Mladen
pre 5 godina
Nije Pbjanić prvi srbin u barseloni,davno je u barsi bio Dragan Ćirić -Ćira
Subota, 12.09.2020.
13:55
Na ovaj način je katalonski "Sport" najavio Miralema Pjanića i napravio veliku grešku i gaf.
IMAGE SOURCE
pre 5 godina
Nije Pbjanić prvi srbin u barseloni,davno je u barsi bio Dragan Ćirić -Ćira
pre 5 godina
Ja samo znam da prezimena na ić su Srpska tako da pusti priču ali što se mene tiče svako se moze predstavljati kako hoće pa i kao marsovac
pre 5 godina
@andreas kisser
Bez da nekog uvredim ili ponizim,ali koji Bosnjaci?Gde,kad,kako?Kotromanici Bosnjaci,Vlatko Vukovic Bosnjak?Kusturica,Selimovic,Andric...necemo se lagati i izmisljati.Gde se jos spominju Bosnjaci,jel Bosanci ili Bosnjaci,jel bosanski,bosnjacki,hercegovacki,hercegbosanski...bitke,spisi,dokumenti,bilo sta...??
(860 godina vernog konjusarstva, 12. septembar 2020 22:11)
uffff... prijatelju, ne vredjas. srednjovekovni BOSANCI nemaju veze sa danasnjim BOSNJACIMA, kapiras!? msm, oni sami misle da imaju, ali to erik hobsbaum zove izmisljanje tradicije. srednovekovni bosanci nisu ni hrvati, ni srbi, vec bosanci i bilo kakvo svojatanje nema smisla. sami ti ljudi u 12-15. veku sebe nisu smatrali ni srbima, ni hrvatima. danasnji bosnjaci, dakle bosanski muslimani, su delom poturceni sloveni sa tog podrucja (sto pravoslavni, sto katolici, sto bogumili), a delom potomci turskih porodica iz ugarske, koje su se skocentrisale u pogranicnim delovima carstva juzno od save i dunava nakon austro-turskih ratova 1683-1699, a zatim i iz srbije nakon drugog srpskog ustanka. zao mi je takodje sto moram sve da vas razocaram, ali srbi u danasnjoj zapadnoj bosni/RS poticu uglavnom iz organizovanih migracija tek pod turcima. nesto poput organizovanih migracija u austrijsko pogranicno podrucje (hr krajinu) pocev od 16. veka. ali sve i da pjaniceva porodica potice od poturcenih srba, on se covek oseca bosnjakom i tu je kraj price. hajde za pocetak da svi izguglate pojam "etnogeneza".
pre 5 godina
@andreas kisser
Bez da nekog uvredim ili ponizim,ali koji Bosnjaci?Gde,kad,kako?Kotromanici Bosnjaci,Vlatko Vukovic Bosnjak?Kusturica,Selimovic,Andric...necemo se lagati i izmisljati.Gde se jos spominju Bosnjaci,jel Bosanci ili Bosnjaci,jel bosanski,bosnjacki,hercegovacki,hercegbosanski...bitke,spisi,dokumenti,bilo sta...??
pre 5 godina
Kotromanici su hrvatska plemicka obitelj iz slavonije, pjanic je potomak ibrahima pjanica. Ako ne znate tko je to bio, google je vas prijatelj. :D
pre 5 godina
Ćira nije sakupio ni 20 minuta
pre 5 godina
Barselona,tacnije sportski sajt u Kataloniji objavio da je Pjanic Srbin a rvati se raskokodakali na srpskom sajtu.Pazi kad ujaci pricaju o kompleksima,mitovima,lazima,mrznji...
pre 5 godina
(Čemu laganje?, 12. septembar 2020 19:43)
Pa sto je onda imao incident sa tastom koji je hteo da zabrani cerci da bude sa Srbinom?
pre 5 godina
andreas kisser,
Znači bio je srodnik dinastije Nemanjić ali nije bio Srbin nego bosanac?? U Bosni se ni danas niko ne izjašnjava kao bosanac već kao Hrvat, Bošnjak ili Srbin a to bosanac je geografska odrednica kao vojvođanin, sremac, crnogorac...
(Kornjača Rade, 12. septembar 2020 19:01)
ovo je tolika glupost koju si napisao da mi je bezveze i da odgovaram. jesi li nekad cuo nesto sto se zove - zenska linija? vidis, mojoj deci je majka engleskinja, tako da imaju rodjake i u engleskoj i irskoj, iako su po ocu srbi! jel kapira sada tvoj mozak na koju je foru tvrtko bio rodjak nemanjica??? sto se tice drugog dela tvog komentara: da li razumes da pre 700 godina na prostoru danasnje bosne etnicka slika nije bila kao danas? po nacionalnosti, pjanic je bosanac, etnicki je bosnjak. jel ti sad nesto jasnije?
pre 5 godina
Kotromanici su hrvatska plemicka obitelj iz slavonije, pjanic je potomak ibrahima pjanica. Ako ne znate tko je to bio, google je vas prijatelj. :D
(Pijani zlotvor, 12. septembar 2020 20:09)
znaci Kotromanici su Madjari.
pre 5 godina
(Crna Guja, 12. septembar 2020 18:55)
Ma ne samo je Subasic doziveo medijsku hajku zbog toga sto se ranije izjasnjavao kao Srbin a posle morao da menja pricu.
(Guns n Roses, 12. septembar 2020 19:25)
Suba je zatajio to da je Srbin zbog oca svoje žene, ne radi Hrvatske javnosti. Nikom u Hrvatskoj nije smetala njegova nacionalnost, osim njegovom vlastitom tastu. Čovjek je lojalan državljan Hrvatske i srce je ostavio na terenu za taj grb, himnu i zastavu. Na primjer za Filipa Krajinovica nikad ništa da je Hrvat, slična situacija kao sa Subasicem.
pre 5 godina
andreas kisser,
Znači bio je srodnik dinastije Nemanjić ali nije bio Srbin nego bosanac?? U Bosni se ni danas niko ne izjašnjava kao bosanac već kao Hrvat, Bošnjak ili Srbin a to bosanac je geografska odrednica kao vojvođanin, sremac, crnogorac...
pre 5 godina
Ma ne samo je Subasic doziveo medijsku hajku zbog toga sto se ranije izjasnjavao kao Srbin a posle morao da menja pricu.
(Guns n Roses,
Jos jedan vaš mit.
Pronađi nam i stavi link kada i gdje se to Suba izjašnjavao kao Srbin?
Nikada i nigdje.
Oduvijek ponosno ističe da je Hrvat i ima ogromne doze domoljublja prema svojoj domovini.
Ako ne vjerujes, posjeti malo njegov Instagram profil.
Cesto na storyu pusta dalmatinske pjesme u voznji Monacom, fali mu rodna gruda.
A i pogledaj kako je ginuo za Sveti dres u Rusiji, pa jos jednom razmisli sto si blebnuo :D
pre 5 godina
(Crna Guja, 12. septembar 2020 18:55)
Ma ne samo je Subasic doziveo medijsku hajku zbog toga sto se ranije izjasnjavao kao Srbin a posle morao da menja pricu.
pre 5 godina
Kao Hriscani Bogumili, koje smo i mi i zapad gonili na najstrasnije nacine jer smo ih smatrali jereticima i nismo ih priznavali kao svopstveni narod.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pause, 12. septembar 2020 15:20)
Bogumili nisu bili nacija već vera...
pre 5 godina
Pa u Barceloni nmaju pojma da svi muslimani u BiH imaju prezimena na "vic" i "ic" tako da nisu ni krivi, navikli su da su Srbi prezivaju pretezno na "ic"..mada nije zanemariv broj srpskih prezimena koja nemaju "ic"..
A muslimani u Bosni imaju takva srpska prezimena jer su im preci bili Srbi tako da je sve ok..
pre 5 godina
Prvi Srbin u Barseloni je bio Ljubiša Broćić , legendarni trener koji je vodio reprezentaciju SFRJ i na turniru u Švarcarskoj 1954 oteran zbog navodnog susreta sa emigracijom . Vodio je još Juventus i nekoliko reprezentacija . A što se tiče Pjanića , to kako se on osrća i deklariše je samo njegova stvar , totalno je glupo prepirati se oko toga . Može neko da bude Eskim poreklom , ali ako je odrastao u drugoj zemlji i oseća se pripadnikom te nacije , to je njegovo pravo i ne može mu niko ništa pričati o tome .
pre 5 godina
Drugi znači! Zeznuli su se.
pre 5 godina
@hehe
Liječi sam svoje komplekse.
Nama u hrvatskoj nitko ne smeta. Sve manjine imaju ista prava kao i mi hrvati. A vi u srbiji prizivate neku pravoslavnu braču svakodnevno i ne obračate pažnju kako se manjina osječa kad tako nešto čuju ili pročitaju.
pre 5 godina
Dobro, pogresili su novinari drugi je posle Cirica.
pre 5 godina
Razlika je sto Novak kao Srbin bez kompleksa to iskulira opusteno sa "sve je to isto...".
Vi zapenite jer vas boli istina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hehe, 12. septembar 2020 15:28)
NIje on to iskulirao...nego zato jer mu je majka hrvatica...on je kao i Đoković...samo što se on rodio u Hrvatskoj i odlučio se da bude Hrvat, a Đoković u Srbiji i odluči da bude srbin...može birati što će biti jer je iz miješanog braka
(goki san, 12. septembar 2020 16:18)
Ponovo, da ti nacrtam.
Razlika je sto Novak kao Srbin (cija je majka Hrvatica) to iskulira sa "sve je to isto", jer je bez kompleksa.
