ICE
pre 16 godina
da li mogu sad da uvezem auto iz EU i da ga preregistrujem na nase tablice?!P.S da nema euro3 normu.moze li neko precizno da da odgovor!!!
pre 16 godina
da li mogu sad da uvezem auto iz EU i da ga preregistrujem na nase tablice?!P.S da nema euro3 normu.moze li neko precizno da da odgovor!!!
pre 16 godina
I na kraju je sta...? Moze li se registrovati golf 3 koji nije euro 3?
pre 16 godina
Gospodin ministar mladjan dinkic kad nesto kaze treba stojati iza toga a ne da obmanjuje gradjane kao i mnogo puta do sada posle najavljene legalizacije vozila sa stranim tablama crne gore,bih, madjarske,bugarske,rumunije,slovenije,crnih ekonomskih itd. sada se barem kako meni objasnjavaju carinski sluzbenici koje sam kontaktirao vise puta do danas i to beogradu, nisu i ostalim granicnim carinama novu uredbu vlade srbije samo vlasnici vozila sa crnogorskim tablicama i to sa ovlascenjem izdatim do 1.1.2008 mogu preregistrovati svoja vozila uz normalno paprenu nadoknadu.Pa se pitam da li su to gradjani mogli da sanjaju sta ce biti jednu godinu ispred vremena ili su trebali da zovnu milana tarota da i tu ostave neki dinar pa ova zabrana vazi do 1.1.2008 a ne kada je usvojen ovaj zakon tj od januara 2009 ili cak i kasnije a najgore od svega toga sto ce se crnogorci nekako i snaci a ostali gradjani i manjine ove nase republike morace svoja vozila da seku pa na odpad ako i njih ne zatvore do tada posto sa novim zakonom postoje i takva predvidjanja ali ako nista drugo u basti ce biti prekrasan dekor jer kad su amerikanci mogli nasim jugom da prave harmoniku zasto ne bi i mi mercedesom pravili rasad za leskovacku papriku i svi vozili punto za koji naravno nemamo novce po isteku od tri meseca imacemo i nove prihode naravno od kazni za prekrsaje koji ce ici od cesanja na ulici do toga da policajac nema nikakve potrebe dolaska u sud jer i zasto da se muci kada ce biti zakon a svi znamo sta zakon moze.Mislite samo o tome kako se sunce i mesec, dan i noc smenjuju i zasto je to tako kako je i zbog cega je to veoma dobro. Veoma Zabrinut zbog sveopste situacije. Neka nam je Bog u pomoc.
pre 16 godina
Ja sam izgubio staro ovlascenje, imam samo od maja prosle godine, sta da radim?
pre 16 godina
Pera lazic&Pera Kojot:
Hvala na podrsci. Ako imate neke informacije vezeno za preregistraciju automobila sa "E" tablama, javite se, jer sam u problemu, stvarno ne znam kako da ovu situaciju prezentiram principalu.Ne znam da li radite u stranom predstavnistvu ali ja svakodnevno imam probleme zbog istog, od knjigovodstva pa do najobicnijih stvari-sluzbenici su mahom neupuceni kako da tretiraaju strano predstavnistvo.
2008.registracija od cca 1000eura mi je trajala samo 3meseca(do 31.12.), a evo 2009. ce trajati 6meseci, stvarno ne znam kako da objasnim nove troskove, ionako svi imaju "sliku" da smo indijanska drzava, i sad jos ovo.
Recite mi samo da li znaci da opet moram da placam sve takse za registraciju? Meni to nije logicno.
pre 16 godina
Svi mesate babe i zabe. Ko je drzavljanin CG taj moze da vozi CG auto, ko nije taj jasno da ne moze! I sta tu nije jasno? Da li nemac moze da vozi automobil iz bratske im austrije? E pa ne moze, kao ni bilo gde drugde u svetu, pogotove ne automobil koji registrovan putem PTT-a, dakle bez tehničkog pregleda. Stoga gde to još ima? samo u srbiji, a zasto? Pitajte se sami!
Prema tome zakon je zakon, red je red i vrlo je jasan. I ne znam sta pravite toliki problem.
pre 16 godina
...pitanje za sve one koji nesto znaju a i one koji su nesto naculi... citam komentare i gde god se okrenem, svuda pise \"auta na strane tabe\" e sada ovako, ja imam auto na strane table, Svajcerske i vlasnik sam istog vise godina. vazi li i za mene da ga mogu prevesti na Srpske tablice??? ili to vazi samo za one koji muvaju i iz \"bratkse nam more zemlje CG\" dovoze aute??? definisite mi molim vas \"strane teblice\" pa da vidim jesu li i moje CH table strane ili se odmacinile, razlika je samo u slovu \"H i G\", njihove CG a moje CH. hajde recite mogu li i ja moju kantu (mislim Auto) da prekstim i tako i on postane Srbin, drzavljanin moje rodne grude Srbije... poz. adm.
pre 16 godina
@NIKOLA P4
Bravo!!! Od kada je otvorena ova tema mislim da si dao najpametniji komentar!!!
pre 16 godina
Hteli su da prevare sistem, ali je sistem prevario njih.
To je tako kad se hvatate u kolo prevaranata.
pre 16 godina
@ (Plikuscht, 23. april 2009 09:37)
U cemu je problem!? Ako si i dalje tamo prijavljen (kao sto kazes da jesi) ti uz pasos imas puno pravo da vozis auto koji ima tablice zemlje u kojoj si prijavljen. Cemu kukanje!?
Osim ako ne zivis ovde, a tamo si, shatro, prijavljen, ali to je onda u samom korenu varanje drzave u kojoj zivis. Sta mislis sta bi ti sledilo za tako nesto na zapadu, za lazno prijavljivanje boravka u inostranstvu? Ti zaista verujes da bi oni rekli 'pa dobro, nema veze, ne moras nista ovde da placas'!?
Sve oko mog boravka dole i posla kojim sam se bavio je potpuno legalno.Ja NE ZELIM vise da zivim dole i hocu da uzmem licnu kartu i prijavim se na adresi na kojoj zivim u Beogradu.Nikada do sada mi i nije bilo omoguceno da bilo kako preregistrujem auto i ja pitam zasto?
Sto se tice pasosa....je NEMAM crnogorsko drzavljanstvo na osnovu kojeg se uzima pasos, ne na osnovu boravka.Kad smo kod pasosa kada i gde ce Srbin iz Crne Gore moci da dobije srpski pasos?Ali to je druga prica.....Sto se tice laznog prijavljivanja....Pa kako mislis da neko ima saznanja koliko belgijanac provodi u Francuskoj kada ni ne nose pasose tako da o tom laznom prijavljivanju treba porazmisliti.Ima prava da kupi kucu na selu u Francuskoj i tamo bude koliko god zeli.
Sve sto ja zelim je da me drzava tretira kao povratnika iz bilo koje druge zemlje sveta i da platim sta treba po zakonu a ne po necijoj trenutnoj volji.Imam li prava na licnu kartu?U zakonu pise SVAKI PUNOLETNI GRADJANIN....a sad ce mi reci da treba da se odjavim iz Crne Gore????Iz druge drzave?Pa nasi ljudi u Nemackoj se ne odjavljuju ni ovde ni tamo.Ja bih trebalo da udjem u MUP,trazim i dobijem licnu kartu.....Po zakonu....ali ga ovde nema i ja o tome pricam.Inace porez na sve sto imam placam ovde a ne tamo.Da ne govorim o nemogucnosti zdravstvene zastite ili zaposlenja.
Kakve ima veze gde si rodjen!? Sta sad to znaci!? Da nemas nikakvu obavezu prema Srbiji jer si, boze moj, tu rodjen?
Ima veze jer pogledaj kakav je status ljudi koji se vracaju u zemlju sa rada u inostranstvu.Trebalo bi da vazi za SVE zemlje.A ja zelim da se vratim kuci.Sta sam do sada mogao?Da ostavim auto,da ga prodam, da ga zapalim...sta?Naravno SVI imaju jedinstven zakljucak da je auto malo placen i da je kraden.Zar mislis da bih pisao sve ovo da je tako i da bih ga cuvao 10 godina cekajuci preregistraciju?
U pravu si. Tada nije prekrsen nijedan zakon. I zato si pet godina i vozio taj auto na taj nacin i niko te nije cimao. Ali neko je trebao da ti kaze da zemlja zvana SCG vise ne postoji i da se posledicno stvari menjaju.
I u pravu si ... niko sem drzave nije kriv sto je pomenutih poslednjih pet godina 'gubila' i niko od tebe ne trazi da retroaktivno platis 5 registrovanja vozila. Ali zato drzava sada, sredjuje te stvari jer vise ne zeli da gubi. Zasto bih ja i svi ostali sa srpskim tablicama punili budzet ove zemlje, a ti bio oslobodjen toga!?
Vrlo logicno kad malo razmislis zapravo ...
Ima samo jedna greska:nije u pitanju cak ni SCG vec SRJ tako da ZVANICNO nisu postojali odvojeni budzeti a mene zaista niko ni ne cima ali bih voleo da sam mogao da dobijem priliku dato ranije zavrsim jer JA NISAM VOZIO NA OVLASCENJE a to je ono sto svima upada u oci i u cemu je opet drzava kriva sto je tako.
