Subota, 13.03.2021.

19:20

Koliko je Darko Miličić zapravo bio loš? VIDEO

Darko Miličić je i dan danas interesantna tema u košarkaškim krugovima.

Izvor: SN

Koliko je Darko Milièiæ zapravo bio loš? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

98 Komentari

Sortiraj po:

ajde

pre 3 godine

Može se reći da je prevario sistem
(Milan, 14. mart 2021 14:07)
--------------------------------------------------

A zna se da se ovde najvise ceni ako prevaris nekoga ili nesto.

Nego, vi sto ste zapenili, da li mozete da se odlucite? Jedni ga brane tvrdeci da je uzeo pare i bas ga briga, drugi ga brane i tvrde da nije sve u novcu. Pa sta je od ta dva?

KOSTA1703

pre 3 godine

Izgleda najviše o Darku pirčaju oni koji ga nikada nisu gledali.
Dečko je sa 17 godina bio talentovaniji od Jokića, zar vi mislite da se drugi pik postaje srećom?
Pogledajte kako je na SP2006.godine gde smo sa Šakotom neslavno prošli izgubivši od kansije prvaka sveta Španije, razmontirao i braću Gasol i Garbahosu , ali i Skolu i Volkovitskog.
Jeste bio usijana glava, jeste da nije bio radnik, i epilog toga je njegova karijera kao takva.
Ali što se talenta tiče, d aje ostao još malo u Evropi, jer se u Evropi dosta bolje radi sa mladim igračima, ko zna šta bi od njega napravili.

dominus

pre 3 godine

@Bole: Ajd ne tupi. Čovek je prvi primer kako je propala država uništila mentalno svoju omladinu, postavila pogrešne principe, idole, obrasce ponašanja. Do tog nivoa da ti nije više dovoljno ni da si najtalentovaniji na svetu da bi uspeo u životu. A što se tiče imanja i salaša - pa to ima i moja baba.
(Los Angeles, 14. mart 2021 16:18

Samo si delimično u pravu. Čak, šta više, i da žali za nekim stvarima, čovek je sebe obezbedio. Ono što radi može biti ako ga to čini ispunjenijim i srećnijim. Samo da ne prokocka toliki novac, jer je mlad čovek. S druge strane, nije novac i položaj sve u životu za šta treba živeti i boriti se. Možda je tvojoj babi sva životna sreća i radost to imanje na selu. Koliko njih ima ili može priuštiti imanje na selu? Tamo gde je čista priroda i netaknuti izvori plodne zemlje i vode? Ili život u betonjarama, pa makar to bio i centar Njujorka ili Los Anđelesa?

Миле

pre 3 godine

Retardirana budala bez grama mozga....ali ima takvih ovde 6-7 miliona.....
(Kalevra, 14. mart 2021 12:17)
За Дарка ми је жао искључиво због кошаркашких могућности које су заиста биле импресивне.
За Kalevraми је драго, он се извукао из ових (нас) 6-7 милиона па ако иам још који (сумњам) као он има наде да се поправимо.

Leti Vreme

pre 3 godine

Zašto je Darko uništio Detroit? Ben Valas uopšte nije drafovan a bio je prvi centar liga dok sa druge strane imaju omašku na drugom piku. Darko uopšte nije bio loš koliko je bio pozitivno lud i većina Srbije može samo da mu zavidi. Radi ono šta voli, ima divnu porodicu i klince, Čovek je sa velikim Č i jedini je on uzeo spisak dece koju treba lečiti preko, platio lečenje i zamolio da ostane anonimni donator. Da drugi put nije prodao šampionski prsten za lečenje dece niko ne bi znao šta je predhodno uradio. Car!

voki 63

pre 3 godine

Znaci ako neko ode i uzme pare to je dokaz da bog postoji :) Ocigledno ne znas sta znaci DOKAZ.
(sedi, 14. mart 2021 14:33

Da, dokaz su pare na njegovom računu, i to da je uspeo da ih vrati sa sobom u Srbiju pre nego sto mu izotimaju NBA menadzeri...zar to nije dovoljan dokaz da je on " odabran"...to su pare koje vi " sedi" i vi " voki 63" a i ova ostala bratija ovde moze samo da sanja a i to je pitanje...znam jednog čoveka koji je dobio otkaz u firmi, i covek uzeo kljuc i cekic, i krenuo sam da radi i majstorise, danas je uspešni privrednik sa 30 zaposlenih...on kaže da je odabran i da, citiram: " najgori dan u tvom životu, može biti najbolji dan u tvom životu"....Long Live Darko Miličić simply the best!!!

Los Angeles

pre 3 godine

@Bole: Ajd ne tupi. Čovek je prvi primer kako je propala država uništila mentalno svoju omladinu, postavila pogrešne principe, idole, obrasce ponašanja. Do tog nivoa da ti nije više dovoljno ni da si najtalentovaniji na svetu da bi uspeo u životu. A što se tiče imanja i salaša - pa to ima i moja baba.

Bole

pre 3 godine

Svi vi sto ga pljujete ste nesrecni u svojim zivotima u dubini svoje duše. Ko je vas sprecio da odete na draft? Coveku ova zemlja nista nije dala za sve se sam izborio i svaka mu cast! On ce i posle ove vesti i ovoliko negativnih komentara nastaviti da uziva na svom imanju a vi danas kupanje pa sutra na posao. Da li bi braca 'rvati pljuvali svog zato sto je osakatio amere?

maki

pre 3 godine

@dule

Divac, Rađa, Petrović, Kukoč su odrasli su u jedno sasvim drugo vreme kad su omladini bili idoli sportaši i rock legende. A u ZDA su došli ko potpuni anonimusi od kojih niko ništa nije očekivao.

Luku i Darka sam uporedio jer je Luka jedini imao takav pritisak na sebi a bogami imao je više iskustva plus oca koji se je ponašao kao Darko. Hvala bogu nisu svi naši mladići takvi ali velika većina jeste. Prija jim to da jih ljudi doživljavaju kao zajebane. Neki jednostavno ne shvate na kom su mestu i kakva je njihova odgovornost.

Dušan

pre 3 godine

Ako ga gledamo kao coveka koji je do 30. godine zaradio 40 miliona dolara i penzionisao se - da li znate nekoga ko bi odbio ovu ponudu?
Po meni, covek je uspeo u zivotu jer je pronasao nesto sto ga ispunjava a kosarka je bila samo alat da dodje do toga.
(avala, 14. mart 2021 11:54)

Nevezano konkretno za Miličića jel može neko da objasni zašto se uspeh posmatra kroz novac koliko je ko zaradio koliko ko ima para i sl.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Strava od centra njegovih ruku i rampe koje je podelio kome god je stigao.Bog ga obdario ali Darku nije bilo do velikog rada kao što vidimo kod Jokiča.Darko je pomeni neviđeni talenat i potencijal koji nije iskorišten ni 50 posto onoga šta je Darko bio sposoban i mogao postiči bez problema samo da je to hteo.

Yen

pre 3 godine

na slici su Darko Milicic i Delonte West...u poredjenju sa Westom,Darko je jos dobro i prosao...ovaj mucenik je na kraju zavrsio na ulici bez dinara u dzepu,pritom navucen na crack ko pas...strasno...mislim da je Darko mogao vise definitivno, da je bio malo disciplinovaniji..to je i sam Darko izjavio...nije mi nikad bilo jasno kako je dospeo do drugog mesta na draftu..posle Detroita je mogao da kida u svim klubovima gde je igrao,samo da je hteo...i u reprezentaciji je fushario i pravio sranja...

Milan

pre 3 godine

Suština je " nije želeo ". Važno je da je on srećan sa svojim izborom, a retko ko od nas ne bi odbio toliko novca za tako malo rada.
Može se reći da je prevario sistem

Banjaluka

pre 3 godine

Ma njemu je uspjeh karijere sto je bio dio vjerovatno najboljeg drafta u istoriji i to jos drugi pik. Nema loseg publiciteta, tako da smatram da je on samim tim pobijedio, jer kad god pomislim na draft 2003, sjetim se Milicica u drustvu Lebrona, Karmela, Vejda...

dule

pre 3 godine

Njega je uništio naš mentalitet. Ima jedan njemački klip kako vide strance u Njemačkoj i Yugose vide tako da svi hoću da budu kriminalci i zajebani sa skupim autima i firmiranim odjelima.

I to je jedina razlika između njega i Luke. Luka ima mamu slovenku i odrastao je u španiji i prihvatio sasvim drugi mentalitet.
Njemu nije želja da bude zajeban nego da bude najbolji da bude zvezda.
(maki, 14. mart 2021 13:42)

Znači od košarkaša sa ovih prostora ti si kao primer uzeo Darka i Luku. Nema veze što im karijere pre NBA ni po čemu nisu slične. A pritom si preskočio jedno desetak vrhunskih košarkaša, pa mi molim te objasni u koju od ove tvoje dve skupine spadaju:

Divac
Rađa
Petrović
Kukoč
Stojaković

a od novijih

Bojan B.
Bogdan B.
Teletović
Jokić
Vučević

i verovatno još desetak, ali ne mogu da ih se setim u roku od odma

ccc

pre 3 godine

Hvalite nekoga koji je uzeo pare a nije odigrao nista? Pljujete nekoga koji se trudi, igra , ali opet on je uzeo pare a nije nista drugo uradio? Ovaj lik je uzeo pare i nije uradio NISTA u NBA. Da li vi to razumete? Prsten? Bio je u timu a taj prsten su osvojili drugi, najmanje njegovom zaslugom. Ovaj lik niti zna gde se nalazio, niti kako je dosao do para. Nema pojma sta je radio i kako je uopste dosao do toga. Izgubljen u prostoru i vremenu koga vi hvalite?

Duki

pre 3 godine

Uzeo prsten, uzeo milione, sačuvao se od povreda. Meni je još slađi način na koji je on ogromne pare uzeo od te NBA industrije, nego da se lomatao poterenu i uništavao svoje zglobove i zdravlje. Način na koji je ošurio NBA za više desetina miliona, a nije ništa radio je fenomenalan i genijalan. Živ ti nama bio Darko!

sedi

pre 3 godine

Pa lepo, bog ga je odabrao, dao mu visinu i srećnu zvezdu, taj Darko i nije bio svestan da ce zaraditi tolike parice i prsten i da će otići u NBA...mogao je negde sa tom visinom i da bude drvoseča, ali ovaj gore je reko, ne on ce otici po lovu i sedeti na klupi...dokaz da bog postoji je taj da je covek otisao uzeo pare i vratio se ni kriv ni duzan :)...tako je i u zivotu ovaj gore je svakom od nas vec sve odredio po rodjenju...Simply the best Darko Miličić
(voki 63, 14. mart 2021 13:35)

Znaci ako neko ode i uzme pare to je dokaz da bog postoji :) Ocigledno ne znas sta znaci DOKAZ.

Mare

pre 3 godine

Jeste to kulturni šok i drugačija filozofija života u odnosu na ovde. Da ne pričamo o tome kako je u svetu profesonalnog sporta to još izraženije, ali imam utisak da je Darko bio nedorastao mogucnosti da se prilagodi kao sto su mogli Divac, Stojakovic, sada Doncic, Bogdanovic i ostali. U njemu je previse tog neizivljenog balkanizma, ne znam kako to drugacije nazvati. Sa takvom glavom samo mu ovde medju slicnom vecinom moze biti ok.

Onjilo

pre 3 godine

Mlad otišao u NBA, u tim prepun zvezda, Braun se nije baš previše pedagoški postavio i pokušao da ga aktivira, a on klinac sa milionima u džepu i nezreo, a takvih primera ima mnogo. I bio je ogroman talenat, brz, efikasan, levoruk, velika šteta.

Milan

pre 3 godine

@maki
Nema to veze sa tim ko ti je majka i gde si odrastao. Jokić je iz iste sredine pa je sasvim drugačiji. I odakle bilo kome pravo da ga proziva što je drugačiji? Nije učinio ništa protivzakonito, pošteno je zaradio novac i nije mu trebalo više.

a

pre 3 godine

Bio je veliki talent.Ali otišao je sam,naišao na sebične trenere,
i nije izdržao.Jokića je podigao trener(Melon) i porodica(braća).
Darko je znao da bude i drčniji sa sudijama,i nije radio na tehni-
ci kao Jokić.

maki

pre 3 godine

Njega je uništio naš mentalitet. Ima jedan njemački klip kako vide strance u Njemačkoj i Yugose vide tako da svi hoću da budu kriminalci i zajebani sa skupim autima i firmiranim odjelima.

I to je jedina razlika između njega i Luke. Luka ima mamu slovenku i odrastao je u španiji i prihvatio sasvim drugi mentalitet.
Njemu nije želja da bude zajeban nego da bude najbolji da bude zvezda.

C i n i k

pre 3 godine

Sve drugo osim kosarke ga je vise zanimalo, to je jedina istina njegove manje/vise nezapazene role u NBA. Bio je veliki potencijal ali ga basket i treniranje nisu zanimali...

Sale

pre 3 godine

Jel zaradio pare od košarke? Jeste i to ozbiljne... Jel ima prsten? Ima... Što ne istražite malo koliko je para dao u dobrotvorne svrhe a pri tome uvek insistirao da se o tome ne piše i da ne pravi reklamu od toga... L E G E N D A ...

niko kao ja

pre 3 godine

Secam se da kad su ga pitali da kaze nesto posle sto je bio odabran na draft-u, a on rece da je sretan sto njegovi rodielji vise nista ne moraju da rade. Valjda mu je otac mu je bio milicajac. Znaci 'lutrija' is 'NBA lutrija' je izgleda bukvalno shvatio i metalitet sa kojim je dosao u Ameriku mu je bio totalno pogresan. Na zalost, kad je dosao u Detroit, verovatno nije imao nikakvog duhovnog vodju da ga postavi na pravi kolovoz. Umesto, imao je drustvo kao Jokicevog burazera, znaci klince sa nedoraslim metalnim sklopom. Posto ga je trener zapostavljao, verovatno je tom treneru iz inata terao kontru i nastavljao da krivi sve druge sem sebe. Predpostavljam da se tako ponasao jel sam video njegov 'slavni' intervju o sudijama. Najtuznije je da i kad je promenio sredinu, nikada nije mogao da se skupi posle toga. Kad je dosao u Boston, gde ja zivim, primetio sam da je bilo kakve poteskoce resavao odustajanjem, a to se nigde ne trpi, a kamoli u NBA.
Moj pokojni deda je rekao da je najgora kletva 'dao Bog da imo pa nemo'. U Darkovom smislu se to vise odnosi na sanse a ne o novcanoj svrsi. Zelim mu sve najbolje u njegovom naporu da sam sebe savlada.

www

pre 3 godine

Dakle da rezimiramo komentare do sada: davao je puno u humatirane svrhe i dobar je čovek, ali nije plaćao radnike a "sedi na parama" pa je loš čovek! E, sinovci mnogo stvari vi ne znate, a procenjujete ga...

punimlimemke

pre 3 godine

Ovo je najludji igrac koji je dosao u NBA...:)Ameri niu znali sta ih je snaslo:)
(Simke, 14. mart 2021 12:42)

Jedino Darko nije znao šta ga je snašlo.

petar markovic

pre 3 godine

Дарко је легенда и не дирајте ми Дарета! Као гробар вам то кажем. ? Осим у Хиландару, пре две године, сретох га ове зиме и у Студеници. Падао је снег, а он је као и ја свратио са породицом да обиђе светињу и поклони се моштима Светог Симеона. Није све у парама!
(Алекса, 14. mart 2021 12:42)

tako je! da nije odustao od nba karijere ne bi mogao da se pokloni mostima svetog simeona. zna se da je to uvek klauzula u ugovorima nba igraca.

irelandcalling

pre 3 godine

Darko je super momak. Poznavao sam ga lično. Bili komšije. Svima slava i pare malo udare u glavu, ali ja mu ni malo ne zametam. Ništa nije dobio i zaradio na lepe okice ili prevarom, već "znojem".
Pozdravi Zemo moj!!!!!

sedi

pre 3 godine

Darko je najpametniji, uzeo je dobru lovu sa klupe bez umaranja i povreda...dokaz da bog postoji i da su pare namenjene odabranima...Legend...
(voki 63, 14. mart 2021 11:54)

Aj majke ti objasni kako je to dokaz da bog postoji. Strasno sta sve ljudi lupetaju.

jeremic

pre 3 godine

Meni je pričao da u NBA nije uspeo jer se tamo pola utakmica namešta zbog drafta, namerno puštaš ekipe koje tankuju da ne uzmu visokog pika, jer je taj pik tvojoj franšizi zanimljiv, krenem dobro, trener vidi razvaliću ove i stavi me na klupu ja poludim... i tako iz franšize u franšizu, svuda isto.

Bocko

pre 3 godine

Ja sve mislim da ipak nije dovoljno voleo kosarku. Da jeste, odigrao bi za svoju dusu bar jednu sezonu za tim koji navija. Ovako je prilicno neistrosen u 30 godini zavrsio karijeru, a nije bas da se nesto naigrao, tacnije proveo mnogo vremena na terenu.

jeremic

pre 3 godine

Meni je pričao da u NBA nije uspeo jer se tamo pola utakmica namešta zbog drafta, namerno puštaš ekipe koje tankuju da ne uzmu visokog pika, jer je taj pik tvojoj franšizi zanimljiv, krenem dobro, trener vidi razvaliću ove i stavi me na klupu ja poludim... i tako iz franšize u franšizu, svuda isto.

Huan Pablo Don Fernando

pre 3 godine

nije bio los uopste, premlad je otisao preko bare i imao je misa u glavi, ja ruku na panj dajem, da bi darko milic da je ostao u evropi i da ga je neko autoritetom samo malo vratio u normalu, bio najbolji centar koji je ikada igrao kosarku na starom kontinentu!!!

voki 63

pre 3 godine

Darko je najpametniji, uzeo je dobru lovu sa klupe bez umaranja i povreda...dokaz da bog postoji i da su pare namenjene odabranima...Legend...
(voki 63, 14. mart 2021 11:54)

Aj majke ti objasni kako je to dokaz da bog postoji. Strasno sta sve ljudi lupetaju.
(sedi, 14. mart 2021 13:14)

Pa lepo, bog ga je odabrao, dao mu visinu i srećnu zvezdu, taj Darko i nije bio svestan da ce zaraditi tolike parice i prsten i da će otići u NBA...mogao je negde sa tom visinom i da bude drvoseča, ali ovaj gore je reko, ne on ce otici po lovu i sedeti na klupi...dokaz da bog postoji je taj da je covek otisao uzeo pare i vratio se ni kriv ni duzan :)...tako je i u zivotu ovaj gore je svakom od nas vec sve odredio po rodjenju...Simply the best Darko Miličić

tri debela nemca

pre 3 godine

Ukratko unistio ga Braun,prosto od pocetka mu je dao do znanja da ga nikad nije ni zeleo u timu,a s obzirom da su rezultati stali iza njega u startu je unistilo Darkovo samopouzdanje(nesto slicno se desilo sa Krasicem i Konteom samo sto je ovaj bar imao nesto od karijere),jeste bio luda glava ali mozda bi bilo sve drukcije da je imao tretman kao npr.Pokusevski danas

Патас

pre 3 godine

Retardirana budala bez grama mozga....ali ima takvih ovde 6-7 miliona.....
(Kalevra, 14. mart 2021 12:17)
Будала ти је стари што те направио таквог неваспитаног.

Алекса

pre 3 godine

Дарко је легенда и не дирајте ми Дарета! Као гробар вам то кажем. ? Осим у Хиландару, пре две године, сретох га ове зиме и у Студеници. Падао је снег, а он је као и ја свратио са породицом да обиђе светињу и поклони се моштима Светог Симеона. Није све у парама!

Idi gledaj FMP!

pre 3 godine

Da, da "nije zeleo" to samo mi Srbi sebi pricamo da nam bude lakse a lik je cist promasaj koji je zalutao u kosarku zbog svoje visine i gradje. Zauvek prosecan igrac za NBA uslove a za nase moze da se kaze dobar.Da je ostao ovde imao bi prosek od 18-19 poena.Ima srece sto im je prodao pricu i uspeo tamo da im uzme neke pare, to mu je najveci poduhvat u karijeri.
(Joca, 14. mart 2021 11:51)

A tvoj najveci poduhvat u zivotu je autosovinizam!

Boki

pre 3 godine

Nije baš sve tako jednostavno. 3 stvari su ključne.

Detroit je tih godina bio odličan. I dolazimo do tog pika, kako su oni uopšte imali drugi pik? Tako što su taj pik dobili u jednom ranijem trejdu sa Memfisom (ili Minesotom), dakle, imali su malo i sreće da taj drugi pik bude na jednom od najjačih draftova.

Druga stvar, Detroit je već imao odličan tim. Bilaps, Hamilton, Prins, Ben Valas i Okur startna petorka, u toku sezone je došao Rašid pa je Okur počinjao sa klupe, plus Kembel i Korlis Vilijamson. Da su imali prvi pik, sigurno bi izabrali LeBrona (to je kasnije i potvrdio Dumars), međutim za ostalu trojicu (Karmelo, Boš i Vejd) nisu bili toliko sigurni i pošto su jurili titulu sigurno bi morali da menjaju koncepciju i da igru prilagode 'ruki zvezdi'. Zato je izabran Darko, veliki talenat i potencijal, ali kome neće morati da se prilagođavaju, bar ne u početku jer kao što rekoh, tim je bio pretendent na titulu.

I dolazimo možda i do najbitnije stvari. Leri Braun, tadašnji trener Pistonsa je bio nadaleko poznat po tome da ne daje previše šansi rukijima tako da je Darko već imao lošu startnu poziciju. Ali i pored svega gore navedenog ima naravno i do Darka, da se nije previše trudio, da nije trenirao, da je dolazio pijan na treninge, itd... Prevedeno u 2020god, nešto kao Luka Jović i Real.

Zaključak, da li se Detroit ogrešio o Darka? Da, jeste. Da li je Darko mogao da napravi bolju karijeru? Da, jeste. Sve je stvar percepcije, tajminga i naravno, sreće.

Zoran

pre 3 godine

Ako ne plaća ljude koji mu rade na plantaži došli da zarade za život a on zaradio silne milione i još javno prizna da ih nije platio šta dalje reći o tom čoveku

Pera85

pre 3 godine

Ma kako ja nisam takav promasaj! (Proputovao Ameriku upoznao Najvece u kosarci i igrao sa istim u dzepu 50+ Milki Itd.... itd ...)


Srecno Darko . Karavani prolaze psi laju .
(Boban, 14. mart 2021 11:59)

Nije sve u parama. Sta je ostalo iza njega? To da je veliki promasaj.

Nije imao radne navike i to je to. Zato nije igrao (nek prica ko sta hoce). NBA je surovi profesionalizam i on nije zasluzio minute. Ako trener kaze igraj to i ti ne igras, zasto bi te pustio da igras? Koliko mu je puta trener rekao da radi nesto, a on po svom pa je pogresio

lal

pre 3 godine

@vlasta: slazem se da su pare sekundarne u celoj prici... zdravlje je primarno, a centri su po obicaju poluinvalidi kada zavrse karijeru... uostalom ne vidim zasto bi neko sa milionima gajio jabuke, a da ga to ne ispunjava...

Hoces Iskreno ?

pre 3 godine

Secam se , kad je proglasen za 2.pika , svi smo bili u fazonu - ma ko je taj klinac za kojim je poludeo NBA ?
Vrlo mlad je otisao daleko od kuce.
Neki odu iz svog grada u Beograd , pa izgube kompas , a zamisli tek da odes tako daleko ...
Naravno , zeljan svega , mlad , neiskusan ... sve predispozicije za promasaj.
No eto , opet , zaradio nekoliko desetina miliona ,a nije imao ni 25 godina...
Tezak zivot ?
Menjao bih svoj za njegov koliko odmah. Da budem i ja takav promasaj ,da mi se podsmevaju ovi sto rade za 300 eura i zive sa roditeljima.

Picoper

pre 3 godine

Pročitajte prvo komentar Miloša Krstića, pa potom pregledajte Darkove izjave o samom sebi, kako je mrzeo košarku. Po meni je on izuzetno uspešan čovek, koji je pomogao mnoštvu ljudi u teškoj situaciji. Ostalo je nebitno.

Tragikomedija

pre 3 godine

Da je bio izabran negde na kraju prve ili početkom druge runde pričalo bi se o njemu kao o solidnom NBA centru. U Memfisu i Minesoti je delovao da može da igra startnog centra za lošije ekipe, čak da možda može i da bude dobra zamena za tim koji ima neke šampionske ambicije. Ume da odigra dobru odbranu, uhvati nekoliko skokova, igra leđima kad je potrebno itd. Na njegovu štetu je izabran kao drugi pik i nije ostvario ni blizu onoliko koliko se očekivalo od njega. Slična priča važi i za Kvame Brauna, koji važi za najvećeg promašaja na draftu ikada, a uspeo je da ostane startni centar u ligi dugi niz godina i po meni je pri kraju karijere u Šarlotu bio jedan od najboljih defanzivnih centara lige iako mu niko nije davao pohvale za to.

judd trump

pre 3 godine

Individua za obilazenje u sto sirem krugu. Nisam pratio njegovu karijeru na domacoj sceni jos manje u NBA. Isticao se vise po ispadima raznih vrsta manje po igrama. Za ovakvog nije postojao autoritet medju selektorima zato ga nisu pozivali u reprezentaciju. Lose uticao na atmosferu u reprezentaciji. A i nije pokazivao zelju da se nadje na tom spisku.Poslednji "ispad" je onaj kad je sada kao biznismen nedavno javno priznao da nije placao radnike - berace jabuka u njegovom jabucnjaku. Video covek kako ostali srpski biznismeneraj to radi te zasto i on da se ne uklopi u taj milje.

Hm

pre 3 godine

Nevidjeni talenat ali luda glava. Ruku na srce, prizeljkivao sam da propadne zbog onakvog stava prema reprezentaciji a nije jos ni poceo da igra ozbiljnu kosarku.

Edukovani LalO iz Drvara

pre 3 godine

Znam Darka lično i kogu reći da ima igromno srce. Ali sa druge strane se tako srčano i doživljama. U tim godinama, nije on imao strpljenja. Energija ga je vukla na parket, da daje koševe i da se nadmeće a to mu nije pruženo. Jednom prilikom mi je pričao: “Gubimo mi 10 razlike, 5 min do kraja. Ubaci mene trener na teren a pre toga mi kaže “Igrano na XXXXXX, no pridaje dresove, parike i zvezda je tima!” Ja udjem, u prvom napadu zakucam, u odbrani blokiram, u narednom napadu opet dam koš a on mene vadi i vraća na klupu! Nisam ja to mogao” A ko god ga zna, zna kako voli basket i ni p od posla mu to nije bilo! Samo velika ljubav!!!

Poz za mog DARMILA!!!

vlade

pre 3 godine

sećam se te godine, odmah posle drafta, par dana, video sam Darka sa ortacima, na Mogrenu, sedi pika karte i cepa pivo.. a onda, ubrzo pojavi se njegov intervju, gde je naveo da je u noći posle drafta, sedeo sa nekim NBA društvom, tu je bio sa njim Garnet koji je za tim stolom potrošio para, koliko njegov otac ne zaradi za ceo život!
Umesto da se sprema za ruki sezonu, on je cepa pivo po plaži i komentarisao druge, koji su ime u odnosu na njega.. videlo se tada da je nezreo, šteta, bolje i da je otišao na koledž tri četiri godine nego što je uleteo u mašinu..

vlasta

pre 3 godine

Ovde svi misle da je najveci uspeh u zivotu uzeti veliki lovu. Valjda je glavni razlog to sto retko ko od nas ima tu veliku lovu. Ali prava satisfakcija u zivotu je kad nesto napravis svojim trudom i radom. Sto teze dodjes do toga, sreca i zadovoljstvo postignutim je vece.
To potvrdjuje primer i ovog coveka.. U svakom razgovoru sa novinarima se moze osetiti njegov zal za propustenim, i to vrlo ocigledno. Pare to mogu mozda ublaziti, ali ne mogu izbrisati taj osecaj.
Lepo je rekao jedan pametan covek da se u zivotu kajemo vise zbog onog sto nismo uradili, nego zbog necega sto jesmo.
Dok je bio mlad, i promaja u glavi, to se nije videlo. Sad je on itelako svestan propustenog, i sigurno nije srecan zbog toga.
Ali kod nas ljudi misle "maznuti lovu", i to je sve u zivotu.

Boban

pre 3 godine

Ma kako ja nisam takav promasaj! (Proputovao Ameriku upoznao Najvece u kosarci i igrao sa istim u dzepu 50+ Milki Itd.... itd ...)


Srecno Darko . Karavani prolaze psi laju .

Marko

pre 3 godine

Kao sto svi vec znate, Darko jeste bio veliki talenat, ali njegov glavni problem je u glavi, nije bio voljan ni da slusa trenerape, slabo je ucio engleski, vise ga zanimali izlasci i trosenje para nego napredak u igri.

Joca

pre 3 godine

Da, da "nije zeleo" to samo mi Srbi sebi pricamo da nam bude lakse a lik je cist promasaj koji je zalutao u kosarku zbog svoje visine i gradje. Zauvek prosecan igrac za NBA uslove a za nase moze da se kaze dobar.Da je ostao ovde imao bi prosek od 18-19 poena.Ima srece sto im je prodao pricu i uspeo tamo da im uzme neke pare, to mu je najveci poduhvat u karijeri.

voki 63

pre 3 godine

Darko je najpametniji, uzeo je dobru lovu sa klupe bez umaranja i povreda...dokaz da bog postoji i da su pare namenjene odabranima...Legend...

Milos Krstic

pre 3 godine

Darko je car, momak koji pomogao tolikim porodicama i ljudima kojima je trebala pomoc za operacije, lekove itd. to se vise ne moze ni izbrojati, sve ostalo je skroz nebitno.

cp

pre 3 godine

Bitna stvar, on je na draft dolazio iz zemlje koja je bila svetski prvak to je mnogo uticalo na hype oko njega.
Ali da se ne lažemo rešio je Amere za 40-50 miliona $ sve na konto drafta ali ništa nije pokazao... ipak je on rodjen pod srećnom zvezdom.
Samo da je odigrao dve sezone u Evroligi nikad ne bi otišao u NBA.
Druga stvar, nije bio radnik i glava nesredjena. Sve u svemu uspeo je u životu.

Siniša Milosavljević

pre 3 godine

To je čista psihologija. Vrhunski sportista-vrhunska psihologija. Naravno da se tu podrazumevaju talenat, fizička spremnost i konstitucija kao i malo sreće.

avala

pre 3 godine

Ako gledamo Darka kao kosarkasa - mogao je bolje.
Ako ga gledamo kao coveka koji je do 30. godine zaradio 40 miliona dolara i penzionisao se - da li znate nekoga ko bi odbio ovu ponudu?
Po meni, covek je uspeo u zivotu jer je pronasao nesto sto ga ispunjava a kosarka je bila samo alat da dodje do toga.

avala

pre 3 godine

Ako gledamo Darka kao kosarkasa - mogao je bolje.
Ako ga gledamo kao coveka koji je do 30. godine zaradio 40 miliona dolara i penzionisao se - da li znate nekoga ko bi odbio ovu ponudu?
Po meni, covek je uspeo u zivotu jer je pronasao nesto sto ga ispunjava a kosarka je bila samo alat da dodje do toga.

Milos Krstic

pre 3 godine

Darko je car, momak koji pomogao tolikim porodicama i ljudima kojima je trebala pomoc za operacije, lekove itd. to se vise ne moze ni izbrojati, sve ostalo je skroz nebitno.

Boki

pre 3 godine

Nije baš sve tako jednostavno. 3 stvari su ključne.

Detroit je tih godina bio odličan. I dolazimo do tog pika, kako su oni uopšte imali drugi pik? Tako što su taj pik dobili u jednom ranijem trejdu sa Memfisom (ili Minesotom), dakle, imali su malo i sreće da taj drugi pik bude na jednom od najjačih draftova.

Druga stvar, Detroit je već imao odličan tim. Bilaps, Hamilton, Prins, Ben Valas i Okur startna petorka, u toku sezone je došao Rašid pa je Okur počinjao sa klupe, plus Kembel i Korlis Vilijamson. Da su imali prvi pik, sigurno bi izabrali LeBrona (to je kasnije i potvrdio Dumars), međutim za ostalu trojicu (Karmelo, Boš i Vejd) nisu bili toliko sigurni i pošto su jurili titulu sigurno bi morali da menjaju koncepciju i da igru prilagode 'ruki zvezdi'. Zato je izabran Darko, veliki talenat i potencijal, ali kome neće morati da se prilagođavaju, bar ne u početku jer kao što rekoh, tim je bio pretendent na titulu.

I dolazimo možda i do najbitnije stvari. Leri Braun, tadašnji trener Pistonsa je bio nadaleko poznat po tome da ne daje previše šansi rukijima tako da je Darko već imao lošu startnu poziciju. Ali i pored svega gore navedenog ima naravno i do Darka, da se nije previše trudio, da nije trenirao, da je dolazio pijan na treninge, itd... Prevedeno u 2020god, nešto kao Luka Jović i Real.

Zaključak, da li se Detroit ogrešio o Darka? Da, jeste. Da li je Darko mogao da napravi bolju karijeru? Da, jeste. Sve je stvar percepcije, tajminga i naravno, sreće.

cp

pre 3 godine

Bitna stvar, on je na draft dolazio iz zemlje koja je bila svetski prvak to je mnogo uticalo na hype oko njega.
Ali da se ne lažemo rešio je Amere za 40-50 miliona $ sve na konto drafta ali ništa nije pokazao... ipak je on rodjen pod srećnom zvezdom.
Samo da je odigrao dve sezone u Evroligi nikad ne bi otišao u NBA.
Druga stvar, nije bio radnik i glava nesredjena. Sve u svemu uspeo je u životu.

Siniša Milosavljević

pre 3 godine

To je čista psihologija. Vrhunski sportista-vrhunska psihologija. Naravno da se tu podrazumevaju talenat, fizička spremnost i konstitucija kao i malo sreće.

Hoces Iskreno ?

pre 3 godine

Secam se , kad je proglasen za 2.pika , svi smo bili u fazonu - ma ko je taj klinac za kojim je poludeo NBA ?
Vrlo mlad je otisao daleko od kuce.
Neki odu iz svog grada u Beograd , pa izgube kompas , a zamisli tek da odes tako daleko ...
Naravno , zeljan svega , mlad , neiskusan ... sve predispozicije za promasaj.
No eto , opet , zaradio nekoliko desetina miliona ,a nije imao ni 25 godina...
Tezak zivot ?
Menjao bih svoj za njegov koliko odmah. Da budem i ja takav promasaj ,da mi se podsmevaju ovi sto rade za 300 eura i zive sa roditeljima.

Edukovani LalO iz Drvara

pre 3 godine

Znam Darka lično i kogu reći da ima igromno srce. Ali sa druge strane se tako srčano i doživljama. U tim godinama, nije on imao strpljenja. Energija ga je vukla na parket, da daje koševe i da se nadmeće a to mu nije pruženo. Jednom prilikom mi je pričao: “Gubimo mi 10 razlike, 5 min do kraja. Ubaci mene trener na teren a pre toga mi kaže “Igrano na XXXXXX, no pridaje dresove, parike i zvezda je tima!” Ja udjem, u prvom napadu zakucam, u odbrani blokiram, u narednom napadu opet dam koš a on mene vadi i vraća na klupu! Nisam ja to mogao” A ko god ga zna, zna kako voli basket i ni p od posla mu to nije bilo! Samo velika ljubav!!!

Poz za mog DARMILA!!!

Marko

pre 3 godine

Kao sto svi vec znate, Darko jeste bio veliki talenat, ali njegov glavni problem je u glavi, nije bio voljan ni da slusa trenerape, slabo je ucio engleski, vise ga zanimali izlasci i trosenje para nego napredak u igri.

judd trump

pre 3 godine

Individua za obilazenje u sto sirem krugu. Nisam pratio njegovu karijeru na domacoj sceni jos manje u NBA. Isticao se vise po ispadima raznih vrsta manje po igrama. Za ovakvog nije postojao autoritet medju selektorima zato ga nisu pozivali u reprezentaciju. Lose uticao na atmosferu u reprezentaciji. A i nije pokazivao zelju da se nadje na tom spisku.Poslednji "ispad" je onaj kad je sada kao biznismen nedavno javno priznao da nije placao radnike - berace jabuka u njegovom jabucnjaku. Video covek kako ostali srpski biznismeneraj to radi te zasto i on da se ne uklopi u taj milje.

Zoran

pre 3 godine

Ako ne plaća ljude koji mu rade na plantaži došli da zarade za život a on zaradio silne milione i još javno prizna da ih nije platio šta dalje reći o tom čoveku

vlade

pre 3 godine

sećam se te godine, odmah posle drafta, par dana, video sam Darka sa ortacima, na Mogrenu, sedi pika karte i cepa pivo.. a onda, ubrzo pojavi se njegov intervju, gde je naveo da je u noći posle drafta, sedeo sa nekim NBA društvom, tu je bio sa njim Garnet koji je za tim stolom potrošio para, koliko njegov otac ne zaradi za ceo život!
Umesto da se sprema za ruki sezonu, on je cepa pivo po plaži i komentarisao druge, koji su ime u odnosu na njega.. videlo se tada da je nezreo, šteta, bolje i da je otišao na koledž tri četiri godine nego što je uleteo u mašinu..

vlasta

pre 3 godine

Ovde svi misle da je najveci uspeh u zivotu uzeti veliki lovu. Valjda je glavni razlog to sto retko ko od nas ima tu veliku lovu. Ali prava satisfakcija u zivotu je kad nesto napravis svojim trudom i radom. Sto teze dodjes do toga, sreca i zadovoljstvo postignutim je vece.
To potvrdjuje primer i ovog coveka.. U svakom razgovoru sa novinarima se moze osetiti njegov zal za propustenim, i to vrlo ocigledno. Pare to mogu mozda ublaziti, ali ne mogu izbrisati taj osecaj.
Lepo je rekao jedan pametan covek da se u zivotu kajemo vise zbog onog sto nismo uradili, nego zbog necega sto jesmo.
Dok je bio mlad, i promaja u glavi, to se nije videlo. Sad je on itelako svestan propustenog, i sigurno nije srecan zbog toga.
Ali kod nas ljudi misle "maznuti lovu", i to je sve u zivotu.

Idi gledaj FMP!

pre 3 godine

Da, da "nije zeleo" to samo mi Srbi sebi pricamo da nam bude lakse a lik je cist promasaj koji je zalutao u kosarku zbog svoje visine i gradje. Zauvek prosecan igrac za NBA uslove a za nase moze da se kaze dobar.Da je ostao ovde imao bi prosek od 18-19 poena.Ima srece sto im je prodao pricu i uspeo tamo da im uzme neke pare, to mu je najveci poduhvat u karijeri.
(Joca, 14. mart 2021 11:51)

A tvoj najveci poduhvat u zivotu je autosovinizam!

Патас

pre 3 godine

Retardirana budala bez grama mozga....ali ima takvih ovde 6-7 miliona.....
(Kalevra, 14. mart 2021 12:17)
Будала ти је стари што те направио таквог неваспитаног.

petar markovic

pre 3 godine

Дарко је легенда и не дирајте ми Дарета! Као гробар вам то кажем. ? Осим у Хиландару, пре две године, сретох га ове зиме и у Студеници. Падао је снег, а он је као и ја свратио са породицом да обиђе светињу и поклони се моштима Светог Симеона. Није све у парама!
(Алекса, 14. mart 2021 12:42)

tako je! da nije odustao od nba karijere ne bi mogao da se pokloni mostima svetog simeona. zna se da je to uvek klauzula u ugovorima nba igraca.

Boban

pre 3 godine

Ma kako ja nisam takav promasaj! (Proputovao Ameriku upoznao Najvece u kosarci i igrao sa istim u dzepu 50+ Milki Itd.... itd ...)


Srecno Darko . Karavani prolaze psi laju .

Алекса

pre 3 godine

Дарко је легенда и не дирајте ми Дарета! Као гробар вам то кажем. ? Осим у Хиландару, пре две године, сретох га ове зиме и у Студеници. Падао је снег, а он је као и ја свратио са породицом да обиђе светињу и поклони се моштима Светог Симеона. Није све у парама!

punimlimemke

pre 3 godine

Ovo je najludji igrac koji je dosao u NBA...:)Ameri niu znali sta ih je snaslo:)
(Simke, 14. mart 2021 12:42)

Jedino Darko nije znao šta ga je snašlo.

Sale

pre 3 godine

Jel zaradio pare od košarke? Jeste i to ozbiljne... Jel ima prsten? Ima... Što ne istražite malo koliko je para dao u dobrotvorne svrhe a pri tome uvek insistirao da se o tome ne piše i da ne pravi reklamu od toga... L E G E N D A ...

niko kao ja

pre 3 godine

Secam se da kad su ga pitali da kaze nesto posle sto je bio odabran na draft-u, a on rece da je sretan sto njegovi rodielji vise nista ne moraju da rade. Valjda mu je otac mu je bio milicajac. Znaci 'lutrija' is 'NBA lutrija' je izgleda bukvalno shvatio i metalitet sa kojim je dosao u Ameriku mu je bio totalno pogresan. Na zalost, kad je dosao u Detroit, verovatno nije imao nikakvog duhovnog vodju da ga postavi na pravi kolovoz. Umesto, imao je drustvo kao Jokicevog burazera, znaci klince sa nedoraslim metalnim sklopom. Posto ga je trener zapostavljao, verovatno je tom treneru iz inata terao kontru i nastavljao da krivi sve druge sem sebe. Predpostavljam da se tako ponasao jel sam video njegov 'slavni' intervju o sudijama. Najtuznije je da i kad je promenio sredinu, nikada nije mogao da se skupi posle toga. Kad je dosao u Boston, gde ja zivim, primetio sam da je bilo kakve poteskoce resavao odustajanjem, a to se nigde ne trpi, a kamoli u NBA.
Moj pokojni deda je rekao da je najgora kletva 'dao Bog da imo pa nemo'. U Darkovom smislu se to vise odnosi na sanse a ne o novcanoj svrsi. Zelim mu sve najbolje u njegovom naporu da sam sebe savlada.

voki 63

pre 3 godine

Darko je najpametniji, uzeo je dobru lovu sa klupe bez umaranja i povreda...dokaz da bog postoji i da su pare namenjene odabranima...Legend...

Picoper

pre 3 godine

Pročitajte prvo komentar Miloša Krstića, pa potom pregledajte Darkove izjave o samom sebi, kako je mrzeo košarku. Po meni je on izuzetno uspešan čovek, koji je pomogao mnoštvu ljudi u teškoj situaciji. Ostalo je nebitno.

ccc

pre 3 godine

Hvalite nekoga koji je uzeo pare a nije odigrao nista? Pljujete nekoga koji se trudi, igra , ali opet on je uzeo pare a nije nista drugo uradio? Ovaj lik je uzeo pare i nije uradio NISTA u NBA. Da li vi to razumete? Prsten? Bio je u timu a taj prsten su osvojili drugi, najmanje njegovom zaslugom. Ovaj lik niti zna gde se nalazio, niti kako je dosao do para. Nema pojma sta je radio i kako je uopste dosao do toga. Izgubljen u prostoru i vremenu koga vi hvalite?

Joca

pre 3 godine

Da, da "nije zeleo" to samo mi Srbi sebi pricamo da nam bude lakse a lik je cist promasaj koji je zalutao u kosarku zbog svoje visine i gradje. Zauvek prosecan igrac za NBA uslove a za nase moze da se kaze dobar.Da je ostao ovde imao bi prosek od 18-19 poena.Ima srece sto im je prodao pricu i uspeo tamo da im uzme neke pare, to mu je najveci poduhvat u karijeri.

Duki

pre 3 godine

Uzeo prsten, uzeo milione, sačuvao se od povreda. Meni je još slađi način na koji je on ogromne pare uzeo od te NBA industrije, nego da se lomatao poterenu i uništavao svoje zglobove i zdravlje. Način na koji je ošurio NBA za više desetina miliona, a nije ništa radio je fenomenalan i genijalan. Živ ti nama bio Darko!

Pera85

pre 3 godine

Ma kako ja nisam takav promasaj! (Proputovao Ameriku upoznao Najvece u kosarci i igrao sa istim u dzepu 50+ Milki Itd.... itd ...)


Srecno Darko . Karavani prolaze psi laju .
(Boban, 14. mart 2021 11:59)

Nije sve u parama. Sta je ostalo iza njega? To da je veliki promasaj.

Nije imao radne navike i to je to. Zato nije igrao (nek prica ko sta hoce). NBA je surovi profesionalizam i on nije zasluzio minute. Ako trener kaze igraj to i ti ne igras, zasto bi te pustio da igras? Koliko mu je puta trener rekao da radi nesto, a on po svom pa je pogresio

C i n i k

pre 3 godine

Sve drugo osim kosarke ga je vise zanimalo, to je jedina istina njegove manje/vise nezapazene role u NBA. Bio je veliki potencijal ali ga basket i treniranje nisu zanimali...

Yen

pre 3 godine

na slici su Darko Milicic i Delonte West...u poredjenju sa Westom,Darko je jos dobro i prosao...ovaj mucenik je na kraju zavrsio na ulici bez dinara u dzepu,pritom navucen na crack ko pas...strasno...mislim da je Darko mogao vise definitivno, da je bio malo disciplinovaniji..to je i sam Darko izjavio...nije mi nikad bilo jasno kako je dospeo do drugog mesta na draftu..posle Detroita je mogao da kida u svim klubovima gde je igrao,samo da je hteo...i u reprezentaciji je fushario i pravio sranja...

Onjilo

pre 3 godine

Mlad otišao u NBA, u tim prepun zvezda, Braun se nije baš previše pedagoški postavio i pokušao da ga aktivira, a on klinac sa milionima u džepu i nezreo, a takvih primera ima mnogo. I bio je ogroman talenat, brz, efikasan, levoruk, velika šteta.

Huan Pablo Don Fernando

pre 3 godine

nije bio los uopste, premlad je otisao preko bare i imao je misa u glavi, ja ruku na panj dajem, da bi darko milic da je ostao u evropi i da ga je neko autoritetom samo malo vratio u normalu, bio najbolji centar koji je ikada igrao kosarku na starom kontinentu!!!

Milan

pre 3 godine

@maki
Nema to veze sa tim ko ti je majka i gde si odrastao. Jokić je iz iste sredine pa je sasvim drugačiji. I odakle bilo kome pravo da ga proziva što je drugačiji? Nije učinio ništa protivzakonito, pošteno je zaradio novac i nije mu trebalo više.

sedi

pre 3 godine

Darko je najpametniji, uzeo je dobru lovu sa klupe bez umaranja i povreda...dokaz da bog postoji i da su pare namenjene odabranima...Legend...
(voki 63, 14. mart 2021 11:54)

Aj majke ti objasni kako je to dokaz da bog postoji. Strasno sta sve ljudi lupetaju.

Milan

pre 3 godine

Suština je " nije želeo ". Važno je da je on srećan sa svojim izborom, a retko ko od nas ne bi odbio toliko novca za tako malo rada.
Može se reći da je prevario sistem

irelandcalling

pre 3 godine

Darko je super momak. Poznavao sam ga lično. Bili komšije. Svima slava i pare malo udare u glavu, ali ja mu ni malo ne zametam. Ništa nije dobio i zaradio na lepe okice ili prevarom, već "znojem".
Pozdravi Zemo moj!!!!!

lal

pre 3 godine

@vlasta: slazem se da su pare sekundarne u celoj prici... zdravlje je primarno, a centri su po obicaju poluinvalidi kada zavrse karijeru... uostalom ne vidim zasto bi neko sa milionima gajio jabuke, a da ga to ne ispunjava...

Tragikomedija

pre 3 godine

Da je bio izabran negde na kraju prve ili početkom druge runde pričalo bi se o njemu kao o solidnom NBA centru. U Memfisu i Minesoti je delovao da može da igra startnog centra za lošije ekipe, čak da možda može i da bude dobra zamena za tim koji ima neke šampionske ambicije. Ume da odigra dobru odbranu, uhvati nekoliko skokova, igra leđima kad je potrebno itd. Na njegovu štetu je izabran kao drugi pik i nije ostvario ni blizu onoliko koliko se očekivalo od njega. Slična priča važi i za Kvame Brauna, koji važi za najvećeg promašaja na draftu ikada, a uspeo je da ostane startni centar u ligi dugi niz godina i po meni je pri kraju karijere u Šarlotu bio jedan od najboljih defanzivnih centara lige iako mu niko nije davao pohvale za to.

Bocko

pre 3 godine

Ja sve mislim da ipak nije dovoljno voleo kosarku. Da jeste, odigrao bi za svoju dusu bar jednu sezonu za tim koji navija. Ovako je prilicno neistrosen u 30 godini zavrsio karijeru, a nije bas da se nesto naigrao, tacnije proveo mnogo vremena na terenu.

maki

pre 3 godine

Njega je uništio naš mentalitet. Ima jedan njemački klip kako vide strance u Njemačkoj i Yugose vide tako da svi hoću da budu kriminalci i zajebani sa skupim autima i firmiranim odjelima.

I to je jedina razlika između njega i Luke. Luka ima mamu slovenku i odrastao je u španiji i prihvatio sasvim drugi mentalitet.
Njemu nije želja da bude zajeban nego da bude najbolji da bude zvezda.

KOSTA1703

pre 3 godine

Izgleda najviše o Darku pirčaju oni koji ga nikada nisu gledali.
Dečko je sa 17 godina bio talentovaniji od Jokića, zar vi mislite da se drugi pik postaje srećom?
Pogledajte kako je na SP2006.godine gde smo sa Šakotom neslavno prošli izgubivši od kansije prvaka sveta Španije, razmontirao i braću Gasol i Garbahosu , ali i Skolu i Volkovitskog.
Jeste bio usijana glava, jeste da nije bio radnik, i epilog toga je njegova karijera kao takva.
Ali što se talenta tiče, d aje ostao još malo u Evropi, jer se u Evropi dosta bolje radi sa mladim igračima, ko zna šta bi od njega napravili.

dule

pre 3 godine

Njega je uništio naš mentalitet. Ima jedan njemački klip kako vide strance u Njemačkoj i Yugose vide tako da svi hoću da budu kriminalci i zajebani sa skupim autima i firmiranim odjelima.

I to je jedina razlika između njega i Luke. Luka ima mamu slovenku i odrastao je u španiji i prihvatio sasvim drugi mentalitet.
Njemu nije želja da bude zajeban nego da bude najbolji da bude zvezda.
(maki, 14. mart 2021 13:42)

Znači od košarkaša sa ovih prostora ti si kao primer uzeo Darka i Luku. Nema veze što im karijere pre NBA ni po čemu nisu slične. A pritom si preskočio jedno desetak vrhunskih košarkaša, pa mi molim te objasni u koju od ove tvoje dve skupine spadaju:

Divac
Rađa
Petrović
Kukoč
Stojaković

a od novijih

Bojan B.
Bogdan B.
Teletović
Jokić
Vučević

i verovatno još desetak, ali ne mogu da ih se setim u roku od odma

www

pre 3 godine

Dakle da rezimiramo komentare do sada: davao je puno u humatirane svrhe i dobar je čovek, ali nije plaćao radnike a "sedi na parama" pa je loš čovek! E, sinovci mnogo stvari vi ne znate, a procenjujete ga...

a

pre 3 godine

Bio je veliki talent.Ali otišao je sam,naišao na sebične trenere,
i nije izdržao.Jokića je podigao trener(Melon) i porodica(braća).
Darko je znao da bude i drčniji sa sudijama,i nije radio na tehni-
ci kao Jokić.

Bole

pre 3 godine

Svi vi sto ga pljujete ste nesrecni u svojim zivotima u dubini svoje duše. Ko je vas sprecio da odete na draft? Coveku ova zemlja nista nije dala za sve se sam izborio i svaka mu cast! On ce i posle ove vesti i ovoliko negativnih komentara nastaviti da uziva na svom imanju a vi danas kupanje pa sutra na posao. Da li bi braca 'rvati pljuvali svog zato sto je osakatio amere?

Mare

pre 3 godine

Jeste to kulturni šok i drugačija filozofija života u odnosu na ovde. Da ne pričamo o tome kako je u svetu profesonalnog sporta to još izraženije, ali imam utisak da je Darko bio nedorastao mogucnosti da se prilagodi kao sto su mogli Divac, Stojakovic, sada Doncic, Bogdanovic i ostali. U njemu je previse tog neizivljenog balkanizma, ne znam kako to drugacije nazvati. Sa takvom glavom samo mu ovde medju slicnom vecinom moze biti ok.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Strava od centra njegovih ruku i rampe koje je podelio kome god je stigao.Bog ga obdario ali Darku nije bilo do velikog rada kao što vidimo kod Jokiča.Darko je pomeni neviđeni talenat i potencijal koji nije iskorišten ni 50 posto onoga šta je Darko bio sposoban i mogao postiči bez problema samo da je to hteo.

Leti Vreme

pre 3 godine

Zašto je Darko uništio Detroit? Ben Valas uopšte nije drafovan a bio je prvi centar liga dok sa druge strane imaju omašku na drugom piku. Darko uopšte nije bio loš koliko je bio pozitivno lud i većina Srbije može samo da mu zavidi. Radi ono šta voli, ima divnu porodicu i klince, Čovek je sa velikim Č i jedini je on uzeo spisak dece koju treba lečiti preko, platio lečenje i zamolio da ostane anonimni donator. Da drugi put nije prodao šampionski prsten za lečenje dece niko ne bi znao šta je predhodno uradio. Car!

sedi

pre 3 godine

Pa lepo, bog ga je odabrao, dao mu visinu i srećnu zvezdu, taj Darko i nije bio svestan da ce zaraditi tolike parice i prsten i da će otići u NBA...mogao je negde sa tom visinom i da bude drvoseča, ali ovaj gore je reko, ne on ce otici po lovu i sedeti na klupi...dokaz da bog postoji je taj da je covek otisao uzeo pare i vratio se ni kriv ni duzan :)...tako je i u zivotu ovaj gore je svakom od nas vec sve odredio po rodjenju...Simply the best Darko Miličić
(voki 63, 14. mart 2021 13:35)

Znaci ako neko ode i uzme pare to je dokaz da bog postoji :) Ocigledno ne znas sta znaci DOKAZ.

tri debela nemca

pre 3 godine

Ukratko unistio ga Braun,prosto od pocetka mu je dao do znanja da ga nikad nije ni zeleo u timu,a s obzirom da su rezultati stali iza njega u startu je unistilo Darkovo samopouzdanje(nesto slicno se desilo sa Krasicem i Konteom samo sto je ovaj bar imao nesto od karijere),jeste bio luda glava ali mozda bi bilo sve drukcije da je imao tretman kao npr.Pokusevski danas

Banjaluka

pre 3 godine

Ma njemu je uspjeh karijere sto je bio dio vjerovatno najboljeg drafta u istoriji i to jos drugi pik. Nema loseg publiciteta, tako da smatram da je on samim tim pobijedio, jer kad god pomislim na draft 2003, sjetim se Milicica u drustvu Lebrona, Karmela, Vejda...

Dušan

pre 3 godine

Ako ga gledamo kao coveka koji je do 30. godine zaradio 40 miliona dolara i penzionisao se - da li znate nekoga ko bi odbio ovu ponudu?
Po meni, covek je uspeo u zivotu jer je pronasao nesto sto ga ispunjava a kosarka je bila samo alat da dodje do toga.
(avala, 14. mart 2021 11:54)

Nevezano konkretno za Miličića jel može neko da objasni zašto se uspeh posmatra kroz novac koliko je ko zaradio koliko ko ima para i sl.

jeremic

pre 3 godine

Meni je pričao da u NBA nije uspeo jer se tamo pola utakmica namešta zbog drafta, namerno puštaš ekipe koje tankuju da ne uzmu visokog pika, jer je taj pik tvojoj franšizi zanimljiv, krenem dobro, trener vidi razvaliću ove i stavi me na klupu ja poludim... i tako iz franšize u franšizu, svuda isto.

Los Angeles

pre 3 godine

@Bole: Ajd ne tupi. Čovek je prvi primer kako je propala država uništila mentalno svoju omladinu, postavila pogrešne principe, idole, obrasce ponašanja. Do tog nivoa da ti nije više dovoljno ni da si najtalentovaniji na svetu da bi uspeo u životu. A što se tiče imanja i salaša - pa to ima i moja baba.

Hm

pre 3 godine

Nevidjeni talenat ali luda glava. Ruku na srce, prizeljkivao sam da propadne zbog onakvog stava prema reprezentaciji a nije jos ni poceo da igra ozbiljnu kosarku.

maki

pre 3 godine

@dule

Divac, Rađa, Petrović, Kukoč su odrasli su u jedno sasvim drugo vreme kad su omladini bili idoli sportaši i rock legende. A u ZDA su došli ko potpuni anonimusi od kojih niko ništa nije očekivao.

Luku i Darka sam uporedio jer je Luka jedini imao takav pritisak na sebi a bogami imao je više iskustva plus oca koji se je ponašao kao Darko. Hvala bogu nisu svi naši mladići takvi ali velika većina jeste. Prija jim to da jih ljudi doživljavaju kao zajebane. Neki jednostavno ne shvate na kom su mestu i kakva je njihova odgovornost.

Миле

pre 3 godine

Retardirana budala bez grama mozga....ali ima takvih ovde 6-7 miliona.....
(Kalevra, 14. mart 2021 12:17)
За Дарка ми је жао искључиво због кошаркашких могућности које су заиста биле импресивне.
За Kalevraми је драго, он се извукао из ових (нас) 6-7 милиона па ако иам још који (сумњам) као он има наде да се поправимо.

dominus

pre 3 godine

@Bole: Ajd ne tupi. Čovek je prvi primer kako je propala država uništila mentalno svoju omladinu, postavila pogrešne principe, idole, obrasce ponašanja. Do tog nivoa da ti nije više dovoljno ni da si najtalentovaniji na svetu da bi uspeo u životu. A što se tiče imanja i salaša - pa to ima i moja baba.
(Los Angeles, 14. mart 2021 16:18

Samo si delimično u pravu. Čak, šta više, i da žali za nekim stvarima, čovek je sebe obezbedio. Ono što radi može biti ako ga to čini ispunjenijim i srećnijim. Samo da ne prokocka toliki novac, jer je mlad čovek. S druge strane, nije novac i položaj sve u životu za šta treba živeti i boriti se. Možda je tvojoj babi sva životna sreća i radost to imanje na selu. Koliko njih ima ili može priuštiti imanje na selu? Tamo gde je čista priroda i netaknuti izvori plodne zemlje i vode? Ili život u betonjarama, pa makar to bio i centar Njujorka ili Los Anđelesa?

voki 63

pre 3 godine

Znaci ako neko ode i uzme pare to je dokaz da bog postoji :) Ocigledno ne znas sta znaci DOKAZ.
(sedi, 14. mart 2021 14:33

Da, dokaz su pare na njegovom računu, i to da je uspeo da ih vrati sa sobom u Srbiju pre nego sto mu izotimaju NBA menadzeri...zar to nije dovoljan dokaz da je on " odabran"...to su pare koje vi " sedi" i vi " voki 63" a i ova ostala bratija ovde moze samo da sanja a i to je pitanje...znam jednog čoveka koji je dobio otkaz u firmi, i covek uzeo kljuc i cekic, i krenuo sam da radi i majstorise, danas je uspešni privrednik sa 30 zaposlenih...on kaže da je odabran i da, citiram: " najgori dan u tvom životu, može biti najbolji dan u tvom životu"....Long Live Darko Miličić simply the best!!!

voki 63

pre 3 godine

Darko je najpametniji, uzeo je dobru lovu sa klupe bez umaranja i povreda...dokaz da bog postoji i da su pare namenjene odabranima...Legend...
(voki 63, 14. mart 2021 11:54)

Aj majke ti objasni kako je to dokaz da bog postoji. Strasno sta sve ljudi lupetaju.
(sedi, 14. mart 2021 13:14)

Pa lepo, bog ga je odabrao, dao mu visinu i srećnu zvezdu, taj Darko i nije bio svestan da ce zaraditi tolike parice i prsten i da će otići u NBA...mogao je negde sa tom visinom i da bude drvoseča, ali ovaj gore je reko, ne on ce otici po lovu i sedeti na klupi...dokaz da bog postoji je taj da je covek otisao uzeo pare i vratio se ni kriv ni duzan :)...tako je i u zivotu ovaj gore je svakom od nas vec sve odredio po rodjenju...Simply the best Darko Miličić

jeremic

pre 3 godine

Meni je pričao da u NBA nije uspeo jer se tamo pola utakmica namešta zbog drafta, namerno puštaš ekipe koje tankuju da ne uzmu visokog pika, jer je taj pik tvojoj franšizi zanimljiv, krenem dobro, trener vidi razvaliću ove i stavi me na klupu ja poludim... i tako iz franšize u franšizu, svuda isto.

ajde

pre 3 godine

Može se reći da je prevario sistem
(Milan, 14. mart 2021 14:07)
--------------------------------------------------

A zna se da se ovde najvise ceni ako prevaris nekoga ili nesto.

Nego, vi sto ste zapenili, da li mozete da se odlucite? Jedni ga brane tvrdeci da je uzeo pare i bas ga briga, drugi ga brane i tvrde da nije sve u novcu. Pa sta je od ta dva?

Алекса

pre 3 godine

Дарко је легенда и не дирајте ми Дарета! Као гробар вам то кажем. ? Осим у Хиландару, пре две године, сретох га ове зиме и у Студеници. Падао је снег, а он је као и ја свратио са породицом да обиђе светињу и поклони се моштима Светог Симеона. Није све у парама!

Joca

pre 3 godine

Da, da "nije zeleo" to samo mi Srbi sebi pricamo da nam bude lakse a lik je cist promasaj koji je zalutao u kosarku zbog svoje visine i gradje. Zauvek prosecan igrac za NBA uslove a za nase moze da se kaze dobar.Da je ostao ovde imao bi prosek od 18-19 poena.Ima srece sto im je prodao pricu i uspeo tamo da im uzme neke pare, to mu je najveci poduhvat u karijeri.

voki 63

pre 3 godine

Darko je najpametniji, uzeo je dobru lovu sa klupe bez umaranja i povreda...dokaz da bog postoji i da su pare namenjene odabranima...Legend...

Патас

pre 3 godine

Retardirana budala bez grama mozga....ali ima takvih ovde 6-7 miliona.....
(Kalevra, 14. mart 2021 12:17)
Будала ти је стари што те направио таквог неваспитаног.

Idi gledaj FMP!

pre 3 godine

Da, da "nije zeleo" to samo mi Srbi sebi pricamo da nam bude lakse a lik je cist promasaj koji je zalutao u kosarku zbog svoje visine i gradje. Zauvek prosecan igrac za NBA uslove a za nase moze da se kaze dobar.Da je ostao ovde imao bi prosek od 18-19 poena.Ima srece sto im je prodao pricu i uspeo tamo da im uzme neke pare, to mu je najveci poduhvat u karijeri.
(Joca, 14. mart 2021 11:51)

A tvoj najveci poduhvat u zivotu je autosovinizam!

maki

pre 3 godine

Njega je uništio naš mentalitet. Ima jedan njemački klip kako vide strance u Njemačkoj i Yugose vide tako da svi hoću da budu kriminalci i zajebani sa skupim autima i firmiranim odjelima.

I to je jedina razlika između njega i Luke. Luka ima mamu slovenku i odrastao je u španiji i prihvatio sasvim drugi mentalitet.
Njemu nije želja da bude zajeban nego da bude najbolji da bude zvezda.

Hm

pre 3 godine

Nevidjeni talenat ali luda glava. Ruku na srce, prizeljkivao sam da propadne zbog onakvog stava prema reprezentaciji a nije jos ni poceo da igra ozbiljnu kosarku.

voki 63

pre 3 godine

Darko je najpametniji, uzeo je dobru lovu sa klupe bez umaranja i povreda...dokaz da bog postoji i da su pare namenjene odabranima...Legend...
(voki 63, 14. mart 2021 11:54)

Aj majke ti objasni kako je to dokaz da bog postoji. Strasno sta sve ljudi lupetaju.
(sedi, 14. mart 2021 13:14)

Pa lepo, bog ga je odabrao, dao mu visinu i srećnu zvezdu, taj Darko i nije bio svestan da ce zaraditi tolike parice i prsten i da će otići u NBA...mogao je negde sa tom visinom i da bude drvoseča, ali ovaj gore je reko, ne on ce otici po lovu i sedeti na klupi...dokaz da bog postoji je taj da je covek otisao uzeo pare i vratio se ni kriv ni duzan :)...tako je i u zivotu ovaj gore je svakom od nas vec sve odredio po rodjenju...Simply the best Darko Miličić

ccc

pre 3 godine

Hvalite nekoga koji je uzeo pare a nije odigrao nista? Pljujete nekoga koji se trudi, igra , ali opet on je uzeo pare a nije nista drugo uradio? Ovaj lik je uzeo pare i nije uradio NISTA u NBA. Da li vi to razumete? Prsten? Bio je u timu a taj prsten su osvojili drugi, najmanje njegovom zaslugom. Ovaj lik niti zna gde se nalazio, niti kako je dosao do para. Nema pojma sta je radio i kako je uopste dosao do toga. Izgubljen u prostoru i vremenu koga vi hvalite?

Edukovani LalO iz Drvara

pre 3 godine

Znam Darka lično i kogu reći da ima igromno srce. Ali sa druge strane se tako srčano i doživljama. U tim godinama, nije on imao strpljenja. Energija ga je vukla na parket, da daje koševe i da se nadmeće a to mu nije pruženo. Jednom prilikom mi je pričao: “Gubimo mi 10 razlike, 5 min do kraja. Ubaci mene trener na teren a pre toga mi kaže “Igrano na XXXXXX, no pridaje dresove, parike i zvezda je tima!” Ja udjem, u prvom napadu zakucam, u odbrani blokiram, u narednom napadu opet dam koš a on mene vadi i vraća na klupu! Nisam ja to mogao” A ko god ga zna, zna kako voli basket i ni p od posla mu to nije bilo! Samo velika ljubav!!!

Poz za mog DARMILA!!!

Zoran

pre 3 godine

Ako ne plaća ljude koji mu rade na plantaži došli da zarade za život a on zaradio silne milione i još javno prizna da ih nije platio šta dalje reći o tom čoveku

petar markovic

pre 3 godine

Дарко је легенда и не дирајте ми Дарета! Као гробар вам то кажем. ? Осим у Хиландару, пре две године, сретох га ове зиме и у Студеници. Падао је снег, а он је као и ја свратио са породицом да обиђе светињу и поклони се моштима Светог Симеона. Није све у парама!
(Алекса, 14. mart 2021 12:42)

tako je! da nije odustao od nba karijere ne bi mogao da se pokloni mostima svetog simeona. zna se da je to uvek klauzula u ugovorima nba igraca.

avala

pre 3 godine

Ako gledamo Darka kao kosarkasa - mogao je bolje.
Ako ga gledamo kao coveka koji je do 30. godine zaradio 40 miliona dolara i penzionisao se - da li znate nekoga ko bi odbio ovu ponudu?
Po meni, covek je uspeo u zivotu jer je pronasao nesto sto ga ispunjava a kosarka je bila samo alat da dodje do toga.

judd trump

pre 3 godine

Individua za obilazenje u sto sirem krugu. Nisam pratio njegovu karijeru na domacoj sceni jos manje u NBA. Isticao se vise po ispadima raznih vrsta manje po igrama. Za ovakvog nije postojao autoritet medju selektorima zato ga nisu pozivali u reprezentaciju. Lose uticao na atmosferu u reprezentaciji. A i nije pokazivao zelju da se nadje na tom spisku.Poslednji "ispad" je onaj kad je sada kao biznismen nedavno javno priznao da nije placao radnike - berace jabuka u njegovom jabucnjaku. Video covek kako ostali srpski biznismeneraj to radi te zasto i on da se ne uklopi u taj milje.

Sale

pre 3 godine

Jel zaradio pare od košarke? Jeste i to ozbiljne... Jel ima prsten? Ima... Što ne istražite malo koliko je para dao u dobrotvorne svrhe a pri tome uvek insistirao da se o tome ne piše i da ne pravi reklamu od toga... L E G E N D A ...

Milos Krstic

pre 3 godine

Darko je car, momak koji pomogao tolikim porodicama i ljudima kojima je trebala pomoc za operacije, lekove itd. to se vise ne moze ni izbrojati, sve ostalo je skroz nebitno.

sedi

pre 3 godine

Darko je najpametniji, uzeo je dobru lovu sa klupe bez umaranja i povreda...dokaz da bog postoji i da su pare namenjene odabranima...Legend...
(voki 63, 14. mart 2021 11:54)

Aj majke ti objasni kako je to dokaz da bog postoji. Strasno sta sve ljudi lupetaju.

jeremic

pre 3 godine

Meni je pričao da u NBA nije uspeo jer se tamo pola utakmica namešta zbog drafta, namerno puštaš ekipe koje tankuju da ne uzmu visokog pika, jer je taj pik tvojoj franšizi zanimljiv, krenem dobro, trener vidi razvaliću ove i stavi me na klupu ja poludim... i tako iz franšize u franšizu, svuda isto.

Duki

pre 3 godine

Uzeo prsten, uzeo milione, sačuvao se od povreda. Meni je još slađi način na koji je on ogromne pare uzeo od te NBA industrije, nego da se lomatao poterenu i uništavao svoje zglobove i zdravlje. Način na koji je ošurio NBA za više desetina miliona, a nije ništa radio je fenomenalan i genijalan. Živ ti nama bio Darko!

jeremic

pre 3 godine

Meni je pričao da u NBA nije uspeo jer se tamo pola utakmica namešta zbog drafta, namerno puštaš ekipe koje tankuju da ne uzmu visokog pika, jer je taj pik tvojoj franšizi zanimljiv, krenem dobro, trener vidi razvaliću ove i stavi me na klupu ja poludim... i tako iz franšize u franšizu, svuda isto.

Picoper

pre 3 godine

Pročitajte prvo komentar Miloša Krstića, pa potom pregledajte Darkove izjave o samom sebi, kako je mrzeo košarku. Po meni je on izuzetno uspešan čovek, koji je pomogao mnoštvu ljudi u teškoj situaciji. Ostalo je nebitno.

Boban

pre 3 godine

Ma kako ja nisam takav promasaj! (Proputovao Ameriku upoznao Najvece u kosarci i igrao sa istim u dzepu 50+ Milki Itd.... itd ...)


Srecno Darko . Karavani prolaze psi laju .

Pera85

pre 3 godine

Ma kako ja nisam takav promasaj! (Proputovao Ameriku upoznao Najvece u kosarci i igrao sa istim u dzepu 50+ Milki Itd.... itd ...)


Srecno Darko . Karavani prolaze psi laju .
(Boban, 14. mart 2021 11:59)

Nije sve u parama. Sta je ostalo iza njega? To da je veliki promasaj.

Nije imao radne navike i to je to. Zato nije igrao (nek prica ko sta hoce). NBA je surovi profesionalizam i on nije zasluzio minute. Ako trener kaze igraj to i ti ne igras, zasto bi te pustio da igras? Koliko mu je puta trener rekao da radi nesto, a on po svom pa je pogresio

Dušan

pre 3 godine

Ako ga gledamo kao coveka koji je do 30. godine zaradio 40 miliona dolara i penzionisao se - da li znate nekoga ko bi odbio ovu ponudu?
Po meni, covek je uspeo u zivotu jer je pronasao nesto sto ga ispunjava a kosarka je bila samo alat da dodje do toga.
(avala, 14. mart 2021 11:54)

Nevezano konkretno za Miličića jel može neko da objasni zašto se uspeh posmatra kroz novac koliko je ko zaradio koliko ko ima para i sl.

Bole

pre 3 godine

Svi vi sto ga pljujete ste nesrecni u svojim zivotima u dubini svoje duše. Ko je vas sprecio da odete na draft? Coveku ova zemlja nista nije dala za sve se sam izborio i svaka mu cast! On ce i posle ove vesti i ovoliko negativnih komentara nastaviti da uziva na svom imanju a vi danas kupanje pa sutra na posao. Da li bi braca 'rvati pljuvali svog zato sto je osakatio amere?

Hoces Iskreno ?

pre 3 godine

Secam se , kad je proglasen za 2.pika , svi smo bili u fazonu - ma ko je taj klinac za kojim je poludeo NBA ?
Vrlo mlad je otisao daleko od kuce.
Neki odu iz svog grada u Beograd , pa izgube kompas , a zamisli tek da odes tako daleko ...
Naravno , zeljan svega , mlad , neiskusan ... sve predispozicije za promasaj.
No eto , opet , zaradio nekoliko desetina miliona ,a nije imao ni 25 godina...
Tezak zivot ?
Menjao bih svoj za njegov koliko odmah. Da budem i ja takav promasaj ,da mi se podsmevaju ovi sto rade za 300 eura i zive sa roditeljima.

irelandcalling

pre 3 godine

Darko je super momak. Poznavao sam ga lično. Bili komšije. Svima slava i pare malo udare u glavu, ali ja mu ni malo ne zametam. Ništa nije dobio i zaradio na lepe okice ili prevarom, već "znojem".
Pozdravi Zemo moj!!!!!

tri debela nemca

pre 3 godine

Ukratko unistio ga Braun,prosto od pocetka mu je dao do znanja da ga nikad nije ni zeleo u timu,a s obzirom da su rezultati stali iza njega u startu je unistilo Darkovo samopouzdanje(nesto slicno se desilo sa Krasicem i Konteom samo sto je ovaj bar imao nesto od karijere),jeste bio luda glava ali mozda bi bilo sve drukcije da je imao tretman kao npr.Pokusevski danas

Boki

pre 3 godine

Nije baš sve tako jednostavno. 3 stvari su ključne.

Detroit je tih godina bio odličan. I dolazimo do tog pika, kako su oni uopšte imali drugi pik? Tako što su taj pik dobili u jednom ranijem trejdu sa Memfisom (ili Minesotom), dakle, imali su malo i sreće da taj drugi pik bude na jednom od najjačih draftova.

Druga stvar, Detroit je već imao odličan tim. Bilaps, Hamilton, Prins, Ben Valas i Okur startna petorka, u toku sezone je došao Rašid pa je Okur počinjao sa klupe, plus Kembel i Korlis Vilijamson. Da su imali prvi pik, sigurno bi izabrali LeBrona (to je kasnije i potvrdio Dumars), međutim za ostalu trojicu (Karmelo, Boš i Vejd) nisu bili toliko sigurni i pošto su jurili titulu sigurno bi morali da menjaju koncepciju i da igru prilagode 'ruki zvezdi'. Zato je izabran Darko, veliki talenat i potencijal, ali kome neće morati da se prilagođavaju, bar ne u početku jer kao što rekoh, tim je bio pretendent na titulu.

I dolazimo možda i do najbitnije stvari. Leri Braun, tadašnji trener Pistonsa je bio nadaleko poznat po tome da ne daje previše šansi rukijima tako da je Darko već imao lošu startnu poziciju. Ali i pored svega gore navedenog ima naravno i do Darka, da se nije previše trudio, da nije trenirao, da je dolazio pijan na treninge, itd... Prevedeno u 2020god, nešto kao Luka Jović i Real.

Zaključak, da li se Detroit ogrešio o Darka? Da, jeste. Da li je Darko mogao da napravi bolju karijeru? Da, jeste. Sve je stvar percepcije, tajminga i naravno, sreće.

Los Angeles

pre 3 godine

@Bole: Ajd ne tupi. Čovek je prvi primer kako je propala država uništila mentalno svoju omladinu, postavila pogrešne principe, idole, obrasce ponašanja. Do tog nivoa da ti nije više dovoljno ni da si najtalentovaniji na svetu da bi uspeo u životu. A što se tiče imanja i salaša - pa to ima i moja baba.

Leti Vreme

pre 3 godine

Zašto je Darko uništio Detroit? Ben Valas uopšte nije drafovan a bio je prvi centar liga dok sa druge strane imaju omašku na drugom piku. Darko uopšte nije bio loš koliko je bio pozitivno lud i većina Srbije može samo da mu zavidi. Radi ono šta voli, ima divnu porodicu i klince, Čovek je sa velikim Č i jedini je on uzeo spisak dece koju treba lečiti preko, platio lečenje i zamolio da ostane anonimni donator. Da drugi put nije prodao šampionski prsten za lečenje dece niko ne bi znao šta je predhodno uradio. Car!

www

pre 3 godine

Dakle da rezimiramo komentare do sada: davao je puno u humatirane svrhe i dobar je čovek, ali nije plaćao radnike a "sedi na parama" pa je loš čovek! E, sinovci mnogo stvari vi ne znate, a procenjujete ga...

cp

pre 3 godine

Bitna stvar, on je na draft dolazio iz zemlje koja je bila svetski prvak to je mnogo uticalo na hype oko njega.
Ali da se ne lažemo rešio je Amere za 40-50 miliona $ sve na konto drafta ali ništa nije pokazao... ipak je on rodjen pod srećnom zvezdom.
Samo da je odigrao dve sezone u Evroligi nikad ne bi otišao u NBA.
Druga stvar, nije bio radnik i glava nesredjena. Sve u svemu uspeo je u životu.

voki 63

pre 3 godine

Znaci ako neko ode i uzme pare to je dokaz da bog postoji :) Ocigledno ne znas sta znaci DOKAZ.
(sedi, 14. mart 2021 14:33

Da, dokaz su pare na njegovom računu, i to da je uspeo da ih vrati sa sobom u Srbiju pre nego sto mu izotimaju NBA menadzeri...zar to nije dovoljan dokaz da je on " odabran"...to su pare koje vi " sedi" i vi " voki 63" a i ova ostala bratija ovde moze samo da sanja a i to je pitanje...znam jednog čoveka koji je dobio otkaz u firmi, i covek uzeo kljuc i cekic, i krenuo sam da radi i majstorise, danas je uspešni privrednik sa 30 zaposlenih...on kaže da je odabran i da, citiram: " najgori dan u tvom životu, može biti najbolji dan u tvom životu"....Long Live Darko Miličić simply the best!!!

vlasta

pre 3 godine

Ovde svi misle da je najveci uspeh u zivotu uzeti veliki lovu. Valjda je glavni razlog to sto retko ko od nas ima tu veliku lovu. Ali prava satisfakcija u zivotu je kad nesto napravis svojim trudom i radom. Sto teze dodjes do toga, sreca i zadovoljstvo postignutim je vece.
To potvrdjuje primer i ovog coveka.. U svakom razgovoru sa novinarima se moze osetiti njegov zal za propustenim, i to vrlo ocigledno. Pare to mogu mozda ublaziti, ali ne mogu izbrisati taj osecaj.
Lepo je rekao jedan pametan covek da se u zivotu kajemo vise zbog onog sto nismo uradili, nego zbog necega sto jesmo.
Dok je bio mlad, i promaja u glavi, to se nije videlo. Sad je on itelako svestan propustenog, i sigurno nije srecan zbog toga.
Ali kod nas ljudi misle "maznuti lovu", i to je sve u zivotu.

Huan Pablo Don Fernando

pre 3 godine

nije bio los uopste, premlad je otisao preko bare i imao je misa u glavi, ja ruku na panj dajem, da bi darko milic da je ostao u evropi i da ga je neko autoritetom samo malo vratio u normalu, bio najbolji centar koji je ikada igrao kosarku na starom kontinentu!!!

Siniša Milosavljević

pre 3 godine

To je čista psihologija. Vrhunski sportista-vrhunska psihologija. Naravno da se tu podrazumevaju talenat, fizička spremnost i konstitucija kao i malo sreće.

Marko

pre 3 godine

Kao sto svi vec znate, Darko jeste bio veliki talenat, ali njegov glavni problem je u glavi, nije bio voljan ni da slusa trenerape, slabo je ucio engleski, vise ga zanimali izlasci i trosenje para nego napredak u igri.

lal

pre 3 godine

@vlasta: slazem se da su pare sekundarne u celoj prici... zdravlje je primarno, a centri su po obicaju poluinvalidi kada zavrse karijeru... uostalom ne vidim zasto bi neko sa milionima gajio jabuke, a da ga to ne ispunjava...

Banjaluka

pre 3 godine

Ma njemu je uspjeh karijere sto je bio dio vjerovatno najboljeg drafta u istoriji i to jos drugi pik. Nema loseg publiciteta, tako da smatram da je on samim tim pobijedio, jer kad god pomislim na draft 2003, sjetim se Milicica u drustvu Lebrona, Karmela, Vejda...

sedi

pre 3 godine

Pa lepo, bog ga je odabrao, dao mu visinu i srećnu zvezdu, taj Darko i nije bio svestan da ce zaraditi tolike parice i prsten i da će otići u NBA...mogao je negde sa tom visinom i da bude drvoseča, ali ovaj gore je reko, ne on ce otici po lovu i sedeti na klupi...dokaz da bog postoji je taj da je covek otisao uzeo pare i vratio se ni kriv ni duzan :)...tako je i u zivotu ovaj gore je svakom od nas vec sve odredio po rodjenju...Simply the best Darko Miličić
(voki 63, 14. mart 2021 13:35)

Znaci ako neko ode i uzme pare to je dokaz da bog postoji :) Ocigledno ne znas sta znaci DOKAZ.

a

pre 3 godine

Bio je veliki talent.Ali otišao je sam,naišao na sebične trenere,
i nije izdržao.Jokića je podigao trener(Melon) i porodica(braća).
Darko je znao da bude i drčniji sa sudijama,i nije radio na tehni-
ci kao Jokić.

Bocko

pre 3 godine

Ja sve mislim da ipak nije dovoljno voleo kosarku. Da jeste, odigrao bi za svoju dusu bar jednu sezonu za tim koji navija. Ovako je prilicno neistrosen u 30 godini zavrsio karijeru, a nije bas da se nesto naigrao, tacnije proveo mnogo vremena na terenu.

punimlimemke

pre 3 godine

Ovo je najludji igrac koji je dosao u NBA...:)Ameri niu znali sta ih je snaslo:)
(Simke, 14. mart 2021 12:42)

Jedino Darko nije znao šta ga je snašlo.

Mare

pre 3 godine

Jeste to kulturni šok i drugačija filozofija života u odnosu na ovde. Da ne pričamo o tome kako je u svetu profesonalnog sporta to još izraženije, ali imam utisak da je Darko bio nedorastao mogucnosti da se prilagodi kao sto su mogli Divac, Stojakovic, sada Doncic, Bogdanovic i ostali. U njemu je previse tog neizivljenog balkanizma, ne znam kako to drugacije nazvati. Sa takvom glavom samo mu ovde medju slicnom vecinom moze biti ok.

Milan

pre 3 godine

@maki
Nema to veze sa tim ko ti je majka i gde si odrastao. Jokić je iz iste sredine pa je sasvim drugačiji. I odakle bilo kome pravo da ga proziva što je drugačiji? Nije učinio ništa protivzakonito, pošteno je zaradio novac i nije mu trebalo više.

dule

pre 3 godine

Njega je uništio naš mentalitet. Ima jedan njemački klip kako vide strance u Njemačkoj i Yugose vide tako da svi hoću da budu kriminalci i zajebani sa skupim autima i firmiranim odjelima.

I to je jedina razlika između njega i Luke. Luka ima mamu slovenku i odrastao je u španiji i prihvatio sasvim drugi mentalitet.
Njemu nije želja da bude zajeban nego da bude najbolji da bude zvezda.
(maki, 14. mart 2021 13:42)

Znači od košarkaša sa ovih prostora ti si kao primer uzeo Darka i Luku. Nema veze što im karijere pre NBA ni po čemu nisu slične. A pritom si preskočio jedno desetak vrhunskih košarkaša, pa mi molim te objasni u koju od ove tvoje dve skupine spadaju:

Divac
Rađa
Petrović
Kukoč
Stojaković

a od novijih

Bojan B.
Bogdan B.
Teletović
Jokić
Vučević

i verovatno još desetak, ali ne mogu da ih se setim u roku od odma

maki

pre 3 godine

@dule

Divac, Rađa, Petrović, Kukoč su odrasli su u jedno sasvim drugo vreme kad su omladini bili idoli sportaši i rock legende. A u ZDA su došli ko potpuni anonimusi od kojih niko ništa nije očekivao.

Luku i Darka sam uporedio jer je Luka jedini imao takav pritisak na sebi a bogami imao je više iskustva plus oca koji se je ponašao kao Darko. Hvala bogu nisu svi naši mladići takvi ali velika većina jeste. Prija jim to da jih ljudi doživljavaju kao zajebane. Neki jednostavno ne shvate na kom su mestu i kakva je njihova odgovornost.

Миле

pre 3 godine

Retardirana budala bez grama mozga....ali ima takvih ovde 6-7 miliona.....
(Kalevra, 14. mart 2021 12:17)
За Дарка ми је жао искључиво због кошаркашких могућности које су заиста биле импресивне.
За Kalevraми је драго, он се извукао из ових (нас) 6-7 милиона па ако иам још који (сумњам) као он има наде да се поправимо.

vlade

pre 3 godine

sećam se te godine, odmah posle drafta, par dana, video sam Darka sa ortacima, na Mogrenu, sedi pika karte i cepa pivo.. a onda, ubrzo pojavi se njegov intervju, gde je naveo da je u noći posle drafta, sedeo sa nekim NBA društvom, tu je bio sa njim Garnet koji je za tim stolom potrošio para, koliko njegov otac ne zaradi za ceo život!
Umesto da se sprema za ruki sezonu, on je cepa pivo po plaži i komentarisao druge, koji su ime u odnosu na njega.. videlo se tada da je nezreo, šteta, bolje i da je otišao na koledž tri četiri godine nego što je uleteo u mašinu..

niko kao ja

pre 3 godine

Secam se da kad su ga pitali da kaze nesto posle sto je bio odabran na draft-u, a on rece da je sretan sto njegovi rodielji vise nista ne moraju da rade. Valjda mu je otac mu je bio milicajac. Znaci 'lutrija' is 'NBA lutrija' je izgleda bukvalno shvatio i metalitet sa kojim je dosao u Ameriku mu je bio totalno pogresan. Na zalost, kad je dosao u Detroit, verovatno nije imao nikakvog duhovnog vodju da ga postavi na pravi kolovoz. Umesto, imao je drustvo kao Jokicevog burazera, znaci klince sa nedoraslim metalnim sklopom. Posto ga je trener zapostavljao, verovatno je tom treneru iz inata terao kontru i nastavljao da krivi sve druge sem sebe. Predpostavljam da se tako ponasao jel sam video njegov 'slavni' intervju o sudijama. Najtuznije je da i kad je promenio sredinu, nikada nije mogao da se skupi posle toga. Kad je dosao u Boston, gde ja zivim, primetio sam da je bilo kakve poteskoce resavao odustajanjem, a to se nigde ne trpi, a kamoli u NBA.
Moj pokojni deda je rekao da je najgora kletva 'dao Bog da imo pa nemo'. U Darkovom smislu se to vise odnosi na sanse a ne o novcanoj svrsi. Zelim mu sve najbolje u njegovom naporu da sam sebe savlada.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Strava od centra njegovih ruku i rampe koje je podelio kome god je stigao.Bog ga obdario ali Darku nije bilo do velikog rada kao što vidimo kod Jokiča.Darko je pomeni neviđeni talenat i potencijal koji nije iskorišten ni 50 posto onoga šta je Darko bio sposoban i mogao postiči bez problema samo da je to hteo.

KOSTA1703

pre 3 godine

Izgleda najviše o Darku pirčaju oni koji ga nikada nisu gledali.
Dečko je sa 17 godina bio talentovaniji od Jokića, zar vi mislite da se drugi pik postaje srećom?
Pogledajte kako je na SP2006.godine gde smo sa Šakotom neslavno prošli izgubivši od kansije prvaka sveta Španije, razmontirao i braću Gasol i Garbahosu , ali i Skolu i Volkovitskog.
Jeste bio usijana glava, jeste da nije bio radnik, i epilog toga je njegova karijera kao takva.
Ali što se talenta tiče, d aje ostao još malo u Evropi, jer se u Evropi dosta bolje radi sa mladim igračima, ko zna šta bi od njega napravili.

C i n i k

pre 3 godine

Sve drugo osim kosarke ga je vise zanimalo, to je jedina istina njegove manje/vise nezapazene role u NBA. Bio je veliki potencijal ali ga basket i treniranje nisu zanimali...

dominus

pre 3 godine

@Bole: Ajd ne tupi. Čovek je prvi primer kako je propala država uništila mentalno svoju omladinu, postavila pogrešne principe, idole, obrasce ponašanja. Do tog nivoa da ti nije više dovoljno ni da si najtalentovaniji na svetu da bi uspeo u životu. A što se tiče imanja i salaša - pa to ima i moja baba.
(Los Angeles, 14. mart 2021 16:18

Samo si delimično u pravu. Čak, šta više, i da žali za nekim stvarima, čovek je sebe obezbedio. Ono što radi može biti ako ga to čini ispunjenijim i srećnijim. Samo da ne prokocka toliki novac, jer je mlad čovek. S druge strane, nije novac i položaj sve u životu za šta treba živeti i boriti se. Možda je tvojoj babi sva životna sreća i radost to imanje na selu. Koliko njih ima ili može priuštiti imanje na selu? Tamo gde je čista priroda i netaknuti izvori plodne zemlje i vode? Ili život u betonjarama, pa makar to bio i centar Njujorka ili Los Anđelesa?

Milan

pre 3 godine

Suština je " nije želeo ". Važno je da je on srećan sa svojim izborom, a retko ko od nas ne bi odbio toliko novca za tako malo rada.
Može se reći da je prevario sistem

Onjilo

pre 3 godine

Mlad otišao u NBA, u tim prepun zvezda, Braun se nije baš previše pedagoški postavio i pokušao da ga aktivira, a on klinac sa milionima u džepu i nezreo, a takvih primera ima mnogo. I bio je ogroman talenat, brz, efikasan, levoruk, velika šteta.

ajde

pre 3 godine

Može se reći da je prevario sistem
(Milan, 14. mart 2021 14:07)
--------------------------------------------------

A zna se da se ovde najvise ceni ako prevaris nekoga ili nesto.

Nego, vi sto ste zapenili, da li mozete da se odlucite? Jedni ga brane tvrdeci da je uzeo pare i bas ga briga, drugi ga brane i tvrde da nije sve u novcu. Pa sta je od ta dva?

Tragikomedija

pre 3 godine

Da je bio izabran negde na kraju prve ili početkom druge runde pričalo bi se o njemu kao o solidnom NBA centru. U Memfisu i Minesoti je delovao da može da igra startnog centra za lošije ekipe, čak da možda može i da bude dobra zamena za tim koji ima neke šampionske ambicije. Ume da odigra dobru odbranu, uhvati nekoliko skokova, igra leđima kad je potrebno itd. Na njegovu štetu je izabran kao drugi pik i nije ostvario ni blizu onoliko koliko se očekivalo od njega. Slična priča važi i za Kvame Brauna, koji važi za najvećeg promašaja na draftu ikada, a uspeo je da ostane startni centar u ligi dugi niz godina i po meni je pri kraju karijere u Šarlotu bio jedan od najboljih defanzivnih centara lige iako mu niko nije davao pohvale za to.

Yen

pre 3 godine

na slici su Darko Milicic i Delonte West...u poredjenju sa Westom,Darko je jos dobro i prosao...ovaj mucenik je na kraju zavrsio na ulici bez dinara u dzepu,pritom navucen na crack ko pas...strasno...mislim da je Darko mogao vise definitivno, da je bio malo disciplinovaniji..to je i sam Darko izjavio...nije mi nikad bilo jasno kako je dospeo do drugog mesta na draftu..posle Detroita je mogao da kida u svim klubovima gde je igrao,samo da je hteo...i u reprezentaciji je fushario i pravio sranja...