Subota, 07.08.2021.

09:53

Država ima pravo da uvede onlajn nastavu nevakcinisanima: Na roditeljima je lična odgovornost VIDEO

Izvor: B92

Država ima pravo da uvede onlajn nastavu nevakcinisanima: Na roditeljima je lièna odgovornost VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

Bojan

pre 2 godine

Sta je to drzava? Misaiona imenica! Drzava samo ja, Pera, Mika, Zika, Nada, Ruza! To sto su vlastodrsci umislili da smo opet u robovlasnickom drustvu i mogu sta i kako hoce ce im se obiti o glavu!

DMX

pre 2 godine

Ne želim da moje dete ide sa nevakcinisanom decom zatucanih roditelja u istu školu.
(Voda pamti, 07. avgust 2021 21:14)

Nešto mi se čini da ti uopšte nemaš decu...ali neka,tebi na dušu.

sos

pre 2 godine

Koliko lekara među komentatorima, svaka čast. Zar niste previše umorni da gubite vreme na komentarisanje? Ili je fakat da ste iskompleksirani, neuki i poluškolovani pa se makar ovde osetite moćno. Izmišljate nazovi "činjenice" koje vama odgovaraju i plasirate kao istinite, iako nemaju blage veze sa mozgom. Vakcina ili ne, vaš izbor. Ostanite primitivni ako hoćete, ali ne treljajte nos svojim neznanjem drugima koji nisu kao vi.

Aloja

pre 2 godine

Za ovog sto preldaze da se lecimo o svom trosku ako nismo vakcinisan-moze ali da ne placam obavezno zdravstveno koje svakako ne koristim.

Pipi

pre 2 godine

Juce ide vest na TV (mislim Prva) da je strucni savet UK preporucio vladi UK da se deca NE vakcinisu. Sta mi to znamo, a da strucnjaci u UK ne znaju?

Šredinger

pre 2 godine

Bravo! Baš tako. Postoji izbor, školovanje je besplatno bilo online ili uživo. Ko želi da mu dete ide svakoga dana u školu neka ga vakciniše. Ko od profesora ne želi da se vakciniše - neplaćeno. To važi za čitav drzavni sektor. Ovde je pitanje prava odgovornih, prosvećenih ljudi, ljudi koji poštuju civilizacijske tekovine a ne ljudi iz srednjeg veka. Dosta je bilo maltretiranja onih koji veruju u meducinu. Ne želim neodgovorne kliconoše oko sebe!
(nnidza, 7. avgust 2021 21:54) # Link komentara

Vidi se koliko se Vi razumete u "meducinu"!

Takvi kao ovaj lik, sa znanjem "meducine" kroje sudbinu naše dece. Eksperimentišu za
šaku srebrnjaka na našoj deci. Ne na svojoj.

Ja

pre 2 godine

Drzava ne bi trebalo da ima nikakva prava nad gradjanima, koja bi bila u suprotnosti sa voljom vecine gradjana. Ljudi su stvorili drzavu, radi zajednickog interesa, drzava postoji zbog ljudi, a ne obrnuto! Nametanje teze da gradjani moraju da se pokoravaju nekakvoj drzavi, koja radi protiv njihovog interesa, a ti isti gradjani je finansiraju- obican je fasizam!

Mikica

pre 2 godine

Logičnije je da vakcinisani idu na "on line" nastavu jer su u izrazitoj manjini a i njihovi roditelji se očigledno plaše za njih čim su ih vakcinisali.

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Ne želim da moje dete ide sa nevakcinisanom decom zatucanih roditelja u istu školu.
(Voda pamti, 07. avgust 2021 21:14)
Eto i mi zatucani ne želimo da nam se deca igraju i idu u istu školu sa tvojim vakcinisanim zamorčetom.

sasa

pre 2 godine

ne razumem....zasto tolika frka...zasto odvajanja....vakcinisani su zastićeni i valjda im nije problem da budu sa nevakcinisanim...vakcina ih štiti...cemu strah ,odvajanje....

...

pre 2 godine

U Nemačkoj je prepopručeno da se deca vakcinišu ?? Pa tamo niko neće da se vakciniše, bacaju se vakcine jer nisu iskorištene a vi nama prodajete ovde ovakve priče.

I još se kao nafiluje " Nemačka ", kao oni su sinonim za poštenje i medicinu, da to kao dobije na težini. Obratite samo pažnju kad se priča o vakcinisanju, uve kje neki zagovornik vakcinisanja neki anonimni doktor ali skoro pa uvek uz njega ide potpis "doktor iz Nemačke", "doktor iz Berlina", "infektolog iz Hamburga", da sve to dobije na težini. Ovde je uvek išlo da su Nemci bezgrešni, da auto valja samo ako je Nemac i da je Nemačka medicina najbolja na svetu, pa se onda zbog toga i potpisuju

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Ako je dete bolesno ili ima neki problem npr. astmu, ima smisla mu dati vakcinu, ali zdravom detetu - ne.
Ko je ispitivao kako vakcina deluje ma obolele od astme ili neku drugu bolest, ja recimo imam vrlo retku autoimunu bolest od koje recimo u Evropi boluje pola miliona ljudi, ko je vršio ispitivanja na nešto što samo nije ispitano, što se ne leči, i nije poznato kako se leči, niko nije ali preporučuju vakcine, preporučuju recimo meni koji to imam dvadesetak godina i zadnjih 10 držim pod kontrolom ja dobijem vakcinu i to poremetim recimo koga mogu da optužim zbog toga jer kada tamo potpišem oni su oslobođeni bilo kakve odgovornosti.

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Žuta traka za nas ne vakcinisane, ja bi je nosio dobrivoljno pa neka razmisle malo kada im se 90 posto naroda bude smetalo tako.

z

pre 2 godine

"Država ima pravo da uvede onlajn nastavu nevakcinisanima"


Ne, država nema pravo da tako diskriminiše. Ako hoćete to pravo, prvo uvedite vanredno stanje, legalno preko Skupštine, kako se i radi, i onda ćete imati pravo da u vanrednoj situaciji koristite vanredne mere.

Dotad, ne, nemate pravo.

Joza Petres

pre 2 godine

Vakcinisacu se onog trenutka kad mi nebudete poturali papir da primam vakcinu na sopstvenu odgovornost....
(sta reci....., 7. avgust 2021 14:02)

Ovaj komentar je najbolja slika danasnje Srbije.

Daje svoje misljenje u pogledu prava i medicine, a ne zna da odvoji negaciju.

Auslander

pre 2 godine

Nevakcinisani dozvoljavaju da virus mutira, a onda ni vakcinisani nisu zasticeni. Dosta vaseg izivlhavanja prema onima koji su drustveno odgovorni!
(momak, 7. avgust 2021 22:43)
________________________________

Kakva bezobrazna laz!
Imas zvanicni izvestaj Izraela u kome se jasno kaze da oboljevaju vakcinisani a ne nevakcinisani, zatim izvestaji i Svedske i Finske gde skoro stopostotno oboljevaju samo vakcinisani, zatim izvestaji iz Engleske, Amerike itd.
Srami se...
Ti momak si zreo za lekara, ali onog za glavu

Kostadin

pre 2 godine

Da se fizikalise moze i bez skole da se bezi u inostranstvo i tamo fizikalise moze bez skole da se vodi drzava ili radi u nekoj drzavnoj instituciji mora preko veze ali moze bez skole logickim zakljucivanjem ukinite skole cemu nam sluze samo trosak i sirenje korone…

Dule

pre 2 godine

(momak, 7. avgust 2021 22:43)

Odakle ti ideja da virus ne mutira sa ovim vakcinama? Ovo su "leaky" vakcine, nisu "sterilišuće" i jedna od njihovih posledica je i mutira je virusa, i baš zbog toga treba biti oprezniji i davati vakcine samo ugroženim grupama

Boban

pre 2 godine

Od početka je jasan scenario, krenulo se sa starijima i bolesnima, a završava se na deci. Cilj je omasovljenje i što veći broj vakcina, to je nenormalno velik novac i oni ga žele svake godine! Zato se ne žali novac koji se daje na marketing, zastrašivanje, laži, podmićivanje, falsifkovanje i šta još ne koriste u ovoj kampanji. Sve uloženo će vratiti samo jedna sezona vakcinisanja.

ultrasrbin

pre 2 godine

(momak, 7. avgust 2021 22:43)
Pa kako u Izraelu sada tolika zaraza?
Lupas o necemu sto ni na TV-u nisi gledao.
Vakcina izaziva mutaciju virusa, a posebno kod ovih DNK/RNK.
Jesi cuo za mutaciju gena i pojavu poremcaja i bolesi zbog toga?
Grip, Ebola, HIV ubijaju vec decenijama a nigde nema vakcine.
Kako nadjose ovu tako brzo?
Smrtnost od navedenih bolesti je znacajno veca od smrtnosti od Covid-a.
Da ukljucis mozak?

ultrasrbin

pre 2 godine

(momak, 7. avgust 2021 10:57)
A ti i imbecili poput tebe da platite zivotom ako se makar jednom detetu nesto desi. Pa ni vakcina protiv gripa ne moze da se da svoj deci, a ne ovo ipak nedovoljno ispitano cudo.
Moj klinac ima VES koji mu se u naporu gubi. Sta cemo ako vakcina prouzrokuje dodatne probleme?

pa

pre 2 godine

sta sad to znaci? na osnovu cega ste sigurni da deca mladja od 12 ne mog uda se zaraze? ili hocete namerno da ih testirate i ekperimentisete sa nasom decom? sramota sta sve nece da urade zarad svojih istrazivanaj za koaj ce sutra verovatno dobiti priznanja i orrdenje. Posto mi sve potpisujemo moze li onaj ko je ovo odlucio i naredio da potpise?
Decj izivoti su u pitanj ua nek ise kockaju. dragi strucnjaci stavite svoj udecu na kocku ne nasu. stidim se sto zivim u zemlji koja decu stavlja na testiranje. Ne daj Boze da se ijedno dete razboli zbog te vase odluke ako se ne daj Boze desi morate svi koji ste to odlucili da visite na sred terazija. ne mogu da dodjem sebi koliko sam se iznervirao kad sam ovo procitao. Pa jel juce pisal oovde da se razbolela beba i Ljigu cini mi se. znaci da niko nije zasticen. Molim vas ne eksperimentisete sa nasom decom. To me podseti na pozive politicara na ubijanja i klanja skupljanje ljudi i odvodjenje cak i na silu dok su svoj udecu i familiju krili. kak oniko nije izasao u prve redove sa svojom decom. besan sam jer mi je drug izgubio sina jedinca od 18 godina dok su nejgovi vrsnjaci - deca politicara uzivali u beogradu on je dao svoj zivot. Eu ga je jedva izvukla iz bosne gde je sluzi vojsku i psoel samo nedelj udana dosli su po nejga i vise se nije vratio. Neka mi neko kaze ko je od politicara i oficira izgubio dete? Nisu cak ni saucesce izjavili prokelti politicari

DEX

pre 2 godine

Primili smo vakcine i potpisali da ih primamo na sopstvenu odgovornost, plaćamo testove na kojima piše da nisu pouzdani ali decu za eksperiment ne damo.

DEX

pre 2 godine

Država, odnosno vlast koja predstavlja državu, može da uradi šta hoće ali i narod može da smeni tu vlast kad hoće, odnosno kad mu se smuči od ovakvih odluka.

Milutin

pre 2 godine

NIGDE ne potpisujes da primas na sopstvenu odgovornost i da odustajes od tuzbe ako ti se nesto desi. NIKGDE I NIKAD!!
Dokle mislite da lazete ljude???
Potpisujes isti papir kao i prilikom pregleda na magnetu ili operacije slepog creva ili vadjenja umnjaka. Apsolutno za svaki medicinski zahvat moras da potpises, pa pobogu cak i za vajdenje krvi moras da potpises da pristajes!
(zzz, 7. avgust 2021 18:04)

Potpisujes da si upoznat sa svim mogucim posledicama i da se vakcinises na licni zahtev. Ako tebi nije jasno sta to znaci, onda si bratac u opasnom problemu.

sedmatruba

pre 2 godine

Odlicno je da se bijemo vakcinisani protiv ne vakcinisanih, niko ne pita nit sta radi vlast nit sta radi opozicija.....
.... I odgulite vise sa prisiljavanjem i uslovljavanjem bilo koga na bilo sta.... ja sam vakcinisan i boli me uvo za ostale... ko hoce hoce, ko nece ne mora, ako ce taj ne vakcinisani da zarzi mene vakcinisanog e vala i neka umrem kad sam bio glup, da se takvom vakcinom vakcinisem....
(qq, 7. avgust 2021 21:10)

khm, cak i da se on vakcinisao a ti umro, nije ti njegovo vakcinisanje bilo od neke pomoci, zar ne?
neko bi reko mozda je i logicno da ako te od necega stite onda to treba te zastiti, a ako neces zastitu mogli bi te ostave na miru, ni ti njih ne stitis na silu, reciprocno sto bi se reklo

ja licno nisam, niti cu biti vakcinisan, a druge ne pozivam ni na jedno ni na drugo, nek svako to za sebe smisli sta ce i kako ce,

things are as they are..

Morgot Bauglir

pre 2 godine

A jesu svi predavači vakcinisani?
(nikad nikome izvini, 7. avgust 2021 14:58)

Nisu. Nevakcinisani predavači će isto na onlajn nastavu.

momak

pre 2 godine

@Marko
Nevakcinisani dozvoljavaju da virus mutira, a onda ni vakcinisani nisu zasticeni. Treba svi da se sto pre vakcinisu i onda smo zavrsili sa virusom, u protivnom cemo jos godinama camiti u mestu, a vi cete se zaliti da su vam ugrozena neka prava jer ne mozete da putujete, morate da nosite maske itd. Dosta vaseg izivlhavanja prema onima koji su drustveno odgovorni!

Iz Austrije

pre 2 godine

Ja sam od rođenja u Austriji i radim na davanje termina za vakcine i ovde u Austriji mogu da se vakcinišu deca od 12 godina sa BioNtech/Pfizer ili moderna ali problem je u školama što su obavezni testovi i za decu ispod 12 godina a u Beču (u ostalim delovima Austrije je drugačije) ne prihvataju više da se deca sama testiraju nego moraju da idu da ih neko testira, na primer u Apoteku ili Teststraße (Specijalne ulice za testiranje) . Odluka roditelja razumna jer onda teraju decu da idu na svaka dva dana na testiranje

Dule

pre 2 godine

@(nnidza, 7. avgust 2021 21:54) # Link komentara
@(I'am not a robot, 7. avgust 2021 21:44) # Link komentara


Ja sam sam primio vakcinu protiv kovida, ali cu ici na proteste protiv takvih kao sto ste vas dvojica. Obojica se pravite da ste na strani nauke time sto govorite da deci treba da se da ova vakcina i protiv volje roditelja, a sami u stvari se ponasate k'o najgori religiozni fanatici i ne sagledavate stvari racionalno, i 100% sam siguran da niste procitali nijedan naucni rad na ovu temu, jer da jeste, ne bi ste tako lupetali.

