Utorak, 12.05.2020.

10:10

Tesli otpao volan tokom vožnje FOTO

Izvor: B92

Tesli otpao volan tokom vožnje FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

zemunac

pre 3 godine

Nije bas jasno pravdanje da su eto mlada auto kompanija???

Pa ovakvi biseri (ne samo ovo vec i sto sta npr lose spajanje vrata i karoserije) su bili nezamislivi na automobila istocnog bloka a oni eto prave automobile i to skupe vec deceniju i ovakvi biseri im se desavaju.

I da problem sa volanom, je imao poznati Youtuber pre par godina, uglavnom volan se blokirao i odvezao auto u servis oni zamenili volan, opet isti problem, dobio drugi auto na koriscenje a auto poslali u fabriku na opravku?!?

Digitalni miš

pre 3 godine

(Mika Hajneken, 12. maj 2020 13:57)

To je dokaz da je Džon popio koju više pre nego što je došao na posao pa nije prišrafio volan kako treba. Koristeći tvoju logiku Trabant i JUgo bi bili dokaz da nam kola nisu ni potrebna jer je volovska zaprega udobnija i bolja.

Hmmm

pre 3 godine

@(Teslolog amater, 13. maj 2020 20:33)

Sta je laksi sudar? Kako se kategorise kao laksi? Znaci od baterije u 99% slucajeva se desava ako dodje do ostecenja ili deformacije baterije na neki nacin. Po meni je veci problem sto taj pozar jedva ugase, tj moze da gori i par dana.

Teslolog amater

pre 3 godine

"A link koji sam postavio gde Vam tesla kori k'o kutija sibica, i to Vam je neozbiljno!
(Teslolog amater, 13. maj 2020 10:21)
I sta si time hteo da kazes. Evo i tebi link bde “obicno” auto se pocelo lusiti i zapalilo se samo od sebe. I

[link]/

Imas milion slicnih primera. Ne postiraj vise molim te
(coaco, 13. maj 2020 15:23)

Svako vozilo, bilo ono na baterije, TNG, benzin ili naftu moze da se zapali zbog neke tehnicke neispravnosti. To se u primeru koji ste prilozili po svoj prilici i desilo.

U primeru koji sam ja naveo dokazuje se da je tehnicki potpuno ispravno vozilo na baterije sklono samozapaljenju pri laksem sudaru, u navedenom slucaju, sa betonskom barijerom na putu.

Bilo je primera na tjubu ih ima puno, da su se takva vozila zapalila kada bi u toku voznje presla preko nkog metalnog predmeta (parce cevi, flah, šus pleh i sl.) koji ptpadnu sa nekog kamiona. Dovoljno je da im taj metalni predmet probije bateriju i napravi kratki spoj - u narodu poznato kao "šlus", i eto pozara koji se ne moze ugasiti.

Da me ne shvatite pogresno, ja sam veliki ljubitelj elektricnih vozila. Svaki dan koristim: lift, tramvaj, trolejbus, bar jednom godisnje putujem vozom. Kao dete sam obozavao automobilcice na struju u luna parkovima.

Ali imajte stalno jedno na umu, nisu isto vozila na struju i vozila na BATERIJE. Razlika je ogromna.

coaco

pre 3 godine

A link koji sam postavio gde Vam tesla kori k'o kutija sibica, i to Vam je neozbiljno!
(Teslolog amater, 13. maj 2020 10:21)
I sta si time hteo da kazes. Evo i tebi link bde “obicno” auto se pocelo lusiti i zapalilo se samo od sebe. I

https://abc7chicago.com/chicago-news-breaking-fire-car/5941567/

Imas milion slicnih primera. Ne postiraj vise molim te

Miloš

pre 3 godine

Vozim,,Teslu"vec godinu dana I prezadovoljan sam,jedino je problem
nedovoljan broj punjača po Srbiji.
(Jovanović, 13. maj 2020 07:20)

Iskreno, ovo nije problem. Srbija ima tri superchargera na "pravim" mestima (BG, Aleksinac, uskoro kod Požege), ako ideš napolje situacija je isto odlična (u HR ima u Brodu, u H Segedin pa Pešta, biće u Skoplju uskoro), plus zaista ok mrežu običnih punjača od 22kWh na mnogo mesta, po pravilu besplatnih.

Slično i u gradu - ima dosta mesta za besplatno punjenje tamo gde ljudi često borave, tipa tržni centri, javne garaže. Još ako imaš pristup punjenu kod kuće (imaš garažu ili dvorište), ne vidim kako bi situacija sa punjenjem mogla biti bolja.

šuvaklija

pre 3 godine

@Marko
Eh dragi moj Marko upravu si ali si namerno zaboravio .... rok trajanja baterije i proizvodnju litijuma, olova, plastike i kiseline za iste .... reci mi sta se sa tim baterijama desava kada im istekne vek trajanja .... sta se desava pri proizvodnji litijuma olova ...

Jovanović

pre 3 godine

Vozim,,Teslu"vec godinu dana I prezadovoljan sam,jedino je problem
nedovoljan broj punjača po Srbiji.Uzivanje ne moze da se poredi sa bilo kojim drugim automobilom.
P.s mnogi svetski giganti,,Mazda",,Bmw"i dan danas imaju oglase za povrat vozila zbog fabričke greske...

ne znam

pre 3 godine

(mozda, 12. maj 2020 12:10)

Tesla uopste nije brend nego trenutna atrakcija koja ce proci za koju godinu i niko je se nece ni secati a tek porediti Teslu sa jednim auto gigantom kao sto je Volvo u najmanju ruku je smesno...

Mr Majestyk

pre 3 godine

I dalje je jedini auto koji dobija redovne nadogradnje softvera
(mozda, 12. maj 2020 12:10)

Šta će mi auto sa softverom i nadogradnjom? E, divna stara vremena kada je sva elektronika bila u svećicama i radiju...

Marko

pre 3 godine

Sto se Srbije tice, gde se 80% struje dobija sagorevanjem najnekaloricnijeg uglja - lignita, ne treba puno trositi reci, bar kada je zagadjenje za struju punjenja baterija u pitanju.
(Teslolog amater, 12. maj 2020 14:05)

Zaista amaterski komentar, jer propuštaš dve stvari: štetne materije od sagorevanja nafte su opasnije od onih od lignita, a pritom se u TENT-u upravo pravi postrojenje za prečišćavanje tih štetnih emisija, pa će ih biti značajno manje nego danas.

Drugo, Tesla (i generalno električni automobili) su mnogo energetski efikasniji od automobila sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. Ako bi koristio istu meru energije, video bi da EV prelaze više kilometara sa istom količinom utrošene energije od klasičnih automobila.

Prema tome, čak i zagađuju jednako (a to nije slučaj), opet bi EV bio dobar izbor za životnu sredinu.

batica

pre 3 godine

Nepobitna je činjenica da je Tesla pogurala EV na svetskom tržištu automobila kombinacijom vrhunskih performansi i donekle upotrebljivim dometom.Ono što je njihov problem od samog početka a samo se nastavlja ogromnim povećanjem proizvodnje je upravo finalna kontrola kvaliteta.Jesenas sam na jednom sajmu na zapadu gledao model 3 koji nije bio izložen kao ostali automobili već je bio parkiran ispred štanda za zakazivanje vožnji.Kada u auto uđe 100000 ljudi za nedelju dana može da se nasluti par stvari o kvalitetu enterijera.Na žalost model 3 je izgledao poprilično jadno,vrata sa kojih zjapi plastika,gepek koji zveči i još gomila drugih stvari koje definitivno kažu prosečnom kupcu da baš i nije sve tako sjajno.I da,taj isti auto se posle prodaje za razliku od svih ostalih proizvođača koji uglavnom sajamske modele šalju pod presu.I dalje je to mlada kompanija i prave greške ali nasuprot tome imaju ogromnu bazu poklonika koja će biti verna sve dok ne osete da postoji i konkurencija,za sad skoro i da je nema ali neće tako još dugo biti.

Miloš

pre 3 godine

U nemačkoj 1kwh košta oko 40 din daleko je skuplja nego u Srbija, a potrošnja struje modela s je oko 20kwh/100km ,to znači da troši 800din na 100km a da kažemo da Mercedes S320cdi klase troši oko 7l prosečno tako da troškovi na gorivo su isti..
(Stefan, 12. maj 2020 12:59)

I baš primer Nemačke, sa ubedljivo najskupljom strujom za domaćinstva u Evropi. EU prosek je oko 0,15 EUR/kWh, kod nas je značajno jeftinije, čak su u Nemačkoj superchargeri jeftiniji od mreže (oko 0,3 EUR/kWh). Da ne govorimo o povoljnijim noćnim tarifama u najvećem broju zemalja, pa i kod nas u Srbiji. Konačno, svako može da investira u panele, pa da sam proizvodi deo struje koji mu je potreban - što nije moguće uraditi sa gorivom.

Ušteda na vožnji na struju je očigledna. Nije baš za čuđenje zašto je Nemačka izuzetak od pravila, ali čak i takva Nemačka ima ogromne fondove za podsticaje za kupovinu ovakvih automobila; upravo su dodatno povećani, jer nisu postigli zacrtane targete.

Mikica

pre 3 godine

Ma nije to ništa. Pre 10-tak godina radio sam optiku trapa na Mercedes w124. Majstor podesio spone , špur i zatur. i kaže aj sedi da probamo. Pre toga izvrno glavni šraf iz sredine volana koji drži ceo volan. Kaže "ne brini stoji na nutu, moram da podesim da ti volan stoji ravno kad auto ide pravo. Isterao auto na bulevar, navukao na 60 na sat i sklonio ruke sa volana. Dobro ne vuče u stranu ali stoji malo ukoso, sada ću i to namestiti. Zatim ( u toku vožnje) zgrabi volanan i svuče ga sa nuta na stubu i malo posle vrati ga na isti ali tako da stoji ravno. Ja mu kažem "ti nisi normalan, šta će da misle ovi ljudi što voze pored nas kad vide da mašeš volanom u rukama".

Transformer

pre 3 godine

Meni djeluje malo suludo ova vijest i tesko mi je da u ovo povjerujem, osim ako se radi o automobilu koji je prethodno havarisan ili popravljan. Ali jedno je činjenica, Tesla model 3 imaj jedan od najnekvalitetnijih enterijera danas. Po meni, osim onog tableta, ispod nivoa Dacie.

Nekada je bila nemačka čizma, danas je estetika

pre 3 godine

Na ovoj planeti automobile umeju da prave samo Nemci i Japanci, ali su japanski iz nekog razloga po pravilu nakazno ružni i spolja i iznutra.
(Frank Vercauteren, 12. maj 2020 14:44)

Ako je za utehu, ako Mazdu gurnemo u privremeni zaborav, nemački su gotovo podjednako lepi...

Hipotetički...da li kupiti novi Ferrari SUV ili X6 (auto koji je bolje? napravljen) ?

Da se ne poredi California i M8, ili da se ipak poredi ?

Dule

pre 3 godine

Tesli ne treba volan. To bre samo vozi. Umesto volana treba staviti mali personalni vaccination station, ako ćemo u korak s vremenom.

Shkot

pre 3 godine

Bez da se iko uvredi ali stvarno mi nisu jasni ovi sto veruju da je Mask nekakav inovator na polju autoindustrije.El.automobili su postojali mnogo pre njega eto prvo mi pade na pamet BMW 2002 iz 60 i neke godine.Imao je akomulator i el.motor i isti problem kao i danas,autonomija.Danas postoje fensi baterije,bolji el.motori,puna kabina svega i svacega ali i dalje isti problem sa autonomijom.Tako da ovaj lik ima samo predobar marketing,za to svaka cast.
(Strokavi mozak, 12. maj 2020 15:21)
Prvi auto koji je vozio brže od 100 km/č je bio električni CITA no. 25 davne 1899 godine.

Gradimir

pre 3 godine

Pratim Teslu i uopšte EV godinama i ne postoji auto, ni EV ni SUS, koji bih radije posedovao, ali ću verovatno kao prvi EV kupiti Dačiju ili Reno Zoe, ili nešto polovno što mi se uklopi u budžet.

Rale M

pre 3 godine

Vozim Teslu model S (u Americi sam). Imao sam i mercedes i audi, nekoliko japanskih auta... al' užitak koji imam vozeći Teslu nema cenu. Tačno da im kontrola kvaliteta i neka finalna izrada nije baš dobra. Punim "gorivo" na brzim Teslinim "superchargerima" što je besplatno.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Bez da se iko uvredi ali stvarno mi nisu jasni ovi sto veruju da je Mask nekakav inovator na polju autoindustrije.El.automobili su postojali mnogo pre njega eto prvo mi pade na pamet BMW 2002 iz 60 i neke godine.Imao je akomulator i el.motor i isti problem kao i danas,autonomija.Danas postoje fensi baterije,bolji el.motori,puna kabina svega i svacega ali i dalje isti problem sa autonomijom.Tako da ovaj lik ima samo predobar marketing,za to svaka cast.

coaco

pre 3 godine

Kako je automobil izašao iz fabrike, a da niko nije proverio isti?
Sada tužba jer je ovo moglo da se desi na auto-putu.
(rebro, 12. maj 2020 10:54)
Ovde imamo senzacijalisticku vest a nemamo detalj da znamo sta se tacno desiko. Inace Sandy Munro upravo vec mesec dana u svojij kompaniji rastavlja model y i do sad je imao samo reci hvale

coaco

pre 3 godine

Ova vest nema blage veze. U volanu ima tona senzora, airbag itd. Mislim da je ovo lazna vest i definitivno preuvelicana. Tesla je standardno pod napadima lobija i haters

Pulsar

pre 3 godine

"Hahahaa~ I taj isti Mask bi hteo da leti na Mesec ili cak Mars!?
(nemanistabezrusa, 12. maj 2020 12:02)"

Verovao ili ne, to je taj isti lik! xD

Znaš šta je još jače? Isti taj lik je hteo da kupi rakete od Rusa pre dosta godina, a oni ga ispljuvaše i ismejaše. A uskoro ćemo gledati slanje astronauta sa američkog tla.

Šta misliš ko će da se smeje za 5-10 godina?

Koliko ovde ima komentara koji imaju toliko površnog znanja o EV, a čekaju ovakve prilike da iznesu svoje mišljenje bez ikakvih provera informacija.

Jeste, Mask je arogantan lik, auti imaju problema sa proverom kvaliteta, ali to ne znači da i oni sami nemaju kvalitet u svojim proizvodima.

"Kompanija Tesla je 2018 imala gubitak od 1 milijardu dolara, do je 2019. završila sa gubitkom od 860 miliona dolara. I neko kupi auto od njih?!"

https://arstechnica.com/cars/2018/10/how-tesla-proved-cash-flow-critics-wrong/

...

pre 3 godine

Nešto kao što su neki svojevremeno verovali da svinje jedu Trabant.
(Bravo, 12. maj 2020 14:05)

To nije puko verovanje, to je potvrdjeno:
https://www.youtube.com/watch?v=fZ6U6-sVj60

Frank Vercauteren

pre 3 godine

Ja sam ovde probao da pišem komentare kako je tesla najbedniji bofl feces auto-industrije, i naravno na mene se obrušila stotina polupismenih troglodita lupajući minuse i pišući svakojake gadosti, predvođeni nekom slaboumnom jadnicom koja se potpisuje kao "jaretina". Valjda su bar sad i onim najglupljima i najometenijima u razvoju stvari malo jasnije iz teksta ove vesti. Na ovoj planeti automobile umeju da prave samo Nemci i Japanci, ali su japanski iz nekog razloga po pravilu nakazno ružni i spolja i iznutra.

jaretina

pre 3 godine

ljudima ispadali bezkontaktni ključevi, gasili se motori/servo/pritisak u kočnicama, izletali sa puta i ginuli.

ali da, jedna vest za jedan slučaj samo pokaže svu materijalnu bedu.

Cipadzija

pre 3 godine

Mask ? I ovaj oće ljudima čipove da ugradjuje....veselo.
(Toyota conora, 12. maj 2020 12:42)

Da, pa kad ti otpadne cip iz glave, kao ovaj volan sto otpada, ima da bude veselo.

Bravo

pre 3 godine

Iz Tesle su pregledali auto i priznali da volan nije bio uredno pričvršćen. Vi koji prelazite malo više kilometara izgleda nemate vremena da pročitate vest do kraja.
(Logikar, 12. maj 2020 11:57)

A vi koji ne prelazite iste, izgleda nemate vremena da pričitate komentar do kraja.
Čovek je rekao da su u Tesli očigledno smatrali da je najbolje da ne prave oko ovog neko izvođenje dokaza da je nameštaljka naftnog lobija u pitanju.
I stvarno, za sve životno iskusnije, smešna je vest da je “otpao” volan na bilo kom automobilu. Nešto kao što su neki svojevremeno verovali da svinje jedu Trabant.
Komentar koji je prvobitno citiran je na mestu potpuno.

Teslolog amater

pre 3 godine

Ovaj je jos i dobro prosao, jer evo sta je moglo da mu se dogodi: https://bit.ly/2AmVurl

Prostodusni i naivni ekoloski zaludjenici nikako da shvate da su automobili na baterije u stvari pokretne napalm bombe koje se lako aktiviraju i nemoguce ih je ugasiti jer burno sagorevaju.

Sto se Srbije tice, gde se 80% struje dobija sagorevanjem najnekaloricnijeg uglja - lignita, ne treba puno trositi reci, bar kada je zagadjenje za struju punjenja baterija u pitanju.

Haha

pre 3 godine

Svi zapeli americki krsevi, a u EU "jeftine" porsche i lambo koji se zapale sami od sebe. Da ne idemo dalje. Svi samo zure sa proizvodnjom, stede na kontroli kvaliteta, zato im se desavaju takve glyposti.

Mika Hajneken

pre 3 godine

Mislim da je ovo dokaz da automobili ne treba da imaju volan nego da auto pilot ili ti veštačke inteligencije upravljaju njime.

rebro

pre 3 godine

@Logikar, priznali su? Stvarno?
Priznali su da im je automobil izašao iz fabrike bez pregleda. Sada kada su priznali puj pike ne važi. Jel tako?
Pa nije garant.
Koliko takvih je izašlo iz fabrike?
Auto kuće koje drže do sebe odmah popvuku celu seriju na proveru, a Tesla je priznala i to je sve.
Sada čekamo vest "poginula porodica jer se otkačio volan na Tesli" i onda će Mask opet da prizna, ali dobija i višegodišnji smeštaj u nekom zatvoru.

