Petak, 26.05.2023.

11:04

"Zvezdi je bila bitnija utakmica protiv Borca, nego Reala; Preplaćujemo igrače"

Nemanja Vasiljević, generalni menadžer KK Crvena zvezda, govorio je za "Jurohup" o sezoni tog kluba u Evroligi i očekivanjima u narednoj sezoni.

Izvor:

"Zvezdi je bila bitnija utakmica protiv Borca, nego Reala; Preplaæujemo igraèe" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Predrag

pre 11 meseci

Ima neko ko je igrao vise od 10 godina Evroligu i belezio rezultate koje vi sanjate,pa opet nije dobio A licencu. I ove godine je taj neko vam je pokazao kako se igra kosarka van vase ABA lige.I da,i ove godine ste imali skuplji tim i opet nista. Mada vlasnici ste jednog rekorda u Evroligi i treba vam cestitati na tome,a vi sad vidite koji je to rekord...

Milano79

pre 11 meseci

A gde nestade vaš dug grobari kad već pominjete naš, kako to da dugujete tolike milione a imate najskuplji tim na Balkanu svih vremena ? Na sve to porez ne plaćate, banke vam daju kredite pa posle one duguju vama. To što ste ušli u top 8 vam je sve za ovu godinu, pobegli ste iz KLS-a jer tamo nemate igrače da igraju, ograničen broj stranaca. Vi ste bez stranaca u rangu Borca iz Čačka, a mi smo pobeđivali i Real samo sa domaćim igračima. Nemojte mnogo visoko da letite, teže je prizemljenje.

ccc

pre 11 meseci

Sutra da vam zavrne slavinu onaj koji ju je do daske odvrnuo pre dve sezone, ne bi vam pomoglo ni 5 Bodiroga, 10 Obradovica i pola miliona navijaca na svakoj utakmici, ni sve to sto uzimate u obzir da zbog toga kao svi jedva cekaju da vas vide u EL!
Licencu ce dobiti onaj klub, koji moze makar u narednih 5 godina da garantuje budzet koji zahteva EL i finansijsku stabilnost. A to ne moze ni Zve ni Par jer njihovi buzdeti zavise od dnevno-politicke situacije i volje drzave.
(Zike, 26. maj 2023 15:44)


Nama je vec zavrtana slavina. Vama je ta volsebno odvrnuta i nestali su vam dugovi? Hoces da kazes, da ste tada pored 13,5 mil. duga placali porez?? Partizan placa porez i to kamata na kamatu. I otplatice ga. Nece nikoga ostetiti za razliku od vas. To sto neko dobrovoljno donira novac jer voli Partizan a vi se sprdate, sluzi da se otplati dug. Tvoj tim je zavio u crno one od kojih je uzimao milione. Medjutim vama da se zavrne slavina? Da li bi bilo drugacije?

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Deki, kada smo poceli da igramo EL kao 4 plasirani klub? Prvu EL posle seozne 98, smi poceli da igramo kao finalisti ABA lige. I to je jedina istina. Mora da si nas pobrkao sa timom koji je igrao EK kao 7 u ABA ligi, koji je dobio licencu za EL i tako dalje.

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Nbc, moji komentari su apsolutno sportski, kosarkaski a pre svega istiniti. Covek je pitao zasto Zvezda zasluzuje da igra EL i odogovor je dobio. To sto vi potcenjujete nase domace igrace koje Zvezda pravi, pa izvolie, napravite vi makar takve. Smesno mi je da u raspravu o domacim igracima ulazim sa navijacem ekipe koja domaceg igraca iz svoje skole nije izbacila jos od Mice Berica. A jos smesnije da mi prica o domacim igracima navijac ekipe gde su isti puki epizodisti i mahaci peskirima.

Peca

pre 11 meseci

Bitnija vam ne utakmica ABA lige koju osvajate samo da bi popunjavali broj učesnika u EL. Ona vam je manje bitna, ne palite se na top 8 EL, doveli ste Kampaca da igra u Čačku.... Šta je to sa vama?

Zike

pre 11 meseci

@svi drugari moji grobari

Ti si tipican primerak funkcionalno nepismenog i zaslepljenog kompleksima. Izjava skroz korektna i pre svega istinita. Covek govori da je do prosle sezone samo pobedniku ABA lige bio garantovano mesto u EL. I da u odnosu na ostale budzete i borbu na dva fronta, pre ili kasnije se dodje u situaciju da utakmica u Aba postane bitnija od one u EL jer svaki poraz u ABA, potencionalno te odaljava od titule u istoj, a to automatski znaci ne igrati EL naredne sezone. Vrzino kolo koje moze samo A licenca da prekine. Isto tako je spomenuo pojacanja. Kako ce neki bolji igrac da pristane recimo sad da ga dovedu ako ne zna hoce li igrati EL i nece to znati jos mesec dana. Do tada, eto njega u Baskoniji recimo, jer tamo zna da ce sigurno biti ucesnik EL.
Samo Grobari se tripuju da to ima neke veze sa tradicijama, legendama… Novac i profit! To je sve sto zanima ulagace bez kojih EL ne postoji. Sutra da vam zavrne slavinu onaj koji ju je do daske odvrnuo pre dve sezone, ne bi vam pomoglo ni 5 Bodiroga, 10 Obradovica i pola miliona navijaca na svakoj utakmici, ni sve to sto uzimate u obzir da zbog toga kao svi jedva cekaju da vas vide u EL!
Licencu ce dobiti onaj klub, koji moze makar u narednih 5 godina da garantuje budzet koji zahteva EL i finansijsku stabilnost. A to ne moze ni Zve ni Par jer njihovi buzdeti zavise od dnevno-politicke situacije i volje drzave.

Roske

pre 11 meseci

Koje nebuloze ljudi. O čemu vi pričate, jel se to top 8 maže na lebac ljudi moji. Prvi put nakon mnogo godine bolje se plasirali od Zvezde i gledaj čuda ponižavaju kao da su osvojili. Uzmite titulu već neku pa ok.
Ima Želimir mnogo trofeja svaka mu čast, taman da nadomesti ove sušne godine sa vama.
(nolegoat, 26. maj 2023 14:32)
Za navijaca kluba bez rominga, trebalo bi da shvatis sta znaci plasman u razigravanje.

lupa

pre 11 meseci

Luda vam je ta dominacija vaša vidim...inače legende zvezde su Nebojša Popović, Bora Stanković, Šaper, Aca Nikolić, sve ljudi koji su stvorili košarku na ovim prostorima i zbog koja je ona uopšte i počela da se igra ovde, prema tome ne trabunjaj i isprati kako će Čupa da klepi Patlidžanka u finalu, pa će vam propasti i druga godina projekta " ja volim partizan i zbog toga sam se vratio za 1.5 miliona platu".
(uzalud vam trud svirači, 26. maj 2023 12:43)


Ljudi koji činjenice uzimaju iz nekih filmova...
Nisu oni stvorili košarku na ovim prostorima. Košarka se igrala i pre nego što su oni rođeni.

vanja

pre 11 meseci

Deksa, naravno da ce Zvezda kao osvajac ABA lige ici u EL. ABA liga daje jedno mesto EL, a to da osvajac nema zagarantovano mesto je upravo da im se ne bi desilo da ligu osvoje Buducnost, Mornar, Igokea i ostale koje EL ne zeli. Znaci, Zvezda koja ispunjava uslove za igranje EL, ce ici u istu kao osvajac. Po cemu Zvezda zasluzuje da igra EL? Mozda po tome sto je ubdeljivo prvi klub EL po ucinku domacih igraca. Mozda po tome sto i pored jednog od najmanjih budzeta u EL, igra svake godine egal sa mnogo skupljim ekipama. Mozda po tome sto juniori Zvezde gotovo uvek igraju zavrsne turnire. Mozda po tome sto su gomila danasnjih Zvezda EL igrali u Zvezdi. Mozda po tome sto ima odlicnu publiku koja je uz svoj tim.
(Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03)
odakle znaš da će zvezda osvojiti aba?

matori

pre 11 meseci

Šampion ABA lige nema direktnu prohodnost u EL i to bi taj " GM" tzv KKCZ morao da zna.Njemu, šampionu ABA se uglavnom davala pozivnica da bi ovaj košarkaški nekada bitan region imao predstavnika. Ako neki klub iz regiona bude dobio licencu EL nije u obavezi da pozivnicu da ABA ligi. Kako su klubovi koji su igrali EL poslednjih godina ostvarivali izuzetno skromne rezultate uz brojne skandale i kazne. Kako su sa druge strane ti isti klubovi istovremeno radili sve da kompromituju regularnost ABA ( više klubova istog vlasnika, prekidi, pritisci na sudije, ne odlaženje na utakmicu, muljanje sa registracijama igrača....) sada se davanje pozivnice ne može podrazumevati nikako.

Nbc

pre 11 meseci

(Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03)
Tvoji komentari najčešće nemaju veze sa realnošću niti su sportski. Kakve veze bolan ima to koliko domaćih igrača igra u klubu? Za EL nikakve. Imate domaćih igrača zato što nisu kvalitet da idu dalje. Partizan je na žalost zbog kvaliteta igrača koje ima često ostajao bez njih u vrlo mladim danima. Ali zbog toga je reprezentacija osvajala medalje upravo zbog kostura tima koji su činili Partizanovci kao i treneri. Danas da Partizan svake godine ima vaš budžet, pa naravno da bi bilo i više domaćih igrača koji su uvijek skuplji od stranaca ako su istog kvaliteta. I kakve veze imaju juniori? Pa koga to izbaciste poslednjig 15 godina ili poslednjih 50 godina još od kraja karijere Slavnića? Da li je ijedan vaš igrač bio ključan za reprezentaciju? Nijedan. I mali je broj onih koji su u poslednjih 50 godina bili prva petorka reprezentacije. Mislim da od Slavnića niste imali nekoga ko je bio standardan. Prema tome malo objektivnosti ne bi škodilo. A ako već spominjete kako poslednjih godina redovno igrate, pa što Bora Stanković blokira Partizan za licencu kada je igrao stalno i igrao i F4 što je za vas samo pusti san. I to je igrao sa 10 domaćih igrača a bio i prvak Evrope bez stranaca.

Milance

pre 11 meseci

Deksa, naravno da ce Zvezda kao osvajac ABA lige ici u EL. ABA liga daje jedno mesto EL, a to da osvajac nema zagarantovano mesto je upravo da im se ne bi desilo da ligu osvoje Buducnost, Mornar, Igokea i ostale koje EL ne zeli. Znaci, Zvezda koja ispunjava uslove za igranje EL, ce ici u istu kao osvajac. Po cemu Zvezda zasluzuje da igra EL? Mozda po tome sto je ubdeljivo prvi klub EL po ucinku domacih igraca. Mozda po tome sto i pored jednog od najmanjih budzeta u EL, igra svake godine egal sa mnogo skupljim ekipama. Mozda po tome sto juniori Zvezde gotovo uvek igraju zavrsne turnire. Mozda po tome sto su gomila danasnjih Zvezda EL igrali u Zvezdi. Mozda po tome sto ima odlicnu publiku koja je uz svoj tim.
(Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03)
Svakako Zvezda ima mesto, ali ucinak domacih igraca, egal sa skupljim ekipama? Rezultat je svakako mogao i morao da bude bolji. Zvezda ima ime, publiku, strast, ima mnogo toga sto je zanimljivije od pola ucesnika. Nazalost, to nista ne mora da znaci i svi znamo da EL moze da okrene list bez problema.

srb

pre 11 meseci

@Grdoje
A koji se to klub takmici u el sa velikom bazom domacih igraca? Znas li koji je klub u el imao najveci doprinos domacih igraca u sezoni za nama? Kapiram da nemas pojma elementarne stvari ali zasto onda komentarises bilo sta?

nolegoat

pre 11 meseci

Koje nebuloze ljudi. O čemu vi pričate, jel se to top 8 maže na lebac ljudi moji. Prvi put nakon mnogo godine bolje se plasirali od Zvezde i gledaj čuda ponižavaju kao da su osvojili. Uzmite titulu već neku pa ok.
Ima Želimir mnogo trofeja svaka mu čast, taman da nadomesti ove sušne godine sa vama.

