Četvrtak, 07.04.2022.

10:43

Letnje gume čine tek 30 odsto prodaje, vozi se na zimskim i po suncu

Autor: Izvor: B92, Biznis.rs

Letnje gume èine tek 30 odsto prodaje, vozi se na zimskim i po suncu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

Zole

pre 3 godine

Vozim mišelin zimske gume i leti, zasto?

Zato sto godišnje prelazim maksimalno 10.000.km.

Zato sto pneumatik vozio-ne vozio, nakon nekokiko godina postaje sve tvrđi i tvrđi (propada) i postaje neupotrebljiv za voznju, a to ce i totalno neupućen da shvati na kraju i onda uvideti da je bacio pare na 2 kompleta pneumatika, a nije ih odvozao.
Ovako vremenski ostareo pneumatik, iako ima duboke šare, je u jesen po kiši i zimi po snegu i lapavici jako nestabilan za voziti.

Moj savet svima koji voze do 10k km godisnje je da kupe zimske ili m+s gume.
Ja m+s nisam vozio. Inace sam vozac 35 godina.
Porpuno je netacno da se zimska guma (moj slučaj michelin) leti drasticno trosi.6 setona sam ih vozio i 7-mu će.

Goran

pre 3 godine

Da je svejedno, ne bi se jedne zvale letnje a druge zimske...
Inače, što se izdataka za gume tiče, pogledajte kamere i Gazelu... Od ujutru do kasno noću kulja (mili) reka automobila u oba smera... A gorivo 200 dinara litar. Tri, četiri dana 20 litara... To je mesečno 20.000 ili četiri letnje tigar gume... Za gorivo ima, a za ono što glavu čuva, nema se para.

Goran

pre 3 godine

sto tvrdite da ce da se zimske pohabaju brzo leti. na zalost u firmi su zimske non stop na kolima tokom cele godine, dnevno se predje od 50 do 80 km. i evo 4tu sezonu su na autu...
(lily, 09. april 2022

Dok neko ne sleti u kanal, ili guma pukne... A onda u čitulje...

možda mi nekad i propustite komentar na info delu

pre 3 godine

"Kada je reč o transportu, prošle godine je cena za Aziju bila oko 3.000 evra po kontejneru, a ove godine je 5.000 evra. To se prosto odražava na finalnu cenu proizvoda", ističe on."

Nemoj da mi vredjas inteligenciju ... 2000€ poskupljenje po kontejneru! Koliko guma mozes da smestis u jedan 22-feet-ni kontejner?
I to opravdava skok cene od 20%?
(vidoje, 9. april 2022 09:17)

bravo vidoje... mrzi me da računam pa ću lupiti:
nevedeno poskupljenje transporta opravdava poskupljenje koje iznosi jedva 1% po gumi...

možda mi nekad i propustite komentar na info delu

pre 3 godine

Brate, gde ima Fulda all season multicontrol za 50€?
Koliko vidim cena im je oko 10.000 tj. oko 80€ din za 205 55 16.
(Zozo, 9. april 2022 07:49)

možda vozi Marutija :)

moje iskustvo

pre 3 godine

Do sada kupio pet novih automobila i nikada nisam imao kasko, niti nameravam.
(moje iskustvo, 8. april 2022 23:35

Only in Serbia.
(Alex, 9. april 2022 08:25)

Veruj mi uskoro ću i šesta i kasko mi na pamet ne pada. Zakon velikih brojeva je tu jasan ko je jedini "dobar" u toj priči.
Ja sam sebi ekonomski najbolje i ekonomski najpouzdanije kasko osiguranje. Kasko je odličan - za firme koje se bave osiguranjem.

conrad hensley

pre 3 godine

Stedi Srbin na gumama da bi imao za letovanje, kao da je letovanje moranje, bez letovanja jelde zivot nema smisla. Treba Srbin samo da pripazi da mu gume na kojima je stedeo ne dodju glave dok sebe i svoju porodicu vozi na obavezno letovanje.
(conrad hensley, 08. april 2022 07:16)

Ne nego će da presedi ceo život na istom mestu... I treba da putuje, makar kao paradajz turista, da makar malo vidi nešto sveta. Putovanja su neprocenjiva.
Kako bre ljudi tako nemate osećaj, najbolje da će da sedi kući stalno, snalaze se ljudi kako znaju i umeju, da odvedu decu da vide more. Ne ponižavajte nikoga ko ima želju da putuje makar nemao para.

Pozdrav od snoba koji svuda leti avionom i to na skupe destinacije ali razume kad neko NEMA. Shvataš?
(uh, 8. april 2022 10:27)

Niko ne kaze da treba ceo zivot da presedis na istom mesto, ali ako neko vec nema para, onda treba da postavi prioritete, sta je vazno, sta moze da ceka i bez cega se moze. Letovanje svakako nije stvar bez koje se ne moze. Samo sumanuti Srbi svake godine dizu mini kredite da bi isli na obavezno letovanje jer brate, kakav je to zivot ako nemas da jedanput godisnje odes na zimovanje i letovanje. Takav mentalitet i nacin razmisljanja nigde ne postoji, postoji samo u Srbiji u kojoj i puka sirotinja misli da mora da zimuje i letuje. Gadan neki narod do zla boga. A tebi snobe, tebi ne verujem ni jednu rec o tvojim bajnim putovanjim. Ti si samo jos jedan bahati, iskomleksirani Srbin svuda u inostranstvu prezreni.

brm

pre 3 godine

Ne nego će da presedi ceo život na istom mestu... I treba da putuje, makar kao paradajz turista, da makar malo vidi nešto sveta. Putovanja su neprocenjiva.
Kako bre ljudi tako nemate osećaj, najbolje da će da sedi kući stalno, snalaze se ljudi kako znaju i umeju, da odvedu decu da vide more. Ne ponižavajte nikoga ko ima želju da putuje makar nemao para.

Pozdrav od snoba koji svuda leti avionom i to na skupe destinacije ali razume kad neko NEMA. Shvataš?
(uh, 8. april 2022 10:27)

Od svoje 15. do 31. godine nisam video more, jer višak novca nisam trošio već sam ulagao u svoje obrazovanje i u posao. Sada mogu da putujem kuda god poželim i kada poželim. Nije more kiseonik ili ne znam šta, pa da će se umreti bez toga.

m plus s

pre 3 godine

m+s tako vec 14 godina koliko mi je star auto. Zamena guma 3.000*2=6.000 godisnje *4 godine 24.000. taman za nove M+S i cao. Na planinama lanci kako god okrenes, guma se trosi... to dal su stedljive, necujne, manje proklizavaju, to je za ljude koji zive sa velikim primanjima. Mi do 1000 evra tesko da mozemo da se bahanalisemo novim miselinkama i tako to...

vidoje

pre 3 godine

"Kada je reč o transportu, prošle godine je cena za Aziju bila oko 3.000 evra po kontejneru, a ove godine je 5.000 evra. To se prosto odražava na finalnu cenu proizvoda", ističe on."

Nemoj da mi vredjas inteligenciju ... 2000€ poskupljenje po kontejneru! Koliko guma mozes da smestis u jedan 22-feet-ni kontejner?
I to opravdava skok cene od 20%?

jelprošlatrojka

pre 3 godine

Za koju godinu, biće poželjno da svako domaćinstvo poseduje "pit-stop" i 4 momka zaposlena, koji će svako jutro menjati komplete guma prema trenutnim vremenskim uslovima.

lily

pre 3 godine

za (kognitivna disonanca, 8. april 2022 16:36) i ostale

sto tvrdite da ce da se zimske pohabaju brzo leti. na zalost u firmi su zimske non stop na kolima tokom cele godine, dnevno se predje od 50 do 80 km. i evo 4tu sezonu su na autu...

draganche

pre 3 godine

Zac185 65 r15 ako se ima para premium guma. Miselin, dunlop, continental... Od srednje klase Kleber i BF Goodrich na primer. Ako se auto vozi svaki dan, 10000km godisnje i vise ispod ovoga ne bih isao. Ako se vozi povremeno onda sta god...
Premium guma ima višu cenu ali ne zaboravite da pored bezbednosti koju pruza maltene duplo duze traje. Računajte da gume traju 30-40k a premium od 50 do 100k. Naravno da ima i premium guma koje traju 30ak hiljada samo. Naravno zavisi od auta i stila vožnje. Nije isto auto od 150ks i od 75ks jos ako ga teras u crveno...

BorG

pre 3 godine

*****************
Momci, pomozite ovoj dami. Koje letnje gume preporučujete? 185/65 R 15 veličina.
(TS lady, 08. april 2022 20:37)
*****************
Samo Michelin ako imate para ili Tigar Tyres (isto Mishelin u 100% vlasništvu ) ako nemate toliko para .
Jedino te dve gume poseduju one stare kvalitetne materijale ali sa drastično povećanim kvalitetom u kojem se pre svega gleda bezbednost pneumatika.
Bezbednost pre svega !

Zer01

pre 3 godine

Uzeo sam pre mesecak dana Michelin Primacy 4+ letnje gume - 500e set, sada mi je kanta fancy i bezbedna. Za zimu imam isto nove Dunlop WinterSport5 (isto 500e set) koje sam testirao na Kopaoniku, nisam morao da stavljam lance posle mecave, win. I jedne i druge imaju dot, sveze su i traju dugo, miran sam sigurno 4 godine, taman cu do tada da uzmem nov auto. Nisam nesto ekstremno bogat ali na gumama ne stedim.

marko

pre 3 godine

Ja nikad ne menjam u aprilu zimske gume prosto zbog produzene zime i hladnih talasa koji znaju da traju do kraja mjeseca, tako da je prva nedelja maja idealna za promjenu.

Zastava101Specijal

pre 3 godine

treba i letnje da budu obavezne...jer su zimske opasne leti...skoro kao letnje zimi.
(bice leba i parizera, 08. april 2022 23:38)
Glupost, vožnju leti zimskim gumama možemo uskladiti njima a zimi letnjim gumama ne možemo ništa.

Zozo

pre 3 godine

"All season fulda multicontrol, vozim godinu dana i prezadovoljan sam... Plaćene oko 50 evra komad prošle godine, da mi traju tri sezone meni ok...
(Halo Bing..., 8. april 2022 21:26)"

Brate, gde ima Fulda all season multicontrol za 50€?
Koliko vidim cena im je oko 10.000 tj. oko 80€ din za 205 55 16.

maxy

pre 3 godine

U SWE nema kompleta guma bez 500-600 €. Doduse Run Flat su za BMW 1 seriju. Nije mi jasno kako u SRB ima za 70€ i to jos sa balansiranjem i montiranjem!? Svasta...
(Dante, 08. april 2022 21:08)

Set premijum guma za seriju 1 sa montažom i balansiranjem u Srbiji košta oko 500 eura.

Set guma za juga sa montažom i balansiranjem košta oko 200 eura.

Kupite juga i uživajte.

Vlada

pre 3 godine

Michelin all season što je neko pomenuo nisu skupe za ono što nude. To što Srbi natengu zadnji dinar da kupe auto a nemaju ni za gorivo, to je vaš problem.
Ja sam dao 700 eura za 3 nove suv crossclimate 2 i to čuva živote moje dece.
Skupe su vam gume a cigare, alkohol nisu. Kladionice pune takvih idiota.
(Jah, 8. april 2022 13:43)

Pa zašto samo 3 nove gume? Što nekupi i četvrtu? Badava si ti dao 700€ za te tri kada je četvrta verovatno polovna, al sa super šarom. Reklo bi se da si i ti jajara samo se praviš buržuj.

Dak

pre 3 godine

A šta da radim sa zimskim gumama kad spadnu ispod 4 mm, koliko je zakonski minimum za zimske u Srbiji
Naravno da ću da ih koristim kao letnje a za zimu kupim nove zimske

prcko

pre 3 godine

Momci, pomozite ovoj dami. Koje letnje gume preporučujete? 185/65 R 15 veličina.
(TS lady, 08. april 2022 20:37)

Zavisi kakav ti je zadnji trap!

borivoje surdilovic

pre 3 godine

Džaba priča o gumama kada prosečan Srbin prilikom kupovine auta pre bira metalik boju nego kasko osiguranje.
(rebro, 8. april 2022 14:24)

srbin jedva kupi polovnjaka....kakav kasko...

Guma glavu cuva

pre 3 godine

Pre nekoliko godina otkrio sam gume marke Nokian (zvuci kao Nokia, prave se u istom gradu kao i telefoni) iz Finske. To su zimsko/letnje/kisne gume. Zovu ih "All weather" gume. Traju 100,000km i ne menjas ih u toku godine.

Iskreno savetujem svima da predju na njih. Nemam akcije ili finansijsku naknadu za reklamiranje ovih guma. Najbolje potrosene pare ikad.

moje iskustvo

pre 3 godine

Džaba priča o gumama kada prosečan Srbin prilikom kupovine auta pre bira metalik boju nego kasko osiguranje.
(rebro, 8. april 2022 14:24)

Do sada kupio pet novih automobila i nikada nisam imao kasko, niti nameravam.

Hrabri krojac

pre 3 godine

Zimske gume imaju spoljni meki sloj debljine od samo nekoliko mm zbog zimskih niskih temperatura. Ako ih koristite i leti, necete stici ni do sredine leta a taj sloj ce se istrositi tako da ce one biti prakticno neupotrebljive vec kod prve poledice. Ako imate para za bacanje time sto cete unistiti dobre zimske gume za samo 2-3 meseca, onda samo napred.

Veliki brat

pre 3 godine

Probajte to u Sjenici pametnjakovici pa da vidimo ko je budala! Ali nemojte da kmecite i kukate posle kako niko nece da rizikuje zivot i izvlaci budale iz smetova.
(svasta, 8. april 2022 16:14)

A zašto bih dolazio u Sjenicu da probam gume za sve sezone? Ako su tamo zimi temperature ispod -25C, normalno da morate imati gume za takve uslove, tu gume za sve sezone nemaju ni blizu karakteristike kao u gradovima gde se zimi temperatura retko kad spušta ispod -10C.

