i izreci ce kaznu udaljavanja iz skole bez prava na zavrsetak tekuce skolske godine."

...a verovatno nije.
Cak i da pokusaju da ga izbace ima pravo na zalbu skolskom odboru koji moze odluku da potvrdi ili je obori.
Ako je kojim cudom i potvrdi - ima pravo zalbe Ministarstvu prosvete koje uvek presudjuje u korist ucenika. (Ako ne verujete proverite statistiku koliko je ucenika stvarno iskljuceno iz skole poslednjih par godina - jednocifren broj za celu Srbiju)
Da ne pricamo o tome da ovo moze da se rastegne na par meseci, taman do maja sledece godine (za sve to vreme ucenik IMA pravo da pohadja nastavu) - a onda stize preporuku Ministarstva da se izadje u susret uceniku i ipak zavrsi razred regularno.
Mnogo vece je pitanje kako to da se u poslednjih 7 dana desilo toliko stvari i to sve u okviru Pomoravske skolske uprave (koja je budi receno "izmisljena" kada je Palma odlucio da podrzi vlast - a kako radi to je tek za pricu...)

zabrinut

pre 14 godina

Kriv je samo i iskljucivo vlasnik pistolja, za nesavesno drzanje oruzja. Koji to suvi genije drzi pistolj neobezbedjen, s okvirom punim municije, a, sto je jos verovatnije, s metkom u cevi?!

Roditelji umeju da budu pravi biseri neodgovornosti. Ljubi ga pametnog patriotska majka...

roditelj

pre 14 godina

Za to Su krivi roditelji-iako poseduju pistolj,sta radi na dostupnom mestu.Pogotovo ako imaju decaka u kuci.Na ovakav nacin-igrom pistolja je poginuo moj drugar iz razreda - u to vreme sesnaestogodisnjak!!!!

amer

pre 14 godina

za to su krivi politicari,tuzilastvo i vlada koji prave zakone i ustav kako njima odgovara a ne kako je najbolje i najbezbednije za narod koji njima placaju porez i koji su za njih glasali.treba dozvoliti svima preko 21 godine da dobiju dizvolu za drzanje oruzja s tim da nikad nisu bili osudjivani i da poloze kurs za bezbedno rukovanje oruzjem i odobrenje od psihijatra da su normalni, ako se to uradi broj nedozvoljenog drzanja i nosenja oruzja i pucanja bi se prepolovio, jer vecina naroda u srbiji nije upoznata sa pravilnim rukovanjem oruzja niti sta sve moze da se desi ako pistolj opali niti znaju za posledice

krstim se i levom i desnom

pre 14 godina

sledeca celina izrazena u procentima sadrzi 1000 jedinica statistike.....dakle:
-skolstvo je krivo 100%
-drzava je kriva 599%
-drustvo je krivo 100%
-roditelji su krivi (svako po 100) 200%
-klinac je kriv 1%

acinic

pre 14 godina

Grad Paracin je u velikom problemu zato sto nema opoziciju. Opozicija i ako postoji nista ne radi. Ne kritikuju ovu lokalnu vlast! Koja radi sta zeli. Plavo zuti imaju apsolutnu dominaciju. Sprovode svoju politiku betonske kocke i trotoarisanja. Spolja gladac unutra jadac! Smeju se Palmi a i oni nisu mnogo bolji od Palme! Tako da ne cude ovakvi dogadjaji. Treba odmah uhapsiti direktora skole. Ili ga smeniti. Sigurno je stranacki kadar! Zato smo tu gde jesmo. Kakva je to skola kada mogu tajkuncici da unose oruzje? U Paracinu ima mnogo tajkuna!

temida

pre 14 godina

Boze kako smo mi pametan narod. Pamet vrca svuda oko nas, narocito kroz ove komentare.

Da li se nekom roditelju desilo da pored svog ulozenog truda, vaspitanja, ljubavi i dobrog primera njihovo dete napravi neki iskorak koji ni u snu ne bi mogli da predvide?
Da li se ikome desilo da je nesto pogresio u zivotu ili su oko nas sve bezgresni?

Citajuci tekst zapitala sam se kako bih se ponasala da se to mom detetu dogodilo (na svu srecu prerastao je taj uzrast, odrastao i sazreo - zato ja na glavi imam samo bele vlasi)

Dakle ljudi zakocite malo, mozda je to dobro dete koje je samo htelo da se napravi dasa pred drugarima pokazujuci im pistolj. Naravno da psiholozi i ostali strucnjaci treba da rade sa njim da mu se ubuduce takve ili jos gore stvari ne dese a ne da se iskljuci iz skole i anatemise i da postane delikvent.

Uros

pre 14 godina

Sad su svi povodom ovoga opleli po drustvu, vrednostima i povratku 90-ih... A ova vest uopste nije povezana sa time - ovo je tako tipican slucaj koji se desavao verovatno u svakom gradu u svakoj zemlji na svetu samo sto je u vecini slucajeva proslo bez pucanja pa niko i ne zna, a u nekim slucajevima je opet pucnjava zavrsena tragicno, pa je jos zvucnije odjeknulo... Dok ima oruzja bice i ovakvih slucajeva, isto kao sto ce automobilskih nesreca biti dok god ima automobila... A te vrednosti devedesetih nam svaki dan serviraju 90% javnih licnosti i 90% medija i verovatno nikada nisu ni prestajali da ih serviraju, samo je neko vreme bilo upakovano u nesto bolji zivotni standard, kola, kredite, a sad kad je kriza - spada ukrasni papir... Verujem da vecina komentatora misli dobro i da zivi tako da sami ne doprinose tom sistemu vrednosti, ali problem je sa onima koji su nazalost vecina, a koji nisu ni svesni gde zive i kako zive i gde to moze da ih odvede, a oni opet nemaju mnogo veze bas sa ovim konkretnim idiotom koji je doneo pistolj...

nick

pre 14 godina

@balkanac
Otkud znas da nije gej? Gejevima nije dozvoljeno nosenje oruzja ili ne znaju da pucaju? Zbog cega bi strejt ucenik koji puca u skoli bio veci ***** od gej decka koji puca u skoli?

Profesor Gimnazije

pre 14 godina

Ima mnogo dece koja bukvalno vape da im neko pomogne i da se njima bavi. Kako roditelji ne mogu ili neće, kako škola i ako je mogla nekada da ih vaspitava danas i da hoće to ne može, ta deca ostaju sama, prepuštena svojim problemima na milost i nemilost. I onda se nešto desi, i u neutoljivoj i bolesnoj želji za senzacijom, odjednom kreću da čereče i razvlače i tu decu i školu i profesore i direktore po raznim novinama, televizijama, bljuvotinama od komentara i Kurte i Murte.
To će im tek rešiti problem...
A rešiće problem i to što će Ministarstvo će preduzeti sve mere da se napiše dva kila izveštaja u kojima će se preduzeti mere da se kazni čistačica, redar, dežurni profesor, direktorka što ga nije pretresla ne bi li otkrila neki Magnum ispod košulje... Pljuvaće mnogi i po prosveti, po Palmi, po državi i ubogoj školi negde u nekoj provinciji, oni koji su toliko nepismeni da bar pročitaju da je policijska uprava Jagodina ali se dogadjaj desio u Paraćinu gde Palma nije predsednik ...
Imaće vremena da popuju i da pišu komentare na Internetu, umesto da se bar toliko bave svojom decom da ne bi sutradan bili iznenadjeni kad vest poput ove dobiju i sami o svom detetu...

Stevan

pre 14 godina

Decko je lepo video pre nekoliko dana da maloletnik i kad ubode nekoga nozem biva odmah pusten kuci, pa zasto se i on ne bi malo zabavljao kako ga je tata, verovatno, ucio. More, roditelje u zatvor pa ce sledeci na vreme da vode racuna sta im deca rade. Inace novi prosvetni zakon je katastrofa... Profesori nemaju instrument da kazne ucenika. ajde, u redu je sto ne sme da ga tuce ali bre ne sme nikako da ga kazni... Uzas ...

PETAR

pre 14 godina

Pod hitno smeniti direktorku valjda je ovo drustvo toliko odgovorno ili ce zbog politickog opredeljenja doticne sve ovo da se zataska
Sta treba jos da nam se desi masakr u skoli da se opameti nesposobni ministar i njegovi partijski nesposobnjakovici

POMOZITE DETETU!

pre 14 godina

Direktorki je najvaznije da njega vise nema u skoli?!
A sta se dobija time sto ce biti izbacen iz skole? Nece vise pucati u ucionici, nego na ulici, u kaficu...
Tako i kad uhvate dete da duva, izbace ga iz skole, pa ono ostaje odbaceno od drustva i sistema i tone sve dublje i dublje.
Radim sa decom skoro 15 godina i znam sta su deca, sta mangupi, sta je pubertet.
Skola mora da stane iza njega, da mu pomogne, a roditelji za ovaj slucaj debelo da odgovaraju.
Pitate se mozda kako da mu pomogne? Pa lepo, ima nacina i metoda, postoje institucije koje se bave ovakvim slucajevima, ali skola je VASPITNO-obrazovna ustanova i izbacivanjem ucenika iz skole ona prestaje to da bude.

Ljutko

pre 14 godina

Zna se kako se čuva oružje - pod katancem, odvojeno od municije. Za ovaj događaj je najkrivlji vlasnik pištolja. Od direktora škole ne treba očekivati čuda. Direktor je administrativni radnik, koji obezbeđuje funkcionisanje kolektiva, održavanje nastave i slične stvari. Direktor nije policajac ni supermen a pogotovo nije neko ko će tražiti i oduzimati oružje od dece.

Ivan

pre 14 godina

Dacic treba da se ugleda na to kako su odreagovali lokalni MUP i skola. Kad bi on samo imao **** da to uradi sa policajcima koji prebijaju...

Nikola

pre 14 godina

Vec vidim da ce se i ovaj slucaj zavrsiti ukorom razrednog staresine i smanjenom ocenom iz vladanja! Plasim se samo da ce ovaj momak sledeci put u medijima biti posle nekog razbojnistva ili pljacke banke nalik na onu juce...

Mrki

pre 14 godina

Zivim u inostranstvu i bio sam skoro u Beogradu. Moj utisak za tih par dana boravka tamo je ovakav.

1. Ceo grad je oblepljen plakatima na kojima pise VOLIM DEVEDESETE ?!
2. Dizelaska moda - musko, zensko, mlado, staro - SVI nose Nike Airmax!
3. Ljudi su nervozni i apaticni, bas kao 90-ih.
4. Severno Kosovo - jos jedna SAO. Tamo se puca, a Beograd se t**a.
5. Drzava koja ce kao "braniti" Srbe svim sredstvima.
6. Djaci i njihovi roditelji prete nastavnicima.
7. Policijske racije po kaficima.
8. SPS na vlasti, radikali plase narod.
9. Studenti diplomiraju, pa emigriraju.

Ako sve to uzmemo u obzir onda se i ovaj revolveras odlicno uklapa u tu sliku. Devedesete ponovo na delu ...

dulens

pre 14 godina

draga direktorka, izgleda da ne znate zakon po kome treba da radite. on za ovo ne može dobiti ni 3 iz vladanja!
ne možete ga izbaciti iz škole ako prethodne niste uradili sve prehodne mere i postupke (pojačani vaspitno obrazovni rad i tako dalje...)
dok ne dodje do izbacivanja, odnosno dok vi ne izvršite sve te korake,on može sve da vas postrelja. takav vam je zakon.

moje ime

pre 14 godina

1993. u jednoj srednjoj skoli , na casu , djak , buduci osvajac jedne od olimpijskih medalja, djak ,sin pukovnika vojske ( zaboravio sam kako se tada zvala , dal jna, dal vojska juugosl. ) i profesor ( kasnije veoma poznat u svojoj struci a i javnosti ) na casu pred svim ucenicima se hvale jedan drugome kakve pistolje imaju . sva trojica su nasred casa izvadili svoje pistolje i objasnjavali zasto je ciji bolji . ovaj sin pukovnika je izvadio magnum 357 , ove ostale nisam prepoznao . glupo mi je da kazem imena jer sam i ja slinio na tu scenu i krivo mi je bilo sto i ja nemam nesto da pokazem .
cemu se mi cudimo ljudi .....

p.s. opet 7 simbolaa za verifikaciju

Lucchese

pre 14 godina

Ako su vlasnici pasa odgovorni za ponasanje svog psa (sto i moraju da budu), onda i roditelji maloletne dece i te kako trebaju da odgovaraju za ponasanje svoje maloletne dece. Nije on slucajno takav

zivot

pre 14 godina

Ja decka ne bih izbacio iz skole jer se time nista ne resava a direktorka ocigledno time hoce da sacuva svoj ugled ili ne znam vec sta, jeste prekesio zakon i treba ga kazniti, ali on sam treba da se zapita zasto je doneo pistolj u skolu, ako je vec morao da pokazuje da ima oruzije svojim drugovima ili vec kome mogao je otici u sumu ili negde gde nema ljudi...

