Utorak, 10.01.2023.

13:29

Hju Džekmen otkrio da li je koristio steroide da bi postao Vulverin

Izvor: index.hr

Hju Džekmen otkrio da li je koristio steroide da bi postao Vulverin IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

palop

pre 3 godine

Ma jok i nije, ali niko u Holivudu to nece priznati, The Rock tvrdi da je natural, Kris Hemsvort prodaje neke fitnes aplikacije, a like je na svemu i svacemu da bi onako izgledao kao Tor...

Zastava101Specijal

pre 3 godine

realno ovo je sve moguce i bez steroida...ko se imalo razume u vezbanje i generalno fitness, slozice se sa mnom...
(Deathstroke, 11. januar 2023 00:31)
Navedi mi jednog Mr Universum
da je "čist" od Švarcenegera na ovamo.

duki

pre 3 godine

Moja zena ima vene po rukama tj. jacu vaskularnost nego ja. U porodici su joj svi mrsavi i zilavi, rade u njivi i takvi su jednostavno. Nije toliko ni stvar u treningu, ako si bucko po prirodi dzabe ti sve neces bas takve vene imati istaknute. Sedne teretana boy na slavi a pored njega teca Mile stolar kome su ruke do poda od fizickog rada...

kejt_winslet

pre 3 godine

Prvo Džekmenu je slavu više doneo film Kejt i Leopold nego X- men . Više se probio sa Sabljarkom i Van Helsingom, nego sa drugim delom fima x-men. 

(Mikica, 11. januar 2023 05:54)

Ne znam da li postoji komentar netacniji od ovog...

Swordfish i VanHelsing = veliki kriticki i finansijski neuspesi, pogledaj malo po netu recepciju ta dva filma.
Xmen 1 i 2 = kriticki i finansijski uspesi posle kojih je snimljeno jos 10 Xmen filmova, a od toga 3 solo Vulverin filma...i opet je najavljen Vulverin u Dedpulu...


Dzekmen je sa Vulverin ulogom okrenuo par milijardi dolara u filmskoj industriji.
Al po tebi ce ostati upamcen po ulozi iz Kejt i Leopold

Maraja

pre 3 godine

Ja mu verujem, oduvek je bio aktivan, još dok je bio običan čovek. Hju je predavao fizičko pre nego što se bacio na pozorište, pa tek onda na film. Ima snimak sa nekog crvenog tepiha gde pita jednog novinara, a svog bivšeg učenika, da li vežba. Kad imaš najbolje trenere i ishranu, a ne moraš ništa drugo da radiš, sem telo u teretani, moguće je bez steroida.

Moler

pre 3 godine

Glumci koji glume te fiktivne filmske junake imaju potpisan Ugovor u kome se traži da izgledaju baš tako kako ne možeš bez steroida. Imaju ljude koji se brinu o zdravlju, količini steroida, treninzima...
Svaki glumac koga su pitali da li je uzimao steroide, morali su da kažu jedno te isto: "Jeo sam 2kg piletine dnevno, a imao sam 3-7 treninga dnevno". Za 17 miliona dolara uzimao bih i ja steroide 5 meseci.

Džoni

pre 3 godine

Pa evo prva fotka otriva sve, ne mozete onako vene da imate po rukama izrazene bez sterioda, nemoguce!
(Marko, 10. januar 2023 18:05)

Može, evo ja imam 46 godina, mršavije sam građe a dosta visok, vežbam redovno i imam veoma izražene vene, svaka se ocrta. Ipak mislim da je sve od čoveka do čoveka, moj otac je ceo život bio mišićav a nikada nije išao u teretanu niti je radio neke teške poslove, ja sam isto na njega, vežbam jer sam dosta statičan i rezultat se vidi.

Mikica

pre 3 godine

Kakva mašta u komentarima pa to je za ne poverovati :-)

Prvo Džekmenu je slavu više doneo film Kejt i Leopold nego X- men . Više se probio sa Sabljarkom i Van Helsingom, nego sa drugim delom fima x-men. Više je zaradio sa Prestižem nego sa svim dotadašnjim x-men (3 dela) .
Znate čovek ima mnogo ubodenih uloga tj bio je na pravom mestu u pravo vreme .
Mišići mu uopšte nisu igrali toliko značajnu ulogu kao što vi mislite. Švarcenegeru jesu ali Džekmenu nisu .

Higsov Bozon

pre 3 godine

Može se dosta mitoga postiči bez steroida,prije svega potrebne su neke genetske predispozicije,kao i eventualno bavljenje nekim sportom u mladosti.Svakako da onaj ko je većinu života proveo na relaciji fotelja,automobil,kafić,neće doći do nekog ozbiljnijeg rezultata godinama. Iz ličnog iskustva mogu reći da će vas malo teži fizički rad za 6-8 mjeseci dovesti do prilično izdefinisnog tijela.Kada tu uključite ishranu i povremenu teretanu i vožnju bicikla ,mogu se postići odlični rezultati. Kao što sam rekao mnogo zavisi od genetskih predispozicija i ranije fizičke spreme. E sada za malo veću mišićnu masu,mislim da je ipak potrebno malo xemije. I još nešto,izražene vene nijesu znak da je neko koristio steroide,suplemente,ili šta već.Ima.nas koji po rukama i nogama imamo prosto izražene vene koje uslijed stalnog i napornog rada još više dođu do izražaja .

smesni ste

pre 3 godine

debelim, masnim teretanasima koji ne izbijaju iz auta i misle da ako piju proteine, jedu giros posle treninga i dizu bendz nista nije jasno

no tren no fun

pre 3 godine

a zasto ne bi koristio ?

ako neki amater rekretivni fitnes ili bb uzima dianabol, test depo (popularnu galeniku) koju uzmeš bez recepta u apoteci, pa onda NPP, deca durabolin, winstrol .... ako imaš love pravi primo .... i hgh....

zasto mislite da profi glumci ne rade to isto
pa njima zarada od toga zavisi
a amateri rade zbog sebe i čist im je ćar

moje pare moja stvar
ajmo sad

Marko

pre 3 godine

Naravno da jeste. A zašto smo sumničavi pa zato što teniramo ceo život i dobro znamo koliko je teško za to vreme, u tim godinama, postići takve rezultate.

@box

pre 3 godine

ovo vredja inteligenciju.
(box, 10. januar 2023 18:23)
Samo vama kilavima. Kada vidim crno bele fotografije mog caleta i njegove ekipe sa mora... pa svi su bili suva definicija. To sto su se vremena promenila pa se jede sta se stigne i sedi i voze kola... pa ne moze teretana da nadoknadi svakodnevni zdrav zivot i pesacenje i voznju biciklom od po par kilometara uz preplivavanje reke... a inace Austrilijanci su opstepoznati kao polugorstaci. Pogledajte samo njihov ragbi i cime se sve bave.

el Chapo SLO

pre 3 godine

Ne smije reči možda i zato, što neki glumci (večina njih) ugovorom potpiše, da neće ulaziti u detalje o treningu i ishrani (i "suplementima").

U prvom X-Menu možda i nije uzimao, sa treningom se da, ništa posebno. a ostale već... verovatno. pogotovo Logana, sa 50+ godina - steroidi)

m

pre 3 godine

Sigurno da nece reci da ih je koristio, iako jeste.
(Jajzi, 10. januar 2023 15:59)

Sto ne bi rekao? Sta tu ima da se krije? Nije sportista, pa da nesto krije i vara zarad novca i slave. Zreo je covek, a ne neki balavi klinac koji se hvali "prirodnim misicima"... Ja mu verujem. U prvom filmu uopste ne izgleda nesto vau misicavo jer je proslo svega malo vremena treninga i ishrane. Znao je da ce da dobija uloge za nastavke pa je nastavio sa istim stilom zivota i s vremenom je postajao bolji i bolji. A kad mi kazu nesto za vene. Drugovi, smrsajte malo i podignite bucicu od deset kila, vene ce vam iskociti kao i njemu.
(Vela, 10. januar 2023 21:49)

nece reci nikada jer mu reputacija zavisi od toga a realnos je da su svi oni na stereoidima. a te price tenira pa postajao bolji su za malu decu. covek ima 55 god i nema sanse da onako izgleda a da je prorodan.

Elrik od Melnibonea

pre 3 godine

Samo videti slike pre i posle uloge Volverina. Nije on baš glumio samo u filmovima tipa Roki ili Terminator gde su mišići i akcija samo bitni, više je karakterni glumac. Ako je prirodan on bi morao bar da podseća na tu ulogu Volverina sve i da više ne vežba. Ali on kao da je u drugom telu. Isti kao i skoro svi bivši profesionalni bodilderi koji su se potpuno skinuli sa steroida. Postali su toliko drugi ljudi da čovek ne bi pomislio, da ne zna ko su, da su jedan dan proveli u teretani.

realno

pre 3 godine

Klasicni steroidi su prevazidjeni i moguce da ih nije ni uzimao.
Doping se koristi za oporavak i lecenje povreda sto je za 40+ jos vaznije.

Vela

pre 3 godine

Sigurno da nece reci da ih je koristio, iako jeste.
(Jajzi, 10. januar 2023 15:59)

Sto ne bi rekao? Sta tu ima da se krije? Nije sportista, pa da nesto krije i vara zarad novca i slave. Zreo je covek, a ne neki balavi klinac koji se hvali "prirodnim misicima"... Ja mu verujem. U prvom filmu uopste ne izgleda nesto vau misicavo jer je proslo svega malo vremena treninga i ishrane. Znao je da ce da dobija uloge za nastavke pa je nastavio sa istim stilom zivota i s vremenom je postajao bolji i bolji. A kad mi kazu nesto za vene. Drugovi, smrsajte malo i podignite bucicu od deset kila, vene ce vam iskociti kao i njemu.

Broj 1

pre 3 godine

Što ste toliko sumnjičavi? Dok sam onomad nadgledao treninge Spartanaca pred poslednju bitku kod Termopila svako od njih je bio isklesan kao ovaj.

...

pre 3 godine

"Pojeo sam mnogo piletine i izvinjavam se svim veganima, vegetarijancima i pilićima na svetu. Karma mi nije dobra. Ako koje božanstvo ima veze s kokošima, u nevolji sam"

Ma lagano buraz. I ja koliko sam samo jaja pojeo u vojsci ni dan danas ne smem kokošku u oči da pogledam.

dude

pre 3 godine

Pa evo prva fotka otriva sve, ne mozete onako vene da imate po rukama izrazene bez sterioda, nemoguce!
(Marko, 10. januar 2023 18:05)

da. i šatro bi mu izrasle kandže bez istih.

Kole

pre 3 godine

U prva 2 filma, X Man i X2 je izgledao prirodno, već od trećeg nastavka Last stand izgleda kao da je počeo sa steroidima, da ne govorim o Wolverine Origins i Days of future past... I naravno da neće reći, 'da, koristio sam steroide', ali je ipak i više nego očigledno da ih je uzimao.

CLS

pre 3 godine

I ako je uzimao sigurno nece javno pricati o tome. Nema dobre forme za par meseci bez steroida i saplemenata. Na kraju u americi ce vam svaki fitnes guru dati malo testosterona i HGH da biste bili u formi. To oni zovu AntiAge program. Ne nabildovan nego pristojan fit izgled. Od takvog uzimanja i malih kolicina ponekad sigurno vam nece biti nista. Kao sto vam ne skodi ni casica rakije dnevno ali flasa dnevno vas brzo ubije. Sve umereno je ok. Gledajuci kako izgleda posle snimanja 99% sam siguran da je uzimao hemiju jer je pad forme posle snimaja filma vidljiv bas. Sve je to na kraju ok ako se ne preteruje. Ocekujem gomilu minusa najvise od onih koji pojma nemaju ni o cemu napisanom. Ziveli.

Markos

pre 3 godine

Naravno da je uzimao.Uzimaju svi,cak i sportisti koji imaju doping kontrolu a kamoli glumci.Samo nece niko javno da kaze da ne bi izgubili sponzore Na youtube ako pricas o steroidima ne mozes naplatiti taj video.Tek nemam reci za one sto misle da se misici gruvaju samo teretanom i proteinima.To su tek posebna vrsta koji veruju ovakvim likovima

Gde ja živim

pre 3 godine

Nisam baš siguran ni da bi baš pričao na sva usta i da je uzimao, ali ajde. Inače u prvom filmu je bio baš baš prirodan, kasnije su počeli da insistiraju na baš isklesanoj varijanti da bi u Days of Future Past što bi rekli imao mišiće za koje nisam znao da postoje.

Ali odlično je odradio ulogu iako nije ni približno "comic accurate". Nažalost došlo se do godina kad sve to ide malo teže, a verovatno je i njemu dosadilo. Sad bi valjalo da nađu nekog od 1.70 (original je 1.60, al' da ne preterujemo) i onda Skot Samers od 2m pa da vidimo malo kompleksa od prgavog Kanađanina :)

Kum Žoržo

pre 3 godine

Steroidi ti si pio da bi Svarceneger bio
i kao Brus Li, ali to nisi ti
cak kao Cak Noris hteo bi da budes
il' Vizental Simon ali ti nisi on.

Kum Žoržo

pre 3 godine

Steroidi ti si pio da bi Svarceneger bio
i kao Brus Li, ali to nisi ti
cak kao Cak Noris hteo bi da budes
il' Vizental Simon ali ti nisi on.

Gde ja živim

pre 3 godine

Nisam baš siguran ni da bi baš pričao na sva usta i da je uzimao, ali ajde. Inače u prvom filmu je bio baš baš prirodan, kasnije su počeli da insistiraju na baš isklesanoj varijanti da bi u Days of Future Past što bi rekli imao mišiće za koje nisam znao da postoje.

Ali odlično je odradio ulogu iako nije ni približno "comic accurate". Nažalost došlo se do godina kad sve to ide malo teže, a verovatno je i njemu dosadilo. Sad bi valjalo da nađu nekog od 1.70 (original je 1.60, al' da ne preterujemo) i onda Skot Samers od 2m pa da vidimo malo kompleksa od prgavog Kanađanina :)

...

pre 3 godine

"Pojeo sam mnogo piletine i izvinjavam se svim veganima, vegetarijancima i pilićima na svetu. Karma mi nije dobra. Ako koje božanstvo ima veze s kokošima, u nevolji sam"

Ma lagano buraz. I ja koliko sam samo jaja pojeo u vojsci ni dan danas ne smem kokošku u oči da pogledam.

dude

pre 3 godine

Pa evo prva fotka otriva sve, ne mozete onako vene da imate po rukama izrazene bez sterioda, nemoguce!
(Marko, 10. januar 2023 18:05)

da. i šatro bi mu izrasle kandže bez istih.

Broj 1

pre 3 godine

Što ste toliko sumnjičavi? Dok sam onomad nadgledao treninge Spartanaca pred poslednju bitku kod Termopila svako od njih je bio isklesan kao ovaj.

m

pre 3 godine

Sigurno da nece reci da ih je koristio, iako jeste.
(Jajzi, 10. januar 2023 15:59)

Sto ne bi rekao? Sta tu ima da se krije? Nije sportista, pa da nesto krije i vara zarad novca i slave. Zreo je covek, a ne neki balavi klinac koji se hvali "prirodnim misicima"... Ja mu verujem. U prvom filmu uopste ne izgleda nesto vau misicavo jer je proslo svega malo vremena treninga i ishrane. Znao je da ce da dobija uloge za nastavke pa je nastavio sa istim stilom zivota i s vremenom je postajao bolji i bolji. A kad mi kazu nesto za vene. Drugovi, smrsajte malo i podignite bucicu od deset kila, vene ce vam iskociti kao i njemu.
(Vela, 10. januar 2023 21:49)

nece reci nikada jer mu reputacija zavisi od toga a realnos je da su svi oni na stereoidima. a te price tenira pa postajao bolji su za malu decu. covek ima 55 god i nema sanse da onako izgleda a da je prorodan.

CLS

pre 3 godine

I ako je uzimao sigurno nece javno pricati o tome. Nema dobre forme za par meseci bez steroida i saplemenata. Na kraju u americi ce vam svaki fitnes guru dati malo testosterona i HGH da biste bili u formi. To oni zovu AntiAge program. Ne nabildovan nego pristojan fit izgled. Od takvog uzimanja i malih kolicina ponekad sigurno vam nece biti nista. Kao sto vam ne skodi ni casica rakije dnevno ali flasa dnevno vas brzo ubije. Sve umereno je ok. Gledajuci kako izgleda posle snimanja 99% sam siguran da je uzimao hemiju jer je pad forme posle snimaja filma vidljiv bas. Sve je to na kraju ok ako se ne preteruje. Ocekujem gomilu minusa najvise od onih koji pojma nemaju ni o cemu napisanom. Ziveli.

Marko

pre 3 godine

Naravno da jeste. A zašto smo sumničavi pa zato što teniramo ceo život i dobro znamo koliko je teško za to vreme, u tim godinama, postići takve rezultate.

Vela

pre 3 godine

Sigurno da nece reci da ih je koristio, iako jeste.
(Jajzi, 10. januar 2023 15:59)

Sto ne bi rekao? Sta tu ima da se krije? Nije sportista, pa da nesto krije i vara zarad novca i slave. Zreo je covek, a ne neki balavi klinac koji se hvali "prirodnim misicima"... Ja mu verujem. U prvom filmu uopste ne izgleda nesto vau misicavo jer je proslo svega malo vremena treninga i ishrane. Znao je da ce da dobija uloge za nastavke pa je nastavio sa istim stilom zivota i s vremenom je postajao bolji i bolji. A kad mi kazu nesto za vene. Drugovi, smrsajte malo i podignite bucicu od deset kila, vene ce vam iskociti kao i njemu.

Markos

pre 3 godine

Naravno da je uzimao.Uzimaju svi,cak i sportisti koji imaju doping kontrolu a kamoli glumci.Samo nece niko javno da kaze da ne bi izgubili sponzore Na youtube ako pricas o steroidima ne mozes naplatiti taj video.Tek nemam reci za one sto misle da se misici gruvaju samo teretanom i proteinima.To su tek posebna vrsta koji veruju ovakvim likovima

el Chapo SLO

pre 3 godine

Ne smije reči možda i zato, što neki glumci (večina njih) ugovorom potpiše, da neće ulaziti u detalje o treningu i ishrani (i "suplementima").

U prvom X-Menu možda i nije uzimao, sa treningom se da, ništa posebno. a ostale već... verovatno. pogotovo Logana, sa 50+ godina - steroidi)

realno

pre 3 godine

Klasicni steroidi su prevazidjeni i moguce da ih nije ni uzimao.
Doping se koristi za oporavak i lecenje povreda sto je za 40+ jos vaznije.

Elrik od Melnibonea

pre 3 godine

Samo videti slike pre i posle uloge Volverina. Nije on baš glumio samo u filmovima tipa Roki ili Terminator gde su mišići i akcija samo bitni, više je karakterni glumac. Ako je prirodan on bi morao bar da podseća na tu ulogu Volverina sve i da više ne vežba. Ali on kao da je u drugom telu. Isti kao i skoro svi bivši profesionalni bodilderi koji su se potpuno skinuli sa steroida. Postali su toliko drugi ljudi da čovek ne bi pomislio, da ne zna ko su, da su jedan dan proveli u teretani.

Kole

pre 3 godine

U prva 2 filma, X Man i X2 je izgledao prirodno, već od trećeg nastavka Last stand izgleda kao da je počeo sa steroidima, da ne govorim o Wolverine Origins i Days of future past... I naravno da neće reći, 'da, koristio sam steroide', ali je ipak i više nego očigledno da ih je uzimao.

@box

pre 3 godine

ovo vredja inteligenciju.
(box, 10. januar 2023 18:23)
Samo vama kilavima. Kada vidim crno bele fotografije mog caleta i njegove ekipe sa mora... pa svi su bili suva definicija. To sto su se vremena promenila pa se jede sta se stigne i sedi i voze kola... pa ne moze teretana da nadoknadi svakodnevni zdrav zivot i pesacenje i voznju biciklom od po par kilometara uz preplivavanje reke... a inace Austrilijanci su opstepoznati kao polugorstaci. Pogledajte samo njihov ragbi i cime se sve bave.

no tren no fun

pre 3 godine

a zasto ne bi koristio ?

ako neki amater rekretivni fitnes ili bb uzima dianabol, test depo (popularnu galeniku) koju uzmeš bez recepta u apoteci, pa onda NPP, deca durabolin, winstrol .... ako imaš love pravi primo .... i hgh....

zasto mislite da profi glumci ne rade to isto
pa njima zarada od toga zavisi
a amateri rade zbog sebe i čist im je ćar

moje pare moja stvar
ajmo sad

Moler

pre 3 godine

Glumci koji glume te fiktivne filmske junake imaju potpisan Ugovor u kome se traži da izgledaju baš tako kako ne možeš bez steroida. Imaju ljude koji se brinu o zdravlju, količini steroida, treninzima...
Svaki glumac koga su pitali da li je uzimao steroide, morali su da kažu jedno te isto: "Jeo sam 2kg piletine dnevno, a imao sam 3-7 treninga dnevno". Za 17 miliona dolara uzimao bih i ja steroide 5 meseci.

Džoni

pre 3 godine

Pa evo prva fotka otriva sve, ne mozete onako vene da imate po rukama izrazene bez sterioda, nemoguce!
(Marko, 10. januar 2023 18:05)

Može, evo ja imam 46 godina, mršavije sam građe a dosta visok, vežbam redovno i imam veoma izražene vene, svaka se ocrta. Ipak mislim da je sve od čoveka do čoveka, moj otac je ceo život bio mišićav a nikada nije išao u teretanu niti je radio neke teške poslove, ja sam isto na njega, vežbam jer sam dosta statičan i rezultat se vidi.

kejt_winslet

pre 3 godine

Prvo Džekmenu je slavu više doneo film Kejt i Leopold nego X- men . Više se probio sa Sabljarkom i Van Helsingom, nego sa drugim delom fima x-men. 

(Mikica, 11. januar 2023 05:54)

Ne znam da li postoji komentar netacniji od ovog...

Swordfish i VanHelsing = veliki kriticki i finansijski neuspesi, pogledaj malo po netu recepciju ta dva filma.
Xmen 1 i 2 = kriticki i finansijski uspesi posle kojih je snimljeno jos 10 Xmen filmova, a od toga 3 solo Vulverin filma...i opet je najavljen Vulverin u Dedpulu...


Dzekmen je sa Vulverin ulogom okrenuo par milijardi dolara u filmskoj industriji.
Al po tebi ce ostati upamcen po ulozi iz Kejt i Leopold

smesni ste

pre 3 godine

debelim, masnim teretanasima koji ne izbijaju iz auta i misle da ako piju proteine, jedu giros posle treninga i dizu bendz nista nije jasno

Mikica

pre 3 godine

Kakva mašta u komentarima pa to je za ne poverovati :-)

Prvo Džekmenu je slavu više doneo film Kejt i Leopold nego X- men . Više se probio sa Sabljarkom i Van Helsingom, nego sa drugim delom fima x-men. Više je zaradio sa Prestižem nego sa svim dotadašnjim x-men (3 dela) .
Znate čovek ima mnogo ubodenih uloga tj bio je na pravom mestu u pravo vreme .
Mišići mu uopšte nisu igrali toliko značajnu ulogu kao što vi mislite. Švarcenegeru jesu ali Džekmenu nisu .

Maraja

pre 3 godine

Ja mu verujem, oduvek je bio aktivan, još dok je bio običan čovek. Hju je predavao fizičko pre nego što se bacio na pozorište, pa tek onda na film. Ima snimak sa nekog crvenog tepiha gde pita jednog novinara, a svog bivšeg učenika, da li vežba. Kad imaš najbolje trenere i ishranu, a ne moraš ništa drugo da radiš, sem telo u teretani, moguće je bez steroida.

Higsov Bozon

pre 3 godine

Može se dosta mitoga postiči bez steroida,prije svega potrebne su neke genetske predispozicije,kao i eventualno bavljenje nekim sportom u mladosti.Svakako da onaj ko je većinu života proveo na relaciji fotelja,automobil,kafić,neće doći do nekog ozbiljnijeg rezultata godinama. Iz ličnog iskustva mogu reći da će vas malo teži fizički rad za 6-8 mjeseci dovesti do prilično izdefinisnog tijela.Kada tu uključite ishranu i povremenu teretanu i vožnju bicikla ,mogu se postići odlični rezultati. Kao što sam rekao mnogo zavisi od genetskih predispozicija i ranije fizičke spreme. E sada za malo veću mišićnu masu,mislim da je ipak potrebno malo xemije. I još nešto,izražene vene nijesu znak da je neko koristio steroide,suplemente,ili šta već.Ima.nas koji po rukama i nogama imamo prosto izražene vene koje uslijed stalnog i napornog rada još više dođu do izražaja .

duki

pre 3 godine

Moja zena ima vene po rukama tj. jacu vaskularnost nego ja. U porodici su joj svi mrsavi i zilavi, rade u njivi i takvi su jednostavno. Nije toliko ni stvar u treningu, ako si bucko po prirodi dzabe ti sve neces bas takve vene imati istaknute. Sedne teretana boy na slavi a pored njega teca Mile stolar kome su ruke do poda od fizickog rada...

Zastava101Specijal

pre 3 godine

realno ovo je sve moguce i bez steroida...ko se imalo razume u vezbanje i generalno fitness, slozice se sa mnom...
(Deathstroke, 11. januar 2023 00:31)
Navedi mi jednog Mr Universum
da je "čist" od Švarcenegera na ovamo.

palop

pre 3 godine

Ma jok i nije, ali niko u Holivudu to nece priznati, The Rock tvrdi da je natural, Kris Hemsvort prodaje neke fitnes aplikacije, a like je na svemu i svacemu da bi onako izgledao kao Tor...

@box

pre 3 godine

ovo vredja inteligenciju.
(box, 10. januar 2023 18:23)
Samo vama kilavima. Kada vidim crno bele fotografije mog caleta i njegove ekipe sa mora... pa svi su bili suva definicija. To sto su se vremena promenila pa se jede sta se stigne i sedi i voze kola... pa ne moze teretana da nadoknadi svakodnevni zdrav zivot i pesacenje i voznju biciklom od po par kilometara uz preplivavanje reke... a inace Austrilijanci su opstepoznati kao polugorstaci. Pogledajte samo njihov ragbi i cime se sve bave.

Kum Žoržo

pre 3 godine

Steroidi ti si pio da bi Svarceneger bio
i kao Brus Li, ali to nisi ti
cak kao Cak Noris hteo bi da budes
il' Vizental Simon ali ti nisi on.

Vela

pre 3 godine

Sigurno da nece reci da ih je koristio, iako jeste.
(Jajzi, 10. januar 2023 15:59)

Sto ne bi rekao? Sta tu ima da se krije? Nije sportista, pa da nesto krije i vara zarad novca i slave. Zreo je covek, a ne neki balavi klinac koji se hvali "prirodnim misicima"... Ja mu verujem. U prvom filmu uopste ne izgleda nesto vau misicavo jer je proslo svega malo vremena treninga i ishrane. Znao je da ce da dobija uloge za nastavke pa je nastavio sa istim stilom zivota i s vremenom je postajao bolji i bolji. A kad mi kazu nesto za vene. Drugovi, smrsajte malo i podignite bucicu od deset kila, vene ce vam iskociti kao i njemu.

Markos

pre 3 godine

Naravno da je uzimao.Uzimaju svi,cak i sportisti koji imaju doping kontrolu a kamoli glumci.Samo nece niko javno da kaze da ne bi izgubili sponzore Na youtube ako pricas o steroidima ne mozes naplatiti taj video.Tek nemam reci za one sto misle da se misici gruvaju samo teretanom i proteinima.To su tek posebna vrsta koji veruju ovakvim likovima

no tren no fun

pre 3 godine

a zasto ne bi koristio ?

ako neki amater rekretivni fitnes ili bb uzima dianabol, test depo (popularnu galeniku) koju uzmeš bez recepta u apoteci, pa onda NPP, deca durabolin, winstrol .... ako imaš love pravi primo .... i hgh....

zasto mislite da profi glumci ne rade to isto
pa njima zarada od toga zavisi
a amateri rade zbog sebe i čist im je ćar

moje pare moja stvar
ajmo sad

Gde ja živim

pre 3 godine

Nisam baš siguran ni da bi baš pričao na sva usta i da je uzimao, ali ajde. Inače u prvom filmu je bio baš baš prirodan, kasnije su počeli da insistiraju na baš isklesanoj varijanti da bi u Days of Future Past što bi rekli imao mišiće za koje nisam znao da postoje.

Ali odlično je odradio ulogu iako nije ni približno "comic accurate". Nažalost došlo se do godina kad sve to ide malo teže, a verovatno je i njemu dosadilo. Sad bi valjalo da nađu nekog od 1.70 (original je 1.60, al' da ne preterujemo) i onda Skot Samers od 2m pa da vidimo malo kompleksa od prgavog Kanađanina :)

CLS

pre 3 godine

I ako je uzimao sigurno nece javno pricati o tome. Nema dobre forme za par meseci bez steroida i saplemenata. Na kraju u americi ce vam svaki fitnes guru dati malo testosterona i HGH da biste bili u formi. To oni zovu AntiAge program. Ne nabildovan nego pristojan fit izgled. Od takvog uzimanja i malih kolicina ponekad sigurno vam nece biti nista. Kao sto vam ne skodi ni casica rakije dnevno ali flasa dnevno vas brzo ubije. Sve umereno je ok. Gledajuci kako izgleda posle snimanja 99% sam siguran da je uzimao hemiju jer je pad forme posle snimaja filma vidljiv bas. Sve je to na kraju ok ako se ne preteruje. Ocekujem gomilu minusa najvise od onih koji pojma nemaju ni o cemu napisanom. Ziveli.

Mikica

pre 3 godine

Kakva mašta u komentarima pa to je za ne poverovati :-)

Prvo Džekmenu je slavu više doneo film Kejt i Leopold nego X- men . Više se probio sa Sabljarkom i Van Helsingom, nego sa drugim delom fima x-men. Više je zaradio sa Prestižem nego sa svim dotadašnjim x-men (3 dela) .
Znate čovek ima mnogo ubodenih uloga tj bio je na pravom mestu u pravo vreme .
Mišići mu uopšte nisu igrali toliko značajnu ulogu kao što vi mislite. Švarcenegeru jesu ali Džekmenu nisu .

Kole

pre 3 godine

U prva 2 filma, X Man i X2 je izgledao prirodno, već od trećeg nastavka Last stand izgleda kao da je počeo sa steroidima, da ne govorim o Wolverine Origins i Days of future past... I naravno da neće reći, 'da, koristio sam steroide', ali je ipak i više nego očigledno da ih je uzimao.

m

pre 3 godine

Sigurno da nece reci da ih je koristio, iako jeste.
(Jajzi, 10. januar 2023 15:59)

Sto ne bi rekao? Sta tu ima da se krije? Nije sportista, pa da nesto krije i vara zarad novca i slave. Zreo je covek, a ne neki balavi klinac koji se hvali "prirodnim misicima"... Ja mu verujem. U prvom filmu uopste ne izgleda nesto vau misicavo jer je proslo svega malo vremena treninga i ishrane. Znao je da ce da dobija uloge za nastavke pa je nastavio sa istim stilom zivota i s vremenom je postajao bolji i bolji. A kad mi kazu nesto za vene. Drugovi, smrsajte malo i podignite bucicu od deset kila, vene ce vam iskociti kao i njemu.
(Vela, 10. januar 2023 21:49)

nece reci nikada jer mu reputacija zavisi od toga a realnos je da su svi oni na stereoidima. a te price tenira pa postajao bolji su za malu decu. covek ima 55 god i nema sanse da onako izgleda a da je prorodan.

Elrik od Melnibonea

pre 3 godine

Samo videti slike pre i posle uloge Volverina. Nije on baš glumio samo u filmovima tipa Roki ili Terminator gde su mišići i akcija samo bitni, više je karakterni glumac. Ako je prirodan on bi morao bar da podseća na tu ulogu Volverina sve i da više ne vežba. Ali on kao da je u drugom telu. Isti kao i skoro svi bivši profesionalni bodilderi koji su se potpuno skinuli sa steroida. Postali su toliko drugi ljudi da čovek ne bi pomislio, da ne zna ko su, da su jedan dan proveli u teretani.

dude

pre 3 godine

Pa evo prva fotka otriva sve, ne mozete onako vene da imate po rukama izrazene bez sterioda, nemoguce!
(Marko, 10. januar 2023 18:05)

da. i šatro bi mu izrasle kandže bez istih.

...

pre 3 godine

"Pojeo sam mnogo piletine i izvinjavam se svim veganima, vegetarijancima i pilićima na svetu. Karma mi nije dobra. Ako koje božanstvo ima veze s kokošima, u nevolji sam"

Ma lagano buraz. I ja koliko sam samo jaja pojeo u vojsci ni dan danas ne smem kokošku u oči da pogledam.

Broj 1

pre 3 godine

Što ste toliko sumnjičavi? Dok sam onomad nadgledao treninge Spartanaca pred poslednju bitku kod Termopila svako od njih je bio isklesan kao ovaj.

realno

pre 3 godine

Klasicni steroidi su prevazidjeni i moguce da ih nije ni uzimao.
Doping se koristi za oporavak i lecenje povreda sto je za 40+ jos vaznije.

Maraja

pre 3 godine

Ja mu verujem, oduvek je bio aktivan, još dok je bio običan čovek. Hju je predavao fizičko pre nego što se bacio na pozorište, pa tek onda na film. Ima snimak sa nekog crvenog tepiha gde pita jednog novinara, a svog bivšeg učenika, da li vežba. Kad imaš najbolje trenere i ishranu, a ne moraš ništa drugo da radiš, sem telo u teretani, moguće je bez steroida.

Marko

pre 3 godine

Naravno da jeste. A zašto smo sumničavi pa zato što teniramo ceo život i dobro znamo koliko je teško za to vreme, u tim godinama, postići takve rezultate.

el Chapo SLO

pre 3 godine

Ne smije reči možda i zato, što neki glumci (večina njih) ugovorom potpiše, da neće ulaziti u detalje o treningu i ishrani (i "suplementima").

U prvom X-Menu možda i nije uzimao, sa treningom se da, ništa posebno. a ostale već... verovatno. pogotovo Logana, sa 50+ godina - steroidi)

Džoni

pre 3 godine

Pa evo prva fotka otriva sve, ne mozete onako vene da imate po rukama izrazene bez sterioda, nemoguce!
(Marko, 10. januar 2023 18:05)

Može, evo ja imam 46 godina, mršavije sam građe a dosta visok, vežbam redovno i imam veoma izražene vene, svaka se ocrta. Ipak mislim da je sve od čoveka do čoveka, moj otac je ceo život bio mišićav a nikada nije išao u teretanu niti je radio neke teške poslove, ja sam isto na njega, vežbam jer sam dosta statičan i rezultat se vidi.

kejt_winslet

pre 3 godine

Prvo Džekmenu je slavu više doneo film Kejt i Leopold nego X- men . Više se probio sa Sabljarkom i Van Helsingom, nego sa drugim delom fima x-men. 

(Mikica, 11. januar 2023 05:54)

Ne znam da li postoji komentar netacniji od ovog...

Swordfish i VanHelsing = veliki kriticki i finansijski neuspesi, pogledaj malo po netu recepciju ta dva filma.
Xmen 1 i 2 = kriticki i finansijski uspesi posle kojih je snimljeno jos 10 Xmen filmova, a od toga 3 solo Vulverin filma...i opet je najavljen Vulverin u Dedpulu...


Dzekmen je sa Vulverin ulogom okrenuo par milijardi dolara u filmskoj industriji.
Al po tebi ce ostati upamcen po ulozi iz Kejt i Leopold

smesni ste

pre 3 godine

debelim, masnim teretanasima koji ne izbijaju iz auta i misle da ako piju proteine, jedu giros posle treninga i dizu bendz nista nije jasno

Zastava101Specijal

pre 3 godine

realno ovo je sve moguce i bez steroida...ko se imalo razume u vezbanje i generalno fitness, slozice se sa mnom...
(Deathstroke, 11. januar 2023 00:31)
Navedi mi jednog Mr Universum
da je "čist" od Švarcenegera na ovamo.

Moler

pre 3 godine

Glumci koji glume te fiktivne filmske junake imaju potpisan Ugovor u kome se traži da izgledaju baš tako kako ne možeš bez steroida. Imaju ljude koji se brinu o zdravlju, količini steroida, treninzima...
Svaki glumac koga su pitali da li je uzimao steroide, morali su da kažu jedno te isto: "Jeo sam 2kg piletine dnevno, a imao sam 3-7 treninga dnevno". Za 17 miliona dolara uzimao bih i ja steroide 5 meseci.

Higsov Bozon

pre 3 godine

Može se dosta mitoga postiči bez steroida,prije svega potrebne su neke genetske predispozicije,kao i eventualno bavljenje nekim sportom u mladosti.Svakako da onaj ko je većinu života proveo na relaciji fotelja,automobil,kafić,neće doći do nekog ozbiljnijeg rezultata godinama. Iz ličnog iskustva mogu reći da će vas malo teži fizički rad za 6-8 mjeseci dovesti do prilično izdefinisnog tijela.Kada tu uključite ishranu i povremenu teretanu i vožnju bicikla ,mogu se postići odlični rezultati. Kao što sam rekao mnogo zavisi od genetskih predispozicija i ranije fizičke spreme. E sada za malo veću mišićnu masu,mislim da je ipak potrebno malo xemije. I još nešto,izražene vene nijesu znak da je neko koristio steroide,suplemente,ili šta već.Ima.nas koji po rukama i nogama imamo prosto izražene vene koje uslijed stalnog i napornog rada još više dođu do izražaja .

duki

pre 3 godine

Moja zena ima vene po rukama tj. jacu vaskularnost nego ja. U porodici su joj svi mrsavi i zilavi, rade u njivi i takvi su jednostavno. Nije toliko ni stvar u treningu, ako si bucko po prirodi dzabe ti sve neces bas takve vene imati istaknute. Sedne teretana boy na slavi a pored njega teca Mile stolar kome su ruke do poda od fizickog rada...

palop

pre 3 godine

Ma jok i nije, ali niko u Holivudu to nece priznati, The Rock tvrdi da je natural, Kris Hemsvort prodaje neke fitnes aplikacije, a like je na svemu i svacemu da bi onako izgledao kao Tor...