Četvrtak, 09.09.2021.

22:15

Samoubistvo najvernijeg fana: Oproštajno pismo posvetila Noletu, oglasila se i Jelena

Izvor: B92

Samoubistvo najvernijeg fana: Oproštajno pismo posvetila Noletu, oglasila se i Jelena IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

posmatrač

pre 4 godine

Definitivno hrabrost. Svi ljudi se plase smrti,to je strah nad strahovima,to je kralj strahova. A oni su prevazišli taj strah i sami uzeli smrt pod njihovim uslovima,ne cekajuci je u strahu da stigne jednog dana. Samoubice su u stvari jedini ljudi koji su prevarili smrt!
(Oliver, 09. septembar 2021 23:43)
Kakva hrabrost, u pitanju je samo bolest. Ozbiljna, teška i često mnogima u okolini skoro nevidljiva, do skoro samog ovakvog kraja. O kakvom strahu od smrti pišete? Pa ko to razmišlja o smrti, ukoliko ima normalan i ispunjen život. I niko tu ne može da prevari smrt, pošto ona u svakom slučaju dolazi u nekom trenutku, na kraju, kad god on bio. Ovim činom se samo napušta život, i jedino se time može “prevariti” život koji se živi.
Život se živi, a ne smrt. Smrt je samo kraj života.

mina335

pre 4 godine

Treba u životu imati cilj, boriti se za nešto ili nekoga. Treba ceniti život i prisustvo na ovoj planeti jer je ono svakako ograničeno. Treba učiniti svoj život smislenim. Dovoljno je svakog jutra kupiti nekoj bakici iz komšiluka hleb ili pričuvati nekoj mami dete, odvesti nekog bolesnog lekaru ili prosto učiniti nešto za sopstveno zdravlje i eto vam smisla. Onda nema umora i besmisla, već si srećan što postojiš.

Olja

pre 4 godine

Bolton@
,,Ne pisem da se hvalim ...".

Ali se ipak hvalite.
Da nije tako, kad ste vec vidjeli kuda to vodi, nije valjda da djetetetu tog uzrasta, niste mogli onemoguciti koriscenje interneta.

Tko leti, vrijedi!

pre 4 godine

Samoubistvo....oduzimanje sopstvenog zivota u kom bol/patnja nadjacaju mehanizme odbrane i volju/srecu za zivotom. Na nesrecu, ima problema koji prosto nisu resivi, samo se odlazu i izjedaju coveka, koji propada i umno i fizicki, koji s godinama nije isti i gubi svoj identitet... ili cijim bi delimicnim resavanjem doslo do patnje vise osoba, na kraju razumna racunica kad se podvuce crta bude oduzimanje jednog zivota nego unesrecenje vise osoba...toliko. Kao sto sve nije crno ili belo, tako i to se moze smatrati kukaviclukom ili hrabroscu pa i podnosenjem licne zrtve radi viseg cilja. Naravno, ima i situacija kad je cist kukavicluk i bezobzirnost prema bliznjima.
(ivke, 09. septembar 2021 23:12)

Ko je u stanju da "podvuče crtu", trebalo bi da bude u stanju i da potraži stručnu pomoć!

vidoje

pre 4 godine

Sta sve nece upotrebiti ne bi li Djokovica sprecili na neki nacin da osvoji USO. Mogli su da navedu jos 50 koji su se danas ubili i da nadju da su bili "Djokovicevi najverniji fanovi". Kako to da se nikad nije desilo Federeru koji ima 6 godina duzu karijeru ... ili Nadalu? Valjda i oni imaju fanove. Ili su njihovi fanovi mentalno jaci?

Gresis

pre 4 godine

@Oliver, samoubistvo je kukavicki cin. nema tu hrabrosti. Smrt je poslednji cin (ovozemaljakog zivota). Veca hrabrost je potrebna da se zivi, da se bori i uvek iznova ustaje i pada. Ljudi se ne boje smrti, vec umiranja. ne boje se nepostojanja, vec agonije u postojanju. bolest je strasna, jer muci coveka, a smrt je smiraj, spokoj, kraj svake muke. Nije starost strasna, vec samoca, pa jos skopcana da bolescu ili tugom - to je jezivo. E tu treba da budes hrabar i jak da zivis i boris se do zadnjeg daha. to je heroizam. a da se ubijes - to je cin kukavice.

Ne znam, nisam stručnjak

pre 4 godine

@(Bolton, 09. septembar 2021 23:46)

Menjajte nešto, za početak - sebe. 4-godišnjak ne treba da zna šifre za računar. Prvo krupna motorika, pa fina... razvoj govora i socijalnih veština. Mi menjamo programere u firmi. Zašto? Zato što apsolutno nisu za timski rad, a i ruku na srce većina je ć*knuta.

Dekstee

pre 4 godine

@Bolton

A pretpostavljam da vam sin ne moze uhvatiti loptu kad je bacite prema njemu iz vise pokusaja.
Ovo je bez neke lose namere…

Budući bajker

pre 4 godine

Da se razumemo, nisam doktor, samo iznosim moje ograničeno znanje o ovome, zato se treba konstatovati sa stručnim licima tj. doktorima.

Samoubistvo je često produkt poremećaja hormona ili nedostatak istih kao što je seratonin koji utiče na naše raspoloženje i sreću. Oduzmite to i dobijate ovo kao rezultat. To se može desiti usled preteranog stresa i može voditi do depresije i goreg. Ukoliko ignorišete simptome, BIĆE Vam sve gore i gore. Nekada u lakšim slučajevima je potrebno posetiti psihologa zbog razgovora koje poznaje ljudsku psihu a nekad će Vam biti potreban lek kako bi Vam veštački vratio seratinin, recimo.

Izvinjavam se zbog zida teksta, ali morao sam da iznesem srž problema. Hvala na razumevanju!

EU Citizen

pre 4 godine

Nisi ti nikakav fan, kad si mogla da se ubiješ pre finala US Opena :)) Šalu na stranu, neka sa svojim životom svako radi šta hoće, pošto je samo njegov, i niti država niti iko drugi nema pravo da ga sprečava ni da ga uništi na način po izboru, ni da ga sebi oduzme, već samo da savetuje da to ne radi, ali život je previše kratak da bi se vreme i energija trošili na sažaljevanje samoubica, narkomana i sličnih.

Искуство

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.
(Washington, 09. septembar 2021 23:10)

Ne bas ponosno,ali priznajem.
Moj sin od 1 godine,vecina njegovih vrsnjaka u vrticu vrlo slicno.
Sad sa 4 godine pravi tabele u Wordu,pise nesto,menja font slova,velicinu,boju.
Sam lagano upali komp,ukuca sifru koju smo mu mi rekli(nije teska,njegovo ime i broj 1)udje na you tube, ukuca pocetna slova onoga sta ga zanima,vrlo lako nadje sta mu treba
Mislim da ce sa 6 god bolje baratati kompom od mene.
Ne pisem ovo da se hvalim,ni najmanje
(Bolton, 9. septembar 2021 23:46)

Пријатељу, иако се не поносиш тиме, ти си одговоран за то како живи твоје дете. Мој пријатељ програмер је тако био поносан што му дете не испушта таблет, све као дете капира, све зна на таблету - надајћи се да ће оно постати још бољи програмер од њега. Дете је убрзо почело да "прича" са теблетом, испуштајући звукове које чује нпр. у игрицама, а говор се слабо развијао, и све остало што прати развој детета је полако изостајало. Убрзо су обишли све клинике, дете је нажалост постало аутистично. Све се распало, а пакао постоји, ето то је пакао. Пријатељски савет - води дете некуд у шуму, брвнару, играј се са њим и причај, нека слаже коцке, деље дрво, било шта...док још није касно. Уздравље.

Crnogorka

pre 4 godine

Bolton, 09. septembar 2021 23:46
I ne treba druže da se hvališ, to zna većina djece čiji roditelji nemaju vremena ili želje da ih povedu negdje da se igraju u pijesku, da igraju lopte ili žmurke sa njima, da love leptire, pecaju, da im čitaju knjigu... Surova istina je da, kad dođu umorni kući najlakše im je da im daju šifru od kompjutera umjesto da provedu kvalitetno vrijeme sa svojom djecom. Djeci treba razvijati različite vrste inteligencije, a taj rad kojim se roditelji hvale ili ne hvale :) na kompjuteru i telefonu je radnja koju i majmun poslije određenog broja pokušaja nauči.

s1pac

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.
(Washington, 09. septembar 2021 23:10)

Ne bas ponosno,ali priznajem.
Moj sin od 1 godine,vecina njegovih vrsnjaka u vrticu vrlo slicno.
Sad sa 4 godine pravi tabele u Wordu,pise nesto,menja font slova,velicinu,boju.
Sam lagano upali komp,ukuca sifru koju smo mu mi rekli(nije teska,njegovo ime i broj 1)udje na you tube, ukuca pocetna slova onoga sta ga zanima,vrlo lako nadje sta mu treba
Mislim da ce sa 6 god bolje baratati kompom od mene.
Ne pisem ovo da se hvalim,ni najmanje
(Bolton, 09. septembar 2021 23:46)

I nije za pohvalu… moj sin ima 10 god. i igra basket,vozimo bicikle i igra se sa drugom decom u parku (decom koja ne prave tabele i fontove),a pored toga čita knjige,eeej da čita prave knjige…i da hvalim se time..

