Ponedeljak, 09.03.2020.

09:45

Top-10: Koji su najprodavaniji mali porodični automobili na svetu

Top-10: Koji su najprodavaniji mali porodièni automobili na svetu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

GuA

pre 5 godina

@ (Los Angeles, 10. mart 2020 23:14)

Super si ti nama orkrio toplu vodu, doduse nije tako samo u SFu.

Nego, kako pored tolikog bogatstva vama tamo ljudi umiru od gladi? U Luizijani na primer. I to samo zato sto su rodjeni na pogresnom mestu ili sa pogresnom bojom koze ... i to u 21om veku

Los Angeles

pre 5 godina

@jaretina: O San Francisku mozes samo da sanjas, ovde takav egoizam ne prolazi. Na prvom krugu intervjua bi te precrtali iz prve. Drugo svaki taj strucnjak u SF itekako moze da kupi neki stan ili townhouse sa tom platom, a do kraja karijere otplatice ga celog sto znaci 1-2 miliona u dzepu. I pored toga ce na 401k da dodje do minimum 700 hiljada USD svoje penzije koje moze posle 59te da podigne kad i koliko hoce, plati mali porez i cao. Sve to zajedno je, druže relevantni, oko 10-20 dobrih stanova u Beogradu, da se grubo izrazim. Toliko o tome. A da ne pricam sto vecina njih taj novac jednostavno da relevantnim brokerskim kompanijama i ulozi u fondove koji mu vracaju 10% godisnje. Znaci 200,000 USD godisnje a da mu se glavnica nije smanjila ni dolara. To je, kad plate porez, oko 12,000 USD mesecno. Da uzivaju u penziji gde i kako hoce.

Radovan

pre 5 godina

"ali takođe znam koliko puta uleti budala negde i pobije xx ljudi"

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jaretina, 9. mart 2020 19:02)

Ajde ti stručnjače, objasni šta je to uradio Brejvik? Ili u Francuskoj? A Italija 70-tih? Ili Nemačka nedavno?
Ako budeš sve potanko prikazao, raščlanio i analizirao posledice delovanja Brejvika, kao i uzroke njegovog delovanja, smatraću te vrhunskim političko-ekonomskim stručnjakom, u rangu Putina,Trampa,i ljudi koji pišu geostrateške knjige i čije se ideje ostvaruju sada.

Ja imam rodbinu u Americi,Italiji i prijatelje u Nemačkoj, i profesionalno sam radio sa ljudima,stručnjacima i radnicima iz tih država, pa su mi poznate stvari kako funkcioniše "biznis"(usloženo koordinisano delovanje mnogih aktivnosti u ostvarivanju cilja).

posmatrač

pre 5 godina

"...i onda dođeš do računice da lagano možeš 3 stana uzeti, i kupiti u GR kuću.
(jaretina, 10. mart 2020 13:27)"
Druže, ni lagano, ni manje lagano, osim ako ti stanovi koje pominješ nisu u nekom opustelom gradiću u Srbiji, sa upitnom perspektivom. Ali ako su reda veličine od bar 60-ak hiljada, što bi bio neki stančić u BG, onda ti fali još nešto u toj tvojoj računici, možda mama, tata, stan i kravata... i to neka ozbiljna.

jaretina

pre 5 godina

Od kada je novac merilo znanja ?
(IT consultant, 10. mart 2020 15:12)

ko je rekao da jeste?
i ko je rekao da imam dobru platu, neke moje kolege imaju i osetno veće, ali po cenu predatog života 24h kompaniji i manjeg odmora.
da naglasim, OVDE, ne napolju.

IT consultant

pre 5 godina

Jaretina, it specialist sa platom od 2400€... pa kod nas senior programeri imaju platu oko 3000€... kakvih se sve baronija ovde nisam nacitao ovo je strasno. Zakucavaju motori, tockovi ispadaju a it specialisti imaju platu od 2000€ i vise znaju od ljudi koji zaradjuju preko 300.000 godisnje....
(Steva, 10. mart 2020 11:47)

Od kada je novac merilo znanja ?

jaretina

pre 5 godina

2.400 mesečno napolju
(posmatrač, 10. mart 2020 08:24)

kad sam rekao napolju?
OVDE, BGD, domaća firma, 30 dana odmora.
ako idem napolje, idem za minimum 10k$ i tu bih se dvoumio.
dodaj na to 1k€ supruga, i "sa strane" poslići do 10k€ godišnje, i onda dođeš do računice da lagano možeš 3 stana uzeti, i kupiti u GR kuću.

zlatousti

pre 5 godina

Top-10: Koji su najprodavaniji mali porodični automobili na svetu
mislio sam da se radi o automobilima tipa reno modus,honda jazz,ford bmax...i bas me zainteresovalo,jer ja 10 takvih automobila ne znam da nabrojim.

Alex

pre 5 godina

o nisu mali porodicni automobili! Ja sa troje dece tvrdim da je Scenic mali porodicni automobil, a Espace pravi porodicni automobil!

Sve ostalo je prilagodjeno dizajnu planete, tj. porodicama sa jednim detetom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DzoHusafet, 10. mart 2020 07:13)

Ti možeš da tvrdiš samo da je Senik mali auto za tebe i tvoju porodicu i ništa više. Mi npr. isto imamo Senik III i dva deteta i nama je i više nego veliki. Nikada nismo napunili gepek do kraja na putovanjima, jer nije bilo potrebe. Zato ga uskoro prodajem u kupujem Civic jer je taman ono što nama treba.Dovoljno prostran i ima dobar gepek. Za putovanja do 7-8 sati jednom godišnje odličan a duže od toga putuje se avionom.

Steva

pre 5 godina

Jaretina, it specialist sa platom od 2400€... pa kod nas senior programeri imaju platu oko 3000€... kakvih se sve baronija ovde nisam nacitao ovo je strasno. Zakucavaju motori, tockovi ispadaju a it specialisti imaju platu od 2000€ i vise znaju od ljudi koji zaradjuju preko 300.000 godisnje....

mazohista

pre 5 godina

"To nisu mali porodicni automobili!"
(DzoHusafet, 10. mart 2020 07:13)

U pravu si - po pitanju dužine. Jer, corolla karavan je duga 465 cm. Duža je, dakle, od npr. RAV4, C-RVa i još nekih (nazovi) "đipova" tog segmenta.
Od njih je još duži i focus karavan. A sve su to karavani C segmenta.

kimi R

pre 5 godina

@bora
Pa generalno si upravu, ne zanima me niti jedna prodaja pošto ja lično nemam ništa od toga. No ako bi pratio kao nešto, onda bi to svakako bila Evropa bar mu je geografski bliža od Amerike i Azije.

posmatrač

pre 5 godina

@jaretina Čitam dosta tvojih komentara ovde, i sa većinom se slažem, pogotovo kada se "bore" protiv onog zaostalog u našem mentalitetu ovde, ali je činjenica da umeš da preteraš, i sada si zaista otišao predaleko sa ovom smešnom pričom o 2.400 mesečno napolju, lagodnom životu, stanovima koji se otplaćuju kao na traci, i ranoj penziji u hladovini lepe kuće pored neke dobre plaže u Grčkoj. Ne znam ko bi mogao da proguta tu tvoju priču, zaista. Jedino, ako si možda zaboravio da nam napomeneš da tvoja supruga zarađuje oko 15-ak hiljada mesečno, pa bi čak i u tom slučaju morali da živite skromno, u kutiji od cipela, kako bi sve to mogli da ostvarite.

DzoHusafet

pre 5 godina

To nisu mali porodicni automobili! Ja sa troje dece tvrdim da je Scenic mali porodicni automobil, a Espace pravi porodicni automobil!

Sve ostalo je prilagodjeno dizajnu planete, tj. porodicama sa jednim detetom.

Replay

pre 5 godina

70% prodatih Golfova, ako ne i vise je prodato u Evropi gde je platezna moc najjaca. Prosecna cena Golfa je mnogo veca od Korole ili Sivika. Ovde sa liste bih jedino pohvalio A klasu i povecanjem prodaje od 70% sa cenom koja je skoro kao Golf i Korola zajedno. :)

Milan

pre 5 godina

Pročitah par komentara pa vidim da dominira tema standarda u USA i zapadnoj evropi. Pa evo malo podataka o GDP per capita po paritetu kupovne moći u USD:
1: Katar
2: Luksemburg
.
.
.
10: USA 65100
.
.
17: Nemačka 53500

znači razlika baš i nije drastična. Između USA i Nemačke su se smestile sve ostale zapadno evropske zemlje, a Norveška je daleko ispred. BTW, Srbija je oko 80- og mesta sa 19.000.
A vezano za automobile, meni je fascinantan pad fokusa kao globalnog modela koji se prodaje na sva tri glavna tržišta, do pre koju godinu 300.000 prodavali su samo u evropi.
15

Milan

pre 5 godina

@sale
Kad bi išta znao o kineskoj istoriji i mentalitetu, znao bi koliko zaziru od japanaca. Zato nikad nijedan japanski brend neće biti br 1 u kini. VW je najprodavaniji auto u kini a ako želi da pokaže status svaki kinez će izabrati evropski ili eventualno američki proizvod. Japanci se odlično prodaju u ostatku azije posebno na bliskom istoku ali reći da ostvaruju prednost nad evropljanima u kini ne može biti dalje od istine.

Vladimit

pre 5 godina

Vozim toyotu corolu touring sport ( karavan) 1.8 hybrid comfort style tech koji im je najprodavaniji paket i prezadovoljan sam. Dizajn je znatno bolji nego prethodni auris kojeg sam vozio (i enterijer i eksterijer). Ako zelite porodicni automobil ( dovoljnom prostora, pouzdan, obilje opreme sa naglaskom na sigurnost u voznji i izuzetno mali potrosac - u gradu 3.5-4.5 litara, autoput 5-6 l ) preporucujem ga svima. Auto je napravljen da bude praktican.

iks

pre 5 godina

Sve je ovo propaganda. Nisu ukljucili kineske i indijske proizvodjace, pa da vidimo ko prodaje najvise. Kazu da se u Kini godisnje proda oko 30 miliona vozila (preko dva miliona mesecno).
Druga bi stvar bila da pricamo samo o zapadu, mada oni sebe smatraju svetom.

rani

pre 5 godina

Tema je, " najprodavaniji mali porodicni automobili", a vi polemisete o cemu? Vecinu komentara uopste ne razumem, kao da su na nekom drugom jeziku? O cemu vi to?

jaretina

pre 5 godina

Evropa se ispraznila, jer za istu vrstu i količinu rada, u Americi dobiješ 2÷4 puta veću platu.
(Radovan, 09. mart 2020 18:11)

šefe, znam da je veća plata u usa nego u EU.

ali takođe znam koliko puta uleti budala negde i pobije xx ljudi. Koliko njih radi u SF za 10k$ a stan nikad neće moći kupiti. a ako ga imaju, sve je na kredit, kola na kredit. bolest je sport za bogate...

više cenim svoju bednu 2.4k € platu sa kojom sam jedan stan skoro otplatio, drugi na pola puta, a za 3 godine da uzmem treći, nego "kocku" u usa. I konstantnu ušteđevinu od 10 do 30k€, samo je kupovina kola ili učešće za stan obore na 10k.

kad otplatim drugi stan, idem da ispunim svoj san: prevremena penzija, plus privatna penzija, mala kuća u grčkoj, pored mora do kraja života.
a veruj mi, kao it specialist (al stvarno) mogu ladno da se nosim sa tipovima u San francisku, čak garantujem da sam bolji od većine njih tamo. al ni u ludilu tamo otišao ne bih.

Moje ime

pre 5 godina

@jaretina
E, svaka čast za kometar onom LA-u.
Stvarno nisi mogao bolje da objasniš situaciju.
Evropa je klasa, Amerika je ipak Novi Svet. Novokomponovana muzika u odnosu na klasičnu. Trebaće im još dva-tri veka da steknu klasu, ukus i uopšte, da se opamete. A najbolja fora je da kad dodju tamo Evropljani kupe X5. Hahaha... a zašto ne neki Američki SUV ili bilo koji američki auto. Nemaju ništa svoje. Sve što valja je iz Evrope. Evropa je i tamo klasa, čovek se sam odao.

GuA

pre 5 godina

Evropa se ispraznila, jer za istu vrstu i količinu rada, u Americi dobiješ 2÷4 puta veću platu.

Nemačka više nema inženjera, otišli u USA.
Italija više nema muških inženjera, otišli u USA, a devojaka na italijanskim tehničkim fakultetima ima preko 55%.

Plate u državnom sektoru su mnogo manje nego u privatnom proizvodnom gigantu.
(Radovan, 9. mart 2020 18:11

Racunao sam ja to - dodje na isto. Kada platis auto, zdravstveno, penzijsko, decije skole ... lako bude manje nego u EU. A nije bas ni 2-4 puta veca plata.

Reziel

pre 5 godina

@ jaretina

Sa platom od 2400 eura si otplatio jedan, otplaćuješ još jedan stan, a planiraš i treći? Pošto planiraš i prevremenu penziju, gde molim te i koliki su ti stanovi? I gde ides na odmor sa porodicom, ako uopšte idete?

Radovan

pre 5 godina

ili jos gore mora da vozi bicikl po kisi kao po Kopenhagenu i slicnim mestima. Sve na pricu zastite prirode itd, a onda kad dodju u USA kupe BMW X5 jer konacno mogu da ga priuste.
(Los Angeles, 09. mart 2020 16:56)

ti stvarno misliš da doktor u danskoj ili holandiji ne može da kupi auto?

inače, tamo se promene samo zbog pravila: skim si takav si.
kad upadneš u gov*a, postaneš gov*o.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jaretina, 9. mart 2020 17:33)

Evropa se ispraznila, jer za istu vrstu i količinu rada, u Americi dobiješ 2÷4 puta veću platu.

Nemačka više nema inženjera, otišli u USA.
Italija više nema muških inženjera, otišli u USA, a devojaka na italijanskim tehničkim fakultetima ima preko 55%.

Plate u državnom sektoru su mnogo manje nego u privatnom proizvodnom gigantu.

Radovan

pre 5 godina

Vazi, novi civic se uveliko vozi po Londonu, a hr-v i cr-v na svaki cosak maltene.
(bas bas, 9. mart 2020 11:00)

Ti UK racunas u Evropu ?
(Zao mi je nije vise, 9. mart 2020 11:32)

Pre takozvane "ekonomske krize 2008", za koju bi voleo ovde "veoma upućene" da mi objasne kako je nastala i gde se dedoše pare, prodaja auta u Evropi je bila:
1-Britanija-preko 3 miliona
2-Rusija-2,9 miliona
3-Nemačka-2,8 miliona

Tokovi para (ubacivanje ili izvlačenje) utiču na prosperitet i krize, bez obzira koliko ste vi umišljeno: sposobni,lepi,arijevci,pametni,vredni,umišljeni,itd,itd.

Japan je zemlja sa najviše "ekonomskih kriza". Zašto? Zato što su nesposobni?

kimi R

pre 5 godina

@eldorado
Ovde se ne radi o divljenju,niti sam ga ja pominjao.Inače kako nas Evropa smatra nekom kako kažeš"drugom Evropom"kako li nas tek ameri smatraju,talogom Evrope?Tako da me i dalje ne zanima šta oni voze i šta rade,jer mi smo ipak Evropa svidelo se to nekom ili ne.

Eldorado

pre 5 godina

Ponajviše zbog cene, nisam očekivao A klasu i Mazdu3 na listi.
Pozdrav svima, i ne opterećujte se previše oko toga koji automobili su najprodavaniji. Fabrike boli briga i za kupce, a kamoli za "navijače". ;-)

Шта ти Тата вози, ха ха

pre 5 godina

@ Los Angeles
Које четвороточкаше возе кампери у ЛА?
Одговор:
Кампери ( уличари који живе у шаторима на тротоарима у ЛА и УСА ) возе четвороточкаше из маркета ( колица ) породична-већа и спортска-мања.
Е сада ће ЛА да каже то нису наши људи? Нису као ЈА ЈА ЈА дођавола!
Јесте, нису прва генерација кофераша из ЕУ жељних самохвалисавости и самодоказивања ( као Ти ), него потомци бивших придошлих као што си сада Ти, што значи ЛА да постоји вероватноћа да твоји потомци буду кампери каквих у ЕУ још увек нема са возним парком невиђеним у ЕУ то јест колицима из маркета.
Иначе Х5 је најкраденији аутомобил у ЕУ, зато што их нема, јел да?
Да није један такав у твојој авлији.
Имаш једну ману, све је супер код тебе само мало се хвалиш бере, да само ми на твом месту и са твојим примањима писали би сваки дан најлепше песме РАДОСНИЦЕ, Као
Возим Х5 ЈААААА
Пљуцкам на ЕУ СИРОТАНАААА

jaretina

pre 5 godina

ili jos gore mora da vozi bicikl po kisi kao po Kopenhagenu i slicnim mestima. Sve na pricu zastite prirode itd, a onda kad dodju u USA kupe BMW X5 jer konacno mogu da ga priuste.
(Los Angeles, 09. mart 2020 16:56)

ti stvarno misliš da doktor u danskoj ili holandiji ne može da kupi auto?

inače, tamo se promene samo zbog pravila: skim si takav si.
kad upadneš u gov*a, postaneš gov*o.

Ха, ха, ха

pre 5 godina

"Azijati I sirotinja voze toyote honde I kie"
У Америци, Аустралији, Азији, Африци ( погледај главне градове гугл-стрит вју, улице куће .... ) сиротиња јел да, а у Србији доминирају немачки "премијуми" значи супротно од "сиротиње" поменутих континената Срби су "богаташи" ОЈХааа Богати смо!
Доказ - погледај стрит вју престонице Београда, па упоређуј, а о "минималцу"да не пишемо.

Eldorado

pre 5 godina

Ako ništa bar živimo u Evropi, zašto bi ovde nekoga zanimala Amerika ili Azija?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi R, 9. mart 2020 12:57)

Donekle se slažem ali uz opasku - Evropljani kojima se divimo nas ni ne smatraju za Evropljane. Za njih smo u najboljem slučaju "druga Evropa".
Zašto bih onda uvažavao njihovo mišljenje više nego li mišljenja Amera ili Azijata?

Azijati I sirotinja voze toyote honde I kie
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (grubijan, 9. mart 2020 11:17)

A "bogata" Srbadija polovne Mečke i Audije.

Da se zna!

pre 5 godina

U Nemca ne sedam iz principa. Stavio sam cak i u testament familiji da i kad umrem ni pogrebno vozilo ne sme da bude Nemacko. Nema veze sta je, samo da nije Nemacko. Kad idem, recimo kod familije u Belgiju ja sam takav da ne vozim nikada kroz Nemacku, nego unaokolo, preko A, CH i F. Eto .. ne zurim se a i lepsi je pejsaz, nije mi tesko da prenocim ngde usput. Znam da sam lud, ne morate da mi skrecete paznju na to. Ali, to je moja odluka. Imam razloga.

Los Angeles

pre 5 godina

Strasno. Sve automobili za curice i dečačiće. Kakvi porodicni automobili? To moze da bude samo neki SUV, ili neki veci karavan. Evropljani su pogubili konce generalno sa time sa cime se zadovoljavaju, a ovamo kao krem svetske civilizacije. Krem u kome lekar vozi golfa ili megana, ili jos gore mora da vozi bicikl po kisi kao po Kopenhagenu i slicnim mestima. Sve na pricu zastite prirode itd, a onda kad dodju u USA kupe BMW X5 jer konacno mogu da ga priuste.

mazohista

pre 5 godina

@moron aka mazohista
čemu to stalno potenciranje maksimalne cene, kad taj isti karavan može da se kupi i za dosta manje novca? mislim, čak i 500L može da košta 20k, ali sumnjam da je ikada ikome to bila prva pomisao na taj auto.
uostalom, civic karavan hibrid verovatno ne košta ništa manje... oh wait, sadašnji civic nema karavan verziju, a od 2015. godine civic nema ni hibridnu verziju.
p.s. ovo mazohista je zato što se stalno mučiš da izmišljaš nova imena?
(zombi apokalipsa, 9. mart 2020 13:19)

U pravu si. Ne moramo stalno da pominjemo corollu sa lumbalnom podrškom za ledja vozača za 34.200. Istina. Ima i jeftnijih verzija od te. Ukupno 7 verzija corolle ima da su po zvaničnom cenovniku jeftinije od 34.200, a da je skuplje od, recimo, 30.000. Eto, one su baš povoljne (u svetlu činjenice da su hibridne, 1,8 ili 2,0, kako koja). A pošto su MY2020, sve napokon serijski imaju čak i Andorid auto i Aple Car Play. Ali, četiri od njih (sa tom cenom iznad 30k) nemaju serijski čak ni zadnje parking senzore.

Moje ime

pre 5 godina

Kako sam vec vise puta ovde naveo:
Zivot mi je prekratak da bih vozio Japanska kola.
A i Nemacka.
Za mene su samo kola sa karakterom: Francuzi, Italijani ili sa stilom: Svedjani i Englezi.
Imam pare, hocu nesto vise od prevoza od A do B i to samo na najjeftiniji moguci nacin. Odrzavanje, potrosnja, troskovi osiguranja i registracije me ne zanimaju.
Pa, pogledajte samo sve ove navedene automobile sa liste, pogotovo Japance i Korejce... to ni rodjena majka ne moze da voli. Licno, favorit za najruzniji auto mi je svakako novi Prius. Ko to nacrta, e svaka mu cast!!! I onome ko je nacrta, i onome ko je potpisao da TO udje u serijsku proizvodnju. Bolesno ruzan auto. O ostalim 'wannabe' SUV modelima Tojote i Honde da i ne pocinjem. I za to mi je zivot prekratak.

bas bas

pre 5 godina

Pritom ako ti treba vise dokaza, trazi na jutjubu "Just your average Honda Civic Type R driver" Da vidis cime se James May vorta po gradu. A vise njemu verujem nego vama.

decembar

pre 5 godina

U Decembru 2018 kupovao sam nov automobil. Preko vikenda sam testirao Golf, Focus, i30, Civic i Ceed. Limit je bio 25 000 Evra. Nisam ni gledao Toyotu jer sam odlucio da je vreme da probam neku drugu marku i model. Sa Toyotom sam bio izuzetno zadovoljan.

Posle testiranja narucio sam Civic koji je nudio najvise. Najudobniji, odaziv motora dobar i najvise opreme za 25 000. Perfektan mali porodicni automobil.

zombi apokalipsa

pre 5 godina

@atreides

kakve crne trgovinske kvote, od automobila sa ove liste corolla se sklapa u turskoj, civic u engleskoj, kao i jedan od najpopularnijih suv-ova - qashqai.
tako da te bajke i izmišljene priče o trgovinskim kvotama bolje zaboravi, samo ispadaš glup u društvu.

Atreides

pre 5 godina

Postoje trgovinske kvote kojima EU stiti svoje trziste inace bi ih japanci zbrisali kao sto su to uradili u USA sa americkim proizvodjacima. Zato dominiraju u Evropi VW,Reno itd...da nema trgovinskih kvota statistika bi bila totalno drugacija i zbog tih trgovinskih kvota japanci se toliko ni ne cimaju oko evropskog trzista

Ccc

pre 5 godina

@(Frank Vercauteren, 9. mart 2020 10:21)

Mislim da sam video oglas VW trazi par drvenih advokata da zaposli, pa ajde sa kolegama iz VW 'dealership'-a se prijavite kao dodatni posao da radite. El tera neko VW da nazivaju "isti" model sa 10 razlicitih imena? Ne? Njihov problem. Isto to je i toyota radila sa auris/corolla pre nekoliko godina i to je bio njihov problem.

Nazad na temu.
Ono sto je zanimljivo dobra prodaja onako ruznog Civica.

