Petak, 02.10.2020.

15:08

Mediji: Uhapšen Rasta

Izvor: B92

Mediji: Uhapšen Rasta IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

272 Komentari

Sortiraj po:

Basta

pre 3 godine

Ja slusam i jednog i drugog. I treba ih uhapsiti obojicu ,jer krse zakon. Prvo ih poslati na lecenje, pa u zatvor.
(Sremac, 3. oktobar 2020 12:24)

Nema šta da se neko leči od upotrebe kanabisa, to je sasvim normalna stvar. Sa druge strane, ko sluša Rastu i Lukasa, njemu je lečenje definitivno potrebno.

pa>

pre 3 godine

pustice ga kao i sve "poznate". ne placaju parkinge niti kazne za prebrzu voznju neki i ubiju pa ne odu u zatvor. nego ne kapiram sto je to objavljeno radi reklame za marihuanu ili?
Jer svi znamo da za njih zakoni ne vaze nije nista novo

realno

pre 3 godine

Alkohol je u Srbiji veći problem od marihuane. kad je neko posle pušenja marihuane tukao, ženu, decu, majku, oca, dedu, babu,? nikad! Ali pijani ljudi sve to rade i plus prave saobraćajne nesreće i razne gluposti. Sa alkoholom se prave mnogo veći problemi i sebi i drugima i plus svaki treća osoba pije alkohol. Alkohol je problem br1 u Srbiji, Što je još bitno lečenje od alkohola je teže od lečenja od droge. Pitajte ove u drajzerovoj potvrdiće vam ovo. Alkohol je najgrozniji opijat i vrlo štetan za jetru, srce, mozak za sve. Alkohol treba zabraniti. Taj primitivni opijat koji ljude samo još više zaglupljuje.

kole

pre 3 godine

Znam da se za nekoliko paketica marihuane dobije minimum tri godine zatvora, pa cu bas da pratim koliko ce da rebnu ovog tipa. Ne kazem da mu zelim zatvor i cak mislim da su kazne za travu prevelike, narocito u drzavi gde su opljackane desetine milijardi evra, a niko nije ni dana dobio, ali me zanima kako se sudi javnim licnostima u odnosu na radnicku decu koja obavezno robijaju.

EU Citizen

pre 3 godine

U normalnim zemljama, dakle u većem broju evropskih država. i dosta američkih saveznih država, pod raznim statusima, negde rekreativnim (bolja, tj. manja licemerna varijanta, negde medicinskim) posedovanje manjih količina tipa nekoliko grama i/ili gajenje nekoliko biljaka za vlastite potrebe je legalno, kao i uživanje. Marihuana je, isto kao alkohol, za nešto štetna, za nešto korisna, ali slati ljude u zatvor zbog nje i praviti nekakvu famu o "opasnoj drogi" obeležje je primitvnih država sklonih fašizmu/komunizmu.

Ma ajte molim vas da se ja pitam

pre 3 godine

Dobro ljudi i ja sam ljubomoran što je on ovakav kakav je je... Anu. Meni je ona bila lepa čak i kad je bila debeljuca, onaj zarazni smeh i boja očiju 💕 Love is in the air... Ali pustite čoveka na miru. Niti je diler a komentari kao da je pao veliki bos Brano ili neki političar klase Vu Lina.

Sremac

pre 3 godine

Najjaci su ovi sto pljuju Rastu i narkomane travare a slusaju kad izadju acu lukasa i sakupljaju pare da unesu u sebe steroide za konje pomesane sa malo kokaina..
(Lodrn12, 2. oktobar 2020 22:09)

Ja slusam i jednog i drugog. I treba ih uhapsiti obojicu ,jer krse zakon. Prvo ih poslati na lecenje, pa u zatvor.

genius

pre 3 godine

Tabuizacija i kriminaliazija konzumiranja droge su mi baš glupavi.
Što se trave tiče - Legalna je u 9 američkih saveznih država i Kanadi, a dekriminalizovana u većem delu Evrope, desetak američkih država i u celoj južnoj Americi.
Sada mi, kao država u kojoj je alkoholizam deo folklora, u kojoj se puši najviše u Evropi, odlučismo da budemo karakterni kada je zdraaaavlje u pitanju i silno se "protivimo drogi" i uvodimo nultu toleranciju (u smislu svako ko konzumira drogu je narkoman).
A što se prohibicije na nivou države tiče - prohibicija je dobra samo za organizovani kriminal - više puta dokazano. Poprilično sam siguran da je zabrana proizvodnje, distribucije i konzumiranja opojnih droga samo sredstvo kontrole tržišta, a ne u cilju zaštite zdravlja ili šta već.
PS. Sklanjajte ovo nedonošče sa TV. Ovakvi su pogubniji za zdravlje, moral i psihičko stanje naroda od sve droge, alkohola, kocke, HIVa, raka, rata i otvorenih utičnica na svetu.

Mhm

pre 3 godine

Rasta se nije odavno pogledao u ogledalu. Da sam ja policajac prvo bih takve izuvao iz patika. Iz tog razloga ne bih nosio ništa sa sobom a tek ne bih držao kilo u kući. Dečko jednostavno nije baš najbistriji primerak. Sad neka vidi šta će.

zzz

pre 3 godine

Pa to kod vas jos uvek nelegalno...? Pozdrav iz USA
(Lazni Brkajlo, 02. oktobar 2020 22:25)

Pa druze ako nisi znao i kod tebe je. Ajde nabavi nekoliko paketica, u stanu ostavi kilo, pa zovni policiju da vidis sta imaju da ti kazu na to. Tada ti ni recept nece pomoci!

Eto

pre 3 godine

Marihuana i jeste i nije droga, a svakako nije štetna niti povlači u teže droge.

Ono što povlači je sredina. Ako je zabranjena i demonizovana, društvo koje je poseduje, prodaje i konzumira, ponekad je sklono i komzumaciji ozbiljnijih stvari. Posebno u teen godinama. I onda je društvo ono koje vas uvuče u ozbiljnije droge.

Da nije takva fama oko nje i da je legalna, konzumacija iste ne bi ponekad podrazumevala i potencijalno petljanje sa sumnjivim likovima. A samim tim bi manje bilo verovatno da bi se neko sa marihuane upuštao u teške droge.

Da se pitam

pre 3 godine

Marihuana je droga isto koliko je alkohol droga... Legalizujte marihuanu pa da uživamo zajedno
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (velike usne, 2. oktobar 2020 21:46)

Zabranite i marihuanu, i alkohol, i cigarete.

mirko

pre 3 godine

glupost kako moze biti uhapsen zbog "paketica", valda samo treba da mu oduzmu paketic i podatke i da ceka prekrsajnu ili krivinu prijavu, valda kod nas jos nije prekrsajna, a za krivicnu ide kod sudije pa tako dobije drustveno koristan rad i neko placanje. meni to hapsenje ne ide na dobro i uznemirava.
neki dan sam gledao causeska, i u jednom delu emisije njegov govor i posle aplauz koji je trajao dugoo, prvi koji je prekinuo je sutradan uhapsen i nestao....
jel to granica????

džigerica iz Šapca

pre 3 godine

Što ne rešiš sa malo pari, rešiće sa mnogo pari, većina bi da dugogodišnju robiju, ali dredovi cz videti neće, mani mala genge

abc

pre 3 godine

U redu a ko je "rasta"?
(Zvonko, 02. oktobar 2020 15:18)

znas ti dobro ko je rasta, samo verovatno mislis da je cool "ne znati" ko su ljudi koji su trenutno popularni, pa su zato ostavio takav komentar.

XXX

pre 3 godine

@ (Pljuvac svih stilova, 02. oktobar 2020 22:49): za sve se u suštini slažem, ali da se nećeš slupati autom, to ne bih rekao. Samim tim sto te umiruje (kažeš: nema agresivnosti), znaci da ti “otupljuje” reflekse, a to bas nije dobro kada voziš. Slažem se da je treba legalizovati, ali to nekome ne odgovara. Da mi je znati kome? ;)

bucine

pre 3 godine

Prvo se pocne sa marihuanom, pa malo pomalo predjes na jace droge i postanes zavisnik ... pametnom dosta ... nece svako postati narkoman ali tu si na vagi pa gde prevagne

U našega Rajka golema svirajka

pre 3 godine

Duvam svaki dan i neću da prekinem, i šta ćemo sad
(muškarčina, 02. oktobar 2020 16:26)

Svoje sklonosti upražnjavaj između četiri zida. To je tvoje opredeljenje.
(Čemu parada?, 2. oktobar 2020 18:47)

A alkohol i cigarete može bilo kad i bilo gde? I to je u redu? O licemerni svete...
(rekt, 2. oktobar 2020 20:20)

Promašio si temu. Ova dvojica ne raspravljaju o marihuani već o ''duvanju''. Pogledaj im potpise. Muškarčina i Čemu parada?

Milos

pre 3 godine

Hapse čoveka zbog marihuane??? To mora da u Srbiji nema kriminala uopšte pa policija ne zna šta će od dosade! Ja živim u zemlji gde se to kupuje u radnjama i ljudi slobodno puše na ulicama. Alkohol je mnogo veći problem nego marihuana.

Sale...

pre 3 godine

Kako mene nisu uhapsili poljoprivrednika,seljaka... Nego rastu?
(deki, 02. oktobar 2020 22:59)

Zato što si verovatmo omašio biljnu kulturu...

Nenad

pre 3 godine

Ako se drogira pred ženom, ja bih mu uzeo ženu.
(Doglavnik Ademaga M., 2. oktobar 2020 21:51)
Kralju!!! Najbolji komentar. I ja bi, al samo na par dana. Mnogo brate pije, ko to da finansira na duge staze.

Milosav

pre 3 godine

Hahaha komentari su kao i uvek prva liga! Siguran sam da vecina citalaca otvara ovakvu vest bas zbog toga. Be se nekom za rastu i njegovo hapsenje, nego svi znaju da ce da bude gomila saljivih komentara. Samo tako narode, barem mozemo da se smejemo u ovim sugavim vremenima.
Da su pametni u Srbiji da legalizuju pa da Evropljani navale za vikende da se naduvaju pa nazad kuci. Turizam bi procvetao.
Pozdrav iz Kanade gde je marihuana legalizovana evo vec skoro dve godine. Kome se pusi on ce da kupi legalno ili ne.

Mikii

pre 3 godine

Ocekivao sam jedno 100 komentara, jer znam u kakvom drustvu zivimo. Medjutim, ovo je zaista zabrinjavajuce. Umesto da je ovo potpuno normalna, uobicajena stvar, koja treba da prodje neosetno, ona donosi neverovatan marketing doticnoj spodobi. Zaista zasluzujemo sve sto nam se dogadja.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Marihuanu sam probao nekoliko puta i bilo mi je super,ali ne planiram je koristiti u buducnosti. Smatram da marihuana zasluzuje da bude legalizovana, jer je daleko bezopasnija od alkohola i duvana.Ne izaziva agresivnost,ne mozete se slupati kolima zbog nje,necete se potuci zbog nje,necete dobiti rak zbog nje itd. Najveci je apsurd osudjivati upotrebu marihuane,a pri tom pusiti i piti - to je licemerno.

Petronije

pre 3 godine

Vucicu, legalizuj!
Bice para od poreza, suzbicete dilere, pokazali bismo da smo moderna zemlja, a cak bi i turizam mogao da procveta..
Win win situacija..

pex

pre 3 godine

Zanimljivo je da mu je otac doktor nauka. Stavise, profesor filozofije na Filozofskom fakultetu u Beogradu.
(Spike, 2. oktobar 2020 21:02)

Previse je filozofirao, zaboravio da ima dete, pa onda gledamo ovo. Inace, usao sam da komentarisem kad sam video neku tupavu njusku i preko 200 komentara, dok za bitne vesti ima par desetina.

Lodrn12

pre 3 godine

Najjaci su ovi sto pljuju Rastu i narkomane travare a slusaju kad izadju acu lukasa i sakupljaju pare da unesu u sebe steroide za konje pomesane sa malo kokaina..

ja

pre 3 godine

A otac mu profesor na filozofskom fakultetu u beogradu, ima li vece sramote. Mada ni FF nije odavno sto je nekad bio.
(neinformisan, 02. oktobar 2020 19:59)

Svako ko tvrdi da je alkohol manje zlo od trave je u najmanju ruku veoma neinformisan. Probao sam ovo par puta i osećaj je ok, ali nikada nisam kupio niti koristio i manjim razmacima od recimo 2 - 3 godine dakle ne mogu se smatrati ni korisnikom, ali znam kako deluje na psihu. Nikada nisam čuo da je neko napravio bilo kakav incident pod dejstvom trave, niti je neko umro zbog dugotrajnog ili prekomernog korišćenja. Iako mi ovaj najvise liči na klošara, za ovo ne mogu ni moralno da ga osudim.

Dashko Zelenovic

pre 3 godine

Marihuana je najvece zlo za jedno drustvo. Najstrozije kaznjavati posedovanje i upotrebu. Jer je jevtina, za razliku od koka-kole. Od toga ne moze nista da se novo izgradi. Naravno ovo vazi, dok se ne ozakoni i krene obrt od iste.