Poenta cele price(bar sto se mene tice) nije u tome KOLIKO treba da se plati vec NACIN na koji drzava tretira stvari.Bilo je mogucnosti da se budzet puni i ranije pa nije.Mozda je to bio neki dil sa CG vlastima da se puni budzet CG.Nisu oni bas toliki neprijatelji kako se cini.
Pozdrav iz Podgorice ;-)
pre 16 godina
@Aca
Odjava tablica 200e? Odakle ti ta informacija,leba ti? Cuo si,prica se..? Istina je da odjava kosta 5(pet)e,sve ostalo znaci da se onaj na koga je auto registrovan ugradjuje u cenu(bice i toga,naravno)
I jos nesto...Carina i PDV se nece placati na "friziranu",vec katalosku vrednost auta.A ona je tolika,kolika je..Malo informisanja,pre nego sto ostavis komentar!
I,da,mogu da ti izvedem racunicu po kojoj je,uz navedene uslove prevoda,rizik zvani "registracija na CG",bio isplativ potez.(da ne ureknem)
pre 16 godina
Kako možeš da preregistruješ avto, koji uopšte nije tvoj?? Ti su ljudi na CG table samo ovlaštenici na vožnju, a ne vlasnici. To može samo u SRB!
pre 16 godina
Za sve koji misle da su budale ispali gradjani koji su postovali zakon.
Da li ste zaboravili na gradjansku neposlusnost ukoliko su zakoni takvi da diskriminisu i finansijski osakacuju ionako slabo stojece? Da li ste razmisljali da u tom slucaju iskoriste rupu u zakonu. Iskoristiti rupe u zakonu nije krivicno delo. Suprotstaviti se drzavnom siledzijstvu nije zlocin. Naprotiv.
pre 16 godina
40.000 automobila sa CG tablama?
to je možda bilo do prosle godine, danas ih ima puno manje.
Osim toga, vise od polovine njih ce prodati ta kola u Crnoj Gori, ili ce ih ovde prodati za delove, jer kad plate odjavu tablica u CG od 200 evra, put, a zatim carinu i PDV na "friziranu" cenu auto ce ih kostati vise nego da kupe neki drugi bolji za iste pare sa domacim tablicama.
Dakle, država nece dobiti te pare koja je planirala, vec 5-6 puta manje. Nakon toga sledi jos jedno "lepo" iznenadjenje, ili namet za sve vozace u Srbiji, koji se sprema od septembra, ali Vlada ne želi da ga sada obelodani.
pre 16 godina
Ja imam i nase i cesko drzavljanstvo. vozim auto na slovacke table, uzet tamo na lizing. da li taj zakon kaci i mene ili ne?
neverovatno je koliko sture informacije daju. i kako neko vec rece, ispada da mogu da se uvezu automobili iz recimo nemacke i koji nisu euro3 jer ce, ako sam dobro razumeo, dozvoliti da se preregistruje i golf trojka?
pre 16 godina
@ (Vlada, 22. april 2009 13:08):
1. 'Ziveo sam u Podgorici 3 godine pocev od 99-e kada sam i kupio auto koji i dan danas imam.Posto sam bio prijavljen dole (i jos uvek jesam) ...'
U cemu je problem!? Ako si i dalje tamo prijavljen (kao sto kazes da jesi) ti uz pasos imas puno pravo da vozis auto koji ima tablice zemlje u kojoj si prijavljen. Cemu kukanje!?
Osim ako ne zivis ovde, a tamo si, shatro, prijavljen, ali to je onda u samom korenu varanje drzave u kojoj zivis. Sta mislis sta bi ti sledilo za tako nesto na zapadu, za lazno prijavljivanje boravka u inostranstvu? Ti zaista verujes da bi oni rekli 'pa dobro, nema veze, ne moras nista ovde da placas'!?
2. 'zasto bih za svoju imovinu (ni na koga drugog auto nije bio registrovan) ponovo placao porez i carinu da bih dosao kuci, u Beograd, u grad u kojem sam rodjen ...
Kakve ima veze gde si rodjen!? Sta sad to znaci!? Da nemas nikakvu obavezu prema Srbiji jer si, boze moj, tu rodjen?
3. 'a ja pitam bilo koga da mi kaze Koji je to zakon prekrsen pri kupovini tih vozila? To sto drzava gubi svake godine i tako unazad 5 godina je problem drzave zbog kojeg ne bi trebalo da ispasta ijedan gradjanin ove zemlje.'
U pravu si. Tada nije prekrsen nijedan zakon. I zato si pet godina i vozio taj auto na taj nacin i niko te nije cimao. Ali neko je trebao da ti kaze da zemlja zvana SCG vise ne postoji i da se posledicno stvari menjaju.
I u pravu si ... niko sem drzave nije kriv sto je pomenutih poslednjih pet godina 'gubila' i niko od tebe ne trazi da retroaktivno platis 5 registrovanja vozila. Ali zato drzava sada, sredjuje te stvari jer vise ne zeli da gubi. Zasto bih ja i svi ostali sa srpskim tablicama punili budzet ove zemlje, a ti bio oslobodjen toga!?
Vrlo logicno kad malo razmislis zapravo ...
pre 16 godina
Polako!!!!Sad pocinje deranje u Crnoj Gori!!!Sta mislite koliko ce biti odjava tablica i koliko ce uzeti onaj koji je registrovao auto na sebe.Treba jos dodati i potvrdu o legalnosti!!!Sta mislilte koliko ima "duplih" automobila u Crnoj Gori??Sad ce vlasnici Crnogoraca svega da se nagledaju!!!
pre 16 godina
Opet ispadosmo majmuni mi koji pošteno plaćamo račune i dažbine. Ako je neko kupio golfa 2 za 500 eur i registrovao ga u CG za još 500 eur i sada ga preregistruje na SRB tablice za još 500 eur ispadne ga auto 1500 eur, a može da ga proda legalno za 2000. Znači uštedeo je 500 eur. Već sam se osetio kao majmun zbog infostana što sam plaćao na vreme, a sada opet što kupujem legalne automobile. Izgleda da se više isplati nelegalni život.
pre 16 godina
Mi kao srbi smo olos od naroda, jer da nije tako ne bismo trpeli ovu tiraniju,sutra ce nam traziti da prodajemo sopstvenu decu radi poreza i mi cemo da cutimo i da prisajemo, da li postoji udruzenje vozaca ili da se okupimo ispred vlade motke u ruke da im se naj..emo majke.Nema ovo veze sa krizom vec imamo jednu nesposobnu,neodgovornu i rasipnicku vlast koja nemari za svoj narod,a ljudi su na ivici egzistencije.
pre 16 godina
ja sam cuo da milion crnogoraca zivi u Beogradu, al da Beogradjanin zivi u crnoj gori pa se vrati u rodni mu grad sa CG limuzinom:-))) bas smesno
Ma koliko su se njih vodili da su dole a zive u Srbiji samo da bi vozili Cg automobile!
E, sad, posto ce drzava neminovno isplatiti neku socijalu od NIS-a, zele da vide na hiljade onih crnogoraca koji su se prijavili za akcije, dal ce da uzmu akcije ili da se deklarisu kao crnogorci pa da ne preregistruju vozila. Tante za mante! A ovamo analiticari kazu da je malo tri mseca za preregistraciju.Je... ti analiticARE, DA SU STAVILI PRST NA CELO VIDELI DA U AVGUSTU POCINJE ISPLATA!!
Daklem, od 21 aprila do 21 jula i 10 dana bonusa.
JEAAAA
pre 16 godina
(Vlada, 22. april 2009 13:08)
Lepo si rekao da si još uvek prijavljen u CG.Samim tim ti si građanin CG a ne Srbije pa nemoj da se mešaš.
Drugo-u vreme SCG vladala je dvostruka ekonomska i carinska politika (CG i Srbija).Svi su to znali i uostalom zato su kola i bila jeftinija u CG.
Sada kada se trebaju izravnati računi svi kukaju.Ja bih voleo da samo moj brat preregistruje i to džabe,a svi vi ostali da vratite kola u CG.
Pozdrav naivnima.
pre 16 godina
uredba o preregistraciji auta sa ekonomskim tablicama je kontraproduktivna i delimicno nezakonita:
1) pod pretpostavkom da je neko stvarno registrovao strano predstavnistvo da bi registrovao kola na e-tablice morao je da ima najmanje 1 zaposlena za 1 auto odnosno 3 zaposlenih za 2 automobila. to znaci da je poslodovac na njih morao da placa sve dazbine na isplacenu zaradu sto iznosi oko 65% vrednosti zarade ili minimalno oko 10000 din po zaposlenom ako je taj zaposleni dobijao neku minimalnu platu od 15000 din. posle ovakve uredbe svi ti radnici ce biti otpusteni a u budzet ce se opet sliti manje para posmatrajuci jedan ciklus od 4 godine.
2.svaki automobil koji je pre donosenja uredbe,ocarinjen resenjem o privremenom uvozu, i na osnovu toga registrovan do 31.12.09. je apsolutno zakonit postupak i svaka retroaktivna primena nekih novih uredbi je nezakonita. kako ce se vlasnicima pravih predstavnistava, iza kojih stoje ozbiljne medjunarodne kompanije, objasniti da u Srbiji mogu da se menjaju bitni zakoni prostom uredbom i jos da se primenjuju retroaktivno
pre 16 godina
Vidim da citaoci mahom negativno reaguju na moj prvi komentar ali cudi me da niko nije napisao i zasto.Meni i dalje nije jasno sta je to sto nekome moze da zasmeta.
pre 16 godina
Kako sam ja cuo crnogorci ce odjavu vozila naplacivati 200e,tako da neznam posle svih ovih dazbina koliko se ustvari isplatila ta kupovina u CG!
pre 16 godina
A sta je sa tablicama novog dizajna i izgleda?
pre 16 godina
Ovde su pomešane babe i žabe. Ne mogu automobili sa ekonomskim tablicama da imaju isti tretman kao i automobili sa stranim tablicama.