Da skratim: NE POSTOJE podaci koji kazu da ima smisla da zdrava deca primaju ove vakcine, i stavise u slucaju mladjih od 21 godine, imamo tacno brojeve koliko oni cesto stradaju od bolesti Covid-19 i taj broj je 1 u 500 hiljada. Posto znamo da vakcine generalno ubijaju 1 u 100 hiljada ljudi, time mozemo da zakljucimo da same vakcine ubijaju mlade cesce nego kovid.

Ako je dete bolesno ili ima neki problem npr. astmu, ima smisla mu dati vakcinu, ali zdravom detetu - ne.

Za starije ljude itekako ima smisla da prime ovu vakcinu, posto je rizik od bolesti njima veliki, ali forsirati ovu vakcinu na decu je cista religija i bolest, i ako hocete religiju, idite u crkvu, ali nemojte drugima da nabijate svoja iracionalna i glupa ubedjenja.

rebro

pre 2 godine

@прле, a koliko stanovnika ima Švedska, a koliko Danska? Duplo više Švedska. Možeš da porediš Češku i Švedsku jer imaju isto stanovnika, a u Češkoj umrlo duplo više nego u Švedskoj.

nnidza

pre 2 godine

Bravo! Baš tako. Postoji izbor, školovanje je besplatno bilo online ili uživo. Ko želi da mu dete ide svakoga dana u školu neka ga vakciniše. Ko od profesora ne želi da se vakciniše - neplaćeno. To važi za čitav drzavni sektor. Ovde je pitanje prava odgovornih, prosvećenih ljudi, ljudi koji poštuju civilizacijske tekovine a ne ljudi iz srednjeg veka. Dosta je bilo maltretiranja onih koji veruju u meducinu. Ne želim neodgovorne kliconoše oko sebe!

qq

pre 2 godine

Odlicno je da se bijemo vakcinisani protiv ne vakcinisanih, niko ne pita nit sta radi vlast nit sta radi opozicija.....
.... I odgulite vise sa prisiljavanjem i uslovljavanjem bilo koga na bilo sta.... ja sam vakcinisan i boli me uvo za ostale... ko hoce hoce, ko nece ne mora, ako ce taj ne vakcinisani da zarzi mene vakcinisanog e vala i neka umrem kad sam bio glup, da se takvom vakcinom vakcinisem....

alex

pre 2 godine

Pa cekajte da li ste stvarno toliko naivni ili se pravite ludi...pa svaki drugi gradjanin Srbije nije vakcinisan a ocekujete da vakcinisu decu...ne stvarno ja ne znam ko je ovde lud..

Himzo

pre 2 godine

Vakcinisacu se onog trenutka kad mi nebudete poturali papir da primam vakcinu na sopstvenu odgovornost....Jer ukoliko mi se nesto desi od vakcine da imam osnovu da neko od mojih moze debelo da naplati a do tada pa pa....
(sta reci....., 07. avgust 2021 14:02)

Sta reci a ne zaplakati na tvoju nepismenost. Uz nepismenost obicno ide antivaksersko konstantno laganje da se nesto potpisuje na sopstvenu odgovornost. Antivakseri su ZLI i do srzi POKVARENI ljudi!

On

pre 2 godine

Ja bi uveo da svako cije dete razboli tidje dete kovidom, platu sve troskove lecenja I Bude prekrsajno gonjen zbog namernog sirenja zaraze!
Stop bahatosti!
Ko da je u SFRJ neko pitao gradkane da li zele da se vakcinisu.
Ne svidja Vam se? Privatan skola Ili od kuce!

Kopirano sa tvitera

pre 2 godine

Šta se palite? Pa zar vi stvarno mislite da će naša država to da uradi i da rizikuje glasove na izborima??? Čuj ovog sto napisa nije država jaca od ljudi. Ja bih rekla da poprilično jeste jača ili smo mi glupi.

zzz

pre 2 godine

Vakcinisacu se onog trenutka kad mi nebudete poturali papir da primam vakcinu na sopstvenu odgovornost....Jer ukoliko mi se nesto desi od vakcine da imam osnovu da neko od mojih moze debelo da naplati a do tada pa pa....
(sta reci....., 07. avgust 2021 14:02)


NIGDE ne potpisujes da primas na sopstvenu odgovornost i da odustajes od tuzbe ako ti se nesto desi. NIKGDE I NIKAD!!
Dokle mislite da lazete ljude???
Potpisujes isti papir kao i prilikom pregleda na magnetu ili operacije slepog creva ili vadjenja umnjaka. Apsolutno za svaki medicinski zahvat moras da potpises, pa pobogu cak i za vajdenje krvi moras da potpises da pristajes!

Maca

pre 2 godine

Ako dobro kapiram, cela ova vakcinacija je jedan globalni experiment jer nije bilo vremena razviti vakcinu duzim ispitivanjima. A ucesce u experimentu se placa i zato ja lično ne želim da se vakcinisem u situaciji da ja potpisujem moju odgovornost. Istorija pamti da se takav experiment mogao provesti i golom prisilom i takvi slučajevi zabelezeni su kao forma genocida i Holokausta, te su procesuirani na Nirnberskom procesu. U koju kategoriju spada orkestrirano krestanje po medijima, zastrašivanje stanovništva, suptilne i manje suptilne ucene, vreme će pokazati...

Batistuta

pre 2 godine

Neko sebi mnogo dozvoljava. Pamet u glavu ili može svašta da se očekuje. Niko nema pravo da deci uskrati obrazovanje niti da natera roditelje da urade nešto nerazumno.
(piškinja, 7. avgust 2021 14:43)

A antivakcinasi imaju?

Marko

pre 2 godine

Naučno je dokazano da i vakcinisani šire virus podjednako kao i nevakcnisani. Otuda ostaje nejasno zašto se pribegava ovoj diskriminaciji? Kao vid pritiska za vakcinaciju ili nešto drugo?

Slovak

pre 2 godine

Na silu će narod 100% odgovoriti silom. Čujem sve više komentare da će ljudi bar znati zbog čega idu u rat i ginu u ovom slučaju, a ne da ih država zavađa sa okolnim narodima i da ginu za interese političara. Mislim da će se desiti velika nesreća ako se krene putem prisilne vakcinacije i drugih oblika diskriminacije nevakcinisanih. Pamet u glavu političari i krizni štabu.

Sloboda

pre 2 godine

Naravno da ovakva država ima to pravo! Ovakva banana država! Ali sa ovakvim i sličnim pretnjama pogotovo neću da se vakcinišem! A to vaše pravo se zove diskriminacija, a za to postoji Zakon koji je na našoj strani! Svi ćete biti tuženi! Što bi ovakvi kao ja rekli....imamo pravo na to !

O boze

pre 2 godine

Nisu deca tu radi drzave, nego je tu drzava radi dece... Pustite vi decu na miru, ne ugrozavajte ih, ne ugrozavajte njihove roditelje, ne mesajte im se u zivot i svima ce biti lakse... Kako posle ovoga da neko mlad zeli da dobije dete? Pa nece mu pasti na pamet ta ideja...

Nece ni 5000 evra resiti belu kugu ako sistem ostavljate ovakav...

sta reci.....

pre 2 godine

Vakcinisacu se onog trenutka kad mi nebudete poturali papir da primam vakcinu na sopstvenu odgovornost....Jer ukoliko mi se nesto desi od vakcine da imam osnovu da neko od mojih moze debelo da naplati a do tada pa pa....

piškinja

pre 2 godine

Neko sebi mnogo dozvoljava. Pamet u glavu ili može svašta da se očekuje. Niko nema pravo da deci uskrati obrazovanje niti da natera roditelje da urade nešto nerazumno.

Goran

pre 2 godine

Vakcinisan sam, podrzavam vakcinu, ali cu biti prvi u koloni ako ovakva odluka bude donesena. Ljudi, ajde da se unormalimo, dosta vise sa ovim virusom.

Roditelj

pre 2 godine

Nije tačno, po slovu zakona RS, niko nema pravo da odvajanjem i uslovljavanjem bilo čime diskriminiše učenike. Deca su crvena linija preko koje ne dozvoljavamo da se pređe!

Milutin

pre 2 godine

Na osnovu kog istraživanja preporučuju da vakcinišemo decu? Ja i supruga smo vakcinisani. Decu neću da vakcinišem. Ne podležite propagandi. Ako ovoj zemlji trebaju generacije polupismenih ljudi slobodno neka drže nastavu online
(Milan, 7. avgust 2021 12:23)

Pa kako to rodjace, vakcina za tebe dobra a za decu nije. Ili jeste ili nije. Ne moze cas jedno cas drugo.

Mix

pre 2 godine

Znate sta,mnogo ljudi je spremno da eksperimentise na sebi,ali ako im dirnete u decu,mogu da budu mnoooogo,mnoooogo ljuti i pitanje je kako ce to da se zavrsi.

сима

pre 2 godine

postoje samo dve grupe u populaciji. .. ostali se ne računaju... ili jesi, ili nisi, vakcinisan po 100 puta... Aman više, kako izađe novi soj, tako rastu brojke... pa hoće... naviknite se više na to. To vam je jedina pametna koju ste rekli. Svi ćemo proći kroz ovo i svake godine ćemo imati nove sojeve... Tako je i sa gripom, mada je covid ne bih svrstavao u respiratorni virus... razlikuje se sudeći po toku infekcije... Nije isto,to vam kažem iz iskustva sa virusom. Ovde se sve svelo na ono... što je i moja baba znala, "Može biti ali i ne mora". Tako je i sa vakcinom. Možda ispoljite simptome, a možda i ne. Možda i dobijete težu sliku bolesti, a možda i ne. Sve dok postoji verovatnoća, moguće je. Nije mi jasno, kako bre aman, izražavate brojeve i statistiku, kad nemate pojma koliko je zapravo inficirano? Ja sam registrovan da sam preležao, keva koju sam ja zarazio, nije registrovana, (potvrđjeno testom na antitela, jer je antigen i PCR pokazao negativan, prekasno su rađeni testovi), a znam bar 10 neregistrovanih slučajeva. Ej, 10 ih znam... Neće ljudi kod lekara, kao ni moja keva, pa to ti je. Ni sa simptomima. Ne osporavam opasnost, i znam one koji su prošli kao bos po trnju, ali ne lupetajte više, samo imate kontraefekat, a to vam se i ispoljava. Bio sam za vakcinaciju, nisam antivakser ni pobornik teorija zavere, ali ga brate, preteraste sa navalentnim nastupom. Prosto je, ili uvedite obaveznu vakcinaciju, ili zauvek ućutite. Sad je na vama izbor, i ćao.

Gogi Austrija

pre 2 godine

KAda izađe u Službenom Glasniku onda je to ZAKON.Ako nije izašlo u Službenom glasniku niko nema prava da Vam kaže gde će dete biti.I gde ce dete uciti.Zasto.Zato sto roditelj kao poreski obveznik PLACA DA MU DETE BUDE U SKOLI.Dok god roditelj kao poreski obveznik PLACA DA MU DETE BUDE U SKOLI niko nema prava da mu to uskrati osim u slucaju proglasenja vanrednog stanja.

aca

pre 2 godine

a koliko je dugo to istrazivanje trajalo? sta ste obuhvatili? sta ste istrazivali? koje posledice? koje reakcije? ko je dao pristanak da mu dete bude eksperiment? prestanite da nas lazete. nista epohalno nije postignuto do sada osim mozda lakse preboljevanje. ne zelim da mi dete bude deo vaseg istrazivanja.
svedska je sve vreme u pravu samo ko to sme da kaze? date preporuke, vakcina ima pa ko sta zeli i srecno svima.

прле

pre 2 godine

Posmatrač@ погледај само статистику колико Шведска има умрлих од Короне а колико има Данска?

Drift

pre 2 godine

Овај др. Кон ми је генерално симпатичан човек, али сада ме је малко запањио. У средњој школи где ми супруга ради, она зна да има око двадесет вакцинисаних ученика. Како то мисле да направе наставу за њих, а осталих 500 да иду онлајн? А шта тек рећи за основне школе?

Nikola

pre 2 godine

@Milan Džabe ti sve ako se dete razboli a virus ostavi posledice ili ti ne daj bože dođe do najtežeg ishoda, onda tu imamo slučaj starih ukućana koji imaju jako slab imunitet čak i sa vakcinom, pa ostaneš recimo bez oca ili majke... Jesi li razmišljao možda o tome? E vidiš, to je vrlo realno i takvih slučajeva ima... Između ostalog jako je ružno etiketirati ljude i živeti u iluziji da ste ti i tvoja porodica bogom dani zato što vam dete ide u školu, to se takođe može i drugačije protumačiti ili shvatiti a to je da ste recimo lenji i nedovoljno pismeni da pomognete svome detetu u učenju.

uciteljica u penziji

pre 2 godine

Dobro i onda dete koje je primilo vakcinu po toj logici ide u skolu pa makar i samo dvoje iz razreda....ne bi rekao bice kao i prosle skolske godine kud svi to i mali Mujo.
(trt, 7. avgust 2021 12:11)

Nema toliko nastavnog kadra koji bi za jedno ili dvoje dece drzao nastavu. I u redovnoj situaciji nedostaje kadar. Zaposleni rade sa povecanim fondom. Primaju se studenti, ali oni brzo pobegnu kada vide koliko zapravo ima posla.

Posmatrac

pre 2 godine

Kako zive u Svedskoj?Skola radi cele godine,nema maski,sve otvoreno.Aktivista za ljudska prava i pravnik nisu isto,a odluku o vakcinisanju dece ce doneti njihovi roditelji.I kako ovaj lik zna da je ovo najsigurnija vakcina kad dr Ostojic,pedijatar iz Misovica pre neki dan izjavi da ce se sa sigurnoscu moci reci da li je vakcina bezbedna ili ne tek za 10-15 godina.

MatijaBg

pre 2 godine

Po kojem zakonu? Ta deca su i u tako sve manjem broju, buduca dusa ove zemlje, umesto da ih cuvate, vi ih prislino vakcinisete. Od kuda vam pravo?

trt

pre 2 godine

Dobro i onda dete koje je primilo vakcinu po toj logici ide u skolu pa makar i samo dvoje iz razreda....ne bi rekao bice kao i prosle skolske godine kud svi to i mali Mujo.

sedmatruba

pre 2 godine

to i ja vidim kao jedinu opciju
odvojiti vakcinisane od nevakcinisanih

trajno, dve srbije, dve evrope,
dva smo sveta razlicita

svako iskljucivo medj svoje nek mrda, njih nek servisira i njima proizvodi, njima i porezi, njihova i valuta

da se lepo izdelimo dok se ne pobijemo, jer bice incidenata sa ovim novim rasizmom. ko kakvu zarazu vuce, ko je od cega pelcovan..

Milan

pre 2 godine

Na osnovu kog istraživanja preporučuju da vakcinišemo decu? Ja i supruga smo vakcinisani. Decu neću da vakcinišem. Ne podležite propagandi. Ako ovoj zemlji trebaju generacije polupismenih ljudi slobodno neka drže nastavu online

vaksinisan farmaceut

pre 2 godine

Kako vi znate da je ovo najsigurnija vaksina na svetu? Vakcina je u upotrebi manje od godinu dana i niko ne moze da garantuje da je sigurna.Odobrena je po hitnom postupku sto jeste u skladu sa zakonom ali da li ima nezeljenih dejstava ili ne to ce se tek videti kroz par godina...kao i kod svih drugih lekova .Ne razumem ovoliki pritisak da se vaksinisu deca od 12god ,a da pritom nisu starije kategorije dostigle veci % vaksinisanosti , kao i da se ne vrsi ovoliki pritisak na nastavno osoblje, zdravstvene radnike.....

uvekljubazan

pre 2 godine

Neka država odluči da li deca idu u škole, ili pohađaju nastavu onlajn. Uslovljavanje odlaska u školu primanjem vakcine jeste kršenje ljudskih prava i prava deteta. Vakcinacija ne sprečava ni zaražavanje, ni prenošenje virusa. Pored toga, vakcine su u eksperimentalnoj fazi i niko ne sme da bude uslovljen da ih primi, pogotovo kada se radi o deci.

Kasius klen

pre 2 godine

"On smatra da roditelji pozivanjem na ljudska prava pokušavaju da nađu opravdanje za nešto što je potpuno iracionalno." Kršenjem ljudskih prava i sloboda država ulazi u diktaturu nama se to već desilo, a vi gospodo napravite referendum inače sve drugo je nasilje i nepoštovanje gradjana jer država nije iznad naroda niti ste vi birani da odlučujete protivno volji većine.

djura

pre 2 godine

A posle nastave, deca se druže i igraju bez obzira da li su bili na nastavi uživo ili online. Prekinite sa nebulozama, i pustite decu da žive

EU Citizen

pre 2 godine

Država nema pravo da to radi. Ako sebi prigrabi to pravo silom, postavlja se pitanje šta će nam takva država i zašto na silu ne odgovoriti silom?

Turista

pre 2 godine

Zašto gospoda iz kriznog štaba dozvoljavaju Exit, Guču, utakmice i mitinge SNS-a ako su već toliko zabrinuti?
Stvarno jadno i bedno, a tek licemerno.

Dragan

pre 2 godine

Ima li neko od ovih javnih licnosti da nije na platnom spisku SZO i farmaceutskih kompanija. Sta je sledece? Hoce deca da nam nose zutu zvezdu ako nece roditelji da ih vakcinisu? Da sede kuci, ne idu u skolu i ne druze se sa prijateljima? Ne mogu da verujem da smo dosli do ove tacke toksicnosti propagande. Gebels im nije ravan.

Ivan

pre 2 godine

Preterujete,deciji organizam se razvija,a vi bi da ga trujete i ni sami neznate sta i kakva je ta vakcina,niti sam se vakcinisao,niti ce moje dete,sve je to laz sa vakcinama i daju se radi smanjivanja svetske populacije,sterilise se citavo covecanstvo!

je-bote

pre 2 godine

Zar nisu izjavili da virus prenose i vaakcinisani i nevakcinisani i da se i vakcinisani mogu ponovo zaraziti?
Izgleda da mozga vise nije ostalo nikome za zdrav razum.

Samo pitanje

pre 2 godine

To je diskriminacija.Jevrejiđa su stavljali žute trake.Polako ide za nevakcinisane.Da se vakcina istraži treba 8-9 godina.Nije sigurna za korina virus.Nemojta decu dirati.

Kosta

pre 2 godine

Ok, ako država smatra da treba do kraja uništiti generacije online nastavom a da pri tome nema nikakvu relevantnu studiju o broju obolele dece ( deca su samo prenosioci...) u prethodnih evo dve godine može im se. Što se tiče izjava dotičnih, neka se izjasne i o ličnoj odgovornosti pozivanjem na vakcinaciju dece vakcinama koje definitivno nisu do kraja testirane i čiji je učinak diskutabilan .Sve se svodi na to da će roditelj biti odgovoran, zar ne? Teoretičari zavere ovim izjavama samo dobijaju vetar u leđa jer su koliko u početku predviđali ovakav sled događaja. Nisam antivakser, preležao sam u bolnici, ali ovakav pritisak na vakcinaciju, sa svim mogućim gaženjem ljudskih prava izaziva gađenje i bunt. Moja deca neće biti vakcinisana ovom vakcinom dok neko ne stavi glavu na panj kao potvrdu da neće imati posledice u budućnosti.

O boze

pre 2 godine

Organizacije za ljudska prava su branili svima prava, ali onda dodje zdravstvo i tu se pokazu kao licemeri... Koji je ovo pritisak? Dal ste vi normalni da pritiskate roditelje na tako nesto? A ovamo satro zelite natalitet... Ovim samo plasite buduce roditelje koji bi i pravili decu, ali se plase zbog ovakve inkvizicije i diskriminacije... Dalje ruke od dece!

Čiča

pre 2 godine

Možeš ti da lupetaš šta hoćeš, ali to je čisti nacizam.
Sada će u školu da ide 0,1% vakcinisane dece, a 99,9% koja nisu vakcinisana neće.
To je debilizam.
A ako se uzme u obzir da je ovo sve jedna podmetačina (1-3 lica dnevno umre) sa ciljem da nam deca budu zatupljena, jer se samo zatopljenim može vladati, treba da vas je sramota šta pričate.
Pobogu čoveče imate li decu?
Zašto decu ubijati vakcinama?
Zarazu šire isključivo vakcinisani, jer su oni jedino zaraženi, veštački naravno.
Ako vam nije žao nas odraslih, pa hoćete da nas pobijete vakcinama, ostavite decu na miru idioti jedni.
STOP medicinsko-farmaceutskoj mafiji!!!

V for Vendeta

pre 2 godine

"Pitao bih roditelje zašto ne žele da vakcinišu decu. Ta vakcina je najsigurnija na svetu. To je jedini način da se vratimo u normalu. Ne želimo lokdaun, ni onlajn školu".


Pitao bih dotičnog kako uspeva da zaspi nakon ovakve izjave?
Navedeno sredstvo čak ne ispunjava definiciju da vakcina treba da spreči nastanak bolest, što čine sve druge vakcine koje su u redovnoj upotrebi.
Višegodišnju studij u koja potvrdjuje bezbednost sredstva kod dece moći ćemo da ozbiljno da pogledamo negde oko 2030 kada dobijeni rezultati o eventualnim dugoročnim problemima budu utvrdjeni, ukoliko ih ima, a možda će tada i moći ozbiljno da se izjavi da je bezbedna.

momak

pre 2 godine

Ne treba nikako prisiljavati bilo koga na bilo sta. Evo kako se to resava na primeru skorasnjeg teksta o svadji nasih turista za prednost za lezaljke u prvom redu roditeljima sa decom. Kada se formira cena 30 evra lezaljke u prvom redu, 20 u drugom, 10 u trecem i svim ostalim redovima, naprasno se vise niko ne zali i oni sa decom ne jure u prvi red. Isto je sa vakcinacijom. Ko ne zeli ne mora da se vakcinise. Ulaskom u zgradu na posao svako jutro ta osoba mora da plati brzi antigenski test ako hoce u kancelariju sa ostalima. Isto vazi i za decu, dodju u 7 ujutru ispred skole, mama i tata plate test, ako su negativni ulaze i nastava pocinje u 8. I tako svako jutro. Eto resenja za sve.

Zeljko

pre 2 godine

To bi značilo da će 99%, ako ne i 100%, imati online nastavu!?!?
Sigurno neće držati nastavu jednom učeniku.
Neozbiljna odluka.

Ana

pre 2 godine

Dete mi neces sigurno vakcinisati u periodu najveceg razvoja i puberteta. Neka placa ceh tako sto ce sedeti kod kuce i uciti ali vakcinu nece primiti.

Dejan

pre 2 godine

A sta cemo sa Izraelom naučniku,skoro svi vakcinisani a virus hara.60% obolelih su vakcinisani,posto ne znaju sta da rade krenuli su i sa trecom dozom u nadi da ce zaustaviti sirenje ali nista ne pomaze.

Sumnjivo

pre 2 godine

Ovi nasi strucnjaci se ponasaju kao da im je svraka popila mozak. Vakcinisani podjednako prenose virus kao i nevakcinisani, vakcina je za decu opasnija od virusa! Decu ce da maltretiraju, a kafane pune svako vece. Sram da vas bude, i vas i te koji vam naredjuju da to radite.

V

pre 2 godine

I onda ce vakcinacosanim ućenicima nastavu da drže nevakcinisani nastavnici. Kako će nastavnici rsditi onlajn i uživo sa dva različita radna mesta? Šta je sa ocenjivanjem? Koliko odvajanje pomaže kad se deca svakako druže, idu na sport i druge aktivnosti? Sve zajedno predlog je potuno besmislen. Kako mali Djokica zamišlja pritisak za vakcinaciju.

salle

pre 2 godine

cilj i jeste da se nesto naduva ,propise, pokloni nesto a posle da te ucenjuju i naplate sve jer toboz samo vakcina pomaze...farmaceutska mafija !!!

vaksinisan farmaceut

pre 2 godine

Kako vi znate da je ovo najsigurnija vaksina na svetu? Vakcina je u upotrebi manje od godinu dana i niko ne moze da garantuje da je sigurna.Odobrena je po hitnom postupku sto jeste u skladu sa zakonom ali da li ima nezeljenih dejstava ili ne to ce se tek videti kroz par godina...kao i kod svih drugih lekova .Ne razumem ovoliki pritisak da se vaksinisu deca od 12god ,a da pritom nisu starije kategorije dostigle veci % vaksinisanosti , kao i da se ne vrsi ovoliki pritisak na nastavno osoblje, zdravstvene radnike.....

Milan

pre 2 godine

Na osnovu kog istraživanja preporučuju da vakcinišemo decu? Ja i supruga smo vakcinisani. Decu neću da vakcinišem. Ne podležite propagandi. Ako ovoj zemlji trebaju generacije polupismenih ljudi slobodno neka drže nastavu online

Posmatrac

pre 2 godine

Kako zive u Svedskoj?Skola radi cele godine,nema maski,sve otvoreno.Aktivista za ljudska prava i pravnik nisu isto,a odluku o vakcinisanju dece ce doneti njihovi roditelji.I kako ovaj lik zna da je ovo najsigurnija vakcina kad dr Ostojic,pedijatar iz Misovica pre neki dan izjavi da ce se sa sigurnoscu moci reci da li je vakcina bezbedna ili ne tek za 10-15 godina.

EU Citizen

pre 2 godine

Država nema pravo da to radi. Ako sebi prigrabi to pravo silom, postavlja se pitanje šta će nam takva država i zašto na silu ne odgovoriti silom?

Roditelj

pre 2 godine

Nije tačno, po slovu zakona RS, niko nema pravo da odvajanjem i uslovljavanjem bilo čime diskriminiše učenike. Deca su crvena linija preko koje ne dozvoljavamo da se pređe!

MatijaBg

pre 2 godine

Po kojem zakonu? Ta deca su i u tako sve manjem broju, buduca dusa ove zemlje, umesto da ih cuvate, vi ih prislino vakcinisete. Od kuda vam pravo?

Goran

pre 2 godine

Vakcinisan sam, podrzavam vakcinu, ali cu biti prvi u koloni ako ovakva odluka bude donesena. Ljudi, ajde da se unormalimo, dosta vise sa ovim virusom.

piškinja

pre 2 godine

Neko sebi mnogo dozvoljava. Pamet u glavu ili može svašta da se očekuje. Niko nema pravo da deci uskrati obrazovanje niti da natera roditelje da urade nešto nerazumno.

sedmatruba

pre 2 godine

to i ja vidim kao jedinu opciju
odvojiti vakcinisane od nevakcinisanih

trajno, dve srbije, dve evrope,
dva smo sveta razlicita

svako iskljucivo medj svoje nek mrda, njih nek servisira i njima proizvodi, njima i porezi, njihova i valuta

da se lepo izdelimo dok se ne pobijemo, jer bice incidenata sa ovim novim rasizmom. ko kakvu zarazu vuce, ko je od cega pelcovan..

Auslander

pre 2 godine

Nevakcinisani dozvoljavaju da virus mutira, a onda ni vakcinisani nisu zasticeni. Dosta vaseg izivlhavanja prema onima koji su drustveno odgovorni!
(momak, 7. avgust 2021 22:43)
________________________________

Kakva bezobrazna laz!
Imas zvanicni izvestaj Izraela u kome se jasno kaze da oboljevaju vakcinisani a ne nevakcinisani, zatim izvestaji i Svedske i Finske gde skoro stopostotno oboljevaju samo vakcinisani, zatim izvestaji iz Engleske, Amerike itd.
Srami se...
Ti momak si zreo za lekara, ali onog za glavu

Mix

pre 2 godine

Znate sta,mnogo ljudi je spremno da eksperimentise na sebi,ali ako im dirnete u decu,mogu da budu mnoooogo,mnoooogo ljuti i pitanje je kako ce to da se zavrsi.

sta reci.....

pre 2 godine

Vakcinisacu se onog trenutka kad mi nebudete poturali papir da primam vakcinu na sopstvenu odgovornost....Jer ukoliko mi se nesto desi od vakcine da imam osnovu da neko od mojih moze debelo da naplati a do tada pa pa....

Milutin

pre 2 godine

NIGDE ne potpisujes da primas na sopstvenu odgovornost i da odustajes od tuzbe ako ti se nesto desi. NIKGDE I NIKAD!!
Dokle mislite da lazete ljude???
Potpisujes isti papir kao i prilikom pregleda na magnetu ili operacije slepog creva ili vadjenja umnjaka. Apsolutno za svaki medicinski zahvat moras da potpises, pa pobogu cak i za vajdenje krvi moras da potpises da pristajes!
(zzz, 7. avgust 2021 18:04)

Potpisujes da si upoznat sa svim mogucim posledicama i da se vakcinises na licni zahtev. Ako tebi nije jasno sta to znaci, onda si bratac u opasnom problemu.

alex

pre 2 godine

Pa cekajte da li ste stvarno toliko naivni ili se pravite ludi...pa svaki drugi gradjanin Srbije nije vakcinisan a ocekujete da vakcinisu decu...ne stvarno ja ne znam ko je ovde lud..

DEX

pre 2 godine

Primili smo vakcine i potpisali da ih primamo na sopstvenu odgovornost, plaćamo testove na kojima piše da nisu pouzdani ali decu za eksperiment ne damo.

Drift

pre 2 godine

Овај др. Кон ми је генерално симпатичан човек, али сада ме је малко запањио. У средњој школи где ми супруга ради, она зна да има око двадесет вакцинисаних ученика. Како то мисле да направе наставу за њих, а осталих 500 да иду онлајн? А шта тек рећи за основне школе?

trt

pre 2 godine

Dobro i onda dete koje je primilo vakcinu po toj logici ide u skolu pa makar i samo dvoje iz razreda....ne bi rekao bice kao i prosle skolske godine kud svi to i mali Mujo.

Boban

pre 2 godine

Od početka je jasan scenario, krenulo se sa starijima i bolesnima, a završava se na deci. Cilj je omasovljenje i što veći broj vakcina, to je nenormalno velik novac i oni ga žele svake godine! Zato se ne žali novac koji se daje na marketing, zastrašivanje, laži, podmićivanje, falsifkovanje i šta još ne koriste u ovoj kampanji. Sve uloženo će vratiti samo jedna sezona vakcinisanja.

Dule

pre 2 godine

@(nnidza, 7. avgust 2021 21:54) # Link komentara
@(I'am not a robot, 7. avgust 2021 21:44) # Link komentara


Ja sam sam primio vakcinu protiv kovida, ali cu ici na proteste protiv takvih kao sto ste vas dvojica. Obojica se pravite da ste na strani nauke time sto govorite da deci treba da se da ova vakcina i protiv volje roditelja, a sami u stvari se ponasate k'o najgori religiozni fanatici i ne sagledavate stvari racionalno, i 100% sam siguran da niste procitali nijedan naucni rad na ovu temu, jer da jeste, ne bi ste tako lupetali.

Da skratim: NE POSTOJE podaci koji kazu da ima smisla da zdrava deca primaju ove vakcine, i stavise u slucaju mladjih od 21 godine, imamo tacno brojeve koliko oni cesto stradaju od bolesti Covid-19 i taj broj je 1 u 500 hiljada. Posto znamo da vakcine generalno ubijaju 1 u 100 hiljada ljudi, time mozemo da zakljucimo da same vakcine ubijaju mlade cesce nego kovid.

Ako je dete bolesno ili ima neki problem npr. astmu, ima smisla mu dati vakcinu, ali zdravom detetu - ne.

Za starije ljude itekako ima smisla da prime ovu vakcinu, posto je rizik od bolesti njima veliki, ali forsirati ovu vakcinu na decu je cista religija i bolest, i ako hocete religiju, idite u crkvu, ali nemojte drugima da nabijate svoja iracionalna i glupa ubedjenja.

DEX

pre 2 godine

Država, odnosno vlast koja predstavlja državu, može da uradi šta hoće ali i narod može da smeni tu vlast kad hoće, odnosno kad mu se smuči od ovakvih odluka.

ultrasrbin

pre 2 godine

(momak, 7. avgust 2021 22:43)
Pa kako u Izraelu sada tolika zaraza?
Lupas o necemu sto ni na TV-u nisi gledao.
Vakcina izaziva mutaciju virusa, a posebno kod ovih DNK/RNK.
Jesi cuo za mutaciju gena i pojavu poremcaja i bolesi zbog toga?
Grip, Ebola, HIV ubijaju vec decenijama a nigde nema vakcine.
Kako nadjose ovu tako brzo?
Smrtnost od navedenih bolesti je znacajno veca od smrtnosti od Covid-a.
Da ukljucis mozak?

aca

pre 2 godine

a koliko je dugo to istrazivanje trajalo? sta ste obuhvatili? sta ste istrazivali? koje posledice? koje reakcije? ko je dao pristanak da mu dete bude eksperiment? prestanite da nas lazete. nista epohalno nije postignuto do sada osim mozda lakse preboljevanje. ne zelim da mi dete bude deo vaseg istrazivanja.
svedska je sve vreme u pravu samo ko to sme da kaze? date preporuke, vakcina ima pa ko sta zeli i srecno svima.

Slovak

pre 2 godine

Na silu će narod 100% odgovoriti silom. Čujem sve više komentare da će ljudi bar znati zbog čega idu u rat i ginu u ovom slučaju, a ne da ih država zavađa sa okolnim narodima i da ginu za interese političara. Mislim da će se desiti velika nesreća ako se krene putem prisilne vakcinacije i drugih oblika diskriminacije nevakcinisanih. Pamet u glavu političari i krizni štabu.

сима

pre 2 godine

postoje samo dve grupe u populaciji. .. ostali se ne računaju... ili jesi, ili nisi, vakcinisan po 100 puta... Aman više, kako izađe novi soj, tako rastu brojke... pa hoće... naviknite se više na to. To vam je jedina pametna koju ste rekli. Svi ćemo proći kroz ovo i svake godine ćemo imati nove sojeve... Tako je i sa gripom, mada je covid ne bih svrstavao u respiratorni virus... razlikuje se sudeći po toku infekcije... Nije isto,to vam kažem iz iskustva sa virusom. Ovde se sve svelo na ono... što je i moja baba znala, "Može biti ali i ne mora". Tako je i sa vakcinom. Možda ispoljite simptome, a možda i ne. Možda i dobijete težu sliku bolesti, a možda i ne. Sve dok postoji verovatnoća, moguće je. Nije mi jasno, kako bre aman, izražavate brojeve i statistiku, kad nemate pojma koliko je zapravo inficirano? Ja sam registrovan da sam preležao, keva koju sam ja zarazio, nije registrovana, (potvrđjeno testom na antitela, jer je antigen i PCR pokazao negativan, prekasno su rađeni testovi), a znam bar 10 neregistrovanih slučajeva. Ej, 10 ih znam... Neće ljudi kod lekara, kao ni moja keva, pa to ti je. Ni sa simptomima. Ne osporavam opasnost, i znam one koji su prošli kao bos po trnju, ali ne lupetajte više, samo imate kontraefekat, a to vam se i ispoljava. Bio sam za vakcinaciju, nisam antivakser ni pobornik teorija zavere, ali ga brate, preteraste sa navalentnim nastupom. Prosto je, ili uvedite obaveznu vakcinaciju, ili zauvek ućutite. Sad je na vama izbor, i ćao.

Maca

pre 2 godine

Ako dobro kapiram, cela ova vakcinacija je jedan globalni experiment jer nije bilo vremena razviti vakcinu duzim ispitivanjima. A ucesce u experimentu se placa i zato ja lično ne želim da se vakcinisem u situaciji da ja potpisujem moju odgovornost. Istorija pamti da se takav experiment mogao provesti i golom prisilom i takvi slučajevi zabelezeni su kao forma genocida i Holokausta, te su procesuirani na Nirnberskom procesu. U koju kategoriju spada orkestrirano krestanje po medijima, zastrašivanje stanovništva, suptilne i manje suptilne ucene, vreme će pokazati...

ultrasrbin

pre 2 godine

(momak, 7. avgust 2021 10:57)
A ti i imbecili poput tebe da platite zivotom ako se makar jednom detetu nesto desi. Pa ni vakcina protiv gripa ne moze da se da svoj deci, a ne ovo ipak nedovoljno ispitano cudo.
Moj klinac ima VES koji mu se u naporu gubi. Sta cemo ako vakcina prouzrokuje dodatne probleme?

qq

pre 2 godine

Odlicno je da se bijemo vakcinisani protiv ne vakcinisanih, niko ne pita nit sta radi vlast nit sta radi opozicija.....
.... I odgulite vise sa prisiljavanjem i uslovljavanjem bilo koga na bilo sta.... ja sam vakcinisan i boli me uvo za ostale... ko hoce hoce, ko nece ne mora, ako ce taj ne vakcinisani da zarzi mene vakcinisanog e vala i neka umrem kad sam bio glup, da se takvom vakcinom vakcinisem....

Dule

pre 2 godine

(momak, 7. avgust 2021 22:43)

Odakle ti ideja da virus ne mutira sa ovim vakcinama? Ovo su "leaky" vakcine, nisu "sterilišuće" i jedna od njihovih posledica je i mutira je virusa, i baš zbog toga treba biti oprezniji i davati vakcine samo ugroženim grupama

Marko

pre 2 godine

Naučno je dokazano da i vakcinisani šire virus podjednako kao i nevakcnisani. Otuda ostaje nejasno zašto se pribegava ovoj diskriminaciji? Kao vid pritiska za vakcinaciju ili nešto drugo?

pa

pre 2 godine

sta sad to znaci? na osnovu cega ste sigurni da deca mladja od 12 ne mog uda se zaraze? ili hocete namerno da ih testirate i ekperimentisete sa nasom decom? sramota sta sve nece da urade zarad svojih istrazivanaj za koaj ce sutra verovatno dobiti priznanja i orrdenje. Posto mi sve potpisujemo moze li onaj ko je ovo odlucio i naredio da potpise?
Decj izivoti su u pitanj ua nek ise kockaju. dragi strucnjaci stavite svoj udecu na kocku ne nasu. stidim se sto zivim u zemlji koja decu stavlja na testiranje. Ne daj Boze da se ijedno dete razboli zbog te vase odluke ako se ne daj Boze desi morate svi koji ste to odlucili da visite na sred terazija. ne mogu da dodjem sebi koliko sam se iznervirao kad sam ovo procitao. Pa jel juce pisal oovde da se razbolela beba i Ljigu cini mi se. znaci da niko nije zasticen. Molim vas ne eksperimentisete sa nasom decom. To me podseti na pozive politicara na ubijanja i klanja skupljanje ljudi i odvodjenje cak i na silu dok su svoj udecu i familiju krili. kak oniko nije izasao u prve redove sa svojom decom. besan sam jer mi je drug izgubio sina jedinca od 18 godina dok su nejgovi vrsnjaci - deca politicara uzivali u beogradu on je dao svoj zivot. Eu ga je jedva izvukla iz bosne gde je sluzi vojsku i psoel samo nedelj udana dosli su po nejga i vise se nije vratio. Neka mi neko kaze ko je od politicara i oficira izgubio dete? Nisu cak ni saucesce izjavili prokelti politicari

Kostadin

pre 2 godine

Da se fizikalise moze i bez skole da se bezi u inostranstvo i tamo fizikalise moze bez skole da se vodi drzava ili radi u nekoj drzavnoj instituciji mora preko veze ali moze bez skole logickim zakljucivanjem ukinite skole cemu nam sluze samo trosak i sirenje korone…

Kopirano sa tvitera

pre 2 godine

Šta se palite? Pa zar vi stvarno mislite da će naša država to da uradi i da rizikuje glasove na izborima??? Čuj ovog sto napisa nije država jaca od ljudi. Ja bih rekla da poprilično jeste jača ili smo mi glupi.

Turista

pre 2 godine

Zašto gospoda iz kriznog štaba dozvoljavaju Exit, Guču, utakmice i mitinge SNS-a ako su već toliko zabrinuti?
Stvarno jadno i bedno, a tek licemerno.

O boze

pre 2 godine

Nisu deca tu radi drzave, nego je tu drzava radi dece... Pustite vi decu na miru, ne ugrozavajte ih, ne ugrozavajte njihove roditelje, ne mesajte im se u zivot i svima ce biti lakse... Kako posle ovoga da neko mlad zeli da dobije dete? Pa nece mu pasti na pamet ta ideja...

Nece ni 5000 evra resiti belu kugu ako sistem ostavljate ovakav...

djura

pre 2 godine

A posle nastave, deca se druže i igraju bez obzira da li su bili na nastavi uživo ili online. Prekinite sa nebulozama, i pustite decu da žive

rebro

pre 2 godine

@прле, a koliko stanovnika ima Švedska, a koliko Danska? Duplo više Švedska. Možeš da porediš Češku i Švedsku jer imaju isto stanovnika, a u Češkoj umrlo duplo više nego u Švedskoj.

sedmatruba

pre 2 godine

Odlicno je da se bijemo vakcinisani protiv ne vakcinisanih, niko ne pita nit sta radi vlast nit sta radi opozicija.....
.... I odgulite vise sa prisiljavanjem i uslovljavanjem bilo koga na bilo sta.... ja sam vakcinisan i boli me uvo za ostale... ko hoce hoce, ko nece ne mora, ako ce taj ne vakcinisani da zarzi mene vakcinisanog e vala i neka umrem kad sam bio glup, da se takvom vakcinom vakcinisem....
(qq, 7. avgust 2021 21:10)

khm, cak i da se on vakcinisao a ti umro, nije ti njegovo vakcinisanje bilo od neke pomoci, zar ne?
neko bi reko mozda je i logicno da ako te od necega stite onda to treba te zastiti, a ako neces zastitu mogli bi te ostave na miru, ni ti njih ne stitis na silu, reciprocno sto bi se reklo

ja licno nisam, niti cu biti vakcinisan, a druge ne pozivam ni na jedno ni na drugo, nek svako to za sebe smisli sta ce i kako ce,

things are as they are..

Ana

pre 2 godine

Dete mi neces sigurno vakcinisati u periodu najveceg razvoja i puberteta. Neka placa ceh tako sto ce sedeti kod kuce i uciti ali vakcinu nece primiti.

Sloboda

pre 2 godine

Naravno da ovakva država ima to pravo! Ovakva banana država! Ali sa ovakvim i sličnim pretnjama pogotovo neću da se vakcinišem! A to vaše pravo se zove diskriminacija, a za to postoji Zakon koji je na našoj strani! Svi ćete biti tuženi! Što bi ovakvi kao ja rekli....imamo pravo na to !

Sumnjivo

pre 2 godine

Ovi nasi strucnjaci se ponasaju kao da im je svraka popila mozak. Vakcinisani podjednako prenose virus kao i nevakcinisani, vakcina je za decu opasnija od virusa! Decu ce da maltretiraju, a kafane pune svako vece. Sram da vas bude, i vas i te koji vam naredjuju da to radite.

