Četvrtak, 11.03.2021.

09:00

Da li je ovo početak kraja Mesija i Ronalda?

Izvor: Miloš Simanoviæ

Da li je ovo poèetak kraja Mesija i Ronalda? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Maestro

pre 3 godine

Nije ni do jednog, ni do drugog. Cela Barselona stane, kad Mesi primi loptu, da odgledaju sa divljenjem šta Mesi može sa loptom. Poslednjih ne znam koliko godina, cela defanzivna linija se šlepala na Mesija, Ćavija i Inijestu, dešavalo se da po nekoliko utakmica nemaju intervenciju, zbog poseda koji je forsirala Barselona. Sad se vidi, koliko ne znaju. Juventus ima tolike muke da iznese loptu i da pruži završni pas u poslednju trećinu terena, da je to sramota. Na sve prethodno se nadovezuje Pirlo, što celu utakmicu viče:"Kulu, alarga spazio Kulu, Kulu!", ako ti se trenerski hleb svede na Kuluševskog, da mu vičeš da ide šire, kao da je pionir što igra u F.K Real Bumbarevo Brdo, nećeš se tog 'leba mnogo najesti. Danas je previše školovanih igrača, koji se uče od 5 godine života svim štosovima fudbala po fudbalskim akademijama, a štos je u tome da se fudbal uči na ulici i da ovakav fudbal (kakav je danas-nikakav) rezultat je malo talenta i mnogo rada. Gledamo robote, a ne živa bića, fudbal je umetnost, a ne šablon!

Never Mind

pre 3 godine

Dakle, ovi ljudi što ne priznaju krštenicu su mi nejasni. Jedan kaže da ih treba okružiti jakim igračima, kao u Cityju npr., pa šta će im onda oni? City to može i bez njih.

Niko ozbiljan ih ne bi više uzeo da nije marketinškog kolača. Na ceni su samo zbog marketinga. Ostareli su, brate.

Ima ih ovde koji kažu da oni mogu još LŠ naosvajati ako ekipe igraju za njih. Koliko je to onda njihova zasluga? Zar to nije onda do ekipe i ostalih koji rudare za dva starija gospodina, genijalca.

Da li će doći neko ko bi ih mogao nadmašiti? To je sigurno kao što su 1 + 1 = 2. Da li je neko mislio da će Samprasove rekorde nedugo iza njega poobarati Federer? Ne verujem. A da li je neko mislio da će još za vreme igračke karijere RF njegove, skoro sve, rekorde poobarati Nadal i Đoković?
Ja nisam sigurno.

Ova dvojica imaju sreću da će oni sa svojim rekordima dočekati penziju, a najdalje za dvadeset godina neki novi igrači će oboriti sve njihovo.

Dior

pre 3 godine

Kao Ronaldov fan i navijač Real Madrida moram da priznam da je Ronaldo igrač koji mnogo više zavisi od ekipe nego Messi, čak bih rekao da ekipa zavisi dosta od Messija, i sad se Ronaldo nalazi u očajnom timu tako da ne čude ovi loši rezultati.

xxxx

pre 3 godine

Hvala dragom Bogu sto sam imao priliku da zivim u ovom vremenu
(nexxx, 11. mart 2021 11:35)

Ronaldo i Mesi su sjajni, ali zadnjih 10 godina je najgora era u istoriji fudbala.

AgentPromena

pre 3 godine

Beše i Đokovićev kraj 2017. pa evo gde je sada.
Šampioni su to, i jedan i drugi, vratiće bar još po jednu LŠ.
Sportski pozdrav

miloš

pre 3 godine

Fudbal je postojao i pre njih i bila su mnogo veca imena od njih itd itd ... Fudbal se pre nije igrao na isti nacin, laganica treninzi, vesele 80te, sve se svodilo na tehniku. A danas u odbrani po dva tri pit bula, da ne kazem kasapina pa ti dominiraj. I od svih velikih imena pre ove dvojice, nije niko nikada 10 godina dominirao fudbalom a mislim da i nece nikad vise. 10 godina je zaista mnogo biti dominantan u modernom fudbalu.

Tema

pre 3 godine

Mesi je madjionicar sa loptom on nema koga sa sobom u napadu. Katastrofalna politika kluba forsiranjem ona dva panja Grizmana i Dembelea za koje su date velike pare a igraju kao rekreativci na terminu. Ono je sramota za fudbal sta su sinoc promasevali a igraci placeni od 100 i kusur milona. Mesi ako ostane moze da odigra na visokom nivou jos dobre dve tri sezone. Dok Ronaldo dolaskom u Juventus je pao. On je strelac ali ne utice na igru ceka da mu drugi serviraju. Nema tu magiju u nogama kao Mesi. On ne moze kao Mesi da dribla kreira bude ucesnik sredine terena i da proigrava.Meni je Mesi uvek bio bolji veci majstor i egzekutor.

NADA

pre 3 godine

sinoc je Aca rekao jednu veliku istinu.Da li ce iko od danasnjih mladih zvezda ikada biti dominantan 15 godina kao sto su to Mesi i Ronaldo?Mesi i Ronaldo su nedostizni i bice to jos dugo.Njihove rekorde u skorije vreme nece niko oboriti.Oni na terenu i da ne urade nista dovoljno je i to sto povuku bar dva tri protivnicka igraca i ostavljaju prostor .....penzija je kada Mesi i Ronaldo to kazu.

Bane

pre 3 godine

Vreme je da njih se njih dvoje udruže u nekoj ligi gde nikada nisu igrali tipa Francuske ili Nemacke. Recimo da ih uzme PSG i da dominiraju par godina.

kako da ne

pre 3 godine

Kakav kraj Mesija, lik odigrao doktorski. Majstorski. Dzabe kada u timu ima Dembelea koji promaši 3-4 vrhunske šanse i Grizmana koji promaši 2 slične šanse. Dembele je zaista šutirao 3-4 puta toliko nelogično, kao da lik nije igrao fudbal nikad. 3 puta šutira u golmana i to mu lopta na njegovoj jačoj levoj nozi i u 16 metara je. On je plaćen mnogo, sramota da za te pare ima onakav šut. Messi ne može u napad jer onda nema ko da drži loptu i organizuje napade i onda mora Dembele. Od sinoć se vrte klipovi po netu koliko i kakve šuteve je uputio 4-5 puta, ne veruju ljudi da toliko košta i tako šutira. Pa onaj Sadik što igrao u Partizanu bi pogodio barem 2 puta, onako smotan. Da je umesto njega onaj Jesus iz Sitija, Barsa bi nadoknadila 4:1 sigurno. Messiju svaka čast, lik je odigrao vrhunski meč kada je najpotrebnije i to protiv jakog PSG, ali kada nemaš saigrače, to je tako. Da ode u napad, ne bi imao ko da mu daje lopte. Kad ostane na svojoj poziciji i namesta šanse, drugi maše zicere i na kraju optuže Messija za poraze. Nadam se da će mu dovesti vrhunskog napadača za sledeću sezonu i videćete da li je kraj Messija. On je majstor sa loptom, on ne igra na snagu, trčanje. Takav igrač može da igra do 40 godina i da se poigrava. Ronaldo je već drugi tip igrača, igra na snagu, trčanje, napadač. On već ne verujem da može do 40 sa svojim stilom igre.

Srba

pre 3 godine

Ne podcenjujte ih. Vratice se oni sigurno, zivi bili pa videli.
(KING!, 11. mart 2021 09:04)
Zasto mislis da ce se Mesi vratiti? On se evo godinama ne vraca vec siluje ovu Barsu, zamaskira svoje lose igre tu i tamo kojim golom. Niti on dovoljno radi da bi se vratio, niti ima neki bolesni pobjednicki mentalitet kao CR.
Mesi je bivsi, a kako je CR dvije godine stariji, moze se rec da je i on. To sto je mogao motivacijom i bolesnim radom, biologija ponistila.

dubrovnik

pre 3 godine

dosta je i bilo, obilježili su jedno desetljeće ali dolaze novi igrači a svi njihovi rekordi će biti srušeni od Mbapea i Haalanda. nikad više penala, ne smiješ ni pogledati više igrača a kamoli faulirati. pogledajte Ronalda (pravog) šta su mu radili kad je došao u Italiju, utakmica krene a na njemu se samo smjenjuju u faulima. i to pravim faulima a ne ovo danas, gledam Ronalda (lažnog) protiv Porta, momak nije ušao u nijedan duel, cijelu utakmicu ga nitko nije dotaknuo i pred kraj ga golman saplete ali loptu prije i nema faula. ali lola se valja 4 kruga po travi i traži penal. a onaj Chiesa padavičar, lopta se od njega odbije u aut, on to zna, sudija je 5 metara od njih i sve je vidio, mi smo to vidili jer ima 30 kamera i to njega ne smeta da diže ruke, traži aut i još se dere jer ga nije dobio. ja bi za ovo davao žuti momentalno, sve padavičari i sitne lopuže. onda onaj Grujić, svi znamo da će zavlačit jer je kao grozno fauliran a glupan gleda kroz prste i smije se da ga ceo svet vidi.
bruka i sramota, pravi nogomet se može vidjeti samo u nižim razinama, ovi danas su postali razmažene plač....ke.

Futre

pre 3 godine

Да је одбрана Стам, Малдини, Неста.. Ови не би прошли ни једном.
(Firminjo, 11. mart 2021 09:33)

Da, istina, njima je samo Deportivo dao 4, ali njih dvojica ne bi ni jedan :)
(Dj, 11. mart 2021 09:53)

Da, ali ta četvorka im se desila jednom, i to kad je Maldini već imao 36 godina...a ovima bogami pucaju trojke, četvorke i sedmice i osmice relativno često...a Mesi četrdesetogodišnjem Zanetiju nije mogao ništa. Ko je danas najbolji posle Mesija i Ronalda? Recimo da su to Nejmar, Mbape, Levandovski i De Brujne. Hajde i Grizmana i Kutinja da dodamo. U vreme kada su najbolji bili Zidan i Ronaldo, uz njih su išli Ronaldinjo, Anri, Rivaldo, Del Pjero, Toti, Figo, Drogba, Sedorf, Bekam, Ševčenko, Pirlo, Lampard, Džerard, Deko, pa ubrzo Ćavi, Ćavi Alonso, Iniesta, Kaka, CR7, Mesi...
Da li danas možeš da nabrojiš i jednog jedinog beka koji može da se meri sa Kafuom, R. Karlosom, Lamom, Tiramom...?
Kakvi su klubovi bili tada Porto, Deportivo, Valensija, Arsenal, Čelsi, Junajted, Milan, Juve, Ajaks...a kakvi su sada?
Fudbal nikada nije bio gori, druže moj. Jesu oni top igrači, Mesi naročito, ali daleko od onih najvećih.

Ххх

pre 3 godine

Baš me zanima ko je bio bolji i uspešniji hahhahahhahhah
(LeDaddy, 11. mart 2021 09:54) Успешнији можда нису,али бољих од Роналда има бар 10(Зидан,Зуба,Роналдињо,Кака,Анри...)Ово су само они што сам гледао,а где су Кројф,Марадона,Пеле....

L

pre 3 godine

Messi je i dalje najbolji igrac, ali tim je los.
S druge strane, Ronaldo samo smeta Juventusu, posto su svi duzni da igraju na njega i totalno je urusio Juventusov sistem timske igre koji se gaji decenijama, to vidi svako ko se malo razume u fudbal. Kada igraju bez njega, Juventus je za klasu bolji.
Ukratko.

LeDaddy

pre 3 godine

Bilo je i boljih i uspešnijih igrača pre njih...život ide dalje. Taman da odmorimo od preteranog marketinga koji gura tu dvojicu tamo gde im nije mesto.
(muta, 11. mart 2021 09:36)



Baš me zanima ko je bio bolji i uspešniji hahhahahhahhah

Руска Душа

pre 3 godine

Добро сте написали, "према вашем мишљењу најбољи".
Фудбал је постојао и пре њих, али ако су трофеји мерило онда нека буде тако.
А Меси није промашио пенал, него му је Навас одбранио.

Buzdovanen

pre 3 godine

nisu njih dvojica tolko matori, evo sa 33 i dalje igram fudbal i izdrzim tih 60min,veliki fudbal je u pitanju,jeste amaterski ali se isto trci,sutira,gura,skace itd.

nova generacija fudbalera je loseg kvaliteta,a o padanju i plakanju nakon svakog duela ee to cemo tek da se nagledamo i ppsle ove dvojica,fudal za nekih 10god ima da bude kao i oni americki keceri jos kad osnuju ligu samo Šejkovih klubova to je to,mož svi da predjemo na mali fudbal.

Sportski analiticar

pre 3 godine

Ljudi ne shvataju da njihov pad i kraj karijere nece doci postepeno, vec odjednom. Ili time sto ce drasticno pasti u formi ili ne daj Boze nekim ozbiljnijim povredama. AKo ovo racunamo kao pad, onda je njihov pad u igri poceo mnogo ranije i rezultati su dolazili pre svega iz razloga sto su igrali za najjace klubove u tom trenutku. Stalno se ponavlja to da se 16 godina ovo nije dogodilo, pa pogledajte do koje faze takmicenja su dolazili Real i Barselona za tih 16 godina, pa ce se zakljucak sam navesti da nije samo u pitanju njihova kvalitetna igra u prime i poznim godinama.

Toza Vampir

pre 3 godine

Pa isto su tako otisli Maradona, Piksi, Savicevic,... Smena generacija, samo sto posle te smene fudbal vise nikada nije bio isti. Sada samo snaga igra, lep fudbal mozda na nekoj livadici, ovako tesko.

The Rocket

pre 3 godine

Pogledajte vezni red Barselone i Juventusa, ti igrači uopšte nisu za velika dela, taman da ova dvojica imaju po 25 god. Oni su tu u ovim godinama previsoko plaćeni zbog svoje klase ali dzaba. Ronaldu trebaju da nameste 2-3 šanse i pobeđivali bi svakog ko što inače rade kad mu daju dobre lopte, ali on ni te dve lopte ne dobije svaku utakmicu. Da ne pričamo da Juventus - nekada odbrambena tvrđava danas prima kući 2 gola od Porta sa igračem manje. Sa druge strane u Barsi Mesi isto odradi ono što treba, namesti 2 3 dobre šanse, kad ne ide sam povuče i da gol, vidi se da nema volju kao pre ali gura nekako, ali blago rečeno Barselona simbol napadačkog fudbala je očajna u napadu i nema krštenog špica. Odbranu Barselone ne treba komentarisati, to je već stvar koja je poznata nekoliko godina unazad. Tako da odrađuju njih dvojica svoje i u ovim godinama, najbolji su strelci u svojim ligama ali klubovi u kojima igraju, u ovom momentu prilično su limitirani! Nek promene obojica sredinu, još mogu da doprinesu, ali sa druge strane da im se bliži kraj.. nažalost tako je.

Futre

pre 3 godine

Bilo je i boljih i uspešnijih igrača pre njih...život ide dalje. Taman da odmorimo od preteranog marketinga koji gura tu dvojicu tamo gde im nije mesto.
(muta, 11. mart 2021 09:36)

Bravo, care!

Corba

pre 3 godine

Ronaldo moze osvojiti LS sa 40 godina, a verujem i Mesi, s tim sto sam za Ronalda sigurniji imajuci u vidu njegov pristup treniranju. Uopste se ne brinem za njih dvojicu.

