Subota, 27.02.2021.

08:00

Deca i seksualnost: Kada ste shvatili da ste strejt?

Izvor: Optimist

Deca i seksualnost: Kada ste shvatili da ste strejt? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Podrška

pre 3 godine

Dragi Nemanja,

Potpuno ste bili u pravu - napisali ste jedan sjajan, odmeren, oprezan tekst utemeljen u zdravorazumskoj logici i konstruktivnoj humanosti. I opet isti primeri neznanja, predrasuda i isključivosti u nekim komentarima.

Kako je davno rekao Bernard Vilijams, a na temu nemoći promišljene reči, “What will the professor’s justification do, when they break down the door, smash his spectacles, take him away?”

Svejedno vam hvala, ima i nas čija je razmišljanja na ovu temu upravo vaš tekst izoštrio i oplemenio.

Mozzart

pre 3 godine

Mislim da je vreme za objasnjenje. Covek se radja, i po genima bi trebalo da bude normalana osoba, da ga privlaci suprotan pol. Danas imamo i ove koji vole svoj pol. Ta iskrivljena slika u glavi mu je mozda i usadjena, upravo zbog toga sto se o tome previse pise. Zamisli, parada ponosa? Ponosa cega??? Bolest treba nazvati pravim imenom! Tacka! Sad, lupajte minuse.

Mozzart

pre 3 godine

@Western
Jell to znaci da i strejt osobe smeju da se poljube i drze za ruke samo u 4 zida?
(Mića, 27. februar 2021 09:24)
Ne, jer je to NORMALNO!!!

Ivan ZG

pre 3 godine

Seksualna orjentacija je vidljiva od najranijih dana. Moj sin je imao valjda 3 godine kada sam bio siguran da nije peder. Jednostavno za svakom zgodnijom ženom se okrenuo kada bi se šetali po gradu.
Gledao sam emisiju BBC-a o pederima, moždanim stanicama i hormonima.
U trudnoći u drugom ili trećem mjesecu trudnoće kada majka nosi muško dijete formiraju se stanice mozga zadužene za seksualnost. Ako je majka pod stresom ne luči dovoljno testosterona i mozak se razvije kao u žene. Rekli su da pregledom mozga mogu utvrditi da li je netko peder.
Tako da nije to nikako psihičko oboljenje nego fizička karakteristika.
To su doslovno muškarci sa mozgom žene. I to nije za nikakvu osudu jer to nije nitko ni birao. Takav se rodio.

z

pre 3 godine

Veoma rano se u tekstu generalizuje da strejt muskarci svi zele da im sinovi hvataju devojcice za pozadinu. Ja da sam to uradio ispred moga oca, ne bih se dobro proveo.

Ja

pre 3 godine

Dearter

Da, velika je verovtnoca da ce i dete biti alkoholicar i to se u vecini slucajeva i desava, posebno sto je predispozicija za bolesti zavisnosti takodje nesto sto se cesto prenosi genetski. Izuzetak su deca koja su usled alkoholizma trpela fizicko i psihicko zlostavljanje, ili su godinama gledala kako im pijani otac zlostavlja majku, takva deca ce se osecati kao zrtve i najcesce nece otici u alkoholizam.

Ja

pre 3 godine

Smuleco

Nemojte lupetati! Dete u tim godinama zna da mu se svidja odredjeni decak ili devojcica, ali dete u tim godinama ne razmislja na seksualan nacin.Ja jos cuvam stihove i pesmice koje su mi pisali decaci u tim godinama, crtali srca i poklanjali razne detinjaste sitnice. O cemu Vi pricate?

Bdbd

pre 3 godine

Vama je valjda jasno da gej ljudi nisu sterilni, i da im apsolutno niko ne može, recimo, zabraniti da imaju hetero seks i naprave/rode dete, te da su itekako vekovima i oni produžavali vrstu? Jasno vam je, valjda, da je postojalo i mnogo civilizacija u kojima je bilo potpuno ok da se spava s kim god i nit ih je spržila kuga, niti je svet zbog toga stao? Jasno vam je valjda i da u prirodi ima i promene pola, i homoseksualnosti, i svega ostalog što i ljudima pada na pamet. Opustite se, ne moramo svi da budemo tako zadrti i tako isti.

Anonimus

pre 3 godine

Odlican tekst kao i vecina komentara. Citao sam komente i trazio potvrdu svoga slucaja i nasao sam priblizni ekvivalent. Naime, zaljubljivao sam se u djevojcice toliko cesto tokom djecackog perioda, toliko da mi danas djeluje nestvarno, zaista. Cak i danas mogu “opipati” taj osjecaj kada izgaras za njom i znas da se i ti njoj dopadas. Zaljubljivanje je pocelo je sa 9-10 godina (mozda i malo ranije), a sa 11 smo se vec upoznali sa pornografskom literaturom i drugarski razmjenjivali casopise (ratne godine u BiH). Prelaz u srednju skolu je otkrio i novu moju realnost o kojoj nisam znao nista, apsolutno nista, ali sam je osjecao. Zaljubio sam se u vrsnjaka i od tada vise nikad nisam osjetio onu raniju ljubav ka djevojkama. Doduse, kasnije sam imao mnogo djevojaka, jer sam morao , u zelji da ne budem izopsten iz drustva, imali smo seksualne odnose koji su bili intenzivni, ugodni, ali se kasnije nikad nisam zaljubio u zenu, niti sam od tada osjetio ista seksualno prema zeni. Traume tokom toga perioda i danas osjecam, a uglavnom su posljedica nacina kako da izbjegnem zenu a da ne ispadnem providan. Danas sam vec vrlo miran sa svojom seksualnoscu i kada sam se povjerio najblizim ljudima (oslobodjenje koje heterosekusalci ne mogu da shvate) pokusavam da idem putem neopterecenosti.

Milosh-Nish

pre 3 godine

Greska u DNK i ovo nikada nece biti normalno, a drugo sa 10 godina sam samo zeleo da pikam fudbal, kakva crna seksualnost...bese neko drugo "normalno" vreme, bombe padaju a mi igramo fudbal na igralistu...

Predrag

pre 3 godine

Ne znam zašto se bela kuga lepi za LGBT populaciju kada imamo primere da LGBT osobe imaju svoju biološku decu? Imamo takve primere i u Srbiji!

Смрда

pre 3 godine

Константно убеђивање да је хомосексуалност нормална, да је прихватимо, подржимо! Не! Није нормална, нећемо да је прихватимо и подржимо! Ако нешто постоји, не значи да је добро. Хомосексуалност је поремећај, јер да није, људска врста не би постојала. Природа се поиграла, често има слепих улица у еволуцији, зато и немају потомство. Доста више тог набијања на нос великој већини како је примитивна, како се све то љубав. Већина мисли, али не каже, да то није нормално. Будите шта хоћете, нико вам не брани и не убеђујте друге. Где су параде, текстови, филмови, књиге, рекламе, вести о хетеросексуалности? Да ли хомосексуалце бомбардују сваки дан да прихвате хетеросексуалце? Доста бре више! Нећете нас убедити!

Dearter

pre 3 godine

Komša sa prvog, da li znači da djeca čiji je otac alkoholičar da će i oni biti???Nijesi mi jasan.Ja stvarno nijesam prisustvovao nikakvim gej situacijama u porodici pa sam gej.

Sarkazam

pre 3 godine

Sto se mene tice moze ceo Holivud i svi koji pevaju da budu gej ili sta vec hoce. Jedino mi nije jasno zasto osecaju potrebu da to podele s nama ako nas to bas uopste ne zanima

Ja

pre 3 godine

Borovnik

Evo, Vi i Vas komentar ste zivi primer da postoji enormna razlika izmedju gej i hetero i nije to samo stvar s kim ti lezes u krevet, nego vulgarizacija i seksualizacija svega, koja je kod vas sveprisutna. Ne zna se sta je gora opcija: da ste izmislili ovo sto ste pisali , ili da je tacno to sto ste napisali i da ste stvarno, jos od malih nogu, bili toliko vulgarni i seksualno optereceni. Sve u svemu, nesto krajnje odvratno, sto vise nema nikakve veze sa zaljubljivanjem, nego sa nekim nekontrolisanim zivotinjskim nagonom, koji cini osnovu i sustinu Vase licnosti.

Урке

pre 3 godine

Стрејт продужава људски род, то је природно и нормално изопачењаци једни. Још ће наметнути да је и сексуалност некакав конструкт, као да не служи превасходно за креацију новог бића, господе боже.

roki

pre 3 godine

79 sam godište.Kad sam imao 5-6 god počeo sam već da se zaljubljujem u devojčice.I čini mi se da smo svi muški iz razdreda i okoline bili strejt.Niko nije bio drugačiji.Svako je imao neku simpatiju. Ali ovi današnji tinejdžeri,sve je više gejeva medju njima, i ko zna zašto i šta to utiče na njihove hormone.Izgleda kao da postoji nešto čime nam se truju deca.

salgar

pre 3 godine

Ovo je naravno seksualizacija dece, koha bi trebalo da bude kaznjiva po zakonu, jer ovo je prikriveno zagovaranje pedofilije. Svi smo se mi zaljubljivali sa deset godina, ranije ili kasnije, ali niko nije ni pomisljao na seks, niti je znao sta je seks, niti imao seksulne zelje i seksualne misli, jos manje smo znali i mislili o pojmovma homo i hetero. To sto drca danas eazmisljaju po rim sablonina, samo pokazuje koliko su im sistemski nametnuti ibrasci misljenja i artikulacije misljenja, koji za decu u tim godinama uopste nisu prirodni, ni spontani. To su podmukle, zle i potpuno neistinite konstrukcije, uperene ka tome da izbrisu razliku izmedju dece i odraslih.
(Ja, 27. februar 2021 09:23)
u centar, sve tacno ovo je samo pocetak.

Анархиста

pre 3 godine

" to je onaj trenutak kada ponosni otac "baci pet" svom sinu koji je uhvatio devojčicu za dupe u četvrtom razredu. "

Молим?

ivan

pre 3 godine

@(Komsa sa prvog, 27. februar 2021 09:28) Dakle ti tvrdis da se ljudi radjaju bez seksualnosti i da onda “nauce” da budu strejt/gej, a do tada su bili tabula rasa?

Abe

pre 3 godine

Ja sam se prvo zaljubljivao u mamine lutke, pre vrtica, u vrticu sam se bio zaljubio u dve devojcice, a izasao iz vrtica sa trecom kao devojkom :) koja mi je to i bila sve do 4. razreda jer smo ziveli jedno pored drugog, posle da vam ne pricam. U svakom slucaju bio sam zainteresovan od najmladjih dana. Sad gledam mog sina koji ima 7,vidim da mu se svidjaju devojcice i imao je vec par simpatija u vrticu. Znaju deca vec ponesto o svemu tome vec sa 3-4 godine al da li mi treba tu nesto da im namecemo il forsiramo, ne.

ja

pre 3 godine

Jedno je pitanje kada ste se prvi put zaljubili, a drugo kada ste shvatili koje ste seksualne orijentacije. Ja sam se prvi put zaljubila sa osam godina, a shvatila da sam strejt kada sam naišla na dečka s kojim sam poželela da spavam. I to negde na kraju srednje škole. Dotad nisam razmišljala o seksualnosti niti se bavila time. I imala sam drugove i drugarice koji su tada uveliko znali šta im se sviđa, bilo ih je i strejt i gej. I niko oko toga nije dizao famu niti se u toj meri eksponirao. Od par njih sam čula da su već u obdaništu znali da im se sviđa isti pol, ali su sve povezali tek u pubertetu, neki tek na fakultetu itd. Moje je mišljenje da deci ne treba nametati seksualnost u smislu šta je ok. Dovoljno je učiti ih poštovanju tuđih želja i privatnosti. Sami će već da skontaju ostalo.