Petar

pre 5 godina

Po meni, odnos cene i onoga sto dobijete za tu cenu je ubedljivo najbolja Honda Civic. Izgled, oprema, potrosnja, o kvalitetu ne treba trositi reci.

zombi apokalipsa

pre 5 godina

@moron aka mazohista

čemu to stalno potenciranje maksimalne cene, kad taj isti karavan može da se kupi i za dosta manje novca? mislim, čak i 500L može da košta 20k, ali sumnjam da je ikada ikome to bila prva pomisao na taj auto.
uostalom, civic karavan hibrid verovatno ne košta ništa manje... oh wait, sadašnji civic nema karavan verziju, a od 2015. godine civic nema ni hibridnu verziju.

p.s. ovo mazohista je zato što se stalno mučiš da izmišljaš nova imena?

sale

pre 5 godina

Ko naj vise kupuje japanske automobile pored japanaca,naravno kinezi i ameri...japanaca 130milki,kineza 1.3milijarde amera 330milki to je ogromno trziste i da kazemo da ce kinez pre da kupi nesta japansko nego evropsko ili americko pa kakvo god bilo...

evropa 770miliona sto je duplo manje trziste u odnosu samo na japan i kinu i obakvi rezultati su manje vise razoraravajuci sto se tice tojote i ostalih proizvodjaca iz japana,realno bi bilo na odnosu trzista da tojota grupacija proda bar 4puta vise automobila u odnosu na vw..

ogroman uspeh vw..kapa dole

жуле

pre 5 godina

то је зато што азија боље познаје јапанске марке од европских...мада руку на срце јапанци су синоним поузданости

Testo

pre 5 godina

Ja ovde vidim apsolutnu dominaciju
VW na Svetskom nivou.

U prvih 10 modela 4 su VW i ukupno
1 600 000 komada.

A Golf 8 tek stupa na scenu tako da će dominirati i narednih 10 godina.
Prve godine lagano prelazi 1 500 000 komada dok nije ni pušten u prodaju bilo ih je 300 000 već naručenih.

pitam

pre 5 godina

vidim napljuvaste King Rogera a on nije usamljen u svom stavu i mislju, nije lep ni meni. Sto se tice pouzdanosti, kvaliteta i dr. u to ne ulazim.

bas bas

pre 5 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toxic_PR, 9. mart 2020 09:58) # Link komentara

Vazi, novi civic se uveliko vozi po Londonu, a hr-v i cr-v na svaki cosak maltene.

Alex

pre 5 godina

Sve što nama kao kupcima i vozačima treba je lista POUZDANOSTI po modelima. Ova lista je uspeh marketinga i nista vise. Kada izbacite listu pouzdanosti po modelima onda se vidi prava dominacija japanera i tu nema dileme više.

Dejan

pre 5 godina

Sagitar, Jetta i Bora su isti auto sa različitim imenima za različita tržišta, samo što Sagitar produžen (kao i sve na Kineskom tržištu).

GuA

pre 5 godina

Uživo izgleda odlično, a ni na slikama nije loša uopšte, samo "mrzitelji" mogu reći da je ružan. Kada se na to doda hibrid verzija 2.0 (koje kod nas čini mi se nema) od 180konja, gde potrošnja može da ide na 3.0l, a ubrzanja ispod 8s, fenomenalan enterijer.......
(bm, 9. mart 2020 10:09)

I video I probao na 2 dana, nije los auto ali boli koliko je ruzan

Zao mi je nije vise

pre 5 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(Toxic_PR, 9. mart 2020 09:58) # Link komentara

Vazi, novi civic se uveliko vozi po Londonu, a hr-v i cr-v na svaki cosak maltene.
(bas bas, 9. mart 2020 11:00)

Ti UK racunas u Evropu ?

mixep

pre 5 godina

Kako su vas ovako zaludeli nije mi jasno? Stvarno mislite da su Japanci pouzdaniji od drugih? Po čemu to gledate? Po tome što vam se nov službeni auto ne kvari? Ja bih ipak gledao koliko na ulici ima starih automobila, Japanaca jako malo i u dosta su lošem stanju, dok recimo francuza sa po 15 - 20 godina staža ima koliko hoćeš, i dalje dobro izgledaju i fino služe, i Nemcima tek da ne govorim. Čak se češće viđaju starije Kie od recimo Corolle.


Sve što nama kao kupcima i vozačima treba je lista POUZDANOSTI po modelima. Ova lista je uspeh marketinga i nista vise. Kada izbacite listu pouzdanosti po modelima onda se vidi prava dominacija japanera i tu nema dileme više.
(Alex, 09. mart 2020 11:14)

bm

pre 5 godina

Ja ne znam ko moze da vozi ovu Corolu.Tako ruzan auto.
(King Roger, 09. mart 2020 09:44)

Uživo izgleda odlično, a ni na slikama nije loša uopšte, samo "mrzitelji" mogu reći da je ružan. Kada se na to doda hibrid verzija 2.0 (koje kod nas čini mi se nema) od 180konja, gde potrošnja može da ide na 3.0l, a ubrzanja ispod 8s, fenomenalan enterijer.......

Frank Vercauteren

pre 5 godina

VW Jetta = VW Bora (Mexico i Brasil) = VW Sagitar (China)

VW Golf + VW Jetta + VW Bora + VW Sagitar = 1 596 903 komada, poštenja i istine radi.

Radijator

pre 5 godina

Toyota i Honda cifre od Amerike, u Evropi ova 2 nista.
(Toxic_PR, 09. mart 2020 09:58)
A ti smatras da su Evropljani vise merodavni od USA? A da, i Aziju si celu zaboravio...al to se kod tebe ni ne racuna..

mazohista

pre 5 godina

Pad obima prodaje "novog" focusa (preko 25%), a čije je prodaja, recimo, u Srbiji, počela krajem 2018, jasan je znak da je taj model u nečem gadno "omašio". Po meni, "omašio" je sa cenom (dovoljno je videti u BG one salonske HB benzince sa 150 ks od 25 i 30k).

Neki gadan problem sa padom prodaje ima i nova mazda 3. Nova je, a prodaja pada.

Ta oba modela, mada veoma mlada, imaju dramatičan pad prodaje u odnosu na, recimo, već vremešni civic X generacije, koji je zbog "starosti" došao i do redizajna, a prodaja mu pala samo za 1,4%. Za mene lično, nema realno jeftnijih kola u Srbiji u tom segmentu od civica (ako se gleda odnos cene i bogatstva serijske opreme i nivo motorizacije).

Corolla je napokon ubola sa dizajnom, a ima i hibride u ponudi, što je danas veoma značajno u nekim zemljama. U Srbiji su joj cene novih prenaduvane do nivoa komedije, slično kao i focusu (dovoljno je videti na oglasima na PA npr. Corollu HB Sport 1,2 iz 2019 za početnih 17.990 "(cena nije fiksna"), a nova je imala cenu od oko 24k).

Sladiša

pre 5 godina

Toyota i Honda cifre od Amerike, u Evropi ova 2 nista.
(Toxic_PR, 09. mart 2020 09:58)

A amerika se ne važi? Puj pike ne važi se.

Ja ne znam ko moze da vozi ovu Corolu.Tako ruzan auto.
(King Roger, 09. mart 2020 09:44)

1.200.000 + vozača kaže drugačije.

mazohista

pre 5 godina

Ja ne znam ko moze da vozi ovu Corolu.Tako ruzan auto.
(King Roger, 09. mart 2020 09:44)
Uživo izgleda odlično, a ni na slikama nije loša uopšte, samo "mrzitelji" mogu reći da je ružan. Kada se na to doda hibrid verzija 2.0 (koje kod nas čini mi se nema) od 180konja, gde potrošnja može da ide na 3.0l, a ubrzanja ispod 8s, fenomenalan enterijer.......
(bm, 9. mart 2020 10:09)

Ima kod nas ta Corolla hibrid 2,0. Sa lumbalnom podrškom je karavan 34,2k. Jeste veoma startna, troši veoma malo u gradu (a na auto putu kao i svaki 2,0 atmosferski benzinac), to je istina, ali je sporija, recimo, od nove Toyote Proace City Verso 1,5 HDI sa 130 ks. Biće interesantno videti cene te nove dizel toyote. Ako se ne varam, treba da za par dana bude izložena na Sajmu u Beogradu.

Sladiša

pre 5 godina

Toyota i Honda cifre od Amerike, u Evropi ova 2 nista.
(Toxic_PR, 09. mart 2020 09:58)

A amerika se ne važi? Puj pike ne važi se.

Ja ne znam ko moze da vozi ovu Corolu.Tako ruzan auto.
(King Roger, 09. mart 2020 09:44)

1.200.000 + vozača kaže drugačije.

bm

pre 5 godina

Ja ne znam ko moze da vozi ovu Corolu.Tako ruzan auto.
(King Roger, 09. mart 2020 09:44)

Uživo izgleda odlično, a ni na slikama nije loša uopšte, samo "mrzitelji" mogu reći da je ružan. Kada se na to doda hibrid verzija 2.0 (koje kod nas čini mi se nema) od 180konja, gde potrošnja može da ide na 3.0l, a ubrzanja ispod 8s, fenomenalan enterijer.......

Radijator

pre 5 godina

Toyota i Honda cifre od Amerike, u Evropi ova 2 nista.
(Toxic_PR, 09. mart 2020 09:58)
A ti smatras da su Evropljani vise merodavni od USA? A da, i Aziju si celu zaboravio...al to se kod tebe ni ne racuna..

Alex

pre 5 godina

Sve što nama kao kupcima i vozačima treba je lista POUZDANOSTI po modelima. Ova lista je uspeh marketinga i nista vise. Kada izbacite listu pouzdanosti po modelima onda se vidi prava dominacija japanera i tu nema dileme više.

Frank Vercauteren

pre 5 godina

VW Jetta = VW Bora (Mexico i Brasil) = VW Sagitar (China)

VW Golf + VW Jetta + VW Bora + VW Sagitar = 1 596 903 komada, poštenja i istine radi.

mazohista

pre 5 godina

Pad obima prodaje "novog" focusa (preko 25%), a čije je prodaja, recimo, u Srbiji, počela krajem 2018, jasan je znak da je taj model u nečem gadno "omašio". Po meni, "omašio" je sa cenom (dovoljno je videti u BG one salonske HB benzince sa 150 ks od 25 i 30k).

Neki gadan problem sa padom prodaje ima i nova mazda 3. Nova je, a prodaja pada.

Ta oba modela, mada veoma mlada, imaju dramatičan pad prodaje u odnosu na, recimo, već vremešni civic X generacije, koji je zbog "starosti" došao i do redizajna, a prodaja mu pala samo za 1,4%. Za mene lično, nema realno jeftnijih kola u Srbiji u tom segmentu od civica (ako se gleda odnos cene i bogatstva serijske opreme i nivo motorizacije).

Corolla je napokon ubola sa dizajnom, a ima i hibride u ponudi, što je danas veoma značajno u nekim zemljama. U Srbiji su joj cene novih prenaduvane do nivoa komedije, slično kao i focusu (dovoljno je videti na oglasima na PA npr. Corollu HB Sport 1,2 iz 2019 za početnih 17.990 "(cena nije fiksna"), a nova je imala cenu od oko 24k).

decembar

pre 5 godina

U Decembru 2018 kupovao sam nov automobil. Preko vikenda sam testirao Golf, Focus, i30, Civic i Ceed. Limit je bio 25 000 Evra. Nisam ni gledao Toyotu jer sam odlucio da je vreme da probam neku drugu marku i model. Sa Toyotom sam bio izuzetno zadovoljan.

