Četvrtak, 28.04.2022.

11:18

Prioriteti se menjaju: Šta nam je danas najvažnije kada kupujemo automobil?

Izvor: Izvor: B92, Revijahak.hr

Prioriteti se menjaju: Šta nam je danas najvažnije kada kupujemo automobil? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

kimi R

pre 2 godine

@Dizel
Nije problem hype benzinaca, ali oni svi pričaju o benzincima iz prošlog veka. Takve više niko ne proizvodi, današnji benzinac ima sve problematične stvari kao i dizel. Ko ne bi voleo kola bez problema,lepo zvuči ali se ni proizvođaču ne isplati

Dizel

pre 2 godine

@(only fools and horses, 28. april 2022 23:20)
E ajde prestanite vise da hype-ujete benzince. Imao sam atmosferac sa 16 ventila, em trosio puno em atmosferci su obicno lenji i tromi. Kupio ga 6 god starog od poznanika koji ga je uzeo novog. Prve 2 godine i nekako ali posle sam cesce bio kod majstora nego u pekari. Nisu to bili katastrofalni kvarovi ali znate onaj osecaj kad nesto ne radi kako treba pa ajd kod majstora, pa si bez auta po 2-3 dana, na kraju je imao neki zvuk koji se cuje samo u specificnim situacijama i 5 majstora nisu mogli da nadju sta je pa sam ga prodao. Hocu da kazem da nema pravila, kad kupujete polovnjaka sve je to lutrija, moze i nesto sto vazi za napouzdano da vas mnogo bolje sluzi od nekog auta koji vazi za ultra pouzdan.

Brada Bg

pre 2 godine

Da je atmosferski motor.
Da ima do 2000 kubika
Da ima minimum četiri cilindra
Da ima što manje bespotrebne elektronike u sebi.
Potrošnja je bitan faktor, ali ona se "ispegla" cenovno kroz održavanje automobila koja zadovoljavaju četiri navedena kriterijuma sa početka komentara.
(Over And Out, 28. april 2022 14:23)


Znaci trazis iskljucivo nekog matorca?

zonbi

pre 2 godine

U Srbiji je redosled sledeći:
1.da automobil ostavi što jači utisak na zavidljivi komšiluk
2.da mu kilometraža nije vraćena za više od 200 hiljada kilometara tj. vozio ga neki penzioner u Nemačkoj ili žena u Švajcarskoj
3.da ima što veći gepek u koji može da stane prase,pola metra drva,četiri džaka cementa
4.da ima sve četiri nove gume(znači šara dublja od 3mm)
5.da ima kuku za vuču
(realno, 28. april 2022 15:49)

Ha,ha,ha. “Da automobil ostavi sto jaci utisak na zavidljivi komsiluk” je sa razlogom na prvom mestu. Jer ako komsiluk ne zavidi dzaba ti i boja, konjaza, pogon…dzaba sve. Kad ga Srbin turira dok se komsija jede, bolje je i od hladnog piva i vruce prasetine.

only fools and horses

pre 2 godine

ako kupujete auto da vam komsije zavide ili prelazite vise od 15k km nemojte citati ovaj tekst.

15 godina kupujem automobile po sledecem principu:
3- mesecne plate max za auto!
prema toj sumi trazim sto ocuvaniji atmo benzinac. promenim sve tecnosti i odradim servise. na ulju i delovima, gumama ne stedim, samo premium i original! nikad me ni jedan benzinac nije ostavio na putu. i da se desi neki kvar na benzincu to bude 50e max, dok na dizelima sam znao i 1200e potrositi na popravke za godinu dana...

za 15 godina na vanredne popravke benzinaca sam dao tacno 5800 dinara. inace kum po istom principu kupuje kao ja, i evo vec 80.000km je presao sa benzincem i samo svecice je promenio. znam mnogi od vas ce pomisliti kako bi mnogo vise ustedeli vozeci na dizel. vidite vec nakon prvog kvara kod dizela nestaje razlika u ustedi, a posto su majstori zatrpani poslom ostajete bez auto mesec dana.

Veliki brat

pre 2 godine

1. Pouzdanost
2. Ekonomicnost (cena auta, potrosnja, odrzavanje, registracija)
3. Konfor, performanse, bezbednost
4. Dizajn

1+2+3+4=2.0 HDI
(Blok45, 28. april 2022 12:51)

Koliko ja znam matematiku, 1+2+3+4=10, dakle po tebi je idealan 1.0 TSI, 1.0 TCe ili 1.0 Ecoboost ;)

Marko Mitic

pre 2 godine

Da ima shiber, da odvrnem narodnjake kao prave ljaxe, da je naravno nemac, nema veze sto je presao 500k km, i sto su gume celave, i sto dimi, i sto curi ulje na sve strane, bitno da sam ljaxe

friends

pre 2 godine

ja stvarno ne znam ko pise ovakve tekstove ali da li neko zaista misli da je nekom prosecnom nemcu, francuzu, belgijancu bitno da li je potrosio 180€ za gorivo mesecno ili 140€ koliko je trosio pre poskupljenja, to je mozda bitno na Balkanu gde je prosecna plata 500€ pa tih 40€ nesto i znaci, tamo gde je prosecna plata 2000€ tih 40€ zaista ne igra presudnu ulogu da se nelazemo.
(Fishermann, 28. april 2022 12:57)

Da, mislim da se Francuz i Belgijanac više sekiraju od Srbina ako mora da plaća 40€ više. Živeo i radio po Evrpi pa mogu to i da tvrdim.

majstor

pre 2 godine

Kao polovan najbitnije da je Benzinac,atmosferac i nema boljeg motora.Pali,vozi,diži u obrtaje motor prva liga.
Plin?Ne!

Dizel da ako prelazite ozbiljnu kilometražu .
Ako ste kupili dizela da bi se ganjali po komsiluku pogriješili ste,i uvjeravate sami sebe da je sve top a nije!
Prednost imaju Hdi i jtd motori ,ali ne ispod 2000 kubika.
Hybrid jedno Toyotin i samo toyotin,ne plug in već “normalan” hibrid.Sistem funkcionira savršeno,održavanje top,nema puno brige s tim.

Goxy

pre 2 godine

Dizel je bio i ostao zakon !
(Najstedljiviji, 28. april 2022 13:12)

Ne može Srbin pobeći od smrada pa to ti je... Iza njega mora da smrdi...

Milan

pre 2 godine

Cena, prostor, motor menjač, udobnost, zvučna izolacija..
Onda žena i deca biraju po estetici između modela koji su ušli u uži izbor

meki

pre 2 godine

Zavisi od mnogo faktora. Jos uvek biram auto koji mi je zabavan i sa nestrpljenjem cekam da sednem u njega, npr neki kabriolet. Ali ovo u Bg je postao pakao, i sledeci ce biti neki za koji me nije briga i pravi sto manje stresa i troskova. Mozda cak i smart ili nesto malo vece.

realno

pre 2 godine

U Srbiji je redosled sledeći:
1.da automobil ostavi što jači utisak na zavidljivi komšiluk
2.da mu kilometraža nije vraćena za više od 200 hiljada kilometara tj. vozio ga neki penzioner u Nemačkoj ili žena u Švajcarskoj
3.da ima što veći gepek u koji može da stane prase,pola metra drva,četiri džaka cementa
4.da ima sve četiri nove gume(znači šara dublja od 3mm)
5.da ima kuku za vuču

Over And Out

pre 2 godine

Da je atmosferski motor.
Da ima do 2000 kubika
Da ima minimum četiri cilindra
Da ima što manje bespotrebne elektronike u sebi.
Potrošnja je bitan faktor, ali ona se "ispegla" cenovno kroz održavanje automobila koja zadovoljavaju četiri navedena kriterijuma sa početka komentara.

lepota vozila je prolazna, a eventualna teskoba večna

pre 2 godine

Pošto sam relativno visok čovek, a ne volim da sam pognute glave, prva stvar pri izboru automobila mi je da na mestu vozača imam dovoljno mesta iznad glave (bar 4/5 cm) i da sa pozicije vozača imam dobar pogled kroz šoferku, tj. da ne gledam u suncobran. Naravno, vodim računa da na zadnjim sedištima ima mesta za ostatak moje porodice, a dok su deca rasla, vodio sam računa i o brzini kojom rastu (pa i u kasnijem periodu o tome da bih čak i ja bar na kraće mogao sedeti pozadi). Pa sam tako kupovao kola visoka u rasponu od 151-155-166 cm, a i sada sam na 165 i 168 cm. Prednjim kriterijom u željenoj cenovnoj klasi danas mogu da eliminišem barem 80-90% aktuelnih tržišnih modela, jer su savremena vozila sve niža i niža i sve teskobnija. Pa tako naslednik jednog automobila koji je kao mk1 nekada imao 155 cm, danas kao mk3 ima samo 144 cm i ja u njega ne mogu lepo sesti.
Sve ostalo mi je manje bitno, pa i da li je dizel ili benzin, da li je 2WD ili 4WD, da li je ovaj ili onaj segment, da li je ovaj ili onaj brend, iz Evrope ili iz Azije i slično. Može i "od zlata da bude", ali, ako je (meni) teskoban, džaba mu sve.
Ako ima neka bezbednosna oprema da se doplati, doplatim ili izaberem paket opreme sa više bezbednosne opreme.
I tu je za mene kraj svim kriterijumima izbora.