Spike

pre 3 godine

a glasam za legalizaciju marihuane uz stroga pravila. Nova radna mesta plus veliki novac za nasu ekonomiju. Sto se tice toga danas iako je nekegalizovana moze da se kupi tako da kao drustvo samo gubimo vreme
(ivan, 2. oktobar 2020 18:52)

Teoretski, legalizacija zvuci ok, ALI... Znajuci nas urodjeni talenat da i najbolje zamisli i prakse izokrenemo i izvitoperimo, mozda ipak ne. Daleko smo mi od Holandjana i ostalih uredjenih zemalja. Stavise, te stvari sto su tamo legalizovane, eto nasih gore da organizuju "biznis". Sta li bi tek radili ovde.

Doglavnik Ademaga M.

pre 3 godine

Ako se drogira pred detetom treba mu oduzeti roditeljsko pravo.
(Jr, 2. oktobar 2020 17:09)

Ako se drogira pred ženom, ja bih mu uzeo ženu.

Spike

pre 3 godine

Koga zanima ovaj tip ... , dali je kardiohirurg, slikar ili doktor nauka..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (delboy, 2. oktobar 2020 19:52)

Zanimljivo je da mu je otac doktor nauka. Stavise, profesor filozofije na Filozofskom fakultetu u Beogradu.

...kada sam bio mali, znao sam svoj pravac!...

pre 3 godine

...a zašto gospoda policajci ne uhapse foksa, kojem uživanje u heroinu i ds-u dođe kao dobar dan, i koji to još promoviše u svojim "pesmama"?

ako ste ovog nesrećnika uhapsili zbog par kesica trave u džepu, možete i foksa zbog gorepomenutih droga za koje je trava med i mleko...

Monaco onako

pre 3 godine

Nesto se desava:
-Uhapsili narkomana,
-Hoce da sa nacionalnih mreza izbace rijalitije
-...

Da li ce i nama konacno da svane, mozda hoce napokon.

rekt

pre 3 godine

Duvam svaki dan i neću da prekinem, i šta ćemo sad
(muškarčina, 02. oktobar 2020 16:26)

Svoje sklonosti upražnjavaj između četiri zida. To je tvoje opredeljenje.
(Čemu parada?, 2. oktobar 2020 18:47)

A alkohol i cigarete može bilo kad i bilo gde? I to je u redu? O licemerni svete...

jmunma

pre 3 godine

@ Ksalol tezak opioid, otkud ti to, ne lupaj.

(Hanibal, 2. oktobar 2020 17:52)
ne bi ni ja znao da nisam u vojsci pre 20 godina upoznao narkomana koji se samo sa ksalolima gudrira i to po 5 komata od jednom, ja reko daj jedan, lego da odmorim i ukocio se u fetus polozaju, nisam mogao da ustanem, od jednog, tako da...

realno

pre 3 godine

pa jednostavno nikada se nece legalizovati a zasto zato sto ce neko ostati bez debelog profita zato sto je zabranjeno voce najskuplje

Valter

pre 3 godine

Ovaj jeste smešan.. a smešan je i onaj koji misli da je trava droga. U razvijenim zemljama poznato je da je alkohol mnogo gori neprijatelj!

peter resimic

pre 3 godine

Boze kolika frka oko varenja vutre
Pa sta zivim u Londonu veoma dugo ovde ljudi to vide kao razonodu
Policija ga ne bi ni pogledala a kamoli uhapsili u Srbiji svaki treci je alkoholicar koji tuku zene, voze pijani i prave sranja balkanci primitivci sta da kazem osim hvala bogu pa sam otisao u svet 84'pozdrav iz civilizacije

Marko

pre 3 godine

Koliko nam je zemlja u raspadu govori činjenica da je ova kreatura idol mnogim klincima danas, doći će nadam se zdravije generacije u narednim godinama

RastaJeboSamGaIzaHrasta

pre 3 godine

Ajmo sad pravna državo ovog promotera narkomanije i gluposti u ćorku na minimum 3 godine po novom Krivičnom zakoniku, a ne da nam decu - dilere u pokušaju trpate tamo i uništavate im budućnost zbog džointa.

Teodora

pre 3 godine

Citam naslov i ne verujem.Mislim ko ga briga za nekog trecerazrednog "pevaca". Mislim kakva glupa vest i onada vidim da ima 170 komentara na tu bizarnu vest. KATASTROFA, cime se mi bavimo, ljudi uzmite neku literaturu i citajte,pametnije je i zanimljivije nego se baviti nekim nebitnim likovima.

kakogod

pre 3 godine

Kakva budalastina, bitno je da alkohol može da kupi i dete u vrtiću , ali trava je najveći problem ove države . Pitam svakog ko je samo konzumirao travu je l ikad bio agresivan (samo travu) ponavljam pitanje ali za alkohol ?! Normalne zemlje ubiraju porez od toga a od tih para prave zdravstvene ustanove i škole za normalne ljude , a ko hoće da duva neka duva, ko hoće da pije nek pije sve dok nikog ne ugrozava . Hapse za paket trave a magnetna se čeka 6 meseci Bensedini i ksanaksi se dobijaju na dobar dan doktore, mediji ispiraju mozak nacije , a oni hapse ljude zbog konoplje, biljke jbt ... ajde objavite ako imate i malo smelosti ...

Počni da uživaaaaš...

pre 3 godine

Ko bre da ozakonjuje opijate? Alo? Od čega mislite da bratija živi? Pa i nek legalizuju, zar vi stvarno mislite da će posle da bude jeftino ko sad? Brale, kad ti zalepe akcizu za penzionere, gorivo, rizlu, pretučene žene, sigurne kuće,... ima da bude jeftinije da se ode do Kanade po gandžu. Nego ćuti i vari i ne talasaj mnogo.

Ja majka

pre 3 godine

I sad ce 3 godine u zatvor? Nema sanse! Nije Rasta veverica ili Baka prase. U stvari nije ni on isao u zatvor. Pa ko ide u zatvor u Srbiji?

ivan

pre 3 godine

Ja glasam za legalizaciju marihuane uz stroga pravila. Nova radna mesta plus veliki novac za nasu ekonomiju. Sto se tice toga danas iako je nekegalizovana moze da se kupi tako da kao drustvo samo gubimo vreme

zmaj

pre 3 godine

Alkohol koliko ja znam konzumiraju svi, i pred decom. Gde ste puritanci!? A ako je ovo vest da su ga navatli sa nekoliko paketića marihuane, šta sad. Vatajte one što valjaju belo na kilo. Pre desetak godina u poseti drugu u Bruklinu, pitam ja naivno šta rade ovi likovi što se stalno vrte po ulici i parku? Nasmeje se moj drug i kaže pa valjaju brate. Ja opet naivno pitam a policija? Kaže on pa ako se ovima budu bavili i njih jurili, neće ništa da urade. Em će da dodju drugi em neće da se rešavaju pitanja teže droge. Ja inače ne konzumiram ništa, samo kažem.

Čemu parada?

pre 3 godine

Duvam svaki dan i neću da prekinem, i šta ćemo sad
(muškarčina, 02. oktobar 2020 16:26)

Svoje sklonosti upražnjavaj između četiri zida. To je tvoje opredeljenje.

Ognjen

pre 3 godine

DA LI JE MOGUCE DA SE OVAKVI LJUDI HAPSE, KUDA PLOVI OVAJ BROD KO IZADJE ZADNJI NEKA UGASI SVETLO IZDRZI RASTO COVEKU OD KULTURE BRATE MOJ DOBRI A POMALO I POSTENI...


i Bože dragi kakva ironija...hahaha

Gde ja zivim

pre 3 godine

Uopste ne ulazim u to, da li je pevac ili nije i da li se meni licno ne svidja njegova muzika, svaka roba ima svog kupca na kraju krajeva... Ali u 2020. godini jednom coveku trkeljisu stan i hapse zbog dva-tri paketa trave? Mozes da sljokas alkohol i maltretiras sve oko sebe, posto je to legalno, a ne mozes da ispalis dziont i pojedes gurmansku i sokce neko, sve uz osmeh, posto je to nelegalno...

Сораб

pre 3 godine

Побити све дилере као што ради председник Филипина... А наркоманима дати мишомор да поцркају што пре... Где год се окренеш сви су дрогирани...

nolitva

pre 3 godine

Stvar slobodne policijske procene je da li je 2-3 grama za lično
uživanje ili za prodaju. Ako ste navijači ili sitni kriminalci
slobodno "duvajte", ako vam je jedini "zločin" trava znajte da
to može da vas košta tri godine koje će pojesti skakavci.
(Malice in the wonderland, 2. oktobar 2020 16:04)

Jel ovo neka greska? 3 godine za travu? To znaci da ce i on u zatvor? A jednu klinku uhvatili, popricali malo sa njom u kolima i pustili je. Ona izasla popravila sminku i nisu joj ni paket uzeli. Ljudi molimo se za ovog mladog umetnika.

War Inside My Head

pre 3 godine

Marihuanu treba dekriminalizovati za početak,pa vidjeti kako se stvari odvijaju!Naše podneblje je prilično dobro za uzgoj,možda bi države mogle profitirati na proizvodnji.Ali,što se izvjesnog Raste tiče,ako je istina da je konzumirao travu pred malom kćerkom i imao više nego što momentalno zakon dozvoljava,momčino,aj ti malo na robiju,pa dobro razmisli!?

Djole

pre 3 godine

U 21 veku hapse ljude zbog marihuane!!!!!! Svako veče se ljudi pijani biju, bodu noževima... Ali alkohol to je normalno i dozvoljeno a marihuana je zlo. pa to ima samo u Srbiji

Haus dr

pre 3 godine

@cocah
Poprilicno nisi u pravu da nam je pola populacije u fazonu drogiranja. I da, konzumiranje marihuane zarad uzivanja jeste drogiranje, a takodje jeste i opasna stvar. Vest i treba da se nadje na portalima, jer previse dece vidi uzora u ovakvom otpadku drustva. Treba da vide gde ih vodi potencijalno poistovecivanje s njim.

Sandwich

pre 3 godine

idiotizam. kupujemo svi xanax (ksalol) bez recepta u apoteci, koji je u drugim zemljama zabranjeno je je tezak opioid. Ali trava je zabranjenja u Srbiji. Ja sam za legalizaciju sve vrste droge. pa ko voli nek izvoli, a država moze da uzme lepu kintu na pdv i porez.

P-76ers

pre 3 godine

Duvam svaki dan i neću da prekinem, i šta ćemo sad
(muškarčina, 02. oktobar 2020 16:26)

Pa duvaj (bez uvrede) i ćuti...

Šta to koga briga...

Sa sobom radi šta hoćeš...

Ali ĆUTI...

Mislim daj

pre 3 godine

Strašna akcija protiv kriminala, svaka čas'. Aj' sad lepo dekriminalizujte jer postaje poprilično glupo trošiti resurse na nečemu od čega svi mogu da profitiraju. Mislim, bolje da bude oporezovano nego da policija bude korumpirana, ionako ništa ne prolazi bez njihovog amina. Znam znam, lepše i veće su crne pare.

Hahahahahaha

pre 3 godine

Pre će uvesti istopolne brakove nego što će legalizovati marihuanu, iako je maltene svuda na Zapadu legalizovana. Al zato heroin možeš jeftino da nabaviš gde hoćeš i nikom ništa.
(ganjaman, 2. oktobar 2020 15:29)

Da si precutao mogao si da ispadnes pametan , ovako.....

marko_sthlm

pre 3 godine

@ "Zivim u Kanadi i ovo mi je sve smesno. travu imas da kupis u prodavnicama ili delivery. Sve funkcijonise normalno a narkomani su na teskim drogama. Trava je lek.
(Putnik, 02. oktobar 2020 16:33)

od trave i krece
probas nju pa ostale
vidis da zivci rikavaju
(dimspitalt, 02. oktobar 2020 17:38)"

Žestoka glupost!

Ni nakon 20 godina povremene rekreacione konzumacije mi na pamet nije palo da probam nešto drugo.

Pa nisu kanadska, holandska, češka vlada...jedan broj američkih saveznih država...Izrael itd itd itd vas toliko ludi da to dozvoljavaju ako je tako kao što ti kažeš.

Vole ljudi da lupaju gluposti i pričaju o stvarima o kojim pojma nemaju.

dimspitalt

pre 3 godine

Zivim u Kanadi i ovo mi je sve smesno. travu imas da kupis u prodavnicama ili delivery. Sve funkcijonise normalno a narkomani su na teskim drogama. Trava je lek.
(Putnik, 02. oktobar 2020 16:33)

od trave i krece
probas nju pa ostale
vidis da zivci rikavaju

Ma daj

pre 3 godine

ima smisla al u holandiji, ovde nema jer nije legalno, kraj price
(kat, 2. oktobar 2020 15:54)

Ne, nije kraj priče. Pa nije zakon mač u kamenu! I on je stvoren da se menja i adaptira, pa i ukine ako nema smisla. To nije ništa novo, ni zakon ni trava. Kad je nešto besmisleno, pa bio to i zakon, treba ga ili menjati ili ukinuti. Šta ste se svi stisli ko uz majkinu aljinu, neće se ništa na loše promeniti, naprotiv. Bilo bi zdravo za ekonomiju, nestao bi deo crne i sive ekonomije, a korisnici plaćali porez i takođe ne bi morali da se kriminalizuju zbog par grama marihuane i viđaju sa kojekakvim likovima. Mada je dovoljan argument to da se ona koristi od vajkada bez obzira na legalni status i da do sada "rat" protiv narkotika nije uspeo.

Arch Enemy

pre 3 godine

Pa šta,bitno je da nije diler i ne preprodaje drogu, njegova stvar i njegova potreba, neka puši ako hoće 50 džointa dnevno, koga briga!

lucc

pre 3 godine

Fora je u tome sto smo mi, kako god okrenes udaljeni od zdravog razuma. Hoces legalizovanu ganju, a prebijas gejeve. Ne moze tako prika, ako hoces slobodu za sebe daj je i ortaku pored sebe. Kako smo bili dobri 82.-87. uf!

Zapatilo se

pre 3 godine

Sa koliko kilograma kokaina ili heroina je uhapsen? Koliko stotina ekstazi tabletica je imao? Ma sta kazete? Imao je travu kod sebe? Auuu covece. I ja sam malopre kosio dedinu livadu. A nisam se ni pregledao , mozda imam trave na i u obuci?

Da li mi uopšte imamo nekoga ko kontroliše šta se objavljuje naTV-u

pre 3 godine

Da ovde postoji država on bi odavno bio gonjen za spot "Gandža", a taj spot bi bio zabranjen.

Iznogoud

pre 3 godine

ima smisla al u holandiji, ovde nema jer nije legalno, kraj price
(kat, 2. oktobar 2020 15:54)

A pocetak priče je da smo mi zatucana zemlja srednjeg veka

Sasa

pre 3 godine

Pravda za Rastu!!
(trabant, 02. oktobar 2020 15:19)



-Da si rekao pravda za Desanku Maksimović što izbacuju takvog pisca iz škola pa da te razumem...Ovako samo još jedan plitak komentar i ništa više...
(Goran Loznica, 2. oktobar 2020 15:38) # Link komentara

Komentar je podrugljiv, razmisljaj, ako ikako mozes covece.

Staka Zulu

pre 3 godine

Ljekar uhapšen zbog nošenja stetoskopa,policajac osumnjičen zbog nošenja službene uniforme,odžačar priveden jer se penje po krovovima,student zbog posjedovanja indeksa...nastavi niz.
(Vlada, 2. oktobar 2020 15:44)

Šta?!
Jel' to tvoja metafora treba da bude duhovita?

Putnik

pre 3 godine

Zivim u Kanadi i ovo mi je sve smesno. travu imas da kupis u prodavnicama ili delivery. Sve funkcijonise normalno a narkomani su na teskim drogama. Trava je lek.

Malice in the wonderland

pre 3 godine

Vidim većina ovde ostavlja komentare u fazonu: baš sam duhovit.
Ne smatram da je "duvanje" zločin a čini mi se da ovde mnogo
opasniji (posredno i neposredno) alkohol ali ne bi bilo loše da
de podsetimo jednog - prodaja trave donosi mardelj od 3 godine.
Stvar slobodne policijske procene je da li je 2-3 grama za lično
uživanje ili za prodaju. Ako ste navijači ili sitni kriminalci
slobodno "duvajte", ako vam je jedini "zločin" trava znajte da
to može da vas košta tri godine koje će pojesti skakavci.

Јабучило

pre 3 godine

ima smisla al u holandiji, ovde nema jer nije legalno, kraj price
(kat, 2. oktobar 2020 15:54)

A pocetak priče je da smo mi zatucana zemlja srednjeg veka
(Iznogoud, 02. oktobar 2020 16:09)

Легализација било које дроге није безазлена ствар.

Милош

pre 3 godine

Стање у Београду није слика и прилика целе Србије. Значајно је већи проценат људи који не презају ни од чега, који немају трунке морала и који имају 'другачије' погледе на свет. Београд је велики град и оваквима је лакше да се утопе у масу. Тако да прича о великом броју маркомана и зависника о лековима не пије воду.

Cile Mile

pre 3 godine

Prekinuli su ga u trenutku inspiracije. Stvarnosti nema smisla, ostaćemo uskraćeni za novi hit "ona vozi Ferrari, a ja Urus"...

vrg

pre 3 godine

Uf kako se ovi sto koriste supstance razmecu sa procenama. Te cetvrtina stanovnistva ovo, te polovina ono... Pazi da nije. I pazi da nema toliko ljudi para za bacanje, sve i da hoce.

Staka Zulu

pre 3 godine

Vidim većina ovde ostavlja komentare u fazonu: baš sam duhovit.
Ne smatram da je "duvanje" zločin a čini mi se da ovde mnogo
opasniji (posredno i neposredno) alkohol ali ne bi bilo loše da
de podsetimo jednog - prodaja trave donosi mardelj od 3 godine.
Stvar slobodne policijske procene je da li je 2-3 grama za lično
uživanje ili za prodaju. Ako ste navijači ili sitni kriminalci
slobodno "duvajte", ako vam je jedini "zločin" trava znajte da
to može da vas košta tri godine koje će pojesti skakavci.
(Malice in the wonderland, 2. oktobar 2020 16:04)

Ne postoji slobodna procena policajaca. Zakonom je jasno definisano šta se smatra za ličnu upotrebu, a šta je količina koja se smatra namenjenom za dalju distribuciju. A u zatvor ne šalje policija, nego sudija za prekršaje ili krivični sudija (zavisi od prestupa)! Za ostalo se slažem!!!

aleksandar

pre 3 godine

jel to sprema novi album :) pa malo medijske frke da digne , ako bre covek duva godinama i to javno cak i u spotovima ko je bre ovde lud

Sasa

pre 3 godine

el to sprema novi album :) pa malo medijske frke da digne , ako bre covek duva godinama i to javno cak i u spotovima ko je bre ovde lud
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 2. oktobar 2020 16:01)

Ocigledno da si jedini lud ovde ti. U spotovima duva , a kuci smrce. Kad ga navataju za koku nece skoro napolje.

Legend

pre 3 godine

U redu a ko je "rasta"?
(Zvonko, 2. oktobar 2020 15:18)

Ma znaš bre onaj kompjuterski program što peva pesme po YT,neki kažu da je to zapravo pevač,ali ja nikad nisam čuo da ljudsko biće ima onakav glas tako da mora da je android u pitanju.

kat

pre 3 godine

Ne koristim nikakve supstance al da hapse ljude koji duvaju travu, nema smisla, nek radi šta hoće sa svojim životom, nikom ne smeta.
(..., 02. oktobar 2020 15:27)

ima smisla al u holandiji, ovde nema jer nije legalno, kraj price

mozda_nekad

pre 3 godine

Nekoliko paketica ne steti drzavu. Ali sustina je da se to ganja vise jer je odmah naplativo. oportunitet, 50 do 100 soma i cao. a to sto je cela nacija navucena na lekove to je u redu, posto je farmacija u pitanju

ganjaman

pre 3 godine

Pre će uvesti istopolne brakove nego što će legalizovati marihuanu, iako je maltene svuda na Zapadu legalizovana. Al zato heroin možeš jeftino da nabaviš gde hoćeš i nikom ništa.

živeti život

pre 3 godine

sramota I greota od državnih oegana što a I pre nisu uhapsili da ga spasu od poroka a nas od njegovog mediskog pojavljivanja sada se vide dobre strane potpisa u ameroci DEA šalje podatke našoj policiji ovi što brane kako marihuana nije štetna moraju znati da ti uživaoci ce kad tad zuavršiti život u neko uriniranom cošku ili podrumu

Vlada

pre 3 godine

Ljekar uhapšen zbog nošenja stetoskopa,policajac osumnjičen zbog nošenja službene uniforme,odžačar priveden jer se penje po krovovima,student zbog posjedovanja indeksa...nastavi niz.

Cocah

pre 3 godine

WOW, dokle smo stigli... prvo da uopste citamo bilo sta o ovom liku, a drugo zbog cega je uhapsen, ajmo malo pameti, vest nije ni jedno ni drugo. Polovina stanovnistva ima jedan takav paketic kuci.

Obrce se basket da bi ispali gotivci

pre 3 godine

Za Marihuanu se privodi i hapsi?! Cekaj bre kroy Srbiju godisnje prodje stotine tona daleko opasnijih droga a koliko od toga se zapleni? 0,01%. Sta je sledece? Uhapsen Baka Prase jer je propusio?

Dragan Jove Torbica

pre 3 godine

DA LI JE MOGUCE DA SE OVAKVI LJUDI HAPSE, KUDA PLOVI OVAJ BROD KO IZADJE ZADNJI NEKA UGASI SVETLO IZDRZI RASTO COVEKU OD KULTURE BRATE MOJ DOBRI A POMALO I POSTENI...

srkzm

Tajni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Ma sta kazes, a zandarmerija mu dala svoje hamere, opremu kao za spot u kojem lik isto pusi travu. Pa ovo je komedija od drzave.

MilosKnin

pre 3 godine

U Kanadi drzava pravi milione od legalizovane marihuane a Srbija trosi pare na hapsenja ljudi koji puse travu i nisu opasnost nikom.

Komedija.

Cocah

pre 3 godine

WOW, dokle smo stigli... prvo da uopste citamo bilo sta o ovom liku, a drugo zbog cega je uhapsen, ajmo malo pameti, vest nije ni jedno ni drugo. Polovina stanovnistva ima jedan takav paketic kuci.

mozda_nekad

pre 3 godine

Nekoliko paketica ne steti drzavu. Ali sustina je da se to ganja vise jer je odmah naplativo. oportunitet, 50 do 100 soma i cao. a to sto je cela nacija navucena na lekove to je u redu, posto je farmacija u pitanju

Dragan Jove Torbica

pre 3 godine

DA LI JE MOGUCE DA SE OVAKVI LJUDI HAPSE, KUDA PLOVI OVAJ BROD KO IZADJE ZADNJI NEKA UGASI SVETLO IZDRZI RASTO COVEKU OD KULTURE BRATE MOJ DOBRI A POMALO I POSTENI...

srkzm

Iznogoud

pre 3 godine

ima smisla al u holandiji, ovde nema jer nije legalno, kraj price
(kat, 2. oktobar 2020 15:54)

A pocetak priče je da smo mi zatucana zemlja srednjeg veka

Doglavnik Ademaga M.

pre 3 godine

Ako se drogira pred detetom treba mu oduzeti roditeljsko pravo.
(Jr, 2. oktobar 2020 17:09)

Ako se drogira pred ženom, ja bih mu uzeo ženu.

Milosav

pre 3 godine

Hahaha komentari su kao i uvek prva liga! Siguran sam da vecina citalaca otvara ovakvu vest bas zbog toga. Be se nekom za rastu i njegovo hapsenje, nego svi znaju da ce da bude gomila saljivih komentara. Samo tako narode, barem mozemo da se smejemo u ovim sugavim vremenima.
Da su pametni u Srbiji da legalizuju pa da Evropljani navale za vikende da se naduvaju pa nazad kuci. Turizam bi procvetao.
Pozdrav iz Kanade gde je marihuana legalizovana evo vec skoro dve godine. Kome se pusi on ce da kupi legalno ili ne.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Marihuanu sam probao nekoliko puta i bilo mi je super,ali ne planiram je koristiti u buducnosti. Smatram da marihuana zasluzuje da bude legalizovana, jer je daleko bezopasnija od alkohola i duvana.Ne izaziva agresivnost,ne mozete se slupati kolima zbog nje,necete se potuci zbog nje,necete dobiti rak zbog nje itd. Najveci je apsurd osudjivati upotrebu marihuane,a pri tom pusiti i piti - to je licemerno.

marko_sthlm

pre 3 godine

@ "Zivim u Kanadi i ovo mi je sve smesno. travu imas da kupis u prodavnicama ili delivery. Sve funkcijonise normalno a narkomani su na teskim drogama. Trava je lek.
(Putnik, 02. oktobar 2020 16:33)

od trave i krece
probas nju pa ostale
vidis da zivci rikavaju
(dimspitalt, 02. oktobar 2020 17:38)"

Žestoka glupost!

Ni nakon 20 godina povremene rekreacione konzumacije mi na pamet nije palo da probam nešto drugo.

Pa nisu kanadska, holandska, češka vlada...jedan broj američkih saveznih država...Izrael itd itd itd vas toliko ludi da to dozvoljavaju ako je tako kao što ti kažeš.

Vole ljudi da lupaju gluposti i pričaju o stvarima o kojim pojma nemaju.

Malice in the wonderland

pre 3 godine

Vidim većina ovde ostavlja komentare u fazonu: baš sam duhovit.
Ne smatram da je "duvanje" zločin a čini mi se da ovde mnogo
opasniji (posredno i neposredno) alkohol ali ne bi bilo loše da
de podsetimo jednog - prodaja trave donosi mardelj od 3 godine.
Stvar slobodne policijske procene je da li je 2-3 grama za lično
uživanje ili za prodaju. Ako ste navijači ili sitni kriminalci
slobodno "duvajte", ako vam je jedini "zločin" trava znajte da
to može da vas košta tri godine koje će pojesti skakavci.

Tajni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Ma sta kazes, a zandarmerija mu dala svoje hamere, opremu kao za spot u kojem lik isto pusi travu. Pa ovo je komedija od drzave.

MilosKnin

pre 3 godine

U Kanadi drzava pravi milione od legalizovane marihuane a Srbija trosi pare na hapsenja ljudi koji puse travu i nisu opasnost nikom.

Komedija.

kat

pre 3 godine

Ne koristim nikakve supstance al da hapse ljude koji duvaju travu, nema smisla, nek radi šta hoće sa svojim životom, nikom ne smeta.
(..., 02. oktobar 2020 15:27)

ima smisla al u holandiji, ovde nema jer nije legalno, kraj price

Mikii

pre 3 godine

Ocekivao sam jedno 100 komentara, jer znam u kakvom drustvu zivimo. Medjutim, ovo je zaista zabrinjavajuce. Umesto da je ovo potpuno normalna, uobicajena stvar, koja treba da prodje neosetno, ona donosi neverovatan marketing doticnoj spodobi. Zaista zasluzujemo sve sto nam se dogadja.

Petronije

pre 3 godine

Vucicu, legalizuj!
Bice para od poreza, suzbicete dilere, pokazali bismo da smo moderna zemlja, a cak bi i turizam mogao da procveta..
Win win situacija..

pex

pre 3 godine

Zanimljivo je da mu je otac doktor nauka. Stavise, profesor filozofije na Filozofskom fakultetu u Beogradu.
(Spike, 2. oktobar 2020 21:02)

Previse je filozofirao, zaboravio da ima dete, pa onda gledamo ovo. Inace, usao sam da komentarisem kad sam video neku tupavu njusku i preko 200 komentara, dok za bitne vesti ima par desetina.

Legend

pre 3 godine

U redu a ko je "rasta"?
(Zvonko, 2. oktobar 2020 15:18)

Ma znaš bre onaj kompjuterski program što peva pesme po YT,neki kažu da je to zapravo pevač,ali ja nikad nisam čuo da ljudsko biće ima onakav glas tako da mora da je android u pitanju.

aleksandar

pre 3 godine

jel to sprema novi album :) pa malo medijske frke da digne , ako bre covek duva godinama i to javno cak i u spotovima ko je bre ovde lud

Djole

pre 3 godine

U 21 veku hapse ljude zbog marihuane!!!!!! Svako veče se ljudi pijani biju, bodu noževima... Ali alkohol to je normalno i dozvoljeno a marihuana je zlo. pa to ima samo u Srbiji

Lodrn12

pre 3 godine

Najjaci su ovi sto pljuju Rastu i narkomane travare a slusaju kad izadju acu lukasa i sakupljaju pare da unesu u sebe steroide za konje pomesane sa malo kokaina..

ja

pre 3 godine

A otac mu profesor na filozofskom fakultetu u beogradu, ima li vece sramote. Mada ni FF nije odavno sto je nekad bio.
(neinformisan, 02. oktobar 2020 19:59)

Svako ko tvrdi da je alkohol manje zlo od trave je u najmanju ruku veoma neinformisan. Probao sam ovo par puta i osećaj je ok, ali nikada nisam kupio niti koristio i manjim razmacima od recimo 2 - 3 godine dakle ne mogu se smatrati ni korisnikom, ali znam kako deluje na psihu. Nikada nisam čuo da je neko napravio bilo kakav incident pod dejstvom trave, niti je neko umro zbog dugotrajnog ili prekomernog korišćenja. Iako mi ovaj najvise liči na klošara, za ovo ne mogu ni moralno da ga osudim.

P-76ers

pre 3 godine

Duvam svaki dan i neću da prekinem, i šta ćemo sad
(muškarčina, 02. oktobar 2020 16:26)

Pa duvaj (bez uvrede) i ćuti...

Šta to koga briga...

Sa sobom radi šta hoćeš...

Ali ĆUTI...

peter resimic

pre 3 godine

Boze kolika frka oko varenja vutre
Pa sta zivim u Londonu veoma dugo ovde ljudi to vide kao razonodu
Policija ga ne bi ni pogledala a kamoli uhapsili u Srbiji svaki treci je alkoholicar koji tuku zene, voze pijani i prave sranja balkanci primitivci sta da kazem osim hvala bogu pa sam otisao u svet 84'pozdrav iz civilizacije

Mislim daj

pre 3 godine

Strašna akcija protiv kriminala, svaka čas'. Aj' sad lepo dekriminalizujte jer postaje poprilično glupo trošiti resurse na nečemu od čega svi mogu da profitiraju. Mislim, bolje da bude oporezovano nego da policija bude korumpirana, ionako ništa ne prolazi bez njihovog amina. Znam znam, lepše i veće su crne pare.

ganjaman

pre 3 godine

Pre će uvesti istopolne brakove nego što će legalizovati marihuanu, iako je maltene svuda na Zapadu legalizovana. Al zato heroin možeš jeftino da nabaviš gde hoćeš i nikom ništa.

Arch Enemy

pre 3 godine

Pa šta,bitno je da nije diler i ne preprodaje drogu, njegova stvar i njegova potreba, neka puši ako hoće 50 džointa dnevno, koga briga!

Sandwich

pre 3 godine

idiotizam. kupujemo svi xanax (ksalol) bez recepta u apoteci, koji je u drugim zemljama zabranjeno je je tezak opioid. Ali trava je zabranjenja u Srbiji. Ja sam za legalizaciju sve vrste droge. pa ko voli nek izvoli, a država moze da uzme lepu kintu na pdv i porez.

Vlada

pre 3 godine

Ljekar uhapšen zbog nošenja stetoskopa,policajac osumnjičen zbog nošenja službene uniforme,odžačar priveden jer se penje po krovovima,student zbog posjedovanja indeksa...nastavi niz.

Ma daj

pre 3 godine

ima smisla al u holandiji, ovde nema jer nije legalno, kraj price
(kat, 2. oktobar 2020 15:54)

Ne, nije kraj priče. Pa nije zakon mač u kamenu! I on je stvoren da se menja i adaptira, pa i ukine ako nema smisla. To nije ništa novo, ni zakon ni trava. Kad je nešto besmisleno, pa bio to i zakon, treba ga ili menjati ili ukinuti. Šta ste se svi stisli ko uz majkinu aljinu, neće se ništa na loše promeniti, naprotiv. Bilo bi zdravo za ekonomiju, nestao bi deo crne i sive ekonomije, a korisnici plaćali porez i takođe ne bi morali da se kriminalizuju zbog par grama marihuane i viđaju sa kojekakvim likovima. Mada je dovoljan argument to da se ona koristi od vajkada bez obzira na legalni status i da do sada "rat" protiv narkotika nije uspeo.

Putnik

pre 3 godine

Zivim u Kanadi i ovo mi je sve smesno. travu imas da kupis u prodavnicama ili delivery. Sve funkcijonise normalno a narkomani su na teskim drogama. Trava je lek.

jmunma

pre 3 godine

@ Ksalol tezak opioid, otkud ti to, ne lupaj.

(Hanibal, 2. oktobar 2020 17:52)
ne bi ni ja znao da nisam u vojsci pre 20 godina upoznao narkomana koji se samo sa ksalolima gudrira i to po 5 komata od jednom, ja reko daj jedan, lego da odmorim i ukocio se u fetus polozaju, nisam mogao da ustanem, od jednog, tako da...

Obrce se basket da bi ispali gotivci

pre 3 godine

Za Marihuanu se privodi i hapsi?! Cekaj bre kroy Srbiju godisnje prodje stotine tona daleko opasnijih droga a koliko od toga se zapleni? 0,01%. Sta je sledece? Uhapsen Baka Prase jer je propusio?

Valter

pre 3 godine

Ovaj jeste smešan.. a smešan je i onaj koji misli da je trava droga. U razvijenim zemljama poznato je da je alkohol mnogo gori neprijatelj!

Teodora

pre 3 godine

Citam naslov i ne verujem.Mislim ko ga briga za nekog trecerazrednog "pevaca". Mislim kakva glupa vest i onada vidim da ima 170 komentara na tu bizarnu vest. KATASTROFA, cime se mi bavimo, ljudi uzmite neku literaturu i citajte,pametnije je i zanimljivije nego se baviti nekim nebitnim likovima.

Marko

pre 3 godine

Koliko nam je zemlja u raspadu govori činjenica da je ova kreatura idol mnogim klincima danas, doći će nadam se zdravije generacije u narednim godinama

Spike

pre 3 godine

a glasam za legalizaciju marihuane uz stroga pravila. Nova radna mesta plus veliki novac za nasu ekonomiju. Sto se tice toga danas iako je nekegalizovana moze da se kupi tako da kao drustvo samo gubimo vreme
(ivan, 2. oktobar 2020 18:52)

Teoretski, legalizacija zvuci ok, ALI... Znajuci nas urodjeni talenat da i najbolje zamisli i prakse izokrenemo i izvitoperimo, mozda ipak ne. Daleko smo mi od Holandjana i ostalih uredjenih zemalja. Stavise, te stvari sto su tamo legalizovane, eto nasih gore da organizuju "biznis". Sta li bi tek radili ovde.

Monaco onako

pre 3 godine

Nesto se desava:
-Uhapsili narkomana,
-Hoce da sa nacionalnih mreza izbace rijalitije
-...

Da li ce i nama konacno da svane, mozda hoce napokon.

Spike

pre 3 godine

Koga zanima ovaj tip ... , dali je kardiohirurg, slikar ili doktor nauka..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (delboy, 2. oktobar 2020 19:52)

Zanimljivo je da mu je otac doktor nauka. Stavise, profesor filozofije na Filozofskom fakultetu u Beogradu.

Zapatilo se

pre 3 godine

Sa koliko kilograma kokaina ili heroina je uhapsen? Koliko stotina ekstazi tabletica je imao? Ma sta kazete? Imao je travu kod sebe? Auuu covece. I ja sam malopre kosio dedinu livadu. A nisam se ni pregledao , mozda imam trave na i u obuci?

...kada sam bio mali, znao sam svoj pravac!...

pre 3 godine

...a zašto gospoda policajci ne uhapse foksa, kojem uživanje u heroinu i ds-u dođe kao dobar dan, i koji to još promoviše u svojim "pesmama"?

ako ste ovog nesrećnika uhapsili zbog par kesica trave u džepu, možete i foksa zbog gorepomenutih droga za koje je trava med i mleko...

lucc

pre 3 godine

Fora je u tome sto smo mi, kako god okrenes udaljeni od zdravog razuma. Hoces legalizovanu ganju, a prebijas gejeve. Ne moze tako prika, ako hoces slobodu za sebe daj je i ortaku pored sebe. Kako smo bili dobri 82.-87. uf!

Ja majka

pre 3 godine

I sad ce 3 godine u zatvor? Nema sanse! Nije Rasta veverica ili Baka prase. U stvari nije ni on isao u zatvor. Pa ko ide u zatvor u Srbiji?

dimspitalt

pre 3 godine

Zivim u Kanadi i ovo mi je sve smesno. travu imas da kupis u prodavnicama ili delivery. Sve funkcijonise normalno a narkomani su na teskim drogama. Trava je lek.
(Putnik, 02. oktobar 2020 16:33)

od trave i krece
probas nju pa ostale
vidis da zivci rikavaju

živeti život

pre 3 godine

sramota I greota od državnih oegana što a I pre nisu uhapsili da ga spasu od poroka a nas od njegovog mediskog pojavljivanja sada se vide dobre strane potpisa u ameroci DEA šalje podatke našoj policiji ovi što brane kako marihuana nije štetna moraju znati da ti uživaoci ce kad tad zuavršiti život u neko uriniranom cošku ili podrumu

Sasa

pre 3 godine

Pravda za Rastu!!
(trabant, 02. oktobar 2020 15:19)



-Da si rekao pravda za Desanku Maksimović što izbacuju takvog pisca iz škola pa da te razumem...Ovako samo još jedan plitak komentar i ništa više...
(Goran Loznica, 2. oktobar 2020 15:38) # Link komentara

Komentar je podrugljiv, razmisljaj, ako ikako mozes covece.

kakogod

pre 3 godine

Kakva budalastina, bitno je da alkohol može da kupi i dete u vrtiću , ali trava je najveći problem ove države . Pitam svakog ko je samo konzumirao travu je l ikad bio agresivan (samo travu) ponavljam pitanje ali za alkohol ?! Normalne zemlje ubiraju porez od toga a od tih para prave zdravstvene ustanove i škole za normalne ljude , a ko hoće da duva neka duva, ko hoće da pije nek pije sve dok nikog ne ugrozava . Hapse za paket trave a magnetna se čeka 6 meseci Bensedini i ksanaksi se dobijaju na dobar dan doktore, mediji ispiraju mozak nacije , a oni hapse ljude zbog konoplje, biljke jbt ... ajde objavite ako imate i malo smelosti ...

zmaj

pre 3 godine

Alkohol koliko ja znam konzumiraju svi, i pred decom. Gde ste puritanci!? A ako je ovo vest da su ga navatli sa nekoliko paketića marihuane, šta sad. Vatajte one što valjaju belo na kilo. Pre desetak godina u poseti drugu u Bruklinu, pitam ja naivno šta rade ovi likovi što se stalno vrte po ulici i parku? Nasmeje se moj drug i kaže pa valjaju brate. Ja opet naivno pitam a policija? Kaže on pa ako se ovima budu bavili i njih jurili, neće ništa da urade. Em će da dodju drugi em neće da se rešavaju pitanja teže droge. Ja inače ne konzumiram ništa, samo kažem.

rekt

pre 3 godine

Duvam svaki dan i neću da prekinem, i šta ćemo sad
(muškarčina, 02. oktobar 2020 16:26)

Svoje sklonosti upražnjavaj između četiri zida. To je tvoje opredeljenje.
(Čemu parada?, 2. oktobar 2020 18:47)

A alkohol i cigarete može bilo kad i bilo gde? I to je u redu? O licemerni svete...

Dashko Zelenovic

pre 3 godine

Marihuana je najvece zlo za jedno drustvo. Najstrozije kaznjavati posedovanje i upotrebu. Jer je jevtina, za razliku od koka-kole. Od toga ne moze nista da se novo izgradi. Naravno ovo vazi, dok se ne ozakoni i krene obrt od iste.

Сораб

pre 3 godine

Побити све дилере као што ради председник Филипина... А наркоманима дати мишомор да поцркају што пре... Где год се окренеш сви су дрогирани...

Cile Mile

pre 3 godine

Prekinuli su ga u trenutku inspiracije. Stvarnosti nema smisla, ostaćemo uskraćeni za novi hit "ona vozi Ferrari, a ja Urus"...

Haus dr

pre 3 godine

@cocah
Poprilicno nisi u pravu da nam je pola populacije u fazonu drogiranja. I da, konzumiranje marihuane zarad uzivanja jeste drogiranje, a takodje jeste i opasna stvar. Vest i treba da se nadje na portalima, jer previse dece vidi uzora u ovakvom otpadku drustva. Treba da vide gde ih vodi potencijalno poistovecivanje s njim.

Čemu parada?

pre 3 godine

Duvam svaki dan i neću da prekinem, i šta ćemo sad
(muškarčina, 02. oktobar 2020 16:26)

Svoje sklonosti upražnjavaj između četiri zida. To je tvoje opredeljenje.

Gde ja zivim

pre 3 godine

Uopste ne ulazim u to, da li je pevac ili nije i da li se meni licno ne svidja njegova muzika, svaka roba ima svog kupca na kraju krajeva... Ali u 2020. godini jednom coveku trkeljisu stan i hapse zbog dva-tri paketa trave? Mozes da sljokas alkohol i maltretiras sve oko sebe, posto je to legalno, a ne mozes da ispalis dziont i pojedes gurmansku i sokce neko, sve uz osmeh, posto je to nelegalno...

ivan

pre 3 godine

Ja glasam za legalizaciju marihuane uz stroga pravila. Nova radna mesta plus veliki novac za nasu ekonomiju. Sto se tice toga danas iako je nekegalizovana moze da se kupi tako da kao drustvo samo gubimo vreme

realno

pre 3 godine

pa jednostavno nikada se nece legalizovati a zasto zato sto ce neko ostati bez debelog profita zato sto je zabranjeno voce najskuplje

RastaJeboSamGaIzaHrasta

pre 3 godine

Ajmo sad pravna državo ovog promotera narkomanije i gluposti u ćorku na minimum 3 godine po novom Krivičnom zakoniku, a ne da nam decu - dilere u pokušaju trpate tamo i uništavate im budućnost zbog džointa.

Počni da uživaaaaš...

pre 3 godine

Ko bre da ozakonjuje opijate? Alo? Od čega mislite da bratija živi? Pa i nek legalizuju, zar vi stvarno mislite da će posle da bude jeftino ko sad? Brale, kad ti zalepe akcizu za penzionere, gorivo, rizlu, pretučene žene, sigurne kuće,... ima da bude jeftinije da se ode do Kanade po gandžu. Nego ćuti i vari i ne talasaj mnogo.

Da li mi uopšte imamo nekoga ko kontroliše šta se objavljuje naTV-u

pre 3 godine

Da ovde postoji država on bi odavno bio gonjen za spot "Gandža", a taj spot bi bio zabranjen.

Ma ajte molim vas da se ja pitam

pre 3 godine

Dobro ljudi i ja sam ljubomoran što je on ovakav kakav je je... Anu. Meni je ona bila lepa čak i kad je bila debeljuca, onaj zarazni smeh i boja očiju 💕 Love is in the air... Ali pustite čoveka na miru. Niti je diler a komentari kao da je pao veliki bos Brano ili neki političar klase Vu Lina.

Sasa

pre 3 godine

el to sprema novi album :) pa malo medijske frke da digne , ako bre covek duva godinama i to javno cak i u spotovima ko je bre ovde lud
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 2. oktobar 2020 16:01)

Ocigledno da si jedini lud ovde ti. U spotovima duva , a kuci smrce. Kad ga navataju za koku nece skoro napolje.

War Inside My Head

pre 3 godine

Marihuanu treba dekriminalizovati za početak,pa vidjeti kako se stvari odvijaju!Naše podneblje je prilično dobro za uzgoj,možda bi države mogle profitirati na proizvodnji.Ali,što se izvjesnog Raste tiče,ako je istina da je konzumirao travu pred malom kćerkom i imao više nego što momentalno zakon dozvoljava,momčino,aj ti malo na robiju,pa dobro razmisli!?

nolitva

pre 3 godine

Stvar slobodne policijske procene je da li je 2-3 grama za lično
uživanje ili za prodaju. Ako ste navijači ili sitni kriminalci
slobodno "duvajte", ako vam je jedini "zločin" trava znajte da
to može da vas košta tri godine koje će pojesti skakavci.
(Malice in the wonderland, 2. oktobar 2020 16:04)

Jel ovo neka greska? 3 godine za travu? To znaci da ce i on u zatvor? A jednu klinku uhvatili, popricali malo sa njom u kolima i pustili je. Ona izasla popravila sminku i nisu joj ni paket uzeli. Ljudi molimo se za ovog mladog umetnika.

Ognjen

pre 3 godine

DA LI JE MOGUCE DA SE OVAKVI LJUDI HAPSE, KUDA PLOVI OVAJ BROD KO IZADJE ZADNJI NEKA UGASI SVETLO IZDRZI RASTO COVEKU OD KULTURE BRATE MOJ DOBRI A POMALO I POSTENI...


i Bože dragi kakva ironija...hahaha

Hahahahahaha

pre 3 godine

Pre će uvesti istopolne brakove nego što će legalizovati marihuanu, iako je maltene svuda na Zapadu legalizovana. Al zato heroin možeš jeftino da nabaviš gde hoćeš i nikom ništa.
(ganjaman, 2. oktobar 2020 15:29)

Da si precutao mogao si da ispadnes pametan , ovako.....

EU Citizen

pre 3 godine

U normalnim zemljama, dakle u većem broju evropskih država. i dosta američkih saveznih država, pod raznim statusima, negde rekreativnim (bolja, tj. manja licemerna varijanta, negde medicinskim) posedovanje manjih količina tipa nekoliko grama i/ili gajenje nekoliko biljaka za vlastite potrebe je legalno, kao i uživanje. Marihuana je, isto kao alkohol, za nešto štetna, za nešto korisna, ali slati ljude u zatvor zbog nje i praviti nekakvu famu o "opasnoj drogi" obeležje je primitvnih država sklonih fašizmu/komunizmu.

vrg

pre 3 godine

Uf kako se ovi sto koriste supstance razmecu sa procenama. Te cetvrtina stanovnistva ovo, te polovina ono... Pazi da nije. I pazi da nema toliko ljudi para za bacanje, sve i da hoce.

Staka Zulu

pre 3 godine

Ljekar uhapšen zbog nošenja stetoskopa,policajac osumnjičen zbog nošenja službene uniforme,odžačar priveden jer se penje po krovovima,student zbog posjedovanja indeksa...nastavi niz.
(Vlada, 2. oktobar 2020 15:44)

Šta?!
Jel' to tvoja metafora treba da bude duhovita?

Јабучило

pre 3 godine

ima smisla al u holandiji, ovde nema jer nije legalno, kraj price
(kat, 2. oktobar 2020 15:54)

A pocetak priče je da smo mi zatucana zemlja srednjeg veka
(Iznogoud, 02. oktobar 2020 16:09)

Легализација било које дроге није безазлена ствар.

Mhm

pre 3 godine

Rasta se nije odavno pogledao u ogledalu. Da sam ja policajac prvo bih takve izuvao iz patika. Iz tog razloga ne bih nosio ništa sa sobom a tek ne bih držao kilo u kući. Dečko jednostavno nije baš najbistriji primerak. Sad neka vidi šta će.

Staka Zulu

pre 3 godine

Vidim većina ovde ostavlja komentare u fazonu: baš sam duhovit.
Ne smatram da je "duvanje" zločin a čini mi se da ovde mnogo
opasniji (posredno i neposredno) alkohol ali ne bi bilo loše da
de podsetimo jednog - prodaja trave donosi mardelj od 3 godine.
Stvar slobodne policijske procene je da li je 2-3 grama za lično
uživanje ili za prodaju. Ako ste navijači ili sitni kriminalci
slobodno "duvajte", ako vam je jedini "zločin" trava znajte da
to može da vas košta tri godine koje će pojesti skakavci.
(Malice in the wonderland, 2. oktobar 2020 16:04)

Ne postoji slobodna procena policajaca. Zakonom je jasno definisano šta se smatra za ličnu upotrebu, a šta je količina koja se smatra namenjenom za dalju distribuciju. A u zatvor ne šalje policija, nego sudija za prekršaje ili krivični sudija (zavisi od prestupa)! Za ostalo se slažem!!!

Милош

pre 3 godine

Стање у Београду није слика и прилика целе Србије. Значајно је већи проценат људи који не презају ни од чега, који немају трунке морала и који имају 'другачије' погледе на свет. Београд је велики град и оваквима је лакше да се утопе у масу. Тако да прича о великом броју маркомана и зависника о лековима не пије воду.

zzz

pre 3 godine

Pa to kod vas jos uvek nelegalno...? Pozdrav iz USA
(Lazni Brkajlo, 02. oktobar 2020 22:25)

Pa druze ako nisi znao i kod tebe je. Ajde nabavi nekoliko paketica, u stanu ostavi kilo, pa zovni policiju da vidis sta imaju da ti kazu na to. Tada ti ni recept nece pomoci!

kole

pre 3 godine

Znam da se za nekoliko paketica marihuane dobije minimum tri godine zatvora, pa cu bas da pratim koliko ce da rebnu ovog tipa. Ne kazem da mu zelim zatvor i cak mislim da su kazne za travu prevelike, narocito u drzavi gde su opljackane desetine milijardi evra, a niko nije ni dana dobio, ali me zanima kako se sudi javnim licnostima u odnosu na radnicku decu koja obavezno robijaju.

Sale...

pre 3 godine

Kako mene nisu uhapsili poljoprivrednika,seljaka... Nego rastu?
(deki, 02. oktobar 2020 22:59)

Zato što si verovatmo omašio biljnu kulturu...

realno

pre 3 godine

Alkohol je u Srbiji veći problem od marihuane. kad je neko posle pušenja marihuane tukao, ženu, decu, majku, oca, dedu, babu,? nikad! Ali pijani ljudi sve to rade i plus prave saobraćajne nesreće i razne gluposti. Sa alkoholom se prave mnogo veći problemi i sebi i drugima i plus svaki treća osoba pije alkohol. Alkohol je problem br1 u Srbiji, Što je još bitno lečenje od alkohola je teže od lečenja od droge. Pitajte ove u drajzerovoj potvrdiće vam ovo. Alkohol je najgrozniji opijat i vrlo štetan za jetru, srce, mozak za sve. Alkohol treba zabraniti. Taj primitivni opijat koji ljude samo još više zaglupljuje.

Da se pitam

pre 3 godine

Marihuana je droga isto koliko je alkohol droga... Legalizujte marihuanu pa da uživamo zajedno
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (velike usne, 2. oktobar 2020 21:46)

Zabranite i marihuanu, i alkohol, i cigarete.

Sremac

pre 3 godine

Najjaci su ovi sto pljuju Rastu i narkomane travare a slusaju kad izadju acu lukasa i sakupljaju pare da unesu u sebe steroide za konje pomesane sa malo kokaina..
(Lodrn12, 2. oktobar 2020 22:09)

Ja slusam i jednog i drugog. I treba ih uhapsiti obojicu ,jer krse zakon. Prvo ih poslati na lecenje, pa u zatvor.

genius

pre 3 godine

Tabuizacija i kriminaliazija konzumiranja droge su mi baš glupavi.
Što se trave tiče - Legalna je u 9 američkih saveznih država i Kanadi, a dekriminalizovana u većem delu Evrope, desetak američkih država i u celoj južnoj Americi.
Sada mi, kao država u kojoj je alkoholizam deo folklora, u kojoj se puši najviše u Evropi, odlučismo da budemo karakterni kada je zdraaaavlje u pitanju i silno se "protivimo drogi" i uvodimo nultu toleranciju (u smislu svako ko konzumira drogu je narkoman).
A što se prohibicije na nivou države tiče - prohibicija je dobra samo za organizovani kriminal - više puta dokazano. Poprilično sam siguran da je zabrana proizvodnje, distribucije i konzumiranja opojnih droga samo sredstvo kontrole tržišta, a ne u cilju zaštite zdravlja ili šta već.
PS. Sklanjajte ovo nedonošče sa TV. Ovakvi su pogubniji za zdravlje, moral i psihičko stanje naroda od sve droge, alkohola, kocke, HIVa, raka, rata i otvorenih utičnica na svetu.

pa>

pre 3 godine

pustice ga kao i sve "poznate". ne placaju parkinge niti kazne za prebrzu voznju neki i ubiju pa ne odu u zatvor. nego ne kapiram sto je to objavljeno radi reklame za marihuanu ili?
Jer svi znamo da za njih zakoni ne vaze nije nista novo

Eto

pre 3 godine

Marihuana i jeste i nije droga, a svakako nije štetna niti povlači u teže droge.

Ono što povlači je sredina. Ako je zabranjena i demonizovana, društvo koje je poseduje, prodaje i konzumira, ponekad je sklono i komzumaciji ozbiljnijih stvari. Posebno u teen godinama. I onda je društvo ono koje vas uvuče u ozbiljnije droge.

Da nije takva fama oko nje i da je legalna, konzumacija iste ne bi ponekad podrazumevala i potencijalno petljanje sa sumnjivim likovima. A samim tim bi manje bilo verovatno da bi se neko sa marihuane upuštao u teške droge.

Milos

pre 3 godine

Hapse čoveka zbog marihuane??? To mora da u Srbiji nema kriminala uopšte pa policija ne zna šta će od dosade! Ja živim u zemlji gde se to kupuje u radnjama i ljudi slobodno puše na ulicama. Alkohol je mnogo veći problem nego marihuana.

Nenad

pre 3 godine

Ako se drogira pred ženom, ja bih mu uzeo ženu.
(Doglavnik Ademaga M., 2. oktobar 2020 21:51)
Kralju!!! Najbolji komentar. I ja bi, al samo na par dana. Mnogo brate pije, ko to da finansira na duge staze.

XXX

pre 3 godine

@ (Pljuvac svih stilova, 02. oktobar 2020 22:49): za sve se u suštini slažem, ali da se nećeš slupati autom, to ne bih rekao. Samim tim sto te umiruje (kažeš: nema agresivnosti), znaci da ti “otupljuje” reflekse, a to bas nije dobro kada voziš. Slažem se da je treba legalizovati, ali to nekome ne odgovara. Da mi je znati kome? ;)

abc

pre 3 godine

U redu a ko je "rasta"?
(Zvonko, 02. oktobar 2020 15:18)

znas ti dobro ko je rasta, samo verovatno mislis da je cool "ne znati" ko su ljudi koji su trenutno popularni, pa su zato ostavio takav komentar.

Basta

pre 3 godine

Ja slusam i jednog i drugog. I treba ih uhapsiti obojicu ,jer krse zakon. Prvo ih poslati na lecenje, pa u zatvor.
(Sremac, 3. oktobar 2020 12:24)

Nema šta da se neko leči od upotrebe kanabisa, to je sasvim normalna stvar. Sa druge strane, ko sluša Rastu i Lukasa, njemu je lečenje definitivno potrebno.

bucine

pre 3 godine

Prvo se pocne sa marihuanom, pa malo pomalo predjes na jace droge i postanes zavisnik ... pametnom dosta ... nece svako postati narkoman ali tu si na vagi pa gde prevagne

džigerica iz Šapca

pre 3 godine

Što ne rešiš sa malo pari, rešiće sa mnogo pari, većina bi da dugogodišnju robiju, ali dredovi cz videti neće, mani mala genge

mirko

pre 3 godine

glupost kako moze biti uhapsen zbog "paketica", valda samo treba da mu oduzmu paketic i podatke i da ceka prekrsajnu ili krivinu prijavu, valda kod nas jos nije prekrsajna, a za krivicnu ide kod sudije pa tako dobije drustveno koristan rad i neko placanje. meni to hapsenje ne ide na dobro i uznemirava.
neki dan sam gledao causeska, i u jednom delu emisije njegov govor i posle aplauz koji je trajao dugoo, prvi koji je prekinuo je sutradan uhapsen i nestao....
jel to granica????

U našega Rajka golema svirajka

pre 3 godine

Duvam svaki dan i neću da prekinem, i šta ćemo sad
(muškarčina, 02. oktobar 2020 16:26)

Svoje sklonosti upražnjavaj između četiri zida. To je tvoje opredeljenje.
(Čemu parada?, 2. oktobar 2020 18:47)

A alkohol i cigarete može bilo kad i bilo gde? I to je u redu? O licemerni svete...
(rekt, 2. oktobar 2020 20:20)

Promašio si temu. Ova dvojica ne raspravljaju o marihuani već o ''duvanju''. Pogledaj im potpise. Muškarčina i Čemu parada?

Iznogoud

pre 3 godine

ima smisla al u holandiji, ovde nema jer nije legalno, kraj price
(kat, 2. oktobar 2020 15:54)

A pocetak priče je da smo mi zatucana zemlja srednjeg veka

Cocah

pre 3 godine

WOW, dokle smo stigli... prvo da uopste citamo bilo sta o ovom liku, a drugo zbog cega je uhapsen, ajmo malo pameti, vest nije ni jedno ni drugo. Polovina stanovnistva ima jedan takav paketic kuci.

kat

pre 3 godine

Ne koristim nikakve supstance al da hapse ljude koji duvaju travu, nema smisla, nek radi šta hoće sa svojim životom, nikom ne smeta.
(..., 02. oktobar 2020 15:27)

ima smisla al u holandiji, ovde nema jer nije legalno, kraj price

dimspitalt

pre 3 godine

Zivim u Kanadi i ovo mi je sve smesno. travu imas da kupis u prodavnicama ili delivery. Sve funkcijonise normalno a narkomani su na teskim drogama. Trava je lek.
(Putnik, 02. oktobar 2020 16:33)

od trave i krece
probas nju pa ostale
vidis da zivci rikavaju

Dashko Zelenovic

pre 3 godine

Marihuana je najvece zlo za jedno drustvo. Najstrozije kaznjavati posedovanje i upotrebu. Jer je jevtina, za razliku od koka-kole. Od toga ne moze nista da se novo izgradi. Naravno ovo vazi, dok se ne ozakoni i krene obrt od iste.

peter resimic

pre 3 godine

Boze kolika frka oko varenja vutre
Pa sta zivim u Londonu veoma dugo ovde ljudi to vide kao razonodu
Policija ga ne bi ni pogledala a kamoli uhapsili u Srbiji svaki treci je alkoholicar koji tuku zene, voze pijani i prave sranja balkanci primitivci sta da kazem osim hvala bogu pa sam otisao u svet 84'pozdrav iz civilizacije

živeti život

pre 3 godine

sramota I greota od državnih oegana što a I pre nisu uhapsili da ga spasu od poroka a nas od njegovog mediskog pojavljivanja sada se vide dobre strane potpisa u ameroci DEA šalje podatke našoj policiji ovi što brane kako marihuana nije štetna moraju znati da ti uživaoci ce kad tad zuavršiti život u neko uriniranom cošku ili podrumu

Dragan Jove Torbica

pre 3 godine

DA LI JE MOGUCE DA SE OVAKVI LJUDI HAPSE, KUDA PLOVI OVAJ BROD KO IZADJE ZADNJI NEKA UGASI SVETLO IZDRZI RASTO COVEKU OD KULTURE BRATE MOJ DOBRI A POMALO I POSTENI...

srkzm

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Marihuanu sam probao nekoliko puta i bilo mi je super,ali ne planiram je koristiti u buducnosti. Smatram da marihuana zasluzuje da bude legalizovana, jer je daleko bezopasnija od alkohola i duvana.Ne izaziva agresivnost,ne mozete se slupati kolima zbog nje,necete se potuci zbog nje,necete dobiti rak zbog nje itd. Najveci je apsurd osudjivati upotrebu marihuane,a pri tom pusiti i piti - to je licemerno.

marko_sthlm

pre 3 godine

@ "Zivim u Kanadi i ovo mi je sve smesno. travu imas da kupis u prodavnicama ili delivery. Sve funkcijonise normalno a narkomani su na teskim drogama. Trava je lek.
(Putnik, 02. oktobar 2020 16:33)

od trave i krece
probas nju pa ostale
vidis da zivci rikavaju
(dimspitalt, 02. oktobar 2020 17:38)"

Žestoka glupost!

Ni nakon 20 godina povremene rekreacione konzumacije mi na pamet nije palo da probam nešto drugo.

Pa nisu kanadska, holandska, češka vlada...jedan broj američkih saveznih država...Izrael itd itd itd vas toliko ludi da to dozvoljavaju ako je tako kao što ti kažeš.

Vole ljudi da lupaju gluposti i pričaju o stvarima o kojim pojma nemaju.

mozda_nekad

pre 3 godine

Nekoliko paketica ne steti drzavu. Ali sustina je da se to ganja vise jer je odmah naplativo. oportunitet, 50 do 100 soma i cao. a to sto je cela nacija navucena na lekove to je u redu, posto je farmacija u pitanju

Djole

pre 3 godine

U 21 veku hapse ljude zbog marihuane!!!!!! Svako veče se ljudi pijani biju, bodu noževima... Ali alkohol to je normalno i dozvoljeno a marihuana je zlo. pa to ima samo u Srbiji

Ma daj

pre 3 godine

ima smisla al u holandiji, ovde nema jer nije legalno, kraj price
(kat, 2. oktobar 2020 15:54)

Ne, nije kraj priče. Pa nije zakon mač u kamenu! I on je stvoren da se menja i adaptira, pa i ukine ako nema smisla. To nije ništa novo, ni zakon ni trava. Kad je nešto besmisleno, pa bio to i zakon, treba ga ili menjati ili ukinuti. Šta ste se svi stisli ko uz majkinu aljinu, neće se ništa na loše promeniti, naprotiv. Bilo bi zdravo za ekonomiju, nestao bi deo crne i sive ekonomije, a korisnici plaćali porez i takođe ne bi morali da se kriminalizuju zbog par grama marihuane i viđaju sa kojekakvim likovima. Mada je dovoljan argument to da se ona koristi od vajkada bez obzira na legalni status i da do sada "rat" protiv narkotika nije uspeo.

Сораб

pre 3 godine

Побити све дилере као што ради председник Филипина... А наркоманима дати мишомор да поцркају што пре... Где год се окренеш сви су дрогирани...

Sandwich

pre 3 godine

idiotizam. kupujemo svi xanax (ksalol) bez recepta u apoteci, koji je u drugim zemljama zabranjeno je je tezak opioid. Ali trava je zabranjenja u Srbiji. Ja sam za legalizaciju sve vrste droge. pa ko voli nek izvoli, a država moze da uzme lepu kintu na pdv i porez.

Haus dr

pre 3 godine

@cocah
Poprilicno nisi u pravu da nam je pola populacije u fazonu drogiranja. I da, konzumiranje marihuane zarad uzivanja jeste drogiranje, a takodje jeste i opasna stvar. Vest i treba da se nadje na portalima, jer previse dece vidi uzora u ovakvom otpadku drustva. Treba da vide gde ih vodi potencijalno poistovecivanje s njim.

MilosKnin

pre 3 godine

U Kanadi drzava pravi milione od legalizovane marihuane a Srbija trosi pare na hapsenja ljudi koji puse travu i nisu opasnost nikom.

Komedija.

Petronije

pre 3 godine

Vucicu, legalizuj!
Bice para od poreza, suzbicete dilere, pokazali bismo da smo moderna zemlja, a cak bi i turizam mogao da procveta..
Win win situacija..

Hahahahahaha

pre 3 godine

Pre će uvesti istopolne brakove nego što će legalizovati marihuanu, iako je maltene svuda na Zapadu legalizovana. Al zato heroin možeš jeftino da nabaviš gde hoćeš i nikom ništa.
(ganjaman, 2. oktobar 2020 15:29)

Da si precutao mogao si da ispadnes pametan , ovako.....

P-76ers

pre 3 godine

Duvam svaki dan i neću da prekinem, i šta ćemo sad
(muškarčina, 02. oktobar 2020 16:26)

Pa duvaj (bez uvrede) i ćuti...

Šta to koga briga...

Sa sobom radi šta hoćeš...

Ali ĆUTI...

Vlada

pre 3 godine

Ljekar uhapšen zbog nošenja stetoskopa,policajac osumnjičen zbog nošenja službene uniforme,odžačar priveden jer se penje po krovovima,student zbog posjedovanja indeksa...nastavi niz.

Јабучило

pre 3 godine

ima smisla al u holandiji, ovde nema jer nije legalno, kraj price
(kat, 2. oktobar 2020 15:54)

A pocetak priče je da smo mi zatucana zemlja srednjeg veka
(Iznogoud, 02. oktobar 2020 16:09)

Легализација било које дроге није безазлена ствар.

ja

pre 3 godine

A otac mu profesor na filozofskom fakultetu u beogradu, ima li vece sramote. Mada ni FF nije odavno sto je nekad bio.
(neinformisan, 02. oktobar 2020 19:59)

Svako ko tvrdi da je alkohol manje zlo od trave je u najmanju ruku veoma neinformisan. Probao sam ovo par puta i osećaj je ok, ali nikada nisam kupio niti koristio i manjim razmacima od recimo 2 - 3 godine dakle ne mogu se smatrati ni korisnikom, ali znam kako deluje na psihu. Nikada nisam čuo da je neko napravio bilo kakav incident pod dejstvom trave, niti je neko umro zbog dugotrajnog ili prekomernog korišćenja. Iako mi ovaj najvise liči na klošara, za ovo ne mogu ni moralno da ga osudim.