Јабучило

pre 3 godine

Хајде да се позабавимо речју стрејт (streight). На енглеском то значи право, равно, чисто, отворено. Шта је онда супротно томе?

matori

pre 3 godine

u obdaništu mi se sviđala Andrea, u školi, čim sam pošao Suzana, tako da to je otprilike vreme kada skontaš da ti sviđa suprotni pol... ili ne sviđa... kako ko. inače ta Suzana je extra koka i dan danas sa 5 banki.

vlada13

pre 3 godine

Ako detetu od malena dajete npr da jede jabuke cesto, onda dete vise voli jabuke i kada poraste.

Ako dete odraste okruzeno npr gej pricama, gleda gej parove itd, onda ce vrlo lako i ono biti gej.

Imam 3 dece i svi su u vezama sa suprutnim polom. Verovatno su suprugu u mene gledali kako se ponasamo i prijatelji su nam isti kao mi, pa su verovatno u tim mladalackim nezgodnim godinama izabrali put iz vaspitanja.

Deca ciji roditelji duvane, su 90% buduci pusaci.

Skim si - takav si.
(Komsa sa prvog, 27. februar 2021 09:28)


ne mogu sa verujem da odrastao, ozbiljan covek, sa troje dece, napise ovakvu glupost...

pa po toj logici ne bi postojali gej ljudi, jer je njih morao napraviti neko ko je strejt...sto znaci da bi oni gledali strejt ljude i sami bili strejt...

samo se nadam da svoju decu niste zatrovali ovakvim, u najmanju ruku, nepromisljenim izjavama !

cojle manojle

pre 3 godine

Ovo je kao da pitate "kada si shvatio da nemaš poremećaj?". Da, poremećaj, ne bolest - homoseksualizam nije bolest ali je poremećaj u nivou kleptomanije ili alkoholizma (i alkohol ima "izam", ne nazivamo ga alkoholnost) i ne treba ga promovisati medju decom kao nešto zdravo i gotovo poželjno. Kada sam shvatio da nemam poremećaj? Otkud znam, skoro svakog dana otkrijem da nemam poneki, kako saznajem za različite stvari kojima se ljudi opterećuju. Mora da neki i imam, sigurno da imam, ali izgleda da su društveno prihvatljiviji nego ovaj.

Јабучило

pre 3 godine

Ово је озбиљна замена теза. Стандардан вид сексуалног понашања људске врсте је склоност ка супротном полу. Зато је питање "када сте схватили да сте стрејт" прилично неосновано, јер се у људској врсти то подразумева. Другачије склоности су одступање од стандарда.

Brutus

pre 3 godine

Deca ciji roditelji duvane, su 90% buduci pusaci.

Skim si - takav si.
(Komsa sa prvog, 27. februar 2021 09:28)

Moji roditelji nepušači, brat i ja ne gasimo. Kod žene ista stvar, a i kod ogromne većine drugih, pre će biti da je obrnuto..

tara

pre 3 godine

Dragi Nemanja, čestitka na tekstu i na odlučnosti i hrabrosti da ga objavite.

Moja priča uobičajena, sa nepunih 11 godina (ma i datum znam kad me bocnula Amorova strelica,15 juni 1979) sam se zaljubila u dečaka 2 godine starijeg, 10 cm nižeg, nikakav poseban dasa, ali meni se noge otsecale naredne 2 godine kad bismo se sreli

Moja ćerka je sad 11 i ima simpatiju, dečak lepog osmeha, vragolan, poklonio joj narukvicu sa pola srca, a on ima drugu sa drugom polovinom srca.

E, sad, moj muž, inače opasan šarmer, kaže polu u šali, ali bog'me i polu ozbiljno, da bi on radije da nam je ćerka gay. Pretpostavljam da dobro pamti šta je on radio sa tuđim ćerkama pa ga frka da njegova ne naleti na sličnoga ;-)

Meni je drago što ona nije gay. Ne zato što sam homofobična, apsolutno ne, nego što iz vlastitog iskustva znam, da će joj biti lakše da preboli nesrećnu/e ljubav/i, i da bude spremna na novu i onu pravu (sa njenim "opasnim šarmerom"), nego da prima čitavog života uvrede i podnosi prezir od onih koji nisu ni pola ličnosti nego što je ona.

Smuleco

pre 3 godine

Dete već sa oko 12 godina, postaje svesno svoje seksualnosti, i vrlo dobro shvata da li je hetero, homo ili biseksualno. Ne treba od dece u tom uzrastu praviti debile, i tvtditi da ne znaju da procene svoje seksualno opredeljenje. Znaju deca nepogrešivo, zapamtite , ko im se i ZAŠTO sviđa.

Бабинџем

pre 3 godine

Нисам никад схватио, то није ни нешто о чему сам размишљао. Све је било поптуно у складу с природом, без багова у хормонима или глави.

Englez

pre 3 godine

Kada sam sa 10 godina odlepila za Drezikom u Nestasnim godinama. 😊
(Mina, 27. februar 2021 08:54)

Ha, i ja sam tad shvatio da sam gej

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

Shvatio sam da sam strejt oko 11-e godine, pre toga nisam ni razmišljao o tome i tim stvarima... verovatno danas deca ranije sazrevaju, šta ja znam... al moje društvo i ja nismo ni primećivali devojčice do tog nekog šestog razreda... ok možda neki jesu, ali kažem najbitnije je bilo da izađeš napolje i da se igraš.

Милан

pre 3 godine

Баш ми вас је жао. Сигурно је врло тешко бранити неодбрањиво, нешто што је погрешно из сваког угла из којег се гледа. (Милан, 27. februar 2021 08:54)
Ali i pored vaše zlobe, i mržnje (radi u 4 zida šta god hoćeš) mi i dalje postojimo i postojaćemo, potpuno ispravni, normalni, obični, iz svakog ugla, dobri ljudi.
(Gay, 27. februar 2021
Мислио сам да будем кратак, али чини ми се да то није могуће јер сте, случајно или намерно, изврнули моје речи. Прво, нигде нисам поменуо "4 зида". Тај ислизани израз не користим, као ни "паметноме доста". Друго, не осуђујем ја хомосексуалце, већ хомосексуалност као понашање које је погрешно из сваког угла: биолошког, медицинског, религијског...на сличан начин гледам и на алкохоличаре и наркомане. Могу бити и добри и лоши људи, као и они који нису ни алкохоличари ни наркомани, али њихове навике су штетне прво по њих, по њихове породице па и по ширу околину и друштво у целини. Давно је речено: све нам је допуштено, али нам није све на корист.
И на крају да вас питам, где сте у мојем коментару тачно уочили злобу и мржњу?
Све најбоље добри човече.

XXL

pre 3 godine

Bolje je da je dotična uzela knjige u ruke nije sramota kao i da se malo kod struke informisala, a ne sama donosila zakljičke naučila bi kada se otkriva sexualnost pa se ne bi iznenadila na reči kćerkine kada joj je otkrila da je gej. Ali pobertet sigurno nije taj period. Medicina, psihologija ... su dale neke odgovore, a za ostalo potrebno je i malo istražiti ali ne baš sve na internetu ...

Uros

pre 3 godine

U zabavistu i do 5tog razgreda sam imao zenske simpatije...gubio glavu za njima, uvek sam crveneo pored njih... I onda tamo posle 5tog su poceli da mi se svidjaju decaci, i to ne decaci mog uzrasta, vec tipa 10 god stariji, i to se desilo posle “iskustva” sa nekim starijim deckom na koji sam licno pristao! Mislio sam da nesto nije u redu sa mnom... Posle mnogo terapija i zavrsenog faxa, odselio sam se iz Srbije da bih mogao da budem to sto jesam (sto ni dan danas ne znam, zavisi od dana i na koju nogu ustanem)
Danas se izjasnjavam kao gay, ali imam povremene susrete i sa devojkama i 35 mi je godina.
Ni na nebu, ni na zemlji...

bla

pre 3 godine

Interesantno je da ovo potencira Holivud, dok normalni ljudi ostaju normalni bilo da su strejt ili gej. Pustite decu na miru. Platite za sebe psihologe i psihijatre.
(Pera Realno, 27. februar 2021 08:26)

deca su im uvek meta, posto vas ne mogu manipulisu. seksualizacija dece bi trebalo da bude zakonom zabranjena. veliko zlo se sprema

Nadoljub

pre 3 godine

To nije bolest, kako neki kažu, to je pokvarenost, nastranost kao posledica grešne ljudske prirode sa kojom se čovek radja. Neko je više sklon jednom grehu, neko drugom. Bludnost i homoseksualnost su najteži oblici greha, jer takvi greše svom telu. Svaka civilizacija u istoriji pred propast imala je porast broja homoseksualaca. Obraćenjem čovek prima Božiju silu protiv grešne naravi i primer za to je odredjeni broj homoseksualaca koji su, obrativši se, oslobodjeni ropstva tom grehu i osnovali su normalnu porodicu. Ostali su nastavili u grehu. Ne osudjujem nikoga, ali da, ima prirodno i ima neprirodno, pokvareno, što neko, dole, reče perverzno. Perverzija je grešno zastranjenje od prirodnosti, logike, svrhe. Zašto o svakoj drugoj stvari govorimo o normalnom, prirodnom, a u ovoj se propagira drugačije? Jer se grešno bezakonje, danas, umnožava, ali, treba razumeti da sve postoji sa nekom logičnom svrhom. Oko služi za gledanje, uvo za slušanje. Ruka ima drugačiju funkciju od noge. Šta bismo rekli za čoveka koji pokušava da po ceo dan hoda na rakama umesto nogu? Da li je to u prirodno? Protivprirodno ponašanje ima svoje psihofizičke posledice. Greh je neprijatelj čoveku, ne samo ovaj, nego svaka vrsta greha.

Dashko Zelenovic

pre 3 godine

Shvatio sam da sam strejt posle nekoliko homoseksualnih veza. Od ranih godina sam pratio zapadne medije i umislio sa sam nesto drugo. Noebican, jedinstven i drugaciji od svih. To je bilo kul i moderno. Onda sam u svojoj 25 godini sreo jednu predivnu pravoslavnu srpsku devojku. Moj lazni, na medijskoj propagandi svoren identitet se urusio kao kula od karata. Postao sam pravoslavac, porodican covek i otac 3 predivna andjela. Pametnom dosta.

01

pre 3 godine

Sve više upoznajem osoba koje su bisex. Vole momci devojke al oće da probaju i "zabranjeno voće" ( ako je uopšte više i "zabranjeno "). Za devojke sam siguran da su tek one naklonjenije svom polu što je po mom mišljenju i razumljivo jer su lepše, nežnije i privlačnije od nas muškaraca.
E sad....ko ima šta kome da zabranjuje. Po mom mišljenju svako treba da proba ono što ga privlači i da obe strane uživaju, kakva god ta kombinacija bila.

Zoki

pre 3 godine

Nemanja, zašto bi se devojčica homoseksualne orjentacije oslovljavala sa “they” (oni)? Seksualnost je samo jedan segment naše ličnosti, previše se insistira na tome i deca se zaluđuju. Moja kćerka ima 13, njena drugarica iz razreda je za 2 godine promenila nekoliko seksualnih orjentacija i trenutno je aromantic. Druga nije sigurna da li je bi ili pan - ili ipak samo L. Pustite decu da im se hormoni smire, pa neka onda budu šta hoće.

Gay

pre 3 godine

Баш ми вас је жао. Сигурно је врло тешко бранити неодбрањиво, нешто што је погрешно из сваког угла из којег се гледа. (Милан, 27. februar 2021 08:54)
Ali i pored vaše zlobe, i mržnje (radi u 4 zida šta god hoćeš) mi i dalje postojimo i postojaćemo, potpuno ispravni, normalni, obični, iz svakog ugla, dobri ljudi.