Jova

pre 4 godine

Izvini drugar, ali najveci broj samoubica su ljudi koji su mentalno bolesni, bez silovanja bez uticaja "bolesnog" drustva. Poznajem dvoje takvih. Jedna osoba se ubila, druga je pokusala nekoliko puta. Mislim da ne razumes mentalnu bolest, i iskren da budem, nama koji to nemaju jeste u veliku ruku neobjasnjivo.
(ma daj, 09. septembar 2021 23:53)

Mislim da ti ne razumeš uzrok mentalne bolesti, koji pored genetsko uređene psihičke preosetljivosti upravo uključuje ponašanje društva u kojem živimo. Da to isto društvo ima više saosećanja i empatije za svakog od njegovih članova, mentalno bolesni ljudi bi bili manje bolesni, ili ne uopšte.

Gavra

pre 4 godine

"Ne znam sa kojim pravom oduzme sebi život koji nije sama sebi podarila već Gospod Bog? Očigledno nije bila svesna kakva kazna Božja će je snaći zbog uništavanja nečega što nije njeno već joj je dato…Smiluj se njenoj grešnoj duši Gospode…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 9. septembar 2021 23:49)"

Ako joj je Bog kako kazes dao zivot,Bog svemocni i najmocniji u Vasioni,zasto je dozvolio da dodje do razloga zbog kojeg bi ona digla ruku na sebe?Zasto to nije sprecio ako je svemocan?I otkud ti znas koji je bio njen Bog i da li je ona uopste verovala u Boga?Na ovakva pitanja na koja verski fanatici nemaju konkretan odgovor obicno stigne njihov odgovor "cudni su putevi Svevisnjeg".Koji to Bog,Stvoritelj,dozvoljava da mu se stado,ono koje je stvorio ubije,da mu ne pomogne i izbavi ga iz nevolje da bi ga onda kaznio?Ako je njeno samoubistvo delo djavolje onda taj Bog koji to nije sprecio i dozvolio je da mu stado padne pod djavolji uticaj nije svemocan i najmocniji i nije ni Bog.

milan

pre 4 godine

Samoubice su u stvari jedini ljudi koji su prevarili smrt!
(Oliver, 09. septembar 2021 23:43)

Pogresno. Ne moze se prevariti smrt. Samoubistvom se nista ne resava. Najvece zlo je sto veliki broj ljudi pogresno veruje u neki drugi zivot posle smrti pa uzalud gine u ratovima misleci da ga ceka nesto drugo negde drugde ili se samoubija. Nema drugog zivota. To je sto je, uzmi zivot u svoje ruke, dobra klopa i pice, seks, putovanja... svako moze ako zapne i ako nije kukavica da maksimalno uziva u zivotu. Nikad nije kasno ni da se covek razvede, ni da pobegne u bogatu zemlju, ni da zavrsi skolu ili kurs...

Horhe Valdano

pre 4 godine

Ne bas ponosno,ali priznajem.
Moj sin od 1 godine,vecina njegovih vrsnjaka u vrticu vrlo slicno.
Sad sa 4 godine pravi tabele u Wordu,pise nesto,menja font slova,velicinu,boju.
Sam lagano upali komp,ukuca sifru koju smo mu mi rekli(nije teska,njegovo ime i broj 1)udje na you tube, ukuca pocetna slova onoga sta ga zanima,vrlo lako nadje sta mu treba
Mislim da ce sa 6 god bolje baratati kompom od mene.
Ne pisem ovo da se hvalim,ni najmanje
(Bolton, 9. septembar 2021 23:46)
Da li je nekada igrao klikere? Da li zna sta su zmurke? I nemas bas cime da se hvalis, trebalo bi da si zabrinut...

zoomax

pre 4 godine

Internet je uništio čovečanstvo u svakom smislu, kao i roditelji koji se hvale koliko im je dete od 4 godine nadareno na kompu. Sramno.

Pera kojot

pre 4 godine

p.s.s. slazem se sa Loznicom, Gucevom i Cer, mada ga je on malo preterao i zato je dobio tolike minuse, gospod bog, sveti, vamo tamo, ali da je greh jeste i za sve ali za sve postoji resenje, koliko je samo mladih ljudi u mpm okruzenju pduzelo sebi zivot a o istom pojma nisu imali, zbog losih ocena, pa zbog straha sta ce roditelji da im kazu zbog bekog pogresnog korana, zbog neuzvracene ljubavi za kpju su mislili da je za ceo zivot, ljudi, ocene su nebitne, bitno je da ste snalazljivi i vredni i posteni, ljubav dodje i porodje, ako nije potrajala, nije prava, docice druga, ljutnja roditelja na lose ocene ili na pogresan korak je samo deo vaspitanja da biste postali bolji ljudi, sto bi rekao pokojni Patrijarh Pavle "Budite ljudi" i . (tacka)

Enfant Terible

pre 4 godine

Ne znam sa kojim pravom oduzme sebi život koji nije sama sebi podarila već Gospod Bog? Očigledno nije bila svesna kakva kazna Božja će je snaći zbog uništavanja nečega što nije njeno već joj je dato…Smiluj se njenoj grešnoj duši Gospode…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 09. septembar 2021 23:49)

Kakav si ti .... (cenzurisano zbog neprimerenog sadrzaja)

Pera kojot

pre 4 godine

to je ono kada se toliko divis nekome i toliko bi voleo/la buducnost sa nekim da prosto nema izlaza i onda shvatis da je taj neko ozrnjen/udata i da je srecan u zivotu i uspesan i zadovoljan sa svojoj/im zenom/muzrm.... ali ne treba ocajavati i dizati ruku na sebe ja sam bas takvu jednu devojku, nedostiznu, neodoljivu, van moje lige, prelepu..... i ozenio i to samo svojom trudom, trudom i tridom i eto sada 15 godina kasnije dve prelepe devojcice, uzivajte u zivotu, za sada znamo da je samo jedan.

Lošmi2

pre 4 godine

@Nenad

Dragi Nenade. Ja sam prevazišao kliničku depresiju (da kažemo zalečio). Više od mesec dana mi nije bilo do života i nije prošao dan da ne pomislim na suicid. Ne radi se tu o nečijoj "mekoći" verujte mi. Ja sam u životu prošao svašta. Jednostavno, čovekovim emocijama i razmišljanje upravlja "hemija" u njemu. Kada dođe do dizbalansa, dolazi i do promene raspoloženja, emocija, razmišljanja. Ne dao Vam Bog da se zaglavite u depresiji. Najgore nešto. Ne samoubijaju se džabe i najbogatiji i najpoznatiji ljudi na svetu.

Čeki opinionista del cazzo

pre 4 godine

@Oliver.

Sinko, podsetio bih te na dijalog iz drame "Sveti Georgije ubija aždahu":

"Deko ustani, može nešto da ti se desi"

"Bolje da umrem nego nešto da mi se desi !"

Postoje stvari gore od smrti . I deka to zna. Zato bi i radije kukavički otišao u smrt nego da čeka to dešavanje gore od smrti.
Pacijenti koji traže eutanaziju su takođe dobar primer ...
Nekada je smrt olakšanje,a za to ne treba hrabrost.U ovom slučaju je smrt u stvari kretanje linijom manjeg otpora.
A to definitivno nije hrabrost.

Pera kojot

pre 4 godine

nenade druze, prijatelju, nemoj da pises ili ili o nepoznatom licu o kome apsolutno nikakve veze nemas, to nije ili ili nego ili ili ili ili ili ......... (nema u simbolima znak za beskonacno ali njega bi stavio posle ovih tacaka) nisi psihijatar ili kpjim slucajem ako jesi, onda si veoma los

Legolas

pre 4 godine

Ne znam sa kojim pravom oduzme sebi život koji nije sama sebi podarila već Gospod Bog? Očigledno nije bila svesna kakva kazna Božja će je snaći zbog uništavanja nečega što nije njeno već joj je dato…Smiluj se njenoj grešnoj duši Gospode…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 09. septembar 2021 23:49) Znao sam da si psiho ali sada sam siguran da ti treba hitna pomoc…

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Da nije meditirala jogu ? Pitam ozbiljno, ne salim se.
(proliver, 09. septembar 2021 22:47)

Ako je tebi u ovoj priči pitanje takve prirode ozbiljno, onda nešto sa tobom definitivno nije u redu.

Aron

pre 4 godine

Verovatno ću umreti a neću shvatiti da li je čin samoubistva hrabrost ili kukavičluk...

Meni kao pasivnom posmatraču je samo jedno ... tuga bre .

Posebno što je Novakov fan jer to znači da ima malo mozga i da ga koristi.
Pardon, da ga je koristila.
(Čeki opinionista del cazzo, 9. septembar 2021 22:48)

To nije stvar ni kukavičluka ni hrabrosti već izbora. Nekom se više ne živi i to je tako, ne vidi više smisao svog postojanja u ovom svetu.

Washington

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.

neutral fe

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.
(Washington, 09. septembar 2021 23:10)

jeste, pre neta se niko nije samoubijao...

Filip

pre 4 godine

Posebno što je Novakov fan jer to znači da ima malo mozga i da ga koristi.
Pardon, da ga je koristila.
(Čeki opinionista del cazzo, 09. septembar 2021 22:48)
Navijati za njega znaci biti pametan?

Oki

pre 4 godine

Koji ste vi mozgovi. Pa ovo može samo da mu bude još jedna inspiracija da osvoji. Koliko samo ljubavi i hvale je devojka pokazala u ovim tekstovima može da motiviše Novaka još više.

Ne vredi, nepopravljiv narod, svi uvek protiv nas...

ivke

pre 4 godine

Samoubistvo....oduzimanje sopstvenog zivota u kom bol/patnja nadjacaju mehanizme odbrane i volju/srecu za zivotom. Na nesrecu, ima problema koji prosto nisu resivi, samo se odlazu i izjedaju coveka, koji propada i umno i fizicki, koji s godinama nije isti i gubi svoj identitet... ili cijim bi delimicnim resavanjem doslo do patnje vise osoba, na kraju razumna racunica kad se podvuce crta bude oduzimanje jednog zivota nego unesrecenje vise osoba...toliko. Kao sto sve nije crno ili belo, tako i to se moze smatrati kukaviclukom ili hrabroscu pa i podnosenjem licne zrtve radi viseg cilja. Naravno, ima i situacija kad je cist kukavicluk i bezobzirnost prema bliznjima.

Bolton

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.
(Washington, 09. septembar 2021 23:10)

Ne bas ponosno,ali priznajem.
Moj sin od 1 godine,vecina njegovih vrsnjaka u vrticu vrlo slicno.
Sad sa 4 godine pravi tabele u Wordu,pise nesto,menja font slova,velicinu,boju.
Sam lagano upali komp,ukuca sifru koju smo mu mi rekli(nije teska,njegovo ime i broj 1)udje na you tube, ukuca pocetna slova onoga sta ga zanima,vrlo lako nadje sta mu treba
Mislim da ce sa 6 god bolje baratati kompom od mene.
Ne pisem ovo da se hvalim,ni najmanje

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 4 godine

Ne znam sa kojim pravom oduzme sebi život koji nije sama sebi podarila već Gospod Bog? Očigledno nije bila svesna kakva kazna Božja će je snaći zbog uništavanja nečega što nije njeno već joj je dato…Smiluj se njenoj grešnoj duši Gospode…

Millennium

pre 4 godine

Da da, Novak je bitan. I to da li je rat protiv njega ili je patetika. A to što je nesrećna duša oduzela sebi život i lišila se mnogo toga, to nije bitno. Kakve veze ima.

Oliver

pre 4 godine

@ceki opinionista

Definitivno hrabrost. Svi ljudi se plase smrti,to je strah nad strahovima,to je kralj strahova. A oni su prevazišli taj strah i sami uzeli smrt pod njihovim uslovima,ne cekajuci je u strahu da stigne jednog dana. Samoubice su u stvari jedini ljudi koji su prevarili smrt!

Mikii

pre 4 godine

Nije to patetika, vec nedostatak pijeteta u tebi. 
Da bi docarao kako mu se nije svideo tekst, napisao je da je slomio casu. Kakva seljana.
(Sasa, 09. septembar 2021 22:50)

Napisao sam da sam slomio casu kao odgovor na patetiku Jelene Djokovic kojoj je pismo "slomilo srce". Ipak, da bi dokucio odredjeni nivo verovatno treba ponovo da se rodis. Setaj.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Toliko mu se divila i bio joj inspiracija, a onda se ubije. Pa ocito nije nista naucila od Novaka.. Istinski Novakov navijac je u dusi borac, ne odustaje ma koliko bilo tesko.

ma daj

pre 4 godine

Da li je bila Noletov fan ili Federerov ili Lebronov to malo menja stvari...cinjenica je da je mlada devojka sebi oduzela zivot. To govori dve stvari, ili je imala velike traume (silovanje, maltretiranje itd..) ili je produkt ovog bolesnog drustva koji nema ikakvog moralnog sadrzaja. Bez etike, bez kulture, istorije...buducnosti nema.
(Nenad, 9. septembar 2021 23:18)
---------------------------------------------------

Izvini drugar, ali najveci broj samoubica su ljudi koji su mentalno bolesni, bez silovanja bez uticaja "bolesnog" drustva. Poznajem dvoje takvih. Jedna osoba se ubila, druga je pokusala nekoliko puta. Mislim da ne razumes mentalnu bolest, i iskren da budem, nama koji to nemaju jeste u veliku ruku neobjasnjivo.

Nenad

pre 4 godine

Da li je bila Noletov fan ili Federerov ili Lebronov to malo menja stvari...cinjenica je da je mlada devojka sebi oduzela zivot. To govori dve stvari, ili je imala velike traume (silovanje, maltretiranje itd..) ili je produkt ovog bolesnog drustva koji nema ikakvog moralnog sadrzaja. Bez etike, bez kulture, istorije...buducnosti nema. Drustvo u kome su ljudi prazne kutije, drustvo u kome ce svaka mala prepreka nama "pokvariti dan" zbog koje ce nam "presednuti rucak". U takvom kolektivu najslabije karike dolaze do ovakvog zavrsetka.

kompleksi i priroda

pre 4 godine

Jetza želi u sve da se medijski meša da bi se stekao utisak da je ona glavna i napravila Novaka.
A u stvari se radi o lokalnoj lovkinji na sportiste, specijalizacija teniseri.
A ako uleti neki košarkaš odlično, a fudbaleri već pristaju lovkinjama niže intelektualne sfere.

my way

pre 4 godine

Тужно, да не причам да је ово последња ствар која је Новаку била потребна пред завршницу US Opena.

Sasa

pre 4 godine

Koliko patetike u ovom tekstu, slomih casu od muke.
(Mikii, 9. septembar 2021 22:22)

Nije to patetika, vec nedostatak pijeteta u tebi.
Da bi docarao kako mu se nije svideo tekst, napisao je da je slomio casu. Kakva seljana.

Čeki opinionista del cazzo

pre 4 godine

Verovatno ću umreti a neću shvatiti da li je čin samoubistva hrabrost ili kukavičluk...

Meni kao pasivnom posmatraču je samo jedno ... tuga bre .

Posebno što je Novakov fan jer to znači da ima malo mozga i da ga koristi.
Pardon, da ga je koristila.

Ivan V.

pre 4 godine

Sta sad ovo objavljuju pred polufinale i finale???Ne treba mu da se potresa i da nije fokusiran samo na meceve...ovo je tuzno ali moglo je da saceka do ponedeljka da se objavi.

Rudiment

pre 4 godine

Ovo je čisto psihološko propagandni rat protiv Novaka sad za US Open. Ako osoba i slučaj nisu izmišljeni, onda kakve veze taj tragični događaj ima sa time da osoba bila vatreni obožavalac Novaka? Zamislite da nesretni vatreni navijač Barselone izvrši samoubistvo i novinari objave njegove privatne ili javne ode fudbalskom timu. A i ova Jelena našla da se meša.

my way

pre 4 godine

Тужно, да не причам да је ово последња ствар која је Новаку била потребна пред завршницу US Opena.

Sasa

pre 4 godine

Koliko patetike u ovom tekstu, slomih casu od muke.
(Mikii, 9. septembar 2021 22:22)

Nije to patetika, vec nedostatak pijeteta u tebi.
Da bi docarao kako mu se nije svideo tekst, napisao je da je slomio casu. Kakva seljana.

ma daj

pre 4 godine

Da li je bila Noletov fan ili Federerov ili Lebronov to malo menja stvari...cinjenica je da je mlada devojka sebi oduzela zivot. To govori dve stvari, ili je imala velike traume (silovanje, maltretiranje itd..) ili je produkt ovog bolesnog drustva koji nema ikakvog moralnog sadrzaja. Bez etike, bez kulture, istorije...buducnosti nema.
(Nenad, 9. septembar 2021 23:18)
---------------------------------------------------

Izvini drugar, ali najveci broj samoubica su ljudi koji su mentalno bolesni, bez silovanja bez uticaja "bolesnog" drustva. Poznajem dvoje takvih. Jedna osoba se ubila, druga je pokusala nekoliko puta. Mislim da ne razumes mentalnu bolest, i iskren da budem, nama koji to nemaju jeste u veliku ruku neobjasnjivo.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Da nije meditirala jogu ? Pitam ozbiljno, ne salim se.
(proliver, 09. septembar 2021 22:47)

Ako je tebi u ovoj priči pitanje takve prirode ozbiljno, onda nešto sa tobom definitivno nije u redu.

Washington

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.

Ivan V.

pre 4 godine

Sta sad ovo objavljuju pred polufinale i finale???Ne treba mu da se potresa i da nije fokusiran samo na meceve...ovo je tuzno ali moglo je da saceka do ponedeljka da se objavi.

Rudiment

pre 4 godine

Ovo je čisto psihološko propagandni rat protiv Novaka sad za US Open. Ako osoba i slučaj nisu izmišljeni, onda kakve veze taj tragični događaj ima sa time da osoba bila vatreni obožavalac Novaka? Zamislite da nesretni vatreni navijač Barselone izvrši samoubistvo i novinari objave njegove privatne ili javne ode fudbalskom timu. A i ova Jelena našla da se meša.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Toliko mu se divila i bio joj inspiracija, a onda se ubije. Pa ocito nije nista naucila od Novaka.. Istinski Novakov navijac je u dusi borac, ne odustaje ma koliko bilo tesko.

neutral fe

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.
(Washington, 09. septembar 2021 23:10)

jeste, pre neta se niko nije samoubijao...

Bolton

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.
(Washington, 09. septembar 2021 23:10)

Ne bas ponosno,ali priznajem.
Moj sin od 1 godine,vecina njegovih vrsnjaka u vrticu vrlo slicno.
Sad sa 4 godine pravi tabele u Wordu,pise nesto,menja font slova,velicinu,boju.
Sam lagano upali komp,ukuca sifru koju smo mu mi rekli(nije teska,njegovo ime i broj 1)udje na you tube, ukuca pocetna slova onoga sta ga zanima,vrlo lako nadje sta mu treba
Mislim da ce sa 6 god bolje baratati kompom od mene.
Ne pisem ovo da se hvalim,ni najmanje

Aron

pre 4 godine

Verovatno ću umreti a neću shvatiti da li je čin samoubistva hrabrost ili kukavičluk...

