Četvrtak, 04.09.2008.

01:23

Vrednost Zvezde pola milijarde evra

Crvena zvezda dobila je u utorak privremenu upravu.

Autor: ČŽ  |  Izvor: B92

Vrednost Zvezde pola milijarde evra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

Jagšemaš

pre 17 godina

@Aca_USA
Od početka severnog pomoćnog terena do kraja južnog pomoćnog terena ima oko 600m a širina placa (stadiona i 2 pomoćna terena) je oko 200m. Znači oko 120k kvadrata. Ne znam koja je cena građevinskog zemljišta na autokomandi, verujem da nije manje od 2000e. Hajde da kažemo do 250M evra. I plus stadion, igrači, brend... pa nije baš 500 miliona ali recimo da izađe preko 300. Samo pitanje je kako će biti rešeno to zemljište, da li će biti dodeljeno klubu ili će to Mišković kupiti na nameštenom tenderu ili nešto treće. Moja procena je da će Mišković na kraju kupiti Zvezdu za 50 miliona, pošto ćemo se dotad već zadužiti kod njega bar još 15ak M, što sa postojećim dugom od 10ak M iznosi oko 25M. Ne verujem da će baš odmah rušiti stadion al verujem da će uključiti severni pomoćni u svoj postojeći projekat na autokomandi
http://www.youtube.com/watch?v=5CYrxngkjBY

Aca_USA

pre 17 godina

Da li neko zna koliko Zvezda ima zemljista u centru grada (oko autokomande) ?
Ako je sve ono njeno to brat-bratu vredi 3000 mil eura. Igraci i ime (brend) nemaju cenu vecu od 30-50 miliona (malo smo mi trziste). Stadion se moderan moze napraviti za 500 mil.

pop

pre 17 godina

e jeste čudni,pa CZ ima 4 miliona navijača,Zvezda se voli,a ko voli NIS kad stalno poskupljuje gorivo.NIS ima max 2 miliona kupaca, a svaki Zvezdin navijač je potencijalni kupac nekog Zvezdinog rekvizita,znači duplo više mušterija od NIS-a.Po toj logici,ako prema novim procjenama vrijedi čak 2,5 milijardi evra,CZ onda vrijedi 5 milijardi,a ne 500 miliona.Još kad pomislite kakva je jagma za ulaznicama,i stadion je veoma očuvan jer se izuzetno malo troši.Znači još dodatnih 320 miliona samo zbog stadiona.Sveukupno 5.32 milijarde i na to dodajte još obaveznu maržu od barem 20 %,ukupno izađe blizu 6.5 milijardi.Tako da ne lupate više kakva je realna cijena i da mi ne treba više popovati.realna cijena je oko 6,5 milijardi evra.A,potpuno sam zaboravio.Tu je i igrački kadar koji vrijedi 28 miliona evra i trener od milion dolara.Ma to se može dati i onako đuture,ipak smo mi darežljiv narod,NE TREBA BITI CICIJA.

Oyzo

pre 17 godina

Evo sa wiki.

Mancester United

Since the late 1990s, the club has been one of the richest in the world with the highest revenue of any football club,[9] and is currently ranked as the richest and most valuable club in football, with a value of £897 million (€1,333 million / $1.8 billion) as of May 2008

Real Madrid

The club is the richest in football (€351m) in terms of revenue and the 2nd most valuable (worth over €950m as of 2008)

Sunce slobode

pre 17 godina

''Ako oni, tako raspadnuti (ne mislim samo na igrački kadar i stanje ekipe, već na ceo njihov klub koji puca po svim šavovima, dugovi im rastu itd.), vrede pola milijarde evra, onda mi vredimo PET MILIJARDI EVRA, znači barem 10 puta više! Partizan je danas barem 10 godina ispred cz, po svim parametrima.
(Komšija, Humska br. 1, 4. septembar 2008 09:02) ''
Aaaaa, pucaju komplexi na sve strane. Ne vredite vi NISTA, jer morate da vratite stadion pravom vlasniku VOJSCI SRBIJE, a ne da ne placate ni kiriju. Cutite i sakrijte se da se ne potegne to pitanje da ne bi igrali na Teleoptiku. . .

na zalost

pre 17 godina

(xxx, 4. septembar 2008 11:11)

Sine u pravu si, secamo se mi i Petah Tikve i Artmedije i svega ali priznao ti ili ne Partizan je u poslednjih 5-6 godina u Evropi igrao znacajniju ulogu (kolko tolko) od Zvezde. Pa covece mi smo prvo igrali LS pa smo sezonu posle toga usli u kup UEFA i prosli grupnu fazu, e tek sezonu posle te ste vi uspeli da udjete u UEFA kup. Ja bih jos dodao to za Partizanov nov stadion je sve regulisano, sve spremno ali zbog zvezdasa koji sede u gradskim foteljama to jos ceka i ko zna kada ce sve to biti zapoceto. A tu ne spada samo stadion vec i hoteli i restorani koji ce se graditi na prostoru gde je sada JNA. Pa ako se daj boze to izgradi za 4-5 godina i plus ti hoteli i centar u Zemunelu i plus sto je Partizan takodje veliki brend videcemo kolika ce njegova vrednost posle toga biti. Ali opet kazem zvezdas sedi u gradskoj upravi...

johnny

pre 17 godina

@Cira
e moj ciro bas si slonce...od surle nista ne vidis...pa nas delija ima vise a vas klub manje vredi,zato nemoj da se kacis jer mi cemo skupiti po 20 dinara i odkupiti i vas i sto preskoci i ofk beograd zato ajd,ajd cuti tamo

FoRzA_PxFxCx

pre 17 godina

Jaoj kakve gluposti koje vredjaju zdrav razum. Dosta iluzija o vrednosti Zvezde a i Partizana, ali ovde je ocigledno najlakse lupiti i ostati ziv!!!

Zoran

pre 17 godina

Kakve gluposti pisete ovde to je neverovatno! Zemljiste nije Zvezdino vlasnistvo vec vlasnistvo drzave i pare koje se dobiju prodajom idu drzavi a ne Zvezdi. Drzava prodaje Zvezdu uostalom kao i Partizan tako da zarada ide drzavi!

Romaldinjo!!!

pre 17 godina

e ljudi gde mogu da se javim na tender za kupovinu(tj predsednika) Zvezde??:))))))))) Alo bre pa nemoze danas svaka susa koja ima koje milionce da dodje u zvezdu i da radi sta hoce.... Zna se ko moze da bude predsednik, a ko SPONZOR, i isto tako se zna koji je posao sponzora, a koji predsednika... ko se malo bolje razume u fudbal razumece sta hocu da kazem...
Dzajic za predsednika, Jugovic za sportskog direktora, a Miskovic neka se drzi posla finansijera ili sponzora... Ne moze neko ko ima 30 godina, kome je cale ostavio silno bogatstvo da vodi zvezdu... sta on zna o klubu, kad je zvezda harala evropom on je jos u predskolsko isao, i a caletom isao da gleda utakmice... "a cale mu je tada pricao, znas sine kad porastes kupice ti tata ovaj klub, pa ces ti da ga vodis..." NE MOZE!!!

Dragan

pre 17 godina

Veoma je vazno da kampanju za pozajmizu Zvezdi dignemo na visok nivo. Novac od naknadne kupovine od novog vlasnika, mora biti vracen navijacima do poslednjeg evra. Ovo je Srbija i samo na tako zdravom osnovu moglo bi da se stekne poverenje i navijaca kaou ulagaca i buducih partnera.
Zato i ja pozivam B92 kao i sve verne Zvezdine navijace da se napravi anketa o ovom pitanju pa da probamo. Verujte ljudi da je moguce. Na slican nacin Hajduk Split, ovih dana to radi. U prvom krugu uspeli su da animiraju oko 2500 navijaca. To je malo ali Zvezda ima armiju navijaca plus model po kojem bi se ovo uradilo je bolji i uliva vise poverenja.
Drzava nema snage da pomogne niovcano Zvezdi ali institucionalno sigurno moze, u smislu stampanja akcija i slicno.
Samo mi mozemo da spasemo Zvezdu, na kraju ce ipak neko da kupi klub ali mi mozemo do tada da obezbedimo normalno funkcionisanje kluba, ugled rezultate i sto je najvacnije dobru cenu za otkup.
Sve za Zvezdu i salji dalje ideju.

Realan

pre 17 godina

@Cira
Prije da ce svaki grobar na planeti morati dati po 10,000 Evra da bi se eventualno priblizili ovoj cifri.
Vas milion?! HA HA

H.Simpson

pre 17 godina

Hehe...pola milijarde...
Liverpul je pre neke 4 godine(pre nego sto je 2005 osvojio titulu pobednika LS)placen oko 70miliona funti. Nema veze sto je pre toga on vec imao 4 titule prvaka Evrope,3 UEFA kupa,stadion koji je uvek prepun,i dobar komercijalni uspeh,ipak je zvezda realno skuplja 4-5 puta...a zasto? Zato sto su neki Jakovic,Edgar i Trickovski toliko puta bolji od nekih anonimusa tipa Dzerard,Tores ili,recimo,nekog tamo C.Alonsa...sa druge strane,Zvezda ima i toliko puta bolje navijace,za razliku od Liverpulovih ciju himnu ne zna ama bas niko na ovom svetu...di mi zivimo...
btw.I was sarcastic

halo?

pre 17 godina

Ajmo redom...
Jedan ManUtd, koji je najbogatiji klub na svijetu, vrijedi 830 mil. €.
Najtrofejniji klub na svijetu, Real Madrid vrijedi 525 mil. €.
Liverpool (skupa sa stadionom) vrijedi 313 mil. €.
Jedan gigant kao što je Barcelona 242 mil. €.
Abramovichev Chelsea vrijedi 237 mil. €.
I onda Zvezda vrijedi 500 mil. €???? Halooo???

srki

pre 17 godina

Naravno da vredi pola milijarde i ne znam kome je to cudno kada mozete pogledati uvek u oglasima koliko kosta kvadrat na tom zemljistu. Igraci, svi zajedno ne vrede 3 miliona, ali nema veze, proci ce i ovi igraci, jesu nas malo izblamirali, ali mozda je to i trebalo da se desi pa da sve krene od pocetka kako treba. Preguracemo mi i ovo, a poenta je sto nas bilo ko da kupi, isplatice mu se. Ako zvezda bude igrala lep i napadacki fudbal pa cak i u nasoj ligi, na stadionu ce biti 20000-30000 ljudi jer su se uzeleli dobrog i atraktivnog fudbala. Verujem da cemo se dici iz ovog pepela i opet krenuti u Evropu samo sada mnogo ozbiljnije. Nemam nista protiv ove price o ulaganju para navijaca, samo je steta sto to u Srbiji nije moguce, ali lepo bi bilo da moze.
ZNAJ DA UVEK BICU TU!

no name

pre 17 godina

Slazem se sa Draganovim komentarom, kada su mogli navijaci Liverpoola mozemo i mi.Neka svako da po 20 evrica i eto para za pojacanja za narednu sezonu. Peja pomesao si stranui ti i svi ovi tvoji FLJARMUTASI, ova vest je vezana za ZVEZDU.

Dejan

pre 17 godina

Ma daj, kakvih 500 miliona evra. Pa Roman je kupio Chelsea za nekih 170 miliona EUR, a koja je razlika u godisnjim prihodima bilo kog premijerligasa i Zvezde...

Grobarčina sa Cetinja

pre 17 godina

Pola milijarde krvnih zrncadi...pa bolje je tome što kupuje da kupi Mančester ili Liverpul...smiješni ste ili je to novo pranje para

xxx

pre 17 godina

Ako oni, tako raspadnuti (ne mislim samo na igrački kadar i stanje ekipe, već na ceo njihov klub koji puca po svim šavovima, dugovi im rastu itd.), vrede pola milijarde evra, onda mi vredimo PET MILIJARDI EVRA, znači barem 10 puta više! Partizan je danas barem 10 godina ispred cz, po svim parametrima.
(Komšija, Humska br. 1, 4. septembar 2008 09:02)

Za tebe i ostale koji veze nemaju sta je to Brend,ova suma vam se chini velikom. Jel znas ti brate koliko vredi logo Koka-kole ili Nike-a,verovatno ne mozes ni da zamislis. Ne zelim da poredim Zvezdin grb sa logom koka-kole ali on ipak nesto znaci. Jeste da se klub nalazi u krizi ali iza ovog kluba stoji armija navijaca,sponzori ce sigurno da ulazu pre u zvezdu nego cukaricki,kao i vecina igraca kojima je zelja da igraju u zvezdi ili partizanu,da ne pominjem zaradu od transfera igraca koji u inostranstvo odlaze samo preko zvezde i partizana. Eto vidis zasto zvezda vredi toliko,zato sto nesto ipak znaci ljudima u ovoj zemlji,i ova cena je mala,ja kad bih imao pola milijarde kupio bih je bez razmisljanja. Zamislite da zvezda zaigra nekiliko godina uzastopno u ligi sampiona kolika bi bila njena vrednost. Vama je mnogo 180mil.eura. pa toliko se sada daje za transfer jednog igraca.
A ti shto kazes da tvoj Partizan vredi 10 puta vishe,daj nam bar jedan validan argument. Koji ste vi to znacajan rezultat postigli u evropi zadnjih godina. Setite se Petah-tikve i Artmedije,pa setite se samo prosle godine kako ste zavrsili vase evropske putasestvije. Vi ste u ovakvoj situaciji bili pre par godina,vi grobari nema koga niste prozivali iz vase uprave,eh kako mi Srbi imamo kratko pamcenje,uzas,niste vi nista bolji od nas,i jedni i drugi smo losi i jedino sto ovi klubovi imaju su navijaci i istoriju...

Max

pre 17 godina

Pa ovi nisu normalni.Zvezda je obican balkanski klub sa prosecnom posetom od 3000 ljudi,praistorijskom infrastrukturom,malim brojem regisrovanih clanova kluba,mizernim rezultatima na internacionalnoj sceni,slabom organizacijom i sto je najvaznije izuzetno malim budzetom.Sta to vredi 500 miliona € ???Mozda njihova trofejna sala i pehar iz Barija ? Ljudskoj gluposti nema granica.Konacno su dobili novu travu i grejace pa sad misle da su u rangu vecih klubova.Procenu vrednost jednog kluba obavljaju ekspertna lica a ne tamo neki livadici.Znate li vi onu staru izreku "svaki cigo svoga konja hvali".Treba biti realan i ne zanositi se iluzijama.Pozdrav

Zare

pre 17 godina

Prvo i osnovno pre početka privatizacije klubova (u bilo kom sportu) imovina, nepokretnosti tih organizacija treba da pripadne ili republici ili opštini (gradu) gde se nalazi dotični. Odmah treba staviti moratorijum na prodaju te imovine od jedno 25 godina. Na sličan način kao što je JAT podeljen na aerodrom, tehniku isl. Od svake prodate karte treba procenat da ide vlasniku stadiona kako bi se plaćalo održavanje. Na ovaj način bi se imovina kao motiv privatizacije klubova odmah isključila te bi se gramzivi konglomerati kojima je ovo jedini motiv u dobroj meri demotivisali da ulaze u ovu priču. Omogućilo bi se da u igru udju manji investitori koji bi se bavili sportom odnosno biznisom vezanim za sport. Uz ovo naravno moraju da idu i poreske olakšice vezane za ulaganje u sport.

Ogio

pre 17 godina

Ako je neko vec izasao sa ovim informacijama o vrednosti kluba (a u ciju istinitost iskreno sumnjam...) zasto nije izneo i cinjenice o dugovanjima??
A opet, ako zemljiste kosta preko 300 mil €, stadion sa svim propratnim objektima, igracima i opremom vredi manje od 200. Uzmimo da stadion sa sve travom kosta 100 mil. Koliko onda kosta klub sa sve igracima.
Pa kad na ovo dodate (ili oduzmete) sva dugovanja...
Pa klub bi verovartno morao da doplati nekom da ga preuzme.
E sad, kako je klub nastao u periodu procvata industrije i sporta u SFRJ, zemljiste je verovatno samo dato na koriscenje kao sto je slucaj sa svim nasim gigantima (DMB, IMR, RK Beograd...).
Tako da kad pogledate klub vredi tricavih... ha, pogodite??

ZeLjko Jurisic, Grac-Gradiska-Romanovci RS

pre 17 godina

(Dragan, 4. septembar 2008 08:26)

To brate i ja sam za to
Ja kao navijac C.z 37 God.
bi odmah od Srca uplatio 500 Evri.

Red Star Nis

pre 17 godina

I sve to ulozimo u albansku ili meksicku travu,ispaketiramo, valjnemo, obrnemo, zaradimo i onda Jovo nanovo dok nas ne poapse

Peppito

pre 17 godina

Dajte bre,kakvih crnih pola milijarde ,,evara" za Zvezdu? Ajde zemljiste nek i vredi 320 miliona,ali 'de nadjose jos 180?
A sto se tice Miskovica,nek on obezbedi budzet dobar,pa nek i krade on malo,da se ugradi,nekako mi lepse on da skuplja kajmak nego ovi paprikari,bar ce i dati nesto zauzvrat!

yellowpig

pre 17 godina

@ Dragan


Odlična ideja,nešto slično rade real i barselona,sosiosi uplaćuju članarinu ,a to nije mala cifra kad se nakupi,samo jedna izmena,ne moraju da nam vrate ništa,a kamoli još kamate da uzimamo,tu bi se nakupilo dosta love,klub bi uz par jakih sponzora i ljude koji bi bili profesionalci sa ugovorima po meni bio uspešan ali neće oni to,njima to ne odgovara,mafija mora da se opari i to je to,briga njih za zvezdu,da bilo kog od tih biznismena koji hoće da kupe ZVEZDU pitaš dali bi više voleli da klub bude 10.na tabeli,a oni zarade više para ili budu 1. a zarade manje para uvek će izabrati ovo drugo jer njima je samo lova bitna,zato mora da se nađe način da ovaj predlog zaživi,da mi navijači pomognemo klubu,jel možete vi sa B92 nekako da pomognete,da organizujete anketu ili nešto slično!!!

yellowpig

pre 17 godina

Alo grobari,opet kompleks,čuli cifru od 500 milki i odmah"odkud toliko,toliko ne vrede ni čelsi,mančester...".e jeste jadni,razmišljajte malo o svom klubu i pišite o njemu,neka vam tema bude kako će partizan rušiti svoj stadion ,fuzionisati se sa zemunom i graditi novi stadion tamo gde je zemunov sad,živi bili pa videli. Šta nekom nije jasno u vezi cifre od pola milijarde,dali neko od vas zna koliko vredi jedan hektar na dedinju?Sviđa mi se onaj komentar da bi CRVENA ZVEZDA trebala da proda zemljište i da te pare uloži u klub ali teško da će se to ostvariti,koliko se meni čini,odoše oba stadiona sa dedinja!!!

Komšija, Humska br. 1

pre 17 godina

Ako oni, tako raspadnuti (ne mislim samo na igrački kadar i stanje ekipe, već na ceo njihov klub koji puca po svim šavovima, dugovi im rastu itd.), vrede pola milijarde evra, onda mi vredimo PET MILIJARDI EVRA, znači barem 10 puta više! Partizan je danas barem 10 godina ispred cz, po svim parametrima.

Dragan

pre 17 godina

Ovo su sve gluposti, radna grupa ima preko 1000 godina kada se saberu.
Svim verni navijaci ZVEZDE evo resenja.
Moguce je izvesti sledece; da svi navijaci koji su u mogucnosti daju od 10 eur I vise pozajmicu klubu i za to im se izda obveznica ili akcija FK Crvena Zvezda. Sve to mora biti propraceno Vladom Republike Srbije. Nakon toga ocekivano bi bil da se skupi izmedju 10 i 15 mil. eur. Prikupljeni novac bi se polozio na racun Banke otvoren za specijalne namene i to za kupovinu igraca i eventualno pokrivanje neki dugova obzirom da je Zvezda blokirana od strane jedne nase Banke za dug iz ranijih godina. Na ime polozenog novca lobirao bi se neko od fudbalskih stucnjaka (ne mentuzalema) da u ime navijaca koji su pozajmili novac a u korist kluba, oformi skelet buduce ekipe koja ne bi mogla biti menjana minimum 4 godine. Ukoliko se ostvare rezultati pozajmljeni novac bi bio vracen navijacima uz kamatu od dana polaganja pozajmice ili od novog vlasnika kluba koji bi morao da otkupi obveznice ili akcije navijaca. Tada onih 10 do 15 mil.evra bi vredelo mnogo vise i sa takvim novim ulogom za posledicu Zvezda ce imati eventualno novog vecinskog vlasnika koji ce voditi racuna o ulozenom novcu. Razlika koja bi nastala izmedju otkupljenihih akcija navijaca u procentu bi povecala pozajmice koje bi bile vracene navijacima.
Ovo je jedino resenje, ne treba da drzava daje pare, ili srpski businessmen da kupi Zvezdu za 100 hiljada eur, sami cemo oziveti klub.
Dajte svoj komentar u zavisnosti od vasih reakcija ova kampanja moze da se realizuje uspesno. Ja sam spreman da u tome ucestvujem i finansijski i organizaciono. Na taj nacin izvukli bismo klub iz trenutne teskoce i sacuvali ga od obezvredjivanja do trenutka kada se bude promenio zakon o sportu i kada ce moci da se kupi FK Zvezdai spreci kupovina za male pare.

RS-primjer propale privatizacije

pre 17 godina

Zasto 500 mil E , zato jer u startu se odbijaju strani investitori a i ako neko zagrize postavljaju mu se nemoguci uslovi tipa" uloziti 700 mil E u narednoj godini i zadrzati sve radnike narednih 10 godina(samo ne igrace molim vas:)" !!!! Onog momenta kada i zadnji stranac odustane pojavice se masa domacih fiktivnih firmai, naravno koje potrazuju od zvezde 450 mil e , i nace se naravno Misko ili neko drugi da je spasi za 50-55 mil E :-) Naravno sve za Zvezdine navijace i sport!

l.sasha

pre 17 godina

hm, hm, vrlo zanimljivo.
pre svega zasto to zemljiste toliko vredi. mozda zbog nove zeleznicke stanice. ja ga ne bih uzeo ni dzabe. Ko vas kupuje bre. Pitajte se malo

shomi1417

pre 17 godina

Dzaju nazad u upravu!?!
Pa onda moze i Marko Milosevic u za vrhovnog sudiju, Kertez za ministra privatizacije a Legija za presednikovo obezbedjenje...
Pa ovo moze samo u Srbiji!A zbog cega je doticni bio u zatvoru...
Kao da osudjenom pedofilu date posao upravnika obdenista...
Strasno!

nemanja N.

pre 17 godina

kol'ko para??? hehehehehehehehe... koga bre vi folirate?! pola milijarde ne vredi telekom, a ne neki predkomunisticki stadion u raspadu, sa sve pokretnom i nepokretnom imovinom!!!! dozovite se pameti, i za promenu uzmite koji bod, i postignite koji gol u ligi, pa onda vredite 500 miliona koliko hocete!!!

zorz

pre 17 godina

Jasan plan mocnih i bogatih da postanu jos mocniji i bogatiji i da navijacima zamazu oci tako sto ce da bace koje milionce na ponekog igraca.Koliko ce oni za sebe uzeti od kluba to je nesto sto nikada javnost nece saznati.Strasno!

peja

pre 17 godina

@ zzzz

termin “kradja” se moze odnositi samo na nesto zasticeno autorskim pravom. ovo je pre sakupljanje narodne mudrosti- vuk karadzic style. a, priznaces, kada se naleti na nesto ovakvo, greota je ne proslediti sirokim narodnim masama!:-)

p.s. i “nastavak” je delo “neznanog junaka”…

POZDRAV!

Milos

pre 17 godina

@Cira

U tom slucaju, skupi se nas 20 damo po 10 evra, kupimo partizan pa od onog vaseg lavora napravimo ... hm sta uopste moze da se napravi od onih sarenih lego kockica :S

Mladen

pre 17 godina

Stvarno smesno, ako Zvezda vredi pola milijarde, to je vise nego Manchester, Chelsea, Liverpool, i Real zajedno, ali naravno bez trave

Mico

pre 17 godina

Ha ha ha..Smesno..PA dajte ljudi da Zvezda vredi kao polovina budzeta republike Srbije XD..Smesno..I jos zalosnije to pominjanje zemljista...I sad hocete da kazete da vredite toliko,u rangu sa Celsijem i Mancesterom a klub igra u nikakvoj ligi,nikakva perspektiva za sponzore i reklamu..I to zemljiste,opet probajte da uporedite onda vase zemljiste sa zemljistem Mancestera(koji je ogromni industrijski centar) ili pak zemljistem Celsija u Londonu...Smesno..Ali ipak mi nismo upuceni,sta znate,mozda Zvezda poseduje pola Srbije,tonu poslovnog prostora itd..Nikad se ne zna sta je ko djipio...Sto se istorije kluba tice,novog ulagaca ne interesuje nikakva istorija i nju nece platiti,kupice neki klub u Engleskoj i stvoriti sebi istoriju za 2-3 sezone..I ko zna,mozda ce Miskovic da kupi zvezdu i napravi veliki Kvikimart od Marakane...Ha ha,joj opet mi smesno..Zvezda i partizan zajedno skuplji od NISa haha..Joj gde nam ovo drustvo ide...Propast drustva,morala i zdrave misli..ZAar smo svi mi curke...zzzzz

veljko

pre 17 godina

Alo bre Zvezda nema cenu ni vrednost to se nemoze proceniti niti izracunati i mani te se ovih gluposti sa ciframa mi se ne prodajemo nikome dovoljni smo sami sebi i zadovoljni cime raspolazemo. Nemogu da verujem da je Zvezda grobarima kao sto je @peja toliki izvor inspiracije pa pogledajte tu grobarsku podsmevku kolika je mora da je i gusle naucio da svira kad je ovo pisao. Strasno sta su ti kompleksi nize vrednosti al sta ces Zvezda je uvek bila najveca kod nas i ostace a ovakvim grobarcicima je ovo samo mali trenutak kada se osecaju da su veci od nas pa nemogu da sakriju svoju neizmernu srecu. Verovatno boli nemam pojma kad uporedis sa nama broj titula i kupova u istoriji, odnos u derbijima,broj navijaca, izgled stadiona,...u svemu smo bolji a jos plus imamo taj Bari i Tokijo sto je nasa najveca dika a grobarski najveci kompleks jer sve ovo ostalo mogu da nas stignu i prestignu al biti prvak evrope nikada nemogu. Zamislite Partizan prvak evrope u fudbalu ma smesno je i pomisliti. Lecite komplekse pod hitno ako mislite da budete veliki ko mi. Pozdrav svim pravim neiskompleksiranim navijacima.

propadosmo

pre 17 godina

pa zasto se svi lome oko zvezde da je kupe za male pare?...npr miskovic koji je kupio pola Srbije za sitan novac...pa bas zato sto zvezda ima svoj stadion...i celo sportsko drustvo je u okviru fudbalskog kluba...i to sve mnogo vredi...lepo oni svi to rade po proceduri:prvo upropasti,pa onda kupi za male pare nesto sto vredi mnogo...tako funkcionise cela zemlja...ali eto...doslo je i do zvezde...zasto se to ne desava npr u partizanu...pa zato sto partizan u svom vlasnistvu jedino ima teleoptik sportski kompleks,stadion JNA je drzavni stadion,partizan je tu kao podstanar...zvezdin grb samo je procenjen na 80 miliona evra...uspeli su da kupe sve sto su hteli u srbiji...tako da s obzirom sta se sve desava,i da zvezda nije c market ili honda,i posudje za pranje sudova,nece im biti tako lako da je upropaste,iako su na dobrom putu...

zzzzz

pre 17 godina

Peja, zasto si ukrao tudju pesmu, objavljivanu u komentarima na sajtovima "Kurira" i "Glasa javnosti" jos pre neki dan i dopisao neduhoviti nastavak? To nije lepo.

strucnjak:)

pre 17 godina

ne znam koliko vredi ta trava(sa zemljistem :))?
ali ovo ostalo je 'buy 1 get 5 free ''

parking za pola milijrde?
'' ma 'ajte,molim vas ..''

Cira

pre 17 godina

Dajte, grobari, da skupi nas milion po 500 evra, da ih kupimo, i zatvorimo...zatrpamo rupu, napravimo parking i milina :)
Vredelo bi tih para...

:)

SAS

pre 17 godina

Svako ko bude hteo da kupi zvezdu nece to uraditi zbog zvezde nego zbog zemljista koje je procenjeno na 400 mil..Po meni uprava zvezde bi trebala da proda zemljiste uzme tih 400 mil. stavi u budzet kluba i onda privatizuje klub,i onda taj koji kupi klub za pr 80 miliona - 150 ce to uraditi zato sto voli ili zeli da napravi uspeh,ali ce mu sigurno motivi biti sportske prirode.E sada moze da se desi da takvu zvezdu nece niko i odnda bi moralo sve po starom,ali i to je bolje nego da prodaju zvezdu taj sto kupi uzme zemljiste(izda ga,sagradi trzni centar ili sta vec) zvezdi da godisnje 2-3 miliona za pojacanja i cao to bi znacila konacna propast zvezde.
NASE KLUBOVE TREBA PRODAVATI SAMO KAO FK I STADION BEZ IKAKVOG ZEMLJISTA!!!!!

autokomanda

pre 17 godina

Ove price o vrednosti zemljista na kome se nalazi F.K C. Zvezda kolaju Beogradom od kada je Miskovic krocio u Zvezdu, kao i neproverene informacije o preselenju stadiona na izlazu iz Bezanije, gde je opet zemljiste vec kupljeno.Miskovicev u sredstvima javnog informisanja potez da vrati Dzajica u Zvezdu je samo prica za javnost. Vrlo dobro zna da od toga nema nista a uz to moze da ide i ona stara narodna "da se Vlasi ne dosete" da niko ne posumlja da eventualno iza hapsenja stoji MM. Najave da bi eventualno Jugovic trebalo da dodje na funkciju direktora su price za malu decu. Ne zelim da verujem da nas odredjeni ljudi smatraju toliko glupim da ne vidimo sta se desava.

Dullence

pre 17 godina

Jedno glupo pitanje za pravosudne organe Srbije: Kako je Dzajic napustio zemlju i otisao u posetu Terzicu u Crnu Goru kada je pusten da bi se branio sa slobode!!! BANANA REPUBLIKA!

peja

pre 17 godina

Vino pije Toplica Milane
Vino pije Kosančić Zemane
U ulici Bogdana Ljutice
A u krčmi Strahinjića Bana.
Progovara Kosančić Zemane
Brate dragi Toplica Milane
"Kakva ti je golema nevolja,
Te ti roniš suze od obraza?"
Kad se Milan napojio vina
Onda poče pijan besjediti:
"E moj brate, Kosančić Zemane
Kako neću suze proljevati,
Кадa nama dolaze Kiprani?
A Kiprani ljuti vitezovi,
Svakom vatra iz desnice sijeva.“
Evo skoro dvaes godinica
Da tri pasa nijesmo sastavili
A dolazi junački Apoel
I sa njime tri stotine vojske
Da na mejdan poćera sokole.
Pomoz brate Kosančić Zemane
Daću tebe tri tovara blaga,
Daću tebe meda i šećera,
Daću tebe vina i rakije,
Daću tebe svile i kadive;
Uspiješ li silu obuzdati.
E tu ti se Zeman ražljutio
Pa govori Toplici Milanu.
Ne budali Toplica Milane
Ne nariči kano žena neka
Kiprani se mogu ustaviti
Đe su njima Tokio i Bari
Đe su njima na prsima toke
Đe su njima noge razigrane
Pa da šnjima čarolije prave?
Dok imamo našeg Milijaša
I junaka Ibrahima Geja
Brzonogog viteza ognjenog
Kraljevića Marka Miškovića
I sudiju strogog Čarlsa Reja
Niko nama naudit’ ne može.
Nije prošla ni sedmica dana
Kad eto ti ljutijeh Kiprana
Na crveno slovo udariše
Po travi se bijeloj rastrčaše
Kano da ih na stotine ima
A u stvari jedan ih je manje.
Al ne spava Kosančić Zemane
Već on ljuti odgovor im sprema.
Mili Bože! Čuda velikoga!
Ili grmi, il’ se zemlja trese!
Il’ udara more u bregove?
Niti grmi, nit’ se zemlja trese,
Nit' udara more u bregove,
Već sokoli mejdan započeli!
Šcepaše se u kosti junačke
I pognaše po zelenoj travi.
A travica biješe mnogo dobra
No sokoli nijesu naviknuli.
Namjeri se junak na junaka,
Delije im noge izlomiše,
Al ljuta guja u kiparske grudi
Ne daju se lako odstupiti.
I sudiji mnogo žao biješe
Na oči mu suze udariše
Roni suze niz obraz rumeni.
Pa mu suze pogled zamutiše.
Tad procvilje Miškovicu Marko:
“Ðe si danas, posestrimo vilo?
Ðe si danas, niđe te ne bilo!
E da si se krivo zaklinjala,
Ðegod mene do nevolje bude,
Da ćeš mene biti u nevolji?"
Javi mu se iz oblaka vila:
"Za što brate, Miškoviću Marko!
Jesam li ti, bolan, govorila,
Da ne činiš u četvrtak kavge?
Sramota je dvome na jednoga;
Ðe su tebe guje iz potaje?"
Đe je Dule da ih gepekuje
Il’ Nebojša što fuzije stvara.“
Kasno vila Marku govorila,
Kasno Marko na Kosovo stiže
Jer Kosowski već im ućerao
pa i Nenad novi Brankoviću.
Al ne da se junačka družina
Jedva dišu ali još kidišu
Te osvetu slatku načinješe
Što ih vrati od strašnoga šoka.
Nosiše se sve do pola noći
Niko nikog predobit ne može.
Popadao junak do junaka
Al’ na kraju pobednika nema.
Sad Toplica sitnu knjigu piše
Dobro zna izgubili nijesu
Junački se s jačim povatali
I na travi srce ostavili
Ali žali za pobjedom slatkom
Pa odstupa visokomoralno
Da drugima prepusti komandu
I ostane čistoga obraza
Ne bi li mu sjever oprostio
Da mu ne bi šarca zapalio.
miskovicu, podrzi nam ZVEZDU,
udbe stare tekovinu slavnu,
na surcinu gradi stadionce,
‘mesto rupe poslovno prostorce.
terzin savez vrlo dobro znade
da je fuzbal samo ZVEZDE radi,
da joj daje titule i krune,
kad namesta i kad du*e ‘ladi.
miskovicu s visoka deltista,
saslusaj nam slobe zelju staru,
miskovicu, ne daj pojacanja
da sto vise ostane za travu.
radi ZVEZDE jos miljanic zivi,
i milojko ke*a kada treba,
a taj djora, trkac na petama
podrzi je- ako ZVEZDI treba.
oduzmi nam bekove i krila,
spica, halfa i golmana kleta,
da ZVEZDINOM bariju ne preti,
da ZVEZDINOM tokiju ne smeta.
podaj ZVEZDI najsvetije dare,
crven’ karton, bunker i penale,
ako nece da kiprane svali,
bar s jeknicem nek srce iskali.
nek narodi djaje™ slavu znadu,
sever puste cmavati u hladu,
al’ zemanu nek je straza jaka,
jera ima gana svakojaka.

Darko

pre 17 godina

Pametno je to, treba da se privatizuju klubovi, ali treba to uraditi javno. "SD Crvena Zvezda prodaje fudbalski klub!!!" Pa se jave na tender kojekakvi likovi, pa se proda za onog sa najboljim dugoročnim planom itd...sve javno i sve po zakonu (ako ga ima, ne gledam Skupštinu). A ovo je...ispod žita, tajno...naziru se neke dve struje...jeste, nije prodato...kako u Engleskoj-Prodat Manchester City, tome i tome...Ne znam šta vi mislite, nije to strašno

pablo escobar

pre 17 godina

Au koja buva!!!! Ako zvezda vredi pola milijarde, onda Manchester United i Liverpool vrede sve pare ovog sveta!!!!! I to bez "zemljista"!!!

peja

pre 17 godina

Vino pije Toplica Milane
Vino pije Kosančić Zemane
U ulici Bogdana Ljutice
A u krčmi Strahinjića Bana.
Progovara Kosančić Zemane
Brate dragi Toplica Milane
"Kakva ti je golema nevolja,
Te ti roniš suze od obraza?"
Kad se Milan napojio vina
Onda poče pijan besjediti:
"E moj brate, Kosančić Zemane
Kako neću suze proljevati,
Кадa nama dolaze Kiprani?
A Kiprani ljuti vitezovi,
Svakom vatra iz desnice sijeva.“
Evo skoro dvaes godinica
Da tri pasa nijesmo sastavili
A dolazi junački Apoel
I sa njime tri stotine vojske
Da na mejdan poćera sokole.
Pomoz brate Kosančić Zemane
Daću tebe tri tovara blaga,
Daću tebe meda i šećera,
Daću tebe vina i rakije,
Daću tebe svile i kadive;
Uspiješ li silu obuzdati.
E tu ti se Zeman ražljutio
Pa govori Toplici Milanu.
Ne budali Toplica Milane
Ne nariči kano žena neka
Kiprani se mogu ustaviti
Đe su njima Tokio i Bari
Đe su njima na prsima toke
Đe su njima noge razigrane
Pa da šnjima čarolije prave?
Dok imamo našeg Milijaša
I junaka Ibrahima Geja
Brzonogog viteza ognjenog
Kraljevića Marka Miškovića
I sudiju strogog Čarlsa Reja
Niko nama naudit’ ne može.
Nije prošla ni sedmica dana
Kad eto ti ljutijeh Kiprana
Na crveno slovo udariše
Po travi se bijeloj rastrčaše
Kano da ih na stotine ima
A u stvari jedan ih je manje.
Al ne spava Kosančić Zemane
Već on ljuti odgovor im sprema.
Mili Bože! Čuda velikoga!
Ili grmi, il’ se zemlja trese!
Il’ udara more u bregove?
Niti grmi, nit’ se zemlja trese,
Nit' udara more u bregove,
Već sokoli mejdan započeli!
Šcepaše se u kosti junačke
I pognaše po zelenoj travi.
A travica biješe mnogo dobra
No sokoli nijesu naviknuli.
Namjeri se junak na junaka,
Delije im noge izlomiše,
Al ljuta guja u kiparske grudi
Ne daju se lako odstupiti.
I sudiji mnogo žao biješe
Na oči mu suze udariše
Roni suze niz obraz rumeni.
Pa mu suze pogled zamutiše.
Tad procvilje Miškovicu Marko:
“Ðe si danas, posestrimo vilo?
Ðe si danas, niđe te ne bilo!
E da si se krivo zaklinjala,
Ðegod mene do nevolje bude,
Da ćeš mene biti u nevolji?"
Javi mu se iz oblaka vila:
"Za što brate, Miškoviću Marko!
Jesam li ti, bolan, govorila,
Da ne činiš u četvrtak kavge?
Sramota je dvome na jednoga;
Ðe su tebe guje iz potaje?"
Đe je Dule da ih gepekuje
Il’ Nebojša što fuzije stvara.“
Kasno vila Marku govorila,
Kasno Marko na Kosovo stiže
Jer Kosowski već im ućerao
pa i Nenad novi Brankoviću.
Al ne da se junačka družina
Jedva dišu ali još kidišu
Te osvetu slatku načinješe
Što ih vrati od strašnoga šoka.
Nosiše se sve do pola noći
Niko nikog predobit ne može.
Popadao junak do junaka
Al’ na kraju pobednika nema.
Sad Toplica sitnu knjigu piše
Dobro zna izgubili nijesu
Junački se s jačim povatali
I na travi srce ostavili
Ali žali za pobjedom slatkom
Pa odstupa visokomoralno
Da drugima prepusti komandu
I ostane čistoga obraza
Ne bi li mu sjever oprostio
Da mu ne bi šarca zapalio.
miskovicu, podrzi nam ZVEZDU,
udbe stare tekovinu slavnu,
na surcinu gradi stadionce,
‘mesto rupe poslovno prostorce.
terzin savez vrlo dobro znade
da je fuzbal samo ZVEZDE radi,
da joj daje titule i krune,
kad namesta i kad du*e ‘ladi.
miskovicu s visoka deltista,
saslusaj nam slobe zelju staru,
miskovicu, ne daj pojacanja
da sto vise ostane za travu.
radi ZVEZDE jos miljanic zivi,
i milojko ke*a kada treba,
a taj djora, trkac na petama
podrzi je- ako ZVEZDI treba.
oduzmi nam bekove i krila,
spica, halfa i golmana kleta,
da ZVEZDINOM bariju ne preti,
da ZVEZDINOM tokiju ne smeta.
podaj ZVEZDI najsvetije dare,
crven’ karton, bunker i penale,
ako nece da kiprane svali,
bar s jeknicem nek srce iskali.
nek narodi djaje™ slavu znadu,
sever puste cmavati u hladu,
al’ zemanu nek je straza jaka,
jera ima gana svakojaka.

Cira

pre 17 godina

Dajte, grobari, da skupi nas milion po 500 evra, da ih kupimo, i zatvorimo...zatrpamo rupu, napravimo parking i milina :)
Vredelo bi tih para...

:)

Milos

pre 17 godina

@Cira

U tom slucaju, skupi se nas 20 damo po 10 evra, kupimo partizan pa od onog vaseg lavora napravimo ... hm sta uopste moze da se napravi od onih sarenih lego kockica :S

zzzzz

pre 17 godina

Peja, zasto si ukrao tudju pesmu, objavljivanu u komentarima na sajtovima "Kurira" i "Glasa javnosti" jos pre neki dan i dopisao neduhoviti nastavak? To nije lepo.

pablo escobar

pre 17 godina

Au koja buva!!!! Ako zvezda vredi pola milijarde, onda Manchester United i Liverpool vrede sve pare ovog sveta!!!!! I to bez "zemljista"!!!

Dullence

pre 17 godina

Jedno glupo pitanje za pravosudne organe Srbije: Kako je Dzajic napustio zemlju i otisao u posetu Terzicu u Crnu Goru kada je pusten da bi se branio sa slobode!!! BANANA REPUBLIKA!

veljko

pre 17 godina

Alo bre Zvezda nema cenu ni vrednost to se nemoze proceniti niti izracunati i mani te se ovih gluposti sa ciframa mi se ne prodajemo nikome dovoljni smo sami sebi i zadovoljni cime raspolazemo. Nemogu da verujem da je Zvezda grobarima kao sto je @peja toliki izvor inspiracije pa pogledajte tu grobarsku podsmevku kolika je mora da je i gusle naucio da svira kad je ovo pisao. Strasno sta su ti kompleksi nize vrednosti al sta ces Zvezda je uvek bila najveca kod nas i ostace a ovakvim grobarcicima je ovo samo mali trenutak kada se osecaju da su veci od nas pa nemogu da sakriju svoju neizmernu srecu. Verovatno boli nemam pojma kad uporedis sa nama broj titula i kupova u istoriji, odnos u derbijima,broj navijaca, izgled stadiona,...u svemu smo bolji a jos plus imamo taj Bari i Tokijo sto je nasa najveca dika a grobarski najveci kompleks jer sve ovo ostalo mogu da nas stignu i prestignu al biti prvak evrope nikada nemogu. Zamislite Partizan prvak evrope u fudbalu ma smesno je i pomisliti. Lecite komplekse pod hitno ako mislite da budete veliki ko mi. Pozdrav svim pravim neiskompleksiranim navijacima.

Komšija, Humska br. 1

pre 17 godina

Ako oni, tako raspadnuti (ne mislim samo na igrački kadar i stanje ekipe, već na ceo njihov klub koji puca po svim šavovima, dugovi im rastu itd.), vrede pola milijarde evra, onda mi vredimo PET MILIJARDI EVRA, znači barem 10 puta više! Partizan je danas barem 10 godina ispred cz, po svim parametrima.

autokomanda

pre 17 godina

Ove price o vrednosti zemljista na kome se nalazi F.K C. Zvezda kolaju Beogradom od kada je Miskovic krocio u Zvezdu, kao i neproverene informacije o preselenju stadiona na izlazu iz Bezanije, gde je opet zemljiste vec kupljeno.Miskovicev u sredstvima javnog informisanja potez da vrati Dzajica u Zvezdu je samo prica za javnost. Vrlo dobro zna da od toga nema nista a uz to moze da ide i ona stara narodna "da se Vlasi ne dosete" da niko ne posumlja da eventualno iza hapsenja stoji MM. Najave da bi eventualno Jugovic trebalo da dodje na funkciju direktora su price za malu decu. Ne zelim da verujem da nas odredjeni ljudi smatraju toliko glupim da ne vidimo sta se desava.

peja

pre 17 godina

@ zzzz

termin “kradja” se moze odnositi samo na nesto zasticeno autorskim pravom. ovo je pre sakupljanje narodne mudrosti- vuk karadzic style. a, priznaces, kada se naleti na nesto ovakvo, greota je ne proslediti sirokim narodnim masama!:-)

p.s. i “nastavak” je delo “neznanog junaka”…

POZDRAV!

strucnjak:)

pre 17 godina

ne znam koliko vredi ta trava(sa zemljistem :))?
ali ovo ostalo je 'buy 1 get 5 free ''

parking za pola milijrde?
'' ma 'ajte,molim vas ..''

Dragan

pre 17 godina

Ovo su sve gluposti, radna grupa ima preko 1000 godina kada se saberu.
Svim verni navijaci ZVEZDE evo resenja.
Moguce je izvesti sledece; da svi navijaci koji su u mogucnosti daju od 10 eur I vise pozajmicu klubu i za to im se izda obveznica ili akcija FK Crvena Zvezda. Sve to mora biti propraceno Vladom Republike Srbije. Nakon toga ocekivano bi bil da se skupi izmedju 10 i 15 mil. eur. Prikupljeni novac bi se polozio na racun Banke otvoren za specijalne namene i to za kupovinu igraca i eventualno pokrivanje neki dugova obzirom da je Zvezda blokirana od strane jedne nase Banke za dug iz ranijih godina. Na ime polozenog novca lobirao bi se neko od fudbalskih stucnjaka (ne mentuzalema) da u ime navijaca koji su pozajmili novac a u korist kluba, oformi skelet buduce ekipe koja ne bi mogla biti menjana minimum 4 godine. Ukoliko se ostvare rezultati pozajmljeni novac bi bio vracen navijacima uz kamatu od dana polaganja pozajmice ili od novog vlasnika kluba koji bi morao da otkupi obveznice ili akcije navijaca. Tada onih 10 do 15 mil.evra bi vredelo mnogo vise i sa takvim novim ulogom za posledicu Zvezda ce imati eventualno novog vecinskog vlasnika koji ce voditi racuna o ulozenom novcu. Razlika koja bi nastala izmedju otkupljenihih akcija navijaca u procentu bi povecala pozajmice koje bi bile vracene navijacima.
Ovo je jedino resenje, ne treba da drzava daje pare, ili srpski businessmen da kupi Zvezdu za 100 hiljada eur, sami cemo oziveti klub.
Dajte svoj komentar u zavisnosti od vasih reakcija ova kampanja moze da se realizuje uspesno. Ja sam spreman da u tome ucestvujem i finansijski i organizaciono. Na taj nacin izvukli bismo klub iz trenutne teskoce i sacuvali ga od obezvredjivanja do trenutka kada se bude promenio zakon o sportu i kada ce moci da se kupi FK Zvezdai spreci kupovina za male pare.

shomi1417

pre 17 godina

Dzaju nazad u upravu!?!
Pa onda moze i Marko Milosevic u za vrhovnog sudiju, Kertez za ministra privatizacije a Legija za presednikovo obezbedjenje...
Pa ovo moze samo u Srbiji!A zbog cega je doticni bio u zatvoru...
Kao da osudjenom pedofilu date posao upravnika obdenista...
Strasno!

H.Simpson

pre 17 godina

Hehe...pola milijarde...
Liverpul je pre neke 4 godine(pre nego sto je 2005 osvojio titulu pobednika LS)placen oko 70miliona funti. Nema veze sto je pre toga on vec imao 4 titule prvaka Evrope,3 UEFA kupa,stadion koji je uvek prepun,i dobar komercijalni uspeh,ipak je zvezda realno skuplja 4-5 puta...a zasto? Zato sto su neki Jakovic,Edgar i Trickovski toliko puta bolji od nekih anonimusa tipa Dzerard,Tores ili,recimo,nekog tamo C.Alonsa...sa druge strane,Zvezda ima i toliko puta bolje navijace,za razliku od Liverpulovih ciju himnu ne zna ama bas niko na ovom svetu...di mi zivimo...
btw.I was sarcastic

SAS

pre 17 godina

Svako ko bude hteo da kupi zvezdu nece to uraditi zbog zvezde nego zbog zemljista koje je procenjeno na 400 mil..Po meni uprava zvezde bi trebala da proda zemljiste uzme tih 400 mil. stavi u budzet kluba i onda privatizuje klub,i onda taj koji kupi klub za pr 80 miliona - 150 ce to uraditi zato sto voli ili zeli da napravi uspeh,ali ce mu sigurno motivi biti sportske prirode.E sada moze da se desi da takvu zvezdu nece niko i odnda bi moralo sve po starom,ali i to je bolje nego da prodaju zvezdu taj sto kupi uzme zemljiste(izda ga,sagradi trzni centar ili sta vec) zvezdi da godisnje 2-3 miliona za pojacanja i cao to bi znacila konacna propast zvezde.
NASE KLUBOVE TREBA PRODAVATI SAMO KAO FK I STADION BEZ IKAKVOG ZEMLJISTA!!!!!

RS-primjer propale privatizacije

pre 17 godina

Zasto 500 mil E , zato jer u startu se odbijaju strani investitori a i ako neko zagrize postavljaju mu se nemoguci uslovi tipa" uloziti 700 mil E u narednoj godini i zadrzati sve radnike narednih 10 godina(samo ne igrace molim vas:)" !!!! Onog momenta kada i zadnji stranac odustane pojavice se masa domacih fiktivnih firmai, naravno koje potrazuju od zvezde 450 mil e , i nace se naravno Misko ili neko drugi da je spasi za 50-55 mil E :-) Naravno sve za Zvezdine navijace i sport!

xxx

pre 17 godina

Ako oni, tako raspadnuti (ne mislim samo na igrački kadar i stanje ekipe, već na ceo njihov klub koji puca po svim šavovima, dugovi im rastu itd.), vrede pola milijarde evra, onda mi vredimo PET MILIJARDI EVRA, znači barem 10 puta više! Partizan je danas barem 10 godina ispred cz, po svim parametrima.
(Komšija, Humska br. 1, 4. septembar 2008 09:02)

Za tebe i ostale koji veze nemaju sta je to Brend,ova suma vam se chini velikom. Jel znas ti brate koliko vredi logo Koka-kole ili Nike-a,verovatno ne mozes ni da zamislis. Ne zelim da poredim Zvezdin grb sa logom koka-kole ali on ipak nesto znaci. Jeste da se klub nalazi u krizi ali iza ovog kluba stoji armija navijaca,sponzori ce sigurno da ulazu pre u zvezdu nego cukaricki,kao i vecina igraca kojima je zelja da igraju u zvezdi ili partizanu,da ne pominjem zaradu od transfera igraca koji u inostranstvo odlaze samo preko zvezde i partizana. Eto vidis zasto zvezda vredi toliko,zato sto nesto ipak znaci ljudima u ovoj zemlji,i ova cena je mala,ja kad bih imao pola milijarde kupio bih je bez razmisljanja. Zamislite da zvezda zaigra nekiliko godina uzastopno u ligi sampiona kolika bi bila njena vrednost. Vama je mnogo 180mil.eura. pa toliko se sada daje za transfer jednog igraca.
A ti shto kazes da tvoj Partizan vredi 10 puta vishe,daj nam bar jedan validan argument. Koji ste vi to znacajan rezultat postigli u evropi zadnjih godina. Setite se Petah-tikve i Artmedije,pa setite se samo prosle godine kako ste zavrsili vase evropske putasestvije. Vi ste u ovakvoj situaciji bili pre par godina,vi grobari nema koga niste prozivali iz vase uprave,eh kako mi Srbi imamo kratko pamcenje,uzas,niste vi nista bolji od nas,i jedni i drugi smo losi i jedino sto ovi klubovi imaju su navijaci i istoriju...

Darko

pre 17 godina

Pametno je to, treba da se privatizuju klubovi, ali treba to uraditi javno. "SD Crvena Zvezda prodaje fudbalski klub!!!" Pa se jave na tender kojekakvi likovi, pa se proda za onog sa najboljim dugoročnim planom itd...sve javno i sve po zakonu (ako ga ima, ne gledam Skupštinu). A ovo je...ispod žita, tajno...naziru se neke dve struje...jeste, nije prodato...kako u Engleskoj-Prodat Manchester City, tome i tome...Ne znam šta vi mislite, nije to strašno

nemanja N.

pre 17 godina

kol'ko para??? hehehehehehehehe... koga bre vi folirate?! pola milijarde ne vredi telekom, a ne neki predkomunisticki stadion u raspadu, sa sve pokretnom i nepokretnom imovinom!!!! dozovite se pameti, i za promenu uzmite koji bod, i postignite koji gol u ligi, pa onda vredite 500 miliona koliko hocete!!!

Red Star Nis

pre 17 godina

I sve to ulozimo u albansku ili meksicku travu,ispaketiramo, valjnemo, obrnemo, zaradimo i onda Jovo nanovo dok nas ne poapse

Max

pre 17 godina

Pa ovi nisu normalni.Zvezda je obican balkanski klub sa prosecnom posetom od 3000 ljudi,praistorijskom infrastrukturom,malim brojem regisrovanih clanova kluba,mizernim rezultatima na internacionalnoj sceni,slabom organizacijom i sto je najvaznije izuzetno malim budzetom.Sta to vredi 500 miliona € ???Mozda njihova trofejna sala i pehar iz Barija ? Ljudskoj gluposti nema granica.Konacno su dobili novu travu i grejace pa sad misle da su u rangu vecih klubova.Procenu vrednost jednog kluba obavljaju ekspertna lica a ne tamo neki livadici.Znate li vi onu staru izreku "svaki cigo svoga konja hvali".Treba biti realan i ne zanositi se iluzijama.Pozdrav

Dejan

pre 17 godina

Ma daj, kakvih 500 miliona evra. Pa Roman je kupio Chelsea za nekih 170 miliona EUR, a koja je razlika u godisnjim prihodima bilo kog premijerligasa i Zvezde...

halo?

pre 17 godina

Ajmo redom...
Jedan ManUtd, koji je najbogatiji klub na svijetu, vrijedi 830 mil. €.
Najtrofejniji klub na svijetu, Real Madrid vrijedi 525 mil. €.
Liverpool (skupa sa stadionom) vrijedi 313 mil. €.
Jedan gigant kao što je Barcelona 242 mil. €.
Abramovichev Chelsea vrijedi 237 mil. €.
I onda Zvezda vrijedi 500 mil. €???? Halooo???

propadosmo

pre 17 godina

pa zasto se svi lome oko zvezde da je kupe za male pare?...npr miskovic koji je kupio pola Srbije za sitan novac...pa bas zato sto zvezda ima svoj stadion...i celo sportsko drustvo je u okviru fudbalskog kluba...i to sve mnogo vredi...lepo oni svi to rade po proceduri:prvo upropasti,pa onda kupi za male pare nesto sto vredi mnogo...tako funkcionise cela zemlja...ali eto...doslo je i do zvezde...zasto se to ne desava npr u partizanu...pa zato sto partizan u svom vlasnistvu jedino ima teleoptik sportski kompleks,stadion JNA je drzavni stadion,partizan je tu kao podstanar...zvezdin grb samo je procenjen na 80 miliona evra...uspeli su da kupe sve sto su hteli u srbiji...tako da s obzirom sta se sve desava,i da zvezda nije c market ili honda,i posudje za pranje sudova,nece im biti tako lako da je upropaste,iako su na dobrom putu...

na zalost

pre 17 godina

(xxx, 4. septembar 2008 11:11)

Sine u pravu si, secamo se mi i Petah Tikve i Artmedije i svega ali priznao ti ili ne Partizan je u poslednjih 5-6 godina u Evropi igrao znacajniju ulogu (kolko tolko) od Zvezde. Pa covece mi smo prvo igrali LS pa smo sezonu posle toga usli u kup UEFA i prosli grupnu fazu, e tek sezonu posle te ste vi uspeli da udjete u UEFA kup. Ja bih jos dodao to za Partizanov nov stadion je sve regulisano, sve spremno ali zbog zvezdasa koji sede u gradskim foteljama to jos ceka i ko zna kada ce sve to biti zapoceto. A tu ne spada samo stadion vec i hoteli i restorani koji ce se graditi na prostoru gde je sada JNA. Pa ako se daj boze to izgradi za 4-5 godina i plus ti hoteli i centar u Zemunelu i plus sto je Partizan takodje veliki brend videcemo kolika ce njegova vrednost posle toga biti. Ali opet kazem zvezdas sedi u gradskoj upravi...

Mico

pre 17 godina

Ha ha ha..Smesno..PA dajte ljudi da Zvezda vredi kao polovina budzeta republike Srbije XD..Smesno..I jos zalosnije to pominjanje zemljista...I sad hocete da kazete da vredite toliko,u rangu sa Celsijem i Mancesterom a klub igra u nikakvoj ligi,nikakva perspektiva za sponzore i reklamu..I to zemljiste,opet probajte da uporedite onda vase zemljiste sa zemljistem Mancestera(koji je ogromni industrijski centar) ili pak zemljistem Celsija u Londonu...Smesno..Ali ipak mi nismo upuceni,sta znate,mozda Zvezda poseduje pola Srbije,tonu poslovnog prostora itd..Nikad se ne zna sta je ko djipio...Sto se istorije kluba tice,novog ulagaca ne interesuje nikakva istorija i nju nece platiti,kupice neki klub u Engleskoj i stvoriti sebi istoriju za 2-3 sezone..I ko zna,mozda ce Miskovic da kupi zvezdu i napravi veliki Kvikimart od Marakane...Ha ha,joj opet mi smesno..Zvezda i partizan zajedno skuplji od NISa haha..Joj gde nam ovo drustvo ide...Propast drustva,morala i zdrave misli..ZAar smo svi mi curke...zzzzz

Mladen

pre 17 godina

Stvarno smesno, ako Zvezda vredi pola milijarde, to je vise nego Manchester, Chelsea, Liverpool, i Real zajedno, ali naravno bez trave

yellowpig

pre 17 godina

Alo grobari,opet kompleks,čuli cifru od 500 milki i odmah"odkud toliko,toliko ne vrede ni čelsi,mančester...".e jeste jadni,razmišljajte malo o svom klubu i pišite o njemu,neka vam tema bude kako će partizan rušiti svoj stadion ,fuzionisati se sa zemunom i graditi novi stadion tamo gde je zemunov sad,živi bili pa videli. Šta nekom nije jasno u vezi cifre od pola milijarde,dali neko od vas zna koliko vredi jedan hektar na dedinju?Sviđa mi se onaj komentar da bi CRVENA ZVEZDA trebala da proda zemljište i da te pare uloži u klub ali teško da će se to ostvariti,koliko se meni čini,odoše oba stadiona sa dedinja!!!

johnny

pre 17 godina

@Cira
e moj ciro bas si slonce...od surle nista ne vidis...pa nas delija ima vise a vas klub manje vredi,zato nemoj da se kacis jer mi cemo skupiti po 20 dinara i odkupiti i vas i sto preskoci i ofk beograd zato ajd,ajd cuti tamo

l.sasha

pre 17 godina

hm, hm, vrlo zanimljivo.
pre svega zasto to zemljiste toliko vredi. mozda zbog nove zeleznicke stanice. ja ga ne bih uzeo ni dzabe. Ko vas kupuje bre. Pitajte se malo

Ogio

pre 17 godina

Ako je neko vec izasao sa ovim informacijama o vrednosti kluba (a u ciju istinitost iskreno sumnjam...) zasto nije izneo i cinjenice o dugovanjima??
A opet, ako zemljiste kosta preko 300 mil €, stadion sa svim propratnim objektima, igracima i opremom vredi manje od 200. Uzmimo da stadion sa sve travom kosta 100 mil. Koliko onda kosta klub sa sve igracima.
Pa kad na ovo dodate (ili oduzmete) sva dugovanja...
Pa klub bi verovartno morao da doplati nekom da ga preuzme.
E sad, kako je klub nastao u periodu procvata industrije i sporta u SFRJ, zemljiste je verovatno samo dato na koriscenje kao sto je slucaj sa svim nasim gigantima (DMB, IMR, RK Beograd...).
Tako da kad pogledate klub vredi tricavih... ha, pogodite??

Grobarčina sa Cetinja

pre 17 godina

Pola milijarde krvnih zrncadi...pa bolje je tome što kupuje da kupi Mančester ili Liverpul...smiješni ste ili je to novo pranje para

Realan

pre 17 godina

@Cira
Prije da ce svaki grobar na planeti morati dati po 10,000 Evra da bi se eventualno priblizili ovoj cifri.
Vas milion?! HA HA

Sunce slobode

pre 17 godina

''Ako oni, tako raspadnuti (ne mislim samo na igrački kadar i stanje ekipe, već na ceo njihov klub koji puca po svim šavovima, dugovi im rastu itd.), vrede pola milijarde evra, onda mi vredimo PET MILIJARDI EVRA, znači barem 10 puta više! Partizan je danas barem 10 godina ispred cz, po svim parametrima.
(Komšija, Humska br. 1, 4. septembar 2008 09:02) ''
Aaaaa, pucaju komplexi na sve strane. Ne vredite vi NISTA, jer morate da vratite stadion pravom vlasniku VOJSCI SRBIJE, a ne da ne placate ni kiriju. Cutite i sakrijte se da se ne potegne to pitanje da ne bi igrali na Teleoptiku. . .

zorz

pre 17 godina

Jasan plan mocnih i bogatih da postanu jos mocniji i bogatiji i da navijacima zamazu oci tako sto ce da bace koje milionce na ponekog igraca.Koliko ce oni za sebe uzeti od kluba to je nesto sto nikada javnost nece saznati.Strasno!

ZeLjko Jurisic, Grac-Gradiska-Romanovci RS

pre 17 godina

(Dragan, 4. septembar 2008 08:26)

To brate i ja sam za to
Ja kao navijac C.z 37 God.
bi odmah od Srca uplatio 500 Evri.

yellowpig

pre 17 godina

@ Dragan


Odlična ideja,nešto slično rade real i barselona,sosiosi uplaćuju članarinu ,a to nije mala cifra kad se nakupi,samo jedna izmena,ne moraju da nam vrate ništa,a kamoli još kamate da uzimamo,tu bi se nakupilo dosta love,klub bi uz par jakih sponzora i ljude koji bi bili profesionalci sa ugovorima po meni bio uspešan ali neće oni to,njima to ne odgovara,mafija mora da se opari i to je to,briga njih za zvezdu,da bilo kog od tih biznismena koji hoće da kupe ZVEZDU pitaš dali bi više voleli da klub bude 10.na tabeli,a oni zarade više para ili budu 1. a zarade manje para uvek će izabrati ovo drugo jer njima je samo lova bitna,zato mora da se nađe način da ovaj predlog zaživi,da mi navijači pomognemo klubu,jel možete vi sa B92 nekako da pomognete,da organizujete anketu ili nešto slično!!!

Zare

pre 17 godina

Prvo i osnovno pre početka privatizacije klubova (u bilo kom sportu) imovina, nepokretnosti tih organizacija treba da pripadne ili republici ili opštini (gradu) gde se nalazi dotični. Odmah treba staviti moratorijum na prodaju te imovine od jedno 25 godina. Na sličan način kao što je JAT podeljen na aerodrom, tehniku isl. Od svake prodate karte treba procenat da ide vlasniku stadiona kako bi se plaćalo održavanje. Na ovaj način bi se imovina kao motiv privatizacije klubova odmah isključila te bi se gramzivi konglomerati kojima je ovo jedini motiv u dobroj meri demotivisali da ulaze u ovu priču. Omogućilo bi se da u igru udju manji investitori koji bi se bavili sportom odnosno biznisom vezanim za sport. Uz ovo naravno moraju da idu i poreske olakšice vezane za ulaganje u sport.

srki

pre 17 godina

Naravno da vredi pola milijarde i ne znam kome je to cudno kada mozete pogledati uvek u oglasima koliko kosta kvadrat na tom zemljistu. Igraci, svi zajedno ne vrede 3 miliona, ali nema veze, proci ce i ovi igraci, jesu nas malo izblamirali, ali mozda je to i trebalo da se desi pa da sve krene od pocetka kako treba. Preguracemo mi i ovo, a poenta je sto nas bilo ko da kupi, isplatice mu se. Ako zvezda bude igrala lep i napadacki fudbal pa cak i u nasoj ligi, na stadionu ce biti 20000-30000 ljudi jer su se uzeleli dobrog i atraktivnog fudbala. Verujem da cemo se dici iz ovog pepela i opet krenuti u Evropu samo sada mnogo ozbiljnije. Nemam nista protiv ove price o ulaganju para navijaca, samo je steta sto to u Srbiji nije moguce, ali lepo bi bilo da moze.
ZNAJ DA UVEK BICU TU!

no name

pre 17 godina

Slazem se sa Draganovim komentarom, kada su mogli navijaci Liverpoola mozemo i mi.Neka svako da po 20 evrica i eto para za pojacanja za narednu sezonu. Peja pomesao si stranui ti i svi ovi tvoji FLJARMUTASI, ova vest je vezana za ZVEZDU.

Romaldinjo!!!

pre 17 godina

e ljudi gde mogu da se javim na tender za kupovinu(tj predsednika) Zvezde??:))))))))) Alo bre pa nemoze danas svaka susa koja ima koje milionce da dodje u zvezdu i da radi sta hoce.... Zna se ko moze da bude predsednik, a ko SPONZOR, i isto tako se zna koji je posao sponzora, a koji predsednika... ko se malo bolje razume u fudbal razumece sta hocu da kazem...
Dzajic za predsednika, Jugovic za sportskog direktora, a Miskovic neka se drzi posla finansijera ili sponzora... Ne moze neko ko ima 30 godina, kome je cale ostavio silno bogatstvo da vodi zvezdu... sta on zna o klubu, kad je zvezda harala evropom on je jos u predskolsko isao, i a caletom isao da gleda utakmice... "a cale mu je tada pricao, znas sine kad porastes kupice ti tata ovaj klub, pa ces ti da ga vodis..." NE MOZE!!!

Zoran

pre 17 godina

Kakve gluposti pisete ovde to je neverovatno! Zemljiste nije Zvezdino vlasnistvo vec vlasnistvo drzave i pare koje se dobiju prodajom idu drzavi a ne Zvezdi. Drzava prodaje Zvezdu uostalom kao i Partizan tako da zarada ide drzavi!

FoRzA_PxFxCx

pre 17 godina

Jaoj kakve gluposti koje vredjaju zdrav razum. Dosta iluzija o vrednosti Zvezde a i Partizana, ali ovde je ocigledno najlakse lupiti i ostati ziv!!!

Oyzo

pre 17 godina

Evo sa wiki.

Mancester United

Since the late 1990s, the club has been one of the richest in the world with the highest revenue of any football club,[9] and is currently ranked as the richest and most valuable club in football, with a value of £897 million (€1,333 million / $1.8 billion) as of May 2008

Real Madrid

The club is the richest in football (€351m) in terms of revenue and the 2nd most valuable (worth over €950m as of 2008)

Peppito

pre 17 godina

Dajte bre,kakvih crnih pola milijarde ,,evara" za Zvezdu? Ajde zemljiste nek i vredi 320 miliona,ali 'de nadjose jos 180?
A sto se tice Miskovica,nek on obezbedi budzet dobar,pa nek i krade on malo,da se ugradi,nekako mi lepse on da skuplja kajmak nego ovi paprikari,bar ce i dati nesto zauzvrat!

Dragan

pre 17 godina

Veoma je vazno da kampanju za pozajmizu Zvezdi dignemo na visok nivo. Novac od naknadne kupovine od novog vlasnika, mora biti vracen navijacima do poslednjeg evra. Ovo je Srbija i samo na tako zdravom osnovu moglo bi da se stekne poverenje i navijaca kaou ulagaca i buducih partnera.
Zato i ja pozivam B92 kao i sve verne Zvezdine navijace da se napravi anketa o ovom pitanju pa da probamo. Verujte ljudi da je moguce. Na slican nacin Hajduk Split, ovih dana to radi. U prvom krugu uspeli su da animiraju oko 2500 navijaca. To je malo ali Zvezda ima armiju navijaca plus model po kojem bi se ovo uradilo je bolji i uliva vise poverenja.
Drzava nema snage da pomogne niovcano Zvezdi ali institucionalno sigurno moze, u smislu stampanja akcija i slicno.
Samo mi mozemo da spasemo Zvezdu, na kraju ce ipak neko da kupi klub ali mi mozemo do tada da obezbedimo normalno funkcionisanje kluba, ugled rezultate i sto je najvacnije dobru cenu za otkup.
Sve za Zvezdu i salji dalje ideju.

pop

pre 17 godina

e jeste čudni,pa CZ ima 4 miliona navijača,Zvezda se voli,a ko voli NIS kad stalno poskupljuje gorivo.NIS ima max 2 miliona kupaca, a svaki Zvezdin navijač je potencijalni kupac nekog Zvezdinog rekvizita,znači duplo više mušterija od NIS-a.Po toj logici,ako prema novim procjenama vrijedi čak 2,5 milijardi evra,CZ onda vrijedi 5 milijardi,a ne 500 miliona.Još kad pomislite kakva je jagma za ulaznicama,i stadion je veoma očuvan jer se izuzetno malo troši.Znači još dodatnih 320 miliona samo zbog stadiona.Sveukupno 5.32 milijarde i na to dodajte još obaveznu maržu od barem 20 %,ukupno izađe blizu 6.5 milijardi.Tako da ne lupate više kakva je realna cijena i da mi ne treba više popovati.realna cijena je oko 6,5 milijardi evra.A,potpuno sam zaboravio.Tu je i igrački kadar koji vrijedi 28 miliona evra i trener od milion dolara.Ma to se može dati i onako đuture,ipak smo mi darežljiv narod,NE TREBA BITI CICIJA.

Aca_USA

pre 17 godina

Da li neko zna koliko Zvezda ima zemljista u centru grada (oko autokomande) ?
Ako je sve ono njeno to brat-bratu vredi 3000 mil eura. Igraci i ime (brend) nemaju cenu vecu od 30-50 miliona (malo smo mi trziste). Stadion se moderan moze napraviti za 500 mil.

Jagšemaš

pre 17 godina

@Aca_USA
Od početka severnog pomoćnog terena do kraja južnog pomoćnog terena ima oko 600m a širina placa (stadiona i 2 pomoćna terena) je oko 200m. Znači oko 120k kvadrata. Ne znam koja je cena građevinskog zemljišta na autokomandi, verujem da nije manje od 2000e. Hajde da kažemo do 250M evra. I plus stadion, igrači, brend... pa nije baš 500 miliona ali recimo da izađe preko 300. Samo pitanje je kako će biti rešeno to zemljište, da li će biti dodeljeno klubu ili će to Mišković kupiti na nameštenom tenderu ili nešto treće. Moja procena je da će Mišković na kraju kupiti Zvezdu za 50 miliona, pošto ćemo se dotad već zadužiti kod njega bar još 15ak M, što sa postojećim dugom od 10ak M iznosi oko 25M. Ne verujem da će baš odmah rušiti stadion al verujem da će uključiti severni pomoćni u svoj postojeći projekat na autokomandi
http://www.youtube.com/watch?v=5CYrxngkjBY

peja

pre 17 godina

Vino pije Toplica Milane
Vino pije Kosančić Zemane
U ulici Bogdana Ljutice
A u krčmi Strahinjića Bana.
Progovara Kosančić Zemane
Brate dragi Toplica Milane
"Kakva ti je golema nevolja,
Te ti roniš suze od obraza?"
Kad se Milan napojio vina
Onda poče pijan besjediti:
"E moj brate, Kosančić Zemane
Kako neću suze proljevati,
Кадa nama dolaze Kiprani?
A Kiprani ljuti vitezovi,
Svakom vatra iz desnice sijeva.“
Evo skoro dvaes godinica
Da tri pasa nijesmo sastavili
A dolazi junački Apoel
I sa njime tri stotine vojske
Da na mejdan poćera sokole.
Pomoz brate Kosančić Zemane
Daću tebe tri tovara blaga,
Daću tebe meda i šećera,
Daću tebe vina i rakije,
Daću tebe svile i kadive;
Uspiješ li silu obuzdati.
E tu ti se Zeman ražljutio
Pa govori Toplici Milanu.
Ne budali Toplica Milane
Ne nariči kano žena neka
Kiprani se mogu ustaviti
Đe su njima Tokio i Bari
Đe su njima na prsima toke
Đe su njima noge razigrane
Pa da šnjima čarolije prave?
Dok imamo našeg Milijaša
I junaka Ibrahima Geja
Brzonogog viteza ognjenog
Kraljevića Marka Miškovića
I sudiju strogog Čarlsa Reja
Niko nama naudit’ ne može.
Nije prošla ni sedmica dana
Kad eto ti ljutijeh Kiprana
Na crveno slovo udariše
Po travi se bijeloj rastrčaše
Kano da ih na stotine ima
A u stvari jedan ih je manje.
Al ne spava Kosančić Zemane
Već on ljuti odgovor im sprema.
Mili Bože! Čuda velikoga!
Ili grmi, il’ se zemlja trese!
Il’ udara more u bregove?
Niti grmi, nit’ se zemlja trese,
Nit' udara more u bregove,
Već sokoli mejdan započeli!
Šcepaše se u kosti junačke
I pognaše po zelenoj travi.
A travica biješe mnogo dobra
No sokoli nijesu naviknuli.
Namjeri se junak na junaka,
Delije im noge izlomiše,
Al ljuta guja u kiparske grudi
Ne daju se lako odstupiti.
I sudiji mnogo žao biješe
Na oči mu suze udariše
Roni suze niz obraz rumeni.
Pa mu suze pogled zamutiše.
Tad procvilje Miškovicu Marko:
“Ðe si danas, posestrimo vilo?
Ðe si danas, niđe te ne bilo!
E da si se krivo zaklinjala,
Ðegod mene do nevolje bude,
Da ćeš mene biti u nevolji?"
Javi mu se iz oblaka vila:
"Za što brate, Miškoviću Marko!
Jesam li ti, bolan, govorila,
Da ne činiš u četvrtak kavge?
Sramota je dvome na jednoga;
Ðe su tebe guje iz potaje?"
Đe je Dule da ih gepekuje
Il’ Nebojša što fuzije stvara.“
Kasno vila Marku govorila,
Kasno Marko na Kosovo stiže
Jer Kosowski već im ućerao
pa i Nenad novi Brankoviću.
Al ne da se junačka družina
Jedva dišu ali još kidišu
Te osvetu slatku načinješe
Što ih vrati od strašnoga šoka.
Nosiše se sve do pola noći
Niko nikog predobit ne može.
Popadao junak do junaka
Al’ na kraju pobednika nema.
Sad Toplica sitnu knjigu piše
Dobro zna izgubili nijesu
Junački se s jačim povatali
I na travi srce ostavili
Ali žali za pobjedom slatkom
Pa odstupa visokomoralno
Da drugima prepusti komandu
I ostane čistoga obraza
Ne bi li mu sjever oprostio
Da mu ne bi šarca zapalio.
miskovicu, podrzi nam ZVEZDU,
udbe stare tekovinu slavnu,
na surcinu gradi stadionce,
‘mesto rupe poslovno prostorce.
terzin savez vrlo dobro znade
da je fuzbal samo ZVEZDE radi,
da joj daje titule i krune,
kad namesta i kad du*e ‘ladi.
miskovicu s visoka deltista,
saslusaj nam slobe zelju staru,
miskovicu, ne daj pojacanja
da sto vise ostane za travu.
radi ZVEZDE jos miljanic zivi,
i milojko ke*a kada treba,
a taj djora, trkac na petama
podrzi je- ako ZVEZDI treba.
oduzmi nam bekove i krila,
spica, halfa i golmana kleta,
da ZVEZDINOM bariju ne preti,
da ZVEZDINOM tokiju ne smeta.
podaj ZVEZDI najsvetije dare,
crven’ karton, bunker i penale,
ako nece da kiprane svali,
bar s jeknicem nek srce iskali.
nek narodi djaje™ slavu znadu,
sever puste cmavati u hladu,
al’ zemanu nek je straza jaka,
jera ima gana svakojaka.

Cira

pre 17 godina

Dajte, grobari, da skupi nas milion po 500 evra, da ih kupimo, i zatvorimo...zatrpamo rupu, napravimo parking i milina :)
Vredelo bi tih para...

:)

veljko

pre 17 godina

Alo bre Zvezda nema cenu ni vrednost to se nemoze proceniti niti izracunati i mani te se ovih gluposti sa ciframa mi se ne prodajemo nikome dovoljni smo sami sebi i zadovoljni cime raspolazemo. Nemogu da verujem da je Zvezda grobarima kao sto je @peja toliki izvor inspiracije pa pogledajte tu grobarsku podsmevku kolika je mora da je i gusle naucio da svira kad je ovo pisao. Strasno sta su ti kompleksi nize vrednosti al sta ces Zvezda je uvek bila najveca kod nas i ostace a ovakvim grobarcicima je ovo samo mali trenutak kada se osecaju da su veci od nas pa nemogu da sakriju svoju neizmernu srecu. Verovatno boli nemam pojma kad uporedis sa nama broj titula i kupova u istoriji, odnos u derbijima,broj navijaca, izgled stadiona,...u svemu smo bolji a jos plus imamo taj Bari i Tokijo sto je nasa najveca dika a grobarski najveci kompleks jer sve ovo ostalo mogu da nas stignu i prestignu al biti prvak evrope nikada nemogu. Zamislite Partizan prvak evrope u fudbalu ma smesno je i pomisliti. Lecite komplekse pod hitno ako mislite da budete veliki ko mi. Pozdrav svim pravim neiskompleksiranim navijacima.

Milos

pre 17 godina

@Cira

U tom slucaju, skupi se nas 20 damo po 10 evra, kupimo partizan pa od onog vaseg lavora napravimo ... hm sta uopste moze da se napravi od onih sarenih lego kockica :S

Komšija, Humska br. 1

pre 17 godina

Ako oni, tako raspadnuti (ne mislim samo na igrački kadar i stanje ekipe, već na ceo njihov klub koji puca po svim šavovima, dugovi im rastu itd.), vrede pola milijarde evra, onda mi vredimo PET MILIJARDI EVRA, znači barem 10 puta više! Partizan je danas barem 10 godina ispred cz, po svim parametrima.

pablo escobar

pre 17 godina

Au koja buva!!!! Ako zvezda vredi pola milijarde, onda Manchester United i Liverpool vrede sve pare ovog sveta!!!!! I to bez "zemljista"!!!

zzzzz

pre 17 godina

Peja, zasto si ukrao tudju pesmu, objavljivanu u komentarima na sajtovima "Kurira" i "Glasa javnosti" jos pre neki dan i dopisao neduhoviti nastavak? To nije lepo.

peja

pre 17 godina

@ zzzz

termin “kradja” se moze odnositi samo na nesto zasticeno autorskim pravom. ovo je pre sakupljanje narodne mudrosti- vuk karadzic style. a, priznaces, kada se naleti na nesto ovakvo, greota je ne proslediti sirokim narodnim masama!:-)

p.s. i “nastavak” je delo “neznanog junaka”…

POZDRAV!

Mladen

pre 17 godina

Stvarno smesno, ako Zvezda vredi pola milijarde, to je vise nego Manchester, Chelsea, Liverpool, i Real zajedno, ali naravno bez trave

nemanja N.

pre 17 godina

kol'ko para??? hehehehehehehehe... koga bre vi folirate?! pola milijarde ne vredi telekom, a ne neki predkomunisticki stadion u raspadu, sa sve pokretnom i nepokretnom imovinom!!!! dozovite se pameti, i za promenu uzmite koji bod, i postignite koji gol u ligi, pa onda vredite 500 miliona koliko hocete!!!

shomi1417

pre 17 godina

Dzaju nazad u upravu!?!
Pa onda moze i Marko Milosevic u za vrhovnog sudiju, Kertez za ministra privatizacije a Legija za presednikovo obezbedjenje...
Pa ovo moze samo u Srbiji!A zbog cega je doticni bio u zatvoru...
Kao da osudjenom pedofilu date posao upravnika obdenista...
Strasno!

xxx

pre 17 godina

Ako oni, tako raspadnuti (ne mislim samo na igrački kadar i stanje ekipe, već na ceo njihov klub koji puca po svim šavovima, dugovi im rastu itd.), vrede pola milijarde evra, onda mi vredimo PET MILIJARDI EVRA, znači barem 10 puta više! Partizan je danas barem 10 godina ispred cz, po svim parametrima.
(Komšija, Humska br. 1, 4. septembar 2008 09:02)

Za tebe i ostale koji veze nemaju sta je to Brend,ova suma vam se chini velikom. Jel znas ti brate koliko vredi logo Koka-kole ili Nike-a,verovatno ne mozes ni da zamislis. Ne zelim da poredim Zvezdin grb sa logom koka-kole ali on ipak nesto znaci. Jeste da se klub nalazi u krizi ali iza ovog kluba stoji armija navijaca,sponzori ce sigurno da ulazu pre u zvezdu nego cukaricki,kao i vecina igraca kojima je zelja da igraju u zvezdi ili partizanu,da ne pominjem zaradu od transfera igraca koji u inostranstvo odlaze samo preko zvezde i partizana. Eto vidis zasto zvezda vredi toliko,zato sto nesto ipak znaci ljudima u ovoj zemlji,i ova cena je mala,ja kad bih imao pola milijarde kupio bih je bez razmisljanja. Zamislite da zvezda zaigra nekiliko godina uzastopno u ligi sampiona kolika bi bila njena vrednost. Vama je mnogo 180mil.eura. pa toliko se sada daje za transfer jednog igraca.
A ti shto kazes da tvoj Partizan vredi 10 puta vishe,daj nam bar jedan validan argument. Koji ste vi to znacajan rezultat postigli u evropi zadnjih godina. Setite se Petah-tikve i Artmedije,pa setite se samo prosle godine kako ste zavrsili vase evropske putasestvije. Vi ste u ovakvoj situaciji bili pre par godina,vi grobari nema koga niste prozivali iz vase uprave,eh kako mi Srbi imamo kratko pamcenje,uzas,niste vi nista bolji od nas,i jedni i drugi smo losi i jedino sto ovi klubovi imaju su navijaci i istoriju...

Dullence

pre 17 godina

Jedno glupo pitanje za pravosudne organe Srbije: Kako je Dzajic napustio zemlju i otisao u posetu Terzicu u Crnu Goru kada je pusten da bi se branio sa slobode!!! BANANA REPUBLIKA!

Mico

pre 17 godina

Ha ha ha..Smesno..PA dajte ljudi da Zvezda vredi kao polovina budzeta republike Srbije XD..Smesno..I jos zalosnije to pominjanje zemljista...I sad hocete da kazete da vredite toliko,u rangu sa Celsijem i Mancesterom a klub igra u nikakvoj ligi,nikakva perspektiva za sponzore i reklamu..I to zemljiste,opet probajte da uporedite onda vase zemljiste sa zemljistem Mancestera(koji je ogromni industrijski centar) ili pak zemljistem Celsija u Londonu...Smesno..Ali ipak mi nismo upuceni,sta znate,mozda Zvezda poseduje pola Srbije,tonu poslovnog prostora itd..Nikad se ne zna sta je ko djipio...Sto se istorije kluba tice,novog ulagaca ne interesuje nikakva istorija i nju nece platiti,kupice neki klub u Engleskoj i stvoriti sebi istoriju za 2-3 sezone..I ko zna,mozda ce Miskovic da kupi zvezdu i napravi veliki Kvikimart od Marakane...Ha ha,joj opet mi smesno..Zvezda i partizan zajedno skuplji od NISa haha..Joj gde nam ovo drustvo ide...Propast drustva,morala i zdrave misli..ZAar smo svi mi curke...zzzzz

yellowpig

pre 17 godina

Alo grobari,opet kompleks,čuli cifru od 500 milki i odmah"odkud toliko,toliko ne vrede ni čelsi,mančester...".e jeste jadni,razmišljajte malo o svom klubu i pišite o njemu,neka vam tema bude kako će partizan rušiti svoj stadion ,fuzionisati se sa zemunom i graditi novi stadion tamo gde je zemunov sad,živi bili pa videli. Šta nekom nije jasno u vezi cifre od pola milijarde,dali neko od vas zna koliko vredi jedan hektar na dedinju?Sviđa mi se onaj komentar da bi CRVENA ZVEZDA trebala da proda zemljište i da te pare uloži u klub ali teško da će se to ostvariti,koliko se meni čini,odoše oba stadiona sa dedinja!!!

Peppito

pre 17 godina

Dajte bre,kakvih crnih pola milijarde ,,evara" za Zvezdu? Ajde zemljiste nek i vredi 320 miliona,ali 'de nadjose jos 180?
A sto se tice Miskovica,nek on obezbedi budzet dobar,pa nek i krade on malo,da se ugradi,nekako mi lepse on da skuplja kajmak nego ovi paprikari,bar ce i dati nesto zauzvrat!

Darko

pre 17 godina

Pametno je to, treba da se privatizuju klubovi, ali treba to uraditi javno. "SD Crvena Zvezda prodaje fudbalski klub!!!" Pa se jave na tender kojekakvi likovi, pa se proda za onog sa najboljim dugoročnim planom itd...sve javno i sve po zakonu (ako ga ima, ne gledam Skupštinu). A ovo je...ispod žita, tajno...naziru se neke dve struje...jeste, nije prodato...kako u Engleskoj-Prodat Manchester City, tome i tome...Ne znam šta vi mislite, nije to strašno

SAS

pre 17 godina

Svako ko bude hteo da kupi zvezdu nece to uraditi zbog zvezde nego zbog zemljista koje je procenjeno na 400 mil..Po meni uprava zvezde bi trebala da proda zemljiste uzme tih 400 mil. stavi u budzet kluba i onda privatizuje klub,i onda taj koji kupi klub za pr 80 miliona - 150 ce to uraditi zato sto voli ili zeli da napravi uspeh,ali ce mu sigurno motivi biti sportske prirode.E sada moze da se desi da takvu zvezdu nece niko i odnda bi moralo sve po starom,ali i to je bolje nego da prodaju zvezdu taj sto kupi uzme zemljiste(izda ga,sagradi trzni centar ili sta vec) zvezdi da godisnje 2-3 miliona za pojacanja i cao to bi znacila konacna propast zvezde.
NASE KLUBOVE TREBA PRODAVATI SAMO KAO FK I STADION BEZ IKAKVOG ZEMLJISTA!!!!!

strucnjak:)

pre 17 godina

ne znam koliko vredi ta trava(sa zemljistem :))?
ali ovo ostalo je 'buy 1 get 5 free ''

parking za pola milijrde?
'' ma 'ajte,molim vas ..''

propadosmo

pre 17 godina

pa zasto se svi lome oko zvezde da je kupe za male pare?...npr miskovic koji je kupio pola Srbije za sitan novac...pa bas zato sto zvezda ima svoj stadion...i celo sportsko drustvo je u okviru fudbalskog kluba...i to sve mnogo vredi...lepo oni svi to rade po proceduri:prvo upropasti,pa onda kupi za male pare nesto sto vredi mnogo...tako funkcionise cela zemlja...ali eto...doslo je i do zvezde...zasto se to ne desava npr u partizanu...pa zato sto partizan u svom vlasnistvu jedino ima teleoptik sportski kompleks,stadion JNA je drzavni stadion,partizan je tu kao podstanar...zvezdin grb samo je procenjen na 80 miliona evra...uspeli su da kupe sve sto su hteli u srbiji...tako da s obzirom sta se sve desava,i da zvezda nije c market ili honda,i posudje za pranje sudova,nece im biti tako lako da je upropaste,iako su na dobrom putu...

ZeLjko Jurisic, Grac-Gradiska-Romanovci RS

pre 17 godina

(Dragan, 4. septembar 2008 08:26)

To brate i ja sam za to
Ja kao navijac C.z 37 God.
bi odmah od Srca uplatio 500 Evri.

Sunce slobode

pre 17 godina

''Ako oni, tako raspadnuti (ne mislim samo na igrački kadar i stanje ekipe, već na ceo njihov klub koji puca po svim šavovima, dugovi im rastu itd.), vrede pola milijarde evra, onda mi vredimo PET MILIJARDI EVRA, znači barem 10 puta više! Partizan je danas barem 10 godina ispred cz, po svim parametrima.
(Komšija, Humska br. 1, 4. septembar 2008 09:02) ''
Aaaaa, pucaju komplexi na sve strane. Ne vredite vi NISTA, jer morate da vratite stadion pravom vlasniku VOJSCI SRBIJE, a ne da ne placate ni kiriju. Cutite i sakrijte se da se ne potegne to pitanje da ne bi igrali na Teleoptiku. . .

RS-primjer propale privatizacije

pre 17 godina

Zasto 500 mil E , zato jer u startu se odbijaju strani investitori a i ako neko zagrize postavljaju mu se nemoguci uslovi tipa" uloziti 700 mil E u narednoj godini i zadrzati sve radnike narednih 10 godina(samo ne igrace molim vas:)" !!!! Onog momenta kada i zadnji stranac odustane pojavice se masa domacih fiktivnih firmai, naravno koje potrazuju od zvezde 450 mil e , i nace se naravno Misko ili neko drugi da je spasi za 50-55 mil E :-) Naravno sve za Zvezdine navijace i sport!

Red Star Nis

pre 17 godina

I sve to ulozimo u albansku ili meksicku travu,ispaketiramo, valjnemo, obrnemo, zaradimo i onda Jovo nanovo dok nas ne poapse

yellowpig

pre 17 godina

@ Dragan


Odlična ideja,nešto slično rade real i barselona,sosiosi uplaćuju članarinu ,a to nije mala cifra kad se nakupi,samo jedna izmena,ne moraju da nam vrate ništa,a kamoli još kamate da uzimamo,tu bi se nakupilo dosta love,klub bi uz par jakih sponzora i ljude koji bi bili profesionalci sa ugovorima po meni bio uspešan ali neće oni to,njima to ne odgovara,mafija mora da se opari i to je to,briga njih za zvezdu,da bilo kog od tih biznismena koji hoće da kupe ZVEZDU pitaš dali bi više voleli da klub bude 10.na tabeli,a oni zarade više para ili budu 1. a zarade manje para uvek će izabrati ovo drugo jer njima je samo lova bitna,zato mora da se nađe način da ovaj predlog zaživi,da mi navijači pomognemo klubu,jel možete vi sa B92 nekako da pomognete,da organizujete anketu ili nešto slično!!!

Ogio

pre 17 godina

Ako je neko vec izasao sa ovim informacijama o vrednosti kluba (a u ciju istinitost iskreno sumnjam...) zasto nije izneo i cinjenice o dugovanjima??
A opet, ako zemljiste kosta preko 300 mil €, stadion sa svim propratnim objektima, igracima i opremom vredi manje od 200. Uzmimo da stadion sa sve travom kosta 100 mil. Koliko onda kosta klub sa sve igracima.
Pa kad na ovo dodate (ili oduzmete) sva dugovanja...
Pa klub bi verovartno morao da doplati nekom da ga preuzme.
E sad, kako je klub nastao u periodu procvata industrije i sporta u SFRJ, zemljiste je verovatno samo dato na koriscenje kao sto je slucaj sa svim nasim gigantima (DMB, IMR, RK Beograd...).
Tako da kad pogledate klub vredi tricavih... ha, pogodite??

Max

pre 17 godina

Pa ovi nisu normalni.Zvezda je obican balkanski klub sa prosecnom posetom od 3000 ljudi,praistorijskom infrastrukturom,malim brojem regisrovanih clanova kluba,mizernim rezultatima na internacionalnoj sceni,slabom organizacijom i sto je najvaznije izuzetno malim budzetom.Sta to vredi 500 miliona € ???Mozda njihova trofejna sala i pehar iz Barija ? Ljudskoj gluposti nema granica.Konacno su dobili novu travu i grejace pa sad misle da su u rangu vecih klubova.Procenu vrednost jednog kluba obavljaju ekspertna lica a ne tamo neki livadici.Znate li vi onu staru izreku "svaki cigo svoga konja hvali".Treba biti realan i ne zanositi se iluzijama.Pozdrav

Dejan

pre 17 godina

Ma daj, kakvih 500 miliona evra. Pa Roman je kupio Chelsea za nekih 170 miliona EUR, a koja je razlika u godisnjim prihodima bilo kog premijerligasa i Zvezde...

srki

pre 17 godina

Naravno da vredi pola milijarde i ne znam kome je to cudno kada mozete pogledati uvek u oglasima koliko kosta kvadrat na tom zemljistu. Igraci, svi zajedno ne vrede 3 miliona, ali nema veze, proci ce i ovi igraci, jesu nas malo izblamirali, ali mozda je to i trebalo da se desi pa da sve krene od pocetka kako treba. Preguracemo mi i ovo, a poenta je sto nas bilo ko da kupi, isplatice mu se. Ako zvezda bude igrala lep i napadacki fudbal pa cak i u nasoj ligi, na stadionu ce biti 20000-30000 ljudi jer su se uzeleli dobrog i atraktivnog fudbala. Verujem da cemo se dici iz ovog pepela i opet krenuti u Evropu samo sada mnogo ozbiljnije. Nemam nista protiv ove price o ulaganju para navijaca, samo je steta sto to u Srbiji nije moguce, ali lepo bi bilo da moze.
ZNAJ DA UVEK BICU TU!

Grobarčina sa Cetinja

pre 17 godina

Pola milijarde krvnih zrncadi...pa bolje je tome što kupuje da kupi Mančester ili Liverpul...smiješni ste ili je to novo pranje para

no name

pre 17 godina

Slazem se sa Draganovim komentarom, kada su mogli navijaci Liverpoola mozemo i mi.Neka svako da po 20 evrica i eto para za pojacanja za narednu sezonu. Peja pomesao si stranui ti i svi ovi tvoji FLJARMUTASI, ova vest je vezana za ZVEZDU.

H.Simpson

pre 17 godina

Hehe...pola milijarde...
Liverpul je pre neke 4 godine(pre nego sto je 2005 osvojio titulu pobednika LS)placen oko 70miliona funti. Nema veze sto je pre toga on vec imao 4 titule prvaka Evrope,3 UEFA kupa,stadion koji je uvek prepun,i dobar komercijalni uspeh,ipak je zvezda realno skuplja 4-5 puta...a zasto? Zato sto su neki Jakovic,Edgar i Trickovski toliko puta bolji od nekih anonimusa tipa Dzerard,Tores ili,recimo,nekog tamo C.Alonsa...sa druge strane,Zvezda ima i toliko puta bolje navijace,za razliku od Liverpulovih ciju himnu ne zna ama bas niko na ovom svetu...di mi zivimo...
btw.I was sarcastic

Realan

pre 17 godina

@Cira
Prije da ce svaki grobar na planeti morati dati po 10,000 Evra da bi se eventualno priblizili ovoj cifri.
Vas milion?! HA HA

halo?

pre 17 godina

Ajmo redom...
Jedan ManUtd, koji je najbogatiji klub na svijetu, vrijedi 830 mil. €.
Najtrofejniji klub na svijetu, Real Madrid vrijedi 525 mil. €.
Liverpool (skupa sa stadionom) vrijedi 313 mil. €.
Jedan gigant kao što je Barcelona 242 mil. €.
Abramovichev Chelsea vrijedi 237 mil. €.
I onda Zvezda vrijedi 500 mil. €???? Halooo???

Romaldinjo!!!

pre 17 godina

e ljudi gde mogu da se javim na tender za kupovinu(tj predsednika) Zvezde??:))))))))) Alo bre pa nemoze danas svaka susa koja ima koje milionce da dodje u zvezdu i da radi sta hoce.... Zna se ko moze da bude predsednik, a ko SPONZOR, i isto tako se zna koji je posao sponzora, a koji predsednika... ko se malo bolje razume u fudbal razumece sta hocu da kazem...
Dzajic za predsednika, Jugovic za sportskog direktora, a Miskovic neka se drzi posla finansijera ili sponzora... Ne moze neko ko ima 30 godina, kome je cale ostavio silno bogatstvo da vodi zvezdu... sta on zna o klubu, kad je zvezda harala evropom on je jos u predskolsko isao, i a caletom isao da gleda utakmice... "a cale mu je tada pricao, znas sine kad porastes kupice ti tata ovaj klub, pa ces ti da ga vodis..." NE MOZE!!!

johnny

pre 17 godina

@Cira
e moj ciro bas si slonce...od surle nista ne vidis...pa nas delija ima vise a vas klub manje vredi,zato nemoj da se kacis jer mi cemo skupiti po 20 dinara i odkupiti i vas i sto preskoci i ofk beograd zato ajd,ajd cuti tamo

na zalost

pre 17 godina

(xxx, 4. septembar 2008 11:11)

Sine u pravu si, secamo se mi i Petah Tikve i Artmedije i svega ali priznao ti ili ne Partizan je u poslednjih 5-6 godina u Evropi igrao znacajniju ulogu (kolko tolko) od Zvezde. Pa covece mi smo prvo igrali LS pa smo sezonu posle toga usli u kup UEFA i prosli grupnu fazu, e tek sezonu posle te ste vi uspeli da udjete u UEFA kup. Ja bih jos dodao to za Partizanov nov stadion je sve regulisano, sve spremno ali zbog zvezdasa koji sede u gradskim foteljama to jos ceka i ko zna kada ce sve to biti zapoceto. A tu ne spada samo stadion vec i hoteli i restorani koji ce se graditi na prostoru gde je sada JNA. Pa ako se daj boze to izgradi za 4-5 godina i plus ti hoteli i centar u Zemunelu i plus sto je Partizan takodje veliki brend videcemo kolika ce njegova vrednost posle toga biti. Ali opet kazem zvezdas sedi u gradskoj upravi...

Oyzo

pre 17 godina

Evo sa wiki.

Mancester United

Since the late 1990s, the club has been one of the richest in the world with the highest revenue of any football club,[9] and is currently ranked as the richest and most valuable club in football, with a value of £897 million (€1,333 million / $1.8 billion) as of May 2008

Real Madrid

The club is the richest in football (€351m) in terms of revenue and the 2nd most valuable (worth over €950m as of 2008)

Aca_USA

pre 17 godina

Da li neko zna koliko Zvezda ima zemljista u centru grada (oko autokomande) ?
Ako je sve ono njeno to brat-bratu vredi 3000 mil eura. Igraci i ime (brend) nemaju cenu vecu od 30-50 miliona (malo smo mi trziste). Stadion se moderan moze napraviti za 500 mil.

autokomanda

pre 17 godina

Ove price o vrednosti zemljista na kome se nalazi F.K C. Zvezda kolaju Beogradom od kada je Miskovic krocio u Zvezdu, kao i neproverene informacije o preselenju stadiona na izlazu iz Bezanije, gde je opet zemljiste vec kupljeno.Miskovicev u sredstvima javnog informisanja potez da vrati Dzajica u Zvezdu je samo prica za javnost. Vrlo dobro zna da od toga nema nista a uz to moze da ide i ona stara narodna "da se Vlasi ne dosete" da niko ne posumlja da eventualno iza hapsenja stoji MM. Najave da bi eventualno Jugovic trebalo da dodje na funkciju direktora su price za malu decu. Ne zelim da verujem da nas odredjeni ljudi smatraju toliko glupim da ne vidimo sta se desava.

zorz

pre 17 godina

Jasan plan mocnih i bogatih da postanu jos mocniji i bogatiji i da navijacima zamazu oci tako sto ce da bace koje milionce na ponekog igraca.Koliko ce oni za sebe uzeti od kluba to je nesto sto nikada javnost nece saznati.Strasno!

l.sasha

pre 17 godina

hm, hm, vrlo zanimljivo.
pre svega zasto to zemljiste toliko vredi. mozda zbog nove zeleznicke stanice. ja ga ne bih uzeo ni dzabe. Ko vas kupuje bre. Pitajte se malo

Dragan

pre 17 godina

Ovo su sve gluposti, radna grupa ima preko 1000 godina kada se saberu.
Svim verni navijaci ZVEZDE evo resenja.
Moguce je izvesti sledece; da svi navijaci koji su u mogucnosti daju od 10 eur I vise pozajmicu klubu i za to im se izda obveznica ili akcija FK Crvena Zvezda. Sve to mora biti propraceno Vladom Republike Srbije. Nakon toga ocekivano bi bil da se skupi izmedju 10 i 15 mil. eur. Prikupljeni novac bi se polozio na racun Banke otvoren za specijalne namene i to za kupovinu igraca i eventualno pokrivanje neki dugova obzirom da je Zvezda blokirana od strane jedne nase Banke za dug iz ranijih godina. Na ime polozenog novca lobirao bi se neko od fudbalskih stucnjaka (ne mentuzalema) da u ime navijaca koji su pozajmili novac a u korist kluba, oformi skelet buduce ekipe koja ne bi mogla biti menjana minimum 4 godine. Ukoliko se ostvare rezultati pozajmljeni novac bi bio vracen navijacima uz kamatu od dana polaganja pozajmice ili od novog vlasnika kluba koji bi morao da otkupi obveznice ili akcije navijaca. Tada onih 10 do 15 mil.evra bi vredelo mnogo vise i sa takvim novim ulogom za posledicu Zvezda ce imati eventualno novog vecinskog vlasnika koji ce voditi racuna o ulozenom novcu. Razlika koja bi nastala izmedju otkupljenihih akcija navijaca u procentu bi povecala pozajmice koje bi bile vracene navijacima.
Ovo je jedino resenje, ne treba da drzava daje pare, ili srpski businessmen da kupi Zvezdu za 100 hiljada eur, sami cemo oziveti klub.
Dajte svoj komentar u zavisnosti od vasih reakcija ova kampanja moze da se realizuje uspesno. Ja sam spreman da u tome ucestvujem i finansijski i organizaciono. Na taj nacin izvukli bismo klub iz trenutne teskoce i sacuvali ga od obezvredjivanja do trenutka kada se bude promenio zakon o sportu i kada ce moci da se kupi FK Zvezdai spreci kupovina za male pare.

Zare

pre 17 godina

Prvo i osnovno pre početka privatizacije klubova (u bilo kom sportu) imovina, nepokretnosti tih organizacija treba da pripadne ili republici ili opštini (gradu) gde se nalazi dotični. Odmah treba staviti moratorijum na prodaju te imovine od jedno 25 godina. Na sličan način kao što je JAT podeljen na aerodrom, tehniku isl. Od svake prodate karte treba procenat da ide vlasniku stadiona kako bi se plaćalo održavanje. Na ovaj način bi se imovina kao motiv privatizacije klubova odmah isključila te bi se gramzivi konglomerati kojima je ovo jedini motiv u dobroj meri demotivisali da ulaze u ovu priču. Omogućilo bi se da u igru udju manji investitori koji bi se bavili sportom odnosno biznisom vezanim za sport. Uz ovo naravno moraju da idu i poreske olakšice vezane za ulaganje u sport.

Dragan

pre 17 godina

Veoma je vazno da kampanju za pozajmizu Zvezdi dignemo na visok nivo. Novac od naknadne kupovine od novog vlasnika, mora biti vracen navijacima do poslednjeg evra. Ovo je Srbija i samo na tako zdravom osnovu moglo bi da se stekne poverenje i navijaca kaou ulagaca i buducih partnera.
Zato i ja pozivam B92 kao i sve verne Zvezdine navijace da se napravi anketa o ovom pitanju pa da probamo. Verujte ljudi da je moguce. Na slican nacin Hajduk Split, ovih dana to radi. U prvom krugu uspeli su da animiraju oko 2500 navijaca. To je malo ali Zvezda ima armiju navijaca plus model po kojem bi se ovo uradilo je bolji i uliva vise poverenja.
Drzava nema snage da pomogne niovcano Zvezdi ali institucionalno sigurno moze, u smislu stampanja akcija i slicno.
Samo mi mozemo da spasemo Zvezdu, na kraju ce ipak neko da kupi klub ali mi mozemo do tada da obezbedimo normalno funkcionisanje kluba, ugled rezultate i sto je najvacnije dobru cenu za otkup.
Sve za Zvezdu i salji dalje ideju.

Zoran

pre 17 godina

Kakve gluposti pisete ovde to je neverovatno! Zemljiste nije Zvezdino vlasnistvo vec vlasnistvo drzave i pare koje se dobiju prodajom idu drzavi a ne Zvezdi. Drzava prodaje Zvezdu uostalom kao i Partizan tako da zarada ide drzavi!

FoRzA_PxFxCx

pre 17 godina

Jaoj kakve gluposti koje vredjaju zdrav razum. Dosta iluzija o vrednosti Zvezde a i Partizana, ali ovde je ocigledno najlakse lupiti i ostati ziv!!!

pop

pre 17 godina

e jeste čudni,pa CZ ima 4 miliona navijača,Zvezda se voli,a ko voli NIS kad stalno poskupljuje gorivo.NIS ima max 2 miliona kupaca, a svaki Zvezdin navijač je potencijalni kupac nekog Zvezdinog rekvizita,znači duplo više mušterija od NIS-a.Po toj logici,ako prema novim procjenama vrijedi čak 2,5 milijardi evra,CZ onda vrijedi 5 milijardi,a ne 500 miliona.Još kad pomislite kakva je jagma za ulaznicama,i stadion je veoma očuvan jer se izuzetno malo troši.Znači još dodatnih 320 miliona samo zbog stadiona.Sveukupno 5.32 milijarde i na to dodajte još obaveznu maržu od barem 20 %,ukupno izađe blizu 6.5 milijardi.Tako da ne lupate više kakva je realna cijena i da mi ne treba više popovati.realna cijena je oko 6,5 milijardi evra.A,potpuno sam zaboravio.Tu je i igrački kadar koji vrijedi 28 miliona evra i trener od milion dolara.Ma to se može dati i onako đuture,ipak smo mi darežljiv narod,NE TREBA BITI CICIJA.

Jagšemaš

pre 17 godina

@Aca_USA
Od početka severnog pomoćnog terena do kraja južnog pomoćnog terena ima oko 600m a širina placa (stadiona i 2 pomoćna terena) je oko 200m. Znači oko 120k kvadrata. Ne znam koja je cena građevinskog zemljišta na autokomandi, verujem da nije manje od 2000e. Hajde da kažemo do 250M evra. I plus stadion, igrači, brend... pa nije baš 500 miliona ali recimo da izađe preko 300. Samo pitanje je kako će biti rešeno to zemljište, da li će biti dodeljeno klubu ili će to Mišković kupiti na nameštenom tenderu ili nešto treće. Moja procena je da će Mišković na kraju kupiti Zvezdu za 50 miliona, pošto ćemo se dotad već zadužiti kod njega bar još 15ak M, što sa postojećim dugom od 10ak M iznosi oko 25M. Ne verujem da će baš odmah rušiti stadion al verujem da će uključiti severni pomoćni u svoj postojeći projekat na autokomandi
http://www.youtube.com/watch?v=5CYrxngkjBY