BlockOut

pre 14 godina

Samo je dovoljno pogledati na primer profile te dece na facebooku, pa ce te primetiti da postoji gomila istih koji imaju bar jednu sliku sa nekim vatrenim oruzijem, 90e godine u srbiji nisu nigde otisle, i dalje su tu u glavama mnogih, a sto je najgore u glavama mladezi.

alo alo

pre 14 godina

Pogledajte samo vesti prethodnih dana: Pregazio 2 zene u Novom Sadu i pobegao, oruzana pljacka u Beogradu i ubijen policajac i tri ranjena, deca pucaju u skoli...Ne trebaju nama ni Albanci, ni KFOR ni NATO, sami cemo sebe istrebiti i unistiti... takvi smo mi, eto.

Sale

pre 14 godina

Mislim da smo kao narod pukli totalno. Pročitajte današnje i jučerašnje vesti...crno da crnje ne može biti, a većini nekako svejedno. Nekako to je normalno, to se dešava. Gledamo krvave glave i ručamo u isto vreme. Otupeli načisto. I tako 20 godina...

Dex

pre 14 godina

Ćuprija i Paraćin su puni kriminalaca raznih vrsta pa se sad i klinci ugledaju na njih i pokušavaju na taj način da steknu neko poštovanje u okolini. A što se tiče Jagodine, grad pun droge i narko bosova koji su porodični ljudi, obično vlasnici kafica i butika u očima građana Jagodine. Ovako je bilo stanje pre 4 godine dok sam ja živeo u Jagodini.

ludilo

pre 14 godina

da sam ja roditelj deteta u cijem razredu se ovo desilo ja bih svoje dete ispisao iz te skole !!! razred je ogledalo skole!!! a u ovom slucaju je u pitanju gimnazija!? a u gimnaziji idu oni koji nastavljaju svoje skolovanje u 90% slucajeva.!? i posle ovi budu na nekim velikim fukcijama!? zato kazem, mene ne interesuje ko sta zna iz struke nego kakav je covek, sta je poneo od kuce od kulture. ako mu nedostaje znanje usavrsavanje lako cemo to nadoknaditi. obukom, mentorstvo kolega sto je u savremenom svetu prirodno i logicno. da li u ovoj lepoj nasoj svako poludeo? Strasno! ps. izvinjavam se na ostrom jeziku ali sam zamislio sebe kao buduceg roditelja u ovoj situaciji. pozdrav

Miki Peric

pre 14 godina

Bas mi je muka vise ovih komentara, besposlenih, intelektualaca. Devijacije u drustvu su normalne, kao i ove pojave, nema veze to sa Palmom, nema veze to sa situacijom na KiM, u najuredjenijim drzavama se desavaju ovakvi incidenti. Decko doneo pistolj da se mangupira i nista drugo, nema veze situacija u drzavi sa njegovom zeljom da se istakne pred drugarima. Daleko od toga da ja opravdavam njegov postupak, ali razloga za zabrinutost bi opravdano bilo kada bi sitacija bila takva da je on pistolj doneo da ubije svoje drugare u nekom osvetnickom samoubilackom pohodu. A samoubilacki osvetnicki pohodi su nesto sto se desava u razvijenim zemljama, USA, Nemacka, Norveska i slicne zemlje, one su uredjene, one su demokratske, one nemaju Palme, KiM...Tako da mislim da je sve ovo preterivanje dezurnih kriticara. I opet ograda, ne opravdavam postupak ovog klinca, i slazem se da je sutuacija u nasoj zemlji losa, ali kritika je neumerena, maliciozna.

zar ne?

pre 14 godina

Ovo je vjerovatno slučajno opalio pištolj koji je bilmez donio da se pravi važan, bilo je i u mom razredu slicnih tipova. S jedne strane je imao sreće jer nikog nije ubio, uključujući i sebe, a s druge strane nesreću jer će biti isključen iz škole, budućeg posla itd., a sve zbog totalne gluposti i to baš u četvrtom razredu, ali opet, bolje tako pa da se nauči pameti nego da za par godina napravi još veću glupost.

Također, na ovakve stvari ne bi trebali biti komentari tipa "kuda ide ovaj svijet", jer kao što je neko napisao iznad, to se dešavalo uvijek samo je sada veći senzacionalizam. Uostalom, nekad su djeca u školu nosila metalne boksere, ne znam da li je i danas tako, nadam se da nije, uvijek mi je to bilo odvratno. Pravi se junak sa bokserom, pa ako se već misliš tući, potuci se muški, golim šakama.

Škola bez nasilja

pre 14 godina

Da, slažem se sa direktorkom da treba pokrenuti disciplinski postupak protiv učenika koji je pucao iz pištolja u učionici oko 11 časova i 30 minuta. To je njena zakonska obaveza. Slažem se da on treba da bude izbačen iz škole,ali izgleda da je njoj to jedini cilj. . . Skinuti ljagu i sramotu tako što će se "oni" potruditi da on više ne bude đak te škole.I šta onda, rešen problem. Ovo što je on učinio predstavlja težu disciplinsku povredu i on treba da bude upućen vaspitno-popravnu ustanovu, roditelji kao i pomenuta direktorka i odgovorna lica u školi takođe treba da budu pozvani na odgovornost, jer kako je moguće uopšte unošenje oružja u školu DANAS kada sve škole imaju dežurne profesore, dežurne učenike, angažovane agencije koje pružaju usluge obezbeđenja, a čije usluge se plaćaju, a tek da ne govorim o tome da se u preko 200 škola u Srbiji sprovodi projekat " Škola bez nasilja" za koji je takođe neko maknuo pare.

deeeecko

pre 14 godina

Vesele '90 nikad nisu ni otisle! Beograd je pun crnih tresica, belih carapa air maxica na buvljaku... Nazalost roditelji nemaju vremena da vaspitavaju decu jer gledaju kako da prezive dan...

Milan

pre 14 godina

Ja da sam neka vlast, zabranio bi drzanje oruzja u kuci.Neznam sta ce oruzje na dohvatu ruke deci, omladini pa i starima.Ne vidim svrhu da se drzi po kucama.Milion puta se pokazalo kao zlo a nikada dobro.Da li ljudi sebe smatraju jacim, muzevnijim tim potezom.Imam pistolj.Pa ispalicu po skolama, svadbi.... pa ko prezivi neka prica a ko ne dalekmo bilo istraga u toku....

Jovan

pre 14 godina

A ciji ce djak postati ako ga izbace iz skole?
To je za nekoga ko radi u prosveti skandalozno resenje. Mladic je pogresio i odmah kazna, izbacivanje. Sta je onda mladi covek naucio? Izbacis takvog studenta iz skole i saljes mu jasnu poruku: sledeci put ciljaj bolje. Sta ce od njega postati? Kriminalac? Ubica?

Zdravije bi bilo da se ministri precednici direktori skola i profesori, tacnije ljudi na vlasti, zapitaju: odakle mu pobuda da nosi pistolj u skolu, odakle mu pistolj, odakle njegovom ocu pistolj, itd.
Tom djaku bi najveca kazna bila milosrdje i pomilovanje, jer tada ce osetiti najvecu grizu savesti, a verovatno i zelju da postane razuman i dobar covek.

M. Н. Лазар

pre 14 godina

Није момак могао да наручи хеликоптер и специјалце, као Палма - па мало вјежбао са оним, с'чим је имао!

Jelena

pre 14 godina

Ako direktor skole bude postovao Zakon o osnovama sistema obrazovanja i vapsitanja, onda je vec pokrenuo vaspitno-disciplinksi postupak i izreci ce kaznu udaljavanja iz skole bez prava na zavrsetak tekuce skolske godine.
Ovakav ucenik i zasluzuje da bude udaljen.
Medjutim, kako u ovoj zemlji Srbiji uglavnom direktori ne citaju zakon, a sve se u skolama razvodnjava i gura pod tepih, ovom uceniku nece biti nista.
Zako je odlican u z nekoliko sitnih izmena, ali se ne primenjuje.

SI

pre 14 godina

Sada ce komentari tipa "Boze, sta se ovo desava..." Medjutim, bio sam svedok kada je ucenik u jednoj srednjoj skoli u Novom Sadu pucao iz revolvera posle sukoba sa drugim ucenikom (na srecu u vazduh). A nosile su se i kasikare na cas - davne 1993. godine. Medjutim, nije bilo interneta pa senzacionalizam nije bio toliki. Desava se to nama vec 20 godina samo sto ne primecujemo..

Maki

pre 14 godina

"...Blic prenosi izjavu direktorke gimnazije Snežane Dačić koja je rekla da smatra da ovaj događaj ne zavređuje posebnu pažnju."

U pravu je uvažena gospođa direktorka, pištolj je samo lako oružje za lično naoružanje i stvarno nije vredno pomena. Da je dečko razvalio zid gimnazije ručnim bacačem, ili da je doneo mitraljez kalibra 50 i njime malo proštepovao prozore direktorkine kancelarije, e to bi - možda - bilo vredno pomena, ali običan mali pištolj kalibra 7,65? Pa to je oružje za devojčice!

Pitam se samo čime je ta gospođa zaslužila mesto direktorke gimnazije? Prezime mi zvuči nekako poznato...

marS

pre 14 godina

Ma sve ispod kalibra 12mm nije vredno paznje!
Sad ce da izbace dete iz skole i smatrace da je problem resen. Niko se zaista nece pozabaviti njegovim prevaspitavanjem, pa cemo se za 10 godina cuditi zasto je opljackao banku ili upucao komsiju!

bezimena

pre 14 godina

Takvi se nazivaju retardi i ne idu u skolu vec u instituciju, zavisi koju vec odrede profesionalci.
(Pinot gris, 21. oktobar 2011 13:20)

Slažem se, ali još veća opasnost za društvo je:"...DIREKTORKE gimnazije Snežane Dačić koja je rekla da smatra da ovaj događaj ne zavređuje posebnu pažnju".

Na ovo sam ostala zgranuta i bez reči! Truli smo u svim segmentima društva!

Boris

pre 14 godina

Za mene je mnogo vaznije pitanje, odakle uceniku pistolj, a ne kako ga je uneo u skolu.
Najbolje bi bilo da se sada jave pametnjekovici pa da predloze metal detektore na ulazima skola.
Mi stalno propustamo da utvrdimo odgovornost roditelja koji ne vaspitaju svoju decu, vreme je da pocnu da placaju kazne ili sluze zatvoreke kazne zbog toga.

Kada maloletnik lomi i unistava, roditelji da plate, tako je po zakonu.

A ako je ovaj sa pistoljem punoletan (IV razred), zna se.

Ako je oruzje registrovano na roditelja, a nije cuvano u skladu sa zakonom, opet se zna.

Gde mali udje, uso je..

pre 14 godina

Oces zolju sine, da ga dokusuris? xD
Ali posebno me odusevila direktorka... ko zna sta ona gleda svaki dan kad ovako reaguje..

Predrag M

pre 14 godina

Pa kad je direktorka "ovakva" onda i ne čudi što je učenik "takav".Odnosno, kakva škola-takvi i učenici. O ocu deteta da ne pričamo.

DejanNS

pre 14 godina

Za promenu, mislim da je dobro što direktorka neće da priča o tome sa medijima. Na taj način će dečko dobiti mnogo manji publicitet i biće manja "faca" među "opasnim" vršnjacima.
S druge strane, nadam se da će ipak uraditi nešto na bezbednosti učenika u školi, jer događaj uopšte nije naivan.