Moje iskustvo

pre 2 godine

Dok nađem neki sa diskovima pozadi, dobrim ocenama na Euroncap-u, i bar 17 cm od zemlje zbog puteva koji su u celoj Evropi sve gori, potrošnja me više ne interesuje, jer kupujem sa najslabijim motorom koji svakako najmanje troši. Benzin, naravno.

Golf_2_Diesel

pre 2 godine

Pre svega Srbin zeli auto star max dve godine, da nije presao vise od 1000km, da je servisiran u ovlascenom servisu i ono sto je najbitnije da ne kosta vise od 2000 evra. Kada bude bilo takvih automobila Srbin ce kupovati bez da puno razmislja o u tekstu nabrojanim stavkama.

P.S.
Svi bi u Srbiji da kupe jeftino, ovlasceni servisi su nam "preskupi", pitamo se sto se kola kvare svakih par meseci, ne radimo redovne servise menjaca i bitnijih delova na motoru,a pri tom odrzavamo kola kod komsije mehanicara koji nam ugradjuje tajvanske delove.

Stojan

pre 2 godine

Pa sad, ako je potrošnja glavni faktor, onda je sudbina SUV vozila na duži tok zapečaćena. Nema tog SUV auta koji u gradu neće trošiti preko 12, 13 i više litara!
Inače, danas novi automobili B segmenta, ne razlikuju se značajno po potrošnji, bilo i gradu, bilo na putu. Troše u proseku izmedju 6 i 8 litara... Što znači da će vlasnici automobila ove klase najmanje osetiti povećanje troškova za gorivo. Nema tu prevelike priče.

Blok45

pre 2 godine

1. Pouzdanost
2. Ekonomicnost (cena auta, potrosnja, odrzavanje, registracija)
3. Konfor, performanse, bezbednost
4. Dizajn

1+2+3+4=2.0 HDI

Fishermann

pre 2 godine

ja stvarno ne znam ko pise ovakve tekstove ali da li neko zaista misli da je nekom prosecnom nemcu, francuzu, belgijancu bitno da li je potrosio 180€ za gorivo mesecno ili 140€ koliko je trosio pre poskupljenja, to je mozda bitno na Balkanu gde je prosecna plata 500€ pa tih 40€ nesto i znaci, tamo gde je prosecna plata 2000€ tih 40€ zaista ne igra presudnu ulogu da se nelazemo.

Fishermann

pre 2 godine

ja stvarno ne znam ko pise ovakve tekstove ali da li neko zaista misli da je nekom prosecnom nemcu, francuzu, belgijancu bitno da li je potrosio 180€ za gorivo mesecno ili 140€ koliko je trosio pre poskupljenja, to je mozda bitno na Balkanu gde je prosecna plata 500€ pa tih 40€ nesto i znaci, tamo gde je prosecna plata 2000€ tih 40€ zaista ne igra presudnu ulogu da se nelazemo.

realno

pre 2 godine

U Srbiji je redosled sledeći:
1.da automobil ostavi što jači utisak na zavidljivi komšiluk
2.da mu kilometraža nije vraćena za više od 200 hiljada kilometara tj. vozio ga neki penzioner u Nemačkoj ili žena u Švajcarskoj
3.da ima što veći gepek u koji može da stane prase,pola metra drva,četiri džaka cementa
4.da ima sve četiri nove gume(znači šara dublja od 3mm)
5.da ima kuku za vuču