Po Sibiru voze gume sa ekserima, što ne znači da treba sad svi u Srbiji da ih vozimo zbog nekoliko dana sa temperaturama ispod -10C, ali vi na Pešteru bi mogli da razmislite o njima ako 90% vozite van asfalta.

Dante

pre 3 godine

U SWE nema kompleta guma bez 500-600 €. Doduse Run Flat su za BMW 1 seriju. Nije mi jasno kako u SRB ima za 70€ i to jos sa balansiranjem i montiranjem!? Svasta...

Halo Bing...

pre 3 godine

All season fulda multicontrol, vozim godinu dana i prezadovoljan sam... Plaćene oko 50 evra komad prošle godine, da mi traju tri sezone meni ok...

Bane

pre 3 godine

Ja vozim all season 6 godina. Sada vec treci set. Menjam na 3 godine i to tako sto montiram na jesen i te prve zime su kao zimske, nema greske. Posle vozim na leto i pred drugu zimu rotiram, zadnje prebacim napred a prednje nazad i te zadnje sto prebacim napred malte ne budu netaknute i te druge zime isto bez greske. Onda nastavim tako preko drugog leta i pred trecu zimu ne rotiram nista, i tu trecu zimu budu sasvim solidne i onda vozim i trece leto. Posto prelazim cca 15.000 km taman pred tu cetvrtu zimu predju oko 45.000 km i budu na zakonskih 4mm kada moraju da se menjaju zbog dubine sare. Price o Sjenici i Pesteru ostavite deci za price za laku noc jer sam ja u tih 6 godina i 6 prethodnih zima sa all season vozio po svim nasim planinama u sneznim uslovima (na Tari imam apartman pa nekad idem po nekoliko puta preko zime) i tamo gde prolazi zimska bez lanaca i carapa, prolazi i all season.

Vozač

pre 3 godine

Izgleda ne kupukemo iste gume. Stvarno ne znam kako neko može da vozi godinama na istim gumama. Meni premijum gume traju jedva 40.000km lagane vožnje. Pa 4mm je minimalna šara ispod koje guma drastično menja zaustavni put na kiši i snegu.

milan

pre 3 godine

@Alex
Reci, brate, da imaš više od 18 , da ne živiš u vojnom stanu, u blokovima i da nisi izbeglica .
U suprotnom, ne gine mi bešenje.
Do tad , moram redovno menjati letnje za zimske i obrnuto zbog velike kilometraže. Tu celosezonke ne pomažu.

Vlada

pre 3 godine

Recimo ja vozim od 10k do 15k godišnje menjam sezonski gume. I ulazim u 7 godinu sa istim gumama... šara je I dalje ok sve je ok...tako da, kosta set guma dosta ali i traje...

Zacvo

pre 3 godine

Zaboravlja ae bitna stvar. Ako vozite jednu letnju sezonu zimske gume skroz ih izdeformišete i onda kad dođe zima to više nisu zimske gume. Tada nemate ni zimsku ni letnju.

Djoka

pre 3 godine

Kupio je ćale novu Zastavu 101 1981 godine. Felne 13-tice, gume 145/80 ako se dobro sećam. Dal'su bile letnje, zimske, all-season niko to ne pamti ali znam da smo se vozili sledećih 10 godina sa tim istim gumama u Grčku, Crnu Goru, Bugarsku, Mađarsku, na Kopaonik i gde ti ne još i nikad ni jedan incident nismo imali. Ali max brzina 120km/h i to samo na auto putu u idealnim uslovima. Kad se svi natovarimo nije moglo brže ni da hoćeš.

Kum Žoržo

pre 3 godine

U Americi godišnje na 100.000 stanovnika u saobraćaju pogine njih 12.4 a u Srbiji 7.6 i tu se čini da smo mnogo bolji ali onda dođemo do mnogo bitnijeg podatka, na 100.000 vozila koja učestvuju u saobraćaju u Americi pogine 14.2 stanovnika a u Srbiji 28.4 tj skoro duplo više. Zašto je to tako?

kognitivna disonanca

pre 3 godine

Leti letnje, zimi zimske gume!

Ako leti voziš zimske gume, osetićeš ubrzano habanje, pa, za najviše, dve godine možeš komotno da ih baciš. Jeftinije su od letnjih, a mogu da potraju dugo, bar osam godina bez gubitka performansi, ukoliko ih ne nabadaš na rupe i ivičnjake.

svasta

pre 3 godine

Uskoro ce udeo all season guma biti 90%. A ostalo 10%. Osim bezobraznih poskupljenja i maltretiranja 2xgodisnje, glavni razlog su klimatske promene i cinjenica da u Srbiji nema vise od 5-10sneznih dana godisnje, poslednjiih 10 godina.
(dexter-lab, 07. april 2022 20:16)

Odavno presao na All season gume!!!
Pricam to ljudima godinama, ali meni covek objasnjava kako taj jedan dan kad je pao sneg njegove gume nigde nisu proklizale i onda prestanem da se objasnjavam!

E sad pitam kako budali dokazati da je budala?! Ne treba, prepusti drzavi, ona najbolje zna sa njima!
(acca, 08. april 2022 10:33)

Probajte to u Sjenici pametnjakovici pa da vidimo ko je budala! Ali nemojte da kmecite i kukate posle kako niko nece da rizikuje zivot i izvlaci budale iz smetova.

svasta

pre 3 godine

Kada je reč o transportu, prošle godine je cena za Aziju bila oko 3.000 evra po kontejneru, a ove godine je 5.000 evra. To se prosto odražava na finalnu cenu proizvoda", ističe on.

A sto ih uvozite iz Azije? Imamo mi kod nas azijsku fabriku (nekoliko puta se slikali svi u vrhu drzave tim povodom).

Vot iss yo nem

pre 3 godine

All season Vredestein Quatrac 5 već četiri godine, i vulkanizera vidim samo pogledom kada u vožnji prođem pored radnje. Odlična guma i na suvom, mokrom i snegu, preporuka.

Ivan Vienna

pre 3 godine

Misljenja sam da ako se kupuju All Season pneumatici neka onda bude premijum marka… pre par meseci kupio GoodYear Gen-3 225/50/r17 AllWeather koje su u tim dimenzijama i kategoriji najbolje na testu bile i prezadovoljan sam! Jeste da koštaju malo više ( 508€ u Austriji) ali vrede svaki evro, testirao na suvom, vlažnom kolovozu, pod snegom i sjajne su, ni mm da mrdnu, utisak je kao da je drugi auto u pitanju. Ne živimo u podneblju sa klimatskim ekstremima tako da ako se godišnje ne proodje više od 20000-30000 km verujem da se univerzalne gume skroz isplate, potrajace minimum tri sezone

Robert

pre 3 godine

Medjutim, ljudi trose pare shodno svom budzetu.
Dzabe sto znas da treba da zamenis zimske sa letnjim gumama, ako detetu treba nova garderoba, zeni ko zna sta sve, a pritom mora da se odvoje pare i za letovanje, pa ti za kupovinu letnjih guma ostane eventualno za jednu gumu.
(Komunalni inspektor u pokusaju, 07. april 2022 19:05)

Ispadose da su zena i deca trosak, a za muza nista ne treba da se kupi.

Jah

pre 3 godine

Michelin all season što je neko pomenuo nisu skupe za ono što nude. To što Srbi natengu zadnji dinar da kupe auto a nemaju ni za gorivo, to je vaš problem.
Ja sam dao 700 eura za 3 nove suv crossclimate 2 i to čuva živote moje dece.
Skupe su vam gume a cigare, alkohol nisu. Kladionice pune takvih idiota.

matori Smajo

pre 3 godine

"Ljudi ne stedite na gumama! Pa i nek je 500 evra komplet trajace nekoliko sezona...
(dsf,

Sestorica se ne slazu. Interesuje me jesi li ikad kupili nove/dobre
gume. Kakva je to glava koja stedi na onome sto je cuva? I onda se
cudimo sto se onoliko gine na nasim drumovima. Manje sjedi pred granapom, oznoji *upe i zaradi za elementarne stvari. Nece ti od *uzice otpast.

T

pre 3 godine

"Ako se koriste samo zimi mogu i 4,5 sezona da izvuku ako se ne prelazi više od 10000km godišnje i manje vozi zimi."
Ja sam moje zimske (Goodyear) razvlacio 9 godina. Zamenio sam ih jer mi je bila vise frka da vozim tako stare gume, a verovatno je trebalo i ranije to da uradim. Presle su najvise 30.000km po mojoj proceni, jer vise vozim leti. Izgledale su kao nove kad sam ih skinuo. A ako cemo pravo, i letnje (Continental) su izgledale kao nove kada su skinute, iako su presle najmanje 50.000. Bas se pitam da li ih je vulkanizer zaista bacio ili ih je dao ili prodao nekom posle.

Jaaa

pre 3 godine

Skuplje menjanje guma kod vulkanizera dva puta godisnje nego da kupujem nove 2 gume svake 2 godine.
(ju ju, 08. april 2022 10:57)

Normalno, menjam sve četiri na dve godine, pred zimu.

Mali Jova

pre 3 godine

Auto mi je 10x udobniji sa zimskim, da li je do letnjih koje ne valjaju ili?
(Nerko, 7. april 2022 18:37)
Kako dolazi toplije vreme, zimske su sve mekše. Onda se prebaciš na letnje i deluju tvrđe.
U stvari, podjednako su tvrde i jedne i druge, na temeraturama za koje su pravljane.
(haralampije, 8. april 2022 07:35)

Da za temperaturu ali zimske imaju sitniju i dublju saru. Letnje se prave sa 8 mm a zimske sa 10mm. I to doprinosi utisku mekoce jer sitnija i dublja sara ima mesta da se vise ulegne/rasiri od krupnije i plice. Jeste za malo, ali za toliko i to doprinosi mekoci.

moje iskustvo

pre 3 godine

Skuplje menjanje guma kod vulkanizera dva puta godisnje nego da kupujem nove 2 gume svake 2 godine.
(ju ju, 8. april 2022 10:57)

Meni su vulkanizeri do sada u tri navrata (odnosno, na tri vozila) nestručnim podizanjem vozila nagnječili sajtne ( na dva vozila obe sajtne pozadi, a na jednom vozilu samo napred levo), u dva navrata su mi oštetili brezone, a jednom i uništili sigurnosni šraf.

Naravno, nikada ništa od toga mi nisu prijavili, a kada bih to naknadno uočio i reklamirao, pravili su se totalno ludi, kao da to nikakve veze sa njima nema.

činjenice

pre 3 godine

2 seta felni sa gumama uvek i na svakom automobilu.
Kad menjam auto to ubrajam u redovno održavanje, ako nemam, odaberem skromniji auto.
Zimske lagano guraju 5-6 godina.
Letnje menjam na 4 max. Nekad i na 3 godine. Prelazim 20 000km godišnje.

lennox

pre 3 godine

Auto mi je 10x udobniji sa zimskim, da li je do letnjih koje ne valjaju ili?
(Nerko, 7. april 2022 18:37)

Ne, to je zbog mekanih zimskih guma koje leti pod suncem postanu jos mekse pa tako ako na autoputu vozis malo brze i duze one se dodatno zbog trenja i brzine zagreju i mogu da eksplodiraju, pretvore se u paramparcad, a tebi neka je tada Bog na pomoci.

dsf

pre 3 godine

Ljudi ne stedite na gumama! Pa i nek je 500 evra komplet trajace nekoliko sezona, koliko za taj period potrosite na letovanja, cigare, telefone??? Gume su jedina tacka kontakta izmedju automobila i asfalta, i moraju biti kvalitetne.

Bojan

pre 3 godine

"Ja sam vozio zimske i ljeti samo je fora drzati vecu razdaljinu od auta zbog kocenja zimske ljeti gume sporije koce to jes duzi perijod kocenja a ljeynje du gume tvrdje i otpornije du na toplotu a zimske su mekse i brze se trose ali su zimi bolje u svskom slucaju !!!
(Max, 8. april 2022 00:01)"

Isto tako si sipao u rezervoar tog Golfa dvice loz ulje umesto diz'la, samo je fora da ne otvaras prozore i milina.

Shonzi

pre 3 godine

Pre neki dan idem ulicom i pored mene auto naglo koci da bi se javio nekom pesaku i proklizava... i vidim i cujem kako gume klizaju i klizaju a nikako da stane, klizao je otprilike 5-10m ali sto je jos cudnije isao je polako, mozda max 30-40 kmh jer je upravo presao preko lezeceg. Kolovoz je malo bio mokar od prethodne kise ali nista strasno, samo pomalo vlazan. Zajkljucujem da su gume neke prastare da su vec postale plasticne ali sa dobrom sarom :-)

uh

pre 3 godine

Stedi Srbin na gumama da bi imao za letovanje, kao da je letovanje moranje, bez letovanja jelde zivot nema smisla. Treba Srbin samo da pripazi da mu gume na kojima je stedeo ne dodju glave dok sebe i svoju porodicu vozi na obavezno letovanje.
(conrad hensley, 08. april 2022 07:16)

Ne nego će da presedi ceo život na istom mestu... I treba da putuje, makar kao paradajz turista, da makar malo vidi nešto sveta. Putovanja su neprocenjiva.
Kako bre ljudi tako nemate osećaj, najbolje da će da sedi kući stalno, snalaze se ljudi kako znaju i umeju, da odvedu decu da vide more. Ne ponižavajte nikoga ko ima želju da putuje makar nemao para.

