Dragan
pre 3 godine
Koliko košta uvoz auta iz Njemačke u češku,registracija,osiguranje i kasko?Jel ima netko neki savet u koje osiguranje otići?
Nedelja, 09.02.2020.
16:28
Izvor: SN
pre 3 godine
Koliko košta uvoz auta iz Njemačke u češku,registracija,osiguranje i kasko?Jel ima netko neki savet u koje osiguranje otići?
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima,
U srpskom narodu postoji poslovica "bolje sprečiti nego lečiti", a tvoja rečenica "Nisam tri godine imao nikakve štete, a pare sam bukvalno poklonio" se nekako nadovezuje jer da si imao štetu, a nisi imao osiguranje platio bi mnogo.
Nego ti kubici. Jedna Subaru Impreza ima 2500 kubika i 280 konja. Uglavnom se dobra za reli, i za "zaljubljenike u automobilizam" koji znaju samo po gasu.
I Superb ima 1400 kubika pa je i dalje Superb sa ogromnim gepekom i prostorom iza sedišta da možeš da prošetaš.
I dalje to potvrđuje ono što več napisah - da komšiji crkne krava. Narod u Srbiji mnogo voli nemački auto sa što više kubika, ali ga "iz principa" registruje na invalida, a onda kada treba da se plati porez državi kuka se na sva zvona. Valjda iz tog principa.
Norvežani smatraju da treba još više poreza da plaćaju jer je to za njihovo dobro, a u Srbiji se ljudi i dalje švercuju busom i mlate sa kondukterima.
NEgo kada svraćaš u Češku da li poštuješ zakon ili opet iz principa odbijaš.
Cenim da se ipak držiš slova zakona.
pre 4 godine
rebro@
izvini, omakla mi se nula, često sam u češkoj pa znam kurs, nego poenta je u tome da je kod nas farbanje jedne pozicije 50,60 evra, tako da mi se za obično čukanje ne isplati kasko, pogotovo učešće u šteti.
Ovo za komšiju i kravu ne bih komentarisao, ti živi svoj život zbog komšiluka, a ja ću radi sebe, pozdrav!
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima, čitaj pažljivije i ako ne znaš pitaj.
Jedan evro iznosi 26 kruna. Tih 5000 kruna je 192 evra.
Elem, popravka ogrebanog branika i ulubljenog senzora za parkiranje na Kadjaru je koštala 25000 kruna. Pokrilo osiguranje.
A to što tebi nije leglo 1500 kubika samo govori u prilog mojim komentarima - da komšiji crkne krava.
pre 4 godine
@Marko, ne možeš ni firmu da otvoriš u Češkoj ako nemaš adresu stanovanja odnosno iznajmljen stan, ugovor za isti sa tvojim imenom i sve to u policiji evidentirano.
E sad, ako si bogat čovek onda koji će ti sve to. Kupiš auto i voziš.
pre 4 godine
U Zg postoji trgovac luksuznim automobilima koji prodaje nove i polovne automobile sa češkim tablicama. Kod njega možete kupiti ili naručiti bilo koji auto i on će ga nabaviti. Toliko je jak u tom poslu da neke nove modele evropskih proizvodjača dobija pre mnogih zvaničnih dilera.
Kada kod njega kupite, auto je registrovan na njegovu firmu u Češkoj i vi dobijate ovlašćenje da upravljate i itudjite auto. Ako poželite da promenite auto, vrednost vašeg se procenjuje na maksimalnu moguću i doplatite koliko je razlika za željeni auto. Ukoliko slupate auto ( vaša krivica), zovete ga, on organizuje šlep koji auto vozi u Češku na procenu i popravku a vama se auto procenjuje po vrednosti kao da nije havarisan i opet uzimate drugi auto kod njega.
Čovek je toliko uspešan u tom biznisu da gotovo svi hrvatski i ostali balkanski fudbaleri uzimaju preko njega a onda su počeli i njihove klubske kolege (stranci) da posluju sa njim. O biznismenima iz čutave ex Ju da i ne govorim.
U Srbiji je veliki broj takvih automobila. Da bi došli do njega i počeli da poslujete sa njim, potrebna vam je preporuka nekog ko je već u sistemu.
pre 4 godine
rebro@
Prilično paušalno iznosiš ocene, da se prostije izrazim, lupaš gluposti.
Prvo mi je zaparalo uši nebuloza o tome da niko ne plaća putno osiguranje. Ko god prelazi granicu itekako je svestan koliko rizikuje za jedan evro dnevno koliko staje osiguranje, i odgovorno tvrdim da plaća velika većina putnika. Dalje, evo ja sam privatnik, vozim noviji automobil od 2000 cm, imam mogućnosti i da platim preko toga, koliko god da traže, ali neću iz principa, ali u potpunosti razumem ljude koji žele jače, slabije, skuplje, jeftinije modele. Ali nekom nabijati na nos kako je eto 1.3 motor prava mera, to je čista budalaština, nismo svi isti, kao što ti (kao i ja) nisi najpametniji, znaš. Evo, pre ovog sam imao novi nisan kaškai(2014), i nakon godinu dana sam ga prodao jer mi nije legao, 1.5 motor je slab za moj ukus, mada je potrošnja smešno mala(ispod 5 litara). Sad imam prosek od sedam litara, ali znaš ono kad sedneš i uživaš...tako da razumem čak i one koji plaćaju invalide..
Ne volim da polemišem, ali evo, plaćao sam i kasko, u državi Srbiji je to po meni neisplativo. Nisam tri godine imao nikakve štete, a pare sam bukvalno poklonio, za te dve hiljade svako čukanje osim totalke bi nadoknadio, pa eto reših da rizikujem. A i sam kažeš da moraš učestvovati u šteti do 5000kruna, to mu je 2000 evra,i kod nas je slično, pa čemu onda kasko? Osiguranje je izmišljeno da neko zarađuje na tom, a to sigurno nismo mi boranija.
Da, i ne sviđa mi se senik i nikad ga ne bih kupio, ali...
pre 4 godine
@Галатасарајево, šta da razmišljam? Trenutni zakon je takav da moraš da platiš registraciju svake godine, a ti uporno hoćeš da voziš auto od 3000 kubika jer si eto "ljubitelj u automobilizam".
Oldtajmer je već nešto drugo. Oni se i u Češkoj registruju po drugačijem režimu jer na primer nemaju vezove pozadi.
Licemerno je da voziš auto od 3000ccm, a registruješ ga na invalida.
pre 4 godine
Meni su ljudi koji voze skupocene i automobile sa velikom kubikazom hit. Znaci mozes da iskesiras 30K i vise evrica za kola a vamo kukas na razliku u ceni goriva i skupa ti registracija... pa kupi manja kola!
(vanja, 10. februar 2020 15:01)
Pa zato i imaju, nisu glupi da ih neko pljacka bukvalno sa registracijom bukvalno.
pre 4 godine
@Los Angeles, vi još uvek imate godišnju registraciju? Mukice.
Nego koliko ti vremena treba da stigneš na posao u jednom Čikagu ili Njujorku, a znamo da živiš jedno 57km daleko od grada?
Pa ne manje od 2 sata, i to u jednom smeru.
pre 4 godine
Vidim - u oblasti muljanja eksperata za izvoz !
pre 4 godine
(rebro, 10. februar 2020 22:28)
Друг, то је тако за тебе, који гледаш ауто за коришћење од тачке А до тачке Б. Знаш ли ти уопште колико заљубљеника у аутомобилизам има? Шта тек онда рећи за олдтајмере? И људе који их посједују? Будале? Не бих рекао... Тако да, размисли још једном...
pre 4 godine
@Pera, političari su u ranoj mladosti shvatili da biti ljigavi poltron donosi dobru zaradu, dobru fotelju, bolji auto i pregršt drugih povlastica.
Zato ti plaćaš da se oni voze u skupim automobilima.
pre 4 godine
@trener saradnik
Pa tih 9 su upravo invalidi. Moralni...
pre 4 godine
Godisnja registracija za BMW serije 5, i preko 3000 cc je par stotina dolara u USA. EU - daleko ti lepa kuca kad tvoji doktori nauka moraju biciklom na posao, ili u onim malim igrackicama od auta. FUJ FUJ FUJ. Kada bi svaki Evropljanin realno znao kvalitet zivota u USA, van tih nekih problematicnih zona (veeeeelikaaa je USA rodjaci) ma ne bi se okrenuli za EU nikada u zivotu. Bitno da vam se politicari vozaju svi u limuzinama i da vam deriste Greta soli pamet.
pre 4 godine
Znam da to rade, skužio sam i po Hercegovibi češke tablice na nekim bas skupim automobilima... Ali caka je sto moras imati stan u Ceskoj da bi to bilo legalno ili da imas firmu na svoje ime. Zato neki bogatasi otvore bilo kakvu firmu u kojoj su i sami zaposlenik i eto
pre 4 godine
I treba, ne nego da placaju ovoj lopovskoj drzavi. A zasto se nasi politicari voze u autima od preko 3000 kubika, a to mi svi da placamo? Zbog cega su njihove seljacke zadnjice bolje od moje, pa oni da sede u skupom autu?
pre 4 godine
Dobro jutro Slovenci ovo rade poslednih 6,7 godina a imas vise razloga recimo:
- Firme koje rade iskljucivo van Slo dakle u EU pa registruju firmu i kola u Slovackoj posto Slovenacki zakon nalaze vlasniku Slo firme da zaradi barem 15% na tlu Slo.
- Slovacka nema poreza na co2 za skuplja/veca kola u rangu 43 % kao Slo dakle kola u SK su jeftinija nego u Slo dakle pricam o rangu kola + 200KM
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima,
Kada kupiš NOV auto prvi tehnički pregled je nakon 4 godine, a potom na svake dve.
Svaki automobil u Češkoj je registrovan samo JEDNOM. Ne može se dva puta registrovati isti automobil. To je "bjuti of lajf".
Ako već postoji taj porez na luksuz, a znam da postoji zašto narod u Srbiji uporno traži automobile koji imaju preko 2000 ccm, i onda se dovija za registraciju? Šta fali automobilu od 1300 kubika koliko ima moj Grand Scenic?
Razlog je prost - da komšiji crkne krava. Umesto da voze novije automobile manje kubikaže, ljudi gledaju da kupe stariji, ali da je Mečka, Bembara, Audi i slično.
I onda kada crkne nešto trk na otpad.
Umesto Kasko osiguranja uzima se metalik boja, a kada ti neko ogrebe tu boju onda platiš kao da si uzeo Kasko da ti poprave.
Apsurd.
pre 4 godine
Ja to isto radim samo u Sloveniji.
A i gorivo jeftinije :-)
pre 4 godine
Evo sad se smanjuju nameti na hibride pa ćemo valjda videti više leksusa na ulicama.
pre 4 godine
rebro@
Pa, upravo o tome sam i pisao, ovako kad vas nazovi gastarbajtere čitaš, dobijaš utisak da (konkretno u tvom slučaju) za 31 evro registruješ auto i miran si dve godine do sledećeg tehničkog, istina je ipak malo drugačija..
Cena osiguranja u nas je "relativno korektna", ali problem običnim ljudima predstavlja taj nebulozni porez na luksuz, uveden od strane šešelja pre dvadesetak godina i koji nijedna garnitura vlasti ne želi da ukine. Žalosno je da u svakoj toj vlasti sede nepismeni nalogodavci, koji ne znaju da gube ogromne pare, jer se ljudi dovijaju kako znaju da izbegnu preterane namete na preko 2000ccm, umesto da nađu neku optimalnu vrednost kojom bi svi bili zadovoljni, ali to je čini se, viša matematika. Isto tako, ljudu sipaju gorivo u susednim zemljama i država gubi, ali eto, oni su sigurni da taj gubitak kompenzuju višom cenom, ali treba znati izračunati dal su u pravu, meni je granica na 50 km, i većina ljudi sipa preko, kod nas eventualno za 500 din, da se dovuče do prve bosanske pumpe..
pre 4 godine
kurajber
pricam za italiju,a u srbiji mozes i tenk po ulici da vozis nece te niko dirati.....
pre 4 godine
moj prijatelj koji zivi u Becu a vozio auto da Slovackim tablicama platio kaznu zbog utaje poreza 15000€ ... Pa ti vidi
pre 4 godine
Može im se,zato što više ne zavise od Beograda.
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima, zaboravih da dodam.
Koliko si platio mobilni telefon?
Koliko vozača u Srbiji će radije kupiti nov telefon (pazi TELEFON) za 500 i više evra nego Kasko osiguranje? Pa sigurno manje od 5%.
Koliko vas će dati 10 evra dnevno za putno isuguranje kada idete na letovanje? NULA procenata ili NIKO.
Ako tvoj brat plaća 800 evra godišnje osiguranje za Škodu onda vozi ili noviju Oktaviju, ili Superb i sasvim je logično da toliko plati, a to uopšte nije visoka cena za ono što to osiguranje pokriva.
pre 4 godine
A Srbi iz Hrvatske, gde oni registruju automobile? Rade li isto što i Hrvati iz naslova?
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima, osiguranje je obavezno, ali osnovno osiguranje je negde oko 150 evra godišnje.
