Ponedeljak, 06.06.2011.

14:35

Napad nožem na kontrolora GSP-a

Kontrolor GSP-a A.G. napadnut je i izboden nožem na stajalištu autobusa u beogradskom naselju Banjica, ali njegov život nije u opasnosti, saopšteno je iz GSP-a.

Izvor: Beta

Napad nožem na kontrolora GSP-a IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

leku

pre 14 godina

Vidim da puno ljudi pominje ponashanje kontrolora i raspravlja o kaznama GSPA, a ja se pitam kakve to veze ima sa PREBIJANJEM kontrolora? Jel to slichno ko kad devojka TRAZI da bude silovana jer se obukla tako da 'provocira'? Nije mi jasan takav koncept TRAZHENJA batina.

Zaprepascena

pre 14 godina

@ Razocaran ali u GSP i grad

Dosad nisam prisustvovala tom cinu 'okruzavanja od strane kontrolora', zbog toga sto su kontrolori u 90% slucajeva ostajali u vozilu i nakon sto je putnik bez karte izasao, tj. vozili su se bar jos jednu stanicu, tako da mi to nije poznato.

Sto se visokih kazni tice, postoji li nacin da se ljudi kojima je u naravi da prodju dzabe u svakoj situaciji (citajte - da se svercuju u prevozu) nateraju da kupuju karte/markice? Nisam ja izmislila izreku 'Dok ga ne udaris po dzepu...'

Slazem se ja da je zivot skup u Srbiji i da su cene u skladu sa evropskim standardima, dok su plate znatno nize od evropskih, ali... Ako ne bismo placali prevoz, javnog prevoza ne bi ni bilo. Kako bismo se onda prevozili mi, zaposleni, koji punimo budzet svojim radom, a pritom nemamo kola? Da svi prestanemo da placamo svoje dazbine zato sto su skupe? Da ne placamo komunalije, struju, grejanje? Do cega bi to dovelo?

Do toga da komunalne sluzbe prestanu sa radom. I eto - vratili bismo se u doba nasih prabaka, kada nista od toga nije postojalo. Makar su tad ljudi znali da cene sitne stvari u zivotu.

Petar

pre 14 godina

I sam se svercujem, ali nisam u stanju da shvatim da je iko, koliko god bio isfrustriran GSP-om, u stanju da lupi "ne preporucujem" na komentare koji osudjuju napad.

Alo, ljudi, pa zar treba da potezemo nozeve na svakog ko nas mrko pogleda?

Novi Beograd

pre 14 godina

Iz postojećih komentara kao i iz ličnog iskustva mislim da bi najbolje rešenje bilo da se u Beogradu na mesec dana ukine gradski prevoz, i ponovo ga uvesti tek kada se poveća prodaja markica i karata. Ionako većina ljudi koji plaćaju karte imaju i auto.
Kada bi se u svakom automobilu vozilo bar dvoje ljudi mogli bi se prevesti svi stanovnici Beograda.

malo nervozan

pre 14 godina

zato smo tu i gde smo.....

dok je vecini (prema broju pozitivnih komentara ) normalno da se svercujes ili kaznu bacis u kantu cim im napisu ovoj zemlji nece biti bolje.

Inace ne shvatas da time sebi otezevas da pronadjes posao,jer privreda tako umire(ako vec nije odavno umrla) jer se smanjuje potrosnja,da ne sirim pricu.

Ps. Tako su se zavitlavali sa kaznama i ovi sto su im nedavno oduzeti stanovi i stavljeni na licitaciju,mislite malo i o tome ;)

@ malo nervozan 2

pre 14 godina

Ja se uglavnom svercujem. Ali ne opravdavam nikakvo nasilje... i ti momci i devojke rade "krvav" posao. Ako me "uhvate" (sto se gotovo nikad ne desi) dam im da mi napisu kaznu, i laganica. Kazna zavrsi u kanti cim izadjem iz Busa.

Dok stignem do grada, 2-3 prevoza promenim, isto i kad se vracam kuci. to je barem 200 din samo da odem i da se vratim. A 200 dinara mi znaci.


200 dindzi je... 4 vekne hleba. 2 pakle cigara. 400 grama neceg suhomesnatog (i vise, u zavisnosti od kvaliteta). 400-500g mlevenog mesa. Kilo pasulja. 400-500g nekih kobasica. 2.5 kg krompira. ~2 kg Paradajza. 15-20 jaja. 200 grama kafe. 15 Cokoladnih Bananica. Tegla Dzema. 350g bureka. 2 Jogurta. Par limenki Piva. Itd. A u poslednje vreme se desi da nemam ni za 1 dnu veknu hleba, a kamoli ostale stvari.


I DOK sam radio, "nisam" imao 2500 za Markicu svakog meseca. A kamoli sad. Kakvo placanje racuna, markica, karti i ostalih bakracha... nemoz' da jedes od plate ni 15 dana, a kamoli ostalo.

Da kesh nije problem, ne bi bile ni karte. A opet, da kesh nije problem, ne bih se ni vozio gsp-om...

Ali, kao sto kaze moja stara majka "sit gladnom neveruje"

malo nervozan

pre 14 godina

Pa ja spadam u tu grupu ispod 30 godina i nezaposlen sam pa opet placam markicu i imam honorarni posao.
A ima ih koliko hocete ,samo je pitanje koliko ste spremni da se pomucite.
Ja ne radim u struci, ali sam se opet snasao.
Inace i da nemam primanja snasao bih se nekako za tih 1100din ili ne bi koristio GSP, u mnogim evropskim metropolama se vozi bicikl (sto je 0din. mesecno) jer mi je takvo vaspitanje da ne kradem, a samim tim sto neko ne placa kartu i svercuje se on krade on nekog ko zivi od prodate karte.

elektricni

pre 14 godina

Bez namere da pravdam divljacko ponasanje, ali nekom je ta karta vekna hleba. Uzasno je sto smo toliko bedni, a vlast isteruje pravdu na sirotinji...

@ malo nervozan

pre 14 godina

@ malo nervozan

Posto ste tako pametni molim vas objasniti nam kako da nezaposleni iz kategorije od 30 do 45 godina koji su sada najdiskriminasniji jer drzava preko nacionalne sluzbe za zaposljavanje ranije nije davala nikave olaksice poslodavcu koji bi ih zaposlio , a sada od maja 2011 drzava daje neke olaksice ali opet manje nego sto se daje poslodavcu koji zaposli one do 30 i preko 45 godina starosti. Drugo svima preko 30 godina je zabranjeno zakonom da se uclane u omladinske zadruge da dobiju te honorarne poslove od 1100 din dnevno kolika je vrednost markice za nezaposlne. Molim vas nama u grupi od 30 do 45 godina kazite gde mozemo doci do honorarnog posla za 1100 din dnevno bili bi vam mnogo zahvalin.

malo nervozan

pre 14 godina

Strasno me nerviraju ovi "studenti" i "nezaposleni" i borci za polarne medvede.

Vrlo je prosto,ili imas kartu,markicu i vozis se ili nemas i ne vozis se i kraj price! Kad udjes u prodavnicu ne platis pola namirnica koje stavis u korpu,a za ostalu polovinu se raspravljas sa prodavcem vec valjda sve?
Tih 1100 din koliko kosta u prvoj zoni za ugrozene kategorije,npr. studente i nezaposlene moze da se zaradi za bukvalno jedan dan honorarnog rada i da vam ostane jos para,tako da ta prica o ceni je smesna. (da ne kazem da ovi sto prose po ulici zarade to za jedan dan)
Mene je vise strah da zvog toliko ne platisa Beograd ne digne cenu na nivo evropskih.

Ne, problem je sto u Srbiji svi hoce da izvedu neku semu,prevaru, niko nece nista da plati.

Uostalom i ti ljudi sto to rade imaju svoju decu,svoje prodice,i oni moraju da zarade svoje plate.

Jedino sto mogu da razumem da su visoke kazene,kazu ljudi 25000 ako dodje do suda(ne znam jer redovno kupujem markicu),ali moje iskustvo iz GSP prevoza je da uglavnom kontrolor kaze ljudima da ili ukucaju kartu ,ili ako nemaju da odu do vozaca da je kupe,ili da izadju na sledecoj stanici.

Princip iz evropskih gradova ne bi ovde funkcionisao jer bi se ljudi opet pravili ludi,kod nas dok te motkom ne poteraju niko nista nece da plati.

ps. molim nekog ko se redovno svercuje da mi objasni sta mu je u glavi kad se sveercuje,jer garantujem da u Beogradu(za druge gradove ne znam) nisu problem pare.

bla bla

pre 14 godina

Mi nemamo prvo ono osnovno a to je kultura!!!! Obratite paznju8 samo na to kako se 20-30% putnika ponasa u autobusu i svi putnici cute (nije to njihov posao) ajmo da svi ne dozvoljavamo neke radnje da se desavaju i zajedno smo jaci a ne kao jedinke da se izdvajamo i cutimo. Secate se one devojcice sto je prosle godine bilo pokusana otmica a od celog autobusa samo vozac i jedna zena su se usprotivili dok su svi cutali, sramota da nas bude!!! Sa sladoledom svi ulaze u prevoz, jedu burek i bacaju otpatke po autobusima a mi to gledamo i prihvatamo kao da je normalno i sto je najgore cutimo. Unosi se svasta od zardjalog gvozdja, auspuha svo do plinskih boca, namestaja i raznoraznih zivotinja (svinje cak i ovce). U vozilu se svi ponasaju kao da je njihovo vlasnistvo i kao da imaju prava da rade sta zele sa autobusom u koji su usli!!!! Usprotivimo se svi takvim ne-ljudima i ne dajmo da nas nauce da budemo kao oni!!!

