Petak, 22.04.2022.

21:14

"Dara iz Jasenovca" dobija nastavak

Izvor: B92

"Dara iz Jasenovca" dobija nastavak IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Mikica

pre 2 godine

Grehota je da i drugi deo režira Antonijević. Prvi deo je delovao kao resital u nekom domu kulture. Ali u ovoj pomerenoj zemlji to reći znači negaciju Jasenovca, međutim za velike zadatke potrebni su veliki autori. Ovo, i prvi i drugi deo, je trebalo poveriti Zafranoviću koni se godinama sprema, iskrenom antifašisti, a velikom režiseru

neupucen

pre 2 godine

@Lion
pa ja sam iz Zadra otisao '91 sa 19 godina, jel ti stvarno ocekujes da zadrzim ikavicu do 2022...za koga i zbog koga?
Rekao bih kao da malo sumnjas da li sam uopste iz Zadra - jbg, jesam, voleo bi da nemam ovo "divno" nicim zasluzeno iskustvo, ali...

neupucen

pre 2 godine

@ivane
"smesno mi je citati meni otelo ovo, meni zapalilo ono"

Lepo je od mudre glave receno "Hrvati su najhrabriji narod na svetu, jer se nicega ne stide"

@Ivane...pravi si predstavnik te (ja ipak hocu da verujem) manjine koja se delima izborila za ovakvu kvalifikaciju

Bravo, cestitam.

ketiS

pre 2 godine

@Ivane

Citajuci tvoj post covek zaista ne moze nista drugo doli da zanemi, i da shvati svu blagodet "nezajednickog" zivota sa vama!

istina

pre 2 godine

Nek doticni reditelj snimi film bez umanjenja genocida nad tim narodom iz Jasenovca. Dajte pravu istinu a nemojmo da je skrivamo sto godina.

Veliki brat

pre 2 godine

Film je u tehničkom smislu katastrofa, isto kao i "Pospanka..." od istog čoveka.
Kad se odgleda kao crno-beli (ima dodatak za Chrome koji to omogućava), i nekako, međutim pojedini kadrovi i kretanje kamere su katastrofa. Gaga lepo da (ponovo) odgleda sve filmove od Akire Kurosave kako bi obnovio ili naučio kako se postavljaju kadrovi kamere, kako se kamera kreće i kako se postavljaju scene sa velikim brojem statista.

Da nije ovako osetljiva tema u pitanju, film bi popio najgore kritike i publike i stručnih umetnika, ovako većina samo ćuti da ne izazove negativne reakcije misleći da se kritika odnosi i na tematiku filma.

Čak i fotografija u tekstu pokazuje koliko je nestručno odrađeno snimanje, jutarnje sunce, plavo nebo, sunčeva svetlost direktno upada u objektiv kamere... jednostavno, kao da je neko dete organizovalo snimanje, a ne neko ko za sebe tvrdi da je stručan i ko je iz državnog budžeta dobio novac za realizovanje filma.

Hadžija

pre 2 godine

Tvoji teli da žive u tom kraju, i sada se žalite...to je isto, ki kade bi ja ušo da živim u kavezu sa lavovima, pa posle se žalijo.

kiss for goodnight

pre 2 godine

ne sme da se zaboravi...ako se zaboravi opet ce Hrvati traziti da im se izvinimo sto su nas klali....pomirenje da, zaborav ne

kl

pre 2 godine

(Che, 22. april 2022 21:26)
(Hanzo, 22. april 2022 21:42)
(Hanzo, 22. april 2022 23:21)
(neutral felš, 22. april 2022 23:44)
(neutral felš, 22. april 2022 23:47)

45 godina smo prisilno zaboravljali sve ovo jer su nam takvi kao vi propovedali da treba da zaboravimo u ime budućnosti, napretka, jer je suviše ružno, jer se , bože moj, neće ponoviti. Anestezirali nas.A onda se 90-tih desio nastavak. Da dovrše započeto...

kl

pre 2 godine

@Podržavam ideju. Nadam se da će film zadržati odličmnu kostimografiju, Hugo Boss je unio malu dozu autentičnosti, kad je već scenarij potpuno zakazao.
(Ljubitelj filma, 22. april 2022 22:26)

ScenariJ je kolaz stvarnih dogadjaja opisanih na osnovu svedocenja prezivelih logorasa i uhvacenih krvnika - nista izmisljeno ni dodato, ponesto ublazeno i umanjeno, mnogo toga ni pomenuto zbog neopisive bestijalnosti i brutalnosti zlocina. Ako meni ne verujes, pitaj dedu...

Ivane

pre 2 godine

Kako što Rusija oslobađa Ukrajinu tako je Srbija oslobađala Hrvatsku 1991.god.Samo što se Srbija krije iza Yugoslavije kad se radi o ratu u Hrvatskoj a za sve ostalo Srbi tvrde da su oni jedini nasljednici Yugoslavije.Smješno je čitati meni zapalilo ovo meni otelo ono.Vukovar je gospodo u Hrvatskoj kao što su i Knin,Zadar,Borovo Selo,Dubrovnik,Split,Šibenik,Glina,Osjek,Petrinja a nisu u Srbiji.Isto kao što Mariupolj ,Harkov i Dombas nisu u Rusiji.Zato dobro ste prošli jer ste pobjegli svjesni svojih monstruoznih zlodjela koje ste učinili oslobađajuć nas.Pa vi snimajte filomove o Jasenovcu i Oluji i sanjajte osvetu,a onda opet kukajte kako ste protjerani.Stavljajte spomen ploču žrtvama u Jasenovcu u logor na Sajmištu.Proglašavajte Nedića domoljubom istog onog koji je Srbiju proglasio Judenfrei(očišćena od židova)prvom državom u Europi koja je imala pokretnu plinsku komoru jedina u Evropi dok se za Jasenovac nije znalo u Yugoslaviji.Zašto ga kad ste tako stradali u Yasenovcu nikad nije posjetio velikosrbin Ranković ili Tito.Snimite film o tome.Vaša cjela povjest je jedna velika laž koja poraze pretvara u pobjede,sramotu u ponos,laž u istinu,četnike u antifašiste,partizane u izdajnike.To je vaš domet.

NikolaBg

pre 2 godine

Bože dragi smiluj se nad srpskim narodom da konačno ne živimo više u ratovima i da nas više ne napadaju sa svih strana i teraju sa svojih ognjišta.

Aleksa Pufta

pre 2 godine

Samo nek drzava daje pare proverenim kadrovima poput Predraga Antonijevica i Radosa Bajica da obesmisle svaku temu koju bi trebali da rade velikani poput Sinise Duska Kovacevica.

Nesha

pre 2 godine

"Trebalo bi prikazati sve užase" iz komenatara bukvalno sve govori o mentalnom stanju ove nacije.

Užasi su dokumentovani i prikazani u dokumentarnim filmovima, knjigama, na fotografijama.
Ponovno snimanje scena klanja, paljenja, ubijanja i mučenja bukvalno ne pomaže ničemu, osim što građane Srbije nastavlja da ubeđuje da su jedine i najveće žrtve u istoriji sveta, što je baš pogrešna ideja.

Veličina i snaga "Quo Vadis, Aida" je, između ostalog, i u tome što nemate nijednu scenu ubijanja u filmu, a sve vam je jasno.

Ništa nismo razumeli, baš ništa.

