Ponedeljak, 29.03.2021.

16:00

Da li su superautomobili jedna velika prevara?

Da li su superautomobili jedna velika prevara? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

32 Komentari

Sortiraj po:

Papageno

pre 5 godina

Zašto bi superautomobili bili prevara? Ko je tu prevaren? Ponuda je takva kakva je, cene su takve kave su. Uzmi ili ostavi. Kupovina nije obavezna, zar ne?
(Papageno, 29. mart 2021 16:26)

Ne, nije tako. Jesi li čuo za narodnu izreku "prodali mu m*da za bubrege"? To je i ovde slučaj, prodavac ti napriča bajke o autu a ono ispod lima bazni, 5 puta jeftiniji model.
Tvoje rezonovanje "Ponuda je takva kakva je, cene su takve kakve su. Uzmi ili ostavi." je tipična žvaka prodavca polovnih krševa u Srbiji. Posle naravno ide: pa što brate nisi gledao šta kupuješ.
Nije to prevara, ma ne.
(Micalovic, 30. mart 2021 01:03)

A kome prodavci uspevaju da prodaju "m*da za bubrege"?

Samo neznalicama, skorojevićima i onima koji padaju na zvona i praporce, ali sigurno ne onima koji nisu bili lenji da urade domaći zadatak, informišu se i uključe mozak pre nego što bilo šta kupe.

Mojim prethodnim prilogom sam hteo da kažem da nema prevare ako je kupac zadovoljan, što može biti bez obzira na to da li je kupio superekskluzivni Koenigsegg ili vrlo skromnu Dačiju, bitno je samo kako se on oseća.

A šta o njegovoj kupovini misle razni internet stručnjaci i delioci saveta za trošenje tuđih para - potpuno je nebitno!

Reziel

pre 5 godina

Kao investicija, to više nije to, makar ne kao pre. Lambo Countach je proizveden u 321 primerku, danas ta ista fabrika godišnje napravi 3.000 vozila. Neće sva postati klasici, ali neki sigurno hoće. Što se priče o Ferariju tiče, "ne gubi vrednost", bacite pogled čak i na domaće sajtove za prodaju polovnjaka pa vidite koliko košta recimo 360 modena. Naravno, Testarossa je kolekcionarski primerak, ali neće svi danas imati taj status, jer ih prave mnogo više.

Inače za komentare tipa "ne bih kupio superautomobil ni da sam milioner, dosta mi je nešto iz M ili AMG odeljenja". Imao sam prilike da provozam M3 e46 svojevremeno, a pre godinu i po sam iznajmio Ferrari California T Supercharged na pola dana u Barseloni. To zaista nije za poređenje, ni na koji način. Mislim da ako bih imao novac za Ferari (ili Lambo), teško da bi me neko ubedio da kupim recimo M8, a za ostatak novca još nešto. Ne kažem da ovi ne valjaju, ali super-automobili su jedno, a ovi ipak nešto drugo. Ko voli, za njega nema dileme.

Aleksa78

pre 5 godina

ne znam dal su prevara il ne, ali ja nebi kupio i da sam milioner. ja bi se zadovoljio sa nešto iz M , Amg ili rs game recimo. Dosta mi je...

Kiki ns

pre 5 godina

Danas, za najbolju i najopremljeniju Tojotu Haris ili pak Pežo 208 treba izdvojiti preko 25.000 €.
Za mnoge su to i danas
superautomobili...

Petar

pre 5 godina

@Papageno Jedini smislen komentar na ovu vest. A vidim u ostalim komentarima sirotinja pokusava samoj sebi da objasni kako jadni bogatasi pojma nemaju, deru ih proizvodjaci, promasene investicije... i kao u onoj narodnoj- pas laje, a karavani prolaze, bogati POSEDUJU i VOZE super automobile, a sirotinja komentarise i vozi polovnu konfekciju.

Micalovic

pre 5 godina

Zašto bi superautomobili bili prevara? Ko je tu prevaren? Ponuda je takva kakva je, cene su takve kave su. Uzmi ili ostavi. Kupovina nije obavezna, zar ne?
(Papageno, 29. mart 2021 16:26)

Ne, nije tako. Jesi li čuo za narodnu izreku "prodali mu m*da za bubrege"? To je i ovde slučaj, prodavac ti napriča bajke o autu a ono ispod lima bazni, 5 puta jeftiniji model.
Tvoje rezonovanje "Ponuda je takva kakva je, cene su takve kakve su. Uzmi ili ostavi." je tipična žvaka prodavca polovnih krševa u Srbiji. Posle naravno ide: pa što brate nisi gledao šta kupuješ.
Nije to prevara, ma ne.

Vp_Cikago

pre 5 godina

zavisi koji model,brend..nije svejedno koji super automobil kupis.najisplativiji je Ferari i tu nema greske samo on ne gubi na ceni,nago sto je stariji sve je skuplji.Ferari je najbolja investicija ostali su rizik.zato ferari ne moze da kupi svak,moras da budes u tom klubu koji vec ima nekoliko modela da bi mogao kupiti najnoviji.to je exkluziva.recimo kupis Laferari(ako ispunjavas uslov)i za 10-20g on ce vredeti 5X vise.a zasto?pa zato ako ga prodas ispadas iz kluba i nekom drugom ustupas svoje mesto.a to se veoma dobro mora naplatiti.tako da kolekcionari ne pitaju za cenu ako im fali neki model koji nemaju.spremni su da daju ogroman novac...ogranicena serija,brend...to vam je to.ali realno ti automobili ne vrede toliko.ali ako nemas neki model vise nisi u igri.padas u drustvu na lestvici ugleda.zato na aukcijama ti ljudi su spremni da plate ono sto im fali u milionima.maltene ne pitaju za cenu.e zato te stare serije imaju toliku vrednost vise nego novi modeli.zato kupis novi model sada i za 20g si bog!!!
(dd, 29. mart 2021 18:56)

Nazalost sve ovo je bilo nekada. I Ferari kao sad kao i svi gubi na vresnosti i to brzo i cene im godina sto au stariji neraste nego opada... naravno sem ako se neprica o klasica i o LaFerariju koji je proizveden u samo 500+2 primerka njemu cena i raste upravo zbog toga. Al pogledaj ostale modele i koliko cena pada kreni od toga da je Ferari u poslednjih par godina izbacio par gotovo i deticnih modela. Kalifornija-Portofino koji je sahranuo cenu Kalifornije, 486, pa za njim 587-588 u milon varijacija... jos dogodine Ferari u SUV varijanti... nazalos nije to vise onaj Ferari koji svi volimo. Danas je sve prifot sam tim i svaki ozbiljniji brend gubi na ekspluzivnosti

^_^

pre 5 godina

Kako god.... ovakve igracke nisu za nase puteve. Mi imamo toliko nerqvnina i rupa po putevima, da biste posle 100km sje*ali ovu igracku

Dejan Vu

pre 5 godina

Nije bitno koliko ih naprave. Većinu ionako vozaju fudbaleri, sinovi šeika i novopečeni kineski milioneri, a oni ih brzo polupaju. Kolekcionari i investitori na kraju opet dođu na svoje, ono zbog čega su oni kupili.

T

pre 5 godina

"A da li se isplati kuputi superauto? Nije bez rizika, a isplati se koliko i kupovina skupe umetničke slike ili skulpture (što superauto u suštini i jeste, mehaničko umetničko delo)."
Pa clanak upravo to objasnjava. Umetnicko delo da bi bilo skupo mora biti umetnost ali mora biti i retko. A clanak objasnjava da se godisnje pravi nekoliko desetina hiljada super automobila. Oni uopste nece biti retkost u buducnosti pa samim tim nece drzati cenu.

Rastko

pre 5 godina

Provozah urusa, jeste malo doživljaj ali ne videh preveliku razliku u odnosu na kajen. Da budem jasan, nemam novca ni za jedan ni za drugi ali osim svrhe privlačenja pogleda ne vidim svrhu posedovanja sa praktične a ni investicione strane. Ako vam već treba takvo vozilo, GLE, X6, Q7 završavaju posao

Čeki opinionista del cazzo

pre 5 godina

A onda svoj auto "Lamborghini Sian" od 3.7 M $ odvezeš na doradu kod Ulija Anlikera u neku zabit u Švici i doplatiš tjuning još 7-8 M $...E tako je Tajson uspeo sa potroši 500M $.Ako ste se pitali kako je to moguće?

Miloš_NS

pre 5 godina

Nekada su superautomobili svakako bili neuporedivo egzotičnija i ređa pojava, baš kao što je u tekstu lepo i napisano. Danas se nažalost sve više pretvaraju u "konfekciju". Glavni uzrok je verovatno to što u današnje vreme ima neuporedivo više milijardera i multimilionera nego ikada ranije (kapitalizam je dostigao možda i vrhunac dekadencije)pa treba, da tako kažem - namiriti svu tu "sirotinju raju".

dd

pre 5 godina

zavisi koji model,brend..nije svejedno koji super automobil kupis.najisplativiji je Ferari i tu nema greske samo on ne gubi na ceni,nago sto je stariji sve je skuplji.Ferari je najbolja investicija ostali su rizik.zato ferari ne moze da kupi svak,moras da budes u tom klubu koji vec ima nekoliko modela da bi mogao kupiti najnoviji.to je exkluziva.recimo kupis Laferari(ako ispunjavas uslov)i za 10-20g on ce vredeti 5X vise.a zasto?pa zato ako ga prodas ispadas iz kluba i nekom drugom ustupas svoje mesto.a to se veoma dobro mora naplatiti.tako da kolekcionari ne pitaju za cenu ako im fali neki model koji nemaju.spremni su da daju ogroman novac...ogranicena serija,brend...to vam je to.ali realno ti automobili ne vrede toliko.ali ako nemas neki model vise nisi u igri.padas u drustvu na lestvici ugleda.zato na aukcijama ti ljudi su spremni da plate ono sto im fali u milionima.maltene ne pitaju za cenu.e zato te stare serije imaju toliku vrednost vise nego novi modeli.zato kupis novi model sada i za 20g si bog!!!

Almejda

pre 5 godina

Sad ima više skorojevića nego ranije, zato ovi i prave više. Ništa drugo. A kome treba nešto jedinstveno, lako će da mu naprave ako plati.

Vozač

pre 5 godina

Prevara u smislu da nisu za neku iole ozbiljnu vožnju, da. Iluzorno je i očekivati da male serije modela koji kipe od snage mogu da pređu 300.000 km, recimo. Više služe da se vlasnik pokaže tu i tamo, zato se i zovu show off cars. A što se vrednosti tiče, nikad se ne zna, nekim modelima se jednostavno posreći, dok drugi završe na đubrištu istorije.

Jaime Vardy

pre 5 godina

pre je 4-5 kompanija pravilo
po 500-600 automobila godisnje

a sada ima dvadesetak kompanija a neke od njih prave preko 10000 primeraka godisnje

Papageno

pre 5 godina

Zašto bi superautomobili bili prevara? Ko je tu prevaren? Ponuda je takva kakva je, cene su takve kave su. Uzmi ili ostavi. Kupovina nije obavezna, zar ne?

A da li se isplati kuputi superauto? Nije bez rizika, a isplati se koliko i kupovina skupe umetničke slike ili skulpture (što superauto u suštini i jeste, mehaničko umetničko delo).

Ako pametno kupiš (i imaš malo sreće), za koju godinu ćeš profitirati. Ili izgubiti. To se ne može znati unapred, kao i za svaku drugu investiciju.

Kad bi postojale takve investicije gde je nemoguće izgubiti novac, svi bismo bili bogataši i vozili superautomobile. Ali ne vozimo, s razlogom...

Papageno

pre 5 godina

Zašto bi superautomobili bili prevara? Ko je tu prevaren? Ponuda je takva kakva je, cene su takve kave su. Uzmi ili ostavi. Kupovina nije obavezna, zar ne?

A da li se isplati kuputi superauto? Nije bez rizika, a isplati se koliko i kupovina skupe umetničke slike ili skulpture (što superauto u suštini i jeste, mehaničko umetničko delo).

Ako pametno kupiš (i imaš malo sreće), za koju godinu ćeš profitirati. Ili izgubiti. To se ne može znati unapred, kao i za svaku drugu investiciju.

Kad bi postojale takve investicije gde je nemoguće izgubiti novac, svi bismo bili bogataši i vozili superautomobile. Ali ne vozimo, s razlogom...

Čeki opinionista del cazzo

pre 5 godina

A onda svoj auto "Lamborghini Sian" od 3.7 M $ odvezeš na doradu kod Ulija Anlikera u neku zabit u Švici i doplatiš tjuning još 7-8 M $...E tako je Tajson uspeo sa potroši 500M $.Ako ste se pitali kako je to moguće?