Deki

pre 11 meseci

@Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03), možda po tome što ste kao 4. plasirani počeli da igrate EL i po tome što ste režimski klub?

Veljko

pre 11 meseci

Kako vam je bitnija utakmica protiv Borca nego protiv Real Madrida? Što igrate EL ako vas samo interesuje da osvojite ABA ligu? Posle neko kaže da niste rekreativci.

Rade74

pre 11 meseci

Ruku na srce kao Grobar želim i Zvezdi i nama,da dobijemo tu famoznu A licencu.Ako ne ikad,sada smo dokazali,da je zaslužujemo,Partizan 6.,Zvezda 10. i kraj priće!!!

Piter Markoni

pre 11 meseci

Uzmite Tavaresa , imate Kampaca i Vildosu, dovedete Milutinova i Kalinića.... Pare vam da država i baš vas briga , ako udjete u minus uzmete kredit od Agrobanke, njih ugase, država se oslobodi poreza i bićete zadovoljni, ali bi trebalo prvo da dobijete licencu, problem je što puno pljujete po Euroligi, Bodirogi, Marsal Glikmanu, manipulišete sa parama, dajete lažne finansijske izveštaje Euroligi a hoćete licencu... To može proći u KLS, možda i u ABA ligi, gde se svi prodaju za šaku dolara.... u Euroligi - TEŠKO.

Petar

pre 11 meseci

@goksi, 26. maj 2023 11:29

Mnogo napisanog bez ikakve logike. Zeljko ima najvise titula u Evropi ali samo jednu sa Partizanom koja je jedina tog kluba.
Ako gledamo istoriju evropskih kosarkaskih takmicenja onda su Split i Cibona mnogo veci klubovi od Partizana, a Bosna je u rangu sa istim.

Osporavanje zvezdinih legendi je jos jedna od nebuloza. I te partizanove legende su legende novijeg doba, u zadnjih nekoliko decenija kada je i postojao samo jedan klub u drzavi ali na to je stavljena tacka pa u zadnje vreme nema ni jednog domaceg igraca koji je vredan pohvale. Mislim svaka cast na generaciju koja je osvojila evropsku titulu ali svi oni su produkt nekog drugog vremena drzave, struke i rada koji nece biti ponovljen jer je Partizan sada jedino i stanju da dovede 7-8 skupih stranaca oko kojih ce graditi igru a to nije isto sa Partizanom iz te 1991 godine.
(chupavi, 26. maj 2023 12:28)
Sve bude super i dodjem do dela "stavljena tacka". I posle kazu nema doktor botove.

Deki

pre 11 meseci

@Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03), možda po tome što ste kao 4. plasirani počeli da igrate EL i po tome što ste režimski klub?

Grdoje

pre 11 meseci

To je zato što stalno pravite jednogodišnje planove. Baza domaćih igrača vam je tanka a onda čekate Jul da biste kupili 5-6.igrača, s koca i konopca, pa dok ih uklopite već ste ispali iz PO trke u EL. Tužna je vaša sudbina, zaista vas žalim. A i te strance, na kraju morate da isplatite, neće ništa da "oproste", pokvarenjaci. Neće da igraju kao domaći, pola Zeću pola preduzeću..

Pavle

pre 11 meseci

Zasto jurite Evroligu ako su vam utakmice u njoj nebitne?
Svejedno pionir poluprazan, i ispada se u novembru iz iste lige.
Ajde ove sezone se ispalo tek u martu, ali opet koji je znacaj.
(svi drugari moji grobari, 26. maj 2023 11:27)

Koja je konkretna razlika ispadanja u martu i u maju? Koliko puta je Partizan osvojio Evroligu? Imate najvećeg ikada na klupi, magični budžet, neplaćanje poreza.. koliko vam je to trofeja donelo? Neigranje domaćeg prvenstva? Nema kazne za to? Odlaganje utakmica u ABA ligi? Na osnovu čega?
A tek navijači. Gde su bili do pre koju godinu? Isto gde su sad i na stadionu. Navijači velikih utakmica i pobeda.
(PeraKojot, 26. maj 2023 12:02)
Razlika je sto u maju ispadnu plejof ucesnici, valjda kapiras tu razliku. Partizan je 1992 osvojio titulu.
Donelo je plejof jedne nase ekipe u novom formatu EL, rekordan broj pobeda neke ekipe iz Srbije u jednoj sezoni EL, 6. mesto na tabeli, prvo mesto u ABA ligi u regularnom delu, prednost domaceg terena. Vama je sezona sledeca: trofej Kupa (cestitam), drugo mesto u ABA ligi, 10. mesto u EL i ne igranje plejofa. Nista specijalno, jelte.
Domacu ligu da ne spominjem, nerefularno privatno takmicenje. Za to postoji kazna izbacivanja u 3. ligu, pa ne mozes da nas uzbacis iz iste u istu ligu ili rang takmicenja.
Odlaganje tekmi? Kad igrate onu u PG od prosle godine? Vi ste poslednji koji to smete da pitate.
Navijaci, tebra, idi na google, lako se proveri ko je najgledanija ekipa iz sezone u sezonu.
Svako dobro ti zelim i da sw malo razbudis.

ČIČA

pre 11 meseci

Koja je konkretna razlika ispadanja u martu i u maju? Koliko puta je Partizan osvojio Evroligu? Imate najvećeg ikada na klupi, magični budžet, neplaćanje poreza.. koliko vam je to trofeja donelo? Neigranje domaćeg prvenstva? Nema kazne za to? Odlaganje utakmica u ABA ligi? Na osnovu čega?
A tek navijači. Gde su bili do pre koju godinu? Isto gde su sad i na stadionu. Navijači velikih utakmica i pobeda.
(PeraKojot, 26. maj 2023 12:02)

Razlika je što u martu ispadaju kante za punjenje, a u maju elita Evrope.
Partizan je osvojio Evroligu jednom, za sada.
Ostalo sto si napisao nije vredno odgovora.

Никола Петровић

pre 11 meseci

Смешно и јадно. Требамо чувати у систему вредности став одговорности.

Podgoricanin

pre 11 meseci

Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03
Dakle, vama je dobro što EL ne želi Bud, Igokeu, Mornar, Cedevitu a želi Zvezdu ili Partizan, a nije vam dobro ako EL želi London Tauers ili neki tako klub sa više para umjesto Zvezde, Partizana? Koju ste licemjeri to je strasno. Blizanci pravi.

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Deksa, naravno da ce Zvezda kao osvajac ABA lige ici u EL. ABA liga daje jedno mesto EL, a to da osvajac nema zagarantovano mesto je upravo da im se ne bi desilo da ligu osvoje Buducnost, Mornar, Igokea i ostale koje EL ne zeli. Znaci, Zvezda koja ispunjava uslove za igranje EL, ce ici u istu kao osvajac. Po cemu Zvezda zasluzuje da igra EL? Mozda po tome sto je ubdeljivo prvi klub EL po ucinku domacih igraca. Mozda po tome sto i pored jednog od najmanjih budzeta u EL, igra svake godine egal sa mnogo skupljim ekipama. Mozda po tome sto juniori Zvezde gotovo uvek igraju zavrsne turnire. Mozda po tome sto su gomila danasnjih Zvezda EL igrali u Zvezdi. Mozda po tome sto ima odlicnu publiku koja je uz svoj tim.

Uros

pre 11 meseci

(goksi, 26. maj 2023 11:29)

Te vaše priče o veličini, legendama kluba i časovima ljubavi poprimaju razmere dijagnoze, sve fore koje vam je Dukljanin godinama prodavao i ispirao mozak.

Baš EL briga ko je igrao za klub pre 30 ili 40 godina. Zna se šta je njima kao firmi važno. Koje vi filmove puštate u glavi..
(Korto, 26. maj 2023 12:03)
Sve stoji. Zamisli sad sanse Zvezde da igra EL posle one mutljavine sa papirima. Pa sve da osvoji 3 ABA lige, EL moze da kaze cao zdravo. Slazes se?

istina

pre 11 meseci

Ako ne osvoji ABA ligu Partizan nema ni jedan jedini osnov da udje u EL. Nije imao ni ove godine ali mu je drzava platila WC. To sto se busaju ulaskom medju 8 je cista glupost, ulazila je i Zvezda pa joj to nista nije donelo, morala je da osvaja ABA ligu.

uzalud vam trud svirači

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.

PRVA LIGA SFR JUGOSLAVIJE (1945 - 1992)

Crvena zvezda - 12
Olimpija, Zadar, Split - 6
Partizan - 5
OKK Beograd - 4
Bosna, Cibona - 3
Proleter Zrenjanin, Radnicki Beograd, KK JA - 1

PRVA LIGA SR JUGOSLAVIJE (1992 - 2006)

Partizan - 8
Crvena zvezda - 3
Buducnost - 3

SUPERLIGA SRBIJE (2006 - 2022)

Partizan - 8
Crvena zvezda - 7

UKUPNO (1945 - 2022)

Crvena zvezda - 22
Partizan - 21

Luda vam je ta dominacija vaša vidim...inače legende zvezde su Nebojša Popović, Bora Stanković, Šaper, Aca Nikolić, sve ljudi koji su stvorili košarku na ovim prostorima i zbog koja je ona uopšte i počela da se igra ovde, prema tome ne trabunjaj i isprati kako će Čupa da klepi Patlidžanka u finalu, pa će vam propasti i druga godina projekta " ja volim partizan i zbog toga sam se vratio za 1.5 miliona platu".

Shone

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.
(goksi, 26. maj 2023 11:29)

Ceo tvoj komentar govori ko zapravo ima komplekse. Najveci strah navijaca Partizana uopste je, da se Zvezda ne domogne evroligaskog trofeja u kosarci, sto u nekoj buducnosti uopste nije nemoguce, i oni to znaju, dok u fudbalu to je nemoguca misija za bilo koji klub ovde. Iz tog straha dolaze i ovakvi komentari, price o FMP, saplitanja van terena...itd.

chupavi

pre 11 meseci

@goksi, 26. maj 2023 11:29

Mnogo napisanog bez ikakve logike. Zeljko ima najvise titula u Evropi ali samo jednu sa Partizanom koja je jedina tog kluba.
Ako gledamo istoriju evropskih kosarkaskih takmicenja onda su Split i Cibona mnogo veci klubovi od Partizana, a Bosna je u rangu sa istim.

Osporavanje zvezdinih legendi je jos jedna od nebuloza. I te partizanove legende su legende novijeg doba, u zadnjih nekoliko decenija kada je i postojao samo jedan klub u drzavi ali na to je stavljena tacka pa u zadnje vreme nema ni jednog domaceg igraca koji je vredan pohvale. Mislim svaka cast na generaciju koja je osvojila evropsku titulu ali svi oni su produkt nekog drugog vremena drzave, struke i rada koji nece biti ponovljen jer je Partizan sada jedino i stanju da dovede 7-8 skupih stranaca oko kojih ce graditi igru a to nije isto sa Partizanom iz te 1991 godine.

nnn

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.
(goksi, 26. maj 2023 11:29)

Sta si hteo reci? Ok slazem se da ste u tome svemu bolji, ali pre 20 i vise godina. Da li mislis da zbog toga sada vi zasluzujete to vise od drugih?

