Subota, 09.04.2022.

11:29

Test polovnjaka: Peugeot 307 – dobar izbor za početnike? VIDEO

Izvor: B92

Test polovnjaka: Peugeot 307 – dobar izbor za poèetnike? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

ns ja

pre 1 godinu

Goran, 9. april 2022 21:49 - Deluje na prvi pogled kao najbolja kupovina jer je prostran, udoban, komforan... ali avaj. Auto je uzasno nekvalitetan. Enterijer u raspadu. Taj broj kvarova ni na jednom automobilu nisam doziveo. Bilo je ono Ajd još ovo da sredim pa valjda neće više, ajd jos ovo pa valjda neće više... Kakvi nece, samo su bili sve češći i češći kvarovi. Na kraju se kvario jednom nedeljno. 2007. restajling, vozio ga pre 5-6 godina, neću ga zaboraviti.

Životna priča identično ista za svaki krš - krš nema ime (audi, golf, pežo, reno...) krš je zajednička oznaka za brend - bilo koji star auto nepoznatog porekla/vlasnika (poznat je samo rođeni brat/kum/drug koji je svoj auto kupio NOV u salonu)

Par komentara od prvih vlasnika(!) piše kako ih auto i danas služi besprekorno - to vam je zajednička istina za sve automobile koji su kupljeni novi u autosalonu, redovno održavani i nehavarisani!!!

Havarisan pa popravljen auto - nije auto! (iznošene armani pocepane gaće nisu gaće - pa isto tako ni mercedes, bmw, audi...ali ko će polupismenom Srbinu objasniti...)

Zemlja koja nema zakone ili ih ima i ne poštuje zbog povlađivanja većini nije država, baš kao što raspali krš nije auto!

Što noviji i tehnički besprekorno ispravan auto je auto za početnike, nema druge definicije ni kriterijuma!!

Kao i sve u državi, takvi su nam i novinari i svi ostali neškolovani "stručnjaci" za sve i svašta, ali nemaju problem da dele "mudre" savete za kupovinu prvog auta! :)))

duki

pre 2 godine

Elektronika mu nije bas sjajna. Ja parkirao pored jednog ispred restorana i on plane, u sred jela sam morao da trcim da pomerim svoj auto da ga ne bi zahvatila vatra.

IG

pre 2 godine

Odakle potice ideja kola za pocetnike?

Moj prvi auto bi bio ispravan izraz, naravno sa moje tacke gledista. To je onaj koji za koji sam radio kao konj i napokon zaradio, potom briskao i polirao, a kao slag na torti vise ne moram da pozajmljujem kola od roditelja.

Moj prvi automobil koji sam kupio 2003 je bio 1995 BMW M3. Da li je to autombil za pocetnika? A sto da nije? Posteno zaradjen, uredno placen, osiguran - i uz sve to prilicno bezbedan.

MiroS

pre 2 godine

Nije mi jasno samo zato sto je auto "star" automatski grdite vlasnike tih automobila kao da nemaju pare da kupe noviji auto. Evo mogu o sebi i svom autu da kazem sledece: vozim Saab 9-3 2003 aero. Auto sam kupio nov 2003 u Swe, uvezo ga 2006. Redovan servis, normalna voznja,garazu koristim od prvog dana,leto/zima. Auto je preso tacno 200 050km. Ne kazem da je auto kao iz fabrike,jer je ipak presao dosta a i ima godine :) ali ne vidim da je losiji od nekih automobila novije generacije. Naravno da imam para da kupim nov/noviji auto ali zasto bi? Trenutno mi ovaj auto "zavrsava" posao. Sluzi odlicno i dok me tako verno sluzi koristicu ga. Svako dobro svima

DnK (°~°)

pre 2 godine

Samo da napomenem ovaj HDi motor se ugradjuje u Ford Focus,Mini Moris,Volvo,Citroen i naravno Peugeot,i mozda sam i zaboravio nekog .Najveca mana je bio taj filter gde pumpa napaja turbo uljem to je reseno i od tada evo imate na youtube lik presao skoro 1 milion sa 2.0 hdi...
Evo moj primer 1.6 HDi 110cv 16V iliti 16 soupapes.Potrosnja zadnja sipao 25L rezerva je bila bas dobra kada sam sipao pokazuje mi autonomiju od 140-150km a presao 350km od toga pola po gradu znaci neka bude 450km za 25l pa zar to nije korektno a ima preko 200000

Vraby

pre 2 godine

, 9. april 2022 20:19) # Link komentara
Preporučujem (+24)Ne preporučujem (-48)
Ja sam početnik, u potrazi za prvim automobilom. Pa zato što sam početnik, izbor je pao na dizel motor (bez plivajućeg). Ciljam na Grande Punto 1.3, a za 307 mislim da je previše star. Pre bih išao na 207.
(Qwert_z, 9. april 2022 20:16) # Link komentara

Uzmi Corsu D 1.3 cdti...za klasu kvalitetnija od fiata i pezoa.
(urke, 10. april 2022 09:55)

Korsa je bukvalno isti auto kao Grande Punto, sa istim motorima.

Gluvi Čiča bez Struje ne Čuje !?

pre 2 godine

Bez starca nema udarca.

Lično imam auto bmw e46 318i iz daleke 2003 godine.

Razmišljao da ga prodam i da kupim auto novije generacije ali pošto su cene otišle u nebesa i što ne možeš naći kršten polovnjak na oglasima, rešio sam da updatujem bemfiku.

Estetika napred angel eys sa led diodima i ksenon sijalicom, ugradjene prskalice zbog zakona (iako po meni te prskalice baš ništa ne služe preterano)
Estetika nazad štop svetla sa led diodama.
Estetika napred zamenjen poklopac vetrobranskog stakla, zamenjen branik da izgleda modernije i na kraju ceo ofarban i dodatno folijom.
Set novih guma sa novim felnama.

Estetika unutra presvučena sva sedišta, presvučen tepih, presvučena vrata.

Takodje unutar auta ubačena multimedija i modernija tabla, dodata ručica kod volana za prskalice farova.

Što se tiče mehanike.


Zamenjen set kvačila, zamenjen set prednjih i zadnjih amortizera, zamenjen lanac, dodata pumpa
za prskalice farova, zamenjen digtung glave, deteljno ispitan motor, sve spakovano kako treba.

Auto je ispravan i prolazi tehnički bez problema i bolje izgleda od automobila koji su napravljeni 2015.

Ima još nešto da se ubaci i modernizuje ali otom potom.

Ne otpisujte stare odnosno stare dobre automobile, kad se malo srede i zamene delovi, ništa ne zaostaju za novijim modelima.
(mica, 10. april 2022 09:23)

Za sve te ulozene Novce za Update mogao si vec nek noviji Automobil da kupiš, koji na primer ima bolje izduvne gasove i manje šteti Prirodi, al ajd, razumem te u drugu ruku.

Aleksandar

pre 2 godine

1,6 i 2,0 hdi motori ne troše ni gram ulja menjam na 508 2017god 1,6bluehdi oko 15.000-18.000km a vozio sam 32 automobila do sad i prešao na Peugeot jer sam imao velikih problema sa nazovi premijum proizvođačima. 2x406,2x307, 1x 308,2x407,2x3008, 1xC5 i C4 i sad 2x508 svaka preporuka samo ne robotizovani menjač nego klasičan.

Qwert_z

pre 2 godine

@ Baba Stanojka

Pa noviji je od 307, naravno. Kako funkcioniše matematika ? 307 je prestao da se proizvodi 2008, dok se 207 proizvodio od 2006 do 2014! Zato, sad očekujem priznanje meni da sam u pravu, a ostalim komenatatorima izvinjenje što gube vreme čitajući tvoj neistinit komentar.

@urke

Mislim da taj motor u Corsi ide sa plivajućim, a to bih hteo da izbegnem.

urke

pre 2 godine

, 9. april 2022 20:19) # Link komentara
Preporučujem (+24)Ne preporučujem (-48)
Ja sam početnik, u potrazi za prvim automobilom. Pa zato što sam početnik, izbor je pao na dizel motor (bez plivajućeg). Ciljam na Grande Punto 1.3, a za 307 mislim da je previše star. Pre bih išao na 207.
(Qwert_z, 9. april 2022 20:16) # Link komentara

Uzmi Corsu D 1.3 cdti...za klasu kvalitetnija od fiata i pezoa.

Djenka

pre 2 godine

Nadovezujem se na prethodni komentar koji sam poslao.
Zamena ulja u 1,6 hdi na 10.000 km je vrsena u skladu sa tehnickim uputstvom koje sam dobio kad sam kupio auto u Veranu. Za trziste Srbije skraceni servisni intervali i preporuceno ulje za ovaj motor Total kvarc 9000.
Rezultat toga je da motor ne trosi ulje izmedju dva servisa (proverio vise puta).
Automobil utegnut i posle 190.000 km, farba, lak i karoserija izuzetno kvalitetni, unutrasnjost kvalitetna, nema cvrcaka i sl.
Odrzavanje originalnim delovima i redovno kvalitetno ulje po preporuci proizvodjaca i trajace bas dugo...
Sa elektronikom nije bilo problema do sada..
Da, proizveden je u Sošou, FR.
Sada vozim nemca D segmenta, a Peugeot sam zadrzao eto tako, iz hira, buduci oldtajmer...

mica

pre 2 godine

Bez starca nema udarca.

Lično imam auto bmw e46 318i iz daleke 2003 godine.

Razmišljao da ga prodam i da kupim auto novije generacije ali pošto su cene otišle u nebesa i što ne možeš naći kršten polovnjak na oglasima, rešio sam da updatujem bemfiku.

Estetika napred angel eys sa led diodima i ksenon sijalicom, ugradjene prskalice zbog zakona (iako po meni te prskalice baš ništa ne služe preterano)
Estetika nazad štop svetla sa led diodama.
Estetika napred zamenjen poklopac vetrobranskog stakla, zamenjen branik da izgleda modernije i na kraju ceo ofarban i dodatno folijom.
Set novih guma sa novim felnama.

Estetika unutra presvučena sva sedišta, presvučen tepih, presvučena vrata.

Takodje unutar auta ubačena multimedija i modernija tabla, dodata ručica kod volana za prskalice farova.

Što se tiče mehanike.


Zamenjen set kvačila, zamenjen set prednjih i zadnjih amortizera, zamenjen lanac, dodata pumpa
za prskalice farova, zamenjen digtung glave, deteljno ispitan motor, sve spakovano kako treba.

Auto je ispravan i prolazi tehnički bez problema i bolje izgleda od automobila koji su napravljeni 2015.

Ima još nešto da se ubaci i modernizuje ali otom potom.

Ne otpisujte stare odnosno stare dobre automobile, kad se malo srede i zamene delovi, ništa ne zaostaju za novijim modelima.

Baba Stanojka

pre 2 godine

 a za 307 mislim da je previše star. Pre bih išao na 207.
(Qwert_z, 09. april 2022 20:16)


Mislis da je previse star? Od cega je stariji? 307-ica 2008g. je mladji od 207-ice 2005-to god. Tako funkcionise matematika, ako nisi znao... Boze...

redmi

pre 2 godine

Čak ni za potrebe testa nisu mogli da iskopaju auto koji nije bio udaran. Pogledajte samo razliku u boji sa strane izmedju prednjih i zadnjih vrata. Neverovatno.

Pravedni

pre 2 godine

Nasao primerak koji je pre uvoza presao Boga Oca, pa kritikuje. Jos nikome nije zguzvano sediste, niti otpadaju piksle, a taj 2.0 HDI je najbolji motor na svetu.
307 je toliko dobro zasticen, da ne truli nikad.
To sto niko nikad nije promenio amortizere, to je nesto drugo, auto je prvoklasnih materijala i kvaliteta

Slobo

pre 2 godine

Kupio sam novog Pezoa 2002ge i vozio ga vise od 18 godina. Samo redovno odrzavanje . Auto ostavio sestri i dalje radi kao sat. Vishe sam nego zadovoljan a 2002ge izgledao je kao bombon i nije bio preskup (oko 14 hiljada evra) sa porezom i registracijom.

Sasa NS

pre 2 godine

(Djenka, 09. april 2022 22:20)

Još jedan u nizu koji je ubeđen"ne troši ni gram ulja"!
Svaki motor mora da troši ulje,pitanje je manje ili više.

City Slicker

pre 2 godine

@(rani, 09. april 2022 16:29) Drugar, ne bih da budem surov ali onaj ko nema za auto mlađi od 15 godina možda ne treba da dobija na tacni ocene modela koji su toliko stari. Kakav test za takvo vozilo može da bude merodavan i validan, tu je svaki auto priča za sebe. Posle 10 godina ili 200K km, kom opanci, kom obojci, ili tako nekako.

noaa

pre 2 godine

Imao sam ga pre 15tak god model 66kw, karavan, panorama, prešao 300000+ bez ikakvih problema. Prodao ga drugaru koji ga još uvek vozi. Sećam se da je baš malo trošio, bio veoma udoban i imao gomilu prostora. Pravi porodični auto. Jeste se dosta naginjao u krivinama, nije za divljake. Sada je verovatno već prestar da bi ga razmatrali za kupovinu, ali auto je bio odličan.

Vladimir

pre 2 godine

Peugeot 307 je bio auto godine u Evropi 2002. ili 2003.e.. Udoban automobil, delovi mu nisu skupi, benzinski motor 1.6 su preporučili oni koji su ga testirali ne znam kakvi su im dizeli, sasvim pristojno izgleda tako da... za početnike i više nego dobar

Pežo

pre 2 godine

Mnogi ne znaju da su se pežoi 307 proizvodili u Francuskoj, Španiji i Češkoj. Pežoi proizvedeni u Francuskoj su klasa u odnosu na pežoe proizvedene u Španiji i Češkoj. Kupio sam "francuza" 307 hdi u Njemačkoj 2011.god. Bio star 8 godina. Jedanaest godina ga vozim. Izuzetan auto. Nema kvarova. Samo redovno održavanje. Hrdje nigdje. 2003. proizveden. Nov 2003. koštao dvadeset dvije hiljade evra.Super automobil.

želja

pre 2 godine

Imao sam 307 HDI pet godina, a posle sam preko deset godina vozio 308 SW HDI (mk1). Mogu ljudi da kažu da je to "francuski đubar" i/ili "dno autoindustrije", ali, ja sam za tih 15-ak godina na njima promenio jednu ručicu migavaca na 307 i jedan EGR i jedan levi kraj spone na 308.
Mada danas ne vozim pežo, od mene topla preporuka za njih kao automobile i HDI motore.
Inače, kada sam uzimao 308 SW, želeo sam sa 1,6 Vti od 120 ks, jer mi je cilj bio taj karavan, a znao sam da je benzinac 1,6 od 110 ks bio hvaljen. Srećom, šef servisa u "Veranu" mi lepo reče da ako imam novca da svakako doplatim za HDI, da nikako ne uzimam sa tim BMW-ovim benzincem 1,6 VTi, jer su već od samog starta prodaje 308-ice imali mnogo problema sa tim motorom (lanac i VANOS).
(malo autistično ..., 09. april 2022 17:59

10 godina ,a 1 kraj spone...nisi ti to prijatelju ni vozio izgleda,vozim 2.0 hdi 607 ,prezadovoljan za sada,ali realno 1 godišnje pretresanje trapa i balans

malo autentično....

pre 2 godine

Kupio nov 308 1,6 hdi 2009 godine. Do sada 190.000 km, bez vecih problema.
Ulje menjam na 10 hilada km, Total kvarc 9000. Ne trosi ni gram ulja, motor savrsen.
Do sada 2 puta veliki servis.
Donja zastita motora zamenjena, zastitni plehovi motora popucali i zamenjeni, kuciste termostata zamenjeno, volan presvucen kozom jer je poceo da ispusta lepak, sediste vozaca zamenjeno, set kvancila na 180.000, diskovi i plocice dva puta, farovi polirani jer su matirali, akumulator svake tri god...
To je to, dobar auto i udoban , delovi i majstori nisu skupi...
Mali potrosac...
(Djenka, 9. april 2022 22:20)

Kako si uspeo kao prvi vlasnik sve to da "uništiš" na tako malo km? Ja sam moj prodao pre oko dve godine sa 184 kkm i ništa od toga što se tebi desilo, a na vozilu je i danas prvo kvačilo. Inače, taj motor "traži" Low SAPS ulje, Total Ineo ECS 5W-30 (ili drugo ACEA C2 sa PSA odobrenjem), a ne 5W-40.
A to da je "malo potrošač", to je relativno. Troši on kao i svaki dizel te zapremine i snage u vozili slične veličine i mase. Nije on ništa ekonomičniji.

Brzi

pre 2 godine

Dva nova benzinca 1.6 u veoma dobroj opremi, kupljena davne 2007. Veće đubre nismo mogli da odaberemo. Toliki skup kvarova na oba automobila do 50K nisam u životu video. Zazori na vratima 5mm razlike, leptir gasa, dizne (navodno loše gorivo), krivi diskovi... Na sve to, ko podesi sedište i volan da mu bude udobno, trebalo je da ga dobije na poklon. Za to vreme Fabije su dobijale zamenu ulja i svećica i gazile po 400K.
(Petar, 9. april 2022 20:19)

Fabija? Fabija?????
Hahahahahahahahaha
Klupa iz parka stavljena u fiću. Kratka definicija Fabije.

Djenka

pre 2 godine

Kupio nov 308 1,6 hdi 2009 godine. Do sada 190.000 km, bez vecih problema.
Ulje menjam na 10 hilada km, Total kvarc 9000. Ne trosi ni gram ulja, motor savrsen.
Do sada 2 puta veliki servis.
Donja zastita motora zamenjena, zastitni plehovi motora popucali i zamenjeni, kuciste termostata zamenjeno, volan presvucen kozom jer je poceo da ispusta lepak, sediste vozaca zamenjeno, set kvancila na 180.000, diskovi i plocice dva puta, farovi polirani jer su matirali, akumulator svake tri god...
To je to, dobar auto i udoban , delovi i majstori nisu skupi...
Mali potrosac...

Goran

pre 2 godine

Deluje na prvi pogled kao najbolja kupovina jer je prostran, udoban, komforan... ali avaj. Auto je uzasno nekvalitetan. Enterijer u raspadu. Taj broj kvarova ni na jednom automobilu nisam doziveo. Bilo je ono Ajd još ovo da sredim pa valjda neće više, ajd jos ovo pa valjda neće više... Kakvi nece, samo su bili sve češći i češći kvarovi. Na kraju se kvario jednom nedeljno. 2007. restajling, vozio ga pre 5-6 godina, neću ga zaboraviti.

Daar

pre 2 godine

U toj klasi i cenovnom rangu Ford Focus mk1 je bolji u mnogo čemu, vozio sam oba modela, 307 jeste malčice udobniji, ali Fokus je tako lagano upravljiva i stabilna mašina da bih ga preporučio početnicima pre nego 307 kog sam vozio 3 godine duže od Fokusa, tako da mislim da sam dovoljno kompetentan za preporuku.
Ali opet, minorne su razlike, sve je stvar ukusa.

Veliki brat

pre 2 godine

za @ljud
Za stop svetla:
Uzmes jednu zicicu i obavijes zid sijalicnog grla, tako da nema lufta i od tada nisam menjao sijalice i nije se gubio kontakt.
Za kratka svetla: menjas sijalice u paru na svakih 6-12 meseci.
Ja koristim sijalice od 300 dinara, covek koji kupuje sijalice od 1500 dinara mi je rekao da nisu nista bolje nego ove jeftine.
(Raso, 9. april 2022 16:07)

Ako su halogene sijalice, ne smeju se dodirivati rukama (mislim na staklo), odnosno ne smeju ostati otisci pristiju (koliko god prali ruke, koža je ipak masna, više ili manje). Isto mi se dešavalo i sa reflektorima na kući, ako ne koristim krpicu ili maramicu kad monitiram halogenu lampu u reflektor, ne traje ni godinu dana, ali kad koristim krpicu tako da lampu ne dodirujem prstima, traje i po 5 godina.

Ista priča za H sijalice kod auta. Na poslednjem tehničkom me mrzelo da zavlačim ruke da bih zamenio sijalice za poziciju, bukvalno su džekovi sa donje strane farova, i odem do majstora, pošto sam trebao da zakažem i mali servis. On skinuo džekove za obe prednje pozicije, ja zamenim jednu sijalicu koristeći papirnu maramicu, a on uz komentar "ma kakve to ima veze" zamenio drugu onako prljavim rukama jer je radio nešto na autu u radionici.
Sijalica koju je on zamenio crkla je posle 7-8 dana, a ova koju sam ja stavio evo već 10 meseci gura bez problema.

Dakle, za halogene samo čista krpica ili papirna maramica, i trajaće mnogo duže. Naravno, konektore povremeno očistite od sloja oksida.

Petar

pre 2 godine

Dva nova benzinca 1.6 u veoma dobroj opremi, kupljena davne 2007. Veće đubre nismo mogli da odaberemo. Toliki skup kvarova na oba automobila do 50K nisam u životu video. Zazori na vratima 5mm razlike, leptir gasa, dizne (navodno loše gorivo), krivi diskovi... Na sve to, ko podesi sedište i volan da mu bude udobno, trebalo je da ga dobije na poklon. Za to vreme Fabije su dobijale zamenu ulja i svećica i gazile po 400K.

Qwert_z

pre 2 godine

Ja sam početnik, u potrazi za prvim automobilom. Pa zato što sam početnik, izbor je pao na dizel motor (bez plivajućeg). Ciljam na Grande Punto 1.3, a za 307 mislim da je previše star. Pre bih išao na 207.

Bravo

pre 2 godine

Jedina tužna stvar, kada sam pre 7 godina uzimao auto cene su bile iste kao danas, bukvalno ste imali Golf, Stilo, 307, itd. tada stare oko 11-12 godina za 2500 eur, a evo sada cene makle nisu kao da je vreme stalo.

Hoću reći umesto da ljudi koji imaju oko 2500 eura gledaju (i mogu da kupe) 2010 i novije, i dalje se u oglasima vrti 2001-2005 dominantno.

Vozač

pre 2 godine

@
@Ivan@rani
Kako možete i pomisliti da imate pravo raditi šta vam je volja s nečim što moramo ostaviti onima iza nas , bar u približnom stanju, kako smo zatekli .
Posao mi je blizak zdravstvu pa mogu posvedočiti da je u Srbiji retkost videti potpuno zdravog pedesetogodišnjaka. Ako smo mi upropašćeni sopstvenim i tuđim nemarom , ne moramo uništavati šanse sopstvenoj deci .
Znači između ostalog, benzinci ispod Euro4 i dizelaši ispod Euro5 su opasnost za zdravlje i trebalo bi ih zabraniti.
(milan, 9. april 2022 18:36)

Milion pluseva za vas gospodine. Ispodpresepobegavši leševi nas truju godinama zahvaljujući tome što je prosečan Srbin Era Ojdanić a ne Nikola Tesla, a pritom misli da je pametniji od Tesle.

gigi

pre 2 godine

Imamo jednog u porodici, sa starim 2.0 HDi 66kW. Neko već reče, malo slabija zvučna izolacija, ali sam primetio da je dosta bolje u ovim novijim 1.6 verzijama (tiši je motor). Već je na dobrano preko 300k i ide, ne staje. Bez nekih ozbiljnijih kvarova, uglavnom sve redovno i poneka sitnica. Udoban i stabilan na putu, nisam ga terao do limita pa ne znam kako se tada ponaša, ali sasvim dobar za neku bržu vožnju po krivinama. Nema mnogo naginjanja pa vas ne umara. Neko ga je poredio sa Golfom 5. Mislim da je njegov direktan rival ipak Golf 4, mada je 307 nešto mlađi. Meni je 307 dosta udobniji za put (imamo i G4 u porodici), mada je manje robustan od Golfa. Ok auto za početnika, meni je uvek ulivao sigurnost za volanom.

šomi

pre 2 godine

Uzeo sam 307 karavan, 1.6b, 2006., da imam nešto do posla i nazad. Za godinu dana sam prešao 30000km. 80% vozim po autoputu. Pri 130km/h jako tih, generalno udoban, prosečna potrošnja 8lit. Fin i uglađen auto za svoje godine. Super praktičan, sedam zasebnih sedišta, i ogroman gepek bez zadnja dva sedišta.
A zbog panorame je postao omiljeni izbor dece pri kraćim turama. Nije startan, ni stabilan u krivinama, ali za auto br. 2 odrađuje posao za desetku ?

milan

pre 2 godine

@Ivan@rani
Kako možete i pomisliti da imate pravo raditi šta vam je volja s nečim što moramo ostaviti onima iza nas , bar u približnom stanju, kako smo zatekli .
Posao mi je blizak zdravstvu pa mogu posvedočiti da je u Srbiji retkost videti potpuno zdravog pedesetogodišnjaka. Ako smo mi upropašćeni sopstvenim i tuđim nemarom , ne moramo uništavati šanse sopstvenoj deci .
Znači između ostalog, benzinci ispod Euro4 i dizelaši ispod Euro5 su opasnost za zdravlje i trebalo bi ih zabraniti.

Acke

pre 2 godine

Kupio 2002. godine novog, 2.0hdi sa 90 konja. Još uvek kod mene, 770 hiljada i malo preko. Naputovali smo se lepo nas dvojica, Turska, Grčka, CG i Mađarska bezbroj puta...kad je i gospođa počela da vozi, skoro da nije gašen. Strašan motor, meni i danas dopadljiv i poseban dizajn, što se mnogo izgubilo kod novijih automobila. Vidim da neko napisa za sijalice, to je i mene pratilo od početka, ali eto, jedna jedina prava mana koju bih mu našao. Voleo bih da imam za nešto novije i bolje, ali ja sam baš zavoleo ovaj model i meni se pokazao izuzetno.

malo autistično ...

pre 2 godine

Imao sam 307 HDI pet godina, a posle sam preko deset godina vozio 308 SW HDI (mk1). Mogu ljudi da kažu da je to "francuski đubar" i/ili "dno autoindustrije", ali, ja sam za tih 15-ak godina na njima promenio jednu ručicu migavaca na 307 i jedan EGR i jedan levi kraj spone na 308.
Mada danas ne vozim pežo, od mene topla preporuka za njih kao automobile i HDI motore.
Inače, kada sam uzimao 308 SW, želeo sam sa 1,6 Vti od 120 ks, jer mi je cilj bio taj karavan, a znao sam da je benzinac 1,6 od 110 ks bio hvaljen. Srećom, šef servisa u "Veranu" mi lepo reče da ako imam novca da svakako doplatim za HDI, da nikako ne uzimam sa tim BMW-ovim benzincem 1,6 VTi, jer su već od samog starta prodaje 308-ice imali mnogo problema sa tim motorom (lanac i VANOS).

