Petak, 09.04.2010.

00:45

Beograđani će dobiti pravi metro

Beograd će dobiti pravi metro, odnosno, potpuno nezavisan šinski sistem širokog koloseka, kaže predsednik Skupštine grada Aleksandar Antić.

Izvor: Blic

Beograðani æe dobiti pravi metro IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

PK

pre 15 godina

Dok je stranacka, neefikasna drzava, bice i ovakvih izjava da metro bude gotov u 2033. Kad bi se ta bagra motkama oterala, mislim da bi do 2033 i NS i BG i Nis imali metroe.
Ali se ne moze, a mi srbi cemo da se i dalje svadjamo medju sobom, dok oni sebi pune dzepove.

Ivan

pre 15 godina

@sm, 10. april 2010 14:04
Da li stvarno misliš da tvojih 18% dolazi meni?
Poštar mi na vrata donese kovertu i kaže gospodine stigao je porez iz Niša!?
Misliš li da ja znam gde odlazi mojih 18%, misliš da mene neko pita šta bi trebalo popraviti, prepraviti ili urediti u mom bloku. Misliš li da se od tih "tvojih" para renoviraju obdaništa i škole po Beogradu, kupuju kompjuteri... da se popravljaju putevi, fasade, bolnice? Prijatelju grdno se varaš, ako mi ne veruješ dođi i uveri se. Ja gradskim prevozom putujem svakog dana skoro 2 sata do posla i nazad. Nemaš pojma kako mi je lepo. Treba razdvojiti državni aparat koji je stacioniran u Beogradu (i koga btw čini jako puno ljudi koji nisu Beograđani), od građana Beograda. Slažem se da poreski sistem nije dobar, da ga treba reorganizovati, reformisati, decentralizovati, da treba smanjiti državnu administraciju, uništiti monopole i korupciju. Predlažem da se 2/3 ministarstava izmesti iz Beograda, da se sednice Vlade održavaju u drugim gradovima... Lopovluka u Srbiji ima puno i ima ga svuda, Beograd je najveći i zato ga je ovde najviše. Ono što je sigurno: nisu svi Beograđani lopovi i nemaju svi koristi od centralizovane države. Ja konkretno od toga imam samo svakodnevni haos u saobraćaju i ludački prenaseljen grad, buku, prljavštinu i zagađenje od izduvnih gasova. Vi slobodno otcepite južnu Srbiju, proglasite Niš za prestonicu i onda počnite da odbrojavate kada će oni iz Kruševca i Požarevca početi da vas mrze, zato što ste uobraženi neradnici.

sm

pre 15 godina

@Dosta je bilo! Eh kad bi vi samo dali da se mi mirno bez prolivanje krvi odcepimo. Ja radim isti posao ko i ti iz Nisa i to bas za USA. Ali vidis kad meni stignu te pare ja onda na sve sto ovde kupim platim 18% Vama dok tvojih 18 % ostanu kod "VAS". POsto pisete da ni jedna svetska prestonica ne zavisi od metalurgije, motike etc. ajde onda da vam uzmemo status glavnog grada i prebacimo negde drugde gde ce se slivati drzavni poreski novac. Mislim da bi onda vi pevali istu pesmu ko mi sada. Ali iskreno ja juznu Srbiju ne vidim u granicama neke buduce Srbije a slicno razmislja i raja sirom Srbije.

Ivan

pre 15 godina

@I ja kazem dosta je bilo.
Metro u Beogradu bi poboljšao kvalitet života četvrtini građana Srbije, a pomogao bi i svim onim ljudima iz unutrašnjosti koji u BG dolaze da studiraju, rade ili sklapaju neke poslove. Po vašoj logici svaku kapitalnu investiciju u Srbiji bi trebalo da finansira lokalna samouprava. Zašto bi onda neko iz Beograda vraćao kredit koji je država uzela za pravljenje nekog mosta u Vojvodini ili na jugu Srbije? Ili puta, tunela, fabrike...
Zašto bi bilo ko plaćao bilo šta što nije vezano za njegov grad?
Programiranje je intelektualni rad, ja mislim da se tako zove, isto kao i projektovanje, proračuni, dizajn, razne usluge... Uglavnom su svi ovi poslovi vezani za inostranstvo, a ne za ostatak Srbije. To ne znači da nam svaki deo Srbije nije važan i potreban i drag, to samo znači da nećemo pocrkati od gladi kao što neki predviđaju.
Teza da mi u Beogradu imamo šta da jedemo samo zato što nam hranu poklanja neko iz Vojvodine ili zato što smo je ukrali od građana nekog drugog grada u Srbiji je najobičnija glupost i bezobrazluk. Ako vi stvarno mislite da smo svi mi lopovi i neradnici, otimači i pljačkaši plodova vašeg rada onda zaista ova zemlja u ovom obliku ne treba da postoji.
Ja se zalažem za totalnu decentralizaciju, podelu na 10-tak regija...

Šta je sad ovo?

pre 15 godina

Sta je sad ovo? Kakav pravi metro?

One linije sto su uradili su preradjeni Belam (citaj Blam) i totalno su nefunkcionalne. Prvo nema sta metro da krivuda direkno iz ulice u ulicu (od Usca nafglo skrene bas kao tramvaj pa malo kroz Milentija Popovica pored Hajata i onda opet naglo u B.Z.Dj, kasnije kod Merkatora opet naglo u Omladinskih Brigada pa opet kod Opstine).

Drugo da je pravi metro umesto krivudanja te linije bilo bi dve linije, jedna kroz Bul. Mihajla Pupina za zemun i jos jedna autoputem. Treca linija ne bi bila metro vec Gradska zeleznica koja bi isla kroz B.Z.Dj. Znaci otkud to naglo krivudanje pobogu.

Kad ste vi videli da voz od 100m skrece brzinom od 100km/h tako naglo, momentalno bi iskocio sa pruge. Jedino vozilo koje lako savladava takve ulicne krivine jeste modulosko vozilo koje se strucno naziva LRV odnosno tramvaj.

Beogradjani, upamtnite, kad god vidite preterano naglo krivudanje znajte da to nije metro vec LRT. Na tim mestima po njihovom planu je radijus skretanja 50m sto je za Novi Beograd sasvim suvisno. U Centru ni pravom metrou ne treba manji radius od 400m a kamoli 50m na Novom Beogradu. To smanjuje brzinu ukoliko nije tiltovana pruga (nagnuta na stranu).

A sto sam spomenuo nefunkcionalnost? Zato sto stanovike cukarice primoravaju na presedanje takodje okolo naokolo preko slavije (sadasnja tramvajska linija 12) samo sto je linija preusmerena umesto preko sadasnje zeleznicke na buducu zeleznicku.

Zar niste skontali sad neke stvari sta oni "guraju". To je lobi koji je zacrtao odredjene stvari. Trecom linijom zele da preusmere cukaricu na NBG da bi smanjili guzvu u gradu a to je protivno svim pravima gradjana. Tako forsiraju NBG i vesto zasobilaze razvoj Treceg Beograda, odnosno celog buduceg Beograda.

To su zacrtali generalnim planom pa im nije uspelo, zacrtali su jos odavno projektom "tramvajem u 21. vek" pa im nije uspelo. Sada je red da mi Beogradjani uzmemo sve u svoje ruke i ukljucimo medjunarodne timove za resavanje urbanisticke destrukcije grada Beograda.

seljak

pre 15 godina

ako ga budete gradili svojim novcima,do 2155 ce te ga mozda i sagraditi,ali od novca seljaka,kad na vrbi rodi tresnja.
ciji su nasi penzi

mc

pre 15 godina

Kazu podzemni metro i da ide 300km/h! Od severa do juga grada ima cca 60km sto znaci da taj voz treba da stigne od Panceva do Lazarevca za 12min!!Sto znaci da bi terbalo da po gradu putuje 2-3min od npr. Vuka do Zemuna i tako... Malo nerrealno! Drugo: neka se izgradi metrou Beogradu, nije problem ali da se uvede samodoprinos pa neka ga grade! Ali je problem isplativosti. Kolika ce cena karte biti kada u Beogradu ima 2mil stanovnika od se dnevno se nebi prevozilo 500.000 pa puta 365 dana (da racunamo da su svi radni!!!) to je oko 180mil putnika. Da li je to rentabilno?!! Ili ce se rentabilnost isplatiti cenom karte koja ce biti tako visoka da se ljudi nece voziti kao i sa benzinom sto rade - umesto da smanje cenu pa da zarade na kolicini oni nece da smanje akcize i ljudi su poceli da se sve manje voze!!

miroslav

pre 15 godina

@(BG, 9. april 2010 19:44)
a zasto li je tako? zao mi je sto delim istu drzavu sa nekim sto se potpisuje sa bg, iako mi on nije kriv za to.
pozdrav iz lo i saucesce za sve juzno od bg. dahije iz beograda su uzimaju danak u krvi ostatku srbije.

KG RULE

pre 15 godina

Ne mogu da verujm da muljate i sa glasovima!!! Malopre velika razlika za pozitivne kritike,kad ono i vi muljate,odjednom okrenuste!!!
HAHAHAHah,bruke!!!!
Boli istina!!!

ZP

pre 15 godina

Prva linija: Galenika, Zemun - Gornji Grad, Zemun centar, Merkator stari, Centar, Vukov spomenik, pa do Kaludjerice. Linije trebaju tako da izgledaju ili je metro sminka zarad pomodarstva

I ja kazem dosta je bilo

pre 15 godina

@Dosta je bilo! Samo kome cete prodavati svoje "intelektualne" usluge? Jos samo mozete da ih prodajete upravo ostatku Srbije, i nigde vise. Secete granu, svojim komentarima i malicioznoscu, na kojoj sedite. A sto se "metroa" tice - samo napred, ali da Beograd sam uzme kredit, i sam ga otplacuje (verovatno od "intelektualnih" tantijema).

Dosta je bilo!

pre 15 godina

Ne postoji nijedan glavni grad u Evropi koji svoju egzistenciju obezbeđuje poljoprivredom, zemljoradnjom i stočarstvom ili nekom metalurgijom. To vreme je prošlo. Fabričke hale, dimnjaci, železare, livnice, radno vreme od 6 do 14h toga nema u glavnim gradovima. Pogledajte malo oko sebe, da li znate za neku fabriku te vrste u Londonu, Parizu, Kopenhagenu, Stokholmu, Briselu, Madridu...?
Nema ih. Nije dakle problem u pomodarskom Beogradu u kome niko ništa ne radi, nego je problem u vašoj percepciji "pravog" posla. To što vi ne možete da pojmite da postoje poslovi bez čekića, ašova, traktora i teškog fizičkog rada je u potpunosti vaš problem. Ja poštujem sve ljude koji vredno rade bez obzira na to kojim se poslom bave, potpuno je svejedno da li je neko univerzitetski profesor ili zanatlija. Zato ne vidim razlog da mene neko ponižava i omalovažava. Ne radim u fabrici, pa šta?? To ne znači automatski da moj posao nije koristan, da sam zabušant i da mene neko iz Vojvodine ili južne Srbije treba da izdržava. Muka mi je više od tih pretnji otcepićemo se mi, pa ćete svi vi u Beogradu da pocrkate od gladi. Meni plata (za intelektualni rad) stiže iz EU i USA, a ne iz južne Srbije i Vojvodine i stoga jedva čekam da se otcepite! Pozdrav i sve najbolje.

Medju sljivama

pre 15 godina

Da, bas lepe slike u clanku o metrou. Samo nas nece tako da izgleda. Udjite u podzemne stanice Beovoza da vidite kako ce to da izgleda kod nas.

KG RULE

pre 15 godina

Nemamo mi nista protiv vas Beogradjani(?????)!!!
Problem je u tome sto je vreme da pocnete nesto da radite a ne da zivite od drugih.Daj malo pokrenite vase fabrike(???) a ne da brinete o nasim.Nas novcanik ostaje kod nas a ne za vase metroe i slicne stvari.Hajde,na posao,vreme je!!Dosta ste bili PDV grad,na posao!!!!!

kradja

pre 15 godina

Sve bi mi u Srbiji imali, i metro, i brze pruge, i visok standard stanovnistva, ali uvek izaberemo pogresne ljude da nas vode ka blagostanju, odnosno normalnom zivotu, jer je srpski brend KRADJA, LOPOVIZAM!

I Turci su bili bolji

pre 15 godina

Da, da ... sada ima para za metro, zaboga zar nije u Beogradu. Kao sto ima para za nove mostove u Beogradu, za nove muzeje ili "Skadar na Bojani" stanicu Prokop...U isto vreme nema para za izmestanje pruge iz centra Nisa koja je potpuno ugusila grad. Ali... sto da ne. Nislije jos uvek cuvaju konje u svojim dvoristima, eto ugasili su im (pa ko nego Beograd) radio Nis posle 64 godina rada (ali zato ima para u "javnom" servisu Srbije za Beograd 202), skole u pola Srbije nemaju tekucu vodu, ili normalne klozete, vozovima se po CELOJ zemlji putuje sporije nego pre sto godina, na jugu Srbije pustos...Ali za BEOGRAD ima para. I ko sto neko rece iz Syubotice, vreme je za sporazumni razvod. Pa onda neka Beograd placa svoju megalomaniju iz svog dzepa.

filip

pre 15 godina

Ako ikada bude prestala navala ne-beogradskog stanovnistva na poslove i skolovanje u Beogradu,tada ce imati smisla sva prigovaranja istih o tome kako sve pare odose u BG.Beograd im ne valja, a svi pohrlili u njega

Zrenjanin

pre 15 godina

Ne znam zašto se ovi novosađani toliko bune? Od kojih para su se gradili mostovi u Novom Sadu? Da ih nisu možda građani samodoprinosom podizali? Republika je zadužena za izgradnju autoputeva, mostova, tunela... pa i metroa. Dobili ste ... Statut, uskoro će se cela Vojvodina preseliti u Novi Sad, a onda će i vama trebati metro. Naravno ostatak Srbije će nastaviti da živi u jadu i bedi. Sramota!

Ivan

pre 15 godina

Čim se Vojvodina odvoji od Srbije, jedna VEEELIKA grupa čestitih i poštenih ljudi počinje da radi na otcepljenju Banata. Dosta je više tog novosadskog centralizma i tiranije!!! Novosađani se prenemažu i kukaju kad god se pomene Beograd, a oni zapravo to isto rade ostatku Vojvodine.

filip

pre 15 godina

Beograd je jedina metropola u ovom delu sveta a NS je za njega omanja usnula varosica.I muka mi je od gundjanja Vojvodjana za te pare, oni vise dobijaju nego sto daju.Gde su pare od NISa za celu Srbiju?

KG RULE

pre 15 godina

Cekajte malo!!!Zar nije pre mesec dana bila tema da beogradu preti socijalni krah,a ovamo gradite metro???
Hvala sto me unapred spremate da ja vama lepo izdvajam 23 god. lovu za metro a ne za moj grad kako bi se on razvijao.Ajde preracunajte koliko je to u dinarima,koliko treba da izdvajam?
Kad otvarate put,kada asfaltirate dodje vas dvesta,a ne znate da je na zapadu to sramota da se neko pojavi od politicara.Samo....asfalt se ne jede,a ni metro!!!

я

pre 15 godina

по мени ништа сем подземног метроа...још ако спомињу брзину надземног од 20км/ч, смешно...а 2033. но комент

nislija

pre 15 godina

Kroz CENTAR Nisa prolazi medjunarodna pruga I nema sredstava da se izmesti 20 godina. Ima mnogo prioritetnijih stvari u koje treba uloziti toliki novac - ne mislim samo za Nis. To sa metroom je cist kompleks, saberite se malo, molim vas

Novi Sad

pre 15 godina

Ja mislim da Beogradu trebaju dva metroa: jedan laki i jedan teski. Laki bi isao sporije vrdao gore dole iznad i ispod zemlje i bio bi jeftiniji od teskog. Teski bi bio skuplji, isao iskljucivo ispod zemlje, ostvariovao bi brzinu od preko 300km/h i bio bi ekoloski cist. Njime bi se stizalo sa kraja na kraj Beograda za maximum 10 minuta. Njime bi se pretezno vozili beogradski biznismeni danasnji tajkuni pa i politicari cime bi on doprineo smanjenju zagadjenja na povrsini jer bi prestala potreba za automobilskim prevozom biznismena i politicara po ulicama. Tako bi se ostvarila dvostruka usteda. Mislim da TAKO TREBA izvesti ovu vekovnu ujdurmu oko metroa jer nas lepi Beograd zasluzuje najmanje dva metroa.I ima da ih ima!

Zaman dodje

pre 15 godina

Veruj te mi vozio sam se i u Londonu,Rotterdamu,Parizu,Rimu,Moskvi,Lenjingradu,Becu,Berlinu....metroom,cak sam ih posebno posmatrao i jos ne mogu da procenim kako se grade!?Ovi politicari/"strucnjaci",samo se provozaju Beckim i vec grade u najvecem i nejlepsem gradu na svetu,bla,bla... Ovaj "aman zaman" je taman naveo argumente protiv metroa u Prestonici,argumente protiv takvog pogresnog razvoja Srbije! Koje Srbije,tu nema zivota,samo i sve u Bg!? Cetvrtina zivi u Bg,ej,pa pojescete usi jedni drugima,socijalni,kriminalni problemi,....I onda kao sami dolaze iz omrazene provincije,a mi ih necemo,ha,ha,ha...Pa sam jos tu vide neku sansu,jer ste im sve sanse uzeli! Licno nikada nebih ziveo u toj "ludnici",prava velika palanke koja samo zna da se hvali bez pokrica! To sto radi "prestonica" je sramota za njih same!

Aman zaman

pre 15 godina

Dokle vise da citamo komentare u kojima se pljuje izgradnja metroa u Beogradu, zato sto ce sve pare iz republike da odu za Beograd? To je potpuno netacno. Beograd ima najvise stanovnika, najveci prihod i ako neki grad finansira celu republiku, to je Beograd. Te pare sto vam uzimaju dolaze u 'Beograd', ali ne grad, nego drzavnu upravu, pa onda pojacane procentom iz Beograda (grada) se vracaju vama, u unutrasnjosti. Pa onda ono, sto se ne izgradi metro u nekom drugom gradu?! Pa u Beogradu (na moju veliku zalost) zivi cetvrtina Srbije.
Mozemo da pricamo o tome sta hocemo, ali verujte da su Beogradjani prvi protiv tako velikog priliva u ovaj grad. Ali nikom se naravno ne moze zabraniti. A na kraju, moje misljenje je da je ovo sto se tice gradnje metroa, cista prica za malu decu i zamajavanje, pa vec 40 godina pevaju istu pesmu u politicke svrhe. Ono sto ima smisla u ovom trenutku je da se izgradi konacno ta obilaznica oko Beograda i nekoliko mostova preko Save i Dunava, a za metro nije trenutak.

mile22_ns@yahoo.com

pre 15 godina

Podržavam izgradnju metroa u Beogradu. Država bi trebala onda da stane i iza projekta vraćanja tramvaja u Novi Sad, Suboticu, Niš....
Trolejbusa u Kragujevac, Jagodinu, Paraćin, Ćupriju....

tako će biti i sa "nezavinskim šinskim sistemom"

pre 15 godina

Želim da Vam verujem, ali ne mogu!

Kada ste se odlučivali za popločavanje trotoara po Beogradu, doneli ste politikansku odluku, da to vršite onim jadnim betonskim pločama debljine 3 cm, sve to ne bi li popločali što veću površinu, a sve u cilju POLITIČKOG MARKETINGA.

Pravi ljudi, po meni, bi doneli pravu odluku, da popločavanje vrše jablaničkim granitom, debljine 7 cm, kao što je urađena i Knez Mihajlova ulica, pa makar uradili pet puta manju površinu. To bi zaista bila možda pet puta manja površina, ali bi pločnici trajali sledećih bar 500, a može se slobodno i bez preterivanja reći i sledećih 1000 godina. Obaška što bi Beograd izgledao svetski, a ne kao sada, jadno i jevtino.

Imam utisak da Vam kvalitet uopšte nije bitan, a zbog toga svi plaćamo skuplje, a dobijamo jevtinije i ružnije!

pun sam buva

pre 15 godina

oni bre samo puštaju buve da provere dve stvari: kako reaguje provincija na reči ,, gradiće se beograd'' , a druga grupa ljudi su beogradjani koji ma sad treba pričati kako će da stignu ostale svetske metropole. ajde samo pročitajte svoje komentare , reagujete na svaku patku uvek na isti način.

Petar P.

pre 15 godina

Per Beogradjaninu
Vidis Pero kako je lako pisati kada zivis u Beogradu,pitao bih ja tebe da zivis npr. u Rekovcu,Leskovcu,Majdanpeku...a da ne govorimo o Bosilgradu,Beloj Palanci... E onda kada osetis to,mozes nesto da pricas.Ovako po onoj:sit gladnom ne veruje! Ja zivim u Nemackoj i znam da je ona jaka zato sto se i REGIONALNO razvija,to u Srbiji mozemo da zaboravimo,ne samo od Beogradjana,vec i od onih koji odu tamo,"pogospode" se pa onda jos i pljuju po svom poreklu!? Ovde se dijalekt neguje,stavise podstice,kkod nas ako ne "udaras u bandere" ti si seljak,primitivac!? Prosetaj do Zagreba,pa svi kajkavski pricaju,BEZ STIDA! Muka me hvata kada cujem na TRSu izvestace iz Vranja,Pirota,Leskovca,Nisa kako se upinju da pricaju beogradski,uzgred receno i taj vam izgovor nije knjizevni,ali ga namecete na silu! Pa smucilo mi se gledajuci "Ivkovu slavu" gde glumci ne pricaju moj,niski dijalekt vec se upinju da govore beogradski.To nije ta drama!Definitivno-NE! Mogao bih mnogo toga,ali ko razume nesto i ovo je dovoljno.Za kraj,ja se necu sigurno vracati nazad da zivim jer sa tom prespektivom u mom Nisu,pa vi ste njega odavno "pustili niz vodu"... Sramota,najpre za vas,a onda i za lokalne,jer se ne bore dovoljno za svoja prava,kao npr.Vojvodina!

Парамендић

pre 15 godina

Београд све више личи на један град из трећег света и, као што написа један коментатор, добро је што не живим тамо.

Denis

pre 15 godina

Neko bi da uzme koji poenčić za izbore, a onda će naravno da se zaboravi, daj da se ofajdim na svoju cetvorogodisnju vlast... Ali jednoga dana će ipak krenuti da se gradi, a onda će svakog meseca otvarati novi sagradjeni metar metroa, i to njih desetorica, kao autoput "Danas je predsednik republike xxx otvorio novu deonicu metroa od bandere br.24 do bandere br.25...

Бугарин

pre 15 godina

@ Mare Ситуација са Метро у Софији је мало другачија. Његова прва линија дужине 18 км је стављена у службу у деловима од 1998 до 2009. Део рада у овој области је урађено од стране Јапанаца. Софија тренутно гради другу линију дужине 11 км, која ће бити завршена у 2012.

Beograđanin

pre 15 godina

Pitajte Turke sto vam nisu ostavili metro u amanet. Zidajte sta hocete ali od vasih novaca. Nase ostavite na miru.
(Vojvodina, 9. april 2010 09:41)

Jevtina demagogija!

Ako nekome deru kožu sa leđa, onda je to nama Beograđanima.

Meni su pravo za pripajanje vešernice svome stanu, naplaćivali 300 €/m2, zato što se sve to nalazi u ekstra zoni, iako je krš od zgrade, a svesno nisam hteo da idem putem legalizacije, već normalnim, redovnim putem, pa šta košta.

Svaki građanin Vojvodine će uvek morati nekome da plaća porez, pitanje je samo da li vlast želi da čini ovu zemlju boljom za život ili joj je želja da "prvobitna akumulacija" i dalje ostane jedini cilj vladanja.

marija

pre 15 godina

Meni se svidja ideja da se zapocne sa izgradnjom. Rok je predugacak, ali hajde da nesto zapocnemo, a ne samo da bogoradamo. Dok budemo tako negativni, zaista nista necemo uraditi. Ljudi, hajde sklonite se od kompa, i krenuite da putujete. Ili zasucite rukave - kada bi svi mi koji komentarisemo nesto i uradili za ovaj grad, bilo bi nam sigurno bolje.

Sasa

pre 15 godina

Mislim da je odluka potpuno ispravna jer ovom gradu stvarno treba Metro, medjutim ovde najveci problem predstavlja finansiranje jer država Srbija ima velikih problema sa mnogo manjim projektima. Mislim da je jedino rešenje da se ovakav projekat realizuje kroz Koncesiju ili neki oblik PPP sa jakim partnerom koji je u stanju da isfinansira ovakvu priču, a da se država pritom dodatno ne zadužuje.

Ivan

pre 15 godina

Cemu vishe ovakve fekalije?
Jel' vas neko bije po ushima da pricate ovakve nebuloze?

Pa mi sledece godine necemo imate 'LEBA DA JEDEMO, a vi pishete ovakve fantasmagorije!!

Moguce ako je IQ biracha 60 da ce se napaliti na ovakve priche i da ce reci TO CARE ali nisu ljudi bash toliko nepismeni..

Ja vama GOSPODO ne verujem kad kazete da cete jaslice u Chortanovcima da napravite, a kamolim nesto ovako sto je ozbiljan poduhvat za razvijene zemlje, a TESHKA NAUCHNA FANTASTIKA za nashu jadnu i bednu zemlju!!

Godina 3000

pre 15 godina

i tako je te davne 2033 na planeti Zemlji sleteo vanzemaljski inteligentni oblik života i nepažnjom upao u veliku rupu koju su iskopali primitivni oblici života na mestu gde je nekad bila država Srbija.

Vojislav

pre 15 godina

Sve smejurira do smejurije. Uzmimo samo primer ovih sto su trebali da izgrade 250km puta pa izgradili 40. A koliko je ga je samo politicara otvorilo i proglasilo zavrsenim. Tako se i sada busaju kako ce oni to da naprave, imace Beograd metro, oni ce biti zasluzni za to. Sve prazna puvala! I to godinama i decenijama slusamo od raznoraznih. Napravi ga pa se tek onda hvali! Ti vec samom pricom rasipas energiju(kao i ja sto umesto da radim, pisem, kao da ce to nesto da promeni...)

'Stranac'

pre 15 godina

Da li je laki ili teski, nije ni vazno toliko. Linije metroa su zasebne i svaka je obicno razlicita sa razlicitim vozovima. Neka jedna linija bude teski metro, a druga laki. Neka ga stave na stubove na NBG i pod zemlju u stari deo grada i gde je gusta gradnja. Siguran sam da strucni ljudi vec sve znaju.

Nego problem je novac. A vlast hoce da obeca, a ne znaju bas kako, a izbori tu, a politicki poeni, a da obecaju pa ne ispune, a treba prikriti korupciju i kradju i sve to u isto vreme. Muke zive, ko kaze da im je lako?

pera

pre 15 godina

Nikako ne mogu da razumem ljude iz unutrasnjosti koji su primili pelcer - "sve ide u Beograd", "sve nam pare uzeste" itd itd.
Tuzno mi je to da citam.
Ako to i jeste tacno (u sta sumnjam jer je to idealna demagogija palanackih politicara kojim prze narod) gde ce najvise da ide novac ako ne u najgusce naseljeno podrucje i glavni grad kome po broju stanovnika nijedno mesto u Srbiji, ili podrucje ne moze da parira? Pa kome ide taj novac - nekom strancu ili nasoj deci koja se u najvecem broju skoluju, rade i zive u istom, a oni koji ne zive imaju planove jednog dana da se presele tamo? Da li zelimo doveka da gradimo imidz Srbije kao zemlje paora, ili da bar imamo jedan brend koji ne zaostaje za ostatkom civilizovanog sveta? Bar jedan.

Mare

pre 15 godina

Znate da se u Sofiji isto gradi metro? Angazovali su neku japansku firmu za taj posao, ali ono sto je jos zanimljivije je sto su doveli Japance da grade metro - da ne bi kasnili!!! Nama bi bilo dobro da dovedemo Japance na vlast za pocetak!

DZoni

pre 15 godina

Grohotm se nasmejah.A ovu godinu 2033 su naravno lupili kad su odigrali trenutno hit igru u svetu Metro 2033

http://www.metro2033game.com/en

D

pre 15 godina

"skorašnja poseta delegacije Beograda Beču samo je prvi prvi korak u nizu do donošenja odluke o Beogradskom metrou"
Meni ovo samo znaci da ce se lepo naputovati...

zoran

pre 15 godina

ocigledno je da gradska vlast sve sa svojim vrlim gradonacelnikom ne zna ni gde joj je dupe a gde glava niti kako da zapocne sa ovom belosvetskom kradjom i skrnavljenjem beograda!

btw, kuala lumpur je u roku od 4 godine izgradio jedan od najkompleksnijih podvodnih sistema za odbranu od poplava a nama treba 23 godine za nista komplikovaniji projekat...

Dusan

pre 15 godina

A kada metro bude zavrsen ljudi ce se u normalnim zemljama verovatno teleportovati ili sta vec...ejjj 2033?? A da datum zavrsetka nije inspirisan istoimenom knjigom (Metro 2033):))

IQ=0

pre 15 godina

U Sofiji (Bugarskoj) je 06.04.2010 (pre 3 dana) stavljena nova masina za kopanje tunela koja ce prema pisanju dnevno kopati po 9m.

Sofija-Beograd izadje oko 400 km i mogli bi da skoknu do Sofije i da se uvere ocima "velikani" iz Beograda.

Naravno Japanci su vodeci u tom projektu ...a ako ne zele do skoknu do Sofije evo link gde se mogu videti sta su uradili do sada i kako izgleda ta "krtica" koja ce kopati u Sofiji.

http://www.dnes.bg/images/photos/0088/0000088850-article2.jpg

http://issuu.com/zino/docs/album_final_okonchatelen_08-05-2009?mode=embed&layout=http://1kam1.com/magazines/skin/issuu/themes/basicBlue/layout2.xml

http://www.metropolitan.bg/en/trans/

Dragan

pre 15 godina

Al vi, za svaki slucaj, posecite neki drvored. Sigurno ce neki naci na nekoj zamisljenoj trasi. A ako trasa tu i ne prodje, mozda bi tu, slucajno, na primer , da se izgradi neki stambeno-poslovni kompleks, ili trzni centar...

vlada

pre 15 godina

sve bi to bilo vec gotovo da plemenitog gradonacelnika (pravog beogradjanina, a ne iz tamo nekih fuj opstina) ne spoticu romske zajednice koje eto svojim postojanjem sprecavaju da se gradi metropola...doduse od tudjih para, ali....pare iz drugih opstina su ok, romi nisu. Svaka vam cast beogradjani na gradonanacelniku.

sasa

pre 15 godina

Kada ga budu završili ljudi će u to vreme naveliko da se teleportuju, tako da nam tad neće ni trebati. Evropa ima da počne da zatvara svoje metroe, a nama će da "poklanjaju" njihove zato što je to jeftinija varijanta nego da ih šalju na otpad. Mi ćemo biti srećni i govorićemo kako nas oni vole... :)

gagi

pre 15 godina

Sto se mene tice svejedno je kakv je metro odnosno nebitno mi je da li je pravi ili laki. Naime, jedino sto je bitno je nacin finansiranja izgradnje. Ne dolazi u obzir da se Republika Srbija kreditno zaduzuje za metro, vec taj novac moraju da daju Beogradjani, odnosno njihova samouprava. S druge strane ako Beogradjani nemaju novca pa neka i dalje putuju trolom ili tramvajem.

Aleksandar

pre 15 godina

Vec nas vidim te 2033, guramo se da preko reda udjemo u taj konacno zavrseni metro,pokusavamo da se prosfercujemo "samo drugu da dam index na platformi", tetka se zaglavila na kapiji sa kofom mladog sira. A onda neko napise u nekom od komentara, kako je upravo dosao iz belog sveta i tamo se teleportovao sa jednog mesta na drugo za 23 sekunde. A onda mi svi kazemo u glas, EEEE SRBIJO A TI TEK METRO NAPRAVILA

ZeGevara

pre 15 godina

Pre par dana je na nac. dnevniku bila vest da je zavrseno 4km puta od Batocine do gde vec! U normalnim zemljama se to ne spominje... A metro...

Blanusha

pre 15 godina

2033.- taman kad udjemo u EU, pa cemo moci da im se pohvalimo i sa metroom, iako ce cela Srbija do tada najverovatnije biti u nekom stadijumu kasne klinicke izgladnelosti, jer sami kazete da smo sada na ivici egzistencije, onda je 2033. za sve sto sam naveo prosto idealan rok...ali, nece biti guzve na ulicama glavnog grada- grada u koji Srbi iz unutrasnjosti nece moci ni na jedan dan da odu iz, mozda, vrlo jakih razloga jer nemaju para...

Suboticanin, Vojvodjanin

pre 15 godina

Sav novac se iz citave drzave sliva u BG, pitam se koliko ce sada ici nazad iz BG kad pocnu i metro da grade! Dosta nam je beogradizacije! Moje dete trenira u Hali sportova sagradjenoj sredinom proslog veka! Hokejasi Spartaka, prvaci drzave, treniraju na otvorenom klizalistu na kojem ima leda samo kada je temperatura ispod nule, u ocajnim uslovima i svlacionicama prepunim bubasvaba, u objektu u koji nije ulozen ni dinar u poslednjih 50 godina! A oni ce graditi metro u BG! Gori su ovi centralisti od Milosevica iz najgoreg njegovog perioda! Sve je vise ljudi koji zele da se odvoje od BG-a, drzava ce se raspasti, a ako se ovako radi - i treba!

MilosC

pre 15 godina

sta je, prave ga samo jednom lopatom? Pa jedan zatvorenik je, mislim u SAD, iskopao tunel iz zatvora jednom kasikom za toliko vremena. Ko zna kako ce Beograd izgledati za 5 godina, a kamoli za 23...
Po jednom kilometru, Kinezi su brze pravili Kineski zid, u ono vrijeme, nego vi taj metro.

Omorac

pre 15 godina

Naredne dve godine nece poceti gradnja, ali ce prva linija profukcionisati 2014. godine? Koga lazete? Prosto, to nije moguce! Da gradnja pocne sada, bilo bi zamislivo!

я

pre 15 godina

по мени ништа сем подземног метроа...још ако спомињу брзину надземног од 20км/ч, смешно...а 2033. но комент

sone

pre 15 godina

..nadam se da ce za tih 23 godine da naprave i neki auto-put..pored metroa..jer ovo sto se u srbiji naziva auto- put na zapadu je tesko i regionalni put

Nemo

pre 15 godina

Nema veze kada bi unajmili Kineze i Indijce da rade iskopali bi to za 3 meseca sve i sagradili pratece objekte sa jos 5 trznih centara.

Vazno je cuti dobru vest da se gradi pravi a ne Laki metro. Na arhitektonskom i gradjevinskom fakultetu su pre 8 godina predstavljali obe verzije i po proceni inzenjera kostaju identicno.


Beograd zbog konfiguracije terena treba podzemni pravi a laki samo kao dodatak.

Hvala bogu da su se izborili za pravi metro a ne laki.

sasa

pre 15 godina

2033.?

Konacno jedan realan rok za ove nesposobnjakovice...

23 godine da bi se napravio metro???

Sta ce,rucno da ga kopaju ;D

Katastrofa!!!

rede

pre 15 godina

Za 33 godine? hahahaha, zemljo otvori se....Kakav je Beograd bio pre 33 godine?
Do tad, ne da ce trebati jos 2 takva metroa,vec ne zna se.. xD

Srecom pa ne zivim u Beogradu :p

Aleksandar Jevtić

pre 15 godina

Hvala Bogu da su rešili da preseku kako treba. Međutim muljatore sa "lakom metroom" bi trebalo javno opljunuti, bar zbog štete koju su napravili.
Samo još jedno, usput: od uvek se znalo da će, ako se gradi pravi metro, prva linija ići ispod Bulevara - koji se upravo sad renovira i tramvajske šine se sele na sredinu, umesto da se zakopava metro.
Platane da ne pominjem.

sasa

pre 15 godina

2033.?

Konacno jedan realan rok za ove nesposobnjakovice...

23 godine da bi se napravio metro???

Sta ce,rucno da ga kopaju ;D

Katastrofa!!!

ZeGevara

pre 15 godina

Pre par dana je na nac. dnevniku bila vest da je zavrseno 4km puta od Batocine do gde vec! U normalnim zemljama se to ne spominje... A metro...

rede

pre 15 godina

Za 33 godine? hahahaha, zemljo otvori se....Kakav je Beograd bio pre 33 godine?
Do tad, ne da ce trebati jos 2 takva metroa,vec ne zna se.. xD

Srecom pa ne zivim u Beogradu :p

Nemo

pre 15 godina

Nema veze kada bi unajmili Kineze i Indijce da rade iskopali bi to za 3 meseca sve i sagradili pratece objekte sa jos 5 trznih centara.

Vazno je cuti dobru vest da se gradi pravi a ne Laki metro. Na arhitektonskom i gradjevinskom fakultetu su pre 8 godina predstavljali obe verzije i po proceni inzenjera kostaju identicno.


Beograd zbog konfiguracije terena treba podzemni pravi a laki samo kao dodatak.

Hvala bogu da su se izborili za pravi metro a ne laki.

sone

pre 15 godina

..nadam se da ce za tih 23 godine da naprave i neki auto-put..pored metroa..jer ovo sto se u srbiji naziva auto- put na zapadu je tesko i regionalni put

Aleksandar

pre 15 godina

Vec nas vidim te 2033, guramo se da preko reda udjemo u taj konacno zavrseni metro,pokusavamo da se prosfercujemo "samo drugu da dam index na platformi", tetka se zaglavila na kapiji sa kofom mladog sira. A onda neko napise u nekom od komentara, kako je upravo dosao iz belog sveta i tamo se teleportovao sa jednog mesta na drugo za 23 sekunde. A onda mi svi kazemo u glas, EEEE SRBIJO A TI TEK METRO NAPRAVILA

Omorac

pre 15 godina

Naredne dve godine nece poceti gradnja, ali ce prva linija profukcionisati 2014. godine? Koga lazete? Prosto, to nije moguce! Da gradnja pocne sada, bilo bi zamislivo!

MilosC

pre 15 godina

sta je, prave ga samo jednom lopatom? Pa jedan zatvorenik je, mislim u SAD, iskopao tunel iz zatvora jednom kasikom za toliko vremena. Ko zna kako ce Beograd izgledati za 5 godina, a kamoli za 23...
Po jednom kilometru, Kinezi su brze pravili Kineski zid, u ono vrijeme, nego vi taj metro.

Mare

pre 15 godina

Znate da se u Sofiji isto gradi metro? Angazovali su neku japansku firmu za taj posao, ali ono sto je jos zanimljivije je sto su doveli Japance da grade metro - da ne bi kasnili!!! Nama bi bilo dobro da dovedemo Japance na vlast za pocetak!

Aleksandar Jevtić

pre 15 godina

Hvala Bogu da su rešili da preseku kako treba. Međutim muljatore sa "lakom metroom" bi trebalo javno opljunuti, bar zbog štete koju su napravili.
Samo još jedno, usput: od uvek se znalo da će, ako se gradi pravi metro, prva linija ići ispod Bulevara - koji se upravo sad renovira i tramvajske šine se sele na sredinu, umesto da se zakopava metro.
Platane da ne pominjem.

Suboticanin, Vojvodjanin

pre 15 godina

Sav novac se iz citave drzave sliva u BG, pitam se koliko ce sada ici nazad iz BG kad pocnu i metro da grade! Dosta nam je beogradizacije! Moje dete trenira u Hali sportova sagradjenoj sredinom proslog veka! Hokejasi Spartaka, prvaci drzave, treniraju na otvorenom klizalistu na kojem ima leda samo kada je temperatura ispod nule, u ocajnim uslovima i svlacionicama prepunim bubasvaba, u objektu u koji nije ulozen ni dinar u poslednjih 50 godina! A oni ce graditi metro u BG! Gori su ovi centralisti od Milosevica iz najgoreg njegovog perioda! Sve je vise ljudi koji zele da se odvoje od BG-a, drzava ce se raspasti, a ako se ovako radi - i treba!

pera

pre 15 godina

Nikako ne mogu da razumem ljude iz unutrasnjosti koji su primili pelcer - "sve ide u Beograd", "sve nam pare uzeste" itd itd.
Tuzno mi je to da citam.
Ako to i jeste tacno (u sta sumnjam jer je to idealna demagogija palanackih politicara kojim prze narod) gde ce najvise da ide novac ako ne u najgusce naseljeno podrucje i glavni grad kome po broju stanovnika nijedno mesto u Srbiji, ili podrucje ne moze da parira? Pa kome ide taj novac - nekom strancu ili nasoj deci koja se u najvecem broju skoluju, rade i zive u istom, a oni koji ne zive imaju planove jednog dana da se presele tamo? Da li zelimo doveka da gradimo imidz Srbije kao zemlje paora, ili da bar imamo jedan brend koji ne zaostaje za ostatkom civilizovanog sveta? Bar jedan.

Dusan

pre 15 godina

A kada metro bude zavrsen ljudi ce se u normalnim zemljama verovatno teleportovati ili sta vec...ejjj 2033?? A da datum zavrsetka nije inspirisan istoimenom knjigom (Metro 2033):))

tako će biti i sa "nezavinskim šinskim sistemom"

pre 15 godina

Želim da Vam verujem, ali ne mogu!

Kada ste se odlučivali za popločavanje trotoara po Beogradu, doneli ste politikansku odluku, da to vršite onim jadnim betonskim pločama debljine 3 cm, sve to ne bi li popločali što veću površinu, a sve u cilju POLITIČKOG MARKETINGA.

Pravi ljudi, po meni, bi doneli pravu odluku, da popločavanje vrše jablaničkim granitom, debljine 7 cm, kao što je urađena i Knez Mihajlova ulica, pa makar uradili pet puta manju površinu. To bi zaista bila možda pet puta manja površina, ali bi pločnici trajali sledećih bar 500, a može se slobodno i bez preterivanja reći i sledećih 1000 godina. Obaška što bi Beograd izgledao svetski, a ne kao sada, jadno i jevtino.

Imam utisak da Vam kvalitet uopšte nije bitan, a zbog toga svi plaćamo skuplje, a dobijamo jevtinije i ružnije!

я

pre 15 godina

по мени ништа сем подземног метроа...још ако спомињу брзину надземног од 20км/ч, смешно...а 2033. но комент

IQ=0

pre 15 godina

U Sofiji (Bugarskoj) je 06.04.2010 (pre 3 dana) stavljena nova masina za kopanje tunela koja ce prema pisanju dnevno kopati po 9m.

Sofija-Beograd izadje oko 400 km i mogli bi da skoknu do Sofije i da se uvere ocima "velikani" iz Beograda.

Naravno Japanci su vodeci u tom projektu ...a ako ne zele do skoknu do Sofije evo link gde se mogu videti sta su uradili do sada i kako izgleda ta "krtica" koja ce kopati u Sofiji.

http://www.dnes.bg/images/photos/0088/0000088850-article2.jpg

http://issuu.com/zino/docs/album_final_okonchatelen_08-05-2009?mode=embed&layout=http://1kam1.com/magazines/skin/issuu/themes/basicBlue/layout2.xml

http://www.metropolitan.bg/en/trans/

Ivan

pre 15 godina

Cemu vishe ovakve fekalije?
Jel' vas neko bije po ushima da pricate ovakve nebuloze?

Pa mi sledece godine necemo imate 'LEBA DA JEDEMO, a vi pishete ovakve fantasmagorije!!

Moguce ako je IQ biracha 60 da ce se napaliti na ovakve priche i da ce reci TO CARE ali nisu ljudi bash toliko nepismeni..

Ja vama GOSPODO ne verujem kad kazete da cete jaslice u Chortanovcima da napravite, a kamolim nesto ovako sto je ozbiljan poduhvat za razvijene zemlje, a TESHKA NAUCHNA FANTASTIKA za nashu jadnu i bednu zemlju!!

Aman zaman

pre 15 godina

Dokle vise da citamo komentare u kojima se pljuje izgradnja metroa u Beogradu, zato sto ce sve pare iz republike da odu za Beograd? To je potpuno netacno. Beograd ima najvise stanovnika, najveci prihod i ako neki grad finansira celu republiku, to je Beograd. Te pare sto vam uzimaju dolaze u 'Beograd', ali ne grad, nego drzavnu upravu, pa onda pojacane procentom iz Beograda (grada) se vracaju vama, u unutrasnjosti. Pa onda ono, sto se ne izgradi metro u nekom drugom gradu?! Pa u Beogradu (na moju veliku zalost) zivi cetvrtina Srbije.
Mozemo da pricamo o tome sta hocemo, ali verujte da su Beogradjani prvi protiv tako velikog priliva u ovaj grad. Ali nikom se naravno ne moze zabraniti. A na kraju, moje misljenje je da je ovo sto se tice gradnje metroa, cista prica za malu decu i zamajavanje, pa vec 40 godina pevaju istu pesmu u politicke svrhe. Ono sto ima smisla u ovom trenutku je da se izgradi konacno ta obilaznica oko Beograda i nekoliko mostova preko Save i Dunava, a za metro nije trenutak.

vlada

pre 15 godina

sve bi to bilo vec gotovo da plemenitog gradonacelnika (pravog beogradjanina, a ne iz tamo nekih fuj opstina) ne spoticu romske zajednice koje eto svojim postojanjem sprecavaju da se gradi metropola...doduse od tudjih para, ali....pare iz drugih opstina su ok, romi nisu. Svaka vam cast beogradjani na gradonanacelniku.

Novi Sad

pre 15 godina

Ja mislim da Beogradu trebaju dva metroa: jedan laki i jedan teski. Laki bi isao sporije vrdao gore dole iznad i ispod zemlje i bio bi jeftiniji od teskog. Teski bi bio skuplji, isao iskljucivo ispod zemlje, ostvariovao bi brzinu od preko 300km/h i bio bi ekoloski cist. Njime bi se stizalo sa kraja na kraj Beograda za maximum 10 minuta. Njime bi se pretezno vozili beogradski biznismeni danasnji tajkuni pa i politicari cime bi on doprineo smanjenju zagadjenja na povrsini jer bi prestala potreba za automobilskim prevozom biznismena i politicara po ulicama. Tako bi se ostvarila dvostruka usteda. Mislim da TAKO TREBA izvesti ovu vekovnu ujdurmu oko metroa jer nas lepi Beograd zasluzuje najmanje dva metroa.I ima da ih ima!

sasa

pre 15 godina

Kada ga budu završili ljudi će u to vreme naveliko da se teleportuju, tako da nam tad neće ni trebati. Evropa ima da počne da zatvara svoje metroe, a nama će da "poklanjaju" njihove zato što je to jeftinija varijanta nego da ih šalju na otpad. Mi ćemo biti srećni i govorićemo kako nas oni vole... :)

mile22_ns@yahoo.com

pre 15 godina

Podržavam izgradnju metroa u Beogradu. Država bi trebala onda da stane i iza projekta vraćanja tramvaja u Novi Sad, Suboticu, Niš....
Trolejbusa u Kragujevac, Jagodinu, Paraćin, Ćupriju....

DZoni

pre 15 godina

Grohotm se nasmejah.A ovu godinu 2033 su naravno lupili kad su odigrali trenutno hit igru u svetu Metro 2033

http://www.metro2033game.com/en

Petar P.

pre 15 godina

Per Beogradjaninu
Vidis Pero kako je lako pisati kada zivis u Beogradu,pitao bih ja tebe da zivis npr. u Rekovcu,Leskovcu,Majdanpeku...a da ne govorimo o Bosilgradu,Beloj Palanci... E onda kada osetis to,mozes nesto da pricas.Ovako po onoj:sit gladnom ne veruje! Ja zivim u Nemackoj i znam da je ona jaka zato sto se i REGIONALNO razvija,to u Srbiji mozemo da zaboravimo,ne samo od Beogradjana,vec i od onih koji odu tamo,"pogospode" se pa onda jos i pljuju po svom poreklu!? Ovde se dijalekt neguje,stavise podstice,kkod nas ako ne "udaras u bandere" ti si seljak,primitivac!? Prosetaj do Zagreba,pa svi kajkavski pricaju,BEZ STIDA! Muka me hvata kada cujem na TRSu izvestace iz Vranja,Pirota,Leskovca,Nisa kako se upinju da pricaju beogradski,uzgred receno i taj vam izgovor nije knjizevni,ali ga namecete na silu! Pa smucilo mi se gledajuci "Ivkovu slavu" gde glumci ne pricaju moj,niski dijalekt vec se upinju da govore beogradski.To nije ta drama!Definitivno-NE! Mogao bih mnogo toga,ali ko razume nesto i ovo je dovoljno.Za kraj,ja se necu sigurno vracati nazad da zivim jer sa tom prespektivom u mom Nisu,pa vi ste njega odavno "pustili niz vodu"... Sramota,najpre za vas,a onda i za lokalne,jer se ne bore dovoljno za svoja prava,kao npr.Vojvodina!

Zrenjanin

pre 15 godina

Ne znam zašto se ovi novosađani toliko bune? Od kojih para su se gradili mostovi u Novom Sadu? Da ih nisu možda građani samodoprinosom podizali? Republika je zadužena za izgradnju autoputeva, mostova, tunela... pa i metroa. Dobili ste ... Statut, uskoro će se cela Vojvodina preseliti u Novi Sad, a onda će i vama trebati metro. Naravno ostatak Srbije će nastaviti da živi u jadu i bedi. Sramota!

gagi

pre 15 godina

Sto se mene tice svejedno je kakv je metro odnosno nebitno mi je da li je pravi ili laki. Naime, jedino sto je bitno je nacin finansiranja izgradnje. Ne dolazi u obzir da se Republika Srbija kreditno zaduzuje za metro, vec taj novac moraju da daju Beogradjani, odnosno njihova samouprava. S druge strane ako Beogradjani nemaju novca pa neka i dalje putuju trolom ili tramvajem.

Zaman dodje

pre 15 godina

Veruj te mi vozio sam se i u Londonu,Rotterdamu,Parizu,Rimu,Moskvi,Lenjingradu,Becu,Berlinu....metroom,cak sam ih posebno posmatrao i jos ne mogu da procenim kako se grade!?Ovi politicari/"strucnjaci",samo se provozaju Beckim i vec grade u najvecem i nejlepsem gradu na svetu,bla,bla... Ovaj "aman zaman" je taman naveo argumente protiv metroa u Prestonici,argumente protiv takvog pogresnog razvoja Srbije! Koje Srbije,tu nema zivota,samo i sve u Bg!? Cetvrtina zivi u Bg,ej,pa pojescete usi jedni drugima,socijalni,kriminalni problemi,....I onda kao sami dolaze iz omrazene provincije,a mi ih necemo,ha,ha,ha...Pa sam jos tu vide neku sansu,jer ste im sve sanse uzeli! Licno nikada nebih ziveo u toj "ludnici",prava velika palanke koja samo zna da se hvali bez pokrica! To sto radi "prestonica" je sramota za njih same!

zoran

pre 15 godina

ocigledno je da gradska vlast sve sa svojim vrlim gradonacelnikom ne zna ni gde joj je dupe a gde glava niti kako da zapocne sa ovom belosvetskom kradjom i skrnavljenjem beograda!

btw, kuala lumpur je u roku od 4 godine izgradio jedan od najkompleksnijih podvodnih sistema za odbranu od poplava a nama treba 23 godine za nista komplikovaniji projekat...

KG RULE

pre 15 godina

Cekajte malo!!!Zar nije pre mesec dana bila tema da beogradu preti socijalni krah,a ovamo gradite metro???
Hvala sto me unapred spremate da ja vama lepo izdvajam 23 god. lovu za metro a ne za moj grad kako bi se on razvijao.Ajde preracunajte koliko je to u dinarima,koliko treba da izdvajam?
Kad otvarate put,kada asfaltirate dodje vas dvesta,a ne znate da je na zapadu to sramota da se neko pojavi od politicara.Samo....asfalt se ne jede,a ni metro!!!

Dragan

pre 15 godina

Al vi, za svaki slucaj, posecite neki drvored. Sigurno ce neki naci na nekoj zamisljenoj trasi. A ako trasa tu i ne prodje, mozda bi tu, slucajno, na primer , da se izgradi neki stambeno-poslovni kompleks, ili trzni centar...

D

pre 15 godina

"skorašnja poseta delegacije Beograda Beču samo je prvi prvi korak u nizu do donošenja odluke o Beogradskom metrou"
Meni ovo samo znaci da ce se lepo naputovati...

Godina 3000

pre 15 godina

i tako je te davne 2033 na planeti Zemlji sleteo vanzemaljski inteligentni oblik života i nepažnjom upao u veliku rupu koju su iskopali primitivni oblici života na mestu gde je nekad bila država Srbija.

Ivan

pre 15 godina

Čim se Vojvodina odvoji od Srbije, jedna VEEELIKA grupa čestitih i poštenih ljudi počinje da radi na otcepljenju Banata. Dosta je više tog novosadskog centralizma i tiranije!!! Novosađani se prenemažu i kukaju kad god se pomene Beograd, a oni zapravo to isto rade ostatku Vojvodine.

filip

pre 15 godina

Beograd je jedina metropola u ovom delu sveta a NS je za njega omanja usnula varosica.I muka mi je od gundjanja Vojvodjana za te pare, oni vise dobijaju nego sto daju.Gde su pare od NISa za celu Srbiju?

Парамендић

pre 15 godina

Београд све више личи на један град из трећег света и, као што написа један коментатор, добро је што не живим тамо.

Blanusha

pre 15 godina

2033.- taman kad udjemo u EU, pa cemo moci da im se pohvalimo i sa metroom, iako ce cela Srbija do tada najverovatnije biti u nekom stadijumu kasne klinicke izgladnelosti, jer sami kazete da smo sada na ivici egzistencije, onda je 2033. za sve sto sam naveo prosto idealan rok...ali, nece biti guzve na ulicama glavnog grada- grada u koji Srbi iz unutrasnjosti nece moci ni na jedan dan da odu iz, mozda, vrlo jakih razloga jer nemaju para...

nislija

pre 15 godina

Kroz CENTAR Nisa prolazi medjunarodna pruga I nema sredstava da se izmesti 20 godina. Ima mnogo prioritetnijih stvari u koje treba uloziti toliki novac - ne mislim samo za Nis. To sa metroom je cist kompleks, saberite se malo, molim vas

Beograđanin

pre 15 godina

Pitajte Turke sto vam nisu ostavili metro u amanet. Zidajte sta hocete ali od vasih novaca. Nase ostavite na miru.
(Vojvodina, 9. april 2010 09:41)

Jevtina demagogija!

Ako nekome deru kožu sa leđa, onda je to nama Beograđanima.

Meni su pravo za pripajanje vešernice svome stanu, naplaćivali 300 €/m2, zato što se sve to nalazi u ekstra zoni, iako je krš od zgrade, a svesno nisam hteo da idem putem legalizacije, već normalnim, redovnim putem, pa šta košta.

Svaki građanin Vojvodine će uvek morati nekome da plaća porez, pitanje je samo da li vlast želi da čini ovu zemlju boljom za život ili joj je želja da "prvobitna akumulacija" i dalje ostane jedini cilj vladanja.

pun sam buva

pre 15 godina

oni bre samo puštaju buve da provere dve stvari: kako reaguje provincija na reči ,, gradiće se beograd'' , a druga grupa ljudi su beogradjani koji ma sad treba pričati kako će da stignu ostale svetske metropole. ajde samo pročitajte svoje komentare , reagujete na svaku patku uvek na isti način.

Vojislav

pre 15 godina

Sve smejurira do smejurije. Uzmimo samo primer ovih sto su trebali da izgrade 250km puta pa izgradili 40. A koliko je ga je samo politicara otvorilo i proglasilo zavrsenim. Tako se i sada busaju kako ce oni to da naprave, imace Beograd metro, oni ce biti zasluzni za to. Sve prazna puvala! I to godinama i decenijama slusamo od raznoraznih. Napravi ga pa se tek onda hvali! Ti vec samom pricom rasipas energiju(kao i ja sto umesto da radim, pisem, kao da ce to nesto da promeni...)

filip

pre 15 godina

Ako ikada bude prestala navala ne-beogradskog stanovnistva na poslove i skolovanje u Beogradu,tada ce imati smisla sva prigovaranja istih o tome kako sve pare odose u BG.Beograd im ne valja, a svi pohrlili u njega

I Turci su bili bolji

pre 15 godina

Da, da ... sada ima para za metro, zaboga zar nije u Beogradu. Kao sto ima para za nove mostove u Beogradu, za nove muzeje ili "Skadar na Bojani" stanicu Prokop...U isto vreme nema para za izmestanje pruge iz centra Nisa koja je potpuno ugusila grad. Ali... sto da ne. Nislije jos uvek cuvaju konje u svojim dvoristima, eto ugasili su im (pa ko nego Beograd) radio Nis posle 64 godina rada (ali zato ima para u "javnom" servisu Srbije za Beograd 202), skole u pola Srbije nemaju tekucu vodu, ili normalne klozete, vozovima se po CELOJ zemlji putuje sporije nego pre sto godina, na jugu Srbije pustos...Ali za BEOGRAD ima para. I ko sto neko rece iz Syubotice, vreme je za sporazumni razvod. Pa onda neka Beograd placa svoju megalomaniju iz svog dzepa.

Sasa

pre 15 godina

Mislim da je odluka potpuno ispravna jer ovom gradu stvarno treba Metro, medjutim ovde najveci problem predstavlja finansiranje jer država Srbija ima velikih problema sa mnogo manjim projektima. Mislim da je jedino rešenje da se ovakav projekat realizuje kroz Koncesiju ili neki oblik PPP sa jakim partnerom koji je u stanju da isfinansira ovakvu priču, a da se država pritom dodatno ne zadužuje.

я

pre 15 godina

по мени ништа сем подземног метроа...још ако спомињу брзину надземног од 20км/ч, смешно...а 2033. но комент

Dosta je bilo!

pre 15 godina

Ne postoji nijedan glavni grad u Evropi koji svoju egzistenciju obezbeđuje poljoprivredom, zemljoradnjom i stočarstvom ili nekom metalurgijom. To vreme je prošlo. Fabričke hale, dimnjaci, železare, livnice, radno vreme od 6 do 14h toga nema u glavnim gradovima. Pogledajte malo oko sebe, da li znate za neku fabriku te vrste u Londonu, Parizu, Kopenhagenu, Stokholmu, Briselu, Madridu...?
Nema ih. Nije dakle problem u pomodarskom Beogradu u kome niko ništa ne radi, nego je problem u vašoj percepciji "pravog" posla. To što vi ne možete da pojmite da postoje poslovi bez čekića, ašova, traktora i teškog fizičkog rada je u potpunosti vaš problem. Ja poštujem sve ljude koji vredno rade bez obzira na to kojim se poslom bave, potpuno je svejedno da li je neko univerzitetski profesor ili zanatlija. Zato ne vidim razlog da mene neko ponižava i omalovažava. Ne radim u fabrici, pa šta?? To ne znači automatski da moj posao nije koristan, da sam zabušant i da mene neko iz Vojvodine ili južne Srbije treba da izdržava. Muka mi je više od tih pretnji otcepićemo se mi, pa ćete svi vi u Beogradu da pocrkate od gladi. Meni plata (za intelektualni rad) stiže iz EU i USA, a ne iz južne Srbije i Vojvodine i stoga jedva čekam da se otcepite! Pozdrav i sve najbolje.

KG RULE

pre 15 godina

Nemamo mi nista protiv vas Beogradjani(?????)!!!
Problem je u tome sto je vreme da pocnete nesto da radite a ne da zivite od drugih.Daj malo pokrenite vase fabrike(???) a ne da brinete o nasim.Nas novcanik ostaje kod nas a ne za vase metroe i slicne stvari.Hajde,na posao,vreme je!!Dosta ste bili PDV grad,na posao!!!!!

kradja

pre 15 godina

Sve bi mi u Srbiji imali, i metro, i brze pruge, i visok standard stanovnistva, ali uvek izaberemo pogresne ljude da nas vode ka blagostanju, odnosno normalnom zivotu, jer je srpski brend KRADJA, LOPOVIZAM!

Бугарин

pre 15 godina

@ Mare Ситуација са Метро у Софији је мало другачија. Његова прва линија дужине 18 км је стављена у службу у деловима од 1998 до 2009. Део рада у овој области је урађено од стране Јапанаца. Софија тренутно гради другу линију дужине 11 км, која ће бити завршена у 2012.

marija

pre 15 godina

Meni se svidja ideja da se zapocne sa izgradnjom. Rok je predugacak, ali hajde da nesto zapocnemo, a ne samo da bogoradamo. Dok budemo tako negativni, zaista nista necemo uraditi. Ljudi, hajde sklonite se od kompa, i krenuite da putujete. Ili zasucite rukave - kada bi svi mi koji komentarisemo nesto i uradili za ovaj grad, bilo bi nam sigurno bolje.

Denis

pre 15 godina

Neko bi da uzme koji poenčić za izbore, a onda će naravno da se zaboravi, daj da se ofajdim na svoju cetvorogodisnju vlast... Ali jednoga dana će ipak krenuti da se gradi, a onda će svakog meseca otvarati novi sagradjeni metar metroa, i to njih desetorica, kao autoput "Danas je predsednik republike xxx otvorio novu deonicu metroa od bandere br.24 do bandere br.25...

'Stranac'

pre 15 godina

Da li je laki ili teski, nije ni vazno toliko. Linije metroa su zasebne i svaka je obicno razlicita sa razlicitim vozovima. Neka jedna linija bude teski metro, a druga laki. Neka ga stave na stubove na NBG i pod zemlju u stari deo grada i gde je gusta gradnja. Siguran sam da strucni ljudi vec sve znaju.

Nego problem je novac. A vlast hoce da obeca, a ne znaju bas kako, a izbori tu, a politicki poeni, a da obecaju pa ne ispune, a treba prikriti korupciju i kradju i sve to u isto vreme. Muke zive, ko kaze da im je lako?

Medju sljivama

pre 15 godina

Da, bas lepe slike u clanku o metrou. Samo nas nece tako da izgleda. Udjite u podzemne stanice Beovoza da vidite kako ce to da izgleda kod nas.

I ja kazem dosta je bilo

pre 15 godina

@Dosta je bilo! Samo kome cete prodavati svoje "intelektualne" usluge? Jos samo mozete da ih prodajete upravo ostatku Srbije, i nigde vise. Secete granu, svojim komentarima i malicioznoscu, na kojoj sedite. A sto se "metroa" tice - samo napred, ali da Beograd sam uzme kredit, i sam ga otplacuje (verovatno od "intelektualnih" tantijema).

ZP

pre 15 godina

Prva linija: Galenika, Zemun - Gornji Grad, Zemun centar, Merkator stari, Centar, Vukov spomenik, pa do Kaludjerice. Linije trebaju tako da izgledaju ili je metro sminka zarad pomodarstva

Šta je sad ovo?

pre 15 godina

Sta je sad ovo? Kakav pravi metro?

One linije sto su uradili su preradjeni Belam (citaj Blam) i totalno su nefunkcionalne. Prvo nema sta metro da krivuda direkno iz ulice u ulicu (od Usca nafglo skrene bas kao tramvaj pa malo kroz Milentija Popovica pored Hajata i onda opet naglo u B.Z.Dj, kasnije kod Merkatora opet naglo u Omladinskih Brigada pa opet kod Opstine).

Drugo da je pravi metro umesto krivudanja te linije bilo bi dve linije, jedna kroz Bul. Mihajla Pupina za zemun i jos jedna autoputem. Treca linija ne bi bila metro vec Gradska zeleznica koja bi isla kroz B.Z.Dj. Znaci otkud to naglo krivudanje pobogu.

Kad ste vi videli da voz od 100m skrece brzinom od 100km/h tako naglo, momentalno bi iskocio sa pruge. Jedino vozilo koje lako savladava takve ulicne krivine jeste modulosko vozilo koje se strucno naziva LRV odnosno tramvaj.

Beogradjani, upamtnite, kad god vidite preterano naglo krivudanje znajte da to nije metro vec LRT. Na tim mestima po njihovom planu je radijus skretanja 50m sto je za Novi Beograd sasvim suvisno. U Centru ni pravom metrou ne treba manji radius od 400m a kamoli 50m na Novom Beogradu. To smanjuje brzinu ukoliko nije tiltovana pruga (nagnuta na stranu).

A sto sam spomenuo nefunkcionalnost? Zato sto stanovike cukarice primoravaju na presedanje takodje okolo naokolo preko slavije (sadasnja tramvajska linija 12) samo sto je linija preusmerena umesto preko sadasnje zeleznicke na buducu zeleznicku.

Zar niste skontali sad neke stvari sta oni "guraju". To je lobi koji je zacrtao odredjene stvari. Trecom linijom zele da preusmere cukaricu na NBG da bi smanjili guzvu u gradu a to je protivno svim pravima gradjana. Tako forsiraju NBG i vesto zasobilaze razvoj Treceg Beograda, odnosno celog buduceg Beograda.

To su zacrtali generalnim planom pa im nije uspelo, zacrtali su jos odavno projektom "tramvajem u 21. vek" pa im nije uspelo. Sada je red da mi Beogradjani uzmemo sve u svoje ruke i ukljucimo medjunarodne timove za resavanje urbanisticke destrukcije grada Beograda.

sm

pre 15 godina

@Dosta je bilo! Eh kad bi vi samo dali da se mi mirno bez prolivanje krvi odcepimo. Ja radim isti posao ko i ti iz Nisa i to bas za USA. Ali vidis kad meni stignu te pare ja onda na sve sto ovde kupim platim 18% Vama dok tvojih 18 % ostanu kod "VAS". POsto pisete da ni jedna svetska prestonica ne zavisi od metalurgije, motike etc. ajde onda da vam uzmemo status glavnog grada i prebacimo negde drugde gde ce se slivati drzavni poreski novac. Mislim da bi onda vi pevali istu pesmu ko mi sada. Ali iskreno ja juznu Srbiju ne vidim u granicama neke buduce Srbije a slicno razmislja i raja sirom Srbije.

Ivan

pre 15 godina

@I ja kazem dosta je bilo.
Metro u Beogradu bi poboljšao kvalitet života četvrtini građana Srbije, a pomogao bi i svim onim ljudima iz unutrašnjosti koji u BG dolaze da studiraju, rade ili sklapaju neke poslove. Po vašoj logici svaku kapitalnu investiciju u Srbiji bi trebalo da finansira lokalna samouprava. Zašto bi onda neko iz Beograda vraćao kredit koji je država uzela za pravljenje nekog mosta u Vojvodini ili na jugu Srbije? Ili puta, tunela, fabrike...
Zašto bi bilo ko plaćao bilo šta što nije vezano za njegov grad?
Programiranje je intelektualni rad, ja mislim da se tako zove, isto kao i projektovanje, proračuni, dizajn, razne usluge... Uglavnom su svi ovi poslovi vezani za inostranstvo, a ne za ostatak Srbije. To ne znači da nam svaki deo Srbije nije važan i potreban i drag, to samo znači da nećemo pocrkati od gladi kao što neki predviđaju.
Teza da mi u Beogradu imamo šta da jedemo samo zato što nam hranu poklanja neko iz Vojvodine ili zato što smo je ukrali od građana nekog drugog grada u Srbiji je najobičnija glupost i bezobrazluk. Ako vi stvarno mislite da smo svi mi lopovi i neradnici, otimači i pljačkaši plodova vašeg rada onda zaista ova zemlja u ovom obliku ne treba da postoji.
Ja se zalažem za totalnu decentralizaciju, podelu na 10-tak regija...

KG RULE

pre 15 godina

Ne mogu da verujm da muljate i sa glasovima!!! Malopre velika razlika za pozitivne kritike,kad ono i vi muljate,odjednom okrenuste!!!
HAHAHAHah,bruke!!!!
Boli istina!!!

miroslav

pre 15 godina

@(BG, 9. april 2010 19:44)
a zasto li je tako? zao mi je sto delim istu drzavu sa nekim sto se potpisuje sa bg, iako mi on nije kriv za to.
pozdrav iz lo i saucesce za sve juzno od bg. dahije iz beograda su uzimaju danak u krvi ostatku srbije.

mc

pre 15 godina

Kazu podzemni metro i da ide 300km/h! Od severa do juga grada ima cca 60km sto znaci da taj voz treba da stigne od Panceva do Lazarevca za 12min!!Sto znaci da bi terbalo da po gradu putuje 2-3min od npr. Vuka do Zemuna i tako... Malo nerrealno! Drugo: neka se izgradi metrou Beogradu, nije problem ali da se uvede samodoprinos pa neka ga grade! Ali je problem isplativosti. Kolika ce cena karte biti kada u Beogradu ima 2mil stanovnika od se dnevno se nebi prevozilo 500.000 pa puta 365 dana (da racunamo da su svi radni!!!) to je oko 180mil putnika. Da li je to rentabilno?!! Ili ce se rentabilnost isplatiti cenom karte koja ce biti tako visoka da se ljudi nece voziti kao i sa benzinom sto rade - umesto da smanje cenu pa da zarade na kolicini oni nece da smanje akcize i ljudi su poceli da se sve manje voze!!

seljak

pre 15 godina

ako ga budete gradili svojim novcima,do 2155 ce te ga mozda i sagraditi,ali od novca seljaka,kad na vrbi rodi tresnja.
ciji su nasi penzi

Ivan

pre 15 godina

@sm, 10. april 2010 14:04
Da li stvarno misliš da tvojih 18% dolazi meni?
Poštar mi na vrata donese kovertu i kaže gospodine stigao je porez iz Niša!?
Misliš li da ja znam gde odlazi mojih 18%, misliš da mene neko pita šta bi trebalo popraviti, prepraviti ili urediti u mom bloku. Misliš li da se od tih "tvojih" para renoviraju obdaništa i škole po Beogradu, kupuju kompjuteri... da se popravljaju putevi, fasade, bolnice? Prijatelju grdno se varaš, ako mi ne veruješ dođi i uveri se. Ja gradskim prevozom putujem svakog dana skoro 2 sata do posla i nazad. Nemaš pojma kako mi je lepo. Treba razdvojiti državni aparat koji je stacioniran u Beogradu (i koga btw čini jako puno ljudi koji nisu Beograđani), od građana Beograda. Slažem se da poreski sistem nije dobar, da ga treba reorganizovati, reformisati, decentralizovati, da treba smanjiti državnu administraciju, uništiti monopole i korupciju. Predlažem da se 2/3 ministarstava izmesti iz Beograda, da se sednice Vlade održavaju u drugim gradovima... Lopovluka u Srbiji ima puno i ima ga svuda, Beograd je najveći i zato ga je ovde najviše. Ono što je sigurno: nisu svi Beograđani lopovi i nemaju svi koristi od centralizovane države. Ja konkretno od toga imam samo svakodnevni haos u saobraćaju i ludački prenaseljen grad, buku, prljavštinu i zagađenje od izduvnih gasova. Vi slobodno otcepite južnu Srbiju, proglasite Niš za prestonicu i onda počnite da odbrojavate kada će oni iz Kruševca i Požarevca početi da vas mrze, zato što ste uobraženi neradnici.

PK

pre 15 godina

Dok je stranacka, neefikasna drzava, bice i ovakvih izjava da metro bude gotov u 2033. Kad bi se ta bagra motkama oterala, mislim da bi do 2033 i NS i BG i Nis imali metroe.
Ali se ne moze, a mi srbi cemo da se i dalje svadjamo medju sobom, dok oni sebi pune dzepove.

Suboticanin, Vojvodjanin

pre 15 godina

Sav novac se iz citave drzave sliva u BG, pitam se koliko ce sada ici nazad iz BG kad pocnu i metro da grade! Dosta nam je beogradizacije! Moje dete trenira u Hali sportova sagradjenoj sredinom proslog veka! Hokejasi Spartaka, prvaci drzave, treniraju na otvorenom klizalistu na kojem ima leda samo kada je temperatura ispod nule, u ocajnim uslovima i svlacionicama prepunim bubasvaba, u objektu u koji nije ulozen ni dinar u poslednjih 50 godina! A oni ce graditi metro u BG! Gori su ovi centralisti od Milosevica iz najgoreg njegovog perioda! Sve je vise ljudi koji zele da se odvoje od BG-a, drzava ce se raspasti, a ako se ovako radi - i treba!

pera

pre 15 godina

Nikako ne mogu da razumem ljude iz unutrasnjosti koji su primili pelcer - "sve ide u Beograd", "sve nam pare uzeste" itd itd.
Tuzno mi je to da citam.
Ako to i jeste tacno (u sta sumnjam jer je to idealna demagogija palanackih politicara kojim prze narod) gde ce najvise da ide novac ako ne u najgusce naseljeno podrucje i glavni grad kome po broju stanovnika nijedno mesto u Srbiji, ili podrucje ne moze da parira? Pa kome ide taj novac - nekom strancu ili nasoj deci koja se u najvecem broju skoluju, rade i zive u istom, a oni koji ne zive imaju planove jednog dana da se presele tamo? Da li zelimo doveka da gradimo imidz Srbije kao zemlje paora, ili da bar imamo jedan brend koji ne zaostaje za ostatkom civilizovanog sveta? Bar jedan.

rede

pre 15 godina

Za 33 godine? hahahaha, zemljo otvori se....Kakav je Beograd bio pre 33 godine?
Do tad, ne da ce trebati jos 2 takva metroa,vec ne zna se.. xD

Srecom pa ne zivim u Beogradu :p

gagi

pre 15 godina

Sto se mene tice svejedno je kakv je metro odnosno nebitno mi je da li je pravi ili laki. Naime, jedino sto je bitno je nacin finansiranja izgradnje. Ne dolazi u obzir da se Republika Srbija kreditno zaduzuje za metro, vec taj novac moraju da daju Beogradjani, odnosno njihova samouprava. S druge strane ako Beogradjani nemaju novca pa neka i dalje putuju trolom ili tramvajem.

Aman zaman

pre 15 godina

Dokle vise da citamo komentare u kojima se pljuje izgradnja metroa u Beogradu, zato sto ce sve pare iz republike da odu za Beograd? To je potpuno netacno. Beograd ima najvise stanovnika, najveci prihod i ako neki grad finansira celu republiku, to je Beograd. Te pare sto vam uzimaju dolaze u 'Beograd', ali ne grad, nego drzavnu upravu, pa onda pojacane procentom iz Beograda (grada) se vracaju vama, u unutrasnjosti. Pa onda ono, sto se ne izgradi metro u nekom drugom gradu?! Pa u Beogradu (na moju veliku zalost) zivi cetvrtina Srbije.
Mozemo da pricamo o tome sta hocemo, ali verujte da su Beogradjani prvi protiv tako velikog priliva u ovaj grad. Ali nikom se naravno ne moze zabraniti. A na kraju, moje misljenje je da je ovo sto se tice gradnje metroa, cista prica za malu decu i zamajavanje, pa vec 40 godina pevaju istu pesmu u politicke svrhe. Ono sto ima smisla u ovom trenutku je da se izgradi konacno ta obilaznica oko Beograda i nekoliko mostova preko Save i Dunava, a za metro nije trenutak.

Nemo

pre 15 godina

Nema veze kada bi unajmili Kineze i Indijce da rade iskopali bi to za 3 meseca sve i sagradili pratece objekte sa jos 5 trznih centara.

Vazno je cuti dobru vest da se gradi pravi a ne Laki metro. Na arhitektonskom i gradjevinskom fakultetu su pre 8 godina predstavljali obe verzije i po proceni inzenjera kostaju identicno.


Beograd zbog konfiguracije terena treba podzemni pravi a laki samo kao dodatak.

Hvala bogu da su se izborili za pravi metro a ne laki.

KG RULE

pre 15 godina

Nemamo mi nista protiv vas Beogradjani(?????)!!!
Problem je u tome sto je vreme da pocnete nesto da radite a ne da zivite od drugih.Daj malo pokrenite vase fabrike(???) a ne da brinete o nasim.Nas novcanik ostaje kod nas a ne za vase metroe i slicne stvari.Hajde,na posao,vreme je!!Dosta ste bili PDV grad,na posao!!!!!

vlada

pre 15 godina

sve bi to bilo vec gotovo da plemenitog gradonacelnika (pravog beogradjanina, a ne iz tamo nekih fuj opstina) ne spoticu romske zajednice koje eto svojim postojanjem sprecavaju da se gradi metropola...doduse od tudjih para, ali....pare iz drugih opstina su ok, romi nisu. Svaka vam cast beogradjani na gradonanacelniku.

marija

pre 15 godina

Meni se svidja ideja da se zapocne sa izgradnjom. Rok je predugacak, ali hajde da nesto zapocnemo, a ne samo da bogoradamo. Dok budemo tako negativni, zaista nista necemo uraditi. Ljudi, hajde sklonite se od kompa, i krenuite da putujete. Ili zasucite rukave - kada bi svi mi koji komentarisemo nesto i uradili za ovaj grad, bilo bi nam sigurno bolje.

Aleksandar Jevtić

pre 15 godina

Hvala Bogu da su rešili da preseku kako treba. Međutim muljatore sa "lakom metroom" bi trebalo javno opljunuti, bar zbog štete koju su napravili.
Samo još jedno, usput: od uvek se znalo da će, ako se gradi pravi metro, prva linija ići ispod Bulevara - koji se upravo sad renovira i tramvajske šine se sele na sredinu, umesto da se zakopava metro.
Platane da ne pominjem.

Beograđanin

pre 15 godina

Pitajte Turke sto vam nisu ostavili metro u amanet. Zidajte sta hocete ali od vasih novaca. Nase ostavite na miru.
(Vojvodina, 9. april 2010 09:41)

Jevtina demagogija!

Ako nekome deru kožu sa leđa, onda je to nama Beograđanima.

Meni su pravo za pripajanje vešernice svome stanu, naplaćivali 300 €/m2, zato što se sve to nalazi u ekstra zoni, iako je krš od zgrade, a svesno nisam hteo da idem putem legalizacije, već normalnim, redovnim putem, pa šta košta.

Svaki građanin Vojvodine će uvek morati nekome da plaća porez, pitanje je samo da li vlast želi da čini ovu zemlju boljom za život ili joj je želja da "prvobitna akumulacija" i dalje ostane jedini cilj vladanja.

filip

pre 15 godina

Beograd je jedina metropola u ovom delu sveta a NS je za njega omanja usnula varosica.I muka mi je od gundjanja Vojvodjana za te pare, oni vise dobijaju nego sto daju.Gde su pare od NISa za celu Srbiju?

filip

pre 15 godina

Ako ikada bude prestala navala ne-beogradskog stanovnistva na poslove i skolovanje u Beogradu,tada ce imati smisla sva prigovaranja istih o tome kako sve pare odose u BG.Beograd im ne valja, a svi pohrlili u njega

Zaman dodje

pre 15 godina

Veruj te mi vozio sam se i u Londonu,Rotterdamu,Parizu,Rimu,Moskvi,Lenjingradu,Becu,Berlinu....metroom,cak sam ih posebno posmatrao i jos ne mogu da procenim kako se grade!?Ovi politicari/"strucnjaci",samo se provozaju Beckim i vec grade u najvecem i nejlepsem gradu na svetu,bla,bla... Ovaj "aman zaman" je taman naveo argumente protiv metroa u Prestonici,argumente protiv takvog pogresnog razvoja Srbije! Koje Srbije,tu nema zivota,samo i sve u Bg!? Cetvrtina zivi u Bg,ej,pa pojescete usi jedni drugima,socijalni,kriminalni problemi,....I onda kao sami dolaze iz omrazene provincije,a mi ih necemo,ha,ha,ha...Pa sam jos tu vide neku sansu,jer ste im sve sanse uzeli! Licno nikada nebih ziveo u toj "ludnici",prava velika palanke koja samo zna da se hvali bez pokrica! To sto radi "prestonica" je sramota za njih same!

nislija

pre 15 godina

Kroz CENTAR Nisa prolazi medjunarodna pruga I nema sredstava da se izmesti 20 godina. Ima mnogo prioritetnijih stvari u koje treba uloziti toliki novac - ne mislim samo za Nis. To sa metroom je cist kompleks, saberite se malo, molim vas

sasa

pre 15 godina

2033.?

Konacno jedan realan rok za ove nesposobnjakovice...

23 godine da bi se napravio metro???

Sta ce,rucno da ga kopaju ;D

Katastrofa!!!

I Turci su bili bolji

pre 15 godina

Da, da ... sada ima para za metro, zaboga zar nije u Beogradu. Kao sto ima para za nove mostove u Beogradu, za nove muzeje ili "Skadar na Bojani" stanicu Prokop...U isto vreme nema para za izmestanje pruge iz centra Nisa koja je potpuno ugusila grad. Ali... sto da ne. Nislije jos uvek cuvaju konje u svojim dvoristima, eto ugasili su im (pa ko nego Beograd) radio Nis posle 64 godina rada (ali zato ima para u "javnom" servisu Srbije za Beograd 202), skole u pola Srbije nemaju tekucu vodu, ili normalne klozete, vozovima se po CELOJ zemlji putuje sporije nego pre sto godina, na jugu Srbije pustos...Ali za BEOGRAD ima para. I ko sto neko rece iz Syubotice, vreme je za sporazumni razvod. Pa onda neka Beograd placa svoju megalomaniju iz svog dzepa.

Blanusha

pre 15 godina

2033.- taman kad udjemo u EU, pa cemo moci da im se pohvalimo i sa metroom, iako ce cela Srbija do tada najverovatnije biti u nekom stadijumu kasne klinicke izgladnelosti, jer sami kazete da smo sada na ivici egzistencije, onda je 2033. za sve sto sam naveo prosto idealan rok...ali, nece biti guzve na ulicama glavnog grada- grada u koji Srbi iz unutrasnjosti nece moci ni na jedan dan da odu iz, mozda, vrlo jakih razloga jer nemaju para...

Sasa

pre 15 godina

Mislim da je odluka potpuno ispravna jer ovom gradu stvarno treba Metro, medjutim ovde najveci problem predstavlja finansiranje jer država Srbija ima velikih problema sa mnogo manjim projektima. Mislim da je jedino rešenje da se ovakav projekat realizuje kroz Koncesiju ili neki oblik PPP sa jakim partnerom koji je u stanju da isfinansira ovakvu priču, a da se država pritom dodatno ne zadužuje.

Dosta je bilo!

pre 15 godina

Ne postoji nijedan glavni grad u Evropi koji svoju egzistenciju obezbeđuje poljoprivredom, zemljoradnjom i stočarstvom ili nekom metalurgijom. To vreme je prošlo. Fabričke hale, dimnjaci, železare, livnice, radno vreme od 6 do 14h toga nema u glavnim gradovima. Pogledajte malo oko sebe, da li znate za neku fabriku te vrste u Londonu, Parizu, Kopenhagenu, Stokholmu, Briselu, Madridu...?
Nema ih. Nije dakle problem u pomodarskom Beogradu u kome niko ništa ne radi, nego je problem u vašoj percepciji "pravog" posla. To što vi ne možete da pojmite da postoje poslovi bez čekića, ašova, traktora i teškog fizičkog rada je u potpunosti vaš problem. Ja poštujem sve ljude koji vredno rade bez obzira na to kojim se poslom bave, potpuno je svejedno da li je neko univerzitetski profesor ili zanatlija. Zato ne vidim razlog da mene neko ponižava i omalovažava. Ne radim u fabrici, pa šta?? To ne znači automatski da moj posao nije koristan, da sam zabušant i da mene neko iz Vojvodine ili južne Srbije treba da izdržava. Muka mi je više od tih pretnji otcepićemo se mi, pa ćete svi vi u Beogradu da pocrkate od gladi. Meni plata (za intelektualni rad) stiže iz EU i USA, a ne iz južne Srbije i Vojvodine i stoga jedva čekam da se otcepite! Pozdrav i sve najbolje.

Aleksandar

pre 15 godina

Vec nas vidim te 2033, guramo se da preko reda udjemo u taj konacno zavrseni metro,pokusavamo da se prosfercujemo "samo drugu da dam index na platformi", tetka se zaglavila na kapiji sa kofom mladog sira. A onda neko napise u nekom od komentara, kako je upravo dosao iz belog sveta i tamo se teleportovao sa jednog mesta na drugo za 23 sekunde. A onda mi svi kazemo u glas, EEEE SRBIJO A TI TEK METRO NAPRAVILA

mile22_ns@yahoo.com

pre 15 godina

Podržavam izgradnju metroa u Beogradu. Država bi trebala onda da stane i iza projekta vraćanja tramvaja u Novi Sad, Suboticu, Niš....
Trolejbusa u Kragujevac, Jagodinu, Paraćin, Ćupriju....

KG RULE

pre 15 godina

Cekajte malo!!!Zar nije pre mesec dana bila tema da beogradu preti socijalni krah,a ovamo gradite metro???
Hvala sto me unapred spremate da ja vama lepo izdvajam 23 god. lovu za metro a ne za moj grad kako bi se on razvijao.Ajde preracunajte koliko je to u dinarima,koliko treba da izdvajam?
Kad otvarate put,kada asfaltirate dodje vas dvesta,a ne znate da je na zapadu to sramota da se neko pojavi od politicara.Samo....asfalt se ne jede,a ni metro!!!

Ivan

pre 15 godina

@sm, 10. april 2010 14:04
Da li stvarno misliš da tvojih 18% dolazi meni?
Poštar mi na vrata donese kovertu i kaže gospodine stigao je porez iz Niša!?
Misliš li da ja znam gde odlazi mojih 18%, misliš da mene neko pita šta bi trebalo popraviti, prepraviti ili urediti u mom bloku. Misliš li da se od tih "tvojih" para renoviraju obdaništa i škole po Beogradu, kupuju kompjuteri... da se popravljaju putevi, fasade, bolnice? Prijatelju grdno se varaš, ako mi ne veruješ dođi i uveri se. Ja gradskim prevozom putujem svakog dana skoro 2 sata do posla i nazad. Nemaš pojma kako mi je lepo. Treba razdvojiti državni aparat koji je stacioniran u Beogradu (i koga btw čini jako puno ljudi koji nisu Beograđani), od građana Beograda. Slažem se da poreski sistem nije dobar, da ga treba reorganizovati, reformisati, decentralizovati, da treba smanjiti državnu administraciju, uništiti monopole i korupciju. Predlažem da se 2/3 ministarstava izmesti iz Beograda, da se sednice Vlade održavaju u drugim gradovima... Lopovluka u Srbiji ima puno i ima ga svuda, Beograd je najveći i zato ga je ovde najviše. Ono što je sigurno: nisu svi Beograđani lopovi i nemaju svi koristi od centralizovane države. Ja konkretno od toga imam samo svakodnevni haos u saobraćaju i ludački prenaseljen grad, buku, prljavštinu i zagađenje od izduvnih gasova. Vi slobodno otcepite južnu Srbiju, proglasite Niš za prestonicu i onda počnite da odbrojavate kada će oni iz Kruševca i Požarevca početi da vas mrze, zato što ste uobraženi neradnici.

tako će biti i sa "nezavinskim šinskim sistemom"

pre 15 godina

Želim da Vam verujem, ali ne mogu!

Kada ste se odlučivali za popločavanje trotoara po Beogradu, doneli ste politikansku odluku, da to vršite onim jadnim betonskim pločama debljine 3 cm, sve to ne bi li popločali što veću površinu, a sve u cilju POLITIČKOG MARKETINGA.

Pravi ljudi, po meni, bi doneli pravu odluku, da popločavanje vrše jablaničkim granitom, debljine 7 cm, kao što je urađena i Knez Mihajlova ulica, pa makar uradili pet puta manju površinu. To bi zaista bila možda pet puta manja površina, ali bi pločnici trajali sledećih bar 500, a može se slobodno i bez preterivanja reći i sledećih 1000 godina. Obaška što bi Beograd izgledao svetski, a ne kao sada, jadno i jevtino.

Imam utisak da Vam kvalitet uopšte nije bitan, a zbog toga svi plaćamo skuplje, a dobijamo jevtinije i ružnije!

Novi Sad

pre 15 godina

Ja mislim da Beogradu trebaju dva metroa: jedan laki i jedan teski. Laki bi isao sporije vrdao gore dole iznad i ispod zemlje i bio bi jeftiniji od teskog. Teski bi bio skuplji, isao iskljucivo ispod zemlje, ostvariovao bi brzinu od preko 300km/h i bio bi ekoloski cist. Njime bi se stizalo sa kraja na kraj Beograda za maximum 10 minuta. Njime bi se pretezno vozili beogradski biznismeni danasnji tajkuni pa i politicari cime bi on doprineo smanjenju zagadjenja na povrsini jer bi prestala potreba za automobilskim prevozom biznismena i politicara po ulicama. Tako bi se ostvarila dvostruka usteda. Mislim da TAKO TREBA izvesti ovu vekovnu ujdurmu oko metroa jer nas lepi Beograd zasluzuje najmanje dva metroa.I ima da ih ima!

я

pre 15 godina

по мени ништа сем подземног метроа...још ако спомињу брзину надземног од 20км/ч, смешно...а 2033. но комент

IQ=0

pre 15 godina

U Sofiji (Bugarskoj) je 06.04.2010 (pre 3 dana) stavljena nova masina za kopanje tunela koja ce prema pisanju dnevno kopati po 9m.

Sofija-Beograd izadje oko 400 km i mogli bi da skoknu do Sofije i da se uvere ocima "velikani" iz Beograda.

Naravno Japanci su vodeci u tom projektu ...a ako ne zele do skoknu do Sofije evo link gde se mogu videti sta su uradili do sada i kako izgleda ta "krtica" koja ce kopati u Sofiji.

http://www.dnes.bg/images/photos/0088/0000088850-article2.jpg

http://issuu.com/zino/docs/album_final_okonchatelen_08-05-2009?mode=embed&layout=http://1kam1.com/magazines/skin/issuu/themes/basicBlue/layout2.xml

http://www.metropolitan.bg/en/trans/

zoran

pre 15 godina

ocigledno je da gradska vlast sve sa svojim vrlim gradonacelnikom ne zna ni gde joj je dupe a gde glava niti kako da zapocne sa ovom belosvetskom kradjom i skrnavljenjem beograda!

btw, kuala lumpur je u roku od 4 godine izgradio jedan od najkompleksnijih podvodnih sistema za odbranu od poplava a nama treba 23 godine za nista komplikovaniji projekat...

Ivan

pre 15 godina

Čim se Vojvodina odvoji od Srbije, jedna VEEELIKA grupa čestitih i poštenih ljudi počinje da radi na otcepljenju Banata. Dosta je više tog novosadskog centralizma i tiranije!!! Novosađani se prenemažu i kukaju kad god se pomene Beograd, a oni zapravo to isto rade ostatku Vojvodine.

Dragan

pre 15 godina

Al vi, za svaki slucaj, posecite neki drvored. Sigurno ce neki naci na nekoj zamisljenoj trasi. A ako trasa tu i ne prodje, mozda bi tu, slucajno, na primer , da se izgradi neki stambeno-poslovni kompleks, ili trzni centar...

Petar P.

pre 15 godina

Per Beogradjaninu
Vidis Pero kako je lako pisati kada zivis u Beogradu,pitao bih ja tebe da zivis npr. u Rekovcu,Leskovcu,Majdanpeku...a da ne govorimo o Bosilgradu,Beloj Palanci... E onda kada osetis to,mozes nesto da pricas.Ovako po onoj:sit gladnom ne veruje! Ja zivim u Nemackoj i znam da je ona jaka zato sto se i REGIONALNO razvija,to u Srbiji mozemo da zaboravimo,ne samo od Beogradjana,vec i od onih koji odu tamo,"pogospode" se pa onda jos i pljuju po svom poreklu!? Ovde se dijalekt neguje,stavise podstice,kkod nas ako ne "udaras u bandere" ti si seljak,primitivac!? Prosetaj do Zagreba,pa svi kajkavski pricaju,BEZ STIDA! Muka me hvata kada cujem na TRSu izvestace iz Vranja,Pirota,Leskovca,Nisa kako se upinju da pricaju beogradski,uzgred receno i taj vam izgovor nije knjizevni,ali ga namecete na silu! Pa smucilo mi se gledajuci "Ivkovu slavu" gde glumci ne pricaju moj,niski dijalekt vec se upinju da govore beogradski.To nije ta drama!Definitivno-NE! Mogao bih mnogo toga,ali ko razume nesto i ovo je dovoljno.Za kraj,ja se necu sigurno vracati nazad da zivim jer sa tom prespektivom u mom Nisu,pa vi ste njega odavno "pustili niz vodu"... Sramota,najpre za vas,a onda i za lokalne,jer se ne bore dovoljno za svoja prava,kao npr.Vojvodina!

Zrenjanin

pre 15 godina

Ne znam zašto se ovi novosađani toliko bune? Od kojih para su se gradili mostovi u Novom Sadu? Da ih nisu možda građani samodoprinosom podizali? Republika je zadužena za izgradnju autoputeva, mostova, tunela... pa i metroa. Dobili ste ... Statut, uskoro će se cela Vojvodina preseliti u Novi Sad, a onda će i vama trebati metro. Naravno ostatak Srbije će nastaviti da živi u jadu i bedi. Sramota!

Omorac

pre 15 godina

Naredne dve godine nece poceti gradnja, ali ce prva linija profukcionisati 2014. godine? Koga lazete? Prosto, to nije moguce! Da gradnja pocne sada, bilo bi zamislivo!

ZeGevara

pre 15 godina

Pre par dana je na nac. dnevniku bila vest da je zavrseno 4km puta od Batocine do gde vec! U normalnim zemljama se to ne spominje... A metro...

MilosC

pre 15 godina

sta je, prave ga samo jednom lopatom? Pa jedan zatvorenik je, mislim u SAD, iskopao tunel iz zatvora jednom kasikom za toliko vremena. Ko zna kako ce Beograd izgledati za 5 godina, a kamoli za 23...
Po jednom kilometru, Kinezi su brze pravili Kineski zid, u ono vrijeme, nego vi taj metro.

Парамендић

pre 15 godina

Београд све више личи на један град из трећег света и, као што написа један коментатор, добро је што не живим тамо.

Ivan

pre 15 godina

Cemu vishe ovakve fekalije?
Jel' vas neko bije po ushima da pricate ovakve nebuloze?

Pa mi sledece godine necemo imate 'LEBA DA JEDEMO, a vi pishete ovakve fantasmagorije!!

Moguce ako je IQ biracha 60 da ce se napaliti na ovakve priche i da ce reci TO CARE ali nisu ljudi bash toliko nepismeni..

Ja vama GOSPODO ne verujem kad kazete da cete jaslice u Chortanovcima da napravite, a kamolim nesto ovako sto je ozbiljan poduhvat za razvijene zemlje, a TESHKA NAUCHNA FANTASTIKA za nashu jadnu i bednu zemlju!!

я

pre 15 godina

по мени ништа сем подземног метроа...још ако спомињу брзину надземног од 20км/ч, смешно...а 2033. но комент

I ja kazem dosta je bilo

pre 15 godina

@Dosta je bilo! Samo kome cete prodavati svoje "intelektualne" usluge? Jos samo mozete da ih prodajete upravo ostatku Srbije, i nigde vise. Secete granu, svojim komentarima i malicioznoscu, na kojoj sedite. A sto se "metroa" tice - samo napred, ali da Beograd sam uzme kredit, i sam ga otplacuje (verovatno od "intelektualnih" tantijema).

sone

pre 15 godina

..nadam se da ce za tih 23 godine da naprave i neki auto-put..pored metroa..jer ovo sto se u srbiji naziva auto- put na zapadu je tesko i regionalni put

Dusan

pre 15 godina

A kada metro bude zavrsen ljudi ce se u normalnim zemljama verovatno teleportovati ili sta vec...ejjj 2033?? A da datum zavrsetka nije inspirisan istoimenom knjigom (Metro 2033):))

sasa

pre 15 godina

Kada ga budu završili ljudi će u to vreme naveliko da se teleportuju, tako da nam tad neće ni trebati. Evropa ima da počne da zatvara svoje metroe, a nama će da "poklanjaju" njihove zato što je to jeftinija varijanta nego da ih šalju na otpad. Mi ćemo biti srećni i govorićemo kako nas oni vole... :)

Mare

pre 15 godina

Znate da se u Sofiji isto gradi metro? Angazovali su neku japansku firmu za taj posao, ali ono sto je jos zanimljivije je sto su doveli Japance da grade metro - da ne bi kasnili!!! Nama bi bilo dobro da dovedemo Japance na vlast za pocetak!

'Stranac'

pre 15 godina

Da li je laki ili teski, nije ni vazno toliko. Linije metroa su zasebne i svaka je obicno razlicita sa razlicitim vozovima. Neka jedna linija bude teski metro, a druga laki. Neka ga stave na stubove na NBG i pod zemlju u stari deo grada i gde je gusta gradnja. Siguran sam da strucni ljudi vec sve znaju.

Nego problem je novac. A vlast hoce da obeca, a ne znaju bas kako, a izbori tu, a politicki poeni, a da obecaju pa ne ispune, a treba prikriti korupciju i kradju i sve to u isto vreme. Muke zive, ko kaze da im je lako?

pun sam buva

pre 15 godina

oni bre samo puštaju buve da provere dve stvari: kako reaguje provincija na reči ,, gradiće se beograd'' , a druga grupa ljudi su beogradjani koji ma sad treba pričati kako će da stignu ostale svetske metropole. ajde samo pročitajte svoje komentare , reagujete na svaku patku uvek na isti način.

kradja

pre 15 godina

Sve bi mi u Srbiji imali, i metro, i brze pruge, i visok standard stanovnistva, ali uvek izaberemo pogresne ljude da nas vode ka blagostanju, odnosno normalnom zivotu, jer je srpski brend KRADJA, LOPOVIZAM!

KG RULE

pre 15 godina

Ne mogu da verujm da muljate i sa glasovima!!! Malopre velika razlika za pozitivne kritike,kad ono i vi muljate,odjednom okrenuste!!!
HAHAHAHah,bruke!!!!
Boli istina!!!

sm

pre 15 godina

@Dosta je bilo! Eh kad bi vi samo dali da se mi mirno bez prolivanje krvi odcepimo. Ja radim isti posao ko i ti iz Nisa i to bas za USA. Ali vidis kad meni stignu te pare ja onda na sve sto ovde kupim platim 18% Vama dok tvojih 18 % ostanu kod "VAS". POsto pisete da ni jedna svetska prestonica ne zavisi od metalurgije, motike etc. ajde onda da vam uzmemo status glavnog grada i prebacimo negde drugde gde ce se slivati drzavni poreski novac. Mislim da bi onda vi pevali istu pesmu ko mi sada. Ali iskreno ja juznu Srbiju ne vidim u granicama neke buduce Srbije a slicno razmislja i raja sirom Srbije.

Ivan

pre 15 godina

@I ja kazem dosta je bilo.
Metro u Beogradu bi poboljšao kvalitet života četvrtini građana Srbije, a pomogao bi i svim onim ljudima iz unutrašnjosti koji u BG dolaze da studiraju, rade ili sklapaju neke poslove. Po vašoj logici svaku kapitalnu investiciju u Srbiji bi trebalo da finansira lokalna samouprava. Zašto bi onda neko iz Beograda vraćao kredit koji je država uzela za pravljenje nekog mosta u Vojvodini ili na jugu Srbije? Ili puta, tunela, fabrike...
Zašto bi bilo ko plaćao bilo šta što nije vezano za njegov grad?
Programiranje je intelektualni rad, ja mislim da se tako zove, isto kao i projektovanje, proračuni, dizajn, razne usluge... Uglavnom su svi ovi poslovi vezani za inostranstvo, a ne za ostatak Srbije. To ne znači da nam svaki deo Srbije nije važan i potreban i drag, to samo znači da nećemo pocrkati od gladi kao što neki predviđaju.
Teza da mi u Beogradu imamo šta da jedemo samo zato što nam hranu poklanja neko iz Vojvodine ili zato što smo je ukrali od građana nekog drugog grada u Srbiji je najobičnija glupost i bezobrazluk. Ako vi stvarno mislite da smo svi mi lopovi i neradnici, otimači i pljačkaši plodova vašeg rada onda zaista ova zemlja u ovom obliku ne treba da postoji.
Ja se zalažem za totalnu decentralizaciju, podelu na 10-tak regija...

Vojislav

pre 15 godina

Sve smejurira do smejurije. Uzmimo samo primer ovih sto su trebali da izgrade 250km puta pa izgradili 40. A koliko je ga je samo politicara otvorilo i proglasilo zavrsenim. Tako se i sada busaju kako ce oni to da naprave, imace Beograd metro, oni ce biti zasluzni za to. Sve prazna puvala! I to godinama i decenijama slusamo od raznoraznih. Napravi ga pa se tek onda hvali! Ti vec samom pricom rasipas energiju(kao i ja sto umesto da radim, pisem, kao da ce to nesto da promeni...)

D

pre 15 godina

"skorašnja poseta delegacije Beograda Beču samo je prvi prvi korak u nizu do donošenja odluke o Beogradskom metrou"
Meni ovo samo znaci da ce se lepo naputovati...

DZoni

pre 15 godina

Grohotm se nasmejah.A ovu godinu 2033 su naravno lupili kad su odigrali trenutno hit igru u svetu Metro 2033

http://www.metro2033game.com/en

Denis

pre 15 godina

Neko bi da uzme koji poenčić za izbore, a onda će naravno da se zaboravi, daj da se ofajdim na svoju cetvorogodisnju vlast... Ali jednoga dana će ipak krenuti da se gradi, a onda će svakog meseca otvarati novi sagradjeni metar metroa, i to njih desetorica, kao autoput "Danas je predsednik republike xxx otvorio novu deonicu metroa od bandere br.24 do bandere br.25...

Бугарин

pre 15 godina

@ Mare Ситуација са Метро у Софији је мало другачија. Његова прва линија дужине 18 км је стављена у службу у деловима од 1998 до 2009. Део рада у овој области је урађено од стране Јапанаца. Софија тренутно гради другу линију дужине 11 км, која ће бити завршена у 2012.

Godina 3000

pre 15 godina

i tako je te davne 2033 na planeti Zemlji sleteo vanzemaljski inteligentni oblik života i nepažnjom upao u veliku rupu koju su iskopali primitivni oblici života na mestu gde je nekad bila država Srbija.

Medju sljivama

pre 15 godina

Da, bas lepe slike u clanku o metrou. Samo nas nece tako da izgleda. Udjite u podzemne stanice Beovoza da vidite kako ce to da izgleda kod nas.

ZP

pre 15 godina

Prva linija: Galenika, Zemun - Gornji Grad, Zemun centar, Merkator stari, Centar, Vukov spomenik, pa do Kaludjerice. Linije trebaju tako da izgledaju ili je metro sminka zarad pomodarstva

miroslav

pre 15 godina

@(BG, 9. april 2010 19:44)
a zasto li je tako? zao mi je sto delim istu drzavu sa nekim sto se potpisuje sa bg, iako mi on nije kriv za to.
pozdrav iz lo i saucesce za sve juzno od bg. dahije iz beograda su uzimaju danak u krvi ostatku srbije.

mc

pre 15 godina

Kazu podzemni metro i da ide 300km/h! Od severa do juga grada ima cca 60km sto znaci da taj voz treba da stigne od Panceva do Lazarevca za 12min!!Sto znaci da bi terbalo da po gradu putuje 2-3min od npr. Vuka do Zemuna i tako... Malo nerrealno! Drugo: neka se izgradi metrou Beogradu, nije problem ali da se uvede samodoprinos pa neka ga grade! Ali je problem isplativosti. Kolika ce cena karte biti kada u Beogradu ima 2mil stanovnika od se dnevno se nebi prevozilo 500.000 pa puta 365 dana (da racunamo da su svi radni!!!) to je oko 180mil putnika. Da li je to rentabilno?!! Ili ce se rentabilnost isplatiti cenom karte koja ce biti tako visoka da se ljudi nece voziti kao i sa benzinom sto rade - umesto da smanje cenu pa da zarade na kolicini oni nece da smanje akcize i ljudi su poceli da se sve manje voze!!

seljak

pre 15 godina

ako ga budete gradili svojim novcima,do 2155 ce te ga mozda i sagraditi,ali od novca seljaka,kad na vrbi rodi tresnja.
ciji su nasi penzi

Šta je sad ovo?

pre 15 godina

Sta je sad ovo? Kakav pravi metro?

One linije sto su uradili su preradjeni Belam (citaj Blam) i totalno su nefunkcionalne. Prvo nema sta metro da krivuda direkno iz ulice u ulicu (od Usca nafglo skrene bas kao tramvaj pa malo kroz Milentija Popovica pored Hajata i onda opet naglo u B.Z.Dj, kasnije kod Merkatora opet naglo u Omladinskih Brigada pa opet kod Opstine).

Drugo da je pravi metro umesto krivudanja te linije bilo bi dve linije, jedna kroz Bul. Mihajla Pupina za zemun i jos jedna autoputem. Treca linija ne bi bila metro vec Gradska zeleznica koja bi isla kroz B.Z.Dj. Znaci otkud to naglo krivudanje pobogu.

Kad ste vi videli da voz od 100m skrece brzinom od 100km/h tako naglo, momentalno bi iskocio sa pruge. Jedino vozilo koje lako savladava takve ulicne krivine jeste modulosko vozilo koje se strucno naziva LRV odnosno tramvaj.

Beogradjani, upamtnite, kad god vidite preterano naglo krivudanje znajte da to nije metro vec LRT. Na tim mestima po njihovom planu je radijus skretanja 50m sto je za Novi Beograd sasvim suvisno. U Centru ni pravom metrou ne treba manji radius od 400m a kamoli 50m na Novom Beogradu. To smanjuje brzinu ukoliko nije tiltovana pruga (nagnuta na stranu).

A sto sam spomenuo nefunkcionalnost? Zato sto stanovike cukarice primoravaju na presedanje takodje okolo naokolo preko slavije (sadasnja tramvajska linija 12) samo sto je linija preusmerena umesto preko sadasnje zeleznicke na buducu zeleznicku.

Zar niste skontali sad neke stvari sta oni "guraju". To je lobi koji je zacrtao odredjene stvari. Trecom linijom zele da preusmere cukaricu na NBG da bi smanjili guzvu u gradu a to je protivno svim pravima gradjana. Tako forsiraju NBG i vesto zasobilaze razvoj Treceg Beograda, odnosno celog buduceg Beograda.

To su zacrtali generalnim planom pa im nije uspelo, zacrtali su jos odavno projektom "tramvajem u 21. vek" pa im nije uspelo. Sada je red da mi Beogradjani uzmemo sve u svoje ruke i ukljucimo medjunarodne timove za resavanje urbanisticke destrukcije grada Beograda.

PK

pre 15 godina

Dok je stranacka, neefikasna drzava, bice i ovakvih izjava da metro bude gotov u 2033. Kad bi se ta bagra motkama oterala, mislim da bi do 2033 i NS i BG i Nis imali metroe.
Ali se ne moze, a mi srbi cemo da se i dalje svadjamo medju sobom, dok oni sebi pune dzepove.