Jaime Vardy

pre 5 godina

pre je 4-5 kompanija pravilo
po 500-600 automobila godisnje

a sada ima dvadesetak kompanija a neke od njih prave preko 10000 primeraka godisnje

Miloš_NS

pre 5 godina

Nekada su superautomobili svakako bili neuporedivo egzotičnija i ređa pojava, baš kao što je u tekstu lepo i napisano. Danas se nažalost sve više pretvaraju u "konfekciju". Glavni uzrok je verovatno to što u današnje vreme ima neuporedivo više milijardera i multimilionera nego ikada ranije (kapitalizam je dostigao možda i vrhunac dekadencije)pa treba, da tako kažem - namiriti svu tu "sirotinju raju".

Rastko

pre 5 godina

Provozah urusa, jeste malo doživljaj ali ne videh preveliku razliku u odnosu na kajen. Da budem jasan, nemam novca ni za jedan ni za drugi ali osim svrhe privlačenja pogleda ne vidim svrhu posedovanja sa praktične a ni investicione strane. Ako vam već treba takvo vozilo, GLE, X6, Q7 završavaju posao

Vozač

pre 5 godina

Prevara u smislu da nisu za neku iole ozbiljnu vožnju, da. Iluzorno je i očekivati da male serije modela koji kipe od snage mogu da pređu 300.000 km, recimo. Više služe da se vlasnik pokaže tu i tamo, zato se i zovu show off cars. A što se vrednosti tiče, nikad se ne zna, nekim modelima se jednostavno posreći, dok drugi završe na đubrištu istorije.

Kiki ns

pre 5 godina

Danas, za najbolju i najopremljeniju Tojotu Haris ili pak Pežo 208 treba izdvojiti preko 25.000 €.
Za mnoge su to i danas
superautomobili...

Reziel

pre 5 godina

Kao investicija, to više nije to, makar ne kao pre. Lambo Countach je proizveden u 321 primerku, danas ta ista fabrika godišnje napravi 3.000 vozila. Neće sva postati klasici, ali neki sigurno hoće. Što se priče o Ferariju tiče, "ne gubi vrednost", bacite pogled čak i na domaće sajtove za prodaju polovnjaka pa vidite koliko košta recimo 360 modena. Naravno, Testarossa je kolekcionarski primerak, ali neće svi danas imati taj status, jer ih prave mnogo više.

Inače za komentare tipa "ne bih kupio superautomobil ni da sam milioner, dosta mi je nešto iz M ili AMG odeljenja". Imao sam prilike da provozam M3 e46 svojevremeno, a pre godinu i po sam iznajmio Ferrari California T Supercharged na pola dana u Barseloni. To zaista nije za poređenje, ni na koji način. Mislim da ako bih imao novac za Ferari (ili Lambo), teško da bi me neko ubedio da kupim recimo M8, a za ostatak novca još nešto. Ne kažem da ovi ne valjaju, ali super-automobili su jedno, a ovi ipak nešto drugo. Ko voli, za njega nema dileme.

Almejda

pre 5 godina

Sad ima više skorojevića nego ranije, zato ovi i prave više. Ništa drugo. A kome treba nešto jedinstveno, lako će da mu naprave ako plati.

T

pre 5 godina

"A da li se isplati kuputi superauto? Nije bez rizika, a isplati se koliko i kupovina skupe umetničke slike ili skulpture (što superauto u suštini i jeste, mehaničko umetničko delo)."
Pa clanak upravo to objasnjava. Umetnicko delo da bi bilo skupo mora biti umetnost ali mora biti i retko. A clanak objasnjava da se godisnje pravi nekoliko desetina hiljada super automobila. Oni uopste nece biti retkost u buducnosti pa samim tim nece drzati cenu.

Dejan Vu

pre 5 godina

Nije bitno koliko ih naprave. Većinu ionako vozaju fudbaleri, sinovi šeika i novopečeni kineski milioneri, a oni ih brzo polupaju. Kolekcionari i investitori na kraju opet dođu na svoje, ono zbog čega su oni kupili.

Vp_Cikago

pre 5 godina

zavisi koji model,brend..nije svejedno koji super automobil kupis.najisplativiji je Ferari i tu nema greske samo on ne gubi na ceni,nago sto je stariji sve je skuplji.Ferari je najbolja investicija ostali su rizik.zato ferari ne moze da kupi svak,moras da budes u tom klubu koji vec ima nekoliko modela da bi mogao kupiti najnoviji.to je exkluziva.recimo kupis Laferari(ako ispunjavas uslov)i za 10-20g on ce vredeti 5X vise.a zasto?pa zato ako ga prodas ispadas iz kluba i nekom drugom ustupas svoje mesto.a to se veoma dobro mora naplatiti.tako da kolekcionari ne pitaju za cenu ako im fali neki model koji nemaju.spremni su da daju ogroman novac...ogranicena serija,brend...to vam je to.ali realno ti automobili ne vrede toliko.ali ako nemas neki model vise nisi u igri.padas u drustvu na lestvici ugleda.zato na aukcijama ti ljudi su spremni da plate ono sto im fali u milionima.maltene ne pitaju za cenu.e zato te stare serije imaju toliku vrednost vise nego novi modeli.zato kupis novi model sada i za 20g si bog!!!
(dd, 29. mart 2021 18:56)

Nazalost sve ovo je bilo nekada. I Ferari kao sad kao i svi gubi na vresnosti i to brzo i cene im godina sto au stariji neraste nego opada... naravno sem ako se neprica o klasica i o LaFerariju koji je proizveden u samo 500+2 primerka njemu cena i raste upravo zbog toga. Al pogledaj ostale modele i koliko cena pada kreni od toga da je Ferari u poslednjih par godina izbacio par gotovo i deticnih modela. Kalifornija-Portofino koji je sahranuo cenu Kalifornije, 486, pa za njim 587-588 u milon varijacija... jos dogodine Ferari u SUV varijanti... nazalos nije to vise onaj Ferari koji svi volimo. Danas je sve prifot sam tim i svaki ozbiljniji brend gubi na ekspluzivnosti

dd

pre 5 godina

zavisi koji model,brend..nije svejedno koji super automobil kupis.najisplativiji je Ferari i tu nema greske samo on ne gubi na ceni,nago sto je stariji sve je skuplji.Ferari je najbolja investicija ostali su rizik.zato ferari ne moze da kupi svak,moras da budes u tom klubu koji vec ima nekoliko modela da bi mogao kupiti najnoviji.to je exkluziva.recimo kupis Laferari(ako ispunjavas uslov)i za 10-20g on ce vredeti 5X vise.a zasto?pa zato ako ga prodas ispadas iz kluba i nekom drugom ustupas svoje mesto.a to se veoma dobro mora naplatiti.tako da kolekcionari ne pitaju za cenu ako im fali neki model koji nemaju.spremni su da daju ogroman novac...ogranicena serija,brend...to vam je to.ali realno ti automobili ne vrede toliko.ali ako nemas neki model vise nisi u igri.padas u drustvu na lestvici ugleda.zato na aukcijama ti ljudi su spremni da plate ono sto im fali u milionima.maltene ne pitaju za cenu.e zato te stare serije imaju toliku vrednost vise nego novi modeli.zato kupis novi model sada i za 20g si bog!!!

Petar

pre 5 godina

@Papageno Jedini smislen komentar na ovu vest. A vidim u ostalim komentarima sirotinja pokusava samoj sebi da objasni kako jadni bogatasi pojma nemaju, deru ih proizvodjaci, promasene investicije... i kao u onoj narodnoj- pas laje, a karavani prolaze, bogati POSEDUJU i VOZE super automobile, a sirotinja komentarise i vozi polovnu konfekciju.

Papageno

pre 5 godina

Zašto bi superautomobili bili prevara? Ko je tu prevaren? Ponuda je takva kakva je, cene su takve kave su. Uzmi ili ostavi. Kupovina nije obavezna, zar ne?
(Papageno, 29. mart 2021 16:26)

Ne, nije tako. Jesi li čuo za narodnu izreku "prodali mu m*da za bubrege"? To je i ovde slučaj, prodavac ti napriča bajke o autu a ono ispod lima bazni, 5 puta jeftiniji model.
Tvoje rezonovanje "Ponuda je takva kakva je, cene su takve kakve su. Uzmi ili ostavi." je tipična žvaka prodavca polovnih krševa u Srbiji. Posle naravno ide: pa što brate nisi gledao šta kupuješ.
Nije to prevara, ma ne.
(Micalovic, 30. mart 2021 01:03)

A kome prodavci uspevaju da prodaju "m*da za bubrege"?

Samo neznalicama, skorojevićima i onima koji padaju na zvona i praporce, ali sigurno ne onima koji nisu bili lenji da urade domaći zadatak, informišu se i uključe mozak pre nego što bilo šta kupe.

Mojim prethodnim prilogom sam hteo da kažem da nema prevare ako je kupac zadovoljan, što može biti bez obzira na to da li je kupio superekskluzivni Koenigsegg ili vrlo skromnu Dačiju, bitno je samo kako se on oseća.

A šta o njegovoj kupovini misle razni internet stručnjaci i delioci saveta za trošenje tuđih para - potpuno je nebitno!

^_^

pre 5 godina

Kako god.... ovakve igracke nisu za nase puteve. Mi imamo toliko nerqvnina i rupa po putevima, da biste posle 100km sje*ali ovu igracku

Micalovic

pre 5 godina

Zašto bi superautomobili bili prevara? Ko je tu prevaren? Ponuda je takva kakva je, cene su takve kave su. Uzmi ili ostavi. Kupovina nije obavezna, zar ne?
(Papageno, 29. mart 2021 16:26)

Ne, nije tako. Jesi li čuo za narodnu izreku "prodali mu m*da za bubrege"? To je i ovde slučaj, prodavac ti napriča bajke o autu a ono ispod lima bazni, 5 puta jeftiniji model.
Tvoje rezonovanje "Ponuda je takva kakva je, cene su takve kakve su. Uzmi ili ostavi." je tipična žvaka prodavca polovnih krševa u Srbiji. Posle naravno ide: pa što brate nisi gledao šta kupuješ.
Nije to prevara, ma ne.

Aleksa78

pre 5 godina

ne znam dal su prevara il ne, ali ja nebi kupio i da sam milioner. ja bi se zadovoljio sa nešto iz M , Amg ili rs game recimo. Dosta mi je...

Aleksa78

pre 5 godina

ne znam dal su prevara il ne, ali ja nebi kupio i da sam milioner. ja bi se zadovoljio sa nešto iz M , Amg ili rs game recimo. Dosta mi je...

Micalovic

pre 5 godina

Zašto bi superautomobili bili prevara? Ko je tu prevaren? Ponuda je takva kakva je, cene su takve kave su. Uzmi ili ostavi. Kupovina nije obavezna, zar ne?
(Papageno, 29. mart 2021 16:26)

Ne, nije tako. Jesi li čuo za narodnu izreku "prodali mu m*da za bubrege"? To je i ovde slučaj, prodavac ti napriča bajke o autu a ono ispod lima bazni, 5 puta jeftiniji model.
Tvoje rezonovanje "Ponuda je takva kakva je, cene su takve kakve su. Uzmi ili ostavi." je tipična žvaka prodavca polovnih krševa u Srbiji. Posle naravno ide: pa što brate nisi gledao šta kupuješ.
Nije to prevara, ma ne.

dd

pre 5 godina

zavisi koji model,brend..nije svejedno koji super automobil kupis.najisplativiji je Ferari i tu nema greske samo on ne gubi na ceni,nago sto je stariji sve je skuplji.Ferari je najbolja investicija ostali su rizik.zato ferari ne moze da kupi svak,moras da budes u tom klubu koji vec ima nekoliko modela da bi mogao kupiti najnoviji.to je exkluziva.recimo kupis Laferari(ako ispunjavas uslov)i za 10-20g on ce vredeti 5X vise.a zasto?pa zato ako ga prodas ispadas iz kluba i nekom drugom ustupas svoje mesto.a to se veoma dobro mora naplatiti.tako da kolekcionari ne pitaju za cenu ako im fali neki model koji nemaju.spremni su da daju ogroman novac...ogranicena serija,brend...to vam je to.ali realno ti automobili ne vrede toliko.ali ako nemas neki model vise nisi u igri.padas u drustvu na lestvici ugleda.zato na aukcijama ti ljudi su spremni da plate ono sto im fali u milionima.maltene ne pitaju za cenu.e zato te stare serije imaju toliku vrednost vise nego novi modeli.zato kupis novi model sada i za 20g si bog!!!

Petar

pre 5 godina

@Papageno Jedini smislen komentar na ovu vest. A vidim u ostalim komentarima sirotinja pokusava samoj sebi da objasni kako jadni bogatasi pojma nemaju, deru ih proizvodjaci, promasene investicije... i kao u onoj narodnoj- pas laje, a karavani prolaze, bogati POSEDUJU i VOZE super automobile, a sirotinja komentarise i vozi polovnu konfekciju.

Vozač

pre 5 godina

Prevara u smislu da nisu za neku iole ozbiljnu vožnju, da. Iluzorno je i očekivati da male serije modela koji kipe od snage mogu da pređu 300.000 km, recimo. Više služe da se vlasnik pokaže tu i tamo, zato se i zovu show off cars. A što se vrednosti tiče, nikad se ne zna, nekim modelima se jednostavno posreći, dok drugi završe na đubrištu istorije.

Rastko

pre 5 godina

Provozah urusa, jeste malo doživljaj ali ne videh preveliku razliku u odnosu na kajen. Da budem jasan, nemam novca ni za jedan ni za drugi ali osim svrhe privlačenja pogleda ne vidim svrhu posedovanja sa praktične a ni investicione strane. Ako vam već treba takvo vozilo, GLE, X6, Q7 završavaju posao

Almejda

pre 5 godina

Sad ima više skorojevića nego ranije, zato ovi i prave više. Ništa drugo. A kome treba nešto jedinstveno, lako će da mu naprave ako plati.

Miloš_NS

pre 5 godina

Nekada su superautomobili svakako bili neuporedivo egzotičnija i ređa pojava, baš kao što je u tekstu lepo i napisano. Danas se nažalost sve više pretvaraju u "konfekciju". Glavni uzrok je verovatno to što u današnje vreme ima neuporedivo više milijardera i multimilionera nego ikada ranije (kapitalizam je dostigao možda i vrhunac dekadencije)pa treba, da tako kažem - namiriti svu tu "sirotinju raju".

^_^

pre 5 godina

Kako god.... ovakve igracke nisu za nase puteve. Mi imamo toliko nerqvnina i rupa po putevima, da biste posle 100km sje*ali ovu igracku

Reziel

pre 5 godina

Kao investicija, to više nije to, makar ne kao pre. Lambo Countach je proizveden u 321 primerku, danas ta ista fabrika godišnje napravi 3.000 vozila. Neće sva postati klasici, ali neki sigurno hoće. Što se priče o Ferariju tiče, "ne gubi vrednost", bacite pogled čak i na domaće sajtove za prodaju polovnjaka pa vidite koliko košta recimo 360 modena. Naravno, Testarossa je kolekcionarski primerak, ali neće svi danas imati taj status, jer ih prave mnogo više.

Inače za komentare tipa "ne bih kupio superautomobil ni da sam milioner, dosta mi je nešto iz M ili AMG odeljenja". Imao sam prilike da provozam M3 e46 svojevremeno, a pre godinu i po sam iznajmio Ferrari California T Supercharged na pola dana u Barseloni. To zaista nije za poređenje, ni na koji način. Mislim da ako bih imao novac za Ferari (ili Lambo), teško da bi me neko ubedio da kupim recimo M8, a za ostatak novca još nešto. Ne kažem da ovi ne valjaju, ali super-automobili su jedno, a ovi ipak nešto drugo. Ko voli, za njega nema dileme.

Čeki opinionista del cazzo

pre 5 godina

A onda svoj auto "Lamborghini Sian" od 3.7 M $ odvezeš na doradu kod Ulija Anlikera u neku zabit u Švici i doplatiš tjuning još 7-8 M $...E tako je Tajson uspeo sa potroši 500M $.Ako ste se pitali kako je to moguće?

Vp_Cikago

pre 5 godina

zavisi koji model,brend..nije svejedno koji super automobil kupis.najisplativiji je Ferari i tu nema greske samo on ne gubi na ceni,nago sto je stariji sve je skuplji.Ferari je najbolja investicija ostali su rizik.zato ferari ne moze da kupi svak,moras da budes u tom klubu koji vec ima nekoliko modela da bi mogao kupiti najnoviji.to je exkluziva.recimo kupis Laferari(ako ispunjavas uslov)i za 10-20g on ce vredeti 5X vise.a zasto?pa zato ako ga prodas ispadas iz kluba i nekom drugom ustupas svoje mesto.a to se veoma dobro mora naplatiti.tako da kolekcionari ne pitaju za cenu ako im fali neki model koji nemaju.spremni su da daju ogroman novac...ogranicena serija,brend...to vam je to.ali realno ti automobili ne vrede toliko.ali ako nemas neki model vise nisi u igri.padas u drustvu na lestvici ugleda.zato na aukcijama ti ljudi su spremni da plate ono sto im fali u milionima.maltene ne pitaju za cenu.e zato te stare serije imaju toliku vrednost vise nego novi modeli.zato kupis novi model sada i za 20g si bog!!!
(dd, 29. mart 2021 18:56)

Nazalost sve ovo je bilo nekada. I Ferari kao sad kao i svi gubi na vresnosti i to brzo i cene im godina sto au stariji neraste nego opada... naravno sem ako se neprica o klasica i o LaFerariju koji je proizveden u samo 500+2 primerka njemu cena i raste upravo zbog toga. Al pogledaj ostale modele i koliko cena pada kreni od toga da je Ferari u poslednjih par godina izbacio par gotovo i deticnih modela. Kalifornija-Portofino koji je sahranuo cenu Kalifornije, 486, pa za njim 587-588 u milon varijacija... jos dogodine Ferari u SUV varijanti... nazalos nije to vise onaj Ferari koji svi volimo. Danas je sve prifot sam tim i svaki ozbiljniji brend gubi na ekspluzivnosti

Kiki ns

pre 5 godina

Danas, za najbolju i najopremljeniju Tojotu Haris ili pak Pežo 208 treba izdvojiti preko 25.000 €.
Za mnoge su to i danas
superautomobili...

Papageno

pre 5 godina

Zašto bi superautomobili bili prevara? Ko je tu prevaren? Ponuda je takva kakva je, cene su takve kave su. Uzmi ili ostavi. Kupovina nije obavezna, zar ne?
(Papageno, 29. mart 2021 16:26)

Ne, nije tako. Jesi li čuo za narodnu izreku "prodali mu m*da za bubrege"? To je i ovde slučaj, prodavac ti napriča bajke o autu a ono ispod lima bazni, 5 puta jeftiniji model.
Tvoje rezonovanje "Ponuda je takva kakva je, cene su takve kakve su. Uzmi ili ostavi." je tipična žvaka prodavca polovnih krševa u Srbiji. Posle naravno ide: pa što brate nisi gledao šta kupuješ.
Nije to prevara, ma ne.
(Micalovic, 30. mart 2021 01:03)

A kome prodavci uspevaju da prodaju "m*da za bubrege"?

Samo neznalicama, skorojevićima i onima koji padaju na zvona i praporce, ali sigurno ne onima koji nisu bili lenji da urade domaći zadatak, informišu se i uključe mozak pre nego što bilo šta kupe.

Mojim prethodnim prilogom sam hteo da kažem da nema prevare ako je kupac zadovoljan, što može biti bez obzira na to da li je kupio superekskluzivni Koenigsegg ili vrlo skromnu Dačiju, bitno je samo kako se on oseća.

A šta o njegovoj kupovini misle razni internet stručnjaci i delioci saveta za trošenje tuđih para - potpuno je nebitno!

Papageno

pre 5 godina

Zašto bi superautomobili bili prevara? Ko je tu prevaren? Ponuda je takva kakva je, cene su takve kave su. Uzmi ili ostavi. Kupovina nije obavezna, zar ne?

A da li se isplati kuputi superauto? Nije bez rizika, a isplati se koliko i kupovina skupe umetničke slike ili skulpture (što superauto u suštini i jeste, mehaničko umetničko delo).

Ako pametno kupiš (i imaš malo sreće), za koju godinu ćeš profitirati. Ili izgubiti. To se ne može znati unapred, kao i za svaku drugu investiciju.

Kad bi postojale takve investicije gde je nemoguće izgubiti novac, svi bismo bili bogataši i vozili superautomobile. Ali ne vozimo, s razlogom...

T

pre 5 godina

"A da li se isplati kuputi superauto? Nije bez rizika, a isplati se koliko i kupovina skupe umetničke slike ili skulpture (što superauto u suštini i jeste, mehaničko umetničko delo)."
Pa clanak upravo to objasnjava. Umetnicko delo da bi bilo skupo mora biti umetnost ali mora biti i retko. A clanak objasnjava da se godisnje pravi nekoliko desetina hiljada super automobila. Oni uopste nece biti retkost u buducnosti pa samim tim nece drzati cenu.

Dejan Vu

pre 5 godina

Nije bitno koliko ih naprave. Većinu ionako vozaju fudbaleri, sinovi šeika i novopečeni kineski milioneri, a oni ih brzo polupaju. Kolekcionari i investitori na kraju opet dođu na svoje, ono zbog čega su oni kupili.

Jaime Vardy

pre 5 godina

pre je 4-5 kompanija pravilo
po 500-600 automobila godisnje

a sada ima dvadesetak kompanija a neke od njih prave preko 10000 primeraka godisnje