Pant-LA

pre 11 meseci

Da li je moguce da toliko ljudi ne razume izjavu?? Ili se samo kao i obicno pravite blesavi?!
Igras euroligu uporedo sa aba ligom i dodjes u apsurdnu situaciju da ti je bitnija aba (da bi izborio pravo da igras i sledece sezone) nego mec u euroligi (naravno ako nije f4), jer dzaba ti i 8. i 5. mesto ako ne uzmes titulu u aba i pusis sledecu sezonu, apsurd na kub.. A ovo da aba nema zagarantovanog predstavnika je istina ali to je samo ostavljena mogucnost da mogu da blokiraju neki nepozeljan klub ako bude nekog iznenadjenja, tipa Igokea ili Cibona u stecaju ili ko vec, pa se po potrebi izmisljaju razlozi tipa hala, aerodrom, hoteli, budzet ili sta im vec odgovara.. Licemerna Evropa!

SrbEUin

pre 11 meseci

Čini mi se da Evroliga smatra da klub koji trenira trener sa osvojenih 9 EL titula itekako zaslužuje da igra Evroligu.(koncentrični krugovi gluposti i neznanja, 26. maj 2023 11:53)


Znači kad London Tauer i Dubai šoping mol kupe Žoca ili Mesinu zaslužiće EL. U stvari direktan F4.
Nisu bitni rezultati, samo kupljena imena.
Plastika vam je u jezgru kluba. Bez domaćih igrača, bez omladinske škole.
U čemu je razlika između Plastikana i Dubai šopigsa?

Deksa

pre 11 meseci

Posto trofej ABA NIJE garancija EL neka mi neko objasni po kom osnovu i rezonu Zvezda zasluzuje ne EL nego uopste da udje u razmatranje za istu? Moze i klinacko lupetanja moze i ozbiljno promisljanje. Jedan jedini razlog da neko Zvezdu uopste razmatra za EL ?

koncentrični krugovi gluposti i neznanja

pre 11 meseci

@(SrbEUin, 26. maj 2023 12:23)

Šta bi bilo kad bi bilo priče prepuštam onima koji od toga žive. Ja govorim za konkretan slučaj gde je najtrofejniji trener u EL preuzeo klub koji je poznat po rekordnim posetama i velikom broju EL igrača kojima je bio odskočna daska. To što je desetak godina bio sputavan zarad "uspeha" nekog drugog kluba, i što se šire razne laži kako bi mu urušili reputaciju, to je druga priča...

U svakom sluičaju, ja bih rekao da EL itekako trlja ruke što je Partizanu dala wild card ove godine jer su imali rekordnu posetu ove sezone čemu je Obradović sa Partizanom itekako doprineo...

Korto

pre 11 meseci

(goksi, 26. maj 2023 11:29)

Te vaše priče o veličini, legendama kluba i časovima ljubavi poprimaju razmere dijagnoze, sve fore koje vam je Dukljanin godinama prodavao i ispirao mozak.

Baš EL briga ko je igrao za klub pre 30 ili 40 godina. Zna se šta je njima kao firmi važno. Koje vi filmove puštate u glavi..

PeraKojot

pre 11 meseci

Zasto jurite Evroligu ako su vam utakmice u njoj nebitne?
Svejedno pionir poluprazan, i ispada se u novembru iz iste lige.
Ajde ove sezone se ispalo tek u martu, ali opet koji je znacaj.
(svi drugari moji grobari, 26. maj 2023 11:27)

Koja je konkretna razlika ispadanja u martu i u maju? Koliko puta je Partizan osvojio Evroligu? Imate najvećeg ikada na klupi, magični budžet, neplaćanje poreza.. koliko vam je to trofeja donelo? Neigranje domaćeg prvenstva? Nema kazne za to? Odlaganje utakmica u ABA ligi? Na osnovu čega?
A tek navijači. Gde su bili do pre koju godinu? Isto gde su sad i na stadionu. Navijači velikih utakmica i pobeda.

пан

pre 11 meseci

Само од крилних ценатара и центара имају Петрушева, Мартина, Бентила, Митровића, Кузмића, Радуљицу и то им није довољно да у три дана одиграју две утакмице, при чему је друга Борац.
А Партизану су довољни Лесор, Ледеј, често повређени Смаилагић и стално повређени или болесни Копривица. Евентуално да рачунамо и Тристана, мада је он кориснији као крило због шута.

Jugosloven

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.
(goksi, 26. maj 2023 11:29)
Ja bih dodao po broju osvojenih plasmana od top 14-17.

koncentrični krugovi gluposti i neznanja

pre 11 meseci

Ako zvezda ne osvoji ABA a ne bude igrala EL, to bi bilo sramota jer ni po cemu jsd nije zasluzio wild card... Ako navijaci zvezde budu cutali ....
(Ego, 26. maj 2023 11:10)

Čini mi se da Evroliga smatra da klub koji trenira trener sa osvojenih 9 EL titula itekako zaslužuje da igra Evroligu. Poslednja sezona je pokazala da su bili u pravu kad su Partizanu dodelili wild card. A Zvezda mora da shvati da nije važno samo učestvovati sa zvučnim imenima, treba nekada i da se dođe do doigravanja...

Србислав

pre 11 meseci

ЦЗ је једини клуб који је освајао националне титуле на све три подлоге: прво шљака, затим бетон и на крају паркет. И први тим са међународном титулом.
То што је целокупна кошаркашка јавност и тајност добрим делом 60-их, 70-их и 80-их била за ометање ЦЗ да не освоји трон је далека прошлост, али остаје да се памти. У ближој прошлости ЦЗ је, као и још неколико клубова, прошла 15. годишње малтретирање од стране Партизана. И то остаје историјски забележено и памти се.

Nagai Nagayoshi

pre 11 meseci

Dobijanju A licence mnogo doprinosi i izjava vaseg sefa da se nikad niste palili na top 8, a to da vam je utakmica protiv Borca bitnija od Reala se videlo po tome kakve ste igrace doveli da igraju samo ABA ligu, u zdravlju da ste i da dovedete Tavaresa.

Navijac zvezde

pre 11 meseci

Tacno tako, morali smo da pravimo balans izmedju aba i evrolige sa skromnim strancima od 2014 pa do 2022 . Domace igrace smo dovodili iz mege,radnickog,fmp-a Hemofarma, I ponovo smo osvajali triplu krunu ,Zvezda zasluzuje wild card barem a ne da nas drze u neizvesnosti

lokos

pre 11 meseci

Vildoza je izjavio ono sto je izjavio, ono sto nikad ne bi culi od mracne strane, a onda vidis ponasanje Savica i kolika je zelja komsija malih da zvezda ne igra evroligu....onda ti bude jasno

Ego

pre 11 meseci

Ako zvezda ne osvoji ABA a ne bude igrala EL, to bi bilo sramota jer ni po cemu jsd nije zasluzio wild card... Ako navijaci zvezde budu cutali ....

svi drugari moji grobari

pre 11 meseci

Zasto jurite Evroligu ako su vam utakmice u njoj nebitne?
Svejedno pionir poluprazan, i ispada se u novembru iz iste lige.
Ajde ove sezone se ispalo tek u martu, ali opet koji je znacaj.

čini mi se rođače da je standard pokvario ljude

pre 11 meseci

Iskreno rečeno, voleo bih i da Zvezda i Partizan dobiju A licencu za EL. Ali nije na mestu tvrditi da je zaslužena A licenca desetogodišnjim učestvovanjem bez ikakvog uspeha...

goksi

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.

goksi

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.

Nagai Nagayoshi

pre 11 meseci

Dobijanju A licence mnogo doprinosi i izjava vaseg sefa da se nikad niste palili na top 8, a to da vam je utakmica protiv Borca bitnija od Reala se videlo po tome kakve ste igrace doveli da igraju samo ABA ligu, u zdravlju da ste i da dovedete Tavaresa.

svi drugari moji grobari

pre 11 meseci

Zasto jurite Evroligu ako su vam utakmice u njoj nebitne?
Svejedno pionir poluprazan, i ispada se u novembru iz iste lige.
Ajde ove sezone se ispalo tek u martu, ali opet koji je znacaj.

koncentrični krugovi gluposti i neznanja

pre 11 meseci

Ako zvezda ne osvoji ABA a ne bude igrala EL, to bi bilo sramota jer ni po cemu jsd nije zasluzio wild card... Ako navijaci zvezde budu cutali ....
(Ego, 26. maj 2023 11:10)

Čini mi se da Evroliga smatra da klub koji trenira trener sa osvojenih 9 EL titula itekako zaslužuje da igra Evroligu. Poslednja sezona je pokazala da su bili u pravu kad su Partizanu dodelili wild card. A Zvezda mora da shvati da nije važno samo učestvovati sa zvučnim imenima, treba nekada i da se dođe do doigravanja...

Shone

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.
(goksi, 26. maj 2023 11:29)

Ceo tvoj komentar govori ko zapravo ima komplekse. Najveci strah navijaca Partizana uopste je, da se Zvezda ne domogne evroligaskog trofeja u kosarci, sto u nekoj buducnosti uopste nije nemoguce, i oni to znaju, dok u fudbalu to je nemoguca misija za bilo koji klub ovde. Iz tog straha dolaze i ovakvi komentari, price o FMP, saplitanja van terena...itd.

uzalud vam trud svirači

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.

PRVA LIGA SFR JUGOSLAVIJE (1945 - 1992)

Crvena zvezda - 12
Olimpija, Zadar, Split - 6
Partizan - 5
OKK Beograd - 4
Bosna, Cibona - 3
Proleter Zrenjanin, Radnicki Beograd, KK JA - 1

PRVA LIGA SR JUGOSLAVIJE (1992 - 2006)

Partizan - 8
Crvena zvezda - 3
Buducnost - 3

SUPERLIGA SRBIJE (2006 - 2022)

Partizan - 8
Crvena zvezda - 7

UKUPNO (1945 - 2022)

Crvena zvezda - 22
Partizan - 21

Luda vam je ta dominacija vaša vidim...inače legende zvezde su Nebojša Popović, Bora Stanković, Šaper, Aca Nikolić, sve ljudi koji su stvorili košarku na ovim prostorima i zbog koja je ona uopšte i počela da se igra ovde, prema tome ne trabunjaj i isprati kako će Čupa da klepi Patlidžanka u finalu, pa će vam propasti i druga godina projekta " ja volim partizan i zbog toga sam se vratio za 1.5 miliona platu".

lokos

pre 11 meseci

Vildoza je izjavio ono sto je izjavio, ono sto nikad ne bi culi od mracne strane, a onda vidis ponasanje Savica i kolika je zelja komsija malih da zvezda ne igra evroligu....onda ti bude jasno

Jugosloven

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.
(goksi, 26. maj 2023 11:29)
Ja bih dodao po broju osvojenih plasmana od top 14-17.

čini mi se rođače da je standard pokvario ljude

pre 11 meseci

Iskreno rečeno, voleo bih i da Zvezda i Partizan dobiju A licencu za EL. Ali nije na mestu tvrditi da je zaslužena A licenca desetogodišnjim učestvovanjem bez ikakvog uspeha...