Travis Bickle

pre 3 godine

Dragi moj homoseksualcu. Homoseksualnost je društveno prihvatljiva stvar, ili tome treba težiti. Ipak u krajnjoj kosekvenci klatno društvenog očekivanja može ići i u drugom pravcu. Naime, dete može verovati da je gej jer je to društveno prihvatljivija pozicija a ne zato što se tako zaista oseća. Dakle, kada pišeš moj dragi homoseksualče sa više moralne pozicije moraš poći od pretpostavke da društveni pritisak može biti promenljiva kategorija, kao i da mikro društveni pritisak manjeg okruženja, npr. vršnjaci ili holivud bubble takođe proizvodi specifične socijalne kontekste i očekivanja od deteta koja se mogu kositi sa stvarnom seksualnom orjentacijom deteta. Drugim rečima, možda keva u ovom slučaju smara devojčicu svojim očekivanjem da je homoseksualne orijentacije. Perhaps, we don't know.

Милутин

pre 3 godine

Ја сам стрејт и то сам скапирао негде у 3-4 разреду. Заљубио се у једну девојчицу, она није у мене, мене то болело, ја је пољубио у косу, она ме ударила, причао са друговима о њој итд. После ње се заљубио у другу, итд. Дакле привлачност а да је се сећам и да је трајала и да није била јер је тетка рекла тако већ да сам сам осетио то и пожелео је почела када сам имао 10-11 година и тога се сећам јасно. Могу да кажем из ове перспективе, одраслог човека, да је то време када сам схватио да сам стрејт само што у то време нисам уопште знао шта је геј а шта стрејт и шта се око мене дешава. О сексуалности се у породици није ни причало, отац је константно био одсутан ратујући а мајка радећи тако да заправо са њима нисам причао ни о чему а по најмања о сексуалности. Остали чланови породице су живели далеко од нас тако да нисам ни имао контакт са њима. Код мене је сексуалност дошла природним путем колико је то могуће без мешања ближњих и наметања стандарда.

Borovnik

pre 3 godine

U najranijem detinjstvu sam shvatio da sam gej. Igrali smo se igre stolice gde je neko stolica koja moze da se izmakne ali i ne mora. Kada bi mi dečak seo u krilo, nisam imao želju da se izmaknem. I kad me je komšija nosio na krkače osećao sam prijatnost. Sve je to bilo pre moje 10. godine. Tako je i ostalo. U devojčice sam se zaljubljivao ako su bile uspešne. Najbolje učenice u razredu i slično ali ničeg tu seksualnog nije bilo. Samo divljenje i eventualno zagrljaj. Nikakva potreba za vecom bliskoscu od toga dok su muškarci bili uvek ko i danas nešto posebno.

ПоследњиСрбијанац

pre 3 godine

Десет година је и више него довољно. Први школски маратон и рој Титових пионира који ме стрељаљу очима као очигледног фаворита. Мојих седам година изгледа као десет у односу на њихових седам. Фатална мала Кристина ме опчинила својим коврџавим кикицама и зато ме украдени пољубац у образ бацио у инстант имитацију семафора.

Goran

pre 3 godine

Ja sam strejt i još od zabavišta su mi se dopadale devojčice. Nemam ništa protiv LGBT, neka svako u životu radi šta oseća i šta želi. Ne možemo mi njima pričati da je to pogrešno jer nije stvar izbora nego je urođeno ili na neki način stečeno. Tu ljudi su takvi, ali u čemu je problem? Znam ih dosta, uglavnom ne znaju da ja znam i ponašam se kao da ne znam. Službeno ih dosta srećem. Lepo sarađujemo, družimo se, nikakav problem. Ova priča o rađanju dece i beloj kugi, pa možda je ti prirodan način da se smanji populacija na prenaselejnoj planeti bez rata.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Kada sam sa 10 godina odlepila za Drezikom u Nestasnim godinama. ?
(Mina, 27. februar 2021 08:54)
A ja za Anitom.Mada mi je Keli iz B.Hilsa ljubav ne prezaljena.

Komsa sa prvog

pre 3 godine

Ako detetu od malena dajete npr da jede jabuke cesto, onda dete vise voli jabuke i kada poraste.

Ako dete odraste okruzeno npr gej pricama, gleda gej parove itd, onda ce vrlo lako i ono biti gej.

Imam 3 dece i svi su u vezama sa suprutnim polom. Verovatno su suprugu u mene gledali kako se ponasamo i prijatelji su nam isti kao mi, pa su verovatno u tim mladalackim nezgodnim godinama izabrali put iz vaspitanja.

Deca ciji roditelji duvane, su 90% buduci pusaci.

Skim si - takav si.

Lola

pre 3 godine

S nepune 22.
I naravno da moja situacija nije uobičajena, ali ne verujem ni da sam jedina. Zato nemojte molim Vas ni s generalizacijama da je seksualnost definisana u pretpubertetu - nije uvek. A nije uvek ni definisana, nepromenljiva konstanta.

Outsider pravi

pre 3 godine

Kada sam imao 7, ujak mi se oženio a ujna je bila, pa malo je reći zgodna. Da ne nabrajam zaljubljivanja iz vrtića, ovo mi je ipak konkretnije :)

Ja

pre 3 godine

Ovo je naravno seksualizacija dece, koha bi trebalo da bude kaznjiva po zakonu, jer ovo je prikriveno zagovaranje pedofilije. Svi smo se mi zaljubljivali sa deset godina, ranije ili kasnije, ali niko nije ni pomisljao na seks, niti je znao sta je seks, niti imao seksulne zelje i seksualne misli, jos manje smo znali i mislili o pojmovma homo i hetero. To sto drca danas eazmisljaju po rim sablonina, samo pokazuje koliko su im sistemski nametnuti ibrasci misljenja i artikulacije misljenja, koji za decu u tim godinama uopste nisu prirodni, ni spontani. To su podmukle, zle i potpuno neistinite konstrukcije, uperene ka tome da izbrisu razliku izmedju dece i odraslih.

Boka

pre 3 godine

Ne znam kad sam shvatio da sam strejt, ali znam da sam se prvi put zapitao oko svog izbora kad sam video Evu Ras kako igra čardaš na stolu u Porodičnom blagu.

mladen

pre 3 godine

Mozemo da pricamo oko toga da li neko oseti da ga privlaci odredjena vrsta seksualnosti ili ne vec u tim godinama ali molim vas, manite me gluposti sa zamenicom "oni". Po tome se vidi da je dete folirant.

Pera Realno

pre 3 godine

Interesantno je da ovo potencira Holivud, dok normalni ljudi ostaju normalni bilo da su strejt ili gej. Pustite decu na miru. Platite za sebe psihologe i psihijatre.

Фактор мира стабилности

pre 3 godine

Хомосексуалност је обична сексуална перверзија, а деца не могу бити перверзна.

Vladan

pre 3 godine

Americke budalastine ali ja moram da podelim nesto

Imao sam 5 ili 6 godina.
Slucajno sam u novinama video sliku Jelene Karleuse i njenih grudi.
Tada nisam znao ko je, samo sam u grudi gledao.

Kakav je to utisak na mene ostavilo mmmmmmmm.

555

pre 3 godine

Sjajan tekst. Cak i ja kao gej se zapitam kad sam ustvari shvatio a kada priznao sebi. Ako sada retrospektivno pogledam... kao jako mlad sam se vec drugacije igrao, sa 10-11 god bio zainteresovan za decake i skapirao da sam “drugaciji”, sa 13 definitvno skapirao gej (selsualnu) stranu, ali tek sa 20 priznao sebi da sam gej (a ne biseksualan zbog velikog broja devojaka). Sa 26 priznao i ostalima i zadnjih par godina bas naucio da uzivam u svom zivotu i onome kakav jesam a ne kakvim drugi ocekuju od mene da budem. Drugim recima - srecan.

Mare

pre 3 godine

Sjećam se kada je moj drugar kod svog sina koji je tada imao 11-12 godina, na njegovom laptopu otkrio skriveni folder pun pornića.
Bacio je pogled na te porniće i kratko prokomentarisao:
- Uh dobro je, krenuo je na pravu stranu!

mile

pre 3 godine

Ja sam se prvi put zaljubio u devojcicu u osnovnoj skoli sa 7-8 godina. Tada nisam ni znao sta znace termini heterosekusalan ili homoseksualan. Znao sam samo da me privlace devojcice zbog kojih pocrvenim u obrazima i ukocim se kada mi pridju ili im pridjem.

Милан

pre 3 godine

Баш ми вас је жао. Сигурно је врло тешко бранити неодбрањиво, нешто што је погрешно из сваког угла из којег се гледа.

Boka

pre 3 godine

Ne znam kad sam shvatio da sam strejt, ali znam da sam se prvi put zapitao oko svog izbora kad sam video Evu Ras kako igra čardaš na stolu u Porodičnom blagu.

mile

pre 3 godine

Ja sam se prvi put zaljubio u devojcicu u osnovnoj skoli sa 7-8 godina. Tada nisam ni znao sta znace termini heterosekusalan ili homoseksualan. Znao sam samo da me privlace devojcice zbog kojih pocrvenim u obrazima i ukocim se kada mi pridju ili im pridjem.

Pera Realno

pre 3 godine

Interesantno je da ovo potencira Holivud, dok normalni ljudi ostaju normalni bilo da su strejt ili gej. Pustite decu na miru. Platite za sebe psihologe i psihijatre.

Mare

pre 3 godine

Sjećam se kada je moj drugar kod svog sina koji je tada imao 11-12 godina, na njegovom laptopu otkrio skriveni folder pun pornića.
Bacio je pogled na te porniće i kratko prokomentarisao:
- Uh dobro je, krenuo je na pravu stranu!

mladen

pre 3 godine

Mozemo da pricamo oko toga da li neko oseti da ga privlaci odredjena vrsta seksualnosti ili ne vec u tim godinama ali molim vas, manite me gluposti sa zamenicom "oni". Po tome se vidi da je dete folirant.

555

pre 3 godine

Sjajan tekst. Cak i ja kao gej se zapitam kad sam ustvari shvatio a kada priznao sebi. Ako sada retrospektivno pogledam... kao jako mlad sam se vec drugacije igrao, sa 10-11 god bio zainteresovan za decake i skapirao da sam “drugaciji”, sa 13 definitvno skapirao gej (selsualnu) stranu, ali tek sa 20 priznao sebi da sam gej (a ne biseksualan zbog velikog broja devojaka). Sa 26 priznao i ostalima i zadnjih par godina bas naucio da uzivam u svom zivotu i onome kakav jesam a ne kakvim drugi ocekuju od mene da budem. Drugim recima - srecan.

Vladan

pre 3 godine

Americke budalastine ali ja moram da podelim nesto

Imao sam 5 ili 6 godina.
Slucajno sam u novinama video sliku Jelene Karleuse i njenih grudi.
Tada nisam znao ko je, samo sam u grudi gledao.

Kakav je to utisak na mene ostavilo mmmmmmmm.

Милан

pre 3 godine

Баш ми вас је жао. Сигурно је врло тешко бранити неодбрањиво, нешто што је погрешно из сваког угла из којег се гледа.

Lola

pre 3 godine

S nepune 22.
I naravno da moja situacija nije uobičajena, ali ne verujem ni da sam jedina. Zato nemojte molim Vas ni s generalizacijama da je seksualnost definisana u pretpubertetu - nije uvek. A nije uvek ni definisana, nepromenljiva konstanta.

Фактор мира стабилности

pre 3 godine

Хомосексуалност је обична сексуална перверзија, а деца не могу бити перверзна.

Goran

pre 3 godine

Ja sam strejt i još od zabavišta su mi se dopadale devojčice. Nemam ništa protiv LGBT, neka svako u životu radi šta oseća i šta želi. Ne možemo mi njima pričati da je to pogrešno jer nije stvar izbora nego je urođeno ili na neki način stečeno. Tu ljudi su takvi, ali u čemu je problem? Znam ih dosta, uglavnom ne znaju da ja znam i ponašam se kao da ne znam. Službeno ih dosta srećem. Lepo sarađujemo, družimo se, nikakav problem. Ova priča o rađanju dece i beloj kugi, pa možda je ti prirodan način da se smanji populacija na prenaselejnoj planeti bez rata.

Ja

pre 3 godine

Ovo je naravno seksualizacija dece, koha bi trebalo da bude kaznjiva po zakonu, jer ovo je prikriveno zagovaranje pedofilije. Svi smo se mi zaljubljivali sa deset godina, ranije ili kasnije, ali niko nije ni pomisljao na seks, niti je znao sta je seks, niti imao seksulne zelje i seksualne misli, jos manje smo znali i mislili o pojmovma homo i hetero. To sto drca danas eazmisljaju po rim sablonina, samo pokazuje koliko su im sistemski nametnuti ibrasci misljenja i artikulacije misljenja, koji za decu u tim godinama uopste nisu prirodni, ni spontani. To su podmukle, zle i potpuno neistinite konstrukcije, uperene ka tome da izbrisu razliku izmedju dece i odraslih.

Borovnik

pre 3 godine

U najranijem detinjstvu sam shvatio da sam gej. Igrali smo se igre stolice gde je neko stolica koja moze da se izmakne ali i ne mora. Kada bi mi dečak seo u krilo, nisam imao želju da se izmaknem. I kad me je komšija nosio na krkače osećao sam prijatnost. Sve je to bilo pre moje 10. godine. Tako je i ostalo. U devojčice sam se zaljubljivao ako su bile uspešne. Najbolje učenice u razredu i slično ali ničeg tu seksualnog nije bilo. Samo divljenje i eventualno zagrljaj. Nikakva potreba za vecom bliskoscu od toga dok su muškarci bili uvek ko i danas nešto posebno.

Gay

pre 3 godine

Баш ми вас је жао. Сигурно је врло тешко бранити неодбрањиво, нешто што је погрешно из сваког угла из којег се гледа. (Милан, 27. februar 2021 08:54)
Ali i pored vaše zlobe, i mržnje (radi u 4 zida šta god hoćeš) mi i dalje postojimo i postojaćemo, potpuno ispravni, normalni, obični, iz svakog ugla, dobri ljudi.

Zoki

pre 3 godine

Nemanja, zašto bi se devojčica homoseksualne orjentacije oslovljavala sa “they” (oni)? Seksualnost je samo jedan segment naše ličnosti, previše se insistira na tome i deca se zaluđuju. Moja kćerka ima 13, njena drugarica iz razreda je za 2 godine promenila nekoliko seksualnih orjentacija i trenutno je aromantic. Druga nije sigurna da li je bi ili pan - ili ipak samo L. Pustite decu da im se hormoni smire, pa neka onda budu šta hoće.

Милутин

pre 3 godine

Ја сам стрејт и то сам скапирао негде у 3-4 разреду. Заљубио се у једну девојчицу, она није у мене, мене то болело, ја је пољубио у косу, она ме ударила, причао са друговима о њој итд. После ње се заљубио у другу, итд. Дакле привлачност а да је се сећам и да је трајала и да није била јер је тетка рекла тако већ да сам сам осетио то и пожелео је почела када сам имао 10-11 година и тога се сећам јасно. Могу да кажем из ове перспективе, одраслог човека, да је то време када сам схватио да сам стрејт само што у то време нисам уопште знао шта је геј а шта стрејт и шта се око мене дешава. О сексуалности се у породици није ни причало, отац је константно био одсутан ратујући а мајка радећи тако да заправо са њима нисам причао ни о чему а по најмања о сексуалности. Остали чланови породице су живели далеко од нас тако да нисам ни имао контакт са њима. Код мене је сексуалност дошла природним путем колико је то могуће без мешања ближњих и наметања стандарда.

Смрда

pre 3 godine

Константно убеђивање да је хомосексуалност нормална, да је прихватимо, подржимо! Не! Није нормална, нећемо да је прихватимо и подржимо! Ако нешто постоји, не значи да је добро. Хомосексуалност је поремећај, јер да није, људска врста не би постојала. Природа се поиграла, често има слепих улица у еволуцији, зато и немају потомство. Доста више тог набијања на нос великој већини како је примитивна, како се све то љубав. Већина мисли, али не каже, да то није нормално. Будите шта хоћете, нико вам не брани и не убеђујте друге. Где су параде, текстови, филмови, књиге, рекламе, вести о хетеросексуалности? Да ли хомосексуалце бомбардују сваки дан да прихвате хетеросексуалце? Доста бре више! Нећете нас убедити!

Outsider pravi

pre 3 godine

Kada sam imao 7, ujak mi se oženio a ujna je bila, pa malo je reći zgodna. Da ne nabrajam zaljubljivanja iz vrtića, ovo mi je ipak konkretnije :)

Komsa sa prvog

pre 3 godine

Ako detetu od malena dajete npr da jede jabuke cesto, onda dete vise voli jabuke i kada poraste.

Ako dete odraste okruzeno npr gej pricama, gleda gej parove itd, onda ce vrlo lako i ono biti gej.

Imam 3 dece i svi su u vezama sa suprutnim polom. Verovatno su suprugu u mene gledali kako se ponasamo i prijatelji su nam isti kao mi, pa su verovatno u tim mladalackim nezgodnim godinama izabrali put iz vaspitanja.

Deca ciji roditelji duvane, su 90% buduci pusaci.

Skim si - takav si.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Kada sam sa 10 godina odlepila za Drezikom u Nestasnim godinama. ?
(Mina, 27. februar 2021 08:54)
A ja za Anitom.Mada mi je Keli iz B.Hilsa ljubav ne prezaljena.

01

pre 3 godine

Sve više upoznajem osoba koje su bisex. Vole momci devojke al oće da probaju i "zabranjeno voće" ( ako je uopšte više i "zabranjeno "). Za devojke sam siguran da su tek one naklonjenije svom polu što je po mom mišljenju i razumljivo jer su lepše, nežnije i privlačnije od nas muškaraca.
E sad....ko ima šta kome da zabranjuje. Po mom mišljenju svako treba da proba ono što ga privlači i da obe strane uživaju, kakva god ta kombinacija bila.

ПоследњиСрбијанац

pre 3 godine

Десет година је и више него довољно. Први школски маратон и рој Титових пионира који ме стрељаљу очима као очигледног фаворита. Мојих седам година изгледа као десет у односу на њихових седам. Фатална мала Кристина ме опчинила својим коврџавим кикицама и зато ме украдени пољубац у образ бацио у инстант имитацију семафора.

Sarkazam

pre 3 godine

Sto se mene tice moze ceo Holivud i svi koji pevaju da budu gej ili sta vec hoce. Jedino mi nije jasno zasto osecaju potrebu da to podele s nama ako nas to bas uopste ne zanima

Dearter

pre 3 godine

Komša sa prvog, da li znači da djeca čiji je otac alkoholičar da će i oni biti???Nijesi mi jasan.Ja stvarno nijesam prisustvovao nikakvim gej situacijama u porodici pa sam gej.

ja

pre 3 godine

Jedno je pitanje kada ste se prvi put zaljubili, a drugo kada ste shvatili koje ste seksualne orijentacije. Ja sam se prvi put zaljubila sa osam godina, a shvatila da sam strejt kada sam naišla na dečka s kojim sam poželela da spavam. I to negde na kraju srednje škole. Dotad nisam razmišljala o seksualnosti niti se bavila time. I imala sam drugove i drugarice koji su tada uveliko znali šta im se sviđa, bilo ih je i strejt i gej. I niko oko toga nije dizao famu niti se u toj meri eksponirao. Od par njih sam čula da su već u obdaništu znali da im se sviđa isti pol, ali su sve povezali tek u pubertetu, neki tek na fakultetu itd. Moje je mišljenje da deci ne treba nametati seksualnost u smislu šta je ok. Dovoljno je učiti ih poštovanju tuđih želja i privatnosti. Sami će već da skontaju ostalo.

tara

pre 3 godine

Dragi Nemanja, čestitka na tekstu i na odlučnosti i hrabrosti da ga objavite.

Moja priča uobičajena, sa nepunih 11 godina (ma i datum znam kad me bocnula Amorova strelica,15 juni 1979) sam se zaljubila u dečaka 2 godine starijeg, 10 cm nižeg, nikakav poseban dasa, ali meni se noge otsecale naredne 2 godine kad bismo se sreli

Moja ćerka je sad 11 i ima simpatiju, dečak lepog osmeha, vragolan, poklonio joj narukvicu sa pola srca, a on ima drugu sa drugom polovinom srca.

E, sad, moj muž, inače opasan šarmer, kaže polu u šali, ali bog'me i polu ozbiljno, da bi on radije da nam je ćerka gay. Pretpostavljam da dobro pamti šta je on radio sa tuđim ćerkama pa ga frka da njegova ne naleti na sličnoga ;-)

Meni je drago što ona nije gay. Ne zato što sam homofobična, apsolutno ne, nego što iz vlastitog iskustva znam, da će joj biti lakše da preboli nesrećnu/e ljubav/i, i da bude spremna na novu i onu pravu (sa njenim "opasnim šarmerom"), nego da prima čitavog života uvrede i podnosi prezir od onih koji nisu ni pola ličnosti nego što je ona.

Milosh-Nish

pre 3 godine

Greska u DNK i ovo nikada nece biti normalno, a drugo sa 10 godina sam samo zeleo da pikam fudbal, kakva crna seksualnost...bese neko drugo "normalno" vreme, bombe padaju a mi igramo fudbal na igralistu...

Predrag

pre 3 godine

Ne znam zašto se bela kuga lepi za LGBT populaciju kada imamo primere da LGBT osobe imaju svoju biološku decu? Imamo takve primere i u Srbiji!

Travis Bickle

pre 3 godine

Dragi moj homoseksualcu. Homoseksualnost je društveno prihvatljiva stvar, ili tome treba težiti. Ipak u krajnjoj kosekvenci klatno društvenog očekivanja može ići i u drugom pravcu. Naime, dete može verovati da je gej jer je to društveno prihvatljivija pozicija a ne zato što se tako zaista oseća. Dakle, kada pišeš moj dragi homoseksualče sa više moralne pozicije moraš poći od pretpostavke da društveni pritisak može biti promenljiva kategorija, kao i da mikro društveni pritisak manjeg okruženja, npr. vršnjaci ili holivud bubble takođe proizvodi specifične socijalne kontekste i očekivanja od deteta koja se mogu kositi sa stvarnom seksualnom orjentacijom deteta. Drugim rečima, možda keva u ovom slučaju smara devojčicu svojim očekivanjem da je homoseksualne orijentacije. Perhaps, we don't know.

Анархиста

pre 3 godine

" to je onaj trenutak kada ponosni otac "baci pet" svom sinu koji je uhvatio devojčicu za dupe u četvrtom razredu. "

Молим?

Јабучило

pre 3 godine

Ово је озбиљна замена теза. Стандардан вид сексуалног понашања људске врсте је склоност ка супротном полу. Зато је питање "када сте схватили да сте стрејт" прилично неосновано, јер се у људској врсти то подразумева. Другачије склоности су одступање од стандарда.

vlada13

pre 3 godine

Ako detetu od malena dajete npr da jede jabuke cesto, onda dete vise voli jabuke i kada poraste.

Ako dete odraste okruzeno npr gej pricama, gleda gej parove itd, onda ce vrlo lako i ono biti gej.

Imam 3 dece i svi su u vezama sa suprutnim polom. Verovatno su suprugu u mene gledali kako se ponasamo i prijatelji su nam isti kao mi, pa su verovatno u tim mladalackim nezgodnim godinama izabrali put iz vaspitanja.

Deca ciji roditelji duvane, su 90% buduci pusaci.

Skim si - takav si.
(Komsa sa prvog, 27. februar 2021 09:28)


ne mogu sa verujem da odrastao, ozbiljan covek, sa troje dece, napise ovakvu glupost...

pa po toj logici ne bi postojali gej ljudi, jer je njih morao napraviti neko ko je strejt...sto znaci da bi oni gledali strejt ljude i sami bili strejt...

samo se nadam da svoju decu niste zatrovali ovakvim, u najmanju ruku, nepromisljenim izjavama !

Smuleco

pre 3 godine

Dete već sa oko 12 godina, postaje svesno svoje seksualnosti, i vrlo dobro shvata da li je hetero, homo ili biseksualno. Ne treba od dece u tom uzrastu praviti debile, i tvtditi da ne znaju da procene svoje seksualno opredeljenje. Znaju deca nepogrešivo, zapamtite , ko im se i ZAŠTO sviđa.

salgar

pre 3 godine

Ovo je naravno seksualizacija dece, koha bi trebalo da bude kaznjiva po zakonu, jer ovo je prikriveno zagovaranje pedofilije. Svi smo se mi zaljubljivali sa deset godina, ranije ili kasnije, ali niko nije ni pomisljao na seks, niti je znao sta je seks, niti imao seksulne zelje i seksualne misli, jos manje smo znali i mislili o pojmovma homo i hetero. To sto drca danas eazmisljaju po rim sablonina, samo pokazuje koliko su im sistemski nametnuti ibrasci misljenja i artikulacije misljenja, koji za decu u tim godinama uopste nisu prirodni, ni spontani. To su podmukle, zle i potpuno neistinite konstrukcije, uperene ka tome da izbrisu razliku izmedju dece i odraslih.
(Ja, 27. februar 2021 09:23)
u centar, sve tacno ovo je samo pocetak.

Abe

pre 3 godine

Ja sam se prvo zaljubljivao u mamine lutke, pre vrtica, u vrticu sam se bio zaljubio u dve devojcice, a izasao iz vrtica sa trecom kao devojkom :) koja mi je to i bila sve do 4. razreda jer smo ziveli jedno pored drugog, posle da vam ne pricam. U svakom slucaju bio sam zainteresovan od najmladjih dana. Sad gledam mog sina koji ima 7,vidim da mu se svidjaju devojcice i imao je vec par simpatija u vrticu. Znaju deca vec ponesto o svemu tome vec sa 3-4 godine al da li mi treba tu nesto da im namecemo il forsiramo, ne.

roki

pre 3 godine

79 sam godište.Kad sam imao 5-6 god počeo sam već da se zaljubljujem u devojčice.I čini mi se da smo svi muški iz razdreda i okoline bili strejt.Niko nije bio drugačiji.Svako je imao neku simpatiju. Ali ovi današnji tinejdžeri,sve je više gejeva medju njima, i ko zna zašto i šta to utiče na njihove hormone.Izgleda kao da postoji nešto čime nam se truju deca.

Dashko Zelenovic

pre 3 godine

Shvatio sam da sam strejt posle nekoliko homoseksualnih veza. Od ranih godina sam pratio zapadne medije i umislio sa sam nesto drugo. Noebican, jedinstven i drugaciji od svih. To je bilo kul i moderno. Onda sam u svojoj 25 godini sreo jednu predivnu pravoslavnu srpsku devojku. Moj lazni, na medijskoj propagandi svoren identitet se urusio kao kula od karata. Postao sam pravoslavac, porodican covek i otac 3 predivna andjela. Pametnom dosta.

bla

pre 3 godine

Interesantno je da ovo potencira Holivud, dok normalni ljudi ostaju normalni bilo da su strejt ili gej. Pustite decu na miru. Platite za sebe psihologe i psihijatre.
(Pera Realno, 27. februar 2021 08:26)

deca su im uvek meta, posto vas ne mogu manipulisu. seksualizacija dece bi trebalo da bude zakonom zabranjena. veliko zlo se sprema

Милан

pre 3 godine

Баш ми вас је жао. Сигурно је врло тешко бранити неодбрањиво, нешто што је погрешно из сваког угла из којег се гледа. (Милан, 27. februar 2021 08:54)
Ali i pored vaše zlobe, i mržnje (radi u 4 zida šta god hoćeš) mi i dalje postojimo i postojaćemo, potpuno ispravni, normalni, obični, iz svakog ugla, dobri ljudi.
(Gay, 27. februar 2021
Мислио сам да будем кратак, али чини ми се да то није могуће јер сте, случајно или намерно, изврнули моје речи. Прво, нигде нисам поменуо "4 зида". Тај ислизани израз не користим, као ни "паметноме доста". Друго, не осуђујем ја хомосексуалце, већ хомосексуалност као понашање које је погрешно из сваког угла: биолошког, медицинског, религијског...на сличан начин гледам и на алкохоличаре и наркомане. Могу бити и добри и лоши људи, као и они који нису ни алкохоличари ни наркомани, али њихове навике су штетне прво по њих, по њихове породице па и по ширу околину и друштво у целини. Давно је речено: све нам је допуштено, али нам није све на корист.
И на крају да вас питам, где сте у мојем коментару тачно уочили злобу и мржњу?
Све најбоље добри човече.

cojle manojle

pre 3 godine

Ovo je kao da pitate "kada si shvatio da nemaš poremećaj?". Da, poremećaj, ne bolest - homoseksualizam nije bolest ali je poremećaj u nivou kleptomanije ili alkoholizma (i alkohol ima "izam", ne nazivamo ga alkoholnost) i ne treba ga promovisati medju decom kao nešto zdravo i gotovo poželjno. Kada sam shvatio da nemam poremećaj? Otkud znam, skoro svakog dana otkrijem da nemam poneki, kako saznajem za različite stvari kojima se ljudi opterećuju. Mora da neki i imam, sigurno da imam, ali izgleda da su društveno prihvatljiviji nego ovaj.

Урке

pre 3 godine

Стрејт продужава људски род, то је природно и нормално изопачењаци једни. Још ће наметнути да је и сексуалност некакав конструкт, као да не служи превасходно за креацију новог бића, господе боже.

Uros

pre 3 godine

U zabavistu i do 5tog razgreda sam imao zenske simpatije...gubio glavu za njima, uvek sam crveneo pored njih... I onda tamo posle 5tog su poceli da mi se svidjaju decaci, i to ne decaci mog uzrasta, vec tipa 10 god stariji, i to se desilo posle “iskustva” sa nekim starijim deckom na koji sam licno pristao! Mislio sam da nesto nije u redu sa mnom... Posle mnogo terapija i zavrsenog faxa, odselio sam se iz Srbije da bih mogao da budem to sto jesam (sto ni dan danas ne znam, zavisi od dana i na koju nogu ustanem)
Danas se izjasnjavam kao gay, ali imam povremene susrete i sa devojkama i 35 mi je godina.
Ni na nebu, ni na zemlji...

Јабучило

pre 3 godine

Хајде да се позабавимо речју стрејт (streight). На енглеском то значи право, равно, чисто, отворено. Шта је онда супротно томе?

Ja

pre 3 godine

Borovnik

Evo, Vi i Vas komentar ste zivi primer da postoji enormna razlika izmedju gej i hetero i nije to samo stvar s kim ti lezes u krevet, nego vulgarizacija i seksualizacija svega, koja je kod vas sveprisutna. Ne zna se sta je gora opcija: da ste izmislili ovo sto ste pisali , ili da je tacno to sto ste napisali i da ste stvarno, jos od malih nogu, bili toliko vulgarni i seksualno optereceni. Sve u svemu, nesto krajnje odvratno, sto vise nema nikakve veze sa zaljubljivanjem, nego sa nekim nekontrolisanim zivotinjskim nagonom, koji cini osnovu i sustinu Vase licnosti.

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

Shvatio sam da sam strejt oko 11-e godine, pre toga nisam ni razmišljao o tome i tim stvarima... verovatno danas deca ranije sazrevaju, šta ja znam... al moje društvo i ja nismo ni primećivali devojčice do tog nekog šestog razreda... ok možda neki jesu, ali kažem najbitnije je bilo da izađeš napolje i da se igraš.

Brutus

pre 3 godine

Deca ciji roditelji duvane, su 90% buduci pusaci.

Skim si - takav si.
(Komsa sa prvog, 27. februar 2021 09:28)

Moji roditelji nepušači, brat i ja ne gasimo. Kod žene ista stvar, a i kod ogromne većine drugih, pre će biti da je obrnuto..

Бабинџем

pre 3 godine

Нисам никад схватио, то није ни нешто о чему сам размишљао. Све је било поптуно у складу с природом, без багова у хормонима или глави.

matori

pre 3 godine

u obdaništu mi se sviđala Andrea, u školi, čim sam pošao Suzana, tako da to je otprilike vreme kada skontaš da ti sviđa suprotni pol... ili ne sviđa... kako ko. inače ta Suzana je extra koka i dan danas sa 5 banki.

ivan

pre 3 godine

@(Komsa sa prvog, 27. februar 2021 09:28) Dakle ti tvrdis da se ljudi radjaju bez seksualnosti i da onda “nauce” da budu strejt/gej, a do tada su bili tabula rasa?

Englez

pre 3 godine

Kada sam sa 10 godina odlepila za Drezikom u Nestasnim godinama. 😊
(Mina, 27. februar 2021 08:54)

Ha, i ja sam tad shvatio da sam gej

Mozzart

pre 3 godine

Mislim da je vreme za objasnjenje. Covek se radja, i po genima bi trebalo da bude normalana osoba, da ga privlaci suprotan pol. Danas imamo i ove koji vole svoj pol. Ta iskrivljena slika u glavi mu je mozda i usadjena, upravo zbog toga sto se o tome previse pise. Zamisli, parada ponosa? Ponosa cega??? Bolest treba nazvati pravim imenom! Tacka! Sad, lupajte minuse.

Nadoljub

pre 3 godine

To nije bolest, kako neki kažu, to je pokvarenost, nastranost kao posledica grešne ljudske prirode sa kojom se čovek radja. Neko je više sklon jednom grehu, neko drugom. Bludnost i homoseksualnost su najteži oblici greha, jer takvi greše svom telu. Svaka civilizacija u istoriji pred propast imala je porast broja homoseksualaca. Obraćenjem čovek prima Božiju silu protiv grešne naravi i primer za to je odredjeni broj homoseksualaca koji su, obrativši se, oslobodjeni ropstva tom grehu i osnovali su normalnu porodicu. Ostali su nastavili u grehu. Ne osudjujem nikoga, ali da, ima prirodno i ima neprirodno, pokvareno, što neko, dole, reče perverzno. Perverzija je grešno zastranjenje od prirodnosti, logike, svrhe. Zašto o svakoj drugoj stvari govorimo o normalnom, prirodnom, a u ovoj se propagira drugačije? Jer se grešno bezakonje, danas, umnožava, ali, treba razumeti da sve postoji sa nekom logičnom svrhom. Oko služi za gledanje, uvo za slušanje. Ruka ima drugačiju funkciju od noge. Šta bismo rekli za čoveka koji pokušava da po ceo dan hoda na rakama umesto nogu? Da li je to u prirodno? Protivprirodno ponašanje ima svoje psihofizičke posledice. Greh je neprijatelj čoveku, ne samo ovaj, nego svaka vrsta greha.

Bdbd

pre 3 godine

Vama je valjda jasno da gej ljudi nisu sterilni, i da im apsolutno niko ne može, recimo, zabraniti da imaju hetero seks i naprave/rode dete, te da su itekako vekovima i oni produžavali vrstu? Jasno vam je, valjda, da je postojalo i mnogo civilizacija u kojima je bilo potpuno ok da se spava s kim god i nit ih je spržila kuga, niti je svet zbog toga stao? Jasno vam je valjda i da u prirodi ima i promene pola, i homoseksualnosti, i svega ostalog što i ljudima pada na pamet. Opustite se, ne moramo svi da budemo tako zadrti i tako isti.

z

pre 3 godine

Veoma rano se u tekstu generalizuje da strejt muskarci svi zele da im sinovi hvataju devojcice za pozadinu. Ja da sam to uradio ispred moga oca, ne bih se dobro proveo.

XXL

pre 3 godine

Bolje je da je dotična uzela knjige u ruke nije sramota kao i da se malo kod struke informisala, a ne sama donosila zakljičke naučila bi kada se otkriva sexualnost pa se ne bi iznenadila na reči kćerkine kada joj je otkrila da je gej. Ali pobertet sigurno nije taj period. Medicina, psihologija ... su dale neke odgovore, a za ostalo potrebno je i malo istražiti ali ne baš sve na internetu ...

Ivan ZG

pre 3 godine

Seksualna orjentacija je vidljiva od najranijih dana. Moj sin je imao valjda 3 godine kada sam bio siguran da nije peder. Jednostavno za svakom zgodnijom ženom se okrenuo kada bi se šetali po gradu.
Gledao sam emisiju BBC-a o pederima, moždanim stanicama i hormonima.
U trudnoći u drugom ili trećem mjesecu trudnoće kada majka nosi muško dijete formiraju se stanice mozga zadužene za seksualnost. Ako je majka pod stresom ne luči dovoljno testosterona i mozak se razvije kao u žene. Rekli su da pregledom mozga mogu utvrditi da li je netko peder.
Tako da nije to nikako psihičko oboljenje nego fizička karakteristika.
To su doslovno muškarci sa mozgom žene. I to nije za nikakvu osudu jer to nije nitko ni birao. Takav se rodio.

Anonimus

pre 3 godine

Odlican tekst kao i vecina komentara. Citao sam komente i trazio potvrdu svoga slucaja i nasao sam priblizni ekvivalent. Naime, zaljubljivao sam se u djevojcice toliko cesto tokom djecackog perioda, toliko da mi danas djeluje nestvarno, zaista. Cak i danas mogu “opipati” taj osjecaj kada izgaras za njom i znas da se i ti njoj dopadas. Zaljubljivanje je pocelo je sa 9-10 godina (mozda i malo ranije), a sa 11 smo se vec upoznali sa pornografskom literaturom i drugarski razmjenjivali casopise (ratne godine u BiH). Prelaz u srednju skolu je otkrio i novu moju realnost o kojoj nisam znao nista, apsolutno nista, ali sam je osjecao. Zaljubio sam se u vrsnjaka i od tada vise nikad nisam osjetio onu raniju ljubav ka djevojkama. Doduse, kasnije sam imao mnogo djevojaka, jer sam morao , u zelji da ne budem izopsten iz drustva, imali smo seksualne odnose koji su bili intenzivni, ugodni, ali se kasnije nikad nisam zaljubio u zenu, niti sam od tada osjetio ista seksualno prema zeni. Traume tokom toga perioda i danas osjecam, a uglavnom su posljedica nacina kako da izbjegnem zenu a da ne ispadnem providan. Danas sam vec vrlo miran sa svojom seksualnoscu i kada sam se povjerio najblizim ljudima (oslobodjenje koje heterosekusalci ne mogu da shvate) pokusavam da idem putem neopterecenosti.

Mozzart

pre 3 godine

@Western
Jell to znaci da i strejt osobe smeju da se poljube i drze za ruke samo u 4 zida?
(Mića, 27. februar 2021 09:24)
Ne, jer je to NORMALNO!!!

Podrška

pre 3 godine

Dragi Nemanja,

Potpuno ste bili u pravu - napisali ste jedan sjajan, odmeren, oprezan tekst utemeljen u zdravorazumskoj logici i konstruktivnoj humanosti. I opet isti primeri neznanja, predrasuda i isključivosti u nekim komentarima.

Kako je davno rekao Bernard Vilijams, a na temu nemoći promišljene reči, “What will the professor’s justification do, when they break down the door, smash his spectacles, take him away?”

Svejedno vam hvala, ima i nas čija je razmišljanja na ovu temu upravo vaš tekst izoštrio i oplemenio.

Ja

pre 3 godine

Dearter

Da, velika je verovtnoca da ce i dete biti alkoholicar i to se u vecini slucajeva i desava, posebno sto je predispozicija za bolesti zavisnosti takodje nesto sto se cesto prenosi genetski. Izuzetak su deca koja su usled alkoholizma trpela fizicko i psihicko zlostavljanje, ili su godinama gledala kako im pijani otac zlostavlja majku, takva deca ce se osecati kao zrtve i najcesce nece otici u alkoholizam.

Ja

pre 3 godine

Smuleco

Nemojte lupetati! Dete u tim godinama zna da mu se svidja odredjeni decak ili devojcica, ali dete u tim godinama ne razmislja na seksualan nacin.Ja jos cuvam stihove i pesmice koje su mi pisali decaci u tim godinama, crtali srca i poklanjali razne detinjaste sitnice. O cemu Vi pricate?

Фактор мира стабилности

pre 3 godine

Хомосексуалност је обична сексуална перверзија, а деца не могу бити перверзна.

Милан

pre 3 godine

Баш ми вас је жао. Сигурно је врло тешко бранити неодбрањиво, нешто што је погрешно из сваког угла из којег се гледа.

Komsa sa prvog

pre 3 godine

Ako detetu od malena dajete npr da jede jabuke cesto, onda dete vise voli jabuke i kada poraste.

Ako dete odraste okruzeno npr gej pricama, gleda gej parove itd, onda ce vrlo lako i ono biti gej.

Imam 3 dece i svi su u vezama sa suprutnim polom. Verovatno su suprugu u mene gledali kako se ponasamo i prijatelji su nam isti kao mi, pa su verovatno u tim mladalackim nezgodnim godinama izabrali put iz vaspitanja.

Deca ciji roditelji duvane, su 90% buduci pusaci.

Skim si - takav si.

555

pre 3 godine

Sjajan tekst. Cak i ja kao gej se zapitam kad sam ustvari shvatio a kada priznao sebi. Ako sada retrospektivno pogledam... kao jako mlad sam se vec drugacije igrao, sa 10-11 god bio zainteresovan za decake i skapirao da sam “drugaciji”, sa 13 definitvno skapirao gej (selsualnu) stranu, ali tek sa 20 priznao sebi da sam gej (a ne biseksualan zbog velikog broja devojaka). Sa 26 priznao i ostalima i zadnjih par godina bas naucio da uzivam u svom zivotu i onome kakav jesam a ne kakvim drugi ocekuju od mene da budem. Drugim recima - srecan.

Gay

pre 3 godine

Баш ми вас је жао. Сигурно је врло тешко бранити неодбрањиво, нешто што је погрешно из сваког угла из којег се гледа. (Милан, 27. februar 2021 08:54)
Ali i pored vaše zlobe, i mržnje (radi u 4 zida šta god hoćeš) mi i dalje postojimo i postojaćemo, potpuno ispravni, normalni, obični, iz svakog ugla, dobri ljudi.

Ja

pre 3 godine

Ovo je naravno seksualizacija dece, koha bi trebalo da bude kaznjiva po zakonu, jer ovo je prikriveno zagovaranje pedofilije. Svi smo se mi zaljubljivali sa deset godina, ranije ili kasnije, ali niko nije ni pomisljao na seks, niti je znao sta je seks, niti imao seksulne zelje i seksualne misli, jos manje smo znali i mislili o pojmovma homo i hetero. To sto drca danas eazmisljaju po rim sablonina, samo pokazuje koliko su im sistemski nametnuti ibrasci misljenja i artikulacije misljenja, koji za decu u tim godinama uopste nisu prirodni, ni spontani. To su podmukle, zle i potpuno neistinite konstrukcije, uperene ka tome da izbrisu razliku izmedju dece i odraslih.

Borovnik

pre 3 godine

U najranijem detinjstvu sam shvatio da sam gej. Igrali smo se igre stolice gde je neko stolica koja moze da se izmakne ali i ne mora. Kada bi mi dečak seo u krilo, nisam imao želju da se izmaknem. I kad me je komšija nosio na krkače osećao sam prijatnost. Sve je to bilo pre moje 10. godine. Tako je i ostalo. U devojčice sam se zaljubljivao ako su bile uspešne. Najbolje učenice u razredu i slično ali ničeg tu seksualnog nije bilo. Samo divljenje i eventualno zagrljaj. Nikakva potreba za vecom bliskoscu od toga dok su muškarci bili uvek ko i danas nešto posebno.

Смрда

pre 3 godine

Константно убеђивање да је хомосексуалност нормална, да је прихватимо, подржимо! Не! Није нормална, нећемо да је прихватимо и подржимо! Ако нешто постоји, не значи да је добро. Хомосексуалност је поремећај, јер да није, људска врста не би постојала. Природа се поиграла, често има слепих улица у еволуцији, зато и немају потомство. Доста више тог набијања на нос великој већини како је примитивна, како се све то љубав. Већина мисли, али не каже, да то није нормално. Будите шта хоћете, нико вам не брани и не убеђујте друге. Где су параде, текстови, филмови, књиге, рекламе, вести о хетеросексуалности? Да ли хомосексуалце бомбардују сваки дан да прихвате хетеросексуалце? Доста бре више! Нећете нас убедити!

Mare

pre 3 godine

Sjećam se kada je moj drugar kod svog sina koji je tada imao 11-12 godina, na njegovom laptopu otkrio skriveni folder pun pornića.
Bacio je pogled na te porniće i kratko prokomentarisao:
- Uh dobro je, krenuo je na pravu stranu!

Vladan

pre 3 godine

Americke budalastine ali ja moram da podelim nesto

Imao sam 5 ili 6 godina.
Slucajno sam u novinama video sliku Jelene Karleuse i njenih grudi.
Tada nisam znao ko je, samo sam u grudi gledao.

Kakav je to utisak na mene ostavilo mmmmmmmm.

Pera Realno

pre 3 godine

Interesantno je da ovo potencira Holivud, dok normalni ljudi ostaju normalni bilo da su strejt ili gej. Pustite decu na miru. Platite za sebe psihologe i psihijatre.

Lola

pre 3 godine

S nepune 22.
I naravno da moja situacija nije uobičajena, ali ne verujem ni da sam jedina. Zato nemojte molim Vas ni s generalizacijama da je seksualnost definisana u pretpubertetu - nije uvek. A nije uvek ni definisana, nepromenljiva konstanta.

01

pre 3 godine

Sve više upoznajem osoba koje su bisex. Vole momci devojke al oće da probaju i "zabranjeno voće" ( ako je uopšte više i "zabranjeno "). Za devojke sam siguran da su tek one naklonjenije svom polu što je po mom mišljenju i razumljivo jer su lepše, nežnije i privlačnije od nas muškaraca.
E sad....ko ima šta kome da zabranjuje. Po mom mišljenju svako treba da proba ono što ga privlači i da obe strane uživaju, kakva god ta kombinacija bila.

mladen

pre 3 godine

Mozemo da pricamo oko toga da li neko oseti da ga privlaci odredjena vrsta seksualnosti ili ne vec u tim godinama ali molim vas, manite me gluposti sa zamenicom "oni". Po tome se vidi da je dete folirant.

Goran

pre 3 godine

Ja sam strejt i još od zabavišta su mi se dopadale devojčice. Nemam ništa protiv LGBT, neka svako u životu radi šta oseća i šta želi. Ne možemo mi njima pričati da je to pogrešno jer nije stvar izbora nego je urođeno ili na neki način stečeno. Tu ljudi su takvi, ali u čemu je problem? Znam ih dosta, uglavnom ne znaju da ja znam i ponašam se kao da ne znam. Službeno ih dosta srećem. Lepo sarađujemo, družimo se, nikakav problem. Ova priča o rađanju dece i beloj kugi, pa možda je ti prirodan način da se smanji populacija na prenaselejnoj planeti bez rata.

Predrag

pre 3 godine

Ne znam zašto se bela kuga lepi za LGBT populaciju kada imamo primere da LGBT osobe imaju svoju biološku decu? Imamo takve primere i u Srbiji!

Урке

pre 3 godine

Стрејт продужава људски род, то је природно и нормално изопачењаци једни. Још ће наметнути да је и сексуалност некакав конструкт, као да не служи превасходно за креацију новог бића, господе боже.

roki

pre 3 godine

79 sam godište.Kad sam imao 5-6 god počeo sam već da se zaljubljujem u devojčice.I čini mi se da smo svi muški iz razdreda i okoline bili strejt.Niko nije bio drugačiji.Svako je imao neku simpatiju. Ali ovi današnji tinejdžeri,sve je više gejeva medju njima, i ko zna zašto i šta to utiče na njihove hormone.Izgleda kao da postoji nešto čime nam se truju deca.

Nadoljub

pre 3 godine

To nije bolest, kako neki kažu, to je pokvarenost, nastranost kao posledica grešne ljudske prirode sa kojom se čovek radja. Neko je više sklon jednom grehu, neko drugom. Bludnost i homoseksualnost su najteži oblici greha, jer takvi greše svom telu. Svaka civilizacija u istoriji pred propast imala je porast broja homoseksualaca. Obraćenjem čovek prima Božiju silu protiv grešne naravi i primer za to je odredjeni broj homoseksualaca koji su, obrativši se, oslobodjeni ropstva tom grehu i osnovali su normalnu porodicu. Ostali su nastavili u grehu. Ne osudjujem nikoga, ali da, ima prirodno i ima neprirodno, pokvareno, što neko, dole, reče perverzno. Perverzija je grešno zastranjenje od prirodnosti, logike, svrhe. Zašto o svakoj drugoj stvari govorimo o normalnom, prirodnom, a u ovoj se propagira drugačije? Jer se grešno bezakonje, danas, umnožava, ali, treba razumeti da sve postoji sa nekom logičnom svrhom. Oko služi za gledanje, uvo za slušanje. Ruka ima drugačiju funkciju od noge. Šta bismo rekli za čoveka koji pokušava da po ceo dan hoda na rakama umesto nogu? Da li je to u prirodno? Protivprirodno ponašanje ima svoje psihofizičke posledice. Greh je neprijatelj čoveku, ne samo ovaj, nego svaka vrsta greha.

Milosh-Nish

pre 3 godine

Greska u DNK i ovo nikada nece biti normalno, a drugo sa 10 godina sam samo zeleo da pikam fudbal, kakva crna seksualnost...bese neko drugo "normalno" vreme, bombe padaju a mi igramo fudbal na igralistu...

Милан

pre 3 godine

Баш ми вас је жао. Сигурно је врло тешко бранити неодбрањиво, нешто што је погрешно из сваког угла из којег се гледа. (Милан, 27. februar 2021 08:54)
Ali i pored vaše zlobe, i mržnje (radi u 4 zida šta god hoćeš) mi i dalje postojimo i postojaćemo, potpuno ispravni, normalni, obični, iz svakog ugla, dobri ljudi.
(Gay, 27. februar 2021
Мислио сам да будем кратак, али чини ми се да то није могуће јер сте, случајно или намерно, изврнули моје речи. Прво, нигде нисам поменуо "4 зида". Тај ислизани израз не користим, као ни "паметноме доста". Друго, не осуђујем ја хомосексуалце, већ хомосексуалност као понашање које је погрешно из сваког угла: биолошког, медицинског, религијског...на сличан начин гледам и на алкохоличаре и наркомане. Могу бити и добри и лоши људи, као и они који нису ни алкохоличари ни наркомани, али њихове навике су штетне прво по њих, по њихове породице па и по ширу околину и друштво у целини. Давно је речено: све нам је допуштено, али нам није све на корист.
И на крају да вас питам, где сте у мојем коментару тачно уочили злобу и мржњу?
Све најбоље добри човече.

Boka

pre 3 godine

Ne znam kad sam shvatio da sam strejt, ali znam da sam se prvi put zapitao oko svog izbora kad sam video Evu Ras kako igra čardaš na stolu u Porodičnom blagu.

Dashko Zelenovic

pre 3 godine

Shvatio sam da sam strejt posle nekoliko homoseksualnih veza. Od ranih godina sam pratio zapadne medije i umislio sa sam nesto drugo. Noebican, jedinstven i drugaciji od svih. To je bilo kul i moderno. Onda sam u svojoj 25 godini sreo jednu predivnu pravoslavnu srpsku devojku. Moj lazni, na medijskoj propagandi svoren identitet se urusio kao kula od karata. Postao sam pravoslavac, porodican covek i otac 3 predivna andjela. Pametnom dosta.

cojle manojle

pre 3 godine

Ovo je kao da pitate "kada si shvatio da nemaš poremećaj?". Da, poremećaj, ne bolest - homoseksualizam nije bolest ali je poremećaj u nivou kleptomanije ili alkoholizma (i alkohol ima "izam", ne nazivamo ga alkoholnost) i ne treba ga promovisati medju decom kao nešto zdravo i gotovo poželjno. Kada sam shvatio da nemam poremećaj? Otkud znam, skoro svakog dana otkrijem da nemam poneki, kako saznajem za različite stvari kojima se ljudi opterećuju. Mora da neki i imam, sigurno da imam, ali izgleda da su društveno prihvatljiviji nego ovaj.

Dearter

pre 3 godine

Komša sa prvog, da li znači da djeca čiji je otac alkoholičar da će i oni biti???Nijesi mi jasan.Ja stvarno nijesam prisustvovao nikakvim gej situacijama u porodici pa sam gej.

Ja

pre 3 godine

Borovnik

Evo, Vi i Vas komentar ste zivi primer da postoji enormna razlika izmedju gej i hetero i nije to samo stvar s kim ti lezes u krevet, nego vulgarizacija i seksualizacija svega, koja je kod vas sveprisutna. Ne zna se sta je gora opcija: da ste izmislili ovo sto ste pisali , ili da je tacno to sto ste napisali i da ste stvarno, jos od malih nogu, bili toliko vulgarni i seksualno optereceni. Sve u svemu, nesto krajnje odvratno, sto vise nema nikakve veze sa zaljubljivanjem, nego sa nekim nekontrolisanim zivotinjskim nagonom, koji cini osnovu i sustinu Vase licnosti.

Uros

pre 3 godine

U zabavistu i do 5tog razgreda sam imao zenske simpatije...gubio glavu za njima, uvek sam crveneo pored njih... I onda tamo posle 5tog su poceli da mi se svidjaju decaci, i to ne decaci mog uzrasta, vec tipa 10 god stariji, i to se desilo posle “iskustva” sa nekim starijim deckom na koji sam licno pristao! Mislio sam da nesto nije u redu sa mnom... Posle mnogo terapija i zavrsenog faxa, odselio sam se iz Srbije da bih mogao da budem to sto jesam (sto ni dan danas ne znam, zavisi od dana i na koju nogu ustanem)
Danas se izjasnjavam kao gay, ali imam povremene susrete i sa devojkama i 35 mi je godina.
Ni na nebu, ni na zemlji...

vlada13

pre 3 godine

Ako detetu od malena dajete npr da jede jabuke cesto, onda dete vise voli jabuke i kada poraste.

Ako dete odraste okruzeno npr gej pricama, gleda gej parove itd, onda ce vrlo lako i ono biti gej.

Imam 3 dece i svi su u vezama sa suprutnim polom. Verovatno su suprugu u mene gledali kako se ponasamo i prijatelji su nam isti kao mi, pa su verovatno u tim mladalackim nezgodnim godinama izabrali put iz vaspitanja.

Deca ciji roditelji duvane, su 90% buduci pusaci.

Skim si - takav si.
(Komsa sa prvog, 27. februar 2021 09:28)


ne mogu sa verujem da odrastao, ozbiljan covek, sa troje dece, napise ovakvu glupost...

pa po toj logici ne bi postojali gej ljudi, jer je njih morao napraviti neko ko je strejt...sto znaci da bi oni gledali strejt ljude i sami bili strejt...

samo se nadam da svoju decu niste zatrovali ovakvim, u najmanju ruku, nepromisljenim izjavama !

Sarkazam

pre 3 godine

Sto se mene tice moze ceo Holivud i svi koji pevaju da budu gej ili sta vec hoce. Jedino mi nije jasno zasto osecaju potrebu da to podele s nama ako nas to bas uopste ne zanima

salgar

pre 3 godine

Ovo je naravno seksualizacija dece, koha bi trebalo da bude kaznjiva po zakonu, jer ovo je prikriveno zagovaranje pedofilije. Svi smo se mi zaljubljivali sa deset godina, ranije ili kasnije, ali niko nije ni pomisljao na seks, niti je znao sta je seks, niti imao seksulne zelje i seksualne misli, jos manje smo znali i mislili o pojmovma homo i hetero. To sto drca danas eazmisljaju po rim sablonina, samo pokazuje koliko su im sistemski nametnuti ibrasci misljenja i artikulacije misljenja, koji za decu u tim godinama uopste nisu prirodni, ni spontani. To su podmukle, zle i potpuno neistinite konstrukcije, uperene ka tome da izbrisu razliku izmedju dece i odraslih.
(Ja, 27. februar 2021 09:23)
u centar, sve tacno ovo je samo pocetak.

Јабучило

pre 3 godine

Хајде да се позабавимо речју стрејт (streight). На енглеском то значи право, равно, чисто, отворено. Шта је онда супротно томе?

Zoki

pre 3 godine

Nemanja, zašto bi se devojčica homoseksualne orjentacije oslovljavala sa “they” (oni)? Seksualnost je samo jedan segment naše ličnosti, previše se insistira na tome i deca se zaluđuju. Moja kćerka ima 13, njena drugarica iz razreda je za 2 godine promenila nekoliko seksualnih orjentacija i trenutno je aromantic. Druga nije sigurna da li je bi ili pan - ili ipak samo L. Pustite decu da im se hormoni smire, pa neka onda budu šta hoće.

Јабучило

pre 3 godine

Ово је озбиљна замена теза. Стандардан вид сексуалног понашања људске врсте је склоност ка супротном полу. Зато је питање "када сте схватили да сте стрејт" прилично неосновано, јер се у људској врсти то подразумева. Другачије склоности су одступање од стандарда.

mile

pre 3 godine

Ja sam se prvi put zaljubio u devojcicu u osnovnoj skoli sa 7-8 godina. Tada nisam ni znao sta znace termini heterosekusalan ili homoseksualan. Znao sam samo da me privlace devojcice zbog kojih pocrvenim u obrazima i ukocim se kada mi pridju ili im pridjem.

bla

pre 3 godine

Interesantno je da ovo potencira Holivud, dok normalni ljudi ostaju normalni bilo da su strejt ili gej. Pustite decu na miru. Platite za sebe psihologe i psihijatre.
(Pera Realno, 27. februar 2021 08:26)

deca su im uvek meta, posto vas ne mogu manipulisu. seksualizacija dece bi trebalo da bude zakonom zabranjena. veliko zlo se sprema

Анархиста

pre 3 godine

" to je onaj trenutak kada ponosni otac "baci pet" svom sinu koji je uhvatio devojčicu za dupe u četvrtom razredu. "

Молим?

Mozzart

pre 3 godine

Mislim da je vreme za objasnjenje. Covek se radja, i po genima bi trebalo da bude normalana osoba, da ga privlaci suprotan pol. Danas imamo i ove koji vole svoj pol. Ta iskrivljena slika u glavi mu je mozda i usadjena, upravo zbog toga sto se o tome previse pise. Zamisli, parada ponosa? Ponosa cega??? Bolest treba nazvati pravim imenom! Tacka! Sad, lupajte minuse.

ПоследњиСрбијанац

pre 3 godine

Десет година је и више него довољно. Први школски маратон и рој Титових пионира који ме стрељаљу очима као очигледног фаворита. Мојих седам година изгледа као десет у односу на њихових седам. Фатална мала Кристина ме опчинила својим коврџавим кикицама и зато ме украдени пољубац у образ бацио у инстант имитацију семафора.

Бабинџем

pre 3 godine

Нисам никад схватио, то није ни нешто о чему сам размишљао. Све је било поптуно у складу с природом, без багова у хормонима или глави.

Smuleco

pre 3 godine

Dete već sa oko 12 godina, postaje svesno svoje seksualnosti, i vrlo dobro shvata da li je hetero, homo ili biseksualno. Ne treba od dece u tom uzrastu praviti debile, i tvtditi da ne znaju da procene svoje seksualno opredeljenje. Znaju deca nepogrešivo, zapamtite , ko im se i ZAŠTO sviđa.

Ja

pre 3 godine

Smuleco

Nemojte lupetati! Dete u tim godinama zna da mu se svidja odredjeni decak ili devojcica, ali dete u tim godinama ne razmislja na seksualan nacin.Ja jos cuvam stihove i pesmice koje su mi pisali decaci u tim godinama, crtali srca i poklanjali razne detinjaste sitnice. O cemu Vi pricate?

Brutus

pre 3 godine

Deca ciji roditelji duvane, su 90% buduci pusaci.

Skim si - takav si.
(Komsa sa prvog, 27. februar 2021 09:28)

Moji roditelji nepušači, brat i ja ne gasimo. Kod žene ista stvar, a i kod ogromne većine drugih, pre će biti da je obrnuto..

Travis Bickle

pre 3 godine

Dragi moj homoseksualcu. Homoseksualnost je društveno prihvatljiva stvar, ili tome treba težiti. Ipak u krajnjoj kosekvenci klatno društvenog očekivanja može ići i u drugom pravcu. Naime, dete može verovati da je gej jer je to društveno prihvatljivija pozicija a ne zato što se tako zaista oseća. Dakle, kada pišeš moj dragi homoseksualče sa više moralne pozicije moraš poći od pretpostavke da društveni pritisak može biti promenljiva kategorija, kao i da mikro društveni pritisak manjeg okruženja, npr. vršnjaci ili holivud bubble takođe proizvodi specifične socijalne kontekste i očekivanja od deteta koja se mogu kositi sa stvarnom seksualnom orjentacijom deteta. Drugim rečima, možda keva u ovom slučaju smara devojčicu svojim očekivanjem da je homoseksualne orijentacije. Perhaps, we don't know.

XXL

pre 3 godine

Bolje je da je dotična uzela knjige u ruke nije sramota kao i da se malo kod struke informisala, a ne sama donosila zakljičke naučila bi kada se otkriva sexualnost pa se ne bi iznenadila na reči kćerkine kada joj je otkrila da je gej. Ali pobertet sigurno nije taj period. Medicina, psihologija ... su dale neke odgovore, a za ostalo potrebno je i malo istražiti ali ne baš sve na internetu ...

ivan

pre 3 godine

@(Komsa sa prvog, 27. februar 2021 09:28) Dakle ti tvrdis da se ljudi radjaju bez seksualnosti i da onda “nauce” da budu strejt/gej, a do tada su bili tabula rasa?

Ivan ZG

pre 3 godine

Seksualna orjentacija je vidljiva od najranijih dana. Moj sin je imao valjda 3 godine kada sam bio siguran da nije peder. Jednostavno za svakom zgodnijom ženom se okrenuo kada bi se šetali po gradu.
Gledao sam emisiju BBC-a o pederima, moždanim stanicama i hormonima.
U trudnoći u drugom ili trećem mjesecu trudnoće kada majka nosi muško dijete formiraju se stanice mozga zadužene za seksualnost. Ako je majka pod stresom ne luči dovoljno testosterona i mozak se razvije kao u žene. Rekli su da pregledom mozga mogu utvrditi da li je netko peder.
Tako da nije to nikako psihičko oboljenje nego fizička karakteristika.
To su doslovno muškarci sa mozgom žene. I to nije za nikakvu osudu jer to nije nitko ni birao. Takav se rodio.

Outsider pravi

pre 3 godine

Kada sam imao 7, ujak mi se oženio a ujna je bila, pa malo je reći zgodna. Da ne nabrajam zaljubljivanja iz vrtića, ovo mi je ipak konkretnije :)

Englez

pre 3 godine

Kada sam sa 10 godina odlepila za Drezikom u Nestasnim godinama. 😊
(Mina, 27. februar 2021 08:54)

Ha, i ja sam tad shvatio da sam gej

matori

pre 3 godine

u obdaništu mi se sviđala Andrea, u školi, čim sam pošao Suzana, tako da to je otprilike vreme kada skontaš da ti sviđa suprotni pol... ili ne sviđa... kako ko. inače ta Suzana je extra koka i dan danas sa 5 banki.

tara

pre 3 godine

Dragi Nemanja, čestitka na tekstu i na odlučnosti i hrabrosti da ga objavite.

Moja priča uobičajena, sa nepunih 11 godina (ma i datum znam kad me bocnula Amorova strelica,15 juni 1979) sam se zaljubila u dečaka 2 godine starijeg, 10 cm nižeg, nikakav poseban dasa, ali meni se noge otsecale naredne 2 godine kad bismo se sreli

Moja ćerka je sad 11 i ima simpatiju, dečak lepog osmeha, vragolan, poklonio joj narukvicu sa pola srca, a on ima drugu sa drugom polovinom srca.

E, sad, moj muž, inače opasan šarmer, kaže polu u šali, ali bog'me i polu ozbiljno, da bi on radije da nam je ćerka gay. Pretpostavljam da dobro pamti šta je on radio sa tuđim ćerkama pa ga frka da njegova ne naleti na sličnoga ;-)

Meni je drago što ona nije gay. Ne zato što sam homofobična, apsolutno ne, nego što iz vlastitog iskustva znam, da će joj biti lakše da preboli nesrećnu/e ljubav/i, i da bude spremna na novu i onu pravu (sa njenim "opasnim šarmerom"), nego da prima čitavog života uvrede i podnosi prezir od onih koji nisu ni pola ličnosti nego što je ona.

ja

pre 3 godine

Jedno je pitanje kada ste se prvi put zaljubili, a drugo kada ste shvatili koje ste seksualne orijentacije. Ja sam se prvi put zaljubila sa osam godina, a shvatila da sam strejt kada sam naišla na dečka s kojim sam poželela da spavam. I to negde na kraju srednje škole. Dotad nisam razmišljala o seksualnosti niti se bavila time. I imala sam drugove i drugarice koji su tada uveliko znali šta im se sviđa, bilo ih je i strejt i gej. I niko oko toga nije dizao famu niti se u toj meri eksponirao. Od par njih sam čula da su već u obdaništu znali da im se sviđa isti pol, ali su sve povezali tek u pubertetu, neki tek na fakultetu itd. Moje je mišljenje da deci ne treba nametati seksualnost u smislu šta je ok. Dovoljno je učiti ih poštovanju tuđih želja i privatnosti. Sami će već da skontaju ostalo.

Милутин

pre 3 godine

Ја сам стрејт и то сам скапирао негде у 3-4 разреду. Заљубио се у једну девојчицу, она није у мене, мене то болело, ја је пољубио у косу, она ме ударила, причао са друговима о њој итд. После ње се заљубио у другу, итд. Дакле привлачност а да је се сећам и да је трајала и да није била јер је тетка рекла тако већ да сам сам осетио то и пожелео је почела када сам имао 10-11 година и тога се сећам јасно. Могу да кажем из ове перспективе, одраслог човека, да је то време када сам схватио да сам стрејт само што у то време нисам уопште знао шта је геј а шта стрејт и шта се око мене дешава. О сексуалности се у породици није ни причало, отац је константно био одсутан ратујући а мајка радећи тако да заправо са њима нисам причао ни о чему а по најмања о сексуалности. Остали чланови породице су живели далеко од нас тако да нисам ни имао контакт са њима. Код мене је сексуалност дошла природним путем колико је то могуће без мешања ближњих и наметања стандарда.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Kada sam sa 10 godina odlepila za Drezikom u Nestasnim godinama. ?
(Mina, 27. februar 2021 08:54)
A ja za Anitom.Mada mi je Keli iz B.Hilsa ljubav ne prezaljena.

Abe

pre 3 godine

Ja sam se prvo zaljubljivao u mamine lutke, pre vrtica, u vrticu sam se bio zaljubio u dve devojcice, a izasao iz vrtica sa trecom kao devojkom :) koja mi je to i bila sve do 4. razreda jer smo ziveli jedno pored drugog, posle da vam ne pricam. U svakom slucaju bio sam zainteresovan od najmladjih dana. Sad gledam mog sina koji ima 7,vidim da mu se svidjaju devojcice i imao je vec par simpatija u vrticu. Znaju deca vec ponesto o svemu tome vec sa 3-4 godine al da li mi treba tu nesto da im namecemo il forsiramo, ne.

Anonimus

pre 3 godine

Odlican tekst kao i vecina komentara. Citao sam komente i trazio potvrdu svoga slucaja i nasao sam priblizni ekvivalent. Naime, zaljubljivao sam se u djevojcice toliko cesto tokom djecackog perioda, toliko da mi danas djeluje nestvarno, zaista. Cak i danas mogu “opipati” taj osjecaj kada izgaras za njom i znas da se i ti njoj dopadas. Zaljubljivanje je pocelo je sa 9-10 godina (mozda i malo ranije), a sa 11 smo se vec upoznali sa pornografskom literaturom i drugarski razmjenjivali casopise (ratne godine u BiH). Prelaz u srednju skolu je otkrio i novu moju realnost o kojoj nisam znao nista, apsolutno nista, ali sam je osjecao. Zaljubio sam se u vrsnjaka i od tada vise nikad nisam osjetio onu raniju ljubav ka djevojkama. Doduse, kasnije sam imao mnogo djevojaka, jer sam morao , u zelji da ne budem izopsten iz drustva, imali smo seksualne odnose koji su bili intenzivni, ugodni, ali se kasnije nikad nisam zaljubio u zenu, niti sam od tada osjetio ista seksualno prema zeni. Traume tokom toga perioda i danas osjecam, a uglavnom su posljedica nacina kako da izbjegnem zenu a da ne ispadnem providan. Danas sam vec vrlo miran sa svojom seksualnoscu i kada sam se povjerio najblizim ljudima (oslobodjenje koje heterosekusalci ne mogu da shvate) pokusavam da idem putem neopterecenosti.

Bdbd

pre 3 godine

Vama je valjda jasno da gej ljudi nisu sterilni, i da im apsolutno niko ne može, recimo, zabraniti da imaju hetero seks i naprave/rode dete, te da su itekako vekovima i oni produžavali vrstu? Jasno vam je, valjda, da je postojalo i mnogo civilizacija u kojima je bilo potpuno ok da se spava s kim god i nit ih je spržila kuga, niti je svet zbog toga stao? Jasno vam je valjda i da u prirodi ima i promene pola, i homoseksualnosti, i svega ostalog što i ljudima pada na pamet. Opustite se, ne moramo svi da budemo tako zadrti i tako isti.

Ja

pre 3 godine

Dearter

Da, velika je verovtnoca da ce i dete biti alkoholicar i to se u vecini slucajeva i desava, posebno sto je predispozicija za bolesti zavisnosti takodje nesto sto se cesto prenosi genetski. Izuzetak su deca koja su usled alkoholizma trpela fizicko i psihicko zlostavljanje, ili su godinama gledala kako im pijani otac zlostavlja majku, takva deca ce se osecati kao zrtve i najcesce nece otici u alkoholizam.

z

pre 3 godine

Veoma rano se u tekstu generalizuje da strejt muskarci svi zele da im sinovi hvataju devojcice za pozadinu. Ja da sam to uradio ispred moga oca, ne bih se dobro proveo.

Mozzart

pre 3 godine

@Western
Jell to znaci da i strejt osobe smeju da se poljube i drze za ruke samo u 4 zida?
(Mića, 27. februar 2021 09:24)
Ne, jer je to NORMALNO!!!

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

Shvatio sam da sam strejt oko 11-e godine, pre toga nisam ni razmišljao o tome i tim stvarima... verovatno danas deca ranije sazrevaju, šta ja znam... al moje društvo i ja nismo ni primećivali devojčice do tog nekog šestog razreda... ok možda neki jesu, ali kažem najbitnije je bilo da izađeš napolje i da se igraš.

Podrška

pre 3 godine

Dragi Nemanja,

Potpuno ste bili u pravu - napisali ste jedan sjajan, odmeren, oprezan tekst utemeljen u zdravorazumskoj logici i konstruktivnoj humanosti. I opet isti primeri neznanja, predrasuda i isključivosti u nekim komentarima.

Kako je davno rekao Bernard Vilijams, a na temu nemoći promišljene reči, “What will the professor’s justification do, when they break down the door, smash his spectacles, take him away?”

Svejedno vam hvala, ima i nas čija je razmišljanja na ovu temu upravo vaš tekst izoštrio i oplemenio.