Petak, 09.04.2010.

20:00

Honda Accord 2,0 i-VTEC

Honda Accord 2,0 i-VTEC IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Pera

pre 14 godina

Novi Accord je fantastican.Imam ga vec 6 meseci i milsim da je u svemu ispred konkurencije. Dizajn, kabina, menjac je fantastican kao u udobna voznja, ubrzanja su linearna a potrosnja se krece do 10 u gradu u oko 7 na otvorenom. Japanci su napravili savrsen spoj sportske elegancije, udobnosti i sigurnosti. Sve u svemu fantastican!!!!!

srdjan

pre 14 godina

juce sam bio u prilici da provozam ovaj auto i razocarao sam se. visok sam 193cm,sto je izgleda previse za ova kola. sediste je bilo spusteno skroz dole a glava mi je dodirivala plafon. zadnja vrata su jako mala, pa je ulazak pozadi veliki problem. ostalo je super. steta za toliki auto.

vlada

pre 15 godina

hahahahahahahaah,
ajmo na lecenje druskane
ja volim hondu ko leba, ali ne bi nikad reko da je oktavija bogatija unutra od nekog bmw-a, zaboga!
mozda oktavija jeste racionalnija kupovina,m ali totalno iracionalno reci da je bolje od bilo kog bmw...

a sto se tice poredjenja bmw i honde ne znam zasto ne bi mogli da se porede? mozda nisu isti cenovni rang, ali bmw ni malo ne zaostaje sa kvalitetom za japanskim brendom!

branko

pre 15 godina

"kadi" Od svih pomenutih automobila sa mog proslog komentara, bmw 3 i 5 su najgori automobili, govorim o novim modelima, ne lice ninasta, vozio sam e36 to je pravi bmw, skroz sportski osecaj u njemu, cak sam hteo da ga kupim, e 46 je isto jako dobar bmw, jeste da sam ga dobio sa hondom ali nema veze i stariji modeli petica su odlicni, a ovo novo, heh, jednom sam stao sa akordom pored bmw 5 i izaso da pogledam peticu, i poceo sam bukvalno da se smejem na parkingu, auto unutra prazan, a kosta preko 50 soma. znaci skoda oktavia ima bogatiju unutrasnjost nego bilo koji novi bmw. NIJE BMW ONO STO JE NEKAD BIO !!!

kadi

pre 15 godina

Branko,prosto ne smes da svrstavas Hondu i Bmw u isti kos..Acord bolja od trojke?????Nije to los automobil..za te pare u toj klasi ne postoji bolji ali ga uporedit sa trojkomk i jos reci da je bolja..heeeej..trojka je u toj klasi na tronu od pocetka od e30 preko e 36 pa 46pa do danasnje e 90

Goran

pre 15 godina

Apropo zastupnika: imate čačanski Autogarant, isti program kao Delta samo 10 puta bolji uslovi, a o brizi o kupcu da ne govorim. Ja sam pazario BMW-a 116 za mnogo manje love nego kod Delte i to u odnosu na Deltin "extra" popust.

ilijapaun

pre 15 godina

Eto danas sam imao priliku da pricam sa vlasnikom identicne honde(samo sa manuelnim menjacem). Takodje sam sedeo u istoj.
Price o losoj plastici ne stoje, plastika mozda jeste malo tvrdja, ali svakako odaje utisak kvaliteta.
Pohvalio bih preglednost instrument table i kratak hod menjaca (bas kratak)
Potrosnja je stvarno od 7 do 8 litara van grada, kada se gazi moze da se popne na 9.
E sad, moje licno misljene je da je za nisku potrosnju velikim delom kriva i-vetec tehnologija ,to jest sistem koji ispod 3000 obrtaja drzi zatvoren jedan usisni ventil, a preko 3000 imate 4 ventila aktivna.
Jedino mi se ne svidja (cisto subjektivna stvar) izgled sedista, iako stvarno odlicno obuhvataju vozaca, nekako mi ne izgledaju sportski

branko

pre 15 godina

imam ovog akorda 10meseci, imam 20god, potrosnja po gradu beogradu:10l u zimskom periodu, na otvorenom lagano 6l, ide uhhhh,evo snimio sam ubrzanje, na putu bez ikakvog nagiba http://www.youtube.com/watch?v=GFBRZ3Uj2uo , snimak sve govori, vw pasat, bmw 3 i 5, C klasa, audi a4, fordovi i te gluposti joj nisu ni do kolena, do pre 10 meseci nisam znao sta je honda, sad znam !

djox

pre 15 godina

Sony@
Blago tebi kad mozes da vozis najbolji hot hatch po anketama mnogih. Uostalom, on tamo gde je testiran i trosi tih 12,7, al ko je nama kriv kad BG vise ne spada u grad gde se vozi, vec stoji? O gorivu da ne pricam. Moj praistorijski Akord 2.0, od samo 122 konjica je trosio (pre plina) 10,87-10,92 po najstrozem centru grada. A pravljen je za minimum 97 oktana, tako da verujem da bi bilo ispod 10. Sto se Akorda iz testa tice, vozim ga povremeno (drugarev je) i on trosi 10,2 po najljucoj zimi, a on vozi preterano divljacki. Nije u strogom centru kao ja, al po nacinu voznje sam siguran da bi pod nekim normalnim ta cifra bila veoma bliska deklarisanoj od 9,4...

Perica Rajkovic

pre 15 godina

Sony, ne pada mi na pamet da bilo koga vredam ili nazivam lazovom, niti znam koliko trosi tvoja Honda. Sve sto je receno se odnosi na na Acord sa automatskim menjacem. U mojim rukama i okolnostima u kojima ja testiram automobile (gradska voznja po Parizu i auto putevi sa prosecnom brzinom od oko 135-140 km/h), sva vozila trose znatno vise od fabricki deklarisanih podataka. Onako iz iskustva, ovaj Acord nemoze da se izvuce ispod 9 litara u proseku, sa barem 11-12 lit u gradskoj voznji.
Pozdrav

sony

pre 15 godina

Gos'n Rajkovicu,
Ja rekoh koliko trosi moj Civic. Na osnovu toga nisam preterano impresioniran, niti a priori smatram neistinom, podatak da Accord trosi ovoliko koliko je navedeno u tekstu. Vidim da ste testirali stotine vozila, pa sad znate koliko trose i ova koja niste testirali, na primer moj, te me tako naoruzani poznavanjem cinjenica na fini nacin nazivate lazovom... Doduse, uneste tu jos poneki uslov u vase testiranje, nesto egzaktno, poput "mazenja" papucice gasa...
Poslednji put: ja ne lazem - moj Civic potrosi onoliko koliko sam naveo u prethodnom komentaru, pod prilicno precizno definisanim uslovima voznje, pa neka veruje ko hoce.

vlada

pre 15 godina

Miroslave prijatelju

ti si ocito Wagenas a ja Hondas i to je nazalost to...:-)

samo je razlika u tome sto cu ja da kazem da je golf 6 1.6 dizel koji sam imao prilike da vozim dobar auto i da nemam zamerke osim dizajna (individualna stvar) i previsoke cene (opet individualna stvar - nekima je 18375evro malo). A ti ces reci da je ACCORD SKUCEN...zaboga...

djox

pre 15 godina

Miroslav je u pravu jer je i meni nezamislivo da nemam gde sa nogama u ovolikom autu! Cudna im je logika, jer u bas savkoj generaciji Civika sa 3 vrata mogu da opruzim noge, a jedino u 5-oj (`93-`97) Akorda sedana. Naravno, ne racunam mog praistorijskog Akorda koji je sa 3 vrata i sa svojih 4335mm vreovatno najveci (i najudobniji) auto sa 3 vrata na svetu? Takve vise ne zele da prave, a ja ne zelim sprceve da vozim...

Miroslav

pre 15 godina

Vlado prijatelju,

Nisam dao los komentar ni za jedan drugi model iz D segmenta, stavise nemam nista ni protiv Acorda. Jedina mana mu je sto NEMA komforan prostor za vozaca i to je fakat. Spolja izgleda ogroman, ali unutra je za "skracene". Sedeo u njemu, vozio se do Zagreba, uzivao u stabilnosti i enterijeru, ali ispravljao kicmu na svakoj pumpi. Činjenica stoji, auto nije za dvometraše, što mu je jedina mana koja mu ne dozvoljava da bude savršen.

Bozza

pre 15 godina

Svi danasnji automobili D segmenta su manje vise odlicni ukoliko su novi! Ukusi su razliciti, a Accord se izdvaja po tome sto je ima perfektan motor i sto je pouzdaniji od drugih! Ako neko zeli prostraniji gepek onda treba da gleda karavan ili van, po meni limuzina sa petoro vrata nije limuzina posebno sto joj nikako ne lezi onaj zadnji brisac! Accordu najveca mana je kao sto sam vec napisao je uvoznik Delta. Dok svi zbog ekonomske krize spustaju cene oni ih dizu. Navodno skocio jen, pa i Mazda se proizvodi u Japanu pa je jeftinija nego prosle godine!!! Najveci problem za ljubitelje Honde je upravo to sto Delta ne zivi od prodaje automobila vec od drugih monopolskih stvari, pa ih je bas briga koliko ce automobila prodati!!!

Jovan

pre 15 godina

Odličan auto ali trenutno skup.Prosle godine u junu je bio mnogo jeftiniji ,neki se sigurno secaju da je 2.2 Idtec elegance kostao 21.900.To je bio best buy.Sada je skup,sajamska ponuda za istovetan model je 26.900,nije malo.Pre bi se odlucio za novu Toyotu Avensis koja sa dizel motorom 2.2 Luna i automatik menjacem kosta 23.300 evra.

vlada

pre 15 godina

Miroslave prijatelju

ako je tebi kabina ovog japanca i drugih japanaca iz D segmenta (nisan primera, toyota avensis, mazda 6) skucena odna si ili visik 234cm ili nikad u zivotu pa ni na sajmu nisi seo ni u jedan od ovoh automobila

batat

pre 15 godina

Vozim stariji model Honde Accord, 2.0, sa automatskim menjačem, sa puno opreme, za 5 godina mi je evo po drugi put crkla sijalica za poziciono svetlo (prvi pu i nije crkla, samo je izgubila kontakt, ali sam je zamenio jer je bilo jeftino. Po gradu voli da popije, automatik je to, ali je i gorivo loše! Smetaju mi komentari oko zapremine gepeka i sl. Pa nisam je kupio Hondu da njom vozim mašinu za veš, tu je bre i taxi prevoz, Agencije za selidbe, ne treba mi ni gepek na krovu (a ni kuka i prikolica) za put, obuično nosim samo najpotrebnije stvari! Ali zato kad sednem, enterijer je mrak, motor fantastičan, jeste malo izazovno udaranje po gasu, ali Honda je to!

Miroslav

pre 15 godina

Auto je fenomenalan, samo sto je jos uvek daleko od komfornosti koje imaju evropski automobili u istom segmentu. Navedeno je da je kabina "ogromna" sto nije tacno. Mozda je ogromna za japance, ali u srbiji sa prosecnom visinom muskaraca od skoro 190cm, ovakva kabina se naziva "skučena". No opet, ko još o Srbiji razmišlja kao trzištu da bi usklađivao njene zahteve sa svojim proizvodima.

studentnijezapaliozito

pre 15 godina

Mozda nije bas u tonu karakteristicnih komentara na ovaj tekst, ali dobro...
Sinoc sam imao prilike da se vozim ovakvim Akordom, u LUX taxiju. Prva impresija je neverovatno veliki prostor za sedenje na zadnjoj klupi; ispred mojih kolena jos 30tak santimetara...
Kompletan enterijer zaista deluje potpuno logicno smisljen, na prvi pogled vrlo je ubedljivo i integralno izveden.
Ipak, mislim da su materijali, upotrebljeni za unutrasnjost pomalo jeftini; verovatno u nekoj boljoj verziji je to unapredjeno.
Jedini stvarno los utisak, zapravo, nema nikakve veze sa Hondom- taxista je divljao, da li zbog trauma iz detinjstva, zbog zene, da "proba kola", da nas impresionira(trajno zaplasi), sta god...
Ipak, jako lepo da postoje i kod nas ljudi koji uvazavaju vrhunski kvalitet japanskih vozila; mislim na citaoce.
I, klonite se pomenutog taxiste u tamno sivoj novoj Hondi Akord...

Ivan vRS

pre 15 godina

Mislim da nije nikakav problem napraviti potrosnju od 9L sa ovakvim autom, ali samo pod odredjenim okolnostima i na relativno maloj predjenoj kilometrazi (uzorku). Meni se sa motorom iste zapremine ali 30% vece snage (2,0 TFSI) desavalo da predjem do 50 kilometara kroz grad (i njegov centar) i da mi potrosnja bude 9L, a nekad i manje (7L), ali samo za tu odredjenu voznju i uslove (vikend, praznik, noc).
Verujem da se nesto slicno desilo i u slucaju ove test voznje, ali ovako prezentovan podatak pomalo dovodi citaoce u zabludu, pogotovo ako se uzme u obzir zvanicni podatak o potrosnji. Potrosnja od 9,4L/100km je podatak koji vazi samo za manuelni menjac (i to samo kod naseg distributera :)) ). Zvanican podatak (iz 4 razlicite zemlje) za ovu verziju je 10,4L/100km i 9,6L/100km za manuelni menjac. Uostalom, Ivan sto vozi Civic TypeR je napisao koliko trosi njegov auto kada se normalno vozi (isti motor samo vise snage), a za njegov motor deklarisana vrednost je 12,7L/100km...
Inace, i pored toga sto je Accord vise nego solidan auto u celini, ne vidim da je bas ovaj motor u njemu nesto posebno - po svojim karakteristikama odgovara onome sto nude moderni benzinci te zapremine. Cak ni obrtni momenat od 192Nm nije nesto posebno velik u odnosu na konkurenciju, a ni lako dostupan, zato sto kod Honde motor uvek mora da se vrti na velikom broju obrtaja. Mozda automatski menjac nesto malo olaksava situaciju, ali opet...
Po meni, jedina prava vrednost svake Honde sa benzinskim motorom (i podatak koji uvek treba izneti) je da do danasnjeg dana nisu imali nijednu zvanicnu reklamaciju na svoj VTEC sistem, a prodali su milione tih motora.

I jos nesto. Uopste ne vidim razlog da se u komentarima druge marke automobila omalovazavaju u korist Honde - ona prica o farmerkama Novom Pazaru, je tek apsurdna je Pazar nekada pravio farmerke za mnoge velike svetske brendove.
Ja razumem da svaki ciga hvali svoga konja, ali mislim da cela prica oko hvaljenja Honde pomalo pocinje da podseca na cuveni citat "A koji to auto ima bolji od Moskvica?" :)
Misljenja i ukusi su razliciti i kao sto sam ja izmedju Honde Accord Type S i Skode Octavije RS izabrao Skodu i nisam se pokajao nijednog trenutka, tako ce neko umesto Accorda pre izabrati Insigniu, Mazdu 6 ili recimo jednog Superba (koji je po meni trenutno best-buy od svih limuzina). I niko od njih nece pogresiti zato sto ne vozi Hondu...

Bozza

pre 15 godina

@Borko

Nije poenta u procentualnom posedovanju akcija! Vec je problem u preuzimanju nekih tehnickih resenja, npr. motora, sasije... Kada dodje do kooperacije dva ili vise proizodjaca preuzimaju se vec resenja od drugog radi ustede razvoja sopstvenog. Naravno postoji situacije kada neki proizvodjac dobija na kvalitetu ali i kada gubi!!!

Zoran

pre 15 godina

@Milan Opel/Honda
Ma daj covece, sta ti pricas, poredis Accord i Opel, ooo...boze..

Ovakvi komentari u diskusijama o automobilima su mi uvek najviše smetali. Da nema kvazi stručnjaka čitanje komentara bi bilo pravo zadovoljstvo.
Pa gospodine Milane, svako ima svoj ukus kada su u pitanju automobili. Svako nekom nalazi mane, prednosti, nešto mu je lepo i dobro, nešto nije. Dakle u vašem komentaru nema ničeg racionalnog. A ako baš želite da znate, kupovao sam porodični auto D segmenta. Izbor je bio Accord, Mazda 6, Insignia i Mondeo. Accord je meni odmah ispao iz kombinacije zato što sam hteo auto isključivo sa 5 vrata koja je beskrajno praktična i korisna stvar. Da sam samac verovatno bih uzeo Accorda. Mondeo je već pomalo zastareo a MAzda 6 je odlična ali mi enterijer nije nešto legao. I tako sam za 20hiljada uzeo Insigniu koja mi je od ova 4 auta ponudila najviše (barem ono što sam ja tražio). Poređenje ko je bolji Opel/Honda/VW/Mazda/Ford je bespredmetno i praktično nemoguće. Svakom od nas neka marka/model "leži ili ne leži". Dakle cenim sva kola i marke, sve je to manje više slično i nijanse odlučuju. Insignia je dobar auto, naravno ne bez mana, kao ni Accord uostalom.

Perica Rajkovic

pre 15 godina

Benzinski motor od dve litre, sa automatskim menjacem, u jednoj limuzini ove tezine i sa vozacem koji ne "mazi" papucicu gasa, nemoze u mesovitoj voznji da potrosi samo 7,2 litre! Cak i dizeli slicne snage i zapremine trose vise, radi se dakle o previse optimistickim i nerealnim podacima koje daju sami proizvodaci. Nakon ko zna koliko stotina testiranih vozila, nikada do sada nisam uspeo ostvariti potrosnju koju oni navode. Jos jednom ponavljam da cu sa zadovoljstvom popiti tih 7,2 lit, sve preko toga je za ponosnog vlasnika koji tvrdi suprotno!Sto bi rekla poslovica: "svaki cigan svoga konja hvali"

ivanjo10

pre 15 godina

@Borko

1. Tacno, treba da pise MAKSIMALNI obrtni moment, ali isto tako treba da pise i MAKSIMALNA snaga.
2. Nije tezina 1513 kg nego masa. Jedinica za tezinu je Newton (N).

Kad vec sitnicarimo :)

Inace auto je super, mislim se da je u top 3 u svojoj klasi.

Borko

pre 15 godina

@Ljubitelj

Te specifikacije nisu tačne, a nije ni čudno ko je uvoznik. Idi na honda.de pa ćeš videti specifikacije koje sam ja ostavio. I nisu oni jedini koji imaju pogrešne informacije na sajtu. Npr. jedan drugi veliki uvoznik reklamira da se prodaje Exeo 1,8 TSI, a takav model ne postoji već samo 1,8 T. Neko ne zna da su to dva prilično različita motora...

Aleksandar

pre 15 godina

Stvarno su ukusi različiti i dobro je što je tako. Oduvek sam smatrao Akorde lepšim i tehnički naprednijim automobilima u klasi. Sve do one prethodne, koja mi više nije bila lepa, a ova poslednja se ni tehnikom ne ističe. A izgleda kao nedovršeni transformers.
Pre šest godina smo prijatelj i ja kupovali kola. On je uzeo Akord, ja Mazdu 6 - za iste pare, ista oprema. Niko se nije pokajao i niko se ne bi menjao.
I dalje mi je Mazda LEPŠI auto od Honde i to je presudno. Ostale razlike su +/- zanemarljive.

Ljubitelj

pre 15 godina

Na Hondinom zvaničnom sajtu u Srbiji među tehničkim karakteristikama piše da je ubrzanje 9,3 s http://www.honda-srbija.rs/code/navigate.php?Id=15&ModelId=11&VerzId=52

sale

pre 15 godina

Da u USA je ovaj auto nazvan Acura TSX, dok Honda Accord u USA izgleda mnogo bolje. Ko ne veruje neka ukuca Honda Accord na google-u.

Saša Vujović

pre 15 godina

Vlasnik sam prethodnog modela Accorda 2.0 Sport. Fenomenalan auto sa nekoliko mana koje se mogu trpeti - tanak i osetljiv lim, obrtni moment nedovoljan za gradsku vožnju na obrtajima ispod 3000,... Zapravo i nema ništa više osim ova dva. Da, zaboravio sam, akumulator malog kapaciteta, koji će vam brzo crći ako ne vodite o njemu računa. Sve ostalo je čista petica. Naravno, u okviru novca koji se za njega daje. Sigurno postoji puno toga više što nude automobili iz gornje cenovne klase (pre svega Lexus, Audi i sl). Kada se radi o automobilima do 25.000 EUR, ova Honda je među prva tri.
Od pre 6 meseci vozim službeni Passat 1.8 Turbo benzinac sa automatskim menjačem. Menjač je čista petica. Uživanje je voziti ovaj auto, naročito po gradu gde pokazuje veću živost od Honde Accord. Automatski menjač je prava stvar. Takođe, teži je od Accorda pa uliva i veću dozu sigurnosti na većim brzinama i u zavojima. Ali...
Iako izgleda kao bolji auto, lično mi je daleko draži Accord. Naročito na dugom putu jer mu je motor neprevaziđen na višim obrtajima. Preko 4000 obrataja nema konkurenciju, što uliva dobru dozu sigurnosti prilikom preticanja.
Realno, ne znam šta bih izabrao ako bih morao da biram. Istina, svakodnevno vozim Passata zbog troškova (plaćen mi je benzin) ali ipak tiho patim za Hondom. I da ne zaboravim: Passat troši barem 2-3 litra supera više od Accorda, a na većim brzinama je potpuno inferioran Hondi. Ako bih ponovo kupovao, verovatno bih opet birao Accorda.

Milan

pre 15 godina

Zoran, Opel@
Dvoumio sam se izmedju Accorda i Insignije i na kraju sam se odlucio za Opel. To bi bilo kao da sam je rekao dvoumio sam se koje farmerke da kupim, one Dizel ili one iz N.Pazara? Na kraju sam se odlucio da uzmem one iz N.Pazara, jer mi je pazarac dao originalj N.P :)
Ma daj covece, sta ti pricas, poredis Accord i Opel, ooo...boze.. Reci mi, a koji to popust treba da bude pa da se isplati ta tvoja racunica? Kad od Honde sa 2.0 motorom NEMA veceg popusta, a uz to znas da si dobio sjajnu limuzinu. Insignija bi u ovoj dilemi se isplatila jedino da je daju za 5000 eura i nikako vise, a ja je ni tad ne bi uzeo, jer ipak je to samo Opel.

H

pre 15 godina

Svako ko je vozio Hondu zna sta je Honda. Ja vozim Civic star 21 godinu, kupio sam ga kad je imao 17. Nije bio bas odrzavan ali ni lupan. Uz malo ulaganja (500-600 EUR) sluzi me kako samo pozeleti mogu. Kao da je bar 10 godina mladji. Ovaj novi Accord je najbolji moguci auto za 20.000+ EUR-a i ko god ga kupi tesko da ce ikada posle kupiti nesto drugo osim neke Honde a ko moze da potrosi i 30, 40, 50.000 EUR-a taj ima i boljih izbora. Raspitajte se kod vlasnika Hondi koliko su zadovoljni.
P.S. Kad ste videli Hondu pored puta sa podignutim poklopcem motora? Koliko servisa za Honde znate i zasto je to tako? Mislite o tome ili koristite Google pa proverite sta svet misli o H. Ninje su chudo!

Borko

pre 15 godina

@Bozza

Ford poseduje 13% akcije Mazde i samim time ni ne upravljaju sa istom. Ako si zaboravio, novembra 2008. je Ford prodao 20% akcija Mazde (a Mazda je otkupila svojih 6,9% akcija od Forda) i odrekao se upravljanja (bili su najveći akcionar), a to su učinili jer im je hitno trebala gotovina.

Ford je spasio Mazdu kao i Reno Nisan. Obe kompanije su dobile ogromnu uštedu u razvoju deleći platforme, fabrike i inžinjere. I dalje Mazda ne može bez Forda.

Šta je tu loše?

Beloved

pre 15 godina

Nezamisliv greh prema ovim fenomenalnim automobilima i brendu uopste je to sto ga u Srbiji zastupa Delta. Zalosno je videti na koji nacin oni rade. Neprofesionalno, neljubazno, bahato.

Igor

pre 15 godina

@Borko

Pa to i pričam, jeste da nije isti auto Accord u USA i Evropi.Ali je ovaj auto o kom komentarišemo ovde, urađen je prema ukusu američkih kupaca, jer se isti takav prodaje u USA.Istina, američki model ima odvratnu masku ali je ostalo isto u dizajnu.
Tako da i dalje ostajem pri tome da mi je prethodni model bio lepši.

sony

pre 15 godina

Vozim Civica 1.8, 2007.
U mesovitim uslovima voznje (svakog dana 10 km regionalnog puta i 13 km grada Novog Sada) mi potrosi od 6.8 l do 7.5 l benzina na 100 km (zavisno od doba godine). Sve neverne tome i elokventne pametnjakovice bih molio da se mi se jave da im organizujem test ovih podataka na, recimo, 1000 km, pa da posle toga popiju tih istih oko 7 l benzina, ja da ih snimim i okacim na youtube. :-)
Pozdrav!

Неша

pre 15 godina

@Ivan
Људи, аман заман докле ћете коментарисати ту скупљу регистрацију у овој класи аутомобила. Онај који купује овакав аутомобил од 25,26000 хиљада евра не брине много о тих 25,26 хиљада динара колико је скупња регистрација.
А и нису сви "Јапанци"-(Хонда,Мазда,Тојота,у неким моделима Нисан и Мицубиши) блесави што уграђују 2,2д моторе. Растерећенији,већи мотор са 150-160 коња, за разлику од "навијених" европљана од 1,9д или 2,0д са 170-205 коња.

Zoran

pre 15 godina

Accord je odličan auto. Dvoumio sam se između njega i Opel Insignie (u sličnim paketima opreme i motorima) i na kraju ipak odlučio za Insigniu sa 5 vrata. Prtljažnik od 530 l je bio presudan. U Accordu je prtljažni prostor katastrofalno loš što je za onog ko kupuje auto za porodicu veoma važna stvar, puno važnija od mnogih drugih. Uz to na odluku je uticao i popust koji sam dobio prilikom kupovine Opela.

vlada

pre 15 godina

Ja vozim hondu staru 20 godina, sasija je presla mali milon kilometara a motror koji je treci u njoj po redu je presao 250000 i star je takodje bar 20 godina, ima 2000kubika i 140 konja i ta honda po gradu beogradu trosi 11-12 litara benzina a zasto ova nova savremena neisluzena neizdrndana honda ne bi mogla da trosi litar manje oko 10 sto je slozicete se za ove performanse super rezultat! Dok ne sednete u Hondu necete znati sta je...

ivan

pre 15 godina

@Nele
u pitanju je civic type r, jeste da je malo navrteniji motor, ali sa druge strane je laksi od accorda. potrosnja po gradu je oko 13-14 litara, a kad mu stisnem gas, prosecna potrosnja lako dodje do 18-20 litara. sa umerenom nogom na gasu, na otvorenom putu se krece oko 7-8 litara.

Borko

pre 15 godina

1. Stavili ste obrtni momenat, a treba maksimalni obrtni momenat.
2. On iznosi 192 Nm, ali pri 4.100-5.000 o/min.

I težina je 1.513 kg ;-).

Bozza

pre 15 godina

@Borko

Slazem se da je Mazda 6 TE Plus dobar auto sa dobrom cenom i jeftinija je od Accorda vise od 2000e. Samo ima jednu manu koja se meni ne svidja a to je Ford, u cijem je vlasnistvu Mazda!

Realno

pre 15 godina

Da, trosi 9 litara po gradu - ja ga vozim godinu i po dana. Odavno me je prosla zelja za divljanjem, lepo, lagano, ponekad malo po gasu cisto da produvam dizne - imao sam i prethodni model, ovaj trosi barem pola litre manje

Na Ibarskoj do mora...6.7 litara

Toliko o potrosnji, sto se tice ostalih utisaka: lepo, dobar auto, sjajan, nema sta - ali da bas padaju gace, mislim da nije tako

Borko

pre 15 godina

@Igor

Accord u SAD nema veze sa Accord-om u Evropi i Japanu sem imena. Honda Accrod u SAD je u stvari Honda Insipire u Japanu, a japanski/evropski Accord u SAD je Acura TSX.

:-)

Nele

pre 15 godina

Sta reci, sjajan auto. Vozio sam prethodni model Accorda 5 godina. Za to vreme nisam imao nikakvu intervenciju, nisam ni sijalicu zamenio. A imao sam priliku da vozim i ovaj novi model, reklo bi se da su popravili taman ono sto je trebalo. Auto je bas po mom ukusu.

@Ivan

Potrosnja i meni zvuci sumnjivo, ali me zanima kog to Civica imas sa tim motorom? Koliko ja znam, ne postoji Honda Civic sa 2.0 motorom koji se stavlja u Accorda. Benzinski motori za Civic su 1.4 i 1.8, osim type R modela koji jeste 2.0, ali ima 201 KS i jasno je da trosi mnogo vise.

dragan

pre 15 godina

U zadnjih 18 godina sam vozio sam Honde, skoro sve koje imaju. A onda me zena nagovorila da kupim VW Passat-a. I grdno sam se za**bo. Passat ne moze vodu da im do kolena nosi. I jos nesto:
honde automati trose manje od saltasa, oko 1 litar. Gore izneseni podaci o potrosnji su istiniti ali samo na pistama za test i testiranom benzinu (koji u sebi nema tako puno vode i ostalog smeca kao nas srpski). Niti jedan benzinac sa tim perfomansama motora ne trosi tako malo na trzistu. Ako neko hoce da menja najnovijeg pasata 2.0 fsi automat za accord 2.2, karavan automat, nek se javi, odmah menjam i dajem jos 5000 evra na poklon.

Borko

pre 15 godina

Zaboravio sam nešto :-).

@Milan & Bozza

Da vas podsetim gospodo da postoji jedan auto koji ima nižu cenu, a nudi isto ili više opreme uz isti 2,0 l motor (istina nešto slabijih performansi, ali zato i proporcionalno manje troši), ima bolje rešen prtljažni prostor (na stranu što je i veći) i više mesta nazad za putnike. Dotični auto se nalazi na 1. mestu večite supertest rang liste najvećeg evropskog auto časopisa (onaj što reklamira VW) i po svim izveštajima je ubedljivo najkvalitetnije urađen u D segmentu (kvarovi i tako to):

Mazda6 (sedan ili sport)!

Mazda6 sedan 2,0i TE Plus je 1.500 € jeftinija od Accorda 2,0 PE Elegance, a ima opreme skoro na nivou Accord Executive-a koji je vrlo skup.

Borko

pre 15 godina

Vrlo dobar auto, ali u verziji bez automatskog menjača koji nije na nivou konkurencije (čitati DSG). Automatski menjač u Accordu je samo za vozače koji ne znaju da sami prebacuju brzine. Sledi i zašto.

Objavljeni podak o ubrzanju 0-100 km/h nije tačan. Sa manuelnim menjačem ubrzava 9,3 s, a automatskim za 10,8 s (razlika nebo i zemlja) i u gradskoj vožnji sa automatskim menjačem troši litru više (10,6 l u odnosu na 9,6 l – fabrički podaci).

Accord 2.0 počinje da leti od 3.000 o/min, a na 4.000 o/min kida.

Veliki obrtni moment od 192 Nm je dostupan u svakom trenutku zahvaljujući procesoru menjača, koji motor uvek drži na optimalnom broju obrtaja.

A za 9 l po centru Beograda samo :-)).

@Milan

Niti ubrzava za 9 s, niti ide 220 km/h.

@Ivan

Pa ne prave Japanci dizel motore tako što gledaju politiku oporezivanja auta u tamo nekoj malina republici :-)). Malo šale ;-).

Milan

pre 15 godina

Inače vozim avensis ali je akord jedini iz klase kome skidam kapu. Imao sam priliku da ga provozam i zaista je sjajan, jedino imam utisak da bih se za njegovim volanom naplaćao kazni jer prosto mami da se gas pritisne, sa toyotom apsolutno nemam taj problem. Jedina zamerka je nešto lošija plastika napred ali zato ima perfektni menjač.

Igor

pre 15 godina

Meni je prethodni model bio lepši.Ovaj je baš rađen za Ameriku, koja je Hondino glavno tržište.A Ameri su poznati po osećaju za lepa kola.
I ja sam skeptičan da troši u gradu 9 l, imao sam prilike da više puta vozi Fabiju 1,2(istina krš od motora) koja ide i do 11 l u gradu.
Sve u svemu u toj klasi Akord ima malu konkurenciju, samo pogledajte koliko je jeftiniji od Pasata.A ne treba trošiti reči koliko je Honda pouzdaniji i bolji auto.
Jedino što je zaista odvratno je prizor ispod haube, za 20 000€ izgleda kao da je motor Poloneza.Mnooogoo jeftinija kola imaju uredno spakovano sve pod haubom.Naravno, da je najbitnije kako motor radi, ali pošto on prelazi 500 000 lako, mogu ga staviti i u sef, jer ga majstor neće često dirati.

ivan

pre 15 godina

velika mana za nase trziste je to sto honda nema 2.0 dizel motor, vec 2.2 litra. to u svetu ne znaci apsolutno nista, ali nasa majka srbija debelo naplacuje tih 200 cm3.
a sto se tice teksta, ne bih se slozio sa autorom da testirani benzinac trosi 9 litara po centru beograda, jer moj civic sa istim motorom trosi 13 litara u gradskoj voznji.
dizajn ovog accorda me ostavlja bez teksta, jednostavno prelep auto!

vlada

pre 15 godina

posteno gledano kada pipas tu plastiku? meni je hiljadu puta bitnije da mi je recimo volan kozom oblozen i da ima naslon za ruku koji je mekan i da je tapacirung na vratima fin pod rukom, ostalo samo da ne cvrci, a ustede jeste ogromna narocito ako gledamo seriju od par miliona komoda godisnje....

a o ovom autu sta reci, za mene savrsenstvo na tockovima, imao sam srece da ga vozim par puta i odusevio sam...

btw slozicu se sa konstatacijom da su nekada automobili koji su pravljeni kvalitetno, bili beskompromisno kvalitetni (mada kadet i nije nesto kvalitetno pravljen), ja vozim Hondu prelude i to je fantasticno uradjen auto, danas se takvi vise naprosto ne prave, nazalost...

Mikele

pre 15 godina

Zaista sjajan auto.Ovako dobar menjac ga cini sigurno jos lepsim i zahvalnijim za opustenu voznju.Nisam imao prilike, na zalost.
Nadam se da hocu.

Kol

pre 15 godina

Bez obzira na onu staru da o ukusima ne treba raspravljati ovo je mnogo, mnogo dobar auto!
Svaka cast Hondi na ovome i generacija Accord-a pre ove je bila dobra a ova je barem po meni savrsena!

Bozza

pre 15 godina

Auto je perfektan, najbolji u klasi, best buy. Samo kad bi jos imao boljeg generalnog zastupnika a ne Deltu. Visoke cene i lazni popusti!!!

Milan

pre 15 godina

Nadam se da ce onaj nevernik "kadi" da procita ovaj izvestaj sa testa. Honda Accord sa manuelnim menjacem od 0 do 100 za 9sek, max brzina 220km/h i to sve uz prosecnu potrosnju od 7,5l i na to kad se doda ekstra popularna cena. Zar je potreban bilo kakav komentar? Niko ne nudi ovako nesto za tek nesto vise od 20.000 eura. Sjajno :)

fd

pre 15 godina

U zivotu necu razumeti zasto se koristi tvrda plastika u automobiliskim kabinama? Zar je to stvarno neka ogromna usteda? Secam se automobila iz 80'-tih. Od nize srednje klase navise, sve je bilo mekano i ugodno. Cak je i Opel Kadett imao meku plastiku.

Bozza

pre 15 godina

Auto je perfektan, najbolji u klasi, best buy. Samo kad bi jos imao boljeg generalnog zastupnika a ne Deltu. Visoke cene i lazni popusti!!!

Beloved

pre 15 godina

Nezamisliv greh prema ovim fenomenalnim automobilima i brendu uopste je to sto ga u Srbiji zastupa Delta. Zalosno je videti na koji nacin oni rade. Neprofesionalno, neljubazno, bahato.

ivan

pre 15 godina

velika mana za nase trziste je to sto honda nema 2.0 dizel motor, vec 2.2 litra. to u svetu ne znaci apsolutno nista, ali nasa majka srbija debelo naplacuje tih 200 cm3.
a sto se tice teksta, ne bih se slozio sa autorom da testirani benzinac trosi 9 litara po centru beograda, jer moj civic sa istim motorom trosi 13 litara u gradskoj voznji.
dizajn ovog accorda me ostavlja bez teksta, jednostavno prelep auto!

H

pre 15 godina

Svako ko je vozio Hondu zna sta je Honda. Ja vozim Civic star 21 godinu, kupio sam ga kad je imao 17. Nije bio bas odrzavan ali ni lupan. Uz malo ulaganja (500-600 EUR) sluzi me kako samo pozeleti mogu. Kao da je bar 10 godina mladji. Ovaj novi Accord je najbolji moguci auto za 20.000+ EUR-a i ko god ga kupi tesko da ce ikada posle kupiti nesto drugo osim neke Honde a ko moze da potrosi i 30, 40, 50.000 EUR-a taj ima i boljih izbora. Raspitajte se kod vlasnika Hondi koliko su zadovoljni.
P.S. Kad ste videli Hondu pored puta sa podignutim poklopcem motora? Koliko servisa za Honde znate i zasto je to tako? Mislite o tome ili koristite Google pa proverite sta svet misli o H. Ninje su chudo!

fd

pre 15 godina

U zivotu necu razumeti zasto se koristi tvrda plastika u automobiliskim kabinama? Zar je to stvarno neka ogromna usteda? Secam se automobila iz 80'-tih. Od nize srednje klase navise, sve je bilo mekano i ugodno. Cak je i Opel Kadett imao meku plastiku.

Zoran

pre 15 godina

Accord je odličan auto. Dvoumio sam se između njega i Opel Insignie (u sličnim paketima opreme i motorima) i na kraju ipak odlučio za Insigniu sa 5 vrata. Prtljažnik od 530 l je bio presudan. U Accordu je prtljažni prostor katastrofalno loš što je za onog ko kupuje auto za porodicu veoma važna stvar, puno važnija od mnogih drugih. Uz to na odluku je uticao i popust koji sam dobio prilikom kupovine Opela.

sony

pre 15 godina

Vozim Civica 1.8, 2007.
U mesovitim uslovima voznje (svakog dana 10 km regionalnog puta i 13 km grada Novog Sada) mi potrosi od 6.8 l do 7.5 l benzina na 100 km (zavisno od doba godine). Sve neverne tome i elokventne pametnjakovice bih molio da se mi se jave da im organizujem test ovih podataka na, recimo, 1000 km, pa da posle toga popiju tih istih oko 7 l benzina, ja da ih snimim i okacim na youtube. :-)
Pozdrav!

dragan

pre 15 godina

U zadnjih 18 godina sam vozio sam Honde, skoro sve koje imaju. A onda me zena nagovorila da kupim VW Passat-a. I grdno sam se za**bo. Passat ne moze vodu da im do kolena nosi. I jos nesto:
honde automati trose manje od saltasa, oko 1 litar. Gore izneseni podaci o potrosnji su istiniti ali samo na pistama za test i testiranom benzinu (koji u sebi nema tako puno vode i ostalog smeca kao nas srpski). Niti jedan benzinac sa tim perfomansama motora ne trosi tako malo na trzistu. Ako neko hoce da menja najnovijeg pasata 2.0 fsi automat za accord 2.2, karavan automat, nek se javi, odmah menjam i dajem jos 5000 evra na poklon.

kadi

pre 15 godina

Branko,prosto ne smes da svrstavas Hondu i Bmw u isti kos..Acord bolja od trojke?????Nije to los automobil..za te pare u toj klasi ne postoji bolji ali ga uporedit sa trojkomk i jos reci da je bolja..heeeej..trojka je u toj klasi na tronu od pocetka od e30 preko e 36 pa 46pa do danasnje e 90

batat

pre 15 godina

Vozim stariji model Honde Accord, 2.0, sa automatskim menjačem, sa puno opreme, za 5 godina mi je evo po drugi put crkla sijalica za poziciono svetlo (prvi pu i nije crkla, samo je izgubila kontakt, ali sam je zamenio jer je bilo jeftino. Po gradu voli da popije, automatik je to, ali je i gorivo loše! Smetaju mi komentari oko zapremine gepeka i sl. Pa nisam je kupio Hondu da njom vozim mašinu za veš, tu je bre i taxi prevoz, Agencije za selidbe, ne treba mi ni gepek na krovu (a ni kuka i prikolica) za put, obuično nosim samo najpotrebnije stvari! Ali zato kad sednem, enterijer je mrak, motor fantastičan, jeste malo izazovno udaranje po gasu, ali Honda je to!

Saša Vujović

pre 15 godina

Vlasnik sam prethodnog modela Accorda 2.0 Sport. Fenomenalan auto sa nekoliko mana koje se mogu trpeti - tanak i osetljiv lim, obrtni moment nedovoljan za gradsku vožnju na obrtajima ispod 3000,... Zapravo i nema ništa više osim ova dva. Da, zaboravio sam, akumulator malog kapaciteta, koji će vam brzo crći ako ne vodite o njemu računa. Sve ostalo je čista petica. Naravno, u okviru novca koji se za njega daje. Sigurno postoji puno toga više što nude automobili iz gornje cenovne klase (pre svega Lexus, Audi i sl). Kada se radi o automobilima do 25.000 EUR, ova Honda je među prva tri.
Od pre 6 meseci vozim službeni Passat 1.8 Turbo benzinac sa automatskim menjačem. Menjač je čista petica. Uživanje je voziti ovaj auto, naročito po gradu gde pokazuje veću živost od Honde Accord. Automatski menjač je prava stvar. Takođe, teži je od Accorda pa uliva i veću dozu sigurnosti na većim brzinama i u zavojima. Ali...
Iako izgleda kao bolji auto, lično mi je daleko draži Accord. Naročito na dugom putu jer mu je motor neprevaziđen na višim obrtajima. Preko 4000 obrataja nema konkurenciju, što uliva dobru dozu sigurnosti prilikom preticanja.
Realno, ne znam šta bih izabrao ako bih morao da biram. Istina, svakodnevno vozim Passata zbog troškova (plaćen mi je benzin) ali ipak tiho patim za Hondom. I da ne zaboravim: Passat troši barem 2-3 litra supera više od Accorda, a na većim brzinama je potpuno inferioran Hondi. Ako bih ponovo kupovao, verovatno bih opet birao Accorda.

Milan

pre 15 godina

Inače vozim avensis ali je akord jedini iz klase kome skidam kapu. Imao sam priliku da ga provozam i zaista je sjajan, jedino imam utisak da bih se za njegovim volanom naplaćao kazni jer prosto mami da se gas pritisne, sa toyotom apsolutno nemam taj problem. Jedina zamerka je nešto lošija plastika napred ali zato ima perfektni menjač.

Perica Rajkovic

pre 15 godina

Benzinski motor od dve litre, sa automatskim menjacem, u jednoj limuzini ove tezine i sa vozacem koji ne "mazi" papucicu gasa, nemoze u mesovitoj voznji da potrosi samo 7,2 litre! Cak i dizeli slicne snage i zapremine trose vise, radi se dakle o previse optimistickim i nerealnim podacima koje daju sami proizvodaci. Nakon ko zna koliko stotina testiranih vozila, nikada do sada nisam uspeo ostvariti potrosnju koju oni navode. Jos jednom ponavljam da cu sa zadovoljstvom popiti tih 7,2 lit, sve preko toga je za ponosnog vlasnika koji tvrdi suprotno!Sto bi rekla poslovica: "svaki cigan svoga konja hvali"

Ivan vRS

pre 15 godina

Mislim da nije nikakav problem napraviti potrosnju od 9L sa ovakvim autom, ali samo pod odredjenim okolnostima i na relativno maloj predjenoj kilometrazi (uzorku). Meni se sa motorom iste zapremine ali 30% vece snage (2,0 TFSI) desavalo da predjem do 50 kilometara kroz grad (i njegov centar) i da mi potrosnja bude 9L, a nekad i manje (7L), ali samo za tu odredjenu voznju i uslove (vikend, praznik, noc).
Verujem da se nesto slicno desilo i u slucaju ove test voznje, ali ovako prezentovan podatak pomalo dovodi citaoce u zabludu, pogotovo ako se uzme u obzir zvanicni podatak o potrosnji. Potrosnja od 9,4L/100km je podatak koji vazi samo za manuelni menjac (i to samo kod naseg distributera :)) ). Zvanican podatak (iz 4 razlicite zemlje) za ovu verziju je 10,4L/100km i 9,6L/100km za manuelni menjac. Uostalom, Ivan sto vozi Civic TypeR je napisao koliko trosi njegov auto kada se normalno vozi (isti motor samo vise snage), a za njegov motor deklarisana vrednost je 12,7L/100km...
Inace, i pored toga sto je Accord vise nego solidan auto u celini, ne vidim da je bas ovaj motor u njemu nesto posebno - po svojim karakteristikama odgovara onome sto nude moderni benzinci te zapremine. Cak ni obrtni momenat od 192Nm nije nesto posebno velik u odnosu na konkurenciju, a ni lako dostupan, zato sto kod Honde motor uvek mora da se vrti na velikom broju obrtaja. Mozda automatski menjac nesto malo olaksava situaciju, ali opet...
Po meni, jedina prava vrednost svake Honde sa benzinskim motorom (i podatak koji uvek treba izneti) je da do danasnjeg dana nisu imali nijednu zvanicnu reklamaciju na svoj VTEC sistem, a prodali su milione tih motora.

I jos nesto. Uopste ne vidim razlog da se u komentarima druge marke automobila omalovazavaju u korist Honde - ona prica o farmerkama Novom Pazaru, je tek apsurdna je Pazar nekada pravio farmerke za mnoge velike svetske brendove.
Ja razumem da svaki ciga hvali svoga konja, ali mislim da cela prica oko hvaljenja Honde pomalo pocinje da podseca na cuveni citat "A koji to auto ima bolji od Moskvica?" :)
Misljenja i ukusi su razliciti i kao sto sam ja izmedju Honde Accord Type S i Skode Octavije RS izabrao Skodu i nisam se pokajao nijednog trenutka, tako ce neko umesto Accorda pre izabrati Insigniu, Mazdu 6 ili recimo jednog Superba (koji je po meni trenutno best-buy od svih limuzina). I niko od njih nece pogresiti zato sto ne vozi Hondu...

Borko

pre 15 godina

Zaboravio sam nešto :-).

@Milan & Bozza

Da vas podsetim gospodo da postoji jedan auto koji ima nižu cenu, a nudi isto ili više opreme uz isti 2,0 l motor (istina nešto slabijih performansi, ali zato i proporcionalno manje troši), ima bolje rešen prtljažni prostor (na stranu što je i veći) i više mesta nazad za putnike. Dotični auto se nalazi na 1. mestu večite supertest rang liste najvećeg evropskog auto časopisa (onaj što reklamira VW) i po svim izveštajima je ubedljivo najkvalitetnije urađen u D segmentu (kvarovi i tako to):

Mazda6 (sedan ili sport)!

Mazda6 sedan 2,0i TE Plus je 1.500 € jeftinija od Accorda 2,0 PE Elegance, a ima opreme skoro na nivou Accord Executive-a koji je vrlo skup.

vlada

pre 15 godina

hahahahahahahaah,
ajmo na lecenje druskane
ja volim hondu ko leba, ali ne bi nikad reko da je oktavija bogatija unutra od nekog bmw-a, zaboga!
mozda oktavija jeste racionalnija kupovina,m ali totalno iracionalno reci da je bolje od bilo kog bmw...

a sto se tice poredjenja bmw i honde ne znam zasto ne bi mogli da se porede? mozda nisu isti cenovni rang, ali bmw ni malo ne zaostaje sa kvalitetom za japanskim brendom!

Igor

pre 15 godina

Meni je prethodni model bio lepši.Ovaj je baš rađen za Ameriku, koja je Hondino glavno tržište.A Ameri su poznati po osećaju za lepa kola.
I ja sam skeptičan da troši u gradu 9 l, imao sam prilike da više puta vozi Fabiju 1,2(istina krš od motora) koja ide i do 11 l u gradu.
Sve u svemu u toj klasi Akord ima malu konkurenciju, samo pogledajte koliko je jeftiniji od Pasata.A ne treba trošiti reči koliko je Honda pouzdaniji i bolji auto.
Jedino što je zaista odvratno je prizor ispod haube, za 20 000€ izgleda kao da je motor Poloneza.Mnooogoo jeftinija kola imaju uredno spakovano sve pod haubom.Naravno, da je najbitnije kako motor radi, ali pošto on prelazi 500 000 lako, mogu ga staviti i u sef, jer ga majstor neće često dirati.

Borko

pre 15 godina

Vrlo dobar auto, ali u verziji bez automatskog menjača koji nije na nivou konkurencije (čitati DSG). Automatski menjač u Accordu je samo za vozače koji ne znaju da sami prebacuju brzine. Sledi i zašto.

Objavljeni podak o ubrzanju 0-100 km/h nije tačan. Sa manuelnim menjačem ubrzava 9,3 s, a automatskim za 10,8 s (razlika nebo i zemlja) i u gradskoj vožnji sa automatskim menjačem troši litru više (10,6 l u odnosu na 9,6 l – fabrički podaci).

Accord 2.0 počinje da leti od 3.000 o/min, a na 4.000 o/min kida.

Veliki obrtni moment od 192 Nm je dostupan u svakom trenutku zahvaljujući procesoru menjača, koji motor uvek drži na optimalnom broju obrtaja.

A za 9 l po centru Beograda samo :-)).

@Milan

Niti ubrzava za 9 s, niti ide 220 km/h.

@Ivan

Pa ne prave Japanci dizel motore tako što gledaju politiku oporezivanja auta u tamo nekoj malina republici :-)). Malo šale ;-).

Borko

pre 15 godina

@Igor

Accord u SAD nema veze sa Accord-om u Evropi i Japanu sem imena. Honda Accrod u SAD je u stvari Honda Insipire u Japanu, a japanski/evropski Accord u SAD je Acura TSX.

:-)

studentnijezapaliozito

pre 15 godina

Mozda nije bas u tonu karakteristicnih komentara na ovaj tekst, ali dobro...
Sinoc sam imao prilike da se vozim ovakvim Akordom, u LUX taxiju. Prva impresija je neverovatno veliki prostor za sedenje na zadnjoj klupi; ispred mojih kolena jos 30tak santimetara...
Kompletan enterijer zaista deluje potpuno logicno smisljen, na prvi pogled vrlo je ubedljivo i integralno izveden.
Ipak, mislim da su materijali, upotrebljeni za unutrasnjost pomalo jeftini; verovatno u nekoj boljoj verziji je to unapredjeno.
Jedini stvarno los utisak, zapravo, nema nikakve veze sa Hondom- taxista je divljao, da li zbog trauma iz detinjstva, zbog zene, da "proba kola", da nas impresionira(trajno zaplasi), sta god...
Ipak, jako lepo da postoje i kod nas ljudi koji uvazavaju vrhunski kvalitet japanskih vozila; mislim na citaoce.
I, klonite se pomenutog taxiste u tamno sivoj novoj Hondi Akord...

Bozza

pre 15 godina

Svi danasnji automobili D segmenta su manje vise odlicni ukoliko su novi! Ukusi su razliciti, a Accord se izdvaja po tome sto je ima perfektan motor i sto je pouzdaniji od drugih! Ako neko zeli prostraniji gepek onda treba da gleda karavan ili van, po meni limuzina sa petoro vrata nije limuzina posebno sto joj nikako ne lezi onaj zadnji brisac! Accordu najveca mana je kao sto sam vec napisao je uvoznik Delta. Dok svi zbog ekonomske krize spustaju cene oni ih dizu. Navodno skocio jen, pa i Mazda se proizvodi u Japanu pa je jeftinija nego prosle godine!!! Najveci problem za ljubitelje Honde je upravo to sto Delta ne zivi od prodaje automobila vec od drugih monopolskih stvari, pa ih je bas briga koliko ce automobila prodati!!!

Zoran

pre 15 godina

@Milan Opel/Honda
Ma daj covece, sta ti pricas, poredis Accord i Opel, ooo...boze..

Ovakvi komentari u diskusijama o automobilima su mi uvek najviše smetali. Da nema kvazi stručnjaka čitanje komentara bi bilo pravo zadovoljstvo.
Pa gospodine Milane, svako ima svoj ukus kada su u pitanju automobili. Svako nekom nalazi mane, prednosti, nešto mu je lepo i dobro, nešto nije. Dakle u vašem komentaru nema ničeg racionalnog. A ako baš želite da znate, kupovao sam porodični auto D segmenta. Izbor je bio Accord, Mazda 6, Insignia i Mondeo. Accord je meni odmah ispao iz kombinacije zato što sam hteo auto isključivo sa 5 vrata koja je beskrajno praktična i korisna stvar. Da sam samac verovatno bih uzeo Accorda. Mondeo je već pomalo zastareo a MAzda 6 je odlična ali mi enterijer nije nešto legao. I tako sam za 20hiljada uzeo Insigniu koja mi je od ova 4 auta ponudila najviše (barem ono što sam ja tražio). Poređenje ko je bolji Opel/Honda/VW/Mazda/Ford je bespredmetno i praktično nemoguće. Svakom od nas neka marka/model "leži ili ne leži". Dakle cenim sva kola i marke, sve je to manje više slično i nijanse odlučuju. Insignia je dobar auto, naravno ne bez mana, kao ni Accord uostalom.

Realno

pre 15 godina

Da, trosi 9 litara po gradu - ja ga vozim godinu i po dana. Odavno me je prosla zelja za divljanjem, lepo, lagano, ponekad malo po gasu cisto da produvam dizne - imao sam i prethodni model, ovaj trosi barem pola litre manje

Na Ibarskoj do mora...6.7 litara

Toliko o potrosnji, sto se tice ostalih utisaka: lepo, dobar auto, sjajan, nema sta - ali da bas padaju gace, mislim da nije tako

vlada

pre 15 godina

Ja vozim hondu staru 20 godina, sasija je presla mali milon kilometara a motror koji je treci u njoj po redu je presao 250000 i star je takodje bar 20 godina, ima 2000kubika i 140 konja i ta honda po gradu beogradu trosi 11-12 litara benzina a zasto ova nova savremena neisluzena neizdrndana honda ne bi mogla da trosi litar manje oko 10 sto je slozicete se za ove performanse super rezultat! Dok ne sednete u Hondu necete znati sta je...

vlada

pre 15 godina

posteno gledano kada pipas tu plastiku? meni je hiljadu puta bitnije da mi je recimo volan kozom oblozen i da ima naslon za ruku koji je mekan i da je tapacirung na vratima fin pod rukom, ostalo samo da ne cvrci, a ustede jeste ogromna narocito ako gledamo seriju od par miliona komoda godisnje....

a o ovom autu sta reci, za mene savrsenstvo na tockovima, imao sam srece da ga vozim par puta i odusevio sam...

btw slozicu se sa konstatacijom da su nekada automobili koji su pravljeni kvalitetno, bili beskompromisno kvalitetni (mada kadet i nije nesto kvalitetno pravljen), ja vozim Hondu prelude i to je fantasticno uradjen auto, danas se takvi vise naprosto ne prave, nazalost...

Milan

pre 15 godina

Zoran, Opel@
Dvoumio sam se izmedju Accorda i Insignije i na kraju sam se odlucio za Opel. To bi bilo kao da sam je rekao dvoumio sam se koje farmerke da kupim, one Dizel ili one iz N.Pazara? Na kraju sam se odlucio da uzmem one iz N.Pazara, jer mi je pazarac dao originalj N.P :)
Ma daj covece, sta ti pricas, poredis Accord i Opel, ooo...boze.. Reci mi, a koji to popust treba da bude pa da se isplati ta tvoja racunica? Kad od Honde sa 2.0 motorom NEMA veceg popusta, a uz to znas da si dobio sjajnu limuzinu. Insignija bi u ovoj dilemi se isplatila jedino da je daju za 5000 eura i nikako vise, a ja je ni tad ne bi uzeo, jer ipak je to samo Opel.

branko

pre 15 godina

imam ovog akorda 10meseci, imam 20god, potrosnja po gradu beogradu:10l u zimskom periodu, na otvorenom lagano 6l, ide uhhhh,evo snimio sam ubrzanje, na putu bez ikakvog nagiba http://www.youtube.com/watch?v=GFBRZ3Uj2uo , snimak sve govori, vw pasat, bmw 3 i 5, C klasa, audi a4, fordovi i te gluposti joj nisu ni do kolena, do pre 10 meseci nisam znao sta je honda, sad znam !

Nele

pre 15 godina

Sta reci, sjajan auto. Vozio sam prethodni model Accorda 5 godina. Za to vreme nisam imao nikakvu intervenciju, nisam ni sijalicu zamenio. A imao sam priliku da vozim i ovaj novi model, reklo bi se da su popravili taman ono sto je trebalo. Auto je bas po mom ukusu.

@Ivan

Potrosnja i meni zvuci sumnjivo, ali me zanima kog to Civica imas sa tim motorom? Koliko ja znam, ne postoji Honda Civic sa 2.0 motorom koji se stavlja u Accorda. Benzinski motori za Civic su 1.4 i 1.8, osim type R modela koji jeste 2.0, ali ima 201 KS i jasno je da trosi mnogo vise.

Неша

pre 15 godina

@Ivan
Људи, аман заман докле ћете коментарисати ту скупљу регистрацију у овој класи аутомобила. Онај који купује овакав аутомобил од 25,26000 хиљада евра не брине много о тих 25,26 хиљада динара колико је скупња регистрација.
А и нису сви "Јапанци"-(Хонда,Мазда,Тојота,у неким моделима Нисан и Мицубиши) блесави што уграђују 2,2д моторе. Растерећенији,већи мотор са 150-160 коња, за разлику од "навијених" европљана од 1,9д или 2,0д са 170-205 коња.

Milan

pre 15 godina

Nadam se da ce onaj nevernik "kadi" da procita ovaj izvestaj sa testa. Honda Accord sa manuelnim menjacem od 0 do 100 za 9sek, max brzina 220km/h i to sve uz prosecnu potrosnju od 7,5l i na to kad se doda ekstra popularna cena. Zar je potreban bilo kakav komentar? Niko ne nudi ovako nesto za tek nesto vise od 20.000 eura. Sjajno :)

ivanjo10

pre 15 godina

@Borko

1. Tacno, treba da pise MAKSIMALNI obrtni moment, ali isto tako treba da pise i MAKSIMALNA snaga.
2. Nije tezina 1513 kg nego masa. Jedinica za tezinu je Newton (N).

Kad vec sitnicarimo :)

Inace auto je super, mislim se da je u top 3 u svojoj klasi.

vlada

pre 15 godina

Miroslave prijatelju

ako je tebi kabina ovog japanca i drugih japanaca iz D segmenta (nisan primera, toyota avensis, mazda 6) skucena odna si ili visik 234cm ili nikad u zivotu pa ni na sajmu nisi seo ni u jedan od ovoh automobila

Kol

pre 15 godina

Bez obzira na onu staru da o ukusima ne treba raspravljati ovo je mnogo, mnogo dobar auto!
Svaka cast Hondi na ovome i generacija Accord-a pre ove je bila dobra a ova je barem po meni savrsena!

Borko

pre 15 godina

@Bozza

Ford poseduje 13% akcije Mazde i samim time ni ne upravljaju sa istom. Ako si zaboravio, novembra 2008. je Ford prodao 20% akcija Mazde (a Mazda je otkupila svojih 6,9% akcija od Forda) i odrekao se upravljanja (bili su najveći akcionar), a to su učinili jer im je hitno trebala gotovina.

Ford je spasio Mazdu kao i Reno Nisan. Obe kompanije su dobile ogromnu uštedu u razvoju deleći platforme, fabrike i inžinjere. I dalje Mazda ne može bez Forda.

Šta je tu loše?

Borko

pre 15 godina

1. Stavili ste obrtni momenat, a treba maksimalni obrtni momenat.
2. On iznosi 192 Nm, ali pri 4.100-5.000 o/min.

I težina je 1.513 kg ;-).

Mikele

pre 15 godina

Zaista sjajan auto.Ovako dobar menjac ga cini sigurno jos lepsim i zahvalnijim za opustenu voznju.Nisam imao prilike, na zalost.
Nadam se da hocu.

vlada

pre 15 godina

Miroslave prijatelju

ti si ocito Wagenas a ja Hondas i to je nazalost to...:-)

samo je razlika u tome sto cu ja da kazem da je golf 6 1.6 dizel koji sam imao prilike da vozim dobar auto i da nemam zamerke osim dizajna (individualna stvar) i previsoke cene (opet individualna stvar - nekima je 18375evro malo). A ti ces reci da je ACCORD SKUCEN...zaboga...

Bozza

pre 15 godina

@Borko

Slazem se da je Mazda 6 TE Plus dobar auto sa dobrom cenom i jeftinija je od Accorda vise od 2000e. Samo ima jednu manu koja se meni ne svidja a to je Ford, u cijem je vlasnistvu Mazda!

ilijapaun

pre 15 godina

Eto danas sam imao priliku da pricam sa vlasnikom identicne honde(samo sa manuelnim menjacem). Takodje sam sedeo u istoj.
Price o losoj plastici ne stoje, plastika mozda jeste malo tvrdja, ali svakako odaje utisak kvaliteta.
Pohvalio bih preglednost instrument table i kratak hod menjaca (bas kratak)
Potrosnja je stvarno od 7 do 8 litara van grada, kada se gazi moze da se popne na 9.
E sad, moje licno misljene je da je za nisku potrosnju velikim delom kriva i-vetec tehnologija ,to jest sistem koji ispod 3000 obrtaja drzi zatvoren jedan usisni ventil, a preko 3000 imate 4 ventila aktivna.
Jedino mi se ne svidja (cisto subjektivna stvar) izgled sedista, iako stvarno odlicno obuhvataju vozaca, nekako mi ne izgledaju sportski

Aleksandar

pre 15 godina

Stvarno su ukusi različiti i dobro je što je tako. Oduvek sam smatrao Akorde lepšim i tehnički naprednijim automobilima u klasi. Sve do one prethodne, koja mi više nije bila lepa, a ova poslednja se ni tehnikom ne ističe. A izgleda kao nedovršeni transformers.
Pre šest godina smo prijatelj i ja kupovali kola. On je uzeo Akord, ja Mazdu 6 - za iste pare, ista oprema. Niko se nije pokajao i niko se ne bi menjao.
I dalje mi je Mazda LEPŠI auto od Honde i to je presudno. Ostale razlike su +/- zanemarljive.

sony

pre 15 godina

Gos'n Rajkovicu,
Ja rekoh koliko trosi moj Civic. Na osnovu toga nisam preterano impresioniran, niti a priori smatram neistinom, podatak da Accord trosi ovoliko koliko je navedeno u tekstu. Vidim da ste testirali stotine vozila, pa sad znate koliko trose i ova koja niste testirali, na primer moj, te me tako naoruzani poznavanjem cinjenica na fini nacin nazivate lazovom... Doduse, uneste tu jos poneki uslov u vase testiranje, nesto egzaktno, poput "mazenja" papucice gasa...
Poslednji put: ja ne lazem - moj Civic potrosi onoliko koliko sam naveo u prethodnom komentaru, pod prilicno precizno definisanim uslovima voznje, pa neka veruje ko hoce.

ivan

pre 15 godina

@Nele
u pitanju je civic type r, jeste da je malo navrteniji motor, ali sa druge strane je laksi od accorda. potrosnja po gradu je oko 13-14 litara, a kad mu stisnem gas, prosecna potrosnja lako dodje do 18-20 litara. sa umerenom nogom na gasu, na otvorenom putu se krece oko 7-8 litara.

Miroslav

pre 15 godina

Auto je fenomenalan, samo sto je jos uvek daleko od komfornosti koje imaju evropski automobili u istom segmentu. Navedeno je da je kabina "ogromna" sto nije tacno. Mozda je ogromna za japance, ali u srbiji sa prosecnom visinom muskaraca od skoro 190cm, ovakva kabina se naziva "skučena". No opet, ko još o Srbiji razmišlja kao trzištu da bi usklađivao njene zahteve sa svojim proizvodima.

branko

pre 15 godina

"kadi" Od svih pomenutih automobila sa mog proslog komentara, bmw 3 i 5 su najgori automobili, govorim o novim modelima, ne lice ninasta, vozio sam e36 to je pravi bmw, skroz sportski osecaj u njemu, cak sam hteo da ga kupim, e 46 je isto jako dobar bmw, jeste da sam ga dobio sa hondom ali nema veze i stariji modeli petica su odlicni, a ovo novo, heh, jednom sam stao sa akordom pored bmw 5 i izaso da pogledam peticu, i poceo sam bukvalno da se smejem na parkingu, auto unutra prazan, a kosta preko 50 soma. znaci skoda oktavia ima bogatiju unutrasnjost nego bilo koji novi bmw. NIJE BMW ONO STO JE NEKAD BIO !!!

Perica Rajkovic

pre 15 godina

Sony, ne pada mi na pamet da bilo koga vredam ili nazivam lazovom, niti znam koliko trosi tvoja Honda. Sve sto je receno se odnosi na na Acord sa automatskim menjacem. U mojim rukama i okolnostima u kojima ja testiram automobile (gradska voznja po Parizu i auto putevi sa prosecnom brzinom od oko 135-140 km/h), sva vozila trose znatno vise od fabricki deklarisanih podataka. Onako iz iskustva, ovaj Acord nemoze da se izvuce ispod 9 litara u proseku, sa barem 11-12 lit u gradskoj voznji.
Pozdrav

Pera

pre 14 godina

Novi Accord je fantastican.Imam ga vec 6 meseci i milsim da je u svemu ispred konkurencije. Dizajn, kabina, menjac je fantastican kao u udobna voznja, ubrzanja su linearna a potrosnja se krece do 10 u gradu u oko 7 na otvorenom. Japanci su napravili savrsen spoj sportske elegancije, udobnosti i sigurnosti. Sve u svemu fantastican!!!!!

Goran

pre 15 godina

Apropo zastupnika: imate čačanski Autogarant, isti program kao Delta samo 10 puta bolji uslovi, a o brizi o kupcu da ne govorim. Ja sam pazario BMW-a 116 za mnogo manje love nego kod Delte i to u odnosu na Deltin "extra" popust.

Miroslav

pre 15 godina

Vlado prijatelju,

Nisam dao los komentar ni za jedan drugi model iz D segmenta, stavise nemam nista ni protiv Acorda. Jedina mana mu je sto NEMA komforan prostor za vozaca i to je fakat. Spolja izgleda ogroman, ali unutra je za "skracene". Sedeo u njemu, vozio se do Zagreba, uzivao u stabilnosti i enterijeru, ali ispravljao kicmu na svakoj pumpi. Činjenica stoji, auto nije za dvometraše, što mu je jedina mana koja mu ne dozvoljava da bude savršen.

djox

pre 15 godina

Sony@
Blago tebi kad mozes da vozis najbolji hot hatch po anketama mnogih. Uostalom, on tamo gde je testiran i trosi tih 12,7, al ko je nama kriv kad BG vise ne spada u grad gde se vozi, vec stoji? O gorivu da ne pricam. Moj praistorijski Akord 2.0, od samo 122 konjica je trosio (pre plina) 10,87-10,92 po najstrozem centru grada. A pravljen je za minimum 97 oktana, tako da verujem da bi bilo ispod 10. Sto se Akorda iz testa tice, vozim ga povremeno (drugarev je) i on trosi 10,2 po najljucoj zimi, a on vozi preterano divljacki. Nije u strogom centru kao ja, al po nacinu voznje sam siguran da bi pod nekim normalnim ta cifra bila veoma bliska deklarisanoj od 9,4...

Borko

pre 15 godina

@Ljubitelj

Te specifikacije nisu tačne, a nije ni čudno ko je uvoznik. Idi na honda.de pa ćeš videti specifikacije koje sam ja ostavio. I nisu oni jedini koji imaju pogrešne informacije na sajtu. Npr. jedan drugi veliki uvoznik reklamira da se prodaje Exeo 1,8 TSI, a takav model ne postoji već samo 1,8 T. Neko ne zna da su to dva prilično različita motora...

sale

pre 15 godina

Da u USA je ovaj auto nazvan Acura TSX, dok Honda Accord u USA izgleda mnogo bolje. Ko ne veruje neka ukuca Honda Accord na google-u.

Bozza

pre 15 godina

@Borko

Nije poenta u procentualnom posedovanju akcija! Vec je problem u preuzimanju nekih tehnickih resenja, npr. motora, sasije... Kada dodje do kooperacije dva ili vise proizodjaca preuzimaju se vec resenja od drugog radi ustede razvoja sopstvenog. Naravno postoji situacije kada neki proizvodjac dobija na kvalitetu ali i kada gubi!!!

Jovan

pre 15 godina

Odličan auto ali trenutno skup.Prosle godine u junu je bio mnogo jeftiniji ,neki se sigurno secaju da je 2.2 Idtec elegance kostao 21.900.To je bio best buy.Sada je skup,sajamska ponuda za istovetan model je 26.900,nije malo.Pre bi se odlucio za novu Toyotu Avensis koja sa dizel motorom 2.2 Luna i automatik menjacem kosta 23.300 evra.

srdjan

pre 14 godina

juce sam bio u prilici da provozam ovaj auto i razocarao sam se. visok sam 193cm,sto je izgleda previse za ova kola. sediste je bilo spusteno skroz dole a glava mi je dodirivala plafon. zadnja vrata su jako mala, pa je ulazak pozadi veliki problem. ostalo je super. steta za toliki auto.

Ljubitelj

pre 15 godina

Na Hondinom zvaničnom sajtu u Srbiji među tehničkim karakteristikama piše da je ubrzanje 9,3 s http://www.honda-srbija.rs/code/navigate.php?Id=15&ModelId=11&VerzId=52

Igor

pre 15 godina

@Borko

Pa to i pričam, jeste da nije isti auto Accord u USA i Evropi.Ali je ovaj auto o kom komentarišemo ovde, urađen je prema ukusu američkih kupaca, jer se isti takav prodaje u USA.Istina, američki model ima odvratnu masku ali je ostalo isto u dizajnu.
Tako da i dalje ostajem pri tome da mi je prethodni model bio lepši.

djox

pre 15 godina

Miroslav je u pravu jer je i meni nezamislivo da nemam gde sa nogama u ovolikom autu! Cudna im je logika, jer u bas savkoj generaciji Civika sa 3 vrata mogu da opruzim noge, a jedino u 5-oj (`93-`97) Akorda sedana. Naravno, ne racunam mog praistorijskog Akorda koji je sa 3 vrata i sa svojih 4335mm vreovatno najveci (i najudobniji) auto sa 3 vrata na svetu? Takve vise ne zele da prave, a ja ne zelim sprceve da vozim...

Milan

pre 15 godina

Zoran, Opel@
Dvoumio sam se izmedju Accorda i Insignije i na kraju sam se odlucio za Opel. To bi bilo kao da sam je rekao dvoumio sam se koje farmerke da kupim, one Dizel ili one iz N.Pazara? Na kraju sam se odlucio da uzmem one iz N.Pazara, jer mi je pazarac dao originalj N.P :)
Ma daj covece, sta ti pricas, poredis Accord i Opel, ooo...boze.. Reci mi, a koji to popust treba da bude pa da se isplati ta tvoja racunica? Kad od Honde sa 2.0 motorom NEMA veceg popusta, a uz to znas da si dobio sjajnu limuzinu. Insignija bi u ovoj dilemi se isplatila jedino da je daju za 5000 eura i nikako vise, a ja je ni tad ne bi uzeo, jer ipak je to samo Opel.

branko

pre 15 godina

imam ovog akorda 10meseci, imam 20god, potrosnja po gradu beogradu:10l u zimskom periodu, na otvorenom lagano 6l, ide uhhhh,evo snimio sam ubrzanje, na putu bez ikakvog nagiba http://www.youtube.com/watch?v=GFBRZ3Uj2uo , snimak sve govori, vw pasat, bmw 3 i 5, C klasa, audi a4, fordovi i te gluposti joj nisu ni do kolena, do pre 10 meseci nisam znao sta je honda, sad znam !

branko

pre 15 godina

"kadi" Od svih pomenutih automobila sa mog proslog komentara, bmw 3 i 5 su najgori automobili, govorim o novim modelima, ne lice ninasta, vozio sam e36 to je pravi bmw, skroz sportski osecaj u njemu, cak sam hteo da ga kupim, e 46 je isto jako dobar bmw, jeste da sam ga dobio sa hondom ali nema veze i stariji modeli petica su odlicni, a ovo novo, heh, jednom sam stao sa akordom pored bmw 5 i izaso da pogledam peticu, i poceo sam bukvalno da se smejem na parkingu, auto unutra prazan, a kosta preko 50 soma. znaci skoda oktavia ima bogatiju unutrasnjost nego bilo koji novi bmw. NIJE BMW ONO STO JE NEKAD BIO !!!

vlada

pre 15 godina

hahahahahahahaah,
ajmo na lecenje druskane
ja volim hondu ko leba, ali ne bi nikad reko da je oktavija bogatija unutra od nekog bmw-a, zaboga!
mozda oktavija jeste racionalnija kupovina,m ali totalno iracionalno reci da je bolje od bilo kog bmw...

a sto se tice poredjenja bmw i honde ne znam zasto ne bi mogli da se porede? mozda nisu isti cenovni rang, ali bmw ni malo ne zaostaje sa kvalitetom za japanskim brendom!

sony

pre 15 godina

Vozim Civica 1.8, 2007.
U mesovitim uslovima voznje (svakog dana 10 km regionalnog puta i 13 km grada Novog Sada) mi potrosi od 6.8 l do 7.5 l benzina na 100 km (zavisno od doba godine). Sve neverne tome i elokventne pametnjakovice bih molio da se mi se jave da im organizujem test ovih podataka na, recimo, 1000 km, pa da posle toga popiju tih istih oko 7 l benzina, ja da ih snimim i okacim na youtube. :-)
Pozdrav!

Milan

pre 15 godina

Nadam se da ce onaj nevernik "kadi" da procita ovaj izvestaj sa testa. Honda Accord sa manuelnim menjacem od 0 do 100 za 9sek, max brzina 220km/h i to sve uz prosecnu potrosnju od 7,5l i na to kad se doda ekstra popularna cena. Zar je potreban bilo kakav komentar? Niko ne nudi ovako nesto za tek nesto vise od 20.000 eura. Sjajno :)

Bozza

pre 15 godina

@Borko

Slazem se da je Mazda 6 TE Plus dobar auto sa dobrom cenom i jeftinija je od Accorda vise od 2000e. Samo ima jednu manu koja se meni ne svidja a to je Ford, u cijem je vlasnistvu Mazda!

Неша

pre 15 godina

@Ivan
Људи, аман заман докле ћете коментарисати ту скупљу регистрацију у овој класи аутомобила. Онај који купује овакав аутомобил од 25,26000 хиљада евра не брине много о тих 25,26 хиљада динара колико је скупња регистрација.
А и нису сви "Јапанци"-(Хонда,Мазда,Тојота,у неким моделима Нисан и Мицубиши) блесави што уграђују 2,2д моторе. Растерећенији,већи мотор са 150-160 коња, за разлику од "навијених" европљана од 1,9д или 2,0д са 170-205 коња.

Miroslav

pre 15 godina

Auto je fenomenalan, samo sto je jos uvek daleko od komfornosti koje imaju evropski automobili u istom segmentu. Navedeno je da je kabina "ogromna" sto nije tacno. Mozda je ogromna za japance, ali u srbiji sa prosecnom visinom muskaraca od skoro 190cm, ovakva kabina se naziva "skučena". No opet, ko još o Srbiji razmišlja kao trzištu da bi usklađivao njene zahteve sa svojim proizvodima.

kadi

pre 15 godina

Branko,prosto ne smes da svrstavas Hondu i Bmw u isti kos..Acord bolja od trojke?????Nije to los automobil..za te pare u toj klasi ne postoji bolji ali ga uporedit sa trojkomk i jos reci da je bolja..heeeej..trojka je u toj klasi na tronu od pocetka od e30 preko e 36 pa 46pa do danasnje e 90

Zoran

pre 15 godina

Accord je odličan auto. Dvoumio sam se između njega i Opel Insignie (u sličnim paketima opreme i motorima) i na kraju ipak odlučio za Insigniu sa 5 vrata. Prtljažnik od 530 l je bio presudan. U Accordu je prtljažni prostor katastrofalno loš što je za onog ko kupuje auto za porodicu veoma važna stvar, puno važnija od mnogih drugih. Uz to na odluku je uticao i popust koji sam dobio prilikom kupovine Opela.

Miroslav

pre 15 godina

Vlado prijatelju,

Nisam dao los komentar ni za jedan drugi model iz D segmenta, stavise nemam nista ni protiv Acorda. Jedina mana mu je sto NEMA komforan prostor za vozaca i to je fakat. Spolja izgleda ogroman, ali unutra je za "skracene". Sedeo u njemu, vozio se do Zagreba, uzivao u stabilnosti i enterijeru, ali ispravljao kicmu na svakoj pumpi. Činjenica stoji, auto nije za dvometraše, što mu je jedina mana koja mu ne dozvoljava da bude savršen.

Ivan vRS

pre 15 godina

Mislim da nije nikakav problem napraviti potrosnju od 9L sa ovakvim autom, ali samo pod odredjenim okolnostima i na relativno maloj predjenoj kilometrazi (uzorku). Meni se sa motorom iste zapremine ali 30% vece snage (2,0 TFSI) desavalo da predjem do 50 kilometara kroz grad (i njegov centar) i da mi potrosnja bude 9L, a nekad i manje (7L), ali samo za tu odredjenu voznju i uslove (vikend, praznik, noc).
Verujem da se nesto slicno desilo i u slucaju ove test voznje, ali ovako prezentovan podatak pomalo dovodi citaoce u zabludu, pogotovo ako se uzme u obzir zvanicni podatak o potrosnji. Potrosnja od 9,4L/100km je podatak koji vazi samo za manuelni menjac (i to samo kod naseg distributera :)) ). Zvanican podatak (iz 4 razlicite zemlje) za ovu verziju je 10,4L/100km i 9,6L/100km za manuelni menjac. Uostalom, Ivan sto vozi Civic TypeR je napisao koliko trosi njegov auto kada se normalno vozi (isti motor samo vise snage), a za njegov motor deklarisana vrednost je 12,7L/100km...
Inace, i pored toga sto je Accord vise nego solidan auto u celini, ne vidim da je bas ovaj motor u njemu nesto posebno - po svojim karakteristikama odgovara onome sto nude moderni benzinci te zapremine. Cak ni obrtni momenat od 192Nm nije nesto posebno velik u odnosu na konkurenciju, a ni lako dostupan, zato sto kod Honde motor uvek mora da se vrti na velikom broju obrtaja. Mozda automatski menjac nesto malo olaksava situaciju, ali opet...
Po meni, jedina prava vrednost svake Honde sa benzinskim motorom (i podatak koji uvek treba izneti) je da do danasnjeg dana nisu imali nijednu zvanicnu reklamaciju na svoj VTEC sistem, a prodali su milione tih motora.

I jos nesto. Uopste ne vidim razlog da se u komentarima druge marke automobila omalovazavaju u korist Honde - ona prica o farmerkama Novom Pazaru, je tek apsurdna je Pazar nekada pravio farmerke za mnoge velike svetske brendove.
Ja razumem da svaki ciga hvali svoga konja, ali mislim da cela prica oko hvaljenja Honde pomalo pocinje da podseca na cuveni citat "A koji to auto ima bolji od Moskvica?" :)
Misljenja i ukusi su razliciti i kao sto sam ja izmedju Honde Accord Type S i Skode Octavije RS izabrao Skodu i nisam se pokajao nijednog trenutka, tako ce neko umesto Accorda pre izabrati Insigniu, Mazdu 6 ili recimo jednog Superba (koji je po meni trenutno best-buy od svih limuzina). I niko od njih nece pogresiti zato sto ne vozi Hondu...

Borko

pre 15 godina

Zaboravio sam nešto :-).

@Milan & Bozza

Da vas podsetim gospodo da postoji jedan auto koji ima nižu cenu, a nudi isto ili više opreme uz isti 2,0 l motor (istina nešto slabijih performansi, ali zato i proporcionalno manje troši), ima bolje rešen prtljažni prostor (na stranu što je i veći) i više mesta nazad za putnike. Dotični auto se nalazi na 1. mestu večite supertest rang liste najvećeg evropskog auto časopisa (onaj što reklamira VW) i po svim izveštajima je ubedljivo najkvalitetnije urađen u D segmentu (kvarovi i tako to):

Mazda6 (sedan ili sport)!

Mazda6 sedan 2,0i TE Plus je 1.500 € jeftinija od Accorda 2,0 PE Elegance, a ima opreme skoro na nivou Accord Executive-a koji je vrlo skup.

Perica Rajkovic

pre 15 godina

Benzinski motor od dve litre, sa automatskim menjacem, u jednoj limuzini ove tezine i sa vozacem koji ne "mazi" papucicu gasa, nemoze u mesovitoj voznji da potrosi samo 7,2 litre! Cak i dizeli slicne snage i zapremine trose vise, radi se dakle o previse optimistickim i nerealnim podacima koje daju sami proizvodaci. Nakon ko zna koliko stotina testiranih vozila, nikada do sada nisam uspeo ostvariti potrosnju koju oni navode. Jos jednom ponavljam da cu sa zadovoljstvom popiti tih 7,2 lit, sve preko toga je za ponosnog vlasnika koji tvrdi suprotno!Sto bi rekla poslovica: "svaki cigan svoga konja hvali"

Igor

pre 15 godina

@Borko

Pa to i pričam, jeste da nije isti auto Accord u USA i Evropi.Ali je ovaj auto o kom komentarišemo ovde, urađen je prema ukusu američkih kupaca, jer se isti takav prodaje u USA.Istina, američki model ima odvratnu masku ali je ostalo isto u dizajnu.
Tako da i dalje ostajem pri tome da mi je prethodni model bio lepši.

Realno

pre 15 godina

Da, trosi 9 litara po gradu - ja ga vozim godinu i po dana. Odavno me je prosla zelja za divljanjem, lepo, lagano, ponekad malo po gasu cisto da produvam dizne - imao sam i prethodni model, ovaj trosi barem pola litre manje

Na Ibarskoj do mora...6.7 litara

Toliko o potrosnji, sto se tice ostalih utisaka: lepo, dobar auto, sjajan, nema sta - ali da bas padaju gace, mislim da nije tako

fd

pre 15 godina

U zivotu necu razumeti zasto se koristi tvrda plastika u automobiliskim kabinama? Zar je to stvarno neka ogromna usteda? Secam se automobila iz 80'-tih. Od nize srednje klase navise, sve je bilo mekano i ugodno. Cak je i Opel Kadett imao meku plastiku.

Aleksandar

pre 15 godina

Stvarno su ukusi različiti i dobro je što je tako. Oduvek sam smatrao Akorde lepšim i tehnički naprednijim automobilima u klasi. Sve do one prethodne, koja mi više nije bila lepa, a ova poslednja se ni tehnikom ne ističe. A izgleda kao nedovršeni transformers.
Pre šest godina smo prijatelj i ja kupovali kola. On je uzeo Akord, ja Mazdu 6 - za iste pare, ista oprema. Niko se nije pokajao i niko se ne bi menjao.
I dalje mi je Mazda LEPŠI auto od Honde i to je presudno. Ostale razlike su +/- zanemarljive.

ivan

pre 15 godina

velika mana za nase trziste je to sto honda nema 2.0 dizel motor, vec 2.2 litra. to u svetu ne znaci apsolutno nista, ali nasa majka srbija debelo naplacuje tih 200 cm3.
a sto se tice teksta, ne bih se slozio sa autorom da testirani benzinac trosi 9 litara po centru beograda, jer moj civic sa istim motorom trosi 13 litara u gradskoj voznji.
dizajn ovog accorda me ostavlja bez teksta, jednostavno prelep auto!

Igor

pre 15 godina

Meni je prethodni model bio lepši.Ovaj je baš rađen za Ameriku, koja je Hondino glavno tržište.A Ameri su poznati po osećaju za lepa kola.
I ja sam skeptičan da troši u gradu 9 l, imao sam prilike da više puta vozi Fabiju 1,2(istina krš od motora) koja ide i do 11 l u gradu.
Sve u svemu u toj klasi Akord ima malu konkurenciju, samo pogledajte koliko je jeftiniji od Pasata.A ne treba trošiti reči koliko je Honda pouzdaniji i bolji auto.
Jedino što je zaista odvratno je prizor ispod haube, za 20 000€ izgleda kao da je motor Poloneza.Mnooogoo jeftinija kola imaju uredno spakovano sve pod haubom.Naravno, da je najbitnije kako motor radi, ali pošto on prelazi 500 000 lako, mogu ga staviti i u sef, jer ga majstor neće često dirati.

Jovan

pre 15 godina

Odličan auto ali trenutno skup.Prosle godine u junu je bio mnogo jeftiniji ,neki se sigurno secaju da je 2.2 Idtec elegance kostao 21.900.To je bio best buy.Sada je skup,sajamska ponuda za istovetan model je 26.900,nije malo.Pre bi se odlucio za novu Toyotu Avensis koja sa dizel motorom 2.2 Luna i automatik menjacem kosta 23.300 evra.

dragan

pre 15 godina

U zadnjih 18 godina sam vozio sam Honde, skoro sve koje imaju. A onda me zena nagovorila da kupim VW Passat-a. I grdno sam se za**bo. Passat ne moze vodu da im do kolena nosi. I jos nesto:
honde automati trose manje od saltasa, oko 1 litar. Gore izneseni podaci o potrosnji su istiniti ali samo na pistama za test i testiranom benzinu (koji u sebi nema tako puno vode i ostalog smeca kao nas srpski). Niti jedan benzinac sa tim perfomansama motora ne trosi tako malo na trzistu. Ako neko hoce da menja najnovijeg pasata 2.0 fsi automat za accord 2.2, karavan automat, nek se javi, odmah menjam i dajem jos 5000 evra na poklon.

Borko

pre 15 godina

1. Stavili ste obrtni momenat, a treba maksimalni obrtni momenat.
2. On iznosi 192 Nm, ali pri 4.100-5.000 o/min.

I težina je 1.513 kg ;-).

srdjan

pre 14 godina

juce sam bio u prilici da provozam ovaj auto i razocarao sam se. visok sam 193cm,sto je izgleda previse za ova kola. sediste je bilo spusteno skroz dole a glava mi je dodirivala plafon. zadnja vrata su jako mala, pa je ulazak pozadi veliki problem. ostalo je super. steta za toliki auto.

ivan

pre 15 godina

@Nele
u pitanju je civic type r, jeste da je malo navrteniji motor, ali sa druge strane je laksi od accorda. potrosnja po gradu je oko 13-14 litara, a kad mu stisnem gas, prosecna potrosnja lako dodje do 18-20 litara. sa umerenom nogom na gasu, na otvorenom putu se krece oko 7-8 litara.

vlada

pre 15 godina

Miroslave prijatelju

ti si ocito Wagenas a ja Hondas i to je nazalost to...:-)

samo je razlika u tome sto cu ja da kazem da je golf 6 1.6 dizel koji sam imao prilike da vozim dobar auto i da nemam zamerke osim dizajna (individualna stvar) i previsoke cene (opet individualna stvar - nekima je 18375evro malo). A ti ces reci da je ACCORD SKUCEN...zaboga...

sale

pre 15 godina

Da u USA je ovaj auto nazvan Acura TSX, dok Honda Accord u USA izgleda mnogo bolje. Ko ne veruje neka ukuca Honda Accord na google-u.

Bozza

pre 15 godina

Auto je perfektan, najbolji u klasi, best buy. Samo kad bi jos imao boljeg generalnog zastupnika a ne Deltu. Visoke cene i lazni popusti!!!

Saša Vujović

pre 15 godina

Vlasnik sam prethodnog modela Accorda 2.0 Sport. Fenomenalan auto sa nekoliko mana koje se mogu trpeti - tanak i osetljiv lim, obrtni moment nedovoljan za gradsku vožnju na obrtajima ispod 3000,... Zapravo i nema ništa više osim ova dva. Da, zaboravio sam, akumulator malog kapaciteta, koji će vam brzo crći ako ne vodite o njemu računa. Sve ostalo je čista petica. Naravno, u okviru novca koji se za njega daje. Sigurno postoji puno toga više što nude automobili iz gornje cenovne klase (pre svega Lexus, Audi i sl). Kada se radi o automobilima do 25.000 EUR, ova Honda je među prva tri.
Od pre 6 meseci vozim službeni Passat 1.8 Turbo benzinac sa automatskim menjačem. Menjač je čista petica. Uživanje je voziti ovaj auto, naročito po gradu gde pokazuje veću živost od Honde Accord. Automatski menjač je prava stvar. Takođe, teži je od Accorda pa uliva i veću dozu sigurnosti na većim brzinama i u zavojima. Ali...
Iako izgleda kao bolji auto, lično mi je daleko draži Accord. Naročito na dugom putu jer mu je motor neprevaziđen na višim obrtajima. Preko 4000 obrataja nema konkurenciju, što uliva dobru dozu sigurnosti prilikom preticanja.
Realno, ne znam šta bih izabrao ako bih morao da biram. Istina, svakodnevno vozim Passata zbog troškova (plaćen mi je benzin) ali ipak tiho patim za Hondom. I da ne zaboravim: Passat troši barem 2-3 litra supera više od Accorda, a na većim brzinama je potpuno inferioran Hondi. Ako bih ponovo kupovao, verovatno bih opet birao Accorda.

Perica Rajkovic

pre 15 godina

Sony, ne pada mi na pamet da bilo koga vredam ili nazivam lazovom, niti znam koliko trosi tvoja Honda. Sve sto je receno se odnosi na na Acord sa automatskim menjacem. U mojim rukama i okolnostima u kojima ja testiram automobile (gradska voznja po Parizu i auto putevi sa prosecnom brzinom od oko 135-140 km/h), sva vozila trose znatno vise od fabricki deklarisanih podataka. Onako iz iskustva, ovaj Acord nemoze da se izvuce ispod 9 litara u proseku, sa barem 11-12 lit u gradskoj voznji.
Pozdrav

djox

pre 15 godina

Sony@
Blago tebi kad mozes da vozis najbolji hot hatch po anketama mnogih. Uostalom, on tamo gde je testiran i trosi tih 12,7, al ko je nama kriv kad BG vise ne spada u grad gde se vozi, vec stoji? O gorivu da ne pricam. Moj praistorijski Akord 2.0, od samo 122 konjica je trosio (pre plina) 10,87-10,92 po najstrozem centru grada. A pravljen je za minimum 97 oktana, tako da verujem da bi bilo ispod 10. Sto se Akorda iz testa tice, vozim ga povremeno (drugarev je) i on trosi 10,2 po najljucoj zimi, a on vozi preterano divljacki. Nije u strogom centru kao ja, al po nacinu voznje sam siguran da bi pod nekim normalnim ta cifra bila veoma bliska deklarisanoj od 9,4...

Borko

pre 15 godina

Vrlo dobar auto, ali u verziji bez automatskog menjača koji nije na nivou konkurencije (čitati DSG). Automatski menjač u Accordu je samo za vozače koji ne znaju da sami prebacuju brzine. Sledi i zašto.

Objavljeni podak o ubrzanju 0-100 km/h nije tačan. Sa manuelnim menjačem ubrzava 9,3 s, a automatskim za 10,8 s (razlika nebo i zemlja) i u gradskoj vožnji sa automatskim menjačem troši litru više (10,6 l u odnosu na 9,6 l – fabrički podaci).

Accord 2.0 počinje da leti od 3.000 o/min, a na 4.000 o/min kida.

Veliki obrtni moment od 192 Nm je dostupan u svakom trenutku zahvaljujući procesoru menjača, koji motor uvek drži na optimalnom broju obrtaja.

A za 9 l po centru Beograda samo :-)).

@Milan

Niti ubrzava za 9 s, niti ide 220 km/h.

@Ivan

Pa ne prave Japanci dizel motore tako što gledaju politiku oporezivanja auta u tamo nekoj malina republici :-)). Malo šale ;-).

Borko

pre 15 godina

@Bozza

Ford poseduje 13% akcije Mazde i samim time ni ne upravljaju sa istom. Ako si zaboravio, novembra 2008. je Ford prodao 20% akcija Mazde (a Mazda je otkupila svojih 6,9% akcija od Forda) i odrekao se upravljanja (bili su najveći akcionar), a to su učinili jer im je hitno trebala gotovina.

Ford je spasio Mazdu kao i Reno Nisan. Obe kompanije su dobile ogromnu uštedu u razvoju deleći platforme, fabrike i inžinjere. I dalje Mazda ne može bez Forda.

Šta je tu loše?

vlada

pre 15 godina

Miroslave prijatelju

ako je tebi kabina ovog japanca i drugih japanaca iz D segmenta (nisan primera, toyota avensis, mazda 6) skucena odna si ili visik 234cm ili nikad u zivotu pa ni na sajmu nisi seo ni u jedan od ovoh automobila

Ljubitelj

pre 15 godina

Na Hondinom zvaničnom sajtu u Srbiji među tehničkim karakteristikama piše da je ubrzanje 9,3 s http://www.honda-srbija.rs/code/navigate.php?Id=15&ModelId=11&VerzId=52

Zoran

pre 15 godina

@Milan Opel/Honda
Ma daj covece, sta ti pricas, poredis Accord i Opel, ooo...boze..

Ovakvi komentari u diskusijama o automobilima su mi uvek najviše smetali. Da nema kvazi stručnjaka čitanje komentara bi bilo pravo zadovoljstvo.
Pa gospodine Milane, svako ima svoj ukus kada su u pitanju automobili. Svako nekom nalazi mane, prednosti, nešto mu je lepo i dobro, nešto nije. Dakle u vašem komentaru nema ničeg racionalnog. A ako baš želite da znate, kupovao sam porodični auto D segmenta. Izbor je bio Accord, Mazda 6, Insignia i Mondeo. Accord je meni odmah ispao iz kombinacije zato što sam hteo auto isključivo sa 5 vrata koja je beskrajno praktična i korisna stvar. Da sam samac verovatno bih uzeo Accorda. Mondeo je već pomalo zastareo a MAzda 6 je odlična ali mi enterijer nije nešto legao. I tako sam za 20hiljada uzeo Insigniu koja mi je od ova 4 auta ponudila najviše (barem ono što sam ja tražio). Poređenje ko je bolji Opel/Honda/VW/Mazda/Ford je bespredmetno i praktično nemoguće. Svakom od nas neka marka/model "leži ili ne leži". Dakle cenim sva kola i marke, sve je to manje više slično i nijanse odlučuju. Insignia je dobar auto, naravno ne bez mana, kao ni Accord uostalom.

Borko

pre 15 godina

@Ljubitelj

Te specifikacije nisu tačne, a nije ni čudno ko je uvoznik. Idi na honda.de pa ćeš videti specifikacije koje sam ja ostavio. I nisu oni jedini koji imaju pogrešne informacije na sajtu. Npr. jedan drugi veliki uvoznik reklamira da se prodaje Exeo 1,8 TSI, a takav model ne postoji već samo 1,8 T. Neko ne zna da su to dva prilično različita motora...

vlada

pre 15 godina

posteno gledano kada pipas tu plastiku? meni je hiljadu puta bitnije da mi je recimo volan kozom oblozen i da ima naslon za ruku koji je mekan i da je tapacirung na vratima fin pod rukom, ostalo samo da ne cvrci, a ustede jeste ogromna narocito ako gledamo seriju od par miliona komoda godisnje....

a o ovom autu sta reci, za mene savrsenstvo na tockovima, imao sam srece da ga vozim par puta i odusevio sam...

btw slozicu se sa konstatacijom da su nekada automobili koji su pravljeni kvalitetno, bili beskompromisno kvalitetni (mada kadet i nije nesto kvalitetno pravljen), ja vozim Hondu prelude i to je fantasticno uradjen auto, danas se takvi vise naprosto ne prave, nazalost...

Nele

pre 15 godina

Sta reci, sjajan auto. Vozio sam prethodni model Accorda 5 godina. Za to vreme nisam imao nikakvu intervenciju, nisam ni sijalicu zamenio. A imao sam priliku da vozim i ovaj novi model, reklo bi se da su popravili taman ono sto je trebalo. Auto je bas po mom ukusu.

@Ivan

Potrosnja i meni zvuci sumnjivo, ali me zanima kog to Civica imas sa tim motorom? Koliko ja znam, ne postoji Honda Civic sa 2.0 motorom koji se stavlja u Accorda. Benzinski motori za Civic su 1.4 i 1.8, osim type R modela koji jeste 2.0, ali ima 201 KS i jasno je da trosi mnogo vise.

vlada

pre 15 godina

Ja vozim hondu staru 20 godina, sasija je presla mali milon kilometara a motror koji je treci u njoj po redu je presao 250000 i star je takodje bar 20 godina, ima 2000kubika i 140 konja i ta honda po gradu beogradu trosi 11-12 litara benzina a zasto ova nova savremena neisluzena neizdrndana honda ne bi mogla da trosi litar manje oko 10 sto je slozicete se za ove performanse super rezultat! Dok ne sednete u Hondu necete znati sta je...

H

pre 15 godina

Svako ko je vozio Hondu zna sta je Honda. Ja vozim Civic star 21 godinu, kupio sam ga kad je imao 17. Nije bio bas odrzavan ali ni lupan. Uz malo ulaganja (500-600 EUR) sluzi me kako samo pozeleti mogu. Kao da je bar 10 godina mladji. Ovaj novi Accord je najbolji moguci auto za 20.000+ EUR-a i ko god ga kupi tesko da ce ikada posle kupiti nesto drugo osim neke Honde a ko moze da potrosi i 30, 40, 50.000 EUR-a taj ima i boljih izbora. Raspitajte se kod vlasnika Hondi koliko su zadovoljni.
P.S. Kad ste videli Hondu pored puta sa podignutim poklopcem motora? Koliko servisa za Honde znate i zasto je to tako? Mislite o tome ili koristite Google pa proverite sta svet misli o H. Ninje su chudo!

ilijapaun

pre 15 godina

Eto danas sam imao priliku da pricam sa vlasnikom identicne honde(samo sa manuelnim menjacem). Takodje sam sedeo u istoj.
Price o losoj plastici ne stoje, plastika mozda jeste malo tvrdja, ali svakako odaje utisak kvaliteta.
Pohvalio bih preglednost instrument table i kratak hod menjaca (bas kratak)
Potrosnja je stvarno od 7 do 8 litara van grada, kada se gazi moze da se popne na 9.
E sad, moje licno misljene je da je za nisku potrosnju velikim delom kriva i-vetec tehnologija ,to jest sistem koji ispod 3000 obrtaja drzi zatvoren jedan usisni ventil, a preko 3000 imate 4 ventila aktivna.
Jedino mi se ne svidja (cisto subjektivna stvar) izgled sedista, iako stvarno odlicno obuhvataju vozaca, nekako mi ne izgledaju sportski

Milan

pre 15 godina

Inače vozim avensis ali je akord jedini iz klase kome skidam kapu. Imao sam priliku da ga provozam i zaista je sjajan, jedino imam utisak da bih se za njegovim volanom naplaćao kazni jer prosto mami da se gas pritisne, sa toyotom apsolutno nemam taj problem. Jedina zamerka je nešto lošija plastika napred ali zato ima perfektni menjač.

studentnijezapaliozito

pre 15 godina

Mozda nije bas u tonu karakteristicnih komentara na ovaj tekst, ali dobro...
Sinoc sam imao prilike da se vozim ovakvim Akordom, u LUX taxiju. Prva impresija je neverovatno veliki prostor za sedenje na zadnjoj klupi; ispred mojih kolena jos 30tak santimetara...
Kompletan enterijer zaista deluje potpuno logicno smisljen, na prvi pogled vrlo je ubedljivo i integralno izveden.
Ipak, mislim da su materijali, upotrebljeni za unutrasnjost pomalo jeftini; verovatno u nekoj boljoj verziji je to unapredjeno.
Jedini stvarno los utisak, zapravo, nema nikakve veze sa Hondom- taxista je divljao, da li zbog trauma iz detinjstva, zbog zene, da "proba kola", da nas impresionira(trajno zaplasi), sta god...
Ipak, jako lepo da postoje i kod nas ljudi koji uvazavaju vrhunski kvalitet japanskih vozila; mislim na citaoce.
I, klonite se pomenutog taxiste u tamno sivoj novoj Hondi Akord...

sony

pre 15 godina

Gos'n Rajkovicu,
Ja rekoh koliko trosi moj Civic. Na osnovu toga nisam preterano impresioniran, niti a priori smatram neistinom, podatak da Accord trosi ovoliko koliko je navedeno u tekstu. Vidim da ste testirali stotine vozila, pa sad znate koliko trose i ova koja niste testirali, na primer moj, te me tako naoruzani poznavanjem cinjenica na fini nacin nazivate lazovom... Doduse, uneste tu jos poneki uslov u vase testiranje, nesto egzaktno, poput "mazenja" papucice gasa...
Poslednji put: ja ne lazem - moj Civic potrosi onoliko koliko sam naveo u prethodnom komentaru, pod prilicno precizno definisanim uslovima voznje, pa neka veruje ko hoce.

Kol

pre 15 godina

Bez obzira na onu staru da o ukusima ne treba raspravljati ovo je mnogo, mnogo dobar auto!
Svaka cast Hondi na ovome i generacija Accord-a pre ove je bila dobra a ova je barem po meni savrsena!

Borko

pre 15 godina

@Igor

Accord u SAD nema veze sa Accord-om u Evropi i Japanu sem imena. Honda Accrod u SAD je u stvari Honda Insipire u Japanu, a japanski/evropski Accord u SAD je Acura TSX.

:-)

ivanjo10

pre 15 godina

@Borko

1. Tacno, treba da pise MAKSIMALNI obrtni moment, ali isto tako treba da pise i MAKSIMALNA snaga.
2. Nije tezina 1513 kg nego masa. Jedinica za tezinu je Newton (N).

Kad vec sitnicarimo :)

Inace auto je super, mislim se da je u top 3 u svojoj klasi.

batat

pre 15 godina

Vozim stariji model Honde Accord, 2.0, sa automatskim menjačem, sa puno opreme, za 5 godina mi je evo po drugi put crkla sijalica za poziciono svetlo (prvi pu i nije crkla, samo je izgubila kontakt, ali sam je zamenio jer je bilo jeftino. Po gradu voli da popije, automatik je to, ali je i gorivo loše! Smetaju mi komentari oko zapremine gepeka i sl. Pa nisam je kupio Hondu da njom vozim mašinu za veš, tu je bre i taxi prevoz, Agencije za selidbe, ne treba mi ni gepek na krovu (a ni kuka i prikolica) za put, obuično nosim samo najpotrebnije stvari! Ali zato kad sednem, enterijer je mrak, motor fantastičan, jeste malo izazovno udaranje po gasu, ali Honda je to!

Goran

pre 15 godina

Apropo zastupnika: imate čačanski Autogarant, isti program kao Delta samo 10 puta bolji uslovi, a o brizi o kupcu da ne govorim. Ja sam pazario BMW-a 116 za mnogo manje love nego kod Delte i to u odnosu na Deltin "extra" popust.

Mikele

pre 15 godina

Zaista sjajan auto.Ovako dobar menjac ga cini sigurno jos lepsim i zahvalnijim za opustenu voznju.Nisam imao prilike, na zalost.
Nadam se da hocu.

Beloved

pre 15 godina

Nezamisliv greh prema ovim fenomenalnim automobilima i brendu uopste je to sto ga u Srbiji zastupa Delta. Zalosno je videti na koji nacin oni rade. Neprofesionalno, neljubazno, bahato.

Bozza

pre 15 godina

@Borko

Nije poenta u procentualnom posedovanju akcija! Vec je problem u preuzimanju nekih tehnickih resenja, npr. motora, sasije... Kada dodje do kooperacije dva ili vise proizodjaca preuzimaju se vec resenja od drugog radi ustede razvoja sopstvenog. Naravno postoji situacije kada neki proizvodjac dobija na kvalitetu ali i kada gubi!!!

Bozza

pre 15 godina

Svi danasnji automobili D segmenta su manje vise odlicni ukoliko su novi! Ukusi su razliciti, a Accord se izdvaja po tome sto je ima perfektan motor i sto je pouzdaniji od drugih! Ako neko zeli prostraniji gepek onda treba da gleda karavan ili van, po meni limuzina sa petoro vrata nije limuzina posebno sto joj nikako ne lezi onaj zadnji brisac! Accordu najveca mana je kao sto sam vec napisao je uvoznik Delta. Dok svi zbog ekonomske krize spustaju cene oni ih dizu. Navodno skocio jen, pa i Mazda se proizvodi u Japanu pa je jeftinija nego prosle godine!!! Najveci problem za ljubitelje Honde je upravo to sto Delta ne zivi od prodaje automobila vec od drugih monopolskih stvari, pa ih je bas briga koliko ce automobila prodati!!!

djox

pre 15 godina

Miroslav je u pravu jer je i meni nezamislivo da nemam gde sa nogama u ovolikom autu! Cudna im je logika, jer u bas savkoj generaciji Civika sa 3 vrata mogu da opruzim noge, a jedino u 5-oj (`93-`97) Akorda sedana. Naravno, ne racunam mog praistorijskog Akorda koji je sa 3 vrata i sa svojih 4335mm vreovatno najveci (i najudobniji) auto sa 3 vrata na svetu? Takve vise ne zele da prave, a ja ne zelim sprceve da vozim...

Pera

pre 14 godina

Novi Accord je fantastican.Imam ga vec 6 meseci i milsim da je u svemu ispred konkurencije. Dizajn, kabina, menjac je fantastican kao u udobna voznja, ubrzanja su linearna a potrosnja se krece do 10 u gradu u oko 7 na otvorenom. Japanci su napravili savrsen spoj sportske elegancije, udobnosti i sigurnosti. Sve u svemu fantastican!!!!!