SrbEUin

pre 11 meseci

Čini mi se da Evroliga smatra da klub koji trenira trener sa osvojenih 9 EL titula itekako zaslužuje da igra Evroligu.(koncentrični krugovi gluposti i neznanja, 26. maj 2023 11:53)


Znači kad London Tauer i Dubai šoping mol kupe Žoca ili Mesinu zaslužiće EL. U stvari direktan F4.
Nisu bitni rezultati, samo kupljena imena.
Plastika vam je u jezgru kluba. Bez domaćih igrača, bez omladinske škole.
U čemu je razlika između Plastikana i Dubai šopigsa?

Korto

pre 11 meseci

(goksi, 26. maj 2023 11:29)

Te vaše priče o veličini, legendama kluba i časovima ljubavi poprimaju razmere dijagnoze, sve fore koje vam je Dukljanin godinama prodavao i ispirao mozak.

Baš EL briga ko je igrao za klub pre 30 ili 40 godina. Zna se šta je njima kao firmi važno. Koje vi filmove puštate u glavi..

Navijac zvezde

pre 11 meseci

Tacno tako, morali smo da pravimo balans izmedju aba i evrolige sa skromnim strancima od 2014 pa do 2022 . Domace igrace smo dovodili iz mege,radnickog,fmp-a Hemofarma, I ponovo smo osvajali triplu krunu ,Zvezda zasluzuje wild card barem a ne da nas drze u neizvesnosti

пан

pre 11 meseci

Само од крилних ценатара и центара имају Петрушева, Мартина, Бентила, Митровића, Кузмића, Радуљицу и то им није довољно да у три дана одиграју две утакмице, при чему је друга Борац.
А Партизану су довољни Лесор, Ледеј, често повређени Смаилагић и стално повређени или болесни Копривица. Евентуално да рачунамо и Тристана, мада је он кориснији као крило због шута.

Србислав

pre 11 meseci

ЦЗ је једини клуб који је освајао националне титуле на све три подлоге: прво шљака, затим бетон и на крају паркет. И први тим са међународном титулом.
То што је целокупна кошаркашка јавност и тајност добрим делом 60-их, 70-их и 80-их била за ометање ЦЗ да не освоји трон је далека прошлост, али остаје да се памти. У ближој прошлости ЦЗ је, као и још неколико клубова, прошла 15. годишње малтретирање од стране Партизана. И то остаје историјски забележено и памти се.

PeraKojot

pre 11 meseci

Zasto jurite Evroligu ako su vam utakmice u njoj nebitne?
Svejedno pionir poluprazan, i ispada se u novembru iz iste lige.
Ajde ove sezone se ispalo tek u martu, ali opet koji je znacaj.
(svi drugari moji grobari, 26. maj 2023 11:27)

Koja je konkretna razlika ispadanja u martu i u maju? Koliko puta je Partizan osvojio Evroligu? Imate najvećeg ikada na klupi, magični budžet, neplaćanje poreza.. koliko vam je to trofeja donelo? Neigranje domaćeg prvenstva? Nema kazne za to? Odlaganje utakmica u ABA ligi? Na osnovu čega?
A tek navijači. Gde su bili do pre koju godinu? Isto gde su sad i na stadionu. Navijači velikih utakmica i pobeda.

Pant-LA

pre 11 meseci

Da li je moguce da toliko ljudi ne razume izjavu?? Ili se samo kao i obicno pravite blesavi?!
Igras euroligu uporedo sa aba ligom i dodjes u apsurdnu situaciju da ti je bitnija aba (da bi izborio pravo da igras i sledece sezone) nego mec u euroligi (naravno ako nije f4), jer dzaba ti i 8. i 5. mesto ako ne uzmes titulu u aba i pusis sledecu sezonu, apsurd na kub.. A ovo da aba nema zagarantovanog predstavnika je istina ali to je samo ostavljena mogucnost da mogu da blokiraju neki nepozeljan klub ako bude nekog iznenadjenja, tipa Igokea ili Cibona u stecaju ili ko vec, pa se po potrebi izmisljaju razlozi tipa hala, aerodrom, hoteli, budzet ili sta im vec odgovara.. Licemerna Evropa!

chupavi

pre 11 meseci

@goksi, 26. maj 2023 11:29

Mnogo napisanog bez ikakve logike. Zeljko ima najvise titula u Evropi ali samo jednu sa Partizanom koja je jedina tog kluba.
Ako gledamo istoriju evropskih kosarkaskih takmicenja onda su Split i Cibona mnogo veci klubovi od Partizana, a Bosna je u rangu sa istim.

Osporavanje zvezdinih legendi je jos jedna od nebuloza. I te partizanove legende su legende novijeg doba, u zadnjih nekoliko decenija kada je i postojao samo jedan klub u drzavi ali na to je stavljena tacka pa u zadnje vreme nema ni jednog domaceg igraca koji je vredan pohvale. Mislim svaka cast na generaciju koja je osvojila evropsku titulu ali svi oni su produkt nekog drugog vremena drzave, struke i rada koji nece biti ponovljen jer je Partizan sada jedino i stanju da dovede 7-8 skupih stranaca oko kojih ce graditi igru a to nije isto sa Partizanom iz te 1991 godine.

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Deksa, naravno da ce Zvezda kao osvajac ABA lige ici u EL. ABA liga daje jedno mesto EL, a to da osvajac nema zagarantovano mesto je upravo da im se ne bi desilo da ligu osvoje Buducnost, Mornar, Igokea i ostale koje EL ne zeli. Znaci, Zvezda koja ispunjava uslove za igranje EL, ce ici u istu kao osvajac. Po cemu Zvezda zasluzuje da igra EL? Mozda po tome sto je ubdeljivo prvi klub EL po ucinku domacih igraca. Mozda po tome sto i pored jednog od najmanjih budzeta u EL, igra svake godine egal sa mnogo skupljim ekipama. Mozda po tome sto juniori Zvezde gotovo uvek igraju zavrsne turnire. Mozda po tome sto su gomila danasnjih Zvezda EL igrali u Zvezdi. Mozda po tome sto ima odlicnu publiku koja je uz svoj tim.

Ego

pre 11 meseci

Ako zvezda ne osvoji ABA a ne bude igrala EL, to bi bilo sramota jer ni po cemu jsd nije zasluzio wild card... Ako navijaci zvezde budu cutali ....

koncentrični krugovi gluposti i neznanja

pre 11 meseci

@(SrbEUin, 26. maj 2023 12:23)

Šta bi bilo kad bi bilo priče prepuštam onima koji od toga žive. Ja govorim za konkretan slučaj gde je najtrofejniji trener u EL preuzeo klub koji je poznat po rekordnim posetama i velikom broju EL igrača kojima je bio odskočna daska. To što je desetak godina bio sputavan zarad "uspeha" nekog drugog kluba, i što se šire razne laži kako bi mu urušili reputaciju, to je druga priča...

U svakom sluičaju, ja bih rekao da EL itekako trlja ruke što je Partizanu dala wild card ove godine jer su imali rekordnu posetu ove sezone čemu je Obradović sa Partizanom itekako doprineo...

Piter Markoni

pre 11 meseci

Uzmite Tavaresa , imate Kampaca i Vildosu, dovedete Milutinova i Kalinića.... Pare vam da država i baš vas briga , ako udjete u minus uzmete kredit od Agrobanke, njih ugase, država se oslobodi poreza i bićete zadovoljni, ali bi trebalo prvo da dobijete licencu, problem je što puno pljujete po Euroligi, Bodirogi, Marsal Glikmanu, manipulišete sa parama, dajete lažne finansijske izveštaje Euroligi a hoćete licencu... To može proći u KLS, možda i u ABA ligi, gde se svi prodaju za šaku dolara.... u Euroligi - TEŠKO.

nnn

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.
(goksi, 26. maj 2023 11:29)

Sta si hteo reci? Ok slazem se da ste u tome svemu bolji, ali pre 20 i vise godina. Da li mislis da zbog toga sada vi zasluzujete to vise od drugih?

Zike

pre 11 meseci

@svi drugari moji grobari

Ti si tipican primerak funkcionalno nepismenog i zaslepljenog kompleksima. Izjava skroz korektna i pre svega istinita. Covek govori da je do prosle sezone samo pobedniku ABA lige bio garantovano mesto u EL. I da u odnosu na ostale budzete i borbu na dva fronta, pre ili kasnije se dodje u situaciju da utakmica u Aba postane bitnija od one u EL jer svaki poraz u ABA, potencionalno te odaljava od titule u istoj, a to automatski znaci ne igrati EL naredne sezone. Vrzino kolo koje moze samo A licenca da prekine. Isto tako je spomenuo pojacanja. Kako ce neki bolji igrac da pristane recimo sad da ga dovedu ako ne zna hoce li igrati EL i nece to znati jos mesec dana. Do tada, eto njega u Baskoniji recimo, jer tamo zna da ce sigurno biti ucesnik EL.
Samo Grobari se tripuju da to ima neke veze sa tradicijama, legendama… Novac i profit! To je sve sto zanima ulagace bez kojih EL ne postoji. Sutra da vam zavrne slavinu onaj koji ju je do daske odvrnuo pre dve sezone, ne bi vam pomoglo ni 5 Bodiroga, 10 Obradovica i pola miliona navijaca na svakoj utakmici, ni sve to sto uzimate u obzir da zbog toga kao svi jedva cekaju da vas vide u EL!
Licencu ce dobiti onaj klub, koji moze makar u narednih 5 godina da garantuje budzet koji zahteva EL i finansijsku stabilnost. A to ne moze ni Zve ni Par jer njihovi buzdeti zavise od dnevno-politicke situacije i volje drzave.

nolegoat

pre 11 meseci

Koje nebuloze ljudi. O čemu vi pričate, jel se to top 8 maže na lebac ljudi moji. Prvi put nakon mnogo godine bolje se plasirali od Zvezde i gledaj čuda ponižavaju kao da su osvojili. Uzmite titulu već neku pa ok.
Ima Želimir mnogo trofeja svaka mu čast, taman da nadomesti ove sušne godine sa vama.

vanja

pre 11 meseci

Deksa, naravno da ce Zvezda kao osvajac ABA lige ici u EL. ABA liga daje jedno mesto EL, a to da osvajac nema zagarantovano mesto je upravo da im se ne bi desilo da ligu osvoje Buducnost, Mornar, Igokea i ostale koje EL ne zeli. Znaci, Zvezda koja ispunjava uslove za igranje EL, ce ici u istu kao osvajac. Po cemu Zvezda zasluzuje da igra EL? Mozda po tome sto je ubdeljivo prvi klub EL po ucinku domacih igraca. Mozda po tome sto i pored jednog od najmanjih budzeta u EL, igra svake godine egal sa mnogo skupljim ekipama. Mozda po tome sto juniori Zvezde gotovo uvek igraju zavrsne turnire. Mozda po tome sto su gomila danasnjih Zvezda EL igrali u Zvezdi. Mozda po tome sto ima odlicnu publiku koja je uz svoj tim.
(Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03)
odakle znaš da će zvezda osvojiti aba?

istina

pre 11 meseci

Ako ne osvoji ABA ligu Partizan nema ni jedan jedini osnov da udje u EL. Nije imao ni ove godine ali mu je drzava platila WC. To sto se busaju ulaskom medju 8 je cista glupost, ulazila je i Zvezda pa joj to nista nije donelo, morala je da osvaja ABA ligu.

Nbc

pre 11 meseci

(Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03)
Tvoji komentari najčešće nemaju veze sa realnošću niti su sportski. Kakve veze bolan ima to koliko domaćih igrača igra u klubu? Za EL nikakve. Imate domaćih igrača zato što nisu kvalitet da idu dalje. Partizan je na žalost zbog kvaliteta igrača koje ima često ostajao bez njih u vrlo mladim danima. Ali zbog toga je reprezentacija osvajala medalje upravo zbog kostura tima koji su činili Partizanovci kao i treneri. Danas da Partizan svake godine ima vaš budžet, pa naravno da bi bilo i više domaćih igrača koji su uvijek skuplji od stranaca ako su istog kvaliteta. I kakve veze imaju juniori? Pa koga to izbaciste poslednjig 15 godina ili poslednjih 50 godina još od kraja karijere Slavnića? Da li je ijedan vaš igrač bio ključan za reprezentaciju? Nijedan. I mali je broj onih koji su u poslednjih 50 godina bili prva petorka reprezentacije. Mislim da od Slavnića niste imali nekoga ko je bio standardan. Prema tome malo objektivnosti ne bi škodilo. A ako već spominjete kako poslednjih godina redovno igrate, pa što Bora Stanković blokira Partizan za licencu kada je igrao stalno i igrao i F4 što je za vas samo pusti san. I to je igrao sa 10 domaćih igrača a bio i prvak Evrope bez stranaca.

Deksa

pre 11 meseci

Posto trofej ABA NIJE garancija EL neka mi neko objasni po kom osnovu i rezonu Zvezda zasluzuje ne EL nego uopste da udje u razmatranje za istu? Moze i klinacko lupetanja moze i ozbiljno promisljanje. Jedan jedini razlog da neko Zvezdu uopste razmatra za EL ?

Veljko

pre 11 meseci

Kako vam je bitnija utakmica protiv Borca nego protiv Real Madrida? Što igrate EL ako vas samo interesuje da osvojite ABA ligu? Posle neko kaže da niste rekreativci.

Milance

pre 11 meseci

Deksa, naravno da ce Zvezda kao osvajac ABA lige ici u EL. ABA liga daje jedno mesto EL, a to da osvajac nema zagarantovano mesto je upravo da im se ne bi desilo da ligu osvoje Buducnost, Mornar, Igokea i ostale koje EL ne zeli. Znaci, Zvezda koja ispunjava uslove za igranje EL, ce ici u istu kao osvajac. Po cemu Zvezda zasluzuje da igra EL? Mozda po tome sto je ubdeljivo prvi klub EL po ucinku domacih igraca. Mozda po tome sto i pored jednog od najmanjih budzeta u EL, igra svake godine egal sa mnogo skupljim ekipama. Mozda po tome sto juniori Zvezde gotovo uvek igraju zavrsne turnire. Mozda po tome sto su gomila danasnjih Zvezda EL igrali u Zvezdi. Mozda po tome sto ima odlicnu publiku koja je uz svoj tim.
(Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03)
Svakako Zvezda ima mesto, ali ucinak domacih igraca, egal sa skupljim ekipama? Rezultat je svakako mogao i morao da bude bolji. Zvezda ima ime, publiku, strast, ima mnogo toga sto je zanimljivije od pola ucesnika. Nazalost, to nista ne mora da znaci i svi znamo da EL moze da okrene list bez problema.

Deki

pre 11 meseci

@Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03), možda po tome što ste kao 4. plasirani počeli da igrate EL i po tome što ste režimski klub?

Pavle

pre 11 meseci

Zasto jurite Evroligu ako su vam utakmice u njoj nebitne?
Svejedno pionir poluprazan, i ispada se u novembru iz iste lige.
Ajde ove sezone se ispalo tek u martu, ali opet koji je znacaj.
(svi drugari moji grobari, 26. maj 2023 11:27)

Koja je konkretna razlika ispadanja u martu i u maju? Koliko puta je Partizan osvojio Evroligu? Imate najvećeg ikada na klupi, magični budžet, neplaćanje poreza.. koliko vam je to trofeja donelo? Neigranje domaćeg prvenstva? Nema kazne za to? Odlaganje utakmica u ABA ligi? Na osnovu čega?
A tek navijači. Gde su bili do pre koju godinu? Isto gde su sad i na stadionu. Navijači velikih utakmica i pobeda.
(PeraKojot, 26. maj 2023 12:02)
Razlika je sto u maju ispadnu plejof ucesnici, valjda kapiras tu razliku. Partizan je 1992 osvojio titulu.
Donelo je plejof jedne nase ekipe u novom formatu EL, rekordan broj pobeda neke ekipe iz Srbije u jednoj sezoni EL, 6. mesto na tabeli, prvo mesto u ABA ligi u regularnom delu, prednost domaceg terena. Vama je sezona sledeca: trofej Kupa (cestitam), drugo mesto u ABA ligi, 10. mesto u EL i ne igranje plejofa. Nista specijalno, jelte.
Domacu ligu da ne spominjem, nerefularno privatno takmicenje. Za to postoji kazna izbacivanja u 3. ligu, pa ne mozes da nas uzbacis iz iste u istu ligu ili rang takmicenja.
Odlaganje tekmi? Kad igrate onu u PG od prosle godine? Vi ste poslednji koji to smete da pitate.
Navijaci, tebra, idi na google, lako se proveri ko je najgledanija ekipa iz sezone u sezonu.
Svako dobro ti zelim i da sw malo razbudis.

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Nbc, moji komentari su apsolutno sportski, kosarkaski a pre svega istiniti. Covek je pitao zasto Zvezda zasluzuje da igra EL i odogovor je dobio. To sto vi potcenjujete nase domace igrace koje Zvezda pravi, pa izvolie, napravite vi makar takve. Smesno mi je da u raspravu o domacim igracima ulazim sa navijacem ekipe koja domaceg igraca iz svoje skole nije izbacila jos od Mice Berica. A jos smesnije da mi prica o domacim igracima navijac ekipe gde su isti puki epizodisti i mahaci peskirima.

ČIČA

pre 11 meseci

Koja je konkretna razlika ispadanja u martu i u maju? Koliko puta je Partizan osvojio Evroligu? Imate najvećeg ikada na klupi, magični budžet, neplaćanje poreza.. koliko vam je to trofeja donelo? Neigranje domaćeg prvenstva? Nema kazne za to? Odlaganje utakmica u ABA ligi? Na osnovu čega?
A tek navijači. Gde su bili do pre koju godinu? Isto gde su sad i na stadionu. Navijači velikih utakmica i pobeda.
(PeraKojot, 26. maj 2023 12:02)

Razlika je što u martu ispadaju kante za punjenje, a u maju elita Evrope.
Partizan je osvojio Evroligu jednom, za sada.
Ostalo sto si napisao nije vredno odgovora.

Deki

pre 11 meseci

@Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03), možda po tome što ste kao 4. plasirani počeli da igrate EL i po tome što ste režimski klub?

Petar

pre 11 meseci

@goksi, 26. maj 2023 11:29

Mnogo napisanog bez ikakve logike. Zeljko ima najvise titula u Evropi ali samo jednu sa Partizanom koja je jedina tog kluba.
Ako gledamo istoriju evropskih kosarkaskih takmicenja onda su Split i Cibona mnogo veci klubovi od Partizana, a Bosna je u rangu sa istim.

Osporavanje zvezdinih legendi je jos jedna od nebuloza. I te partizanove legende su legende novijeg doba, u zadnjih nekoliko decenija kada je i postojao samo jedan klub u drzavi ali na to je stavljena tacka pa u zadnje vreme nema ni jednog domaceg igraca koji je vredan pohvale. Mislim svaka cast na generaciju koja je osvojila evropsku titulu ali svi oni su produkt nekog drugog vremena drzave, struke i rada koji nece biti ponovljen jer je Partizan sada jedino i stanju da dovede 7-8 skupih stranaca oko kojih ce graditi igru a to nije isto sa Partizanom iz te 1991 godine.
(chupavi, 26. maj 2023 12:28)
Sve bude super i dodjem do dela "stavljena tacka". I posle kazu nema doktor botove.

Peca

pre 11 meseci

Bitnija vam ne utakmica ABA lige koju osvajate samo da bi popunjavali broj učesnika u EL. Ona vam je manje bitna, ne palite se na top 8 EL, doveli ste Kampaca da igra u Čačku.... Šta je to sa vama?

srb

pre 11 meseci

@Grdoje
A koji se to klub takmici u el sa velikom bazom domacih igraca? Znas li koji je klub u el imao najveci doprinos domacih igraca u sezoni za nama? Kapiram da nemas pojma elementarne stvari ali zasto onda komentarises bilo sta?

ccc

pre 11 meseci

Sutra da vam zavrne slavinu onaj koji ju je do daske odvrnuo pre dve sezone, ne bi vam pomoglo ni 5 Bodiroga, 10 Obradovica i pola miliona navijaca na svakoj utakmici, ni sve to sto uzimate u obzir da zbog toga kao svi jedva cekaju da vas vide u EL!
Licencu ce dobiti onaj klub, koji moze makar u narednih 5 godina da garantuje budzet koji zahteva EL i finansijsku stabilnost. A to ne moze ni Zve ni Par jer njihovi buzdeti zavise od dnevno-politicke situacije i volje drzave.
(Zike, 26. maj 2023 15:44)


Nama je vec zavrtana slavina. Vama je ta volsebno odvrnuta i nestali su vam dugovi? Hoces da kazes, da ste tada pored 13,5 mil. duga placali porez?? Partizan placa porez i to kamata na kamatu. I otplatice ga. Nece nikoga ostetiti za razliku od vas. To sto neko dobrovoljno donira novac jer voli Partizan a vi se sprdate, sluzi da se otplati dug. Tvoj tim je zavio u crno one od kojih je uzimao milione. Medjutim vama da se zavrne slavina? Da li bi bilo drugacije?

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Deki, kada smo poceli da igramo EL kao 4 plasirani klub? Prvu EL posle seozne 98, smi poceli da igramo kao finalisti ABA lige. I to je jedina istina. Mora da si nas pobrkao sa timom koji je igrao EK kao 7 u ABA ligi, koji je dobio licencu za EL i tako dalje.

Rade74

pre 11 meseci

Ruku na srce kao Grobar želim i Zvezdi i nama,da dobijemo tu famoznu A licencu.Ako ne ikad,sada smo dokazali,da je zaslužujemo,Partizan 6.,Zvezda 10. i kraj priće!!!

Podgoricanin

pre 11 meseci

Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03
Dakle, vama je dobro što EL ne želi Bud, Igokeu, Mornar, Cedevitu a želi Zvezdu ili Partizan, a nije vam dobro ako EL želi London Tauers ili neki tako klub sa više para umjesto Zvezde, Partizana? Koju ste licemjeri to je strasno. Blizanci pravi.

Uros

pre 11 meseci

(goksi, 26. maj 2023 11:29)

Te vaše priče o veličini, legendama kluba i časovima ljubavi poprimaju razmere dijagnoze, sve fore koje vam je Dukljanin godinama prodavao i ispirao mozak.

Baš EL briga ko je igrao za klub pre 30 ili 40 godina. Zna se šta je njima kao firmi važno. Koje vi filmove puštate u glavi..
(Korto, 26. maj 2023 12:03)
Sve stoji. Zamisli sad sanse Zvezde da igra EL posle one mutljavine sa papirima. Pa sve da osvoji 3 ABA lige, EL moze da kaze cao zdravo. Slazes se?

lupa

pre 11 meseci

Luda vam je ta dominacija vaša vidim...inače legende zvezde su Nebojša Popović, Bora Stanković, Šaper, Aca Nikolić, sve ljudi koji su stvorili košarku na ovim prostorima i zbog koja je ona uopšte i počela da se igra ovde, prema tome ne trabunjaj i isprati kako će Čupa da klepi Patlidžanka u finalu, pa će vam propasti i druga godina projekta " ja volim partizan i zbog toga sam se vratio za 1.5 miliona platu".
(uzalud vam trud svirači, 26. maj 2023 12:43)


Ljudi koji činjenice uzimaju iz nekih filmova...
Nisu oni stvorili košarku na ovim prostorima. Košarka se igrala i pre nego što su oni rođeni.

matori

pre 11 meseci

Šampion ABA lige nema direktnu prohodnost u EL i to bi taj " GM" tzv KKCZ morao da zna.Njemu, šampionu ABA se uglavnom davala pozivnica da bi ovaj košarkaški nekada bitan region imao predstavnika. Ako neki klub iz regiona bude dobio licencu EL nije u obavezi da pozivnicu da ABA ligi. Kako su klubovi koji su igrali EL poslednjih godina ostvarivali izuzetno skromne rezultate uz brojne skandale i kazne. Kako su sa druge strane ti isti klubovi istovremeno radili sve da kompromituju regularnost ABA ( više klubova istog vlasnika, prekidi, pritisci na sudije, ne odlaženje na utakmicu, muljanje sa registracijama igrača....) sada se davanje pozivnice ne može podrazumevati nikako.

Grdoje

pre 11 meseci

To je zato što stalno pravite jednogodišnje planove. Baza domaćih igrača vam je tanka a onda čekate Jul da biste kupili 5-6.igrača, s koca i konopca, pa dok ih uklopite već ste ispali iz PO trke u EL. Tužna je vaša sudbina, zaista vas žalim. A i te strance, na kraju morate da isplatite, neće ništa da "oproste", pokvarenjaci. Neće da igraju kao domaći, pola Zeću pola preduzeću..

Roske

pre 11 meseci

Koje nebuloze ljudi. O čemu vi pričate, jel se to top 8 maže na lebac ljudi moji. Prvi put nakon mnogo godine bolje se plasirali od Zvezde i gledaj čuda ponižavaju kao da su osvojili. Uzmite titulu već neku pa ok.
Ima Želimir mnogo trofeja svaka mu čast, taman da nadomesti ove sušne godine sa vama.
(nolegoat, 26. maj 2023 14:32)
Za navijaca kluba bez rominga, trebalo bi da shvatis sta znaci plasman u razigravanje.

Никола Петровић

pre 11 meseci

Смешно и јадно. Требамо чувати у систему вредности став одговорности.

Milano79

pre 11 meseci

A gde nestade vaš dug grobari kad već pominjete naš, kako to da dugujete tolike milione a imate najskuplji tim na Balkanu svih vremena ? Na sve to porez ne plaćate, banke vam daju kredite pa posle one duguju vama. To što ste ušli u top 8 vam je sve za ovu godinu, pobegli ste iz KLS-a jer tamo nemate igrače da igraju, ograničen broj stranaca. Vi ste bez stranaca u rangu Borca iz Čačka, a mi smo pobeđivali i Real samo sa domaćim igračima. Nemojte mnogo visoko da letite, teže je prizemljenje.

Predrag

pre 11 meseci

Ima neko ko je igrao vise od 10 godina Evroligu i belezio rezultate koje vi sanjate,pa opet nije dobio A licencu. I ove godine je taj neko vam je pokazao kako se igra kosarka van vase ABA lige.I da,i ove godine ste imali skuplji tim i opet nista. Mada vlasnici ste jednog rekorda u Evroligi i treba vam cestitati na tome,a vi sad vidite koji je to rekord...

goksi

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.

lokos

pre 11 meseci

Vildoza je izjavio ono sto je izjavio, ono sto nikad ne bi culi od mracne strane, a onda vidis ponasanje Savica i kolika je zelja komsija malih da zvezda ne igra evroligu....onda ti bude jasno

Shone

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.
(goksi, 26. maj 2023 11:29)

Ceo tvoj komentar govori ko zapravo ima komplekse. Najveci strah navijaca Partizana uopste je, da se Zvezda ne domogne evroligaskog trofeja u kosarci, sto u nekoj buducnosti uopste nije nemoguce, i oni to znaju, dok u fudbalu to je nemoguca misija za bilo koji klub ovde. Iz tog straha dolaze i ovakvi komentari, price o FMP, saplitanja van terena...itd.

Nagai Nagayoshi

pre 11 meseci

Dobijanju A licence mnogo doprinosi i izjava vaseg sefa da se nikad niste palili na top 8, a to da vam je utakmica protiv Borca bitnija od Reala se videlo po tome kakve ste igrace doveli da igraju samo ABA ligu, u zdravlju da ste i da dovedete Tavaresa.

svi drugari moji grobari

pre 11 meseci

Zasto jurite Evroligu ako su vam utakmice u njoj nebitne?
Svejedno pionir poluprazan, i ispada se u novembru iz iste lige.
Ajde ove sezone se ispalo tek u martu, ali opet koji je znacaj.

Ego

pre 11 meseci

Ako zvezda ne osvoji ABA a ne bude igrala EL, to bi bilo sramota jer ni po cemu jsd nije zasluzio wild card... Ako navijaci zvezde budu cutali ....

PeraKojot

pre 11 meseci

Zasto jurite Evroligu ako su vam utakmice u njoj nebitne?
Svejedno pionir poluprazan, i ispada se u novembru iz iste lige.
Ajde ove sezone se ispalo tek u martu, ali opet koji je znacaj.
(svi drugari moji grobari, 26. maj 2023 11:27)

Koja je konkretna razlika ispadanja u martu i u maju? Koliko puta je Partizan osvojio Evroligu? Imate najvećeg ikada na klupi, magični budžet, neplaćanje poreza.. koliko vam je to trofeja donelo? Neigranje domaćeg prvenstva? Nema kazne za to? Odlaganje utakmica u ABA ligi? Na osnovu čega?
A tek navijači. Gde su bili do pre koju godinu? Isto gde su sad i na stadionu. Navijači velikih utakmica i pobeda.

Navijac zvezde

pre 11 meseci

Tacno tako, morali smo da pravimo balans izmedju aba i evrolige sa skromnim strancima od 2014 pa do 2022 . Domace igrace smo dovodili iz mege,radnickog,fmp-a Hemofarma, I ponovo smo osvajali triplu krunu ,Zvezda zasluzuje wild card barem a ne da nas drze u neizvesnosti

Србислав

pre 11 meseci

ЦЗ је једини клуб који је освајао националне титуле на све три подлоге: прво шљака, затим бетон и на крају паркет. И први тим са међународном титулом.
То што је целокупна кошаркашка јавност и тајност добрим делом 60-их, 70-их и 80-их била за ометање ЦЗ да не освоји трон је далека прошлост, али остаје да се памти. У ближој прошлости ЦЗ је, као и још неколико клубова, прошла 15. годишње малтретирање од стране Партизана. И то остаје историјски забележено и памти се.

uzalud vam trud svirači

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.

PRVA LIGA SFR JUGOSLAVIJE (1945 - 1992)

Crvena zvezda - 12
Olimpija, Zadar, Split - 6
Partizan - 5
OKK Beograd - 4
Bosna, Cibona - 3
Proleter Zrenjanin, Radnicki Beograd, KK JA - 1

PRVA LIGA SR JUGOSLAVIJE (1992 - 2006)

Partizan - 8
Crvena zvezda - 3
Buducnost - 3

SUPERLIGA SRBIJE (2006 - 2022)

Partizan - 8
Crvena zvezda - 7

UKUPNO (1945 - 2022)

Crvena zvezda - 22
Partizan - 21

Luda vam je ta dominacija vaša vidim...inače legende zvezde su Nebojša Popović, Bora Stanković, Šaper, Aca Nikolić, sve ljudi koji su stvorili košarku na ovim prostorima i zbog koja je ona uopšte i počela da se igra ovde, prema tome ne trabunjaj i isprati kako će Čupa da klepi Patlidžanka u finalu, pa će vam propasti i druga godina projekta " ja volim partizan i zbog toga sam se vratio za 1.5 miliona platu".

koncentrični krugovi gluposti i neznanja

pre 11 meseci

Ako zvezda ne osvoji ABA a ne bude igrala EL, to bi bilo sramota jer ni po cemu jsd nije zasluzio wild card... Ako navijaci zvezde budu cutali ....
(Ego, 26. maj 2023 11:10)

Čini mi se da Evroliga smatra da klub koji trenira trener sa osvojenih 9 EL titula itekako zaslužuje da igra Evroligu. Poslednja sezona je pokazala da su bili u pravu kad su Partizanu dodelili wild card. A Zvezda mora da shvati da nije važno samo učestvovati sa zvučnim imenima, treba nekada i da se dođe do doigravanja...

Korto

pre 11 meseci

(goksi, 26. maj 2023 11:29)

Te vaše priče o veličini, legendama kluba i časovima ljubavi poprimaju razmere dijagnoze, sve fore koje vam je Dukljanin godinama prodavao i ispirao mozak.

Baš EL briga ko je igrao za klub pre 30 ili 40 godina. Zna se šta je njima kao firmi važno. Koje vi filmove puštate u glavi..

SrbEUin

pre 11 meseci

Čini mi se da Evroliga smatra da klub koji trenira trener sa osvojenih 9 EL titula itekako zaslužuje da igra Evroligu.(koncentrični krugovi gluposti i neznanja, 26. maj 2023 11:53)


Znači kad London Tauer i Dubai šoping mol kupe Žoca ili Mesinu zaslužiće EL. U stvari direktan F4.
Nisu bitni rezultati, samo kupljena imena.
Plastika vam je u jezgru kluba. Bez domaćih igrača, bez omladinske škole.
U čemu je razlika između Plastikana i Dubai šopigsa?

Deksa

pre 11 meseci

Posto trofej ABA NIJE garancija EL neka mi neko objasni po kom osnovu i rezonu Zvezda zasluzuje ne EL nego uopste da udje u razmatranje za istu? Moze i klinacko lupetanja moze i ozbiljno promisljanje. Jedan jedini razlog da neko Zvezdu uopste razmatra za EL ?

Jugosloven

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.
(goksi, 26. maj 2023 11:29)
Ja bih dodao po broju osvojenih plasmana od top 14-17.

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Deksa, naravno da ce Zvezda kao osvajac ABA lige ici u EL. ABA liga daje jedno mesto EL, a to da osvajac nema zagarantovano mesto je upravo da im se ne bi desilo da ligu osvoje Buducnost, Mornar, Igokea i ostale koje EL ne zeli. Znaci, Zvezda koja ispunjava uslove za igranje EL, ce ici u istu kao osvajac. Po cemu Zvezda zasluzuje da igra EL? Mozda po tome sto je ubdeljivo prvi klub EL po ucinku domacih igraca. Mozda po tome sto i pored jednog od najmanjih budzeta u EL, igra svake godine egal sa mnogo skupljim ekipama. Mozda po tome sto juniori Zvezde gotovo uvek igraju zavrsne turnire. Mozda po tome sto su gomila danasnjih Zvezda EL igrali u Zvezdi. Mozda po tome sto ima odlicnu publiku koja je uz svoj tim.

nnn

pre 11 meseci

Cime zasluzujete prijatelju? Po tome sto vam je Nebojsa Ilic najveca legenda kluba? Po broju osvojenih evropskih titula? Po tome sto su vasi igraci bili nosioci reprezentacije kad smo osvajali zlata? Po tome sto ste dominirali SFRJ ligom u vremenima sljake? Sam Zeljko Obradovic je veci od celog vaseg kluba, tako da sto se tice A licence nemate sta da trazite. Ali, po jednom ste sigurno najbolji u Evropi, po broju napisanih saopstenja i neizlecivih kompleksa koji su vam usadjeni.
(goksi, 26. maj 2023 11:29)

Sta si hteo reci? Ok slazem se da ste u tome svemu bolji, ali pre 20 i vise godina. Da li mislis da zbog toga sada vi zasluzujete to vise od drugih?

пан

pre 11 meseci

Само од крилних ценатара и центара имају Петрушева, Мартина, Бентила, Митровића, Кузмића, Радуљицу и то им није довољно да у три дана одиграју две утакмице, при чему је друга Борац.
А Партизану су довољни Лесор, Ледеј, често повређени Смаилагић и стално повређени или болесни Копривица. Евентуално да рачунамо и Тристана, мада је он кориснији као крило због шута.

Piter Markoni

pre 11 meseci

Uzmite Tavaresa , imate Kampaca i Vildosu, dovedete Milutinova i Kalinića.... Pare vam da država i baš vas briga , ako udjete u minus uzmete kredit od Agrobanke, njih ugase, država se oslobodi poreza i bićete zadovoljni, ali bi trebalo prvo da dobijete licencu, problem je što puno pljujete po Euroligi, Bodirogi, Marsal Glikmanu, manipulišete sa parama, dajete lažne finansijske izveštaje Euroligi a hoćete licencu... To može proći u KLS, možda i u ABA ligi, gde se svi prodaju za šaku dolara.... u Euroligi - TEŠKO.

istina

pre 11 meseci

Ako ne osvoji ABA ligu Partizan nema ni jedan jedini osnov da udje u EL. Nije imao ni ove godine ali mu je drzava platila WC. To sto se busaju ulaskom medju 8 je cista glupost, ulazila je i Zvezda pa joj to nista nije donelo, morala je da osvaja ABA ligu.

Nbc

pre 11 meseci

(Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03)
Tvoji komentari najčešće nemaju veze sa realnošću niti su sportski. Kakve veze bolan ima to koliko domaćih igrača igra u klubu? Za EL nikakve. Imate domaćih igrača zato što nisu kvalitet da idu dalje. Partizan je na žalost zbog kvaliteta igrača koje ima često ostajao bez njih u vrlo mladim danima. Ali zbog toga je reprezentacija osvajala medalje upravo zbog kostura tima koji su činili Partizanovci kao i treneri. Danas da Partizan svake godine ima vaš budžet, pa naravno da bi bilo i više domaćih igrača koji su uvijek skuplji od stranaca ako su istog kvaliteta. I kakve veze imaju juniori? Pa koga to izbaciste poslednjig 15 godina ili poslednjih 50 godina još od kraja karijere Slavnića? Da li je ijedan vaš igrač bio ključan za reprezentaciju? Nijedan. I mali je broj onih koji su u poslednjih 50 godina bili prva petorka reprezentacije. Mislim da od Slavnića niste imali nekoga ko je bio standardan. Prema tome malo objektivnosti ne bi škodilo. A ako već spominjete kako poslednjih godina redovno igrate, pa što Bora Stanković blokira Partizan za licencu kada je igrao stalno i igrao i F4 što je za vas samo pusti san. I to je igrao sa 10 domaćih igrača a bio i prvak Evrope bez stranaca.

Deki

pre 11 meseci

@Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03), možda po tome što ste kao 4. plasirani počeli da igrate EL i po tome što ste režimski klub?

chupavi

pre 11 meseci

@goksi, 26. maj 2023 11:29

Mnogo napisanog bez ikakve logike. Zeljko ima najvise titula u Evropi ali samo jednu sa Partizanom koja je jedina tog kluba.
Ako gledamo istoriju evropskih kosarkaskih takmicenja onda su Split i Cibona mnogo veci klubovi od Partizana, a Bosna je u rangu sa istim.

Osporavanje zvezdinih legendi je jos jedna od nebuloza. I te partizanove legende su legende novijeg doba, u zadnjih nekoliko decenija kada je i postojao samo jedan klub u drzavi ali na to je stavljena tacka pa u zadnje vreme nema ni jednog domaceg igraca koji je vredan pohvale. Mislim svaka cast na generaciju koja je osvojila evropsku titulu ali svi oni su produkt nekog drugog vremena drzave, struke i rada koji nece biti ponovljen jer je Partizan sada jedino i stanju da dovede 7-8 skupih stranaca oko kojih ce graditi igru a to nije isto sa Partizanom iz te 1991 godine.

Veljko

pre 11 meseci

Kako vam je bitnija utakmica protiv Borca nego protiv Real Madrida? Što igrate EL ako vas samo interesuje da osvojite ABA ligu? Posle neko kaže da niste rekreativci.

matori

pre 11 meseci

Šampion ABA lige nema direktnu prohodnost u EL i to bi taj " GM" tzv KKCZ morao da zna.Njemu, šampionu ABA se uglavnom davala pozivnica da bi ovaj košarkaški nekada bitan region imao predstavnika. Ako neki klub iz regiona bude dobio licencu EL nije u obavezi da pozivnicu da ABA ligi. Kako su klubovi koji su igrali EL poslednjih godina ostvarivali izuzetno skromne rezultate uz brojne skandale i kazne. Kako su sa druge strane ti isti klubovi istovremeno radili sve da kompromituju regularnost ABA ( više klubova istog vlasnika, prekidi, pritisci na sudije, ne odlaženje na utakmicu, muljanje sa registracijama igrača....) sada se davanje pozivnice ne može podrazumevati nikako.

Roske

pre 11 meseci

Koje nebuloze ljudi. O čemu vi pričate, jel se to top 8 maže na lebac ljudi moji. Prvi put nakon mnogo godine bolje se plasirali od Zvezde i gledaj čuda ponižavaju kao da su osvojili. Uzmite titulu već neku pa ok.
Ima Želimir mnogo trofeja svaka mu čast, taman da nadomesti ove sušne godine sa vama.
(nolegoat, 26. maj 2023 14:32)
Za navijaca kluba bez rominga, trebalo bi da shvatis sta znaci plasman u razigravanje.

Pant-LA

pre 11 meseci

Da li je moguce da toliko ljudi ne razume izjavu?? Ili se samo kao i obicno pravite blesavi?!
Igras euroligu uporedo sa aba ligom i dodjes u apsurdnu situaciju da ti je bitnija aba (da bi izborio pravo da igras i sledece sezone) nego mec u euroligi (naravno ako nije f4), jer dzaba ti i 8. i 5. mesto ako ne uzmes titulu u aba i pusis sledecu sezonu, apsurd na kub.. A ovo da aba nema zagarantovanog predstavnika je istina ali to je samo ostavljena mogucnost da mogu da blokiraju neki nepozeljan klub ako bude nekog iznenadjenja, tipa Igokea ili Cibona u stecaju ili ko vec, pa se po potrebi izmisljaju razlozi tipa hala, aerodrom, hoteli, budzet ili sta im vec odgovara.. Licemerna Evropa!

ČIČA

pre 11 meseci

Koja je konkretna razlika ispadanja u martu i u maju? Koliko puta je Partizan osvojio Evroligu? Imate najvećeg ikada na klupi, magični budžet, neplaćanje poreza.. koliko vam je to trofeja donelo? Neigranje domaćeg prvenstva? Nema kazne za to? Odlaganje utakmica u ABA ligi? Na osnovu čega?
A tek navijači. Gde su bili do pre koju godinu? Isto gde su sad i na stadionu. Navijači velikih utakmica i pobeda.
(PeraKojot, 26. maj 2023 12:02)

Razlika je što u martu ispadaju kante za punjenje, a u maju elita Evrope.
Partizan je osvojio Evroligu jednom, za sada.
Ostalo sto si napisao nije vredno odgovora.

Grdoje

pre 11 meseci

To je zato što stalno pravite jednogodišnje planove. Baza domaćih igrača vam je tanka a onda čekate Jul da biste kupili 5-6.igrača, s koca i konopca, pa dok ih uklopite već ste ispali iz PO trke u EL. Tužna je vaša sudbina, zaista vas žalim. A i te strance, na kraju morate da isplatite, neće ništa da "oproste", pokvarenjaci. Neće da igraju kao domaći, pola Zeću pola preduzeću..

Deki

pre 11 meseci

@Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03), možda po tome što ste kao 4. plasirani počeli da igrate EL i po tome što ste režimski klub?

koncentrični krugovi gluposti i neznanja

pre 11 meseci

@(SrbEUin, 26. maj 2023 12:23)

Šta bi bilo kad bi bilo priče prepuštam onima koji od toga žive. Ja govorim za konkretan slučaj gde je najtrofejniji trener u EL preuzeo klub koji je poznat po rekordnim posetama i velikom broju EL igrača kojima je bio odskočna daska. To što je desetak godina bio sputavan zarad "uspeha" nekog drugog kluba, i što se šire razne laži kako bi mu urušili reputaciju, to je druga priča...

U svakom sluičaju, ja bih rekao da EL itekako trlja ruke što je Partizanu dala wild card ove godine jer su imali rekordnu posetu ove sezone čemu je Obradović sa Partizanom itekako doprineo...

lupa

pre 11 meseci

Luda vam je ta dominacija vaša vidim...inače legende zvezde su Nebojša Popović, Bora Stanković, Šaper, Aca Nikolić, sve ljudi koji su stvorili košarku na ovim prostorima i zbog koja je ona uopšte i počela da se igra ovde, prema tome ne trabunjaj i isprati kako će Čupa da klepi Patlidžanka u finalu, pa će vam propasti i druga godina projekta " ja volim partizan i zbog toga sam se vratio za 1.5 miliona platu".
(uzalud vam trud svirači, 26. maj 2023 12:43)


Ljudi koji činjenice uzimaju iz nekih filmova...
Nisu oni stvorili košarku na ovim prostorima. Košarka se igrala i pre nego što su oni rođeni.

čini mi se rođače da je standard pokvario ljude

pre 11 meseci

Iskreno rečeno, voleo bih i da Zvezda i Partizan dobiju A licencu za EL. Ali nije na mestu tvrditi da je zaslužena A licenca desetogodišnjim učestvovanjem bez ikakvog uspeha...

Uros

pre 11 meseci

(goksi, 26. maj 2023 11:29)

Te vaše priče o veličini, legendama kluba i časovima ljubavi poprimaju razmere dijagnoze, sve fore koje vam je Dukljanin godinama prodavao i ispirao mozak.

Baš EL briga ko je igrao za klub pre 30 ili 40 godina. Zna se šta je njima kao firmi važno. Koje vi filmove puštate u glavi..
(Korto, 26. maj 2023 12:03)
Sve stoji. Zamisli sad sanse Zvezde da igra EL posle one mutljavine sa papirima. Pa sve da osvoji 3 ABA lige, EL moze da kaze cao zdravo. Slazes se?

Pavle

pre 11 meseci

Zasto jurite Evroligu ako su vam utakmice u njoj nebitne?
Svejedno pionir poluprazan, i ispada se u novembru iz iste lige.
Ajde ove sezone se ispalo tek u martu, ali opet koji je znacaj.
(svi drugari moji grobari, 26. maj 2023 11:27)

Koja je konkretna razlika ispadanja u martu i u maju? Koliko puta je Partizan osvojio Evroligu? Imate najvećeg ikada na klupi, magični budžet, neplaćanje poreza.. koliko vam je to trofeja donelo? Neigranje domaćeg prvenstva? Nema kazne za to? Odlaganje utakmica u ABA ligi? Na osnovu čega?
A tek navijači. Gde su bili do pre koju godinu? Isto gde su sad i na stadionu. Navijači velikih utakmica i pobeda.
(PeraKojot, 26. maj 2023 12:02)
Razlika je sto u maju ispadnu plejof ucesnici, valjda kapiras tu razliku. Partizan je 1992 osvojio titulu.
Donelo je plejof jedne nase ekipe u novom formatu EL, rekordan broj pobeda neke ekipe iz Srbije u jednoj sezoni EL, 6. mesto na tabeli, prvo mesto u ABA ligi u regularnom delu, prednost domaceg terena. Vama je sezona sledeca: trofej Kupa (cestitam), drugo mesto u ABA ligi, 10. mesto u EL i ne igranje plejofa. Nista specijalno, jelte.
Domacu ligu da ne spominjem, nerefularno privatno takmicenje. Za to postoji kazna izbacivanja u 3. ligu, pa ne mozes da nas uzbacis iz iste u istu ligu ili rang takmicenja.
Odlaganje tekmi? Kad igrate onu u PG od prosle godine? Vi ste poslednji koji to smete da pitate.
Navijaci, tebra, idi na google, lako se proveri ko je najgledanija ekipa iz sezone u sezonu.
Svako dobro ti zelim i da sw malo razbudis.

nolegoat

pre 11 meseci

Koje nebuloze ljudi. O čemu vi pričate, jel se to top 8 maže na lebac ljudi moji. Prvi put nakon mnogo godine bolje se plasirali od Zvezde i gledaj čuda ponižavaju kao da su osvojili. Uzmite titulu već neku pa ok.
Ima Želimir mnogo trofeja svaka mu čast, taman da nadomesti ove sušne godine sa vama.

vanja

pre 11 meseci

Deksa, naravno da ce Zvezda kao osvajac ABA lige ici u EL. ABA liga daje jedno mesto EL, a to da osvajac nema zagarantovano mesto je upravo da im se ne bi desilo da ligu osvoje Buducnost, Mornar, Igokea i ostale koje EL ne zeli. Znaci, Zvezda koja ispunjava uslove za igranje EL, ce ici u istu kao osvajac. Po cemu Zvezda zasluzuje da igra EL? Mozda po tome sto je ubdeljivo prvi klub EL po ucinku domacih igraca. Mozda po tome sto i pored jednog od najmanjih budzeta u EL, igra svake godine egal sa mnogo skupljim ekipama. Mozda po tome sto juniori Zvezde gotovo uvek igraju zavrsne turnire. Mozda po tome sto su gomila danasnjih Zvezda EL igrali u Zvezdi. Mozda po tome sto ima odlicnu publiku koja je uz svoj tim.
(Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03)
odakle znaš da će zvezda osvojiti aba?

Peca

pre 11 meseci

Bitnija vam ne utakmica ABA lige koju osvajate samo da bi popunjavali broj učesnika u EL. Ona vam je manje bitna, ne palite se na top 8 EL, doveli ste Kampaca da igra u Čačku.... Šta je to sa vama?

Podgoricanin

pre 11 meseci

Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03
Dakle, vama je dobro što EL ne želi Bud, Igokeu, Mornar, Cedevitu a želi Zvezdu ili Partizan, a nije vam dobro ako EL želi London Tauers ili neki tako klub sa više para umjesto Zvezde, Partizana? Koju ste licemjeri to je strasno. Blizanci pravi.

Petar

pre 11 meseci

@goksi, 26. maj 2023 11:29

Mnogo napisanog bez ikakve logike. Zeljko ima najvise titula u Evropi ali samo jednu sa Partizanom koja je jedina tog kluba.
Ako gledamo istoriju evropskih kosarkaskih takmicenja onda su Split i Cibona mnogo veci klubovi od Partizana, a Bosna je u rangu sa istim.

Osporavanje zvezdinih legendi je jos jedna od nebuloza. I te partizanove legende su legende novijeg doba, u zadnjih nekoliko decenija kada je i postojao samo jedan klub u drzavi ali na to je stavljena tacka pa u zadnje vreme nema ni jednog domaceg igraca koji je vredan pohvale. Mislim svaka cast na generaciju koja je osvojila evropsku titulu ali svi oni su produkt nekog drugog vremena drzave, struke i rada koji nece biti ponovljen jer je Partizan sada jedino i stanju da dovede 7-8 skupih stranaca oko kojih ce graditi igru a to nije isto sa Partizanom iz te 1991 godine.
(chupavi, 26. maj 2023 12:28)
Sve bude super i dodjem do dela "stavljena tacka". I posle kazu nema doktor botove.

Rade74

pre 11 meseci

Ruku na srce kao Grobar želim i Zvezdi i nama,da dobijemo tu famoznu A licencu.Ako ne ikad,sada smo dokazali,da je zaslužujemo,Partizan 6.,Zvezda 10. i kraj priće!!!

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Nbc, moji komentari su apsolutno sportski, kosarkaski a pre svega istiniti. Covek je pitao zasto Zvezda zasluzuje da igra EL i odogovor je dobio. To sto vi potcenjujete nase domace igrace koje Zvezda pravi, pa izvolie, napravite vi makar takve. Smesno mi je da u raspravu o domacim igracima ulazim sa navijacem ekipe koja domaceg igraca iz svoje skole nije izbacila jos od Mice Berica. A jos smesnije da mi prica o domacim igracima navijac ekipe gde su isti puki epizodisti i mahaci peskirima.

ccc

pre 11 meseci

Sutra da vam zavrne slavinu onaj koji ju je do daske odvrnuo pre dve sezone, ne bi vam pomoglo ni 5 Bodiroga, 10 Obradovica i pola miliona navijaca na svakoj utakmici, ni sve to sto uzimate u obzir da zbog toga kao svi jedva cekaju da vas vide u EL!
Licencu ce dobiti onaj klub, koji moze makar u narednih 5 godina da garantuje budzet koji zahteva EL i finansijsku stabilnost. A to ne moze ni Zve ni Par jer njihovi buzdeti zavise od dnevno-politicke situacije i volje drzave.
(Zike, 26. maj 2023 15:44)


Nama je vec zavrtana slavina. Vama je ta volsebno odvrnuta i nestali su vam dugovi? Hoces da kazes, da ste tada pored 13,5 mil. duga placali porez?? Partizan placa porez i to kamata na kamatu. I otplatice ga. Nece nikoga ostetiti za razliku od vas. To sto neko dobrovoljno donira novac jer voli Partizan a vi se sprdate, sluzi da se otplati dug. Tvoj tim je zavio u crno one od kojih je uzimao milione. Medjutim vama da se zavrne slavina? Da li bi bilo drugacije?

Zike

pre 11 meseci

@svi drugari moji grobari

Ti si tipican primerak funkcionalno nepismenog i zaslepljenog kompleksima. Izjava skroz korektna i pre svega istinita. Covek govori da je do prosle sezone samo pobedniku ABA lige bio garantovano mesto u EL. I da u odnosu na ostale budzete i borbu na dva fronta, pre ili kasnije se dodje u situaciju da utakmica u Aba postane bitnija od one u EL jer svaki poraz u ABA, potencionalno te odaljava od titule u istoj, a to automatski znaci ne igrati EL naredne sezone. Vrzino kolo koje moze samo A licenca da prekine. Isto tako je spomenuo pojacanja. Kako ce neki bolji igrac da pristane recimo sad da ga dovedu ako ne zna hoce li igrati EL i nece to znati jos mesec dana. Do tada, eto njega u Baskoniji recimo, jer tamo zna da ce sigurno biti ucesnik EL.
Samo Grobari se tripuju da to ima neke veze sa tradicijama, legendama… Novac i profit! To je sve sto zanima ulagace bez kojih EL ne postoji. Sutra da vam zavrne slavinu onaj koji ju je do daske odvrnuo pre dve sezone, ne bi vam pomoglo ni 5 Bodiroga, 10 Obradovica i pola miliona navijaca na svakoj utakmici, ni sve to sto uzimate u obzir da zbog toga kao svi jedva cekaju da vas vide u EL!
Licencu ce dobiti onaj klub, koji moze makar u narednih 5 godina da garantuje budzet koji zahteva EL i finansijsku stabilnost. A to ne moze ni Zve ni Par jer njihovi buzdeti zavise od dnevno-politicke situacije i volje drzave.

Milance

pre 11 meseci

Deksa, naravno da ce Zvezda kao osvajac ABA lige ici u EL. ABA liga daje jedno mesto EL, a to da osvajac nema zagarantovano mesto je upravo da im se ne bi desilo da ligu osvoje Buducnost, Mornar, Igokea i ostale koje EL ne zeli. Znaci, Zvezda koja ispunjava uslove za igranje EL, ce ici u istu kao osvajac. Po cemu Zvezda zasluzuje da igra EL? Mozda po tome sto je ubdeljivo prvi klub EL po ucinku domacih igraca. Mozda po tome sto i pored jednog od najmanjih budzeta u EL, igra svake godine egal sa mnogo skupljim ekipama. Mozda po tome sto juniori Zvezde gotovo uvek igraju zavrsne turnire. Mozda po tome sto su gomila danasnjih Zvezda EL igrali u Zvezdi. Mozda po tome sto ima odlicnu publiku koja je uz svoj tim.
(Gossa placa Zeljko 89, 26. maj 2023 13:03)
Svakako Zvezda ima mesto, ali ucinak domacih igraca, egal sa skupljim ekipama? Rezultat je svakako mogao i morao da bude bolji. Zvezda ima ime, publiku, strast, ima mnogo toga sto je zanimljivije od pola ucesnika. Nazalost, to nista ne mora da znaci i svi znamo da EL moze da okrene list bez problema.

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Deki, kada smo poceli da igramo EL kao 4 plasirani klub? Prvu EL posle seozne 98, smi poceli da igramo kao finalisti ABA lige. I to je jedina istina. Mora da si nas pobrkao sa timom koji je igrao EK kao 7 u ABA ligi, koji je dobio licencu za EL i tako dalje.

Milano79

pre 11 meseci

A gde nestade vaš dug grobari kad već pominjete naš, kako to da dugujete tolike milione a imate najskuplji tim na Balkanu svih vremena ? Na sve to porez ne plaćate, banke vam daju kredite pa posle one duguju vama. To što ste ušli u top 8 vam je sve za ovu godinu, pobegli ste iz KLS-a jer tamo nemate igrače da igraju, ograničen broj stranaca. Vi ste bez stranaca u rangu Borca iz Čačka, a mi smo pobeđivali i Real samo sa domaćim igračima. Nemojte mnogo visoko da letite, teže je prizemljenje.

Predrag

pre 11 meseci

Ima neko ko je igrao vise od 10 godina Evroligu i belezio rezultate koje vi sanjate,pa opet nije dobio A licencu. I ove godine je taj neko vam je pokazao kako se igra kosarka van vase ABA lige.I da,i ove godine ste imali skuplji tim i opet nista. Mada vlasnici ste jednog rekorda u Evroligi i treba vam cestitati na tome,a vi sad vidite koji je to rekord...

Никола Петровић

pre 11 meseci

Смешно и јадно. Требамо чувати у систему вредности став одговорности.

srb

pre 11 meseci

@Grdoje
A koji se to klub takmici u el sa velikom bazom domacih igraca? Znas li koji je klub u el imao najveci doprinos domacih igraca u sezoni za nama? Kapiram da nemas pojma elementarne stvari ali zasto onda komentarises bilo sta?