Putnik

pre 3 godine

Zivim u Kanadi i ovo mi je sve smesno. travu imas da kupis u prodavnicama ili delivery. Sve funkcijonise normalno a narkomani su na teskim drogama. Trava je lek.

Mikii

pre 3 godine

Ocekivao sam jedno 100 komentara, jer znam u kakvom drustvu zivimo. Medjutim, ovo je zaista zabrinjavajuce. Umesto da je ovo potpuno normalna, uobicajena stvar, koja treba da prodje neosetno, ona donosi neverovatan marketing doticnoj spodobi. Zaista zasluzujemo sve sto nam se dogadja.

Lodrn12

pre 3 godine

Najjaci su ovi sto pljuju Rastu i narkomane travare a slusaju kad izadju acu lukasa i sakupljaju pare da unesu u sebe steroide za konje pomesane sa malo kokaina..

Arch Enemy

pre 3 godine

Pa šta,bitno je da nije diler i ne preprodaje drogu, njegova stvar i njegova potreba, neka puši ako hoće 50 džointa dnevno, koga briga!

rekt

pre 3 godine

Duvam svaki dan i neću da prekinem, i šta ćemo sad
(muškarčina, 02. oktobar 2020 16:26)

Svoje sklonosti upražnjavaj između četiri zida. To je tvoje opredeljenje.
(Čemu parada?, 2. oktobar 2020 18:47)

A alkohol i cigarete može bilo kad i bilo gde? I to je u redu? O licemerni svete...

ganjaman

pre 3 godine

Pre će uvesti istopolne brakove nego što će legalizovati marihuanu, iako je maltene svuda na Zapadu legalizovana. Al zato heroin možeš jeftino da nabaviš gde hoćeš i nikom ništa.

Milosav

pre 3 godine

Hahaha komentari su kao i uvek prva liga! Siguran sam da vecina citalaca otvara ovakvu vest bas zbog toga. Be se nekom za rastu i njegovo hapsenje, nego svi znaju da ce da bude gomila saljivih komentara. Samo tako narode, barem mozemo da se smejemo u ovim sugavim vremenima.
Da su pametni u Srbiji da legalizuju pa da Evropljani navale za vikende da se naduvaju pa nazad kuci. Turizam bi procvetao.
Pozdrav iz Kanade gde je marihuana legalizovana evo vec skoro dve godine. Kome se pusi on ce da kupi legalno ili ne.

Obrce se basket da bi ispali gotivci

pre 3 godine

Za Marihuanu se privodi i hapsi?! Cekaj bre kroy Srbiju godisnje prodje stotine tona daleko opasnijih droga a koliko od toga se zapleni? 0,01%. Sta je sledece? Uhapsen Baka Prase jer je propusio?

Doglavnik Ademaga M.

pre 3 godine

Ako se drogira pred detetom treba mu oduzeti roditeljsko pravo.
(Jr, 2. oktobar 2020 17:09)

Ako se drogira pred ženom, ja bih mu uzeo ženu.

Malice in the wonderland

pre 3 godine

Vidim većina ovde ostavlja komentare u fazonu: baš sam duhovit.
Ne smatram da je "duvanje" zločin a čini mi se da ovde mnogo
opasniji (posredno i neposredno) alkohol ali ne bi bilo loše da
de podsetimo jednog - prodaja trave donosi mardelj od 3 godine.
Stvar slobodne policijske procene je da li je 2-3 grama za lično
uživanje ili za prodaju. Ako ste navijači ili sitni kriminalci
slobodno "duvajte", ako vam je jedini "zločin" trava znajte da
to može da vas košta tri godine koje će pojesti skakavci.

vrg

pre 3 godine

Uf kako se ovi sto koriste supstance razmecu sa procenama. Te cetvrtina stanovnistva ovo, te polovina ono... Pazi da nije. I pazi da nema toliko ljudi para za bacanje, sve i da hoce.

RastaJeboSamGaIzaHrasta

pre 3 godine

Ajmo sad pravna državo ovog promotera narkomanije i gluposti u ćorku na minimum 3 godine po novom Krivičnom zakoniku, a ne da nam decu - dilere u pokušaju trpate tamo i uništavate im budućnost zbog džointa.

Valter

pre 3 godine

Ovaj jeste smešan.. a smešan je i onaj koji misli da je trava droga. U razvijenim zemljama poznato je da je alkohol mnogo gori neprijatelj!

pex

pre 3 godine

Zanimljivo je da mu je otac doktor nauka. Stavise, profesor filozofije na Filozofskom fakultetu u Beogradu.
(Spike, 2. oktobar 2020 21:02)

Previse je filozofirao, zaboravio da ima dete, pa onda gledamo ovo. Inace, usao sam da komentarisem kad sam video neku tupavu njusku i preko 200 komentara, dok za bitne vesti ima par desetina.

Da se pitam

pre 3 godine

Marihuana je droga isto koliko je alkohol droga... Legalizujte marihuanu pa da uživamo zajedno
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (velike usne, 2. oktobar 2020 21:46)

Zabranite i marihuanu, i alkohol, i cigarete.

Čemu parada?

pre 3 godine

Duvam svaki dan i neću da prekinem, i šta ćemo sad
(muškarčina, 02. oktobar 2020 16:26)

Svoje sklonosti upražnjavaj između četiri zida. To je tvoje opredeljenje.

Staka Zulu

pre 3 godine

Ljekar uhapšen zbog nošenja stetoskopa,policajac osumnjičen zbog nošenja službene uniforme,odžačar priveden jer se penje po krovovima,student zbog posjedovanja indeksa...nastavi niz.
(Vlada, 2. oktobar 2020 15:44)

Šta?!
Jel' to tvoja metafora treba da bude duhovita?

lucc

pre 3 godine

Fora je u tome sto smo mi, kako god okrenes udaljeni od zdravog razuma. Hoces legalizovanu ganju, a prebijas gejeve. Ne moze tako prika, ako hoces slobodu za sebe daj je i ortaku pored sebe. Kako smo bili dobri 82.-87. uf!

Mislim daj

pre 3 godine

Strašna akcija protiv kriminala, svaka čas'. Aj' sad lepo dekriminalizujte jer postaje poprilično glupo trošiti resurse na nečemu od čega svi mogu da profitiraju. Mislim, bolje da bude oporezovano nego da policija bude korumpirana, ionako ništa ne prolazi bez njihovog amina. Znam znam, lepše i veće su crne pare.

kakogod

pre 3 godine

Kakva budalastina, bitno je da alkohol može da kupi i dete u vrtiću , ali trava je najveći problem ove države . Pitam svakog ko je samo konzumirao travu je l ikad bio agresivan (samo travu) ponavljam pitanje ali za alkohol ?! Normalne zemlje ubiraju porez od toga a od tih para prave zdravstvene ustanove i škole za normalne ljude , a ko hoće da duva neka duva, ko hoće da pije nek pije sve dok nikog ne ugrozava . Hapse za paket trave a magnetna se čeka 6 meseci Bensedini i ksanaksi se dobijaju na dobar dan doktore, mediji ispiraju mozak nacije , a oni hapse ljude zbog konoplje, biljke jbt ... ajde objavite ako imate i malo smelosti ...

Da li mi uopšte imamo nekoga ko kontroliše šta se objavljuje naTV-u

pre 3 godine

Da ovde postoji država on bi odavno bio gonjen za spot "Gandža", a taj spot bi bio zabranjen.

Zapatilo se

pre 3 godine

Sa koliko kilograma kokaina ili heroina je uhapsen? Koliko stotina ekstazi tabletica je imao? Ma sta kazete? Imao je travu kod sebe? Auuu covece. I ja sam malopre kosio dedinu livadu. A nisam se ni pregledao , mozda imam trave na i u obuci?

ivan

pre 3 godine

Ja glasam za legalizaciju marihuane uz stroga pravila. Nova radna mesta plus veliki novac za nasu ekonomiju. Sto se tice toga danas iako je nekegalizovana moze da se kupi tako da kao drustvo samo gubimo vreme

Spike

pre 3 godine

a glasam za legalizaciju marihuane uz stroga pravila. Nova radna mesta plus veliki novac za nasu ekonomiju. Sto se tice toga danas iako je nekegalizovana moze da se kupi tako da kao drustvo samo gubimo vreme
(ivan, 2. oktobar 2020 18:52)

Teoretski, legalizacija zvuci ok, ALI... Znajuci nas urodjeni talenat da i najbolje zamisli i prakse izokrenemo i izvitoperimo, mozda ipak ne. Daleko smo mi od Holandjana i ostalih uredjenih zemalja. Stavise, te stvari sto su tamo legalizovane, eto nasih gore da organizuju "biznis". Sta li bi tek radili ovde.

Sremac

pre 3 godine

Najjaci su ovi sto pljuju Rastu i narkomane travare a slusaju kad izadju acu lukasa i sakupljaju pare da unesu u sebe steroide za konje pomesane sa malo kokaina..
(Lodrn12, 2. oktobar 2020 22:09)

Ja slusam i jednog i drugog. I treba ih uhapsiti obojicu ,jer krse zakon. Prvo ih poslati na lecenje, pa u zatvor.

nolitva

pre 3 godine

Stvar slobodne policijske procene je da li je 2-3 grama za lično
uživanje ili za prodaju. Ako ste navijači ili sitni kriminalci
slobodno "duvajte", ako vam je jedini "zločin" trava znajte da
to može da vas košta tri godine koje će pojesti skakavci.
(Malice in the wonderland, 2. oktobar 2020 16:04)

Jel ovo neka greska? 3 godine za travu? To znaci da ce i on u zatvor? A jednu klinku uhvatili, popricali malo sa njom u kolima i pustili je. Ona izasla popravila sminku i nisu joj ni paket uzeli. Ljudi molimo se za ovog mladog umetnika.

jmunma

pre 3 godine

@ Ksalol tezak opioid, otkud ti to, ne lupaj.

(Hanibal, 2. oktobar 2020 17:52)
ne bi ni ja znao da nisam u vojsci pre 20 godina upoznao narkomana koji se samo sa ksalolima gudrira i to po 5 komata od jednom, ja reko daj jedan, lego da odmorim i ukocio se u fetus polozaju, nisam mogao da ustanem, od jednog, tako da...

Monaco onako

pre 3 godine

Nesto se desava:
-Uhapsili narkomana,
-Hoce da sa nacionalnih mreza izbace rijalitije
-...

Da li ce i nama konacno da svane, mozda hoce napokon.

aleksandar

pre 3 godine

jel to sprema novi album :) pa malo medijske frke da digne , ako bre covek duva godinama i to javno cak i u spotovima ko je bre ovde lud

Teodora

pre 3 godine

Citam naslov i ne verujem.Mislim ko ga briga za nekog trecerazrednog "pevaca". Mislim kakva glupa vest i onada vidim da ima 170 komentara na tu bizarnu vest. KATASTROFA, cime se mi bavimo, ljudi uzmite neku literaturu i citajte,pametnije je i zanimljivije nego se baviti nekim nebitnim likovima.

Mhm

pre 3 godine

Rasta se nije odavno pogledao u ogledalu. Da sam ja policajac prvo bih takve izuvao iz patika. Iz tog razloga ne bih nosio ništa sa sobom a tek ne bih držao kilo u kući. Dečko jednostavno nije baš najbistriji primerak. Sad neka vidi šta će.

Sasa

pre 3 godine

el to sprema novi album :) pa malo medijske frke da digne , ako bre covek duva godinama i to javno cak i u spotovima ko je bre ovde lud
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 2. oktobar 2020 16:01)

Ocigledno da si jedini lud ovde ti. U spotovima duva , a kuci smrce. Kad ga navataju za koku nece skoro napolje.

Počni da uživaaaaš...

pre 3 godine

Ko bre da ozakonjuje opijate? Alo? Od čega mislite da bratija živi? Pa i nek legalizuju, zar vi stvarno mislite da će posle da bude jeftino ko sad? Brale, kad ti zalepe akcizu za penzionere, gorivo, rizlu, pretučene žene, sigurne kuće,... ima da bude jeftinije da se ode do Kanade po gandžu. Nego ćuti i vari i ne talasaj mnogo.

EU Citizen

pre 3 godine

U normalnim zemljama, dakle u većem broju evropskih država. i dosta američkih saveznih država, pod raznim statusima, negde rekreativnim (bolja, tj. manja licemerna varijanta, negde medicinskim) posedovanje manjih količina tipa nekoliko grama i/ili gajenje nekoliko biljaka za vlastite potrebe je legalno, kao i uživanje. Marihuana je, isto kao alkohol, za nešto štetna, za nešto korisna, ali slati ljude u zatvor zbog nje i praviti nekakvu famu o "opasnoj drogi" obeležje je primitvnih država sklonih fašizmu/komunizmu.

Legend

pre 3 godine

U redu a ko je "rasta"?
(Zvonko, 2. oktobar 2020 15:18)

Ma znaš bre onaj kompjuterski program što peva pesme po YT,neki kažu da je to zapravo pevač,ali ja nikad nisam čuo da ljudsko biće ima onakav glas tako da mora da je android u pitanju.