Bas bih voleo da vidim nekog Hrvata sportistu (cija je majka Srpkinja ili otac) da reaguje opusteno bez kompleksa kao Novak u istoj situaciji. Ili da takvi izjave da na dalje navijaju za Srbiju (kad ispadne Hrvatska). To se nikada nece desiti. Takvi kod vas se stide tog dela familile, kriju cak. Kompleksi par exelance.
pre 5 godina
Ni ti ne poznaješ povijesne činjenice. Prvi Srbin u Barceloni bio je Johan Cruyff, od pradede Krojfovića iz Čačka !
(Big_black, 12. septembar 2020 15:30)
Mnogo pre Jovana Krojfovića, prvi Srbin u Barceloni bio je Aleksandar Kočić, koji se, tamo na Zapadu, predstavljao kao Sandor Kocsis. Vladislav Kubala takodjer je bio Srbin slovačke veroispovesti. Uostalom, znamo da je i Maradonina baba bila katolička Srpkinja... i svi zaboraviste brata Ristu Stoičkovića!
pre 5 godina
pa nisu pogrešili uopšte...
o kakvoj grešci vi pričate?
miralem pjanić je srbin.
pre 5 godina
Razlika je sto Novak kao Srbin bez kompleksa to iskulira opusteno sa "sve je to isto...".
Vi zapenite jer vas boli istina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hehe, 12. septembar 2020 15:28)
NIje on to iskulirao...nego zato jer mu je majka hrvatica...on je kao i Đoković...samo što se on rodio u Hrvatskoj i odlučio se da bude Hrvat, a Đoković u Srbiji i odluči da bude srbin...može birati što će biti jer je iz miješanog braka
pre 5 godina
Pa i nije neka greska jer pradjed mu je sigurno bio srbin
pre 5 godina
Pa i Luis Figo je u jednom tv intervjuu bubnuo da je Jovic Hrvat.
Nekako je fudbalskim zemljama tesko povezati Srbina sa fudbalom.
(Djubre, 12. septembar 2020 15:57)
Mislim da je za Mijatovića to izjavio.
Ne znam da li za Mijatovica rekao, ali sam gledao proslu godinu taj tv intervju gde je rekao da je Jovic Hrvat.
pre 5 godina
како је то грешка?
pre 5 godina
jeste zna on dobro...sigurno
pre 5 godina
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
moram da te razocaram, kao srbi se nisu izjasnjavali, bili su bosanci. to sto se tvrtko proglasio kraljem srbije je bila ideoloska odluka, kao kada sto je i dusan pre njega bio car srba i grka! pozivanjem na srodstvo sa nemanjicima, dao je sebi legitimitet da se teritorijalno prosiri na srpske zemlje. ono na sta treba da budemo ponosni je to sto je kroz citav 14. vek srbija na balkanu imala status regionalne sile i pozivanje na kontinuitet sa srbijom je drugima davalo legitimitet. to je prvo. druga stvar: ne razumem sta znaci da pripadnost naciji "daje" rodoslov? jel znas sta znaci rec 'nacija'? to je narod koji je ostvario drzavnost, znaci pripadnost naciji se ostvaruje putem pasosa :) da li si svestan da se to tvoje pozivanje na 'rodoslov' nekada zvalo teorija "blut und boden", pa znamo kako se to zavrsilo! hajde razmisli lepo: etnos, narod, nacija... sve su to drustvene kategorije, a ne postoji dnk koji odredjuje pripadnost drustvenoj zajednici. pjanic se oseca bosnjakom, to znaci da je bosnjak. ta nacija jeste nova, ali kroz istoriju narodi stalno nastaju, taj proces se zove etnogeneza. ti mozes da tvrdis da je on srbin, kao sto mozes da verujes da su srbi najstariji narod (sta god to znacilo), ili da je zemlja ravna ploca. ali to nece promeniti istorijske cinjenice. i ne, ovo nije nikakav autosvinizam (opet, sta god znacio taj izmisljeni pojam koji ne postoji u drstvenim naukama), ovo je prosto pojasnjavnaje osnovnih stvari.
pre 5 godina
""pradede"?!
Lepo je videti da ti se omakne jezik tvojih predaka Srba."
(hehe, 12. septembar 2020 15:37)
A riječ "deda" je srpskog porijekla ? Vidi, vidi, svašta tu čovjek nauči :-)
pre 5 godina
Pa i nisu mnogo pogresili...
pre 5 godina
Pa i Luis Figo je u jednom tv intervjuu bubnuo da je Jovic Hrvat.
Nekako je fudbalskim zemljama tesko povezati Srbina sa fudbalom.
(Djubre, 12. septembar 2020 15:57)
Mislim da je za Mijatovića to izjavio.
pre 5 godina
pa i ja sam mislio da je taj miralem iz srbije i da je igrao za zvezdu?
pre 5 godina
Pa i jeste Srbin ,samo nije pravoslavac
pre 5 godina
Miralem Pjanić je Bugarin !
pre 5 godina
Srbin Muslimanske veroispovesti nisu nista pogresili .. Kako su se izjašnjavali Bošnjaci pre dolaska Turaka na Balkan ?
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
Kao Hriscani Bogumili, koje smo i mi i zapad gonili na najstrasnije nacine jer smo ih smatrali jereticima i nismo ih priznavali kao svopstveni narod.
pre 5 godina
Meho,
pre 5 godina
Meho Kodro je prvi uletio u Barcu sa ovih prostora delegati
pre 5 godina
Evo iskompleksirani patrioti se probudili. Kao "aliens" izniknu nakon ovakvih vesti dok ih stvarnost ne vrati u hibernaciju.
pre 5 godina
Pa dobro kad su ga Googlali, naleteli na pradedu Srbina, pa ko vele...
pre 5 godina
Boooošnjoci na aparatima.
Ali oni su bogumili znate
(re, 12. septembar 2020 14:50)
Kako god, bitno je samo da nemamo slicne gene sa vama patriJotama.
pre 5 godina
Eto na i Prosinečki vam postao Srbin a di neće naš Miralem...a jeste bolan blesav narod
(pozdrav vlasima iz Zenice, 12. septembar 2020 15:17)
Pa on i jeste na polovinu Srbin,ako nisi znao majka mu je iz čačka...
On to sam inače nikada nije ni krio ,mada naravno po ocu se deklariše kao hrvat i to mu niko ne zamera, boravio je mnogo puta u srbiji i nikada nije imao nikakvih problema ,a što se Pjanića tiče potraži na internetu nešto o nekada velikom srbskom plemenu Bogunovića od kojih Pjanići potiču pa će ti verujem neke stvari biti jasnije, i nemoj se više javljati komentarom ukoliko nemaš argumenata...
Ajd' ćao zdravo !
pre 5 godina
Vidi, vidi što su se patriJote raspisale.
pre 5 godina
Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice....
(Boka, 12. septembar 2020 14:44)
Jel to onaj iz Hrvatskog Dragovoljca?Srbin nema sta
pre 5 godina
"Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice...."
(Boka, 12. septembar 2020 14:44)
Ni ti ne poznaješ povijesne činjenice. Prvi Srbin u Barceloni bio je Johan Cruyff, od pradede Krojfovića iz Čačka !
pre 5 godina
Није то гаф.
pre 5 godina
Eto na i Prosinečki vam postao Srbin a di neće naš Miralem...a jeste bolan blesav narod
pre 5 godina
Bedak je sto ova vest i neukost stranih novinara toliko potpaljuje vatru i prepucavanja na ovim prostorima i posle toliko vremena. Opametite se ljudi! Sto se tice Miralema, vrhunski je fudbaler i uzivanje je gledati ga.
pre 5 godina
Čirić je zaboravljen i u Srbiji.
(cxy, 12. septembar 2020 14:37)
nazalost u pravu si cim mislis da se tako preziva. Grobar sam i ne bih nikada voleo da ih vidim na suprotnim stranama ali uvek sam se pitao kako bi izgledao jedan kafanski duel Ćirića i Sase Ilića...
(aca, 12. septembar 2020 14:57)
A ti ne znaš za tipfeler?
pre 5 godina
Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice....
(Boka, 12. septembar 2020 14:44)
Jel to onaj što je bio treći na svijetu s Hrvatskom? Prije nekoliko dana sam naletio na YouTube-u kako jedan vaš tvrdi da je Marija majka Isusova Srpkinja:D
pre 5 godina
Ni ti ne poznaješ povijesne činjenice. Prvi Srbin u Barceloni bio je Johan Cruyff, od pradede Krojfovića iz Čačka !
(Big_black, 12. septembar 2020 15:30)
"pradede"?!
Lepo je videti da ti se omakne jezik tvojih predaka Srba. Od svog porekla ipak pobeci ne mozes.
pre 5 godina
Boooošnjoci na aparatima.
Ali oni su bogumili znate
(re, 12. septembar 2020 14:50)
Ma sta god da su samo da vlasinari nisu.
pre 5 godina
@ Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice....
(Boka, 12. septembar 2020 14:44)
A Raketić? Njega si zaboravio...
pre 5 godina
I Španjolca znaju da Srbi sve što valja svojataju pa se sprdaju.
pre 5 godina
Srbin Muslimanske veroispovesti nisu nista pogresili .. Kako su se izjašnjavali Bošnjaci pre dolaska Turaka na Balkan ?
verska pripadnost ne sme da odreduje nacionalnu .. Srbin moze da bude i pravoslavac i katolik i musliman , pripadnost nekoj naciji odreduje rodoslov ,a ne vera ..
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
Kod Srba nije tako. Moraš da budeš Pravoslavac i da voliš Tita, samo tada si pravi Srbin.
(Adriano_Galliani
Nije tacno. Srbi kazu da ako zelis da budes Srbin, onda moras da budes Pravoslavac, ali ne bilo kakav, vec da moras biti Pravoslavac svetosavskog duha !!!