lepota vozila je prolazna, a eventualna teskoba večna

pre 2 godine

Pošto sam relativno visok čovek, a ne volim da sam pognute glave, prva stvar pri izboru automobila mi je da na mestu vozača imam dovoljno mesta iznad glave (bar 4/5 cm) i da sa pozicije vozača imam dobar pogled kroz šoferku, tj. da ne gledam u suncobran. Naravno, vodim računa da na zadnjim sedištima ima mesta za ostatak moje porodice, a dok su deca rasla, vodio sam računa i o brzini kojom rastu (pa i u kasnijem periodu o tome da bih čak i ja bar na kraće mogao sedeti pozadi). Pa sam tako kupovao kola visoka u rasponu od 151-155-166 cm, a i sada sam na 165 i 168 cm. Prednjim kriterijom u željenoj cenovnoj klasi danas mogu da eliminišem barem 80-90% aktuelnih tržišnih modela, jer su savremena vozila sve niža i niža i sve teskobnija. Pa tako naslednik jednog automobila koji je kao mk1 nekada imao 155 cm, danas kao mk3 ima samo 144 cm i ja u njega ne mogu lepo sesti.
Sve ostalo mi je manje bitno, pa i da li je dizel ili benzin, da li je 2WD ili 4WD, da li je ovaj ili onaj segment, da li je ovaj ili onaj brend, iz Evrope ili iz Azije i slično. Može i "od zlata da bude", ali, ako je (meni) teskoban, džaba mu sve.
Ako ima neka bezbednosna oprema da se doplati, doplatim ili izaberem paket opreme sa više bezbednosne opreme.
I tu je za mene kraj svim kriterijumima izbora.

Moje iskustvo

pre 2 godine

Dok nađem neki sa diskovima pozadi, dobrim ocenama na Euroncap-u, i bar 17 cm od zemlje zbog puteva koji su u celoj Evropi sve gori, potrošnja me više ne interesuje, jer kupujem sa najslabijim motorom koji svakako najmanje troši. Benzin, naravno.

friends

pre 2 godine

ja stvarno ne znam ko pise ovakve tekstove ali da li neko zaista misli da je nekom prosecnom nemcu, francuzu, belgijancu bitno da li je potrosio 180€ za gorivo mesecno ili 140€ koliko je trosio pre poskupljenja, to je mozda bitno na Balkanu gde je prosecna plata 500€ pa tih 40€ nesto i znaci, tamo gde je prosecna plata 2000€ tih 40€ zaista ne igra presudnu ulogu da se nelazemo.
(Fishermann, 28. april 2022 12:57)

Da, mislim da se Francuz i Belgijanac više sekiraju od Srbina ako mora da plaća 40€ više. Živeo i radio po Evrpi pa mogu to i da tvrdim.

Golf_2_Diesel

pre 2 godine

Pre svega Srbin zeli auto star max dve godine, da nije presao vise od 1000km, da je servisiran u ovlascenom servisu i ono sto je najbitnije da ne kosta vise od 2000 evra. Kada bude bilo takvih automobila Srbin ce kupovati bez da puno razmislja o u tekstu nabrojanim stavkama.

P.S.
Svi bi u Srbiji da kupe jeftino, ovlasceni servisi su nam "preskupi", pitamo se sto se kola kvare svakih par meseci, ne radimo redovne servise menjaca i bitnijih delova na motoru,a pri tom odrzavamo kola kod komsije mehanicara koji nam ugradjuje tajvanske delove.

Marko Mitic

pre 2 godine

Da ima shiber, da odvrnem narodnjake kao prave ljaxe, da je naravno nemac, nema veze sto je presao 500k km, i sto su gume celave, i sto dimi, i sto curi ulje na sve strane, bitno da sam ljaxe

Stojan

pre 2 godine

Pa sad, ako je potrošnja glavni faktor, onda je sudbina SUV vozila na duži tok zapečaćena. Nema tog SUV auta koji u gradu neće trošiti preko 12, 13 i više litara!
Inače, danas novi automobili B segmenta, ne razlikuju se značajno po potrošnji, bilo i gradu, bilo na putu. Troše u proseku izmedju 6 i 8 litara... Što znači da će vlasnici automobila ove klase najmanje osetiti povećanje troškova za gorivo. Nema tu prevelike priče.

Over And Out

pre 2 godine

Da je atmosferski motor.
Da ima do 2000 kubika
Da ima minimum četiri cilindra
Da ima što manje bespotrebne elektronike u sebi.
Potrošnja je bitan faktor, ali ona se "ispegla" cenovno kroz održavanje automobila koja zadovoljavaju četiri navedena kriterijuma sa početka komentara.

only fools and horses

pre 2 godine

ako kupujete auto da vam komsije zavide ili prelazite vise od 15k km nemojte citati ovaj tekst.

15 godina kupujem automobile po sledecem principu:
3- mesecne plate max za auto!
prema toj sumi trazim sto ocuvaniji atmo benzinac. promenim sve tecnosti i odradim servise. na ulju i delovima, gumama ne stedim, samo premium i original! nikad me ni jedan benzinac nije ostavio na putu. i da se desi neki kvar na benzincu to bude 50e max, dok na dizelima sam znao i 1200e potrositi na popravke za godinu dana...

za 15 godina na vanredne popravke benzinaca sam dao tacno 5800 dinara. inace kum po istom principu kupuje kao ja, i evo vec 80.000km je presao sa benzincem i samo svecice je promenio. znam mnogi od vas ce pomisliti kako bi mnogo vise ustedeli vozeci na dizel. vidite vec nakon prvog kvara kod dizela nestaje razlika u ustedi, a posto su majstori zatrpani poslom ostajete bez auto mesec dana.

meki

pre 2 godine

Zavisi od mnogo faktora. Jos uvek biram auto koji mi je zabavan i sa nestrpljenjem cekam da sednem u njega, npr neki kabriolet. Ali ovo u Bg je postao pakao, i sledeci ce biti neki za koji me nije briga i pravi sto manje stresa i troskova. Mozda cak i smart ili nesto malo vece.

zonbi

pre 2 godine

U Srbiji je redosled sledeći:
1.da automobil ostavi što jači utisak na zavidljivi komšiluk
2.da mu kilometraža nije vraćena za više od 200 hiljada kilometara tj. vozio ga neki penzioner u Nemačkoj ili žena u Švajcarskoj
3.da ima što veći gepek u koji može da stane prase,pola metra drva,četiri džaka cementa
4.da ima sve četiri nove gume(znači šara dublja od 3mm)
5.da ima kuku za vuču
(realno, 28. april 2022 15:49)

Ha,ha,ha. “Da automobil ostavi sto jaci utisak na zavidljivi komsiluk” je sa razlogom na prvom mestu. Jer ako komsiluk ne zavidi dzaba ti i boja, konjaza, pogon…dzaba sve. Kad ga Srbin turira dok se komsija jede, bolje je i od hladnog piva i vruce prasetine.

Goxy

pre 2 godine

Dizel je bio i ostao zakon !
(Najstedljiviji, 28. april 2022 13:12)

Ne može Srbin pobeći od smrada pa to ti je... Iza njega mora da smrdi...

Milan

pre 2 godine

Cena, prostor, motor menjač, udobnost, zvučna izolacija..
Onda žena i deca biraju po estetici između modela koji su ušli u uži izbor

Veliki brat

pre 2 godine

1. Pouzdanost
2. Ekonomicnost (cena auta, potrosnja, odrzavanje, registracija)
3. Konfor, performanse, bezbednost
4. Dizajn

1+2+3+4=2.0 HDI
(Blok45, 28. april 2022 12:51)

Koliko ja znam matematiku, 1+2+3+4=10, dakle po tebi je idealan 1.0 TSI, 1.0 TCe ili 1.0 Ecoboost ;)

Brada Bg

pre 2 godine

Da je atmosferski motor.
Da ima do 2000 kubika
Da ima minimum četiri cilindra
Da ima što manje bespotrebne elektronike u sebi.
Potrošnja je bitan faktor, ali ona se "ispegla" cenovno kroz održavanje automobila koja zadovoljavaju četiri navedena kriterijuma sa početka komentara.
(Over And Out, 28. april 2022 14:23)


Znaci trazis iskljucivo nekog matorca?

Blok45

pre 2 godine

1. Pouzdanost
2. Ekonomicnost (cena auta, potrosnja, odrzavanje, registracija)
3. Konfor, performanse, bezbednost
4. Dizajn

1+2+3+4=2.0 HDI

majstor

pre 2 godine

Kao polovan najbitnije da je Benzinac,atmosferac i nema boljeg motora.Pali,vozi,diži u obrtaje motor prva liga.
Plin?Ne!

Dizel da ako prelazite ozbiljnu kilometražu .
Ako ste kupili dizela da bi se ganjali po komsiluku pogriješili ste,i uvjeravate sami sebe da je sve top a nije!
Prednost imaju Hdi i jtd motori ,ali ne ispod 2000 kubika.
Hybrid jedno Toyotin i samo toyotin,ne plug in već “normalan” hibrid.Sistem funkcionira savršeno,održavanje top,nema puno brige s tim.

Dizel

pre 2 godine

@(only fools and horses, 28. april 2022 23:20)
E ajde prestanite vise da hype-ujete benzince. Imao sam atmosferac sa 16 ventila, em trosio puno em atmosferci su obicno lenji i tromi. Kupio ga 6 god starog od poznanika koji ga je uzeo novog. Prve 2 godine i nekako ali posle sam cesce bio kod majstora nego u pekari. Nisu to bili katastrofalni kvarovi ali znate onaj osecaj kad nesto ne radi kako treba pa ajd kod majstora, pa si bez auta po 2-3 dana, na kraju je imao neki zvuk koji se cuje samo u specificnim situacijama i 5 majstora nisu mogli da nadju sta je pa sam ga prodao. Hocu da kazem da nema pravila, kad kupujete polovnjaka sve je to lutrija, moze i nesto sto vazi za napouzdano da vas mnogo bolje sluzi od nekog auta koji vazi za ultra pouzdan.

kimi R

pre 2 godine

@Dizel
Nije problem hype benzinaca, ali oni svi pričaju o benzincima iz prošlog veka. Takve više niko ne proizvodi, današnji benzinac ima sve problematične stvari kao i dizel. Ko ne bi voleo kola bez problema,lepo zvuči ali se ni proizvođaču ne isplati

Blok45

pre 2 godine

1. Pouzdanost
2. Ekonomicnost (cena auta, potrosnja, odrzavanje, registracija)
3. Konfor, performanse, bezbednost
4. Dizajn

1+2+3+4=2.0 HDI

Fishermann

pre 2 godine

ja stvarno ne znam ko pise ovakve tekstove ali da li neko zaista misli da je nekom prosecnom nemcu, francuzu, belgijancu bitno da li je potrosio 180€ za gorivo mesecno ili 140€ koliko je trosio pre poskupljenja, to je mozda bitno na Balkanu gde je prosecna plata 500€ pa tih 40€ nesto i znaci, tamo gde je prosecna plata 2000€ tih 40€ zaista ne igra presudnu ulogu da se nelazemo.

realno

pre 2 godine

U Srbiji je redosled sledeći:
1.da automobil ostavi što jači utisak na zavidljivi komšiluk
2.da mu kilometraža nije vraćena za više od 200 hiljada kilometara tj. vozio ga neki penzioner u Nemačkoj ili žena u Švajcarskoj
3.da ima što veći gepek u koji može da stane prase,pola metra drva,četiri džaka cementa
4.da ima sve četiri nove gume(znači šara dublja od 3mm)
5.da ima kuku za vuču

Goxy

pre 2 godine

Dizel je bio i ostao zakon !
(Najstedljiviji, 28. april 2022 13:12)

Ne može Srbin pobeći od smrada pa to ti je... Iza njega mora da smrdi...

Golf_2_Diesel

pre 2 godine

Pre svega Srbin zeli auto star max dve godine, da nije presao vise od 1000km, da je servisiran u ovlascenom servisu i ono sto je najbitnije da ne kosta vise od 2000 evra. Kada bude bilo takvih automobila Srbin ce kupovati bez da puno razmislja o u tekstu nabrojanim stavkama.

P.S.
Svi bi u Srbiji da kupe jeftino, ovlasceni servisi su nam "preskupi", pitamo se sto se kola kvare svakih par meseci, ne radimo redovne servise menjaca i bitnijih delova na motoru,a pri tom odrzavamo kola kod komsije mehanicara koji nam ugradjuje tajvanske delove.

Over And Out

pre 2 godine

Da je atmosferski motor.
Da ima do 2000 kubika
Da ima minimum četiri cilindra
Da ima što manje bespotrebne elektronike u sebi.
Potrošnja je bitan faktor, ali ona se "ispegla" cenovno kroz održavanje automobila koja zadovoljavaju četiri navedena kriterijuma sa početka komentara.

only fools and horses

pre 2 godine

ako kupujete auto da vam komsije zavide ili prelazite vise od 15k km nemojte citati ovaj tekst.

15 godina kupujem automobile po sledecem principu:
3- mesecne plate max za auto!
prema toj sumi trazim sto ocuvaniji atmo benzinac. promenim sve tecnosti i odradim servise. na ulju i delovima, gumama ne stedim, samo premium i original! nikad me ni jedan benzinac nije ostavio na putu. i da se desi neki kvar na benzincu to bude 50e max, dok na dizelima sam znao i 1200e potrositi na popravke za godinu dana...

za 15 godina na vanredne popravke benzinaca sam dao tacno 5800 dinara. inace kum po istom principu kupuje kao ja, i evo vec 80.000km je presao sa benzincem i samo svecice je promenio. znam mnogi od vas ce pomisliti kako bi mnogo vise ustedeli vozeci na dizel. vidite vec nakon prvog kvara kod dizela nestaje razlika u ustedi, a posto su majstori zatrpani poslom ostajete bez auto mesec dana.

Dizel

pre 2 godine

@(only fools and horses, 28. april 2022 23:20)
E ajde prestanite vise da hype-ujete benzince. Imao sam atmosferac sa 16 ventila, em trosio puno em atmosferci su obicno lenji i tromi. Kupio ga 6 god starog od poznanika koji ga je uzeo novog. Prve 2 godine i nekako ali posle sam cesce bio kod majstora nego u pekari. Nisu to bili katastrofalni kvarovi ali znate onaj osecaj kad nesto ne radi kako treba pa ajd kod majstora, pa si bez auta po 2-3 dana, na kraju je imao neki zvuk koji se cuje samo u specificnim situacijama i 5 majstora nisu mogli da nadju sta je pa sam ga prodao. Hocu da kazem da nema pravila, kad kupujete polovnjaka sve je to lutrija, moze i nesto sto vazi za napouzdano da vas mnogo bolje sluzi od nekog auta koji vazi za ultra pouzdan.

Moje iskustvo

pre 2 godine

Dok nađem neki sa diskovima pozadi, dobrim ocenama na Euroncap-u, i bar 17 cm od zemlje zbog puteva koji su u celoj Evropi sve gori, potrošnja me više ne interesuje, jer kupujem sa najslabijim motorom koji svakako najmanje troši. Benzin, naravno.

lepota vozila je prolazna, a eventualna teskoba večna

pre 2 godine

Pošto sam relativno visok čovek, a ne volim da sam pognute glave, prva stvar pri izboru automobila mi je da na mestu vozača imam dovoljno mesta iznad glave (bar 4/5 cm) i da sa pozicije vozača imam dobar pogled kroz šoferku, tj. da ne gledam u suncobran. Naravno, vodim računa da na zadnjim sedištima ima mesta za ostatak moje porodice, a dok su deca rasla, vodio sam računa i o brzini kojom rastu (pa i u kasnijem periodu o tome da bih čak i ja bar na kraće mogao sedeti pozadi). Pa sam tako kupovao kola visoka u rasponu od 151-155-166 cm, a i sada sam na 165 i 168 cm. Prednjim kriterijom u željenoj cenovnoj klasi danas mogu da eliminišem barem 80-90% aktuelnih tržišnih modela, jer su savremena vozila sve niža i niža i sve teskobnija. Pa tako naslednik jednog automobila koji je kao mk1 nekada imao 155 cm, danas kao mk3 ima samo 144 cm i ja u njega ne mogu lepo sesti.
Sve ostalo mi je manje bitno, pa i da li je dizel ili benzin, da li je 2WD ili 4WD, da li je ovaj ili onaj segment, da li je ovaj ili onaj brend, iz Evrope ili iz Azije i slično. Može i "od zlata da bude", ali, ako je (meni) teskoban, džaba mu sve.
Ako ima neka bezbednosna oprema da se doplati, doplatim ili izaberem paket opreme sa više bezbednosne opreme.
I tu je za mene kraj svim kriterijumima izbora.

Stojan

pre 2 godine

Pa sad, ako je potrošnja glavni faktor, onda je sudbina SUV vozila na duži tok zapečaćena. Nema tog SUV auta koji u gradu neće trošiti preko 12, 13 i više litara!
Inače, danas novi automobili B segmenta, ne razlikuju se značajno po potrošnji, bilo i gradu, bilo na putu. Troše u proseku izmedju 6 i 8 litara... Što znači da će vlasnici automobila ove klase najmanje osetiti povećanje troškova za gorivo. Nema tu prevelike priče.

Marko Mitic

pre 2 godine

Da ima shiber, da odvrnem narodnjake kao prave ljaxe, da je naravno nemac, nema veze sto je presao 500k km, i sto su gume celave, i sto dimi, i sto curi ulje na sve strane, bitno da sam ljaxe

Veliki brat

pre 2 godine

1. Pouzdanost
2. Ekonomicnost (cena auta, potrosnja, odrzavanje, registracija)
3. Konfor, performanse, bezbednost
4. Dizajn

1+2+3+4=2.0 HDI
(Blok45, 28. april 2022 12:51)

Koliko ja znam matematiku, 1+2+3+4=10, dakle po tebi je idealan 1.0 TSI, 1.0 TCe ili 1.0 Ecoboost ;)

Milan

pre 2 godine

Cena, prostor, motor menjač, udobnost, zvučna izolacija..
Onda žena i deca biraju po estetici između modela koji su ušli u uži izbor

friends

pre 2 godine

ja stvarno ne znam ko pise ovakve tekstove ali da li neko zaista misli da je nekom prosecnom nemcu, francuzu, belgijancu bitno da li je potrosio 180€ za gorivo mesecno ili 140€ koliko je trosio pre poskupljenja, to je mozda bitno na Balkanu gde je prosecna plata 500€ pa tih 40€ nesto i znaci, tamo gde je prosecna plata 2000€ tih 40€ zaista ne igra presudnu ulogu da se nelazemo.
(Fishermann, 28. april 2022 12:57)

Da, mislim da se Francuz i Belgijanac više sekiraju od Srbina ako mora da plaća 40€ više. Živeo i radio po Evrpi pa mogu to i da tvrdim.

zonbi

pre 2 godine

U Srbiji je redosled sledeći:
1.da automobil ostavi što jači utisak na zavidljivi komšiluk
2.da mu kilometraža nije vraćena za više od 200 hiljada kilometara tj. vozio ga neki penzioner u Nemačkoj ili žena u Švajcarskoj
3.da ima što veći gepek u koji može da stane prase,pola metra drva,četiri džaka cementa
4.da ima sve četiri nove gume(znači šara dublja od 3mm)
5.da ima kuku za vuču
(realno, 28. april 2022 15:49)

Ha,ha,ha. “Da automobil ostavi sto jaci utisak na zavidljivi komsiluk” je sa razlogom na prvom mestu. Jer ako komsiluk ne zavidi dzaba ti i boja, konjaza, pogon…dzaba sve. Kad ga Srbin turira dok se komsija jede, bolje je i od hladnog piva i vruce prasetine.

Brada Bg

pre 2 godine

Da je atmosferski motor.
Da ima do 2000 kubika
Da ima minimum četiri cilindra
Da ima što manje bespotrebne elektronike u sebi.
Potrošnja je bitan faktor, ali ona se "ispegla" cenovno kroz održavanje automobila koja zadovoljavaju četiri navedena kriterijuma sa početka komentara.
(Over And Out, 28. april 2022 14:23)


Znaci trazis iskljucivo nekog matorca?

meki

pre 2 godine

Zavisi od mnogo faktora. Jos uvek biram auto koji mi je zabavan i sa nestrpljenjem cekam da sednem u njega, npr neki kabriolet. Ali ovo u Bg je postao pakao, i sledeci ce biti neki za koji me nije briga i pravi sto manje stresa i troskova. Mozda cak i smart ili nesto malo vece.

majstor

pre 2 godine

Kao polovan najbitnije da je Benzinac,atmosferac i nema boljeg motora.Pali,vozi,diži u obrtaje motor prva liga.
Plin?Ne!

Dizel da ako prelazite ozbiljnu kilometražu .
Ako ste kupili dizela da bi se ganjali po komsiluku pogriješili ste,i uvjeravate sami sebe da je sve top a nije!
Prednost imaju Hdi i jtd motori ,ali ne ispod 2000 kubika.
Hybrid jedno Toyotin i samo toyotin,ne plug in već “normalan” hibrid.Sistem funkcionira savršeno,održavanje top,nema puno brige s tim.

kimi R

pre 2 godine

@Dizel
Nije problem hype benzinaca, ali oni svi pričaju o benzincima iz prošlog veka. Takve više niko ne proizvodi, današnji benzinac ima sve problematične stvari kao i dizel. Ko ne bi voleo kola bez problema,lepo zvuči ali se ni proizvođaču ne isplati