Utorak, 21.01.2020.

15:15

Biciklisti traže subvencije za kupovinu dvotočkaša

Izvor: Izvor: Tanjug

Biciklisti traže subvencije za kupovinu dvotoèkaša IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

Mick

pre 4 godine

Ova država i ova vlast gleda samo da otme pare uveli su registraciju skutera svake godine a da daju subvencije za bicikle je imaginarno , jedino je moguče ako se uvede registracija bicikla pa da te pare vrate i zarade. Subvencije taksistima izgledaju kao da im poklanjaju , a u stvari je način da ih dovede u finansijski red jer ti isti taksisti kroz poreze i doprinose koje sada ne plačaju a morače , oni su naterani na vračanje novca toj istoj birokratiji od koje su ih i dobili. Nije ovo Nemačka , da vlada brine o svojima ovo je Srbija ovde vlada gleda kako da ti otme i zato svi ovde i gledaju da prevare drzavu a u Nemačkoj ne.

A za trotinete i rolsue ?

pre 4 godine

Jos jedna potvrda da smo narod prosjaka ! Slusam cesto radio emisije o umetnosti na Beogradu 2 i ne secam se da se je bilo koji umetnik bio gost a da nije kukao kako je malo placen i kako bi drzava trebalo da poveca novcanu podrsku bas za njega !

Drajver

pre 4 godine

Ne mora drzava da daje, nismo mi Svajcarska. Samo nek ukinu otimacinu i super. Recimo umesto subvenicja za bicikle, hibride, elektro automobile neka ukinu cartinu i porez i odmah smo u plusu!

englez

pre 4 godine

100km staza u Novome Sadu?! Bravo za grad. Mi u Nisu imamo otprilike 6 km “staza” koje su vise parkiralista za kamione i buldozere. A voznja bicikle u nasem gradu je pravi extremni sport, jer kad te neki vozac vidi, onako mu se zakrvave oci i imas utisak da u tom trenutku jedino zeli da predje preko tebe.

Biciklista

pre 4 godine

"@Biciklista
И после неко каже да је вожња бицикла здрава. Купи ауто човече, видиш да ти не чини добро тај бајс, а како стоје ствари, још ћеш и да уштедиш.
(дејан, 22. januar 2020 10:48)"

Imam auto i to 4 meseca star.
1. Voznja bicikla mi pomaze psihicki iz mnogo razloga.
2. Ako provedem 1 sat u autu, uz to zbog zdravlja moram jos 1 sat u teretanu, pa dok odem, vratim se, sacekam red na spravu itd. ode 3 sata dana umesto 1.
3. Pokusavam da dam primer da moze da se bicikl koristi kao prevozno srestvo.
Kada bi vise ljudi to prihvatilo, bilo bi manje guzve i zagadjenja, pa bi i meni bilo lakse, svi bismo bili zdraviji itd. Ali, da, pitanje koliko je sad dobiti a koliko gubitka. Ja sam astmu dobio pre 2 godine, kada sam par zima aktivnije vozio i pitanje sta jos vreba. Uporan sam, ali videcemo do kad...

sajber kurajber

pre 4 godine

aha,al juče. pa zar ne znate kako ova zemlja funkcioniše,ja ne znam kako da skapirate. aj na primer da drzava da subvenciju za bicikle,el.bicikle i el.skutere, izgradi se infrastrukura,itd. ljudi masovno krecu da koriste iste,ostavljaju ili prodaju kola i odakle da se puni budžet,nema vise registracije,atesta,reatesta,akciza na gorivo,poreza,... to ovoj rupi od države nije u interesu,kao i raznoraznim naftaško uvozničkim lobijima. ovde drzava ne postoji zbog naroda,zato nas je svake godine sve manje,sto pod zemlju sto iz zemlje.

Može, može

pre 4 godine

A ovima što idu peške na posao, subvencije za cipele/patike. Podžavam inicijatvu, sve je bolje i korisnije od onih par hiljada za taksiste.

Totalnodrukcijioddrugih

pre 4 godine

Postovani komentatori dobar nov bicikl, da nije neka napucana marka nije ispod 50000rsd. To je cena da se kupi domaci ili Bugarski. O nekim koji se prodaju novi oko 30000rsd vise ce biti kod majstora.
Kod kupovine bicikla najbolje je uzeti polovan oko 400e jer on je u nabavci kostao preko 800e.
Pri tome nije isto uzeti bicikl za NS ili BG ili UE. Zavisi i koliko korisnik prelazi km godisnje. Sad bicikala ima vise kategori i podkategorija. Sa druge strane moraju ljudi bar malo poznavati pravila na stazi i u sabracaju. Biti bez treptaca, kaciga nije zakonski obavezna ali je nosim, i dobre udobne odece je tesko voziti. Bicikl se kod nas olako shvata. Postoje ljudi koji godisnje predju par kilometara do onih sto predju opusteno par desetina hiljada km.
Pa isto tako tu vam je i servis za bicikl koji je redovan. Imate mali i veliki servis. Pogledajte kako cuvamo kola pa ce biti jasno kako je sa biciklima.
Treba nam bolja infrastruktura za bicikliste. Porez placamo svi mi kroz razne namete. Godinam pricam da vozaci automobila, taksisti i GSP ne razumeju kako je biti biciklista. Vazi i obrnuto, mi koji smo i jedno i drugo smo daleko pazljiviji u saobracaju.
Dati subvenciju od 100e za kupovinu je smesno. Pogotovo sto se kod nas mahom kradu bicikl. Bicikl od 50-100e nece niko da ukrade, sto je najgore policija ni ne juri za vrednost od 15000rsd. Dati od 100e subvenicuju da neko kupi bajs do 200e nov nema logike taj bajs je krs nece se voziti u prevodu.

jaretina

pre 4 godine

... najviše 100 evra ... Sve preko tog iznosa bilo bi nepotrebno "iživljavanje" nad budžetom.
(otac Makarije, 21. januar 2020 23:05)

a 8.000€ za taksiste nije iživljavanje nad budžetom?

još jedanput, država ne treba ništa da daje.
treba samo da oslobodi poreza i carine za svako prevozno sredsvo koje nije na fosil.