Milos

pre 3 godine

Smesno ili ne, ali na Zastavinim vozilima nikada nije bilo otpadanja kljucnih komponenti, kao sto su osovine (pogledajte Tviter), volani i sl. Farba nije bila vrhunska, ali nije bilo modela sa defektima kakve ima, recimo, model 3.

mozda

pre 3 godine

Kvalitet u rangu kineskih automobila, a cene američke! Kompanija Tesla je 2018 imala gubitak od 1 milijardu dolara, do je 2019. završila sa gubitkom od 860 miliona dolara. I neko kupi auto od njih?!
Električni Volvo XC40 košta oko 60.000 eur, tok Model 3 startuje sa 46.000 eur, a pri tome je Model 3 nešto duži/veći auto.
Zašto je Volvo skuplji a pri tome je i manji auto - e pa zato što ne otpada volan, zato što ste maksimalno bezbedni, zato što iza onoga što naprave stoji duga istorija inovacija iz oblasti bezbednosti..To se zove BREND!
A iza ovog drugog stoji vlada SAD koja pokriva Tesli gubitke već 10 godina, skrivajući finansiranje kroz razne fondove...
(nekoNBGD, 12. maj 2020 11:20)
Ovde je izneseno par neproverenih stvari... Tačno je da je imala gubitke 2018,i 2019, ali je zadnja dva tromesečja završila u plusu... Kao i prvo 2020, zato su i skočile cene akcija... Inače ovakvi gubici nisu ništa novo za kompanije koje su u ekspanziji, tih godina tesla je imala troškove oko građenja nove fabrike i novih pogona, koje kompanije inače imaju samo na početku. Volvo jeste bezbedan auto, ali su svi Teslini modeli od modela S imali maksimalnu ocenu na svim testovima bezbednosti, i mislim da i trenutno drže prva tri mesta. Volvo su kupili kinezi inače, a cena može uglavnom da se objasni u ceni baterija... Tesla jedina sama sa panasonikom proizvodi baterije i ima najnižu tržišnu cenu...vlada Amerike nema udela u tesli, davali su subvencije za kupovinu el automobila ali to važi za sve proizvodjace i te subvencije su istekle... A ako ćemo o brendu, garantujem ti da Teslin brend vredi više od volvovog... I dalje je jedini auto koji dobija redovne nadogradnje softvera

Stefan

pre 3 godine

U nemačkoj 1kwh košta oko 40 din daleko je skuplja nego u Srbija, a potrošnja struje modela s je oko 20kwh/100km ,to znači da troši 800din na 100km a da kažemo da Mercedes S320cdi klase troši oko 7l prosečno tako da troškovi na gorivo su isti..

nekoNBGD

pre 3 godine

Kvalitet u rangu kineskih automobila, a cene američke! Kompanija Tesla je 2018 imala gubitak od 1 milijardu dolara, do je 2019. završila sa gubitkom od 860 miliona dolara. I neko kupi auto od njih?!
Električni Volvo XC40 košta oko 60.000 eur, tok Model 3 startuje sa 46.000 eur, a pri tome je Model 3 nešto duži/veći auto.
Zašto je Volvo skuplji a pri tome je i manji auto - e pa zato što ne otpada volan, zato što ste maksimalno bezbedni, zato što iza onoga što naprave stoji duga istorija inovacija iz oblasti bezbednosti..To se zove BREND!
A iza ovog drugog stoji vlada SAD koja pokriva Tesli gubitke već 10 godina, skrivajući finansiranje kroz razne fondove...

Logikar

pre 3 godine

...svi mi koji imamo malo više "pređenih kilometara", znamo da ovo ne može da se desi.
I to ne samo na Tesli, već na bilo kom autu !
(WR, 12. maj 2020 10:24)

Iz Tesle su pregledali auto i priznali da volan nije bio uredno pričvršćen. Vi koji prelazite malo više kilometara izgleda nemate vremena da pročitate vest do kraja.

466453

pre 3 godine

(nekoNBGD, 12. maj 2020 11:20)

Kompaktnost izrade evropskih premijum brendova i poređenje sa američkim je najmanje smešno. Ameri cene kvantitet a ne kvalitet. Dovoljno je samo zatvoriti vrsta auta i iskusniji zvuk zatvaranja sefa kod evropskih naspram zapupljivanja tarabe na američkim autima. Naravno da u Srbiji malu broj ljudi zna da ceni taj osećaj jer nikad nisu stekli to iskustvo.

only fools and horses

pre 3 godine

...svi mi koji imamo malo više "pređenih kilometara", znamo da ovo ne može da se desi.
I to ne samo na Tesli, već na bilo kom autu !
(WR, 12. maj 2020 10:24)

Tako je, svi su naseli, čak i ovi iz Tesle su naseli pa su čoveku lepili volan, ali ti si ih ipak provalio.
Tebe neće da prevare.

WR

pre 3 godine

Teško da će naftaši uspeti da poljuljaju uspeh Tesle . U Tesli su zaključili iz ko zna kojih razloga da je bolje da reaguju na način na koji su reagovali ,ali svi mi koji imamo malo više "pređenih kilometara", znamo da ovo ne može da se desi.
I to ne samo na Tesli, već na bilo kom autu !

Kvarežma

pre 3 godine

Јаретина: ма није то ништа, ваше дизло старо 15 година без ДПФ...

Тесла мења ауто индустрију заувек. Да ли ће опстати на тржишту, то је друго питање.

XXL

pre 3 godine

To je kad ga projektuje kompjuter, a sklapa robot. Ne mož' to bez radnika pa makar taj radnik bio i lenčuga sa devizom "ne mogu oni mene toliko malo da plate koliko mogu malo da radim".

jaretina

pre 3 godine

Nije logicno da tesla s kosta isto kao i najbolji model na planeti, mercedes s klasa.
(PowerRanger, 12. maj 2020 10:23)

možda zato što zaradiš za S klasu na gorivu? a sa S klasom potrošis još jednu S klasu na gorivu.

Logikar

pre 3 godine

...svi mi koji imamo malo više "pređenih kilometara", znamo da ovo ne može da se desi.
I to ne samo na Tesli, već na bilo kom autu !
(WR, 12. maj 2020 10:24)

Iz Tesle su pregledali auto i priznali da volan nije bio uredno pričvršćen. Vi koji prelazite malo više kilometara izgleda nemate vremena da pročitate vest do kraja.

only fools and horses

pre 3 godine

...svi mi koji imamo malo više "pređenih kilometara", znamo da ovo ne može da se desi.
I to ne samo na Tesli, već na bilo kom autu !
(WR, 12. maj 2020 10:24)

Tako je, svi su naseli, čak i ovi iz Tesle su naseli pa su čoveku lepili volan, ali ti si ih ipak provalio.
Tebe neće da prevare.

nekoNBGD

pre 3 godine

Kvalitet u rangu kineskih automobila, a cene američke! Kompanija Tesla je 2018 imala gubitak od 1 milijardu dolara, do je 2019. završila sa gubitkom od 860 miliona dolara. I neko kupi auto od njih?!
Električni Volvo XC40 košta oko 60.000 eur, tok Model 3 startuje sa 46.000 eur, a pri tome je Model 3 nešto duži/veći auto.
Zašto je Volvo skuplji a pri tome je i manji auto - e pa zato što ne otpada volan, zato što ste maksimalno bezbedni, zato što iza onoga što naprave stoji duga istorija inovacija iz oblasti bezbednosti..To se zove BREND!
A iza ovog drugog stoji vlada SAD koja pokriva Tesli gubitke već 10 godina, skrivajući finansiranje kroz razne fondove...

Strokavi mozak

pre 3 godine

Bez da se iko uvredi ali stvarno mi nisu jasni ovi sto veruju da je Mask nekakav inovator na polju autoindustrije.El.automobili su postojali mnogo pre njega eto prvo mi pade na pamet BMW 2002 iz 60 i neke godine.Imao je akomulator i el.motor i isti problem kao i danas,autonomija.Danas postoje fensi baterije,bolji el.motori,puna kabina svega i svacega ali i dalje isti problem sa autonomijom.Tako da ovaj lik ima samo predobar marketing,za to svaka cast.

Milos

pre 3 godine

Smesno ili ne, ali na Zastavinim vozilima nikada nije bilo otpadanja kljucnih komponenti, kao sto su osovine (pogledajte Tviter), volani i sl. Farba nije bila vrhunska, ali nije bilo modela sa defektima kakve ima, recimo, model 3.

XXL

pre 3 godine

To je kad ga projektuje kompjuter, a sklapa robot. Ne mož' to bez radnika pa makar taj radnik bio i lenčuga sa devizom "ne mogu oni mene toliko malo da plate koliko mogu malo da radim".

Cipadzija

pre 3 godine

Mask ? I ovaj oće ljudima čipove da ugradjuje....veselo.
(Toyota conora, 12. maj 2020 12:42)

Da, pa kad ti otpadne cip iz glave, kao ovaj volan sto otpada, ima da bude veselo.

Mr Majestyk

pre 3 godine

I dalje je jedini auto koji dobija redovne nadogradnje softvera
(mozda, 12. maj 2020 12:10)

Šta će mi auto sa softverom i nadogradnjom? E, divna stara vremena kada je sva elektronika bila u svećicama i radiju...

Stefan

pre 3 godine

U nemačkoj 1kwh košta oko 40 din daleko je skuplja nego u Srbija, a potrošnja struje modela s je oko 20kwh/100km ,to znači da troši 800din na 100km a da kažemo da Mercedes S320cdi klase troši oko 7l prosečno tako da troškovi na gorivo su isti..

WR

pre 3 godine

Teško da će naftaši uspeti da poljuljaju uspeh Tesle . U Tesli su zaključili iz ko zna kojih razloga da je bolje da reaguju na način na koji su reagovali ,ali svi mi koji imamo malo više "pređenih kilometara", znamo da ovo ne može da se desi.
I to ne samo na Tesli, već na bilo kom autu !

...

pre 3 godine

Nešto kao što su neki svojevremeno verovali da svinje jedu Trabant.
(Bravo, 12. maj 2020 14:05)

To nije puko verovanje, to je potvrdjeno:
https://www.youtube.com/watch?v=fZ6U6-sVj60

Kvarežma

pre 3 godine

Јаретина: ма није то ништа, ваше дизло старо 15 година без ДПФ...

Тесла мења ауто индустрију заувек. Да ли ће опстати на тржишту, то је друго питање.

466453

pre 3 godine

(nekoNBGD, 12. maj 2020 11:20)

Kompaktnost izrade evropskih premijum brendova i poređenje sa američkim je najmanje smešno. Ameri cene kvantitet a ne kvalitet. Dovoljno je samo zatvoriti vrsta auta i iskusniji zvuk zatvaranja sefa kod evropskih naspram zapupljivanja tarabe na američkim autima. Naravno da u Srbiji malu broj ljudi zna da ceni taj osećaj jer nikad nisu stekli to iskustvo.

Teslolog amater

pre 3 godine

Ovaj je jos i dobro prosao, jer evo sta je moglo da mu se dogodi: https://bit.ly/2AmVurl

Prostodusni i naivni ekoloski zaludjenici nikako da shvate da su automobili na baterije u stvari pokretne napalm bombe koje se lako aktiviraju i nemoguce ih je ugasiti jer burno sagorevaju.

Sto se Srbije tice, gde se 80% struje dobija sagorevanjem najnekaloricnijeg uglja - lignita, ne treba puno trositi reci, bar kada je zagadjenje za struju punjenja baterija u pitanju.

Frank Vercauteren

pre 3 godine

Ja sam ovde probao da pišem komentare kako je tesla najbedniji bofl feces auto-industrije, i naravno na mene se obrušila stotina polupismenih troglodita lupajući minuse i pišući svakojake gadosti, predvođeni nekom slaboumnom jadnicom koja se potpisuje kao "jaretina". Valjda su bar sad i onim najglupljima i najometenijima u razvoju stvari malo jasnije iz teksta ove vesti. Na ovoj planeti automobile umeju da prave samo Nemci i Japanci, ali su japanski iz nekog razloga po pravilu nakazno ružni i spolja i iznutra.

mozda

pre 3 godine

Kvalitet u rangu kineskih automobila, a cene američke! Kompanija Tesla je 2018 imala gubitak od 1 milijardu dolara, do je 2019. završila sa gubitkom od 860 miliona dolara. I neko kupi auto od njih?!
Električni Volvo XC40 košta oko 60.000 eur, tok Model 3 startuje sa 46.000 eur, a pri tome je Model 3 nešto duži/veći auto.
Zašto je Volvo skuplji a pri tome je i manji auto - e pa zato što ne otpada volan, zato što ste maksimalno bezbedni, zato što iza onoga što naprave stoji duga istorija inovacija iz oblasti bezbednosti..To se zove BREND!
A iza ovog drugog stoji vlada SAD koja pokriva Tesli gubitke već 10 godina, skrivajući finansiranje kroz razne fondove...
(nekoNBGD, 12. maj 2020 11:20)
Ovde je izneseno par neproverenih stvari... Tačno je da je imala gubitke 2018,i 2019, ali je zadnja dva tromesečja završila u plusu... Kao i prvo 2020, zato su i skočile cene akcija... Inače ovakvi gubici nisu ništa novo za kompanije koje su u ekspanziji, tih godina tesla je imala troškove oko građenja nove fabrike i novih pogona, koje kompanije inače imaju samo na početku. Volvo jeste bezbedan auto, ali su svi Teslini modeli od modela S imali maksimalnu ocenu na svim testovima bezbednosti, i mislim da i trenutno drže prva tri mesta. Volvo su kupili kinezi inače, a cena može uglavnom da se objasni u ceni baterija... Tesla jedina sama sa panasonikom proizvodi baterije i ima najnižu tržišnu cenu...vlada Amerike nema udela u tesli, davali su subvencije za kupovinu el automobila ali to važi za sve proizvodjace i te subvencije su istekle... A ako ćemo o brendu, garantujem ti da Teslin brend vredi više od volvovog... I dalje je jedini auto koji dobija redovne nadogradnje softvera

rebro

pre 3 godine

@Logikar, priznali su? Stvarno?
Priznali su da im je automobil izašao iz fabrike bez pregleda. Sada kada su priznali puj pike ne važi. Jel tako?
Pa nije garant.
Koliko takvih je izašlo iz fabrike?
Auto kuće koje drže do sebe odmah popvuku celu seriju na proveru, a Tesla je priznala i to je sve.
Sada čekamo vest "poginula porodica jer se otkačio volan na Tesli" i onda će Mask opet da prizna, ali dobija i višegodišnji smeštaj u nekom zatvoru.

ne znam

pre 3 godine

(mozda, 12. maj 2020 12:10)

Tesla uopste nije brend nego trenutna atrakcija koja ce proci za koju godinu i niko je se nece ni secati a tek porediti Teslu sa jednim auto gigantom kao sto je Volvo u najmanju ruku je smesno...

coaco

pre 3 godine

Ova vest nema blage veze. U volanu ima tona senzora, airbag itd. Mislim da je ovo lazna vest i definitivno preuvelicana. Tesla je standardno pod napadima lobija i haters

Haha

pre 3 godine

Svi zapeli americki krsevi, a u EU "jeftine" porsche i lambo koji se zapale sami od sebe. Da ne idemo dalje. Svi samo zure sa proizvodnjom, stede na kontroli kvaliteta, zato im se desavaju takve glyposti.

Mikica

pre 3 godine

Ma nije to ništa. Pre 10-tak godina radio sam optiku trapa na Mercedes w124. Majstor podesio spone , špur i zatur. i kaže aj sedi da probamo. Pre toga izvrno glavni šraf iz sredine volana koji drži ceo volan. Kaže "ne brini stoji na nutu, moram da podesim da ti volan stoji ravno kad auto ide pravo. Isterao auto na bulevar, navukao na 60 na sat i sklonio ruke sa volana. Dobro ne vuče u stranu ali stoji malo ukoso, sada ću i to namestiti. Zatim ( u toku vožnje) zgrabi volanan i svuče ga sa nuta na stubu i malo posle vrati ga na isti ali tako da stoji ravno. Ja mu kažem "ti nisi normalan, šta će da misle ovi ljudi što voze pored nas kad vide da mašeš volanom u rukama".

jaretina

pre 3 godine

Nije logicno da tesla s kosta isto kao i najbolji model na planeti, mercedes s klasa.
(PowerRanger, 12. maj 2020 10:23)

možda zato što zaradiš za S klasu na gorivu? a sa S klasom potrošis još jednu S klasu na gorivu.

coaco

pre 3 godine

Kako je automobil izašao iz fabrike, a da niko nije proverio isti?
Sada tužba jer je ovo moglo da se desi na auto-putu.
(rebro, 12. maj 2020 10:54)
Ovde imamo senzacijalisticku vest a nemamo detalj da znamo sta se tacno desiko. Inace Sandy Munro upravo vec mesec dana u svojij kompaniji rastavlja model y i do sad je imao samo reci hvale

batica

pre 3 godine

Nepobitna je činjenica da je Tesla pogurala EV na svetskom tržištu automobila kombinacijom vrhunskih performansi i donekle upotrebljivim dometom.Ono što je njihov problem od samog početka a samo se nastavlja ogromnim povećanjem proizvodnje je upravo finalna kontrola kvaliteta.Jesenas sam na jednom sajmu na zapadu gledao model 3 koji nije bio izložen kao ostali automobili već je bio parkiran ispred štanda za zakazivanje vožnji.Kada u auto uđe 100000 ljudi za nedelju dana može da se nasluti par stvari o kvalitetu enterijera.Na žalost model 3 je izgledao poprilično jadno,vrata sa kojih zjapi plastika,gepek koji zveči i još gomila drugih stvari koje definitivno kažu prosečnom kupcu da baš i nije sve tako sjajno.I da,taj isti auto se posle prodaje za razliku od svih ostalih proizvođača koji uglavnom sajamske modele šalju pod presu.I dalje je to mlada kompanija i prave greške ali nasuprot tome imaju ogromnu bazu poklonika koja će biti verna sve dok ne osete da postoji i konkurencija,za sad skoro i da je nema ali neće tako još dugo biti.