Sasa

pre 3 godine

Sve je ovo normalno, svaka era ima svoje heroje, oni i u ovim gordinama pružaju fantastične partije, normalno je da dolaze mladji i bolji, ali oni su upisali svoja imena u istoriju fudbala za sva vremena, sećam se i kad su oni nasledjivali Ronalda, Ronaldinja, Zidana, Anrija, mada to je bila zlatna era fudbala, mnogo više kvalitetnijih fudbalera je bilo nego sad, jbg sve bude i prodje, to je sve život.

Za žgaravicu šefe.....slave mi - reko mi doktor!

pre 3 godine

Opet ih vi trpate u isti koš?!
Igrača koji spada među tri najbolja ikada i lika koji je produkt Realove moćne propagande i želje ( i potrebe ) širokih masa za nekom ravnotežom i paralelama, a koji realno ne može da uđe ni među deset najboljih.
Jedino što ih povezuje - igraju u isto vreme.
Ronaldo već pet - šest godina nije ni blizu tog vrha i to se odlično videlo prelaskom u Juventus kada ostaje bez nužne logistike i kad direktno unazađuje taj klub.
Naravno da godine čine svoje i da Mesi više nije onako ubojit i kvalitetan kao pre, ali kakve veze to ima sa Kristijanom Ronaldom koji je odavno samo karikatura samog sebe?

jojufff

pre 3 godine

Nekada sam pročitao izjavu jednog trenera da je najgore trenirati super zvijezde koje su zagazile u 30-te. Tijelo im slabi, usporava..a glava i dalje misli da može.
Momci rodni list je pozutio, ne možete vise vuci ekipe.
Prije su vam trebale jake ekipe da bi pumpali svoj ego, sada vam trebaju jos jace.
U svojim najboljim danima ste imali ubjedljivo najjace pojedince pored sebe.
vrijeme je da mlađi igraci budu malo više zastupljeni u medijima.

iii

pre 3 godine

Nije, oni su najmanje krivi za ispadanje, krive su uprave klubova.
Uporedite Barsu iz 2015 sa ovom danas?
Uporedite ovaj Juve sa Realom od pre 3, 4 sezone?

Firminjo

pre 3 godine

Не, почетак почетка... Да су којим случајем победили писало би да ли ће Меси и Роналдо као Ибра до 43.г. потписати.

Dj

pre 3 godine

Да је одбрана Стам, Малдини, Неста.. Ови не би прошли ни једном.
(Firminjo, 11. mart 2021 09:33)

Da, istina, njima je samo Deportivo dao 4, ali njih dvojica ne bi ni jedan :)

Рајко Четник

pre 3 godine

Дефинитивно је крај врхунских партија где су сами одлучивали меч али ће и даље бити значајни играчи у сваком великом тиму.
Једино је питање до када ће имати мотивацију да играју.
Ако оду у пензију биће више него заслужена.
Требаће времена да се оваква два бисера појаве истовремено.

miloš

pre 3 godine

Para su se verujem nakupili, sad lagano za manju platu i isti klub i da maltretiraju sve redom. Verujem da bi osvojili bar jos dve lige sampiona

6,50

pre 3 godine

Gledam onu Barsu. Pa ti igraci, mozda nisu cal ni losi, ali toliko nesigurnosti. Kako podju ka golu, samo gledaju gde je Mesi. Verujem da i oni znaju da ne isunjavaju ocekivanja, ali siguran sam da kd bi malo vise sebi verovali, da bi to mnogo bolje izgledalo

Gan'Dra Šajkaš

pre 3 godine

Pa ni Mesi a ni Ronaldo nisu krivi sto su ima saigraci trecerazredni igraci.
Sinoc je Dembele promasio msm cetir 100% sanse a preksinoc Morata dve....
Da je sinoc Dembele dao bar dva a Morata na pocetku onaj zicer glavom sad bi naslov bio skroz drugaciji.
Mada je u Barsi i losa situacija generalno....

Ostin A

pre 3 godine

Ronaldo ima 36 godina, Mesi 34.

Njihovi klubovi i dalje očekuju da budu nositelji broj 1. Nisu oni golmani pa da igraju u top formi sa toliko godina. Na utakmici Juventus - Porto prvi sledeći igrač po starosti je bio 3 godine mlađi Bonucci.

analitičar,legenda i detektiv

pre 3 godine

obojica imaju toliko loše saigrače sa nekoliko izuzetaka
koji se oslanjaju na njih stalno
oni jesu ekstra ali vec imaju 34/35

muta

pre 3 godine

Bilo je i boljih i uspešnijih igrača pre njih...život ide dalje. Taman da odmorimo od preteranog marketinga koji gura tu dvojicu tamo gde im nije mesto.

Dejo Genije MJ

pre 3 godine

Mozda i jeste pocetak kraja, ko zna...
Ali ako i jeste, onda je bar sto se Messija tice predivan pocetak!
Izvanredna partija, fantastican go, namjestio nekoliko sansi saigracima, nekoliko prelijepih minijatura, izvrstnih driblinga, lakoća i rastrčanost...
Malo puno za pocetak kraja, zar ne??
Ja bih ih za kraj kariere spojio zajedno u istom timu, pa da vidimo taj pocetak kraja. Ronaldo bi uz Messija bio ponovo kralj strijelaca, a Messi bi uz Ronalda jos dugo ostao ono sto je ustvari svo ovo vrijeme...kralj fudbala...

analitičar,legenda i detektiv

pre 3 godine

obojica imaju toliko loše saigrače sa nekoliko izuzetaka
koji se oslanjaju na njih stalno
oni jesu ekstra ali vec imaju 34/35

Gan'Dra Šajkaš

pre 3 godine

Pa ni Mesi a ni Ronaldo nisu krivi sto su ima saigraci trecerazredni igraci.
Sinoc je Dembele promasio msm cetir 100% sanse a preksinoc Morata dve....
Da je sinoc Dembele dao bar dva a Morata na pocetku onaj zicer glavom sad bi naslov bio skroz drugaciji.
Mada je u Barsi i losa situacija generalno....

Рајко Четник

pre 3 godine

Дефинитивно је крај врхунских партија где су сами одлучивали меч али ће и даље бити значајни играчи у сваком великом тиму.
Једино је питање до када ће имати мотивацију да играју.
Ако оду у пензију биће више него заслужена.
Требаће времена да се оваква два бисера појаве истовремено.

Sasa

pre 3 godine

Sve je ovo normalno, svaka era ima svoje heroje, oni i u ovim gordinama pružaju fantastične partije, normalno je da dolaze mladji i bolji, ali oni su upisali svoja imena u istoriju fudbala za sva vremena, sećam se i kad su oni nasledjivali Ronalda, Ronaldinja, Zidana, Anrija, mada to je bila zlatna era fudbala, mnogo više kvalitetnijih fudbalera je bilo nego sad, jbg sve bude i prodje, to je sve život.

iii

pre 3 godine

Nije, oni su najmanje krivi za ispadanje, krive su uprave klubova.
Uporedite Barsu iz 2015 sa ovom danas?
Uporedite ovaj Juve sa Realom od pre 3, 4 sezone?

Toza Vampir

pre 3 godine

Pa isto su tako otisli Maradona, Piksi, Savicevic,... Smena generacija, samo sto posle te smene fudbal vise nikada nije bio isti. Sada samo snaga igra, lep fudbal mozda na nekoj livadici, ovako tesko.

The Rocket

pre 3 godine

Pogledajte vezni red Barselone i Juventusa, ti igrači uopšte nisu za velika dela, taman da ova dvojica imaju po 25 god. Oni su tu u ovim godinama previsoko plaćeni zbog svoje klase ali dzaba. Ronaldu trebaju da nameste 2-3 šanse i pobeđivali bi svakog ko što inače rade kad mu daju dobre lopte, ali on ni te dve lopte ne dobije svaku utakmicu. Da ne pričamo da Juventus - nekada odbrambena tvrđava danas prima kući 2 gola od Porta sa igračem manje. Sa druge strane u Barsi Mesi isto odradi ono što treba, namesti 2 3 dobre šanse, kad ne ide sam povuče i da gol, vidi se da nema volju kao pre ali gura nekako, ali blago rečeno Barselona simbol napadačkog fudbala je očajna u napadu i nema krštenog špica. Odbranu Barselone ne treba komentarisati, to je već stvar koja je poznata nekoliko godina unazad. Tako da odrađuju njih dvojica svoje i u ovim godinama, najbolji su strelci u svojim ligama ali klubovi u kojima igraju, u ovom momentu prilično su limitirani! Nek promene obojica sredinu, još mogu da doprinesu, ali sa druge strane da im se bliži kraj.. nažalost tako je.

Ostin A

pre 3 godine

Ronaldo ima 36 godina, Mesi 34.

Njihovi klubovi i dalje očekuju da budu nositelji broj 1. Nisu oni golmani pa da igraju u top formi sa toliko godina. Na utakmici Juventus - Porto prvi sledeći igrač po starosti je bio 3 godine mlađi Bonucci.

Руска Душа

pre 3 godine

Добро сте написали, "према вашем мишљењу најбољи".
Фудбал је постојао и пре њих, али ако су трофеји мерило онда нека буде тако.
А Меси није промашио пенал, него му је Навас одбранио.

Futre

pre 3 godine

Да је одбрана Стам, Малдини, Неста.. Ови не би прошли ни једном.
(Firminjo, 11. mart 2021 09:33)

Da, istina, njima je samo Deportivo dao 4, ali njih dvojica ne bi ni jedan :)
(Dj, 11. mart 2021 09:53)

Da, ali ta četvorka im se desila jednom, i to kad je Maldini već imao 36 godina...a ovima bogami pucaju trojke, četvorke i sedmice i osmice relativno često...a Mesi četrdesetogodišnjem Zanetiju nije mogao ništa. Ko je danas najbolji posle Mesija i Ronalda? Recimo da su to Nejmar, Mbape, Levandovski i De Brujne. Hajde i Grizmana i Kutinja da dodamo. U vreme kada su najbolji bili Zidan i Ronaldo, uz njih su išli Ronaldinjo, Anri, Rivaldo, Del Pjero, Toti, Figo, Drogba, Sedorf, Bekam, Ševčenko, Pirlo, Lampard, Džerard, Deko, pa ubrzo Ćavi, Ćavi Alonso, Iniesta, Kaka, CR7, Mesi...
Da li danas možeš da nabrojiš i jednog jedinog beka koji može da se meri sa Kafuom, R. Karlosom, Lamom, Tiramom...?
Kakvi su klubovi bili tada Porto, Deportivo, Valensija, Arsenal, Čelsi, Junajted, Milan, Juve, Ajaks...a kakvi su sada?
Fudbal nikada nije bio gori, druže moj. Jesu oni top igrači, Mesi naročito, ali daleko od onih najvećih.

Corba

pre 3 godine

Ronaldo moze osvojiti LS sa 40 godina, a verujem i Mesi, s tim sto sam za Ronalda sigurniji imajuci u vidu njegov pristup treniranju. Uopste se ne brinem za njih dvojicu.

jojufff

pre 3 godine

Nekada sam pročitao izjavu jednog trenera da je najgore trenirati super zvijezde koje su zagazile u 30-te. Tijelo im slabi, usporava..a glava i dalje misli da može.
Momci rodni list je pozutio, ne možete vise vuci ekipe.
Prije su vam trebale jake ekipe da bi pumpali svoj ego, sada vam trebaju jos jace.
U svojim najboljim danima ste imali ubjedljivo najjace pojedince pored sebe.
vrijeme je da mlađi igraci budu malo više zastupljeni u medijima.

Dejo Genije MJ

pre 3 godine

Mozda i jeste pocetak kraja, ko zna...
Ali ako i jeste, onda je bar sto se Messija tice predivan pocetak!
Izvanredna partija, fantastican go, namjestio nekoliko sansi saigracima, nekoliko prelijepih minijatura, izvrstnih driblinga, lakoća i rastrčanost...
Malo puno za pocetak kraja, zar ne??
Ja bih ih za kraj kariere spojio zajedno u istom timu, pa da vidimo taj pocetak kraja. Ronaldo bi uz Messija bio ponovo kralj strijelaca, a Messi bi uz Ronalda jos dugo ostao ono sto je ustvari svo ovo vrijeme...kralj fudbala...

muta

pre 3 godine

Bilo je i boljih i uspešnijih igrača pre njih...život ide dalje. Taman da odmorimo od preteranog marketinga koji gura tu dvojicu tamo gde im nije mesto.

NADA

pre 3 godine

sinoc je Aca rekao jednu veliku istinu.Da li ce iko od danasnjih mladih zvezda ikada biti dominantan 15 godina kao sto su to Mesi i Ronaldo?Mesi i Ronaldo su nedostizni i bice to jos dugo.Njihove rekorde u skorije vreme nece niko oboriti.Oni na terenu i da ne urade nista dovoljno je i to sto povuku bar dva tri protivnicka igraca i ostavljaju prostor .....penzija je kada Mesi i Ronaldo to kazu.

kako da ne

pre 3 godine

Kakav kraj Mesija, lik odigrao doktorski. Majstorski. Dzabe kada u timu ima Dembelea koji promaši 3-4 vrhunske šanse i Grizmana koji promaši 2 slične šanse. Dembele je zaista šutirao 3-4 puta toliko nelogično, kao da lik nije igrao fudbal nikad. 3 puta šutira u golmana i to mu lopta na njegovoj jačoj levoj nozi i u 16 metara je. On je plaćen mnogo, sramota da za te pare ima onakav šut. Messi ne može u napad jer onda nema ko da drži loptu i organizuje napade i onda mora Dembele. Od sinoć se vrte klipovi po netu koliko i kakve šuteve je uputio 4-5 puta, ne veruju ljudi da toliko košta i tako šutira. Pa onaj Sadik što igrao u Partizanu bi pogodio barem 2 puta, onako smotan. Da je umesto njega onaj Jesus iz Sitija, Barsa bi nadoknadila 4:1 sigurno. Messiju svaka čast, lik je odigrao vrhunski meč kada je najpotrebnije i to protiv jakog PSG, ali kada nemaš saigrače, to je tako. Da ode u napad, ne bi imao ko da mu daje lopte. Kad ostane na svojoj poziciji i namesta šanse, drugi maše zicere i na kraju optuže Messija za poraze. Nadam se da će mu dovesti vrhunskog napadača za sledeću sezonu i videćete da li je kraj Messija. On je majstor sa loptom, on ne igra na snagu, trčanje. Takav igrač može da igra do 40 godina i da se poigrava. Ronaldo je već drugi tip igrača, igra na snagu, trčanje, napadač. On već ne verujem da može do 40 sa svojim stilom igre.