Meni kao pasivnom posmatraču je samo jedno ... tuga bre .

Posebno što je Novakov fan jer to znači da ima malo mozga i da ga koristi.
Pardon, da ga je koristila.
(Čeki opinionista del cazzo, 9. septembar 2021 22:48)

To nije stvar ni kukavičluka ni hrabrosti već izbora. Nekom se više ne živi i to je tako, ne vidi više smisao svog postojanja u ovom svetu.

Oki

pre 4 godine

Koji ste vi mozgovi. Pa ovo može samo da mu bude još jedna inspiracija da osvoji. Koliko samo ljubavi i hvale je devojka pokazala u ovim tekstovima može da motiviše Novaka još više.

Ne vredi, nepopravljiv narod, svi uvek protiv nas...

Nenad

pre 4 godine

Da li je bila Noletov fan ili Federerov ili Lebronov to malo menja stvari...cinjenica je da je mlada devojka sebi oduzela zivot. To govori dve stvari, ili je imala velike traume (silovanje, maltretiranje itd..) ili je produkt ovog bolesnog drustva koji nema ikakvog moralnog sadrzaja. Bez etike, bez kulture, istorije...buducnosti nema. Drustvo u kome su ljudi prazne kutije, drustvo u kome ce svaka mala prepreka nama "pokvariti dan" zbog koje ce nam "presednuti rucak". U takvom kolektivu najslabije karike dolaze do ovakvog zavrsetka.

Oliver

pre 4 godine

@ceki opinionista

Definitivno hrabrost. Svi ljudi se plase smrti,to je strah nad strahovima,to je kralj strahova. A oni su prevazišli taj strah i sami uzeli smrt pod njihovim uslovima,ne cekajuci je u strahu da stigne jednog dana. Samoubice su u stvari jedini ljudi koji su prevarili smrt!

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 4 godine

Ne znam sa kojim pravom oduzme sebi život koji nije sama sebi podarila već Gospod Bog? Očigledno nije bila svesna kakva kazna Božja će je snaći zbog uništavanja nečega što nije njeno već joj je dato…Smiluj se njenoj grešnoj duši Gospode…

Millennium

pre 4 godine

Da da, Novak je bitan. I to da li je rat protiv njega ili je patetika. A to što je nesrećna duša oduzela sebi život i lišila se mnogo toga, to nije bitno. Kakve veze ima.

Čeki opinionista del cazzo

pre 4 godine

Verovatno ću umreti a neću shvatiti da li je čin samoubistva hrabrost ili kukavičluk...

Meni kao pasivnom posmatraču je samo jedno ... tuga bre .

Posebno što je Novakov fan jer to znači da ima malo mozga i da ga koristi.
Pardon, da ga je koristila.

ivke

pre 4 godine

Samoubistvo....oduzimanje sopstvenog zivota u kom bol/patnja nadjacaju mehanizme odbrane i volju/srecu za zivotom. Na nesrecu, ima problema koji prosto nisu resivi, samo se odlazu i izjedaju coveka, koji propada i umno i fizicki, koji s godinama nije isti i gubi svoj identitet... ili cijim bi delimicnim resavanjem doslo do patnje vise osoba, na kraju razumna racunica kad se podvuce crta bude oduzimanje jednog zivota nego unesrecenje vise osoba...toliko. Kao sto sve nije crno ili belo, tako i to se moze smatrati kukaviclukom ili hrabroscu pa i podnosenjem licne zrtve radi viseg cilja. Naravno, ima i situacija kad je cist kukavicluk i bezobzirnost prema bliznjima.

kompleksi i priroda

pre 4 godine

Jetza želi u sve da se medijski meša da bi se stekao utisak da je ona glavna i napravila Novaka.
A u stvari se radi o lokalnoj lovkinji na sportiste, specijalizacija teniseri.
A ako uleti neki košarkaš odlično, a fudbaleri već pristaju lovkinjama niže intelektualne sfere.

Mikii

pre 4 godine

Nije to patetika, vec nedostatak pijeteta u tebi. 
Da bi docarao kako mu se nije svideo tekst, napisao je da je slomio casu. Kakva seljana.
(Sasa, 09. septembar 2021 22:50)

Napisao sam da sam slomio casu kao odgovor na patetiku Jelene Djokovic kojoj je pismo "slomilo srce". Ipak, da bi dokucio odredjeni nivo verovatno treba ponovo da se rodis. Setaj.

Filip

pre 4 godine

Posebno što je Novakov fan jer to znači da ima malo mozga i da ga koristi.
Pardon, da ga je koristila.
(Čeki opinionista del cazzo, 09. septembar 2021 22:48)
Navijati za njega znaci biti pametan?

Horhe Valdano

pre 4 godine

Ne bas ponosno,ali priznajem.
Moj sin od 1 godine,vecina njegovih vrsnjaka u vrticu vrlo slicno.
Sad sa 4 godine pravi tabele u Wordu,pise nesto,menja font slova,velicinu,boju.
Sam lagano upali komp,ukuca sifru koju smo mu mi rekli(nije teska,njegovo ime i broj 1)udje na you tube, ukuca pocetna slova onoga sta ga zanima,vrlo lako nadje sta mu treba
Mislim da ce sa 6 god bolje baratati kompom od mene.
Ne pisem ovo da se hvalim,ni najmanje
(Bolton, 9. septembar 2021 23:46)
Da li je nekada igrao klikere? Da li zna sta su zmurke? I nemas bas cime da se hvalis, trebalo bi da si zabrinut...

Lošmi2

pre 4 godine

@Nenad

Dragi Nenade. Ja sam prevazišao kliničku depresiju (da kažemo zalečio). Više od mesec dana mi nije bilo do života i nije prošao dan da ne pomislim na suicid. Ne radi se tu o nečijoj "mekoći" verujte mi. Ja sam u životu prošao svašta. Jednostavno, čovekovim emocijama i razmišljanje upravlja "hemija" u njemu. Kada dođe do dizbalansa, dolazi i do promene raspoloženja, emocija, razmišljanja. Ne dao Vam Bog da se zaglavite u depresiji. Najgore nešto. Ne samoubijaju se džabe i najbogatiji i najpoznatiji ljudi na svetu.

zoomax

pre 4 godine

Internet je uništio čovečanstvo u svakom smislu, kao i roditelji koji se hvale koliko im je dete od 4 godine nadareno na kompu. Sramno.

Čeki opinionista del cazzo

pre 4 godine

@Oliver.

Sinko, podsetio bih te na dijalog iz drame "Sveti Georgije ubija aždahu":

"Deko ustani, može nešto da ti se desi"

"Bolje da umrem nego nešto da mi se desi !"

Postoje stvari gore od smrti . I deka to zna. Zato bi i radije kukavički otišao u smrt nego da čeka to dešavanje gore od smrti.
Pacijenti koji traže eutanaziju su takođe dobar primer ...
Nekada je smrt olakšanje,a za to ne treba hrabrost.U ovom slučaju je smrt u stvari kretanje linijom manjeg otpora.
A to definitivno nije hrabrost.

Искуство

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.
(Washington, 09. septembar 2021 23:10)

Ne bas ponosno,ali priznajem.
Moj sin od 1 godine,vecina njegovih vrsnjaka u vrticu vrlo slicno.
Sad sa 4 godine pravi tabele u Wordu,pise nesto,menja font slova,velicinu,boju.
Sam lagano upali komp,ukuca sifru koju smo mu mi rekli(nije teska,njegovo ime i broj 1)udje na you tube, ukuca pocetna slova onoga sta ga zanima,vrlo lako nadje sta mu treba
Mislim da ce sa 6 god bolje baratati kompom od mene.
Ne pisem ovo da se hvalim,ni najmanje
(Bolton, 9. septembar 2021 23:46)

Пријатељу, иако се не поносиш тиме, ти си одговоран за то како живи твоје дете. Мој пријатељ програмер је тако био поносан што му дете не испушта таблет, све као дете капира, све зна на таблету - надајћи се да ће оно постати још бољи програмер од њега. Дете је убрзо почело да "прича" са теблетом, испуштајући звукове које чује нпр. у игрицама, а говор се слабо развијао, и све остало што прати развој детета је полако изостајало. Убрзо су обишли све клинике, дете је нажалост постало аутистично. Све се распало, а пакао постоји, ето то је пакао. Пријатељски савет - води дете некуд у шуму, брвнару, играј се са њим и причај, нека слаже коцке, деље дрво, било шта...док још није касно. Уздравље.

Legolas

pre 4 godine

Ne znam sa kojim pravom oduzme sebi život koji nije sama sebi podarila već Gospod Bog? Očigledno nije bila svesna kakva kazna Božja će je snaći zbog uništavanja nečega što nije njeno već joj je dato…Smiluj se njenoj grešnoj duši Gospode…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 09. septembar 2021 23:49) Znao sam da si psiho ali sada sam siguran da ti treba hitna pomoc…

Pera kojot

pre 4 godine

nenade druze, prijatelju, nemoj da pises ili ili o nepoznatom licu o kome apsolutno nikakve veze nemas, to nije ili ili nego ili ili ili ili ili ......... (nema u simbolima znak za beskonacno ali njega bi stavio posle ovih tacaka) nisi psihijatar ili kpjim slucajem ako jesi, onda si veoma los

milan

pre 4 godine

Samoubice su u stvari jedini ljudi koji su prevarili smrt!
(Oliver, 09. septembar 2021 23:43)

Pogresno. Ne moze se prevariti smrt. Samoubistvom se nista ne resava. Najvece zlo je sto veliki broj ljudi pogresno veruje u neki drugi zivot posle smrti pa uzalud gine u ratovima misleci da ga ceka nesto drugo negde drugde ili se samoubija. Nema drugog zivota. To je sto je, uzmi zivot u svoje ruke, dobra klopa i pice, seks, putovanja... svako moze ako zapne i ako nije kukavica da maksimalno uziva u zivotu. Nikad nije kasno ni da se covek razvede, ni da pobegne u bogatu zemlju, ni da zavrsi skolu ili kurs...

Ne znam, nisam stručnjak

pre 4 godine

@(Bolton, 09. septembar 2021 23:46)

Menjajte nešto, za početak - sebe. 4-godišnjak ne treba da zna šifre za računar. Prvo krupna motorika, pa fina... razvoj govora i socijalnih veština. Mi menjamo programere u firmi. Zašto? Zato što apsolutno nisu za timski rad, a i ruku na srce većina je ć*knuta.

Gresis

pre 4 godine

@Oliver, samoubistvo je kukavicki cin. nema tu hrabrosti. Smrt je poslednji cin (ovozemaljakog zivota). Veca hrabrost je potrebna da se zivi, da se bori i uvek iznova ustaje i pada. Ljudi se ne boje smrti, vec umiranja. ne boje se nepostojanja, vec agonije u postojanju. bolest je strasna, jer muci coveka, a smrt je smiraj, spokoj, kraj svake muke. Nije starost strasna, vec samoca, pa jos skopcana da bolescu ili tugom - to je jezivo. E tu treba da budes hrabar i jak da zivis i boris se do zadnjeg daha. to je heroizam. a da se ubijes - to je cin kukavice.

Olja

pre 4 godine

Bolton@
,,Ne pisem da se hvalim ...".

Ali se ipak hvalite.
Da nije tako, kad ste vec vidjeli kuda to vodi, nije valjda da djetetetu tog uzrasta, niste mogli onemoguciti koriscenje interneta.

Pera kojot

pre 4 godine

to je ono kada se toliko divis nekome i toliko bi voleo/la buducnost sa nekim da prosto nema izlaza i onda shvatis da je taj neko ozrnjen/udata i da je srecan u zivotu i uspesan i zadovoljan sa svojoj/im zenom/muzrm.... ali ne treba ocajavati i dizati ruku na sebe ja sam bas takvu jednu devojku, nedostiznu, neodoljivu, van moje lige, prelepu..... i ozenio i to samo svojom trudom, trudom i tridom i eto sada 15 godina kasnije dve prelepe devojcice, uzivajte u zivotu, za sada znamo da je samo jedan.

Pera kojot

pre 4 godine

p.s.s. slazem se sa Loznicom, Gucevom i Cer, mada ga je on malo preterao i zato je dobio tolike minuse, gospod bog, sveti, vamo tamo, ali da je greh jeste i za sve ali za sve postoji resenje, koliko je samo mladih ljudi u mpm okruzenju pduzelo sebi zivot a o istom pojma nisu imali, zbog losih ocena, pa zbog straha sta ce roditelji da im kazu zbog bekog pogresnog korana, zbog neuzvracene ljubavi za kpju su mislili da je za ceo zivot, ljudi, ocene su nebitne, bitno je da ste snalazljivi i vredni i posteni, ljubav dodje i porodje, ako nije potrajala, nije prava, docice druga, ljutnja roditelja na lose ocene ili na pogresan korak je samo deo vaspitanja da biste postali bolji ljudi, sto bi rekao pokojni Patrijarh Pavle "Budite ljudi" i . (tacka)

Enfant Terible

pre 4 godine

Ne znam sa kojim pravom oduzme sebi život koji nije sama sebi podarila već Gospod Bog? Očigledno nije bila svesna kakva kazna Božja će je snaći zbog uništavanja nečega što nije njeno već joj je dato…Smiluj se njenoj grešnoj duši Gospode…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 09. septembar 2021 23:49)

Kakav si ti .... (cenzurisano zbog neprimerenog sadrzaja)

Gavra

pre 4 godine

"Ne znam sa kojim pravom oduzme sebi život koji nije sama sebi podarila već Gospod Bog? Očigledno nije bila svesna kakva kazna Božja će je snaći zbog uništavanja nečega što nije njeno već joj je dato…Smiluj se njenoj grešnoj duši Gospode…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 9. septembar 2021 23:49)"

Ako joj je Bog kako kazes dao zivot,Bog svemocni i najmocniji u Vasioni,zasto je dozvolio da dodje do razloga zbog kojeg bi ona digla ruku na sebe?Zasto to nije sprecio ako je svemocan?I otkud ti znas koji je bio njen Bog i da li je ona uopste verovala u Boga?Na ovakva pitanja na koja verski fanatici nemaju konkretan odgovor obicno stigne njihov odgovor "cudni su putevi Svevisnjeg".Koji to Bog,Stvoritelj,dozvoljava da mu se stado,ono koje je stvorio ubije,da mu ne pomogne i izbavi ga iz nevolje da bi ga onda kaznio?Ako je njeno samoubistvo delo djavolje onda taj Bog koji to nije sprecio i dozvolio je da mu stado padne pod djavolji uticaj nije svemocan i najmocniji i nije ni Bog.

Crnogorka

pre 4 godine

Bolton, 09. septembar 2021 23:46
I ne treba druže da se hvališ, to zna većina djece čiji roditelji nemaju vremena ili želje da ih povedu negdje da se igraju u pijesku, da igraju lopte ili žmurke sa njima, da love leptire, pecaju, da im čitaju knjigu... Surova istina je da, kad dođu umorni kući najlakše im je da im daju šifru od kompjutera umjesto da provedu kvalitetno vrijeme sa svojom djecom. Djeci treba razvijati različite vrste inteligencije, a taj rad kojim se roditelji hvale ili ne hvale :) na kompjuteru i telefonu je radnja koju i majmun poslije određenog broja pokušaja nauči.

s1pac

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.
(Washington, 09. septembar 2021 23:10)

Ne bas ponosno,ali priznajem.
Moj sin od 1 godine,vecina njegovih vrsnjaka u vrticu vrlo slicno.
Sad sa 4 godine pravi tabele u Wordu,pise nesto,menja font slova,velicinu,boju.
Sam lagano upali komp,ukuca sifru koju smo mu mi rekli(nije teska,njegovo ime i broj 1)udje na you tube, ukuca pocetna slova onoga sta ga zanima,vrlo lako nadje sta mu treba
Mislim da ce sa 6 god bolje baratati kompom od mene.
Ne pisem ovo da se hvalim,ni najmanje
(Bolton, 09. septembar 2021 23:46)

I nije za pohvalu… moj sin ima 10 god. i igra basket,vozimo bicikle i igra se sa drugom decom u parku (decom koja ne prave tabele i fontove),a pored toga čita knjige,eeej da čita prave knjige…i da hvalim se time..

Jova

pre 4 godine

Izvini drugar, ali najveci broj samoubica su ljudi koji su mentalno bolesni, bez silovanja bez uticaja "bolesnog" drustva. Poznajem dvoje takvih. Jedna osoba se ubila, druga je pokusala nekoliko puta. Mislim da ne razumes mentalnu bolest, i iskren da budem, nama koji to nemaju jeste u veliku ruku neobjasnjivo.
(ma daj, 09. septembar 2021 23:53)

Mislim da ti ne razumeš uzrok mentalne bolesti, koji pored genetsko uređene psihičke preosetljivosti upravo uključuje ponašanje društva u kojem živimo. Da to isto društvo ima više saosećanja i empatije za svakog od njegovih članova, mentalno bolesni ljudi bi bili manje bolesni, ili ne uopšte.

EU Citizen

pre 4 godine

Nisi ti nikakav fan, kad si mogla da se ubiješ pre finala US Opena :)) Šalu na stranu, neka sa svojim životom svako radi šta hoće, pošto je samo njegov, i niti država niti iko drugi nema pravo da ga sprečava ni da ga uništi na način po izboru, ni da ga sebi oduzme, već samo da savetuje da to ne radi, ali život je previše kratak da bi se vreme i energija trošili na sažaljevanje samoubica, narkomana i sličnih.

vidoje

pre 4 godine

Sta sve nece upotrebiti ne bi li Djokovica sprecili na neki nacin da osvoji USO. Mogli su da navedu jos 50 koji su se danas ubili i da nadju da su bili "Djokovicevi najverniji fanovi". Kako to da se nikad nije desilo Federeru koji ima 6 godina duzu karijeru ... ili Nadalu? Valjda i oni imaju fanove. Ili su njihovi fanovi mentalno jaci?

