Liilja
pre 2 godine
Uvedite kazne za neodgovorne vlasnike, previse je vlasnika koji jednostavno puštaju pse iz dvorista. Više je vlasničnih pasa na ulicama nego lutalica. Porezom će se samo puniti kasa, a neće se rešiti problem
Ponedeljak, 10.04.2023.
08:57
Generalni sekretar Kinološkog saveza Srbije Mahmud al Dagistani, smatra da bi trebalo uvesti porez na pse.
IMAGE SOURCE
pre 2 godine
Uvedite kazne za neodgovorne vlasnike, previse je vlasnika koji jednostavno puštaju pse iz dvorista. Više je vlasničnih pasa na ulicama nego lutalica. Porezom će se samo puniti kasa, a neće se rešiti problem
pre 2 godine
Vlasnik sam 6 pasa i zivim van grada tridesetak kilometara. Meni licno NE treba park, imam dvoriste. Ne vodim ih u setnju jer opet Imaju dvoriste, sam placam sve za njih hranu, vakcine, lecenje, prevoz licni... I sad Vas pitam koju korist cu imati od poreza moji psi i ja kao vlasnik? Pritom moji psi ne mogu da nose brnjicu,jer su u grupi za razonodu,a i tesko leti disu od vrucine, kamoli da mu zatvorim usta. Umesto da stimulisete da se psi udome, vi nas terate da ih se odreknemo, a da pritom nikakav stimulans nam ne dajete da ih zadrzimo. Da li se drzavi placa porez na stoku (ovce, krave, svinje...) Ili drzava daje subvencije? Ok razumem da su za ishranu, ali i psi su za zabavu, razonodu...
pre 2 godine
Mahmud malo mu para sto uzima ovako pa ce da uvodi poreze i da trpa u svoje dzepove...pa samo jedan rodovnik jedan naj obicniji papir koji ti izdaju kosta 2500
pre 2 godine
Kada bi taj bradonja platio porez na sve što je smutio kao višedecenijski sekretar kinološkog saveza (da ne upotrebim težu reč), ne bi bilo potrebno ni razmišljati o nekakvom novom oporezivanju.
pre 2 godine
Porez na političare
pre 2 godine
Uvesti porez na mačke i na pse. 17.000,00 din. po jedinki.
pre 2 godine
Uvedimo i porez na decu, pa da se tim parama finansira krecenje fasada koje cvrljaju, cisti tona smeca oko skola koje su deca pobacala!!!
Umesto da prosto sprovedete odlican Zakon o zastiti zivotinja koji imamo, vi izmisljate neke gluposti!!
Kaznjavajte neodgovorno vlasnistvo, kako je i predvidjeno zakonom!!!
pre 2 godine
Pazite samo ovu suludu situaciju, npr. neko je uzeo psa sa ulice, vakcinisao ga, cipovao, brine se o njemu.. I sad mu drzava namece porez umesto da ga na neki nacin podrzi sto je sklonio psa sa ulice?! I sve je kod nas tako. Moj pokojni otac je svojevremeno izgradio kucu od svoje zarade i sad na tu kucu placamo isti porez po kvadraturi kao oni koji su otkupili drustveni stan za simbolican iznos na osnovu stanarskog prava.
pre 2 godine
Законом забранити држање домаћих животиња(паса,мачака,свиња,....) у зградама-становима. Животиње могу имати само они који живе у кућама са двориштем! Све псе луталице под хитно склонити са улица!
pre 2 godine
Da bi psi kao vrsta životinja uopšte postojali neophodno je da postoje i vlasnici pasa. Ako je potrebno nešto promeniti u korist ove plemenite vrste životinja onda to nikako ne bi trebalo raditi na štetu njihovih vlasnika koji o njima brinu, pružaju im ljubav i već imaju oko njih dovoljno troškova. Ako bi se uvodio nekakav porez onda bi čak u tom smislu bilo logičnije oporezovati one koji nisu vlasnici pasa, što bi opet naravno bilo besmisleno. Jedino što bi imalo smisla promeniti bi bilo da se promeni generalni sekretar Kinološkog saveza Srbije i da se promeni to da ta funkcija bude doživotna.
pre 2 godine
A porez na mačke, ribice, hrčke i papagaje?
pre 2 godine
Taj pojma nema o životu.Nije zadužen za poreze.Koliko će tek tada biti napuštenih pasa,da li je taj "generalni sekretar" svestan?Treba ljude, koji udome napuštene pse,stimulisati,a ne udarati poreze.
pre 2 godine
Da placam porez na psa?! Pa to je kao da placam porez sto sam ziv! Prvo,pasnje zivo bice,i sa tim u vezi ne moze biti oporezovano! Drugo,vec dovoljno placam vakcinacije,hranu i td,pa jos sad i porez na zivo bice,pazi bogati! Trece,od tih azila nema nista,te pare bi on i takvi kao on strpali u dzep! Cetvrto,korpe za pse su najgora stvar koja postoji,sta mislite da vama stavim brnjicu! Dresiran pas ,i pas koji zivi u skladnoj porodici sa puno ljubavi nikad nece biti problematican bez debelog razloga! Vezivanje amom,ili ako bas mora davilicom su sasvim dovoljni za bilo kog psa! Sto se tice izmeta,to podrzavam,treba cistiti za svojim psom...
pre 2 godine
Treba hitno uvesti porez jer ovo nema smisla šta se radi. Za njih je kriva država i kukaju na cene /Struja.ulje,šećer/ a svi oni mogu da troše velike pare na hranu za pse i njihovu higijenu.
pre 2 godine
Može...ali da hrana,vakcinacija i sve ostalo bude besplatno.tek tad može...
pre 2 godine
U ovoj drzavi sve treba gradjani da obezbede.Azil je obaveza drzave neka ga drzava i obezbedi,a ne mi.U redu su kazne za vlasnika koji nije cipovao,vakcinisao psa.Ali,za odgovornog vlasnika koji je sve to uradio i jos skolonio psa sa ulice da mu trazite i porez da plati sa nasim bednim platama,sramota!!!
pre 2 godine
Samo će povećati broj lutalica na ulicama.
pre 2 godine
Imam bolji predlog. Ne treba uvoditi porez na pse jer tu logike i veze sa mozgom nema ALI TREBA uvesti obavezu da SVAKI PAS koji se izvodi u šetnju MORA imati korpu na njušci i obavezu da se pokupi izmet koji pas ostavi ( obično u travi gde deca vole da se igraju) . Komunalnoj policiji dati ovlašćenja da rigorozno kažnjavaju vlasnike koji to ne poštuju ( tipa : pas u šetnji sa vlasnikom a bez korpe na njušci 50 000 din , ne pokupljen izmet 30 000 din itd. Jedino tako bi se izbeglo da psi ujedaju prolaznike koji posle imaju doživotne traume ( pod uslovom da prežive napad psa ) . Pse lutalice su nekad šinteri hvatali ali se ta navika iskorenila pa ih sada ima na svakom koraku i predstavljaju opasnost za prolaznike ( kako fizičku ( ujed) tako i infektološku ( neke vrste bolesti i ne daj Bože besnilo).
pre 2 godine
Sve to moze lepo da se uradi kroz akcize na pet hranu
pre 2 godine
Ne mogu da razumem sve "ljubitelje" pasa koji pominju obavezno cipovanje. To je covekov hir koji ni na koji nacin ne pomaze zivotinji, samo je traumira.
Sto se poreza tice, nema od toga neke koristi. Pare ce neko za nesto vec iskoristiti, a sustina se nece promeniti. Po parkovima u Beogradu ima dosta znakova "Zabranjeno slobodno kretanje pasa", ali nikad nisam video da se to postuje, niti da komunalci ili neko drugi opominju vlasnike. Pored toga, ogradjeni prostori za pse su samo nepotrebno zauzeli povece delove parkova, jer ljudi svoje pse ipak vise vole da pustaju da se istrce izvan njih.
pre 2 godine
Nemam nista protiv, neka se taj novac potrosi na izgradnju azila za pse i da ne vidim niti jednu lutalicu na ulici, toliko, nista drugo mi ne treba, sve cu sam placati, jer vidim ovde neke gluposti kao sto je zdravstveno za pse, boze svasta, samo ne zelim da vidim lutalice, sve neka budu zbrinute u azilima i meni dovoljno, placacu svaki porez koji kazu
pre 2 godine
A što se neko nije setio primera Finske, gde je bila zabranjena prodaja pasa na 2 godine, dok se nisu usvojili svi psi iz azila.
pre 2 godine
Da.
pre 2 godine
Na kraju nece biti onih kojima bi naplatili porez.Narod ce se iseliti kad vise globe davati ne moze.Ne isplati vam se to, nego vi napravite drzavu da se ovde isplati ziveti i odgajati decu.
pre 2 godine
Па пола паса нема чип. То можете да видите по псима који су на улици и по псима који су изгубљени, траже се, а ОПЕТ немају чип. Врло наивно.
pre 2 godine
Ja sam za. Imam 2 psa i 3 deteta. Idem i cistim za njima. Moje komsije, pogotovu seniori cuvaju velike rase i tu gde se deca igraju izvrse nuzdu. Platicu porez, ali organizujte sluzbu koja ce da ocisti i da odvoji mobilijare kako za decu tako i parkice za pse
pre 2 godine
Upravo treba obrnuto. Treba vlasnicima pasa i macaka umanjiti porez na imovinu za 10% jer bismo tako resili problem ulicnih pasa sto je bitno i za nase gradjane a narocito za decu, a takodje je bitno i za te jadne a mile zivotinje koje ce tako naci svoj mir.Naravno porez se moze umanjiti ako vlasnik dokaze da uredno vakcinise i hrani zivotinje i da se prema njima humano ponasa.
pre 2 godine
Pitam se odakle sve te ideje! Porez, porez.. na mačke , miševe, na sve živo.Biće i porez na život! Mislim ljudi...
pre 2 godine
Pas je obaveza i lusksuz, i pas trazi vreme, paznju i ljubav. Nije to jeftina zabava koja kada dosadi vama ili deci, ide na ulicu. Ovako ce se zastiti psi. Predlog je odlican. Svaka vam cast. Konacno nesto pametno. Ko ima para ima, ko nema ne moze da priusti da ima psa i prosto je. Jer ako nemas za to, znaci da u nekom trenutku mozes da kazes nemam da hranim psa tesko zivimo i pas ce pod tim izgovorom zavrsiti na ulici.
pre 2 godine
Култура нам је проблем. "Некако" се чује да ће бити провера чипа и парк скоро празан, тада уживам са својим псом. Ретко ко чипује пса, поготову мале псе, пудлице, чиваве. Што се пореза тиче, биће напуштених паса на стотине и опет ћемо настрадати ми, који смо све испоштовали.
pre 2 godine
Već plaćam porez kroz kupovinu hrane za psa,redovno vakcinisanje i po potrebi lečenje.Nek iz te industrije lepo odvoje deo poreza koji plaćamo za navedene usluge i eto priliva.
Mi smo usvojili napuštenog vlasničkog psa koji je bio nedeljama sam na Zvezdari,jedva je preživeo jer je mali i ima 6 kg. pa se jedva branio od lutalica.Vlasnik (koga smo preko čipa pronašli) ga nije hteo nazad jer ima urođenu kataraktu i asocijalan je prema drugim psima.Kod nas je već 5 godina,obožava našu decu i nas a u kući je kao mačka.Nažalost zbog asocijalnosti prema drugim psima nikad ga ne puštamo u ograđenom prostoru sa povodca.
Često me s prezirom posmatraju "kučkari" ,koji svoje pse puštaju svuda s povodca,kada ih zamolim da pozovu svog psa ili ga privremeno vežu kada nalete na nas samo dok prolazimo.Svi su u fazonu kako ste vaspitali psa itd...Ja mog psa šetam na povodcu i ne moram da ti se pradam za to,zapitaj se ti.
pre 2 godine
A da prvo napravite funkcionalnu državu - servis za građane ?
pre 2 godine
Ako se oporezujemo mi kao vlasnici zivotinja, ja trazim od drzave da obezbedi osnovnu veterinasku zastitu za pse i da se njihovi zivoti porezom osiguraju... Da se placenim porezom ukine titar test
pre 2 godine
Evo ja imam psa i slažem se sa uvođenjem poreza. Ako volimo pse, bar mi što ih imamo, treba da kroz poseban porez doprinesemo za zbrinjavanje lutalica i pravljenje parkova za pse.
Dodao bih još 2 stvari:
1) Da se transparentno vidi gde idu pare od tog poreza.
2) Da se uvede obavezna obuka za buduće vlasnike (kao obuka za vožnju) i da uključuje psihološki test da se vidi da li je osoba uopšte sposobna da ima psa i vodi računa o njemu na adekvatan način a ne da svakakvi (manjina vlasnika) imaju pse i onda naravno dodje do problema i onda svi mi normalni (većina) koji imamo pse budemo na lošem glasu.
pre 2 godine
Sta sve izmisljaju odakle ljudima vise snage da se izbore sa svim, i bacanje para. Sve poskupljuje samo plate mizerne
pre 2 godine
Naravno, po ko zna koji put se provlači legendarna opsednutost kaznama i kažnjavanjem.
Naravno, neviđeni bes izaziva tvrdnja da kazne ništa ne rešavaju i da nikada nisu ništa rešile. Pogotovo ne u Srbiji.
Kad dođemo do toga da zakoni vaspitavaju i edukuju ljude (iako to ne funkcioniše, mada mnogi misle da radi), to je znak da nešto debelo nije u redu, kako sa ljudima, tako i sa društvom/državom.
Ljudi poštuju pravila/zakone, zato što znaju da tako treba, zato što znaju da suprotno ponašanje nije u redu, ne zbog straha od kazne.
pre 2 godine
I od tih para da se psima obezbedi besplatno zdravstveno osiguranje i popust na kupovinu hrane i da se izgradi samo park za njih...
pre 2 godine
Otkud ljudima ideja da se od poreza na pse finansira lečenje vlasničkih pasa ili dotira cena hrane za pse?.
Od poreza se namiruju troškovi koje država ima pri uređivanju te oblasti: Plaćanje komunalnih policajaca da kontrolišu pravila vezano za pse, odšteta građanima kojima su psi naneli povrede, čišćenje ulica za "ne vlasničkim" psima, azili za pse i sl. To nije uplata u socijalno osiguranje za psa pa da od poreza ide za vlasničkog psa, ili da mu se plati hotel kad je vlasnik na putu...
Porez treba uvesti i njime namirivati troškove koje država ima zbog pasa.
pre 2 godine
Potpuno je u pravu i podržavam predlog
pre 2 godine
Treba poreska olakšice ko čuva pse, ne neki nameti, jer u suprotnom će biti još više pasa lutalica na ulicama. Može samo kazna na nečipovanog psa, tako da će se znati posle ko izbacuje izgustirane pse na ulicu.
pre 2 godine
Treba uvesti besplatnu sterilizaciju ili oporezivanje vlasnika koji žele da se bave odgajivanjem. Čipovanje bi moralo biti obavezno.
Možda bi time nekako mogao da se reši probem napuštenih pasa, jer stvarno više nemam ideju kako se izboriti sa neodgovornim i primitivnim vlasnicima.
pre 2 godine
Imam psa i može porez ali da ide za vrtiće,dečije bolnice,samohrane majke,stara i nemoćna lica a ne u džepove opštinara,činovnika i ostalih.
pre 2 godine
I, koji bi bio smisao poreza?!
pre 2 godine
Prvenstveno naći neki modus za kažnjavanje vlasnika čiji psi danoćno laju i ometaju ljude u odmoru, bebe u spavanju, bez obzira da li se radi o stanu ili kući.
pre 2 godine
Ako je razlog za uvodjenje poreza 400 000 domacinstava puta 3000 dinara..onda je to ok..Tu su pare bre..
pre 2 godine
Isto kao sto je ovedena naknada za odvod vode i odrzavanje kanala firmama. A kanali i odvod ostali isti, zarasli i jadni.
U Srbiji ne funkcionisu osnovne sluzbe.
pre 2 godine
Opet se izmislja topla voda.Samo treba prepisati zakone iz malo ozbiljnijih zemalja.Npr. oporezovati samo rasne vrste pasa dok usvojene pse iz azila ili sa ulice ne.Time bi se smanjio broj napustenih pasa a povecao broj ljudi koji stvarno vole pse i zele da ih imaju (a nemaju viska novaca).
pre 2 godine
Mislim da porez nije sad možda najbolja ideja. Mislim da bi trebalo pre da se uvede obaveza da vlasnik cisti za psom koji izvrsi veliku nuzdu na ulici, parku. To je normalna stvar u civilizovanim zemljama. Znaci da se to uklanja ako bude uhvacen da to ne radi mora da plati kaznu. Takodje za one opasne pse da se stavljaju korpe.Takodje da se vrsi temeljno pracenje pasa koji su na ulici i koje imaju vlasnici. Ako se nadje neki pas na ulici a cipovan je i nije prijavljen da je nestao mora da se kazne vlasnici jer nisu prijavili nestanak. Svako je odgovoran za svog psa posebno finansijski. Ko vise nece da ima psa moze da ga proda ili pokloni ali ne moze da ga baci na ulicu.
pre 2 godine
U redu, recimo da se uvede porez. Hoće li onda svaki od tih pasa dobiti besplatno veterinarsko osiguranje? Ima ljudi koji vole pse i sklanjaju ih sa ulice, ali ne mogu da priušte neko ozbiljnije lečenje koje nije besplatno ni u državnim veterinarskim stanicama, a najčešće potreba za njim nastaje kao posledica nemarnosti ljudi (udare ih kolima i nastave kao da se ništa nije desilo, namerno ih povređuju i maltretiraju). Neko ko ne voli životinje ili smatra da je psu mesto na lancu od jednog metra kako bi služio za odlaganje starog hleba ovo ne može da razume i ne pokušavam da ga ubedim u suprotno. Prijatan dan svima.
pre 2 godine
Platicu porez za psa, al onda da je vakcina besplatna i hrana jeftinija.... inace nema smisla.
pre 2 godine
A porez na ptice? Zlatne ribice? Vazduh? Političare?
pre 2 godine
Procitao sam predlog i sve komentare!!
Zašto porez samo na pse??? A macke?? I one su kucni ljubimci!!!
Iz komentara vidim da vecina pristalica porez povezuju sa higijenom koji neki vlasnici ne cine za svojim ljubimcem na ulici!!! Ili što opasne rase i veliki psi nisu na povocu niti nose korpe na njuškama!!!
Zar stvarno mislite da ce hiljadu, dve, tri, naterati neodgovorne vlasnike da promene ponašanje???
Onda ste vrlo naivni!!!
Pare za azil???
I tu ste naivni!!!
Prvo treba kažnjavati one vlasnike koji ne poštuju vec donete propise o higijeni, povocu i korpi!!!
Nemojte nam stalno gurati EU. Kada treba uzeti!!
Struja poskupela, ali nas ubedjuju da placamo najmanje, a mudro cute da kažu da imama najmanje plate, penzije u Evropi!!!
Protiv sam poreza za pse, neka se prvo sprovedu vec doneti propisi!!!
Kultura ponašanja se ne leci porezom!!!!
pre 2 godine
Ma tako i treba sve po grbaci vec odavno napacenog naroda,ada i za vazduh nam uvedite porez...
pre 2 godine
Ne treba porez nego uvesti obavezan cip za psa, komunalne policajce opremiti citacima cipova, svako ko seta psa, odmah sken cipa, ah nije cipovan, 500e kazna, jeste cipovan hvala dovidjenja. Obavezan povodac pa neka je pas od 5 kg. Korpa za psa veceg od npr 20 kilograma, bez obzira na rasu. Bez povoca i korpe, samo u ogradjenom parku predvidjenom samo za pse, bez pristupa djeci ili osobama bez psa. Pas lutalica ako ima cip, pronaci vlasnika i kazniti 1000e. Cip da kosta tipa 20-30e a za udomljene pse besplatno. Neciscenje izmeta iza psa, kazna 50 sati rada u Gradskoj cistoci, ulica, kanta i metla. Napad vlasnickog psa na covjeka, osim u zatvorenom kucnom dvoristu dje je pas prijavljen da zivi, sa urednim obavjestenjem na kapiji da je pas opasan, uspavljivanje psa, 6 mjeseci zatvora za vlasnika plus odsteta ujedenom. Za 3 mjeseca striktnog sprovodjenja problem rjesen. Onda sam se probudio i shvatio da od ovog nema nista hahha
pre 2 godine
Aman ljudi što se pecate. Ovo je još jedan probni balon, da se vidi gde još može da se odere narod radi uterivanja para u budžet. Sve zakone što država donosi, imaju za cilj uterivanja para u budžet, a ne rešavanje nekog društvenog problema.
pre 2 godine
Најглупља идеја коју сам чуо у задњих неколико година . Мене мој пас дође годишње око педесет хиљада динара (храна вакцинација , заштита , ... ) , свој труд не рачунам . Сада ми треба још и тај намет . Па стерилишите их , уклоните са улица , а паре узмите из градских буџета , који тада не би плаћали енормне одштете за угризе паса луталица !!!
pre 2 godine
Nemam psa i protiv se pometum oporezivanju. Nek država oporezuje luksuz (glisere, jahte, kvadove, vile...)
Kao roditelj malog deteta zalažem se da se kažnjavaju vlasnici opsasnih pasa koji ih šetaju bez povodca i bez korpe.
pre 2 godine
Najcrnje mi je kad puste psa sa povodca čim uđu u stambenu zgradu, pas uleti u lift i skače po meni sa blatnjavim šapama. I onda komšinica kao cvrkuće: "Jao, što Vam se obradovao!" Ženo božja, je l znaš da sam krenuo u firmu, je l znaš da treba da dođem čist na sastanak, je l znaš koliko košta hemijsko čišćenje i je l znaš da mi ništa nije slatko oko štete koju mi tvoj pas pravi bar jednom u dve nedelje? Kad joj kažem da ga drži na povodcu do ulaza u stan, ona se smeje. A drugi pas u zgradi, malecki neki mešanac, iscepao mojoj supruzi hulahopke - morala da se vraća u stan i kasnila na posao. I opet vlasnici - slatko. "Slatke kuce".
pre 2 godine
Kazna za nenošenje korpe na njušci, za opasne pse, 30000 rsd. Drugi put 15 dana zatvora.
A o izmetu neću da pričam
pre 2 godine
Porez obavezno kao i pravila ponašanja napolje( vezivanje, korpe,..), pravila u ulazima, u liftu i stanu.Sa jasnim pravilima i da policija( komunalna može da izriče tačno definisane kazne za nepoštovanje.
Takođe da vlasnici plaćaju zajedničku potrošnje vode u zgradi ( npr. 1/2 cene po osobi za veće pse,..) , takođe uvećanu potrošnju zajedničke struje i održavanje lifta.
pre 2 godine
Zivim na selu. Udomio sam dva psa lutalice jednog sa slomljenom nogom drugi izbacen iz auta udomio sam dve macke sterilisane za sve sam platio troskove sterilizacije plus vakcine, kupujem hranu za njih na koju placam i porez i sad hoce neko da mi naplati i porez sto sam ih sklonio sa ulice? i to po ceni od 3000 godisnje? Ako bude moralo da se placa porez Eutanazija ne gine.
pre 2 godine
Porez da, ali isključivo na leglo, na štence, mnogi neprijavljeni odgajivači prodaju pse po Evropi i ne plaćaju porez na ostvarenu dobit, kako to da njih ne pominjete.
Za ostalo nam treba gradanska svest, pozvati policiju kada vidite psa bez pratnje, prijaviti leglo i slično, to kod nas, za razliku od Nemaca napr, ne prolazi.
pre 2 godine
E dobar je ovaj, uvede porez, ljudi izbace pse na ulicu, a onda od tog poreza finansira azile, odlicna ideja, sta si uradio? Samo prebacio gomilu pasa u azile
pre 2 godine
Okrecite Beograd!
pre 2 godine
Dagestani ne može da bude smenjen jer tzv. Kinološki savez Srbije nema apsolutno nikakve veze sa Srbijom, to je neprofitno udruženje građana kakvih ima na hiljade a on je predsednik jer je osnivač udruženja. Bitna razlika između KSS i drugih udruženja je što je KSS predstavnik FCI za Srbiju.
FCI je međunarodna privatna kompanija koja izdaje licence za izložbe pasa i prodaje pravo na korišćenje FCI znaka na rodovnicima.
Kome se ne dopada Dagestani može da napravi svoje udruženje i kontaktira FCI za licencu.
pre 2 godine
Bravo . U zavisnosti od rase psa . Za krvoločne 100 000
pre 2 godine
Podrska! Dokle god se transparentno i namenski trosi novac na unapredjenje standarda za pse (azili) kao i premestanje lutalica sa ulica u azile. A posebno bih podrzao drakonske kazne za one koji svoje ljubimce ostave na ulici!
(Vlada, 10. april 2023 09:05)
Lepo je to sve u teoriji, ali, transparentno, budimo ozbiljni...
pre 2 godine
Pre nego što počnete da pljujete čoveka pročitajte ceo tekst. Predlog je da se parama od budućeg poreza finansiraju azili za pse.
(expert za šverc, 10. april 2023 09:42
U Norveškoj apsolutno. U Srbiji znamo kako bi te pare završile.
pre 2 godine
U jednoj od najsiromasnijih zemalja u Evropi nema smisla uvoditi porez na pse i kopirati zakone iz Nemacke.
pre 2 godine
Konačno neko pametan... i treba... ovo je postao horor... svaki trotoar unakažen... Šta biste hteli da se angažuje 10 hiljada komunalaca da prati mentole koji ne čiste za svojim ljubimcima i koji u 90% slučajeva to rade noću... gleedao u Madridu, vlasnik je dužan da ima i flašicu vode da spere i posle male nužde ljubimca mesto... kakvih mentola ima... sutra opet prolazi istom trasom... porez pa držite po 6 ljubimaca odjednom, a ima i da čistite ko bele lale...
pre 2 godine
Apsolutno se slazem za uvodjenje poreza za vlasnike pasa. Velika vecina tih vlasnika se necivilizacijski ponasa prilikom izvodjenja svojih ljubimaca u javni prostor (povodac, korpa, uklanjanje pseceg "minulog rada...). Veliku odgovornost za takvo njihovo ponasanje imaju i nadlezni, prevashodno kimunalna policija koja ne reaguje na bahatost vlasnika pasa
pre 2 godine
Treba uvesi porez na pse, ali samo na rasne. Ko udomi psa iz azila, da ne placa porez.
Stvar je u tome sto gomila ljudi kupi stene, igraju se malo sa njim i onda ga izbace na ulicu.
pre 2 godine
stvarno mislite da bi se tim novcem finansirali azili?
hm
sledeci su kanarinci..ribice..
mozda jednog dana placamo porez i na travnjak,zivu ogradu..vazduh..
na kraju ajde sve da resimo tako sto cemo sve sto zaradimo da uplatimo u budzet..da vam ne zafali slicajno..
pre 2 godine
Konačno nešto pametno. Pod hitno treba uvesti porez na pse, a od tih para finansirati službu koja će da ide po gradu i čisti sve ono što psi ostave iza sebe...
pre 2 godine
Porez na pse - apsolutno!! To sto neko misli da je dovoljno da pokupi "otpad" za psom u parku nije dovoljno. Sta cemo sa onim vlasnicima koji imaju po 6 pasa u dvoristu i maltretiraju ceo komsiluk danonocnim lavezom?
pre 2 godine
Prihvatam samo zbog komsije koji je pokupio psa lutalicu i sad laje dan noc, apsolutno ne moze da prodje niko ulicom a da ker ne padne u trans od lajanja, i tako dan i noc.
pre 2 godine
Treba uvesti porez na pse, al samo za one u gradu.
pre 2 godine
treba sve te džipove, ljubavnice, šopinge i nelegalne kvadrate održavati...
pre 2 godine
i treba
pre 2 godine
Ne postoji tacno definisan propis koje rase, velicine pasa moraju da nose korupu. Ako gresim molim dobronamerne da posalju link.
Ok je da vlasnici pasa placaju azil drugim psima al onda nek drzava ukine pdv na hranu i potrepstine za pse. Ako vlasnici placaju porez onda neka drzava plati vakcinu protiv besnila.
Lako je da izracuna koliko ima pasa i vlasnika i kaze sad cemo da pronadjemo sredstva. Zasto bi samo vlasnici pasa finansirali azile za pse?
pre 2 godine
Pa da, malo para uzima ljudima na izložbama i proverama,pa bi u džep da stavi još koji dinar. Sto se tiče poreza neka se poveća da se finansiraju deca i ljudi sa teško izlečivim bolestima,javni prevoz,obrazovanje (da i deca koja nemaju finasija imaju mogućnost da upisu visoke škole ),a azile za pse možemo od donacija,subvencija itd… Sto se tiče manjka marljivosti vlasnika pasa o higijeni,ponašanju slažem se da se trebaju uvesti pojacane kontrole.
pre 2 godine
Dize se galama, kao da ce porez biti tri hiljada evra po jednom. Nece biti nk u dinarima toliko
pre 2 godine
Ne znam da li treba uvesti ali šta sa psima lutalicama i azilima?
pre 2 godine
Posto nismo u stanju da uvedemo red ni u jednu sferu zivota, ovo mi zvuci kao korak napred. Decija igralista prepuna izmeta, pse velicine teleta I agresivne rase setaju bez korpe, a ja sa detetom moram na drugu stranu ulice. Nece on, on samo laje. Moje dete to ne zna I plasi se. Ne mozes to vlasnicima objasniti.
pre 2 godine
Ajde za početak da se uvedu kazne za ostavljanje izmeta za psom. Ne razumem šta je toliko ispod časti uzeti kesicu i baciti u kontejner.
pre 2 godine
Ако плаћам вакцинисање и неке ампуле против цревних паразита 3000 динара годишње мислим да је ваљда и то дивољно. Још живим на селу.
pre 2 godine
A da recimo se kvartalno uradi popis pasa po tim azilima za koj einace dobijaju pomoc drzave pa da se vidi koliko pasa za koje dobijaju novac fali na brojnom stanju.
Desava se da neki azili dobiju pse pa ih kad dobiju subvenciju posle izbace po polima i sumama da se snalaze a onda dobijaju opet novac za nove pse.
Jednostavno treba vezati psa sa vlasnikom i obavezom vakcinisanja jednom godisnje protiv besnila i ako vlasnik ne dovede psa a nije razduzio telo ili prijavio nestanak da dobije kaznu od recimo 30 hiljada dinara a za nestanak 5 ili 10 hiljada dinara. Cisto zbog savesnog drzanja.
To je problem mozda za lovce koji pustaju pse gonice ali ako su ih dobro obucili i ako imaju gps ogrlicu nece problem imati a pticari bi trebali da uvek budu u blizini gazde.
pre 2 godine
Umesto da nagradite nesto sto je lepo i humano, vi bi jos da oporezujete. Druga stvar, ako vec uporedjujete Srbiju sa drugim zemljama, uradite to i po ekonomiji i standardu.
pre 2 godine
Не пада ми на памет да плаћам порез за пса. То што држава не може да реши проблем несавесних власника који су мањина је проблем државе, а не свих нас савесних власника паса. Комунална не ради свој посао, а ја да пуним буџет државе додатним порезом? Плаћам за пса вакцине сваке године, плаћам шишања и то је од мене довољно јер ту иде ПДВ држави.
pre 2 godine
Ako bi se ovo uvelo ljudi bi masovno izbacivali pse na ulicu.
KAže da su svi čipovani. Pa ne bih rekao da su svi. Velika većina nije čipovana, niti će biti.
pre 2 godine
Bogu hvala da procitam nesto pametno. To treba sto pre uraditi jer je postalo smesno i zalosno sta se radi sa tim kucnim ljubimcima.
pre 2 godine
Eh da, to je ta super napredna EU.
Pozdrav iz Slovenije.
pre 2 godine
Au koja budalastina??
pre 2 godine
Најзад неко нешто паметно да каже у вези паса.
pre 2 godine
U kojoj bajci ovaj zivi? "Psi su cipovani pa ce se znati ko su vlasnici"...pa ni vlasnicki psi nisu cipovani, jer ih zabole, a ne oni mucenici po ulicama koje izbacuju cim deci dosade! Sprecite rad Avenije MB i nelegalan odliv para, pa cete da vidite kako se finansiraju azili!
pre 2 godine
@JeRemija
Ne samo na trotoare, već odmah na ulazu ispred zgrade- Ne daj Bože da ih povedu malo dalje od ulaza. Tu se NJIHOVI LJUBIMCI istovare i odmah se vraćaju u svoj lepi i verovatn besprekorno čisti stan, koji se nalazi odmah iznad tog istog ulaza gde se ovo svakodnevno ponavlja...
pre 2 godine
čovek je sve u pravu
pre 2 godine
Uvesti porez na sve koji hodaju u obuci. Uvesti porez na kisobrane, kape, na sve. Vazduh ostaviti za kraj. Ako zafali para.
pre 2 godine
Ovaj čovek mnogo pametno zbori ?
pre 2 godine
Podrska! Dokle god se transparentno i namenski trosi novac na unapredjenje standarda za pse (azili) kao i premestanje lutalica sa ulica u azile. A posebno bih podrzao drakonske kazne za one koji svoje ljubimce ostave na ulici!
pre 2 godine
Podržavam 100%
Pogotovo za parove koji imaju pse umesto dece...
pre 2 godine
Čovek koji je upropastio rasu Nemački Ovčar, belosvetski muljator u trgovini će nešto da odlučuje na nivou države? ti koji budu izbacivali pse ba ulicu zbog poreza će lako i da odstrane čip iz kože psa, ne brinem, tako da ćemo ući u druge probleme.
pre 2 godine
znači udomim psa ili mačku, pokupim ih sa ulice (kao i sve koje sam imao do sada) naplaćam se čipovanja vakcina sterilisanja i sve ostale potrebne nege-i onda dođe država da mi to još i naplati? pa šta će nam takva država ako nee ume sama da napravi pare? ah, da-sve su privatizovali.
pre 2 godine
Podrska. Nek se za taj novac obezbedi ljudstvo i sredstva za sve "paketice" koji doticni ljubimci tj njihovi vlasnici ostavljaju za njima.
pre 2 godine
Pre nego što počnete da pljujete čoveka pročitajte ceo tekst. Predlog je da se parama od budućeg poreza finansiraju azili za pse.
pre 2 godine
Ovo je predlagao Seselj 1996 godine, i na psa i na macku,, i na satelitsku antenu, i ako ste nezenja a imate 30+ godina,, pronadjite na netu sve njegove predloge!
pre 2 godine
manite se glupih ideja po toj logice možete da naplatite i porez na pribor za hranu jer svi jedu pa porez na wc šolju jer svi je koriste pa tako u nedogled da li imate meru zadužili ste državu do granice pucanja pa sad smišljate 25 eur puta 400000 pasa to je 10000000 eur jako ste pametni toliko da vam pamet na uši izlazi da mi je znati čija je to ideja od ovog sigurno nije
pre 2 godine
napokon...
pre 2 godine
Moj pas kaže da neće da plaća ništa. Moraću da ga isteram da mi ne navuče uterivače na vrat . Kako ja mogu da plaćam moj porez na ljude a on neće svoj porez na kerove. Do duše možda je ljut što nema i porez na mačke .
pre 2 godine
Napokon da neko pokrene ovu temu. Apsolutno, copori lutalica (krivi nesavesni vlasnici), izmet na sve strane, bahati vlasnici... Sto pre da se uredi ova oblast.
pre 2 godine
Ja kao vlasnik dva psa sam potpuno saglasan sa ovim. Toliko je napuštenih pasa i ako bi se moj novac koristio za azile i brigu o napustenim psima, ja bih ga rado dao. E sad, verovatno bi vecina tog novca isla tamo gde ne treba, tako da imam odredjene rezerve.
pre 2 godine
Vreme je da jednom i taj Parazit Dagestani ode sa funkcije,godinama tamo parazitira i nemoguće ga smeniti.Nadam se da će ovo biti razlog
pre 2 godine
Uvedi ti kontrolu za obavezno čipovanje i kažnjavaj one koje izbace psa na ulicu.
To je naš problem, jer pas sam ne može da se snađe za hranu. Takvi da plaćaju sve za njega dok je živ, pa će se smanjiti broj napuštenih na ulici.
To je problem, a ne da se uzmu pare, za to što neko ima ljubimca, ili ga udomi i pruži mu ljubav, hranu i smeštaj.
pre 2 godine
Krajnje je vreme da neko normalan dođe na čelo Kinološkog saveza Srbije. Šta je ovaj gospodin? Doživotni predsednik možda?
Davno je shvatio da kod nas ulagivanje političarima može čak i to da omogući...
Sramota...
pre 2 godine
I treba, siromašni ljudi nebi trebali imati psa, štede na svemu i pas nema adekvatnu brigu. A tek ovi što ne pokupe "ono" iza svog psa, skupe najlonske rukavice...
pre 2 godine
A da se ,recimo,reši problem divlje gradnje,kanalizacije,korupcije...?
pre 2 godine
brnjice pod obavezno ako se seta pas!
kolko puta vidim vlasnika na mobilni a pas mu trckara tamo-vamo posten sa povodca a mi ostali setaci malo tamo malo vamo begamo
pre 2 godine
Takodje psa racunati kao clana domacinstva jer jelte njega vlasnici smatraju kao punopravnog clana. Shodno tome i informatiku povecati za plus jednog clana.
pre 2 godine
A porez za svaku izgovorenu glupost?
pre 2 godine
i da se zabrani uvodjenje pasa u trzne centre, kafiće, restorane, prodavnice. imam tri psa, ceo život imam pse i nikada mi nije palo na pamet da ih vodim negde gde im nije mesto. to što ja imam pse ne treba opterećuje druge.
pre 2 godine
Mahmuda al Dagistanija za predsednika
pre 2 godine
Apsolutno se slazem, samo sto bi porez za velike i opasne pasmine, morao da bude veci, jer je i odgovornost tih vlasnika veca.
Za korpe ista prica, necu da razmisljam dal tvoj pas zna sta je dete ili ne zna, hocu da ga vidim sa korpom u parku i tacka. Nisi stavio korpu, ide kazna, posle nekoliko kazni ide oduzimanje psa. Zakon je usvojen odavno samo treba da se primenjuje.
pre 2 godine
Podržavam!
Kad će da se počne sa kažnjavanjem vlasnika čijji se psi istovare na trotoar a vlasnici bezbrižno nastave da ih šetaju?
Izgleda da ljudi moraju sami da se obračunavaju sa nerazumnim vlasnicima pasa...
pre 2 godine
Podržavam!
Kad će da se počne sa kažnjavanjem vlasnika čijji se psi istovare na trotoar a vlasnici bezbrižno nastave da ih šetaju?
Izgleda da ljudi moraju sami da se obračunavaju sa nerazumnim vlasnicima pasa...
pre 2 godine
znači udomim psa ili mačku, pokupim ih sa ulice (kao i sve koje sam imao do sada) naplaćam se čipovanja vakcina sterilisanja i sve ostale potrebne nege-i onda dođe država da mi to još i naplati? pa šta će nam takva država ako nee ume sama da napravi pare? ah, da-sve su privatizovali.
pre 2 godine
A porez za svaku izgovorenu glupost?
pre 2 godine
Apsolutno se slazem, samo sto bi porez za velike i opasne pasmine, morao da bude veci, jer je i odgovornost tih vlasnika veca.
Za korpe ista prica, necu da razmisljam dal tvoj pas zna sta je dete ili ne zna, hocu da ga vidim sa korpom u parku i tacka. Nisi stavio korpu, ide kazna, posle nekoliko kazni ide oduzimanje psa. Zakon je usvojen odavno samo treba da se primenjuje.
pre 2 godine
Законом забранити држање домаћих животиња(паса,мачака,свиња,....) у зградама-становима. Животиње могу имати само они који живе у кућама са двориштем! Све псе луталице под хитно склонити са улица!
pre 2 godine
Vreme je da jednom i taj Parazit Dagestani ode sa funkcije,godinama tamo parazitira i nemoguće ga smeniti.Nadam se da će ovo biti razlog
pre 2 godine
Porez na političare
pre 2 godine
Не пада ми на памет да плаћам порез за пса. То што држава не може да реши проблем несавесних власника који су мањина је проблем државе, а не свих нас савесних власника паса. Комунална не ради свој посао, а ја да пуним буџет државе додатним порезом? Плаћам за пса вакцине сваке године, плаћам шишања и то је од мене довољно јер ту иде ПДВ држави.
pre 2 godine
Pazite samo ovu suludu situaciju, npr. neko je uzeo psa sa ulice, vakcinisao ga, cipovao, brine se o njemu.. I sad mu drzava namece porez umesto da ga na neki nacin podrzi sto je sklonio psa sa ulice?! I sve je kod nas tako. Moj pokojni otac je svojevremeno izgradio kucu od svoje zarade i sad na tu kucu placamo isti porez po kvadraturi kao oni koji su otkupili drustveni stan za simbolican iznos na osnovu stanarskog prava.
pre 2 godine
U kojoj bajci ovaj zivi? "Psi su cipovani pa ce se znati ko su vlasnici"...pa ni vlasnicki psi nisu cipovani, jer ih zabole, a ne oni mucenici po ulicama koje izbacuju cim deci dosade! Sprecite rad Avenije MB i nelegalan odliv para, pa cete da vidite kako se finansiraju azili!
pre 2 godine
Napokon da neko pokrene ovu temu. Apsolutno, copori lutalica (krivi nesavesni vlasnici), izmet na sve strane, bahati vlasnici... Sto pre da se uredi ova oblast.
pre 2 godine
A da se ,recimo,reši problem divlje gradnje,kanalizacije,korupcije...?
pre 2 godine
Kada bi taj bradonja platio porez na sve što je smutio kao višedecenijski sekretar kinološkog saveza (da ne upotrebim težu reč), ne bi bilo potrebno ni razmišljati o nekakvom novom oporezivanju.
pre 2 godine
Uvedimo i porez na decu, pa da se tim parama finansira krecenje fasada koje cvrljaju, cisti tona smeca oko skola koje su deca pobacala!!!
Umesto da prosto sprovedete odlican Zakon o zastiti zivotinja koji imamo, vi izmisljate neke gluposti!!
Kaznjavajte neodgovorno vlasnistvo, kako je i predvidjeno zakonom!!!
pre 2 godine
Au koja budalastina??
pre 2 godine
Uvesti porez na sve koji hodaju u obuci. Uvesti porez na kisobrane, kape, na sve. Vazduh ostaviti za kraj. Ako zafali para.
pre 2 godine
Nemam psa i protiv se pometum oporezivanju. Nek država oporezuje luksuz (glisere, jahte, kvadove, vile...)
Kao roditelj malog deteta zalažem se da se kažnjavaju vlasnici opsasnih pasa koji ih šetaju bez povodca i bez korpe.
pre 2 godine
Već plaćam porez kroz kupovinu hrane za psa,redovno vakcinisanje i po potrebi lečenje.Nek iz te industrije lepo odvoje deo poreza koji plaćamo za navedene usluge i eto priliva.
Mi smo usvojili napuštenog vlasničkog psa koji je bio nedeljama sam na Zvezdari,jedva je preživeo jer je mali i ima 6 kg. pa se jedva branio od lutalica.Vlasnik (koga smo preko čipa pronašli) ga nije hteo nazad jer ima urođenu kataraktu i asocijalan je prema drugim psima.Kod nas je već 5 godina,obožava našu decu i nas a u kući je kao mačka.Nažalost zbog asocijalnosti prema drugim psima nikad ga ne puštamo u ograđenom prostoru sa povodca.
Često me s prezirom posmatraju "kučkari" ,koji svoje pse puštaju svuda s povodca,kada ih zamolim da pozovu svog psa ili ga privremeno vežu kada nalete na nas samo dok prolazimo.Svi su u fazonu kako ste vaspitali psa itd...Ja mog psa šetam na povodcu i ne moram da ti se pradam za to,zapitaj se ti.
pre 2 godine
A da prvo napravite funkcionalnu državu - servis za građane ?
pre 2 godine
i da se zabrani uvodjenje pasa u trzne centre, kafiće, restorane, prodavnice. imam tri psa, ceo život imam pse i nikada mi nije palo na pamet da ih vodim negde gde im nije mesto. to što ja imam pse ne treba opterećuje druge.
pre 2 godine
Da placam porez na psa?! Pa to je kao da placam porez sto sam ziv! Prvo,pasnje zivo bice,i sa tim u vezi ne moze biti oporezovano! Drugo,vec dovoljno placam vakcinacije,hranu i td,pa jos sad i porez na zivo bice,pazi bogati! Trece,od tih azila nema nista,te pare bi on i takvi kao on strpali u dzep! Cetvrto,korpe za pse su najgora stvar koja postoji,sta mislite da vama stavim brnjicu! Dresiran pas ,i pas koji zivi u skladnoj porodici sa puno ljubavi nikad nece biti problematican bez debelog razloga! Vezivanje amom,ili ako bas mora davilicom su sasvim dovoljni za bilo kog psa! Sto se tice izmeta,to podrzavam,treba cistiti za svojim psom...
pre 2 godine
Može...ali da hrana,vakcinacija i sve ostalo bude besplatno.tek tad može...
pre 2 godine
Podrska! Dokle god se transparentno i namenski trosi novac na unapredjenje standarda za pse (azili) kao i premestanje lutalica sa ulica u azile. A posebno bih podrzao drakonske kazne za one koji svoje ljubimce ostave na ulici!
pre 2 godine
Na kraju nece biti onih kojima bi naplatili porez.Narod ce se iseliti kad vise globe davati ne moze.Ne isplati vam se to, nego vi napravite drzavu da se ovde isplati ziveti i odgajati decu.
pre 2 godine
U ovoj drzavi sve treba gradjani da obezbede.Azil je obaveza drzave neka ga drzava i obezbedi,a ne mi.U redu su kazne za vlasnika koji nije cipovao,vakcinisao psa.Ali,za odgovornog vlasnika koji je sve to uradio i jos skolonio psa sa ulice da mu trazite i porez da plati sa nasim bednim platama,sramota!!!
pre 2 godine
Krajnje je vreme da neko normalan dođe na čelo Kinološkog saveza Srbije. Šta je ovaj gospodin? Doživotni predsednik možda?
Davno je shvatio da kod nas ulagivanje političarima može čak i to da omogući...
Sramota...
pre 2 godine
Samo će povećati broj lutalica na ulicama.
pre 2 godine
Pitam se odakle sve te ideje! Porez, porez.. na mačke , miševe, na sve živo.Biće i porez na život! Mislim ljudi...
pre 2 godine
Kazna za nenošenje korpe na njušci, za opasne pse, 30000 rsd. Drugi put 15 dana zatvora.
A o izmetu neću da pričam
pre 2 godine
Podržavam 100%
Pogotovo za parove koji imaju pse umesto dece...
pre 2 godine
Upravo treba obrnuto. Treba vlasnicima pasa i macaka umanjiti porez na imovinu za 10% jer bismo tako resili problem ulicnih pasa sto je bitno i za nase gradjane a narocito za decu, a takodje je bitno i za te jadne a mile zivotinje koje ce tako naci svoj mir.Naravno porez se moze umanjiti ako vlasnik dokaze da uredno vakcinise i hrani zivotinje i da se prema njima humano ponasa.
pre 2 godine
Најзад неко нешто паметно да каже у вези паса.
pre 2 godine
Taj pojma nema o životu.Nije zadužen za poreze.Koliko će tek tada biti napuštenih pasa,da li je taj "generalni sekretar" svestan?Treba ljude, koji udome napuštene pse,stimulisati,a ne udarati poreze.
pre 2 godine
Da bi psi kao vrsta životinja uopšte postojali neophodno je da postoje i vlasnici pasa. Ako je potrebno nešto promeniti u korist ove plemenite vrste životinja onda to nikako ne bi trebalo raditi na štetu njihovih vlasnika koji o njima brinu, pružaju im ljubav i već imaju oko njih dovoljno troškova. Ako bi se uvodio nekakav porez onda bi čak u tom smislu bilo logičnije oporezovati one koji nisu vlasnici pasa, što bi opet naravno bilo besmisleno. Jedino što bi imalo smisla promeniti bi bilo da se promeni generalni sekretar Kinološkog saveza Srbije i da se promeni to da ta funkcija bude doživotna.
pre 2 godine
Procitao sam predlog i sve komentare!!
Zašto porez samo na pse??? A macke?? I one su kucni ljubimci!!!
Iz komentara vidim da vecina pristalica porez povezuju sa higijenom koji neki vlasnici ne cine za svojim ljubimcem na ulici!!! Ili što opasne rase i veliki psi nisu na povocu niti nose korpe na njuškama!!!
Zar stvarno mislite da ce hiljadu, dve, tri, naterati neodgovorne vlasnike da promene ponašanje???
Onda ste vrlo naivni!!!
Pare za azil???
I tu ste naivni!!!
Prvo treba kažnjavati one vlasnike koji ne poštuju vec donete propise o higijeni, povocu i korpi!!!
Nemojte nam stalno gurati EU. Kada treba uzeti!!
Struja poskupela, ali nas ubedjuju da placamo najmanje, a mudro cute da kažu da imama najmanje plate, penzije u Evropi!!!
Protiv sam poreza za pse, neka se prvo sprovedu vec doneti propisi!!!
Kultura ponašanja se ne leci porezom!!!!
pre 2 godine
Aman ljudi što se pecate. Ovo je još jedan probni balon, da se vidi gde još može da se odere narod radi uterivanja para u budžet. Sve zakone što država donosi, imaju za cilj uterivanja para u budžet, a ne rešavanje nekog društvenog problema.
pre 2 godine
A porez na ptice? Zlatne ribice? Vazduh? Političare?
pre 2 godine
Uvesti porez na mačke i na pse. 17.000,00 din. po jedinki.
pre 2 godine
Imam bolji predlog. Ne treba uvoditi porez na pse jer tu logike i veze sa mozgom nema ALI TREBA uvesti obavezu da SVAKI PAS koji se izvodi u šetnju MORA imati korpu na njušci i obavezu da se pokupi izmet koji pas ostavi ( obično u travi gde deca vole da se igraju) . Komunalnoj policiji dati ovlašćenja da rigorozno kažnjavaju vlasnike koji to ne poštuju ( tipa : pas u šetnji sa vlasnikom a bez korpe na njušci 50 000 din , ne pokupljen izmet 30 000 din itd. Jedino tako bi se izbeglo da psi ujedaju prolaznike koji posle imaju doživotne traume ( pod uslovom da prežive napad psa ) . Pse lutalice su nekad šinteri hvatali ali se ta navika iskorenila pa ih sada ima na svakom koraku i predstavljaju opasnost za prolaznike ( kako fizičku ( ujed) tako i infektološku ( neke vrste bolesti i ne daj Bože besnilo).
pre 2 godine
napokon...
pre 2 godine
manite se glupih ideja po toj logice možete da naplatite i porez na pribor za hranu jer svi jedu pa porez na wc šolju jer svi je koriste pa tako u nedogled da li imate meru zadužili ste državu do granice pucanja pa sad smišljate 25 eur puta 400000 pasa to je 10000000 eur jako ste pametni toliko da vam pamet na uši izlazi da mi je znati čija je to ideja od ovog sigurno nije
pre 2 godine
Treba hitno uvesti porez jer ovo nema smisla šta se radi. Za njih je kriva država i kukaju na cene /Struja.ulje,šećer/ a svi oni mogu da troše velike pare na hranu za pse i njihovu higijenu.
pre 2 godine
Čovek koji je upropastio rasu Nemački Ovčar, belosvetski muljator u trgovini će nešto da odlučuje na nivou države? ti koji budu izbacivali pse ba ulicu zbog poreza će lako i da odstrane čip iz kože psa, ne brinem, tako da ćemo ući u druge probleme.
pre 2 godine
Најглупља идеја коју сам чуо у задњих неколико година . Мене мој пас дође годишње око педесет хиљада динара (храна вакцинација , заштита , ... ) , свој труд не рачунам . Сада ми треба још и тај намет . Па стерилишите их , уклоните са улица , а паре узмите из градских буџета , који тада не би плаћали енормне одштете за угризе паса луталица !!!
pre 2 godine
Porez na pse - apsolutno!! To sto neko misli da je dovoljno da pokupi "otpad" za psom u parku nije dovoljno. Sta cemo sa onim vlasnicima koji imaju po 6 pasa u dvoristu i maltretiraju ceo komsiluk danonocnim lavezom?
pre 2 godine
A što se neko nije setio primera Finske, gde je bila zabranjena prodaja pasa na 2 godine, dok se nisu usvojili svi psi iz azila.
pre 2 godine
Mahmud malo mu para sto uzima ovako pa ce da uvodi poreze i da trpa u svoje dzepove...pa samo jedan rodovnik jedan naj obicniji papir koji ti izdaju kosta 2500
pre 2 godine
Pre nego što počnete da pljujete čoveka pročitajte ceo tekst. Predlog je da se parama od budućeg poreza finansiraju azili za pse.
(expert za šverc, 10. april 2023 09:42
U Norveškoj apsolutno. U Srbiji znamo kako bi te pare završile.
pre 2 godine
Podrska. Nek se za taj novac obezbedi ljudstvo i sredstva za sve "paketice" koji doticni ljubimci tj njihovi vlasnici ostavljaju za njima.
pre 2 godine
treba sve te džipove, ljubavnice, šopinge i nelegalne kvadrate održavati...
pre 2 godine
Treba uvesi porez na pse, ali samo na rasne. Ko udomi psa iz azila, da ne placa porez.
Stvar je u tome sto gomila ljudi kupi stene, igraju se malo sa njim i onda ga izbace na ulicu.
pre 2 godine
čovek je sve u pravu
pre 2 godine
Isto kao sto je ovedena naknada za odvod vode i odrzavanje kanala firmama. A kanali i odvod ostali isti, zarasli i jadni.
U Srbiji ne funkcionisu osnovne sluzbe.
pre 2 godine
Imam psa i može porez ali da ide za vrtiće,dečije bolnice,samohrane majke,stara i nemoćna lica a ne u džepove opštinara,činovnika i ostalih.
pre 2 godine
Moj pas kaže da neće da plaća ništa. Moraću da ga isteram da mi ne navuče uterivače na vrat . Kako ja mogu da plaćam moj porez na ljude a on neće svoj porez na kerove. Do duše možda je ljut što nema i porez na mačke .
pre 2 godine
Ovo je predlagao Seselj 1996 godine, i na psa i na macku,, i na satelitsku antenu, i ako ste nezenja a imate 30+ godina,, pronadjite na netu sve njegove predloge!
pre 2 godine
Umesto da nagradite nesto sto je lepo i humano, vi bi jos da oporezujete. Druga stvar, ako vec uporedjujete Srbiju sa drugim zemljama, uradite to i po ekonomiji i standardu.
pre 2 godine
Ma tako i treba sve po grbaci vec odavno napacenog naroda,ada i za vazduh nam uvedite porez...
pre 2 godine
Ako bi se ovo uvelo ljudi bi masovno izbacivali pse na ulicu.
KAže da su svi čipovani. Pa ne bih rekao da su svi. Velika većina nije čipovana, niti će biti.
pre 2 godine
Ja sam za. Imam 2 psa i 3 deteta. Idem i cistim za njima. Moje komsije, pogotovu seniori cuvaju velike rase i tu gde se deca igraju izvrse nuzdu. Platicu porez, ali organizujte sluzbu koja ce da ocisti i da odvoji mobilijare kako za decu tako i parkice za pse
pre 2 godine
Ako se oporezujemo mi kao vlasnici zivotinja, ja trazim od drzave da obezbedi osnovnu veterinasku zastitu za pse i da se njihovi zivoti porezom osiguraju... Da se placenim porezom ukine titar test
pre 2 godine
Ne treba porez nego uvesti obavezan cip za psa, komunalne policajce opremiti citacima cipova, svako ko seta psa, odmah sken cipa, ah nije cipovan, 500e kazna, jeste cipovan hvala dovidjenja. Obavezan povodac pa neka je pas od 5 kg. Korpa za psa veceg od npr 20 kilograma, bez obzira na rasu. Bez povoca i korpe, samo u ogradjenom parku predvidjenom samo za pse, bez pristupa djeci ili osobama bez psa. Pas lutalica ako ima cip, pronaci vlasnika i kazniti 1000e. Cip da kosta tipa 20-30e a za udomljene pse besplatno. Neciscenje izmeta iza psa, kazna 50 sati rada u Gradskoj cistoci, ulica, kanta i metla. Napad vlasnickog psa na covjeka, osim u zatvorenom kucnom dvoristu dje je pas prijavljen da zivi, sa urednim obavjestenjem na kapiji da je pas opasan, uspavljivanje psa, 6 mjeseci zatvora za vlasnika plus odsteta ujedenom. Za 3 mjeseca striktnog sprovodjenja problem rjesen. Onda sam se probudio i shvatio da od ovog nema nista hahha
pre 2 godine
Platicu porez za psa, al onda da je vakcina besplatna i hrana jeftinija.... inace nema smisla.
pre 2 godine
I treba, siromašni ljudi nebi trebali imati psa, štede na svemu i pas nema adekvatnu brigu. A tek ovi što ne pokupe "ono" iza svog psa, skupe najlonske rukavice...
pre 2 godine
stvarno mislite da bi se tim novcem finansirali azili?
hm
sledeci su kanarinci..ribice..
mozda jednog dana placamo porez i na travnjak,zivu ogradu..vazduh..
na kraju ajde sve da resimo tako sto cemo sve sto zaradimo da uplatimo u budzet..da vam ne zafali slicajno..
pre 2 godine
U jednoj od najsiromasnijih zemalja u Evropi nema smisla uvoditi porez na pse i kopirati zakone iz Nemacke.
pre 2 godine
Pas je obaveza i lusksuz, i pas trazi vreme, paznju i ljubav. Nije to jeftina zabava koja kada dosadi vama ili deci, ide na ulicu. Ovako ce se zastiti psi. Predlog je odlican. Svaka vam cast. Konacno nesto pametno. Ko ima para ima, ko nema ne moze da priusti da ima psa i prosto je. Jer ako nemas za to, znaci da u nekom trenutku mozes da kazes nemam da hranim psa tesko zivimo i pas ce pod tim izgovorom zavrsiti na ulici.
pre 2 godine
A porez na mačke, ribice, hrčke i papagaje?
pre 2 godine
Uvedi ti kontrolu za obavezno čipovanje i kažnjavaj one koje izbace psa na ulicu.
To je naš problem, jer pas sam ne može da se snađe za hranu. Takvi da plaćaju sve za njega dok je živ, pa će se smanjiti broj napuštenih na ulici.
To je problem, a ne da se uzmu pare, za to što neko ima ljubimca, ili ga udomi i pruži mu ljubav, hranu i smeštaj.
pre 2 godine
Ajde za početak da se uvedu kazne za ostavljanje izmeta za psom. Ne razumem šta je toliko ispod časti uzeti kesicu i baciti u kontejner.
pre 2 godine
Evo ja imam psa i slažem se sa uvođenjem poreza. Ako volimo pse, bar mi što ih imamo, treba da kroz poseban porez doprinesemo za zbrinjavanje lutalica i pravljenje parkova za pse.
Dodao bih još 2 stvari:
1) Da se transparentno vidi gde idu pare od tog poreza.
2) Da se uvede obavezna obuka za buduće vlasnike (kao obuka za vožnju) i da uključuje psihološki test da se vidi da li je osoba uopšte sposobna da ima psa i vodi računa o njemu na adekvatan način a ne da svakakvi (manjina vlasnika) imaju pse i onda naravno dodje do problema i onda svi mi normalni (većina) koji imamo pse budemo na lošem glasu.
pre 2 godine
Sta sve izmisljaju odakle ljudima vise snage da se izbore sa svim, i bacanje para. Sve poskupljuje samo plate mizerne
pre 2 godine
Ja kao vlasnik dva psa sam potpuno saglasan sa ovim. Toliko je napuštenih pasa i ako bi se moj novac koristio za azile i brigu o napustenim psima, ja bih ga rado dao. E sad, verovatno bi vecina tog novca isla tamo gde ne treba, tako da imam odredjene rezerve.
pre 2 godine
Posto nismo u stanju da uvedemo red ni u jednu sferu zivota, ovo mi zvuci kao korak napred. Decija igralista prepuna izmeta, pse velicine teleta I agresivne rase setaju bez korpe, a ja sa detetom moram na drugu stranu ulice. Nece on, on samo laje. Moje dete to ne zna I plasi se. Ne mozes to vlasnicima objasniti.
pre 2 godine
Prvenstveno naći neki modus za kažnjavanje vlasnika čiji psi danoćno laju i ometaju ljude u odmoru, bebe u spavanju, bez obzira da li se radi o stanu ili kući.
pre 2 godine
Култура нам је проблем. "Некако" се чује да ће бити провера чипа и парк скоро празан, тада уживам са својим псом. Ретко ко чипује пса, поготову мале псе, пудлице, чиваве. Што се пореза тиче, биће напуштених паса на стотине и опет ћемо настрадати ми, који смо све испоштовали.
pre 2 godine
Opet se izmislja topla voda.Samo treba prepisati zakone iz malo ozbiljnijih zemalja.Npr. oporezovati samo rasne vrste pasa dok usvojene pse iz azila ili sa ulice ne.Time bi se smanjio broj napustenih pasa a povecao broj ljudi koji stvarno vole pse i zele da ih imaju (a nemaju viska novaca).
pre 2 godine
@JeRemija
Ne samo na trotoare, već odmah na ulazu ispred zgrade- Ne daj Bože da ih povedu malo dalje od ulaza. Tu se NJIHOVI LJUBIMCI istovare i odmah se vraćaju u svoj lepi i verovatn besprekorno čisti stan, koji se nalazi odmah iznad tog istog ulaza gde se ovo svakodnevno ponavlja...
pre 2 godine
Takodje psa racunati kao clana domacinstva jer jelte njega vlasnici smatraju kao punopravnog clana. Shodno tome i informatiku povecati za plus jednog clana.
pre 2 godine
E dobar je ovaj, uvede porez, ljudi izbace pse na ulicu, a onda od tog poreza finansira azile, odlicna ideja, sta si uradio? Samo prebacio gomilu pasa u azile
pre 2 godine
I od tih para da se psima obezbedi besplatno zdravstveno osiguranje i popust na kupovinu hrane i da se izgradi samo park za njih...
pre 2 godine
Eh da, to je ta super napredna EU.
Pozdrav iz Slovenije.
pre 2 godine
Dagestani ne može da bude smenjen jer tzv. Kinološki savez Srbije nema apsolutno nikakve veze sa Srbijom, to je neprofitno udruženje građana kakvih ima na hiljade a on je predsednik jer je osnivač udruženja. Bitna razlika između KSS i drugih udruženja je što je KSS predstavnik FCI za Srbiju.
FCI je međunarodna privatna kompanija koja izdaje licence za izložbe pasa i prodaje pravo na korišćenje FCI znaka na rodovnicima.
Kome se ne dopada Dagestani može da napravi svoje udruženje i kontaktira FCI za licencu.
pre 2 godine
Prihvatam samo zbog komsije koji je pokupio psa lutalicu i sad laje dan noc, apsolutno ne moze da prodje niko ulicom a da ker ne padne u trans od lajanja, i tako dan i noc.
pre 2 godine
Ovaj čovek mnogo pametno zbori ?
pre 2 godine
Ако плаћам вакцинисање и неке ампуле против цревних паразита 3000 динара годишње мислим да је ваљда и то дивољно. Још живим на селу.
pre 2 godine
Па пола паса нема чип. То можете да видите по псима који су на улици и по псима који су изгубљени, траже се, а ОПЕТ немају чип. Врло наивно.
pre 2 godine
Mislim da porez nije sad možda najbolja ideja. Mislim da bi trebalo pre da se uvede obaveza da vlasnik cisti za psom koji izvrsi veliku nuzdu na ulici, parku. To je normalna stvar u civilizovanim zemljama. Znaci da se to uklanja ako bude uhvacen da to ne radi mora da plati kaznu. Takodje za one opasne pse da se stavljaju korpe.Takodje da se vrsi temeljno pracenje pasa koji su na ulici i koje imaju vlasnici. Ako se nadje neki pas na ulici a cipovan je i nije prijavljen da je nestao mora da se kazne vlasnici jer nisu prijavili nestanak. Svako je odgovoran za svog psa posebno finansijski. Ko vise nece da ima psa moze da ga proda ili pokloni ali ne moze da ga baci na ulicu.
pre 2 godine
I, koji bi bio smisao poreza?!
pre 2 godine
brnjice pod obavezno ako se seta pas!
kolko puta vidim vlasnika na mobilni a pas mu trckara tamo-vamo posten sa povodca a mi ostali setaci malo tamo malo vamo begamo
pre 2 godine
Treba poreska olakšice ko čuva pse, ne neki nameti, jer u suprotnom će biti još više pasa lutalica na ulicama. Može samo kazna na nečipovanog psa, tako da će se znati posle ko izbacuje izgustirane pse na ulicu.
pre 2 godine
Ne postoji tacno definisan propis koje rase, velicine pasa moraju da nose korupu. Ako gresim molim dobronamerne da posalju link.
Ok je da vlasnici pasa placaju azil drugim psima al onda nek drzava ukine pdv na hranu i potrepstine za pse. Ako vlasnici placaju porez onda neka drzava plati vakcinu protiv besnila.
Lako je da izracuna koliko ima pasa i vlasnika i kaze sad cemo da pronadjemo sredstva. Zasto bi samo vlasnici pasa finansirali azile za pse?
pre 2 godine
Porez da, ali isključivo na leglo, na štence, mnogi neprijavljeni odgajivači prodaju pse po Evropi i ne plaćaju porez na ostvarenu dobit, kako to da njih ne pominjete.
Za ostalo nam treba gradanska svest, pozvati policiju kada vidite psa bez pratnje, prijaviti leglo i slično, to kod nas, za razliku od Nemaca napr, ne prolazi.
pre 2 godine
Najcrnje mi je kad puste psa sa povodca čim uđu u stambenu zgradu, pas uleti u lift i skače po meni sa blatnjavim šapama. I onda komšinica kao cvrkuće: "Jao, što Vam se obradovao!" Ženo božja, je l znaš da sam krenuo u firmu, je l znaš da treba da dođem čist na sastanak, je l znaš koliko košta hemijsko čišćenje i je l znaš da mi ništa nije slatko oko štete koju mi tvoj pas pravi bar jednom u dve nedelje? Kad joj kažem da ga drži na povodcu do ulaza u stan, ona se smeje. A drugi pas u zgradi, malecki neki mešanac, iscepao mojoj supruzi hulahopke - morala da se vraća u stan i kasnila na posao. I opet vlasnici - slatko. "Slatke kuce".
pre 2 godine
Ne mogu da razumem sve "ljubitelje" pasa koji pominju obavezno cipovanje. To je covekov hir koji ni na koji nacin ne pomaze zivotinji, samo je traumira.
Sto se poreza tice, nema od toga neke koristi. Pare ce neko za nesto vec iskoristiti, a sustina se nece promeniti. Po parkovima u Beogradu ima dosta znakova "Zabranjeno slobodno kretanje pasa", ali nikad nisam video da se to postuje, niti da komunalci ili neko drugi opominju vlasnike. Pored toga, ogradjeni prostori za pse su samo nepotrebno zauzeli povece delove parkova, jer ljudi svoje pse ipak vise vole da pustaju da se istrce izvan njih.
pre 2 godine
Konačno neko pametan... i treba... ovo je postao horor... svaki trotoar unakažen... Šta biste hteli da se angažuje 10 hiljada komunalaca da prati mentole koji ne čiste za svojim ljubimcima i koji u 90% slučajeva to rade noću... gleedao u Madridu, vlasnik je dužan da ima i flašicu vode da spere i posle male nužde ljubimca mesto... kakvih mentola ima... sutra opet prolazi istom trasom... porez pa držite po 6 ljubimaca odjednom, a ima i da čistite ko bele lale...
pre 2 godine
Podrska! Dokle god se transparentno i namenski trosi novac na unapredjenje standarda za pse (azili) kao i premestanje lutalica sa ulica u azile. A posebno bih podrzao drakonske kazne za one koji svoje ljubimce ostave na ulici!
(Vlada, 10. april 2023 09:05)
Lepo je to sve u teoriji, ali, transparentno, budimo ozbiljni...
pre 2 godine
Pa da, malo para uzima ljudima na izložbama i proverama,pa bi u džep da stavi još koji dinar. Sto se tiče poreza neka se poveća da se finansiraju deca i ljudi sa teško izlečivim bolestima,javni prevoz,obrazovanje (da i deca koja nemaju finasija imaju mogućnost da upisu visoke škole ),a azile za pse možemo od donacija,subvencija itd… Sto se tiče manjka marljivosti vlasnika pasa o higijeni,ponašanju slažem se da se trebaju uvesti pojacane kontrole.
pre 2 godine
Potpuno je u pravu i podržavam predlog
pre 2 godine
Nemam nista protiv, neka se taj novac potrosi na izgradnju azila za pse i da ne vidim niti jednu lutalicu na ulici, toliko, nista drugo mi ne treba, sve cu sam placati, jer vidim ovde neke gluposti kao sto je zdravstveno za pse, boze svasta, samo ne zelim da vidim lutalice, sve neka budu zbrinute u azilima i meni dovoljno, placacu svaki porez koji kazu
pre 2 godine
Ako je razlog za uvodjenje poreza 400 000 domacinstava puta 3000 dinara..onda je to ok..Tu su pare bre..
pre 2 godine
U redu, recimo da se uvede porez. Hoće li onda svaki od tih pasa dobiti besplatno veterinarsko osiguranje? Ima ljudi koji vole pse i sklanjaju ih sa ulice, ali ne mogu da priušte neko ozbiljnije lečenje koje nije besplatno ni u državnim veterinarskim stanicama, a najčešće potreba za njim nastaje kao posledica nemarnosti ljudi (udare ih kolima i nastave kao da se ništa nije desilo, namerno ih povređuju i maltretiraju). Neko ko ne voli životinje ili smatra da je psu mesto na lancu od jednog metra kako bi služio za odlaganje starog hleba ovo ne može da razume i ne pokušavam da ga ubedim u suprotno. Prijatan dan svima.
pre 2 godine
Bogu hvala da procitam nesto pametno. To treba sto pre uraditi jer je postalo smesno i zalosno sta se radi sa tim kucnim ljubimcima.
pre 2 godine
A da recimo se kvartalno uradi popis pasa po tim azilima za koj einace dobijaju pomoc drzave pa da se vidi koliko pasa za koje dobijaju novac fali na brojnom stanju.
Desava se da neki azili dobiju pse pa ih kad dobiju subvenciju posle izbace po polima i sumama da se snalaze a onda dobijaju opet novac za nove pse.
Jednostavno treba vezati psa sa vlasnikom i obavezom vakcinisanja jednom godisnje protiv besnila i ako vlasnik ne dovede psa a nije razduzio telo ili prijavio nestanak da dobije kaznu od recimo 30 hiljada dinara a za nestanak 5 ili 10 hiljada dinara. Cisto zbog savesnog drzanja.
To je problem mozda za lovce koji pustaju pse gonice ali ako su ih dobro obucili i ako imaju gps ogrlicu nece problem imati a pticari bi trebali da uvek budu u blizini gazde.
pre 2 godine
Okrecite Beograd!
pre 2 godine
Bravo . U zavisnosti od rase psa . Za krvoločne 100 000
pre 2 godine
Otkud ljudima ideja da se od poreza na pse finansira lečenje vlasničkih pasa ili dotira cena hrane za pse?.
Od poreza se namiruju troškovi koje država ima pri uređivanju te oblasti: Plaćanje komunalnih policajaca da kontrolišu pravila vezano za pse, odšteta građanima kojima su psi naneli povrede, čišćenje ulica za "ne vlasničkim" psima, azili za pse i sl. To nije uplata u socijalno osiguranje za psa pa da od poreza ide za vlasničkog psa, ili da mu se plati hotel kad je vlasnik na putu...
Porez treba uvesti i njime namirivati troškove koje država ima zbog pasa.
pre 2 godine
Konačno nešto pametno. Pod hitno treba uvesti porez na pse, a od tih para finansirati službu koja će da ide po gradu i čisti sve ono što psi ostave iza sebe...
pre 2 godine
Zivim na selu. Udomio sam dva psa lutalice jednog sa slomljenom nogom drugi izbacen iz auta udomio sam dve macke sterilisane za sve sam platio troskove sterilizacije plus vakcine, kupujem hranu za njih na koju placam i porez i sad hoce neko da mi naplati i porez sto sam ih sklonio sa ulice? i to po ceni od 3000 godisnje? Ako bude moralo da se placa porez Eutanazija ne gine.
pre 2 godine
Sve to moze lepo da se uradi kroz akcize na pet hranu
pre 2 godine
Naravno, po ko zna koji put se provlači legendarna opsednutost kaznama i kažnjavanjem.
Naravno, neviđeni bes izaziva tvrdnja da kazne ništa ne rešavaju i da nikada nisu ništa rešile. Pogotovo ne u Srbiji.
Kad dođemo do toga da zakoni vaspitavaju i edukuju ljude (iako to ne funkcioniše, mada mnogi misle da radi), to je znak da nešto debelo nije u redu, kako sa ljudima, tako i sa društvom/državom.
Ljudi poštuju pravila/zakone, zato što znaju da tako treba, zato što znaju da suprotno ponašanje nije u redu, ne zbog straha od kazne.
pre 2 godine
i treba
pre 2 godine
Treba uvesti besplatnu sterilizaciju ili oporezivanje vlasnika koji žele da se bave odgajivanjem. Čipovanje bi moralo biti obavezno.
Možda bi time nekako mogao da se reši probem napuštenih pasa, jer stvarno više nemam ideju kako se izboriti sa neodgovornim i primitivnim vlasnicima.
pre 2 godine
Pre nego što počnete da pljujete čoveka pročitajte ceo tekst. Predlog je da se parama od budućeg poreza finansiraju azili za pse.
pre 2 godine
Mahmuda al Dagistanija za predsednika
pre 2 godine
Treba uvesti porez na pse, al samo za one u gradu.
pre 2 godine
Apsolutno se slazem za uvodjenje poreza za vlasnike pasa. Velika vecina tih vlasnika se necivilizacijski ponasa prilikom izvodjenja svojih ljubimaca u javni prostor (povodac, korpa, uklanjanje pseceg "minulog rada...). Veliku odgovornost za takvo njihovo ponasanje imaju i nadlezni, prevashodno kimunalna policija koja ne reaguje na bahatost vlasnika pasa
pre 2 godine
Porez obavezno kao i pravila ponašanja napolje( vezivanje, korpe,..), pravila u ulazima, u liftu i stanu.Sa jasnim pravilima i da policija( komunalna može da izriče tačno definisane kazne za nepoštovanje.
Takođe da vlasnici plaćaju zajedničku potrošnje vode u zgradi ( npr. 1/2 cene po osobi za veće pse,..) , takođe uvećanu potrošnju zajedničke struje i održavanje lifta.
pre 2 godine
Vlasnik sam 6 pasa i zivim van grada tridesetak kilometara. Meni licno NE treba park, imam dvoriste. Ne vodim ih u setnju jer opet Imaju dvoriste, sam placam sve za njih hranu, vakcine, lecenje, prevoz licni... I sad Vas pitam koju korist cu imati od poreza moji psi i ja kao vlasnik? Pritom moji psi ne mogu da nose brnjicu,jer su u grupi za razonodu,a i tesko leti disu od vrucine, kamoli da mu zatvorim usta. Umesto da stimulisete da se psi udome, vi nas terate da ih se odreknemo, a da pritom nikakav stimulans nam ne dajete da ih zadrzimo. Da li se drzavi placa porez na stoku (ovce, krave, svinje...) Ili drzava daje subvencije? Ok razumem da su za ishranu, ali i psi su za zabavu, razonodu...
pre 2 godine
Ne znam da li treba uvesti ali šta sa psima lutalicama i azilima?
pre 2 godine
Da.
pre 2 godine
Dize se galama, kao da ce porez biti tri hiljada evra po jednom. Nece biti nk u dinarima toliko
pre 2 godine
Uvedite kazne za neodgovorne vlasnike, previse je vlasnika koji jednostavno puštaju pse iz dvorista. Više je vlasničnih pasa na ulicama nego lutalica. Porezom će se samo puniti kasa, a neće se rešiti problem
pre 2 godine
Podržavam 100%
Pogotovo za parove koji imaju pse umesto dece...
pre 2 godine
Treba hitno uvesti porez jer ovo nema smisla šta se radi. Za njih je kriva država i kukaju na cene /Struja.ulje,šećer/ a svi oni mogu da troše velike pare na hranu za pse i njihovu higijenu.
pre 2 godine
Законом забранити држање домаћих животиња(паса,мачака,свиња,....) у зградама-становима. Животиње могу имати само они који живе у кућама са двориштем! Све псе луталице под хитно склонити са улица!
pre 2 godine
Uvesti porez na mačke i na pse. 17.000,00 din. po jedinki.
pre 2 godine
Најзад неко нешто паметно да каже у вези паса.
pre 2 godine
Pas je obaveza i lusksuz, i pas trazi vreme, paznju i ljubav. Nije to jeftina zabava koja kada dosadi vama ili deci, ide na ulicu. Ovako ce se zastiti psi. Predlog je odlican. Svaka vam cast. Konacno nesto pametno. Ko ima para ima, ko nema ne moze da priusti da ima psa i prosto je. Jer ako nemas za to, znaci da u nekom trenutku mozes da kazes nemam da hranim psa tesko zivimo i pas ce pod tim izgovorom zavrsiti na ulici.
pre 2 godine
Не пада ми на памет да плаћам порез за пса. То што држава не може да реши проблем несавесних власника који су мањина је проблем државе, а не свих нас савесних власника паса. Комунална не ради свој посао, а ја да пуним буџет државе додатним порезом? Плаћам за пса вакцине сваке године, плаћам шишања и то је од мене довољно јер ту иде ПДВ држави.
pre 2 godine
znači udomim psa ili mačku, pokupim ih sa ulice (kao i sve koje sam imao do sada) naplaćam se čipovanja vakcina sterilisanja i sve ostale potrebne nege-i onda dođe država da mi to još i naplati? pa šta će nam takva država ako nee ume sama da napravi pare? ah, da-sve su privatizovali.
pre 2 godine
Au koja budalastina??
pre 2 godine
čovek je sve u pravu
pre 2 godine
napokon...
pre 2 godine
Vreme je da jednom i taj Parazit Dagestani ode sa funkcije,godinama tamo parazitira i nemoguće ga smeniti.Nadam se da će ovo biti razlog
pre 2 godine
I treba, siromašni ljudi nebi trebali imati psa, štede na svemu i pas nema adekvatnu brigu. A tek ovi što ne pokupe "ono" iza svog psa, skupe najlonske rukavice...
pre 2 godine
A porez za svaku izgovorenu glupost?
pre 2 godine
Potpuno je u pravu i podržavam predlog
pre 2 godine
Napokon da neko pokrene ovu temu. Apsolutno, copori lutalica (krivi nesavesni vlasnici), izmet na sve strane, bahati vlasnici... Sto pre da se uredi ova oblast.
pre 2 godine
Ovaj čovek mnogo pametno zbori ?
pre 2 godine
Porez na pse - apsolutno!! To sto neko misli da je dovoljno da pokupi "otpad" za psom u parku nije dovoljno. Sta cemo sa onim vlasnicima koji imaju po 6 pasa u dvoristu i maltretiraju ceo komsiluk danonocnim lavezom?
pre 2 godine
Apsolutno se slazem, samo sto bi porez za velike i opasne pasmine, morao da bude veci, jer je i odgovornost tih vlasnika veca.
Za korpe ista prica, necu da razmisljam dal tvoj pas zna sta je dete ili ne zna, hocu da ga vidim sa korpom u parku i tacka. Nisi stavio korpu, ide kazna, posle nekoliko kazni ide oduzimanje psa. Zakon je usvojen odavno samo treba da se primenjuje.
pre 2 godine
Pre nego što počnete da pljujete čoveka pročitajte ceo tekst. Predlog je da se parama od budućeg poreza finansiraju azili za pse.
pre 2 godine
Bogu hvala da procitam nesto pametno. To treba sto pre uraditi jer je postalo smesno i zalosno sta se radi sa tim kucnim ljubimcima.
pre 2 godine
Podržavam!
Kad će da se počne sa kažnjavanjem vlasnika čijji se psi istovare na trotoar a vlasnici bezbrižno nastave da ih šetaju?
Izgleda da ljudi moraju sami da se obračunavaju sa nerazumnim vlasnicima pasa...
pre 2 godine
Upravo treba obrnuto. Treba vlasnicima pasa i macaka umanjiti porez na imovinu za 10% jer bismo tako resili problem ulicnih pasa sto je bitno i za nase gradjane a narocito za decu, a takodje je bitno i za te jadne a mile zivotinje koje ce tako naci svoj mir.Naravno porez se moze umanjiti ako vlasnik dokaze da uredno vakcinise i hrani zivotinje i da se prema njima humano ponasa.
pre 2 godine
Imam bolji predlog. Ne treba uvoditi porez na pse jer tu logike i veze sa mozgom nema ALI TREBA uvesti obavezu da SVAKI PAS koji se izvodi u šetnju MORA imati korpu na njušci i obavezu da se pokupi izmet koji pas ostavi ( obično u travi gde deca vole da se igraju) . Komunalnoj policiji dati ovlašćenja da rigorozno kažnjavaju vlasnike koji to ne poštuju ( tipa : pas u šetnji sa vlasnikom a bez korpe na njušci 50 000 din , ne pokupljen izmet 30 000 din itd. Jedino tako bi se izbeglo da psi ujedaju prolaznike koji posle imaju doživotne traume ( pod uslovom da prežive napad psa ) . Pse lutalice su nekad šinteri hvatali ali se ta navika iskorenila pa ih sada ima na svakom koraku i predstavljaju opasnost za prolaznike ( kako fizičku ( ujed) tako i infektološku ( neke vrste bolesti i ne daj Bože besnilo).
pre 2 godine
Otkud ljudima ideja da se od poreza na pse finansira lečenje vlasničkih pasa ili dotira cena hrane za pse?.
Od poreza se namiruju troškovi koje država ima pri uređivanju te oblasti: Plaćanje komunalnih policajaca da kontrolišu pravila vezano za pse, odšteta građanima kojima su psi naneli povrede, čišćenje ulica za "ne vlasničkim" psima, azili za pse i sl. To nije uplata u socijalno osiguranje za psa pa da od poreza ide za vlasničkog psa, ili da mu se plati hotel kad je vlasnik na putu...
Porez treba uvesti i njime namirivati troškove koje država ima zbog pasa.
pre 2 godine
Podrska. Nek se za taj novac obezbedi ljudstvo i sredstva za sve "paketice" koji doticni ljubimci tj njihovi vlasnici ostavljaju za njima.
pre 2 godine
Može...ali da hrana,vakcinacija i sve ostalo bude besplatno.tek tad može...
pre 2 godine
Uvedimo i porez na decu, pa da se tim parama finansira krecenje fasada koje cvrljaju, cisti tona smeca oko skola koje su deca pobacala!!!
Umesto da prosto sprovedete odlican Zakon o zastiti zivotinja koji imamo, vi izmisljate neke gluposti!!
Kaznjavajte neodgovorno vlasnistvo, kako je i predvidjeno zakonom!!!
pre 2 godine
Konačno nešto pametno. Pod hitno treba uvesti porez na pse, a od tih para finansirati službu koja će da ide po gradu i čisti sve ono što psi ostave iza sebe...
pre 2 godine
Krajnje je vreme da neko normalan dođe na čelo Kinološkog saveza Srbije. Šta je ovaj gospodin? Doživotni predsednik možda?
Davno je shvatio da kod nas ulagivanje političarima može čak i to da omogući...
Sramota...
pre 2 godine
Prvenstveno naći neki modus za kažnjavanje vlasnika čiji psi danoćno laju i ometaju ljude u odmoru, bebe u spavanju, bez obzira da li se radi o stanu ili kući.
pre 2 godine
Podrska! Dokle god se transparentno i namenski trosi novac na unapredjenje standarda za pse (azili) kao i premestanje lutalica sa ulica u azile. A posebno bih podrzao drakonske kazne za one koji svoje ljubimce ostave na ulici!
pre 2 godine
Mahmuda al Dagistanija za predsednika
pre 2 godine
Da placam porez na psa?! Pa to je kao da placam porez sto sam ziv! Prvo,pasnje zivo bice,i sa tim u vezi ne moze biti oporezovano! Drugo,vec dovoljno placam vakcinacije,hranu i td,pa jos sad i porez na zivo bice,pazi bogati! Trece,od tih azila nema nista,te pare bi on i takvi kao on strpali u dzep! Cetvrto,korpe za pse su najgora stvar koja postoji,sta mislite da vama stavim brnjicu! Dresiran pas ,i pas koji zivi u skladnoj porodici sa puno ljubavi nikad nece biti problematican bez debelog razloga! Vezivanje amom,ili ako bas mora davilicom su sasvim dovoljni za bilo kog psa! Sto se tice izmeta,to podrzavam,treba cistiti za svojim psom...
pre 2 godine
Evo ja imam psa i slažem se sa uvođenjem poreza. Ako volimo pse, bar mi što ih imamo, treba da kroz poseban porez doprinesemo za zbrinjavanje lutalica i pravljenje parkova za pse.
Dodao bih još 2 stvari:
1) Da se transparentno vidi gde idu pare od tog poreza.
2) Da se uvede obavezna obuka za buduće vlasnike (kao obuka za vožnju) i da uključuje psihološki test da se vidi da li je osoba uopšte sposobna da ima psa i vodi računa o njemu na adekvatan način a ne da svakakvi (manjina vlasnika) imaju pse i onda naravno dodje do problema i onda svi mi normalni (većina) koji imamo pse budemo na lošem glasu.
pre 2 godine
Konačno neko pametan... i treba... ovo je postao horor... svaki trotoar unakažen... Šta biste hteli da se angažuje 10 hiljada komunalaca da prati mentole koji ne čiste za svojim ljubimcima i koji u 90% slučajeva to rade noću... gleedao u Madridu, vlasnik je dužan da ima i flašicu vode da spere i posle male nužde ljubimca mesto... kakvih mentola ima... sutra opet prolazi istom trasom... porez pa držite po 6 ljubimaca odjednom, a ima i da čistite ko bele lale...
pre 2 godine
Pitam se odakle sve te ideje! Porez, porez.. na mačke , miševe, na sve živo.Biće i porez na život! Mislim ljudi...
pre 2 godine
Најглупља идеја коју сам чуо у задњих неколико година . Мене мој пас дође годишње око педесет хиљада динара (храна вакцинација , заштита , ... ) , свој труд не рачунам . Сада ми треба још и тај намет . Па стерилишите их , уклоните са улица , а паре узмите из градских буџета , који тада не би плаћали енормне одштете за угризе паса луталица !!!
pre 2 godine
Treba uvesti porez na pse, al samo za one u gradu.
pre 2 godine
Porez obavezno kao i pravila ponašanja napolje( vezivanje, korpe,..), pravila u ulazima, u liftu i stanu.Sa jasnim pravilima i da policija( komunalna može da izriče tačno definisane kazne za nepoštovanje.
Takođe da vlasnici plaćaju zajedničku potrošnje vode u zgradi ( npr. 1/2 cene po osobi za veće pse,..) , takođe uvećanu potrošnju zajedničke struje i održavanje lifta.
pre 2 godine
Prihvatam samo zbog komsije koji je pokupio psa lutalicu i sad laje dan noc, apsolutno ne moze da prodje niko ulicom a da ker ne padne u trans od lajanja, i tako dan i noc.
pre 2 godine
Sve to moze lepo da se uradi kroz akcize na pet hranu
pre 2 godine
Uvesti porez na sve koji hodaju u obuci. Uvesti porez na kisobrane, kape, na sve. Vazduh ostaviti za kraj. Ako zafali para.
pre 2 godine
Dize se galama, kao da ce porez biti tri hiljada evra po jednom. Nece biti nk u dinarima toliko
pre 2 godine
Bravo . U zavisnosti od rase psa . Za krvoločne 100 000
pre 2 godine
Ja sam za. Imam 2 psa i 3 deteta. Idem i cistim za njima. Moje komsije, pogotovu seniori cuvaju velike rase i tu gde se deca igraju izvrse nuzdu. Platicu porez, ali organizujte sluzbu koja ce da ocisti i da odvoji mobilijare kako za decu tako i parkice za pse
pre 2 godine
Taj pojma nema o životu.Nije zadužen za poreze.Koliko će tek tada biti napuštenih pasa,da li je taj "generalni sekretar" svestan?Treba ljude, koji udome napuštene pse,stimulisati,a ne udarati poreze.
pre 2 godine
Eh da, to je ta super napredna EU.
Pozdrav iz Slovenije.
pre 2 godine
U ovoj drzavi sve treba gradjani da obezbede.Azil je obaveza drzave neka ga drzava i obezbedi,a ne mi.U redu su kazne za vlasnika koji nije cipovao,vakcinisao psa.Ali,za odgovornog vlasnika koji je sve to uradio i jos skolonio psa sa ulice da mu trazite i porez da plati sa nasim bednim platama,sramota!!!
pre 2 godine
manite se glupih ideja po toj logice možete da naplatite i porez na pribor za hranu jer svi jedu pa porez na wc šolju jer svi je koriste pa tako u nedogled da li imate meru zadužili ste državu do granice pucanja pa sad smišljate 25 eur puta 400000 pasa to je 10000000 eur jako ste pametni toliko da vam pamet na uši izlazi da mi je znati čija je to ideja od ovog sigurno nije
pre 2 godine
Ако плаћам вакцинисање и неке ампуле против цревних паразита 3000 динара годишње мислим да је ваљда и то дивољно. Још живим на селу.
pre 2 godine
i treba
pre 2 godine
Ne treba porez nego uvesti obavezan cip za psa, komunalne policajce opremiti citacima cipova, svako ko seta psa, odmah sken cipa, ah nije cipovan, 500e kazna, jeste cipovan hvala dovidjenja. Obavezan povodac pa neka je pas od 5 kg. Korpa za psa veceg od npr 20 kilograma, bez obzira na rasu. Bez povoca i korpe, samo u ogradjenom parku predvidjenom samo za pse, bez pristupa djeci ili osobama bez psa. Pas lutalica ako ima cip, pronaci vlasnika i kazniti 1000e. Cip da kosta tipa 20-30e a za udomljene pse besplatno. Neciscenje izmeta iza psa, kazna 50 sati rada u Gradskoj cistoci, ulica, kanta i metla. Napad vlasnickog psa na covjeka, osim u zatvorenom kucnom dvoristu dje je pas prijavljen da zivi, sa urednim obavjestenjem na kapiji da je pas opasan, uspavljivanje psa, 6 mjeseci zatvora za vlasnika plus odsteta ujedenom. Za 3 mjeseca striktnog sprovodjenja problem rjesen. Onda sam se probudio i shvatio da od ovog nema nista hahha
pre 2 godine
Platicu porez za psa, al onda da je vakcina besplatna i hrana jeftinija.... inace nema smisla.
pre 2 godine
i da se zabrani uvodjenje pasa u trzne centre, kafiće, restorane, prodavnice. imam tri psa, ceo život imam pse i nikada mi nije palo na pamet da ih vodim negde gde im nije mesto. to što ja imam pse ne treba opterećuje druge.
pre 2 godine
Nemam nista protiv, neka se taj novac potrosi na izgradnju azila za pse i da ne vidim niti jednu lutalicu na ulici, toliko, nista drugo mi ne treba, sve cu sam placati, jer vidim ovde neke gluposti kao sto je zdravstveno za pse, boze svasta, samo ne zelim da vidim lutalice, sve neka budu zbrinute u azilima i meni dovoljno, placacu svaki porez koji kazu
pre 2 godine
brnjice pod obavezno ako se seta pas!
kolko puta vidim vlasnika na mobilni a pas mu trckara tamo-vamo posten sa povodca a mi ostali setaci malo tamo malo vamo begamo
pre 2 godine
Takodje psa racunati kao clana domacinstva jer jelte njega vlasnici smatraju kao punopravnog clana. Shodno tome i informatiku povecati za plus jednog clana.
pre 2 godine
Samo će povećati broj lutalica na ulicama.
pre 2 godine
Na kraju nece biti onih kojima bi naplatili porez.Narod ce se iseliti kad vise globe davati ne moze.Ne isplati vam se to, nego vi napravite drzavu da se ovde isplati ziveti i odgajati decu.
pre 2 godine
U kojoj bajci ovaj zivi? "Psi su cipovani pa ce se znati ko su vlasnici"...pa ni vlasnicki psi nisu cipovani, jer ih zabole, a ne oni mucenici po ulicama koje izbacuju cim deci dosade! Sprecite rad Avenije MB i nelegalan odliv para, pa cete da vidite kako se finansiraju azili!
pre 2 godine
Pazite samo ovu suludu situaciju, npr. neko je uzeo psa sa ulice, vakcinisao ga, cipovao, brine se o njemu.. I sad mu drzava namece porez umesto da ga na neki nacin podrzi sto je sklonio psa sa ulice?! I sve je kod nas tako. Moj pokojni otac je svojevremeno izgradio kucu od svoje zarade i sad na tu kucu placamo isti porez po kvadraturi kao oni koji su otkupili drustveni stan za simbolican iznos na osnovu stanarskog prava.
pre 2 godine
I od tih para da se psima obezbedi besplatno zdravstveno osiguranje i popust na kupovinu hrane i da se izgradi samo park za njih...
pre 2 godine
Da bi psi kao vrsta životinja uopšte postojali neophodno je da postoje i vlasnici pasa. Ako je potrebno nešto promeniti u korist ove plemenite vrste životinja onda to nikako ne bi trebalo raditi na štetu njihovih vlasnika koji o njima brinu, pružaju im ljubav i već imaju oko njih dovoljno troškova. Ako bi se uvodio nekakav porez onda bi čak u tom smislu bilo logičnije oporezovati one koji nisu vlasnici pasa, što bi opet naravno bilo besmisleno. Jedino što bi imalo smisla promeniti bi bilo da se promeni generalni sekretar Kinološkog saveza Srbije i da se promeni to da ta funkcija bude doživotna.
pre 2 godine
Kada bi taj bradonja platio porez na sve što je smutio kao višedecenijski sekretar kinološkog saveza (da ne upotrebim težu reč), ne bi bilo potrebno ni razmišljati o nekakvom novom oporezivanju.
pre 2 godine
U jednoj od najsiromasnijih zemalja u Evropi nema smisla uvoditi porez na pse i kopirati zakone iz Nemacke.
pre 2 godine
Mahmud malo mu para sto uzima ovako pa ce da uvodi poreze i da trpa u svoje dzepove...pa samo jedan rodovnik jedan naj obicniji papir koji ti izdaju kosta 2500
pre 2 godine
A porez na ptice? Zlatne ribice? Vazduh? Političare?
pre 2 godine
Ma tako i treba sve po grbaci vec odavno napacenog naroda,ada i za vazduh nam uvedite porez...
pre 2 godine
Posto nismo u stanju da uvedemo red ni u jednu sferu zivota, ovo mi zvuci kao korak napred. Decija igralista prepuna izmeta, pse velicine teleta I agresivne rase setaju bez korpe, a ja sa detetom moram na drugu stranu ulice. Nece on, on samo laje. Moje dete to ne zna I plasi se. Ne mozes to vlasnicima objasniti.
pre 2 godine
Umesto da nagradite nesto sto je lepo i humano, vi bi jos da oporezujete. Druga stvar, ako vec uporedjujete Srbiju sa drugim zemljama, uradite to i po ekonomiji i standardu.
pre 2 godine
Ja kao vlasnik dva psa sam potpuno saglasan sa ovim. Toliko je napuštenih pasa i ako bi se moj novac koristio za azile i brigu o napustenim psima, ja bih ga rado dao. E sad, verovatno bi vecina tog novca isla tamo gde ne treba, tako da imam odredjene rezerve.
pre 2 godine
Apsolutno se slazem za uvodjenje poreza za vlasnike pasa. Velika vecina tih vlasnika se necivilizacijski ponasa prilikom izvodjenja svojih ljubimaca u javni prostor (povodac, korpa, uklanjanje pseceg "minulog rada...). Veliku odgovornost za takvo njihovo ponasanje imaju i nadlezni, prevashodno kimunalna policija koja ne reaguje na bahatost vlasnika pasa
pre 2 godine
Već plaćam porez kroz kupovinu hrane za psa,redovno vakcinisanje i po potrebi lečenje.Nek iz te industrije lepo odvoje deo poreza koji plaćamo za navedene usluge i eto priliva.
Mi smo usvojili napuštenog vlasničkog psa koji je bio nedeljama sam na Zvezdari,jedva je preživeo jer je mali i ima 6 kg. pa se jedva branio od lutalica.Vlasnik (koga smo preko čipa pronašli) ga nije hteo nazad jer ima urođenu kataraktu i asocijalan je prema drugim psima.Kod nas je već 5 godina,obožava našu decu i nas a u kući je kao mačka.Nažalost zbog asocijalnosti prema drugim psima nikad ga ne puštamo u ograđenom prostoru sa povodca.
Često me s prezirom posmatraju "kučkari" ,koji svoje pse puštaju svuda s povodca,kada ih zamolim da pozovu svog psa ili ga privremeno vežu kada nalete na nas samo dok prolazimo.Svi su u fazonu kako ste vaspitali psa itd...Ja mog psa šetam na povodcu i ne moram da ti se pradam za to,zapitaj se ti.
pre 2 godine
Treba uvesi porez na pse, ali samo na rasne. Ko udomi psa iz azila, da ne placa porez.
Stvar je u tome sto gomila ljudi kupi stene, igraju se malo sa njim i onda ga izbace na ulicu.
pre 2 godine
A da prvo napravite funkcionalnu državu - servis za građane ?
pre 2 godine
Kazna za nenošenje korpe na njušci, za opasne pse, 30000 rsd. Drugi put 15 dana zatvora.
A o izmetu neću da pričam
pre 2 godine
Moj pas kaže da neće da plaća ništa. Moraću da ga isteram da mi ne navuče uterivače na vrat . Kako ja mogu da plaćam moj porez na ljude a on neće svoj porez na kerove. Do duše možda je ljut što nema i porez na mačke .
pre 2 godine
Najcrnje mi je kad puste psa sa povodca čim uđu u stambenu zgradu, pas uleti u lift i skače po meni sa blatnjavim šapama. I onda komšinica kao cvrkuće: "Jao, što Vam se obradovao!" Ženo božja, je l znaš da sam krenuo u firmu, je l znaš da treba da dođem čist na sastanak, je l znaš koliko košta hemijsko čišćenje i je l znaš da mi ništa nije slatko oko štete koju mi tvoj pas pravi bar jednom u dve nedelje? Kad joj kažem da ga drži na povodcu do ulaza u stan, ona se smeje. A drugi pas u zgradi, malecki neki mešanac, iscepao mojoj supruzi hulahopke - morala da se vraća u stan i kasnila na posao. I opet vlasnici - slatko. "Slatke kuce".
pre 2 godine
Opet se izmislja topla voda.Samo treba prepisati zakone iz malo ozbiljnijih zemalja.Npr. oporezovati samo rasne vrste pasa dok usvojene pse iz azila ili sa ulice ne.Time bi se smanjio broj napustenih pasa a povecao broj ljudi koji stvarno vole pse i zele da ih imaju (a nemaju viska novaca).
pre 2 godine
Sta sve izmisljaju odakle ljudima vise snage da se izbore sa svim, i bacanje para. Sve poskupljuje samo plate mizerne
pre 2 godine
@JeRemija
Ne samo na trotoare, već odmah na ulazu ispred zgrade- Ne daj Bože da ih povedu malo dalje od ulaza. Tu se NJIHOVI LJUBIMCI istovare i odmah se vraćaju u svoj lepi i verovatn besprekorno čisti stan, koji se nalazi odmah iznad tog istog ulaza gde se ovo svakodnevno ponavlja...
pre 2 godine
Pre nego što počnete da pljujete čoveka pročitajte ceo tekst. Predlog je da se parama od budućeg poreza finansiraju azili za pse.
(expert za šverc, 10. april 2023 09:42
U Norveškoj apsolutno. U Srbiji znamo kako bi te pare završile.
pre 2 godine
Da.
pre 2 godine
Ovo je predlagao Seselj 1996 godine, i na psa i na macku,, i na satelitsku antenu, i ako ste nezenja a imate 30+ godina,, pronadjite na netu sve njegove predloge!
pre 2 godine
Па пола паса нема чип. То можете да видите по псима који су на улици и по псима који су изгубљени, траже се, а ОПЕТ немају чип. Врло наивно.
pre 2 godine
A porez na mačke, ribice, hrčke i papagaje?
pre 2 godine
stvarno mislite da bi se tim novcem finansirali azili?
hm
sledeci su kanarinci..ribice..
mozda jednog dana placamo porez i na travnjak,zivu ogradu..vazduh..
na kraju ajde sve da resimo tako sto cemo sve sto zaradimo da uplatimo u budzet..da vam ne zafali slicajno..
pre 2 godine
Ne mogu da razumem sve "ljubitelje" pasa koji pominju obavezno cipovanje. To je covekov hir koji ni na koji nacin ne pomaze zivotinji, samo je traumira.
Sto se poreza tice, nema od toga neke koristi. Pare ce neko za nesto vec iskoristiti, a sustina se nece promeniti. Po parkovima u Beogradu ima dosta znakova "Zabranjeno slobodno kretanje pasa", ali nikad nisam video da se to postuje, niti da komunalci ili neko drugi opominju vlasnike. Pored toga, ogradjeni prostori za pse su samo nepotrebno zauzeli povece delove parkova, jer ljudi svoje pse ipak vise vole da pustaju da se istrce izvan njih.
pre 2 godine
Čovek koji je upropastio rasu Nemački Ovčar, belosvetski muljator u trgovini će nešto da odlučuje na nivou države? ti koji budu izbacivali pse ba ulicu zbog poreza će lako i da odstrane čip iz kože psa, ne brinem, tako da ćemo ući u druge probleme.
pre 2 godine
U redu, recimo da se uvede porez. Hoće li onda svaki od tih pasa dobiti besplatno veterinarsko osiguranje? Ima ljudi koji vole pse i sklanjaju ih sa ulice, ali ne mogu da priušte neko ozbiljnije lečenje koje nije besplatno ni u državnim veterinarskim stanicama, a najčešće potreba za njim nastaje kao posledica nemarnosti ljudi (udare ih kolima i nastave kao da se ništa nije desilo, namerno ih povređuju i maltretiraju). Neko ko ne voli životinje ili smatra da je psu mesto na lancu od jednog metra kako bi služio za odlaganje starog hleba ovo ne može da razume i ne pokušavam da ga ubedim u suprotno. Prijatan dan svima.
pre 2 godine
A da se ,recimo,reši problem divlje gradnje,kanalizacije,korupcije...?
pre 2 godine
Ako se oporezujemo mi kao vlasnici zivotinja, ja trazim od drzave da obezbedi osnovnu veterinasku zastitu za pse i da se njihovi zivoti porezom osiguraju... Da se placenim porezom ukine titar test
pre 2 godine
Porez na političare
pre 2 godine
Ako je razlog za uvodjenje poreza 400 000 domacinstava puta 3000 dinara..onda je to ok..Tu su pare bre..
pre 2 godine
E dobar je ovaj, uvede porez, ljudi izbace pse na ulicu, a onda od tog poreza finansira azile, odlicna ideja, sta si uradio? Samo prebacio gomilu pasa u azile
pre 2 godine
Ne postoji tacno definisan propis koje rase, velicine pasa moraju da nose korupu. Ako gresim molim dobronamerne da posalju link.
Ok je da vlasnici pasa placaju azil drugim psima al onda nek drzava ukine pdv na hranu i potrepstine za pse. Ako vlasnici placaju porez onda neka drzava plati vakcinu protiv besnila.
Lako je da izracuna koliko ima pasa i vlasnika i kaze sad cemo da pronadjemo sredstva. Zasto bi samo vlasnici pasa finansirali azile za pse?
pre 2 godine
Procitao sam predlog i sve komentare!!
Zašto porez samo na pse??? A macke?? I one su kucni ljubimci!!!
Iz komentara vidim da vecina pristalica porez povezuju sa higijenom koji neki vlasnici ne cine za svojim ljubimcem na ulici!!! Ili što opasne rase i veliki psi nisu na povocu niti nose korpe na njuškama!!!
Zar stvarno mislite da ce hiljadu, dve, tri, naterati neodgovorne vlasnike da promene ponašanje???
Onda ste vrlo naivni!!!
Pare za azil???
I tu ste naivni!!!
Prvo treba kažnjavati one vlasnike koji ne poštuju vec donete propise o higijeni, povocu i korpi!!!
Nemojte nam stalno gurati EU. Kada treba uzeti!!
Struja poskupela, ali nas ubedjuju da placamo najmanje, a mudro cute da kažu da imama najmanje plate, penzije u Evropi!!!
Protiv sam poreza za pse, neka se prvo sprovedu vec doneti propisi!!!
Kultura ponašanja se ne leci porezom!!!!
pre 2 godine
Nemam psa i protiv se pometum oporezivanju. Nek država oporezuje luksuz (glisere, jahte, kvadove, vile...)
Kao roditelj malog deteta zalažem se da se kažnjavaju vlasnici opsasnih pasa koji ih šetaju bez povodca i bez korpe.
pre 2 godine
A da recimo se kvartalno uradi popis pasa po tim azilima za koj einace dobijaju pomoc drzave pa da se vidi koliko pasa za koje dobijaju novac fali na brojnom stanju.
Desava se da neki azili dobiju pse pa ih kad dobiju subvenciju posle izbace po polima i sumama da se snalaze a onda dobijaju opet novac za nove pse.
Jednostavno treba vezati psa sa vlasnikom i obavezom vakcinisanja jednom godisnje protiv besnila i ako vlasnik ne dovede psa a nije razduzio telo ili prijavio nestanak da dobije kaznu od recimo 30 hiljada dinara a za nestanak 5 ili 10 hiljada dinara. Cisto zbog savesnog drzanja.
To je problem mozda za lovce koji pustaju pse gonice ali ako su ih dobro obucili i ako imaju gps ogrlicu nece problem imati a pticari bi trebali da uvek budu u blizini gazde.
pre 2 godine
Vlasnik sam 6 pasa i zivim van grada tridesetak kilometara. Meni licno NE treba park, imam dvoriste. Ne vodim ih u setnju jer opet Imaju dvoriste, sam placam sve za njih hranu, vakcine, lecenje, prevoz licni... I sad Vas pitam koju korist cu imati od poreza moji psi i ja kao vlasnik? Pritom moji psi ne mogu da nose brnjicu,jer su u grupi za razonodu,a i tesko leti disu od vrucine, kamoli da mu zatvorim usta. Umesto da stimulisete da se psi udome, vi nas terate da ih se odreknemo, a da pritom nikakav stimulans nam ne dajete da ih zadrzimo. Da li se drzavi placa porez na stoku (ovce, krave, svinje...) Ili drzava daje subvencije? Ok razumem da su za ishranu, ali i psi su za zabavu, razonodu...
pre 2 godine
Ako bi se ovo uvelo ljudi bi masovno izbacivali pse na ulicu.
KAže da su svi čipovani. Pa ne bih rekao da su svi. Velika većina nije čipovana, niti će biti.
pre 2 godine
Aman ljudi što se pecate. Ovo je još jedan probni balon, da se vidi gde još može da se odere narod radi uterivanja para u budžet. Sve zakone što država donosi, imaju za cilj uterivanja para u budžet, a ne rešavanje nekog društvenog problema.
pre 2 godine
Zivim na selu. Udomio sam dva psa lutalice jednog sa slomljenom nogom drugi izbacen iz auta udomio sam dve macke sterilisane za sve sam platio troskove sterilizacije plus vakcine, kupujem hranu za njih na koju placam i porez i sad hoce neko da mi naplati i porez sto sam ih sklonio sa ulice? i to po ceni od 3000 godisnje? Ako bude moralo da se placa porez Eutanazija ne gine.
pre 2 godine
Naravno, po ko zna koji put se provlači legendarna opsednutost kaznama i kažnjavanjem.
Naravno, neviđeni bes izaziva tvrdnja da kazne ništa ne rešavaju i da nikada nisu ništa rešile. Pogotovo ne u Srbiji.
Kad dođemo do toga da zakoni vaspitavaju i edukuju ljude (iako to ne funkcioniše, mada mnogi misle da radi), to je znak da nešto debelo nije u redu, kako sa ljudima, tako i sa društvom/državom.
Ljudi poštuju pravila/zakone, zato što znaju da tako treba, zato što znaju da suprotno ponašanje nije u redu, ne zbog straha od kazne.
pre 2 godine
A što se neko nije setio primera Finske, gde je bila zabranjena prodaja pasa na 2 godine, dok se nisu usvojili svi psi iz azila.
pre 2 godine
Porez da, ali isključivo na leglo, na štence, mnogi neprijavljeni odgajivači prodaju pse po Evropi i ne plaćaju porez na ostvarenu dobit, kako to da njih ne pominjete.
Za ostalo nam treba gradanska svest, pozvati policiju kada vidite psa bez pratnje, prijaviti leglo i slično, to kod nas, za razliku od Nemaca napr, ne prolazi.
pre 2 godine
Imam psa i može porez ali da ide za vrtiće,dečije bolnice,samohrane majke,stara i nemoćna lica a ne u džepove opštinara,činovnika i ostalih.
pre 2 godine
Treba poreska olakšice ko čuva pse, ne neki nameti, jer u suprotnom će biti još više pasa lutalica na ulicama. Može samo kazna na nečipovanog psa, tako da će se znati posle ko izbacuje izgustirane pse na ulicu.
pre 2 godine
Dagestani ne može da bude smenjen jer tzv. Kinološki savez Srbije nema apsolutno nikakve veze sa Srbijom, to je neprofitno udruženje građana kakvih ima na hiljade a on je predsednik jer je osnivač udruženja. Bitna razlika između KSS i drugih udruženja je što je KSS predstavnik FCI za Srbiju.
FCI je međunarodna privatna kompanija koja izdaje licence za izložbe pasa i prodaje pravo na korišćenje FCI znaka na rodovnicima.
Kome se ne dopada Dagestani može da napravi svoje udruženje i kontaktira FCI za licencu.
pre 2 godine
treba sve te džipove, ljubavnice, šopinge i nelegalne kvadrate održavati...
pre 2 godine
I, koji bi bio smisao poreza?!
pre 2 godine
Ne znam da li treba uvesti ali šta sa psima lutalicama i azilima?
pre 2 godine
Pa da, malo para uzima ljudima na izložbama i proverama,pa bi u džep da stavi još koji dinar. Sto se tiče poreza neka se poveća da se finansiraju deca i ljudi sa teško izlečivim bolestima,javni prevoz,obrazovanje (da i deca koja nemaju finasija imaju mogućnost da upisu visoke škole ),a azile za pse možemo od donacija,subvencija itd… Sto se tiče manjka marljivosti vlasnika pasa o higijeni,ponašanju slažem se da se trebaju uvesti pojacane kontrole.
pre 2 godine
Култура нам је проблем. "Некако" се чује да ће бити провера чипа и парк скоро празан, тада уживам са својим псом. Ретко ко чипује пса, поготову мале псе, пудлице, чиваве. Што се пореза тиче, биће напуштених паса на стотине и опет ћемо настрадати ми, који смо све испоштовали.
pre 2 godine
Uvedi ti kontrolu za obavezno čipovanje i kažnjavaj one koje izbace psa na ulicu.
To je naš problem, jer pas sam ne može da se snađe za hranu. Takvi da plaćaju sve za njega dok je živ, pa će se smanjiti broj napuštenih na ulici.
To je problem, a ne da se uzmu pare, za to što neko ima ljubimca, ili ga udomi i pruži mu ljubav, hranu i smeštaj.
pre 2 godine
Treba uvesti besplatnu sterilizaciju ili oporezivanje vlasnika koji žele da se bave odgajivanjem. Čipovanje bi moralo biti obavezno.
Možda bi time nekako mogao da se reši probem napuštenih pasa, jer stvarno više nemam ideju kako se izboriti sa neodgovornim i primitivnim vlasnicima.
pre 2 godine
Ajde za početak da se uvedu kazne za ostavljanje izmeta za psom. Ne razumem šta je toliko ispod časti uzeti kesicu i baciti u kontejner.
pre 2 godine
Podrska! Dokle god se transparentno i namenski trosi novac na unapredjenje standarda za pse (azili) kao i premestanje lutalica sa ulica u azile. A posebno bih podrzao drakonske kazne za one koji svoje ljubimce ostave na ulici!
(Vlada, 10. april 2023 09:05)
Lepo je to sve u teoriji, ali, transparentno, budimo ozbiljni...
pre 2 godine
Isto kao sto je ovedena naknada za odvod vode i odrzavanje kanala firmama. A kanali i odvod ostali isti, zarasli i jadni.
U Srbiji ne funkcionisu osnovne sluzbe.
pre 2 godine
Okrecite Beograd!
pre 2 godine
Mislim da porez nije sad možda najbolja ideja. Mislim da bi trebalo pre da se uvede obaveza da vlasnik cisti za psom koji izvrsi veliku nuzdu na ulici, parku. To je normalna stvar u civilizovanim zemljama. Znaci da se to uklanja ako bude uhvacen da to ne radi mora da plati kaznu. Takodje za one opasne pse da se stavljaju korpe.Takodje da se vrsi temeljno pracenje pasa koji su na ulici i koje imaju vlasnici. Ako se nadje neki pas na ulici a cipovan je i nije prijavljen da je nestao mora da se kazne vlasnici jer nisu prijavili nestanak. Svako je odgovoran za svog psa posebno finansijski. Ko vise nece da ima psa moze da ga proda ili pokloni ali ne moze da ga baci na ulicu.
pre 2 godine
Uvedite kazne za neodgovorne vlasnike, previse je vlasnika koji jednostavno puštaju pse iz dvorista. Više je vlasničnih pasa na ulicama nego lutalica. Porezom će se samo puniti kasa, a neće se rešiti problem
123 Komentari
Sortiraj po: