Petak, 09.04.2021.

14:00

Sportska elegancija: Stigla je Škoda Octavia Sportline FOTO

Izvor: B92

Sportska elegancija: Stigla je Škoda Octavia Sportline FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Zoki

pre 3 godine

@Captain America
Najbitnije saznanje u zivotu Vam je da postoji budzena Octavia sa 320 ks,a osecam da Vam je u zivotu i Fabia 1.0 san.Aj neka ide zivot...

Captain America

pre 3 godine

(Zoki, 14. april 2021 16:45)
Ne. Da li si čuo Zoki da neki proizvođač automobila posebno preuredi neki model po zahtevu kupca i to dodatno i dobro naplati? Rekao bih da nisi...
Ti si više onaj tip:
"Izvolite"
"Koje vino imate?"
"Crno i belo"
"OK, može litra belog"

Mile

pre 3 godine

@Captain America
Možeš ti kapetane da izmišljaš svakojaka slova,ali nigde nisam na planeti našao fabričku Škodu sa 320 ks.Nigde,ni na internetu.Ali,ajde ako je tebi gotivno da se zamlaćuješ takvim nebulozama,meni je još bolje.

Captain America

pre 3 godine

(Mile, 11. april 2021 23:10)
OEM, Mile moj, po narudžbi direktno sa proizvodne trake u Mlada Boleslav CZ, šraf jedan nije pipnut.
Znaš Mile šta znači OEM?

Mile

pre 3 godine

@Captain America
Postoji i budženi Jugo sa 200 ks,a Octavia sa fabričkih 320 ks ne postoji,kao što ne postoji tvoja takva u tvojoj garaži.Lepo je imati snove,ali treba biti umeren,pogotovo ovde,jer ovde pričamo o tom modelu,a ne o izmišljenim automobilima.Pitanje je da li uopšte imate bilo kakav auto,a ne Octaviju iz igrice.

prdonja

pre 3 godine

@(Au!, 10. april 2021 00:27)

Imam najprostija takva sedista u VW i naporna za duze putovanje. Nikako da se namestim kako treba. U Audiju imaju isti fazon samo su za 10 klasa bolja. Verujem da i u VW imaju bolje varijante tih sedista.

Toma

pre 3 godine

@(Captain America, 11. april 2021 06:47)
A,gde postoji Octavia sa 320 ks?Na Wikipediji najača Oktavia koja postoji je sa 245 ks.Ima Superb,a ne Octavia.Da je nema u NFS-u?

Kvarežma

pre 3 godine

Konfigurisao sam famoznu Oktaviju, sa full opremom za bezbednost, još nekim potrepštinama, srednjim 2.0 TDI i po sajtu izlazi na 31000 EUR.

Treba li šta još dodati? Eto isto sam uradio i sa Super B (aman prestanite više da se pecate) nešto ispod 35000. Po meni je skroz ok cena za Superb, za Oktaviju nije.

Zavisi šta ko hoće, mnogo više verujem Hondi Civic 1.0t koja u startu ima jako dobar paket opreme po korektnih 20000. Čak i Civic 1.5t sport od 27000 ne izgleda tako skupo, a ima više opreme od ove gore Oktavije.

Škodina prednost je što može i klot da se kupi, ali...nije to isto. Dobar deo vrednosti automobila je ta dodatna oprema. Ako hoćeš 4x4 i klirens, možeš da ga dobiješ, dizel, hibrid, benzinac, sve je tu. Da li je cena na mestu? Po meni moraju ozbiljan popust da daju...

Captain America

pre 3 godine

I šta kažete poznavaoci, experti? Ne postoji Škoda Octavia VRS 2.0 TSI 16V DOHC 6G IS28 EA888 Gen3 APR1 sa 320ks & 520Nm?

Ček" da skoknem do garaže.

...(5 minuta kasnije)...Uh, dobro je, ipak postoji.

Neznanje je čudesna materija, naročito kada misliš da nešto znaš, a zapravo nemaš pojma.

T2

pre 3 godine

@bane Nekako me nisi ubedio. Vise bih rekao da je logika ako Skoda valja, onda ispada da su oni bez razloga dali citavih 4000e za polovan Audi ili BMW. Jer to sto si ti napisao jeste argument. Ali to niko nije napisao sem tebe. Svi ostali su napisali "Skoda, ha ha ha...".

Petar

pre 3 godine

Mi smo proglaseni za nezahtevno, siromasno trziste i zato paketi opreme i cene nisu na nivou modela koji se prodaju na zapadu.Mi smo nivo jedne zemlje u razvoju, sa veoma skromnom ekonomijom, te su nam takvi i paketi opreme.Mi smo trziste za Skodu Rapid, Reno Thalia.Ovde lokalna prodaja da input proizvodjacu sta moze da prodje i po kojoj ceni i oni im sastave konfiguracije. Ne znam sta se cudite, uporedite Beograd i bilo koji drugi gl.grad(ne obavezno glavni) zemlje juga Evrope(sa severnijim je jos drasticnije), pa Beograd nema nijednu zvanicnu radnju nekog visokog modnog brenda.Pogledajte na sta lice Knez Mihajlova ili Bulevar kralja Aleksandra?To bi trebalo da su najskuplje ulice.

mozak jedne kokoške ...

pre 3 godine

"Top 25 polovnjaka za izbegavanje"

Britanska publikacija lista What Car je tradicionalno pripremila skraćenu verziju rezultata istraživanja pouzdanosti vozila. Studija je sprovedena na temelju ispitivanja vlasnika automobila i namenjena je kupcima polovnjaka, sa željom istraživača da kupce tih automobila poštedi visokih računa na ime eventualnih popravki i prateće sekiracije. U ispitivanju je učestvovalo bezmalo 13 hiljada imalaca automobila koji su se poveravali ispitivačima u pogledu eventualnih problema s kojima su se suočili povodom eventualnih neispravnosti na vozilu u prethodnih 12 meseci...
Pa da vidimo koji su to ozloglašeni modeli.

20. Volkswagen Golf dizel (2009. – 2013)
Ocena pouzdanosti: 74,9% ...

7. Škoda Octavia (2004. – 2013)
Ocena pouzdanosti: 54,4%

Sablažnjujućih 53% Octavija se pokvarilo u roku od famoznih 12 meseci. Čak četvrtina tih problema je bila vezana za rad agregata, ali ovaj inače najnepouzdaniji stariji porodični automobil je pokazao da ima i kvarljive kočnice, sistem za ubrizgavanje goriva, menjač i kvačilo, a ništa bolje nije ni ogibljenje. S vedrije strane se može reći da je 75% pokvarenih Octavia ostalo upotrebljivo i da su bile popravljene u roku kraćem od sedam dana. Računi su se kretali u rasponu od 500 do 1.500 britanskih funti.

Toma

pre 3 godine

@Marko
Pa,da,ali Captain America u komentaru kaze Octavia VRS sa 280 ks.Covek izmislio da vozi Octaviu koja je ne postoji.Treba imati mere kada se izmislja.

Eldorado

pre 3 godine

@academico
A verovatno će se sprdati i sa elektro automobilima, kao i bilo kojoj sledećoj novotariji ili novom proizvođaču.
Vazda je bilo iskompleksiran ljudi.
Pogotovo tih što se podsmevaju svemu, a hvale samo skupocena auta.

Bane

pre 3 godine

(T, 10. april 2021 12:40)

Skoda je dobra kada je dobro opremljena i motorizovana. A razlog zbog kojeg joj se u Srbiji podsmevaju je sto je poznata po tome da ostane klotara cak i u srednjoj opremi....a prava klotara od osnosno u bas osnovnoj opremi je tek jadna da jadnija ne moze biti.

Recimo skoda Oktavija, prethodni model u osnovnoj opremi ima celicne felnice od 15 inca, a onda su ti u srednjoj opremi izdasno dali celicnu 16 icu, za alu felnu moras da platis najjaci paket i opet imas 16 icu. Isto je i sa klimom, u srednjem paketu i dalje imas manuelnu klimu. Menjac 5 brzina...

Evo neka me citatelji isprave ali ja ne znam ni jednog proizvodjaca koji u C segmentu u srednjem paketu i dalje nudi manuelnu klimu, a retki su i oni koji u tom paketu zadrze celicne felne.

Sa druge strane dok od Skode napravis krsten auto cena skoci na dobrano preko 20.000 evra....a za te pare vec mozes da kupis pravu limuzinu D segmenta a ne tog razvucenog kompakta.

academico

pre 3 godine

Ćale moj kaže da su se oni sprdali sa škodom.. 60'..70'...80'...a vozio je keca!
Realno škoda nije ni danas, niti će ikad biti premijum svetski brend... Iako VW to svakako jeste.
U svakom slučaju, ovo je po svim merilima odličan auto i rado bih ga vozio.
...... PS Sprdali su se priča ćale i sa tojotom i hondom... Pa vidi sad. Tako i Škoda, to je suština mog komentara.

T

pre 3 godine

Apsolutno mi nisu jasni ovi komentari. Moj brat 10 godina vozi Škode, pošto cela firma vozi službene automobile. Pošto im se to ipak oporezuje kao da je plata (Nemačka nije naivna kao Srbija), posle nekoliko Folksvagena zaključio je da je Škoda solidan izbor. Tvrdi da je enterijer ipak bio bolji u VW vozilima (imao ih je 3) ali da razlika u kvalitetu nije vredna razlike u ceni. Škode nisu jeftine, sa opremom po nemačkim očekivanjima, ova poslednja je koštala preko 30.000e. Auto je prilično ozbiljan, sa 170KS turbo benzincem i DSG menjačem. Ni iz samog auta niti iz ovih komentara nisam da shvatim šta na tom autu ne valja. Komentari su u nivou "moj tata je jači od tvog tate". Tek mi nije jasno poređenje sa Ladom i Dačijom. Ko misli da se iole razume u vozila a poredi automobile iz potpuno različite cenovne klase... pa neka i dalje to misli o sebi pošto niko drugi neće.

pčelica Pavo

pre 3 godine

Jesu li samo meni ova sedišta odvratna? "sportska sedišta sa integrisanim naslonima za glavu"
(Au!, 10. april 2021 00:27)

Kamo sreće da je to najveći problem sa škodama u Srbiji.

ciga

pre 3 godine

@Pedja
Smešnije je što takvi uglavnom voze neke kante bella maqina i sl ili imaju 17g. Za buđenje emocija treba prebaciti bar 100.000e a nekako sumnjam da je iko od tih komentatora u toj grupi?

Gagi

pre 3 godine

@Jova
Skoda ima samo problem kada kazes vozim Skodu.Svi te gledaju kao da vozis Ladu ili Daciju.
(Jova, 09. april 2021 22:39)

A u čemu je razlika?
Jedino još što misle da je službena.

Robi

pre 3 godine

Udarna vest za ove udomljene partijske kadrove u raznim opstinskim i drzavnim sluzbama sto voze obicne Skode,oni sad odusevljeni,bujica emocija. Cak su i u petak radili skraceno. Trebalo bi im kupiti i ovakve.

Marko

pre 3 godine

Gledam je pre par dana parkiranu pored BMW-a F30 i zaključak je...atraktivnija je! Sigurno se u njoj nećete osećati kao u seriji 3 ili C klasi ali ima više mesta i sigurno nećete suze liti kad završite na servisu s nekim kvarom.
Ovo je auto za nas. Zapamtite, premium klasa premium održavanje.

kele®

pre 3 godine

Ne zna šta čovek da kaže kroz komentar osim da ŠKODA otkida na dizajn i enterijer sa opremom - prosto neverovatno.
(XXL, 09. april 2021 16:06)
Vrhunski komentar. Ne znam da li dati plus ili minus.

kele®

pre 3 godine

(Captain America, 09. april 2021 20:15) Tu emociju osjećaš ti i još 50 ljudi koji su kupili tu verziju. Mi ostali venemo u službenim Škodama.

Ccc

pre 3 godine

Meni se svidja sto ljudi komentarisu Skodu a nisu nikada seli u nju. Imao sam 4 Skode, jedino sto mogu da kazem da sam imao 2 dizel varijante sa motorima od 1.4 I 1.6 da su malo dosadni jer nisu bili u nekoj extra opremi I trosile su od 3.6 do 4.2 dizela na 100km. Imao Octavio I Superb sa 2.0 motorom, odlicnom opremom I zamislite nisam komercijalista, za mnogo manje para sam se nauzivao u kolima nego da sam kupio VW a dobio sam vrlo slican kvalitet vozila, mozda nisu najlepsi automobili ali su I vise nego pouzdani i kvalitetni. Ako imate sumnju u Skodu u Cacku auto salonu ima jedna Octavia koja je presla mil kilometara sa redovnim servisima. Mi komentarisemo Skodu ili Dacia a bitno je da su nam zakon kola sa 500k vracenih na 180k nov nov nov, nikada udaran itd.ali imaju znacku, ja sam srecan sto sam vozio Skodu I uvek bih je pre izabrao nego gore pomenute nove automobile iz uvoza makar me ceo zivot zvali komercijalistom ili drzavnim sluzbenikom.

Captain America

pre 3 godine

"Škoda je sve samo nije automobil koji budi emociju..."
Ne bih se složio. Još kako budi emocije. Evo na primer kada u Octaviji VRS sa 320ks i 520Nm ostavim u retrovizoru par dužina BMW 750d quad turbo xdrive, 335i, Audi 50 tdi, Mercedes A30 AMG...lista je poduža...emocije ovih vozača su tako upečatljive. Najčešći komentar je: Ali to je Škoda čoveče!!! Nisam kupio auto za 75.000€ da bi me otresla jedna Škoda!
Toliko o emocijama.

mića šaft

pre 3 godine

Ovo je skroz ok, dobra motorizacija, umeren dizajn, međuosovinsko 2,7m, prostran. Za autoput, posao i porodicu super. Mozda je malo problematican za grad zbog parkiranja, ali ne sumnjam da ce ici kao alva.

Bokelini

pre 3 godine

Bokelini, 09. april 2021 15:16)

ok, kvalitet teme je na nivou.
(CryptoYaretina, 09. april 2021 15:44)
Kakav post takav i odgovor...

Gagi

pre 3 godine

@marko
Zamisli kupiš novu Škodu? Pored tolikog lepog izbora...ili Dačiju
(marko, 09. april 2021 15:28)

taj što je kupuje verovatno se nikad i ne vozi u njoj, kupuje ih na kilo kao službene i vozi se u nekom premium brendu.

Iskustvo

pre 3 godine

Dok se ne vidi uživo ne može da se komentariše sportska verzija Škode - slike i živo viđenje ovog auta su dve suprotne stvari...

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@CryptoYaretina. Kao i za "Škodu", i za tebe važi isto - dobrodošao (nazad).
Dugo te nije bilo,mogao je neko da pomisli da ti se desio najgori scenario .
Pri tome ne mislim na Covid 19 , već na onaj scenario gde kupuješ "Teslu"a ona se samospaljuje ...ha-ha
P.S. Ovo za dinjaša je novo.Mada ima smisla.Gde je lubenica tu je i dinja ...

Bokelini

pre 3 godine

da čujem kako je poskupeo, kako kupci iz srbije spašavaju privredu češke od propasti, kako je to vvv, da je to lubeničar i dinjaš, da se kupuje na metar ...
(CryptoYaretina, 09. april 2021 14:57)
Poskupeo je, kupci iz Srbije spasili cesku privredu, to je VW, lubenicar i kupuje se na metar...

Dr Yare i Mr Fancy

pre 3 godine

Poskupeo je, kupci iz Srbije spasili cesku privredu, to je VW, lubenicar i kupuje se na metar...
(Bokelini, 9. april 2021 15:16)

Lubeničar jeste ali nije dinjaš kao Golf

jojufff

pre 3 godine

Skoda je sve samo nije automobil koji budi emociju.
Nikada neces prilaziti škodi sa nekim "vuau" oduševljenjem vezano za njen super atraktivan izgled.
Da su dobra kolesa pogotovo za nase uslove i puteve..Jesu.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Kad stigne nova "Škoda " čovek može sa kaže samo : "Dobrodošla ".
Kako bi bio dobar scenario da VW prsne , pa da ih spasava "Škoda".A onda da promene podelu posla pa oni da prave premijum umesto "Audija"...To bi bilo super.Šteta što je samo teorijski moguće.

CryptoYaretina

pre 3 godine

da čujem kako je poskupeo, kako kupci iz srbije spašavaju privredu češke od propasti, kako je to vvv, da je to lubeničar i dinjaš, da se kupuje na metar ...

jojufff

pre 3 godine

Skoda je sve samo nije automobil koji budi emociju.
Nikada neces prilaziti škodi sa nekim "vuau" oduševljenjem vezano za njen super atraktivan izgled.
Da su dobra kolesa pogotovo za nase uslove i puteve..Jesu.

Bokelini

pre 3 godine

da čujem kako je poskupeo, kako kupci iz srbije spašavaju privredu češke od propasti, kako je to vvv, da je to lubeničar i dinjaš, da se kupuje na metar ...
(CryptoYaretina, 09. april 2021 14:57)
Poskupeo je, kupci iz Srbije spasili cesku privredu, to je VW, lubenicar i kupuje se na metar...

Ccc

pre 3 godine

Meni se svidja sto ljudi komentarisu Skodu a nisu nikada seli u nju. Imao sam 4 Skode, jedino sto mogu da kazem da sam imao 2 dizel varijante sa motorima od 1.4 I 1.6 da su malo dosadni jer nisu bili u nekoj extra opremi I trosile su od 3.6 do 4.2 dizela na 100km. Imao Octavio I Superb sa 2.0 motorom, odlicnom opremom I zamislite nisam komercijalista, za mnogo manje para sam se nauzivao u kolima nego da sam kupio VW a dobio sam vrlo slican kvalitet vozila, mozda nisu najlepsi automobili ali su I vise nego pouzdani i kvalitetni. Ako imate sumnju u Skodu u Cacku auto salonu ima jedna Octavia koja je presla mil kilometara sa redovnim servisima. Mi komentarisemo Skodu ili Dacia a bitno je da su nam zakon kola sa 500k vracenih na 180k nov nov nov, nikada udaran itd.ali imaju znacku, ja sam srecan sto sam vozio Skodu I uvek bih je pre izabrao nego gore pomenute nove automobile iz uvoza makar me ceo zivot zvali komercijalistom ili drzavnim sluzbenikom.

Dr Yare i Mr Fancy

pre 3 godine

Poskupeo je, kupci iz Srbije spasili cesku privredu, to je VW, lubenicar i kupuje se na metar...
(Bokelini, 9. april 2021 15:16)

Lubeničar jeste ali nije dinjaš kao Golf

Marko

pre 3 godine

Gledam je pre par dana parkiranu pored BMW-a F30 i zaključak je...atraktivnija je! Sigurno se u njoj nećete osećati kao u seriji 3 ili C klasi ali ima više mesta i sigurno nećete suze liti kad završite na servisu s nekim kvarom.
Ovo je auto za nas. Zapamtite, premium klasa premium održavanje.

T

pre 3 godine

Apsolutno mi nisu jasni ovi komentari. Moj brat 10 godina vozi Škode, pošto cela firma vozi službene automobile. Pošto im se to ipak oporezuje kao da je plata (Nemačka nije naivna kao Srbija), posle nekoliko Folksvagena zaključio je da je Škoda solidan izbor. Tvrdi da je enterijer ipak bio bolji u VW vozilima (imao ih je 3) ali da razlika u kvalitetu nije vredna razlike u ceni. Škode nisu jeftine, sa opremom po nemačkim očekivanjima, ova poslednja je koštala preko 30.000e. Auto je prilično ozbiljan, sa 170KS turbo benzincem i DSG menjačem. Ni iz samog auta niti iz ovih komentara nisam da shvatim šta na tom autu ne valja. Komentari su u nivou "moj tata je jači od tvog tate". Tek mi nije jasno poređenje sa Ladom i Dačijom. Ko misli da se iole razume u vozila a poredi automobile iz potpuno različite cenovne klase... pa neka i dalje to misli o sebi pošto niko drugi neće.

Iskustvo

pre 3 godine

Dok se ne vidi uživo ne može da se komentariše sportska verzija Škode - slike i živo viđenje ovog auta su dve suprotne stvari...

Robi

pre 3 godine

Udarna vest za ove udomljene partijske kadrove u raznim opstinskim i drzavnim sluzbama sto voze obicne Skode,oni sad odusevljeni,bujica emocija. Cak su i u petak radili skraceno. Trebalo bi im kupiti i ovakve.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@CryptoYaretina. Kao i za "Škodu", i za tebe važi isto - dobrodošao (nazad).
Dugo te nije bilo,mogao je neko da pomisli da ti se desio najgori scenario .
Pri tome ne mislim na Covid 19 , već na onaj scenario gde kupuješ "Teslu"a ona se samospaljuje ...ha-ha
P.S. Ovo za dinjaša je novo.Mada ima smisla.Gde je lubenica tu je i dinja ...

Captain America

pre 3 godine

"Škoda je sve samo nije automobil koji budi emociju..."
Ne bih se složio. Još kako budi emocije. Evo na primer kada u Octaviji VRS sa 320ks i 520Nm ostavim u retrovizoru par dužina BMW 750d quad turbo xdrive, 335i, Audi 50 tdi, Mercedes A30 AMG...lista je poduža...emocije ovih vozača su tako upečatljive. Najčešći komentar je: Ali to je Škoda čoveče!!! Nisam kupio auto za 75.000€ da bi me otresla jedna Škoda!
Toliko o emocijama.

Bane

pre 3 godine

(T, 10. april 2021 12:40)

Skoda je dobra kada je dobro opremljena i motorizovana. A razlog zbog kojeg joj se u Srbiji podsmevaju je sto je poznata po tome da ostane klotara cak i u srednjoj opremi....a prava klotara od osnosno u bas osnovnoj opremi je tek jadna da jadnija ne moze biti.

Recimo skoda Oktavija, prethodni model u osnovnoj opremi ima celicne felnice od 15 inca, a onda su ti u srednjoj opremi izdasno dali celicnu 16 icu, za alu felnu moras da platis najjaci paket i opet imas 16 icu. Isto je i sa klimom, u srednjem paketu i dalje imas manuelnu klimu. Menjac 5 brzina...

Evo neka me citatelji isprave ali ja ne znam ni jednog proizvodjaca koji u C segmentu u srednjem paketu i dalje nudi manuelnu klimu, a retki su i oni koji u tom paketu zadrze celicne felne.

Sa druge strane dok od Skode napravis krsten auto cena skoci na dobrano preko 20.000 evra....a za te pare vec mozes da kupis pravu limuzinu D segmenta a ne tog razvucenog kompakta.

ciga

pre 3 godine

@Pedja
Smešnije je što takvi uglavnom voze neke kante bella maqina i sl ili imaju 17g. Za buđenje emocija treba prebaciti bar 100.000e a nekako sumnjam da je iko od tih komentatora u toj grupi?

Gagi

pre 3 godine

@marko
Zamisli kupiš novu Škodu? Pored tolikog lepog izbora...ili Dačiju
(marko, 09. april 2021 15:28)

taj što je kupuje verovatno se nikad i ne vozi u njoj, kupuje ih na kilo kao službene i vozi se u nekom premium brendu.

mića šaft

pre 3 godine

Ovo je skroz ok, dobra motorizacija, umeren dizajn, međuosovinsko 2,7m, prostran. Za autoput, posao i porodicu super. Mozda je malo problematican za grad zbog parkiranja, ali ne sumnjam da ce ici kao alva.

academico

pre 3 godine

Ćale moj kaže da su se oni sprdali sa škodom.. 60'..70'...80'...a vozio je keca!
Realno škoda nije ni danas, niti će ikad biti premijum svetski brend... Iako VW to svakako jeste.
U svakom slučaju, ovo je po svim merilima odličan auto i rado bih ga vozio.
...... PS Sprdali su se priča ćale i sa tojotom i hondom... Pa vidi sad. Tako i Škoda, to je suština mog komentara.

CryptoYaretina

pre 3 godine

da čujem kako je poskupeo, kako kupci iz srbije spašavaju privredu češke od propasti, kako je to vvv, da je to lubeničar i dinjaš, da se kupuje na metar ...

kele®

pre 3 godine

(Captain America, 09. april 2021 20:15) Tu emociju osjećaš ti i još 50 ljudi koji su kupili tu verziju. Mi ostali venemo u službenim Škodama.

Gagi

pre 3 godine

@Jova
Skoda ima samo problem kada kazes vozim Skodu.Svi te gledaju kao da vozis Ladu ili Daciju.
(Jova, 09. april 2021 22:39)

A u čemu je razlika?
Jedino još što misle da je službena.

Petar

pre 3 godine

Mi smo proglaseni za nezahtevno, siromasno trziste i zato paketi opreme i cene nisu na nivou modela koji se prodaju na zapadu.Mi smo nivo jedne zemlje u razvoju, sa veoma skromnom ekonomijom, te su nam takvi i paketi opreme.Mi smo trziste za Skodu Rapid, Reno Thalia.Ovde lokalna prodaja da input proizvodjacu sta moze da prodje i po kojoj ceni i oni im sastave konfiguracije. Ne znam sta se cudite, uporedite Beograd i bilo koji drugi gl.grad(ne obavezno glavni) zemlje juga Evrope(sa severnijim je jos drasticnije), pa Beograd nema nijednu zvanicnu radnju nekog visokog modnog brenda.Pogledajte na sta lice Knez Mihajlova ili Bulevar kralja Aleksandra?To bi trebalo da su najskuplje ulice.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Kad stigne nova "Škoda " čovek može sa kaže samo : "Dobrodošla ".
Kako bi bio dobar scenario da VW prsne , pa da ih spasava "Škoda".A onda da promene podelu posla pa oni da prave premijum umesto "Audija"...To bi bilo super.Šteta što je samo teorijski moguće.

kele®

pre 3 godine

Ne zna šta čovek da kaže kroz komentar osim da ŠKODA otkida na dizajn i enterijer sa opremom - prosto neverovatno.
(XXL, 09. april 2021 16:06)
Vrhunski komentar. Ne znam da li dati plus ili minus.

mozak jedne kokoške ...

pre 3 godine

"Top 25 polovnjaka za izbegavanje"

Britanska publikacija lista What Car je tradicionalno pripremila skraćenu verziju rezultata istraživanja pouzdanosti vozila. Studija je sprovedena na temelju ispitivanja vlasnika automobila i namenjena je kupcima polovnjaka, sa željom istraživača da kupce tih automobila poštedi visokih računa na ime eventualnih popravki i prateće sekiracije. U ispitivanju je učestvovalo bezmalo 13 hiljada imalaca automobila koji su se poveravali ispitivačima u pogledu eventualnih problema s kojima su se suočili povodom eventualnih neispravnosti na vozilu u prethodnih 12 meseci...
Pa da vidimo koji su to ozloglašeni modeli.

20. Volkswagen Golf dizel (2009. – 2013)
Ocena pouzdanosti: 74,9% ...

7. Škoda Octavia (2004. – 2013)
Ocena pouzdanosti: 54,4%

Sablažnjujućih 53% Octavija se pokvarilo u roku od famoznih 12 meseci. Čak četvrtina tih problema je bila vezana za rad agregata, ali ovaj inače najnepouzdaniji stariji porodični automobil je pokazao da ima i kvarljive kočnice, sistem za ubrizgavanje goriva, menjač i kvačilo, a ništa bolje nije ni ogibljenje. S vedrije strane se može reći da je 75% pokvarenih Octavia ostalo upotrebljivo i da su bile popravljene u roku kraćem od sedam dana. Računi su se kretali u rasponu od 500 do 1.500 britanskih funti.

Bokelini

pre 3 godine

Bokelini, 09. april 2021 15:16)

ok, kvalitet teme je na nivou.
(CryptoYaretina, 09. april 2021 15:44)
Kakav post takav i odgovor...

pčelica Pavo

pre 3 godine

Jesu li samo meni ova sedišta odvratna? "sportska sedišta sa integrisanim naslonima za glavu"
(Au!, 10. april 2021 00:27)

Kamo sreće da je to najveći problem sa škodama u Srbiji.

Toma

pre 3 godine

@Marko
Pa,da,ali Captain America u komentaru kaze Octavia VRS sa 280 ks.Covek izmislio da vozi Octaviu koja je ne postoji.Treba imati mere kada se izmislja.

Eldorado

pre 3 godine

@academico
A verovatno će se sprdati i sa elektro automobilima, kao i bilo kojoj sledećoj novotariji ili novom proizvođaču.
Vazda je bilo iskompleksiran ljudi.
Pogotovo tih što se podsmevaju svemu, a hvale samo skupocena auta.

Kvarežma

pre 3 godine

Konfigurisao sam famoznu Oktaviju, sa full opremom za bezbednost, još nekim potrepštinama, srednjim 2.0 TDI i po sajtu izlazi na 31000 EUR.

Treba li šta još dodati? Eto isto sam uradio i sa Super B (aman prestanite više da se pecate) nešto ispod 35000. Po meni je skroz ok cena za Superb, za Oktaviju nije.

Zavisi šta ko hoće, mnogo više verujem Hondi Civic 1.0t koja u startu ima jako dobar paket opreme po korektnih 20000. Čak i Civic 1.5t sport od 27000 ne izgleda tako skupo, a ima više opreme od ove gore Oktavije.

Škodina prednost je što može i klot da se kupi, ali...nije to isto. Dobar deo vrednosti automobila je ta dodatna oprema. Ako hoćeš 4x4 i klirens, možeš da ga dobiješ, dizel, hibrid, benzinac, sve je tu. Da li je cena na mestu? Po meni moraju ozbiljan popust da daju...

Mile

pre 3 godine

@Captain America
Postoji i budženi Jugo sa 200 ks,a Octavia sa fabričkih 320 ks ne postoji,kao što ne postoji tvoja takva u tvojoj garaži.Lepo je imati snove,ali treba biti umeren,pogotovo ovde,jer ovde pričamo o tom modelu,a ne o izmišljenim automobilima.Pitanje je da li uopšte imate bilo kakav auto,a ne Octaviju iz igrice.

Captain America

pre 3 godine

I šta kažete poznavaoci, experti? Ne postoji Škoda Octavia VRS 2.0 TSI 16V DOHC 6G IS28 EA888 Gen3 APR1 sa 320ks & 520Nm?

Ček" da skoknem do garaže.

...(5 minuta kasnije)...Uh, dobro je, ipak postoji.

Neznanje je čudesna materija, naročito kada misliš da nešto znaš, a zapravo nemaš pojma.

Toma

pre 3 godine

@(Captain America, 11. april 2021 06:47)
A,gde postoji Octavia sa 320 ks?Na Wikipediji najača Oktavia koja postoji je sa 245 ks.Ima Superb,a ne Octavia.Da je nema u NFS-u?

prdonja

pre 3 godine

@(Au!, 10. april 2021 00:27)

Imam najprostija takva sedista u VW i naporna za duze putovanje. Nikako da se namestim kako treba. U Audiju imaju isti fazon samo su za 10 klasa bolja. Verujem da i u VW imaju bolje varijante tih sedista.

Captain America

pre 3 godine

(Zoki, 14. april 2021 16:45)
Ne. Da li si čuo Zoki da neki proizvođač automobila posebno preuredi neki model po zahtevu kupca i to dodatno i dobro naplati? Rekao bih da nisi...
Ti si više onaj tip:
"Izvolite"
"Koje vino imate?"
"Crno i belo"
"OK, može litra belog"

T2

pre 3 godine

@bane Nekako me nisi ubedio. Vise bih rekao da je logika ako Skoda valja, onda ispada da su oni bez razloga dali citavih 4000e za polovan Audi ili BMW. Jer to sto si ti napisao jeste argument. Ali to niko nije napisao sem tebe. Svi ostali su napisali "Skoda, ha ha ha...".

Captain America

pre 3 godine

(Mile, 11. april 2021 23:10)
OEM, Mile moj, po narudžbi direktno sa proizvodne trake u Mlada Boleslav CZ, šraf jedan nije pipnut.
Znaš Mile šta znači OEM?

Mile

pre 3 godine

@Captain America
Možeš ti kapetane da izmišljaš svakojaka slova,ali nigde nisam na planeti našao fabričku Škodu sa 320 ks.Nigde,ni na internetu.Ali,ajde ako je tebi gotivno da se zamlaćuješ takvim nebulozama,meni je još bolje.

Zoki

pre 3 godine

@Captain America
Najbitnije saznanje u zivotu Vam je da postoji budzena Octavia sa 320 ks,a osecam da Vam je u zivotu i Fabia 1.0 san.Aj neka ide zivot...

Captain America

pre 3 godine

"Škoda je sve samo nije automobil koji budi emociju..."
Ne bih se složio. Još kako budi emocije. Evo na primer kada u Octaviji VRS sa 320ks i 520Nm ostavim u retrovizoru par dužina BMW 750d quad turbo xdrive, 335i, Audi 50 tdi, Mercedes A30 AMG...lista je poduža...emocije ovih vozača su tako upečatljive. Najčešći komentar je: Ali to je Škoda čoveče!!! Nisam kupio auto za 75.000€ da bi me otresla jedna Škoda!
Toliko o emocijama.

jojufff

pre 3 godine

Skoda je sve samo nije automobil koji budi emociju.
Nikada neces prilaziti škodi sa nekim "vuau" oduševljenjem vezano za njen super atraktivan izgled.
Da su dobra kolesa pogotovo za nase uslove i puteve..Jesu.

CryptoYaretina

pre 3 godine

da čujem kako je poskupeo, kako kupci iz srbije spašavaju privredu češke od propasti, kako je to vvv, da je to lubeničar i dinjaš, da se kupuje na metar ...

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Kad stigne nova "Škoda " čovek može sa kaže samo : "Dobrodošla ".
Kako bi bio dobar scenario da VW prsne , pa da ih spasava "Škoda".A onda da promene podelu posla pa oni da prave premijum umesto "Audija"...To bi bilo super.Šteta što je samo teorijski moguće.

Gagi

pre 3 godine

@marko
Zamisli kupiš novu Škodu? Pored tolikog lepog izbora...ili Dačiju
(marko, 09. april 2021 15:28)

taj što je kupuje verovatno se nikad i ne vozi u njoj, kupuje ih na kilo kao službene i vozi se u nekom premium brendu.

Gagi

pre 3 godine

@Jova
Skoda ima samo problem kada kazes vozim Skodu.Svi te gledaju kao da vozis Ladu ili Daciju.
(Jova, 09. april 2021 22:39)

A u čemu je razlika?
Jedino još što misle da je službena.

Bokelini

pre 3 godine

da čujem kako je poskupeo, kako kupci iz srbije spašavaju privredu češke od propasti, kako je to vvv, da je to lubeničar i dinjaš, da se kupuje na metar ...
(CryptoYaretina, 09. april 2021 14:57)
Poskupeo je, kupci iz Srbije spasili cesku privredu, to je VW, lubenicar i kupuje se na metar...

Marko

pre 3 godine

Gledam je pre par dana parkiranu pored BMW-a F30 i zaključak je...atraktivnija je! Sigurno se u njoj nećete osećati kao u seriji 3 ili C klasi ali ima više mesta i sigurno nećete suze liti kad završite na servisu s nekim kvarom.
Ovo je auto za nas. Zapamtite, premium klasa premium održavanje.

pčelica Pavo

pre 3 godine

Jesu li samo meni ova sedišta odvratna? "sportska sedišta sa integrisanim naslonima za glavu"
(Au!, 10. april 2021 00:27)

Kamo sreće da je to najveći problem sa škodama u Srbiji.

Ccc

pre 3 godine

Meni se svidja sto ljudi komentarisu Skodu a nisu nikada seli u nju. Imao sam 4 Skode, jedino sto mogu da kazem da sam imao 2 dizel varijante sa motorima od 1.4 I 1.6 da su malo dosadni jer nisu bili u nekoj extra opremi I trosile su od 3.6 do 4.2 dizela na 100km. Imao Octavio I Superb sa 2.0 motorom, odlicnom opremom I zamislite nisam komercijalista, za mnogo manje para sam se nauzivao u kolima nego da sam kupio VW a dobio sam vrlo slican kvalitet vozila, mozda nisu najlepsi automobili ali su I vise nego pouzdani i kvalitetni. Ako imate sumnju u Skodu u Cacku auto salonu ima jedna Octavia koja je presla mil kilometara sa redovnim servisima. Mi komentarisemo Skodu ili Dacia a bitno je da su nam zakon kola sa 500k vracenih na 180k nov nov nov, nikada udaran itd.ali imaju znacku, ja sam srecan sto sam vozio Skodu I uvek bih je pre izabrao nego gore pomenute nove automobile iz uvoza makar me ceo zivot zvali komercijalistom ili drzavnim sluzbenikom.

Robi

pre 3 godine

Udarna vest za ove udomljene partijske kadrove u raznim opstinskim i drzavnim sluzbama sto voze obicne Skode,oni sad odusevljeni,bujica emocija. Cak su i u petak radili skraceno. Trebalo bi im kupiti i ovakve.

Iskustvo

pre 3 godine

Dok se ne vidi uživo ne može da se komentariše sportska verzija Škode - slike i živo viđenje ovog auta su dve suprotne stvari...

academico

pre 3 godine

Ćale moj kaže da su se oni sprdali sa škodom.. 60'..70'...80'...a vozio je keca!
Realno škoda nije ni danas, niti će ikad biti premijum svetski brend... Iako VW to svakako jeste.
U svakom slučaju, ovo je po svim merilima odličan auto i rado bih ga vozio.
...... PS Sprdali su se priča ćale i sa tojotom i hondom... Pa vidi sad. Tako i Škoda, to je suština mog komentara.

Captain America

pre 3 godine

I šta kažete poznavaoci, experti? Ne postoji Škoda Octavia VRS 2.0 TSI 16V DOHC 6G IS28 EA888 Gen3 APR1 sa 320ks & 520Nm?

Ček" da skoknem do garaže.

...(5 minuta kasnije)...Uh, dobro je, ipak postoji.

Neznanje je čudesna materija, naročito kada misliš da nešto znaš, a zapravo nemaš pojma.

mozak jedne kokoške ...

pre 3 godine

"Top 25 polovnjaka za izbegavanje"

Britanska publikacija lista What Car je tradicionalno pripremila skraćenu verziju rezultata istraživanja pouzdanosti vozila. Studija je sprovedena na temelju ispitivanja vlasnika automobila i namenjena je kupcima polovnjaka, sa željom istraživača da kupce tih automobila poštedi visokih računa na ime eventualnih popravki i prateće sekiracije. U ispitivanju je učestvovalo bezmalo 13 hiljada imalaca automobila koji su se poveravali ispitivačima u pogledu eventualnih problema s kojima su se suočili povodom eventualnih neispravnosti na vozilu u prethodnih 12 meseci...
Pa da vidimo koji su to ozloglašeni modeli.

20. Volkswagen Golf dizel (2009. – 2013)
Ocena pouzdanosti: 74,9% ...

7. Škoda Octavia (2004. – 2013)
Ocena pouzdanosti: 54,4%

Sablažnjujućih 53% Octavija se pokvarilo u roku od famoznih 12 meseci. Čak četvrtina tih problema je bila vezana za rad agregata, ali ovaj inače najnepouzdaniji stariji porodični automobil je pokazao da ima i kvarljive kočnice, sistem za ubrizgavanje goriva, menjač i kvačilo, a ništa bolje nije ni ogibljenje. S vedrije strane se može reći da je 75% pokvarenih Octavia ostalo upotrebljivo i da su bile popravljene u roku kraćem od sedam dana. Računi su se kretali u rasponu od 500 do 1.500 britanskih funti.

Dr Yare i Mr Fancy

pre 3 godine

Poskupeo je, kupci iz Srbije spasili cesku privredu, to je VW, lubenicar i kupuje se na metar...
(Bokelini, 9. april 2021 15:16)

Lubeničar jeste ali nije dinjaš kao Golf

kele®

pre 3 godine

Ne zna šta čovek da kaže kroz komentar osim da ŠKODA otkida na dizajn i enterijer sa opremom - prosto neverovatno.
(XXL, 09. april 2021 16:06)
Vrhunski komentar. Ne znam da li dati plus ili minus.

T

pre 3 godine

Apsolutno mi nisu jasni ovi komentari. Moj brat 10 godina vozi Škode, pošto cela firma vozi službene automobile. Pošto im se to ipak oporezuje kao da je plata (Nemačka nije naivna kao Srbija), posle nekoliko Folksvagena zaključio je da je Škoda solidan izbor. Tvrdi da je enterijer ipak bio bolji u VW vozilima (imao ih je 3) ali da razlika u kvalitetu nije vredna razlike u ceni. Škode nisu jeftine, sa opremom po nemačkim očekivanjima, ova poslednja je koštala preko 30.000e. Auto je prilično ozbiljan, sa 170KS turbo benzincem i DSG menjačem. Ni iz samog auta niti iz ovih komentara nisam da shvatim šta na tom autu ne valja. Komentari su u nivou "moj tata je jači od tvog tate". Tek mi nije jasno poređenje sa Ladom i Dačijom. Ko misli da se iole razume u vozila a poredi automobile iz potpuno različite cenovne klase... pa neka i dalje to misli o sebi pošto niko drugi neće.

Kvarežma

pre 3 godine

Konfigurisao sam famoznu Oktaviju, sa full opremom za bezbednost, još nekim potrepštinama, srednjim 2.0 TDI i po sajtu izlazi na 31000 EUR.

Treba li šta još dodati? Eto isto sam uradio i sa Super B (aman prestanite više da se pecate) nešto ispod 35000. Po meni je skroz ok cena za Superb, za Oktaviju nije.

Zavisi šta ko hoće, mnogo više verujem Hondi Civic 1.0t koja u startu ima jako dobar paket opreme po korektnih 20000. Čak i Civic 1.5t sport od 27000 ne izgleda tako skupo, a ima više opreme od ove gore Oktavije.

Škodina prednost je što može i klot da se kupi, ali...nije to isto. Dobar deo vrednosti automobila je ta dodatna oprema. Ako hoćeš 4x4 i klirens, možeš da ga dobiješ, dizel, hibrid, benzinac, sve je tu. Da li je cena na mestu? Po meni moraju ozbiljan popust da daju...

Bane

pre 3 godine

(T, 10. april 2021 12:40)

Skoda je dobra kada je dobro opremljena i motorizovana. A razlog zbog kojeg joj se u Srbiji podsmevaju je sto je poznata po tome da ostane klotara cak i u srednjoj opremi....a prava klotara od osnosno u bas osnovnoj opremi je tek jadna da jadnija ne moze biti.

Recimo skoda Oktavija, prethodni model u osnovnoj opremi ima celicne felnice od 15 inca, a onda su ti u srednjoj opremi izdasno dali celicnu 16 icu, za alu felnu moras da platis najjaci paket i opet imas 16 icu. Isto je i sa klimom, u srednjem paketu i dalje imas manuelnu klimu. Menjac 5 brzina...

Evo neka me citatelji isprave ali ja ne znam ni jednog proizvodjaca koji u C segmentu u srednjem paketu i dalje nudi manuelnu klimu, a retki su i oni koji u tom paketu zadrze celicne felne.

Sa druge strane dok od Skode napravis krsten auto cena skoci na dobrano preko 20.000 evra....a za te pare vec mozes da kupis pravu limuzinu D segmenta a ne tog razvucenog kompakta.

Eldorado

pre 3 godine

@academico
A verovatno će se sprdati i sa elektro automobilima, kao i bilo kojoj sledećoj novotariji ili novom proizvođaču.
Vazda je bilo iskompleksiran ljudi.
Pogotovo tih što se podsmevaju svemu, a hvale samo skupocena auta.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@CryptoYaretina. Kao i za "Škodu", i za tebe važi isto - dobrodošao (nazad).
Dugo te nije bilo,mogao je neko da pomisli da ti se desio najgori scenario .
Pri tome ne mislim na Covid 19 , već na onaj scenario gde kupuješ "Teslu"a ona se samospaljuje ...ha-ha
P.S. Ovo za dinjaša je novo.Mada ima smisla.Gde je lubenica tu je i dinja ...

T2

pre 3 godine

@bane Nekako me nisi ubedio. Vise bih rekao da je logika ako Skoda valja, onda ispada da su oni bez razloga dali citavih 4000e za polovan Audi ili BMW. Jer to sto si ti napisao jeste argument. Ali to niko nije napisao sem tebe. Svi ostali su napisali "Skoda, ha ha ha...".

Mile

pre 3 godine

@Captain America
Postoji i budženi Jugo sa 200 ks,a Octavia sa fabričkih 320 ks ne postoji,kao što ne postoji tvoja takva u tvojoj garaži.Lepo je imati snove,ali treba biti umeren,pogotovo ovde,jer ovde pričamo o tom modelu,a ne o izmišljenim automobilima.Pitanje je da li uopšte imate bilo kakav auto,a ne Octaviju iz igrice.

mića šaft

pre 3 godine

Ovo je skroz ok, dobra motorizacija, umeren dizajn, međuosovinsko 2,7m, prostran. Za autoput, posao i porodicu super. Mozda je malo problematican za grad zbog parkiranja, ali ne sumnjam da ce ici kao alva.

kele®

pre 3 godine

(Captain America, 09. april 2021 20:15) Tu emociju osjećaš ti i još 50 ljudi koji su kupili tu verziju. Mi ostali venemo u službenim Škodama.

ciga

pre 3 godine

@Pedja
Smešnije je što takvi uglavnom voze neke kante bella maqina i sl ili imaju 17g. Za buđenje emocija treba prebaciti bar 100.000e a nekako sumnjam da je iko od tih komentatora u toj grupi?

Captain America

pre 3 godine

(Mile, 11. april 2021 23:10)
OEM, Mile moj, po narudžbi direktno sa proizvodne trake u Mlada Boleslav CZ, šraf jedan nije pipnut.
Znaš Mile šta znači OEM?

Toma

pre 3 godine

@Marko
Pa,da,ali Captain America u komentaru kaze Octavia VRS sa 280 ks.Covek izmislio da vozi Octaviu koja je ne postoji.Treba imati mere kada se izmislja.

Toma

pre 3 godine

@(Captain America, 11. april 2021 06:47)
A,gde postoji Octavia sa 320 ks?Na Wikipediji najača Oktavia koja postoji je sa 245 ks.Ima Superb,a ne Octavia.Da je nema u NFS-u?

Captain America

pre 3 godine

(Zoki, 14. april 2021 16:45)
Ne. Da li si čuo Zoki da neki proizvođač automobila posebno preuredi neki model po zahtevu kupca i to dodatno i dobro naplati? Rekao bih da nisi...
Ti si više onaj tip:
"Izvolite"
"Koje vino imate?"
"Crno i belo"
"OK, može litra belog"

Petar

pre 3 godine

Mi smo proglaseni za nezahtevno, siromasno trziste i zato paketi opreme i cene nisu na nivou modela koji se prodaju na zapadu.Mi smo nivo jedne zemlje u razvoju, sa veoma skromnom ekonomijom, te su nam takvi i paketi opreme.Mi smo trziste za Skodu Rapid, Reno Thalia.Ovde lokalna prodaja da input proizvodjacu sta moze da prodje i po kojoj ceni i oni im sastave konfiguracije. Ne znam sta se cudite, uporedite Beograd i bilo koji drugi gl.grad(ne obavezno glavni) zemlje juga Evrope(sa severnijim je jos drasticnije), pa Beograd nema nijednu zvanicnu radnju nekog visokog modnog brenda.Pogledajte na sta lice Knez Mihajlova ili Bulevar kralja Aleksandra?To bi trebalo da su najskuplje ulice.

Zoki

pre 3 godine

@Captain America
Najbitnije saznanje u zivotu Vam je da postoji budzena Octavia sa 320 ks,a osecam da Vam je u zivotu i Fabia 1.0 san.Aj neka ide zivot...

Bokelini

pre 3 godine

Bokelini, 09. april 2021 15:16)

ok, kvalitet teme je na nivou.
(CryptoYaretina, 09. april 2021 15:44)
Kakav post takav i odgovor...

prdonja

pre 3 godine

@(Au!, 10. april 2021 00:27)

Imam najprostija takva sedista u VW i naporna za duze putovanje. Nikako da se namestim kako treba. U Audiju imaju isti fazon samo su za 10 klasa bolja. Verujem da i u VW imaju bolje varijante tih sedista.

Mile

pre 3 godine

@Captain America
Možeš ti kapetane da izmišljaš svakojaka slova,ali nigde nisam na planeti našao fabričku Škodu sa 320 ks.Nigde,ni na internetu.Ali,ajde ako je tebi gotivno da se zamlaćuješ takvim nebulozama,meni je još bolje.