Subota, 22.08.2020.

08:44

Jokić odbio da kaže šta je rečeno u svlačionici

Nikola Jokić, košarkaš Denver Nagetsa, nije bio raspoložen za priču posle ubedljivog poraza od Jute Džez.

Izvor: PT

Jokiæ odbio da kaže šta je reèeno u svlaèionici IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

Beogradjanin

pre 3 godine

@ bskfan

Mnogi pominju neke ugovore. Na pr sa Plamili se rastanu, Milsap na veteranski ugovor od 5 mil. Nek Kreg bude 8 mil, a Grant na 16 mil.
To je oko 125 milona. A Fila 147 mil i Worriorsi 148 mil.
Haris i Barton kao da su izdali ekipu, bili su zdravi u martu, igrali poslednje utakmice. A Barton jos otišao, mogao je da sačeka, sa ekipom do kraja bez obzira na rezultat. Ima tu lepih problema u ekipi.

I da se ne lažemo gotov je Denver za ovaj playoff.

Warirosi i Fila mogu da imaju 4 igrača na maksimumu, a Denver ako ima 2 na maksimumu to je greška? Jer eto to je Denver. Čak i da dovedu Bradly Beala, samo postaju konkuretniji, dok se ne uigraju,neki kandindat za titulu iz senke. Mala ekipa Denvera mora sve savršeno da radi?

Sve okej za Toronto, kome baš fali jedan extra igrač, vodja da bi se umešao u borbu za titulu. I Boston, Milvoki pa i Miami imaju lepe šanse protiv njih.

bskfan

pre 3 godine

@veverica

Kamo srece da i Bartonu istice ugovor. Ima on jos dve godine, tj. jednu godinu i druga godina igraceva opcija. Haris takodje ima jos dve godine. Mareju su dali max ugovor na 5 godina tako da tu spasa nema. Nema sanse da sa Marejem kao max igracem urade bilo sta. On je mozda mogao da bude starter u sampionskom timu ali samo kao treca ili cetvrta opcija, tj. za 10-15 miliona po godini. Sve sto "dobiju" odlaskom Plamilija i Milsapa ima da ode na Mareja i Granta (i njega ce verovatno da preplate), tako da je sa time napad na titilu ne ozbiljan. Uostalom, prave se svi da to ne znaju, plan menadzmenta nikada nije ni bio da se puca na titulu vec samo da se dodje do nivoa stalnog ucesnika plejofa. Uporedimo samo ove igrace sa igracima Toronta: Lauri, VanVlit, Pauel, Dejvis, Sijakam, Anunubi, Ibaka, Gasol...dakle, puna rotacija od 8 kvalitetnih igraca. A o Niku Nersu da i ne govorimo, trenercina. Njihovi pomocni treneri su izmislili kosarku za Malonea a o menadzeru Masai Udjuriju da i ne govorimo, vrh.

јд123

pre 3 godine

Није то била главна изјава. Наслов је требао да гласи: Јокић изјавио после меча да ”морамо играти тврђе, агресивније и дисциплинованије”.

То је до тренера. Као што сам неколико пута писао, Мелоун је очигледно превише мек, добар је да развије младе играче, али није способан да направи искорак. Слично као што је било са ГСВ, који су то схватили и отпустили тренера који је створио ону екипу, довели Кера и постали шампионска екипа.

Стварно сам у недоумици. Да ли је боље да се Денвер тргне и прође Јуту или да и следеће 2 утакмице одиграју овако и испадну неславно. Бојим се, ако којим случајем прођу Јуту, да се ништа неће променити ни за следећу сезону.

Мелоун је зрео за отказ. Уместо да Портеру, који је руки и неискусан, у регуларном делу даје више минута и после сваке утакмице га риба у вези одбране, он га у плеј-офу убацује као стартера. Чак и када види да га је Снајдер прочитао и да преко МПЈ пробијају обрану као швајцарски сир, он се и даље тврдоглаво држи својих шаблона.

Јокић је био лош и ту нема оправдања. Делује као на почетку сезоне, да се опет нешто дури. Али можда је и боље тако, а не да као у прошлом плеј-офу растура и за мало одведе Денвер у финале конференције и тако све што је било лоше се стави под тепих. Да би прошли СА, Мелоун је морао Бартона пребацити на клупу. Зашто га у новој сезони није оставио на клупи? Са клупе и може бити користан.

Ако екипа не игра дисциплиновано, ангажовано и агресивно, онда тренер нема ауторитет.

веверица

pre 3 godine

како се онај литванац извукао. отишо на време. још испаде неки гм. а реално денвер изгледа добро само због јокића, којег су случајно изабрали на драфту.
остало не знам шта је горе. скуп једва просечних играча без ичега. ни шута, ни одбране.
имају јокића који је суперстар, мареја који је о.к. у нападу и грента који је пристојан "3 end d" играч. остало насумично одабрани ликови, углавном преплаћени. и као портер који је неки таленат, али због лоше одбране и крхке грађе, то је на далеком штапу.
мораће они 4-5 играча да промене (а и тренера) ако хоће да буду плејоф екипа. срећа је само што пламлију, милсапу и бартону летос истичу уговори, па ће имати простора да нешто искомбинују, ако буду умели.

Pera Ždera

pre 3 godine

Sto se komentara ovde tice, jedno je da se kaze i prizna da je Jokic ovu utakmicu podbacio i da se Denver raspada a sasvim drugo da se namerno ignorise da je tog istog Gobera razvalio 15 proslih utakmica pa i nadigrao prethodne dve, pritom praveci od Rudija Jordana ovde u komentarima..

Dosta komentara kako je Nikola najslabiji u najbitnijim utakmica a on prosli POff maestralan sa istorijskim brojkama, top tri igraca POffa bio. Bukvalno sam dobijao meceve sa 25+, 10+ 10+ utakmicama (upravo najnitnijim). Po clutch pogodjenim sutevima prvi u ligi dve sezone. Ok, podbacio je ali malo objektivnosti.

Tako klasicno za nase komentarisanje u svakom sportu. Kao da se jedva doceka pljuvanje uz neizostavno ignorisanje prethodnog - sagledavanje cele slike.

Pera Ždera

pre 3 godine

Juta razvaljuje Denver prvenstveno odlicnim bekovima. Micel, Klarkson i Konli prvo sutiraju nestvarno efikasno (preko ruku, step bek, 3+1, ma sta god) plus ulaze u reket svaki put (ocajni bekovi Denvera) i setkaju se kako hoce. Neosporno Jokic ocajno brani obruc ali 90% poena Gobera sinoc su situacije 2 na 1 pri kojima Nikola izlazi na beka (stalno to radi) koji je probio (svaki put), ostavljajuci Gobera samog za lagano kucanje. Gober u izolaciji 1 na 1 (da bekovi Denvera igraju bar solidnu odbranu) i Gober nema sanse, kao na svakoj utakmici do sada.

I ne zaboravite, za Gobera kreiraju i igraju drugi. Jokic kreira i igra za druge, od njega sve polazi. Bitna razlika. Cim to stane (a stane mozda jednom u 20 utakmica), nema ko da povuce osim Mareja u svakoj desetoj utakmici. Opet je to do trenera.

Neosporno Gober vcrs dobio letargicnog i nezainteresovanog Jokica (nesto se desava) + Snajder razvalio Melouna.

Ovde nesto ne stima timski, dal hemija dal su totalno procitani, Snajder posle dugigodisnjih sablona Melouna nesposobnog da se prilagodi protivniku i nesto promeni, unapredi ipak pronalazi protivotrov za Jokic's ball. Videcemo do kraja serije.

bskfan

pre 3 godine

"Imali smo enregiju...nismo znali gde udaramo". Tu je Jokic rekao sve. Malone po obicaju uvek pominje samo zalaganje jer on o kosarci i ne zna nista vise osim tog zalaganja. Jokic ovde jasno kaze da je citav sistem bio pogresno postavljen, da se nije znalo ko sta radi. Za razliku od Malonea, u Juti je pojednostavljen sistem i u ukinuto je preuzimanje igraca. Gober je dobio samo jedan zadatak, da cuva Jokica. Isto tako treba da bude i u Denveru, neka jedini odbrambeni zadatak Jokica bude cuvanje Gobera. Sta smo imali sinoc? Svi igraci Jute su napadali kos i prolazili kako su hteli, a onda je Jokic konstatno imao sledeci izbor: da li da izadje na igraca koji je prosao ili da i dalje cuva Gobera. Ako ostane na Goberu sledi lagano polaganja, ako izadje na igraca onda ide lob ka Goberu. I sad se svi prave da ne znaju o cemu se tu radi. Normalno, kada dopustis protivniku da se razigra i veliko vodjstvo onda posle oni igraju rastereceno i sve ulazi. Tim Konoli i Malone treba da se pokriju usima jer mu osim Jokica nijedan drugi igrac nije plejof igrac. Marej katastrofa, Milsap zreo za penziju, MPJ potpuno dezorijentisan u odbrani, Grant kao muva bez glave. Moris previse nizak, Dozijer ne zna ni sam sta igra, Kreg po milioniti put se peca na fejkove, Plamli za 9 minuta ode na -18, Bol totalni ruki, Danijels slab, Keita i Vonleh nisu bilo dobri ni za Minesotu, Cook je tu zalutao. Dakle, tim je vise nego smesan. Jokic ih do sada vukao ali ocigledno je da se i njemu sve to smucilo.

drvobradi

pre 3 godine

U NBA plejofu je mnogo bitno da ti protivnik odgovara. Denver nije mogao dobiti goreg protivnika u prvom rundi od Jute. Takva ekipa je Denverova rak rana, imaju brze i probojne bekove koji solidno sutiraju, a centar im je dobar defanzivni igrac koji u napadu ne filozofira puno, igra samo na neku varijantu pick and roll. Denver nema odgovor za takvu ekipu ni u napadu ni u odbrani.
Meloun mora nekako da svoje nedostatke pretvori u prednosti. Jokic nema low post igru tj igru ledjima. Sve se svodi na zidanje a to nece proci protiv centra kao sto je Gober. Zato se i izvlaci napolje i sutira poludistancu ili za 3. Ako krene onda ga ubije, ako ne, onda je Denver u problemu. Medjutim time on otvara ogroman prostor ispod kosa, koji Gober ne moze da cuva. Njihov najveci mismatch je na poziciji 2,3,4. Juta je brza od njih, lako brani utrcavanje, ali ima i nize igrace. Morace MPJ, Craig, Bol i Milsap (on ima problem sto je i spor) da sidju dole pod kos i pokusaju tako da ostvare prednost. Jedini problem je sto vecina tih igraca ne zna tako da igra, nikada nisu ni nauceni. Uglavnom kampuju na 3 ili idu na sut.

sasa the red baron

pre 3 godine

RASPAD NUGGETSA,,,

Povrede Harrisa i Burtona su od Nuggets-ove odbrane napravili komediju,ali uzasna forma Milsapa je zakucala ekser u kovceg...Milsap sa 30 miliona dolara po sezoni je uzasan...Sad spala knjiga na dva slova, Jokic, Murray,i ponovo Jokic mora da bude najbolji poenter skakac i asistent tima ako Nuggeti zele bilo kakvu sansu,,,
Nikola treba da napusti Denver,...Nema smisla da ponavlja isto ,,, Vreme je za trade... Timovi poput Bostona, Dalasa, San Antonio, Miami, svi oni samo cekaju na priliku...

analiticar_amater

pre 3 godine

Gober ga pocistio. Do skoro su svi pricali da je najbolji centar. Sad ocekujem da napisu da su pogresili. To bi bilo fer.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Polidor, 22. avgust 2020 08:59)

Jokic je najbolji centar, dokazano bolji od Gobera i jedna losa partija ne moze nista da promeni. Ne moze da prica sta bi bilo fer neko ko jedva doceka jednu losu partiju da bi pljuvao i prozivao nekog.

Locutus

pre 3 godine

RASPAD NUGGETSA,,,

Povrede Harrisa i Burtona su od Nuggets-ove odbrane napravili komediju,ali uzasna forma Milsapa je zakucala ekser u kovceg...Milsap sa 30 miliona dolara po sezoni je uzasan...Sad spala knjiga na dva slova, Jokic, Murray,i ponovo Jokic mora da bude najbolji poenter skakac i asistent tima ako Nuggeti zele bilo kakvu sansu,,,
Nikola treba da napusti Denver,...Nema smisla da ponavlja isto ,,, Vreme je za trade... Timovi poput Bostona, Dalasa, San Antonio, Miami, svi oni samo cekaju na priliku...
(sasa the red baron, 22. avgust 2020 11:11)


Dečko se preziva Barton, a ne Burton...

Dejan

pre 3 godine

Citam dosta komentara o tome kako bi Nikola trebao da napusti tim. U najvecim timovima Nikola koze biti u najboljem slucaju sesti igrac. On je centar koji ne zna da skoci i ne moze da brani nista ili je najsporiji plej u istoriji? Dobar je ali nije Dzordan kakvim ga pokusavaju predstaviti nasi ljudi i sigurno ne moze sutra otici u Lejkerse i reci Lebronu "pomeri se tata ove igre je dosao".

neca

pre 3 godine

"Mislim da smo imali energiju... Ali nismo znali gde udaramo. Išli smo na pogrešna mesta". Ovako glasi jedna rečenica u tekstu... Pitanje: Zašto igrači ne zhaju kuda udaraj? A dobri su to igrači, bolji nego Jutini...

MPP

pre 3 godine

JA LIČNO MISLIM .....

da je najveći problem nije u odbrani već u NAPADU !
A razlog je što nema IGRE !
Sve se svodi na individualna rešenja. Nikakva koncepcija.potpuno suludo "sudaranje" u reketu i van njega PA AKO SLUČAJNO UDJE - UDJE! JER ŠTA VAM VREDI ODBRANA SAMA ZA SEBE AKO NEMATE KONCEPCIJU !?!

Što se tiče Nikole , treba da uzme loptu i da šutira sa svih pozicija ! Iz svih oružja koje ima ,jer je on iznad ove ekipe po svojoj inteligenciji ,sposobnostima i raznovrsnosti !
Ovo je ustvari trenutak sazrevanja u njegovoj karijeri i PRILIKA da pokaže svoje sposobnosti i na sledećoj utakmici postigne najbolji LIČNI skor u PLAY OFFU . I to bez obzira što će njegova ekipa možda izgubiti....SADA JE TENUTAK DA NAPRAVI KORAK DALJE I POKAŽE DA JE ALL STAR IGRAČ.
Da kaže sebi ok neću da me vučete na dno , ako nećete i nemožete -JA HOĆU I MOGU !
NEMA VIŠE DODAVANJA NA PRVOM MESTU VEĆ RAZNOVRSNOST U NAPADU I VELIKI BEOJ POKUŠAJA AKO TREBA....SAD JE TRENUTAK DA I TAJ SEGMENT IGRE POSTAVI NA SVOJ NIVO !
NIKOLA TI SI JOKER , OPUSTI SE I ŠUTIRAJ NA KOŠ.
TI SI ČOVEČE FANTASTIČAN IGRAČ NEMOJ DOZVOLITI DA TE OVI OSREDNJI LIKOVI ODVUKU U PSIHIČKU IZOLACIJU I OSEĆAJ KRIVICE !
AKO OVO NE URADIŠ ....POSTAĆEŠ BAR PODJEDNAKO KRIV - A TO ZNAČI POŠTO SI SA NAJVEĆIM MOGUČNOSTIMA I


NAJVEĆI KRIVAC !

Dvokorak

pre 3 godine

Mene više zanima šta je rečeno pre utakmice, jer su ušli u utakmicu s pola gasa, a u odbrani sam Jokića često video na 7m od koša kako ganja Mičela.
Mari kad krene da meša s loptom oko reketa, niko ne zna gde da se otvori, imam utisak da improvizuje, bez jasne ideje i dogovora s igračima.
Zvuči neverovatno da je Juta zatvorila kretanje Denver ovih igrača bez lopte, ali nedostatak Jokićevih asistencija najjasnije oslikava denverovu ofanzivu igru.
Svela se na individualnih učinak, s tim da on sinoć nije ni napadao s niskog pošta osim svog prvog poena

Vrlo loše izgleda Denver. Barem da se malo potukuda lupaju Gobera po rukama kad krene na kucanje, pa nek se muči sa slobodnjaka

Locutus

pre 3 godine

E ako vam je ovaj najbolji, onda imate amneziju sigurno. Čovjek igrom slučaja završio na najvećoj pozornici. Centar koji ne može obruč da dohvati, kreće se kao morž, jedino što ga donekle drži je šut sa distance i asistencije koje dijeli kao na basketu, ali su ga i tu provalili. U Evroligi bi ga rasadili
(sasa pg, 22. avgust 2020 10:22)

Što ti ne ideš na vaš portal pa tamo širiš mržnju?! Imate vi vašeg Vučevića kojem svaka čast, odličan je igrač pa njega komentariši. Jokića, Bogdana, Belog i ostale ostavi nama.

CarloNS

pre 3 godine

Šema koju forsira Meloun je možda u teoriji dobra, ali sa igračima koje ima Denver ne pije vodu.

Centar (Jokić) izlazi na beka, bek pokriva krilo, krilo centra i tako redom. Da bi to funkcionisalo 5 igrača mora da se rotira bez greške. To ni boljim defanzivcima nije lako. Milsap zna i do skoro je funkcionisalo, ali je omatorio i više ne može da stigne. Mari je takođe dosta spor, Krejg i Plamli se zaleću ko muve bez glave, a ovi ostali što su tek počeli da igraju u NBA realno nemaju ni pojma ni iskustva.

Pored svega toga nisu odigrali 10 utakmica zajedno, jer je Meloun taktizirao umesto da je uigravao tim. Slična greška kao kod Đorđevića.

Bolje da igraju čoveka bez preuzimanja pa dokle doguraju.

Zoki

pre 3 godine

Nedostaje Barton kojeg ste toliko pljuvali. Jeste da srlja ali je igrač sa srcem, bori se, ne odustaje i ume u napadu da nešto kreira. Dobro bi došao sada.

Back in Black

pre 3 godine

Mislim da od postojanja kosarke a pogotovo NBA prvi put da se desi da je regularni deo bio mnogo bolji i zanimljiviji od plej ofa.Pa pogledajte samo utakmice Denvera i Jute u regularnom delu,sve trileri.Znaci sve serije plej ofa za sada totalno nezanimljive.Koliko god pricali o navijacima u NBA oni u plej ofu postaju mnogo glasniji i ukljuceniji u utakmice i daju energiju ovako ovo sve kao da je predsezona,trening utakmice.

milos

pre 3 godine

u americi nista novo... cim je nesto lose odma se trazi da je srbin krivac... nikola ovde, a videli smo Dana's posle utakmice kako su svi okrenuli ledja Luki doncicu. zato milvoki kad izgubi nikom nista... al samo jako momci, nista vam ne mogu!!!

mmm

pre 3 godine

Uprava Denvera mi lici na upravu Partizana u fudbalu. Oni su svesni da imaju limtiirane igrace i to dobraih 60% ekipe. Ne mozes nista u plef-ofu uraditi sa recimo Morisom, Bartonom, Herisom, Kreigom. Plamlija kad vidim ne prati mi se kosarka 5 dana. Bol Bol je premlad i neiskusan za plej-of utakmice. Da im nije Jokare njihov skor u regularkon delu bi bio 12-70.

Umetnik jedino spoznaje svet...

pre 3 godine

Jao ovaj plej of je totalno nezanimljiv svega mi...bolji neuporedivo je regularni deo gde dodje do izrazaja pravi kvalitet i leprsavost igraca. Cim imas neko moranje u glavi da dobijes onda nije to to...Razumem potpuno Nikolu, fali mu regularni deo i njegova masta i kreacije gde moze da radi sta hoce a da ga niko ne prisiljava i tera na nesto...Njemu treba sloboda...on je kao velicanstvreni kraljevski leptir koji svojom pojavom i letom zadivi ceo svet...zato ljudi ne kudite ga nego uzivajte u njegovoj slobodi igre i kreacijama u regularnom delu, jer plej of nije bitan titule nisu bitne ...bitna je sama igra i sloboda u njoj, i ta statistika regularnog dela..plej of je za grubijane

sasa pg

pre 3 godine

@Majstore, sta god da uradis nama srbima ljudima koji vole kosarku , uvek ces biti najbolji. Biti u prilici gledati one pre tebe od 90ih , pa sad i tebe pratiti evoluciju kosarke i kroz vas igrace je privilegija nas rodjenih malo ranije u nevreme.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hulk

E ako vam je ovaj najbolji, onda imate amneziju sigurno. Čovjek igrom slučaja završio na najvećoj pozornici. Centar koji ne može obruč da dohvati, kreće se kao morž, jedino što ga donekle drži je šut sa distance i asistencije koje dijeli kao na basketu, ali su ga i tu provalili. U Evroligi bi ga rasadili

Back in Black

pre 3 godine

Denver ima problem u odbrani tokom cele sezone,sada je problem nesto sasvim drugo a to je da oni deluju na terenu kao da su došli na sportske igre preko srpske drzavne firme.Pa ono posle utakmice idu na prasetinu i pivo.I na prvoj utakmici su imali problem u odbranu ali su imali energije,to je delovalo mnogo bolje.Totalna misterija sta im se desilo.Oni se muce i odbrani ali se trude,igraju dobro u napadu ali ovo sada je katastrofa,kao izduvani baloni.

zmajognjeni

pre 3 godine

@banderas

Sve si u centar pogodio. Nas odnos prema sportu i rivalitetu je patološki. a sa druge strane nasi sportisti ne ulazu u sebe i u treninge ni 10. deo npr NBA igrača. (ne mislim na sve, postoji par izuzetaka Bogdan, Jokic...). Sve je to jako čudno, kompleksi malih naroda se ogledaju i u sportu
(neki veliki dr, 22. avgust 2020 09:55)

Da, mislim da je to zato sto je sport jedina pozornica na kojoj mozemo da se sretnemo i, cak, pariramo velikima. A tada je dostojanstvo u igri i onda se primamo kao mali kompleksasi.

Straight Outta München

pre 3 godine

Jokic je uveo nesto novo u kosarku - centar ne igra odbranu. Zastitnik obruca preko koga su sinoc ubacili direktno preko 50 poena.
Juta igra lepsu kosarku, ima talentovanije igrace i zasluzili su da prodju sa 4-0, ali eto, od toga ih je delilo jedno prenosenje lopte na protivnicku polovinu.

aca

pre 3 godine

Srbin ne prašta, tebra. Moraš biti najbolji u vasioni, i to na svakoj utakmici, jer mi smo nebeski narod. Ako sk.njaš po koju, odma si luzer i nesposobnjaković. Nema ništa između. Kompleks je bolest.
(Antonio Banderaš, 22. avgust 2020 09:07)

najuspesniji narod (na svim poljima) na svetu ocekuje i da ima najuspesnije sportiste na svetu. Stamota kako nas je obrukao...

Bora

pre 3 godine

Mozete da osudjujete Jokica ali koja ozbiljna ekipa posle cetiri meseca ne igranja kosarke ima povredjen ceo bekovski roster i krene da igra pripremne utakmice sa postavom od pet visokih igraca (44455) sa Jokicem na pleyu (Bol Bol, Millsap, Jokic, Pulmlee i Grant). Takve transformacije, ne ozbiljnost trenera, menadzmenta... dovele su do nespremnosti ekipe. Juta je prosecna ekipa sa rosterom ne toliko boljim od sacrementa ali ima sjajnu upravu i trenere. A Melon nikad nije izasao i rekao da je za losu odbranu i losu organizaciju napada kriv on a ne njegovi i igraci. Pa prvi je on zadrzao Milsapa 30 mil godisnje(skuplji od Jokica) i ovu sezonu a ne moze da igra matorac ni u Zvezdi a Marej mu ima max ugovor. Melon ima problema vec tri godine sa playom i jos se nisu snasli a na trzistu je bilo toliko dobrih igraca. Jokicu tebi svaka cast, drzi se bratac i oprosti nam na glupim komentarima al takvi smo narod.. Voli te Srbija

Slobodan Zika Jalovina

pre 3 godine

Uprava napolje! Umesto da dovedu dva krstena pleja, oni sede i puse tompuse i samo pune svoje dzepove. Smeniti trenera, naci nove sponzore i da promene pola tima.

Marko

pre 3 godine

Da se razumemo, Jokić je prva zvezda tima i u skladu s tim se i očekuje da nosi ekipu na leđima. I ako će mu se progledati blago rečeno 'loša odbrana', onda u napadu mora da nosi tim, bez njegovih 25+ poena Denver nema šta da traži. Pa pogledajte Mičela, Hardena, VanVlita, Janisa i ostale. Zna se ko je vođa, uzmeš loptu i radiš posao u napadu, AllStar si druže, nosi se s tim.

Antonio Banderaš

pre 3 godine

Srbin ne prašta, tebra. Moraš biti najbolji u vasioni, i to na svakoj utakmici, jer mi smo nebeski narod. Ako sk.njaš po koju, odma si luzer i nesposobnjaković. Nema ništa između. Kompleks je bolest.

Pop

pre 3 godine

Ne znam da li cete objaviti, ali evo par stvari koje mogu primetiti. Denver nema hemiju i ocajno je selektivana ekipa. ti pre svega mislim na okaz Bizliju koji je odlican igrac. Igrac koji se odlicno razume sa Jokicem i od koga mozete da ocekujete 15 poena po utakmici bez gluposti i sa odbranom. Umesto da sacuvaju pouzdsnog igraca oni daju Mareju ugovor da ti pamet stane. Igracu koji odbranu igra fakultativno ili nikako, nama volje za nadigravanjem i pogadja jednu od 3 utakmice. Kad na to dodate brdo ispod prosecnih igraca, konzervativno i kukakvicko vodjenje od strane Melona, Jokicevo nezadovoljstvo svim tim i klinacko jogunjenje dobije se raspad ekipa. Jokicu bi bilo bolje da bude trejdovan jer od ovih nema nista. Ima bar 5 ekipa u kojima bi mu bilo bolje pa makar ne ulazili u finale konferencije. Bar bi se trudili , ovo nije nista.

Don

pre 3 godine

Mora da proradi želja za pobedom kod igrača Denvera, inače, ovo će biti šetanje za Jutu...
Nije problem što su izgubili, već što su izgledali kao tim sa dna ABA lige... Jokić vidno neraspoložen, kao da postoji neki problem unutar ekipe. Mislim da se ne slaže sa trenerovom taktikom. Nije Denver jedini tim koji je loš u odbrani, ali drugi bar daju mnogo više poena...

Hulk

pre 3 godine

Majstore, sta god da uradis nama srbima ljudima koji vole kosarku , uvek ces biti najbolji. Biti u prilici gledati one pre tebe od 90ih , pa sad i tebe pratiti evoluciju kosarke i kroz vas igrace je privilegija nas rodjenih malo ranije u nevreme.

Серби, народ најстарији!!!

pre 3 godine

Испали сте још кад сте их добили као противника јер вам је екипа лимитирана на свим позицијама.

neki veliki dr

pre 3 godine

@banderas

Sve si u centar pogodio. Nas odnos prema sportu i rivalitetu je patološki. a sa druge strane nasi sportisti ne ulazu u sebe i u treninge ni 10. deo npr NBA igrača. (ne mislim na sve, postoji par izuzetaka Bogdan, Jokic...). Sve je to jako čudno, kompleksi malih naroda se ogledaju i u sportu

Nba

pre 3 godine

A sta ima da kaze kad je sve očigledno. Ovako ne gube ni davljenici, bukvalno deluju kao da su se prvi put okupili pa ne mogu da povezu jednu uigranu akciju. Snajder je taktiku odlicno odgovorio Meloun nakon prvog poraza, dok Meloun jos nema resenje, cak jos gore prolaze i gube sa vise razlike od prethodne. Ako ne ukapirao kako da odgovori Snajderu na ovu doktorsku disertaciju, nazalost glatko ispadaju. Valjda će krenuti na bolje, jer navijam za Denver kao da mi zivot zavisi od njih, a tako se i nerviram. 😁

веверица

pre 3 godine

после 3 минута се видело да иде на 30 разлике. сваки напад је јута имала вишак и лако куцање. све три утакмице пресликане. лако пробијање спољне линије денвера у првих 10 секунди напада и онда рутинска и стручна експлоатација вишка где се добије или зицер/куцање или отворена тројка.
са друге стране јокић и ово што је дао, много је, јер су све то били тешки шутеви преко руке или са 9 метара. денвер залутао у плејоф. изостанак хериса и бартона је отворио све ране које крију три године. ако хоће нешто више морају да поправе ствари, а не да се крију.
у нападу имају два човека. јокић и мареј. остали не могу ни отворене шутеве да погоде, камоли нешто више. врло је јадан денвер.

Penny Hardaway

pre 3 godine

Бежи ти Никола из тог Денвера.Вучеш их већ четири године.Малоун је немапојмач на квадрат.

DukiNS

pre 3 godine

To što ne znate gde udarate je najviše do trenera. Odbrana, celokupna, bekovi, strana pomoći, odbrana reketa, je blago rečeno katastrofalna. Jako loš potez je bio i ostavljanje Milsapa i odlazak Bizlija. A i sad kad već vidiš da ne ide, pa pusti Granta, Portera i Bola više da igraju. Sve mi se čini da će Denver proći kao Fila na Istoku, sa nekim svojim, vrlo sličnim 'Procesom'.

mich

pre 3 godine

Pa sta je receno, nista kao da je ovo nesto cudno za NBA 50 razlike pa sta, milioni se vrte, besmislena liga sa sportskog aspekta... 10 igraca "drzi" ceo sistem glupost do bola...

Antonio Banderaš

pre 3 godine

Srbin ne prašta, tebra. Moraš biti najbolji u vasioni, i to na svakoj utakmici, jer mi smo nebeski narod. Ako sk.njaš po koju, odma si luzer i nesposobnjaković. Nema ništa između. Kompleks je bolest.

Nba

pre 3 godine

A sta ima da kaze kad je sve očigledno. Ovako ne gube ni davljenici, bukvalno deluju kao da su se prvi put okupili pa ne mogu da povezu jednu uigranu akciju. Snajder je taktiku odlicno odgovorio Meloun nakon prvog poraza, dok Meloun jos nema resenje, cak jos gore prolaze i gube sa vise razlike od prethodne. Ako ne ukapirao kako da odgovori Snajderu na ovu doktorsku disertaciju, nazalost glatko ispadaju. Valjda će krenuti na bolje, jer navijam za Denver kao da mi zivot zavisi od njih, a tako se i nerviram. 😁

веверица

pre 3 godine

после 3 минута се видело да иде на 30 разлике. сваки напад је јута имала вишак и лако куцање. све три утакмице пресликане. лако пробијање спољне линије денвера у првих 10 секунди напада и онда рутинска и стручна експлоатација вишка где се добије или зицер/куцање или отворена тројка.
са друге стране јокић и ово што је дао, много је, јер су све то били тешки шутеви преко руке или са 9 метара. денвер залутао у плејоф. изостанак хериса и бартона је отворио све ране које крију три године. ако хоће нешто више морају да поправе ствари, а не да се крију.
у нападу имају два човека. јокић и мареј. остали не могу ни отворене шутеве да погоде, камоли нешто више. врло је јадан денвер.

Marko

pre 3 godine

Da se razumemo, Jokić je prva zvezda tima i u skladu s tim se i očekuje da nosi ekipu na leđima. I ako će mu se progledati blago rečeno 'loša odbrana', onda u napadu mora da nosi tim, bez njegovih 25+ poena Denver nema šta da traži. Pa pogledajte Mičela, Hardena, VanVlita, Janisa i ostale. Zna se ko je vođa, uzmeš loptu i radiš posao u napadu, AllStar si druže, nosi se s tim.

DukiNS

pre 3 godine

To što ne znate gde udarate je najviše do trenera. Odbrana, celokupna, bekovi, strana pomoći, odbrana reketa, je blago rečeno katastrofalna. Jako loš potez je bio i ostavljanje Milsapa i odlazak Bizlija. A i sad kad već vidiš da ne ide, pa pusti Granta, Portera i Bola više da igraju. Sve mi se čini da će Denver proći kao Fila na Istoku, sa nekim svojim, vrlo sličnim 'Procesom'.

Серби, народ најстарији!!!

pre 3 godine

Испали сте још кад сте их добили као противника јер вам је екипа лимитирана на свим позицијама.

mich

pre 3 godine

Pa sta je receno, nista kao da je ovo nesto cudno za NBA 50 razlike pa sta, milioni se vrte, besmislena liga sa sportskog aspekta... 10 igraca "drzi" ceo sistem glupost do bola...

Don

pre 3 godine

Mora da proradi želja za pobedom kod igrača Denvera, inače, ovo će biti šetanje za Jutu...
Nije problem što su izgubili, već što su izgledali kao tim sa dna ABA lige... Jokić vidno neraspoložen, kao da postoji neki problem unutar ekipe. Mislim da se ne slaže sa trenerovom taktikom. Nije Denver jedini tim koji je loš u odbrani, ali drugi bar daju mnogo više poena...

bskfan

pre 3 godine

"Imali smo enregiju...nismo znali gde udaramo". Tu je Jokic rekao sve. Malone po obicaju uvek pominje samo zalaganje jer on o kosarci i ne zna nista vise osim tog zalaganja. Jokic ovde jasno kaze da je citav sistem bio pogresno postavljen, da se nije znalo ko sta radi. Za razliku od Malonea, u Juti je pojednostavljen sistem i u ukinuto je preuzimanje igraca. Gober je dobio samo jedan zadatak, da cuva Jokica. Isto tako treba da bude i u Denveru, neka jedini odbrambeni zadatak Jokica bude cuvanje Gobera. Sta smo imali sinoc? Svi igraci Jute su napadali kos i prolazili kako su hteli, a onda je Jokic konstatno imao sledeci izbor: da li da izadje na igraca koji je prosao ili da i dalje cuva Gobera. Ako ostane na Goberu sledi lagano polaganja, ako izadje na igraca onda ide lob ka Goberu. I sad se svi prave da ne znaju o cemu se tu radi. Normalno, kada dopustis protivniku da se razigra i veliko vodjstvo onda posle oni igraju rastereceno i sve ulazi. Tim Konoli i Malone treba da se pokriju usima jer mu osim Jokica nijedan drugi igrac nije plejof igrac. Marej katastrofa, Milsap zreo za penziju, MPJ potpuno dezorijentisan u odbrani, Grant kao muva bez glave. Moris previse nizak, Dozijer ne zna ni sam sta igra, Kreg po milioniti put se peca na fejkove, Plamli za 9 minuta ode na -18, Bol totalni ruki, Danijels slab, Keita i Vonleh nisu bilo dobri ni za Minesotu, Cook je tu zalutao. Dakle, tim je vise nego smesan. Jokic ih do sada vukao ali ocigledno je da se i njemu sve to smucilo.

Bora

pre 3 godine

Mozete da osudjujete Jokica ali koja ozbiljna ekipa posle cetiri meseca ne igranja kosarke ima povredjen ceo bekovski roster i krene da igra pripremne utakmice sa postavom od pet visokih igraca (44455) sa Jokicem na pleyu (Bol Bol, Millsap, Jokic, Pulmlee i Grant). Takve transformacije, ne ozbiljnost trenera, menadzmenta... dovele su do nespremnosti ekipe. Juta je prosecna ekipa sa rosterom ne toliko boljim od sacrementa ali ima sjajnu upravu i trenere. A Melon nikad nije izasao i rekao da je za losu odbranu i losu organizaciju napada kriv on a ne njegovi i igraci. Pa prvi je on zadrzao Milsapa 30 mil godisnje(skuplji od Jokica) i ovu sezonu a ne moze da igra matorac ni u Zvezdi a Marej mu ima max ugovor. Melon ima problema vec tri godine sa playom i jos se nisu snasli a na trzistu je bilo toliko dobrih igraca. Jokicu tebi svaka cast, drzi se bratac i oprosti nam na glupim komentarima al takvi smo narod.. Voli te Srbija

Hulk

pre 3 godine

Majstore, sta god da uradis nama srbima ljudima koji vole kosarku , uvek ces biti najbolji. Biti u prilici gledati one pre tebe od 90ih , pa sad i tebe pratiti evoluciju kosarke i kroz vas igrace je privilegija nas rodjenih malo ranije u nevreme.

Back in Black

pre 3 godine

Denver ima problem u odbrani tokom cele sezone,sada je problem nesto sasvim drugo a to je da oni deluju na terenu kao da su došli na sportske igre preko srpske drzavne firme.Pa ono posle utakmice idu na prasetinu i pivo.I na prvoj utakmici su imali problem u odbranu ali su imali energije,to je delovalo mnogo bolje.Totalna misterija sta im se desilo.Oni se muce i odbrani ali se trude,igraju dobro u napadu ali ovo sada je katastrofa,kao izduvani baloni.

Pop

pre 3 godine

Ne znam da li cete objaviti, ali evo par stvari koje mogu primetiti. Denver nema hemiju i ocajno je selektivana ekipa. ti pre svega mislim na okaz Bizliju koji je odlican igrac. Igrac koji se odlicno razume sa Jokicem i od koga mozete da ocekujete 15 poena po utakmici bez gluposti i sa odbranom. Umesto da sacuvaju pouzdsnog igraca oni daju Mareju ugovor da ti pamet stane. Igracu koji odbranu igra fakultativno ili nikako, nama volje za nadigravanjem i pogadja jednu od 3 utakmice. Kad na to dodate brdo ispod prosecnih igraca, konzervativno i kukakvicko vodjenje od strane Melona, Jokicevo nezadovoljstvo svim tim i klinacko jogunjenje dobije se raspad ekipa. Jokicu bi bilo bolje da bude trejdovan jer od ovih nema nista. Ima bar 5 ekipa u kojima bi mu bilo bolje pa makar ne ulazili u finale konferencije. Bar bi se trudili , ovo nije nista.

mmm

pre 3 godine

Uprava Denvera mi lici na upravu Partizana u fudbalu. Oni su svesni da imaju limtiirane igrace i to dobraih 60% ekipe. Ne mozes nista u plef-ofu uraditi sa recimo Morisom, Bartonom, Herisom, Kreigom. Plamlija kad vidim ne prati mi se kosarka 5 dana. Bol Bol je premlad i neiskusan za plej-of utakmice. Da im nije Jokare njihov skor u regularkon delu bi bio 12-70.

analiticar_amater

pre 3 godine

Gober ga pocistio. Do skoro su svi pricali da je najbolji centar. Sad ocekujem da napisu da su pogresili. To bi bilo fer.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Polidor, 22. avgust 2020 08:59)

Jokic je najbolji centar, dokazano bolji od Gobera i jedna losa partija ne moze nista da promeni. Ne moze da prica sta bi bilo fer neko ko jedva doceka jednu losu partiju da bi pljuvao i prozivao nekog.

neki veliki dr

pre 3 godine

@banderas

Sve si u centar pogodio. Nas odnos prema sportu i rivalitetu je patološki. a sa druge strane nasi sportisti ne ulazu u sebe i u treninge ni 10. deo npr NBA igrača. (ne mislim na sve, postoji par izuzetaka Bogdan, Jokic...). Sve je to jako čudno, kompleksi malih naroda se ogledaju i u sportu

Straight Outta München

pre 3 godine

Jokic je uveo nesto novo u kosarku - centar ne igra odbranu. Zastitnik obruca preko koga su sinoc ubacili direktno preko 50 poena.
Juta igra lepsu kosarku, ima talentovanije igrace i zasluzili su da prodju sa 4-0, ali eto, od toga ih je delilo jedno prenosenje lopte na protivnicku polovinu.

Pera Ždera

pre 3 godine

Sto se komentara ovde tice, jedno je da se kaze i prizna da je Jokic ovu utakmicu podbacio i da se Denver raspada a sasvim drugo da se namerno ignorise da je tog istog Gobera razvalio 15 proslih utakmica pa i nadigrao prethodne dve, pritom praveci od Rudija Jordana ovde u komentarima..

Dosta komentara kako je Nikola najslabiji u najbitnijim utakmica a on prosli POff maestralan sa istorijskim brojkama, top tri igraca POffa bio. Bukvalno sam dobijao meceve sa 25+, 10+ 10+ utakmicama (upravo najnitnijim). Po clutch pogodjenim sutevima prvi u ligi dve sezone. Ok, podbacio je ali malo objektivnosti.

Tako klasicno za nase komentarisanje u svakom sportu. Kao da se jedva doceka pljuvanje uz neizostavno ignorisanje prethodnog - sagledavanje cele slike.

Pera Ždera

pre 3 godine

Juta razvaljuje Denver prvenstveno odlicnim bekovima. Micel, Klarkson i Konli prvo sutiraju nestvarno efikasno (preko ruku, step bek, 3+1, ma sta god) plus ulaze u reket svaki put (ocajni bekovi Denvera) i setkaju se kako hoce. Neosporno Jokic ocajno brani obruc ali 90% poena Gobera sinoc su situacije 2 na 1 pri kojima Nikola izlazi na beka (stalno to radi) koji je probio (svaki put), ostavljajuci Gobera samog za lagano kucanje. Gober u izolaciji 1 na 1 (da bekovi Denvera igraju bar solidnu odbranu) i Gober nema sanse, kao na svakoj utakmici do sada.

I ne zaboravite, za Gobera kreiraju i igraju drugi. Jokic kreira i igra za druge, od njega sve polazi. Bitna razlika. Cim to stane (a stane mozda jednom u 20 utakmica), nema ko da povuce osim Mareja u svakoj desetoj utakmici. Opet je to do trenera.

Neosporno Gober vcrs dobio letargicnog i nezainteresovanog Jokica (nesto se desava) + Snajder razvalio Melouna.

Ovde nesto ne stima timski, dal hemija dal su totalno procitani, Snajder posle dugigodisnjih sablona Melouna nesposobnog da se prilagodi protivniku i nesto promeni, unapredi ipak pronalazi protivotrov za Jokic's ball. Videcemo do kraja serije.

Slobodan Zika Jalovina

pre 3 godine

Uprava napolje! Umesto da dovedu dva krstena pleja, oni sede i puse tompuse i samo pune svoje dzepove. Smeniti trenera, naci nove sponzore i da promene pola tima.

sasa pg

pre 3 godine

@Majstore, sta god da uradis nama srbima ljudima koji vole kosarku , uvek ces biti najbolji. Biti u prilici gledati one pre tebe od 90ih , pa sad i tebe pratiti evoluciju kosarke i kroz vas igrace je privilegija nas rodjenih malo ranije u nevreme.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hulk

E ako vam je ovaj najbolji, onda imate amneziju sigurno. Čovjek igrom slučaja završio na najvećoj pozornici. Centar koji ne može obruč da dohvati, kreće se kao morž, jedino što ga donekle drži je šut sa distance i asistencije koje dijeli kao na basketu, ali su ga i tu provalili. U Evroligi bi ga rasadili

aca

pre 3 godine

Srbin ne prašta, tebra. Moraš biti najbolji u vasioni, i to na svakoj utakmici, jer mi smo nebeski narod. Ako sk.njaš po koju, odma si luzer i nesposobnjaković. Nema ništa između. Kompleks je bolest.
(Antonio Banderaš, 22. avgust 2020 09:07)

najuspesniji narod (na svim poljima) na svetu ocekuje i da ima najuspesnije sportiste na svetu. Stamota kako nas je obrukao...

Penny Hardaway

pre 3 godine

Бежи ти Никола из тог Денвера.Вучеш их већ четири године.Малоун је немапојмач на квадрат.

Zoki

pre 3 godine

Nedostaje Barton kojeg ste toliko pljuvali. Jeste da srlja ali je igrač sa srcem, bori se, ne odustaje i ume u napadu da nešto kreira. Dobro bi došao sada.

CarloNS

pre 3 godine

Šema koju forsira Meloun je možda u teoriji dobra, ali sa igračima koje ima Denver ne pije vodu.

Centar (Jokić) izlazi na beka, bek pokriva krilo, krilo centra i tako redom. Da bi to funkcionisalo 5 igrača mora da se rotira bez greške. To ni boljim defanzivcima nije lako. Milsap zna i do skoro je funkcionisalo, ali je omatorio i više ne može da stigne. Mari je takođe dosta spor, Krejg i Plamli se zaleću ko muve bez glave, a ovi ostali što su tek počeli da igraju u NBA realno nemaju ni pojma ni iskustva.

Pored svega toga nisu odigrali 10 utakmica zajedno, jer je Meloun taktizirao umesto da je uigravao tim. Slična greška kao kod Đorđevića.

Bolje da igraju čoveka bez preuzimanja pa dokle doguraju.

Locutus

pre 3 godine

E ako vam je ovaj najbolji, onda imate amneziju sigurno. Čovjek igrom slučaja završio na najvećoj pozornici. Centar koji ne može obruč da dohvati, kreće se kao morž, jedino što ga donekle drži je šut sa distance i asistencije koje dijeli kao na basketu, ali su ga i tu provalili. U Evroligi bi ga rasadili
(sasa pg, 22. avgust 2020 10:22)

Što ti ne ideš na vaš portal pa tamo širiš mržnju?! Imate vi vašeg Vučevića kojem svaka čast, odličan je igrač pa njega komentariši. Jokića, Bogdana, Belog i ostale ostavi nama.

zmajognjeni

pre 3 godine

@banderas

Sve si u centar pogodio. Nas odnos prema sportu i rivalitetu je patološki. a sa druge strane nasi sportisti ne ulazu u sebe i u treninge ni 10. deo npr NBA igrača. (ne mislim na sve, postoji par izuzetaka Bogdan, Jokic...). Sve je to jako čudno, kompleksi malih naroda se ogledaju i u sportu
(neki veliki dr, 22. avgust 2020 09:55)

Da, mislim da je to zato sto je sport jedina pozornica na kojoj mozemo da se sretnemo i, cak, pariramo velikima. A tada je dostojanstvo u igri i onda se primamo kao mali kompleksasi.

bskfan

pre 3 godine

@veverica

Kamo srece da i Bartonu istice ugovor. Ima on jos dve godine, tj. jednu godinu i druga godina igraceva opcija. Haris takodje ima jos dve godine. Mareju su dali max ugovor na 5 godina tako da tu spasa nema. Nema sanse da sa Marejem kao max igracem urade bilo sta. On je mozda mogao da bude starter u sampionskom timu ali samo kao treca ili cetvrta opcija, tj. za 10-15 miliona po godini. Sve sto "dobiju" odlaskom Plamilija i Milsapa ima da ode na Mareja i Granta (i njega ce verovatno da preplate), tako da je sa time napad na titilu ne ozbiljan. Uostalom, prave se svi da to ne znaju, plan menadzmenta nikada nije ni bio da se puca na titulu vec samo da se dodje do nivoa stalnog ucesnika plejofa. Uporedimo samo ove igrace sa igracima Toronta: Lauri, VanVlit, Pauel, Dejvis, Sijakam, Anunubi, Ibaka, Gasol...dakle, puna rotacija od 8 kvalitetnih igraca. A o Niku Nersu da i ne govorimo, trenercina. Njihovi pomocni treneri su izmislili kosarku za Malonea a o menadzeru Masai Udjuriju da i ne govorimo, vrh.

drvobradi

pre 3 godine

U NBA plejofu je mnogo bitno da ti protivnik odgovara. Denver nije mogao dobiti goreg protivnika u prvom rundi od Jute. Takva ekipa je Denverova rak rana, imaju brze i probojne bekove koji solidno sutiraju, a centar im je dobar defanzivni igrac koji u napadu ne filozofira puno, igra samo na neku varijantu pick and roll. Denver nema odgovor za takvu ekipu ni u napadu ni u odbrani.
Meloun mora nekako da svoje nedostatke pretvori u prednosti. Jokic nema low post igru tj igru ledjima. Sve se svodi na zidanje a to nece proci protiv centra kao sto je Gober. Zato se i izvlaci napolje i sutira poludistancu ili za 3. Ako krene onda ga ubije, ako ne, onda je Denver u problemu. Medjutim time on otvara ogroman prostor ispod kosa, koji Gober ne moze da cuva. Njihov najveci mismatch je na poziciji 2,3,4. Juta je brza od njih, lako brani utrcavanje, ali ima i nize igrace. Morace MPJ, Craig, Bol i Milsap (on ima problem sto je i spor) da sidju dole pod kos i pokusaju tako da ostvare prednost. Jedini problem je sto vecina tih igraca ne zna tako da igra, nikada nisu ni nauceni. Uglavnom kampuju na 3 ili idu na sut.

neca

pre 3 godine

"Mislim da smo imali energiju... Ali nismo znali gde udaramo. Išli smo na pogrešna mesta". Ovako glasi jedna rečenica u tekstu... Pitanje: Zašto igrači ne zhaju kuda udaraj? A dobri su to igrači, bolji nego Jutini...

веверица

pre 3 godine

како се онај литванац извукао. отишо на време. још испаде неки гм. а реално денвер изгледа добро само због јокића, којег су случајно изабрали на драфту.
остало не знам шта је горе. скуп једва просечних играча без ичега. ни шута, ни одбране.
имају јокића који је суперстар, мареја који је о.к. у нападу и грента који је пристојан "3 end d" играч. остало насумично одабрани ликови, углавном преплаћени. и као портер који је неки таленат, али због лоше одбране и крхке грађе, то је на далеком штапу.
мораће они 4-5 играча да промене (а и тренера) ако хоће да буду плејоф екипа. срећа је само што пламлију, милсапу и бартону летос истичу уговори, па ће имати простора да нешто искомбинују, ако буду умели.

Dvokorak

pre 3 godine

Mene više zanima šta je rečeno pre utakmice, jer su ušli u utakmicu s pola gasa, a u odbrani sam Jokića često video na 7m od koša kako ganja Mičela.
Mari kad krene da meša s loptom oko reketa, niko ne zna gde da se otvori, imam utisak da improvizuje, bez jasne ideje i dogovora s igračima.
Zvuči neverovatno da je Juta zatvorila kretanje Denver ovih igrača bez lopte, ali nedostatak Jokićevih asistencija najjasnije oslikava denverovu ofanzivu igru.
Svela se na individualnih učinak, s tim da on sinoć nije ni napadao s niskog pošta osim svog prvog poena

Vrlo loše izgleda Denver. Barem da se malo potukuda lupaju Gobera po rukama kad krene na kucanje, pa nek se muči sa slobodnjaka

MPP

pre 3 godine

JA LIČNO MISLIM .....

da je najveći problem nije u odbrani već u NAPADU !
A razlog je što nema IGRE !
Sve se svodi na individualna rešenja. Nikakva koncepcija.potpuno suludo "sudaranje" u reketu i van njega PA AKO SLUČAJNO UDJE - UDJE! JER ŠTA VAM VREDI ODBRANA SAMA ZA SEBE AKO NEMATE KONCEPCIJU !?!

Što se tiče Nikole , treba da uzme loptu i da šutira sa svih pozicija ! Iz svih oružja koje ima ,jer je on iznad ove ekipe po svojoj inteligenciji ,sposobnostima i raznovrsnosti !
Ovo je ustvari trenutak sazrevanja u njegovoj karijeri i PRILIKA da pokaže svoje sposobnosti i na sledećoj utakmici postigne najbolji LIČNI skor u PLAY OFFU . I to bez obzira što će njegova ekipa možda izgubiti....SADA JE TENUTAK DA NAPRAVI KORAK DALJE I POKAŽE DA JE ALL STAR IGRAČ.
Da kaže sebi ok neću da me vučete na dno , ako nećete i nemožete -JA HOĆU I MOGU !
NEMA VIŠE DODAVANJA NA PRVOM MESTU VEĆ RAZNOVRSNOST U NAPADU I VELIKI BEOJ POKUŠAJA AKO TREBA....SAD JE TRENUTAK DA I TAJ SEGMENT IGRE POSTAVI NA SVOJ NIVO !
NIKOLA TI SI JOKER , OPUSTI SE I ŠUTIRAJ NA KOŠ.
TI SI ČOVEČE FANTASTIČAN IGRAČ NEMOJ DOZVOLITI DA TE OVI OSREDNJI LIKOVI ODVUKU U PSIHIČKU IZOLACIJU I OSEĆAJ KRIVICE !
AKO OVO NE URADIŠ ....POSTAĆEŠ BAR PODJEDNAKO KRIV - A TO ZNAČI POŠTO SI SA NAJVEĆIM MOGUČNOSTIMA I


NAJVEĆI KRIVAC !

јд123

pre 3 godine

Није то била главна изјава. Наслов је требао да гласи: Јокић изјавио после меча да ”морамо играти тврђе, агресивније и дисциплинованије”.

То је до тренера. Као што сам неколико пута писао, Мелоун је очигледно превише мек, добар је да развије младе играче, али није способан да направи искорак. Слично као што је било са ГСВ, који су то схватили и отпустили тренера који је створио ону екипу, довели Кера и постали шампионска екипа.

Стварно сам у недоумици. Да ли је боље да се Денвер тргне и прође Јуту или да и следеће 2 утакмице одиграју овако и испадну неславно. Бојим се, ако којим случајем прођу Јуту, да се ништа неће променити ни за следећу сезону.

Мелоун је зрео за отказ. Уместо да Портеру, који је руки и неискусан, у регуларном делу даје више минута и после сваке утакмице га риба у вези одбране, он га у плеј-офу убацује као стартера. Чак и када види да га је Снајдер прочитао и да преко МПЈ пробијају обрану као швајцарски сир, он се и даље тврдоглаво држи својих шаблона.

Јокић је био лош и ту нема оправдања. Делује као на почетку сезоне, да се опет нешто дури. Али можда је и боље тако, а не да као у прошлом плеј-офу растура и за мало одведе Денвер у финале конференције и тако све што је било лоше се стави под тепих. Да би прошли СА, Мелоун је морао Бартона пребацити на клупу. Зашто га у новој сезони није оставио на клупи? Са клупе и може бити користан.

Ако екипа не игра дисциплиновано, ангажовано и агресивно, онда тренер нема ауторитет.

Beogradjanin

pre 3 godine

@ bskfan

Mnogi pominju neke ugovore. Na pr sa Plamili se rastanu, Milsap na veteranski ugovor od 5 mil. Nek Kreg bude 8 mil, a Grant na 16 mil.
To je oko 125 milona. A Fila 147 mil i Worriorsi 148 mil.
Haris i Barton kao da su izdali ekipu, bili su zdravi u martu, igrali poslednje utakmice. A Barton jos otišao, mogao je da sačeka, sa ekipom do kraja bez obzira na rezultat. Ima tu lepih problema u ekipi.

I da se ne lažemo gotov je Denver za ovaj playoff.

Warirosi i Fila mogu da imaju 4 igrača na maksimumu, a Denver ako ima 2 na maksimumu to je greška? Jer eto to je Denver. Čak i da dovedu Bradly Beala, samo postaju konkuretniji, dok se ne uigraju,neki kandindat za titulu iz senke. Mala ekipa Denvera mora sve savršeno da radi?

