Petak, 15.05.2020.

17:30

Renault ukida neke modele, koji su najugroženiji?

Izvor: B92

Renault ukida neke modele, koji su najugroženiji? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

rebro

pre 3 godine

@markom, gde nije isto kada se pojaviš sa Audijem? U selu pokraj Bariča ili u Mrčajevcima?
Nikada neću shvatiti taj mentalni sklop "nije isto što i nemački auto".

Ahtung

pre 3 godine

@markom:

Isti slučaj! Ovaj Talisman je za ljubitelje Lagune prevelik i preskup za održavanje, a Megan u sedan varijanti joj nipočemu nije ni blizu. Šteta što ne nastaviše seriju.

markom

pre 3 godine

Vozio lagunu 7 godina. god 2008 kupio (2010) sa 40 hiljada. prešao 150h. Nikada stala, ništa osim servisa. Dao je majstorima da je voze i jos radi. Vožnja u njoj besprekorna. imama nov audi suv, udobnost i kvalitet voznje na putu ne moze da se poredi. Pa sada procenite, samo znam da deca i supruga ne mogu da je prežale. Mada nije isto kada se pojaviš sa renoom i audijem samo toliko

ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

A sta je tu sad pa cudno? Jer im je onomad na nekom Japanskom aerodromu javno hapsen CEO Karlos Goshn. Mozes misliti kakva je sad borba za fotelju u "Renou". Tu sad razni likovi samo vrcaju ideje sa zeljom da se dopadnu upravnom odboru i uzmu uzde,privilegije i bonuse...Sta je bilo sa FCA posle smrti Markijonea? Prvi put posle 30-tak godina "Fiat" nije bio u crvenom, dve godine nakon toga propast i prodaja "Pezou". Slicno ocekuje i "Reno".Kupovace ga lojalni Francuzi,kao sto "Fijata" kupuju lojalni Italijani,i to je to...Na kraju svega doci ce neki Azijski koncern koji ce da kupi to sve djuture (Volvo-scenario).... i arivederci,bouna notte...

Harry

pre 3 godine

E kad bi sad Talismanu smanjili cenu na 25.000€ evo mene; kupujem odmah onog karavana dizela sa 150 KS. Ovo nije vic, ovo mislim ozbiljno

Eugen

pre 3 godine

Nije cudno. Cenovnu politiku treba da usklade sa kvalitetom koji nude pa ce onda neko nesto mozda i da im kupi. To ne vazi samo za Reno, to vazi za sve "francuze".

Mazda 6 Driver

pre 3 godine

Sto se mene tice Reno, a i kompletna francuska auto industrija moze da se ugasi. Nikada ne bih kupio francusko vozilo. Nemam poverenja u njihovu tehnologiju, a o dizajnu i da ne pricam.

Пилипенда

pre 3 godine

Сеник је прави избор, не плаћаш више за СУВ који нема погон на све точкове, седиш високо и удобно, прегледност одлична, практичност на месту, три одвојена седишта позади, пртљажник сасвим довољан, ауто допадљив. Мотори, ако су добри за Мерцедес, добри су и за нас

surovo realan

pre 3 godine

Meni je Espace jedini MPV koji ima smisla posto vuce izgledom na SUV ali su napravili veliku gresku gurajuci u njega samo 1.6 motore tek su prosle godine to promenili ali kasno takodje Talisman koji ima po meni savrsen eksterijer ali kriminalan enterijer koji je identican onome iz Clia... ponekad se zapitam ko sedi menadzmentu takvih kompanija i prima milionsku platu...

saki6

pre 3 godine

Talisman dosta ocekivano, ni onaj prosli Latitude nije uspeo. Limuzine izgleda prodaju sada samo Nemci i Japan/Koreja. Sto se Scenica tice bas sam imao utisak da ce biti jedan od retkih mini venova koji ce da prezive ove SUV momente ali ipak nista od toga. Za Espace mi je najvise zao, ne volim Renault generalno ali volim te ogromne prostrane mini venove, idealni su za odlaske negde sa drustvom.

Rani

pre 3 godine

Vidim, svi se cude zasto Talisman. Mozda zato, sto se proslavio, nadaleko, po negativnim stvarima! Ljudi koji ga imaju, a nemaju problem da budu iskreni, kazu da je to automobil sa nevidjeno mnogo gresaka i mana! Potvrdu tome, sam cak dobio i od prijatelja zaposlenog u jednom zvanicnom servisu. Dakle, postoje razlozi, a i da je prodaja dobra, sigurno ga ne bi gasili!

Frank Vercauteren

pre 3 godine

@@Franck Da li si seo u novoj 508 pa da znaš jel tabla neupotrebljiva ?
(mm, 16. maj 2020 10:23)

Da, jesam, zato to i tvrdim iz prve ruke. Sa i-cockpitom postoje dve mogućnosti: ili ne vidite instrumente (koji su i onako čudni i ne-intuitivni) od ružnog volana, ili vidite instrumente ali vam volan udara u kolena i ne možete normalno da sedite (na stranu ulazak i izlazak u auto ako je volan podešen nisko, nemoguće je). Vozio sam više Peugeot automobila sa i-cockpitom i svaki put grozna frustracija i razočarenje (rent-a-car zbog posla). Ko voli - nek' izvoli, ali meni lično ne odgovara da dam više desetina hiljada Eura za nešto što će me nenormalno nervirati svaki put kad pokušam da ga koristim. Meni je dobar i moj Audi (najblaže rečeno). Lep pozdrav i hvala na pitanju (pod uslovom da je bilo dobronamerno upućeno).

Dragan Nis

pre 3 godine

@Frank Vercauteren
Moguce da je za nekih par centimetara duzi od Superba, ali unutra mesta ima primetno manje. Znam jer sam u januaru detaljno radio analizu vecina automobila D segmenta (bez premijuma) posto sam planirao da na sajmu kupim nesto sto bi bilo najracionalnije. Medjutim odustao sam od kupovine zbog Corone.

Reziel

pre 3 godine

Za sva tri modela koja navodno gase, imaju daleko profitabilniju zamenu - novi Koleos. Izgleda odlično, udoban, široka paleta motora. Jedino što možda ima 5-10% manje prostora u odnosu na Espace, ali to nije toliko bitno jer ima trenutno poželjniji SUV oblik. Sve manje ljudi danas bira limuzinu umesto SUV-a sličnih dimenzija, a i zašto bi?

SUV i krosoveri nisu terenci, samo liče, prilagodjeni su više dugim putovanjima i naglasak je na udobnosti, ne terenskim sposobnostima. Već dve godine sam vlasnik jednog velikog SUV-a, iskreno više se ne bih vraćao na limuzine. Da li je to zbog mojih kompleksa, strahova ili veličine jednog dela tela zaista ne znam, ali meni prija. Dobro je da svako ima izbor.

baltazar

pre 3 godine

Talisman je sve samo ne "fantastična porodična limuzina", i ako je sudeći po mom ličnom iskustvu od preko 3 godine, mogu slobodno da ga ukinu odmah od ponedeljka.

To je polufabrikat kojeg bi firma sa remomeom Renoa trebalo da se stidi. Ne znam koliko su toga ispravili "u hodu" ali prvi primerci kupljeni ovde su užas.

Lista je dugačka, daću vam samo jedan banalan primer za onaj deo "porodična" - kad zatvorite zadnja vrata, zadnja sedišta potpuno prekriju pregradke u vratima, pa ne možete ništa, ali ništa, da u vrata stavite ili izvadite. Ako mislite da bi trebali da parkirate pored puta uvek kad dete hoće da uzme flašu vode, onda ok, auto možda i jeste dušu dao za porodična putovanja. Ovakvih primera iz prakse imam bar 50, više ili manje ozbiljnih. Kao što rekoh, auto je poludovršen.

Na sve drugo, utisku doprinosi i očajna podrška u zvaničnim servisima.

Automobilista

pre 3 godine

Ne treba biti iznenadjen za Talisman, vozila D segmenta ucestvuju u prodaji sa svega nekih 15% u odnosu na B i C segment, a sve se vise ide na zatezanje kaisa...

Pre nekih 30-40 godina, vecina proizvodjaca su imali vozila i u visoj klasi, E segmentu (Opel Omega, Pezo 600-serija, Citroen CX i XM, jos pre toga Fiat 130...). Danas, i limuzine D segmenta postaju retkost, osim u nemackoj trojci. Opel Insignija i Ford Mondeo se slabo prodaju, Pezo 508 je vise sportski kupe nego limuzina, Reno Talisman se ukida, pitanje da li ce se pojaviti novi Citroen C5...

Losa su vremena, sve postaje previse skupo, nerentabilno, i ide se na ustede, ne samo u auto industriji, nego u svim delatnostima.

Frank Vercauteren

pre 3 godine

Prava je šteta da ukidaju jedini francuski kršteni auto D segmenta kakav je veliki Talisman (dimenzijski veći od Škode Superb i Passata 8), dobrog dizajna a ne verujem ni da je kvalitet izrade bio mnogo ispod proseka. Ali ako tako finansijska računica pokazuje, onda nemaju izbora. A i Espace je bio začetnik klase MPV i uvek u vrhu ponude u istoj. Uglavnom je loše smanjenje konkurencije, za prosečnog kupca, što veća konkurencija - to bolje, a ne ovako. Ali šta možemo ako su tako odlučili. Meni je lično Talisman bio jako lep auto. Iz Francuske ostaje još novi 508 ali je klaustrofobičan iznutra i instrument tabla je nakazna i neupotrebljiva, tako da efektivno cela industrijska vele-sila kakva je Francuska ostaje bez normalnog upotrebljivog auta u D segmentu što je apsolutno neverovatno.

miša

pre 3 godine

Uz iskreno poštovanje za ukuse, evo dokaza da tržište jedino određuje "najbolji automobil".
Tako da, najprodavaniji znači najbolji, a opstaju samo najbolji.

Radovan

pre 3 godine

Odluku o kupovini auta ne donose racionalni razlozi i potreba već taština,sujeta,strahovi i psiho-fizički poremećaji kupaca.

Današnji mlad čovek/žena opterećen je svojim: strahovima,dosadama i bolovima.
Pročitajte intervju Jelene Đoković o njenim strahovima gde ona samo spominje sebe i samo ja pa ja, i shvatićete kakav je današnji čovek.
Njen intervju je nešto najbolje što sam pročitao, pun nepatvorene istine o ljudima. Svakog dana srećem bogate ljude ali nesrećne.

Bolje kupiti povišeni auto i sedeti visoko ali skučeno i tvrdo, nego da svih 5 članova porodice uživa u komforu i udobnosti.

marko

pre 3 godine

Ma da sigurno ce to da urade. Takva fabrika da ostane samo na nekim malim automobilima i "terencicima". Kako se neko izlupetao za medalju!!!

B. Z.

pre 3 godine

Aj za scenica i espace i ok, dobri su al su ih zamenili suvovi koje ja licno prezirem. Ali talismana? Da reno nema limo u d segmentu? Dok sam citao ovo palo mi na pamet kako sam crtao kola, verujem da kad bi sad uzeo klincima sveske nijedan auto ne bi imao gepek.

Coyote

pre 3 godine

Espace ne traba da ugase nego da naprave luksuzni SUV. Renault bi trebao da se vrati na pocetak osamdesetih i krene odatle. Vratiti modele 4, 5 i 9 u duhu modernog vremena uz postivanje tradicije. Zadržati Espace kao novi SUV uz postojece SUV modele.

deki

pre 3 godine

vozio scenik 2002. 1.9 dci..do prosle godine..odlican porodicni automobil..presao na scenika 2015..razmisljao da kupim scenika mladjeg kod ono ...

Argon

pre 3 godine

Zato ce, vjerovatno, Dacia da prosiri ponudu svojih modela. Profit ide u isti dzep. Mozda je tako i bolje, u Daciji se nema sta pokvariti, dizajn solidan.

Slavko

pre 3 godine

Nažalost, profit je svima najvažniji. Zamenili bi Talisman, fantastičan adut u D segmentu, da naprave još jedan fensi krosover poput Captura, jer je trenutno velika potraznja za istima...Glupost, za koju godinu će svaki auto biti SUV.

Bojan

pre 3 godine

Baš šteta. Novi Espace i Scenic su ubedljivo najbolji automobili u toj klasi. Elegantni, udobni i praktični za veće porodice. A sa Talismanom je najzad posle dosta vremena Renault uspeo da napravi pravu limuzinu. Pihhh

ciga

pre 3 godine

@Vj
Šta nerazumeš ? Model koji slabo ko kupuje i čist je trošak.Vidiš da skoro svi proizvođači gase modele od kojih nema čiste zarade.