Tko leti, vrijedi!

pre 4 godine

Samoubistvo....oduzimanje sopstvenog zivota u kom bol/patnja nadjacaju mehanizme odbrane i volju/srecu za zivotom. Na nesrecu, ima problema koji prosto nisu resivi, samo se odlazu i izjedaju coveka, koji propada i umno i fizicki, koji s godinama nije isti i gubi svoj identitet... ili cijim bi delimicnim resavanjem doslo do patnje vise osoba, na kraju razumna racunica kad se podvuce crta bude oduzimanje jednog zivota nego unesrecenje vise osoba...toliko. Kao sto sve nije crno ili belo, tako i to se moze smatrati kukaviclukom ili hrabroscu pa i podnosenjem licne zrtve radi viseg cilja. Naravno, ima i situacija kad je cist kukavicluk i bezobzirnost prema bliznjima.
(ivke, 09. septembar 2021 23:12)

Ko je u stanju da "podvuče crtu", trebalo bi da bude u stanju i da potraži stručnu pomoć!

Dekstee

pre 4 godine

@Bolton

A pretpostavljam da vam sin ne moze uhvatiti loptu kad je bacite prema njemu iz vise pokusaja.
Ovo je bez neke lose namere…

Budući bajker

pre 4 godine

Da se razumemo, nisam doktor, samo iznosim moje ograničeno znanje o ovome, zato se treba konstatovati sa stručnim licima tj. doktorima.

Samoubistvo je često produkt poremećaja hormona ili nedostatak istih kao što je seratonin koji utiče na naše raspoloženje i sreću. Oduzmite to i dobijate ovo kao rezultat. To se može desiti usled preteranog stresa i može voditi do depresije i goreg. Ukoliko ignorišete simptome, BIĆE Vam sve gore i gore. Nekada u lakšim slučajevima je potrebno posetiti psihologa zbog razgovora koje poznaje ljudsku psihu a nekad će Vam biti potreban lek kako bi Vam veštački vratio seratinin, recimo.

Izvinjavam se zbog zida teksta, ali morao sam da iznesem srž problema. Hvala na razumevanju!

mina335

pre 4 godine

Treba u životu imati cilj, boriti se za nešto ili nekoga. Treba ceniti život i prisustvo na ovoj planeti jer je ono svakako ograničeno. Treba učiniti svoj život smislenim. Dovoljno je svakog jutra kupiti nekoj bakici iz komšiluka hleb ili pričuvati nekoj mami dete, odvesti nekog bolesnog lekaru ili prosto učiniti nešto za sopstveno zdravlje i eto vam smisla. Onda nema umora i besmisla, već si srećan što postojiš.

posmatrač

pre 4 godine

Definitivno hrabrost. Svi ljudi se plase smrti,to je strah nad strahovima,to je kralj strahova. A oni su prevazišli taj strah i sami uzeli smrt pod njihovim uslovima,ne cekajuci je u strahu da stigne jednog dana. Samoubice su u stvari jedini ljudi koji su prevarili smrt!
(Oliver, 09. septembar 2021 23:43)
Kakva hrabrost, u pitanju je samo bolest. Ozbiljna, teška i često mnogima u okolini skoro nevidljiva, do skoro samog ovakvog kraja. O kakvom strahu od smrti pišete? Pa ko to razmišlja o smrti, ukoliko ima normalan i ispunjen život. I niko tu ne može da prevari smrt, pošto ona u svakom slučaju dolazi u nekom trenutku, na kraju, kad god on bio. Ovim činom se samo napušta život, i jedino se time može “prevariti” život koji se živi.
Život se živi, a ne smrt. Smrt je samo kraj života.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 4 godine

Ne znam sa kojim pravom oduzme sebi život koji nije sama sebi podarila već Gospod Bog? Očigledno nije bila svesna kakva kazna Božja će je snaći zbog uništavanja nečega što nije njeno već joj je dato…Smiluj se njenoj grešnoj duši Gospode…

Bolton

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.
(Washington, 09. septembar 2021 23:10)

Ne bas ponosno,ali priznajem.
Moj sin od 1 godine,vecina njegovih vrsnjaka u vrticu vrlo slicno.
Sad sa 4 godine pravi tabele u Wordu,pise nesto,menja font slova,velicinu,boju.
Sam lagano upali komp,ukuca sifru koju smo mu mi rekli(nije teska,njegovo ime i broj 1)udje na you tube, ukuca pocetna slova onoga sta ga zanima,vrlo lako nadje sta mu treba
Mislim da ce sa 6 god bolje baratati kompom od mene.
Ne pisem ovo da se hvalim,ni najmanje

Mikii

pre 4 godine

Nije to patetika, vec nedostatak pijeteta u tebi. 
Da bi docarao kako mu se nije svideo tekst, napisao je da je slomio casu. Kakva seljana.
(Sasa, 09. septembar 2021 22:50)

Napisao sam da sam slomio casu kao odgovor na patetiku Jelene Djokovic kojoj je pismo "slomilo srce". Ipak, da bi dokucio odredjeni nivo verovatno treba ponovo da se rodis. Setaj.

Rudiment

pre 4 godine

Ovo je čisto psihološko propagandni rat protiv Novaka sad za US Open. Ako osoba i slučaj nisu izmišljeni, onda kakve veze taj tragični događaj ima sa time da osoba bila vatreni obožavalac Novaka? Zamislite da nesretni vatreni navijač Barselone izvrši samoubistvo i novinari objave njegove privatne ili javne ode fudbalskom timu. A i ova Jelena našla da se meša.

kompleksi i priroda

pre 4 godine

Jetza želi u sve da se medijski meša da bi se stekao utisak da je ona glavna i napravila Novaka.
A u stvari se radi o lokalnoj lovkinji na sportiste, specijalizacija teniseri.
A ako uleti neki košarkaš odlično, a fudbaleri već pristaju lovkinjama niže intelektualne sfere.

Oliver

pre 4 godine

@ceki opinionista

Definitivno hrabrost. Svi ljudi se plase smrti,to je strah nad strahovima,to je kralj strahova. A oni su prevazišli taj strah i sami uzeli smrt pod njihovim uslovima,ne cekajuci je u strahu da stigne jednog dana. Samoubice su u stvari jedini ljudi koji su prevarili smrt!

Čeki opinionista del cazzo

pre 4 godine

Verovatno ću umreti a neću shvatiti da li je čin samoubistva hrabrost ili kukavičluk...

Meni kao pasivnom posmatraču je samo jedno ... tuga bre .

Posebno što je Novakov fan jer to znači da ima malo mozga i da ga koristi.
Pardon, da ga je koristila.

Filip

pre 4 godine

Posebno što je Novakov fan jer to znači da ima malo mozga i da ga koristi.
Pardon, da ga je koristila.
(Čeki opinionista del cazzo, 09. septembar 2021 22:48)
Navijati za njega znaci biti pametan?

my way

pre 4 godine

Тужно, да не причам да је ово последња ствар која је Новаку била потребна пред завршницу US Opena.

Ivan V.

pre 4 godine

Sta sad ovo objavljuju pred polufinale i finale???Ne treba mu da se potresa i da nije fokusiran samo na meceve...ovo je tuzno ali moglo je da saceka do ponedeljka da se objavi.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Toliko mu se divila i bio joj inspiracija, a onda se ubije. Pa ocito nije nista naucila od Novaka.. Istinski Novakov navijac je u dusi borac, ne odustaje ma koliko bilo tesko.

Sasa

pre 4 godine

Koliko patetike u ovom tekstu, slomih casu od muke.
(Mikii, 9. septembar 2021 22:22)

Nije to patetika, vec nedostatak pijeteta u tebi.
Da bi docarao kako mu se nije svideo tekst, napisao je da je slomio casu. Kakva seljana.

ma daj

pre 4 godine

Da li je bila Noletov fan ili Federerov ili Lebronov to malo menja stvari...cinjenica je da je mlada devojka sebi oduzela zivot. To govori dve stvari, ili je imala velike traume (silovanje, maltretiranje itd..) ili je produkt ovog bolesnog drustva koji nema ikakvog moralnog sadrzaja. Bez etike, bez kulture, istorije...buducnosti nema.
(Nenad, 9. septembar 2021 23:18)
---------------------------------------------------

Izvini drugar, ali najveci broj samoubica su ljudi koji su mentalno bolesni, bez silovanja bez uticaja "bolesnog" drustva. Poznajem dvoje takvih. Jedna osoba se ubila, druga je pokusala nekoliko puta. Mislim da ne razumes mentalnu bolest, i iskren da budem, nama koji to nemaju jeste u veliku ruku neobjasnjivo.

Nenad

pre 4 godine

Da li je bila Noletov fan ili Federerov ili Lebronov to malo menja stvari...cinjenica je da je mlada devojka sebi oduzela zivot. To govori dve stvari, ili je imala velike traume (silovanje, maltretiranje itd..) ili je produkt ovog bolesnog drustva koji nema ikakvog moralnog sadrzaja. Bez etike, bez kulture, istorije...buducnosti nema. Drustvo u kome su ljudi prazne kutije, drustvo u kome ce svaka mala prepreka nama "pokvariti dan" zbog koje ce nam "presednuti rucak". U takvom kolektivu najslabije karike dolaze do ovakvog zavrsetka.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Da nije meditirala jogu ? Pitam ozbiljno, ne salim se.
(proliver, 09. septembar 2021 22:47)

Ako je tebi u ovoj priči pitanje takve prirode ozbiljno, onda nešto sa tobom definitivno nije u redu.

Oki

pre 4 godine

Koji ste vi mozgovi. Pa ovo može samo da mu bude još jedna inspiracija da osvoji. Koliko samo ljubavi i hvale je devojka pokazala u ovim tekstovima može da motiviše Novaka još više.

Ne vredi, nepopravljiv narod, svi uvek protiv nas...

neutral fe

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.
(Washington, 09. septembar 2021 23:10)

jeste, pre neta se niko nije samoubijao...