Gradjanin Beograda uz to jos nezaposlen

pre 14 godina

@ gradjaninu Londona

Imam pitanje kakvo je resenje London doneo za one koji nemaju novca za prevoz ( nezaposleni, siromasni) da li dobijaju besplatnu markicu i karte za prevoz preko sluzbe za nezaposlne ili socijalne sluzbe / ili moraju da im te karte kupe clanovi porodice koji ih izdrazavaju sto se desava kod nas u Beogradu ili je London resio problem tako sto siromasni idu pesice ulicama Londona.

gradjanin Londona

pre 14 godina

za ove probleme sa kontrolorima je krivo rukovodstvo GSPa zato sto je uvelo smesaqn sistem gde izlaze kontrolore neprijatnostima a opet time ne postizu nista jer ce oni koji nemaju kartu da se voze bez nje a da je otkucaju tek kada vide kontrolu ili da izadju iz autobusa. Samo imaju trosak na plate kontrolora. Zasto ne uvedu sistem kao u mLondonu gde ce svi putnici da ulaze na prednja vrata a pored sofera da stoji aparat koji ocitava plasticnu karticu svakom putniku kada udje u autobus. Ocitavanje se obavlja u delicu sekunde, nema guzvi,aparat glasovnim signalom salje poruku vozacu da putnik ima kartu. Kartice se kupe jednom na bilo kojoj trafici i mogu se onda dobunjavati za npr jednu nedelju dana, mesec dana itd. Samim tim u autobusu bi bili samo oni putnici koji imaju kartet, ne bi se trosio novac na plate kontrolora i ne bi bilo ovakvih incidenata. Trebaju ti u GSPu sto primaju plate da vide malo kako su neke naprednije zemlje resile taj problem a ne samo da sede i piju kafe

BOLE

pre 14 godina

Izgleda da komentare uglavnom pisu oni koji poseduju sopstvene automobile uglavnom u vozilu samo vozac a niko od njih se nece setiti kada vidi komsiju koji nema auto da ga poveze donekle a da li se mozda zapita da li taj komsija ima novca za kartu ili markicu GSP.

Pravko

pre 14 godina

Kazna za sverc u vozilu GSP kod gradskog sudije za prekrsaje je 25000 din.
Kazna za ministra koga drzavi revizor optuzi za nenamensko trosenje para iz budzeta (koje se nekada meri milionima dinara) ako se utvrdi krivica je od 5000 do 50000 dinara. Ispada da ministar moze dobiti manju kaznu za svoj prekrsaj nego neki svercer u vozilu GSP koji je mozda bio prinudjen zbog nemastine da ucini to delo. Razmilimo o tome sta je teze prekrsajno delo sverc u vozilu i rasipanje novca svih gradjana Srbije i Beograda.

s

pre 14 godina

Zar nije jednostavnije da se kroz doprinose zaposlenih i penzije placa gsp? Odakle djacima i nezaposlenima novac za kartu?
(pitam se pitam, 6. jun 2011 16:54)


Malo vam je sto vam placamo lecenje, vrtice i penzije, hoces i prevoz da placamo. Da neces i hranu da ti kupujemo, a tebi nek bude besplatno. Lepo, nama se odbija od plata, a svi besplatno podizu hleb, mleko, krompir, jaja i subotom meso.

Neki da budu inzenjeri i lekari, a neki daktilografkinje i magacioneri, ili najgore neradnici, al' zato svi u isto odmaraliste na "rekreaciju".

NIKAD VISE.

mile

pre 14 godina

Ranije je vazilo pravilo ako se svercujete u vozilu i bude uhvaceni imate 2 mogucnosti da platite kaznu na licu mesta ako imate novca(tada je kazna najmanja) ili da platite kaznu u malo vecem iznosu na salteru GSP rok je bio 7 ili 8 dana. Tek ako tada niste platili kaznu GSP je mogao da utuzuje sudu za naplatu kazne za sverc preko suda. Sada je Grad Beograd doneo odluku da morate da platite na licu mesta (ako imate toliko novca u dzepu) a ako nemate ide kod sudije gde je kazna cak 10 puta vece od kazne u vozilu. Voleo bi da grad i GSP obasni sta ce uraditi sa onima koji nemaju novca da plate karte ili markcie (da li to znaci da ce oni morati da idu pesice) ili da se usude da se svercuju pa ako ih uhvate da zavrse u zatvoru.

Razocaran ali u GSP i grad

pre 14 godina

@ zaprepascena

A sta mislite da se dogadja kada vas lepo zamole da izadjete na sledecoj stanici,onda vas okurze svi kontrolori dok ne pozovu da dodje policija da vam uzmu dokumenta za pisanje kazne a onda vas ceka astronomska novcana kazna kod sudije za prekrsaje ako nemate valjda 1500 ili 2500 na licu mesta. Zar ne znate vi zaprepasceni da je kazna kod sudije 25000 dinara sto je jedna prosecna plata kod privatnika i neka solidna penzija ( samo oni preko 65 godina se voze cele godine za 400 dinara dok nezaposleni placaju markicu za nezaposlene od 1300 dinara svakog meseca a ne dobijaju je besplatno od grada ili nacionalne sluzbe.

ivann

pre 14 godina

Mnogo je primitivnih ljudi koji svojim nacinom zivota i odnosom prema sebi,projektuju svoje ludilo na sve ljude oko sebe koji se takodje bore sa svojim frustracijama, ali mirno.
Prisustvovao sam takodje jednoj neprijatnoj sceni u troli na Crvenom Krstu. Kontrolor upita za kartu jednog gospodina u trenerci, majici bez rukava u, ovo je sjajno, svojim 50-tim godinama, sa zlatnom kajlom i narukvicom i nabijenim na oci rejverskim naocarima.
Kao iz 90-tih.
Pocne da sapuce kontroloru nesto na uvo da trza glavom kao da ce da ga udari.
"Gospodine, ne razumem uopste o cemu pricate, ja samo radim svoj posao".Nije se uplasio, ali je mladji i ne veruje sta mu ovaj manijak govori.
Izadju napolje iz trole, gde ovaj manijak preti i pravi scenu, ja naravno poludim od tolikog sikaniranja i mene i putnika i kontrolaora i pocnem da vicem ,vidno uznemiren. Kao da je jedva docekao, okrete se debil, kontrolor se vrati u trolu, vrata se zatvore, a ja pred infarktom jer uopste nisam u fazonu da se svadjam, vristim i prisustvujem neprijatnim situacijama.
Hocu da kazem, malo sam odleteo, zar je zaista toliko tesko biti ok ?!
Nikom nije lako, svi se muce i pate na svoj nacin.Ali zaista ne moramo da maltretiramo i mucimo druge zbog svoje nesrece.
Ili mi to mozda volimo?!

Beo

pre 14 godina

Mislim da uzrok ovih napada mozete i naci u velikim kaznama koje je raspisao grad tj GSP. Tako kazna za sverc u vozilu je ako se ne varam 2500 dinara na licu mesta ,a ako nemate da platite odmah se saljete sudiji za prekrsaje gde je kazna cak 25000 dinara. A ako je ne platite mozete otici u zatvor na jedno 25 dana jer svaki dan vredi 1000 dinara. Tako ako je neko siromasan i prinudjen je da se svrecuje ( da podsetim da nezaposleni ne dobijaju markice dzabe ili karte vec to moraju platiti sami a markica za nezaposlene kosta preko 1000 dinara mesecno a imamo mnogo radnika koji su prijavljeni a kasne im plate tako da su i oni prinudjeni da se svercuju). Tako dolazimo do toga da ce pre neko povrediti kontrolora GSP nego da ode u zatvor na 25 dana jer nema novca da plati kaznu .

Zaprepascena

pre 14 godina

Strasno. Maltene svako jutro nailazim na kontrolore, i dosad se nije desilo da putnika bez karte teraju da daje dokumenta, vec ih zamole da izadju na sledecoj stanici (oni koji daju dokumenta ih uglavnom daju svojevoljno). E, sad, problem nastaje kada neko ne zeli da izadje iz autobusa, a ne zeli ni da daje dokumenta da mu kontrolori napisu kaznu... Takvi cesto psuju kontrolore, i pretpostavljam da su takvi u stanju i da ih napadnu, 'osvete radi'. Kao savestan gradjanin, koji se nikad ne svercuje, osudjujem takve individue.

Sto se tice studenata koji nemaju novca za markicu - jeste tesko, i ja sam do skoro bila student, ali sam imala svoje prioritete. Tesko mi je da poverujem da masa studenata nema pare za markicu, a pritom skoro svi nose najnovije patike i slusaju muziku na najnovijim modelima telefona.

Ne mozemo ocekivati da ce u zemlji biti bolje, ako bezimo od ispunjavanja svojih osnovnih obaveza. Kao sto ne mozemo da vozimo kola ako ne platimo benzin na pumpi, tako ne mozemo ni da se vozimo ako ne platimo markicu/kartu, i sl.

Aleksandar

pre 14 godina

za ovo na liniji 42 je užas i treba to sankcionisati.

A što se tiče napada na liniji 51, malo mi je čudno da je neko iz čista mira zaobišao i blokirao autobus, i izašao da šamara kontrolorku i vozača.
Voleo bih da malo više daju informacija o tome.
A svakako da napadač snosni posledice.

dusan

pre 14 godina

ovo je sasvim ocekivano jer cak i na ovom sajtu u komentarima ljudi tvrde da je normalno da se ne placa karta i da kontrolori nisu potrebni. od tog stava do ovoga sto se desilo mali je korak.... kao i ovo protivljenje kamerama u saobracjau... kao ne znaju ljudi gde su. pa ili si homo sapiens i postujes pravila ili si zivotinja i parkiras gde stignes,prolazis kroz crveno, pricas na mobilni i ides u kafic na pice ali tvrdis da nemas para za markicu i sl...