Kapetan Mo

pre 3 godine

Menjaju se vremena. Nova moda.
Mladi ljudi na zapadu pre ce kupiti clio ili onaj prdavac Capture,
a porodicni Koleos ili eventialno Kadjar,
a uveke je tu i megan kravan (grandtour)

petak

pre 3 godine

Ovaj zadnji Espace je nesto najbolje u sta sam se vozio, i malo provozao. Ergonomija i polozaj vozaca zajedno sa sedistima je po meni fantasticna. Ali je dosta skup model. Scenic mi se svidja, interesantan i lep auto. I sve bi to bilo OK da se nisu pojavili SUVovi i degradirali najbolju klasu automobila a to su limuzine. Ukidanje Talismana mi nije bas jasno, ako izuzmem premijum modele mislim da je talisman jedini pravi konkurent pasatu, i rekao bih da se ne prodaje lose jer ih dosta vidjam

Marko

pre 3 godine

Na trzistu prolaze kvazi suv-ovi tj. crossoveri, eto zasto. Pravi SUV je onaj Ford Explorer par vesti ispod. Zbog imitacija SUV-ova, sa trzista ce nestati mnoge limuzine, karavani i minivenovi.

Mare026

pre 3 godine

Ne razumem zašto Talisman???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (VJ, 15. maj 2020 17:43)

Pa verovatno zato što se nije proslavio na tržištu. Ove godine je do aprila prodato manje od 2000. Po nekim podacima prodao se u manje od 105 000 primeraka za 5 godina, što danas i nije neki poseban rezultat. A i neka konkurencija ga je po prodaji prilično oduvala. Drugi razlog su SUVovi koji su danas dominantni, na žalost, naročito na uštrb većih limuzina i MPV vozila. Mada sam siguran da će se i MPV i limuzine D segmenta vratiti na tržište u velikom stilu za par godina.

tamoneko

pre 3 godine

Ako ukinu Espece i Scenic, šta će imati?
Twinga?!

Ova dva su prava ozbiljna porodična vozila i ne znam ni jedan sličan model njima u tom rangu..

Sve ostalo što reno ima su ovi sitneži tipa Clio i Twinga koji nisu vredni nekog posebnog pomena (da i dalje ima Fiat Panda neki od ova dva bi odavno bio ugašen )

jaretina

pre 3 godine

Potrošačko društvo koje se utkuje da kupi novi automobil a ni sam kupac nema ideju čemu služi sem da potroši pare i da mu se zgadi nakon 6 meseci.
Nebitno kupiću drugi sa još većim tabletom ?
(todor strasni, 15. maj 2020 18:12)

možda ne žele da troše pare na popravke, skidaju filtere, dižu haubu pored puta i druže se sa majstorima. ipak mi bolje znamo.

Rani

pre 3 godine

Pa, ako proizvod nece niko da kupi, suludo je da ga proizvodis, unapredjujes i reklamiras! Ne prave oni automobile iz emocija, vec zbog zarade.

@)v(@)

pre 3 godine

scenic je legenda...espace poslednji svemirski brod...talisman naj udobnija limuzina u klasi...
i sta ce ostati clio i megan na nekim steroidima?
eeee...

achtwn

pre 3 godine

Ne razumem zašto Talisman???
(VJ, 15. maj 2020 17:43)
Jel doprinosi usted od 2milijarde. Sto znaci da de ne prodaje kao sto jenocekivano iako je mozda lep

Hmm

pre 3 godine

E bebli ih sve SUV/crossover...Talisman konačno posle dugo vremena fantastična veća limuzina i oni bi da je gase zbog neki paradoksalnih modela poput "gradski mini SUV"...Bebeš današnji svet, tržište, stil itd...

todor strasni

pre 3 godine

Kad ugase Epace gase i sebe i svoje ime postaju još jedan brend bez duše.
Uostalom danas atomobili su sve sem kvalitet gomila gedzeta i jeftine plastike sa što većim elranoma, to im je sada mera kvaliteta i cene.
Potrošačko društvo koje se utkuje da kupi novi automobil a ni sam kupac nema ideju čemu služi sem da potroši pare i da mu se zgadi nakon 6 meseci.
Nebitno kupiću drugi sa još većim tabletom ?

Hmm

pre 3 godine

E bebli ih sve SUV/crossover...Talisman konačno posle dugo vremena fantastična veća limuzina i oni bi da je gase zbog neki paradoksalnih modela poput "gradski mini SUV"...Bebeš današnji svet, tržište, stil itd...

todor strasni

pre 3 godine

Kad ugase Epace gase i sebe i svoje ime postaju još jedan brend bez duše.
Uostalom danas atomobili su sve sem kvalitet gomila gedzeta i jeftine plastike sa što većim elranoma, to im je sada mera kvaliteta i cene.
Potrošačko društvo koje se utkuje da kupi novi automobil a ni sam kupac nema ideju čemu služi sem da potroši pare i da mu se zgadi nakon 6 meseci.
Nebitno kupiću drugi sa još većim tabletom ?

Bojan

pre 3 godine

Baš šteta. Novi Espace i Scenic su ubedljivo najbolji automobili u toj klasi. Elegantni, udobni i praktični za veće porodice. A sa Talismanom je najzad posle dosta vremena Renault uspeo da napravi pravu limuzinu. Pihhh

petak

pre 3 godine

Ovaj zadnji Espace je nesto najbolje u sta sam se vozio, i malo provozao. Ergonomija i polozaj vozaca zajedno sa sedistima je po meni fantasticna. Ali je dosta skup model. Scenic mi se svidja, interesantan i lep auto. I sve bi to bilo OK da se nisu pojavili SUVovi i degradirali najbolju klasu automobila a to su limuzine. Ukidanje Talismana mi nije bas jasno, ako izuzmem premijum modele mislim da je talisman jedini pravi konkurent pasatu, i rekao bih da se ne prodaje lose jer ih dosta vidjam

Reziel

pre 3 godine

Za sva tri modela koja navodno gase, imaju daleko profitabilniju zamenu - novi Koleos. Izgleda odlično, udoban, široka paleta motora. Jedino što možda ima 5-10% manje prostora u odnosu na Espace, ali to nije toliko bitno jer ima trenutno poželjniji SUV oblik. Sve manje ljudi danas bira limuzinu umesto SUV-a sličnih dimenzija, a i zašto bi?

SUV i krosoveri nisu terenci, samo liče, prilagodjeni su više dugim putovanjima i naglasak je na udobnosti, ne terenskim sposobnostima. Već dve godine sam vlasnik jednog velikog SUV-a, iskreno više se ne bih vraćao na limuzine. Da li je to zbog mojih kompleksa, strahova ili veličine jednog dela tela zaista ne znam, ali meni prija. Dobro je da svako ima izbor.

Slavko

pre 3 godine

Nažalost, profit je svima najvažniji. Zamenili bi Talisman, fantastičan adut u D segmentu, da naprave još jedan fensi krosover poput Captura, jer je trenutno velika potraznja za istima...Glupost, za koju godinu će svaki auto biti SUV.

Mare026

pre 3 godine

Ne razumem zašto Talisman???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (VJ, 15. maj 2020 17:43)

Pa verovatno zato što se nije proslavio na tržištu. Ove godine je do aprila prodato manje od 2000. Po nekim podacima prodao se u manje od 105 000 primeraka za 5 godina, što danas i nije neki poseban rezultat. A i neka konkurencija ga je po prodaji prilično oduvala. Drugi razlog su SUVovi koji su danas dominantni, na žalost, naročito na uštrb većih limuzina i MPV vozila. Mada sam siguran da će se i MPV i limuzine D segmenta vratiti na tržište u velikom stilu za par godina.

Rani

pre 3 godine

Pa, ako proizvod nece niko da kupi, suludo je da ga proizvodis, unapredjujes i reklamiras! Ne prave oni automobile iz emocija, vec zbog zarade.

Radovan

pre 3 godine

Odluku o kupovini auta ne donose racionalni razlozi i potreba već taština,sujeta,strahovi i psiho-fizički poremećaji kupaca.

Današnji mlad čovek/žena opterećen je svojim: strahovima,dosadama i bolovima.
Pročitajte intervju Jelene Đoković o njenim strahovima gde ona samo spominje sebe i samo ja pa ja, i shvatićete kakav je današnji čovek.
Njen intervju je nešto najbolje što sam pročitao, pun nepatvorene istine o ljudima. Svakog dana srećem bogate ljude ali nesrećne.

Bolje kupiti povišeni auto i sedeti visoko ali skučeno i tvrdo, nego da svih 5 članova porodice uživa u komforu i udobnosti.

Frank Vercauteren

pre 3 godine

Prava je šteta da ukidaju jedini francuski kršteni auto D segmenta kakav je veliki Talisman (dimenzijski veći od Škode Superb i Passata 8), dobrog dizajna a ne verujem ni da je kvalitet izrade bio mnogo ispod proseka. Ali ako tako finansijska računica pokazuje, onda nemaju izbora. A i Espace je bio začetnik klase MPV i uvek u vrhu ponude u istoj. Uglavnom je loše smanjenje konkurencije, za prosečnog kupca, što veća konkurencija - to bolje, a ne ovako. Ali šta možemo ako su tako odlučili. Meni je lično Talisman bio jako lep auto. Iz Francuske ostaje još novi 508 ali je klaustrofobičan iznutra i instrument tabla je nakazna i neupotrebljiva, tako da efektivno cela industrijska vele-sila kakva je Francuska ostaje bez normalnog upotrebljivog auta u D segmentu što je apsolutno neverovatno.

achtwn

pre 3 godine

Ne razumem zašto Talisman???
(VJ, 15. maj 2020 17:43)
Jel doprinosi usted od 2milijarde. Sto znaci da de ne prodaje kao sto jenocekivano iako je mozda lep

@)v(@)

pre 3 godine

scenic je legenda...espace poslednji svemirski brod...talisman naj udobnija limuzina u klasi...
i sta ce ostati clio i megan na nekim steroidima?
eeee...

Marko

pre 3 godine

Na trzistu prolaze kvazi suv-ovi tj. crossoveri, eto zasto. Pravi SUV je onaj Ford Explorer par vesti ispod. Zbog imitacija SUV-ova, sa trzista ce nestati mnoge limuzine, karavani i minivenovi.

Automobilista

pre 3 godine

Ne treba biti iznenadjen za Talisman, vozila D segmenta ucestvuju u prodaji sa svega nekih 15% u odnosu na B i C segment, a sve se vise ide na zatezanje kaisa...

Pre nekih 30-40 godina, vecina proizvodjaca su imali vozila i u visoj klasi, E segmentu (Opel Omega, Pezo 600-serija, Citroen CX i XM, jos pre toga Fiat 130...). Danas, i limuzine D segmenta postaju retkost, osim u nemackoj trojci. Opel Insignija i Ford Mondeo se slabo prodaju, Pezo 508 je vise sportski kupe nego limuzina, Reno Talisman se ukida, pitanje da li ce se pojaviti novi Citroen C5...

Losa su vremena, sve postaje previse skupo, nerentabilno, i ide se na ustede, ne samo u auto industriji, nego u svim delatnostima.

ciga

pre 3 godine

@Vj
Šta nerazumeš ? Model koji slabo ko kupuje i čist je trošak.Vidiš da skoro svi proizvođači gase modele od kojih nema čiste zarade.

saki6

pre 3 godine

Talisman dosta ocekivano, ni onaj prosli Latitude nije uspeo. Limuzine izgleda prodaju sada samo Nemci i Japan/Koreja. Sto se Scenica tice bas sam imao utisak da ce biti jedan od retkih mini venova koji ce da prezive ove SUV momente ali ipak nista od toga. Za Espace mi je najvise zao, ne volim Renault generalno ali volim te ogromne prostrane mini venove, idealni su za odlaske negde sa drustvom.

Frank Vercauteren

pre 3 godine

@@Franck Da li si seo u novoj 508 pa da znaš jel tabla neupotrebljiva ?
(mm, 16. maj 2020 10:23)

Da, jesam, zato to i tvrdim iz prve ruke. Sa i-cockpitom postoje dve mogućnosti: ili ne vidite instrumente (koji su i onako čudni i ne-intuitivni) od ružnog volana, ili vidite instrumente ali vam volan udara u kolena i ne možete normalno da sedite (na stranu ulazak i izlazak u auto ako je volan podešen nisko, nemoguće je). Vozio sam više Peugeot automobila sa i-cockpitom i svaki put grozna frustracija i razočarenje (rent-a-car zbog posla). Ko voli - nek' izvoli, ali meni lično ne odgovara da dam više desetina hiljada Eura za nešto što će me nenormalno nervirati svaki put kad pokušam da ga koristim. Meni je dobar i moj Audi (najblaže rečeno). Lep pozdrav i hvala na pitanju (pod uslovom da je bilo dobronamerno upućeno).

