Ponedeljak, 07.03.2011.

13:34

Neko te gurnuo pa si besan? (video)

Golman Culte Varegema Sami Bosut asistirao je protivničkom igraču za gol u porazu svog tima od Lokerena (2:1).

Izvor: B92

Neko te gurnuo pa si besan? (video) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

nemanjitj

pre 14 godina

@Ha, ha!!! :-))))
Moguce je da ga je protivnicki igrac sapleo (stao na golmanovu levu nogu?), ne vidi se bas najbolje, ali mislim da je najverovatnije po sredi to da je golmana ovaj igrac jer je "neplanirano" izleteo ispred njega, te se ovaj predomislio i resio da ipak ne baci loptu (ili je to uradio iz nekog drugog razloga, sve jedno). Na zalost, u svoj brzini i iznenadnosti nije bas ispao najspretniji i lopta mu je ispala.
Sta da se radi, pogresi covek :-) Nego, jel se seca neko jednog davnijeg snimka, ne mogu da ga nadjem, niti znam ko je u pitanju (mislim da je ex-yu liga) kada golman radi slicnu stvar, samo oko njega nema nikog, pa lopta umesto do protivnickig igraca, dodje direktno do gola ;-)
(Boro, 7. mart 2011 17:11)
Da, Boro, i ja se sjecam te greske golmana. Bila je prije dvadeset i kusur godina na nekoj od uvodnih spica neke od nasih sportskih emisija ili priloga tipa "Kutak za sporni trenutak". Bio bih presrecan kada bi neko imao link za taj smijesan gol.

dzigi

pre 14 godina

Lepo se vidi u 18/19 sekundi kako ga protivnički igrač gazi po levoj nozi. Nije morao jako već dovoljno da omete golmana. Ok, sudija to nije video, al ne treba blamirati golmana jer nije on kriv niti je "pglu".

Realko

pre 14 godina

Stao mu je na levu nogu nema sumnje. Istina ni ja to nisam video prvi put jer mi je pogled bio skrenut na njegove ruke i izbacaj. Golman je bio fauliran i namera mu je bila da padne i zadrzi loptu, ne bi li iznudio neki zuti karton za protivnickog igraca. Medjutim lopta mu je pobegla i pokvarila plan :D

zoran4

pre 14 godina

@srebrni i ostali

e moj srebrni. Lepo ti covek kaze sta pise u pravilima (ne da kaze nego je prekopirao) ali ne ti imas svoja pravila. Stvarno mi nije jasno odakle ti informacija da golman treba da odbija loptu o zemlju ocigledno si je sam izmislio. To nema nikakve veze ni sa cim. U pravilima jasno pise da igrac ne sme da ometa golmana prilikom ubacivanja lopte u igru. Ovde se jasno vidi na prvom usporenom snimku da se igrac namerno postavlja ispred golmana u trenutku kada golman ubacuje loptu u igru tako da je u pitanju cist prekrsaj nad golmanom. I sada umesto da proverite u pravlima igre koje mozete da skinete sa sajta FIFE (ovo se nalazi u pravilu broj 12) i shvatite da niste u pravu masovno cete i dalje tvrditi kako nije bio faul i kako ga nije ni pipnuo.

Fudbalski Sudija

pre 14 godina

Re: Nadam se da nam nisu sve sudije takve...
srebrni, 7. mart 2011 18:06)

E moj srebrni :) U jednom si u pravu: Da su svi kao ja, ne bi nam bilo kao sto jeste u domacem fudbalu... A sve ostalo sto si napisao... ha ha ha... izvini brate ali umrecu od smeha... to u zivotu nisam cuo!
Nego Hajde zivota ti iskopirj nam ovde ta "tvoja pravila" :) (ili nam daj link prema FIFA) u kojima pise da golman "mora da tapne loptu" :)
ziveli!

Boki Čikago

pre 14 godina

Situacija je komplikovana, ali mislim da je bio faul. Da li ga je zakačio ili zgazio to se teško vidi, ali je ipak uticao na njega. Bilo kako bilo sudija je tako odlučio i ne treba ga kriviti pošto on odluke donosi u sekundi, a mi taj snimak gledamo više puta i zaustavljamo sliku kada želimo.

propali golman

pre 14 godina

Sta je ovde problem?
refleksno pre nego sto je izbacio loptu je skupio ruku ,u trenuku kad je protivnicki igrac izaso ispred njega jer onda nebi lepo bacio loptu..i onda se desilo sta se desilo.

Ralemvp

pre 14 godina

Cekajte ljudi,sve i da nije smeo igrac da bude tamo gde je bio,golman je ocigledno imbecil na kub.Pa da sam pijan ne bi uradio ono sto je on.

Dragan S.

pre 14 godina

Na snimku se lepo vidi da je protivnicki igrac u belom dresu nagazio golmana na stopalo u trenutku kada baca loptu rukom(0:18).Faul je postojao , ali sudija ocigledno ga "nije video."

srebrni

pre 14 godina

(Fudbalski Sudija, 7. mart 2011 17:06)
E moj sudija, bolje sto nam nisu sve sudije takve....

Po pravilima fudbalske igre, golman mora da odbije loptu o zemlju i od tad pa nadalje moraju da mu se sklone igraci protivnickog tima prilikom ubacivanja lopte. Ovaj mamlaz nije odbio loptu i igrac ima pravo da mu je cak i skloni ako je ovaj baci prilikom degaziranja. Ovako, ne mora ni da mu se skloni ... A ovaj ga nije ni pipnuo.

Nadam se da nam nisu sve sudije takve...

Fudbalski Sudija

pre 14 godina

e sad... :)
Po ovim porukama se vidi koliko ljudi poznaje pravila fudbalske igre ili kako se zvanicno zovu ta pravila: "Law of The Game". Majstori, pre nego sto prokomentarisete, valjalo bi procitati tu knjizicu, koja se, za vasu informaciju, dopunjava i menja svake godine.
I da skratim pricu, verovali ili ne, ovo sto je igrac uradio nije dozvoljeno :) jer pravila izmedju ostalog kazu:
"An indirect free kick is also awarded to the opposing team if, in the opinion of the referee, a player:
• prevents the goalkeeper from releasing the ball from his hands"
Sto je veoma ocigledno i sa namerom ovaj igrac uradio
http://www.fifa.com/worldfootball/lawsofthegame/index.html
ziveli!

Boro

pre 14 godina

Ha, ha!!! :-))))

Moguce je da ga je protivnicki igrac sapleo (stao na golmanovu levu nogu?), ne vidi se bas najbolje, ali mislim da je najverovatnije po sredi to da je golmana ovaj igrac jer je "neplanirano" izleteo ispred njega, te se ovaj predomislio i resio da ipak ne baci loptu (ili je to uradio iz nekog drugog razloga, sve jedno). Na zalost, u svoj brzini i iznenadnosti nije bas ispao najspretniji i lopta mu je ispala.

Sta da se radi, pogresi covek :-) Nego, jel se seca neko jednog davnijeg snimka, ne mogu da ga nadjem, niti znam ko je u pitanju (mislim da je ex-yu liga) kada golman radi slicnu stvar, samo oko njega nema nikog, pa lopta umesto do protivnickig igraca, dodje direktno do gola ;-)

Дуке

pre 14 godina

За овакве "вести" би могли да направите посебну собу, а и наслови би стварно могли да буду мало професионалнији.

Дуке

pre 14 godina

За овакве "вести" би могли да направите посебну собу, а и наслови би стварно могли да буду мало професионалнији.

srebrni

pre 14 godina

(Fudbalski Sudija, 7. mart 2011 17:06)
E moj sudija, bolje sto nam nisu sve sudije takve....

Po pravilima fudbalske igre, golman mora da odbije loptu o zemlju i od tad pa nadalje moraju da mu se sklone igraci protivnickog tima prilikom ubacivanja lopte. Ovaj mamlaz nije odbio loptu i igrac ima pravo da mu je cak i skloni ako je ovaj baci prilikom degaziranja. Ovako, ne mora ni da mu se skloni ... A ovaj ga nije ni pipnuo.

Nadam se da nam nisu sve sudije takve...

Fudbalski Sudija

pre 14 godina

e sad... :)
Po ovim porukama se vidi koliko ljudi poznaje pravila fudbalske igre ili kako se zvanicno zovu ta pravila: "Law of The Game". Majstori, pre nego sto prokomentarisete, valjalo bi procitati tu knjizicu, koja se, za vasu informaciju, dopunjava i menja svake godine.
I da skratim pricu, verovali ili ne, ovo sto je igrac uradio nije dozvoljeno :) jer pravila izmedju ostalog kazu:
"An indirect free kick is also awarded to the opposing team if, in the opinion of the referee, a player:
• prevents the goalkeeper from releasing the ball from his hands"
Sto je veoma ocigledno i sa namerom ovaj igrac uradio
http://www.fifa.com/worldfootball/lawsofthegame/index.html
ziveli!

Boro

pre 14 godina

Ha, ha!!! :-))))

Moguce je da ga je protivnicki igrac sapleo (stao na golmanovu levu nogu?), ne vidi se bas najbolje, ali mislim da je najverovatnije po sredi to da je golmana ovaj igrac jer je "neplanirano" izleteo ispred njega, te se ovaj predomislio i resio da ipak ne baci loptu (ili je to uradio iz nekog drugog razloga, sve jedno). Na zalost, u svoj brzini i iznenadnosti nije bas ispao najspretniji i lopta mu je ispala.

Sta da se radi, pogresi covek :-) Nego, jel se seca neko jednog davnijeg snimka, ne mogu da ga nadjem, niti znam ko je u pitanju (mislim da je ex-yu liga) kada golman radi slicnu stvar, samo oko njega nema nikog, pa lopta umesto do protivnickig igraca, dodje direktno do gola ;-)

propali golman

pre 14 godina

Sta je ovde problem?
refleksno pre nego sto je izbacio loptu je skupio ruku ,u trenuku kad je protivnicki igrac izaso ispred njega jer onda nebi lepo bacio loptu..i onda se desilo sta se desilo.

Ralemvp

pre 14 godina

Cekajte ljudi,sve i da nije smeo igrac da bude tamo gde je bio,golman je ocigledno imbecil na kub.Pa da sam pijan ne bi uradio ono sto je on.

Dragan S.

pre 14 godina

Na snimku se lepo vidi da je protivnicki igrac u belom dresu nagazio golmana na stopalo u trenutku kada baca loptu rukom(0:18).Faul je postojao , ali sudija ocigledno ga "nije video."

zoran4

pre 14 godina

@srebrni i ostali

e moj srebrni. Lepo ti covek kaze sta pise u pravilima (ne da kaze nego je prekopirao) ali ne ti imas svoja pravila. Stvarno mi nije jasno odakle ti informacija da golman treba da odbija loptu o zemlju ocigledno si je sam izmislio. To nema nikakve veze ni sa cim. U pravilima jasno pise da igrac ne sme da ometa golmana prilikom ubacivanja lopte u igru. Ovde se jasno vidi na prvom usporenom snimku da se igrac namerno postavlja ispred golmana u trenutku kada golman ubacuje loptu u igru tako da je u pitanju cist prekrsaj nad golmanom. I sada umesto da proverite u pravlima igre koje mozete da skinete sa sajta FIFE (ovo se nalazi u pravilu broj 12) i shvatite da niste u pravu masovno cete i dalje tvrditi kako nije bio faul i kako ga nije ni pipnuo.

Fudbalski Sudija

pre 14 godina

Re: Nadam se da nam nisu sve sudije takve...
srebrni, 7. mart 2011 18:06)

E moj srebrni :) U jednom si u pravu: Da su svi kao ja, ne bi nam bilo kao sto jeste u domacem fudbalu... A sve ostalo sto si napisao... ha ha ha... izvini brate ali umrecu od smeha... to u zivotu nisam cuo!
Nego Hajde zivota ti iskopirj nam ovde ta "tvoja pravila" :) (ili nam daj link prema FIFA) u kojima pise da golman "mora da tapne loptu" :)
ziveli!

Boki Čikago

pre 14 godina

Situacija je komplikovana, ali mislim da je bio faul. Da li ga je zakačio ili zgazio to se teško vidi, ali je ipak uticao na njega. Bilo kako bilo sudija je tako odlučio i ne treba ga kriviti pošto on odluke donosi u sekundi, a mi taj snimak gledamo više puta i zaustavljamo sliku kada želimo.

dzigi

pre 14 godina

Lepo se vidi u 18/19 sekundi kako ga protivnički igrač gazi po levoj nozi. Nije morao jako već dovoljno da omete golmana. Ok, sudija to nije video, al ne treba blamirati golmana jer nije on kriv niti je "pglu".

Realko

pre 14 godina

Stao mu je na levu nogu nema sumnje. Istina ni ja to nisam video prvi put jer mi je pogled bio skrenut na njegove ruke i izbacaj. Golman je bio fauliran i namera mu je bila da padne i zadrzi loptu, ne bi li iznudio neki zuti karton za protivnickog igraca. Medjutim lopta mu je pobegla i pokvarila plan :D

nemanjitj

pre 14 godina

@Ha, ha!!! :-))))
Moguce je da ga je protivnicki igrac sapleo (stao na golmanovu levu nogu?), ne vidi se bas najbolje, ali mislim da je najverovatnije po sredi to da je golmana ovaj igrac jer je "neplanirano" izleteo ispred njega, te se ovaj predomislio i resio da ipak ne baci loptu (ili je to uradio iz nekog drugog razloga, sve jedno). Na zalost, u svoj brzini i iznenadnosti nije bas ispao najspretniji i lopta mu je ispala.
Sta da se radi, pogresi covek :-) Nego, jel se seca neko jednog davnijeg snimka, ne mogu da ga nadjem, niti znam ko je u pitanju (mislim da je ex-yu liga) kada golman radi slicnu stvar, samo oko njega nema nikog, pa lopta umesto do protivnickig igraca, dodje direktno do gola ;-)
(Boro, 7. mart 2011 17:11)
Da, Boro, i ja se sjecam te greske golmana. Bila je prije dvadeset i kusur godina na nekoj od uvodnih spica neke od nasih sportskih emisija ili priloga tipa "Kutak za sporni trenutak". Bio bih presrecan kada bi neko imao link za taj smijesan gol.

Дуке

pre 14 godina

За овакве "вести" би могли да направите посебну собу, а и наслови би стварно могли да буду мало професионалнији.

Fudbalski Sudija

pre 14 godina

e sad... :)
Po ovim porukama se vidi koliko ljudi poznaje pravila fudbalske igre ili kako se zvanicno zovu ta pravila: "Law of The Game". Majstori, pre nego sto prokomentarisete, valjalo bi procitati tu knjizicu, koja se, za vasu informaciju, dopunjava i menja svake godine.
I da skratim pricu, verovali ili ne, ovo sto je igrac uradio nije dozvoljeno :) jer pravila izmedju ostalog kazu:
"An indirect free kick is also awarded to the opposing team if, in the opinion of the referee, a player:
• prevents the goalkeeper from releasing the ball from his hands"
Sto je veoma ocigledno i sa namerom ovaj igrac uradio
http://www.fifa.com/worldfootball/lawsofthegame/index.html
ziveli!

srebrni

pre 14 godina

(Fudbalski Sudija, 7. mart 2011 17:06)
E moj sudija, bolje sto nam nisu sve sudije takve....

Po pravilima fudbalske igre, golman mora da odbije loptu o zemlju i od tad pa nadalje moraju da mu se sklone igraci protivnickog tima prilikom ubacivanja lopte. Ovaj mamlaz nije odbio loptu i igrac ima pravo da mu je cak i skloni ako je ovaj baci prilikom degaziranja. Ovako, ne mora ni da mu se skloni ... A ovaj ga nije ni pipnuo.

Nadam se da nam nisu sve sudije takve...

Ralemvp

pre 14 godina

Cekajte ljudi,sve i da nije smeo igrac da bude tamo gde je bio,golman je ocigledno imbecil na kub.Pa da sam pijan ne bi uradio ono sto je on.

Dragan S.

pre 14 godina

Na snimku se lepo vidi da je protivnicki igrac u belom dresu nagazio golmana na stopalo u trenutku kada baca loptu rukom(0:18).Faul je postojao , ali sudija ocigledno ga "nije video."

propali golman

pre 14 godina

Sta je ovde problem?
refleksno pre nego sto je izbacio loptu je skupio ruku ,u trenuku kad je protivnicki igrac izaso ispred njega jer onda nebi lepo bacio loptu..i onda se desilo sta se desilo.

Boro

pre 14 godina

Ha, ha!!! :-))))

Moguce je da ga je protivnicki igrac sapleo (stao na golmanovu levu nogu?), ne vidi se bas najbolje, ali mislim da je najverovatnije po sredi to da je golmana ovaj igrac jer je "neplanirano" izleteo ispred njega, te se ovaj predomislio i resio da ipak ne baci loptu (ili je to uradio iz nekog drugog razloga, sve jedno). Na zalost, u svoj brzini i iznenadnosti nije bas ispao najspretniji i lopta mu je ispala.

Sta da se radi, pogresi covek :-) Nego, jel se seca neko jednog davnijeg snimka, ne mogu da ga nadjem, niti znam ko je u pitanju (mislim da je ex-yu liga) kada golman radi slicnu stvar, samo oko njega nema nikog, pa lopta umesto do protivnickig igraca, dodje direktno do gola ;-)

Fudbalski Sudija

pre 14 godina

Re: Nadam se da nam nisu sve sudije takve...
srebrni, 7. mart 2011 18:06)

E moj srebrni :) U jednom si u pravu: Da su svi kao ja, ne bi nam bilo kao sto jeste u domacem fudbalu... A sve ostalo sto si napisao... ha ha ha... izvini brate ali umrecu od smeha... to u zivotu nisam cuo!
Nego Hajde zivota ti iskopirj nam ovde ta "tvoja pravila" :) (ili nam daj link prema FIFA) u kojima pise da golman "mora da tapne loptu" :)
ziveli!

Boki Čikago

pre 14 godina

Situacija je komplikovana, ali mislim da je bio faul. Da li ga je zakačio ili zgazio to se teško vidi, ali je ipak uticao na njega. Bilo kako bilo sudija je tako odlučio i ne treba ga kriviti pošto on odluke donosi u sekundi, a mi taj snimak gledamo više puta i zaustavljamo sliku kada želimo.

zoran4

pre 14 godina

@srebrni i ostali

e moj srebrni. Lepo ti covek kaze sta pise u pravilima (ne da kaze nego je prekopirao) ali ne ti imas svoja pravila. Stvarno mi nije jasno odakle ti informacija da golman treba da odbija loptu o zemlju ocigledno si je sam izmislio. To nema nikakve veze ni sa cim. U pravilima jasno pise da igrac ne sme da ometa golmana prilikom ubacivanja lopte u igru. Ovde se jasno vidi na prvom usporenom snimku da se igrac namerno postavlja ispred golmana u trenutku kada golman ubacuje loptu u igru tako da je u pitanju cist prekrsaj nad golmanom. I sada umesto da proverite u pravlima igre koje mozete da skinete sa sajta FIFE (ovo se nalazi u pravilu broj 12) i shvatite da niste u pravu masovno cete i dalje tvrditi kako nije bio faul i kako ga nije ni pipnuo.

dzigi

pre 14 godina

Lepo se vidi u 18/19 sekundi kako ga protivnički igrač gazi po levoj nozi. Nije morao jako već dovoljno da omete golmana. Ok, sudija to nije video, al ne treba blamirati golmana jer nije on kriv niti je "pglu".

nemanjitj

pre 14 godina

@Ha, ha!!! :-))))
Moguce je da ga je protivnicki igrac sapleo (stao na golmanovu levu nogu?), ne vidi se bas najbolje, ali mislim da je najverovatnije po sredi to da je golmana ovaj igrac jer je "neplanirano" izleteo ispred njega, te se ovaj predomislio i resio da ipak ne baci loptu (ili je to uradio iz nekog drugog razloga, sve jedno). Na zalost, u svoj brzini i iznenadnosti nije bas ispao najspretniji i lopta mu je ispala.
Sta da se radi, pogresi covek :-) Nego, jel se seca neko jednog davnijeg snimka, ne mogu da ga nadjem, niti znam ko je u pitanju (mislim da je ex-yu liga) kada golman radi slicnu stvar, samo oko njega nema nikog, pa lopta umesto do protivnickig igraca, dodje direktno do gola ;-)
(Boro, 7. mart 2011 17:11)
Da, Boro, i ja se sjecam te greske golmana. Bila je prije dvadeset i kusur godina na nekoj od uvodnih spica neke od nasih sportskih emisija ili priloga tipa "Kutak za sporni trenutak". Bio bih presrecan kada bi neko imao link za taj smijesan gol.

Realko

pre 14 godina

Stao mu je na levu nogu nema sumnje. Istina ni ja to nisam video prvi put jer mi je pogled bio skrenut na njegove ruke i izbacaj. Golman je bio fauliran i namera mu je bila da padne i zadrzi loptu, ne bi li iznudio neki zuti karton za protivnickog igraca. Medjutim lopta mu je pobegla i pokvarila plan :D