Lion

pre 2 godine

citam ove komentare na text i ne mogu da verujem sta citam.
Nasu porodičnu kuću su zapalili 2. Maja 1991.
Jos mesec i nesto dana mi smo proveli u Zadru nakon toga. Preko 400 kuca i lokala je zapaljeno ili dignuto u vazduh u samo dve noci 2. i 3. Maja. u Zadru i okolini.
Nikad niko nije osudjen kako za nasu tako ni za jedan od tih preko 400 iskljucivo srpskih objekata.
Ukucajte malo u google Zadarska kristalna noc i pogledajte to sta vam izadje. Ja sam rodjen i odrastao u tom gradu ali zbog poslednjih 7 meseci u njemu nikad nisam osetio promil nostalgije za istim.
Sram Vas bilo sve sto ovde mlatite gluposti iz vasih udobnih fotelja dok u stvari nemate pojma o cemu pricate.
(neupucen, 22. april 2022 22:25)

Slabo ti ide ikavica koju bi trebao pričati kao Zadranin. Lip poz

Само емоције код Срба раде, штета што нисмо &

pre 2 godine

Само даље пројектовање мржње и изазивање најдубљих емоција код Срба, а поред тога и мржње.

Не схватите ме погрешно, то су наше жртве и да нису наши Срби, Роми и Јевреји на простору бивше Југославије то је страшан злочин који се догодио. Гледање такве врсте филмова, читање књига о томе, посвећивање пажње томе воде човека у веома веома лоше стање.

То треба да се обележи кад је време за то, али такви филмови чему служе? Ја не видим разлог томе, осим стварању неке мржње и добијање политичких поена како су неки ето велики Срби, који се сећају наших жртава. Доста више, ако овако наставимо бићемо земља стараца за коју деценију. Треба спречити такве ствари, научити нешто из историје, гледати да створимо заједницу и фунционлану државу и да не дозволимо да нове генерације Срба одрастају уз мржњу и да се оптерећују прошлошћу. Мртви су и то је то. Прављење неких нових митова и стварање овакве пропаганде довешће нас као народ у много гору позицију. Да барем сниме добар квалитетан филм или документарце овде све некако накарадно је урађено.
Ја филм нисам гледао и не планирам, а не знам ни чему наставак?
А за то што све све дешавало у Југославији вратимо се 1918. године и погледајмо политичку катастрофу коју су Пашић и онај Дегенерик "престолонаследник" направили.
И ништа нисмо научили, овакви филмови ми говоре да смо ми већ поражен народ и да овде будућности нема. Али на крају неки народи можда боље и не за служују због мањка интелектуалног капацитета, као нпр. Срби.

ketiS

pre 2 godine

Za razliku od "Dare iz Jasenovca" ovaj scenario deluje mnogo zanimljivije i intrigantnije, te bi mozda mogao da prodje cak i u politicki korektnoj sredini kao sto je Hollywood. Osim toga, mislim da bi bilo dobro da se konacno shvati da NDH nije bila nikakva fasisiticka ili nacisticka tvorevina, vec izvorna hrvatska drzava, stvorena od ondasnje antijugoslvenske i antisrpske sovinisticke elite. Konacno, moram da priznam da ja licno nista ne znam o tom uzasnom dogadjaju, te me je prilicno sramota, ali nadam se da ce mi ovaj projekat bar malo pomoci, da shvatim sav uzas kroz koji su prolazili tamosnji Srbi. Iskreno, ja nikada ne bih mogla ziveti u tako srbofobicnoj drzavi kao sto je Hrvtaska i Hvala bogu, sto nikakve veze sa istom nemam.

licemjeri

pre 2 godine

Puna vam usta zrtava iz Jasenovca sad kad vise niste dio drzave s izlazom na more. Do raspada Jugoslavije ste sutjeli i zivjeli u bratstvu i jedinstvu s Hrvatima. Film je djelo srpske propagandne masinerije i predvidjam mu isti "uspjeh" kao i Dari.

drmr

pre 2 godine

Mene je sramota od dosadašnjih komentara. Dobro se vidi da su ili Hrvati, čemu se najviše nadam, jer je to razumljivo za nekažnjenu nazovi naciju , a čega se najviše bojim, da mnoštvo komentara, dolazi od rodjenih Srba, koji su još uvek Jugosloveni ili druhosrbijanski silu to sovinisti . U svakom slučaju sjajna vest, da će se nastaviti sa filmovima , koji će svedočiti o strasnom periodu srpskog Naroda i koji neće dozvoliti da njihova
žrtva, bude zaboravljena l, a istorija iskrivljena.
(Dejan, 22. april 2022 22:31)

97% Srba misli isto kao ti, ali b92 na mala vrata pokusava da glumi N1 i ostale gnjide... objavili bi komentar na jekavici radije pa makar im i majku psovali... podanicki mentalitet...

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Prava srpska pastorala...

Samo je Srbin/Srpkinja u stanju da preživi logor tipa Jasenovac i da traži novi izazov u ponovnom odlasku u logor...

Kada bolje razmisliš, to je bila preteča "Igre bez granica" !

Nije ni čudo što nas Croati mrze.
U tim logoraškim disciplinama nam nisu mogli ni prismrdeti.

Valjda su se zato i opredelili da budu sa druge strane bodljikave žice ...

Nesha

pre 2 godine

Nemanjem ukusa i užasnom režijom učiniće i taj dogadjaj jeftinom propagandom, kao što je od Jasenovca napravio nedostojno loš film.
Bukvalno čovek radi protiv interesa Srbije.

Mirko

pre 2 godine

@Aleksandar.. film se i ne snima za nekoga "sa strane" vec za nasu decu. Da bi znali istoriju. Jer roditelji nece da im pricaju o "patetici" vec zivot gledaju sa "vedrije strane". A deca se najteze hvataju za knjigu, lakse im je svariti u fim.. koji se cak moze pogledati na telefonu. E zato se snima.
(Amos Dundee, 22. april 2022 22:16)

Decu treba zainteresovati i film da gledaju, a ovo je snimljeno samo da bi se suvoparno nabrojali zločini. Treba napraviti ozbiljan film, sa ozbiljnim rediteljem, koji će umeti da privuče neutralne gledaoce poput dece. Ne treba dozvoliti da se amateri igraju filma na temu najvećih najjezivijih zločina nad Srbima u istoriji.

Cecil B. Demented

pre 2 godine

OK je tema ali reditelj i film su loši, ne rade za tu temu.
Film prvo treba da bude dobar, umetnički (oako može) a ne samo propaganda.

Nemanja

pre 2 godine

Nazalost moja familija je jedna od mnogih koji su proterani iz Zadra u Zadarskoj kristalnoj noci. Bio sam dete i te jezive detalje ne bih pisao ali na srecu meni niko nije nastradao. Imovina namje naravno spaljena izvukli smo samo automobil s kojim smo i pobegli. Nazalost malo Srba zna o ovom dogadjaju koji se dogodio mnogo pre Oluje a jednako je strasan.

Hanzo

pre 2 godine

Dejan@ Nista, snimajmo filmove o klanjima, kad smo vec poceli, snimajmo sto vise i o kriminalu, sad bar ima dosta materijala, a mozemo i da se vratimo u 90te, zasto snimiti nesto normalno, bezveze je. Samo dajte nasilja i stradanja, zeljni smo toga. Ti i tebi slicni uvek imate isti argument, "da se ne zaboravi", ko ce da zaboravi, kakve su to gluposti, a u stvari samo zelite da narod sto vise mrzi, da krivi druge za sadasnje probleme, da zivi u proslosti.

sofad

pre 2 godine

U celom normalnom svetu ljudi za Božić gledaju Sam u kući i sl. komedije. Srbi će gledati nastavak Dare iz Jasenovca.
(Che, 22. april 2022 21:26)

Tebi je Bozic 25. maj, gledaj nesto od Bulajica.

Starac Vukasin

pre 2 godine

Patetika, ali prolazi. Nema lepih filmova vise, tuzno je sto ovo prolazi.
(Hanzo, 22. april 2022 21:42)

Stvarni dogadjaji i iskrene emocije. Tuzno je gadjati se pojmovima cije znacenje ne znas.

neutral felš

pre 2 godine

Mene je sramota od dosadašnjih komentara. Dobro se vidi da su ili Hrvati, čemu se najviše nadam, jer je to razumljivo za nekažnjenu nazovi naciju , a čega se najviše bojim, da mnoštvo komentara, dolazi od rodjenih Srba, koji su još uvek Jugosloveni ili druhosrbijanski silu to sovinisti . U svakom slučaju sjajna vest, da će se nastaviti sa filmovima , koji će svedočiti o strasnom periodu srpskog Naroda i koji neće dozvoliti da njihova
žrtva, bude zaboravljena l, a istorija iskrivljena.
(Dejan, 22. april 2022 22:31)

tinejdžer u akciji otkrivanja skrivenih istina...

John

pre 2 godine

U celom normalnom svetu ljudi za Božić gledaju Sam u kući i sl. komedije. Srbi će gledati nastavak Dare iz Jasenovca.
(Che, 22. april 2022 21:26)

Ne, Srbi na Božić gledaju "Nož". A na Vidovdan - "Boj na Kosovu"...
Srbi su, izgleda, jedini narod koji uživa da gleda filmove o sopstvenim stradanjima... I gledao bi još, još, još...
Pitam se koliko su se puta serije "Vetrovi rata", "Rat i sećanja" i "Holokaust" prikazivale u Izraelu...

Amos Dundee

pre 2 godine

@Aleksandar.. film se i ne snima za nekoga "sa strane" vec za nasu decu. Da bi znali istoriju. Jer roditelji nece da im pricaju o "patetici" vec zivot gledaju sa "vedrije strane". A deca se najteze hvataju za knjigu, lakse im je svariti u fim.. koji se cak moze pogledati na telefonu. E zato se snima.

Dejan

pre 2 godine

Mene je sramota od dosadašnjih komentara. Dobro se vidi da su ili Hrvati, čemu se najviše nadam, jer je to razumljivo za nekažnjenu nazovi naciju , a čega se najviše bojim, da mnoštvo komentara, dolazi od rodjenih Srba, koji su još uvek Jugosloveni ili druhosrbijanski silu to sovinisti . U svakom slučaju sjajna vest, da će se nastaviti sa filmovima , koji će svedočiti o strasnom periodu srpskog Naroda i koji neće dozvoliti da njihova
žrtva, bude zaboravljena l, a istorija iskrivljena.

zloven

pre 2 godine

Dosta sa ovakvim filmovima. Dovoljan je jedan. Još treba da se pretvorimo u bosnjake i da krenemo svi zajedno da kmecimo i da kukamo. Ako su naši dedovi i babbe oprostili i ušli u istu državu sa njima možemo i mi

neupucen

pre 2 godine

citam ove komentare na text i ne mogu da verujem sta citam.
Nasu porodičnu kuću su zapalili 2. Maja 1991.
Jos mesec i nesto dana mi smo proveli u Zadru nakon toga. Preko 400 kuca i lokala je zapaljeno ili dignuto u vazduh u samo dve noci 2. i 3. Maja. u Zadru i okolini.
Nikad niko nije osudjen kako za nasu tako ni za jedan od tih preko 400 iskljucivo srpskih objekata.
Ukucajte malo u google Zadarska kristalna noc i pogledajte to sta vam izadje. Ja sam rodjen i odrastao u tom gradu ali zbog poslednjih 7 meseci u njemu nikad nisam osetio promil nostalgije za istim.
Sram Vas bilo sve sto ovde mlatite gluposti iz vasih udobnih fotelja dok u stvari nemate pojma o cemu pricate.

Đoko

pre 2 godine

Mržnja Hrvata prema Srbima? Koje gluposti, ista propaganda onda kao i sada Rusa protiv Ukrajinaca. I ljudi onda veruju u te bedastoće, neverovatno kako se propagandom ljudima ispire mozak i sada sada imamo ovakve ružne scene iz Ukrajine gde se navodno Rusi oslobađaju Ukrajince od nekih tamo "nacista".

Ljubitelj filma

pre 2 godine

Podržavam ideju. Nadam se da će film zadržati odličmnu kostimografiju, Hugo Boss je unio malu dozu autentičnosti, kad je već scenarij potpuno zakazao.

Svetozar

pre 2 godine

toliko toga može da se snima na temu 2.sv rata, samo napred!!!
Ova tema je baš teška, Jasenovac bi mogao da se obrađuje u 100 filmova a ne jedan ili dva.

Aleksandar

pre 2 godine

Bljutava patetika.Zasto stalno potenciramo kako smo mi večite zrtve a u reallnosti nikoga sa strane to ne zanima.Ovog reditelja razumem jer to prolazi u narodu i namlatice se para.

neupucen

pre 2 godine

citam ove komentare na text i ne mogu da verujem sta citam.
Nasu porodičnu kuću su zapalili 2. Maja 1991.
Jos mesec i nesto dana mi smo proveli u Zadru nakon toga. Preko 400 kuca i lokala je zapaljeno ili dignuto u vazduh u samo dve noci 2. i 3. Maja. u Zadru i okolini.
Nikad niko nije osudjen kako za nasu tako ni za jedan od tih preko 400 iskljucivo srpskih objekata.
Ukucajte malo u google Zadarska kristalna noc i pogledajte to sta vam izadje. Ja sam rodjen i odrastao u tom gradu ali zbog poslednjih 7 meseci u njemu nikad nisam osetio promil nostalgije za istim.
Sram Vas bilo sve sto ovde mlatite gluposti iz vasih udobnih fotelja dok u stvari nemate pojma o cemu pricate.

Aleksandar

pre 2 godine

Bljutava patetika.Zasto stalno potenciramo kako smo mi večite zrtve a u reallnosti nikoga sa strane to ne zanima.Ovog reditelja razumem jer to prolazi u narodu i namlatice se para.

Nemanja

pre 2 godine

Nazalost moja familija je jedna od mnogih koji su proterani iz Zadra u Zadarskoj kristalnoj noci. Bio sam dete i te jezive detalje ne bih pisao ali na srecu meni niko nije nastradao. Imovina namje naravno spaljena izvukli smo samo automobil s kojim smo i pobegli. Nazalost malo Srba zna o ovom dogadjaju koji se dogodio mnogo pre Oluje a jednako je strasan.

sofad

pre 2 godine

U celom normalnom svetu ljudi za Božić gledaju Sam u kući i sl. komedije. Srbi će gledati nastavak Dare iz Jasenovca.
(Che, 22. april 2022 21:26)

Tebi je Bozic 25. maj, gledaj nesto od Bulajica.

Dejan

pre 2 godine

Mene je sramota od dosadašnjih komentara. Dobro se vidi da su ili Hrvati, čemu se najviše nadam, jer je to razumljivo za nekažnjenu nazovi naciju , a čega se najviše bojim, da mnoštvo komentara, dolazi od rodjenih Srba, koji su još uvek Jugosloveni ili druhosrbijanski silu to sovinisti . U svakom slučaju sjajna vest, da će se nastaviti sa filmovima , koji će svedočiti o strasnom periodu srpskog Naroda i koji neće dozvoliti da njihova
žrtva, bude zaboravljena l, a istorija iskrivljena.

Amos Dundee

pre 2 godine

@Aleksandar.. film se i ne snima za nekoga "sa strane" vec za nasu decu. Da bi znali istoriju. Jer roditelji nece da im pricaju o "patetici" vec zivot gledaju sa "vedrije strane". A deca se najteze hvataju za knjigu, lakse im je svariti u fim.. koji se cak moze pogledati na telefonu. E zato se snima.

Đoko

pre 2 godine

Mržnja Hrvata prema Srbima? Koje gluposti, ista propaganda onda kao i sada Rusa protiv Ukrajinaca. I ljudi onda veruju u te bedastoće, neverovatno kako se propagandom ljudima ispire mozak i sada sada imamo ovakve ružne scene iz Ukrajine gde se navodno Rusi oslobađaju Ukrajince od nekih tamo "nacista".

Hanzo

pre 2 godine

Dejan@ Nista, snimajmo filmove o klanjima, kad smo vec poceli, snimajmo sto vise i o kriminalu, sad bar ima dosta materijala, a mozemo i da se vratimo u 90te, zasto snimiti nesto normalno, bezveze je. Samo dajte nasilja i stradanja, zeljni smo toga. Ti i tebi slicni uvek imate isti argument, "da se ne zaboravi", ko ce da zaboravi, kakve su to gluposti, a u stvari samo zelite da narod sto vise mrzi, da krivi druge za sadasnje probleme, da zivi u proslosti.

neutral felš

pre 2 godine

Mene je sramota od dosadašnjih komentara. Dobro se vidi da su ili Hrvati, čemu se najviše nadam, jer je to razumljivo za nekažnjenu nazovi naciju , a čega se najviše bojim, da mnoštvo komentara, dolazi od rodjenih Srba, koji su još uvek Jugosloveni ili druhosrbijanski silu to sovinisti . U svakom slučaju sjajna vest, da će se nastaviti sa filmovima , koji će svedočiti o strasnom periodu srpskog Naroda i koji neće dozvoliti da njihova
žrtva, bude zaboravljena l, a istorija iskrivljena.
(Dejan, 22. april 2022 22:31)

tinejdžer u akciji otkrivanja skrivenih istina...

Svetozar

pre 2 godine

toliko toga može da se snima na temu 2.sv rata, samo napred!!!
Ova tema je baš teška, Jasenovac bi mogao da se obrađuje u 100 filmova a ne jedan ili dva.

Starac Vukasin

pre 2 godine

Patetika, ali prolazi. Nema lepih filmova vise, tuzno je sto ovo prolazi.
(Hanzo, 22. april 2022 21:42)

Stvarni dogadjaji i iskrene emocije. Tuzno je gadjati se pojmovima cije znacenje ne znas.

John

pre 2 godine

U celom normalnom svetu ljudi za Božić gledaju Sam u kući i sl. komedije. Srbi će gledati nastavak Dare iz Jasenovca.
(Che, 22. april 2022 21:26)

Ne, Srbi na Božić gledaju "Nož". A na Vidovdan - "Boj na Kosovu"...
Srbi su, izgleda, jedini narod koji uživa da gleda filmove o sopstvenim stradanjima... I gledao bi još, još, još...
Pitam se koliko su se puta serije "Vetrovi rata", "Rat i sećanja" i "Holokaust" prikazivale u Izraelu...

zloven

pre 2 godine

Dosta sa ovakvim filmovima. Dovoljan je jedan. Još treba da se pretvorimo u bosnjake i da krenemo svi zajedno da kmecimo i da kukamo. Ako su naši dedovi i babbe oprostili i ušli u istu državu sa njima možemo i mi

Ljubitelj filma

pre 2 godine

Podržavam ideju. Nadam se da će film zadržati odličmnu kostimografiju, Hugo Boss je unio malu dozu autentičnosti, kad je već scenarij potpuno zakazao.

Ivane

pre 2 godine

Kako što Rusija oslobađa Ukrajinu tako je Srbija oslobađala Hrvatsku 1991.god.Samo što se Srbija krije iza Yugoslavije kad se radi o ratu u Hrvatskoj a za sve ostalo Srbi tvrde da su oni jedini nasljednici Yugoslavije.Smješno je čitati meni zapalilo ovo meni otelo ono.Vukovar je gospodo u Hrvatskoj kao što su i Knin,Zadar,Borovo Selo,Dubrovnik,Split,Šibenik,Glina,Osjek,Petrinja a nisu u Srbiji.Isto kao što Mariupolj ,Harkov i Dombas nisu u Rusiji.Zato dobro ste prošli jer ste pobjegli svjesni svojih monstruoznih zlodjela koje ste učinili oslobađajuć nas.Pa vi snimajte filomove o Jasenovcu i Oluji i sanjajte osvetu,a onda opet kukajte kako ste protjerani.Stavljajte spomen ploču žrtvama u Jasenovcu u logor na Sajmištu.Proglašavajte Nedića domoljubom istog onog koji je Srbiju proglasio Judenfrei(očišćena od židova)prvom državom u Europi koja je imala pokretnu plinsku komoru jedina u Evropi dok se za Jasenovac nije znalo u Yugoslaviji.Zašto ga kad ste tako stradali u Yasenovcu nikad nije posjetio velikosrbin Ranković ili Tito.Snimite film o tome.Vaša cjela povjest je jedna velika laž koja poraze pretvara u pobjede,sramotu u ponos,laž u istinu,četnike u antifašiste,partizane u izdajnike.To je vaš domet.

licemjeri

pre 2 godine

Puna vam usta zrtava iz Jasenovca sad kad vise niste dio drzave s izlazom na more. Do raspada Jugoslavije ste sutjeli i zivjeli u bratstvu i jedinstvu s Hrvatima. Film je djelo srpske propagandne masinerije i predvidjam mu isti "uspjeh" kao i Dari.

kl

pre 2 godine

(Che, 22. april 2022 21:26)
(Hanzo, 22. april 2022 21:42)
(Hanzo, 22. april 2022 23:21)
(neutral felš, 22. april 2022 23:44)
(neutral felš, 22. april 2022 23:47)

45 godina smo prisilno zaboravljali sve ovo jer su nam takvi kao vi propovedali da treba da zaboravimo u ime budućnosti, napretka, jer je suviše ružno, jer se , bože moj, neće ponoviti. Anestezirali nas.A onda se 90-tih desio nastavak. Da dovrše započeto...

Veliki brat

pre 2 godine

Film je u tehničkom smislu katastrofa, isto kao i "Pospanka..." od istog čoveka.
Kad se odgleda kao crno-beli (ima dodatak za Chrome koji to omogućava), i nekako, međutim pojedini kadrovi i kretanje kamere su katastrofa. Gaga lepo da (ponovo) odgleda sve filmove od Akire Kurosave kako bi obnovio ili naučio kako se postavljaju kadrovi kamere, kako se kamera kreće i kako se postavljaju scene sa velikim brojem statista.

Da nije ovako osetljiva tema u pitanju, film bi popio najgore kritike i publike i stručnih umetnika, ovako većina samo ćuti da ne izazove negativne reakcije misleći da se kritika odnosi i na tematiku filma.

Čak i fotografija u tekstu pokazuje koliko je nestručno odrađeno snimanje, jutarnje sunce, plavo nebo, sunčeva svetlost direktno upada u objektiv kamere... jednostavno, kao da je neko dete organizovalo snimanje, a ne neko ko za sebe tvrdi da je stručan i ko je iz državnog budžeta dobio novac za realizovanje filma.

Nesha

pre 2 godine

"Trebalo bi prikazati sve užase" iz komenatara bukvalno sve govori o mentalnom stanju ove nacije.

Užasi su dokumentovani i prikazani u dokumentarnim filmovima, knjigama, na fotografijama.
Ponovno snimanje scena klanja, paljenja, ubijanja i mučenja bukvalno ne pomaže ničemu, osim što građane Srbije nastavlja da ubeđuje da su jedine i najveće žrtve u istoriji sveta, što je baš pogrešna ideja.

Veličina i snaga "Quo Vadis, Aida" je, između ostalog, i u tome što nemate nijednu scenu ubijanja u filmu, a sve vam je jasno.

Ništa nismo razumeli, baš ništa.

Nesha

pre 2 godine

Nemanjem ukusa i užasnom režijom učiniće i taj dogadjaj jeftinom propagandom, kao što je od Jasenovca napravio nedostojno loš film.
Bukvalno čovek radi protiv interesa Srbije.

Aleksa Pufta

pre 2 godine

Samo nek drzava daje pare proverenim kadrovima poput Predraga Antonijevica i Radosa Bajica da obesmisle svaku temu koju bi trebali da rade velikani poput Sinise Duska Kovacevica.

kl

pre 2 godine

@Podržavam ideju. Nadam se da će film zadržati odličmnu kostimografiju, Hugo Boss je unio malu dozu autentičnosti, kad je već scenarij potpuno zakazao.
(Ljubitelj filma, 22. april 2022 22:26)

ScenariJ je kolaz stvarnih dogadjaja opisanih na osnovu svedocenja prezivelih logorasa i uhvacenih krvnika - nista izmisljeno ni dodato, ponesto ublazeno i umanjeno, mnogo toga ni pomenuto zbog neopisive bestijalnosti i brutalnosti zlocina. Ako meni ne verujes, pitaj dedu...

kiss for goodnight

pre 2 godine

ne sme da se zaboravi...ako se zaboravi opet ce Hrvati traziti da im se izvinimo sto su nas klali....pomirenje da, zaborav ne

istina

pre 2 godine

Nek doticni reditelj snimi film bez umanjenja genocida nad tim narodom iz Jasenovca. Dajte pravu istinu a nemojmo da je skrivamo sto godina.

drmr

pre 2 godine

Mene je sramota od dosadašnjih komentara. Dobro se vidi da su ili Hrvati, čemu se najviše nadam, jer je to razumljivo za nekažnjenu nazovi naciju , a čega se najviše bojim, da mnoštvo komentara, dolazi od rodjenih Srba, koji su još uvek Jugosloveni ili druhosrbijanski silu to sovinisti . U svakom slučaju sjajna vest, da će se nastaviti sa filmovima , koji će svedočiti o strasnom periodu srpskog Naroda i koji neće dozvoliti da njihova
žrtva, bude zaboravljena l, a istorija iskrivljena.
(Dejan, 22. april 2022 22:31)

97% Srba misli isto kao ti, ali b92 na mala vrata pokusava da glumi N1 i ostale gnjide... objavili bi komentar na jekavici radije pa makar im i majku psovali... podanicki mentalitet...

Lion

pre 2 godine

citam ove komentare na text i ne mogu da verujem sta citam.
Nasu porodičnu kuću su zapalili 2. Maja 1991.
Jos mesec i nesto dana mi smo proveli u Zadru nakon toga. Preko 400 kuca i lokala je zapaljeno ili dignuto u vazduh u samo dve noci 2. i 3. Maja. u Zadru i okolini.
Nikad niko nije osudjen kako za nasu tako ni za jedan od tih preko 400 iskljucivo srpskih objekata.
Ukucajte malo u google Zadarska kristalna noc i pogledajte to sta vam izadje. Ja sam rodjen i odrastao u tom gradu ali zbog poslednjih 7 meseci u njemu nikad nisam osetio promil nostalgije za istim.
Sram Vas bilo sve sto ovde mlatite gluposti iz vasih udobnih fotelja dok u stvari nemate pojma o cemu pricate.
(neupucen, 22. april 2022 22:25)

Slabo ti ide ikavica koju bi trebao pričati kao Zadranin. Lip poz

NikolaBg

pre 2 godine

Bože dragi smiluj se nad srpskim narodom da konačno ne živimo više u ratovima i da nas više ne napadaju sa svih strana i teraju sa svojih ognjišta.

Cecil B. Demented

pre 2 godine

OK je tema ali reditelj i film su loši, ne rade za tu temu.
Film prvo treba da bude dobar, umetnički (oako može) a ne samo propaganda.

neupucen

pre 2 godine

@Lion
pa ja sam iz Zadra otisao '91 sa 19 godina, jel ti stvarno ocekujes da zadrzim ikavicu do 2022...za koga i zbog koga?
Rekao bih kao da malo sumnjas da li sam uopste iz Zadra - jbg, jesam, voleo bi da nemam ovo "divno" nicim zasluzeno iskustvo, ali...

Mirko

pre 2 godine

@Aleksandar.. film se i ne snima za nekoga "sa strane" vec za nasu decu. Da bi znali istoriju. Jer roditelji nece da im pricaju o "patetici" vec zivot gledaju sa "vedrije strane". A deca se najteze hvataju za knjigu, lakse im je svariti u fim.. koji se cak moze pogledati na telefonu. E zato se snima.
(Amos Dundee, 22. april 2022 22:16)

Decu treba zainteresovati i film da gledaju, a ovo je snimljeno samo da bi se suvoparno nabrojali zločini. Treba napraviti ozbiljan film, sa ozbiljnim rediteljem, koji će umeti da privuče neutralne gledaoce poput dece. Ne treba dozvoliti da se amateri igraju filma na temu najvećih najjezivijih zločina nad Srbima u istoriji.

ketiS

pre 2 godine

Za razliku od "Dare iz Jasenovca" ovaj scenario deluje mnogo zanimljivije i intrigantnije, te bi mozda mogao da prodje cak i u politicki korektnoj sredini kao sto je Hollywood. Osim toga, mislim da bi bilo dobro da se konacno shvati da NDH nije bila nikakva fasisiticka ili nacisticka tvorevina, vec izvorna hrvatska drzava, stvorena od ondasnje antijugoslvenske i antisrpske sovinisticke elite. Konacno, moram da priznam da ja licno nista ne znam o tom uzasnom dogadjaju, te me je prilicno sramota, ali nadam se da ce mi ovaj projekat bar malo pomoci, da shvatim sav uzas kroz koji su prolazili tamosnji Srbi. Iskreno, ja nikada ne bih mogla ziveti u tako srbofobicnoj drzavi kao sto je Hrvtaska i Hvala bogu, sto nikakve veze sa istom nemam.

Hadžija

pre 2 godine

Tvoji teli da žive u tom kraju, i sada se žalite...to je isto, ki kade bi ja ušo da živim u kavezu sa lavovima, pa posle se žalijo.

ketiS

pre 2 godine

@Ivane

Citajuci tvoj post covek zaista ne moze nista drugo doli da zanemi, i da shvati svu blagodet "nezajednickog" zivota sa vama!

Mikica

pre 2 godine

Grehota je da i drugi deo režira Antonijević. Prvi deo je delovao kao resital u nekom domu kulture. Ali u ovoj pomerenoj zemlji to reći znači negaciju Jasenovca, međutim za velike zadatke potrebni su veliki autori. Ovo, i prvi i drugi deo, je trebalo poveriti Zafranoviću koni se godinama sprema, iskrenom antifašisti, a velikom režiseru

Само емоције код Срба раде, штета што нисмо &

pre 2 godine

Само даље пројектовање мржње и изазивање најдубљих емоција код Срба, а поред тога и мржње.

Не схватите ме погрешно, то су наше жртве и да нису наши Срби, Роми и Јевреји на простору бивше Југославије то је страшан злочин који се догодио. Гледање такве врсте филмова, читање књига о томе, посвећивање пажње томе воде човека у веома веома лоше стање.

То треба да се обележи кад је време за то, али такви филмови чему служе? Ја не видим разлог томе, осим стварању неке мржње и добијање политичких поена како су неки ето велики Срби, који се сећају наших жртава. Доста више, ако овако наставимо бићемо земља стараца за коју деценију. Треба спречити такве ствари, научити нешто из историје, гледати да створимо заједницу и фунционлану државу и да не дозволимо да нове генерације Срба одрастају уз мржњу и да се оптерећују прошлошћу. Мртви су и то је то. Прављење неких нових митова и стварање овакве пропаганде довешће нас као народ у много гору позицију. Да барем сниме добар квалитетан филм или документарце овде све некако накарадно је урађено.
Ја филм нисам гледао и не планирам, а не знам ни чему наставак?
А за то што све све дешавало у Југославији вратимо се 1918. године и погледајмо политичку катастрофу коју су Пашић и онај Дегенерик "престолонаследник" направили.
И ништа нисмо научили, овакви филмови ми говоре да смо ми већ поражен народ и да овде будућности нема. Али на крају неки народи можда боље и не за служују због мањка интелектуалног капацитета, као нпр. Срби.

neupucen

pre 2 godine

@ivane
"smesno mi je citati meni otelo ovo, meni zapalilo ono"

Lepo je od mudre glave receno "Hrvati su najhrabriji narod na svetu, jer se nicega ne stide"

@Ivane...pravi si predstavnik te (ja ipak hocu da verujem) manjine koja se delima izborila za ovakvu kvalifikaciju

Bravo, cestitam.

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Prava srpska pastorala...

Samo je Srbin/Srpkinja u stanju da preživi logor tipa Jasenovac i da traži novi izazov u ponovnom odlasku u logor...

Kada bolje razmisliš, to je bila preteča "Igre bez granica" !

Nije ni čudo što nas Croati mrze.
U tim logoraškim disciplinama nam nisu mogli ni prismrdeti.

Valjda su se zato i opredelili da budu sa druge strane bodljikave žice ...

Aleksandar

pre 2 godine

Bljutava patetika.Zasto stalno potenciramo kako smo mi večite zrtve a u reallnosti nikoga sa strane to ne zanima.Ovog reditelja razumem jer to prolazi u narodu i namlatice se para.

Đoko

pre 2 godine

Mržnja Hrvata prema Srbima? Koje gluposti, ista propaganda onda kao i sada Rusa protiv Ukrajinaca. I ljudi onda veruju u te bedastoće, neverovatno kako se propagandom ljudima ispire mozak i sada sada imamo ovakve ružne scene iz Ukrajine gde se navodno Rusi oslobađaju Ukrajince od nekih tamo "nacista".

Dejan

pre 2 godine

Mene je sramota od dosadašnjih komentara. Dobro se vidi da su ili Hrvati, čemu se najviše nadam, jer je to razumljivo za nekažnjenu nazovi naciju , a čega se najviše bojim, da mnoštvo komentara, dolazi od rodjenih Srba, koji su još uvek Jugosloveni ili druhosrbijanski silu to sovinisti . U svakom slučaju sjajna vest, da će se nastaviti sa filmovima , koji će svedočiti o strasnom periodu srpskog Naroda i koji neće dozvoliti da njihova
žrtva, bude zaboravljena l, a istorija iskrivljena.

zloven

pre 2 godine

Dosta sa ovakvim filmovima. Dovoljan je jedan. Još treba da se pretvorimo u bosnjake i da krenemo svi zajedno da kmecimo i da kukamo. Ako su naši dedovi i babbe oprostili i ušli u istu državu sa njima možemo i mi

neupucen

pre 2 godine

citam ove komentare na text i ne mogu da verujem sta citam.
Nasu porodičnu kuću su zapalili 2. Maja 1991.
Jos mesec i nesto dana mi smo proveli u Zadru nakon toga. Preko 400 kuca i lokala je zapaljeno ili dignuto u vazduh u samo dve noci 2. i 3. Maja. u Zadru i okolini.
Nikad niko nije osudjen kako za nasu tako ni za jedan od tih preko 400 iskljucivo srpskih objekata.
Ukucajte malo u google Zadarska kristalna noc i pogledajte to sta vam izadje. Ja sam rodjen i odrastao u tom gradu ali zbog poslednjih 7 meseci u njemu nikad nisam osetio promil nostalgije za istim.
Sram Vas bilo sve sto ovde mlatite gluposti iz vasih udobnih fotelja dok u stvari nemate pojma o cemu pricate.

Amos Dundee

pre 2 godine

@Aleksandar.. film se i ne snima za nekoga "sa strane" vec za nasu decu. Da bi znali istoriju. Jer roditelji nece da im pricaju o "patetici" vec zivot gledaju sa "vedrije strane". A deca se najteze hvataju za knjigu, lakse im je svariti u fim.. koji se cak moze pogledati na telefonu. E zato se snima.

sofad

pre 2 godine

U celom normalnom svetu ljudi za Božić gledaju Sam u kući i sl. komedije. Srbi će gledati nastavak Dare iz Jasenovca.
(Che, 22. april 2022 21:26)

Tebi je Bozic 25. maj, gledaj nesto od Bulajica.

Ljubitelj filma

pre 2 godine

Podržavam ideju. Nadam se da će film zadržati odličmnu kostimografiju, Hugo Boss je unio malu dozu autentičnosti, kad je već scenarij potpuno zakazao.

Starac Vukasin

pre 2 godine

Patetika, ali prolazi. Nema lepih filmova vise, tuzno je sto ovo prolazi.
(Hanzo, 22. april 2022 21:42)

Stvarni dogadjaji i iskrene emocije. Tuzno je gadjati se pojmovima cije znacenje ne znas.

John

pre 2 godine

U celom normalnom svetu ljudi za Božić gledaju Sam u kući i sl. komedije. Srbi će gledati nastavak Dare iz Jasenovca.
(Che, 22. april 2022 21:26)

Ne, Srbi na Božić gledaju "Nož". A na Vidovdan - "Boj na Kosovu"...
Srbi su, izgleda, jedini narod koji uživa da gleda filmove o sopstvenim stradanjima... I gledao bi još, još, još...
Pitam se koliko su se puta serije "Vetrovi rata", "Rat i sećanja" i "Holokaust" prikazivale u Izraelu...

neutral felš

pre 2 godine

Mene je sramota od dosadašnjih komentara. Dobro se vidi da su ili Hrvati, čemu se najviše nadam, jer je to razumljivo za nekažnjenu nazovi naciju , a čega se najviše bojim, da mnoštvo komentara, dolazi od rodjenih Srba, koji su još uvek Jugosloveni ili druhosrbijanski silu to sovinisti . U svakom slučaju sjajna vest, da će se nastaviti sa filmovima , koji će svedočiti o strasnom periodu srpskog Naroda i koji neće dozvoliti da njihova
žrtva, bude zaboravljena l, a istorija iskrivljena.
(Dejan, 22. april 2022 22:31)

tinejdžer u akciji otkrivanja skrivenih istina...

Hanzo

pre 2 godine

Dejan@ Nista, snimajmo filmove o klanjima, kad smo vec poceli, snimajmo sto vise i o kriminalu, sad bar ima dosta materijala, a mozemo i da se vratimo u 90te, zasto snimiti nesto normalno, bezveze je. Samo dajte nasilja i stradanja, zeljni smo toga. Ti i tebi slicni uvek imate isti argument, "da se ne zaboravi", ko ce da zaboravi, kakve su to gluposti, a u stvari samo zelite da narod sto vise mrzi, da krivi druge za sadasnje probleme, da zivi u proslosti.

Svetozar

pre 2 godine

toliko toga može da se snima na temu 2.sv rata, samo napred!!!
Ova tema je baš teška, Jasenovac bi mogao da se obrađuje u 100 filmova a ne jedan ili dva.

Nemanja

pre 2 godine

Nazalost moja familija je jedna od mnogih koji su proterani iz Zadra u Zadarskoj kristalnoj noci. Bio sam dete i te jezive detalje ne bih pisao ali na srecu meni niko nije nastradao. Imovina namje naravno spaljena izvukli smo samo automobil s kojim smo i pobegli. Nazalost malo Srba zna o ovom dogadjaju koji se dogodio mnogo pre Oluje a jednako je strasan.

Ivane

pre 2 godine

Kako što Rusija oslobađa Ukrajinu tako je Srbija oslobađala Hrvatsku 1991.god.Samo što se Srbija krije iza Yugoslavije kad se radi o ratu u Hrvatskoj a za sve ostalo Srbi tvrde da su oni jedini nasljednici Yugoslavije.Smješno je čitati meni zapalilo ovo meni otelo ono.Vukovar je gospodo u Hrvatskoj kao što su i Knin,Zadar,Borovo Selo,Dubrovnik,Split,Šibenik,Glina,Osjek,Petrinja a nisu u Srbiji.Isto kao što Mariupolj ,Harkov i Dombas nisu u Rusiji.Zato dobro ste prošli jer ste pobjegli svjesni svojih monstruoznih zlodjela koje ste učinili oslobađajuć nas.Pa vi snimajte filomove o Jasenovcu i Oluji i sanjajte osvetu,a onda opet kukajte kako ste protjerani.Stavljajte spomen ploču žrtvama u Jasenovcu u logor na Sajmištu.Proglašavajte Nedića domoljubom istog onog koji je Srbiju proglasio Judenfrei(očišćena od židova)prvom državom u Europi koja je imala pokretnu plinsku komoru jedina u Evropi dok se za Jasenovac nije znalo u Yugoslaviji.Zašto ga kad ste tako stradali u Yasenovcu nikad nije posjetio velikosrbin Ranković ili Tito.Snimite film o tome.Vaša cjela povjest je jedna velika laž koja poraze pretvara u pobjede,sramotu u ponos,laž u istinu,četnike u antifašiste,partizane u izdajnike.To je vaš domet.

licemjeri

pre 2 godine

Puna vam usta zrtava iz Jasenovca sad kad vise niste dio drzave s izlazom na more. Do raspada Jugoslavije ste sutjeli i zivjeli u bratstvu i jedinstvu s Hrvatima. Film je djelo srpske propagandne masinerije i predvidjam mu isti "uspjeh" kao i Dari.

kiss for goodnight

pre 2 godine

ne sme da se zaboravi...ako se zaboravi opet ce Hrvati traziti da im se izvinimo sto su nas klali....pomirenje da, zaborav ne

Lion

pre 2 godine

citam ove komentare na text i ne mogu da verujem sta citam.
Nasu porodičnu kuću su zapalili 2. Maja 1991.
Jos mesec i nesto dana mi smo proveli u Zadru nakon toga. Preko 400 kuca i lokala je zapaljeno ili dignuto u vazduh u samo dve noci 2. i 3. Maja. u Zadru i okolini.
Nikad niko nije osudjen kako za nasu tako ni za jedan od tih preko 400 iskljucivo srpskih objekata.
Ukucajte malo u google Zadarska kristalna noc i pogledajte to sta vam izadje. Ja sam rodjen i odrastao u tom gradu ali zbog poslednjih 7 meseci u njemu nikad nisam osetio promil nostalgije za istim.
Sram Vas bilo sve sto ovde mlatite gluposti iz vasih udobnih fotelja dok u stvari nemate pojma o cemu pricate.
(neupucen, 22. april 2022 22:25)

Slabo ti ide ikavica koju bi trebao pričati kao Zadranin. Lip poz

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Prava srpska pastorala...

Samo je Srbin/Srpkinja u stanju da preživi logor tipa Jasenovac i da traži novi izazov u ponovnom odlasku u logor...

Kada bolje razmisliš, to je bila preteča "Igre bez granica" !

Nije ni čudo što nas Croati mrze.
U tim logoraškim disciplinama nam nisu mogli ni prismrdeti.

Valjda su se zato i opredelili da budu sa druge strane bodljikave žice ...

Hadžija

pre 2 godine

Tvoji teli da žive u tom kraju, i sada se žalite...to je isto, ki kade bi ja ušo da živim u kavezu sa lavovima, pa posle se žalijo.

ketiS

pre 2 godine

Za razliku od "Dare iz Jasenovca" ovaj scenario deluje mnogo zanimljivije i intrigantnije, te bi mozda mogao da prodje cak i u politicki korektnoj sredini kao sto je Hollywood. Osim toga, mislim da bi bilo dobro da se konacno shvati da NDH nije bila nikakva fasisiticka ili nacisticka tvorevina, vec izvorna hrvatska drzava, stvorena od ondasnje antijugoslvenske i antisrpske sovinisticke elite. Konacno, moram da priznam da ja licno nista ne znam o tom uzasnom dogadjaju, te me je prilicno sramota, ali nadam se da ce mi ovaj projekat bar malo pomoci, da shvatim sav uzas kroz koji su prolazili tamosnji Srbi. Iskreno, ja nikada ne bih mogla ziveti u tako srbofobicnoj drzavi kao sto je Hrvtaska i Hvala bogu, sto nikakve veze sa istom nemam.

Само емоције код Срба раде, штета што нисмо &

pre 2 godine

Само даље пројектовање мржње и изазивање најдубљих емоција код Срба, а поред тога и мржње.

Не схватите ме погрешно, то су наше жртве и да нису наши Срби, Роми и Јевреји на простору бивше Југославије то је страшан злочин који се догодио. Гледање такве врсте филмова, читање књига о томе, посвећивање пажње томе воде човека у веома веома лоше стање.

То треба да се обележи кад је време за то, али такви филмови чему служе? Ја не видим разлог томе, осим стварању неке мржње и добијање политичких поена како су неки ето велики Срби, који се сећају наших жртава. Доста више, ако овако наставимо бићемо земља стараца за коју деценију. Треба спречити такве ствари, научити нешто из историје, гледати да створимо заједницу и фунционлану државу и да не дозволимо да нове генерације Срба одрастају уз мржњу и да се оптерећују прошлошћу. Мртви су и то је то. Прављење неких нових митова и стварање овакве пропаганде довешће нас као народ у много гору позицију. Да барем сниме добар квалитетан филм или документарце овде све некако накарадно је урађено.
Ја филм нисам гледао и не планирам, а не знам ни чему наставак?
А за то што све све дешавало у Југославији вратимо се 1918. године и погледајмо политичку катастрофу коју су Пашић и онај Дегенерик "престолонаследник" направили.
И ништа нисмо научили, овакви филмови ми говоре да смо ми већ поражен народ и да овде будућности нема. Али на крају неки народи можда боље и не за служују због мањка интелектуалног капацитета, као нпр. Срби.

NikolaBg

pre 2 godine

Bože dragi smiluj se nad srpskim narodom da konačno ne živimo više u ratovima i da nas više ne napadaju sa svih strana i teraju sa svojih ognjišta.

Nesha

pre 2 godine

"Trebalo bi prikazati sve užase" iz komenatara bukvalno sve govori o mentalnom stanju ove nacije.

Užasi su dokumentovani i prikazani u dokumentarnim filmovima, knjigama, na fotografijama.
Ponovno snimanje scena klanja, paljenja, ubijanja i mučenja bukvalno ne pomaže ničemu, osim što građane Srbije nastavlja da ubeđuje da su jedine i najveće žrtve u istoriji sveta, što je baš pogrešna ideja.

Veličina i snaga "Quo Vadis, Aida" je, između ostalog, i u tome što nemate nijednu scenu ubijanja u filmu, a sve vam je jasno.

Ništa nismo razumeli, baš ništa.

kl

pre 2 godine

@Podržavam ideju. Nadam se da će film zadržati odličmnu kostimografiju, Hugo Boss je unio malu dozu autentičnosti, kad je već scenarij potpuno zakazao.
(Ljubitelj filma, 22. april 2022 22:26)

ScenariJ je kolaz stvarnih dogadjaja opisanih na osnovu svedocenja prezivelih logorasa i uhvacenih krvnika - nista izmisljeno ni dodato, ponesto ublazeno i umanjeno, mnogo toga ni pomenuto zbog neopisive bestijalnosti i brutalnosti zlocina. Ako meni ne verujes, pitaj dedu...

kl

pre 2 godine

(Che, 22. april 2022 21:26)
(Hanzo, 22. april 2022 21:42)
(Hanzo, 22. april 2022 23:21)
(neutral felš, 22. april 2022 23:44)
(neutral felš, 22. april 2022 23:47)

45 godina smo prisilno zaboravljali sve ovo jer su nam takvi kao vi propovedali da treba da zaboravimo u ime budućnosti, napretka, jer je suviše ružno, jer se , bože moj, neće ponoviti. Anestezirali nas.A onda se 90-tih desio nastavak. Da dovrše započeto...

ketiS

pre 2 godine

@Ivane

Citajuci tvoj post covek zaista ne moze nista drugo doli da zanemi, i da shvati svu blagodet "nezajednickog" zivota sa vama!

neupucen

pre 2 godine

@ivane
"smesno mi je citati meni otelo ovo, meni zapalilo ono"

Lepo je od mudre glave receno "Hrvati su najhrabriji narod na svetu, jer se nicega ne stide"

@Ivane...pravi si predstavnik te (ja ipak hocu da verujem) manjine koja se delima izborila za ovakvu kvalifikaciju

Bravo, cestitam.

Nesha

pre 2 godine

Nemanjem ukusa i užasnom režijom učiniće i taj dogadjaj jeftinom propagandom, kao što je od Jasenovca napravio nedostojno loš film.
Bukvalno čovek radi protiv interesa Srbije.

istina

pre 2 godine

Nek doticni reditelj snimi film bez umanjenja genocida nad tim narodom iz Jasenovca. Dajte pravu istinu a nemojmo da je skrivamo sto godina.

neupucen

pre 2 godine

@Lion
pa ja sam iz Zadra otisao '91 sa 19 godina, jel ti stvarno ocekujes da zadrzim ikavicu do 2022...za koga i zbog koga?
Rekao bih kao da malo sumnjas da li sam uopste iz Zadra - jbg, jesam, voleo bi da nemam ovo "divno" nicim zasluzeno iskustvo, ali...

Mirko

pre 2 godine

@Aleksandar.. film se i ne snima za nekoga "sa strane" vec za nasu decu. Da bi znali istoriju. Jer roditelji nece da im pricaju o "patetici" vec zivot gledaju sa "vedrije strane". A deca se najteze hvataju za knjigu, lakse im je svariti u fim.. koji se cak moze pogledati na telefonu. E zato se snima.
(Amos Dundee, 22. april 2022 22:16)

Decu treba zainteresovati i film da gledaju, a ovo je snimljeno samo da bi se suvoparno nabrojali zločini. Treba napraviti ozbiljan film, sa ozbiljnim rediteljem, koji će umeti da privuče neutralne gledaoce poput dece. Ne treba dozvoliti da se amateri igraju filma na temu najvećih najjezivijih zločina nad Srbima u istoriji.

Cecil B. Demented

pre 2 godine

OK je tema ali reditelj i film su loši, ne rade za tu temu.
Film prvo treba da bude dobar, umetnički (oako može) a ne samo propaganda.

drmr

pre 2 godine

Mene je sramota od dosadašnjih komentara. Dobro se vidi da su ili Hrvati, čemu se najviše nadam, jer je to razumljivo za nekažnjenu nazovi naciju , a čega se najviše bojim, da mnoštvo komentara, dolazi od rodjenih Srba, koji su još uvek Jugosloveni ili druhosrbijanski silu to sovinisti . U svakom slučaju sjajna vest, da će se nastaviti sa filmovima , koji će svedočiti o strasnom periodu srpskog Naroda i koji neće dozvoliti da njihova
žrtva, bude zaboravljena l, a istorija iskrivljena.
(Dejan, 22. april 2022 22:31)

97% Srba misli isto kao ti, ali b92 na mala vrata pokusava da glumi N1 i ostale gnjide... objavili bi komentar na jekavici radije pa makar im i majku psovali... podanicki mentalitet...

Aleksa Pufta

pre 2 godine

Samo nek drzava daje pare proverenim kadrovima poput Predraga Antonijevica i Radosa Bajica da obesmisle svaku temu koju bi trebali da rade velikani poput Sinise Duska Kovacevica.

Veliki brat

pre 2 godine

Film je u tehničkom smislu katastrofa, isto kao i "Pospanka..." od istog čoveka.
Kad se odgleda kao crno-beli (ima dodatak za Chrome koji to omogućava), i nekako, međutim pojedini kadrovi i kretanje kamere su katastrofa. Gaga lepo da (ponovo) odgleda sve filmove od Akire Kurosave kako bi obnovio ili naučio kako se postavljaju kadrovi kamere, kako se kamera kreće i kako se postavljaju scene sa velikim brojem statista.

Da nije ovako osetljiva tema u pitanju, film bi popio najgore kritike i publike i stručnih umetnika, ovako većina samo ćuti da ne izazove negativne reakcije misleći da se kritika odnosi i na tematiku filma.

Čak i fotografija u tekstu pokazuje koliko je nestručno odrađeno snimanje, jutarnje sunce, plavo nebo, sunčeva svetlost direktno upada u objektiv kamere... jednostavno, kao da je neko dete organizovalo snimanje, a ne neko ko za sebe tvrdi da je stručan i ko je iz državnog budžeta dobio novac za realizovanje filma.

Mikica

pre 2 godine

Grehota je da i drugi deo režira Antonijević. Prvi deo je delovao kao resital u nekom domu kulture. Ali u ovoj pomerenoj zemlji to reći znači negaciju Jasenovca, međutim za velike zadatke potrebni su veliki autori. Ovo, i prvi i drugi deo, je trebalo poveriti Zafranoviću koni se godinama sprema, iskrenom antifašisti, a velikom režiseru