B. Z.

pre 3 godine

Aj za scenica i espace i ok, dobri su al su ih zamenili suvovi koje ja licno prezirem. Ali talismana? Da reno nema limo u d segmentu? Dok sam citao ovo palo mi na pamet kako sam crtao kola, verujem da kad bi sad uzeo klincima sveske nijedan auto ne bi imao gepek.

Kapetan Mo

pre 3 godine

Menjaju se vremena. Nova moda.
Mladi ljudi na zapadu pre ce kupiti clio ili onaj prdavac Capture,
a porodicni Koleos ili eventialno Kadjar,
a uveke je tu i megan kravan (grandtour)

Dragan Nis

pre 3 godine

@Frank Vercauteren
Moguce da je za nekih par centimetara duzi od Superba, ali unutra mesta ima primetno manje. Znam jer sam u januaru detaljno radio analizu vecina automobila D segmenta (bez premijuma) posto sam planirao da na sajmu kupim nesto sto bi bilo najracionalnije. Medjutim odustao sam od kupovine zbog Corone.

jaretina

pre 3 godine

Potrošačko društvo koje se utkuje da kupi novi automobil a ni sam kupac nema ideju čemu služi sem da potroši pare i da mu se zgadi nakon 6 meseci.
Nebitno kupiću drugi sa još većim tabletom ?
(todor strasni, 15. maj 2020 18:12)

možda ne žele da troše pare na popravke, skidaju filtere, dižu haubu pored puta i druže se sa majstorima. ipak mi bolje znamo.

Argon

pre 3 godine

Zato ce, vjerovatno, Dacia da prosiri ponudu svojih modela. Profit ide u isti dzep. Mozda je tako i bolje, u Daciji se nema sta pokvariti, dizajn solidan.

Coyote

pre 3 godine

Espace ne traba da ugase nego da naprave luksuzni SUV. Renault bi trebao da se vrati na pocetak osamdesetih i krene odatle. Vratiti modele 4, 5 i 9 u duhu modernog vremena uz postivanje tradicije. Zadržati Espace kao novi SUV uz postojece SUV modele.

baltazar

pre 3 godine

Talisman je sve samo ne "fantastična porodična limuzina", i ako je sudeći po mom ličnom iskustvu od preko 3 godine, mogu slobodno da ga ukinu odmah od ponedeljka.

To je polufabrikat kojeg bi firma sa remomeom Renoa trebalo da se stidi. Ne znam koliko su toga ispravili "u hodu" ali prvi primerci kupljeni ovde su užas.

Lista je dugačka, daću vam samo jedan banalan primer za onaj deo "porodična" - kad zatvorite zadnja vrata, zadnja sedišta potpuno prekriju pregradke u vratima, pa ne možete ništa, ali ništa, da u vrata stavite ili izvadite. Ako mislite da bi trebali da parkirate pored puta uvek kad dete hoće da uzme flašu vode, onda ok, auto možda i jeste dušu dao za porodična putovanja. Ovakvih primera iz prakse imam bar 50, više ili manje ozbiljnih. Kao što rekoh, auto je poludovršen.

Na sve drugo, utisku doprinosi i očajna podrška u zvaničnim servisima.

deki

pre 3 godine

vozio scenik 2002. 1.9 dci..do prosle godine..odlican porodicni automobil..presao na scenika 2015..razmisljao da kupim scenika mladjeg kod ono ...

Пилипенда

pre 3 godine

Сеник је прави избор, не плаћаш више за СУВ који нема погон на све точкове, седиш високо и удобно, прегледност одлична, практичност на месту, три одвојена седишта позади, пртљажник сасвим довољан, ауто допадљив. Мотори, ако су добри за Мерцедес, добри су и за нас

marko

pre 3 godine

Ma da sigurno ce to da urade. Takva fabrika da ostane samo na nekim malim automobilima i "terencicima". Kako se neko izlupetao za medalju!!!

surovo realan

pre 3 godine

Meni je Espace jedini MPV koji ima smisla posto vuce izgledom na SUV ali su napravili veliku gresku gurajuci u njega samo 1.6 motore tek su prosle godine to promenili ali kasno takodje Talisman koji ima po meni savrsen eksterijer ali kriminalan enterijer koji je identican onome iz Clia... ponekad se zapitam ko sedi menadzmentu takvih kompanija i prima milionsku platu...

Rani

pre 3 godine

Vidim, svi se cude zasto Talisman. Mozda zato, sto se proslavio, nadaleko, po negativnim stvarima! Ljudi koji ga imaju, a nemaju problem da budu iskreni, kazu da je to automobil sa nevidjeno mnogo gresaka i mana! Potvrdu tome, sam cak dobio i od prijatelja zaposlenog u jednom zvanicnom servisu. Dakle, postoje razlozi, a i da je prodaja dobra, sigurno ga ne bi gasili!

tamoneko

pre 3 godine

Ako ukinu Espece i Scenic, šta će imati?
Twinga?!

Ova dva su prava ozbiljna porodična vozila i ne znam ni jedan sličan model njima u tom rangu..

Sve ostalo što reno ima su ovi sitneži tipa Clio i Twinga koji nisu vredni nekog posebnog pomena (da i dalje ima Fiat Panda neki od ova dva bi odavno bio ugašen )

miša

pre 3 godine

Uz iskreno poštovanje za ukuse, evo dokaza da tržište jedino određuje "najbolji automobil".
Tako da, najprodavaniji znači najbolji, a opstaju samo najbolji.

Harry

pre 3 godine

E kad bi sad Talismanu smanjili cenu na 25.000€ evo mene; kupujem odmah onog karavana dizela sa 150 KS. Ovo nije vic, ovo mislim ozbiljno

Eugen

pre 3 godine

Nije cudno. Cenovnu politiku treba da usklade sa kvalitetom koji nude pa ce onda neko nesto mozda i da im kupi. To ne vazi samo za Reno, to vazi za sve "francuze".

ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

A sta je tu sad pa cudno? Jer im je onomad na nekom Japanskom aerodromu javno hapsen CEO Karlos Goshn. Mozes misliti kakva je sad borba za fotelju u "Renou". Tu sad razni likovi samo vrcaju ideje sa zeljom da se dopadnu upravnom odboru i uzmu uzde,privilegije i bonuse...Sta je bilo sa FCA posle smrti Markijonea? Prvi put posle 30-tak godina "Fiat" nije bio u crvenom, dve godine nakon toga propast i prodaja "Pezou". Slicno ocekuje i "Reno".Kupovace ga lojalni Francuzi,kao sto "Fijata" kupuju lojalni Italijani,i to je to...Na kraju svega doci ce neki Azijski koncern koji ce da kupi to sve djuture (Volvo-scenario).... i arivederci,bouna notte...

markom

pre 3 godine

Vozio lagunu 7 godina. god 2008 kupio (2010) sa 40 hiljada. prešao 150h. Nikada stala, ništa osim servisa. Dao je majstorima da je voze i jos radi. Vožnja u njoj besprekorna. imama nov audi suv, udobnost i kvalitet voznje na putu ne moze da se poredi. Pa sada procenite, samo znam da deca i supruga ne mogu da je prežale. Mada nije isto kada se pojaviš sa renoom i audijem samo toliko

Mazda 6 Driver

pre 3 godine

Sto se mene tice Reno, a i kompletna francuska auto industrija moze da se ugasi. Nikada ne bih kupio francusko vozilo. Nemam poverenja u njihovu tehnologiju, a o dizajnu i da ne pricam.

rebro

pre 3 godine

@markom, gde nije isto kada se pojaviš sa Audijem? U selu pokraj Bariča ili u Mrčajevcima?
Nikada neću shvatiti taj mentalni sklop "nije isto što i nemački auto".

Ahtung

pre 3 godine

@markom:

Isti slučaj! Ovaj Talisman je za ljubitelje Lagune prevelik i preskup za održavanje, a Megan u sedan varijanti joj nipočemu nije ni blizu. Šteta što ne nastaviše seriju.

jaretina

pre 3 godine

Potrošačko društvo koje se utkuje da kupi novi automobil a ni sam kupac nema ideju čemu služi sem da potroši pare i da mu se zgadi nakon 6 meseci.
Nebitno kupiću drugi sa još većim tabletom ?
(todor strasni, 15. maj 2020 18:12)

možda ne žele da troše pare na popravke, skidaju filtere, dižu haubu pored puta i druže se sa majstorima. ipak mi bolje znamo.

Mazda 6 Driver

pre 3 godine

Sto se mene tice Reno, a i kompletna francuska auto industrija moze da se ugasi. Nikada ne bih kupio francusko vozilo. Nemam poverenja u njihovu tehnologiju, a o dizajnu i da ne pricam.

baltazar

pre 3 godine

Talisman je sve samo ne "fantastična porodična limuzina", i ako je sudeći po mom ličnom iskustvu od preko 3 godine, mogu slobodno da ga ukinu odmah od ponedeljka.

To je polufabrikat kojeg bi firma sa remomeom Renoa trebalo da se stidi. Ne znam koliko su toga ispravili "u hodu" ali prvi primerci kupljeni ovde su užas.

Lista je dugačka, daću vam samo jedan banalan primer za onaj deo "porodična" - kad zatvorite zadnja vrata, zadnja sedišta potpuno prekriju pregradke u vratima, pa ne možete ništa, ali ništa, da u vrata stavite ili izvadite. Ako mislite da bi trebali da parkirate pored puta uvek kad dete hoće da uzme flašu vode, onda ok, auto možda i jeste dušu dao za porodična putovanja. Ovakvih primera iz prakse imam bar 50, više ili manje ozbiljnih. Kao što rekoh, auto je poludovršen.

Na sve drugo, utisku doprinosi i očajna podrška u zvaničnim servisima.

Frank Vercauteren

pre 3 godine

@@Franck Da li si seo u novoj 508 pa da znaš jel tabla neupotrebljiva ?
(mm, 16. maj 2020 10:23)

Da, jesam, zato to i tvrdim iz prve ruke. Sa i-cockpitom postoje dve mogućnosti: ili ne vidite instrumente (koji su i onako čudni i ne-intuitivni) od ružnog volana, ili vidite instrumente ali vam volan udara u kolena i ne možete normalno da sedite (na stranu ulazak i izlazak u auto ako je volan podešen nisko, nemoguće je). Vozio sam više Peugeot automobila sa i-cockpitom i svaki put grozna frustracija i razočarenje (rent-a-car zbog posla). Ko voli - nek' izvoli, ali meni lično ne odgovara da dam više desetina hiljada Eura za nešto što će me nenormalno nervirati svaki put kad pokušam da ga koristim. Meni je dobar i moj Audi (najblaže rečeno). Lep pozdrav i hvala na pitanju (pod uslovom da je bilo dobronamerno upućeno).

tamoneko

pre 3 godine

Ako ukinu Espece i Scenic, šta će imati?
Twinga?!

Ova dva su prava ozbiljna porodična vozila i ne znam ni jedan sličan model njima u tom rangu..

Sve ostalo što reno ima su ovi sitneži tipa Clio i Twinga koji nisu vredni nekog posebnog pomena (da i dalje ima Fiat Panda neki od ova dva bi odavno bio ugašen )

Hmm

pre 3 godine

E bebli ih sve SUV/crossover...Talisman konačno posle dugo vremena fantastična veća limuzina i oni bi da je gase zbog neki paradoksalnih modela poput "gradski mini SUV"...Bebeš današnji svet, tržište, stil itd...

Reziel

pre 3 godine

Za sva tri modela koja navodno gase, imaju daleko profitabilniju zamenu - novi Koleos. Izgleda odlično, udoban, široka paleta motora. Jedino što možda ima 5-10% manje prostora u odnosu na Espace, ali to nije toliko bitno jer ima trenutno poželjniji SUV oblik. Sve manje ljudi danas bira limuzinu umesto SUV-a sličnih dimenzija, a i zašto bi?

SUV i krosoveri nisu terenci, samo liče, prilagodjeni su više dugim putovanjima i naglasak je na udobnosti, ne terenskim sposobnostima. Već dve godine sam vlasnik jednog velikog SUV-a, iskreno više se ne bih vraćao na limuzine. Da li je to zbog mojih kompleksa, strahova ili veličine jednog dela tela zaista ne znam, ali meni prija. Dobro je da svako ima izbor.

miša

pre 3 godine

Uz iskreno poštovanje za ukuse, evo dokaza da tržište jedino određuje "najbolji automobil".
Tako da, najprodavaniji znači najbolji, a opstaju samo najbolji.

Frank Vercauteren

pre 3 godine

Prava je šteta da ukidaju jedini francuski kršteni auto D segmenta kakav je veliki Talisman (dimenzijski veći od Škode Superb i Passata 8), dobrog dizajna a ne verujem ni da je kvalitet izrade bio mnogo ispod proseka. Ali ako tako finansijska računica pokazuje, onda nemaju izbora. A i Espace je bio začetnik klase MPV i uvek u vrhu ponude u istoj. Uglavnom je loše smanjenje konkurencije, za prosečnog kupca, što veća konkurencija - to bolje, a ne ovako. Ali šta možemo ako su tako odlučili. Meni je lično Talisman bio jako lep auto. Iz Francuske ostaje još novi 508 ali je klaustrofobičan iznutra i instrument tabla je nakazna i neupotrebljiva, tako da efektivno cela industrijska vele-sila kakva je Francuska ostaje bez normalnog upotrebljivog auta u D segmentu što je apsolutno neverovatno.

Slavko

pre 3 godine

Nažalost, profit je svima najvažniji. Zamenili bi Talisman, fantastičan adut u D segmentu, da naprave još jedan fensi krosover poput Captura, jer je trenutno velika potraznja za istima...Glupost, za koju godinu će svaki auto biti SUV.

Eugen

pre 3 godine

Nije cudno. Cenovnu politiku treba da usklade sa kvalitetom koji nude pa ce onda neko nesto mozda i da im kupi. To ne vazi samo za Reno, to vazi za sve "francuze".

todor strasni

pre 3 godine

Kad ugase Epace gase i sebe i svoje ime postaju još jedan brend bez duše.
Uostalom danas atomobili su sve sem kvalitet gomila gedzeta i jeftine plastike sa što većim elranoma, to im je sada mera kvaliteta i cene.
Potrošačko društvo koje se utkuje da kupi novi automobil a ni sam kupac nema ideju čemu služi sem da potroši pare i da mu se zgadi nakon 6 meseci.
Nebitno kupiću drugi sa još većim tabletom ?

ciga

pre 3 godine

@Vj
Šta nerazumeš ? Model koji slabo ko kupuje i čist je trošak.Vidiš da skoro svi proizvođači gase modele od kojih nema čiste zarade.

Rani

pre 3 godine

Vidim, svi se cude zasto Talisman. Mozda zato, sto se proslavio, nadaleko, po negativnim stvarima! Ljudi koji ga imaju, a nemaju problem da budu iskreni, kazu da je to automobil sa nevidjeno mnogo gresaka i mana! Potvrdu tome, sam cak dobio i od prijatelja zaposlenog u jednom zvanicnom servisu. Dakle, postoje razlozi, a i da je prodaja dobra, sigurno ga ne bi gasili!

marko

pre 3 godine

Ma da sigurno ce to da urade. Takva fabrika da ostane samo na nekim malim automobilima i "terencicima". Kako se neko izlupetao za medalju!!!

Bojan

pre 3 godine

Baš šteta. Novi Espace i Scenic su ubedljivo najbolji automobili u toj klasi. Elegantni, udobni i praktični za veće porodice. A sa Talismanom je najzad posle dosta vremena Renault uspeo da napravi pravu limuzinu. Pihhh

Radovan

pre 3 godine

Odluku o kupovini auta ne donose racionalni razlozi i potreba već taština,sujeta,strahovi i psiho-fizički poremećaji kupaca.

Današnji mlad čovek/žena opterećen je svojim: strahovima,dosadama i bolovima.
Pročitajte intervju Jelene Đoković o njenim strahovima gde ona samo spominje sebe i samo ja pa ja, i shvatićete kakav je današnji čovek.
Njen intervju je nešto najbolje što sam pročitao, pun nepatvorene istine o ljudima. Svakog dana srećem bogate ljude ali nesrećne.

Bolje kupiti povišeni auto i sedeti visoko ali skučeno i tvrdo, nego da svih 5 članova porodice uživa u komforu i udobnosti.

Dragan Nis

pre 3 godine

@Frank Vercauteren
Moguce da je za nekih par centimetara duzi od Superba, ali unutra mesta ima primetno manje. Znam jer sam u januaru detaljno radio analizu vecina automobila D segmenta (bez premijuma) posto sam planirao da na sajmu kupim nesto sto bi bilo najracionalnije. Medjutim odustao sam od kupovine zbog Corone.

ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

A sta je tu sad pa cudno? Jer im je onomad na nekom Japanskom aerodromu javno hapsen CEO Karlos Goshn. Mozes misliti kakva je sad borba za fotelju u "Renou". Tu sad razni likovi samo vrcaju ideje sa zeljom da se dopadnu upravnom odboru i uzmu uzde,privilegije i bonuse...Sta je bilo sa FCA posle smrti Markijonea? Prvi put posle 30-tak godina "Fiat" nije bio u crvenom, dve godine nakon toga propast i prodaja "Pezou". Slicno ocekuje i "Reno".Kupovace ga lojalni Francuzi,kao sto "Fijata" kupuju lojalni Italijani,i to je to...Na kraju svega doci ce neki Azijski koncern koji ce da kupi to sve djuture (Volvo-scenario).... i arivederci,bouna notte...

petak

pre 3 godine

Ovaj zadnji Espace je nesto najbolje u sta sam se vozio, i malo provozao. Ergonomija i polozaj vozaca zajedno sa sedistima je po meni fantasticna. Ali je dosta skup model. Scenic mi se svidja, interesantan i lep auto. I sve bi to bilo OK da se nisu pojavili SUVovi i degradirali najbolju klasu automobila a to su limuzine. Ukidanje Talismana mi nije bas jasno, ako izuzmem premijum modele mislim da je talisman jedini pravi konkurent pasatu, i rekao bih da se ne prodaje lose jer ih dosta vidjam

Marko

pre 3 godine

Na trzistu prolaze kvazi suv-ovi tj. crossoveri, eto zasto. Pravi SUV je onaj Ford Explorer par vesti ispod. Zbog imitacija SUV-ova, sa trzista ce nestati mnoge limuzine, karavani i minivenovi.

saki6

pre 3 godine

Talisman dosta ocekivano, ni onaj prosli Latitude nije uspeo. Limuzine izgleda prodaju sada samo Nemci i Japan/Koreja. Sto se Scenica tice bas sam imao utisak da ce biti jedan od retkih mini venova koji ce da prezive ove SUV momente ali ipak nista od toga. Za Espace mi je najvise zao, ne volim Renault generalno ali volim te ogromne prostrane mini venove, idealni su za odlaske negde sa drustvom.

@)v(@)

pre 3 godine

scenic je legenda...espace poslednji svemirski brod...talisman naj udobnija limuzina u klasi...
i sta ce ostati clio i megan na nekim steroidima?
eeee...

Harry

pre 3 godine

E kad bi sad Talismanu smanjili cenu na 25.000€ evo mene; kupujem odmah onog karavana dizela sa 150 KS. Ovo nije vic, ovo mislim ozbiljno

Kapetan Mo

pre 3 godine

Menjaju se vremena. Nova moda.
Mladi ljudi na zapadu pre ce kupiti clio ili onaj prdavac Capture,
a porodicni Koleos ili eventialno Kadjar,
a uveke je tu i megan kravan (grandtour)

deki

pre 3 godine

vozio scenik 2002. 1.9 dci..do prosle godine..odlican porodicni automobil..presao na scenika 2015..razmisljao da kupim scenika mladjeg kod ono ...

Coyote

pre 3 godine

Espace ne traba da ugase nego da naprave luksuzni SUV. Renault bi trebao da se vrati na pocetak osamdesetih i krene odatle. Vratiti modele 4, 5 i 9 u duhu modernog vremena uz postivanje tradicije. Zadržati Espace kao novi SUV uz postojece SUV modele.

B. Z.

pre 3 godine

Aj za scenica i espace i ok, dobri su al su ih zamenili suvovi koje ja licno prezirem. Ali talismana? Da reno nema limo u d segmentu? Dok sam citao ovo palo mi na pamet kako sam crtao kola, verujem da kad bi sad uzeo klincima sveske nijedan auto ne bi imao gepek.

achtwn

pre 3 godine

Ne razumem zašto Talisman???
(VJ, 15. maj 2020 17:43)
Jel doprinosi usted od 2milijarde. Sto znaci da de ne prodaje kao sto jenocekivano iako je mozda lep

Automobilista

pre 3 godine

Ne treba biti iznenadjen za Talisman, vozila D segmenta ucestvuju u prodaji sa svega nekih 15% u odnosu na B i C segment, a sve se vise ide na zatezanje kaisa...

Pre nekih 30-40 godina, vecina proizvodjaca su imali vozila i u visoj klasi, E segmentu (Opel Omega, Pezo 600-serija, Citroen CX i XM, jos pre toga Fiat 130...). Danas, i limuzine D segmenta postaju retkost, osim u nemackoj trojci. Opel Insignija i Ford Mondeo se slabo prodaju, Pezo 508 je vise sportski kupe nego limuzina, Reno Talisman se ukida, pitanje da li ce se pojaviti novi Citroen C5...

Losa su vremena, sve postaje previse skupo, nerentabilno, i ide se na ustede, ne samo u auto industriji, nego u svim delatnostima.

Пилипенда

pre 3 godine

Сеник је прави избор, не плаћаш више за СУВ који нема погон на све точкове, седиш високо и удобно, прегледност одлична, практичност на месту, три одвојена седишта позади, пртљажник сасвим довољан, ауто допадљив. Мотори, ако су добри за Мерцедес, добри су и за нас

Mare026

pre 3 godine

Ne razumem zašto Talisman???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (VJ, 15. maj 2020 17:43)

Pa verovatno zato što se nije proslavio na tržištu. Ove godine je do aprila prodato manje od 2000. Po nekim podacima prodao se u manje od 105 000 primeraka za 5 godina, što danas i nije neki poseban rezultat. A i neka konkurencija ga je po prodaji prilično oduvala. Drugi razlog su SUVovi koji su danas dominantni, na žalost, naročito na uštrb većih limuzina i MPV vozila. Mada sam siguran da će se i MPV i limuzine D segmenta vratiti na tržište u velikom stilu za par godina.

Rani

pre 3 godine

Pa, ako proizvod nece niko da kupi, suludo je da ga proizvodis, unapredjujes i reklamiras! Ne prave oni automobile iz emocija, vec zbog zarade.

Argon

pre 3 godine

Zato ce, vjerovatno, Dacia da prosiri ponudu svojih modela. Profit ide u isti dzep. Mozda je tako i bolje, u Daciji se nema sta pokvariti, dizajn solidan.

surovo realan

pre 3 godine

Meni je Espace jedini MPV koji ima smisla posto vuce izgledom na SUV ali su napravili veliku gresku gurajuci u njega samo 1.6 motore tek su prosle godine to promenili ali kasno takodje Talisman koji ima po meni savrsen eksterijer ali kriminalan enterijer koji je identican onome iz Clia... ponekad se zapitam ko sedi menadzmentu takvih kompanija i prima milionsku platu...

markom

pre 3 godine

Vozio lagunu 7 godina. god 2008 kupio (2010) sa 40 hiljada. prešao 150h. Nikada stala, ništa osim servisa. Dao je majstorima da je voze i jos radi. Vožnja u njoj besprekorna. imama nov audi suv, udobnost i kvalitet voznje na putu ne moze da se poredi. Pa sada procenite, samo znam da deca i supruga ne mogu da je prežale. Mada nije isto kada se pojaviš sa renoom i audijem samo toliko

Ahtung

pre 3 godine

@markom:

Isti slučaj! Ovaj Talisman je za ljubitelje Lagune prevelik i preskup za održavanje, a Megan u sedan varijanti joj nipočemu nije ni blizu. Šteta što ne nastaviše seriju.

rebro

pre 3 godine

@markom, gde nije isto kada se pojaviš sa Audijem? U selu pokraj Bariča ili u Mrčajevcima?
Nikada neću shvatiti taj mentalni sklop "nije isto što i nemački auto".