Prosto k'o pasulj

pre 4 godine

A kako posle da se ugradim i obezbedim sedmo koleno, A?
(Zadrigli Funkcioner, 21. januar 2020 21:23)

Prosto: atest, registracija, tehnicki pregled, osiguranje, porez po velicini tockova.... Samo ukljucis mozak!

eto

pre 4 godine

Ne znam da li je neko procitao vest,za 8 godina se sakupilo 500 miliona evra od eko taksi i sve je potroseno na ko zna sta,samo ne na ekologiju.

in the feels

pre 4 godine

Odlicna ideja ali 100 evra je nista, dobar bicikl kosta oko 1000 evra pa bi bilo bolje da su trazili recimo min 35% subvenciju. Tako da taj bicikl traje a ne da se pojavi groblje bicikli nakon svega par godina...

Druga stvar, treba u saradnji s kinezima uvesti one bicikle po svim vecim gradovima. Placanje preko telefona (QR koda) i uzmes i ostavis bicikl gde hoces. Kradje nece biti jer su ti bicikli lako prepoznatljivi...
(ljubiteljdvotockasananoznipogon, 21. januar 2020 20:21)

slažem se... znam par ljudi koji su kupili bajs od 200-300€ i ubrzo odustali jer pored toga što je očajan nemaju iskustva u odabiru bicikle je i veličina i namena pogrešna.
trebaju nam i malo saosećajniji prodavci kojima neće biti cilj samo da zarade nego da objasne sve ljudima i pomognu im pri izboru...

дејан

pre 4 godine

@Biciklista
И после неко каже да је вожња бицикла здрава. Купи ауто човече, видиш да ти не чини добро тај бајс, а како стоје ствари, још ћеш и да уштедиш.

MaStaJaZnam

pre 4 godine

O kakvoj vi ekologiji polemisete, pa velikoj vecini vas, vase fekalne vode iz vasih domova direktno idu u reke bez ikakvog preciscavanja o cemu bre vi pricate....

kobac

pre 4 godine

Ovaj mentalitet sto trazi da biciklisti dodatno placaju za koriscenje infrastrukture nas i drzi cvrsto prikovane u tamnim hodnicima istorije i na dobrom putu za propast. Neka se zapitaju koliko troska zdravstvenom sistemu zadaje jedan automobilista a koliko biciklista.

Gagi

pre 4 godine

@rani
Pa, jesi li trazio? Ako nisi, smatra se da ti ne treba, prosto! I, dzaba se ovde zalis, nema ovde isplate. Lepo podneses zahtev nadleznom ministarstvu, opises sta radis i zasta ti treba, i ko zna, mozda i dobijes! Dobili su ratari, stocari, pcelari, vocari itd, probaj!
(rani, 21. januar 2020 22:47)

Ti stvarno veruješ u bajke sa TV.

otac Makarije

pre 4 godine

U Podgorici su prošle godine u akciji pod nazivom “Podgorica na dva točka” u dva navrata deljene subvencije, do 50% cene bicikla, a najviše 100 evra.
Mislim da i kod nas u Srbiji "plafon" treba postaviti na isti način.
Jer, ako tražite bajs za prevoz po gradu, onda je tih 50% ili najviše 100 evra potpuno korektna "pomoć" da se pribavi korektan gradski bajs. A to i jeste cilj. Obezbedjenje bajsa kao ekološkog prevozbog sredstva za grad. Sve preko tog iznosa bilo bi nepotrebno "iživljavanje" nad budžetom.

rani

pre 4 godine

Taksistima 8000e. A meni za 25 godina privatnog samostalnog rada ni dinar.
(Danex, 21. januar 2020 17:14)

Pa, jesi li trazio? Ako nisi, smatra se da ti ne treba, prosto! I, dzaba se ovde zalis, nema ovde isplate. Lepo podneses zahtev nadleznom ministarstvu, opises sta radis i zasta ti treba, i ko zna, mozda i dobijes! Dobili su ratari, stocari, pcelari, vocari itd, probaj!

stef

pre 4 godine

Lepa iskopirana ideja iz drugih drzava, stim sto je kod njih ekonomija takva da oni i proizvode bicikle, dok mi jedino mozemo srafofe da napravimo

Debeli biciklista

pre 4 godine

Novi Sad je "ravan" a Beograd Brdovit. Drugo, pravo na vožnju biciklom imaju i oni koji su gojazni, bolesni ili invalidi - njima su potrebne bicikle sa elektromotorom. NajNEkvalitetnije koštaju oko 1.500 evra pa bi za kupovinu država trebala da subvencioniše bar jednu trećinu, ili 500 evra. Zagađenje se dvostruko smanjuje jer je rasterećuje klasičan prevoz i oko 80 odsto preveženik kilometara biciklisti u Beogradu i NS prevezu po biciklističkim stazama. To znači da u saobraćajnim špicevima će biti manje kolona drumskih vozila koja će stajati u mestu i ispuštati otrovne gasove. I ono što je najelepše - jedan km biciklističke staze je oko 100 puta jeftiniji od drumske saobraćajnice zbog manje nosivosti koju treba da podnese. U Beogradu ima više biciklističkih staza ali nema osiguranih i kamerama obezbeđenih parking mesta za bicikliste. U EU se svaka nova treća električna bicikla ukrade u prvoj godini korišćenja, ne pomažu ni lanci ni katanci. OK, te bicikle u proseku koštaju između 3,5 i 5K evra. Moraju se hitno u Beogradu i NS obezbediti parking mesta za električne bicikle sa punjačima, obezbeđenjem i kamerama.

мики

pre 4 godine

prvo svi redom godisnji porez za koriscenje infrastrukture za koju 
nisu dali ni dinara a obzirom kako neki voze obavezno i osiguranje.
(kupi bicikl, 21. januar 2020 17:37)
Доста нас бициклиста уједно возимо и кола. Плаћам порез држави да уређује инфраструктуру за доборбит свих нас. А бицикл је превозно средство које најмање уништава ту инфраструктуру. Еколошко је превозно средство, здраво и идеално за градове. Ја по Новом Саду бајсом некад завршим шта ми треба по граду брже него колима. Колима док одем, па нађем паркинг, па плати паркинг итд. За то време сам бајсом већ кући.

otac Makarije

pre 4 godine

Ne interesuje me novi bajs ... Meni (ponovo) otišao set zadnjih lančanika na poslovnom bajsu. Izgleda da previše vozim. Treba opet da menjam zadnju kasetu, lanac i lančanike. U zbiru, kod ovih naših, sve to košta skoro kao set razvoda za 1,2 TSI ...
Može li da se aplicira i za neku subvenciju za opravak bajsa? Jer, vožnja bajsa kod nas postaje sve skuplja. Ili da se opet vratim na kola po gradu ... Sa zupčastim, dakako.

ljubiteljdvotockasananoznipogon

pre 4 godine

Odlicna ideja ali 100 evra je nista, dobar bicikl kosta oko 1000 evra pa bi bilo bolje da su trazili recimo min 35% subvenciju. Tako da taj bicikl traje a ne da se pojavi groblje bicikli nakon svega par godina...

Druga stvar, treba u saradnji s kinezima uvesti one bicikle po svim vecim gradovima. Placanje preko telefona (QR koda) i uzmes i ostavis bicikl gde hoces. Kradje nece biti jer su ti bicikli lako prepoznatljivi...

Biciklista

pre 4 godine

Lepa ideja.
U BG-u poslodavcima treze da im zaposleni donose markicu ako idu prevozom ili fiskalni od goriva, ako idu autom na posao. Biciklisti nemaju pravo na prevoz, kao ni pesaci. Niko ne racuna koliko kosta odrzavanje bicikla. 6 guma sam probusio za mesec dana, jer se ulice ne odrzavaju. Svaka kosta po 420 do 500 din, sto je priblizno kao markica. Svaki dan perem sportski ves, puno cesce menjam patike, jer se izlome od previjanja na pedalama... Sad sam morao da kupim nove rukavice, jer se pocepaju od menjaca. I konacno, na servisu mi majstor uzeo 4000 din za popravku srednje glave, ispravljanje jednog bandaza, a drugi moram da menjam i ostalo sto ide u servisu... Podeljeno na mesece, kosta me bar koliko i markica. Sad kada je zagadjeno nosim zastitnu masku ciji je filter 320 dinara, tako da me samo maske zimi kostaju duplo vise od markice. Zbog voznje zimi bez maske sam zaradio astmu, mada ni sa maskom nije sjajno. I onda na pitanje sta sa onima koji dolaze peske ili biciklom na posao, odgovor je "pa njih nista ne kosta".

rani

pre 4 godine

Bravo ljudi! Konacno da neko shvati kako se to radi! Kada ti nesto treba, onda moras da trazis, a ne samo da kukas po drustvenim mrezama da nemas. Taksisti su dobili, jer su trazili, a drzava mora da da, jer je za to dobila novac iz evropskog fonda za ekologiju, znaci, para ima za to!

dzigi

pre 4 godine

Mislim da je bolja ideja da se subvencioniše po procentima, npr. 50% od vrednosti bicikla, pa neka svako bira sebi i nešto skuplje.
Ovde je neko pomenuo bicikl od 15000e - i to je ok, ali takvih će biti par komada.
No električni bicikl sa 50% subvencija - to bi bio pun pogodak.
A da ne pričamo o većem procentu...

Kobaja Grande

pre 4 godine

U Irskoj drzava subvencionise bicikl 50/50 do iznosa od 1000eur.
Prakticno, ako kupis bicikl i platis ga 1000eur, drzava ti da 500eur.

Danex

pre 4 godine

Bravo
Svi predlozi su na mestu. Samo treba povecati sumu za bicikliste
Pa i za el.bicikle. Sto da ne.
Taksistima 8000e. A meni za 25 godina privatnog samostalnog rada ni dinar.

kupi bicikl

pre 4 godine

prvo svi redom godisnji porez za koriscenje infrastrukture za koju
nisu dali ni dinara a obzirom kako neki voze obavezno i osiguranje.

Kobaja Grande

pre 4 godine

U Irskoj drzava subvencionise bicikl 50/50 do iznosa od 1000eur.
Prakticno, ako kupis bicikl i platis ga 1000eur, drzava ti da 500eur.

Danex

pre 4 godine

Bravo
Svi predlozi su na mestu. Samo treba povecati sumu za bicikliste
Pa i za el.bicikle. Sto da ne.
Taksistima 8000e. A meni za 25 godina privatnog samostalnog rada ni dinar.

dzigi

pre 4 godine

Mislim da je bolja ideja da se subvencioniše po procentima, npr. 50% od vrednosti bicikla, pa neka svako bira sebi i nešto skuplje.
Ovde je neko pomenuo bicikl od 15000e - i to je ok, ali takvih će biti par komada.
No električni bicikl sa 50% subvencija - to bi bio pun pogodak.
A da ne pričamo o većem procentu...

Biciklista

pre 4 godine

Lepa ideja.
U BG-u poslodavcima treze da im zaposleni donose markicu ako idu prevozom ili fiskalni od goriva, ako idu autom na posao. Biciklisti nemaju pravo na prevoz, kao ni pesaci. Niko ne racuna koliko kosta odrzavanje bicikla. 6 guma sam probusio za mesec dana, jer se ulice ne odrzavaju. Svaka kosta po 420 do 500 din, sto je priblizno kao markica. Svaki dan perem sportski ves, puno cesce menjam patike, jer se izlome od previjanja na pedalama... Sad sam morao da kupim nove rukavice, jer se pocepaju od menjaca. I konacno, na servisu mi majstor uzeo 4000 din za popravku srednje glave, ispravljanje jednog bandaza, a drugi moram da menjam i ostalo sto ide u servisu... Podeljeno na mesece, kosta me bar koliko i markica. Sad kada je zagadjeno nosim zastitnu masku ciji je filter 320 dinara, tako da me samo maske zimi kostaju duplo vise od markice. Zbog voznje zimi bez maske sam zaradio astmu, mada ni sa maskom nije sjajno. I onda na pitanje sta sa onima koji dolaze peske ili biciklom na posao, odgovor je "pa njih nista ne kosta".

rani

pre 4 godine

Bravo ljudi! Konacno da neko shvati kako se to radi! Kada ti nesto treba, onda moras da trazis, a ne samo da kukas po drustvenim mrezama da nemas. Taksisti su dobili, jer su trazili, a drzava mora da da, jer je za to dobila novac iz evropskog fonda za ekologiju, znaci, para ima za to!

мики

pre 4 godine

prvo svi redom godisnji porez za koriscenje infrastrukture za koju 
nisu dali ni dinara a obzirom kako neki voze obavezno i osiguranje.
(kupi bicikl, 21. januar 2020 17:37)
Доста нас бициклиста уједно возимо и кола. Плаћам порез држави да уређује инфраструктуру за доборбит свих нас. А бицикл је превозно средство које најмање уништава ту инфраструктуру. Еколошко је превозно средство, здраво и идеално за градове. Ја по Новом Саду бајсом некад завршим шта ми треба по граду брже него колима. Колима док одем, па нађем паркинг, па плати паркинг итд. За то време сам бајсом већ кући.

Debeli biciklista

pre 4 godine

Novi Sad je "ravan" a Beograd Brdovit. Drugo, pravo na vožnju biciklom imaju i oni koji su gojazni, bolesni ili invalidi - njima su potrebne bicikle sa elektromotorom. NajNEkvalitetnije koštaju oko 1.500 evra pa bi za kupovinu država trebala da subvencioniše bar jednu trećinu, ili 500 evra. Zagađenje se dvostruko smanjuje jer je rasterećuje klasičan prevoz i oko 80 odsto preveženik kilometara biciklisti u Beogradu i NS prevezu po biciklističkim stazama. To znači da u saobraćajnim špicevima će biti manje kolona drumskih vozila koja će stajati u mestu i ispuštati otrovne gasove. I ono što je najelepše - jedan km biciklističke staze je oko 100 puta jeftiniji od drumske saobraćajnice zbog manje nosivosti koju treba da podnese. U Beogradu ima više biciklističkih staza ali nema osiguranih i kamerama obezbeđenih parking mesta za bicikliste. U EU se svaka nova treća električna bicikla ukrade u prvoj godini korišćenja, ne pomažu ni lanci ni katanci. OK, te bicikle u proseku koštaju između 3,5 i 5K evra. Moraju se hitno u Beogradu i NS obezbediti parking mesta za električne bicikle sa punjačima, obezbeđenjem i kamerama.

kobac

pre 4 godine

Ovaj mentalitet sto trazi da biciklisti dodatno placaju za koriscenje infrastrukture nas i drzi cvrsto prikovane u tamnim hodnicima istorije i na dobrom putu za propast. Neka se zapitaju koliko troska zdravstvenom sistemu zadaje jedan automobilista a koliko biciklista.

ljubiteljdvotockasananoznipogon

pre 4 godine

Odlicna ideja ali 100 evra je nista, dobar bicikl kosta oko 1000 evra pa bi bilo bolje da su trazili recimo min 35% subvenciju. Tako da taj bicikl traje a ne da se pojavi groblje bicikli nakon svega par godina...

Druga stvar, treba u saradnji s kinezima uvesti one bicikle po svim vecim gradovima. Placanje preko telefona (QR koda) i uzmes i ostavis bicikl gde hoces. Kradje nece biti jer su ti bicikli lako prepoznatljivi...

stef

pre 4 godine

Lepa iskopirana ideja iz drugih drzava, stim sto je kod njih ekonomija takva da oni i proizvode bicikle, dok mi jedino mozemo srafofe da napravimo

Može, može

pre 4 godine

A ovima što idu peške na posao, subvencije za cipele/patike. Podžavam inicijatvu, sve je bolje i korisnije od onih par hiljada za taksiste.

sajber kurajber

pre 4 godine

aha,al juče. pa zar ne znate kako ova zemlja funkcioniše,ja ne znam kako da skapirate. aj na primer da drzava da subvenciju za bicikle,el.bicikle i el.skutere, izgradi se infrastrukura,itd. ljudi masovno krecu da koriste iste,ostavljaju ili prodaju kola i odakle da se puni budžet,nema vise registracije,atesta,reatesta,akciza na gorivo,poreza,... to ovoj rupi od države nije u interesu,kao i raznoraznim naftaško uvozničkim lobijima. ovde drzava ne postoji zbog naroda,zato nas je svake godine sve manje,sto pod zemlju sto iz zemlje.

eto

pre 4 godine

Ne znam da li je neko procitao vest,za 8 godina se sakupilo 500 miliona evra od eko taksi i sve je potroseno na ko zna sta,samo ne na ekologiju.

otac Makarije

pre 4 godine

U Podgorici su prošle godine u akciji pod nazivom “Podgorica na dva točka” u dva navrata deljene subvencije, do 50% cene bicikla, a najviše 100 evra.
Mislim da i kod nas u Srbiji "plafon" treba postaviti na isti način.
Jer, ako tražite bajs za prevoz po gradu, onda je tih 50% ili najviše 100 evra potpuno korektna "pomoć" da se pribavi korektan gradski bajs. A to i jeste cilj. Obezbedjenje bajsa kao ekološkog prevozbog sredstva za grad. Sve preko tog iznosa bilo bi nepotrebno "iživljavanje" nad budžetom.

jaretina

pre 4 godine

... najviše 100 evra ... Sve preko tog iznosa bilo bi nepotrebno "iživljavanje" nad budžetom.
(otac Makarije, 21. januar 2020 23:05)

a 8.000€ za taksiste nije iživljavanje nad budžetom?

još jedanput, država ne treba ništa da daje.
treba samo da oslobodi poreza i carine za svako prevozno sredsvo koje nije na fosil.

MaStaJaZnam

pre 4 godine

O kakvoj vi ekologiji polemisete, pa velikoj vecini vas, vase fekalne vode iz vasih domova direktno idu u reke bez ikakvog preciscavanja o cemu bre vi pricate....

otac Makarije

pre 4 godine

Ne interesuje me novi bajs ... Meni (ponovo) otišao set zadnjih lančanika na poslovnom bajsu. Izgleda da previše vozim. Treba opet da menjam zadnju kasetu, lanac i lančanike. U zbiru, kod ovih naših, sve to košta skoro kao set razvoda za 1,2 TSI ...
Može li da se aplicira i za neku subvenciju za opravak bajsa? Jer, vožnja bajsa kod nas postaje sve skuplja. Ili da se opet vratim na kola po gradu ... Sa zupčastim, dakako.

englez

pre 4 godine

100km staza u Novome Sadu?! Bravo za grad. Mi u Nisu imamo otprilike 6 km “staza” koje su vise parkiralista za kamione i buldozere. A voznja bicikle u nasem gradu je pravi extremni sport, jer kad te neki vozac vidi, onako mu se zakrvave oci i imas utisak da u tom trenutku jedino zeli da predje preko tebe.

kupi bicikl

pre 4 godine

prvo svi redom godisnji porez za koriscenje infrastrukture za koju
nisu dali ni dinara a obzirom kako neki voze obavezno i osiguranje.

Gagi

pre 4 godine

@rani
Pa, jesi li trazio? Ako nisi, smatra se da ti ne treba, prosto! I, dzaba se ovde zalis, nema ovde isplate. Lepo podneses zahtev nadleznom ministarstvu, opises sta radis i zasta ti treba, i ko zna, mozda i dobijes! Dobili su ratari, stocari, pcelari, vocari itd, probaj!
(rani, 21. januar 2020 22:47)

Ti stvarno veruješ u bajke sa TV.

Prosto k'o pasulj

pre 4 godine

A kako posle da se ugradim i obezbedim sedmo koleno, A?
(Zadrigli Funkcioner, 21. januar 2020 21:23)

Prosto: atest, registracija, tehnicki pregled, osiguranje, porez po velicini tockova.... Samo ukljucis mozak!

rani

pre 4 godine

Taksistima 8000e. A meni za 25 godina privatnog samostalnog rada ni dinar.
(Danex, 21. januar 2020 17:14)

Pa, jesi li trazio? Ako nisi, smatra se da ti ne treba, prosto! I, dzaba se ovde zalis, nema ovde isplate. Lepo podneses zahtev nadleznom ministarstvu, opises sta radis i zasta ti treba, i ko zna, mozda i dobijes! Dobili su ratari, stocari, pcelari, vocari itd, probaj!

in the feels

pre 4 godine

Odlicna ideja ali 100 evra je nista, dobar bicikl kosta oko 1000 evra pa bi bilo bolje da su trazili recimo min 35% subvenciju. Tako da taj bicikl traje a ne da se pojavi groblje bicikli nakon svega par godina...

Druga stvar, treba u saradnji s kinezima uvesti one bicikle po svim vecim gradovima. Placanje preko telefona (QR koda) i uzmes i ostavis bicikl gde hoces. Kradje nece biti jer su ti bicikli lako prepoznatljivi...
(ljubiteljdvotockasananoznipogon, 21. januar 2020 20:21)

slažem se... znam par ljudi koji su kupili bajs od 200-300€ i ubrzo odustali jer pored toga što je očajan nemaju iskustva u odabiru bicikle je i veličina i namena pogrešna.
trebaju nam i malo saosećajniji prodavci kojima neće biti cilj samo da zarade nego da objasne sve ljudima i pomognu im pri izboru...

Totalnodrukcijioddrugih

pre 4 godine

Postovani komentatori dobar nov bicikl, da nije neka napucana marka nije ispod 50000rsd. To je cena da se kupi domaci ili Bugarski. O nekim koji se prodaju novi oko 30000rsd vise ce biti kod majstora.
Kod kupovine bicikla najbolje je uzeti polovan oko 400e jer on je u nabavci kostao preko 800e.
Pri tome nije isto uzeti bicikl za NS ili BG ili UE. Zavisi i koliko korisnik prelazi km godisnje. Sad bicikala ima vise kategori i podkategorija. Sa druge strane moraju ljudi bar malo poznavati pravila na stazi i u sabracaju. Biti bez treptaca, kaciga nije zakonski obavezna ali je nosim, i dobre udobne odece je tesko voziti. Bicikl se kod nas olako shvata. Postoje ljudi koji godisnje predju par kilometara do onih sto predju opusteno par desetina hiljada km.
Pa isto tako tu vam je i servis za bicikl koji je redovan. Imate mali i veliki servis. Pogledajte kako cuvamo kola pa ce biti jasno kako je sa biciklima.
Treba nam bolja infrastruktura za bicikliste. Porez placamo svi mi kroz razne namete. Godinam pricam da vozaci automobila, taksisti i GSP ne razumeju kako je biti biciklista. Vazi i obrnuto, mi koji smo i jedno i drugo smo daleko pazljiviji u saobracaju.
Dati subvenciju od 100e za kupovinu je smesno. Pogotovo sto se kod nas mahom kradu bicikl. Bicikl od 50-100e nece niko da ukrade, sto je najgore policija ni ne juri za vrednost od 15000rsd. Dati od 100e subvenicuju da neko kupi bajs do 200e nov nema logike taj bajs je krs nece se voziti u prevodu.

Drajver

pre 4 godine

Ne mora drzava da daje, nismo mi Svajcarska. Samo nek ukinu otimacinu i super. Recimo umesto subvenicja za bicikle, hibride, elektro automobile neka ukinu cartinu i porez i odmah smo u plusu!

дејан

pre 4 godine

@Biciklista
И после неко каже да је вожња бицикла здрава. Купи ауто човече, видиш да ти не чини добро тај бајс, а како стоје ствари, још ћеш и да уштедиш.

Biciklista

pre 4 godine

"@Biciklista
И после неко каже да је вожња бицикла здрава. Купи ауто човече, видиш да ти не чини добро тај бајс, а како стоје ствари, још ћеш и да уштедиш.
(дејан, 22. januar 2020 10:48)"

Imam auto i to 4 meseca star.
1. Voznja bicikla mi pomaze psihicki iz mnogo razloga.
2. Ako provedem 1 sat u autu, uz to zbog zdravlja moram jos 1 sat u teretanu, pa dok odem, vratim se, sacekam red na spravu itd. ode 3 sata dana umesto 1.
3. Pokusavam da dam primer da moze da se bicikl koristi kao prevozno srestvo.
Kada bi vise ljudi to prihvatilo, bilo bi manje guzve i zagadjenja, pa bi i meni bilo lakse, svi bismo bili zdraviji itd. Ali, da, pitanje koliko je sad dobiti a koliko gubitka. Ja sam astmu dobio pre 2 godine, kada sam par zima aktivnije vozio i pitanje sta jos vreba. Uporan sam, ali videcemo do kad...

A za trotinete i rolsue ?

pre 4 godine

Jos jedna potvrda da smo narod prosjaka ! Slusam cesto radio emisije o umetnosti na Beogradu 2 i ne secam se da se je bilo koji umetnik bio gost a da nije kukao kako je malo placen i kako bi drzava trebalo da poveca novcanu podrsku bas za njega !

Mick

pre 4 godine

Ova država i ova vlast gleda samo da otme pare uveli su registraciju skutera svake godine a da daju subvencije za bicikle je imaginarno , jedino je moguče ako se uvede registracija bicikla pa da te pare vrate i zarade. Subvencije taksistima izgledaju kao da im poklanjaju , a u stvari je način da ih dovede u finansijski red jer ti isti taksisti kroz poreze i doprinose koje sada ne plačaju a morače , oni su naterani na vračanje novca toj istoj birokratiji od koje su ih i dobili. Nije ovo Nemačka , da vlada brine o svojima ovo je Srbija ovde vlada gleda kako da ti otme i zato svi ovde i gledaju da prevare drzavu a u Nemačkoj ne.

kupi bicikl

pre 4 godine

prvo svi redom godisnji porez za koriscenje infrastrukture za koju
nisu dali ni dinara a obzirom kako neki voze obavezno i osiguranje.

rani

pre 4 godine

Taksistima 8000e. A meni za 25 godina privatnog samostalnog rada ni dinar.
(Danex, 21. januar 2020 17:14)

Pa, jesi li trazio? Ako nisi, smatra se da ti ne treba, prosto! I, dzaba se ovde zalis, nema ovde isplate. Lepo podneses zahtev nadleznom ministarstvu, opises sta radis i zasta ti treba, i ko zna, mozda i dobijes! Dobili su ratari, stocari, pcelari, vocari itd, probaj!

Biciklista

pre 4 godine

Lepa ideja.
U BG-u poslodavcima treze da im zaposleni donose markicu ako idu prevozom ili fiskalni od goriva, ako idu autom na posao. Biciklisti nemaju pravo na prevoz, kao ni pesaci. Niko ne racuna koliko kosta odrzavanje bicikla. 6 guma sam probusio za mesec dana, jer se ulice ne odrzavaju. Svaka kosta po 420 do 500 din, sto je priblizno kao markica. Svaki dan perem sportski ves, puno cesce menjam patike, jer se izlome od previjanja na pedalama... Sad sam morao da kupim nove rukavice, jer se pocepaju od menjaca. I konacno, na servisu mi majstor uzeo 4000 din za popravku srednje glave, ispravljanje jednog bandaza, a drugi moram da menjam i ostalo sto ide u servisu... Podeljeno na mesece, kosta me bar koliko i markica. Sad kada je zagadjeno nosim zastitnu masku ciji je filter 320 dinara, tako da me samo maske zimi kostaju duplo vise od markice. Zbog voznje zimi bez maske sam zaradio astmu, mada ni sa maskom nije sjajno. I onda na pitanje sta sa onima koji dolaze peske ili biciklom na posao, odgovor je "pa njih nista ne kosta".

otac Makarije

pre 4 godine

Ne interesuje me novi bajs ... Meni (ponovo) otišao set zadnjih lančanika na poslovnom bajsu. Izgleda da previše vozim. Treba opet da menjam zadnju kasetu, lanac i lančanike. U zbiru, kod ovih naših, sve to košta skoro kao set razvoda za 1,2 TSI ...
Može li da se aplicira i za neku subvenciju za opravak bajsa? Jer, vožnja bajsa kod nas postaje sve skuplja. Ili da se opet vratim na kola po gradu ... Sa zupčastim, dakako.

Totalnodrukcijioddrugih

pre 4 godine

Postovani komentatori dobar nov bicikl, da nije neka napucana marka nije ispod 50000rsd. To je cena da se kupi domaci ili Bugarski. O nekim koji se prodaju novi oko 30000rsd vise ce biti kod majstora.
Kod kupovine bicikla najbolje je uzeti polovan oko 400e jer on je u nabavci kostao preko 800e.
Pri tome nije isto uzeti bicikl za NS ili BG ili UE. Zavisi i koliko korisnik prelazi km godisnje. Sad bicikala ima vise kategori i podkategorija. Sa druge strane moraju ljudi bar malo poznavati pravila na stazi i u sabracaju. Biti bez treptaca, kaciga nije zakonski obavezna ali je nosim, i dobre udobne odece je tesko voziti. Bicikl se kod nas olako shvata. Postoje ljudi koji godisnje predju par kilometara do onih sto predju opusteno par desetina hiljada km.
Pa isto tako tu vam je i servis za bicikl koji je redovan. Imate mali i veliki servis. Pogledajte kako cuvamo kola pa ce biti jasno kako je sa biciklima.
Treba nam bolja infrastruktura za bicikliste. Porez placamo svi mi kroz razne namete. Godinam pricam da vozaci automobila, taksisti i GSP ne razumeju kako je biti biciklista. Vazi i obrnuto, mi koji smo i jedno i drugo smo daleko pazljiviji u saobracaju.
Dati subvenciju od 100e za kupovinu je smesno. Pogotovo sto se kod nas mahom kradu bicikl. Bicikl od 50-100e nece niko da ukrade, sto je najgore policija ni ne juri za vrednost od 15000rsd. Dati od 100e subvenicuju da neko kupi bajs do 200e nov nema logike taj bajs je krs nece se voziti u prevodu.

otac Makarije

pre 4 godine

U Podgorici su prošle godine u akciji pod nazivom “Podgorica na dva točka” u dva navrata deljene subvencije, do 50% cene bicikla, a najviše 100 evra.
Mislim da i kod nas u Srbiji "plafon" treba postaviti na isti način.
Jer, ako tražite bajs za prevoz po gradu, onda je tih 50% ili najviše 100 evra potpuno korektna "pomoć" da se pribavi korektan gradski bajs. A to i jeste cilj. Obezbedjenje bajsa kao ekološkog prevozbog sredstva za grad. Sve preko tog iznosa bilo bi nepotrebno "iživljavanje" nad budžetom.

MaStaJaZnam

pre 4 godine

O kakvoj vi ekologiji polemisete, pa velikoj vecini vas, vase fekalne vode iz vasih domova direktno idu u reke bez ikakvog preciscavanja o cemu bre vi pricate....

ljubiteljdvotockasananoznipogon

pre 4 godine

Odlicna ideja ali 100 evra je nista, dobar bicikl kosta oko 1000 evra pa bi bilo bolje da su trazili recimo min 35% subvenciju. Tako da taj bicikl traje a ne da se pojavi groblje bicikli nakon svega par godina...

Druga stvar, treba u saradnji s kinezima uvesti one bicikle po svim vecim gradovima. Placanje preko telefona (QR koda) i uzmes i ostavis bicikl gde hoces. Kradje nece biti jer su ti bicikli lako prepoznatljivi...

дејан

pre 4 godine

@Biciklista
И после неко каже да је вожња бицикла здрава. Купи ауто човече, видиш да ти не чини добро тај бајс, а како стоје ствари, још ћеш и да уштедиш.

dzigi

pre 4 godine

Mislim da je bolja ideja da se subvencioniše po procentima, npr. 50% od vrednosti bicikla, pa neka svako bira sebi i nešto skuplje.
Ovde je neko pomenuo bicikl od 15000e - i to je ok, ali takvih će biti par komada.
No električni bicikl sa 50% subvencija - to bi bio pun pogodak.
A da ne pričamo o većem procentu...

Debeli biciklista

pre 4 godine

Novi Sad je "ravan" a Beograd Brdovit. Drugo, pravo na vožnju biciklom imaju i oni koji su gojazni, bolesni ili invalidi - njima su potrebne bicikle sa elektromotorom. NajNEkvalitetnije koštaju oko 1.500 evra pa bi za kupovinu država trebala da subvencioniše bar jednu trećinu, ili 500 evra. Zagađenje se dvostruko smanjuje jer je rasterećuje klasičan prevoz i oko 80 odsto preveženik kilometara biciklisti u Beogradu i NS prevezu po biciklističkim stazama. To znači da u saobraćajnim špicevima će biti manje kolona drumskih vozila koja će stajati u mestu i ispuštati otrovne gasove. I ono što je najelepše - jedan km biciklističke staze je oko 100 puta jeftiniji od drumske saobraćajnice zbog manje nosivosti koju treba da podnese. U Beogradu ima više biciklističkih staza ali nema osiguranih i kamerama obezbeđenih parking mesta za bicikliste. U EU se svaka nova treća električna bicikla ukrade u prvoj godini korišćenja, ne pomažu ni lanci ni katanci. OK, te bicikle u proseku koštaju između 3,5 i 5K evra. Moraju se hitno u Beogradu i NS obezbediti parking mesta za električne bicikle sa punjačima, obezbeđenjem i kamerama.

Danex

pre 4 godine

Bravo
Svi predlozi su na mestu. Samo treba povecati sumu za bicikliste
Pa i za el.bicikle. Sto da ne.
Taksistima 8000e. A meni za 25 godina privatnog samostalnog rada ni dinar.

rani

pre 4 godine

Bravo ljudi! Konacno da neko shvati kako se to radi! Kada ti nesto treba, onda moras da trazis, a ne samo da kukas po drustvenim mrezama da nemas. Taksisti su dobili, jer su trazili, a drzava mora da da, jer je za to dobila novac iz evropskog fonda za ekologiju, znaci, para ima za to!

Kobaja Grande

pre 4 godine

U Irskoj drzava subvencionise bicikl 50/50 do iznosa od 1000eur.
Prakticno, ako kupis bicikl i platis ga 1000eur, drzava ti da 500eur.

stef

pre 4 godine

Lepa iskopirana ideja iz drugih drzava, stim sto je kod njih ekonomija takva da oni i proizvode bicikle, dok mi jedino mozemo srafofe da napravimo

kobac

pre 4 godine

Ovaj mentalitet sto trazi da biciklisti dodatno placaju za koriscenje infrastrukture nas i drzi cvrsto prikovane u tamnim hodnicima istorije i na dobrom putu za propast. Neka se zapitaju koliko troska zdravstvenom sistemu zadaje jedan automobilista a koliko biciklista.

in the feels

pre 4 godine

Odlicna ideja ali 100 evra je nista, dobar bicikl kosta oko 1000 evra pa bi bilo bolje da su trazili recimo min 35% subvenciju. Tako da taj bicikl traje a ne da se pojavi groblje bicikli nakon svega par godina...

Druga stvar, treba u saradnji s kinezima uvesti one bicikle po svim vecim gradovima. Placanje preko telefona (QR koda) i uzmes i ostavis bicikl gde hoces. Kradje nece biti jer su ti bicikli lako prepoznatljivi...
(ljubiteljdvotockasananoznipogon, 21. januar 2020 20:21)

slažem se... znam par ljudi koji su kupili bajs od 200-300€ i ubrzo odustali jer pored toga što je očajan nemaju iskustva u odabiru bicikle je i veličina i namena pogrešna.
trebaju nam i malo saosećajniji prodavci kojima neće biti cilj samo da zarade nego da objasne sve ljudima i pomognu im pri izboru...

мики

pre 4 godine

prvo svi redom godisnji porez za koriscenje infrastrukture za koju 
nisu dali ni dinara a obzirom kako neki voze obavezno i osiguranje.
(kupi bicikl, 21. januar 2020 17:37)
Доста нас бициклиста уједно возимо и кола. Плаћам порез држави да уређује инфраструктуру за доборбит свих нас. А бицикл је превозно средство које најмање уништава ту инфраструктуру. Еколошко је превозно средство, здраво и идеално за градове. Ја по Новом Саду бајсом некад завршим шта ми треба по граду брже него колима. Колима док одем, па нађем паркинг, па плати паркинг итд. За то време сам бајсом већ кући.

Gagi

pre 4 godine

@rani
Pa, jesi li trazio? Ako nisi, smatra se da ti ne treba, prosto! I, dzaba se ovde zalis, nema ovde isplate. Lepo podneses zahtev nadleznom ministarstvu, opises sta radis i zasta ti treba, i ko zna, mozda i dobijes! Dobili su ratari, stocari, pcelari, vocari itd, probaj!
(rani, 21. januar 2020 22:47)

Ti stvarno veruješ u bajke sa TV.

eto

pre 4 godine

Ne znam da li je neko procitao vest,za 8 godina se sakupilo 500 miliona evra od eko taksi i sve je potroseno na ko zna sta,samo ne na ekologiju.

jaretina

pre 4 godine

... najviše 100 evra ... Sve preko tog iznosa bilo bi nepotrebno "iživljavanje" nad budžetom.
(otac Makarije, 21. januar 2020 23:05)

a 8.000€ za taksiste nije iživljavanje nad budžetom?

još jedanput, država ne treba ništa da daje.
treba samo da oslobodi poreza i carine za svako prevozno sredsvo koje nije na fosil.

Prosto k'o pasulj

pre 4 godine

A kako posle da se ugradim i obezbedim sedmo koleno, A?
(Zadrigli Funkcioner, 21. januar 2020 21:23)

Prosto: atest, registracija, tehnicki pregled, osiguranje, porez po velicini tockova.... Samo ukljucis mozak!

Može, može

pre 4 godine

A ovima što idu peške na posao, subvencije za cipele/patike. Podžavam inicijatvu, sve je bolje i korisnije od onih par hiljada za taksiste.

sajber kurajber

pre 4 godine

aha,al juče. pa zar ne znate kako ova zemlja funkcioniše,ja ne znam kako da skapirate. aj na primer da drzava da subvenciju za bicikle,el.bicikle i el.skutere, izgradi se infrastrukura,itd. ljudi masovno krecu da koriste iste,ostavljaju ili prodaju kola i odakle da se puni budžet,nema vise registracije,atesta,reatesta,akciza na gorivo,poreza,... to ovoj rupi od države nije u interesu,kao i raznoraznim naftaško uvozničkim lobijima. ovde drzava ne postoji zbog naroda,zato nas je svake godine sve manje,sto pod zemlju sto iz zemlje.

Biciklista

pre 4 godine

"@Biciklista
И после неко каже да је вожња бицикла здрава. Купи ауто човече, видиш да ти не чини добро тај бајс, а како стоје ствари, још ћеш и да уштедиш.
(дејан, 22. januar 2020 10:48)"

Imam auto i to 4 meseca star.
1. Voznja bicikla mi pomaze psihicki iz mnogo razloga.
2. Ako provedem 1 sat u autu, uz to zbog zdravlja moram jos 1 sat u teretanu, pa dok odem, vratim se, sacekam red na spravu itd. ode 3 sata dana umesto 1.
3. Pokusavam da dam primer da moze da se bicikl koristi kao prevozno srestvo.
Kada bi vise ljudi to prihvatilo, bilo bi manje guzve i zagadjenja, pa bi i meni bilo lakse, svi bismo bili zdraviji itd. Ali, da, pitanje koliko je sad dobiti a koliko gubitka. Ja sam astmu dobio pre 2 godine, kada sam par zima aktivnije vozio i pitanje sta jos vreba. Uporan sam, ali videcemo do kad...

englez

pre 4 godine

100km staza u Novome Sadu?! Bravo za grad. Mi u Nisu imamo otprilike 6 km “staza” koje su vise parkiralista za kamione i buldozere. A voznja bicikle u nasem gradu je pravi extremni sport, jer kad te neki vozac vidi, onako mu se zakrvave oci i imas utisak da u tom trenutku jedino zeli da predje preko tebe.

Drajver

pre 4 godine

Ne mora drzava da daje, nismo mi Svajcarska. Samo nek ukinu otimacinu i super. Recimo umesto subvenicja za bicikle, hibride, elektro automobile neka ukinu cartinu i porez i odmah smo u plusu!

A za trotinete i rolsue ?

pre 4 godine

Jos jedna potvrda da smo narod prosjaka ! Slusam cesto radio emisije o umetnosti na Beogradu 2 i ne secam se da se je bilo koji umetnik bio gost a da nije kukao kako je malo placen i kako bi drzava trebalo da poveca novcanu podrsku bas za njega !

Mick

pre 4 godine

Ova država i ova vlast gleda samo da otme pare uveli su registraciju skutera svake godine a da daju subvencije za bicikle je imaginarno , jedino je moguče ako se uvede registracija bicikla pa da te pare vrate i zarade. Subvencije taksistima izgledaju kao da im poklanjaju , a u stvari je način da ih dovede u finansijski red jer ti isti taksisti kroz poreze i doprinose koje sada ne plačaju a morače , oni su naterani na vračanje novca toj istoj birokratiji od koje su ih i dobili. Nije ovo Nemačka , da vlada brine o svojima ovo je Srbija ovde vlada gleda kako da ti otme i zato svi ovde i gledaju da prevare drzavu a u Nemačkoj ne.