Četvrtak, 12.03.2020.

10:47

Tako je govorio Zoran Đinđić: "Ako dаnаs ne uspemo, jedini rаzlog smo mi sаmi"

Izvor: B92

Tako je govorio Zoran Ðinðiæ: "Ako dаnаs ne uspemo, jedini rаzlog smo mi sаmi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Tin

pre 6 godina

Neću da ocenjujem Đinđićev značaj za Srbiju. To će uraditi istorija. U jedno sam siguran: jedan Đinđić nije dovoljan za preokret.
(Borax, 13. mart 2020 17:59)
Preporučujem (+17) Ne preporučujem (-4)
Velik broj pluseva je indikativan, a ovo je paradigma prosečnog Srbina, jer u svakom Srbinu čuče zapravo dva Srbina u neprekidnom konfliktu: jedan se u sve meša i sve "zna", drugi se ne meša ni u ono u šta bi trebalo da se meša i što bi trebalo da zna. Ko pravi Istoriju? Ljudi. Istorijske činjenice takođe prikupljaju ljudi i ljudi im daju tumačenje. Istorija nije aparat ili merni instrument, pa da izmerimo i prihvatimo. Niko ne zna sve činjenice, samo glavne i niko ih ne može protumačiti apsolutno tačno - religiozni bi rekli samo Bog može, jer samo Bog vidi sve, čije sve i zna sve. Međutim, sva naša ograničenja ne mogu biti izgovor za odsustvo mišljenja, razmišljanja i reagovanja. Ne možemo odustati od reakcije i prepustiti odlučivanje drugima, jer i ti drugi su samo ljudi. Prepustiti odlučivanje, znači biti KUKAVICA koji nema integritet da stane iza svojih odluka, biti izmanipulisan lošim ljudima koji taj naš kukavičluk koriste u svoje lične svrhe...na žalost, to je SUŠTINA Srpskog ponašanja. RADI TOGA JE STRADAO ZORAN...nije prepoznat od SVIH NAS i meni je muka od pojedinih komentara koji ga ne razumeju ni posle 17 godina. Pa kada će? JEDAN Đinđić JE BIO više nego dovoljan, DA SMO MI OVAKVI NIKAKVI BILI BOLJI I DA SMO MISLILI, AKO NE NA SEBE, BAREM NA NAŠU DECU...

SANDINISTA

pre 6 godina

Да помало анализиујемо ову мудролију. Значи то што није успео да преживи атентат сам је крив.

Los Angeles

pre 6 godina

@ King: Nesto se ne secam da je SPC bila sa narodom u vreme Patrijaha Pavla na ulicama i branila ga od slobinih krvoloka. Ne secam se ni da su se bunili protiv ratova koje je sloba tada gurao kao dirigent orkestra. Znam takodje de je glatko odbio posetu pape Beogradu, gde bi se isti pred celim svetom pomolio i trazio od USA i sveta da ne pokrece bombardovanje, cak mislim da je i neko izvinjenje uputio. I to ne samo odbio, nego GLATKO odbio poruku mira. Mitovi su kancer Srbije.

Masha

pre 6 godina

Ma da, slazem se sa onima koji kazu da Djindjic nikada nije imao vecinsku podrsku. Toga se secamo. Cak i mnogi ucesnici protesta su bili poceli da ga psuju, ja sam tada mislila kako su ljudi tako nestrpljivi i skloni da ih neko zavede. U realnosti, osim tih privatizacijakoje su mnoge bile sumnjive, u to vreme je vracena kompletna stara devizna stednja, uvedene menjacnice, fiskalni racuni, mladi ljudi koji su tada bili decq treba reci da smo pre tih reformi bili propali. Plata prof univerziteta je bila oko 10000 din, a onda je naglo porasla. Uvodio se red. On je morao da posalje za Hag sve one koji su doprineli nasoj katastrofi, nasoj losoj politici koja nas je unazadila, n mislim da je mnoge stvari radio koje je zeleo, nego one koje je morao da bismo ponovo bili primljeni u ujedinjene nacije. Mi smo cak bili suspendovani iz clanstva. Iz kakvog minusa smo bili krenuli, i u tih 10 god posle 2000toliko je uradjeno, da je danasnjoj vlasti bilo lagano da sve preuzme, vec smo bili pridruzeni clan eu, itd. Do tada smo zavrsili sa Hagom, sa starom stednjom, postavljena je gomila novih zakona itd. Zoran nijd bio shvacen ovde i to je jedina istina. Ovaj narod ga nije zasluzio.

Borax

pre 6 godina

Neću da ocenjujem Đinđićev značaj za Srbiju. To će uraditi istorija. U jedno sam siguran: jedan Đinđić nije dovoljan za preokret.

analiza

pre 6 godina

(Back in Black)
Samo da dodam,dok je išao kako Zapad kaže,čuvali su ga od domaćih pasa-Zemunaca i onih drugih.Kada je ukapirao šta traže od njega-i šta ne može da im da(čitaj KiM)-kada je promenio kurs-samo su se zapadnjaci povukli i ostavili ga samog,čekajući koji će pas prvi da krene da ga rastrgne.Da ga je Zapad i dalje želeo,bio bi na vlasti i danas.

qwert

pre 6 godina

DJindjić je bio vođa koji je imao lične sposobnosti i političke vizije ali treba pogledati njegovu kolonu i odgovoriti da li postoji neko ko mu je blizu ili daleko. Sve sami oportunisti koje je narod 5.oktobra doveo na vlast.

King

pre 6 godina

Pre 17 godina je ubijena Srbija, ne samo Zoran. Posle njega, jedini čovek kome sam verovao je bio Patrijarh Pavle. Nažalost, ni njega više nema. Toliko sam izgubio veru u ljude, da više ne znam ni mogu li sam sebi da verujem u ovakvoj Srbiji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (loodeysrba, 12. mart 2020 22:57)

Molim te nemoj mešati Patrijarha Pavla sa političkim ološem.

King

pre 6 godina

Vi što kujete Zorana u zvezde, kako ne shvatate da bi on sad bio neka sitna opozicija ovom istom kao što je i Đilas.
Nažalost čoveka nema više što je najtužnije, ali ništa on nije bio bolji od ostalih političara. Svi su isti. Tito=Sloba=Vojislav=Zoran=Tadić=Vučić=Dodik isto sve i svejedno ko je na vlasti, običnom narodu je isto.

Mladjo

pre 6 godina

Meni je njega žao kao mladog ,školovanog čoveka,ali mnogo srpskih glava je poslao u hašku klanicu,pa je i njegova otišla, ko drugome kopa jamu i sam u nju upadne

Boža

pre 6 godina

Kada pročitam ove hvalospeve o liku i delu druga Đikija dođe mi muka. Velik je samo zato što je na vreme poginuo. Šta je sve ostalo Ružici za kratko vreme? I taj stav: EU ili smrt, je takva glupost da ne mogu da verujem da se još ljudi pale nato. Zar bi Velika Britanija izašla da to valja? Treba sami da izgradimo funkcionalnu državu, da zaustavimo pohlepne političaresa EU ili bez.

neutralni felsh

pre 6 godina

Osudjujem zlocin i zalim za covekom ali ne mogu da gajim postovanje za politicko delo Zorana Djindjica. Morao je biti obzirniji i dobronamerniji prema gradjanima Srbije koji su ga izabrali i u njemu trazili nadu nakon prozivljene katastrofe iz devedesetih.
(Mobi, 12. mart 2020 13:47)


morao je biti obzirniji i dobronamerniji prema gradjanima? za pocetak, skinuo im je sa grbace one koje su ti isti gradjani sami sebi natovarili na vrat i tako se teturali deset godina.
otvorio im je granice, pokrenuo ekonomiju. kazu rasprodao fabrike? kako su te fabrike radile pre njega? bile zivi lesevi u kojima radili ljudi koji se prodaju za sitnu lovu. ko je unistio te fabrike ludom politikom koja je prizvala sve one ratove i sankcije na kraju i rakete? sta su gradjani ocekivali? deset godina da trpe budale koje ih pljackaju pa da posle ocekuju i zahtevaju bolji zivot preko noci? skuvali su akvarijum, pokusali corbu - to im je licno on rekao a oni ga pola mrzeli jer im dira u savest, jer vole da glume nevinasca.
trazili nadu u djindjicu? nada treba da bude realna, nadati se nemogucem je ista glupost koja dovodi do losih odluka... evo vam ga vucic, dragi gradjani.

Anja

pre 6 godina

Evo jedne ilustracije za one koji jos ne razumeju psihologiju prosecnog Srbina:

Moj drugar iz osnovne. Dobar k'o leba, al vremenom postaje sve zatucaniji i ogorceniji, sve vise lici na svog oca gundjatora i vremenom se nacisto zatupljuje. Bez perspektive i vere u bolje sutra, polako pocinje da gubi dusu. Rezonuje kao dete od 4 godine i vise ni ne pokusava da razume stvarnu situaciju, vec guta sta mu se servira, a da sagleda neku siru sliku vise nije u stanju. Umesto da razumeva stvarnost, on je pojednostavljuje i ubedjuje i sebe i druge, da je "to".

Pozdrav iz Norveške

pre 6 godina

(Helios, 12. mart 2020 11:21)

Hrabar si iza tastature u mišijoj rupi.
Ali proći će i vaše "zlatno doba", uništiće vas vaša sopstvena mržnja.
Ja ću to gledati i već gledam i biće mi žao isto toliko, koliko je i tebi žao Đinđića.

Mali Muhamed, ne onaj kozojeb

pre 6 godina

Ali Zoranov rečnik nije bio najbolje razumljiv slabo pismenim i slabo inteligentnim osobama.
(ja, 12. mart 2020 11:35)

Pa ti i tebi slični bi da budete apostoli novog mesije? Da neprosvećenoj srpskoj svetini prevodite "visokoumne" floskule jednog obaveštajca nemačke obaveštajne službe? No, eto vam ga, pa razglabajte, vi "dobro" pismeni i "još bolje" inteligentni. Ako imate o čemu?

Mali Muhamed, ne onaj kozojeb

pre 6 godina

Da nije bio dobar, ne bi tako zavrsio. On nije hteo saradnju sa kriminalom, na kraju teko prosao.
(kako da ne, 12. mart 2020 11:35)

Ma navukli ga mangupi!

vozi misko

pre 6 godina

znate ko je ubio djindjica? odgovor je ispred nosa. oni isti koji danas prodaju pricu "branimo svetinje". ko su ti ljudi u "senci"?

gile pecinci

pre 6 godina

Covek koji je za dve godine vlasti postao multimilioner,o njegovim saradnicima "ekspertima" da ne govorim dok je narod ostao na ulici kao "zrtva tranzicije".I danas taj isti narod place za njim,govori kako ga nismo zasluzivali i slicne gluposti,dokaz koliko smo drustvo lako za manipulaciju,ispiranje mozga i sl.A celo preumljivanje nacije je odradio isti onaj koji je glavni spin doktor sadasnje vlasti,pa zar vam "zoranobotovi" sa jednim te istim frazetinama ne lice na ove "svaka cast vucicu" botove.A sve je to i radjeno upravo da bi se stvarna Djindjiceva politika neoliberalnog kapitalizma,rasprodaje drzavne imovine i sluzenje interesima krupnog kapitala maltene prihvatila kao sveto pismo,koji opet danasnja Vlada apsolutno kopira a sam vodja se trudi da u svemu oponasa Djindjica(mantra o stalnom radu bez spavanja,nedelja,odmora),a sama Ruzica Djidjic ga hvali da je isti Zoran.I onda se pitamo zasto nam se sve ovo dogadja,prosto zasluzujeno tako,narod bez pameti,mazohisticki i samounistavajuci naklonjen,a paradigma svega su ovi komentari

boban

pre 6 godina

kako god neko shvatio ili ne Djindjica,ni jedni ni drugi nemaju pravo ni da ga hvale ni da ga kude.I jedni i drugi treba da se stide,svako na svoj nacin i iz razlicitih razloga.NEKA TI JE VECNA SLAVA ljudino .

Tin

pre 6 godina

Ubistvo dr Zorana Đinđića može se po tragediji meriti samo sa Kosovskom bitkom. U oba slučaja sledio je mrkli mrak...Svi ovi botovi i sitni čankolizi će nestati u dimu zaborava, a Zoran će s vremenom biti sve značajniji i često ćemo se sećati njegovih reči dela. To je zrno oko kojeg će se graditi moderna Srbija, inteligentna i karakterna jer jedino takva i može da postoji...Neka mu je večna slava i hvala na kratkotrajnom svetlu u kojem je naša Srbija prepoznata kao vrednost od strane celog sveta.

loodeysrba

pre 6 godina

Pre 17 godina je ubijena Srbija, ne samo Zoran. Posle njega, jedini čovek kome sam verovao je bio Patrijarh Pavle. Nažalost, ni njega više nema. Toliko sam izgubio veru u ljude, da više ne znam ni mogu li sam sebi da verujem u ovakvoj Srbiji.

komnen barjaktar

pre 6 godina

Srbiji vise ne treba vazduh zvani Evropa (EU). Moze i anaerobni zivot da vodi. Evropa je odbacena na radost velikog broja stanovnika tzv. Srbije.

asomakum doo

pre 6 godina

dzaba jedan djindjic kad su svi oko njega bili bagdadski lopovi i pokvarenjacine. jedna lasta ne cini prolece... to je upozorenje za sve nove djindjice. drnzi se da nesto menjas, kazna sledi.

Bibi

pre 6 godina

Problem je sto mi Srbi ne volimo red i rad kome i sami treba da doprinosimo primerom. Ili diktatura ili anarhija - to su nasa omiljena drustvena uredjenja - ko u klin, ko u plocu - onda je lov u mutnom najlaksi. Otud i sramni komentari o Djindjicu danas.

Beograđanka

pre 6 godina

Ne može nikada masa da voli ovakvog čoveka, ili možda u nekoj budućnosti, ali on se pojavio prerano. Ne želi masa ni da razmišlja o onome o čemu on govori, jer uopšte ne želi ni da razmišlja.
Tekst koji odlično opisuje naš mentalitet je ovaj susedni na istom b92 sajtu - "Srbi radije biraju zatvor nego društveno koristan rad". Niko se ni za šta ne oseća odgovornim, niti kao deo društva, niti ga društvo zanima, i to se odnosi na SVE a ne samo one koji su učinili neki prekršaj.
Nema nigde da se kupi ni jedno sredstvo za dezinfekciju. Pokupovali su po 100 komada oni isti što još po podrumima imaju ulje koje su pokupovali za vreme bombardovanja. Nose krstiće oko vrata a oteli bi iz oka brata svojega da gurnu u svoje du_e. Mnogi krive predsednika države što nema sredstava za dezinfekciju.
Takvom narodu ne može da bude simpatičan čovek kao Đinđić koji je pozivao na ličnu odgovornost.
Slava mu.

Pustinjski Banderas

pre 6 godina

Djindjica je ubilo najmanje nekoliko stotina, a verovatno i nekoliko hiljada ljudi. Svi oni su vredno radili za Sluzbu. Policajci, deo vojnog vrha, zaposleni u sudovima i tuzilastvima, advokati, novinari koji i danas izmisljaju teorije zavere, "nacionalni radnici", SPC (setite se Amfilohijevog govora), politicari (Mira je zbrisala u Rusiju, a Seselj u Hag bas par dana pre ubistva), Zemunski klan, JSO, spisak je vrlo dug.
Njegovoj smrti obradovao se ogroman broj obicnih ljudi kojima je Djindjic organski smetao jer je trazio da se promene, da rade bolje, da napuste stare obrasce misljenja koji su Srbiju doveli u tesku poziciju . Mnogo je lakse slusati demagoge nego nekog ko zna sta prica, ko ne kuka i ne jauce kako nas svi mrze, ko ne daje nebulozne izjave, nekog ko nije sluga UDB-e.
Ne mogu, a da ne pomenem i one koji su mu bili "najbolji prijatelji" (imao je jako mnogo "najboljih prijatelja") koji su ga svojatali dok je to bilo politicki korisno, a koji su utrli put onima koji su sad na vlasti.
Mi koji mozda i ne bismo glasali za njega, ali koji smo ga simpatisali smo manjina i sve nas je manje u Srbiji. Nismo sacuvali onaj impuls koji je on davao, nismo znali da sledimo viziju. Srbija je stala, pa krenula nazad; izvini Zorane!

Besmrtni Lord

pre 6 godina

Nikad se u ovoj zemlji pamet nije cenila i poštovala, pa tako ni njegova, džabe je prosipao mudrosti, ovom narodu...... sve go prevarant do prevaranta, secikesa, šljama, ološa ljudskog, otpadu Evrope........ takvi mu i dođoše glave. A mi izgubismo godine i tako unazad 150 godina, dok se naši vladari uče vođenja države, a generacije i generacije propadaju, trunu......... E on se borio protiv toga, a bio je svestan koliko je Kosovo balast našeg društva...... Hteo da rešava, ali mu to nije bilo tada namenjeno, bar ne njemu........ Pa ga moćnici i centri sapletoše jer nađoše neke secikese, i ubice da to odrade za šaku srebrnjaka. Eto.

деда миле

pre 6 godina

Ок све је ово тачно,сви сте у праву,запитајмо се што све опет радимо исто или слично?.Шта значи лидерство ,да ли је то превазиђено?,уосталом зашто постоји она изрека: једна ласта не чини пролеће.Где је проблем?,да ли је у нама самим, да сви смо одговорни........

Moje ime

pre 6 godina

Cuj da odrastemo. Pa jel ima iko na ovoj planeti da je odrastao? I želim da sačuvam to djete u meni, ako njega nema ode sve u propast...
A vi brate odrastajte do mile volje, I javite kad stignete tamo ...

nikola

pre 6 godina

Њега није изабрао народ већ Запад и радио у њиховом интересу подржао НАТО бомбардовање Србије. Изручио председника Милошевића Хагу на највећ српски дан историје 28 јуна .Он је срамота Србије.

BOSS

pre 6 godina

Ako neko misli da bi on sredio stvari kod nas da je ziv,taj ili jr bl.sav ili mu noge smrde!!! On bi mozda pokusao ali nema pomoci od Zapada,ako ne priznas Kosovo,a ko to uradi moze se odmah obj.sit jer mu nema druge!!!

Neko tamo

pre 6 godina

Njegova najveća greška je sto je "potpisao ugovor" sa đavolom, tj. Zemuncima pre dolaska na vlast. Oni su mu bili obezbeđenje pre 5.oktobra, a prelazak JSO na stranu naroda je bila prekretnica tog sudbonosnog dana.
Ali đavo uvek dođe po svoje, a on je bio naivan ako je mislio da će moći da se izvuče bez vraćanja usluge.

Kad se najveca sirotinja pravi pametna...

pre 6 godina

A danas vladaju oni koji su se napili od srece kad je ovaj covek ubijen. No priprosta raja i nije zasluzila bolje, zato i nestajemo.

Siniore Galente

pre 6 godina

Izdajnik!!’Lazni vizionar koji licno nikada nije imao podrsku vecu od 20%.Montgomeri u jednom dokumentarcu kaze da su stavili Kostunicu da bude kandidat zato sto Djindjic nije bio popularan narodu!

gorski

pre 6 godina

i da je ostao živ ništa ne bi promenio ,jer ga narod nije podržavao ,nevole Srbi uspešne ljude ,brze i ljude sa idejama ,nama su dobri samo ovi što pričaju ono što želimo da čujemo , nezaposlenost nikad manja ,otvaraju se nove fabrike BDP nikad veći ......a istina je tamo negde (preko granice) !!!!

Mobi

pre 6 godina

Osudjujem zlocin i zalim za covekom ali ne mogu da gajim postovanje za politicko delo Zorana Djindjica. Morao je biti obzirniji i dobronamerniji prema gradjanima Srbije koji su ga izabrali i u njemu trazili nadu nakon prozivljene katastrofe iz devedesetih.

Superoperater

pre 6 godina

Nije shvatio do kraja gde je došao i sa kim ima posla, inače pamtim ga po pesmi mir brate mir na kamionu, nosio ćerku na ramenima i đuskao pored mene.

Mirsad Tahirovic

pre 6 godina

Čovek koji je podržavao NATO agresiju na Srbiju ništa bolje nije ni zaslužio.
 (Miroslav, 12. mart 2020 12:10) 

Pa si sada ti tu gde jesi! A znas li gde si? NIGDE.

Pljuvac svih stilova

pre 6 godina

Uvek smo mi (svako licno) razlog ! Mozemo mi traziti razloge u ovome,onome,ili u ovoj,ili onoj zemlji,ali sve se na kraju svede na nas,a mi smo kao narod posrnuli odavno. Moramo puno da se menjamo i napredujemo ako hocemo boljitak. Zavidni,potkupljivi,lenji,mrzovoljni,koristoljubivi,podrugljivi,neobrazovani,plitki,bezidejni,eto takvi smo vecinom.. nazalost.

nema deda mraza

pre 6 godina

uporedite cenu kvadrata onda i danas pa ce vam biti jasno ko ga je ubio.
uporedite broj rusa sa brojem zapadnjaka pa cete opet znati ko ga je ubio

setite se da u zemunskoj glavnoj ulici tada nije bilo parkiranih kola sa strane kao tokom radikala pre i posle

Taki

pre 6 godina

Bas tako, zalim sve vas koji ste sprcali polovinu, a mozda i veci deo svog zivota uzalud! Nema veze, shvaticete to pred sam kraj svog zivota, a tada je vec kasno! Pozdrav iz Švedske!😘🇸🇪

phrm

pre 6 godina

Za one koji ne znaju, imate na youtube intervju sa Zoranom par dana pred smrt.
TU kaze kako je dobio upozorenja od centara moci da se mane teze resavanja Kosova po principu Republike Srpske. Od tada, svi ostali su vazali, dobili su opomenu kako prolaze ljudi koji ne saradjuju. Uz naravno neprijatelje unutar Srbije, namestili su sve tako. Jedna osoba je bila zaduzena za ceo slucaj. B*B* je organizovao sve, spremio medije, sat posle atentata. Pozadina i dalje nije i verovatno nikad nece biti resena.

distanca

pre 6 godina

O mrtvima sve najbolje,ali ne treba Djindjić pretvarati u ikonu, sveca, pa malo ko hoće da objavi i drugu stranu .Zašto je Zapad izabrao Koštunicu za predsednika ,a ne Djindjića? Zato što je imao podršku samo 5 odsto pred 5.oktobar i što je vukao mnogo "repova".Jedan od njih je da je sa Djukanovićem iz Podgorice tražio nastavak bombardovanja Srbije dok ne padne Milošević. Nije ga bilo briga što strada narod, važno mu je bilo da bude doveden na vlast! Korupcija u njegovo vreme u vladi velika.Podsetite se samo kako su tadašnji ministri,Lečić naprimer kao kulturnjak, davali pare opštinama pa potom odlazili sa svojim privatnim grupama i uzimali te pare. Vlada nije postojala, postojao je kolegijum DOS-a i šta se šefovi strranak dogovore to je odluka! On je neprestano govorio da je Kosovo demokratsko pitanje!? Kada je konačno shvatio suštinu(on je bio filozof,a ne državnik) i izrekao ono što je rekao u poslednjem intervjuu V-Novostima - smaknut je! Djindjić je bio jedan običan političar,a ne dalekovid državnik,osoba koja je slala sve redom naše u Hag, za jednog je Karli Del Ponte rekao "Vodite ga i ne vraćajte ga"(prema knjizi Delponteove) ,a to je radio Srbinu i Srbima.I zato - ne stvarajte od Djindjića ikonu, mirna mu zemlja,ali je malo toga ostavio lepog zemlji.

Неко123

pre 6 godina

Само да подсетим заборавне - подршка народа Ђинђићу је била прилично ниска кад је убијен, објективно не би победио на следећим изборима. Да није мртав, сад би био на нивоу Коштунице, Ђелића, Динкића итд. Али о покојнику све најбоље, па се људи забораве.

Dragi

pre 6 godina

Meni nije jasno kako jedna država koja je u stvari kolonija, okupirana, korumpirana, njeni gradjani mogu da budu sami sebi krivi ako nešto ne uspeju? Samoubica se ubio sa ledja?

Tako treba

pre 6 godina

Zaboravili ste još jednu misao g.Djindjića: "Kome je do morala neka ide u crkvu"!
(gile, 12. mart 2020 12:30)
Pametno je rekao. Srbi vole da se prave moralni na svoju stetu, prkose silama zbog neke kao pravde, a nema gorih prevaranata i korumpiranijih i nepravednijih ljudi prema svojima.
Znaci duplo golo

Ogladneli kurjak

pre 6 godina

Grdno se prevario da sistem funkcionise. Rezultate vidimo danas. Apsurdno je to da smo mozda bili najsigurniji za vreme operacije sablje.

Milan

pre 6 godina

Najveći srpski političar ikada. Čovek sa enormnim znanjem, intelignecijom, hrabršću i čeličnom voljom. Revolucionar, vizionar, čovek koji je hteo da menja društvo, koji je hteo da menja svest ovog naroda na bolje i verovao u njega! Većina ovog naroda nažalost njega nije ni razumela, ali Zoranovoj veličini će tek biti ispisani epovi. Niko nema pravo ružno da priča o Zoranu Đinđiću jer on ŽIVOT dao služeći ovoj zemlji i ovom narodu! Hvala Vam do neba gospodine Đinđiću i oprostite nam molim Vas.

Back in Black

pre 6 godina

Da nije bio dobar, ne bi tako zavrsio. On nije hteo saradnju sa kriminalom, na kraju teko prosao.
(kako da ne, 12. mart 2020 11:35)
Batice on je verovatno jedini politicar kojeg sam voleo da vidim na TV ali ako cemo realno on je prosao kao Dzon Kenedi i njegov brat Robert Kenedi.Znaci bracu Kenedi je mafija dovela na vlast i umesto da dobije ono sto je trazila Robert Kenedi ,kao tada ministar pravde, je poceo da ih hapsi i zna se kako su oboje prošli.Kakav Li Hari Osvald i ostale gluposti zna se ko je ubio predsednika Dzona Kenedija.Vuka Draskovica je trebalo Vozdovacki klan sa Belijem,Giskom i ostalima da dovede na vlast ali nisu uspeli.DOS je dosao na vlast zahvaljujuci zapadnim zemljama i Zemunskim klanom koji je sa navijacima organizovao proteste,koji je štitio Dosovce.Svi ti iz DOSA su bili u odlicnim odnosima sa Zemunskim klanom.E onda se Zemunski klan razgoropadio jer su to krimosi i kada je vrag odneo šalu Dzindzic je rešio da ih hapsi.I znao sta se posle desilo.