Ratko

pre 14 godina

U zemlji od 7 miliona ljudi je zabrinjavajuce da svaki dan neko puca iz pistolja i ugrozava zivote. Ovo kao u americkim filmovima kad mali crnac reper naoruzan ide u skolu. Verovatno je pistolj uzeo od oca pa poneo da malo glumi mangupa. Dobro sto je ovako proslo. I sad opet mora da citam glupe komentare kako je ovo nasledje 90 ih, Ivice daj ostavku i sl. Ne gospodo ovo vam je sve sa nama milog zapada. 80 ih godina smo ovake stvari gledali samo na filmovima sa tog zapada. Ovo vam je demokratija u punom svom obliku. Po meni je komunizam nesto najbolje.

Barry Ferguson

pre 14 godina

Pa ovakve stvari se desavaju i u svim ostalim zemljama sveta. Ovde se za svako cudo kometarise u negativnom kontekstu o Srbiji,a zapravo smo samo deo ludog sveta!

Vlada od Akcija

pre 14 godina

Ne vidim u čemu je problem?
Posle četvrte godine država zove mladiće u vojsku i forsira korišćenje oružja i agresivni deo muške psihe... Nekima se to dopadne...
Dečko je samo malo napredniji za svoj uzrast, poranio godinu do dve... ljubi ga tata,,, Batinanje deteta je zakonom zabranjeno...

NemanjaBB

pre 14 godina

Zaboravih, dok sam isao u inace poznatu skorojevcku osnovnu skolu "Milos Crnjanski", u osmom razredu je jedan "nestasni" vragolan - Milos Vasiljevic VIII5 doneo pistolj sa metkovima u skolu. Sva sreca samo je plasio neke iz njegovog odeljenja. Niko ga nije ni prijavio od ucenika, vec neciji roditelj koji je to saznao od ucenika.
Evo sta se desilo posle, samo je izbacen iz skole, a u javnost to nije smelo da procuri da ne bi rusilo renome skole Zike Mustikle. Da napomenem jos da sam isao u odeljenje sa sinom od MIlorada Komrakova. Toliko..

Pa...

pre 14 godina

Ja sam ceo zivot u Austriji. Isao ovde u osnovnu, gimnaziju i evo studiram sada ovde. Ovde bukvalno svuda mozes uneti oruzije.

I sta sada?

SRBIN

pre 14 godina

Pravo po naski,tata ga ucio kako treba da se rukuje i gde je a sin da bude faca u razredu ga doneo i opalio slucajno ili namerno ako je budala.Tati oduzeti oruzje i dozvolu dozivotno jer sta ce mu kada nezna da ga cuva a decko ima vise srece nego pameti da je ovako dobro prosao jer je lako mogao da odrobija ubistvo iz nehata nekoliko godina i unisti svoj i zivote zrtvine porodice..

Slavoljub

pre 14 godina

sta drugo covek da ocekuje, kada ta deca imaju pogresne idole i poremecen sistem vrednosti, a o vaspitanju i ne treba diskutovati??!! nazalost, 90-te su uveliko prisutne!

SI

pre 14 godina

Sada ce komentari tipa "Boze, sta se ovo desava..." Medjutim, bio sam svedok kada je ucenik u jednoj srednjoj skoli u Novom Sadu pucao iz revolvera posle sukoba sa drugim ucenikom (na srecu u vazduh). A nosile su se i kasikare na cas - davne 1993. godine. Medjutim, nije bilo interneta pa senzacionalizam nije bio toliki. Desava se to nama vec 20 godina samo sto ne primecujemo..

SRBIN

pre 14 godina

Pravo po naski,tata ga ucio kako treba da se rukuje i gde je a sin da bude faca u razredu ga doneo i opalio slucajno ili namerno ako je budala.Tati oduzeti oruzje i dozvolu dozivotno jer sta ce mu kada nezna da ga cuva a decko ima vise srece nego pameti da je ovako dobro prosao jer je lako mogao da odrobija ubistvo iz nehata nekoliko godina i unisti svoj i zivote zrtvine porodice..

alo alo

pre 14 godina

Pogledajte samo vesti prethodnih dana: Pregazio 2 zene u Novom Sadu i pobegao, oruzana pljacka u Beogradu i ubijen policajac i tri ranjena, deca pucaju u skoli...Ne trebaju nama ni Albanci, ni KFOR ni NATO, sami cemo sebe istrebiti i unistiti... takvi smo mi, eto.

Mrki

pre 14 godina

Zivim u inostranstvu i bio sam skoro u Beogradu. Moj utisak za tih par dana boravka tamo je ovakav.

1. Ceo grad je oblepljen plakatima na kojima pise VOLIM DEVEDESETE ?!
2. Dizelaska moda - musko, zensko, mlado, staro - SVI nose Nike Airmax!
3. Ljudi su nervozni i apaticni, bas kao 90-ih.
4. Severno Kosovo - jos jedna SAO. Tamo se puca, a Beograd se t**a.
5. Drzava koja ce kao "braniti" Srbe svim sredstvima.
6. Djaci i njihovi roditelji prete nastavnicima.
7. Policijske racije po kaficima.
8. SPS na vlasti, radikali plase narod.
9. Studenti diplomiraju, pa emigriraju.

Ako sve to uzmemo u obzir onda se i ovaj revolveras odlicno uklapa u tu sliku. Devedesete ponovo na delu ...

NemanjaBB

pre 14 godina

Zaboravih, dok sam isao u inace poznatu skorojevcku osnovnu skolu "Milos Crnjanski", u osmom razredu je jedan "nestasni" vragolan - Milos Vasiljevic VIII5 doneo pistolj sa metkovima u skolu. Sva sreca samo je plasio neke iz njegovog odeljenja. Niko ga nije ni prijavio od ucenika, vec neciji roditelj koji je to saznao od ucenika.
Evo sta se desilo posle, samo je izbacen iz skole, a u javnost to nije smelo da procuri da ne bi rusilo renome skole Zike Mustikle. Da napomenem jos da sam isao u odeljenje sa sinom od MIlorada Komrakova. Toliko..

marS

pre 14 godina

Ma sve ispod kalibra 12mm nije vredno paznje!
Sad ce da izbace dete iz skole i smatrace da je problem resen. Niko se zaista nece pozabaviti njegovim prevaspitavanjem, pa cemo se za 10 godina cuditi zasto je opljackao banku ili upucao komsiju!

Sale

pre 14 godina

Mislim da smo kao narod pukli totalno. Pročitajte današnje i jučerašnje vesti...crno da crnje ne može biti, a većini nekako svejedno. Nekako to je normalno, to se dešava. Gledamo krvave glave i ručamo u isto vreme. Otupeli načisto. I tako 20 godina...

Boris

pre 14 godina

Za mene je mnogo vaznije pitanje, odakle uceniku pistolj, a ne kako ga je uneo u skolu.
Najbolje bi bilo da se sada jave pametnjekovici pa da predloze metal detektore na ulazima skola.
Mi stalno propustamo da utvrdimo odgovornost roditelja koji ne vaspitaju svoju decu, vreme je da pocnu da placaju kazne ili sluze zatvoreke kazne zbog toga.

Kada maloletnik lomi i unistava, roditelji da plate, tako je po zakonu.

A ako je ovaj sa pistoljem punoletan (IV razred), zna se.

Ako je oruzje registrovano na roditelja, a nije cuvano u skladu sa zakonom, opet se zna.

deeeecko

pre 14 godina

Vesele '90 nikad nisu ni otisle! Beograd je pun crnih tresica, belih carapa air maxica na buvljaku... Nazalost roditelji nemaju vremena da vaspitavaju decu jer gledaju kako da prezive dan...

Lucchese

pre 14 godina

Ako su vlasnici pasa odgovorni za ponasanje svog psa (sto i moraju da budu), onda i roditelji maloletne dece i te kako trebaju da odgovaraju za ponasanje svoje maloletne dece. Nije on slucajno takav

Dex

pre 14 godina

Ćuprija i Paraćin su puni kriminalaca raznih vrsta pa se sad i klinci ugledaju na njih i pokušavaju na taj način da steknu neko poštovanje u okolini. A što se tiče Jagodine, grad pun droge i narko bosova koji su porodični ljudi, obično vlasnici kafica i butika u očima građana Jagodine. Ovako je bilo stanje pre 4 godine dok sam ja živeo u Jagodini.

M. Н. Лазар

pre 14 godina

Није момак могао да наручи хеликоптер и специјалце, као Палма - па мало вјежбао са оним, с'чим је имао!

BlockOut

pre 14 godina

Samo je dovoljno pogledati na primer profile te dece na facebooku, pa ce te primetiti da postoji gomila istih koji imaju bar jednu sliku sa nekim vatrenim oruzijem, 90e godine u srbiji nisu nigde otisle, i dalje su tu u glavama mnogih, a sto je najgore u glavama mladezi.

Predrag M

pre 14 godina

Pa kad je direktorka "ovakva" onda i ne čudi što je učenik "takav".Odnosno, kakva škola-takvi i učenici. O ocu deteta da ne pričamo.

dulens

pre 14 godina

draga direktorka, izgleda da ne znate zakon po kome treba da radite. on za ovo ne može dobiti ni 3 iz vladanja!
ne možete ga izbaciti iz škole ako prethodne niste uradili sve prehodne mere i postupke (pojačani vaspitno obrazovni rad i tako dalje...)
dok ne dodje do izbacivanja, odnosno dok vi ne izvršite sve te korake,on može sve da vas postrelja. takav vam je zakon.

Vlada od Akcija

pre 14 godina

Ne vidim u čemu je problem?
Posle četvrte godine država zove mladiće u vojsku i forsira korišćenje oružja i agresivni deo muške psihe... Nekima se to dopadne...
Dečko je samo malo napredniji za svoj uzrast, poranio godinu do dve... ljubi ga tata,,, Batinanje deteta je zakonom zabranjeno...

Barry Ferguson

pre 14 godina

Pa ovakve stvari se desavaju i u svim ostalim zemljama sveta. Ovde se za svako cudo kometarise u negativnom kontekstu o Srbiji,a zapravo smo samo deo ludog sveta!

moje ime

pre 14 godina

1993. u jednoj srednjoj skoli , na casu , djak , buduci osvajac jedne od olimpijskih medalja, djak ,sin pukovnika vojske ( zaboravio sam kako se tada zvala , dal jna, dal vojska juugosl. ) i profesor ( kasnije veoma poznat u svojoj struci a i javnosti ) na casu pred svim ucenicima se hvale jedan drugome kakve pistolje imaju . sva trojica su nasred casa izvadili svoje pistolje i objasnjavali zasto je ciji bolji . ovaj sin pukovnika je izvadio magnum 357 , ove ostale nisam prepoznao . glupo mi je da kazem imena jer sam i ja slinio na tu scenu i krivo mi je bilo sto i ja nemam nesto da pokazem .
cemu se mi cudimo ljudi .....

p.s. opet 7 simbolaa za verifikaciju

Milan

pre 14 godina

Ja da sam neka vlast, zabranio bi drzanje oruzja u kuci.Neznam sta ce oruzje na dohvatu ruke deci, omladini pa i starima.Ne vidim svrhu da se drzi po kucama.Milion puta se pokazalo kao zlo a nikada dobro.Da li ljudi sebe smatraju jacim, muzevnijim tim potezom.Imam pistolj.Pa ispalicu po skolama, svadbi.... pa ko prezivi neka prica a ko ne dalekmo bilo istraga u toku....

Pa...

pre 14 godina

Ja sam ceo zivot u Austriji. Isao ovde u osnovnu, gimnaziju i evo studiram sada ovde. Ovde bukvalno svuda mozes uneti oruzije.

I sta sada?

Ratko

pre 14 godina

U zemlji od 7 miliona ljudi je zabrinjavajuce da svaki dan neko puca iz pistolja i ugrozava zivote. Ovo kao u americkim filmovima kad mali crnac reper naoruzan ide u skolu. Verovatno je pistolj uzeo od oca pa poneo da malo glumi mangupa. Dobro sto je ovako proslo. I sad opet mora da citam glupe komentare kako je ovo nasledje 90 ih, Ivice daj ostavku i sl. Ne gospodo ovo vam je sve sa nama milog zapada. 80 ih godina smo ovake stvari gledali samo na filmovima sa tog zapada. Ovo vam je demokratija u punom svom obliku. Po meni je komunizam nesto najbolje.

