Ponedeljak, 30.10.2023.

10:14

"Pirati su se vratili"

Izvor: Bajtbox

"Pirati su se vratili" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Gamer

pre 6 meseci

@gamer, gde nalazite te kljuceve za igrice na netu ako nije tajna??
(NIKI, 31. oktobar 2023 13:22)

CDKeys.com....sve je legalno a jeftino.

Posmatrač

pre 6 meseci

Promene poslovnih politika nekih striming medija, u nezasitoj želji za prekomernom dobiti, su dovele do toga da korisnici odustaju od pretplate. Inflacija s tim nema nikakve veze ima alavost.

kolesar

pre 6 meseci

Intelektualna svojina 5 godina, a onda da predje u opste dobro, a ne da mi u salon upadaju oni razbojnici iz SAKOJa i naplacuju sto sa radija svirucka lagana, iskljucivo strana muzika. Da nece oni mozda da odu do Dzordza Majkla ili Majkl Dzeksona da im isplate tantijeme. Zamisli da konstruktor mosta zatrazi da mu se dozivotno isplacuje pravo na prelazak. Odradio si turneju, prodao ploca kolko si prodao i zdravo.

Stanoje Glavaš

pre 6 meseci

A uzgred, ti ces kada budes video da je neki proizvod "iole" upotrebljiv da ga kupis??? Pa neces, a i dok ne bude bio "iole" upotrebljiv bice ti dovoljno dobar za tvoje potrebe da skidas isto tako "neupotrbljive" stvari koje ti ne trebaju ali ti ipak trebaju... Stvarno, da si barem u zivotu zasadio jednu papriku pa da znas sta pricas, ali cak ni to.
(@SCM, 30. oktobar 2023 20:10)

Naravno. Neka vrate demo verzije. I grožđe probam pre nego što ga kupim, a ne igru od 7000. Mrš bre sa takvim razmišljanjem. Dajte ljudima demo da probaju i odluče da li da kupe igru. Nema demo? Pronaći će ljudi drugi način da je probaju, ali možda je onda i ne kupe.

Uostalom, zašto ne bih mogao da delim sa nekim nešto što sam kupio, nešto što je sada u mom vlasništvu?
Imaš li objašnjenje za to?
Pesmu, film, igru, to ne možeš da pokloniš i podeliš, ali stan, hranu, automobil, to možeš? Glupost.

Gamer

pre 6 meseci

Ti gledaš cenu windowsa kroz one nakazne kutije u gigatronu (i sličnim radnjama kod nas), a imaš da kupiš ključ na internetu - legalan, windows 11 pro za 22 eura što ti dođe oko 2500din, realno nije puno ni za naš standard i znam gomile ljudi koji su ga po tim nekim cenama dobili.
(Ministarstvo Magije, 31. oktobar 2023 02:05)

Upravo to.
Posto sam zagrizeni gamer uvek gledam da kupim neku igru na rasprodaji ali sada toga ima jako malo a 6sto cene su otisle nebu pod oblake.
Borderlands 3 ultimativ 86 eura...nasao kljuc za 24 eura.
Diablo 4 osnovna verzija 69,90 eura nasao kljuc za 17 eura.
Sto da placam punu cenu kad moze i ovsko.
Nisam koristio piratetiju vec legalno plati na legalnom sajtu.

Manager

pre 6 meseci

Imam veliku platu i mogu sebi da priustim sta pozelim a ove sve koji hoce nesto za dz treba pohapsiti sve. Ko im je kriv sto nisu ulagali u sebe i svoje znanje pa su sad sirotinja.

ls

pre 6 meseci

Skupile se moralne gromade da objasne poganoj sirotinji kako ne treba da se koristi piraterija, a sami su barem 100 puta do sada koristili neki vid piraterije i ni najmanje se nisu osecali lose zbog toga.

Ministarstvo Magije

pre 6 meseci

(Milan, 30. oktobar 2023 13:22)

Ti gledaš cenu windowsa kroz one nakazne kutije u gigatronu (i sličnim radnjama kod nas), a imaš da kupiš ključ na internetu - legalan, windows 11 pro za 22 eura što ti dođe oko 2500din, realno nije puno ni za naš standard i znam gomile ljudi koji su ga po tim nekim cenama dobili.

Jehovin svedok

pre 6 meseci

Imam više pasoša. A pošto nisam kažnjen, imigraciono ne dobija podatke o parnici.Sud je odvojen od izvršne vlasti.Ne čuva se to sve na istom kompu ko kod nas. I ima pun moj advokatskih oglasa na netu u kojoj formi se tačno piše Ich habe das nicht gemacht und ich weiß es nicht košta nešto manje od kinte advokatske agencije koja te goni i drugo postoji dilema odnosno kad neko seruje film pdf knjigu ili muziku koju je kupio to je isto ko ti daje na zajam svoju nekad video kasetu ili ploču. Kaže neovlašteno kopiranje se kažnjava i onda stručnjak utvrđuje sta je original a sta je kopija al kod digitalne kopije nema razlike između kopije i originala.

Nikola

pre 6 meseci

Dok sam bio klinac.. karta za bioskop je kostala oko 5 din.. otprilike koliko i sladoled...
Sada je bar 1000.
I ne kapirate zasto?
Zakon koji je los treba menjati, a ovi o autorskim pravima su definitivno losi.
Da.. naravno d treba da zarade.. al koliko je dosta?
(bole, 30. oktobar 2023 19:53)

Toliko ni pornić u video klubu na TDK VHS kaseti nije koštao a i ko zna šta si ti lizao što košta kao čitava bioskopska karta !

Nikola

pre 6 meseci

Evo iz svabije dva puta su me tuzili za skidanje, to te tuze privatne advokatske firme koje štite prava autora filmova softve ...itd.nude nagodbu da platiš, jednom odustali drugi put bio na parnici i čudotvorna rec je ne znam kako se to desilo ja nisam to uradio, ne znam ko je, jer po zakonu ne moraš ti da zaključaš svoju mrežu nit moz da se dokaže dal ti neko provalio pas.to je u zemlji gde pravo sledi logiku što kod se ne praktikuje jer je kadar polupismen
(Jehovin svedok, 30. oktobar 2023 19:55)

Blago tebi tako pismenom !

glas naroda

pre 6 meseci

Imam para i mogu da platim, ali oni imaju više i hoće još i još i još. Imam kolekciju od preko 3000 filmova u Blu-ray kvalitetu, serije, muzike, igrica na 60 tera pohranjeno NAS za celu kuću. Članstvo na private trackerima, VPN naravno, ranije seedbox.
Živeo torrent, živela piraterija!!!

XP

pre 6 meseci

Placam legalno eon i tu imam sportklub a nema arene. Pa onda placam i mtel i tu imam arene. Znači volim sport i moram dva provajdera da placam. I pored dva što plaćam nemam eurosport i ne mogu da pratim tenis i GS turnire. E zbog eurosporta placam i treci iptv i to je na crno. A da ima sve na jednom imao bi to jedno.
(fenomen, 30. oktobar 2023 18:39)

Kako misliš "nemam eurosport", a imaš EON? Pogledaj listu kanala posle onih 10-11 sportklubova (koliko ih već ima), ima dva eurosporta.

@ Malahit

pre 6 meseci

A Gledalica i PopCorn u šta oni spadaju?
(Malahit, 30. oktobar 2023 14:27)

Gledalica nemam pojma sta je ali PopCorn se sa pravne strane tretira kao torrent tj jos gore, jer na torrentu mozes da ukines seed pa skidas za sebe i ne delis ni sa kim to sto skidas, a na PopoCorn ti i dok gledas delis, hteo ne hteo megabajte koje preuzimaju drugi ljudi isto kao i ti dok si cekao da ti izbaferuje film. Primetio si i sam uostalom, verovatno da te pita uvek koja rezolicija i sa kog torrent linka zelis

@Neki

pre 6 meseci

@Zmaj od svile
Bogami, da sam 100% siguran da me nikada nebi uhapsili niti tražili kao što je to slučaj sa piraterijom, ja bih i te kako krao.
(Neki, 30. oktobar 2023 19:40)

Pise se "ne bi" ali nema veze, a ako je to jedino sto te ne cini lopovom, onda samo napred... do 1000 dinara, te niko nece hapsiti, a mozda je sada cak i vise plus uvek postoji sansa da te i ne uhvate.

@Jehovin svedok

pre 6 meseci

Evo iz svabije dva puta su me tuzili za skidanje, to te tuze privatne advokatske firme koje štite prava autora filmova softve ...itd.nude nagodbu da platiš, jednom odustali drugi put bio na parnici i čudotvorna rec je ne znam kako se to desilo ja nisam to uradio, ne znam ko je, jer po zakonu ne moraš ti da zaključaš svoju mrežu nit moz da se dokaže dal ti neko provalio pas.to je u zemlji gde pravo sledi logiku što kod se ne praktikuje jer je kadar polupismen
(Jehovin svedok, 30. oktobar 2023 19:55)

Da, da... ne postoje MAC Adrese, samo kazes "Ich weiss es nicht" i oni ti kazu "aaaa, vazi onda..." i pritom, jedno pitanje. Jel imas nemacki pasos ili barem stalnu boravisnu vizu ili je negde zateftereno kada odes da to trazis ili produzis da si bio zbog nekih glupih filmova na sudu?

@SCM

pre 6 meseci

(@SCM, 30. oktobar 2023 18:42)
Ti plati pa onda cekaj service pack 3,4,5... da bi proizvod bio iole upotrebljiv. Pogledaj na sta lici zadnji windows. Sve radi iza tvojih ledja a najmanje ono za sta si dao pare. Setas se ulicom i gledas sarene bilborde koji nesto reklamiraju a iza njih neke rusevine, zmije, zabe, narkomani.

Kupi na pijaci peteljku od paprike i cekaj da ti posalju plod.
(SCM, 30. oktobar 2023 19:12)

Sada vec ne znas ni ti sta bi i kako bi... pa jel te neko tera da imas Windows koji je takav kakav je? Imas i Linux, imas i Mac gde je OS besplatan za svaku nadogradnju. Imas i solarne ploce, ugradi ih pa budi nezavistan od elektro distribucije, nemoj nista da koristis sto te obavezuje i cini zavisnim. A industrija zabave svakako nije obavezna, ali ti bi da gledas filmove i smatras da je to tvoje zagarantovano Bogom danom pravo, pa i nije bas. I pre interneta si morao da platis kartu, kupis plocu... dobio si mogucnost da 99% toga koristis besplatno u jednom periodu, ali to ne znaci da ti je koriscenje tudjeg rada zagarantovano bilo kakvom "slobodom". A i vidi se da nemas pojma ni o cemu, nego eto...
A uzgred, ti ces kada budes video da je neki proizvod "iole" upotrebljiv da ga kupis??? Pa neces, a i dok ne bude bio "iole" upotrebljiv bice ti dovoljno dobar za tvoje potrebe da skidas isto tako "neupotrbljive" stvari koje ti ne trebaju ali ti ipak trebaju... Stvarno, da si barem u zivotu zasadio jednu papriku pa da znas sta pricas, ali cak ni to.

pedra

pre 6 meseci

Imam samo Netflix i Amazon, sve ostalo skidam . Streaming servisi su dosta skupi . Ako gledamo kvalitet mislim da je najbolja apple TV .Za skidanje koristim Emule od njegovog pocetka i sve se nalazi dan kasnije posle izlaska da se skine !🖖🏻

@Internet Pravnik

pre 6 meseci

Internet je javno dobro svih gradjana sveta i pripada svima jer smo svi mi zaslužni za njegov razvoj i stvaranje.

Po svim zakonima i medjunarodnom pravu sve što se nalazi na internetu svako ima pravo da koristi ako do toga dodje besplatno to nije njegov problem već onih koji su to postavili.

Nemojte da Vas lažu.

Na sudu ne prolazi to da ste krivi što ste nešto skinuli i koristili.

Jedino koga mogu da optuže su oni koji uzmu tudji softver, film i sl. i dalje ga prodaju tj. zaradjuju na tudjem autorskom radu bez dozvole.

Sve dok to koristite za svoje svhe, besplatno delite i ne zaradjujete na tome ne mogu vas optužiti ni za šta.
(Internet Pravnik, 30. oktobar 2023 18:50)

Hahaha, daaaa vazi. Da li i ti kao neki kvazi "pravnik" radis sve pro bono? To su saveti za ovde u Srbiji, dok jos moze, ali ovde takvi saveti nisu ni potrebni, a da moras da ih delis negde gde zakoni o autorkim pravima vaze, ti ne bi skidao (citaj-krao) sa interneta nego bi krao hleb iz pekare s obzirom kakav si strucnjak. Internet je javno dobro pa ga opet placas. Zasto ako je javno dobro ga nemas u svojoj kuci besplatno? A pri tom nije sav sadrzaj na tom "javnom dobru" besplatan. Imas gomile besplatnih stvari pa drzi se njih, ali ti biras one sadrzaje za koje autori traze obestecenje i bas su ti oni zanimljivi, ali neces da ih platis i bunis se. Da li ti radis za dzabe?

yzx

pre 6 meseci

@Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad
Kada ti uđeš u prodavnicu i nešto ukradeš, to više ne postoji u prodavnici. Slučaj piraterije je više da napraviš identičnu kopiju nečega. Tako da ne seri

bole

pre 6 meseci

Dok sam bio klinac.. karta za bioskop je kostala oko 5 din.. otprilike koliko i sladoled...
Sada je bar 1000.
I ne kapirate zasto?
Zakon koji je los treba menjati, a ovi o autorskim pravima su definitivno losi.
Da.. naravno d treba da zarade.. al koliko je dosta?

Neki

pre 6 meseci

@Zmaj od svile
Bogami, da sam 100% siguran da me nikada nebi uhapsili niti tražili kao što je to slučaj sa piraterijom, ja bih i te kako krao.

MP

pre 6 meseci

Recimo platis Windows ali moras da eliminises gomilu servisa koje nisi trazio. Ti servisi kolju racunar koji si platio a sluze njima za nadgledanje i forsiranje reklama. Ko kome treba da plati?

SCM

pre 6 meseci

(@SCM, 30. oktobar 2023 18:42)
Ti plati pa onda cekaj service pack 3,4,5... da bi proizvod bio iole upotrebljiv. Pogledaj na sta lici zadnji windows. Sve radi iza tvojih ledja a najmanje ono za sta si dao pare. Setas se ulicom i gledas sarene bilborde koji nesto reklamiraju a iza njih neke rusevine, zmije, zabe, narkomani.

Kupi na pijaci peteljku od paprike i cekaj da ti posalju plod.

@Trotters Independent Traders

pre 6 meseci

Ako pod slobodom podrazumevas da imas slobodu da besplatno koristis produkte tudjeg rada, onda imas malo poremecenu predstavu sta je sloboda. Da li bi mene smatrao slobodnim da ti recimo drzis prodavnicu i ja udjem i uzmem sta mi se svidja i ne platim ti ili da prikljucim na tvoju struju, a ti da placas?
(Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad, 30. oktobar 2023 16:20)

Ovo je odlicna ideja, treba to sprovesti u delo.
(Trotters Independent Traders, 30. oktobar 2023 18:30)

Jeste, odlicna ideja dok nije tvoja radnja ili dok nije tvoja struja u pitanju, u suprotnom... da tebi neko to radi, znas i ti sam kako bi to nazvao ;)

Pera

pre 6 meseci

Znaci nisam jedini. Bio sam redovan korisnik piratskog sadrzaja (softver, filmovi...) tamo negde pocetkom 2000-ih dok sam bio siromasni student ovde na zapadu. Onda kada se standard poboljsao sve sam poceo legalno: windows, office, acrobat pro, netflix... sve do pre mozda godinu-dve kada sam ukapirao da alavosti velikih kompanija nema granica. Ranije kupim Acrobat i calnem dobru kintu za to, ali sam bar miran minimum 5-6 godina, ako ne i vise. Sada? Hebena mesecna/godisnja pretplata kojom oni zarade daleko vise a mi smo forsirani da calenzi-bite svaki mesec i to nas kosta ohoho. Isto i za Office. Evo sada citam da ce i Windows na mesecnu pretplatu??? Neka me love i rade sta hoce, vpn i pb je zakon.

Jehovin svedok

pre 6 meseci

Evo iz svabije dva puta su me tuzili za skidanje, to te tuze privatne advokatske firme koje štite prava autora filmova softve ...itd.nude nagodbu da platiš, jednom odustali drugi put bio na parnici i čudotvorna rec je ne znam kako se to desilo ja nisam to uradio, ne znam ko je, jer po zakonu ne moraš ti da zaključaš svoju mrežu nit moz da se dokaže dal ti neko provalio pas.to je u zemlji gde pravo sledi logiku što kod se ne praktikuje jer je kadar polupismen

Internet Pravnik

pre 6 meseci

Internet je javno dobro svih gradjana sveta i pripada svima jer smo svi mi zaslužni za njegov razvoj i stvaranje.

Po svim zakonima i medjunarodnom pravu sve što se nalazi na internetu svako ima pravo da koristi ako do toga dodje besplatno to nije njegov problem već onih koji su to postavili.

Nemojte da Vas lažu.

Na sudu ne prolazi to da ste krivi što ste nešto skinuli i koristili.

Jedino koga mogu da optuže su oni koji uzmu tudji softver, film i sl. i dalje ga prodaju tj. zaradjuju na tudjem autorskom radu bez dozvole.

Sve dok to koristite za svoje svhe, besplatno delite i ne zaradjujete na tome ne mogu vas optužiti ni za šta.

Trotters Independent Traders

pre 6 meseci

Ako pod slobodom podrazumevas da imas slobodu da besplatno koristis produkte tudjeg rada, onda imas malo poremecenu predstavu sta je sloboda. Da li bi mene smatrao slobodnim da ti recimo drzis prodavnicu i ja udjem i uzmem sta mi se svidja i ne platim ti ili da prikljucim na tvoju struju, a ti da placas?
(Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad, 30. oktobar 2023 16:20)

Ovo je odlicna ideja, treba to sprovesti u delo.

fenomen

pre 6 meseci

Placam legalno eon i tu imam sportklub a nema arene. Pa onda placam i mtel i tu imam arene. Znači volim sport i moram dva provajdera da placam. I pored dva što plaćam nemam eurosport i ne mogu da pratim tenis i GS turnire. E zbog eurosporta placam i treci iptv i to je na crno. A da ima sve na jednom imao bi to jedno.

Zmaj od svile

pre 6 meseci

Smanjenje piraterije ima smisla u drzavama gde Windows kosta 3% prosecne plate.
Windows u Srbiji kosta 30% prosecne plate, to je kao da na zapadu kosta 1.000 dolara.
Mislite da bi neko kupio Windows na zapadu da kosta 1.000 dolara?
(Milan, 30. oktobar 2023 13:22)

Da li to znaci da zagovarate kradju recimo Rolex satova iz prodavnice? Jer i to se nudi po cenama koje su tamo ok a ovde ludilo.

Internet Pravnik

pre 6 meseci

Internet je javno dobro svih gradjana sveta i pripada svima jer smo svi mi zaslužni za njegov razvoj i stvaranje.

Po svim zakonima i medjunarodnom pravu sve što se nalazi na internetu svako ima pravo da koristi ako do toga dodje besplatno to nije njegov problem već onih koji su to postavili.

Nemojte da Vas lažu.

Na sudu ne prolazi to da ste krivi što ste nešto skinuli i koristili.

Jedino koga mogu da optuže su oni koji uzmu tudji softver, film i sl. i dalje ga prodaju tj. zaradjuju na tudjem autorskom radu bez dozvole.

Sve dok to koristite za svoje svhe, besplatno delite i ne zaradjujete na tome ne mogu vas optužiti ni za šta.

SCM

pre 6 meseci

(Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad, 30. oktobar 2023 16:20)

Mislis da im platim da budem proizvod tj da dva puta zaradjuju na meni?

@SCM

pre 6 meseci

(Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad, 30. oktobar 2023 16:20)

Mislis da im platim da budem proizvod tj da dva puta zaradjuju na meni?
(SCM, 30. oktobar 2023 18:20)

Onda nemoj da koristis. U cemu je problem? Jedino sto moras je da dises vazduh, jedes i pijes. Ne moras da platis, ali je jako licemerno da kaukas sto moras da platis za nesto sto smatras da ti nije neophodno i sto te po tvome na nekom imaginarnom nivou ugrozava. Ti nisi nikakav proizvod, ne brini.

Miljan Bavarac

pre 6 meseci

Ove cifre su izmisljene. Torente mogu da obradjuju statisticki kao pasivni posmatraci, ali ne postoji nacin na koji oni mogu da znaju koliko ljudi streamuje sa nekih servera, kao i koliko od toga je nelegalno, osim ako protivzakonito ne prisluskuju saobracaj. Mozda ib neko trebao da ih pita?

Kokoloko

pre 6 meseci

Svi oni koji su podigli IT industriju u srbiji su pretekli svoju konkurenciju jer su bili pirati. Sve učenje prigramiranja, rad na raznim alatima, sve kupljeno na pijaci :)

čini mi se rođače da je standard pokvario ljude

pre 6 meseci

Čim su striming servisi krenuli sa ekskluzivnim sadržajem, moglo je da se nasluti da će se ljudi sve više vraćati pirateriji...

Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad

pre 6 meseci

Koliko vidim vraticemo se mi na DVD diskove i rezace jer ce i USB memorije da budu "zarazene" prisupu bilo kom elekricnom uredjaju zahvaljujuci njihomom brigom za "intelektualnom" svojinom.

U prevodu sta ste ustekali na HDD backup diskove to vam je sto vam je. Gasimo i ovo malo internet slobode.
(SCM, 30. oktobar 2023 15:43)

Ako pod slobodom podrazumevas da imas slobodu da besplatno koristis produkte tudjeg rada, onda imas malo poremecenu predstavu sta je sloboda. Da li bi mene smatrao slobodnim da ti recimo drzis prodavnicu i ja udjem i uzmem sta mi se svidja i ne platim ti ili da prikljucim na tvoju struju, a ti da placas?

@Bavaria

pre 6 meseci

Kako ja kao krajnji koristnik mogu da znam koji je IPTV legalan a koji nije? Ja placam provaideru pretplatu, nije moje da razmisljam je li legalan ili nije. Neka oni smisle nacin kako mi da razlikujemo to pa neka onda kaznjavaju. Mislim, ko meni kaze da je recimo Netflix legalan? Ok, karikiram, jeste legalan jer je ogroman, ali realno sta je razlika izmedju njega i nekog tamo IPTV provajdera? Oboje nude stream service za mesecnu pretplatu.

Ukratko, mogu da gone provaidere ali krajnji korisnik je za sad siguran
(Bavaria, 30. oktobar 2023 14:47)

Mnogo se pravis naivan. Kao ne znas kako to u Nemackoj ide? Drugar od drugara ti je rekao da moze preko njega da se sredi IPTV. Ok, ali dok traje, traje... ali takva pravdanja ne prolaze ni u osnovnoj skoli.

Aco

pre 6 meseci

Samo da vas podsetim da niko nije dužan da snima filmove i serije koje biste vi gledali,niti da pravi softver koji biste vi koristili besplatno.

Nemam ništa protiv piraterije, ali stav koji mnogi ovde imaju, da im je bogom dano da sve dobiju za dž i još su ljuti na ljude koji to snimaju i prave, takav stav je odraz primitivizma.

SCM

pre 6 meseci

Koliko vidim vraticemo se mi na DVD diskove i rezace jer ce i USB memorije da budu "zarazene" prisupu bilo kom elekricnom uredjaju zahvaljujuci njihomom brigom za "intelektualnom" svojinom.

U prevodu sta ste ustekali na HDD backup diskove to vam je sto vam je. Gasimo i ovo malo internet slobode.

Mike

pre 6 meseci

pa ne placa ih ni njetflix, sto bi ih ja placao?

filmovi: los kvalitet, wokeness, female empowerment, rebootovi...

igrice: nedovrsene, losa optimizacija, posle izdavanja treba barem 3 patcha da bi licile na nesto, ako i tad. DLCijeva koliko vam dusa zeli.. normalno, svi se placaju. kao kad jednom platim 60e nije dovoljno za celu igricu...

i onda se ljudi pitaju zasto je piraterija u porastu.

Funwsin

pre 6 meseci

Ja u Kanadi placam oko 300EUR za mobilne telefone, internet, TV pretplatu, Netflix, Amazon, Disney, YouTube premium(valjda sam sve nabrojao), ali i dalje ne mogu da gledam sve filmove, vesti i serije koje hocu i kada hocu. Naravno da sam u iskusenju da odem na torrente. Nema kraja povecanjima cena za ogranicen sadrzaj. Piratija ce propasti kada izbor sadrzaja bude mnogo veci nego danas po razumnim cenama.

Bogi46

pre 6 meseci

Dizanje cena pretplate, ograničenje gledanja sadržaja ako si van kuće, planiranje uvođenja reklama i pored plaćene prerplate, i naravno, nezajažljiva alavost kompanija koje prave filmove, serije i pružaju striming sadržaj, sve to okreće ljude pirateriji.

Bavaria

pre 6 meseci

Kako ja kao krajnji koristnik mogu da znam koji je IPTV legalan a koji nije? Ja placam provaideru pretplatu, nije moje da razmisljam je li legalan ili nije. Neka oni smisle nacin kako mi da razlikujemo to pa neka onda kaznjavaju. Mislim, ko meni kaze da je recimo Netflix legalan? Ok, karikiram, jeste legalan jer je ogroman, ali realno sta je razlika izmedju njega i nekog tamo IPTV provajdera? Oboje nude stream service za mesecnu pretplatu.

Ukratko, mogu da gone provaidere ali krajnji korisnik je za sad siguran

koki

pre 6 meseci

Preteralo se sa pretplatama.
Nije dovoljna kablovska ili 1 pretplata, nego 101 da se pokriju sve varijante.
To vise ni glumci ne mogu da plate.
Poznata je prica kad je Robbie Amell dao kljuceve od kuce kolegi Kevin Bigley-u da bi Kevin gledao Game of Thrones jer nije imao pretplatu na HBO.
Znaci ni glumci u Holivudu nemaju pretplatu na sve, a kamoli obicni ljudi.

Ako i treba

pre 6 meseci

Mnogo toga se može reći o ovoj temi,a toliko toga nije ni dozvoljeno reći iako je istina i činjenica.
Ali, jedno je sasvim sigurno.
Ne treba da gradimo takav svet, u kome će svako svakom plaćati sve i uvek, na svakom mestu.
U kome će svako moći da lupi cenu 10 do 15 puta veću od realne ili nabavne i da mu to prođe.
Ljudsko biće i društvo nije nastalo radi novca, cene i kamate.
Isti ti vajni Britanci sa svojim zakonima masovno ne poštuju većinu zakona u Belizeu, malom dominionu državici i članu Britanske Imperije.

Saša

pre 6 meseci

Netfliks je na trenutak rešio problem piraterije, ali je onda alavost učinila svoje, svi su otvorili svoje striming servise, krenuli da se kolju za parče kolača, fragmentirali tržište i čovek koji želi nešto da pogleda sada treba da ima 5 pretplata ili da skine torrent džabe.

Jedino rešenje je pay per view, mikrotransakcije za gledanje sadržaja koje bi nam omogućile da gledamo SVE što želimo uz malu nadoknadu, recimo 10c sat, naplata po minutu. Ako želim da gledam KK Partizan ili Zvezdu, ne mora da imam pretplatu i na Arenu i na SK, nego ću platiti svaku utakmicu 5din po četvrtini. Onda odaberem film, ako je nov koštaće me 30din, ako je star 10 din itd.

Pretplatu da plaćam ne želim i neću, ako mi ne ostave drugu opciju radije ću da se iscimam i da skinem torent.

olovo je prirodno

pre 6 meseci

nije fer ni da mi neko gura reklame koje vise ne moze da proda na kablovskoj a ni da ima 50 striming servisa koji svaki ima neku drljavu ekskluzivu.

Milan

pre 6 meseci

Smanjenje piraterije ima smisla u drzavama gde Windows kosta 3% prosecne plate.
Windows u Srbiji kosta 30% prosecne plate, to je kao da na zapadu kosta 1.000 dolara.
Mislite da bi neko kupio Windows na zapadu da kosta 1.000 dolara?

OXI

pre 6 meseci

Sve je teže pronaći specifične softvere na piratskim sajtovima. Pogotovo ako su malo stariji. Ali zato ponude filmova muzike i xxx nikad veće - samo da se okreće.

eto

pre 6 meseci

pre dve godine ugasili kablovsku jer nema nista, plus je trovacina, a netflix i dizni woke djubre hvala Bogu nikad nismo ni imali. Ionako sve sto smo gledali i dok smo imali kablovsku smo torentovali, tako da smo samo nastavili i niko se do sad nije pozalio da mu fali. O manjem trosku od 50.000 din godisnje necu ni da govorim.

mirko sv

pre 6 meseci

Nova studija Kancelarije za intelektualnu svojinu Evropske unije (EUIPO) pokazuje da je internet piraterija porasla po prvi put u poslednjih nekoliko godina. 

U Ujedinjenom Kraljevstvu digitalni pirati suočavaju se s kaznom do pet godina zatvora i novčanom kaznom od ?5000 GBP (~6000 USD).

EUIPO nagađa da finansijski pritisci, poput inflacije, znače da ljudi imaju manje novca za trošenje na zabavu. 

kancelarija iz eu, prati sta se desava u uk, jer jos nisu ukapirali da uk nije vise u eu i da je uk bukvalno sutnuo u d. eu?
sta ih briga za uk? sta su ovi iz kancelarije eu, wannabe?

mirko sv

pre 6 meseci

Nova studija Kancelarije za intelektualnu svojinu Evropske unije (EUIPO) pokazuje da je internet piraterija porasla po prvi put u poslednjih nekoliko godina. 

U Ujedinjenom Kraljevstvu digitalni pirati suočavaju se s kaznom do pet godina zatvora i novčanom kaznom od ?5000 GBP (~6000 USD).

EUIPO nagađa da finansijski pritisci, poput inflacije, znače da ljudi imaju manje novca za trošenje na zabavu. 

kancelarija iz eu, prati sta se desava u uk, jer jos nisu ukapirali da uk nije vise u eu i da je uk bukvalno sutnuo u d. eu?
sta ih briga za uk? sta su ovi iz kancelarije eu, wannabe?

Milan

pre 6 meseci

Smanjenje piraterije ima smisla u drzavama gde Windows kosta 3% prosecne plate.
Windows u Srbiji kosta 30% prosecne plate, to je kao da na zapadu kosta 1.000 dolara.
Mislite da bi neko kupio Windows na zapadu da kosta 1.000 dolara?

Bogi46

pre 6 meseci

Dizanje cena pretplate, ograničenje gledanja sadržaja ako si van kuće, planiranje uvođenja reklama i pored plaćene prerplate, i naravno, nezajažljiva alavost kompanija koje prave filmove, serije i pružaju striming sadržaj, sve to okreće ljude pirateriji.

Mike

pre 6 meseci

pa ne placa ih ni njetflix, sto bi ih ja placao?

filmovi: los kvalitet, wokeness, female empowerment, rebootovi...

igrice: nedovrsene, losa optimizacija, posle izdavanja treba barem 3 patcha da bi licile na nesto, ako i tad. DLCijeva koliko vam dusa zeli.. normalno, svi se placaju. kao kad jednom platim 60e nije dovoljno za celu igricu...

i onda se ljudi pitaju zasto je piraterija u porastu.

Saša

pre 6 meseci

Netfliks je na trenutak rešio problem piraterije, ali je onda alavost učinila svoje, svi su otvorili svoje striming servise, krenuli da se kolju za parče kolača, fragmentirali tržište i čovek koji želi nešto da pogleda sada treba da ima 5 pretplata ili da skine torrent džabe.

Jedino rešenje je pay per view, mikrotransakcije za gledanje sadržaja koje bi nam omogućile da gledamo SVE što želimo uz malu nadoknadu, recimo 10c sat, naplata po minutu. Ako želim da gledam KK Partizan ili Zvezdu, ne mora da imam pretplatu i na Arenu i na SK, nego ću platiti svaku utakmicu 5din po četvrtini. Onda odaberem film, ako je nov koštaće me 30din, ako je star 10 din itd.

Pretplatu da plaćam ne želim i neću, ako mi ne ostave drugu opciju radije ću da se iscimam i da skinem torent.

Funwsin

pre 6 meseci

Ja u Kanadi placam oko 300EUR za mobilne telefone, internet, TV pretplatu, Netflix, Amazon, Disney, YouTube premium(valjda sam sve nabrojao), ali i dalje ne mogu da gledam sve filmove, vesti i serije koje hocu i kada hocu. Naravno da sam u iskusenju da odem na torrente. Nema kraja povecanjima cena za ogranicen sadrzaj. Piratija ce propasti kada izbor sadrzaja bude mnogo veci nego danas po razumnim cenama.

koki

pre 6 meseci

Preteralo se sa pretplatama.
Nije dovoljna kablovska ili 1 pretplata, nego 101 da se pokriju sve varijante.
To vise ni glumci ne mogu da plate.
Poznata je prica kad je Robbie Amell dao kljuceve od kuce kolegi Kevin Bigley-u da bi Kevin gledao Game of Thrones jer nije imao pretplatu na HBO.
Znaci ni glumci u Holivudu nemaju pretplatu na sve, a kamoli obicni ljudi.

eto

pre 6 meseci

pre dve godine ugasili kablovsku jer nema nista, plus je trovacina, a netflix i dizni woke djubre hvala Bogu nikad nismo ni imali. Ionako sve sto smo gledali i dok smo imali kablovsku smo torentovali, tako da smo samo nastavili i niko se do sad nije pozalio da mu fali. O manjem trosku od 50.000 din godisnje necu ni da govorim.

Ako i treba

pre 6 meseci

Mnogo toga se može reći o ovoj temi,a toliko toga nije ni dozvoljeno reći iako je istina i činjenica.
Ali, jedno je sasvim sigurno.
Ne treba da gradimo takav svet, u kome će svako svakom plaćati sve i uvek, na svakom mestu.
U kome će svako moći da lupi cenu 10 do 15 puta veću od realne ili nabavne i da mu to prođe.
Ljudsko biće i društvo nije nastalo radi novca, cene i kamate.
Isti ti vajni Britanci sa svojim zakonima masovno ne poštuju većinu zakona u Belizeu, malom dominionu državici i članu Britanske Imperije.

olovo je prirodno

pre 6 meseci

nije fer ni da mi neko gura reklame koje vise ne moze da proda na kablovskoj a ni da ima 50 striming servisa koji svaki ima neku drljavu ekskluzivu.

Kokoloko

pre 6 meseci

Svi oni koji su podigli IT industriju u srbiji su pretekli svoju konkurenciju jer su bili pirati. Sve učenje prigramiranja, rad na raznim alatima, sve kupljeno na pijaci :)

OXI

pre 6 meseci

Sve je teže pronaći specifične softvere na piratskim sajtovima. Pogotovo ako su malo stariji. Ali zato ponude filmova muzike i xxx nikad veće - samo da se okreće.

SCM

pre 6 meseci

Koliko vidim vraticemo se mi na DVD diskove i rezace jer ce i USB memorije da budu "zarazene" prisupu bilo kom elekricnom uredjaju zahvaljujuci njihomom brigom za "intelektualnom" svojinom.

U prevodu sta ste ustekali na HDD backup diskove to vam je sto vam je. Gasimo i ovo malo internet slobode.

Bavaria

pre 6 meseci

Kako ja kao krajnji koristnik mogu da znam koji je IPTV legalan a koji nije? Ja placam provaideru pretplatu, nije moje da razmisljam je li legalan ili nije. Neka oni smisle nacin kako mi da razlikujemo to pa neka onda kaznjavaju. Mislim, ko meni kaze da je recimo Netflix legalan? Ok, karikiram, jeste legalan jer je ogroman, ali realno sta je razlika izmedju njega i nekog tamo IPTV provajdera? Oboje nude stream service za mesecnu pretplatu.

Ukratko, mogu da gone provaidere ali krajnji korisnik je za sad siguran

Pera

pre 6 meseci

Znaci nisam jedini. Bio sam redovan korisnik piratskog sadrzaja (softver, filmovi...) tamo negde pocetkom 2000-ih dok sam bio siromasni student ovde na zapadu. Onda kada se standard poboljsao sve sam poceo legalno: windows, office, acrobat pro, netflix... sve do pre mozda godinu-dve kada sam ukapirao da alavosti velikih kompanija nema granica. Ranije kupim Acrobat i calnem dobru kintu za to, ali sam bar miran minimum 5-6 godina, ako ne i vise. Sada? Hebena mesecna/godisnja pretplata kojom oni zarade daleko vise a mi smo forsirani da calenzi-bite svaki mesec i to nas kosta ohoho. Isto i za Office. Evo sada citam da ce i Windows na mesecnu pretplatu??? Neka me love i rade sta hoce, vpn i pb je zakon.

Miljan Bavarac

pre 6 meseci

Ove cifre su izmisljene. Torente mogu da obradjuju statisticki kao pasivni posmatraci, ali ne postoji nacin na koji oni mogu da znaju koliko ljudi streamuje sa nekih servera, kao i koliko od toga je nelegalno, osim ako protivzakonito ne prisluskuju saobracaj. Mozda ib neko trebao da ih pita?

bole

pre 6 meseci

Dok sam bio klinac.. karta za bioskop je kostala oko 5 din.. otprilike koliko i sladoled...
Sada je bar 1000.
I ne kapirate zasto?
Zakon koji je los treba menjati, a ovi o autorskim pravima su definitivno losi.
Da.. naravno d treba da zarade.. al koliko je dosta?

glas naroda

pre 6 meseci

Imam para i mogu da platim, ali oni imaju više i hoće još i još i još. Imam kolekciju od preko 3000 filmova u Blu-ray kvalitetu, serije, muzike, igrica na 60 tera pohranjeno NAS za celu kuću. Članstvo na private trackerima, VPN naravno, ranije seedbox.
Živeo torrent, živela piraterija!!!

ls

pre 6 meseci

Skupile se moralne gromade da objasne poganoj sirotinji kako ne treba da se koristi piraterija, a sami su barem 100 puta do sada koristili neki vid piraterije i ni najmanje se nisu osecali lose zbog toga.

Internet Pravnik

pre 6 meseci

Internet je javno dobro svih gradjana sveta i pripada svima jer smo svi mi zaslužni za njegov razvoj i stvaranje.

Po svim zakonima i medjunarodnom pravu sve što se nalazi na internetu svako ima pravo da koristi ako do toga dodje besplatno to nije njegov problem već onih koji su to postavili.

Nemojte da Vas lažu.

Na sudu ne prolazi to da ste krivi što ste nešto skinuli i koristili.

Jedino koga mogu da optuže su oni koji uzmu tudji softver, film i sl. i dalje ga prodaju tj. zaradjuju na tudjem autorskom radu bez dozvole.

Sve dok to koristite za svoje svhe, besplatno delite i ne zaradjujete na tome ne mogu vas optužiti ni za šta.

XP

pre 6 meseci

Placam legalno eon i tu imam sportklub a nema arene. Pa onda placam i mtel i tu imam arene. Znači volim sport i moram dva provajdera da placam. I pored dva što plaćam nemam eurosport i ne mogu da pratim tenis i GS turnire. E zbog eurosporta placam i treci iptv i to je na crno. A da ima sve na jednom imao bi to jedno.
(fenomen, 30. oktobar 2023 18:39)

Kako misliš "nemam eurosport", a imaš EON? Pogledaj listu kanala posle onih 10-11 sportklubova (koliko ih već ima), ima dva eurosporta.

MP

pre 6 meseci

Recimo platis Windows ali moras da eliminises gomilu servisa koje nisi trazio. Ti servisi kolju racunar koji si platio a sluze njima za nadgledanje i forsiranje reklama. Ko kome treba da plati?

čini mi se rođače da je standard pokvario ljude

pre 6 meseci

Čim su striming servisi krenuli sa ekskluzivnim sadržajem, moglo je da se nasluti da će se ljudi sve više vraćati pirateriji...

Aco

pre 6 meseci

Samo da vas podsetim da niko nije dužan da snima filmove i serije koje biste vi gledali,niti da pravi softver koji biste vi koristili besplatno.

Nemam ništa protiv piraterije, ali stav koji mnogi ovde imaju, da im je bogom dano da sve dobiju za dž i još su ljuti na ljude koji to snimaju i prave, takav stav je odraz primitivizma.

Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad

pre 6 meseci

Koliko vidim vraticemo se mi na DVD diskove i rezace jer ce i USB memorije da budu "zarazene" prisupu bilo kom elekricnom uredjaju zahvaljujuci njihomom brigom za "intelektualnom" svojinom.

U prevodu sta ste ustekali na HDD backup diskove to vam je sto vam je. Gasimo i ovo malo internet slobode.
(SCM, 30. oktobar 2023 15:43)

Ako pod slobodom podrazumevas da imas slobodu da besplatno koristis produkte tudjeg rada, onda imas malo poremecenu predstavu sta je sloboda. Da li bi mene smatrao slobodnim da ti recimo drzis prodavnicu i ja udjem i uzmem sta mi se svidja i ne platim ti ili da prikljucim na tvoju struju, a ti da placas?

fenomen

pre 6 meseci

Placam legalno eon i tu imam sportklub a nema arene. Pa onda placam i mtel i tu imam arene. Znači volim sport i moram dva provajdera da placam. I pored dva što plaćam nemam eurosport i ne mogu da pratim tenis i GS turnire. E zbog eurosporta placam i treci iptv i to je na crno. A da ima sve na jednom imao bi to jedno.

SCM

pre 6 meseci

(Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad, 30. oktobar 2023 16:20)

Mislis da im platim da budem proizvod tj da dva puta zaradjuju na meni?

yzx

pre 6 meseci

@Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad
Kada ti uđeš u prodavnicu i nešto ukradeš, to više ne postoji u prodavnici. Slučaj piraterije je više da napraviš identičnu kopiju nečega. Tako da ne seri

Nikola

pre 6 meseci

Evo iz svabije dva puta su me tuzili za skidanje, to te tuze privatne advokatske firme koje štite prava autora filmova softve ...itd.nude nagodbu da platiš, jednom odustali drugi put bio na parnici i čudotvorna rec je ne znam kako se to desilo ja nisam to uradio, ne znam ko je, jer po zakonu ne moraš ti da zaključaš svoju mrežu nit moz da se dokaže dal ti neko provalio pas.to je u zemlji gde pravo sledi logiku što kod se ne praktikuje jer je kadar polupismen
(Jehovin svedok, 30. oktobar 2023 19:55)

Blago tebi tako pismenom !

Jehovin svedok

pre 6 meseci

Evo iz svabije dva puta su me tuzili za skidanje, to te tuze privatne advokatske firme koje štite prava autora filmova softve ...itd.nude nagodbu da platiš, jednom odustali drugi put bio na parnici i čudotvorna rec je ne znam kako se to desilo ja nisam to uradio, ne znam ko je, jer po zakonu ne moraš ti da zaključaš svoju mrežu nit moz da se dokaže dal ti neko provalio pas.to je u zemlji gde pravo sledi logiku što kod se ne praktikuje jer je kadar polupismen

Trotters Independent Traders

pre 6 meseci

Ako pod slobodom podrazumevas da imas slobodu da besplatno koristis produkte tudjeg rada, onda imas malo poremecenu predstavu sta je sloboda. Da li bi mene smatrao slobodnim da ti recimo drzis prodavnicu i ja udjem i uzmem sta mi se svidja i ne platim ti ili da prikljucim na tvoju struju, a ti da placas?
(Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad, 30. oktobar 2023 16:20)

Ovo je odlicna ideja, treba to sprovesti u delo.

kolesar

pre 6 meseci

Intelektualna svojina 5 godina, a onda da predje u opste dobro, a ne da mi u salon upadaju oni razbojnici iz SAKOJa i naplacuju sto sa radija svirucka lagana, iskljucivo strana muzika. Da nece oni mozda da odu do Dzordza Majkla ili Majkl Dzeksona da im isplate tantijeme. Zamisli da konstruktor mosta zatrazi da mu se dozivotno isplacuje pravo na prelazak. Odradio si turneju, prodao ploca kolko si prodao i zdravo.

Internet Pravnik

pre 6 meseci

Internet je javno dobro svih gradjana sveta i pripada svima jer smo svi mi zaslužni za njegov razvoj i stvaranje.

Po svim zakonima i medjunarodnom pravu sve što se nalazi na internetu svako ima pravo da koristi ako do toga dodje besplatno to nije njegov problem već onih koji su to postavili.

Nemojte da Vas lažu.

Na sudu ne prolazi to da ste krivi što ste nešto skinuli i koristili.

Jedino koga mogu da optuže su oni koji uzmu tudji softver, film i sl. i dalje ga prodaju tj. zaradjuju na tudjem autorskom radu bez dozvole.

Sve dok to koristite za svoje svhe, besplatno delite i ne zaradjujete na tome ne mogu vas optužiti ni za šta.

@Bavaria

pre 6 meseci

Kako ja kao krajnji koristnik mogu da znam koji je IPTV legalan a koji nije? Ja placam provaideru pretplatu, nije moje da razmisljam je li legalan ili nije. Neka oni smisle nacin kako mi da razlikujemo to pa neka onda kaznjavaju. Mislim, ko meni kaze da je recimo Netflix legalan? Ok, karikiram, jeste legalan jer je ogroman, ali realno sta je razlika izmedju njega i nekog tamo IPTV provajdera? Oboje nude stream service za mesecnu pretplatu.

Ukratko, mogu da gone provaidere ali krajnji korisnik je za sad siguran
(Bavaria, 30. oktobar 2023 14:47)

Mnogo se pravis naivan. Kao ne znas kako to u Nemackoj ide? Drugar od drugara ti je rekao da moze preko njega da se sredi IPTV. Ok, ali dok traje, traje... ali takva pravdanja ne prolaze ni u osnovnoj skoli.

@Internet Pravnik

pre 6 meseci

Internet je javno dobro svih gradjana sveta i pripada svima jer smo svi mi zaslužni za njegov razvoj i stvaranje.

Po svim zakonima i medjunarodnom pravu sve što se nalazi na internetu svako ima pravo da koristi ako do toga dodje besplatno to nije njegov problem već onih koji su to postavili.

Nemojte da Vas lažu.

Na sudu ne prolazi to da ste krivi što ste nešto skinuli i koristili.

Jedino koga mogu da optuže su oni koji uzmu tudji softver, film i sl. i dalje ga prodaju tj. zaradjuju na tudjem autorskom radu bez dozvole.

Sve dok to koristite za svoje svhe, besplatno delite i ne zaradjujete na tome ne mogu vas optužiti ni za šta.
(Internet Pravnik, 30. oktobar 2023 18:50)

Hahaha, daaaa vazi. Da li i ti kao neki kvazi "pravnik" radis sve pro bono? To su saveti za ovde u Srbiji, dok jos moze, ali ovde takvi saveti nisu ni potrebni, a da moras da ih delis negde gde zakoni o autorkim pravima vaze, ti ne bi skidao (citaj-krao) sa interneta nego bi krao hleb iz pekare s obzirom kakav si strucnjak. Internet je javno dobro pa ga opet placas. Zasto ako je javno dobro ga nemas u svojoj kuci besplatno? A pri tom nije sav sadrzaj na tom "javnom dobru" besplatan. Imas gomile besplatnih stvari pa drzi se njih, ali ti biras one sadrzaje za koje autori traze obestecenje i bas su ti oni zanimljivi, ali neces da ih platis i bunis se. Da li ti radis za dzabe?

Stanoje Glavaš

pre 6 meseci

A uzgred, ti ces kada budes video da je neki proizvod "iole" upotrebljiv da ga kupis??? Pa neces, a i dok ne bude bio "iole" upotrebljiv bice ti dovoljno dobar za tvoje potrebe da skidas isto tako "neupotrbljive" stvari koje ti ne trebaju ali ti ipak trebaju... Stvarno, da si barem u zivotu zasadio jednu papriku pa da znas sta pricas, ali cak ni to.
(@SCM, 30. oktobar 2023 20:10)

Naravno. Neka vrate demo verzije. I grožđe probam pre nego što ga kupim, a ne igru od 7000. Mrš bre sa takvim razmišljanjem. Dajte ljudima demo da probaju i odluče da li da kupe igru. Nema demo? Pronaći će ljudi drugi način da je probaju, ali možda je onda i ne kupe.

Uostalom, zašto ne bih mogao da delim sa nekim nešto što sam kupio, nešto što je sada u mom vlasništvu?
Imaš li objašnjenje za to?
Pesmu, film, igru, to ne možeš da pokloniš i podeliš, ali stan, hranu, automobil, to možeš? Glupost.

SCM

pre 6 meseci

(@SCM, 30. oktobar 2023 18:42)
Ti plati pa onda cekaj service pack 3,4,5... da bi proizvod bio iole upotrebljiv. Pogledaj na sta lici zadnji windows. Sve radi iza tvojih ledja a najmanje ono za sta si dao pare. Setas se ulicom i gledas sarene bilborde koji nesto reklamiraju a iza njih neke rusevine, zmije, zabe, narkomani.

Kupi na pijaci peteljku od paprike i cekaj da ti posalju plod.

Nikola

pre 6 meseci

Dok sam bio klinac.. karta za bioskop je kostala oko 5 din.. otprilike koliko i sladoled...
Sada je bar 1000.
I ne kapirate zasto?
Zakon koji je los treba menjati, a ovi o autorskim pravima su definitivno losi.
Da.. naravno d treba da zarade.. al koliko je dosta?
(bole, 30. oktobar 2023 19:53)

Toliko ni pornić u video klubu na TDK VHS kaseti nije koštao a i ko zna šta si ti lizao što košta kao čitava bioskopska karta !

Zmaj od svile

pre 6 meseci

Smanjenje piraterije ima smisla u drzavama gde Windows kosta 3% prosecne plate.
Windows u Srbiji kosta 30% prosecne plate, to je kao da na zapadu kosta 1.000 dolara.
Mislite da bi neko kupio Windows na zapadu da kosta 1.000 dolara?
(Milan, 30. oktobar 2023 13:22)

Da li to znaci da zagovarate kradju recimo Rolex satova iz prodavnice? Jer i to se nudi po cenama koje su tamo ok a ovde ludilo.

@Trotters Independent Traders

pre 6 meseci

Ako pod slobodom podrazumevas da imas slobodu da besplatno koristis produkte tudjeg rada, onda imas malo poremecenu predstavu sta je sloboda. Da li bi mene smatrao slobodnim da ti recimo drzis prodavnicu i ja udjem i uzmem sta mi se svidja i ne platim ti ili da prikljucim na tvoju struju, a ti da placas?
(Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad, 30. oktobar 2023 16:20)

Ovo je odlicna ideja, treba to sprovesti u delo.
(Trotters Independent Traders, 30. oktobar 2023 18:30)

Jeste, odlicna ideja dok nije tvoja radnja ili dok nije tvoja struja u pitanju, u suprotnom... da tebi neko to radi, znas i ti sam kako bi to nazvao ;)

Posmatrač

pre 6 meseci

Promene poslovnih politika nekih striming medija, u nezasitoj želji za prekomernom dobiti, su dovele do toga da korisnici odustaju od pretplate. Inflacija s tim nema nikakve veze ima alavost.

@SCM

pre 6 meseci

(Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad, 30. oktobar 2023 16:20)

Mislis da im platim da budem proizvod tj da dva puta zaradjuju na meni?
(SCM, 30. oktobar 2023 18:20)

Onda nemoj da koristis. U cemu je problem? Jedino sto moras je da dises vazduh, jedes i pijes. Ne moras da platis, ali je jako licemerno da kaukas sto moras da platis za nesto sto smatras da ti nije neophodno i sto te po tvome na nekom imaginarnom nivou ugrozava. Ti nisi nikakav proizvod, ne brini.

Gamer

pre 6 meseci

Ti gledaš cenu windowsa kroz one nakazne kutije u gigatronu (i sličnim radnjama kod nas), a imaš da kupiš ključ na internetu - legalan, windows 11 pro za 22 eura što ti dođe oko 2500din, realno nije puno ni za naš standard i znam gomile ljudi koji su ga po tim nekim cenama dobili.
(Ministarstvo Magije, 31. oktobar 2023 02:05)

Upravo to.
Posto sam zagrizeni gamer uvek gledam da kupim neku igru na rasprodaji ali sada toga ima jako malo a 6sto cene su otisle nebu pod oblake.
Borderlands 3 ultimativ 86 eura...nasao kljuc za 24 eura.
Diablo 4 osnovna verzija 69,90 eura nasao kljuc za 17 eura.
Sto da placam punu cenu kad moze i ovsko.
Nisam koristio piratetiju vec legalno plati na legalnom sajtu.

@Jehovin svedok

pre 6 meseci

Evo iz svabije dva puta su me tuzili za skidanje, to te tuze privatne advokatske firme koje štite prava autora filmova softve ...itd.nude nagodbu da platiš, jednom odustali drugi put bio na parnici i čudotvorna rec je ne znam kako se to desilo ja nisam to uradio, ne znam ko je, jer po zakonu ne moraš ti da zaključaš svoju mrežu nit moz da se dokaže dal ti neko provalio pas.to je u zemlji gde pravo sledi logiku što kod se ne praktikuje jer je kadar polupismen
(Jehovin svedok, 30. oktobar 2023 19:55)

Da, da... ne postoje MAC Adrese, samo kazes "Ich weiss es nicht" i oni ti kazu "aaaa, vazi onda..." i pritom, jedno pitanje. Jel imas nemacki pasos ili barem stalnu boravisnu vizu ili je negde zateftereno kada odes da to trazis ili produzis da si bio zbog nekih glupih filmova na sudu?

Jehovin svedok

pre 6 meseci

Imam više pasoša. A pošto nisam kažnjen, imigraciono ne dobija podatke o parnici.Sud je odvojen od izvršne vlasti.Ne čuva se to sve na istom kompu ko kod nas. I ima pun moj advokatskih oglasa na netu u kojoj formi se tačno piše Ich habe das nicht gemacht und ich weiß es nicht košta nešto manje od kinte advokatske agencije koja te goni i drugo postoji dilema odnosno kad neko seruje film pdf knjigu ili muziku koju je kupio to je isto ko ti daje na zajam svoju nekad video kasetu ili ploču. Kaže neovlašteno kopiranje se kažnjava i onda stručnjak utvrđuje sta je original a sta je kopija al kod digitalne kopije nema razlike između kopije i originala.

Ministarstvo Magije

pre 6 meseci

(Milan, 30. oktobar 2023 13:22)

Ti gledaš cenu windowsa kroz one nakazne kutije u gigatronu (i sličnim radnjama kod nas), a imaš da kupiš ključ na internetu - legalan, windows 11 pro za 22 eura što ti dođe oko 2500din, realno nije puno ni za naš standard i znam gomile ljudi koji su ga po tim nekim cenama dobili.

@SCM

pre 6 meseci

(@SCM, 30. oktobar 2023 18:42)
Ti plati pa onda cekaj service pack 3,4,5... da bi proizvod bio iole upotrebljiv. Pogledaj na sta lici zadnji windows. Sve radi iza tvojih ledja a najmanje ono za sta si dao pare. Setas se ulicom i gledas sarene bilborde koji nesto reklamiraju a iza njih neke rusevine, zmije, zabe, narkomani.

Kupi na pijaci peteljku od paprike i cekaj da ti posalju plod.
(SCM, 30. oktobar 2023 19:12)

Sada vec ne znas ni ti sta bi i kako bi... pa jel te neko tera da imas Windows koji je takav kakav je? Imas i Linux, imas i Mac gde je OS besplatan za svaku nadogradnju. Imas i solarne ploce, ugradi ih pa budi nezavistan od elektro distribucije, nemoj nista da koristis sto te obavezuje i cini zavisnim. A industrija zabave svakako nije obavezna, ali ti bi da gledas filmove i smatras da je to tvoje zagarantovano Bogom danom pravo, pa i nije bas. I pre interneta si morao da platis kartu, kupis plocu... dobio si mogucnost da 99% toga koristis besplatno u jednom periodu, ali to ne znaci da ti je koriscenje tudjeg rada zagarantovano bilo kakvom "slobodom". A i vidi se da nemas pojma ni o cemu, nego eto...
A uzgred, ti ces kada budes video da je neki proizvod "iole" upotrebljiv da ga kupis??? Pa neces, a i dok ne bude bio "iole" upotrebljiv bice ti dovoljno dobar za tvoje potrebe da skidas isto tako "neupotrbljive" stvari koje ti ne trebaju ali ti ipak trebaju... Stvarno, da si barem u zivotu zasadio jednu papriku pa da znas sta pricas, ali cak ni to.

@ Malahit

pre 6 meseci

A Gledalica i PopCorn u šta oni spadaju?
(Malahit, 30. oktobar 2023 14:27)

Gledalica nemam pojma sta je ali PopCorn se sa pravne strane tretira kao torrent tj jos gore, jer na torrentu mozes da ukines seed pa skidas za sebe i ne delis ni sa kim to sto skidas, a na PopoCorn ti i dok gledas delis, hteo ne hteo megabajte koje preuzimaju drugi ljudi isto kao i ti dok si cekao da ti izbaferuje film. Primetio si i sam uostalom, verovatno da te pita uvek koja rezolicija i sa kog torrent linka zelis

pedra

pre 6 meseci

Imam samo Netflix i Amazon, sve ostalo skidam . Streaming servisi su dosta skupi . Ako gledamo kvalitet mislim da je najbolja apple TV .Za skidanje koristim Emule od njegovog pocetka i sve se nalazi dan kasnije posle izlaska da se skine !🖖🏻

Neki

pre 6 meseci

@Zmaj od svile
Bogami, da sam 100% siguran da me nikada nebi uhapsili niti tražili kao što je to slučaj sa piraterijom, ja bih i te kako krao.

@Neki

pre 6 meseci

@Zmaj od svile
Bogami, da sam 100% siguran da me nikada nebi uhapsili niti tražili kao što je to slučaj sa piraterijom, ja bih i te kako krao.
(Neki, 30. oktobar 2023 19:40)

Pise se "ne bi" ali nema veze, a ako je to jedino sto te ne cini lopovom, onda samo napred... do 1000 dinara, te niko nece hapsiti, a mozda je sada cak i vise plus uvek postoji sansa da te i ne uhvate.

Manager

pre 6 meseci

Imam veliku platu i mogu sebi da priustim sta pozelim a ove sve koji hoce nesto za dz treba pohapsiti sve. Ko im je kriv sto nisu ulagali u sebe i svoje znanje pa su sad sirotinja.

Gamer

pre 6 meseci

@gamer, gde nalazite te kljuceve za igrice na netu ako nije tajna??
(NIKI, 31. oktobar 2023 13:22)

CDKeys.com....sve je legalno a jeftino.

Manager

pre 6 meseci

Imam veliku platu i mogu sebi da priustim sta pozelim a ove sve koji hoce nesto za dz treba pohapsiti sve. Ko im je kriv sto nisu ulagali u sebe i svoje znanje pa su sad sirotinja.

Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad

pre 6 meseci

Koliko vidim vraticemo se mi na DVD diskove i rezace jer ce i USB memorije da budu "zarazene" prisupu bilo kom elekricnom uredjaju zahvaljujuci njihomom brigom za "intelektualnom" svojinom.

U prevodu sta ste ustekali na HDD backup diskove to vam je sto vam je. Gasimo i ovo malo internet slobode.
(SCM, 30. oktobar 2023 15:43)

Ako pod slobodom podrazumevas da imas slobodu da besplatno koristis produkte tudjeg rada, onda imas malo poremecenu predstavu sta je sloboda. Da li bi mene smatrao slobodnim da ti recimo drzis prodavnicu i ja udjem i uzmem sta mi se svidja i ne platim ti ili da prikljucim na tvoju struju, a ti da placas?

Zmaj od svile

pre 6 meseci

Smanjenje piraterije ima smisla u drzavama gde Windows kosta 3% prosecne plate.
Windows u Srbiji kosta 30% prosecne plate, to je kao da na zapadu kosta 1.000 dolara.
Mislite da bi neko kupio Windows na zapadu da kosta 1.000 dolara?
(Milan, 30. oktobar 2023 13:22)

Da li to znaci da zagovarate kradju recimo Rolex satova iz prodavnice? Jer i to se nudi po cenama koje su tamo ok a ovde ludilo.

Aco

pre 6 meseci

Samo da vas podsetim da niko nije dužan da snima filmove i serije koje biste vi gledali,niti da pravi softver koji biste vi koristili besplatno.

Nemam ništa protiv piraterije, ali stav koji mnogi ovde imaju, da im je bogom dano da sve dobiju za dž i još su ljuti na ljude koji to snimaju i prave, takav stav je odraz primitivizma.

@SCM

pre 6 meseci

(Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad, 30. oktobar 2023 16:20)

Mislis da im platim da budem proizvod tj da dva puta zaradjuju na meni?
(SCM, 30. oktobar 2023 18:20)

Onda nemoj da koristis. U cemu je problem? Jedino sto moras je da dises vazduh, jedes i pijes. Ne moras da platis, ali je jako licemerno da kaukas sto moras da platis za nesto sto smatras da ti nije neophodno i sto te po tvome na nekom imaginarnom nivou ugrozava. Ti nisi nikakav proizvod, ne brini.

@Bavaria

pre 6 meseci

Kako ja kao krajnji koristnik mogu da znam koji je IPTV legalan a koji nije? Ja placam provaideru pretplatu, nije moje da razmisljam je li legalan ili nije. Neka oni smisle nacin kako mi da razlikujemo to pa neka onda kaznjavaju. Mislim, ko meni kaze da je recimo Netflix legalan? Ok, karikiram, jeste legalan jer je ogroman, ali realno sta je razlika izmedju njega i nekog tamo IPTV provajdera? Oboje nude stream service za mesecnu pretplatu.

Ukratko, mogu da gone provaidere ali krajnji korisnik je za sad siguran
(Bavaria, 30. oktobar 2023 14:47)

Mnogo se pravis naivan. Kao ne znas kako to u Nemackoj ide? Drugar od drugara ti je rekao da moze preko njega da se sredi IPTV. Ok, ali dok traje, traje... ali takva pravdanja ne prolaze ni u osnovnoj skoli.

mirko sv

pre 6 meseci

Nova studija Kancelarije za intelektualnu svojinu Evropske unije (EUIPO) pokazuje da je internet piraterija porasla po prvi put u poslednjih nekoliko godina. 

U Ujedinjenom Kraljevstvu digitalni pirati suočavaju se s kaznom do pet godina zatvora i novčanom kaznom od ?5000 GBP (~6000 USD).

EUIPO nagađa da finansijski pritisci, poput inflacije, znače da ljudi imaju manje novca za trošenje na zabavu. 

kancelarija iz eu, prati sta se desava u uk, jer jos nisu ukapirali da uk nije vise u eu i da je uk bukvalno sutnuo u d. eu?
sta ih briga za uk? sta su ovi iz kancelarije eu, wannabe?

@Internet Pravnik

pre 6 meseci

Internet je javno dobro svih gradjana sveta i pripada svima jer smo svi mi zaslužni za njegov razvoj i stvaranje.

Po svim zakonima i medjunarodnom pravu sve što se nalazi na internetu svako ima pravo da koristi ako do toga dodje besplatno to nije njegov problem već onih koji su to postavili.

Nemojte da Vas lažu.

Na sudu ne prolazi to da ste krivi što ste nešto skinuli i koristili.

Jedino koga mogu da optuže su oni koji uzmu tudji softver, film i sl. i dalje ga prodaju tj. zaradjuju na tudjem autorskom radu bez dozvole.

Sve dok to koristite za svoje svhe, besplatno delite i ne zaradjujete na tome ne mogu vas optužiti ni za šta.
(Internet Pravnik, 30. oktobar 2023 18:50)

Hahaha, daaaa vazi. Da li i ti kao neki kvazi "pravnik" radis sve pro bono? To su saveti za ovde u Srbiji, dok jos moze, ali ovde takvi saveti nisu ni potrebni, a da moras da ih delis negde gde zakoni o autorkim pravima vaze, ti ne bi skidao (citaj-krao) sa interneta nego bi krao hleb iz pekare s obzirom kakav si strucnjak. Internet je javno dobro pa ga opet placas. Zasto ako je javno dobro ga nemas u svojoj kuci besplatno? A pri tom nije sav sadrzaj na tom "javnom dobru" besplatan. Imas gomile besplatnih stvari pa drzi se njih, ali ti biras one sadrzaje za koje autori traze obestecenje i bas su ti oni zanimljivi, ali neces da ih platis i bunis se. Da li ti radis za dzabe?

SCM

pre 6 meseci

Koliko vidim vraticemo se mi na DVD diskove i rezace jer ce i USB memorije da budu "zarazene" prisupu bilo kom elekricnom uredjaju zahvaljujuci njihomom brigom za "intelektualnom" svojinom.

U prevodu sta ste ustekali na HDD backup diskove to vam je sto vam je. Gasimo i ovo malo internet slobode.

Internet Pravnik

pre 6 meseci

Internet je javno dobro svih gradjana sveta i pripada svima jer smo svi mi zaslužni za njegov razvoj i stvaranje.

Po svim zakonima i medjunarodnom pravu sve što se nalazi na internetu svako ima pravo da koristi ako do toga dodje besplatno to nije njegov problem već onih koji su to postavili.

Nemojte da Vas lažu.

Na sudu ne prolazi to da ste krivi što ste nešto skinuli i koristili.

Jedino koga mogu da optuže su oni koji uzmu tudji softver, film i sl. i dalje ga prodaju tj. zaradjuju na tudjem autorskom radu bez dozvole.

Sve dok to koristite za svoje svhe, besplatno delite i ne zaradjujete na tome ne mogu vas optužiti ni za šta.

yzx

pre 6 meseci

@Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad
Kada ti uđeš u prodavnicu i nešto ukradeš, to više ne postoji u prodavnici. Slučaj piraterije je više da napraviš identičnu kopiju nečega. Tako da ne seri

Nikola

pre 6 meseci

Dok sam bio klinac.. karta za bioskop je kostala oko 5 din.. otprilike koliko i sladoled...
Sada je bar 1000.
I ne kapirate zasto?
Zakon koji je los treba menjati, a ovi o autorskim pravima su definitivno losi.
Da.. naravno d treba da zarade.. al koliko je dosta?
(bole, 30. oktobar 2023 19:53)

Toliko ni pornić u video klubu na TDK VHS kaseti nije koštao a i ko zna šta si ti lizao što košta kao čitava bioskopska karta !

Internet Pravnik

pre 6 meseci

Internet je javno dobro svih gradjana sveta i pripada svima jer smo svi mi zaslužni za njegov razvoj i stvaranje.

Po svim zakonima i medjunarodnom pravu sve što se nalazi na internetu svako ima pravo da koristi ako do toga dodje besplatno to nije njegov problem već onih koji su to postavili.

Nemojte da Vas lažu.

Na sudu ne prolazi to da ste krivi što ste nešto skinuli i koristili.

Jedino koga mogu da optuže su oni koji uzmu tudji softver, film i sl. i dalje ga prodaju tj. zaradjuju na tudjem autorskom radu bez dozvole.

Sve dok to koristite za svoje svhe, besplatno delite i ne zaradjujete na tome ne mogu vas optužiti ni za šta.

Jehovin svedok

pre 6 meseci

Evo iz svabije dva puta su me tuzili za skidanje, to te tuze privatne advokatske firme koje štite prava autora filmova softve ...itd.nude nagodbu da platiš, jednom odustali drugi put bio na parnici i čudotvorna rec je ne znam kako se to desilo ja nisam to uradio, ne znam ko je, jer po zakonu ne moraš ti da zaključaš svoju mrežu nit moz da se dokaže dal ti neko provalio pas.to je u zemlji gde pravo sledi logiku što kod se ne praktikuje jer je kadar polupismen

Bavaria

pre 6 meseci

Kako ja kao krajnji koristnik mogu da znam koji je IPTV legalan a koji nije? Ja placam provaideru pretplatu, nije moje da razmisljam je li legalan ili nije. Neka oni smisle nacin kako mi da razlikujemo to pa neka onda kaznjavaju. Mislim, ko meni kaze da je recimo Netflix legalan? Ok, karikiram, jeste legalan jer je ogroman, ali realno sta je razlika izmedju njega i nekog tamo IPTV provajdera? Oboje nude stream service za mesecnu pretplatu.

Ukratko, mogu da gone provaidere ali krajnji korisnik je za sad siguran

SCM

pre 6 meseci

(Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad, 30. oktobar 2023 16:20)

Mislis da im platim da budem proizvod tj da dva puta zaradjuju na meni?

Mike

pre 6 meseci

pa ne placa ih ni njetflix, sto bi ih ja placao?

filmovi: los kvalitet, wokeness, female empowerment, rebootovi...

igrice: nedovrsene, losa optimizacija, posle izdavanja treba barem 3 patcha da bi licile na nesto, ako i tad. DLCijeva koliko vam dusa zeli.. normalno, svi se placaju. kao kad jednom platim 60e nije dovoljno za celu igricu...

i onda se ljudi pitaju zasto je piraterija u porastu.

SCM

pre 6 meseci

(@SCM, 30. oktobar 2023 18:42)
Ti plati pa onda cekaj service pack 3,4,5... da bi proizvod bio iole upotrebljiv. Pogledaj na sta lici zadnji windows. Sve radi iza tvojih ledja a najmanje ono za sta si dao pare. Setas se ulicom i gledas sarene bilborde koji nesto reklamiraju a iza njih neke rusevine, zmije, zabe, narkomani.

Kupi na pijaci peteljku od paprike i cekaj da ti posalju plod.

bole

pre 6 meseci

Dok sam bio klinac.. karta za bioskop je kostala oko 5 din.. otprilike koliko i sladoled...
Sada je bar 1000.
I ne kapirate zasto?
Zakon koji je los treba menjati, a ovi o autorskim pravima su definitivno losi.
Da.. naravno d treba da zarade.. al koliko je dosta?

Milan

pre 6 meseci

Smanjenje piraterije ima smisla u drzavama gde Windows kosta 3% prosecne plate.
Windows u Srbiji kosta 30% prosecne plate, to je kao da na zapadu kosta 1.000 dolara.
Mislite da bi neko kupio Windows na zapadu da kosta 1.000 dolara?

Ako i treba

pre 6 meseci

Mnogo toga se može reći o ovoj temi,a toliko toga nije ni dozvoljeno reći iako je istina i činjenica.
Ali, jedno je sasvim sigurno.
Ne treba da gradimo takav svet, u kome će svako svakom plaćati sve i uvek, na svakom mestu.
U kome će svako moći da lupi cenu 10 do 15 puta veću od realne ili nabavne i da mu to prođe.
Ljudsko biće i društvo nije nastalo radi novca, cene i kamate.
Isti ti vajni Britanci sa svojim zakonima masovno ne poštuju većinu zakona u Belizeu, malom dominionu državici i članu Britanske Imperije.

MP

pre 6 meseci

Recimo platis Windows ali moras da eliminises gomilu servisa koje nisi trazio. Ti servisi kolju racunar koji si platio a sluze njima za nadgledanje i forsiranje reklama. Ko kome treba da plati?

@Trotters Independent Traders

pre 6 meseci

Ako pod slobodom podrazumevas da imas slobodu da besplatno koristis produkte tudjeg rada, onda imas malo poremecenu predstavu sta je sloboda. Da li bi mene smatrao slobodnim da ti recimo drzis prodavnicu i ja udjem i uzmem sta mi se svidja i ne platim ti ili da prikljucim na tvoju struju, a ti da placas?
(Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad, 30. oktobar 2023 16:20)

Ovo je odlicna ideja, treba to sprovesti u delo.
(Trotters Independent Traders, 30. oktobar 2023 18:30)

Jeste, odlicna ideja dok nije tvoja radnja ili dok nije tvoja struja u pitanju, u suprotnom... da tebi neko to radi, znas i ti sam kako bi to nazvao ;)

Miljan Bavarac

pre 6 meseci

Ove cifre su izmisljene. Torente mogu da obradjuju statisticki kao pasivni posmatraci, ali ne postoji nacin na koji oni mogu da znaju koliko ljudi streamuje sa nekih servera, kao i koliko od toga je nelegalno, osim ako protivzakonito ne prisluskuju saobracaj. Mozda ib neko trebao da ih pita?

Neki

pre 6 meseci

@Zmaj od svile
Bogami, da sam 100% siguran da me nikada nebi uhapsili niti tražili kao što je to slučaj sa piraterijom, ja bih i te kako krao.

@Neki

pre 6 meseci

@Zmaj od svile
Bogami, da sam 100% siguran da me nikada nebi uhapsili niti tražili kao što je to slučaj sa piraterijom, ja bih i te kako krao.
(Neki, 30. oktobar 2023 19:40)

Pise se "ne bi" ali nema veze, a ako je to jedino sto te ne cini lopovom, onda samo napred... do 1000 dinara, te niko nece hapsiti, a mozda je sada cak i vise plus uvek postoji sansa da te i ne uhvate.

eto

pre 6 meseci

pre dve godine ugasili kablovsku jer nema nista, plus je trovacina, a netflix i dizni woke djubre hvala Bogu nikad nismo ni imali. Ionako sve sto smo gledali i dok smo imali kablovsku smo torentovali, tako da smo samo nastavili i niko se do sad nije pozalio da mu fali. O manjem trosku od 50.000 din godisnje necu ni da govorim.

Kokoloko

pre 6 meseci

Svi oni koji su podigli IT industriju u srbiji su pretekli svoju konkurenciju jer su bili pirati. Sve učenje prigramiranja, rad na raznim alatima, sve kupljeno na pijaci :)

Jehovin svedok

pre 6 meseci

Imam više pasoša. A pošto nisam kažnjen, imigraciono ne dobija podatke o parnici.Sud je odvojen od izvršne vlasti.Ne čuva se to sve na istom kompu ko kod nas. I ima pun moj advokatskih oglasa na netu u kojoj formi se tačno piše Ich habe das nicht gemacht und ich weiß es nicht košta nešto manje od kinte advokatske agencije koja te goni i drugo postoji dilema odnosno kad neko seruje film pdf knjigu ili muziku koju je kupio to je isto ko ti daje na zajam svoju nekad video kasetu ili ploču. Kaže neovlašteno kopiranje se kažnjava i onda stručnjak utvrđuje sta je original a sta je kopija al kod digitalne kopije nema razlike između kopije i originala.

Ministarstvo Magije

pre 6 meseci

(Milan, 30. oktobar 2023 13:22)

Ti gledaš cenu windowsa kroz one nakazne kutije u gigatronu (i sličnim radnjama kod nas), a imaš da kupiš ključ na internetu - legalan, windows 11 pro za 22 eura što ti dođe oko 2500din, realno nije puno ni za naš standard i znam gomile ljudi koji su ga po tim nekim cenama dobili.

Funwsin

pre 6 meseci

Ja u Kanadi placam oko 300EUR za mobilne telefone, internet, TV pretplatu, Netflix, Amazon, Disney, YouTube premium(valjda sam sve nabrojao), ali i dalje ne mogu da gledam sve filmove, vesti i serije koje hocu i kada hocu. Naravno da sam u iskusenju da odem na torrente. Nema kraja povecanjima cena za ogranicen sadrzaj. Piratija ce propasti kada izbor sadrzaja bude mnogo veci nego danas po razumnim cenama.

fenomen

pre 6 meseci

Placam legalno eon i tu imam sportklub a nema arene. Pa onda placam i mtel i tu imam arene. Znači volim sport i moram dva provajdera da placam. I pored dva što plaćam nemam eurosport i ne mogu da pratim tenis i GS turnire. E zbog eurosporta placam i treci iptv i to je na crno. A da ima sve na jednom imao bi to jedno.

@SCM

pre 6 meseci

(@SCM, 30. oktobar 2023 18:42)
Ti plati pa onda cekaj service pack 3,4,5... da bi proizvod bio iole upotrebljiv. Pogledaj na sta lici zadnji windows. Sve radi iza tvojih ledja a najmanje ono za sta si dao pare. Setas se ulicom i gledas sarene bilborde koji nesto reklamiraju a iza njih neke rusevine, zmije, zabe, narkomani.

Kupi na pijaci peteljku od paprike i cekaj da ti posalju plod.
(SCM, 30. oktobar 2023 19:12)

Sada vec ne znas ni ti sta bi i kako bi... pa jel te neko tera da imas Windows koji je takav kakav je? Imas i Linux, imas i Mac gde je OS besplatan za svaku nadogradnju. Imas i solarne ploce, ugradi ih pa budi nezavistan od elektro distribucije, nemoj nista da koristis sto te obavezuje i cini zavisnim. A industrija zabave svakako nije obavezna, ali ti bi da gledas filmove i smatras da je to tvoje zagarantovano Bogom danom pravo, pa i nije bas. I pre interneta si morao da platis kartu, kupis plocu... dobio si mogucnost da 99% toga koristis besplatno u jednom periodu, ali to ne znaci da ti je koriscenje tudjeg rada zagarantovano bilo kakvom "slobodom". A i vidi se da nemas pojma ni o cemu, nego eto...
A uzgred, ti ces kada budes video da je neki proizvod "iole" upotrebljiv da ga kupis??? Pa neces, a i dok ne bude bio "iole" upotrebljiv bice ti dovoljno dobar za tvoje potrebe da skidas isto tako "neupotrbljive" stvari koje ti ne trebaju ali ti ipak trebaju... Stvarno, da si barem u zivotu zasadio jednu papriku pa da znas sta pricas, ali cak ni to.

@Jehovin svedok

pre 6 meseci

Evo iz svabije dva puta su me tuzili za skidanje, to te tuze privatne advokatske firme koje štite prava autora filmova softve ...itd.nude nagodbu da platiš, jednom odustali drugi put bio na parnici i čudotvorna rec je ne znam kako se to desilo ja nisam to uradio, ne znam ko je, jer po zakonu ne moraš ti da zaključaš svoju mrežu nit moz da se dokaže dal ti neko provalio pas.to je u zemlji gde pravo sledi logiku što kod se ne praktikuje jer je kadar polupismen
(Jehovin svedok, 30. oktobar 2023 19:55)

Da, da... ne postoje MAC Adrese, samo kazes "Ich weiss es nicht" i oni ti kazu "aaaa, vazi onda..." i pritom, jedno pitanje. Jel imas nemacki pasos ili barem stalnu boravisnu vizu ili je negde zateftereno kada odes da to trazis ili produzis da si bio zbog nekih glupih filmova na sudu?

glas naroda

pre 6 meseci

Imam para i mogu da platim, ali oni imaju više i hoće još i još i još. Imam kolekciju od preko 3000 filmova u Blu-ray kvalitetu, serije, muzike, igrica na 60 tera pohranjeno NAS za celu kuću. Članstvo na private trackerima, VPN naravno, ranije seedbox.
Živeo torrent, živela piraterija!!!

Saša

pre 6 meseci

Netfliks je na trenutak rešio problem piraterije, ali je onda alavost učinila svoje, svi su otvorili svoje striming servise, krenuli da se kolju za parče kolača, fragmentirali tržište i čovek koji želi nešto da pogleda sada treba da ima 5 pretplata ili da skine torrent džabe.

Jedino rešenje je pay per view, mikrotransakcije za gledanje sadržaja koje bi nam omogućile da gledamo SVE što želimo uz malu nadoknadu, recimo 10c sat, naplata po minutu. Ako želim da gledam KK Partizan ili Zvezdu, ne mora da imam pretplatu i na Arenu i na SK, nego ću platiti svaku utakmicu 5din po četvrtini. Onda odaberem film, ako je nov koštaće me 30din, ako je star 10 din itd.

Pretplatu da plaćam ne želim i neću, ako mi ne ostave drugu opciju radije ću da se iscimam i da skinem torent.

OXI

pre 6 meseci

Sve je teže pronaći specifične softvere na piratskim sajtovima. Pogotovo ako su malo stariji. Ali zato ponude filmova muzike i xxx nikad veće - samo da se okreće.

olovo je prirodno

pre 6 meseci

nije fer ni da mi neko gura reklame koje vise ne moze da proda na kablovskoj a ni da ima 50 striming servisa koji svaki ima neku drljavu ekskluzivu.

koki

pre 6 meseci

Preteralo se sa pretplatama.
Nije dovoljna kablovska ili 1 pretplata, nego 101 da se pokriju sve varijante.
To vise ni glumci ne mogu da plate.
Poznata je prica kad je Robbie Amell dao kljuceve od kuce kolegi Kevin Bigley-u da bi Kevin gledao Game of Thrones jer nije imao pretplatu na HBO.
Znaci ni glumci u Holivudu nemaju pretplatu na sve, a kamoli obicni ljudi.

Bogi46

pre 6 meseci

Dizanje cena pretplate, ograničenje gledanja sadržaja ako si van kuće, planiranje uvođenja reklama i pored plaćene prerplate, i naravno, nezajažljiva alavost kompanija koje prave filmove, serije i pružaju striming sadržaj, sve to okreće ljude pirateriji.

Nikola

pre 6 meseci

Evo iz svabije dva puta su me tuzili za skidanje, to te tuze privatne advokatske firme koje štite prava autora filmova softve ...itd.nude nagodbu da platiš, jednom odustali drugi put bio na parnici i čudotvorna rec je ne znam kako se to desilo ja nisam to uradio, ne znam ko je, jer po zakonu ne moraš ti da zaključaš svoju mrežu nit moz da se dokaže dal ti neko provalio pas.to je u zemlji gde pravo sledi logiku što kod se ne praktikuje jer je kadar polupismen
(Jehovin svedok, 30. oktobar 2023 19:55)

Blago tebi tako pismenom !

Trotters Independent Traders

pre 6 meseci

Ako pod slobodom podrazumevas da imas slobodu da besplatno koristis produkte tudjeg rada, onda imas malo poremecenu predstavu sta je sloboda. Da li bi mene smatrao slobodnim da ti recimo drzis prodavnicu i ja udjem i uzmem sta mi se svidja i ne platim ti ili da prikljucim na tvoju struju, a ti da placas?
(Sloboda je da mozes javno da se bunis, a ne da krades tudji rad, 30. oktobar 2023 16:20)

Ovo je odlicna ideja, treba to sprovesti u delo.

ls

pre 6 meseci

Skupile se moralne gromade da objasne poganoj sirotinji kako ne treba da se koristi piraterija, a sami su barem 100 puta do sada koristili neki vid piraterije i ni najmanje se nisu osecali lose zbog toga.

Stanoje Glavaš

pre 6 meseci

A uzgred, ti ces kada budes video da je neki proizvod "iole" upotrebljiv da ga kupis??? Pa neces, a i dok ne bude bio "iole" upotrebljiv bice ti dovoljno dobar za tvoje potrebe da skidas isto tako "neupotrbljive" stvari koje ti ne trebaju ali ti ipak trebaju... Stvarno, da si barem u zivotu zasadio jednu papriku pa da znas sta pricas, ali cak ni to.
(@SCM, 30. oktobar 2023 20:10)

Naravno. Neka vrate demo verzije. I grožđe probam pre nego što ga kupim, a ne igru od 7000. Mrš bre sa takvim razmišljanjem. Dajte ljudima demo da probaju i odluče da li da kupe igru. Nema demo? Pronaći će ljudi drugi način da je probaju, ali možda je onda i ne kupe.

Uostalom, zašto ne bih mogao da delim sa nekim nešto što sam kupio, nešto što je sada u mom vlasništvu?
Imaš li objašnjenje za to?
Pesmu, film, igru, to ne možeš da pokloniš i podeliš, ali stan, hranu, automobil, to možeš? Glupost.

Gamer

pre 6 meseci

Ti gledaš cenu windowsa kroz one nakazne kutije u gigatronu (i sličnim radnjama kod nas), a imaš da kupiš ključ na internetu - legalan, windows 11 pro za 22 eura što ti dođe oko 2500din, realno nije puno ni za naš standard i znam gomile ljudi koji su ga po tim nekim cenama dobili.
(Ministarstvo Magije, 31. oktobar 2023 02:05)

Upravo to.
Posto sam zagrizeni gamer uvek gledam da kupim neku igru na rasprodaji ali sada toga ima jako malo a 6sto cene su otisle nebu pod oblake.
Borderlands 3 ultimativ 86 eura...nasao kljuc za 24 eura.
Diablo 4 osnovna verzija 69,90 eura nasao kljuc za 17 eura.
Sto da placam punu cenu kad moze i ovsko.
Nisam koristio piratetiju vec legalno plati na legalnom sajtu.

čini mi se rođače da je standard pokvario ljude

pre 6 meseci

Čim su striming servisi krenuli sa ekskluzivnim sadržajem, moglo je da se nasluti da će se ljudi sve više vraćati pirateriji...

Pera

pre 6 meseci

Znaci nisam jedini. Bio sam redovan korisnik piratskog sadrzaja (softver, filmovi...) tamo negde pocetkom 2000-ih dok sam bio siromasni student ovde na zapadu. Onda kada se standard poboljsao sve sam poceo legalno: windows, office, acrobat pro, netflix... sve do pre mozda godinu-dve kada sam ukapirao da alavosti velikih kompanija nema granica. Ranije kupim Acrobat i calnem dobru kintu za to, ali sam bar miran minimum 5-6 godina, ako ne i vise. Sada? Hebena mesecna/godisnja pretplata kojom oni zarade daleko vise a mi smo forsirani da calenzi-bite svaki mesec i to nas kosta ohoho. Isto i za Office. Evo sada citam da ce i Windows na mesecnu pretplatu??? Neka me love i rade sta hoce, vpn i pb je zakon.

pedra

pre 6 meseci

Imam samo Netflix i Amazon, sve ostalo skidam . Streaming servisi su dosta skupi . Ako gledamo kvalitet mislim da je najbolja apple TV .Za skidanje koristim Emule od njegovog pocetka i sve se nalazi dan kasnije posle izlaska da se skine !🖖🏻

@ Malahit

pre 6 meseci

A Gledalica i PopCorn u šta oni spadaju?
(Malahit, 30. oktobar 2023 14:27)

Gledalica nemam pojma sta je ali PopCorn se sa pravne strane tretira kao torrent tj jos gore, jer na torrentu mozes da ukines seed pa skidas za sebe i ne delis ni sa kim to sto skidas, a na PopoCorn ti i dok gledas delis, hteo ne hteo megabajte koje preuzimaju drugi ljudi isto kao i ti dok si cekao da ti izbaferuje film. Primetio si i sam uostalom, verovatno da te pita uvek koja rezolicija i sa kog torrent linka zelis

XP

pre 6 meseci

Placam legalno eon i tu imam sportklub a nema arene. Pa onda placam i mtel i tu imam arene. Znači volim sport i moram dva provajdera da placam. I pored dva što plaćam nemam eurosport i ne mogu da pratim tenis i GS turnire. E zbog eurosporta placam i treci iptv i to je na crno. A da ima sve na jednom imao bi to jedno.
(fenomen, 30. oktobar 2023 18:39)

Kako misliš "nemam eurosport", a imaš EON? Pogledaj listu kanala posle onih 10-11 sportklubova (koliko ih već ima), ima dva eurosporta.

kolesar

pre 6 meseci

Intelektualna svojina 5 godina, a onda da predje u opste dobro, a ne da mi u salon upadaju oni razbojnici iz SAKOJa i naplacuju sto sa radija svirucka lagana, iskljucivo strana muzika. Da nece oni mozda da odu do Dzordza Majkla ili Majkl Dzeksona da im isplate tantijeme. Zamisli da konstruktor mosta zatrazi da mu se dozivotno isplacuje pravo na prelazak. Odradio si turneju, prodao ploca kolko si prodao i zdravo.

Posmatrač

pre 6 meseci

Promene poslovnih politika nekih striming medija, u nezasitoj želji za prekomernom dobiti, su dovele do toga da korisnici odustaju od pretplate. Inflacija s tim nema nikakve veze ima alavost.

Gamer

pre 6 meseci

@gamer, gde nalazite te kljuceve za igrice na netu ako nije tajna??
(NIKI, 31. oktobar 2023 13:22)

CDKeys.com....sve je legalno a jeftino.