Automobile sa ekonomskim tablicama (crne tablice, iste kao i diplomatske, s tim što slovo u sredini nije "A" nego "E") mogu da registruju samo strana ekonomska predstavništva. Izuzetno je bitan termin "predstavništvo" jer strana predstavništva po našem zakonu nemaju status pravnih lica, i nemaju pravo da ostvaruju nikakav prihod u Srbiji. Ona uglavnom služe da strane firme otvore ovde kancelariju koja se najčešće bavi istraživanjem tržišta i koordinacijom rada domaćih uvoznika/dilera.
E, sad, pošto strana predstavništva nisu pravna lica u Srbiji, oni svu opremu za rad, uključujući i automobile, uvoze na privremeni uvoz, bez plaćanja carine i PDV-a. Privremeni uvoz može da se produžava unedogled, a kada recimo strano predstavništvo kupi novi automobil, stari mogu da vrate nazad svome principalu, ili da plate carinu i porez na njega i da ga posle prodaju.
Ovom uredbom se ne ostavlja mogućnost da se auto uveze na privremeni uvoz, što je jedinstven slučaj u svetu, i šalje veoma lošu sliku u svet. To je još jedino uradio Milošević 1999. nakon bombardovanja, kada su bile potrebne pare za obnovu zemlje, pa se gledalo da se otme gde god se moglo.
pre 16 godina
Da li neko moze da mi kaze da li taj pojam "preregistracije" pored placanja PDV-a i carine, znaci da treba da se uplate sve takse bez obzira sto registracija istice 31.12.? Ako treba to je stvarno kradja, radim u stranom predstavnistvu i drzava nas je primorala da uzmemo E table(i sve vreme placamo preskupu registraciju), i sad traze da posle par meseci opet sve to placamo, da dupliramo troskove i da gubimo vreme sa papirologijom. Da napomenem u ovoj firmi se voze kola srednje nize klase, a ne kao sto su doticni pominjali cifre iznad 70.000eura. Ovo je nenormalna drzava,polakomila se i otvorila ulaz strancima da otvara strana predstavnistva, a gde god se pojavimo tretiraju nas kao "ovce za shishanje" a i da ne pominjem da sluzbenici pojma nemaju sta da rade sa papirologijom, pa umesto 10minuta, ostajemo satima na salterima. Principali ne mogu da veruju na kakve probleme nailazimo kao strano predstavnistvo, a mi ovoj drzavi samo donosimo i ostavljamo novac. I sad se nekome "nadiglo" da uvodi preregistraciju, da "nakupi"jos koji euro da bi napunio svoje ionako vec prepune dzepove. Jednom recju, kradja!
pre 16 godina
Da ne bude zabune, EURO 3 ili EKO 3 ogranicenje ne postoji prilikom preregistracije automobila sa CG tablama...
pre 16 godina
Podrzavam sve ovo u potpunosti! Savrseno! Bravo! :)
Sto se uvoza u naredna 3 meseca tice, da ali samo ako ispunjavaju potrebne EKO standarde..
pre 16 godina
Ziveo sam u Podgorici 3 godine pocev od 99-e kada sam i kupio auto koji i dan danas imam.Posto sam bio prijavljen dole (i jos uvek jesam) platio sam carinu i porez u Podgorici kada smo bili SRJ.Ko moze da dokaze da pare nisu stigle u Beograd i zasto bih za svoju imovinu (ni na koga drugog auto nije bio registrovan) ponovo placao porez i carinu da bih dosao kuci, u Beograd, u grad u kojem sam rodjen.Vlast je jednostavno sve stavila u isti kos a kad odes u MUP ne postoji niko nadlezan da bi ti pomogao u bilo kom smislu.Mene cudi sto im ne padne napamet da ponovo oporezuju neke druge stvari mada odgovor znam....ovim zakonom pogodjen je relativno mali broj ljudi a plus sto postoji deo javnosti koji je obmanut da su oni koji su platili porez ispali budale i da sad onima koji voze CG table, tako treba.Da se oni pitaju ne bi ni dozvolili preregistraciju a ja pitam bilo koga da mi kaze Koji je to zakon prekrsen pri kupovini tih vozila?To sto drzava gubi svake godine i tako unazad 5 godina je problem drzave zbog kojeg ne bi trebalo da ispasta ijedan gradjanin ove zemlje.
pre 16 godina
Ogranicenje je EKO 3 motor, kao i do sada. Sve sto ima EKO 3 motor mozes uvesti bez ogranicenja, a mogao si i pre.
pre 16 godina
Jos nigde nema jasno uptustvo, ni u PU nije nista istaknuto, u stavri ne znamo kakav je postupak. Imate li neki link?
pre 16 godina
Fali treca opcija?...koja je mozda kombinacija prve dve ili da jednostavno ne uradite nista(?!).
pre 16 godina
Dakle SKANDAL !!! Svi koji su postovali zakon su budale nevidjene !!!
pre 16 godina
Znao sam. Krece igra pokvarenih telefona. Na TV-u kazu da je juce pocela preregistracija. Ja danas okrenem moju ispostavu carine u Smederevu, a oni mi kazu da NECE cariniti CG vozila nego da zovem Kragujevac. Zovem ja njih, a oni meni "nemamo pojma" tj. jos nista nisu dobili od uputstava "odozgo". Ako carinarnice u gradu od 100.000 stanovnika nece da rade CG automobile, mogu misliti kakve ce guzve biti u ovim drugim da ne pricam da treba da idem 100 km u drugi grad da bih zavrsio posao. Sposobna nam vlada nema sta. Evo, dokazali su se na ovom primeru.
pre 16 godina
Напокон да се и нешто паметно уради у овој лудој земљи. Народ годинама кука и моли да се дозволи пререгистрација возила и пренемагали су се све док нису видели колико ће се пара слити у државну касу. Све у свему,сјајна вест за напаћени народ.
pre 16 godina
Po ovome sto je napisano, ispada da je u naredna 3 meseca dozvoljen uvoz polovnih automobila bez ogranicenja. Jesam li u pravu?
pre 16 godina
Po ovome sto je napisano, ispada da je u naredna 3 meseca dozvoljen uvoz polovnih automobila bez ogranicenja. Jesam li u pravu?
pre 16 godina
Dakle SKANDAL !!! Svi koji su postovali zakon su budale nevidjene !!!
pre 16 godina
Ziveo sam u Podgorici 3 godine pocev od 99-e kada sam i kupio auto koji i dan danas imam.Posto sam bio prijavljen dole (i jos uvek jesam) platio sam carinu i porez u Podgorici kada smo bili SRJ.Ko moze da dokaze da pare nisu stigle u Beograd i zasto bih za svoju imovinu (ni na koga drugog auto nije bio registrovan) ponovo placao porez i carinu da bih dosao kuci, u Beograd, u grad u kojem sam rodjen.Vlast je jednostavno sve stavila u isti kos a kad odes u MUP ne postoji niko nadlezan da bi ti pomogao u bilo kom smislu.Mene cudi sto im ne padne napamet da ponovo oporezuju neke druge stvari mada odgovor znam....ovim zakonom pogodjen je relativno mali broj ljudi a plus sto postoji deo javnosti koji je obmanut da su oni koji su platili porez ispali budale i da sad onima koji voze CG table, tako treba.Da se oni pitaju ne bi ni dozvolili preregistraciju a ja pitam bilo koga da mi kaze Koji je to zakon prekrsen pri kupovini tih vozila?To sto drzava gubi svake godine i tako unazad 5 godina je problem drzave zbog kojeg ne bi trebalo da ispasta ijedan gradjanin ove zemlje.
pre 16 godina
Znao sam. Krece igra pokvarenih telefona. Na TV-u kazu da je juce pocela preregistracija. Ja danas okrenem moju ispostavu carine u Smederevu, a oni mi kazu da NECE cariniti CG vozila nego da zovem Kragujevac. Zovem ja njih, a oni meni "nemamo pojma" tj. jos nista nisu dobili od uputstava "odozgo". Ako carinarnice u gradu od 100.000 stanovnika nece da rade CG automobile, mogu misliti kakve ce guzve biti u ovim drugim da ne pricam da treba da idem 100 km u drugi grad da bih zavrsio posao. Sposobna nam vlada nema sta. Evo, dokazali su se na ovom primeru.
pre 16 godina
Напокон да се и нешто паметно уради у овој лудој земљи. Народ годинама кука и моли да се дозволи пререгистрација возила и пренемагали су се све док нису видели колико ће се пара слити у државну касу. Све у свему,сјајна вест за напаћени народ.
pre 16 godina
@ (Vlada, 22. april 2009 13:08):
1. 'Ziveo sam u Podgorici 3 godine pocev od 99-e kada sam i kupio auto koji i dan danas imam.Posto sam bio prijavljen dole (i jos uvek jesam) ...'
U cemu je problem!? Ako si i dalje tamo prijavljen (kao sto kazes da jesi) ti uz pasos imas puno pravo da vozis auto koji ima tablice zemlje u kojoj si prijavljen. Cemu kukanje!?