Dj

pre 3 godine

Да је одбрана Стам, Малдини, Неста.. Ови не би прошли ни једном.
(Firminjo, 11. mart 2021 09:33)

Da, istina, njima je samo Deportivo dao 4, ali njih dvojica ne bi ni jedan :)

6,50

pre 3 godine

Gledam onu Barsu. Pa ti igraci, mozda nisu cal ni losi, ali toliko nesigurnosti. Kako podju ka golu, samo gledaju gde je Mesi. Verujem da i oni znaju da ne isunjavaju ocekivanja, ali siguran sam da kd bi malo vise sebi verovali, da bi to mnogo bolje izgledalo

dubrovnik

pre 3 godine

dosta je i bilo, obilježili su jedno desetljeće ali dolaze novi igrači a svi njihovi rekordi će biti srušeni od Mbapea i Haalanda. nikad više penala, ne smiješ ni pogledati više igrača a kamoli faulirati. pogledajte Ronalda (pravog) šta su mu radili kad je došao u Italiju, utakmica krene a na njemu se samo smjenjuju u faulima. i to pravim faulima a ne ovo danas, gledam Ronalda (lažnog) protiv Porta, momak nije ušao u nijedan duel, cijelu utakmicu ga nitko nije dotaknuo i pred kraj ga golman saplete ali loptu prije i nema faula. ali lola se valja 4 kruga po travi i traži penal. a onaj Chiesa padavičar, lopta se od njega odbije u aut, on to zna, sudija je 5 metara od njih i sve je vidio, mi smo to vidili jer ima 30 kamera i to njega ne smeta da diže ruke, traži aut i još se dere jer ga nije dobio. ja bi za ovo davao žuti momentalno, sve padavičari i sitne lopuže. onda onaj Grujić, svi znamo da će zavlačit jer je kao grozno fauliran a glupan gleda kroz prste i smije se da ga ceo svet vidi.
bruka i sramota, pravi nogomet se može vidjeti samo u nižim razinama, ovi danas su postali razmažene plač....ke.

Tema

pre 3 godine

Mesi je madjionicar sa loptom on nema koga sa sobom u napadu. Katastrofalna politika kluba forsiranjem ona dva panja Grizmana i Dembelea za koje su date velike pare a igraju kao rekreativci na terminu. Ono je sramota za fudbal sta su sinoc promasevali a igraci placeni od 100 i kusur milona. Mesi ako ostane moze da odigra na visokom nivou jos dobre dve tri sezone. Dok Ronaldo dolaskom u Juventus je pao. On je strelac ali ne utice na igru ceka da mu drugi serviraju. Nema tu magiju u nogama kao Mesi. On ne moze kao Mesi da dribla kreira bude ucesnik sredine terena i da proigrava.Meni je Mesi uvek bio bolji veci majstor i egzekutor.

LeDaddy

pre 3 godine

Bilo je i boljih i uspešnijih igrača pre njih...život ide dalje. Taman da odmorimo od preteranog marketinga koji gura tu dvojicu tamo gde im nije mesto.
(muta, 11. mart 2021 09:36)



Baš me zanima ko je bio bolji i uspešniji hahhahahhahhah

L

pre 3 godine

Messi je i dalje najbolji igrac, ali tim je los.
S druge strane, Ronaldo samo smeta Juventusu, posto su svi duzni da igraju na njega i totalno je urusio Juventusov sistem timske igre koji se gaji decenijama, to vidi svako ko se malo razume u fudbal. Kada igraju bez njega, Juventus je za klasu bolji.
Ukratko.

Buzdovanen

pre 3 godine

nisu njih dvojica tolko matori, evo sa 33 i dalje igram fudbal i izdrzim tih 60min,veliki fudbal je u pitanju,jeste amaterski ali se isto trci,sutira,gura,skace itd.

nova generacija fudbalera je loseg kvaliteta,a o padanju i plakanju nakon svakog duela ee to cemo tek da se nagledamo i ppsle ove dvojica,fudal za nekih 10god ima da bude kao i oni americki keceri jos kad osnuju ligu samo Šejkovih klubova to je to,mož svi da predjemo na mali fudbal.

Futre

pre 3 godine

Bilo je i boljih i uspešnijih igrača pre njih...život ide dalje. Taman da odmorimo od preteranog marketinga koji gura tu dvojicu tamo gde im nije mesto.
(muta, 11. mart 2021 09:36)

Bravo, care!

Sportski analiticar

pre 3 godine

Ljudi ne shvataju da njihov pad i kraj karijere nece doci postepeno, vec odjednom. Ili time sto ce drasticno pasti u formi ili ne daj Boze nekim ozbiljnijim povredama. AKo ovo racunamo kao pad, onda je njihov pad u igri poceo mnogo ranije i rezultati su dolazili pre svega iz razloga sto su igrali za najjace klubove u tom trenutku. Stalno se ponavlja to da se 16 godina ovo nije dogodilo, pa pogledajte do koje faze takmicenja su dolazili Real i Barselona za tih 16 godina, pa ce se zakljucak sam navesti da nije samo u pitanju njihova kvalitetna igra u prime i poznim godinama.

Firminjo

pre 3 godine

Не, почетак почетка... Да су којим случајем победили писало би да ли ће Меси и Роналдо као Ибра до 43.г. потписати.

Za žgaravicu šefe.....slave mi - reko mi doktor!

pre 3 godine

Opet ih vi trpate u isti koš?!
Igrača koji spada među tri najbolja ikada i lika koji je produkt Realove moćne propagande i želje ( i potrebe ) širokih masa za nekom ravnotežom i paralelama, a koji realno ne može da uđe ni među deset najboljih.
Jedino što ih povezuje - igraju u isto vreme.
Ronaldo već pet - šest godina nije ni blizu tog vrha i to se odlično videlo prelaskom u Juventus kada ostaje bez nužne logistike i kad direktno unazađuje taj klub.
Naravno da godine čine svoje i da Mesi više nije onako ubojit i kvalitetan kao pre, ali kakve veze to ima sa Kristijanom Ronaldom koji je odavno samo karikatura samog sebe?

Ххх

pre 3 godine

Baš me zanima ko je bio bolji i uspešniji hahhahahhahhah
(LeDaddy, 11. mart 2021 09:54) Успешнији можда нису,али бољих од Роналда има бар 10(Зидан,Зуба,Роналдињо,Кака,Анри...)Ово су само они што сам гледао,а где су Кројф,Марадона,Пеле....

AgentPromena

pre 3 godine

Beše i Đokovićev kraj 2017. pa evo gde je sada.
Šampioni su to, i jedan i drugi, vratiće bar još po jednu LŠ.
Sportski pozdrav

Bane

pre 3 godine

Vreme je da njih se njih dvoje udruže u nekoj ligi gde nikada nisu igrali tipa Francuske ili Nemacke. Recimo da ih uzme PSG i da dominiraju par godina.

miloš

pre 3 godine

Para su se verujem nakupili, sad lagano za manju platu i isti klub i da maltretiraju sve redom. Verujem da bi osvojili bar jos dve lige sampiona

Dior

pre 3 godine

Kao Ronaldov fan i navijač Real Madrida moram da priznam da je Ronaldo igrač koji mnogo više zavisi od ekipe nego Messi, čak bih rekao da ekipa zavisi dosta od Messija, i sad se Ronaldo nalazi u očajnom timu tako da ne čude ovi loši rezultati.

Srba

pre 3 godine

Ne podcenjujte ih. Vratice se oni sigurno, zivi bili pa videli.
(KING!, 11. mart 2021 09:04)
Zasto mislis da ce se Mesi vratiti? On se evo godinama ne vraca vec siluje ovu Barsu, zamaskira svoje lose igre tu i tamo kojim golom. Niti on dovoljno radi da bi se vratio, niti ima neki bolesni pobjednicki mentalitet kao CR.
Mesi je bivsi, a kako je CR dvije godine stariji, moze se rec da je i on. To sto je mogao motivacijom i bolesnim radom, biologija ponistila.

xxxx

pre 3 godine

Hvala dragom Bogu sto sam imao priliku da zivim u ovom vremenu
(nexxx, 11. mart 2021 11:35)

Ronaldo i Mesi su sjajni, ali zadnjih 10 godina je najgora era u istoriji fudbala.

Maestro

pre 3 godine

Nije ni do jednog, ni do drugog. Cela Barselona stane, kad Mesi primi loptu, da odgledaju sa divljenjem šta Mesi može sa loptom. Poslednjih ne znam koliko godina, cela defanzivna linija se šlepala na Mesija, Ćavija i Inijestu, dešavalo se da po nekoliko utakmica nemaju intervenciju, zbog poseda koji je forsirala Barselona. Sad se vidi, koliko ne znaju. Juventus ima tolike muke da iznese loptu i da pruži završni pas u poslednju trećinu terena, da je to sramota. Na sve prethodno se nadovezuje Pirlo, što celu utakmicu viče:"Kulu, alarga spazio Kulu, Kulu!", ako ti se trenerski hleb svede na Kuluševskog, da mu vičeš da ide šire, kao da je pionir što igra u F.K Real Bumbarevo Brdo, nećeš se tog 'leba mnogo najesti. Danas je previše školovanih igrača, koji se uče od 5 godine života svim štosovima fudbala po fudbalskim akademijama, a štos je u tome da se fudbal uči na ulici i da ovakav fudbal (kakav je danas-nikakav) rezultat je malo talenta i mnogo rada. Gledamo robote, a ne živa bića, fudbal je umetnost, a ne šablon!

miloš

pre 3 godine

Fudbal je postojao i pre njih i bila su mnogo veca imena od njih itd itd ... Fudbal se pre nije igrao na isti nacin, laganica treninzi, vesele 80te, sve se svodilo na tehniku. A danas u odbrani po dva tri pit bula, da ne kazem kasapina pa ti dominiraj. I od svih velikih imena pre ove dvojice, nije niko nikada 10 godina dominirao fudbalom a mislim da i nece nikad vise. 10 godina je zaista mnogo biti dominantan u modernom fudbalu.

Never Mind

pre 3 godine

Dakle, ovi ljudi što ne priznaju krštenicu su mi nejasni. Jedan kaže da ih treba okružiti jakim igračima, kao u Cityju npr., pa šta će im onda oni? City to može i bez njih.

Niko ozbiljan ih ne bi više uzeo da nije marketinškog kolača. Na ceni su samo zbog marketinga. Ostareli su, brate.

Ima ih ovde koji kažu da oni mogu još LŠ naosvajati ako ekipe igraju za njih. Koliko je to onda njihova zasluga? Zar to nije onda do ekipe i ostalih koji rudare za dva starija gospodina, genijalca.

Da li će doći neko ko bi ih mogao nadmašiti? To je sigurno kao što su 1 + 1 = 2. Da li je neko mislio da će Samprasove rekorde nedugo iza njega poobarati Federer? Ne verujem. A da li je neko mislio da će još za vreme igračke karijere RF njegove, skoro sve, rekorde poobarati Nadal i Đoković?
Ja nisam sigurno.

Ova dvojica imaju sreću da će oni sa svojim rekordima dočekati penziju, a najdalje za dvadeset godina neki novi igrači će oboriti sve njihovo.

Za žgaravicu šefe.....slave mi - reko mi doktor!

pre 3 godine

Opet ih vi trpate u isti koš?!
Igrača koji spada među tri najbolja ikada i lika koji je produkt Realove moćne propagande i želje ( i potrebe ) širokih masa za nekom ravnotežom i paralelama, a koji realno ne može da uđe ni među deset najboljih.
Jedino što ih povezuje - igraju u isto vreme.
Ronaldo već pet - šest godina nije ni blizu tog vrha i to se odlično videlo prelaskom u Juventus kada ostaje bez nužne logistike i kad direktno unazađuje taj klub.
Naravno da godine čine svoje i da Mesi više nije onako ubojit i kvalitetan kao pre, ali kakve veze to ima sa Kristijanom Ronaldom koji je odavno samo karikatura samog sebe?

jojufff

pre 3 godine

Nekada sam pročitao izjavu jednog trenera da je najgore trenirati super zvijezde koje su zagazile u 30-te. Tijelo im slabi, usporava..a glava i dalje misli da može.
Momci rodni list je pozutio, ne možete vise vuci ekipe.
Prije su vam trebale jake ekipe da bi pumpali svoj ego, sada vam trebaju jos jace.
U svojim najboljim danima ste imali ubjedljivo najjace pojedince pored sebe.
vrijeme je da mlađi igraci budu malo više zastupljeni u medijima.

L

pre 3 godine

Messi je i dalje najbolji igrac, ali tim je los.
S druge strane, Ronaldo samo smeta Juventusu, posto su svi duzni da igraju na njega i totalno je urusio Juventusov sistem timske igre koji se gaji decenijama, to vidi svako ko se malo razume u fudbal. Kada igraju bez njega, Juventus je za klasu bolji.
Ukratko.

Futre

pre 3 godine

Bilo je i boljih i uspešnijih igrača pre njih...život ide dalje. Taman da odmorimo od preteranog marketinga koji gura tu dvojicu tamo gde im nije mesto.
(muta, 11. mart 2021 09:36)

Bravo, care!

Srba

pre 3 godine

Ne podcenjujte ih. Vratice se oni sigurno, zivi bili pa videli.
(KING!, 11. mart 2021 09:04)
Zasto mislis da ce se Mesi vratiti? On se evo godinama ne vraca vec siluje ovu Barsu, zamaskira svoje lose igre tu i tamo kojim golom. Niti on dovoljno radi da bi se vratio, niti ima neki bolesni pobjednicki mentalitet kao CR.
Mesi je bivsi, a kako je CR dvije godine stariji, moze se rec da je i on. To sto je mogao motivacijom i bolesnim radom, biologija ponistila.

Futre

pre 3 godine

Да је одбрана Стам, Малдини, Неста.. Ови не би прошли ни једном.
(Firminjo, 11. mart 2021 09:33)

Da, istina, njima je samo Deportivo dao 4, ali njih dvojica ne bi ni jedan :)
(Dj, 11. mart 2021 09:53)

Da, ali ta četvorka im se desila jednom, i to kad je Maldini već imao 36 godina...a ovima bogami pucaju trojke, četvorke i sedmice i osmice relativno često...a Mesi četrdesetogodišnjem Zanetiju nije mogao ništa. Ko je danas najbolji posle Mesija i Ronalda? Recimo da su to Nejmar, Mbape, Levandovski i De Brujne. Hajde i Grizmana i Kutinja da dodamo. U vreme kada su najbolji bili Zidan i Ronaldo, uz njih su išli Ronaldinjo, Anri, Rivaldo, Del Pjero, Toti, Figo, Drogba, Sedorf, Bekam, Ševčenko, Pirlo, Lampard, Džerard, Deko, pa ubrzo Ćavi, Ćavi Alonso, Iniesta, Kaka, CR7, Mesi...
Da li danas možeš da nabrojiš i jednog jedinog beka koji može da se meri sa Kafuom, R. Karlosom, Lamom, Tiramom...?
Kakvi su klubovi bili tada Porto, Deportivo, Valensija, Arsenal, Čelsi, Junajted, Milan, Juve, Ajaks...a kakvi su sada?
Fudbal nikada nije bio gori, druže moj. Jesu oni top igrači, Mesi naročito, ali daleko od onih najvećih.

muta

pre 3 godine

Bilo je i boljih i uspešnijih igrača pre njih...život ide dalje. Taman da odmorimo od preteranog marketinga koji gura tu dvojicu tamo gde im nije mesto.

LeDaddy

pre 3 godine

Bilo je i boljih i uspešnijih igrača pre njih...život ide dalje. Taman da odmorimo od preteranog marketinga koji gura tu dvojicu tamo gde im nije mesto.
(muta, 11. mart 2021 09:36)



Baš me zanima ko je bio bolji i uspešniji hahhahahhahhah

Tema

pre 3 godine

Mesi je madjionicar sa loptom on nema koga sa sobom u napadu. Katastrofalna politika kluba forsiranjem ona dva panja Grizmana i Dembelea za koje su date velike pare a igraju kao rekreativci na terminu. Ono je sramota za fudbal sta su sinoc promasevali a igraci placeni od 100 i kusur milona. Mesi ako ostane moze da odigra na visokom nivou jos dobre dve tri sezone. Dok Ronaldo dolaskom u Juventus je pao. On je strelac ali ne utice na igru ceka da mu drugi serviraju. Nema tu magiju u nogama kao Mesi. On ne moze kao Mesi da dribla kreira bude ucesnik sredine terena i da proigrava.Meni je Mesi uvek bio bolji veci majstor i egzekutor.

Ххх

pre 3 godine

Baš me zanima ko je bio bolji i uspešniji hahhahahhahhah
(LeDaddy, 11. mart 2021 09:54) Успешнији можда нису,али бољих од Роналда има бар 10(Зидан,Зуба,Роналдињо,Кака,Анри...)Ово су само они што сам гледао,а где су Кројф,Марадона,Пеле....

Toza Vampir

pre 3 godine

Pa isto su tako otisli Maradona, Piksi, Savicevic,... Smena generacija, samo sto posle te smene fudbal vise nikada nije bio isti. Sada samo snaga igra, lep fudbal mozda na nekoj livadici, ovako tesko.

kako da ne

pre 3 godine

Kakav kraj Mesija, lik odigrao doktorski. Majstorski. Dzabe kada u timu ima Dembelea koji promaši 3-4 vrhunske šanse i Grizmana koji promaši 2 slične šanse. Dembele je zaista šutirao 3-4 puta toliko nelogično, kao da lik nije igrao fudbal nikad. 3 puta šutira u golmana i to mu lopta na njegovoj jačoj levoj nozi i u 16 metara je. On je plaćen mnogo, sramota da za te pare ima onakav šut. Messi ne može u napad jer onda nema ko da drži loptu i organizuje napade i onda mora Dembele. Od sinoć se vrte klipovi po netu koliko i kakve šuteve je uputio 4-5 puta, ne veruju ljudi da toliko košta i tako šutira. Pa onaj Sadik što igrao u Partizanu bi pogodio barem 2 puta, onako smotan. Da je umesto njega onaj Jesus iz Sitija, Barsa bi nadoknadila 4:1 sigurno. Messiju svaka čast, lik je odigrao vrhunski meč kada je najpotrebnije i to protiv jakog PSG, ali kada nemaš saigrače, to je tako. Da ode u napad, ne bi imao ko da mu daje lopte. Kad ostane na svojoj poziciji i namesta šanse, drugi maše zicere i na kraju optuže Messija za poraze. Nadam se da će mu dovesti vrhunskog napadača za sledeću sezonu i videćete da li je kraj Messija. On je majstor sa loptom, on ne igra na snagu, trčanje. Takav igrač može da igra do 40 godina i da se poigrava. Ronaldo je već drugi tip igrača, igra na snagu, trčanje, napadač. On već ne verujem da može do 40 sa svojim stilom igre.

analitičar,legenda i detektiv

pre 3 godine

obojica imaju toliko loše saigrače sa nekoliko izuzetaka
koji se oslanjaju na njih stalno
oni jesu ekstra ali vec imaju 34/35

iii

pre 3 godine

Nije, oni su najmanje krivi za ispadanje, krive su uprave klubova.
Uporedite Barsu iz 2015 sa ovom danas?
Uporedite ovaj Juve sa Realom od pre 3, 4 sezone?

Рајко Четник

pre 3 godine

Дефинитивно је крај врхунских партија где су сами одлучивали меч али ће и даље бити значајни играчи у сваком великом тиму.
Једино је питање до када ће имати мотивацију да играју.
Ако оду у пензију биће више него заслужена.
Требаће времена да се оваква два бисера појаве истовремено.

miloš

pre 3 godine

Fudbal je postojao i pre njih i bila su mnogo veca imena od njih itd itd ... Fudbal se pre nije igrao na isti nacin, laganica treninzi, vesele 80te, sve se svodilo na tehniku. A danas u odbrani po dva tri pit bula, da ne kazem kasapina pa ti dominiraj. I od svih velikih imena pre ove dvojice, nije niko nikada 10 godina dominirao fudbalom a mislim da i nece nikad vise. 10 godina je zaista mnogo biti dominantan u modernom fudbalu.

Gan'Dra Šajkaš

pre 3 godine

Pa ni Mesi a ni Ronaldo nisu krivi sto su ima saigraci trecerazredni igraci.
Sinoc je Dembele promasio msm cetir 100% sanse a preksinoc Morata dve....
Da je sinoc Dembele dao bar dva a Morata na pocetku onaj zicer glavom sad bi naslov bio skroz drugaciji.
Mada je u Barsi i losa situacija generalno....

xxxx

pre 3 godine

Hvala dragom Bogu sto sam imao priliku da zivim u ovom vremenu
(nexxx, 11. mart 2021 11:35)

Ronaldo i Mesi su sjajni, ali zadnjih 10 godina je najgora era u istoriji fudbala.

Dj

pre 3 godine

Да је одбрана Стам, Малдини, Неста.. Ови не би прошли ни једном.
(Firminjo, 11. mart 2021 09:33)

Da, istina, njima je samo Deportivo dao 4, ali njih dvojica ne bi ni jedan :)

Руска Душа

pre 3 godine

Добро сте написали, "према вашем мишљењу најбољи".
Фудбал је постојао и пре њих, али ако су трофеји мерило онда нека буде тако.
А Меси није промашио пенал, него му је Навас одбранио.

NADA

pre 3 godine

sinoc je Aca rekao jednu veliku istinu.Da li ce iko od danasnjih mladih zvezda ikada biti dominantan 15 godina kao sto su to Mesi i Ronaldo?Mesi i Ronaldo su nedostizni i bice to jos dugo.Njihove rekorde u skorije vreme nece niko oboriti.Oni na terenu i da ne urade nista dovoljno je i to sto povuku bar dva tri protivnicka igraca i ostavljaju prostor .....penzija je kada Mesi i Ronaldo to kazu.

Corba

pre 3 godine

Ronaldo moze osvojiti LS sa 40 godina, a verujem i Mesi, s tim sto sam za Ronalda sigurniji imajuci u vidu njegov pristup treniranju. Uopste se ne brinem za njih dvojicu.

Bane

pre 3 godine

Vreme je da njih se njih dvoje udruže u nekoj ligi gde nikada nisu igrali tipa Francuske ili Nemacke. Recimo da ih uzme PSG i da dominiraju par godina.

miloš

pre 3 godine

Para su se verujem nakupili, sad lagano za manju platu i isti klub i da maltretiraju sve redom. Verujem da bi osvojili bar jos dve lige sampiona

Dejo Genije MJ

pre 3 godine

Mozda i jeste pocetak kraja, ko zna...
Ali ako i jeste, onda je bar sto se Messija tice predivan pocetak!
Izvanredna partija, fantastican go, namjestio nekoliko sansi saigracima, nekoliko prelijepih minijatura, izvrstnih driblinga, lakoća i rastrčanost...
Malo puno za pocetak kraja, zar ne??
Ja bih ih za kraj kariere spojio zajedno u istom timu, pa da vidimo taj pocetak kraja. Ronaldo bi uz Messija bio ponovo kralj strijelaca, a Messi bi uz Ronalda jos dugo ostao ono sto je ustvari svo ovo vrijeme...kralj fudbala...

Sasa

pre 3 godine

Sve je ovo normalno, svaka era ima svoje heroje, oni i u ovim gordinama pružaju fantastične partije, normalno je da dolaze mladji i bolji, ali oni su upisali svoja imena u istoriju fudbala za sva vremena, sećam se i kad su oni nasledjivali Ronalda, Ronaldinja, Zidana, Anrija, mada to je bila zlatna era fudbala, mnogo više kvalitetnijih fudbalera je bilo nego sad, jbg sve bude i prodje, to je sve život.

AgentPromena

pre 3 godine

Beše i Đokovićev kraj 2017. pa evo gde je sada.
Šampioni su to, i jedan i drugi, vratiće bar još po jednu LŠ.
Sportski pozdrav

Ostin A

pre 3 godine

Ronaldo ima 36 godina, Mesi 34.

Njihovi klubovi i dalje očekuju da budu nositelji broj 1. Nisu oni golmani pa da igraju u top formi sa toliko godina. Na utakmici Juventus - Porto prvi sledeći igrač po starosti je bio 3 godine mlađi Bonucci.

The Rocket

pre 3 godine

Pogledajte vezni red Barselone i Juventusa, ti igrači uopšte nisu za velika dela, taman da ova dvojica imaju po 25 god. Oni su tu u ovim godinama previsoko plaćeni zbog svoje klase ali dzaba. Ronaldu trebaju da nameste 2-3 šanse i pobeđivali bi svakog ko što inače rade kad mu daju dobre lopte, ali on ni te dve lopte ne dobije svaku utakmicu. Da ne pričamo da Juventus - nekada odbrambena tvrđava danas prima kući 2 gola od Porta sa igračem manje. Sa druge strane u Barsi Mesi isto odradi ono što treba, namesti 2 3 dobre šanse, kad ne ide sam povuče i da gol, vidi se da nema volju kao pre ali gura nekako, ali blago rečeno Barselona simbol napadačkog fudbala je očajna u napadu i nema krštenog špica. Odbranu Barselone ne treba komentarisati, to je već stvar koja je poznata nekoliko godina unazad. Tako da odrađuju njih dvojica svoje i u ovim godinama, najbolji su strelci u svojim ligama ali klubovi u kojima igraju, u ovom momentu prilično su limitirani! Nek promene obojica sredinu, još mogu da doprinesu, ali sa druge strane da im se bliži kraj.. nažalost tako je.

Sportski analiticar

pre 3 godine

Ljudi ne shvataju da njihov pad i kraj karijere nece doci postepeno, vec odjednom. Ili time sto ce drasticno pasti u formi ili ne daj Boze nekim ozbiljnijim povredama. AKo ovo racunamo kao pad, onda je njihov pad u igri poceo mnogo ranije i rezultati su dolazili pre svega iz razloga sto su igrali za najjace klubove u tom trenutku. Stalno se ponavlja to da se 16 godina ovo nije dogodilo, pa pogledajte do koje faze takmicenja su dolazili Real i Barselona za tih 16 godina, pa ce se zakljucak sam navesti da nije samo u pitanju njihova kvalitetna igra u prime i poznim godinama.

Buzdovanen

pre 3 godine

nisu njih dvojica tolko matori, evo sa 33 i dalje igram fudbal i izdrzim tih 60min,veliki fudbal je u pitanju,jeste amaterski ali se isto trci,sutira,gura,skace itd.

nova generacija fudbalera je loseg kvaliteta,a o padanju i plakanju nakon svakog duela ee to cemo tek da se nagledamo i ppsle ove dvojica,fudal za nekih 10god ima da bude kao i oni americki keceri jos kad osnuju ligu samo Šejkovih klubova to je to,mož svi da predjemo na mali fudbal.

dubrovnik

pre 3 godine

dosta je i bilo, obilježili su jedno desetljeće ali dolaze novi igrači a svi njihovi rekordi će biti srušeni od Mbapea i Haalanda. nikad više penala, ne smiješ ni pogledati više igrača a kamoli faulirati. pogledajte Ronalda (pravog) šta su mu radili kad je došao u Italiju, utakmica krene a na njemu se samo smjenjuju u faulima. i to pravim faulima a ne ovo danas, gledam Ronalda (lažnog) protiv Porta, momak nije ušao u nijedan duel, cijelu utakmicu ga nitko nije dotaknuo i pred kraj ga golman saplete ali loptu prije i nema faula. ali lola se valja 4 kruga po travi i traži penal. a onaj Chiesa padavičar, lopta se od njega odbije u aut, on to zna, sudija je 5 metara od njih i sve je vidio, mi smo to vidili jer ima 30 kamera i to njega ne smeta da diže ruke, traži aut i još se dere jer ga nije dobio. ja bi za ovo davao žuti momentalno, sve padavičari i sitne lopuže. onda onaj Grujić, svi znamo da će zavlačit jer je kao grozno fauliran a glupan gleda kroz prste i smije se da ga ceo svet vidi.
bruka i sramota, pravi nogomet se može vidjeti samo u nižim razinama, ovi danas su postali razmažene plač....ke.

Never Mind

pre 3 godine

Dakle, ovi ljudi što ne priznaju krštenicu su mi nejasni. Jedan kaže da ih treba okružiti jakim igračima, kao u Cityju npr., pa šta će im onda oni? City to može i bez njih.

Niko ozbiljan ih ne bi više uzeo da nije marketinškog kolača. Na ceni su samo zbog marketinga. Ostareli su, brate.

Ima ih ovde koji kažu da oni mogu još LŠ naosvajati ako ekipe igraju za njih. Koliko je to onda njihova zasluga? Zar to nije onda do ekipe i ostalih koji rudare za dva starija gospodina, genijalca.

Da li će doći neko ko bi ih mogao nadmašiti? To je sigurno kao što su 1 + 1 = 2. Da li je neko mislio da će Samprasove rekorde nedugo iza njega poobarati Federer? Ne verujem. A da li je neko mislio da će još za vreme igračke karijere RF njegove, skoro sve, rekorde poobarati Nadal i Đoković?
Ja nisam sigurno.

Ova dvojica imaju sreću da će oni sa svojim rekordima dočekati penziju, a najdalje za dvadeset godina neki novi igrači će oboriti sve njihovo.

Firminjo

pre 3 godine

Не, почетак почетка... Да су којим случајем победили писало би да ли ће Меси и Роналдо као Ибра до 43.г. потписати.

6,50

pre 3 godine

Gledam onu Barsu. Pa ti igraci, mozda nisu cal ni losi, ali toliko nesigurnosti. Kako podju ka golu, samo gledaju gde je Mesi. Verujem da i oni znaju da ne isunjavaju ocekivanja, ali siguran sam da kd bi malo vise sebi verovali, da bi to mnogo bolje izgledalo

Dior

pre 3 godine

Kao Ronaldov fan i navijač Real Madrida moram da priznam da je Ronaldo igrač koji mnogo više zavisi od ekipe nego Messi, čak bih rekao da ekipa zavisi dosta od Messija, i sad se Ronaldo nalazi u očajnom timu tako da ne čude ovi loši rezultati.

Maestro

pre 3 godine

Nije ni do jednog, ni do drugog. Cela Barselona stane, kad Mesi primi loptu, da odgledaju sa divljenjem šta Mesi može sa loptom. Poslednjih ne znam koliko godina, cela defanzivna linija se šlepala na Mesija, Ćavija i Inijestu, dešavalo se da po nekoliko utakmica nemaju intervenciju, zbog poseda koji je forsirala Barselona. Sad se vidi, koliko ne znaju. Juventus ima tolike muke da iznese loptu i da pruži završni pas u poslednju trećinu terena, da je to sramota. Na sve prethodno se nadovezuje Pirlo, što celu utakmicu viče:"Kulu, alarga spazio Kulu, Kulu!", ako ti se trenerski hleb svede na Kuluševskog, da mu vičeš da ide šire, kao da je pionir što igra u F.K Real Bumbarevo Brdo, nećeš se tog 'leba mnogo najesti. Danas je previše školovanih igrača, koji se uče od 5 godine života svim štosovima fudbala po fudbalskim akademijama, a štos je u tome da se fudbal uči na ulici i da ovakav fudbal (kakav je danas-nikakav) rezultat je malo talenta i mnogo rada. Gledamo robote, a ne živa bića, fudbal je umetnost, a ne šablon!