Posle testiranja narucio sam Civic koji je nudio najvise. Najudobniji, odaziv motora dobar i najvise opreme za 25 000. Perfektan mali porodicni automobil.

mazohista

pre 5 godina

Ja ne znam ko moze da vozi ovu Corolu.Tako ruzan auto.
(King Roger, 09. mart 2020 09:44)
Uživo izgleda odlično, a ni na slikama nije loša uopšte, samo "mrzitelji" mogu reći da je ružan. Kada se na to doda hibrid verzija 2.0 (koje kod nas čini mi se nema) od 180konja, gde potrošnja može da ide na 3.0l, a ubrzanja ispod 8s, fenomenalan enterijer.......
(bm, 9. mart 2020 10:09)

Ima kod nas ta Corolla hibrid 2,0. Sa lumbalnom podrškom je karavan 34,2k. Jeste veoma startna, troši veoma malo u gradu (a na auto putu kao i svaki 2,0 atmosferski benzinac), to je istina, ali je sporija, recimo, od nove Toyote Proace City Verso 1,5 HDI sa 130 ks. Biće interesantno videti cene te nove dizel toyote. Ako se ne varam, treba da za par dana bude izložena na Sajmu u Beogradu.

Da se zna!

pre 5 godina

U Nemca ne sedam iz principa. Stavio sam cak i u testament familiji da i kad umrem ni pogrebno vozilo ne sme da bude Nemacko. Nema veze sta je, samo da nije Nemacko. Kad idem, recimo kod familije u Belgiju ja sam takav da ne vozim nikada kroz Nemacku, nego unaokolo, preko A, CH i F. Eto .. ne zurim se a i lepsi je pejsaz, nije mi tesko da prenocim ngde usput. Znam da sam lud, ne morate da mi skrecete paznju na to. Ali, to je moja odluka. Imam razloga.

жуле

pre 5 godina

то је зато што азија боље познаје јапанске марке од европских...мада руку на срце јапанци су синоним поузданости

Atreides

pre 5 godina

Postoje trgovinske kvote kojima EU stiti svoje trziste inace bi ih japanci zbrisali kao sto su to uradili u USA sa americkim proizvodjacima. Zato dominiraju u Evropi VW,Reno itd...da nema trgovinskih kvota statistika bi bila totalno drugacija i zbog tih trgovinskih kvota japanci se toliko ni ne cimaju oko evropskog trzista

Petar

pre 5 godina

Po meni, odnos cene i onoga sto dobijete za tu cenu je ubedljivo najbolja Honda Civic. Izgled, oprema, potrosnja, o kvalitetu ne treba trositi reci.

Reziel

pre 5 godina

@ jaretina

Sa platom od 2400 eura si otplatio jedan, otplaćuješ još jedan stan, a planiraš i treći? Pošto planiraš i prevremenu penziju, gde molim te i koliki su ti stanovi? I gde ides na odmor sa porodicom, ako uopšte idete?

bas bas

pre 5 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toxic_PR, 9. mart 2020 09:58) # Link komentara

Vazi, novi civic se uveliko vozi po Londonu, a hr-v i cr-v na svaki cosak maltene.

mixep

pre 5 godina

Kako su vas ovako zaludeli nije mi jasno? Stvarno mislite da su Japanci pouzdaniji od drugih? Po čemu to gledate? Po tome što vam se nov službeni auto ne kvari? Ja bih ipak gledao koliko na ulici ima starih automobila, Japanaca jako malo i u dosta su lošem stanju, dok recimo francuza sa po 15 - 20 godina staža ima koliko hoćeš, i dalje dobro izgledaju i fino služe, i Nemcima tek da ne govorim. Čak se češće viđaju starije Kie od recimo Corolle.


Sve što nama kao kupcima i vozačima treba je lista POUZDANOSTI po modelima. Ova lista je uspeh marketinga i nista vise. Kada izbacite listu pouzdanosti po modelima onda se vidi prava dominacija japanera i tu nema dileme više.
(Alex, 09. mart 2020 11:14)

jaretina

pre 5 godina

ili jos gore mora da vozi bicikl po kisi kao po Kopenhagenu i slicnim mestima. Sve na pricu zastite prirode itd, a onda kad dodju u USA kupe BMW X5 jer konacno mogu da ga priuste.
(Los Angeles, 09. mart 2020 16:56)

ti stvarno misliš da doktor u danskoj ili holandiji ne može da kupi auto?

inače, tamo se promene samo zbog pravila: skim si takav si.
kad upadneš u gov*a, postaneš gov*o.

Milan

pre 5 godina

@sale
Kad bi išta znao o kineskoj istoriji i mentalitetu, znao bi koliko zaziru od japanaca. Zato nikad nijedan japanski brend neće biti br 1 u kini. VW je najprodavaniji auto u kini a ako želi da pokaže status svaki kinez će izabrati evropski ili eventualno američki proizvod. Japanci se odlično prodaju u ostatku azije posebno na bliskom istoku ali reći da ostvaruju prednost nad evropljanima u kini ne može biti dalje od istine.

Dejan

pre 5 godina

Sagitar, Jetta i Bora su isti auto sa različitim imenima za različita tržišta, samo što Sagitar produžen (kao i sve na Kineskom tržištu).

Eldorado

pre 5 godina

Ako ništa bar živimo u Evropi, zašto bi ovde nekoga zanimala Amerika ili Azija?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi R, 9. mart 2020 12:57)

Donekle se slažem ali uz opasku - Evropljani kojima se divimo nas ni ne smatraju za Evropljane. Za njih smo u najboljem slučaju "druga Evropa".
Zašto bih onda uvažavao njihovo mišljenje više nego li mišljenja Amera ili Azijata?

Azijati I sirotinja voze toyote honde I kie
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (grubijan, 9. mart 2020 11:17)

A "bogata" Srbadija polovne Mečke i Audije.

Vladimit

pre 5 godina

Vozim toyotu corolu touring sport ( karavan) 1.8 hybrid comfort style tech koji im je najprodavaniji paket i prezadovoljan sam. Dizajn je znatno bolji nego prethodni auris kojeg sam vozio (i enterijer i eksterijer). Ako zelite porodicni automobil ( dovoljnom prostora, pouzdan, obilje opreme sa naglaskom na sigurnost u voznji i izuzetno mali potrosac - u gradu 3.5-4.5 litara, autoput 5-6 l ) preporucujem ga svima. Auto je napravljen da bude praktican.

Ха, ха, ха

pre 5 godina

"Azijati I sirotinja voze toyote honde I kie"
У Америци, Аустралији, Азији, Африци ( погледај главне градове гугл-стрит вју, улице куће .... ) сиротиња јел да, а у Србији доминирају немачки "премијуми" значи супротно од "сиротиње" поменутих континената Срби су "богаташи" ОЈХааа Богати смо!
Доказ - погледај стрит вју престонице Београда, па упоређуј, а о "минималцу"да не пишемо.

Testo

pre 5 godina

Ja ovde vidim apsolutnu dominaciju
VW na Svetskom nivou.

U prvih 10 modela 4 su VW i ukupno
1 600 000 komada.

A Golf 8 tek stupa na scenu tako da će dominirati i narednih 10 godina.
Prve godine lagano prelazi 1 500 000 komada dok nije ni pušten u prodaju bilo ih je 300 000 već naručenih.

zombi apokalipsa

pre 5 godina

@moron aka mazohista

čemu to stalno potenciranje maksimalne cene, kad taj isti karavan može da se kupi i za dosta manje novca? mislim, čak i 500L može da košta 20k, ali sumnjam da je ikada ikome to bila prva pomisao na taj auto.
uostalom, civic karavan hibrid verovatno ne košta ništa manje... oh wait, sadašnji civic nema karavan verziju, a od 2015. godine civic nema ni hibridnu verziju.

p.s. ovo mazohista je zato što se stalno mučiš da izmišljaš nova imena?

Eldorado

pre 5 godina

Ponajviše zbog cene, nisam očekivao A klasu i Mazdu3 na listi.
Pozdrav svima, i ne opterećujte se previše oko toga koji automobili su najprodavaniji. Fabrike boli briga i za kupce, a kamoli za "navijače". ;-)

rani

pre 5 godina

Tema je, " najprodavaniji mali porodicni automobili", a vi polemisete o cemu? Vecinu komentara uopste ne razumem, kao da su na nekom drugom jeziku? O cemu vi to?

posmatrač

pre 5 godina

@jaretina Čitam dosta tvojih komentara ovde, i sa većinom se slažem, pogotovo kada se "bore" protiv onog zaostalog u našem mentalitetu ovde, ali je činjenica da umeš da preteraš, i sada si zaista otišao predaleko sa ovom smešnom pričom o 2.400 mesečno napolju, lagodnom životu, stanovima koji se otplaćuju kao na traci, i ranoj penziji u hladovini lepe kuće pored neke dobre plaže u Grčkoj. Ne znam ko bi mogao da proguta tu tvoju priču, zaista. Jedino, ako si možda zaboravio da nam napomeneš da tvoja supruga zarađuje oko 15-ak hiljada mesečno, pa bi čak i u tom slučaju morali da živite skromno, u kutiji od cipela, kako bi sve to mogli da ostvarite.

Ccc

pre 5 godina

@(Frank Vercauteren, 9. mart 2020 10:21)

Mislim da sam video oglas VW trazi par drvenih advokata da zaposli, pa ajde sa kolegama iz VW 'dealership'-a se prijavite kao dodatni posao da radite. El tera neko VW da nazivaju "isti" model sa 10 razlicitih imena? Ne? Njihov problem. Isto to je i toyota radila sa auris/corolla pre nekoliko godina i to je bio njihov problem.

Nazad na temu.
Ono sto je zanimljivo dobra prodaja onako ruznog Civica.

jaretina

pre 5 godina

Evropa se ispraznila, jer za istu vrstu i količinu rada, u Americi dobiješ 2÷4 puta veću platu.
(Radovan, 09. mart 2020 18:11)

šefe, znam da je veća plata u usa nego u EU.

ali takođe znam koliko puta uleti budala negde i pobije xx ljudi. Koliko njih radi u SF za 10k$ a stan nikad neće moći kupiti. a ako ga imaju, sve je na kredit, kola na kredit. bolest je sport za bogate...

više cenim svoju bednu 2.4k € platu sa kojom sam jedan stan skoro otplatio, drugi na pola puta, a za 3 godine da uzmem treći, nego "kocku" u usa. I konstantnu ušteđevinu od 10 do 30k€, samo je kupovina kola ili učešće za stan obore na 10k.

kad otplatim drugi stan, idem da ispunim svoj san: prevremena penzija, plus privatna penzija, mala kuća u grčkoj, pored mora do kraja života.
a veruj mi, kao it specialist (al stvarno) mogu ladno da se nosim sa tipovima u San francisku, čak garantujem da sam bolji od većine njih tamo. al ni u ludilu tamo otišao ne bih.

GuA

pre 5 godina

Evropa se ispraznila, jer za istu vrstu i količinu rada, u Americi dobiješ 2÷4 puta veću platu.

Nemačka više nema inženjera, otišli u USA.
Italija više nema muških inženjera, otišli u USA, a devojaka na italijanskim tehničkim fakultetima ima preko 55%.

Plate u državnom sektoru su mnogo manje nego u privatnom proizvodnom gigantu.
(Radovan, 9. mart 2020 18:11

Racunao sam ja to - dodje na isto. Kada platis auto, zdravstveno, penzijsko, decije skole ... lako bude manje nego u EU. A nije bas ni 2-4 puta veca plata.

Milan

pre 5 godina

Pročitah par komentara pa vidim da dominira tema standarda u USA i zapadnoj evropi. Pa evo malo podataka o GDP per capita po paritetu kupovne moći u USD:
1: Katar
2: Luksemburg
.
.
.
10: USA 65100
.
.
17: Nemačka 53500

znači razlika baš i nije drastična. Između USA i Nemačke su se smestile sve ostale zapadno evropske zemlje, a Norveška je daleko ispred. BTW, Srbija je oko 80- og mesta sa 19.000.
A vezano za automobile, meni je fascinantan pad fokusa kao globalnog modela koji se prodaje na sva tri glavna tržišta, do pre koju godinu 300.000 prodavali su samo u evropi.
15

mazohista

pre 5 godina

@moron aka mazohista
čemu to stalno potenciranje maksimalne cene, kad taj isti karavan može da se kupi i za dosta manje novca? mislim, čak i 500L može da košta 20k, ali sumnjam da je ikada ikome to bila prva pomisao na taj auto.
uostalom, civic karavan hibrid verovatno ne košta ništa manje... oh wait, sadašnji civic nema karavan verziju, a od 2015. godine civic nema ni hibridnu verziju.
p.s. ovo mazohista je zato što se stalno mučiš da izmišljaš nova imena?
(zombi apokalipsa, 9. mart 2020 13:19)

U pravu si. Ne moramo stalno da pominjemo corollu sa lumbalnom podrškom za ledja vozača za 34.200. Istina. Ima i jeftnijih verzija od te. Ukupno 7 verzija corolle ima da su po zvaničnom cenovniku jeftinije od 34.200, a da je skuplje od, recimo, 30.000. Eto, one su baš povoljne (u svetlu činjenice da su hibridne, 1,8 ili 2,0, kako koja). A pošto su MY2020, sve napokon serijski imaju čak i Andorid auto i Aple Car Play. Ali, četiri od njih (sa tom cenom iznad 30k) nemaju serijski čak ni zadnje parking senzore.

zombi apokalipsa

pre 5 godina

@atreides

kakve crne trgovinske kvote, od automobila sa ove liste corolla se sklapa u turskoj, civic u engleskoj, kao i jedan od najpopularnijih suv-ova - qashqai.
tako da te bajke i izmišljene priče o trgovinskim kvotama bolje zaboravi, samo ispadaš glup u društvu.

sale

pre 5 godina

Ko naj vise kupuje japanske automobile pored japanaca,naravno kinezi i ameri...japanaca 130milki,kineza 1.3milijarde amera 330milki to je ogromno trziste i da kazemo da ce kinez pre da kupi nesta japansko nego evropsko ili americko pa kakvo god bilo...

evropa 770miliona sto je duplo manje trziste u odnosu samo na japan i kinu i obakvi rezultati su manje vise razoraravajuci sto se tice tojote i ostalih proizvodjaca iz japana,realno bi bilo na odnosu trzista da tojota grupacija proda bar 4puta vise automobila u odnosu na vw..

ogroman uspeh vw..kapa dole

Zao mi je nije vise

pre 5 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(Toxic_PR, 9. mart 2020 09:58) # Link komentara

Vazi, novi civic se uveliko vozi po Londonu, a hr-v i cr-v na svaki cosak maltene.
(bas bas, 9. mart 2020 11:00)

Ti UK racunas u Evropu ?

GuA

pre 5 godina

Uživo izgleda odlično, a ni na slikama nije loša uopšte, samo "mrzitelji" mogu reći da je ružan. Kada se na to doda hibrid verzija 2.0 (koje kod nas čini mi se nema) od 180konja, gde potrošnja može da ide na 3.0l, a ubrzanja ispod 8s, fenomenalan enterijer.......
(bm, 9. mart 2020 10:09)

I video I probao na 2 dana, nije los auto ali boli koliko je ruzan

Moje ime

pre 5 godina

Kako sam vec vise puta ovde naveo:
Zivot mi je prekratak da bih vozio Japanska kola.
A i Nemacka.
Za mene su samo kola sa karakterom: Francuzi, Italijani ili sa stilom: Svedjani i Englezi.
Imam pare, hocu nesto vise od prevoza od A do B i to samo na najjeftiniji moguci nacin. Odrzavanje, potrosnja, troskovi osiguranja i registracije me ne zanimaju.
Pa, pogledajte samo sve ove navedene automobile sa liste, pogotovo Japance i Korejce... to ni rodjena majka ne moze da voli. Licno, favorit za najruzniji auto mi je svakako novi Prius. Ko to nacrta, e svaka mu cast!!! I onome ko je nacrta, i onome ko je potpisao da TO udje u serijsku proizvodnju. Bolesno ruzan auto. O ostalim 'wannabe' SUV modelima Tojote i Honde da i ne pocinjem. I za to mi je zivot prekratak.

Alex

pre 5 godina

o nisu mali porodicni automobili! Ja sa troje dece tvrdim da je Scenic mali porodicni automobil, a Espace pravi porodicni automobil!

Sve ostalo je prilagodjeno dizajnu planete, tj. porodicama sa jednim detetom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DzoHusafet, 10. mart 2020 07:13)

Ti možeš da tvrdiš samo da je Senik mali auto za tebe i tvoju porodicu i ništa više. Mi npr. isto imamo Senik III i dva deteta i nama je i više nego veliki. Nikada nismo napunili gepek do kraja na putovanjima, jer nije bilo potrebe. Zato ga uskoro prodajem u kupujem Civic jer je taman ono što nama treba.Dovoljno prostran i ima dobar gepek. Za putovanja do 7-8 sati jednom godišnje odličan a duže od toga putuje se avionom.

Moje ime

pre 5 godina

@jaretina
E, svaka čast za kometar onom LA-u.
Stvarno nisi mogao bolje da objasniš situaciju.
Evropa je klasa, Amerika je ipak Novi Svet. Novokomponovana muzika u odnosu na klasičnu. Trebaće im još dva-tri veka da steknu klasu, ukus i uopšte, da se opamete. A najbolja fora je da kad dodju tamo Evropljani kupe X5. Hahaha... a zašto ne neki Američki SUV ili bilo koji američki auto. Nemaju ništa svoje. Sve što valja je iz Evrope. Evropa je i tamo klasa, čovek se sam odao.

Radovan

pre 5 godina

Vazi, novi civic se uveliko vozi po Londonu, a hr-v i cr-v na svaki cosak maltene.
(bas bas, 9. mart 2020 11:00)

Ti UK racunas u Evropu ?
(Zao mi je nije vise, 9. mart 2020 11:32)

Pre takozvane "ekonomske krize 2008", za koju bi voleo ovde "veoma upućene" da mi objasne kako je nastala i gde se dedoše pare, prodaja auta u Evropi je bila:
1-Britanija-preko 3 miliona
2-Rusija-2,9 miliona
3-Nemačka-2,8 miliona

Tokovi para (ubacivanje ili izvlačenje) utiču na prosperitet i krize, bez obzira koliko ste vi umišljeno: sposobni,lepi,arijevci,pametni,vredni,umišljeni,itd,itd.

Japan je zemlja sa najviše "ekonomskih kriza". Zašto? Zato što su nesposobni?

Radovan

pre 5 godina

ili jos gore mora da vozi bicikl po kisi kao po Kopenhagenu i slicnim mestima. Sve na pricu zastite prirode itd, a onda kad dodju u USA kupe BMW X5 jer konacno mogu da ga priuste.
(Los Angeles, 09. mart 2020 16:56)

ti stvarno misliš da doktor u danskoj ili holandiji ne može da kupi auto?

inače, tamo se promene samo zbog pravila: skim si takav si.
kad upadneš u gov*a, postaneš gov*o.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jaretina, 9. mart 2020 17:33)

Evropa se ispraznila, jer za istu vrstu i količinu rada, u Americi dobiješ 2÷4 puta veću platu.

Nemačka više nema inženjera, otišli u USA.
Italija više nema muških inženjera, otišli u USA, a devojaka na italijanskim tehničkim fakultetima ima preko 55%.

Plate u državnom sektoru su mnogo manje nego u privatnom proizvodnom gigantu.

pitam

pre 5 godina

vidim napljuvaste King Rogera a on nije usamljen u svom stavu i mislju, nije lep ni meni. Sto se tice pouzdanosti, kvaliteta i dr. u to ne ulazim.

Los Angeles

pre 5 godina

Strasno. Sve automobili za curice i dečačiće. Kakvi porodicni automobili? To moze da bude samo neki SUV, ili neki veci karavan. Evropljani su pogubili konce generalno sa time sa cime se zadovoljavaju, a ovamo kao krem svetske civilizacije. Krem u kome lekar vozi golfa ili megana, ili jos gore mora da vozi bicikl po kisi kao po Kopenhagenu i slicnim mestima. Sve na pricu zastite prirode itd, a onda kad dodju u USA kupe BMW X5 jer konacno mogu da ga priuste.

Шта ти Тата вози, ха ха

pre 5 godina

@ Los Angeles
Које четвороточкаше возе кампери у ЛА?
Одговор:
Кампери ( уличари који живе у шаторима на тротоарима у ЛА и УСА ) возе четвороточкаше из маркета ( колица ) породична-већа и спортска-мања.
Е сада ће ЛА да каже то нису наши људи? Нису као ЈА ЈА ЈА дођавола!
Јесте, нису прва генерација кофераша из ЕУ жељних самохвалисавости и самодоказивања ( као Ти ), него потомци бивших придошлих као што си сада Ти, што значи ЛА да постоји вероватноћа да твоји потомци буду кампери каквих у ЕУ још увек нема са возним парком невиђеним у ЕУ то јест колицима из маркета.
Иначе Х5 је најкраденији аутомобил у ЕУ, зато што их нема, јел да?
Да није један такав у твојој авлији.
Имаш једну ману, све је супер код тебе само мало се хвалиш бере, да само ми на твом месту и са твојим примањима писали би сваки дан најлепше песме РАДОСНИЦЕ, Као
Возим Х5 ЈААААА
Пљуцкам на ЕУ СИРОТАНАААА

bas bas

pre 5 godina

Pritom ako ti treba vise dokaza, trazi na jutjubu "Just your average Honda Civic Type R driver" Da vidis cime se James May vorta po gradu. A vise njemu verujem nego vama.

kimi R

pre 5 godina

@eldorado
Ovde se ne radi o divljenju,niti sam ga ja pominjao.Inače kako nas Evropa smatra nekom kako kažeš"drugom Evropom"kako li nas tek ameri smatraju,talogom Evrope?Tako da me i dalje ne zanima šta oni voze i šta rade,jer mi smo ipak Evropa svidelo se to nekom ili ne.

Steva

pre 5 godina

Jaretina, it specialist sa platom od 2400€... pa kod nas senior programeri imaju platu oko 3000€... kakvih se sve baronija ovde nisam nacitao ovo je strasno. Zakucavaju motori, tockovi ispadaju a it specialisti imaju platu od 2000€ i vise znaju od ljudi koji zaradjuju preko 300.000 godisnje....

Replay

pre 5 godina

70% prodatih Golfova, ako ne i vise je prodato u Evropi gde je platezna moc najjaca. Prosecna cena Golfa je mnogo veca od Korole ili Sivika. Ovde sa liste bih jedino pohvalio A klasu i povecanjem prodaje od 70% sa cenom koja je skoro kao Golf i Korola zajedno. :)

jaretina

pre 5 godina

Od kada je novac merilo znanja ?
(IT consultant, 10. mart 2020 15:12)

ko je rekao da jeste?
i ko je rekao da imam dobru platu, neke moje kolege imaju i osetno veće, ali po cenu predatog života 24h kompaniji i manjeg odmora.
da naglasim, OVDE, ne napolju.

mazohista

pre 5 godina

"To nisu mali porodicni automobili!"
(DzoHusafet, 10. mart 2020 07:13)

U pravu si - po pitanju dužine. Jer, corolla karavan je duga 465 cm. Duža je, dakle, od npr. RAV4, C-RVa i još nekih (nazovi) "đipova" tog segmenta.
Od njih je još duži i focus karavan. A sve su to karavani C segmenta.

kimi R

pre 5 godina

@bora
Pa generalno si upravu, ne zanima me niti jedna prodaja pošto ja lično nemam ništa od toga. No ako bi pratio kao nešto, onda bi to svakako bila Evropa bar mu je geografski bliža od Amerike i Azije.

jaretina

pre 5 godina

2.400 mesečno napolju
(posmatrač, 10. mart 2020 08:24)

kad sam rekao napolju?
OVDE, BGD, domaća firma, 30 dana odmora.
ako idem napolje, idem za minimum 10k$ i tu bih se dvoumio.
dodaj na to 1k€ supruga, i "sa strane" poslići do 10k€ godišnje, i onda dođeš do računice da lagano možeš 3 stana uzeti, i kupiti u GR kuću.

IT consultant

pre 5 godina

Jaretina, it specialist sa platom od 2400€... pa kod nas senior programeri imaju platu oko 3000€... kakvih se sve baronija ovde nisam nacitao ovo je strasno. Zakucavaju motori, tockovi ispadaju a it specialisti imaju platu od 2000€ i vise znaju od ljudi koji zaradjuju preko 300.000 godisnje....
(Steva, 10. mart 2020 11:47)

Od kada je novac merilo znanja ?

DzoHusafet

pre 5 godina

To nisu mali porodicni automobili! Ja sa troje dece tvrdim da je Scenic mali porodicni automobil, a Espace pravi porodicni automobil!

Sve ostalo je prilagodjeno dizajnu planete, tj. porodicama sa jednim detetom.

Los Angeles

pre 5 godina

@jaretina: O San Francisku mozes samo da sanjas, ovde takav egoizam ne prolazi. Na prvom krugu intervjua bi te precrtali iz prve. Drugo svaki taj strucnjak u SF itekako moze da kupi neki stan ili townhouse sa tom platom, a do kraja karijere otplatice ga celog sto znaci 1-2 miliona u dzepu. I pored toga ce na 401k da dodje do minimum 700 hiljada USD svoje penzije koje moze posle 59te da podigne kad i koliko hoce, plati mali porez i cao. Sve to zajedno je, druže relevantni, oko 10-20 dobrih stanova u Beogradu, da se grubo izrazim. Toliko o tome. A da ne pricam sto vecina njih taj novac jednostavno da relevantnim brokerskim kompanijama i ulozi u fondove koji mu vracaju 10% godisnje. Znaci 200,000 USD godisnje a da mu se glavnica nije smanjila ni dolara. To je, kad plate porez, oko 12,000 USD mesecno. Da uzivaju u penziji gde i kako hoce.

posmatrač

pre 5 godina

"...i onda dođeš do računice da lagano možeš 3 stana uzeti, i kupiti u GR kuću.
(jaretina, 10. mart 2020 13:27)"
Druže, ni lagano, ni manje lagano, osim ako ti stanovi koje pominješ nisu u nekom opustelom gradiću u Srbiji, sa upitnom perspektivom. Ali ako su reda veličine od bar 60-ak hiljada, što bi bio neki stančić u BG, onda ti fali još nešto u toj tvojoj računici, možda mama, tata, stan i kravata... i to neka ozbiljna.

iks

pre 5 godina

Sve je ovo propaganda. Nisu ukljucili kineske i indijske proizvodjace, pa da vidimo ko prodaje najvise. Kazu da se u Kini godisnje proda oko 30 miliona vozila (preko dva miliona mesecno).
Druga bi stvar bila da pricamo samo o zapadu, mada oni sebe smatraju svetom.

zlatousti

pre 5 godina

Top-10: Koji su najprodavaniji mali porodični automobili na svetu
mislio sam da se radi o automobilima tipa reno modus,honda jazz,ford bmax...i bas me zainteresovalo,jer ja 10 takvih automobila ne znam da nabrojim.

Radovan

pre 5 godina

"ali takođe znam koliko puta uleti budala negde i pobije xx ljudi"

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jaretina, 9. mart 2020 19:02)

Ajde ti stručnjače, objasni šta je to uradio Brejvik? Ili u Francuskoj? A Italija 70-tih? Ili Nemačka nedavno?
Ako budeš sve potanko prikazao, raščlanio i analizirao posledice delovanja Brejvika, kao i uzroke njegovog delovanja, smatraću te vrhunskim političko-ekonomskim stručnjakom, u rangu Putina,Trampa,i ljudi koji pišu geostrateške knjige i čije se ideje ostvaruju sada.

Ja imam rodbinu u Americi,Italiji i prijatelje u Nemačkoj, i profesionalno sam radio sa ljudima,stručnjacima i radnicima iz tih država, pa su mi poznate stvari kako funkcioniše "biznis"(usloženo koordinisano delovanje mnogih aktivnosti u ostvarivanju cilja).

GuA

pre 5 godina

@ (Los Angeles, 10. mart 2020 23:14)

Super si ti nama orkrio toplu vodu, doduse nije tako samo u SFu.

Nego, kako pored tolikog bogatstva vama tamo ljudi umiru od gladi? U Luizijani na primer. I to samo zato sto su rodjeni na pogresnom mestu ili sa pogresnom bojom koze ... i to u 21om veku

Los Angeles

pre 5 godina

Strasno. Sve automobili za curice i dečačiće. Kakvi porodicni automobili? To moze da bude samo neki SUV, ili neki veci karavan. Evropljani su pogubili konce generalno sa time sa cime se zadovoljavaju, a ovamo kao krem svetske civilizacije. Krem u kome lekar vozi golfa ili megana, ili jos gore mora da vozi bicikl po kisi kao po Kopenhagenu i slicnim mestima. Sve na pricu zastite prirode itd, a onda kad dodju u USA kupe BMW X5 jer konacno mogu da ga priuste.

Testo

pre 5 godina

Ja ovde vidim apsolutnu dominaciju
VW na Svetskom nivou.

U prvih 10 modela 4 su VW i ukupno
1 600 000 komada.

A Golf 8 tek stupa na scenu tako da će dominirati i narednih 10 godina.
Prve godine lagano prelazi 1 500 000 komada dok nije ni pušten u prodaju bilo ih je 300 000 već naručenih.

sale

pre 5 godina

Ko naj vise kupuje japanske automobile pored japanaca,naravno kinezi i ameri...japanaca 130milki,kineza 1.3milijarde amera 330milki to je ogromno trziste i da kazemo da ce kinez pre da kupi nesta japansko nego evropsko ili americko pa kakvo god bilo...

evropa 770miliona sto je duplo manje trziste u odnosu samo na japan i kinu i obakvi rezultati su manje vise razoraravajuci sto se tice tojote i ostalih proizvodjaca iz japana,realno bi bilo na odnosu trzista da tojota grupacija proda bar 4puta vise automobila u odnosu na vw..

ogroman uspeh vw..kapa dole

GuA

pre 5 godina

Uživo izgleda odlično, a ni na slikama nije loša uopšte, samo "mrzitelji" mogu reći da je ružan. Kada se na to doda hibrid verzija 2.0 (koje kod nas čini mi se nema) od 180konja, gde potrošnja može da ide na 3.0l, a ubrzanja ispod 8s, fenomenalan enterijer.......
(bm, 9. mart 2020 10:09)

I video I probao na 2 dana, nije los auto ali boli koliko je ruzan

jaretina

pre 5 godina

Evropa se ispraznila, jer za istu vrstu i količinu rada, u Americi dobiješ 2÷4 puta veću platu.
(Radovan, 09. mart 2020 18:11)

šefe, znam da je veća plata u usa nego u EU.

ali takođe znam koliko puta uleti budala negde i pobije xx ljudi. Koliko njih radi u SF za 10k$ a stan nikad neće moći kupiti. a ako ga imaju, sve je na kredit, kola na kredit. bolest je sport za bogate...

više cenim svoju bednu 2.4k € platu sa kojom sam jedan stan skoro otplatio, drugi na pola puta, a za 3 godine da uzmem treći, nego "kocku" u usa. I konstantnu ušteđevinu od 10 do 30k€, samo je kupovina kola ili učešće za stan obore na 10k.

kad otplatim drugi stan, idem da ispunim svoj san: prevremena penzija, plus privatna penzija, mala kuća u grčkoj, pored mora do kraja života.
a veruj mi, kao it specialist (al stvarno) mogu ladno da se nosim sa tipovima u San francisku, čak garantujem da sam bolji od većine njih tamo. al ni u ludilu tamo otišao ne bih.

Moje ime

pre 5 godina

Kako sam vec vise puta ovde naveo:
Zivot mi je prekratak da bih vozio Japanska kola.
A i Nemacka.
Za mene su samo kola sa karakterom: Francuzi, Italijani ili sa stilom: Svedjani i Englezi.
Imam pare, hocu nesto vise od prevoza od A do B i to samo na najjeftiniji moguci nacin. Odrzavanje, potrosnja, troskovi osiguranja i registracije me ne zanimaju.
Pa, pogledajte samo sve ove navedene automobile sa liste, pogotovo Japance i Korejce... to ni rodjena majka ne moze da voli. Licno, favorit za najruzniji auto mi je svakako novi Prius. Ko to nacrta, e svaka mu cast!!! I onome ko je nacrta, i onome ko je potpisao da TO udje u serijsku proizvodnju. Bolesno ruzan auto. O ostalim 'wannabe' SUV modelima Tojote i Honde da i ne pocinjem. I za to mi je zivot prekratak.

mixep

pre 5 godina

Kako su vas ovako zaludeli nije mi jasno? Stvarno mislite da su Japanci pouzdaniji od drugih? Po čemu to gledate? Po tome što vam se nov službeni auto ne kvari? Ja bih ipak gledao koliko na ulici ima starih automobila, Japanaca jako malo i u dosta su lošem stanju, dok recimo francuza sa po 15 - 20 godina staža ima koliko hoćeš, i dalje dobro izgledaju i fino služe, i Nemcima tek da ne govorim. Čak se češće viđaju starije Kie od recimo Corolle.


Sve što nama kao kupcima i vozačima treba je lista POUZDANOSTI po modelima. Ova lista je uspeh marketinga i nista vise. Kada izbacite listu pouzdanosti po modelima onda se vidi prava dominacija japanera i tu nema dileme više.
(Alex, 09. mart 2020 11:14)

Zao mi je nije vise

pre 5 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(Toxic_PR, 9. mart 2020 09:58) # Link komentara

Vazi, novi civic se uveliko vozi po Londonu, a hr-v i cr-v na svaki cosak maltene.
(bas bas, 9. mart 2020 11:00)

Ti UK racunas u Evropu ?

Ccc

pre 5 godina

@(Frank Vercauteren, 9. mart 2020 10:21)

Mislim da sam video oglas VW trazi par drvenih advokata da zaposli, pa ajde sa kolegama iz VW 'dealership'-a se prijavite kao dodatni posao da radite. El tera neko VW da nazivaju "isti" model sa 10 razlicitih imena? Ne? Njihov problem. Isto to je i toyota radila sa auris/corolla pre nekoliko godina i to je bio njihov problem.

Nazad na temu.
Ono sto je zanimljivo dobra prodaja onako ruznog Civica.

Radijator

pre 5 godina

Toyota i Honda cifre od Amerike, u Evropi ova 2 nista.
(Toxic_PR, 09. mart 2020 09:58)
A ti smatras da su Evropljani vise merodavni od USA? A da, i Aziju si celu zaboravio...al to se kod tebe ni ne racuna..

Alex

pre 5 godina

Sve što nama kao kupcima i vozačima treba je lista POUZDANOSTI po modelima. Ova lista je uspeh marketinga i nista vise. Kada izbacite listu pouzdanosti po modelima onda se vidi prava dominacija japanera i tu nema dileme više.

bm

pre 5 godina

Ja ne znam ko moze da vozi ovu Corolu.Tako ruzan auto.
(King Roger, 09. mart 2020 09:44)

Uživo izgleda odlično, a ni na slikama nije loša uopšte, samo "mrzitelji" mogu reći da je ružan. Kada se na to doda hibrid verzija 2.0 (koje kod nas čini mi se nema) od 180konja, gde potrošnja može da ide na 3.0l, a ubrzanja ispod 8s, fenomenalan enterijer.......

Frank Vercauteren

pre 5 godina

VW Jetta = VW Bora (Mexico i Brasil) = VW Sagitar (China)

VW Golf + VW Jetta + VW Bora + VW Sagitar = 1 596 903 komada, poštenja i istine radi.

decembar

pre 5 godina

U Decembru 2018 kupovao sam nov automobil. Preko vikenda sam testirao Golf, Focus, i30, Civic i Ceed. Limit je bio 25 000 Evra. Nisam ni gledao Toyotu jer sam odlucio da je vreme da probam neku drugu marku i model. Sa Toyotom sam bio izuzetno zadovoljan.

Posle testiranja narucio sam Civic koji je nudio najvise. Najudobniji, odaziv motora dobar i najvise opreme za 25 000. Perfektan mali porodicni automobil.

Sladiša

pre 5 godina

Toyota i Honda cifre od Amerike, u Evropi ova 2 nista.
(Toxic_PR, 09. mart 2020 09:58)

A amerika se ne važi? Puj pike ne važi se.

Ja ne znam ko moze da vozi ovu Corolu.Tako ruzan auto.
(King Roger, 09. mart 2020 09:44)

1.200.000 + vozača kaže drugačije.

pitam

pre 5 godina

vidim napljuvaste King Rogera a on nije usamljen u svom stavu i mislju, nije lep ni meni. Sto se tice pouzdanosti, kvaliteta i dr. u to ne ulazim.

Da se zna!

pre 5 godina

U Nemca ne sedam iz principa. Stavio sam cak i u testament familiji da i kad umrem ni pogrebno vozilo ne sme da bude Nemacko. Nema veze sta je, samo da nije Nemacko. Kad idem, recimo kod familije u Belgiju ja sam takav da ne vozim nikada kroz Nemacku, nego unaokolo, preko A, CH i F. Eto .. ne zurim se a i lepsi je pejsaz, nije mi tesko da prenocim ngde usput. Znam da sam lud, ne morate da mi skrecete paznju na to. Ali, to je moja odluka. Imam razloga.

Moje ime

pre 5 godina

@jaretina
E, svaka čast za kometar onom LA-u.
Stvarno nisi mogao bolje da objasniš situaciju.
Evropa je klasa, Amerika je ipak Novi Svet. Novokomponovana muzika u odnosu na klasičnu. Trebaće im još dva-tri veka da steknu klasu, ukus i uopšte, da se opamete. A najbolja fora je da kad dodju tamo Evropljani kupe X5. Hahaha... a zašto ne neki Američki SUV ili bilo koji američki auto. Nemaju ništa svoje. Sve što valja je iz Evrope. Evropa je i tamo klasa, čovek se sam odao.

Vladimit

pre 5 godina

Vozim toyotu corolu touring sport ( karavan) 1.8 hybrid comfort style tech koji im je najprodavaniji paket i prezadovoljan sam. Dizajn je znatno bolji nego prethodni auris kojeg sam vozio (i enterijer i eksterijer). Ako zelite porodicni automobil ( dovoljnom prostora, pouzdan, obilje opreme sa naglaskom na sigurnost u voznji i izuzetno mali potrosac - u gradu 3.5-4.5 litara, autoput 5-6 l ) preporucujem ga svima. Auto je napravljen da bude praktican.

bas bas

pre 5 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toxic_PR, 9. mart 2020 09:58) # Link komentara

Vazi, novi civic se uveliko vozi po Londonu, a hr-v i cr-v na svaki cosak maltene.

Atreides

pre 5 godina

Postoje trgovinske kvote kojima EU stiti svoje trziste inace bi ih japanci zbrisali kao sto su to uradili u USA sa americkim proizvodjacima. Zato dominiraju u Evropi VW,Reno itd...da nema trgovinskih kvota statistika bi bila totalno drugacija i zbog tih trgovinskih kvota japanci se toliko ni ne cimaju oko evropskog trzista

zombi apokalipsa

pre 5 godina

@moron aka mazohista

čemu to stalno potenciranje maksimalne cene, kad taj isti karavan može da se kupi i za dosta manje novca? mislim, čak i 500L može da košta 20k, ali sumnjam da je ikada ikome to bila prva pomisao na taj auto.
uostalom, civic karavan hibrid verovatno ne košta ništa manje... oh wait, sadašnji civic nema karavan verziju, a od 2015. godine civic nema ni hibridnu verziju.

p.s. ovo mazohista je zato što se stalno mučiš da izmišljaš nova imena?

mazohista

pre 5 godina

Pad obima prodaje "novog" focusa (preko 25%), a čije je prodaja, recimo, u Srbiji, počela krajem 2018, jasan je znak da je taj model u nečem gadno "omašio". Po meni, "omašio" je sa cenom (dovoljno je videti u BG one salonske HB benzince sa 150 ks od 25 i 30k).

Neki gadan problem sa padom prodaje ima i nova mazda 3. Nova je, a prodaja pada.

Ta oba modela, mada veoma mlada, imaju dramatičan pad prodaje u odnosu na, recimo, već vremešni civic X generacije, koji je zbog "starosti" došao i do redizajna, a prodaja mu pala samo za 1,4%. Za mene lično, nema realno jeftnijih kola u Srbiji u tom segmentu od civica (ako se gleda odnos cene i bogatstva serijske opreme i nivo motorizacije).

Corolla je napokon ubola sa dizajnom, a ima i hibride u ponudi, što je danas veoma značajno u nekim zemljama. U Srbiji su joj cene novih prenaduvane do nivoa komedije, slično kao i focusu (dovoljno je videti na oglasima na PA npr. Corollu HB Sport 1,2 iz 2019 za početnih 17.990 "(cena nije fiksna"), a nova je imala cenu od oko 24k).

mazohista

pre 5 godina

@moron aka mazohista
čemu to stalno potenciranje maksimalne cene, kad taj isti karavan može da se kupi i za dosta manje novca? mislim, čak i 500L može da košta 20k, ali sumnjam da je ikada ikome to bila prva pomisao na taj auto.
uostalom, civic karavan hibrid verovatno ne košta ništa manje... oh wait, sadašnji civic nema karavan verziju, a od 2015. godine civic nema ni hibridnu verziju.
p.s. ovo mazohista je zato što se stalno mučiš da izmišljaš nova imena?
(zombi apokalipsa, 9. mart 2020 13:19)

U pravu si. Ne moramo stalno da pominjemo corollu sa lumbalnom podrškom za ledja vozača za 34.200. Istina. Ima i jeftnijih verzija od te. Ukupno 7 verzija corolle ima da su po zvaničnom cenovniku jeftinije od 34.200, a da je skuplje od, recimo, 30.000. Eto, one su baš povoljne (u svetlu činjenice da su hibridne, 1,8 ili 2,0, kako koja). A pošto su MY2020, sve napokon serijski imaju čak i Andorid auto i Aple Car Play. Ali, četiri od njih (sa tom cenom iznad 30k) nemaju serijski čak ni zadnje parking senzore.

jaretina

pre 5 godina

ili jos gore mora da vozi bicikl po kisi kao po Kopenhagenu i slicnim mestima. Sve na pricu zastite prirode itd, a onda kad dodju u USA kupe BMW X5 jer konacno mogu da ga priuste.
(Los Angeles, 09. mart 2020 16:56)

ti stvarno misliš da doktor u danskoj ili holandiji ne može da kupi auto?

inače, tamo se promene samo zbog pravila: skim si takav si.
kad upadneš u gov*a, postaneš gov*o.

Шта ти Тата вози, ха ха

pre 5 godina

@ Los Angeles
Које четвороточкаше возе кампери у ЛА?
Одговор:
Кампери ( уличари који живе у шаторима на тротоарима у ЛА и УСА ) возе четвороточкаше из маркета ( колица ) породична-већа и спортска-мања.
Е сада ће ЛА да каже то нису наши људи? Нису као ЈА ЈА ЈА дођавола!
Јесте, нису прва генерација кофераша из ЕУ жељних самохвалисавости и самодоказивања ( као Ти ), него потомци бивших придошлих као што си сада Ти, што значи ЛА да постоји вероватноћа да твоји потомци буду кампери каквих у ЕУ још увек нема са возним парком невиђеним у ЕУ то јест колицима из маркета.
Иначе Х5 је најкраденији аутомобил у ЕУ, зато што их нема, јел да?
Да није један такав у твојој авлији.
Имаш једну ману, све је супер код тебе само мало се хвалиш бере, да само ми на твом месту и са твојим примањима писали би сваки дан најлепше песме РАДОСНИЦЕ, Као
Возим Х5 ЈААААА
Пљуцкам на ЕУ СИРОТАНАААА

mazohista

pre 5 godina

Ja ne znam ko moze da vozi ovu Corolu.Tako ruzan auto.
(King Roger, 09. mart 2020 09:44)
Uživo izgleda odlično, a ni na slikama nije loša uopšte, samo "mrzitelji" mogu reći da je ružan. Kada se na to doda hibrid verzija 2.0 (koje kod nas čini mi se nema) od 180konja, gde potrošnja može da ide na 3.0l, a ubrzanja ispod 8s, fenomenalan enterijer.......
(bm, 9. mart 2020 10:09)

Ima kod nas ta Corolla hibrid 2,0. Sa lumbalnom podrškom je karavan 34,2k. Jeste veoma startna, troši veoma malo u gradu (a na auto putu kao i svaki 2,0 atmosferski benzinac), to je istina, ali je sporija, recimo, od nove Toyote Proace City Verso 1,5 HDI sa 130 ks. Biće interesantno videti cene te nove dizel toyote. Ako se ne varam, treba da za par dana bude izložena na Sajmu u Beogradu.

Radovan

pre 5 godina

ili jos gore mora da vozi bicikl po kisi kao po Kopenhagenu i slicnim mestima. Sve na pricu zastite prirode itd, a onda kad dodju u USA kupe BMW X5 jer konacno mogu da ga priuste.
(Los Angeles, 09. mart 2020 16:56)

ti stvarno misliš da doktor u danskoj ili holandiji ne može da kupi auto?

inače, tamo se promene samo zbog pravila: skim si takav si.
kad upadneš u gov*a, postaneš gov*o.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jaretina, 9. mart 2020 17:33)

Evropa se ispraznila, jer za istu vrstu i količinu rada, u Americi dobiješ 2÷4 puta veću platu.

Nemačka više nema inženjera, otišli u USA.
Italija više nema muških inženjera, otišli u USA, a devojaka na italijanskim tehničkim fakultetima ima preko 55%.

Plate u državnom sektoru su mnogo manje nego u privatnom proizvodnom gigantu.

жуле

pre 5 godina

то је зато што азија боље познаје јапанске марке од европских...мада руку на срце јапанци су синоним поузданости

Petar

pre 5 godina

Po meni, odnos cene i onoga sto dobijete za tu cenu je ubedljivo najbolja Honda Civic. Izgled, oprema, potrosnja, o kvalitetu ne treba trositi reci.

zombi apokalipsa

pre 5 godina

@atreides

kakve crne trgovinske kvote, od automobila sa ove liste corolla se sklapa u turskoj, civic u engleskoj, kao i jedan od najpopularnijih suv-ova - qashqai.
tako da te bajke i izmišljene priče o trgovinskim kvotama bolje zaboravi, samo ispadaš glup u društvu.

Ха, ха, ха

pre 5 godina

"Azijati I sirotinja voze toyote honde I kie"
У Америци, Аустралији, Азији, Африци ( погледај главне градове гугл-стрит вју, улице куће .... ) сиротиња јел да, а у Србији доминирају немачки "премијуми" значи супротно од "сиротиње" поменутих континената Срби су "богаташи" ОЈХааа Богати смо!
Доказ - погледај стрит вју престонице Београда, па упоређуј, а о "минималцу"да не пишемо.

jaretina

pre 5 godina

2.400 mesečno napolju
(posmatrač, 10. mart 2020 08:24)

kad sam rekao napolju?
OVDE, BGD, domaća firma, 30 dana odmora.
ako idem napolje, idem za minimum 10k$ i tu bih se dvoumio.
dodaj na to 1k€ supruga, i "sa strane" poslići do 10k€ godišnje, i onda dođeš do računice da lagano možeš 3 stana uzeti, i kupiti u GR kuću.

iks

pre 5 godina

Sve je ovo propaganda. Nisu ukljucili kineske i indijske proizvodjace, pa da vidimo ko prodaje najvise. Kazu da se u Kini godisnje proda oko 30 miliona vozila (preko dva miliona mesecno).
Druga bi stvar bila da pricamo samo o zapadu, mada oni sebe smatraju svetom.

bas bas

pre 5 godina

Pritom ako ti treba vise dokaza, trazi na jutjubu "Just your average Honda Civic Type R driver" Da vidis cime se James May vorta po gradu. A vise njemu verujem nego vama.

Replay

pre 5 godina

70% prodatih Golfova, ako ne i vise je prodato u Evropi gde je platezna moc najjaca. Prosecna cena Golfa je mnogo veca od Korole ili Sivika. Ovde sa liste bih jedino pohvalio A klasu i povecanjem prodaje od 70% sa cenom koja je skoro kao Golf i Korola zajedno. :)

IT consultant

pre 5 godina

Jaretina, it specialist sa platom od 2400€... pa kod nas senior programeri imaju platu oko 3000€... kakvih se sve baronija ovde nisam nacitao ovo je strasno. Zakucavaju motori, tockovi ispadaju a it specialisti imaju platu od 2000€ i vise znaju od ljudi koji zaradjuju preko 300.000 godisnje....
(Steva, 10. mart 2020 11:47)

Od kada je novac merilo znanja ?

Eldorado

pre 5 godina

Ako ništa bar živimo u Evropi, zašto bi ovde nekoga zanimala Amerika ili Azija?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi R, 9. mart 2020 12:57)

Donekle se slažem ali uz opasku - Evropljani kojima se divimo nas ni ne smatraju za Evropljane. Za njih smo u najboljem slučaju "druga Evropa".
Zašto bih onda uvažavao njihovo mišljenje više nego li mišljenja Amera ili Azijata?

Azijati I sirotinja voze toyote honde I kie
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (grubijan, 9. mart 2020 11:17)

A "bogata" Srbadija polovne Mečke i Audije.

Radovan

pre 5 godina

Vazi, novi civic se uveliko vozi po Londonu, a hr-v i cr-v na svaki cosak maltene.
(bas bas, 9. mart 2020 11:00)

Ti UK racunas u Evropu ?
(Zao mi je nije vise, 9. mart 2020 11:32)

Pre takozvane "ekonomske krize 2008", za koju bi voleo ovde "veoma upućene" da mi objasne kako je nastala i gde se dedoše pare, prodaja auta u Evropi je bila:
1-Britanija-preko 3 miliona
2-Rusija-2,9 miliona
3-Nemačka-2,8 miliona

Tokovi para (ubacivanje ili izvlačenje) utiču na prosperitet i krize, bez obzira koliko ste vi umišljeno: sposobni,lepi,arijevci,pametni,vredni,umišljeni,itd,itd.

Japan je zemlja sa najviše "ekonomskih kriza". Zašto? Zato što su nesposobni?

Dejan

pre 5 godina

Sagitar, Jetta i Bora su isti auto sa različitim imenima za različita tržišta, samo što Sagitar produžen (kao i sve na Kineskom tržištu).

jaretina

pre 5 godina

Od kada je novac merilo znanja ?
(IT consultant, 10. mart 2020 15:12)

ko je rekao da jeste?
i ko je rekao da imam dobru platu, neke moje kolege imaju i osetno veće, ali po cenu predatog života 24h kompaniji i manjeg odmora.
da naglasim, OVDE, ne napolju.

posmatrač

pre 5 godina

@jaretina Čitam dosta tvojih komentara ovde, i sa većinom se slažem, pogotovo kada se "bore" protiv onog zaostalog u našem mentalitetu ovde, ali je činjenica da umeš da preteraš, i sada si zaista otišao predaleko sa ovom smešnom pričom o 2.400 mesečno napolju, lagodnom životu, stanovima koji se otplaćuju kao na traci, i ranoj penziji u hladovini lepe kuće pored neke dobre plaže u Grčkoj. Ne znam ko bi mogao da proguta tu tvoju priču, zaista. Jedino, ako si možda zaboravio da nam napomeneš da tvoja supruga zarađuje oko 15-ak hiljada mesečno, pa bi čak i u tom slučaju morali da živite skromno, u kutiji od cipela, kako bi sve to mogli da ostvarite.

kimi R

pre 5 godina

@eldorado
Ovde se ne radi o divljenju,niti sam ga ja pominjao.Inače kako nas Evropa smatra nekom kako kažeš"drugom Evropom"kako li nas tek ameri smatraju,talogom Evrope?Tako da me i dalje ne zanima šta oni voze i šta rade,jer mi smo ipak Evropa svidelo se to nekom ili ne.

DzoHusafet

pre 5 godina

To nisu mali porodicni automobili! Ja sa troje dece tvrdim da je Scenic mali porodicni automobil, a Espace pravi porodicni automobil!

Sve ostalo je prilagodjeno dizajnu planete, tj. porodicama sa jednim detetom.

mazohista

pre 5 godina

"To nisu mali porodicni automobili!"
(DzoHusafet, 10. mart 2020 07:13)

U pravu si - po pitanju dužine. Jer, corolla karavan je duga 465 cm. Duža je, dakle, od npr. RAV4, C-RVa i još nekih (nazovi) "đipova" tog segmenta.
Od njih je još duži i focus karavan. A sve su to karavani C segmenta.

GuA

pre 5 godina

Evropa se ispraznila, jer za istu vrstu i količinu rada, u Americi dobiješ 2÷4 puta veću platu.

Nemačka više nema inženjera, otišli u USA.
Italija više nema muških inženjera, otišli u USA, a devojaka na italijanskim tehničkim fakultetima ima preko 55%.

Plate u državnom sektoru su mnogo manje nego u privatnom proizvodnom gigantu.
(Radovan, 9. mart 2020 18:11

Racunao sam ja to - dodje na isto. Kada platis auto, zdravstveno, penzijsko, decije skole ... lako bude manje nego u EU. A nije bas ni 2-4 puta veca plata.

rani

pre 5 godina

Tema je, " najprodavaniji mali porodicni automobili", a vi polemisete o cemu? Vecinu komentara uopste ne razumem, kao da su na nekom drugom jeziku? O cemu vi to?

Milan

pre 5 godina

@sale
Kad bi išta znao o kineskoj istoriji i mentalitetu, znao bi koliko zaziru od japanaca. Zato nikad nijedan japanski brend neće biti br 1 u kini. VW je najprodavaniji auto u kini a ako želi da pokaže status svaki kinez će izabrati evropski ili eventualno američki proizvod. Japanci se odlično prodaju u ostatku azije posebno na bliskom istoku ali reći da ostvaruju prednost nad evropljanima u kini ne može biti dalje od istine.

kimi R

pre 5 godina

@bora
Pa generalno si upravu, ne zanima me niti jedna prodaja pošto ja lično nemam ništa od toga. No ako bi pratio kao nešto, onda bi to svakako bila Evropa bar mu je geografski bliža od Amerike i Azije.

zlatousti

pre 5 godina

Top-10: Koji su najprodavaniji mali porodični automobili na svetu
mislio sam da se radi o automobilima tipa reno modus,honda jazz,ford bmax...i bas me zainteresovalo,jer ja 10 takvih automobila ne znam da nabrojim.

Alex

pre 5 godina

o nisu mali porodicni automobili! Ja sa troje dece tvrdim da je Scenic mali porodicni automobil, a Espace pravi porodicni automobil!

Sve ostalo je prilagodjeno dizajnu planete, tj. porodicama sa jednim detetom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DzoHusafet, 10. mart 2020 07:13)

Ti možeš da tvrdiš samo da je Senik mali auto za tebe i tvoju porodicu i ništa više. Mi npr. isto imamo Senik III i dva deteta i nama je i više nego veliki. Nikada nismo napunili gepek do kraja na putovanjima, jer nije bilo potrebe. Zato ga uskoro prodajem u kupujem Civic jer je taman ono što nama treba.Dovoljno prostran i ima dobar gepek. Za putovanja do 7-8 sati jednom godišnje odličan a duže od toga putuje se avionom.

posmatrač

pre 5 godina

"...i onda dođeš do računice da lagano možeš 3 stana uzeti, i kupiti u GR kuću.
(jaretina, 10. mart 2020 13:27)"
Druže, ni lagano, ni manje lagano, osim ako ti stanovi koje pominješ nisu u nekom opustelom gradiću u Srbiji, sa upitnom perspektivom. Ali ako su reda veličine od bar 60-ak hiljada, što bi bio neki stančić u BG, onda ti fali još nešto u toj tvojoj računici, možda mama, tata, stan i kravata... i to neka ozbiljna.

Radovan

pre 5 godina

"ali takođe znam koliko puta uleti budala negde i pobije xx ljudi"

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jaretina, 9. mart 2020 19:02)

Ajde ti stručnjače, objasni šta je to uradio Brejvik? Ili u Francuskoj? A Italija 70-tih? Ili Nemačka nedavno?
Ako budeš sve potanko prikazao, raščlanio i analizirao posledice delovanja Brejvika, kao i uzroke njegovog delovanja, smatraću te vrhunskim političko-ekonomskim stručnjakom, u rangu Putina,Trampa,i ljudi koji pišu geostrateške knjige i čije se ideje ostvaruju sada.

Ja imam rodbinu u Americi,Italiji i prijatelje u Nemačkoj, i profesionalno sam radio sa ljudima,stručnjacima i radnicima iz tih država, pa su mi poznate stvari kako funkcioniše "biznis"(usloženo koordinisano delovanje mnogih aktivnosti u ostvarivanju cilja).

Eldorado

pre 5 godina

Ponajviše zbog cene, nisam očekivao A klasu i Mazdu3 na listi.
Pozdrav svima, i ne opterećujte se previše oko toga koji automobili su najprodavaniji. Fabrike boli briga i za kupce, a kamoli za "navijače". ;-)

Reziel

pre 5 godina

@ jaretina

Sa platom od 2400 eura si otplatio jedan, otplaćuješ još jedan stan, a planiraš i treći? Pošto planiraš i prevremenu penziju, gde molim te i koliki su ti stanovi? I gde ides na odmor sa porodicom, ako uopšte idete?

Steva

pre 5 godina

Jaretina, it specialist sa platom od 2400€... pa kod nas senior programeri imaju platu oko 3000€... kakvih se sve baronija ovde nisam nacitao ovo je strasno. Zakucavaju motori, tockovi ispadaju a it specialisti imaju platu od 2000€ i vise znaju od ljudi koji zaradjuju preko 300.000 godisnje....

Los Angeles

pre 5 godina

@jaretina: O San Francisku mozes samo da sanjas, ovde takav egoizam ne prolazi. Na prvom krugu intervjua bi te precrtali iz prve. Drugo svaki taj strucnjak u SF itekako moze da kupi neki stan ili townhouse sa tom platom, a do kraja karijere otplatice ga celog sto znaci 1-2 miliona u dzepu. I pored toga ce na 401k da dodje do minimum 700 hiljada USD svoje penzije koje moze posle 59te da podigne kad i koliko hoce, plati mali porez i cao. Sve to zajedno je, druže relevantni, oko 10-20 dobrih stanova u Beogradu, da se grubo izrazim. Toliko o tome. A da ne pricam sto vecina njih taj novac jednostavno da relevantnim brokerskim kompanijama i ulozi u fondove koji mu vracaju 10% godisnje. Znaci 200,000 USD godisnje a da mu se glavnica nije smanjila ni dolara. To je, kad plate porez, oko 12,000 USD mesecno. Da uzivaju u penziji gde i kako hoce.

Milan

pre 5 godina

Pročitah par komentara pa vidim da dominira tema standarda u USA i zapadnoj evropi. Pa evo malo podataka o GDP per capita po paritetu kupovne moći u USD:
1: Katar
2: Luksemburg
.
.
.
10: USA 65100
.
.
17: Nemačka 53500

znači razlika baš i nije drastična. Između USA i Nemačke su se smestile sve ostale zapadno evropske zemlje, a Norveška je daleko ispred. BTW, Srbija je oko 80- og mesta sa 19.000.
A vezano za automobile, meni je fascinantan pad fokusa kao globalnog modela koji se prodaje na sva tri glavna tržišta, do pre koju godinu 300.000 prodavali su samo u evropi.
15

GuA

pre 5 godina

@ (Los Angeles, 10. mart 2020 23:14)

Super si ti nama orkrio toplu vodu, doduse nije tako samo u SFu.

Nego, kako pored tolikog bogatstva vama tamo ljudi umiru od gladi? U Luizijani na primer. I to samo zato sto su rodjeni na pogresnom mestu ili sa pogresnom bojom koze ... i to u 21om veku