Ja kupujem nov auto i normalno je da ću da uzmem Kasko osiguranje. Za Grand Scenic ja plaćam godišnje osiguranje 18000 kruna (692 evra). I to je sasvim normalna cena koja pokriva apsolutno sve, a moje je učešće do 5% ili 5000 kruna. To znači da štetu ispod 5000 kruna plaćam ja, a sve preko toga osiguranje. E sad, u Srbiji će ljudi radije dati 500 evra za metalik boju nego 700 evra za Kasko pa ti sad vidi ko je tu lud.
Porez za automobile ne postoji u Češkoj. Ja mislim da je zakon u Češkoj veoma dobar bar što se tiče automobilskog sektora.
pre 4 godine
Bravo! Sve cestitke pametnim ljudima koji se snalaze od davanja haraca!
pre 4 godine
Para nemam da kupim auto star do 10god luksuzne serije ali vozim mercedesa s klase 2008god registracija kao sam djavo 179.000din registrujem na invalida 20.000din i cast 30.000 i to je podnosljivo,jednostavno volim takve masine sa preko 300ks a nisam burzuj,bolje mi voziti taj auto nego novu daciju,pezo,reno ili skodu i jos sto imam metan pa me voznja staje oko 7kg u gradu (720din) ili otvoreno 4kg to je prava uzivancija,hrejanje,hladjenje,masaza,potpora itd..
pre 4 godine
rebro@
Ne kažem da nisi u pravu, ali ovde svi svesno prećutkuju činjenicu da kod nas registracija znači tehnički plus osiguranje, a vi kad navodite cenu svesno nam sakrijete cenu osiguranja...
I moj bata živi u Pragu, pa mi tvrdi nešto otprilike kao ti, a kad ga pitaš koliko je godišnje osiguranje za njegov škodilak, a ono 800evrića, idi begaj..
pre 4 godine
panke, 10. februar
Ja imam prebevilište i živim u srbiji, al imam adresu sa iznajmljenim stanom u bugarskoj, vozim auto na bugarske table niko ne da me ne hvata nego me i ne juri... Necu da placam harač...
pre 4 godine
Kad vidim neki bmw serije 7,mercedes s-klase,audi a7 ili 8 Q i slicne registrovane na invalida tacno vidis koje su to stipse burzujske,seljacine,kad imas za auto 50-100he imas valjda i za redistraciju..
Ok ovi sto voze 15god stare luksuzne automobile oni i ne treba da plate ali ovi do tipa 7god bi odro kozu sa ledja...
pre 4 godine
I ja vozim sa tablicama DON, ali zivim u bavarskom gradicu Donauwörth-u ;) Tacno je to da muz Dragane Mirkovic ima Leasing kucu i saraduje sa Firmom Abel+Ruf iz Nördlingena blizu Donauwörtha;) Neka jaka Masina tipa Mercedes AMG kosta mesecno 1000 € rente.
pre 4 godine
Zato sto nam je gorivo srazmerno kupovnoj moci najkuplje a drzavna zahvatanja cene goriva oko 55% i zato sto su dazbine na registraciju ogromne vlast se sepuri punim budzetom i po grbaci naroda deli sakom i kapom okolo.
pre 4 godine
ahs
zato sto bugara i rumuna ima ovde ko sitnih svetaca,samo ako imaju prebivaliste ovde ne mogu vise voziti na bugarske i ostale,mogu dok ih ne uhvate....a onda ode auto pa se ti mangupiraj
pre 4 godine
BMW 330 u Srbiji registracija 110 000 din
u Americi 90 $
u Srbiji je odavno sve izgubilo smisao
(33 33, 10. februar 2020 13:03)
hajde malo da pametujemo i budemo zanimljivi........
zasto ne kazes koliko je osiguranje godisnje za taj auto u usa ? 110.000 din je ovde za to ceo godisnji trosak ....registracija , sve taxe , osiguranje i porez na auto ....
a za taj auto u usa je samo osiguranje munumum 100$ mesecno
pre 4 godine
U Srbiji, Bugarske, Rumunske, Mađarske...ima u Hrvatskih, ali manje.
pre 4 godine
@robertnbg, da bi se u policiji za strance u Češkoj prijavio moraš da imaš iznajmljen stan i sa tim ugovorom ideš da se prijaviš.
pre 4 godine
Pa evo ovde u istočnoj i jugoistočnoj srbiji isto, sve više bugarskih tablica. I to ne luksuznih auta, već narodnih.
A država neka steže.
pre 4 godine
Do pre desetak godina Srbija je bila preplavljena kolima sa sivim E(nterprise) tablicama registrovanih na fiktivne firme u USA. Mislim da su negde 2009. ukinuli tu mogućnost, odjednom su svi bili nestali.
pre 4 godine
Meni su ljudi koji voze skupocene i automobile sa velikom kubikazom hit. Znaci mozes da iskesiras 30K i vise evrica za kola a vamo kukas na razliku u ceni goriva i skupa ti registracija... pa kupi manja kola!
pre 4 godine
Dakle, za neupućene, radi se o turbo luksuznim automobilima koje isključivo voze pripadnici albanske i romske manjne. Nikakva muljaža jer se radi o dvojnom državljanstvu. Stvar je samo pristojnosti jer dok jedni nemaju hleba da jedu, drugi ne znaju gde će s parama. I tako od 1991. na ovamo.
(Alex, 10. februar 2020 11:26) # Link komentara
Albanci da ali Romi, da mi je samo znati odakle si izvukao takvu glupost. Ovja tekst kaj je b92 skopirao od rijeci do rijeci sa index.hr a sa slikom crvenog huracanna i crnog mercedesa ne vozi nikakav albanac,rom ili izvanzemaljac vec jedan proslavljeni hrvatski nogometas. P.S u posljednje vrijeme vise grije klupu nego sto igra ali para ima a rijec je o clanu FC Liverpoola,sad koji Hrvat je clan Liverpoola znaju svi koji prate nogomet. :)
pre 4 godine
@Zarko
Sećam se jednog oglasa za Mercedes S500, kaže lik u komentarima, registrovan na invalida, registracija 200e+čast invalidu.
BTW svojevremno je jedna naša čuvena pevaljka, udata za bivšeg tenisera, registrovala Ferarija na taj način.
pre 4 godine
Sećam se jednog oglasa za Mercedes S500, kaže lik u komentarima, registrovan na invalida, registracija 200e+čast invalidu.
BTW svojevremno je jedna naša čuvena pevaljka, udata za bivšeg tenisera, registrovala Ferarija na taj način.
(drvobradi, 10. februar 2020 15:26)
Da sam na mestu dotične i da sam javna ličnost sa toliko kapitala, mene bi prosto bilo sramota da na taj način registrujem auto. Ako voziš Ferari, pa plati sve kao gospodin čovek i uživaj u vožnji.
pre 4 godine
Italija je puna bugarskih tabli...
pre 4 godine
ne postoji nikakva kombinacija negomu eu vlada pravo izbora stanovanja sve je kao jedna drzava zasto bi hrvat dao u vlasnistvo nekome cehu auto kad je dovoljno da se prijavi da tamo zivi i sa tom prijavom ode i prijavi auto na svoje ime u eu nema radnih i boravisnih dozvola za eu geradjane u ceskoj je hrvat i ceh isto
pre 4 godine
@ insajder - delimicno istinito, ali... Vecina nasih pevaca ima boravisnu i radnu dozvolu u Austriji ili Nemackoj. Ne bih da objasnjavam zasto i kako, ali imaju. Samim tim imaju pravo da voze kola sa tablicama DON. A zasto mislis da je neko kompleksas ako ne plati 100.000 za kola odmah, nego placa 800-1000 evra mesecno? Sta se time dokazuje ako kupis (imas u 100% vlasnistvu) toliko skupo prevozno sredstvo kome pada vrednost, koje treba odrzavati i gde je veliki rizik (potencijalno totalne) stete? Ja bih rekao obrnuto. Razumno je voziti novi Mercedes na lizing, a komlpex je kupiti novi Mercedes i mahati vlasnickim papirima.
pre 4 godine
@Auto.BOY, ako su srbistanci onda su i hrvatistanci jer je Hrvatistan na turskom. :-)
pre 4 godine
Neizmerno je zadovoljstvo (skoro pa dužnost) nadje...i pohlepnu, hohštaplersku državu, kako god se ona zvala. Podržavam, naravno!
pre 4 godine
@Jovan, zato lepo živiš u Češkoj i registruješ automobil JEDNOM u životu, a cena za sva vozila "B" kategorije je ista i iznosi 800 kruna (31 evro). Kada se auto proda novi vlasnik samo menja adres i tablice, a to košta 50 kruna (1,9 evra). Tehnički pregled za novo vozilo je tek nakon 4 godine, a potom na svake 2 godine.
pre 4 godine
Alavom d*petu m*da mera.
To treba da shvate i njihove i naše derikože.
pre 4 godine
kako su to italijani resili,ko zivi u italiji moze da bude sto puta nemac,madjar itd ne moze da vozi auto sa stranim tablama,odma oduzimaju kola.....moj komsa slovak do pre godinu dana imao dva auta sa slovackim tablama,a sad ima jedan neki kilavi na italijanskim tablama kaze skupo......
pre 4 godine
Extra
pre 4 godine
U Slovačkoj Škoda Fabia benzinac na putu za 50 Evra za period od 2. godine
U Srbiji isti auto na putu za 200 Evra za period od 1. godine odnosno 400 za 2. godine
Ajde sad da mi neko kaže zašto je registracija u Slovačkoj 8x manja, a standard im je 50% jači.
(Dejan, 10. februar 2020 10:46)
BMW 330 u Srbiji registracija 110 000 din
u Americi 90 $
u Srbiji je odavno sve izgubilo smisao
pre 4 godine
@Ulicni analiticar Upravo tako,to rade i nase estradne licnosti.Ne znam da li ste primetili da svi do jednog imaju nemacke tablice DON,a niko nema drzavljanstvo Nemacke.Medjutim,muz Dragane Mirkovic drzi veliku rent-a car agenciju,pa svi preko njega rentiraju automobile na godinu-dve dana i nakon toga vrate vozilo i uzmu drugi automobil i sve tako u krug.Nema to veze sa porezima koliko sa kompleksima,jer koliko god svi oni imaju para ocigledno niko nema da iskesira 100000e,pa onda uzimaju besne automobile na rentu za 800-1000e mesecno.
pre 4 godine
Ma to su Srbi,onih malo što je ostalo u Hr. Pa neće da stavljaju šahovnicu na tako lepe automobile.
pre 4 godine
Registruju zato sto im se moze, a kod nas se vlasnicima dzipova luksuznih limuzina i skupih sportskih automobila moze da ih registruju na invalide pa vi onda vidite ko je tu u vecem problemu mi ili hrvati... Udjite u bilo koji soping mol ili prodjite gradom pa da vidite sta voze nasi invalidi sve same x5,Q7,A8,M5 i jos se nadjemo pametni da objavljujemo ovakve tekstove po portalima... kako to da se neki novinar ne zapita kolike li su te invalidnine u nasoj zemlji kada je svaki auto skuplji od 50.000e registrovan na invalida!? I to sto oni rade mozda jeste zloupotreba zakona ili nesto slicno ali ovo sto rade kod nas tajkuni lopovi kriminalci braca kumovi i mamini i tatini sinovi e to je civilizacijsko dno bez trunke vaspitanja morala ukusa i bilo cega slicnog kada su u stanju da koriste tesku materijalnu situaciju invalida kako bi mogli da se bahate jeftinije placaju registracije i parkiraju gde hoce...
(Zarko, 10. februar 2020 11:11)
Znaci ljudi su krivi sto traze invalida a ne zakon? Malo odudaranje od teme, ali kazi mi, gde u svetu ima da registracija kosta vise od vrednosti automobila?
pre 4 godine
ako vozis bmw od 50000€ vrednosti i 2000kubika registracija 35000 ako vozis bmw od 10000€ 3000kubika registracija 135000 nije korektno.
(Jovan, 10. februar 2020 12:35)
Evo rešenja: Kupi peglicu. Mala kubikaža, registracija džabalesku. Tako je jednostavno.
pre 4 godine
Istocna Srbija, posebno kako se sve vise priblizavas Golubcu je puna rumunskih tabli, najvise ih vidjam po selima u istocnoj Srbiji.
pre 4 godine
To je za malu decu fora. U srbistanu je to savladano pre vise decenija. Jadni hrvati kaskaju za naprednim srbistancima. U srbistanu se i kamioni velike nosivosti registruju na B ako imas dobru vezu. Nikad nas hrvati nece stici, jer oni grcaju u EU, a mi uzivamo u ZLATNOM DOBU!!!!!!
pre 4 godine
Тако вам је то кад је држава алава.
pre 4 godine
Tako je i Banka Slovenije uvela minimalno koliko ti mora ostati na racunu, kad poplacas kredite, a to je 730€. Znaci slovenski prosek je 1100€, znaci 370€ ti je maksimlani kredit na tu platu. Pa sad stan, auto itd. Jer se slovenci previse zaduzuju. I tako je banka slovenije pucali drzavi u koljeno. Ali su se zato obradovale banke iz austrije. Klagenfurt je sat vremene od Ljubljane, odes tamo otvoris racun, onda primas platu na racun u austriji i tamo dobije vise para i bolje uslove za kredit. Sto bi rekli slovenci- nasvidanje.
pre 4 godine
"...a automobil je na firmu i sve je legalno..."
pre 4 godine
Jao bre ljudi, ništa ne znate, ni vi ni vaše hrvatske kolege. Novinari moraju malo po ulici da se vuku, da saznaju šta se dešava, a ne samo da prepisuju agencijske vesti u toploj kancelariji...Fora sa češkim tablicama je Ćazim Osmani, koji ima veliku rentakar firmu tamo, pa svojim podanicima svih fela, a posebno pevaljkama koje mu pružaju usluge jel'te, daje kola da voze i da ih posle 4 godine otkupljuju bud zašto jer ih tamo na firmu otpiše kao amortizacioni trošak. Ovo je priča za Beograd, a pošto smo mi i Hrvati braća blizanci i apsolutno ista zemlja kad se radi o kriminalu, lopovluku i kurvarluku, onda verujem da ista priča važi i na Zagrebačkim ulicama. Poz!
pre 4 godine
U Slovačkoj Škoda Fabia benzinac na putu za 50 Evra za period od 2. godineU Srbiji isti auto na putu za 200 Evra za period od 1. godine odnosno 400 za 2. godineAjde sad da mi neko kaže zašto je registracija u Slovačkoj 8x manja, a standard im je 50% jači.
(Dejan, 10. februar 2020 10:46)
Ne postoji odgovor na ovo pitanje
Isto kao sto je u Turskoj 1L euro dizela 105 dinar a kod nas 165 dinara i onda nasi kamioni tamo sipaju gorivo jer dobiju i na tu cenu popust na TIR Turski budzet se puni umesto da mi budemo na ovakom polozaju najpovoljniji pa da svi kod nas dolaze po gorivo pola Srbije ide i sipa u susedne zemlje Bosna Bugarska Makedonij
pre 4 godine
Registruju zato sto im se moze, a kod nas se vlasnicima dzipova luksuznih limuzina i skupih sportskih automobila moze da ih registruju na invalide pa vi onda vidite ko je tu u vecem problemu mi ili hrvati... Udjite u bilo koji soping mol ili prodjite gradom pa da vidite sta voze nasi invalidi sve same x5,Q7,A8,M5 i jos se nadjemo pametni da objavljujemo ovakve tekstove po portalima... kako to da se neki novinar ne zapita kolike li su te invalidnine u nasoj zemlji kada je svaki auto skuplji od 50.000e registrovan na invalida!? I to sto oni rade mozda jeste zloupotreba zakona ili nesto slicno ali ovo sto rade kod nas tajkuni lopovi kriminalci braca kumovi i mamini i tatini sinovi e to je civilizacijsko dno bez trunke vaspitanja morala ukusa i bilo cega slicnog kada su u stanju da koriste tesku materijalnu situaciju invalida kako bi mogli da se bahate jeftinije placaju registracije i parkiraju gde hoce...
(Zarko, 10. februar 2020 11:11)
Bolje i na invalida jer taj invalid ce dobiti 200-300€ za tu uslugu ovako da urade ko hrvati nebi niko dinara video, i jos nesto bezobrazno je i od strane drzave da cenu registracije odredjuje kubikaza vozila umesto procenat od vrednosti ako vozis bmw od 50000€ vrednosti i 2000kubika registracija 35000 ako vozis bmw od 10000€ 3000kubika registracija 135000 nije korektno.
pre 4 godine
u nisu je vec sad sve vise automobila sa bugarskim tablicama..a nisu turisti..
pre 4 godine
Treba uvesti konkurenciju svuda, kako drugacije sprečiti vlast da dere građane, na izborima!?
...ne lepši magareće do zelene trave!
pre 4 godine
(Zarko, 10. februar 2020 11:11
Slazem se,
Ali vise ima onih koji nisu invalidi I parkiraju se na njihova mesta.Tu tek niko nista nepreduzima. Od 10 parkiranih njih 9 nema nalepnice invalida? Gde je tu svest, humanost?
pre 4 godine
Registruju zato sto im se moze, a kod nas se vlasnicima dzipova luksuznih limuzina i skupih sportskih automobila moze da ih registruju na invalide pa vi onda vidite ko je tu u vecem problemu mi ili hrvati... Udjite u bilo koji soping mol ili prodjite gradom pa da vidite sta voze nasi invalidi sve same x5,Q7,A8,M5 i jos se nadjemo pametni da objavljujemo ovakve tekstove po portalima... kako to da se neki novinar ne zapita kolike li su te invalidnine u nasoj zemlji kada je svaki auto skuplji od 50.000e registrovan na invalida!? I to sto oni rade mozda jeste zloupotreba zakona ili nesto slicno ali ovo sto rade kod nas tajkuni lopovi kriminalci braca kumovi i mamini i tatini sinovi e to je civilizacijsko dno bez trunke vaspitanja morala ukusa i bilo cega slicnog kada su u stanju da koriste tesku materijalnu situaciju invalida kako bi mogli da se bahate jeftinije placaju registracije i parkiraju gde hoce...
pre 4 godine
Dakle, za neupućene, radi se o turbo luksuznim automobilima koje isključivo voze pripadnici albanske i romske manjne. Nikakva muljaža jer se radi o dvojnom državljanstvu. Stvar je samo pristojnosti jer dok jedni nemaju hleba da jedu, drugi ne znaju gde će s parama. I tako od 1991. na ovamo.
pre 4 godine
Tu muljazu su smislili grci koji kola registruju u bugarskoj.
pre 4 godine
isto i kod nas
pre 4 godine
U Slovačkoj postoji "kombinacija" da državljanin Slovačke bude vlasnik vozila, a vi (ako imate državljanstvo neke od zemalja u EU) možete da upravljate sa njim u bilo kojoj zemlji. Rade to i državljani hrvatske, pa i Česi. Zamislite da Srbija udje u EU, sa slovacima smo ionako dobri, pa ne bi bilo putničkih vozila sa domaćim tablicama.
pre 4 godine
Ништа ново, у Србији је сваки трећи ауто из такве категорије регистрован на Чешке таблице.
pre 4 godine
pa i u srbiji isto
pre 4 godine
Zato sto ih mrzi da idu do Bugarske.
pre 4 godine
Kopiraju srpski izum iz 90' (Mađarska)
pre 4 godine
E svaka čast na dovitljivosti.
pre 4 godine
Videli od nas,
mi registrujemo u Bugaraskoj...
pre 4 godine
Логично као што у Францукој региструју куће за изнајмљивање возила у регији 50 где је цена најмања тако да знаш да кад видиш регустрацију наш да је возило изнајмљено то исто важи и за Французе са Литванским таблицама по истом рецепту као и за Хрвате.
pre 4 godine
Istine radi, radi se o dvije nacionalne manjine koje imaju poslove po Pragu, eventualno Zagrebu i ljeti po obali.
pre 4 godine
Nesto slicno tome se desilo i kod nas u Smederevu. Nije bas vezano direktno za automobile ali ima mnogo slicnosti.
Naime pre 20 i kusur godina je trebao nas Smedereva cda otvori firmu *da ne imenujem koju* i tada su mu za zemljiste koje je hteo da kupi, ovi opstinari trazili takse i nadoknade neke kao sada ..ma pravo bogatstvo. On ih je molio da se opamete i odreknu tih taksi jer ce na drugu stranu opstina dobiti ali ovi nisu hteli. On se spakovao i firmu orvorio u Kovinu. Ne da nije bilo takse nego i zemlju mu dali sa nizom cenom. Eto sada koja je povezanost sa ovim tekstom da on sada sva vozila registruje na Kovin i poreze placa u Kovinu i radnici su mahom iz Kovina. Znaci ako su trazili 20000 evra na primer ovi moji Smederevski politaci tada za taksu sada i do sada je Smedereo izgubilo milione na ime radnika, doprinosa, poreza i lokalnih racuna ui registracija... Etooo kako nesposobni mogu da ti upropaste grad....
pre 4 godine
Narod se snasao. To je samo jedan od nacina kako treba iskazivati nezadovoljstvo prema drzavnim institucijama.
Htedo zapravo samo reci imaju cehi lepse tablice :)
pre 4 godine
U Slovačkoj Škoda Fabia benzinac na putu za 50 Evra za period od 2. godine
U Srbiji isti auto na putu za 200 Evra za period od 1. godine odnosno 400 za 2. godine
Ajde sad da mi neko kaže zašto je registracija u Slovačkoj 8x manja, a standard im je 50% jači.
pre 4 godine
E dobro je da kod nas nema tog velikog poreza?
pre 4 godine
pametno, i treba
pre 4 godine
Bogati moraju više da plaćaju kroz poreze tj. da postoji progresija na tim temeljima počivaju bogata društva.
Onaj koji to neće treba da izgubi državljanstvo.
pre 4 godine
Браћа по крви, исто то раде Срби у Бугарској.Пресликан модел, не знам ко кога копира.
pre 4 godine
Isto kao i sto ovde svaki 5.auto na BUG tablice...
pre 4 godine
Očigledno je da svi imamo svoje naprednjake na vlasti koji su naučeni da otimaju od naroda, čak i kada to nema smisla.
pre 4 godine
Iz istog razloga iz kojeg ih Srbi registruju u Slovačkoj.
pre 4 godine
Iiiiii kad se to radilo ovde sa crnim tablicama i predstavnistvima stranih firmi registrovanim u americi u Delaware....
pre 4 godine
pametni
pre 4 godine
Nesto slicno tome se desilo i kod nas u Smederevu. Nije bas vezano direktno za automobile ali ima mnogo slicnosti.
Naime pre 20 i kusur godina je trebao nas Smedereva cda otvori firmu *da ne imenujem koju* i tada su mu za zemljiste koje je hteo da kupi, ovi opstinari trazili takse i nadoknade neke kao sada ..ma pravo bogatstvo. On ih je molio da se opamete i odreknu tih taksi jer ce na drugu stranu opstina dobiti ali ovi nisu hteli. On se spakovao i firmu orvorio u Kovinu. Ne da nije bilo takse nego i zemlju mu dali sa nizom cenom. Eto sada koja je povezanost sa ovim tekstom da on sada sva vozila registruje na Kovin i poreze placa u Kovinu i radnici su mahom iz Kovina. Znaci ako su trazili 20000 evra na primer ovi moji Smederevski politaci tada za taksu sada i do sada je Smedereo izgubilo milione na ime radnika, doprinosa, poreza i lokalnih racuna ui registracija... Etooo kako nesposobni mogu da ti upropaste grad....
pre 4 godine
U Slovačkoj Škoda Fabia benzinac na putu za 50 Evra za period od 2. godine
U Srbiji isti auto na putu za 200 Evra za period od 1. godine odnosno 400 za 2. godine
Ajde sad da mi neko kaže zašto je registracija u Slovačkoj 8x manja, a standard im je 50% jači.
pre 4 godine
U Slovačkoj postoji "kombinacija" da državljanin Slovačke bude vlasnik vozila, a vi (ako imate državljanstvo neke od zemalja u EU) možete da upravljate sa njim u bilo kojoj zemlji. Rade to i državljani hrvatske, pa i Česi. Zamislite da Srbija udje u EU, sa slovacima smo ionako dobri, pa ne bi bilo putničkih vozila sa domaćim tablicama.
pre 4 godine
Očigledno je da svi imamo svoje naprednjake na vlasti koji su naučeni da otimaju od naroda, čak i kada to nema smisla.
pre 4 godine
Jao bre ljudi, ništa ne znate, ni vi ni vaše hrvatske kolege. Novinari moraju malo po ulici da se vuku, da saznaju šta se dešava, a ne samo da prepisuju agencijske vesti u toploj kancelariji...Fora sa češkim tablicama je Ćazim Osmani, koji ima veliku rentakar firmu tamo, pa svojim podanicima svih fela, a posebno pevaljkama koje mu pružaju usluge jel'te, daje kola da voze i da ih posle 4 godine otkupljuju bud zašto jer ih tamo na firmu otpiše kao amortizacioni trošak. Ovo je priča za Beograd, a pošto smo mi i Hrvati braća blizanci i apsolutno ista zemlja kad se radi o kriminalu, lopovluku i kurvarluku, onda verujem da ista priča važi i na Zagrebačkim ulicama. Poz!
pre 4 godine
Registruju zato sto im se moze, a kod nas se vlasnicima dzipova luksuznih limuzina i skupih sportskih automobila moze da ih registruju na invalide pa vi onda vidite ko je tu u vecem problemu mi ili hrvati... Udjite u bilo koji soping mol ili prodjite gradom pa da vidite sta voze nasi invalidi sve same x5,Q7,A8,M5 i jos se nadjemo pametni da objavljujemo ovakve tekstove po portalima... kako to da se neki novinar ne zapita kolike li su te invalidnine u nasoj zemlji kada je svaki auto skuplji od 50.000e registrovan na invalida!? I to sto oni rade mozda jeste zloupotreba zakona ili nesto slicno ali ovo sto rade kod nas tajkuni lopovi kriminalci braca kumovi i mamini i tatini sinovi e to je civilizacijsko dno bez trunke vaspitanja morala ukusa i bilo cega slicnog kada su u stanju da koriste tesku materijalnu situaciju invalida kako bi mogli da se bahate jeftinije placaju registracije i parkiraju gde hoce...
pre 4 godine
pametno, i treba
pre 4 godine
Iz istog razloga iz kojeg ih Srbi registruju u Slovačkoj.
pre 4 godine
Videli od nas,
mi registrujemo u Bugaraskoj...
pre 4 godine
Браћа по крви, исто то раде Срби у Бугарској.Пресликан модел, не знам ко кога копира.
pre 4 godine
U Slovačkoj Škoda Fabia benzinac na putu za 50 Evra za period od 2. godineU Srbiji isti auto na putu za 200 Evra za period od 1. godine odnosno 400 za 2. godineAjde sad da mi neko kaže zašto je registracija u Slovačkoj 8x manja, a standard im je 50% jači.
(Dejan, 10. februar 2020 10:46)
Ne postoji odgovor na ovo pitanje
Isto kao sto je u Turskoj 1L euro dizela 105 dinar a kod nas 165 dinara i onda nasi kamioni tamo sipaju gorivo jer dobiju i na tu cenu popust na TIR Turski budzet se puni umesto da mi budemo na ovakom polozaju najpovoljniji pa da svi kod nas dolaze po gorivo pola Srbije ide i sipa u susedne zemlje Bosna Bugarska Makedonij
pre 4 godine
E dobro je da kod nas nema tog velikog poreza?
pre 4 godine
Tu muljazu su smislili grci koji kola registruju u bugarskoj.
pre 4 godine
Iiiiii kad se to radilo ovde sa crnim tablicama i predstavnistvima stranih firmi registrovanim u americi u Delaware....
pre 4 godine
Isto kao i sto ovde svaki 5.auto na BUG tablice...
pre 4 godine
Ништа ново, у Србији је сваки трећи ауто из такве категорије регистрован на Чешке таблице.
pre 4 godine
Zato sto ih mrzi da idu do Bugarske.
pre 4 godine
U Slovačkoj Škoda Fabia benzinac na putu za 50 Evra za period od 2. godine
U Srbiji isti auto na putu za 200 Evra za period od 1. godine odnosno 400 za 2. godine
Ajde sad da mi neko kaže zašto je registracija u Slovačkoj 8x manja, a standard im je 50% jači.
(Dejan, 10. februar 2020 10:46)
BMW 330 u Srbiji registracija 110 000 din
u Americi 90 $
u Srbiji je odavno sve izgubilo smisao
pre 4 godine
@Jovan, zato lepo živiš u Češkoj i registruješ automobil JEDNOM u životu, a cena za sva vozila "B" kategorije je ista i iznosi 800 kruna (31 evro). Kada se auto proda novi vlasnik samo menja adres i tablice, a to košta 50 kruna (1,9 evra). Tehnički pregled za novo vozilo je tek nakon 4 godine, a potom na svake 2 godine.
pre 4 godine
Narod se snasao. To je samo jedan od nacina kako treba iskazivati nezadovoljstvo prema drzavnim institucijama.
Htedo zapravo samo reci imaju cehi lepse tablice :)
pre 4 godine
Pa evo ovde u istočnoj i jugoistočnoj srbiji isto, sve više bugarskih tablica. I to ne luksuznih auta, već narodnih.
A država neka steže.
pre 4 godine
Bravo! Sve cestitke pametnim ljudima koji se snalaze od davanja haraca!
pre 4 godine
Tako je i Banka Slovenije uvela minimalno koliko ti mora ostati na racunu, kad poplacas kredite, a to je 730€. Znaci slovenski prosek je 1100€, znaci 370€ ti je maksimlani kredit na tu platu. Pa sad stan, auto itd. Jer se slovenci previse zaduzuju. I tako je banka slovenije pucali drzavi u koljeno. Ali su se zato obradovale banke iz austrije. Klagenfurt je sat vremene od Ljubljane, odes tamo otvoris racun, onda primas platu na racun u austriji i tamo dobije vise para i bolje uslove za kredit. Sto bi rekli slovenci- nasvidanje.
pre 4 godine
Kopiraju srpski izum iz 90' (Mađarska)
pre 4 godine
To je za malu decu fora. U srbistanu je to savladano pre vise decenija. Jadni hrvati kaskaju za naprednim srbistancima. U srbistanu se i kamioni velike nosivosti registruju na B ako imas dobru vezu. Nikad nas hrvati nece stici, jer oni grcaju u EU, a mi uzivamo u ZLATNOM DOBU!!!!!!
pre 4 godine
u nisu je vec sad sve vise automobila sa bugarskim tablicama..a nisu turisti..
pre 4 godine
@Zarko
Sećam se jednog oglasa za Mercedes S500, kaže lik u komentarima, registrovan na invalida, registracija 200e+čast invalidu.
BTW svojevremno je jedna naša čuvena pevaljka, udata za bivšeg tenisera, registrovala Ferarija na taj način.
pre 4 godine
Dakle, za neupućene, radi se o turbo luksuznim automobilima koje isključivo voze pripadnici albanske i romske manjne. Nikakva muljaža jer se radi o dvojnom državljanstvu. Stvar je samo pristojnosti jer dok jedni nemaju hleba da jedu, drugi ne znaju gde će s parama. I tako od 1991. na ovamo.
pre 4 godine
Логично као што у Францукој региструју куће за изнајмљивање возила у регији 50 где је цена најмања тако да знаш да кад видиш регустрацију наш да је возило изнајмљено то исто важи и за Французе са Литванским таблицама по истом рецепту као и за Хрвате.
pre 4 godine
pametni
pre 4 godine
(Zarko, 10. februar 2020 11:11
Slazem se,
Ali vise ima onih koji nisu invalidi I parkiraju se na njihova mesta.Tu tek niko nista nepreduzima. Od 10 parkiranih njih 9 nema nalepnice invalida? Gde je tu svest, humanost?
pre 4 godine
Zato sto nam je gorivo srazmerno kupovnoj moci najkuplje a drzavna zahvatanja cene goriva oko 55% i zato sto su dazbine na registraciju ogromne vlast se sepuri punim budzetom i po grbaci naroda deli sakom i kapom okolo.
pre 4 godine
Sećam se jednog oglasa za Mercedes S500, kaže lik u komentarima, registrovan na invalida, registracija 200e+čast invalidu.
BTW svojevremno je jedna naša čuvena pevaljka, udata za bivšeg tenisera, registrovala Ferarija na taj način.
(drvobradi, 10. februar 2020 15:26)
Da sam na mestu dotične i da sam javna ličnost sa toliko kapitala, mene bi prosto bilo sramota da na taj način registrujem auto. Ako voziš Ferari, pa plati sve kao gospodin čovek i uživaj u vožnji.
pre 4 godine
@Ulicni analiticar Upravo tako,to rade i nase estradne licnosti.Ne znam da li ste primetili da svi do jednog imaju nemacke tablice DON,a niko nema drzavljanstvo Nemacke.Medjutim,muz Dragane Mirkovic drzi veliku rent-a car agenciju,pa svi preko njega rentiraju automobile na godinu-dve dana i nakon toga vrate vozilo i uzmu drugi automobil i sve tako u krug.Nema to veze sa porezima koliko sa kompleksima,jer koliko god svi oni imaju para ocigledno niko nema da iskesira 100000e,pa onda uzimaju besne automobile na rentu za 800-1000e mesecno.
pre 4 godine
Istocna Srbija, posebno kako se sve vise priblizavas Golubcu je puna rumunskih tabli, najvise ih vidjam po selima u istocnoj Srbiji.
pre 4 godine
I treba, ne nego da placaju ovoj lopovskoj drzavi. A zasto se nasi politicari voze u autima od preko 3000 kubika, a to mi svi da placamo? Zbog cega su njihove seljacke zadnjice bolje od moje, pa oni da sede u skupom autu?
pre 4 godine
E svaka čast na dovitljivosti.
pre 4 godine
isto i kod nas
pre 4 godine
Тако вам је то кад је држава алава.
pre 4 godine
Registruju zato sto im se moze, a kod nas se vlasnicima dzipova luksuznih limuzina i skupih sportskih automobila moze da ih registruju na invalide pa vi onda vidite ko je tu u vecem problemu mi ili hrvati... Udjite u bilo koji soping mol ili prodjite gradom pa da vidite sta voze nasi invalidi sve same x5,Q7,A8,M5 i jos se nadjemo pametni da objavljujemo ovakve tekstove po portalima... kako to da se neki novinar ne zapita kolike li su te invalidnine u nasoj zemlji kada je svaki auto skuplji od 50.000e registrovan na invalida!? I to sto oni rade mozda jeste zloupotreba zakona ili nesto slicno ali ovo sto rade kod nas tajkuni lopovi kriminalci braca kumovi i mamini i tatini sinovi e to je civilizacijsko dno bez trunke vaspitanja morala ukusa i bilo cega slicnog kada su u stanju da koriste tesku materijalnu situaciju invalida kako bi mogli da se bahate jeftinije placaju registracije i parkiraju gde hoce...
(Zarko, 10. februar 2020 11:11)
Znaci ljudi su krivi sto traze invalida a ne zakon? Malo odudaranje od teme, ali kazi mi, gde u svetu ima da registracija kosta vise od vrednosti automobila?
pre 4 godine
Meni su ljudi koji voze skupocene i automobile sa velikom kubikazom hit. Znaci mozes da iskesiras 30K i vise evrica za kola a vamo kukas na razliku u ceni goriva i skupa ti registracija... pa kupi manja kola!
pre 4 godine
Dakle, za neupućene, radi se o turbo luksuznim automobilima koje isključivo voze pripadnici albanske i romske manjne. Nikakva muljaža jer se radi o dvojnom državljanstvu. Stvar je samo pristojnosti jer dok jedni nemaju hleba da jedu, drugi ne znaju gde će s parama. I tako od 1991. na ovamo.
(Alex, 10. februar 2020 11:26) # Link komentara
Albanci da ali Romi, da mi je samo znati odakle si izvukao takvu glupost. Ovja tekst kaj je b92 skopirao od rijeci do rijeci sa index.hr a sa slikom crvenog huracanna i crnog mercedesa ne vozi nikakav albanac,rom ili izvanzemaljac vec jedan proslavljeni hrvatski nogometas. P.S u posljednje vrijeme vise grije klupu nego sto igra ali para ima a rijec je o clanu FC Liverpoola,sad koji Hrvat je clan Liverpoola znaju svi koji prate nogomet. :)
pre 4 godine
Treba uvesti konkurenciju svuda, kako drugacije sprečiti vlast da dere građane, na izborima!?
...ne lepši magareće do zelene trave!
pre 4 godine
Registruju zato sto im se moze, a kod nas se vlasnicima dzipova luksuznih limuzina i skupih sportskih automobila moze da ih registruju na invalide pa vi onda vidite ko je tu u vecem problemu mi ili hrvati... Udjite u bilo koji soping mol ili prodjite gradom pa da vidite sta voze nasi invalidi sve same x5,Q7,A8,M5 i jos se nadjemo pametni da objavljujemo ovakve tekstove po portalima... kako to da se neki novinar ne zapita kolike li su te invalidnine u nasoj zemlji kada je svaki auto skuplji od 50.000e registrovan na invalida!? I to sto oni rade mozda jeste zloupotreba zakona ili nesto slicno ali ovo sto rade kod nas tajkuni lopovi kriminalci braca kumovi i mamini i tatini sinovi e to je civilizacijsko dno bez trunke vaspitanja morala ukusa i bilo cega slicnog kada su u stanju da koriste tesku materijalnu situaciju invalida kako bi mogli da se bahate jeftinije placaju registracije i parkiraju gde hoce...
(Zarko, 10. februar 2020 11:11)
Bolje i na invalida jer taj invalid ce dobiti 200-300€ za tu uslugu ovako da urade ko hrvati nebi niko dinara video, i jos nesto bezobrazno je i od strane drzave da cenu registracije odredjuje kubikaza vozila umesto procenat od vrednosti ako vozis bmw od 50000€ vrednosti i 2000kubika registracija 35000 ako vozis bmw od 10000€ 3000kubika registracija 135000 nije korektno.
pre 4 godine
Do pre desetak godina Srbija je bila preplavljena kolima sa sivim E(nterprise) tablicama registrovanih na fiktivne firme u USA. Mislim da su negde 2009. ukinuli tu mogućnost, odjednom su svi bili nestali.
pre 4 godine
Kad vidim neki bmw serije 7,mercedes s-klase,audi a7 ili 8 Q i slicne registrovane na invalida tacno vidis koje su to stipse burzujske,seljacine,kad imas za auto 50-100he imas valjda i za redistraciju..
Ok ovi sto voze 15god stare luksuzne automobile oni i ne treba da plate ali ovi do tipa 7god bi odro kozu sa ledja...
pre 4 godine
panke, 10. februar
Ja imam prebevilište i živim u srbiji, al imam adresu sa iznajmljenim stanom u bugarskoj, vozim auto na bugarske table niko ne da me ne hvata nego me i ne juri... Necu da placam harač...
pre 4 godine
Para nemam da kupim auto star do 10god luksuzne serije ali vozim mercedesa s klase 2008god registracija kao sam djavo 179.000din registrujem na invalida 20.000din i cast 30.000 i to je podnosljivo,jednostavno volim takve masine sa preko 300ks a nisam burzuj,bolje mi voziti taj auto nego novu daciju,pezo,reno ili skodu i jos sto imam metan pa me voznja staje oko 7kg u gradu (720din) ili otvoreno 4kg to je prava uzivancija,hrejanje,hladjenje,masaza,potpora itd..
pre 4 godine
Istine radi, radi se o dvije nacionalne manjine koje imaju poslove po Pragu, eventualno Zagrebu i ljeti po obali.
pre 4 godine
"...a automobil je na firmu i sve je legalno..."
pre 4 godine
Neizmerno je zadovoljstvo (skoro pa dužnost) nadje...i pohlepnu, hohštaplersku državu, kako god se ona zvala. Podržavam, naravno!
pre 4 godine
BMW 330 u Srbiji registracija 110 000 din
u Americi 90 $
u Srbiji je odavno sve izgubilo smisao
(33 33, 10. februar 2020 13:03)
hajde malo da pametujemo i budemo zanimljivi........
zasto ne kazes koliko je osiguranje godisnje za taj auto u usa ? 110.000 din je ovde za to ceo godisnji trosak ....registracija , sve taxe , osiguranje i porez na auto ....
a za taj auto u usa je samo osiguranje munumum 100$ mesecno
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima,
Kada kupiš NOV auto prvi tehnički pregled je nakon 4 godine, a potom na svake dve.
Svaki automobil u Češkoj je registrovan samo JEDNOM. Ne može se dva puta registrovati isti automobil. To je "bjuti of lajf".
Ako već postoji taj porez na luksuz, a znam da postoji zašto narod u Srbiji uporno traži automobile koji imaju preko 2000 ccm, i onda se dovija za registraciju? Šta fali automobilu od 1300 kubika koliko ima moj Grand Scenic?
Razlog je prost - da komšiji crkne krava. Umesto da voze novije automobile manje kubikaže, ljudi gledaju da kupe stariji, ali da je Mečka, Bembara, Audi i slično.
I onda kada crkne nešto trk na otpad.
Umesto Kasko osiguranja uzima se metalik boja, a kada ti neko ogrebe tu boju onda platiš kao da si uzeo Kasko da ti poprave.
Apsurd.
pre 4 godine
pa i u srbiji isto
pre 4 godine
I ja vozim sa tablicama DON, ali zivim u bavarskom gradicu Donauwörth-u ;) Tacno je to da muz Dragane Mirkovic ima Leasing kucu i saraduje sa Firmom Abel+Ruf iz Nördlingena blizu Donauwörtha;) Neka jaka Masina tipa Mercedes AMG kosta mesecno 1000 € rente.
pre 4 godine
rebro@
Pa, upravo o tome sam i pisao, ovako kad vas nazovi gastarbajtere čitaš, dobijaš utisak da (konkretno u tvom slučaju) za 31 evro registruješ auto i miran si dve godine do sledećeg tehničkog, istina je ipak malo drugačija..
Cena osiguranja u nas je "relativno korektna", ali problem običnim ljudima predstavlja taj nebulozni porez na luksuz, uveden od strane šešelja pre dvadesetak godina i koji nijedna garnitura vlasti ne želi da ukine. Žalosno je da u svakoj toj vlasti sede nepismeni nalogodavci, koji ne znaju da gube ogromne pare, jer se ljudi dovijaju kako znaju da izbegnu preterane namete na preko 2000ccm, umesto da nađu neku optimalnu vrednost kojom bi svi bili zadovoljni, ali to je čini se, viša matematika. Isto tako, ljudu sipaju gorivo u susednim zemljama i država gubi, ali eto, oni su sigurni da taj gubitak kompenzuju višom cenom, ali treba znati izračunati dal su u pravu, meni je granica na 50 km, i većina ljudi sipa preko, kod nas eventualno za 500 din, da se dovuče do prve bosanske pumpe..
pre 4 godine
@ insajder - delimicno istinito, ali... Vecina nasih pevaca ima boravisnu i radnu dozvolu u Austriji ili Nemackoj. Ne bih da objasnjavam zasto i kako, ali imaju. Samim tim imaju pravo da voze kola sa tablicama DON. A zasto mislis da je neko kompleksas ako ne plati 100.000 za kola odmah, nego placa 800-1000 evra mesecno? Sta se time dokazuje ako kupis (imas u 100% vlasnistvu) toliko skupo prevozno sredstvo kome pada vrednost, koje treba odrzavati i gde je veliki rizik (potencijalno totalne) stete? Ja bih rekao obrnuto. Razumno je voziti novi Mercedes na lizing, a komlpex je kupiti novi Mercedes i mahati vlasnickim papirima.
pre 4 godine
Italija je puna bugarskih tabli...
pre 4 godine
ne postoji nikakva kombinacija negomu eu vlada pravo izbora stanovanja sve je kao jedna drzava zasto bi hrvat dao u vlasnistvo nekome cehu auto kad je dovoljno da se prijavi da tamo zivi i sa tom prijavom ode i prijavi auto na svoje ime u eu nema radnih i boravisnih dozvola za eu geradjane u ceskoj je hrvat i ceh isto
pre 4 godine
Bogati moraju više da plaćaju kroz poreze tj. da postoji progresija na tim temeljima počivaju bogata društva.
Onaj koji to neće treba da izgubi državljanstvo.
pre 4 godine
kako su to italijani resili,ko zivi u italiji moze da bude sto puta nemac,madjar itd ne moze da vozi auto sa stranim tablama,odma oduzimaju kola.....moj komsa slovak do pre godinu dana imao dva auta sa slovackim tablama,a sad ima jedan neki kilavi na italijanskim tablama kaze skupo......
pre 4 godine
Ma to su Srbi,onih malo što je ostalo u Hr. Pa neće da stavljaju šahovnicu na tako lepe automobile.
pre 4 godine
U Srbiji, Bugarske, Rumunske, Mađarske...ima u Hrvatskih, ali manje.
pre 4 godine
Može im se,zato što više ne zavise od Beograda.
pre 4 godine
ako vozis bmw od 50000€ vrednosti i 2000kubika registracija 35000 ako vozis bmw od 10000€ 3000kubika registracija 135000 nije korektno.
(Jovan, 10. februar 2020 12:35)
Evo rešenja: Kupi peglicu. Mala kubikaža, registracija džabalesku. Tako je jednostavno.
pre 4 godine
Alavom d*petu m*da mera.
To treba da shvate i njihove i naše derikože.
pre 4 godine
rebro@
Ne kažem da nisi u pravu, ali ovde svi svesno prećutkuju činjenicu da kod nas registracija znači tehnički plus osiguranje, a vi kad navodite cenu svesno nam sakrijete cenu osiguranja...
I moj bata živi u Pragu, pa mi tvrdi nešto otprilike kao ti, a kad ga pitaš koliko je godišnje osiguranje za njegov škodilak, a ono 800evrića, idi begaj..
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima, osiguranje je obavezno, ali osnovno osiguranje je negde oko 150 evra godišnje.
Ja kupujem nov auto i normalno je da ću da uzmem Kasko osiguranje. Za Grand Scenic ja plaćam godišnje osiguranje 18000 kruna (692 evra). I to je sasvim normalna cena koja pokriva apsolutno sve, a moje je učešće do 5% ili 5000 kruna. To znači da štetu ispod 5000 kruna plaćam ja, a sve preko toga osiguranje. E sad, u Srbiji će ljudi radije dati 500 evra za metalik boju nego 700 evra za Kasko pa ti sad vidi ko je tu lud.
Porez za automobile ne postoji u Češkoj. Ja mislim da je zakon u Češkoj veoma dobar bar što se tiče automobilskog sektora.
pre 4 godine
moj prijatelj koji zivi u Becu a vozio auto da Slovackim tablicama platio kaznu zbog utaje poreza 15000€ ... Pa ti vidi
pre 4 godine
@robertnbg, da bi se u policiji za strance u Češkoj prijavio moraš da imaš iznajmljen stan i sa tim ugovorom ideš da se prijaviš.
pre 4 godine
@Auto.BOY, ako su srbistanci onda su i hrvatistanci jer je Hrvatistan na turskom. :-)
pre 4 godine
Dobro jutro Slovenci ovo rade poslednih 6,7 godina a imas vise razloga recimo:
- Firme koje rade iskljucivo van Slo dakle u EU pa registruju firmu i kola u Slovackoj posto Slovenacki zakon nalaze vlasniku Slo firme da zaradi barem 15% na tlu Slo.
- Slovacka nema poreza na co2 za skuplja/veca kola u rangu 43 % kao Slo dakle kola u SK su jeftinija nego u Slo dakle pricam o rangu kola + 200KM
pre 4 godine
Ja to isto radim samo u Sloveniji.
A i gorivo jeftinije :-)
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima, zaboravih da dodam.
Koliko si platio mobilni telefon?
Koliko vozača u Srbiji će radije kupiti nov telefon (pazi TELEFON) za 500 i više evra nego Kasko osiguranje? Pa sigurno manje od 5%.
Koliko vas će dati 10 evra dnevno za putno isuguranje kada idete na letovanje? NULA procenata ili NIKO.
Ako tvoj brat plaća 800 evra godišnje osiguranje za Škodu onda vozi ili noviju Oktaviju, ili Superb i sasvim je logično da toliko plati, a to uopšte nije visoka cena za ono što to osiguranje pokriva.
pre 4 godine
Extra
pre 4 godine
A Srbi iz Hrvatske, gde oni registruju automobile? Rade li isto što i Hrvati iz naslova?
pre 4 godine
U Zg postoji trgovac luksuznim automobilima koji prodaje nove i polovne automobile sa češkim tablicama. Kod njega možete kupiti ili naručiti bilo koji auto i on će ga nabaviti. Toliko je jak u tom poslu da neke nove modele evropskih proizvodjača dobija pre mnogih zvaničnih dilera.
Kada kod njega kupite, auto je registrovan na njegovu firmu u Češkoj i vi dobijate ovlašćenje da upravljate i itudjite auto. Ako poželite da promenite auto, vrednost vašeg se procenjuje na maksimalnu moguću i doplatite koliko je razlika za željeni auto. Ukoliko slupate auto ( vaša krivica), zovete ga, on organizuje šlep koji auto vozi u Češku na procenu i popravku a vama se auto procenjuje po vrednosti kao da nije havarisan i opet uzimate drugi auto kod njega.
Čovek je toliko uspešan u tom biznisu da gotovo svi hrvatski i ostali balkanski fudbaleri uzimaju preko njega a onda su počeli i njihove klubske kolege (stranci) da posluju sa njim. O biznismenima iz čutave ex Ju da i ne govorim.
U Srbiji je veliki broj takvih automobila. Da bi došli do njega i počeli da poslujete sa njim, potrebna vam je preporuka nekog ko je već u sistemu.
pre 4 godine
Evo sad se smanjuju nameti na hibride pa ćemo valjda videti više leksusa na ulicama.
pre 4 godine
kurajber
pricam za italiju,a u srbiji mozes i tenk po ulici da vozis nece te niko dirati.....
pre 4 godine
Meni su ljudi koji voze skupocene i automobile sa velikom kubikazom hit. Znaci mozes da iskesiras 30K i vise evrica za kola a vamo kukas na razliku u ceni goriva i skupa ti registracija... pa kupi manja kola!
(vanja, 10. februar 2020 15:01)
Pa zato i imaju, nisu glupi da ih neko pljacka bukvalno sa registracijom bukvalno.
pre 4 godine
ahs
zato sto bugara i rumuna ima ovde ko sitnih svetaca,samo ako imaju prebivaliste ovde ne mogu vise voziti na bugarske i ostale,mogu dok ih ne uhvate....a onda ode auto pa se ti mangupiraj
pre 4 godine
(rebro, 10. februar 2020 22:28)
Друг, то је тако за тебе, који гледаш ауто за коришћење од тачке А до тачке Б. Знаш ли ти уопште колико заљубљеника у аутомобилизам има? Шта тек онда рећи за олдтајмере? И људе који их посједују? Будале? Не бих рекао... Тако да, размисли још једном...
pre 4 godine
Godisnja registracija za BMW serije 5, i preko 3000 cc je par stotina dolara u USA. EU - daleko ti lepa kuca kad tvoji doktori nauka moraju biciklom na posao, ili u onim malim igrackicama od auta. FUJ FUJ FUJ. Kada bi svaki Evropljanin realno znao kvalitet zivota u USA, van tih nekih problematicnih zona (veeeeelikaaa je USA rodjaci) ma ne bi se okrenuli za EU nikada u zivotu. Bitno da vam se politicari vozaju svi u limuzinama i da vam deriste Greta soli pamet.
pre 4 godine
@Pera, političari su u ranoj mladosti shvatili da biti ljigavi poltron donosi dobru zaradu, dobru fotelju, bolji auto i pregršt drugih povlastica.
Zato ti plaćaš da se oni voze u skupim automobilima.
pre 4 godine
@Галатасарајево, šta da razmišljam? Trenutni zakon je takav da moraš da platiš registraciju svake godine, a ti uporno hoćeš da voziš auto od 3000 kubika jer si eto "ljubitelj u automobilizam".
Oldtajmer je već nešto drugo. Oni se i u Češkoj registruju po drugačijem režimu jer na primer nemaju vezove pozadi.
Licemerno je da voziš auto od 3000ccm, a registruješ ga na invalida.
pre 4 godine
@Marko, ne možeš ni firmu da otvoriš u Češkoj ako nemaš adresu stanovanja odnosno iznajmljen stan, ugovor za isti sa tvojim imenom i sve to u policiji evidentirano.
E sad, ako si bogat čovek onda koji će ti sve to. Kupiš auto i voziš.
pre 4 godine
@Los Angeles, vi još uvek imate godišnju registraciju? Mukice.
Nego koliko ti vremena treba da stigneš na posao u jednom Čikagu ili Njujorku, a znamo da živiš jedno 57km daleko od grada?
Pa ne manje od 2 sata, i to u jednom smeru.