Gde ja zivim

pre 3 godine

Uopste ne ulazim u to, da li je pevac ili nije i da li se meni licno ne svidja njegova muzika, svaka roba ima svog kupca na kraju krajeva... Ali u 2020. godini jednom coveku trkeljisu stan i hapse zbog dva-tri paketa trave? Mozes da sljokas alkohol i maltretiras sve oko sebe, posto je to legalno, a ne mozes da ispalis dziont i pojedes gurmansku i sokce neko, sve uz osmeh, posto je to nelegalno...

zmaj

pre 3 godine

Alkohol koliko ja znam konzumiraju svi, i pred decom. Gde ste puritanci!? A ako je ovo vest da su ga navatli sa nekoliko paketića marihuane, šta sad. Vatajte one što valjaju belo na kilo. Pre desetak godina u poseti drugu u Bruklinu, pitam ja naivno šta rade ovi likovi što se stalno vrte po ulici i parku? Nasmeje se moj drug i kaže pa valjaju brate. Ja opet naivno pitam a policija? Kaže on pa ako se ovima budu bavili i njih jurili, neće ništa da urade. Em će da dodju drugi em neće da se rešavaju pitanja teže droge. Ja inače ne konzumiram ništa, samo kažem.

...kada sam bio mali, znao sam svoj pravac!...

pre 3 godine

...a zašto gospoda policajci ne uhapse foksa, kojem uživanje u heroinu i ds-u dođe kao dobar dan, i koji to još promoviše u svojim "pesmama"?

ako ste ovog nesrećnika uhapsili zbog par kesica trave u džepu, možete i foksa zbog gorepomenutih droga za koje je trava med i mleko...

Ognjen

pre 3 godine

DA LI JE MOGUCE DA SE OVAKVI LJUDI HAPSE, KUDA PLOVI OVAJ BROD KO IZADJE ZADNJI NEKA UGASI SVETLO IZDRZI RASTO COVEKU OD KULTURE BRATE MOJ DOBRI A POMALO I POSTENI...


i Bože dragi kakva ironija...hahaha

Ma ajte molim vas da se ja pitam

pre 3 godine

Dobro ljudi i ja sam ljubomoran što je on ovakav kakav je je... Anu. Meni je ona bila lepa čak i kad je bila debeljuca, onaj zarazni smeh i boja očiju 💕 Love is in the air... Ali pustite čoveka na miru. Niti je diler a komentari kao da je pao veliki bos Brano ili neki političar klase Vu Lina.

Милош

pre 3 godine

Стање у Београду није слика и прилика целе Србије. Значајно је већи проценат људи који не презају ни од чега, који немају трунке морала и који имају 'другачије' погледе на свет. Београд је велики град и оваквима је лакше да се утопе у масу. Тако да прича о великом броју маркомана и зависника о лековима не пије воду.

Spike

pre 3 godine

Koga zanima ovaj tip ... , dali je kardiohirurg, slikar ili doktor nauka..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (delboy, 2. oktobar 2020 19:52)

Zanimljivo je da mu je otac doktor nauka. Stavise, profesor filozofije na Filozofskom fakultetu u Beogradu.

bucine

pre 3 godine

Prvo se pocne sa marihuanom, pa malo pomalo predjes na jace droge i postanes zavisnik ... pametnom dosta ... nece svako postati narkoman ali tu si na vagi pa gde prevagne

Eto

pre 3 godine

Marihuana i jeste i nije droga, a svakako nije štetna niti povlači u teže droge.

Ono što povlači je sredina. Ako je zabranjena i demonizovana, društvo koje je poseduje, prodaje i konzumira, ponekad je sklono i komzumaciji ozbiljnijih stvari. Posebno u teen godinama. I onda je društvo ono koje vas uvuče u ozbiljnije droge.

Da nije takva fama oko nje i da je legalna, konzumacija iste ne bi ponekad podrazumevala i potencijalno petljanje sa sumnjivim likovima. A samim tim bi manje bilo verovatno da bi se neko sa marihuane upuštao u teške droge.

zzz

pre 3 godine

Pa to kod vas jos uvek nelegalno...? Pozdrav iz USA
(Lazni Brkajlo, 02. oktobar 2020 22:25)

Pa druze ako nisi znao i kod tebe je. Ajde nabavi nekoliko paketica, u stanu ostavi kilo, pa zovni policiju da vidis sta imaju da ti kazu na to. Tada ti ni recept nece pomoci!

Staka Zulu

pre 3 godine

Vidim većina ovde ostavlja komentare u fazonu: baš sam duhovit.
Ne smatram da je "duvanje" zločin a čini mi se da ovde mnogo
opasniji (posredno i neposredno) alkohol ali ne bi bilo loše da
de podsetimo jednog - prodaja trave donosi mardelj od 3 godine.
Stvar slobodne policijske procene je da li je 2-3 grama za lično
uživanje ili za prodaju. Ako ste navijači ili sitni kriminalci
slobodno "duvajte", ako vam je jedini "zločin" trava znajte da
to može da vas košta tri godine koje će pojesti skakavci.
(Malice in the wonderland, 2. oktobar 2020 16:04)

Ne postoji slobodna procena policajaca. Zakonom je jasno definisano šta se smatra za ličnu upotrebu, a šta je količina koja se smatra namenjenom za dalju distribuciju. A u zatvor ne šalje policija, nego sudija za prekršaje ili krivični sudija (zavisi od prestupa)! Za ostalo se slažem!!!

realno

pre 3 godine

pa jednostavno nikada se nece legalizovati a zasto zato sto ce neko ostati bez debelog profita zato sto je zabranjeno voce najskuplje

realno

pre 3 godine

Alkohol je u Srbiji veći problem od marihuane. kad je neko posle pušenja marihuane tukao, ženu, decu, majku, oca, dedu, babu,? nikad! Ali pijani ljudi sve to rade i plus prave saobraćajne nesreće i razne gluposti. Sa alkoholom se prave mnogo veći problemi i sebi i drugima i plus svaki treća osoba pije alkohol. Alkohol je problem br1 u Srbiji, Što je još bitno lečenje od alkohola je teže od lečenja od droge. Pitajte ove u drajzerovoj potvrdiće vam ovo. Alkohol je najgrozniji opijat i vrlo štetan za jetru, srce, mozak za sve. Alkohol treba zabraniti. Taj primitivni opijat koji ljude samo još više zaglupljuje.

War Inside My Head

pre 3 godine

Marihuanu treba dekriminalizovati za početak,pa vidjeti kako se stvari odvijaju!Naše podneblje je prilično dobro za uzgoj,možda bi države mogle profitirati na proizvodnji.Ali,što se izvjesnog Raste tiče,ako je istina da je konzumirao travu pred malom kćerkom i imao više nego što momentalno zakon dozvoljava,momčino,aj ti malo na robiju,pa dobro razmisli!?

abc

pre 3 godine

U redu a ko je "rasta"?
(Zvonko, 02. oktobar 2020 15:18)

znas ti dobro ko je rasta, samo verovatno mislis da je cool "ne znati" ko su ljudi koji su trenutno popularni, pa su zato ostavio takav komentar.

Tajni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Ma sta kazes, a zandarmerija mu dala svoje hamere, opremu kao za spot u kojem lik isto pusi travu. Pa ovo je komedija od drzave.

Ja majka

pre 3 godine

I sad ce 3 godine u zatvor? Nema sanse! Nije Rasta veverica ili Baka prase. U stvari nije ni on isao u zatvor. Pa ko ide u zatvor u Srbiji?

Marko

pre 3 godine

Koliko nam je zemlja u raspadu govori činjenica da je ova kreatura idol mnogim klincima danas, doći će nadam se zdravije generacije u narednim godinama

Milos

pre 3 godine

Hapse čoveka zbog marihuane??? To mora da u Srbiji nema kriminala uopšte pa policija ne zna šta će od dosade! Ja živim u zemlji gde se to kupuje u radnjama i ljudi slobodno puše na ulicama. Alkohol je mnogo veći problem nego marihuana.

genius

pre 3 godine

Tabuizacija i kriminaliazija konzumiranja droge su mi baš glupavi.
Što se trave tiče - Legalna je u 9 američkih saveznih država i Kanadi, a dekriminalizovana u većem delu Evrope, desetak američkih država i u celoj južnoj Americi.
Sada mi, kao država u kojoj je alkoholizam deo folklora, u kojoj se puši najviše u Evropi, odlučismo da budemo karakterni kada je zdraaaavlje u pitanju i silno se "protivimo drogi" i uvodimo nultu toleranciju (u smislu svako ko konzumira drogu je narkoman).
A što se prohibicije na nivou države tiče - prohibicija je dobra samo za organizovani kriminal - više puta dokazano. Poprilično sam siguran da je zabrana proizvodnje, distribucije i konzumiranja opojnih droga samo sredstvo kontrole tržišta, a ne u cilju zaštite zdravlja ili šta već.
PS. Sklanjajte ovo nedonošče sa TV. Ovakvi su pogubniji za zdravlje, moral i psihičko stanje naroda od sve droge, alkohola, kocke, HIVa, raka, rata i otvorenih utičnica na svetu.

Cile Mile

pre 3 godine

Prekinuli su ga u trenutku inspiracije. Stvarnosti nema smisla, ostaćemo uskraćeni za novi hit "ona vozi Ferrari, a ja Urus"...

Sasa

pre 3 godine

Pravda za Rastu!!
(trabant, 02. oktobar 2020 15:19)



-Da si rekao pravda za Desanku Maksimović što izbacuju takvog pisca iz škola pa da te razumem...Ovako samo još jedan plitak komentar i ništa više...
(Goran Loznica, 2. oktobar 2020 15:38) # Link komentara

Komentar je podrugljiv, razmisljaj, ako ikako mozes covece.

Sale...

pre 3 godine

Kako mene nisu uhapsili poljoprivrednika,seljaka... Nego rastu?
(deki, 02. oktobar 2020 22:59)

Zato što si verovatmo omašio biljnu kulturu...

U našega Rajka golema svirajka

pre 3 godine

Duvam svaki dan i neću da prekinem, i šta ćemo sad
(muškarčina, 02. oktobar 2020 16:26)

Svoje sklonosti upražnjavaj između četiri zida. To je tvoje opredeljenje.
(Čemu parada?, 2. oktobar 2020 18:47)

A alkohol i cigarete može bilo kad i bilo gde? I to je u redu? O licemerni svete...
(rekt, 2. oktobar 2020 20:20)

Promašio si temu. Ova dvojica ne raspravljaju o marihuani već o ''duvanju''. Pogledaj im potpise. Muškarčina i Čemu parada?

džigerica iz Šapca

pre 3 godine

Što ne rešiš sa malo pari, rešiće sa mnogo pari, većina bi da dugogodišnju robiju, ali dredovi cz videti neće, mani mala genge

mirko

pre 3 godine

glupost kako moze biti uhapsen zbog "paketica", valda samo treba da mu oduzmu paketic i podatke i da ceka prekrsajnu ili krivinu prijavu, valda kod nas jos nije prekrsajna, a za krivicnu ide kod sudije pa tako dobije drustveno koristan rad i neko placanje. meni to hapsenje ne ide na dobro i uznemirava.
neki dan sam gledao causeska, i u jednom delu emisije njegov govor i posle aplauz koji je trajao dugoo, prvi koji je prekinuo je sutradan uhapsen i nestao....
jel to granica????

pa>

pre 3 godine

pustice ga kao i sve "poznate". ne placaju parkinge niti kazne za prebrzu voznju neki i ubiju pa ne odu u zatvor. nego ne kapiram sto je to objavljeno radi reklame za marihuanu ili?
Jer svi znamo da za njih zakoni ne vaze nije nista novo

Nenad

pre 3 godine

Ako se drogira pred ženom, ja bih mu uzeo ženu.
(Doglavnik Ademaga M., 2. oktobar 2020 21:51)
Kralju!!! Najbolji komentar. I ja bi, al samo na par dana. Mnogo brate pije, ko to da finansira na duge staze.

XXX

pre 3 godine

@ (Pljuvac svih stilova, 02. oktobar 2020 22:49): za sve se u suštini slažem, ali da se nećeš slupati autom, to ne bih rekao. Samim tim sto te umiruje (kažeš: nema agresivnosti), znaci da ti “otupljuje” reflekse, a to bas nije dobro kada voziš. Slažem se da je treba legalizovati, ali to nekome ne odgovara. Da mi je znati kome? ;)

kole

pre 3 godine

Znam da se za nekoliko paketica marihuane dobije minimum tri godine zatvora, pa cu bas da pratim koliko ce da rebnu ovog tipa. Ne kazem da mu zelim zatvor i cak mislim da su kazne za travu prevelike, narocito u drzavi gde su opljackane desetine milijardi evra, a niko nije ni dana dobio, ali me zanima kako se sudi javnim licnostima u odnosu na radnicku decu koja obavezno robijaju.

Basta

pre 3 godine

Ja slusam i jednog i drugog. I treba ih uhapsiti obojicu ,jer krse zakon. Prvo ih poslati na lecenje, pa u zatvor.
(Sremac, 3. oktobar 2020 12:24)

Nema šta da se neko leči od upotrebe kanabisa, to je sasvim normalna stvar. Sa druge strane, ko sluša Rastu i Lukasa, njemu je lečenje definitivno potrebno.