Maca

pre 14 godina

Gde su konačno te kamere u autobusima? I gde su kamere na javnim mestima? Koliko ljudi treba da strada zato što nisu zaštićeni na svom poslu?

misko

pre 14 godina

Strašno.Da li će se čekati izbori da bi se stalo na put huliganima. Svu energiju na njivi neka utroše kroz rad i prevaspitavanje. Pre nekoliko dana prisustvovao sam događaju kada je izlazeći iz autobusa 16 kod Banije putnica pljunula kontrolorku u oko. Svi smo gledali u nebo i okolo kao da se ništa nije desilo. Kuda će nas to odvesti neznam ali pod hitno treba preduzeti korake kako nebi bilo kasno.

Srba

pre 14 godina

na redu je sad država da preduzme potez, ne sumnjam u policiju, oni u poslednje vreme uglavnom obavljaju ono što se od njih očekuje, da vidimo sad tužilaštvo, da li je sposobno za bilo šta, konkretnije da zaštiti ljude koji samo rade svoj posao! Kontrolora ubosti nožem?! zar je toj osobi koja je učinila to život toliko besmislen da nema zbog čega "pametnijeg" da ode u zatvor?! ne razumem i što bi neko imao razlog da se svađa sa kontrolorom, normalno je da ljudi treba da plaćaju kartu da bi koristili usluge javnog prevoza, normalno je i da vas kontrolor pita za kartu, ali ako nemate kartu, on nema nikakav mehanizam kojim bi mogao da vas natera da platite kaznu ili mu date ličnu kartu, dakle jedino može da vam kaže da siđete na sledećoj stanici, kako onda neki ljudi nađu razlog da uđu u dublji sukob sa njima ...

milena

pre 14 godina

Napadi na kontrolore i vozace GSP-a nije nista novo. Iste stvari se desavaju i u Novom Sadu i to vrlo cesto dok putnici cute,cak niko nece ni miliciju da pozove. Kada se prica o njihovim platama, tu su onda svi gromoglasi i komentarisu ( a i nisu im neke, treba pogledati druge javne sluzbe gde nikog ne tuku i probadaju). Mislim da im treba dati status sluzbenog lica i nekako zastititi te ljude koje preduzece uglavnom tj. uopste ne stiti. U Novom Sadu se cak bune i za cenu karte (posle poskupljenja 45 din), i sasvim je normalno da se svercuju iako ti ljudi tako zaradjuju svoje plate, isti ti ljudi koji se bune uredno plate hleb u prodavnici koji je i skuplji i to je normalno...Vozim se svaki dan gradskim prevozom i svasta vidim, posebno nekulturu putnika i zaista se divim vozacima, ja taj posao nikada ne bih mogla da radim. Nadam se da ce uhvatiti te huligane,ali za njih je nas zakon suvise blag. Dotle veliki pozdrav svim vozacima GSP-a

Che

pre 14 godina

Kako mi se cini,bice potrebno da interventna na kraju prati autobus,pa ko nema kartu da ga izbubetaju i privedu......to je jedini nacin ovde da neko nauci pravila izgleda.Tako dve -tri godine,pa tek onda se nece pomisljati na svercovanje i napadanje kontrole.

Bari1991

pre 14 godina

A gde su sada najavljeni pripadnici komunalne policije u društvu kontrolora, da izregulišu ovaj šljam???
(Please allow me to introduce myself, 6. jun 2011 15:10)


Traze ves po terasama!

A strumpfova nikad na pravom mestu u pravo vreme...

pre 14 godina

Zamisli sta rade onom ko im nesto skrivi ili im se ozbiljno zameri kad su ovog neduznog jadu proboli u grudi. Seku na froncle, stave ga u gulas, sta li vec? Pravda za obojicu! 40 godina kad vec nema dozivotne!

student

pre 14 godina

Naravno da sam protiv ovih napada, ali da napomenem samo da ne shvatam ovu besomucnu jurnjavu kontrole po gradu, kao da ce to nesto znacajno da promeni. Ja kao student imam jako malo novca i prosto ne mogu da izdvojim za markicu, te se svercujem. Nagnali me nisu da pocnem da kupujem kao i nikog koga ja poznajem, a svakako da treba uvesti neki sistem koji ce spreciti svercovanje, a da to nije bacanje para na kontrolore. Ima puno primera u svetu, pa zasto lepo ne prepisu samo.

KG

pre 14 godina

Rekoh ja pre neki dan kada je Đilas trijumfalno odlikovao maloletnika koji je u autobusu spasao batina Roma da mu je bolje da njegov Gotham City malo dovede u red umesto što promoviše Betmene. Šta bi se desilo da su izboli i tog dečaka? Da li je normalno rizikovanje života maloletnika promovisati kao primer drugima i koristiti za opravdanje nefukncionisanju institucija i nedostatka ljudskih prava(sloboda kretanja)? Nevezano za bezbednost, dva miliona ljudi u Beogradu se vozi džabe od kada znaju za sebe dok cela Srbija plaća kartu. Na godišnjem nivou to je ogroman novac. U Kragujevcu niko, pa ni narkomani i ubice sa noževima, ne može da uđe u autobus a da ne plati.

V kao Vendeta

pre 14 godina

Ok, ovo je zlocin i treba biti najstroze i najbrze moguce sankcionisano.
Medjutim, hajmo da pricamo malo o juzna pruga bahatim, ko od brega odvaljenim, s maljavim grudima u razdrljanoj kosulji i smrdljivim kao da mesec dana nisu videli kupatilo likovima - kontrolorima, koji kad vide da neka sirota baka s penzijom manjom od 10000 dinara nije kupila kartu, krenu da je sikaniraju u autobusu. Pa onda je hvataju za ruke, pa je vucaraju ko dzak krompira, gazeci po stopalima putnika i putnica, probijajuci se kroz guzvu k'o koznokaputasi '45. A onda samo sto je ne bace na plocnik kad krenu da se otvaraju vrata autobusa, je li, da joj otmu torbu, nadju dokumenta i napisu joj kaznu. I vi ZAISTA mislite da takvo ponasanje jednom nece nekom ko to gleda sa strane da prekipi, u gradu gde su svi poslovi u javnim preduzecima dobijeni rodjackim semama s partijskim drugarima - rodjacima sa sela - koji su obukli sad uniformu pa misle "da su vlas" (namerno bez t - toliko su nepismeni i neobrazovani da to prosto bode oci), pa ko veli, moze da se izivljava na slabijim od sebe? Kako sejete, drugari, tako i zanjete...

citalac

pre 14 godina

Ovo nije "fizicki napad", inace ce uskoro pucacina postati fizicki, mozda cak i psihicki obracun.

Ovo je oruzani napad, nadam se, na sluzbeno lice.

Beo

pre 14 godina

Mislim da uzrok ovih napada mozete i naci u velikim kaznama koje je raspisao grad tj GSP. Tako kazna za sverc u vozilu je ako se ne varam 2500 dinara na licu mesta ,a ako nemate da platite odmah se saljete sudiji za prekrsaje gde je kazna cak 25000 dinara. A ako je ne platite mozete otici u zatvor na jedno 25 dana jer svaki dan vredi 1000 dinara. Tako ako je neko siromasan i prinudjen je da se svrecuje ( da podsetim da nezaposleni ne dobijaju markice dzabe ili karte vec to moraju platiti sami a markica za nezaposlene kosta preko 1000 dinara mesecno a imamo mnogo radnika koji su prijavljeni a kasne im plate tako da su i oni prinudjeni da se svercuju). Tako dolazimo do toga da ce pre neko povrediti kontrolora GSP nego da ode u zatvor na 25 dana jer nema novca da plati kaznu .

student

pre 14 godina

Naravno da sam protiv ovih napada, ali da napomenem samo da ne shvatam ovu besomucnu jurnjavu kontrole po gradu, kao da ce to nesto znacajno da promeni. Ja kao student imam jako malo novca i prosto ne mogu da izdvojim za markicu, te se svercujem. Nagnali me nisu da pocnem da kupujem kao i nikog koga ja poznajem, a svakako da treba uvesti neki sistem koji ce spreciti svercovanje, a da to nije bacanje para na kontrolore. Ima puno primera u svetu, pa zasto lepo ne prepisu samo.

V kao Vendeta

pre 14 godina

Ok, ovo je zlocin i treba biti najstroze i najbrze moguce sankcionisano.
Medjutim, hajmo da pricamo malo o juzna pruga bahatim, ko od brega odvaljenim, s maljavim grudima u razdrljanoj kosulji i smrdljivim kao da mesec dana nisu videli kupatilo likovima - kontrolorima, koji kad vide da neka sirota baka s penzijom manjom od 10000 dinara nije kupila kartu, krenu da je sikaniraju u autobusu. Pa onda je hvataju za ruke, pa je vucaraju ko dzak krompira, gazeci po stopalima putnika i putnica, probijajuci se kroz guzvu k'o koznokaputasi '45. A onda samo sto je ne bace na plocnik kad krenu da se otvaraju vrata autobusa, je li, da joj otmu torbu, nadju dokumenta i napisu joj kaznu. I vi ZAISTA mislite da takvo ponasanje jednom nece nekom ko to gleda sa strane da prekipi, u gradu gde su svi poslovi u javnim preduzecima dobijeni rodjackim semama s partijskim drugarima - rodjacima sa sela - koji su obukli sad uniformu pa misle "da su vlas" (namerno bez t - toliko su nepismeni i neobrazovani da to prosto bode oci), pa ko veli, moze da se izivljava na slabijim od sebe? Kako sejete, drugari, tako i zanjete...

A strumpfova nikad na pravom mestu u pravo vreme...

pre 14 godina

Zamisli sta rade onom ko im nesto skrivi ili im se ozbiljno zameri kad su ovog neduznog jadu proboli u grudi. Seku na froncle, stave ga u gulas, sta li vec? Pravda za obojicu! 40 godina kad vec nema dozivotne!

citalac

pre 14 godina

Ovo nije "fizicki napad", inace ce uskoro pucacina postati fizicki, mozda cak i psihicki obracun.

Ovo je oruzani napad, nadam se, na sluzbeno lice.

@ malo nervozan 2

pre 14 godina

Ja se uglavnom svercujem. Ali ne opravdavam nikakvo nasilje... i ti momci i devojke rade "krvav" posao. Ako me "uhvate" (sto se gotovo nikad ne desi) dam im da mi napisu kaznu, i laganica. Kazna zavrsi u kanti cim izadjem iz Busa.

Dok stignem do grada, 2-3 prevoza promenim, isto i kad se vracam kuci. to je barem 200 din samo da odem i da se vratim. A 200 dinara mi znaci.


200 dindzi je... 4 vekne hleba. 2 pakle cigara. 400 grama neceg suhomesnatog (i vise, u zavisnosti od kvaliteta). 400-500g mlevenog mesa. Kilo pasulja. 400-500g nekih kobasica. 2.5 kg krompira. ~2 kg Paradajza. 15-20 jaja. 200 grama kafe. 15 Cokoladnih Bananica. Tegla Dzema. 350g bureka. 2 Jogurta. Par limenki Piva. Itd. A u poslednje vreme se desi da nemam ni za 1 dnu veknu hleba, a kamoli ostale stvari.


I DOK sam radio, "nisam" imao 2500 za Markicu svakog meseca. A kamoli sad. Kakvo placanje racuna, markica, karti i ostalih bakracha... nemoz' da jedes od plate ni 15 dana, a kamoli ostalo.

Da kesh nije problem, ne bi bile ni karte. A opet, da kesh nije problem, ne bih se ni vozio gsp-om...

Ali, kao sto kaze moja stara majka "sit gladnom neveruje"

Bari1991

pre 14 godina

A gde su sada najavljeni pripadnici komunalne policije u društvu kontrolora, da izregulišu ovaj šljam???
(Please allow me to introduce myself, 6. jun 2011 15:10)


Traze ves po terasama!

dusan

pre 14 godina

ovo je sasvim ocekivano jer cak i na ovom sajtu u komentarima ljudi tvrde da je normalno da se ne placa karta i da kontrolori nisu potrebni. od tog stava do ovoga sto se desilo mali je korak.... kao i ovo protivljenje kamerama u saobracjau... kao ne znaju ljudi gde su. pa ili si homo sapiens i postujes pravila ili si zivotinja i parkiras gde stignes,prolazis kroz crveno, pricas na mobilni i ides u kafic na pice ali tvrdis da nemas para za markicu i sl...

misko

pre 14 godina

Strašno.Da li će se čekati izbori da bi se stalo na put huliganima. Svu energiju na njivi neka utroše kroz rad i prevaspitavanje. Pre nekoliko dana prisustvovao sam događaju kada je izlazeći iz autobusa 16 kod Banije putnica pljunula kontrolorku u oko. Svi smo gledali u nebo i okolo kao da se ništa nije desilo. Kuda će nas to odvesti neznam ali pod hitno treba preduzeti korake kako nebi bilo kasno.

Pravko

pre 14 godina

Kazna za sverc u vozilu GSP kod gradskog sudije za prekrsaje je 25000 din.
Kazna za ministra koga drzavi revizor optuzi za nenamensko trosenje para iz budzeta (koje se nekada meri milionima dinara) ako se utvrdi krivica je od 5000 do 50000 dinara. Ispada da ministar moze dobiti manju kaznu za svoj prekrsaj nego neki svercer u vozilu GSP koji je mozda bio prinudjen zbog nemastine da ucini to delo. Razmilimo o tome sta je teze prekrsajno delo sverc u vozilu i rasipanje novca svih gradjana Srbije i Beograda.

Razocaran ali u GSP i grad

pre 14 godina

@ zaprepascena

A sta mislite da se dogadja kada vas lepo zamole da izadjete na sledecoj stanici,onda vas okurze svi kontrolori dok ne pozovu da dodje policija da vam uzmu dokumenta za pisanje kazne a onda vas ceka astronomska novcana kazna kod sudije za prekrsaje ako nemate valjda 1500 ili 2500 na licu mesta. Zar ne znate vi zaprepasceni da je kazna kod sudije 25000 dinara sto je jedna prosecna plata kod privatnika i neka solidna penzija ( samo oni preko 65 godina se voze cele godine za 400 dinara dok nezaposleni placaju markicu za nezaposlene od 1300 dinara svakog meseca a ne dobijaju je besplatno od grada ili nacionalne sluzbe.

elektricni

pre 14 godina

Bez namere da pravdam divljacko ponasanje, ali nekom je ta karta vekna hleba. Uzasno je sto smo toliko bedni, a vlast isteruje pravdu na sirotinji...

@ malo nervozan

pre 14 godina

@ malo nervozan

Posto ste tako pametni molim vas objasniti nam kako da nezaposleni iz kategorije od 30 do 45 godina koji su sada najdiskriminasniji jer drzava preko nacionalne sluzbe za zaposljavanje ranije nije davala nikave olaksice poslodavcu koji bi ih zaposlio , a sada od maja 2011 drzava daje neke olaksice ali opet manje nego sto se daje poslodavcu koji zaposli one do 30 i preko 45 godina starosti. Drugo svima preko 30 godina je zabranjeno zakonom da se uclane u omladinske zadruge da dobiju te honorarne poslove od 1100 din dnevno kolika je vrednost markice za nezaposlne. Molim vas nama u grupi od 30 do 45 godina kazite gde mozemo doci do honorarnog posla za 1100 din dnevno bili bi vam mnogo zahvalin.

Maca

pre 14 godina

Gde su konačno te kamere u autobusima? I gde su kamere na javnim mestima? Koliko ljudi treba da strada zato što nisu zaštićeni na svom poslu?

mile

pre 14 godina

Ranije je vazilo pravilo ako se svercujete u vozilu i bude uhvaceni imate 2 mogucnosti da platite kaznu na licu mesta ako imate novca(tada je kazna najmanja) ili da platite kaznu u malo vecem iznosu na salteru GSP rok je bio 7 ili 8 dana. Tek ako tada niste platili kaznu GSP je mogao da utuzuje sudu za naplatu kazne za sverc preko suda. Sada je Grad Beograd doneo odluku da morate da platite na licu mesta (ako imate toliko novca u dzepu) a ako nemate ide kod sudije gde je kazna cak 10 puta vece od kazne u vozilu. Voleo bi da grad i GSP obasni sta ce uraditi sa onima koji nemaju novca da plate karte ili markcie (da li to znaci da ce oni morati da idu pesice) ili da se usude da se svercuju pa ako ih uhvate da zavrse u zatvoru.

KG

pre 14 godina

Rekoh ja pre neki dan kada je Đilas trijumfalno odlikovao maloletnika koji je u autobusu spasao batina Roma da mu je bolje da njegov Gotham City malo dovede u red umesto što promoviše Betmene. Šta bi se desilo da su izboli i tog dečaka? Da li je normalno rizikovanje života maloletnika promovisati kao primer drugima i koristiti za opravdanje nefukncionisanju institucija i nedostatka ljudskih prava(sloboda kretanja)? Nevezano za bezbednost, dva miliona ljudi u Beogradu se vozi džabe od kada znaju za sebe dok cela Srbija plaća kartu. Na godišnjem nivou to je ogroman novac. U Kragujevcu niko, pa ni narkomani i ubice sa noževima, ne može da uđe u autobus a da ne plati.

Zaprepascena

pre 14 godina

Strasno. Maltene svako jutro nailazim na kontrolore, i dosad se nije desilo da putnika bez karte teraju da daje dokumenta, vec ih zamole da izadju na sledecoj stanici (oni koji daju dokumenta ih uglavnom daju svojevoljno). E, sad, problem nastaje kada neko ne zeli da izadje iz autobusa, a ne zeli ni da daje dokumenta da mu kontrolori napisu kaznu... Takvi cesto psuju kontrolore, i pretpostavljam da su takvi u stanju i da ih napadnu, 'osvete radi'. Kao savestan gradjanin, koji se nikad ne svercuje, osudjujem takve individue.

Sto se tice studenata koji nemaju novca za markicu - jeste tesko, i ja sam do skoro bila student, ali sam imala svoje prioritete. Tesko mi je da poverujem da masa studenata nema pare za markicu, a pritom skoro svi nose najnovije patike i slusaju muziku na najnovijim modelima telefona.

Ne mozemo ocekivati da ce u zemlji biti bolje, ako bezimo od ispunjavanja svojih osnovnih obaveza. Kao sto ne mozemo da vozimo kola ako ne platimo benzin na pumpi, tako ne mozemo ni da se vozimo ako ne platimo markicu/kartu, i sl.

milena

pre 14 godina

Napadi na kontrolore i vozace GSP-a nije nista novo. Iste stvari se desavaju i u Novom Sadu i to vrlo cesto dok putnici cute,cak niko nece ni miliciju da pozove. Kada se prica o njihovim platama, tu su onda svi gromoglasi i komentarisu ( a i nisu im neke, treba pogledati druge javne sluzbe gde nikog ne tuku i probadaju). Mislim da im treba dati status sluzbenog lica i nekako zastititi te ljude koje preduzece uglavnom tj. uopste ne stiti. U Novom Sadu se cak bune i za cenu karte (posle poskupljenja 45 din), i sasvim je normalno da se svercuju iako ti ljudi tako zaradjuju svoje plate, isti ti ljudi koji se bune uredno plate hleb u prodavnici koji je i skuplji i to je normalno...Vozim se svaki dan gradskim prevozom i svasta vidim, posebno nekulturu putnika i zaista se divim vozacima, ja taj posao nikada ne bih mogla da radim. Nadam se da ce uhvatiti te huligane,ali za njih je nas zakon suvise blag. Dotle veliki pozdrav svim vozacima GSP-a

Aleksandar

pre 14 godina

za ovo na liniji 42 je užas i treba to sankcionisati.

A što se tiče napada na liniji 51, malo mi je čudno da je neko iz čista mira zaobišao i blokirao autobus, i izašao da šamara kontrolorku i vozača.
Voleo bih da malo više daju informacija o tome.
A svakako da napadač snosni posledice.

Che

pre 14 godina

Kako mi se cini,bice potrebno da interventna na kraju prati autobus,pa ko nema kartu da ga izbubetaju i privedu......to je jedini nacin ovde da neko nauci pravila izgleda.Tako dve -tri godine,pa tek onda se nece pomisljati na svercovanje i napadanje kontrole.

BOLE

pre 14 godina

Izgleda da komentare uglavnom pisu oni koji poseduju sopstvene automobile uglavnom u vozilu samo vozac a niko od njih se nece setiti kada vidi komsiju koji nema auto da ga poveze donekle a da li se mozda zapita da li taj komsija ima novca za kartu ili markicu GSP.

malo nervozan

pre 14 godina

Strasno me nerviraju ovi "studenti" i "nezaposleni" i borci za polarne medvede.

Vrlo je prosto,ili imas kartu,markicu i vozis se ili nemas i ne vozis se i kraj price! Kad udjes u prodavnicu ne platis pola namirnica koje stavis u korpu,a za ostalu polovinu se raspravljas sa prodavcem vec valjda sve?
Tih 1100 din koliko kosta u prvoj zoni za ugrozene kategorije,npr. studente i nezaposlene moze da se zaradi za bukvalno jedan dan honorarnog rada i da vam ostane jos para,tako da ta prica o ceni je smesna. (da ne kazem da ovi sto prose po ulici zarade to za jedan dan)
Mene je vise strah da zvog toliko ne platisa Beograd ne digne cenu na nivo evropskih.

Ne, problem je sto u Srbiji svi hoce da izvedu neku semu,prevaru, niko nece nista da plati.

Uostalom i ti ljudi sto to rade imaju svoju decu,svoje prodice,i oni moraju da zarade svoje plate.

Jedino sto mogu da razumem da su visoke kazene,kazu ljudi 25000 ako dodje do suda(ne znam jer redovno kupujem markicu),ali moje iskustvo iz GSP prevoza je da uglavnom kontrolor kaze ljudima da ili ukucaju kartu ,ili ako nemaju da odu do vozaca da je kupe,ili da izadju na sledecoj stanici.

Princip iz evropskih gradova ne bi ovde funkcionisao jer bi se ljudi opet pravili ludi,kod nas dok te motkom ne poteraju niko nista nece da plati.

ps. molim nekog ko se redovno svercuje da mi objasni sta mu je u glavi kad se sveercuje,jer garantujem da u Beogradu(za druge gradove ne znam) nisu problem pare.

ivann

pre 14 godina

Mnogo je primitivnih ljudi koji svojim nacinom zivota i odnosom prema sebi,projektuju svoje ludilo na sve ljude oko sebe koji se takodje bore sa svojim frustracijama, ali mirno.
Prisustvovao sam takodje jednoj neprijatnoj sceni u troli na Crvenom Krstu. Kontrolor upita za kartu jednog gospodina u trenerci, majici bez rukava u, ovo je sjajno, svojim 50-tim godinama, sa zlatnom kajlom i narukvicom i nabijenim na oci rejverskim naocarima.
Kao iz 90-tih.
Pocne da sapuce kontroloru nesto na uvo da trza glavom kao da ce da ga udari.
"Gospodine, ne razumem uopste o cemu pricate, ja samo radim svoj posao".Nije se uplasio, ali je mladji i ne veruje sta mu ovaj manijak govori.
Izadju napolje iz trole, gde ovaj manijak preti i pravi scenu, ja naravno poludim od tolikog sikaniranja i mene i putnika i kontrolaora i pocnem da vicem ,vidno uznemiren. Kao da je jedva docekao, okrete se debil, kontrolor se vrati u trolu, vrata se zatvore, a ja pred infarktom jer uopste nisam u fazonu da se svadjam, vristim i prisustvujem neprijatnim situacijama.
Hocu da kazem, malo sam odleteo, zar je zaista toliko tesko biti ok ?!
Nikom nije lako, svi se muce i pate na svoj nacin.Ali zaista ne moramo da maltretiramo i mucimo druge zbog svoje nesrece.
Ili mi to mozda volimo?!

s

pre 14 godina

Zar nije jednostavnije da se kroz doprinose zaposlenih i penzije placa gsp? Odakle djacima i nezaposlenima novac za kartu?
(pitam se pitam, 6. jun 2011 16:54)


Malo vam je sto vam placamo lecenje, vrtice i penzije, hoces i prevoz da placamo. Da neces i hranu da ti kupujemo, a tebi nek bude besplatno. Lepo, nama se odbija od plata, a svi besplatno podizu hleb, mleko, krompir, jaja i subotom meso.

Neki da budu inzenjeri i lekari, a neki daktilografkinje i magacioneri, ili najgore neradnici, al' zato svi u isto odmaraliste na "rekreaciju".

NIKAD VISE.

bla bla

pre 14 godina

Mi nemamo prvo ono osnovno a to je kultura!!!! Obratite paznju8 samo na to kako se 20-30% putnika ponasa u autobusu i svi putnici cute (nije to njihov posao) ajmo da svi ne dozvoljavamo neke radnje da se desavaju i zajedno smo jaci a ne kao jedinke da se izdvajamo i cutimo. Secate se one devojcice sto je prosle godine bilo pokusana otmica a od celog autobusa samo vozac i jedna zena su se usprotivili dok su svi cutali, sramota da nas bude!!! Sa sladoledom svi ulaze u prevoz, jedu burek i bacaju otpatke po autobusima a mi to gledamo i prihvatamo kao da je normalno i sto je najgore cutimo. Unosi se svasta od zardjalog gvozdja, auspuha svo do plinskih boca, namestaja i raznoraznih zivotinja (svinje cak i ovce). U vozilu se svi ponasaju kao da je njihovo vlasnistvo i kao da imaju prava da rade sta zele sa autobusom u koji su usli!!!! Usprotivimo se svi takvim ne-ljudima i ne dajmo da nas nauce da budemo kao oni!!!

malo nervozan

pre 14 godina

Pa ja spadam u tu grupu ispod 30 godina i nezaposlen sam pa opet placam markicu i imam honorarni posao.
A ima ih koliko hocete ,samo je pitanje koliko ste spremni da se pomucite.
Ja ne radim u struci, ali sam se opet snasao.
Inace i da nemam primanja snasao bih se nekako za tih 1100din ili ne bi koristio GSP, u mnogim evropskim metropolama se vozi bicikl (sto je 0din. mesecno) jer mi je takvo vaspitanje da ne kradem, a samim tim sto neko ne placa kartu i svercuje se on krade on nekog ko zivi od prodate karte.

Gradjanin Beograda uz to jos nezaposlen

pre 14 godina

@ gradjaninu Londona

Imam pitanje kakvo je resenje London doneo za one koji nemaju novca za prevoz ( nezaposleni, siromasni) da li dobijaju besplatnu markicu i karte za prevoz preko sluzbe za nezaposlne ili socijalne sluzbe / ili moraju da im te karte kupe clanovi porodice koji ih izdrazavaju sto se desava kod nas u Beogradu ili je London resio problem tako sto siromasni idu pesice ulicama Londona.

Srba

pre 14 godina

na redu je sad država da preduzme potez, ne sumnjam u policiju, oni u poslednje vreme uglavnom obavljaju ono što se od njih očekuje, da vidimo sad tužilaštvo, da li je sposobno za bilo šta, konkretnije da zaštiti ljude koji samo rade svoj posao! Kontrolora ubosti nožem?! zar je toj osobi koja je učinila to život toliko besmislen da nema zbog čega "pametnijeg" da ode u zatvor?! ne razumem i što bi neko imao razlog da se svađa sa kontrolorom, normalno je da ljudi treba da plaćaju kartu da bi koristili usluge javnog prevoza, normalno je i da vas kontrolor pita za kartu, ali ako nemate kartu, on nema nikakav mehanizam kojim bi mogao da vas natera da platite kaznu ili mu date ličnu kartu, dakle jedino može da vam kaže da siđete na sledećoj stanici, kako onda neki ljudi nađu razlog da uđu u dublji sukob sa njima ...

Petar

pre 14 godina

I sam se svercujem, ali nisam u stanju da shvatim da je iko, koliko god bio isfrustriran GSP-om, u stanju da lupi "ne preporucujem" na komentare koji osudjuju napad.

Alo, ljudi, pa zar treba da potezemo nozeve na svakog ko nas mrko pogleda?

gradjanin Londona

pre 14 godina

za ove probleme sa kontrolorima je krivo rukovodstvo GSPa zato sto je uvelo smesaqn sistem gde izlaze kontrolore neprijatnostima a opet time ne postizu nista jer ce oni koji nemaju kartu da se voze bez nje a da je otkucaju tek kada vide kontrolu ili da izadju iz autobusa. Samo imaju trosak na plate kontrolora. Zasto ne uvedu sistem kao u mLondonu gde ce svi putnici da ulaze na prednja vrata a pored sofera da stoji aparat koji ocitava plasticnu karticu svakom putniku kada udje u autobus. Ocitavanje se obavlja u delicu sekunde, nema guzvi,aparat glasovnim signalom salje poruku vozacu da putnik ima kartu. Kartice se kupe jednom na bilo kojoj trafici i mogu se onda dobunjavati za npr jednu nedelju dana, mesec dana itd. Samim tim u autobusu bi bili samo oni putnici koji imaju kartet, ne bi se trosio novac na plate kontrolora i ne bi bilo ovakvih incidenata. Trebaju ti u GSPu sto primaju plate da vide malo kako su neke naprednije zemlje resile taj problem a ne samo da sede i piju kafe

malo nervozan

pre 14 godina

zato smo tu i gde smo.....

dok je vecini (prema broju pozitivnih komentara ) normalno da se svercujes ili kaznu bacis u kantu cim im napisu ovoj zemlji nece biti bolje.

Inace ne shvatas da time sebi otezevas da pronadjes posao,jer privreda tako umire(ako vec nije odavno umrla) jer se smanjuje potrosnja,da ne sirim pricu.

Ps. Tako su se zavitlavali sa kaznama i ovi sto su im nedavno oduzeti stanovi i stavljeni na licitaciju,mislite malo i o tome ;)

Novi Beograd

pre 14 godina

Iz postojećih komentara kao i iz ličnog iskustva mislim da bi najbolje rešenje bilo da se u Beogradu na mesec dana ukine gradski prevoz, i ponovo ga uvesti tek kada se poveća prodaja markica i karata. Ionako većina ljudi koji plaćaju karte imaju i auto.
Kada bi se u svakom automobilu vozilo bar dvoje ljudi mogli bi se prevesti svi stanovnici Beograda.

Zaprepascena

pre 14 godina

@ Razocaran ali u GSP i grad

Dosad nisam prisustvovala tom cinu 'okruzavanja od strane kontrolora', zbog toga sto su kontrolori u 90% slucajeva ostajali u vozilu i nakon sto je putnik bez karte izasao, tj. vozili su se bar jos jednu stanicu, tako da mi to nije poznato.

Sto se visokih kazni tice, postoji li nacin da se ljudi kojima je u naravi da prodju dzabe u svakoj situaciji (citajte - da se svercuju u prevozu) nateraju da kupuju karte/markice? Nisam ja izmislila izreku 'Dok ga ne udaris po dzepu...'

Slazem se ja da je zivot skup u Srbiji i da su cene u skladu sa evropskim standardima, dok su plate znatno nize od evropskih, ali... Ako ne bismo placali prevoz, javnog prevoza ne bi ni bilo. Kako bismo se onda prevozili mi, zaposleni, koji punimo budzet svojim radom, a pritom nemamo kola? Da svi prestanemo da placamo svoje dazbine zato sto su skupe? Da ne placamo komunalije, struju, grejanje? Do cega bi to dovelo?

Do toga da komunalne sluzbe prestanu sa radom. I eto - vratili bismo se u doba nasih prabaka, kada nista od toga nije postojalo. Makar su tad ljudi znali da cene sitne stvari u zivotu.

leku

pre 14 godina

Vidim da puno ljudi pominje ponashanje kontrolora i raspravlja o kaznama GSPA, a ja se pitam kakve to veze ima sa PREBIJANJEM kontrolora? Jel to slichno ko kad devojka TRAZI da bude silovana jer se obukla tako da 'provocira'? Nije mi jasan takav koncept TRAZHENJA batina.

citalac

pre 14 godina

Ovo nije "fizicki napad", inace ce uskoro pucacina postati fizicki, mozda cak i psihicki obracun.

Ovo je oruzani napad, nadam se, na sluzbeno lice.

A strumpfova nikad na pravom mestu u pravo vreme...

pre 14 godina

Zamisli sta rade onom ko im nesto skrivi ili im se ozbiljno zameri kad su ovog neduznog jadu proboli u grudi. Seku na froncle, stave ga u gulas, sta li vec? Pravda za obojicu! 40 godina kad vec nema dozivotne!

misko

pre 14 godina

Strašno.Da li će se čekati izbori da bi se stalo na put huliganima. Svu energiju na njivi neka utroše kroz rad i prevaspitavanje. Pre nekoliko dana prisustvovao sam događaju kada je izlazeći iz autobusa 16 kod Banije putnica pljunula kontrolorku u oko. Svi smo gledali u nebo i okolo kao da se ništa nije desilo. Kuda će nas to odvesti neznam ali pod hitno treba preduzeti korake kako nebi bilo kasno.

dusan

pre 14 godina

ovo je sasvim ocekivano jer cak i na ovom sajtu u komentarima ljudi tvrde da je normalno da se ne placa karta i da kontrolori nisu potrebni. od tog stava do ovoga sto se desilo mali je korak.... kao i ovo protivljenje kamerama u saobracjau... kao ne znaju ljudi gde su. pa ili si homo sapiens i postujes pravila ili si zivotinja i parkiras gde stignes,prolazis kroz crveno, pricas na mobilni i ides u kafic na pice ali tvrdis da nemas para za markicu i sl...

Maca

pre 14 godina

Gde su konačno te kamere u autobusima? I gde su kamere na javnim mestima? Koliko ljudi treba da strada zato što nisu zaštićeni na svom poslu?

Che

pre 14 godina

Kako mi se cini,bice potrebno da interventna na kraju prati autobus,pa ko nema kartu da ga izbubetaju i privedu......to je jedini nacin ovde da neko nauci pravila izgleda.Tako dve -tri godine,pa tek onda se nece pomisljati na svercovanje i napadanje kontrole.

Zaprepascena

pre 14 godina

Strasno. Maltene svako jutro nailazim na kontrolore, i dosad se nije desilo da putnika bez karte teraju da daje dokumenta, vec ih zamole da izadju na sledecoj stanici (oni koji daju dokumenta ih uglavnom daju svojevoljno). E, sad, problem nastaje kada neko ne zeli da izadje iz autobusa, a ne zeli ni da daje dokumenta da mu kontrolori napisu kaznu... Takvi cesto psuju kontrolore, i pretpostavljam da su takvi u stanju i da ih napadnu, 'osvete radi'. Kao savestan gradjanin, koji se nikad ne svercuje, osudjujem takve individue.

Sto se tice studenata koji nemaju novca za markicu - jeste tesko, i ja sam do skoro bila student, ali sam imala svoje prioritete. Tesko mi je da poverujem da masa studenata nema pare za markicu, a pritom skoro svi nose najnovije patike i slusaju muziku na najnovijim modelima telefona.

Ne mozemo ocekivati da ce u zemlji biti bolje, ako bezimo od ispunjavanja svojih osnovnih obaveza. Kao sto ne mozemo da vozimo kola ako ne platimo benzin na pumpi, tako ne mozemo ni da se vozimo ako ne platimo markicu/kartu, i sl.

KG

pre 14 godina

Rekoh ja pre neki dan kada je Đilas trijumfalno odlikovao maloletnika koji je u autobusu spasao batina Roma da mu je bolje da njegov Gotham City malo dovede u red umesto što promoviše Betmene. Šta bi se desilo da su izboli i tog dečaka? Da li je normalno rizikovanje života maloletnika promovisati kao primer drugima i koristiti za opravdanje nefukncionisanju institucija i nedostatka ljudskih prava(sloboda kretanja)? Nevezano za bezbednost, dva miliona ljudi u Beogradu se vozi džabe od kada znaju za sebe dok cela Srbija plaća kartu. Na godišnjem nivou to je ogroman novac. U Kragujevcu niko, pa ni narkomani i ubice sa noževima, ne može da uđe u autobus a da ne plati.

milena

pre 14 godina

Napadi na kontrolore i vozace GSP-a nije nista novo. Iste stvari se desavaju i u Novom Sadu i to vrlo cesto dok putnici cute,cak niko nece ni miliciju da pozove. Kada se prica o njihovim platama, tu su onda svi gromoglasi i komentarisu ( a i nisu im neke, treba pogledati druge javne sluzbe gde nikog ne tuku i probadaju). Mislim da im treba dati status sluzbenog lica i nekako zastititi te ljude koje preduzece uglavnom tj. uopste ne stiti. U Novom Sadu se cak bune i za cenu karte (posle poskupljenja 45 din), i sasvim je normalno da se svercuju iako ti ljudi tako zaradjuju svoje plate, isti ti ljudi koji se bune uredno plate hleb u prodavnici koji je i skuplji i to je normalno...Vozim se svaki dan gradskim prevozom i svasta vidim, posebno nekulturu putnika i zaista se divim vozacima, ja taj posao nikada ne bih mogla da radim. Nadam se da ce uhvatiti te huligane,ali za njih je nas zakon suvise blag. Dotle veliki pozdrav svim vozacima GSP-a

malo nervozan

pre 14 godina

Strasno me nerviraju ovi "studenti" i "nezaposleni" i borci za polarne medvede.

Vrlo je prosto,ili imas kartu,markicu i vozis se ili nemas i ne vozis se i kraj price! Kad udjes u prodavnicu ne platis pola namirnica koje stavis u korpu,a za ostalu polovinu se raspravljas sa prodavcem vec valjda sve?
Tih 1100 din koliko kosta u prvoj zoni za ugrozene kategorije,npr. studente i nezaposlene moze da se zaradi za bukvalno jedan dan honorarnog rada i da vam ostane jos para,tako da ta prica o ceni je smesna. (da ne kazem da ovi sto prose po ulici zarade to za jedan dan)
Mene je vise strah da zvog toliko ne platisa Beograd ne digne cenu na nivo evropskih.

Ne, problem je sto u Srbiji svi hoce da izvedu neku semu,prevaru, niko nece nista da plati.

Uostalom i ti ljudi sto to rade imaju svoju decu,svoje prodice,i oni moraju da zarade svoje plate.

Jedino sto mogu da razumem da su visoke kazene,kazu ljudi 25000 ako dodje do suda(ne znam jer redovno kupujem markicu),ali moje iskustvo iz GSP prevoza je da uglavnom kontrolor kaze ljudima da ili ukucaju kartu ,ili ako nemaju da odu do vozaca da je kupe,ili da izadju na sledecoj stanici.

Princip iz evropskih gradova ne bi ovde funkcionisao jer bi se ljudi opet pravili ludi,kod nas dok te motkom ne poteraju niko nista nece da plati.

ps. molim nekog ko se redovno svercuje da mi objasni sta mu je u glavi kad se sveercuje,jer garantujem da u Beogradu(za druge gradove ne znam) nisu problem pare.

Beo

pre 14 godina

Mislim da uzrok ovih napada mozete i naci u velikim kaznama koje je raspisao grad tj GSP. Tako kazna za sverc u vozilu je ako se ne varam 2500 dinara na licu mesta ,a ako nemate da platite odmah se saljete sudiji za prekrsaje gde je kazna cak 25000 dinara. A ako je ne platite mozete otici u zatvor na jedno 25 dana jer svaki dan vredi 1000 dinara. Tako ako je neko siromasan i prinudjen je da se svrecuje ( da podsetim da nezaposleni ne dobijaju markice dzabe ili karte vec to moraju platiti sami a markica za nezaposlene kosta preko 1000 dinara mesecno a imamo mnogo radnika koji su prijavljeni a kasne im plate tako da su i oni prinudjeni da se svercuju). Tako dolazimo do toga da ce pre neko povrediti kontrolora GSP nego da ode u zatvor na 25 dana jer nema novca da plati kaznu .

malo nervozan

pre 14 godina

Pa ja spadam u tu grupu ispod 30 godina i nezaposlen sam pa opet placam markicu i imam honorarni posao.
A ima ih koliko hocete ,samo je pitanje koliko ste spremni da se pomucite.
Ja ne radim u struci, ali sam se opet snasao.
Inace i da nemam primanja snasao bih se nekako za tih 1100din ili ne bi koristio GSP, u mnogim evropskim metropolama se vozi bicikl (sto je 0din. mesecno) jer mi je takvo vaspitanje da ne kradem, a samim tim sto neko ne placa kartu i svercuje se on krade on nekog ko zivi od prodate karte.

ivann

pre 14 godina

Mnogo je primitivnih ljudi koji svojim nacinom zivota i odnosom prema sebi,projektuju svoje ludilo na sve ljude oko sebe koji se takodje bore sa svojim frustracijama, ali mirno.
Prisustvovao sam takodje jednoj neprijatnoj sceni u troli na Crvenom Krstu. Kontrolor upita za kartu jednog gospodina u trenerci, majici bez rukava u, ovo je sjajno, svojim 50-tim godinama, sa zlatnom kajlom i narukvicom i nabijenim na oci rejverskim naocarima.
Kao iz 90-tih.
Pocne da sapuce kontroloru nesto na uvo da trza glavom kao da ce da ga udari.
"Gospodine, ne razumem uopste o cemu pricate, ja samo radim svoj posao".Nije se uplasio, ali je mladji i ne veruje sta mu ovaj manijak govori.
Izadju napolje iz trole, gde ovaj manijak preti i pravi scenu, ja naravno poludim od tolikog sikaniranja i mene i putnika i kontrolaora i pocnem da vicem ,vidno uznemiren. Kao da je jedva docekao, okrete se debil, kontrolor se vrati u trolu, vrata se zatvore, a ja pred infarktom jer uopste nisam u fazonu da se svadjam, vristim i prisustvujem neprijatnim situacijama.
Hocu da kazem, malo sam odleteo, zar je zaista toliko tesko biti ok ?!
Nikom nije lako, svi se muce i pate na svoj nacin.Ali zaista ne moramo da maltretiramo i mucimo druge zbog svoje nesrece.
Ili mi to mozda volimo?!

s

pre 14 godina

Zar nije jednostavnije da se kroz doprinose zaposlenih i penzije placa gsp? Odakle djacima i nezaposlenima novac za kartu?
(pitam se pitam, 6. jun 2011 16:54)


Malo vam je sto vam placamo lecenje, vrtice i penzije, hoces i prevoz da placamo. Da neces i hranu da ti kupujemo, a tebi nek bude besplatno. Lepo, nama se odbija od plata, a svi besplatno podizu hleb, mleko, krompir, jaja i subotom meso.

Neki da budu inzenjeri i lekari, a neki daktilografkinje i magacioneri, ili najgore neradnici, al' zato svi u isto odmaraliste na "rekreaciju".

NIKAD VISE.

malo nervozan

pre 14 godina

zato smo tu i gde smo.....

dok je vecini (prema broju pozitivnih komentara ) normalno da se svercujes ili kaznu bacis u kantu cim im napisu ovoj zemlji nece biti bolje.

Inace ne shvatas da time sebi otezevas da pronadjes posao,jer privreda tako umire(ako vec nije odavno umrla) jer se smanjuje potrosnja,da ne sirim pricu.

Ps. Tako su se zavitlavali sa kaznama i ovi sto su im nedavno oduzeti stanovi i stavljeni na licitaciju,mislite malo i o tome ;)

V kao Vendeta

pre 14 godina

Ok, ovo je zlocin i treba biti najstroze i najbrze moguce sankcionisano.
Medjutim, hajmo da pricamo malo o juzna pruga bahatim, ko od brega odvaljenim, s maljavim grudima u razdrljanoj kosulji i smrdljivim kao da mesec dana nisu videli kupatilo likovima - kontrolorima, koji kad vide da neka sirota baka s penzijom manjom od 10000 dinara nije kupila kartu, krenu da je sikaniraju u autobusu. Pa onda je hvataju za ruke, pa je vucaraju ko dzak krompira, gazeci po stopalima putnika i putnica, probijajuci se kroz guzvu k'o koznokaputasi '45. A onda samo sto je ne bace na plocnik kad krenu da se otvaraju vrata autobusa, je li, da joj otmu torbu, nadju dokumenta i napisu joj kaznu. I vi ZAISTA mislite da takvo ponasanje jednom nece nekom ko to gleda sa strane da prekipi, u gradu gde su svi poslovi u javnim preduzecima dobijeni rodjackim semama s partijskim drugarima - rodjacima sa sela - koji su obukli sad uniformu pa misle "da su vlas" (namerno bez t - toliko su nepismeni i neobrazovani da to prosto bode oci), pa ko veli, moze da se izivljava na slabijim od sebe? Kako sejete, drugari, tako i zanjete...

Petar

pre 14 godina

I sam se svercujem, ali nisam u stanju da shvatim da je iko, koliko god bio isfrustriran GSP-om, u stanju da lupi "ne preporucujem" na komentare koji osudjuju napad.

Alo, ljudi, pa zar treba da potezemo nozeve na svakog ko nas mrko pogleda?

Srba

pre 14 godina

na redu je sad država da preduzme potez, ne sumnjam u policiju, oni u poslednje vreme uglavnom obavljaju ono što se od njih očekuje, da vidimo sad tužilaštvo, da li je sposobno za bilo šta, konkretnije da zaštiti ljude koji samo rade svoj posao! Kontrolora ubosti nožem?! zar je toj osobi koja je učinila to život toliko besmislen da nema zbog čega "pametnijeg" da ode u zatvor?! ne razumem i što bi neko imao razlog da se svađa sa kontrolorom, normalno je da ljudi treba da plaćaju kartu da bi koristili usluge javnog prevoza, normalno je i da vas kontrolor pita za kartu, ali ako nemate kartu, on nema nikakav mehanizam kojim bi mogao da vas natera da platite kaznu ili mu date ličnu kartu, dakle jedino može da vam kaže da siđete na sledećoj stanici, kako onda neki ljudi nađu razlog da uđu u dublji sukob sa njima ...

bla bla

pre 14 godina

Mi nemamo prvo ono osnovno a to je kultura!!!! Obratite paznju8 samo na to kako se 20-30% putnika ponasa u autobusu i svi putnici cute (nije to njihov posao) ajmo da svi ne dozvoljavamo neke radnje da se desavaju i zajedno smo jaci a ne kao jedinke da se izdvajamo i cutimo. Secate se one devojcice sto je prosle godine bilo pokusana otmica a od celog autobusa samo vozac i jedna zena su se usprotivili dok su svi cutali, sramota da nas bude!!! Sa sladoledom svi ulaze u prevoz, jedu burek i bacaju otpatke po autobusima a mi to gledamo i prihvatamo kao da je normalno i sto je najgore cutimo. Unosi se svasta od zardjalog gvozdja, auspuha svo do plinskih boca, namestaja i raznoraznih zivotinja (svinje cak i ovce). U vozilu se svi ponasaju kao da je njihovo vlasnistvo i kao da imaju prava da rade sta zele sa autobusom u koji su usli!!!! Usprotivimo se svi takvim ne-ljudima i ne dajmo da nas nauce da budemo kao oni!!!

student

pre 14 godina

Naravno da sam protiv ovih napada, ali da napomenem samo da ne shvatam ovu besomucnu jurnjavu kontrole po gradu, kao da ce to nesto znacajno da promeni. Ja kao student imam jako malo novca i prosto ne mogu da izdvojim za markicu, te se svercujem. Nagnali me nisu da pocnem da kupujem kao i nikog koga ja poznajem, a svakako da treba uvesti neki sistem koji ce spreciti svercovanje, a da to nije bacanje para na kontrolore. Ima puno primera u svetu, pa zasto lepo ne prepisu samo.