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima,
U srpskom narodu postoji poslovica "bolje sprečiti nego lečiti", a tvoja rečenica "Nisam tri godine imao nikakve štete, a pare sam bukvalno poklonio" se nekako nadovezuje jer da si imao štetu, a nisi imao osiguranje platio bi mnogo.
Nego ti kubici. Jedna Subaru Impreza ima 2500 kubika i 280 konja. Uglavnom se dobra za reli, i za "zaljubljenike u automobilizam" koji znaju samo po gasu.
I Superb ima 1400 kubika pa je i dalje Superb sa ogromnim gepekom i prostorom iza sedišta da možeš da prošetaš.
I dalje to potvrđuje ono što več napisah - da komšiji crkne krava. Narod u Srbiji mnogo voli nemački auto sa što više kubika, ali ga "iz principa" registruje na invalida, a onda kada treba da se plati porez državi kuka se na sva zvona. Valjda iz tog principa.
Norvežani smatraju da treba još više poreza da plaćaju jer je to za njihovo dobro, a u Srbiji se ljudi i dalje švercuju busom i mlate sa kondukterima.
NEgo kada svraćaš u Češku da li poštuješ zakon ili opet iz principa odbijaš.
Cenim da se ipak držiš slova zakona.
pre 4 godine
rebro@
izvini, omakla mi se nula, često sam u češkoj pa znam kurs, nego poenta je u tome da je kod nas farbanje jedne pozicije 50,60 evra, tako da mi se za obično čukanje ne isplati kasko, pogotovo učešće u šteti.
Ovo za komšiju i kravu ne bih komentarisao, ti živi svoj život zbog komšiluka, a ja ću radi sebe, pozdrav!
pre 4 godine
rebro@
Prilično paušalno iznosiš ocene, da se prostije izrazim, lupaš gluposti.
Prvo mi je zaparalo uši nebuloza o tome da niko ne plaća putno osiguranje. Ko god prelazi granicu itekako je svestan koliko rizikuje za jedan evro dnevno koliko staje osiguranje, i odgovorno tvrdim da plaća velika većina putnika. Dalje, evo ja sam privatnik, vozim noviji automobil od 2000 cm, imam mogućnosti i da platim preko toga, koliko god da traže, ali neću iz principa, ali u potpunosti razumem ljude koji žele jače, slabije, skuplje, jeftinije modele. Ali nekom nabijati na nos kako je eto 1.3 motor prava mera, to je čista budalaština, nismo svi isti, kao što ti (kao i ja) nisi najpametniji, znaš. Evo, pre ovog sam imao novi nisan kaškai(2014), i nakon godinu dana sam ga prodao jer mi nije legao, 1.5 motor je slab za moj ukus, mada je potrošnja smešno mala(ispod 5 litara). Sad imam prosek od sedam litara, ali znaš ono kad sedneš i uživaš...tako da razumem čak i one koji plaćaju invalide..
Ne volim da polemišem, ali evo, plaćao sam i kasko, u državi Srbiji je to po meni neisplativo. Nisam tri godine imao nikakve štete, a pare sam bukvalno poklonio, za te dve hiljade svako čukanje osim totalke bi nadoknadio, pa eto reših da rizikujem. A i sam kažeš da moraš učestvovati u šteti do 5000kruna, to mu je 2000 evra,i kod nas je slično, pa čemu onda kasko? Osiguranje je izmišljeno da neko zarađuje na tom, a to sigurno nismo mi boranija.
Da, i ne sviđa mi se senik i nikad ga ne bih kupio, ali...
pre 4 godine
Vidim - u oblasti muljanja eksperata za izvoz !
pre 4 godine
Znam da to rade, skužio sam i po Hercegovibi češke tablice na nekim bas skupim automobilima... Ali caka je sto moras imati stan u Ceskoj da bi to bilo legalno ili da imas firmu na svoje ime. Zato neki bogatasi otvore bilo kakvu firmu u kojoj su i sami zaposlenik i eto
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima, čitaj pažljivije i ako ne znaš pitaj.
Jedan evro iznosi 26 kruna. Tih 5000 kruna je 192 evra.
Elem, popravka ogrebanog branika i ulubljenog senzora za parkiranje na Kadjaru je koštala 25000 kruna. Pokrilo osiguranje.
A to što tebi nije leglo 1500 kubika samo govori u prilog mojim komentarima - da komšiji crkne krava.
pre 4 godine
@trener saradnik
Pa tih 9 su upravo invalidi. Moralni...
pre 3 godine
Koliko košta uvoz auta iz Njemačke u češku,registracija,osiguranje i kasko?Jel ima netko neki savet u koje osiguranje otići?
pre 4 godine
ako vozis bmw od 50000€ vrednosti i 2000kubika registracija 35000 ako vozis bmw od 10000€ 3000kubika registracija 135000 nije korektno.
(Jovan, 10. februar 2020 12:35)
Evo rešenja: Kupi peglicu. Mala kubikaža, registracija džabalesku. Tako je jednostavno.
pre 4 godine
Para nemam da kupim auto star do 10god luksuzne serije ali vozim mercedesa s klase 2008god registracija kao sam djavo 179.000din registrujem na invalida 20.000din i cast 30.000 i to je podnosljivo,jednostavno volim takve masine sa preko 300ks a nisam burzuj,bolje mi voziti taj auto nego novu daciju,pezo,reno ili skodu i jos sto imam metan pa me voznja staje oko 7kg u gradu (720din) ili otvoreno 4kg to je prava uzivancija,hrejanje,hladjenje,masaza,potpora itd..
pre 4 godine
Bogati moraju više da plaćaju kroz poreze tj. da postoji progresija na tim temeljima počivaju bogata društva.
Onaj koji to neće treba da izgubi državljanstvo.
pre 4 godine
Istine radi, radi se o dvije nacionalne manjine koje imaju poslove po Pragu, eventualno Zagrebu i ljeti po obali.
pre 4 godine
BMW 330 u Srbiji registracija 110 000 din
u Americi 90 $
u Srbiji je odavno sve izgubilo smisao
(33 33, 10. februar 2020 13:03)
hajde malo da pametujemo i budemo zanimljivi........
zasto ne kazes koliko je osiguranje godisnje za taj auto u usa ? 110.000 din je ovde za to ceo godisnji trosak ....registracija , sve taxe , osiguranje i porez na auto ....
a za taj auto u usa je samo osiguranje munumum 100$ mesecno
pre 4 godine
Kad vidim neki bmw serije 7,mercedes s-klase,audi a7 ili 8 Q i slicne registrovane na invalida tacno vidis koje su to stipse burzujske,seljacine,kad imas za auto 50-100he imas valjda i za redistraciju..
Ok ovi sto voze 15god stare luksuzne automobile oni i ne treba da plate ali ovi do tipa 7god bi odro kozu sa ledja...
pre 4 godine
Dakle, za neupućene, radi se o turbo luksuznim automobilima koje isključivo voze pripadnici albanske i romske manjne. Nikakva muljaža jer se radi o dvojnom državljanstvu. Stvar je samo pristojnosti jer dok jedni nemaju hleba da jedu, drugi ne znaju gde će s parama. I tako od 1991. na ovamo.
pre 4 godine
Meni su ljudi koji voze skupocene i automobile sa velikom kubikazom hit. Znaci mozes da iskesiras 30K i vise evrica za kola a vamo kukas na razliku u ceni goriva i skupa ti registracija... pa kupi manja kola!
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima,
Kada kupiš NOV auto prvi tehnički pregled je nakon 4 godine, a potom na svake dve.
Svaki automobil u Češkoj je registrovan samo JEDNOM. Ne može se dva puta registrovati isti automobil. To je "bjuti of lajf".
Ako već postoji taj porez na luksuz, a znam da postoji zašto narod u Srbiji uporno traži automobile koji imaju preko 2000 ccm, i onda se dovija za registraciju? Šta fali automobilu od 1300 kubika koliko ima moj Grand Scenic?
Razlog je prost - da komšiji crkne krava. Umesto da voze novije automobile manje kubikaže, ljudi gledaju da kupe stariji, ali da je Mečka, Bembara, Audi i slično.
I onda kada crkne nešto trk na otpad.
Umesto Kasko osiguranja uzima se metalik boja, a kada ti neko ogrebe tu boju onda platiš kao da si uzeo Kasko da ti poprave.
Apsurd.
pre 4 godine
Registruju zato sto im se moze, a kod nas se vlasnicima dzipova luksuznih limuzina i skupih sportskih automobila moze da ih registruju na invalide pa vi onda vidite ko je tu u vecem problemu mi ili hrvati... Udjite u bilo koji soping mol ili prodjite gradom pa da vidite sta voze nasi invalidi sve same x5,Q7,A8,M5 i jos se nadjemo pametni da objavljujemo ovakve tekstove po portalima... kako to da se neki novinar ne zapita kolike li su te invalidnine u nasoj zemlji kada je svaki auto skuplji od 50.000e registrovan na invalida!? I to sto oni rade mozda jeste zloupotreba zakona ili nesto slicno ali ovo sto rade kod nas tajkuni lopovi kriminalci braca kumovi i mamini i tatini sinovi e to je civilizacijsko dno bez trunke vaspitanja morala ukusa i bilo cega slicnog kada su u stanju da koriste tesku materijalnu situaciju invalida kako bi mogli da se bahate jeftinije placaju registracije i parkiraju gde hoce...
pre 4 godine
To je za malu decu fora. U srbistanu je to savladano pre vise decenija. Jadni hrvati kaskaju za naprednim srbistancima. U srbistanu se i kamioni velike nosivosti registruju na B ako imas dobru vezu. Nikad nas hrvati nece stici, jer oni grcaju u EU, a mi uzivamo u ZLATNOM DOBU!!!!!!
pre 4 godine
Registruju zato sto im se moze, a kod nas se vlasnicima dzipova luksuznih limuzina i skupih sportskih automobila moze da ih registruju na invalide pa vi onda vidite ko je tu u vecem problemu mi ili hrvati... Udjite u bilo koji soping mol ili prodjite gradom pa da vidite sta voze nasi invalidi sve same x5,Q7,A8,M5 i jos se nadjemo pametni da objavljujemo ovakve tekstove po portalima... kako to da se neki novinar ne zapita kolike li su te invalidnine u nasoj zemlji kada je svaki auto skuplji od 50.000e registrovan na invalida!? I to sto oni rade mozda jeste zloupotreba zakona ili nesto slicno ali ovo sto rade kod nas tajkuni lopovi kriminalci braca kumovi i mamini i tatini sinovi e to je civilizacijsko dno bez trunke vaspitanja morala ukusa i bilo cega slicnog kada su u stanju da koriste tesku materijalnu situaciju invalida kako bi mogli da se bahate jeftinije placaju registracije i parkiraju gde hoce...
(Zarko, 10. februar 2020 11:11)
Bolje i na invalida jer taj invalid ce dobiti 200-300€ za tu uslugu ovako da urade ko hrvati nebi niko dinara video, i jos nesto bezobrazno je i od strane drzave da cenu registracije odredjuje kubikaza vozila umesto procenat od vrednosti ako vozis bmw od 50000€ vrednosti i 2000kubika registracija 35000 ako vozis bmw od 10000€ 3000kubika registracija 135000 nije korektno.
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima,
U srpskom narodu postoji poslovica "bolje sprečiti nego lečiti", a tvoja rečenica "Nisam tri godine imao nikakve štete, a pare sam bukvalno poklonio" se nekako nadovezuje jer da si imao štetu, a nisi imao osiguranje platio bi mnogo.
Nego ti kubici. Jedna Subaru Impreza ima 2500 kubika i 280 konja. Uglavnom se dobra za reli, i za "zaljubljenike u automobilizam" koji znaju samo po gasu.
I Superb ima 1400 kubika pa je i dalje Superb sa ogromnim gepekom i prostorom iza sedišta da možeš da prošetaš.
I dalje to potvrđuje ono što več napisah - da komšiji crkne krava. Narod u Srbiji mnogo voli nemački auto sa što više kubika, ali ga "iz principa" registruje na invalida, a onda kada treba da se plati porez državi kuka se na sva zvona. Valjda iz tog principa.
Norvežani smatraju da treba još više poreza da plaćaju jer je to za njihovo dobro, a u Srbiji se ljudi i dalje švercuju busom i mlate sa kondukterima.
NEgo kada svraćaš u Češku da li poštuješ zakon ili opet iz principa odbijaš.
Cenim da se ipak držiš slova zakona.
pre 4 godine
Ma to su Srbi,onih malo što je ostalo u Hr. Pa neće da stavljaju šahovnicu na tako lepe automobile.
pre 4 godine
Sećam se jednog oglasa za Mercedes S500, kaže lik u komentarima, registrovan na invalida, registracija 200e+čast invalidu.
BTW svojevremno je jedna naša čuvena pevaljka, udata za bivšeg tenisera, registrovala Ferarija na taj način.
(drvobradi, 10. februar 2020 15:26)
Da sam na mestu dotične i da sam javna ličnost sa toliko kapitala, mene bi prosto bilo sramota da na taj način registrujem auto. Ako voziš Ferari, pa plati sve kao gospodin čovek i uživaj u vožnji.
pre 4 godine
Može im se,zato što više ne zavise od Beograda.
pre 4 godine
Registruju zato sto im se moze, a kod nas se vlasnicima dzipova luksuznih limuzina i skupih sportskih automobila moze da ih registruju na invalide pa vi onda vidite ko je tu u vecem problemu mi ili hrvati... Udjite u bilo koji soping mol ili prodjite gradom pa da vidite sta voze nasi invalidi sve same x5,Q7,A8,M5 i jos se nadjemo pametni da objavljujemo ovakve tekstove po portalima... kako to da se neki novinar ne zapita kolike li su te invalidnine u nasoj zemlji kada je svaki auto skuplji od 50.000e registrovan na invalida!? I to sto oni rade mozda jeste zloupotreba zakona ili nesto slicno ali ovo sto rade kod nas tajkuni lopovi kriminalci braca kumovi i mamini i tatini sinovi e to je civilizacijsko dno bez trunke vaspitanja morala ukusa i bilo cega slicnog kada su u stanju da koriste tesku materijalnu situaciju invalida kako bi mogli da se bahate jeftinije placaju registracije i parkiraju gde hoce...
(Zarko, 10. februar 2020 11:11)
Znaci ljudi su krivi sto traze invalida a ne zakon? Malo odudaranje od teme, ali kazi mi, gde u svetu ima da registracija kosta vise od vrednosti automobila?
pre 4 godine
A Srbi iz Hrvatske, gde oni registruju automobile? Rade li isto što i Hrvati iz naslova?
pre 4 godine
ahs
zato sto bugara i rumuna ima ovde ko sitnih svetaca,samo ako imaju prebivaliste ovde ne mogu vise voziti na bugarske i ostale,mogu dok ih ne uhvate....a onda ode auto pa se ti mangupiraj
pre 4 godine
moj prijatelj koji zivi u Becu a vozio auto da Slovackim tablicama platio kaznu zbog utaje poreza 15000€ ... Pa ti vidi
pre 4 godine
Očigledno je da svi imamo svoje naprednjake na vlasti koji su naučeni da otimaju od naroda, čak i kada to nema smisla.
pre 4 godine
Jao bre ljudi, ništa ne znate, ni vi ni vaše hrvatske kolege. Novinari moraju malo po ulici da se vuku, da saznaju šta se dešava, a ne samo da prepisuju agencijske vesti u toploj kancelariji...Fora sa češkim tablicama je Ćazim Osmani, koji ima veliku rentakar firmu tamo, pa svojim podanicima svih fela, a posebno pevaljkama koje mu pružaju usluge jel'te, daje kola da voze i da ih posle 4 godine otkupljuju bud zašto jer ih tamo na firmu otpiše kao amortizacioni trošak. Ovo je priča za Beograd, a pošto smo mi i Hrvati braća blizanci i apsolutno ista zemlja kad se radi o kriminalu, lopovluku i kurvarluku, onda verujem da ista priča važi i na Zagrebačkim ulicama. Poz!
pre 4 godine
@ insajder - delimicno istinito, ali... Vecina nasih pevaca ima boravisnu i radnu dozvolu u Austriji ili Nemackoj. Ne bih da objasnjavam zasto i kako, ali imaju. Samim tim imaju pravo da voze kola sa tablicama DON. A zasto mislis da je neko kompleksas ako ne plati 100.000 za kola odmah, nego placa 800-1000 evra mesecno? Sta se time dokazuje ako kupis (imas u 100% vlasnistvu) toliko skupo prevozno sredstvo kome pada vrednost, koje treba odrzavati i gde je veliki rizik (potencijalno totalne) stete? Ja bih rekao obrnuto. Razumno je voziti novi Mercedes na lizing, a komlpex je kupiti novi Mercedes i mahati vlasnickim papirima.
pre 4 godine
Godisnja registracija za BMW serije 5, i preko 3000 cc je par stotina dolara u USA. EU - daleko ti lepa kuca kad tvoji doktori nauka moraju biciklom na posao, ili u onim malim igrackicama od auta. FUJ FUJ FUJ. Kada bi svaki Evropljanin realno znao kvalitet zivota u USA, van tih nekih problematicnih zona (veeeeelikaaa je USA rodjaci) ma ne bi se okrenuli za EU nikada u zivotu. Bitno da vam se politicari vozaju svi u limuzinama i da vam deriste Greta soli pamet.
pre 4 godine
U Slovačkoj postoji "kombinacija" da državljanin Slovačke bude vlasnik vozila, a vi (ako imate državljanstvo neke od zemalja u EU) možete da upravljate sa njim u bilo kojoj zemlji. Rade to i državljani hrvatske, pa i Česi. Zamislite da Srbija udje u EU, sa slovacima smo ionako dobri, pa ne bi bilo putničkih vozila sa domaćim tablicama.
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima, čitaj pažljivije i ako ne znaš pitaj.
Jedan evro iznosi 26 kruna. Tih 5000 kruna je 192 evra.
Elem, popravka ogrebanog branika i ulubljenog senzora za parkiranje na Kadjaru je koštala 25000 kruna. Pokrilo osiguranje.
A to što tebi nije leglo 1500 kubika samo govori u prilog mojim komentarima - da komšiji crkne krava.
pre 4 godine
Tu muljazu su smislili grci koji kola registruju u bugarskoj.
pre 4 godine
Dakle, za neupućene, radi se o turbo luksuznim automobilima koje isključivo voze pripadnici albanske i romske manjne. Nikakva muljaža jer se radi o dvojnom državljanstvu. Stvar je samo pristojnosti jer dok jedni nemaju hleba da jedu, drugi ne znaju gde će s parama. I tako od 1991. na ovamo.
(Alex, 10. februar 2020 11:26) # Link komentara
Albanci da ali Romi, da mi je samo znati odakle si izvukao takvu glupost. Ovja tekst kaj je b92 skopirao od rijeci do rijeci sa index.hr a sa slikom crvenog huracanna i crnog mercedesa ne vozi nikakav albanac,rom ili izvanzemaljac vec jedan proslavljeni hrvatski nogometas. P.S u posljednje vrijeme vise grije klupu nego sto igra ali para ima a rijec je o clanu FC Liverpoola,sad koji Hrvat je clan Liverpoola znaju svi koji prate nogomet. :)
pre 4 godine
Evo sad se smanjuju nameti na hibride pa ćemo valjda videti više leksusa na ulicama.
pre 4 godine
Логично као што у Францукој региструју куће за изнајмљивање возила у регији 50 где је цена најмања тако да знаш да кад видиш регустрацију наш да је возило изнајмљено то исто важи и за Французе са Литванским таблицама по истом рецепту као и за Хрвате.
pre 4 godine
@Ulicni analiticar Upravo tako,to rade i nase estradne licnosti.Ne znam da li ste primetili da svi do jednog imaju nemacke tablice DON,a niko nema drzavljanstvo Nemacke.Medjutim,muz Dragane Mirkovic drzi veliku rent-a car agenciju,pa svi preko njega rentiraju automobile na godinu-dve dana i nakon toga vrate vozilo i uzmu drugi automobil i sve tako u krug.Nema to veze sa porezima koliko sa kompleksima,jer koliko god svi oni imaju para ocigledno niko nema da iskesira 100000e,pa onda uzimaju besne automobile na rentu za 800-1000e mesecno.
pre 4 godine
ne postoji nikakva kombinacija negomu eu vlada pravo izbora stanovanja sve je kao jedna drzava zasto bi hrvat dao u vlasnistvo nekome cehu auto kad je dovoljno da se prijavi da tamo zivi i sa tom prijavom ode i prijavi auto na svoje ime u eu nema radnih i boravisnih dozvola za eu geradjane u ceskoj je hrvat i ceh isto
pre 4 godine
I ja vozim sa tablicama DON, ali zivim u bavarskom gradicu Donauwörth-u ;) Tacno je to da muz Dragane Mirkovic ima Leasing kucu i saraduje sa Firmom Abel+Ruf iz Nördlingena blizu Donauwörtha;) Neka jaka Masina tipa Mercedes AMG kosta mesecno 1000 € rente.
pre 4 godine
Kopiraju srpski izum iz 90' (Mađarska)
pre 4 godine
U Slovačkoj Škoda Fabia benzinac na putu za 50 Evra za period od 2. godine
U Srbiji isti auto na putu za 200 Evra za period od 1. godine odnosno 400 za 2. godine
Ajde sad da mi neko kaže zašto je registracija u Slovačkoj 8x manja, a standard im je 50% jači.
pre 4 godine
kako su to italijani resili,ko zivi u italiji moze da bude sto puta nemac,madjar itd ne moze da vozi auto sa stranim tablama,odma oduzimaju kola.....moj komsa slovak do pre godinu dana imao dva auta sa slovackim tablama,a sad ima jedan neki kilavi na italijanskim tablama kaze skupo......
pre 4 godine
@Галатасарајево, šta da razmišljam? Trenutni zakon je takav da moraš da platiš registraciju svake godine, a ti uporno hoćeš da voziš auto od 3000 kubika jer si eto "ljubitelj u automobilizam".
Oldtajmer je već nešto drugo. Oni se i u Češkoj registruju po drugačijem režimu jer na primer nemaju vezove pozadi.
Licemerno je da voziš auto od 3000ccm, a registruješ ga na invalida.
pre 4 godine
Isto kao i sto ovde svaki 5.auto na BUG tablice...
pre 4 godine
Videli od nas,
mi registrujemo u Bugaraskoj...
pre 4 godine
Браћа по крви, исто то раде Срби у Бугарској.Пресликан модел, не знам ко кога копира.
pre 4 godine
(Zarko, 10. februar 2020 11:11
Slazem se,
Ali vise ima onih koji nisu invalidi I parkiraju se na njihova mesta.Tu tek niko nista nepreduzima. Od 10 parkiranih njih 9 nema nalepnice invalida? Gde je tu svest, humanost?
pre 4 godine
Tako je i Banka Slovenije uvela minimalno koliko ti mora ostati na racunu, kad poplacas kredite, a to je 730€. Znaci slovenski prosek je 1100€, znaci 370€ ti je maksimlani kredit na tu platu. Pa sad stan, auto itd. Jer se slovenci previse zaduzuju. I tako je banka slovenije pucali drzavi u koljeno. Ali su se zato obradovale banke iz austrije. Klagenfurt je sat vremene od Ljubljane, odes tamo otvoris racun, onda primas platu na racun u austriji i tamo dobije vise para i bolje uslove za kredit. Sto bi rekli slovenci- nasvidanje.
pre 4 godine
Iz istog razloga iz kojeg ih Srbi registruju u Slovačkoj.
pre 4 godine
Nesto slicno tome se desilo i kod nas u Smederevu. Nije bas vezano direktno za automobile ali ima mnogo slicnosti.
Naime pre 20 i kusur godina je trebao nas Smedereva cda otvori firmu *da ne imenujem koju* i tada su mu za zemljiste koje je hteo da kupi, ovi opstinari trazili takse i nadoknade neke kao sada ..ma pravo bogatstvo. On ih je molio da se opamete i odreknu tih taksi jer ce na drugu stranu opstina dobiti ali ovi nisu hteli. On se spakovao i firmu orvorio u Kovinu. Ne da nije bilo takse nego i zemlju mu dali sa nizom cenom. Eto sada koja je povezanost sa ovim tekstom da on sada sva vozila registruje na Kovin i poreze placa u Kovinu i radnici su mahom iz Kovina. Znaci ako su trazili 20000 evra na primer ovi moji Smederevski politaci tada za taksu sada i do sada je Smedereo izgubilo milione na ime radnika, doprinosa, poreza i lokalnih racuna ui registracija... Etooo kako nesposobni mogu da ti upropaste grad....
pre 4 godine
U Slovačkoj Škoda Fabia benzinac na putu za 50 Evra za period od 2. godine
U Srbiji isti auto na putu za 200 Evra za period od 1. godine odnosno 400 za 2. godine
Ajde sad da mi neko kaže zašto je registracija u Slovačkoj 8x manja, a standard im je 50% jači.
(Dejan, 10. februar 2020 10:46)
BMW 330 u Srbiji registracija 110 000 din
u Americi 90 $
u Srbiji je odavno sve izgubilo smisao
pre 4 godine
@Jovan, zato lepo živiš u Češkoj i registruješ automobil JEDNOM u životu, a cena za sva vozila "B" kategorije je ista i iznosi 800 kruna (31 evro). Kada se auto proda novi vlasnik samo menja adres i tablice, a to košta 50 kruna (1,9 evra). Tehnički pregled za novo vozilo je tek nakon 4 godine, a potom na svake 2 godine.
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima, zaboravih da dodam.
Koliko si platio mobilni telefon?
Koliko vozača u Srbiji će radije kupiti nov telefon (pazi TELEFON) za 500 i više evra nego Kasko osiguranje? Pa sigurno manje od 5%.
Koliko vas će dati 10 evra dnevno za putno isuguranje kada idete na letovanje? NULA procenata ili NIKO.
Ako tvoj brat plaća 800 evra godišnje osiguranje za Škodu onda vozi ili noviju Oktaviju, ili Superb i sasvim je logično da toliko plati, a to uopšte nije visoka cena za ono što to osiguranje pokriva.
pre 4 godine
rebro@
Prilično paušalno iznosiš ocene, da se prostije izrazim, lupaš gluposti.
Prvo mi je zaparalo uši nebuloza o tome da niko ne plaća putno osiguranje. Ko god prelazi granicu itekako je svestan koliko rizikuje za jedan evro dnevno koliko staje osiguranje, i odgovorno tvrdim da plaća velika većina putnika. Dalje, evo ja sam privatnik, vozim noviji automobil od 2000 cm, imam mogućnosti i da platim preko toga, koliko god da traže, ali neću iz principa, ali u potpunosti razumem ljude koji žele jače, slabije, skuplje, jeftinije modele. Ali nekom nabijati na nos kako je eto 1.3 motor prava mera, to je čista budalaština, nismo svi isti, kao što ti (kao i ja) nisi najpametniji, znaš. Evo, pre ovog sam imao novi nisan kaškai(2014), i nakon godinu dana sam ga prodao jer mi nije legao, 1.5 motor je slab za moj ukus, mada je potrošnja smešno mala(ispod 5 litara). Sad imam prosek od sedam litara, ali znaš ono kad sedneš i uživaš...tako da razumem čak i one koji plaćaju invalide..
Ne volim da polemišem, ali evo, plaćao sam i kasko, u državi Srbiji je to po meni neisplativo. Nisam tri godine imao nikakve štete, a pare sam bukvalno poklonio, za te dve hiljade svako čukanje osim totalke bi nadoknadio, pa eto reših da rizikujem. A i sam kažeš da moraš učestvovati u šteti do 5000kruna, to mu je 2000 evra,i kod nas je slično, pa čemu onda kasko? Osiguranje je izmišljeno da neko zarađuje na tom, a to sigurno nismo mi boranija.
Da, i ne sviđa mi se senik i nikad ga ne bih kupio, ali...
pre 4 godine
Treba uvesti konkurenciju svuda, kako drugacije sprečiti vlast da dere građane, na izborima!?
...ne lepši magareće do zelene trave!
pre 4 godine
Pa evo ovde u istočnoj i jugoistočnoj srbiji isto, sve više bugarskih tablica. I to ne luksuznih auta, već narodnih.
A država neka steže.
pre 4 godine
@svaka budala svoje veselje ima, osiguranje je obavezno, ali osnovno osiguranje je negde oko 150 evra godišnje.
Ja kupujem nov auto i normalno je da ću da uzmem Kasko osiguranje. Za Grand Scenic ja plaćam godišnje osiguranje 18000 kruna (692 evra). I to je sasvim normalna cena koja pokriva apsolutno sve, a moje je učešće do 5% ili 5000 kruna. To znači da štetu ispod 5000 kruna plaćam ja, a sve preko toga osiguranje. E sad, u Srbiji će ljudi radije dati 500 evra za metalik boju nego 700 evra za Kasko pa ti sad vidi ko je tu lud.
Porez za automobile ne postoji u Češkoj. Ja mislim da je zakon u Češkoj veoma dobar bar što se tiče automobilskog sektora.
pre 4 godine
Meni su ljudi koji voze skupocene i automobile sa velikom kubikazom hit. Znaci mozes da iskesiras 30K i vise evrica za kola a vamo kukas na razliku u ceni goriva i skupa ti registracija... pa kupi manja kola!
(vanja, 10. februar 2020 15:01)
Pa zato i imaju, nisu glupi da ih neko pljacka bukvalno sa registracijom bukvalno.
pre 4 godine
@Los Angeles, vi još uvek imate godišnju registraciju? Mukice.
Nego koliko ti vremena treba da stigneš na posao u jednom Čikagu ili Njujorku, a znamo da živiš jedno 57km daleko od grada?
Pa ne manje od 2 sata, i to u jednom smeru.
pre 4 godine
pametni
pre 4 godine
Ништа ново, у Србији је сваки трећи ауто из такве категорије регистрован на Чешке таблице.
pre 4 godine
isto i kod nas
pre 4 godine
pametno, i treba
pre 4 godine
Italija je puna bugarskih tabli...
pre 4 godine
@robertnbg, da bi se u policiji za strance u Češkoj prijavio moraš da imaš iznajmljen stan i sa tim ugovorom ideš da se prijaviš.
pre 4 godine
rebro@
Ne kažem da nisi u pravu, ali ovde svi svesno prećutkuju činjenicu da kod nas registracija znači tehnički plus osiguranje, a vi kad navodite cenu svesno nam sakrijete cenu osiguranja...
I moj bata živi u Pragu, pa mi tvrdi nešto otprilike kao ti, a kad ga pitaš koliko je godišnje osiguranje za njegov škodilak, a ono 800evrića, idi begaj..
pre 4 godine
Bravo! Sve cestitke pametnim ljudima koji se snalaze od davanja haraca!
pre 4 godine
E dobro je da kod nas nema tog velikog poreza?
pre 4 godine
Zato sto ih mrzi da idu do Bugarske.
pre 4 godine
Narod se snasao. To je samo jedan od nacina kako treba iskazivati nezadovoljstvo prema drzavnim institucijama.
Htedo zapravo samo reci imaju cehi lepse tablice :)
pre 4 godine
U Slovačkoj Škoda Fabia benzinac na putu za 50 Evra za period od 2. godineU Srbiji isti auto na putu za 200 Evra za period od 1. godine odnosno 400 za 2. godineAjde sad da mi neko kaže zašto je registracija u Slovačkoj 8x manja, a standard im je 50% jači.
(Dejan, 10. februar 2020 10:46)
Ne postoji odgovor na ovo pitanje
Isto kao sto je u Turskoj 1L euro dizela 105 dinar a kod nas 165 dinara i onda nasi kamioni tamo sipaju gorivo jer dobiju i na tu cenu popust na TIR Turski budzet se puni umesto da mi budemo na ovakom polozaju najpovoljniji pa da svi kod nas dolaze po gorivo pola Srbije ide i sipa u susedne zemlje Bosna Bugarska Makedonij
pre 4 godine
Extra
pre 4 godine
@Auto.BOY, ako su srbistanci onda su i hrvatistanci jer je Hrvatistan na turskom. :-)
pre 4 godine
Neizmerno je zadovoljstvo (skoro pa dužnost) nadje...i pohlepnu, hohštaplersku državu, kako god se ona zvala. Podržavam, naravno!
pre 4 godine
Do pre desetak godina Srbija je bila preplavljena kolima sa sivim E(nterprise) tablicama registrovanih na fiktivne firme u USA. Mislim da su negde 2009. ukinuli tu mogućnost, odjednom su svi bili nestali.
pre 4 godine
U Srbiji, Bugarske, Rumunske, Mađarske...ima u Hrvatskih, ali manje.
pre 4 godine
panke, 10. februar
Ja imam prebevilište i živim u srbiji, al imam adresu sa iznajmljenim stanom u bugarskoj, vozim auto na bugarske table niko ne da me ne hvata nego me i ne juri... Necu da placam harač...
pre 4 godine
Dobro jutro Slovenci ovo rade poslednih 6,7 godina a imas vise razloga recimo:
- Firme koje rade iskljucivo van Slo dakle u EU pa registruju firmu i kola u Slovackoj posto Slovenacki zakon nalaze vlasniku Slo firme da zaradi barem 15% na tlu Slo.
- Slovacka nema poreza na co2 za skuplja/veca kola u rangu 43 % kao Slo dakle kola u SK su jeftinija nego u Slo dakle pricam o rangu kola + 200KM
pre 4 godine
E svaka čast na dovitljivosti.
pre 4 godine
Alavom d*petu m*da mera.
To treba da shvate i njihove i naše derikože.
pre 4 godine
kurajber
pricam za italiju,a u srbiji mozes i tenk po ulici da vozis nece te niko dirati.....
pre 4 godine
Iiiiii kad se to radilo ovde sa crnim tablicama i predstavnistvima stranih firmi registrovanim u americi u Delaware....
pre 4 godine
pa i u srbiji isto
pre 4 godine
Istocna Srbija, posebno kako se sve vise priblizavas Golubcu je puna rumunskih tabli, najvise ih vidjam po selima u istocnoj Srbiji.
pre 4 godine
@Zarko
Sećam se jednog oglasa za Mercedes S500, kaže lik u komentarima, registrovan na invalida, registracija 200e+čast invalidu.
BTW svojevremno je jedna naša čuvena pevaljka, udata za bivšeg tenisera, registrovala Ferarija na taj način.
pre 4 godine
rebro@
Pa, upravo o tome sam i pisao, ovako kad vas nazovi gastarbajtere čitaš, dobijaš utisak da (konkretno u tvom slučaju) za 31 evro registruješ auto i miran si dve godine do sledećeg tehničkog, istina je ipak malo drugačija..
Cena osiguranja u nas je "relativno korektna", ali problem običnim ljudima predstavlja taj nebulozni porez na luksuz, uveden od strane šešelja pre dvadesetak godina i koji nijedna garnitura vlasti ne želi da ukine. Žalosno je da u svakoj toj vlasti sede nepismeni nalogodavci, koji ne znaju da gube ogromne pare, jer se ljudi dovijaju kako znaju da izbegnu preterane namete na preko 2000ccm, umesto da nađu neku optimalnu vrednost kojom bi svi bili zadovoljni, ali to je čini se, viša matematika. Isto tako, ljudu sipaju gorivo u susednim zemljama i država gubi, ali eto, oni su sigurni da taj gubitak kompenzuju višom cenom, ali treba znati izračunati dal su u pravu, meni je granica na 50 km, i većina ljudi sipa preko, kod nas eventualno za 500 din, da se dovuče do prve bosanske pumpe..
pre 4 godine
Ja to isto radim samo u Sloveniji.
A i gorivo jeftinije :-)
pre 4 godine
I treba, ne nego da placaju ovoj lopovskoj drzavi. A zasto se nasi politicari voze u autima od preko 3000 kubika, a to mi svi da placamo? Zbog cega su njihove seljacke zadnjice bolje od moje, pa oni da sede u skupom autu?
pre 4 godine
U Zg postoji trgovac luksuznim automobilima koji prodaje nove i polovne automobile sa češkim tablicama. Kod njega možete kupiti ili naručiti bilo koji auto i on će ga nabaviti. Toliko je jak u tom poslu da neke nove modele evropskih proizvodjača dobija pre mnogih zvaničnih dilera.
Kada kod njega kupite, auto je registrovan na njegovu firmu u Češkoj i vi dobijate ovlašćenje da upravljate i itudjite auto. Ako poželite da promenite auto, vrednost vašeg se procenjuje na maksimalnu moguću i doplatite koliko je razlika za željeni auto. Ukoliko slupate auto ( vaša krivica), zovete ga, on organizuje šlep koji auto vozi u Češku na procenu i popravku a vama se auto procenjuje po vrednosti kao da nije havarisan i opet uzimate drugi auto kod njega.
Čovek je toliko uspešan u tom biznisu da gotovo svi hrvatski i ostali balkanski fudbaleri uzimaju preko njega a onda su počeli i njihove klubske kolege (stranci) da posluju sa njim. O biznismenima iz čutave ex Ju da i ne govorim.
U Srbiji je veliki broj takvih automobila. Da bi došli do njega i počeli da poslujete sa njim, potrebna vam je preporuka nekog ko je već u sistemu.
pre 4 godine
u nisu je vec sad sve vise automobila sa bugarskim tablicama..a nisu turisti..
pre 4 godine
rebro@
izvini, omakla mi se nula, često sam u češkoj pa znam kurs, nego poenta je u tome da je kod nas farbanje jedne pozicije 50,60 evra, tako da mi se za obično čukanje ne isplati kasko, pogotovo učešće u šteti.
Ovo za komšiju i kravu ne bih komentarisao, ti živi svoj život zbog komšiluka, a ja ću radi sebe, pozdrav!
pre 4 godine
"...a automobil je na firmu i sve je legalno..."
pre 4 godine
Тако вам је то кад је држава алава.
pre 4 godine
Zato sto nam je gorivo srazmerno kupovnoj moci najkuplje a drzavna zahvatanja cene goriva oko 55% i zato sto su dazbine na registraciju ogromne vlast se sepuri punim budzetom i po grbaci naroda deli sakom i kapom okolo.
pre 4 godine
Znam da to rade, skužio sam i po Hercegovibi češke tablice na nekim bas skupim automobilima... Ali caka je sto moras imati stan u Ceskoj da bi to bilo legalno ili da imas firmu na svoje ime. Zato neki bogatasi otvore bilo kakvu firmu u kojoj su i sami zaposlenik i eto
pre 4 godine
@trener saradnik
Pa tih 9 su upravo invalidi. Moralni...
pre 4 godine
(rebro, 10. februar 2020 22:28)
Друг, то је тако за тебе, који гледаш ауто за коришћење од тачке А до тачке Б. Знаш ли ти уопште колико заљубљеника у аутомобилизам има? Шта тек онда рећи за олдтајмере? И људе који их посједују? Будале? Не бих рекао... Тако да, размисли још једном...
pre 4 godine
Vidim - u oblasti muljanja eksperata za izvoz !
pre 4 godine
@Marko, ne možeš ni firmu da otvoriš u Češkoj ako nemaš adresu stanovanja odnosno iznajmljen stan, ugovor za isti sa tvojim imenom i sve to u policiji evidentirano.
E sad, ako si bogat čovek onda koji će ti sve to. Kupiš auto i voziš.
pre 4 godine
@Pera, političari su u ranoj mladosti shvatili da biti ljigavi poltron donosi dobru zaradu, dobru fotelju, bolji auto i pregršt drugih povlastica.
Zato ti plaćaš da se oni voze u skupim automobilima.
pre 3 godine
Koliko košta uvoz auta iz Njemačke u češku,registracija,osiguranje i kasko?Jel ima netko neki savet u koje osiguranje otići?
95 Komentari
Sortiraj po: