Nedelja, 27.07.2003.

16:08

Citroen C3 1.4i SX

Citroen C3 1.4i SX IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

40 Komentari

Sortiraj po:

JA

pre 14 godina

Vidim da se ovde raspravlja mnogo o cijeni vozila i da se tu upetljala Toyota. Kao prvo i prvo nisam vlasnik novog vozila i ne namjeravam ga uskoro kupovati. Odmah da kažem da sam fan Citroena, ali biću subjektivan. Kao što neko reče, Saab, Citroen, Alfa i Subaru se ne porede sa drugim autima zbog mnogih razloga i istorije. Ja bi tu dodao i Lancio. A sada da pređemo na suštinu. Pobrkani lončići. Poredite C3 iz niže klase (sa moćnom opremom) i neki tamno najsiromašniji kompakt koji je za broj veći. Prvo, ta auta se ne mjere jer C3 sa ovim motorom bolje ide od osnovnog kompakta sa 1.4 motorom. Drugo, osnovni kompakt nema ovakvu opremu pa taman on bio mercedes. Treće, poredite model(c3) koji se tek pojavio na tržištu sa kompakt modelima na zalasku. I na kraju poređenja, ako išta znate o automobilima onda treba da znate da se nikad, ali nikad ne porede napucana gradska klasa i osnovna kompakt klasa. Još pored svega ovoga Citroen sa novim C3 nudi fenomenalan kvalitet unutrašnjosti koji nikako ne zaostaje za kompaktima. A što se tiče Toyote slažem se da je kvalitetna, ali dosadnije auto teško da se nalazi na tržištu. Džaba mu sav kvalitet kada je ogavno dizajniran. Nije Toyota sama ima po ogavnosti braću Njemce koji usput nemaju Toyotin kvalitet. Kada već uzimamo u obzir japance što se neko ne sjeti Honde jer ona je ipak Japansko savršenstvo i fenomenalno izgleda(Civic).

lood

pre 15 godina

Svaka cast Dejanu na upornosti. :) Slazem se da je prilicno visoka cena za ovu klasu automobila,ali kao vlasnik citroena verujem da vredi.Takodje je neosporan podatak da su japanska vozila medju najboljima,ali isto tako ne smemo zaboraviti milione vozila koja su povucena zbog nekih tehnickih problema!Licno mi se ne svidja dizajn tojote,ali postujem kvalitet.

Dejan

pre 15 godina

@Ucha Ucho priatelju apsolutno podržavam tvoj stav imao sam ja auta i pre ovoga i nisu svi bili Toyote. Svaki sam voleo na svoj način. Jednostavno nisam našao drugi način da objasnim čoveku da panorama šoferka, postolje za mirise i radio od 600 i kusur evra nisu aduti za kupovinu ovog auta za te pare. Dalje čovek me ubeđuje kako je bolja opcija kupovine auta na kredit od one za keš i kako je on za "razliku" para do 20000 kupuje auto i ženi. Izgleda da nije svestan u šta se upustio. U većini slučajeva kod takvih ljudi posle dve godine auto završi na placu za prodaju i prodaje ga banka. Slažem se besparica je nema se i u većini slučajeva se ne može drugačije ali taj auto uopšte nije jeftin i tu nema te "razlike" para o kojoj on piše. Da ga je uzeo pod najpovoljnijim uslovima tj da je imao 2500 keša da je uzeo kredit od 10000E sa 0% učešća na 8 godina i kamatom 15,75% sa evro indeksacijom (da saobraćajna glasi na njegovo ime i nema obavezu kaska)ukupan dug mu je 17647E + 2500E keša što daje 20147E i kad kredit isplatiš imaš 8 godina star auto. Ako je kredit preko 10000E onda sve ono što ide pride obavezan kasko, saobraćajna na banku itd itd. Ja se sa time baš ne bih hvalio obzirom da bi svaki mesec morao da pljunem 184E banci na ime rate!

Dejan

pre 15 godina

@40+ Da bezrezervno ti verujem da tvoj C4 košta 12500E ali toliko on košta za keš, obzirom da si ga kupio na kredit molim te na tu sumu dodaj sve kamate koje ćeš platiti tokom otplate istog kao i obavezno kasko osiguranje koje ide kod tako kupljenih automobila. verovatno ni saobraćajna ne glasi na tvoje ime jer ti je auto pod hipotekom pa ukalku
iši i prenos vlasništva kad kredit otplatiš pošto sada voziš na ovlašćenje. Pa kada konačno dobiješ celu sumu nekako mi se čini da sam ja jeftinije prošao a dok kredit otplatiš auto će ti biti već za prodaju!

Ucha

pre 15 godina

Dejane, jeste da toyota pravi najbolje automobile (to se samo ne moze dokazati vw fanovima, oni su monoteisti), i nemas potrebe ubedjivati ljude u nesto sto svi znamo.
E, sad znamo da su japanci najbolji ali VOLIMO i vozimo citroene,alfe,fiate...

Dejan

pre 15 godina

@+40Takođe vidim da ne vladaš osnovnim principima auto tržišta, pa da i to malo pojasnimo, zašto trenutno nema, nema sad.
1. Srbija je minorno tržište na svetskoj pijaci automobila jer je mala, nerazvijena i siromašna.
2. Da bi na takvom tržištu bilo koji auto brend imao prođu i ipak prodao nekakvu količinu automobila on kreće na ustupke:
a. Daje vozilo na kredit
b. Osnovni paket opreme ogoli faktički do karoserije, motora i volana a sve ostalo biraš za koje ćeš pare da kupiš
c. Poseduje neku manju količinu vozila na lageru u različitim paketima opreme koja po proceni rukovodstva zastupnika bi mogla da se prodaju u najkraćem vremenskom periodu.
d. Ponekad prodaje modele kojih na razvijenim tržištima nema već su namenjeni kupcima i tržištima kao što je naše
U takvoj priči ne postoji tvoja priča da on je jeftin ali ga oni trenutno nemaju. Niko više ne drži lager od 2000 ili 5000 vozila to je suludo i to je izgubljen novac toga više ni u najrazvijenijim zemljama zapada nema, a komunizam još nije nastupio, i to su osnove tržišne ekonomije. U Srbiji je 2000 komada jednog brenda i to svih njegovih modela za godinu dana prodaje, a da auto nije Dacia ili Punto Kg jako pristojan, čak smem reći i odličan poslovni rezultat. Da bi ti dobio automobil pod gore navedenim pogodnostima ima da ga čekaš, tj odabrao si to što si hteo, ili kako kompanije vole da kažu personalizovao si svoj auto. E takav auto se ne posreći svakome na lageru, pa se kroz dilersku mrežu potraži gde ga ima pa se recimo u nedelju dve desi dovoljno porudžbina da jedan šleper sa 8 automobila dođe u Srbiju po zakazanim konfiguracijama kupaca ili je nekog paketa nestalo na lageru pa se on doda uz tvoju porudžbinu, pa otuda i rok isporuke do 30 dana. Autorizovani diler znači da on ima dostup bazi podataka neprodatih vozila u celom regionu i da će mu zakazano vozilo biti dostavljeno sa najbliže tačke u najkraćem roku. Ako ga ima na lageru super je jer to se onda poklopilo sa tvojim željama. Popusti nastupaju kada se recimo model restilizovao-našminkao ali se suštinski kod mehanike nije ništa promenilo i treba početi što pre prodaju novog a ako starih još ima na lageru onda kao happy hour popusti oko 5-7% pa ko pre đevojci njemu i auto. Slična priča je i na promociji novih modela odvoji se mala količina vozila koja se proda po promotivnoj ceni da bi prodaja „krenula“ pa opet happy hour i ako si ugrabio ugrabio si. Verovatno si primetio da to svi rade.
Ako nisi shvatio suštinu priče vezano za ovaj C3 u paketu koji je bio na testu da ponovim za nešto preko 14000E je mnogo za ovako mali auto. Oprema koja se nudi za te pare je ABS, panorama šoferka i ugradjeno postolje za osveživač mirisa, radio bez komandi na volanu, motor od 75KS itd itd. Radije bih odabrao Aurisa sa troje vrata u najjeftinijem paketu Terra i dobio klimu, ABS, BA, EBD, Disk kočnice na sva 4 točka, uvlačenje sedišta pri sudaru, Grejače, radio sa MP3 Usb i aux-om i komandama na volanu, Motor od 99KS itd itd što je mnogo mnogo ozbiljnija i kvalitetnija oprema. Ne što ja volim toliko Aurisa nego je izbor logičniji, za manje od 700 evra dodatka automobil i gabaritno veći i komforniji i sa mnogo boljim paketom opreme. Ili recimo tvoj C4 u tom njegovom paketu za iste pare, ili kako je jedan od komentatora pomenuo da je kupio Focusa za manje para od ovog C3 i sigurno bih sačekao 30 dana da mi nešto od gore navedenog isporuče nego da odmah sednem u ovaj C3 za iste pare.

Dejan

pre 15 godina

@+40 Znači prvo da vam kažem U PRAVU STE DA BISTE BILI SREĆNI .
1. Filozofija Toyote je dijametralno suprotna od filozofije Citroena. Citroen svoja vozila prodaje "gola" pa kupujte na njih šta vam treba radio toliko i toliko E, desni štitnik od sunca toliko i toliko E, boja na ovome ili onome toliko i toliko E bočna vazdušna zavesa itd itd. Kod Toyote je sve to osnovni paket pa je zato i toliko skupa. Zato je neumesno porediti najjeftiniji Citroen sa najeftinijom Toyotom. To možete uraditi sa recimo srednjim paketom Citroena i najjeftinijom Toyotom. Ili još bolje pogledajte šta se kod Citroena a šta kod Toyote podrazumeva kao osnovni paket opreme ili kome je koliko "dugačak" spisak dodatne opreme pa će vam sve biti jasno.
2. Toyota je ove godine u martu izbacila Auris druge generacije, i vrh ponude je Auris Hibrid, pa su normalno i cene drugačije, nova roba - nove cene. Ono što sam ja uzimao je Auris prve generacije koji se proizvodio od 2007 do 2010 pa su i cene bile niže i bili su na popustu-rasprodaji da bi se rasprodali i ustupili mesto novoj generaciji. Znači stvar sreće i povoljnog trenutka kupovine.
3. Niko vam nije rekao da je Citroen loš automobil, pogotovo C4 daleko od toga. Ali opet ponavljam ona filozofija gde je i upaljač dodatna oprema nekome jeste bitna(zbog uštede na ovome ili onome, recimo drugačija tkanina na sedištima ili koža, grejanje sedišta ili ne,grejanje retrovizora, senzor kiše itd itd neko kaže sve mi to ne treba) ali meni nije bila jer sam hteo manji auto za grad sa full opremom i automatskim menjačem (za BG to je blagodet)
Br 3. To što sam ja dao neke pare za svoj auto je moj izbor imao sam pa sam dao. Hteo sam da imam sve u takvom automobilu i to je toliko koštalo. Tako je recimo i vaš C4 trenutno u rasponu od 14880E za C4 1,4 16V (koji je uvek bolji izbor od ovog "novog" modela C3) pa do C4 Exclusive 2,0 16V koji je 21030 eura, pa čak je taj paket od 21030 ima dodatnu opremu koja još povećava cenu vozila! Znači nemojmo biti banalisti nego pokušajte da sagledate prodajnu filozofiju proizvođača.
Što se cene Aurisa tiče 1,6 valvematic sport košta 13990 E evo i link www.automagazin.rs/test.php?...%20Toyota%20Auris%201 da ne budem lažov kako ste me vi hteli predstaviti. Pa znate po onoj narodnoj ja ću ovaj put popustiti!

40+

pre 15 godina

@dejan
Dragi Dejane, pa budimo tolerantni, ovo je javni medij, nema potrebe za nervozom. Cestitam sto ste dali vise od 20.000 za Tojotu Auris. Sve pohvale za tako dobar finansijski potez. Moja je zelja da podelim svoje nedavno iskustvo sa svima, jer nema razlike ko god od nas da ode do salona uvoznika. Kad sam hteo da proverim Vase navode, krenuo sam od "priblizne cene" Tojote i pozvao da pitam, mozda se nesto u medjuvremenu promenilo. S obzirom na to da sam dobio cenu Vaseg sjajnog, nesporno, auta, trazio sam cenu i za najjeftiniji Auris(ne koji postoji, nego koji uvoze)sa 5 vrata i metalik bojom. Ne da nije blizu 13.500 (usput taj najjeftiniji C3 je 11.500-pitao isto danas) nego je svetlosnu godinu daleko. Od ostalih sam odustao. Znam odgovore, skoro sam ih dobijao. Dakle, jel Vam nisu rekli na vreme kako se kaze za one koji daju lazne informacije. Jos se i ljute. Odoh ja u mom skromnom C4, sa najmanjim paketom opreme i na kredit da uzivam za 12.500. Ogreba se i zena za auto za tu "malenu" razliku od par hiljada do sledeceg u klasi najslicnijem po opremi koju sam dobio. Mi prosti vozaci saltujemo, nekako nam ne idu te visoke tehnologije automatskih menjaca.

Dejan

pre 15 godina

@+40. Ja sam prošle godine obnovio vozni park i kupio sebi Toyotu Auris u najskupljoj varijanti sa najjačim motorom i dodatkom automatskog menjača. Taj isti auto u najočerupanijoj varijanti i najslabijim motorom 1,4D je imao više opreme od ovog C3 i koštao je i košta danas približno isto kao i on. Slična je priča sa Fiestom i Astrom i Ceedom tako da nemojte da mi "prosipate priče o viritualnoj kupovini" i sl. Vama ako treba auto vi kupite šta vama odgovara i obilazite salone modela koji vas interesuju. Da ili istih u tom cenovnom razredu trenutno ima ili ne na lageru nije na meni da istražujem! Biro za informacije ima svaka auto kuća zovite pa pitajte!

Ucha

pre 15 godina

Ama sve znalac do znalca !
1.chas
Citroen,Alfa,Subaru i Saab (ranije)su svet za sebe i ne uporedjuju se ni sa chim.
Ko ih voli voli (ja), ko ih ne voli ne voli ih i tacka.

realista

pre 15 godina

Interesantno je citati komentare ljudi koji se prepucavaju a pritom ima i onih koji grade svoje misljnje na "cuo sam, i sl."!!! Meni je citroen skroz ok, vozio sam golfa 4 do prosle godine i bio sam veliki privrzenik marke, no... Kupio sam c4 2,0hdi i za godinu i polovinu sam prevalio 70.000km (nisam taxista, posao mi je takav da putujem cesto). na autu nista nisam radio (lager mi je promenjen na 60.000 i to u garanciji), servisni interval mi je na 20.000 i kosta me oko 130Eura, sve radi besprekorno, nema skripucanja! Bord mi je tacan u 0,2l, nema greske a trosi 6,5 - 6,7l i to standardno i u gradu i na otvorenom (jer na autoputu uvek vozim "malo" brze). Inace c3 vozi moja zena, doduse stari c3, 1.4hdi, trosi kao upaljac, 5,4l/100 a ide kao zmaj! :) ni u njemu nema nikakvih problema, sto kazu ljudi, pu - pu.. pre nedelju dana sam provozao novi ds3 na test drive-u i neverovatan je! ot vw fan club-a sam presao u citroen fan club!

40+

pre 15 godina

@@@Dejan
Sad ste i mene malo probudili. Molim Vas dragi gospodine prosetajte malo po salonima brendova koje ste naveli. Iskljucite bele i crvene modele, zatim one koje dobijate za "30 dana", sto je u praksi cesto duplo vise, ili jos gore, "taj model nemamo, ali evo pogledajte ovaj, samo par huljada skuplji" i dajte nam ovde spisak najjeftinijih modela, ali koji su STVARNO u ponudi, od svih koje ste naveli. Bicete veoma, veoma iznenadjeni. Ja nikako ne kazem da je ovaj auto sa povoljnom cenom. Samo sam skoro kupovao, pa imam neka stvarna, a ne virtuelna iskustva.

horus

pre 15 godina

ta prica da je kod Peugeota menjac "dug" i neprijatni zvuci... Ne znam o cemu se radi, ali ja sam se navozio Peugeota od 106, pa nadalje i nisam imao takva iskustva. Trenutno vozim 106 sport i ima jako kratak i prilicno precizan menjac (osim prve bez sinhrona :)
meni taj isti motor u gradu bez klime id oko 7.2l, sa klimom ide do 8l. zivahniji mali autic za grad nisam vozio, a 106 sa 1.6 i 16v-mnogi veci i brzi automobili bi se postideli ubrzanja :D
kako god Japanci su vrh-vozio imprezu i to je meni top u svom segmentu!

Dejan

pre 15 godina

@@@Ja Jel se mi prepucavamo? Ja zaista ne bih želeo. Vi ste zaista nepažljiv čitalac ili imate problema sa razumevanjem napisanog. Ja sam naveo da sam Focusa izuzeo sa te liste jer nije sa tim paketom opreme, a za ostala vozila se raspitajte za cene pa ćete videti da ništa od napisanog nije napisano napamet. I potrudite se da shvatite suštinu napisanog!

Ja

pre 15 godina

@@Dejan razumem ja vas ali sumnjam da je u srbiju moguce kupiti recimo astru sa automatomatskim klima uređajem, tempomatom, svetlima za maglu...za iste pare recimo "vas"focus ambiente nema automatske klime, nema svetala za maglu nema tempomata....jedino ako kupujete kola na metre onda se slazem da je moguce dobiti vise za takav iznos (barem pola metara vise)

Dejan

pre 15 godina

@Ja Ukoliko ste pažljivo čitali moj komentar on se odnosio na to šta u Srbiji može da se kupi za tih 14000-15000 Eura sa sličnim paketom opreme a komentar se ne dotiče kategorizacije vozila. Polo nisam pomenuo jer Polo u takvom paketu opreme ide 17.000+ ili Mercedes A150 koji je 18000+. Recimo mogao sam pomenuti Focus 1,4 Ambiente koji je 13.990 eura ali nije taj paket opreme pa ga nisam uzeo u obzir

Dusan

pre 15 godina

Ljudi moji... Za te pare mozete da kupite tako dobrog forda fokusa da je to cudo jedno. Trenutno imate za 12.500 eura 1.6 Focusa koji je bruka, ali zaista.
Ja sam svog Focusa 1.4 platio pre mesec dana svega 11000 i mozda jeste malo slabiji motor taj 1.4 ali ja vise nisam mogao sebi da priustim. Ipak alternative su mi bili Dacia Sandero i Renault Thalia za nesto malo manje para, tako da mislim da sam napravio jako dobar izbor.

Keke

pre 15 godina

Naravno da je pun opreme i u osnovnoj verziji. Taj HI-FI paket koji se pominje je sa specijalnim ozvucenjem, bluetooth, USB. U osnovnoj verziji je takodje CD/MP3, ali verovatno zvucnici idu samo do 20kHz a ne do 25kHz.

Ja

pre 15 godina

@Dejan meni ovaj C3 nije bas prazan, nije to VW...a nije mi jasno kako mozete da mesate dva razreda naime astra, auris i ceed su rang vise, konkurenti C3 su fiesta, jazz, corsa, punto ili recimo polo da ne zaboravim :)...

Dejan

pre 15 godina

Za 14000 E "prazan" auto paaa malo je mnogo. Lepi su francuzi ali kod njih je sve dodatna oprema pa na tu cenu kad "nazidaš" ono što te interesuje auto bude nekih 17 - 19000 E. Ne mrzim nemce ali im i nisam neki fan. Nisam u onom fazonu "Srbinu ništa nije sveto osim golfa 2" ali mislim da je u toj kategoriji vozila mnogo bolji izbor Honda Jazz; Opel Astra, Toyota Auris 1,4D;Ford Fiesta 1,4TDCI; Nissan Note 1,4; Kia Ceed i sl. Svi su tu oko 14-15000 a nude mnogo više opreme od C3 pojedini su i dizeli.

Mikica86

pre 15 godina

Simpatican autic , ali kosta 14.000 € ... O.O
Za te pare se vec moze pazariti C4 , koji se drasticno bolji , veci , a i kvalitetniji automobil ... Ili kao sto je neko vecspomenuo nova Astra , Megan , ili da dodate za neke od tih modela sa turbom , npr. 1.4T ... Stvarno je naspram njih ovaj auto preskup . A da ne spominjem Japance , npr . Suzuki SX4 , koji je drasticno bolji , po meni lepsi , i po toj ceni se dobija sa pogonom na sva 4 tocka i u full opremi ....

Marko

pre 15 godina

ja vec zadnjih 10 godina se drzim pravila da je kupovin apolovnog auta kao kupovina polovnih cipela, tako da vi koji imate polovnjake od 200,000 km sa svojim komentarima o delovima i crkavanju od...

ja sam vozio do sada opel astru, ford focusa i citroena c4

odabir je bio vezan za trenutnu ponudu na trzistu (cena plus oprema koja nudi) ali mi je citroen do sada najbolji izbor i od sada se porodicno drzimo citroena (kupio sam zeni c1 a moji roditelji c3 i prezadovoljni smo)

Milan

pre 15 godina

Ja sam imao C4 koji je na bordu pokazivao 5.5 a trošio 7, neznam zašto su i stavili taj "bord". Ali stvarno mi je više muka od "VW sekte", za njih je najbolji auto i sve naj naj ako je taj auto nemački, a svi ostali su neuspeli pokušaji. Ljudi... ko hoće da vozi precenjena nemačka kola neka izvoli, ali ja za te pare uvek kupujem mnooogo kvalitetnijeg japanca (kako neki rekoše plastikanera). Ljubav prema nemačkim autima je zaostavština gastarbajtera koji uvek dođu u Srbiju sa dobrim nemačkim kolima da ih vidi rodbina i komšije, pa onda komšija kupi istog takvog ali sa 300.000 na satu, da pokaže komšiji gastarbajteru da i mi možemo da vozimo isto to. Vremena se menjaju hvala Bogu, tako da Srbi polako ali sigurno uviđaju da nisu samo nemačka kola dobra,već da postoji nešto još bolje i lepše. O ukusima ne valja raspravljati. Tekst je inače dobar i dobro opisuje novi C3, pa ko voli nek izvoli. Citroeni su lepi i sa kvalitetnim enterijerom (ma šta neki mislili, a sad cena... pa opet kažem, ko voli nek izvoli, možda će malo više da plati, ali će sigurno biti zanimljiviji od VW Pola na ulici.

sn

pre 15 godina

Volan lagan kao da nije prikačen na točkove!? Loš mjenjač dugačkog hoda ručice!? Neka, hvala, za onog koji zna i voli da vozi to su najvažnije stvari u automobilu. Džaba mu svi displeji, tempomati, stakleni krovovi, zvučna izolacija, hi-fi i ostala čudesa kad nije dobro odrađen osnovni inžinjerski zadatak za automobil. Ko je vozio fokusa, alfe (o BMW da ne pričam), zna o čemu govorim. Ne kažem da automobil u ovoj klasi treba da bude kao ovi gore navedeni, ali mora da se vozi kao automobil, a ne kao video igrica. Ovaj automobil je za ljude (žene?) koji ne znaju mnogo o automobilima i koje vožnja baš i ne zanima. Naravno, ovo je moje mišljenje, a tržište je tržište, neka ga prodaju i u 3 miliona primjeraka, meni nikada neće biti dobar.

Milan

pre 15 godina

Znaci ovde se dobija toliko NICEGA za 14.000 eura. Pa ko ima te pare, taj ce jos da doda nesto vise od 1.500 eura i da kupi novu Astru ili Megana i imace automobile i za duga putovanja i za grad i sve to uz umerenu potrosnju, ali daleko bolje performanse, da podsetim: Nova Astra sa motorom 1.4T oslobadja cak 140ks, a Megan iz iste zapremine daje 130ks i tako dobijate automobile sa snaznim motorima uz malu potrosnju i dobri su zbog registracije, a ponavljam mnogo pruzaju naspram recimo ovog 1.4 iz Citroena koji nudi samo 75ks. Zasto si onda neko ne bi priustio familijaran auto pogodan za sve relacije, a ne kupovao ovakvu igrackicu koja jedino moze da posluzi za odlazak do pijace i obliznjih kafica. Ponavljam, razlika u ceni je smesna, a ono sta se dobija je neuporedivo.

Moron

pre 15 godina

@Lemi
Nisam se u vezi borda javio da "opljunem", već da kažem kako to "u naravi" jeste sa PSA bordovima ( a verovatno i sa drugima ). Ne zovu, inače, svaki bord džabe "blesimetar" ...
Mogao sam i da kažem da "laže" od 5 do 8%, jer je to zaista pravi raspon "greške". A greške u veličini greške nema. Pustio sam 3 puta da bord ( bez resetovanja ) "meri" po 10.000 km, pogledao prosečnu potrošnju koji je on pokazao, izračunao stvarnu, podelio i došao do tih 5-8%, kako kada, mada je najčešće oko 6%.
To nisu ni derivacije, ni integrali, već elementarna matematika, nivo osnovne škole. Mislim, volim ja kada meni bord pokaže, recimo, 4,2, ali znam da nije toliko ...

MARKO-VW

pre 15 godina

@Dolovac
Eto, ja imam VW-AUDI program u kući preko 30 godina i najveći problem sa elektronikom bio je taj što je crkao podizač zadnjeg stakla. Na Francuzima je to kao dobar dan + milion drugih stvari. Novi Polo ga već na prvi pogled razbija, a o kvalitetu enterijera i da ne govorim. Svaki VW posle 300 hiljada km izgleda kao taj Citroen, Peugeot, Fiat posle 100 hiljada km... I više sa tim Japancima... Vala, sve neki plastikaneri...
Nemačka autoindustrija je zakon za sve, hteli vi to da priznate ili ne.

dolovac

pre 15 godina

da je kod citroena problem elektronika-jeste,ali je problem i novijim VW,opelima,mercedesima,fiatima,fordovima,uglavnom svima sem japancima.u kući imamo dva citroena-prethodnog c3 i xantiu.xantia je pojam udobnosti i lepe vožnje,dok je c3 u klasi sigurno najudobniji i najveći.
vw fanovi i dalje razmišljaju o Golfu 2 i misle da je vw ostao isti.
šta da kažemo kada A6 od 50000 evra posle 60000 menja trap,a pola dugmića u enterijeru mu je oljušteno. za C3 od 10-tak hiljada evra to je i dopustivo ,ali za premijum klasu,kako sebe nazivaju audi,to svakako nije.
zato oko kvaliteta elektronike i enterijera čnimni mi se ne treba više polemisati,pravi se sve lošije i lošije.
japanci su ipak "kraljevi"za sve što se tiče kvaliteta automobila,a u poslednje vreme bogami i imaju najjevtiniji servis u garantnom roku,što je isto bitno.

Lemi

pre 15 godina

Pored svega, pošto imam PSA bord, koji sam dobro "istestirao", taj bord laže najmanje oko 6%, pa ni tih "prikazanih" 7,9 u stvarnosti nije 7,9, već bar oko 8,5 litara...
(Moron, 27. jul 2010 18:26)

care, ako je tebi 6% od 7,9L pomenutih 0,6L ... zaista nemam reci. bolje se ostavi racunanja.
al' neka si se javio da opljunes.

Milan

pre 15 godina

20 godina sam vozio Citroene i pre 10 sam prešao na Japance. Vidim iz komentara da se od tada ništa nije promenilo: loš servis, skupi delovi, glavobolje sa egzotičnim rešenjima. Ne hvala, ostajem tu gde jesam.

Zare

pre 15 godina

Vozio sam se u starom C3. Auto se kod nas dobro prodaje iz dva razloga. Niska cena u nabavci polovnog i izuzetna prostranost za svoju klasu (prtljažnik skoro na nivou Golf klase). Moji utiscisu: auto je veoma udoban ali sreću kvari zveckanje plastike u untrašnjosti što stvara utisak niskog kvaliteta izrade. Takodje mi se nije dopala ni digitalna tabla sa pokazivačima ne zato što je takva nego jer je vrlo nepregledna. Moj mi se drug stalno žali na cenu delova i servisa što mislim da je problem pre svega u lošim servisima kod nas. Ipak više njih mi se žali na veliki broj kvarova kod Citroena mladjih od 2004.-tog godišta... Što se tiče pretstavljenog modela mogu da sudim samo na osnovu priča i slika. Činjenica je da na našem tržištu stvari kao što je panoramsko staklo i osveživač za koji treba da date 80tak evra godišnje nisu neki aduti naprotiv. Ipak moram reći da me je oduševio podatak da TEMPOMAT ima svaki nivo opreme u ovom automobilu što je za svaki respekt!Ipak, mislim da će ovaj auto biti, kao nov, egzotična ptica na našem težištu a kasnije će kao polovan naći daleko više poklonika pogotovu ako mu cena bude dobra.

Cale

pre 15 godina

Skup u odnosu na konkurenciju. "muzički uređaj koji ima mogućnost reprodukcije Mp3 fajlova i ima USB ulaz koji ne spada u standardnu opremu već košta 630 evra." - sta dalje reci...

100janovic

pre 15 godina

Auto sam testirao i podatak o potro[nji koji je Nemanja zabeležio po board compu je verodostojan. Meni je u gradu prosek bio 8,5 litara, ali su uslovi bili katastrofalni, sa kišetinom, špicevima i vožnjom u koloni, doduše samo povremeno upaljena klima. Autoput je izneo 7,1 litar prilikom prosečne brzine od 81 km/h.

Gojko

pre 15 godina

Dodajte na tu cijenu 200 evra za zamjenu COMM2000 sistema (komplet ručica žmigavaca) koja crkava jednom u 3 godine.

Vozim citroena... sada i nikad više...

Tosha

pre 15 godina

Vozim Jazza, bas sa staklenim krovom. Jeste jako lepa stvar, ali sam imao bas tu nesrecu da mi kamencic razbije isti. Obzirom koliko je kostala popravka, ako neko ne razmislja o staklenom krovu, kasko je obavezan!

Moron

pre 15 godina

Dobar prikaz vozila, osim jedne stvari. Mislim da nema šanse da se u uslovima gradske vožnje u BGD ostvari prosek brzine od 28 km/h, osim ako se vozite samo bulevarima nocu ili vikendom i bez bilo kakvog zalaska u krig dvojke. Samim time, fotografija i podatak sa borda o navodnoj potrošnji "po gradu" od 7,9 ( sto je manje nego i fabrika deklarise ) ne može da se odnosi na grad, već samo na nešto "mešovito".
Pored svega, pošto imam PSA bord, koji sam dobro "istestirao", taj bord laže najmanje oko 6%, pa ni tih "prikazanih" 7,9 u stvarnosti nije 7,9, već bar oko 8,5 litara...

Redakcija:
Hvala lepo.
Grad: 6 dana Zvezdara - NBG - Zvezdara i to Bulevar, Ustanicka i Autoputem do B92 i nazad. Na to treba dodati jos nekoliko prelazaka mostova i medjuopstinskih tura. Slusao sam savetnika i vozio izmedju 1500 i 2000 obrtaja.
Posle 500km koliko sam presao za 7 dana nisam se priblizio rezervi.

Cale

pre 15 godina

Skup u odnosu na konkurenciju. "muzički uređaj koji ima mogućnost reprodukcije Mp3 fajlova i ima USB ulaz koji ne spada u standardnu opremu već košta 630 evra." - sta dalje reci...

Lemi

pre 15 godina

Pored svega, pošto imam PSA bord, koji sam dobro "istestirao", taj bord laže najmanje oko 6%, pa ni tih "prikazanih" 7,9 u stvarnosti nije 7,9, već bar oko 8,5 litara...
(Moron, 27. jul 2010 18:26)

care, ako je tebi 6% od 7,9L pomenutih 0,6L ... zaista nemam reci. bolje se ostavi racunanja.
al' neka si se javio da opljunes.

Milan

pre 15 godina

Ja sam imao C4 koji je na bordu pokazivao 5.5 a trošio 7, neznam zašto su i stavili taj "bord". Ali stvarno mi je više muka od "VW sekte", za njih je najbolji auto i sve naj naj ako je taj auto nemački, a svi ostali su neuspeli pokušaji. Ljudi... ko hoće da vozi precenjena nemačka kola neka izvoli, ali ja za te pare uvek kupujem mnooogo kvalitetnijeg japanca (kako neki rekoše plastikanera). Ljubav prema nemačkim autima je zaostavština gastarbajtera koji uvek dođu u Srbiju sa dobrim nemačkim kolima da ih vidi rodbina i komšije, pa onda komšija kupi istog takvog ali sa 300.000 na satu, da pokaže komšiji gastarbajteru da i mi možemo da vozimo isto to. Vremena se menjaju hvala Bogu, tako da Srbi polako ali sigurno uviđaju da nisu samo nemačka kola dobra,već da postoji nešto još bolje i lepše. O ukusima ne valja raspravljati. Tekst je inače dobar i dobro opisuje novi C3, pa ko voli nek izvoli. Citroeni su lepi i sa kvalitetnim enterijerom (ma šta neki mislili, a sad cena... pa opet kažem, ko voli nek izvoli, možda će malo više da plati, ali će sigurno biti zanimljiviji od VW Pola na ulici.

Tosha

pre 15 godina

Vozim Jazza, bas sa staklenim krovom. Jeste jako lepa stvar, ali sam imao bas tu nesrecu da mi kamencic razbije isti. Obzirom koliko je kostala popravka, ako neko ne razmislja o staklenom krovu, kasko je obavezan!

Dejan

pre 15 godina

@Ucha Ucho priatelju apsolutno podržavam tvoj stav imao sam ja auta i pre ovoga i nisu svi bili Toyote. Svaki sam voleo na svoj način. Jednostavno nisam našao drugi način da objasnim čoveku da panorama šoferka, postolje za mirise i radio od 600 i kusur evra nisu aduti za kupovinu ovog auta za te pare. Dalje čovek me ubeđuje kako je bolja opcija kupovine auta na kredit od one za keš i kako je on za "razliku" para do 20000 kupuje auto i ženi. Izgleda da nije svestan u šta se upustio. U većini slučajeva kod takvih ljudi posle dve godine auto završi na placu za prodaju i prodaje ga banka. Slažem se besparica je nema se i u većini slučajeva se ne može drugačije ali taj auto uopšte nije jeftin i tu nema te "razlike" para o kojoj on piše. Da ga je uzeo pod najpovoljnijim uslovima tj da je imao 2500 keša da je uzeo kredit od 10000E sa 0% učešća na 8 godina i kamatom 15,75% sa evro indeksacijom (da saobraćajna glasi na njegovo ime i nema obavezu kaska)ukupan dug mu je 17647E + 2500E keša što daje 20147E i kad kredit isplatiš imaš 8 godina star auto. Ako je kredit preko 10000E onda sve ono što ide pride obavezan kasko, saobraćajna na banku itd itd. Ja se sa time baš ne bih hvalio obzirom da bi svaki mesec morao da pljunem 184E banci na ime rate!

Moron

pre 15 godina

Dobar prikaz vozila, osim jedne stvari. Mislim da nema šanse da se u uslovima gradske vožnje u BGD ostvari prosek brzine od 28 km/h, osim ako se vozite samo bulevarima nocu ili vikendom i bez bilo kakvog zalaska u krig dvojke. Samim time, fotografija i podatak sa borda o navodnoj potrošnji "po gradu" od 7,9 ( sto je manje nego i fabrika deklarise ) ne može da se odnosi na grad, već samo na nešto "mešovito".
Pored svega, pošto imam PSA bord, koji sam dobro "istestirao", taj bord laže najmanje oko 6%, pa ni tih "prikazanih" 7,9 u stvarnosti nije 7,9, već bar oko 8,5 litara...

Redakcija:
Hvala lepo.
Grad: 6 dana Zvezdara - NBG - Zvezdara i to Bulevar, Ustanicka i Autoputem do B92 i nazad. Na to treba dodati jos nekoliko prelazaka mostova i medjuopstinskih tura. Slusao sam savetnika i vozio izmedju 1500 i 2000 obrtaja.
Posle 500km koliko sam presao za 7 dana nisam se priblizio rezervi.

Milan

pre 15 godina

20 godina sam vozio Citroene i pre 10 sam prešao na Japance. Vidim iz komentara da se od tada ništa nije promenilo: loš servis, skupi delovi, glavobolje sa egzotičnim rešenjima. Ne hvala, ostajem tu gde jesam.

dolovac

pre 15 godina

da je kod citroena problem elektronika-jeste,ali je problem i novijim VW,opelima,mercedesima,fiatima,fordovima,uglavnom svima sem japancima.u kući imamo dva citroena-prethodnog c3 i xantiu.xantia je pojam udobnosti i lepe vožnje,dok je c3 u klasi sigurno najudobniji i najveći.
vw fanovi i dalje razmišljaju o Golfu 2 i misle da je vw ostao isti.
šta da kažemo kada A6 od 50000 evra posle 60000 menja trap,a pola dugmića u enterijeru mu je oljušteno. za C3 od 10-tak hiljada evra to je i dopustivo ,ali za premijum klasu,kako sebe nazivaju audi,to svakako nije.
zato oko kvaliteta elektronike i enterijera čnimni mi se ne treba više polemisati,pravi se sve lošije i lošije.
japanci su ipak "kraljevi"za sve što se tiče kvaliteta automobila,a u poslednje vreme bogami i imaju najjevtiniji servis u garantnom roku,što je isto bitno.

Milan

pre 15 godina

Znaci ovde se dobija toliko NICEGA za 14.000 eura. Pa ko ima te pare, taj ce jos da doda nesto vise od 1.500 eura i da kupi novu Astru ili Megana i imace automobile i za duga putovanja i za grad i sve to uz umerenu potrosnju, ali daleko bolje performanse, da podsetim: Nova Astra sa motorom 1.4T oslobadja cak 140ks, a Megan iz iste zapremine daje 130ks i tako dobijate automobile sa snaznim motorima uz malu potrosnju i dobri su zbog registracije, a ponavljam mnogo pruzaju naspram recimo ovog 1.4 iz Citroena koji nudi samo 75ks. Zasto si onda neko ne bi priustio familijaran auto pogodan za sve relacije, a ne kupovao ovakvu igrackicu koja jedino moze da posluzi za odlazak do pijace i obliznjih kafica. Ponavljam, razlika u ceni je smesna, a ono sta se dobija je neuporedivo.

Marko

pre 15 godina

ja vec zadnjih 10 godina se drzim pravila da je kupovin apolovnog auta kao kupovina polovnih cipela, tako da vi koji imate polovnjake od 200,000 km sa svojim komentarima o delovima i crkavanju od...

ja sam vozio do sada opel astru, ford focusa i citroena c4

odabir je bio vezan za trenutnu ponudu na trzistu (cena plus oprema koja nudi) ali mi je citroen do sada najbolji izbor i od sada se porodicno drzimo citroena (kupio sam zeni c1 a moji roditelji c3 i prezadovoljni smo)

realista

pre 15 godina

Interesantno je citati komentare ljudi koji se prepucavaju a pritom ima i onih koji grade svoje misljnje na "cuo sam, i sl."!!! Meni je citroen skroz ok, vozio sam golfa 4 do prosle godine i bio sam veliki privrzenik marke, no... Kupio sam c4 2,0hdi i za godinu i polovinu sam prevalio 70.000km (nisam taxista, posao mi je takav da putujem cesto). na autu nista nisam radio (lager mi je promenjen na 60.000 i to u garanciji), servisni interval mi je na 20.000 i kosta me oko 130Eura, sve radi besprekorno, nema skripucanja! Bord mi je tacan u 0,2l, nema greske a trosi 6,5 - 6,7l i to standardno i u gradu i na otvorenom (jer na autoputu uvek vozim "malo" brze). Inace c3 vozi moja zena, doduse stari c3, 1.4hdi, trosi kao upaljac, 5,4l/100 a ide kao zmaj! :) ni u njemu nema nikakvih problema, sto kazu ljudi, pu - pu.. pre nedelju dana sam provozao novi ds3 na test drive-u i neverovatan je! ot vw fan club-a sam presao u citroen fan club!

sn

pre 15 godina

Volan lagan kao da nije prikačen na točkove!? Loš mjenjač dugačkog hoda ručice!? Neka, hvala, za onog koji zna i voli da vozi to su najvažnije stvari u automobilu. Džaba mu svi displeji, tempomati, stakleni krovovi, zvučna izolacija, hi-fi i ostala čudesa kad nije dobro odrađen osnovni inžinjerski zadatak za automobil. Ko je vozio fokusa, alfe (o BMW da ne pričam), zna o čemu govorim. Ne kažem da automobil u ovoj klasi treba da bude kao ovi gore navedeni, ali mora da se vozi kao automobil, a ne kao video igrica. Ovaj automobil je za ljude (žene?) koji ne znaju mnogo o automobilima i koje vožnja baš i ne zanima. Naravno, ovo je moje mišljenje, a tržište je tržište, neka ga prodaju i u 3 miliona primjeraka, meni nikada neće biti dobar.

Zare

pre 15 godina

Vozio sam se u starom C3. Auto se kod nas dobro prodaje iz dva razloga. Niska cena u nabavci polovnog i izuzetna prostranost za svoju klasu (prtljažnik skoro na nivou Golf klase). Moji utiscisu: auto je veoma udoban ali sreću kvari zveckanje plastike u untrašnjosti što stvara utisak niskog kvaliteta izrade. Takodje mi se nije dopala ni digitalna tabla sa pokazivačima ne zato što je takva nego jer je vrlo nepregledna. Moj mi se drug stalno žali na cenu delova i servisa što mislim da je problem pre svega u lošim servisima kod nas. Ipak više njih mi se žali na veliki broj kvarova kod Citroena mladjih od 2004.-tog godišta... Što se tiče pretstavljenog modela mogu da sudim samo na osnovu priča i slika. Činjenica je da na našem tržištu stvari kao što je panoramsko staklo i osveživač za koji treba da date 80tak evra godišnje nisu neki aduti naprotiv. Ipak moram reći da me je oduševio podatak da TEMPOMAT ima svaki nivo opreme u ovom automobilu što je za svaki respekt!Ipak, mislim da će ovaj auto biti, kao nov, egzotična ptica na našem težištu a kasnije će kao polovan naći daleko više poklonika pogotovu ako mu cena bude dobra.

Gojko

pre 15 godina

Dodajte na tu cijenu 200 evra za zamjenu COMM2000 sistema (komplet ručica žmigavaca) koja crkava jednom u 3 godine.

Vozim citroena... sada i nikad više...

100janovic

pre 15 godina

Auto sam testirao i podatak o potro[nji koji je Nemanja zabeležio po board compu je verodostojan. Meni je u gradu prosek bio 8,5 litara, ali su uslovi bili katastrofalni, sa kišetinom, špicevima i vožnjom u koloni, doduše samo povremeno upaljena klima. Autoput je izneo 7,1 litar prilikom prosečne brzine od 81 km/h.

Dusan

pre 15 godina

Ljudi moji... Za te pare mozete da kupite tako dobrog forda fokusa da je to cudo jedno. Trenutno imate za 12.500 eura 1.6 Focusa koji je bruka, ali zaista.
Ja sam svog Focusa 1.4 platio pre mesec dana svega 11000 i mozda jeste malo slabiji motor taj 1.4 ali ja vise nisam mogao sebi da priustim. Ipak alternative su mi bili Dacia Sandero i Renault Thalia za nesto malo manje para, tako da mislim da sam napravio jako dobar izbor.

Mikica86

pre 15 godina

Simpatican autic , ali kosta 14.000 € ... O.O
Za te pare se vec moze pazariti C4 , koji se drasticno bolji , veci , a i kvalitetniji automobil ... Ili kao sto je neko vecspomenuo nova Astra , Megan , ili da dodate za neke od tih modela sa turbom , npr. 1.4T ... Stvarno je naspram njih ovaj auto preskup . A da ne spominjem Japance , npr . Suzuki SX4 , koji je drasticno bolji , po meni lepsi , i po toj ceni se dobija sa pogonom na sva 4 tocka i u full opremi ....

Ja

pre 15 godina

@Dejan meni ovaj C3 nije bas prazan, nije to VW...a nije mi jasno kako mozete da mesate dva razreda naime astra, auris i ceed su rang vise, konkurenti C3 su fiesta, jazz, corsa, punto ili recimo polo da ne zaboravim :)...

Moron

pre 15 godina

@Lemi
Nisam se u vezi borda javio da "opljunem", već da kažem kako to "u naravi" jeste sa PSA bordovima ( a verovatno i sa drugima ). Ne zovu, inače, svaki bord džabe "blesimetar" ...
Mogao sam i da kažem da "laže" od 5 do 8%, jer je to zaista pravi raspon "greške". A greške u veličini greške nema. Pustio sam 3 puta da bord ( bez resetovanja ) "meri" po 10.000 km, pogledao prosečnu potrošnju koji je on pokazao, izračunao stvarnu, podelio i došao do tih 5-8%, kako kada, mada je najčešće oko 6%.
To nisu ni derivacije, ni integrali, već elementarna matematika, nivo osnovne škole. Mislim, volim ja kada meni bord pokaže, recimo, 4,2, ali znam da nije toliko ...

Ucha

pre 15 godina

Dejane, jeste da toyota pravi najbolje automobile (to se samo ne moze dokazati vw fanovima, oni su monoteisti), i nemas potrebe ubedjivati ljude u nesto sto svi znamo.
E, sad znamo da su japanci najbolji ali VOLIMO i vozimo citroene,alfe,fiate...

MARKO-VW

pre 15 godina

@Dolovac
Eto, ja imam VW-AUDI program u kući preko 30 godina i najveći problem sa elektronikom bio je taj što je crkao podizač zadnjeg stakla. Na Francuzima je to kao dobar dan + milion drugih stvari. Novi Polo ga već na prvi pogled razbija, a o kvalitetu enterijera i da ne govorim. Svaki VW posle 300 hiljada km izgleda kao taj Citroen, Peugeot, Fiat posle 100 hiljada km... I više sa tim Japancima... Vala, sve neki plastikaneri...
Nemačka autoindustrija je zakon za sve, hteli vi to da priznate ili ne.

40+

pre 15 godina

@dejan
Dragi Dejane, pa budimo tolerantni, ovo je javni medij, nema potrebe za nervozom. Cestitam sto ste dali vise od 20.000 za Tojotu Auris. Sve pohvale za tako dobar finansijski potez. Moja je zelja da podelim svoje nedavno iskustvo sa svima, jer nema razlike ko god od nas da ode do salona uvoznika. Kad sam hteo da proverim Vase navode, krenuo sam od "priblizne cene" Tojote i pozvao da pitam, mozda se nesto u medjuvremenu promenilo. S obzirom na to da sam dobio cenu Vaseg sjajnog, nesporno, auta, trazio sam cenu i za najjeftiniji Auris(ne koji postoji, nego koji uvoze)sa 5 vrata i metalik bojom. Ne da nije blizu 13.500 (usput taj najjeftiniji C3 je 11.500-pitao isto danas) nego je svetlosnu godinu daleko. Od ostalih sam odustao. Znam odgovore, skoro sam ih dobijao. Dakle, jel Vam nisu rekli na vreme kako se kaze za one koji daju lazne informacije. Jos se i ljute. Odoh ja u mom skromnom C4, sa najmanjim paketom opreme i na kredit da uzivam za 12.500. Ogreba se i zena za auto za tu "malenu" razliku od par hiljada do sledeceg u klasi najslicnijem po opremi koju sam dobio. Mi prosti vozaci saltujemo, nekako nam ne idu te visoke tehnologije automatskih menjaca.

40+

pre 15 godina

@@@Dejan
Sad ste i mene malo probudili. Molim Vas dragi gospodine prosetajte malo po salonima brendova koje ste naveli. Iskljucite bele i crvene modele, zatim one koje dobijate za "30 dana", sto je u praksi cesto duplo vise, ili jos gore, "taj model nemamo, ali evo pogledajte ovaj, samo par huljada skuplji" i dajte nam ovde spisak najjeftinijih modela, ali koji su STVARNO u ponudi, od svih koje ste naveli. Bicete veoma, veoma iznenadjeni. Ja nikako ne kazem da je ovaj auto sa povoljnom cenom. Samo sam skoro kupovao, pa imam neka stvarna, a ne virtuelna iskustva.

Dejan

pre 15 godina

@+40Takođe vidim da ne vladaš osnovnim principima auto tržišta, pa da i to malo pojasnimo, zašto trenutno nema, nema sad.
1. Srbija je minorno tržište na svetskoj pijaci automobila jer je mala, nerazvijena i siromašna.
2. Da bi na takvom tržištu bilo koji auto brend imao prođu i ipak prodao nekakvu količinu automobila on kreće na ustupke:
a. Daje vozilo na kredit
b. Osnovni paket opreme ogoli faktički do karoserije, motora i volana a sve ostalo biraš za koje ćeš pare da kupiš
c. Poseduje neku manju količinu vozila na lageru u različitim paketima opreme koja po proceni rukovodstva zastupnika bi mogla da se prodaju u najkraćem vremenskom periodu.
d. Ponekad prodaje modele kojih na razvijenim tržištima nema već su namenjeni kupcima i tržištima kao što je naše
U takvoj priči ne postoji tvoja priča da on je jeftin ali ga oni trenutno nemaju. Niko više ne drži lager od 2000 ili 5000 vozila to je suludo i to je izgubljen novac toga više ni u najrazvijenijim zemljama zapada nema, a komunizam još nije nastupio, i to su osnove tržišne ekonomije. U Srbiji je 2000 komada jednog brenda i to svih njegovih modela za godinu dana prodaje, a da auto nije Dacia ili Punto Kg jako pristojan, čak smem reći i odličan poslovni rezultat. Da bi ti dobio automobil pod gore navedenim pogodnostima ima da ga čekaš, tj odabrao si to što si hteo, ili kako kompanije vole da kažu personalizovao si svoj auto. E takav auto se ne posreći svakome na lageru, pa se kroz dilersku mrežu potraži gde ga ima pa se recimo u nedelju dve desi dovoljno porudžbina da jedan šleper sa 8 automobila dođe u Srbiju po zakazanim konfiguracijama kupaca ili je nekog paketa nestalo na lageru pa se on doda uz tvoju porudžbinu, pa otuda i rok isporuke do 30 dana. Autorizovani diler znači da on ima dostup bazi podataka neprodatih vozila u celom regionu i da će mu zakazano vozilo biti dostavljeno sa najbliže tačke u najkraćem roku. Ako ga ima na lageru super je jer to se onda poklopilo sa tvojim željama. Popusti nastupaju kada se recimo model restilizovao-našminkao ali se suštinski kod mehanike nije ništa promenilo i treba početi što pre prodaju novog a ako starih još ima na lageru onda kao happy hour popusti oko 5-7% pa ko pre đevojci njemu i auto. Slična priča je i na promociji novih modela odvoji se mala količina vozila koja se proda po promotivnoj ceni da bi prodaja „krenula“ pa opet happy hour i ako si ugrabio ugrabio si. Verovatno si primetio da to svi rade.
Ako nisi shvatio suštinu priče vezano za ovaj C3 u paketu koji je bio na testu da ponovim za nešto preko 14000E je mnogo za ovako mali auto. Oprema koja se nudi za te pare je ABS, panorama šoferka i ugradjeno postolje za osveživač mirisa, radio bez komandi na volanu, motor od 75KS itd itd. Radije bih odabrao Aurisa sa troje vrata u najjeftinijem paketu Terra i dobio klimu, ABS, BA, EBD, Disk kočnice na sva 4 točka, uvlačenje sedišta pri sudaru, Grejače, radio sa MP3 Usb i aux-om i komandama na volanu, Motor od 99KS itd itd što je mnogo mnogo ozbiljnija i kvalitetnija oprema. Ne što ja volim toliko Aurisa nego je izbor logičniji, za manje od 700 evra dodatka automobil i gabaritno veći i komforniji i sa mnogo boljim paketom opreme. Ili recimo tvoj C4 u tom njegovom paketu za iste pare, ili kako je jedan od komentatora pomenuo da je kupio Focusa za manje para od ovog C3 i sigurno bih sačekao 30 dana da mi nešto od gore navedenog isporuče nego da odmah sednem u ovaj C3 za iste pare.

Ucha

pre 15 godina

Ama sve znalac do znalca !
1.chas
Citroen,Alfa,Subaru i Saab (ranije)su svet za sebe i ne uporedjuju se ni sa chim.
Ko ih voli voli (ja), ko ih ne voli ne voli ih i tacka.

Dejan

pre 15 godina

@+40 Znači prvo da vam kažem U PRAVU STE DA BISTE BILI SREĆNI .
1. Filozofija Toyote je dijametralno suprotna od filozofije Citroena. Citroen svoja vozila prodaje "gola" pa kupujte na njih šta vam treba radio toliko i toliko E, desni štitnik od sunca toliko i toliko E, boja na ovome ili onome toliko i toliko E bočna vazdušna zavesa itd itd. Kod Toyote je sve to osnovni paket pa je zato i toliko skupa. Zato je neumesno porediti najjeftiniji Citroen sa najeftinijom Toyotom. To možete uraditi sa recimo srednjim paketom Citroena i najjeftinijom Toyotom. Ili još bolje pogledajte šta se kod Citroena a šta kod Toyote podrazumeva kao osnovni paket opreme ili kome je koliko "dugačak" spisak dodatne opreme pa će vam sve biti jasno.
2. Toyota je ove godine u martu izbacila Auris druge generacije, i vrh ponude je Auris Hibrid, pa su normalno i cene drugačije, nova roba - nove cene. Ono što sam ja uzimao je Auris prve generacije koji se proizvodio od 2007 do 2010 pa su i cene bile niže i bili su na popustu-rasprodaji da bi se rasprodali i ustupili mesto novoj generaciji. Znači stvar sreće i povoljnog trenutka kupovine.
3. Niko vam nije rekao da je Citroen loš automobil, pogotovo C4 daleko od toga. Ali opet ponavljam ona filozofija gde je i upaljač dodatna oprema nekome jeste bitna(zbog uštede na ovome ili onome, recimo drugačija tkanina na sedištima ili koža, grejanje sedišta ili ne,grejanje retrovizora, senzor kiše itd itd neko kaže sve mi to ne treba) ali meni nije bila jer sam hteo manji auto za grad sa full opremom i automatskim menjačem (za BG to je blagodet)
Br 3. To što sam ja dao neke pare za svoj auto je moj izbor imao sam pa sam dao. Hteo sam da imam sve u takvom automobilu i to je toliko koštalo. Tako je recimo i vaš C4 trenutno u rasponu od 14880E za C4 1,4 16V (koji je uvek bolji izbor od ovog "novog" modela C3) pa do C4 Exclusive 2,0 16V koji je 21030 eura, pa čak je taj paket od 21030 ima dodatnu opremu koja još povećava cenu vozila! Znači nemojmo biti banalisti nego pokušajte da sagledate prodajnu filozofiju proizvođača.
Što se cene Aurisa tiče 1,6 valvematic sport košta 13990 E evo i link www.automagazin.rs/test.php?...%20Toyota%20Auris%201 da ne budem lažov kako ste me vi hteli predstaviti. Pa znate po onoj narodnoj ja ću ovaj put popustiti!

Dejan

pre 15 godina

Za 14000 E "prazan" auto paaa malo je mnogo. Lepi su francuzi ali kod njih je sve dodatna oprema pa na tu cenu kad "nazidaš" ono što te interesuje auto bude nekih 17 - 19000 E. Ne mrzim nemce ali im i nisam neki fan. Nisam u onom fazonu "Srbinu ništa nije sveto osim golfa 2" ali mislim da je u toj kategoriji vozila mnogo bolji izbor Honda Jazz; Opel Astra, Toyota Auris 1,4D;Ford Fiesta 1,4TDCI; Nissan Note 1,4; Kia Ceed i sl. Svi su tu oko 14-15000 a nude mnogo više opreme od C3 pojedini su i dizeli.

Keke

pre 15 godina

Naravno da je pun opreme i u osnovnoj verziji. Taj HI-FI paket koji se pominje je sa specijalnim ozvucenjem, bluetooth, USB. U osnovnoj verziji je takodje CD/MP3, ali verovatno zvucnici idu samo do 20kHz a ne do 25kHz.

Dejan

pre 15 godina

@Ja Ukoliko ste pažljivo čitali moj komentar on se odnosio na to šta u Srbiji može da se kupi za tih 14000-15000 Eura sa sličnim paketom opreme a komentar se ne dotiče kategorizacije vozila. Polo nisam pomenuo jer Polo u takvom paketu opreme ide 17.000+ ili Mercedes A150 koji je 18000+. Recimo mogao sam pomenuti Focus 1,4 Ambiente koji je 13.990 eura ali nije taj paket opreme pa ga nisam uzeo u obzir

Ja

pre 15 godina

@@Dejan razumem ja vas ali sumnjam da je u srbiju moguce kupiti recimo astru sa automatomatskim klima uređajem, tempomatom, svetlima za maglu...za iste pare recimo "vas"focus ambiente nema automatske klime, nema svetala za maglu nema tempomata....jedino ako kupujete kola na metre onda se slazem da je moguce dobiti vise za takav iznos (barem pola metara vise)

horus

pre 15 godina

ta prica da je kod Peugeota menjac "dug" i neprijatni zvuci... Ne znam o cemu se radi, ali ja sam se navozio Peugeota od 106, pa nadalje i nisam imao takva iskustva. Trenutno vozim 106 sport i ima jako kratak i prilicno precizan menjac (osim prve bez sinhrona :)
meni taj isti motor u gradu bez klime id oko 7.2l, sa klimom ide do 8l. zivahniji mali autic za grad nisam vozio, a 106 sa 1.6 i 16v-mnogi veci i brzi automobili bi se postideli ubrzanja :D
kako god Japanci su vrh-vozio imprezu i to je meni top u svom segmentu!

lood

pre 15 godina

Svaka cast Dejanu na upornosti. :) Slazem se da je prilicno visoka cena za ovu klasu automobila,ali kao vlasnik citroena verujem da vredi.Takodje je neosporan podatak da su japanska vozila medju najboljima,ali isto tako ne smemo zaboraviti milione vozila koja su povucena zbog nekih tehnickih problema!Licno mi se ne svidja dizajn tojote,ali postujem kvalitet.

JA

pre 14 godina

Vidim da se ovde raspravlja mnogo o cijeni vozila i da se tu upetljala Toyota. Kao prvo i prvo nisam vlasnik novog vozila i ne namjeravam ga uskoro kupovati. Odmah da kažem da sam fan Citroena, ali biću subjektivan. Kao što neko reče, Saab, Citroen, Alfa i Subaru se ne porede sa drugim autima zbog mnogih razloga i istorije. Ja bi tu dodao i Lancio. A sada da pređemo na suštinu. Pobrkani lončići. Poredite C3 iz niže klase (sa moćnom opremom) i neki tamno najsiromašniji kompakt koji je za broj veći. Prvo, ta auta se ne mjere jer C3 sa ovim motorom bolje ide od osnovnog kompakta sa 1.4 motorom. Drugo, osnovni kompakt nema ovakvu opremu pa taman on bio mercedes. Treće, poredite model(c3) koji se tek pojavio na tržištu sa kompakt modelima na zalasku. I na kraju poređenja, ako išta znate o automobilima onda treba da znate da se nikad, ali nikad ne porede napucana gradska klasa i osnovna kompakt klasa. Još pored svega ovoga Citroen sa novim C3 nudi fenomenalan kvalitet unutrašnjosti koji nikako ne zaostaje za kompaktima. A što se tiče Toyote slažem se da je kvalitetna, ali dosadnije auto teško da se nalazi na tržištu. Džaba mu sav kvalitet kada je ogavno dizajniran. Nije Toyota sama ima po ogavnosti braću Njemce koji usput nemaju Toyotin kvalitet. Kada već uzimamo u obzir japance što se neko ne sjeti Honde jer ona je ipak Japansko savršenstvo i fenomenalno izgleda(Civic).

Dejan

pre 15 godina

@@@Ja Jel se mi prepucavamo? Ja zaista ne bih želeo. Vi ste zaista nepažljiv čitalac ili imate problema sa razumevanjem napisanog. Ja sam naveo da sam Focusa izuzeo sa te liste jer nije sa tim paketom opreme, a za ostala vozila se raspitajte za cene pa ćete videti da ništa od napisanog nije napisano napamet. I potrudite se da shvatite suštinu napisanog!

Dejan

pre 15 godina

@+40. Ja sam prošle godine obnovio vozni park i kupio sebi Toyotu Auris u najskupljoj varijanti sa najjačim motorom i dodatkom automatskog menjača. Taj isti auto u najočerupanijoj varijanti i najslabijim motorom 1,4D je imao više opreme od ovog C3 i koštao je i košta danas približno isto kao i on. Slična je priča sa Fiestom i Astrom i Ceedom tako da nemojte da mi "prosipate priče o viritualnoj kupovini" i sl. Vama ako treba auto vi kupite šta vama odgovara i obilazite salone modela koji vas interesuju. Da ili istih u tom cenovnom razredu trenutno ima ili ne na lageru nije na meni da istražujem! Biro za informacije ima svaka auto kuća zovite pa pitajte!

Dejan

pre 15 godina

@40+ Da bezrezervno ti verujem da tvoj C4 košta 12500E ali toliko on košta za keš, obzirom da si ga kupio na kredit molim te na tu sumu dodaj sve kamate koje ćeš platiti tokom otplate istog kao i obavezno kasko osiguranje koje ide kod tako kupljenih automobila. verovatno ni saobraćajna ne glasi na tvoje ime jer ti je auto pod hipotekom pa ukalku
iši i prenos vlasništva kad kredit otplatiš pošto sada voziš na ovlašćenje. Pa kada konačno dobiješ celu sumu nekako mi se čini da sam ja jeftinije prošao a dok kredit otplatiš auto će ti biti već za prodaju!

MARKO-VW

pre 15 godina

@Dolovac
Eto, ja imam VW-AUDI program u kući preko 30 godina i najveći problem sa elektronikom bio je taj što je crkao podizač zadnjeg stakla. Na Francuzima je to kao dobar dan + milion drugih stvari. Novi Polo ga već na prvi pogled razbija, a o kvalitetu enterijera i da ne govorim. Svaki VW posle 300 hiljada km izgleda kao taj Citroen, Peugeot, Fiat posle 100 hiljada km... I više sa tim Japancima... Vala, sve neki plastikaneri...
Nemačka autoindustrija je zakon za sve, hteli vi to da priznate ili ne.

Gojko

pre 15 godina

Dodajte na tu cijenu 200 evra za zamjenu COMM2000 sistema (komplet ručica žmigavaca) koja crkava jednom u 3 godine.

Vozim citroena... sada i nikad više...

Dejan

pre 15 godina

@40+ Da bezrezervno ti verujem da tvoj C4 košta 12500E ali toliko on košta za keš, obzirom da si ga kupio na kredit molim te na tu sumu dodaj sve kamate koje ćeš platiti tokom otplate istog kao i obavezno kasko osiguranje koje ide kod tako kupljenih automobila. verovatno ni saobraćajna ne glasi na tvoje ime jer ti je auto pod hipotekom pa ukalku
iši i prenos vlasništva kad kredit otplatiš pošto sada voziš na ovlašćenje. Pa kada konačno dobiješ celu sumu nekako mi se čini da sam ja jeftinije prošao a dok kredit otplatiš auto će ti biti već za prodaju!

sn

pre 15 godina

Volan lagan kao da nije prikačen na točkove!? Loš mjenjač dugačkog hoda ručice!? Neka, hvala, za onog koji zna i voli da vozi to su najvažnije stvari u automobilu. Džaba mu svi displeji, tempomati, stakleni krovovi, zvučna izolacija, hi-fi i ostala čudesa kad nije dobro odrađen osnovni inžinjerski zadatak za automobil. Ko je vozio fokusa, alfe (o BMW da ne pričam), zna o čemu govorim. Ne kažem da automobil u ovoj klasi treba da bude kao ovi gore navedeni, ali mora da se vozi kao automobil, a ne kao video igrica. Ovaj automobil je za ljude (žene?) koji ne znaju mnogo o automobilima i koje vožnja baš i ne zanima. Naravno, ovo je moje mišljenje, a tržište je tržište, neka ga prodaju i u 3 miliona primjeraka, meni nikada neće biti dobar.

Milan

pre 15 godina

20 godina sam vozio Citroene i pre 10 sam prešao na Japance. Vidim iz komentara da se od tada ništa nije promenilo: loš servis, skupi delovi, glavobolje sa egzotičnim rešenjima. Ne hvala, ostajem tu gde jesam.

Lemi

pre 15 godina

Pored svega, pošto imam PSA bord, koji sam dobro "istestirao", taj bord laže najmanje oko 6%, pa ni tih "prikazanih" 7,9 u stvarnosti nije 7,9, već bar oko 8,5 litara...
(Moron, 27. jul 2010 18:26)

care, ako je tebi 6% od 7,9L pomenutih 0,6L ... zaista nemam reci. bolje se ostavi racunanja.
al' neka si se javio da opljunes.

Dejan

pre 15 godina

@+40. Ja sam prošle godine obnovio vozni park i kupio sebi Toyotu Auris u najskupljoj varijanti sa najjačim motorom i dodatkom automatskog menjača. Taj isti auto u najočerupanijoj varijanti i najslabijim motorom 1,4D je imao više opreme od ovog C3 i koštao je i košta danas približno isto kao i on. Slična je priča sa Fiestom i Astrom i Ceedom tako da nemojte da mi "prosipate priče o viritualnoj kupovini" i sl. Vama ako treba auto vi kupite šta vama odgovara i obilazite salone modela koji vas interesuju. Da ili istih u tom cenovnom razredu trenutno ima ili ne na lageru nije na meni da istražujem! Biro za informacije ima svaka auto kuća zovite pa pitajte!

Dejan

pre 15 godina

@+40Takođe vidim da ne vladaš osnovnim principima auto tržišta, pa da i to malo pojasnimo, zašto trenutno nema, nema sad.
1. Srbija je minorno tržište na svetskoj pijaci automobila jer je mala, nerazvijena i siromašna.
2. Da bi na takvom tržištu bilo koji auto brend imao prođu i ipak prodao nekakvu količinu automobila on kreće na ustupke:
a. Daje vozilo na kredit
b. Osnovni paket opreme ogoli faktički do karoserije, motora i volana a sve ostalo biraš za koje ćeš pare da kupiš
c. Poseduje neku manju količinu vozila na lageru u različitim paketima opreme koja po proceni rukovodstva zastupnika bi mogla da se prodaju u najkraćem vremenskom periodu.
d. Ponekad prodaje modele kojih na razvijenim tržištima nema već su namenjeni kupcima i tržištima kao što je naše
U takvoj priči ne postoji tvoja priča da on je jeftin ali ga oni trenutno nemaju. Niko više ne drži lager od 2000 ili 5000 vozila to je suludo i to je izgubljen novac toga više ni u najrazvijenijim zemljama zapada nema, a komunizam još nije nastupio, i to su osnove tržišne ekonomije. U Srbiji je 2000 komada jednog brenda i to svih njegovih modela za godinu dana prodaje, a da auto nije Dacia ili Punto Kg jako pristojan, čak smem reći i odličan poslovni rezultat. Da bi ti dobio automobil pod gore navedenim pogodnostima ima da ga čekaš, tj odabrao si to što si hteo, ili kako kompanije vole da kažu personalizovao si svoj auto. E takav auto se ne posreći svakome na lageru, pa se kroz dilersku mrežu potraži gde ga ima pa se recimo u nedelju dve desi dovoljno porudžbina da jedan šleper sa 8 automobila dođe u Srbiju po zakazanim konfiguracijama kupaca ili je nekog paketa nestalo na lageru pa se on doda uz tvoju porudžbinu, pa otuda i rok isporuke do 30 dana. Autorizovani diler znači da on ima dostup bazi podataka neprodatih vozila u celom regionu i da će mu zakazano vozilo biti dostavljeno sa najbliže tačke u najkraćem roku. Ako ga ima na lageru super je jer to se onda poklopilo sa tvojim željama. Popusti nastupaju kada se recimo model restilizovao-našminkao ali se suštinski kod mehanike nije ništa promenilo i treba početi što pre prodaju novog a ako starih još ima na lageru onda kao happy hour popusti oko 5-7% pa ko pre đevojci njemu i auto. Slična priča je i na promociji novih modela odvoji se mala količina vozila koja se proda po promotivnoj ceni da bi prodaja „krenula“ pa opet happy hour i ako si ugrabio ugrabio si. Verovatno si primetio da to svi rade.
Ako nisi shvatio suštinu priče vezano za ovaj C3 u paketu koji je bio na testu da ponovim za nešto preko 14000E je mnogo za ovako mali auto. Oprema koja se nudi za te pare je ABS, panorama šoferka i ugradjeno postolje za osveživač mirisa, radio bez komandi na volanu, motor od 75KS itd itd. Radije bih odabrao Aurisa sa troje vrata u najjeftinijem paketu Terra i dobio klimu, ABS, BA, EBD, Disk kočnice na sva 4 točka, uvlačenje sedišta pri sudaru, Grejače, radio sa MP3 Usb i aux-om i komandama na volanu, Motor od 99KS itd itd što je mnogo mnogo ozbiljnija i kvalitetnija oprema. Ne što ja volim toliko Aurisa nego je izbor logičniji, za manje od 700 evra dodatka automobil i gabaritno veći i komforniji i sa mnogo boljim paketom opreme. Ili recimo tvoj C4 u tom njegovom paketu za iste pare, ili kako je jedan od komentatora pomenuo da je kupio Focusa za manje para od ovog C3 i sigurno bih sačekao 30 dana da mi nešto od gore navedenog isporuče nego da odmah sednem u ovaj C3 za iste pare.

Milan

pre 15 godina

Znaci ovde se dobija toliko NICEGA za 14.000 eura. Pa ko ima te pare, taj ce jos da doda nesto vise od 1.500 eura i da kupi novu Astru ili Megana i imace automobile i za duga putovanja i za grad i sve to uz umerenu potrosnju, ali daleko bolje performanse, da podsetim: Nova Astra sa motorom 1.4T oslobadja cak 140ks, a Megan iz iste zapremine daje 130ks i tako dobijate automobile sa snaznim motorima uz malu potrosnju i dobri su zbog registracije, a ponavljam mnogo pruzaju naspram recimo ovog 1.4 iz Citroena koji nudi samo 75ks. Zasto si onda neko ne bi priustio familijaran auto pogodan za sve relacije, a ne kupovao ovakvu igrackicu koja jedino moze da posluzi za odlazak do pijace i obliznjih kafica. Ponavljam, razlika u ceni je smesna, a ono sta se dobija je neuporedivo.

Dejan

pre 15 godina

Za 14000 E "prazan" auto paaa malo je mnogo. Lepi su francuzi ali kod njih je sve dodatna oprema pa na tu cenu kad "nazidaš" ono što te interesuje auto bude nekih 17 - 19000 E. Ne mrzim nemce ali im i nisam neki fan. Nisam u onom fazonu "Srbinu ništa nije sveto osim golfa 2" ali mislim da je u toj kategoriji vozila mnogo bolji izbor Honda Jazz; Opel Astra, Toyota Auris 1,4D;Ford Fiesta 1,4TDCI; Nissan Note 1,4; Kia Ceed i sl. Svi su tu oko 14-15000 a nude mnogo više opreme od C3 pojedini su i dizeli.

Dejan

pre 15 godina

@+40 Znači prvo da vam kažem U PRAVU STE DA BISTE BILI SREĆNI .
1. Filozofija Toyote je dijametralno suprotna od filozofije Citroena. Citroen svoja vozila prodaje "gola" pa kupujte na njih šta vam treba radio toliko i toliko E, desni štitnik od sunca toliko i toliko E, boja na ovome ili onome toliko i toliko E bočna vazdušna zavesa itd itd. Kod Toyote je sve to osnovni paket pa je zato i toliko skupa. Zato je neumesno porediti najjeftiniji Citroen sa najeftinijom Toyotom. To možete uraditi sa recimo srednjim paketom Citroena i najjeftinijom Toyotom. Ili još bolje pogledajte šta se kod Citroena a šta kod Toyote podrazumeva kao osnovni paket opreme ili kome je koliko "dugačak" spisak dodatne opreme pa će vam sve biti jasno.
2. Toyota je ove godine u martu izbacila Auris druge generacije, i vrh ponude je Auris Hibrid, pa su normalno i cene drugačije, nova roba - nove cene. Ono što sam ja uzimao je Auris prve generacije koji se proizvodio od 2007 do 2010 pa su i cene bile niže i bili su na popustu-rasprodaji da bi se rasprodali i ustupili mesto novoj generaciji. Znači stvar sreće i povoljnog trenutka kupovine.
3. Niko vam nije rekao da je Citroen loš automobil, pogotovo C4 daleko od toga. Ali opet ponavljam ona filozofija gde je i upaljač dodatna oprema nekome jeste bitna(zbog uštede na ovome ili onome, recimo drugačija tkanina na sedištima ili koža, grejanje sedišta ili ne,grejanje retrovizora, senzor kiše itd itd neko kaže sve mi to ne treba) ali meni nije bila jer sam hteo manji auto za grad sa full opremom i automatskim menjačem (za BG to je blagodet)
Br 3. To što sam ja dao neke pare za svoj auto je moj izbor imao sam pa sam dao. Hteo sam da imam sve u takvom automobilu i to je toliko koštalo. Tako je recimo i vaš C4 trenutno u rasponu od 14880E za C4 1,4 16V (koji je uvek bolji izbor od ovog "novog" modela C3) pa do C4 Exclusive 2,0 16V koji je 21030 eura, pa čak je taj paket od 21030 ima dodatnu opremu koja još povećava cenu vozila! Znači nemojmo biti banalisti nego pokušajte da sagledate prodajnu filozofiju proizvođača.
Što se cene Aurisa tiče 1,6 valvematic sport košta 13990 E evo i link www.automagazin.rs/test.php?...%20Toyota%20Auris%201 da ne budem lažov kako ste me vi hteli predstaviti. Pa znate po onoj narodnoj ja ću ovaj put popustiti!

Moron

pre 15 godina

@Lemi
Nisam se u vezi borda javio da "opljunem", već da kažem kako to "u naravi" jeste sa PSA bordovima ( a verovatno i sa drugima ). Ne zovu, inače, svaki bord džabe "blesimetar" ...
Mogao sam i da kažem da "laže" od 5 do 8%, jer je to zaista pravi raspon "greške". A greške u veličini greške nema. Pustio sam 3 puta da bord ( bez resetovanja ) "meri" po 10.000 km, pogledao prosečnu potrošnju koji je on pokazao, izračunao stvarnu, podelio i došao do tih 5-8%, kako kada, mada je najčešće oko 6%.
To nisu ni derivacije, ni integrali, već elementarna matematika, nivo osnovne škole. Mislim, volim ja kada meni bord pokaže, recimo, 4,2, ali znam da nije toliko ...

Dejan

pre 15 godina

@Ucha Ucho priatelju apsolutno podržavam tvoj stav imao sam ja auta i pre ovoga i nisu svi bili Toyote. Svaki sam voleo na svoj način. Jednostavno nisam našao drugi način da objasnim čoveku da panorama šoferka, postolje za mirise i radio od 600 i kusur evra nisu aduti za kupovinu ovog auta za te pare. Dalje čovek me ubeđuje kako je bolja opcija kupovine auta na kredit od one za keš i kako je on za "razliku" para do 20000 kupuje auto i ženi. Izgleda da nije svestan u šta se upustio. U većini slučajeva kod takvih ljudi posle dve godine auto završi na placu za prodaju i prodaje ga banka. Slažem se besparica je nema se i u većini slučajeva se ne može drugačije ali taj auto uopšte nije jeftin i tu nema te "razlike" para o kojoj on piše. Da ga je uzeo pod najpovoljnijim uslovima tj da je imao 2500 keša da je uzeo kredit od 10000E sa 0% učešća na 8 godina i kamatom 15,75% sa evro indeksacijom (da saobraćajna glasi na njegovo ime i nema obavezu kaska)ukupan dug mu je 17647E + 2500E keša što daje 20147E i kad kredit isplatiš imaš 8 godina star auto. Ako je kredit preko 10000E onda sve ono što ide pride obavezan kasko, saobraćajna na banku itd itd. Ja se sa time baš ne bih hvalio obzirom da bi svaki mesec morao da pljunem 184E banci na ime rate!

Cale

pre 15 godina

Skup u odnosu na konkurenciju. "muzički uređaj koji ima mogućnost reprodukcije Mp3 fajlova i ima USB ulaz koji ne spada u standardnu opremu već košta 630 evra." - sta dalje reci...

Dusan

pre 15 godina

Ljudi moji... Za te pare mozete da kupite tako dobrog forda fokusa da je to cudo jedno. Trenutno imate za 12.500 eura 1.6 Focusa koji je bruka, ali zaista.
Ja sam svog Focusa 1.4 platio pre mesec dana svega 11000 i mozda jeste malo slabiji motor taj 1.4 ali ja vise nisam mogao sebi da priustim. Ipak alternative su mi bili Dacia Sandero i Renault Thalia za nesto malo manje para, tako da mislim da sam napravio jako dobar izbor.

Milan

pre 15 godina

Ja sam imao C4 koji je na bordu pokazivao 5.5 a trošio 7, neznam zašto su i stavili taj "bord". Ali stvarno mi je više muka od "VW sekte", za njih je najbolji auto i sve naj naj ako je taj auto nemački, a svi ostali su neuspeli pokušaji. Ljudi... ko hoće da vozi precenjena nemačka kola neka izvoli, ali ja za te pare uvek kupujem mnooogo kvalitetnijeg japanca (kako neki rekoše plastikanera). Ljubav prema nemačkim autima je zaostavština gastarbajtera koji uvek dođu u Srbiju sa dobrim nemačkim kolima da ih vidi rodbina i komšije, pa onda komšija kupi istog takvog ali sa 300.000 na satu, da pokaže komšiji gastarbajteru da i mi možemo da vozimo isto to. Vremena se menjaju hvala Bogu, tako da Srbi polako ali sigurno uviđaju da nisu samo nemačka kola dobra,već da postoji nešto još bolje i lepše. O ukusima ne valja raspravljati. Tekst je inače dobar i dobro opisuje novi C3, pa ko voli nek izvoli. Citroeni su lepi i sa kvalitetnim enterijerom (ma šta neki mislili, a sad cena... pa opet kažem, ko voli nek izvoli, možda će malo više da plati, ali će sigurno biti zanimljiviji od VW Pola na ulici.

Marko

pre 15 godina

ja vec zadnjih 10 godina se drzim pravila da je kupovin apolovnog auta kao kupovina polovnih cipela, tako da vi koji imate polovnjake od 200,000 km sa svojim komentarima o delovima i crkavanju od...

ja sam vozio do sada opel astru, ford focusa i citroena c4

odabir je bio vezan za trenutnu ponudu na trzistu (cena plus oprema koja nudi) ali mi je citroen do sada najbolji izbor i od sada se porodicno drzimo citroena (kupio sam zeni c1 a moji roditelji c3 i prezadovoljni smo)

Keke

pre 15 godina

Naravno da je pun opreme i u osnovnoj verziji. Taj HI-FI paket koji se pominje je sa specijalnim ozvucenjem, bluetooth, USB. U osnovnoj verziji je takodje CD/MP3, ali verovatno zvucnici idu samo do 20kHz a ne do 25kHz.

Dejan

pre 15 godina

@@@Ja Jel se mi prepucavamo? Ja zaista ne bih želeo. Vi ste zaista nepažljiv čitalac ili imate problema sa razumevanjem napisanog. Ja sam naveo da sam Focusa izuzeo sa te liste jer nije sa tim paketom opreme, a za ostala vozila se raspitajte za cene pa ćete videti da ništa od napisanog nije napisano napamet. I potrudite se da shvatite suštinu napisanog!

Mikica86

pre 15 godina

Simpatican autic , ali kosta 14.000 € ... O.O
Za te pare se vec moze pazariti C4 , koji se drasticno bolji , veci , a i kvalitetniji automobil ... Ili kao sto je neko vecspomenuo nova Astra , Megan , ili da dodate za neke od tih modela sa turbom , npr. 1.4T ... Stvarno je naspram njih ovaj auto preskup . A da ne spominjem Japance , npr . Suzuki SX4 , koji je drasticno bolji , po meni lepsi , i po toj ceni se dobija sa pogonom na sva 4 tocka i u full opremi ....

Zare

pre 15 godina

Vozio sam se u starom C3. Auto se kod nas dobro prodaje iz dva razloga. Niska cena u nabavci polovnog i izuzetna prostranost za svoju klasu (prtljažnik skoro na nivou Golf klase). Moji utiscisu: auto je veoma udoban ali sreću kvari zveckanje plastike u untrašnjosti što stvara utisak niskog kvaliteta izrade. Takodje mi se nije dopala ni digitalna tabla sa pokazivačima ne zato što je takva nego jer je vrlo nepregledna. Moj mi se drug stalno žali na cenu delova i servisa što mislim da je problem pre svega u lošim servisima kod nas. Ipak više njih mi se žali na veliki broj kvarova kod Citroena mladjih od 2004.-tog godišta... Što se tiče pretstavljenog modela mogu da sudim samo na osnovu priča i slika. Činjenica je da na našem tržištu stvari kao što je panoramsko staklo i osveživač za koji treba da date 80tak evra godišnje nisu neki aduti naprotiv. Ipak moram reći da me je oduševio podatak da TEMPOMAT ima svaki nivo opreme u ovom automobilu što je za svaki respekt!Ipak, mislim da će ovaj auto biti, kao nov, egzotična ptica na našem težištu a kasnije će kao polovan naći daleko više poklonika pogotovu ako mu cena bude dobra.

dolovac

pre 15 godina

da je kod citroena problem elektronika-jeste,ali je problem i novijim VW,opelima,mercedesima,fiatima,fordovima,uglavnom svima sem japancima.u kući imamo dva citroena-prethodnog c3 i xantiu.xantia je pojam udobnosti i lepe vožnje,dok je c3 u klasi sigurno najudobniji i najveći.
vw fanovi i dalje razmišljaju o Golfu 2 i misle da je vw ostao isti.
šta da kažemo kada A6 od 50000 evra posle 60000 menja trap,a pola dugmića u enterijeru mu je oljušteno. za C3 od 10-tak hiljada evra to je i dopustivo ,ali za premijum klasu,kako sebe nazivaju audi,to svakako nije.
zato oko kvaliteta elektronike i enterijera čnimni mi se ne treba više polemisati,pravi se sve lošije i lošije.
japanci su ipak "kraljevi"za sve što se tiče kvaliteta automobila,a u poslednje vreme bogami i imaju najjevtiniji servis u garantnom roku,što je isto bitno.

Moron

pre 15 godina

Dobar prikaz vozila, osim jedne stvari. Mislim da nema šanse da se u uslovima gradske vožnje u BGD ostvari prosek brzine od 28 km/h, osim ako se vozite samo bulevarima nocu ili vikendom i bez bilo kakvog zalaska u krig dvojke. Samim time, fotografija i podatak sa borda o navodnoj potrošnji "po gradu" od 7,9 ( sto je manje nego i fabrika deklarise ) ne može da se odnosi na grad, već samo na nešto "mešovito".
Pored svega, pošto imam PSA bord, koji sam dobro "istestirao", taj bord laže najmanje oko 6%, pa ni tih "prikazanih" 7,9 u stvarnosti nije 7,9, već bar oko 8,5 litara...

Redakcija:
Hvala lepo.
Grad: 6 dana Zvezdara - NBG - Zvezdara i to Bulevar, Ustanicka i Autoputem do B92 i nazad. Na to treba dodati jos nekoliko prelazaka mostova i medjuopstinskih tura. Slusao sam savetnika i vozio izmedju 1500 i 2000 obrtaja.
Posle 500km koliko sam presao za 7 dana nisam se priblizio rezervi.

Dejan

pre 15 godina

@Ja Ukoliko ste pažljivo čitali moj komentar on se odnosio na to šta u Srbiji može da se kupi za tih 14000-15000 Eura sa sličnim paketom opreme a komentar se ne dotiče kategorizacije vozila. Polo nisam pomenuo jer Polo u takvom paketu opreme ide 17.000+ ili Mercedes A150 koji je 18000+. Recimo mogao sam pomenuti Focus 1,4 Ambiente koji je 13.990 eura ali nije taj paket opreme pa ga nisam uzeo u obzir

Tosha

pre 15 godina

Vozim Jazza, bas sa staklenim krovom. Jeste jako lepa stvar, ali sam imao bas tu nesrecu da mi kamencic razbije isti. Obzirom koliko je kostala popravka, ako neko ne razmislja o staklenom krovu, kasko je obavezan!

Ja

pre 15 godina

@@Dejan razumem ja vas ali sumnjam da je u srbiju moguce kupiti recimo astru sa automatomatskim klima uređajem, tempomatom, svetlima za maglu...za iste pare recimo "vas"focus ambiente nema automatske klime, nema svetala za maglu nema tempomata....jedino ako kupujete kola na metre onda se slazem da je moguce dobiti vise za takav iznos (barem pola metara vise)

100janovic

pre 15 godina

Auto sam testirao i podatak o potro[nji koji je Nemanja zabeležio po board compu je verodostojan. Meni je u gradu prosek bio 8,5 litara, ali su uslovi bili katastrofalni, sa kišetinom, špicevima i vožnjom u koloni, doduše samo povremeno upaljena klima. Autoput je izneo 7,1 litar prilikom prosečne brzine od 81 km/h.

Ja

pre 15 godina

@Dejan meni ovaj C3 nije bas prazan, nije to VW...a nije mi jasno kako mozete da mesate dva razreda naime astra, auris i ceed su rang vise, konkurenti C3 su fiesta, jazz, corsa, punto ili recimo polo da ne zaboravim :)...

Ucha

pre 15 godina

Dejane, jeste da toyota pravi najbolje automobile (to se samo ne moze dokazati vw fanovima, oni su monoteisti), i nemas potrebe ubedjivati ljude u nesto sto svi znamo.
E, sad znamo da su japanci najbolji ali VOLIMO i vozimo citroene,alfe,fiate...

horus

pre 15 godina

ta prica da je kod Peugeota menjac "dug" i neprijatni zvuci... Ne znam o cemu se radi, ali ja sam se navozio Peugeota od 106, pa nadalje i nisam imao takva iskustva. Trenutno vozim 106 sport i ima jako kratak i prilicno precizan menjac (osim prve bez sinhrona :)
meni taj isti motor u gradu bez klime id oko 7.2l, sa klimom ide do 8l. zivahniji mali autic za grad nisam vozio, a 106 sa 1.6 i 16v-mnogi veci i brzi automobili bi se postideli ubrzanja :D
kako god Japanci su vrh-vozio imprezu i to je meni top u svom segmentu!

40+

pre 15 godina

@@@Dejan
Sad ste i mene malo probudili. Molim Vas dragi gospodine prosetajte malo po salonima brendova koje ste naveli. Iskljucite bele i crvene modele, zatim one koje dobijate za "30 dana", sto je u praksi cesto duplo vise, ili jos gore, "taj model nemamo, ali evo pogledajte ovaj, samo par huljada skuplji" i dajte nam ovde spisak najjeftinijih modela, ali koji su STVARNO u ponudi, od svih koje ste naveli. Bicete veoma, veoma iznenadjeni. Ja nikako ne kazem da je ovaj auto sa povoljnom cenom. Samo sam skoro kupovao, pa imam neka stvarna, a ne virtuelna iskustva.

realista

pre 15 godina

Interesantno je citati komentare ljudi koji se prepucavaju a pritom ima i onih koji grade svoje misljnje na "cuo sam, i sl."!!! Meni je citroen skroz ok, vozio sam golfa 4 do prosle godine i bio sam veliki privrzenik marke, no... Kupio sam c4 2,0hdi i za godinu i polovinu sam prevalio 70.000km (nisam taxista, posao mi je takav da putujem cesto). na autu nista nisam radio (lager mi je promenjen na 60.000 i to u garanciji), servisni interval mi je na 20.000 i kosta me oko 130Eura, sve radi besprekorno, nema skripucanja! Bord mi je tacan u 0,2l, nema greske a trosi 6,5 - 6,7l i to standardno i u gradu i na otvorenom (jer na autoputu uvek vozim "malo" brze). Inace c3 vozi moja zena, doduse stari c3, 1.4hdi, trosi kao upaljac, 5,4l/100 a ide kao zmaj! :) ni u njemu nema nikakvih problema, sto kazu ljudi, pu - pu.. pre nedelju dana sam provozao novi ds3 na test drive-u i neverovatan je! ot vw fan club-a sam presao u citroen fan club!

Ucha

pre 15 godina

Ama sve znalac do znalca !
1.chas
Citroen,Alfa,Subaru i Saab (ranije)su svet za sebe i ne uporedjuju se ni sa chim.
Ko ih voli voli (ja), ko ih ne voli ne voli ih i tacka.

40+

pre 15 godina

@dejan
Dragi Dejane, pa budimo tolerantni, ovo je javni medij, nema potrebe za nervozom. Cestitam sto ste dali vise od 20.000 za Tojotu Auris. Sve pohvale za tako dobar finansijski potez. Moja je zelja da podelim svoje nedavno iskustvo sa svima, jer nema razlike ko god od nas da ode do salona uvoznika. Kad sam hteo da proverim Vase navode, krenuo sam od "priblizne cene" Tojote i pozvao da pitam, mozda se nesto u medjuvremenu promenilo. S obzirom na to da sam dobio cenu Vaseg sjajnog, nesporno, auta, trazio sam cenu i za najjeftiniji Auris(ne koji postoji, nego koji uvoze)sa 5 vrata i metalik bojom. Ne da nije blizu 13.500 (usput taj najjeftiniji C3 je 11.500-pitao isto danas) nego je svetlosnu godinu daleko. Od ostalih sam odustao. Znam odgovore, skoro sam ih dobijao. Dakle, jel Vam nisu rekli na vreme kako se kaze za one koji daju lazne informacije. Jos se i ljute. Odoh ja u mom skromnom C4, sa najmanjim paketom opreme i na kredit da uzivam za 12.500. Ogreba se i zena za auto za tu "malenu" razliku od par hiljada do sledeceg u klasi najslicnijem po opremi koju sam dobio. Mi prosti vozaci saltujemo, nekako nam ne idu te visoke tehnologije automatskih menjaca.

lood

pre 15 godina

Svaka cast Dejanu na upornosti. :) Slazem se da je prilicno visoka cena za ovu klasu automobila,ali kao vlasnik citroena verujem da vredi.Takodje je neosporan podatak da su japanska vozila medju najboljima,ali isto tako ne smemo zaboraviti milione vozila koja su povucena zbog nekih tehnickih problema!Licno mi se ne svidja dizajn tojote,ali postujem kvalitet.

JA

pre 14 godina

Vidim da se ovde raspravlja mnogo o cijeni vozila i da se tu upetljala Toyota. Kao prvo i prvo nisam vlasnik novog vozila i ne namjeravam ga uskoro kupovati. Odmah da kažem da sam fan Citroena, ali biću subjektivan. Kao što neko reče, Saab, Citroen, Alfa i Subaru se ne porede sa drugim autima zbog mnogih razloga i istorije. Ja bi tu dodao i Lancio. A sada da pređemo na suštinu. Pobrkani lončići. Poredite C3 iz niže klase (sa moćnom opremom) i neki tamno najsiromašniji kompakt koji je za broj veći. Prvo, ta auta se ne mjere jer C3 sa ovim motorom bolje ide od osnovnog kompakta sa 1.4 motorom. Drugo, osnovni kompakt nema ovakvu opremu pa taman on bio mercedes. Treće, poredite model(c3) koji se tek pojavio na tržištu sa kompakt modelima na zalasku. I na kraju poređenja, ako išta znate o automobilima onda treba da znate da se nikad, ali nikad ne porede napucana gradska klasa i osnovna kompakt klasa. Još pored svega ovoga Citroen sa novim C3 nudi fenomenalan kvalitet unutrašnjosti koji nikako ne zaostaje za kompaktima. A što se tiče Toyote slažem se da je kvalitetna, ali dosadnije auto teško da se nalazi na tržištu. Džaba mu sav kvalitet kada je ogavno dizajniran. Nije Toyota sama ima po ogavnosti braću Njemce koji usput nemaju Toyotin kvalitet. Kada već uzimamo u obzir japance što se neko ne sjeti Honde jer ona je ipak Japansko savršenstvo i fenomenalno izgleda(Civic).