Ako nisi Svetosavskog duha omda ti je dzabe ako si Pravoslavac!
pre 5 godina
čirić je jugoslAven
pre 5 godina
Није први, играо Просинечки.
pre 5 godina
Па он и јесте Србин муслиман из Босне који игра за државу Босну и Херцеговину.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (БобаСила, 12. septembar 2020 14:40)
Bitno je da nema u sebi otomanskih gena kao neki.
(Fukaro, 12. septembar 2020 14:57)
Tako je! Miralem, cisti srpski geni! Zna on, znas ti, svi znaju.
Zato i kompleksi.
Oni bez kompleksa, sirokog uma, to slobodno prihvate (Kusturica, Selimovic, Andric i drugi).
Tvoj davni predak je isao u crkvu, bio Srbin, i ti tu nista promeniti ne mozas. To je tvoja tuga i ti to duboko u sebi i znas.
pre 5 godina
A Bojan Krkić?
pre 5 godina
Pa i nisu pogrešili mnogo... Pjanića,Pjanovića (druga varijanta istog prezimena ) ima podosta u srbiji ,crnoj gori, i naravno u bosni odakle je i sam Miralem ...
Poenta je da velika većina ljudi koji imaju ovo prezime se danas izjašnjavaju kao srbi ...
Miralemovi preci su odavno prešli na islam i vremenom postali bosanci ,ili bošnjaci kako god, uglavnom veru i naciju su promenili ali prezime je ostalo i ono sve samo kazuje...
Uostalom da ne ispadne da nešto izmišljam i nekome solim pamet, prosto imate Wikipediju potražite istorijat srpskog prezimena Bogunović od kojeg Pjanići potiču pa će vam sve biti jasno ,imate odličan tekst Jovana Cvijića na tu temu!
pre 5 godina
Nije ni drugi, Bojan Krkic je Srbin. A Miralem je Bosnjak i vrlo korektan momak. Srbi, manite se njega, nije zaslužio.
pre 5 godina
Hahahahhahaba al su se popalili dečki
pre 5 godina
Pa i Luis Figo je u jednom tv intervjuu bubnuo da je Jovic Hrvat.
Nekako je fudbalskim zemljama tesko povezati Srbina sa fudbalom.
pre 5 godina
Pa i nije mnogo pogrijesio
pre 5 godina
Nije Srbin nego poturuca
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (va, 12. septembar 2020 14:48)
Ali je sigurno pismeniji od tebe.
pre 5 godina
Kako srbi pokusavaju da uvrede hrvate, bosnjake i crnogorce? Kazu im da su srbi, ahahaha... Pa i Djokovica su cini mi se jednom proglasili hrvatom.
(BRE, 12. septembar 2020 15:20)
Razlika je sto Novak kao Srbin bez kompleksa to iskulira opusteno sa "sve je to isto...".
Vi zapenite jer vas boli istina.
pre 5 godina
Kako srbi pokusavaju da uvrede hrvate, bosnjake i crnogorce? Kazu im da su srbi, ahahaha... Pa i Djokovica su cini mi se jednom proglasili hrvatom.
pre 5 godina
A šta je sa Draganom Ćirićem..?
pre 5 godina
Prvo pročitaj tekst "bolan",a ako si ga pročitao onda stavi prst na čelo, razmisli malo o ovome sto si napisao,samo si ispao glup.
pre 5 godina
Srbin Muslimanske veroispovesti nisu nista pogresili .. Kako su se izjašnjavali Bošnjaci pre dolaska Turaka na Balkan ?
verska pripadnost ne sme da odreduje nacionalnu .. Srbin moze da bude i pravoslavac i katolik i musliman , pripadnost nekoj naciji odreduje rodoslov ,a ne vera ..
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
Kod Srba nije tako. Moraš da budeš Pravoslavac i da voliš Tita, samo tada si pravi Srbin.
pre 5 godina
Čirić je zaboravljen i u Srbiji.
pre 5 godina
Pa ljudi nista nisu pogresili, uradite mu DNK analizu i videcete cije gene ima!
pre 5 godina
Zaboravili Ćirića...
pre 5 godina
Srbin Muslimanske veroispovesti nisu nista pogresili .. Kako su se izjašnjavali Bošnjaci pre dolaska Turaka na Balkan ?
verska pripadnost ne sme da odreduje nacionalnu .. Srbin moze da bude i pravoslavac i katolik i musliman , pripadnost nekoj naciji odreduje rodoslov ,a ne vera ..
pre 5 godina
ovo ne bi bila greska u naslovu da je Pjanic presao u Barsu pre 700 god.
pre 5 godina
Nije Srbin nego poturuca
pre 5 godina
Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice....
pre 5 godina
Čirić je zaboravljen i u Srbiji.
(cxy, 12. septembar 2020 14:37)
nazalost u pravu si cim mislis da se tako preziva. Grobar sam i ne bih nikada voleo da ih vidim na suprotnim stranama ali uvek sam se pitao kako bi izgledao jedan kafanski duel Ćirića i Sase Ilića...
pre 5 godina
Pre njega su igrali Srbi: Prosinecki, Ciric i Rakitic
pre 5 godina
Па он и јесте Србин муслиман из Босне који игра за државу Босну и Херцеговину.
pre 5 godina
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
Reci to svojim popovima i dalje od nas.
pre 5 godina
Pa on i jeste Srbin, možda čak i veći Srbin od nekih Srba samo šta je islamske veroispovesti
pre 5 godina
A trebao je SMS biti tamo ali...
pre 5 godina
Zašto gaf, deda mu je Srbin.
pre 5 godina
Samo 7 komentara?razocaran sam,da je Hrvat u pitanju bilo bi 1000 sto dosta govori o kompleksima nekih ljudi
pre 5 godina
Jedina greška je da nije prvi srbin u Barsi već drugi.
pre 5 godina
Nit je greska nit je gaf....
pre 5 godina
Sta je tu cudno?
Poznato je da smo nepoznati u svetu pogotovo kada je fudbal u pitanju.
pre 5 godina
Sta je tu cudno?
Poznato je da smo nepoznati u svetu pogotovo kada je fudbal u pitanju.
(Milan, 12. septembar 2020 14:33)
Vi Bosanci jeste nepoznati. Zato vas i povezuju sa Srbima, nacijom koja ima osvajaca Lige Sampiona kao jedna od retkih u Evropi.
pre 5 godina
Pa i jeste srbin,prađedovi su mu bili srbi
pre 5 godina
Па он и јесте Србин муслиман из Босне који игра за државу Босну и Херцеговину.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (БобаСила, 12. septembar 2020 14:40)
Bitno je da nema u sebi otomanskih gena kao neki.
pre 5 godina
Boooošnjoci na aparatima.
Ali oni su bogumili znate
pre 5 godina
Pa i jeste srbin,prađedovi su mu bili srbi
pre 5 godina
Jedina greška je da nije prvi srbin u Barsi već drugi.
pre 5 godina
Па он и јесте Србин муслиман из Босне који игра за државу Босну и Херцеговину.
pre 5 godina
Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice....
pre 5 godina
Srbin Muslimanske veroispovesti nisu nista pogresili .. Kako su se izjašnjavali Bošnjaci pre dolaska Turaka na Balkan ?
verska pripadnost ne sme da odreduje nacionalnu .. Srbin moze da bude i pravoslavac i katolik i musliman , pripadnost nekoj naciji odreduje rodoslov ,a ne vera ..
pre 5 godina
Čirić je zaboravljen i u Srbiji.
pre 5 godina
Sta je tu cudno?
Poznato je da smo nepoznati u svetu pogotovo kada je fudbal u pitanju.
pre 5 godina
Pa ljudi nista nisu pogresili, uradite mu DNK analizu i videcete cije gene ima!
pre 5 godina
ovo ne bi bila greska u naslovu da je Pjanic presao u Barsu pre 700 god.
pre 5 godina
Pa on i jeste Srbin, možda čak i veći Srbin od nekih Srba samo šta je islamske veroispovesti
pre 5 godina
Boooošnjoci na aparatima.
Ali oni su bogumili znate
pre 5 godina
Zašto gaf, deda mu je Srbin.
pre 5 godina
Nit je greska nit je gaf....
pre 5 godina
Pa i nije neka greska jer pradjed mu je sigurno bio srbin
pre 5 godina
Eto na i Prosinečki vam postao Srbin a di neće naš Miralem...a jeste bolan blesav narod
(pozdrav vlasima iz Zenice, 12. septembar 2020 15:17)
Pa on i jeste na polovinu Srbin,ako nisi znao majka mu je iz čačka...
On to sam inače nikada nije ni krio ,mada naravno po ocu se deklariše kao hrvat i to mu niko ne zamera, boravio je mnogo puta u srbiji i nikada nije imao nikakvih problema ,a što se Pjanića tiče potraži na internetu nešto o nekada velikom srbskom plemenu Bogunovića od kojih Pjanići potiču pa će ti verujem neke stvari biti jasnije, i nemoj se više javljati komentarom ukoliko nemaš argumenata...
Ajd' ćao zdravo !
pre 5 godina
Pa i jeste Srbin ,samo nije pravoslavac
pre 5 godina
Pre njega su igrali Srbi: Prosinecki, Ciric i Rakitic
pre 5 godina
Ni ti ne poznaješ povijesne činjenice. Prvi Srbin u Barceloni bio je Johan Cruyff, od pradede Krojfovića iz Čačka !
(Big_black, 12. septembar 2020 15:30)
"pradede"?!
Lepo je videti da ti se omakne jezik tvojih predaka Srba. Od svog porekla ipak pobeci ne mozes.
pre 5 godina
Sta je tu cudno?
Poznato je da smo nepoznati u svetu pogotovo kada je fudbal u pitanju.