Shkot

pre 3 godine

Bez da se iko uvredi ali stvarno mi nisu jasni ovi sto veruju da je Mask nekakav inovator na polju autoindustrije.El.automobili su postojali mnogo pre njega eto prvo mi pade na pamet BMW 2002 iz 60 i neke godine.Imao je akomulator i el.motor i isti problem kao i danas,autonomija.Danas postoje fensi baterije,bolji el.motori,puna kabina svega i svacega ali i dalje isti problem sa autonomijom.Tako da ovaj lik ima samo predobar marketing,za to svaka cast.
(Strokavi mozak, 12. maj 2020 15:21)
Prvi auto koji je vozio brže od 100 km/č je bio električni CITA no. 25 davne 1899 godine.

Marko

pre 3 godine

Sto se Srbije tice, gde se 80% struje dobija sagorevanjem najnekaloricnijeg uglja - lignita, ne treba puno trositi reci, bar kada je zagadjenje za struju punjenja baterija u pitanju.
(Teslolog amater, 12. maj 2020 14:05)

Zaista amaterski komentar, jer propuštaš dve stvari: štetne materije od sagorevanja nafte su opasnije od onih od lignita, a pritom se u TENT-u upravo pravi postrojenje za prečišćavanje tih štetnih emisija, pa će ih biti značajno manje nego danas.

Drugo, Tesla (i generalno električni automobili) su mnogo energetski efikasniji od automobila sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. Ako bi koristio istu meru energije, video bi da EV prelaze više kilometara sa istom količinom utrošene energije od klasičnih automobila.

Prema tome, čak i zagađuju jednako (a to nije slučaj), opet bi EV bio dobar izbor za životnu sredinu.

Transformer

pre 3 godine

Meni djeluje malo suludo ova vijest i tesko mi je da u ovo povjerujem, osim ako se radi o automobilu koji je prethodno havarisan ili popravljan. Ali jedno je činjenica, Tesla model 3 imaj jedan od najnekvalitetnijih enterijera danas. Po meni, osim onog tableta, ispod nivoa Dacie.

Miloš

pre 3 godine

U nemačkoj 1kwh košta oko 40 din daleko je skuplja nego u Srbija, a potrošnja struje modela s je oko 20kwh/100km ,to znači da troši 800din na 100km a da kažemo da Mercedes S320cdi klase troši oko 7l prosečno tako da troškovi na gorivo su isti..
(Stefan, 12. maj 2020 12:59)

I baš primer Nemačke, sa ubedljivo najskupljom strujom za domaćinstva u Evropi. EU prosek je oko 0,15 EUR/kWh, kod nas je značajno jeftinije, čak su u Nemačkoj superchargeri jeftiniji od mreže (oko 0,3 EUR/kWh). Da ne govorimo o povoljnijim noćnim tarifama u najvećem broju zemalja, pa i kod nas u Srbiji. Konačno, svako može da investira u panele, pa da sam proizvodi deo struje koji mu je potreban - što nije moguće uraditi sa gorivom.

Ušteda na vožnji na struju je očigledna. Nije baš za čuđenje zašto je Nemačka izuzetak od pravila, ali čak i takva Nemačka ima ogromne fondove za podsticaje za kupovinu ovakvih automobila; upravo su dodatno povećani, jer nisu postigli zacrtane targete.

Pulsar

pre 3 godine

"Hahahaa~ I taj isti Mask bi hteo da leti na Mesec ili cak Mars!?
(nemanistabezrusa, 12. maj 2020 12:02)"

Verovao ili ne, to je taj isti lik! xD

Znaš šta je još jače? Isti taj lik je hteo da kupi rakete od Rusa pre dosta godina, a oni ga ispljuvaše i ismejaše. A uskoro ćemo gledati slanje astronauta sa američkog tla.

Šta misliš ko će da se smeje za 5-10 godina?

Koliko ovde ima komentara koji imaju toliko površnog znanja o EV, a čekaju ovakve prilike da iznesu svoje mišljenje bez ikakvih provera informacija.

Jeste, Mask je arogantan lik, auti imaju problema sa proverom kvaliteta, ali to ne znači da i oni sami nemaju kvalitet u svojim proizvodima.

"Kompanija Tesla je 2018 imala gubitak od 1 milijardu dolara, do je 2019. završila sa gubitkom od 860 miliona dolara. I neko kupi auto od njih?!"

https://arstechnica.com/cars/2018/10/how-tesla-proved-cash-flow-critics-wrong/

Bravo

pre 3 godine

Iz Tesle su pregledali auto i priznali da volan nije bio uredno pričvršćen. Vi koji prelazite malo više kilometara izgleda nemate vremena da pročitate vest do kraja.
(Logikar, 12. maj 2020 11:57)

A vi koji ne prelazite iste, izgleda nemate vremena da pričitate komentar do kraja.
Čovek je rekao da su u Tesli očigledno smatrali da je najbolje da ne prave oko ovog neko izvođenje dokaza da je nameštaljka naftnog lobija u pitanju.
I stvarno, za sve životno iskusnije, smešna je vest da je “otpao” volan na bilo kom automobilu. Nešto kao što su neki svojevremeno verovali da svinje jedu Trabant.
Komentar koji je prvobitno citiran je na mestu potpuno.

Rale M

pre 3 godine

Vozim Teslu model S (u Americi sam). Imao sam i mercedes i audi, nekoliko japanskih auta... al' užitak koji imam vozeći Teslu nema cenu. Tačno da im kontrola kvaliteta i neka finalna izrada nije baš dobra. Punim "gorivo" na brzim Teslinim "superchargerima" što je besplatno.

Dule

pre 3 godine

Tesli ne treba volan. To bre samo vozi. Umesto volana treba staviti mali personalni vaccination station, ako ćemo u korak s vremenom.

Gradimir

pre 3 godine

Pratim Teslu i uopšte EV godinama i ne postoji auto, ni EV ni SUS, koji bih radije posedovao, ali ću verovatno kao prvi EV kupiti Dačiju ili Reno Zoe, ili nešto polovno što mi se uklopi u budžet.

Nekada je bila nemačka čizma, danas je estetika

pre 3 godine

Na ovoj planeti automobile umeju da prave samo Nemci i Japanci, ali su japanski iz nekog razloga po pravilu nakazno ružni i spolja i iznutra.
(Frank Vercauteren, 12. maj 2020 14:44)

Ako je za utehu, ako Mazdu gurnemo u privremeni zaborav, nemački su gotovo podjednako lepi...

Hipotetički...da li kupiti novi Ferrari SUV ili X6 (auto koji je bolje? napravljen) ?

Da se ne poredi California i M8, ili da se ipak poredi ?

jaretina

pre 3 godine

ljudima ispadali bezkontaktni ključevi, gasili se motori/servo/pritisak u kočnicama, izletali sa puta i ginuli.

ali da, jedna vest za jedan slučaj samo pokaže svu materijalnu bedu.

Mika Hajneken

pre 3 godine

Mislim da je ovo dokaz da automobili ne treba da imaju volan nego da auto pilot ili ti veštačke inteligencije upravljaju njime.

Miloš

pre 3 godine

Vozim,,Teslu"vec godinu dana I prezadovoljan sam,jedino je problem
nedovoljan broj punjača po Srbiji.
(Jovanović, 13. maj 2020 07:20)

Iskreno, ovo nije problem. Srbija ima tri superchargera na "pravim" mestima (BG, Aleksinac, uskoro kod Požege), ako ideš napolje situacija je isto odlična (u HR ima u Brodu, u H Segedin pa Pešta, biće u Skoplju uskoro), plus zaista ok mrežu običnih punjača od 22kWh na mnogo mesta, po pravilu besplatnih.

Slično i u gradu - ima dosta mesta za besplatno punjenje tamo gde ljudi često borave, tipa tržni centri, javne garaže. Još ako imaš pristup punjenu kod kuće (imaš garažu ili dvorište), ne vidim kako bi situacija sa punjenjem mogla biti bolja.

Teslolog amater

pre 3 godine

"A link koji sam postavio gde Vam tesla kori k'o kutija sibica, i to Vam je neozbiljno!
(Teslolog amater, 13. maj 2020 10:21)
I sta si time hteo da kazes. Evo i tebi link bde “obicno” auto se pocelo lusiti i zapalilo se samo od sebe. I

[link]/

Imas milion slicnih primera. Ne postiraj vise molim te
(coaco, 13. maj 2020 15:23)

Svako vozilo, bilo ono na baterije, TNG, benzin ili naftu moze da se zapali zbog neke tehnicke neispravnosti. To se u primeru koji ste prilozili po svoj prilici i desilo.

U primeru koji sam ja naveo dokazuje se da je tehnicki potpuno ispravno vozilo na baterije sklono samozapaljenju pri laksem sudaru, u navedenom slucaju, sa betonskom barijerom na putu.

Bilo je primera na tjubu ih ima puno, da su se takva vozila zapalila kada bi u toku voznje presla preko nkog metalnog predmeta (parce cevi, flah, šus pleh i sl.) koji ptpadnu sa nekog kamiona. Dovoljno je da im taj metalni predmet probije bateriju i napravi kratki spoj - u narodu poznato kao "šlus", i eto pozara koji se ne moze ugasiti.

Da me ne shvatite pogresno, ja sam veliki ljubitelj elektricnih vozila. Svaki dan koristim: lift, tramvaj, trolejbus, bar jednom godisnje putujem vozom. Kao dete sam obozavao automobilcice na struju u luna parkovima.

Ali imajte stalno jedno na umu, nisu isto vozila na struju i vozila na BATERIJE. Razlika je ogromna.

šuvaklija

pre 3 godine

@Marko
Eh dragi moj Marko upravu si ali si namerno zaboravio .... rok trajanja baterije i proizvodnju litijuma, olova, plastike i kiseline za iste .... reci mi sta se sa tim baterijama desava kada im istekne vek trajanja .... sta se desava pri proizvodnji litijuma olova ...

Digitalni miš

pre 3 godine

(Mika Hajneken, 12. maj 2020 13:57)

To je dokaz da je Džon popio koju više pre nego što je došao na posao pa nije prišrafio volan kako treba. Koristeći tvoju logiku Trabant i JUgo bi bili dokaz da nam kola nisu ni potrebna jer je volovska zaprega udobnija i bolja.

Jovanović

pre 3 godine

Vozim,,Teslu"vec godinu dana I prezadovoljan sam,jedino je problem
nedovoljan broj punjača po Srbiji.Uzivanje ne moze da se poredi sa bilo kojim drugim automobilom.
P.s mnogi svetski giganti,,Mazda",,Bmw"i dan danas imaju oglase za povrat vozila zbog fabričke greske...

coaco

pre 3 godine

A link koji sam postavio gde Vam tesla kori k'o kutija sibica, i to Vam je neozbiljno!
(Teslolog amater, 13. maj 2020 10:21)
I sta si time hteo da kazes. Evo i tebi link bde “obicno” auto se pocelo lusiti i zapalilo se samo od sebe. I

https://abc7chicago.com/chicago-news-breaking-fire-car/5941567/

Imas milion slicnih primera. Ne postiraj vise molim te

Hmmm

pre 3 godine

@(Teslolog amater, 13. maj 2020 20:33)

Sta je laksi sudar? Kako se kategorise kao laksi? Znaci od baterije u 99% slucajeva se desava ako dodje do ostecenja ili deformacije baterije na neki nacin. Po meni je veci problem sto taj pozar jedva ugase, tj moze da gori i par dana.

zemunac

pre 3 godine

Nije bas jasno pravdanje da su eto mlada auto kompanija???

Pa ovakvi biseri (ne samo ovo vec i sto sta npr lose spajanje vrata i karoserije) su bili nezamislivi na automobila istocnog bloka a oni eto prave automobile i to skupe vec deceniju i ovakvi biseri im se desavaju.

I da problem sa volanom, je imao poznati Youtuber pre par godina, uglavnom volan se blokirao i odvezao auto u servis oni zamenili volan, opet isti problem, dobio drugi auto na koriscenje a auto poslali u fabriku na opravku?!?

WR

pre 3 godine

Teško da će naftaši uspeti da poljuljaju uspeh Tesle . U Tesli su zaključili iz ko zna kojih razloga da je bolje da reaguju na način na koji su reagovali ,ali svi mi koji imamo malo više "pređenih kilometara", znamo da ovo ne može da se desi.
I to ne samo na Tesli, već na bilo kom autu !

coaco

pre 3 godine

Ova vest nema blage veze. U volanu ima tona senzora, airbag itd. Mislim da je ovo lazna vest i definitivno preuvelicana. Tesla je standardno pod napadima lobija i haters

jaretina

pre 3 godine

Nije logicno da tesla s kosta isto kao i najbolji model na planeti, mercedes s klasa.
(PowerRanger, 12. maj 2020 10:23)

možda zato što zaradiš za S klasu na gorivu? a sa S klasom potrošis još jednu S klasu na gorivu.

mozda

pre 3 godine

Kvalitet u rangu kineskih automobila, a cene američke! Kompanija Tesla je 2018 imala gubitak od 1 milijardu dolara, do je 2019. završila sa gubitkom od 860 miliona dolara. I neko kupi auto od njih?!
Električni Volvo XC40 košta oko 60.000 eur, tok Model 3 startuje sa 46.000 eur, a pri tome je Model 3 nešto duži/veći auto.
Zašto je Volvo skuplji a pri tome je i manji auto - e pa zato što ne otpada volan, zato što ste maksimalno bezbedni, zato što iza onoga što naprave stoji duga istorija inovacija iz oblasti bezbednosti..To se zove BREND!
A iza ovog drugog stoji vlada SAD koja pokriva Tesli gubitke već 10 godina, skrivajući finansiranje kroz razne fondove...
(nekoNBGD, 12. maj 2020 11:20)
Ovde je izneseno par neproverenih stvari... Tačno je da je imala gubitke 2018,i 2019, ali je zadnja dva tromesečja završila u plusu... Kao i prvo 2020, zato su i skočile cene akcija... Inače ovakvi gubici nisu ništa novo za kompanije koje su u ekspanziji, tih godina tesla je imala troškove oko građenja nove fabrike i novih pogona, koje kompanije inače imaju samo na početku. Volvo jeste bezbedan auto, ali su svi Teslini modeli od modela S imali maksimalnu ocenu na svim testovima bezbednosti, i mislim da i trenutno drže prva tri mesta. Volvo su kupili kinezi inače, a cena može uglavnom da se objasni u ceni baterija... Tesla jedina sama sa panasonikom proizvodi baterije i ima najnižu tržišnu cenu...vlada Amerike nema udela u tesli, davali su subvencije za kupovinu el automobila ali to važi za sve proizvodjace i te subvencije su istekle... A ako ćemo o brendu, garantujem ti da Teslin brend vredi više od volvovog... I dalje je jedini auto koji dobija redovne nadogradnje softvera

Mika Hajneken

pre 3 godine

Mislim da je ovo dokaz da automobili ne treba da imaju volan nego da auto pilot ili ti veštačke inteligencije upravljaju njime.

Kvarežma

pre 3 godine

Јаретина: ма није то ништа, ваше дизло старо 15 година без ДПФ...

Тесла мења ауто индустрију заувек. Да ли ће опстати на тржишту, то је друго питање.

Bravo

pre 3 godine

Iz Tesle su pregledali auto i priznali da volan nije bio uredno pričvršćen. Vi koji prelazite malo više kilometara izgleda nemate vremena da pročitate vest do kraja.
(Logikar, 12. maj 2020 11:57)

A vi koji ne prelazite iste, izgleda nemate vremena da pričitate komentar do kraja.
Čovek je rekao da su u Tesli očigledno smatrali da je najbolje da ne prave oko ovog neko izvođenje dokaza da je nameštaljka naftnog lobija u pitanju.
I stvarno, za sve životno iskusnije, smešna je vest da je “otpao” volan na bilo kom automobilu. Nešto kao što su neki svojevremeno verovali da svinje jedu Trabant.
Komentar koji je prvobitno citiran je na mestu potpuno.

nekoNBGD

pre 3 godine

Kvalitet u rangu kineskih automobila, a cene američke! Kompanija Tesla je 2018 imala gubitak od 1 milijardu dolara, do je 2019. završila sa gubitkom od 860 miliona dolara. I neko kupi auto od njih?!
Električni Volvo XC40 košta oko 60.000 eur, tok Model 3 startuje sa 46.000 eur, a pri tome je Model 3 nešto duži/veći auto.
Zašto je Volvo skuplji a pri tome je i manji auto - e pa zato što ne otpada volan, zato što ste maksimalno bezbedni, zato što iza onoga što naprave stoji duga istorija inovacija iz oblasti bezbednosti..To se zove BREND!
A iza ovog drugog stoji vlada SAD koja pokriva Tesli gubitke već 10 godina, skrivajući finansiranje kroz razne fondove...

Haha

pre 3 godine

Svi zapeli americki krsevi, a u EU "jeftine" porsche i lambo koji se zapale sami od sebe. Da ne idemo dalje. Svi samo zure sa proizvodnjom, stede na kontroli kvaliteta, zato im se desavaju takve glyposti.

jaretina

pre 3 godine

ljudima ispadali bezkontaktni ključevi, gasili se motori/servo/pritisak u kočnicama, izletali sa puta i ginuli.

ali da, jedna vest za jedan slučaj samo pokaže svu materijalnu bedu.

Frank Vercauteren

pre 3 godine

Ja sam ovde probao da pišem komentare kako je tesla najbedniji bofl feces auto-industrije, i naravno na mene se obrušila stotina polupismenih troglodita lupajući minuse i pišući svakojake gadosti, predvođeni nekom slaboumnom jadnicom koja se potpisuje kao "jaretina". Valjda su bar sad i onim najglupljima i najometenijima u razvoju stvari malo jasnije iz teksta ove vesti. Na ovoj planeti automobile umeju da prave samo Nemci i Japanci, ali su japanski iz nekog razloga po pravilu nakazno ružni i spolja i iznutra.

XXL

pre 3 godine

To je kad ga projektuje kompjuter, a sklapa robot. Ne mož' to bez radnika pa makar taj radnik bio i lenčuga sa devizom "ne mogu oni mene toliko malo da plate koliko mogu malo da radim".

466453

pre 3 godine

(nekoNBGD, 12. maj 2020 11:20)

Kompaktnost izrade evropskih premijum brendova i poređenje sa američkim je najmanje smešno. Ameri cene kvantitet a ne kvalitet. Dovoljno je samo zatvoriti vrsta auta i iskusniji zvuk zatvaranja sefa kod evropskih naspram zapupljivanja tarabe na američkim autima. Naravno da u Srbiji malu broj ljudi zna da ceni taj osećaj jer nikad nisu stekli to iskustvo.

Pulsar

pre 3 godine

"Hahahaa~ I taj isti Mask bi hteo da leti na Mesec ili cak Mars!?
(nemanistabezrusa, 12. maj 2020 12:02)"

Verovao ili ne, to je taj isti lik! xD

Znaš šta je još jače? Isti taj lik je hteo da kupi rakete od Rusa pre dosta godina, a oni ga ispljuvaše i ismejaše. A uskoro ćemo gledati slanje astronauta sa američkog tla.

Šta misliš ko će da se smeje za 5-10 godina?

Koliko ovde ima komentara koji imaju toliko površnog znanja o EV, a čekaju ovakve prilike da iznesu svoje mišljenje bez ikakvih provera informacija.

Jeste, Mask je arogantan lik, auti imaju problema sa proverom kvaliteta, ali to ne znači da i oni sami nemaju kvalitet u svojim proizvodima.

"Kompanija Tesla je 2018 imala gubitak od 1 milijardu dolara, do je 2019. završila sa gubitkom od 860 miliona dolara. I neko kupi auto od njih?!"

https://arstechnica.com/cars/2018/10/how-tesla-proved-cash-flow-critics-wrong/

coaco

pre 3 godine

Kako je automobil izašao iz fabrike, a da niko nije proverio isti?
Sada tužba jer je ovo moglo da se desi na auto-putu.
(rebro, 12. maj 2020 10:54)
Ovde imamo senzacijalisticku vest a nemamo detalj da znamo sta se tacno desiko. Inace Sandy Munro upravo vec mesec dana u svojij kompaniji rastavlja model y i do sad je imao samo reci hvale

Teslolog amater

pre 3 godine

Ovaj je jos i dobro prosao, jer evo sta je moglo da mu se dogodi: https://bit.ly/2AmVurl

Prostodusni i naivni ekoloski zaludjenici nikako da shvate da su automobili na baterije u stvari pokretne napalm bombe koje se lako aktiviraju i nemoguce ih je ugasiti jer burno sagorevaju.

Sto se Srbije tice, gde se 80% struje dobija sagorevanjem najnekaloricnijeg uglja - lignita, ne treba puno trositi reci, bar kada je zagadjenje za struju punjenja baterija u pitanju.

Logikar

pre 3 godine

...svi mi koji imamo malo više "pređenih kilometara", znamo da ovo ne može da se desi.
I to ne samo na Tesli, već na bilo kom autu !
(WR, 12. maj 2020 10:24)

Iz Tesle su pregledali auto i priznali da volan nije bio uredno pričvršćen. Vi koji prelazite malo više kilometara izgleda nemate vremena da pročitate vest do kraja.

Stefan

pre 3 godine

U nemačkoj 1kwh košta oko 40 din daleko je skuplja nego u Srbija, a potrošnja struje modela s je oko 20kwh/100km ,to znači da troši 800din na 100km a da kažemo da Mercedes S320cdi klase troši oko 7l prosečno tako da troškovi na gorivo su isti..

Transformer

pre 3 godine

Meni djeluje malo suludo ova vijest i tesko mi je da u ovo povjerujem, osim ako se radi o automobilu koji je prethodno havarisan ili popravljan. Ali jedno je činjenica, Tesla model 3 imaj jedan od najnekvalitetnijih enterijera danas. Po meni, osim onog tableta, ispod nivoa Dacie.

only fools and horses

pre 3 godine

...svi mi koji imamo malo više "pređenih kilometara", znamo da ovo ne može da se desi.
I to ne samo na Tesli, već na bilo kom autu !
(WR, 12. maj 2020 10:24)

Tako je, svi su naseli, čak i ovi iz Tesle su naseli pa su čoveku lepili volan, ali ti si ih ipak provalio.
Tebe neće da prevare.

ne znam

pre 3 godine

(mozda, 12. maj 2020 12:10)

Tesla uopste nije brend nego trenutna atrakcija koja ce proci za koju godinu i niko je se nece ni secati a tek porediti Teslu sa jednim auto gigantom kao sto je Volvo u najmanju ruku je smesno...

Marko

pre 3 godine

Sto se Srbije tice, gde se 80% struje dobija sagorevanjem najnekaloricnijeg uglja - lignita, ne treba puno trositi reci, bar kada je zagadjenje za struju punjenja baterija u pitanju.
(Teslolog amater, 12. maj 2020 14:05)

Zaista amaterski komentar, jer propuštaš dve stvari: štetne materije od sagorevanja nafte su opasnije od onih od lignita, a pritom se u TENT-u upravo pravi postrojenje za prečišćavanje tih štetnih emisija, pa će ih biti značajno manje nego danas.

Drugo, Tesla (i generalno električni automobili) su mnogo energetski efikasniji od automobila sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. Ako bi koristio istu meru energije, video bi da EV prelaze više kilometara sa istom količinom utrošene energije od klasičnih automobila.

Prema tome, čak i zagađuju jednako (a to nije slučaj), opet bi EV bio dobar izbor za životnu sredinu.

Milos

pre 3 godine

Smesno ili ne, ali na Zastavinim vozilima nikada nije bilo otpadanja kljucnih komponenti, kao sto su osovine (pogledajte Tviter), volani i sl. Farba nije bila vrhunska, ali nije bilo modela sa defektima kakve ima, recimo, model 3.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Bez da se iko uvredi ali stvarno mi nisu jasni ovi sto veruju da je Mask nekakav inovator na polju autoindustrije.El.automobili su postojali mnogo pre njega eto prvo mi pade na pamet BMW 2002 iz 60 i neke godine.Imao je akomulator i el.motor i isti problem kao i danas,autonomija.Danas postoje fensi baterije,bolji el.motori,puna kabina svega i svacega ali i dalje isti problem sa autonomijom.Tako da ovaj lik ima samo predobar marketing,za to svaka cast.

Miloš

pre 3 godine

U nemačkoj 1kwh košta oko 40 din daleko je skuplja nego u Srbija, a potrošnja struje modela s je oko 20kwh/100km ,to znači da troši 800din na 100km a da kažemo da Mercedes S320cdi klase troši oko 7l prosečno tako da troškovi na gorivo su isti..
(Stefan, 12. maj 2020 12:59)

I baš primer Nemačke, sa ubedljivo najskupljom strujom za domaćinstva u Evropi. EU prosek je oko 0,15 EUR/kWh, kod nas je značajno jeftinije, čak su u Nemačkoj superchargeri jeftiniji od mreže (oko 0,3 EUR/kWh). Da ne govorimo o povoljnijim noćnim tarifama u najvećem broju zemalja, pa i kod nas u Srbiji. Konačno, svako može da investira u panele, pa da sam proizvodi deo struje koji mu je potreban - što nije moguće uraditi sa gorivom.

Ušteda na vožnji na struju je očigledna. Nije baš za čuđenje zašto je Nemačka izuzetak od pravila, ali čak i takva Nemačka ima ogromne fondove za podsticaje za kupovinu ovakvih automobila; upravo su dodatno povećani, jer nisu postigli zacrtane targete.

Rale M

pre 3 godine

Vozim Teslu model S (u Americi sam). Imao sam i mercedes i audi, nekoliko japanskih auta... al' užitak koji imam vozeći Teslu nema cenu. Tačno da im kontrola kvaliteta i neka finalna izrada nije baš dobra. Punim "gorivo" na brzim Teslinim "superchargerima" što je besplatno.

Mr Majestyk

pre 3 godine

I dalje je jedini auto koji dobija redovne nadogradnje softvera
(mozda, 12. maj 2020 12:10)

Šta će mi auto sa softverom i nadogradnjom? E, divna stara vremena kada je sva elektronika bila u svećicama i radiju...

rebro

pre 3 godine

@Logikar, priznali su? Stvarno?
Priznali su da im je automobil izašao iz fabrike bez pregleda. Sada kada su priznali puj pike ne važi. Jel tako?
Pa nije garant.
Koliko takvih je izašlo iz fabrike?
Auto kuće koje drže do sebe odmah popvuku celu seriju na proveru, a Tesla je priznala i to je sve.
Sada čekamo vest "poginula porodica jer se otkačio volan na Tesli" i onda će Mask opet da prizna, ali dobija i višegodišnji smeštaj u nekom zatvoru.

Jovanović

pre 3 godine

Vozim,,Teslu"vec godinu dana I prezadovoljan sam,jedino je problem
nedovoljan broj punjača po Srbiji.Uzivanje ne moze da se poredi sa bilo kojim drugim automobilom.
P.s mnogi svetski giganti,,Mazda",,Bmw"i dan danas imaju oglase za povrat vozila zbog fabričke greske...

Cipadzija

pre 3 godine

Mask ? I ovaj oće ljudima čipove da ugradjuje....veselo.
(Toyota conora, 12. maj 2020 12:42)

Da, pa kad ti otpadne cip iz glave, kao ovaj volan sto otpada, ima da bude veselo.

Gradimir

pre 3 godine

Pratim Teslu i uopšte EV godinama i ne postoji auto, ni EV ni SUS, koji bih radije posedovao, ali ću verovatno kao prvi EV kupiti Dačiju ili Reno Zoe, ili nešto polovno što mi se uklopi u budžet.

batica

pre 3 godine

Nepobitna je činjenica da je Tesla pogurala EV na svetskom tržištu automobila kombinacijom vrhunskih performansi i donekle upotrebljivim dometom.Ono što je njihov problem od samog početka a samo se nastavlja ogromnim povećanjem proizvodnje je upravo finalna kontrola kvaliteta.Jesenas sam na jednom sajmu na zapadu gledao model 3 koji nije bio izložen kao ostali automobili već je bio parkiran ispred štanda za zakazivanje vožnji.Kada u auto uđe 100000 ljudi za nedelju dana može da se nasluti par stvari o kvalitetu enterijera.Na žalost model 3 je izgledao poprilično jadno,vrata sa kojih zjapi plastika,gepek koji zveči i još gomila drugih stvari koje definitivno kažu prosečnom kupcu da baš i nije sve tako sjajno.I da,taj isti auto se posle prodaje za razliku od svih ostalih proizvođača koji uglavnom sajamske modele šalju pod presu.I dalje je to mlada kompanija i prave greške ali nasuprot tome imaju ogromnu bazu poklonika koja će biti verna sve dok ne osete da postoji i konkurencija,za sad skoro i da je nema ali neće tako još dugo biti.

Mikica

pre 3 godine

Ma nije to ništa. Pre 10-tak godina radio sam optiku trapa na Mercedes w124. Majstor podesio spone , špur i zatur. i kaže aj sedi da probamo. Pre toga izvrno glavni šraf iz sredine volana koji drži ceo volan. Kaže "ne brini stoji na nutu, moram da podesim da ti volan stoji ravno kad auto ide pravo. Isterao auto na bulevar, navukao na 60 na sat i sklonio ruke sa volana. Dobro ne vuče u stranu ali stoji malo ukoso, sada ću i to namestiti. Zatim ( u toku vožnje) zgrabi volanan i svuče ga sa nuta na stubu i malo posle vrati ga na isti ali tako da stoji ravno. Ja mu kažem "ti nisi normalan, šta će da misle ovi ljudi što voze pored nas kad vide da mašeš volanom u rukama".

...

pre 3 godine

Nešto kao što su neki svojevremeno verovali da svinje jedu Trabant.
(Bravo, 12. maj 2020 14:05)

To nije puko verovanje, to je potvrdjeno:
https://www.youtube.com/watch?v=fZ6U6-sVj60

Dule

pre 3 godine

Tesli ne treba volan. To bre samo vozi. Umesto volana treba staviti mali personalni vaccination station, ako ćemo u korak s vremenom.

Nekada je bila nemačka čizma, danas je estetika

pre 3 godine

Na ovoj planeti automobile umeju da prave samo Nemci i Japanci, ali su japanski iz nekog razloga po pravilu nakazno ružni i spolja i iznutra.
(Frank Vercauteren, 12. maj 2020 14:44)

Ako je za utehu, ako Mazdu gurnemo u privremeni zaborav, nemački su gotovo podjednako lepi...

Hipotetički...da li kupiti novi Ferrari SUV ili X6 (auto koji je bolje? napravljen) ?

Da se ne poredi California i M8, ili da se ipak poredi ?

Shkot

pre 3 godine

Bez da se iko uvredi ali stvarno mi nisu jasni ovi sto veruju da je Mask nekakav inovator na polju autoindustrije.El.automobili su postojali mnogo pre njega eto prvo mi pade na pamet BMW 2002 iz 60 i neke godine.Imao je akomulator i el.motor i isti problem kao i danas,autonomija.Danas postoje fensi baterije,bolji el.motori,puna kabina svega i svacega ali i dalje isti problem sa autonomijom.Tako da ovaj lik ima samo predobar marketing,za to svaka cast.
(Strokavi mozak, 12. maj 2020 15:21)
Prvi auto koji je vozio brže od 100 km/č je bio električni CITA no. 25 davne 1899 godine.

šuvaklija

pre 3 godine

@Marko
Eh dragi moj Marko upravu si ali si namerno zaboravio .... rok trajanja baterije i proizvodnju litijuma, olova, plastike i kiseline za iste .... reci mi sta se sa tim baterijama desava kada im istekne vek trajanja .... sta se desava pri proizvodnji litijuma olova ...

Miloš

pre 3 godine

Vozim,,Teslu"vec godinu dana I prezadovoljan sam,jedino je problem
nedovoljan broj punjača po Srbiji.
(Jovanović, 13. maj 2020 07:20)

Iskreno, ovo nije problem. Srbija ima tri superchargera na "pravim" mestima (BG, Aleksinac, uskoro kod Požege), ako ideš napolje situacija je isto odlična (u HR ima u Brodu, u H Segedin pa Pešta, biće u Skoplju uskoro), plus zaista ok mrežu običnih punjača od 22kWh na mnogo mesta, po pravilu besplatnih.

Slično i u gradu - ima dosta mesta za besplatno punjenje tamo gde ljudi često borave, tipa tržni centri, javne garaže. Još ako imaš pristup punjenu kod kuće (imaš garažu ili dvorište), ne vidim kako bi situacija sa punjenjem mogla biti bolja.

coaco

pre 3 godine

A link koji sam postavio gde Vam tesla kori k'o kutija sibica, i to Vam je neozbiljno!
(Teslolog amater, 13. maj 2020 10:21)
I sta si time hteo da kazes. Evo i tebi link bde “obicno” auto se pocelo lusiti i zapalilo se samo od sebe. I

https://abc7chicago.com/chicago-news-breaking-fire-car/5941567/

Imas milion slicnih primera. Ne postiraj vise molim te

Teslolog amater

pre 3 godine

"A link koji sam postavio gde Vam tesla kori k'o kutija sibica, i to Vam je neozbiljno!
(Teslolog amater, 13. maj 2020 10:21)
I sta si time hteo da kazes. Evo i tebi link bde “obicno” auto se pocelo lusiti i zapalilo se samo od sebe. I

[link]/

Imas milion slicnih primera. Ne postiraj vise molim te
(coaco, 13. maj 2020 15:23)

Svako vozilo, bilo ono na baterije, TNG, benzin ili naftu moze da se zapali zbog neke tehnicke neispravnosti. To se u primeru koji ste prilozili po svoj prilici i desilo.

U primeru koji sam ja naveo dokazuje se da je tehnicki potpuno ispravno vozilo na baterije sklono samozapaljenju pri laksem sudaru, u navedenom slucaju, sa betonskom barijerom na putu.

Bilo je primera na tjubu ih ima puno, da su se takva vozila zapalila kada bi u toku voznje presla preko nkog metalnog predmeta (parce cevi, flah, šus pleh i sl.) koji ptpadnu sa nekog kamiona. Dovoljno je da im taj metalni predmet probije bateriju i napravi kratki spoj - u narodu poznato kao "šlus", i eto pozara koji se ne moze ugasiti.

Da me ne shvatite pogresno, ja sam veliki ljubitelj elektricnih vozila. Svaki dan koristim: lift, tramvaj, trolejbus, bar jednom godisnje putujem vozom. Kao dete sam obozavao automobilcice na struju u luna parkovima.

Ali imajte stalno jedno na umu, nisu isto vozila na struju i vozila na BATERIJE. Razlika je ogromna.

Hmmm

pre 3 godine

@(Teslolog amater, 13. maj 2020 20:33)

Sta je laksi sudar? Kako se kategorise kao laksi? Znaci od baterije u 99% slucajeva se desava ako dodje do ostecenja ili deformacije baterije na neki nacin. Po meni je veci problem sto taj pozar jedva ugase, tj moze da gori i par dana.

Digitalni miš

pre 3 godine

(Mika Hajneken, 12. maj 2020 13:57)

To je dokaz da je Džon popio koju više pre nego što je došao na posao pa nije prišrafio volan kako treba. Koristeći tvoju logiku Trabant i JUgo bi bili dokaz da nam kola nisu ni potrebna jer je volovska zaprega udobnija i bolja.

zemunac

pre 3 godine

Nije bas jasno pravdanje da su eto mlada auto kompanija???

Pa ovakvi biseri (ne samo ovo vec i sto sta npr lose spajanje vrata i karoserije) su bili nezamislivi na automobila istocnog bloka a oni eto prave automobile i to skupe vec deceniju i ovakvi biseri im se desavaju.

I da problem sa volanom, je imao poznati Youtuber pre par godina, uglavnom volan se blokirao i odvezao auto u servis oni zamenili volan, opet isti problem, dobio drugi auto na koriscenje a auto poslali u fabriku na opravku?!?