Utorak, 21.11.2023.

02:15

Jokiću "pukao film" – sudije ga izluđivale pa isključile! VIDEO

Nikola Jokić, košarkaš Denver Nagetsa, isključen je sa utakmice protiv Detroit Pistonsa zbog dve tehničke greške.

Autor: PT  |  Izvor: B92

Jokiæu "pukao film" – sudije ga izluðivale pa iskljuèile! VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

XXX

pre 2 godine

Potpuno opravdano. Čak i da jeste (a nije) bilo faula, sudija može da pogreši. Protestom se odluka neće promeniti, može samo doći do tehničke.
(Brandt, 21. novembar 2023 02:47)

“Može centrala da pogreši jednom, al’ ne može sto puta!”

Stanko

pre 2 godine

Izuzetno su nekorektni prema Jokicu! Svi! A sudije posebno! Cele sezone ga tuku, guraju, laktaju...Sudije nista! Jedan vise nego nekorektan odnos prema igracu! Zanimljivo je da sudije nisu nikako sankcionisane, niti bivaju suspendovani za svoje greske. NBA je postao jedan cirkus koji obrce novac! Igraci su postali deo tog cirkusa! Neodgovorna igra, sutiranje za 3 poena i promasaji, sebicnost u igri, ne nerviranje zbog izguljene utakmice, zvakanje zvaka... Totalno drugi NBA nego pre 20, 30 godina! Jokicu jedino preostaje da se smiri, trpi udarce, nepravde i ponizenja i...Neka ide kuci sa tom hrpom dolara koje zaradjuje!

Pera Ždera

pre 2 godine

Nije to gledanje komšijski , već realno . Vi ste ti koji posebnim naočalima gledate utakmice , takav je sinoć bio kriterij suđenja a to što tvrdite da nisu na njemu silne faule sudili to nije istina , pogotovo ovo gdje ga je isključilo , tu ništa nije bilo sporno. Ispada , po komentarima , da su se svi suci urotili protiv njega a to je tek gledanje " posebnim naočalima" . Evo uzmite bilo kojeg vrhunskog igrača u ligi i možete svaku večer pronaći barem 7-8 nedosuđenih faula na njemu a ovde ispada da svima sve sude , samo Jokiću ne sude , što je glupost i samo vrlo subjektivan komentator može to napisati . Tek kada vidim usporedbe s Embidom onda mi je jasno da mnogi od vas ne razume košarku ,uspoređivati stil igre Jokića i Embida nema nikakvog smisla , jedan razigrava i igra s visokog posta , šutira poludistancu dok drugi igra na niskom postu i stalno napada koš , i onda ljudi i uspoređuju broj bacanja njih dvojice . Tvrdim da se u prosjeku više faula ne sudi na Embidu nego na Jokiću , zbog stila igre a ovi što samo gledaju box score i iz toga izvlače zaključke nisu relevantni u nikakvom smislu , to su većinom " navijači " Jokića i Denvera koji niti znaju gdje je Denver , niti bi se ikada osvrnuli na NBA da nije Jokić to što je , najbolji igrač lige ..dobar dio ovih što i pogledaju koju utakmicu ne znaju šta je faul a šta nije a kamoli ovi internet ratnici koji samo čitaju box score, njima po defoltu Jokić ne može biti za ništa kriv i uvijek su svi protiv njega, uvijek urota
(nikola, 21. novembar 2023 10:30)

Sve je to lepo, sto si se potrudio ovoliko napisati (znam kako je) i tvrditi nesto nedokazivo ali srecom NBA liga je takva da se sve moze brojevima (dobro, ne bas sve) proveriti i dokazati a ne subjentivnim misljenjem i kako nam se nesto cini...

Proveri koliko bacanja u proseku dobija Nikola u odnosu na druge zvezde. Kao igrac koji ima najveci posed lopte u celom NBA, koji i te kako igra na kontakt u reketu, koga udvajaju, utrajaju, provociraju batinama jer vide da ga to cini nervoznim i jer izgleda drugog leka nema, koji ima toliko poena/suteva u proseku ne moze nijednom zdravom logikom imati toliko manje bacanja od drugih zvezda u ligi tako da... I te kako se tu pravi neka razlika a zasto, kako i zbog cega, a da se ne udje u teorije zavere, ostavljam tvom pametnom mozgu da sam zakljucuje...

Ovo oko Embiida je tek komicno... Jokic i te kako igra u reketu kao sto i Embiid ne napada samo kos vec ima mnogooo vise suteva sa poludistance od Jokica. Da, Embiid igra nesto vise dole a Jokic vise gore, da , ali za toliku razliku u bacanjima NIKAKO! Da ti ne pojasnjavam dalje i uskostrucnije... I za takve stvari, igra u reketu, attempts from... bla bla, takodje imas pa.proveri.

Bilo je ovde u vise navrata kaceno da Denver ima ubedljivo najvise pogresnih/diskutabilnh sudijskih odluka dosudjenih (da, i o tome se vodi statistika) itd...

Sve postoji, samo treba proveriti pre subjektivnog pro**ravanja... Znam da te mrzi ali "pametniji" bi ispao ;)

I da, zanima me gde se kupuju te "posebne naočale" da i ja postanem nerealan :))

Veljko

pre 2 godine

Da se makar neka odbrana igra u NBA, s dotičnim bi bila potpuno drugačija priča. Niko ne sme da spori da se radi o sjajnom igraču, ali ni blizu ovoliko koliko ovi napumpani brojevi govore. Oni više pričaju o cirkusu koji vlada u NBA nego li o samom kvalitetu košarkaša.
(Mikii, 21. novembar 2023 02:43)
То причате целе године и онда понављате да треба да га видите како ће изгледати у плеј ову. Онда дође тај плеј оф, а он покида и буде још бољи. Зашто се онда не јављате? Колико мрзитеља имају Новак, Јокић, Богдановић...?

ČikaCrni

pre 2 godine

...Tek kada vidim usporedbe s Embidom onda mi je jasno da mnogi od vas ne razume košarku ,uspoređivati stil igre Jokića i Embida nema nikakvog smisla , jedan razigrava i igra s visokog posta , šutira poludistancu dok drugi igra na niskom postu i stalno napada koš , i onda ljudi i uspoređuju broj bacanja njih dvojice...
(nikola, 21. novembar 2023 10:30)

Grešiš (jer očigledno ne gledaš utakmice):
U ovoj sezoni 60% ukupnog broja šuteva Jokića je bliže od 3 metra obruču (11,6 od ukupno 19,4 pokušaja), kod Embida 49,5% (10,5 od 21,3) uz bolje procente istih (67% prema 59%). Prošle sezone je razlika bila i drastičnija: Jokić je 70% svojih pokušaja imao pod obručem, Embid 43%.

Иван

pre 2 godine

Следећи меч против Орланда ће Јокић имати бар 15 слободних бацања и неће му свирати ниједан (или можда један) фаул. Јасно је као дан да ће судије добити такву инструкцију јер ово сада прети да помрси неке интересе НБА. То је оно о чему сам овде писао после оног Перкинсовог испада и титуле Денвера. Сада се сударају два велика интереса лиге: с једне стране је новац, који је у рукама белаца, са друге стране је НБА као "ресор" црнаца у Америци. Гледаоци се после овога све отвореније буне да су дали добре паре за улазнице како би гледали Јокића, а не судије. То тамо мора да се поштује, без обзира на питање црнаца. Могу да се кладим да му у наредних неколико мечева неће судити ни Тони Брадерс ни било који црнац. Јер ни Нагетси нису наивни, раде они мало ово и намерно, да узбуне лигу која за њих уопште не мари, већ само за клубове из Калифорније.

ČikaCrni

pre 2 godine

...Tek kada vidim usporedbe s Embidom onda mi je jasno da mnogi od vas ne razume košarku ,uspoređivati stil igre Jokića i Embida nema nikakvog smisla , jedan razigrava i igra s visokog posta , šutira poludistancu dok drugi igra na niskom postu i stalno napada koš , i onda ljudi i uspoređuju broj bacanja njih dvojice...
(nikola, 21. novembar 2023 10:30)

Grešiš (jer očigledno ne gledaš utakmice):
U ovoj sezoni 60% ukupnog broja šuteva Jokića je bliže od 3 metra obruču (11,6 od ukupno 19,4 pokušaja), kod Embida 49,5% (10,5 od 21,3) uz bolje procente istih (67% prema 59%). Prošle sezone je razlika bila i drastičnija: Jokić je 70% svojih pokušaja imao pod obručem, Embid 43%.

bskfan

pre 2 godine

Jedini nacin da izbacis Jokica iz igre je da ga vuces, guras, udaras, a sudije to tolerisu. Utakmica je bila haosticna ali je zato posednjih nekoliko minuta bila pokazna vezba kako se igra odbrana. Kaningam im celu noc radio sta je hteo ali su ga KCP i Redzi presekli jednim udvajanjem i skroz ga poremetili. Stice se utisak da Denver igra na pola gasa.

MPJ radio dobro ono sto zna, skok i trojke, ostalo nula, narocito vodjenje lopte. Gordon u napadu nula a u odbrani zver. KCP kad ubaci u brzinu odmah svima bude jasno zasto je uzeo dva prstena. Redzi odigrao napad odlicno a na kraju utakmice je pokazao da moze da igra i odbranu. Junak utakmice je CBraun koji je odigrao 32 minuta i bio velikih +21. Odigrao CB ko mator, preuzeo odgovornost.

Sto se tice klupe, Piket ni u cemu poseban ali su sa njim retko kad u vecem minusu. Nadji kao i obicno katastrofalana, za 14 minuta jedna uhvacena lopta, ali je za divno cudo pogodio jednu trojku i donekle poboljasao utisak. Stroter ima samo sut i kad to ne ide onda je beskoristan. Iako kaze da najvise ima poverenja u floter, taj floter mu ne lici ni na sta. Pejton prelepo gradjen, skace kao kengur, pun energije, ali dok ne nauci da kontrlise tu energiju daleko od rotacije za plejof.

Sve u svemu, nije to tako lose. Moraju da nauce da odigraju desetak minuta bez Jokica i ovo sinoc je bila prilika da steknu malo samopouzdanja.

Mirjana

pre 2 godine

Sudije crnci, oni koji odlucuju o MVP crnci. Ocigledno je da im ne prija da jedan belac i to iz Evrope dominira. Jokica tuku, biju ga a sudije ostaju neme.

nikola

pre 2 godine

Nije to gledanje komšijski , već realno . Vi ste ti koji posebnim naočalima gledate utakmice , takav je sinoć bio kriterij suđenja a to što tvrdite da nisu na njemu silne faule sudili to nije istina , pogotovo ovo gdje ga je isključilo , tu ništa nije bilo sporno. Ispada , po komentarima , da su se svi suci urotili protiv njega a to je tek gledanje " posebnim naočalima" . Evo uzmite bilo kojeg vrhunskog igrača u ligi i možete svaku večer pronaći barem 7-8 nedosuđenih faula na njemu a ovde ispada da svima sve sude , samo Jokiću ne sude , što je glupost i samo vrlo subjektivan komentator može to napisati . Tek kada vidim usporedbe s Embidom onda mi je jasno da mnogi od vas ne razume košarku ,uspoređivati stil igre Jokića i Embida nema nikakvog smisla , jedan razigrava i igra s visokog posta , šutira poludistancu dok drugi igra na niskom postu i stalno napada koš , i onda ljudi i uspoređuju broj bacanja njih dvojice . Tvrdim da se u prosjeku više faula ne sudi na Embidu nego na Jokiću , zbog stila igre a ovi što samo gledaju box score i iz toga izvlače zaključke nisu relevantni u nikakvom smislu , to su većinom " navijači " Jokića i Denvera koji niti znaju gdje je Denver , niti bi se ikada osvrnuli na NBA da nije Jokić to što je , najbolji igrač lige ..dobar dio ovih što i pogledaju koju utakmicu ne znaju šta je faul a šta nije a kamoli ovi internet ratnici koji samo čitaju box score, njima po defoltu Jokić ne može biti za ništa kriv i uvijek su svi protiv njega, uvijek urota

Pera Ždera

pre 2 godine

"Iznerviramo" se mi koji ostanemo do kasno ujutru ili se namenski probudimo da gledamo Denver, iz svojih kuca, kreveta, kad Jokic ne igra ili bude izbacen a zamislite Americkog navijaca... Plati nenormalno skupu kartu da gleda najboljeg kosarkasa na svetu, da gleda njegovu unikatnu orkestraciju sampionskig tima, ima jednu priliku godisnje za to (Jer Denver igra protiv Postonsa samo dva puta godisnje, jednom u gostima) i sudije bitnost i akcenat prebace na sebe. Komedija :)

Марко

pre 2 godine

Јокић је вођа тима. Имају најбољи скор у лиги, а вијају и још један прстен. Ко гледа утакмице Денвера зна да ово није ни прва ни друга ни десета ситуација. Стално и стално иста прича. Јокић је супердоминантан, не мишићима већ интелигенцијом. Не можеш га зауставити осим да га млатиш... и судије то пуштају. Још само противницима пенале да свирају.

Изгледа да и Америка пати од звезда/партизан синдрома.

Vlade

pre 2 godine

Ljudi, ovoga kada bi cuvao jedan Admiral ili Olajuwon, ne bi 5p dao.
Ovi mucenici danas od 90kg u NBA, ne smeju da ga pipnu na postu, sklanjaju se i vecinom im bez razloga sviraju faul.
U takvoj sredini lako je igrati, onda dodju zaslepljeni fanovi i kazu nezaustavljiv, najbolji nas igrac ikada.
A Joka ruku na srce, vise lici drvoseci nego kosarkasu.
I eto, bez njega opet timska ekipa Denvera lako pobedi.
Sa zdravim Marejom , i da Jokica zameni D.Sabonis, opet bi Denver igrao finale.
A taj D.Sabonis ne bi svom tati sada ubacio 2p, a kamoli nekada dok je bio u prajmu.

Lagano

pre 2 godine

Ladno ovi sto "brane" Jokica uopste ne gledaju utakmice. Da gledaju, a da su imalo objektivni, rekli bi..da, jeste, zasluzio je obe tehnicke, preteruje u raspravljanju sa sudijama...a ne bi k'o rastimovani orkestar tamburali hvalospeve o njemu.

I, sudije uopste nista sporno nisu svirale. Da, dozvolili su ostriju, prljaviju igru ali to se odnosi na sve a ne samo na Jokica, i svi su to prihvatili, radili ono za sta su placeni, osim Jokica koji je non stop trazio nesto..ne zna ni on sta.

A za sve to vreme, dok je bio na terenu, odbranu uopste nije igrao, kao sto rekoh, vratio se na mesto skretnicara. I to vazi za svaku ovosezonsku utakmicu.

Juri trpl dablove, i za to, svaka mu cast. To je i jedino sto se tamo gleda. Koga briga za odbranu.

Vrg

pre 2 godine

Nikolu sudije kradu citavu karijeru u NBA, jasno je i zasto (jer nije Amer ni tamnoput). Nazalost je navikao, ali ove dve poslednje veceri je definitivno bio nervozniji nego inace, plane ocas posla. Naidje tako period svima, naravno. Ja cesto budem ubedjen da ga nervira to sto je jedini u svom timu koji daje 100%, mada mozda ga opterecuje i nesto iz privatnog zivota, ko zna.
Svakako, nek je odmorio, pa vec u sredu na cetvrtak (u 1 ujutro) polako na Orlando.

Bigule

pre 2 godine

Da ostavimo sa strane iskljucenje, al ljudi dal je neko video u zivotu vecu panjinu od portera u ligi, toliko netalentovanog igraca u zivotu nisam video. Najveca boljka ekipe je on, krenuvsi od jacine ugovora pa do igre.

Ne brinite se za bucka, namerno je dobio tehnicke da odmori malo, ipak je b2b utakmica bila, a i da malo ucini mvp trku zanimljivom posto mu ocigledno smeta da na njoj bude prvi.

da

pre 2 godine

Jokica svi cuvaju rukama non stop, to sudije ne smeju da tolerisu. Mada uvek je imao takav tretman, valjda je do sad navikao da ga tuku non stop. I proslu je celu utakmicu bio nervozan, sta ces takva zivotna faza.

smeh

pre 2 godine

Očigledno čovek rešio da sebi napravi preko potrebnu pauzu kada već trener neće da ga odmori. Šalu na stranu ne pamtim kada su na jednom meču trener i glavna zvezda ekipe bile isključene zbog istog razloga. Nisam gledao meč ali mora da su sudije bile lošije nego što jesu. Izgleda da NBA i dalje ne može da nađe kompetentne sudije koje znaju pravila i pridržavaju se istih u svakom trenutku. Nego izgleda da Denver igra sve gore i gore kako vreme prolazi. Sada su jedva pobedili najgoru ekipu u NBA. U redu, nisu im igrala 2 najbolja igrača ali opet morali bi rutinski da savladaju Detroit bez po muke bez Jokića i Mareja. Da li je to štelovanje forme za vreme kada treba ili je nešto drugo u pitanju pokazaće vreme.

Љуба

pre 2 godine

Толико сте напали Јокића да сте заборавили његовог тренера који је такође искључен! Јер и он исто нешто погрешио?

CZ

pre 2 godine

Način na koji je dobio tehničku ne služi mu na čast , sad sam pogledao , krenuo je u post , čovjek mu se pravilno postavio , zatim nonšalantno vodi loptu i širi ruke te traži faul , gleda suca dok mu prilaze dva protivnika , zatim neki falši pokušaj šuta koji je u biti pokušaj iznuđivanja faula , a faula nema , i onda vika na suca .. nema se tu šta reći , neka je on Jokić , MVP i sve to ali ovde nije u pravu , ponašanje u fazonu " znaš li ti tko sam ja , sviraj mi faul kad ti kažem " .. nije u pravu u ovom slučaju i točka .
(nikola, 21. novembar 2023

Jos kad bi stavio naocale komsija,mozda bi bolje video,da su bila najmanje dva kontakta-faula nad Jokicem.Realno.

vince carter

pre 2 godine

Kako funkcionise sad taj plus/minus i kada igrac izadje na 5 minuta pa Denver automatski gubi 40 razlike :)) Redzi Dzekson izgleda ne zna sam da hoda po recima Obrada,on je slucajno u ligi 12 godina a tek sada je naucio da igra kosarku,to jest neko drugi ga je naucio :)

Neko

pre 2 godine

Pročitajte malo američke komentare... Igra se u Americi. Poslušajte američke komentatore igra se u Americi... Verovatno ne znate engleski pa ću vam prevesti nekoliko.... Nisam došao da gledam sudije nego Jokica.... da dovedem celu porodicu platim karte osvojim vreme samo da bi pogledao Jokića i sudija ovo uradi čekao bi ga posle utakmice da se obračunam.... Sramota sta mu rade, centar koji ima najmanje slobodnih bacanja... I sad ste mi vi pametni što ga kritikuje te.... Sramota za vas lično i za vaše porodice koje predstavljate... Sramota ste za vašu majku i za vašu državu....

zex

pre 2 godine

Zao mi je sto se ovoliko kritikuju nasi najbolji sportisti.Jokic je jedan decak koji je frustiran.Dao je sve od sebe prosle sezone.Ove opet povreda Mareja,Porter ni izbliza ne zasluzuje extra ugovor,zamene su ocajne,a ti Nikola i dalje vuci jer nema politike napretka tima.Bunt u njemu kuva.Dokle ce ga to odvesti videcemo.Podrzimo nase asove.Nikola glavu gore.

nikola

pre 2 godine

Način na koji je dobio tehničku ne služi mu na čast , sad sam pogledao , krenuo je u post , čovjek mu se pravilno postavio , zatim nonšalantno vodi loptu i širi ruke te traži faul , gleda suca dok mu prilaze dva protivnika , zatim neki falši pokušaj šuta koji je u biti pokušaj iznuđivanja faula , a faula nema , i onda vika na suca .. nema se tu šta reći , neka je on Jokić , MVP i sve to ali ovde nije u pravu , ponašanje u fazonu " znaš li ti tko sam ja , sviraj mi faul kad ti kažem " .. nije u pravu u ovom slučaju i točka .

realno/sarkazam

pre 2 godine

Način na koji je dobio tehničku ne služi mu na čast , sad sam pogledao , krenuo je u post , čovjek mu se pravilno postavio , zatim nonšalantno vodi loptu i širi ruke te traži faul , gleda suca dok mu prilaze dva protivnika , zatim neki falši pokušaj šuta koji je u biti pokušaj iznuđivanja faula , a faula nema , i onda vika na suca .. nema se tu šta reći , neka je on Jokić , MVP i sve to ali ovde nije u pravu , ponašanje u fazonu " znaš li ti tko sam ja , sviraj mi faul kad ti kažem " .. nije u pravu u ovom slučaju i točka .
(nikola, 21. novembar 2023 08:18)

Da li si gledao i mec pre toga ili si samo jos jedan ostrasceni mrziteljski nastrojeni klip analiticar?! Postoje pre toga jos najmanje 7,8 katastrofa odluka samo na njemu. Ovo je samo kap koja je prelila casu casu

123

pre 2 godine

Ja sam sudija i ja sam glavni! Sta si ti MVP, osvojio si NBA , ti si sampion? E ja cu da sudim kako hocu. Evo ti dve tehnicke pa napolje. A ti treneru? Maloun? Ko si ti ? Evo tebi iskljucenje pa napolje. Ja sam sudija sa brojem i ja sam glavni.

Банатска лисица

pre 2 godine

Изгледа да је судио Кендрик Перкинс. Да могу ове црне судије би му свирале техничку док изађе на паркет.

WillyWonka

pre 2 godine

"Da se makar neka odbrana igra u NBA, s dotičnim bi bila potpuno drugačija priča. Niko ne sme da spori da se radi o sjajnom igraču, ali ni blizu ovoliko koliko ovi napumpani brojevi govore. Oni više pričaju o cirkusu koji vlada u NBA nego li o samom kvalitetu košarkaša.
(Mikii, 21. novembar 2023 02:43)"

Ne znam Mikii zašto komentarišeš nešto o čemu pojma nemaš. Evo Jokićev učinak u zadnjem play offu: 30/13,5/9,5 (poeni/skokovi/asistencije). Ukupni šut 54,8 %, šut za tri 46,1 %. E sad ti meni reci o kakvom se tu cirkusu radi. Ako si gledao play off (a ne vjerujem), mogao si vidjeti šta su sve pokušavali da ga zaustave. Odbrana kakve u Evropi nema niti može biti. I čovjek opet "napumpa" brojeve.
Šta to sve govori o tebi? Ne znaš, zlonamjeran si i ne pratiš.

Donny Brasco

pre 2 godine

Ovo je neobično za Jokića , očito je bio prenervozan , ako faul i nije suđen to nije razlog da viče na suce , pogotovo ako već ima jednu tehničku. Ja ne mislim da " rasizam " ima veze s tim bez obzira što vidim da neki pišu tako , to su preteške izjave . Detoit je najgora momčad lige uz Washington , činjenica da su bez Murraya i Jokića ipak pobjedili govori tome u prilog i to nije neka utakmica velikog naboja da ne možeš izdržati neki nesuđeni faul bez da izgubiš živce . Ne kažem da nema sudačkih grešaka , ali igra je brza i nije lako sve točno procijeniti, nije to bio neki derbi kao Denver-Philla već susret najbolje i najlošije momčadi i neće par sudačkih previda promijeniti ishod , bolje bi bilo da se zainatio i napravio neki jaki TD . Nije dobro ni zamjeriti se sucima , oni su zaštićeni i liga ne dozvoljava nikakve pritiske na njih , ako i griješe ( a svi suci griješe ) sigurno ne biraju na način " večeras nećemo Jokiću ništa suditi " .

znanje-imanje

pre 2 godine

Od trenutka proboja Jokića pa time i Denvera, dakle paralalno sa tim sudijskim matretiranjem Nikole, Majkl Maloun stalno ima istupe tipa:
"Jednog dana ovaj će tim dobiti poštovanje koje zaslužuje!"
Uvek sam to ismevao. I lepo sam mu objasnio da se to neće desiti nikad. Ni posle pete titule - a ovo im je tek prva. Koja, ta titula, je samo njima znak da im je pažnja popustila: potkrali ste im se, moraće dodatno još više da vas sabotiraju.
(Iz tog je razloga baš bedak što im je Meloun sad trajno ubetoniran; baš zato morali bi imati nekog boljeg. Bilo ko, bolji je i ovaj neopravdano najuren iz Feniksa što vodi Detroit.)
Sve je to još tragikomičnije jer opet imam taj utisak za Nikolu koji sam imao s početka. Da se njemu ne igra. Smara ga sve ovo.
U onom filmu Dan Mrmota nesrećni se depresivac, ionako smoren životom, budi opet i ponovo u taj jedan isti dan. I koristi ga da bi, ponavljajući pa popravljajući svoje greške, najzad smuvao žensku do koje mu je stalo. Nikola Jokić je običan dečko, visok 6 stopa. Ali on samo želi da ima 5 stopa i bude džokej. Kad ono - probudi se i, koja kazna, ima 7 stopa?! I kad je već tako, nažalost svakog jutra, sad igra taj basket, protiv svoje volje. I smara ga sva ta Amerika i crnci što zuje i dosadni novinari i sve to. Ali bar kad je već tako da uzme te parice. Da može bar da pokupuje sve konje koje želi. MVP? OK, evo vam. Titula? Ajde evo i to. I šta, sad još treba da igram?
Vrlo vidljivo ovih mu dana to što nema tih 5 stopa baš teško pada.

Pera Ždera

pre 2 godine

Poslednjih par utakmica protivnici su "provalili" tj ponovo konzumiraju taktiku "prebijanja", mrcvarenja i provociranja Jokica kao jedino preostalo sredstvo (posebno u odsustvu Mareja koji bi bar donekle skinuo pritisak," meso" sa Nikolinih ledja)...

U poslednje vreme je kod njega, mimo toga, ocigledno prisutna nervoza i te dve stvari kada spojis dobija se stari Jokic koji kao da iskljucenje zeli ne bi li dokazao, nesto(?!) Da ga je Begli III provocirao omdah od prve sekunde, da je igrao prljavog flastera i tokom mrtve igre sa zacinima prljavih udaraca, jeste.. Da su sudije to donekle tolerisale, jesu ali svejedno, ovako nervozan Jokic timu nije dobar, posebno u odsustvu Mareja...

Meloun je takodje bas pobesneo. Do nivoa da se sudiji toliko uneo u lice, na putu u svlacionicu, da je izgledalo da ce da ga udari glavom :)

Nesto zulja u poslednje vreme u tem Denveru... Srecom pobeda i prekinut niz uzastopnih poraza.

Objektivan

pre 2 godine

Bilo je za ocekivati da sudije pokušaju da navuku pobedu Pistonsima kako bi se prekinula serija od 11 poraza.
Nemaju sudije ništa ni protiv Jokica ni protiv Denvera, vec je to vrv direktiva NBA. Sledeću Pistonsi prosto moraju da dobiju pa i uz pomoć sudije, ipak sou mora da se ima nekakvog smisla i u Deteoitu.

Milija

pre 2 godine

Bas kao sto sam juce pisao i dobio gomilu minusa...Ponovo je poceo da raspravlja sa sudijama i to radi od starta sezone. Malo, malo pa siri ruke i zali se na kojesta. Ovo je bilo ocekivano.

He, on se raspravlja, a za to vreme protivnici u reketu samo trpaju preko njega. Opet je u fazonu skretnicara. Ko zna mozda se cuva za plejof.

I, objavite mi komentar.
(Lagano, 21. novembar 2023 02:31)

Raspravlja se sa sudijama da bi sacuvao sopstveni integritet, zato sto od svih aktivnih MVP igraca, kao i od gomile potencijalnih MVPijeva, All-Starova ima najmanju zastitu od sudija, tako reci nema je.
Postoji vise razloga za to:
1. Ne uklapa se u americke standarde idola.
2. Igra za Denver koji je "tamo neki tim u brdima" za ostatak NBA, a sam Denver kao grad i Kolorado kao drzava nema dovoljno markentiskog potencijala.
3. Dolazi iz Evrope, "iz neke Sibirije".
I da, "skretnicar" ce opet da uzme prsten. Lagano.

beograd011

pre 2 godine

Ko zivi u USA zna zasto su ga uzeli na nisan sudije tamnopute koze,
sve sto bih dalje rekao ispalo bi da sam rasista a nisam!
Jednostavno ne zele da beli igrac bude bolji od "njihove brace"! Meloun je izbacen jer je protestovao prvo na Gordonovu tehnicku,a zatim i na Jokicevu Jokicu,gde je Meloun reagovao ljutito i poslat je u svlacionicu.Niko od sudija bilo kog sporta nema bolju zastitu kakvu imaju sudije u NBA! Rade sta im se prohte a pritom ne odgovaraju nikom a nesecam se da su bili suspendovani?Cirkus u njihovoj reziji se nastavlja i nikom nista! Uvodjenjem celendza samo su zastraseni ali kad im iz Njujorka saopste da su pogresili,jednostavno promene odluku i nikom nista.Nije tajna da za sudjenje u NBA dobijaju par hiljada dolara po utakmici plus troskovi prevoza i smestaja.NBA trlja ruke naplacuje ove gluposti igracima koji gube zivce a sad se i nas Jokic nasao na meti. Zaista mu to ne treba. Iako ga tuku,kesaju,grebu, Somborac bi trebalo da sve to istrpi po principu nasih lala:"eto meni jeda za sutra"! Ovo sinoc nije ni bilo toliko strasno kao protiv Klivlenda gde je Braders stvarno preterao svirajuci mu 3 prekrsaja u napadu,dva u roku od par minuta!Izgleda braca po kozi nasli recept i gledaju da ga koriste uveliko.Smiri se Nikola,iskuliraj i ne osvrci se puno.Sledi sad okrsaj protiv Embida koji ce biti pod lupom zbog proslogodisnje "kradje" oko MVP priznanja,bar si se odmorio veceras,a tvoji saigraci ipak pobedise nadahnutog autsajdera.

vukica

pre 2 godine

U sportu se zna da je suvisno buniti se protiv sudskih odluka , sudija je uvek u pravu, svaki sportista koji to cini izvuce na kraju deblji kraj

Antusa

pre 2 godine

NbA zvezdetina pa kako njemu da sude faulove jel? Utripovao se mali. Vidi kako je "simpatičan" kada daje intervjue za američke medije a kako u Srbiji nije hteo da daje ni jedan intervju posle osvajanja prstena.

Perin Pelen

pre 2 godine

Koliko Jokicu i Denveru fali Marej. Marej je najvažniji šraf u o ovoj mašini posle Jokića. Kad slušam koliko ga potcenju ovde a i u životu, dodje mi da polupam sve. Jokić+Marej je dobitna kombinacija . Igrački, psihički , fizički , drugarski... Dva velemajstora - jedna duša

predrag

pre 2 godine

Šta će sad da im radi!!!!!!
Jednog mirnog korektnog i krajnje tolerantnog Jokića su uspeli da iznerviraju toliko da on nije mogao više da trpi i ćuti!
Sad će da uključi svoj mod na maksimum.
Tek će sad da gledaju pravu zver!!

nba86

pre 2 godine

bukvalno mu ništa ne sviraju, prethodnu noc mu onaj matori svirao pet ličnih veceras ovi.. nemam reci kakav tretman ima, kao ruki neki i to neki jadni. pet tehnickih za denver u 1/2, nekako izvukoše bez njega, ali bez njega vide gde bi bili, mogli bi tesno da igraju samo sa 3-4 najgora tima u ligi kao sto je detroit

young

pre 2 godine

Pa i treba da se pobuni, jer Embidu i Janisu sviraju faulove za sve, a Jokicu izuzetno retko, a uvek isprebijan zavrsi, i jos u poslednje vreme mu cesto na jacu igru sviraju faulove u napadu...
I jos njega iskljuce zbog rasprave, a Drejmond, Lebron i ostali urlaju na sudije i ne dobiju ni tehnicku...sramota

Zoran

pre 2 godine

Iskreno prvu tehnicku je dobio na njegovu glupost, bio je prestup na slobodnom, njega su optuzili da je prvi prestupio i on se zalio i prigovarao ".. catch up, catch up ..." i dobio tehnicku. Druga je bila vec velika nervoza kod njega, bio je faul i jednostavno je pukao

Kozuki Oden

pre 2 godine

Begli na sudijine oci pravi ocigledan faul - nista. Vidim ima i snimak gde nesto ranije valjda sudiji govori da se probudi jer nije svirao kada je Stjuart usao prerano u reket prilikom slobodnog bacanja.

Drnch

pre 2 godine

Pratim svaku utakmicu Denvera i mislim da Nikolina frustracija donekle dolazi od izuzetno slabe igre Zika Nadjija, Vatsona i Stroutera. Ova trojica deluju pogubljeno pogotovo Nadji. Čovek trckara po terenu, slabo se postavlja, pada, ne zna gde se nalazi. Klupa Denvera ne može da održi rezultat dok starteri odmaraju. Odlaskom Dzefa Grina, Brauna i Brajanta, težina druge postave pala je na pomenutu trojicu, a ovi nisu u stanju bar da održe postojeci rezultat dok se ne vrate starteri u igru. To vide sve ekipe i čim druga postava udje na teren, pritisnu ih i ovi se raspadnu. Meloun je prinudjen da miksuje klupu i startere umesto da odmori prvu petorku kada im treba predah. Nadji i Vatson su totalno izgubili samopouzdanje sto se prenosi na celu ekipu. Deandre je neupotrebljiv, nema Čančara, otišli Grin i Brajant. Denver osim Nadjija nema nikoga da odmori Jokica i to se vidi i koristi. Svaki put kada izadju Jokic, MPJ i Gordon, ekipe vrše veliki pritisak na Denver. Zato Meloun miksuje klupu i startere sto razbija koncept igre pa liči na kaubojsku košarku. Tako nešto, Nikolinom stilu, nikako ne odgovara.

Milos-Nish

pre 2 godine

Ubedljivo najslabija karika u NBA su sudije i nista se povodom toga ne preduzima i dok god je tako, NBA nece biti ni top 3 sporta u Americi, toliko potencijala ali dzabe...vredi gledati tek kada krene play off iako ja budala gledam celu regularnu sezonu

sasa

pre 2 godine

Mozete da me pljujete zbog ove izjave, ovo je cist rasizam od strane afroamerickih sudija..: prosla i ova utakmica pokazuju koliko su crnci rasisti i kao po direktovi sude ovako… isto je i sa Doncicem

Mikii

pre 2 godine

Da se makar neka odbrana igra u NBA, s dotičnim bi bila potpuno drugačija priča. Niko ne sme da spori da se radi o sjajnom igraču, ali ni blizu ovoliko koliko ovi napumpani brojevi govore. Oni više pričaju o cirkusu koji vlada u NBA nego li o samom kvalitetu košarkaša.

нс бој

pre 2 godine

Охлади главу момчино,сад су сви напаљени да се против тебе докажу.
Посвети се само игри јер си најбољи на свету.

Lagano

pre 2 godine

Bas kao sto sam juce pisao i dobio gomilu minusa...Ponovo je poceo da raspravlja sa sudijama i to radi od starta sezone. Malo, malo pa siri ruke i zali se na kojesta. Ovo je bilo ocekivano.

He, on se raspravlja, a za to vreme protivnici u reketu samo trpaju preko njega. Opet je u fazonu skretnicara. Ko zna mozda se cuva za plejof.

I, objavite mi komentar.

Brandt

pre 2 godine

Potpuno opravdano. Čak i da jeste (a nije) bilo faula, sudija može da pogreši. Protestom se odluka neće promeniti, može samo doći do tehničke.

Sabre

pre 2 godine

Koja sramota. Trebalo je ceo tim da se povuce sa parketa pa nek slave sluzbenim. Jbt, covek je trebalo vec tri MVP-a da ima da nije vidno opljackan, i i dalje nema BAZICNO postovanje da mu se makar OCIGLEDNI faulovi sviraju. Smejurija.

Moljac

pre 2 godine

Protiv Kavalirsa ga uništio Toni Braders, čovek koji zbog nečeg mrzi i njega i Luku Dončića, i to je već bilo viđano u prošlosti. Ali večeras, u pitanju je Kertis Bler, ne sećam se da je do sada imao problema s njim. Prvo je izbačen Meloun, pa onda nakon nekog vremena i Jokić, koji je već klizio ka TD, za 15 minuta je već skupio 9/5/5. Ali, on se bunio zato što smatra da je fauliran svaki put kad pipne loptu, a njemu sviraju sumnjive faulove u napadu. Sudije očito ne razumeju taj naš običaj (da se bunimo).

првоборац

pre 2 godine

можда је до њега. гледао сам га шест утакмица ове сезоне и никад гори није био у одбрани.

није ни пре цветао али ове сезоне против њега кош није дао само ко није пробао. не скаче, латерално кретање не може, а чувено блеф руком као да ће да крене ка нападачу је прочитао и саша матић, камо неће противници

нека седне брат и упита се да ли мисли да ће денвер бити и близу одбране титуле ако само фура офанзиву а одбрану не намерава да поправи. лепо је што у офанзивним параметрима уме да набије статистку вилта чемберлена али би могао да буде мало вреднији и у дефанзиви јер ово данас и оно јуче - денвер боље брани рекет без њега, и то очито

steva

pre 2 godine

Istina je Nikolu ozbiljno stemaju i da je jedan od nacina kako da se zaustavi agresvina odbrana na njemu .
Istina je i to da ga iz nekog razloga sudije ne postuju bas ni malo ...a trebalo , moralo bi .
Istina je i to da su u NBA sudije cirkus klasicni ...da covek ne poveruje da takvi kakvi su mogu da sude najbolju ligu na svetu .
A najveca istina je to da , po svemu sudeci , sa Nikolom nesto nije ok , nesto mu se desava . Ovo mu je druga utakmica u 2 dana ne kojoj pravi probleme i ostavlja ekipu na cedilu . Zasto je tako nervozan , nemam pojma .
Narocito ova protiv Detroita , oni su tanki i njih moraju da dobiju . .

нс бој

pre 2 godine

Охлади главу момчино,сад су сви напаљени да се против тебе докажу.
Посвети се само игри јер си најбољи на свету.

Moljac

pre 2 godine

Protiv Kavalirsa ga uništio Toni Braders, čovek koji zbog nečeg mrzi i njega i Luku Dončića, i to je već bilo viđano u prošlosti. Ali večeras, u pitanju je Kertis Bler, ne sećam se da je do sada imao problema s njim. Prvo je izbačen Meloun, pa onda nakon nekog vremena i Jokić, koji je već klizio ka TD, za 15 minuta je već skupio 9/5/5. Ali, on se bunio zato što smatra da je fauliran svaki put kad pipne loptu, a njemu sviraju sumnjive faulove u napadu. Sudije očito ne razumeju taj naš običaj (da se bunimo).

Milija

pre 2 godine

Bas kao sto sam juce pisao i dobio gomilu minusa...Ponovo je poceo da raspravlja sa sudijama i to radi od starta sezone. Malo, malo pa siri ruke i zali se na kojesta. Ovo je bilo ocekivano.

He, on se raspravlja, a za to vreme protivnici u reketu samo trpaju preko njega. Opet je u fazonu skretnicara. Ko zna mozda se cuva za plejof.

I, objavite mi komentar.
(Lagano, 21. novembar 2023 02:31)

Raspravlja se sa sudijama da bi sacuvao sopstveni integritet, zato sto od svih aktivnih MVP igraca, kao i od gomile potencijalnih MVPijeva, All-Starova ima najmanju zastitu od sudija, tako reci nema je.
Postoji vise razloga za to:
1. Ne uklapa se u americke standarde idola.
2. Igra za Denver koji je "tamo neki tim u brdima" za ostatak NBA, a sam Denver kao grad i Kolorado kao drzava nema dovoljno markentiskog potencijala.
3. Dolazi iz Evrope, "iz neke Sibirije".
I da, "skretnicar" ce opet da uzme prsten. Lagano.

beograd011

pre 2 godine

Ko zivi u USA zna zasto su ga uzeli na nisan sudije tamnopute koze,
sve sto bih dalje rekao ispalo bi da sam rasista a nisam!
Jednostavno ne zele da beli igrac bude bolji od "njihove brace"! Meloun je izbacen jer je protestovao prvo na Gordonovu tehnicku,a zatim i na Jokicevu Jokicu,gde je Meloun reagovao ljutito i poslat je u svlacionicu.Niko od sudija bilo kog sporta nema bolju zastitu kakvu imaju sudije u NBA! Rade sta im se prohte a pritom ne odgovaraju nikom a nesecam se da su bili suspendovani?Cirkus u njihovoj reziji se nastavlja i nikom nista! Uvodjenjem celendza samo su zastraseni ali kad im iz Njujorka saopste da su pogresili,jednostavno promene odluku i nikom nista.Nije tajna da za sudjenje u NBA dobijaju par hiljada dolara po utakmici plus troskovi prevoza i smestaja.NBA trlja ruke naplacuje ove gluposti igracima koji gube zivce a sad se i nas Jokic nasao na meti. Zaista mu to ne treba. Iako ga tuku,kesaju,grebu, Somborac bi trebalo da sve to istrpi po principu nasih lala:"eto meni jeda za sutra"! Ovo sinoc nije ni bilo toliko strasno kao protiv Klivlenda gde je Braders stvarno preterao svirajuci mu 3 prekrsaja u napadu,dva u roku od par minuta!Izgleda braca po kozi nasli recept i gledaju da ga koriste uveliko.Smiri se Nikola,iskuliraj i ne osvrci se puno.Sledi sad okrsaj protiv Embida koji ce biti pod lupom zbog proslogodisnje "kradje" oko MVP priznanja,bar si se odmorio veceras,a tvoji saigraci ipak pobedise nadahnutog autsajdera.

WillyWonka

pre 2 godine

"Da se makar neka odbrana igra u NBA, s dotičnim bi bila potpuno drugačija priča. Niko ne sme da spori da se radi o sjajnom igraču, ali ni blizu ovoliko koliko ovi napumpani brojevi govore. Oni više pričaju o cirkusu koji vlada u NBA nego li o samom kvalitetu košarkaša.
(Mikii, 21. novembar 2023 02:43)"

Ne znam Mikii zašto komentarišeš nešto o čemu pojma nemaš. Evo Jokićev učinak u zadnjem play offu: 30/13,5/9,5 (poeni/skokovi/asistencije). Ukupni šut 54,8 %, šut za tri 46,1 %. E sad ti meni reci o kakvom se tu cirkusu radi. Ako si gledao play off (a ne vjerujem), mogao si vidjeti šta su sve pokušavali da ga zaustave. Odbrana kakve u Evropi nema niti može biti. I čovjek opet "napumpa" brojeve.
Šta to sve govori o tebi? Ne znaš, zlonamjeran si i ne pratiš.

Perin Pelen

pre 2 godine

Koliko Jokicu i Denveru fali Marej. Marej je najvažniji šraf u o ovoj mašini posle Jokića. Kad slušam koliko ga potcenju ovde a i u životu, dodje mi da polupam sve. Jokić+Marej je dobitna kombinacija . Igrački, psihički , fizički , drugarski... Dva velemajstora - jedna duša

Банатска лисица

pre 2 godine

Изгледа да је судио Кендрик Перкинс. Да могу ове црне судије би му свирале техничку док изађе на паркет.

sasa

pre 2 godine

Mozete da me pljujete zbog ove izjave, ovo je cist rasizam od strane afroamerickih sudija..: prosla i ova utakmica pokazuju koliko su crnci rasisti i kao po direktovi sude ovako… isto je i sa Doncicem

predrag

pre 2 godine

Šta će sad da im radi!!!!!!
Jednog mirnog korektnog i krajnje tolerantnog Jokića su uspeli da iznerviraju toliko da on nije mogao više da trpi i ćuti!
Sad će da uključi svoj mod na maksimum.
Tek će sad da gledaju pravu zver!!

Drnch

pre 2 godine

Pratim svaku utakmicu Denvera i mislim da Nikolina frustracija donekle dolazi od izuzetno slabe igre Zika Nadjija, Vatsona i Stroutera. Ova trojica deluju pogubljeno pogotovo Nadji. Čovek trckara po terenu, slabo se postavlja, pada, ne zna gde se nalazi. Klupa Denvera ne može da održi rezultat dok starteri odmaraju. Odlaskom Dzefa Grina, Brauna i Brajanta, težina druge postave pala je na pomenutu trojicu, a ovi nisu u stanju bar da održe postojeci rezultat dok se ne vrate starteri u igru. To vide sve ekipe i čim druga postava udje na teren, pritisnu ih i ovi se raspadnu. Meloun je prinudjen da miksuje klupu i startere umesto da odmori prvu petorku kada im treba predah. Nadji i Vatson su totalno izgubili samopouzdanje sto se prenosi na celu ekipu. Deandre je neupotrebljiv, nema Čančara, otišli Grin i Brajant. Denver osim Nadjija nema nikoga da odmori Jokica i to se vidi i koristi. Svaki put kada izadju Jokic, MPJ i Gordon, ekipe vrše veliki pritisak na Denver. Zato Meloun miksuje klupu i startere sto razbija koncept igre pa liči na kaubojsku košarku. Tako nešto, Nikolinom stilu, nikako ne odgovara.

young

pre 2 godine

Pa i treba da se pobuni, jer Embidu i Janisu sviraju faulove za sve, a Jokicu izuzetno retko, a uvek isprebijan zavrsi, i jos u poslednje vreme mu cesto na jacu igru sviraju faulove u napadu...
I jos njega iskljuce zbog rasprave, a Drejmond, Lebron i ostali urlaju na sudije i ne dobiju ni tehnicku...sramota

Љуба

pre 2 godine

Толико сте напали Јокића да сте заборавили његовог тренера који је такође искључен! Јер и он исто нешто погрешио?

Neko

pre 2 godine

Pročitajte malo američke komentare... Igra se u Americi. Poslušajte američke komentatore igra se u Americi... Verovatno ne znate engleski pa ću vam prevesti nekoliko.... Nisam došao da gledam sudije nego Jokica.... da dovedem celu porodicu platim karte osvojim vreme samo da bi pogledao Jokića i sudija ovo uradi čekao bi ga posle utakmice da se obračunam.... Sramota sta mu rade, centar koji ima najmanje slobodnih bacanja... I sad ste mi vi pametni što ga kritikuje te.... Sramota za vas lično i za vaše porodice koje predstavljate... Sramota ste za vašu majku i za vašu državu....

realno/sarkazam

pre 2 godine

Način na koji je dobio tehničku ne služi mu na čast , sad sam pogledao , krenuo je u post , čovjek mu se pravilno postavio , zatim nonšalantno vodi loptu i širi ruke te traži faul , gleda suca dok mu prilaze dva protivnika , zatim neki falši pokušaj šuta koji je u biti pokušaj iznuđivanja faula , a faula nema , i onda vika na suca .. nema se tu šta reći , neka je on Jokić , MVP i sve to ali ovde nije u pravu , ponašanje u fazonu " znaš li ti tko sam ja , sviraj mi faul kad ti kažem " .. nije u pravu u ovom slučaju i točka .
(nikola, 21. novembar 2023 08:18)

Da li si gledao i mec pre toga ili si samo jos jedan ostrasceni mrziteljski nastrojeni klip analiticar?! Postoje pre toga jos najmanje 7,8 katastrofa odluka samo na njemu. Ovo je samo kap koja je prelila casu casu

Pera Ždera

pre 2 godine

Poslednjih par utakmica protivnici su "provalili" tj ponovo konzumiraju taktiku "prebijanja", mrcvarenja i provociranja Jokica kao jedino preostalo sredstvo (posebno u odsustvu Mareja koji bi bar donekle skinuo pritisak," meso" sa Nikolinih ledja)...

U poslednje vreme je kod njega, mimo toga, ocigledno prisutna nervoza i te dve stvari kada spojis dobija se stari Jokic koji kao da iskljucenje zeli ne bi li dokazao, nesto(?!) Da ga je Begli III provocirao omdah od prve sekunde, da je igrao prljavog flastera i tokom mrtve igre sa zacinima prljavih udaraca, jeste.. Da su sudije to donekle tolerisale, jesu ali svejedno, ovako nervozan Jokic timu nije dobar, posebno u odsustvu Mareja...

Meloun je takodje bas pobesneo. Do nivoa da se sudiji toliko uneo u lice, na putu u svlacionicu, da je izgledalo da ce da ga udari glavom :)

Nesto zulja u poslednje vreme u tem Denveru... Srecom pobeda i prekinut niz uzastopnih poraza.

Veljko

pre 2 godine

Da se makar neka odbrana igra u NBA, s dotičnim bi bila potpuno drugačija priča. Niko ne sme da spori da se radi o sjajnom igraču, ali ni blizu ovoliko koliko ovi napumpani brojevi govore. Oni više pričaju o cirkusu koji vlada u NBA nego li o samom kvalitetu košarkaša.
(Mikii, 21. novembar 2023 02:43)
То причате целе године и онда понављате да треба да га видите како ће изгледати у плеј ову. Онда дође тај плеј оф, а он покида и буде још бољи. Зашто се онда не јављате? Колико мрзитеља имају Новак, Јокић, Богдановић...?

Lagano

pre 2 godine

Bas kao sto sam juce pisao i dobio gomilu minusa...Ponovo je poceo da raspravlja sa sudijama i to radi od starta sezone. Malo, malo pa siri ruke i zali se na kojesta. Ovo je bilo ocekivano.

He, on se raspravlja, a za to vreme protivnici u reketu samo trpaju preko njega. Opet je u fazonu skretnicara. Ko zna mozda se cuva za plejof.

I, objavite mi komentar.

zex

pre 2 godine

Zao mi je sto se ovoliko kritikuju nasi najbolji sportisti.Jokic je jedan decak koji je frustiran.Dao je sve od sebe prosle sezone.Ove opet povreda Mareja,Porter ni izbliza ne zasluzuje extra ugovor,zamene su ocajne,a ti Nikola i dalje vuci jer nema politike napretka tima.Bunt u njemu kuva.Dokle ce ga to odvesti videcemo.Podrzimo nase asove.Nikola glavu gore.

123

pre 2 godine

Ja sam sudija i ja sam glavni! Sta si ti MVP, osvojio si NBA , ti si sampion? E ja cu da sudim kako hocu. Evo ti dve tehnicke pa napolje. A ti treneru? Maloun? Ko si ti ? Evo tebi iskljucenje pa napolje. Ja sam sudija sa brojem i ja sam glavni.

Pera Ždera

pre 2 godine

"Iznerviramo" se mi koji ostanemo do kasno ujutru ili se namenski probudimo da gledamo Denver, iz svojih kuca, kreveta, kad Jokic ne igra ili bude izbacen a zamislite Americkog navijaca... Plati nenormalno skupu kartu da gleda najboljeg kosarkasa na svetu, da gleda njegovu unikatnu orkestraciju sampionskig tima, ima jednu priliku godisnje za to (Jer Denver igra protiv Postonsa samo dva puta godisnje, jednom u gostima) i sudije bitnost i akcenat prebace na sebe. Komedija :)

Milos-Nish

pre 2 godine

Ubedljivo najslabija karika u NBA su sudije i nista se povodom toga ne preduzima i dok god je tako, NBA nece biti ni top 3 sporta u Americi, toliko potencijala ali dzabe...vredi gledati tek kada krene play off iako ja budala gledam celu regularnu sezonu

CZ

pre 2 godine

Način na koji je dobio tehničku ne služi mu na čast , sad sam pogledao , krenuo je u post , čovjek mu se pravilno postavio , zatim nonšalantno vodi loptu i širi ruke te traži faul , gleda suca dok mu prilaze dva protivnika , zatim neki falši pokušaj šuta koji je u biti pokušaj iznuđivanja faula , a faula nema , i onda vika na suca .. nema se tu šta reći , neka je on Jokić , MVP i sve to ali ovde nije u pravu , ponašanje u fazonu " znaš li ti tko sam ja , sviraj mi faul kad ti kažem " .. nije u pravu u ovom slučaju i točka .
(nikola, 21. novembar 2023

Jos kad bi stavio naocale komsija,mozda bi bolje video,da su bila najmanje dva kontakta-faula nad Jokicem.Realno.

nba86

pre 2 godine

bukvalno mu ništa ne sviraju, prethodnu noc mu onaj matori svirao pet ličnih veceras ovi.. nemam reci kakav tretman ima, kao ruki neki i to neki jadni. pet tehnickih za denver u 1/2, nekako izvukoše bez njega, ali bez njega vide gde bi bili, mogli bi tesno da igraju samo sa 3-4 najgora tima u ligi kao sto je detroit

Objektivan

pre 2 godine

Bilo je za ocekivati da sudije pokušaju da navuku pobedu Pistonsima kako bi se prekinula serija od 11 poraza.
Nemaju sudije ništa ni protiv Jokica ni protiv Denvera, vec je to vrv direktiva NBA. Sledeću Pistonsi prosto moraju da dobiju pa i uz pomoć sudije, ipak sou mora da se ima nekakvog smisla i u Deteoitu.

bskfan

pre 2 godine

Jedini nacin da izbacis Jokica iz igre je da ga vuces, guras, udaras, a sudije to tolerisu. Utakmica je bila haosticna ali je zato posednjih nekoliko minuta bila pokazna vezba kako se igra odbrana. Kaningam im celu noc radio sta je hteo ali su ga KCP i Redzi presekli jednim udvajanjem i skroz ga poremetili. Stice se utisak da Denver igra na pola gasa.

MPJ radio dobro ono sto zna, skok i trojke, ostalo nula, narocito vodjenje lopte. Gordon u napadu nula a u odbrani zver. KCP kad ubaci u brzinu odmah svima bude jasno zasto je uzeo dva prstena. Redzi odigrao napad odlicno a na kraju utakmice je pokazao da moze da igra i odbranu. Junak utakmice je CBraun koji je odigrao 32 minuta i bio velikih +21. Odigrao CB ko mator, preuzeo odgovornost.

Sto se tice klupe, Piket ni u cemu poseban ali su sa njim retko kad u vecem minusu. Nadji kao i obicno katastrofalana, za 14 minuta jedna uhvacena lopta, ali je za divno cudo pogodio jednu trojku i donekle poboljasao utisak. Stroter ima samo sut i kad to ne ide onda je beskoristan. Iako kaze da najvise ima poverenja u floter, taj floter mu ne lici ni na sta. Pejton prelepo gradjen, skace kao kengur, pun energije, ali dok ne nauci da kontrlise tu energiju daleko od rotacije za plejof.

Sve u svemu, nije to tako lose. Moraju da nauce da odigraju desetak minuta bez Jokica i ovo sinoc je bila prilika da steknu malo samopouzdanja.

Pera Ždera

pre 2 godine

Nije to gledanje komšijski , već realno . Vi ste ti koji posebnim naočalima gledate utakmice , takav je sinoć bio kriterij suđenja a to što tvrdite da nisu na njemu silne faule sudili to nije istina , pogotovo ovo gdje ga je isključilo , tu ništa nije bilo sporno. Ispada , po komentarima , da su se svi suci urotili protiv njega a to je tek gledanje " posebnim naočalima" . Evo uzmite bilo kojeg vrhunskog igrača u ligi i možete svaku večer pronaći barem 7-8 nedosuđenih faula na njemu a ovde ispada da svima sve sude , samo Jokiću ne sude , što je glupost i samo vrlo subjektivan komentator može to napisati . Tek kada vidim usporedbe s Embidom onda mi je jasno da mnogi od vas ne razume košarku ,uspoređivati stil igre Jokića i Embida nema nikakvog smisla , jedan razigrava i igra s visokog posta , šutira poludistancu dok drugi igra na niskom postu i stalno napada koš , i onda ljudi i uspoređuju broj bacanja njih dvojice . Tvrdim da se u prosjeku više faula ne sudi na Embidu nego na Jokiću , zbog stila igre a ovi što samo gledaju box score i iz toga izvlače zaključke nisu relevantni u nikakvom smislu , to su većinom " navijači " Jokića i Denvera koji niti znaju gdje je Denver , niti bi se ikada osvrnuli na NBA da nije Jokić to što je , najbolji igrač lige ..dobar dio ovih što i pogledaju koju utakmicu ne znaju šta je faul a šta nije a kamoli ovi internet ratnici koji samo čitaju box score, njima po defoltu Jokić ne može biti za ništa kriv i uvijek su svi protiv njega, uvijek urota
(nikola, 21. novembar 2023 10:30)

Sve je to lepo, sto si se potrudio ovoliko napisati (znam kako je) i tvrditi nesto nedokazivo ali srecom NBA liga je takva da se sve moze brojevima (dobro, ne bas sve) proveriti i dokazati a ne subjentivnim misljenjem i kako nam se nesto cini...

Proveri koliko bacanja u proseku dobija Nikola u odnosu na druge zvezde. Kao igrac koji ima najveci posed lopte u celom NBA, koji i te kako igra na kontakt u reketu, koga udvajaju, utrajaju, provociraju batinama jer vide da ga to cini nervoznim i jer izgleda drugog leka nema, koji ima toliko poena/suteva u proseku ne moze nijednom zdravom logikom imati toliko manje bacanja od drugih zvezda u ligi tako da... I te kako se tu pravi neka razlika a zasto, kako i zbog cega, a da se ne udje u teorije zavere, ostavljam tvom pametnom mozgu da sam zakljucuje...

Ovo oko Embiida je tek komicno... Jokic i te kako igra u reketu kao sto i Embiid ne napada samo kos vec ima mnogooo vise suteva sa poludistance od Jokica. Da, Embiid igra nesto vise dole a Jokic vise gore, da , ali za toliku razliku u bacanjima NIKAKO! Da ti ne pojasnjavam dalje i uskostrucnije... I za takve stvari, igra u reketu, attempts from... bla bla, takodje imas pa.proveri.

Bilo je ovde u vise navrata kaceno da Denver ima ubedljivo najvise pogresnih/diskutabilnh sudijskih odluka dosudjenih (da, i o tome se vodi statistika) itd...

Sve postoji, samo treba proveriti pre subjektivnog pro**ravanja... Znam da te mrzi ali "pametniji" bi ispao ;)

I da, zanima me gde se kupuju te "posebne naočale" da i ja postanem nerealan :))

Mirjana

pre 2 godine

Sudije crnci, oni koji odlucuju o MVP crnci. Ocigledno je da im ne prija da jedan belac i to iz Evrope dominira. Jokica tuku, biju ga a sudije ostaju neme.

steva

pre 2 godine

Istina je Nikolu ozbiljno stemaju i da je jedan od nacina kako da se zaustavi agresvina odbrana na njemu .
Istina je i to da ga iz nekog razloga sudije ne postuju bas ni malo ...a trebalo , moralo bi .
Istina je i to da su u NBA sudije cirkus klasicni ...da covek ne poveruje da takvi kakvi su mogu da sude najbolju ligu na svetu .
A najveca istina je to da , po svemu sudeci , sa Nikolom nesto nije ok , nesto mu se desava . Ovo mu je druga utakmica u 2 dana ne kojoj pravi probleme i ostavlja ekipu na cedilu . Zasto je tako nervozan , nemam pojma .
Narocito ova protiv Detroita , oni su tanki i njih moraju da dobiju . .

Zoran

pre 2 godine

Iskreno prvu tehnicku je dobio na njegovu glupost, bio je prestup na slobodnom, njega su optuzili da je prvi prestupio i on se zalio i prigovarao ".. catch up, catch up ..." i dobio tehnicku. Druga je bila vec velika nervoza kod njega, bio je faul i jednostavno je pukao

vukica

pre 2 godine

U sportu se zna da je suvisno buniti se protiv sudskih odluka , sudija je uvek u pravu, svaki sportista koji to cini izvuce na kraju deblji kraj

Марко

pre 2 godine

Јокић је вођа тима. Имају најбољи скор у лиги, а вијају и још један прстен. Ко гледа утакмице Денвера зна да ово није ни прва ни друга ни десета ситуација. Стално и стално иста прича. Јокић је супердоминантан, не мишићима већ интелигенцијом. Не можеш га зауставити осим да га млатиш... и судије то пуштају. Још само противницима пенале да свирају.

Изгледа да и Америка пати од звезда/партизан синдрома.

Иван

pre 2 godine

Следећи меч против Орланда ће Јокић имати бар 15 слободних бацања и неће му свирати ниједан (или можда један) фаул. Јасно је као дан да ће судије добити такву инструкцију јер ово сада прети да помрси неке интересе НБА. То је оно о чему сам овде писао после оног Перкинсовог испада и титуле Денвера. Сада се сударају два велика интереса лиге: с једне стране је новац, који је у рукама белаца, са друге стране је НБА као "ресор" црнаца у Америци. Гледаоци се после овога све отвореније буне да су дали добре паре за улазнице како би гледали Јокића, а не судије. То тамо мора да се поштује, без обзира на питање црнаца. Могу да се кладим да му у наредних неколико мечева неће судити ни Тони Брадерс ни било који црнац. Јер ни Нагетси нису наивни, раде они мало ово и намерно, да узбуне лигу која за њих уопште не мари, већ само за клубове из Калифорније.

Donny Brasco

pre 2 godine

Ovo je neobično za Jokića , očito je bio prenervozan , ako faul i nije suđen to nije razlog da viče na suce , pogotovo ako već ima jednu tehničku. Ja ne mislim da " rasizam " ima veze s tim bez obzira što vidim da neki pišu tako , to su preteške izjave . Detoit je najgora momčad lige uz Washington , činjenica da su bez Murraya i Jokića ipak pobjedili govori tome u prilog i to nije neka utakmica velikog naboja da ne možeš izdržati neki nesuđeni faul bez da izgubiš živce . Ne kažem da nema sudačkih grešaka , ali igra je brza i nije lako sve točno procijeniti, nije to bio neki derbi kao Denver-Philla već susret najbolje i najlošije momčadi i neće par sudačkih previda promijeniti ishod , bolje bi bilo da se zainatio i napravio neki jaki TD . Nije dobro ni zamjeriti se sucima , oni su zaštićeni i liga ne dozvoljava nikakve pritiske na njih , ako i griješe ( a svi suci griješe ) sigurno ne biraju na način " večeras nećemo Jokiću ništa suditi " .

znanje-imanje

pre 2 godine

Od trenutka proboja Jokića pa time i Denvera, dakle paralalno sa tim sudijskim matretiranjem Nikole, Majkl Maloun stalno ima istupe tipa:
"Jednog dana ovaj će tim dobiti poštovanje koje zaslužuje!"
Uvek sam to ismevao. I lepo sam mu objasnio da se to neće desiti nikad. Ni posle pete titule - a ovo im je tek prva. Koja, ta titula, je samo njima znak da im je pažnja popustila: potkrali ste im se, moraće dodatno još više da vas sabotiraju.
(Iz tog je razloga baš bedak što im je Meloun sad trajno ubetoniran; baš zato morali bi imati nekog boljeg. Bilo ko, bolji je i ovaj neopravdano najuren iz Feniksa što vodi Detroit.)
Sve je to još tragikomičnije jer opet imam taj utisak za Nikolu koji sam imao s početka. Da se njemu ne igra. Smara ga sve ovo.
U onom filmu Dan Mrmota nesrećni se depresivac, ionako smoren životom, budi opet i ponovo u taj jedan isti dan. I koristi ga da bi, ponavljajući pa popravljajući svoje greške, najzad smuvao žensku do koje mu je stalo. Nikola Jokić je običan dečko, visok 6 stopa. Ali on samo želi da ima 5 stopa i bude džokej. Kad ono - probudi se i, koja kazna, ima 7 stopa?! I kad je već tako, nažalost svakog jutra, sad igra taj basket, protiv svoje volje. I smara ga sva ta Amerika i crnci što zuje i dosadni novinari i sve to. Ali bar kad je već tako da uzme te parice. Da može bar da pokupuje sve konje koje želi. MVP? OK, evo vam. Titula? Ajde evo i to. I šta, sad još treba da igram?
Vrlo vidljivo ovih mu dana to što nema tih 5 stopa baš teško pada.

Vrg

pre 2 godine

Nikolu sudije kradu citavu karijeru u NBA, jasno je i zasto (jer nije Amer ni tamnoput). Nazalost je navikao, ali ove dve poslednje veceri je definitivno bio nervozniji nego inace, plane ocas posla. Naidje tako period svima, naravno. Ja cesto budem ubedjen da ga nervira to sto je jedini u svom timu koji daje 100%, mada mozda ga opterecuje i nesto iz privatnog zivota, ko zna.
Svakako, nek je odmorio, pa vec u sredu na cetvrtak (u 1 ujutro) polako na Orlando.

nikola

pre 2 godine

Način na koji je dobio tehničku ne služi mu na čast , sad sam pogledao , krenuo je u post , čovjek mu se pravilno postavio , zatim nonšalantno vodi loptu i širi ruke te traži faul , gleda suca dok mu prilaze dva protivnika , zatim neki falši pokušaj šuta koji je u biti pokušaj iznuđivanja faula , a faula nema , i onda vika na suca .. nema se tu šta reći , neka je on Jokić , MVP i sve to ali ovde nije u pravu , ponašanje u fazonu " znaš li ti tko sam ja , sviraj mi faul kad ti kažem " .. nije u pravu u ovom slučaju i točka .

da

pre 2 godine

Jokica svi cuvaju rukama non stop, to sudije ne smeju da tolerisu. Mada uvek je imao takav tretman, valjda je do sad navikao da ga tuku non stop. I proslu je celu utakmicu bio nervozan, sta ces takva zivotna faza.

Sabre

pre 2 godine

Koja sramota. Trebalo je ceo tim da se povuce sa parketa pa nek slave sluzbenim. Jbt, covek je trebalo vec tri MVP-a da ima da nije vidno opljackan, i i dalje nema BAZICNO postovanje da mu se makar OCIGLEDNI faulovi sviraju. Smejurija.

smeh

pre 2 godine

Očigledno čovek rešio da sebi napravi preko potrebnu pauzu kada već trener neće da ga odmori. Šalu na stranu ne pamtim kada su na jednom meču trener i glavna zvezda ekipe bile isključene zbog istog razloga. Nisam gledao meč ali mora da su sudije bile lošije nego što jesu. Izgleda da NBA i dalje ne može da nađe kompetentne sudije koje znaju pravila i pridržavaju se istih u svakom trenutku. Nego izgleda da Denver igra sve gore i gore kako vreme prolazi. Sada su jedva pobedili najgoru ekipu u NBA. U redu, nisu im igrala 2 najbolja igrača ali opet morali bi rutinski da savladaju Detroit bez po muke bez Jokića i Mareja. Da li je to štelovanje forme za vreme kada treba ili je nešto drugo u pitanju pokazaće vreme.

Bigule

pre 2 godine

Da ostavimo sa strane iskljucenje, al ljudi dal je neko video u zivotu vecu panjinu od portera u ligi, toliko netalentovanog igraca u zivotu nisam video. Najveca boljka ekipe je on, krenuvsi od jacine ugovora pa do igre.

Ne brinite se za bucka, namerno je dobio tehnicke da odmori malo, ipak je b2b utakmica bila, a i da malo ucini mvp trku zanimljivom posto mu ocigledno smeta da na njoj bude prvi.

ČikaCrni

pre 2 godine

...Tek kada vidim usporedbe s Embidom onda mi je jasno da mnogi od vas ne razume košarku ,uspoređivati stil igre Jokića i Embida nema nikakvog smisla , jedan razigrava i igra s visokog posta , šutira poludistancu dok drugi igra na niskom postu i stalno napada koš , i onda ljudi i uspoređuju broj bacanja njih dvojice...
(nikola, 21. novembar 2023 10:30)

Grešiš (jer očigledno ne gledaš utakmice):
U ovoj sezoni 60% ukupnog broja šuteva Jokića je bliže od 3 metra obruču (11,6 od ukupno 19,4 pokušaja), kod Embida 49,5% (10,5 od 21,3) uz bolje procente istih (67% prema 59%). Prošle sezone je razlika bila i drastičnija: Jokić je 70% svojih pokušaja imao pod obručem, Embid 43%.

Kozuki Oden

pre 2 godine

Begli na sudijine oci pravi ocigledan faul - nista. Vidim ima i snimak gde nesto ranije valjda sudiji govori da se probudi jer nije svirao kada je Stjuart usao prerano u reket prilikom slobodnog bacanja.

Lagano

pre 2 godine

Ladno ovi sto "brane" Jokica uopste ne gledaju utakmice. Da gledaju, a da su imalo objektivni, rekli bi..da, jeste, zasluzio je obe tehnicke, preteruje u raspravljanju sa sudijama...a ne bi k'o rastimovani orkestar tamburali hvalospeve o njemu.

I, sudije uopste nista sporno nisu svirale. Da, dozvolili su ostriju, prljaviju igru ali to se odnosi na sve a ne samo na Jokica, i svi su to prihvatili, radili ono za sta su placeni, osim Jokica koji je non stop trazio nesto..ne zna ni on sta.

A za sve to vreme, dok je bio na terenu, odbranu uopste nije igrao, kao sto rekoh, vratio se na mesto skretnicara. I to vazi za svaku ovosezonsku utakmicu.

Juri trpl dablove, i za to, svaka mu cast. To je i jedino sto se tamo gleda. Koga briga za odbranu.

XXX

pre 2 godine

Potpuno opravdano. Čak i da jeste (a nije) bilo faula, sudija može da pogreši. Protestom se odluka neće promeniti, može samo doći do tehničke.
(Brandt, 21. novembar 2023 02:47)

“Može centrala da pogreši jednom, al’ ne može sto puta!”

првоборац

pre 2 godine

можда је до њега. гледао сам га шест утакмица ове сезоне и никад гори није био у одбрани.

није ни пре цветао али ове сезоне против њега кош није дао само ко није пробао. не скаче, латерално кретање не може, а чувено блеф руком као да ће да крене ка нападачу је прочитао и саша матић, камо неће противници

нека седне брат и упита се да ли мисли да ће денвер бити и близу одбране титуле ако само фура офанзиву а одбрану не намерава да поправи. лепо је што у офанзивним параметрима уме да набије статистку вилта чемберлена али би могао да буде мало вреднији и у дефанзиви јер ово данас и оно јуче - денвер боље брани рекет без њега, и то очито

ČikaCrni

pre 2 godine

...Tek kada vidim usporedbe s Embidom onda mi je jasno da mnogi od vas ne razume košarku ,uspoređivati stil igre Jokića i Embida nema nikakvog smisla , jedan razigrava i igra s visokog posta , šutira poludistancu dok drugi igra na niskom postu i stalno napada koš , i onda ljudi i uspoređuju broj bacanja njih dvojice...
(nikola, 21. novembar 2023 10:30)

Grešiš (jer očigledno ne gledaš utakmice):
U ovoj sezoni 60% ukupnog broja šuteva Jokića je bliže od 3 metra obruču (11,6 od ukupno 19,4 pokušaja), kod Embida 49,5% (10,5 od 21,3) uz bolje procente istih (67% prema 59%). Prošle sezone je razlika bila i drastičnija: Jokić je 70% svojih pokušaja imao pod obručem, Embid 43%.

Brandt

pre 2 godine

Potpuno opravdano. Čak i da jeste (a nije) bilo faula, sudija može da pogreši. Protestom se odluka neće promeniti, može samo doći do tehničke.

Vlade

pre 2 godine

Ljudi, ovoga kada bi cuvao jedan Admiral ili Olajuwon, ne bi 5p dao.
Ovi mucenici danas od 90kg u NBA, ne smeju da ga pipnu na postu, sklanjaju se i vecinom im bez razloga sviraju faul.
U takvoj sredini lako je igrati, onda dodju zaslepljeni fanovi i kazu nezaustavljiv, najbolji nas igrac ikada.
A Joka ruku na srce, vise lici drvoseci nego kosarkasu.
I eto, bez njega opet timska ekipa Denvera lako pobedi.
Sa zdravim Marejom , i da Jokica zameni D.Sabonis, opet bi Denver igrao finale.
A taj D.Sabonis ne bi svom tati sada ubacio 2p, a kamoli nekada dok je bio u prajmu.

Stanko

pre 2 godine

Izuzetno su nekorektni prema Jokicu! Svi! A sudije posebno! Cele sezone ga tuku, guraju, laktaju...Sudije nista! Jedan vise nego nekorektan odnos prema igracu! Zanimljivo je da sudije nisu nikako sankcionisane, niti bivaju suspendovani za svoje greske. NBA je postao jedan cirkus koji obrce novac! Igraci su postali deo tog cirkusa! Neodgovorna igra, sutiranje za 3 poena i promasaji, sebicnost u igri, ne nerviranje zbog izguljene utakmice, zvakanje zvaka... Totalno drugi NBA nego pre 20, 30 godina! Jokicu jedino preostaje da se smiri, trpi udarce, nepravde i ponizenja i...Neka ide kuci sa tom hrpom dolara koje zaradjuje!

Mikii

pre 2 godine

Da se makar neka odbrana igra u NBA, s dotičnim bi bila potpuno drugačija priča. Niko ne sme da spori da se radi o sjajnom igraču, ali ni blizu ovoliko koliko ovi napumpani brojevi govore. Oni više pričaju o cirkusu koji vlada u NBA nego li o samom kvalitetu košarkaša.

Antusa

pre 2 godine

NbA zvezdetina pa kako njemu da sude faulove jel? Utripovao se mali. Vidi kako je "simpatičan" kada daje intervjue za američke medije a kako u Srbiji nije hteo da daje ni jedan intervju posle osvajanja prstena.

vince carter

pre 2 godine

Kako funkcionise sad taj plus/minus i kada igrac izadje na 5 minuta pa Denver automatski gubi 40 razlike :)) Redzi Dzekson izgleda ne zna sam da hoda po recima Obrada,on je slucajno u ligi 12 godina a tek sada je naucio da igra kosarku,to jest neko drugi ga je naucio :)

nikola

pre 2 godine

Nije to gledanje komšijski , već realno . Vi ste ti koji posebnim naočalima gledate utakmice , takav je sinoć bio kriterij suđenja a to što tvrdite da nisu na njemu silne faule sudili to nije istina , pogotovo ovo gdje ga je isključilo , tu ništa nije bilo sporno. Ispada , po komentarima , da su se svi suci urotili protiv njega a to je tek gledanje " posebnim naočalima" . Evo uzmite bilo kojeg vrhunskog igrača u ligi i možete svaku večer pronaći barem 7-8 nedosuđenih faula na njemu a ovde ispada da svima sve sude , samo Jokiću ne sude , što je glupost i samo vrlo subjektivan komentator može to napisati . Tek kada vidim usporedbe s Embidom onda mi je jasno da mnogi od vas ne razume košarku ,uspoređivati stil igre Jokića i Embida nema nikakvog smisla , jedan razigrava i igra s visokog posta , šutira poludistancu dok drugi igra na niskom postu i stalno napada koš , i onda ljudi i uspoređuju broj bacanja njih dvojice . Tvrdim da se u prosjeku više faula ne sudi na Embidu nego na Jokiću , zbog stila igre a ovi što samo gledaju box score i iz toga izvlače zaključke nisu relevantni u nikakvom smislu , to su većinom " navijači " Jokića i Denvera koji niti znaju gdje je Denver , niti bi se ikada osvrnuli na NBA da nije Jokić to što je , najbolji igrač lige ..dobar dio ovih što i pogledaju koju utakmicu ne znaju šta je faul a šta nije a kamoli ovi internet ratnici koji samo čitaju box score, njima po defoltu Jokić ne može biti za ništa kriv i uvijek su svi protiv njega, uvijek urota

Lagano

pre 2 godine

Bas kao sto sam juce pisao i dobio gomilu minusa...Ponovo je poceo da raspravlja sa sudijama i to radi od starta sezone. Malo, malo pa siri ruke i zali se na kojesta. Ovo je bilo ocekivano.

He, on se raspravlja, a za to vreme protivnici u reketu samo trpaju preko njega. Opet je u fazonu skretnicara. Ko zna mozda se cuva za plejof.

I, objavite mi komentar.

Lagano

pre 2 godine

Ladno ovi sto "brane" Jokica uopste ne gledaju utakmice. Da gledaju, a da su imalo objektivni, rekli bi..da, jeste, zasluzio je obe tehnicke, preteruje u raspravljanju sa sudijama...a ne bi k'o rastimovani orkestar tamburali hvalospeve o njemu.

I, sudije uopste nista sporno nisu svirale. Da, dozvolili su ostriju, prljaviju igru ali to se odnosi na sve a ne samo na Jokica, i svi su to prihvatili, radili ono za sta su placeni, osim Jokica koji je non stop trazio nesto..ne zna ni on sta.

A za sve to vreme, dok je bio na terenu, odbranu uopste nije igrao, kao sto rekoh, vratio se na mesto skretnicara. I to vazi za svaku ovosezonsku utakmicu.

Juri trpl dablove, i za to, svaka mu cast. To je i jedino sto se tamo gleda. Koga briga za odbranu.

Antusa

pre 2 godine

NbA zvezdetina pa kako njemu da sude faulove jel? Utripovao se mali. Vidi kako je "simpatičan" kada daje intervjue za američke medije a kako u Srbiji nije hteo da daje ni jedan intervju posle osvajanja prstena.

Vlade

pre 2 godine

Ljudi, ovoga kada bi cuvao jedan Admiral ili Olajuwon, ne bi 5p dao.
Ovi mucenici danas od 90kg u NBA, ne smeju da ga pipnu na postu, sklanjaju se i vecinom im bez razloga sviraju faul.
U takvoj sredini lako je igrati, onda dodju zaslepljeni fanovi i kazu nezaustavljiv, najbolji nas igrac ikada.
A Joka ruku na srce, vise lici drvoseci nego kosarkasu.
I eto, bez njega opet timska ekipa Denvera lako pobedi.
Sa zdravim Marejom , i da Jokica zameni D.Sabonis, opet bi Denver igrao finale.
A taj D.Sabonis ne bi svom tati sada ubacio 2p, a kamoli nekada dok je bio u prajmu.

nikola

pre 2 godine

Način na koji je dobio tehničku ne služi mu na čast , sad sam pogledao , krenuo je u post , čovjek mu se pravilno postavio , zatim nonšalantno vodi loptu i širi ruke te traži faul , gleda suca dok mu prilaze dva protivnika , zatim neki falši pokušaj šuta koji je u biti pokušaj iznuđivanja faula , a faula nema , i onda vika na suca .. nema se tu šta reći , neka je on Jokić , MVP i sve to ali ovde nije u pravu , ponašanje u fazonu " znaš li ti tko sam ja , sviraj mi faul kad ti kažem " .. nije u pravu u ovom slučaju i točka .

znanje-imanje

pre 2 godine

Od trenutka proboja Jokića pa time i Denvera, dakle paralalno sa tim sudijskim matretiranjem Nikole, Majkl Maloun stalno ima istupe tipa:
"Jednog dana ovaj će tim dobiti poštovanje koje zaslužuje!"
Uvek sam to ismevao. I lepo sam mu objasnio da se to neće desiti nikad. Ni posle pete titule - a ovo im je tek prva. Koja, ta titula, je samo njima znak da im je pažnja popustila: potkrali ste im se, moraće dodatno još više da vas sabotiraju.
(Iz tog je razloga baš bedak što im je Meloun sad trajno ubetoniran; baš zato morali bi imati nekog boljeg. Bilo ko, bolji je i ovaj neopravdano najuren iz Feniksa što vodi Detroit.)
Sve je to još tragikomičnije jer opet imam taj utisak za Nikolu koji sam imao s početka. Da se njemu ne igra. Smara ga sve ovo.
U onom filmu Dan Mrmota nesrećni se depresivac, ionako smoren životom, budi opet i ponovo u taj jedan isti dan. I koristi ga da bi, ponavljajući pa popravljajući svoje greške, najzad smuvao žensku do koje mu je stalo. Nikola Jokić je običan dečko, visok 6 stopa. Ali on samo želi da ima 5 stopa i bude džokej. Kad ono - probudi se i, koja kazna, ima 7 stopa?! I kad je već tako, nažalost svakog jutra, sad igra taj basket, protiv svoje volje. I smara ga sva ta Amerika i crnci što zuje i dosadni novinari i sve to. Ali bar kad je već tako da uzme te parice. Da može bar da pokupuje sve konje koje želi. MVP? OK, evo vam. Titula? Ajde evo i to. I šta, sad još treba da igram?
Vrlo vidljivo ovih mu dana to što nema tih 5 stopa baš teško pada.

Mikii

pre 2 godine

Da se makar neka odbrana igra u NBA, s dotičnim bi bila potpuno drugačija priča. Niko ne sme da spori da se radi o sjajnom igraču, ali ni blizu ovoliko koliko ovi napumpani brojevi govore. Oni više pričaju o cirkusu koji vlada u NBA nego li o samom kvalitetu košarkaša.

првоборац

pre 2 godine

можда је до њега. гледао сам га шест утакмица ове сезоне и никад гори није био у одбрани.

није ни пре цветао али ове сезоне против њега кош није дао само ко није пробао. не скаче, латерално кретање не може, а чувено блеф руком као да ће да крене ка нападачу је прочитао и саша матић, камо неће противници

нека седне брат и упита се да ли мисли да ће денвер бити и близу одбране титуле ако само фура офанзиву а одбрану не намерава да поправи. лепо је што у офанзивним параметрима уме да набије статистку вилта чемберлена али би могао да буде мало вреднији и у дефанзиви јер ово данас и оно јуче - денвер боље брани рекет без њега, и то очито

nikola

pre 2 godine

Nije to gledanje komšijski , već realno . Vi ste ti koji posebnim naočalima gledate utakmice , takav je sinoć bio kriterij suđenja a to što tvrdite da nisu na njemu silne faule sudili to nije istina , pogotovo ovo gdje ga je isključilo , tu ništa nije bilo sporno. Ispada , po komentarima , da su se svi suci urotili protiv njega a to je tek gledanje " posebnim naočalima" . Evo uzmite bilo kojeg vrhunskog igrača u ligi i možete svaku večer pronaći barem 7-8 nedosuđenih faula na njemu a ovde ispada da svima sve sude , samo Jokiću ne sude , što je glupost i samo vrlo subjektivan komentator može to napisati . Tek kada vidim usporedbe s Embidom onda mi je jasno da mnogi od vas ne razume košarku ,uspoređivati stil igre Jokića i Embida nema nikakvog smisla , jedan razigrava i igra s visokog posta , šutira poludistancu dok drugi igra na niskom postu i stalno napada koš , i onda ljudi i uspoređuju broj bacanja njih dvojice . Tvrdim da se u prosjeku više faula ne sudi na Embidu nego na Jokiću , zbog stila igre a ovi što samo gledaju box score i iz toga izvlače zaključke nisu relevantni u nikakvom smislu , to su većinom " navijači " Jokića i Denvera koji niti znaju gdje je Denver , niti bi se ikada osvrnuli na NBA da nije Jokić to što je , najbolji igrač lige ..dobar dio ovih što i pogledaju koju utakmicu ne znaju šta je faul a šta nije a kamoli ovi internet ratnici koji samo čitaju box score, njima po defoltu Jokić ne može biti za ništa kriv i uvijek su svi protiv njega, uvijek urota

Moljac

pre 2 godine

Protiv Kavalirsa ga uništio Toni Braders, čovek koji zbog nečeg mrzi i njega i Luku Dončića, i to je već bilo viđano u prošlosti. Ali večeras, u pitanju je Kertis Bler, ne sećam se da je do sada imao problema s njim. Prvo je izbačen Meloun, pa onda nakon nekog vremena i Jokić, koji je već klizio ka TD, za 15 minuta je već skupio 9/5/5. Ali, on se bunio zato što smatra da je fauliran svaki put kad pipne loptu, a njemu sviraju sumnjive faulove u napadu. Sudije očito ne razumeju taj naš običaj (da se bunimo).

Brandt

pre 2 godine

Potpuno opravdano. Čak i da jeste (a nije) bilo faula, sudija može da pogreši. Protestom se odluka neće promeniti, može samo doći do tehničke.

нс бој

pre 2 godine

Охлади главу момчино,сад су сви напаљени да се против тебе докажу.
Посвети се само игри јер си најбољи на свету.

Donny Brasco

pre 2 godine

Ovo je neobično za Jokića , očito je bio prenervozan , ako faul i nije suđen to nije razlog da viče na suce , pogotovo ako već ima jednu tehničku. Ja ne mislim da " rasizam " ima veze s tim bez obzira što vidim da neki pišu tako , to su preteške izjave . Detoit je najgora momčad lige uz Washington , činjenica da su bez Murraya i Jokića ipak pobjedili govori tome u prilog i to nije neka utakmica velikog naboja da ne možeš izdržati neki nesuđeni faul bez da izgubiš živce . Ne kažem da nema sudačkih grešaka , ali igra je brza i nije lako sve točno procijeniti, nije to bio neki derbi kao Denver-Philla već susret najbolje i najlošije momčadi i neće par sudačkih previda promijeniti ishod , bolje bi bilo da se zainatio i napravio neki jaki TD . Nije dobro ni zamjeriti se sucima , oni su zaštićeni i liga ne dozvoljava nikakve pritiske na njih , ako i griješe ( a svi suci griješe ) sigurno ne biraju na način " večeras nećemo Jokiću ništa suditi " .

vince carter

pre 2 godine

Kako funkcionise sad taj plus/minus i kada igrac izadje na 5 minuta pa Denver automatski gubi 40 razlike :)) Redzi Dzekson izgleda ne zna sam da hoda po recima Obrada,on je slucajno u ligi 12 godina a tek sada je naucio da igra kosarku,to jest neko drugi ga je naucio :)

beograd011

pre 2 godine

Ko zivi u USA zna zasto su ga uzeli na nisan sudije tamnopute koze,
sve sto bih dalje rekao ispalo bi da sam rasista a nisam!
Jednostavno ne zele da beli igrac bude bolji od "njihove brace"! Meloun je izbacen jer je protestovao prvo na Gordonovu tehnicku,a zatim i na Jokicevu Jokicu,gde je Meloun reagovao ljutito i poslat je u svlacionicu.Niko od sudija bilo kog sporta nema bolju zastitu kakvu imaju sudije u NBA! Rade sta im se prohte a pritom ne odgovaraju nikom a nesecam se da su bili suspendovani?Cirkus u njihovoj reziji se nastavlja i nikom nista! Uvodjenjem celendza samo su zastraseni ali kad im iz Njujorka saopste da su pogresili,jednostavno promene odluku i nikom nista.Nije tajna da za sudjenje u NBA dobijaju par hiljada dolara po utakmici plus troskovi prevoza i smestaja.NBA trlja ruke naplacuje ove gluposti igracima koji gube zivce a sad se i nas Jokic nasao na meti. Zaista mu to ne treba. Iako ga tuku,kesaju,grebu, Somborac bi trebalo da sve to istrpi po principu nasih lala:"eto meni jeda za sutra"! Ovo sinoc nije ni bilo toliko strasno kao protiv Klivlenda gde je Braders stvarno preterao svirajuci mu 3 prekrsaja u napadu,dva u roku od par minuta!Izgleda braca po kozi nasli recept i gledaju da ga koriste uveliko.Smiri se Nikola,iskuliraj i ne osvrci se puno.Sledi sad okrsaj protiv Embida koji ce biti pod lupom zbog proslogodisnje "kradje" oko MVP priznanja,bar si se odmorio veceras,a tvoji saigraci ipak pobedise nadahnutog autsajdera.

Sabre

pre 2 godine

Koja sramota. Trebalo je ceo tim da se povuce sa parketa pa nek slave sluzbenim. Jbt, covek je trebalo vec tri MVP-a da ima da nije vidno opljackan, i i dalje nema BAZICNO postovanje da mu se makar OCIGLEDNI faulovi sviraju. Smejurija.

Milija

pre 2 godine

Bas kao sto sam juce pisao i dobio gomilu minusa...Ponovo je poceo da raspravlja sa sudijama i to radi od starta sezone. Malo, malo pa siri ruke i zali se na kojesta. Ovo je bilo ocekivano.

He, on se raspravlja, a za to vreme protivnici u reketu samo trpaju preko njega. Opet je u fazonu skretnicara. Ko zna mozda se cuva za plejof.

I, objavite mi komentar.
(Lagano, 21. novembar 2023 02:31)

Raspravlja se sa sudijama da bi sacuvao sopstveni integritet, zato sto od svih aktivnih MVP igraca, kao i od gomile potencijalnih MVPijeva, All-Starova ima najmanju zastitu od sudija, tako reci nema je.
Postoji vise razloga za to:
1. Ne uklapa se u americke standarde idola.
2. Igra za Denver koji je "tamo neki tim u brdima" za ostatak NBA, a sam Denver kao grad i Kolorado kao drzava nema dovoljno markentiskog potencijala.
3. Dolazi iz Evrope, "iz neke Sibirije".
I da, "skretnicar" ce opet da uzme prsten. Lagano.

Mirjana

pre 2 godine

Sudije crnci, oni koji odlucuju o MVP crnci. Ocigledno je da im ne prija da jedan belac i to iz Evrope dominira. Jokica tuku, biju ga a sudije ostaju neme.

Perin Pelen

pre 2 godine

Koliko Jokicu i Denveru fali Marej. Marej je najvažniji šraf u o ovoj mašini posle Jokića. Kad slušam koliko ga potcenju ovde a i u životu, dodje mi da polupam sve. Jokić+Marej je dobitna kombinacija . Igrački, psihički , fizički , drugarski... Dva velemajstora - jedna duša

Pera Ždera

pre 2 godine

Poslednjih par utakmica protivnici su "provalili" tj ponovo konzumiraju taktiku "prebijanja", mrcvarenja i provociranja Jokica kao jedino preostalo sredstvo (posebno u odsustvu Mareja koji bi bar donekle skinuo pritisak," meso" sa Nikolinih ledja)...

U poslednje vreme je kod njega, mimo toga, ocigledno prisutna nervoza i te dve stvari kada spojis dobija se stari Jokic koji kao da iskljucenje zeli ne bi li dokazao, nesto(?!) Da ga je Begli III provocirao omdah od prve sekunde, da je igrao prljavog flastera i tokom mrtve igre sa zacinima prljavih udaraca, jeste.. Da su sudije to donekle tolerisale, jesu ali svejedno, ovako nervozan Jokic timu nije dobar, posebno u odsustvu Mareja...

Meloun je takodje bas pobesneo. Do nivoa da se sudiji toliko uneo u lice, na putu u svlacionicu, da je izgledalo da ce da ga udari glavom :)

Nesto zulja u poslednje vreme u tem Denveru... Srecom pobeda i prekinut niz uzastopnih poraza.

zex

pre 2 godine

Zao mi je sto se ovoliko kritikuju nasi najbolji sportisti.Jokic je jedan decak koji je frustiran.Dao je sve od sebe prosle sezone.Ove opet povreda Mareja,Porter ni izbliza ne zasluzuje extra ugovor,zamene su ocajne,a ti Nikola i dalje vuci jer nema politike napretka tima.Bunt u njemu kuva.Dokle ce ga to odvesti videcemo.Podrzimo nase asove.Nikola glavu gore.

sasa

pre 2 godine

Mozete da me pljujete zbog ove izjave, ovo je cist rasizam od strane afroamerickih sudija..: prosla i ova utakmica pokazuju koliko su crnci rasisti i kao po direktovi sude ovako… isto je i sa Doncicem

vukica

pre 2 godine

U sportu se zna da je suvisno buniti se protiv sudskih odluka , sudija je uvek u pravu, svaki sportista koji to cini izvuce na kraju deblji kraj

Банатска лисица

pre 2 godine

Изгледа да је судио Кендрик Перкинс. Да могу ове црне судије би му свирале техничку док изађе на паркет.

realno/sarkazam

pre 2 godine

Način na koji je dobio tehničku ne služi mu na čast , sad sam pogledao , krenuo je u post , čovjek mu se pravilno postavio , zatim nonšalantno vodi loptu i širi ruke te traži faul , gleda suca dok mu prilaze dva protivnika , zatim neki falši pokušaj šuta koji je u biti pokušaj iznuđivanja faula , a faula nema , i onda vika na suca .. nema se tu šta reći , neka je on Jokić , MVP i sve to ali ovde nije u pravu , ponašanje u fazonu " znaš li ti tko sam ja , sviraj mi faul kad ti kažem " .. nije u pravu u ovom slučaju i točka .
(nikola, 21. novembar 2023 08:18)

Da li si gledao i mec pre toga ili si samo jos jedan ostrasceni mrziteljski nastrojeni klip analiticar?! Postoje pre toga jos najmanje 7,8 katastrofa odluka samo na njemu. Ovo je samo kap koja je prelila casu casu

Pera Ždera

pre 2 godine

"Iznerviramo" se mi koji ostanemo do kasno ujutru ili se namenski probudimo da gledamo Denver, iz svojih kuca, kreveta, kad Jokic ne igra ili bude izbacen a zamislite Americkog navijaca... Plati nenormalno skupu kartu da gleda najboljeg kosarkasa na svetu, da gleda njegovu unikatnu orkestraciju sampionskig tima, ima jednu priliku godisnje za to (Jer Denver igra protiv Postonsa samo dva puta godisnje, jednom u gostima) i sudije bitnost i akcenat prebace na sebe. Komedija :)

predrag

pre 2 godine

Šta će sad da im radi!!!!!!
Jednog mirnog korektnog i krajnje tolerantnog Jokića su uspeli da iznerviraju toliko da on nije mogao više da trpi i ćuti!
Sad će da uključi svoj mod na maksimum.
Tek će sad da gledaju pravu zver!!

Objektivan

pre 2 godine

Bilo je za ocekivati da sudije pokušaju da navuku pobedu Pistonsima kako bi se prekinula serija od 11 poraza.
Nemaju sudije ništa ni protiv Jokica ni protiv Denvera, vec je to vrv direktiva NBA. Sledeću Pistonsi prosto moraju da dobiju pa i uz pomoć sudije, ipak sou mora da se ima nekakvog smisla i u Deteoitu.

WillyWonka

pre 2 godine

"Da se makar neka odbrana igra u NBA, s dotičnim bi bila potpuno drugačija priča. Niko ne sme da spori da se radi o sjajnom igraču, ali ni blizu ovoliko koliko ovi napumpani brojevi govore. Oni više pričaju o cirkusu koji vlada u NBA nego li o samom kvalitetu košarkaša.
(Mikii, 21. novembar 2023 02:43)"

Ne znam Mikii zašto komentarišeš nešto o čemu pojma nemaš. Evo Jokićev učinak u zadnjem play offu: 30/13,5/9,5 (poeni/skokovi/asistencije). Ukupni šut 54,8 %, šut za tri 46,1 %. E sad ti meni reci o kakvom se tu cirkusu radi. Ako si gledao play off (a ne vjerujem), mogao si vidjeti šta su sve pokušavali da ga zaustave. Odbrana kakve u Evropi nema niti može biti. I čovjek opet "napumpa" brojeve.
Šta to sve govori o tebi? Ne znaš, zlonamjeran si i ne pratiš.

young

pre 2 godine

Pa i treba da se pobuni, jer Embidu i Janisu sviraju faulove za sve, a Jokicu izuzetno retko, a uvek isprebijan zavrsi, i jos u poslednje vreme mu cesto na jacu igru sviraju faulove u napadu...
I jos njega iskljuce zbog rasprave, a Drejmond, Lebron i ostali urlaju na sudije i ne dobiju ni tehnicku...sramota

Drnch

pre 2 godine

Pratim svaku utakmicu Denvera i mislim da Nikolina frustracija donekle dolazi od izuzetno slabe igre Zika Nadjija, Vatsona i Stroutera. Ova trojica deluju pogubljeno pogotovo Nadji. Čovek trckara po terenu, slabo se postavlja, pada, ne zna gde se nalazi. Klupa Denvera ne može da održi rezultat dok starteri odmaraju. Odlaskom Dzefa Grina, Brauna i Brajanta, težina druge postave pala je na pomenutu trojicu, a ovi nisu u stanju bar da održe postojeci rezultat dok se ne vrate starteri u igru. To vide sve ekipe i čim druga postava udje na teren, pritisnu ih i ovi se raspadnu. Meloun je prinudjen da miksuje klupu i startere umesto da odmori prvu petorku kada im treba predah. Nadji i Vatson su totalno izgubili samopouzdanje sto se prenosi na celu ekipu. Deandre je neupotrebljiv, nema Čančara, otišli Grin i Brajant. Denver osim Nadjija nema nikoga da odmori Jokica i to se vidi i koristi. Svaki put kada izadju Jokic, MPJ i Gordon, ekipe vrše veliki pritisak na Denver. Zato Meloun miksuje klupu i startere sto razbija koncept igre pa liči na kaubojsku košarku. Tako nešto, Nikolinom stilu, nikako ne odgovara.

Neko

pre 2 godine

Pročitajte malo američke komentare... Igra se u Americi. Poslušajte američke komentatore igra se u Americi... Verovatno ne znate engleski pa ću vam prevesti nekoliko.... Nisam došao da gledam sudije nego Jokica.... da dovedem celu porodicu platim karte osvojim vreme samo da bi pogledao Jokića i sudija ovo uradi čekao bi ga posle utakmice da se obračunam.... Sramota sta mu rade, centar koji ima najmanje slobodnih bacanja... I sad ste mi vi pametni što ga kritikuje te.... Sramota za vas lično i za vaše porodice koje predstavljate... Sramota ste za vašu majku i za vašu državu....

CZ

pre 2 godine

Način na koji je dobio tehničku ne služi mu na čast , sad sam pogledao , krenuo je u post , čovjek mu se pravilno postavio , zatim nonšalantno vodi loptu i širi ruke te traži faul , gleda suca dok mu prilaze dva protivnika , zatim neki falši pokušaj šuta koji je u biti pokušaj iznuđivanja faula , a faula nema , i onda vika na suca .. nema se tu šta reći , neka je on Jokić , MVP i sve to ali ovde nije u pravu , ponašanje u fazonu " znaš li ti tko sam ja , sviraj mi faul kad ti kažem " .. nije u pravu u ovom slučaju i točka .
(nikola, 21. novembar 2023

Jos kad bi stavio naocale komsija,mozda bi bolje video,da su bila najmanje dva kontakta-faula nad Jokicem.Realno.

smeh

pre 2 godine

Očigledno čovek rešio da sebi napravi preko potrebnu pauzu kada već trener neće da ga odmori. Šalu na stranu ne pamtim kada su na jednom meču trener i glavna zvezda ekipe bile isključene zbog istog razloga. Nisam gledao meč ali mora da su sudije bile lošije nego što jesu. Izgleda da NBA i dalje ne može da nađe kompetentne sudije koje znaju pravila i pridržavaju se istih u svakom trenutku. Nego izgleda da Denver igra sve gore i gore kako vreme prolazi. Sada su jedva pobedili najgoru ekipu u NBA. U redu, nisu im igrala 2 najbolja igrača ali opet morali bi rutinski da savladaju Detroit bez po muke bez Jokića i Mareja. Da li je to štelovanje forme za vreme kada treba ili je nešto drugo u pitanju pokazaće vreme.

Bigule

pre 2 godine

Da ostavimo sa strane iskljucenje, al ljudi dal je neko video u zivotu vecu panjinu od portera u ligi, toliko netalentovanog igraca u zivotu nisam video. Najveca boljka ekipe je on, krenuvsi od jacine ugovora pa do igre.

Ne brinite se za bucka, namerno je dobio tehnicke da odmori malo, ipak je b2b utakmica bila, a i da malo ucini mvp trku zanimljivom posto mu ocigledno smeta da na njoj bude prvi.

Марко

pre 2 godine

Јокић је вођа тима. Имају најбољи скор у лиги, а вијају и још један прстен. Ко гледа утакмице Денвера зна да ово није ни прва ни друга ни десета ситуација. Стално и стално иста прича. Јокић је супердоминантан, не мишићима већ интелигенцијом. Не можеш га зауставити осим да га млатиш... и судије то пуштају. Још само противницима пенале да свирају.

Изгледа да и Америка пати од звезда/партизан синдрома.

Vrg

pre 2 godine

Nikolu sudije kradu citavu karijeru u NBA, jasno je i zasto (jer nije Amer ni tamnoput). Nazalost je navikao, ali ove dve poslednje veceri je definitivno bio nervozniji nego inace, plane ocas posla. Naidje tako period svima, naravno. Ja cesto budem ubedjen da ga nervira to sto je jedini u svom timu koji daje 100%, mada mozda ga opterecuje i nesto iz privatnog zivota, ko zna.
Svakako, nek je odmorio, pa vec u sredu na cetvrtak (u 1 ujutro) polako na Orlando.

nba86

pre 2 godine

bukvalno mu ništa ne sviraju, prethodnu noc mu onaj matori svirao pet ličnih veceras ovi.. nemam reci kakav tretman ima, kao ruki neki i to neki jadni. pet tehnickih za denver u 1/2, nekako izvukoše bez njega, ali bez njega vide gde bi bili, mogli bi tesno da igraju samo sa 3-4 najgora tima u ligi kao sto je detroit

Pera Ždera

pre 2 godine

Nije to gledanje komšijski , već realno . Vi ste ti koji posebnim naočalima gledate utakmice , takav je sinoć bio kriterij suđenja a to što tvrdite da nisu na njemu silne faule sudili to nije istina , pogotovo ovo gdje ga je isključilo , tu ništa nije bilo sporno. Ispada , po komentarima , da su se svi suci urotili protiv njega a to je tek gledanje " posebnim naočalima" . Evo uzmite bilo kojeg vrhunskog igrača u ligi i možete svaku večer pronaći barem 7-8 nedosuđenih faula na njemu a ovde ispada da svima sve sude , samo Jokiću ne sude , što je glupost i samo vrlo subjektivan komentator može to napisati . Tek kada vidim usporedbe s Embidom onda mi je jasno da mnogi od vas ne razume košarku ,uspoređivati stil igre Jokića i Embida nema nikakvog smisla , jedan razigrava i igra s visokog posta , šutira poludistancu dok drugi igra na niskom postu i stalno napada koš , i onda ljudi i uspoređuju broj bacanja njih dvojice . Tvrdim da se u prosjeku više faula ne sudi na Embidu nego na Jokiću , zbog stila igre a ovi što samo gledaju box score i iz toga izvlače zaključke nisu relevantni u nikakvom smislu , to su većinom " navijači " Jokića i Denvera koji niti znaju gdje je Denver , niti bi se ikada osvrnuli na NBA da nije Jokić to što je , najbolji igrač lige ..dobar dio ovih što i pogledaju koju utakmicu ne znaju šta je faul a šta nije a kamoli ovi internet ratnici koji samo čitaju box score, njima po defoltu Jokić ne može biti za ništa kriv i uvijek su svi protiv njega, uvijek urota
(nikola, 21. novembar 2023 10:30)

Sve je to lepo, sto si se potrudio ovoliko napisati (znam kako je) i tvrditi nesto nedokazivo ali srecom NBA liga je takva da se sve moze brojevima (dobro, ne bas sve) proveriti i dokazati a ne subjentivnim misljenjem i kako nam se nesto cini...

Proveri koliko bacanja u proseku dobija Nikola u odnosu na druge zvezde. Kao igrac koji ima najveci posed lopte u celom NBA, koji i te kako igra na kontakt u reketu, koga udvajaju, utrajaju, provociraju batinama jer vide da ga to cini nervoznim i jer izgleda drugog leka nema, koji ima toliko poena/suteva u proseku ne moze nijednom zdravom logikom imati toliko manje bacanja od drugih zvezda u ligi tako da... I te kako se tu pravi neka razlika a zasto, kako i zbog cega, a da se ne udje u teorije zavere, ostavljam tvom pametnom mozgu da sam zakljucuje...

Ovo oko Embiida je tek komicno... Jokic i te kako igra u reketu kao sto i Embiid ne napada samo kos vec ima mnogooo vise suteva sa poludistance od Jokica. Da, Embiid igra nesto vise dole a Jokic vise gore, da , ali za toliku razliku u bacanjima NIKAKO! Da ti ne pojasnjavam dalje i uskostrucnije... I za takve stvari, igra u reketu, attempts from... bla bla, takodje imas pa.proveri.

Bilo je ovde u vise navrata kaceno da Denver ima ubedljivo najvise pogresnih/diskutabilnh sudijskih odluka dosudjenih (da, i o tome se vodi statistika) itd...

Sve postoji, samo treba proveriti pre subjektivnog pro**ravanja... Znam da te mrzi ali "pametniji" bi ispao ;)

I da, zanima me gde se kupuju te "posebne naočale" da i ja postanem nerealan :))

steva

pre 2 godine

Istina je Nikolu ozbiljno stemaju i da je jedan od nacina kako da se zaustavi agresvina odbrana na njemu .
Istina je i to da ga iz nekog razloga sudije ne postuju bas ni malo ...a trebalo , moralo bi .
Istina je i to da su u NBA sudije cirkus klasicni ...da covek ne poveruje da takvi kakvi su mogu da sude najbolju ligu na svetu .
A najveca istina je to da , po svemu sudeci , sa Nikolom nesto nije ok , nesto mu se desava . Ovo mu je druga utakmica u 2 dana ne kojoj pravi probleme i ostavlja ekipu na cedilu . Zasto je tako nervozan , nemam pojma .
Narocito ova protiv Detroita , oni su tanki i njih moraju da dobiju . .

Љуба

pre 2 godine

Толико сте напали Јокића да сте заборавили његовог тренера који је такође искључен! Јер и он исто нешто погрешио?

bskfan

pre 2 godine

Jedini nacin da izbacis Jokica iz igre je da ga vuces, guras, udaras, a sudije to tolerisu. Utakmica je bila haosticna ali je zato posednjih nekoliko minuta bila pokazna vezba kako se igra odbrana. Kaningam im celu noc radio sta je hteo ali su ga KCP i Redzi presekli jednim udvajanjem i skroz ga poremetili. Stice se utisak da Denver igra na pola gasa.

MPJ radio dobro ono sto zna, skok i trojke, ostalo nula, narocito vodjenje lopte. Gordon u napadu nula a u odbrani zver. KCP kad ubaci u brzinu odmah svima bude jasno zasto je uzeo dva prstena. Redzi odigrao napad odlicno a na kraju utakmice je pokazao da moze da igra i odbranu. Junak utakmice je CBraun koji je odigrao 32 minuta i bio velikih +21. Odigrao CB ko mator, preuzeo odgovornost.

Sto se tice klupe, Piket ni u cemu poseban ali su sa njim retko kad u vecem minusu. Nadji kao i obicno katastrofalana, za 14 minuta jedna uhvacena lopta, ali je za divno cudo pogodio jednu trojku i donekle poboljasao utisak. Stroter ima samo sut i kad to ne ide onda je beskoristan. Iako kaze da najvise ima poverenja u floter, taj floter mu ne lici ni na sta. Pejton prelepo gradjen, skace kao kengur, pun energije, ali dok ne nauci da kontrlise tu energiju daleko od rotacije za plejof.

Sve u svemu, nije to tako lose. Moraju da nauce da odigraju desetak minuta bez Jokica i ovo sinoc je bila prilika da steknu malo samopouzdanja.

XXX

pre 2 godine

Potpuno opravdano. Čak i da jeste (a nije) bilo faula, sudija može da pogreši. Protestom se odluka neće promeniti, može samo doći do tehničke.
(Brandt, 21. novembar 2023 02:47)

“Može centrala da pogreši jednom, al’ ne može sto puta!”

Kozuki Oden

pre 2 godine

Begli na sudijine oci pravi ocigledan faul - nista. Vidim ima i snimak gde nesto ranije valjda sudiji govori da se probudi jer nije svirao kada je Stjuart usao prerano u reket prilikom slobodnog bacanja.

Stanko

pre 2 godine

Izuzetno su nekorektni prema Jokicu! Svi! A sudije posebno! Cele sezone ga tuku, guraju, laktaju...Sudije nista! Jedan vise nego nekorektan odnos prema igracu! Zanimljivo je da sudije nisu nikako sankcionisane, niti bivaju suspendovani za svoje greske. NBA je postao jedan cirkus koji obrce novac! Igraci su postali deo tog cirkusa! Neodgovorna igra, sutiranje za 3 poena i promasaji, sebicnost u igri, ne nerviranje zbog izguljene utakmice, zvakanje zvaka... Totalno drugi NBA nego pre 20, 30 godina! Jokicu jedino preostaje da se smiri, trpi udarce, nepravde i ponizenja i...Neka ide kuci sa tom hrpom dolara koje zaradjuje!

Milos-Nish

pre 2 godine

Ubedljivo najslabija karika u NBA su sudije i nista se povodom toga ne preduzima i dok god je tako, NBA nece biti ni top 3 sporta u Americi, toliko potencijala ali dzabe...vredi gledati tek kada krene play off iako ja budala gledam celu regularnu sezonu

Иван

pre 2 godine

Следећи меч против Орланда ће Јокић имати бар 15 слободних бацања и неће му свирати ниједан (или можда један) фаул. Јасно је као дан да ће судије добити такву инструкцију јер ово сада прети да помрси неке интересе НБА. То је оно о чему сам овде писао после оног Перкинсовог испада и титуле Денвера. Сада се сударају два велика интереса лиге: с једне стране је новац, који је у рукама белаца, са друге стране је НБА као "ресор" црнаца у Америци. Гледаоци се после овога све отвореније буне да су дали добре паре за улазнице како би гледали Јокића, а не судије. То тамо мора да се поштује, без обзира на питање црнаца. Могу да се кладим да му у наредних неколико мечева неће судити ни Тони Брадерс ни било који црнац. Јер ни Нагетси нису наивни, раде они мало ово и намерно, да узбуне лигу која за њих уопште не мари, већ само за клубове из Калифорније.

da

pre 2 godine

Jokica svi cuvaju rukama non stop, to sudije ne smeju da tolerisu. Mada uvek je imao takav tretman, valjda je do sad navikao da ga tuku non stop. I proslu je celu utakmicu bio nervozan, sta ces takva zivotna faza.

123

pre 2 godine

Ja sam sudija i ja sam glavni! Sta si ti MVP, osvojio si NBA , ti si sampion? E ja cu da sudim kako hocu. Evo ti dve tehnicke pa napolje. A ti treneru? Maloun? Ko si ti ? Evo tebi iskljucenje pa napolje. Ja sam sudija sa brojem i ja sam glavni.

ČikaCrni

pre 2 godine

...Tek kada vidim usporedbe s Embidom onda mi je jasno da mnogi od vas ne razume košarku ,uspoređivati stil igre Jokića i Embida nema nikakvog smisla , jedan razigrava i igra s visokog posta , šutira poludistancu dok drugi igra na niskom postu i stalno napada koš , i onda ljudi i uspoređuju broj bacanja njih dvojice...
(nikola, 21. novembar 2023 10:30)

Grešiš (jer očigledno ne gledaš utakmice):
U ovoj sezoni 60% ukupnog broja šuteva Jokića je bliže od 3 metra obruču (11,6 od ukupno 19,4 pokušaja), kod Embida 49,5% (10,5 od 21,3) uz bolje procente istih (67% prema 59%). Prošle sezone je razlika bila i drastičnija: Jokić je 70% svojih pokušaja imao pod obručem, Embid 43%.

Veljko

pre 2 godine

Da se makar neka odbrana igra u NBA, s dotičnim bi bila potpuno drugačija priča. Niko ne sme da spori da se radi o sjajnom igraču, ali ni blizu ovoliko koliko ovi napumpani brojevi govore. Oni više pričaju o cirkusu koji vlada u NBA nego li o samom kvalitetu košarkaša.
(Mikii, 21. novembar 2023 02:43)
То причате целе године и онда понављате да треба да га видите како ће изгледати у плеј ову. Онда дође тај плеј оф, а он покида и буде још бољи. Зашто се онда не јављате? Колико мрзитеља имају Новак, Јокић, Богдановић...?

Zoran

pre 2 godine

Iskreno prvu tehnicku je dobio na njegovu glupost, bio je prestup na slobodnom, njega su optuzili da je prvi prestupio i on se zalio i prigovarao ".. catch up, catch up ..." i dobio tehnicku. Druga je bila vec velika nervoza kod njega, bio je faul i jednostavno je pukao

ČikaCrni

pre 2 godine

...Tek kada vidim usporedbe s Embidom onda mi je jasno da mnogi od vas ne razume košarku ,uspoređivati stil igre Jokića i Embida nema nikakvog smisla , jedan razigrava i igra s visokog posta , šutira poludistancu dok drugi igra na niskom postu i stalno napada koš , i onda ljudi i uspoređuju broj bacanja njih dvojice...
(nikola, 21. novembar 2023 10:30)

Grešiš (jer očigledno ne gledaš utakmice):
U ovoj sezoni 60% ukupnog broja šuteva Jokića je bliže od 3 metra obruču (11,6 od ukupno 19,4 pokušaja), kod Embida 49,5% (10,5 od 21,3) uz bolje procente istih (67% prema 59%). Prošle sezone je razlika bila i drastičnija: Jokić je 70% svojih pokušaja imao pod obručem, Embid 43%.