Osim ako ne zivis ovde, a tamo si, shatro, prijavljen, ali to je onda u samom korenu varanje drzave u kojoj zivis. Sta mislis sta bi ti sledilo za tako nesto na zapadu, za lazno prijavljivanje boravka u inostranstvu? Ti zaista verujes da bi oni rekli 'pa dobro, nema veze, ne moras nista ovde da placas'!?
2. 'zasto bih za svoju imovinu (ni na koga drugog auto nije bio registrovan) ponovo placao porez i carinu da bih dosao kuci, u Beograd, u grad u kojem sam rodjen ...
Kakve ima veze gde si rodjen!? Sta sad to znaci!? Da nemas nikakvu obavezu prema Srbiji jer si, boze moj, tu rodjen?
3. 'a ja pitam bilo koga da mi kaze Koji je to zakon prekrsen pri kupovini tih vozila? To sto drzava gubi svake godine i tako unazad 5 godina je problem drzave zbog kojeg ne bi trebalo da ispasta ijedan gradjanin ove zemlje.'
U pravu si. Tada nije prekrsen nijedan zakon. I zato si pet godina i vozio taj auto na taj nacin i niko te nije cimao. Ali neko je trebao da ti kaze da zemlja zvana SCG vise ne postoji i da se posledicno stvari menjaju.
I u pravu si ... niko sem drzave nije kriv sto je pomenutih poslednjih pet godina 'gubila' i niko od tebe ne trazi da retroaktivno platis 5 registrovanja vozila. Ali zato drzava sada, sredjuje te stvari jer vise ne zeli da gubi. Zasto bih ja i svi ostali sa srpskim tablicama punili budzet ove zemlje, a ti bio oslobodjen toga!?
Vrlo logicno kad malo razmislis zapravo ...
pre 16 godina
Jos nigde nema jasno uptustvo, ni u PU nije nista istaknuto, u stavri ne znamo kakav je postupak. Imate li neki link?
pre 16 godina
Da li neko moze da mi kaze da li taj pojam "preregistracije" pored placanja PDV-a i carine, znaci da treba da se uplate sve takse bez obzira sto registracija istice 31.12.? Ako treba to je stvarno kradja, radim u stranom predstavnistvu i drzava nas je primorala da uzmemo E table(i sve vreme placamo preskupu registraciju), i sad traze da posle par meseci opet sve to placamo, da dupliramo troskove i da gubimo vreme sa papirologijom. Da napomenem u ovoj firmi se voze kola srednje nize klase, a ne kao sto su doticni pominjali cifre iznad 70.000eura. Ovo je nenormalna drzava,polakomila se i otvorila ulaz strancima da otvara strana predstavnistva, a gde god se pojavimo tretiraju nas kao "ovce za shishanje" a i da ne pominjem da sluzbenici pojma nemaju sta da rade sa papirologijom, pa umesto 10minuta, ostajemo satima na salterima. Principali ne mogu da veruju na kakve probleme nailazimo kao strano predstavnistvo, a mi ovoj drzavi samo donosimo i ostavljamo novac. I sad se nekome "nadiglo" da uvodi preregistraciju, da "nakupi"jos koji euro da bi napunio svoje ionako vec prepune dzepove. Jednom recju, kradja!
pre 16 godina
Opet ispadosmo majmuni mi koji pošteno plaćamo račune i dažbine. Ako je neko kupio golfa 2 za 500 eur i registrovao ga u CG za još 500 eur i sada ga preregistruje na SRB tablice za još 500 eur ispadne ga auto 1500 eur, a može da ga proda legalno za 2000. Znači uštedeo je 500 eur. Već sam se osetio kao majmun zbog infostana što sam plaćao na vreme, a sada opet što kupujem legalne automobile. Izgleda da se više isplati nelegalni život.
pre 16 godina
Ovde su pomešane babe i žabe. Ne mogu automobili sa ekonomskim tablicama da imaju isti tretman kao i automobili sa stranim tablicama.
Automobile sa ekonomskim tablicama (crne tablice, iste kao i diplomatske, s tim što slovo u sredini nije "A" nego "E") mogu da registruju samo strana ekonomska predstavništva. Izuzetno je bitan termin "predstavništvo" jer strana predstavništva po našem zakonu nemaju status pravnih lica, i nemaju pravo da ostvaruju nikakav prihod u Srbiji. Ona uglavnom služe da strane firme otvore ovde kancelariju koja se najčešće bavi istraživanjem tržišta i koordinacijom rada domaćih uvoznika/dilera.
E, sad, pošto strana predstavništva nisu pravna lica u Srbiji, oni svu opremu za rad, uključujući i automobile, uvoze na privremeni uvoz, bez plaćanja carine i PDV-a. Privremeni uvoz može da se produžava unedogled, a kada recimo strano predstavništvo kupi novi automobil, stari mogu da vrate nazad svome principalu, ili da plate carinu i porez na njega i da ga posle prodaju.
Ovom uredbom se ne ostavlja mogućnost da se auto uveze na privremeni uvoz, što je jedinstven slučaj u svetu, i šalje veoma lošu sliku u svet. To je još jedino uradio Milošević 1999. nakon bombardovanja, kada su bile potrebne pare za obnovu zemlje, pa se gledalo da se otme gde god se moglo.
pre 16 godina
Da ne bude zabune, EURO 3 ili EKO 3 ogranicenje ne postoji prilikom preregistracije automobila sa CG tablama...
pre 16 godina
40.000 automobila sa CG tablama?
to je možda bilo do prosle godine, danas ih ima puno manje.
Osim toga, vise od polovine njih ce prodati ta kola u Crnoj Gori, ili ce ih ovde prodati za delove, jer kad plate odjavu tablica u CG od 200 evra, put, a zatim carinu i PDV na "friziranu" cenu auto ce ih kostati vise nego da kupe neki drugi bolji za iste pare sa domacim tablicama.
Dakle, država nece dobiti te pare koja je planirala, vec 5-6 puta manje. Nakon toga sledi jos jedno "lepo" iznenadjenje, ili namet za sve vozace u Srbiji, koji se sprema od septembra, ali Vlada ne želi da ga sada obelodani.
pre 16 godina
Ogranicenje je EKO 3 motor, kao i do sada. Sve sto ima EKO 3 motor mozes uvesti bez ogranicenja, a mogao si i pre.
pre 16 godina
A sta je sa tablicama novog dizajna i izgleda?
pre 16 godina
Polako!!!!Sad pocinje deranje u Crnoj Gori!!!Sta mislite koliko ce biti odjava tablica i koliko ce uzeti onaj koji je registrovao auto na sebe.Treba jos dodati i potvrdu o legalnosti!!!Sta mislilte koliko ima "duplih" automobila u Crnoj Gori??Sad ce vlasnici Crnogoraca svega da se nagledaju!!!
pre 16 godina
Ja imam i nase i cesko drzavljanstvo. vozim auto na slovacke table, uzet tamo na lizing. da li taj zakon kaci i mene ili ne?
neverovatno je koliko sture informacije daju. i kako neko vec rece, ispada da mogu da se uvezu automobili iz recimo nemacke i koji nisu euro3 jer ce, ako sam dobro razumeo, dozvoliti da se preregistruje i golf trojka?
pre 16 godina
...pitanje za sve one koji nesto znaju a i one koji su nesto naculi... citam komentare i gde god se okrenem, svuda pise \"auta na strane tabe\" e sada ovako, ja imam auto na strane table, Svajcerske i vlasnik sam istog vise godina. vazi li i za mene da ga mogu prevesti na Srpske tablice??? ili to vazi samo za one koji muvaju i iz \"bratkse nam more zemlje CG\" dovoze aute??? definisite mi molim vas \"strane teblice\" pa da vidim jesu li i moje CH table strane ili se odmacinile, razlika je samo u slovu \"H i G\", njihove CG a moje CH. hajde recite mogu li i ja moju kantu (mislim Auto) da prekstim i tako i on postane Srbin, drzavljanin moje rodne grude Srbije... poz. adm.
pre 16 godina
(Vlada, 22. april 2009 13:08)
Lepo si rekao da si još uvek prijavljen u CG.Samim tim ti si građanin CG a ne Srbije pa nemoj da se mešaš.
Drugo-u vreme SCG vladala je dvostruka ekonomska i carinska politika (CG i Srbija).Svi su to znali i uostalom zato su kola i bila jeftinija u CG.
Sada kada se trebaju izravnati računi svi kukaju.Ja bih voleo da samo moj brat preregistruje i to džabe,a svi vi ostali da vratite kola u CG.
Pozdrav naivnima.
pre 16 godina
Fali treca opcija?...koja je mozda kombinacija prve dve ili da jednostavno ne uradite nista(?!).
pre 16 godina
@Aca
Odjava tablica 200e? Odakle ti ta informacija,leba ti? Cuo si,prica se..? Istina je da odjava kosta 5(pet)e,sve ostalo znaci da se onaj na koga je auto registrovan ugradjuje u cenu(bice i toga,naravno)
I jos nesto...Carina i PDV se nece placati na "friziranu",vec katalosku vrednost auta.A ona je tolika,kolika je..Malo informisanja,pre nego sto ostavis komentar!
I,da,mogu da ti izvedem racunicu po kojoj je,uz navedene uslove prevoda,rizik zvani "registracija na CG",bio isplativ potez.(da ne ureknem)
pre 16 godina
Hteli su da prevare sistem, ali je sistem prevario njih.