(Milan, 12. septembar 2020 14:33)
Vi Bosanci jeste nepoznati. Zato vas i povezuju sa Srbima, nacijom koja ima osvajaca Lige Sampiona kao jedna od retkih u Evropi.
pre 5 godina
Nije Srbin nego poturuca
pre 5 godina
Nije ni drugi, Bojan Krkic je Srbin. A Miralem je Bosnjak i vrlo korektan momak. Srbi, manite se njega, nije zaslužio.
pre 5 godina
Razlika je sto Novak kao Srbin bez kompleksa to iskulira opusteno sa "sve je to isto...".
Vi zapenite jer vas boli istina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hehe, 12. septembar 2020 15:28)
NIje on to iskulirao...nego zato jer mu je majka hrvatica...on je kao i Đoković...samo što se on rodio u Hrvatskoj i odlučio se da bude Hrvat, a Đoković u Srbiji i odluči da bude srbin...može birati što će biti jer je iz miješanog braka
(goki san, 12. septembar 2020 16:18)
Ponovo, da ti nacrtam.
Razlika je sto Novak kao Srbin (cija je majka Hrvatica) to iskulira sa "sve je to isto", jer je bez kompleksa.
Bas bih voleo da vidim nekog Hrvata sportistu (cija je majka Srpkinja ili otac) da reaguje opusteno bez kompleksa kao Novak u istoj situaciji. Ili da takvi izjave da na dalje navijaju za Srbiju (kad ispadne Hrvatska). To se nikada nece desiti. Takvi kod vas se stide tog dela familile, kriju cak. Kompleksi par exelance.
pre 5 godina
Eto na i Prosinečki vam postao Srbin a di neće naš Miralem...a jeste bolan blesav narod
pre 5 godina
Dobro, pogresili su novinari drugi je posle Cirica.
pre 5 godina
Pa dobro kad su ga Googlali, naleteli na pradedu Srbina, pa ko vele...
pre 5 godina
Nije Srbin nego poturuca
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (va, 12. septembar 2020 14:48)
Ali je sigurno pismeniji od tebe.
pre 5 godina
Kako srbi pokusavaju da uvrede hrvate, bosnjake i crnogorce? Kazu im da su srbi, ahahaha... Pa i Djokovica su cini mi se jednom proglasili hrvatom.
(BRE, 12. septembar 2020 15:20)
Razlika je sto Novak kao Srbin bez kompleksa to iskulira opusteno sa "sve je to isto...".
Vi zapenite jer vas boli istina.
pre 5 godina
Boooošnjoci na aparatima.
Ali oni su bogumili znate
(re, 12. septembar 2020 14:50)
Ma sta god da su samo da vlasinari nisu.
pre 5 godina
Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice....
(Boka, 12. septembar 2020 14:44)
Jel to onaj iz Hrvatskog Dragovoljca?Srbin nema sta
pre 5 godina
Па он и јесте Србин муслиман из Босне који игра за државу Босну и Херцеговину.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (БобаСила, 12. septembar 2020 14:40)
Bitno je da nema u sebi otomanskih gena kao neki.
(Fukaro, 12. septembar 2020 14:57)
Tako je! Miralem, cisti srpski geni! Zna on, znas ti, svi znaju.
Zato i kompleksi.
Oni bez kompleksa, sirokog uma, to slobodno prihvate (Kusturica, Selimovic, Andric i drugi).
Tvoj davni predak je isao u crkvu, bio Srbin, i ti tu nista promeniti ne mozas. To je tvoja tuga i ti to duboko u sebi i znas.
pre 5 godina
Pa i nisu pogrešili mnogo... Pjanića,Pjanovića (druga varijanta istog prezimena ) ima podosta u srbiji ,crnoj gori, i naravno u bosni odakle je i sam Miralem ...
Poenta je da velika većina ljudi koji imaju ovo prezime se danas izjašnjavaju kao srbi ...
Miralemovi preci su odavno prešli na islam i vremenom postali bosanci ,ili bošnjaci kako god, uglavnom veru i naciju su promenili ali prezime je ostalo i ono sve samo kazuje...
Uostalom da ne ispadne da nešto izmišljam i nekome solim pamet, prosto imate Wikipediju potražite istorijat srpskog prezimena Bogunović od kojeg Pjanići potiču pa će vam sve biti jasno ,imate odličan tekst Jovana Cvijića na tu temu!
pre 5 godina
Zaboravili Ćirića...
pre 5 godina
Čirić je zaboravljen i u Srbiji.
(cxy, 12. septembar 2020 14:37)
nazalost u pravu si cim mislis da se tako preziva. Grobar sam i ne bih nikada voleo da ih vidim na suprotnim stranama ali uvek sam se pitao kako bi izgledao jedan kafanski duel Ćirića i Sase Ilića...
pre 5 godina
Meho Kodro je prvi uletio u Barcu sa ovih prostora delegati
pre 5 godina
Srbin Muslimanske veroispovesti nisu nista pogresili .. Kako su se izjašnjavali Bošnjaci pre dolaska Turaka na Balkan ?
verska pripadnost ne sme da odreduje nacionalnu .. Srbin moze da bude i pravoslavac i katolik i musliman , pripadnost nekoj naciji odreduje rodoslov ,a ne vera ..
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
Kod Srba nije tako. Moraš da budeš Pravoslavac i da voliš Tita, samo tada si pravi Srbin.
(Adriano_Galliani
Nije tacno. Srbi kazu da ako zelis da budes Srbin, onda moras da budes Pravoslavac, ali ne bilo kakav, vec da moras biti Pravoslavac svetosavskog duha !!!
Ako nisi Svetosavskog duha omda ti je dzabe ako si Pravoslavac!
pre 5 godina
Pa i nisu mnogo pogresili...
pre 5 godina
I Španjolca znaju da Srbi sve što valja svojataju pa se sprdaju.
pre 5 godina
Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice....
(Boka, 12. septembar 2020 14:44)
Jel to onaj što je bio treći na svijetu s Hrvatskom? Prije nekoliko dana sam naletio na YouTube-u kako jedan vaš tvrdi da je Marija majka Isusova Srpkinja:D
pre 5 godina
Srbin Muslimanske veroispovesti nisu nista pogresili .. Kako su se izjašnjavali Bošnjaci pre dolaska Turaka na Balkan ?
verska pripadnost ne sme da odreduje nacionalnu .. Srbin moze da bude i pravoslavac i katolik i musliman , pripadnost nekoj naciji odreduje rodoslov ,a ne vera ..
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
Kod Srba nije tako. Moraš da budeš Pravoslavac i da voliš Tita, samo tada si pravi Srbin.
pre 5 godina
Па он и јесте Србин муслиман из Босне који игра за државу Босну и Херцеговину.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (БобаСила, 12. septembar 2020 14:40)
Bitno je da nema u sebi otomanskih gena kao neki.
pre 5 godina
Srbin Muslimanske veroispovesti nisu nista pogresili .. Kako su se izjašnjavali Bošnjaci pre dolaska Turaka na Balkan ?
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
Kao Hriscani Bogumili, koje smo i mi i zapad gonili na najstrasnije nacine jer smo ih smatrali jereticima i nismo ih priznavali kao svopstveni narod.
pre 5 godina
"Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice...."
(Boka, 12. septembar 2020 14:44)
Ni ti ne poznaješ povijesne činjenice. Prvi Srbin u Barceloni bio je Johan Cruyff, od pradede Krojfovića iz Čačka !
pre 5 godina
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
moram da te razocaram, kao srbi se nisu izjasnjavali, bili su bosanci. to sto se tvrtko proglasio kraljem srbije je bila ideoloska odluka, kao kada sto je i dusan pre njega bio car srba i grka! pozivanjem na srodstvo sa nemanjicima, dao je sebi legitimitet da se teritorijalno prosiri na srpske zemlje. ono na sta treba da budemo ponosni je to sto je kroz citav 14. vek srbija na balkanu imala status regionalne sile i pozivanje na kontinuitet sa srbijom je drugima davalo legitimitet. to je prvo. druga stvar: ne razumem sta znaci da pripadnost naciji "daje" rodoslov? jel znas sta znaci rec 'nacija'? to je narod koji je ostvario drzavnost, znaci pripadnost naciji se ostvaruje putem pasosa :) da li si svestan da se to tvoje pozivanje na 'rodoslov' nekada zvalo teorija "blut und boden", pa znamo kako se to zavrsilo! hajde razmisli lepo: etnos, narod, nacija... sve su to drustvene kategorije, a ne postoji dnk koji odredjuje pripadnost drustvenoj zajednici. pjanic se oseca bosnjakom, to znaci da je bosnjak. ta nacija jeste nova, ali kroz istoriju narodi stalno nastaju, taj proces se zove etnogeneza. ti mozes da tvrdis da je on srbin, kao sto mozes da verujes da su srbi najstariji narod (sta god to znacilo), ili da je zemlja ravna ploca. ali to nece promeniti istorijske cinjenice. i ne, ovo nije nikakav autosvinizam (opet, sta god znacio taj izmisljeni pojam koji ne postoji u drstvenim naukama), ovo je prosto pojasnjavnaje osnovnih stvari.
pre 5 godina
Samo 7 komentara?razocaran sam,da je Hrvat u pitanju bilo bi 1000 sto dosta govori o kompleksima nekih ljudi
pre 5 godina
Vidi, vidi što su se patriJote raspisale.
pre 5 godina
Ni ti ne poznaješ povijesne činjenice. Prvi Srbin u Barceloni bio je Johan Cruyff, od pradede Krojfovića iz Čačka !
(Big_black, 12. septembar 2020 15:30)
Mnogo pre Jovana Krojfovića, prvi Srbin u Barceloni bio je Aleksandar Kočić, koji se, tamo na Zapadu, predstavljao kao Sandor Kocsis. Vladislav Kubala takodjer je bio Srbin slovačke veroispovesti. Uostalom, znamo da je i Maradonina baba bila katolička Srpkinja... i svi zaboraviste brata Ristu Stoičkovića!
pre 5 godina
Kotromanici su hrvatska plemicka obitelj iz slavonije, pjanic je potomak ibrahima pjanica. Ako ne znate tko je to bio, google je vas prijatelj. :D
(Pijani zlotvor, 12. septembar 2020 20:09)
znaci Kotromanici su Madjari.
pre 5 godina
Bedak je sto ova vest i neukost stranih novinara toliko potpaljuje vatru i prepucavanja na ovim prostorima i posle toliko vremena. Opametite se ljudi! Sto se tice Miralema, vrhunski je fudbaler i uzivanje je gledati ga.
pre 5 godina
Kako srbi pokusavaju da uvrede hrvate, bosnjake i crnogorce? Kazu im da su srbi, ahahaha... Pa i Djokovica su cini mi se jednom proglasili hrvatom.
pre 5 godina
A Bojan Krkić?
pre 5 godina
Barselona,tacnije sportski sajt u Kataloniji objavio da je Pjanic Srbin a rvati se raskokodakali na srpskom sajtu.Pazi kad ujaci pricaju o kompleksima,mitovima,lazima,mrznji...
pre 5 godina
Pa i Luis Figo je u jednom tv intervjuu bubnuo da je Jovic Hrvat.
Nekako je fudbalskim zemljama tesko povezati Srbina sa fudbalom.
pre 5 godina
како је то грешка?
pre 5 godina
Boooošnjoci na aparatima.
Ali oni su bogumili znate
(re, 12. septembar 2020 14:50)
Kako god, bitno je samo da nemamo slicne gene sa vama patriJotama.
pre 5 godina
Pa i nije mnogo pogrijesio
pre 5 godina
Није то гаф.
pre 5 godina
jeste zna on dobro...sigurno
pre 5 godina
Kao Hriscani Bogumili, koje smo i mi i zapad gonili na najstrasnije nacine jer smo ih smatrali jereticima i nismo ih priznavali kao svopstveni narod.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pause, 12. septembar 2020 15:20)
Bogumili nisu bili nacija već vera...
pre 5 godina
Pa i Luis Figo je u jednom tv intervjuu bubnuo da je Jovic Hrvat.
Nekako je fudbalskim zemljama tesko povezati Srbina sa fudbalom.
(Djubre, 12. septembar 2020 15:57)
Mislim da je za Mijatovića to izjavio.
pre 5 godina
Pa i Luis Figo je u jednom tv intervjuu bubnuo da je Jovic Hrvat.
Nekako je fudbalskim zemljama tesko povezati Srbina sa fudbalom.
(Djubre, 12. septembar 2020 15:57)
Mislim da je za Mijatovića to izjavio.
Ne znam da li za Mijatovica rekao, ali sam gledao proslu godinu taj tv intervju gde je rekao da je Jovic Hrvat.
pre 5 godina
A trebao je SMS biti tamo ali...
pre 5 godina
pa i ja sam mislio da je taj miralem iz srbije i da je igrao za zvezdu?
pre 5 godina
""pradede"?!
Lepo je videti da ti se omakne jezik tvojih predaka Srba."
(hehe, 12. septembar 2020 15:37)
A riječ "deda" je srpskog porijekla ? Vidi, vidi, svašta tu čovjek nauči :-)
pre 5 godina
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
Reci to svojim popovima i dalje od nas.
pre 5 godina
Evo iskompleksirani patrioti se probudili. Kao "aliens" izniknu nakon ovakvih vesti dok ih stvarnost ne vrati u hibernaciju.
pre 5 godina
@andreas kisser
Bez da nekog uvredim ili ponizim,ali koji Bosnjaci?Gde,kad,kako?Kotromanici Bosnjaci,Vlatko Vukovic Bosnjak?Kusturica,Selimovic,Andric...necemo se lagati i izmisljati.Gde se jos spominju Bosnjaci,jel Bosanci ili Bosnjaci,jel bosanski,bosnjacki,hercegovacki,hercegbosanski...bitke,spisi,dokumenti,bilo sta...??
pre 5 godina
@ Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice....
(Boka, 12. septembar 2020 14:44)
A Raketić? Njega si zaboravio...
pre 5 godina
Pa u Barceloni nmaju pojma da svi muslimani u BiH imaju prezimena na "vic" i "ic" tako da nisu ni krivi, navikli su da su Srbi prezivaju pretezno na "ic"..mada nije zanemariv broj srpskih prezimena koja nemaju "ic"..
A muslimani u Bosni imaju takva srpska prezimena jer su im preci bili Srbi tako da je sve ok..
pre 5 godina
Razlika je sto Novak kao Srbin bez kompleksa to iskulira opusteno sa "sve je to isto...".
Vi zapenite jer vas boli istina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hehe, 12. septembar 2020 15:28)
NIje on to iskulirao...nego zato jer mu je majka hrvatica...on je kao i Đoković...samo što se on rodio u Hrvatskoj i odlučio se da bude Hrvat, a Đoković u Srbiji i odluči da bude srbin...može birati što će biti jer je iz miješanog braka
pre 5 godina
Miralem Pjanić je Bugarin !
pre 5 godina
(Čemu laganje?, 12. septembar 2020 19:43)
Pa sto je onda imao incident sa tastom koji je hteo da zabrani cerci da bude sa Srbinom?
pre 5 godina
Није први, играо Просинечки.
pre 5 godina
(Crna Guja, 12. septembar 2020 18:55)
Ma ne samo je Subasic doziveo medijsku hajku zbog toga sto se ranije izjasnjavao kao Srbin a posle morao da menja pricu.
pre 5 godina
Ma ne samo je Subasic doziveo medijsku hajku zbog toga sto se ranije izjasnjavao kao Srbin a posle morao da menja pricu.
(Guns n Roses,
Jos jedan vaš mit.
Pronađi nam i stavi link kada i gdje se to Suba izjašnjavao kao Srbin?
Nikada i nigdje.
Oduvijek ponosno ističe da je Hrvat i ima ogromne doze domoljublja prema svojoj domovini.
Ako ne vjerujes, posjeti malo njegov Instagram profil.
Cesto na storyu pusta dalmatinske pjesme u voznji Monacom, fali mu rodna gruda.
A i pogledaj kako je ginuo za Sveti dres u Rusiji, pa jos jednom razmisli sto si blebnuo :D
pre 5 godina
pa nisu pogrešili uopšte...
o kakvoj grešci vi pričate?
miralem pjanić je srbin.
pre 5 godina
(Crna Guja, 12. septembar 2020 18:55)
Ma ne samo je Subasic doziveo medijsku hajku zbog toga sto se ranije izjasnjavao kao Srbin a posle morao da menja pricu.
(Guns n Roses, 12. septembar 2020 19:25)
Suba je zatajio to da je Srbin zbog oca svoje žene, ne radi Hrvatske javnosti. Nikom u Hrvatskoj nije smetala njegova nacionalnost, osim njegovom vlastitom tastu. Čovjek je lojalan državljan Hrvatske i srce je ostavio na terenu za taj grb, himnu i zastavu. Na primjer za Filipa Krajinovica nikad ništa da je Hrvat, slična situacija kao sa Subasicem.
pre 5 godina
@andreas kisser
Bez da nekog uvredim ili ponizim,ali koji Bosnjaci?Gde,kad,kako?Kotromanici Bosnjaci,Vlatko Vukovic Bosnjak?Kusturica,Selimovic,Andric...necemo se lagati i izmisljati.Gde se jos spominju Bosnjaci,jel Bosanci ili Bosnjaci,jel bosanski,bosnjacki,hercegovacki,hercegbosanski...bitke,spisi,dokumenti,bilo sta...??
(860 godina vernog konjusarstva, 12. septembar 2020 22:11)
uffff... prijatelju, ne vredjas. srednjovekovni BOSANCI nemaju veze sa danasnjim BOSNJACIMA, kapiras!? msm, oni sami misle da imaju, ali to erik hobsbaum zove izmisljanje tradicije. srednovekovni bosanci nisu ni hrvati, ni srbi, vec bosanci i bilo kakvo svojatanje nema smisla. sami ti ljudi u 12-15. veku sebe nisu smatrali ni srbima, ni hrvatima. danasnji bosnjaci, dakle bosanski muslimani, su delom poturceni sloveni sa tog podrucja (sto pravoslavni, sto katolici, sto bogumili), a delom potomci turskih porodica iz ugarske, koje su se skocentrisale u pogranicnim delovima carstva juzno od save i dunava nakon austro-turskih ratova 1683-1699, a zatim i iz srbije nakon drugog srpskog ustanka. zao mi je takodje sto moram sve da vas razocaram, ali srbi u danasnjoj zapadnoj bosni/RS poticu uglavnom iz organizovanih migracija tek pod turcima. nesto poput organizovanih migracija u austrijsko pogranicno podrucje (hr krajinu) pocev od 16. veka. ali sve i da pjaniceva porodica potice od poturcenih srba, on se covek oseca bosnjakom i tu je kraj price. hajde za pocetak da svi izguglate pojam "etnogeneza".
pre 5 godina
Meho,
pre 5 godina
Prvi Srbin u Barseloni je bio Ljubiša Broćić , legendarni trener koji je vodio reprezentaciju SFRJ i na turniru u Švarcarskoj 1954 oteran zbog navodnog susreta sa emigracijom . Vodio je još Juventus i nekoliko reprezentacija . A što se tiče Pjanića , to kako se on osrća i deklariše je samo njegova stvar , totalno je glupo prepirati se oko toga . Može neko da bude Eskim poreklom , ali ako je odrastao u drugoj zemlji i oseća se pripadnikom te nacije , to je njegovo pravo i ne može mu niko ništa pričati o tome .
pre 5 godina
A šta je sa Draganom Ćirićem..?
pre 5 godina
Prvo pročitaj tekst "bolan",a ako si ga pročitao onda stavi prst na čelo, razmisli malo o ovome sto si napisao,samo si ispao glup.
pre 5 godina
@hehe
Liječi sam svoje komplekse.
Nama u hrvatskoj nitko ne smeta. Sve manjine imaju ista prava kao i mi hrvati. A vi u srbiji prizivate neku pravoslavnu braču svakodnevno i ne obračate pažnju kako se manjina osječa kad tako nešto čuju ili pročitaju.
pre 5 godina
Hahahahhahaba al su se popalili dečki
pre 5 godina
andreas kisser,
Znači bio je srodnik dinastije Nemanjić ali nije bio Srbin nego bosanac?? U Bosni se ni danas niko ne izjašnjava kao bosanac već kao Hrvat, Bošnjak ili Srbin a to bosanac je geografska odrednica kao vojvođanin, sremac, crnogorac...
(Kornjača Rade, 12. septembar 2020 19:01)
ovo je tolika glupost koju si napisao da mi je bezveze i da odgovaram. jesi li nekad cuo nesto sto se zove - zenska linija? vidis, mojoj deci je majka engleskinja, tako da imaju rodjake i u engleskoj i irskoj, iako su po ocu srbi! jel kapira sada tvoj mozak na koju je foru tvrtko bio rodjak nemanjica??? sto se tice drugog dela tvog komentara: da li razumes da pre 700 godina na prostoru danasnje bosne etnicka slika nije bila kao danas? po nacionalnosti, pjanic je bosanac, etnicki je bosnjak. jel ti sad nesto jasnije?
pre 5 godina
Čirić je zaboravljen i u Srbiji.
(cxy, 12. septembar 2020 14:37)
nazalost u pravu si cim mislis da se tako preziva. Grobar sam i ne bih nikada voleo da ih vidim na suprotnim stranama ali uvek sam se pitao kako bi izgledao jedan kafanski duel Ćirića i Sase Ilića...
(aca, 12. septembar 2020 14:57)
A ti ne znaš za tipfeler?
pre 5 godina
Kotromanici su hrvatska plemicka obitelj iz slavonije, pjanic je potomak ibrahima pjanica. Ako ne znate tko je to bio, google je vas prijatelj. :D
pre 5 godina
Ja samo znam da prezimena na ić su Srpska tako da pusti priču ali što se mene tiče svako se moze predstavljati kako hoće pa i kao marsovac
pre 5 godina
čirić je jugoslAven
pre 5 godina
andreas kisser,
Znači bio je srodnik dinastije Nemanjić ali nije bio Srbin nego bosanac?? U Bosni se ni danas niko ne izjašnjava kao bosanac već kao Hrvat, Bošnjak ili Srbin a to bosanac je geografska odrednica kao vojvođanin, sremac, crnogorac...
pre 5 godina
Drugi znači! Zeznuli su se.
pre 5 godina
Ćira nije sakupio ni 20 minuta
pre 5 godina
Nije Pbjanić prvi srbin u barseloni,davno je u barsi bio Dragan Ćirić -Ćira
pre 5 godina
Pa i jeste srbin,prađedovi su mu bili srbi
pre 5 godina
Srbin Muslimanske veroispovesti nisu nista pogresili .. Kako su se izjašnjavali Bošnjaci pre dolaska Turaka na Balkan ?
verska pripadnost ne sme da odreduje nacionalnu .. Srbin moze da bude i pravoslavac i katolik i musliman , pripadnost nekoj naciji odreduje rodoslov ,a ne vera ..
pre 5 godina
Па он и јесте Србин муслиман из Босне који игра за државу Босну и Херцеговину.
pre 5 godina
Boooošnjoci na aparatima.
Ali oni su bogumili znate
(re, 12. septembar 2020 14:50)
Ma sta god da su samo da vlasinari nisu.
pre 5 godina
Jedina greška je da nije prvi srbin u Barsi već drugi.
pre 5 godina
Nije Srbin nego poturuca
pre 5 godina
Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice....
pre 5 godina
Pa ljudi nista nisu pogresili, uradite mu DNK analizu i videcete cije gene ima!
pre 5 godina
Па он и јесте Србин муслиман из Босне који игра за државу Босну и Херцеговину.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (БобаСила, 12. septembar 2020 14:40)
Bitno je da nema u sebi otomanskih gena kao neki.
pre 5 godina
Sta je tu cudno?
Poznato je da smo nepoznati u svetu pogotovo kada je fudbal u pitanju.
(Milan, 12. septembar 2020 14:33)
Vi Bosanci jeste nepoznati. Zato vas i povezuju sa Srbima, nacijom koja ima osvajaca Lige Sampiona kao jedna od retkih u Evropi.
pre 5 godina
Srbin Muslimanske veroispovesti nisu nista pogresili .. Kako su se izjašnjavali Bošnjaci pre dolaska Turaka na Balkan ?
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
Kao Hriscani Bogumili, koje smo i mi i zapad gonili na najstrasnije nacine jer smo ih smatrali jereticima i nismo ih priznavali kao svopstveni narod.
pre 5 godina
Boooošnjoci na aparatima.
Ali oni su bogumili znate
pre 5 godina
Eto na i Prosinečki vam postao Srbin a di neće naš Miralem...a jeste bolan blesav narod
pre 5 godina
Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice....
(Boka, 12. septembar 2020 14:44)
Jel to onaj iz Hrvatskog Dragovoljca?Srbin nema sta
pre 5 godina
Samo 7 komentara?razocaran sam,da je Hrvat u pitanju bilo bi 1000 sto dosta govori o kompleksima nekih ljudi
pre 5 godina
Nije Srbin nego poturuca
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (va, 12. septembar 2020 14:48)
Ali je sigurno pismeniji od tebe.
pre 5 godina
I Španjolca znaju da Srbi sve što valja svojataju pa se sprdaju.
pre 5 godina
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
moram da te razocaram, kao srbi se nisu izjasnjavali, bili su bosanci. to sto se tvrtko proglasio kraljem srbije je bila ideoloska odluka, kao kada sto je i dusan pre njega bio car srba i grka! pozivanjem na srodstvo sa nemanjicima, dao je sebi legitimitet da se teritorijalno prosiri na srpske zemlje. ono na sta treba da budemo ponosni je to sto je kroz citav 14. vek srbija na balkanu imala status regionalne sile i pozivanje na kontinuitet sa srbijom je drugima davalo legitimitet. to je prvo. druga stvar: ne razumem sta znaci da pripadnost naciji "daje" rodoslov? jel znas sta znaci rec 'nacija'? to je narod koji je ostvario drzavnost, znaci pripadnost naciji se ostvaruje putem pasosa :) da li si svestan da se to tvoje pozivanje na 'rodoslov' nekada zvalo teorija "blut und boden", pa znamo kako se to zavrsilo! hajde razmisli lepo: etnos, narod, nacija... sve su to drustvene kategorije, a ne postoji dnk koji odredjuje pripadnost drustvenoj zajednici. pjanic se oseca bosnjakom, to znaci da je bosnjak. ta nacija jeste nova, ali kroz istoriju narodi stalno nastaju, taj proces se zove etnogeneza. ti mozes da tvrdis da je on srbin, kao sto mozes da verujes da su srbi najstariji narod (sta god to znacilo), ili da je zemlja ravna ploca. ali to nece promeniti istorijske cinjenice. i ne, ovo nije nikakav autosvinizam (opet, sta god znacio taj izmisljeni pojam koji ne postoji u drstvenim naukama), ovo je prosto pojasnjavnaje osnovnih stvari.
pre 5 godina
Pa on i jeste Srbin, možda čak i veći Srbin od nekih Srba samo šta je islamske veroispovesti
pre 5 godina
Boooošnjoci na aparatima.
Ali oni su bogumili znate
(re, 12. septembar 2020 14:50)
Kako god, bitno je samo da nemamo slicne gene sa vama patriJotama.
pre 5 godina
Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice....
(Boka, 12. septembar 2020 14:44)
Jel to onaj što je bio treći na svijetu s Hrvatskom? Prije nekoliko dana sam naletio na YouTube-u kako jedan vaš tvrdi da je Marija majka Isusova Srpkinja:D
pre 5 godina
Eto na i Prosinečki vam postao Srbin a di neće naš Miralem...a jeste bolan blesav narod
(pozdrav vlasima iz Zenice, 12. septembar 2020 15:17)
Pa on i jeste na polovinu Srbin,ako nisi znao majka mu je iz čačka...
On to sam inače nikada nije ni krio ,mada naravno po ocu se deklariše kao hrvat i to mu niko ne zamera, boravio je mnogo puta u srbiji i nikada nije imao nikakvih problema ,a što se Pjanića tiče potraži na internetu nešto o nekada velikom srbskom plemenu Bogunovića od kojih Pjanići potiču pa će ti verujem neke stvari biti jasnije, i nemoj se više javljati komentarom ukoliko nemaš argumenata...
Ajd' ćao zdravo !
pre 5 godina
Pa i jeste Srbin ,samo nije pravoslavac
pre 5 godina
andreas kisser,
Znači bio je srodnik dinastije Nemanjić ali nije bio Srbin nego bosanac?? U Bosni se ni danas niko ne izjašnjava kao bosanac već kao Hrvat, Bošnjak ili Srbin a to bosanac je geografska odrednica kao vojvođanin, sremac, crnogorac...
(Kornjača Rade, 12. septembar 2020 19:01)
ovo je tolika glupost koju si napisao da mi je bezveze i da odgovaram. jesi li nekad cuo nesto sto se zove - zenska linija? vidis, mojoj deci je majka engleskinja, tako da imaju rodjake i u engleskoj i irskoj, iako su po ocu srbi! jel kapira sada tvoj mozak na koju je foru tvrtko bio rodjak nemanjica??? sto se tice drugog dela tvog komentara: da li razumes da pre 700 godina na prostoru danasnje bosne etnicka slika nije bila kao danas? po nacionalnosti, pjanic je bosanac, etnicki je bosnjak. jel ti sad nesto jasnije?
pre 5 godina
Zašto gaf, deda mu je Srbin.
pre 5 godina
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
Reci to svojim popovima i dalje od nas.
pre 5 godina
Па он и јесте Србин муслиман из Босне који игра за државу Босну и Херцеговину.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (БобаСила, 12. septembar 2020 14:40)
Bitno je da nema u sebi otomanskih gena kao neki.
(Fukaro, 12. septembar 2020 14:57)
Tako je! Miralem, cisti srpski geni! Zna on, znas ti, svi znaju.
Zato i kompleksi.
Oni bez kompleksa, sirokog uma, to slobodno prihvate (Kusturica, Selimovic, Andric i drugi).
Tvoj davni predak je isao u crkvu, bio Srbin, i ti tu nista promeniti ne mozas. To je tvoja tuga i ti to duboko u sebi i znas.
pre 5 godina
""pradede"?!
Lepo je videti da ti se omakne jezik tvojih predaka Srba."
(hehe, 12. septembar 2020 15:37)
A riječ "deda" je srpskog porijekla ? Vidi, vidi, svašta tu čovjek nauči :-)
pre 5 godina
"Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice...."
(Boka, 12. septembar 2020 14:44)
Ni ti ne poznaješ povijesne činjenice. Prvi Srbin u Barceloni bio je Johan Cruyff, od pradede Krojfovića iz Čačka !
pre 5 godina
Pa i nije neka greska jer pradjed mu je sigurno bio srbin
pre 5 godina
Sta je tu cudno?
Poznato je da smo nepoznati u svetu pogotovo kada je fudbal u pitanju.
pre 5 godina
Pre njega su igrali Srbi: Prosinecki, Ciric i Rakitic
pre 5 godina
Pa i nisu pogrešili mnogo... Pjanića,Pjanovića (druga varijanta istog prezimena ) ima podosta u srbiji ,crnoj gori, i naravno u bosni odakle je i sam Miralem ...
Poenta je da velika većina ljudi koji imaju ovo prezime se danas izjašnjavaju kao srbi ...
Miralemovi preci su odavno prešli na islam i vremenom postali bosanci ,ili bošnjaci kako god, uglavnom veru i naciju su promenili ali prezime je ostalo i ono sve samo kazuje...
Uostalom da ne ispadne da nešto izmišljam i nekome solim pamet, prosto imate Wikipediju potražite istorijat srpskog prezimena Bogunović od kojeg Pjanići potiču pa će vam sve biti jasno ,imate odličan tekst Jovana Cvijića na tu temu!
pre 5 godina
ovo ne bi bila greska u naslovu da je Pjanic presao u Barsu pre 700 god.
pre 5 godina
Nit je greska nit je gaf....
pre 5 godina
Pa dobro kad su ga Googlali, naleteli na pradedu Srbina, pa ko vele...
pre 5 godina
Nije ni drugi, Bojan Krkic je Srbin. A Miralem je Bosnjak i vrlo korektan momak. Srbi, manite se njega, nije zaslužio.
pre 5 godina
Srbin Muslimanske veroispovesti nisu nista pogresili .. Kako su se izjašnjavali Bošnjaci pre dolaska Turaka na Balkan ?
verska pripadnost ne sme da odreduje nacionalnu .. Srbin moze da bude i pravoslavac i katolik i musliman , pripadnost nekoj naciji odreduje rodoslov ,a ne vera ..
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
Kod Srba nije tako. Moraš da budeš Pravoslavac i da voliš Tita, samo tada si pravi Srbin.
pre 5 godina
Vidi, vidi što su se patriJote raspisale.
pre 5 godina
Pa i nije mnogo pogrijesio
pre 5 godina
čirić je jugoslAven
pre 5 godina
Razlika je sto Novak kao Srbin bez kompleksa to iskulira opusteno sa "sve je to isto...".
Vi zapenite jer vas boli istina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hehe, 12. septembar 2020 15:28)
NIje on to iskulirao...nego zato jer mu je majka hrvatica...on je kao i Đoković...samo što se on rodio u Hrvatskoj i odlučio se da bude Hrvat, a Đoković u Srbiji i odluči da bude srbin...može birati što će biti jer je iz miješanog braka
pre 5 godina
Kotromanici su hrvatska plemicka obitelj iz slavonije, pjanic je potomak ibrahima pjanica. Ako ne znate tko je to bio, google je vas prijatelj. :D
pre 5 godina
A trebao je SMS biti tamo ali...
pre 5 godina
Ni ti ne poznaješ povijesne činjenice. Prvi Srbin u Barceloni bio je Johan Cruyff, od pradede Krojfovića iz Čačka !
(Big_black, 12. septembar 2020 15:30)
"pradede"?!
Lepo je videti da ti se omakne jezik tvojih predaka Srba. Od svog porekla ipak pobeci ne mozes.
pre 5 godina
Miralem Pjanić je Bugarin !
pre 5 godina
Čirić je zaboravljen i u Srbiji.
pre 5 godina
Evo iskompleksirani patrioti se probudili. Kao "aliens" izniknu nakon ovakvih vesti dok ih stvarnost ne vrati u hibernaciju.
pre 5 godina
како је то грешка?
pre 5 godina
Pa i nisu mnogo pogresili...
pre 5 godina
Razlika je sto Novak kao Srbin bez kompleksa to iskulira opusteno sa "sve je to isto...".
Vi zapenite jer vas boli istina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hehe, 12. septembar 2020 15:28)
NIje on to iskulirao...nego zato jer mu je majka hrvatica...on je kao i Đoković...samo što se on rodio u Hrvatskoj i odlučio se da bude Hrvat, a Đoković u Srbiji i odluči da bude srbin...može birati što će biti jer je iz miješanog braka
(goki san, 12. septembar 2020 16:18)
Ponovo, da ti nacrtam.
Razlika je sto Novak kao Srbin (cija je majka Hrvatica) to iskulira sa "sve je to isto", jer je bez kompleksa.
Bas bih voleo da vidim nekog Hrvata sportistu (cija je majka Srpkinja ili otac) da reaguje opusteno bez kompleksa kao Novak u istoj situaciji. Ili da takvi izjave da na dalje navijaju za Srbiju (kad ispadne Hrvatska). To se nikada nece desiti. Takvi kod vas se stide tog dela familile, kriju cak. Kompleksi par exelance.
pre 5 godina
Ma ne samo je Subasic doziveo medijsku hajku zbog toga sto se ranije izjasnjavao kao Srbin a posle morao da menja pricu.
(Guns n Roses,
Jos jedan vaš mit.
Pronađi nam i stavi link kada i gdje se to Suba izjašnjavao kao Srbin?
Nikada i nigdje.
Oduvijek ponosno ističe da je Hrvat i ima ogromne doze domoljublja prema svojoj domovini.
Ako ne vjerujes, posjeti malo njegov Instagram profil.
Cesto na storyu pusta dalmatinske pjesme u voznji Monacom, fali mu rodna gruda.
A i pogledaj kako je ginuo za Sveti dres u Rusiji, pa jos jednom razmisli sto si blebnuo :D
pre 5 godina
Није први, играо Просинечки.
pre 5 godina
@hehe
Liječi sam svoje komplekse.
Nama u hrvatskoj nitko ne smeta. Sve manjine imaju ista prava kao i mi hrvati. A vi u srbiji prizivate neku pravoslavnu braču svakodnevno i ne obračate pažnju kako se manjina osječa kad tako nešto čuju ili pročitaju.
pre 5 godina
Pa i Luis Figo je u jednom tv intervjuu bubnuo da je Jovic Hrvat.
Nekako je fudbalskim zemljama tesko povezati Srbina sa fudbalom.
pre 5 godina
Kako srbi pokusavaju da uvrede hrvate, bosnjake i crnogorce? Kazu im da su srbi, ahahaha... Pa i Djokovica su cini mi se jednom proglasili hrvatom.
pre 5 godina
Kako srbi pokusavaju da uvrede hrvate, bosnjake i crnogorce? Kazu im da su srbi, ahahaha... Pa i Djokovica su cini mi se jednom proglasili hrvatom.
(BRE, 12. septembar 2020 15:20)
Razlika je sto Novak kao Srbin bez kompleksa to iskulira opusteno sa "sve je to isto...".
Vi zapenite jer vas boli istina.
pre 5 godina
Ni ti ne poznaješ povijesne činjenice. Prvi Srbin u Barceloni bio je Johan Cruyff, od pradede Krojfovića iz Čačka !
(Big_black, 12. septembar 2020 15:30)
Mnogo pre Jovana Krojfovića, prvi Srbin u Barceloni bio je Aleksandar Kočić, koji se, tamo na Zapadu, predstavljao kao Sandor Kocsis. Vladislav Kubala takodjer je bio Srbin slovačke veroispovesti. Uostalom, znamo da je i Maradonina baba bila katolička Srpkinja... i svi zaboraviste brata Ristu Stoičkovića!
pre 5 godina
Kotromanici su hrvatska plemicka obitelj iz slavonije, pjanic je potomak ibrahima pjanica. Ako ne znate tko je to bio, google je vas prijatelj. :D
(Pijani zlotvor, 12. septembar 2020 20:09)
znaci Kotromanici su Madjari.
pre 5 godina
(Crna Guja, 12. septembar 2020 18:55)
Ma ne samo je Subasic doziveo medijsku hajku zbog toga sto se ranije izjasnjavao kao Srbin a posle morao da menja pricu.
(Guns n Roses, 12. septembar 2020 19:25)
Suba je zatajio to da je Srbin zbog oca svoje žene, ne radi Hrvatske javnosti. Nikom u Hrvatskoj nije smetala njegova nacionalnost, osim njegovom vlastitom tastu. Čovjek je lojalan državljan Hrvatske i srce je ostavio na terenu za taj grb, himnu i zastavu. Na primjer za Filipa Krajinovica nikad ništa da je Hrvat, slična situacija kao sa Subasicem.
pre 5 godina
Srbin Muslimanske veroispovesti nisu nista pogresili .. Kako su se izjašnjavali Bošnjaci pre dolaska Turaka na Balkan ?
verska pripadnost ne sme da odreduje nacionalnu .. Srbin moze da bude i pravoslavac i katolik i musliman , pripadnost nekoj naciji odreduje rodoslov ,a ne vera ..
(Marko, 12. septembar 2020 14:36)
Kod Srba nije tako. Moraš da budeš Pravoslavac i da voliš Tita, samo tada si pravi Srbin.
(Adriano_Galliani
Nije tacno. Srbi kazu da ako zelis da budes Srbin, onda moras da budes Pravoslavac, ali ne bilo kakav, vec da moras biti Pravoslavac svetosavskog duha !!!
Ako nisi Svetosavskog duha omda ti je dzabe ako si Pravoslavac!
pre 5 godina
Prvo pročitaj tekst "bolan",a ako si ga pročitao onda stavi prst na čelo, razmisli malo o ovome sto si napisao,samo si ispao glup.
pre 5 godina
Hahahahhahaba al su se popalili dečki
pre 5 godina
@ Nije ni Dragan Ćirić prvi Srbin u Bsrseloni, već Robert Prosinečki. Dajte se edukovati malo, ako već izvlačite istorijske činjenice....
(Boka, 12. septembar 2020 14:44)
A Raketić? Njega si zaboravio...
pre 5 godina
(Crna Guja, 12. septembar 2020 18:55)
Ma ne samo je Subasic doziveo medijsku hajku zbog toga sto se ranije izjasnjavao kao Srbin a posle morao da menja pricu.
pre 5 godina
Ja samo znam da prezimena na ić su Srpska tako da pusti priču ali što se mene tiče svako se moze predstavljati kako hoće pa i kao marsovac
pre 5 godina
pa i ja sam mislio da je taj miralem iz srbije i da je igrao za zvezdu?
pre 5 godina
Није то гаф.
pre 5 godina
Pa i Luis Figo je u jednom tv intervjuu bubnuo da je Jovic Hrvat.
Nekako je fudbalskim zemljama tesko povezati Srbina sa fudbalom.
(Djubre, 12. septembar 2020 15:57)
Mislim da je za Mijatovića to izjavio.
Ne znam da li za Mijatovica rekao, ali sam gledao proslu godinu taj tv intervju gde je rekao da je Jovic Hrvat.
pre 5 godina
jeste zna on dobro...sigurno
pre 5 godina
pa nisu pogrešili uopšte...
o kakvoj grešci vi pričate?
miralem pjanić je srbin.
pre 5 godina
Barselona,tacnije sportski sajt u Kataloniji objavio da je Pjanic Srbin a rvati se raskokodakali na srpskom sajtu.Pazi kad ujaci pricaju o kompleksima,mitovima,lazima,mrznji...
pre 5 godina
Pa u Barceloni nmaju pojma da svi muslimani u BiH imaju prezimena na "vic" i "ic" tako da nisu ni krivi, navikli su da su Srbi prezivaju pretezno na "ic"..mada nije zanemariv broj srpskih prezimena koja nemaju "ic"..
A muslimani u Bosni imaju takva srpska prezimena jer su im preci bili Srbi tako da je sve ok..
pre 5 godina
Bedak je sto ova vest i neukost stranih novinara toliko potpaljuje vatru i prepucavanja na ovim prostorima i posle toliko vremena. Opametite se ljudi! Sto se tice Miralema, vrhunski je fudbaler i uzivanje je gledati ga.
pre 5 godina
Dobro, pogresili su novinari drugi je posle Cirica.
pre 5 godina
(Čemu laganje?, 12. septembar 2020 19:43)
Pa sto je onda imao incident sa tastom koji je hteo da zabrani cerci da bude sa Srbinom?
pre 5 godina
Čirić je zaboravljen i u Srbiji.
(cxy, 12. septembar 2020 14:37)
nazalost u pravu si cim mislis da se tako preziva. Grobar sam i ne bih nikada voleo da ih vidim na suprotnim stranama ali uvek sam se pitao kako bi izgledao jedan kafanski duel Ćirića i Sase Ilića...
pre 5 godina
Čirić je zaboravljen i u Srbiji.
(cxy, 12. septembar 2020 14:37)
nazalost u pravu si cim mislis da se tako preziva. Grobar sam i ne bih nikada voleo da ih vidim na suprotnim stranama ali uvek sam se pitao kako bi izgledao jedan kafanski duel Ćirića i Sase Ilića...
(aca, 12. septembar 2020 14:57)
A ti ne znaš za tipfeler?
pre 5 godina
@andreas kisser
Bez da nekog uvredim ili ponizim,ali koji Bosnjaci?Gde,kad,kako?Kotromanici Bosnjaci,Vlatko Vukovic Bosnjak?Kusturica,Selimovic,Andric...necemo se lagati i izmisljati.Gde se jos spominju Bosnjaci,jel Bosanci ili Bosnjaci,jel bosanski,bosnjacki,hercegovacki,hercegbosanski...bitke,spisi,dokumenti,bilo sta...??
pre 5 godina
@andreas kisser
Bez da nekog uvredim ili ponizim,ali koji Bosnjaci?Gde,kad,kako?Kotromanici Bosnjaci,Vlatko Vukovic Bosnjak?Kusturica,Selimovic,Andric...necemo se lagati i izmisljati.Gde se jos spominju Bosnjaci,jel Bosanci ili Bosnjaci,jel bosanski,bosnjacki,hercegovacki,hercegbosanski...bitke,spisi,dokumenti,bilo sta...??
(860 godina vernog konjusarstva, 12. septembar 2020 22:11)
uffff... prijatelju, ne vredjas. srednjovekovni BOSANCI nemaju veze sa danasnjim BOSNJACIMA, kapiras!? msm, oni sami misle da imaju, ali to erik hobsbaum zove izmisljanje tradicije. srednovekovni bosanci nisu ni hrvati, ni srbi, vec bosanci i bilo kakvo svojatanje nema smisla. sami ti ljudi u 12-15. veku sebe nisu smatrali ni srbima, ni hrvatima. danasnji bosnjaci, dakle bosanski muslimani, su delom poturceni sloveni sa tog podrucja (sto pravoslavni, sto katolici, sto bogumili), a delom potomci turskih porodica iz ugarske, koje su se skocentrisale u pogranicnim delovima carstva juzno od save i dunava nakon austro-turskih ratova 1683-1699, a zatim i iz srbije nakon drugog srpskog ustanka. zao mi je takodje sto moram sve da vas razocaram, ali srbi u danasnjoj zapadnoj bosni/RS poticu uglavnom iz organizovanih migracija tek pod turcima. nesto poput organizovanih migracija u austrijsko pogranicno podrucje (hr krajinu) pocev od 16. veka. ali sve i da pjaniceva porodica potice od poturcenih srba, on se covek oseca bosnjakom i tu je kraj price. hajde za pocetak da svi izguglate pojam "etnogeneza".
pre 5 godina
Meho Kodro je prvi uletio u Barcu sa ovih prostora delegati
pre 5 godina
A Bojan Krkić?
pre 5 godina
Pa i Luis Figo je u jednom tv intervjuu bubnuo da je Jovic Hrvat.
Nekako je fudbalskim zemljama tesko povezati Srbina sa fudbalom.
(Djubre, 12. septembar 2020 15:57)
Mislim da je za Mijatovića to izjavio.
pre 5 godina
andreas kisser,
Znači bio je srodnik dinastije Nemanjić ali nije bio Srbin nego bosanac?? U Bosni se ni danas niko ne izjašnjava kao bosanac već kao Hrvat, Bošnjak ili Srbin a to bosanac je geografska odrednica kao vojvođanin, sremac, crnogorac...
pre 5 godina
Ćira nije sakupio ni 20 minuta
pre 5 godina
Meho,
pre 5 godina
A šta je sa Draganom Ćirićem..?
pre 5 godina
Prvi Srbin u Barseloni je bio Ljubiša Broćić , legendarni trener koji je vodio reprezentaciju SFRJ i na turniru u Švarcarskoj 1954 oteran zbog navodnog susreta sa emigracijom . Vodio je još Juventus i nekoliko reprezentacija . A što se tiče Pjanića , to kako se on osrća i deklariše je samo njegova stvar , totalno je glupo prepirati se oko toga . Može neko da bude Eskim poreklom , ali ako je odrastao u drugoj zemlji i oseća se pripadnikom te nacije , to je njegovo pravo i ne može mu niko ništa pričati o tome .
pre 5 godina
Drugi znači! Zeznuli su se.
pre 5 godina
Zaboravili Ćirića...
pre 5 godina
Kao Hriscani Bogumili, koje smo i mi i zapad gonili na najstrasnije nacine jer smo ih smatrali jereticima i nismo ih priznavali kao svopstveni narod.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pause, 12. septembar 2020 15:20)
Bogumili nisu bili nacija već vera...
pre 5 godina
Nije Pbjanić prvi srbin u barseloni,davno je u barsi bio Dragan Ćirić -Ćira
92 Komentari
Sortiraj po: