Nedelja, 15.10.2023.

17:40

Turčin iskreno o Srbiji: "Svuda ljutiti Srbi, zemlja je siromašna, ali..." FOTO

Izvor: Kurir

Turèin iskreno o Srbiji: "Svuda ljutiti Srbi, zemlja je siromašna, ali..." FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

99 Komentari

Sortiraj po:

Nikola

pre 2 godine

Srbija jeste mnogo napredovala. Beograd naročito. Vidno i na bolje. Nisam iz SNS. Ne glasam za njih. Ako ovako nastave, možda i hoću. Naravno, ovo se ne bih usudio u društvu da kažeđ

Milorad

pre 2 godine

Ima tu istine u kudjenju Srbije, samo sto nam to ne prija....a istina je da ovom zemljom i dalje vladaju zlikovci iz 90tih koji gledaju svoj licni interes, a narod ko xebe....

Bosko

pre 2 godine

Ove godine je preko 2.000 turaka radilo u Srbiji kao gastajbajteri!
Kao zidari ili u poljoprivredi.
Koliko srba radi u Turskoj da zaradi za hleba?
Nije Turska samo Istanbul, otidjite malo dalje pa cete videti...

Mitropolit Jovan

pre 2 godine

Nekome iz Turske ko je video samo Beograd, Srbija moze da deluje sredjeno. Ja zivim u Poljskoj, jednoj od siromasnijih zemalja EU i meni Srbija deluje siromasno, prljavo i neuredjeno u odnosu na ne tako sjajnu Poljsku. Ja kad dodjem primetim: smrdljive toalete na beogradskom aerodromu (u Poljskoj su i oni na benzinskim pumapama besprekorno cisti), "autoputeve" koji vise lice na drogi ekspresowe (kategorija ispod autoputa, po poljskoj kategorizaciji), decija igralista zatrpana pikavcima (nezamislivo u Poljskoj), psi lutalice (ne postoje u Poljskoj), .. itd. da ne nabrajam vise. Znam da hvalospevi prijaju, ali istina je drugacija.
(bendower, 16. oktobar 2023 14:59)
-------
Nigde ne videh tupavijeg naroda. Da li na IQ utiče klima ili "tvrdi katolicuzam" ali, teški su i nepismeni do miloga Boga. Jedini koji mogu da konkurišu Poljacima u tom "sportu" su Amerikanci. I tamo je glupost na velikoj ceni.

Cedo

pre 2 godine

Nije srbija napravila pomak od 50,nego 150 godina ali u rikverc.Po dobroj staroj srpskoj komandi još od čele -kule JURIS NAZAD.A ima i ona berem karton.Ima turčin pravo,još da od gospođe niste pokupili kravate i u bg bi nosili opanke ko predsjednik,dobro on je sad dobio nove dok većina nemoze nove ni sanjati!

bendower

pre 2 godine

Nekome iz Turske ko je video samo Beograd, Srbija moze da deluje sredjeno. Ja zivim u Poljskoj, jednoj od siromasnijih zemalja EU i meni Srbija deluje siromasno, prljavo i neuredjeno u odnosu na ne tako sjajnu Poljsku. Ja kad dodjem primetim: smrdljive toalete na beogradskom aerodromu (u Poljskoj su i oni na benzinskim pumapama besprekorno cisti), "autoputeve" koji vise lice na drogi ekspresowe (kategorija ispod autoputa, po poljskoj kategorizaciji), decija igralista zatrpana pikavcima (nezamislivo u Poljskoj), psi lutalice (ne postoje u Poljskoj), .. itd. da ne nabrajam vise. Znam da hvalospevi prijaju, ali istina je drugacija.

neutralni felš

pre 2 godine

Sve je upravo obrnuto nego sto si napisao. Ti kao da si zaspao pre deset godina i tek se danas probudio. Idi medju radnike na gradilista, medju berace na plantaze, medju vozace autobusa, raznosace robe kupljene onlajn... svuda gde je malo tezi fizicki posao nigde neces naci Srbina.
(Lexa Pop, 15. oktobar 2023 19:07)

dvaes treće dvaes treće srbin pobedio

zelen bostan

pre 2 godine

1994 kada se zenio moj brat od strica, velika svadba, preko 400 ljudi, itd... izmedju ostalog dosla je i rodbina koja nije dolazila u Beograd jos od polovine 80', ziveli su u Svajcarskoj. Sa sobom su poneli pune torbe konzervi, gotovih jela, itd, misleci da mi ovde umiremo od gladi, naravno sve pod uticajem medija i onoga sto se pisalo o nama. Kada su dosli i videli trpezu, od soka nisu mogli ni da jedu prvih pola sata, jos se secam sta je tetak izgovorio tada, pa ovako ni direktor moje banke gde radim ne bi napravio da zeni sina, misleci na hranu i pice... bilo bi mu mnogo.
(Sasa, 15. oktobar 2023 18:39)

naravno! romi prave najskuplje i najbolje svadbe.

Seljak iz Blaca

pre 2 godine

@stari : “turska , jedna od najlepsih drzava u kojima sam bio, a prosao sam dosta.Ljudi ljubazni uvek spremni da pomognu, a cene nize od nasih cak i u Istranbulu.Zato Turska vidimo se ponovo.”

Zivim u Turskoj 14 godina. Slobodno mogu da napisem da pojma nemas o cemu pricas. Ne znas ti ko su i sta su Turci, a jos manje sta ti misle…
(Agaoglu, 15. oktobar 2023 22:19)
--------
Gospodine, samo nastavite da živite u Turskoj i neka vam je sa srećom. Pretpostavljam da ste musliman ili Turčin? Doduše ima i ovih drugih, koji provedu deset dana na plažama u Turskoj, slupaju 1000 evra i smatraju da se u Turskoj živi, kao on tih desetak dana. Pa nije ni Turska Istambul ili Ankara. Zadjite malo vani videćete tugu i jad. Uostalom, daleko im lepa kuća. Bilo je dosta "lepote" sa Turcima. Predlažem svima onima, kojima je Turska lepša od Srbije da se odsele tamo. Zašto bi se patili u ovoj "propaloj državi"?

Agaoglu

pre 2 godine

@stari : “turska , jedna od najlepsih drzava u kojima sam bio, a prosao sam dosta.Ljudi ljubazni uvek spremni da pomognu, a cene nize od nasih cak i u Istranbulu.Zato Turska vidimo se ponovo.”

Zivim u Turskoj 14 godina. Slobodno mogu da napisem da pojma nemas o cemu pricas. Ne znas ti ko su i sta su Turci, a jos manje sta ti misle…

Miloš Bg

pre 2 godine

@MilošBg znaš koliko se krvnih zrnca izmeša i u 150 godina, pogotovo u takvim sistemima gde su vladari imali pravo da prvi isprobaju mladu na bračnu noč.
(:-), 15. oktobar 2023 21:27)


Koliko li se onda krvnih zrnaca izmeša onda za 900 godina koliko je HUNgarija vladala hrvatskom i Bosnom, bolje razmišljaj malo o tomo, pogotovu što vas po Bosni i hrvatskoj nisu zaobišli ni Turci, a ni Italijani, nista džaba svi vi tamo crnpurasti, da ne govorimo o tome što ste i jedni i drugi u proseku niži rastom od Srba pa ste po tome još sličniji sa Turcima.

Knezevic Zoran

pre 2 godine

Какве везе сада Вучић има са било чим што сам ја написао? Кажеш да у Србији не можеш да јавно изразиш своје мишљење. Друже, нема слободније земље у свету што се тога тиче. Овде аутопутеве можеш да блокираш, камоли да кажеш шта мислиш. Пробај у било којој другој држави да заступаш ставове који су у супротности са оним пто заступа естаблишмент, поготово у онима којима су уста најпунија демократије и слобода. Срби су се само вратили себи и не можеш да их газиш, а да ти се они извињавају и траже још. Нисам ја ни у каквој секти пријатељу и баш о реалности причам, а она је та да су као и овај Турчин, овде добродошли и гостопримство ће осетити и Украјинци и Руси и Јевреји и Палестинци, певаће и Дино Мерлин и ко год жели. То је реалност коју би видео да ниси толико искомплексиран неким тамо политичарима. Кажем, није то ни за похвалу ни за куђење, то је просто тако. Нисам сигуран како то мислиш да смо били каквим сам нас описао раније, а да смо се променили нагоре у последњих 20 година, али с обзиром на то како смо прошли, шта нам је урађено и на какве парчиће нам је држава раскомадана у деценији пре тога биће да то ипак није промена нагоре. Понављам, само смо се вратили себи, знамо ко смо, шта смо и зато можемо да будемо и јесмо отворени према свима, али због тога што смо такви поштујемо себе и имамо свест да вредимо и то много.
-----
Upravo su proterali srpskog trenera iz Estonije, zato što je Putinu čestitao rodjendan. To je, valjda, ta sloboda, koje nema u Srbiji?

my way

pre 2 godine

(Косингас, 15. oktobar 2023 20:56)
Какве везе сада Вучић има са било чим што сам ја написао? Кажеш да у Србији не можеш да јавно изразиш своје мишљење. Друже, нема слободније земље у свету што се тога тиче. Овде аутопутеве можеш да блокираш, камоли да кажеш шта мислиш. Пробај у било којој другој држави да заступаш ставове који су у супротности са оним пто заступа естаблишмент, поготово у онима којима су уста најпунија демократије и слобода. О каквом вређању и пљувању других вера и нација причаш? Срби су се само вратили себи и не можеш да их газиш, а да ти се они извињавају и траже још. Нисам ја ни у каквој секти пријатељу и баш о реалности причам, а она је та да су као и овај Турчин, овде добродошли и гостопримство ће осетити и Украјинци и Руси и Јевреји и Палестинци, певаће и Дино Мерлин и ко год жели. То је реалност коју би видео да ниси толико искомплексиран неким тамо политичарима. Кажем, није то ни за похвалу ни за куђење, то је просто тако. Нисам сигуран како то мислиш да смо били каквим сам нас описао раније, а да смо се променили нагоре у последњих 20 година, али с обзиром на то како смо прошли, шта нам је урађено и на какве парчиће нам је држава раскомадана у деценији пре тога биће да то ипак није промена нагоре. Понављам, само смо се вратили себи, знамо ко смо, шта смо и зато можемо да будемо и јесмо отворени према свима, али због тога што смо такви поштујемо себе и имамо свест да вредимо и то много. Ти би могао да послушаш свој савет, манеш се јефтиног политиканства и погледаш реалност и у Србији и у свету.

kurta & murta

pre 2 godine

Letovao u Turskoj mnogo godina i stekao prijatelje Turke. I oni su napredovali jako. Zaista imam puno toga pozitivnog o njima. Nove generacije ne zele da mrze bilo koga niti da se vracaju u proslost. Veoma pohvalno! Dobri su trgovci, i jos bolji domacini.

Pozdrav

A tvoja mama pre tebe

pre 2 godine

Turčine... znaš ti onu našu.
(Ideš za Kanadu, 15. oktobar 2023 18:49)

Koju?
(reperski majmune, 15. oktobar 2023 20:01)

Izgleda da ćeš ti umesto njega da saznaš...

Zok1

pre 2 godine

Znam da mnogi ne vide ili neće da vide, ponekad je i teško videti promene u svom okruženju, jer su postepene. Međutim, Srbija je za poslednjih 20 godina napravila pomak od 50.

ko-ometator

pre 2 godine

Normalno, samo Srbinu ne valja Srbija, a provorio nos nije u drugu drzavu
(acah, 15. oktobar 2023 18:25)

Kompleksi nizih vrednosti. Moze da ti smeta svasta nesto tj i treba da ti smeta i treba da zelis da bude bolje ali da ne volis svoju zemlju to nije normalno. Bezati od takvih ljudi jer njima nista nije sveto, percepcija i osecaj za vrednosti su im nikakvi. Prodace sebe za kafu i koka kolu a kamoli vas. Ovo ne pricam za Srbe nego za sve ljude u svetu koji ne vole svoju zemlju. Ako svoje ne voli ne voli ni sebe niti moze bilo koga takav da voli.

Vao

pre 2 godine

@Dex

Vao Dex koliko si ti jadan i tuzan covek kada samo to sto si naveo primecujes u Beogradu i Srbiji?! Bas mi te zao!
Dodjite svi u Beograd i pogledajte ga svojim ocima, svi cete videti razlicito. Uzivajte!

Anonimus

pre 2 godine

Ja sam isto bio iznenađen kada sam nedavno prvi put išao kolima preko Makedonije u Grčku i shvatio da je autoput u Srbiji bolji od onog u Makedoniji, a u Makedoniji bolji od onog u Grčkoj.

Ali za ostalo je Turčin malo stekao pogrešan utisak. Sa Zapadom ne može da se poredi nikako, već kod Mađara i Hrvata je neuporedivo sve bolje nego kod nas.

vojvoda Sindjelic

pre 2 godine

tvoja majka mladi Turcine je pobrkala loncice. Upravo smo mi Srbi i drugi narodi sa Balkana ti koji trebamo zazirati od vas jer nam je sacuvano u kolektivnoj svesti vasih 500 godina nad nama plus vas sadasnji stav o Kosovu, a vidis i pored toga te primamo kao coveka a ne ko nekog mrskog stranca. E tu bi trebao da se cudis zasto ti je ovde sve dobro i pored istorijskog nasledja o kome ti tvoja mama nista ne htede reci. Pusti pricu sa autoputevima, ima toga svuda.

Boze dragi

pre 2 godine

Moja ćerka kad dođemo u Bg, pita me kada ćemo nazad u Srbiju. Pozdrav iz prave Srbije iz Niša.
(Miki, 15. oktobar 2023 19:40)

Pa da… taj kompleks od beogradjana valja sa generacije na generaciju prenositi! Da nikada ne prestane da postoji

Rale Chicago

pre 2 godine

@Toliko me nasmeju dezinformacije i neupucenost gradjana sirom sveta, najcesce sa zapada, o Srbiji i srpskom narodu. Ako vam se ikada ukaze prilika, dodjite u Los Andjeles, grad u kom sam rodjen i odrastao. Iako sam Amerikanac, delimicnih korena iz Srbije, rasplacem se od smeha visokom nivou neupucenosti i nadasve gluposti mojih sugradjana. Individualni i kolektivni apsurd. :) Cega se sve nisam naslusao o Srbima i Srbiji. A onda sam otvorio oci, dosao i video potpuno drukciji kulturni spektar.
(Sasa, 15. oktobar 2023 18:50)
Saša,
Kažeš da dodjemo u Los Andjeles, grad tvog rodjenja.
E, znaš šta bio sam... prvi put, zadnji put i nikad više! LA je jedan od najodvratnijih gradova u Americi! Centar grada ružan i prljav do bola, dileri droge na svakom ćošku, beskućnici pod šatorima, grad strave i užasa gde su sirotinja i bogataši komšije...
Dodji ti u Chicago da vidiš veličanstveni centar i prelepu obalu jezera Mičigen. Naravno, nemoj da ideš u južni Chicago...

Knezevic Zoran

pre 2 godine

Moja ćerka kad dođemo u Bg, pita me kada ćemo nazad u Srbiju. Pozdrav iz prave Srbije iz Niša.
(Miki, 15. oktobar 2023 19:40)

E zato nam i nece nikad biti bolje, zbog takvih kao ti i tvoji...
(Dzoni-1970-, 15. oktobar 2023 20:52)
--------
Tipično za sve nevaspitane anacionalne kreature, kojima pripadnost naciji i državi vredi kao deset sa lukom i krigla piva. Ko im to ponudi takvi odmah menjaju naciju. Veoma često ti ljudi, kojima je centar sveta u njihovom buragu, sebe zovu, "pravi Srbi", ili sličnim epitetima. Ja živim u nekadašnjem sreskom području Niša i znam da na toj teritoriji ljudi koriste različit govor. Da li to znači da svi mi, svako za sebe ima "pravu Srbiju"? Ne budite skorojevići palanačkog mentaliteta.

:-)

pre 2 godine

@MilošBg znaš koliko se krvnih zrnca izmeša i u 150 godina, pogotovo u takvim sistemima gde su vladari imali pravo da prvi isprobaju mladu na bračnu noč.

nisam stranacki bot, vec realan

pre 2 godine

Srbija je infrastrukturno daleko uredjenija od Rumunije, Bugarske, Makedonije, Albanije po izgradjenim autoputevima, prugama, aerodromu… Beograd je metropola za Sofiju, Tiranu, Skoplje, Temisvar… Budimpesta jeste sredjeniji grad od Beograda, ali tek poslednjih 20 godina. Kada odete u neki od vecih gradova u okruzenju poput Temisvara, Segedina, Sofije… imate sredjen gradski trg, 200 metara oko tog trga, a sve dalje je brutalni socijalizam iz sedamdesetih… Beograd i Novi Sad su za to metropole. Pa cak i Atina koja je znatno veca od Beograda, osim Plake i Akropolja, izgleda kao grad u Africi…

Kesirani

pre 2 godine

IMa ih ovdje u Svedskoj puno. Najveci primitivci. Dobro Arapi su broj jedan. Kurdi su bolji narod, iako su njihove sluge. Turska je siromasna i zaostala. Ne idite samo na letovalista. Nemaju leba da jedu u vecini te zemlje.

Zozo

pre 2 godine

"Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)"

Ne znam zašto neko iz zaostale države kao što je naša ne bi otišao u jednu od naprednijih i civilizovanijih država kao što je Turska i video kako treba živeti.

Okrenulo se

pre 2 godine

Svaki zapadnjak prica slicno nakon posete ali kako kazu za sve su krive zapadne medije koje su lazno predstavljali Srbiju i srbe ali naravno nakon posete sire iskustvo koje danas internetom ide munjevitom brzinom i ogroman broj ljudi dolazi.Sve je krenulo u vreme kovida.

Infonimfo

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)

Mnogo su se Turci potresli sada, eto ti im nikada neces ici pa moraju da se zadovolje sa celim svetom hehe

обс

pre 2 godine

Турска представља посебну, врло развијену цивилизацију. Један афирмативан текст је недобронамерно дочекан. Хвала момку из Турске на позитивној перцепцији Србије и српског народа. Свако ко је био у Турској осетио би гостопримство врло предузимљивог народа. Да смо сачували бар пола од онога што су нам Турци оставили данас би у Србији било много више домаћина а мање лезилебовића. Турска је свакако један од узора и треба пажљиво и с пуно обзира тумачити њихов доживљај Србије.

Косингас

pre 2 godine

Управо тако! Само, тај дебилни аутошовинизам, испразне флоскуле, не пали то више. Знају Срби данас ко су и шта су и да вреде много. Ко год да јесте бар мало пропутовао зна да је Србија једна од, ако не и најслободнија и најтолерантнија држава. Ово није никакво уздизање, није чак ни ствар за похвалу јер иде до понижавања у неким ситуацијама, али просто је тако.
(my way, 15. oktobar 2023 19:14)
4127
Ово ко да је сам Пицоусти писао. Ти друже или си у секти или живиш у заблуди. Да вредимо и да смо поштовани широм света ту си у праву али да смо најслободнији најтолерантнији ту се..ш за све паре. Кад ти не смеш јавно да изнесеш своје мишљење а да се после не плашиш за своју сигурност то није слобода. Кад пљујеш и вређаш друге нације и вере то није толеранција. Били смо ми некада такви али задњих двадесет година се то све изгубило. Посебно је то изражено код млађих генерација које су у већим градовима док они који су по мањим срединама и даље поштују људе као човека а не по томе ко је и у кога верује. Свако добро ти желим и сагледај мало свет око себе реално. Што се тиче самог текста изгледа ми као плаћена реклама.

Dzoni-1970-

pre 2 godine

Moja ćerka kad dođemo u Bg, pita me kada ćemo nazad u Srbiju. Pozdrav iz prave Srbije iz Niša.
(Miki, 15. oktobar 2023 19:40)

E zato nam i nece nikad biti bolje, zbog takvih kao ti i tvoji...

Qrajber

pre 2 godine

Autoputevi su odlični. Kvalitet asfalta je bio bolji nego što sam očekivao. Barem bolje od Belgije.







????????????????!???????????????????????

udarač

pre 2 godine

u prevodu čovek je naše slavenske da ne kažem srpske krvi. mislimanizovani Slaveni iz Bosne iselili u Tursku za vreme pada njihove imperije zajedno sa Turcima ,E sad verovatno su se u međuvremenu izmešali krvno i da Turcima ali definitivno tu ima još slavenskih gena!

Ђоле

pre 2 godine

Јел му неког објаснио да је српског порекла, само суму претке Турци отели у неком плаћању данка у крви

stari

pre 2 godine

turska , jedna od najlepsih drzava u kojima sam bio, a prosao sam dosta.Ljudi ljubazni uvek spremni da pomognu, a cene nize od nasih cak i u Istranbulu.Zato Turska vidimo se ponovo.

nexus

pre 2 godine

To je uvek problem sa Srbijom…Stranci vide 10 km2 Beograda i steknu neku pogresnu sliku. Samo je potrebno da ode 10-20 km od centra do Batajnice i recimo Kaludjerice da vidi kako izgleda 95% Srbije. Ja Srbiju volim, ali budimo iskreni, autoputevi su krs, regionalni putevi uzas, a oni medjumesni nisu ni za saobracaj, oni bi u ozbiljnim drzavama bili zatvoreni. Evo samo primer da se provozate od NS do Beceja…pa onda od Beceja do Fantasta. Sivo, da ne kazem crno. 99% nikada nece posetiti Bavarsku, ali bi trebalo da vide kako drzava treba da izgleda.
(Straight Outta München, 15. oktobar 2023 18:11)

Nisamo obisao svet, ali u Grckoj i Bugarskoj su gori putevi nego kod nas.

Slaviša

pre 2 godine

Aman bre kakav Jokic, al bar nisi Djokovica pomenuo. Imamo burek i laban, punjene paprike, kisele sarmice, podvarak, slavimo Slave, najbolji rostilj na svetu, ponosnu istoriju, relativno dobru kinematografiju, starogradsku muziku, Garino kolo, u mnogo toga smo ramen do ramena s velikom silom kao sto je jedna Turska. Prekinite ljudi da se stidite sto ste Srbi, mene kao takvog postuju na Floridi, ja se ne merim s Kroatima, Slovencima i ostalim malim nacijama. Sebe vidim kao ravnopravnog s Turcinom, Argenticem, Brazilerom i Kolumbijancem. Oni za komsiluk ni ne znaju, al Srbiju i Srbe postuju, doduse oni bas matori znaju i za nekakvu Dzugoslaviju. Njima se mora objasniti zasto je ta prokletija morala biti sahranjena. E sad nekom mladom Turcinu koji se divi nasem autoputu objasniti da po Beogradu hoda na vrh turske kaldrme verovatno nije lako. Nisu ni oni sto su nekad bili
(Splavar, 15. oktobar 2023 19:38)

Ajd' ne njajke matere ti

C i n i k

pre 2 godine

SRB je extra drzava, ima fantasticne autoputeve i preukusnu hranu i muziku, sa ljudima u SRB je vec druga prica, ima nekih koji su nominalno Srbi ali bas mrze samu SRB i srpski narod, srecom ima ih jako malo tako da ne kvare opsti utisak o SRB koja je fascinantna, narocito istocna SRB...
Ko nije jos posetio istok SRB preporucujem i to pre nego sto se zavrsi autoput do Golupca..

Lexa Pop

pre 2 godine

@Aron
Sve je upravo obrnuto nego sto si napisao. Ti kao da si zaspao pre deset godina i tek se danas probudio. Idi medju radnike na gradilista, medju berace na plantaze, medju vozace autobusa, raznosace robe kupljene onlajn... svuda gde je malo tezi fizicki posao nigde neces naci Srbina.

my way

pre 2 godine

Normalno, samo Srbinu ne valja Srbija, a provorio nos nije u drugu drzavu
(acah, 15. oktobar 2023 18:25)

Управо тако! Само, тај дебилни аутошовинизам, испразне флоскуле, не пали то више. Знају Срби данас ко су и шта су и да вреде много. Ко год да јесте бар мало пропутовао зна да је Србија једна од, ако не и најслободнија и најтолерантнија држава. Ово није никакво уздизање, није чак ни ствар за похвалу јер иде до понижавања у неким ситуацијама, али просто је тако.

Idi begaj

pre 2 godine

@Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!

Eako si mu rek'o. Sigurno će da pročita tvoj komentar.

Splavar

pre 2 godine

kava bre ,zvezda,partizan...Moze rakija ali tu je Jokic,najbolji kosarkas na Zemlji,pa i sire i Nole,najbolji sportista sveta svih vremena i svake buducnosti...
(drljen, 15. oktobar 2023 18:33)

Aman bre kakav Jokic, al bar nisi Djokovica pomenuo. Imamo burek i laban, punjene paprike, kisele sarmice, podvarak, slavimo Slave, najbolji rostilj na svetu, ponosnu istoriju, relativno dobru kinematografiju, starogradsku muziku, Garino kolo, u mnogo toga smo ramen do ramena s velikom silom kao sto je jedna Turska. Prekinite ljudi da se stidite sto ste Srbi, mene kao takvog postuju na Floridi, ja se ne merim s Kroatima, Slovencima i ostalim malim nacijama. Sebe vidim kao ravnopravnog s Turcinom, Argenticem, Brazilerom i Kolumbijancem. Oni za komsiluk ni ne znaju, al Srbiju i Srbe postuju, doduse oni bas matori znaju i za nekakvu Dzugoslaviju. Njima se mora objasniti zasto je ta prokletija morala biti sahranjena. E sad nekom mladom Turcinu koji se divi nasem autoputu objasniti da po Beogradu hoda na vrh turske kaldrme verovatno nije lako. Nisu ni oni sto su nekad bili

Miloš Bg

pre 2 godine

Pa normalno da mu ličio na Istanbul, ipak je sever Srbije bio 350 godina pod Turcima, dok je južna Srbija bila pod Turcima oko 500 godina..
(za sve koji brojite krvna zrnca, 15. oktobar 2023 18:00)



Sever Srbije je bio pod turskom okupacijom manje od 150 godina što je koju godinu manje negoli na primer Slavonija, a Beograd je bio pod turskom okupacijom isto koliko i Split, tek donji krajevi centralne Srbije ispod Aleksinca su bili pod turskom okupacijom u rasponu od 350 do 420 godina i to kako koji, neki manje - neki više, najveći deo Bosne je bio duže pod Turcima negoli centralna Srbija, a 520+ godina pod turskom okupacijom su bili Skoplje i Skadar koji su svojevremeno bili glavni gradovi nekadašnjih srednjevekovnih srpskih država, tako da nemoj da lažeš i izmišljaš.

vojvodjanin

pre 2 godine

Moja ćerka kad dođemo u Bg, pita me kada ćemo nazad u Srbiju. Pozdrav iz prave Srbije iz Niša.
(Miki, 15. oktobar 2023 19:40)

Bili smo jednom kod tebe u Nišu, sin, zena i ja, posle nekoliko minuta sto smo proveli u Nišu, zena i sin vec pitali, kad cemo nazad u Novi Sad?

Nina

pre 2 godine

deki@
Vlah, velite!
Vlah je pogrdan naziv za Srbe i od vajkada ga upotrebljavaju bosanski Muslimani, danas Bošnjaci, kad žele uniziti pripadnike srpskog naroda. Deki i ne zna ko su Vlasi, ali da zna da se naruga, očigledno je.

ban Kulin

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!

(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)
Ajde bre patriJotski paore smiri se.








Ajde bre drugoSrbistanski NATO TURkoLjubac, nemoj odma na elektro-šokove da se bacaš što ti neko pljuje NATO sultanat.

Predoje Jelisavčević

pre 2 godine

A on kao dolazi i "bogate i progresivne" Turske, pa se čudi, zamisli imamo puteve, aerodrom, internet, telefon, biblioteke...

Darvin

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)
A imamo i Šabane…

Miha

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)

A pričaš turski.... Interesantno. Sramota me ljudi poput tebe.

Dušan

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)
Ajde bre patriJotski paore smiri se.

Aron

pre 2 godine

Lepo ako tako misli. Nismo mi baš toliko loši kao zemlja u odnosu na afričke i azijske zemlje. Problem je u tome što smo u odnosu na recimo pre trideset godina ekonomski duplo slabiji. Zato se nama čini da je ovo najgora država na svetu. Ljudi odavde beže glavom bez obzira, i to je dobro. To je zato što imamo previše ljudi i radne snage s obzirom na ekonomiju. Zato kod nas vlada neviđena korupcija, a institucije su užasne i beskorisne. Ovde se bez svakog može, niko nije potreban, i svi su u suficitu što se tiče radne snage. Osim programera. Država daje milijarde evra godišnje na subvencije stranim firmama po radnom mestu da bi nekako ugasla socijalni požar.

Sasa

pre 2 godine

Toliko me nasmeju dezinformacije i neupucenost gradjana sirom sveta, najcesce sa zapada, o Srbiji i srpskom narodu. Ako vam se ikada ukaze prilika, dodjite u Los Andjeles, grad u kom sam rodjen i odrastao. Iako sam Amerikanac, delimicnih korena iz Srbije, rasplacem se od smeha visokom nivou neupucenosti i nadasve gluposti mojih sugradjana. Individualni i kolektivni apsurd. :) Cega se sve nisam naslusao o Srbima i Srbiji. A onda sam otvorio oci, dosao i video potpuno drukciji kulturni spektar.

Avram

pre 2 godine

Odlično, veliki broj turista je uvek dobra stvar. Turisti su uglavnom ljudi iz srednjih i viših slojeva spremni da ostave značajnu svotu novca. Tu zarađuju i smeštaji i restorani i suvenirnice i taksisti i sav taj novac ostaje ovde. Prostom kalkulacijom, ako nas za mesec dana poseti 40.000 turista i svako u proseku potroši po 750 evra (minimalno) to je 30 miliona evra bruto zarade. Dobro njima, dobro nama.

Dex

pre 2 godine

Poseti Mirijevo, Karaburmu (ime ce te podsetiti na domovinu), Medakovic. Ne trazim da posetis Donje Brijanje ili Vranje, pricam o sirem centru Beograda. Bolje od Belgije? Koga vi zezate momci i devojke? Mene je sramota toga gde zivim. Nemam trotoar (ima, ali je zatrpan automobilima, ja hodam posred kolovoza i rizikujem zivot cim izadjem iz kuce), smece leti po krosnjama drveca, sve je isarano (sto je jos gore, to su slike nekih kriminalaca preko celih fasada), u vazduhu osecam otrovne mirise topljene gume i plastike... Svako malo me napadaju copori pasa lutalica. Lopovi obijaju okolne zgrade, nikad nijedan priveden pravdi. Komarci se vise ne prskaju, pojedose nas sve ovih godina, horror je izaci napolje u bilo koje doba dana i noci. Buka, muzika tresti do 2 ujutro (ali posto je romsko naselje izvor, onda to nije problem). E da, jedini preostali parkic je u planu da bude uklonjen, da se dodaju jos dva stambena bloka. Za razliku od ovog Turcina, ja sam bio u Belgiji. I ne, ne obilazim samo "Kalemegdane" kad odem negde. P.S. I taj Kalemegdan nam je prljav i zapusten, kese lete na sve strane, opusci po travi, kondomi...

Cile

pre 2 godine

Klasika, ali ovi i slični utisci treba da posluže za udžbenike iz sociologije ili već.. kako se pravi i stvara antagonizam prema jednom narodu kroz medije i politiku decenijama uporno da bi na kraju imali generacije ljudi koji imaju totalno iskrivljenu sliku o jednom narodu ili državi, ovo je takav primer parekselans.

miki

pre 2 godine

Kada sam prvi put dosao u Srbiju sa kolegom iz Belgije, sleteli smo i otisli u Beograd na pice i klopu, imao je slican komentar, isto u fazonu"pa i niste toliko iza zapada, nije los autoput, Beograd ne izgleda toliko siromasno iako nije bas ko zapadni gradovi nije mnogo daleko,ulice cistije nego u Briselu" i imao je utisak da Srbija i ne zaostaje toliko za zapadom, medjutim kad smo krenuli na sever odakle sam i ja, frapiran je ostao banatskim selima koliko su zapustena, koliko je put u losem stanju i narod siromasan i koliko ne zna engleski. Beograd je samo fino nasminkan grad pa odaje utisak kao da je Srbija i ne zaostaje toliko, kad je cuo da narod u Srbiji usred Evrope neironicno radi za 300 evra, prvo sto je pitao pa kako prezivljavate,s obzirom da cene i nisu nesto nize nego na zapadu. Sve u svemu treba izaci iz Beograda da bi se videlo pravo stanje u Srbiji, Vojvodina je jos kao i "razvijena" za srpske standarde, tako da mogu samo da zamislim sta bi kolega pomislio da sam ga odveo na jug.

subasa

pre 2 godine

e brate Turcine,idi ti malo u juznu,istocnu Srbiju,da vidis napustena sela,zapustene njive,urusene kuce i drumove koje je jos Marko Kraljevic preorao...

Sasa

pre 2 godine

1994 kada se zenio moj brat od strica, velika svadba, preko 400 ljudi, itd... izmedju ostalog dosla je i rodbina koja nije dolazila u Beograd jos od polovine 80', ziveli su u Svajcarskoj. Sa sobom su poneli pune torbe konzervi, gotovih jela, itd, misleci da mi ovde umiremo od gladi, naravno sve pod uticajem medija i onoga sto se pisalo o nama. Kada su dosli i videli trpezu, od soka nisu mogli ni da jedu prvih pola sata, jos se secam sta je tetak izgovorio tada, pa ovako ni direktor moje banke gde radim ne bi napravio da zeni sina, misleci na hranu i pice... bilo bi mu mnogo.

alex

pre 2 godine

Straight Outta Munchen
dodji bajo u Dortmund, Keln, Dizburg pa se provozaj da vidis koliko ima krs puteva.. prodji po Forstiningu pa vidi kako je , ako nisu napokon sredili , idi na severo-istok nemacke, nije svuda autobahn pista...

Straight Outta München

pre 2 godine

To je uvek problem sa Srbijom…Stranci vide 10 km2 Beograda i steknu neku pogresnu sliku. Samo je potrebno da ode 10-20 km od centra do Batajnice i recimo Kaludjerice da vidi kako izgleda 95% Srbije. Ja Srbiju volim, ali budimo iskreni, autoputevi su krs, regionalni putevi uzas, a oni medjumesni nisu ni za saobracaj, oni bi u ozbiljnim drzavama bili zatvoreni. Evo samo primer da se provozate od NS do Beceja…pa onda od Beceja do Fantasta. Sivo, da ne kazem crno. 99% nikada nece posetiti Bavarsku, ali bi trebalo da vide kako drzava treba da izgleda.

kraja

pre 2 godine

"Ljudi odavde beže glavom bez obzira, i to je dobro."

...u pravu si arone, sta cekas, eno izrael vapi za tobom...
...mozes da biras u koji kibuc, na kojoj granici zelis da zivis...
...svakako povedi i decu, bice im zanimljivo ovih dana...
...a da nam sad malo pisese o izraelcima koji glavom bez obzira napustaju svoju domovinu i beze na zapad...
...zaista ne razumem, pored tolikog blagostanja...

drljen

pre 2 godine

kava bre ,zvezda,partizan...Moze rakija ali tu je Jokic,najbolji kosarkas na Zemlji,pa i sire i Nole,najbolji sportista sveta svih vremena i svake buducnosti...

za sve koji brojite krvna zrnca

pre 2 godine

Pa normalno da mu ličio na Istanbul, ipak je sever Srbije bio 350 godina pod Turcima, dok je južna Srbija bila pod Turcima oko 500 godina..

srpski seljaci

pre 2 godine

Naucila ga mama da nisu na Strani Srbije! Ima prica koja se zove “Da li je imam hodza i hodza imam” koja se desava u Visegradu gde hodza kaze, kad sam ja dosao da sluzim ovde bili su isti ko i oni samo sto krme nisu poceli da jedu, a onda sam ja lepo uzeo stvari u svoje ruke i naucio ih da smo mi ioak razliciti!
Ovim je objasnjeno sve od srenjeg veka na ovamo!

neutralni felš

pre 2 godine

S druge strane meni je Turska fascinantna. Ogromna, potrebno je desetak minuta da bi se preleteo Istanbul, prebogata prelepom prirodom, ljudi nisu bogati, ali su veoma vredni i poslovni i ako imaju ikakvih predrasuda o strancima odlično ih kriju. Zemlja je organizovana i fokusirana na uspeh. Tamo inženjeri i lekari imaju plate kao njihove kolege u mnogo bogatijim zemljama Evrope. Rado ću opet tamo.

miki

pre 2 godine

Kada sam prvi put dosao u Srbiju sa kolegom iz Belgije, sleteli smo i otisli u Beograd na pice i klopu, imao je slican komentar, isto u fazonu"pa i niste toliko iza zapada, nije los autoput, Beograd ne izgleda toliko siromasno iako nije bas ko zapadni gradovi nije mnogo daleko,ulice cistije nego u Briselu" i imao je utisak da Srbija i ne zaostaje toliko za zapadom, medjutim kad smo krenuli na sever odakle sam i ja, frapiran je ostao banatskim selima koliko su zapustena, koliko je put u losem stanju i narod siromasan i koliko ne zna engleski. Beograd je samo fino nasminkan grad pa odaje utisak kao da je Srbija i ne zaostaje toliko, kad je cuo da narod u Srbiji usred Evrope neironicno radi za 300 evra, prvo sto je pitao pa kako prezivljavate,s obzirom da cene i nisu nesto nize nego na zapadu. Sve u svemu treba izaci iz Beograda da bi se videlo pravo stanje u Srbiji, Vojvodina je jos kao i "razvijena" za srpske standarde, tako da mogu samo da zamislim sta bi kolega pomislio da sam ga odveo na jug.

Darvin

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)
A imamo i Šabane…

Straight Outta München

pre 2 godine

To je uvek problem sa Srbijom…Stranci vide 10 km2 Beograda i steknu neku pogresnu sliku. Samo je potrebno da ode 10-20 km od centra do Batajnice i recimo Kaludjerice da vidi kako izgleda 95% Srbije. Ja Srbiju volim, ali budimo iskreni, autoputevi su krs, regionalni putevi uzas, a oni medjumesni nisu ni za saobracaj, oni bi u ozbiljnim drzavama bili zatvoreni. Evo samo primer da se provozate od NS do Beceja…pa onda od Beceja do Fantasta. Sivo, da ne kazem crno. 99% nikada nece posetiti Bavarsku, ali bi trebalo da vide kako drzava treba da izgleda.

Knezevic Zoran

pre 2 godine

Какве везе сада Вучић има са било чим што сам ја написао? Кажеш да у Србији не можеш да јавно изразиш своје мишљење. Друже, нема слободније земље у свету што се тога тиче. Овде аутопутеве можеш да блокираш, камоли да кажеш шта мислиш. Пробај у било којој другој држави да заступаш ставове који су у супротности са оним пто заступа естаблишмент, поготово у онима којима су уста најпунија демократије и слобода. Срби су се само вратили себи и не можеш да их газиш, а да ти се они извињавају и траже још. Нисам ја ни у каквој секти пријатељу и баш о реалности причам, а она је та да су као и овај Турчин, овде добродошли и гостопримство ће осетити и Украјинци и Руси и Јевреји и Палестинци, певаће и Дино Мерлин и ко год жели. То је реалност коју би видео да ниси толико искомплексиран неким тамо политичарима. Кажем, није то ни за похвалу ни за куђење, то је просто тако. Нисам сигуран како то мислиш да смо били каквим сам нас описао раније, а да смо се променили нагоре у последњих 20 година, али с обзиром на то како смо прошли, шта нам је урађено и на какве парчиће нам је држава раскомадана у деценији пре тога биће да то ипак није промена нагоре. Понављам, само смо се вратили себи, знамо ко смо, шта смо и зато можемо да будемо и јесмо отворени према свима, али због тога што смо такви поштујемо себе и имамо свест да вредимо и то много.
-----
Upravo su proterali srpskog trenera iz Estonije, zato što je Putinu čestitao rodjendan. To je, valjda, ta sloboda, koje nema u Srbiji?

Seljak iz Blaca

pre 2 godine

@stari : “turska , jedna od najlepsih drzava u kojima sam bio, a prosao sam dosta.Ljudi ljubazni uvek spremni da pomognu, a cene nize od nasih cak i u Istranbulu.Zato Turska vidimo se ponovo.”

Zivim u Turskoj 14 godina. Slobodno mogu da napisem da pojma nemas o cemu pricas. Ne znas ti ko su i sta su Turci, a jos manje sta ti misle…
(Agaoglu, 15. oktobar 2023 22:19)
--------
Gospodine, samo nastavite da živite u Turskoj i neka vam je sa srećom. Pretpostavljam da ste musliman ili Turčin? Doduše ima i ovih drugih, koji provedu deset dana na plažama u Turskoj, slupaju 1000 evra i smatraju da se u Turskoj živi, kao on tih desetak dana. Pa nije ni Turska Istambul ili Ankara. Zadjite malo vani videćete tugu i jad. Uostalom, daleko im lepa kuća. Bilo je dosta "lepote" sa Turcima. Predlažem svima onima, kojima je Turska lepša od Srbije da se odsele tamo. Zašto bi se patili u ovoj "propaloj državi"?

Cile

pre 2 godine

Klasika, ali ovi i slični utisci treba da posluže za udžbenike iz sociologije ili već.. kako se pravi i stvara antagonizam prema jednom narodu kroz medije i politiku decenijama uporno da bi na kraju imali generacije ljudi koji imaju totalno iskrivljenu sliku o jednom narodu ili državi, ovo je takav primer parekselans.

Miha

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)

A pričaš turski.... Interesantno. Sramota me ljudi poput tebe.

Miloš Bg

pre 2 godine

@MilošBg znaš koliko se krvnih zrnca izmeša i u 150 godina, pogotovo u takvim sistemima gde su vladari imali pravo da prvi isprobaju mladu na bračnu noč.
(:-), 15. oktobar 2023 21:27)


Koliko li se onda krvnih zrnaca izmeša onda za 900 godina koliko je HUNgarija vladala hrvatskom i Bosnom, bolje razmišljaj malo o tomo, pogotovu što vas po Bosni i hrvatskoj nisu zaobišli ni Turci, a ni Italijani, nista džaba svi vi tamo crnpurasti, da ne govorimo o tome što ste i jedni i drugi u proseku niži rastom od Srba pa ste po tome još sličniji sa Turcima.

srpski seljaci

pre 2 godine

Naucila ga mama da nisu na Strani Srbije! Ima prica koja se zove “Da li je imam hodza i hodza imam” koja se desava u Visegradu gde hodza kaze, kad sam ja dosao da sluzim ovde bili su isti ko i oni samo sto krme nisu poceli da jedu, a onda sam ja lepo uzeo stvari u svoje ruke i naucio ih da smo mi ioak razliciti!
Ovim je objasnjeno sve od srenjeg veka na ovamo!

Dex

pre 2 godine

Poseti Mirijevo, Karaburmu (ime ce te podsetiti na domovinu), Medakovic. Ne trazim da posetis Donje Brijanje ili Vranje, pricam o sirem centru Beograda. Bolje od Belgije? Koga vi zezate momci i devojke? Mene je sramota toga gde zivim. Nemam trotoar (ima, ali je zatrpan automobilima, ja hodam posred kolovoza i rizikujem zivot cim izadjem iz kuce), smece leti po krosnjama drveca, sve je isarano (sto je jos gore, to su slike nekih kriminalaca preko celih fasada), u vazduhu osecam otrovne mirise topljene gume i plastike... Svako malo me napadaju copori pasa lutalica. Lopovi obijaju okolne zgrade, nikad nijedan priveden pravdi. Komarci se vise ne prskaju, pojedose nas sve ovih godina, horror je izaci napolje u bilo koje doba dana i noci. Buka, muzika tresti do 2 ujutro (ali posto je romsko naselje izvor, onda to nije problem). E da, jedini preostali parkic je u planu da bude uklonjen, da se dodaju jos dva stambena bloka. Za razliku od ovog Turcina, ja sam bio u Belgiji. I ne, ne obilazim samo "Kalemegdane" kad odem negde. P.S. I taj Kalemegdan nam je prljav i zapusten, kese lete na sve strane, opusci po travi, kondomi...

Aron

pre 2 godine

Lepo ako tako misli. Nismo mi baš toliko loši kao zemlja u odnosu na afričke i azijske zemlje. Problem je u tome što smo u odnosu na recimo pre trideset godina ekonomski duplo slabiji. Zato se nama čini da je ovo najgora država na svetu. Ljudi odavde beže glavom bez obzira, i to je dobro. To je zato što imamo previše ljudi i radne snage s obzirom na ekonomiju. Zato kod nas vlada neviđena korupcija, a institucije su užasne i beskorisne. Ovde se bez svakog može, niko nije potreban, i svi su u suficitu što se tiče radne snage. Osim programera. Država daje milijarde evra godišnje na subvencije stranim firmama po radnom mestu da bi nekako ugasla socijalni požar.

Miloš Bg

pre 2 godine

Pa normalno da mu ličio na Istanbul, ipak je sever Srbije bio 350 godina pod Turcima, dok je južna Srbija bila pod Turcima oko 500 godina..
(za sve koji brojite krvna zrnca, 15. oktobar 2023 18:00)



Sever Srbije je bio pod turskom okupacijom manje od 150 godina što je koju godinu manje negoli na primer Slavonija, a Beograd je bio pod turskom okupacijom isto koliko i Split, tek donji krajevi centralne Srbije ispod Aleksinca su bili pod turskom okupacijom u rasponu od 350 do 420 godina i to kako koji, neki manje - neki više, najveći deo Bosne je bio duže pod Turcima negoli centralna Srbija, a 520+ godina pod turskom okupacijom su bili Skoplje i Skadar koji su svojevremeno bili glavni gradovi nekadašnjih srednjevekovnih srpskih država, tako da nemoj da lažeš i izmišljaš.

Dušan

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)
Ajde bre patriJotski paore smiri se.

Infonimfo

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)

Mnogo su se Turci potresli sada, eto ti im nikada neces ici pa moraju da se zadovolje sa celim svetom hehe

nisam stranacki bot, vec realan

pre 2 godine

Srbija je infrastrukturno daleko uredjenija od Rumunije, Bugarske, Makedonije, Albanije po izgradjenim autoputevima, prugama, aerodromu… Beograd je metropola za Sofiju, Tiranu, Skoplje, Temisvar… Budimpesta jeste sredjeniji grad od Beograda, ali tek poslednjih 20 godina. Kada odete u neki od vecih gradova u okruzenju poput Temisvara, Segedina, Sofije… imate sredjen gradski trg, 200 metara oko tog trga, a sve dalje je brutalni socijalizam iz sedamdesetih… Beograd i Novi Sad su za to metropole. Pa cak i Atina koja je znatno veca od Beograda, osim Plake i Akropolja, izgleda kao grad u Africi…

zelen bostan

pre 2 godine

1994 kada se zenio moj brat od strica, velika svadba, preko 400 ljudi, itd... izmedju ostalog dosla je i rodbina koja nije dolazila u Beograd jos od polovine 80', ziveli su u Svajcarskoj. Sa sobom su poneli pune torbe konzervi, gotovih jela, itd, misleci da mi ovde umiremo od gladi, naravno sve pod uticajem medija i onoga sto se pisalo o nama. Kada su dosli i videli trpezu, od soka nisu mogli ni da jedu prvih pola sata, jos se secam sta je tetak izgovorio tada, pa ovako ni direktor moje banke gde radim ne bi napravio da zeni sina, misleci na hranu i pice... bilo bi mu mnogo.
(Sasa, 15. oktobar 2023 18:39)

naravno! romi prave najskuplje i najbolje svadbe.

Sasa

pre 2 godine

1994 kada se zenio moj brat od strica, velika svadba, preko 400 ljudi, itd... izmedju ostalog dosla je i rodbina koja nije dolazila u Beograd jos od polovine 80', ziveli su u Svajcarskoj. Sa sobom su poneli pune torbe konzervi, gotovih jela, itd, misleci da mi ovde umiremo od gladi, naravno sve pod uticajem medija i onoga sto se pisalo o nama. Kada su dosli i videli trpezu, od soka nisu mogli ni da jedu prvih pola sata, jos se secam sta je tetak izgovorio tada, pa ovako ni direktor moje banke gde radim ne bi napravio da zeni sina, misleci na hranu i pice... bilo bi mu mnogo.

Zok1

pre 2 godine

Znam da mnogi ne vide ili neće da vide, ponekad je i teško videti promene u svom okruženju, jer su postepene. Međutim, Srbija je za poslednjih 20 godina napravila pomak od 50.

Avram

pre 2 godine

Odlično, veliki broj turista je uvek dobra stvar. Turisti su uglavnom ljudi iz srednjih i viših slojeva spremni da ostave značajnu svotu novca. Tu zarađuju i smeštaji i restorani i suvenirnice i taksisti i sav taj novac ostaje ovde. Prostom kalkulacijom, ako nas za mesec dana poseti 40.000 turista i svako u proseku potroši po 750 evra (minimalno) to je 30 miliona evra bruto zarade. Dobro njima, dobro nama.

Agaoglu

pre 2 godine

@stari : “turska , jedna od najlepsih drzava u kojima sam bio, a prosao sam dosta.Ljudi ljubazni uvek spremni da pomognu, a cene nize od nasih cak i u Istranbulu.Zato Turska vidimo se ponovo.”

Zivim u Turskoj 14 godina. Slobodno mogu da napisem da pojma nemas o cemu pricas. Ne znas ti ko su i sta su Turci, a jos manje sta ti misle…

alex

pre 2 godine

Straight Outta Munchen
dodji bajo u Dortmund, Keln, Dizburg pa se provozaj da vidis koliko ima krs puteva.. prodji po Forstiningu pa vidi kako je , ako nisu napokon sredili , idi na severo-istok nemacke, nije svuda autobahn pista...

neutralni felš

pre 2 godine

S druge strane meni je Turska fascinantna. Ogromna, potrebno je desetak minuta da bi se preleteo Istanbul, prebogata prelepom prirodom, ljudi nisu bogati, ali su veoma vredni i poslovni i ako imaju ikakvih predrasuda o strancima odlično ih kriju. Zemlja je organizovana i fokusirana na uspeh. Tamo inženjeri i lekari imaju plate kao njihove kolege u mnogo bogatijim zemljama Evrope. Rado ću opet tamo.

Idi begaj

pre 2 godine

@Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!

Eako si mu rek'o. Sigurno će da pročita tvoj komentar.

my way

pre 2 godine

(Косингас, 15. oktobar 2023 20:56)
Какве везе сада Вучић има са било чим што сам ја написао? Кажеш да у Србији не можеш да јавно изразиш своје мишљење. Друже, нема слободније земље у свету што се тога тиче. Овде аутопутеве можеш да блокираш, камоли да кажеш шта мислиш. Пробај у било којој другој држави да заступаш ставове који су у супротности са оним пто заступа естаблишмент, поготово у онима којима су уста најпунија демократије и слобода. О каквом вређању и пљувању других вера и нација причаш? Срби су се само вратили себи и не можеш да их газиш, а да ти се они извињавају и траже још. Нисам ја ни у каквој секти пријатељу и баш о реалности причам, а она је та да су као и овај Турчин, овде добродошли и гостопримство ће осетити и Украјинци и Руси и Јевреји и Палестинци, певаће и Дино Мерлин и ко год жели. То је реалност коју би видео да ниси толико искомплексиран неким тамо политичарима. Кажем, није то ни за похвалу ни за куђење, то је просто тако. Нисам сигуран како то мислиш да смо били каквим сам нас описао раније, а да смо се променили нагоре у последњих 20 година, али с обзиром на то како смо прошли, шта нам је урађено и на какве парчиће нам је држава раскомадана у деценији пре тога биће да то ипак није промена нагоре. Понављам, само смо се вратили себи, знамо ко смо, шта смо и зато можемо да будемо и јесмо отворени према свима, али због тога што смо такви поштујемо себе и имамо свест да вредимо и то много. Ти би могао да послушаш свој савет, манеш се јефтиног политиканства и погледаш реалност и у Србији и у свету.

Nina

pre 2 godine

deki@
Vlah, velite!
Vlah je pogrdan naziv za Srbe i od vajkada ga upotrebljavaju bosanski Muslimani, danas Bošnjaci, kad žele uniziti pripadnike srpskog naroda. Deki i ne zna ko su Vlasi, ali da zna da se naruga, očigledno je.

Sasa

pre 2 godine

Toliko me nasmeju dezinformacije i neupucenost gradjana sirom sveta, najcesce sa zapada, o Srbiji i srpskom narodu. Ako vam se ikada ukaze prilika, dodjite u Los Andjeles, grad u kom sam rodjen i odrastao. Iako sam Amerikanac, delimicnih korena iz Srbije, rasplacem se od smeha visokom nivou neupucenosti i nadasve gluposti mojih sugradjana. Individualni i kolektivni apsurd. :) Cega se sve nisam naslusao o Srbima i Srbiji. A onda sam otvorio oci, dosao i video potpuno drukciji kulturni spektar.

kraja

pre 2 godine

"Ljudi odavde beže glavom bez obzira, i to je dobro."

...u pravu si arone, sta cekas, eno izrael vapi za tobom...
...mozes da biras u koji kibuc, na kojoj granici zelis da zivis...
...svakako povedi i decu, bice im zanimljivo ovih dana...
...a da nam sad malo pisese o izraelcima koji glavom bez obzira napustaju svoju domovinu i beze na zapad...
...zaista ne razumem, pored tolikog blagostanja...

ko-ometator

pre 2 godine

Normalno, samo Srbinu ne valja Srbija, a provorio nos nije u drugu drzavu
(acah, 15. oktobar 2023 18:25)

Kompleksi nizih vrednosti. Moze da ti smeta svasta nesto tj i treba da ti smeta i treba da zelis da bude bolje ali da ne volis svoju zemlju to nije normalno. Bezati od takvih ljudi jer njima nista nije sveto, percepcija i osecaj za vrednosti su im nikakvi. Prodace sebe za kafu i koka kolu a kamoli vas. Ovo ne pricam za Srbe nego za sve ljude u svetu koji ne vole svoju zemlju. Ako svoje ne voli ne voli ni sebe niti moze bilo koga takav da voli.

vojvoda Sindjelic

pre 2 godine

tvoja majka mladi Turcine je pobrkala loncice. Upravo smo mi Srbi i drugi narodi sa Balkana ti koji trebamo zazirati od vas jer nam je sacuvano u kolektivnoj svesti vasih 500 godina nad nama plus vas sadasnji stav o Kosovu, a vidis i pored toga te primamo kao coveka a ne ko nekog mrskog stranca. E tu bi trebao da se cudis zasto ti je ovde sve dobro i pored istorijskog nasledja o kome ti tvoja mama nista ne htede reci. Pusti pricu sa autoputevima, ima toga svuda.

Boze dragi

pre 2 godine

Moja ćerka kad dođemo u Bg, pita me kada ćemo nazad u Srbiju. Pozdrav iz prave Srbije iz Niša.
(Miki, 15. oktobar 2023 19:40)

Pa da… taj kompleks od beogradjana valja sa generacije na generaciju prenositi! Da nikada ne prestane da postoji

my way

pre 2 godine

Normalno, samo Srbinu ne valja Srbija, a provorio nos nije u drugu drzavu
(acah, 15. oktobar 2023 18:25)

Управо тако! Само, тај дебилни аутошовинизам, испразне флоскуле, не пали то више. Знају Срби данас ко су и шта су и да вреде много. Ко год да јесте бар мало пропутовао зна да је Србија једна од, ако не и најслободнија и најтолерантнија држава. Ово није никакво уздизање, није чак ни ствар за похвалу јер иде до понижавања у неким ситуацијама, али просто је тако.

za sve koji brojite krvna zrnca

pre 2 godine

Pa normalno da mu ličio na Istanbul, ipak je sever Srbije bio 350 godina pod Turcima, dok je južna Srbija bila pod Turcima oko 500 godina..

drljen

pre 2 godine

kava bre ,zvezda,partizan...Moze rakija ali tu je Jokic,najbolji kosarkas na Zemlji,pa i sire i Nole,najbolji sportista sveta svih vremena i svake buducnosti...

nexus

pre 2 godine

To je uvek problem sa Srbijom…Stranci vide 10 km2 Beograda i steknu neku pogresnu sliku. Samo je potrebno da ode 10-20 km od centra do Batajnice i recimo Kaludjerice da vidi kako izgleda 95% Srbije. Ja Srbiju volim, ali budimo iskreni, autoputevi su krs, regionalni putevi uzas, a oni medjumesni nisu ni za saobracaj, oni bi u ozbiljnim drzavama bili zatvoreni. Evo samo primer da se provozate od NS do Beceja…pa onda od Beceja do Fantasta. Sivo, da ne kazem crno. 99% nikada nece posetiti Bavarsku, ali bi trebalo da vide kako drzava treba da izgleda.
(Straight Outta München, 15. oktobar 2023 18:11)

Nisamo obisao svet, ali u Grckoj i Bugarskoj su gori putevi nego kod nas.

Косингас

pre 2 godine

Управо тако! Само, тај дебилни аутошовинизам, испразне флоскуле, не пали то више. Знају Срби данас ко су и шта су и да вреде много. Ко год да јесте бар мало пропутовао зна да је Србија једна од, ако не и најслободнија и најтолерантнија држава. Ово није никакво уздизање, није чак ни ствар за похвалу јер иде до понижавања у неким ситуацијама, али просто је тако.
(my way, 15. oktobar 2023 19:14)
4127
Ово ко да је сам Пицоусти писао. Ти друже или си у секти или живиш у заблуди. Да вредимо и да смо поштовани широм света ту си у праву али да смо најслободнији најтолерантнији ту се..ш за све паре. Кад ти не смеш јавно да изнесеш своје мишљење а да се после не плашиш за своју сигурност то није слобода. Кад пљујеш и вређаш друге нације и вере то није толеранција. Били смо ми некада такви али задњих двадесет година се то све изгубило. Посебно је то изражено код млађих генерација које су у већим градовима док они који су по мањим срединама и даље поштују људе као човека а не по томе ко је и у кога верује. Свако добро ти желим и сагледај мало свет око себе реално. Што се тиче самог текста изгледа ми као плаћена реклама.

Mitropolit Jovan

pre 2 godine

Nekome iz Turske ko je video samo Beograd, Srbija moze da deluje sredjeno. Ja zivim u Poljskoj, jednoj od siromasnijih zemalja EU i meni Srbija deluje siromasno, prljavo i neuredjeno u odnosu na ne tako sjajnu Poljsku. Ja kad dodjem primetim: smrdljive toalete na beogradskom aerodromu (u Poljskoj su i oni na benzinskim pumapama besprekorno cisti), "autoputeve" koji vise lice na drogi ekspresowe (kategorija ispod autoputa, po poljskoj kategorizaciji), decija igralista zatrpana pikavcima (nezamislivo u Poljskoj), psi lutalice (ne postoje u Poljskoj), .. itd. da ne nabrajam vise. Znam da hvalospevi prijaju, ali istina je drugacija.
(bendower, 16. oktobar 2023 14:59)
-------
Nigde ne videh tupavijeg naroda. Da li na IQ utiče klima ili "tvrdi katolicuzam" ali, teški su i nepismeni do miloga Boga. Jedini koji mogu da konkurišu Poljacima u tom "sportu" su Amerikanci. I tamo je glupost na velikoj ceni.

kurta & murta

pre 2 godine

Letovao u Turskoj mnogo godina i stekao prijatelje Turke. I oni su napredovali jako. Zaista imam puno toga pozitivnog o njima. Nove generacije ne zele da mrze bilo koga niti da se vracaju u proslost. Veoma pohvalno! Dobri su trgovci, i jos bolji domacini.

Pozdrav

Dzoni-1970-

pre 2 godine

Moja ćerka kad dođemo u Bg, pita me kada ćemo nazad u Srbiju. Pozdrav iz prave Srbije iz Niša.
(Miki, 15. oktobar 2023 19:40)

E zato nam i nece nikad biti bolje, zbog takvih kao ti i tvoji...

Rale Chicago

pre 2 godine

@Toliko me nasmeju dezinformacije i neupucenost gradjana sirom sveta, najcesce sa zapada, o Srbiji i srpskom narodu. Ako vam se ikada ukaze prilika, dodjite u Los Andjeles, grad u kom sam rodjen i odrastao. Iako sam Amerikanac, delimicnih korena iz Srbije, rasplacem se od smeha visokom nivou neupucenosti i nadasve gluposti mojih sugradjana. Individualni i kolektivni apsurd. :) Cega se sve nisam naslusao o Srbima i Srbiji. A onda sam otvorio oci, dosao i video potpuno drukciji kulturni spektar.
(Sasa, 15. oktobar 2023 18:50)
Saša,
Kažeš da dodjemo u Los Andjeles, grad tvog rodjenja.
E, znaš šta bio sam... prvi put, zadnji put i nikad više! LA je jedan od najodvratnijih gradova u Americi! Centar grada ružan i prljav do bola, dileri droge na svakom ćošku, beskućnici pod šatorima, grad strave i užasa gde su sirotinja i bogataši komšije...
Dodji ti u Chicago da vidiš veličanstveni centar i prelepu obalu jezera Mičigen. Naravno, nemoj da ideš u južni Chicago...

vojvodjanin

pre 2 godine

Moja ćerka kad dođemo u Bg, pita me kada ćemo nazad u Srbiju. Pozdrav iz prave Srbije iz Niša.
(Miki, 15. oktobar 2023 19:40)

Bili smo jednom kod tebe u Nišu, sin, zena i ja, posle nekoliko minuta sto smo proveli u Nišu, zena i sin vec pitali, kad cemo nazad u Novi Sad?

обс

pre 2 godine

Турска представља посебну, врло развијену цивилизацију. Један афирмативан текст је недобронамерно дочекан. Хвала момку из Турске на позитивној перцепцији Србије и српског народа. Свако ко је био у Турској осетио би гостопримство врло предузимљивог народа. Да смо сачували бар пола од онога што су нам Турци оставили данас би у Србији било много више домаћина а мање лезилебовића. Турска је свакако један од узора и треба пажљиво и с пуно обзира тумачити њихов доживљај Србије.

subasa

pre 2 godine

e brate Turcine,idi ti malo u juznu,istocnu Srbiju,da vidis napustena sela,zapustene njive,urusene kuce i drumove koje je jos Marko Kraljevic preorao...

Knezevic Zoran

pre 2 godine

Moja ćerka kad dođemo u Bg, pita me kada ćemo nazad u Srbiju. Pozdrav iz prave Srbije iz Niša.
(Miki, 15. oktobar 2023 19:40)

E zato nam i nece nikad biti bolje, zbog takvih kao ti i tvoji...
(Dzoni-1970-, 15. oktobar 2023 20:52)
--------
Tipično za sve nevaspitane anacionalne kreature, kojima pripadnost naciji i državi vredi kao deset sa lukom i krigla piva. Ko im to ponudi takvi odmah menjaju naciju. Veoma često ti ljudi, kojima je centar sveta u njihovom buragu, sebe zovu, "pravi Srbi", ili sličnim epitetima. Ja živim u nekadašnjem sreskom području Niša i znam da na toj teritoriji ljudi koriste različit govor. Da li to znači da svi mi, svako za sebe ima "pravu Srbiju"? Ne budite skorojevići palanačkog mentaliteta.

Qrajber

pre 2 godine

Autoputevi su odlični. Kvalitet asfalta je bio bolji nego što sam očekivao. Barem bolje od Belgije.







????????????????!???????????????????????

Predoje Jelisavčević

pre 2 godine

A on kao dolazi i "bogate i progresivne" Turske, pa se čudi, zamisli imamo puteve, aerodrom, internet, telefon, biblioteke...

Okrenulo se

pre 2 godine

Svaki zapadnjak prica slicno nakon posete ali kako kazu za sve su krive zapadne medije koje su lazno predstavljali Srbiju i srbe ali naravno nakon posete sire iskustvo koje danas internetom ide munjevitom brzinom i ogroman broj ljudi dolazi.Sve je krenulo u vreme kovida.

Slaviša

pre 2 godine

Aman bre kakav Jokic, al bar nisi Djokovica pomenuo. Imamo burek i laban, punjene paprike, kisele sarmice, podvarak, slavimo Slave, najbolji rostilj na svetu, ponosnu istoriju, relativno dobru kinematografiju, starogradsku muziku, Garino kolo, u mnogo toga smo ramen do ramena s velikom silom kao sto je jedna Turska. Prekinite ljudi da se stidite sto ste Srbi, mene kao takvog postuju na Floridi, ja se ne merim s Kroatima, Slovencima i ostalim malim nacijama. Sebe vidim kao ravnopravnog s Turcinom, Argenticem, Brazilerom i Kolumbijancem. Oni za komsiluk ni ne znaju, al Srbiju i Srbe postuju, doduse oni bas matori znaju i za nekakvu Dzugoslaviju. Njima se mora objasniti zasto je ta prokletija morala biti sahranjena. E sad nekom mladom Turcinu koji se divi nasem autoputu objasniti da po Beogradu hoda na vrh turske kaldrme verovatno nije lako. Nisu ni oni sto su nekad bili
(Splavar, 15. oktobar 2023 19:38)

Ajd' ne njajke matere ti

Ђоле

pre 2 godine

Јел му неког објаснио да је српског порекла, само суму претке Турци отели у неком плаћању данка у крви

Zozo

pre 2 godine

"Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)"

Ne znam zašto neko iz zaostale države kao što je naša ne bi otišao u jednu od naprednijih i civilizovanijih država kao što je Turska i video kako treba živeti.

Lexa Pop

pre 2 godine

@Aron
Sve je upravo obrnuto nego sto si napisao. Ti kao da si zaspao pre deset godina i tek se danas probudio. Idi medju radnike na gradilista, medju berace na plantaze, medju vozace autobusa, raznosace robe kupljene onlajn... svuda gde je malo tezi fizicki posao nigde neces naci Srbina.

udarač

pre 2 godine

u prevodu čovek je naše slavenske da ne kažem srpske krvi. mislimanizovani Slaveni iz Bosne iselili u Tursku za vreme pada njihove imperije zajedno sa Turcima ,E sad verovatno su se u međuvremenu izmešali krvno i da Turcima ali definitivno tu ima još slavenskih gena!

Kesirani

pre 2 godine

IMa ih ovdje u Svedskoj puno. Najveci primitivci. Dobro Arapi su broj jedan. Kurdi su bolji narod, iako su njihove sluge. Turska je siromasna i zaostala. Ne idite samo na letovalista. Nemaju leba da jedu u vecini te zemlje.

Splavar

pre 2 godine

kava bre ,zvezda,partizan...Moze rakija ali tu je Jokic,najbolji kosarkas na Zemlji,pa i sire i Nole,najbolji sportista sveta svih vremena i svake buducnosti...
(drljen, 15. oktobar 2023 18:33)

Aman bre kakav Jokic, al bar nisi Djokovica pomenuo. Imamo burek i laban, punjene paprike, kisele sarmice, podvarak, slavimo Slave, najbolji rostilj na svetu, ponosnu istoriju, relativno dobru kinematografiju, starogradsku muziku, Garino kolo, u mnogo toga smo ramen do ramena s velikom silom kao sto je jedna Turska. Prekinite ljudi da se stidite sto ste Srbi, mene kao takvog postuju na Floridi, ja se ne merim s Kroatima, Slovencima i ostalim malim nacijama. Sebe vidim kao ravnopravnog s Turcinom, Argenticem, Brazilerom i Kolumbijancem. Oni za komsiluk ni ne znaju, al Srbiju i Srbe postuju, doduse oni bas matori znaju i za nekakvu Dzugoslaviju. Njima se mora objasniti zasto je ta prokletija morala biti sahranjena. E sad nekom mladom Turcinu koji se divi nasem autoputu objasniti da po Beogradu hoda na vrh turske kaldrme verovatno nije lako. Nisu ni oni sto su nekad bili

C i n i k

pre 2 godine

SRB je extra drzava, ima fantasticne autoputeve i preukusnu hranu i muziku, sa ljudima u SRB je vec druga prica, ima nekih koji su nominalno Srbi ali bas mrze samu SRB i srpski narod, srecom ima ih jako malo tako da ne kvare opsti utisak o SRB koja je fascinantna, narocito istocna SRB...
Ko nije jos posetio istok SRB preporucujem i to pre nego sto se zavrsi autoput do Golupca..

neutralni felš

pre 2 godine

Sve je upravo obrnuto nego sto si napisao. Ti kao da si zaspao pre deset godina i tek se danas probudio. Idi medju radnike na gradilista, medju berace na plantaze, medju vozace autobusa, raznosace robe kupljene onlajn... svuda gde je malo tezi fizicki posao nigde neces naci Srbina.
(Lexa Pop, 15. oktobar 2023 19:07)

dvaes treće dvaes treće srbin pobedio

Anonimus

pre 2 godine

Ja sam isto bio iznenađen kada sam nedavno prvi put išao kolima preko Makedonije u Grčku i shvatio da je autoput u Srbiji bolji od onog u Makedoniji, a u Makedoniji bolji od onog u Grčkoj.

Ali za ostalo je Turčin malo stekao pogrešan utisak. Sa Zapadom ne može da se poredi nikako, već kod Mađara i Hrvata je neuporedivo sve bolje nego kod nas.

stari

pre 2 godine

turska , jedna od najlepsih drzava u kojima sam bio, a prosao sam dosta.Ljudi ljubazni uvek spremni da pomognu, a cene nize od nasih cak i u Istranbulu.Zato Turska vidimo se ponovo.

Bosko

pre 2 godine

Ove godine je preko 2.000 turaka radilo u Srbiji kao gastajbajteri!
Kao zidari ili u poljoprivredi.
Koliko srba radi u Turskoj da zaradi za hleba?
Nije Turska samo Istanbul, otidjite malo dalje pa cete videti...

ban Kulin

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!

(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)
Ajde bre patriJotski paore smiri se.








Ajde bre drugoSrbistanski NATO TURkoLjubac, nemoj odma na elektro-šokove da se bacaš što ti neko pljuje NATO sultanat.

A tvoja mama pre tebe

pre 2 godine

Turčine... znaš ti onu našu.
(Ideš za Kanadu, 15. oktobar 2023 18:49)

Koju?
(reperski majmune, 15. oktobar 2023 20:01)

Izgleda da ćeš ti umesto njega da saznaš...

Vao

pre 2 godine

@Dex

Vao Dex koliko si ti jadan i tuzan covek kada samo to sto si naveo primecujes u Beogradu i Srbiji?! Bas mi te zao!
Dodjite svi u Beograd i pogledajte ga svojim ocima, svi cete videti razlicito. Uzivajte!

bendower

pre 2 godine

Nekome iz Turske ko je video samo Beograd, Srbija moze da deluje sredjeno. Ja zivim u Poljskoj, jednoj od siromasnijih zemalja EU i meni Srbija deluje siromasno, prljavo i neuredjeno u odnosu na ne tako sjajnu Poljsku. Ja kad dodjem primetim: smrdljive toalete na beogradskom aerodromu (u Poljskoj su i oni na benzinskim pumapama besprekorno cisti), "autoputeve" koji vise lice na drogi ekspresowe (kategorija ispod autoputa, po poljskoj kategorizaciji), decija igralista zatrpana pikavcima (nezamislivo u Poljskoj), psi lutalice (ne postoje u Poljskoj), .. itd. da ne nabrajam vise. Znam da hvalospevi prijaju, ali istina je drugacija.

Cedo

pre 2 godine

Nije srbija napravila pomak od 50,nego 150 godina ali u rikverc.Po dobroj staroj srpskoj komandi još od čele -kule JURIS NAZAD.A ima i ona berem karton.Ima turčin pravo,još da od gospođe niste pokupili kravate i u bg bi nosili opanke ko predsjednik,dobro on je sad dobio nove dok većina nemoze nove ni sanjati!

Milorad

pre 2 godine

Ima tu istine u kudjenju Srbije, samo sto nam to ne prija....a istina je da ovom zemljom i dalje vladaju zlikovci iz 90tih koji gledaju svoj licni interes, a narod ko xebe....

:-)

pre 2 godine

@MilošBg znaš koliko se krvnih zrnca izmeša i u 150 godina, pogotovo u takvim sistemima gde su vladari imali pravo da prvi isprobaju mladu na bračnu noč.

Nikola

pre 2 godine

Srbija jeste mnogo napredovala. Beograd naročito. Vidno i na bolje. Nisam iz SNS. Ne glasam za njih. Ako ovako nastave, možda i hoću. Naravno, ovo se ne bih usudio u društvu da kažeđ

za sve koji brojite krvna zrnca

pre 2 godine

Pa normalno da mu ličio na Istanbul, ipak je sever Srbije bio 350 godina pod Turcima, dok je južna Srbija bila pod Turcima oko 500 godina..

Straight Outta München

pre 2 godine

To je uvek problem sa Srbijom…Stranci vide 10 km2 Beograda i steknu neku pogresnu sliku. Samo je potrebno da ode 10-20 km od centra do Batajnice i recimo Kaludjerice da vidi kako izgleda 95% Srbije. Ja Srbiju volim, ali budimo iskreni, autoputevi su krs, regionalni putevi uzas, a oni medjumesni nisu ni za saobracaj, oni bi u ozbiljnim drzavama bili zatvoreni. Evo samo primer da se provozate od NS do Beceja…pa onda od Beceja do Fantasta. Sivo, da ne kazem crno. 99% nikada nece posetiti Bavarsku, ali bi trebalo da vide kako drzava treba da izgleda.

Dušan

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)
Ajde bre patriJotski paore smiri se.

Zozo

pre 2 godine

"Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)"

Ne znam zašto neko iz zaostale države kao što je naša ne bi otišao u jednu od naprednijih i civilizovanijih država kao što je Turska i video kako treba živeti.

Cedo

pre 2 godine

Nije srbija napravila pomak od 50,nego 150 godina ali u rikverc.Po dobroj staroj srpskoj komandi još od čele -kule JURIS NAZAD.A ima i ona berem karton.Ima turčin pravo,još da od gospođe niste pokupili kravate i u bg bi nosili opanke ko predsjednik,dobro on je sad dobio nove dok većina nemoze nove ni sanjati!

miki

pre 2 godine

Kada sam prvi put dosao u Srbiju sa kolegom iz Belgije, sleteli smo i otisli u Beograd na pice i klopu, imao je slican komentar, isto u fazonu"pa i niste toliko iza zapada, nije los autoput, Beograd ne izgleda toliko siromasno iako nije bas ko zapadni gradovi nije mnogo daleko,ulice cistije nego u Briselu" i imao je utisak da Srbija i ne zaostaje toliko za zapadom, medjutim kad smo krenuli na sever odakle sam i ja, frapiran je ostao banatskim selima koliko su zapustena, koliko je put u losem stanju i narod siromasan i koliko ne zna engleski. Beograd je samo fino nasminkan grad pa odaje utisak kao da je Srbija i ne zaostaje toliko, kad je cuo da narod u Srbiji usred Evrope neironicno radi za 300 evra, prvo sto je pitao pa kako prezivljavate,s obzirom da cene i nisu nesto nize nego na zapadu. Sve u svemu treba izaci iz Beograda da bi se videlo pravo stanje u Srbiji, Vojvodina je jos kao i "razvijena" za srpske standarde, tako da mogu samo da zamislim sta bi kolega pomislio da sam ga odveo na jug.

Boze dragi

pre 2 godine

Moja ćerka kad dođemo u Bg, pita me kada ćemo nazad u Srbiju. Pozdrav iz prave Srbije iz Niša.
(Miki, 15. oktobar 2023 19:40)

Pa da… taj kompleks od beogradjana valja sa generacije na generaciju prenositi! Da nikada ne prestane da postoji

bendower

pre 2 godine

Nekome iz Turske ko je video samo Beograd, Srbija moze da deluje sredjeno. Ja zivim u Poljskoj, jednoj od siromasnijih zemalja EU i meni Srbija deluje siromasno, prljavo i neuredjeno u odnosu na ne tako sjajnu Poljsku. Ja kad dodjem primetim: smrdljive toalete na beogradskom aerodromu (u Poljskoj su i oni na benzinskim pumapama besprekorno cisti), "autoputeve" koji vise lice na drogi ekspresowe (kategorija ispod autoputa, po poljskoj kategorizaciji), decija igralista zatrpana pikavcima (nezamislivo u Poljskoj), psi lutalice (ne postoje u Poljskoj), .. itd. da ne nabrajam vise. Znam da hvalospevi prijaju, ali istina je drugacija.

Zok1

pre 2 godine

Znam da mnogi ne vide ili neće da vide, ponekad je i teško videti promene u svom okruženju, jer su postepene. Međutim, Srbija je za poslednjih 20 godina napravila pomak od 50.

Aron

pre 2 godine

Lepo ako tako misli. Nismo mi baš toliko loši kao zemlja u odnosu na afričke i azijske zemlje. Problem je u tome što smo u odnosu na recimo pre trideset godina ekonomski duplo slabiji. Zato se nama čini da je ovo najgora država na svetu. Ljudi odavde beže glavom bez obzira, i to je dobro. To je zato što imamo previše ljudi i radne snage s obzirom na ekonomiju. Zato kod nas vlada neviđena korupcija, a institucije su užasne i beskorisne. Ovde se bez svakog može, niko nije potreban, i svi su u suficitu što se tiče radne snage. Osim programera. Država daje milijarde evra godišnje na subvencije stranim firmama po radnom mestu da bi nekako ugasla socijalni požar.

ban Kulin

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!

(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)
Ajde bre patriJotski paore smiri se.








Ajde bre drugoSrbistanski NATO TURkoLjubac, nemoj odma na elektro-šokove da se bacaš što ti neko pljuje NATO sultanat.

vojvodjanin

pre 2 godine

Moja ćerka kad dođemo u Bg, pita me kada ćemo nazad u Srbiju. Pozdrav iz prave Srbije iz Niša.
(Miki, 15. oktobar 2023 19:40)

Bili smo jednom kod tebe u Nišu, sin, zena i ja, posle nekoliko minuta sto smo proveli u Nišu, zena i sin vec pitali, kad cemo nazad u Novi Sad?

Splavar

pre 2 godine

kava bre ,zvezda,partizan...Moze rakija ali tu je Jokic,najbolji kosarkas na Zemlji,pa i sire i Nole,najbolji sportista sveta svih vremena i svake buducnosti...
(drljen, 15. oktobar 2023 18:33)

Aman bre kakav Jokic, al bar nisi Djokovica pomenuo. Imamo burek i laban, punjene paprike, kisele sarmice, podvarak, slavimo Slave, najbolji rostilj na svetu, ponosnu istoriju, relativno dobru kinematografiju, starogradsku muziku, Garino kolo, u mnogo toga smo ramen do ramena s velikom silom kao sto je jedna Turska. Prekinite ljudi da se stidite sto ste Srbi, mene kao takvog postuju na Floridi, ja se ne merim s Kroatima, Slovencima i ostalim malim nacijama. Sebe vidim kao ravnopravnog s Turcinom, Argenticem, Brazilerom i Kolumbijancem. Oni za komsiluk ni ne znaju, al Srbiju i Srbe postuju, doduse oni bas matori znaju i za nekakvu Dzugoslaviju. Njima se mora objasniti zasto je ta prokletija morala biti sahranjena. E sad nekom mladom Turcinu koji se divi nasem autoputu objasniti da po Beogradu hoda na vrh turske kaldrme verovatno nije lako. Nisu ni oni sto su nekad bili

Косингас

pre 2 godine

Управо тако! Само, тај дебилни аутошовинизам, испразне флоскуле, не пали то више. Знају Срби данас ко су и шта су и да вреде много. Ко год да јесте бар мало пропутовао зна да је Србија једна од, ако не и најслободнија и најтолерантнија држава. Ово није никакво уздизање, није чак ни ствар за похвалу јер иде до понижавања у неким ситуацијама, али просто је тако.
(my way, 15. oktobar 2023 19:14)
4127
Ово ко да је сам Пицоусти писао. Ти друже или си у секти или живиш у заблуди. Да вредимо и да смо поштовани широм света ту си у праву али да смо најслободнији најтолерантнији ту се..ш за све паре. Кад ти не смеш јавно да изнесеш своје мишљење а да се после не плашиш за своју сигурност то није слобода. Кад пљујеш и вређаш друге нације и вере то није толеранција. Били смо ми некада такви али задњих двадесет година се то све изгубило. Посебно је то изражено код млађих генерација које су у већим градовима док они који су по мањим срединама и даље поштују људе као човека а не по томе ко је и у кога верује. Свако добро ти желим и сагледај мало свет око себе реално. Што се тиче самог текста изгледа ми као плаћена реклама.

:-)

pre 2 godine

@MilošBg znaš koliko se krvnih zrnca izmeša i u 150 godina, pogotovo u takvim sistemima gde su vladari imali pravo da prvi isprobaju mladu na bračnu noč.

Anonimus

pre 2 godine

Ja sam isto bio iznenađen kada sam nedavno prvi put išao kolima preko Makedonije u Grčku i shvatio da je autoput u Srbiji bolji od onog u Makedoniji, a u Makedoniji bolji od onog u Grčkoj.

Ali za ostalo je Turčin malo stekao pogrešan utisak. Sa Zapadom ne može da se poredi nikako, već kod Mađara i Hrvata je neuporedivo sve bolje nego kod nas.

my way

pre 2 godine

Normalno, samo Srbinu ne valja Srbija, a provorio nos nije u drugu drzavu
(acah, 15. oktobar 2023 18:25)

Управо тако! Само, тај дебилни аутошовинизам, испразне флоскуле, не пали то више. Знају Срби данас ко су и шта су и да вреде много. Ко год да јесте бар мало пропутовао зна да је Србија једна од, ако не и најслободнија и најтолерантнија држава. Ово није никакво уздизање, није чак ни ствар за похвалу јер иде до понижавања у неким ситуацијама, али просто је тако.

Darvin

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)
A imamo i Šabane…

drljen

pre 2 godine

kava bre ,zvezda,partizan...Moze rakija ali tu je Jokic,najbolji kosarkas na Zemlji,pa i sire i Nole,najbolji sportista sveta svih vremena i svake buducnosti...

Dex

pre 2 godine

Poseti Mirijevo, Karaburmu (ime ce te podsetiti na domovinu), Medakovic. Ne trazim da posetis Donje Brijanje ili Vranje, pricam o sirem centru Beograda. Bolje od Belgije? Koga vi zezate momci i devojke? Mene je sramota toga gde zivim. Nemam trotoar (ima, ali je zatrpan automobilima, ja hodam posred kolovoza i rizikujem zivot cim izadjem iz kuce), smece leti po krosnjama drveca, sve je isarano (sto je jos gore, to su slike nekih kriminalaca preko celih fasada), u vazduhu osecam otrovne mirise topljene gume i plastike... Svako malo me napadaju copori pasa lutalica. Lopovi obijaju okolne zgrade, nikad nijedan priveden pravdi. Komarci se vise ne prskaju, pojedose nas sve ovih godina, horror je izaci napolje u bilo koje doba dana i noci. Buka, muzika tresti do 2 ujutro (ali posto je romsko naselje izvor, onda to nije problem). E da, jedini preostali parkic je u planu da bude uklonjen, da se dodaju jos dva stambena bloka. Za razliku od ovog Turcina, ja sam bio u Belgiji. I ne, ne obilazim samo "Kalemegdane" kad odem negde. P.S. I taj Kalemegdan nam je prljav i zapusten, kese lete na sve strane, opusci po travi, kondomi...

Knezevic Zoran

pre 2 godine

Какве везе сада Вучић има са било чим што сам ја написао? Кажеш да у Србији не можеш да јавно изразиш своје мишљење. Друже, нема слободније земље у свету што се тога тиче. Овде аутопутеве можеш да блокираш, камоли да кажеш шта мислиш. Пробај у било којој другој држави да заступаш ставове који су у супротности са оним пто заступа естаблишмент, поготово у онима којима су уста најпунија демократије и слобода. Срби су се само вратили себи и не можеш да их газиш, а да ти се они извињавају и траже још. Нисам ја ни у каквој секти пријатељу и баш о реалности причам, а она је та да су као и овај Турчин, овде добродошли и гостопримство ће осетити и Украјинци и Руси и Јевреји и Палестинци, певаће и Дино Мерлин и ко год жели. То је реалност коју би видео да ниси толико искомплексиран неким тамо политичарима. Кажем, није то ни за похвалу ни за куђење, то је просто тако. Нисам сигуран како то мислиш да смо били каквим сам нас описао раније, а да смо се променили нагоре у последњих 20 година, али с обзиром на то како смо прошли, шта нам је урађено и на какве парчиће нам је држава раскомадана у деценији пре тога биће да то ипак није промена нагоре. Понављам, само смо се вратили себи, знамо ко смо, шта смо и зато можемо да будемо и јесмо отворени према свима, али због тога што смо такви поштујемо себе и имамо свест да вредимо и то много.
-----
Upravo su proterali srpskog trenera iz Estonije, zato što je Putinu čestitao rodjendan. To je, valjda, ta sloboda, koje nema u Srbiji?

Slaviša

pre 2 godine

Aman bre kakav Jokic, al bar nisi Djokovica pomenuo. Imamo burek i laban, punjene paprike, kisele sarmice, podvarak, slavimo Slave, najbolji rostilj na svetu, ponosnu istoriju, relativno dobru kinematografiju, starogradsku muziku, Garino kolo, u mnogo toga smo ramen do ramena s velikom silom kao sto je jedna Turska. Prekinite ljudi da se stidite sto ste Srbi, mene kao takvog postuju na Floridi, ja se ne merim s Kroatima, Slovencima i ostalim malim nacijama. Sebe vidim kao ravnopravnog s Turcinom, Argenticem, Brazilerom i Kolumbijancem. Oni za komsiluk ni ne znaju, al Srbiju i Srbe postuju, doduse oni bas matori znaju i za nekakvu Dzugoslaviju. Njima se mora objasniti zasto je ta prokletija morala biti sahranjena. E sad nekom mladom Turcinu koji se divi nasem autoputu objasniti da po Beogradu hoda na vrh turske kaldrme verovatno nije lako. Nisu ni oni sto su nekad bili
(Splavar, 15. oktobar 2023 19:38)

Ajd' ne njajke matere ti

Miloš Bg

pre 2 godine

@MilošBg znaš koliko se krvnih zrnca izmeša i u 150 godina, pogotovo u takvim sistemima gde su vladari imali pravo da prvi isprobaju mladu na bračnu noč.
(:-), 15. oktobar 2023 21:27)


Koliko li se onda krvnih zrnaca izmeša onda za 900 godina koliko je HUNgarija vladala hrvatskom i Bosnom, bolje razmišljaj malo o tomo, pogotovu što vas po Bosni i hrvatskoj nisu zaobišli ni Turci, a ni Italijani, nista džaba svi vi tamo crnpurasti, da ne govorimo o tome što ste i jedni i drugi u proseku niži rastom od Srba pa ste po tome još sličniji sa Turcima.

stari

pre 2 godine

turska , jedna od najlepsih drzava u kojima sam bio, a prosao sam dosta.Ljudi ljubazni uvek spremni da pomognu, a cene nize od nasih cak i u Istranbulu.Zato Turska vidimo se ponovo.

nisam stranacki bot, vec realan

pre 2 godine

Srbija je infrastrukturno daleko uredjenija od Rumunije, Bugarske, Makedonije, Albanije po izgradjenim autoputevima, prugama, aerodromu… Beograd je metropola za Sofiju, Tiranu, Skoplje, Temisvar… Budimpesta jeste sredjeniji grad od Beograda, ali tek poslednjih 20 godina. Kada odete u neki od vecih gradova u okruzenju poput Temisvara, Segedina, Sofije… imate sredjen gradski trg, 200 metara oko tog trga, a sve dalje je brutalni socijalizam iz sedamdesetih… Beograd i Novi Sad su za to metropole. Pa cak i Atina koja je znatno veca od Beograda, osim Plake i Akropolja, izgleda kao grad u Africi…

Miha

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)

A pričaš turski.... Interesantno. Sramota me ljudi poput tebe.

kraja

pre 2 godine

"Ljudi odavde beže glavom bez obzira, i to je dobro."

...u pravu si arone, sta cekas, eno izrael vapi za tobom...
...mozes da biras u koji kibuc, na kojoj granici zelis da zivis...
...svakako povedi i decu, bice im zanimljivo ovih dana...
...a da nam sad malo pisese o izraelcima koji glavom bez obzira napustaju svoju domovinu i beze na zapad...
...zaista ne razumem, pored tolikog blagostanja...

Dzoni-1970-

pre 2 godine

Moja ćerka kad dođemo u Bg, pita me kada ćemo nazad u Srbiju. Pozdrav iz prave Srbije iz Niša.
(Miki, 15. oktobar 2023 19:40)

E zato nam i nece nikad biti bolje, zbog takvih kao ti i tvoji...

C i n i k

pre 2 godine

SRB je extra drzava, ima fantasticne autoputeve i preukusnu hranu i muziku, sa ljudima u SRB je vec druga prica, ima nekih koji su nominalno Srbi ali bas mrze samu SRB i srpski narod, srecom ima ih jako malo tako da ne kvare opsti utisak o SRB koja je fascinantna, narocito istocna SRB...
Ko nije jos posetio istok SRB preporucujem i to pre nego sto se zavrsi autoput do Golupca..

zelen bostan

pre 2 godine

1994 kada se zenio moj brat od strica, velika svadba, preko 400 ljudi, itd... izmedju ostalog dosla je i rodbina koja nije dolazila u Beograd jos od polovine 80', ziveli su u Svajcarskoj. Sa sobom su poneli pune torbe konzervi, gotovih jela, itd, misleci da mi ovde umiremo od gladi, naravno sve pod uticajem medija i onoga sto se pisalo o nama. Kada su dosli i videli trpezu, od soka nisu mogli ni da jedu prvih pola sata, jos se secam sta je tetak izgovorio tada, pa ovako ni direktor moje banke gde radim ne bi napravio da zeni sina, misleci na hranu i pice... bilo bi mu mnogo.
(Sasa, 15. oktobar 2023 18:39)

naravno! romi prave najskuplje i najbolje svadbe.

Mitropolit Jovan

pre 2 godine

Nekome iz Turske ko je video samo Beograd, Srbija moze da deluje sredjeno. Ja zivim u Poljskoj, jednoj od siromasnijih zemalja EU i meni Srbija deluje siromasno, prljavo i neuredjeno u odnosu na ne tako sjajnu Poljsku. Ja kad dodjem primetim: smrdljive toalete na beogradskom aerodromu (u Poljskoj su i oni na benzinskim pumapama besprekorno cisti), "autoputeve" koji vise lice na drogi ekspresowe (kategorija ispod autoputa, po poljskoj kategorizaciji), decija igralista zatrpana pikavcima (nezamislivo u Poljskoj), psi lutalice (ne postoje u Poljskoj), .. itd. da ne nabrajam vise. Znam da hvalospevi prijaju, ali istina je drugacija.
(bendower, 16. oktobar 2023 14:59)
-------
Nigde ne videh tupavijeg naroda. Da li na IQ utiče klima ili "tvrdi katolicuzam" ali, teški su i nepismeni do miloga Boga. Jedini koji mogu da konkurišu Poljacima u tom "sportu" su Amerikanci. I tamo je glupost na velikoj ceni.

обс

pre 2 godine

Турска представља посебну, врло развијену цивилизацију. Један афирмативан текст је недобронамерно дочекан. Хвала момку из Турске на позитивној перцепцији Србије и српског народа. Свако ко је био у Турској осетио би гостопримство врло предузимљивог народа. Да смо сачували бар пола од онога што су нам Турци оставили данас би у Србији било много више домаћина а мање лезилебовића. Турска је свакако један од узора и треба пажљиво и с пуно обзира тумачити њихов доживљај Србије.

Predoje Jelisavčević

pre 2 godine

A on kao dolazi i "bogate i progresivne" Turske, pa se čudi, zamisli imamo puteve, aerodrom, internet, telefon, biblioteke...

Infonimfo

pre 2 godine

Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!
(Stingray, 15. oktobar 2023 18:26)

Mnogo su se Turci potresli sada, eto ti im nikada neces ici pa moraju da se zadovolje sa celim svetom hehe

Seljak iz Blaca

pre 2 godine

@stari : “turska , jedna od najlepsih drzava u kojima sam bio, a prosao sam dosta.Ljudi ljubazni uvek spremni da pomognu, a cene nize od nasih cak i u Istranbulu.Zato Turska vidimo se ponovo.”

Zivim u Turskoj 14 godina. Slobodno mogu da napisem da pojma nemas o cemu pricas. Ne znas ti ko su i sta su Turci, a jos manje sta ti misle…
(Agaoglu, 15. oktobar 2023 22:19)
--------
Gospodine, samo nastavite da živite u Turskoj i neka vam je sa srećom. Pretpostavljam da ste musliman ili Turčin? Doduše ima i ovih drugih, koji provedu deset dana na plažama u Turskoj, slupaju 1000 evra i smatraju da se u Turskoj živi, kao on tih desetak dana. Pa nije ni Turska Istambul ili Ankara. Zadjite malo vani videćete tugu i jad. Uostalom, daleko im lepa kuća. Bilo je dosta "lepote" sa Turcima. Predlažem svima onima, kojima je Turska lepša od Srbije da se odsele tamo. Zašto bi se patili u ovoj "propaloj državi"?

kurta & murta

pre 2 godine

Letovao u Turskoj mnogo godina i stekao prijatelje Turke. I oni su napredovali jako. Zaista imam puno toga pozitivnog o njima. Nove generacije ne zele da mrze bilo koga niti da se vracaju u proslost. Veoma pohvalno! Dobri su trgovci, i jos bolji domacini.

Pozdrav

srpski seljaci

pre 2 godine

Naucila ga mama da nisu na Strani Srbije! Ima prica koja se zove “Da li je imam hodza i hodza imam” koja se desava u Visegradu gde hodza kaze, kad sam ja dosao da sluzim ovde bili su isti ko i oni samo sto krme nisu poceli da jedu, a onda sam ja lepo uzeo stvari u svoje ruke i naucio ih da smo mi ioak razliciti!
Ovim je objasnjeno sve od srenjeg veka na ovamo!

Qrajber

pre 2 godine

Autoputevi su odlični. Kvalitet asfalta je bio bolji nego što sam očekivao. Barem bolje od Belgije.







????????????????!???????????????????????

neutralni felš

pre 2 godine

S druge strane meni je Turska fascinantna. Ogromna, potrebno je desetak minuta da bi se preleteo Istanbul, prebogata prelepom prirodom, ljudi nisu bogati, ali su veoma vredni i poslovni i ako imaju ikakvih predrasuda o strancima odlično ih kriju. Zemlja je organizovana i fokusirana na uspeh. Tamo inženjeri i lekari imaju plate kao njihove kolege u mnogo bogatijim zemljama Evrope. Rado ću opet tamo.

Kesirani

pre 2 godine

IMa ih ovdje u Svedskoj puno. Najveci primitivci. Dobro Arapi su broj jedan. Kurdi su bolji narod, iako su njihove sluge. Turska je siromasna i zaostala. Ne idite samo na letovalista. Nemaju leba da jedu u vecini te zemlje.

Cile

pre 2 godine

Klasika, ali ovi i slični utisci treba da posluže za udžbenike iz sociologije ili već.. kako se pravi i stvara antagonizam prema jednom narodu kroz medije i politiku decenijama uporno da bi na kraju imali generacije ljudi koji imaju totalno iskrivljenu sliku o jednom narodu ili državi, ovo je takav primer parekselans.

Agaoglu

pre 2 godine

@stari : “turska , jedna od najlepsih drzava u kojima sam bio, a prosao sam dosta.Ljudi ljubazni uvek spremni da pomognu, a cene nize od nasih cak i u Istranbulu.Zato Turska vidimo se ponovo.”

Zivim u Turskoj 14 godina. Slobodno mogu da napisem da pojma nemas o cemu pricas. Ne znas ti ko su i sta su Turci, a jos manje sta ti misle…

Avram

pre 2 godine

Odlično, veliki broj turista je uvek dobra stvar. Turisti su uglavnom ljudi iz srednjih i viših slojeva spremni da ostave značajnu svotu novca. Tu zarađuju i smeštaji i restorani i suvenirnice i taksisti i sav taj novac ostaje ovde. Prostom kalkulacijom, ako nas za mesec dana poseti 40.000 turista i svako u proseku potroši po 750 evra (minimalno) to je 30 miliona evra bruto zarade. Dobro njima, dobro nama.

my way

pre 2 godine

(Косингас, 15. oktobar 2023 20:56)
Какве везе сада Вучић има са било чим што сам ја написао? Кажеш да у Србији не можеш да јавно изразиш своје мишљење. Друже, нема слободније земље у свету што се тога тиче. Овде аутопутеве можеш да блокираш, камоли да кажеш шта мислиш. Пробај у било којој другој држави да заступаш ставове који су у супротности са оним пто заступа естаблишмент, поготово у онима којима су уста најпунија демократије и слобода. О каквом вређању и пљувању других вера и нација причаш? Срби су се само вратили себи и не можеш да их газиш, а да ти се они извињавају и траже још. Нисам ја ни у каквој секти пријатељу и баш о реалности причам, а она је та да су као и овај Турчин, овде добродошли и гостопримство ће осетити и Украјинци и Руси и Јевреји и Палестинци, певаће и Дино Мерлин и ко год жели. То је реалност коју би видео да ниси толико искомплексиран неким тамо политичарима. Кажем, није то ни за похвалу ни за куђење, то је просто тако. Нисам сигуран како то мислиш да смо били каквим сам нас описао раније, а да смо се променили нагоре у последњих 20 година, али с обзиром на то како смо прошли, шта нам је урађено и на какве парчиће нам је држава раскомадана у деценији пре тога биће да то ипак није промена нагоре. Понављам, само смо се вратили себи, знамо ко смо, шта смо и зато можемо да будемо и јесмо отворени према свима, али због тога што смо такви поштујемо себе и имамо свест да вредимо и то много. Ти би могао да послушаш свој савет, манеш се јефтиног политиканства и погледаш реалност и у Србији и у свету.

subasa

pre 2 godine

e brate Turcine,idi ti malo u juznu,istocnu Srbiju,da vidis napustena sela,zapustene njive,urusene kuce i drumove koje je jos Marko Kraljevic preorao...

udarač

pre 2 godine

u prevodu čovek je naše slavenske da ne kažem srpske krvi. mislimanizovani Slaveni iz Bosne iselili u Tursku za vreme pada njihove imperije zajedno sa Turcima ,E sad verovatno su se u međuvremenu izmešali krvno i da Turcima ali definitivno tu ima još slavenskih gena!

Sasa

pre 2 godine

1994 kada se zenio moj brat od strica, velika svadba, preko 400 ljudi, itd... izmedju ostalog dosla je i rodbina koja nije dolazila u Beograd jos od polovine 80', ziveli su u Svajcarskoj. Sa sobom su poneli pune torbe konzervi, gotovih jela, itd, misleci da mi ovde umiremo od gladi, naravno sve pod uticajem medija i onoga sto se pisalo o nama. Kada su dosli i videli trpezu, od soka nisu mogli ni da jedu prvih pola sata, jos se secam sta je tetak izgovorio tada, pa ovako ni direktor moje banke gde radim ne bi napravio da zeni sina, misleci na hranu i pice... bilo bi mu mnogo.

alex

pre 2 godine

Straight Outta Munchen
dodji bajo u Dortmund, Keln, Dizburg pa se provozaj da vidis koliko ima krs puteva.. prodji po Forstiningu pa vidi kako je , ako nisu napokon sredili , idi na severo-istok nemacke, nije svuda autobahn pista...

nexus

pre 2 godine

To je uvek problem sa Srbijom…Stranci vide 10 km2 Beograda i steknu neku pogresnu sliku. Samo je potrebno da ode 10-20 km od centra do Batajnice i recimo Kaludjerice da vidi kako izgleda 95% Srbije. Ja Srbiju volim, ali budimo iskreni, autoputevi su krs, regionalni putevi uzas, a oni medjumesni nisu ni za saobracaj, oni bi u ozbiljnim drzavama bili zatvoreni. Evo samo primer da se provozate od NS do Beceja…pa onda od Beceja do Fantasta. Sivo, da ne kazem crno. 99% nikada nece posetiti Bavarsku, ali bi trebalo da vide kako drzava treba da izgleda.
(Straight Outta München, 15. oktobar 2023 18:11)

Nisamo obisao svet, ali u Grckoj i Bugarskoj su gori putevi nego kod nas.

Miloš Bg

pre 2 godine

Pa normalno da mu ličio na Istanbul, ipak je sever Srbije bio 350 godina pod Turcima, dok je južna Srbija bila pod Turcima oko 500 godina..
(za sve koji brojite krvna zrnca, 15. oktobar 2023 18:00)



Sever Srbije je bio pod turskom okupacijom manje od 150 godina što je koju godinu manje negoli na primer Slavonija, a Beograd je bio pod turskom okupacijom isto koliko i Split, tek donji krajevi centralne Srbije ispod Aleksinca su bili pod turskom okupacijom u rasponu od 350 do 420 godina i to kako koji, neki manje - neki više, najveći deo Bosne je bio duže pod Turcima negoli centralna Srbija, a 520+ godina pod turskom okupacijom su bili Skoplje i Skadar koji su svojevremeno bili glavni gradovi nekadašnjih srednjevekovnih srpskih država, tako da nemoj da lažeš i izmišljaš.

Ђоле

pre 2 godine

Јел му неког објаснио да је српског порекла, само суму претке Турци отели у неком плаћању данка у крви

Knezevic Zoran

pre 2 godine

Moja ćerka kad dođemo u Bg, pita me kada ćemo nazad u Srbiju. Pozdrav iz prave Srbije iz Niša.
(Miki, 15. oktobar 2023 19:40)

E zato nam i nece nikad biti bolje, zbog takvih kao ti i tvoji...
(Dzoni-1970-, 15. oktobar 2023 20:52)
--------
Tipično za sve nevaspitane anacionalne kreature, kojima pripadnost naciji i državi vredi kao deset sa lukom i krigla piva. Ko im to ponudi takvi odmah menjaju naciju. Veoma često ti ljudi, kojima je centar sveta u njihovom buragu, sebe zovu, "pravi Srbi", ili sličnim epitetima. Ja živim u nekadašnjem sreskom području Niša i znam da na toj teritoriji ljudi koriste različit govor. Da li to znači da svi mi, svako za sebe ima "pravu Srbiju"? Ne budite skorojevići palanačkog mentaliteta.

vojvoda Sindjelic

pre 2 godine

tvoja majka mladi Turcine je pobrkala loncice. Upravo smo mi Srbi i drugi narodi sa Balkana ti koji trebamo zazirati od vas jer nam je sacuvano u kolektivnoj svesti vasih 500 godina nad nama plus vas sadasnji stav o Kosovu, a vidis i pored toga te primamo kao coveka a ne ko nekog mrskog stranca. E tu bi trebao da se cudis zasto ti je ovde sve dobro i pored istorijskog nasledja o kome ti tvoja mama nista ne htede reci. Pusti pricu sa autoputevima, ima toga svuda.

A tvoja mama pre tebe

pre 2 godine

Turčine... znaš ti onu našu.
(Ideš za Kanadu, 15. oktobar 2023 18:49)

Koju?
(reperski majmune, 15. oktobar 2023 20:01)

Izgleda da ćeš ti umesto njega da saznaš...

Sasa

pre 2 godine

Toliko me nasmeju dezinformacije i neupucenost gradjana sirom sveta, najcesce sa zapada, o Srbiji i srpskom narodu. Ako vam se ikada ukaze prilika, dodjite u Los Andjeles, grad u kom sam rodjen i odrastao. Iako sam Amerikanac, delimicnih korena iz Srbije, rasplacem se od smeha visokom nivou neupucenosti i nadasve gluposti mojih sugradjana. Individualni i kolektivni apsurd. :) Cega se sve nisam naslusao o Srbima i Srbiji. A onda sam otvorio oci, dosao i video potpuno drukciji kulturni spektar.

Lexa Pop

pre 2 godine

@Aron
Sve je upravo obrnuto nego sto si napisao. Ti kao da si zaspao pre deset godina i tek se danas probudio. Idi medju radnike na gradilista, medju berace na plantaze, medju vozace autobusa, raznosace robe kupljene onlajn... svuda gde je malo tezi fizicki posao nigde neces naci Srbina.

neutralni felš

pre 2 godine

Sve je upravo obrnuto nego sto si napisao. Ti kao da si zaspao pre deset godina i tek se danas probudio. Idi medju radnike na gradilista, medju berace na plantaze, medju vozace autobusa, raznosace robe kupljene onlajn... svuda gde je malo tezi fizicki posao nigde neces naci Srbina.
(Lexa Pop, 15. oktobar 2023 19:07)

dvaes treće dvaes treće srbin pobedio

Rale Chicago

pre 2 godine

@Toliko me nasmeju dezinformacije i neupucenost gradjana sirom sveta, najcesce sa zapada, o Srbiji i srpskom narodu. Ako vam se ikada ukaze prilika, dodjite u Los Andjeles, grad u kom sam rodjen i odrastao. Iako sam Amerikanac, delimicnih korena iz Srbije, rasplacem se od smeha visokom nivou neupucenosti i nadasve gluposti mojih sugradjana. Individualni i kolektivni apsurd. :) Cega se sve nisam naslusao o Srbima i Srbiji. A onda sam otvorio oci, dosao i video potpuno drukciji kulturni spektar.
(Sasa, 15. oktobar 2023 18:50)
Saša,
Kažeš da dodjemo u Los Andjeles, grad tvog rodjenja.
E, znaš šta bio sam... prvi put, zadnji put i nikad više! LA je jedan od najodvratnijih gradova u Americi! Centar grada ružan i prljav do bola, dileri droge na svakom ćošku, beskućnici pod šatorima, grad strave i užasa gde su sirotinja i bogataši komšije...
Dodji ti u Chicago da vidiš veličanstveni centar i prelepu obalu jezera Mičigen. Naravno, nemoj da ideš u južni Chicago...

Bosko

pre 2 godine

Ove godine je preko 2.000 turaka radilo u Srbiji kao gastajbajteri!
Kao zidari ili u poljoprivredi.
Koliko srba radi u Turskoj da zaradi za hleba?
Nije Turska samo Istanbul, otidjite malo dalje pa cete videti...

Okrenulo se

pre 2 godine

Svaki zapadnjak prica slicno nakon posete ali kako kazu za sve su krive zapadne medije koje su lazno predstavljali Srbiju i srbe ali naravno nakon posete sire iskustvo koje danas internetom ide munjevitom brzinom i ogroman broj ljudi dolazi.Sve je krenulo u vreme kovida.

ko-ometator

pre 2 godine

Normalno, samo Srbinu ne valja Srbija, a provorio nos nije u drugu drzavu
(acah, 15. oktobar 2023 18:25)

Kompleksi nizih vrednosti. Moze da ti smeta svasta nesto tj i treba da ti smeta i treba da zelis da bude bolje ali da ne volis svoju zemlju to nije normalno. Bezati od takvih ljudi jer njima nista nije sveto, percepcija i osecaj za vrednosti su im nikakvi. Prodace sebe za kafu i koka kolu a kamoli vas. Ovo ne pricam za Srbe nego za sve ljude u svetu koji ne vole svoju zemlju. Ako svoje ne voli ne voli ni sebe niti moze bilo koga takav da voli.

Nina

pre 2 godine

deki@
Vlah, velite!
Vlah je pogrdan naziv za Srbe i od vajkada ga upotrebljavaju bosanski Muslimani, danas Bošnjaci, kad žele uniziti pripadnike srpskog naroda. Deki i ne zna ko su Vlasi, ali da zna da se naruga, očigledno je.

Nikola

pre 2 godine

Srbija jeste mnogo napredovala. Beograd naročito. Vidno i na bolje. Nisam iz SNS. Ne glasam za njih. Ako ovako nastave, možda i hoću. Naravno, ovo se ne bih usudio u društvu da kažeđ

Idi begaj

pre 2 godine

@Ja, u tvojoj zemlji Turčine, nisam nikada bio, niti imam želju da je posetim! Sikter!

Eako si mu rek'o. Sigurno će da pročita tvoj komentar.

Vao

pre 2 godine

@Dex

Vao Dex koliko si ti jadan i tuzan covek kada samo to sto si naveo primecujes u Beogradu i Srbiji?! Bas mi te zao!
Dodjite svi u Beograd i pogledajte ga svojim ocima, svi cete videti razlicito. Uzivajte!

Milorad

pre 2 godine

Ima tu istine u kudjenju Srbije, samo sto nam to ne prija....a istina je da ovom zemljom i dalje vladaju zlikovci iz 90tih koji gledaju svoj licni interes, a narod ko xebe....