To je tako kad se hvatate u kolo prevaranata.
pre 16 godina
Za sve koji misle da su budale ispali gradjani koji su postovali zakon.
Da li ste zaboravili na gradjansku neposlusnost ukoliko su zakoni takvi da diskriminisu i finansijski osakacuju ionako slabo stojece? Da li ste razmisljali da u tom slucaju iskoriste rupu u zakonu. Iskoristiti rupe u zakonu nije krivicno delo. Suprotstaviti se drzavnom siledzijstvu nije zlocin. Naprotiv.
pre 16 godina
Pera lazic&Pera Kojot:
Hvala na podrsci. Ako imate neke informacije vezeno za preregistraciju automobila sa "E" tablama, javite se, jer sam u problemu, stvarno ne znam kako da ovu situaciju prezentiram principalu.Ne znam da li radite u stranom predstavnistvu ali ja svakodnevno imam probleme zbog istog, od knjigovodstva pa do najobicnijih stvari-sluzbenici su mahom neupuceni kako da tretiraaju strano predstavnistvo.
2008.registracija od cca 1000eura mi je trajala samo 3meseca(do 31.12.), a evo 2009. ce trajati 6meseci, stvarno ne znam kako da objasnim nove troskove, ionako svi imaju "sliku" da smo indijanska drzava, i sad jos ovo.
Recite mi samo da li znaci da opet moram da placam sve takse za registraciju? Meni to nije logicno.
pre 16 godina
Svi mesate babe i zabe. Ko je drzavljanin CG taj moze da vozi CG auto, ko nije taj jasno da ne moze! I sta tu nije jasno? Da li nemac moze da vozi automobil iz bratske im austrije? E pa ne moze, kao ni bilo gde drugde u svetu, pogotove ne automobil koji registrovan putem PTT-a, dakle bez tehničkog pregleda. Stoga gde to još ima? samo u srbiji, a zasto? Pitajte se sami!
Prema tome zakon je zakon, red je red i vrlo je jasan. I ne znam sta pravite toliki problem.
pre 16 godina
Mi kao srbi smo olos od naroda, jer da nije tako ne bismo trpeli ovu tiraniju,sutra ce nam traziti da prodajemo sopstvenu decu radi poreza i mi cemo da cutimo i da prisajemo, da li postoji udruzenje vozaca ili da se okupimo ispred vlade motke u ruke da im se naj..emo majke.Nema ovo veze sa krizom vec imamo jednu nesposobnu,neodgovornu i rasipnicku vlast koja nemari za svoj narod,a ljudi su na ivici egzistencije.
pre 16 godina
da li mogu sad da uvezem auto iz EU i da ga preregistrujem na nase tablice?!P.S da nema euro3 normu.moze li neko precizno da da odgovor!!!
pre 16 godina
@ (Plikuscht, 23. april 2009 09:37)
U cemu je problem!? Ako si i dalje tamo prijavljen (kao sto kazes da jesi) ti uz pasos imas puno pravo da vozis auto koji ima tablice zemlje u kojoj si prijavljen. Cemu kukanje!?
Osim ako ne zivis ovde, a tamo si, shatro, prijavljen, ali to je onda u samom korenu varanje drzave u kojoj zivis. Sta mislis sta bi ti sledilo za tako nesto na zapadu, za lazno prijavljivanje boravka u inostranstvu? Ti zaista verujes da bi oni rekli 'pa dobro, nema veze, ne moras nista ovde da placas'!?
Sve oko mog boravka dole i posla kojim sam se bavio je potpuno legalno.Ja NE ZELIM vise da zivim dole i hocu da uzmem licnu kartu i prijavim se na adresi na kojoj zivim u Beogradu.Nikada do sada mi i nije bilo omoguceno da bilo kako preregistrujem auto i ja pitam zasto?
Sto se tice pasosa....je NEMAM crnogorsko drzavljanstvo na osnovu kojeg se uzima pasos, ne na osnovu boravka.Kad smo kod pasosa kada i gde ce Srbin iz Crne Gore moci da dobije srpski pasos?Ali to je druga prica.....Sto se tice laznog prijavljivanja....Pa kako mislis da neko ima saznanja koliko belgijanac provodi u Francuskoj kada ni ne nose pasose tako da o tom laznom prijavljivanju treba porazmisliti.Ima prava da kupi kucu na selu u Francuskoj i tamo bude koliko god zeli.
Sve sto ja zelim je da me drzava tretira kao povratnika iz bilo koje druge zemlje sveta i da platim sta treba po zakonu a ne po necijoj trenutnoj volji.Imam li prava na licnu kartu?U zakonu pise SVAKI PUNOLETNI GRADJANIN....a sad ce mi reci da treba da se odjavim iz Crne Gore????Iz druge drzave?Pa nasi ljudi u Nemackoj se ne odjavljuju ni ovde ni tamo.Ja bih trebalo da udjem u MUP,trazim i dobijem licnu kartu.....Po zakonu....ali ga ovde nema i ja o tome pricam.Inace porez na sve sto imam placam ovde a ne tamo.Da ne govorim o nemogucnosti zdravstvene zastite ili zaposlenja.
Kakve ima veze gde si rodjen!? Sta sad to znaci!? Da nemas nikakvu obavezu prema Srbiji jer si, boze moj, tu rodjen?
Ima veze jer pogledaj kakav je status ljudi koji se vracaju u zemlju sa rada u inostranstvu.Trebalo bi da vazi za SVE zemlje.A ja zelim da se vratim kuci.Sta sam do sada mogao?Da ostavim auto,da ga prodam, da ga zapalim...sta?Naravno SVI imaju jedinstven zakljucak da je auto malo placen i da je kraden.Zar mislis da bih pisao sve ovo da je tako i da bih ga cuvao 10 godina cekajuci preregistraciju?
U pravu si. Tada nije prekrsen nijedan zakon. I zato si pet godina i vozio taj auto na taj nacin i niko te nije cimao. Ali neko je trebao da ti kaze da zemlja zvana SCG vise ne postoji i da se posledicno stvari menjaju.
I u pravu si ... niko sem drzave nije kriv sto je pomenutih poslednjih pet godina 'gubila' i niko od tebe ne trazi da retroaktivno platis 5 registrovanja vozila. Ali zato drzava sada, sredjuje te stvari jer vise ne zeli da gubi. Zasto bih ja i svi ostali sa srpskim tablicama punili budzet ove zemlje, a ti bio oslobodjen toga!?
Vrlo logicno kad malo razmislis zapravo ...
Ima samo jedna greska:nije u pitanju cak ni SCG vec SRJ tako da ZVANICNO nisu postojali odvojeni budzeti a mene zaista niko ni ne cima ali bih voleo da sam mogao da dobijem priliku dato ranije zavrsim jer JA NISAM VOZIO NA OVLASCENJE a to je ono sto svima upada u oci i u cemu je opet drzava kriva sto je tako.
Poenta cele price(bar sto se mene tice) nije u tome KOLIKO treba da se plati vec NACIN na koji drzava tretira stvari.Bilo je mogucnosti da se budzet puni i ranije pa nije.Mozda je to bio neki dil sa CG vlastima da se puni budzet CG.Nisu oni bas toliki neprijatelji kako se cini.
Pozdrav iz Podgorice ;-)
pre 16 godina
Kako sam ja cuo crnogorci ce odjavu vozila naplacivati 200e,tako da neznam posle svih ovih dazbina koliko se ustvari isplatila ta kupovina u CG!
pre 16 godina
uredba o preregistraciji auta sa ekonomskim tablicama je kontraproduktivna i delimicno nezakonita:
1) pod pretpostavkom da je neko stvarno registrovao strano predstavnistvo da bi registrovao kola na e-tablice morao je da ima najmanje 1 zaposlena za 1 auto odnosno 3 zaposlenih za 2 automobila. to znaci da je poslodovac na njih morao da placa sve dazbine na isplacenu zaradu sto iznosi oko 65% vrednosti zarade ili minimalno oko 10000 din po zaposlenom ako je taj zaposleni dobijao neku minimalnu platu od 15000 din. posle ovakve uredbe svi ti radnici ce biti otpusteni a u budzet ce se opet sliti manje para posmatrajuci jedan ciklus od 4 godine.
2.svaki automobil koji je pre donosenja uredbe,ocarinjen resenjem o privremenom uvozu, i na osnovu toga registrovan do 31.12.09. je apsolutno zakonit postupak i svaka retroaktivna primena nekih novih uredbi je nezakonita. kako ce se vlasnicima pravih predstavnistava, iza kojih stoje ozbiljne medjunarodne kompanije, objasniti da u Srbiji mogu da se menjaju bitni zakoni prostom uredbom i jos da se primenjuju retroaktivno
pre 16 godina
Vidim da citaoci mahom negativno reaguju na moj prvi komentar ali cudi me da niko nije napisao i zasto.Meni i dalje nije jasno sta je to sto nekome moze da zasmeta.
pre 16 godina
ja sam cuo da milion crnogoraca zivi u Beogradu, al da Beogradjanin zivi u crnoj gori pa se vrati u rodni mu grad sa CG limuzinom:-))) bas smesno
Ma koliko su se njih vodili da su dole a zive u Srbiji samo da bi vozili Cg automobile!