Pozdrav od snoba koji svuda leti avionom i to na skupe destinacije ali razume kad neko NEMA. Shvataš?

acca

pre 3 godine

Uskoro ce udeo all season guma biti 90%. A ostalo 10%. Osim bezobraznih poskupljenja i maltretiranja 2xgodisnje, glavni razlog su klimatske promene i cinjenica da u Srbiji nema vise od 5-10sneznih dana godisnje, poslednjiih 10 godina.
(dexter-lab, 07. april 2022 20:16)

Odavno presao na All season gume!!!
Pricam to ljudima godinama, ali meni covek objasnjava kako taj jedan dan kad je pao sneg njegove gume nigde nisu proklizale i onda prestanem da se objasnjavam!

E sad pitam kako budali dokazati da je budala?! Ne treba, prepusti drzavi, ona najbolje zna sa njima!

Rade, ZG

pre 3 godine

Gume All Season sve su bolje i odlično rješenje za sve koji ne voze puno i nisu jako agresivni u vožnji i zahtjevni. Zimske gume ljeti duplo brže se troše a auto zbog većeg trenja više troši.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Ja uzeo all season i prezadovoljan sam.Doduse nije bilo nekog snega ali je par puta bio led i odlicno se pokazale.Rece neko mora da se vozi penzionerski sa njima,pa i sa zimskim mora da se vozi opreznije kad je sneg i led.E sad ostaje samo da vidim koliko ce da potraju.

Oftalmolog

pre 3 godine

Michelin 215/55/16 16.000? 4 gume 64.000? Kao od zlata da ih prave...da ne pričamo o većem prečniku. Pa za te pare da menjam po 2 tigra svake godine, uvek nova guma, a ta njihova priča kako je 3 god stari Michelin bolji od novog tigra...to nek prodaju ovim svojim ograničenim idijotima. Sramota bre.

Алгоритам

pre 3 godine

Uskoro ce udeo all season guma biti 90%. A ostalo 10%. Osim bezobraznih poskupljenja i maltretiranja 2xgodisnje, glavni razlog su klimatske promene i cinjenica da u Srbiji nema vise od 5-10sneznih dana godisnje, poslednjiih 10 godina.
(dexter-lab, 7. april 2022 20:16)

Није само Србија Београд и Војводина.Ова зима је била најхладнија у протеклих 10 година.Можда није било снега као 2012-те али било је и њега сасвим довољно.Али снег више воли 200+ надморске висине него ли равнице и градске стаклене баште.У брдским крајевима ова зима је била поприлично сурова.Редовно је било испод нуле а имам утисак да је барем 50 дана било снежних.Ко не мрда из БГД и из Војводине њему зимске и не требају.Крените са љетњим гумама мало у унутрашњост Србије током Јануара ако смијете!

Mile Vojvodina

pre 3 godine

Vožnja na zimskim gumama leti je totalno neekonomski potez. Na visokim temperaturama ajde što proklizavaju jer su premekane nego se još i mnogo brže trošea pa posle jedne, dve sezone više nisu upotrebljive. Ako se koriste samo zimi mogu i 4,5 sezona da izvuku ako se ne prelazi više od 10000km godišnje i manje vozi zimi. Ko baš hoće da uštedi i ušpara na gumama što se nikako ne preporučuje al ajde onda može da kupi srednju klasu letnjih guma i nižu klasu zimskih pa da oprezno vozi. Nisu dobre ni all season gume ukoliko ih ne vozi neki penzioner i to oprezno. Svaki ekstremniji uslovi kako leti jake kiše ili zimi sneg, led mogu biti izuzetno opasni ako se malo čovek opusti u vožnji i nije dovoljno oprezan. Zato nemojte da štedite na gumama jer su one spoj automobila sa podlogom a vozite se opasnim brzinama.

haralampije

pre 3 godine

Auto mi je 10x udobniji sa zimskim, da li je do letnjih koje ne valjaju ili?
(Nerko, 7. april 2022 18:37)
Kako dolazi toplije vreme, zimske su sve mekše. Onda se prebaciš na letnje i deluju tvrđe.
U stvari, podjednako su tvrde i jedne i druge, na temeraturama za koje su pravljane.

conrad hensley

pre 3 godine

Dzabe sto znas da treba da zamenis zimske sa letnjim gumama, ako detetu treba nova garderoba, zeni ko zna sta sve, a pritom mora da se odvoje pare i za letovanje, pa ti za kupovinu letnjih guma ostane eventualno za jednu gumu.
I to onu najjeftiniju.
(Komunalni inspektor u pokusaju, 07. april 2022 19:05)

Stedi Srbin na gumama da bi imao za letovanje, kao da je letovanje moranje, bez letovanja jelde zivot nema smisla. Treba Srbin samo da pripazi da mu gume na kojima je stedeo ne dodju glave dok sebe i svoju porodicu vozi na obavezno letovanje.

Mkd

pre 3 godine

Poshto sam ove godine trebao da kupim nove letnje gume zadnjih dva tri meseca sam pratio cene gume kao i neke testove da odlucim shta cu da uzmem.
Prethodno sam vozio Continental premium contact 6 koja je odlicna guma i trajale su 4 sezone bili su kupljeni u Solunu iz ove firme https://www.elma-sa.gr/el/.
Pre 10 dana Grci su podigli cene svih guma za otprilike 10 % ili od 25 do 40 evra za sve cetiri gume.
Na kraju sam se odlucio za novu Goodyear asimetric 6 koja je nekim cudom ovaj put bila jeftinija kod nas nego u Grckoj mozda zato shto ovaj model dolazi iz Slovenije i ista guma se nudila i u Grckoj isto made in Slovenija.
Inace evidentno je da je i u Grckoj povecana potraznja za AllSeason gumama jer su Conti Allseason u mojoj dimenziji sa 405 za sve 4 otishle na 460 evra shto je vishe od 10 procenta skuplje.

Wllaxy

pre 3 godine

Dok mi traju sadašnje letnje i zimske u paketu menjaću ih, čim mi jedne od njih više ne budu za korišćenje prelazim na All season gume.

Imajući u vidu našu klimu čini mi se da su one bolja opcija od dva kompletna sezonskih, naročito kad bacim na papir koliko me koštaju pre svega zimske gume u standardnoj 235/50R17 dimenziji...

Max

pre 3 godine

Ja sam vozio zimske i ljeti samo je fora drzati vecu razdaljinu od auta zbog kocenja zimske ljeti gume sporije koce to jes duzi perijod kocenja a ljeynje du gume tvrdje i otpornije du na toplotu a zimske su mekse i brze se trose ali su zimi bolje u svskom slucaju !!!

Djorke

pre 3 godine

Mozda se letnje manje kupuju od zimskih jer duze traju … Zimske se nekako brze trose i ima na koliko milimetra se menjaju, pa se cesce i menjaju.

Letnje imaju neku suludu toleranciju, tipa menjaju se kada spadnu na mrvicu od toga da su slik (mada meni to nikad ni nije bilo jasno - nije samo da drzi na suvom putu, neko kako odvodi vodu kada spadne na 2mm. Ja sam to uvek menjao ranije, ali vidim dosta ljudi to guli koliko moze).

Poslednji samuraj

pre 3 godine

kupio i bukvalno uhvatio 2 dana pred poskupljenje da kupim. Ustedeo sam srecom 6000 din. tako da sam miran sto se letnih guna tice do 2026.

dexter-lab

pre 3 godine

Uskoro ce udeo all season guma biti 90%. A ostalo 10%. Osim bezobraznih poskupljenja i maltretiranja 2xgodisnje, glavni razlog su klimatske promene i cinjenica da u Srbiji nema vise od 5-10sneznih dana godisnje, poslednjiih 10 godina.

Boki

pre 3 godine

Nekako skrpiš za Tigar All seasion i napravis kompromis svega i svemu sem u bezbednosti. Svake godine sto se plati za zamenu sa letnjih na zimske tj dva puta godisnje kupite jednu gumu i za 3-4 godine imate 4 nove gume za cenu samo kostanja zamena letnje /zimske.

Komunalni inspektor u pokusaju

pre 3 godine

Normalno da zimske ne treba da se voze po temperaturama iznad 7 stepeni Celsijusa, jer em se mnogo brze trose, em im je kocioni put mnogo duzi preko leta.
Medjutim, ljudi trose pare shodno svom budzetu.
Dzabe sto znas da treba da zamenis zimske sa letnjim gumama, ako detetu treba nova garderoba, zeni ko zna sta sve, a pritom mora da se odvoje pare i za letovanje, pa ti za kupovinu letnjih guma ostane eventualno za jednu gumu.
I to onu najjeftiniju.

ime

pre 3 godine

Nebitno. Sta fali?

Kad sam pocinjao s voznjom, kupio svoj prvi polovnjak, stigao je sa zimskim Bridzston.
Vozio sam non-stop 4 godine dok jedne zime nije pocelo da smeta (slajfovanje, zanosenje…). Leti nisam imao problem. Nikada.

Sad menjam zimske-letnje i dajem na cuvanje, balansiranje… i nema razlike ako uporedim sa prethodnim iskustvom.

Mozda mi mirnija savest, a i to zbog ovakvih tekstova koji nas ubedjuju u nesto sto praksa nije potvrdila.

Klima je umerena, osim za one na Pesteru. (:

Autostoper

pre 3 godine

Ma ne brinem ja cene transporta kontejnera i carine, sve dok je Pirota i Tigra AllSeason. Em domaca guma, em najjeftinija, em ne treba zamena...sedi i vozi cele godine.

dexter-lab

pre 3 godine

Uskoro ce udeo all season guma biti 90%. A ostalo 10%. Osim bezobraznih poskupljenja i maltretiranja 2xgodisnje, glavni razlog su klimatske promene i cinjenica da u Srbiji nema vise od 5-10sneznih dana godisnje, poslednjiih 10 godina.

Komunalni inspektor u pokusaju

pre 3 godine

Normalno da zimske ne treba da se voze po temperaturama iznad 7 stepeni Celsijusa, jer em se mnogo brze trose, em im je kocioni put mnogo duzi preko leta.
Medjutim, ljudi trose pare shodno svom budzetu.
Dzabe sto znas da treba da zamenis zimske sa letnjim gumama, ako detetu treba nova garderoba, zeni ko zna sta sve, a pritom mora da se odvoje pare i za letovanje, pa ti za kupovinu letnjih guma ostane eventualno za jednu gumu.
I to onu najjeftiniju.

Oftalmolog

pre 3 godine

Michelin 215/55/16 16.000? 4 gume 64.000? Kao od zlata da ih prave...da ne pričamo o većem prečniku. Pa za te pare da menjam po 2 tigra svake godine, uvek nova guma, a ta njihova priča kako je 3 god stari Michelin bolji od novog tigra...to nek prodaju ovim svojim ograničenim idijotima. Sramota bre.

uh

pre 3 godine

Stedi Srbin na gumama da bi imao za letovanje, kao da je letovanje moranje, bez letovanja jelde zivot nema smisla. Treba Srbin samo da pripazi da mu gume na kojima je stedeo ne dodju glave dok sebe i svoju porodicu vozi na obavezno letovanje.
(conrad hensley, 08. april 2022 07:16)

Ne nego će da presedi ceo život na istom mestu... I treba da putuje, makar kao paradajz turista, da makar malo vidi nešto sveta. Putovanja su neprocenjiva.
Kako bre ljudi tako nemate osećaj, najbolje da će da sedi kući stalno, snalaze se ljudi kako znaju i umeju, da odvedu decu da vide more. Ne ponižavajte nikoga ko ima želju da putuje makar nemao para.

Pozdrav od snoba koji svuda leti avionom i to na skupe destinacije ali razume kad neko NEMA. Shvataš?

Autostoper

pre 3 godine

Ma ne brinem ja cene transporta kontejnera i carine, sve dok je Pirota i Tigra AllSeason. Em domaca guma, em najjeftinija, em ne treba zamena...sedi i vozi cele godine.

Boki

pre 3 godine

Nekako skrpiš za Tigar All seasion i napravis kompromis svega i svemu sem u bezbednosti. Svake godine sto se plati za zamenu sa letnjih na zimske tj dva puta godisnje kupite jednu gumu i za 3-4 godine imate 4 nove gume za cenu samo kostanja zamena letnje /zimske.

Djoka

pre 3 godine

Kupio je ćale novu Zastavu 101 1981 godine. Felne 13-tice, gume 145/80 ako se dobro sećam. Dal'su bile letnje, zimske, all-season niko to ne pamti ali znam da smo se vozili sledećih 10 godina sa tim istim gumama u Grčku, Crnu Goru, Bugarsku, Mađarsku, na Kopaonik i gde ti ne još i nikad ni jedan incident nismo imali. Ali max brzina 120km/h i to samo na auto putu u idealnim uslovima. Kad se svi natovarimo nije moglo brže ni da hoćeš.

Алгоритам

pre 3 godine

Uskoro ce udeo all season guma biti 90%. A ostalo 10%. Osim bezobraznih poskupljenja i maltretiranja 2xgodisnje, glavni razlog su klimatske promene i cinjenica da u Srbiji nema vise od 5-10sneznih dana godisnje, poslednjiih 10 godina.
(dexter-lab, 7. april 2022 20:16)

Није само Србија Београд и Војводина.Ова зима је била најхладнија у протеклих 10 година.Можда није било снега као 2012-те али било је и њега сасвим довољно.Али снег више воли 200+ надморске висине него ли равнице и градске стаклене баште.У брдским крајевима ова зима је била поприлично сурова.Редовно је било испод нуле а имам утисак да је барем 50 дана било снежних.Ко не мрда из БГД и из Војводине њему зимске и не требају.Крените са љетњим гумама мало у унутрашњост Србије током Јануара ако смијете!

conrad hensley

pre 3 godine

Dzabe sto znas da treba da zamenis zimske sa letnjim gumama, ako detetu treba nova garderoba, zeni ko zna sta sve, a pritom mora da se odvoje pare i za letovanje, pa ti za kupovinu letnjih guma ostane eventualno za jednu gumu.
I to onu najjeftiniju.
(Komunalni inspektor u pokusaju, 07. april 2022 19:05)

Stedi Srbin na gumama da bi imao za letovanje, kao da je letovanje moranje, bez letovanja jelde zivot nema smisla. Treba Srbin samo da pripazi da mu gume na kojima je stedeo ne dodju glave dok sebe i svoju porodicu vozi na obavezno letovanje.

haralampije

pre 3 godine

Auto mi je 10x udobniji sa zimskim, da li je do letnjih koje ne valjaju ili?
(Nerko, 7. april 2022 18:37)
Kako dolazi toplije vreme, zimske su sve mekše. Onda se prebaciš na letnje i deluju tvrđe.
U stvari, podjednako su tvrde i jedne i druge, na temeraturama za koje su pravljane.

moje iskustvo

pre 3 godine

Skuplje menjanje guma kod vulkanizera dva puta godisnje nego da kupujem nove 2 gume svake 2 godine.
(ju ju, 8. april 2022 10:57)

Meni su vulkanizeri do sada u tri navrata (odnosno, na tri vozila) nestručnim podizanjem vozila nagnječili sajtne ( na dva vozila obe sajtne pozadi, a na jednom vozilu samo napred levo), u dva navrata su mi oštetili brezone, a jednom i uništili sigurnosni šraf.

Naravno, nikada ništa od toga mi nisu prijavili, a kada bih to naknadno uočio i reklamirao, pravili su se totalno ludi, kao da to nikakve veze sa njima nema.

dsf

pre 3 godine

Ljudi ne stedite na gumama! Pa i nek je 500 evra komplet trajace nekoliko sezona, koliko za taj period potrosite na letovanja, cigare, telefone??? Gume su jedina tacka kontakta izmedju automobila i asfalta, i moraju biti kvalitetne.

Bojan

pre 3 godine

"Ja sam vozio zimske i ljeti samo je fora drzati vecu razdaljinu od auta zbog kocenja zimske ljeti gume sporije koce to jes duzi perijod kocenja a ljeynje du gume tvrdje i otpornije du na toplotu a zimske su mekse i brze se trose ali su zimi bolje u svskom slucaju !!!
(Max, 8. april 2022 00:01)"

Isto tako si sipao u rezervoar tog Golfa dvice loz ulje umesto diz'la, samo je fora da ne otvaras prozore i milina.

činjenice

pre 3 godine

2 seta felni sa gumama uvek i na svakom automobilu.
Kad menjam auto to ubrajam u redovno održavanje, ako nemam, odaberem skromniji auto.
Zimske lagano guraju 5-6 godina.
Letnje menjam na 4 max. Nekad i na 3 godine. Prelazim 20 000km godišnje.

Mile Vojvodina

pre 3 godine

Vožnja na zimskim gumama leti je totalno neekonomski potez. Na visokim temperaturama ajde što proklizavaju jer su premekane nego se još i mnogo brže trošea pa posle jedne, dve sezone više nisu upotrebljive. Ako se koriste samo zimi mogu i 4,5 sezona da izvuku ako se ne prelazi više od 10000km godišnje i manje vozi zimi. Ko baš hoće da uštedi i ušpara na gumama što se nikako ne preporučuje al ajde onda može da kupi srednju klasu letnjih guma i nižu klasu zimskih pa da oprezno vozi. Nisu dobre ni all season gume ukoliko ih ne vozi neki penzioner i to oprezno. Svaki ekstremniji uslovi kako leti jake kiše ili zimi sneg, led mogu biti izuzetno opasni ako se malo čovek opusti u vožnji i nije dovoljno oprezan. Zato nemojte da štedite na gumama jer su one spoj automobila sa podlogom a vozite se opasnim brzinama.

Djorke

pre 3 godine

Mozda se letnje manje kupuju od zimskih jer duze traju … Zimske se nekako brze trose i ima na koliko milimetra se menjaju, pa se cesce i menjaju.

Letnje imaju neku suludu toleranciju, tipa menjaju se kada spadnu na mrvicu od toga da su slik (mada meni to nikad ni nije bilo jasno - nije samo da drzi na suvom putu, neko kako odvodi vodu kada spadne na 2mm. Ja sam to uvek menjao ranije, ali vidim dosta ljudi to guli koliko moze).

Veliki brat

pre 3 godine

Probajte to u Sjenici pametnjakovici pa da vidimo ko je budala! Ali nemojte da kmecite i kukate posle kako niko nece da rizikuje zivot i izvlaci budale iz smetova.
(svasta, 8. april 2022 16:14)

A zašto bih dolazio u Sjenicu da probam gume za sve sezone? Ako su tamo zimi temperature ispod -25C, normalno da morate imati gume za takve uslove, tu gume za sve sezone nemaju ni blizu karakteristike kao u gradovima gde se zimi temperatura retko kad spušta ispod -10C.

Po Sibiru voze gume sa ekserima, što ne znači da treba sad svi u Srbiji da ih vozimo zbog nekoliko dana sa temperaturama ispod -10C, ali vi na Pešteru bi mogli da razmislite o njima ako 90% vozite van asfalta.

T

pre 3 godine

"Ako se koriste samo zimi mogu i 4,5 sezona da izvuku ako se ne prelazi više od 10000km godišnje i manje vozi zimi."
Ja sam moje zimske (Goodyear) razvlacio 9 godina. Zamenio sam ih jer mi je bila vise frka da vozim tako stare gume, a verovatno je trebalo i ranije to da uradim. Presle su najvise 30.000km po mojoj proceni, jer vise vozim leti. Izgledale su kao nove kad sam ih skinuo. A ako cemo pravo, i letnje (Continental) su izgledale kao nove kada su skinute, iako su presle najmanje 50.000. Bas se pitam da li ih je vulkanizer zaista bacio ili ih je dao ili prodao nekom posle.

Wllaxy

pre 3 godine

Dok mi traju sadašnje letnje i zimske u paketu menjaću ih, čim mi jedne od njih više ne budu za korišćenje prelazim na All season gume.

Imajući u vidu našu klimu čini mi se da su one bolja opcija od dva kompletna sezonskih, naročito kad bacim na papir koliko me koštaju pre svega zimske gume u standardnoj 235/50R17 dimenziji...

svasta

pre 3 godine

Kada je reč o transportu, prošle godine je cena za Aziju bila oko 3.000 evra po kontejneru, a ove godine je 5.000 evra. To se prosto odražava na finalnu cenu proizvoda", ističe on.

A sto ih uvozite iz Azije? Imamo mi kod nas azijsku fabriku (nekoliko puta se slikali svi u vrhu drzave tim povodom).

Shonzi

pre 3 godine

Pre neki dan idem ulicom i pored mene auto naglo koci da bi se javio nekom pesaku i proklizava... i vidim i cujem kako gume klizaju i klizaju a nikako da stane, klizao je otprilike 5-10m ali sto je jos cudnije isao je polako, mozda max 30-40 kmh jer je upravo presao preko lezeceg. Kolovoz je malo bio mokar od prethodne kise ali nista strasno, samo pomalo vlazan. Zajkljucujem da su gume neke prastare da su vec postale plasticne ali sa dobrom sarom :-)

Poslednji samuraj

pre 3 godine

kupio i bukvalno uhvatio 2 dana pred poskupljenje da kupim. Ustedeo sam srecom 6000 din. tako da sam miran sto se letnih guna tice do 2026.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Ja uzeo all season i prezadovoljan sam.Doduse nije bilo nekog snega ali je par puta bio led i odlicno se pokazale.Rece neko mora da se vozi penzionerski sa njima,pa i sa zimskim mora da se vozi opreznije kad je sneg i led.E sad ostaje samo da vidim koliko ce da potraju.

lennox

pre 3 godine

Auto mi je 10x udobniji sa zimskim, da li je do letnjih koje ne valjaju ili?
(Nerko, 7. april 2022 18:37)

Ne, to je zbog mekanih zimskih guma koje leti pod suncem postanu jos mekse pa tako ako na autoputu vozis malo brze i duze one se dodatno zbog trenja i brzine zagreju i mogu da eksplodiraju, pretvore se u paramparcad, a tebi neka je tada Bog na pomoci.

Bane

pre 3 godine

Ja vozim all season 6 godina. Sada vec treci set. Menjam na 3 godine i to tako sto montiram na jesen i te prve zime su kao zimske, nema greske. Posle vozim na leto i pred drugu zimu rotiram, zadnje prebacim napred a prednje nazad i te zadnje sto prebacim napred malte ne budu netaknute i te druge zime isto bez greske. Onda nastavim tako preko drugog leta i pred trecu zimu ne rotiram nista, i tu trecu zimu budu sasvim solidne i onda vozim i trece leto. Posto prelazim cca 15.000 km taman pred tu cetvrtu zimu predju oko 45.000 km i budu na zakonskih 4mm kada moraju da se menjaju zbog dubine sare. Price o Sjenici i Pesteru ostavite deci za price za laku noc jer sam ja u tih 6 godina i 6 prethodnih zima sa all season vozio po svim nasim planinama u sneznim uslovima (na Tari imam apartman pa nekad idem po nekoliko puta preko zime) i tamo gde prolazi zimska bez lanaca i carapa, prolazi i all season.

Jah

pre 3 godine

Michelin all season što je neko pomenuo nisu skupe za ono što nude. To što Srbi natengu zadnji dinar da kupe auto a nemaju ni za gorivo, to je vaš problem.
Ja sam dao 700 eura za 3 nove suv crossclimate 2 i to čuva živote moje dece.
Skupe su vam gume a cigare, alkohol nisu. Kladionice pune takvih idiota.

acca

pre 3 godine

Uskoro ce udeo all season guma biti 90%. A ostalo 10%. Osim bezobraznih poskupljenja i maltretiranja 2xgodisnje, glavni razlog su klimatske promene i cinjenica da u Srbiji nema vise od 5-10sneznih dana godisnje, poslednjiih 10 godina.
(dexter-lab, 07. april 2022 20:16)

Odavno presao na All season gume!!!
Pricam to ljudima godinama, ali meni covek objasnjava kako taj jedan dan kad je pao sneg njegove gume nigde nisu proklizale i onda prestanem da se objasnjavam!

E sad pitam kako budali dokazati da je budala?! Ne treba, prepusti drzavi, ona najbolje zna sa njima!

Robert

pre 3 godine

Medjutim, ljudi trose pare shodno svom budzetu.
Dzabe sto znas da treba da zamenis zimske sa letnjim gumama, ako detetu treba nova garderoba, zeni ko zna sta sve, a pritom mora da se odvoje pare i za letovanje, pa ti za kupovinu letnjih guma ostane eventualno za jednu gumu.
(Komunalni inspektor u pokusaju, 07. april 2022 19:05)

Ispadose da su zena i deca trosak, a za muza nista ne treba da se kupi.

Kum Žoržo

pre 3 godine

U Americi godišnje na 100.000 stanovnika u saobraćaju pogine njih 12.4 a u Srbiji 7.6 i tu se čini da smo mnogo bolji ali onda dođemo do mnogo bitnijeg podatka, na 100.000 vozila koja učestvuju u saobraćaju u Americi pogine 14.2 stanovnika a u Srbiji 28.4 tj skoro duplo više. Zašto je to tako?

ime

pre 3 godine

Nebitno. Sta fali?

Kad sam pocinjao s voznjom, kupio svoj prvi polovnjak, stigao je sa zimskim Bridzston.
Vozio sam non-stop 4 godine dok jedne zime nije pocelo da smeta (slajfovanje, zanosenje…). Leti nisam imao problem. Nikada.

Sad menjam zimske-letnje i dajem na cuvanje, balansiranje… i nema razlike ako uporedim sa prethodnim iskustvom.

Mozda mi mirnija savest, a i to zbog ovakvih tekstova koji nas ubedjuju u nesto sto praksa nije potvrdila.

Klima je umerena, osim za one na Pesteru. (:

Hrabri krojac

pre 3 godine

Zimske gume imaju spoljni meki sloj debljine od samo nekoliko mm zbog zimskih niskih temperatura. Ako ih koristite i leti, necete stici ni do sredine leta a taj sloj ce se istrositi tako da ce one biti prakticno neupotrebljive vec kod prve poledice. Ako imate para za bacanje time sto cete unistiti dobre zimske gume za samo 2-3 meseca, onda samo napred.

Rade, ZG

pre 3 godine

Gume All Season sve su bolje i odlično rješenje za sve koji ne voze puno i nisu jako agresivni u vožnji i zahtjevni. Zimske gume ljeti duplo brže se troše a auto zbog većeg trenja više troši.

Zacvo

pre 3 godine

Zaboravlja ae bitna stvar. Ako vozite jednu letnju sezonu zimske gume skroz ih izdeformišete i onda kad dođe zima to više nisu zimske gume. Tada nemate ni zimsku ni letnju.

vidoje

pre 3 godine

"Kada je reč o transportu, prošle godine je cena za Aziju bila oko 3.000 evra po kontejneru, a ove godine je 5.000 evra. To se prosto odražava na finalnu cenu proizvoda", ističe on."

Nemoj da mi vredjas inteligenciju ... 2000€ poskupljenje po kontejneru! Koliko guma mozes da smestis u jedan 22-feet-ni kontejner?
I to opravdava skok cene od 20%?

Vlada

pre 3 godine

Michelin all season što je neko pomenuo nisu skupe za ono što nude. To što Srbi natengu zadnji dinar da kupe auto a nemaju ni za gorivo, to je vaš problem.
Ja sam dao 700 eura za 3 nove suv crossclimate 2 i to čuva živote moje dece.
Skupe su vam gume a cigare, alkohol nisu. Kladionice pune takvih idiota.
(Jah, 8. april 2022 13:43)

Pa zašto samo 3 nove gume? Što nekupi i četvrtu? Badava si ti dao 700€ za te tri kada je četvrta verovatno polovna, al sa super šarom. Reklo bi se da si i ti jajara samo se praviš buržuj.

jelprošlatrojka

pre 3 godine

Za koju godinu, biće poželjno da svako domaćinstvo poseduje "pit-stop" i 4 momka zaposlena, koji će svako jutro menjati komplete guma prema trenutnim vremenskim uslovima.

Vlada

pre 3 godine

Recimo ja vozim od 10k do 15k godišnje menjam sezonski gume. I ulazim u 7 godinu sa istim gumama... šara je I dalje ok sve je ok...tako da, kosta set guma dosta ali i traje...

matori Smajo

pre 3 godine

"Ljudi ne stedite na gumama! Pa i nek je 500 evra komplet trajace nekoliko sezona...
(dsf,

Sestorica se ne slazu. Interesuje me jesi li ikad kupili nove/dobre
gume. Kakva je to glava koja stedi na onome sto je cuva? I onda se
cudimo sto se onoliko gine na nasim drumovima. Manje sjedi pred granapom, oznoji *upe i zaradi za elementarne stvari. Nece ti od *uzice otpast.

Vot iss yo nem

pre 3 godine

All season Vredestein Quatrac 5 već četiri godine, i vulkanizera vidim samo pogledom kada u vožnji prođem pored radnje. Odlična guma i na suvom, mokrom i snegu, preporuka.

svasta

pre 3 godine

Uskoro ce udeo all season guma biti 90%. A ostalo 10%. Osim bezobraznih poskupljenja i maltretiranja 2xgodisnje, glavni razlog su klimatske promene i cinjenica da u Srbiji nema vise od 5-10sneznih dana godisnje, poslednjiih 10 godina.
(dexter-lab, 07. april 2022 20:16)

Odavno presao na All season gume!!!
Pricam to ljudima godinama, ali meni covek objasnjava kako taj jedan dan kad je pao sneg njegove gume nigde nisu proklizale i onda prestanem da se objasnjavam!

E sad pitam kako budali dokazati da je budala?! Ne treba, prepusti drzavi, ona najbolje zna sa njima!
(acca, 08. april 2022 10:33)

Probajte to u Sjenici pametnjakovici pa da vidimo ko je budala! Ali nemojte da kmecite i kukate posle kako niko nece da rizikuje zivot i izvlaci budale iz smetova.

Mkd

pre 3 godine

Poshto sam ove godine trebao da kupim nove letnje gume zadnjih dva tri meseca sam pratio cene gume kao i neke testove da odlucim shta cu da uzmem.
Prethodno sam vozio Continental premium contact 6 koja je odlicna guma i trajale su 4 sezone bili su kupljeni u Solunu iz ove firme https://www.elma-sa.gr/el/.
Pre 10 dana Grci su podigli cene svih guma za otprilike 10 % ili od 25 do 40 evra za sve cetiri gume.
Na kraju sam se odlucio za novu Goodyear asimetric 6 koja je nekim cudom ovaj put bila jeftinija kod nas nego u Grckoj mozda zato shto ovaj model dolazi iz Slovenije i ista guma se nudila i u Grckoj isto made in Slovenija.
Inace evidentno je da je i u Grckoj povecana potraznja za AllSeason gumama jer su Conti Allseason u mojoj dimenziji sa 405 za sve 4 otishle na 460 evra shto je vishe od 10 procenta skuplje.

moje iskustvo

pre 3 godine

Džaba priča o gumama kada prosečan Srbin prilikom kupovine auta pre bira metalik boju nego kasko osiguranje.
(rebro, 8. april 2022 14:24)

Do sada kupio pet novih automobila i nikada nisam imao kasko, niti nameravam.

m plus s

pre 3 godine

m+s tako vec 14 godina koliko mi je star auto. Zamena guma 3.000*2=6.000 godisnje *4 godine 24.000. taman za nove M+S i cao. Na planinama lanci kako god okrenes, guma se trosi... to dal su stedljive, necujne, manje proklizavaju, to je za ljude koji zive sa velikim primanjima. Mi do 1000 evra tesko da mozemo da se bahanalisemo novim miselinkama i tako to...

Ivan Vienna

pre 3 godine

Misljenja sam da ako se kupuju All Season pneumatici neka onda bude premijum marka… pre par meseci kupio GoodYear Gen-3 225/50/r17 AllWeather koje su u tim dimenzijama i kategoriji najbolje na testu bile i prezadovoljan sam! Jeste da koštaju malo više ( 508€ u Austriji) ali vrede svaki evro, testirao na suvom, vlažnom kolovozu, pod snegom i sjajne su, ni mm da mrdnu, utisak je kao da je drugi auto u pitanju. Ne živimo u podneblju sa klimatskim ekstremima tako da ako se godišnje ne proodje više od 20000-30000 km verujem da se univerzalne gume skroz isplate, potrajace minimum tri sezone

Halo Bing...

pre 3 godine

All season fulda multicontrol, vozim godinu dana i prezadovoljan sam... Plaćene oko 50 evra komad prošle godine, da mi traju tri sezone meni ok...

prcko

pre 3 godine

Momci, pomozite ovoj dami. Koje letnje gume preporučujete? 185/65 R 15 veličina.
(TS lady, 08. april 2022 20:37)

Zavisi kakav ti je zadnji trap!

Mali Jova

pre 3 godine

Auto mi je 10x udobniji sa zimskim, da li je do letnjih koje ne valjaju ili?
(Nerko, 7. april 2022 18:37)
Kako dolazi toplije vreme, zimske su sve mekše. Onda se prebaciš na letnje i deluju tvrđe.
U stvari, podjednako su tvrde i jedne i druge, na temeraturama za koje su pravljane.
(haralampije, 8. april 2022 07:35)

Da za temperaturu ali zimske imaju sitniju i dublju saru. Letnje se prave sa 8 mm a zimske sa 10mm. I to doprinosi utisku mekoce jer sitnija i dublja sara ima mesta da se vise ulegne/rasiri od krupnije i plice. Jeste za malo, ali za toliko i to doprinosi mekoci.

Goran

pre 3 godine

Da je svejedno, ne bi se jedne zvale letnje a druge zimske...
Inače, što se izdataka za gume tiče, pogledajte kamere i Gazelu... Od ujutru do kasno noću kulja (mili) reka automobila u oba smera... A gorivo 200 dinara litar. Tri, četiri dana 20 litara... To je mesečno 20.000 ili četiri letnje tigar gume... Za gorivo ima, a za ono što glavu čuva, nema se para.

kognitivna disonanca

pre 3 godine

Leti letnje, zimi zimske gume!

Ako leti voziš zimske gume, osetićeš ubrzano habanje, pa, za najviše, dve godine možeš komotno da ih baciš. Jeftinije su od letnjih, a mogu da potraju dugo, bar osam godina bez gubitka performansi, ukoliko ih ne nabadaš na rupe i ivičnjake.

maxy

pre 3 godine

U SWE nema kompleta guma bez 500-600 €. Doduse Run Flat su za BMW 1 seriju. Nije mi jasno kako u SRB ima za 70€ i to jos sa balansiranjem i montiranjem!? Svasta...
(Dante, 08. april 2022 21:08)

Set premijum guma za seriju 1 sa montažom i balansiranjem u Srbiji košta oko 500 eura.

Set guma za juga sa montažom i balansiranjem košta oko 200 eura.

Kupite juga i uživajte.

Zer01

pre 3 godine

Uzeo sam pre mesecak dana Michelin Primacy 4+ letnje gume - 500e set, sada mi je kanta fancy i bezbedna. Za zimu imam isto nove Dunlop WinterSport5 (isto 500e set) koje sam testirao na Kopaoniku, nisam morao da stavljam lance posle mecave, win. I jedne i druge imaju dot, sveze su i traju dugo, miran sam sigurno 4 godine, taman cu do tada da uzmem nov auto. Nisam nesto ekstremno bogat ali na gumama ne stedim.

borivoje surdilovic

pre 3 godine

Džaba priča o gumama kada prosečan Srbin prilikom kupovine auta pre bira metalik boju nego kasko osiguranje.
(rebro, 8. april 2022 14:24)

srbin jedva kupi polovnjaka....kakav kasko...

Zastava101Specijal

pre 3 godine

treba i letnje da budu obavezne...jer su zimske opasne leti...skoro kao letnje zimi.
(bice leba i parizera, 08. april 2022 23:38)
Glupost, vožnju leti zimskim gumama možemo uskladiti njima a zimi letnjim gumama ne možemo ništa.

možda mi nekad i propustite komentar na info delu

pre 3 godine

Brate, gde ima Fulda all season multicontrol za 50€?
Koliko vidim cena im je oko 10.000 tj. oko 80€ din za 205 55 16.
(Zozo, 9. april 2022 07:49)

možda vozi Marutija :)

možda mi nekad i propustite komentar na info delu

pre 3 godine

"Kada je reč o transportu, prošle godine je cena za Aziju bila oko 3.000 evra po kontejneru, a ove godine je 5.000 evra. To se prosto odražava na finalnu cenu proizvoda", ističe on."

Nemoj da mi vredjas inteligenciju ... 2000€ poskupljenje po kontejneru! Koliko guma mozes da smestis u jedan 22-feet-ni kontejner?
I to opravdava skok cene od 20%?
(vidoje, 9. april 2022 09:17)

bravo vidoje... mrzi me da računam pa ću lupiti:
nevedeno poskupljenje transporta opravdava poskupljenje koje iznosi jedva 1% po gumi...

brm

pre 3 godine

Ne nego će da presedi ceo život na istom mestu... I treba da putuje, makar kao paradajz turista, da makar malo vidi nešto sveta. Putovanja su neprocenjiva.
Kako bre ljudi tako nemate osećaj, najbolje da će da sedi kući stalno, snalaze se ljudi kako znaju i umeju, da odvedu decu da vide more. Ne ponižavajte nikoga ko ima želju da putuje makar nemao para.

Pozdrav od snoba koji svuda leti avionom i to na skupe destinacije ali razume kad neko NEMA. Shvataš?
(uh, 8. april 2022 10:27)

Od svoje 15. do 31. godine nisam video more, jer višak novca nisam trošio već sam ulagao u svoje obrazovanje i u posao. Sada mogu da putujem kuda god poželim i kada poželim. Nije more kiseonik ili ne znam šta, pa da će se umreti bez toga.

Goran

pre 3 godine

sto tvrdite da ce da se zimske pohabaju brzo leti. na zalost u firmi su zimske non stop na kolima tokom cele godine, dnevno se predje od 50 do 80 km. i evo 4tu sezonu su na autu...
(lily, 09. april 2022

Dok neko ne sleti u kanal, ili guma pukne... A onda u čitulje...

Jaaa

pre 3 godine

Skuplje menjanje guma kod vulkanizera dva puta godisnje nego da kupujem nove 2 gume svake 2 godine.
(ju ju, 08. april 2022 10:57)

Normalno, menjam sve četiri na dve godine, pred zimu.

conrad hensley

pre 3 godine

Stedi Srbin na gumama da bi imao za letovanje, kao da je letovanje moranje, bez letovanja jelde zivot nema smisla. Treba Srbin samo da pripazi da mu gume na kojima je stedeo ne dodju glave dok sebe i svoju porodicu vozi na obavezno letovanje.
(conrad hensley, 08. april 2022 07:16)

Ne nego će da presedi ceo život na istom mestu... I treba da putuje, makar kao paradajz turista, da makar malo vidi nešto sveta. Putovanja su neprocenjiva.
Kako bre ljudi tako nemate osećaj, najbolje da će da sedi kući stalno, snalaze se ljudi kako znaju i umeju, da odvedu decu da vide more. Ne ponižavajte nikoga ko ima želju da putuje makar nemao para.

Pozdrav od snoba koji svuda leti avionom i to na skupe destinacije ali razume kad neko NEMA. Shvataš?
(uh, 8. april 2022 10:27)

Niko ne kaze da treba ceo zivot da presedis na istom mesto, ali ako neko vec nema para, onda treba da postavi prioritete, sta je vazno, sta moze da ceka i bez cega se moze. Letovanje svakako nije stvar bez koje se ne moze. Samo sumanuti Srbi svake godine dizu mini kredite da bi isli na obavezno letovanje jer brate, kakav je to zivot ako nemas da jedanput godisnje odes na zimovanje i letovanje. Takav mentalitet i nacin razmisljanja nigde ne postoji, postoji samo u Srbiji u kojoj i puka sirotinja misli da mora da zimuje i letuje. Gadan neki narod do zla boga. A tebi snobe, tebi ne verujem ni jednu rec o tvojim bajnim putovanjim. Ti si samo jos jedan bahati, iskomleksirani Srbin svuda u inostranstvu prezreni.

Max

pre 3 godine

Ja sam vozio zimske i ljeti samo je fora drzati vecu razdaljinu od auta zbog kocenja zimske ljeti gume sporije koce to jes duzi perijod kocenja a ljeynje du gume tvrdje i otpornije du na toplotu a zimske su mekse i brze se trose ali su zimi bolje u svskom slucaju !!!

milan

pre 3 godine

@Alex
Reci, brate, da imaš više od 18 , da ne živiš u vojnom stanu, u blokovima i da nisi izbeglica .
U suprotnom, ne gine mi bešenje.
Do tad , moram redovno menjati letnje za zimske i obrnuto zbog velike kilometraže. Tu celosezonke ne pomažu.

Dante

pre 3 godine

U SWE nema kompleta guma bez 500-600 €. Doduse Run Flat su za BMW 1 seriju. Nije mi jasno kako u SRB ima za 70€ i to jos sa balansiranjem i montiranjem!? Svasta...

marko

pre 3 godine

Ja nikad ne menjam u aprilu zimske gume prosto zbog produzene zime i hladnih talasa koji znaju da traju do kraja mjeseca, tako da je prva nedelja maja idealna za promjenu.

lily

pre 3 godine

za (kognitivna disonanca, 8. april 2022 16:36) i ostale

sto tvrdite da ce da se zimske pohabaju brzo leti. na zalost u firmi su zimske non stop na kolima tokom cele godine, dnevno se predje od 50 do 80 km. i evo 4tu sezonu su na autu...

Zozo

pre 3 godine

"All season fulda multicontrol, vozim godinu dana i prezadovoljan sam... Plaćene oko 50 evra komad prošle godine, da mi traju tri sezone meni ok...
(Halo Bing..., 8. april 2022 21:26)"

Brate, gde ima Fulda all season multicontrol za 50€?
Koliko vidim cena im je oko 10.000 tj. oko 80€ din za 205 55 16.

Dak

pre 3 godine

A šta da radim sa zimskim gumama kad spadnu ispod 4 mm, koliko je zakonski minimum za zimske u Srbiji
Naravno da ću da ih koristim kao letnje a za zimu kupim nove zimske

moje iskustvo

pre 3 godine

Do sada kupio pet novih automobila i nikada nisam imao kasko, niti nameravam.
(moje iskustvo, 8. april 2022 23:35

Only in Serbia.
(Alex, 9. april 2022 08:25)

Veruj mi uskoro ću i šesta i kasko mi na pamet ne pada. Zakon velikih brojeva je tu jasan ko je jedini "dobar" u toj priči.
Ja sam sebi ekonomski najbolje i ekonomski najpouzdanije kasko osiguranje. Kasko je odličan - za firme koje se bave osiguranjem.

Vozač

pre 3 godine

Izgleda ne kupukemo iste gume. Stvarno ne znam kako neko može da vozi godinama na istim gumama. Meni premijum gume traju jedva 40.000km lagane vožnje. Pa 4mm je minimalna šara ispod koje guma drastično menja zaustavni put na kiši i snegu.

Zole

pre 3 godine

Vozim mišelin zimske gume i leti, zasto?

Zato sto godišnje prelazim maksimalno 10.000.km.

Zato sto pneumatik vozio-ne vozio, nakon nekokiko godina postaje sve tvrđi i tvrđi (propada) i postaje neupotrebljiv za voznju, a to ce i totalno neupućen da shvati na kraju i onda uvideti da je bacio pare na 2 kompleta pneumatika, a nije ih odvozao.
Ovako vremenski ostareo pneumatik, iako ima duboke šare, je u jesen po kiši i zimi po snegu i lapavici jako nestabilan za voziti.

Moj savet svima koji voze do 10k km godisnje je da kupe zimske ili m+s gume.
Ja m+s nisam vozio. Inace sam vozac 35 godina.
Porpuno je netacno da se zimska guma (moj slučaj michelin) leti drasticno trosi.6 setona sam ih vozio i 7-mu će.

BorG

pre 3 godine

*****************
Momci, pomozite ovoj dami. Koje letnje gume preporučujete? 185/65 R 15 veličina.
(TS lady, 08. april 2022 20:37)
*****************
Samo Michelin ako imate para ili Tigar Tyres (isto Mishelin u 100% vlasništvu ) ako nemate toliko para .
Jedino te dve gume poseduju one stare kvalitetne materijale ali sa drastično povećanim kvalitetom u kojem se pre svega gleda bezbednost pneumatika.
Bezbednost pre svega !

draganche

pre 3 godine

Zac185 65 r15 ako se ima para premium guma. Miselin, dunlop, continental... Od srednje klase Kleber i BF Goodrich na primer. Ako se auto vozi svaki dan, 10000km godisnje i vise ispod ovoga ne bih isao. Ako se vozi povremeno onda sta god...
Premium guma ima višu cenu ali ne zaboravite da pored bezbednosti koju pruza maltene duplo duze traje. Računajte da gume traju 30-40k a premium od 50 do 100k. Naravno da ima i premium guma koje traju 30ak hiljada samo. Naravno zavisi od auta i stila vožnje. Nije isto auto od 150ks i od 75ks jos ako ga teras u crveno...

Guma glavu cuva

pre 3 godine

Pre nekoliko godina otkrio sam gume marke Nokian (zvuci kao Nokia, prave se u istom gradu kao i telefoni) iz Finske. To su zimsko/letnje/kisne gume. Zovu ih "All weather" gume. Traju 100,000km i ne menjas ih u toku godine.

Iskreno savetujem svima da predju na njih. Nemam akcije ili finansijsku naknadu za reklamiranje ovih guma. Najbolje potrosene pare ikad.

conrad hensley

pre 3 godine

Dzabe sto znas da treba da zamenis zimske sa letnjim gumama, ako detetu treba nova garderoba, zeni ko zna sta sve, a pritom mora da se odvoje pare i za letovanje, pa ti za kupovinu letnjih guma ostane eventualno za jednu gumu.
I to onu najjeftiniju.
(Komunalni inspektor u pokusaju, 07. april 2022 19:05)

Stedi Srbin na gumama da bi imao za letovanje, kao da je letovanje moranje, bez letovanja jelde zivot nema smisla. Treba Srbin samo da pripazi da mu gume na kojima je stedeo ne dodju glave dok sebe i svoju porodicu vozi na obavezno letovanje.

Dante

pre 3 godine

U SWE nema kompleta guma bez 500-600 €. Doduse Run Flat su za BMW 1 seriju. Nije mi jasno kako u SRB ima za 70€ i to jos sa balansiranjem i montiranjem!? Svasta...

Max

pre 3 godine

Ja sam vozio zimske i ljeti samo je fora drzati vecu razdaljinu od auta zbog kocenja zimske ljeti gume sporije koce to jes duzi perijod kocenja a ljeynje du gume tvrdje i otpornije du na toplotu a zimske su mekse i brze se trose ali su zimi bolje u svskom slucaju !!!

lennox

pre 3 godine

Auto mi je 10x udobniji sa zimskim, da li je do letnjih koje ne valjaju ili?
(Nerko, 7. april 2022 18:37)

Ne, to je zbog mekanih zimskih guma koje leti pod suncem postanu jos mekse pa tako ako na autoputu vozis malo brze i duze one se dodatno zbog trenja i brzine zagreju i mogu da eksplodiraju, pretvore se u paramparcad, a tebi neka je tada Bog na pomoci.

Mile Vojvodina

pre 3 godine

Vožnja na zimskim gumama leti je totalno neekonomski potez. Na visokim temperaturama ajde što proklizavaju jer su premekane nego se još i mnogo brže trošea pa posle jedne, dve sezone više nisu upotrebljive. Ako se koriste samo zimi mogu i 4,5 sezona da izvuku ako se ne prelazi više od 10000km godišnje i manje vozi zimi. Ko baš hoće da uštedi i ušpara na gumama što se nikako ne preporučuje al ajde onda može da kupi srednju klasu letnjih guma i nižu klasu zimskih pa da oprezno vozi. Nisu dobre ni all season gume ukoliko ih ne vozi neki penzioner i to oprezno. Svaki ekstremniji uslovi kako leti jake kiše ili zimi sneg, led mogu biti izuzetno opasni ako se malo čovek opusti u vožnji i nije dovoljno oprezan. Zato nemojte da štedite na gumama jer su one spoj automobila sa podlogom a vozite se opasnim brzinama.

svasta

pre 3 godine

Uskoro ce udeo all season guma biti 90%. A ostalo 10%. Osim bezobraznih poskupljenja i maltretiranja 2xgodisnje, glavni razlog su klimatske promene i cinjenica da u Srbiji nema vise od 5-10sneznih dana godisnje, poslednjiih 10 godina.
(dexter-lab, 07. april 2022 20:16)

Odavno presao na All season gume!!!
Pricam to ljudima godinama, ali meni covek objasnjava kako taj jedan dan kad je pao sneg njegove gume nigde nisu proklizale i onda prestanem da se objasnjavam!

E sad pitam kako budali dokazati da je budala?! Ne treba, prepusti drzavi, ona najbolje zna sa njima!
(acca, 08. april 2022 10:33)

Probajte to u Sjenici pametnjakovici pa da vidimo ko je budala! Ali nemojte da kmecite i kukate posle kako niko nece da rizikuje zivot i izvlaci budale iz smetova.

Zacvo

pre 3 godine

Zaboravlja ae bitna stvar. Ako vozite jednu letnju sezonu zimske gume skroz ih izdeformišete i onda kad dođe zima to više nisu zimske gume. Tada nemate ni zimsku ni letnju.

Hrabri krojac

pre 3 godine

Zimske gume imaju spoljni meki sloj debljine od samo nekoliko mm zbog zimskih niskih temperatura. Ako ih koristite i leti, necete stici ni do sredine leta a taj sloj ce se istrositi tako da ce one biti prakticno neupotrebljive vec kod prve poledice. Ako imate para za bacanje time sto cete unistiti dobre zimske gume za samo 2-3 meseca, onda samo napred.

Shonzi

pre 3 godine

Pre neki dan idem ulicom i pored mene auto naglo koci da bi se javio nekom pesaku i proklizava... i vidim i cujem kako gume klizaju i klizaju a nikako da stane, klizao je otprilike 5-10m ali sto je jos cudnije isao je polako, mozda max 30-40 kmh jer je upravo presao preko lezeceg. Kolovoz je malo bio mokar od prethodne kise ali nista strasno, samo pomalo vlazan. Zajkljucujem da su gume neke prastare da su vec postale plasticne ali sa dobrom sarom :-)

Vozač

pre 3 godine

Izgleda ne kupukemo iste gume. Stvarno ne znam kako neko može da vozi godinama na istim gumama. Meni premijum gume traju jedva 40.000km lagane vožnje. Pa 4mm je minimalna šara ispod koje guma drastično menja zaustavni put na kiši i snegu.

moje iskustvo

pre 3 godine

Džaba priča o gumama kada prosečan Srbin prilikom kupovine auta pre bira metalik boju nego kasko osiguranje.
(rebro, 8. april 2022 14:24)

Do sada kupio pet novih automobila i nikada nisam imao kasko, niti nameravam.

ime

pre 3 godine

Nebitno. Sta fali?

Kad sam pocinjao s voznjom, kupio svoj prvi polovnjak, stigao je sa zimskim Bridzston.
Vozio sam non-stop 4 godine dok jedne zime nije pocelo da smeta (slajfovanje, zanosenje…). Leti nisam imao problem. Nikada.

Sad menjam zimske-letnje i dajem na cuvanje, balansiranje… i nema razlike ako uporedim sa prethodnim iskustvom.

Mozda mi mirnija savest, a i to zbog ovakvih tekstova koji nas ubedjuju u nesto sto praksa nije potvrdila.

Klima je umerena, osim za one na Pesteru. (:

Bojan

pre 3 godine

"Ja sam vozio zimske i ljeti samo je fora drzati vecu razdaljinu od auta zbog kocenja zimske ljeti gume sporije koce to jes duzi perijod kocenja a ljeynje du gume tvrdje i otpornije du na toplotu a zimske su mekse i brze se trose ali su zimi bolje u svskom slucaju !!!
(Max, 8. april 2022 00:01)"

Isto tako si sipao u rezervoar tog Golfa dvice loz ulje umesto diz'la, samo je fora da ne otvaras prozore i milina.

uh

pre 3 godine

Stedi Srbin na gumama da bi imao za letovanje, kao da je letovanje moranje, bez letovanja jelde zivot nema smisla. Treba Srbin samo da pripazi da mu gume na kojima je stedeo ne dodju glave dok sebe i svoju porodicu vozi na obavezno letovanje.
(conrad hensley, 08. april 2022 07:16)

Ne nego će da presedi ceo život na istom mestu... I treba da putuje, makar kao paradajz turista, da makar malo vidi nešto sveta. Putovanja su neprocenjiva.
Kako bre ljudi tako nemate osećaj, najbolje da će da sedi kući stalno, snalaze se ljudi kako znaju i umeju, da odvedu decu da vide more. Ne ponižavajte nikoga ko ima želju da putuje makar nemao para.

Pozdrav od snoba koji svuda leti avionom i to na skupe destinacije ali razume kad neko NEMA. Shvataš?

Jah

pre 3 godine

Michelin all season što je neko pomenuo nisu skupe za ono što nude. To što Srbi natengu zadnji dinar da kupe auto a nemaju ni za gorivo, to je vaš problem.
Ja sam dao 700 eura za 3 nove suv crossclimate 2 i to čuva živote moje dece.
Skupe su vam gume a cigare, alkohol nisu. Kladionice pune takvih idiota.

Ivan Vienna

pre 3 godine

Misljenja sam da ako se kupuju All Season pneumatici neka onda bude premijum marka… pre par meseci kupio GoodYear Gen-3 225/50/r17 AllWeather koje su u tim dimenzijama i kategoriji najbolje na testu bile i prezadovoljan sam! Jeste da koštaju malo više ( 508€ u Austriji) ali vrede svaki evro, testirao na suvom, vlažnom kolovozu, pod snegom i sjajne su, ni mm da mrdnu, utisak je kao da je drugi auto u pitanju. Ne živimo u podneblju sa klimatskim ekstremima tako da ako se godišnje ne proodje više od 20000-30000 km verujem da se univerzalne gume skroz isplate, potrajace minimum tri sezone

Алгоритам

pre 3 godine

Uskoro ce udeo all season guma biti 90%. A ostalo 10%. Osim bezobraznih poskupljenja i maltretiranja 2xgodisnje, glavni razlog su klimatske promene i cinjenica da u Srbiji nema vise od 5-10sneznih dana godisnje, poslednjiih 10 godina.
(dexter-lab, 7. april 2022 20:16)

Није само Србија Београд и Војводина.Ова зима је била најхладнија у протеклих 10 година.Можда није било снега као 2012-те али било је и њега сасвим довољно.Али снег више воли 200+ надморске висине него ли равнице и градске стаклене баште.У брдским крајевима ова зима је била поприлично сурова.Редовно је било испод нуле а имам утисак да је барем 50 дана било снежних.Ко не мрда из БГД и из Војводине њему зимске и не требају.Крените са љетњим гумама мало у унутрашњост Србије током Јануара ако смијете!

dsf

pre 3 godine

Ljudi ne stedite na gumama! Pa i nek je 500 evra komplet trajace nekoliko sezona, koliko za taj period potrosite na letovanja, cigare, telefone??? Gume su jedina tacka kontakta izmedju automobila i asfalta, i moraju biti kvalitetne.

