Subota, 07.03.2020.

11:00

Mercedes će drastično smanjiti broj modela, kako bi smanjio troškove

Izvor: SN

Mercedes æe drastièno smanjiti broj modela, kako bi smanjio troškove IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

venom_gtr

pre 4 godine

@Nemanja
U današnje doba je zaista sramota biti neinformisan:

https://www.therichest.com/cars/car-companies-world-wealthiest/

Ta, golema Toyota, sa svim svojim podružnicama i milijardu svačega, sa daleko nižim prosečnim cenama vozila, jedva se izdiže iznad Daimlera, dragi gospodine.

@Branko_Bundes_Republik_Deutschland
Vidim da ste počeli da varničite na masu, pa vas ne bih dalje zadržavao. Uglavnom, vidi se da ste Nemačku u najboljem slučaju videli samo na razglednicama.

Nemanja

pre 4 godine

@ (venom_gtr, 08. mart 2020 11:49)

Ko je kome takmac u ekonomskom smislu, odnosno velicinu kompanije, pokazuje vrednost brenda, akcije itd. Tu je Toyota ispred Mercedesa i BMWa vec duzi niz godina.
Druga je stvar ko proizvodi vise ili manje luksuzne automobile, vise ili manja pouzdana vozila, sa boljim ili losijim odnosom cena/kvalitet, za siroke narodne mase ili bogatase... Svakak kompanija bira svoj nacin poslovanja i zarade ali su na kraju profit, vrednost akcija itd. pokazatelji ko je na kom nivou. Ponavljam, tu je Toyota prva! Jer i Ferari proizvodi brze, ekskluzivnije automobile od Mercedesa pa ne znaci da je vredniji.

pametnom dosta

pre 4 godine

Aj' sad svi guglanje u šake: koliko je najviše prešao primerak 123 240D na taksiju?
Tačan odgovor: 5.6 miliona kilometara do 2014, za sad ne znam. Drugi je Volvo sa 4.8 miliona.

Branko_Bundes_Republik_Deutschland

pre 4 godine

@(venom_gtr, 8. mart 2020 11:49)

Jeste, toliko je Mercedes dobar da otpuštaju radnike. Koga briga za "premijum" mercedes kad ne nudi ništa više nego KIA ili Hyundai. Svi sad prave automobile. Korejci ih već i u samoj Nemačkoj ubijaju. KIA je na svakom koraku. Kupovina automobila preko 15k je porez na budale.

ciga

pre 4 godine

@Mića
Ćomi brate,ajd idemo iz početka.Kada i jde je postojala formula Honda Reno,da li ti to uopšte zvuči normalno i logično ?
Drugo,Mercedes nije za balkance nego za ceo svet.Svuda na svetu ko drži do sebe vozi Mercedes,pritom ne mislim na neke uvozne kante nego nove.

venom_gtr

pre 4 godine

@Branko_Bundes_Republik_Deutschland
Bojim se gospodine, da vi ipak niste dobro pročitali post na koji sam ja odgovorio - tamo lepo piše VW i u kontekstu toga - "šta će tek da se desi kad izađe GTI". Pa osim ako taj čuveni "GTI" nije nešto što proizvodi celi koncern zajedno, onda ste vrlo naopako protumačili i dotični post i moj odgovor.

Što se ostalog tiče, Mercedes je daleko snažniji brend od VW-a i mnogih drugih i to će tako ostati još dugo. 2017 i 2018. godine je zabeležio istorijski najbolji rezultat, na prvom mestu po broju prodatih vozila u premium klasi, BEZ komercijalnih vozila. Ostvarena vrednost je bila 49 milijardi. VW kao ceo koncern - 80 milijardi. Audi nije bio ni u prvih 10 te godine kao zaseban brend. E sad preračunajte BROJ prodatih vozila u odnosu na profit, pa vidite ko je tu ko. Konglomerat od milion raznih kompanija i podkompanija, sa boga pitaj koliko modela, protiv jednog jedinog brenda koji se zove Mercedes. A još smešnija činjenica u celoj toj priči je i informacija da je i BMW takođe veoma blizu Mercedesa, a takođe se radi o premium brendu. Koji ste ono "koncern" pomenuli?

BTW, ja ne vozim Mercedes, ali imam oči, uši i glavu kojom mislim i vrlo dobro znam ko je ko u industriji, te ostajem pri tvrdnji da je jedna Toyota odgovarajući takmac VW-u, a ne daleko veća imena, kakva su Mercedes i BMW. Da je drugačije, Phaeton ne bi bio ugašen kao model, nego bi bio u vrhu po prodaji.

Planetarac

pre 4 godine

@C i n i k Vise ti lici tvoj BMW sa onom i4 i onilikim grill-om (7,X7) na Kineza nego MB sa svojih 9%. Onaj dizajn je sve samo ne nemacki, mada priznali su da moraju tako da dizajniraju zbog njihovog ukusa.
Evo ja da ti kazem koje imaju EV modele: EQC, EQV, Smart. Od komerc. i transportnih: eSprinter, eVito, eActros, eCitaro...
Moras na svakom komentaru o Reno motorima i kineskih 9%, al ne shvatas da je Daimler gigant odma ispod VW-a, a MB po prodaji broj 1 :)

Zzelezni

pre 4 godine

Neko se setio da je bilo dosta. Valjda preivladao zdrav razum. Ona budalaština od pick-up - a, stvarno smešno. E, S, G, SL I par onih vrhunskih sportskih. Sve ispod 4,8m nije Merc.

Mića

pre 4 godine

Ne znam šta se ovi tangiraju zbog Renoovih motora? Pa Reno je vrhunski konstruktor motora, koliko godina su vladali Formulom 1? Vilijams Reno, Honda Reno. Naravno da ti vrhunski F1 motori nemaju veze sa potrošačkom konfekcijom ali poenta je da umeju i da mogu ako treba i bolji motor od Mercedesa da naprave. Sa Francuzima je uvek bila problem karoserija (korozija), a motori i udobnost su uvek top. Čak je i dizajn za evropske pojmove dobar. Nije pretenciozan kao Mercedes i BMW pa ih zato nema u Americi ali u Evropi se voze kolko oćeš.

Mića

pre 4 godine

Šokovi za balkance i zapravo sve narode trećeg sveta, gde je “mečka” broj jedan. Poput Albanije, Srbije i tako to.
Sećam se Top Gear kad su išli u Albaniju, Mercedesi na sve strane.

letva

pre 4 godine

Kod nas se i smece baca kolima. Po mom misljenju autoindustrija ovakva kakva je danas lagano nestaje jer je prevazidjena.
(Milojko, 

a joj nisi video u americi situaciju. ako nisi u autu ili eventualno ne dzogiras a setas okolo ili ides iz prodvnice sa kesama u ruci, ovi iz auta misle da si bam tj. beskucnik ili krekhed. jedino u centru tj dauntaunu je to normalno, u predgradju no way pedro. pali se auto za 200m

C i n i k

pre 4 godine

MB je vec 13% kineski, motore kupuju od renjola,tako da ni MB nike uopste ono sto je bio pre 30 ili vise godina. Samo stara slava.
U pogledu EV je jasno da kasne, BMW odavno prodaje EV i dobro se kotira, VW odlaze I.d 3 stalno nesto a MB nma ni 1 skroz EV..?

Milojko

pre 4 godine

Najpopularniji i najprodavaniji u DE i AU je VW. Nisam ljubitelj istog al tako je i po zvanicnim statistikama a i po onome sto se vidi na ulicama. S druge strane mnoge Beclije (Austrijanci) ni nemaju auto ili imaju neki jeftiniji za siroku upotrebu, dok Beclije turskog i balkanskog porekla furaju BMW i MB a zive u jeftinijim krajevima grada al bitno da se ima za Mecku pa da se dotera u rodni kraj da se pokaze...

Poenta je, ovde su troškovi odrzavanja auta dosta skuplji, naravno i plate su vece al i svi ostali troskovi zivota. Samo sto za auto premium klase treba izdvojiti godišnje na osiguranje i ostalo 3000+ evra sto se prosecnom gradjaninu ne isplati jer svako bi radije te pare dao na putovanja nego na auto koji najveci deo vremena izbleji u garazi ili parkingu jer vam u gradu ne treba zbog prevoza koji funkcionise a i za regionalna putovanja postoje vozovi tako da se uglavnom prelazi na manja i ekonomicnija auta... Isto iskustvo imam i tokom zivljenja u Danskoj i Holandiji...

Samo se jos kod nas na auto gleda kao na neki statusni simbol. direktor bivse firme, usput čovek milioner, koristio iskljucivo bicikl i javni prevoz, nije imao auto. Menadzer u NL ista prica. Ovaj menadzer u Becu trci svaki dan do firme 8km, istušira se i radi a povratak ili seta do kuce ili javni prevoz...

Kod nas se i smece baca kolima. Po mom misljenju autoindustrija ovakva kakva je danas lagano nestaje jer je prevazidjena.

jaretina

pre 4 godine

Rece covek koji je do skoro kacio CD na retrovizor da ga ne uhvati radar... strasno
(mulat, 07. mart 2020 18:20)

čak i to si loše radio.
CD pomaže da te uhvati radar.
veća reflektivna površina.

Kica

pre 4 godine

Kao i ostali proizvadjaci vozila, i Mercedes zeli da proizvodi u proizvodnji jeftina elktro vozila, a skupo ih prodaje. Jedini je problem naci dovoljni beoj budala koje ce to da kupe. Za sada ih je po par procenata od svih prodatih kola. Tesko da ce ih u buducnosti biti vise i pored velikog pritiska medija, placenih reklamnih clanaka i laznih informacija.

Nebojša

pre 4 godine

Mercedes pogotovo u Srbiji je poznatpo bahatosti i krajnjrm nepostovanju kupaca, nadmenosti a ocigledno je dariba smrdi od glavr i oni nemaju fabricki centar gde mozete uloziti prigovor.
Setite se samo kako su Tomi Nikolicu slupali blindirani mercedes a onda bahato rekli nismo mi nego nas radnik neovlasteno i ne snosimo odgovornost i naravno ni obavezu da nadoknade stetu.
A gde je falsifikovanje servisnih knjizica i licnih karata vozila.
A vidimo sada da sve uvozr iz Kine i sklapaju u Nemackoj i prave nenormalne profite.
Mada mao i Iphone je brend i kupuje se snobovski a ne zbog osobina i odnosa cene i kvaliteta i pouzdanosti.
Kao i Folksvagrn lazirali su izduvne gasove softverom da uniste konkurenciju a motori ostali isti i umesto presuda da vrate pare kupcima prsuda je da platr kaznu drzavi koja ih stiti.
Mercedes je sramota.

Суперхик

pre 4 godine

Имати много (погрешних)модела је још горе него немати прави(електрични) модел !

Milan

pre 4 godine

@Saša
Koliko si uspeo i šta si sve vozio najbolje se vidi što ostavljaš komentare na ovom sajtu iako si otišao pre 25 godina!!!
Kao ja kad bih ubeđivao amerikance da ne znaju šta je auto jer nisu vozili stojadina. A uostalom koji je to auto bolji od moskviča? Da nije tesla?
Mercedes svakako jeste.

Atreides

pre 4 godine

Nemci su maheri kada je mehanika u pitanju ali tu je kraj. Krece nova era gde je softve ri elektronika na prvom mestu a tu Nemci zaostaju. I u pravu je direktor VW-a kada je rekao da se plasi da ne dozive sudbinu Nokia-e.

Saša

pre 4 godine

(mulat, 7. mart 2020 18:20)

Prijatelju, ja sam se u SAD preselio kao dete sredinom 90-tih. U medju vremenu sam bio vlasnik svega i svačega, uključujuči vozila koju velika većina gradjana ove planete može samo da sanja. Veruj mi, znam o čemu pričam kada govorim o Tesli. I Mercedes je to shvatio, samo pitanje je koliko će ih kašnjenje koštati.

Mikica

pre 4 godine

Automobil u čiji je razvoj uloženo najviše novca i ta cifra do danas nije premašena ako se uračuna inflacija odnosno realna vrednost u to doba, je Mercedes W201ili popularni 190. On je imao premijeru 1983 godine i predstavljao je nešto revolucionarno u auto industriji, daleko ispred svog vremena. U razvoj automobila je potrošeno tadašnjih 600 miliona maraka, što je u ono vreme bila ogromna cifra, kao danas nekoliko milijardi eura. Auto je recimo imao zadnje multi link vešanje, što narednih 12 godina niko nije ponudio u auto industriji. VW je tek na golfu 5 to ponudio.

mulat

pre 4 godine

@Pričao sam ranije a ponivuću još jednom: ko je vozio Teslu, gotovo sva ostala kola su mu bez veze.
(Saša, 07. mart 2020 18:03)
Rece covek koji je do skoro kacio CD na retrovizor da ga ne uhvati radar... strasno

Ahtung

pre 4 godine

Mercedes se silom smatra stranom investicijom, što amerikanci obilato koriste da izvlače što veći procenat dobiti iz Nemačke. Nemci stalno kukaju zbog toga.

Radovan

pre 4 godine

U auto-industriji, koja proizvodi kompletan auto, od motora,šasije i karoserije, najskuplji deo je "kompletna šasija". MB ima 4 šasije, ne računam za kamionete i G klasu.
Istraživanje,razvoj i proizvodnja šasije odnosi najviše para u toku funkcionisanja od ideje do serijske proizvodnje(skoro 1 milijardu $-ALFA Guileta).
Proizvodnja karoserije nije neki problem što se tiče para. Na primer, karoserija FIAT Bravo koštala je 200 miliona $. Kod Rusa ceo auto košta od 50 do 100 miliona $, a sada sa Francuzima ta cifra ide preko 400 miliona. Pa kako ih sada ne bi hvalili da prave kvalitetne aute.

Međutim, ovde ima nešto značajnije, a to je da su proizvođači elektro komponenti za E-aute, ti koji su glavni i koji odlučuju trendove u razvoju auta kao i cene, koje nisu male. Uvođenje E-auta je nov skupoceni biznis, i briga za ekologoju svog novčanika.
Isto je i za klasičnu mehaničarsku auto-industriju, komponentaši su bili glavni.

prda šofer

pre 4 godine

276
Mečka je mečka, ali čak ni oni ne mogu izdržati trku sa VW koncernom.Čemu onda da se nadaju Francuzi, Italijani i ovi sa istoka?Novi GTI će rek da napravi totalnu dominaciju.
(exRadex, 07. mart 2020 13:29)

Da, evo svi cekaju u redu da kupe i voze GTI-ja.
Znaš li uopšte šta si napisao?!? ajd pre nego što mi odgovoriš, pročitaj svoj tekst još jednom.

B. Z.

pre 4 godine

Umesto gle i glc neka vrate ml klasu(umesto kupe verzija ml kupe)
Umesto gla i glb neka naprave 1 model
Neka ostave e klasu kabrio po meni je ona prava stvar, a za c i s kabriom nema potrebe
Neka naprave novog sl-a a izbacite ovu glupost od gt-a ili kako se vec zove
Imaju cla ne znam stace im a klasa sedan
Moguce da se prodaje al po meni x klasa ne treba da postoji nije to za mecku
I neka ostave a, cls i g klasu
I onog novog sto kokurise panameri vrv se dobro prodaje

Marko

pre 4 godine

Na stanu modeli (nikada me Nemci nisu interesovali), Mercedes ima fenomenalan muzej u Stutgartu. Nije to samo muzej automobila, vec i kratka istorija 20. veka. Popnete se liftom do vrha, a onda se spustate kruznim koridorom i pratite kako se razvijao Mercedes u turbulentom 20. veku. A okolo svi modeli ovog automobila. Fenomenalno, bez obzira da li ste zaljubljenik u kola. Naravno, i muzej Porshea u istom gradu ne sme da se propusti. Uopste, Stutgart je jedan od lepsih gradova u kojima sam bio.

s tron

pre 4 godine

Ma nije to samo" mečka " kontam da polako svi nekako" ukrupnjavaju "ponudu što zbog e auta što odoše u širinu, ustvari ja stalno imam taj problem kad kupujem auto, (mnogo prednjem često menjam) što uvek razmišljam o tome dal će uopšte proizvoditi neki model za par godina, jel ako ga ukinu mnogo čovek izgubi na vozilu, pa sama logika gubi smisao, i svi segmenti su se izmešali počevši od clia karavan preko brojnih mpv - a do gls - ova i slično.

Branko_Bundes_Republik_Deutschland

pre 4 godine

@(venom_gtr, 7. mart 2020 14:12)

Čovek je mislio na VW grupaciju a ne na sam VW. Ali je potpuno u pravu. VW, Toyota, KIA, i generalno svi brendovi koji prave automobile i sve druge stvari za široke narodne mase, što bi ti rekao radničku klasu, će opstati i to se svakim danom vidi. Pa Mercedes je poprilično u problemu. Gomilu radnika moraju da otpuste dok VW je firma broj 1 u Nemačkoj. Šta vredi Mercedesu ako proda npr 1000 AMG-a vozila a VW ili Toyota 1000000 vozila. Šta misliš ko je ostvario veći profit VW, Toyota ili Mercedes? Što se tiče Ferrarija on opstaje samo zbog FIAT-a. Ako pukne FIAT, puca i Ferrari. Ja sa svojom platom mogu da priuštim bilo koji auto ali opet vozim VW. Čista ekonomska logika. Za mnogo manje para dobijem isto, nešto što me preveze od tačke A do tačke B, ovlašćeni servis na svakom koraku plus mnogo jeftinije održavanje u odnosu na Mercedes. Sledeći auto će mi biti sigurno KIA. Pa i sam Jeff Bezos vozi Hondu Accord iz 1996 godine. Po tebi Bezos spada u radničku klasu. :)

123-ka

pre 4 godine

Previše modela imaju...preskupih za održavanje.Prvi vlasnici ih voze dok im se slažu sa cipelama i onda ih menjaju. Kapiram da ovi u MB to znaju, zato su i kvalitet spustili da bude dobar do trećeg vlasnika, što je otprilike prvih 200 hiljada a posle kreće porez na nemanje para za novu mečku. I sa električnim će isto da rade.

Nemanja

pre 4 godine

Pametno. Koliko je Mercedes imao modela kada je bio u vrhu luksuza, pouzdanosti i kvaliteta? C klasu (190), E klasu, S klasu, G klasu, SL i to je to. Ostalo su bile izvedbe u kupe/kabrio varijanti i karavan model. To je to. Ok, danas dodajte jos 2, 3 SUV modela, jedan mali auto (A klasa) i to je to. A sedan, B klasa, CLA (obican i karavan), GLA, CLS shooting brake itd. su za gasenje.

venom_gtr

pre 4 godine

@exRadex
Vi VW fanbojevi ste toliko komični, da humoristički TV program odavno više nije ni potreban... dovoljno je samo slušati/gledati/čitati vas i vaše stavove.

Čuj "ne mogu da izdrže trku sa VW". Koju trku? Pa trkaju se na različitim stazama. VW na seoskom putu, a Mercedes na pisti za odlikaše. O čemu ti bre pričaš? Kad su oni imali bilo kakvih dodirnih tačaka, pa da nešto trebaju da "izdrže" iz VW pravca. Školski primer poređenja Boga i šeširdžije. Kakav crni VW? Pa Mercedes da sad obustavi razvoj, još narednih 20 godina će biti sinonim za premium, a tvoj VW će ostati samo jedan običan radnički auto, koji se rve sa brendovima poput Renoa, Pežoa, Hyndai-ja i sličnih.

Logika ti je ista kao i da si rekao "Ferari će uvek biti u problemu, jer ne može da izdrži pritisak koji vrši Dacia". Pa naravno, siti se isplakaše od muke...

E stvarno... nekada se govorilo - "papir trpi sve"... sad mislim da su to breme ponele jadne tastature.

exRadex

pre 4 godine

Mečka je mečka, ali čak ni oni ne mogu izdržati trku sa VW koncernom.
Čemu onda da se nadaju Francuzi, Italijani i ovi sa istoka?

Novi GTI će rek da napravi totalnu dominaciju.

I vuk sit i ovce na broju

pre 4 godine

Isecice jeftinije i manje modele koje su za svaki dan. Poznanik radi u MB dilershipu ovde u USA. Vec su im najavili da neke modele nece dobiti u 2020-toj. Sta nece seci su AMG GTR/C/S i ostale zveri. Ne prodaju ih puno ali su im profiti na njima ogromni. Takodje imaju suvise SUV modela od koih se neki ne prodaju bas najbolje. To je normalno.
I kod mene u kompaniji smo shvatili da imamo suise proizvoda i moramo neke da prestanemo da proizvodimo jer ne donose puno. Ostavljamo uglavnom proizode koji imaju veliku marginu a one sto nemaju ili pojeftinjujemo proizvodnju ili zaustavljamo proizvodnju. Nema tu nista strasno. Tako se to radi da bi se optimizovala kompanija i napravile pare.

Igor

pre 4 godine

Njihovi prodavci ne mogu da nauče napamet sve modele automobila, besmisleno je postalo, razlike između njihovih modela su po 5cm u dužini.
Isto ovo je uradio SAMSUNG sa telefonima, ne zna se koliko modela postoji u ponudi, a evo prati ih i Huawei... Sami su prezasitili tržište, a onda dođu problem sa prodajom i troškovima jer nema šanse napraviti dobru prognozu prodaje za takvo mnoštvo modela

XXL

pre 4 godine

Drugim rečima došlo je do hiperprodukcije u autoindustriji i eri tehnološkog napretka toliko da nemaju kupca za proizvedena vozila, a ne da smanje troškove. Naravno da se sada automobil daleko brže konstruiše i ispita još dok je projekat u kompjuteru, a ne k'o nekad na stolu pa prođe 3.g. do realizacije i zatim test vožnja od godinu dana pa zapažanja radnika Mercedesa kako se nov model pokazao. Od mog prijatelja otac je dugo radio sve do penzije u Mercedesu u Štutgartu i svake godine je dolazio sa nultom serijom u Jugoslaviju. Naravno to je tada bilo inn.

Đansr

pre 4 godine

Neko veče ispred kafića... novi E, X6 i Santa FE ja ih gledam i baš mi je bilo krivo, na oko sve isto sranje... a kad sam bio mali šta su bili MB i BMW eeeee a sad, A,B... C i E sa lažnim kineskim auspusima, unutra tableti isto kao Hjundai

mile rizik

pre 4 godine

Kad se setim srećnih vremena... 190, 124 i varijacije na njenu temu (kupe, karavan, kabrio), 126, jedan kabrio i to je to ako ne racunamo G (tada su terenci bili zaseban svet i bili su pravi terenci). A danas...

esi mi nola?

pre 4 godine

Ja mislim da pitas zaposlene u Mercedesu da odgovore na nagradno pitanje od 1 000 000€ da nabroje sve modele Mercedesa, ni jedan ne bi znao da nabroji sve modele.

Padaju zvezde

pre 4 godine

A sad mi je jasno zašto im padaju cene akcija u kontinuitetu. Simbol svetske auto industrije se kasno uključio u trku sa EV pa profit opada a sa njom i dividenda. A to investitori ne vole.

esi mi nola?

pre 4 godine

Ja mislim da pitas zaposlene u Mercedesu da odgovore na nagradno pitanje od 1 000 000€ da nabroje sve modele Mercedesa, ni jedan ne bi znao da nabroji sve modele.

Đansr

pre 4 godine

Neko veče ispred kafića... novi E, X6 i Santa FE ja ih gledam i baš mi je bilo krivo, na oko sve isto sranje... a kad sam bio mali šta su bili MB i BMW eeeee a sad, A,B... C i E sa lažnim kineskim auspusima, unutra tableti isto kao Hjundai

Igor

pre 4 godine

Njihovi prodavci ne mogu da nauče napamet sve modele automobila, besmisleno je postalo, razlike između njihovih modela su po 5cm u dužini.
Isto ovo je uradio SAMSUNG sa telefonima, ne zna se koliko modela postoji u ponudi, a evo prati ih i Huawei... Sami su prezasitili tržište, a onda dođu problem sa prodajom i troškovima jer nema šanse napraviti dobru prognozu prodaje za takvo mnoštvo modela

mile rizik

pre 4 godine

Kad se setim srećnih vremena... 190, 124 i varijacije na njenu temu (kupe, karavan, kabrio), 126, jedan kabrio i to je to ako ne racunamo G (tada su terenci bili zaseban svet i bili su pravi terenci). A danas...

XXL

pre 4 godine

Drugim rečima došlo je do hiperprodukcije u autoindustriji i eri tehnološkog napretka toliko da nemaju kupca za proizvedena vozila, a ne da smanje troškove. Naravno da se sada automobil daleko brže konstruiše i ispita još dok je projekat u kompjuteru, a ne k'o nekad na stolu pa prođe 3.g. do realizacije i zatim test vožnja od godinu dana pa zapažanja radnika Mercedesa kako se nov model pokazao. Od mog prijatelja otac je dugo radio sve do penzije u Mercedesu u Štutgartu i svake godine je dolazio sa nultom serijom u Jugoslaviju. Naravno to je tada bilo inn.

venom_gtr

pre 4 godine

@exRadex
Vi VW fanbojevi ste toliko komični, da humoristički TV program odavno više nije ni potreban... dovoljno je samo slušati/gledati/čitati vas i vaše stavove.

Čuj "ne mogu da izdrže trku sa VW". Koju trku? Pa trkaju se na različitim stazama. VW na seoskom putu, a Mercedes na pisti za odlikaše. O čemu ti bre pričaš? Kad su oni imali bilo kakvih dodirnih tačaka, pa da nešto trebaju da "izdrže" iz VW pravca. Školski primer poređenja Boga i šeširdžije. Kakav crni VW? Pa Mercedes da sad obustavi razvoj, još narednih 20 godina će biti sinonim za premium, a tvoj VW će ostati samo jedan običan radnički auto, koji se rve sa brendovima poput Renoa, Pežoa, Hyndai-ja i sličnih.

Logika ti je ista kao i da si rekao "Ferari će uvek biti u problemu, jer ne može da izdrži pritisak koji vrši Dacia". Pa naravno, siti se isplakaše od muke...

E stvarno... nekada se govorilo - "papir trpi sve"... sad mislim da su to breme ponele jadne tastature.

I vuk sit i ovce na broju

pre 4 godine

Isecice jeftinije i manje modele koje su za svaki dan. Poznanik radi u MB dilershipu ovde u USA. Vec su im najavili da neke modele nece dobiti u 2020-toj. Sta nece seci su AMG GTR/C/S i ostale zveri. Ne prodaju ih puno ali su im profiti na njima ogromni. Takodje imaju suvise SUV modela od koih se neki ne prodaju bas najbolje. To je normalno.
I kod mene u kompaniji smo shvatili da imamo suise proizvoda i moramo neke da prestanemo da proizvodimo jer ne donose puno. Ostavljamo uglavnom proizode koji imaju veliku marginu a one sto nemaju ili pojeftinjujemo proizvodnju ili zaustavljamo proizvodnju. Nema tu nista strasno. Tako se to radi da bi se optimizovala kompanija i napravile pare.

Milojko

pre 4 godine

Najpopularniji i najprodavaniji u DE i AU je VW. Nisam ljubitelj istog al tako je i po zvanicnim statistikama a i po onome sto se vidi na ulicama. S druge strane mnoge Beclije (Austrijanci) ni nemaju auto ili imaju neki jeftiniji za siroku upotrebu, dok Beclije turskog i balkanskog porekla furaju BMW i MB a zive u jeftinijim krajevima grada al bitno da se ima za Mecku pa da se dotera u rodni kraj da se pokaze...

Poenta je, ovde su troškovi odrzavanja auta dosta skuplji, naravno i plate su vece al i svi ostali troskovi zivota. Samo sto za auto premium klase treba izdvojiti godišnje na osiguranje i ostalo 3000+ evra sto se prosecnom gradjaninu ne isplati jer svako bi radije te pare dao na putovanja nego na auto koji najveci deo vremena izbleji u garazi ili parkingu jer vam u gradu ne treba zbog prevoza koji funkcionise a i za regionalna putovanja postoje vozovi tako da se uglavnom prelazi na manja i ekonomicnija auta... Isto iskustvo imam i tokom zivljenja u Danskoj i Holandiji...

Samo se jos kod nas na auto gleda kao na neki statusni simbol. direktor bivse firme, usput čovek milioner, koristio iskljucivo bicikl i javni prevoz, nije imao auto. Menadzer u NL ista prica. Ovaj menadzer u Becu trci svaki dan do firme 8km, istušira se i radi a povratak ili seta do kuce ili javni prevoz...

Kod nas se i smece baca kolima. Po mom misljenju autoindustrija ovakva kakva je danas lagano nestaje jer je prevazidjena.

Padaju zvezde

pre 4 godine

A sad mi je jasno zašto im padaju cene akcija u kontinuitetu. Simbol svetske auto industrije se kasno uključio u trku sa EV pa profit opada a sa njom i dividenda. A to investitori ne vole.

Marko

pre 4 godine

Na stanu modeli (nikada me Nemci nisu interesovali), Mercedes ima fenomenalan muzej u Stutgartu. Nije to samo muzej automobila, vec i kratka istorija 20. veka. Popnete se liftom do vrha, a onda se spustate kruznim koridorom i pratite kako se razvijao Mercedes u turbulentom 20. veku. A okolo svi modeli ovog automobila. Fenomenalno, bez obzira da li ste zaljubljenik u kola. Naravno, i muzej Porshea u istom gradu ne sme da se propusti. Uopste, Stutgart je jedan od lepsih gradova u kojima sam bio.

Mikica

pre 4 godine

Automobil u čiji je razvoj uloženo najviše novca i ta cifra do danas nije premašena ako se uračuna inflacija odnosno realna vrednost u to doba, je Mercedes W201ili popularni 190. On je imao premijeru 1983 godine i predstavljao je nešto revolucionarno u auto industriji, daleko ispred svog vremena. U razvoj automobila je potrošeno tadašnjih 600 miliona maraka, što je u ono vreme bila ogromna cifra, kao danas nekoliko milijardi eura. Auto je recimo imao zadnje multi link vešanje, što narednih 12 godina niko nije ponudio u auto industriji. VW je tek na golfu 5 to ponudio.

prda šofer

pre 4 godine

276
Mečka je mečka, ali čak ni oni ne mogu izdržati trku sa VW koncernom.Čemu onda da se nadaju Francuzi, Italijani i ovi sa istoka?Novi GTI će rek da napravi totalnu dominaciju.
(exRadex, 07. mart 2020 13:29)

Da, evo svi cekaju u redu da kupe i voze GTI-ja.
Znaš li uopšte šta si napisao?!? ajd pre nego što mi odgovoriš, pročitaj svoj tekst još jednom.

Atreides

pre 4 godine

Nemci su maheri kada je mehanika u pitanju ali tu je kraj. Krece nova era gde je softve ri elektronika na prvom mestu a tu Nemci zaostaju. I u pravu je direktor VW-a kada je rekao da se plasi da ne dozive sudbinu Nokia-e.

Nebojša

pre 4 godine

Mercedes pogotovo u Srbiji je poznatpo bahatosti i krajnjrm nepostovanju kupaca, nadmenosti a ocigledno je dariba smrdi od glavr i oni nemaju fabricki centar gde mozete uloziti prigovor.
Setite se samo kako su Tomi Nikolicu slupali blindirani mercedes a onda bahato rekli nismo mi nego nas radnik neovlasteno i ne snosimo odgovornost i naravno ni obavezu da nadoknade stetu.
A gde je falsifikovanje servisnih knjizica i licnih karata vozila.
A vidimo sada da sve uvozr iz Kine i sklapaju u Nemackoj i prave nenormalne profite.
Mada mao i Iphone je brend i kupuje se snobovski a ne zbog osobina i odnosa cene i kvaliteta i pouzdanosti.
Kao i Folksvagrn lazirali su izduvne gasove softverom da uniste konkurenciju a motori ostali isti i umesto presuda da vrate pare kupcima prsuda je da platr kaznu drzavi koja ih stiti.
Mercedes je sramota.

mulat

pre 4 godine

@Pričao sam ranije a ponivuću još jednom: ko je vozio Teslu, gotovo sva ostala kola su mu bez veze.
(Saša, 07. mart 2020 18:03)
Rece covek koji je do skoro kacio CD na retrovizor da ga ne uhvati radar... strasno

123-ka

pre 4 godine

Previše modela imaju...preskupih za održavanje.Prvi vlasnici ih voze dok im se slažu sa cipelama i onda ih menjaju. Kapiram da ovi u MB to znaju, zato su i kvalitet spustili da bude dobar do trećeg vlasnika, što je otprilike prvih 200 hiljada a posle kreće porez na nemanje para za novu mečku. I sa električnim će isto da rade.

Saša

pre 4 godine

(mulat, 7. mart 2020 18:20)

Prijatelju, ja sam se u SAD preselio kao dete sredinom 90-tih. U medju vremenu sam bio vlasnik svega i svačega, uključujuči vozila koju velika većina gradjana ove planete može samo da sanja. Veruj mi, znam o čemu pričam kada govorim o Tesli. I Mercedes je to shvatio, samo pitanje je koliko će ih kašnjenje koštati.

Branko_Bundes_Republik_Deutschland

pre 4 godine

@(venom_gtr, 7. mart 2020 14:12)

Čovek je mislio na VW grupaciju a ne na sam VW. Ali je potpuno u pravu. VW, Toyota, KIA, i generalno svi brendovi koji prave automobile i sve druge stvari za široke narodne mase, što bi ti rekao radničku klasu, će opstati i to se svakim danom vidi. Pa Mercedes je poprilično u problemu. Gomilu radnika moraju da otpuste dok VW je firma broj 1 u Nemačkoj. Šta vredi Mercedesu ako proda npr 1000 AMG-a vozila a VW ili Toyota 1000000 vozila. Šta misliš ko je ostvario veći profit VW, Toyota ili Mercedes? Što se tiče Ferrarija on opstaje samo zbog FIAT-a. Ako pukne FIAT, puca i Ferrari. Ja sa svojom platom mogu da priuštim bilo koji auto ali opet vozim VW. Čista ekonomska logika. Za mnogo manje para dobijem isto, nešto što me preveze od tačke A do tačke B, ovlašćeni servis na svakom koraku plus mnogo jeftinije održavanje u odnosu na Mercedes. Sledeći auto će mi biti sigurno KIA. Pa i sam Jeff Bezos vozi Hondu Accord iz 1996 godine. Po tebi Bezos spada u radničku klasu. :)

Radovan

pre 4 godine

U auto-industriji, koja proizvodi kompletan auto, od motora,šasije i karoserije, najskuplji deo je "kompletna šasija". MB ima 4 šasije, ne računam za kamionete i G klasu.
Istraživanje,razvoj i proizvodnja šasije odnosi najviše para u toku funkcionisanja od ideje do serijske proizvodnje(skoro 1 milijardu $-ALFA Guileta).
Proizvodnja karoserije nije neki problem što se tiče para. Na primer, karoserija FIAT Bravo koštala je 200 miliona $. Kod Rusa ceo auto košta od 50 do 100 miliona $, a sada sa Francuzima ta cifra ide preko 400 miliona. Pa kako ih sada ne bi hvalili da prave kvalitetne aute.

Međutim, ovde ima nešto značajnije, a to je da su proizvođači elektro komponenti za E-aute, ti koji su glavni i koji odlučuju trendove u razvoju auta kao i cene, koje nisu male. Uvođenje E-auta je nov skupoceni biznis, i briga za ekologoju svog novčanika.
Isto je i za klasičnu mehaničarsku auto-industriju, komponentaši su bili glavni.

Nemanja

pre 4 godine

Pametno. Koliko je Mercedes imao modela kada je bio u vrhu luksuza, pouzdanosti i kvaliteta? C klasu (190), E klasu, S klasu, G klasu, SL i to je to. Ostalo su bile izvedbe u kupe/kabrio varijanti i karavan model. To je to. Ok, danas dodajte jos 2, 3 SUV modela, jedan mali auto (A klasa) i to je to. A sedan, B klasa, CLA (obican i karavan), GLA, CLS shooting brake itd. su za gasenje.

Суперхик

pre 4 godine

Имати много (погрешних)модела је још горе него немати прави(електрични) модел !

Kica

pre 4 godine

Kao i ostali proizvadjaci vozila, i Mercedes zeli da proizvodi u proizvodnji jeftina elktro vozila, a skupo ih prodaje. Jedini je problem naci dovoljni beoj budala koje ce to da kupe. Za sada ih je po par procenata od svih prodatih kola. Tesko da ce ih u buducnosti biti vise i pored velikog pritiska medija, placenih reklamnih clanaka i laznih informacija.

Mića

pre 4 godine

Ne znam šta se ovi tangiraju zbog Renoovih motora? Pa Reno je vrhunski konstruktor motora, koliko godina su vladali Formulom 1? Vilijams Reno, Honda Reno. Naravno da ti vrhunski F1 motori nemaju veze sa potrošačkom konfekcijom ali poenta je da umeju i da mogu ako treba i bolji motor od Mercedesa da naprave. Sa Francuzima je uvek bila problem karoserija (korozija), a motori i udobnost su uvek top. Čak je i dizajn za evropske pojmove dobar. Nije pretenciozan kao Mercedes i BMW pa ih zato nema u Americi ali u Evropi se voze kolko oćeš.

venom_gtr

pre 4 godine

@Branko_Bundes_Republik_Deutschland
Bojim se gospodine, da vi ipak niste dobro pročitali post na koji sam ja odgovorio - tamo lepo piše VW i u kontekstu toga - "šta će tek da se desi kad izađe GTI". Pa osim ako taj čuveni "GTI" nije nešto što proizvodi celi koncern zajedno, onda ste vrlo naopako protumačili i dotični post i moj odgovor.

Što se ostalog tiče, Mercedes je daleko snažniji brend od VW-a i mnogih drugih i to će tako ostati još dugo. 2017 i 2018. godine je zabeležio istorijski najbolji rezultat, na prvom mestu po broju prodatih vozila u premium klasi, BEZ komercijalnih vozila. Ostvarena vrednost je bila 49 milijardi. VW kao ceo koncern - 80 milijardi. Audi nije bio ni u prvih 10 te godine kao zaseban brend. E sad preračunajte BROJ prodatih vozila u odnosu na profit, pa vidite ko je tu ko. Konglomerat od milion raznih kompanija i podkompanija, sa boga pitaj koliko modela, protiv jednog jedinog brenda koji se zove Mercedes. A još smešnija činjenica u celoj toj priči je i informacija da je i BMW takođe veoma blizu Mercedesa, a takođe se radi o premium brendu. Koji ste ono "koncern" pomenuli?

BTW, ja ne vozim Mercedes, ali imam oči, uši i glavu kojom mislim i vrlo dobro znam ko je ko u industriji, te ostajem pri tvrdnji da je jedna Toyota odgovarajući takmac VW-u, a ne daleko veća imena, kakva su Mercedes i BMW. Da je drugačije, Phaeton ne bi bio ugašen kao model, nego bi bio u vrhu po prodaji.

B. Z.

pre 4 godine

Umesto gle i glc neka vrate ml klasu(umesto kupe verzija ml kupe)
Umesto gla i glb neka naprave 1 model
Neka ostave e klasu kabrio po meni je ona prava stvar, a za c i s kabriom nema potrebe
Neka naprave novog sl-a a izbacite ovu glupost od gt-a ili kako se vec zove
Imaju cla ne znam stace im a klasa sedan
Moguce da se prodaje al po meni x klasa ne treba da postoji nije to za mecku
I neka ostave a, cls i g klasu
I onog novog sto kokurise panameri vrv se dobro prodaje

Milan

pre 4 godine

@Saša
Koliko si uspeo i šta si sve vozio najbolje se vidi što ostavljaš komentare na ovom sajtu iako si otišao pre 25 godina!!!
Kao ja kad bih ubeđivao amerikance da ne znaju šta je auto jer nisu vozili stojadina. A uostalom koji je to auto bolji od moskviča? Da nije tesla?
Mercedes svakako jeste.

jaretina

pre 4 godine

Rece covek koji je do skoro kacio CD na retrovizor da ga ne uhvati radar... strasno
(mulat, 07. mart 2020 18:20)

čak i to si loše radio.
CD pomaže da te uhvati radar.
veća reflektivna površina.

letva

pre 4 godine

Kod nas se i smece baca kolima. Po mom misljenju autoindustrija ovakva kakva je danas lagano nestaje jer je prevazidjena.
(Milojko, 

a joj nisi video u americi situaciju. ako nisi u autu ili eventualno ne dzogiras a setas okolo ili ides iz prodvnice sa kesama u ruci, ovi iz auta misle da si bam tj. beskucnik ili krekhed. jedino u centru tj dauntaunu je to normalno, u predgradju no way pedro. pali se auto za 200m

ciga

pre 4 godine

@Mića
Ćomi brate,ajd idemo iz početka.Kada i jde je postojala formula Honda Reno,da li ti to uopšte zvuči normalno i logično ?
Drugo,Mercedes nije za balkance nego za ceo svet.Svuda na svetu ko drži do sebe vozi Mercedes,pritom ne mislim na neke uvozne kante nego nove.

s tron

pre 4 godine

Ma nije to samo" mečka " kontam da polako svi nekako" ukrupnjavaju "ponudu što zbog e auta što odoše u širinu, ustvari ja stalno imam taj problem kad kupujem auto, (mnogo prednjem često menjam) što uvek razmišljam o tome dal će uopšte proizvoditi neki model za par godina, jel ako ga ukinu mnogo čovek izgubi na vozilu, pa sama logika gubi smisao, i svi segmenti su se izmešali počevši od clia karavan preko brojnih mpv - a do gls - ova i slično.

Mića

pre 4 godine

Šokovi za balkance i zapravo sve narode trećeg sveta, gde je “mečka” broj jedan. Poput Albanije, Srbije i tako to.
Sećam se Top Gear kad su išli u Albaniju, Mercedesi na sve strane.

Ahtung

pre 4 godine

Mercedes se silom smatra stranom investicijom, što amerikanci obilato koriste da izvlače što veći procenat dobiti iz Nemačke. Nemci stalno kukaju zbog toga.

Planetarac

pre 4 godine

@C i n i k Vise ti lici tvoj BMW sa onom i4 i onilikim grill-om (7,X7) na Kineza nego MB sa svojih 9%. Onaj dizajn je sve samo ne nemacki, mada priznali su da moraju tako da dizajniraju zbog njihovog ukusa.
Evo ja da ti kazem koje imaju EV modele: EQC, EQV, Smart. Od komerc. i transportnih: eSprinter, eVito, eActros, eCitaro...
Moras na svakom komentaru o Reno motorima i kineskih 9%, al ne shvatas da je Daimler gigant odma ispod VW-a, a MB po prodaji broj 1 :)

exRadex

pre 4 godine

Mečka je mečka, ali čak ni oni ne mogu izdržati trku sa VW koncernom.
Čemu onda da se nadaju Francuzi, Italijani i ovi sa istoka?

Novi GTI će rek da napravi totalnu dominaciju.

Zzelezni

pre 4 godine

Neko se setio da je bilo dosta. Valjda preivladao zdrav razum. Ona budalaština od pick-up - a, stvarno smešno. E, S, G, SL I par onih vrhunskih sportskih. Sve ispod 4,8m nije Merc.

C i n i k

pre 4 godine

MB je vec 13% kineski, motore kupuju od renjola,tako da ni MB nike uopste ono sto je bio pre 30 ili vise godina. Samo stara slava.
U pogledu EV je jasno da kasne, BMW odavno prodaje EV i dobro se kotira, VW odlaze I.d 3 stalno nesto a MB nma ni 1 skroz EV..?

pametnom dosta

pre 4 godine

Aj' sad svi guglanje u šake: koliko je najviše prešao primerak 123 240D na taksiju?
Tačan odgovor: 5.6 miliona kilometara do 2014, za sad ne znam. Drugi je Volvo sa 4.8 miliona.

Branko_Bundes_Republik_Deutschland

pre 4 godine

@(venom_gtr, 8. mart 2020 11:49)

Jeste, toliko je Mercedes dobar da otpuštaju radnike. Koga briga za "premijum" mercedes kad ne nudi ništa više nego KIA ili Hyundai. Svi sad prave automobile. Korejci ih već i u samoj Nemačkoj ubijaju. KIA je na svakom koraku. Kupovina automobila preko 15k je porez na budale.

Nemanja

pre 4 godine

@ (venom_gtr, 08. mart 2020 11:49)

Ko je kome takmac u ekonomskom smislu, odnosno velicinu kompanije, pokazuje vrednost brenda, akcije itd. Tu je Toyota ispred Mercedesa i BMWa vec duzi niz godina.
Druga je stvar ko proizvodi vise ili manje luksuzne automobile, vise ili manja pouzdana vozila, sa boljim ili losijim odnosom cena/kvalitet, za siroke narodne mase ili bogatase... Svakak kompanija bira svoj nacin poslovanja i zarade ali su na kraju profit, vrednost akcija itd. pokazatelji ko je na kom nivou. Ponavljam, tu je Toyota prva! Jer i Ferari proizvodi brze, ekskluzivnije automobile od Mercedesa pa ne znaci da je vredniji.

venom_gtr

pre 4 godine

@Nemanja
U današnje doba je zaista sramota biti neinformisan:

https://www.therichest.com/cars/car-companies-world-wealthiest/

Ta, golema Toyota, sa svim svojim podružnicama i milijardu svačega, sa daleko nižim prosečnim cenama vozila, jedva se izdiže iznad Daimlera, dragi gospodine.

@Branko_Bundes_Republik_Deutschland
Vidim da ste počeli da varničite na masu, pa vas ne bih dalje zadržavao. Uglavnom, vidi se da ste Nemačku u najboljem slučaju videli samo na razglednicama.

exRadex

pre 4 godine

Mečka je mečka, ali čak ni oni ne mogu izdržati trku sa VW koncernom.
Čemu onda da se nadaju Francuzi, Italijani i ovi sa istoka?

Novi GTI će rek da napravi totalnu dominaciju.

Branko_Bundes_Republik_Deutschland

pre 4 godine

@(venom_gtr, 7. mart 2020 14:12)

Čovek je mislio na VW grupaciju a ne na sam VW. Ali je potpuno u pravu. VW, Toyota, KIA, i generalno svi brendovi koji prave automobile i sve druge stvari za široke narodne mase, što bi ti rekao radničku klasu, će opstati i to se svakim danom vidi. Pa Mercedes je poprilično u problemu. Gomilu radnika moraju da otpuste dok VW je firma broj 1 u Nemačkoj. Šta vredi Mercedesu ako proda npr 1000 AMG-a vozila a VW ili Toyota 1000000 vozila. Šta misliš ko je ostvario veći profit VW, Toyota ili Mercedes? Što se tiče Ferrarija on opstaje samo zbog FIAT-a. Ako pukne FIAT, puca i Ferrari. Ja sa svojom platom mogu da priuštim bilo koji auto ali opet vozim VW. Čista ekonomska logika. Za mnogo manje para dobijem isto, nešto što me preveze od tačke A do tačke B, ovlašćeni servis na svakom koraku plus mnogo jeftinije održavanje u odnosu na Mercedes. Sledeći auto će mi biti sigurno KIA. Pa i sam Jeff Bezos vozi Hondu Accord iz 1996 godine. Po tebi Bezos spada u radničku klasu. :)

venom_gtr

pre 4 godine

@exRadex
Vi VW fanbojevi ste toliko komični, da humoristički TV program odavno više nije ni potreban... dovoljno je samo slušati/gledati/čitati vas i vaše stavove.

Čuj "ne mogu da izdrže trku sa VW". Koju trku? Pa trkaju se na različitim stazama. VW na seoskom putu, a Mercedes na pisti za odlikaše. O čemu ti bre pričaš? Kad su oni imali bilo kakvih dodirnih tačaka, pa da nešto trebaju da "izdrže" iz VW pravca. Školski primer poređenja Boga i šeširdžije. Kakav crni VW? Pa Mercedes da sad obustavi razvoj, još narednih 20 godina će biti sinonim za premium, a tvoj VW će ostati samo jedan običan radnički auto, koji se rve sa brendovima poput Renoa, Pežoa, Hyndai-ja i sličnih.

Logika ti je ista kao i da si rekao "Ferari će uvek biti u problemu, jer ne može da izdrži pritisak koji vrši Dacia". Pa naravno, siti se isplakaše od muke...

E stvarno... nekada se govorilo - "papir trpi sve"... sad mislim da su to breme ponele jadne tastature.

Saša

pre 4 godine

(mulat, 7. mart 2020 18:20)

Prijatelju, ja sam se u SAD preselio kao dete sredinom 90-tih. U medju vremenu sam bio vlasnik svega i svačega, uključujuči vozila koju velika većina gradjana ove planete može samo da sanja. Veruj mi, znam o čemu pričam kada govorim o Tesli. I Mercedes je to shvatio, samo pitanje je koliko će ih kašnjenje koštati.

Đansr

pre 4 godine

Neko veče ispred kafića... novi E, X6 i Santa FE ja ih gledam i baš mi je bilo krivo, na oko sve isto sranje... a kad sam bio mali šta su bili MB i BMW eeeee a sad, A,B... C i E sa lažnim kineskim auspusima, unutra tableti isto kao Hjundai

Padaju zvezde

pre 4 godine

A sad mi je jasno zašto im padaju cene akcija u kontinuitetu. Simbol svetske auto industrije se kasno uključio u trku sa EV pa profit opada a sa njom i dividenda. A to investitori ne vole.

mulat

pre 4 godine

@Pričao sam ranije a ponivuću još jednom: ko je vozio Teslu, gotovo sva ostala kola su mu bez veze.
(Saša, 07. mart 2020 18:03)
Rece covek koji je do skoro kacio CD na retrovizor da ga ne uhvati radar... strasno

C i n i k

pre 4 godine

MB je vec 13% kineski, motore kupuju od renjola,tako da ni MB nike uopste ono sto je bio pre 30 ili vise godina. Samo stara slava.
U pogledu EV je jasno da kasne, BMW odavno prodaje EV i dobro se kotira, VW odlaze I.d 3 stalno nesto a MB nma ni 1 skroz EV..?

Milan

pre 4 godine

@Saša
Koliko si uspeo i šta si sve vozio najbolje se vidi što ostavljaš komentare na ovom sajtu iako si otišao pre 25 godina!!!
Kao ja kad bih ubeđivao amerikance da ne znaju šta je auto jer nisu vozili stojadina. A uostalom koji je to auto bolji od moskviča? Da nije tesla?
Mercedes svakako jeste.

Nebojša

pre 4 godine

Mercedes pogotovo u Srbiji je poznatpo bahatosti i krajnjrm nepostovanju kupaca, nadmenosti a ocigledno je dariba smrdi od glavr i oni nemaju fabricki centar gde mozete uloziti prigovor.
Setite se samo kako su Tomi Nikolicu slupali blindirani mercedes a onda bahato rekli nismo mi nego nas radnik neovlasteno i ne snosimo odgovornost i naravno ni obavezu da nadoknade stetu.
A gde je falsifikovanje servisnih knjizica i licnih karata vozila.
A vidimo sada da sve uvozr iz Kine i sklapaju u Nemackoj i prave nenormalne profite.
Mada mao i Iphone je brend i kupuje se snobovski a ne zbog osobina i odnosa cene i kvaliteta i pouzdanosti.
Kao i Folksvagrn lazirali su izduvne gasove softverom da uniste konkurenciju a motori ostali isti i umesto presuda da vrate pare kupcima prsuda je da platr kaznu drzavi koja ih stiti.
Mercedes je sramota.

jaretina

pre 4 godine

Rece covek koji je do skoro kacio CD na retrovizor da ga ne uhvati radar... strasno
(mulat, 07. mart 2020 18:20)

čak i to si loše radio.
CD pomaže da te uhvati radar.
veća reflektivna površina.

ciga

pre 4 godine

@Mića
Ćomi brate,ajd idemo iz početka.Kada i jde je postojala formula Honda Reno,da li ti to uopšte zvuči normalno i logično ?
Drugo,Mercedes nije za balkance nego za ceo svet.Svuda na svetu ko drži do sebe vozi Mercedes,pritom ne mislim na neke uvozne kante nego nove.

Branko_Bundes_Republik_Deutschland

pre 4 godine

@(venom_gtr, 8. mart 2020 11:49)

Jeste, toliko je Mercedes dobar da otpuštaju radnike. Koga briga za "premijum" mercedes kad ne nudi ništa više nego KIA ili Hyundai. Svi sad prave automobile. Korejci ih već i u samoj Nemačkoj ubijaju. KIA je na svakom koraku. Kupovina automobila preko 15k je porez na budale.

esi mi nola?

pre 4 godine

Ja mislim da pitas zaposlene u Mercedesu da odgovore na nagradno pitanje od 1 000 000€ da nabroje sve modele Mercedesa, ni jedan ne bi znao da nabroji sve modele.

Ahtung

pre 4 godine

Mercedes se silom smatra stranom investicijom, što amerikanci obilato koriste da izvlače što veći procenat dobiti iz Nemačke. Nemci stalno kukaju zbog toga.

Суперхик

pre 4 godine

Имати много (погрешних)модела је још горе него немати прави(електрични) модел !

Milojko

pre 4 godine

Najpopularniji i najprodavaniji u DE i AU je VW. Nisam ljubitelj istog al tako je i po zvanicnim statistikama a i po onome sto se vidi na ulicama. S druge strane mnoge Beclije (Austrijanci) ni nemaju auto ili imaju neki jeftiniji za siroku upotrebu, dok Beclije turskog i balkanskog porekla furaju BMW i MB a zive u jeftinijim krajevima grada al bitno da se ima za Mecku pa da se dotera u rodni kraj da se pokaze...

Poenta je, ovde su troškovi odrzavanja auta dosta skuplji, naravno i plate su vece al i svi ostali troskovi zivota. Samo sto za auto premium klase treba izdvojiti godišnje na osiguranje i ostalo 3000+ evra sto se prosecnom gradjaninu ne isplati jer svako bi radije te pare dao na putovanja nego na auto koji najveci deo vremena izbleji u garazi ili parkingu jer vam u gradu ne treba zbog prevoza koji funkcionise a i za regionalna putovanja postoje vozovi tako da se uglavnom prelazi na manja i ekonomicnija auta... Isto iskustvo imam i tokom zivljenja u Danskoj i Holandiji...

Samo se jos kod nas na auto gleda kao na neki statusni simbol. direktor bivse firme, usput čovek milioner, koristio iskljucivo bicikl i javni prevoz, nije imao auto. Menadzer u NL ista prica. Ovaj menadzer u Becu trci svaki dan do firme 8km, istušira se i radi a povratak ili seta do kuce ili javni prevoz...

Kod nas se i smece baca kolima. Po mom misljenju autoindustrija ovakva kakva je danas lagano nestaje jer je prevazidjena.

Mića

pre 4 godine

Šokovi za balkance i zapravo sve narode trećeg sveta, gde je “mečka” broj jedan. Poput Albanije, Srbije i tako to.
Sećam se Top Gear kad su išli u Albaniju, Mercedesi na sve strane.

B. Z.

pre 4 godine

Umesto gle i glc neka vrate ml klasu(umesto kupe verzija ml kupe)
Umesto gla i glb neka naprave 1 model
Neka ostave e klasu kabrio po meni je ona prava stvar, a za c i s kabriom nema potrebe
Neka naprave novog sl-a a izbacite ovu glupost od gt-a ili kako se vec zove
Imaju cla ne znam stace im a klasa sedan
Moguce da se prodaje al po meni x klasa ne treba da postoji nije to za mecku
I neka ostave a, cls i g klasu
I onog novog sto kokurise panameri vrv se dobro prodaje

Atreides

pre 4 godine

Nemci su maheri kada je mehanika u pitanju ali tu je kraj. Krece nova era gde je softve ri elektronika na prvom mestu a tu Nemci zaostaju. I u pravu je direktor VW-a kada je rekao da se plasi da ne dozive sudbinu Nokia-e.

venom_gtr

pre 4 godine

@Branko_Bundes_Republik_Deutschland
Bojim se gospodine, da vi ipak niste dobro pročitali post na koji sam ja odgovorio - tamo lepo piše VW i u kontekstu toga - "šta će tek da se desi kad izađe GTI". Pa osim ako taj čuveni "GTI" nije nešto što proizvodi celi koncern zajedno, onda ste vrlo naopako protumačili i dotični post i moj odgovor.

Što se ostalog tiče, Mercedes je daleko snažniji brend od VW-a i mnogih drugih i to će tako ostati još dugo. 2017 i 2018. godine je zabeležio istorijski najbolji rezultat, na prvom mestu po broju prodatih vozila u premium klasi, BEZ komercijalnih vozila. Ostvarena vrednost je bila 49 milijardi. VW kao ceo koncern - 80 milijardi. Audi nije bio ni u prvih 10 te godine kao zaseban brend. E sad preračunajte BROJ prodatih vozila u odnosu na profit, pa vidite ko je tu ko. Konglomerat od milion raznih kompanija i podkompanija, sa boga pitaj koliko modela, protiv jednog jedinog brenda koji se zove Mercedes. A još smešnija činjenica u celoj toj priči je i informacija da je i BMW takođe veoma blizu Mercedesa, a takođe se radi o premium brendu. Koji ste ono "koncern" pomenuli?

BTW, ja ne vozim Mercedes, ali imam oči, uši i glavu kojom mislim i vrlo dobro znam ko je ko u industriji, te ostajem pri tvrdnji da je jedna Toyota odgovarajući takmac VW-u, a ne daleko veća imena, kakva su Mercedes i BMW. Da je drugačije, Phaeton ne bi bio ugašen kao model, nego bi bio u vrhu po prodaji.

mile rizik

pre 4 godine

Kad se setim srećnih vremena... 190, 124 i varijacije na njenu temu (kupe, karavan, kabrio), 126, jedan kabrio i to je to ako ne racunamo G (tada su terenci bili zaseban svet i bili su pravi terenci). A danas...

prda šofer

pre 4 godine

276
Mečka je mečka, ali čak ni oni ne mogu izdržati trku sa VW koncernom.Čemu onda da se nadaju Francuzi, Italijani i ovi sa istoka?Novi GTI će rek da napravi totalnu dominaciju.
(exRadex, 07. mart 2020 13:29)

Da, evo svi cekaju u redu da kupe i voze GTI-ja.
Znaš li uopšte šta si napisao?!? ajd pre nego što mi odgovoriš, pročitaj svoj tekst još jednom.

Mikica

pre 4 godine

Automobil u čiji je razvoj uloženo najviše novca i ta cifra do danas nije premašena ako se uračuna inflacija odnosno realna vrednost u to doba, je Mercedes W201ili popularni 190. On je imao premijeru 1983 godine i predstavljao je nešto revolucionarno u auto industriji, daleko ispred svog vremena. U razvoj automobila je potrošeno tadašnjih 600 miliona maraka, što je u ono vreme bila ogromna cifra, kao danas nekoliko milijardi eura. Auto je recimo imao zadnje multi link vešanje, što narednih 12 godina niko nije ponudio u auto industriji. VW je tek na golfu 5 to ponudio.

letva

pre 4 godine

Kod nas se i smece baca kolima. Po mom misljenju autoindustrija ovakva kakva je danas lagano nestaje jer je prevazidjena.
(Milojko, 

a joj nisi video u americi situaciju. ako nisi u autu ili eventualno ne dzogiras a setas okolo ili ides iz prodvnice sa kesama u ruci, ovi iz auta misle da si bam tj. beskucnik ili krekhed. jedino u centru tj dauntaunu je to normalno, u predgradju no way pedro. pali se auto za 200m

Planetarac

pre 4 godine

@C i n i k Vise ti lici tvoj BMW sa onom i4 i onilikim grill-om (7,X7) na Kineza nego MB sa svojih 9%. Onaj dizajn je sve samo ne nemacki, mada priznali su da moraju tako da dizajniraju zbog njihovog ukusa.
Evo ja da ti kazem koje imaju EV modele: EQC, EQV, Smart. Od komerc. i transportnih: eSprinter, eVito, eActros, eCitaro...
Moras na svakom komentaru o Reno motorima i kineskih 9%, al ne shvatas da je Daimler gigant odma ispod VW-a, a MB po prodaji broj 1 :)

Igor

pre 4 godine

Njihovi prodavci ne mogu da nauče napamet sve modele automobila, besmisleno je postalo, razlike između njihovih modela su po 5cm u dužini.
Isto ovo je uradio SAMSUNG sa telefonima, ne zna se koliko modela postoji u ponudi, a evo prati ih i Huawei... Sami su prezasitili tržište, a onda dođu problem sa prodajom i troškovima jer nema šanse napraviti dobru prognozu prodaje za takvo mnoštvo modela

I vuk sit i ovce na broju

pre 4 godine

Isecice jeftinije i manje modele koje su za svaki dan. Poznanik radi u MB dilershipu ovde u USA. Vec su im najavili da neke modele nece dobiti u 2020-toj. Sta nece seci su AMG GTR/C/S i ostale zveri. Ne prodaju ih puno ali su im profiti na njima ogromni. Takodje imaju suvise SUV modela od koih se neki ne prodaju bas najbolje. To je normalno.
I kod mene u kompaniji smo shvatili da imamo suise proizvoda i moramo neke da prestanemo da proizvodimo jer ne donose puno. Ostavljamo uglavnom proizode koji imaju veliku marginu a one sto nemaju ili pojeftinjujemo proizvodnju ili zaustavljamo proizvodnju. Nema tu nista strasno. Tako se to radi da bi se optimizovala kompanija i napravile pare.

Kica

pre 4 godine

Kao i ostali proizvadjaci vozila, i Mercedes zeli da proizvodi u proizvodnji jeftina elktro vozila, a skupo ih prodaje. Jedini je problem naci dovoljni beoj budala koje ce to da kupe. Za sada ih je po par procenata od svih prodatih kola. Tesko da ce ih u buducnosti biti vise i pored velikog pritiska medija, placenih reklamnih clanaka i laznih informacija.

Mića

pre 4 godine

Ne znam šta se ovi tangiraju zbog Renoovih motora? Pa Reno je vrhunski konstruktor motora, koliko godina su vladali Formulom 1? Vilijams Reno, Honda Reno. Naravno da ti vrhunski F1 motori nemaju veze sa potrošačkom konfekcijom ali poenta je da umeju i da mogu ako treba i bolji motor od Mercedesa da naprave. Sa Francuzima je uvek bila problem karoserija (korozija), a motori i udobnost su uvek top. Čak je i dizajn za evropske pojmove dobar. Nije pretenciozan kao Mercedes i BMW pa ih zato nema u Americi ali u Evropi se voze kolko oćeš.

Nemanja

pre 4 godine

@ (venom_gtr, 08. mart 2020 11:49)

Ko je kome takmac u ekonomskom smislu, odnosno velicinu kompanije, pokazuje vrednost brenda, akcije itd. Tu je Toyota ispred Mercedesa i BMWa vec duzi niz godina.
Druga je stvar ko proizvodi vise ili manje luksuzne automobile, vise ili manja pouzdana vozila, sa boljim ili losijim odnosom cena/kvalitet, za siroke narodne mase ili bogatase... Svakak kompanija bira svoj nacin poslovanja i zarade ali su na kraju profit, vrednost akcija itd. pokazatelji ko je na kom nivou. Ponavljam, tu je Toyota prva! Jer i Ferari proizvodi brze, ekskluzivnije automobile od Mercedesa pa ne znaci da je vredniji.

Marko

pre 4 godine

Na stanu modeli (nikada me Nemci nisu interesovali), Mercedes ima fenomenalan muzej u Stutgartu. Nije to samo muzej automobila, vec i kratka istorija 20. veka. Popnete se liftom do vrha, a onda se spustate kruznim koridorom i pratite kako se razvijao Mercedes u turbulentom 20. veku. A okolo svi modeli ovog automobila. Fenomenalno, bez obzira da li ste zaljubljenik u kola. Naravno, i muzej Porshea u istom gradu ne sme da se propusti. Uopste, Stutgart je jedan od lepsih gradova u kojima sam bio.

Zzelezni

pre 4 godine

Neko se setio da je bilo dosta. Valjda preivladao zdrav razum. Ona budalaština od pick-up - a, stvarno smešno. E, S, G, SL I par onih vrhunskih sportskih. Sve ispod 4,8m nije Merc.

venom_gtr

pre 4 godine

@Nemanja
U današnje doba je zaista sramota biti neinformisan:

https://www.therichest.com/cars/car-companies-world-wealthiest/

Ta, golema Toyota, sa svim svojim podružnicama i milijardu svačega, sa daleko nižim prosečnim cenama vozila, jedva se izdiže iznad Daimlera, dragi gospodine.

@Branko_Bundes_Republik_Deutschland
Vidim da ste počeli da varničite na masu, pa vas ne bih dalje zadržavao. Uglavnom, vidi se da ste Nemačku u najboljem slučaju videli samo na razglednicama.

XXL

pre 4 godine

Drugim rečima došlo je do hiperprodukcije u autoindustriji i eri tehnološkog napretka toliko da nemaju kupca za proizvedena vozila, a ne da smanje troškove. Naravno da se sada automobil daleko brže konstruiše i ispita još dok je projekat u kompjuteru, a ne k'o nekad na stolu pa prođe 3.g. do realizacije i zatim test vožnja od godinu dana pa zapažanja radnika Mercedesa kako se nov model pokazao. Od mog prijatelja otac je dugo radio sve do penzije u Mercedesu u Štutgartu i svake godine je dolazio sa nultom serijom u Jugoslaviju. Naravno to je tada bilo inn.

s tron

pre 4 godine

Ma nije to samo" mečka " kontam da polako svi nekako" ukrupnjavaju "ponudu što zbog e auta što odoše u širinu, ustvari ja stalno imam taj problem kad kupujem auto, (mnogo prednjem često menjam) što uvek razmišljam o tome dal će uopšte proizvoditi neki model za par godina, jel ako ga ukinu mnogo čovek izgubi na vozilu, pa sama logika gubi smisao, i svi segmenti su se izmešali počevši od clia karavan preko brojnih mpv - a do gls - ova i slično.

Radovan

pre 4 godine

U auto-industriji, koja proizvodi kompletan auto, od motora,šasije i karoserije, najskuplji deo je "kompletna šasija". MB ima 4 šasije, ne računam za kamionete i G klasu.
Istraživanje,razvoj i proizvodnja šasije odnosi najviše para u toku funkcionisanja od ideje do serijske proizvodnje(skoro 1 milijardu $-ALFA Guileta).
Proizvodnja karoserije nije neki problem što se tiče para. Na primer, karoserija FIAT Bravo koštala je 200 miliona $. Kod Rusa ceo auto košta od 50 do 100 miliona $, a sada sa Francuzima ta cifra ide preko 400 miliona. Pa kako ih sada ne bi hvalili da prave kvalitetne aute.

Međutim, ovde ima nešto značajnije, a to je da su proizvođači elektro komponenti za E-aute, ti koji su glavni i koji odlučuju trendove u razvoju auta kao i cene, koje nisu male. Uvođenje E-auta je nov skupoceni biznis, i briga za ekologoju svog novčanika.
Isto je i za klasičnu mehaničarsku auto-industriju, komponentaši su bili glavni.

Nemanja

pre 4 godine

Pametno. Koliko je Mercedes imao modela kada je bio u vrhu luksuza, pouzdanosti i kvaliteta? C klasu (190), E klasu, S klasu, G klasu, SL i to je to. Ostalo su bile izvedbe u kupe/kabrio varijanti i karavan model. To je to. Ok, danas dodajte jos 2, 3 SUV modela, jedan mali auto (A klasa) i to je to. A sedan, B klasa, CLA (obican i karavan), GLA, CLS shooting brake itd. su za gasenje.

123-ka

pre 4 godine

Previše modela imaju...preskupih za održavanje.Prvi vlasnici ih voze dok im se slažu sa cipelama i onda ih menjaju. Kapiram da ovi u MB to znaju, zato su i kvalitet spustili da bude dobar do trećeg vlasnika, što je otprilike prvih 200 hiljada a posle kreće porez na nemanje para za novu mečku. I sa električnim će isto da rade.

pametnom dosta

pre 4 godine

Aj' sad svi guglanje u šake: koliko je najviše prešao primerak 123 240D na taksiju?
Tačan odgovor: 5.6 miliona kilometara do 2014, za sad ne znam. Drugi je Volvo sa 4.8 miliona.