Petak, 22.10.2010.

12:50

EPS: Skuplja struja i veće plate

Generalni direktor EPS-a Dragomir Marković zatražio je od Vlade radikalnu promenu cenovne politike struje i povećanje plate zaposlenima u tom javnom preduzeću.

Izvor: Beta

EPS: Skuplja struja i veæe plate IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

elektricar

pre 15 godina

Kakav nevidjeni bezobrazluk.
Ja sam elektroinzenjer ali ja sam i potrosac. Nemojte da lazete lopovcine. Kakvih 4 centi. Svoj prosli racun : broj potrosenih kilovata i iznos racuna podelio i dobio cenu od 8 din za kilovat. To sto sve svoje gluposti (koeficijent snage,angazovana snaga bla bla truc) i neznanje zelite da sakrijete kroz nerazumljive stavke ne menja prostu cinjenicu da koriscenje 1KWH u Srbiji kosta 8 din. A ako zelimo da se merimo sa zapadom trebalo bi pogledati i kvalitet struje koji je jasno definisan naponom, frekvencom i stalnoscu. Bas da vidim gde to malo malo pa zaskilje sijalice. Radio sam i kao smenski elektroinzenjer na kopu i znam da sam u smeni imao preko trideset ljudi a optimalno je bilo da se sistemi odrzavaju sa 5 ili sest. U masinskom i Rudarskom sektoru stvari su jos crnje i gore. Radio sam kao el ing i u inostranstvu i dobro znam o cemu pricam. I na kraju najbitnije pitanje. Ciji bre vi to ugalj kopate i ciji Dunav zauzdavate. Jel to samo vasa dedovina (vas koji radite u EPS) ili i mi ostali treba da imamo nesto od toga. E pa kad budete placali 5 eur za tonu uglja drzavi i prodavali struju po 8 eurcenti a u opremu i rudnike kao i elektrane ulagali svoje pare mozemo da pricamo i o platama.

marko

pre 15 godina

Nisu rudari problem, njima i treba povecati plate, vec razni montazeri, uklopnicari, administrativci i ostali koji zauzmu svoja mesta po kaficima i kafanama vec od 7 ujtru uz sve ostale manefetluke koji su navedeni u prethodnim komentarima

Nindza

pre 15 godina

Imamo najskuplju struju u vasioni, i to je lako dokazati. Svako ko pozaje nekog iz inostranstva zna da ovo nema veze sa zivotom. Verovatno je zato taj neko i ostao u inostranstvu.
Kad bi Nemci placali NASE cene, ni oni ne bi imali dobar standard...

Da ne pominjem kvalitet i redovnost isporuke struje.

verko

pre 15 godina

Šta očekivati od direktora koji je došao u tu fotelju po političkoj liniji? A onda je navodno raspisao konkurs za izbor direktora ispod njega... a svi su isto izabrani po političkoj liniji.. pa ne smeju da pogledaju istini u oči: smanjite gubitak energije koji je sada katastrofalno visok. Prestanite da zapošljavate tatinu i maminu decu koja su jedva završila srednju školu (III ili IV stepen ko zna koje struke). Skupite snage da javno kažete koliko u EPS-u ima radnika a koliko je neradnika. Nagradite radnike... dajte im pet puta veću platu, a eliminišite veliku grupu neradnika, smanjite im platu na minimum... isterajte najveće neradnike sa posla... Ne plašite se, ostaćete u fotelji i posle takvog poteza. Zartreba da dođe neko sa strane pa da ovo uradi? Zar nije dovoljna lekcija dolazak Rusa u NIS? Pre nekoliko godina određeni broj radnika je uzeo otpremnine i otišao iz EPS-a a rukovodstvo je reklo da će se plata povećati onima koji ostaju... ali rukovodstvo je zaposlilo mnogo novih "perspektivnih" poslušnih radnika i tako dokazalo da ne govori istinu.. EPS je samo potrošio novacna otpremnine, a nije smanjio broj radnika...

whatever

pre 15 godina

Da necete mozda i akademska priznanja vi iz EPS-a?
Mislite vecito tom ucenjivackom politikom da namirujete svoju alavost?!E pa nece moci.
Kazete tezak i stresan vam posao.Evo ja vam predlazem da potrazite drugi.A da,ta vam opcija ne odgovara.Bolje je ova ucenjivacka,poskupite struju da bi mi imali vece plate.Jao jadni vi.

nindza

pre 15 godina

Radim u elektranama.Osnovne stvari-zemlja Srbija struju proizvodi 60-70% u termoelektranama sagorevajuci ugalj koji se danonocno kopa. To znaci da ljudi tamo na kopovima rade dan i noc po kisi snegu Suncu da bismo mi sada imali mogucnost da ovo procitamo na racunaru.Dok je uglja kolubarskog bice i struje. Taj ugalj se danonocno prevozi vagonima do termoelektrana,najvise Obrenovac.U hidroelektranama se proizvodi dodatnih 20-30% elektricne energije iako mnogi misle da je Djerdap najveci proizvodjac struje pod parolom Dunav tece neprekidno.Ostali tyv obnovljivi iyvori ucestvuju sa npr 2% u proiyvodnji i ne mogu biti osnova za proizvodnju struje vec iskljucivo dodatak termoelektranama. Ovako otprilike izgleda raspored proizvodnje u svim zemljama s tim sto neke umesto termoelektrana koriste nuklerne elektrane,a ponegde se prave elektrane na gas,ali mu to manje vise dodje isto(skandinavci odstupaju -imaju vise HE i vetrogeneratora ).Znaci ugalj ili uranijum.
Da bi se elektrana napravila treba jako puno para i vremena. Drugo, elektrana ima svoj radni vek,recimo oko 30-40 godina. I dodajmo jos na ovo da rezerve uglja u nasoj domovini postaju sve manje iz dana u dan,treba doci masinom do uglja.Realnost je da mozemo struju praviti i potpuno besplatno ali ce tome doci kraj,mozda ne za 10 godina ali recimo nasi naslednici nece vise imati ni uglja ni elektrana koje su u normalnom radnom veku.Ako nam je cilj da nama bude dobro a nasim sinovima -bas nas briga, onda mozemo reci da odlicno idemo u tom pravcu. REyultat ce verovatno biti nuklearke ili gasne i to strane na koncesiju jer mi necemo imati iybora. A sto se cene rada tice -jedna dnevnica stranca koji dodji u nadzor je reda par stotina evra npr 500-700evra, cene njihovih usluga su nekoliko puta vece od nasih npr pet puta tako da mi za njih iygledamo kao bednici. Kada nas koji tamo radimo vise ne bude jer niko normalan nece raditi ovaj posao za smesne pare(ljudi se staraju o opremi vrednoj milijarde za crkavicu), onda ce nam doci stranci pa ce stuja biti toliko skupa da necemo znati sta nas je snaslo. Dok god ima nasih ljudi koji se brinu o gradjanima ove zemlje i tamo odgovorno rade necemo imati problema ali bonus se trosi-nista nije vecno! (kad ste poslednji put bili bez elektricne energije? Znate neki momci nisu gledali partiyan- arsenal jer su bili na radnom mestu da biste vi mogli gledati tekmu i piti pivo!)

siki ns

pre 15 godina

poslednji racun 1022kw 6678,00rsd znaci 1 kw 6,53 dinara podeljeno sa danasnjim kursom nikako ne daje 4 evrocenta.Ministre,ministre.... ni denjenje nisi naucio

SaleKostolac

pre 15 godina

Neverovatno koliki broj nebuloznih komentara...vise puta sam komentarisao slicne vesti..i ponovo cu...tacno,plate su nam velike,ja,kao rudarski smenski poslovodja imam oko 65000,sa sve smenama,nocnim radom i vikendima,i potpuno zasluzeno toliko primam,po mom misljenju...malo!Tacno je jos samo jedno - visak radnika postoji,svakako,ali i iskljucivo u reziji,nikako u proizvodnji..Razumem i shvatljiv mi je bes onih koji rade za dvostruko i trostruko cak manje plate,ali,znate li vi koja je odgovornost onog(bageriste),koji upravlja masinom vrednom nekoliko desetina milona dolara...to mora da se plati...dalje,znate li koliki je broj tkz.zavisnih preduzeca koje EPS direktno finansira (iako su vec nekoliko godina izdvojeni iz EPS-a),i time stiti socijalni mir za jos najmanje 100000 ljudi koji zive od toga..Pozicija EPS-a u ovom drustvu je kompleksna i posmatrati je iskljucivo kroz plate je na nivou decjih razmisljanja...dakle,slazem se,potrebna nam je racionalizacija,ali i ekomomska cena elektricne energije...jedno bez drugog ne moze...najobicniji,uobicajeni,i apsolutno neophodan godisnji remont postrojenja kosta vise desetina,cak stotina miliona eura..pobogu ljudi,govorimo o Elekltroprivredi,ne o nekom salonu namestaja...

dipl.inz

pre 15 godina

Radim u JP Srbijasume (gazdinstvo u provinciji) i kao diplomirani inzenjer sumarstva imam platu 30.000 dinara koju primam sa dva meseca zakasnjenja. Istovremeno moj rodjak koji radi u EPS-u sa srednjom skolom (trogodisnjom!!!) ima platu 40.000 dinara koju prima redovno. Pa ko je ovde lud??? I jos traze povecanje?! Inzenjeri kod njih imaju plate od po 50-60.000 dinara.

Jorginho

pre 15 godina

"cena struje u Srbiji najniža u regionu" - Himna EPS-a koju zaposleni u tom preduzeću pevaju svako jutro kada dođu na posao i zbog koje su odlučni da tog dana ništa ne rade već samo da igraju igrice na svojim kompjuterima, filozofiraju i iživljavaju se nad nedužnim građanima što im ne daju više para...

sale novosadjanin

pre 15 godina

da li ovaj lik gaji simsonove u glavi?
napravite obnovljive izvore energije i otpustite visak ds,dss,ns,srs...i ostale kadrove pa da vidis plate i cene struje.
VOJVODINA-VOJVODJANIMA !!!

Milomir

pre 15 godina

"Generalni direktor EPS-a Dragomir Marković zatražio je od Vlade radikalnu promenu cenovne politike struje i povećanje plate zaposlenima u tom javnom preduzeću.
"
Meni je, recimo potrebno da EPS otpusti 20% hvatača zjala i smanji cenu za 15%.

opljackani

pre 15 godina

Eps je najveca pljackaska firma! Uselili smo se u martu u novi stan (adaptirano potkrovlje vec poistojece zgrade), sa svim novim el. uredjajima stedljivim-sa A+ potrosnjom el.energije i sa svom novom belom tehnikom koja ima takodje A+ klasu potrosnje energije. Za nas dvoje mesecni racun za struju za vreme leta kada smo koristili klimu po potrebi bio je oko 3200din, a u septembru kada klimu uopste nismo ukljucivali racun je bio 3800din!
Nasi rodjaci zive u istom takvom stanu na drugom kraju grada, istim stilom zivota, i placaju struju 1500dinara!
Takodje treci primer - nasi roditelji koji zive u kuci koja je stara oko 30 godina, u kojoj su svi stari el. uredjai i bela tehnika koja trosi visde struje, imaju mesecne racune za struju oko 1500din.
Da napomenem da mi imamo digitalno brojilo i da smo do sada redovno placali nase racune.
KAko da se izborimo protiv ovog lopovluka?

vlad

pre 15 godina

Znaci nas gradjane jos malo da peljesite, je li?
A od toga sto nama uzmete da delite izmedju vas besposlicara kojih ima i previse!
Da, a koliko od toga ce dobiti FK. Partizan? Sramote jedne.

devitd

pre 15 godina

Zakon o energetici kaze da je mesto razdvajanja MERNI SET!!!!
A Zakon zastiti potrosaca da jedinicna cena i jedinicna kolicina treba da su jasno iskazane i podlozne proveri!!!!
KOLIKO KOSTA JEDAN KW struje u Srbiji!!!!!!!!
Ako je mseto razdvajanja merni set;koja je Zakonska osnova za za sve izume;tarifni stavovi,mernio mesto,angazovana snaga i d;koje AGENCIA ZA ENEREGETIKU POKRIVA SVOJIM PROPSIMA KOJI NISU U SKLADU SA ZAKONOM!!!!
A Viaskovi zaposlenih od nekoliko hiljada je posebna prica i osnov njihovog zaposljavanja!!!!!
Kada samo pomislim kako je Rankovic bio dalekovid;ako je on izumeo "Goli otok"!!!!!!!!

Branko Von Beca

pre 15 godina

Pa zar vam nije jasno da se ovakve vesti plasiraju da bi vadili oči između sebe ?! Ne kažem da u Epsu nema svakakvih, ali to preduzeće vuče na grbači 80% budžetskih korisnika, zarađuje platu i sebi i njima. Ako hoćete da kažete kolika je plata radnika Kolubare, prvo dođite sa splavova u treću smenu na kop, u blato do kolena pa provedite 12 sati u bageru bez svetla i grejanja na -20 pa onda komentarišite njihovih 50 hiljada. Ne radim tamo ni ja, ali tast mi je radio i nije dočekao penziju, a i oni koji jesu nisu dugo u njoj bili.
Evo i u sudstvu i policiji traže plate veće i do 40%, a ako pogledamo koliko se lopova i šljama slobodno šeta i kakve sve dilove nude državi, treba li onda njima i za topli obrok dati...Prosvetarima stalno malo a mesečno nemaju ni četvrtinu radnih sati kao ovi u proizvodnji, ni smenski ni noćni rad, tri meseca godišnje uopšte ne rade a bune se što im plata 5 000 manja od rudara ?!?!?!?
I ako nastavimo tako da se međusobno optužujemo kome više krče creva, "eksperti i lideri" rade radnju za sebe ...

profa

pre 15 godina

Oni su stvarno izgubili kompas, pa broj radnika EPS-a treba bar prepoloviti, a plate ostaviti zamrznute jos jedno 2 godine.

Cistacica sa osnovnom skolom na HE Djerdap ima platu kao nastavnik sa punim fondom, o ostalim bolje da ne pricam, cir ce mi proraditi.
Zasto neko ne izadje sa podacima koliko radnika postoji na rumunskoj, a koliko na srpskoj strani? Ne mogu reci jedna veca, druga manja, potpuno su iste, ali mi izgleda imamo retardirane radnike, pa je broj kod nas 5 puta veci!

Platu treba povecati onim nesrecnim rudarima sto penziju nece docekati, ali dati povecanje armiji piskarala je pljuvanje u lice svim gradjanima Srbije!

PS prosecna cena kilovata nije 4 centa, vec 5, ali bih pristao da placam i 7-8 centi kada bih znao da ce oni otici u investicije, obnovu mreze i slicno. Za sada i ovo je mnogo ...

Aleksa

pre 15 godina

Naravno da je moguća racionalizacija u RB "Kolubara", ali ovi komentari o platama su smešni. Takvi uslovi rada, taj nivo obaveza i odgovornosti, obaveze RB "Kolubara" prema firmama "ćerkama" (na primer "KOLUBARA METAL"), koje su bitne za njen rad, zahtevaju i daleko veće plate. Uporedite plate u nekoj drugoj zemlji slične firme i njihove prosečne plate pa se onda čudite!! Takođe, cena uglja koju RB "Kolubara" prodaje EPS-u je toliko mizerna (a EPS-u se proda 98% uglja), da je zarad od tog uglja oko 2%, od ukupne zarade, što znači da 98% zarade potiče od slobodne prodaje svega 2% uglja. Apsurd!! Ali kada bi cena uglja bila realnija, uz racionalizaciju u RB "Kolubara", cena struje bi opet drastično morala da se poveća (bez povećanja zarade EPS-a). Birajte, želite li našu struju na ovakav način, po ovoj ceni ili možda više volite uvoznu, ili možda iz nuklearne elektrane, a biće ih sigurno kada potrošimo ugalj za 40 godina, onda vam neće trebati ni RB "Kolubara", ni "KOLUBARA METAL", ni naš ugalj?!

Drako

pre 15 godina

Svega mi je dosta.
Supruga je magistar med. nauka, trenutno na specijalizaciji. U njenu magistraturu smo uložili oko 250.000,00 din (po ondašnjem kursu 3.000,00 EUR; magistratura se plaća) 2 godine učenja (četiri ispita i veliki ispit pred 5 profesora) i odricanja od svega i svačega, godinu i po dana izrada magistarskog rada da bi imala platu od 54.000,00 din.
Dispečer sa srednjom školom u EPS-u ima platu od 50.000-60.000 din, u zavisnosti da li radi za praznike.
Kada se supruga vrati sa specijalizacije prvo što ćemo uraditi je da odemo što dalje od ovog brloga kojeg optimisti nazivaju država.

Pex

pre 15 godina

Jaooooooooooooooo ljudiiiiiii, sta bih sada sve napisao u ovom komentaru ali mi nece objaviti!!!!! Jao ala bih im...pa kako uopste smeju da se plasiraju ovakve vesti u ovom haosu...pa kakve plate da im se povecavaju? Pa imaju 10000000000 zaposlenih BRE!!! Pa kakva smo mi ovo drzava? Jaoooooo ala sam isp.... sada....

Milovan

pre 15 godina

Sramota. Čto dotični gospodin ne kaže kolika je plata u EPS-u,jubilarne nagrade u Kolubari plelaze 200 hiljada dinara,koliko je tehnološkog viška kojeg mi plaćamo preko cene struje....

Niko Suđić

pre 15 godina

Koliko i kako rade, debelo su preplaćeni. Sigurno im je prosečna plata bar 2 puta veća od prosečne plate u Srbiji. I to kada računaju koliko u godinu dana dobiju para pa to podele sa 12 meseci.
Oni u platu ne računaju prevoz, regres, bunuse...To u privatnim firmama u kojima se radi bar za trećinu više i kvalitetnije ne postoji. A o otkazu da ne pričam. Kada je neko iz javnog preduzeća dobio otkaz? Ako nešto ukrade ili poruši onda dobije, najviše opomenu pred isključenje. Ovo se odnosi i na administraciju po sudovima

laki

pre 15 godina

kakav bezobrazluk traziti povecanje cene struje d abi se povecale plate radnicima EPS-a, koji ionako imaju previse za jadnu Srbiju. neka EPS pocisti slam koji radi tamo, one koji na divlje povezuju struju, one koji nastimavaju uklopne satove da imaju uvek jeftinu struju sebi, rodjacima, prijateljima ili za novac. onda nece trebati nikakvih poskupljenja. Ja u Austriji placam 6 evro centi po KwH a imam 6.5 puta vecu platu od prosecne srpske. Dokle ce vise cene da uporedjuju sa drugima, zasto i primanja stanovnistva onda ne uporedjuju na isti nacin?

aca

pre 15 godina

Pošto je EPS javno preduzeće - neka neko navede koje u tačno plate u tom preduzeću - ali sve - od čistačice i kafe kuvarice do generalnog direktora.

laki

pre 15 godina

kakav bezobrazluk traziti povecanje cene struje d abi se povecale plate radnicima EPS-a, koji ionako imaju previse za jadnu Srbiju. neka EPS pocisti slam koji radi tamo, one koji na divlje povezuju struju, one koji nastimavaju uklopne satove da imaju uvek jeftinu struju sebi, rodjacima, prijateljima ili za novac. onda nece trebati nikakvih poskupljenja. Ja u Austriji placam 6 evro centi po KwH a imam 6.5 puta vecu platu od prosecne srpske. Dokle ce vise cene da uporedjuju sa drugima, zasto i primanja stanovnistva onda ne uporedjuju na isti nacin?

aca

pre 15 godina

Pošto je EPS javno preduzeće - neka neko navede koje u tačno plate u tom preduzeću - ali sve - od čistačice i kafe kuvarice do generalnog direktora.

Milovan

pre 15 godina

Sramota. Čto dotični gospodin ne kaže kolika je plata u EPS-u,jubilarne nagrade u Kolubari plelaze 200 hiljada dinara,koliko je tehnološkog viška kojeg mi plaćamo preko cene struje....

Drako

pre 15 godina

Svega mi je dosta.
Supruga je magistar med. nauka, trenutno na specijalizaciji. U njenu magistraturu smo uložili oko 250.000,00 din (po ondašnjem kursu 3.000,00 EUR; magistratura se plaća) 2 godine učenja (četiri ispita i veliki ispit pred 5 profesora) i odricanja od svega i svačega, godinu i po dana izrada magistarskog rada da bi imala platu od 54.000,00 din.
Dispečer sa srednjom školom u EPS-u ima platu od 50.000-60.000 din, u zavisnosti da li radi za praznike.
Kada se supruga vrati sa specijalizacije prvo što ćemo uraditi je da odemo što dalje od ovog brloga kojeg optimisti nazivaju država.

Niko Suđić

pre 15 godina

Koliko i kako rade, debelo su preplaćeni. Sigurno im je prosečna plata bar 2 puta veća od prosečne plate u Srbiji. I to kada računaju koliko u godinu dana dobiju para pa to podele sa 12 meseci.
Oni u platu ne računaju prevoz, regres, bunuse...To u privatnim firmama u kojima se radi bar za trećinu više i kvalitetnije ne postoji. A o otkazu da ne pričam. Kada je neko iz javnog preduzeća dobio otkaz? Ako nešto ukrade ili poruši onda dobije, najviše opomenu pred isključenje. Ovo se odnosi i na administraciju po sudovima

Pex

pre 15 godina

Jaooooooooooooooo ljudiiiiiii, sta bih sada sve napisao u ovom komentaru ali mi nece objaviti!!!!! Jao ala bih im...pa kako uopste smeju da se plasiraju ovakve vesti u ovom haosu...pa kakve plate da im se povecavaju? Pa imaju 10000000000 zaposlenih BRE!!! Pa kakva smo mi ovo drzava? Jaoooooo ala sam isp.... sada....

Branko Von Beca

pre 15 godina

Pa zar vam nije jasno da se ovakve vesti plasiraju da bi vadili oči između sebe ?! Ne kažem da u Epsu nema svakakvih, ali to preduzeće vuče na grbači 80% budžetskih korisnika, zarađuje platu i sebi i njima. Ako hoćete da kažete kolika je plata radnika Kolubare, prvo dođite sa splavova u treću smenu na kop, u blato do kolena pa provedite 12 sati u bageru bez svetla i grejanja na -20 pa onda komentarišite njihovih 50 hiljada. Ne radim tamo ni ja, ali tast mi je radio i nije dočekao penziju, a i oni koji jesu nisu dugo u njoj bili.
Evo i u sudstvu i policiji traže plate veće i do 40%, a ako pogledamo koliko se lopova i šljama slobodno šeta i kakve sve dilove nude državi, treba li onda njima i za topli obrok dati...Prosvetarima stalno malo a mesečno nemaju ni četvrtinu radnih sati kao ovi u proizvodnji, ni smenski ni noćni rad, tri meseca godišnje uopšte ne rade a bune se što im plata 5 000 manja od rudara ?!?!?!?
I ako nastavimo tako da se međusobno optužujemo kome više krče creva, "eksperti i lideri" rade radnju za sebe ...

profa

pre 15 godina

Oni su stvarno izgubili kompas, pa broj radnika EPS-a treba bar prepoloviti, a plate ostaviti zamrznute jos jedno 2 godine.

Cistacica sa osnovnom skolom na HE Djerdap ima platu kao nastavnik sa punim fondom, o ostalim bolje da ne pricam, cir ce mi proraditi.
Zasto neko ne izadje sa podacima koliko radnika postoji na rumunskoj, a koliko na srpskoj strani? Ne mogu reci jedna veca, druga manja, potpuno su iste, ali mi izgleda imamo retardirane radnike, pa je broj kod nas 5 puta veci!

Platu treba povecati onim nesrecnim rudarima sto penziju nece docekati, ali dati povecanje armiji piskarala je pljuvanje u lice svim gradjanima Srbije!

PS prosecna cena kilovata nije 4 centa, vec 5, ali bih pristao da placam i 7-8 centi kada bih znao da ce oni otici u investicije, obnovu mreze i slicno. Za sada i ovo je mnogo ...

Jorginho

pre 15 godina

"cena struje u Srbiji najniža u regionu" - Himna EPS-a koju zaposleni u tom preduzeću pevaju svako jutro kada dođu na posao i zbog koje su odlučni da tog dana ništa ne rade već samo da igraju igrice na svojim kompjuterima, filozofiraju i iživljavaju se nad nedužnim građanima što im ne daju više para...

devitd

pre 15 godina

Zakon o energetici kaze da je mesto razdvajanja MERNI SET!!!!
A Zakon zastiti potrosaca da jedinicna cena i jedinicna kolicina treba da su jasno iskazane i podlozne proveri!!!!
KOLIKO KOSTA JEDAN KW struje u Srbiji!!!!!!!!
Ako je mseto razdvajanja merni set;koja je Zakonska osnova za za sve izume;tarifni stavovi,mernio mesto,angazovana snaga i d;koje AGENCIA ZA ENEREGETIKU POKRIVA SVOJIM PROPSIMA KOJI NISU U SKLADU SA ZAKONOM!!!!
A Viaskovi zaposlenih od nekoliko hiljada je posebna prica i osnov njihovog zaposljavanja!!!!!
Kada samo pomislim kako je Rankovic bio dalekovid;ako je on izumeo "Goli otok"!!!!!!!!

vlad

pre 15 godina

Znaci nas gradjane jos malo da peljesite, je li?
A od toga sto nama uzmete da delite izmedju vas besposlicara kojih ima i previse!
Da, a koliko od toga ce dobiti FK. Partizan? Sramote jedne.

opljackani

pre 15 godina

Eps je najveca pljackaska firma! Uselili smo se u martu u novi stan (adaptirano potkrovlje vec poistojece zgrade), sa svim novim el. uredjajima stedljivim-sa A+ potrosnjom el.energije i sa svom novom belom tehnikom koja ima takodje A+ klasu potrosnje energije. Za nas dvoje mesecni racun za struju za vreme leta kada smo koristili klimu po potrebi bio je oko 3200din, a u septembru kada klimu uopste nismo ukljucivali racun je bio 3800din!
Nasi rodjaci zive u istom takvom stanu na drugom kraju grada, istim stilom zivota, i placaju struju 1500dinara!
Takodje treci primer - nasi roditelji koji zive u kuci koja je stara oko 30 godina, u kojoj su svi stari el. uredjai i bela tehnika koja trosi visde struje, imaju mesecne racune za struju oko 1500din.
Da napomenem da mi imamo digitalno brojilo i da smo do sada redovno placali nase racune.
KAko da se izborimo protiv ovog lopovluka?

Milomir

pre 15 godina

"Generalni direktor EPS-a Dragomir Marković zatražio je od Vlade radikalnu promenu cenovne politike struje i povećanje plate zaposlenima u tom javnom preduzeću.
"
Meni je, recimo potrebno da EPS otpusti 20% hvatača zjala i smanji cenu za 15%.

dipl.inz

pre 15 godina

Radim u JP Srbijasume (gazdinstvo u provinciji) i kao diplomirani inzenjer sumarstva imam platu 30.000 dinara koju primam sa dva meseca zakasnjenja. Istovremeno moj rodjak koji radi u EPS-u sa srednjom skolom (trogodisnjom!!!) ima platu 40.000 dinara koju prima redovno. Pa ko je ovde lud??? I jos traze povecanje?! Inzenjeri kod njih imaju plate od po 50-60.000 dinara.

sale novosadjanin

pre 15 godina

da li ovaj lik gaji simsonove u glavi?
napravite obnovljive izvore energije i otpustite visak ds,dss,ns,srs...i ostale kadrove pa da vidis plate i cene struje.
VOJVODINA-VOJVODJANIMA !!!

siki ns

pre 15 godina

poslednji racun 1022kw 6678,00rsd znaci 1 kw 6,53 dinara podeljeno sa danasnjim kursom nikako ne daje 4 evrocenta.Ministre,ministre.... ni denjenje nisi naucio

whatever

pre 15 godina

Da necete mozda i akademska priznanja vi iz EPS-a?
Mislite vecito tom ucenjivackom politikom da namirujete svoju alavost?!E pa nece moci.
Kazete tezak i stresan vam posao.Evo ja vam predlazem da potrazite drugi.A da,ta vam opcija ne odgovara.Bolje je ova ucenjivacka,poskupite struju da bi mi imali vece plate.Jao jadni vi.

marko

pre 15 godina

Nisu rudari problem, njima i treba povecati plate, vec razni montazeri, uklopnicari, administrativci i ostali koji zauzmu svoja mesta po kaficima i kafanama vec od 7 ujtru uz sve ostale manefetluke koji su navedeni u prethodnim komentarima

verko

pre 15 godina

Šta očekivati od direktora koji je došao u tu fotelju po političkoj liniji? A onda je navodno raspisao konkurs za izbor direktora ispod njega... a svi su isto izabrani po političkoj liniji.. pa ne smeju da pogledaju istini u oči: smanjite gubitak energije koji je sada katastrofalno visok. Prestanite da zapošljavate tatinu i maminu decu koja su jedva završila srednju školu (III ili IV stepen ko zna koje struke). Skupite snage da javno kažete koliko u EPS-u ima radnika a koliko je neradnika. Nagradite radnike... dajte im pet puta veću platu, a eliminišite veliku grupu neradnika, smanjite im platu na minimum... isterajte najveće neradnike sa posla... Ne plašite se, ostaćete u fotelji i posle takvog poteza. Zartreba da dođe neko sa strane pa da ovo uradi? Zar nije dovoljna lekcija dolazak Rusa u NIS? Pre nekoliko godina određeni broj radnika je uzeo otpremnine i otišao iz EPS-a a rukovodstvo je reklo da će se plata povećati onima koji ostaju... ali rukovodstvo je zaposlilo mnogo novih "perspektivnih" poslušnih radnika i tako dokazalo da ne govori istinu.. EPS je samo potrošio novacna otpremnine, a nije smanjio broj radnika...

Nindza

pre 15 godina

Imamo najskuplju struju u vasioni, i to je lako dokazati. Svako ko pozaje nekog iz inostranstva zna da ovo nema veze sa zivotom. Verovatno je zato taj neko i ostao u inostranstvu.
Kad bi Nemci placali NASE cene, ni oni ne bi imali dobar standard...

Da ne pominjem kvalitet i redovnost isporuke struje.

Aleksa

pre 15 godina

Naravno da je moguća racionalizacija u RB "Kolubara", ali ovi komentari o platama su smešni. Takvi uslovi rada, taj nivo obaveza i odgovornosti, obaveze RB "Kolubara" prema firmama "ćerkama" (na primer "KOLUBARA METAL"), koje su bitne za njen rad, zahtevaju i daleko veće plate. Uporedite plate u nekoj drugoj zemlji slične firme i njihove prosečne plate pa se onda čudite!! Takođe, cena uglja koju RB "Kolubara" prodaje EPS-u je toliko mizerna (a EPS-u se proda 98% uglja), da je zarad od tog uglja oko 2%, od ukupne zarade, što znači da 98% zarade potiče od slobodne prodaje svega 2% uglja. Apsurd!! Ali kada bi cena uglja bila realnija, uz racionalizaciju u RB "Kolubara", cena struje bi opet drastično morala da se poveća (bez povećanja zarade EPS-a). Birajte, želite li našu struju na ovakav način, po ovoj ceni ili možda više volite uvoznu, ili možda iz nuklearne elektrane, a biće ih sigurno kada potrošimo ugalj za 40 godina, onda vam neće trebati ni RB "Kolubara", ni "KOLUBARA METAL", ni naš ugalj?!

elektricar

pre 15 godina

Kakav nevidjeni bezobrazluk.
Ja sam elektroinzenjer ali ja sam i potrosac. Nemojte da lazete lopovcine. Kakvih 4 centi. Svoj prosli racun : broj potrosenih kilovata i iznos racuna podelio i dobio cenu od 8 din za kilovat. To sto sve svoje gluposti (koeficijent snage,angazovana snaga bla bla truc) i neznanje zelite da sakrijete kroz nerazumljive stavke ne menja prostu cinjenicu da koriscenje 1KWH u Srbiji kosta 8 din. A ako zelimo da se merimo sa zapadom trebalo bi pogledati i kvalitet struje koji je jasno definisan naponom, frekvencom i stalnoscu. Bas da vidim gde to malo malo pa zaskilje sijalice. Radio sam i kao smenski elektroinzenjer na kopu i znam da sam u smeni imao preko trideset ljudi a optimalno je bilo da se sistemi odrzavaju sa 5 ili sest. U masinskom i Rudarskom sektoru stvari su jos crnje i gore. Radio sam kao el ing i u inostranstvu i dobro znam o cemu pricam. I na kraju najbitnije pitanje. Ciji bre vi to ugalj kopate i ciji Dunav zauzdavate. Jel to samo vasa dedovina (vas koji radite u EPS) ili i mi ostali treba da imamo nesto od toga. E pa kad budete placali 5 eur za tonu uglja drzavi i prodavali struju po 8 eurcenti a u opremu i rudnike kao i elektrane ulagali svoje pare mozemo da pricamo i o platama.

nindza

pre 15 godina

Radim u elektranama.Osnovne stvari-zemlja Srbija struju proizvodi 60-70% u termoelektranama sagorevajuci ugalj koji se danonocno kopa. To znaci da ljudi tamo na kopovima rade dan i noc po kisi snegu Suncu da bismo mi sada imali mogucnost da ovo procitamo na racunaru.Dok je uglja kolubarskog bice i struje. Taj ugalj se danonocno prevozi vagonima do termoelektrana,najvise Obrenovac.U hidroelektranama se proizvodi dodatnih 20-30% elektricne energije iako mnogi misle da je Djerdap najveci proizvodjac struje pod parolom Dunav tece neprekidno.Ostali tyv obnovljivi iyvori ucestvuju sa npr 2% u proiyvodnji i ne mogu biti osnova za proizvodnju struje vec iskljucivo dodatak termoelektranama. Ovako otprilike izgleda raspored proizvodnje u svim zemljama s tim sto neke umesto termoelektrana koriste nuklerne elektrane,a ponegde se prave elektrane na gas,ali mu to manje vise dodje isto(skandinavci odstupaju -imaju vise HE i vetrogeneratora ).Znaci ugalj ili uranijum.
Da bi se elektrana napravila treba jako puno para i vremena. Drugo, elektrana ima svoj radni vek,recimo oko 30-40 godina. I dodajmo jos na ovo da rezerve uglja u nasoj domovini postaju sve manje iz dana u dan,treba doci masinom do uglja.Realnost je da mozemo struju praviti i potpuno besplatno ali ce tome doci kraj,mozda ne za 10 godina ali recimo nasi naslednici nece vise imati ni uglja ni elektrana koje su u normalnom radnom veku.Ako nam je cilj da nama bude dobro a nasim sinovima -bas nas briga, onda mozemo reci da odlicno idemo u tom pravcu. REyultat ce verovatno biti nuklearke ili gasne i to strane na koncesiju jer mi necemo imati iybora. A sto se cene rada tice -jedna dnevnica stranca koji dodji u nadzor je reda par stotina evra npr 500-700evra, cene njihovih usluga su nekoliko puta vece od nasih npr pet puta tako da mi za njih iygledamo kao bednici. Kada nas koji tamo radimo vise ne bude jer niko normalan nece raditi ovaj posao za smesne pare(ljudi se staraju o opremi vrednoj milijarde za crkavicu), onda ce nam doci stranci pa ce stuja biti toliko skupa da necemo znati sta nas je snaslo. Dok god ima nasih ljudi koji se brinu o gradjanima ove zemlje i tamo odgovorno rade necemo imati problema ali bonus se trosi-nista nije vecno! (kad ste poslednji put bili bez elektricne energije? Znate neki momci nisu gledali partiyan- arsenal jer su bili na radnom mestu da biste vi mogli gledati tekmu i piti pivo!)

SaleKostolac

pre 15 godina

Neverovatno koliki broj nebuloznih komentara...vise puta sam komentarisao slicne vesti..i ponovo cu...tacno,plate su nam velike,ja,kao rudarski smenski poslovodja imam oko 65000,sa sve smenama,nocnim radom i vikendima,i potpuno zasluzeno toliko primam,po mom misljenju...malo!Tacno je jos samo jedno - visak radnika postoji,svakako,ali i iskljucivo u reziji,nikako u proizvodnji..Razumem i shvatljiv mi je bes onih koji rade za dvostruko i trostruko cak manje plate,ali,znate li vi koja je odgovornost onog(bageriste),koji upravlja masinom vrednom nekoliko desetina milona dolara...to mora da se plati...dalje,znate li koliki je broj tkz.zavisnih preduzeca koje EPS direktno finansira (iako su vec nekoliko godina izdvojeni iz EPS-a),i time stiti socijalni mir za jos najmanje 100000 ljudi koji zive od toga..Pozicija EPS-a u ovom drustvu je kompleksna i posmatrati je iskljucivo kroz plate je na nivou decjih razmisljanja...dakle,slazem se,potrebna nam je racionalizacija,ali i ekomomska cena elektricne energije...jedno bez drugog ne moze...najobicniji,uobicajeni,i apsolutno neophodan godisnji remont postrojenja kosta vise desetina,cak stotina miliona eura..pobogu ljudi,govorimo o Elekltroprivredi,ne o nekom salonu namestaja...

SaleKostolac

pre 15 godina

Neverovatno koliki broj nebuloznih komentara...vise puta sam komentarisao slicne vesti..i ponovo cu...tacno,plate su nam velike,ja,kao rudarski smenski poslovodja imam oko 65000,sa sve smenama,nocnim radom i vikendima,i potpuno zasluzeno toliko primam,po mom misljenju...malo!Tacno je jos samo jedno - visak radnika postoji,svakako,ali i iskljucivo u reziji,nikako u proizvodnji..Razumem i shvatljiv mi je bes onih koji rade za dvostruko i trostruko cak manje plate,ali,znate li vi koja je odgovornost onog(bageriste),koji upravlja masinom vrednom nekoliko desetina milona dolara...to mora da se plati...dalje,znate li koliki je broj tkz.zavisnih preduzeca koje EPS direktno finansira (iako su vec nekoliko godina izdvojeni iz EPS-a),i time stiti socijalni mir za jos najmanje 100000 ljudi koji zive od toga..Pozicija EPS-a u ovom drustvu je kompleksna i posmatrati je iskljucivo kroz plate je na nivou decjih razmisljanja...dakle,slazem se,potrebna nam je racionalizacija,ali i ekomomska cena elektricne energije...jedno bez drugog ne moze...najobicniji,uobicajeni,i apsolutno neophodan godisnji remont postrojenja kosta vise desetina,cak stotina miliona eura..pobogu ljudi,govorimo o Elekltroprivredi,ne o nekom salonu namestaja...

nindza

pre 15 godina

Radim u elektranama.Osnovne stvari-zemlja Srbija struju proizvodi 60-70% u termoelektranama sagorevajuci ugalj koji se danonocno kopa. To znaci da ljudi tamo na kopovima rade dan i noc po kisi snegu Suncu da bismo mi sada imali mogucnost da ovo procitamo na racunaru.Dok je uglja kolubarskog bice i struje. Taj ugalj se danonocno prevozi vagonima do termoelektrana,najvise Obrenovac.U hidroelektranama se proizvodi dodatnih 20-30% elektricne energije iako mnogi misle da je Djerdap najveci proizvodjac struje pod parolom Dunav tece neprekidno.Ostali tyv obnovljivi iyvori ucestvuju sa npr 2% u proiyvodnji i ne mogu biti osnova za proizvodnju struje vec iskljucivo dodatak termoelektranama. Ovako otprilike izgleda raspored proizvodnje u svim zemljama s tim sto neke umesto termoelektrana koriste nuklerne elektrane,a ponegde se prave elektrane na gas,ali mu to manje vise dodje isto(skandinavci odstupaju -imaju vise HE i vetrogeneratora ).Znaci ugalj ili uranijum.
Da bi se elektrana napravila treba jako puno para i vremena. Drugo, elektrana ima svoj radni vek,recimo oko 30-40 godina. I dodajmo jos na ovo da rezerve uglja u nasoj domovini postaju sve manje iz dana u dan,treba doci masinom do uglja.Realnost je da mozemo struju praviti i potpuno besplatno ali ce tome doci kraj,mozda ne za 10 godina ali recimo nasi naslednici nece vise imati ni uglja ni elektrana koje su u normalnom radnom veku.Ako nam je cilj da nama bude dobro a nasim sinovima -bas nas briga, onda mozemo reci da odlicno idemo u tom pravcu. REyultat ce verovatno biti nuklearke ili gasne i to strane na koncesiju jer mi necemo imati iybora. A sto se cene rada tice -jedna dnevnica stranca koji dodji u nadzor je reda par stotina evra npr 500-700evra, cene njihovih usluga su nekoliko puta vece od nasih npr pet puta tako da mi za njih iygledamo kao bednici. Kada nas koji tamo radimo vise ne bude jer niko normalan nece raditi ovaj posao za smesne pare(ljudi se staraju o opremi vrednoj milijarde za crkavicu), onda ce nam doci stranci pa ce stuja biti toliko skupa da necemo znati sta nas je snaslo. Dok god ima nasih ljudi koji se brinu o gradjanima ove zemlje i tamo odgovorno rade necemo imati problema ali bonus se trosi-nista nije vecno! (kad ste poslednji put bili bez elektricne energije? Znate neki momci nisu gledali partiyan- arsenal jer su bili na radnom mestu da biste vi mogli gledati tekmu i piti pivo!)

Aleksa

pre 15 godina

Naravno da je moguća racionalizacija u RB "Kolubara", ali ovi komentari o platama su smešni. Takvi uslovi rada, taj nivo obaveza i odgovornosti, obaveze RB "Kolubara" prema firmama "ćerkama" (na primer "KOLUBARA METAL"), koje su bitne za njen rad, zahtevaju i daleko veće plate. Uporedite plate u nekoj drugoj zemlji slične firme i njihove prosečne plate pa se onda čudite!! Takođe, cena uglja koju RB "Kolubara" prodaje EPS-u je toliko mizerna (a EPS-u se proda 98% uglja), da je zarad od tog uglja oko 2%, od ukupne zarade, što znači da 98% zarade potiče od slobodne prodaje svega 2% uglja. Apsurd!! Ali kada bi cena uglja bila realnija, uz racionalizaciju u RB "Kolubara", cena struje bi opet drastično morala da se poveća (bez povećanja zarade EPS-a). Birajte, želite li našu struju na ovakav način, po ovoj ceni ili možda više volite uvoznu, ili možda iz nuklearne elektrane, a biće ih sigurno kada potrošimo ugalj za 40 godina, onda vam neće trebati ni RB "Kolubara", ni "KOLUBARA METAL", ni naš ugalj?!

Branko Von Beca

pre 15 godina

Pa zar vam nije jasno da se ovakve vesti plasiraju da bi vadili oči između sebe ?! Ne kažem da u Epsu nema svakakvih, ali to preduzeće vuče na grbači 80% budžetskih korisnika, zarađuje platu i sebi i njima. Ako hoćete da kažete kolika je plata radnika Kolubare, prvo dođite sa splavova u treću smenu na kop, u blato do kolena pa provedite 12 sati u bageru bez svetla i grejanja na -20 pa onda komentarišite njihovih 50 hiljada. Ne radim tamo ni ja, ali tast mi je radio i nije dočekao penziju, a i oni koji jesu nisu dugo u njoj bili.
Evo i u sudstvu i policiji traže plate veće i do 40%, a ako pogledamo koliko se lopova i šljama slobodno šeta i kakve sve dilove nude državi, treba li onda njima i za topli obrok dati...Prosvetarima stalno malo a mesečno nemaju ni četvrtinu radnih sati kao ovi u proizvodnji, ni smenski ni noćni rad, tri meseca godišnje uopšte ne rade a bune se što im plata 5 000 manja od rudara ?!?!?!?
I ako nastavimo tako da se međusobno optužujemo kome više krče creva, "eksperti i lideri" rade radnju za sebe ...

sale novosadjanin

pre 15 godina

da li ovaj lik gaji simsonove u glavi?
napravite obnovljive izvore energije i otpustite visak ds,dss,ns,srs...i ostale kadrove pa da vidis plate i cene struje.
VOJVODINA-VOJVODJANIMA !!!

Drako

pre 15 godina

Svega mi je dosta.
Supruga je magistar med. nauka, trenutno na specijalizaciji. U njenu magistraturu smo uložili oko 250.000,00 din (po ondašnjem kursu 3.000,00 EUR; magistratura se plaća) 2 godine učenja (četiri ispita i veliki ispit pred 5 profesora) i odricanja od svega i svačega, godinu i po dana izrada magistarskog rada da bi imala platu od 54.000,00 din.
Dispečer sa srednjom školom u EPS-u ima platu od 50.000-60.000 din, u zavisnosti da li radi za praznike.
Kada se supruga vrati sa specijalizacije prvo što ćemo uraditi je da odemo što dalje od ovog brloga kojeg optimisti nazivaju država.

opljackani

pre 15 godina

Eps je najveca pljackaska firma! Uselili smo se u martu u novi stan (adaptirano potkrovlje vec poistojece zgrade), sa svim novim el. uredjajima stedljivim-sa A+ potrosnjom el.energije i sa svom novom belom tehnikom koja ima takodje A+ klasu potrosnje energije. Za nas dvoje mesecni racun za struju za vreme leta kada smo koristili klimu po potrebi bio je oko 3200din, a u septembru kada klimu uopste nismo ukljucivali racun je bio 3800din!
Nasi rodjaci zive u istom takvom stanu na drugom kraju grada, istim stilom zivota, i placaju struju 1500dinara!
Takodje treci primer - nasi roditelji koji zive u kuci koja je stara oko 30 godina, u kojoj su svi stari el. uredjai i bela tehnika koja trosi visde struje, imaju mesecne racune za struju oko 1500din.
Da napomenem da mi imamo digitalno brojilo i da smo do sada redovno placali nase racune.
KAko da se izborimo protiv ovog lopovluka?

laki

pre 15 godina

kakav bezobrazluk traziti povecanje cene struje d abi se povecale plate radnicima EPS-a, koji ionako imaju previse za jadnu Srbiju. neka EPS pocisti slam koji radi tamo, one koji na divlje povezuju struju, one koji nastimavaju uklopne satove da imaju uvek jeftinu struju sebi, rodjacima, prijateljima ili za novac. onda nece trebati nikakvih poskupljenja. Ja u Austriji placam 6 evro centi po KwH a imam 6.5 puta vecu platu od prosecne srpske. Dokle ce vise cene da uporedjuju sa drugima, zasto i primanja stanovnistva onda ne uporedjuju na isti nacin?

Pex

pre 15 godina

Jaooooooooooooooo ljudiiiiiii, sta bih sada sve napisao u ovom komentaru ali mi nece objaviti!!!!! Jao ala bih im...pa kako uopste smeju da se plasiraju ovakve vesti u ovom haosu...pa kakve plate da im se povecavaju? Pa imaju 10000000000 zaposlenih BRE!!! Pa kakva smo mi ovo drzava? Jaoooooo ala sam isp.... sada....

Milovan

pre 15 godina

Sramota. Čto dotični gospodin ne kaže kolika je plata u EPS-u,jubilarne nagrade u Kolubari plelaze 200 hiljada dinara,koliko je tehnološkog viška kojeg mi plaćamo preko cene struje....

Niko Suđić

pre 15 godina

Koliko i kako rade, debelo su preplaćeni. Sigurno im je prosečna plata bar 2 puta veća od prosečne plate u Srbiji. I to kada računaju koliko u godinu dana dobiju para pa to podele sa 12 meseci.
Oni u platu ne računaju prevoz, regres, bunuse...To u privatnim firmama u kojima se radi bar za trećinu više i kvalitetnije ne postoji. A o otkazu da ne pričam. Kada je neko iz javnog preduzeća dobio otkaz? Ako nešto ukrade ili poruši onda dobije, najviše opomenu pred isključenje. Ovo se odnosi i na administraciju po sudovima

dipl.inz

pre 15 godina

Radim u JP Srbijasume (gazdinstvo u provinciji) i kao diplomirani inzenjer sumarstva imam platu 30.000 dinara koju primam sa dva meseca zakasnjenja. Istovremeno moj rodjak koji radi u EPS-u sa srednjom skolom (trogodisnjom!!!) ima platu 40.000 dinara koju prima redovno. Pa ko je ovde lud??? I jos traze povecanje?! Inzenjeri kod njih imaju plate od po 50-60.000 dinara.

aca

pre 15 godina

Pošto je EPS javno preduzeće - neka neko navede koje u tačno plate u tom preduzeću - ali sve - od čistačice i kafe kuvarice do generalnog direktora.

devitd

pre 15 godina

Zakon o energetici kaze da je mesto razdvajanja MERNI SET!!!!
A Zakon zastiti potrosaca da jedinicna cena i jedinicna kolicina treba da su jasno iskazane i podlozne proveri!!!!
KOLIKO KOSTA JEDAN KW struje u Srbiji!!!!!!!!
Ako je mseto razdvajanja merni set;koja je Zakonska osnova za za sve izume;tarifni stavovi,mernio mesto,angazovana snaga i d;koje AGENCIA ZA ENEREGETIKU POKRIVA SVOJIM PROPSIMA KOJI NISU U SKLADU SA ZAKONOM!!!!
A Viaskovi zaposlenih od nekoliko hiljada je posebna prica i osnov njihovog zaposljavanja!!!!!
Kada samo pomislim kako je Rankovic bio dalekovid;ako je on izumeo "Goli otok"!!!!!!!!

profa

pre 15 godina

Oni su stvarno izgubili kompas, pa broj radnika EPS-a treba bar prepoloviti, a plate ostaviti zamrznute jos jedno 2 godine.

Cistacica sa osnovnom skolom na HE Djerdap ima platu kao nastavnik sa punim fondom, o ostalim bolje da ne pricam, cir ce mi proraditi.
Zasto neko ne izadje sa podacima koliko radnika postoji na rumunskoj, a koliko na srpskoj strani? Ne mogu reci jedna veca, druga manja, potpuno su iste, ali mi izgleda imamo retardirane radnike, pa je broj kod nas 5 puta veci!

Platu treba povecati onim nesrecnim rudarima sto penziju nece docekati, ali dati povecanje armiji piskarala je pljuvanje u lice svim gradjanima Srbije!

PS prosecna cena kilovata nije 4 centa, vec 5, ali bih pristao da placam i 7-8 centi kada bih znao da ce oni otici u investicije, obnovu mreze i slicno. Za sada i ovo je mnogo ...

Nindza

pre 15 godina

Imamo najskuplju struju u vasioni, i to je lako dokazati. Svako ko pozaje nekog iz inostranstva zna da ovo nema veze sa zivotom. Verovatno je zato taj neko i ostao u inostranstvu.
Kad bi Nemci placali NASE cene, ni oni ne bi imali dobar standard...

Da ne pominjem kvalitet i redovnost isporuke struje.

whatever

pre 15 godina

Da necete mozda i akademska priznanja vi iz EPS-a?
Mislite vecito tom ucenjivackom politikom da namirujete svoju alavost?!E pa nece moci.
Kazete tezak i stresan vam posao.Evo ja vam predlazem da potrazite drugi.A da,ta vam opcija ne odgovara.Bolje je ova ucenjivacka,poskupite struju da bi mi imali vece plate.Jao jadni vi.

vlad

pre 15 godina

Znaci nas gradjane jos malo da peljesite, je li?
A od toga sto nama uzmete da delite izmedju vas besposlicara kojih ima i previse!
Da, a koliko od toga ce dobiti FK. Partizan? Sramote jedne.

Milomir

pre 15 godina

"Generalni direktor EPS-a Dragomir Marković zatražio je od Vlade radikalnu promenu cenovne politike struje i povećanje plate zaposlenima u tom javnom preduzeću.
"
Meni je, recimo potrebno da EPS otpusti 20% hvatača zjala i smanji cenu za 15%.

Jorginho

pre 15 godina

"cena struje u Srbiji najniža u regionu" - Himna EPS-a koju zaposleni u tom preduzeću pevaju svako jutro kada dođu na posao i zbog koje su odlučni da tog dana ništa ne rade već samo da igraju igrice na svojim kompjuterima, filozofiraju i iživljavaju se nad nedužnim građanima što im ne daju više para...

siki ns

pre 15 godina

poslednji racun 1022kw 6678,00rsd znaci 1 kw 6,53 dinara podeljeno sa danasnjim kursom nikako ne daje 4 evrocenta.Ministre,ministre.... ni denjenje nisi naucio

verko

pre 15 godina

Šta očekivati od direktora koji je došao u tu fotelju po političkoj liniji? A onda je navodno raspisao konkurs za izbor direktora ispod njega... a svi su isto izabrani po političkoj liniji.. pa ne smeju da pogledaju istini u oči: smanjite gubitak energije koji je sada katastrofalno visok. Prestanite da zapošljavate tatinu i maminu decu koja su jedva završila srednju školu (III ili IV stepen ko zna koje struke). Skupite snage da javno kažete koliko u EPS-u ima radnika a koliko je neradnika. Nagradite radnike... dajte im pet puta veću platu, a eliminišite veliku grupu neradnika, smanjite im platu na minimum... isterajte najveće neradnike sa posla... Ne plašite se, ostaćete u fotelji i posle takvog poteza. Zartreba da dođe neko sa strane pa da ovo uradi? Zar nije dovoljna lekcija dolazak Rusa u NIS? Pre nekoliko godina određeni broj radnika je uzeo otpremnine i otišao iz EPS-a a rukovodstvo je reklo da će se plata povećati onima koji ostaju... ali rukovodstvo je zaposlilo mnogo novih "perspektivnih" poslušnih radnika i tako dokazalo da ne govori istinu.. EPS je samo potrošio novacna otpremnine, a nije smanjio broj radnika...

marko

pre 15 godina

Nisu rudari problem, njima i treba povecati plate, vec razni montazeri, uklopnicari, administrativci i ostali koji zauzmu svoja mesta po kaficima i kafanama vec od 7 ujtru uz sve ostale manefetluke koji su navedeni u prethodnim komentarima

elektricar

pre 15 godina

Kakav nevidjeni bezobrazluk.
Ja sam elektroinzenjer ali ja sam i potrosac. Nemojte da lazete lopovcine. Kakvih 4 centi. Svoj prosli racun : broj potrosenih kilovata i iznos racuna podelio i dobio cenu od 8 din za kilovat. To sto sve svoje gluposti (koeficijent snage,angazovana snaga bla bla truc) i neznanje zelite da sakrijete kroz nerazumljive stavke ne menja prostu cinjenicu da koriscenje 1KWH u Srbiji kosta 8 din. A ako zelimo da se merimo sa zapadom trebalo bi pogledati i kvalitet struje koji je jasno definisan naponom, frekvencom i stalnoscu. Bas da vidim gde to malo malo pa zaskilje sijalice. Radio sam i kao smenski elektroinzenjer na kopu i znam da sam u smeni imao preko trideset ljudi a optimalno je bilo da se sistemi odrzavaju sa 5 ili sest. U masinskom i Rudarskom sektoru stvari su jos crnje i gore. Radio sam kao el ing i u inostranstvu i dobro znam o cemu pricam. I na kraju najbitnije pitanje. Ciji bre vi to ugalj kopate i ciji Dunav zauzdavate. Jel to samo vasa dedovina (vas koji radite u EPS) ili i mi ostali treba da imamo nesto od toga. E pa kad budete placali 5 eur za tonu uglja drzavi i prodavali struju po 8 eurcenti a u opremu i rudnike kao i elektrane ulagali svoje pare mozemo da pricamo i o platama.