Četvrtak, 03.09.2020.

20:48

Vučić: Ja sam to odbio

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je rekao da nema bojazni da će potpisati dokument o priznanju nezavisnosti "i tačka".

Izvor: B92

Vuèiæ: Ja sam to odbio IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

Tuta

pre 3 godine

Ne odbijajte, trazite donaciju u visini njohovog jednogodisnjeg vojnog budzeta, obesmislite pricu. Ako im je to puno, kazite im vidimo se za 6 meseci, vi razmislite, to je samo jednogodisnji budzet vase vojske. Ako daju te pare, potpisujte, Cela Srbija sa Kosovom ne vredi te novce, a onda dobro razmislite sta cete sa njima. Uzmite 3 milijarde za sebe, svoju decu, unuke i praunuke, a ostalo neka osnazi Srbiju kroz nauku, privredu, kulturu. Mrdnite se vec jednom sa mrtve tacke. Tito bi prihvatio i 10 puta manje, a iz svega bi jos plus i profitirao, a Vi niste i necete biti u poziciji da budete Tito nikada. Ne propustajte priliku, ovo je pravi trenutak za to.

multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

pre 3 godine

Vraćanje Kosova podrazumeva etničko čišćenje albanaca koji su inače najmladja populacija Evrope na Kosovu. Jel stvarno to želite? Istorijski je naše, ok. A Vojvodina, jel i ona istorijski naša? Da je pameti treba staviti na sto podelu Kosova i Republiku Srpsku, i jasno reći da samo u tom slučaju može priznavanje Kosova.
(Los Angeles, 03. septembar 2020 23:47)

"Vraćanje" Kosova ne podrazumeva nikakvo etničko čišćenje. Ne znam otkud tebi i ekipi (tu nebulozu sam čuo previše puta da bi bilo moguće da ste se svi nezavisno setili nečega što nema nikakve logike) ta ideja. Ako neko ne želi da živi u Srbiji, to je njihova stvar i slobodni su da idu gde žele, ali nigde nisam čuo da neko planira da ih istera. Poenta je u pravima, međunarodnom pravu i ljudskim pravima (u šta NE spada pravo na samoopredeljenje) koja se u poslednjih 20 godina konstantno krše. Ako želite da odvojite Kosovo, učinite samoopredeljenje zakonskom obavezom tako da svi imaju isto pravo kao Albanci, i u Americi i u Španiji i u Ukrajini i u Bosni i gde god se skupi većina na teritoriji koja hoće državu. Zatim kaznite zločince, kompenzujte žrtve/njihove porodice, vratite ili kompenzujte izbeglice - decenijske, i organizujte referendum na kome bi učestvovali svi koji su silom i bezakonjem oterani a ne bi učestvovali oni koji suvsilom i bezakonjem došli. Do tada, prestanite da širite laži.

Luka

pre 3 godine

Aleksandar Vučić otvoreno je odbio tačku 10 oko priznanja Kosova, bez straha i posledica. Sutrašnji dan će doneti neke dogovore, možda i bolje nego što smo se nadali.

Made in Serbia

pre 3 godine

Sloba 2.0.... Iz petnih žila se trude da ne dođe do 99-te ali ih u tome sprečavaju političke ideje devedesete. Nema mi tu šta da tražimo, rekli smo na izborima da više volimo grob nego rob. Mene obiđite. Više volim da živim ovaj ionako kratak život.

DEX

pre 3 godine

Interesantno je koliko ima naivnih u Srbiji koji misle da bi priznavanjem Kosova ušli u EU i u period prosperiteta.
Interesantno je koliko ima u Srbiji onih koji su spremni da zaborave žrtve, stradanja i svetinje za šaku dolara. Za 4 milijarde dolara, gospodo, ne bih prodao ni jedan kamen iz porte manastira Gračanica.

srbija

pre 3 godine

@Los Angeles Kada su Madjari dosli u 9. veku u Vojvodinu, zatekli su Slovene. Manastir Krusedol na Fruskoj gori postoji od 15. veka. Tako da, ne lupetaj, Vojvodina jeste istorijski nasa, kao i Kosovo (koje je mnogo vise srpsko).

Mojne samo istoriju i pravo, drzi se brutalne sile

pre 3 godine

A Vojvodina, jel i ona istorijski naša?
(Los Angeles)

Neuporedivo vise nego sto je Kalifornija americka. Ili bela.

petar markovic

pre 3 godine

Kosovo je danas sve samo ne naše.
(Vanja LFC, 03. septembar 2020 23:21)

da. oni zato i pregovaraju sa srbijom jer sa srbijom nemaju nikakve veze. tako isto ponekad pregovaraju i sa norveskom. to oni iz hobija rade

Vanja LFC

pre 3 godine

1999. godine Srbija je potpisala kapitulaciju. Vojska i policija je otisla sa Kosova. Nikakve adute nemamo. Uz to veličamo poraz iz 1389. Kosovo je danas sve samo ne naše.

Sasho

pre 3 godine

Ono što mora biti biće kad tad, a gledati u prošlost unazad 21 godinu mi smo 20 godina ispred Kosova i Metohije. Zašto priznati nešto što je oteto? Ona Srbija pre 21 godinu je 50 puta slabija od ove danas.Zapamti ovo '50 puta'. Danas je Srbija zemlja sa 70% stranim kapitalom, banke, fabrike, agencije, čak i zemlja se dala stranim ulagačima. Ko je spreman da rizikuje gubitak kapitala zbog jednog KiM? Roba zapada ulazi u KiM preko određenih firmi koje su registrovane u Srbiji i to mora da se verifikuje. Zato je ekonomski dogovor važan da se napravi. Posebnu celinu čini Trepča. Za Trepču su zainteresovani ameri i plan je da se napravi na toj teritoriji blizu rudnika fabrika baterija za automobile.Koji kapitalista bi ulagao novac u nešto što je neregulisano? Nema nijednog! Ako krene ekonomija krenuće i migracija ljudi, tražiće se stručnjaci, a na KiM takvih nema. Pametno odigrano od predsednika. Koliko bi ja išo daleko sa Amerikom da bi im ponudio mini bazu na teritoriji Srbije da vide da smo im prijatelji.

Los Angeles

pre 3 godine

Vraćanje Kosova podrazumeva etničko čišćenje albanaca koji su inače najmladja populacija Evrope na Kosovu. Jel stvarno to želite? Istorijski je naše, ok. A Vojvodina, jel i ona istorijski naša? Da je pameti treba staviti na sto podelu Kosova i Republiku Srpsku, i jasno reći da samo u tom slučaju može priznavanje Kosova.

Fudbal

pre 3 godine

U sustini, treba skinuti kamen oko vrata, iako je cilj isplivati tako da kamen bude tvoj na kopnu. Medjutim, nemoguce je isplivati sa takvim teretom i u ovakvim okolnostima. Treba zivjeti u realnom vremenu, mnoge generacije se potrose za nesto imaginarno. Proslo je vrijeme ideala, borbe za vece stvari, sve je svedeno na licni interes i dobitak. Cilj danasnjeg covjeka treba da bude obezbijedjenje sto kvalitetnijeg zivota, uslova rada i osjecaja sigurnusti, sve drugo ga samo trosi i korist uzima treci

Leso

pre 3 godine

Sve to liči na jednu papazjaniju i za nas neće biti dobro. Godinama su uljuljkivali srpsku vlast sa praznim komplimentima i onda nož pod grlo.

sitno

pre 3 godine

Ma какво признање. Оне земље које су признале Косово сада нека решавају тај проблем а не Србија. Ми да дамо потпис на признање, а они да "оперу" себе.

Mirjana

pre 3 godine

Ekonomski razvoj juzne srpske pokrajine cini osnovni cilj dijaloga srpske delegacije u Vasingtonu, u zelji za napredkom i razvojem koji bi dobrineo boljem zivotu gradjana.

B

pre 3 godine

Zasto zuriti sa bilo kakvim sporazumom pa i o ekonomskim temama. Nadam se da nas tim moze za tako kratak period analiirati sve implikacije koje predvidjeni dokumenti sadrze, ako je tacno da su se pojavili novi dokumenti koji nisu bili na planiranoj agendi i nismo imali uvid pre pregovarackog sastanka vrlo je opasno potpisivati bilo sta bez dublje analize koja iziskuje vreme da se sagledaju svi aspekti sporazuma, tim pre sto smo mogli cuti da su pomenuti dokumenti izuzetno zahtevni. U nacelu prihvatiti, potpis staviti naknadno, sumnjivo mi je ta uzurbanost a i cini mi se da nije uobicajena praksa da se na tako obimne teme pregovara i potpisuje u roku od 48 sati.

Samosvesna građanka

pre 3 godine

... Taj papir je bio užasno težak, imao je 15 ili 16 tačaka, a jedna od njih je i međusobno priznanje. Ja sam to odbio. To nije nikakva novost, jedino što smo mi smatrali da to ne treba da stoji u dokumentu o ekonomskoj stabilizaciji. Iz Trampovog kabineta su bili fer i saslušali. U drugim dokumentima te odredbe više nema", kaže Vučić...


Nisam ni sumnjala da će odbiti da potpiše priznanje Kosova*, a odlično je i to što tog uslova tokom nastavka razgovora u papirima više neće biti.

Nikola

pre 3 godine

Sa Amerikom se ne može igrati skrivanja, jedina strategija koja prolazi je iskreno, na početku reći šta se misli o zahtevu o priznanju Kosova. Otvoreno je to predsednik odbio, bez straha od posledica. Sutrašnji dan će doneti neke dogovore, možda i bolje nego što smo se nadali.

ja

pre 3 godine

Bravo za odbijanje tačke 10.Nema tog predsednika koji će potpisati nezavisnost tzv. Kosova. Naneta nam je steta preko 100 mlrd dolara. Poginule hiljade ljudi koji se novcem ne mogu platiti.Pa zar su nam deca ginula da bi albanckma dali nasu zemlju. Treba pregovarati, ali svoju zemlju ne damo nikom.

Hm...

pre 3 godine

To "prepoznavanje" može da se protumači na vise načina, npr. priznavanje trgovinskog partnera, suseda, sportskog entiteta, sta god. Da li je neko pitao na sta se misli, ili je odma bilo nema šanse?

Dejan

pre 3 godine

@Stefan
Slazem se za Ivicu Dacica ali ipak slabo zna engleski da bi mogao da ucestvuje na razgovoru ravnopravno. Sinisa je ziveo na Floridi a Vucic prica dobro engleski.

Heisenberg

pre 3 godine

Vidim da se pominje bukvalan termin "prepoznavanje" u smislu da je to možda značilo prepoznavanje kao entiteta, drugog subjekta ili bilo šta slično.

Svaka inteligentna i verbalna gimnastičarska stavka bi u tom smislu nama po mom mišljenju dobro došla, samo da se izričito i jasno ne prizna.

U engleskom "recognition" nije bukvalno "prepoznavanje" nego nažalost u ovom kontekstu znači baš to - međunarodno priznanje.

profesor Dušan

pre 3 godine

Nismo potpisali,
Ne daju nam u EU,
Uvode nam sankcije,
Oni nas mrze,
Mi nismo krivi,
Rešili su opet da nas bombarduju,
Lagali su nas,
Otišli smo nespremni,
Moramo se boriti za bolje sutra,
Moramo da štedimo,
....

ili

Potpisali smo, ta priča je sada gotova,
1.10. Postajemo clanica EU,
Dobili smo bespovratne kredite,
Genegal Motors, i dr.velike SAD kompanije nam dolaze 2.10, kao i vodeće kompanije iz EU,
Neće biti nezaposlenih ,
Biće veća plata,
Neće biti rata....


Šta je realno očekivati ? - status kvo sa nerešivim problemima. T.j. Bili smo tamo, ništa se nije promenilo ali su im dimljene ćurke odlične na kraju razgovora izdiktiracu vam recept.

wotaddict

pre 3 godine

podrska usa vredi vise od četiri milijarde. a za deset godina se okreće kolo sreće. potpisuj i pitaj gde da smestimo usa trupe.u nis ili novi sad

legolas

pre 3 godine

Bili smo pod snažnim pritiskom, borili smo se za našu Srbiju kao nikad.
Nikad gori uslovi za našu delegaciju, ali mi smo odoleli pritiscima.
Nemoguće je bilo za disanje a kamoli za pregovore, vršili su stalnu presiju i bili agresivni u svojim zahtevima.Dogovorili smo da se i dalje dogovaramo.
Mi smo bili sami,albanska delegacija je imala obilatu pomoc.
I rekao sam im da od toga da mi ne dobijemo ništa a oni sve nema ništa od toga!!!!

equeliZer

pre 3 godine

PotpiŠuj... da prebrinemo vise, da krenemo napred. Milo pao, vucic da potpise, nadamo se padu bakira i dodika. Mozda konacno i balkanu krene....

Milos

pre 3 godine

Ponudili su nam cetiri milijarde dolara. Kako to zvuci puno ali ne bas ako znamo da bi morali da plate odstetu za bombardovanje od nekih 200-300 milijardi pa tek onda da se razgovara o bilo cemu. Mada, ne postoje pare kojima se mogu kupiti zivoti mladica od 18 godina koji su poginuli braneci nas i ovu drzavu. Zbog tih mladica niko nikada nema pravo da da Kosovo onima koji su nas ubijali i vadili zivim ljudima organe.

legolas

pre 3 godine

Bili smo pod snažnim pritiskom, borili smo se za našu Srbiju kao nikad.
Nikad gori uslovi za našu delegaciju, ali mi smo odoleli pritiscima.
Nemoguće je bilo za disanje a kamoli za pregovore, vršili su stalnu presiju i bili agresivni u svojim zahtevima.Dogovorili smo da se i dalje dogovaramo.
Mi smo bili sami,albanska delegacija je imala obilatu pomoc.
I rekao sam im da od toga da mi ne dobijemo ništa a oni sve nema ništa od toga!!!!

Luka

pre 3 godine

Aleksandar Vučić otvoreno je odbio tačku 10 oko priznanja Kosova, bez straha i posledica. Sutrašnji dan će doneti neke dogovore, možda i bolje nego što smo se nadali.

Milos

pre 3 godine

Ponudili su nam cetiri milijarde dolara. Kako to zvuci puno ali ne bas ako znamo da bi morali da plate odstetu za bombardovanje od nekih 200-300 milijardi pa tek onda da se razgovara o bilo cemu. Mada, ne postoje pare kojima se mogu kupiti zivoti mladica od 18 godina koji su poginuli braneci nas i ovu drzavu. Zbog tih mladica niko nikada nema pravo da da Kosovo onima koji su nas ubijali i vadili zivim ljudima organe.

ja

pre 3 godine

Bravo za odbijanje tačke 10.Nema tog predsednika koji će potpisati nezavisnost tzv. Kosova. Naneta nam je steta preko 100 mlrd dolara. Poginule hiljade ljudi koji se novcem ne mogu platiti.Pa zar su nam deca ginula da bi albanckma dali nasu zemlju. Treba pregovarati, ali svoju zemlju ne damo nikom.

profesor Dušan

pre 3 godine

Nismo potpisali,
Ne daju nam u EU,
Uvode nam sankcije,
Oni nas mrze,
Mi nismo krivi,
Rešili su opet da nas bombarduju,
Lagali su nas,
Otišli smo nespremni,
Moramo se boriti za bolje sutra,
Moramo da štedimo,
....

ili

Potpisali smo, ta priča je sada gotova,
1.10. Postajemo clanica EU,
Dobili smo bespovratne kredite,
Genegal Motors, i dr.velike SAD kompanije nam dolaze 2.10, kao i vodeće kompanije iz EU,
Neće biti nezaposlenih ,
Biće veća plata,
Neće biti rata....


Šta je realno očekivati ? - status kvo sa nerešivim problemima. T.j. Bili smo tamo, ništa se nije promenilo ali su im dimljene ćurke odlične na kraju razgovora izdiktiracu vam recept.

Mirjana

pre 3 godine

Ekonomski razvoj juzne srpske pokrajine cini osnovni cilj dijaloga srpske delegacije u Vasingtonu, u zelji za napredkom i razvojem koji bi dobrineo boljem zivotu gradjana.

Dejan

pre 3 godine

@Stefan
Slazem se za Ivicu Dacica ali ipak slabo zna engleski da bi mogao da ucestvuje na razgovoru ravnopravno. Sinisa je ziveo na Floridi a Vucic prica dobro engleski.

Nikola

pre 3 godine

Sa Amerikom se ne može igrati skrivanja, jedina strategija koja prolazi je iskreno, na početku reći šta se misli o zahtevu o priznanju Kosova. Otvoreno je to predsednik odbio, bez straha od posledica. Sutrašnji dan će doneti neke dogovore, možda i bolje nego što smo se nadali.

equeliZer

pre 3 godine

PotpiŠuj... da prebrinemo vise, da krenemo napred. Milo pao, vucic da potpise, nadamo se padu bakira i dodika. Mozda konacno i balkanu krene....

DEX

pre 3 godine

Interesantno je koliko ima naivnih u Srbiji koji misle da bi priznavanjem Kosova ušli u EU i u period prosperiteta.
Interesantno je koliko ima u Srbiji onih koji su spremni da zaborave žrtve, stradanja i svetinje za šaku dolara. Za 4 milijarde dolara, gospodo, ne bih prodao ni jedan kamen iz porte manastira Gračanica.

Los Angeles

pre 3 godine

Vraćanje Kosova podrazumeva etničko čišćenje albanaca koji su inače najmladja populacija Evrope na Kosovu. Jel stvarno to želite? Istorijski je naše, ok. A Vojvodina, jel i ona istorijski naša? Da je pameti treba staviti na sto podelu Kosova i Republiku Srpsku, i jasno reći da samo u tom slučaju može priznavanje Kosova.

Samosvesna građanka

pre 3 godine

... Taj papir je bio užasno težak, imao je 15 ili 16 tačaka, a jedna od njih je i međusobno priznanje. Ja sam to odbio. To nije nikakva novost, jedino što smo mi smatrali da to ne treba da stoji u dokumentu o ekonomskoj stabilizaciji. Iz Trampovog kabineta su bili fer i saslušali. U drugim dokumentima te odredbe više nema", kaže Vučić...


Nisam ni sumnjala da će odbiti da potpiše priznanje Kosova*, a odlično je i to što tog uslova tokom nastavka razgovora u papirima više neće biti.

Fudbal

pre 3 godine

U sustini, treba skinuti kamen oko vrata, iako je cilj isplivati tako da kamen bude tvoj na kopnu. Medjutim, nemoguce je isplivati sa takvim teretom i u ovakvim okolnostima. Treba zivjeti u realnom vremenu, mnoge generacije se potrose za nesto imaginarno. Proslo je vrijeme ideala, borbe za vece stvari, sve je svedeno na licni interes i dobitak. Cilj danasnjeg covjeka treba da bude obezbijedjenje sto kvalitetnijeg zivota, uslova rada i osjecaja sigurnusti, sve drugo ga samo trosi i korist uzima treci

sitno

pre 3 godine

Ma какво признање. Оне земље које су признале Косово сада нека решавају тај проблем а не Србија. Ми да дамо потпис на признање, а они да "оперу" себе.

Leso

pre 3 godine

Sve to liči na jednu papazjaniju i za nas neće biti dobro. Godinama su uljuljkivali srpsku vlast sa praznim komplimentima i onda nož pod grlo.

Vanja LFC

pre 3 godine

1999. godine Srbija je potpisala kapitulaciju. Vojska i policija je otisla sa Kosova. Nikakve adute nemamo. Uz to veličamo poraz iz 1389. Kosovo je danas sve samo ne naše.

wotaddict

pre 3 godine

podrska usa vredi vise od četiri milijarde. a za deset godina se okreće kolo sreće. potpisuj i pitaj gde da smestimo usa trupe.u nis ili novi sad

Heisenberg

pre 3 godine

Vidim da se pominje bukvalan termin "prepoznavanje" u smislu da je to možda značilo prepoznavanje kao entiteta, drugog subjekta ili bilo šta slično.

Svaka inteligentna i verbalna gimnastičarska stavka bi u tom smislu nama po mom mišljenju dobro došla, samo da se izričito i jasno ne prizna.

U engleskom "recognition" nije bukvalno "prepoznavanje" nego nažalost u ovom kontekstu znači baš to - međunarodno priznanje.

Hm...

pre 3 godine

To "prepoznavanje" može da se protumači na vise načina, npr. priznavanje trgovinskog partnera, suseda, sportskog entiteta, sta god. Da li je neko pitao na sta se misli, ili je odma bilo nema šanse?

Sasho

pre 3 godine

Ono što mora biti biće kad tad, a gledati u prošlost unazad 21 godinu mi smo 20 godina ispred Kosova i Metohije. Zašto priznati nešto što je oteto? Ona Srbija pre 21 godinu je 50 puta slabija od ove danas.Zapamti ovo '50 puta'. Danas je Srbija zemlja sa 70% stranim kapitalom, banke, fabrike, agencije, čak i zemlja se dala stranim ulagačima. Ko je spreman da rizikuje gubitak kapitala zbog jednog KiM? Roba zapada ulazi u KiM preko određenih firmi koje su registrovane u Srbiji i to mora da se verifikuje. Zato je ekonomski dogovor važan da se napravi. Posebnu celinu čini Trepča. Za Trepču su zainteresovani ameri i plan je da se napravi na toj teritoriji blizu rudnika fabrika baterija za automobile.Koji kapitalista bi ulagao novac u nešto što je neregulisano? Nema nijednog! Ako krene ekonomija krenuće i migracija ljudi, tražiće se stručnjaci, a na KiM takvih nema. Pametno odigrano od predsednika. Koliko bi ja išo daleko sa Amerikom da bi im ponudio mini bazu na teritoriji Srbije da vide da smo im prijatelji.

B

pre 3 godine

Zasto zuriti sa bilo kakvim sporazumom pa i o ekonomskim temama. Nadam se da nas tim moze za tako kratak period analiirati sve implikacije koje predvidjeni dokumenti sadrze, ako je tacno da su se pojavili novi dokumenti koji nisu bili na planiranoj agendi i nismo imali uvid pre pregovarackog sastanka vrlo je opasno potpisivati bilo sta bez dublje analize koja iziskuje vreme da se sagledaju svi aspekti sporazuma, tim pre sto smo mogli cuti da su pomenuti dokumenti izuzetno zahtevni. U nacelu prihvatiti, potpis staviti naknadno, sumnjivo mi je ta uzurbanost a i cini mi se da nije uobicajena praksa da se na tako obimne teme pregovara i potpisuje u roku od 48 sati.

Made in Serbia

pre 3 godine

Sloba 2.0.... Iz petnih žila se trude da ne dođe do 99-te ali ih u tome sprečavaju političke ideje devedesete. Nema mi tu šta da tražimo, rekli smo na izborima da više volimo grob nego rob. Mene obiđite. Više volim da živim ovaj ionako kratak život.

multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

pre 3 godine

Vraćanje Kosova podrazumeva etničko čišćenje albanaca koji su inače najmladja populacija Evrope na Kosovu. Jel stvarno to želite? Istorijski je naše, ok. A Vojvodina, jel i ona istorijski naša? Da je pameti treba staviti na sto podelu Kosova i Republiku Srpsku, i jasno reći da samo u tom slučaju može priznavanje Kosova.
(Los Angeles, 03. septembar 2020 23:47)

"Vraćanje" Kosova ne podrazumeva nikakvo etničko čišćenje. Ne znam otkud tebi i ekipi (tu nebulozu sam čuo previše puta da bi bilo moguće da ste se svi nezavisno setili nečega što nema nikakve logike) ta ideja. Ako neko ne želi da živi u Srbiji, to je njihova stvar i slobodni su da idu gde žele, ali nigde nisam čuo da neko planira da ih istera. Poenta je u pravima, međunarodnom pravu i ljudskim pravima (u šta NE spada pravo na samoopredeljenje) koja se u poslednjih 20 godina konstantno krše. Ako želite da odvojite Kosovo, učinite samoopredeljenje zakonskom obavezom tako da svi imaju isto pravo kao Albanci, i u Americi i u Španiji i u Ukrajini i u Bosni i gde god se skupi većina na teritoriji koja hoće državu. Zatim kaznite zločince, kompenzujte žrtve/njihove porodice, vratite ili kompenzujte izbeglice - decenijske, i organizujte referendum na kome bi učestvovali svi koji su silom i bezakonjem oterani a ne bi učestvovali oni koji suvsilom i bezakonjem došli. Do tada, prestanite da širite laži.

Tuta

pre 3 godine

Ne odbijajte, trazite donaciju u visini njohovog jednogodisnjeg vojnog budzeta, obesmislite pricu. Ako im je to puno, kazite im vidimo se za 6 meseci, vi razmislite, to je samo jednogodisnji budzet vase vojske. Ako daju te pare, potpisujte, Cela Srbija sa Kosovom ne vredi te novce, a onda dobro razmislite sta cete sa njima. Uzmite 3 milijarde za sebe, svoju decu, unuke i praunuke, a ostalo neka osnazi Srbiju kroz nauku, privredu, kulturu. Mrdnite se vec jednom sa mrtve tacke. Tito bi prihvatio i 10 puta manje, a iz svega bi jos plus i profitirao, a Vi niste i necete biti u poziciji da budete Tito nikada. Ne propustajte priliku, ovo je pravi trenutak za to.

Mojne samo istoriju i pravo, drzi se brutalne sile

pre 3 godine

A Vojvodina, jel i ona istorijski naša?
(Los Angeles)

Neuporedivo vise nego sto je Kalifornija americka. Ili bela.

petar markovic

pre 3 godine

Kosovo je danas sve samo ne naše.
(Vanja LFC, 03. septembar 2020 23:21)

da. oni zato i pregovaraju sa srbijom jer sa srbijom nemaju nikakve veze. tako isto ponekad pregovaraju i sa norveskom. to oni iz hobija rade

srbija

pre 3 godine

@Los Angeles Kada su Madjari dosli u 9. veku u Vojvodinu, zatekli su Slovene. Manastir Krusedol na Fruskoj gori postoji od 15. veka. Tako da, ne lupetaj, Vojvodina jeste istorijski nasa, kao i Kosovo (koje je mnogo vise srpsko).

profesor Dušan

pre 3 godine

Nismo potpisali,
Ne daju nam u EU,
Uvode nam sankcije,
Oni nas mrze,
Mi nismo krivi,
Rešili su opet da nas bombarduju,
Lagali su nas,
Otišli smo nespremni,
Moramo se boriti za bolje sutra,
Moramo da štedimo,
....

ili

Potpisali smo, ta priča je sada gotova,
1.10. Postajemo clanica EU,
Dobili smo bespovratne kredite,
Genegal Motors, i dr.velike SAD kompanije nam dolaze 2.10, kao i vodeće kompanije iz EU,
Neće biti nezaposlenih ,
Biće veća plata,
Neće biti rata....


Šta je realno očekivati ? - status kvo sa nerešivim problemima. T.j. Bili smo tamo, ništa se nije promenilo ali su im dimljene ćurke odlične na kraju razgovora izdiktiracu vam recept.

Samosvesna građanka

pre 3 godine

... Taj papir je bio užasno težak, imao je 15 ili 16 tačaka, a jedna od njih je i međusobno priznanje. Ja sam to odbio. To nije nikakva novost, jedino što smo mi smatrali da to ne treba da stoji u dokumentu o ekonomskoj stabilizaciji. Iz Trampovog kabineta su bili fer i saslušali. U drugim dokumentima te odredbe više nema", kaže Vučić...


Nisam ni sumnjala da će odbiti da potpiše priznanje Kosova*, a odlično je i to što tog uslova tokom nastavka razgovora u papirima više neće biti.

wotaddict

pre 3 godine

podrska usa vredi vise od četiri milijarde. a za deset godina se okreće kolo sreće. potpisuj i pitaj gde da smestimo usa trupe.u nis ili novi sad

Vanja LFC

pre 3 godine

1999. godine Srbija je potpisala kapitulaciju. Vojska i policija je otisla sa Kosova. Nikakve adute nemamo. Uz to veličamo poraz iz 1389. Kosovo je danas sve samo ne naše.

equeliZer

pre 3 godine

PotpiŠuj... da prebrinemo vise, da krenemo napred. Milo pao, vucic da potpise, nadamo se padu bakira i dodika. Mozda konacno i balkanu krene....

Heisenberg

pre 3 godine

Vidim da se pominje bukvalan termin "prepoznavanje" u smislu da je to možda značilo prepoznavanje kao entiteta, drugog subjekta ili bilo šta slično.

Svaka inteligentna i verbalna gimnastičarska stavka bi u tom smislu nama po mom mišljenju dobro došla, samo da se izričito i jasno ne prizna.

U engleskom "recognition" nije bukvalno "prepoznavanje" nego nažalost u ovom kontekstu znači baš to - međunarodno priznanje.

Tuta

pre 3 godine

Ne odbijajte, trazite donaciju u visini njohovog jednogodisnjeg vojnog budzeta, obesmislite pricu. Ako im je to puno, kazite im vidimo se za 6 meseci, vi razmislite, to je samo jednogodisnji budzet vase vojske. Ako daju te pare, potpisujte, Cela Srbija sa Kosovom ne vredi te novce, a onda dobro razmislite sta cete sa njima. Uzmite 3 milijarde za sebe, svoju decu, unuke i praunuke, a ostalo neka osnazi Srbiju kroz nauku, privredu, kulturu. Mrdnite se vec jednom sa mrtve tacke. Tito bi prihvatio i 10 puta manje, a iz svega bi jos plus i profitirao, a Vi niste i necete biti u poziciji da budete Tito nikada. Ne propustajte priliku, ovo je pravi trenutak za to.

Mojne samo istoriju i pravo, drzi se brutalne sile

pre 3 godine

A Vojvodina, jel i ona istorijski naša?
(Los Angeles)

Neuporedivo vise nego sto je Kalifornija americka. Ili bela.

multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

pre 3 godine

Vraćanje Kosova podrazumeva etničko čišćenje albanaca koji su inače najmladja populacija Evrope na Kosovu. Jel stvarno to želite? Istorijski je naše, ok. A Vojvodina, jel i ona istorijski naša? Da je pameti treba staviti na sto podelu Kosova i Republiku Srpsku, i jasno reći da samo u tom slučaju može priznavanje Kosova.
(Los Angeles, 03. septembar 2020 23:47)

"Vraćanje" Kosova ne podrazumeva nikakvo etničko čišćenje. Ne znam otkud tebi i ekipi (tu nebulozu sam čuo previše puta da bi bilo moguće da ste se svi nezavisno setili nečega što nema nikakve logike) ta ideja. Ako neko ne želi da živi u Srbiji, to je njihova stvar i slobodni su da idu gde žele, ali nigde nisam čuo da neko planira da ih istera. Poenta je u pravima, međunarodnom pravu i ljudskim pravima (u šta NE spada pravo na samoopredeljenje) koja se u poslednjih 20 godina konstantno krše. Ako želite da odvojite Kosovo, učinite samoopredeljenje zakonskom obavezom tako da svi imaju isto pravo kao Albanci, i u Americi i u Španiji i u Ukrajini i u Bosni i gde god se skupi većina na teritoriji koja hoće državu. Zatim kaznite zločince, kompenzujte žrtve/njihove porodice, vratite ili kompenzujte izbeglice - decenijske, i organizujte referendum na kome bi učestvovali svi koji su silom i bezakonjem oterani a ne bi učestvovali oni koji suvsilom i bezakonjem došli. Do tada, prestanite da širite laži.

srbija

pre 3 godine

@Los Angeles Kada su Madjari dosli u 9. veku u Vojvodinu, zatekli su Slovene. Manastir Krusedol na Fruskoj gori postoji od 15. veka. Tako da, ne lupetaj, Vojvodina jeste istorijski nasa, kao i Kosovo (koje je mnogo vise srpsko).

B

pre 3 godine

Zasto zuriti sa bilo kakvim sporazumom pa i o ekonomskim temama. Nadam se da nas tim moze za tako kratak period analiirati sve implikacije koje predvidjeni dokumenti sadrze, ako je tacno da su se pojavili novi dokumenti koji nisu bili na planiranoj agendi i nismo imali uvid pre pregovarackog sastanka vrlo je opasno potpisivati bilo sta bez dublje analize koja iziskuje vreme da se sagledaju svi aspekti sporazuma, tim pre sto smo mogli cuti da su pomenuti dokumenti izuzetno zahtevni. U nacelu prihvatiti, potpis staviti naknadno, sumnjivo mi je ta uzurbanost a i cini mi se da nije uobicajena praksa da se na tako obimne teme pregovara i potpisuje u roku od 48 sati.

Made in Serbia

pre 3 godine

Sloba 2.0.... Iz petnih žila se trude da ne dođe do 99-te ali ih u tome sprečavaju političke ideje devedesete. Nema mi tu šta da tražimo, rekli smo na izborima da više volimo grob nego rob. Mene obiđite. Više volim da živim ovaj ionako kratak život.

legolas

pre 3 godine

Bili smo pod snažnim pritiskom, borili smo se za našu Srbiju kao nikad.
Nikad gori uslovi za našu delegaciju, ali mi smo odoleli pritiscima.
Nemoguće je bilo za disanje a kamoli za pregovore, vršili su stalnu presiju i bili agresivni u svojim zahtevima.Dogovorili smo da se i dalje dogovaramo.
Mi smo bili sami,albanska delegacija je imala obilatu pomoc.
I rekao sam im da od toga da mi ne dobijemo ništa a oni sve nema ništa od toga!!!!

Hm...

pre 3 godine

To "prepoznavanje" može da se protumači na vise načina, npr. priznavanje trgovinskog partnera, suseda, sportskog entiteta, sta god. Da li je neko pitao na sta se misli, ili je odma bilo nema šanse?

Milos

pre 3 godine

Ponudili su nam cetiri milijarde dolara. Kako to zvuci puno ali ne bas ako znamo da bi morali da plate odstetu za bombardovanje od nekih 200-300 milijardi pa tek onda da se razgovara o bilo cemu. Mada, ne postoje pare kojima se mogu kupiti zivoti mladica od 18 godina koji su poginuli braneci nas i ovu drzavu. Zbog tih mladica niko nikada nema pravo da da Kosovo onima koji su nas ubijali i vadili zivim ljudima organe.

ja

pre 3 godine

Bravo za odbijanje tačke 10.Nema tog predsednika koji će potpisati nezavisnost tzv. Kosova. Naneta nam je steta preko 100 mlrd dolara. Poginule hiljade ljudi koji se novcem ne mogu platiti.Pa zar su nam deca ginula da bi albanckma dali nasu zemlju. Treba pregovarati, ali svoju zemlju ne damo nikom.

Mirjana

pre 3 godine

Ekonomski razvoj juzne srpske pokrajine cini osnovni cilj dijaloga srpske delegacije u Vasingtonu, u zelji za napredkom i razvojem koji bi dobrineo boljem zivotu gradjana.

Sasho

pre 3 godine

Ono što mora biti biće kad tad, a gledati u prošlost unazad 21 godinu mi smo 20 godina ispred Kosova i Metohije. Zašto priznati nešto što je oteto? Ona Srbija pre 21 godinu je 50 puta slabija od ove danas.Zapamti ovo '50 puta'. Danas je Srbija zemlja sa 70% stranim kapitalom, banke, fabrike, agencije, čak i zemlja se dala stranim ulagačima. Ko je spreman da rizikuje gubitak kapitala zbog jednog KiM? Roba zapada ulazi u KiM preko određenih firmi koje su registrovane u Srbiji i to mora da se verifikuje. Zato je ekonomski dogovor važan da se napravi. Posebnu celinu čini Trepča. Za Trepču su zainteresovani ameri i plan je da se napravi na toj teritoriji blizu rudnika fabrika baterija za automobile.Koji kapitalista bi ulagao novac u nešto što je neregulisano? Nema nijednog! Ako krene ekonomija krenuće i migracija ljudi, tražiće se stručnjaci, a na KiM takvih nema. Pametno odigrano od predsednika. Koliko bi ja išo daleko sa Amerikom da bi im ponudio mini bazu na teritoriji Srbije da vide da smo im prijatelji.

Dejan

pre 3 godine

@Stefan
Slazem se za Ivicu Dacica ali ipak slabo zna engleski da bi mogao da ucestvuje na razgovoru ravnopravno. Sinisa je ziveo na Floridi a Vucic prica dobro engleski.

Nikola

pre 3 godine

Sa Amerikom se ne može igrati skrivanja, jedina strategija koja prolazi je iskreno, na početku reći šta se misli o zahtevu o priznanju Kosova. Otvoreno je to predsednik odbio, bez straha od posledica. Sutrašnji dan će doneti neke dogovore, možda i bolje nego što smo se nadali.

Los Angeles

pre 3 godine

Vraćanje Kosova podrazumeva etničko čišćenje albanaca koji su inače najmladja populacija Evrope na Kosovu. Jel stvarno to želite? Istorijski je naše, ok. A Vojvodina, jel i ona istorijski naša? Da je pameti treba staviti na sto podelu Kosova i Republiku Srpsku, i jasno reći da samo u tom slučaju može priznavanje Kosova.

petar markovic

pre 3 godine

Kosovo je danas sve samo ne naše.
(Vanja LFC, 03. septembar 2020 23:21)

da. oni zato i pregovaraju sa srbijom jer sa srbijom nemaju nikakve veze. tako isto ponekad pregovaraju i sa norveskom. to oni iz hobija rade

Fudbal

pre 3 godine

U sustini, treba skinuti kamen oko vrata, iako je cilj isplivati tako da kamen bude tvoj na kopnu. Medjutim, nemoguce je isplivati sa takvim teretom i u ovakvim okolnostima. Treba zivjeti u realnom vremenu, mnoge generacije se potrose za nesto imaginarno. Proslo je vrijeme ideala, borbe za vece stvari, sve je svedeno na licni interes i dobitak. Cilj danasnjeg covjeka treba da bude obezbijedjenje sto kvalitetnijeg zivota, uslova rada i osjecaja sigurnusti, sve drugo ga samo trosi i korist uzima treci

sitno

pre 3 godine

Ma какво признање. Оне земље које су признале Косово сада нека решавају тај проблем а не Србија. Ми да дамо потпис на признање, а они да "оперу" себе.

Leso

pre 3 godine

Sve to liči na jednu papazjaniju i za nas neće biti dobro. Godinama su uljuljkivali srpsku vlast sa praznim komplimentima i onda nož pod grlo.

Luka

pre 3 godine

Aleksandar Vučić otvoreno je odbio tačku 10 oko priznanja Kosova, bez straha i posledica. Sutrašnji dan će doneti neke dogovore, možda i bolje nego što smo se nadali.

DEX

pre 3 godine

Interesantno je koliko ima naivnih u Srbiji koji misle da bi priznavanjem Kosova ušli u EU i u period prosperiteta.
Interesantno je koliko ima u Srbiji onih koji su spremni da zaborave žrtve, stradanja i svetinje za šaku dolara. Za 4 milijarde dolara, gospodo, ne bih prodao ni jedan kamen iz porte manastira Gračanica.