Mare

pre 6 godina

Nisu ga ubili ovi koje navode...Ovo je bio samo povod da ih očiste... Zna se ko je a ko se sklonio sa strane i nije reagovao. Više jednom za svagda rešite političku pozadinu koju i vrapci znaju.

duka

pre 6 godina

Cuj tako je govorio, kao da je zaratustra jbt. Isto je pricao kao i Brnabicka danas. Simplton. A sada prestanite da smarate kultom licnosti. ako imate kompleks oca idite lecite se. Nama normalnim ne treba ova bolestina. Hvala.

Realno stanje raspada

pre 6 godina

Prevara decenije da se nešto promenilo...niiiiišta dragi moji sugrađani...jedni otišli drugi došli...prevlast klanova...a ono na tv-u....laž do laži...

banka

pre 6 godina

Ovde su uvek vladala neka carstva i nikad nije bilo do naroda. Svaki pokusaj da bude do naroda zavrsavao se nekim genocidom ili tako nesto. Djindjoli je bas bas voleo da baljezga.

321

pre 6 godina

Ne mozes biti normalan i biti premijer ili predsednik. Moras biti slab za manipulaciju i kontorlu. Zato ga i ubise.
Tako se i policajci biraju danas , cim ima visok IQ , teraj ga.

golijat

pre 6 godina

Ubijen je kad je shvatio sta je “Zapad” i sta ih jedino interesuje od njega...Kada je rekao da nece moci tako , bio je gotov .A ovde je politicki establisment jedva docekao!

Srba

pre 6 godina

Demokratski premijer je rekao: “ Ako neko misli dа će zаustаviti sprovođenje zаkonа time što će mene ukloniti ondа se grdno vаrа, jer jа nisаm sistem.” potpuno suprotno sadašnjem “demokratski” izabranom predsedniku (koji govori umesto aktuelne premijerke) koji misli de je on sistem.

Mmm

pre 6 godina

Zašto niko ne komentariše milione koja je Đinđićeva žena pronašla na bankovnom računu?
Zašto niko ne komentariše to što je Đinđić bezbroj puta bio u Šilerovoj ulici. Šta je tamo tražio?
Ima još puno pitanja, ali svi ćute.

Zemunac

pre 6 godina

Ako se odmah znalo da je to organizovao zemunski klan zašto se hapsilo 11 000 ljudi? kako je moguće da u planuranju ubistva ucestvuje 44 čoveka a da bezbednosne službe ništa ne znaju ili kao minimum nemaju svog čoveka u takvoj organizaciji?

Siniša

pre 6 godina

E Zorane upoznali smo se ,bio si sasvim običan i jednostavan ,a baš zbog toga poseban, tog marta nada u bolje sutra je nestala . Ostala je velika praznina .

X-ADV

pre 6 godina

Zao mi je sto je ubijen, Bog da mu dusu prosti, ali njegove izjave su na nivou Grunfovih izjava tipa: ako kanis pobijediti, ne smes izgubiti.
(Jovan, 12. mart 2020 11:08)

reci ne znače mnogo, u pravu si. samo ne zaboravi da je taj čovek preduzimao akcije koje su u skladu s onim što govori.
možda i razumeš...

Суперхик

pre 6 godina

Занемарио је друге разлоге, занемарио је и мафијашко "упозорење",зато је и тај атентат на њега успео,није му ваљало ни обезбеђење лично ни државно ! Штета је изгубити оваквог човека, политичара па био он на власти или у опозицији !

Helios

pre 6 godina

Nije loše što ste citirali ovaj pandemonijum gluposti. Na Đinđića su pali i mogli pasti samo mentalni fićfirići. Ne filozof već šaner samo za populističke degradacija ideja u isprazne floskule. U praksi on je bio 100% štetočina avaj na visokom broju obrtaja. Nebuloza "e da je ostao živ..." e pa sve bi bilo isto ili ipak i gore. Ali bi tada bar mogao da odgovara za svoja činjenja-i-ne. Nema baš ničega što je učino boljim. "Ulio je nadu?" - samo nedostatnima. Podržao bombardovanje - postao premijer, i to urnisanje Srbije. Kad je to spoznao i okrenuo ploču postao nepoželjan i samo još poslužio za "ubili su ga nacionalisti".
Uprkos svih naših napora umesto Linuksa je progurao Windows u državne institucije i javna preduzeća. "Nećemo fiću, vozićemo se Mercedesom". Tipična izjava nekog ko pojma nema o nečem i još je nesvestan toga ali ipak progurava zlo i pljačku. On je sam birao sve te Kolesare Janjuševiće Bebe i Čede. Bio tako "pametan" da je posle i naglas pitao del Ponte "pa čekaj OBEĆALA si mi samo Miloševića..." Takav um a tek "demokrata" da je zapanjeno otkrio da - "većina nije uvek u pravu"?!? Pa ta spoznaja je prvi znak inteligencije pobogu. Što to nije otkrio kada je bio izabran? A ne, otkrio je Bodrum metod negiranja Parlamenta. Svu razliku između ovih nebuloza za slaboumne i istine vidite u činjenici da Srbija još nije vratila vlasnici kuću ubijenog nego je ilegalno poseduje udovica premijera.
U neverovatnoj konkurenciji bio je ipak najveća štetočina Srbije XXI veka.

janbo

pre 6 godina

Eh tada kao klinac nisma ga shvatao, čak u tom opštem diskursu vredjanja i napada tadašnjih ''poraženih snaga'' na žute izdajnike odnosno njega kao prvog, sam i ja bio. Mislim klinac, loženja na ''patriote'' itd..
Kasnije sam shvatio koliko je on bio u pravu i šta je želeo, jer vidim da se nije nista promenilo od 2000.
Nije se promenilo jer ovaj narod ne voli promene, narod je vrlo gord, i lako zapaljiv, deli se tako brzo u političkom smislu da se to pretvara u mržnju, nismo ni danas daleko do toga.
Njegov problem je baš bio u tom gore citatu što je mislio da je stvorio sistem i da će posle njega se nastaviti tim putem. Veliak greška. Zato je i ubijen jer su drugi dobro znali da je sistem ostao isti, da je on njemu jedina pretnja i zato se njegovom smrću sve usporilo i naposletku pa i vratilo na pređašnja vremena.
Greška se desila 5.10. tu se nije desila prava revolucija, samo mala promena režima, pri tome mnogi ljudi verni starom sistemu u sektoru bezbednsoti su i dalje vedrili i oblačili tako da nije ni to kompletno uradjeno. Drugo, a i vaznije nije se desila promena vrednosti, političkog diskursa, nije čak ni u narodu se primila klica istinske želje za promenom i reformom društva.
Ko je tome kriv pa verovatno VK, Slobin spavač, a nedugo posle toga stare snage se opet vraćaju u igru, SPS pruža podršku manjinskoj vladi i dalje znamo.
Isti bi mogao i reći nešto o polit. pozadini ubistva ali avaj..

Mr. Spock

pre 6 godina

@Jovan, navedi bar jednu takvu izjavu! Ova iz naslova ima vrlo jasan kontekst, jer smo uvek prebacivali krivicu na nekog drugog - Zapad, Milosevica... Na zalost, posle 5. oktobra, krivicu neuspeha "ponosno" nosi narod Srbije! Ubistvom Zorana Djindjica, ubijen je i 5. oktobar!

Jovan

pre 6 godina

@Svi smo voleli da zivimo u Zoranovoj Srbiji. Ali kao sto jednom i sam rece u Novom Pazaru... Svi cemo se sresti jednom u budućnosti.
(Sajo, 12. mart 2020 11:05)

Interesantno, a ja sam otisao iz te "Zoranove Srbije" zbog opste korupcije koja je vladala pod plastom "sad smo preuzeli vlast". Imao sam privatan biznis i bilo mi je teze tad nego za vreme Milosevica da poslujem, jer su postavili svoje "daj procenat" u svakoj instanci i omogucili da se razmasu Miskovic i ekipa na ustrb zdravog privatnog sektora. Najbolje i najpostenije se radilo kad je pao Milosevic, a ovi se nisu etablirali, pa su svi radili kako treba, bez mita i korupcije, jer su se plasili da ih nova vlast ne pohapsi. Ali ne lezi vraze, gologuzija iz DS-a je samo krenula u pljacku da postanu ugledni i bogati gradjani. Ne pricajte bajke vise o Zoranovom vremenu.

ja

pre 6 godina

Zao mi je sto je ubijen, Bog da mu dusu prosti, ali njegove izjave su na nivou Grunfovih izjava tipa: ako kanis pobijediti, ne smes izgubiti.
(Jovan, 12. mart 2020 11:08)

Zar treba da te podsećam na leteće automobile i ostale gluposti? Ali Zoranov rečnik nije bio najbolje razumljiv slabo pismenim i slabo inteligentnim osobama.

Lejla

pre 6 godina

Kakva je to veličina bila. Ni danas posle 17 godina od njegovog svirepog ubistva ne mogu da dođem sebi. Bio je i ostao jedini političar kom sam verovala.

Lejla

pre 6 godina

Kakva je to veličina bila. Ni danas posle 17 godina od njegovog svirepog ubistva ne mogu da dođem sebi. Bio je i ostao jedini političar kom sam verovala.

Zemunac

pre 6 godina

Ako se odmah znalo da je to organizovao zemunski klan zašto se hapsilo 11 000 ljudi? kako je moguće da u planuranju ubistva ucestvuje 44 čoveka a da bezbednosne službe ništa ne znaju ili kao minimum nemaju svog čoveka u takvoj organizaciji?

Milan

pre 6 godina

Najveći srpski političar ikada. Čovek sa enormnim znanjem, intelignecijom, hrabršću i čeličnom voljom. Revolucionar, vizionar, čovek koji je hteo da menja društvo, koji je hteo da menja svest ovog naroda na bolje i verovao u njega! Većina ovog naroda nažalost njega nije ni razumela, ali Zoranovoj veličini će tek biti ispisani epovi. Niko nema pravo ružno da priča o Zoranu Đinđiću jer on ŽIVOT dao služeći ovoj zemlji i ovom narodu! Hvala Vam do neba gospodine Đinđiću i oprostite nam molim Vas.

ja

pre 6 godina

Zao mi je sto je ubijen, Bog da mu dusu prosti, ali njegove izjave su na nivou Grunfovih izjava tipa: ako kanis pobijediti, ne smes izgubiti.
(Jovan, 12. mart 2020 11:08)

Zar treba da te podsećam na leteće automobile i ostale gluposti? Ali Zoranov rečnik nije bio najbolje razumljiv slabo pismenim i slabo inteligentnim osobama.

Srba

pre 6 godina

Demokratski premijer je rekao: “ Ako neko misli dа će zаustаviti sprovođenje zаkonа time što će mene ukloniti ondа se grdno vаrа, jer jа nisаm sistem.” potpuno suprotno sadašnjem “demokratski” izabranom predsedniku (koji govori umesto aktuelne premijerke) koji misli de je on sistem.

golijat

pre 6 godina

Ubijen je kad je shvatio sta je “Zapad” i sta ih jedino interesuje od njega...Kada je rekao da nece moci tako , bio je gotov .A ovde je politicki establisment jedva docekao!

Siniša

pre 6 godina

E Zorane upoznali smo se ,bio si sasvim običan i jednostavan ,a baš zbog toga poseban, tog marta nada u bolje sutra je nestala . Ostala je velika praznina .

janbo

pre 6 godina

Eh tada kao klinac nisma ga shvatao, čak u tom opštem diskursu vredjanja i napada tadašnjih ''poraženih snaga'' na žute izdajnike odnosno njega kao prvog, sam i ja bio. Mislim klinac, loženja na ''patriote'' itd..
Kasnije sam shvatio koliko je on bio u pravu i šta je želeo, jer vidim da se nije nista promenilo od 2000.
Nije se promenilo jer ovaj narod ne voli promene, narod je vrlo gord, i lako zapaljiv, deli se tako brzo u političkom smislu da se to pretvara u mržnju, nismo ni danas daleko do toga.
Njegov problem je baš bio u tom gore citatu što je mislio da je stvorio sistem i da će posle njega se nastaviti tim putem. Veliak greška. Zato je i ubijen jer su drugi dobro znali da je sistem ostao isti, da je on njemu jedina pretnja i zato se njegovom smrću sve usporilo i naposletku pa i vratilo na pređašnja vremena.
Greška se desila 5.10. tu se nije desila prava revolucija, samo mala promena režima, pri tome mnogi ljudi verni starom sistemu u sektoru bezbednsoti su i dalje vedrili i oblačili tako da nije ni to kompletno uradjeno. Drugo, a i vaznije nije se desila promena vrednosti, političkog diskursa, nije čak ni u narodu se primila klica istinske želje za promenom i reformom društva.
Ko je tome kriv pa verovatno VK, Slobin spavač, a nedugo posle toga stare snage se opet vraćaju u igru, SPS pruža podršku manjinskoj vladi i dalje znamo.
Isti bi mogao i reći nešto o polit. pozadini ubistva ali avaj..

Ogladneli kurjak

pre 6 godina

Grdno se prevario da sistem funkcionise. Rezultate vidimo danas. Apsurdno je to da smo mozda bili najsigurniji za vreme operacije sablje.

X-ADV

pre 6 godina

Zao mi je sto je ubijen, Bog da mu dusu prosti, ali njegove izjave su na nivou Grunfovih izjava tipa: ako kanis pobijediti, ne smes izgubiti.
(Jovan, 12. mart 2020 11:08)

reci ne znače mnogo, u pravu si. samo ne zaboravi da je taj čovek preduzimao akcije koje su u skladu s onim što govori.
možda i razumeš...

Jovan

pre 6 godina

@Svi smo voleli da zivimo u Zoranovoj Srbiji. Ali kao sto jednom i sam rece u Novom Pazaru... Svi cemo se sresti jednom u budućnosti.
(Sajo, 12. mart 2020 11:05)

Interesantno, a ja sam otisao iz te "Zoranove Srbije" zbog opste korupcije koja je vladala pod plastom "sad smo preuzeli vlast". Imao sam privatan biznis i bilo mi je teze tad nego za vreme Milosevica da poslujem, jer su postavili svoje "daj procenat" u svakoj instanci i omogucili da se razmasu Miskovic i ekipa na ustrb zdravog privatnog sektora. Najbolje i najpostenije se radilo kad je pao Milosevic, a ovi se nisu etablirali, pa su svi radili kako treba, bez mita i korupcije, jer su se plasili da ih nova vlast ne pohapsi. Ali ne lezi vraze, gologuzija iz DS-a je samo krenula u pljacku da postanu ugledni i bogati gradjani. Ne pricajte bajke vise o Zoranovom vremenu.

321

pre 6 godina

Ne mozes biti normalan i biti premijer ili predsednik. Moras biti slab za manipulaciju i kontorlu. Zato ga i ubise.
Tako se i policajci biraju danas , cim ima visok IQ , teraj ga.

Mr. Spock

pre 6 godina

@Jovan, navedi bar jednu takvu izjavu! Ova iz naslova ima vrlo jasan kontekst, jer smo uvek prebacivali krivicu na nekog drugog - Zapad, Milosevica... Na zalost, posle 5. oktobra, krivicu neuspeha "ponosno" nosi narod Srbije! Ubistvom Zorana Djindjica, ubijen je i 5. oktobar!

Mare

pre 6 godina

Nisu ga ubili ovi koje navode...Ovo je bio samo povod da ih očiste... Zna se ko je a ko se sklonio sa strane i nije reagovao. Više jednom za svagda rešite političku pozadinu koju i vrapci znaju.

duka

pre 6 godina

Cuj tako je govorio, kao da je zaratustra jbt. Isto je pricao kao i Brnabicka danas. Simplton. A sada prestanite da smarate kultom licnosti. ako imate kompleks oca idite lecite se. Nama normalnim ne treba ova bolestina. Hvala.

phrm

pre 6 godina

Za one koji ne znaju, imate na youtube intervju sa Zoranom par dana pred smrt.
TU kaze kako je dobio upozorenja od centara moci da se mane teze resavanja Kosova po principu Republike Srpske. Od tada, svi ostali su vazali, dobili su opomenu kako prolaze ljudi koji ne saradjuju. Uz naravno neprijatelje unutar Srbije, namestili su sve tako. Jedna osoba je bila zaduzena za ceo slucaj. B*B* je organizovao sve, spremio medije, sat posle atentata. Pozadina i dalje nije i verovatno nikad nece biti resena.

Mmm

pre 6 godina

Zašto niko ne komentariše milione koja je Đinđićeva žena pronašla na bankovnom računu?
Zašto niko ne komentariše to što je Đinđić bezbroj puta bio u Šilerovoj ulici. Šta je tamo tražio?
Ima još puno pitanja, ali svi ćute.

Неко123

pre 6 godina

Само да подсетим заборавне - подршка народа Ђинђићу је била прилично ниска кад је убијен, објективно не би победио на следећим изборима. Да није мртав, сад би био на нивоу Коштунице, Ђелића, Динкића итд. Али о покојнику све најбоље, па се људи забораве.

Helios

pre 6 godina

Nije loše što ste citirali ovaj pandemonijum gluposti. Na Đinđića su pali i mogli pasti samo mentalni fićfirići. Ne filozof već šaner samo za populističke degradacija ideja u isprazne floskule. U praksi on je bio 100% štetočina avaj na visokom broju obrtaja. Nebuloza "e da je ostao živ..." e pa sve bi bilo isto ili ipak i gore. Ali bi tada bar mogao da odgovara za svoja činjenja-i-ne. Nema baš ničega što je učino boljim. "Ulio je nadu?" - samo nedostatnima. Podržao bombardovanje - postao premijer, i to urnisanje Srbije. Kad je to spoznao i okrenuo ploču postao nepoželjan i samo još poslužio za "ubili su ga nacionalisti".
Uprkos svih naših napora umesto Linuksa je progurao Windows u državne institucije i javna preduzeća. "Nećemo fiću, vozićemo se Mercedesom". Tipična izjava nekog ko pojma nema o nečem i još je nesvestan toga ali ipak progurava zlo i pljačku. On je sam birao sve te Kolesare Janjuševiće Bebe i Čede. Bio tako "pametan" da je posle i naglas pitao del Ponte "pa čekaj OBEĆALA si mi samo Miloševića..." Takav um a tek "demokrata" da je zapanjeno otkrio da - "većina nije uvek u pravu"?!? Pa ta spoznaja je prvi znak inteligencije pobogu. Što to nije otkrio kada je bio izabran? A ne, otkrio je Bodrum metod negiranja Parlamenta. Svu razliku između ovih nebuloza za slaboumne i istine vidite u činjenici da Srbija još nije vratila vlasnici kuću ubijenog nego je ilegalno poseduje udovica premijera.
U neverovatnoj konkurenciji bio je ipak najveća štetočina Srbije XXI veka.

Суперхик

pre 6 godina

Занемарио је друге разлоге, занемарио је и мафијашко "упозорење",зато је и тај атентат на њега успео,није му ваљало ни обезбеђење лично ни државно ! Штета је изгубити оваквог човека, политичара па био он на власти или у опозицији !

Realno stanje raspada

pre 6 godina

Prevara decenije da se nešto promenilo...niiiiišta dragi moji sugrađani...jedni otišli drugi došli...prevlast klanova...a ono na tv-u....laž do laži...

Pustinjski Banderas

pre 6 godina

Djindjica je ubilo najmanje nekoliko stotina, a verovatno i nekoliko hiljada ljudi. Svi oni su vredno radili za Sluzbu. Policajci, deo vojnog vrha, zaposleni u sudovima i tuzilastvima, advokati, novinari koji i danas izmisljaju teorije zavere, "nacionalni radnici", SPC (setite se Amfilohijevog govora), politicari (Mira je zbrisala u Rusiju, a Seselj u Hag bas par dana pre ubistva), Zemunski klan, JSO, spisak je vrlo dug.
Njegovoj smrti obradovao se ogroman broj obicnih ljudi kojima je Djindjic organski smetao jer je trazio da se promene, da rade bolje, da napuste stare obrasce misljenja koji su Srbiju doveli u tesku poziciju . Mnogo je lakse slusati demagoge nego nekog ko zna sta prica, ko ne kuka i ne jauce kako nas svi mrze, ko ne daje nebulozne izjave, nekog ko nije sluga UDB-e.
Ne mogu, a da ne pomenem i one koji su mu bili "najbolji prijatelji" (imao je jako mnogo "najboljih prijatelja") koji su ga svojatali dok je to bilo politicki korisno, a koji su utrli put onima koji su sad na vlasti.
Mi koji mozda i ne bismo glasali za njega, ali koji smo ga simpatisali smo manjina i sve nas je manje u Srbiji. Nismo sacuvali onaj impuls koji je on davao, nismo znali da sledimo viziju. Srbija je stala, pa krenula nazad; izvini Zorane!

Beograđanka

pre 6 godina

Ne može nikada masa da voli ovakvog čoveka, ili možda u nekoj budućnosti, ali on se pojavio prerano. Ne želi masa ni da razmišlja o onome o čemu on govori, jer uopšte ne želi ni da razmišlja.
Tekst koji odlično opisuje naš mentalitet je ovaj susedni na istom b92 sajtu - "Srbi radije biraju zatvor nego društveno koristan rad". Niko se ni za šta ne oseća odgovornim, niti kao deo društva, niti ga društvo zanima, i to se odnosi na SVE a ne samo one koji su učinili neki prekršaj.
Nema nigde da se kupi ni jedno sredstvo za dezinfekciju. Pokupovali su po 100 komada oni isti što još po podrumima imaju ulje koje su pokupovali za vreme bombardovanja. Nose krstiće oko vrata a oteli bi iz oka brata svojega da gurnu u svoje du_e. Mnogi krive predsednika države što nema sredstava za dezinfekciju.
Takvom narodu ne može da bude simpatičan čovek kao Đinđić koji je pozivao na ličnu odgovornost.
Slava mu.

Tin

pre 6 godina

Ubistvo dr Zorana Đinđića može se po tragediji meriti samo sa Kosovskom bitkom. U oba slučaja sledio je mrkli mrak...Svi ovi botovi i sitni čankolizi će nestati u dimu zaborava, a Zoran će s vremenom biti sve značajniji i često ćemo se sećati njegovih reči dela. To je zrno oko kojeg će se graditi moderna Srbija, inteligentna i karakterna jer jedino takva i može da postoji...Neka mu je večna slava i hvala na kratkotrajnom svetlu u kojem je naša Srbija prepoznata kao vrednost od strane celog sveta.

Bibi

pre 6 godina

Problem je sto mi Srbi ne volimo red i rad kome i sami treba da doprinosimo primerom. Ili diktatura ili anarhija - to su nasa omiljena drustvena uredjenja - ko u klin, ko u plocu - onda je lov u mutnom najlaksi. Otud i sramni komentari o Djindjicu danas.

loodeysrba

pre 6 godina

Pre 17 godina je ubijena Srbija, ne samo Zoran. Posle njega, jedini čovek kome sam verovao je bio Patrijarh Pavle. Nažalost, ni njega više nema. Toliko sam izgubio veru u ljude, da više ne znam ni mogu li sam sebi da verujem u ovakvoj Srbiji.

banka

pre 6 godina

Ovde su uvek vladala neka carstva i nikad nije bilo do naroda. Svaki pokusaj da bude do naroda zavrsavao se nekim genocidom ili tako nesto. Djindjoli je bas bas voleo da baljezga.

Mirsad Tahirovic

pre 6 godina

Čovek koji je podržavao NATO agresiju na Srbiju ništa bolje nije ni zaslužio.
 (Miroslav, 12. mart 2020 12:10) 

Pa si sada ti tu gde jesi! A znas li gde si? NIGDE.

Tako treba

pre 6 godina

Zaboravili ste još jednu misao g.Djindjića: "Kome je do morala neka ide u crkvu"!
(gile, 12. mart 2020 12:30)
Pametno je rekao. Srbi vole da se prave moralni na svoju stetu, prkose silama zbog neke kao pravde, a nema gorih prevaranata i korumpiranijih i nepravednijih ljudi prema svojima.
Znaci duplo golo

Kad se najveca sirotinja pravi pametna...

pre 6 godina

A danas vladaju oni koji su se napili od srece kad je ovaj covek ubijen. No priprosta raja i nije zasluzila bolje, zato i nestajemo.

boban

pre 6 godina

kako god neko shvatio ili ne Djindjica,ni jedni ni drugi nemaju pravo ni da ga hvale ni da ga kude.I jedni i drugi treba da se stide,svako na svoj nacin i iz razlicitih razloga.NEKA TI JE VECNA SLAVA ljudino .

Besmrtni Lord

pre 6 godina

Nikad se u ovoj zemlji pamet nije cenila i poštovala, pa tako ni njegova, džabe je prosipao mudrosti, ovom narodu...... sve go prevarant do prevaranta, secikesa, šljama, ološa ljudskog, otpadu Evrope........ takvi mu i dođoše glave. A mi izgubismo godine i tako unazad 150 godina, dok se naši vladari uče vođenja države, a generacije i generacije propadaju, trunu......... E on se borio protiv toga, a bio je svestan koliko je Kosovo balast našeg društva...... Hteo da rešava, ali mu to nije bilo tada namenjeno, bar ne njemu........ Pa ga moćnici i centri sapletoše jer nađoše neke secikese, i ubice da to odrade za šaku srebrnjaka. Eto.

asomakum doo

pre 6 godina

dzaba jedan djindjic kad su svi oko njega bili bagdadski lopovi i pokvarenjacine. jedna lasta ne cini prolece... to je upozorenje za sve nove djindjice. drnzi se da nesto menjas, kazna sledi.

gorski

pre 6 godina

i da je ostao živ ništa ne bi promenio ,jer ga narod nije podržavao ,nevole Srbi uspešne ljude ,brze i ljude sa idejama ,nama su dobri samo ovi što pričaju ono što želimo da čujemo , nezaposlenost nikad manja ,otvaraju se nove fabrike BDP nikad veći ......a istina je tamo negde (preko granice) !!!!

distanca

pre 6 godina

O mrtvima sve najbolje,ali ne treba Djindjić pretvarati u ikonu, sveca, pa malo ko hoće da objavi i drugu stranu .Zašto je Zapad izabrao Koštunicu za predsednika ,a ne Djindjića? Zato što je imao podršku samo 5 odsto pred 5.oktobar i što je vukao mnogo "repova".Jedan od njih je da je sa Djukanovićem iz Podgorice tražio nastavak bombardovanja Srbije dok ne padne Milošević. Nije ga bilo briga što strada narod, važno mu je bilo da bude doveden na vlast! Korupcija u njegovo vreme u vladi velika.Podsetite se samo kako su tadašnji ministri,Lečić naprimer kao kulturnjak, davali pare opštinama pa potom odlazili sa svojim privatnim grupama i uzimali te pare. Vlada nije postojala, postojao je kolegijum DOS-a i šta se šefovi strranak dogovore to je odluka! On je neprestano govorio da je Kosovo demokratsko pitanje!? Kada je konačno shvatio suštinu(on je bio filozof,a ne državnik) i izrekao ono što je rekao u poslednjem intervjuu V-Novostima - smaknut je! Djindjić je bio jedan običan političar,a ne dalekovid državnik,osoba koja je slala sve redom naše u Hag, za jednog je Karli Del Ponte rekao "Vodite ga i ne vraćajte ga"(prema knjizi Delponteove) ,a to je radio Srbinu i Srbima.I zato - ne stvarajte od Djindjića ikonu, mirna mu zemlja,ali je malo toga ostavio lepog zemlji.

Pljuvac svih stilova

pre 6 godina

Uvek smo mi (svako licno) razlog ! Mozemo mi traziti razloge u ovome,onome,ili u ovoj,ili onoj zemlji,ali sve se na kraju svede na nas,a mi smo kao narod posrnuli odavno. Moramo puno da se menjamo i napredujemo ako hocemo boljitak. Zavidni,potkupljivi,lenji,mrzovoljni,koristoljubivi,podrugljivi,neobrazovani,plitki,bezidejni,eto takvi smo vecinom.. nazalost.

nema deda mraza

pre 6 godina

uporedite cenu kvadrata onda i danas pa ce vam biti jasno ko ga je ubio.
uporedite broj rusa sa brojem zapadnjaka pa cete opet znati ko ga je ubio

setite se da u zemunskoj glavnoj ulici tada nije bilo parkiranih kola sa strane kao tokom radikala pre i posle

Siniore Galente

pre 6 godina

Izdajnik!!’Lazni vizionar koji licno nikada nije imao podrsku vecu od 20%.Montgomeri u jednom dokumentarcu kaze da su stavili Kostunicu da bude kandidat zato sto Djindjic nije bio popularan narodu!

Back in Black

pre 6 godina

Da nije bio dobar, ne bi tako zavrsio. On nije hteo saradnju sa kriminalom, na kraju teko prosao.
(kako da ne, 12. mart 2020 11:35)
Batice on je verovatno jedini politicar kojeg sam voleo da vidim na TV ali ako cemo realno on je prosao kao Dzon Kenedi i njegov brat Robert Kenedi.Znaci bracu Kenedi je mafija dovela na vlast i umesto da dobije ono sto je trazila Robert Kenedi ,kao tada ministar pravde, je poceo da ih hapsi i zna se kako su oboje prošli.Kakav Li Hari Osvald i ostale gluposti zna se ko je ubio predsednika Dzona Kenedija.Vuka Draskovica je trebalo Vozdovacki klan sa Belijem,Giskom i ostalima da dovede na vlast ali nisu uspeli.DOS je dosao na vlast zahvaljujuci zapadnim zemljama i Zemunskim klanom koji je sa navijacima organizovao proteste,koji je štitio Dosovce.Svi ti iz DOSA su bili u odlicnim odnosima sa Zemunskim klanom.E onda se Zemunski klan razgoropadio jer su to krimosi i kada je vrag odneo šalu Dzindzic je rešio da ih hapsi.I znao sta se posle desilo.

Superoperater

pre 6 godina

Nije shvatio do kraja gde je došao i sa kim ima posla, inače pamtim ga po pesmi mir brate mir na kamionu, nosio ćerku na ramenima i đuskao pored mene.

Neko tamo

pre 6 godina

Njegova najveća greška je sto je "potpisao ugovor" sa đavolom, tj. Zemuncima pre dolaska na vlast. Oni su mu bili obezbeđenje pre 5.oktobra, a prelazak JSO na stranu naroda je bila prekretnica tog sudbonosnog dana.
Ali đavo uvek dođe po svoje, a on je bio naivan ako je mislio da će moći da se izvuče bez vraćanja usluge.

Taki

pre 6 godina

Bas tako, zalim sve vas koji ste sprcali polovinu, a mozda i veci deo svog zivota uzalud! Nema veze, shvaticete to pred sam kraj svog zivota, a tada je vec kasno! Pozdrav iz Švedske!😘🇸🇪

nikola

pre 6 godina

Њега није изабрао народ већ Запад и радио у њиховом интересу подржао НАТО бомбардовање Србије. Изручио председника Милошевића Хагу на највећ српски дан историје 28 јуна .Он је срамота Србије.

komnen barjaktar

pre 6 godina

Srbiji vise ne treba vazduh zvani Evropa (EU). Moze i anaerobni zivot da vodi. Evropa je odbacena na radost velikog broja stanovnika tzv. Srbije.

Mobi

pre 6 godina

Osudjujem zlocin i zalim za covekom ali ne mogu da gajim postovanje za politicko delo Zorana Djindjica. Morao je biti obzirniji i dobronamerniji prema gradjanima Srbije koji su ga izabrali i u njemu trazili nadu nakon prozivljene katastrofe iz devedesetih.

Dragi

pre 6 godina

Meni nije jasno kako jedna država koja je u stvari kolonija, okupirana, korumpirana, njeni gradjani mogu da budu sami sebi krivi ako nešto ne uspeju? Samoubica se ubio sa ledja?

деда миле

pre 6 godina

Ок све је ово тачно,сви сте у праву,запитајмо се што све опет радимо исто или слично?.Шта значи лидерство ,да ли је то превазиђено?,уосталом зашто постоји она изрека: једна ласта не чини пролеће.Где је проблем?,да ли је у нама самим, да сви смо одговорни........

BOSS

pre 6 godina

Ako neko misli da bi on sredio stvari kod nas da je ziv,taj ili jr bl.sav ili mu noge smrde!!! On bi mozda pokusao ali nema pomoci od Zapada,ako ne priznas Kosovo,a ko to uradi moze se odmah obj.sit jer mu nema druge!!!

Moje ime

pre 6 godina

Cuj da odrastemo. Pa jel ima iko na ovoj planeti da je odrastao? I želim da sačuvam to djete u meni, ako njega nema ode sve u propast...
A vi brate odrastajte do mile volje, I javite kad stignete tamo ...

gile pecinci

pre 6 godina

Covek koji je za dve godine vlasti postao multimilioner,o njegovim saradnicima "ekspertima" da ne govorim dok je narod ostao na ulici kao "zrtva tranzicije".I danas taj isti narod place za njim,govori kako ga nismo zasluzivali i slicne gluposti,dokaz koliko smo drustvo lako za manipulaciju,ispiranje mozga i sl.A celo preumljivanje nacije je odradio isti onaj koji je glavni spin doktor sadasnje vlasti,pa zar vam "zoranobotovi" sa jednim te istim frazetinama ne lice na ove "svaka cast vucicu" botove.A sve je to i radjeno upravo da bi se stvarna Djindjiceva politika neoliberalnog kapitalizma,rasprodaje drzavne imovine i sluzenje interesima krupnog kapitala maltene prihvatila kao sveto pismo,koji opet danasnja Vlada apsolutno kopira a sam vodja se trudi da u svemu oponasa Djindjica(mantra o stalnom radu bez spavanja,nedelja,odmora),a sama Ruzica Djidjic ga hvali da je isti Zoran.I onda se pitamo zasto nam se sve ovo dogadja,prosto zasluzujeno tako,narod bez pameti,mazohisticki i samounistavajuci naklonjen,a paradigma svega su ovi komentari

Borax

pre 6 godina

Neću da ocenjujem Đinđićev značaj za Srbiju. To će uraditi istorija. U jedno sam siguran: jedan Đinđić nije dovoljan za preokret.

Boža

pre 6 godina

Kada pročitam ove hvalospeve o liku i delu druga Đikija dođe mi muka. Velik je samo zato što je na vreme poginuo. Šta je sve ostalo Ružici za kratko vreme? I taj stav: EU ili smrt, je takva glupost da ne mogu da verujem da se još ljudi pale nato. Zar bi Velika Britanija izašla da to valja? Treba sami da izgradimo funkcionalnu državu, da zaustavimo pohlepne političaresa EU ili bez.

King

pre 6 godina

Pre 17 godina je ubijena Srbija, ne samo Zoran. Posle njega, jedini čovek kome sam verovao je bio Patrijarh Pavle. Nažalost, ni njega više nema. Toliko sam izgubio veru u ljude, da više ne znam ni mogu li sam sebi da verujem u ovakvoj Srbiji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (loodeysrba, 12. mart 2020 22:57)

Molim te nemoj mešati Patrijarha Pavla sa političkim ološem.

analiza

pre 6 godina

(Back in Black)
Samo da dodam,dok je išao kako Zapad kaže,čuvali su ga od domaćih pasa-Zemunaca i onih drugih.Kada je ukapirao šta traže od njega-i šta ne može da im da(čitaj KiM)-kada je promenio kurs-samo su se zapadnjaci povukli i ostavili ga samog,čekajući koji će pas prvi da krene da ga rastrgne.Da ga je Zapad i dalje želeo,bio bi na vlasti i danas.

Masha

pre 6 godina

Ma da, slazem se sa onima koji kazu da Djindjic nikada nije imao vecinsku podrsku. Toga se secamo. Cak i mnogi ucesnici protesta su bili poceli da ga psuju, ja sam tada mislila kako su ljudi tako nestrpljivi i skloni da ih neko zavede. U realnosti, osim tih privatizacijakoje su mnoge bile sumnjive, u to vreme je vracena kompletna stara devizna stednja, uvedene menjacnice, fiskalni racuni, mladi ljudi koji su tada bili decq treba reci da smo pre tih reformi bili propali. Plata prof univerziteta je bila oko 10000 din, a onda je naglo porasla. Uvodio se red. On je morao da posalje za Hag sve one koji su doprineli nasoj katastrofi, nasoj losoj politici koja nas je unazadila, n mislim da je mnoge stvari radio koje je zeleo, nego one koje je morao da bismo ponovo bili primljeni u ujedinjene nacije. Mi smo cak bili suspendovani iz clanstva. Iz kakvog minusa smo bili krenuli, i u tih 10 god posle 2000toliko je uradjeno, da je danasnjoj vlasti bilo lagano da sve preuzme, vec smo bili pridruzeni clan eu, itd. Do tada smo zavrsili sa Hagom, sa starom stednjom, postavljena je gomila novih zakona itd. Zoran nijd bio shvacen ovde i to je jedina istina. Ovaj narod ga nije zasluzio.

Mali Muhamed, ne onaj kozojeb

pre 6 godina

Ali Zoranov rečnik nije bio najbolje razumljiv slabo pismenim i slabo inteligentnim osobama.
(ja, 12. mart 2020 11:35)

Pa ti i tebi slični bi da budete apostoli novog mesije? Da neprosvećenoj srpskoj svetini prevodite "visokoumne" floskule jednog obaveštajca nemačke obaveštajne službe? No, eto vam ga, pa razglabajte, vi "dobro" pismeni i "još bolje" inteligentni. Ako imate o čemu?

neutralni felsh

pre 6 godina

Osudjujem zlocin i zalim za covekom ali ne mogu da gajim postovanje za politicko delo Zorana Djindjica. Morao je biti obzirniji i dobronamerniji prema gradjanima Srbije koji su ga izabrali i u njemu trazili nadu nakon prozivljene katastrofe iz devedesetih.
(Mobi, 12. mart 2020 13:47)


morao je biti obzirniji i dobronamerniji prema gradjanima? za pocetak, skinuo im je sa grbace one koje su ti isti gradjani sami sebi natovarili na vrat i tako se teturali deset godina.
otvorio im je granice, pokrenuo ekonomiju. kazu rasprodao fabrike? kako su te fabrike radile pre njega? bile zivi lesevi u kojima radili ljudi koji se prodaju za sitnu lovu. ko je unistio te fabrike ludom politikom koja je prizvala sve one ratove i sankcije na kraju i rakete? sta su gradjani ocekivali? deset godina da trpe budale koje ih pljackaju pa da posle ocekuju i zahtevaju bolji zivot preko noci? skuvali su akvarijum, pokusali corbu - to im je licno on rekao a oni ga pola mrzeli jer im dira u savest, jer vole da glume nevinasca.
trazili nadu u djindjicu? nada treba da bude realna, nadati se nemogucem je ista glupost koja dovodi do losih odluka... evo vam ga vucic, dragi gradjani.

Anja

pre 6 godina

Evo jedne ilustracije za one koji jos ne razumeju psihologiju prosecnog Srbina:

Moj drugar iz osnovne. Dobar k'o leba, al vremenom postaje sve zatucaniji i ogorceniji, sve vise lici na svog oca gundjatora i vremenom se nacisto zatupljuje. Bez perspektive i vere u bolje sutra, polako pocinje da gubi dusu. Rezonuje kao dete od 4 godine i vise ni ne pokusava da razume stvarnu situaciju, vec guta sta mu se servira, a da sagleda neku siru sliku vise nije u stanju. Umesto da razumeva stvarnost, on je pojednostavljuje i ubedjuje i sebe i druge, da je "to".

King

pre 6 godina

Vi što kujete Zorana u zvezde, kako ne shvatate da bi on sad bio neka sitna opozicija ovom istom kao što je i Đilas.
Nažalost čoveka nema više što je najtužnije, ali ništa on nije bio bolji od ostalih političara. Svi su isti. Tito=Sloba=Vojislav=Zoran=Tadić=Vučić=Dodik isto sve i svejedno ko je na vlasti, običnom narodu je isto.

Mali Muhamed, ne onaj kozojeb

pre 6 godina

Da nije bio dobar, ne bi tako zavrsio. On nije hteo saradnju sa kriminalom, na kraju teko prosao.
(kako da ne, 12. mart 2020 11:35)

Ma navukli ga mangupi!

Los Angeles

pre 6 godina

@ King: Nesto se ne secam da je SPC bila sa narodom u vreme Patrijaha Pavla na ulicama i branila ga od slobinih krvoloka. Ne secam se ni da su se bunili protiv ratova koje je sloba tada gurao kao dirigent orkestra. Znam takodje de je glatko odbio posetu pape Beogradu, gde bi se isti pred celim svetom pomolio i trazio od USA i sveta da ne pokrece bombardovanje, cak mislim da je i neko izvinjenje uputio. I to ne samo odbio, nego GLATKO odbio poruku mira. Mitovi su kancer Srbije.

vozi misko

pre 6 godina

znate ko je ubio djindjica? odgovor je ispred nosa. oni isti koji danas prodaju pricu "branimo svetinje". ko su ti ljudi u "senci"?

Mladjo

pre 6 godina

Meni je njega žao kao mladog ,školovanog čoveka,ali mnogo srpskih glava je poslao u hašku klanicu,pa je i njegova otišla, ko drugome kopa jamu i sam u nju upadne

Pozdrav iz Norveške

pre 6 godina

(Helios, 12. mart 2020 11:21)

Hrabar si iza tastature u mišijoj rupi.
Ali proći će i vaše "zlatno doba", uništiće vas vaša sopstvena mržnja.
Ja ću to gledati i već gledam i biće mi žao isto toliko, koliko je i tebi žao Đinđića.

qwert

pre 6 godina

DJindjić je bio vođa koji je imao lične sposobnosti i političke vizije ali treba pogledati njegovu kolonu i odgovoriti da li postoji neko ko mu je blizu ili daleko. Sve sami oportunisti koje je narod 5.oktobra doveo na vlast.

Tin

pre 6 godina

Neću da ocenjujem Đinđićev značaj za Srbiju. To će uraditi istorija. U jedno sam siguran: jedan Đinđić nije dovoljan za preokret.
(Borax, 13. mart 2020 17:59)
Preporučujem (+17) Ne preporučujem (-4)
Velik broj pluseva je indikativan, a ovo je paradigma prosečnog Srbina, jer u svakom Srbinu čuče zapravo dva Srbina u neprekidnom konfliktu: jedan se u sve meša i sve "zna", drugi se ne meša ni u ono u šta bi trebalo da se meša i što bi trebalo da zna. Ko pravi Istoriju? Ljudi. Istorijske činjenice takođe prikupljaju ljudi i ljudi im daju tumačenje. Istorija nije aparat ili merni instrument, pa da izmerimo i prihvatimo. Niko ne zna sve činjenice, samo glavne i niko ih ne može protumačiti apsolutno tačno - religiozni bi rekli samo Bog može, jer samo Bog vidi sve, čije sve i zna sve. Međutim, sva naša ograničenja ne mogu biti izgovor za odsustvo mišljenja, razmišljanja i reagovanja. Ne možemo odustati od reakcije i prepustiti odlučivanje drugima, jer i ti drugi su samo ljudi. Prepustiti odlučivanje, znači biti KUKAVICA koji nema integritet da stane iza svojih odluka, biti izmanipulisan lošim ljudima koji taj naš kukavičluk koriste u svoje lične svrhe...na žalost, to je SUŠTINA Srpskog ponašanja. RADI TOGA JE STRADAO ZORAN...nije prepoznat od SVIH NAS i meni je muka od pojedinih komentara koji ga ne razumeju ni posle 17 godina. Pa kada će? JEDAN Đinđić JE BIO više nego dovoljan, DA SMO MI OVAKVI NIKAKVI BILI BOLJI I DA SMO MISLILI, AKO NE NA SEBE, BAREM NA NAŠU DECU...

SANDINISTA

pre 6 godina

Да помало анализиујемо ову мудролију. Значи то што није успео да преживи атентат сам је крив.

duka

pre 6 godina

Cuj tako je govorio, kao da je zaratustra jbt. Isto je pricao kao i Brnabicka danas. Simplton. A sada prestanite da smarate kultom licnosti. ako imate kompleks oca idite lecite se. Nama normalnim ne treba ova bolestina. Hvala.

Mmm

pre 6 godina

Zašto niko ne komentariše milione koja je Đinđićeva žena pronašla na bankovnom računu?
Zašto niko ne komentariše to što je Đinđić bezbroj puta bio u Šilerovoj ulici. Šta je tamo tražio?
Ima još puno pitanja, ali svi ćute.

Helios

pre 6 godina

Nije loše što ste citirali ovaj pandemonijum gluposti. Na Đinđića su pali i mogli pasti samo mentalni fićfirići. Ne filozof već šaner samo za populističke degradacija ideja u isprazne floskule. U praksi on je bio 100% štetočina avaj na visokom broju obrtaja. Nebuloza "e da je ostao živ..." e pa sve bi bilo isto ili ipak i gore. Ali bi tada bar mogao da odgovara za svoja činjenja-i-ne. Nema baš ničega što je učino boljim. "Ulio je nadu?" - samo nedostatnima. Podržao bombardovanje - postao premijer, i to urnisanje Srbije. Kad je to spoznao i okrenuo ploču postao nepoželjan i samo još poslužio za "ubili su ga nacionalisti".
Uprkos svih naših napora umesto Linuksa je progurao Windows u državne institucije i javna preduzeća. "Nećemo fiću, vozićemo se Mercedesom". Tipična izjava nekog ko pojma nema o nečem i još je nesvestan toga ali ipak progurava zlo i pljačku. On je sam birao sve te Kolesare Janjuševiće Bebe i Čede. Bio tako "pametan" da je posle i naglas pitao del Ponte "pa čekaj OBEĆALA si mi samo Miloševića..." Takav um a tek "demokrata" da je zapanjeno otkrio da - "većina nije uvek u pravu"?!? Pa ta spoznaja je prvi znak inteligencije pobogu. Što to nije otkrio kada je bio izabran? A ne, otkrio je Bodrum metod negiranja Parlamenta. Svu razliku između ovih nebuloza za slaboumne i istine vidite u činjenici da Srbija još nije vratila vlasnici kuću ubijenog nego je ilegalno poseduje udovica premijera.
U neverovatnoj konkurenciji bio je ipak najveća štetočina Srbije XXI veka.

banka

pre 6 godina

Ovde su uvek vladala neka carstva i nikad nije bilo do naroda. Svaki pokusaj da bude do naroda zavrsavao se nekim genocidom ili tako nesto. Djindjoli je bas bas voleo da baljezga.

Неко123

pre 6 godina

Само да подсетим заборавне - подршка народа Ђинђићу је била прилично ниска кад је убијен, објективно не би победио на следећим изборима. Да није мртав, сад би био на нивоу Коштунице, Ђелића, Динкића итд. Али о покојнику све најбоље, па се људи забораве.

Lejla

pre 6 godina

Kakva je to veličina bila. Ni danas posle 17 godina od njegovog svirepog ubistva ne mogu da dođem sebi. Bio je i ostao jedini političar kom sam verovala.

Jovan

pre 6 godina

@Svi smo voleli da zivimo u Zoranovoj Srbiji. Ali kao sto jednom i sam rece u Novom Pazaru... Svi cemo se sresti jednom u budućnosti.
(Sajo, 12. mart 2020 11:05)

Interesantno, a ja sam otisao iz te "Zoranove Srbije" zbog opste korupcije koja je vladala pod plastom "sad smo preuzeli vlast". Imao sam privatan biznis i bilo mi je teze tad nego za vreme Milosevica da poslujem, jer su postavili svoje "daj procenat" u svakoj instanci i omogucili da se razmasu Miskovic i ekipa na ustrb zdravog privatnog sektora. Najbolje i najpostenije se radilo kad je pao Milosevic, a ovi se nisu etablirali, pa su svi radili kako treba, bez mita i korupcije, jer su se plasili da ih nova vlast ne pohapsi. Ali ne lezi vraze, gologuzija iz DS-a je samo krenula u pljacku da postanu ugledni i bogati gradjani. Ne pricajte bajke vise o Zoranovom vremenu.

nikola

pre 6 godina

Њега није изабрао народ већ Запад и радио у њиховом интересу подржао НАТО бомбардовање Србије. Изручио председника Милошевића Хагу на највећ српски дан историје 28 јуна .Он је срамота Србије.

golijat

pre 6 godina

Ubijen je kad je shvatio sta je “Zapad” i sta ih jedino interesuje od njega...Kada je rekao da nece moci tako , bio je gotov .A ovde je politicki establisment jedva docekao!

Milan

pre 6 godina

Najveći srpski političar ikada. Čovek sa enormnim znanjem, intelignecijom, hrabršću i čeličnom voljom. Revolucionar, vizionar, čovek koji je hteo da menja društvo, koji je hteo da menja svest ovog naroda na bolje i verovao u njega! Većina ovog naroda nažalost njega nije ni razumela, ali Zoranovoj veličini će tek biti ispisani epovi. Niko nema pravo ružno da priča o Zoranu Đinđiću jer on ŽIVOT dao služeći ovoj zemlji i ovom narodu! Hvala Vam do neba gospodine Đinđiću i oprostite nam molim Vas.

Siniore Galente

pre 6 godina

Izdajnik!!’Lazni vizionar koji licno nikada nije imao podrsku vecu od 20%.Montgomeri u jednom dokumentarcu kaze da su stavili Kostunicu da bude kandidat zato sto Djindjic nije bio popularan narodu!

loodeysrba

pre 6 godina

Pre 17 godina je ubijena Srbija, ne samo Zoran. Posle njega, jedini čovek kome sam verovao je bio Patrijarh Pavle. Nažalost, ni njega više nema. Toliko sam izgubio veru u ljude, da više ne znam ni mogu li sam sebi da verujem u ovakvoj Srbiji.

Tin

pre 6 godina

Ubistvo dr Zorana Đinđića može se po tragediji meriti samo sa Kosovskom bitkom. U oba slučaja sledio je mrkli mrak...Svi ovi botovi i sitni čankolizi će nestati u dimu zaborava, a Zoran će s vremenom biti sve značajniji i često ćemo se sećati njegovih reči dela. To je zrno oko kojeg će se graditi moderna Srbija, inteligentna i karakterna jer jedino takva i može da postoji...Neka mu je večna slava i hvala na kratkotrajnom svetlu u kojem je naša Srbija prepoznata kao vrednost od strane celog sveta.

ja

pre 6 godina

Zao mi je sto je ubijen, Bog da mu dusu prosti, ali njegove izjave su na nivou Grunfovih izjava tipa: ako kanis pobijediti, ne smes izgubiti.
(Jovan, 12. mart 2020 11:08)

Zar treba da te podsećam na leteće automobile i ostale gluposti? Ali Zoranov rečnik nije bio najbolje razumljiv slabo pismenim i slabo inteligentnim osobama.

distanca

pre 6 godina

O mrtvima sve najbolje,ali ne treba Djindjić pretvarati u ikonu, sveca, pa malo ko hoće da objavi i drugu stranu .Zašto je Zapad izabrao Koštunicu za predsednika ,a ne Djindjića? Zato što je imao podršku samo 5 odsto pred 5.oktobar i što je vukao mnogo "repova".Jedan od njih je da je sa Djukanovićem iz Podgorice tražio nastavak bombardovanja Srbije dok ne padne Milošević. Nije ga bilo briga što strada narod, važno mu je bilo da bude doveden na vlast! Korupcija u njegovo vreme u vladi velika.Podsetite se samo kako su tadašnji ministri,Lečić naprimer kao kulturnjak, davali pare opštinama pa potom odlazili sa svojim privatnim grupama i uzimali te pare. Vlada nije postojala, postojao je kolegijum DOS-a i šta se šefovi strranak dogovore to je odluka! On je neprestano govorio da je Kosovo demokratsko pitanje!? Kada je konačno shvatio suštinu(on je bio filozof,a ne državnik) i izrekao ono što je rekao u poslednjem intervjuu V-Novostima - smaknut je! Djindjić je bio jedan običan političar,a ne dalekovid državnik,osoba koja je slala sve redom naše u Hag, za jednog je Karli Del Ponte rekao "Vodite ga i ne vraćajte ga"(prema knjizi Delponteove) ,a to je radio Srbinu i Srbima.I zato - ne stvarajte od Djindjića ikonu, mirna mu zemlja,ali je malo toga ostavio lepog zemlji.

Zemunac

pre 6 godina

Ako se odmah znalo da je to organizovao zemunski klan zašto se hapsilo 11 000 ljudi? kako je moguće da u planuranju ubistva ucestvuje 44 čoveka a da bezbednosne službe ništa ne znaju ili kao minimum nemaju svog čoveka u takvoj organizaciji?

Mobi

pre 6 godina

Osudjujem zlocin i zalim za covekom ali ne mogu da gajim postovanje za politicko delo Zorana Djindjica. Morao je biti obzirniji i dobronamerniji prema gradjanima Srbije koji su ga izabrali i u njemu trazili nadu nakon prozivljene katastrofe iz devedesetih.

janbo

pre 6 godina

Eh tada kao klinac nisma ga shvatao, čak u tom opštem diskursu vredjanja i napada tadašnjih ''poraženih snaga'' na žute izdajnike odnosno njega kao prvog, sam i ja bio. Mislim klinac, loženja na ''patriote'' itd..
Kasnije sam shvatio koliko je on bio u pravu i šta je želeo, jer vidim da se nije nista promenilo od 2000.
Nije se promenilo jer ovaj narod ne voli promene, narod je vrlo gord, i lako zapaljiv, deli se tako brzo u političkom smislu da se to pretvara u mržnju, nismo ni danas daleko do toga.
Njegov problem je baš bio u tom gore citatu što je mislio da je stvorio sistem i da će posle njega se nastaviti tim putem. Veliak greška. Zato je i ubijen jer su drugi dobro znali da je sistem ostao isti, da je on njemu jedina pretnja i zato se njegovom smrću sve usporilo i naposletku pa i vratilo na pređašnja vremena.
Greška se desila 5.10. tu se nije desila prava revolucija, samo mala promena režima, pri tome mnogi ljudi verni starom sistemu u sektoru bezbednsoti su i dalje vedrili i oblačili tako da nije ni to kompletno uradjeno. Drugo, a i vaznije nije se desila promena vrednosti, političkog diskursa, nije čak ni u narodu se primila klica istinske želje za promenom i reformom društva.
Ko je tome kriv pa verovatno VK, Slobin spavač, a nedugo posle toga stare snage se opet vraćaju u igru, SPS pruža podršku manjinskoj vladi i dalje znamo.
Isti bi mogao i reći nešto o polit. pozadini ubistva ali avaj..

X-ADV

pre 6 godina

Zao mi je sto je ubijen, Bog da mu dusu prosti, ali njegove izjave su na nivou Grunfovih izjava tipa: ako kanis pobijediti, ne smes izgubiti.
(Jovan, 12. mart 2020 11:08)

reci ne znače mnogo, u pravu si. samo ne zaboravi da je taj čovek preduzimao akcije koje su u skladu s onim što govori.
možda i razumeš...

komnen barjaktar

pre 6 godina

Srbiji vise ne treba vazduh zvani Evropa (EU). Moze i anaerobni zivot da vodi. Evropa je odbacena na radost velikog broja stanovnika tzv. Srbije.

Siniša

pre 6 godina

E Zorane upoznali smo se ,bio si sasvim običan i jednostavan ,a baš zbog toga poseban, tog marta nada u bolje sutra je nestala . Ostala je velika praznina .

boban

pre 6 godina

kako god neko shvatio ili ne Djindjica,ni jedni ni drugi nemaju pravo ni da ga hvale ni da ga kude.I jedni i drugi treba da se stide,svako na svoj nacin i iz razlicitih razloga.NEKA TI JE VECNA SLAVA ljudino .

Pustinjski Banderas

pre 6 godina

Djindjica je ubilo najmanje nekoliko stotina, a verovatno i nekoliko hiljada ljudi. Svi oni su vredno radili za Sluzbu. Policajci, deo vojnog vrha, zaposleni u sudovima i tuzilastvima, advokati, novinari koji i danas izmisljaju teorije zavere, "nacionalni radnici", SPC (setite se Amfilohijevog govora), politicari (Mira je zbrisala u Rusiju, a Seselj u Hag bas par dana pre ubistva), Zemunski klan, JSO, spisak je vrlo dug.
Njegovoj smrti obradovao se ogroman broj obicnih ljudi kojima je Djindjic organski smetao jer je trazio da se promene, da rade bolje, da napuste stare obrasce misljenja koji su Srbiju doveli u tesku poziciju . Mnogo je lakse slusati demagoge nego nekog ko zna sta prica, ko ne kuka i ne jauce kako nas svi mrze, ko ne daje nebulozne izjave, nekog ko nije sluga UDB-e.
Ne mogu, a da ne pomenem i one koji su mu bili "najbolji prijatelji" (imao je jako mnogo "najboljih prijatelja") koji su ga svojatali dok je to bilo politicki korisno, a koji su utrli put onima koji su sad na vlasti.
Mi koji mozda i ne bismo glasali za njega, ali koji smo ga simpatisali smo manjina i sve nas je manje u Srbiji. Nismo sacuvali onaj impuls koji je on davao, nismo znali da sledimo viziju. Srbija je stala, pa krenula nazad; izvini Zorane!

Mr. Spock

pre 6 godina

@Jovan, navedi bar jednu takvu izjavu! Ova iz naslova ima vrlo jasan kontekst, jer smo uvek prebacivali krivicu na nekog drugog - Zapad, Milosevica... Na zalost, posle 5. oktobra, krivicu neuspeha "ponosno" nosi narod Srbije! Ubistvom Zorana Djindjica, ubijen je i 5. oktobar!

Moje ime

pre 6 godina

Cuj da odrastemo. Pa jel ima iko na ovoj planeti da je odrastao? I želim da sačuvam to djete u meni, ako njega nema ode sve u propast...
A vi brate odrastajte do mile volje, I javite kad stignete tamo ...

Srba

pre 6 godina

Demokratski premijer je rekao: “ Ako neko misli dа će zаustаviti sprovođenje zаkonа time što će mene ukloniti ondа se grdno vаrа, jer jа nisаm sistem.” potpuno suprotno sadašnjem “demokratski” izabranom predsedniku (koji govori umesto aktuelne premijerke) koji misli de je on sistem.

Bibi

pre 6 godina

Problem je sto mi Srbi ne volimo red i rad kome i sami treba da doprinosimo primerom. Ili diktatura ili anarhija - to su nasa omiljena drustvena uredjenja - ko u klin, ko u plocu - onda je lov u mutnom najlaksi. Otud i sramni komentari o Djindjicu danas.

phrm

pre 6 godina

Za one koji ne znaju, imate na youtube intervju sa Zoranom par dana pred smrt.
TU kaze kako je dobio upozorenja od centara moci da se mane teze resavanja Kosova po principu Republike Srpske. Od tada, svi ostali su vazali, dobili su opomenu kako prolaze ljudi koji ne saradjuju. Uz naravno neprijatelje unutar Srbije, namestili su sve tako. Jedna osoba je bila zaduzena za ceo slucaj. B*B* je organizovao sve, spremio medije, sat posle atentata. Pozadina i dalje nije i verovatno nikad nece biti resena.

Суперхик

pre 6 godina

Занемарио је друге разлоге, занемарио је и мафијашко "упозорење",зато је и тај атентат на њега успео,није му ваљало ни обезбеђење лично ни државно ! Штета је изгубити оваквог човека, политичара па био он на власти или у опозицији !

321

pre 6 godina

Ne mozes biti normalan i biti premijer ili predsednik. Moras biti slab za manipulaciju i kontorlu. Zato ga i ubise.
Tako se i policajci biraju danas , cim ima visok IQ , teraj ga.

Neko tamo

pre 6 godina

Njegova najveća greška je sto je "potpisao ugovor" sa đavolom, tj. Zemuncima pre dolaska na vlast. Oni su mu bili obezbeđenje pre 5.oktobra, a prelazak JSO na stranu naroda je bila prekretnica tog sudbonosnog dana.
Ali đavo uvek dođe po svoje, a on je bio naivan ako je mislio da će moći da se izvuče bez vraćanja usluge.

Beograđanka

pre 6 godina

Ne može nikada masa da voli ovakvog čoveka, ili možda u nekoj budućnosti, ali on se pojavio prerano. Ne želi masa ni da razmišlja o onome o čemu on govori, jer uopšte ne želi ni da razmišlja.
Tekst koji odlično opisuje naš mentalitet je ovaj susedni na istom b92 sajtu - "Srbi radije biraju zatvor nego društveno koristan rad". Niko se ni za šta ne oseća odgovornim, niti kao deo društva, niti ga društvo zanima, i to se odnosi na SVE a ne samo one koji su učinili neki prekršaj.
Nema nigde da se kupi ni jedno sredstvo za dezinfekciju. Pokupovali su po 100 komada oni isti što još po podrumima imaju ulje koje su pokupovali za vreme bombardovanja. Nose krstiće oko vrata a oteli bi iz oka brata svojega da gurnu u svoje du_e. Mnogi krive predsednika države što nema sredstava za dezinfekciju.
Takvom narodu ne može da bude simpatičan čovek kao Đinđić koji je pozivao na ličnu odgovornost.
Slava mu.

Ogladneli kurjak

pre 6 godina

Grdno se prevario da sistem funkcionise. Rezultate vidimo danas. Apsurdno je to da smo mozda bili najsigurniji za vreme operacije sablje.

Mirsad Tahirovic

pre 6 godina

Čovek koji je podržavao NATO agresiju na Srbiju ništa bolje nije ni zaslužio.
 (Miroslav, 12. mart 2020 12:10) 

Pa si sada ti tu gde jesi! A znas li gde si? NIGDE.

Taki

pre 6 godina

Bas tako, zalim sve vas koji ste sprcali polovinu, a mozda i veci deo svog zivota uzalud! Nema veze, shvaticete to pred sam kraj svog zivota, a tada je vec kasno! Pozdrav iz Švedske!😘🇸🇪

BOSS

pre 6 godina

Ako neko misli da bi on sredio stvari kod nas da je ziv,taj ili jr bl.sav ili mu noge smrde!!! On bi mozda pokusao ali nema pomoci od Zapada,ako ne priznas Kosovo,a ko to uradi moze se odmah obj.sit jer mu nema druge!!!

asomakum doo

pre 6 godina

dzaba jedan djindjic kad su svi oko njega bili bagdadski lopovi i pokvarenjacine. jedna lasta ne cini prolece... to je upozorenje za sve nove djindjice. drnzi se da nesto menjas, kazna sledi.

Besmrtni Lord

pre 6 godina

Nikad se u ovoj zemlji pamet nije cenila i poštovala, pa tako ni njegova, džabe je prosipao mudrosti, ovom narodu...... sve go prevarant do prevaranta, secikesa, šljama, ološa ljudskog, otpadu Evrope........ takvi mu i dođoše glave. A mi izgubismo godine i tako unazad 150 godina, dok se naši vladari uče vođenja države, a generacije i generacije propadaju, trunu......... E on se borio protiv toga, a bio je svestan koliko je Kosovo balast našeg društva...... Hteo da rešava, ali mu to nije bilo tada namenjeno, bar ne njemu........ Pa ga moćnici i centri sapletoše jer nađoše neke secikese, i ubice da to odrade za šaku srebrnjaka. Eto.

gorski

pre 6 godina

i da je ostao živ ništa ne bi promenio ,jer ga narod nije podržavao ,nevole Srbi uspešne ljude ,brze i ljude sa idejama ,nama su dobri samo ovi što pričaju ono što želimo da čujemo , nezaposlenost nikad manja ,otvaraju se nove fabrike BDP nikad veći ......a istina je tamo negde (preko granice) !!!!

Kad se najveca sirotinja pravi pametna...

pre 6 godina

A danas vladaju oni koji su se napili od srece kad je ovaj covek ubijen. No priprosta raja i nije zasluzila bolje, zato i nestajemo.

gile pecinci

pre 6 godina

Covek koji je za dve godine vlasti postao multimilioner,o njegovim saradnicima "ekspertima" da ne govorim dok je narod ostao na ulici kao "zrtva tranzicije".I danas taj isti narod place za njim,govori kako ga nismo zasluzivali i slicne gluposti,dokaz koliko smo drustvo lako za manipulaciju,ispiranje mozga i sl.A celo preumljivanje nacije je odradio isti onaj koji je glavni spin doktor sadasnje vlasti,pa zar vam "zoranobotovi" sa jednim te istim frazetinama ne lice na ove "svaka cast vucicu" botove.A sve je to i radjeno upravo da bi se stvarna Djindjiceva politika neoliberalnog kapitalizma,rasprodaje drzavne imovine i sluzenje interesima krupnog kapitala maltene prihvatila kao sveto pismo,koji opet danasnja Vlada apsolutno kopira a sam vodja se trudi da u svemu oponasa Djindjica(mantra o stalnom radu bez spavanja,nedelja,odmora),a sama Ruzica Djidjic ga hvali da je isti Zoran.I onda se pitamo zasto nam se sve ovo dogadja,prosto zasluzujeno tako,narod bez pameti,mazohisticki i samounistavajuci naklonjen,a paradigma svega su ovi komentari

Realno stanje raspada

pre 6 godina

Prevara decenije da se nešto promenilo...niiiiišta dragi moji sugrađani...jedni otišli drugi došli...prevlast klanova...a ono na tv-u....laž do laži...

Mare

pre 6 godina

Nisu ga ubili ovi koje navode...Ovo je bio samo povod da ih očiste... Zna se ko je a ko se sklonio sa strane i nije reagovao. Više jednom za svagda rešite političku pozadinu koju i vrapci znaju.

Superoperater

pre 6 godina

Nije shvatio do kraja gde je došao i sa kim ima posla, inače pamtim ga po pesmi mir brate mir na kamionu, nosio ćerku na ramenima i đuskao pored mene.

Tako treba

pre 6 godina

Zaboravili ste još jednu misao g.Djindjića: "Kome je do morala neka ide u crkvu"!
(gile, 12. mart 2020 12:30)
Pametno je rekao. Srbi vole da se prave moralni na svoju stetu, prkose silama zbog neke kao pravde, a nema gorih prevaranata i korumpiranijih i nepravednijih ljudi prema svojima.
Znaci duplo golo

King

pre 6 godina

Vi što kujete Zorana u zvezde, kako ne shvatate da bi on sad bio neka sitna opozicija ovom istom kao što je i Đilas.
Nažalost čoveka nema više što je najtužnije, ali ništa on nije bio bolji od ostalih političara. Svi su isti. Tito=Sloba=Vojislav=Zoran=Tadić=Vučić=Dodik isto sve i svejedno ko je na vlasti, običnom narodu je isto.

nema deda mraza

pre 6 godina

uporedite cenu kvadrata onda i danas pa ce vam biti jasno ko ga je ubio.
uporedite broj rusa sa brojem zapadnjaka pa cete opet znati ko ga je ubio

setite se da u zemunskoj glavnoj ulici tada nije bilo parkiranih kola sa strane kao tokom radikala pre i posle

Mladjo

pre 6 godina

Meni je njega žao kao mladog ,školovanog čoveka,ali mnogo srpskih glava je poslao u hašku klanicu,pa je i njegova otišla, ko drugome kopa jamu i sam u nju upadne

Boža

pre 6 godina

Kada pročitam ove hvalospeve o liku i delu druga Đikija dođe mi muka. Velik je samo zato što je na vreme poginuo. Šta je sve ostalo Ružici za kratko vreme? I taj stav: EU ili smrt, je takva glupost da ne mogu da verujem da se još ljudi pale nato. Zar bi Velika Britanija izašla da to valja? Treba sami da izgradimo funkcionalnu državu, da zaustavimo pohlepne političaresa EU ili bez.

Mali Muhamed, ne onaj kozojeb

pre 6 godina

Ali Zoranov rečnik nije bio najbolje razumljiv slabo pismenim i slabo inteligentnim osobama.
(ja, 12. mart 2020 11:35)

Pa ti i tebi slični bi da budete apostoli novog mesije? Da neprosvećenoj srpskoj svetini prevodite "visokoumne" floskule jednog obaveštajca nemačke obaveštajne službe? No, eto vam ga, pa razglabajte, vi "dobro" pismeni i "još bolje" inteligentni. Ako imate o čemu?

Dragi

pre 6 godina

Meni nije jasno kako jedna država koja je u stvari kolonija, okupirana, korumpirana, njeni gradjani mogu da budu sami sebi krivi ako nešto ne uspeju? Samoubica se ubio sa ledja?

King

pre 6 godina

Pre 17 godina je ubijena Srbija, ne samo Zoran. Posle njega, jedini čovek kome sam verovao je bio Patrijarh Pavle. Nažalost, ni njega više nema. Toliko sam izgubio veru u ljude, da više ne znam ni mogu li sam sebi da verujem u ovakvoj Srbiji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (loodeysrba, 12. mart 2020 22:57)

Molim te nemoj mešati Patrijarha Pavla sa političkim ološem.

Pljuvac svih stilova

pre 6 godina

Uvek smo mi (svako licno) razlog ! Mozemo mi traziti razloge u ovome,onome,ili u ovoj,ili onoj zemlji,ali sve se na kraju svede na nas,a mi smo kao narod posrnuli odavno. Moramo puno da se menjamo i napredujemo ako hocemo boljitak. Zavidni,potkupljivi,lenji,mrzovoljni,koristoljubivi,podrugljivi,neobrazovani,plitki,bezidejni,eto takvi smo vecinom.. nazalost.

Mali Muhamed, ne onaj kozojeb

pre 6 godina

Da nije bio dobar, ne bi tako zavrsio. On nije hteo saradnju sa kriminalom, na kraju teko prosao.
(kako da ne, 12. mart 2020 11:35)

Ma navukli ga mangupi!

neutralni felsh

pre 6 godina

Osudjujem zlocin i zalim za covekom ali ne mogu da gajim postovanje za politicko delo Zorana Djindjica. Morao je biti obzirniji i dobronamerniji prema gradjanima Srbije koji su ga izabrali i u njemu trazili nadu nakon prozivljene katastrofe iz devedesetih.
(Mobi, 12. mart 2020 13:47)


morao je biti obzirniji i dobronamerniji prema gradjanima? za pocetak, skinuo im je sa grbace one koje su ti isti gradjani sami sebi natovarili na vrat i tako se teturali deset godina.
otvorio im je granice, pokrenuo ekonomiju. kazu rasprodao fabrike? kako su te fabrike radile pre njega? bile zivi lesevi u kojima radili ljudi koji se prodaju za sitnu lovu. ko je unistio te fabrike ludom politikom koja je prizvala sve one ratove i sankcije na kraju i rakete? sta su gradjani ocekivali? deset godina da trpe budale koje ih pljackaju pa da posle ocekuju i zahtevaju bolji zivot preko noci? skuvali su akvarijum, pokusali corbu - to im je licno on rekao a oni ga pola mrzeli jer im dira u savest, jer vole da glume nevinasca.
trazili nadu u djindjicu? nada treba da bude realna, nadati se nemogucem je ista glupost koja dovodi do losih odluka... evo vam ga vucic, dragi gradjani.

SANDINISTA

pre 6 godina

Да помало анализиујемо ову мудролију. Значи то што није успео да преживи атентат сам је крив.

Masha

pre 6 godina

Ma da, slazem se sa onima koji kazu da Djindjic nikada nije imao vecinsku podrsku. Toga se secamo. Cak i mnogi ucesnici protesta su bili poceli da ga psuju, ja sam tada mislila kako su ljudi tako nestrpljivi i skloni da ih neko zavede. U realnosti, osim tih privatizacijakoje su mnoge bile sumnjive, u to vreme je vracena kompletna stara devizna stednja, uvedene menjacnice, fiskalni racuni, mladi ljudi koji su tada bili decq treba reci da smo pre tih reformi bili propali. Plata prof univerziteta je bila oko 10000 din, a onda je naglo porasla. Uvodio se red. On je morao da posalje za Hag sve one koji su doprineli nasoj katastrofi, nasoj losoj politici koja nas je unazadila, n mislim da je mnoge stvari radio koje je zeleo, nego one koje je morao da bismo ponovo bili primljeni u ujedinjene nacije. Mi smo cak bili suspendovani iz clanstva. Iz kakvog minusa smo bili krenuli, i u tih 10 god posle 2000toliko je uradjeno, da je danasnjoj vlasti bilo lagano da sve preuzme, vec smo bili pridruzeni clan eu, itd. Do tada smo zavrsili sa Hagom, sa starom stednjom, postavljena je gomila novih zakona itd. Zoran nijd bio shvacen ovde i to je jedina istina. Ovaj narod ga nije zasluzio.

Back in Black

pre 6 godina

Da nije bio dobar, ne bi tako zavrsio. On nije hteo saradnju sa kriminalom, na kraju teko prosao.
(kako da ne, 12. mart 2020 11:35)
Batice on je verovatno jedini politicar kojeg sam voleo da vidim na TV ali ako cemo realno on je prosao kao Dzon Kenedi i njegov brat Robert Kenedi.Znaci bracu Kenedi je mafija dovela na vlast i umesto da dobije ono sto je trazila Robert Kenedi ,kao tada ministar pravde, je poceo da ih hapsi i zna se kako su oboje prošli.Kakav Li Hari Osvald i ostale gluposti zna se ko je ubio predsednika Dzona Kenedija.Vuka Draskovica je trebalo Vozdovacki klan sa Belijem,Giskom i ostalima da dovede na vlast ali nisu uspeli.DOS je dosao na vlast zahvaljujuci zapadnim zemljama i Zemunskim klanom koji je sa navijacima organizovao proteste,koji je štitio Dosovce.Svi ti iz DOSA su bili u odlicnim odnosima sa Zemunskim klanom.E onda se Zemunski klan razgoropadio jer su to krimosi i kada je vrag odneo šalu Dzindzic je rešio da ih hapsi.I znao sta se posle desilo.

vozi misko

pre 6 godina

znate ko je ubio djindjica? odgovor je ispred nosa. oni isti koji danas prodaju pricu "branimo svetinje". ko su ti ljudi u "senci"?

Los Angeles

pre 6 godina

@ King: Nesto se ne secam da je SPC bila sa narodom u vreme Patrijaha Pavla na ulicama i branila ga od slobinih krvoloka. Ne secam se ni da su se bunili protiv ratova koje je sloba tada gurao kao dirigent orkestra. Znam takodje de je glatko odbio posetu pape Beogradu, gde bi se isti pred celim svetom pomolio i trazio od USA i sveta da ne pokrece bombardovanje, cak mislim da je i neko izvinjenje uputio. I to ne samo odbio, nego GLATKO odbio poruku mira. Mitovi su kancer Srbije.

деда миле

pre 6 godina

Ок све је ово тачно,сви сте у праву,запитајмо се што све опет радимо исто или слично?.Шта значи лидерство ,да ли је то превазиђено?,уосталом зашто постоји она изрека: једна ласта не чини пролеће.Где је проблем?,да ли је у нама самим, да сви смо одговорни........

Pozdrav iz Norveške

pre 6 godina

(Helios, 12. mart 2020 11:21)

Hrabar si iza tastature u mišijoj rupi.
Ali proći će i vaše "zlatno doba", uništiće vas vaša sopstvena mržnja.
Ja ću to gledati i već gledam i biće mi žao isto toliko, koliko je i tebi žao Đinđića.

qwert

pre 6 godina

DJindjić je bio vođa koji je imao lične sposobnosti i političke vizije ali treba pogledati njegovu kolonu i odgovoriti da li postoji neko ko mu je blizu ili daleko. Sve sami oportunisti koje je narod 5.oktobra doveo na vlast.

Anja

pre 6 godina

Evo jedne ilustracije za one koji jos ne razumeju psihologiju prosecnog Srbina:

Moj drugar iz osnovne. Dobar k'o leba, al vremenom postaje sve zatucaniji i ogorceniji, sve vise lici na svog oca gundjatora i vremenom se nacisto zatupljuje. Bez perspektive i vere u bolje sutra, polako pocinje da gubi dusu. Rezonuje kao dete od 4 godine i vise ni ne pokusava da razume stvarnu situaciju, vec guta sta mu se servira, a da sagleda neku siru sliku vise nije u stanju. Umesto da razumeva stvarnost, on je pojednostavljuje i ubedjuje i sebe i druge, da je "to".

Borax

pre 6 godina

Neću da ocenjujem Đinđićev značaj za Srbiju. To će uraditi istorija. U jedno sam siguran: jedan Đinđić nije dovoljan za preokret.

analiza

pre 6 godina

(Back in Black)
Samo da dodam,dok je išao kako Zapad kaže,čuvali su ga od domaćih pasa-Zemunaca i onih drugih.Kada je ukapirao šta traže od njega-i šta ne može da im da(čitaj KiM)-kada je promenio kurs-samo su se zapadnjaci povukli i ostavili ga samog,čekajući koji će pas prvi da krene da ga rastrgne.Da ga je Zapad i dalje želeo,bio bi na vlasti i danas.

Tin

pre 6 godina

Neću da ocenjujem Đinđićev značaj za Srbiju. To će uraditi istorija. U jedno sam siguran: jedan Đinđić nije dovoljan za preokret.
(Borax, 13. mart 2020 17:59)
Preporučujem (+17) Ne preporučujem (-4)
Velik broj pluseva je indikativan, a ovo je paradigma prosečnog Srbina, jer u svakom Srbinu čuče zapravo dva Srbina u neprekidnom konfliktu: jedan se u sve meša i sve "zna", drugi se ne meša ni u ono u šta bi trebalo da se meša i što bi trebalo da zna. Ko pravi Istoriju? Ljudi. Istorijske činjenice takođe prikupljaju ljudi i ljudi im daju tumačenje. Istorija nije aparat ili merni instrument, pa da izmerimo i prihvatimo. Niko ne zna sve činjenice, samo glavne i niko ih ne može protumačiti apsolutno tačno - religiozni bi rekli samo Bog može, jer samo Bog vidi sve, čije sve i zna sve. Međutim, sva naša ograničenja ne mogu biti izgovor za odsustvo mišljenja, razmišljanja i reagovanja. Ne možemo odustati od reakcije i prepustiti odlučivanje drugima, jer i ti drugi su samo ljudi. Prepustiti odlučivanje, znači biti KUKAVICA koji nema integritet da stane iza svojih odluka, biti izmanipulisan lošim ljudima koji taj naš kukavičluk koriste u svoje lične svrhe...na žalost, to je SUŠTINA Srpskog ponašanja. RADI TOGA JE STRADAO ZORAN...nije prepoznat od SVIH NAS i meni je muka od pojedinih komentara koji ga ne razumeju ni posle 17 godina. Pa kada će? JEDAN Đinđić JE BIO više nego dovoljan, DA SMO MI OVAKVI NIKAKVI BILI BOLJI I DA SMO MISLILI, AKO NE NA SEBE, BAREM NA NAŠU DECU...