DnK (°~°)

pre 2 godine

Faza 2 u hdi verziji moze preko 300000 da tera, jeste mana ova njuška napred koja se ne vidi ali to za neiskusne i niske vozace.Inace glavne manje delom popravljene fasom 2, curenje goriva na ubrizgavanju to posle dovodi do stvaranja uglja koji se mesa sa uljem i te grudvice odlaze na filter gde pumpa gura ulje u turbo a taj filter je fabricka greska i nalazi se na onom navrtnju sto napaja uljem turbo i cim se zapusi manje ulja u rotor turba i turbo strada i ako nemate srece pa vam propeler odleti prema motoru pa ga motor povuce tu je kraj da napomenem da rotor nema lager nego pliva u ulju.Druga mana plivajuci zamajac a treca kao i svuda egr ventil i filter za izduvne gasove.
Ove sijalice itd to je redji problem.

rani

pre 2 godine

Vređate čitaoce sa prezentacijom modela koji se ne proizvodi već 15 godina.
(City Slicker, 09. april 2022 15:41)

Uvredjeni citaoce, prosecna starost vozila u Srbiji je 17 godina! Dakle, ovo su automobili koje treba testirati i pokazati ljudima, da znaju sta ih ceka. Sta ce meni test Audija Q8 star 2 meseca?

Raso

pre 2 godine

za @ljud
Za stop svetla:
Uzmes jednu zicicu i obavijes zid sijalicnog grla, tako da nema lufta i od tada nisam menjao sijalice i nije se gubio kontakt.
Za kratka svetla: menjas sijalice u paru na svakih 6-12 meseci.
Ja koristim sijalice od 300 dinara, covek koji kupuje sijalice od 1500 dinara mi je rekao da nisu nista bolje nego ove jeftine.

Never know

pre 2 godine

Secam se 2003 godina posle povratka iz vojske ubijala me je dilema da li uzeti peugeot 307 ili renault megane II. Odlucio sam se zar reno, vozio ga pet godina ali sve do danas kada vidim 307 upitam se da li sam trebao da kupim njega.

ilovemypeugeot

pre 2 godine

Ja ga i dalje vozim. 2001. godište, prešao malo preko 280.000 km.
Super me služi. Auto zmaj. Dok god me dobro služi nemam namjeru mijenjati.

milan

pre 2 godine

Nemci proterali automobile mnogo kasnijeg godišta , razmišljaju o smanjenju brzine i uvođenju zabrane vožnje nedeljom , a nama dobri i zagađivači , kao ovaj !?

samo kažem

pre 2 godine

Vlasnik restajl karavan modela 2.0 HDi (136ks), utisci posle nekoliko meseci :
- puno snage u svim režimima vožnje, posebno na autoputu
- udoban, prostran i tih
- niska potrošnja u odnosu na kubikažu motora i masu vozila
- tipično francuske stvari koje znaju da nerviraju (detalji u enterijeru)
- potencijalno skupi kvarovi (dpf i plivajući)

ivan

pre 2 godine

Auto star skoro 20 godina...pre ce biti da je za otpad nego za put.
Ko se nameraci bas na 307, neka gleda benzinac 1.6. Tako star, mnogo je sigurnija opcija od dizelaza.
(Kobaja Grande, 09. april 2022 12:05)

razumes se u kola ko marica u... pored a3 imam i 307 dizel 2.0 hdi, za 5god ulozio sam u njega samo za svetla od 400din i akumulator a presao sam hiljade i hiljade km.

pera

pre 2 godine

407 još bolji, jedan od najudobnijih automobila.
(dragan, 09. april 2022 12:12)
da i poverujem u to da ga nisam vozio kao sluzbenog. Spolja se cini lep ali je dizajn totalno nepraktican. Prosecne sam visine al zato svaki put moram da pognem glavu kad izlazim inace lagano udaram o ivicu plafona. Nos je toliko dugacak da lako naseda na ivicnjak ako mu se prilazi i pod manjim nagibom. Onom ko sedi pozadi sunce ispece vrat jer zadnje staklo dosta zadire do sedista. Sve u svemu promasen model

307

pre 2 godine

Izvezao nov iz salona, a prodao ga na oko 130.000 km. Prva generacija, prostran, udoban, fin za oko. Najveća mana je ta da je auto bukvalno napravljen da izdrži 90-100.000 km. Posle toga kreće raspad, kvarovi se samo gomilaju. Kao što neko reče, sijalice crkavaju na 3-4 meseca, i prednje i zadnje, pa je poželjno naučiti samostalno ih menjati, jer će uvek da pregore na nekom dužem putu.

majstor

pre 2 godine

Imao sam ovog.66kw 2.0Hdi. 2001 godište.
Auto kao auto solidan i dobro je služio.
Dobra udobnost,malo slabije zvučno izoliran kao sto je netko rekao već.Direktnost volana tak-tak.
Dosta mjesta u autu,odlična pozicija za volanom.
Ukratko najbolja stvar kod njega je bio taj rasterećeni motor,bez plivajuceg,dpfa Itd…..Jako malo kvarova ,te se lako prelazi veća kilometraža.
Najgora stvar je elektronika koje je zaj****ala svako malo,Non stop neke oizdarije .
Unatoč svemu,rado ga se sjećam ,kao momak sam ga vozio i u lijepom je sjećanju .

Paor of love

pre 2 godine

Od starih polovnjaka do 2500 € odličan auto za početnike je Kia Picanto 2008/2011. Mali, pregledan, stabilan, veliki bočni retrovizori, jednostavne i lako "dostupne" komande, lako se parkira i nema mnogo opreme koja zbunjuje nekog ko tek počinje da vozi. Kabina je mnogo komfornija nego što se očekuje od tako malog auta pa nije ni tesno. Minus je preticanje van grada jer motor nema snagu i to što točkovi nisu za srpske puteve.

realno

pre 2 godine

Kako ga imam (2.0 hdi 66kW) i vozim mogu dati par zapazanja tj mana:
- prilicno nestabilan/problematican u krivinama pri nesto brzem ulasku (pogotovo ako se vrsi korekcija putanje)
- slaba zvucna izolacija (bar ova dizel varijanta)
- prilicno "kratka" druga "brzina"
- iako je 2.0 ovaj motor od 66kW je jedva dovoljan po snazi. Povuce pa brzo "gubi dah)
- slabo grejanje zimi

Prednosti:
- prostor i udobnost (ako je put dobar; ne podnosi nase krpez puteve)
- potrosnja 5,7 lit kombinovano
- limarija dobro zasticena od korozije

Ovaj dizel:
- nema plivajuci
- nema dpf

Automatska klima... hmmm. Bolje je uzeti varijantu sa manuelnom.

Posto sam imao i golfa 5 1.9 tdi mogu reci da je za klasu losiji od golfica.

110 km/h

pre 2 godine

ljudi probudite se, zar ne vidite sta se sprema. ako bas mora, onda kupite
neki mali krs, sto jeftiniji za odrzavanje i odvezite se bez zurbe od a do b

ljud

pre 2 godine

Neverovatno je kako Pežo štedi tamo gde ne bi smeo. Npr. na kvalitetu buksni za svetlosne grupe, sijalice farova i ostale. To je neki tanak bakarni lim koji se brzo otpusti i ili gubi kontakt, ili se kontakt greje pa brzo pregoreva sijalica.

ljud

pre 2 godine

A video sam i onog Pežoa sa kliznim "šiber" vratima. Kliznu površinu PREFARBALI. I, naravno, šta bi drugo, već posle kraće upotrebe, ta se farba ogulila i sve deluje tako šareno, amaterski, nedostojno imena Pežoa.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Auto star skoro 20 godina...pre ce biti da je za otpad nego za put.
Ko se nameraci bas na 307, neka gleda benzinac 1.6. Tako star, mnogo je sigurnija opcija od dizelaza.

roske78

pre 2 godine

nisam ga nikad posjedovao, ali se sjecam kako sam reagovao na njega pogotovo u ovoj i zlatnoj boji, prvih par godina od pojavljivanja, a reagovao sam i vise nego pozitivno, plus su ga kao novog vozili ugl "ok" ljudi..u svakom slucaju, po meni, mozda nije legenda, ali definitivno automobil koji ima svoje mjesto u auto istoriji

rani

pre 2 godine

Vređate čitaoce sa prezentacijom modela koji se ne proizvodi već 15 godina.
(City Slicker, 09. april 2022 15:41)

Uvredjeni citaoce, prosecna starost vozila u Srbiji je 17 godina! Dakle, ovo su automobili koje treba testirati i pokazati ljudima, da znaju sta ih ceka. Sta ce meni test Audija Q8 star 2 meseca?

Kobaja Grande

pre 2 godine

Auto star skoro 20 godina...pre ce biti da je za otpad nego za put.
Ko se nameraci bas na 307, neka gleda benzinac 1.6. Tako star, mnogo je sigurnija opcija od dizelaza.

roske78

pre 2 godine

nisam ga nikad posjedovao, ali se sjecam kako sam reagovao na njega pogotovo u ovoj i zlatnoj boji, prvih par godina od pojavljivanja, a reagovao sam i vise nego pozitivno, plus su ga kao novog vozili ugl "ok" ljudi..u svakom slucaju, po meni, mozda nije legenda, ali definitivno automobil koji ima svoje mjesto u auto istoriji

ljud

pre 2 godine

Neverovatno je kako Pežo štedi tamo gde ne bi smeo. Npr. na kvalitetu buksni za svetlosne grupe, sijalice farova i ostale. To je neki tanak bakarni lim koji se brzo otpusti i ili gubi kontakt, ili se kontakt greje pa brzo pregoreva sijalica.

Acke

pre 2 godine

Kupio 2002. godine novog, 2.0hdi sa 90 konja. Još uvek kod mene, 770 hiljada i malo preko. Naputovali smo se lepo nas dvojica, Turska, Grčka, CG i Mađarska bezbroj puta...kad je i gospođa počela da vozi, skoro da nije gašen. Strašan motor, meni i danas dopadljiv i poseban dizajn, što se mnogo izgubilo kod novijih automobila. Vidim da neko napisa za sijalice, to je i mene pratilo od početka, ali eto, jedna jedina prava mana koju bih mu našao. Voleo bih da imam za nešto novije i bolje, ali ja sam baš zavoleo ovaj model i meni se pokazao izuzetno.

realno

pre 2 godine

Kako ga imam (2.0 hdi 66kW) i vozim mogu dati par zapazanja tj mana:
- prilicno nestabilan/problematican u krivinama pri nesto brzem ulasku (pogotovo ako se vrsi korekcija putanje)
- slaba zvucna izolacija (bar ova dizel varijanta)
- prilicno "kratka" druga "brzina"
- iako je 2.0 ovaj motor od 66kW je jedva dovoljan po snazi. Povuce pa brzo "gubi dah)
- slabo grejanje zimi

Prednosti:
- prostor i udobnost (ako je put dobar; ne podnosi nase krpez puteve)
- potrosnja 5,7 lit kombinovano
- limarija dobro zasticena od korozije

Ovaj dizel:
- nema plivajuci
- nema dpf

Automatska klima... hmmm. Bolje je uzeti varijantu sa manuelnom.

Posto sam imao i golfa 5 1.9 tdi mogu reci da je za klasu losiji od golfica.

Bravo

pre 2 godine

Jedina tužna stvar, kada sam pre 7 godina uzimao auto cene su bile iste kao danas, bukvalno ste imali Golf, Stilo, 307, itd. tada stare oko 11-12 godina za 2500 eur, a evo sada cene makle nisu kao da je vreme stalo.

Hoću reći umesto da ljudi koji imaju oko 2500 eura gledaju (i mogu da kupe) 2010 i novije, i dalje se u oglasima vrti 2001-2005 dominantno.

ilovemypeugeot

pre 2 godine

Ja ga i dalje vozim. 2001. godište, prešao malo preko 280.000 km.
Super me služi. Auto zmaj. Dok god me dobro služi nemam namjeru mijenjati.

110 km/h

pre 2 godine

ljudi probudite se, zar ne vidite sta se sprema. ako bas mora, onda kupite
neki mali krs, sto jeftiniji za odrzavanje i odvezite se bez zurbe od a do b

majstor

pre 2 godine

Imao sam ovog.66kw 2.0Hdi. 2001 godište.
Auto kao auto solidan i dobro je služio.
Dobra udobnost,malo slabije zvučno izoliran kao sto je netko rekao već.Direktnost volana tak-tak.
Dosta mjesta u autu,odlična pozicija za volanom.
Ukratko najbolja stvar kod njega je bio taj rasterećeni motor,bez plivajuceg,dpfa Itd…..Jako malo kvarova ,te se lako prelazi veća kilometraža.
Najgora stvar je elektronika koje je zaj****ala svako malo,Non stop neke oizdarije .
Unatoč svemu,rado ga se sjećam ,kao momak sam ga vozio i u lijepom je sjećanju .

gigi

pre 2 godine

Imamo jednog u porodici, sa starim 2.0 HDi 66kW. Neko već reče, malo slabija zvučna izolacija, ali sam primetio da je dosta bolje u ovim novijim 1.6 verzijama (tiši je motor). Već je na dobrano preko 300k i ide, ne staje. Bez nekih ozbiljnijih kvarova, uglavnom sve redovno i poneka sitnica. Udoban i stabilan na putu, nisam ga terao do limita pa ne znam kako se tada ponaša, ali sasvim dobar za neku bržu vožnju po krivinama. Nema mnogo naginjanja pa vas ne umara. Neko ga je poredio sa Golfom 5. Mislim da je njegov direktan rival ipak Golf 4, mada je 307 nešto mlađi. Meni je 307 dosta udobniji za put (imamo i G4 u porodici), mada je manje robustan od Golfa. Ok auto za početnika, meni je uvek ulivao sigurnost za volanom.

Vozač

pre 2 godine

@
@Ivan@rani
Kako možete i pomisliti da imate pravo raditi šta vam je volja s nečim što moramo ostaviti onima iza nas , bar u približnom stanju, kako smo zatekli .
Posao mi je blizak zdravstvu pa mogu posvedočiti da je u Srbiji retkost videti potpuno zdravog pedesetogodišnjaka. Ako smo mi upropašćeni sopstvenim i tuđim nemarom , ne moramo uništavati šanse sopstvenoj deci .
Znači između ostalog, benzinci ispod Euro4 i dizelaši ispod Euro5 su opasnost za zdravlje i trebalo bi ih zabraniti.
(milan, 9. april 2022 18:36)

Milion pluseva za vas gospodine. Ispodpresepobegavši leševi nas truju godinama zahvaljujući tome što je prosečan Srbin Era Ojdanić a ne Nikola Tesla, a pritom misli da je pametniji od Tesle.

pera

pre 2 godine

407 još bolji, jedan od najudobnijih automobila.
(dragan, 09. april 2022 12:12)
da i poverujem u to da ga nisam vozio kao sluzbenog. Spolja se cini lep ali je dizajn totalno nepraktican. Prosecne sam visine al zato svaki put moram da pognem glavu kad izlazim inace lagano udaram o ivicu plafona. Nos je toliko dugacak da lako naseda na ivicnjak ako mu se prilazi i pod manjim nagibom. Onom ko sedi pozadi sunce ispece vrat jer zadnje staklo dosta zadire do sedista. Sve u svemu promasen model

ivan

pre 2 godine

Auto star skoro 20 godina...pre ce biti da je za otpad nego za put.
Ko se nameraci bas na 307, neka gleda benzinac 1.6. Tako star, mnogo je sigurnija opcija od dizelaza.
(Kobaja Grande, 09. april 2022 12:05)

razumes se u kola ko marica u... pored a3 imam i 307 dizel 2.0 hdi, za 5god ulozio sam u njega samo za svetla od 400din i akumulator a presao sam hiljade i hiljade km.

Pežo

pre 2 godine

Mnogi ne znaju da su se pežoi 307 proizvodili u Francuskoj, Španiji i Češkoj. Pežoi proizvedeni u Francuskoj su klasa u odnosu na pežoe proizvedene u Španiji i Češkoj. Kupio sam "francuza" 307 hdi u Njemačkoj 2011.god. Bio star 8 godina. Jedanaest godina ga vozim. Izuzetan auto. Nema kvarova. Samo redovno održavanje. Hrdje nigdje. 2003. proizveden. Nov 2003. koštao dvadeset dvije hiljade evra.Super automobil.

307

pre 2 godine

Izvezao nov iz salona, a prodao ga na oko 130.000 km. Prva generacija, prostran, udoban, fin za oko. Najveća mana je ta da je auto bukvalno napravljen da izdrži 90-100.000 km. Posle toga kreće raspad, kvarovi se samo gomilaju. Kao što neko reče, sijalice crkavaju na 3-4 meseca, i prednje i zadnje, pa je poželjno naučiti samostalno ih menjati, jer će uvek da pregore na nekom dužem putu.

Never know

pre 2 godine

Secam se 2003 godina posle povratka iz vojske ubijala me je dilema da li uzeti peugeot 307 ili renault megane II. Odlucio sam se zar reno, vozio ga pet godina ali sve do danas kada vidim 307 upitam se da li sam trebao da kupim njega.

malo autistično ...

pre 2 godine

Imao sam 307 HDI pet godina, a posle sam preko deset godina vozio 308 SW HDI (mk1). Mogu ljudi da kažu da je to "francuski đubar" i/ili "dno autoindustrije", ali, ja sam za tih 15-ak godina na njima promenio jednu ručicu migavaca na 307 i jedan EGR i jedan levi kraj spone na 308.
Mada danas ne vozim pežo, od mene topla preporuka za njih kao automobile i HDI motore.
Inače, kada sam uzimao 308 SW, želeo sam sa 1,6 Vti od 120 ks, jer mi je cilj bio taj karavan, a znao sam da je benzinac 1,6 od 110 ks bio hvaljen. Srećom, šef servisa u "Veranu" mi lepo reče da ako imam novca da svakako doplatim za HDI, da nikako ne uzimam sa tim BMW-ovim benzincem 1,6 VTi, jer su već od samog starta prodaje 308-ice imali mnogo problema sa tim motorom (lanac i VANOS).

Brzi

pre 2 godine

Dva nova benzinca 1.6 u veoma dobroj opremi, kupljena davne 2007. Veće đubre nismo mogli da odaberemo. Toliki skup kvarova na oba automobila do 50K nisam u životu video. Zazori na vratima 5mm razlike, leptir gasa, dizne (navodno loše gorivo), krivi diskovi... Na sve to, ko podesi sedište i volan da mu bude udobno, trebalo je da ga dobije na poklon. Za to vreme Fabije su dobijale zamenu ulja i svećica i gazile po 400K.
(Petar, 9. april 2022 20:19)

Fabija? Fabija?????
Hahahahahahahahaha
Klupa iz parka stavljena u fiću. Kratka definicija Fabije.

Daar

pre 2 godine

U toj klasi i cenovnom rangu Ford Focus mk1 je bolji u mnogo čemu, vozio sam oba modela, 307 jeste malčice udobniji, ali Fokus je tako lagano upravljiva i stabilna mašina da bih ga preporučio početnicima pre nego 307 kog sam vozio 3 godine duže od Fokusa, tako da mislim da sam dovoljno kompetentan za preporuku.
Ali opet, minorne su razlike, sve je stvar ukusa.

Veliki brat

pre 2 godine

za @ljud
Za stop svetla:
Uzmes jednu zicicu i obavijes zid sijalicnog grla, tako da nema lufta i od tada nisam menjao sijalice i nije se gubio kontakt.
Za kratka svetla: menjas sijalice u paru na svakih 6-12 meseci.
Ja koristim sijalice od 300 dinara, covek koji kupuje sijalice od 1500 dinara mi je rekao da nisu nista bolje nego ove jeftine.
(Raso, 9. april 2022 16:07)

Ako su halogene sijalice, ne smeju se dodirivati rukama (mislim na staklo), odnosno ne smeju ostati otisci pristiju (koliko god prali ruke, koža je ipak masna, više ili manje). Isto mi se dešavalo i sa reflektorima na kući, ako ne koristim krpicu ili maramicu kad monitiram halogenu lampu u reflektor, ne traje ni godinu dana, ali kad koristim krpicu tako da lampu ne dodirujem prstima, traje i po 5 godina.

Ista priča za H sijalice kod auta. Na poslednjem tehničkom me mrzelo da zavlačim ruke da bih zamenio sijalice za poziciju, bukvalno su džekovi sa donje strane farova, i odem do majstora, pošto sam trebao da zakažem i mali servis. On skinuo džekove za obe prednje pozicije, ja zamenim jednu sijalicu koristeći papirnu maramicu, a on uz komentar "ma kakve to ima veze" zamenio drugu onako prljavim rukama jer je radio nešto na autu u radionici.
Sijalica koju je on zamenio crkla je posle 7-8 dana, a ova koju sam ja stavio evo već 10 meseci gura bez problema.

Dakle, za halogene samo čista krpica ili papirna maramica, i trajaće mnogo duže. Naravno, konektore povremeno očistite od sloja oksida.

samo kažem

pre 2 godine

Vlasnik restajl karavan modela 2.0 HDi (136ks), utisci posle nekoliko meseci :
- puno snage u svim režimima vožnje, posebno na autoputu
- udoban, prostran i tih
- niska potrošnja u odnosu na kubikažu motora i masu vozila
- tipično francuske stvari koje znaju da nerviraju (detalji u enterijeru)
- potencijalno skupi kvarovi (dpf i plivajući)

ljud

pre 2 godine

A video sam i onog Pežoa sa kliznim "šiber" vratima. Kliznu površinu PREFARBALI. I, naravno, šta bi drugo, već posle kraće upotrebe, ta se farba ogulila i sve deluje tako šareno, amaterski, nedostojno imena Pežoa.

milan

pre 2 godine

@Ivan@rani
Kako možete i pomisliti da imate pravo raditi šta vam je volja s nečim što moramo ostaviti onima iza nas , bar u približnom stanju, kako smo zatekli .
Posao mi je blizak zdravstvu pa mogu posvedočiti da je u Srbiji retkost videti potpuno zdravog pedesetogodišnjaka. Ako smo mi upropašćeni sopstvenim i tuđim nemarom , ne moramo uništavati šanse sopstvenoj deci .
Znači između ostalog, benzinci ispod Euro4 i dizelaši ispod Euro5 su opasnost za zdravlje i trebalo bi ih zabraniti.

Vladimir

pre 2 godine

Peugeot 307 je bio auto godine u Evropi 2002. ili 2003.e.. Udoban automobil, delovi mu nisu skupi, benzinski motor 1.6 su preporučili oni koji su ga testirali ne znam kakvi su im dizeli, sasvim pristojno izgleda tako da... za početnike i više nego dobar

šomi

pre 2 godine

Uzeo sam 307 karavan, 1.6b, 2006., da imam nešto do posla i nazad. Za godinu dana sam prešao 30000km. 80% vozim po autoputu. Pri 130km/h jako tih, generalno udoban, prosečna potrošnja 8lit. Fin i uglađen auto za svoje godine. Super praktičan, sedam zasebnih sedišta, i ogroman gepek bez zadnja dva sedišta.
A zbog panorame je postao omiljeni izbor dece pri kraćim turama. Nije startan, ni stabilan u krivinama, ali za auto br. 2 odrađuje posao za desetku ?

Qwert_z

pre 2 godine

Ja sam početnik, u potrazi za prvim automobilom. Pa zato što sam početnik, izbor je pao na dizel motor (bez plivajućeg). Ciljam na Grande Punto 1.3, a za 307 mislim da je previše star. Pre bih išao na 207.

MiroS

pre 2 godine

Nije mi jasno samo zato sto je auto "star" automatski grdite vlasnike tih automobila kao da nemaju pare da kupe noviji auto. Evo mogu o sebi i svom autu da kazem sledece: vozim Saab 9-3 2003 aero. Auto sam kupio nov 2003 u Swe, uvezo ga 2006. Redovan servis, normalna voznja,garazu koristim od prvog dana,leto/zima. Auto je preso tacno 200 050km. Ne kazem da je auto kao iz fabrike,jer je ipak presao dosta a i ima godine :) ali ne vidim da je losiji od nekih automobila novije generacije. Naravno da imam para da kupim nov/noviji auto ali zasto bi? Trenutno mi ovaj auto "zavrsava" posao. Sluzi odlicno i dok me tako verno sluzi koristicu ga. Svako dobro svima

Pravedni

pre 2 godine

Nasao primerak koji je pre uvoza presao Boga Oca, pa kritikuje. Jos nikome nije zguzvano sediste, niti otpadaju piksle, a taj 2.0 HDI je najbolji motor na svetu.
307 je toliko dobro zasticen, da ne truli nikad.
To sto niko nikad nije promenio amortizere, to je nesto drugo, auto je prvoklasnih materijala i kvaliteta

malo autentično....

pre 2 godine

Kupio nov 308 1,6 hdi 2009 godine. Do sada 190.000 km, bez vecih problema.
Ulje menjam na 10 hilada km, Total kvarc 9000. Ne trosi ni gram ulja, motor savrsen.
Do sada 2 puta veliki servis.
Donja zastita motora zamenjena, zastitni plehovi motora popucali i zamenjeni, kuciste termostata zamenjeno, volan presvucen kozom jer je poceo da ispusta lepak, sediste vozaca zamenjeno, set kvancila na 180.000, diskovi i plocice dva puta, farovi polirani jer su matirali, akumulator svake tri god...
To je to, dobar auto i udoban , delovi i majstori nisu skupi...
Mali potrosac...
(Djenka, 9. april 2022 22:20)

Kako si uspeo kao prvi vlasnik sve to da "uništiš" na tako malo km? Ja sam moj prodao pre oko dve godine sa 184 kkm i ništa od toga što se tebi desilo, a na vozilu je i danas prvo kvačilo. Inače, taj motor "traži" Low SAPS ulje, Total Ineo ECS 5W-30 (ili drugo ACEA C2 sa PSA odobrenjem), a ne 5W-40.
A to da je "malo potrošač", to je relativno. Troši on kao i svaki dizel te zapremine i snage u vozili slične veličine i mase. Nije on ništa ekonomičniji.

redmi

pre 2 godine

Čak ni za potrebe testa nisu mogli da iskopaju auto koji nije bio udaran. Pogledajte samo razliku u boji sa strane izmedju prednjih i zadnjih vrata. Neverovatno.

želja

pre 2 godine

Imao sam 307 HDI pet godina, a posle sam preko deset godina vozio 308 SW HDI (mk1). Mogu ljudi da kažu da je to "francuski đubar" i/ili "dno autoindustrije", ali, ja sam za tih 15-ak godina na njima promenio jednu ručicu migavaca na 307 i jedan EGR i jedan levi kraj spone na 308.
Mada danas ne vozim pežo, od mene topla preporuka za njih kao automobile i HDI motore.
Inače, kada sam uzimao 308 SW, želeo sam sa 1,6 Vti od 120 ks, jer mi je cilj bio taj karavan, a znao sam da je benzinac 1,6 od 110 ks bio hvaljen. Srećom, šef servisa u "Veranu" mi lepo reče da ako imam novca da svakako doplatim za HDI, da nikako ne uzimam sa tim BMW-ovim benzincem 1,6 VTi, jer su već od samog starta prodaje 308-ice imali mnogo problema sa tim motorom (lanac i VANOS).
(malo autistično ..., 09. april 2022 17:59

10 godina ,a 1 kraj spone...nisi ti to prijatelju ni vozio izgleda,vozim 2.0 hdi 607 ,prezadovoljan za sada,ali realno 1 godišnje pretresanje trapa i balans

Raso

pre 2 godine

za @ljud
Za stop svetla:
Uzmes jednu zicicu i obavijes zid sijalicnog grla, tako da nema lufta i od tada nisam menjao sijalice i nije se gubio kontakt.
Za kratka svetla: menjas sijalice u paru na svakih 6-12 meseci.
Ja koristim sijalice od 300 dinara, covek koji kupuje sijalice od 1500 dinara mi je rekao da nisu nista bolje nego ove jeftine.

City Slicker

pre 2 godine

@(rani, 09. april 2022 16:29) Drugar, ne bih da budem surov ali onaj ko nema za auto mlađi od 15 godina možda ne treba da dobija na tacni ocene modela koji su toliko stari. Kakav test za takvo vozilo može da bude merodavan i validan, tu je svaki auto priča za sebe. Posle 10 godina ili 200K km, kom opanci, kom obojci, ili tako nekako.

Goran

pre 2 godine

Deluje na prvi pogled kao najbolja kupovina jer je prostran, udoban, komforan... ali avaj. Auto je uzasno nekvalitetan. Enterijer u raspadu. Taj broj kvarova ni na jednom automobilu nisam doziveo. Bilo je ono Ajd još ovo da sredim pa valjda neće više, ajd jos ovo pa valjda neće više... Kakvi nece, samo su bili sve češći i češći kvarovi. Na kraju se kvario jednom nedeljno. 2007. restajling, vozio ga pre 5-6 godina, neću ga zaboraviti.

milan

pre 2 godine

Nemci proterali automobile mnogo kasnijeg godišta , razmišljaju o smanjenju brzine i uvođenju zabrane vožnje nedeljom , a nama dobri i zagađivači , kao ovaj !?

Djenka

pre 2 godine

Kupio nov 308 1,6 hdi 2009 godine. Do sada 190.000 km, bez vecih problema.
Ulje menjam na 10 hilada km, Total kvarc 9000. Ne trosi ni gram ulja, motor savrsen.
Do sada 2 puta veliki servis.
Donja zastita motora zamenjena, zastitni plehovi motora popucali i zamenjeni, kuciste termostata zamenjeno, volan presvucen kozom jer je poceo da ispusta lepak, sediste vozaca zamenjeno, set kvancila na 180.000, diskovi i plocice dva puta, farovi polirani jer su matirali, akumulator svake tri god...
To je to, dobar auto i udoban , delovi i majstori nisu skupi...
Mali potrosac...

Slobo

pre 2 godine

Kupio sam novog Pezoa 2002ge i vozio ga vise od 18 godina. Samo redovno odrzavanje . Auto ostavio sestri i dalje radi kao sat. Vishe sam nego zadovoljan a 2002ge izgledao je kao bombon i nije bio preskup (oko 14 hiljada evra) sa porezom i registracijom.

Baba Stanojka

pre 2 godine

 a za 307 mislim da je previše star. Pre bih išao na 207.
(Qwert_z, 09. april 2022 20:16)


Mislis da je previse star? Od cega je stariji? 307-ica 2008g. je mladji od 207-ice 2005-to god. Tako funkcionise matematika, ako nisi znao... Boze...

noaa

pre 2 godine

Imao sam ga pre 15tak god model 66kw, karavan, panorama, prešao 300000+ bez ikakvih problema. Prodao ga drugaru koji ga još uvek vozi. Sećam se da je baš malo trošio, bio veoma udoban i imao gomilu prostora. Pravi porodični auto. Jeste se dosta naginjao u krivinama, nije za divljake. Sada je verovatno već prestar da bi ga razmatrali za kupovinu, ali auto je bio odličan.

mica

pre 2 godine

Bez starca nema udarca.

Lično imam auto bmw e46 318i iz daleke 2003 godine.

Razmišljao da ga prodam i da kupim auto novije generacije ali pošto su cene otišle u nebesa i što ne možeš naći kršten polovnjak na oglasima, rešio sam da updatujem bemfiku.

Estetika napred angel eys sa led diodima i ksenon sijalicom, ugradjene prskalice zbog zakona (iako po meni te prskalice baš ništa ne služe preterano)
Estetika nazad štop svetla sa led diodama.
Estetika napred zamenjen poklopac vetrobranskog stakla, zamenjen branik da izgleda modernije i na kraju ceo ofarban i dodatno folijom.
Set novih guma sa novim felnama.

Estetika unutra presvučena sva sedišta, presvučen tepih, presvučena vrata.

Takodje unutar auta ubačena multimedija i modernija tabla, dodata ručica kod volana za prskalice farova.

Što se tiče mehanike.


Zamenjen set kvačila, zamenjen set prednjih i zadnjih amortizera, zamenjen lanac, dodata pumpa
za prskalice farova, zamenjen digtung glave, deteljno ispitan motor, sve spakovano kako treba.

Auto je ispravan i prolazi tehnički bez problema i bolje izgleda od automobila koji su napravljeni 2015.

Ima još nešto da se ubaci i modernizuje ali otom potom.

Ne otpisujte stare odnosno stare dobre automobile, kad se malo srede i zamene delovi, ništa ne zaostaju za novijim modelima.

Paor of love

pre 2 godine

Od starih polovnjaka do 2500 € odličan auto za početnike je Kia Picanto 2008/2011. Mali, pregledan, stabilan, veliki bočni retrovizori, jednostavne i lako "dostupne" komande, lako se parkira i nema mnogo opreme koja zbunjuje nekog ko tek počinje da vozi. Kabina je mnogo komfornija nego što se očekuje od tako malog auta pa nije ni tesno. Minus je preticanje van grada jer motor nema snagu i to što točkovi nisu za srpske puteve.

Djenka

pre 2 godine

Nadovezujem se na prethodni komentar koji sam poslao.
Zamena ulja u 1,6 hdi na 10.000 km je vrsena u skladu sa tehnickim uputstvom koje sam dobio kad sam kupio auto u Veranu. Za trziste Srbije skraceni servisni intervali i preporuceno ulje za ovaj motor Total kvarc 9000.
Rezultat toga je da motor ne trosi ulje izmedju dva servisa (proverio vise puta).
Automobil utegnut i posle 190.000 km, farba, lak i karoserija izuzetno kvalitetni, unutrasnjost kvalitetna, nema cvrcaka i sl.
Odrzavanje originalnim delovima i redovno kvalitetno ulje po preporuci proizvodjaca i trajace bas dugo...
Sa elektronikom nije bilo problema do sada..
Da, proizveden je u Sošou, FR.
Sada vozim nemca D segmenta, a Peugeot sam zadrzao eto tako, iz hira, buduci oldtajmer...

Petar

pre 2 godine

Dva nova benzinca 1.6 u veoma dobroj opremi, kupljena davne 2007. Veće đubre nismo mogli da odaberemo. Toliki skup kvarova na oba automobila do 50K nisam u životu video. Zazori na vratima 5mm razlike, leptir gasa, dizne (navodno loše gorivo), krivi diskovi... Na sve to, ko podesi sedište i volan da mu bude udobno, trebalo je da ga dobije na poklon. Za to vreme Fabije su dobijale zamenu ulja i svećica i gazile po 400K.

Vraby

pre 2 godine

, 9. april 2022 20:19) # Link komentara
Preporučujem (+24)Ne preporučujem (-48)
Ja sam početnik, u potrazi za prvim automobilom. Pa zato što sam početnik, izbor je pao na dizel motor (bez plivajućeg). Ciljam na Grande Punto 1.3, a za 307 mislim da je previše star. Pre bih išao na 207.
(Qwert_z, 9. april 2022 20:16) # Link komentara

Uzmi Corsu D 1.3 cdti...za klasu kvalitetnija od fiata i pezoa.
(urke, 10. april 2022 09:55)

Korsa je bukvalno isti auto kao Grande Punto, sa istim motorima.

Sasa NS

pre 2 godine

(Djenka, 09. april 2022 22:20)

Još jedan u nizu koji je ubeđen"ne troši ni gram ulja"!
Svaki motor mora da troši ulje,pitanje je manje ili više.

Gluvi Čiča bez Struje ne Čuje !?

pre 2 godine

Bez starca nema udarca.

Lično imam auto bmw e46 318i iz daleke 2003 godine.

Razmišljao da ga prodam i da kupim auto novije generacije ali pošto su cene otišle u nebesa i što ne možeš naći kršten polovnjak na oglasima, rešio sam da updatujem bemfiku.

Estetika napred angel eys sa led diodima i ksenon sijalicom, ugradjene prskalice zbog zakona (iako po meni te prskalice baš ništa ne služe preterano)
Estetika nazad štop svetla sa led diodama.
Estetika napred zamenjen poklopac vetrobranskog stakla, zamenjen branik da izgleda modernije i na kraju ceo ofarban i dodatno folijom.
Set novih guma sa novim felnama.

Estetika unutra presvučena sva sedišta, presvučen tepih, presvučena vrata.

Takodje unutar auta ubačena multimedija i modernija tabla, dodata ručica kod volana za prskalice farova.

Što se tiče mehanike.


Zamenjen set kvačila, zamenjen set prednjih i zadnjih amortizera, zamenjen lanac, dodata pumpa
za prskalice farova, zamenjen digtung glave, deteljno ispitan motor, sve spakovano kako treba.

Auto je ispravan i prolazi tehnički bez problema i bolje izgleda od automobila koji su napravljeni 2015.

Ima još nešto da se ubaci i modernizuje ali otom potom.

Ne otpisujte stare odnosno stare dobre automobile, kad se malo srede i zamene delovi, ništa ne zaostaju za novijim modelima.
(mica, 10. april 2022 09:23)

Za sve te ulozene Novce za Update mogao si vec nek noviji Automobil da kupiš, koji na primer ima bolje izduvne gasove i manje šteti Prirodi, al ajd, razumem te u drugu ruku.

DnK (°~°)

pre 2 godine

Faza 2 u hdi verziji moze preko 300000 da tera, jeste mana ova njuška napred koja se ne vidi ali to za neiskusne i niske vozace.Inace glavne manje delom popravljene fasom 2, curenje goriva na ubrizgavanju to posle dovodi do stvaranja uglja koji se mesa sa uljem i te grudvice odlaze na filter gde pumpa gura ulje u turbo a taj filter je fabricka greska i nalazi se na onom navrtnju sto napaja uljem turbo i cim se zapusi manje ulja u rotor turba i turbo strada i ako nemate srece pa vam propeler odleti prema motoru pa ga motor povuce tu je kraj da napomenem da rotor nema lager nego pliva u ulju.Druga mana plivajuci zamajac a treca kao i svuda egr ventil i filter za izduvne gasove.
Ove sijalice itd to je redji problem.

Aleksandar

pre 2 godine

1,6 i 2,0 hdi motori ne troše ni gram ulja menjam na 508 2017god 1,6bluehdi oko 15.000-18.000km a vozio sam 32 automobila do sad i prešao na Peugeot jer sam imao velikih problema sa nazovi premijum proizvođačima. 2x406,2x307, 1x 308,2x407,2x3008, 1xC5 i C4 i sad 2x508 svaka preporuka samo ne robotizovani menjač nego klasičan.

DnK (°~°)

pre 2 godine

Samo da napomenem ovaj HDi motor se ugradjuje u Ford Focus,Mini Moris,Volvo,Citroen i naravno Peugeot,i mozda sam i zaboravio nekog .Najveca mana je bio taj filter gde pumpa napaja turbo uljem to je reseno i od tada evo imate na youtube lik presao skoro 1 milion sa 2.0 hdi...
Evo moj primer 1.6 HDi 110cv 16V iliti 16 soupapes.Potrosnja zadnja sipao 25L rezerva je bila bas dobra kada sam sipao pokazuje mi autonomiju od 140-150km a presao 350km od toga pola po gradu znaci neka bude 450km za 25l pa zar to nije korektno a ima preko 200000

Qwert_z

pre 2 godine

@ Baba Stanojka

Pa noviji je od 307, naravno. Kako funkcioniše matematika ? 307 je prestao da se proizvodi 2008, dok se 207 proizvodio od 2006 do 2014! Zato, sad očekujem priznanje meni da sam u pravu, a ostalim komenatatorima izvinjenje što gube vreme čitajući tvoj neistinit komentar.

@urke

Mislim da taj motor u Corsi ide sa plivajućim, a to bih hteo da izbegnem.

urke

pre 2 godine

, 9. april 2022 20:19) # Link komentara
Preporučujem (+24)Ne preporučujem (-48)
Ja sam početnik, u potrazi za prvim automobilom. Pa zato što sam početnik, izbor je pao na dizel motor (bez plivajućeg). Ciljam na Grande Punto 1.3, a za 307 mislim da je previše star. Pre bih išao na 207.
(Qwert_z, 9. april 2022 20:16) # Link komentara

Uzmi Corsu D 1.3 cdti...za klasu kvalitetnija od fiata i pezoa.

IG

pre 2 godine

Odakle potice ideja kola za pocetnike?

Moj prvi auto bi bio ispravan izraz, naravno sa moje tacke gledista. To je onaj koji za koji sam radio kao konj i napokon zaradio, potom briskao i polirao, a kao slag na torti vise ne moram da pozajmljujem kola od roditelja.

Moj prvi automobil koji sam kupio 2003 je bio 1995 BMW M3. Da li je to autombil za pocetnika? A sto da nije? Posteno zaradjen, uredno placen, osiguran - i uz sve to prilicno bezbedan.

duki

pre 2 godine

Elektronika mu nije bas sjajna. Ja parkirao pored jednog ispred restorana i on plane, u sred jela sam morao da trcim da pomerim svoj auto da ga ne bi zahvatila vatra.

ns ja

pre 1 godinu

Goran, 9. april 2022 21:49 - Deluje na prvi pogled kao najbolja kupovina jer je prostran, udoban, komforan... ali avaj. Auto je uzasno nekvalitetan. Enterijer u raspadu. Taj broj kvarova ni na jednom automobilu nisam doziveo. Bilo je ono Ajd još ovo da sredim pa valjda neće više, ajd jos ovo pa valjda neće više... Kakvi nece, samo su bili sve češći i češći kvarovi. Na kraju se kvario jednom nedeljno. 2007. restajling, vozio ga pre 5-6 godina, neću ga zaboraviti.

Životna priča identično ista za svaki krš - krš nema ime (audi, golf, pežo, reno...) krš je zajednička oznaka za brend - bilo koji star auto nepoznatog porekla/vlasnika (poznat je samo rođeni brat/kum/drug koji je svoj auto kupio NOV u salonu)

Par komentara od prvih vlasnika(!) piše kako ih auto i danas služi besprekorno - to vam je zajednička istina za sve automobile koji su kupljeni novi u autosalonu, redovno održavani i nehavarisani!!!

Havarisan pa popravljen auto - nije auto! (iznošene armani pocepane gaće nisu gaće - pa isto tako ni mercedes, bmw, audi...ali ko će polupismenom Srbinu objasniti...)

Zemlja koja nema zakone ili ih ima i ne poštuje zbog povlađivanja većini nije država, baš kao što raspali krš nije auto!

Što noviji i tehnički besprekorno ispravan auto je auto za početnike, nema druge definicije ni kriterijuma!!

Kao i sve u državi, takvi su nam i novinari i svi ostali neškolovani "stručnjaci" za sve i svašta, ali nemaju problem da dele "mudre" savete za kupovinu prvog auta! :)))

realno

pre 2 godine

Kako ga imam (2.0 hdi 66kW) i vozim mogu dati par zapazanja tj mana:
- prilicno nestabilan/problematican u krivinama pri nesto brzem ulasku (pogotovo ako se vrsi korekcija putanje)
- slaba zvucna izolacija (bar ova dizel varijanta)
- prilicno "kratka" druga "brzina"
- iako je 2.0 ovaj motor od 66kW je jedva dovoljan po snazi. Povuce pa brzo "gubi dah)
- slabo grejanje zimi

Prednosti:
- prostor i udobnost (ako je put dobar; ne podnosi nase krpez puteve)
- potrosnja 5,7 lit kombinovano
- limarija dobro zasticena od korozije

Ovaj dizel:
- nema plivajuci
- nema dpf

Automatska klima... hmmm. Bolje je uzeti varijantu sa manuelnom.

Posto sam imao i golfa 5 1.9 tdi mogu reci da je za klasu losiji od golfica.

milan

pre 2 godine

Nemci proterali automobile mnogo kasnijeg godišta , razmišljaju o smanjenju brzine i uvođenju zabrane vožnje nedeljom , a nama dobri i zagađivači , kao ovaj !?

Kobaja Grande

pre 2 godine

Auto star skoro 20 godina...pre ce biti da je za otpad nego za put.
Ko se nameraci bas na 307, neka gleda benzinac 1.6. Tako star, mnogo je sigurnija opcija od dizelaza.

Petar

pre 2 godine

Dva nova benzinca 1.6 u veoma dobroj opremi, kupljena davne 2007. Veće đubre nismo mogli da odaberemo. Toliki skup kvarova na oba automobila do 50K nisam u životu video. Zazori na vratima 5mm razlike, leptir gasa, dizne (navodno loše gorivo), krivi diskovi... Na sve to, ko podesi sedište i volan da mu bude udobno, trebalo je da ga dobije na poklon. Za to vreme Fabije su dobijale zamenu ulja i svećica i gazile po 400K.

Brzi

pre 2 godine

Dva nova benzinca 1.6 u veoma dobroj opremi, kupljena davne 2007. Veće đubre nismo mogli da odaberemo. Toliki skup kvarova na oba automobila do 50K nisam u životu video. Zazori na vratima 5mm razlike, leptir gasa, dizne (navodno loše gorivo), krivi diskovi... Na sve to, ko podesi sedište i volan da mu bude udobno, trebalo je da ga dobije na poklon. Za to vreme Fabije su dobijale zamenu ulja i svećica i gazile po 400K.
(Petar, 9. april 2022 20:19)

Fabija? Fabija?????
Hahahahahahahahaha
Klupa iz parka stavljena u fiću. Kratka definicija Fabije.

milan

pre 2 godine

@Ivan@rani
Kako možete i pomisliti da imate pravo raditi šta vam je volja s nečim što moramo ostaviti onima iza nas , bar u približnom stanju, kako smo zatekli .
Posao mi je blizak zdravstvu pa mogu posvedočiti da je u Srbiji retkost videti potpuno zdravog pedesetogodišnjaka. Ako smo mi upropašćeni sopstvenim i tuđim nemarom , ne moramo uništavati šanse sopstvenoj deci .
Znači između ostalog, benzinci ispod Euro4 i dizelaši ispod Euro5 su opasnost za zdravlje i trebalo bi ih zabraniti.

urke

pre 2 godine

, 9. april 2022 20:19) # Link komentara
Preporučujem (+24)Ne preporučujem (-48)
Ja sam početnik, u potrazi za prvim automobilom. Pa zato što sam početnik, izbor je pao na dizel motor (bez plivajućeg). Ciljam na Grande Punto 1.3, a za 307 mislim da je previše star. Pre bih išao na 207.
(Qwert_z, 9. april 2022 20:16) # Link komentara

Uzmi Corsu D 1.3 cdti...za klasu kvalitetnija od fiata i pezoa.

307

pre 2 godine

Izvezao nov iz salona, a prodao ga na oko 130.000 km. Prva generacija, prostran, udoban, fin za oko. Najveća mana je ta da je auto bukvalno napravljen da izdrži 90-100.000 km. Posle toga kreće raspad, kvarovi se samo gomilaju. Kao što neko reče, sijalice crkavaju na 3-4 meseca, i prednje i zadnje, pa je poželjno naučiti samostalno ih menjati, jer će uvek da pregore na nekom dužem putu.

pera

pre 2 godine

407 još bolji, jedan od najudobnijih automobila.
(dragan, 09. april 2022 12:12)
da i poverujem u to da ga nisam vozio kao sluzbenog. Spolja se cini lep ali je dizajn totalno nepraktican. Prosecne sam visine al zato svaki put moram da pognem glavu kad izlazim inace lagano udaram o ivicu plafona. Nos je toliko dugacak da lako naseda na ivicnjak ako mu se prilazi i pod manjim nagibom. Onom ko sedi pozadi sunce ispece vrat jer zadnje staklo dosta zadire do sedista. Sve u svemu promasen model

mica

pre 2 godine

Bez starca nema udarca.

Lično imam auto bmw e46 318i iz daleke 2003 godine.

Razmišljao da ga prodam i da kupim auto novije generacije ali pošto su cene otišle u nebesa i što ne možeš naći kršten polovnjak na oglasima, rešio sam da updatujem bemfiku.

Estetika napred angel eys sa led diodima i ksenon sijalicom, ugradjene prskalice zbog zakona (iako po meni te prskalice baš ništa ne služe preterano)
Estetika nazad štop svetla sa led diodama.
Estetika napred zamenjen poklopac vetrobranskog stakla, zamenjen branik da izgleda modernije i na kraju ceo ofarban i dodatno folijom.
Set novih guma sa novim felnama.

Estetika unutra presvučena sva sedišta, presvučen tepih, presvučena vrata.

Takodje unutar auta ubačena multimedija i modernija tabla, dodata ručica kod volana za prskalice farova.

Što se tiče mehanike.


Zamenjen set kvačila, zamenjen set prednjih i zadnjih amortizera, zamenjen lanac, dodata pumpa
za prskalice farova, zamenjen digtung glave, deteljno ispitan motor, sve spakovano kako treba.

Auto je ispravan i prolazi tehnički bez problema i bolje izgleda od automobila koji su napravljeni 2015.

Ima još nešto da se ubaci i modernizuje ali otom potom.

Ne otpisujte stare odnosno stare dobre automobile, kad se malo srede i zamene delovi, ništa ne zaostaju za novijim modelima.

Paor of love

pre 2 godine

Od starih polovnjaka do 2500 € odličan auto za početnike je Kia Picanto 2008/2011. Mali, pregledan, stabilan, veliki bočni retrovizori, jednostavne i lako "dostupne" komande, lako se parkira i nema mnogo opreme koja zbunjuje nekog ko tek počinje da vozi. Kabina je mnogo komfornija nego što se očekuje od tako malog auta pa nije ni tesno. Minus je preticanje van grada jer motor nema snagu i to što točkovi nisu za srpske puteve.

Gluvi Čiča bez Struje ne Čuje !?

pre 2 godine

Bez starca nema udarca.

Lično imam auto bmw e46 318i iz daleke 2003 godine.

Razmišljao da ga prodam i da kupim auto novije generacije ali pošto su cene otišle u nebesa i što ne možeš naći kršten polovnjak na oglasima, rešio sam da updatujem bemfiku.

Estetika napred angel eys sa led diodima i ksenon sijalicom, ugradjene prskalice zbog zakona (iako po meni te prskalice baš ništa ne služe preterano)
Estetika nazad štop svetla sa led diodama.
Estetika napred zamenjen poklopac vetrobranskog stakla, zamenjen branik da izgleda modernije i na kraju ceo ofarban i dodatno folijom.
Set novih guma sa novim felnama.

Estetika unutra presvučena sva sedišta, presvučen tepih, presvučena vrata.

Takodje unutar auta ubačena multimedija i modernija tabla, dodata ručica kod volana za prskalice farova.

Što se tiče mehanike.


Zamenjen set kvačila, zamenjen set prednjih i zadnjih amortizera, zamenjen lanac, dodata pumpa
za prskalice farova, zamenjen digtung glave, deteljno ispitan motor, sve spakovano kako treba.

Auto je ispravan i prolazi tehnički bez problema i bolje izgleda od automobila koji su napravljeni 2015.

Ima još nešto da se ubaci i modernizuje ali otom potom.

Ne otpisujte stare odnosno stare dobre automobile, kad se malo srede i zamene delovi, ništa ne zaostaju za novijim modelima.
(mica, 10. april 2022 09:23)

Za sve te ulozene Novce za Update mogao si vec nek noviji Automobil da kupiš, koji na primer ima bolje izduvne gasove i manje šteti Prirodi, al ajd, razumem te u drugu ruku.

ivan

pre 2 godine

Auto star skoro 20 godina...pre ce biti da je za otpad nego za put.
Ko se nameraci bas na 307, neka gleda benzinac 1.6. Tako star, mnogo je sigurnija opcija od dizelaza.
(Kobaja Grande, 09. april 2022 12:05)

razumes se u kola ko marica u... pored a3 imam i 307 dizel 2.0 hdi, za 5god ulozio sam u njega samo za svetla od 400din i akumulator a presao sam hiljade i hiljade km.

rani

pre 2 godine

Vređate čitaoce sa prezentacijom modela koji se ne proizvodi već 15 godina.
(City Slicker, 09. april 2022 15:41)

Uvredjeni citaoce, prosecna starost vozila u Srbiji je 17 godina! Dakle, ovo su automobili koje treba testirati i pokazati ljudima, da znaju sta ih ceka. Sta ce meni test Audija Q8 star 2 meseca?

Goran

pre 2 godine

Deluje na prvi pogled kao najbolja kupovina jer je prostran, udoban, komforan... ali avaj. Auto je uzasno nekvalitetan. Enterijer u raspadu. Taj broj kvarova ni na jednom automobilu nisam doziveo. Bilo je ono Ajd još ovo da sredim pa valjda neće više, ajd jos ovo pa valjda neće više... Kakvi nece, samo su bili sve češći i češći kvarovi. Na kraju se kvario jednom nedeljno. 2007. restajling, vozio ga pre 5-6 godina, neću ga zaboraviti.

ljud

pre 2 godine

Neverovatno je kako Pežo štedi tamo gde ne bi smeo. Npr. na kvalitetu buksni za svetlosne grupe, sijalice farova i ostale. To je neki tanak bakarni lim koji se brzo otpusti i ili gubi kontakt, ili se kontakt greje pa brzo pregoreva sijalica.

Vozač

pre 2 godine

@
@Ivan@rani
Kako možete i pomisliti da imate pravo raditi šta vam je volja s nečim što moramo ostaviti onima iza nas , bar u približnom stanju, kako smo zatekli .
Posao mi je blizak zdravstvu pa mogu posvedočiti da je u Srbiji retkost videti potpuno zdravog pedesetogodišnjaka. Ako smo mi upropašćeni sopstvenim i tuđim nemarom , ne moramo uništavati šanse sopstvenoj deci .
Znači između ostalog, benzinci ispod Euro4 i dizelaši ispod Euro5 su opasnost za zdravlje i trebalo bi ih zabraniti.
(milan, 9. april 2022 18:36)

Milion pluseva za vas gospodine. Ispodpresepobegavši leševi nas truju godinama zahvaljujući tome što je prosečan Srbin Era Ojdanić a ne Nikola Tesla, a pritom misli da je pametniji od Tesle.

Daar

pre 2 godine

U toj klasi i cenovnom rangu Ford Focus mk1 je bolji u mnogo čemu, vozio sam oba modela, 307 jeste malčice udobniji, ali Fokus je tako lagano upravljiva i stabilna mašina da bih ga preporučio početnicima pre nego 307 kog sam vozio 3 godine duže od Fokusa, tako da mislim da sam dovoljno kompetentan za preporuku.
Ali opet, minorne su razlike, sve je stvar ukusa.

ljud

pre 2 godine

A video sam i onog Pežoa sa kliznim "šiber" vratima. Kliznu površinu PREFARBALI. I, naravno, šta bi drugo, već posle kraće upotrebe, ta se farba ogulila i sve deluje tako šareno, amaterski, nedostojno imena Pežoa.

110 km/h

pre 2 godine

ljudi probudite se, zar ne vidite sta se sprema. ako bas mora, onda kupite
neki mali krs, sto jeftiniji za odrzavanje i odvezite se bez zurbe od a do b

želja

pre 2 godine

Imao sam 307 HDI pet godina, a posle sam preko deset godina vozio 308 SW HDI (mk1). Mogu ljudi da kažu da je to "francuski đubar" i/ili "dno autoindustrije", ali, ja sam za tih 15-ak godina na njima promenio jednu ručicu migavaca na 307 i jedan EGR i jedan levi kraj spone na 308.
Mada danas ne vozim pežo, od mene topla preporuka za njih kao automobile i HDI motore.
Inače, kada sam uzimao 308 SW, želeo sam sa 1,6 Vti od 120 ks, jer mi je cilj bio taj karavan, a znao sam da je benzinac 1,6 od 110 ks bio hvaljen. Srećom, šef servisa u "Veranu" mi lepo reče da ako imam novca da svakako doplatim za HDI, da nikako ne uzimam sa tim BMW-ovim benzincem 1,6 VTi, jer su već od samog starta prodaje 308-ice imali mnogo problema sa tim motorom (lanac i VANOS).
(malo autistično ..., 09. april 2022 17:59

10 godina ,a 1 kraj spone...nisi ti to prijatelju ni vozio izgleda,vozim 2.0 hdi 607 ,prezadovoljan za sada,ali realno 1 godišnje pretresanje trapa i balans

Acke

pre 2 godine

Kupio 2002. godine novog, 2.0hdi sa 90 konja. Još uvek kod mene, 770 hiljada i malo preko. Naputovali smo se lepo nas dvojica, Turska, Grčka, CG i Mađarska bezbroj puta...kad je i gospođa počela da vozi, skoro da nije gašen. Strašan motor, meni i danas dopadljiv i poseban dizajn, što se mnogo izgubilo kod novijih automobila. Vidim da neko napisa za sijalice, to je i mene pratilo od početka, ali eto, jedna jedina prava mana koju bih mu našao. Voleo bih da imam za nešto novije i bolje, ali ja sam baš zavoleo ovaj model i meni se pokazao izuzetno.

roske78

pre 2 godine

nisam ga nikad posjedovao, ali se sjecam kako sam reagovao na njega pogotovo u ovoj i zlatnoj boji, prvih par godina od pojavljivanja, a reagovao sam i vise nego pozitivno, plus su ga kao novog vozili ugl "ok" ljudi..u svakom slucaju, po meni, mozda nije legenda, ali definitivno automobil koji ima svoje mjesto u auto istoriji

Sasa NS

pre 2 godine

(Djenka, 09. april 2022 22:20)

Još jedan u nizu koji je ubeđen"ne troši ni gram ulja"!
Svaki motor mora da troši ulje,pitanje je manje ili više.

šomi

pre 2 godine

Uzeo sam 307 karavan, 1.6b, 2006., da imam nešto do posla i nazad. Za godinu dana sam prešao 30000km. 80% vozim po autoputu. Pri 130km/h jako tih, generalno udoban, prosečna potrošnja 8lit. Fin i uglađen auto za svoje godine. Super praktičan, sedam zasebnih sedišta, i ogroman gepek bez zadnja dva sedišta.
A zbog panorame je postao omiljeni izbor dece pri kraćim turama. Nije startan, ni stabilan u krivinama, ali za auto br. 2 odrađuje posao za desetku ?

DnK (°~°)

pre 2 godine

Faza 2 u hdi verziji moze preko 300000 da tera, jeste mana ova njuška napred koja se ne vidi ali to za neiskusne i niske vozace.Inace glavne manje delom popravljene fasom 2, curenje goriva na ubrizgavanju to posle dovodi do stvaranja uglja koji se mesa sa uljem i te grudvice odlaze na filter gde pumpa gura ulje u turbo a taj filter je fabricka greska i nalazi se na onom navrtnju sto napaja uljem turbo i cim se zapusi manje ulja u rotor turba i turbo strada i ako nemate srece pa vam propeler odleti prema motoru pa ga motor povuce tu je kraj da napomenem da rotor nema lager nego pliva u ulju.Druga mana plivajuci zamajac a treca kao i svuda egr ventil i filter za izduvne gasove.
Ove sijalice itd to je redji problem.

Djenka

pre 2 godine

Kupio nov 308 1,6 hdi 2009 godine. Do sada 190.000 km, bez vecih problema.
Ulje menjam na 10 hilada km, Total kvarc 9000. Ne trosi ni gram ulja, motor savrsen.
Do sada 2 puta veliki servis.
Donja zastita motora zamenjena, zastitni plehovi motora popucali i zamenjeni, kuciste termostata zamenjeno, volan presvucen kozom jer je poceo da ispusta lepak, sediste vozaca zamenjeno, set kvancila na 180.000, diskovi i plocice dva puta, farovi polirani jer su matirali, akumulator svake tri god...
To je to, dobar auto i udoban , delovi i majstori nisu skupi...
Mali potrosac...

Qwert_z

pre 2 godine

Ja sam početnik, u potrazi za prvim automobilom. Pa zato što sam početnik, izbor je pao na dizel motor (bez plivajućeg). Ciljam na Grande Punto 1.3, a za 307 mislim da je previše star. Pre bih išao na 207.

Baba Stanojka

pre 2 godine

 a za 307 mislim da je previše star. Pre bih išao na 207.
(Qwert_z, 09. april 2022 20:16)


Mislis da je previse star? Od cega je stariji? 307-ica 2008g. je mladji od 207-ice 2005-to god. Tako funkcionise matematika, ako nisi znao... Boze...

Raso

pre 2 godine

za @ljud
Za stop svetla:
Uzmes jednu zicicu i obavijes zid sijalicnog grla, tako da nema lufta i od tada nisam menjao sijalice i nije se gubio kontakt.
Za kratka svetla: menjas sijalice u paru na svakih 6-12 meseci.
Ja koristim sijalice od 300 dinara, covek koji kupuje sijalice od 1500 dinara mi je rekao da nisu nista bolje nego ove jeftine.

samo kažem

pre 2 godine

Vlasnik restajl karavan modela 2.0 HDi (136ks), utisci posle nekoliko meseci :
- puno snage u svim režimima vožnje, posebno na autoputu
- udoban, prostran i tih
- niska potrošnja u odnosu na kubikažu motora i masu vozila
- tipično francuske stvari koje znaju da nerviraju (detalji u enterijeru)
- potencijalno skupi kvarovi (dpf i plivajući)

ilovemypeugeot

pre 2 godine

Ja ga i dalje vozim. 2001. godište, prešao malo preko 280.000 km.
Super me služi. Auto zmaj. Dok god me dobro služi nemam namjeru mijenjati.

Pravedni

pre 2 godine

Nasao primerak koji je pre uvoza presao Boga Oca, pa kritikuje. Jos nikome nije zguzvano sediste, niti otpadaju piksle, a taj 2.0 HDI je najbolji motor na svetu.
307 je toliko dobro zasticen, da ne truli nikad.
To sto niko nikad nije promenio amortizere, to je nesto drugo, auto je prvoklasnih materijala i kvaliteta

Never know

pre 2 godine

Secam se 2003 godina posle povratka iz vojske ubijala me je dilema da li uzeti peugeot 307 ili renault megane II. Odlucio sam se zar reno, vozio ga pet godina ali sve do danas kada vidim 307 upitam se da li sam trebao da kupim njega.

malo autistično ...

pre 2 godine

Imao sam 307 HDI pet godina, a posle sam preko deset godina vozio 308 SW HDI (mk1). Mogu ljudi da kažu da je to "francuski đubar" i/ili "dno autoindustrije", ali, ja sam za tih 15-ak godina na njima promenio jednu ručicu migavaca na 307 i jedan EGR i jedan levi kraj spone na 308.
Mada danas ne vozim pežo, od mene topla preporuka za njih kao automobile i HDI motore.
Inače, kada sam uzimao 308 SW, želeo sam sa 1,6 Vti od 120 ks, jer mi je cilj bio taj karavan, a znao sam da je benzinac 1,6 od 110 ks bio hvaljen. Srećom, šef servisa u "Veranu" mi lepo reče da ako imam novca da svakako doplatim za HDI, da nikako ne uzimam sa tim BMW-ovim benzincem 1,6 VTi, jer su već od samog starta prodaje 308-ice imali mnogo problema sa tim motorom (lanac i VANOS).

malo autentično....

pre 2 godine

Kupio nov 308 1,6 hdi 2009 godine. Do sada 190.000 km, bez vecih problema.
Ulje menjam na 10 hilada km, Total kvarc 9000. Ne trosi ni gram ulja, motor savrsen.
Do sada 2 puta veliki servis.
Donja zastita motora zamenjena, zastitni plehovi motora popucali i zamenjeni, kuciste termostata zamenjeno, volan presvucen kozom jer je poceo da ispusta lepak, sediste vozaca zamenjeno, set kvancila na 180.000, diskovi i plocice dva puta, farovi polirani jer su matirali, akumulator svake tri god...
To je to, dobar auto i udoban , delovi i majstori nisu skupi...
Mali potrosac...
(Djenka, 9. april 2022 22:20)

Kako si uspeo kao prvi vlasnik sve to da "uništiš" na tako malo km? Ja sam moj prodao pre oko dve godine sa 184 kkm i ništa od toga što se tebi desilo, a na vozilu je i danas prvo kvačilo. Inače, taj motor "traži" Low SAPS ulje, Total Ineo ECS 5W-30 (ili drugo ACEA C2 sa PSA odobrenjem), a ne 5W-40.
A to da je "malo potrošač", to je relativno. Troši on kao i svaki dizel te zapremine i snage u vozili slične veličine i mase. Nije on ništa ekonomičniji.

Pežo

pre 2 godine

Mnogi ne znaju da su se pežoi 307 proizvodili u Francuskoj, Španiji i Češkoj. Pežoi proizvedeni u Francuskoj su klasa u odnosu na pežoe proizvedene u Španiji i Češkoj. Kupio sam "francuza" 307 hdi u Njemačkoj 2011.god. Bio star 8 godina. Jedanaest godina ga vozim. Izuzetan auto. Nema kvarova. Samo redovno održavanje. Hrdje nigdje. 2003. proizveden. Nov 2003. koštao dvadeset dvije hiljade evra.Super automobil.

majstor

pre 2 godine

Imao sam ovog.66kw 2.0Hdi. 2001 godište.
Auto kao auto solidan i dobro je služio.
Dobra udobnost,malo slabije zvučno izoliran kao sto je netko rekao već.Direktnost volana tak-tak.
Dosta mjesta u autu,odlična pozicija za volanom.
Ukratko najbolja stvar kod njega je bio taj rasterećeni motor,bez plivajuceg,dpfa Itd…..Jako malo kvarova ,te se lako prelazi veća kilometraža.
Najgora stvar je elektronika koje je zaj****ala svako malo,Non stop neke oizdarije .
Unatoč svemu,rado ga se sjećam ,kao momak sam ga vozio i u lijepom je sjećanju .

Vraby

pre 2 godine

, 9. april 2022 20:19) # Link komentara
Preporučujem (+24)Ne preporučujem (-48)
Ja sam početnik, u potrazi za prvim automobilom. Pa zato što sam početnik, izbor je pao na dizel motor (bez plivajućeg). Ciljam na Grande Punto 1.3, a za 307 mislim da je previše star. Pre bih išao na 207.
(Qwert_z, 9. april 2022 20:16) # Link komentara

Uzmi Corsu D 1.3 cdti...za klasu kvalitetnija od fiata i pezoa.
(urke, 10. april 2022 09:55)

Korsa je bukvalno isti auto kao Grande Punto, sa istim motorima.

Veliki brat

pre 2 godine

za @ljud
Za stop svetla:
Uzmes jednu zicicu i obavijes zid sijalicnog grla, tako da nema lufta i od tada nisam menjao sijalice i nije se gubio kontakt.
Za kratka svetla: menjas sijalice u paru na svakih 6-12 meseci.
Ja koristim sijalice od 300 dinara, covek koji kupuje sijalice od 1500 dinara mi je rekao da nisu nista bolje nego ove jeftine.
(Raso, 9. april 2022 16:07)

Ako su halogene sijalice, ne smeju se dodirivati rukama (mislim na staklo), odnosno ne smeju ostati otisci pristiju (koliko god prali ruke, koža je ipak masna, više ili manje). Isto mi se dešavalo i sa reflektorima na kući, ako ne koristim krpicu ili maramicu kad monitiram halogenu lampu u reflektor, ne traje ni godinu dana, ali kad koristim krpicu tako da lampu ne dodirujem prstima, traje i po 5 godina.

Ista priča za H sijalice kod auta. Na poslednjem tehničkom me mrzelo da zavlačim ruke da bih zamenio sijalice za poziciju, bukvalno su džekovi sa donje strane farova, i odem do majstora, pošto sam trebao da zakažem i mali servis. On skinuo džekove za obe prednje pozicije, ja zamenim jednu sijalicu koristeći papirnu maramicu, a on uz komentar "ma kakve to ima veze" zamenio drugu onako prljavim rukama jer je radio nešto na autu u radionici.
Sijalica koju je on zamenio crkla je posle 7-8 dana, a ova koju sam ja stavio evo već 10 meseci gura bez problema.

Dakle, za halogene samo čista krpica ili papirna maramica, i trajaće mnogo duže. Naravno, konektore povremeno očistite od sloja oksida.

Vladimir

pre 2 godine

Peugeot 307 je bio auto godine u Evropi 2002. ili 2003.e.. Udoban automobil, delovi mu nisu skupi, benzinski motor 1.6 su preporučili oni koji su ga testirali ne znam kakvi su im dizeli, sasvim pristojno izgleda tako da... za početnike i više nego dobar

noaa

pre 2 godine

Imao sam ga pre 15tak god model 66kw, karavan, panorama, prešao 300000+ bez ikakvih problema. Prodao ga drugaru koji ga još uvek vozi. Sećam se da je baš malo trošio, bio veoma udoban i imao gomilu prostora. Pravi porodični auto. Jeste se dosta naginjao u krivinama, nije za divljake. Sada je verovatno već prestar da bi ga razmatrali za kupovinu, ali auto je bio odličan.

City Slicker

pre 2 godine

@(rani, 09. april 2022 16:29) Drugar, ne bih da budem surov ali onaj ko nema za auto mlađi od 15 godina možda ne treba da dobija na tacni ocene modela koji su toliko stari. Kakav test za takvo vozilo može da bude merodavan i validan, tu je svaki auto priča za sebe. Posle 10 godina ili 200K km, kom opanci, kom obojci, ili tako nekako.

Slobo

pre 2 godine

Kupio sam novog Pezoa 2002ge i vozio ga vise od 18 godina. Samo redovno odrzavanje . Auto ostavio sestri i dalje radi kao sat. Vishe sam nego zadovoljan a 2002ge izgledao je kao bombon i nije bio preskup (oko 14 hiljada evra) sa porezom i registracijom.

gigi

pre 2 godine

Imamo jednog u porodici, sa starim 2.0 HDi 66kW. Neko već reče, malo slabija zvučna izolacija, ali sam primetio da je dosta bolje u ovim novijim 1.6 verzijama (tiši je motor). Već je na dobrano preko 300k i ide, ne staje. Bez nekih ozbiljnijih kvarova, uglavnom sve redovno i poneka sitnica. Udoban i stabilan na putu, nisam ga terao do limita pa ne znam kako se tada ponaša, ali sasvim dobar za neku bržu vožnju po krivinama. Nema mnogo naginjanja pa vas ne umara. Neko ga je poredio sa Golfom 5. Mislim da je njegov direktan rival ipak Golf 4, mada je 307 nešto mlađi. Meni je 307 dosta udobniji za put (imamo i G4 u porodici), mada je manje robustan od Golfa. Ok auto za početnika, meni je uvek ulivao sigurnost za volanom.

DnK (°~°)

pre 2 godine

Samo da napomenem ovaj HDi motor se ugradjuje u Ford Focus,Mini Moris,Volvo,Citroen i naravno Peugeot,i mozda sam i zaboravio nekog .Najveca mana je bio taj filter gde pumpa napaja turbo uljem to je reseno i od tada evo imate na youtube lik presao skoro 1 milion sa 2.0 hdi...
Evo moj primer 1.6 HDi 110cv 16V iliti 16 soupapes.Potrosnja zadnja sipao 25L rezerva je bila bas dobra kada sam sipao pokazuje mi autonomiju od 140-150km a presao 350km od toga pola po gradu znaci neka bude 450km za 25l pa zar to nije korektno a ima preko 200000

duki

pre 2 godine

Elektronika mu nije bas sjajna. Ja parkirao pored jednog ispred restorana i on plane, u sred jela sam morao da trcim da pomerim svoj auto da ga ne bi zahvatila vatra.

Bravo

pre 2 godine

Jedina tužna stvar, kada sam pre 7 godina uzimao auto cene su bile iste kao danas, bukvalno ste imali Golf, Stilo, 307, itd. tada stare oko 11-12 godina za 2500 eur, a evo sada cene makle nisu kao da je vreme stalo.

Hoću reći umesto da ljudi koji imaju oko 2500 eura gledaju (i mogu da kupe) 2010 i novije, i dalje se u oglasima vrti 2001-2005 dominantno.

Aleksandar

pre 2 godine

1,6 i 2,0 hdi motori ne troše ni gram ulja menjam na 508 2017god 1,6bluehdi oko 15.000-18.000km a vozio sam 32 automobila do sad i prešao na Peugeot jer sam imao velikih problema sa nazovi premijum proizvođačima. 2x406,2x307, 1x 308,2x407,2x3008, 1xC5 i C4 i sad 2x508 svaka preporuka samo ne robotizovani menjač nego klasičan.

MiroS

pre 2 godine

Nije mi jasno samo zato sto je auto "star" automatski grdite vlasnike tih automobila kao da nemaju pare da kupe noviji auto. Evo mogu o sebi i svom autu da kazem sledece: vozim Saab 9-3 2003 aero. Auto sam kupio nov 2003 u Swe, uvezo ga 2006. Redovan servis, normalna voznja,garazu koristim od prvog dana,leto/zima. Auto je preso tacno 200 050km. Ne kazem da je auto kao iz fabrike,jer je ipak presao dosta a i ima godine :) ali ne vidim da je losiji od nekih automobila novije generacije. Naravno da imam para da kupim nov/noviji auto ali zasto bi? Trenutno mi ovaj auto "zavrsava" posao. Sluzi odlicno i dok me tako verno sluzi koristicu ga. Svako dobro svima

IG

pre 2 godine

Odakle potice ideja kola za pocetnike?

Moj prvi auto bi bio ispravan izraz, naravno sa moje tacke gledista. To je onaj koji za koji sam radio kao konj i napokon zaradio, potom briskao i polirao, a kao slag na torti vise ne moram da pozajmljujem kola od roditelja.

Moj prvi automobil koji sam kupio 2003 je bio 1995 BMW M3. Da li je to autombil za pocetnika? A sto da nije? Posteno zaradjen, uredno placen, osiguran - i uz sve to prilicno bezbedan.

ns ja

pre 1 godinu

Goran, 9. april 2022 21:49 - Deluje na prvi pogled kao najbolja kupovina jer je prostran, udoban, komforan... ali avaj. Auto je uzasno nekvalitetan. Enterijer u raspadu. Taj broj kvarova ni na jednom automobilu nisam doziveo. Bilo je ono Ajd još ovo da sredim pa valjda neće više, ajd jos ovo pa valjda neće više... Kakvi nece, samo su bili sve češći i češći kvarovi. Na kraju se kvario jednom nedeljno. 2007. restajling, vozio ga pre 5-6 godina, neću ga zaboraviti.

Životna priča identično ista za svaki krš - krš nema ime (audi, golf, pežo, reno...) krš je zajednička oznaka za brend - bilo koji star auto nepoznatog porekla/vlasnika (poznat je samo rođeni brat/kum/drug koji je svoj auto kupio NOV u salonu)

Par komentara od prvih vlasnika(!) piše kako ih auto i danas služi besprekorno - to vam je zajednička istina za sve automobile koji su kupljeni novi u autosalonu, redovno održavani i nehavarisani!!!

Havarisan pa popravljen auto - nije auto! (iznošene armani pocepane gaće nisu gaće - pa isto tako ni mercedes, bmw, audi...ali ko će polupismenom Srbinu objasniti...)

Zemlja koja nema zakone ili ih ima i ne poštuje zbog povlađivanja većini nije država, baš kao što raspali krš nije auto!

Što noviji i tehnički besprekorno ispravan auto je auto za početnike, nema druge definicije ni kriterijuma!!

Kao i sve u državi, takvi su nam i novinari i svi ostali neškolovani "stručnjaci" za sve i svašta, ali nemaju problem da dele "mudre" savete za kupovinu prvog auta! :)))

redmi

pre 2 godine

Čak ni za potrebe testa nisu mogli da iskopaju auto koji nije bio udaran. Pogledajte samo razliku u boji sa strane izmedju prednjih i zadnjih vrata. Neverovatno.

Djenka

pre 2 godine

Nadovezujem se na prethodni komentar koji sam poslao.
Zamena ulja u 1,6 hdi na 10.000 km je vrsena u skladu sa tehnickim uputstvom koje sam dobio kad sam kupio auto u Veranu. Za trziste Srbije skraceni servisni intervali i preporuceno ulje za ovaj motor Total kvarc 9000.
Rezultat toga je da motor ne trosi ulje izmedju dva servisa (proverio vise puta).
Automobil utegnut i posle 190.000 km, farba, lak i karoserija izuzetno kvalitetni, unutrasnjost kvalitetna, nema cvrcaka i sl.
Odrzavanje originalnim delovima i redovno kvalitetno ulje po preporuci proizvodjaca i trajace bas dugo...
Sa elektronikom nije bilo problema do sada..
Da, proizveden je u Sošou, FR.
Sada vozim nemca D segmenta, a Peugeot sam zadrzao eto tako, iz hira, buduci oldtajmer...

Qwert_z

pre 2 godine

@ Baba Stanojka

Pa noviji je od 307, naravno. Kako funkcioniše matematika ? 307 je prestao da se proizvodi 2008, dok se 207 proizvodio od 2006 do 2014! Zato, sad očekujem priznanje meni da sam u pravu, a ostalim komenatatorima izvinjenje što gube vreme čitajući tvoj neistinit komentar.

@urke

Mislim da taj motor u Corsi ide sa plivajućim, a to bih hteo da izbegnem.