Sreda, 31.08.2022.

18:00

Oprez: Polovnjaci opet poskupljuju

Izvor: B92

Oprez: Polovnjaci opet poskupljuju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 1 godinu

Kupovati polovnjake po ovim cenama je cisto ludilo! Moj grande punto skuplji danas nego pre 3 pune godine kad sam ga kupio!!!

Veliki brat

pre 1 godinu

Osim toga, razlike u cenama polovnjaka u Nemačkoj, Austriji i recimo Belgiji sa jedne i polovnih automobila u Srbiji sa druge su toliko velike da jasno pokazuju o čemu se radi - alavost i gramzivost preprodavaca.
(Reziel, 31. avgust 2022 21:51)

Hoćeš reći da je u Nemačkoj auto sa pravih N kilometara jeftiniji nego u Srbiji sa "pravih" N kilometara?



Trenutno nije vreme za nov auto, za 20.000 ne postoji iole auto a da nije cisto gradski iz segmenta A, a to je nenormalno, jer auto ne treba da bude luxuz sem onih koji jesu luxuz..
Problem je sto niko vise nzna kuda ovo vodi..
(C i n i k, 31. avgust 2022 22:08)

Kako nema, drugar kupio Duster 1.0 za 16.000 :)))



Ako si ga kupio pre 2 god kako moze da bude star 2.5 godine?
(C i n i k, 1. septembar 2022 01:56)

Pomešao čovek, kupio ga pre 2.5 godine švalerki, ali ga ona posle 6 meseci izgustirala, pa ga on kao "kupio" ženi pre 2 godine ;)



Ne poskupljuju automobili vec evro gubi vrednost. Novi golf 7 pre 10 god bio 15800 eura sada golf 8 sa tri cilindra i hiljadu kubika 25 hiljade.
(Jovan, 31. avgust 2022 22:34)

Ima nas koji se sećamo da je Golf 2 GTD koštao 25.000 maraka, tako da su nemci 20 godina posle uvođenja evra bukvalno izjednačili € i DEM, jedino su ispali naivni oni koji su ušteđevinu u markama zamenili za evre i ostavili ih da leže u slamaricama, sad imaju praktično polovinu, a suštinski to ne vredi ni četvrtinu kao pre 20 godina.

Čačanin

pre 1 godinu

@NSrdjan
Bogme stanovi ce da roknu samo tako u jednom trenutku. Ne moze kriminal vise da odrzi ovako visoku cenu u nekom tamo Beogradu, a balon se vec prenaduvao. Dokazano milion puta i na normalnim trzistima i na kriminalizovanim.
(Hoho, 1. septembar 2022 11:04)

Stanovi u BG i nisu toliko skupi imajući u vidu koliko "milijardera" tamo ima i koliko se ljudi doseljava, nisi ti video koliko su cene otišle u manjim mestima.
A, evo u Čačku je cena u jednoj zgradi nedaleko od glavne pošte prešla 1750 evra za kvadrat, prodalo se gotovo sve po 1600 evra tokom izgradnje, a sad ono malo što je ostalo poskupljalo "samo" 10%. Najavljuje se do kraja godine poskupljenje za 100 do 200 evra po kvadratu, zavisno od lokacije, pa je takva jagma za stanovima da ni od stare gradnje nema šta da se izabere, vuku se po oglasima samo stanovi koje godinama neće niko da kupi, kao npr. 5. sprat bez lifta ili 10. sprat u zgradi od 14. spratova gde grejanje košta 160 evra mesečno.

Očekivao bi se pad cena kada se većina novozaposlenih sa relativno visokim platama kreditno zaduži i kupi sebi stan, kao npr. oni iz IT sektora, ali većina ispušta iz vida razne "biznismene", ne samo one kontraverzne, već i one koji imaju jače firme, lance piljarnica i slično, oni svi ulažu novac u nekretnine, uglavnom u stanove, jer im je to način da sačuvaju vrednost kapitala. Zbog njih su i ove sada cene naduvane u celoj Srbiji, i tako će ostati dok država ne uvede visoke poreze na dodatne nekretnine.

Boki

pre 1 godinu

A niko ne spominje da su nam plate iste kao i pre 2-3 godine. Planirao sam da kupim nov auto i sad ne pada na pamet da dajem za isto auto veće učešće, veću ratu za nekih srotinjak evra ili da ga otplaćujem godinu-dve duže.

reno

pre 1 godinu

nazalost obje krize jedne iza druge kao da su dogovorene za pravljenje dosta milionera I milijardera a narode propada, treba jedna svjetska revolucija...

Srđan BL

pre 1 godinu

Mozda je najveci krivac "pumpanje" Evra, koji gubi vrijednost zadnjih par godina, sto se vidi i "opstem" poskupljenju. Proljetos sam kupovao zeljezo za radove u dvoristu i tada je cijena otisla gore 50% (kao zbog rata u Ukrajini)... Licno sam misljena da su te dvije krize dobro posluzile za skretanje paznje sa "stampanja" Evra, pa samim tim i tako naglih poskupljenja...
Isporuke novih automobila zbog cipova i sva ova nesigurnost pocev od Korone pa ovim ratom ukocile su prodaju novih, a samim tim je ponuda polovnih pala, sto je dovelo do rasta njihovih cijena. Krajem 2019.sam kupio dva polovna auta i sad svaki ima po 100.000km vise, a mogu ih bez problema prodati nakon skoro tri godine po istoj cijeni...
Kod nas cijene stanova rastu zbog vijestacke traznje (ulaganje ustedjevine prije nego drzanje novca u banci), ali i zbog pumpanja cijena onih koji kroz stanogradnju peru pare i pitanje je kada ce to sve pasti... Bas planirao kupovinu stana, zbog gore pomenutih razloga, ali mi ne djeluje sigurna investicija, a novac sa druge strane sve vise gubi vrijednost... Zlato je mozda najsigurnije, ali ne moze bas svako do njega... Jbg, kako god okrenes...

sempervivum

pre 1 godinu

Prodao sam svoj stari auto, jer mi se ukazala prilika, ali izgleda da sam se prevario... Sad sam na muci, jer nemem auto, treba mi, ali je ponuda prilično slaba. Već dugo pratim oglase i vidim da cene jesu visoke, ali primećujem da mnogi automobili stoje baš dugo na placevima. Pre neki dan sam obišao nekoliko placeva. Našao sam neke automobile koji su bukvalno zarasli u korov! Toliko su ih kupci obilazili... (ali se cena nije promenila).

Proda se brzo ono što je dobro, a ima korektnu cenu.

Gobelja

pre 1 godinu

Sipah pre neki Dan u Cg Dizel.. 50 Dinara jeftiniji nego u Srbiji.
(nikola, 01. septembar 2022 09:43)
Drzava Crna Gora se odrekla dela akciza,Srbija nije.

Ništa panika samo nauka

pre 1 godinu

Ne poskupljuju automobili vec evro gubi vrednost. Novi golf 7 pre 10 god bio 15800 eura sada golf 8 sa tri cilindra i hiljadu kubika 25 hiljade.
(Jovan, 31. avgust 2022 22:34)

I čeka se na njega 18 meseci.

Kiki

pre 1 godinu

Zbog situacije u svetu sve poskupljuje...ljudi gledaju sve moguce rizike.moj licni stav treba sacekati da sve ovo prodje.da se smiri situacija.e sad ako nekome bas treba auto neka kupi.meni nije o glavu zato cu sacekati,razmisljam sta ako firma pukne i ostanem bez posla.treba imati u steku kesa da se prezivi.treba na sve misliti,cene lete u nebo sve manje posla.trenutno nije vreme da se investira u automobil.e sad zavisi od coveka.ko kakav posao ima,i kao sto rekoh od potreba.da li mu auto treba kako se kaze o glavu.recimo zavisi mu posao od auta...itd.ali da kupis auto samo da bi ga imao,to je kocka u ovo vreme!!!!

Hoho

pre 1 godinu

@NSrdjan

Bogme stanovi ce da roknu samo tako u jednom trenutku. Ne moze kriminal vise da odrzi ovako visoku cenu u nekom tamo Beogradu, a balon se vec prenaduvao. Dokazano milion puta i na normalnim trzistima i na kriminalizovanim.

eto

pre 1 godinu

ja kupio auto pre nekoliko godina. Danas ako bih kupovao takav sa istom staroscu, kilometrazom, motorom itd kao kad sam kupio ovaj, platio bih 70% vise. Tako da su otprilike toliko otisli, bar kod nas.

tompus

pre 1 godinu

Ne poskupljuju automobili vec evro gubi vrednost. Novi golf 7 pre 10 god bio 15800 eura sada golf 8 sa tri cilindra i hiljadu kubika 25 hiljade.
(Jovan, 31. avgust 2022 22:34)

Zahvaljujemo se

da istina!

Donjko Glavati

pre 1 godinu

Ja kupio zeni auto pre 2 godine. Platio 60.000€, sad je star 2 i po godine, a nema ga ispod 65. 
(Slovenac, 31. avgust 2022 23:55) 

Ako si ga kupio pre dve godine, kako je sad star dve i po? Vidiš kako sam te uhvatio u lažima? :))
(Masariko, 01. septembar 2022 08:54)

Pa kupio polovan,star 6 meseci,pobogu...

Dragan

pre 1 godinu

"Obo nije tacna izjava. Do 2035. ce biti dozvoljena proizvodnja i prodaja novih vozila sa SUS motorima a benzinci i dizelasi ce da se voze bar jos 30god posle toga. A i bas me zanima na koju ce struju da se pune elektricni automobili kad EU najavljuje "energetski teskih 5 do 10 godina""
Kako to mislis jos 30godina? Moderni automobili ne traju toliko dugo. Osim ako si mislio na industrijske masine (traktore, bagere itd.) posto one nemaju adekvatnu zamenu na baterije.

nikola

pre 1 godinu

Pravih prodavaca je Malo.. Ja Sam pre 2 godine kupio auto 2016to na placu Koji iskljucivo prodaje aute skinute sa lizinga na zapadu... Sa autom Sam extra zadovoljan.. Za mene je to Nov auto.. Tad je Imao 40 auta na placu.. I tad je vec kukao da sve teze nabavlja auta ... I prodajem Tuda sa vremena na vreme I vidim svaki put sve manje.. .evo pre neki dan pogledam Ima samo 3 auta na celom placu.. Tako da Sam kupio u zadnjem trenutku.. Sad Taj isti auto sa opremom Koju ja imam a to je maltene sve (adaptivni automat, drzanje trake, Sam koci, mrtvi ugao, Crossway traffic, automatski parking, android auto it'd) da je isto 4 godina star Kosta Vise nego Duplo.

Fingolfin

pre 1 godinu

Ima nas koji se secamo da je Golf 2007 i 2008 dostigao cenu preko 22.000 evra pa je za par meseci pao na 17-18. Placevi polovnih automobila su bili puni a niko nije nista kupovao bez obzira na cenu. Isto je bilo kao i sa stanovima”ako ne kupis odmah” prodace se nekom drugom za 5 min. Videcemo, kapitalizam funkcionise tako sto kriza na svakih 10 godina ispravi sve anomalije i izduva balone. Pitanje je samo koliko velika kriza dolazi.

NSrdjan

pre 1 godinu

Sta vam je ljudi, cene nece ici dole zbog globalne inflacije i opsteg poskupljenja, pocevsi od energenata, pa posledicno tome i svih usluga i dobara. Ne govorim samo za automobile, nego i stanove, poljoprivredno zemljiste, sve sto se moze nazvati vecom investicijom.

R.D

pre 1 godinu

Uglavnom sve sto poskupi i ostane tako duži period gotovo nikad ne pojeftini! Ako sada kupite auto možda i ustedite neki evro u odnosu na naredne mesece. Prodavcima je avgust mesec najgori za prodaju auta svi koji su hteli da kupe auto kupili su pre odmora a mnogi su na odmoru pa niko i ne kupuje aute sada! Mozda iskoristite priliku sada. Razmislite!

Masariko

pre 1 godinu

Ja kupio zeni auto pre 2 godine. Platio 60.000€, sad je star 2 i po godine, a nema ga ispod 65.
(Slovenac, 31. avgust 2022 23:55)

Ako si ga kupio pre dve godine, kako je sad star dve i po? Vidiš kako sam te uhvatio u lažima? :))

Bane

pre 1 godinu

Ako ovako nastavi neće biti dobro ni za prodavce ni za kupce polovnih aut!
(RR 10, 31. avgust 2022 19:05

Mozete li nam reci gde je problem? Zasto je tesko kupiti auto, ne prodaju ih ili nesto drugo? S obzirom da su lizing kuce u pitanju, sta oni rade kada se isplati lizing?
(rani, 31. avgust 2022 20:36)

Ta vozila koja naši dileri kupuju na aukcijama lizing kuća su vozila koja su vožena na operativni lizing odnosno rentirana su. I do sada je na zapadu bilo uzmeš nov auto na rentu na 3 ili 4 godine zavisno od godišnje kilometraže koju ugovoriš, položiš depozit, i kada istekne period rentiranja umesto da isplate ostatak vrednosti da im auto ostane oni ga vrate lizing kući i otprilike za istu mesečnu rentu i onaj već položeni depozit uzmu nov i tako vrte u krug.

Međutim sada se novi ili čekaju dugo nema ih na stanjima ili su jako skupi što povećava i visinu mesečne rente, verovatno bi morali da polože i dodatan depozit i onda se odlučuju da isplate ostatak vrednosti i zadrže vozilo.

Tako da nema više na zapadu toliko kola u ponudi pa samim tim je teško i uvesti.

Evo ti recimo kod mene u firmi je bila praksa da se vozila menjaju na 5 godina. U voznom parku imamo Superbe 2014 i 2015 godište prethodni model, trebali smo da ih menjamo 2020 godine i čekali smo sajam automobila u martu da vidimo ponudu, uslove...onda korona, vanredno stanje, sada rat...još uvek vozimo iste Škode i pitanje je da li ćemo ih i sledeće godine menjati kako je sve ovo krenulo.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.
(Jovan, 31. avgust 2022 20:06)
da si ga tad kupio sada posle dve godine vredeo bi više ...

Teo

pre 1 godinu

"Interesovanje za kupovinu e-vozila ne treba da čudi, jer se očekuje potpuna zabrana dizel i benzin vozila u Evropskoj uniji do 2035. godine."
Obo nije tacna izjava. Do 2035. ce biti dozvoljena proizvodnja i prodaja novih vozila sa SUS motorima a benzinci i dizelasi ce da se voze bar jos 30god posle toga. A i bas me zanima na koju ce struju da se pune elektricni automobili kad EU najavljuje "energetski teskih 5 do 10 godina"

Petrolhead

pre 1 godinu

Ja na biciklo, nema se za auto, već cirka 30 godina
(Bora, 1. septembar 2022 07:08)

Zašto misliš da nas je briga? Posebno ovde, na temi o automobilima.

Petrolhead

pre 1 godinu

Ako si ga kupio pre 2 god kako moze da bude star 2.5 godine?
(C i n i k, 1. septembar 2022 01:56)

Kupio ga je polovnog, starog pola godine?

Na stranu što nas ne zanimaju njegova dostignuća. :)

Boki

pre 1 godinu

Oktavia se čeka duze od godinu dana i to nije sigurno. Druga stvaka cenu dobijete tek pri preuzimanju kola sto znaci moze biti znatno veca. Treca stvar smanjuje se na kvalitetu materijala, dobavljaci u problemima i nabavkama, u svakom slucaju nikako nije trenutak za zamenu kola. Odrzavajte ljudi svoja kola, ulozite koji dinar i vratice Vam se mnogo vise. Realno kvalitet novih kola je zaista upitan, kvarovi su enermno skupi a garancija Vas to obavezuje.

petar markovic

pre 1 godinu

Ja kupio zeni auto pre 2 godine. Platio 60.000€, sad je star 2 i po godine, a nema ga ispod 65.
(Slovenac, 31. avgust 2022 23:55)

ma bravo legendo. ali barem je onom tvom od 100.000 evra pala cena pa je sad 99.000 evra

Boki

pre 1 godinu

Kupovina automobila= bacanje para. Vozite ono sto imate, ako imate.
(Nata, 31. avgust 2022 19:03)

To vam one govore. Da manje ulažete u muškost a više da ostane za njihove cipele. Bockaju vas estogenom, tostesteron se smatra neželjenim danas, nasilan muškarac, predator. Pretvaraju vas u poslušne zombije, cede vam životne sokove.
(Goxy, 31. avgust 2022 21:14)
@Goxy
Sta bre kak.š

Gotiva

pre 1 godinu

Izgleda da je ovo istina nazalost, prije 3 godine sam kupio bmw 320d gran turismo za 16k evra presao sa njim 50000 km i prodao ga ove godine za 18k evra, mislio sam da sam super prosao dok nisam poceo da trazim novi auto da kupim...

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.
(Jovan, 31. avgust 2022 20:06) 
polako , kad budes imao 75 godina polakice kreći u kupovinu

Pop

pre 1 godinu

...mojoj ,odličnoj (za te pare!), novokupljenoj, garažiranoj, redovno servisiranoj Škodi TDI, 2002, izgleda raste "cijena", a tek sam na pravih 147kkm...

Vozim, dok je dobra, a odlična je, p,p,p!

Nikola

pre 1 godinu

Ako i neka,davaće ih i za džabe ! Možda sam i razmišljao o drugom automobilu ali su uličari bezobrazni...navadili se na foru dok ide.

C i n i k

pre 1 godinu

Ja kupio zeni auto pre 2 godine. Platio 60.000€, sad je star 2 i po godine, a nema ga ispod 65.
(Slovenac, 31. avgust 2022 23:55)


Ako si ga kupio pre 2 god kako moze da bude star 2.5 godine?

Goxy

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.
(Jovan, 31. avgust 2022 20:06)

Zamisli molim te kada Srbin umisli da srpsko tržište može da diktira svetsku cenu proizvoda. Matori, da nas nema, autoindustrija ne bi ni provalila to.

A na stranu što si odustao u poslednjem trenutku kad su se kola uzimala odmah sa lagera + popusti + pristojna cena. Ja bih se doživotno jeo da sam napravio takvu odluku.

Bane

pre 1 godinu

Srpski "uvoznici i stručnjaci" za polovnjake:

1. I dalje se čeka na nove automobile po šest meseci - pa su zato poskupeli polovnjaci.

2. Globalni rast cena, transporta i drugih troškova - poskupeli polovnjaci uvezeni ili stavljeni na oglas pre 3+ meseci.

3. Novi automobili imaju sve bolju početnu opremu - pa su zato poskupeli polovnjaci stari tri do deset godina.
(Reziel, 31. avgust 2022 21:51)

Polovni poskupljuju jer poskupljuju novi. Npr ja sam moj auto 2018 platio polovan 15.000 eur kada se isti takav nov reklamirao na sajtu dilera za 24.990 eur. Znaci nekih 60% cene novog.

Sada je takav nov po cenovniku 36.990 eur. Znaci ako bi polovan opet bio 60% cene novog on umesto 15.000 sada kosta 22.000 eur.

I tako dalje, ako je lupam takav 3 godine star bio 15.000, 6 godina star je bio 9.000 sada je taj 3 godine star 22.000 pa je onaj 6 godina star 14.000....

Znaci novi poskupljuju zbog xy razloga a polovni se samo iznivelisu sa tim.

Alex

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.
(Jovan, 31. avgust 2022 20:06) 

Ne,nego si ti stariji 2 godine.Život prolazi i jedino vreme ne možeš da kupiš. Zato, živi dok možeš, pare ionako služe da ti stvore lep ugođaj u zivotu.

hm...

pre 1 godinu

Imam plac na 200m od kuće. I vidim da ni jedan auto nije prodao mesecima. Mogu da ih i nabrojim sva koja su na placu. Kaže mi drugi vlasnik auto placeva da on prebacuje kola sa placa na plac kad mu ne ide prodaja, očigledno je da neko laže. Verujem da su cene prenapumpane i da će ići dole. Ali tek na proleće. Da vidi svet kako će biti sa krizom zbog Ukrajine.

Jovan

pre 1 godinu

Ne poskupljuju automobili vec evro gubi vrednost. Novi golf 7 pre 10 god bio 15800 eura sada golf 8 sa tri cilindra i hiljadu kubika 25 hiljade.

petar markovic

pre 1 godinu

rat u ukrajini... da da, mora da je to bas zasluzno za poskupljenje. jos kad se ponovo zakuva u abhaziji i juznoj osetiji, ma idi bre, za duplo ima sve da poskupi.

jaran

pre 1 godinu

ja uzo punta prosle godine 20 godina starog
(prezadovoljan, 31. avgust 2022 21:26)

Kad ostanes bez goriva samo ga ostavi jer ce pun rezervoar biti skuplji od makine.

C i n i k

pre 1 godinu

Trenutno nije vreme za nov auto, za 20.000 ne postoji iole auto a da nije cisto gradski iz segmenta A, a to je nenormalno, jer auto ne treba da bude luxuz sem onih koji jesu luxuz..
Problem je sto niko vise nzna kuda ovo vodi..

Goxy

pre 1 godinu

Kupovina automobila= bacanje para. Vozite ono sto imate, ako imate.
(Nata, 31. avgust 2022 19:03)

To vam one govore. Da manje ulažete u muškost a više da ostane za njihove cipele. Bockaju vas estogenom, tostesteron se smatra neželjenim danas, nasilan muškarac, predator. Pretvaraju vas u poslušne zombije, cede vam životne sokove.

Sima Kosmos

pre 1 godinu

Pratim u oglasima neku klasu automobila koja me zanima. Nista se ne kupuje, sve stoji precenjeno i ne prodaje se. Niko ne objavljuje statistiku da je pad prodaje vozila preko 30%. Siri se neka fama po medijima da je velika potraznja i da ne moze da se napravi/uveze dovoljno automobila. Pogledajte statistike u EU, prodaja prepolovljena. Ljudi stede pare za grejanje, niko vise ne razmislja o automobilima.

dexter-lab

pre 1 godinu

Ono sto ja pratim na mobile de, benzici starosti oko 10 godina, jeftiniji su 10-15% nego pre 3 meseca. U Srbiji nikada nista nije pojeftinilo pa nece ni polovnjaci.

RS

pre 1 godinu

Kupovina automobila= bacanje para. Vozite ono sto imate, ako imate.
(Nata, 31. avgust 2022 19:03)

Ja, biti samo dodao novog automobila. Prelazim godišnje 50+ hiljada, ranije se ložio ako novo5je novo, kad prodam izgubim maksimalno, džaba kupljen ovde nov, održavan, kad ima 200+ hiljada km. Poslednja 3 - 4 automobila su kupljena u ovlašćenom salonu sa oko 2 godine starosti poslednji je bmw 525 2017, kupljen 2019 sa 40.000 km za 60ak% para koliko je plaćen nov i garancijom još fali 2 meseca za 2 godine. Mnogo manje izgubim ovako

Mika

pre 1 godinu

Nato kako za koga!
Neko kupuje kola od 3k ,neko od 30k ili 300k.
Ti cuvaj pare ako ih imas kada padnu cene!
(Goran, 31. avgust 2022 19:26). Potrosacka groznica, malogradjanstina, kompleksi, lako stecene (pokradene) pare….

Reziel

pre 1 godinu

Srpski "uvoznici i stručnjaci" za polovnjake:

1. I dalje se čeka na nove automobile po šest meseci - pa su zato poskupeli polovnjaci.

2. Globalni rast cena, transporta i drugih troškova - poskupeli polovnjaci uvezeni ili stavljeni na oglas pre 3+ meseci.

3. Novi automobili imaju sve bolju početnu opremu - pa su zato poskupeli polovnjaci stari tri do deset godina.

Polovni automobili su kod nas poskupeli zbog alavosti uvoznika, ni zbog čega drugog. U ovom trenutku se šest meseci čeka na novi RAV4 i Škodu Octaviu. Osim još par modela, većina uvoznika novih automobila ima skoro sve na stanju, ili ako se poručuje, čeka se isto kao recimo pre korone.
Osim toga, razlike u cenama polovnjaka u Nemačkoj, Austriji i recimo Belgiji sa jedne i polovnih automobila u Srbiji sa druge su toliko velike da jasno pokazuju o čemu se radi - alavost i gramzivost preprodavaca.

Ljudi koji stave normalnu cenu za svoj automobil ga i prodaju. Ovi ostali - stoje i čekaju. Moje mišljenje je da po ovim cenama zaista ne treba kupovati polovni automobil, vozite šta imate i čekajte. Osim ako placevi nisu samo paravan za pranje novca, moraju spustiti cene.

Ćira

pre 1 godinu

sada se kupuju automobili jer će do zime biti još 10-20% skuplji. zar niste ništa naučili na primeru stanova i kuća? taj "balon" nije pukao, niti će

Мики

pre 1 godinu

Дао 6000 за Астру Ј козмо опрема пре две године. Сад видим иста таква 6250. Лудило.

rani

pre 1 godinu

Ako ovako nastavi neće biti dobro ni za prodavce ni za kupce polovnih aut!
(RR 10, 31. avgust 2022 19:05

Mozete li nam reci gde je problem? Zasto je tesko kupiti auto, ne prodaju ih ili nesto drugo? S obzirom da su lizing kuce u pitanju, sta oni rade kada se isplati lizing?

Jovan

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.

Veliki brat

pre 1 godinu

Najgore je to što su poskupljali baš oni automobili koji su stari od 4 do 16 godina i prešli su izmešu 123.201 i 198.916 kilometra :)

s mile

pre 1 godinu

Planirao sam promenu auta, ne baš zbog potrebe, više promene radi. Pratio oglase

Zadnjih par meseci, jedva da sam par puta pogledao šta se nudi i za koje pare... ovo su sulude cene, za izraubovana kola

RR 10

pre 1 godinu

Bavimo se uvozom automobila iskljucivo od lizing kuća, nikada nije bilo teze kupiti auto, pre par meseci je bilo još i dobro kako je sada a mislili smo da je loše. Ako ovako nastavi neće biti dobro ni za prodavce ni za kupce polovnih aut!

Djorke

pre 1 godinu

@
Kupovina automobila= bacanje para. Vozite ono sto imate, ako imate.
(Nata, 31. avgust 2022 19:03)


Iskreno - meni je doslo isto. Stari auto sam prodao skuplje, dodao onoliko koliko sam planirao i kupio noviji.
Nije bas da je bila drama oko toga, veci ie problem naci nesto da valja :)

s mile

pre 1 godinu

Planirao sam promenu auta, ne baš zbog potrebe, više promene radi. Pratio oglase

Zadnjih par meseci, jedva da sam par puta pogledao šta se nudi i za koje pare... ovo su sulude cene, za izraubovana kola

Djorke

pre 1 godinu

@
Kupovina automobila= bacanje para. Vozite ono sto imate, ako imate.
(Nata, 31. avgust 2022 19:03)


Iskreno - meni je doslo isto. Stari auto sam prodao skuplje, dodao onoliko koliko sam planirao i kupio noviji.
Nije bas da je bila drama oko toga, veci ie problem naci nesto da valja :)

Sima Kosmos

pre 1 godinu

Pratim u oglasima neku klasu automobila koja me zanima. Nista se ne kupuje, sve stoji precenjeno i ne prodaje se. Niko ne objavljuje statistiku da je pad prodaje vozila preko 30%. Siri se neka fama po medijima da je velika potraznja i da ne moze da se napravi/uveze dovoljno automobila. Pogledajte statistike u EU, prodaja prepolovljena. Ljudi stede pare za grejanje, niko vise ne razmislja o automobilima.

dexter-lab

pre 1 godinu

Ono sto ja pratim na mobile de, benzici starosti oko 10 godina, jeftiniji su 10-15% nego pre 3 meseca. U Srbiji nikada nista nije pojeftinilo pa nece ni polovnjaci.

Reziel

pre 1 godinu

Srpski "uvoznici i stručnjaci" za polovnjake:

1. I dalje se čeka na nove automobile po šest meseci - pa su zato poskupeli polovnjaci.

2. Globalni rast cena, transporta i drugih troškova - poskupeli polovnjaci uvezeni ili stavljeni na oglas pre 3+ meseci.

3. Novi automobili imaju sve bolju početnu opremu - pa su zato poskupeli polovnjaci stari tri do deset godina.

Polovni automobili su kod nas poskupeli zbog alavosti uvoznika, ni zbog čega drugog. U ovom trenutku se šest meseci čeka na novi RAV4 i Škodu Octaviu. Osim još par modela, većina uvoznika novih automobila ima skoro sve na stanju, ili ako se poručuje, čeka se isto kao recimo pre korone.
Osim toga, razlike u cenama polovnjaka u Nemačkoj, Austriji i recimo Belgiji sa jedne i polovnih automobila u Srbiji sa druge su toliko velike da jasno pokazuju o čemu se radi - alavost i gramzivost preprodavaca.

Ljudi koji stave normalnu cenu za svoj automobil ga i prodaju. Ovi ostali - stoje i čekaju. Moje mišljenje je da po ovim cenama zaista ne treba kupovati polovni automobil, vozite šta imate i čekajte. Osim ako placevi nisu samo paravan za pranje novca, moraju spustiti cene.

RR 10

pre 1 godinu

Bavimo se uvozom automobila iskljucivo od lizing kuća, nikada nije bilo teze kupiti auto, pre par meseci je bilo još i dobro kako je sada a mislili smo da je loše. Ako ovako nastavi neće biti dobro ni za prodavce ni za kupce polovnih aut!

Alex

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.
(Jovan, 31. avgust 2022 20:06) 

Ne,nego si ti stariji 2 godine.Život prolazi i jedino vreme ne možeš da kupiš. Zato, živi dok možeš, pare ionako služe da ti stvore lep ugođaj u zivotu.

hm...

pre 1 godinu

Imam plac na 200m od kuće. I vidim da ni jedan auto nije prodao mesecima. Mogu da ih i nabrojim sva koja su na placu. Kaže mi drugi vlasnik auto placeva da on prebacuje kola sa placa na plac kad mu ne ide prodaja, očigledno je da neko laže. Verujem da su cene prenapumpane i da će ići dole. Ali tek na proleće. Da vidi svet kako će biti sa krizom zbog Ukrajine.

Jovan

pre 1 godinu

Ne poskupljuju automobili vec evro gubi vrednost. Novi golf 7 pre 10 god bio 15800 eura sada golf 8 sa tri cilindra i hiljadu kubika 25 hiljade.

jaran

pre 1 godinu

ja uzo punta prosle godine 20 godina starog
(prezadovoljan, 31. avgust 2022 21:26)

Kad ostanes bez goriva samo ga ostavi jer ce pun rezervoar biti skuplji od makine.

petar markovic

pre 1 godinu

rat u ukrajini... da da, mora da je to bas zasluzno za poskupljenje. jos kad se ponovo zakuva u abhaziji i juznoj osetiji, ma idi bre, za duplo ima sve da poskupi.

C i n i k

pre 1 godinu

Trenutno nije vreme za nov auto, za 20.000 ne postoji iole auto a da nije cisto gradski iz segmenta A, a to je nenormalno, jer auto ne treba da bude luxuz sem onih koji jesu luxuz..
Problem je sto niko vise nzna kuda ovo vodi..

petar markovic

pre 1 godinu

Ja kupio zeni auto pre 2 godine. Platio 60.000€, sad je star 2 i po godine, a nema ga ispod 65.
(Slovenac, 31. avgust 2022 23:55)

ma bravo legendo. ali barem je onom tvom od 100.000 evra pala cena pa je sad 99.000 evra

Veliki brat

pre 1 godinu

Najgore je to što su poskupljali baš oni automobili koji su stari od 4 do 16 godina i prešli su izmešu 123.201 i 198.916 kilometra :)

Goxy

pre 1 godinu

Kupovina automobila= bacanje para. Vozite ono sto imate, ako imate.
(Nata, 31. avgust 2022 19:03)

To vam one govore. Da manje ulažete u muškost a više da ostane za njihove cipele. Bockaju vas estogenom, tostesteron se smatra neželjenim danas, nasilan muškarac, predator. Pretvaraju vas u poslušne zombije, cede vam životne sokove.

Boki

pre 1 godinu

Oktavia se čeka duze od godinu dana i to nije sigurno. Druga stvaka cenu dobijete tek pri preuzimanju kola sto znaci moze biti znatno veca. Treca stvar smanjuje se na kvalitetu materijala, dobavljaci u problemima i nabavkama, u svakom slucaju nikako nije trenutak za zamenu kola. Odrzavajte ljudi svoja kola, ulozite koji dinar i vratice Vam se mnogo vise. Realno kvalitet novih kola je zaista upitan, kvarovi su enermno skupi a garancija Vas to obavezuje.

Мики

pre 1 godinu

Дао 6000 за Астру Ј козмо опрема пре две године. Сад видим иста таква 6250. Лудило.

RS

pre 1 godinu

Kupovina automobila= bacanje para. Vozite ono sto imate, ako imate.
(Nata, 31. avgust 2022 19:03)

Ja, biti samo dodao novog automobila. Prelazim godišnje 50+ hiljada, ranije se ložio ako novo5je novo, kad prodam izgubim maksimalno, džaba kupljen ovde nov, održavan, kad ima 200+ hiljada km. Poslednja 3 - 4 automobila su kupljena u ovlašćenom salonu sa oko 2 godine starosti poslednji je bmw 525 2017, kupljen 2019 sa 40.000 km za 60ak% para koliko je plaćen nov i garancijom još fali 2 meseca za 2 godine. Mnogo manje izgubim ovako

Donjko Glavati

pre 1 godinu

Ja kupio zeni auto pre 2 godine. Platio 60.000€, sad je star 2 i po godine, a nema ga ispod 65. 
(Slovenac, 31. avgust 2022 23:55) 

Ako si ga kupio pre dve godine, kako je sad star dve i po? Vidiš kako sam te uhvatio u lažima? :))
(Masariko, 01. septembar 2022 08:54)

Pa kupio polovan,star 6 meseci,pobogu...

Gotiva

pre 1 godinu

Izgleda da je ovo istina nazalost, prije 3 godine sam kupio bmw 320d gran turismo za 16k evra presao sa njim 50000 km i prodao ga ove godine za 18k evra, mislio sam da sam super prosao dok nisam poceo da trazim novi auto da kupim...

Mika

pre 1 godinu

Nato kako za koga!
Neko kupuje kola od 3k ,neko od 30k ili 300k.
Ti cuvaj pare ako ih imas kada padnu cene!
(Goran, 31. avgust 2022 19:26). Potrosacka groznica, malogradjanstina, kompleksi, lako stecene (pokradene) pare….

Jovan

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.

Fingolfin

pre 1 godinu

Ima nas koji se secamo da je Golf 2007 i 2008 dostigao cenu preko 22.000 evra pa je za par meseci pao na 17-18. Placevi polovnih automobila su bili puni a niko nije nista kupovao bez obzira na cenu. Isto je bilo kao i sa stanovima”ako ne kupis odmah” prodace se nekom drugom za 5 min. Videcemo, kapitalizam funkcionise tako sto kriza na svakih 10 godina ispravi sve anomalije i izduva balone. Pitanje je samo koliko velika kriza dolazi.

C i n i k

pre 1 godinu

Ja kupio zeni auto pre 2 godine. Platio 60.000€, sad je star 2 i po godine, a nema ga ispod 65.
(Slovenac, 31. avgust 2022 23:55)


Ako si ga kupio pre 2 god kako moze da bude star 2.5 godine?

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.
(Jovan, 31. avgust 2022 20:06) 
polako , kad budes imao 75 godina polakice kreći u kupovinu

Bane

pre 1 godinu

Ako ovako nastavi neće biti dobro ni za prodavce ni za kupce polovnih aut!
(RR 10, 31. avgust 2022 19:05

Mozete li nam reci gde je problem? Zasto je tesko kupiti auto, ne prodaju ih ili nesto drugo? S obzirom da su lizing kuce u pitanju, sta oni rade kada se isplati lizing?
(rani, 31. avgust 2022 20:36)

Ta vozila koja naši dileri kupuju na aukcijama lizing kuća su vozila koja su vožena na operativni lizing odnosno rentirana su. I do sada je na zapadu bilo uzmeš nov auto na rentu na 3 ili 4 godine zavisno od godišnje kilometraže koju ugovoriš, položiš depozit, i kada istekne period rentiranja umesto da isplate ostatak vrednosti da im auto ostane oni ga vrate lizing kući i otprilike za istu mesečnu rentu i onaj već položeni depozit uzmu nov i tako vrte u krug.

Međutim sada se novi ili čekaju dugo nema ih na stanjima ili su jako skupi što povećava i visinu mesečne rente, verovatno bi morali da polože i dodatan depozit i onda se odlučuju da isplate ostatak vrednosti i zadrže vozilo.

Tako da nema više na zapadu toliko kola u ponudi pa samim tim je teško i uvesti.

Evo ti recimo kod mene u firmi je bila praksa da se vozila menjaju na 5 godina. U voznom parku imamo Superbe 2014 i 2015 godište prethodni model, trebali smo da ih menjamo 2020 godine i čekali smo sajam automobila u martu da vidimo ponudu, uslove...onda korona, vanredno stanje, sada rat...još uvek vozimo iste Škode i pitanje je da li ćemo ih i sledeće godine menjati kako je sve ovo krenulo.

Hoho

pre 1 godinu

@NSrdjan

Bogme stanovi ce da roknu samo tako u jednom trenutku. Ne moze kriminal vise da odrzi ovako visoku cenu u nekom tamo Beogradu, a balon se vec prenaduvao. Dokazano milion puta i na normalnim trzistima i na kriminalizovanim.

Ništa panika samo nauka

pre 1 godinu

Ne poskupljuju automobili vec evro gubi vrednost. Novi golf 7 pre 10 god bio 15800 eura sada golf 8 sa tri cilindra i hiljadu kubika 25 hiljade.
(Jovan, 31. avgust 2022 22:34)

I čeka se na njega 18 meseci.

Kiki

pre 1 godinu

Zbog situacije u svetu sve poskupljuje...ljudi gledaju sve moguce rizike.moj licni stav treba sacekati da sve ovo prodje.da se smiri situacija.e sad ako nekome bas treba auto neka kupi.meni nije o glavu zato cu sacekati,razmisljam sta ako firma pukne i ostanem bez posla.treba imati u steku kesa da se prezivi.treba na sve misliti,cene lete u nebo sve manje posla.trenutno nije vreme da se investira u automobil.e sad zavisi od coveka.ko kakav posao ima,i kao sto rekoh od potreba.da li mu auto treba kako se kaze o glavu.recimo zavisi mu posao od auta...itd.ali da kupis auto samo da bi ga imao,to je kocka u ovo vreme!!!!

Bane

pre 1 godinu

Srpski "uvoznici i stručnjaci" za polovnjake:

1. I dalje se čeka na nove automobile po šest meseci - pa su zato poskupeli polovnjaci.

2. Globalni rast cena, transporta i drugih troškova - poskupeli polovnjaci uvezeni ili stavljeni na oglas pre 3+ meseci.

3. Novi automobili imaju sve bolju početnu opremu - pa su zato poskupeli polovnjaci stari tri do deset godina.
(Reziel, 31. avgust 2022 21:51)

Polovni poskupljuju jer poskupljuju novi. Npr ja sam moj auto 2018 platio polovan 15.000 eur kada se isti takav nov reklamirao na sajtu dilera za 24.990 eur. Znaci nekih 60% cene novog.

Sada je takav nov po cenovniku 36.990 eur. Znaci ako bi polovan opet bio 60% cene novog on umesto 15.000 sada kosta 22.000 eur.

I tako dalje, ako je lupam takav 3 godine star bio 15.000, 6 godina star je bio 9.000 sada je taj 3 godine star 22.000 pa je onaj 6 godina star 14.000....

Znaci novi poskupljuju zbog xy razloga a polovni se samo iznivelisu sa tim.

Nikola

pre 1 godinu

Ako i neka,davaće ih i za džabe ! Možda sam i razmišljao o drugom automobilu ali su uličari bezobrazni...navadili se na foru dok ide.

Petrolhead

pre 1 godinu

Ako si ga kupio pre 2 god kako moze da bude star 2.5 godine?
(C i n i k, 1. septembar 2022 01:56)

Kupio ga je polovnog, starog pola godine?

Na stranu što nas ne zanimaju njegova dostignuća. :)

Teo

pre 1 godinu

"Interesovanje za kupovinu e-vozila ne treba da čudi, jer se očekuje potpuna zabrana dizel i benzin vozila u Evropskoj uniji do 2035. godine."
Obo nije tacna izjava. Do 2035. ce biti dozvoljena proizvodnja i prodaja novih vozila sa SUS motorima a benzinci i dizelasi ce da se voze bar jos 30god posle toga. A i bas me zanima na koju ce struju da se pune elektricni automobili kad EU najavljuje "energetski teskih 5 do 10 godina"

Boki

pre 1 godinu

Kupovina automobila= bacanje para. Vozite ono sto imate, ako imate.
(Nata, 31. avgust 2022 19:03)

To vam one govore. Da manje ulažete u muškost a više da ostane za njihove cipele. Bockaju vas estogenom, tostesteron se smatra neželjenim danas, nasilan muškarac, predator. Pretvaraju vas u poslušne zombije, cede vam životne sokove.
(Goxy, 31. avgust 2022 21:14)
@Goxy
Sta bre kak.š

eto

pre 1 godinu

ja kupio auto pre nekoliko godina. Danas ako bih kupovao takav sa istom staroscu, kilometrazom, motorom itd kao kad sam kupio ovaj, platio bih 70% vise. Tako da su otprilike toliko otisli, bar kod nas.

Goxy

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.
(Jovan, 31. avgust 2022 20:06)

Zamisli molim te kada Srbin umisli da srpsko tržište može da diktira svetsku cenu proizvoda. Matori, da nas nema, autoindustrija ne bi ni provalila to.

A na stranu što si odustao u poslednjem trenutku kad su se kola uzimala odmah sa lagera + popusti + pristojna cena. Ja bih se doživotno jeo da sam napravio takvu odluku.

Petrolhead

pre 1 godinu

Ja na biciklo, nema se za auto, već cirka 30 godina
(Bora, 1. septembar 2022 07:08)

Zašto misliš da nas je briga? Posebno ovde, na temi o automobilima.

Pop

pre 1 godinu

...mojoj ,odličnoj (za te pare!), novokupljenoj, garažiranoj, redovno servisiranoj Škodi TDI, 2002, izgleda raste "cijena", a tek sam na pravih 147kkm...

Vozim, dok je dobra, a odlična je, p,p,p!

Ćira

pre 1 godinu

sada se kupuju automobili jer će do zime biti još 10-20% skuplji. zar niste ništa naučili na primeru stanova i kuća? taj "balon" nije pukao, niti će

rani

pre 1 godinu

Ako ovako nastavi neće biti dobro ni za prodavce ni za kupce polovnih aut!
(RR 10, 31. avgust 2022 19:05

Mozete li nam reci gde je problem? Zasto je tesko kupiti auto, ne prodaju ih ili nesto drugo? S obzirom da su lizing kuce u pitanju, sta oni rade kada se isplati lizing?

Gobelja

pre 1 godinu

Sipah pre neki Dan u Cg Dizel.. 50 Dinara jeftiniji nego u Srbiji.
(nikola, 01. septembar 2022 09:43)
Drzava Crna Gora se odrekla dela akciza,Srbija nije.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.
(Jovan, 31. avgust 2022 20:06)
da si ga tad kupio sada posle dve godine vredeo bi više ...

NSrdjan

pre 1 godinu

Sta vam je ljudi, cene nece ici dole zbog globalne inflacije i opsteg poskupljenja, pocevsi od energenata, pa posledicno tome i svih usluga i dobara. Ne govorim samo za automobile, nego i stanove, poljoprivredno zemljiste, sve sto se moze nazvati vecom investicijom.

Dragan

pre 1 godinu

"Obo nije tacna izjava. Do 2035. ce biti dozvoljena proizvodnja i prodaja novih vozila sa SUS motorima a benzinci i dizelasi ce da se voze bar jos 30god posle toga. A i bas me zanima na koju ce struju da se pune elektricni automobili kad EU najavljuje "energetski teskih 5 do 10 godina""
Kako to mislis jos 30godina? Moderni automobili ne traju toliko dugo. Osim ako si mislio na industrijske masine (traktore, bagere itd.) posto one nemaju adekvatnu zamenu na baterije.

sempervivum

pre 1 godinu

Prodao sam svoj stari auto, jer mi se ukazala prilika, ali izgleda da sam se prevario... Sad sam na muci, jer nemem auto, treba mi, ali je ponuda prilično slaba. Već dugo pratim oglase i vidim da cene jesu visoke, ali primećujem da mnogi automobili stoje baš dugo na placevima. Pre neki dan sam obišao nekoliko placeva. Našao sam neke automobile koji su bukvalno zarasli u korov! Toliko su ih kupci obilazili... (ali se cena nije promenila).

Proda se brzo ono što je dobro, a ima korektnu cenu.

tompus

pre 1 godinu

Ne poskupljuju automobili vec evro gubi vrednost. Novi golf 7 pre 10 god bio 15800 eura sada golf 8 sa tri cilindra i hiljadu kubika 25 hiljade.
(Jovan, 31. avgust 2022 22:34)

Zahvaljujemo se

da istina!

R.D

pre 1 godinu

Uglavnom sve sto poskupi i ostane tako duži period gotovo nikad ne pojeftini! Ako sada kupite auto možda i ustedite neki evro u odnosu na naredne mesece. Prodavcima je avgust mesec najgori za prodaju auta svi koji su hteli da kupe auto kupili su pre odmora a mnogi su na odmoru pa niko i ne kupuje aute sada! Mozda iskoristite priliku sada. Razmislite!

nikola

pre 1 godinu

Pravih prodavaca je Malo.. Ja Sam pre 2 godine kupio auto 2016to na placu Koji iskljucivo prodaje aute skinute sa lizinga na zapadu... Sa autom Sam extra zadovoljan.. Za mene je to Nov auto.. Tad je Imao 40 auta na placu.. I tad je vec kukao da sve teze nabavlja auta ... I prodajem Tuda sa vremena na vreme I vidim svaki put sve manje.. .evo pre neki dan pogledam Ima samo 3 auta na celom placu.. Tako da Sam kupio u zadnjem trenutku.. Sad Taj isti auto sa opremom Koju ja imam a to je maltene sve (adaptivni automat, drzanje trake, Sam koci, mrtvi ugao, Crossway traffic, automatski parking, android auto it'd) da je isto 4 godina star Kosta Vise nego Duplo.

Srđan BL

pre 1 godinu

Mozda je najveci krivac "pumpanje" Evra, koji gubi vrijednost zadnjih par godina, sto se vidi i "opstem" poskupljenju. Proljetos sam kupovao zeljezo za radove u dvoristu i tada je cijena otisla gore 50% (kao zbog rata u Ukrajini)... Licno sam misljena da su te dvije krize dobro posluzile za skretanje paznje sa "stampanja" Evra, pa samim tim i tako naglih poskupljenja...
Isporuke novih automobila zbog cipova i sva ova nesigurnost pocev od Korone pa ovim ratom ukocile su prodaju novih, a samim tim je ponuda polovnih pala, sto je dovelo do rasta njihovih cijena. Krajem 2019.sam kupio dva polovna auta i sad svaki ima po 100.000km vise, a mogu ih bez problema prodati nakon skoro tri godine po istoj cijeni...
Kod nas cijene stanova rastu zbog vijestacke traznje (ulaganje ustedjevine prije nego drzanje novca u banci), ali i zbog pumpanja cijena onih koji kroz stanogradnju peru pare i pitanje je kada ce to sve pasti... Bas planirao kupovinu stana, zbog gore pomenutih razloga, ali mi ne djeluje sigurna investicija, a novac sa druge strane sve vise gubi vrijednost... Zlato je mozda najsigurnije, ali ne moze bas svako do njega... Jbg, kako god okrenes...

Masariko

pre 1 godinu

Ja kupio zeni auto pre 2 godine. Platio 60.000€, sad je star 2 i po godine, a nema ga ispod 65.
(Slovenac, 31. avgust 2022 23:55)

Ako si ga kupio pre dve godine, kako je sad star dve i po? Vidiš kako sam te uhvatio u lažima? :))

Boki

pre 1 godinu

A niko ne spominje da su nam plate iste kao i pre 2-3 godine. Planirao sam da kupim nov auto i sad ne pada na pamet da dajem za isto auto veće učešće, veću ratu za nekih srotinjak evra ili da ga otplaćujem godinu-dve duže.

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 1 godinu

Kupovati polovnjake po ovim cenama je cisto ludilo! Moj grande punto skuplji danas nego pre 3 pune godine kad sam ga kupio!!!

reno

pre 1 godinu

nazalost obje krize jedne iza druge kao da su dogovorene za pravljenje dosta milionera I milijardera a narode propada, treba jedna svjetska revolucija...

Čačanin

pre 1 godinu

@NSrdjan
Bogme stanovi ce da roknu samo tako u jednom trenutku. Ne moze kriminal vise da odrzi ovako visoku cenu u nekom tamo Beogradu, a balon se vec prenaduvao. Dokazano milion puta i na normalnim trzistima i na kriminalizovanim.
(Hoho, 1. septembar 2022 11:04)

Stanovi u BG i nisu toliko skupi imajući u vidu koliko "milijardera" tamo ima i koliko se ljudi doseljava, nisi ti video koliko su cene otišle u manjim mestima.
A, evo u Čačku je cena u jednoj zgradi nedaleko od glavne pošte prešla 1750 evra za kvadrat, prodalo se gotovo sve po 1600 evra tokom izgradnje, a sad ono malo što je ostalo poskupljalo "samo" 10%. Najavljuje se do kraja godine poskupljenje za 100 do 200 evra po kvadratu, zavisno od lokacije, pa je takva jagma za stanovima da ni od stare gradnje nema šta da se izabere, vuku se po oglasima samo stanovi koje godinama neće niko da kupi, kao npr. 5. sprat bez lifta ili 10. sprat u zgradi od 14. spratova gde grejanje košta 160 evra mesečno.

Očekivao bi se pad cena kada se većina novozaposlenih sa relativno visokim platama kreditno zaduži i kupi sebi stan, kao npr. oni iz IT sektora, ali većina ispušta iz vida razne "biznismene", ne samo one kontraverzne, već i one koji imaju jače firme, lance piljarnica i slično, oni svi ulažu novac u nekretnine, uglavnom u stanove, jer im je to način da sačuvaju vrednost kapitala. Zbog njih su i ove sada cene naduvane u celoj Srbiji, i tako će ostati dok država ne uvede visoke poreze na dodatne nekretnine.

Veliki brat

pre 1 godinu

Osim toga, razlike u cenama polovnjaka u Nemačkoj, Austriji i recimo Belgiji sa jedne i polovnih automobila u Srbiji sa druge su toliko velike da jasno pokazuju o čemu se radi - alavost i gramzivost preprodavaca.
(Reziel, 31. avgust 2022 21:51)

Hoćeš reći da je u Nemačkoj auto sa pravih N kilometara jeftiniji nego u Srbiji sa "pravih" N kilometara?



Trenutno nije vreme za nov auto, za 20.000 ne postoji iole auto a da nije cisto gradski iz segmenta A, a to je nenormalno, jer auto ne treba da bude luxuz sem onih koji jesu luxuz..
Problem je sto niko vise nzna kuda ovo vodi..
(C i n i k, 31. avgust 2022 22:08)

Kako nema, drugar kupio Duster 1.0 za 16.000 :)))



Ako si ga kupio pre 2 god kako moze da bude star 2.5 godine?
(C i n i k, 1. septembar 2022 01:56)

Pomešao čovek, kupio ga pre 2.5 godine švalerki, ali ga ona posle 6 meseci izgustirala, pa ga on kao "kupio" ženi pre 2 godine ;)



Ne poskupljuju automobili vec evro gubi vrednost. Novi golf 7 pre 10 god bio 15800 eura sada golf 8 sa tri cilindra i hiljadu kubika 25 hiljade.
(Jovan, 31. avgust 2022 22:34)

Ima nas koji se sećamo da je Golf 2 GTD koštao 25.000 maraka, tako da su nemci 20 godina posle uvođenja evra bukvalno izjednačili € i DEM, jedino su ispali naivni oni koji su ušteđevinu u markama zamenili za evre i ostavili ih da leže u slamaricama, sad imaju praktično polovinu, a suštinski to ne vredi ni četvrtinu kao pre 20 godina.

Goxy

pre 1 godinu

Kupovina automobila= bacanje para. Vozite ono sto imate, ako imate.
(Nata, 31. avgust 2022 19:03)

To vam one govore. Da manje ulažete u muškost a više da ostane za njihove cipele. Bockaju vas estogenom, tostesteron se smatra neželjenim danas, nasilan muškarac, predator. Pretvaraju vas u poslušne zombije, cede vam životne sokove.

Ćira

pre 1 godinu

sada se kupuju automobili jer će do zime biti još 10-20% skuplji. zar niste ništa naučili na primeru stanova i kuća? taj "balon" nije pukao, niti će

Masariko

pre 1 godinu

Ja kupio zeni auto pre 2 godine. Platio 60.000€, sad je star 2 i po godine, a nema ga ispod 65.
(Slovenac, 31. avgust 2022 23:55)

Ako si ga kupio pre dve godine, kako je sad star dve i po? Vidiš kako sam te uhvatio u lažima? :))

RS

pre 1 godinu

Kupovina automobila= bacanje para. Vozite ono sto imate, ako imate.
(Nata, 31. avgust 2022 19:03)

Ja, biti samo dodao novog automobila. Prelazim godišnje 50+ hiljada, ranije se ložio ako novo5je novo, kad prodam izgubim maksimalno, džaba kupljen ovde nov, održavan, kad ima 200+ hiljada km. Poslednja 3 - 4 automobila su kupljena u ovlašćenom salonu sa oko 2 godine starosti poslednji je bmw 525 2017, kupljen 2019 sa 40.000 km za 60ak% para koliko je plaćen nov i garancijom još fali 2 meseca za 2 godine. Mnogo manje izgubim ovako

C i n i k

pre 1 godinu

Ja kupio zeni auto pre 2 godine. Platio 60.000€, sad je star 2 i po godine, a nema ga ispod 65.
(Slovenac, 31. avgust 2022 23:55)


Ako si ga kupio pre 2 god kako moze da bude star 2.5 godine?

jaran

pre 1 godinu

ja uzo punta prosle godine 20 godina starog
(prezadovoljan, 31. avgust 2022 21:26)

Kad ostanes bez goriva samo ga ostavi jer ce pun rezervoar biti skuplji od makine.

Alex

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.
(Jovan, 31. avgust 2022 20:06) 

Ne,nego si ti stariji 2 godine.Život prolazi i jedino vreme ne možeš da kupiš. Zato, živi dok možeš, pare ionako služe da ti stvore lep ugođaj u zivotu.

Petrolhead

pre 1 godinu

Ja na biciklo, nema se za auto, već cirka 30 godina
(Bora, 1. septembar 2022 07:08)

Zašto misliš da nas je briga? Posebno ovde, na temi o automobilima.

Goxy

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.
(Jovan, 31. avgust 2022 20:06)

Zamisli molim te kada Srbin umisli da srpsko tržište može da diktira svetsku cenu proizvoda. Matori, da nas nema, autoindustrija ne bi ni provalila to.

A na stranu što si odustao u poslednjem trenutku kad su se kola uzimala odmah sa lagera + popusti + pristojna cena. Ja bih se doživotno jeo da sam napravio takvu odluku.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.
(Jovan, 31. avgust 2022 20:06) 
polako , kad budes imao 75 godina polakice kreći u kupovinu

Reziel

pre 1 godinu

Srpski "uvoznici i stručnjaci" za polovnjake:

1. I dalje se čeka na nove automobile po šest meseci - pa su zato poskupeli polovnjaci.

2. Globalni rast cena, transporta i drugih troškova - poskupeli polovnjaci uvezeni ili stavljeni na oglas pre 3+ meseci.

3. Novi automobili imaju sve bolju početnu opremu - pa su zato poskupeli polovnjaci stari tri do deset godina.

Polovni automobili su kod nas poskupeli zbog alavosti uvoznika, ni zbog čega drugog. U ovom trenutku se šest meseci čeka na novi RAV4 i Škodu Octaviu. Osim još par modela, većina uvoznika novih automobila ima skoro sve na stanju, ili ako se poručuje, čeka se isto kao recimo pre korone.
Osim toga, razlike u cenama polovnjaka u Nemačkoj, Austriji i recimo Belgiji sa jedne i polovnih automobila u Srbiji sa druge su toliko velike da jasno pokazuju o čemu se radi - alavost i gramzivost preprodavaca.

Ljudi koji stave normalnu cenu za svoj automobil ga i prodaju. Ovi ostali - stoje i čekaju. Moje mišljenje je da po ovim cenama zaista ne treba kupovati polovni automobil, vozite šta imate i čekajte. Osim ako placevi nisu samo paravan za pranje novca, moraju spustiti cene.

Jovan

pre 1 godinu

Ne poskupljuju automobili vec evro gubi vrednost. Novi golf 7 pre 10 god bio 15800 eura sada golf 8 sa tri cilindra i hiljadu kubika 25 hiljade.

dexter-lab

pre 1 godinu

Ono sto ja pratim na mobile de, benzici starosti oko 10 godina, jeftiniji su 10-15% nego pre 3 meseca. U Srbiji nikada nista nije pojeftinilo pa nece ni polovnjaci.

Boki

pre 1 godinu

Kupovina automobila= bacanje para. Vozite ono sto imate, ako imate.
(Nata, 31. avgust 2022 19:03)

To vam one govore. Da manje ulažete u muškost a više da ostane za njihove cipele. Bockaju vas estogenom, tostesteron se smatra neželjenim danas, nasilan muškarac, predator. Pretvaraju vas u poslušne zombije, cede vam životne sokove.
(Goxy, 31. avgust 2022 21:14)
@Goxy
Sta bre kak.š

RR 10

pre 1 godinu

Bavimo se uvozom automobila iskljucivo od lizing kuća, nikada nije bilo teze kupiti auto, pre par meseci je bilo još i dobro kako je sada a mislili smo da je loše. Ako ovako nastavi neće biti dobro ni za prodavce ni za kupce polovnih aut!

Djorke

pre 1 godinu

@
Kupovina automobila= bacanje para. Vozite ono sto imate, ako imate.
(Nata, 31. avgust 2022 19:03)


Iskreno - meni je doslo isto. Stari auto sam prodao skuplje, dodao onoliko koliko sam planirao i kupio noviji.
Nije bas da je bila drama oko toga, veci ie problem naci nesto da valja :)

Jovan

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.

petar markovic

pre 1 godinu

Ja kupio zeni auto pre 2 godine. Platio 60.000€, sad je star 2 i po godine, a nema ga ispod 65.
(Slovenac, 31. avgust 2022 23:55)

ma bravo legendo. ali barem je onom tvom od 100.000 evra pala cena pa je sad 99.000 evra

Mika

pre 1 godinu

Nato kako za koga!
Neko kupuje kola od 3k ,neko od 30k ili 300k.
Ti cuvaj pare ako ih imas kada padnu cene!
(Goran, 31. avgust 2022 19:26). Potrosacka groznica, malogradjanstina, kompleksi, lako stecene (pokradene) pare….

nikola

pre 1 godinu

Pravih prodavaca je Malo.. Ja Sam pre 2 godine kupio auto 2016to na placu Koji iskljucivo prodaje aute skinute sa lizinga na zapadu... Sa autom Sam extra zadovoljan.. Za mene je to Nov auto.. Tad je Imao 40 auta na placu.. I tad je vec kukao da sve teze nabavlja auta ... I prodajem Tuda sa vremena na vreme I vidim svaki put sve manje.. .evo pre neki dan pogledam Ima samo 3 auta na celom placu.. Tako da Sam kupio u zadnjem trenutku.. Sad Taj isti auto sa opremom Koju ja imam a to je maltene sve (adaptivni automat, drzanje trake, Sam koci, mrtvi ugao, Crossway traffic, automatski parking, android auto it'd) da je isto 4 godina star Kosta Vise nego Duplo.

Hoho

pre 1 godinu

@NSrdjan

Bogme stanovi ce da roknu samo tako u jednom trenutku. Ne moze kriminal vise da odrzi ovako visoku cenu u nekom tamo Beogradu, a balon se vec prenaduvao. Dokazano milion puta i na normalnim trzistima i na kriminalizovanim.

Мики

pre 1 godinu

Дао 6000 за Астру Ј козмо опрема пре две године. Сад видим иста таква 6250. Лудило.

Bane

pre 1 godinu

Srpski "uvoznici i stručnjaci" za polovnjake:

1. I dalje se čeka na nove automobile po šest meseci - pa su zato poskupeli polovnjaci.

2. Globalni rast cena, transporta i drugih troškova - poskupeli polovnjaci uvezeni ili stavljeni na oglas pre 3+ meseci.

3. Novi automobili imaju sve bolju početnu opremu - pa su zato poskupeli polovnjaci stari tri do deset godina.
(Reziel, 31. avgust 2022 21:51)

Polovni poskupljuju jer poskupljuju novi. Npr ja sam moj auto 2018 platio polovan 15.000 eur kada se isti takav nov reklamirao na sajtu dilera za 24.990 eur. Znaci nekih 60% cene novog.

Sada je takav nov po cenovniku 36.990 eur. Znaci ako bi polovan opet bio 60% cene novog on umesto 15.000 sada kosta 22.000 eur.

I tako dalje, ako je lupam takav 3 godine star bio 15.000, 6 godina star je bio 9.000 sada je taj 3 godine star 22.000 pa je onaj 6 godina star 14.000....

Znaci novi poskupljuju zbog xy razloga a polovni se samo iznivelisu sa tim.

Boki

pre 1 godinu

Oktavia se čeka duze od godinu dana i to nije sigurno. Druga stvaka cenu dobijete tek pri preuzimanju kola sto znaci moze biti znatno veca. Treca stvar smanjuje se na kvalitetu materijala, dobavljaci u problemima i nabavkama, u svakom slucaju nikako nije trenutak za zamenu kola. Odrzavajte ljudi svoja kola, ulozite koji dinar i vratice Vam se mnogo vise. Realno kvalitet novih kola je zaista upitan, kvarovi su enermno skupi a garancija Vas to obavezuje.

s mile

pre 1 godinu

Planirao sam promenu auta, ne baš zbog potrebe, više promene radi. Pratio oglase

Zadnjih par meseci, jedva da sam par puta pogledao šta se nudi i za koje pare... ovo su sulude cene, za izraubovana kola

rani

pre 1 godinu

Ako ovako nastavi neće biti dobro ni za prodavce ni za kupce polovnih aut!
(RR 10, 31. avgust 2022 19:05

Mozete li nam reci gde je problem? Zasto je tesko kupiti auto, ne prodaju ih ili nesto drugo? S obzirom da su lizing kuce u pitanju, sta oni rade kada se isplati lizing?

Pop

pre 1 godinu

...mojoj ,odličnoj (za te pare!), novokupljenoj, garažiranoj, redovno servisiranoj Škodi TDI, 2002, izgleda raste "cijena", a tek sam na pravih 147kkm...

Vozim, dok je dobra, a odlična je, p,p,p!

Dragan

pre 1 godinu

"Obo nije tacna izjava. Do 2035. ce biti dozvoljena proizvodnja i prodaja novih vozila sa SUS motorima a benzinci i dizelasi ce da se voze bar jos 30god posle toga. A i bas me zanima na koju ce struju da se pune elektricni automobili kad EU najavljuje "energetski teskih 5 do 10 godina""
Kako to mislis jos 30godina? Moderni automobili ne traju toliko dugo. Osim ako si mislio na industrijske masine (traktore, bagere itd.) posto one nemaju adekvatnu zamenu na baterije.

NSrdjan

pre 1 godinu

Sta vam je ljudi, cene nece ici dole zbog globalne inflacije i opsteg poskupljenja, pocevsi od energenata, pa posledicno tome i svih usluga i dobara. Ne govorim samo za automobile, nego i stanove, poljoprivredno zemljiste, sve sto se moze nazvati vecom investicijom.

Sima Kosmos

pre 1 godinu

Pratim u oglasima neku klasu automobila koja me zanima. Nista se ne kupuje, sve stoji precenjeno i ne prodaje se. Niko ne objavljuje statistiku da je pad prodaje vozila preko 30%. Siri se neka fama po medijima da je velika potraznja i da ne moze da se napravi/uveze dovoljno automobila. Pogledajte statistike u EU, prodaja prepolovljena. Ljudi stede pare za grejanje, niko vise ne razmislja o automobilima.

C i n i k

pre 1 godinu

Trenutno nije vreme za nov auto, za 20.000 ne postoji iole auto a da nije cisto gradski iz segmenta A, a to je nenormalno, jer auto ne treba da bude luxuz sem onih koji jesu luxuz..
Problem je sto niko vise nzna kuda ovo vodi..

petar markovic

pre 1 godinu

rat u ukrajini... da da, mora da je to bas zasluzno za poskupljenje. jos kad se ponovo zakuva u abhaziji i juznoj osetiji, ma idi bre, za duplo ima sve da poskupi.

hm...

pre 1 godinu

Imam plac na 200m od kuće. I vidim da ni jedan auto nije prodao mesecima. Mogu da ih i nabrojim sva koja su na placu. Kaže mi drugi vlasnik auto placeva da on prebacuje kola sa placa na plac kad mu ne ide prodaja, očigledno je da neko laže. Verujem da su cene prenapumpane i da će ići dole. Ali tek na proleće. Da vidi svet kako će biti sa krizom zbog Ukrajine.

R.D

pre 1 godinu

Uglavnom sve sto poskupi i ostane tako duži period gotovo nikad ne pojeftini! Ako sada kupite auto možda i ustedite neki evro u odnosu na naredne mesece. Prodavcima je avgust mesec najgori za prodaju auta svi koji su hteli da kupe auto kupili su pre odmora a mnogi su na odmoru pa niko i ne kupuje aute sada! Mozda iskoristite priliku sada. Razmislite!

Fingolfin

pre 1 godinu

Ima nas koji se secamo da je Golf 2007 i 2008 dostigao cenu preko 22.000 evra pa je za par meseci pao na 17-18. Placevi polovnih automobila su bili puni a niko nije nista kupovao bez obzira na cenu. Isto je bilo kao i sa stanovima”ako ne kupis odmah” prodace se nekom drugom za 5 min. Videcemo, kapitalizam funkcionise tako sto kriza na svakih 10 godina ispravi sve anomalije i izduva balone. Pitanje je samo koliko velika kriza dolazi.

eto

pre 1 godinu

ja kupio auto pre nekoliko godina. Danas ako bih kupovao takav sa istom staroscu, kilometrazom, motorom itd kao kad sam kupio ovaj, platio bih 70% vise. Tako da su otprilike toliko otisli, bar kod nas.

Nikola

pre 1 godinu

Ako i neka,davaće ih i za džabe ! Možda sam i razmišljao o drugom automobilu ali su uličari bezobrazni...navadili se na foru dok ide.

Gotiva

pre 1 godinu

Izgleda da je ovo istina nazalost, prije 3 godine sam kupio bmw 320d gran turismo za 16k evra presao sa njim 50000 km i prodao ga ove godine za 18k evra, mislio sam da sam super prosao dok nisam poceo da trazim novi auto da kupim...

Srđan BL

pre 1 godinu

Mozda je najveci krivac "pumpanje" Evra, koji gubi vrijednost zadnjih par godina, sto se vidi i "opstem" poskupljenju. Proljetos sam kupovao zeljezo za radove u dvoristu i tada je cijena otisla gore 50% (kao zbog rata u Ukrajini)... Licno sam misljena da su te dvije krize dobro posluzile za skretanje paznje sa "stampanja" Evra, pa samim tim i tako naglih poskupljenja...
Isporuke novih automobila zbog cipova i sva ova nesigurnost pocev od Korone pa ovim ratom ukocile su prodaju novih, a samim tim je ponuda polovnih pala, sto je dovelo do rasta njihovih cijena. Krajem 2019.sam kupio dva polovna auta i sad svaki ima po 100.000km vise, a mogu ih bez problema prodati nakon skoro tri godine po istoj cijeni...
Kod nas cijene stanova rastu zbog vijestacke traznje (ulaganje ustedjevine prije nego drzanje novca u banci), ali i zbog pumpanja cijena onih koji kroz stanogradnju peru pare i pitanje je kada ce to sve pasti... Bas planirao kupovinu stana, zbog gore pomenutih razloga, ali mi ne djeluje sigurna investicija, a novac sa druge strane sve vise gubi vrijednost... Zlato je mozda najsigurnije, ali ne moze bas svako do njega... Jbg, kako god okrenes...

Veliki brat

pre 1 godinu

Najgore je to što su poskupljali baš oni automobili koji su stari od 4 do 16 godina i prešli su izmešu 123.201 i 198.916 kilometra :)

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Ja sam planirao da kupim polovan auto s' proleca kada je korona pocela. Korona me je sprecila. Onda sam odustao i do daljeg nemam namere. Kada bi vecina radila kao ja ne bi imali kome ni da prodaju pa ne bi ni rasla cena.
(Jovan, 31. avgust 2022 20:06)
da si ga tad kupio sada posle dve godine vredeo bi više ...

Petrolhead

pre 1 godinu

Ako si ga kupio pre 2 god kako moze da bude star 2.5 godine?
(C i n i k, 1. septembar 2022 01:56)

Kupio ga je polovnog, starog pola godine?

Na stranu što nas ne zanimaju njegova dostignuća. :)

Bane

pre 1 godinu

Ako ovako nastavi neće biti dobro ni za prodavce ni za kupce polovnih aut!
(RR 10, 31. avgust 2022 19:05

Mozete li nam reci gde je problem? Zasto je tesko kupiti auto, ne prodaju ih ili nesto drugo? S obzirom da su lizing kuce u pitanju, sta oni rade kada se isplati lizing?
(rani, 31. avgust 2022 20:36)

Ta vozila koja naši dileri kupuju na aukcijama lizing kuća su vozila koja su vožena na operativni lizing odnosno rentirana su. I do sada je na zapadu bilo uzmeš nov auto na rentu na 3 ili 4 godine zavisno od godišnje kilometraže koju ugovoriš, položiš depozit, i kada istekne period rentiranja umesto da isplate ostatak vrednosti da im auto ostane oni ga vrate lizing kući i otprilike za istu mesečnu rentu i onaj već položeni depozit uzmu nov i tako vrte u krug.

Međutim sada se novi ili čekaju dugo nema ih na stanjima ili su jako skupi što povećava i visinu mesečne rente, verovatno bi morali da polože i dodatan depozit i onda se odlučuju da isplate ostatak vrednosti i zadrže vozilo.

Tako da nema više na zapadu toliko kola u ponudi pa samim tim je teško i uvesti.

Evo ti recimo kod mene u firmi je bila praksa da se vozila menjaju na 5 godina. U voznom parku imamo Superbe 2014 i 2015 godište prethodni model, trebali smo da ih menjamo 2020 godine i čekali smo sajam automobila u martu da vidimo ponudu, uslove...onda korona, vanredno stanje, sada rat...još uvek vozimo iste Škode i pitanje je da li ćemo ih i sledeće godine menjati kako je sve ovo krenulo.

Donjko Glavati

pre 1 godinu

Ja kupio zeni auto pre 2 godine. Platio 60.000€, sad je star 2 i po godine, a nema ga ispod 65. 
(Slovenac, 31. avgust 2022 23:55) 

Ako si ga kupio pre dve godine, kako je sad star dve i po? Vidiš kako sam te uhvatio u lažima? :))
(Masariko, 01. septembar 2022 08:54)

Pa kupio polovan,star 6 meseci,pobogu...

Ništa panika samo nauka

pre 1 godinu

Ne poskupljuju automobili vec evro gubi vrednost. Novi golf 7 pre 10 god bio 15800 eura sada golf 8 sa tri cilindra i hiljadu kubika 25 hiljade.
(Jovan, 31. avgust 2022 22:34)

I čeka se na njega 18 meseci.

Gobelja

pre 1 godinu

Sipah pre neki Dan u Cg Dizel.. 50 Dinara jeftiniji nego u Srbiji.
(nikola, 01. septembar 2022 09:43)
Drzava Crna Gora se odrekla dela akciza,Srbija nije.

Teo

pre 1 godinu

"Interesovanje za kupovinu e-vozila ne treba da čudi, jer se očekuje potpuna zabrana dizel i benzin vozila u Evropskoj uniji do 2035. godine."
Obo nije tacna izjava. Do 2035. ce biti dozvoljena proizvodnja i prodaja novih vozila sa SUS motorima a benzinci i dizelasi ce da se voze bar jos 30god posle toga. A i bas me zanima na koju ce struju da se pune elektricni automobili kad EU najavljuje "energetski teskih 5 do 10 godina"

Kiki

pre 1 godinu

Zbog situacije u svetu sve poskupljuje...ljudi gledaju sve moguce rizike.moj licni stav treba sacekati da sve ovo prodje.da se smiri situacija.e sad ako nekome bas treba auto neka kupi.meni nije o glavu zato cu sacekati,razmisljam sta ako firma pukne i ostanem bez posla.treba imati u steku kesa da se prezivi.treba na sve misliti,cene lete u nebo sve manje posla.trenutno nije vreme da se investira u automobil.e sad zavisi od coveka.ko kakav posao ima,i kao sto rekoh od potreba.da li mu auto treba kako se kaze o glavu.recimo zavisi mu posao od auta...itd.ali da kupis auto samo da bi ga imao,to je kocka u ovo vreme!!!!

Čačanin

pre 1 godinu

@NSrdjan
Bogme stanovi ce da roknu samo tako u jednom trenutku. Ne moze kriminal vise da odrzi ovako visoku cenu u nekom tamo Beogradu, a balon se vec prenaduvao. Dokazano milion puta i na normalnim trzistima i na kriminalizovanim.
(Hoho, 1. septembar 2022 11:04)

Stanovi u BG i nisu toliko skupi imajući u vidu koliko "milijardera" tamo ima i koliko se ljudi doseljava, nisi ti video koliko su cene otišle u manjim mestima.
A, evo u Čačku je cena u jednoj zgradi nedaleko od glavne pošte prešla 1750 evra za kvadrat, prodalo se gotovo sve po 1600 evra tokom izgradnje, a sad ono malo što je ostalo poskupljalo "samo" 10%. Najavljuje se do kraja godine poskupljenje za 100 do 200 evra po kvadratu, zavisno od lokacije, pa je takva jagma za stanovima da ni od stare gradnje nema šta da se izabere, vuku se po oglasima samo stanovi koje godinama neće niko da kupi, kao npr. 5. sprat bez lifta ili 10. sprat u zgradi od 14. spratova gde grejanje košta 160 evra mesečno.

Očekivao bi se pad cena kada se većina novozaposlenih sa relativno visokim platama kreditno zaduži i kupi sebi stan, kao npr. oni iz IT sektora, ali većina ispušta iz vida razne "biznismene", ne samo one kontraverzne, već i one koji imaju jače firme, lance piljarnica i slično, oni svi ulažu novac u nekretnine, uglavnom u stanove, jer im je to način da sačuvaju vrednost kapitala. Zbog njih su i ove sada cene naduvane u celoj Srbiji, i tako će ostati dok država ne uvede visoke poreze na dodatne nekretnine.

tompus

pre 1 godinu

Ne poskupljuju automobili vec evro gubi vrednost. Novi golf 7 pre 10 god bio 15800 eura sada golf 8 sa tri cilindra i hiljadu kubika 25 hiljade.
(Jovan, 31. avgust 2022 22:34)

Zahvaljujemo se

da istina!

sempervivum

pre 1 godinu

Prodao sam svoj stari auto, jer mi se ukazala prilika, ali izgleda da sam se prevario... Sad sam na muci, jer nemem auto, treba mi, ali je ponuda prilično slaba. Već dugo pratim oglase i vidim da cene jesu visoke, ali primećujem da mnogi automobili stoje baš dugo na placevima. Pre neki dan sam obišao nekoliko placeva. Našao sam neke automobile koji su bukvalno zarasli u korov! Toliko su ih kupci obilazili... (ali se cena nije promenila).

Proda se brzo ono što je dobro, a ima korektnu cenu.

reno

pre 1 godinu

nazalost obje krize jedne iza druge kao da su dogovorene za pravljenje dosta milionera I milijardera a narode propada, treba jedna svjetska revolucija...

Boki

pre 1 godinu

A niko ne spominje da su nam plate iste kao i pre 2-3 godine. Planirao sam da kupim nov auto i sad ne pada na pamet da dajem za isto auto veće učešće, veću ratu za nekih srotinjak evra ili da ga otplaćujem godinu-dve duže.

Veliki brat

pre 1 godinu

Osim toga, razlike u cenama polovnjaka u Nemačkoj, Austriji i recimo Belgiji sa jedne i polovnih automobila u Srbiji sa druge su toliko velike da jasno pokazuju o čemu se radi - alavost i gramzivost preprodavaca.
(Reziel, 31. avgust 2022 21:51)

Hoćeš reći da je u Nemačkoj auto sa pravih N kilometara jeftiniji nego u Srbiji sa "pravih" N kilometara?



Trenutno nije vreme za nov auto, za 20.000 ne postoji iole auto a da nije cisto gradski iz segmenta A, a to je nenormalno, jer auto ne treba da bude luxuz sem onih koji jesu luxuz..
Problem je sto niko vise nzna kuda ovo vodi..
(C i n i k, 31. avgust 2022 22:08)

Kako nema, drugar kupio Duster 1.0 za 16.000 :)))



Ako si ga kupio pre 2 god kako moze da bude star 2.5 godine?
(C i n i k, 1. septembar 2022 01:56)

Pomešao čovek, kupio ga pre 2.5 godine švalerki, ali ga ona posle 6 meseci izgustirala, pa ga on kao "kupio" ženi pre 2 godine ;)



Ne poskupljuju automobili vec evro gubi vrednost. Novi golf 7 pre 10 god bio 15800 eura sada golf 8 sa tri cilindra i hiljadu kubika 25 hiljade.
(Jovan, 31. avgust 2022 22:34)

Ima nas koji se sećamo da je Golf 2 GTD koštao 25.000 maraka, tako da su nemci 20 godina posle uvođenja evra bukvalno izjednačili € i DEM, jedino su ispali naivni oni koji su ušteđevinu u markama zamenili za evre i ostavili ih da leže u slamaricama, sad imaju praktično polovinu, a suštinski to ne vredi ni četvrtinu kao pre 20 godina.

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 1 godinu

Kupovati polovnjake po ovim cenama je cisto ludilo! Moj grande punto skuplji danas nego pre 3 pune godine kad sam ga kupio!!!