Komunalni inspektor u pokusaju

pre 3 godine

Normalno da zimske ne treba da se voze po temperaturama iznad 7 stepeni Celsijusa, jer em se mnogo brze trose, em im je kocioni put mnogo duzi preko leta.
Medjutim, ljudi trose pare shodno svom budzetu.
Dzabe sto znas da treba da zamenis zimske sa letnjim gumama, ako detetu treba nova garderoba, zeni ko zna sta sve, a pritom mora da se odvoje pare i za letovanje, pa ti za kupovinu letnjih guma ostane eventualno za jednu gumu.
I to onu najjeftiniju.

Oftalmolog

pre 3 godine

Michelin 215/55/16 16.000? 4 gume 64.000? Kao od zlata da ih prave...da ne pričamo o većem prečniku. Pa za te pare da menjam po 2 tigra svake godine, uvek nova guma, a ta njihova priča kako je 3 god stari Michelin bolji od novog tigra...to nek prodaju ovim svojim ograničenim idijotima. Sramota bre.

acca

pre 3 godine

Uskoro ce udeo all season guma biti 90%. A ostalo 10%. Osim bezobraznih poskupljenja i maltretiranja 2xgodisnje, glavni razlog su klimatske promene i cinjenica da u Srbiji nema vise od 5-10sneznih dana godisnje, poslednjiih 10 godina.
(dexter-lab, 07. april 2022 20:16)

Odavno presao na All season gume!!!
Pricam to ljudima godinama, ali meni covek objasnjava kako taj jedan dan kad je pao sneg njegove gume nigde nisu proklizale i onda prestanem da se objasnjavam!

E sad pitam kako budali dokazati da je budala?! Ne treba, prepusti drzavi, ona najbolje zna sa njima!

matori Smajo

pre 3 godine

"Ljudi ne stedite na gumama! Pa i nek je 500 evra komplet trajace nekoliko sezona...
(dsf,

Sestorica se ne slazu. Interesuje me jesi li ikad kupili nove/dobre
gume. Kakva je to glava koja stedi na onome sto je cuva? I onda se
cudimo sto se onoliko gine na nasim drumovima. Manje sjedi pred granapom, oznoji *upe i zaradi za elementarne stvari. Nece ti od *uzice otpast.

Goran

pre 3 godine

sto tvrdite da ce da se zimske pohabaju brzo leti. na zalost u firmi su zimske non stop na kolima tokom cele godine, dnevno se predje od 50 do 80 km. i evo 4tu sezonu su na autu...
(lily, 09. april 2022

Dok neko ne sleti u kanal, ili guma pukne... A onda u čitulje...

Autostoper

pre 3 godine

Ma ne brinem ja cene transporta kontejnera i carine, sve dok je Pirota i Tigra AllSeason. Em domaca guma, em najjeftinija, em ne treba zamena...sedi i vozi cele godine.

Mkd

pre 3 godine

Poshto sam ove godine trebao da kupim nove letnje gume zadnjih dva tri meseca sam pratio cene gume kao i neke testove da odlucim shta cu da uzmem.
Prethodno sam vozio Continental premium contact 6 koja je odlicna guma i trajale su 4 sezone bili su kupljeni u Solunu iz ove firme https://www.elma-sa.gr/el/.
Pre 10 dana Grci su podigli cene svih guma za otprilike 10 % ili od 25 do 40 evra za sve cetiri gume.
Na kraju sam se odlucio za novu Goodyear asimetric 6 koja je nekim cudom ovaj put bila jeftinija kod nas nego u Grckoj mozda zato shto ovaj model dolazi iz Slovenije i ista guma se nudila i u Grckoj isto made in Slovenija.
Inace evidentno je da je i u Grckoj povecana potraznja za AllSeason gumama jer su Conti Allseason u mojoj dimenziji sa 405 za sve 4 otishle na 460 evra shto je vishe od 10 procenta skuplje.

Bane

pre 3 godine

Ja vozim all season 6 godina. Sada vec treci set. Menjam na 3 godine i to tako sto montiram na jesen i te prve zime su kao zimske, nema greske. Posle vozim na leto i pred drugu zimu rotiram, zadnje prebacim napred a prednje nazad i te zadnje sto prebacim napred malte ne budu netaknute i te druge zime isto bez greske. Onda nastavim tako preko drugog leta i pred trecu zimu ne rotiram nista, i tu trecu zimu budu sasvim solidne i onda vozim i trece leto. Posto prelazim cca 15.000 km taman pred tu cetvrtu zimu predju oko 45.000 km i budu na zakonskih 4mm kada moraju da se menjaju zbog dubine sare. Price o Sjenici i Pesteru ostavite deci za price za laku noc jer sam ja u tih 6 godina i 6 prethodnih zima sa all season vozio po svim nasim planinama u sneznim uslovima (na Tari imam apartman pa nekad idem po nekoliko puta preko zime) i tamo gde prolazi zimska bez lanaca i carapa, prolazi i all season.

dexter-lab

pre 3 godine

Uskoro ce udeo all season guma biti 90%. A ostalo 10%. Osim bezobraznih poskupljenja i maltretiranja 2xgodisnje, glavni razlog su klimatske promene i cinjenica da u Srbiji nema vise od 5-10sneznih dana godisnje, poslednjiih 10 godina.

Mali Jova

pre 3 godine

Auto mi je 10x udobniji sa zimskim, da li je do letnjih koje ne valjaju ili?
(Nerko, 7. april 2022 18:37)
Kako dolazi toplije vreme, zimske su sve mekše. Onda se prebaciš na letnje i deluju tvrđe.
U stvari, podjednako su tvrde i jedne i druge, na temeraturama za koje su pravljane.
(haralampije, 8. april 2022 07:35)

Da za temperaturu ali zimske imaju sitniju i dublju saru. Letnje se prave sa 8 mm a zimske sa 10mm. I to doprinosi utisku mekoce jer sitnija i dublja sara ima mesta da se vise ulegne/rasiri od krupnije i plice. Jeste za malo, ali za toliko i to doprinosi mekoci.

Robert

pre 3 godine

Medjutim, ljudi trose pare shodno svom budzetu.
Dzabe sto znas da treba da zamenis zimske sa letnjim gumama, ako detetu treba nova garderoba, zeni ko zna sta sve, a pritom mora da se odvoje pare i za letovanje, pa ti za kupovinu letnjih guma ostane eventualno za jednu gumu.
(Komunalni inspektor u pokusaju, 07. april 2022 19:05)

Ispadose da su zena i deca trosak, a za muza nista ne treba da se kupi.

lily

pre 3 godine

za (kognitivna disonanca, 8. april 2022 16:36) i ostale

sto tvrdite da ce da se zimske pohabaju brzo leti. na zalost u firmi su zimske non stop na kolima tokom cele godine, dnevno se predje od 50 do 80 km. i evo 4tu sezonu su na autu...

Boki

pre 3 godine

Nekako skrpiš za Tigar All seasion i napravis kompromis svega i svemu sem u bezbednosti. Svake godine sto se plati za zamenu sa letnjih na zimske tj dva puta godisnje kupite jednu gumu i za 3-4 godine imate 4 nove gume za cenu samo kostanja zamena letnje /zimske.

conrad hensley

pre 3 godine

Stedi Srbin na gumama da bi imao za letovanje, kao da je letovanje moranje, bez letovanja jelde zivot nema smisla. Treba Srbin samo da pripazi da mu gume na kojima je stedeo ne dodju glave dok sebe i svoju porodicu vozi na obavezno letovanje.
(conrad hensley, 08. april 2022 07:16)

Ne nego će da presedi ceo život na istom mestu... I treba da putuje, makar kao paradajz turista, da makar malo vidi nešto sveta. Putovanja su neprocenjiva.
Kako bre ljudi tako nemate osećaj, najbolje da će da sedi kući stalno, snalaze se ljudi kako znaju i umeju, da odvedu decu da vide more. Ne ponižavajte nikoga ko ima želju da putuje makar nemao para.

Pozdrav od snoba koji svuda leti avionom i to na skupe destinacije ali razume kad neko NEMA. Shvataš?
(uh, 8. april 2022 10:27)

Niko ne kaze da treba ceo zivot da presedis na istom mesto, ali ako neko vec nema para, onda treba da postavi prioritete, sta je vazno, sta moze da ceka i bez cega se moze. Letovanje svakako nije stvar bez koje se ne moze. Samo sumanuti Srbi svake godine dizu mini kredite da bi isli na obavezno letovanje jer brate, kakav je to zivot ako nemas da jedanput godisnje odes na zimovanje i letovanje. Takav mentalitet i nacin razmisljanja nigde ne postoji, postoji samo u Srbiji u kojoj i puka sirotinja misli da mora da zimuje i letuje. Gadan neki narod do zla boga. A tebi snobe, tebi ne verujem ni jednu rec o tvojim bajnim putovanjim. Ti si samo jos jedan bahati, iskomleksirani Srbin svuda u inostranstvu prezreni.

Jaaa

pre 3 godine

Skuplje menjanje guma kod vulkanizera dva puta godisnje nego da kupujem nove 2 gume svake 2 godine.
(ju ju, 08. april 2022 10:57)

Normalno, menjam sve četiri na dve godine, pred zimu.

Djoka

pre 3 godine

Kupio je ćale novu Zastavu 101 1981 godine. Felne 13-tice, gume 145/80 ako se dobro sećam. Dal'su bile letnje, zimske, all-season niko to ne pamti ali znam da smo se vozili sledećih 10 godina sa tim istim gumama u Grčku, Crnu Goru, Bugarsku, Mađarsku, na Kopaonik i gde ti ne još i nikad ni jedan incident nismo imali. Ali max brzina 120km/h i to samo na auto putu u idealnim uslovima. Kad se svi natovarimo nije moglo brže ni da hoćeš.

Halo Bing...

pre 3 godine

All season fulda multicontrol, vozim godinu dana i prezadovoljan sam... Plaćene oko 50 evra komad prošle godine, da mi traju tri sezone meni ok...

BorG

pre 3 godine

*****************
Momci, pomozite ovoj dami. Koje letnje gume preporučujete? 185/65 R 15 veličina.
(TS lady, 08. april 2022 20:37)
*****************
Samo Michelin ako imate para ili Tigar Tyres (isto Mishelin u 100% vlasništvu ) ako nemate toliko para .
Jedino te dve gume poseduju one stare kvalitetne materijale ali sa drastično povećanim kvalitetom u kojem se pre svega gleda bezbednost pneumatika.
Bezbednost pre svega !

haralampije

pre 3 godine

Auto mi je 10x udobniji sa zimskim, da li je do letnjih koje ne valjaju ili?
(Nerko, 7. april 2022 18:37)
Kako dolazi toplije vreme, zimske su sve mekše. Onda se prebaciš na letnje i deluju tvrđe.
U stvari, podjednako su tvrde i jedne i druge, na temeraturama za koje su pravljane.

Rade, ZG

pre 3 godine

Gume All Season sve su bolje i odlično rješenje za sve koji ne voze puno i nisu jako agresivni u vožnji i zahtjevni. Zimske gume ljeti duplo brže se troše a auto zbog većeg trenja više troši.

Vot iss yo nem

pre 3 godine

All season Vredestein Quatrac 5 već četiri godine, i vulkanizera vidim samo pogledom kada u vožnji prođem pored radnje. Odlična guma i na suvom, mokrom i snegu, preporuka.

činjenice

pre 3 godine

2 seta felni sa gumama uvek i na svakom automobilu.
Kad menjam auto to ubrajam u redovno održavanje, ako nemam, odaberem skromniji auto.
Zimske lagano guraju 5-6 godina.
Letnje menjam na 4 max. Nekad i na 3 godine. Prelazim 20 000km godišnje.

kognitivna disonanca

pre 3 godine

Leti letnje, zimi zimske gume!

Ako leti voziš zimske gume, osetićeš ubrzano habanje, pa, za najviše, dve godine možeš komotno da ih baciš. Jeftinije su od letnjih, a mogu da potraju dugo, bar osam godina bez gubitka performansi, ukoliko ih ne nabadaš na rupe i ivičnjake.

Kum Žoržo

pre 3 godine

U Americi godišnje na 100.000 stanovnika u saobraćaju pogine njih 12.4 a u Srbiji 7.6 i tu se čini da smo mnogo bolji ali onda dođemo do mnogo bitnijeg podatka, na 100.000 vozila koja učestvuju u saobraćaju u Americi pogine 14.2 stanovnika a u Srbiji 28.4 tj skoro duplo više. Zašto je to tako?

moje iskustvo

pre 3 godine

Do sada kupio pet novih automobila i nikada nisam imao kasko, niti nameravam.
(moje iskustvo, 8. april 2022 23:35

Only in Serbia.
(Alex, 9. april 2022 08:25)

Veruj mi uskoro ću i šesta i kasko mi na pamet ne pada. Zakon velikih brojeva je tu jasan ko je jedini "dobar" u toj priči.
Ja sam sebi ekonomski najbolje i ekonomski najpouzdanije kasko osiguranje. Kasko je odličan - za firme koje se bave osiguranjem.

Zer01

pre 3 godine

Uzeo sam pre mesecak dana Michelin Primacy 4+ letnje gume - 500e set, sada mi je kanta fancy i bezbedna. Za zimu imam isto nove Dunlop WinterSport5 (isto 500e set) koje sam testirao na Kopaoniku, nisam morao da stavljam lance posle mecave, win. I jedne i druge imaju dot, sveze su i traju dugo, miran sam sigurno 4 godine, taman cu do tada da uzmem nov auto. Nisam nesto ekstremno bogat ali na gumama ne stedim.

marko

pre 3 godine

Ja nikad ne menjam u aprilu zimske gume prosto zbog produzene zime i hladnih talasa koji znaju da traju do kraja mjeseca, tako da je prva nedelja maja idealna za promjenu.

draganche

pre 3 godine

Zac185 65 r15 ako se ima para premium guma. Miselin, dunlop, continental... Od srednje klase Kleber i BF Goodrich na primer. Ako se auto vozi svaki dan, 10000km godisnje i vise ispod ovoga ne bih isao. Ako se vozi povremeno onda sta god...
Premium guma ima višu cenu ali ne zaboravite da pored bezbednosti koju pruza maltene duplo duze traje. Računajte da gume traju 30-40k a premium od 50 do 100k. Naravno da ima i premium guma koje traju 30ak hiljada samo. Naravno zavisi od auta i stila vožnje. Nije isto auto od 150ks i od 75ks jos ako ga teras u crveno...

brm

pre 3 godine

Ne nego će da presedi ceo život na istom mestu... I treba da putuje, makar kao paradajz turista, da makar malo vidi nešto sveta. Putovanja su neprocenjiva.
Kako bre ljudi tako nemate osećaj, najbolje da će da sedi kući stalno, snalaze se ljudi kako znaju i umeju, da odvedu decu da vide more. Ne ponižavajte nikoga ko ima želju da putuje makar nemao para.

Pozdrav od snoba koji svuda leti avionom i to na skupe destinacije ali razume kad neko NEMA. Shvataš?
(uh, 8. april 2022 10:27)

Od svoje 15. do 31. godine nisam video more, jer višak novca nisam trošio već sam ulagao u svoje obrazovanje i u posao. Sada mogu da putujem kuda god poželim i kada poželim. Nije more kiseonik ili ne znam šta, pa da će se umreti bez toga.

Vlada

pre 3 godine

Michelin all season što je neko pomenuo nisu skupe za ono što nude. To što Srbi natengu zadnji dinar da kupe auto a nemaju ni za gorivo, to je vaš problem.
Ja sam dao 700 eura za 3 nove suv crossclimate 2 i to čuva živote moje dece.
Skupe su vam gume a cigare, alkohol nisu. Kladionice pune takvih idiota.
(Jah, 8. april 2022 13:43)

Pa zašto samo 3 nove gume? Što nekupi i četvrtu? Badava si ti dao 700€ za te tri kada je četvrta verovatno polovna, al sa super šarom. Reklo bi se da si i ti jajara samo se praviš buržuj.

Zastava101Specijal

pre 3 godine

treba i letnje da budu obavezne...jer su zimske opasne leti...skoro kao letnje zimi.
(bice leba i parizera, 08. april 2022 23:38)
Glupost, vožnju leti zimskim gumama možemo uskladiti njima a zimi letnjim gumama ne možemo ništa.

Zole

pre 3 godine

Vozim mišelin zimske gume i leti, zasto?

Zato sto godišnje prelazim maksimalno 10.000.km.

Zato sto pneumatik vozio-ne vozio, nakon nekokiko godina postaje sve tvrđi i tvrđi (propada) i postaje neupotrebljiv za voznju, a to ce i totalno neupućen da shvati na kraju i onda uvideti da je bacio pare na 2 kompleta pneumatika, a nije ih odvozao.
Ovako vremenski ostareo pneumatik, iako ima duboke šare, je u jesen po kiši i zimi po snegu i lapavici jako nestabilan za voziti.

Moj savet svima koji voze do 10k km godisnje je da kupe zimske ili m+s gume.
Ja m+s nisam vozio. Inace sam vozac 35 godina.
Porpuno je netacno da se zimska guma (moj slučaj michelin) leti drasticno trosi.6 setona sam ih vozio i 7-mu će.

Poslednji samuraj

pre 3 godine

kupio i bukvalno uhvatio 2 dana pred poskupljenje da kupim. Ustedeo sam srecom 6000 din. tako da sam miran sto se letnih guna tice do 2026.

milan

pre 3 godine

@Alex
Reci, brate, da imaš više od 18 , da ne živiš u vojnom stanu, u blokovima i da nisi izbeglica .
U suprotnom, ne gine mi bešenje.
Do tad , moram redovno menjati letnje za zimske i obrnuto zbog velike kilometraže. Tu celosezonke ne pomažu.

Guma glavu cuva

pre 3 godine

Pre nekoliko godina otkrio sam gume marke Nokian (zvuci kao Nokia, prave se u istom gradu kao i telefoni) iz Finske. To su zimsko/letnje/kisne gume. Zovu ih "All weather" gume. Traju 100,000km i ne menjas ih u toku godine.

Iskreno savetujem svima da predju na njih. Nemam akcije ili finansijsku naknadu za reklamiranje ovih guma. Najbolje potrosene pare ikad.

Goran

pre 3 godine

Da je svejedno, ne bi se jedne zvale letnje a druge zimske...
Inače, što se izdataka za gume tiče, pogledajte kamere i Gazelu... Od ujutru do kasno noću kulja (mili) reka automobila u oba smera... A gorivo 200 dinara litar. Tri, četiri dana 20 litara... To je mesečno 20.000 ili četiri letnje tigar gume... Za gorivo ima, a za ono što glavu čuva, nema se para.

Wllaxy

pre 3 godine

Dok mi traju sadašnje letnje i zimske u paketu menjaću ih, čim mi jedne od njih više ne budu za korišćenje prelazim na All season gume.

Imajući u vidu našu klimu čini mi se da su one bolja opcija od dva kompletna sezonskih, naročito kad bacim na papir koliko me koštaju pre svega zimske gume u standardnoj 235/50R17 dimenziji...

svasta

pre 3 godine

Kada je reč o transportu, prošle godine je cena za Aziju bila oko 3.000 evra po kontejneru, a ove godine je 5.000 evra. To se prosto odražava na finalnu cenu proizvoda", ističe on.

A sto ih uvozite iz Azije? Imamo mi kod nas azijsku fabriku (nekoliko puta se slikali svi u vrhu drzave tim povodom).

Vlada

pre 3 godine

Recimo ja vozim od 10k do 15k godišnje menjam sezonski gume. I ulazim u 7 godinu sa istim gumama... šara je I dalje ok sve je ok...tako da, kosta set guma dosta ali i traje...

Veliki brat

pre 3 godine

Probajte to u Sjenici pametnjakovici pa da vidimo ko je budala! Ali nemojte da kmecite i kukate posle kako niko nece da rizikuje zivot i izvlaci budale iz smetova.
(svasta, 8. april 2022 16:14)

A zašto bih dolazio u Sjenicu da probam gume za sve sezone? Ako su tamo zimi temperature ispod -25C, normalno da morate imati gume za takve uslove, tu gume za sve sezone nemaju ni blizu karakteristike kao u gradovima gde se zimi temperatura retko kad spušta ispod -10C.

Po Sibiru voze gume sa ekserima, što ne znači da treba sad svi u Srbiji da ih vozimo zbog nekoliko dana sa temperaturama ispod -10C, ali vi na Pešteru bi mogli da razmislite o njima ako 90% vozite van asfalta.

vidoje

pre 3 godine

"Kada je reč o transportu, prošle godine je cena za Aziju bila oko 3.000 evra po kontejneru, a ove godine je 5.000 evra. To se prosto odražava na finalnu cenu proizvoda", ističe on."

Nemoj da mi vredjas inteligenciju ... 2000€ poskupljenje po kontejneru! Koliko guma mozes da smestis u jedan 22-feet-ni kontejner?
I to opravdava skok cene od 20%?

Djorke

pre 3 godine

Mozda se letnje manje kupuju od zimskih jer duze traju … Zimske se nekako brze trose i ima na koliko milimetra se menjaju, pa se cesce i menjaju.

Letnje imaju neku suludu toleranciju, tipa menjaju se kada spadnu na mrvicu od toga da su slik (mada meni to nikad ni nije bilo jasno - nije samo da drzi na suvom putu, neko kako odvodi vodu kada spadne na 2mm. Ja sam to uvek menjao ranije, ali vidim dosta ljudi to guli koliko moze).

Strokavi mozak

pre 3 godine

Ja uzeo all season i prezadovoljan sam.Doduse nije bilo nekog snega ali je par puta bio led i odlicno se pokazale.Rece neko mora da se vozi penzionerski sa njima,pa i sa zimskim mora da se vozi opreznije kad je sneg i led.E sad ostaje samo da vidim koliko ce da potraju.

borivoje surdilovic

pre 3 godine

Džaba priča o gumama kada prosečan Srbin prilikom kupovine auta pre bira metalik boju nego kasko osiguranje.
(rebro, 8. april 2022 14:24)

srbin jedva kupi polovnjaka....kakav kasko...

prcko

pre 3 godine

Momci, pomozite ovoj dami. Koje letnje gume preporučujete? 185/65 R 15 veličina.
(TS lady, 08. april 2022 20:37)

Zavisi kakav ti je zadnji trap!

Dak

pre 3 godine

A šta da radim sa zimskim gumama kad spadnu ispod 4 mm, koliko je zakonski minimum za zimske u Srbiji
Naravno da ću da ih koristim kao letnje a za zimu kupim nove zimske

Zozo

pre 3 godine

"All season fulda multicontrol, vozim godinu dana i prezadovoljan sam... Plaćene oko 50 evra komad prošle godine, da mi traju tri sezone meni ok...
(Halo Bing..., 8. april 2022 21:26)"

Brate, gde ima Fulda all season multicontrol za 50€?
Koliko vidim cena im je oko 10.000 tj. oko 80€ din za 205 55 16.

jelprošlatrojka

pre 3 godine

Za koju godinu, biće poželjno da svako domaćinstvo poseduje "pit-stop" i 4 momka zaposlena, koji će svako jutro menjati komplete guma prema trenutnim vremenskim uslovima.

T

pre 3 godine

"Ako se koriste samo zimi mogu i 4,5 sezona da izvuku ako se ne prelazi više od 10000km godišnje i manje vozi zimi."
Ja sam moje zimske (Goodyear) razvlacio 9 godina. Zamenio sam ih jer mi je bila vise frka da vozim tako stare gume, a verovatno je trebalo i ranije to da uradim. Presle su najvise 30.000km po mojoj proceni, jer vise vozim leti. Izgledale su kao nove kad sam ih skinuo. A ako cemo pravo, i letnje (Continental) su izgledale kao nove kada su skinute, iako su presle najmanje 50.000. Bas se pitam da li ih je vulkanizer zaista bacio ili ih je dao ili prodao nekom posle.

možda mi nekad i propustite komentar na info delu

pre 3 godine

"Kada je reč o transportu, prošle godine je cena za Aziju bila oko 3.000 evra po kontejneru, a ove godine je 5.000 evra. To se prosto odražava na finalnu cenu proizvoda", ističe on."

Nemoj da mi vredjas inteligenciju ... 2000€ poskupljenje po kontejneru! Koliko guma mozes da smestis u jedan 22-feet-ni kontejner?
I to opravdava skok cene od 20%?
(vidoje, 9. april 2022 09:17)

bravo vidoje... mrzi me da računam pa ću lupiti:
nevedeno poskupljenje transporta opravdava poskupljenje koje iznosi jedva 1% po gumi...

možda mi nekad i propustite komentar na info delu

pre 3 godine

Brate, gde ima Fulda all season multicontrol za 50€?
Koliko vidim cena im je oko 10.000 tj. oko 80€ din za 205 55 16.
(Zozo, 9. april 2022 07:49)

možda vozi Marutija :)

moje iskustvo

pre 3 godine

Skuplje menjanje guma kod vulkanizera dva puta godisnje nego da kupujem nove 2 gume svake 2 godine.
(ju ju, 8. april 2022 10:57)

Meni su vulkanizeri do sada u tri navrata (odnosno, na tri vozila) nestručnim podizanjem vozila nagnječili sajtne ( na dva vozila obe sajtne pozadi, a na jednom vozilu samo napred levo), u dva navrata su mi oštetili brezone, a jednom i uništili sigurnosni šraf.

Naravno, nikada ništa od toga mi nisu prijavili, a kada bih to naknadno uočio i reklamirao, pravili su se totalno ludi, kao da to nikakve veze sa njima nema.

m plus s

pre 3 godine

m+s tako vec 14 godina koliko mi je star auto. Zamena guma 3.000*2=6.000 godisnje *4 godine 24.000. taman za nove M+S i cao. Na planinama lanci kako god okrenes, guma se trosi... to dal su stedljive, necujne, manje proklizavaju, to je za ljude koji zive sa velikim primanjima. Mi do 1000 evra tesko da mozemo da se bahanalisemo novim miselinkama i tako to...

maxy

pre 3 godine

U SWE nema kompleta guma bez 500-600 €. Doduse Run Flat su za BMW 1 seriju. Nije mi jasno kako u SRB ima za 70€ i to jos sa balansiranjem i montiranjem!? Svasta...
(Dante, 08. april 2022 21:08)

Set premijum guma za seriju 1 sa montažom i balansiranjem u Srbiji košta oko 500 eura.

Set guma za juga sa montažom i balansiranjem košta oko 200 eura.

Kupite juga i uživajte.