E, sad, posto ce drzava neminovno isplatiti neku socijalu od NIS-a, zele da vide na hiljade onih crnogoraca koji su se prijavili za akcije, dal ce da uzmu akcije ili da se deklarisu kao crnogorci pa da ne preregistruju vozila. Tante za mante! A ovamo analiticari kazu da je malo tri mseca za preregistraciju.Je... ti analiticARE, DA SU STAVILI PRST NA CELO VIDELI DA U AVGUSTU POCINJE ISPLATA!!
Daklem, od 21 aprila do 21 jula i 10 dana bonusa.
JEAAAA
pre 16 godina
Podrzavam sve ovo u potpunosti! Savrseno! Bravo! :)
Sto se uvoza u naredna 3 meseca tice, da ali samo ako ispunjavaju potrebne EKO standarde..
pre 16 godina
Kako možeš da preregistruješ avto, koji uopšte nije tvoj?? Ti su ljudi na CG table samo ovlaštenici na vožnju, a ne vlasnici. To može samo u SRB!
pre 16 godina
@NIKOLA P4
Bravo!!! Od kada je otvorena ova tema mislim da si dao najpametniji komentar!!!
pre 16 godina
Ja sam izgubio staro ovlascenje, imam samo od maja prosle godine, sta da radim?
pre 16 godina
Gospodin ministar mladjan dinkic kad nesto kaze treba stojati iza toga a ne da obmanjuje gradjane kao i mnogo puta do sada posle najavljene legalizacije vozila sa stranim tablama crne gore,bih, madjarske,bugarske,rumunije,slovenije,crnih ekonomskih itd. sada se barem kako meni objasnjavaju carinski sluzbenici koje sam kontaktirao vise puta do danas i to beogradu, nisu i ostalim granicnim carinama novu uredbu vlade srbije samo vlasnici vozila sa crnogorskim tablicama i to sa ovlascenjem izdatim do 1.1.2008 mogu preregistrovati svoja vozila uz normalno paprenu nadoknadu.Pa se pitam da li su to gradjani mogli da sanjaju sta ce biti jednu godinu ispred vremena ili su trebali da zovnu milana tarota da i tu ostave neki dinar pa ova zabrana vazi do 1.1.2008 a ne kada je usvojen ovaj zakon tj od januara 2009 ili cak i kasnije a najgore od svega toga sto ce se crnogorci nekako i snaci a ostali gradjani i manjine ove nase republike morace svoja vozila da seku pa na odpad ako i njih ne zatvore do tada posto sa novim zakonom postoje i takva predvidjanja ali ako nista drugo u basti ce biti prekrasan dekor jer kad su amerikanci mogli nasim jugom da prave harmoniku zasto ne bi i mi mercedesom pravili rasad za leskovacku papriku i svi vozili punto za koji naravno nemamo novce po isteku od tri meseca imacemo i nove prihode naravno od kazni za prekrsaje koji ce ici od cesanja na ulici do toga da policajac nema nikakve potrebe dolaska u sud jer i zasto da se muci kada ce biti zakon a svi znamo sta zakon moze.Mislite samo o tome kako se sunce i mesec, dan i noc smenjuju i zasto je to tako kako je i zbog cega je to veoma dobro. Veoma Zabrinut zbog sveopste situacije. Neka nam je Bog u pomoc.
pre 16 godina
I na kraju je sta...? Moze li se registrovati golf 3 koji nije euro 3?
pre 16 godina
Ziveo sam u Podgorici 3 godine pocev od 99-e kada sam i kupio auto koji i dan danas imam.Posto sam bio prijavljen dole (i jos uvek jesam) platio sam carinu i porez u Podgorici kada smo bili SRJ.Ko moze da dokaze da pare nisu stigle u Beograd i zasto bih za svoju imovinu (ni na koga drugog auto nije bio registrovan) ponovo placao porez i carinu da bih dosao kuci, u Beograd, u grad u kojem sam rodjen.Vlast je jednostavno sve stavila u isti kos a kad odes u MUP ne postoji niko nadlezan da bi ti pomogao u bilo kom smislu.Mene cudi sto im ne padne napamet da ponovo oporezuju neke druge stvari mada odgovor znam....ovim zakonom pogodjen je relativno mali broj ljudi a plus sto postoji deo javnosti koji je obmanut da su oni koji su platili porez ispali budale i da sad onima koji voze CG table, tako treba.Da se oni pitaju ne bi ni dozvolili preregistraciju a ja pitam bilo koga da mi kaze Koji je to zakon prekrsen pri kupovini tih vozila?To sto drzava gubi svake godine i tako unazad 5 godina je problem drzave zbog kojeg ne bi trebalo da ispasta ijedan gradjanin ove zemlje.
pre 16 godina
Напокон да се и нешто паметно уради у овој лудој земљи. Народ годинама кука и моли да се дозволи пререгистрација возила и пренемагали су се све док нису видели колико ће се пара слити у државну касу. Све у свему,сјајна вест за напаћени народ.
pre 16 godina
Dakle SKANDAL !!! Svi koji su postovali zakon su budale nevidjene !!!
pre 16 godina
Po ovome sto je napisano, ispada da je u naredna 3 meseca dozvoljen uvoz polovnih automobila bez ogranicenja. Jesam li u pravu?
pre 16 godina
Ogranicenje je EKO 3 motor, kao i do sada. Sve sto ima EKO 3 motor mozes uvesti bez ogranicenja, a mogao si i pre.
pre 16 godina
Fali treca opcija?...koja je mozda kombinacija prve dve ili da jednostavno ne uradite nista(?!).
pre 16 godina
Mi kao srbi smo olos od naroda, jer da nije tako ne bismo trpeli ovu tiraniju,sutra ce nam traziti da prodajemo sopstvenu decu radi poreza i mi cemo da cutimo i da prisajemo, da li postoji udruzenje vozaca ili da se okupimo ispred vlade motke u ruke da im se naj..emo majke.Nema ovo veze sa krizom vec imamo jednu nesposobnu,neodgovornu i rasipnicku vlast koja nemari za svoj narod,a ljudi su na ivici egzistencije.
pre 16 godina
Znao sam. Krece igra pokvarenih telefona. Na TV-u kazu da je juce pocela preregistracija. Ja danas okrenem moju ispostavu carine u Smederevu, a oni mi kazu da NECE cariniti CG vozila nego da zovem Kragujevac. Zovem ja njih, a oni meni "nemamo pojma" tj. jos nista nisu dobili od uputstava "odozgo". Ako carinarnice u gradu od 100.000 stanovnika nece da rade CG automobile, mogu misliti kakve ce guzve biti u ovim drugim da ne pricam da treba da idem 100 km u drugi grad da bih zavrsio posao. Sposobna nam vlada nema sta. Evo, dokazali su se na ovom primeru.
pre 16 godina
Opet ispadosmo majmuni mi koji pošteno plaćamo račune i dažbine. Ako je neko kupio golfa 2 za 500 eur i registrovao ga u CG za još 500 eur i sada ga preregistruje na SRB tablice za još 500 eur ispadne ga auto 1500 eur, a može da ga proda legalno za 2000. Znači uštedeo je 500 eur. Već sam se osetio kao majmun zbog infostana što sam plaćao na vreme, a sada opet što kupujem legalne automobile. Izgleda da se više isplati nelegalni život.
pre 16 godina
(Vlada, 22. april 2009 13:08)
Lepo si rekao da si još uvek prijavljen u CG.Samim tim ti si građanin CG a ne Srbije pa nemoj da se mešaš.
Drugo-u vreme SCG vladala je dvostruka ekonomska i carinska politika (CG i Srbija).Svi su to znali i uostalom zato su kola i bila jeftinija u CG.
Sada kada se trebaju izravnati računi svi kukaju.Ja bih voleo da samo moj brat preregistruje i to džabe,a svi vi ostali da vratite kola u CG.
Pozdrav naivnima.
pre 16 godina
@ (Vlada, 22. april 2009 13:08):
1. 'Ziveo sam u Podgorici 3 godine pocev od 99-e kada sam i kupio auto koji i dan danas imam.Posto sam bio prijavljen dole (i jos uvek jesam) ...'
U cemu je problem!? Ako si i dalje tamo prijavljen (kao sto kazes da jesi) ti uz pasos imas puno pravo da vozis auto koji ima tablice zemlje u kojoj si prijavljen. Cemu kukanje!?
Osim ako ne zivis ovde, a tamo si, shatro, prijavljen, ali to je onda u samom korenu varanje drzave u kojoj zivis. Sta mislis sta bi ti sledilo za tako nesto na zapadu, za lazno prijavljivanje boravka u inostranstvu? Ti zaista verujes da bi oni rekli 'pa dobro, nema veze, ne moras nista ovde da placas'!?
2. 'zasto bih za svoju imovinu (ni na koga drugog auto nije bio registrovan) ponovo placao porez i carinu da bih dosao kuci, u Beograd, u grad u kojem sam rodjen ...
Kakve ima veze gde si rodjen!? Sta sad to znaci!? Da nemas nikakvu obavezu prema Srbiji jer si, boze moj, tu rodjen?
3. 'a ja pitam bilo koga da mi kaze Koji je to zakon prekrsen pri kupovini tih vozila? To sto drzava gubi svake godine i tako unazad 5 godina je problem drzave zbog kojeg ne bi trebalo da ispasta ijedan gradjanin ove zemlje.'
U pravu si. Tada nije prekrsen nijedan zakon. I zato si pet godina i vozio taj auto na taj nacin i niko te nije cimao. Ali neko je trebao da ti kaze da zemlja zvana SCG vise ne postoji i da se posledicno stvari menjaju.
I u pravu si ... niko sem drzave nije kriv sto je pomenutih poslednjih pet godina 'gubila' i niko od tebe ne trazi da retroaktivno platis 5 registrovanja vozila. Ali zato drzava sada, sredjuje te stvari jer vise ne zeli da gubi. Zasto bih ja i svi ostali sa srpskim tablicama punili budzet ove zemlje, a ti bio oslobodjen toga!?
Vrlo logicno kad malo razmislis zapravo ...
pre 16 godina
40.000 automobila sa CG tablama?
to je možda bilo do prosle godine, danas ih ima puno manje.
Osim toga, vise od polovine njih ce prodati ta kola u Crnoj Gori, ili ce ih ovde prodati za delove, jer kad plate odjavu tablica u CG od 200 evra, put, a zatim carinu i PDV na "friziranu" cenu auto ce ih kostati vise nego da kupe neki drugi bolji za iste pare sa domacim tablicama.
Dakle, država nece dobiti te pare koja je planirala, vec 5-6 puta manje. Nakon toga sledi jos jedno "lepo" iznenadjenje, ili namet za sve vozace u Srbiji, koji se sprema od septembra, ali Vlada ne želi da ga sada obelodani.
pre 16 godina
ja sam cuo da milion crnogoraca zivi u Beogradu, al da Beogradjanin zivi u crnoj gori pa se vrati u rodni mu grad sa CG limuzinom:-))) bas smesno
Ma koliko su se njih vodili da su dole a zive u Srbiji samo da bi vozili Cg automobile!
E, sad, posto ce drzava neminovno isplatiti neku socijalu od NIS-a, zele da vide na hiljade onih crnogoraca koji su se prijavili za akcije, dal ce da uzmu akcije ili da se deklarisu kao crnogorci pa da ne preregistruju vozila. Tante za mante! A ovamo analiticari kazu da je malo tri mseca za preregistraciju.Je... ti analiticARE, DA SU STAVILI PRST NA CELO VIDELI DA U AVGUSTU POCINJE ISPLATA!!
Daklem, od 21 aprila do 21 jula i 10 dana bonusa.
JEAAAA
pre 16 godina
Podrzavam sve ovo u potpunosti! Savrseno! Bravo! :)
Sto se uvoza u naredna 3 meseca tice, da ali samo ako ispunjavaju potrebne EKO standarde..
pre 16 godina
Da li neko moze da mi kaze da li taj pojam "preregistracije" pored placanja PDV-a i carine, znaci da treba da se uplate sve takse bez obzira sto registracija istice 31.12.? Ako treba to je stvarno kradja, radim u stranom predstavnistvu i drzava nas je primorala da uzmemo E table(i sve vreme placamo preskupu registraciju), i sad traze da posle par meseci opet sve to placamo, da dupliramo troskove i da gubimo vreme sa papirologijom. Da napomenem u ovoj firmi se voze kola srednje nize klase, a ne kao sto su doticni pominjali cifre iznad 70.000eura. Ovo je nenormalna drzava,polakomila se i otvorila ulaz strancima da otvara strana predstavnistva, a gde god se pojavimo tretiraju nas kao "ovce za shishanje" a i da ne pominjem da sluzbenici pojma nemaju sta da rade sa papirologijom, pa umesto 10minuta, ostajemo satima na salterima. Principali ne mogu da veruju na kakve probleme nailazimo kao strano predstavnistvo, a mi ovoj drzavi samo donosimo i ostavljamo novac. I sad se nekome "nadiglo" da uvodi preregistraciju, da "nakupi"jos koji euro da bi napunio svoje ionako vec prepune dzepove. Jednom recju, kradja!
pre 16 godina
Kako sam ja cuo crnogorci ce odjavu vozila naplacivati 200e,tako da neznam posle svih ovih dazbina koliko se ustvari isplatila ta kupovina u CG!
pre 16 godina
Za sve koji misle da su budale ispali gradjani koji su postovali zakon.
Da li ste zaboravili na gradjansku neposlusnost ukoliko su zakoni takvi da diskriminisu i finansijski osakacuju ionako slabo stojece? Da li ste razmisljali da u tom slucaju iskoriste rupu u zakonu. Iskoristiti rupe u zakonu nije krivicno delo. Suprotstaviti se drzavnom siledzijstvu nije zlocin. Naprotiv.
pre 16 godina
A sta je sa tablicama novog dizajna i izgleda?
pre 16 godina
uredba o preregistraciji auta sa ekonomskim tablicama je kontraproduktivna i delimicno nezakonita:
1) pod pretpostavkom da je neko stvarno registrovao strano predstavnistvo da bi registrovao kola na e-tablice morao je da ima najmanje 1 zaposlena za 1 auto odnosno 3 zaposlenih za 2 automobila. to znaci da je poslodovac na njih morao da placa sve dazbine na isplacenu zaradu sto iznosi oko 65% vrednosti zarade ili minimalno oko 10000 din po zaposlenom ako je taj zaposleni dobijao neku minimalnu platu od 15000 din. posle ovakve uredbe svi ti radnici ce biti otpusteni a u budzet ce se opet sliti manje para posmatrajuci jedan ciklus od 4 godine.
2.svaki automobil koji je pre donosenja uredbe,ocarinjen resenjem o privremenom uvozu, i na osnovu toga registrovan do 31.12.09. je apsolutno zakonit postupak i svaka retroaktivna primena nekih novih uredbi je nezakonita. kako ce se vlasnicima pravih predstavnistava, iza kojih stoje ozbiljne medjunarodne kompanije, objasniti da u Srbiji mogu da se menjaju bitni zakoni prostom uredbom i jos da se primenjuju retroaktivno
pre 16 godina
Vidim da citaoci mahom negativno reaguju na moj prvi komentar ali cudi me da niko nije napisao i zasto.Meni i dalje nije jasno sta je to sto nekome moze da zasmeta.
pre 16 godina
Polako!!!!Sad pocinje deranje u Crnoj Gori!!!Sta mislite koliko ce biti odjava tablica i koliko ce uzeti onaj koji je registrovao auto na sebe.Treba jos dodati i potvrdu o legalnosti!!!Sta mislilte koliko ima "duplih" automobila u Crnoj Gori??Sad ce vlasnici Crnogoraca svega da se nagledaju!!!
pre 16 godina
Hteli su da prevare sistem, ali je sistem prevario njih.
To je tako kad se hvatate u kolo prevaranata.
pre 16 godina
@NIKOLA P4
Bravo!!! Od kada je otvorena ova tema mislim da si dao najpametniji komentar!!!
pre 16 godina
Svi mesate babe i zabe. Ko je drzavljanin CG taj moze da vozi CG auto, ko nije taj jasno da ne moze! I sta tu nije jasno? Da li nemac moze da vozi automobil iz bratske im austrije? E pa ne moze, kao ni bilo gde drugde u svetu, pogotove ne automobil koji registrovan putem PTT-a, dakle bez tehničkog pregleda. Stoga gde to još ima? samo u srbiji, a zasto? Pitajte se sami!
Prema tome zakon je zakon, red je red i vrlo je jasan. I ne znam sta pravite toliki problem.
pre 16 godina
I na kraju je sta...? Moze li se registrovati golf 3 koji nije euro 3?
pre 16 godina
Jos nigde nema jasno uptustvo, ni u PU nije nista istaknuto, u stavri ne znamo kakav je postupak. Imate li neki link?
pre 16 godina
Da ne bude zabune, EURO 3 ili EKO 3 ogranicenje ne postoji prilikom preregistracije automobila sa CG tablama...
pre 16 godina
Ovde su pomešane babe i žabe. Ne mogu automobili sa ekonomskim tablicama da imaju isti tretman kao i automobili sa stranim tablicama.
Automobile sa ekonomskim tablicama (crne tablice, iste kao i diplomatske, s tim što slovo u sredini nije "A" nego "E") mogu da registruju samo strana ekonomska predstavništva. Izuzetno je bitan termin "predstavništvo" jer strana predstavništva po našem zakonu nemaju status pravnih lica, i nemaju pravo da ostvaruju nikakav prihod u Srbiji. Ona uglavnom služe da strane firme otvore ovde kancelariju koja se najčešće bavi istraživanjem tržišta i koordinacijom rada domaćih uvoznika/dilera.
E, sad, pošto strana predstavništva nisu pravna lica u Srbiji, oni svu opremu za rad, uključujući i automobile, uvoze na privremeni uvoz, bez plaćanja carine i PDV-a. Privremeni uvoz može da se produžava unedogled, a kada recimo strano predstavništvo kupi novi automobil, stari mogu da vrate nazad svome principalu, ili da plate carinu i porez na njega i da ga posle prodaju.
Ovom uredbom se ne ostavlja mogućnost da se auto uveze na privremeni uvoz, što je jedinstven slučaj u svetu, i šalje veoma lošu sliku u svet. To je još jedino uradio Milošević 1999. nakon bombardovanja, kada su bile potrebne pare za obnovu zemlje, pa se gledalo da se otme gde god se moglo.
pre 16 godina
Ja imam i nase i cesko drzavljanstvo. vozim auto na slovacke table, uzet tamo na lizing. da li taj zakon kaci i mene ili ne?
neverovatno je koliko sture informacije daju. i kako neko vec rece, ispada da mogu da se uvezu automobili iz recimo nemacke i koji nisu euro3 jer ce, ako sam dobro razumeo, dozvoliti da se preregistruje i golf trojka?
pre 16 godina
Kako možeš da preregistruješ avto, koji uopšte nije tvoj?? Ti su ljudi na CG table samo ovlaštenici na vožnju, a ne vlasnici. To može samo u SRB!
pre 16 godina
@Aca
Odjava tablica 200e? Odakle ti ta informacija,leba ti? Cuo si,prica se..? Istina je da odjava kosta 5(pet)e,sve ostalo znaci da se onaj na koga je auto registrovan ugradjuje u cenu(bice i toga,naravno)
I jos nesto...Carina i PDV se nece placati na "friziranu",vec katalosku vrednost auta.A ona je tolika,kolika je..Malo informisanja,pre nego sto ostavis komentar!
I,da,mogu da ti izvedem racunicu po kojoj je,uz navedene uslove prevoda,rizik zvani "registracija na CG",bio isplativ potez.(da ne ureknem)
pre 16 godina
@ (Plikuscht, 23. april 2009 09:37)
U cemu je problem!? Ako si i dalje tamo prijavljen (kao sto kazes da jesi) ti uz pasos imas puno pravo da vozis auto koji ima tablice zemlje u kojoj si prijavljen. Cemu kukanje!?
Osim ako ne zivis ovde, a tamo si, shatro, prijavljen, ali to je onda u samom korenu varanje drzave u kojoj zivis. Sta mislis sta bi ti sledilo za tako nesto na zapadu, za lazno prijavljivanje boravka u inostranstvu? Ti zaista verujes da bi oni rekli 'pa dobro, nema veze, ne moras nista ovde da placas'!?
Sve oko mog boravka dole i posla kojim sam se bavio je potpuno legalno.Ja NE ZELIM vise da zivim dole i hocu da uzmem licnu kartu i prijavim se na adresi na kojoj zivim u Beogradu.Nikada do sada mi i nije bilo omoguceno da bilo kako preregistrujem auto i ja pitam zasto?
Sto se tice pasosa....je NEMAM crnogorsko drzavljanstvo na osnovu kojeg se uzima pasos, ne na osnovu boravka.Kad smo kod pasosa kada i gde ce Srbin iz Crne Gore moci da dobije srpski pasos?Ali to je druga prica.....Sto se tice laznog prijavljivanja....Pa kako mislis da neko ima saznanja koliko belgijanac provodi u Francuskoj kada ni ne nose pasose tako da o tom laznom prijavljivanju treba porazmisliti.Ima prava da kupi kucu na selu u Francuskoj i tamo bude koliko god zeli.
Sve sto ja zelim je da me drzava tretira kao povratnika iz bilo koje druge zemlje sveta i da platim sta treba po zakonu a ne po necijoj trenutnoj volji.Imam li prava na licnu kartu?U zakonu pise SVAKI PUNOLETNI GRADJANIN....a sad ce mi reci da treba da se odjavim iz Crne Gore????Iz druge drzave?Pa nasi ljudi u Nemackoj se ne odjavljuju ni ovde ni tamo.Ja bih trebalo da udjem u MUP,trazim i dobijem licnu kartu.....Po zakonu....ali ga ovde nema i ja o tome pricam.Inace porez na sve sto imam placam ovde a ne tamo.Da ne govorim o nemogucnosti zdravstvene zastite ili zaposlenja.
Kakve ima veze gde si rodjen!? Sta sad to znaci!? Da nemas nikakvu obavezu prema Srbiji jer si, boze moj, tu rodjen?
Ima veze jer pogledaj kakav je status ljudi koji se vracaju u zemlju sa rada u inostranstvu.Trebalo bi da vazi za SVE zemlje.A ja zelim da se vratim kuci.Sta sam do sada mogao?Da ostavim auto,da ga prodam, da ga zapalim...sta?Naravno SVI imaju jedinstven zakljucak da je auto malo placen i da je kraden.Zar mislis da bih pisao sve ovo da je tako i da bih ga cuvao 10 godina cekajuci preregistraciju?
U pravu si. Tada nije prekrsen nijedan zakon. I zato si pet godina i vozio taj auto na taj nacin i niko te nije cimao. Ali neko je trebao da ti kaze da zemlja zvana SCG vise ne postoji i da se posledicno stvari menjaju.
I u pravu si ... niko sem drzave nije kriv sto je pomenutih poslednjih pet godina 'gubila' i niko od tebe ne trazi da retroaktivno platis 5 registrovanja vozila. Ali zato drzava sada, sredjuje te stvari jer vise ne zeli da gubi. Zasto bih ja i svi ostali sa srpskim tablicama punili budzet ove zemlje, a ti bio oslobodjen toga!?
Vrlo logicno kad malo razmislis zapravo ...
Ima samo jedna greska:nije u pitanju cak ni SCG vec SRJ tako da ZVANICNO nisu postojali odvojeni budzeti a mene zaista niko ni ne cima ali bih voleo da sam mogao da dobijem priliku dato ranije zavrsim jer JA NISAM VOZIO NA OVLASCENJE a to je ono sto svima upada u oci i u cemu je opet drzava kriva sto je tako.
Poenta cele price(bar sto se mene tice) nije u tome KOLIKO treba da se plati vec NACIN na koji drzava tretira stvari.Bilo je mogucnosti da se budzet puni i ranije pa nije.Mozda je to bio neki dil sa CG vlastima da se puni budzet CG.Nisu oni bas toliki neprijatelji kako se cini.
Pozdrav iz Podgorice ;-)
pre 16 godina
...pitanje za sve one koji nesto znaju a i one koji su nesto naculi... citam komentare i gde god se okrenem, svuda pise \"auta na strane tabe\" e sada ovako, ja imam auto na strane table, Svajcerske i vlasnik sam istog vise godina. vazi li i za mene da ga mogu prevesti na Srpske tablice??? ili to vazi samo za one koji muvaju i iz \"bratkse nam more zemlje CG\" dovoze aute??? definisite mi molim vas \"strane teblice\" pa da vidim jesu li i moje CH table strane ili se odmacinile, razlika je samo u slovu \"H i G\", njihove CG a moje CH. hajde recite mogu li i ja moju kantu (mislim Auto) da prekstim i tako i on postane Srbin, drzavljanin moje rodne grude Srbije... poz. adm.
pre 16 godina
Pera lazic&Pera Kojot:
Hvala na podrsci. Ako imate neke informacije vezeno za preregistraciju automobila sa "E" tablama, javite se, jer sam u problemu, stvarno ne znam kako da ovu situaciju prezentiram principalu.Ne znam da li radite u stranom predstavnistvu ali ja svakodnevno imam probleme zbog istog, od knjigovodstva pa do najobicnijih stvari-sluzbenici su mahom neupuceni kako da tretiraaju strano predstavnistvo.
2008.registracija od cca 1000eura mi je trajala samo 3meseca(do 31.12.), a evo 2009. ce trajati 6meseci, stvarno ne znam kako da objasnim nove troskove, ionako svi imaju "sliku" da smo indijanska drzava, i sad jos ovo.
Recite mi samo da li znaci da opet moram da placam sve takse za registraciju? Meni to nije logicno.
pre 16 godina
Ja sam izgubio staro ovlascenje, imam samo od maja prosle godine, sta da radim?
pre 16 godina
Gospodin ministar mladjan dinkic kad nesto kaze treba stojati iza toga a ne da obmanjuje gradjane kao i mnogo puta do sada posle najavljene legalizacije vozila sa stranim tablama crne gore,bih, madjarske,bugarske,rumunije,slovenije,crnih ekonomskih itd. sada se barem kako meni objasnjavaju carinski sluzbenici koje sam kontaktirao vise puta do danas i to beogradu, nisu i ostalim granicnim carinama novu uredbu vlade srbije samo vlasnici vozila sa crnogorskim tablicama i to sa ovlascenjem izdatim do 1.1.2008 mogu preregistrovati svoja vozila uz normalno paprenu nadoknadu.Pa se pitam da li su to gradjani mogli da sanjaju sta ce biti jednu godinu ispred vremena ili su trebali da zovnu milana tarota da i tu ostave neki dinar pa ova zabrana vazi do 1.1.2008 a ne kada je usvojen ovaj zakon tj od januara 2009 ili cak i kasnije a najgore od svega toga sto ce se crnogorci nekako i snaci a ostali gradjani i manjine ove nase republike morace svoja vozila da seku pa na odpad ako i njih ne zatvore do tada posto sa novim zakonom postoje i takva predvidjanja ali ako nista drugo u basti ce biti prekrasan dekor jer kad su amerikanci mogli nasim jugom da prave harmoniku zasto ne bi i mi mercedesom pravili rasad za leskovacku papriku i svi vozili punto za koji naravno nemamo novce po isteku od tri meseca imacemo i nove prihode naravno od kazni za prekrsaje koji ce ici od cesanja na ulici do toga da policajac nema nikakve potrebe dolaska u sud jer i zasto da se muci kada ce biti zakon a svi znamo sta zakon moze.Mislite samo o tome kako se sunce i mesec, dan i noc smenjuju i zasto je to tako kako je i zbog cega je to veoma dobro. Veoma Zabrinut zbog sveopste situacije. Neka nam je Bog u pomoc.
pre 16 godina
da li mogu sad da uvezem auto iz EU i da ga preregistrujem na nase tablice?!P.S da nema euro3 normu.moze li neko precizno da da odgovor!!!
37 Komentari
Sortiraj po: