Utorak, 07.02.2023.

17:00

Da li znate koji automobil je bio najprodavaniji?

Izvor: B92

Da li znate koji automobil je bio najprodavaniji? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Vozac

pre 1 godinu

@Kimi, 8. februar 2023 23:26
Evo druze meni nije jasno sta tebi nije jasno. Verujem da od 10 auta sa sumnjivom kilometrazom verovatno 8 jesu stvarno sumnjiva i vracana je kilometraza. Evo ja imam auto star tacno 14.5god, uvezao sam ga 2016-te licno i na tockovima sa pravih 130.000km, bio je drugi auto u porodici od koje sam kupio. Od 2016 do danas je proslo nesto vise od 7god a ja prelazim 10-12.000km godisnje. Sada mu je na satu oko 210.000km. Ne prodajem ga, dobro me sluzi. I sad ce da dodje neki pametnjakovic i da me ubedjuje kako je nemoguce da moj auto ima 210.000 a 15 godina star? Ja bih se vise plasio da neko uveze sada auto 15god star i da ima 210.000km, to je vec dosta sumnjivo ali ako je dugo vozen kod nas u zemlji to nije nista neobicno jer ovde ljudi prelaze uglavnom do 15.000 godisnje.

Kimi

pre 1 godinu

Svaki automobil ima svog kupca, a to ne govori o kvalitetu vozila, lepoti ili voznim karakteristikama. Ako ćemo pošteno Toyota ima dobru ponudu, lepo raspoređene modele sa velikom bazom kupaca na svim kontinentima. Zato su i na prvom mestu.
Što se tiče evropskih brendova, u Evropi su najprodavaniji i nisu ništa manje kvalitetni, jednostavno zavisi i koliko se vozilo održava. Koliko para toliko muzike. Ovde svi misle da kupuju automobile sa pravom kilometražom, iako isti takav model samo novije generacije posle 5 godina imaju oko 200 000 na satu, njegovo vozilo od 15 godina ima 240 000, pa kako?
Sve u svemu vozite šta je vama najdraže i šta mislite da je najbolje.

Dragan Nis

pre 1 godinu

Sadašnja Korola je veoma lep i dinamičan automobil. Pogotovo HB, ali treba reći i da je TS među lepšim karavanima, a ni sedan nikako nije dosadan iako jeste najklasičniji.
(Sinđelić, 8. februar 2023 10:20)

TS mi je bio medju prvim kandidatim za kupovinu, veoma mi se i svidja.
Dužina 4.70, medjuosovinsko 2.70, i onda udjem na zadnje sedište, kada prednje podesim prema sebi, i razočarenje.
Jednostavno, za te dimenzije, morali su da obezbede više mesta na zadnjem sedištu. Da sam sa tim bio zadovoljan, izvesno je da bih ga kupio.

Ko sta voli

pre 1 godinu

@(Trol, 8. februar 2023 18:10
Ma druze razumem te, imaju ljudi kompleks sto im se za Mazdom niko ne okrece a za nemackom trojkom skoro pa svako :)(da se razumemo, ne racunam krseve stare 15god nego vozila do 5-6god.). Nikad japanac nece moci da bude u rangu sa nemackom trojkom sem po pouzdanosti, da pricamo o Lexusu pa ajde ali Mazda, Tojota, ajte molim vas...

Слепац на тротинету од тачк А до тачке Б

pre 1 godinu

"neko voli i osecaj u voznji i ako to ne podrazumeva kampovanje kod majstora"
ха, ха .. ОСЕЋАЈ У ВОЖЊИ ХЕЈЈЈЈ !!!
Легенда Топ Гира К.К. најгледанијег серијала икада ( а не само о утомобилима ) у категорији уопште, прогласио 2021 Јарис ГР најбољим аутомобилом, а најбољи аутомобил у животиу који је возио је Лексус ( Тојата )аа ти знаш боље од њега шта је уживање у колима ха, ха ..
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2022/01/21/jeremy-clarkson-izabrao-najbolje-i-najgore-automobile-u-2021.-godini
https://autorepublika.com/2019/08/05/dzeremi-klarkson-objasnjava-zasto-je-lexus-lfa-najbolji-automobil-koji-je-vozio-video/

Trol

pre 1 godinu

@Ko šta voli

Upravo tako. Ali to ne mogu da objasnim ljudima, odmah sam mazohista i šta sve ne. Realno, živim gde živim, para nema mnogo, a automobile obožavam. Ne želim da se stiskam za novu ili noviju Daciju, iako je poštujem, nego želim da probam nešto kvalitetnije, a što mi je opet koliko toliko dostižno. Tu otpadaju Mečka, Audi, BMW, ali ostaje toliko drugih zanimljivih marki, recimo Saab ili Lancia ;)

Poenkar

pre 1 godinu

Mislim, to poredjenje Tojote Korole, sa BMW, Mercedesom, Audijem, nema veze sa zivotom! Ti automobili nisu iste klase, cenovno se razlikuju vise nego duplo, a s druge strane, koliko se to novih BMW, Audija i Mercedesa proda kod nas? Ja ne poznajem nikog ko je u poslednje vreme kupio novog Audija Q5 ili A6, ali znam nekoliko ljudi koji su kupili novog Hyundai Tucson, Korolu, RAV4, Oktaviju itd, itd. Te price o "premijum" vozilima, a star 20 god. su besmislene, to odavno nije premijum! Pobeglo sa nemacke prese, i sad je ovde premijum, a vozac faca, a ovaj sto je dao 30 hiljada za Korolu, on je slepac!? E da covek ne poveruje.

The Unforgiven

pre 1 godinu

Ovo je priča za Ameriku. Recimo, ti Fordovi tip F, čuveni RAM, se voze samo kod njih (nabudženi kamioneti sa kabinom i teretnim prostorom iza). Kakva je situacija u Evropi, Aziji?
(Cile Mile, 8. februar 2023 04:06)
----------------

Lista nije za Ameriku vec za ceo svet. Neki modeli sa ove liste se uopste i ne prodaju u Americi (Toyota Hilux recimo).

Xli

pre 1 godinu

Ja imam Mazdu3 1.6 turbodizel, staru 14 godina, stigla pravo iz Hirosime, sredjena pre 2 godine kada je kupljena i nista se nije pokvarilo do sada, ide gde god, pali odmah na -15, zabavna za voznju, pouzdana, lepa... Razmisljao sam da je prodam i da uzmem nesto novije ali mi nesto nije do cimanja, neka je jos par godina.

Ko sta voli

pre 1 godinu

Ovi japaneri su postali prava sekta.Ja postujem svakog proizvodjaca pa cak i Daciju ali shvatite jednom da nije svakom jedina svrha auta prevoz od tacke A do tacke B i da vam se nista ne kvari godinama. Neko voli i lep izgled, neko voli i osecaj u voznji i ako to ne podrazumeva kampovanje kod majstora spremni su da izdvoje i hiljadu-dve godisnje za popravke. Znam nekoliko zakletih japanera, mojih drugara, koji kad su seli u Bmw ili Merc onda im je jedini argument bio da ipak japanci se ne kvare a ovi zahtevaju puno para za odrzavanje :). Osecaj u voznji, enterijer, eksterijer, kvalitet materijala su daleko u korist premijum nemaca pa cak i u korist non premijum auta kao sto je VW.

HanSolo

pre 1 godinu

Nije čudno asijatska kola imaju najbolji kvalitet.. Tu je naravno i Hyundai i Kia.. U britaniji je Kia veća i od BMWa i Mercedesa.. U Švedskoj je samo Volvo i VW veći, ali su još malo prestigli VW..

hm

pre 1 godinu

@Sinđelić
Što se tiče dizajna, navedenim modelima bih dodao i Camry.
Kada su SUV i Cross modelu pitanju, dizajn RAV-a, Yarisa Cross i Corolle Cross je skroz ok. A tu je i Highlander koji izgleda veoma moćno (a i jeste).

hm

pre 1 godinu

@Sinđelić
Što se tiče dizajna, navedenim modelima bih dodao i Camry.
Kada su SUV i Cross modeli u pitanju, dizajn RAV-a, Yarisa Cross i Corolle Cross je skroz ok. Tu je i Highlander koji izgleda veoma moćno (što i jeste).

MGB

pre 1 godinu

RAV4 je bio prvi prošle godine, a sada drugi. Izgleda da je moda SUV malo splasnula ili su cene na to uticale jer su i neki drugi iz te klase baš pali. Kako god, Toyota uvek prva, a zadnjih godina i prvo i drugo mesto.

Sinđelić

pre 1 godinu

Orač,
teško da je Toyota dosadan proizvođač sa sve tehnologijom i ponudom koju ima. Osim ako pod tim ne podrazumevaš to što je stalno prvi, ne samo kao najprodavaniji nego i na listama kvaliteta. E sad, ukusi su različiti i Tojota i VW jesu nešto konzervativnijeg dizajna. Mada Tojota je nakon C_HR napravila ogroman iskorak. Sadašnja Korola je veoma lep i dinamičan automobil. Pogotovo HB, ali treba reći i da je TS među lepšim karavanima, a ni sedan nikako nije dosadan iako jeste najklasičniji.

Vukosov

pre 1 godinu

Normalno da nema evropskih proizvodjaca u top10 kad su na najvecim trzistima na svetu (usa, kina, brazil, japan, meksiko...) japanski i americki automobili znacajno jeftiniji zbog carine i poreza i transporta, imaju fabrike tamo i prodaju se kao domaci automobili itd.

Japanci jesu i dalje najbolji odnos kvalitet- cena i tu nema zbora. Ali kad hoces vrhunski kvalitet zavrsne obrade i najveci luksuz enterijera, tu su mercedes i audi i dalje neprikosnoveni (ne racunam automobile koji kostaju vise od 150k eur).

hm

pre 1 godinu

Sve sve ali je ružan auto. Što bi jedan moj drugar rekao "kad pogledaš svoj auto mora brk da ti zaigra". E sad, nismo svi isti pa svako bira spram svojih želja i mogućnosti. Kontam da je kod nas problem sa nemogućnošću da se kupi auto kakav se želi pa zato ljudi toliko žučno komentarišu ovde. Ja vam svima želim da priuštite jednog dana sebi auto od kog će vam zaigrati brk pa koje god on marke bio.
(Pudla iz predgradja)

Ako misliš na Toyotine automobile, koliko god kategorija lepog ili ružnog bila subjektivna, za kompletnu aktuelnu seriju Toyotinih vozila ne možeš reći da je ružna. Uglavnom su noviji modeli, neki i restajling, ali su sasvim pristojni. Kada dodamo nesporan kvalitet, čak ni za Srbiju čije je tržište na nivou statističke greške, ne može da nas iznenadi što je Toyota na trećem mestu po prodaji novih vozila. Zato uopšte nisu retki noviji modeli na ulicama Beograda.

Daytona 500

pre 1 godinu

Citam komentare i rekao bih da se kod nas voze samo japanski i korejski automobili. Sve evropsko je djubre. Izadjem na ulicu i vidim potpuno suprotan prizor.
E sad, zanima me da li su dezurni komentatori do te mere indoktrinirani da komentarisu kojekakve nebuloze. Voleo bih da vidim neku sociolosku studiju koja bi obradila ovu temu.
A da...lupajte minuse, zabole me.
(Providno do kraja, 07. februar 2023 22:59)

Naše tržište je veličine statističke greške.

Pudla iz predgradja

pre 1 godinu

Sve sve ali je ružan auto. Što bi jedan moj drugar rekao "kad pogledaš svoj auto mora brk da ti zaigra". E sad, nismo svi isti pa svako bira spram svojih želja i mogućnosti. Kontam da je kod nas problem sa nemogućnošću da se kupi auto kakav se želi pa zato ljudi toliko žučno komentarišu ovde. Ja vam svima želim da priuštite jednog dana sebi auto od kog će vam zaigrati brk pa koje god on marke bio.

Cile Mile

pre 1 godinu

Ovo je priča za Ameriku. Recimo, ti Fordovi tip F, čuveni RAM, se voze samo kod njih (nabudženi kamioneti sa kabinom i teretnim prostorom iza). Kakva je situacija u Evropi, Aziji?

Слепац

pre 1 godinu

"Izadjem na ulicu i vidim potpuno suprotan prizor"
Ха, ха ... то је зато што видиш само оно што хоћеш, а погледај чињеницу број продатих аутомобила у СРБ, Тојота теће место две године уназад иза Шкоде и Фиата, а испред осталих ,,, а ја видим само Јапанце и Корејце зато што тако волим да гледам, да, да ... знамо Јапанци и Корејци су јефтина пластика а зато су Немци прескупа и кварљива пластика за сељобере ( као оно жена може бити са салаша, имати бркове и глисте али лимузина мора бити диесел купусар ) ха, ха ... нарочито они "премијуми" од 1к-2к$ ... као "није најбоље оно што се највише продаје" ( нови аутомобили ) него они којих има највише на џади ... па којих то има? Оних ЕУ диесел "премијума" од 1,5к$ да ли то значи да су они КРОМПИРИ јер се највише продају а они нови Источњаци пошто се мање купују па су ШНИЦЛЕ ха, ха .. пазите децо шта пишете, можда то неко и прочита, ха, ха .. Светска сиротиња / УСА, АУСТРАЛИЈА, КАНАДА, АЗИЈА, АФРИКА / купују Источњаке а Срби, Албанци ... "премијуме" У већини Афричких земаља палте су веће него у СРБ, АЛ, БиХ ... али ето они су као сиротиња, а Срби који имају палту 400$ су богати јер возе "премијуме" дивног ли доказа ... глупост умрла још није А када ће НЕ ЗНА СЕЕЕЕЕЕЕ, док је отпада биће и ДИЕСЕЛ ПРМИЈУМА ЛУБЕНИЧАРАА

Preprodavac

pre 1 godinu

Bavim se vec 8 godina prodajom polovnih automobila svih marki i modela.
Svaki auto sam vozio bar 10 dana svakodnevno a vozio sam preko 127 modela.
Ono sto mogu da zakljucim da je dosad najbolji utisak na mene ostavio Subaru svojim menjacem koji se bukvalno ne oseti kad prebacuje,lakocom upravljanja i svojim 4×4 pogonom.
Iskreno Japanska vozila u malom i srednjem segmentu su neprevazidjena.
Jedina zamerka a i razlog zbog cega nevolim da ih vozim je sto su operisana od dizajna kako unutrasnjeg tako i spoljnog.
Prekidaci prozora,svetala,grejaca ( inace odlicno rade posle 10 godina koriscenja) su na nivou koji se koristio 70-tih godina i dan danas ih tako prave a to ne mogu da svarim.
Iskreno dok sam ziv necu uzeti Japanski auto licno za sebe ali za preprodaju UVEEEK🥰 jer su dugovecni i istrajni.
Ostale marke su osrednje i zavise dosta od modela i nacina odrzavanja to jest voznje.
Na kraju krajeva svaki se auto pokvari dali pre ili kasnije a najbitnije je koliko kosta popravka.

The Unforgiven

pre 1 godinu

Lista najprodavanijih ali u Americi. Tamo evropska kola, makar oni koji imaju kakvo takvo predstavništvo koštaju mnogo zbog carine i Ameri će radije kupiti ono što se lokalno proizvodi, jer je mnogo jeftinije, što je i logično.
(Dar, 7. februar 2023 21:38)
--------------------------

Lista uopste nije za americko trziste. Ne mislis ti valjda je Toyota moze da proda 1,1 milion Corolla u samo jednog drzavi? A neki modeli na ovoj listi se uopste i ne prodaju u Americi (Toyota Hilux recimo).

A za taj drugi deo komentara - vecina Mercedesa, BMW i Volkswagena za americko trziste se proizvodi bas u Americi. Koja crna carina za BMW proizveden u South Carolina ili Mercedes proizveden u Alabami ili Volkswagen proizveden u Tennessee?

The Unforgiven

pre 1 godinu

Da ne pricam da je u pitanju američki sajt, i da oni u stvari cine i najveći deo statistike.
(Janko, 7. februar 2023 22:57)
------------------

10 sekundi na google bi ti rekli da je izvor focus2move.com zapravo italijanski sajt sa sedistem u Rimu, ne americki sajt. ;)

изНенад

pre 1 godinu

Приус га нема ..баци листу у канту. За приус 2 могу одговорно да тврдим да је превазишо голф 2

Poenkar

pre 1 godinu

(Audi nije namenjen za sirotinju, 07. februar 2023 19:14)

Koliko ja vidim, najveca sirotinja ga i vozi! Zaduzuju se kod familije i kumova, decu oblace kod Kineza, samo da se nakrive i nalakte u nekom Audiju A3 ili A4, a to sto je auto punoletan, sto je nagurao 500 hiljada, sto na sebi vise nema ni jedan originalan deo, nema veze, samo da se izgovori da je "premijum", ta rec se uci pre kupovine. Sta ces, tu pomoci nema!

geo - local

pre 1 godinu

Živim u zapadnoj Africi, i tvrdim da je Toyota zaslužila da prodaje najviše.
Pre svega, auto ide na benzin, nije traktor pa da teraš na dizel.
Benzin u Gani u rsd = 100.
Dizel 110 rsd (konvertovano).
E na tom polju evropski automobili nemaju nikakvu šansu.
Na lošim putevima, opet Toyota, Hjundai, Mazda, Nissan.
Shvatite ljudi da stereotipi nemaju nikakve veze sa korisnošću / realnošću.

Željko

pre 1 godinu

honda pukla
cr-v i nekako ali bedna senka prosle godine kada je bilo preko 900 hiljada

(strucnjak, al' do moga, 7. februar 2023 18:59)

Da,u pravu si.
Honda CR-V je u 2021. godini prodata u količini od 930 hiljada komada, a što je više nego je drugoplasirani RAV-4 prodat prošle (2022.) godine.
Očito su u 2022. godini potonuli i RAV-4 i CR-V, ali, CR-V više i to zbog smene generacija, a što je prirodno.

Žoze

pre 1 godinu

Pa šta, kod nas je Škoda ubedljivo najprodavanija.
Šta je najprodavanije u Nemačkoj, Francuskoj,... ponaosob zemljama EU ili celoj EU?
A to što je najprodavanije ne znači i da je najbolje, samo je najprodavanije.

ma neMoj

pre 1 godinu

Ljudi u svijetu nemaju baš komplekse brenda kojeg voze.
Bio sam na raznim kontinentima i Toyota je svugdje, da ne nabrajam. Tako da je ovo sasvim realno.
A i zaslužuju.
Camry sam vozio 13 godina, nikada kvar!

Providno do kraja

pre 1 godinu

Citam komentare i rekao bih da se kod nas voze samo japanski i korejski automobili. Sve evropsko je djubre. Izadjem na ulicu i vidim potpuno suprotan prizor.
E sad, zanima me da li su dezurni komentatori do te mere indoktrinirani da komentarisu kojekakve nebuloze. Voleo bih da vidim neku sociolosku studiju koja bi obradila ovu temu.
A da...lupajte minuse, zabole me.

Janko

pre 1 godinu

Najprodavanije nije isto sto i najbolje. Ne znaci čak ni da je najomiljenije, a ni najpopularnije. Da ne pricam da je u pitanju američki sajt, i da oni u stvari cine i najveći deo statistike.

Dar

pre 1 godinu

Lista najprodavanijih ali u Americi. Tamo evropska kola, makar oni koji imaju kakvo takvo predstavništvo koštaju mnogo zbog carine i Ameri će radije kupiti ono što se lokalno proizvodi, jer je mnogo jeftinije, što je i logično.

Gradimir

pre 1 godinu

Tesla se ne komentariše?
Sledeće godine u ovo doba će se pričati kako je Tesla model Y najprodavaniji model u evropi, a u svetu u prva tri.
(xXx, 7. februar 2023 18:20)

Mislim da Tesla Y ima velike šanse da bude najprodavanije globalno vozilo. Mask je to i najavio pre par meseci. Matematika to u potpunosti podržava. Već imaju ogroman porast porudžbina posle spuštanja cena. Sad treba i da podignu proizvodne kapacitete po planu.

Đorđe

pre 1 godinu

Aj sirotinjo udri po krompirima (koreancine, japancine i da čije)
(Audi nije namenjen za sirotinju, 07. februar 2023 19:14)
Reklo bi se da neki preferiraju i fekalije u lancu ishrane.

Директно из Ниш:

pre 1 godinu

За то време на Балкану: Рођаци, само луд би купио нови тојоту за 30 иљада евра. Па за те паре бембара 5-ица ко чаша са само 268000 оригиналних километара па да само тераш … их

Audi nije namenjen za sirotinju

pre 1 godinu

Million puta više se dnevno pojede u svetu krompira nego bifteka. Jel to znači da je krompir bolji od bifteka? Aj sirotinjo udri po krompirima (koreancine, japancine i da čije)

statuskan

pre 1 godinu

Ko bude došao do jeftinih Ruskih sirovina praviće jeftine automobile a to su Kinezi!Još ako ovladaju tehnologijom za proizvodnju čipova onda će sahraniti evropsku i američku autoindustriju jer jednostavno cenovno neće biti konkurentni!

miklosh

pre 1 godinu

U 10 prvih 5 japanaca, 1 korejanac i 4 americka.
Toliko o evropskim automobilima. Tek sada, zbog preskupih energenata i ostalih sirovina, broj evropskih automobila ce biti jos manji.

strucnjak, al' do moga

pre 1 godinu

honda pukla
cr-v i nekako ali bedna senka prosle godine kada je bilo preko 900 hiljada
civic skroz ugasio a bio je godinama u top5 globalno

tiguan je isto bio u top5

ford f serija je sabiranje baba i zaba kao da saberias vw polo, golf i passat i kažeš da je to samo jedan model

xXx

pre 1 godinu

Tesla se ne komentariše?
Sledeće godine u ovo doba će se pričati kako je Tesla model Y najprodavaniji model u evropi, a u svetu u prva tri.

ja

pre 1 godinu

Od 10 najprodavanijih automobila na svetu, čak 4 su Tojote, a nijedan Folksvagen. Ali to neće sprečiti “fau-ve” da ponovo tvrdi kako su prodali najviše automobila na svetu…

Директно из Ниш:

pre 1 godinu

За то време на Балкану: Рођаци, само луд би купио нови тојоту за 30 иљада евра. Па за те паре бембара 5-ица ко чаша са само 268000 оригиналних километара па да само тераш … их

ja

pre 1 godinu

Od 10 najprodavanijih automobila na svetu, čak 4 su Tojote, a nijedan Folksvagen. Ali to neće sprečiti “fau-ve” da ponovo tvrdi kako su prodali najviše automobila na svetu…

miklosh

pre 1 godinu

U 10 prvih 5 japanaca, 1 korejanac i 4 americka.
Toliko o evropskim automobilima. Tek sada, zbog preskupih energenata i ostalih sirovina, broj evropskih automobila ce biti jos manji.

Poenkar

pre 1 godinu

(Audi nije namenjen za sirotinju, 07. februar 2023 19:14)

Koliko ja vidim, najveca sirotinja ga i vozi! Zaduzuju se kod familije i kumova, decu oblace kod Kineza, samo da se nakrive i nalakte u nekom Audiju A3 ili A4, a to sto je auto punoletan, sto je nagurao 500 hiljada, sto na sebi vise nema ni jedan originalan deo, nema veze, samo da se izgovori da je "premijum", ta rec se uci pre kupovine. Sta ces, tu pomoci nema!

geo - local

pre 1 godinu

Živim u zapadnoj Africi, i tvrdim da je Toyota zaslužila da prodaje najviše.
Pre svega, auto ide na benzin, nije traktor pa da teraš na dizel.
Benzin u Gani u rsd = 100.
Dizel 110 rsd (konvertovano).
E na tom polju evropski automobili nemaju nikakvu šansu.
Na lošim putevima, opet Toyota, Hjundai, Mazda, Nissan.
Shvatite ljudi da stereotipi nemaju nikakve veze sa korisnošću / realnošću.

Đorđe

pre 1 godinu

Aj sirotinjo udri po krompirima (koreancine, japancine i da čije)
(Audi nije namenjen za sirotinju, 07. februar 2023 19:14)
Reklo bi se da neki preferiraju i fekalije u lancu ishrane.

ma neMoj

pre 1 godinu

Ljudi u svijetu nemaju baš komplekse brenda kojeg voze.
Bio sam na raznim kontinentima i Toyota je svugdje, da ne nabrajam. Tako da je ovo sasvim realno.
A i zaslužuju.
Camry sam vozio 13 godina, nikada kvar!

statuskan

pre 1 godinu

Ko bude došao do jeftinih Ruskih sirovina praviće jeftine automobile a to su Kinezi!Još ako ovladaju tehnologijom za proizvodnju čipova onda će sahraniti evropsku i američku autoindustriju jer jednostavno cenovno neće biti konkurentni!

Daytona 500

pre 1 godinu

Citam komentare i rekao bih da se kod nas voze samo japanski i korejski automobili. Sve evropsko je djubre. Izadjem na ulicu i vidim potpuno suprotan prizor.
E sad, zanima me da li su dezurni komentatori do te mere indoktrinirani da komentarisu kojekakve nebuloze. Voleo bih da vidim neku sociolosku studiju koja bi obradila ovu temu.
A da...lupajte minuse, zabole me.
(Providno do kraja, 07. februar 2023 22:59)

Naše tržište je veličine statističke greške.

strucnjak, al' do moga

pre 1 godinu

honda pukla
cr-v i nekako ali bedna senka prosle godine kada je bilo preko 900 hiljada
civic skroz ugasio a bio je godinama u top5 globalno

tiguan je isto bio u top5

ford f serija je sabiranje baba i zaba kao da saberias vw polo, golf i passat i kažeš da je to samo jedan model

The Unforgiven

pre 1 godinu

Lista najprodavanijih ali u Americi. Tamo evropska kola, makar oni koji imaju kakvo takvo predstavništvo koštaju mnogo zbog carine i Ameri će radije kupiti ono što se lokalno proizvodi, jer je mnogo jeftinije, što je i logično.
(Dar, 7. februar 2023 21:38)
--------------------------

Lista uopste nije za americko trziste. Ne mislis ti valjda je Toyota moze da proda 1,1 milion Corolla u samo jednog drzavi? A neki modeli na ovoj listi se uopste i ne prodaju u Americi (Toyota Hilux recimo).

A za taj drugi deo komentara - vecina Mercedesa, BMW i Volkswagena za americko trziste se proizvodi bas u Americi. Koja crna carina za BMW proizveden u South Carolina ili Mercedes proizveden u Alabami ili Volkswagen proizveden u Tennessee?

Audi nije namenjen za sirotinju

pre 1 godinu

Million puta više se dnevno pojede u svetu krompira nego bifteka. Jel to znači da je krompir bolji od bifteka? Aj sirotinjo udri po krompirima (koreancine, japancine i da čije)

Preprodavac

pre 1 godinu

Bavim se vec 8 godina prodajom polovnih automobila svih marki i modela.
Svaki auto sam vozio bar 10 dana svakodnevno a vozio sam preko 127 modela.
Ono sto mogu da zakljucim da je dosad najbolji utisak na mene ostavio Subaru svojim menjacem koji se bukvalno ne oseti kad prebacuje,lakocom upravljanja i svojim 4×4 pogonom.
Iskreno Japanska vozila u malom i srednjem segmentu su neprevazidjena.
Jedina zamerka a i razlog zbog cega nevolim da ih vozim je sto su operisana od dizajna kako unutrasnjeg tako i spoljnog.
Prekidaci prozora,svetala,grejaca ( inace odlicno rade posle 10 godina koriscenja) su na nivou koji se koristio 70-tih godina i dan danas ih tako prave a to ne mogu da svarim.
Iskreno dok sam ziv necu uzeti Japanski auto licno za sebe ali za preprodaju UVEEEK🥰 jer su dugovecni i istrajni.
Ostale marke su osrednje i zavise dosta od modela i nacina odrzavanja to jest voznje.
Na kraju krajeva svaki se auto pokvari dali pre ili kasnije a najbitnije je koliko kosta popravka.

The Unforgiven

pre 1 godinu

Da ne pricam da je u pitanju američki sajt, i da oni u stvari cine i najveći deo statistike.
(Janko, 7. februar 2023 22:57)
------------------

10 sekundi na google bi ti rekli da je izvor focus2move.com zapravo italijanski sajt sa sedistem u Rimu, ne americki sajt. ;)

Željko

pre 1 godinu

honda pukla
cr-v i nekako ali bedna senka prosle godine kada je bilo preko 900 hiljada

(strucnjak, al' do moga, 7. februar 2023 18:59)

Da,u pravu si.
Honda CR-V je u 2021. godini prodata u količini od 930 hiljada komada, a što je više nego je drugoplasirani RAV-4 prodat prošle (2022.) godine.
Očito su u 2022. godini potonuli i RAV-4 i CR-V, ali, CR-V više i to zbog smene generacija, a što je prirodno.

Providno do kraja

pre 1 godinu

Citam komentare i rekao bih da se kod nas voze samo japanski i korejski automobili. Sve evropsko je djubre. Izadjem na ulicu i vidim potpuno suprotan prizor.
E sad, zanima me da li su dezurni komentatori do te mere indoktrinirani da komentarisu kojekakve nebuloze. Voleo bih da vidim neku sociolosku studiju koja bi obradila ovu temu.
A da...lupajte minuse, zabole me.

Dar

pre 1 godinu

Lista najprodavanijih ali u Americi. Tamo evropska kola, makar oni koji imaju kakvo takvo predstavništvo koštaju mnogo zbog carine i Ameri će radije kupiti ono što se lokalno proizvodi, jer je mnogo jeftinije, što je i logično.

Žoze

pre 1 godinu

Pa šta, kod nas je Škoda ubedljivo najprodavanija.
Šta je najprodavanije u Nemačkoj, Francuskoj,... ponaosob zemljama EU ili celoj EU?
A to što je najprodavanije ne znači i da je najbolje, samo je najprodavanije.

Слепац

pre 1 godinu

"Izadjem na ulicu i vidim potpuno suprotan prizor"
Ха, ха ... то је зато што видиш само оно што хоћеш, а погледај чињеницу број продатих аутомобила у СРБ, Тојота теће место две године уназад иза Шкоде и Фиата, а испред осталих ,,, а ја видим само Јапанце и Корејце зато што тако волим да гледам, да, да ... знамо Јапанци и Корејци су јефтина пластика а зато су Немци прескупа и кварљива пластика за сељобере ( као оно жена може бити са салаша, имати бркове и глисте али лимузина мора бити диесел купусар ) ха, ха ... нарочито они "премијуми" од 1к-2к$ ... као "није најбоље оно што се највише продаје" ( нови аутомобили ) него они којих има највише на џади ... па којих то има? Оних ЕУ диесел "премијума" од 1,5к$ да ли то значи да су они КРОМПИРИ јер се највише продају а они нови Источњаци пошто се мање купују па су ШНИЦЛЕ ха, ха .. пазите децо шта пишете, можда то неко и прочита, ха, ха .. Светска сиротиња / УСА, АУСТРАЛИЈА, КАНАДА, АЗИЈА, АФРИКА / купују Источњаке а Срби, Албанци ... "премијуме" У већини Афричких земаља палте су веће него у СРБ, АЛ, БиХ ... али ето они су као сиротиња, а Срби који имају палту 400$ су богати јер возе "премијуме" дивног ли доказа ... глупост умрла још није А када ће НЕ ЗНА СЕЕЕЕЕЕЕ, док је отпада биће и ДИЕСЕЛ ПРМИЈУМА ЛУБЕНИЧАРАА

Gradimir

pre 1 godinu

Tesla se ne komentariše?
Sledeće godine u ovo doba će se pričati kako je Tesla model Y najprodavaniji model u evropi, a u svetu u prva tri.
(xXx, 7. februar 2023 18:20)

Mislim da Tesla Y ima velike šanse da bude najprodavanije globalno vozilo. Mask je to i najavio pre par meseci. Matematika to u potpunosti podržava. Već imaju ogroman porast porudžbina posle spuštanja cena. Sad treba i da podignu proizvodne kapacitete po planu.

Janko

pre 1 godinu

Najprodavanije nije isto sto i najbolje. Ne znaci čak ni da je najomiljenije, a ni najpopularnije. Da ne pricam da je u pitanju američki sajt, i da oni u stvari cine i najveći deo statistike.

xXx

pre 1 godinu

Tesla se ne komentariše?
Sledeće godine u ovo doba će se pričati kako je Tesla model Y najprodavaniji model u evropi, a u svetu u prva tri.

Pudla iz predgradja

pre 1 godinu

Sve sve ali je ružan auto. Što bi jedan moj drugar rekao "kad pogledaš svoj auto mora brk da ti zaigra". E sad, nismo svi isti pa svako bira spram svojih želja i mogućnosti. Kontam da je kod nas problem sa nemogućnošću da se kupi auto kakav se želi pa zato ljudi toliko žučno komentarišu ovde. Ja vam svima želim da priuštite jednog dana sebi auto od kog će vam zaigrati brk pa koje god on marke bio.

Sinđelić

pre 1 godinu

Orač,
teško da je Toyota dosadan proizvođač sa sve tehnologijom i ponudom koju ima. Osim ako pod tim ne podrazumevaš to što je stalno prvi, ne samo kao najprodavaniji nego i na listama kvaliteta. E sad, ukusi su različiti i Tojota i VW jesu nešto konzervativnijeg dizajna. Mada Tojota je nakon C_HR napravila ogroman iskorak. Sadašnja Korola je veoma lep i dinamičan automobil. Pogotovo HB, ali treba reći i da je TS među lepšim karavanima, a ni sedan nikako nije dosadan iako jeste najklasičniji.

Cile Mile

pre 1 godinu

Ovo je priča za Ameriku. Recimo, ti Fordovi tip F, čuveni RAM, se voze samo kod njih (nabudženi kamioneti sa kabinom i teretnim prostorom iza). Kakva je situacija u Evropi, Aziji?

hm

pre 1 godinu

Sve sve ali je ružan auto. Što bi jedan moj drugar rekao "kad pogledaš svoj auto mora brk da ti zaigra". E sad, nismo svi isti pa svako bira spram svojih želja i mogućnosti. Kontam da je kod nas problem sa nemogućnošću da se kupi auto kakav se želi pa zato ljudi toliko žučno komentarišu ovde. Ja vam svima želim da priuštite jednog dana sebi auto od kog će vam zaigrati brk pa koje god on marke bio.
(Pudla iz predgradja)

Ako misliš na Toyotine automobile, koliko god kategorija lepog ili ružnog bila subjektivna, za kompletnu aktuelnu seriju Toyotinih vozila ne možeš reći da je ružna. Uglavnom su noviji modeli, neki i restajling, ali su sasvim pristojni. Kada dodamo nesporan kvalitet, čak ni za Srbiju čije je tržište na nivou statističke greške, ne može da nas iznenadi što je Toyota na trećem mestu po prodaji novih vozila. Zato uopšte nisu retki noviji modeli na ulicama Beograda.

MGB

pre 1 godinu

RAV4 je bio prvi prošle godine, a sada drugi. Izgleda da je moda SUV malo splasnula ili su cene na to uticale jer su i neki drugi iz te klase baš pali. Kako god, Toyota uvek prva, a zadnjih godina i prvo i drugo mesto.

hm

pre 1 godinu

@Sinđelić
Što se tiče dizajna, navedenim modelima bih dodao i Camry.
Kada su SUV i Cross modeli u pitanju, dizajn RAV-a, Yarisa Cross i Corolle Cross je skroz ok. Tu je i Highlander koji izgleda veoma moćno (što i jeste).

Ko sta voli

pre 1 godinu

Ovi japaneri su postali prava sekta.Ja postujem svakog proizvodjaca pa cak i Daciju ali shvatite jednom da nije svakom jedina svrha auta prevoz od tacke A do tacke B i da vam se nista ne kvari godinama. Neko voli i lep izgled, neko voli i osecaj u voznji i ako to ne podrazumeva kampovanje kod majstora spremni su da izdvoje i hiljadu-dve godisnje za popravke. Znam nekoliko zakletih japanera, mojih drugara, koji kad su seli u Bmw ili Merc onda im je jedini argument bio da ipak japanci se ne kvare a ovi zahtevaju puno para za odrzavanje :). Osecaj u voznji, enterijer, eksterijer, kvalitet materijala su daleko u korist premijum nemaca pa cak i u korist non premijum auta kao sto je VW.

Poenkar

pre 1 godinu

Mislim, to poredjenje Tojote Korole, sa BMW, Mercedesom, Audijem, nema veze sa zivotom! Ti automobili nisu iste klase, cenovno se razlikuju vise nego duplo, a s druge strane, koliko se to novih BMW, Audija i Mercedesa proda kod nas? Ja ne poznajem nikog ko je u poslednje vreme kupio novog Audija Q5 ili A6, ali znam nekoliko ljudi koji su kupili novog Hyundai Tucson, Korolu, RAV4, Oktaviju itd, itd. Te price o "premijum" vozilima, a star 20 god. su besmislene, to odavno nije premijum! Pobeglo sa nemacke prese, i sad je ovde premijum, a vozac faca, a ovaj sto je dao 30 hiljada za Korolu, on je slepac!? E da covek ne poveruje.

изНенад

pre 1 godinu

Приус га нема ..баци листу у канту. За приус 2 могу одговорно да тврдим да је превазишо голф 2

hm

pre 1 godinu

@Sinđelić
Što se tiče dizajna, navedenim modelima bih dodao i Camry.
Kada su SUV i Cross modelu pitanju, dizajn RAV-a, Yarisa Cross i Corolle Cross je skroz ok. A tu je i Highlander koji izgleda veoma moćno (a i jeste).

HanSolo

pre 1 godinu

Nije čudno asijatska kola imaju najbolji kvalitet.. Tu je naravno i Hyundai i Kia.. U britaniji je Kia veća i od BMWa i Mercedesa.. U Švedskoj je samo Volvo i VW veći, ali su još malo prestigli VW..

The Unforgiven

pre 1 godinu

Ovo je priča za Ameriku. Recimo, ti Fordovi tip F, čuveni RAM, se voze samo kod njih (nabudženi kamioneti sa kabinom i teretnim prostorom iza). Kakva je situacija u Evropi, Aziji?
(Cile Mile, 8. februar 2023 04:06)
----------------

Lista nije za Ameriku vec za ceo svet. Neki modeli sa ove liste se uopste i ne prodaju u Americi (Toyota Hilux recimo).

Слепац на тротинету од тачк А до тачке Б

pre 1 godinu

"neko voli i osecaj u voznji i ako to ne podrazumeva kampovanje kod majstora"
ха, ха .. ОСЕЋАЈ У ВОЖЊИ ХЕЈЈЈЈ !!!
Легенда Топ Гира К.К. најгледанијег серијала икада ( а не само о утомобилима ) у категорији уопште, прогласио 2021 Јарис ГР најбољим аутомобилом, а најбољи аутомобил у животиу који је возио је Лексус ( Тојата )аа ти знаш боље од њега шта је уживање у колима ха, ха ..
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2022/01/21/jeremy-clarkson-izabrao-najbolje-i-najgore-automobile-u-2021.-godini
https://autorepublika.com/2019/08/05/dzeremi-klarkson-objasnjava-zasto-je-lexus-lfa-najbolji-automobil-koji-je-vozio-video/

Vozac

pre 1 godinu

@Kimi, 8. februar 2023 23:26
Evo druze meni nije jasno sta tebi nije jasno. Verujem da od 10 auta sa sumnjivom kilometrazom verovatno 8 jesu stvarno sumnjiva i vracana je kilometraza. Evo ja imam auto star tacno 14.5god, uvezao sam ga 2016-te licno i na tockovima sa pravih 130.000km, bio je drugi auto u porodici od koje sam kupio. Od 2016 do danas je proslo nesto vise od 7god a ja prelazim 10-12.000km godisnje. Sada mu je na satu oko 210.000km. Ne prodajem ga, dobro me sluzi. I sad ce da dodje neki pametnjakovic i da me ubedjuje kako je nemoguce da moj auto ima 210.000 a 15 godina star? Ja bih se vise plasio da neko uveze sada auto 15god star i da ima 210.000km, to je vec dosta sumnjivo ali ako je dugo vozen kod nas u zemlji to nije nista neobicno jer ovde ljudi prelaze uglavnom do 15.000 godisnje.

Vukosov

pre 1 godinu

Normalno da nema evropskih proizvodjaca u top10 kad su na najvecim trzistima na svetu (usa, kina, brazil, japan, meksiko...) japanski i americki automobili znacajno jeftiniji zbog carine i poreza i transporta, imaju fabrike tamo i prodaju se kao domaci automobili itd.

Japanci jesu i dalje najbolji odnos kvalitet- cena i tu nema zbora. Ali kad hoces vrhunski kvalitet zavrsne obrade i najveci luksuz enterijera, tu su mercedes i audi i dalje neprikosnoveni (ne racunam automobile koji kostaju vise od 150k eur).

Xli

pre 1 godinu

Ja imam Mazdu3 1.6 turbodizel, staru 14 godina, stigla pravo iz Hirosime, sredjena pre 2 godine kada je kupljena i nista se nije pokvarilo do sada, ide gde god, pali odmah na -15, zabavna za voznju, pouzdana, lepa... Razmisljao sam da je prodam i da uzmem nesto novije ali mi nesto nije do cimanja, neka je jos par godina.

Dragan Nis

pre 1 godinu

Sadašnja Korola je veoma lep i dinamičan automobil. Pogotovo HB, ali treba reći i da je TS među lepšim karavanima, a ni sedan nikako nije dosadan iako jeste najklasičniji.
(Sinđelić, 8. februar 2023 10:20)

TS mi je bio medju prvim kandidatim za kupovinu, veoma mi se i svidja.
Dužina 4.70, medjuosovinsko 2.70, i onda udjem na zadnje sedište, kada prednje podesim prema sebi, i razočarenje.
Jednostavno, za te dimenzije, morali su da obezbede više mesta na zadnjem sedištu. Da sam sa tim bio zadovoljan, izvesno je da bih ga kupio.

Kimi

pre 1 godinu

Svaki automobil ima svog kupca, a to ne govori o kvalitetu vozila, lepoti ili voznim karakteristikama. Ako ćemo pošteno Toyota ima dobru ponudu, lepo raspoređene modele sa velikom bazom kupaca na svim kontinentima. Zato su i na prvom mestu.
Što se tiče evropskih brendova, u Evropi su najprodavaniji i nisu ništa manje kvalitetni, jednostavno zavisi i koliko se vozilo održava. Koliko para toliko muzike. Ovde svi misle da kupuju automobile sa pravom kilometražom, iako isti takav model samo novije generacije posle 5 godina imaju oko 200 000 na satu, njegovo vozilo od 15 godina ima 240 000, pa kako?
Sve u svemu vozite šta je vama najdraže i šta mislite da je najbolje.

Trol

pre 1 godinu

@Ko šta voli

Upravo tako. Ali to ne mogu da objasnim ljudima, odmah sam mazohista i šta sve ne. Realno, živim gde živim, para nema mnogo, a automobile obožavam. Ne želim da se stiskam za novu ili noviju Daciju, iako je poštujem, nego želim da probam nešto kvalitetnije, a što mi je opet koliko toliko dostižno. Tu otpadaju Mečka, Audi, BMW, ali ostaje toliko drugih zanimljivih marki, recimo Saab ili Lancia ;)

Ko sta voli

pre 1 godinu

@(Trol, 8. februar 2023 18:10
Ma druze razumem te, imaju ljudi kompleks sto im se za Mazdom niko ne okrece a za nemackom trojkom skoro pa svako :)(da se razumemo, ne racunam krseve stare 15god nego vozila do 5-6god.). Nikad japanac nece moci da bude u rangu sa nemackom trojkom sem po pouzdanosti, da pricamo o Lexusu pa ajde ali Mazda, Tojota, ajte molim vas...

Audi nije namenjen za sirotinju

pre 1 godinu

Million puta više se dnevno pojede u svetu krompira nego bifteka. Jel to znači da je krompir bolji od bifteka? Aj sirotinjo udri po krompirima (koreancine, japancine i da čije)

xXx

pre 1 godinu

Tesla se ne komentariše?
Sledeće godine u ovo doba će se pričati kako je Tesla model Y najprodavaniji model u evropi, a u svetu u prva tri.

Dar

pre 1 godinu

Lista najprodavanijih ali u Americi. Tamo evropska kola, makar oni koji imaju kakvo takvo predstavništvo koštaju mnogo zbog carine i Ameri će radije kupiti ono što se lokalno proizvodi, jer je mnogo jeftinije, što je i logično.

Janko

pre 1 godinu

Najprodavanije nije isto sto i najbolje. Ne znaci čak ni da je najomiljenije, a ni najpopularnije. Da ne pricam da je u pitanju američki sajt, i da oni u stvari cine i najveći deo statistike.

ja

pre 1 godinu

Od 10 najprodavanijih automobila na svetu, čak 4 su Tojote, a nijedan Folksvagen. Ali to neće sprečiti “fau-ve” da ponovo tvrdi kako su prodali najviše automobila na svetu…

Providno do kraja

pre 1 godinu

Citam komentare i rekao bih da se kod nas voze samo japanski i korejski automobili. Sve evropsko je djubre. Izadjem na ulicu i vidim potpuno suprotan prizor.
E sad, zanima me da li su dezurni komentatori do te mere indoktrinirani da komentarisu kojekakve nebuloze. Voleo bih da vidim neku sociolosku studiju koja bi obradila ovu temu.
A da...lupajte minuse, zabole me.

Pudla iz predgradja

pre 1 godinu

Sve sve ali je ružan auto. Što bi jedan moj drugar rekao "kad pogledaš svoj auto mora brk da ti zaigra". E sad, nismo svi isti pa svako bira spram svojih želja i mogućnosti. Kontam da je kod nas problem sa nemogućnošću da se kupi auto kakav se želi pa zato ljudi toliko žučno komentarišu ovde. Ja vam svima želim da priuštite jednog dana sebi auto od kog će vam zaigrati brk pa koje god on marke bio.

statuskan

pre 1 godinu

Ko bude došao do jeftinih Ruskih sirovina praviće jeftine automobile a to su Kinezi!Još ako ovladaju tehnologijom za proizvodnju čipova onda će sahraniti evropsku i američku autoindustriju jer jednostavno cenovno neće biti konkurentni!

miklosh

pre 1 godinu

U 10 prvih 5 japanaca, 1 korejanac i 4 americka.
Toliko o evropskim automobilima. Tek sada, zbog preskupih energenata i ostalih sirovina, broj evropskih automobila ce biti jos manji.

Директно из Ниш:

pre 1 godinu

За то време на Балкану: Рођаци, само луд би купио нови тојоту за 30 иљада евра. Па за те паре бембара 5-ица ко чаша са само 268000 оригиналних километара па да само тераш … их

Слепац

pre 1 godinu

"Izadjem na ulicu i vidim potpuno suprotan prizor"
Ха, ха ... то је зато што видиш само оно што хоћеш, а погледај чињеницу број продатих аутомобила у СРБ, Тојота теће место две године уназад иза Шкоде и Фиата, а испред осталих ,,, а ја видим само Јапанце и Корејце зато што тако волим да гледам, да, да ... знамо Јапанци и Корејци су јефтина пластика а зато су Немци прескупа и кварљива пластика за сељобере ( као оно жена може бити са салаша, имати бркове и глисте али лимузина мора бити диесел купусар ) ха, ха ... нарочито они "премијуми" од 1к-2к$ ... као "није најбоље оно што се највише продаје" ( нови аутомобили ) него они којих има највише на џади ... па којих то има? Оних ЕУ диесел "премијума" од 1,5к$ да ли то значи да су они КРОМПИРИ јер се највише продају а они нови Источњаци пошто се мање купују па су ШНИЦЛЕ ха, ха .. пазите децо шта пишете, можда то неко и прочита, ха, ха .. Светска сиротиња / УСА, АУСТРАЛИЈА, КАНАДА, АЗИЈА, АФРИКА / купују Источњаке а Срби, Албанци ... "премијуме" У већини Афричких земаља палте су веће него у СРБ, АЛ, БиХ ... али ето они су као сиротиња, а Срби који имају палту 400$ су богати јер возе "премијуме" дивног ли доказа ... глупост умрла још није А када ће НЕ ЗНА СЕЕЕЕЕЕЕ, док је отпада биће и ДИЕСЕЛ ПРМИЈУМА ЛУБЕНИЧАРАА

Gradimir

pre 1 godinu

Tesla se ne komentariše?
Sledeće godine u ovo doba će se pričati kako je Tesla model Y najprodavaniji model u evropi, a u svetu u prva tri.
(xXx, 7. februar 2023 18:20)

Mislim da Tesla Y ima velike šanse da bude najprodavanije globalno vozilo. Mask je to i najavio pre par meseci. Matematika to u potpunosti podržava. Već imaju ogroman porast porudžbina posle spuštanja cena. Sad treba i da podignu proizvodne kapacitete po planu.

Vukosov

pre 1 godinu

Normalno da nema evropskih proizvodjaca u top10 kad su na najvecim trzistima na svetu (usa, kina, brazil, japan, meksiko...) japanski i americki automobili znacajno jeftiniji zbog carine i poreza i transporta, imaju fabrike tamo i prodaju se kao domaci automobili itd.

Japanci jesu i dalje najbolji odnos kvalitet- cena i tu nema zbora. Ali kad hoces vrhunski kvalitet zavrsne obrade i najveci luksuz enterijera, tu su mercedes i audi i dalje neprikosnoveni (ne racunam automobile koji kostaju vise od 150k eur).

Cile Mile

pre 1 godinu

Ovo je priča za Ameriku. Recimo, ti Fordovi tip F, čuveni RAM, se voze samo kod njih (nabudženi kamioneti sa kabinom i teretnim prostorom iza). Kakva je situacija u Evropi, Aziji?

Ko sta voli

pre 1 godinu

Ovi japaneri su postali prava sekta.Ja postujem svakog proizvodjaca pa cak i Daciju ali shvatite jednom da nije svakom jedina svrha auta prevoz od tacke A do tacke B i da vam se nista ne kvari godinama. Neko voli i lep izgled, neko voli i osecaj u voznji i ako to ne podrazumeva kampovanje kod majstora spremni su da izdvoje i hiljadu-dve godisnje za popravke. Znam nekoliko zakletih japanera, mojih drugara, koji kad su seli u Bmw ili Merc onda im je jedini argument bio da ipak japanci se ne kvare a ovi zahtevaju puno para za odrzavanje :). Osecaj u voznji, enterijer, eksterijer, kvalitet materijala su daleko u korist premijum nemaca pa cak i u korist non premijum auta kao sto je VW.

Žoze

pre 1 godinu

Pa šta, kod nas je Škoda ubedljivo najprodavanija.
Šta je najprodavanije u Nemačkoj, Francuskoj,... ponaosob zemljama EU ili celoj EU?
A to što je najprodavanije ne znači i da je najbolje, samo je najprodavanije.

strucnjak, al' do moga

pre 1 godinu

honda pukla
cr-v i nekako ali bedna senka prosle godine kada je bilo preko 900 hiljada
civic skroz ugasio a bio je godinama u top5 globalno

tiguan je isto bio u top5

ford f serija je sabiranje baba i zaba kao da saberias vw polo, golf i passat i kažeš da je to samo jedan model

Đorđe

pre 1 godinu

Aj sirotinjo udri po krompirima (koreancine, japancine i da čije)
(Audi nije namenjen za sirotinju, 07. februar 2023 19:14)
Reklo bi se da neki preferiraju i fekalije u lancu ishrane.

Daytona 500

pre 1 godinu

Citam komentare i rekao bih da se kod nas voze samo japanski i korejski automobili. Sve evropsko je djubre. Izadjem na ulicu i vidim potpuno suprotan prizor.
E sad, zanima me da li su dezurni komentatori do te mere indoktrinirani da komentarisu kojekakve nebuloze. Voleo bih da vidim neku sociolosku studiju koja bi obradila ovu temu.
A da...lupajte minuse, zabole me.
(Providno do kraja, 07. februar 2023 22:59)

Naše tržište je veličine statističke greške.

Poenkar

pre 1 godinu

(Audi nije namenjen za sirotinju, 07. februar 2023 19:14)

Koliko ja vidim, najveca sirotinja ga i vozi! Zaduzuju se kod familije i kumova, decu oblace kod Kineza, samo da se nakrive i nalakte u nekom Audiju A3 ili A4, a to sto je auto punoletan, sto je nagurao 500 hiljada, sto na sebi vise nema ni jedan originalan deo, nema veze, samo da se izgovori da je "premijum", ta rec se uci pre kupovine. Sta ces, tu pomoci nema!

geo - local

pre 1 godinu

Živim u zapadnoj Africi, i tvrdim da je Toyota zaslužila da prodaje najviše.
Pre svega, auto ide na benzin, nije traktor pa da teraš na dizel.
Benzin u Gani u rsd = 100.
Dizel 110 rsd (konvertovano).
E na tom polju evropski automobili nemaju nikakvu šansu.
Na lošim putevima, opet Toyota, Hjundai, Mazda, Nissan.
Shvatite ljudi da stereotipi nemaju nikakve veze sa korisnošću / realnošću.

Preprodavac

pre 1 godinu

Bavim se vec 8 godina prodajom polovnih automobila svih marki i modela.
Svaki auto sam vozio bar 10 dana svakodnevno a vozio sam preko 127 modela.
Ono sto mogu da zakljucim da je dosad najbolji utisak na mene ostavio Subaru svojim menjacem koji se bukvalno ne oseti kad prebacuje,lakocom upravljanja i svojim 4×4 pogonom.
Iskreno Japanska vozila u malom i srednjem segmentu su neprevazidjena.
Jedina zamerka a i razlog zbog cega nevolim da ih vozim je sto su operisana od dizajna kako unutrasnjeg tako i spoljnog.
Prekidaci prozora,svetala,grejaca ( inace odlicno rade posle 10 godina koriscenja) su na nivou koji se koristio 70-tih godina i dan danas ih tako prave a to ne mogu da svarim.
Iskreno dok sam ziv necu uzeti Japanski auto licno za sebe ali za preprodaju UVEEEK🥰 jer su dugovecni i istrajni.
Ostale marke su osrednje i zavise dosta od modela i nacina odrzavanja to jest voznje.
Na kraju krajeva svaki se auto pokvari dali pre ili kasnije a najbitnije je koliko kosta popravka.

ma neMoj

pre 1 godinu

Ljudi u svijetu nemaju baš komplekse brenda kojeg voze.
Bio sam na raznim kontinentima i Toyota je svugdje, da ne nabrajam. Tako da je ovo sasvim realno.
A i zaslužuju.
Camry sam vozio 13 godina, nikada kvar!

Ko sta voli

pre 1 godinu

@(Trol, 8. februar 2023 18:10
Ma druze razumem te, imaju ljudi kompleks sto im se za Mazdom niko ne okrece a za nemackom trojkom skoro pa svako :)(da se razumemo, ne racunam krseve stare 15god nego vozila do 5-6god.). Nikad japanac nece moci da bude u rangu sa nemackom trojkom sem po pouzdanosti, da pricamo o Lexusu pa ajde ali Mazda, Tojota, ajte molim vas...

Poenkar

pre 1 godinu

Mislim, to poredjenje Tojote Korole, sa BMW, Mercedesom, Audijem, nema veze sa zivotom! Ti automobili nisu iste klase, cenovno se razlikuju vise nego duplo, a s druge strane, koliko se to novih BMW, Audija i Mercedesa proda kod nas? Ja ne poznajem nikog ko je u poslednje vreme kupio novog Audija Q5 ili A6, ali znam nekoliko ljudi koji su kupili novog Hyundai Tucson, Korolu, RAV4, Oktaviju itd, itd. Te price o "premijum" vozilima, a star 20 god. su besmislene, to odavno nije premijum! Pobeglo sa nemacke prese, i sad je ovde premijum, a vozac faca, a ovaj sto je dao 30 hiljada za Korolu, on je slepac!? E da covek ne poveruje.

The Unforgiven

pre 1 godinu

Lista najprodavanijih ali u Americi. Tamo evropska kola, makar oni koji imaju kakvo takvo predstavništvo koštaju mnogo zbog carine i Ameri će radije kupiti ono što se lokalno proizvodi, jer je mnogo jeftinije, što je i logično.
(Dar, 7. februar 2023 21:38)
--------------------------

Lista uopste nije za americko trziste. Ne mislis ti valjda je Toyota moze da proda 1,1 milion Corolla u samo jednog drzavi? A neki modeli na ovoj listi se uopste i ne prodaju u Americi (Toyota Hilux recimo).

A za taj drugi deo komentara - vecina Mercedesa, BMW i Volkswagena za americko trziste se proizvodi bas u Americi. Koja crna carina za BMW proizveden u South Carolina ili Mercedes proizveden u Alabami ili Volkswagen proizveden u Tennessee?

The Unforgiven

pre 1 godinu

Da ne pricam da je u pitanju američki sajt, i da oni u stvari cine i najveći deo statistike.
(Janko, 7. februar 2023 22:57)
------------------

10 sekundi na google bi ti rekli da je izvor focus2move.com zapravo italijanski sajt sa sedistem u Rimu, ne americki sajt. ;)

HanSolo

pre 1 godinu

Nije čudno asijatska kola imaju najbolji kvalitet.. Tu je naravno i Hyundai i Kia.. U britaniji je Kia veća i od BMWa i Mercedesa.. U Švedskoj je samo Volvo i VW veći, ali su još malo prestigli VW..

Xli

pre 1 godinu

Ja imam Mazdu3 1.6 turbodizel, staru 14 godina, stigla pravo iz Hirosime, sredjena pre 2 godine kada je kupljena i nista se nije pokvarilo do sada, ide gde god, pali odmah na -15, zabavna za voznju, pouzdana, lepa... Razmisljao sam da je prodam i da uzmem nesto novije ali mi nesto nije do cimanja, neka je jos par godina.

Kimi

pre 1 godinu

Svaki automobil ima svog kupca, a to ne govori o kvalitetu vozila, lepoti ili voznim karakteristikama. Ako ćemo pošteno Toyota ima dobru ponudu, lepo raspoređene modele sa velikom bazom kupaca na svim kontinentima. Zato su i na prvom mestu.
Što se tiče evropskih brendova, u Evropi su najprodavaniji i nisu ništa manje kvalitetni, jednostavno zavisi i koliko se vozilo održava. Koliko para toliko muzike. Ovde svi misle da kupuju automobile sa pravom kilometražom, iako isti takav model samo novije generacije posle 5 godina imaju oko 200 000 na satu, njegovo vozilo od 15 godina ima 240 000, pa kako?
Sve u svemu vozite šta je vama najdraže i šta mislite da je najbolje.

изНенад

pre 1 godinu

Приус га нема ..баци листу у канту. За приус 2 могу одговорно да тврдим да је превазишо голф 2

hm

pre 1 godinu

Sve sve ali je ružan auto. Što bi jedan moj drugar rekao "kad pogledaš svoj auto mora brk da ti zaigra". E sad, nismo svi isti pa svako bira spram svojih želja i mogućnosti. Kontam da je kod nas problem sa nemogućnošću da se kupi auto kakav se želi pa zato ljudi toliko žučno komentarišu ovde. Ja vam svima želim da priuštite jednog dana sebi auto od kog će vam zaigrati brk pa koje god on marke bio.
(Pudla iz predgradja)

Ako misliš na Toyotine automobile, koliko god kategorija lepog ili ružnog bila subjektivna, za kompletnu aktuelnu seriju Toyotinih vozila ne možeš reći da je ružna. Uglavnom su noviji modeli, neki i restajling, ali su sasvim pristojni. Kada dodamo nesporan kvalitet, čak ni za Srbiju čije je tržište na nivou statističke greške, ne može da nas iznenadi što je Toyota na trećem mestu po prodaji novih vozila. Zato uopšte nisu retki noviji modeli na ulicama Beograda.

MGB

pre 1 godinu

RAV4 je bio prvi prošle godine, a sada drugi. Izgleda da je moda SUV malo splasnula ili su cene na to uticale jer su i neki drugi iz te klase baš pali. Kako god, Toyota uvek prva, a zadnjih godina i prvo i drugo mesto.

hm

pre 1 godinu

@Sinđelić
Što se tiče dizajna, navedenim modelima bih dodao i Camry.
Kada su SUV i Cross modelu pitanju, dizajn RAV-a, Yarisa Cross i Corolle Cross je skroz ok. A tu je i Highlander koji izgleda veoma moćno (a i jeste).

Trol

pre 1 godinu

@Ko šta voli

Upravo tako. Ali to ne mogu da objasnim ljudima, odmah sam mazohista i šta sve ne. Realno, živim gde živim, para nema mnogo, a automobile obožavam. Ne želim da se stiskam za novu ili noviju Daciju, iako je poštujem, nego želim da probam nešto kvalitetnije, a što mi je opet koliko toliko dostižno. Tu otpadaju Mečka, Audi, BMW, ali ostaje toliko drugih zanimljivih marki, recimo Saab ili Lancia ;)

Слепац на тротинету од тачк А до тачке Б

pre 1 godinu

"neko voli i osecaj u voznji i ako to ne podrazumeva kampovanje kod majstora"
ха, ха .. ОСЕЋАЈ У ВОЖЊИ ХЕЈЈЈЈ !!!
Легенда Топ Гира К.К. најгледанијег серијала икада ( а не само о утомобилима ) у категорији уопште, прогласио 2021 Јарис ГР најбољим аутомобилом, а најбољи аутомобил у животиу који је возио је Лексус ( Тојата )аа ти знаш боље од њега шта је уживање у колима ха, ха ..
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2022/01/21/jeremy-clarkson-izabrao-najbolje-i-najgore-automobile-u-2021.-godini
https://autorepublika.com/2019/08/05/dzeremi-klarkson-objasnjava-zasto-je-lexus-lfa-najbolji-automobil-koji-je-vozio-video/

hm

pre 1 godinu

@Sinđelić
Što se tiče dizajna, navedenim modelima bih dodao i Camry.
Kada su SUV i Cross modeli u pitanju, dizajn RAV-a, Yarisa Cross i Corolle Cross je skroz ok. Tu je i Highlander koji izgleda veoma moćno (što i jeste).

The Unforgiven

pre 1 godinu

Ovo je priča za Ameriku. Recimo, ti Fordovi tip F, čuveni RAM, se voze samo kod njih (nabudženi kamioneti sa kabinom i teretnim prostorom iza). Kakva je situacija u Evropi, Aziji?
(Cile Mile, 8. februar 2023 04:06)
----------------

Lista nije za Ameriku vec za ceo svet. Neki modeli sa ove liste se uopste i ne prodaju u Americi (Toyota Hilux recimo).

Dragan Nis

pre 1 godinu

Sadašnja Korola je veoma lep i dinamičan automobil. Pogotovo HB, ali treba reći i da je TS među lepšim karavanima, a ni sedan nikako nije dosadan iako jeste najklasičniji.
(Sinđelić, 8. februar 2023 10:20)

TS mi je bio medju prvim kandidatim za kupovinu, veoma mi se i svidja.
Dužina 4.70, medjuosovinsko 2.70, i onda udjem na zadnje sedište, kada prednje podesim prema sebi, i razočarenje.
Jednostavno, za te dimenzije, morali su da obezbede više mesta na zadnjem sedištu. Da sam sa tim bio zadovoljan, izvesno je da bih ga kupio.

Željko

pre 1 godinu

honda pukla
cr-v i nekako ali bedna senka prosle godine kada je bilo preko 900 hiljada

(strucnjak, al' do moga, 7. februar 2023 18:59)

Da,u pravu si.
Honda CR-V je u 2021. godini prodata u količini od 930 hiljada komada, a što je više nego je drugoplasirani RAV-4 prodat prošle (2022.) godine.
Očito su u 2022. godini potonuli i RAV-4 i CR-V, ali, CR-V više i to zbog smene generacija, a što je prirodno.

Sinđelić

pre 1 godinu

Orač,
teško da je Toyota dosadan proizvođač sa sve tehnologijom i ponudom koju ima. Osim ako pod tim ne podrazumevaš to što je stalno prvi, ne samo kao najprodavaniji nego i na listama kvaliteta. E sad, ukusi su različiti i Tojota i VW jesu nešto konzervativnijeg dizajna. Mada Tojota je nakon C_HR napravila ogroman iskorak. Sadašnja Korola je veoma lep i dinamičan automobil. Pogotovo HB, ali treba reći i da je TS među lepšim karavanima, a ni sedan nikako nije dosadan iako jeste najklasičniji.

Vozac

pre 1 godinu

@Kimi, 8. februar 2023 23:26
Evo druze meni nije jasno sta tebi nije jasno. Verujem da od 10 auta sa sumnjivom kilometrazom verovatno 8 jesu stvarno sumnjiva i vracana je kilometraza. Evo ja imam auto star tacno 14.5god, uvezao sam ga 2016-te licno i na tockovima sa pravih 130.000km, bio je drugi auto u porodici od koje sam kupio. Od 2016 do danas je proslo nesto vise od 7god a ja prelazim 10-12.000km godisnje. Sada mu je na satu oko 210.000km. Ne prodajem ga, dobro me sluzi. I sad ce da dodje neki pametnjakovic i da me ubedjuje kako je nemoguce da moj auto ima 210.000 a 15 godina star? Ja bih se vise plasio da neko uveze sada auto 15god star i da ima 210.000km, to je vec dosta sumnjivo ali ako je dugo vozen kod nas u zemlji to nije nista neobicno jer ovde ljudi prelaze uglavnom do 15.000 godisnje.