Miki Peric

pre 14 godina

Bas mi je muka vise ovih komentara, besposlenih, intelektualaca. Devijacije u drustvu su normalne, kao i ove pojave, nema veze to sa Palmom, nema veze to sa situacijom na KiM, u najuredjenijim drzavama se desavaju ovakvi incidenti. Decko doneo pistolj da se mangupira i nista drugo, nema veze situacija u drzavi sa njegovom zeljom da se istakne pred drugarima. Daleko od toga da ja opravdavam njegov postupak, ali razloga za zabrinutost bi opravdano bilo kada bi sitacija bila takva da je on pistolj doneo da ubije svoje drugare u nekom osvetnickom samoubilackom pohodu. A samoubilacki osvetnicki pohodi su nesto sto se desava u razvijenim zemljama, USA, Nemacka, Norveska i slicne zemlje, one su uredjene, one su demokratske, one nemaju Palme, KiM...Tako da mislim da je sve ovo preterivanje dezurnih kriticara. I opet ograda, ne opravdavam postupak ovog klinca, i slazem se da je sutuacija u nasoj zemlji losa, ali kritika je neumerena, maliciozna.

Profesor Gimnazije

pre 14 godina

Ima mnogo dece koja bukvalno vape da im neko pomogne i da se njima bavi. Kako roditelji ne mogu ili neće, kako škola i ako je mogla nekada da ih vaspitava danas i da hoće to ne može, ta deca ostaju sama, prepuštena svojim problemima na milost i nemilost. I onda se nešto desi, i u neutoljivoj i bolesnoj želji za senzacijom, odjednom kreću da čereče i razvlače i tu decu i školu i profesore i direktore po raznim novinama, televizijama, bljuvotinama od komentara i Kurte i Murte.
To će im tek rešiti problem...
A rešiće problem i to što će Ministarstvo će preduzeti sve mere da se napiše dva kila izveštaja u kojima će se preduzeti mere da se kazni čistačica, redar, dežurni profesor, direktorka što ga nije pretresla ne bi li otkrila neki Magnum ispod košulje... Pljuvaće mnogi i po prosveti, po Palmi, po državi i ubogoj školi negde u nekoj provinciji, oni koji su toliko nepismeni da bar pročitaju da je policijska uprava Jagodina ali se dogadjaj desio u Paraćinu gde Palma nije predsednik ...
Imaće vremena da popuju i da pišu komentare na Internetu, umesto da se bar toliko bave svojom decom da ne bi sutradan bili iznenadjeni kad vest poput ove dobiju i sami o svom detetu...

Gde mali udje, uso je..

pre 14 godina

Oces zolju sine, da ga dokusuris? xD
Ali posebno me odusevila direktorka... ko zna sta ona gleda svaki dan kad ovako reaguje..

Maki

pre 14 godina

"...Blic prenosi izjavu direktorke gimnazije Snežane Dačić koja je rekla da smatra da ovaj događaj ne zavređuje posebnu pažnju."

U pravu je uvažena gospođa direktorka, pištolj je samo lako oružje za lično naoružanje i stvarno nije vredno pomena. Da je dečko razvalio zid gimnazije ručnim bacačem, ili da je doneo mitraljez kalibra 50 i njime malo proštepovao prozore direktorkine kancelarije, e to bi - možda - bilo vredno pomena, ali običan mali pištolj kalibra 7,65? Pa to je oružje za devojčice!

Pitam se samo čime je ta gospođa zaslužila mesto direktorke gimnazije? Prezime mi zvuči nekako poznato...

Stevan

pre 14 godina

Decko je lepo video pre nekoliko dana da maloletnik i kad ubode nekoga nozem biva odmah pusten kuci, pa zasto se i on ne bi malo zabavljao kako ga je tata, verovatno, ucio. More, roditelje u zatvor pa ce sledeci na vreme da vode racuna sta im deca rade. Inace novi prosvetni zakon je katastrofa... Profesori nemaju instrument da kazne ucenika. ajde, u redu je sto ne sme da ga tuce ali bre ne sme nikako da ga kazni... Uzas ...

zar ne?

pre 14 godina

Ovo je vjerovatno slučajno opalio pištolj koji je bilmez donio da se pravi važan, bilo je i u mom razredu slicnih tipova. S jedne strane je imao sreće jer nikog nije ubio, uključujući i sebe, a s druge strane nesreću jer će biti isključen iz škole, budućeg posla itd., a sve zbog totalne gluposti i to baš u četvrtom razredu, ali opet, bolje tako pa da se nauči pameti nego da za par godina napravi još veću glupost.

Također, na ovakve stvari ne bi trebali biti komentari tipa "kuda ide ovaj svijet", jer kao što je neko napisao iznad, to se dešavalo uvijek samo je sada veći senzacionalizam. Uostalom, nekad su djeca u školu nosila metalne boksere, ne znam da li je i danas tako, nadam se da nije, uvijek mi je to bilo odvratno. Pravi se junak sa bokserom, pa ako se već misliš tući, potuci se muški, golim šakama.

Nikola

pre 14 godina

Vec vidim da ce se i ovaj slucaj zavrsiti ukorom razrednog staresine i smanjenom ocenom iz vladanja! Plasim se samo da ce ovaj momak sledeci put u medijima biti posle nekog razbojnistva ili pljacke banke nalik na onu juce...

Jovan

pre 14 godina

A ciji ce djak postati ako ga izbace iz skole?
To je za nekoga ko radi u prosveti skandalozno resenje. Mladic je pogresio i odmah kazna, izbacivanje. Sta je onda mladi covek naucio? Izbacis takvog studenta iz skole i saljes mu jasnu poruku: sledeci put ciljaj bolje. Sta ce od njega postati? Kriminalac? Ubica?

Zdravije bi bilo da se ministri precednici direktori skola i profesori, tacnije ljudi na vlasti, zapitaju: odakle mu pobuda da nosi pistolj u skolu, odakle mu pistolj, odakle njegovom ocu pistolj, itd.
Tom djaku bi najveca kazna bila milosrdje i pomilovanje, jer tada ce osetiti najvecu grizu savesti, a verovatno i zelju da postane razuman i dobar covek.

Ljutko

pre 14 godina

Zna se kako se čuva oružje - pod katancem, odvojeno od municije. Za ovaj događaj je najkrivlji vlasnik pištolja. Od direktora škole ne treba očekivati čuda. Direktor je administrativni radnik, koji obezbeđuje funkcionisanje kolektiva, održavanje nastave i slične stvari. Direktor nije policajac ni supermen a pogotovo nije neko ko će tražiti i oduzimati oružje od dece.

Nema frke

pre 14 godina

Ma nema frke,klinac ce biti izbacen, pa ce onda ministarstvo doneti odluku da se uz ukor razrednog staresine vrati u skolu,pojacace se pedagosko-vaspitni rad(pedagog,psiholog i ko sve ne, napisace tonu papira koje ionako niko nece da procita),deca vide da nikako ne mogu da budu sankcionisana(sta god da urade) i mali postaje frajer u skoli,fejsbuku, profesori ce strepeti za svoje zivote i polako ce se sve zataskati...sve dok neki drugi napaljeni klinac(koji po onoj staroj,, sta zna dete") u nekoj drugoj skoli ne ucini nesto jos gore ili ,NE DAO BOG, ne povredi nekoga.
Jednostavno svima su puna usta o decijim pravima(koja ,naravno, i moraju da imaju) ali koje su njihove obaveze ili u ovom slucaju sankcije?
Drustvo sa ovim problemom nece SE ozbiljno pozabaviti a svi zaboravljaju da ce oni iz te skole izaci i sta onda? Prenece svoje fustracije na maltretiranje porodice,komsija itd.
Sve dok se ne donese neki normalan zakon u kome se svi nasilnici adekvatno kaznjavaju,ovakve stvari ce se i dalje desavati
A o roditeljima da ne pricam(kakav je to covek koji ne krije oruzje od sopstvene dece.
Nadam se da se ovo vise nikada nece desiti

bezimena

pre 14 godina

Takvi se nazivaju retardi i ne idu u skolu vec u instituciju, zavisi koju vec odrede profesionalci.
(Pinot gris, 21. oktobar 2011 13:20)

Slažem se, ali još veća opasnost za društvo je:"...DIREKTORKE gimnazije Snežane Dačić koja je rekla da smatra da ovaj događaj ne zavređuje posebnu pažnju".

Na ovo sam ostala zgranuta i bez reči! Truli smo u svim segmentima društva!

Škola bez nasilja

pre 14 godina

Da, slažem se sa direktorkom da treba pokrenuti disciplinski postupak protiv učenika koji je pucao iz pištolja u učionici oko 11 časova i 30 minuta. To je njena zakonska obaveza. Slažem se da on treba da bude izbačen iz škole,ali izgleda da je njoj to jedini cilj. . . Skinuti ljagu i sramotu tako što će se "oni" potruditi da on više ne bude đak te škole.I šta onda, rešen problem. Ovo što je on učinio predstavlja težu disciplinsku povredu i on treba da bude upućen vaspitno-popravnu ustanovu, roditelji kao i pomenuta direktorka i odgovorna lica u školi takođe treba da budu pozvani na odgovornost, jer kako je moguće uopšte unošenje oružja u školu DANAS kada sve škole imaju dežurne profesore, dežurne učenike, angažovane agencije koje pružaju usluge obezbeđenja, a čije usluge se plaćaju, a tek da ne govorim o tome da se u preko 200 škola u Srbiji sprovodi projekat " Škola bez nasilja" za koji je takođe neko maknuo pare.

Jelena

pre 14 godina

Ako direktor skole bude postovao Zakon o osnovama sistema obrazovanja i vapsitanja, onda je vec pokrenuo vaspitno-disciplinksi postupak i izreci ce kaznu udaljavanja iz skole bez prava na zavrsetak tekuce skolske godine.
Ovakav ucenik i zasluzuje da bude udaljen.
Medjutim, kako u ovoj zemlji Srbiji uglavnom direktori ne citaju zakon, a sve se u skolama razvodnjava i gura pod tepih, ovom uceniku nece biti nista.
Zako je odlican u z nekoliko sitnih izmena, ali se ne primenjuje.

roditelj

pre 14 godina

Za to Su krivi roditelji-iako poseduju pistolj,sta radi na dostupnom mestu.Pogotovo ako imaju decaka u kuci.Na ovakav nacin-igrom pistolja je poginuo moj drugar iz razreda - u to vreme sesnaestogodisnjak!!!!

Slavoljub

pre 14 godina

sta drugo covek da ocekuje, kada ta deca imaju pogresne idole i poremecen sistem vrednosti, a o vaspitanju i ne treba diskutovati??!! nazalost, 90-te su uveliko prisutne!

zivot

pre 14 godina

Ja decka ne bih izbacio iz skole jer se time nista ne resava a direktorka ocigledno time hoce da sacuva svoj ugled ili ne znam vec sta, jeste prekesio zakon i treba ga kazniti, ali on sam treba da se zapita zasto je doneo pistolj u skolu, ako je vec morao da pokazuje da ima oruzije svojim drugovima ili vec kome mogao je otici u sumu ili negde gde nema ljudi...

misa

pre 14 godina

Mislim da je naše društvo i logiga u njemu okrenuta naopačke.Kakve nove šanse za decu koja su za par godina ljudi.Deca treba da znaju da za to što rade treba da snose neku odgovornost a ne logika da je nako uvek drugi kriv ili roditelji ili društvo ili profesori to su gluposti treba da znaju da ukoliko nešto urade oni snose posledice a ne neko drugi u tome je sva suština

cinik

pre 14 godina

Kriv je samo i iskljucivo vlasnik pistolja, za nesavesno drzanje oruzja. Koji to suvi genije drzi pistolj neobezbedjen, s okvirom punim municije, a, sto je jos verovatnije, s metkom u cevi?!

Roditelji umeju da budu pravi biseri neodgovornosti. Ljubi ga pametnog patriotska majka...
(zabrinut, 21. oktobar 2011 18:01)

VLASNIK pištolja je POKOJNI deda. Znači on treba da odgovara.Niko nije odjavio ni vretio pištolj kada je on umro. Evo i ja imam u ambaru tenk iz II rata ostao od pradede. Ako ga provozam po kraju ko će biti kriv??? Deda Vasa? Pa punoletni smo valjda i imamo malo mozga u glavi, ili ne?

ludilo

pre 14 godina

da sam ja roditelj deteta u cijem razredu se ovo desilo ja bih svoje dete ispisao iz te skole !!! razred je ogledalo skole!!! a u ovom slucaju je u pitanju gimnazija!? a u gimnaziji idu oni koji nastavljaju svoje skolovanje u 90% slucajeva.!? i posle ovi budu na nekim velikim fukcijama!? zato kazem, mene ne interesuje ko sta zna iz struke nego kakav je covek, sta je poneo od kuce od kulture. ako mu nedostaje znanje usavrsavanje lako cemo to nadoknaditi. obukom, mentorstvo kolega sto je u savremenom svetu prirodno i logicno. da li u ovoj lepoj nasoj svako poludeo? Strasno! ps. izvinjavam se na ostrom jeziku ali sam zamislio sebe kao buduceg roditelja u ovoj situaciji. pozdrav

POMOZITE DETETU!

pre 14 godina

Direktorki je najvaznije da njega vise nema u skoli?!
A sta se dobija time sto ce biti izbacen iz skole? Nece vise pucati u ucionici, nego na ulici, u kaficu...
Tako i kad uhvate dete da duva, izbace ga iz skole, pa ono ostaje odbaceno od drustva i sistema i tone sve dublje i dublje.
Radim sa decom skoro 15 godina i znam sta su deca, sta mangupi, sta je pubertet.
Skola mora da stane iza njega, da mu pomogne, a roditelji za ovaj slucaj debelo da odgovaraju.
Pitate se mozda kako da mu pomogne? Pa lepo, ima nacina i metoda, postoje institucije koje se bave ovakvim slucajevima, ali skola je VASPITNO-obrazovna ustanova i izbacivanjem ucenika iz skole ona prestaje to da bude.

lana

pre 14 godina

Jedne davne 90 i neke kada sam radila kako profesor u gimnaziji na jugu Srbije, ucenik (inace "cvecka" od prvog razreda) nam je doneo bombu u skolu, igrao se njom na odmoru u ucionici i samo je ludom srecom domar skole to video i uspeo da mu je oduzme. Vece je raspravljalo o slucaju i pogodite koliko je profesora glasalo za ucenikovo iskljucenje iz skole? Dvoje (2), od kojih sam jedna bila ja. Ucenik je ostao u gimnaziji, zavrsio istu sa jos par slicnih ekscesa. Danas je ugledni gradjanin Srbije sa respektabilnim vezama u burazersko-krimogeno-bizMismenskom establishmentu. Tako to ide kod nas.

zabrinut

pre 14 godina

Kriv je samo i iskljucivo vlasnik pistolja, za nesavesno drzanje oruzja. Koji to suvi genije drzi pistolj neobezbedjen, s okvirom punim municije, a, sto je jos verovatnije, s metkom u cevi?!

Roditelji umeju da budu pravi biseri neodgovornosti. Ljubi ga pametnog patriotska majka...

bez posla posle 34 godine staza i 58 godina zivota

pre 14 godina

Culo dete kako je jedan sa kalsnjikovim orobio NBJ i nije nista odlezao, jos se uvek razbacuje tudjom lovom, pa sto da ne, kalasnikov i pistolj resavaju probleme

Svasta

pre 14 godina

"Ako direktor skole bude postovao Zakon o osnovama sistema obrazovanja i vapsitanja, onda je vec pokrenuo vaspitno-disciplinksi postupak i izreci ce kaznu udaljavanja iz skole bez prava na zavrsetak tekuce skolske godine."

...a verovatno nije.
Cak i da pokusaju da ga izbace ima pravo na zalbu skolskom odboru koji moze odluku da potvrdi ili je obori.
Ako je kojim cudom i potvrdi - ima pravo zalbe Ministarstvu prosvete koje uvek presudjuje u korist ucenika. (Ako ne verujete proverite statistiku koliko je ucenika stvarno iskljuceno iz skole poslednjih par godina - jednocifren broj za celu Srbiju)
Da ne pricamo o tome da ovo moze da se rastegne na par meseci, taman do maja sledece godine (za sve to vreme ucenik IMA pravo da pohadja nastavu) - a onda stize preporuku Ministarstva da se izadje u susret uceniku i ipak zavrsi razred regularno.
Mnogo vece je pitanje kako to da se u poslednjih 7 dana desilo toliko stvari i to sve u okviru Pomoravske skolske uprave (koja je budi receno "izmisljena" kada je Palma odlucio da podrzi vlast - a kako radi to je tek za pricu...)

krstim se i levom i desnom

pre 14 godina

sledeca celina izrazena u procentima sadrzi 1000 jedinica statistike.....dakle:
-skolstvo je krivo 100%
-drzava je kriva 599%
-drustvo je krivo 100%
-roditelji su krivi (svako po 100) 200%
-klinac je kriv 1%

temida

pre 14 godina

Boze kako smo mi pametan narod. Pamet vrca svuda oko nas, narocito kroz ove komentare.

Da li se nekom roditelju desilo da pored svog ulozenog truda, vaspitanja, ljubavi i dobrog primera njihovo dete napravi neki iskorak koji ni u snu ne bi mogli da predvide?
Da li se ikome desilo da je nesto pogresio u zivotu ili su oko nas sve bezgresni?

Citajuci tekst zapitala sam se kako bih se ponasala da se to mom detetu dogodilo (na svu srecu prerastao je taj uzrast, odrastao i sazreo - zato ja na glavi imam samo bele vlasi)

Dakle ljudi zakocite malo, mozda je to dobro dete koje je samo htelo da se napravi dasa pred drugarima pokazujuci im pistolj. Naravno da psiholozi i ostali strucnjaci treba da rade sa njim da mu se ubuduce takve ili jos gore stvari ne dese a ne da se iskljuci iz skole i anatemise i da postane delikvent.

Maka

pre 14 godina

Uf, citam komentare i ne mogu da verujem, stvarno. Poprilicno davno sam isla u osnovnu skolu, mnogo pre 90-tih i iste su se stvari desavale. Donese sin, sta da radimo, ali uvek sin, (i uvek vojnog lica) pistolj u skolu i svi saznaju, tera se cirkus, sin dobije ukor, prica se sa roditeljima, skola bruji, ostali roditelji galame,...Nije to propast drustva, to su situacije koje se desavaju i na koje treba da se reaguje na pravi nacin. Hajde sada svi da padnemo u depresiju i cicimo kako smo propalo drustvo i kako nam nema spasa i da prestanemo da reagujemo!

DejanNS

pre 14 godina

Za promenu, mislim da je dobro što direktorka neće da priča o tome sa medijima. Na taj način će dečko dobiti mnogo manji publicitet i biće manja "faca" među "opasnim" vršnjacima.
S druge strane, nadam se da će ipak uraditi nešto na bezbednosti učenika u školi, jer događaj uopšte nije naivan.

Roditelj

pre 14 godina

Pitam se još koliko ispuštene dece donosi oružje na časove, ali ne bude nespretno i ne opali. Apsolutno je sigurno da ovaj mladić nije izolovani slučaj u ovoj našoj tužnoj državi.
E sada čovek bi mogao da se priupita šta se to dešava sa nekom decom pa se ponašaju tako. Deca nisu sama sebe pravila. Pa ko ih je takvim napravio?
Nije u pitanju jedan krivac, krivaca je jako mnogo. Krivac je celo naše društvo i izvrnuti sistem vrednosti. Neki će reći da je direktorka postupila ispravno i odlučno. Da li je? Momak će biti isteran iz škole, verovatno neće moći da upiše ni jednu drugu. Problem rešene, zar ne? Pa... rekao bih NE! Ne sam da problem nije rešen, već smo od velikog problema napravili katastrofalan problem. Ako je taj momak u školu donosio oružje, sada kada je gurnut na marginu društva samo je pitanje trenutka kada će unesrećiti nekoga, možda moje ili vaše dete. Kako su ljudi tako slepi. Umesto da se problemi rešavaju, mi ih stalno guramo pod tepih a onda se posle čudimo kada se ponovo pojave kao mnogo veći i nerešivi.

acinic

pre 14 godina

Grad Paracin je u velikom problemu zato sto nema opoziciju. Opozicija i ako postoji nista ne radi. Ne kritikuju ovu lokalnu vlast! Koja radi sta zeli. Plavo zuti imaju apsolutnu dominaciju. Sprovode svoju politiku betonske kocke i trotoarisanja. Spolja gladac unutra jadac! Smeju se Palmi a i oni nisu mnogo bolji od Palme! Tako da ne cude ovakvi dogadjaji. Treba odmah uhapsiti direktora skole. Ili ga smeniti. Sigurno je stranacki kadar! Zato smo tu gde jesmo. Kakva je to skola kada mogu tajkuncici da unose oruzje? U Paracinu ima mnogo tajkuna!

nick

pre 14 godina

@balkanac
Otkud znas da nije gej? Gejevima nije dozvoljeno nosenje oruzja ili ne znaju da pucaju? Zbog cega bi strejt ucenik koji puca u skoli bio veci ***** od gej decka koji puca u skoli?

PETAR

pre 14 godina

Pod hitno smeniti direktorku valjda je ovo drustvo toliko odgovorno ili ce zbog politickog opredeljenja doticne sve ovo da se zataska
Sta treba jos da nam se desi masakr u skoli da se opameti nesposobni ministar i njegovi partijski nesposobnjakovici

Uros

pre 14 godina

Sad su svi povodom ovoga opleli po drustvu, vrednostima i povratku 90-ih... A ova vest uopste nije povezana sa time - ovo je tako tipican slucaj koji se desavao verovatno u svakom gradu u svakoj zemlji na svetu samo sto je u vecini slucajeva proslo bez pucanja pa niko i ne zna, a u nekim slucajevima je opet pucnjava zavrsena tragicno, pa je jos zvucnije odjeknulo... Dok ima oruzja bice i ovakvih slucajeva, isto kao sto ce automobilskih nesreca biti dok god ima automobila... A te vrednosti devedesetih nam svaki dan serviraju 90% javnih licnosti i 90% medija i verovatno nikada nisu ni prestajali da ih serviraju, samo je neko vreme bilo upakovano u nesto bolji zivotni standard, kola, kredite, a sad kad je kriza - spada ukrasni papir... Verujem da vecina komentatora misli dobro i da zivi tako da sami ne doprinose tom sistemu vrednosti, ali problem je sa onima koji su nazalost vecina, a koji nisu ni svesni gde zive i kako zive i gde to moze da ih odvede, a oni opet nemaju mnogo veze bas sa ovim konkretnim idiotom koji je doneo pistolj...

Ostadoh ovde

pre 14 godina

Ja ne razumem šta je ovde nekima čudno. Kada sam ja išao u školu, nas su vodili u muzeje, pozorišta, bioskope... Većina moje generacije, na žalost, sada je raštrkana po belom svetu. Njima je bar toliko dobro, da im ne pada na pamet da se vrate ovde.
Danas decu vode na stadione da gledaju vežbe naše trapave policije. Pa šta se onda ljudi čude. Nije li sve potpuno jasno!?!

kabadahija

pre 14 godina

A šta očekujete kada na televiziji bruje o reklami za DEVEDESETE.
Pazi molim te povratak u devedesete. Kao da je tad bilo blagostanje u zemlji.
Ma j**** ti ja sve ovo.

master

pre 14 godina

Treba uvesti vaspitno-disciplinski postupak za roditelje. Da su decka vaspitali kako treba ne bi mali nosio oruzje u skolu i ****** se.

Ivan

pre 14 godina

Dacic treba da se ugleda na to kako su odreagovali lokalni MUP i skola. Kad bi on samo imao **** da to uradi sa policajcima koji prebijaju...

Ivan

pre 14 godina

Sad sam gledao po televiziji kaže žena da će isključiti tog dečaka. Izgleda kao da je bila nesreća. Pištolj od dede - verovatno nije ni znao da je metak unutra. No pištolj se ne nosi u školu i za to treba sankcije.

Ono što je meni zasmetalo je kad sam video kakav je ulaz u tu školu. E pa svi ti učitelji i direktor škole bi mogli da se samoisključe jer izgleda nisu sposobni da održavaju svoju školu kako treba. Neko će reći nema sredstava. E pa nije izgovor. Jednom akcijom bi mogli sami da malo okreče i srede fasadu i stepenice i promene vrata. Ali dobro ako njima ne smeta da rade u takvom kršu od radnog mesta u redu.

logika

pre 14 godina

svidja mi se princip rehabilitovanja dece sa problemom u srpBskom drustvu.izbacite ga na ulicu, neka ga se i roditelji odreknu jer je napravio glupost, ali molim vas. u cilju pokajanja i kusnje, ostavite mu oruzje.

Mozda bi bilo dobro i da je takav zakon

pre 14 godina

Dragi roditelji ovako se cuva oruzije kod kuce, nije skupo, a moze zivot da spasi. http://www.tgscom.com/images/sharedimages/glockworld/lock.png

amer

pre 14 godina

za to su krivi politicari,tuzilastvo i vlada koji prave zakone i ustav kako njima odgovara a ne kako je najbolje i najbezbednije za narod koji njima placaju porez i koji su za njih glasali.treba dozvoliti svima preko 21 godine da dobiju dizvolu za drzanje oruzja s tim da nikad nisu bili osudjivani i da poloze kurs za bezbedno rukovanje oruzjem i odobrenje od psihijatra da su normalni, ako se to uradi broj nedozvoljenog drzanja i nosenja oruzja i pucanja bi se prepolovio, jer vecina naroda u srbiji nije upoznata sa pravilnim rukovanjem oruzja niti sta sve moze da se desi ako pistolj opali niti znaju za posledice

Jovan

pre 14 godina

A ciji ce djak postati ako ga izbace iz skole?
To je za nekoga ko radi u prosveti skandalozno resenje. Mladic je pogresio i odmah kazna, izbacivanje. Sta je onda mladi covek naucio? Izbacis takvog studenta iz skole i saljes mu jasnu poruku: sledeci put ciljaj bolje. Sta ce od njega postati? Kriminalac? Ubica?

Zdravije bi bilo da se ministri precednici direktori skola i profesori, tacnije ljudi na vlasti, zapitaju: odakle mu pobuda da nosi pistolj u skolu, odakle mu pistolj, odakle njegovom ocu pistolj, itd.
Tom djaku bi najveca kazna bila milosrdje i pomilovanje, jer tada ce osetiti najvecu grizu savesti, a verovatno i zelju da postane razuman i dobar covek.

Ratko

pre 14 godina

U zemlji od 7 miliona ljudi je zabrinjavajuce da svaki dan neko puca iz pistolja i ugrozava zivote. Ovo kao u americkim filmovima kad mali crnac reper naoruzan ide u skolu. Verovatno je pistolj uzeo od oca pa poneo da malo glumi mangupa. Dobro sto je ovako proslo. I sad opet mora da citam glupe komentare kako je ovo nasledje 90 ih, Ivice daj ostavku i sl. Ne gospodo ovo vam je sve sa nama milog zapada. 80 ih godina smo ovake stvari gledali samo na filmovima sa tog zapada. Ovo vam je demokratija u punom svom obliku. Po meni je komunizam nesto najbolje.

Pa...

pre 14 godina

Ja sam ceo zivot u Austriji. Isao ovde u osnovnu, gimnaziju i evo studiram sada ovde. Ovde bukvalno svuda mozes uneti oruzije.

I sta sada?

Miki Peric

pre 14 godina

Bas mi je muka vise ovih komentara, besposlenih, intelektualaca. Devijacije u drustvu su normalne, kao i ove pojave, nema veze to sa Palmom, nema veze to sa situacijom na KiM, u najuredjenijim drzavama se desavaju ovakvi incidenti. Decko doneo pistolj da se mangupira i nista drugo, nema veze situacija u drzavi sa njegovom zeljom da se istakne pred drugarima. Daleko od toga da ja opravdavam njegov postupak, ali razloga za zabrinutost bi opravdano bilo kada bi sitacija bila takva da je on pistolj doneo da ubije svoje drugare u nekom osvetnickom samoubilackom pohodu. A samoubilacki osvetnicki pohodi su nesto sto se desava u razvijenim zemljama, USA, Nemacka, Norveska i slicne zemlje, one su uredjene, one su demokratske, one nemaju Palme, KiM...Tako da mislim da je sve ovo preterivanje dezurnih kriticara. I opet ograda, ne opravdavam postupak ovog klinca, i slazem se da je sutuacija u nasoj zemlji losa, ali kritika je neumerena, maliciozna.

temida

pre 14 godina

Boze kako smo mi pametan narod. Pamet vrca svuda oko nas, narocito kroz ove komentare.

Da li se nekom roditelju desilo da pored svog ulozenog truda, vaspitanja, ljubavi i dobrog primera njihovo dete napravi neki iskorak koji ni u snu ne bi mogli da predvide?
Da li se ikome desilo da je nesto pogresio u zivotu ili su oko nas sve bezgresni?

Citajuci tekst zapitala sam se kako bih se ponasala da se to mom detetu dogodilo (na svu srecu prerastao je taj uzrast, odrastao i sazreo - zato ja na glavi imam samo bele vlasi)

Dakle ljudi zakocite malo, mozda je to dobro dete koje je samo htelo da se napravi dasa pred drugarima pokazujuci im pistolj. Naravno da psiholozi i ostali strucnjaci treba da rade sa njim da mu se ubuduce takve ili jos gore stvari ne dese a ne da se iskljuci iz skole i anatemise i da postane delikvent.

Barry Ferguson

pre 14 godina

Pa ovakve stvari se desavaju i u svim ostalim zemljama sveta. Ovde se za svako cudo kometarise u negativnom kontekstu o Srbiji,a zapravo smo samo deo ludog sveta!

zivot

pre 14 godina

Ja decka ne bih izbacio iz skole jer se time nista ne resava a direktorka ocigledno time hoce da sacuva svoj ugled ili ne znam vec sta, jeste prekesio zakon i treba ga kazniti, ali on sam treba da se zapita zasto je doneo pistolj u skolu, ako je vec morao da pokazuje da ima oruzije svojim drugovima ili vec kome mogao je otici u sumu ili negde gde nema ljudi...

POMOZITE DETETU!

pre 14 godina

Direktorki je najvaznije da njega vise nema u skoli?!
A sta se dobija time sto ce biti izbacen iz skole? Nece vise pucati u ucionici, nego na ulici, u kaficu...
Tako i kad uhvate dete da duva, izbace ga iz skole, pa ono ostaje odbaceno od drustva i sistema i tone sve dublje i dublje.
Radim sa decom skoro 15 godina i znam sta su deca, sta mangupi, sta je pubertet.
Skola mora da stane iza njega, da mu pomogne, a roditelji za ovaj slucaj debelo da odgovaraju.
Pitate se mozda kako da mu pomogne? Pa lepo, ima nacina i metoda, postoje institucije koje se bave ovakvim slucajevima, ali skola je VASPITNO-obrazovna ustanova i izbacivanjem ucenika iz skole ona prestaje to da bude.

Predrag M

pre 14 godina

Pa kad je direktorka "ovakva" onda i ne čudi što je učenik "takav".Odnosno, kakva škola-takvi i učenici. O ocu deteta da ne pričamo.

PETAR

pre 14 godina

Pod hitno smeniti direktorku valjda je ovo drustvo toliko odgovorno ili ce zbog politickog opredeljenja doticne sve ovo da se zataska
Sta treba jos da nam se desi masakr u skoli da se opameti nesposobni ministar i njegovi partijski nesposobnjakovici

Vlada od Akcija

pre 14 godina

Ne vidim u čemu je problem?
Posle četvrte godine država zove mladiće u vojsku i forsira korišćenje oružja i agresivni deo muške psihe... Nekima se to dopadne...
Dečko je samo malo napredniji za svoj uzrast, poranio godinu do dve... ljubi ga tata,,, Batinanje deteta je zakonom zabranjeno...

Ivan

pre 14 godina

Sad sam gledao po televiziji kaže žena da će isključiti tog dečaka. Izgleda kao da je bila nesreća. Pištolj od dede - verovatno nije ni znao da je metak unutra. No pištolj se ne nosi u školu i za to treba sankcije.

Ono što je meni zasmetalo je kad sam video kakav je ulaz u tu školu. E pa svi ti učitelji i direktor škole bi mogli da se samoisključe jer izgleda nisu sposobni da održavaju svoju školu kako treba. Neko će reći nema sredstava. E pa nije izgovor. Jednom akcijom bi mogli sami da malo okreče i srede fasadu i stepenice i promene vrata. Ali dobro ako njima ne smeta da rade u takvom kršu od radnog mesta u redu.

Mrki

pre 14 godina

Zivim u inostranstvu i bio sam skoro u Beogradu. Moj utisak za tih par dana boravka tamo je ovakav.

1. Ceo grad je oblepljen plakatima na kojima pise VOLIM DEVEDESETE ?!
2. Dizelaska moda - musko, zensko, mlado, staro - SVI nose Nike Airmax!
3. Ljudi su nervozni i apaticni, bas kao 90-ih.
4. Severno Kosovo - jos jedna SAO. Tamo se puca, a Beograd se t**a.
5. Drzava koja ce kao "braniti" Srbe svim sredstvima.
6. Djaci i njihovi roditelji prete nastavnicima.
7. Policijske racije po kaficima.
8. SPS na vlasti, radikali plase narod.
9. Studenti diplomiraju, pa emigriraju.

Ako sve to uzmemo u obzir onda se i ovaj revolveras odlicno uklapa u tu sliku. Devedesete ponovo na delu ...

acinic

pre 14 godina

Grad Paracin je u velikom problemu zato sto nema opoziciju. Opozicija i ako postoji nista ne radi. Ne kritikuju ovu lokalnu vlast! Koja radi sta zeli. Plavo zuti imaju apsolutnu dominaciju. Sprovode svoju politiku betonske kocke i trotoarisanja. Spolja gladac unutra jadac! Smeju se Palmi a i oni nisu mnogo bolji od Palme! Tako da ne cude ovakvi dogadjaji. Treba odmah uhapsiti direktora skole. Ili ga smeniti. Sigurno je stranacki kadar! Zato smo tu gde jesmo. Kakva je to skola kada mogu tajkuncici da unose oruzje? U Paracinu ima mnogo tajkuna!

nick

pre 14 godina

@balkanac
Otkud znas da nije gej? Gejevima nije dozvoljeno nosenje oruzja ili ne znaju da pucaju? Zbog cega bi strejt ucenik koji puca u skoli bio veci ***** od gej decka koji puca u skoli?

alo alo

pre 14 godina

Pogledajte samo vesti prethodnih dana: Pregazio 2 zene u Novom Sadu i pobegao, oruzana pljacka u Beogradu i ubijen policajac i tri ranjena, deca pucaju u skoli...Ne trebaju nama ni Albanci, ni KFOR ni NATO, sami cemo sebe istrebiti i unistiti... takvi smo mi, eto.

Jelena

pre 14 godina

Ako direktor skole bude postovao Zakon o osnovama sistema obrazovanja i vapsitanja, onda je vec pokrenuo vaspitno-disciplinksi postupak i izreci ce kaznu udaljavanja iz skole bez prava na zavrsetak tekuce skolske godine.
Ovakav ucenik i zasluzuje da bude udaljen.
Medjutim, kako u ovoj zemlji Srbiji uglavnom direktori ne citaju zakon, a sve se u skolama razvodnjava i gura pod tepih, ovom uceniku nece biti nista.
Zako je odlican u z nekoliko sitnih izmena, ali se ne primenjuje.

SI

pre 14 godina

Sada ce komentari tipa "Boze, sta se ovo desava..." Medjutim, bio sam svedok kada je ucenik u jednoj srednjoj skoli u Novom Sadu pucao iz revolvera posle sukoba sa drugim ucenikom (na srecu u vazduh). A nosile su se i kasikare na cas - davne 1993. godine. Medjutim, nije bilo interneta pa senzacionalizam nije bio toliki. Desava se to nama vec 20 godina samo sto ne primecujemo..

M. Н. Лазар

pre 14 godina

Није момак могао да наручи хеликоптер и специјалце, као Палма - па мало вјежбао са оним, с'чим је имао!

Škola bez nasilja

pre 14 godina

Da, slažem se sa direktorkom da treba pokrenuti disciplinski postupak protiv učenika koji je pucao iz pištolja u učionici oko 11 časova i 30 minuta. To je njena zakonska obaveza. Slažem se da on treba da bude izbačen iz škole,ali izgleda da je njoj to jedini cilj. . . Skinuti ljagu i sramotu tako što će se "oni" potruditi da on više ne bude đak te škole.I šta onda, rešen problem. Ovo što je on učinio predstavlja težu disciplinsku povredu i on treba da bude upućen vaspitno-popravnu ustanovu, roditelji kao i pomenuta direktorka i odgovorna lica u školi takođe treba da budu pozvani na odgovornost, jer kako je moguće uopšte unošenje oružja u školu DANAS kada sve škole imaju dežurne profesore, dežurne učenike, angažovane agencije koje pružaju usluge obezbeđenja, a čije usluge se plaćaju, a tek da ne govorim o tome da se u preko 200 škola u Srbiji sprovodi projekat " Škola bez nasilja" za koji je takođe neko maknuo pare.

SRBIN

pre 14 godina

Pravo po naski,tata ga ucio kako treba da se rukuje i gde je a sin da bude faca u razredu ga doneo i opalio slucajno ili namerno ako je budala.Tati oduzeti oruzje i dozvolu dozivotno jer sta ce mu kada nezna da ga cuva a decko ima vise srece nego pameti da je ovako dobro prosao jer je lako mogao da odrobija ubistvo iz nehata nekoliko godina i unisti svoj i zivote zrtvine porodice..

Milan

pre 14 godina

Ja da sam neka vlast, zabranio bi drzanje oruzja u kuci.Neznam sta ce oruzje na dohvatu ruke deci, omladini pa i starima.Ne vidim svrhu da se drzi po kucama.Milion puta se pokazalo kao zlo a nikada dobro.Da li ljudi sebe smatraju jacim, muzevnijim tim potezom.Imam pistolj.Pa ispalicu po skolama, svadbi.... pa ko prezivi neka prica a ko ne dalekmo bilo istraga u toku....

Maka

pre 14 godina

Uf, citam komentare i ne mogu da verujem, stvarno. Poprilicno davno sam isla u osnovnu skolu, mnogo pre 90-tih i iste su se stvari desavale. Donese sin, sta da radimo, ali uvek sin, (i uvek vojnog lica) pistolj u skolu i svi saznaju, tera se cirkus, sin dobije ukor, prica se sa roditeljima, skola bruji, ostali roditelji galame,...Nije to propast drustva, to su situacije koje se desavaju i na koje treba da se reaguje na pravi nacin. Hajde sada svi da padnemo u depresiju i cicimo kako smo propalo drustvo i kako nam nema spasa i da prestanemo da reagujemo!

ludilo

pre 14 godina

da sam ja roditelj deteta u cijem razredu se ovo desilo ja bih svoje dete ispisao iz te skole !!! razred je ogledalo skole!!! a u ovom slucaju je u pitanju gimnazija!? a u gimnaziji idu oni koji nastavljaju svoje skolovanje u 90% slucajeva.!? i posle ovi budu na nekim velikim fukcijama!? zato kazem, mene ne interesuje ko sta zna iz struke nego kakav je covek, sta je poneo od kuce od kulture. ako mu nedostaje znanje usavrsavanje lako cemo to nadoknaditi. obukom, mentorstvo kolega sto je u savremenom svetu prirodno i logicno. da li u ovoj lepoj nasoj svako poludeo? Strasno! ps. izvinjavam se na ostrom jeziku ali sam zamislio sebe kao buduceg roditelja u ovoj situaciji. pozdrav

moje ime

pre 14 godina

1993. u jednoj srednjoj skoli , na casu , djak , buduci osvajac jedne od olimpijskih medalja, djak ,sin pukovnika vojske ( zaboravio sam kako se tada zvala , dal jna, dal vojska juugosl. ) i profesor ( kasnije veoma poznat u svojoj struci a i javnosti ) na casu pred svim ucenicima se hvale jedan drugome kakve pistolje imaju . sva trojica su nasred casa izvadili svoje pistolje i objasnjavali zasto je ciji bolji . ovaj sin pukovnika je izvadio magnum 357 , ove ostale nisam prepoznao . glupo mi je da kazem imena jer sam i ja slinio na tu scenu i krivo mi je bilo sto i ja nemam nesto da pokazem .
cemu se mi cudimo ljudi .....

p.s. opet 7 simbolaa za verifikaciju

Maki

pre 14 godina

"...Blic prenosi izjavu direktorke gimnazije Snežane Dačić koja je rekla da smatra da ovaj događaj ne zavređuje posebnu pažnju."

U pravu je uvažena gospođa direktorka, pištolj je samo lako oružje za lično naoružanje i stvarno nije vredno pomena. Da je dečko razvalio zid gimnazije ručnim bacačem, ili da je doneo mitraljez kalibra 50 i njime malo proštepovao prozore direktorkine kancelarije, e to bi - možda - bilo vredno pomena, ali običan mali pištolj kalibra 7,65? Pa to je oružje za devojčice!

Pitam se samo čime je ta gospođa zaslužila mesto direktorke gimnazije? Prezime mi zvuči nekako poznato...

NemanjaBB

pre 14 godina

Zaboravih, dok sam isao u inace poznatu skorojevcku osnovnu skolu "Milos Crnjanski", u osmom razredu je jedan "nestasni" vragolan - Milos Vasiljevic VIII5 doneo pistolj sa metkovima u skolu. Sva sreca samo je plasio neke iz njegovog odeljenja. Niko ga nije ni prijavio od ucenika, vec neciji roditelj koji je to saznao od ucenika.
Evo sta se desilo posle, samo je izbacen iz skole, a u javnost to nije smelo da procuri da ne bi rusilo renome skole Zike Mustikle. Da napomenem jos da sam isao u odeljenje sa sinom od MIlorada Komrakova. Toliko..

Stevan

pre 14 godina

Decko je lepo video pre nekoliko dana da maloletnik i kad ubode nekoga nozem biva odmah pusten kuci, pa zasto se i on ne bi malo zabavljao kako ga je tata, verovatno, ucio. More, roditelje u zatvor pa ce sledeci na vreme da vode racuna sta im deca rade. Inace novi prosvetni zakon je katastrofa... Profesori nemaju instrument da kazne ucenika. ajde, u redu je sto ne sme da ga tuce ali bre ne sme nikako da ga kazni... Uzas ...

Ljutko

pre 14 godina

Zna se kako se čuva oružje - pod katancem, odvojeno od municije. Za ovaj događaj je najkrivlji vlasnik pištolja. Od direktora škole ne treba očekivati čuda. Direktor je administrativni radnik, koji obezbeđuje funkcionisanje kolektiva, održavanje nastave i slične stvari. Direktor nije policajac ni supermen a pogotovo nije neko ko će tražiti i oduzimati oružje od dece.

amer

pre 14 godina

za to su krivi politicari,tuzilastvo i vlada koji prave zakone i ustav kako njima odgovara a ne kako je najbolje i najbezbednije za narod koji njima placaju porez i koji su za njih glasali.treba dozvoliti svima preko 21 godine da dobiju dizvolu za drzanje oruzja s tim da nikad nisu bili osudjivani i da poloze kurs za bezbedno rukovanje oruzjem i odobrenje od psihijatra da su normalni, ako se to uradi broj nedozvoljenog drzanja i nosenja oruzja i pucanja bi se prepolovio, jer vecina naroda u srbiji nije upoznata sa pravilnim rukovanjem oruzja niti sta sve moze da se desi ako pistolj opali niti znaju za posledice

bezimena

pre 14 godina

Takvi se nazivaju retardi i ne idu u skolu vec u instituciju, zavisi koju vec odrede profesionalci.
(Pinot gris, 21. oktobar 2011 13:20)

Slažem se, ali još veća opasnost za društvo je:"...DIREKTORKE gimnazije Snežane Dačić koja je rekla da smatra da ovaj događaj ne zavređuje posebnu pažnju".

Na ovo sam ostala zgranuta i bez reči! Truli smo u svim segmentima društva!

Dex

pre 14 godina

Ćuprija i Paraćin su puni kriminalaca raznih vrsta pa se sad i klinci ugledaju na njih i pokušavaju na taj način da steknu neko poštovanje u okolini. A što se tiče Jagodine, grad pun droge i narko bosova koji su porodični ljudi, obično vlasnici kafica i butika u očima građana Jagodine. Ovako je bilo stanje pre 4 godine dok sam ja živeo u Jagodini.

Lucchese

pre 14 godina

Ako su vlasnici pasa odgovorni za ponasanje svog psa (sto i moraju da budu), onda i roditelji maloletne dece i te kako trebaju da odgovaraju za ponasanje svoje maloletne dece. Nije on slucajno takav

krstim se i levom i desnom

pre 14 godina

sledeca celina izrazena u procentima sadrzi 1000 jedinica statistike.....dakle:
-skolstvo je krivo 100%
-drzava je kriva 599%
-drustvo je krivo 100%
-roditelji su krivi (svako po 100) 200%
-klinac je kriv 1%

Uros

pre 14 godina

Sad su svi povodom ovoga opleli po drustvu, vrednostima i povratku 90-ih... A ova vest uopste nije povezana sa time - ovo je tako tipican slucaj koji se desavao verovatno u svakom gradu u svakoj zemlji na svetu samo sto je u vecini slucajeva proslo bez pucanja pa niko i ne zna, a u nekim slucajevima je opet pucnjava zavrsena tragicno, pa je jos zvucnije odjeknulo... Dok ima oruzja bice i ovakvih slucajeva, isto kao sto ce automobilskih nesreca biti dok god ima automobila... A te vrednosti devedesetih nam svaki dan serviraju 90% javnih licnosti i 90% medija i verovatno nikada nisu ni prestajali da ih serviraju, samo je neko vreme bilo upakovano u nesto bolji zivotni standard, kola, kredite, a sad kad je kriza - spada ukrasni papir... Verujem da vecina komentatora misli dobro i da zivi tako da sami ne doprinose tom sistemu vrednosti, ali problem je sa onima koji su nazalost vecina, a koji nisu ni svesni gde zive i kako zive i gde to moze da ih odvede, a oni opet nemaju mnogo veze bas sa ovim konkretnim idiotom koji je doneo pistolj...

cinik

pre 14 godina

Kriv je samo i iskljucivo vlasnik pistolja, za nesavesno drzanje oruzja. Koji to suvi genije drzi pistolj neobezbedjen, s okvirom punim municije, a, sto je jos verovatnije, s metkom u cevi?!

Roditelji umeju da budu pravi biseri neodgovornosti. Ljubi ga pametnog patriotska majka...
(zabrinut, 21. oktobar 2011 18:01)

VLASNIK pištolja je POKOJNI deda. Znači on treba da odgovara.Niko nije odjavio ni vretio pištolj kada je on umro. Evo i ja imam u ambaru tenk iz II rata ostao od pradede. Ako ga provozam po kraju ko će biti kriv??? Deda Vasa? Pa punoletni smo valjda i imamo malo mozga u glavi, ili ne?

Slavoljub

pre 14 godina

sta drugo covek da ocekuje, kada ta deca imaju pogresne idole i poremecen sistem vrednosti, a o vaspitanju i ne treba diskutovati??!! nazalost, 90-te su uveliko prisutne!

marS

pre 14 godina

Ma sve ispod kalibra 12mm nije vredno paznje!
Sad ce da izbace dete iz skole i smatrace da je problem resen. Niko se zaista nece pozabaviti njegovim prevaspitavanjem, pa cemo se za 10 godina cuditi zasto je opljackao banku ili upucao komsiju!

BlockOut

pre 14 godina

Samo je dovoljno pogledati na primer profile te dece na facebooku, pa ce te primetiti da postoji gomila istih koji imaju bar jednu sliku sa nekim vatrenim oruzijem, 90e godine u srbiji nisu nigde otisle, i dalje su tu u glavama mnogih, a sto je najgore u glavama mladezi.

Ivan

pre 14 godina

Dacic treba da se ugleda na to kako su odreagovali lokalni MUP i skola. Kad bi on samo imao **** da to uradi sa policajcima koji prebijaju...

zabrinut

pre 14 godina

Kriv je samo i iskljucivo vlasnik pistolja, za nesavesno drzanje oruzja. Koji to suvi genije drzi pistolj neobezbedjen, s okvirom punim municije, a, sto je jos verovatnije, s metkom u cevi?!

Roditelji umeju da budu pravi biseri neodgovornosti. Ljubi ga pametnog patriotska majka...

logika

pre 14 godina

svidja mi se princip rehabilitovanja dece sa problemom u srpBskom drustvu.izbacite ga na ulicu, neka ga se i roditelji odreknu jer je napravio glupost, ali molim vas. u cilju pokajanja i kusnje, ostavite mu oruzje.

Boris

pre 14 godina

Za mene je mnogo vaznije pitanje, odakle uceniku pistolj, a ne kako ga je uneo u skolu.
Najbolje bi bilo da se sada jave pametnjekovici pa da predloze metal detektore na ulazima skola.
Mi stalno propustamo da utvrdimo odgovornost roditelja koji ne vaspitaju svoju decu, vreme je da pocnu da placaju kazne ili sluze zatvoreke kazne zbog toga.

Kada maloletnik lomi i unistava, roditelji da plate, tako je po zakonu.

A ako je ovaj sa pistoljem punoletan (IV razred), zna se.

Ako je oruzje registrovano na roditelja, a nije cuvano u skladu sa zakonom, opet se zna.

zar ne?

pre 14 godina

Ovo je vjerovatno slučajno opalio pištolj koji je bilmez donio da se pravi važan, bilo je i u mom razredu slicnih tipova. S jedne strane je imao sreće jer nikog nije ubio, uključujući i sebe, a s druge strane nesreću jer će biti isključen iz škole, budućeg posla itd., a sve zbog totalne gluposti i to baš u četvrtom razredu, ali opet, bolje tako pa da se nauči pameti nego da za par godina napravi još veću glupost.

Također, na ovakve stvari ne bi trebali biti komentari tipa "kuda ide ovaj svijet", jer kao što je neko napisao iznad, to se dešavalo uvijek samo je sada veći senzacionalizam. Uostalom, nekad su djeca u školu nosila metalne boksere, ne znam da li je i danas tako, nadam se da nije, uvijek mi je to bilo odvratno. Pravi se junak sa bokserom, pa ako se već misliš tući, potuci se muški, golim šakama.

Sale

pre 14 godina

Mislim da smo kao narod pukli totalno. Pročitajte današnje i jučerašnje vesti...crno da crnje ne može biti, a većini nekako svejedno. Nekako to je normalno, to se dešava. Gledamo krvave glave i ručamo u isto vreme. Otupeli načisto. I tako 20 godina...

deeeecko

pre 14 godina

Vesele '90 nikad nisu ni otisle! Beograd je pun crnih tresica, belih carapa air maxica na buvljaku... Nazalost roditelji nemaju vremena da vaspitavaju decu jer gledaju kako da prezive dan...

dulens

pre 14 godina

draga direktorka, izgleda da ne znate zakon po kome treba da radite. on za ovo ne može dobiti ni 3 iz vladanja!
ne možete ga izbaciti iz škole ako prethodne niste uradili sve prehodne mere i postupke (pojačani vaspitno obrazovni rad i tako dalje...)
dok ne dodje do izbacivanja, odnosno dok vi ne izvršite sve te korake,on može sve da vas postrelja. takav vam je zakon.

Ostadoh ovde

pre 14 godina

Ja ne razumem šta je ovde nekima čudno. Kada sam ja išao u školu, nas su vodili u muzeje, pozorišta, bioskope... Većina moje generacije, na žalost, sada je raštrkana po belom svetu. Njima je bar toliko dobro, da im ne pada na pamet da se vrate ovde.
Danas decu vode na stadione da gledaju vežbe naše trapave policije. Pa šta se onda ljudi čude. Nije li sve potpuno jasno!?!

Profesor Gimnazije

pre 14 godina

Ima mnogo dece koja bukvalno vape da im neko pomogne i da se njima bavi. Kako roditelji ne mogu ili neće, kako škola i ako je mogla nekada da ih vaspitava danas i da hoće to ne može, ta deca ostaju sama, prepuštena svojim problemima na milost i nemilost. I onda se nešto desi, i u neutoljivoj i bolesnoj želji za senzacijom, odjednom kreću da čereče i razvlače i tu decu i školu i profesore i direktore po raznim novinama, televizijama, bljuvotinama od komentara i Kurte i Murte.
To će im tek rešiti problem...
A rešiće problem i to što će Ministarstvo će preduzeti sve mere da se napiše dva kila izveštaja u kojima će se preduzeti mere da se kazni čistačica, redar, dežurni profesor, direktorka što ga nije pretresla ne bi li otkrila neki Magnum ispod košulje... Pljuvaće mnogi i po prosveti, po Palmi, po državi i ubogoj školi negde u nekoj provinciji, oni koji su toliko nepismeni da bar pročitaju da je policijska uprava Jagodina ali se dogadjaj desio u Paraćinu gde Palma nije predsednik ...
Imaće vremena da popuju i da pišu komentare na Internetu, umesto da se bar toliko bave svojom decom da ne bi sutradan bili iznenadjeni kad vest poput ove dobiju i sami o svom detetu...

DejanNS

pre 14 godina

Za promenu, mislim da je dobro što direktorka neće da priča o tome sa medijima. Na taj način će dečko dobiti mnogo manji publicitet i biće manja "faca" među "opasnim" vršnjacima.
S druge strane, nadam se da će ipak uraditi nešto na bezbednosti učenika u školi, jer događaj uopšte nije naivan.

Nikola

pre 14 godina

Vec vidim da ce se i ovaj slucaj zavrsiti ukorom razrednog staresine i smanjenom ocenom iz vladanja! Plasim se samo da ce ovaj momak sledeci put u medijima biti posle nekog razbojnistva ili pljacke banke nalik na onu juce...

misa

pre 14 godina

Mislim da je naše društvo i logiga u njemu okrenuta naopačke.Kakve nove šanse za decu koja su za par godina ljudi.Deca treba da znaju da za to što rade treba da snose neku odgovornost a ne logika da je nako uvek drugi kriv ili roditelji ili društvo ili profesori to su gluposti treba da znaju da ukoliko nešto urade oni snose posledice a ne neko drugi u tome je sva suština

bez posla posle 34 godine staza i 58 godina zivota

pre 14 godina

Culo dete kako je jedan sa kalsnjikovim orobio NBJ i nije nista odlezao, jos se uvek razbacuje tudjom lovom, pa sto da ne, kalasnikov i pistolj resavaju probleme

kabadahija

pre 14 godina

A šta očekujete kada na televiziji bruje o reklami za DEVEDESETE.
Pazi molim te povratak u devedesete. Kao da je tad bilo blagostanje u zemlji.
Ma j**** ti ja sve ovo.

master

pre 14 godina

Treba uvesti vaspitno-disciplinski postupak za roditelje. Da su decka vaspitali kako treba ne bi mali nosio oruzje u skolu i ****** se.

lana

pre 14 godina

Jedne davne 90 i neke kada sam radila kako profesor u gimnaziji na jugu Srbije, ucenik (inace "cvecka" od prvog razreda) nam je doneo bombu u skolu, igrao se njom na odmoru u ucionici i samo je ludom srecom domar skole to video i uspeo da mu je oduzme. Vece je raspravljalo o slucaju i pogodite koliko je profesora glasalo za ucenikovo iskljucenje iz skole? Dvoje (2), od kojih sam jedna bila ja. Ucenik je ostao u gimnaziji, zavrsio istu sa jos par slicnih ekscesa. Danas je ugledni gradjanin Srbije sa respektabilnim vezama u burazersko-krimogeno-bizMismenskom establishmentu. Tako to ide kod nas.

Gde mali udje, uso je..

pre 14 godina

Oces zolju sine, da ga dokusuris? xD
Ali posebno me odusevila direktorka... ko zna sta ona gleda svaki dan kad ovako reaguje..

roditelj

pre 14 godina

Za to Su krivi roditelji-iako poseduju pistolj,sta radi na dostupnom mestu.Pogotovo ako imaju decaka u kuci.Na ovakav nacin-igrom pistolja je poginuo moj drugar iz razreda - u to vreme sesnaestogodisnjak!!!!

Nema frke

pre 14 godina

Ma nema frke,klinac ce biti izbacen, pa ce onda ministarstvo doneti odluku da se uz ukor razrednog staresine vrati u skolu,pojacace se pedagosko-vaspitni rad(pedagog,psiholog i ko sve ne, napisace tonu papira koje ionako niko nece da procita),deca vide da nikako ne mogu da budu sankcionisana(sta god da urade) i mali postaje frajer u skoli,fejsbuku, profesori ce strepeti za svoje zivote i polako ce se sve zataskati...sve dok neki drugi napaljeni klinac(koji po onoj staroj,, sta zna dete") u nekoj drugoj skoli ne ucini nesto jos gore ili ,NE DAO BOG, ne povredi nekoga.
Jednostavno svima su puna usta o decijim pravima(koja ,naravno, i moraju da imaju) ali koje su njihove obaveze ili u ovom slucaju sankcije?
Drustvo sa ovim problemom nece SE ozbiljno pozabaviti a svi zaboravljaju da ce oni iz te skole izaci i sta onda? Prenece svoje fustracije na maltretiranje porodice,komsija itd.
Sve dok se ne donese neki normalan zakon u kome se svi nasilnici adekvatno kaznjavaju,ovakve stvari ce se i dalje desavati
A o roditeljima da ne pricam(kakav je to covek koji ne krije oruzje od sopstvene dece.
Nadam se da se ovo vise nikada nece desiti

Svasta

pre 14 godina

"Ako direktor skole bude postovao Zakon o osnovama sistema obrazovanja i vapsitanja, onda je vec pokrenuo vaspitno-disciplinksi postupak i izreci ce kaznu udaljavanja iz skole bez prava na zavrsetak tekuce skolske godine."

...a verovatno nije.
Cak i da pokusaju da ga izbace ima pravo na zalbu skolskom odboru koji moze odluku da potvrdi ili je obori.
Ako je kojim cudom i potvrdi - ima pravo zalbe Ministarstvu prosvete koje uvek presudjuje u korist ucenika. (Ako ne verujete proverite statistiku koliko je ucenika stvarno iskljuceno iz skole poslednjih par godina - jednocifren broj za celu Srbiju)
Da ne pricamo o tome da ovo moze da se rastegne na par meseci, taman do maja sledece godine (za sve to vreme ucenik IMA pravo da pohadja nastavu) - a onda stize preporuku Ministarstva da se izadje u susret uceniku i ipak zavrsi razred regularno.
Mnogo vece je pitanje kako to da se u poslednjih 7 dana desilo toliko stvari i to sve u okviru Pomoravske skolske uprave (koja je budi receno "izmisljena" kada je Palma odlucio da podrzi vlast - a kako radi to je tek za pricu...)

Roditelj

pre 14 godina

Pitam se još koliko ispuštene dece donosi oružje na časove, ali ne bude nespretno i ne opali. Apsolutno je sigurno da ovaj mladić nije izolovani slučaj u ovoj našoj tužnoj državi.
E sada čovek bi mogao da se priupita šta se to dešava sa nekom decom pa se ponašaju tako. Deca nisu sama sebe pravila. Pa ko ih je takvim napravio?
Nije u pitanju jedan krivac, krivaca je jako mnogo. Krivac je celo naše društvo i izvrnuti sistem vrednosti. Neki će reći da je direktorka postupila ispravno i odlučno. Da li je? Momak će biti isteran iz škole, verovatno neće moći da upiše ni jednu drugu. Problem rešene, zar ne? Pa... rekao bih NE! Ne sam da problem nije rešen, već smo od velikog problema napravili katastrofalan problem. Ako je taj momak u školu donosio oružje, sada kada je gurnut na marginu društva samo je pitanje trenutka kada će unesrećiti nekoga, možda moje ili vaše dete. Kako su ljudi tako slepi. Umesto da se problemi rešavaju, mi ih stalno guramo pod tepih a onda se posle čudimo kada se ponovo pojave kao mnogo veći i nerešivi.

Mozda bi bilo dobro i da je takav zakon

pre 14 godina

Dragi roditelji ovako se cuva oruzije kod kuce, nije skupo, a moze zivot da spasi. http://www.tgscom.com/images/sharedimages/glockworld/lock.png