Washington

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.

ivke

pre 4 godine

Samoubistvo....oduzimanje sopstvenog zivota u kom bol/patnja nadjacaju mehanizme odbrane i volju/srecu za zivotom. Na nesrecu, ima problema koji prosto nisu resivi, samo se odlazu i izjedaju coveka, koji propada i umno i fizicki, koji s godinama nije isti i gubi svoj identitet... ili cijim bi delimicnim resavanjem doslo do patnje vise osoba, na kraju razumna racunica kad se podvuce crta bude oduzimanje jednog zivota nego unesrecenje vise osoba...toliko. Kao sto sve nije crno ili belo, tako i to se moze smatrati kukaviclukom ili hrabroscu pa i podnosenjem licne zrtve radi viseg cilja. Naravno, ima i situacija kad je cist kukavicluk i bezobzirnost prema bliznjima.

Aron

pre 4 godine

Verovatno ću umreti a neću shvatiti da li je čin samoubistva hrabrost ili kukavičluk...

Meni kao pasivnom posmatraču je samo jedno ... tuga bre .

Posebno što je Novakov fan jer to znači da ima malo mozga i da ga koristi.
Pardon, da ga je koristila.
(Čeki opinionista del cazzo, 9. septembar 2021 22:48)

To nije stvar ni kukavičluka ni hrabrosti već izbora. Nekom se više ne živi i to je tako, ne vidi više smisao svog postojanja u ovom svetu.

Millennium

pre 4 godine

Da da, Novak je bitan. I to da li je rat protiv njega ili je patetika. A to što je nesrećna duša oduzela sebi život i lišila se mnogo toga, to nije bitno. Kakve veze ima.

Pera kojot

pre 4 godine

to je ono kada se toliko divis nekome i toliko bi voleo/la buducnost sa nekim da prosto nema izlaza i onda shvatis da je taj neko ozrnjen/udata i da je srecan u zivotu i uspesan i zadovoljan sa svojoj/im zenom/muzrm.... ali ne treba ocajavati i dizati ruku na sebe ja sam bas takvu jednu devojku, nedostiznu, neodoljivu, van moje lige, prelepu..... i ozenio i to samo svojom trudom, trudom i tridom i eto sada 15 godina kasnije dve prelepe devojcice, uzivajte u zivotu, za sada znamo da je samo jedan.

Pera kojot

pre 4 godine

p.s.s. slazem se sa Loznicom, Gucevom i Cer, mada ga je on malo preterao i zato je dobio tolike minuse, gospod bog, sveti, vamo tamo, ali da je greh jeste i za sve ali za sve postoji resenje, koliko je samo mladih ljudi u mpm okruzenju pduzelo sebi zivot a o istom pojma nisu imali, zbog losih ocena, pa zbog straha sta ce roditelji da im kazu zbog bekog pogresnog korana, zbog neuzvracene ljubavi za kpju su mislili da je za ceo zivot, ljudi, ocene su nebitne, bitno je da ste snalazljivi i vredni i posteni, ljubav dodje i porodje, ako nije potrajala, nije prava, docice druga, ljutnja roditelja na lose ocene ili na pogresan korak je samo deo vaspitanja da biste postali bolji ljudi, sto bi rekao pokojni Patrijarh Pavle "Budite ljudi" i . (tacka)

milan

pre 4 godine

Samoubice su u stvari jedini ljudi koji su prevarili smrt!
(Oliver, 09. septembar 2021 23:43)

Pogresno. Ne moze se prevariti smrt. Samoubistvom se nista ne resava. Najvece zlo je sto veliki broj ljudi pogresno veruje u neki drugi zivot posle smrti pa uzalud gine u ratovima misleci da ga ceka nesto drugo negde drugde ili se samoubija. Nema drugog zivota. To je sto je, uzmi zivot u svoje ruke, dobra klopa i pice, seks, putovanja... svako moze ako zapne i ako nije kukavica da maksimalno uziva u zivotu. Nikad nije kasno ni da se covek razvede, ni da pobegne u bogatu zemlju, ni da zavrsi skolu ili kurs...

Legolas

pre 4 godine

Ne znam sa kojim pravom oduzme sebi život koji nije sama sebi podarila već Gospod Bog? Očigledno nije bila svesna kakva kazna Božja će je snaći zbog uništavanja nečega što nije njeno već joj je dato…Smiluj se njenoj grešnoj duši Gospode…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 09. septembar 2021 23:49) Znao sam da si psiho ali sada sam siguran da ti treba hitna pomoc…

Čeki opinionista del cazzo

pre 4 godine

@Oliver.

Sinko, podsetio bih te na dijalog iz drame "Sveti Georgije ubija aždahu":

"Deko ustani, može nešto da ti se desi"

"Bolje da umrem nego nešto da mi se desi !"

Postoje stvari gore od smrti . I deka to zna. Zato bi i radije kukavički otišao u smrt nego da čeka to dešavanje gore od smrti.
Pacijenti koji traže eutanaziju su takođe dobar primer ...
Nekada je smrt olakšanje,a za to ne treba hrabrost.U ovom slučaju je smrt u stvari kretanje linijom manjeg otpora.
A to definitivno nije hrabrost.

Enfant Terible

pre 4 godine

Ne znam sa kojim pravom oduzme sebi život koji nije sama sebi podarila već Gospod Bog? Očigledno nije bila svesna kakva kazna Božja će je snaći zbog uništavanja nečega što nije njeno već joj je dato…Smiluj se njenoj grešnoj duši Gospode…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 09. septembar 2021 23:49)

Kakav si ti .... (cenzurisano zbog neprimerenog sadrzaja)

Gresis

pre 4 godine

@Oliver, samoubistvo je kukavicki cin. nema tu hrabrosti. Smrt je poslednji cin (ovozemaljakog zivota). Veca hrabrost je potrebna da se zivi, da se bori i uvek iznova ustaje i pada. Ljudi se ne boje smrti, vec umiranja. ne boje se nepostojanja, vec agonije u postojanju. bolest je strasna, jer muci coveka, a smrt je smiraj, spokoj, kraj svake muke. Nije starost strasna, vec samoca, pa jos skopcana da bolescu ili tugom - to je jezivo. E tu treba da budes hrabar i jak da zivis i boris se do zadnjeg daha. to je heroizam. a da se ubijes - to je cin kukavice.

mina335

pre 4 godine

Treba u životu imati cilj, boriti se za nešto ili nekoga. Treba ceniti život i prisustvo na ovoj planeti jer je ono svakako ograničeno. Treba učiniti svoj život smislenim. Dovoljno je svakog jutra kupiti nekoj bakici iz komšiluka hleb ili pričuvati nekoj mami dete, odvesti nekog bolesnog lekaru ili prosto učiniti nešto za sopstveno zdravlje i eto vam smisla. Onda nema umora i besmisla, već si srećan što postojiš.

posmatrač

pre 4 godine

Definitivno hrabrost. Svi ljudi se plase smrti,to je strah nad strahovima,to je kralj strahova. A oni su prevazišli taj strah i sami uzeli smrt pod njihovim uslovima,ne cekajuci je u strahu da stigne jednog dana. Samoubice su u stvari jedini ljudi koji su prevarili smrt!
(Oliver, 09. septembar 2021 23:43)
Kakva hrabrost, u pitanju je samo bolest. Ozbiljna, teška i često mnogima u okolini skoro nevidljiva, do skoro samog ovakvog kraja. O kakvom strahu od smrti pišete? Pa ko to razmišlja o smrti, ukoliko ima normalan i ispunjen život. I niko tu ne može da prevari smrt, pošto ona u svakom slučaju dolazi u nekom trenutku, na kraju, kad god on bio. Ovim činom se samo napušta život, i jedino se time može “prevariti” život koji se živi.
Život se živi, a ne smrt. Smrt je samo kraj života.

Lošmi2

pre 4 godine

@Nenad

Dragi Nenade. Ja sam prevazišao kliničku depresiju (da kažemo zalečio). Više od mesec dana mi nije bilo do života i nije prošao dan da ne pomislim na suicid. Ne radi se tu o nečijoj "mekoći" verujte mi. Ja sam u životu prošao svašta. Jednostavno, čovekovim emocijama i razmišljanje upravlja "hemija" u njemu. Kada dođe do dizbalansa, dolazi i do promene raspoloženja, emocija, razmišljanja. Ne dao Vam Bog da se zaglavite u depresiji. Najgore nešto. Ne samoubijaju se džabe i najbogatiji i najpoznatiji ljudi na svetu.

Pera kojot

pre 4 godine

nenade druze, prijatelju, nemoj da pises ili ili o nepoznatom licu o kome apsolutno nikakve veze nemas, to nije ili ili nego ili ili ili ili ili ......... (nema u simbolima znak za beskonacno ali njega bi stavio posle ovih tacaka) nisi psihijatar ili kpjim slucajem ako jesi, onda si veoma los

Horhe Valdano

pre 4 godine

Ne bas ponosno,ali priznajem.
Moj sin od 1 godine,vecina njegovih vrsnjaka u vrticu vrlo slicno.
Sad sa 4 godine pravi tabele u Wordu,pise nesto,menja font slova,velicinu,boju.
Sam lagano upali komp,ukuca sifru koju smo mu mi rekli(nije teska,njegovo ime i broj 1)udje na you tube, ukuca pocetna slova onoga sta ga zanima,vrlo lako nadje sta mu treba
Mislim da ce sa 6 god bolje baratati kompom od mene.
Ne pisem ovo da se hvalim,ni najmanje
(Bolton, 9. septembar 2021 23:46)
Da li je nekada igrao klikere? Da li zna sta su zmurke? I nemas bas cime da se hvalis, trebalo bi da si zabrinut...

zoomax

pre 4 godine

Internet je uništio čovečanstvo u svakom smislu, kao i roditelji koji se hvale koliko im je dete od 4 godine nadareno na kompu. Sramno.

Gavra

pre 4 godine

"Ne znam sa kojim pravom oduzme sebi život koji nije sama sebi podarila već Gospod Bog? Očigledno nije bila svesna kakva kazna Božja će je snaći zbog uništavanja nečega što nije njeno već joj je dato…Smiluj se njenoj grešnoj duši Gospode…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 9. septembar 2021 23:49)"

Ako joj je Bog kako kazes dao zivot,Bog svemocni i najmocniji u Vasioni,zasto je dozvolio da dodje do razloga zbog kojeg bi ona digla ruku na sebe?Zasto to nije sprecio ako je svemocan?I otkud ti znas koji je bio njen Bog i da li je ona uopste verovala u Boga?Na ovakva pitanja na koja verski fanatici nemaju konkretan odgovor obicno stigne njihov odgovor "cudni su putevi Svevisnjeg".Koji to Bog,Stvoritelj,dozvoljava da mu se stado,ono koje je stvorio ubije,da mu ne pomogne i izbavi ga iz nevolje da bi ga onda kaznio?Ako je njeno samoubistvo delo djavolje onda taj Bog koji to nije sprecio i dozvolio je da mu stado padne pod djavolji uticaj nije svemocan i najmocniji i nije ni Bog.

Crnogorka

pre 4 godine

Bolton, 09. septembar 2021 23:46
I ne treba druže da se hvališ, to zna većina djece čiji roditelji nemaju vremena ili želje da ih povedu negdje da se igraju u pijesku, da igraju lopte ili žmurke sa njima, da love leptire, pecaju, da im čitaju knjigu... Surova istina je da, kad dođu umorni kući najlakše im je da im daju šifru od kompjutera umjesto da provedu kvalitetno vrijeme sa svojom djecom. Djeci treba razvijati različite vrste inteligencije, a taj rad kojim se roditelji hvale ili ne hvale :) na kompjuteru i telefonu je radnja koju i majmun poslije određenog broja pokušaja nauči.

s1pac

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.
(Washington, 09. septembar 2021 23:10)

Ne bas ponosno,ali priznajem.
Moj sin od 1 godine,vecina njegovih vrsnjaka u vrticu vrlo slicno.
Sad sa 4 godine pravi tabele u Wordu,pise nesto,menja font slova,velicinu,boju.
Sam lagano upali komp,ukuca sifru koju smo mu mi rekli(nije teska,njegovo ime i broj 1)udje na you tube, ukuca pocetna slova onoga sta ga zanima,vrlo lako nadje sta mu treba
Mislim da ce sa 6 god bolje baratati kompom od mene.
Ne pisem ovo da se hvalim,ni najmanje
(Bolton, 09. septembar 2021 23:46)

I nije za pohvalu… moj sin ima 10 god. i igra basket,vozimo bicikle i igra se sa drugom decom u parku (decom koja ne prave tabele i fontove),a pored toga čita knjige,eeej da čita prave knjige…i da hvalim se time..

Jova

pre 4 godine

Izvini drugar, ali najveci broj samoubica su ljudi koji su mentalno bolesni, bez silovanja bez uticaja "bolesnog" drustva. Poznajem dvoje takvih. Jedna osoba se ubila, druga je pokusala nekoliko puta. Mislim da ne razumes mentalnu bolest, i iskren da budem, nama koji to nemaju jeste u veliku ruku neobjasnjivo.
(ma daj, 09. septembar 2021 23:53)

Mislim da ti ne razumeš uzrok mentalne bolesti, koji pored genetsko uređene psihičke preosetljivosti upravo uključuje ponašanje društva u kojem živimo. Da to isto društvo ima više saosećanja i empatije za svakog od njegovih članova, mentalno bolesni ljudi bi bili manje bolesni, ili ne uopšte.

EU Citizen

pre 4 godine

Nisi ti nikakav fan, kad si mogla da se ubiješ pre finala US Opena :)) Šalu na stranu, neka sa svojim životom svako radi šta hoće, pošto je samo njegov, i niti država niti iko drugi nema pravo da ga sprečava ni da ga uništi na način po izboru, ni da ga sebi oduzme, već samo da savetuje da to ne radi, ali život je previše kratak da bi se vreme i energija trošili na sažaljevanje samoubica, narkomana i sličnih.

vidoje

pre 4 godine

Sta sve nece upotrebiti ne bi li Djokovica sprecili na neki nacin da osvoji USO. Mogli su da navedu jos 50 koji su se danas ubili i da nadju da su bili "Djokovicevi najverniji fanovi". Kako to da se nikad nije desilo Federeru koji ima 6 godina duzu karijeru ... ili Nadalu? Valjda i oni imaju fanove. Ili su njihovi fanovi mentalno jaci?

Tko leti, vrijedi!

pre 4 godine

Samoubistvo....oduzimanje sopstvenog zivota u kom bol/patnja nadjacaju mehanizme odbrane i volju/srecu za zivotom. Na nesrecu, ima problema koji prosto nisu resivi, samo se odlazu i izjedaju coveka, koji propada i umno i fizicki, koji s godinama nije isti i gubi svoj identitet... ili cijim bi delimicnim resavanjem doslo do patnje vise osoba, na kraju razumna racunica kad se podvuce crta bude oduzimanje jednog zivota nego unesrecenje vise osoba...toliko. Kao sto sve nije crno ili belo, tako i to se moze smatrati kukaviclukom ili hrabroscu pa i podnosenjem licne zrtve radi viseg cilja. Naravno, ima i situacija kad je cist kukavicluk i bezobzirnost prema bliznjima.
(ivke, 09. septembar 2021 23:12)

Ko je u stanju da "podvuče crtu", trebalo bi da bude u stanju i da potraži stručnu pomoć!

Dekstee

pre 4 godine

@Bolton

A pretpostavljam da vam sin ne moze uhvatiti loptu kad je bacite prema njemu iz vise pokusaja.
Ovo je bez neke lose namere…

Ne znam, nisam stručnjak

pre 4 godine

@(Bolton, 09. septembar 2021 23:46)

Menjajte nešto, za početak - sebe. 4-godišnjak ne treba da zna šifre za računar. Prvo krupna motorika, pa fina... razvoj govora i socijalnih veština. Mi menjamo programere u firmi. Zašto? Zato što apsolutno nisu za timski rad, a i ruku na srce većina je ć*knuta.

Budući bajker

pre 4 godine

Da se razumemo, nisam doktor, samo iznosim moje ograničeno znanje o ovome, zato se treba konstatovati sa stručnim licima tj. doktorima.

Samoubistvo je često produkt poremećaja hormona ili nedostatak istih kao što je seratonin koji utiče na naše raspoloženje i sreću. Oduzmite to i dobijate ovo kao rezultat. To se može desiti usled preteranog stresa i može voditi do depresije i goreg. Ukoliko ignorišete simptome, BIĆE Vam sve gore i gore. Nekada u lakšim slučajevima je potrebno posetiti psihologa zbog razgovora koje poznaje ljudsku psihu a nekad će Vam biti potreban lek kako bi Vam veštački vratio seratinin, recimo.

Izvinjavam se zbog zida teksta, ali morao sam da iznesem srž problema. Hvala na razumevanju!

Искуство

pre 4 godine

Skidajmo se ljudi sa neta, ovo je gore od heroina izgleda. Ne mogu ni da zamislim kako je ovim mladjim generacijama, bukvalno su "online" od 3-4 godine.
(Washington, 09. septembar 2021 23:10)

Ne bas ponosno,ali priznajem.
Moj sin od 1 godine,vecina njegovih vrsnjaka u vrticu vrlo slicno.
Sad sa 4 godine pravi tabele u Wordu,pise nesto,menja font slova,velicinu,boju.
Sam lagano upali komp,ukuca sifru koju smo mu mi rekli(nije teska,njegovo ime i broj 1)udje na you tube, ukuca pocetna slova onoga sta ga zanima,vrlo lako nadje sta mu treba
Mislim da ce sa 6 god bolje baratati kompom od mene.
Ne pisem ovo da se hvalim,ni najmanje
(Bolton, 9. septembar 2021 23:46)

Пријатељу, иако се не поносиш тиме, ти си одговоран за то како живи твоје дете. Мој пријатељ програмер је тако био поносан што му дете не испушта таблет, све као дете капира, све зна на таблету - надајћи се да ће оно постати још бољи програмер од њега. Дете је убрзо почело да "прича" са теблетом, испуштајући звукове које чује нпр. у игрицама, а говор се слабо развијао, и све остало што прати развој детета је полако изостајало. Убрзо су обишли све клинике, дете је нажалост постало аутистично. Све се распало, а пакао постоји, ето то је пакао. Пријатељски савет - води дете некуд у шуму, брвнару, играј се са њим и причај, нека слаже коцке, деље дрво, било шта...док још није касно. Уздравље.

Olja

pre 4 godine

Bolton@
,,Ne pisem da se hvalim ...".

Ali se ipak hvalite.
Da nije tako, kad ste vec vidjeli kuda to vodi, nije valjda da djetetetu tog uzrasta, niste mogli onemoguciti koriscenje interneta.