Dragan

pre 2 godine

Ima li neko od ovih javnih licnosti da nije na platnom spisku SZO i farmaceutskih kompanija. Sta je sledece? Hoce deca da nam nose zutu zvezdu ako nece roditelji da ih vakcinisu? Da sede kuci, ne idu u skolu i ne druze se sa prijateljima? Ne mogu da verujem da smo dosli do ove tacke toksicnosti propagande. Gebels im nije ravan.

Čiča

pre 2 godine

Možeš ti da lupetaš šta hoćeš, ali to je čisti nacizam.
Sada će u školu da ide 0,1% vakcinisane dece, a 99,9% koja nisu vakcinisana neće.
To je debilizam.
A ako se uzme u obzir da je ovo sve jedna podmetačina (1-3 lica dnevno umre) sa ciljem da nam deca budu zatupljena, jer se samo zatopljenim može vladati, treba da vas je sramota šta pričate.
Pobogu čoveče imate li decu?
Zašto decu ubijati vakcinama?
Zarazu šire isključivo vakcinisani, jer su oni jedino zaraženi, veštački naravno.
Ako vam nije žao nas odraslih, pa hoćete da nas pobijete vakcinama, ostavite decu na miru idioti jedni.
STOP medicinsko-farmaceutskoj mafiji!!!

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Ne želim da moje dete ide sa nevakcinisanom decom zatucanih roditelja u istu školu.
(Voda pamti, 07. avgust 2021 21:14)
Eto i mi zatucani ne želimo da nam se deca igraju i idu u istu školu sa tvojim vakcinisanim zamorčetom.

uvekljubazan

pre 2 godine

Neka država odluči da li deca idu u škole, ili pohađaju nastavu onlajn. Uslovljavanje odlaska u školu primanjem vakcine jeste kršenje ljudskih prava i prava deteta. Vakcinacija ne sprečava ni zaražavanje, ni prenošenje virusa. Pored toga, vakcine su u eksperimentalnoj fazi i niko ne sme da bude uslovljen da ih primi, pogotovo kada se radi o deci.

Kosta

pre 2 godine

Ok, ako država smatra da treba do kraja uništiti generacije online nastavom a da pri tome nema nikakvu relevantnu studiju o broju obolele dece ( deca su samo prenosioci...) u prethodnih evo dve godine može im se. Što se tiče izjava dotičnih, neka se izjasne i o ličnoj odgovornosti pozivanjem na vakcinaciju dece vakcinama koje definitivno nisu do kraja testirane i čiji je učinak diskutabilan .Sve se svodi na to da će roditelj biti odgovoran, zar ne? Teoretičari zavere ovim izjavama samo dobijaju vetar u leđa jer su koliko u početku predviđali ovakav sled događaja. Nisam antivakser, preležao sam u bolnici, ali ovakav pritisak na vakcinaciju, sa svim mogućim gaženjem ljudskih prava izaziva gađenje i bunt. Moja deca neće biti vakcinisana ovom vakcinom dok neko ne stavi glavu na panj kao potvrdu da neće imati posledice u budućnosti.

je-bote

pre 2 godine

Zar nisu izjavili da virus prenose i vaakcinisani i nevakcinisani i da se i vakcinisani mogu ponovo zaraziti?
Izgleda da mozga vise nije ostalo nikome za zdrav razum.

V for Vendeta

pre 2 godine

"Pitao bih roditelje zašto ne žele da vakcinišu decu. Ta vakcina je najsigurnija na svetu. To je jedini način da se vratimo u normalu. Ne želimo lokdaun, ni onlajn školu".


Pitao bih dotičnog kako uspeva da zaspi nakon ovakve izjave?
Navedeno sredstvo čak ne ispunjava definiciju da vakcina treba da spreči nastanak bolest, što čine sve druge vakcine koje su u redovnoj upotrebi.
Višegodišnju studij u koja potvrdjuje bezbednost sredstva kod dece moći ćemo da ozbiljno da pogledamo negde oko 2030 kada dobijeni rezultati o eventualnim dugoročnim problemima budu utvrdjeni, ukoliko ih ima, a možda će tada i moći ozbiljno da se izjavi da je bezbedna.

Gogi Austrija

pre 2 godine

KAda izađe u Službenom Glasniku onda je to ZAKON.Ako nije izašlo u Službenom glasniku niko nema prava da Vam kaže gde će dete biti.I gde ce dete uciti.Zasto.Zato sto roditelj kao poreski obveznik PLACA DA MU DETE BUDE U SKOLI.Dok god roditelj kao poreski obveznik PLACA DA MU DETE BUDE U SKOLI niko nema prava da mu to uskrati osim u slucaju proglasenja vanrednog stanja.

Dejan

pre 2 godine

A sta cemo sa Izraelom naučniku,skoro svi vakcinisani a virus hara.60% obolelih su vakcinisani,posto ne znaju sta da rade krenuli su i sa trecom dozom u nadi da ce zaustaviti sirenje ali nista ne pomaze.

Zeljko

pre 2 godine

To bi značilo da će 99%, ako ne i 100%, imati online nastavu!?!?
Sigurno neće držati nastavu jednom učeniku.
Neozbiljna odluka.

z

pre 2 godine

"Država ima pravo da uvede onlajn nastavu nevakcinisanima"


Ne, država nema pravo da tako diskriminiše. Ako hoćete to pravo, prvo uvedite vanredno stanje, legalno preko Skupštine, kako se i radi, i onda ćete imati pravo da u vanrednoj situaciji koristite vanredne mere.

Dotad, ne, nemate pravo.

Ja

pre 2 godine

Drzava ne bi trebalo da ima nikakva prava nad gradjanima, koja bi bila u suprotnosti sa voljom vecine gradjana. Ljudi su stvorili drzavu, radi zajednickog interesa, drzava postoji zbog ljudi, a ne obrnuto! Nametanje teze da gradjani moraju da se pokoravaju nekakvoj drzavi, koja radi protiv njihovog interesa, a ti isti gradjani je finansiraju- obican je fasizam!

Pipi

pre 2 godine

Juce ide vest na TV (mislim Prva) da je strucni savet UK preporucio vladi UK da se deca NE vakcinisu. Sta mi to znamo, a da strucnjaci u UK ne znaju?

V

pre 2 godine

I onda ce vakcinacosanim ućenicima nastavu da drže nevakcinisani nastavnici. Kako će nastavnici rsditi onlajn i uživo sa dva različita radna mesta? Šta je sa ocenjivanjem? Koliko odvajanje pomaže kad se deca svakako druže, idu na sport i druge aktivnosti? Sve zajedno predlog je potuno besmislen. Kako mali Djokica zamišlja pritisak za vakcinaciju.

Ivan

pre 2 godine

Preterujete,deciji organizam se razvija,a vi bi da ga trujete i ni sami neznate sta i kakva je ta vakcina,niti sam se vakcinisao,niti ce moje dete,sve je to laz sa vakcinama i daju se radi smanjivanja svetske populacije,sterilise se citavo covecanstvo!

Šredinger

pre 2 godine

Bravo! Baš tako. Postoji izbor, školovanje je besplatno bilo online ili uživo. Ko želi da mu dete ide svakoga dana u školu neka ga vakciniše. Ko od profesora ne želi da se vakciniše - neplaćeno. To važi za čitav drzavni sektor. Ovde je pitanje prava odgovornih, prosvećenih ljudi, ljudi koji poštuju civilizacijske tekovine a ne ljudi iz srednjeg veka. Dosta je bilo maltretiranja onih koji veruju u meducinu. Ne želim neodgovorne kliconoše oko sebe!
(nnidza, 7. avgust 2021 21:54) # Link komentara

Vidi se koliko se Vi razumete u "meducinu"!

Takvi kao ovaj lik, sa znanjem "meducine" kroje sudbinu naše dece. Eksperimentišu za
šaku srebrnjaka na našoj deci. Ne na svojoj.

Morgot Bauglir

pre 2 godine

A jesu svi predavači vakcinisani?
(nikad nikome izvini, 7. avgust 2021 14:58)

Nisu. Nevakcinisani predavači će isto na onlajn nastavu.

DMX

pre 2 godine

Ne želim da moje dete ide sa nevakcinisanom decom zatucanih roditelja u istu školu.
(Voda pamti, 07. avgust 2021 21:14)

Nešto mi se čini da ti uopšte nemaš decu...ali neka,tebi na dušu.

Aloja

pre 2 godine

Za ovog sto preldaze da se lecimo o svom trosku ako nismo vakcinisan-moze ali da ne placam obavezno zdravstveno koje svakako ne koristim.

Samo pitanje

pre 2 godine

To je diskriminacija.Jevrejiđa su stavljali žute trake.Polako ide za nevakcinisane.Da se vakcina istraži treba 8-9 godina.Nije sigurna za korina virus.Nemojta decu dirati.

uciteljica u penziji

pre 2 godine

Dobro i onda dete koje je primilo vakcinu po toj logici ide u skolu pa makar i samo dvoje iz razreda....ne bi rekao bice kao i prosle skolske godine kud svi to i mali Mujo.
(trt, 7. avgust 2021 12:11)

Nema toliko nastavnog kadra koji bi za jedno ili dvoje dece drzao nastavu. I u redovnoj situaciji nedostaje kadar. Zaposleni rade sa povecanim fondom. Primaju se studenti, ali oni brzo pobegnu kada vide koliko zapravo ima posla.

sasa

pre 2 godine

ne razumem....zasto tolika frka...zasto odvajanja....vakcinisani su zastićeni i valjda im nije problem da budu sa nevakcinisanim...vakcina ih štiti...cemu strah ,odvajanje....

Kasius klen

pre 2 godine

"On smatra da roditelji pozivanjem na ljudska prava pokušavaju da nađu opravdanje za nešto što je potpuno iracionalno." Kršenjem ljudskih prava i sloboda država ulazi u diktaturu nama se to već desilo, a vi gospodo napravite referendum inače sve drugo je nasilje i nepoštovanje gradjana jer država nije iznad naroda niti ste vi birani da odlučujete protivno volji većine.

Mikica

pre 2 godine

Logičnije je da vakcinisani idu na "on line" nastavu jer su u izrazitoj manjini a i njihovi roditelji se očigledno plaše za njih čim su ih vakcinisali.

salle

pre 2 godine

cilj i jeste da se nesto naduva ,propise, pokloni nesto a posle da te ucenjuju i naplate sve jer toboz samo vakcina pomaze...farmaceutska mafija !!!

O boze

pre 2 godine

Organizacije za ljudska prava su branili svima prava, ali onda dodje zdravstvo i tu se pokazu kao licemeri... Koji je ovo pritisak? Dal ste vi normalni da pritiskate roditelje na tako nesto? A ovamo satro zelite natalitet... Ovim samo plasite buduce roditelje koji bi i pravili decu, ali se plase zbog ovakve inkvizicije i diskriminacije... Dalje ruke od dece!

Milutin

pre 2 godine

Na osnovu kog istraživanja preporučuju da vakcinišemo decu? Ja i supruga smo vakcinisani. Decu neću da vakcinišem. Ne podležite propagandi. Ako ovoj zemlji trebaju generacije polupismenih ljudi slobodno neka drže nastavu online
(Milan, 7. avgust 2021 12:23)

Pa kako to rodjace, vakcina za tebe dobra a za decu nije. Ili jeste ili nije. Ne moze cas jedno cas drugo.

прле

pre 2 godine

Posmatrač@ погледај само статистику колико Шведска има умрлих од Короне а колико има Данска?

nnidza

pre 2 godine

Bravo! Baš tako. Postoji izbor, školovanje je besplatno bilo online ili uživo. Ko želi da mu dete ide svakoga dana u školu neka ga vakciniše. Ko od profesora ne želi da se vakciniše - neplaćeno. To važi za čitav drzavni sektor. Ovde je pitanje prava odgovornih, prosvećenih ljudi, ljudi koji poštuju civilizacijske tekovine a ne ljudi iz srednjeg veka. Dosta je bilo maltretiranja onih koji veruju u meducinu. Ne želim neodgovorne kliconoše oko sebe!

...

pre 2 godine

U Nemačkoj je prepopručeno da se deca vakcinišu ?? Pa tamo niko neće da se vakciniše, bacaju se vakcine jer nisu iskorištene a vi nama prodajete ovde ovakve priče.

I još se kao nafiluje " Nemačka ", kao oni su sinonim za poštenje i medicinu, da to kao dobije na težini. Obratite samo pažnju kad se priča o vakcinisanju, uve kje neki zagovornik vakcinisanja neki anonimni doktor ali skoro pa uvek uz njega ide potpis "doktor iz Nemačke", "doktor iz Berlina", "infektolog iz Hamburga", da sve to dobije na težini. Ovde je uvek išlo da su Nemci bezgrešni, da auto valja samo ako je Nemac i da je Nemačka medicina najbolja na svetu, pa se onda zbog toga i potpisuju

Himzo

pre 2 godine

Vakcinisacu se onog trenutka kad mi nebudete poturali papir da primam vakcinu na sopstvenu odgovornost....Jer ukoliko mi se nesto desi od vakcine da imam osnovu da neko od mojih moze debelo da naplati a do tada pa pa....
(sta reci....., 07. avgust 2021 14:02)

Sta reci a ne zaplakati na tvoju nepismenost. Uz nepismenost obicno ide antivaksersko konstantno laganje da se nesto potpisuje na sopstvenu odgovornost. Antivakseri su ZLI i do srzi POKVARENI ljudi!

Iz Austrije

pre 2 godine

Ja sam od rođenja u Austriji i radim na davanje termina za vakcine i ovde u Austriji mogu da se vakcinišu deca od 12 godina sa BioNtech/Pfizer ili moderna ali problem je u školama što su obavezni testovi i za decu ispod 12 godina a u Beču (u ostalim delovima Austrije je drugačije) ne prihvataju više da se deca sama testiraju nego moraju da idu da ih neko testira, na primer u Apoteku ili Teststraße (Specijalne ulice za testiranje) . Odluka roditelja razumna jer onda teraju decu da idu na svaka dva dana na testiranje

On

pre 2 godine

Ja bi uveo da svako cije dete razboli tidje dete kovidom, platu sve troskove lecenja I Bude prekrsajno gonjen zbog namernog sirenja zaraze!
Stop bahatosti!
Ko da je u SFRJ neko pitao gradkane da li zele da se vakcinisu.
Ne svidja Vam se? Privatan skola Ili od kuce!

Bojan

pre 2 godine

Sta je to drzava? Misaiona imenica! Drzava samo ja, Pera, Mika, Zika, Nada, Ruza! To sto su vlastodrsci umislili da smo opet u robovlasnickom drustvu i mogu sta i kako hoce ce im se obiti o glavu!

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Žuta traka za nas ne vakcinisane, ja bi je nosio dobrivoljno pa neka razmisle malo kada im se 90 posto naroda bude smetalo tako.

Batistuta

pre 2 godine

Neko sebi mnogo dozvoljava. Pamet u glavu ili može svašta da se očekuje. Niko nema pravo da deci uskrati obrazovanje niti da natera roditelje da urade nešto nerazumno.
(piškinja, 7. avgust 2021 14:43)

A antivakcinasi imaju?

zzz

pre 2 godine

Vakcinisacu se onog trenutka kad mi nebudete poturali papir da primam vakcinu na sopstvenu odgovornost....Jer ukoliko mi se nesto desi od vakcine da imam osnovu da neko od mojih moze debelo da naplati a do tada pa pa....
(sta reci....., 07. avgust 2021 14:02)


NIGDE ne potpisujes da primas na sopstvenu odgovornost i da odustajes od tuzbe ako ti se nesto desi. NIKGDE I NIKAD!!
Dokle mislite da lazete ljude???
Potpisujes isti papir kao i prilikom pregleda na magnetu ili operacije slepog creva ili vadjenja umnjaka. Apsolutno za svaki medicinski zahvat moras da potpises, pa pobogu cak i za vajdenje krvi moras da potpises da pristajes!

momak

pre 2 godine

@Marko
Nevakcinisani dozvoljavaju da virus mutira, a onda ni vakcinisani nisu zasticeni. Treba svi da se sto pre vakcinisu i onda smo zavrsili sa virusom, u protivnom cemo jos godinama camiti u mestu, a vi cete se zaliti da su vam ugrozena neka prava jer ne mozete da putujete, morate da nosite maske itd. Dosta vaseg izivlhavanja prema onima koji su drustveno odgovorni!

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Ako je dete bolesno ili ima neki problem npr. astmu, ima smisla mu dati vakcinu, ali zdravom detetu - ne.
Ko je ispitivao kako vakcina deluje ma obolele od astme ili neku drugu bolest, ja recimo imam vrlo retku autoimunu bolest od koje recimo u Evropi boluje pola miliona ljudi, ko je vršio ispitivanja na nešto što samo nije ispitano, što se ne leči, i nije poznato kako se leči, niko nije ali preporučuju vakcine, preporučuju recimo meni koji to imam dvadesetak godina i zadnjih 10 držim pod kontrolom ja dobijem vakcinu i to poremetim recimo koga mogu da optužim zbog toga jer kada tamo potpišem oni su oslobođeni bilo kakve odgovornosti.

momak

pre 2 godine

Ne treba nikako prisiljavati bilo koga na bilo sta. Evo kako se to resava na primeru skorasnjeg teksta o svadji nasih turista za prednost za lezaljke u prvom redu roditeljima sa decom. Kada se formira cena 30 evra lezaljke u prvom redu, 20 u drugom, 10 u trecem i svim ostalim redovima, naprasno se vise niko ne zali i oni sa decom ne jure u prvi red. Isto je sa vakcinacijom. Ko ne zeli ne mora da se vakcinise. Ulaskom u zgradu na posao svako jutro ta osoba mora da plati brzi antigenski test ako hoce u kancelariju sa ostalima. Isto vazi i za decu, dodju u 7 ujutru ispred skole, mama i tata plate test, ako su negativni ulaze i nastava pocinje u 8. I tako svako jutro. Eto resenja za sve.

Joza Petres

pre 2 godine

Vakcinisacu se onog trenutka kad mi nebudete poturali papir da primam vakcinu na sopstvenu odgovornost....
(sta reci....., 7. avgust 2021 14:02)

Ovaj komentar je najbolja slika danasnje Srbije.

Daje svoje misljenje u pogledu prava i medicine, a ne zna da odvoji negaciju.

sos

pre 2 godine

Koliko lekara među komentatorima, svaka čast. Zar niste previše umorni da gubite vreme na komentarisanje? Ili je fakat da ste iskompleksirani, neuki i poluškolovani pa se makar ovde osetite moćno. Izmišljate nazovi "činjenice" koje vama odgovaraju i plasirate kao istinite, iako nemaju blage veze sa mozgom. Vakcina ili ne, vaš izbor. Ostanite primitivni ako hoćete, ali ne treljajte nos svojim neznanjem drugima koji nisu kao vi.

Nikola

pre 2 godine

@Milan Džabe ti sve ako se dete razboli a virus ostavi posledice ili ti ne daj bože dođe do najtežeg ishoda, onda tu imamo slučaj starih ukućana koji imaju jako slab imunitet čak i sa vakcinom, pa ostaneš recimo bez oca ili majke... Jesi li razmišljao možda o tome? E vidiš, to je vrlo realno i takvih slučajeva ima... Između ostalog jako je ružno etiketirati ljude i živeti u iluziji da ste ti i tvoja porodica bogom dani zato što vam dete ide u školu, to se takođe može i drugačije protumačiti ili shvatiti a to je da ste recimo lenji i nedovoljno pismeni da pomognete svome detetu u učenju.

nnidza

pre 2 godine

Bravo! Baš tako. Postoji izbor, školovanje je besplatno bilo online ili uživo. Ko želi da mu dete ide svakoga dana u školu neka ga vakciniše. Ko od profesora ne želi da se vakciniše - neplaćeno. To važi za čitav drzavni sektor. Ovde je pitanje prava odgovornih, prosvećenih ljudi, ljudi koji poštuju civilizacijske tekovine a ne ljudi iz srednjeg veka. Dosta je bilo maltretiranja onih koji veruju u meducinu. Ne želim neodgovorne kliconoše oko sebe!

On

pre 2 godine

Ja bi uveo da svako cije dete razboli tidje dete kovidom, platu sve troskove lecenja I Bude prekrsajno gonjen zbog namernog sirenja zaraze!
Stop bahatosti!
Ko da je u SFRJ neko pitao gradkane da li zele da se vakcinisu.
Ne svidja Vam se? Privatan skola Ili od kuce!

Himzo

pre 2 godine

Vakcinisacu se onog trenutka kad mi nebudete poturali papir da primam vakcinu na sopstvenu odgovornost....Jer ukoliko mi se nesto desi od vakcine da imam osnovu da neko od mojih moze debelo da naplati a do tada pa pa....
(sta reci....., 07. avgust 2021 14:02)

Sta reci a ne zaplakati na tvoju nepismenost. Uz nepismenost obicno ide antivaksersko konstantno laganje da se nesto potpisuje na sopstvenu odgovornost. Antivakseri su ZLI i do srzi POKVARENI ljudi!

momak

pre 2 godine

@Marko
Nevakcinisani dozvoljavaju da virus mutira, a onda ni vakcinisani nisu zasticeni. Treba svi da se sto pre vakcinisu i onda smo zavrsili sa virusom, u protivnom cemo jos godinama camiti u mestu, a vi cete se zaliti da su vam ugrozena neka prava jer ne mozete da putujete, morate da nosite maske itd. Dosta vaseg izivlhavanja prema onima koji su drustveno odgovorni!

Milutin

pre 2 godine

Na osnovu kog istraživanja preporučuju da vakcinišemo decu? Ja i supruga smo vakcinisani. Decu neću da vakcinišem. Ne podležite propagandi. Ako ovoj zemlji trebaju generacije polupismenih ljudi slobodno neka drže nastavu online
(Milan, 7. avgust 2021 12:23)

Pa kako to rodjace, vakcina za tebe dobra a za decu nije. Ili jeste ili nije. Ne moze cas jedno cas drugo.

zzz

pre 2 godine

Vakcinisacu se onog trenutka kad mi nebudete poturali papir da primam vakcinu na sopstvenu odgovornost....Jer ukoliko mi se nesto desi od vakcine da imam osnovu da neko od mojih moze debelo da naplati a do tada pa pa....
(sta reci....., 07. avgust 2021 14:02)


NIGDE ne potpisujes da primas na sopstvenu odgovornost i da odustajes od tuzbe ako ti se nesto desi. NIKGDE I NIKAD!!
Dokle mislite da lazete ljude???
Potpisujes isti papir kao i prilikom pregleda na magnetu ili operacije slepog creva ili vadjenja umnjaka. Apsolutno za svaki medicinski zahvat moras da potpises, pa pobogu cak i za vajdenje krvi moras da potpises da pristajes!

Batistuta

pre 2 godine

Neko sebi mnogo dozvoljava. Pamet u glavu ili može svašta da se očekuje. Niko nema pravo da deci uskrati obrazovanje niti da natera roditelje da urade nešto nerazumno.
(piškinja, 7. avgust 2021 14:43)

A antivakcinasi imaju?

momak

pre 2 godine

Ne treba nikako prisiljavati bilo koga na bilo sta. Evo kako se to resava na primeru skorasnjeg teksta o svadji nasih turista za prednost za lezaljke u prvom redu roditeljima sa decom. Kada se formira cena 30 evra lezaljke u prvom redu, 20 u drugom, 10 u trecem i svim ostalim redovima, naprasno se vise niko ne zali i oni sa decom ne jure u prvi red. Isto je sa vakcinacijom. Ko ne zeli ne mora da se vakcinise. Ulaskom u zgradu na posao svako jutro ta osoba mora da plati brzi antigenski test ako hoce u kancelariju sa ostalima. Isto vazi i za decu, dodju u 7 ujutru ispred skole, mama i tata plate test, ako su negativni ulaze i nastava pocinje u 8. I tako svako jutro. Eto resenja za sve.

Auslander

pre 2 godine

Nevakcinisani dozvoljavaju da virus mutira, a onda ni vakcinisani nisu zasticeni. Dosta vaseg izivlhavanja prema onima koji su drustveno odgovorni!
(momak, 7. avgust 2021 22:43)
________________________________

Kakva bezobrazna laz!
Imas zvanicni izvestaj Izraela u kome se jasno kaze da oboljevaju vakcinisani a ne nevakcinisani, zatim izvestaji i Svedske i Finske gde skoro stopostotno oboljevaju samo vakcinisani, zatim izvestaji iz Engleske, Amerike itd.
Srami se...
Ti momak si zreo za lekara, ali onog za glavu

прле

pre 2 godine

Posmatrač@ погледај само статистику колико Шведска има умрлих од Короне а колико има Данска?

sta reci.....

pre 2 godine

Vakcinisacu se onog trenutka kad mi nebudete poturali papir da primam vakcinu na sopstvenu odgovornost....Jer ukoliko mi se nesto desi od vakcine da imam osnovu da neko od mojih moze debelo da naplati a do tada pa pa....

Nikola

pre 2 godine

@Milan Džabe ti sve ako se dete razboli a virus ostavi posledice ili ti ne daj bože dođe do najtežeg ishoda, onda tu imamo slučaj starih ukućana koji imaju jako slab imunitet čak i sa vakcinom, pa ostaneš recimo bez oca ili majke... Jesi li razmišljao možda o tome? E vidiš, to je vrlo realno i takvih slučajeva ima... Između ostalog jako je ružno etiketirati ljude i živeti u iluziji da ste ti i tvoja porodica bogom dani zato što vam dete ide u školu, to se takođe može i drugačije protumačiti ili shvatiti a to je da ste recimo lenji i nedovoljno pismeni da pomognete svome detetu u učenju.

vaksinisan farmaceut

pre 2 godine

Kako vi znate da je ovo najsigurnija vaksina na svetu? Vakcina je u upotrebi manje od godinu dana i niko ne moze da garantuje da je sigurna.Odobrena je po hitnom postupku sto jeste u skladu sa zakonom ali da li ima nezeljenih dejstava ili ne to ce se tek videti kroz par godina...kao i kod svih drugih lekova .Ne razumem ovoliki pritisak da se vaksinisu deca od 12god ,a da pritom nisu starije kategorije dostigle veci % vaksinisanosti , kao i da se ne vrsi ovoliki pritisak na nastavno osoblje, zdravstvene radnike.....

Iz Austrije

pre 2 godine

Ja sam od rođenja u Austriji i radim na davanje termina za vakcine i ovde u Austriji mogu da se vakcinišu deca od 12 godina sa BioNtech/Pfizer ili moderna ali problem je u školama što su obavezni testovi i za decu ispod 12 godina a u Beču (u ostalim delovima Austrije je drugačije) ne prihvataju više da se deca sama testiraju nego moraju da idu da ih neko testira, na primer u Apoteku ili Teststraße (Specijalne ulice za testiranje) . Odluka roditelja razumna jer onda teraju decu da idu na svaka dva dana na testiranje

Milan

pre 2 godine

Na osnovu kog istraživanja preporučuju da vakcinišemo decu? Ja i supruga smo vakcinisani. Decu neću da vakcinišem. Ne podležite propagandi. Ako ovoj zemlji trebaju generacije polupismenih ljudi slobodno neka drže nastavu online

Goran

pre 2 godine

Vakcinisan sam, podrzavam vakcinu, ali cu biti prvi u koloni ako ovakva odluka bude donesena. Ljudi, ajde da se unormalimo, dosta vise sa ovim virusom.

Morgot Bauglir

pre 2 godine

A jesu svi predavači vakcinisani?
(nikad nikome izvini, 7. avgust 2021 14:58)

Nisu. Nevakcinisani predavači će isto na onlajn nastavu.

sedmatruba

pre 2 godine

to i ja vidim kao jedinu opciju
odvojiti vakcinisane od nevakcinisanih

trajno, dve srbije, dve evrope,
dva smo sveta razlicita

svako iskljucivo medj svoje nek mrda, njih nek servisira i njima proizvodi, njima i porezi, njihova i valuta

da se lepo izdelimo dok se ne pobijemo, jer bice incidenata sa ovim novim rasizmom. ko kakvu zarazu vuce, ko je od cega pelcovan..

MatijaBg

pre 2 godine

Po kojem zakonu? Ta deca su i u tako sve manjem broju, buduca dusa ove zemlje, umesto da ih cuvate, vi ih prislino vakcinisete. Od kuda vam pravo?

Joza Petres

pre 2 godine

Vakcinisacu se onog trenutka kad mi nebudete poturali papir da primam vakcinu na sopstvenu odgovornost....
(sta reci....., 7. avgust 2021 14:02)

Ovaj komentar je najbolja slika danasnje Srbije.

Daje svoje misljenje u pogledu prava i medicine, a ne zna da odvoji negaciju.

Posmatrac

pre 2 godine

Kako zive u Svedskoj?Skola radi cele godine,nema maski,sve otvoreno.Aktivista za ljudska prava i pravnik nisu isto,a odluku o vakcinisanju dece ce doneti njihovi roditelji.I kako ovaj lik zna da je ovo najsigurnija vakcina kad dr Ostojic,pedijatar iz Misovica pre neki dan izjavi da ce se sa sigurnoscu moci reci da li je vakcina bezbedna ili ne tek za 10-15 godina.

piškinja

pre 2 godine

Neko sebi mnogo dozvoljava. Pamet u glavu ili može svašta da se očekuje. Niko nema pravo da deci uskrati obrazovanje niti da natera roditelje da urade nešto nerazumno.

ultrasrbin

pre 2 godine

(momak, 7. avgust 2021 22:43)
Pa kako u Izraelu sada tolika zaraza?
Lupas o necemu sto ni na TV-u nisi gledao.
Vakcina izaziva mutaciju virusa, a posebno kod ovih DNK/RNK.
Jesi cuo za mutaciju gena i pojavu poremcaja i bolesi zbog toga?
Grip, Ebola, HIV ubijaju vec decenijama a nigde nema vakcine.
Kako nadjose ovu tako brzo?
Smrtnost od navedenih bolesti je znacajno veca od smrtnosti od Covid-a.
Da ukljucis mozak?

EU Citizen

pre 2 godine

Država nema pravo da to radi. Ako sebi prigrabi to pravo silom, postavlja se pitanje šta će nam takva država i zašto na silu ne odgovoriti silom?

сима

pre 2 godine

postoje samo dve grupe u populaciji. .. ostali se ne računaju... ili jesi, ili nisi, vakcinisan po 100 puta... Aman više, kako izađe novi soj, tako rastu brojke... pa hoće... naviknite se više na to. To vam je jedina pametna koju ste rekli. Svi ćemo proći kroz ovo i svake godine ćemo imati nove sojeve... Tako je i sa gripom, mada je covid ne bih svrstavao u respiratorni virus... razlikuje se sudeći po toku infekcije... Nije isto,to vam kažem iz iskustva sa virusom. Ovde se sve svelo na ono... što je i moja baba znala, "Može biti ali i ne mora". Tako je i sa vakcinom. Možda ispoljite simptome, a možda i ne. Možda i dobijete težu sliku bolesti, a možda i ne. Sve dok postoji verovatnoća, moguće je. Nije mi jasno, kako bre aman, izražavate brojeve i statistiku, kad nemate pojma koliko je zapravo inficirano? Ja sam registrovan da sam preležao, keva koju sam ja zarazio, nije registrovana, (potvrđjeno testom na antitela, jer je antigen i PCR pokazao negativan, prekasno su rađeni testovi), a znam bar 10 neregistrovanih slučajeva. Ej, 10 ih znam... Neće ljudi kod lekara, kao ni moja keva, pa to ti je. Ni sa simptomima. Ne osporavam opasnost, i znam one koji su prošli kao bos po trnju, ali ne lupetajte više, samo imate kontraefekat, a to vam se i ispoljava. Bio sam za vakcinaciju, nisam antivakser ni pobornik teorija zavere, ali ga brate, preteraste sa navalentnim nastupom. Prosto je, ili uvedite obaveznu vakcinaciju, ili zauvek ućutite. Sad je na vama izbor, i ćao.

Milutin

pre 2 godine

NIGDE ne potpisujes da primas na sopstvenu odgovornost i da odustajes od tuzbe ako ti se nesto desi. NIKGDE I NIKAD!!
Dokle mislite da lazete ljude???
Potpisujes isti papir kao i prilikom pregleda na magnetu ili operacije slepog creva ili vadjenja umnjaka. Apsolutno za svaki medicinski zahvat moras da potpises, pa pobogu cak i za vajdenje krvi moras da potpises da pristajes!
(zzz, 7. avgust 2021 18:04)

Potpisujes da si upoznat sa svim mogucim posledicama i da se vakcinises na licni zahtev. Ako tebi nije jasno sta to znaci, onda si bratac u opasnom problemu.

Roditelj

pre 2 godine

Nije tačno, po slovu zakona RS, niko nema pravo da odvajanjem i uslovljavanjem bilo čime diskriminiše učenike. Deca su crvena linija preko koje ne dozvoljavamo da se pređe!

sos

pre 2 godine

Koliko lekara među komentatorima, svaka čast. Zar niste previše umorni da gubite vreme na komentarisanje? Ili je fakat da ste iskompleksirani, neuki i poluškolovani pa se makar ovde osetite moćno. Izmišljate nazovi "činjenice" koje vama odgovaraju i plasirate kao istinite, iako nemaju blage veze sa mozgom. Vakcina ili ne, vaš izbor. Ostanite primitivni ako hoćete, ali ne treljajte nos svojim neznanjem drugima koji nisu kao vi.

Drift

pre 2 godine

Овај др. Кон ми је генерално симпатичан човек, али сада ме је малко запањио. У средњој школи где ми супруга ради, она зна да има око двадесет вакцинисаних ученика. Како то мисле да направе наставу за њих, а осталих 500 да иду онлајн? А шта тек рећи за основне школе?

Dule

pre 2 godine

(momak, 7. avgust 2021 22:43)

Odakle ti ideja da virus ne mutira sa ovim vakcinama? Ovo su "leaky" vakcine, nisu "sterilišuće" i jedna od njihovih posledica je i mutira je virusa, i baš zbog toga treba biti oprezniji i davati vakcine samo ugroženim grupama

Dule

pre 2 godine

@(nnidza, 7. avgust 2021 21:54) # Link komentara
@(I'am not a robot, 7. avgust 2021 21:44) # Link komentara


Ja sam sam primio vakcinu protiv kovida, ali cu ici na proteste protiv takvih kao sto ste vas dvojica. Obojica se pravite da ste na strani nauke time sto govorite da deci treba da se da ova vakcina i protiv volje roditelja, a sami u stvari se ponasate k'o najgori religiozni fanatici i ne sagledavate stvari racionalno, i 100% sam siguran da niste procitali nijedan naucni rad na ovu temu, jer da jeste, ne bi ste tako lupetali.

Da skratim: NE POSTOJE podaci koji kazu da ima smisla da zdrava deca primaju ove vakcine, i stavise u slucaju mladjih od 21 godine, imamo tacno brojeve koliko oni cesto stradaju od bolesti Covid-19 i taj broj je 1 u 500 hiljada. Posto znamo da vakcine generalno ubijaju 1 u 100 hiljada ljudi, time mozemo da zakljucimo da same vakcine ubijaju mlade cesce nego kovid.

Ako je dete bolesno ili ima neki problem npr. astmu, ima smisla mu dati vakcinu, ali zdravom detetu - ne.

Za starije ljude itekako ima smisla da prime ovu vakcinu, posto je rizik od bolesti njima veliki, ali forsirati ovu vakcinu na decu je cista religija i bolest, i ako hocete religiju, idite u crkvu, ali nemojte drugima da nabijate svoja iracionalna i glupa ubedjenja.

DEX

pre 2 godine

Primili smo vakcine i potpisali da ih primamo na sopstvenu odgovornost, plaćamo testove na kojima piše da nisu pouzdani ali decu za eksperiment ne damo.

Marko

pre 2 godine

Naučno je dokazano da i vakcinisani šire virus podjednako kao i nevakcnisani. Otuda ostaje nejasno zašto se pribegava ovoj diskriminaciji? Kao vid pritiska za vakcinaciju ili nešto drugo?

Slovak

pre 2 godine

Na silu će narod 100% odgovoriti silom. Čujem sve više komentare da će ljudi bar znati zbog čega idu u rat i ginu u ovom slučaju, a ne da ih država zavađa sa okolnim narodima i da ginu za interese političara. Mislim da će se desiti velika nesreća ako se krene putem prisilne vakcinacije i drugih oblika diskriminacije nevakcinisanih. Pamet u glavu političari i krizni štabu.

Maca

pre 2 godine

Ako dobro kapiram, cela ova vakcinacija je jedan globalni experiment jer nije bilo vremena razviti vakcinu duzim ispitivanjima. A ucesce u experimentu se placa i zato ja lično ne želim da se vakcinisem u situaciji da ja potpisujem moju odgovornost. Istorija pamti da se takav experiment mogao provesti i golom prisilom i takvi slučajevi zabelezeni su kao forma genocida i Holokausta, te su procesuirani na Nirnberskom procesu. U koju kategoriju spada orkestrirano krestanje po medijima, zastrašivanje stanovništva, suptilne i manje suptilne ucene, vreme će pokazati...

Boban

pre 2 godine

Od početka je jasan scenario, krenulo se sa starijima i bolesnima, a završava se na deci. Cilj je omasovljenje i što veći broj vakcina, to je nenormalno velik novac i oni ga žele svake godine! Zato se ne žali novac koji se daje na marketing, zastrašivanje, laži, podmićivanje, falsifkovanje i šta još ne koriste u ovoj kampanji. Sve uloženo će vratiti samo jedna sezona vakcinisanja.

trt

pre 2 godine

Dobro i onda dete koje je primilo vakcinu po toj logici ide u skolu pa makar i samo dvoje iz razreda....ne bi rekao bice kao i prosle skolske godine kud svi to i mali Mujo.

aca

pre 2 godine

a koliko je dugo to istrazivanje trajalo? sta ste obuhvatili? sta ste istrazivali? koje posledice? koje reakcije? ko je dao pristanak da mu dete bude eksperiment? prestanite da nas lazete. nista epohalno nije postignuto do sada osim mozda lakse preboljevanje. ne zelim da mi dete bude deo vaseg istrazivanja.
svedska je sve vreme u pravu samo ko to sme da kaze? date preporuke, vakcina ima pa ko sta zeli i srecno svima.

Kostadin

pre 2 godine

Da se fizikalise moze i bez skole da se bezi u inostranstvo i tamo fizikalise moze bez skole da se vodi drzava ili radi u nekoj drzavnoj instituciji mora preko veze ali moze bez skole logickim zakljucivanjem ukinite skole cemu nam sluze samo trosak i sirenje korone…

Mix

pre 2 godine

Znate sta,mnogo ljudi je spremno da eksperimentise na sebi,ali ako im dirnete u decu,mogu da budu mnoooogo,mnoooogo ljuti i pitanje je kako ce to da se zavrsi.

Sloboda

pre 2 godine

Naravno da ovakva država ima to pravo! Ovakva banana država! Ali sa ovakvim i sličnim pretnjama pogotovo neću da se vakcinišem! A to vaše pravo se zove diskriminacija, a za to postoji Zakon koji je na našoj strani! Svi ćete biti tuženi! Što bi ovakvi kao ja rekli....imamo pravo na to !

sedmatruba

pre 2 godine

Odlicno je da se bijemo vakcinisani protiv ne vakcinisanih, niko ne pita nit sta radi vlast nit sta radi opozicija.....
.... I odgulite vise sa prisiljavanjem i uslovljavanjem bilo koga na bilo sta.... ja sam vakcinisan i boli me uvo za ostale... ko hoce hoce, ko nece ne mora, ako ce taj ne vakcinisani da zarzi mene vakcinisanog e vala i neka umrem kad sam bio glup, da se takvom vakcinom vakcinisem....
(qq, 7. avgust 2021 21:10)

khm, cak i da se on vakcinisao a ti umro, nije ti njegovo vakcinisanje bilo od neke pomoci, zar ne?
neko bi reko mozda je i logicno da ako te od necega stite onda to treba te zastiti, a ako neces zastitu mogli bi te ostave na miru, ni ti njih ne stitis na silu, reciprocno sto bi se reklo

ja licno nisam, niti cu biti vakcinisan, a druge ne pozivam ni na jedno ni na drugo, nek svako to za sebe smisli sta ce i kako ce,

things are as they are..

Čiča

pre 2 godine

Možeš ti da lupetaš šta hoćeš, ali to je čisti nacizam.
Sada će u školu da ide 0,1% vakcinisane dece, a 99,9% koja nisu vakcinisana neće.
To je debilizam.
A ako se uzme u obzir da je ovo sve jedna podmetačina (1-3 lica dnevno umre) sa ciljem da nam deca budu zatupljena, jer se samo zatopljenim može vladati, treba da vas je sramota šta pričate.
Pobogu čoveče imate li decu?
Zašto decu ubijati vakcinama?
Zarazu šire isključivo vakcinisani, jer su oni jedino zaraženi, veštački naravno.
Ako vam nije žao nas odraslih, pa hoćete da nas pobijete vakcinama, ostavite decu na miru idioti jedni.
STOP medicinsko-farmaceutskoj mafiji!!!

DMX

pre 2 godine

Ne želim da moje dete ide sa nevakcinisanom decom zatucanih roditelja u istu školu.
(Voda pamti, 07. avgust 2021 21:14)

Nešto mi se čini da ti uopšte nemaš decu...ali neka,tebi na dušu.

Kopirano sa tvitera

pre 2 godine

Šta se palite? Pa zar vi stvarno mislite da će naša država to da uradi i da rizikuje glasove na izborima??? Čuj ovog sto napisa nije država jaca od ljudi. Ja bih rekla da poprilično jeste jača ili smo mi glupi.

Ivan

pre 2 godine

Preterujete,deciji organizam se razvija,a vi bi da ga trujete i ni sami neznate sta i kakva je ta vakcina,niti sam se vakcinisao,niti ce moje dete,sve je to laz sa vakcinama i daju se radi smanjivanja svetske populacije,sterilise se citavo covecanstvo!

ultrasrbin

pre 2 godine

(momak, 7. avgust 2021 10:57)
A ti i imbecili poput tebe da platite zivotom ako se makar jednom detetu nesto desi. Pa ni vakcina protiv gripa ne moze da se da svoj deci, a ne ovo ipak nedovoljno ispitano cudo.
Moj klinac ima VES koji mu se u naporu gubi. Sta cemo ako vakcina prouzrokuje dodatne probleme?

V for Vendeta

pre 2 godine

"Pitao bih roditelje zašto ne žele da vakcinišu decu. Ta vakcina je najsigurnija na svetu. To je jedini način da se vratimo u normalu. Ne želimo lokdaun, ni onlajn školu".


Pitao bih dotičnog kako uspeva da zaspi nakon ovakve izjave?
Navedeno sredstvo čak ne ispunjava definiciju da vakcina treba da spreči nastanak bolest, što čine sve druge vakcine koje su u redovnoj upotrebi.
Višegodišnju studij u koja potvrdjuje bezbednost sredstva kod dece moći ćemo da ozbiljno da pogledamo negde oko 2030 kada dobijeni rezultati o eventualnim dugoročnim problemima budu utvrdjeni, ukoliko ih ima, a možda će tada i moći ozbiljno da se izjavi da je bezbedna.

O boze

pre 2 godine

Nisu deca tu radi drzave, nego je tu drzava radi dece... Pustite vi decu na miru, ne ugrozavajte ih, ne ugrozavajte njihove roditelje, ne mesajte im se u zivot i svima ce biti lakse... Kako posle ovoga da neko mlad zeli da dobije dete? Pa nece mu pasti na pamet ta ideja...

Nece ni 5000 evra resiti belu kugu ako sistem ostavljate ovakav...

qq

pre 2 godine

Odlicno je da se bijemo vakcinisani protiv ne vakcinisanih, niko ne pita nit sta radi vlast nit sta radi opozicija.....
.... I odgulite vise sa prisiljavanjem i uslovljavanjem bilo koga na bilo sta.... ja sam vakcinisan i boli me uvo za ostale... ko hoce hoce, ko nece ne mora, ako ce taj ne vakcinisani da zarzi mene vakcinisanog e vala i neka umrem kad sam bio glup, da se takvom vakcinom vakcinisem....

rebro

pre 2 godine

@прле, a koliko stanovnika ima Švedska, a koliko Danska? Duplo više Švedska. Možeš da porediš Češku i Švedsku jer imaju isto stanovnika, a u Češkoj umrlo duplo više nego u Švedskoj.

pa

pre 2 godine

sta sad to znaci? na osnovu cega ste sigurni da deca mladja od 12 ne mog uda se zaraze? ili hocete namerno da ih testirate i ekperimentisete sa nasom decom? sramota sta sve nece da urade zarad svojih istrazivanaj za koaj ce sutra verovatno dobiti priznanja i orrdenje. Posto mi sve potpisujemo moze li onaj ko je ovo odlucio i naredio da potpise?
Decj izivoti su u pitanj ua nek ise kockaju. dragi strucnjaci stavite svoj udecu na kocku ne nasu. stidim se sto zivim u zemlji koja decu stavlja na testiranje. Ne daj Boze da se ijedno dete razboli zbog te vase odluke ako se ne daj Boze desi morate svi koji ste to odlucili da visite na sred terazija. ne mogu da dodjem sebi koliko sam se iznervirao kad sam ovo procitao. Pa jel juce pisal oovde da se razbolela beba i Ljigu cini mi se. znaci da niko nije zasticen. Molim vas ne eksperimentisete sa nasom decom. To me podseti na pozive politicara na ubijanja i klanja skupljanje ljudi i odvodjenje cak i na silu dok su svoj udecu i familiju krili. kak oniko nije izasao u prve redove sa svojom decom. besan sam jer mi je drug izgubio sina jedinca od 18 godina dok su nejgovi vrsnjaci - deca politicara uzivali u beogradu on je dao svoj zivot. Eu ga je jedva izvukla iz bosne gde je sluzi vojsku i psoel samo nedelj udana dosli su po nejga i vise se nije vratio. Neka mi neko kaze ko je od politicara i oficira izgubio dete? Nisu cak ni saucesce izjavili prokelti politicari

Šredinger

pre 2 godine

Bravo! Baš tako. Postoji izbor, školovanje je besplatno bilo online ili uživo. Ko želi da mu dete ide svakoga dana u školu neka ga vakciniše. Ko od profesora ne želi da se vakciniše - neplaćeno. To važi za čitav drzavni sektor. Ovde je pitanje prava odgovornih, prosvećenih ljudi, ljudi koji poštuju civilizacijske tekovine a ne ljudi iz srednjeg veka. Dosta je bilo maltretiranja onih koji veruju u meducinu. Ne želim neodgovorne kliconoše oko sebe!
(nnidza, 7. avgust 2021 21:54) # Link komentara

Vidi se koliko se Vi razumete u "meducinu"!

Takvi kao ovaj lik, sa znanjem "meducine" kroje sudbinu naše dece. Eksperimentišu za
šaku srebrnjaka na našoj deci. Ne na svojoj.

Sumnjivo

pre 2 godine

Ovi nasi strucnjaci se ponasaju kao da im je svraka popila mozak. Vakcinisani podjednako prenose virus kao i nevakcinisani, vakcina je za decu opasnija od virusa! Decu ce da maltretiraju, a kafane pune svako vece. Sram da vas bude, i vas i te koji vam naredjuju da to radite.

Dragan

pre 2 godine

Ima li neko od ovih javnih licnosti da nije na platnom spisku SZO i farmaceutskih kompanija. Sta je sledece? Hoce deca da nam nose zutu zvezdu ako nece roditelji da ih vakcinisu? Da sede kuci, ne idu u skolu i ne druze se sa prijateljima? Ne mogu da verujem da smo dosli do ove tacke toksicnosti propagande. Gebels im nije ravan.

alex

pre 2 godine

Pa cekajte da li ste stvarno toliko naivni ili se pravite ludi...pa svaki drugi gradjanin Srbije nije vakcinisan a ocekujete da vakcinisu decu...ne stvarno ja ne znam ko je ovde lud..

DEX

pre 2 godine

Država, odnosno vlast koja predstavlja državu, može da uradi šta hoće ali i narod može da smeni tu vlast kad hoće, odnosno kad mu se smuči od ovakvih odluka.

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Ne želim da moje dete ide sa nevakcinisanom decom zatucanih roditelja u istu školu.
(Voda pamti, 07. avgust 2021 21:14)
Eto i mi zatucani ne želimo da nam se deca igraju i idu u istu školu sa tvojim vakcinisanim zamorčetom.

Ana

pre 2 godine

Dete mi neces sigurno vakcinisati u periodu najveceg razvoja i puberteta. Neka placa ceh tako sto ce sedeti kod kuce i uciti ali vakcinu nece primiti.

Gogi Austrija

pre 2 godine

KAda izađe u Službenom Glasniku onda je to ZAKON.Ako nije izašlo u Službenom glasniku niko nema prava da Vam kaže gde će dete biti.I gde ce dete uciti.Zasto.Zato sto roditelj kao poreski obveznik PLACA DA MU DETE BUDE U SKOLI.Dok god roditelj kao poreski obveznik PLACA DA MU DETE BUDE U SKOLI niko nema prava da mu to uskrati osim u slucaju proglasenja vanrednog stanja.

Dejan

pre 2 godine

A sta cemo sa Izraelom naučniku,skoro svi vakcinisani a virus hara.60% obolelih su vakcinisani,posto ne znaju sta da rade krenuli su i sa trecom dozom u nadi da ce zaustaviti sirenje ali nista ne pomaze.

Kasius klen

pre 2 godine

"On smatra da roditelji pozivanjem na ljudska prava pokušavaju da nađu opravdanje za nešto što je potpuno iracionalno." Kršenjem ljudskih prava i sloboda država ulazi u diktaturu nama se to već desilo, a vi gospodo napravite referendum inače sve drugo je nasilje i nepoštovanje gradjana jer država nije iznad naroda niti ste vi birani da odlučujete protivno volji većine.

Kosta

pre 2 godine

Ok, ako država smatra da treba do kraja uništiti generacije online nastavom a da pri tome nema nikakvu relevantnu studiju o broju obolele dece ( deca su samo prenosioci...) u prethodnih evo dve godine može im se. Što se tiče izjava dotičnih, neka se izjasne i o ličnoj odgovornosti pozivanjem na vakcinaciju dece vakcinama koje definitivno nisu do kraja testirane i čiji je učinak diskutabilan .Sve se svodi na to da će roditelj biti odgovoran, zar ne? Teoretičari zavere ovim izjavama samo dobijaju vetar u leđa jer su koliko u početku predviđali ovakav sled događaja. Nisam antivakser, preležao sam u bolnici, ali ovakav pritisak na vakcinaciju, sa svim mogućim gaženjem ljudskih prava izaziva gađenje i bunt. Moja deca neće biti vakcinisana ovom vakcinom dok neko ne stavi glavu na panj kao potvrdu da neće imati posledice u budućnosti.

Zeljko

pre 2 godine

To bi značilo da će 99%, ako ne i 100%, imati online nastavu!?!?
Sigurno neće držati nastavu jednom učeniku.
Neozbiljna odluka.

salle

pre 2 godine

cilj i jeste da se nesto naduva ,propise, pokloni nesto a posle da te ucenjuju i naplate sve jer toboz samo vakcina pomaze...farmaceutska mafija !!!

Samo pitanje

pre 2 godine

To je diskriminacija.Jevrejiđa su stavljali žute trake.Polako ide za nevakcinisane.Da se vakcina istraži treba 8-9 godina.Nije sigurna za korina virus.Nemojta decu dirati.

djura

pre 2 godine

A posle nastave, deca se druže i igraju bez obzira da li su bili na nastavi uživo ili online. Prekinite sa nebulozama, i pustite decu da žive

Pipi

pre 2 godine

Juce ide vest na TV (mislim Prva) da je strucni savet UK preporucio vladi UK da se deca NE vakcinisu. Sta mi to znamo, a da strucnjaci u UK ne znaju?

V

pre 2 godine

I onda ce vakcinacosanim ućenicima nastavu da drže nevakcinisani nastavnici. Kako će nastavnici rsditi onlajn i uživo sa dva različita radna mesta? Šta je sa ocenjivanjem? Koliko odvajanje pomaže kad se deca svakako druže, idu na sport i druge aktivnosti? Sve zajedno predlog je potuno besmislen. Kako mali Djokica zamišlja pritisak za vakcinaciju.

O boze

pre 2 godine

Organizacije za ljudska prava su branili svima prava, ali onda dodje zdravstvo i tu se pokazu kao licemeri... Koji je ovo pritisak? Dal ste vi normalni da pritiskate roditelje na tako nesto? A ovamo satro zelite natalitet... Ovim samo plasite buduce roditelje koji bi i pravili decu, ali se plase zbog ovakve inkvizicije i diskriminacije... Dalje ruke od dece!

uvekljubazan

pre 2 godine

Neka država odluči da li deca idu u škole, ili pohađaju nastavu onlajn. Uslovljavanje odlaska u školu primanjem vakcine jeste kršenje ljudskih prava i prava deteta. Vakcinacija ne sprečava ni zaražavanje, ni prenošenje virusa. Pored toga, vakcine su u eksperimentalnoj fazi i niko ne sme da bude uslovljen da ih primi, pogotovo kada se radi o deci.

Turista

pre 2 godine

Zašto gospoda iz kriznog štaba dozvoljavaju Exit, Guču, utakmice i mitinge SNS-a ako su već toliko zabrinuti?
Stvarno jadno i bedno, a tek licemerno.

je-bote

pre 2 godine

Zar nisu izjavili da virus prenose i vaakcinisani i nevakcinisani i da se i vakcinisani mogu ponovo zaraziti?
Izgleda da mozga vise nije ostalo nikome za zdrav razum.

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Žuta traka za nas ne vakcinisane, ja bi je nosio dobrivoljno pa neka razmisle malo kada im se 90 posto naroda bude smetalo tako.

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Ako je dete bolesno ili ima neki problem npr. astmu, ima smisla mu dati vakcinu, ali zdravom detetu - ne.
Ko je ispitivao kako vakcina deluje ma obolele od astme ili neku drugu bolest, ja recimo imam vrlo retku autoimunu bolest od koje recimo u Evropi boluje pola miliona ljudi, ko je vršio ispitivanja na nešto što samo nije ispitano, što se ne leči, i nije poznato kako se leči, niko nije ali preporučuju vakcine, preporučuju recimo meni koji to imam dvadesetak godina i zadnjih 10 držim pod kontrolom ja dobijem vakcinu i to poremetim recimo koga mogu da optužim zbog toga jer kada tamo potpišem oni su oslobođeni bilo kakve odgovornosti.

z

pre 2 godine

"Država ima pravo da uvede onlajn nastavu nevakcinisanima"


Ne, država nema pravo da tako diskriminiše. Ako hoćete to pravo, prvo uvedite vanredno stanje, legalno preko Skupštine, kako se i radi, i onda ćete imati pravo da u vanrednoj situaciji koristite vanredne mere.

Dotad, ne, nemate pravo.

Mikica

pre 2 godine

Logičnije je da vakcinisani idu na "on line" nastavu jer su u izrazitoj manjini a i njihovi roditelji se očigledno plaše za njih čim su ih vakcinisali.

Aloja

pre 2 godine

Za ovog sto preldaze da se lecimo o svom trosku ako nismo vakcinisan-moze ali da ne placam obavezno zdravstveno koje svakako ne koristim.

Bojan

pre 2 godine

Sta je to drzava? Misaiona imenica! Drzava samo ja, Pera, Mika, Zika, Nada, Ruza! To sto su vlastodrsci umislili da smo opet u robovlasnickom drustvu i mogu sta i kako hoce ce im se obiti o glavu!

...

pre 2 godine

U Nemačkoj je prepopručeno da se deca vakcinišu ?? Pa tamo niko neće da se vakciniše, bacaju se vakcine jer nisu iskorištene a vi nama prodajete ovde ovakve priče.

I još se kao nafiluje " Nemačka ", kao oni su sinonim za poštenje i medicinu, da to kao dobije na težini. Obratite samo pažnju kad se priča o vakcinisanju, uve kje neki zagovornik vakcinisanja neki anonimni doktor ali skoro pa uvek uz njega ide potpis "doktor iz Nemačke", "doktor iz Berlina", "infektolog iz Hamburga", da sve to dobije na težini. Ovde je uvek išlo da su Nemci bezgrešni, da auto valja samo ako je Nemac i da je Nemačka medicina najbolja na svetu, pa se onda zbog toga i potpisuju

sasa

pre 2 godine

ne razumem....zasto tolika frka...zasto odvajanja....vakcinisani su zastićeni i valjda im nije problem da budu sa nevakcinisanim...vakcina ih štiti...cemu strah ,odvajanje....

uciteljica u penziji

pre 2 godine

Dobro i onda dete koje je primilo vakcinu po toj logici ide u skolu pa makar i samo dvoje iz razreda....ne bi rekao bice kao i prosle skolske godine kud svi to i mali Mujo.
(trt, 7. avgust 2021 12:11)

Nema toliko nastavnog kadra koji bi za jedno ili dvoje dece drzao nastavu. I u redovnoj situaciji nedostaje kadar. Zaposleni rade sa povecanim fondom. Primaju se studenti, ali oni brzo pobegnu kada vide koliko zapravo ima posla.

Ja

pre 2 godine

Drzava ne bi trebalo da ima nikakva prava nad gradjanima, koja bi bila u suprotnosti sa voljom vecine gradjana. Ljudi su stvorili drzavu, radi zajednickog interesa, drzava postoji zbog ljudi, a ne obrnuto! Nametanje teze da gradjani moraju da se pokoravaju nekakvoj drzavi, koja radi protiv njihovog interesa, a ti isti gradjani je finansiraju- obican je fasizam!