Novi Beograd

pre 14 godina

Iz postojećih komentara kao i iz ličnog iskustva mislim da bi najbolje rešenje bilo da se u Beogradu na mesec dana ukine gradski prevoz, i ponovo ga uvesti tek kada se poveća prodaja markica i karata. Ionako većina ljudi koji plaćaju karte imaju i auto.
Kada bi se u svakom automobilu vozilo bar dvoje ljudi mogli bi se prevesti svi stanovnici Beograda.

leku

pre 14 godina

Vidim da puno ljudi pominje ponashanje kontrolora i raspravlja o kaznama GSPA, a ja se pitam kakve to veze ima sa PREBIJANJEM kontrolora? Jel to slichno ko kad devojka TRAZI da bude silovana jer se obukla tako da 'provocira'? Nije mi jasan takav koncept TRAZHENJA batina.

Zaprepascena

pre 14 godina

@ Razocaran ali u GSP i grad

Dosad nisam prisustvovala tom cinu 'okruzavanja od strane kontrolora', zbog toga sto su kontrolori u 90% slucajeva ostajali u vozilu i nakon sto je putnik bez karte izasao, tj. vozili su se bar jos jednu stanicu, tako da mi to nije poznato.

Sto se visokih kazni tice, postoji li nacin da se ljudi kojima je u naravi da prodju dzabe u svakoj situaciji (citajte - da se svercuju u prevozu) nateraju da kupuju karte/markice? Nisam ja izmislila izreku 'Dok ga ne udaris po dzepu...'

Slazem se ja da je zivot skup u Srbiji i da su cene u skladu sa evropskim standardima, dok su plate znatno nize od evropskih, ali... Ako ne bismo placali prevoz, javnog prevoza ne bi ni bilo. Kako bismo se onda prevozili mi, zaposleni, koji punimo budzet svojim radom, a pritom nemamo kola? Da svi prestanemo da placamo svoje dazbine zato sto su skupe? Da ne placamo komunalije, struju, grejanje? Do cega bi to dovelo?

Do toga da komunalne sluzbe prestanu sa radom. I eto - vratili bismo se u doba nasih prabaka, kada nista od toga nije postojalo. Makar su tad ljudi znali da cene sitne stvari u zivotu.

gradjanin Londona

pre 14 godina

za ove probleme sa kontrolorima je krivo rukovodstvo GSPa zato sto je uvelo smesaqn sistem gde izlaze kontrolore neprijatnostima a opet time ne postizu nista jer ce oni koji nemaju kartu da se voze bez nje a da je otkucaju tek kada vide kontrolu ili da izadju iz autobusa. Samo imaju trosak na plate kontrolora. Zasto ne uvedu sistem kao u mLondonu gde ce svi putnici da ulaze na prednja vrata a pored sofera da stoji aparat koji ocitava plasticnu karticu svakom putniku kada udje u autobus. Ocitavanje se obavlja u delicu sekunde, nema guzvi,aparat glasovnim signalom salje poruku vozacu da putnik ima kartu. Kartice se kupe jednom na bilo kojoj trafici i mogu se onda dobunjavati za npr jednu nedelju dana, mesec dana itd. Samim tim u autobusu bi bili samo oni putnici koji imaju kartet, ne bi se trosio novac na plate kontrolora i ne bi bilo ovakvih incidenata. Trebaju ti u GSPu sto primaju plate da vide malo kako su neke naprednije zemlje resile taj problem a ne samo da sede i piju kafe

Razocaran ali u GSP i grad

pre 14 godina

@ zaprepascena

A sta mislite da se dogadja kada vas lepo zamole da izadjete na sledecoj stanici,onda vas okurze svi kontrolori dok ne pozovu da dodje policija da vam uzmu dokumenta za pisanje kazne a onda vas ceka astronomska novcana kazna kod sudije za prekrsaje ako nemate valjda 1500 ili 2500 na licu mesta. Zar ne znate vi zaprepasceni da je kazna kod sudije 25000 dinara sto je jedna prosecna plata kod privatnika i neka solidna penzija ( samo oni preko 65 godina se voze cele godine za 400 dinara dok nezaposleni placaju markicu za nezaposlene od 1300 dinara svakog meseca a ne dobijaju je besplatno od grada ili nacionalne sluzbe.

Aleksandar

pre 14 godina

za ovo na liniji 42 je užas i treba to sankcionisati.

A što se tiče napada na liniji 51, malo mi je čudno da je neko iz čista mira zaobišao i blokirao autobus, i izašao da šamara kontrolorku i vozača.
Voleo bih da malo više daju informacija o tome.
A svakako da napadač snosni posledice.

elektricni

pre 14 godina

Bez namere da pravdam divljacko ponasanje, ali nekom je ta karta vekna hleba. Uzasno je sto smo toliko bedni, a vlast isteruje pravdu na sirotinji...

mile

pre 14 godina

Ranije je vazilo pravilo ako se svercujete u vozilu i bude uhvaceni imate 2 mogucnosti da platite kaznu na licu mesta ako imate novca(tada je kazna najmanja) ili da platite kaznu u malo vecem iznosu na salteru GSP rok je bio 7 ili 8 dana. Tek ako tada niste platili kaznu GSP je mogao da utuzuje sudu za naplatu kazne za sverc preko suda. Sada je Grad Beograd doneo odluku da morate da platite na licu mesta (ako imate toliko novca u dzepu) a ako nemate ide kod sudije gde je kazna cak 10 puta vece od kazne u vozilu. Voleo bi da grad i GSP obasni sta ce uraditi sa onima koji nemaju novca da plate karte ili markcie (da li to znaci da ce oni morati da idu pesice) ili da se usude da se svercuju pa ako ih uhvate da zavrse u zatvoru.

@ malo nervozan 2

pre 14 godina

Ja se uglavnom svercujem. Ali ne opravdavam nikakvo nasilje... i ti momci i devojke rade "krvav" posao. Ako me "uhvate" (sto se gotovo nikad ne desi) dam im da mi napisu kaznu, i laganica. Kazna zavrsi u kanti cim izadjem iz Busa.

Dok stignem do grada, 2-3 prevoza promenim, isto i kad se vracam kuci. to je barem 200 din samo da odem i da se vratim. A 200 dinara mi znaci.


200 dindzi je... 4 vekne hleba. 2 pakle cigara. 400 grama neceg suhomesnatog (i vise, u zavisnosti od kvaliteta). 400-500g mlevenog mesa. Kilo pasulja. 400-500g nekih kobasica. 2.5 kg krompira. ~2 kg Paradajza. 15-20 jaja. 200 grama kafe. 15 Cokoladnih Bananica. Tegla Dzema. 350g bureka. 2 Jogurta. Par limenki Piva. Itd. A u poslednje vreme se desi da nemam ni za 1 dnu veknu hleba, a kamoli ostale stvari.


I DOK sam radio, "nisam" imao 2500 za Markicu svakog meseca. A kamoli sad. Kakvo placanje racuna, markica, karti i ostalih bakracha... nemoz' da jedes od plate ni 15 dana, a kamoli ostalo.

Da kesh nije problem, ne bi bile ni karte. A opet, da kesh nije problem, ne bih se ni vozio gsp-om...

Ali, kao sto kaze moja stara majka "sit gladnom neveruje"

Gradjanin Beograda uz to jos nezaposlen

pre 14 godina

@ gradjaninu Londona

Imam pitanje kakvo je resenje London doneo za one koji nemaju novca za prevoz ( nezaposleni, siromasni) da li dobijaju besplatnu markicu i karte za prevoz preko sluzbe za nezaposlne ili socijalne sluzbe / ili moraju da im te karte kupe clanovi porodice koji ih izdrazavaju sto se desava kod nas u Beogradu ili je London resio problem tako sto siromasni idu pesice ulicama Londona.

BOLE

pre 14 godina

Izgleda da komentare uglavnom pisu oni koji poseduju sopstvene automobile uglavnom u vozilu samo vozac a niko od njih se nece setiti kada vidi komsiju koji nema auto da ga poveze donekle a da li se mozda zapita da li taj komsija ima novca za kartu ili markicu GSP.

Pravko

pre 14 godina

Kazna za sverc u vozilu GSP kod gradskog sudije za prekrsaje je 25000 din.
Kazna za ministra koga drzavi revizor optuzi za nenamensko trosenje para iz budzeta (koje se nekada meri milionima dinara) ako se utvrdi krivica je od 5000 do 50000 dinara. Ispada da ministar moze dobiti manju kaznu za svoj prekrsaj nego neki svercer u vozilu GSP koji je mozda bio prinudjen zbog nemastine da ucini to delo. Razmilimo o tome sta je teze prekrsajno delo sverc u vozilu i rasipanje novca svih gradjana Srbije i Beograda.

@ malo nervozan

pre 14 godina

@ malo nervozan

Posto ste tako pametni molim vas objasniti nam kako da nezaposleni iz kategorije od 30 do 45 godina koji su sada najdiskriminasniji jer drzava preko nacionalne sluzbe za zaposljavanje ranije nije davala nikave olaksice poslodavcu koji bi ih zaposlio , a sada od maja 2011 drzava daje neke olaksice ali opet manje nego sto se daje poslodavcu koji zaposli one do 30 i preko 45 godina starosti. Drugo svima preko 30 godina je zabranjeno zakonom da se uclane u omladinske zadruge da dobiju te honorarne poslove od 1100 din dnevno kolika je vrednost markice za nezaposlne. Molim vas nama u grupi od 30 do 45 godina kazite gde mozemo doci do honorarnog posla za 1100 din dnevno bili bi vam mnogo zahvalin.

Bari1991

pre 14 godina

A gde su sada najavljeni pripadnici komunalne policije u društvu kontrolora, da izregulišu ovaj šljam???
(Please allow me to introduce myself, 6. jun 2011 15:10)


Traze ves po terasama!