Sve okej za Toronto, kome baš fali jedan extra igrač, vodja da bi se umešao u borbu za titulu. I Boston, Milvoki pa i Miami imaju lepe šanse protiv njih.

Umetnik jedino spoznaje svet...

pre 3 godine

Jao ovaj plej of je totalno nezanimljiv svega mi...bolji neuporedivo je regularni deo gde dodje do izrazaja pravi kvalitet i leprsavost igraca. Cim imas neko moranje u glavi da dobijes onda nije to to...Razumem potpuno Nikolu, fali mu regularni deo i njegova masta i kreacije gde moze da radi sta hoce a da ga niko ne prisiljava i tera na nesto...Njemu treba sloboda...on je kao velicanstvreni kraljevski leptir koji svojom pojavom i letom zadivi ceo svet...zato ljudi ne kudite ga nego uzivajte u njegovoj slobodi igre i kreacijama u regularnom delu, jer plej of nije bitan titule nisu bitne ...bitna je sama igra i sloboda u njoj, i ta statistika regularnog dela..plej of je za grubijane

Dejan

pre 3 godine

Citam dosta komentara o tome kako bi Nikola trebao da napusti tim. U najvecim timovima Nikola koze biti u najboljem slucaju sesti igrac. On je centar koji ne zna da skoci i ne moze da brani nista ili je najsporiji plej u istoriji? Dobar je ali nije Dzordan kakvim ga pokusavaju predstaviti nasi ljudi i sigurno ne moze sutra otici u Lejkerse i reci Lebronu "pomeri se tata ove igre je dosao".

milos

pre 3 godine

u americi nista novo... cim je nesto lose odma se trazi da je srbin krivac... nikola ovde, a videli smo Dana's posle utakmice kako su svi okrenuli ledja Luki doncicu. zato milvoki kad izgubi nikom nista... al samo jako momci, nista vam ne mogu!!!

Locutus

pre 3 godine

RASPAD NUGGETSA,,,

Povrede Harrisa i Burtona su od Nuggets-ove odbrane napravili komediju,ali uzasna forma Milsapa je zakucala ekser u kovceg...Milsap sa 30 miliona dolara po sezoni je uzasan...Sad spala knjiga na dva slova, Jokic, Murray,i ponovo Jokic mora da bude najbolji poenter skakac i asistent tima ako Nuggeti zele bilo kakvu sansu,,,
Nikola treba da napusti Denver,...Nema smisla da ponavlja isto ,,, Vreme je za trade... Timovi poput Bostona, Dalasa, San Antonio, Miami, svi oni samo cekaju na priliku...
(sasa the red baron, 22. avgust 2020 11:11)


Dečko se preziva Barton, a ne Burton...

Back in Black

pre 3 godine

Mislim da od postojanja kosarke a pogotovo NBA prvi put da se desi da je regularni deo bio mnogo bolji i zanimljiviji od plej ofa.Pa pogledajte samo utakmice Denvera i Jute u regularnom delu,sve trileri.Znaci sve serije plej ofa za sada totalno nezanimljive.Koliko god pricali o navijacima u NBA oni u plej ofu postaju mnogo glasniji i ukljuceniji u utakmice i daju energiju ovako ovo sve kao da je predsezona,trening utakmice.

sasa the red baron

pre 3 godine

RASPAD NUGGETSA,,,

Povrede Harrisa i Burtona su od Nuggets-ove odbrane napravili komediju,ali uzasna forma Milsapa je zakucala ekser u kovceg...Milsap sa 30 miliona dolara po sezoni je uzasan...Sad spala knjiga na dva slova, Jokic, Murray,i ponovo Jokic mora da bude najbolji poenter skakac i asistent tima ako Nuggeti zele bilo kakvu sansu,,,
Nikola treba da napusti Denver,...Nema smisla da ponavlja isto ,,, Vreme je za trade... Timovi poput Bostona, Dalasa, San Antonio, Miami, svi oni samo cekaju na priliku...

Antonio Banderaš

pre 3 godine

Srbin ne prašta, tebra. Moraš biti najbolji u vasioni, i to na svakoj utakmici, jer mi smo nebeski narod. Ako sk.njaš po koju, odma si luzer i nesposobnjaković. Nema ništa između. Kompleks je bolest.

sasa pg

pre 3 godine

@Majstore, sta god da uradis nama srbima ljudima koji vole kosarku , uvek ces biti najbolji. Biti u prilici gledati one pre tebe od 90ih , pa sad i tebe pratiti evoluciju kosarke i kroz vas igrace je privilegija nas rodjenih malo ranije u nevreme.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hulk

E ako vam je ovaj najbolji, onda imate amneziju sigurno. Čovjek igrom slučaja završio na najvećoj pozornici. Centar koji ne može obruč da dohvati, kreće se kao morž, jedino što ga donekle drži je šut sa distance i asistencije koje dijeli kao na basketu, ali su ga i tu provalili. U Evroligi bi ga rasadili

Umetnik jedino spoznaje svet...

pre 3 godine

Jao ovaj plej of je totalno nezanimljiv svega mi...bolji neuporedivo je regularni deo gde dodje do izrazaja pravi kvalitet i leprsavost igraca. Cim imas neko moranje u glavi da dobijes onda nije to to...Razumem potpuno Nikolu, fali mu regularni deo i njegova masta i kreacije gde moze da radi sta hoce a da ga niko ne prisiljava i tera na nesto...Njemu treba sloboda...on je kao velicanstvreni kraljevski leptir koji svojom pojavom i letom zadivi ceo svet...zato ljudi ne kudite ga nego uzivajte u njegovoj slobodi igre i kreacijama u regularnom delu, jer plej of nije bitan titule nisu bitne ...bitna je sama igra i sloboda u njoj, i ta statistika regularnog dela..plej of je za grubijane

Hulk

pre 3 godine

Majstore, sta god da uradis nama srbima ljudima koji vole kosarku , uvek ces biti najbolji. Biti u prilici gledati one pre tebe od 90ih , pa sad i tebe pratiti evoluciju kosarke i kroz vas igrace je privilegija nas rodjenih malo ranije u nevreme.

Straight Outta München

pre 3 godine

Jokic je uveo nesto novo u kosarku - centar ne igra odbranu. Zastitnik obruca preko koga su sinoc ubacili direktno preko 50 poena.
Juta igra lepsu kosarku, ima talentovanije igrace i zasluzili su da prodju sa 4-0, ali eto, od toga ih je delilo jedno prenosenje lopte na protivnicku polovinu.

mich

pre 3 godine

Pa sta je receno, nista kao da je ovo nesto cudno za NBA 50 razlike pa sta, milioni se vrte, besmislena liga sa sportskog aspekta... 10 igraca "drzi" ceo sistem glupost do bola...

Locutus

pre 3 godine

RASPAD NUGGETSA,,,

Povrede Harrisa i Burtona su od Nuggets-ove odbrane napravili komediju,ali uzasna forma Milsapa je zakucala ekser u kovceg...Milsap sa 30 miliona dolara po sezoni je uzasan...Sad spala knjiga na dva slova, Jokic, Murray,i ponovo Jokic mora da bude najbolji poenter skakac i asistent tima ako Nuggeti zele bilo kakvu sansu,,,
Nikola treba da napusti Denver,...Nema smisla da ponavlja isto ,,, Vreme je za trade... Timovi poput Bostona, Dalasa, San Antonio, Miami, svi oni samo cekaju na priliku...
(sasa the red baron, 22. avgust 2020 11:11)


Dečko se preziva Barton, a ne Burton...

Серби, народ најстарији!!!

pre 3 godine

Испали сте још кад сте их добили као противника јер вам је екипа лимитирана на свим позицијама.

Penny Hardaway

pre 3 godine

Бежи ти Никола из тог Денвера.Вучеш их већ четири године.Малоун је немапојмач на квадрат.

веверица

pre 3 godine

после 3 минута се видело да иде на 30 разлике. сваки напад је јута имала вишак и лако куцање. све три утакмице пресликане. лако пробијање спољне линије денвера у првих 10 секунди напада и онда рутинска и стручна експлоатација вишка где се добије или зицер/куцање или отворена тројка.
са друге стране јокић и ово што је дао, много је, јер су све то били тешки шутеви преко руке или са 9 метара. денвер залутао у плејоф. изостанак хериса и бартона је отворио све ране које крију три године. ако хоће нешто више морају да поправе ствари, а не да се крију.
у нападу имају два човека. јокић и мареј. остали не могу ни отворене шутеве да погоде, камоли нешто више. врло је јадан денвер.

Bora

pre 3 godine

Mozete da osudjujete Jokica ali koja ozbiljna ekipa posle cetiri meseca ne igranja kosarke ima povredjen ceo bekovski roster i krene da igra pripremne utakmice sa postavom od pet visokih igraca (44455) sa Jokicem na pleyu (Bol Bol, Millsap, Jokic, Pulmlee i Grant). Takve transformacije, ne ozbiljnost trenera, menadzmenta... dovele su do nespremnosti ekipe. Juta je prosecna ekipa sa rosterom ne toliko boljim od sacrementa ali ima sjajnu upravu i trenere. A Melon nikad nije izasao i rekao da je za losu odbranu i losu organizaciju napada kriv on a ne njegovi i igraci. Pa prvi je on zadrzao Milsapa 30 mil godisnje(skuplji od Jokica) i ovu sezonu a ne moze da igra matorac ni u Zvezdi a Marej mu ima max ugovor. Melon ima problema vec tri godine sa playom i jos se nisu snasli a na trzistu je bilo toliko dobrih igraca. Jokicu tebi svaka cast, drzi se bratac i oprosti nam na glupim komentarima al takvi smo narod.. Voli te Srbija

Dejan

pre 3 godine

Citam dosta komentara o tome kako bi Nikola trebao da napusti tim. U najvecim timovima Nikola koze biti u najboljem slucaju sesti igrac. On je centar koji ne zna da skoci i ne moze da brani nista ili je najsporiji plej u istoriji? Dobar je ali nije Dzordan kakvim ga pokusavaju predstaviti nasi ljudi i sigurno ne moze sutra otici u Lejkerse i reci Lebronu "pomeri se tata ove igre je dosao".

MPP

pre 3 godine

JA LIČNO MISLIM .....

da je najveći problem nije u odbrani već u NAPADU !
A razlog je što nema IGRE !
Sve se svodi na individualna rešenja. Nikakva koncepcija.potpuno suludo "sudaranje" u reketu i van njega PA AKO SLUČAJNO UDJE - UDJE! JER ŠTA VAM VREDI ODBRANA SAMA ZA SEBE AKO NEMATE KONCEPCIJU !?!

Što se tiče Nikole , treba da uzme loptu i da šutira sa svih pozicija ! Iz svih oružja koje ima ,jer je on iznad ove ekipe po svojoj inteligenciji ,sposobnostima i raznovrsnosti !
Ovo je ustvari trenutak sazrevanja u njegovoj karijeri i PRILIKA da pokaže svoje sposobnosti i na sledećoj utakmici postigne najbolji LIČNI skor u PLAY OFFU . I to bez obzira što će njegova ekipa možda izgubiti....SADA JE TENUTAK DA NAPRAVI KORAK DALJE I POKAŽE DA JE ALL STAR IGRAČ.
Da kaže sebi ok neću da me vučete na dno , ako nećete i nemožete -JA HOĆU I MOGU !
NEMA VIŠE DODAVANJA NA PRVOM MESTU VEĆ RAZNOVRSNOST U NAPADU I VELIKI BEOJ POKUŠAJA AKO TREBA....SAD JE TRENUTAK DA I TAJ SEGMENT IGRE POSTAVI NA SVOJ NIVO !
NIKOLA TI SI JOKER , OPUSTI SE I ŠUTIRAJ NA KOŠ.
TI SI ČOVEČE FANTASTIČAN IGRAČ NEMOJ DOZVOLITI DA TE OVI OSREDNJI LIKOVI ODVUKU U PSIHIČKU IZOLACIJU I OSEĆAJ KRIVICE !
AKO OVO NE URADIŠ ....POSTAĆEŠ BAR PODJEDNAKO KRIV - A TO ZNAČI POŠTO SI SA NAJVEĆIM MOGUČNOSTIMA I


NAJVEĆI KRIVAC !

mmm

pre 3 godine

Uprava Denvera mi lici na upravu Partizana u fudbalu. Oni su svesni da imaju limtiirane igrace i to dobraih 60% ekipe. Ne mozes nista u plef-ofu uraditi sa recimo Morisom, Bartonom, Herisom, Kreigom. Plamlija kad vidim ne prati mi se kosarka 5 dana. Bol Bol je premlad i neiskusan za plej-of utakmice. Da im nije Jokare njihov skor u regularkon delu bi bio 12-70.

Slobodan Zika Jalovina

pre 3 godine

Uprava napolje! Umesto da dovedu dva krstena pleja, oni sede i puse tompuse i samo pune svoje dzepove. Smeniti trenera, naci nove sponzore i da promene pola tima.

milos

pre 3 godine

u americi nista novo... cim je nesto lose odma se trazi da je srbin krivac... nikola ovde, a videli smo Dana's posle utakmice kako su svi okrenuli ledja Luki doncicu. zato milvoki kad izgubi nikom nista... al samo jako momci, nista vam ne mogu!!!

Marko

pre 3 godine

Da se razumemo, Jokić je prva zvezda tima i u skladu s tim se i očekuje da nosi ekipu na leđima. I ako će mu se progledati blago rečeno 'loša odbrana', onda u napadu mora da nosi tim, bez njegovih 25+ poena Denver nema šta da traži. Pa pogledajte Mičela, Hardena, VanVlita, Janisa i ostale. Zna se ko je vođa, uzmeš loptu i radiš posao u napadu, AllStar si druže, nosi se s tim.

analiticar_amater

pre 3 godine

Gober ga pocistio. Do skoro su svi pricali da je najbolji centar. Sad ocekujem da napisu da su pogresili. To bi bilo fer.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Polidor, 22. avgust 2020 08:59)

Jokic je najbolji centar, dokazano bolji od Gobera i jedna losa partija ne moze nista da promeni. Ne moze da prica sta bi bilo fer neko ko jedva doceka jednu losu partiju da bi pljuvao i prozivao nekog.

neki veliki dr

pre 3 godine

@banderas

Sve si u centar pogodio. Nas odnos prema sportu i rivalitetu je patološki. a sa druge strane nasi sportisti ne ulazu u sebe i u treninge ni 10. deo npr NBA igrača. (ne mislim na sve, postoji par izuzetaka Bogdan, Jokic...). Sve je to jako čudno, kompleksi malih naroda se ogledaju i u sportu

Back in Black

pre 3 godine

Mislim da od postojanja kosarke a pogotovo NBA prvi put da se desi da je regularni deo bio mnogo bolji i zanimljiviji od plej ofa.Pa pogledajte samo utakmice Denvera i Jute u regularnom delu,sve trileri.Znaci sve serije plej ofa za sada totalno nezanimljive.Koliko god pricali o navijacima u NBA oni u plej ofu postaju mnogo glasniji i ukljuceniji u utakmice i daju energiju ovako ovo sve kao da je predsezona,trening utakmice.

Locutus

pre 3 godine

E ako vam je ovaj najbolji, onda imate amneziju sigurno. Čovjek igrom slučaja završio na najvećoj pozornici. Centar koji ne može obruč da dohvati, kreće se kao morž, jedino što ga donekle drži je šut sa distance i asistencije koje dijeli kao na basketu, ali su ga i tu provalili. U Evroligi bi ga rasadili
(sasa pg, 22. avgust 2020 10:22)

Što ti ne ideš na vaš portal pa tamo širiš mržnju?! Imate vi vašeg Vučevića kojem svaka čast, odličan je igrač pa njega komentariši. Jokića, Bogdana, Belog i ostale ostavi nama.

bskfan

pre 3 godine

"Imali smo enregiju...nismo znali gde udaramo". Tu je Jokic rekao sve. Malone po obicaju uvek pominje samo zalaganje jer on o kosarci i ne zna nista vise osim tog zalaganja. Jokic ovde jasno kaze da je citav sistem bio pogresno postavljen, da se nije znalo ko sta radi. Za razliku od Malonea, u Juti je pojednostavljen sistem i u ukinuto je preuzimanje igraca. Gober je dobio samo jedan zadatak, da cuva Jokica. Isto tako treba da bude i u Denveru, neka jedini odbrambeni zadatak Jokica bude cuvanje Gobera. Sta smo imali sinoc? Svi igraci Jute su napadali kos i prolazili kako su hteli, a onda je Jokic konstatno imao sledeci izbor: da li da izadje na igraca koji je prosao ili da i dalje cuva Gobera. Ako ostane na Goberu sledi lagano polaganja, ako izadje na igraca onda ide lob ka Goberu. I sad se svi prave da ne znaju o cemu se tu radi. Normalno, kada dopustis protivniku da se razigra i veliko vodjstvo onda posle oni igraju rastereceno i sve ulazi. Tim Konoli i Malone treba da se pokriju usima jer mu osim Jokica nijedan drugi igrac nije plejof igrac. Marej katastrofa, Milsap zreo za penziju, MPJ potpuno dezorijentisan u odbrani, Grant kao muva bez glave. Moris previse nizak, Dozijer ne zna ni sam sta igra, Kreg po milioniti put se peca na fejkove, Plamli za 9 minuta ode na -18, Bol totalni ruki, Danijels slab, Keita i Vonleh nisu bilo dobri ni za Minesotu, Cook je tu zalutao. Dakle, tim je vise nego smesan. Jokic ih do sada vukao ali ocigledno je da se i njemu sve to smucilo.

DukiNS

pre 3 godine

To što ne znate gde udarate je najviše do trenera. Odbrana, celokupna, bekovi, strana pomoći, odbrana reketa, je blago rečeno katastrofalna. Jako loš potez je bio i ostavljanje Milsapa i odlazak Bizlija. A i sad kad već vidiš da ne ide, pa pusti Granta, Portera i Bola više da igraju. Sve mi se čini da će Denver proći kao Fila na Istoku, sa nekim svojim, vrlo sličnim 'Procesom'.

Nba

pre 3 godine

A sta ima da kaze kad je sve očigledno. Ovako ne gube ni davljenici, bukvalno deluju kao da su se prvi put okupili pa ne mogu da povezu jednu uigranu akciju. Snajder je taktiku odlicno odgovorio Meloun nakon prvog poraza, dok Meloun jos nema resenje, cak jos gore prolaze i gube sa vise razlike od prethodne. Ako ne ukapirao kako da odgovori Snajderu na ovu doktorsku disertaciju, nazalost glatko ispadaju. Valjda će krenuti na bolje, jer navijam za Denver kao da mi zivot zavisi od njih, a tako se i nerviram. 😁

Pera Ždera

pre 3 godine

Sto se komentara ovde tice, jedno je da se kaze i prizna da je Jokic ovu utakmicu podbacio i da se Denver raspada a sasvim drugo da se namerno ignorise da je tog istog Gobera razvalio 15 proslih utakmica pa i nadigrao prethodne dve, pritom praveci od Rudija Jordana ovde u komentarima..

Dosta komentara kako je Nikola najslabiji u najbitnijim utakmica a on prosli POff maestralan sa istorijskim brojkama, top tri igraca POffa bio. Bukvalno sam dobijao meceve sa 25+, 10+ 10+ utakmicama (upravo najnitnijim). Po clutch pogodjenim sutevima prvi u ligi dve sezone. Ok, podbacio je ali malo objektivnosti.

Tako klasicno za nase komentarisanje u svakom sportu. Kao da se jedva doceka pljuvanje uz neizostavno ignorisanje prethodnog - sagledavanje cele slike.

Pop

pre 3 godine

Ne znam da li cete objaviti, ali evo par stvari koje mogu primetiti. Denver nema hemiju i ocajno je selektivana ekipa. ti pre svega mislim na okaz Bizliju koji je odlican igrac. Igrac koji se odlicno razume sa Jokicem i od koga mozete da ocekujete 15 poena po utakmici bez gluposti i sa odbranom. Umesto da sacuvaju pouzdsnog igraca oni daju Mareju ugovor da ti pamet stane. Igracu koji odbranu igra fakultativno ili nikako, nama volje za nadigravanjem i pogadja jednu od 3 utakmice. Kad na to dodate brdo ispod prosecnih igraca, konzervativno i kukakvicko vodjenje od strane Melona, Jokicevo nezadovoljstvo svim tim i klinacko jogunjenje dobije se raspad ekipa. Jokicu bi bilo bolje da bude trejdovan jer od ovih nema nista. Ima bar 5 ekipa u kojima bi mu bilo bolje pa makar ne ulazili u finale konferencije. Bar bi se trudili , ovo nije nista.

Zoki

pre 3 godine

Nedostaje Barton kojeg ste toliko pljuvali. Jeste da srlja ali je igrač sa srcem, bori se, ne odustaje i ume u napadu da nešto kreira. Dobro bi došao sada.

drvobradi

pre 3 godine

U NBA plejofu je mnogo bitno da ti protivnik odgovara. Denver nije mogao dobiti goreg protivnika u prvom rundi od Jute. Takva ekipa je Denverova rak rana, imaju brze i probojne bekove koji solidno sutiraju, a centar im je dobar defanzivni igrac koji u napadu ne filozofira puno, igra samo na neku varijantu pick and roll. Denver nema odgovor za takvu ekipu ni u napadu ni u odbrani.
Meloun mora nekako da svoje nedostatke pretvori u prednosti. Jokic nema low post igru tj igru ledjima. Sve se svodi na zidanje a to nece proci protiv centra kao sto je Gober. Zato se i izvlaci napolje i sutira poludistancu ili za 3. Ako krene onda ga ubije, ako ne, onda je Denver u problemu. Medjutim time on otvara ogroman prostor ispod kosa, koji Gober ne moze da cuva. Njihov najveci mismatch je na poziciji 2,3,4. Juta je brza od njih, lako brani utrcavanje, ali ima i nize igrace. Morace MPJ, Craig, Bol i Milsap (on ima problem sto je i spor) da sidju dole pod kos i pokusaju tako da ostvare prednost. Jedini problem je sto vecina tih igraca ne zna tako da igra, nikada nisu ni nauceni. Uglavnom kampuju na 3 ili idu na sut.

zmajognjeni

pre 3 godine

@banderas

Sve si u centar pogodio. Nas odnos prema sportu i rivalitetu je patološki. a sa druge strane nasi sportisti ne ulazu u sebe i u treninge ni 10. deo npr NBA igrača. (ne mislim na sve, postoji par izuzetaka Bogdan, Jokic...). Sve je to jako čudno, kompleksi malih naroda se ogledaju i u sportu
(neki veliki dr, 22. avgust 2020 09:55)

Da, mislim da je to zato sto je sport jedina pozornica na kojoj mozemo da se sretnemo i, cak, pariramo velikima. A tada je dostojanstvo u igri i onda se primamo kao mali kompleksasi.

aca

pre 3 godine

Srbin ne prašta, tebra. Moraš biti najbolji u vasioni, i to na svakoj utakmici, jer mi smo nebeski narod. Ako sk.njaš po koju, odma si luzer i nesposobnjaković. Nema ništa između. Kompleks je bolest.
(Antonio Banderaš, 22. avgust 2020 09:07)

najuspesniji narod (na svim poljima) na svetu ocekuje i da ima najuspesnije sportiste na svetu. Stamota kako nas je obrukao...

Pera Ždera

pre 3 godine

Juta razvaljuje Denver prvenstveno odlicnim bekovima. Micel, Klarkson i Konli prvo sutiraju nestvarno efikasno (preko ruku, step bek, 3+1, ma sta god) plus ulaze u reket svaki put (ocajni bekovi Denvera) i setkaju se kako hoce. Neosporno Jokic ocajno brani obruc ali 90% poena Gobera sinoc su situacije 2 na 1 pri kojima Nikola izlazi na beka (stalno to radi) koji je probio (svaki put), ostavljajuci Gobera samog za lagano kucanje. Gober u izolaciji 1 na 1 (da bekovi Denvera igraju bar solidnu odbranu) i Gober nema sanse, kao na svakoj utakmici do sada.

I ne zaboravite, za Gobera kreiraju i igraju drugi. Jokic kreira i igra za druge, od njega sve polazi. Bitna razlika. Cim to stane (a stane mozda jednom u 20 utakmica), nema ko da povuce osim Mareja u svakoj desetoj utakmici. Opet je to do trenera.

Neosporno Gober vcrs dobio letargicnog i nezainteresovanog Jokica (nesto se desava) + Snajder razvalio Melouna.

Ovde nesto ne stima timski, dal hemija dal su totalno procitani, Snajder posle dugigodisnjih sablona Melouna nesposobnog da se prilagodi protivniku i nesto promeni, unapredi ipak pronalazi protivotrov za Jokic's ball. Videcemo do kraja serije.

Don

pre 3 godine

Mora da proradi želja za pobedom kod igrača Denvera, inače, ovo će biti šetanje za Jutu...
Nije problem što su izgubili, već što su izgledali kao tim sa dna ABA lige... Jokić vidno neraspoložen, kao da postoji neki problem unutar ekipe. Mislim da se ne slaže sa trenerovom taktikom. Nije Denver jedini tim koji je loš u odbrani, ali drugi bar daju mnogo više poena...

sasa the red baron

pre 3 godine

RASPAD NUGGETSA,,,

Povrede Harrisa i Burtona su od Nuggets-ove odbrane napravili komediju,ali uzasna forma Milsapa je zakucala ekser u kovceg...Milsap sa 30 miliona dolara po sezoni je uzasan...Sad spala knjiga na dva slova, Jokic, Murray,i ponovo Jokic mora da bude najbolji poenter skakac i asistent tima ako Nuggeti zele bilo kakvu sansu,,,
Nikola treba da napusti Denver,...Nema smisla da ponavlja isto ,,, Vreme je za trade... Timovi poput Bostona, Dalasa, San Antonio, Miami, svi oni samo cekaju na priliku...

neca

pre 3 godine

"Mislim da smo imali energiju... Ali nismo znali gde udaramo. Išli smo na pogrešna mesta". Ovako glasi jedna rečenica u tekstu... Pitanje: Zašto igrači ne zhaju kuda udaraj? A dobri su to igrači, bolji nego Jutini...

Dvokorak

pre 3 godine

Mene više zanima šta je rečeno pre utakmice, jer su ušli u utakmicu s pola gasa, a u odbrani sam Jokića često video na 7m od koša kako ganja Mičela.
Mari kad krene da meša s loptom oko reketa, niko ne zna gde da se otvori, imam utisak da improvizuje, bez jasne ideje i dogovora s igračima.
Zvuči neverovatno da je Juta zatvorila kretanje Denver ovih igrača bez lopte, ali nedostatak Jokićevih asistencija najjasnije oslikava denverovu ofanzivu igru.
Svela se na individualnih učinak, s tim da on sinoć nije ni napadao s niskog pošta osim svog prvog poena

Vrlo loše izgleda Denver. Barem da se malo potukuda lupaju Gobera po rukama kad krene na kucanje, pa nek se muči sa slobodnjaka

веверица

pre 3 godine

како се онај литванац извукао. отишо на време. још испаде неки гм. а реално денвер изгледа добро само због јокића, којег су случајно изабрали на драфту.
остало не знам шта је горе. скуп једва просечних играча без ичега. ни шута, ни одбране.
имају јокића који је суперстар, мареја који је о.к. у нападу и грента који је пристојан "3 end d" играч. остало насумично одабрани ликови, углавном преплаћени. и као портер који је неки таленат, али због лоше одбране и крхке грађе, то је на далеком штапу.
мораће они 4-5 играча да промене (а и тренера) ако хоће да буду плејоф екипа. срећа је само што пламлију, милсапу и бартону летос истичу уговори, па ће имати простора да нешто искомбинују, ако буду умели.

bskfan

pre 3 godine

@veverica

Kamo srece da i Bartonu istice ugovor. Ima on jos dve godine, tj. jednu godinu i druga godina igraceva opcija. Haris takodje ima jos dve godine. Mareju su dali max ugovor na 5 godina tako da tu spasa nema. Nema sanse da sa Marejem kao max igracem urade bilo sta. On je mozda mogao da bude starter u sampionskom timu ali samo kao treca ili cetvrta opcija, tj. za 10-15 miliona po godini. Sve sto "dobiju" odlaskom Plamilija i Milsapa ima da ode na Mareja i Granta (i njega ce verovatno da preplate), tako da je sa time napad na titilu ne ozbiljan. Uostalom, prave se svi da to ne znaju, plan menadzmenta nikada nije ni bio da se puca na titulu vec samo da se dodje do nivoa stalnog ucesnika plejofa. Uporedimo samo ove igrace sa igracima Toronta: Lauri, VanVlit, Pauel, Dejvis, Sijakam, Anunubi, Ibaka, Gasol...dakle, puna rotacija od 8 kvalitetnih igraca. A o Niku Nersu da i ne govorimo, trenercina. Njihovi pomocni treneri su izmislili kosarku za Malonea a o menadzeru Masai Udjuriju da i ne govorimo, vrh.

Back in Black

pre 3 godine

Denver ima problem u odbrani tokom cele sezone,sada je problem nesto sasvim drugo a to je da oni deluju na terenu kao da su došli na sportske igre preko srpske drzavne firme.Pa ono posle utakmice idu na prasetinu i pivo.I na prvoj utakmici su imali problem u odbranu ali su imali energije,to je delovalo mnogo bolje.Totalna misterija sta im se desilo.Oni se muce i odbrani ali se trude,igraju dobro u napadu ali ovo sada je katastrofa,kao izduvani baloni.

CarloNS

pre 3 godine

Šema koju forsira Meloun je možda u teoriji dobra, ali sa igračima koje ima Denver ne pije vodu.

Centar (Jokić) izlazi na beka, bek pokriva krilo, krilo centra i tako redom. Da bi to funkcionisalo 5 igrača mora da se rotira bez greške. To ni boljim defanzivcima nije lako. Milsap zna i do skoro je funkcionisalo, ali je omatorio i više ne može da stigne. Mari je takođe dosta spor, Krejg i Plamli se zaleću ko muve bez glave, a ovi ostali što su tek počeli da igraju u NBA realno nemaju ni pojma ni iskustva.

Pored svega toga nisu odigrali 10 utakmica zajedno, jer je Meloun taktizirao umesto da je uigravao tim. Slična greška kao kod Đorđevića.

Bolje da igraju čoveka bez preuzimanja pa dokle doguraju.

јд123

pre 3 godine

Није то била главна изјава. Наслов је требао да гласи: Јокић изјавио после меча да ”морамо играти тврђе, агресивније и дисциплинованије”.

То је до тренера. Као што сам неколико пута писао, Мелоун је очигледно превише мек, добар је да развије младе играче, али није способан да направи искорак. Слично као што је било са ГСВ, који су то схватили и отпустили тренера који је створио ону екипу, довели Кера и постали шампионска екипа.

Стварно сам у недоумици. Да ли је боље да се Денвер тргне и прође Јуту или да и следеће 2 утакмице одиграју овако и испадну неславно. Бојим се, ако којим случајем прођу Јуту, да се ништа неће променити ни за следећу сезону.

Мелоун је зрео за отказ. Уместо да Портеру, који је руки и неискусан, у регуларном делу даје више минута и после сваке утакмице га риба у вези одбране, он га у плеј-офу убацује као стартера. Чак и када види да га је Снајдер прочитао и да преко МПЈ пробијају обрану као швајцарски сир, он се и даље тврдоглаво држи својих шаблона.

Јокић је био лош и ту нема оправдања. Делује као на почетку сезоне, да се опет нешто дури. Али можда је и боље тако, а не да као у прошлом плеј-офу растура и за мало одведе Денвер у финале конференције и тако све што је било лоше се стави под тепих. Да би прошли СА, Мелоун је морао Бартона пребацити на клупу. Зашто га у новој сезони није оставио на клупи? Са клупе и може бити користан.

Ако екипа не игра дисциплиновано, ангажовано и агресивно, онда тренер нема ауторитет.

Beogradjanin

pre 3 godine

@ bskfan

Mnogi pominju neke ugovore. Na pr sa Plamili se rastanu, Milsap na veteranski ugovor od 5 mil. Nek Kreg bude 8 mil, a Grant na 16 mil.
To je oko 125 milona. A Fila 147 mil i Worriorsi 148 mil.
Haris i Barton kao da su izdali ekipu, bili su zdravi u martu, igrali poslednje utakmice. A Barton jos otišao, mogao je da sačeka, sa ekipom do kraja bez obzira na rezultat. Ima tu lepih problema u ekipi.

I da se ne lažemo gotov je Denver za ovaj playoff.

Warirosi i Fila mogu da imaju 4 igrača na maksimumu, a Denver ako ima 2 na maksimumu to je greška? Jer eto to je Denver. Čak i da dovedu Bradly Beala, samo postaju konkuretniji, dok se ne uigraju,neki kandindat za titulu iz senke. Mala ekipa Denvera mora sve savršeno da radi?

Sve okej za Toronto, kome baš fali jedan extra igrač, vodja da bi se umešao u borbu za titulu. I Boston, Milvoki pa i Miami imaju lepe šanse protiv njih.