Nesto je trulo u drzavi...
pre 13 godina
Strasno, ma nikad bre nama nece biti dobro!!!
I rece jednom jedan coek> Putuj Evropo i poslji nam malo peciva nama je dobro, ma slika jedna neizreciva..
Petak, 06.08.2010.
21:06
Predsednik Srpskog pokreta obnove Vuk Drašković, rekao je da Srbija treba da promeni strategiju prema kosovskom pitanju, kao tekst rezolucije koji je predat SB.
Izvor: B92
pre 13 godina
Strasno, ma nikad bre nama nece biti dobro!!!
I rece jednom jedan coek> Putuj Evropo i poslji nam malo peciva nama je dobro, ma slika jedna neizreciva..
pre 13 godina
Imam 35 godina i za razliku od nekih od Vas nemam amove i imam samo jednu zemlju Srbiju, i ne dam bre, ne dam nijedan pedalj nase zemlje NIKOME!
KOSMET je srce Srbije!
pre 13 godina
Косово је изгубио Слободан Милошевић.На жалост оно ће трајније бити ван суверенитета Србије.Свим аје ваљда јасно да ми никада нећемо признати ту независност.Сада је важно да сачувамо Србе и све што је наше да се једног дана када се за то стекну услови као држава вратимо на своју територију.То неће моћи без ЕУ и НАТО-а.Због тога у националном и државном интересу је неопходно да што је пре могуће постанемо чланица ЕУ и НАТО.Ово морамо због генерација које долазе.Верујем да ће са временске дистанце за 20-30 година дилеме са којима се данас суочавамо деловати као смешне.
pre 13 godina
Slazem se sa Vukom
Srbija sta god hoce da uradi, prvo mora promeniti ustav jer, ako ostane sa ovakim ustavom, ne moze ni priznati Kosovo, ni pregovarati sve i da hoce jer je to protiv vazeceg ustava, a onaj ko bi priznao Kosovo ili cak i pokusao pregovarati bi prekrsio ustav.
pre 13 godina
Zamislite situaciju:
- Pocnu pregovori/dogovori o Kosovu
- Neko iz Srbije prijavi ustavnom sudu da "izvesna grupa gradjana" javno pregovara o necemu za sto podnosioci prijave misle da je protivno ustavu Srbije i traze od ustavnog suda da oceni dali je ta delatnost u skladu sa vazecim ustavom ili ne.
- A ustavni sud imajuci ustav pred sobom, kao vrhovni prtavni akt drzave, oceni da je ta delatnost protivustavna i naredi da se sve obustavi
- STA ONDA ?
E to je poenta Vukove price da nas je nas vlastiti ustav okovao
pre 13 godina
Ne znam zašto ljudi vezuju pitanje Kosova sa pitanjem budućnosti, odnosno boljeg života u Srbiji. Čak i da se završi ova agonija oko Kosova, postaviće se pitanje hapšenja Mladića ... a do tada će još više uslova i problema da se stvori. Treba da prihvatimo realnost da nam nije mesto u EU, i samim tim da prestanemo da se odričemo nekih stvari zarad boljeg života koji nam niko ne može obećati. Mi saveznika u Velikoj Britaniji i Americi nemamo, pa prema treba da se okrenemo onim zemljama koje kod nas najviše investiraju, a to su Italija, Slovenija, Austrija, i druge zemlje u regionu koje nikada neće izolovati Srbiju jer bi time ugrozili sopstvene ekonomske interese. Amerika i Britanija ne investiraju u Srbiju i prema tome, njima ni ne treba da se uvlačimo pod kožu. A o trenutnom uticaju ove dve zemlje, najbolje govori činjenica da ni posle više od godinu dana, ni pola država nije priznalo Kosovo kao nezavisnu državu. Mi nemamo razloga to da uradimo jer time ništa ne dobijamo. Čak ne mogu ni da nam obećaju kandidaturu, a kamoli članstvo u bliskoj budućnosti.
pre 13 godina
Konacno neko kao Ceda!
Bravo Vuce!
:)
sad ili nikad!
ZA PROMENE SE ZIVIIIIIIIII!
pre 13 godina
Šta smo mi morali da trpimo kao ministra spoljnih poslova... Pa ovaj čovek nema veze ni sa politikom, ni sa međunarodnim odnosima, ni sa diplomatijom. Njegovo pojednostavljeno doživljavanje sveta bi bilo komično, da nije reč o čoveku koji je do juče bio šef srpske diplomatije!
Da ne pominjem da je 1999. ušao u vladu sa Miloševićem (u njegovom najgorem, metastaziranom izdanju) "zbog Kosova"; sećamo se mi još uvek "Kosovske Himne SPO" i sličnih izleta u Oz.
Dovođenje ovog čoveka na vašu televiziju da priča o bilo čemu je srozavanje par exellence. A on mučenik tako primitivno, kao i uvek, pokušava da se (bukvalno) proda pre svega Amerikancima, da je to mučno gledati. Njegov ego nikada neće preboleti zasluženi nestanak sa političke scene 2000. godine.
pre 13 godina
Zamenite onog Vuka ovim-i eto nama Jevrope,bre!Vuk se Vukom izbija!!!
pre 13 godina
Poricanjem realnosti do isceznuca svih problema...
Ironiju na stranu, ustav treba promeniti kako bi otklonili nerealnu definiciju Kosova i kasnije treba i priznati Kosovo ali ga prvo i pre svega treba podeliti jer kao sto se od albanaca ne moze ocekivati da zive pod srpskom vlascu i od srba se ne moze ocekivati da prihvate da ih albanci stite i da stite njihovu kulturu i nasledje. Znaci, podela je jedino resenje i sa tom idejom treba jasno nastupiti a ako je medjunarodna zajednica odbije onda zauzeti principijelan stav da je secesija legitimno pravo pa onda priznati secesiju na Kosovu, Kipru, Spaniji, Belgiji i svuda gde se pojave secesionisticki pokreti pa onda neka NATO objasnjava kako je Kosovo jedinstven slucaj.
pre 13 godina
Žalosno je što ovo niko drugi na političkoj sceni ne sme da kaže, pa je rekao Vuk Drašković, koji ionako nema šta da izgubi jer je već odavno marginalizovan, što je svojim političkim egzibicijama i zaslužio. Ali šta je to rekao, gospodo "patriote", a da je sporno? Kosovo nećemo nikad priznati ali treba priznati da, za sada, ono nije pod našom kontrolom, da očigledno nije zreo politički trenutak da se vrati pod našu kontrolu, a dok taj trenutak ne sazri, ne treba udarati glavom u zid, ne treba plaćati kosovske dugove, treba tražiti da se vrati naša imovina na Kosovu, a fokus naše borbe treba prebaciti sa statusa na zaštitu naroda i našeg kulturnog nasleđa. Postoji mnogo "patriota", koji bi više voleli da se inate sa zapadom nego da naša deca na Kosovu imaju normalne uslove za život i školovanje. Sve takve bih o trošku države preselio sa sve porodicama u jednu od enklava na Kosovu, pa bi im veoma brzo postalo jasno gde su prioriteti.
pre 13 godina
Vaš glas je zabeležen gospodine Daskovicu - hvala na trudu
pre 13 godina
Ljudi, ostavimo Vuka da menja dlaku po potrebi. Nije on jedini političar koji to radi. Svi su isti. Ali, ovog puta je u pravu. Ne može cela država da bude rob nečijih loših odluka, koje smo, nažalost, podržali. Treba priznati realnost. Pametni ljudi shvate kad su izgubili i gledaju da izvuku što veću korist iz poraza. Mi još uvek osuđujemo Vuka Brankovića što nije poginuo na Kosovu. Da li još jedna žrtva može nešto da promeni? Ne. I šta god mi radili, ništa se neće promeniti, Kosovo je već samostalna država. Treba biti dalekovid. Treba da razmišljamo na konstruktivan način. Kako možemo da vratimo Kosovo? Pa samo ako budemo zemlja u kojoj će svi želeti da žive, a ne da iz nje beže. Kada sredimo ekonomiju, povećamo plate, kada sudovi profunkcionišu, kada se izgubi verska netolerancija, kada, brate, budemo u uredjenoj državi, onda će i drugi želeti da budu sa nama. Zašto osuđujemo druge što se otcepljuju od nad kada i naša deca beže iz ove zemlje. Mislim da je to dugoročna politika koja će vratiti Kosovo, sprečiti i Vojvodinu i Sandžak da beže od nas. Politika guranja prsta u oko celom svetu je smešna kada iza tebe ne stoji sila. Moramo da shvatimo svoju poziciju i ma koliko bilo bolno da priznamo sebi istinu.
pre 13 godina
Imam 37 godina i sve ovo je pocelo pre zavrsetka moje srednje skole. Ceo zivot mi je upropascen stresovima, ratovima, nemanjem ovoga i onoga, neostvarenim zeljama, beskrajnim ceznjama a godine idu. Bas me briga i za Kosovo i za krajine i za sve te gluposti, zelim da prozivim ostatak zivota u miru. Toliko od mene.
pre 13 godina
"On podseća da od Srbije niko ne traži da prizna Kosovo kao suverenu državu, već da prizna realnost na Kosovu i da je to u interesu svih građana"
Nije sija nego vrat: pa sta je Kosovo vec nova realnost, t.j. suverena drzava.
pre 13 godina
”Данас црно, сутра црвено а прекосутра, јелте, жуто”
Бата Стојковић у филму Варљиво лето 68-осме.
pre 13 godina
Mađarska je, kao GUBITNIK, posle I Svetskog Rata ostala bez 2/3 svoje teritorije i to naseljene većinom Mađarima. To su nerado prihvatili ali MORALI su sa obzirom da su IZGUBILI rat.
A ko ovde misli da je Srbija dobila rat na Kosovu ili u Bosni ili u Hrvatskoj, taj treba da se javi stručnjaku za mentalno zaostale...
Utuvite sebi u glavu da smo mi 90-ih SVE ratove IZGUBILI!!! I prekinite više da rovašite i pričate svašta da nam se rugaju i smeju svi od reda i jači i slabiji od nas...
pre 13 godina
Izgleda da se Vuk najzad opametio. Bolje ikad nego nikad.
Sad samo da to uradi i mali vucic, i zivecemo mirno jedni pored drugoga!!!!!
pre 13 godina
Ha, u komentarima (skoro) svi pucaju na Vuka. Aman ljudi, covek je, ali, skroz u pravu. Da li neko ima neku bolju ideju a da ona bude realno ostvarljiva osim ove kojom bi Srbi na Kosovu dobili vise? Ja verujem (na zalost) da ima mnogih koji bi to resili po kratkom postupku, silom. Plus sto ta sila ne bi isla iz njihove kuce nego bi tu silu trebalo da primene necija tudja deca a ne njihova. Zaista sam sit tih branilaca Kosova iz fotelje. Dajte ljudi urazumite se, Kosovo je zavrsena prica, treba samo uraditi sve da Srbi na Kosovu imaju sva prava kao i svaki gradjanin Kosova. I opet za one koji se mozda pitaju ciji sam ja "element", ja sam Srbin (ali realan) i to, necete verovati, rodjen na Kosovu.
pre 13 godina
Što više ovakvih priča čujem sve mi je manje jasno zašto treba da se odreknemo kosova
pre 13 godina
Pa zasto su onda tvoji poslanici u Skupstini Srbije glasali za ovakvu rezoluciju? Da se razumemo, Miloseviceva naopaka i neodgovorna politika je skrivila srpske poraze u poslednjoj deceniji 20. veka, a Vuk je sve cinio da Srbija ostvari saveznistva sa najmocnijim drzavama i da sacuva zivote i buducnost Srbiji. Slika danasnjeg Kosova je posledica Miloseviceve politike, ali to ne znaci da imamo pravo da menjamo Ustav da bi Srbija i Kosovo saradjivali kao dva suseda. Mi nismo susedi, Kosovo nikada nece biti drzava. A Srbija i Srbija ce bas lepo da saradjuju. Ne znam sta bi Srbija time dobila? Zastita Srba? Sramota! Pa zar civilizovani Zapad trazi da priznamo za suseda laznu drzavu Kosovo da bi naterao Siptare da prestanu sa ubijanjem civila kao i svim drugim krsenjima ljudskih prava Srba i ostalih nealbanaca na Kosovu? Ja sam mislio da su ljudska prava na prvom mestu pre i iznad svakog politickog resenja! To nije kompromis, to je obecenje necega sto je navodno pravo svakog coveka na planeti! Za to valjda nije potrebno odricanje od dela teritorije?
pre 13 godina
Ponekad tako razmisljam i analiziram zasto su Indijanci gotovo izumrli i pred slavnih poglavica i velikih ratnika ? Djeronimo, Kociz, Bik koji sedi itd. itd. su samo jedan mali broj "uz gusle opevanih"!
Jedino logicno objasnjenje koje mi se svaki put nametne je da je najveca greska Indijanaca bila sto su se "borili da sacuvaju tradiciju i sto nisu prihvatili CIVILIZACIJU" !
Amerika i danas prednjaci u "utabavanju civilizaciskog puta" a odma iza njih ide EU, Nemacka, Francuska, Velika Britanija i itd. da ne nabrajam sve zemlje koje vec slede "Americke utabane staze" jedno je u svakom slucaju lako uocljivo a to je da je ta kolona sve duza i duza i da se puno zemalja zeli pridruziti toj koloni ali "uslov" koji vazi za ovu kolonu je "osloboditi se tereta proslosti" kao sto su "tradicija i Mitovi" jer bi to usporilo citavu kolonu
a to jos uvek neke zemlje nisu u stanju da prihvate i dok se njihovi "vracevi" i "plemenski saveti" dogovaraju "bacajuci kosti" i nagadjati kojim putem da krenu posto ima puno "vraceva" kojima se cini da je "kljucna kost" okrenuta "ka istoku" a ne ka zapadu kojim se kako rekoh krece ova kolona sa SAD na celu i zato ostaju "NI TAMO NI TAMO" sa svojim "TERETOM" a "civilizaciska kolona" sve je dalja i dalja i sto se neke zemlje kasnije odluce da im se pridruze sve ce biti teze "stici kolonu" !
Kosovu se "kljucna kost" jasno okrenula ka zapadu i tesko ce ih Srbija odvratiti od njihove namere da krenu za onom kolonom na celu sa SAD i da i dalje slusaju "vraceve" iz Srbije !
I to je ta RALNOST koju sam Ja odavno prihvatio a sad vidim i Vuk Draskovic !
pre 13 godina
Bravo Joe! najzad nego pametan :), ljudi covek je rekao sad istinu, bez obzira na to sta je i gde je on bio 80ih i 90ih godina, koja mu je uloga bila, itd.. rekao je kako jeste. A nama veoma nedostaje da neko kaze pravo stanje stvari, dosta je bilo lazi!!! Mi se stalno vrtimo vec 20 godina oko Kosova, dok ostali susedi i druge evropske drzave idu napred!! Dosta je vise bilo!!! Ocu buducnost, ocu zivot!!! Kosovo je po duhovnom nasledju SRPSKO, po teritorijalnom stanju stvari i demografiji albansko!! zao mi je al tako je, svidjalo se to nekom ili ne..
pre 13 godina
Znaci - ukoliko se ne odreknemo dela svoje teritorije, mogli bismo nekoga i da uvredimo!
Nego, ne bi smeo bivsi ministar inostranih poslova, da uporedjuje neuporedivo i to na nasu stetu. Slucaj Srbije i Nemacke je neuporediv. Dok je Kosovo pokrajina Srbije koju separatisti uz pomoc dela velikih sila pokusavaju da otcepe, u drugom slucaju velike sile celog sveta su, posle zajednicke pobede u Drugom svetskom ratu, podelile pobedjenu Nemacku. Nemci to uopste nisu zeleli i zato su te dve drzave lako i rado saradjivale.
pre 13 godina
Vuk je ovde potpuno u pravu, kao sto je u pravu i oko mnogih drugih stvari koje su u Srbiji nepopularne zbog komunistickog i nacionalistickog ispiranja mozga (restitucija imovine, otvaranje dosijea, kontrola nad tajnim sluzbama). Bez obzira koliko je cesto gresio i lutao u proslosti, sad treba jasno i glasno reci: BRAVO, VUCE!
pre 13 godina
Bojim se da je Draskovic sasvim u pravu svidjalo se to nama ili ne.!!
Srbija PRVO treba da promeni ustav ako zeli da pregovara, jer bi, ako se ustav ne promeni, gledano sa pravne strane, sve bilo protuustavna delatnost za koju se ide u zatvor [Kosovo je cak u preambuli ustava dok Vojvodina nije]
Draskovic je sasvimdobro rekao da smo mi sada zarobljenici vlastitog ustava.
A to sto se nekom Draskovic ne svidja kao covek, politicar, uopste nije vazno kada je ovo o ustavu u pitnju
pre 13 godina
Ma da, kosovski albanci jedva cekaju nesto da daju Srbiji... Zar niko ne slusa njihove izjave: "nema specijalnog statusa za sever, integracija severa, nema autonomije"?
pre 13 godina
Da li zaista iko misli da za strateska pitanja zemlje treba pitati i narod u Srbiji ili pak vec izabrani politicari od tog istog naroda smatraju da je narod u Srbiji blesav pa ce mozda pogrijesiti u odgovoru. Zasto se treba plasiti glasa naroda?
pre 13 godina
Jel' to onaj isti Vuk Draskovic koji je svojevremeno na Kosovu izjavio "Ko ovdje digne bilo koji barjak osim srpskog, ostace i bez barjaka i bez ruke"?
pre 13 godina
realno
pre 13 godina
Bice ovo skola i za EU i za NATO i za USA, i za Rusiju u smislu:
-Od sada, kada se ratuje treba ici "do kraja" tj treba raditi samo bezuslovne kapitulacije [kao posle I sv rata kada je Madjarska izgubila Vojvodinu], a nikako neke "sporazume" kao ovaj Kumanovski gde svako ima svoje tumacenje tj. tumaci po vlastitom interesu.
pre 13 godina
Seca li se ovaj covek obecanja da ce se padom Slobodana Milosevica sacuvati Kosovo. Sta se to desi? Otkuda sada da se prihvati realnost kada se NATO potrudio da se dogodi ovakva "realnost".
pre 13 godina
Mislim da bi u svim dnevnim novinama trebalo mesec dana da se deli dokument koji je Sloba potpisao u Kumanovu, tj. Onaj njegov verni general Marjanovic! Pa da ovi dusebriznici vide da smo Kosovo predali jos 1999. nakon kapitulacije koju je Sloba proglasio pobedom protiv NATO, i da vise nemamo za sta da se borimo!!! Ovo sto mi danas radimo je ponovno kvarenje jedva uspostavljenih odnosa sa USA i EU, ali bez ikakve sanse da bilo sta promenimo u svoju korist!
pre 13 godina
Realno, jedina dobra rezolucija bi bila rezolucija da se lepo prizna Kosovo i prekine ova farsa.
pre 13 godina
Nemojmo biti nacionalisti, dajmo svakome sve shto trazi i bicemo u dobrim odnosima sa prijateljima u svetu...
KAKVO JE OVO RAZMISHLJANJE, da li je ovo normalno u bilo kojoj drzavi, tako olako prodavati svoje teritorije?!
Mene je SRAMOTA i prosto ne mogu da verujem da u Srbiji postoji takvi ljudi, koji se otvoreno zalazu za rasprodaju [chitaj poklanjanje] drzave i da niko to ne kaznjava? Chik da neko u USA tako radi.
pre 13 godina
E moj ti,sva sreca pa tebe vise niko nista ne pita sta treba da se radi!
pre 13 godina
meni je skoro neverovatno da je to isti covek koji je pisao "Ruskog konzula"
pre 13 godina
Vuk je u pravu. vidite dokle nas je odvela nacionalistička politika, sa celim svetom smo u svađi (sem sa komunističkim siromašnim zemljama) a od njih zavisi i naša a i budućnost naših potomaka. pomirimo se sa tim da ko je moćan može i da odlučuje, i da šut s rogatim ne može. mi smo, s toga, sami sebi odsekli granu na kojoj sedimo. prihvatimo stavove evropskih partnera jer ipak od njih zavisimo a ne Kine i Rusije koja nam nikad nije suštinski ni pomogla a da za to nije imala sopstveni interes. zato zaboravimo "nas i rusa trista miliona" i "tuđa čizma u srbiju neće kročiti" jer ni jedno i ni drugo nije stvarnost.
pre 13 godina
Muka mi je vise od njega svakih 6 meseci prica drugu pricu.
pre 13 godina
Kazu vuk dlaku menja ali ne i cud, ovoga vuka ne preznajem vise nije to onaj iz 80,90-tih. Dobro je da makar neko u Srbiji uvidja na pogresno vodjenu politiku ovih zadnjih par decenija, ali moramo biti oprezni jer je on ipak vuk.
pre 13 godina
E hvala Bogu da jos neko od politicara u Srbiji razmislja trezveno kad je Kosovo u pitanju, jos fali samo koalicija SPO-SLS i nema vise glavobolje..."svi siti ovce na broju"
pre 13 godina
Vuk je uvek bio recit i elokventan.
I ovoga puta nam je lepo preveo ono sto su mu "evro-atlantidisti" iz Brisela rekli.
Osrednji prevodilac koji slabo barata engleskim.
Kao (ex)politicar - tragicno komican.
pre 13 godina
Boze mili, kada ce vec jednom ovi ljudi da zacute!!! Prekljuce jedno, juce drugo, danas trece... Dosta je vise i predosta...
pre 13 godina
AAAAa Kosovo opet, ja se već zabrinuo, dva, tri dana, pardon sata nikakve izjave u vezi srca Srbije.
pre 13 godina
Pre 1989 komunista, pa nacionalista, pa demokrata 1996 godine, pa ponovo komunista, pa nakon 2000 demokrata...
Jednostavno mi se smucilo od ovakih ljudi na celu drzave...
Albanci i Hrvati se drze svoje nacionalne strategije kao pijani plota decenijama i uspevaju u svojim namerama a Srbi, emocionalni kakvi su, menjaju svoju strategiju svakih dva i po minuta...
Mozda bi bila turska okupacija najbolje resenje, jednostavno mi Srbi nismo sposobni voditi svoju drzavu, bas smo na nivou africkih zemalja...
pre 13 godina
Dobila bi sve enklave u kojima ima Srba u vecini i manastire, crkve i druge istprijske spomenike. I verovatno i koridore koji bi sve to spajali.
pre 13 godina
Ovaj covek (a pre njega Svilanovic) je bio ministar inostranih poslova. Eto zasto je realnost na Kosovu takva kakva jeste, zato sto su on i njegov prethodnik radili protiv suvereniteta svoje zemlje. Da su se borili makar 1% kao Jeremic, ko zna sta bi sada bilo...
pre 13 godina
Promenite Ustav!
pre 13 godina
Moram da kritikujem Vuka da je ovim izjavama pokazao da je izgubljen u vremenu i prostoru, jer nije predato nista Savetu bezbednosti nego Generalnoj skupstini. Ali to je covek koji tvrdi da ce Kosovo postati clan UN kad dobije priznanje od vecine sto pokazuje da ne zna osnove funkcionisanja UN jer bi u suprtonom, da nema veta u SB, Palestina vec odavno bila clan jer ima priznjanje od vecine.
pre 13 godina
У овој садашњој владајућој коалицији: ко у клин - ко у плочу! Каква какофонија! Ко ли им је диригент, а ко композитор?
pre 13 godina
To je isti onaj Drašković koji je pred izbore 2000-te poručio da je zapadu neprijatno zbog bombardovanja i čim ode Milošević istog sekunda će nam vratiti Kosovo.Na Kosovu je protektorat UN ,isti onaj koji je i u Bosni već 15 godina.Rezolucijom 1244 lažljivi zapad je GARANTOVAO celovitost Srbije.Ništa im ne verujem ,a ni vama Vuče i vašoj realnoj politici.Realna politika je politika sile.A kao da mi nismo sada i zadnjih 2o god.u konfliktu sa lažljivim zapadom.Kosovo može priznati i 160 zemalja ali bez Rusije i Srbije to ništa ne znači.
pre 13 godina
Pitam se sta bi Srbija dobila ovakvom Draskovicevom rezolucijom?
pre 13 godina
To moze samo Vuk Draskovic - covek za sve pozicije politicke lepeze.
pre 13 godina
bez obzira na sve , covek je rekao kako jeste
pre 13 godina
To je isti onaj Drašković koji je pred izbore 2000-te poručio da je zapadu neprijatno zbog bombardovanja i čim ode Milošević istog sekunda će nam vratiti Kosovo.Na Kosovu je protektorat UN ,isti onaj koji je i u Bosni već 15 godina.Rezolucijom 1244 lažljivi zapad je GARANTOVAO celovitost Srbije.Ništa im ne verujem ,a ni vama Vuče i vašoj realnoj politici.Realna politika je politika sile.A kao da mi nismo sada i zadnjih 2o god.u konfliktu sa lažljivim zapadom.Kosovo može priznati i 160 zemalja ali bez Rusije i Srbije to ništa ne znači.
pre 13 godina
bez obzira na sve , covek je rekao kako jeste
pre 13 godina
To moze samo Vuk Draskovic - covek za sve pozicije politicke lepeze.
pre 13 godina
Pre 1989 komunista, pa nacionalista, pa demokrata 1996 godine, pa ponovo komunista, pa nakon 2000 demokrata...
Jednostavno mi se smucilo od ovakih ljudi na celu drzave...
Albanci i Hrvati se drze svoje nacionalne strategije kao pijani plota decenijama i uspevaju u svojim namerama a Srbi, emocionalni kakvi su, menjaju svoju strategiju svakih dva i po minuta...
Mozda bi bila turska okupacija najbolje resenje, jednostavno mi Srbi nismo sposobni voditi svoju drzavu, bas smo na nivou africkih zemalja...
pre 13 godina
Ovaj covek (a pre njega Svilanovic) je bio ministar inostranih poslova. Eto zasto je realnost na Kosovu takva kakva jeste, zato sto su on i njegov prethodnik radili protiv suvereniteta svoje zemlje. Da su se borili makar 1% kao Jeremic, ko zna sta bi sada bilo...
pre 13 godina
Pitam se sta bi Srbija dobila ovakvom Draskovicevom rezolucijom?
pre 13 godina
Vuk je u pravu. vidite dokle nas je odvela nacionalistička politika, sa celim svetom smo u svađi (sem sa komunističkim siromašnim zemljama) a od njih zavisi i naša a i budućnost naših potomaka. pomirimo se sa tim da ko je moćan može i da odlučuje, i da šut s rogatim ne može. mi smo, s toga, sami sebi odsekli granu na kojoj sedimo. prihvatimo stavove evropskih partnera jer ipak od njih zavisimo a ne Kine i Rusije koja nam nikad nije suštinski ni pomogla a da za to nije imala sopstveni interes. zato zaboravimo "nas i rusa trista miliona" i "tuđa čizma u srbiju neće kročiti" jer ni jedno i ni drugo nije stvarnost.
pre 13 godina
E moj ti,sva sreca pa tebe vise niko nista ne pita sta treba da se radi!
pre 13 godina
Muka mi je vise od njega svakih 6 meseci prica drugu pricu.
pre 13 godina
meni je skoro neverovatno da je to isti covek koji je pisao "Ruskog konzula"
pre 13 godina
Nemojmo biti nacionalisti, dajmo svakome sve shto trazi i bicemo u dobrim odnosima sa prijateljima u svetu...
KAKVO JE OVO RAZMISHLJANJE, da li je ovo normalno u bilo kojoj drzavi, tako olako prodavati svoje teritorije?!
Mene je SRAMOTA i prosto ne mogu da verujem da u Srbiji postoji takvi ljudi, koji se otvoreno zalazu za rasprodaju [chitaj poklanjanje] drzave i da niko to ne kaznjava? Chik da neko u USA tako radi.
pre 13 godina
Vuk je uvek bio recit i elokventan.
I ovoga puta nam je lepo preveo ono sto su mu "evro-atlantidisti" iz Brisela rekli.
Osrednji prevodilac koji slabo barata engleskim.
Kao (ex)politicar - tragicno komican.
pre 13 godina
Promenite Ustav!
pre 13 godina
Moram da kritikujem Vuka da je ovim izjavama pokazao da je izgubljen u vremenu i prostoru, jer nije predato nista Savetu bezbednosti nego Generalnoj skupstini. Ali to je covek koji tvrdi da ce Kosovo postati clan UN kad dobije priznanje od vecine sto pokazuje da ne zna osnove funkcionisanja UN jer bi u suprtonom, da nema veta u SB, Palestina vec odavno bila clan jer ima priznjanje od vecine.
pre 13 godina
Boze mili, kada ce vec jednom ovi ljudi da zacute!!! Prekljuce jedno, juce drugo, danas trece... Dosta je vise i predosta...
pre 13 godina
AAAAa Kosovo opet, ja se već zabrinuo, dva, tri dana, pardon sata nikakve izjave u vezi srca Srbije.
pre 13 godina
Kazu vuk dlaku menja ali ne i cud, ovoga vuka ne preznajem vise nije to onaj iz 80,90-tih. Dobro je da makar neko u Srbiji uvidja na pogresno vodjenu politiku ovih zadnjih par decenija, ali moramo biti oprezni jer je on ipak vuk.
pre 13 godina
Jel' to onaj isti Vuk Draskovic koji je svojevremeno na Kosovu izjavio "Ko ovdje digne bilo koji barjak osim srpskog, ostace i bez barjaka i bez ruke"?
pre 13 godina
Realno, jedina dobra rezolucija bi bila rezolucija da se lepo prizna Kosovo i prekine ova farsa.
pre 13 godina
E hvala Bogu da jos neko od politicara u Srbiji razmislja trezveno kad je Kosovo u pitanju, jos fali samo koalicija SPO-SLS i nema vise glavobolje..."svi siti ovce na broju"
pre 13 godina
У овој садашњој владајућој коалицији: ко у клин - ко у плочу! Каква какофонија! Ко ли им је диригент, а ко композитор?
pre 13 godina
Mislim da bi u svim dnevnim novinama trebalo mesec dana da se deli dokument koji je Sloba potpisao u Kumanovu, tj. Onaj njegov verni general Marjanovic! Pa da ovi dusebriznici vide da smo Kosovo predali jos 1999. nakon kapitulacije koju je Sloba proglasio pobedom protiv NATO, i da vise nemamo za sta da se borimo!!! Ovo sto mi danas radimo je ponovno kvarenje jedva uspostavljenih odnosa sa USA i EU, ali bez ikakve sanse da bilo sta promenimo u svoju korist!
pre 13 godina
Mađarska je, kao GUBITNIK, posle I Svetskog Rata ostala bez 2/3 svoje teritorije i to naseljene većinom Mađarima. To su nerado prihvatili ali MORALI su sa obzirom da su IZGUBILI rat.
A ko ovde misli da je Srbija dobila rat na Kosovu ili u Bosni ili u Hrvatskoj, taj treba da se javi stručnjaku za mentalno zaostale...
Utuvite sebi u glavu da smo mi 90-ih SVE ratove IZGUBILI!!! I prekinite više da rovašite i pričate svašta da nam se rugaju i smeju svi od reda i jači i slabiji od nas...
pre 13 godina
Seca li se ovaj covek obecanja da ce se padom Slobodana Milosevica sacuvati Kosovo. Sta se to desi? Otkuda sada da se prihvati realnost kada se NATO potrudio da se dogodi ovakva "realnost".
pre 13 godina
Bice ovo skola i za EU i za NATO i za USA, i za Rusiju u smislu:
-Od sada, kada se ratuje treba ici "do kraja" tj treba raditi samo bezuslovne kapitulacije [kao posle I sv rata kada je Madjarska izgubila Vojvodinu], a nikako neke "sporazume" kao ovaj Kumanovski gde svako ima svoje tumacenje tj. tumaci po vlastitom interesu.
pre 13 godina
Dobila bi sve enklave u kojima ima Srba u vecini i manastire, crkve i druge istprijske spomenike. I verovatno i koridore koji bi sve to spajali.
pre 13 godina
Bojim se da je Draskovic sasvim u pravu svidjalo se to nama ili ne.!!
Srbija PRVO treba da promeni ustav ako zeli da pregovara, jer bi, ako se ustav ne promeni, gledano sa pravne strane, sve bilo protuustavna delatnost za koju se ide u zatvor [Kosovo je cak u preambuli ustava dok Vojvodina nije]
Draskovic je sasvimdobro rekao da smo mi sada zarobljenici vlastitog ustava.
A to sto se nekom Draskovic ne svidja kao covek, politicar, uopste nije vazno kada je ovo o ustavu u pitnju
pre 13 godina
realno
pre 13 godina
Ha, u komentarima (skoro) svi pucaju na Vuka. Aman ljudi, covek je, ali, skroz u pravu. Da li neko ima neku bolju ideju a da ona bude realno ostvarljiva osim ove kojom bi Srbi na Kosovu dobili vise? Ja verujem (na zalost) da ima mnogih koji bi to resili po kratkom postupku, silom. Plus sto ta sila ne bi isla iz njihove kuce nego bi tu silu trebalo da primene necija tudja deca a ne njihova. Zaista sam sit tih branilaca Kosova iz fotelje. Dajte ljudi urazumite se, Kosovo je zavrsena prica, treba samo uraditi sve da Srbi na Kosovu imaju sva prava kao i svaki gradjanin Kosova. I opet za one koji se mozda pitaju ciji sam ja "element", ja sam Srbin (ali realan) i to, necete verovati, rodjen na Kosovu.
pre 13 godina
Izgleda da se Vuk najzad opametio. Bolje ikad nego nikad.
Sad samo da to uradi i mali vucic, i zivecemo mirno jedni pored drugoga!!!!!
pre 13 godina
”Данас црно, сутра црвено а прекосутра, јелте, жуто”
Бата Стојковић у филму Варљиво лето 68-осме.
pre 13 godina
Bravo Joe! najzad nego pametan :), ljudi covek je rekao sad istinu, bez obzira na to sta je i gde je on bio 80ih i 90ih godina, koja mu je uloga bila, itd.. rekao je kako jeste. A nama veoma nedostaje da neko kaze pravo stanje stvari, dosta je bilo lazi!!! Mi se stalno vrtimo vec 20 godina oko Kosova, dok ostali susedi i druge evropske drzave idu napred!! Dosta je vise bilo!!! Ocu buducnost, ocu zivot!!! Kosovo je po duhovnom nasledju SRPSKO, po teritorijalnom stanju stvari i demografiji albansko!! zao mi je al tako je, svidjalo se to nekom ili ne..
pre 13 godina
Šta smo mi morali da trpimo kao ministra spoljnih poslova... Pa ovaj čovek nema veze ni sa politikom, ni sa međunarodnim odnosima, ni sa diplomatijom. Njegovo pojednostavljeno doživljavanje sveta bi bilo komično, da nije reč o čoveku koji je do juče bio šef srpske diplomatije!
Da ne pominjem da je 1999. ušao u vladu sa Miloševićem (u njegovom najgorem, metastaziranom izdanju) "zbog Kosova"; sećamo se mi još uvek "Kosovske Himne SPO" i sličnih izleta u Oz.
Dovođenje ovog čoveka na vašu televiziju da priča o bilo čemu je srozavanje par exellence. A on mučenik tako primitivno, kao i uvek, pokušava da se (bukvalno) proda pre svega Amerikancima, da je to mučno gledati. Njegov ego nikada neće preboleti zasluženi nestanak sa političke scene 2000. godine.
pre 13 godina
Imam 37 godina i sve ovo je pocelo pre zavrsetka moje srednje skole. Ceo zivot mi je upropascen stresovima, ratovima, nemanjem ovoga i onoga, neostvarenim zeljama, beskrajnim ceznjama a godine idu. Bas me briga i za Kosovo i za krajine i za sve te gluposti, zelim da prozivim ostatak zivota u miru. Toliko od mene.
pre 13 godina
Vuk je ovde potpuno u pravu, kao sto je u pravu i oko mnogih drugih stvari koje su u Srbiji nepopularne zbog komunistickog i nacionalistickog ispiranja mozga (restitucija imovine, otvaranje dosijea, kontrola nad tajnim sluzbama). Bez obzira koliko je cesto gresio i lutao u proslosti, sad treba jasno i glasno reci: BRAVO, VUCE!
pre 13 godina
Ponekad tako razmisljam i analiziram zasto su Indijanci gotovo izumrli i pred slavnih poglavica i velikih ratnika ? Djeronimo, Kociz, Bik koji sedi itd. itd. su samo jedan mali broj "uz gusle opevanih"!
Jedino logicno objasnjenje koje mi se svaki put nametne je da je najveca greska Indijanaca bila sto su se "borili da sacuvaju tradiciju i sto nisu prihvatili CIVILIZACIJU" !
Amerika i danas prednjaci u "utabavanju civilizaciskog puta" a odma iza njih ide EU, Nemacka, Francuska, Velika Britanija i itd. da ne nabrajam sve zemlje koje vec slede "Americke utabane staze" jedno je u svakom slucaju lako uocljivo a to je da je ta kolona sve duza i duza i da se puno zemalja zeli pridruziti toj koloni ali "uslov" koji vazi za ovu kolonu je "osloboditi se tereta proslosti" kao sto su "tradicija i Mitovi" jer bi to usporilo citavu kolonu
a to jos uvek neke zemlje nisu u stanju da prihvate i dok se njihovi "vracevi" i "plemenski saveti" dogovaraju "bacajuci kosti" i nagadjati kojim putem da krenu posto ima puno "vraceva" kojima se cini da je "kljucna kost" okrenuta "ka istoku" a ne ka zapadu kojim se kako rekoh krece ova kolona sa SAD na celu i zato ostaju "NI TAMO NI TAMO" sa svojim "TERETOM" a "civilizaciska kolona" sve je dalja i dalja i sto se neke zemlje kasnije odluce da im se pridruze sve ce biti teze "stici kolonu" !
Kosovu se "kljucna kost" jasno okrenula ka zapadu i tesko ce ih Srbija odvratiti od njihove namere da krenu za onom kolonom na celu sa SAD i da i dalje slusaju "vraceve" iz Srbije !
I to je ta RALNOST koju sam Ja odavno prihvatio a sad vidim i Vuk Draskovic !
pre 13 godina
Ma da, kosovski albanci jedva cekaju nesto da daju Srbiji... Zar niko ne slusa njihove izjave: "nema specijalnog statusa za sever, integracija severa, nema autonomije"?
pre 13 godina
Što više ovakvih priča čujem sve mi je manje jasno zašto treba da se odreknemo kosova
pre 13 godina
Ljudi, ostavimo Vuka da menja dlaku po potrebi. Nije on jedini političar koji to radi. Svi su isti. Ali, ovog puta je u pravu. Ne može cela država da bude rob nečijih loših odluka, koje smo, nažalost, podržali. Treba priznati realnost. Pametni ljudi shvate kad su izgubili i gledaju da izvuku što veću korist iz poraza. Mi još uvek osuđujemo Vuka Brankovića što nije poginuo na Kosovu. Da li još jedna žrtva može nešto da promeni? Ne. I šta god mi radili, ništa se neće promeniti, Kosovo je već samostalna država. Treba biti dalekovid. Treba da razmišljamo na konstruktivan način. Kako možemo da vratimo Kosovo? Pa samo ako budemo zemlja u kojoj će svi želeti da žive, a ne da iz nje beže. Kada sredimo ekonomiju, povećamo plate, kada sudovi profunkcionišu, kada se izgubi verska netolerancija, kada, brate, budemo u uredjenoj državi, onda će i drugi želeti da budu sa nama. Zašto osuđujemo druge što se otcepljuju od nad kada i naša deca beže iz ove zemlje. Mislim da je to dugoročna politika koja će vratiti Kosovo, sprečiti i Vojvodinu i Sandžak da beže od nas. Politika guranja prsta u oko celom svetu je smešna kada iza tebe ne stoji sila. Moramo da shvatimo svoju poziciju i ma koliko bilo bolno da priznamo sebi istinu.
pre 13 godina
Konacno neko kao Ceda!
Bravo Vuce!
:)
sad ili nikad!
ZA PROMENE SE ZIVIIIIIIIII!
pre 13 godina
Znaci - ukoliko se ne odreknemo dela svoje teritorije, mogli bismo nekoga i da uvredimo!
Nego, ne bi smeo bivsi ministar inostranih poslova, da uporedjuje neuporedivo i to na nasu stetu. Slucaj Srbije i Nemacke je neuporediv. Dok je Kosovo pokrajina Srbije koju separatisti uz pomoc dela velikih sila pokusavaju da otcepe, u drugom slucaju velike sile celog sveta su, posle zajednicke pobede u Drugom svetskom ratu, podelile pobedjenu Nemacku. Nemci to uopste nisu zeleli i zato su te dve drzave lako i rado saradjivale.
pre 13 godina
"On podseća da od Srbije niko ne traži da prizna Kosovo kao suverenu državu, već da prizna realnost na Kosovu i da je to u interesu svih građana"
Nije sija nego vrat: pa sta je Kosovo vec nova realnost, t.j. suverena drzava.
pre 13 godina
Zamenite onog Vuka ovim-i eto nama Jevrope,bre!Vuk se Vukom izbija!!!
pre 13 godina
Zamislite situaciju:
- Pocnu pregovori/dogovori o Kosovu
- Neko iz Srbije prijavi ustavnom sudu da "izvesna grupa gradjana" javno pregovara o necemu za sto podnosioci prijave misle da je protivno ustavu Srbije i traze od ustavnog suda da oceni dali je ta delatnost u skladu sa vazecim ustavom ili ne.
- A ustavni sud imajuci ustav pred sobom, kao vrhovni prtavni akt drzave, oceni da je ta delatnost protivustavna i naredi da se sve obustavi
- STA ONDA ?
E to je poenta Vukove price da nas je nas vlastiti ustav okovao
pre 13 godina
Vaš glas je zabeležen gospodine Daskovicu - hvala na trudu
pre 13 godina
Da li zaista iko misli da za strateska pitanja zemlje treba pitati i narod u Srbiji ili pak vec izabrani politicari od tog istog naroda smatraju da je narod u Srbiji blesav pa ce mozda pogrijesiti u odgovoru. Zasto se treba plasiti glasa naroda?
pre 13 godina
Žalosno je što ovo niko drugi na političkoj sceni ne sme da kaže, pa je rekao Vuk Drašković, koji ionako nema šta da izgubi jer je već odavno marginalizovan, što je svojim političkim egzibicijama i zaslužio. Ali šta je to rekao, gospodo "patriote", a da je sporno? Kosovo nećemo nikad priznati ali treba priznati da, za sada, ono nije pod našom kontrolom, da očigledno nije zreo politički trenutak da se vrati pod našu kontrolu, a dok taj trenutak ne sazri, ne treba udarati glavom u zid, ne treba plaćati kosovske dugove, treba tražiti da se vrati naša imovina na Kosovu, a fokus naše borbe treba prebaciti sa statusa na zaštitu naroda i našeg kulturnog nasleđa. Postoji mnogo "patriota", koji bi više voleli da se inate sa zapadom nego da naša deca na Kosovu imaju normalne uslove za život i školovanje. Sve takve bih o trošku države preselio sa sve porodicama u jednu od enklava na Kosovu, pa bi im veoma brzo postalo jasno gde su prioriteti.
pre 13 godina
Slazem se sa Vukom
Srbija sta god hoce da uradi, prvo mora promeniti ustav jer, ako ostane sa ovakim ustavom, ne moze ni priznati Kosovo, ni pregovarati sve i da hoce jer je to protiv vazeceg ustava, a onaj ko bi priznao Kosovo ili cak i pokusao pregovarati bi prekrsio ustav.
pre 13 godina
Pa zasto su onda tvoji poslanici u Skupstini Srbije glasali za ovakvu rezoluciju? Da se razumemo, Miloseviceva naopaka i neodgovorna politika je skrivila srpske poraze u poslednjoj deceniji 20. veka, a Vuk je sve cinio da Srbija ostvari saveznistva sa najmocnijim drzavama i da sacuva zivote i buducnost Srbiji. Slika danasnjeg Kosova je posledica Miloseviceve politike, ali to ne znaci da imamo pravo da menjamo Ustav da bi Srbija i Kosovo saradjivali kao dva suseda. Mi nismo susedi, Kosovo nikada nece biti drzava. A Srbija i Srbija ce bas lepo da saradjuju. Ne znam sta bi Srbija time dobila? Zastita Srba? Sramota! Pa zar civilizovani Zapad trazi da priznamo za suseda laznu drzavu Kosovo da bi naterao Siptare da prestanu sa ubijanjem civila kao i svim drugim krsenjima ljudskih prava Srba i ostalih nealbanaca na Kosovu? Ja sam mislio da su ljudska prava na prvom mestu pre i iznad svakog politickog resenja! To nije kompromis, to je obecenje necega sto je navodno pravo svakog coveka na planeti! Za to valjda nije potrebno odricanje od dela teritorije?
pre 13 godina
Ne znam zašto ljudi vezuju pitanje Kosova sa pitanjem budućnosti, odnosno boljeg života u Srbiji. Čak i da se završi ova agonija oko Kosova, postaviće se pitanje hapšenja Mladića ... a do tada će još više uslova i problema da se stvori. Treba da prihvatimo realnost da nam nije mesto u EU, i samim tim da prestanemo da se odričemo nekih stvari zarad boljeg života koji nam niko ne može obećati. Mi saveznika u Velikoj Britaniji i Americi nemamo, pa prema treba da se okrenemo onim zemljama koje kod nas najviše investiraju, a to su Italija, Slovenija, Austrija, i druge zemlje u regionu koje nikada neće izolovati Srbiju jer bi time ugrozili sopstvene ekonomske interese. Amerika i Britanija ne investiraju u Srbiju i prema tome, njima ni ne treba da se uvlačimo pod kožu. A o trenutnom uticaju ove dve zemlje, najbolje govori činjenica da ni posle više od godinu dana, ni pola država nije priznalo Kosovo kao nezavisnu državu. Mi nemamo razloga to da uradimo jer time ništa ne dobijamo. Čak ne mogu ni da nam obećaju kandidaturu, a kamoli članstvo u bliskoj budućnosti.
pre 13 godina
Косово је изгубио Слободан Милошевић.На жалост оно ће трајније бити ван суверенитета Србије.Свим аје ваљда јасно да ми никада нећемо признати ту независност.Сада је важно да сачувамо Србе и све што је наше да се једног дана када се за то стекну услови као држава вратимо на своју територију.То неће моћи без ЕУ и НАТО-а.Због тога у националном и државном интересу је неопходно да што је пре могуће постанемо чланица ЕУ и НАТО.Ово морамо због генерација које долазе.Верујем да ће са временске дистанце за 20-30 година дилеме са којима се данас суочавамо деловати као смешне.
pre 13 godina
Poricanjem realnosti do isceznuca svih problema...
Ironiju na stranu, ustav treba promeniti kako bi otklonili nerealnu definiciju Kosova i kasnije treba i priznati Kosovo ali ga prvo i pre svega treba podeliti jer kao sto se od albanaca ne moze ocekivati da zive pod srpskom vlascu i od srba se ne moze ocekivati da prihvate da ih albanci stite i da stite njihovu kulturu i nasledje. Znaci, podela je jedino resenje i sa tom idejom treba jasno nastupiti a ako je medjunarodna zajednica odbije onda zauzeti principijelan stav da je secesija legitimno pravo pa onda priznati secesiju na Kosovu, Kipru, Spaniji, Belgiji i svuda gde se pojave secesionisticki pokreti pa onda neka NATO objasnjava kako je Kosovo jedinstven slucaj.
pre 13 godina
Imam 35 godina i za razliku od nekih od Vas nemam amove i imam samo jednu zemlju Srbiju, i ne dam bre, ne dam nijedan pedalj nase zemlje NIKOME!
KOSMET je srce Srbije!
pre 13 godina
Strasno, ma nikad bre nama nece biti dobro!!!
I rece jednom jedan coek> Putuj Evropo i poslji nam malo peciva nama je dobro, ma slika jedna neizreciva..
pre 13 godina
To je isti onaj Drašković koji je pred izbore 2000-te poručio da je zapadu neprijatno zbog bombardovanja i čim ode Milošević istog sekunda će nam vratiti Kosovo.Na Kosovu je protektorat UN ,isti onaj koji je i u Bosni već 15 godina.Rezolucijom 1244 lažljivi zapad je GARANTOVAO celovitost Srbije.Ništa im ne verujem ,a ni vama Vuče i vašoj realnoj politici.Realna politika je politika sile.A kao da mi nismo sada i zadnjih 2o god.u konfliktu sa lažljivim zapadom.Kosovo može priznati i 160 zemalja ali bez Rusije i Srbije to ništa ne znači.
pre 13 godina
bez obzira na sve , covek je rekao kako jeste
pre 13 godina
Ovaj covek (a pre njega Svilanovic) je bio ministar inostranih poslova. Eto zasto je realnost na Kosovu takva kakva jeste, zato sto su on i njegov prethodnik radili protiv suvereniteta svoje zemlje. Da su se borili makar 1% kao Jeremic, ko zna sta bi sada bilo...
pre 13 godina
Vuk je u pravu. vidite dokle nas je odvela nacionalistička politika, sa celim svetom smo u svađi (sem sa komunističkim siromašnim zemljama) a od njih zavisi i naša a i budućnost naših potomaka. pomirimo se sa tim da ko je moćan može i da odlučuje, i da šut s rogatim ne može. mi smo, s toga, sami sebi odsekli granu na kojoj sedimo. prihvatimo stavove evropskih partnera jer ipak od njih zavisimo a ne Kine i Rusije koja nam nikad nije suštinski ni pomogla a da za to nije imala sopstveni interes. zato zaboravimo "nas i rusa trista miliona" i "tuđa čizma u srbiju neće kročiti" jer ni jedno i ni drugo nije stvarnost.
pre 13 godina
Nemojmo biti nacionalisti, dajmo svakome sve shto trazi i bicemo u dobrim odnosima sa prijateljima u svetu...
KAKVO JE OVO RAZMISHLJANJE, da li je ovo normalno u bilo kojoj drzavi, tako olako prodavati svoje teritorije?!
Mene je SRAMOTA i prosto ne mogu da verujem da u Srbiji postoji takvi ljudi, koji se otvoreno zalazu za rasprodaju [chitaj poklanjanje] drzave i da niko to ne kaznjava? Chik da neko u USA tako radi.
pre 13 godina
E moj ti,sva sreca pa tebe vise niko nista ne pita sta treba da se radi!
pre 13 godina
E hvala Bogu da jos neko od politicara u Srbiji razmislja trezveno kad je Kosovo u pitanju, jos fali samo koalicija SPO-SLS i nema vise glavobolje..."svi siti ovce na broju"
pre 13 godina
Vuk je uvek bio recit i elokventan.
I ovoga puta nam je lepo preveo ono sto su mu "evro-atlantidisti" iz Brisela rekli.
Osrednji prevodilac koji slabo barata engleskim.
Kao (ex)politicar - tragicno komican.
pre 13 godina
Pitam se sta bi Srbija dobila ovakvom Draskovicevom rezolucijom?
pre 13 godina
Dobila bi sve enklave u kojima ima Srba u vecini i manastire, crkve i druge istprijske spomenike. I verovatno i koridore koji bi sve to spajali.
pre 13 godina
Promenite Ustav!
pre 13 godina
Moram da kritikujem Vuka da je ovim izjavama pokazao da je izgubljen u vremenu i prostoru, jer nije predato nista Savetu bezbednosti nego Generalnoj skupstini. Ali to je covek koji tvrdi da ce Kosovo postati clan UN kad dobije priznanje od vecine sto pokazuje da ne zna osnove funkcionisanja UN jer bi u suprtonom, da nema veta u SB, Palestina vec odavno bila clan jer ima priznjanje od vecine.
pre 13 godina
Muka mi je vise od njega svakih 6 meseci prica drugu pricu.
pre 13 godina
To moze samo Vuk Draskovic - covek za sve pozicije politicke lepeze.
pre 13 godina
Pre 1989 komunista, pa nacionalista, pa demokrata 1996 godine, pa ponovo komunista, pa nakon 2000 demokrata...
Jednostavno mi se smucilo od ovakih ljudi na celu drzave...
Albanci i Hrvati se drze svoje nacionalne strategije kao pijani plota decenijama i uspevaju u svojim namerama a Srbi, emocionalni kakvi su, menjaju svoju strategiju svakih dva i po minuta...
Mozda bi bila turska okupacija najbolje resenje, jednostavno mi Srbi nismo sposobni voditi svoju drzavu, bas smo na nivou africkih zemalja...
pre 13 godina
meni je skoro neverovatno da je to isti covek koji je pisao "Ruskog konzula"
pre 13 godina
Boze mili, kada ce vec jednom ovi ljudi da zacute!!! Prekljuce jedno, juce drugo, danas trece... Dosta je vise i predosta...
pre 13 godina
AAAAa Kosovo opet, ja se već zabrinuo, dva, tri dana, pardon sata nikakve izjave u vezi srca Srbije.
pre 13 godina
Realno, jedina dobra rezolucija bi bila rezolucija da se lepo prizna Kosovo i prekine ova farsa.
pre 13 godina
Kazu vuk dlaku menja ali ne i cud, ovoga vuka ne preznajem vise nije to onaj iz 80,90-tih. Dobro je da makar neko u Srbiji uvidja na pogresno vodjenu politiku ovih zadnjih par decenija, ali moramo biti oprezni jer je on ipak vuk.
pre 13 godina
realno
pre 13 godina
Vuk je ovde potpuno u pravu, kao sto je u pravu i oko mnogih drugih stvari koje su u Srbiji nepopularne zbog komunistickog i nacionalistickog ispiranja mozga (restitucija imovine, otvaranje dosijea, kontrola nad tajnim sluzbama). Bez obzira koliko je cesto gresio i lutao u proslosti, sad treba jasno i glasno reci: BRAVO, VUCE!
pre 13 godina
Znaci - ukoliko se ne odreknemo dela svoje teritorije, mogli bismo nekoga i da uvredimo!
Nego, ne bi smeo bivsi ministar inostranih poslova, da uporedjuje neuporedivo i to na nasu stetu. Slucaj Srbije i Nemacke je neuporediv. Dok je Kosovo pokrajina Srbije koju separatisti uz pomoc dela velikih sila pokusavaju da otcepe, u drugom slucaju velike sile celog sveta su, posle zajednicke pobede u Drugom svetskom ratu, podelile pobedjenu Nemacku. Nemci to uopste nisu zeleli i zato su te dve drzave lako i rado saradjivale.
pre 13 godina
Izgleda da se Vuk najzad opametio. Bolje ikad nego nikad.
Sad samo da to uradi i mali vucic, i zivecemo mirno jedni pored drugoga!!!!!
pre 13 godina
Bojim se da je Draskovic sasvim u pravu svidjalo se to nama ili ne.!!
Srbija PRVO treba da promeni ustav ako zeli da pregovara, jer bi, ako se ustav ne promeni, gledano sa pravne strane, sve bilo protuustavna delatnost za koju se ide u zatvor [Kosovo je cak u preambuli ustava dok Vojvodina nije]
Draskovic je sasvimdobro rekao da smo mi sada zarobljenici vlastitog ustava.
A to sto se nekom Draskovic ne svidja kao covek, politicar, uopste nije vazno kada je ovo o ustavu u pitnju
pre 13 godina
Mislim da bi u svim dnevnim novinama trebalo mesec dana da se deli dokument koji je Sloba potpisao u Kumanovu, tj. Onaj njegov verni general Marjanovic! Pa da ovi dusebriznici vide da smo Kosovo predali jos 1999. nakon kapitulacije koju je Sloba proglasio pobedom protiv NATO, i da vise nemamo za sta da se borimo!!! Ovo sto mi danas radimo je ponovno kvarenje jedva uspostavljenih odnosa sa USA i EU, ali bez ikakve sanse da bilo sta promenimo u svoju korist!
pre 13 godina
Jel' to onaj isti Vuk Draskovic koji je svojevremeno na Kosovu izjavio "Ko ovdje digne bilo koji barjak osim srpskog, ostace i bez barjaka i bez ruke"?
pre 13 godina
Što više ovakvih priča čujem sve mi je manje jasno zašto treba da se odreknemo kosova
pre 13 godina
Imam 37 godina i sve ovo je pocelo pre zavrsetka moje srednje skole. Ceo zivot mi je upropascen stresovima, ratovima, nemanjem ovoga i onoga, neostvarenim zeljama, beskrajnim ceznjama a godine idu. Bas me briga i za Kosovo i za krajine i za sve te gluposti, zelim da prozivim ostatak zivota u miru. Toliko od mene.
pre 13 godina
Zamenite onog Vuka ovim-i eto nama Jevrope,bre!Vuk se Vukom izbija!!!
pre 13 godina
У овој садашњој владајућој коалицији: ко у клин - ко у плочу! Каква какофонија! Ко ли им је диригент, а ко композитор?
pre 13 godina
Bravo Joe! najzad nego pametan :), ljudi covek je rekao sad istinu, bez obzira na to sta je i gde je on bio 80ih i 90ih godina, koja mu je uloga bila, itd.. rekao je kako jeste. A nama veoma nedostaje da neko kaze pravo stanje stvari, dosta je bilo lazi!!! Mi se stalno vrtimo vec 20 godina oko Kosova, dok ostali susedi i druge evropske drzave idu napred!! Dosta je vise bilo!!! Ocu buducnost, ocu zivot!!! Kosovo je po duhovnom nasledju SRPSKO, po teritorijalnom stanju stvari i demografiji albansko!! zao mi je al tako je, svidjalo se to nekom ili ne..
pre 13 godina
Mađarska je, kao GUBITNIK, posle I Svetskog Rata ostala bez 2/3 svoje teritorije i to naseljene većinom Mađarima. To su nerado prihvatili ali MORALI su sa obzirom da su IZGUBILI rat.
A ko ovde misli da je Srbija dobila rat na Kosovu ili u Bosni ili u Hrvatskoj, taj treba da se javi stručnjaku za mentalno zaostale...
Utuvite sebi u glavu da smo mi 90-ih SVE ratove IZGUBILI!!! I prekinite više da rovašite i pričate svašta da nam se rugaju i smeju svi od reda i jači i slabiji od nas...
pre 13 godina
Pa zasto su onda tvoji poslanici u Skupstini Srbije glasali za ovakvu rezoluciju? Da se razumemo, Miloseviceva naopaka i neodgovorna politika je skrivila srpske poraze u poslednjoj deceniji 20. veka, a Vuk je sve cinio da Srbija ostvari saveznistva sa najmocnijim drzavama i da sacuva zivote i buducnost Srbiji. Slika danasnjeg Kosova je posledica Miloseviceve politike, ali to ne znaci da imamo pravo da menjamo Ustav da bi Srbija i Kosovo saradjivali kao dva suseda. Mi nismo susedi, Kosovo nikada nece biti drzava. A Srbija i Srbija ce bas lepo da saradjuju. Ne znam sta bi Srbija time dobila? Zastita Srba? Sramota! Pa zar civilizovani Zapad trazi da priznamo za suseda laznu drzavu Kosovo da bi naterao Siptare da prestanu sa ubijanjem civila kao i svim drugim krsenjima ljudskih prava Srba i ostalih nealbanaca na Kosovu? Ja sam mislio da su ljudska prava na prvom mestu pre i iznad svakog politickog resenja! To nije kompromis, to je obecenje necega sto je navodno pravo svakog coveka na planeti! Za to valjda nije potrebno odricanje od dela teritorije?
pre 13 godina
Šta smo mi morali da trpimo kao ministra spoljnih poslova... Pa ovaj čovek nema veze ni sa politikom, ni sa međunarodnim odnosima, ni sa diplomatijom. Njegovo pojednostavljeno doživljavanje sveta bi bilo komično, da nije reč o čoveku koji je do juče bio šef srpske diplomatije!
Da ne pominjem da je 1999. ušao u vladu sa Miloševićem (u njegovom najgorem, metastaziranom izdanju) "zbog Kosova"; sećamo se mi još uvek "Kosovske Himne SPO" i sličnih izleta u Oz.
Dovođenje ovog čoveka na vašu televiziju da priča o bilo čemu je srozavanje par exellence. A on mučenik tako primitivno, kao i uvek, pokušava da se (bukvalno) proda pre svega Amerikancima, da je to mučno gledati. Njegov ego nikada neće preboleti zasluženi nestanak sa političke scene 2000. godine.
pre 13 godina
Ha, u komentarima (skoro) svi pucaju na Vuka. Aman ljudi, covek je, ali, skroz u pravu. Da li neko ima neku bolju ideju a da ona bude realno ostvarljiva osim ove kojom bi Srbi na Kosovu dobili vise? Ja verujem (na zalost) da ima mnogih koji bi to resili po kratkom postupku, silom. Plus sto ta sila ne bi isla iz njihove kuce nego bi tu silu trebalo da primene necija tudja deca a ne njihova. Zaista sam sit tih branilaca Kosova iz fotelje. Dajte ljudi urazumite se, Kosovo je zavrsena prica, treba samo uraditi sve da Srbi na Kosovu imaju sva prava kao i svaki gradjanin Kosova. I opet za one koji se mozda pitaju ciji sam ja "element", ja sam Srbin (ali realan) i to, necete verovati, rodjen na Kosovu.
pre 13 godina
Ljudi, ostavimo Vuka da menja dlaku po potrebi. Nije on jedini političar koji to radi. Svi su isti. Ali, ovog puta je u pravu. Ne može cela država da bude rob nečijih loših odluka, koje smo, nažalost, podržali. Treba priznati realnost. Pametni ljudi shvate kad su izgubili i gledaju da izvuku što veću korist iz poraza. Mi još uvek osuđujemo Vuka Brankovića što nije poginuo na Kosovu. Da li još jedna žrtva može nešto da promeni? Ne. I šta god mi radili, ništa se neće promeniti, Kosovo je već samostalna država. Treba biti dalekovid. Treba da razmišljamo na konstruktivan način. Kako možemo da vratimo Kosovo? Pa samo ako budemo zemlja u kojoj će svi želeti da žive, a ne da iz nje beže. Kada sredimo ekonomiju, povećamo plate, kada sudovi profunkcionišu, kada se izgubi verska netolerancija, kada, brate, budemo u uredjenoj državi, onda će i drugi želeti da budu sa nama. Zašto osuđujemo druge što se otcepljuju od nad kada i naša deca beže iz ove zemlje. Mislim da je to dugoročna politika koja će vratiti Kosovo, sprečiti i Vojvodinu i Sandžak da beže od nas. Politika guranja prsta u oko celom svetu je smešna kada iza tebe ne stoji sila. Moramo da shvatimo svoju poziciju i ma koliko bilo bolno da priznamo sebi istinu.
pre 13 godina
Ne znam zašto ljudi vezuju pitanje Kosova sa pitanjem budućnosti, odnosno boljeg života u Srbiji. Čak i da se završi ova agonija oko Kosova, postaviće se pitanje hapšenja Mladića ... a do tada će još više uslova i problema da se stvori. Treba da prihvatimo realnost da nam nije mesto u EU, i samim tim da prestanemo da se odričemo nekih stvari zarad boljeg života koji nam niko ne može obećati. Mi saveznika u Velikoj Britaniji i Americi nemamo, pa prema treba da se okrenemo onim zemljama koje kod nas najviše investiraju, a to su Italija, Slovenija, Austrija, i druge zemlje u regionu koje nikada neće izolovati Srbiju jer bi time ugrozili sopstvene ekonomske interese. Amerika i Britanija ne investiraju u Srbiju i prema tome, njima ni ne treba da se uvlačimo pod kožu. A o trenutnom uticaju ove dve zemlje, najbolje govori činjenica da ni posle više od godinu dana, ni pola država nije priznalo Kosovo kao nezavisnu državu. Mi nemamo razloga to da uradimo jer time ništa ne dobijamo. Čak ne mogu ni da nam obećaju kandidaturu, a kamoli članstvo u bliskoj budućnosti.
pre 13 godina
Seca li se ovaj covek obecanja da ce se padom Slobodana Milosevica sacuvati Kosovo. Sta se to desi? Otkuda sada da se prihvati realnost kada se NATO potrudio da se dogodi ovakva "realnost".
pre 13 godina
Ponekad tako razmisljam i analiziram zasto su Indijanci gotovo izumrli i pred slavnih poglavica i velikih ratnika ? Djeronimo, Kociz, Bik koji sedi itd. itd. su samo jedan mali broj "uz gusle opevanih"!
Jedino logicno objasnjenje koje mi se svaki put nametne je da je najveca greska Indijanaca bila sto su se "borili da sacuvaju tradiciju i sto nisu prihvatili CIVILIZACIJU" !
Amerika i danas prednjaci u "utabavanju civilizaciskog puta" a odma iza njih ide EU, Nemacka, Francuska, Velika Britanija i itd. da ne nabrajam sve zemlje koje vec slede "Americke utabane staze" jedno je u svakom slucaju lako uocljivo a to je da je ta kolona sve duza i duza i da se puno zemalja zeli pridruziti toj koloni ali "uslov" koji vazi za ovu kolonu je "osloboditi se tereta proslosti" kao sto su "tradicija i Mitovi" jer bi to usporilo citavu kolonu
a to jos uvek neke zemlje nisu u stanju da prihvate i dok se njihovi "vracevi" i "plemenski saveti" dogovaraju "bacajuci kosti" i nagadjati kojim putem da krenu posto ima puno "vraceva" kojima se cini da je "kljucna kost" okrenuta "ka istoku" a ne ka zapadu kojim se kako rekoh krece ova kolona sa SAD na celu i zato ostaju "NI TAMO NI TAMO" sa svojim "TERETOM" a "civilizaciska kolona" sve je dalja i dalja i sto se neke zemlje kasnije odluce da im se pridruze sve ce biti teze "stici kolonu" !
Kosovu se "kljucna kost" jasno okrenula ka zapadu i tesko ce ih Srbija odvratiti od njihove namere da krenu za onom kolonom na celu sa SAD i da i dalje slusaju "vraceve" iz Srbije !
I to je ta RALNOST koju sam Ja odavno prihvatio a sad vidim i Vuk Draskovic !
pre 13 godina
Žalosno je što ovo niko drugi na političkoj sceni ne sme da kaže, pa je rekao Vuk Drašković, koji ionako nema šta da izgubi jer je već odavno marginalizovan, što je svojim političkim egzibicijama i zaslužio. Ali šta je to rekao, gospodo "patriote", a da je sporno? Kosovo nećemo nikad priznati ali treba priznati da, za sada, ono nije pod našom kontrolom, da očigledno nije zreo politički trenutak da se vrati pod našu kontrolu, a dok taj trenutak ne sazri, ne treba udarati glavom u zid, ne treba plaćati kosovske dugove, treba tražiti da se vrati naša imovina na Kosovu, a fokus naše borbe treba prebaciti sa statusa na zaštitu naroda i našeg kulturnog nasleđa. Postoji mnogo "patriota", koji bi više voleli da se inate sa zapadom nego da naša deca na Kosovu imaju normalne uslove za život i školovanje. Sve takve bih o trošku države preselio sa sve porodicama u jednu od enklava na Kosovu, pa bi im veoma brzo postalo jasno gde su prioriteti.
pre 13 godina
Ma da, kosovski albanci jedva cekaju nesto da daju Srbiji... Zar niko ne slusa njihove izjave: "nema specijalnog statusa za sever, integracija severa, nema autonomije"?
pre 13 godina
Poricanjem realnosti do isceznuca svih problema...
Ironiju na stranu, ustav treba promeniti kako bi otklonili nerealnu definiciju Kosova i kasnije treba i priznati Kosovo ali ga prvo i pre svega treba podeliti jer kao sto se od albanaca ne moze ocekivati da zive pod srpskom vlascu i od srba se ne moze ocekivati da prihvate da ih albanci stite i da stite njihovu kulturu i nasledje. Znaci, podela je jedino resenje i sa tom idejom treba jasno nastupiti a ako je medjunarodna zajednica odbije onda zauzeti principijelan stav da je secesija legitimno pravo pa onda priznati secesiju na Kosovu, Kipru, Spaniji, Belgiji i svuda gde se pojave secesionisticki pokreti pa onda neka NATO objasnjava kako je Kosovo jedinstven slucaj.
pre 13 godina
Slazem se sa Vukom
Srbija sta god hoce da uradi, prvo mora promeniti ustav jer, ako ostane sa ovakim ustavom, ne moze ni priznati Kosovo, ni pregovarati sve i da hoce jer je to protiv vazeceg ustava, a onaj ko bi priznao Kosovo ili cak i pokusao pregovarati bi prekrsio ustav.
pre 13 godina
Imam 35 godina i za razliku od nekih od Vas nemam amove i imam samo jednu zemlju Srbiju, i ne dam bre, ne dam nijedan pedalj nase zemlje NIKOME!
KOSMET je srce Srbije!
pre 13 godina
Konacno neko kao Ceda!
Bravo Vuce!
:)
sad ili nikad!
ZA PROMENE SE ZIVIIIIIIIII!
pre 13 godina
Zamislite situaciju:
- Pocnu pregovori/dogovori o Kosovu
- Neko iz Srbije prijavi ustavnom sudu da "izvesna grupa gradjana" javno pregovara o necemu za sto podnosioci prijave misle da je protivno ustavu Srbije i traze od ustavnog suda da oceni dali je ta delatnost u skladu sa vazecim ustavom ili ne.
- A ustavni sud imajuci ustav pred sobom, kao vrhovni prtavni akt drzave, oceni da je ta delatnost protivustavna i naredi da se sve obustavi
- STA ONDA ?
E to je poenta Vukove price da nas je nas vlastiti ustav okovao
pre 13 godina
Bice ovo skola i za EU i za NATO i za USA, i za Rusiju u smislu:
-Od sada, kada se ratuje treba ici "do kraja" tj treba raditi samo bezuslovne kapitulacije [kao posle I sv rata kada je Madjarska izgubila Vojvodinu], a nikako neke "sporazume" kao ovaj Kumanovski gde svako ima svoje tumacenje tj. tumaci po vlastitom interesu.
pre 13 godina
"On podseća da od Srbije niko ne traži da prizna Kosovo kao suverenu državu, već da prizna realnost na Kosovu i da je to u interesu svih građana"
Nije sija nego vrat: pa sta je Kosovo vec nova realnost, t.j. suverena drzava.
pre 13 godina
Da li zaista iko misli da za strateska pitanja zemlje treba pitati i narod u Srbiji ili pak vec izabrani politicari od tog istog naroda smatraju da je narod u Srbiji blesav pa ce mozda pogrijesiti u odgovoru. Zasto se treba plasiti glasa naroda?
pre 13 godina
Vaš glas je zabeležen gospodine Daskovicu - hvala na trudu
pre 13 godina
Strasno, ma nikad bre nama nece biti dobro!!!
I rece jednom jedan coek> Putuj Evropo i poslji nam malo peciva nama je dobro, ma slika jedna neizreciva..
pre 13 godina
”Данас црно, сутра црвено а прекосутра, јелте, жуто”
Бата Стојковић у филму Варљиво лето 68-осме.
pre 13 godina
Косово је изгубио Слободан Милошевић.На жалост оно ће трајније бити ван суверенитета Србије.Свим аје ваљда јасно да ми никада нећемо признати ту независност.Сада је важно да сачувамо Србе и све што је наше да се једног дана када се за то стекну услови као држава вратимо на своју територију.То неће моћи без ЕУ и НАТО-а.Због тога у националном и државном интересу је неопходно да што је пре могуће постанемо чланица ЕУ и НАТО.Ово морамо због генерација које долазе.Верујем да ће са временске дистанце за 20-30 година дилеме са којима се данас суочавамо деловати као смешне.
54 Komentari
Sortiraj po: